#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/11/2011 22:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αν δεν υπογράψει ο Σαμαράς τι άλλο θα μας κάνουν; Ντα;



Εδώ και ένα χρόνο ζούμε σε μια κατάσταση συνεχούς σκοτσέζικου ντους.

Ψηφίστε αυτό διότι δεν θα πληρωθείτε, εγκρίνετε το άλλο διότι βουλιάζουμε, δεχτείτε τα μέτρα διότι χρεοκοπούμε,  σκάστε και κολυμπάτε, κ.ο.κ.

Κάθε λίγο και λιγάκι ένας νέος εκβιασμός. Από το ζενίθ στο ναδίρ και τούμπαλιν.

Και τι κερδίσαμε;

Σήμερα, και αφού έχουμε υποστεί τα πάνδεινα ως λαός, και την κάθε ταπείνωση ως χώρα, αυτό που βλέπουμε είναι… μια από τα ίδια.

Αυτή τη φορά όμως, δεν είναι ο Παπανδρέου που μας εκβιάζει, αλλά η ΕΕ.

Και αυτό που δεν μπορώ (ειλικρινά) να καταλάβω, είναι το γιατί μας ανάγκασαν να προχωρήσουμε σε ανάλγητα μέτρα, σε εφεδρείες, σε χαράτσια, ακόμη  και σε σύσταση νέας κυβέρνησης (τραπεζιτών), αφού  τελικά πάλι τα ίδια θέλουν: Την πλήρη υποταγή μας.

Ποιο το όφελος που παραιτήθηκε ο ΓΑΠ, αφού συνεχίζουν να ισχύουν οι εκβιασμοί;

Και εν πάση περιπτώσει, προς τι όλες αυτές οι πιέσεις και οι εξαναγκασμοί;

Προς τι η άνοδος του Παπαδήμου στην πρωθυπουργία, όταν όλα αυτά που ζητάνε οι Ευρωπαίοι εταίροι μας θα μπορούσε πολύ εύκολα να τους τα προσφέρει η προηγούμενη κυβέρνηση των yesmen;

Ειλικρινά απορώ.

Αυτό που μάλλον θέλουν, είναι η ντε φάκτο κατάργηση της δημοκρατικής διαδικασίας στην Ελλάδα, και μελλοντικά στην ΕΕ.

Αλλιώς, ποιο το νόημα του να ζητάνε από τα βασικά κόμματα εξουσίας να δηλώσουν υποταγή, και μάλιστα εγγράφως;

Τι φοβούνται; Ότι ο Σαμαράς θα αθετήσει τον λόγο του άμα τη αναλήψει της εξουσίας;

Μα αυτό δεν είναι και η ουσία της δημοκρατίας;

Το κάθε κόμμα να προσφέρει τη δική του λύση; Την δική του εκδοχή περί των πολιτικών και οικονομικών πραγμάτων; Ανάλογα με τις εξελίξεις;

Ποιος είναι άραγε ο σκοπός τους;

Ούτως ή άλλως μας ξεζούμισαν.

Ξεφτίλισαν τον λαό μας, εξαθλιώνοντας τον, και ταπείνωσαν την πολιτική μας τάξη υποτάσσοντας την.

Και στο κάτω κάτω, η Ελλάδα είναι το μεγάλο πρόβλημα της ευρωζώνης;

Μήπως χάσανε επεισόδια;

Εδώ κινδυνεύει με κατάρρευση κοτζάμ Ιταλία, και ακολουθεί οσονούπω και η Γαλλία.

Η Ελλάδα και ο Σαμαράς τους μάραναν;

Κάτι άλλο συμβαίνει. Και με το φτωχό μου μυαλό, η μόνη ερμηνεία που μπορώ να δώσω είναι ότι για μια ακόμη φορά η Ελλαδίτσα μας παίζει το ρόλο του πειραματόζωου.

Αυτή τη φορά στην υφαρπαγή της δημοκρατικής μας παράδοσης. Από τους διεθνείς τραπεζίτες που κινούν άπαντα τα νήματα…

Και θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες χώρες της ΕΕ.

Αλλιώς δεν εξηγείται.

Αν συμφωνήσει στα πάντα εγγράφως ο Σαμαράς, τότε γιατί να γίνουν εκλογές;

Τι θα έχει να προσφέρει ή να αντιπροτείνει στο μέλλον;

Και γιατί να υπάρχουν κόμματα; Γιατί να υπάρχουν εναλλακτικές επιλογές;

Γιατί να υπάρχει δημοκρατία;

Ας κρατήσουμε για πάντα τον «υπερκομματικό» Παπαδήμο, και ας πορευτούμε ανάλογα.

Ας μας κυβερνά η Κομισιόν, ή κάποιο άλλο όργανο των Βρυξελλών.

Ας μας κυβερνούν εσαεί οι τραπεζίτες. Αυτή τη φορά στα φανερά.

Αυτό δεν είναι και ο τελικός τους σκοπός;

Για αυτό και μόνο, ο Σαμαράς θα πρέπει να κρατήσει γερά.

Διότι δεν μάχεται απλά και μόνο εναντίον της αναλγησίας του μνημονίου, αλλά και υπέρ της δημοκρατίας!

Όπως την ξέραμε μέχρι τώρα. Διότι στο μέλλον…

Και στο κάτω κάτω ας μην πάρουμε την περίφημη δόση. Τι είχαμε τι χάσαμε; Τους μισθούς μας;

Που έστω και κουτσουρεμένοι, πάλι στον δημόσιο κορβανά και από κει στους ξένους επενδυτές θα καταλήξουν, αφού τα διάφορα χαράτσια πέφτουν σαν χαλάζι.

Και στο φινάλε, αν δεν μας δώσουν τη δόση, ας μην τους πληρώσουμε και εμείς τα επιτόκια των ομολόγων που λήγουν τον Μάρτιο, και για τα οποία γίνεται όλος αυτός ο κακός χαμός.

Διότι σιγά μη κάηκε ο Παπαδήμος (και ο Βενιζέλος) για τους μισθούς και τις συντάξεις.

Η εξυπηρέτηση του χρέους, και η αξιοπιστία τους απέναντι στους δανειστές και αφεντικά τους είναι αυτό που τους καίει.

Και εν πάση περιπτώσει τι θα μας κάνουν; Ντα;

Δεν θα μας δώσουν την… 7η δόση; Χεστήκαμε.

Ο βρεγμένος δεν φοβάται τη βροχή. Έτσι απλά.

Για αυτό, αφήστε τον κωλοτούμπα και τη Θοδώρα να λένε τα δικά τους…

Σαμαρά, εσύ κράτα γερά!

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tvl avatar
    tvl 21/11/2011 22:54:47

    Κοιτα να δεις, που εγω ο Κομμουνιστης θα γινω σαμαρικος...

    • elly.k. avatar
      elly.k. @ tvl 22/11/2011 13:39:23

      nai giati exete tin idia stoxeusi. ti draxmi. o enas apo (anistoriti kai epipolaii) pepoithisi kai o allos apo ginati. Euxaristoume, alla de tha paroume

      • sofia avatar
        sofia @ elly.k. 23/11/2011 07:19:46

        κοίτα να δείς που μετά από 2000 χρόνια που ζούσαμε με δραχμή, γίναμε ξαφνικά μέσα σε 10 χρόνια ευρωλάγνοι! Το ξέραμε και στο χωριό μας το ευρώ!!!

        • Costas avatar
          Costas @ sofia 23/11/2011 10:19:59

          εντάξει πήγαινε εσύ στο χωριό σου και μη μας παίρνεις στο λαιμό σου. Και πάρε και το μεσσήνιο μαζί σου που αγαπάει και τη Μακεδονία χωρίς να του το ζητήσουμε.

  2. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 21/11/2011 22:56:34

    Οι σκλαβοι δεν εχουν να χασουν παρα μοναχα τις αλυσιδες τους

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ βουλα ελευθεριαδου 22/11/2011 01:50:32

      Kαι πολλα λεφτα που ετρωγαν απο τους Ευρωπαιους ενω δεν το αξιζαν.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ ψυχραιμια 22/11/2011 07:43:38

        Πολύ σωστά. Αυτά κι αν πρέπει να τα χάσουμε.

      • KA avatar
        KA @ ψυχραιμια 22/11/2011 14:21:15

        Μόνο που δεν τα έτρωγαν οι σκλάβοι, του παραπάνω σχολίου.

        Τα έτρωγαν αυτοί που τώρα μας λένε πως ζούμε πάνω από τις δυνατότητές μας και τους ενοχλούμε με τη φασαρία που κάνουμε. Και δεν μπορούν να ξεκοκαλίσουν με την ησυχία τους τις μίζες από τη Ζήμενς, τα υποβρύχια, κτλ.

        Πώς το έγραφε ο Κονδύλης; "Όσα ευνοούν τους ιδιοτελείς, τα προπαγανδίζουν οι αφελείς".

  3. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 21/11/2011 22:56:55

    Η μεγάλη πλάκα θα είναι εάν δεν μας δώσουν ούτε την έκτη δόση. Προς τι λοιπόν τα διλήμματα; Α να μην ξεχάσω και τις δηλώσεις του κυρίου Γιακουμάτου. Αυτό λέει που τον απασχολεί είναι να πάρουμε την έκτη δόση για να φάει ο λαός ΓΑΛΟΠΟΎΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΝΑ ΕΤΟΙΜΆΖΕΤΕ ΤΟ ΠΆΣΧΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΝΊ !!!!!!!! . Ε ρε κατακαημένε Καραμανλή με ποίους πήγες να κυβερνήσεις.

    • sofia avatar
      sofia @ ΣΠΥΡΟΣ 22/11/2011 07:24:06

      απορία: αφού δεν θέλουν να μας δώσουν ούτετην 6η δόση από το παλιό δάνειο, στέκει λογικά το γεγονός ότι επιμένουν να μας δώσουν και νέο δάνειο?

  4. skpt avatar
    skpt 21/11/2011 23:00:07

    Συνφωνώ απολύτως !!! Θερμά συγηαριτήρια !!!

  5. Flatliner avatar
    Flatliner 21/11/2011 23:01:23

    Συμφωνώ-εγκρίνω-επαυξανω. Γερά Αντώνη.

  6. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 21/11/2011 23:01:56

    χαίρομαι που όσα λέγαμε πριν 2 εβδομάδες και μας αποκαλούσατε "αριστεριστές" και να τα άρθρα "ο Σαμαράς δεν είναι Τρότσκυ" κλπ

    τώρα αποτελούν ΕΠΙΣΗΜΗ θέση στο ΑΝΤΙNEWS !!!

    αδέρφια το προβλέπαμε πριν απο 2 εβδομάδες ΠΟΥ θα οδηγήσει το ΕΓΚΛΗΜΑ της συγκυβέρνησης ... ευτυχώς το είδατε κι εσείς τώρα !!!

    • skpt avatar
      skpt @ EVANGELOS 21/11/2011 23:15:11

      Η διαφορα έγκειται στο ότι αν τότε αρνείτο ο Σαμαράς και γινόταν η αφορμή - που ζητούσαν οι Ευρωπαιοι- να βγούμε από το euro, θα επέπιπτε μανιωδώς η καφρίλα του συστήματος των διαπλεκομένων των ΜΜΕ και θα ζητούσαν την κεφαλή του επί πίνακι !
      Τώρα όμως, ο Σαμαράς έχει το πλεονέκτημα της καλής θέλησης και όχι της ακαμψίας, που ήθελαν να του φορτώσουν. Και κανένας ..."συστηματιακός" δεν μπορεί να τον κατηγορήσει ότι εξ αιτίας του χάνουμε την περιβόητη δόση !

      • Γιαννης Ν. avatar
        Γιαννης Ν. @ skpt 21/11/2011 23:22:28

        Άρα πρόκειται για τακτικισμό ο οποίος όμως αλλάζει την αντιμνημονιακή πολιτική της ΝΔ αυτή είναι η ουσία. και γραπτές δεσμευσεις δόσαμε , και συγκυβερνούμε και διαβεβαιώνουμε ότι τα προγράμματα θα λειτουργήσουν κανονικά....

        • skpt avatar
          skpt @ Γιαννης Ν. 21/11/2011 23:29:17

          Μπες στο λήμα ¨πολιτική" και δες όλες τις εκδοχές . Ίσως τότε συνενοηθούμαι απταίστως .

        • Ραβινος avatar
          Ραβινος @ Γιαννης Ν. 21/11/2011 23:32:57

          Στον πολεμο θες στρατηγικη και τακτικη νικης και οχι ντουγρου στον τοιχο ανθρωπε ! Ο Σαμαρας εχει να κανει με κανιβαλλους κι ετσι πρεπει να τους αντιμετωπισει να βρασουν στο ζουμι τους !Ειπαν ναι στις εκλογες τωρα λενε αστες αυτες !Ειπαν κυβερνηση περιορισμενης ευθυνης και ειδικου σκοπου τωρα λενε οι τενεκεδες τυπου σταυροπουλου δεν προβλεπεται απο το Συνταγμα κυβερνηση ειδικου σκοπου ! Ο Σαμαρας ειπε το μεχρι εδω και μη παρεκει !Δεν θελετε εκλογες αποσυρω την στηριξη στον Παπαρολογο .Δεν θελετε να δωσετε τα λεφτα τοτε πληρωστε τα CDS στους αμερικανους και αντε κουρευτειτε !Ο Σαμαρας κραταει το τελευταιο ΟΧΙ της Ελλαδας στα χερια του και μην ακουθτε τους χαχαμικους του Μεγα οτι η 6η δοση ειναι για τους μισθους και συνταξεις για τους τοκογλυφους ειναι .Αμαν πια μας τα πριξανε ..

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ skpt 22/11/2011 00:17:43

        ok να δεχτώ ότι ήταν "ντρίπλα" ΝΔ που εν γνώση του επερχόμενου νεου εκβιασμού ... είπε ΝΑΙ στον Παπαδήμο ... για να έχει "εχέγγυα"να πει ΟΧΙ σήμερα ...

        υπάρχουν πάλι 3 ενδεχόμενα

        1)λέει ΝΑΙ και στον σημερινό συβιβασμό
        2)λεει ΟΧΙ (υποχωρεί ο Σόιμπλε στο θέμα αυτό) αλλά ψηφίζει ΟΛΑ τα μέτρα - προυπολογισμό κλπ
        3)λέει ΟΧΙ και είτε έτσι είτε αλλιώς ΦΕΥΓΕΙ από τον τραγέλαφο κυβέρνηση

        συμφωνούμε τουλάχιστον ότι ΜΟΝΟ το 3) είναι προς όφελος ΜΑΣ ???

        • skpt avatar
          skpt @ EVANGELOS 22/11/2011 00:53:41

          Ναί !

          • EVANGELOS avatar
            EVANGELOS @ skpt 22/11/2011 16:13:15

            συνεπώς οψόμεθα !!! φοβάμαι ότι πάλι θα απογοητευθούμε (ελπίζω να κάνω λάθος)

        • daughter of mercy avatar
          daughter of mercy @ EVANGELOS 22/11/2011 02:32:02

          4.Λέει ναι σε όλα (δεν υπογράφει) και τα αναιρεί όλα μετά την εκλογή του και τους πληρώνει με το ίδιο νόμισμα.(κι αυτοί λένε και ξελένε).
          Προτιμώ όμως το 3 είναι πιο Ελληνικό.
          We need a local governance and we need it faster!

          • mx avatar
            mx @ daughter of mercy 22/11/2011 08:14:30

            tha to exeis to 2013....prosexe ti eyxesai...

          • daughter of mercy avatar
            daughter of mercy @ mx 22/11/2011 14:44:22

            Προσεύχομαι για μια ελεύθερη Ελλάδα.Διαφωνείς?

  7. SAS avatar
    SAS 21/11/2011 23:04:53

    Δεν είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνουν το μίσος που δημιουργούν ανάμεσα στους λαούς .
    Δεν είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνουν το επίπεδο της φτώχειας που καλούν τον Ελληνικό λαό να ζήσει .
    Δεν είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνουν ότι οι άνθρωποι δεν είναι γρανάζια αλλά νοήμοντα όντα .
    Ζούμε σε ένα ακήρυχτο πόλεμο και πρέπει να συμπεριφερθούμε ανάλογα .
    Ο Παπαδήμος είναι αυτός που μιλάει Ελληνικά αλλά δεν είναι με το μέρος τον Ελλήνων . Ο Μπαρόζο μιλάει και άλλα λένε τα λόγια του και άλλα τα μάτια του .
    Μακάρι να μην πάρουμε ποτέ την έκτη δόση ίσως τότε μόνο να έχουμε ελπίδα συνέχειας σαν κράτος , έθνος και πολιτισμός .

  8. Στρυμών avatar
    Στρυμών 21/11/2011 23:07:42

    Πέρα από την κοιλιά υπάρχει και η εθνική αξιοπρέπεια!!!
    Λαός που κοιτάζει πώς θα τη βγάλει μόνο σήμερα και δεν τον νοιάζει για το αύριο δεν έχει κανένα μέλλον.
    Γι' αυτό άλλωστε καταλήξαμε εδώ που καταλήξαμε.
    Εκείνο όμως που με τρελαίνει περισσότερο απ' όλα είναι να υπάρχουν Έλληνες(δημοσιογράφοι , κανάλια πχ ΣΚΑΙ) που προσπαθούν να γίνουν βασιλικότεροι των εκβιαστών μας.

  9. Mara avatar
    Mara 21/11/2011 23:08:20

    Μα... το είπαν ξεκάθαρα "Δεν είναι ώρα για πολιτική, τώρα είναι ώρα για δεσμεύσεις..." χα χα χαα
    Δηλ. να τελειώσουμε και τους πολιτικούς και να μας κυβερνάνε μόνο δοτοί τεχνοκράτες.
    Βρέ άι στο διάολοοοοο..... βαρβαροναζί
    Ως εδώ και μη παρέκει...
    Αμετακίνητος να μείνει στο ΟΧΙ και άς κάνουν ότι θέλουν... Ούτε ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ
    Τελειώσανε τα αστεία.
    ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

  10. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 21/11/2011 23:08:29

    Η δημοκρατία και το ύψιστο δικαίωμα του κόσμου να εκλέγει τους κυβερνήτες του, είναι περιττά ή μάλλον, εμπόδιο για τις τράπεζες και τη νέα τάξη πραγμάτων. Αυτή είναι η ουσία των όσων γίνονται. Από το '40 και μετά , βιώνουμε το χειρότερο εξευτελισμό, στη κρισιμότερη στιγμή της ιστορίας μας. Α.Σαμαρά, πρέπει ν'αντέξεις ! Αν λυγίσεις, τελείωσες ως πολιτικός και εμείς ως έθνος. Και δεν έχει κανένα νόημα να λυγίσεις.

  11. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 21/11/2011 23:17:10

    Δυστυχώς δεν νομίζω ότι υπάρχει και τόσο σθεναρή αντίσταση από πλευράς ΝΔ.
    1. Δέχτηκε την συγκυβέρνηση με πρωθυπουργό επιλογής της τρόϊκας
    2. Δέχεται την συμφωνία της 27/10 με ότι αυτή συνεπάγεται.
    3. Δεν αναφερεται καθόλου στην μεταβολή του νομικού κθεστώτος του χρέους από το Ελληνικό στο Αγγλικό δίκαιο ούτε αν αυτό σκοπεύει να το αντιμετωπίσει ....κάπως.
    4. Με όλα τα παραπάνω νομιμοποιεί το μνημόνιο 1 (και 2,3 κτλ.) μια και η συμφωνία της 27/10 είανι απότέλεσμα και συνέχεια των παραπάνω. Επίσης η αποτελεσματικότητα της είναι αμφίβολη και η οφέλεια για την Ελλάδα μάλλον μικρή έως ανύπαρκτη .
    5. Τελικά και γραπτές δεσμεύσεις έστειλε η ΝΔ αλλα με τρόπο που δεν θα την εκθέσει .....πολύ
    Η ΝΔ έστειλε επιστολή στο ΕΛΚ (όχι στη τρόϊκα) η οποία αναφέρει τα εξής:
    " Βάσει των στοιχείων από την μέχρι τώρα εκτέλεση του προϋπολογισμού, πιστεύουμε ότι συγκεκριμένες πολιτικές πρέπει να τροποποιηθούν προκειμένου να εξασφαλιστεί η επιτυχία του Προγράμματος. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο, αφού σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες Ευρωπαϊκές προβλέψεις για την Οικονομία, η Ελλάδα το 2012 θα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που θα βρίσκεται 5 συνεχή έτη σε ύφεση! Πρόθεσή μας είναι να αναδείξουμε αυτά τα θέματα, μαζί με βιώσιμες εναλλακτικές πολιτικές, αυστηρά εντός του πλαισίου που περιγράφεται από το Πρόγραμμα. Δίνουμε μεγάλη έμφαση στο να πιτευχθεί ταχεία ανάκαμψη, έτσι ώστε τα δημόσια έσοδα που θα προκύψουν, να μας επιτρέψουν να πετύχουμε τους στόχους που έχουν τεθεί. Αποδίδουμε επίσης ιδιαίτερη έμφαση στις διαδικασίες εφαρμογής οι οποίες πρέπει να εξορθολογιστούν και να αναβαθμιστούν. "
    Από τα παραπάνω να τονίσω το ".....αυστηρά εντός του πλαισίου που περιγράφεται από το Πρόγραμμα...." που σημαίνει ότι θα διαφωνούμε στο επίπεδο που μας επιτρέπει η τρόϊκα !!! Αποκλείει δε την ρήξη !
    Η ΝΔ μάλλον συμφωνεί διαφωνόντας ... Δυστυχώς .....
    Αν όχι ας βγουν επιτέλους να μας πουν τι θα κάνουν και γιατί συμφωνούν σήμερα με ότι διαφωνούσαν μέχρι χθες!
    Η ψήφος ΚΑΝΕΝΟΣ δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένη

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ Γιαννης Ν. 22/11/2011 00:30:50

      μαχαιριάία ποστ !!! ... λέξη προς λέξη

    • VOLOVOS avatar
      VOLOVOS @ Γιαννης Ν. 22/11/2011 19:38:06

      Εύχομαι και ελπίζω να μείνει στο ΟΧΙ.Το ξέρει ότι εμείς θα ψηφίσουμε
      όταν θα γίνουν εκλογές και αν χρειαστεί θα τον στείλουμε στον Καιάδα.
      Έχω βέβαια την απορία, αυτοί εκεί έξω που μας εκβιάζουν συνεχώς,
      είναι σίγουροι πως δε θα έρθει η αριστερά στην εξουσία καθαρά από την
      αντιδραστική και αντιμνημονιακή ψήφο του λαού;

  12. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 21/11/2011 23:19:00

    Περιμένετε, η εκδίκηση είναι πιάτο που τρώγεται κρύο. Η τευτονική έπαρση θα βρει και αυτή τον μάστορά της. Η Γερμανία νομίζει ότι είναι νησίδα διαρκούς ασφαλείας και σταθερότητας μέσα στο φουρτουνιασμένο πέλαγος. Ως συνήθως, οι οργανωτικοί και πειθαρχημένοι Γερμανοί (κανείς δεν τους το αμφισβητεί) πάσχουν από χρόνια έλλειψη διορατικότητας σε συνδυασμό με την εγγενή τους αλαζονεία.
    Ας θυμηθουν τον Αλέξανδρο Νέφσκυ, ας θυμηθούν τον ποταμό Μάρνη και το Βερντέν, ας θυμηθούν το Στάλινγραντ και το Ελ Αλαμέιν, τις αποικίες που έχασαν άρον-άρον στην Αφρική (Καμερούν, Ρουάντα, κλπ), τα ανατολικά τους εδάφη που δόθηκαν δώρο στην Πολωνία, τη Σιλεσία, την Ανατολική Πρωσσία (όπου και το Καίνιξμπεργκ, η ιστορική πόλη του Καντ, το σημερινό...Καλίνινγκραντ).
    Θα ήταν κερδισμένοι οι Γερμανοί αν δέχονταν ορισμένες παραχωρήσεις ως προς την ΕΚΤ, ώστε και η ευρωζώνη να διασωθεί, και να κερδίσουν συμπάθειες στις χώρες του ευρωπαϊκού Νότου, που έτσι και αλλιώς προσπαθούν να διορθώσουν χρόνιες διαρθρωτικές αδυναμίες μέσα σε δυσχερή διεθνή συγκυρία. Και οι συμπάθειες σημαίνουν και επενδύσεις και κέρδη. Αυτό σημαίνει εξωτερική πολιτική με προοπτική και ευελιξία και ευφυία. Αλλά οι Γερμανοί νομίζουν ότι με ultimata και ύβρεις μπορούν να κερδίσουν. Προς ώρας μόνο. Θα υπάρξει Νέμεσις για την αλαζονεία τους.
    Οσο για εμάς, θα έπρεπε να είχαμε ηδη ξεκινήσει ως χώρα ένα καλό μποϋκοτάζ σε γερμανικά προϊόντα...

    • sofia avatar
      sofia @ ΒΙΣ 22/11/2011 07:30:28

      οι περισσότεροι έχουμε ξεκινήσει αυτό το μποϋκοτάζ που αναφέρεις. Εννοείται!

    • yianna avatar
      yianna @ ΒΙΣ 22/11/2011 07:55:29

      ΒΙΣ
      Πολύ εύστοχο το σχόλιό σου.
      Πράγματι το μποϋκοτάζ θα έπρεπε να είναι η πρώτη αντίδρασή μας. Η Γερμανία θα την πατήσει, όπως την πάτησε και στον Α' και στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Οι δορυφόροι της δεν θα μπορέσουν να την στηρίξουν.
      Όσο για μας, εάν έχω καταλάβει η 6η δόση θα πάει όλη για αποπληρωμή των δανείων. Ας μην τη δώσουν λοιπόν. Θα υπάρξει πιστωτικό γεγονός, θα ενεργοποιηθούν τα CDS, και θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι. Εμείς, χαμένοι για χαμένοι, αυτοί όμως θα χάσουν δις $ και ευρώ.

    • Σοφια Γιαννατου avatar
      Σοφια Γιαννατου @ ΒΙΣ 22/11/2011 23:53:00

      κι εγω συμφωνω με το μπουκοταζ το οποιο θα πρεπει να γινει γνωστο ευρεως για να το παρουν και οι Γερμανοι ειδηση...

  13. Katia avatar
    Katia 21/11/2011 23:22:24

    Παιδια σοβαρευτείτε. Η εθνική αξιοπρέπεια χάθηκε όταν γίναμε επαίτες στην Ευρωπαϊκή Ενωση και στο ΔΝΤ. Γι αυτό λοιπον, αφήστε τους λεονταρισμούς και υποστηρίξτε την υπογραφή. Η εθνική μας αξιοπρέπεια δεν κερδίεται με μαγκιές και νταηλίκια, αλλά με σοβαρή δουλειά. Οσον αφορά τον συντάκτη του άρθρου που αναφέρει ότι τι κι αν δεν μας δώσουν την 6η (και οχι την 7η) δόση, προφανώς είτε είναι Αριανός είτε είναι βολεμένος με καταθέσεις στην Ελβετία. Γιατί οι απλοί πολίτες που υφίστανται τα οικονομικά μέτρα ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!!!

    • Enzo avatar
      Enzo @ Katia 21/11/2011 23:53:38

      ο Σαμαρας σου φταιει για τα μετρα?
      Την Εθνικη μας αξιοπρεπεια αλλοι την πουλησαν, εμεις ηρθαμε να την παρουμε πισω.
      για προσκυνημενη σε "κοβω"..

      • Mara avatar
        Mara @ Enzo 22/11/2011 07:28:02

        Γεννημένη προσκυνημένη...

    • hdgr avatar
      hdgr @ Katia 22/11/2011 00:29:49

      Έκαστος έχει τα δικά του μέτρα και σταθμά και με αυτά πορεύεται.
      Εσύ έχεις τα δικά σου μέτρα για την ε(Ε)θνική α(Α)ξιοπρέπεια και καλά κάνεις.

      Άφησε τους απλούς πολίτες να συμφωνήσουν ή να διαφωνήσουν με τον αρθρογράφο , εκτός και αν σου έχουν δώσει τα διαπιστευτήρια τους αγαπητή atia.

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ Katia 22/11/2011 00:38:34

      Κι εσύ να είσαι σίγουρη ότι οι απλοί πολίτες μπορούν να ζήσουν με λιγότερα αρκεί να μην χάσουν την εθνική τους αξιοπρέπεια και να δουν ότι υπάρχει μια ελπίδα για να ξεφύγουν από τον εφιάλτη που παιρνάνε. Η εθνική αξιοπρέπεια πλήχθηκε πολύ από την κυβέρνηση ΓΑΠ και τα εξαπτέρυγα. Ο Σαμαράς ευτυχώς μένει βράχος και δεν υποτάσσεται στους εκβιαστές, όπως θα ήθελαν κάποιες σειρήνες της τρομοκρατίας του λαού για τους μισθούς και τις συντάξεις...

    • Ευτυχης avatar
      Ευτυχης @ Katia 22/11/2011 01:05:01

      Katia εγω ουτε απο αλλο πλανητη ειμαι...ειμαι Γηινος γεννημα θρεμα...και καβαντζα δεν εχω ουτε 1 ευρω...μονο τον μισθο μου εχω
      και αυτος τελειωνει παντα πριν οπαρω τον επομενο.....
      Γουσταρω ομως τσαμπουκαλικι καργα στην Αγκελω.
      Εγω σε ποια κατηγορια ανηκω?

      • Ox avatar
        Ox @ Ευτυχης 22/11/2011 07:36:06

        Στους Ελληναράδες, μάλλον.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Katia 22/11/2011 02:47:45

      Είμαστε καταδικασμένοι σε θάνατο και προτείνεις να υπογράψουμε συμβόλαιο με το γραφείο τελετών ζώντες. Δεν έχουμε καταθέσεις στην Ελβετία, δεν έχουμε καν εργασία, δεν έχουμε να πληρώσουμε τα χαράτσια αλλά ραγιάδες στον τόπο μας δεν θα γίνουμε ποτέ. Έχουμε την ευθύνη να παραδώσουμε μια ελεύθερη πατρίδα στα παιδιά μας και όχι μόνο ένα πιάτο φαί στα παιδιά μας (αν μας το δώσουν οι "αφέντες").

      We need a local governance and we need it faster than the speed of light!

    • sofia avatar
      sofia @ Katia 22/11/2011 07:43:23

      Λοιπόν εγώ είμαι μισθωτή του Δημοσίου και σου λέω ευθαρσώς ότι συμφωνώ μαζί του. Προτιμάω να μείνω πέντε -έξι μήνες απλήρωτη, κι ας μήν έχω καβάντζα καταθέσεις στην Τράπεζα, κι ας πληρώνω στεγαστικό και χαράτσια, παρά να δουλέψω ένα- δύο χρόνια και μετά να με βγάλουν στην εφεδρεία. Γιατί έχω 20 χρόνια μπροστά μου ακόμη γιά να πάρω σύνταξη και 2 παιδιά να θρέψω. Αν μείνω λίγο καιρό απλήρωτη, θα βάλω 2-3 κοτούλες, θα καλλιεργήσω λίγα όσπρια και λαχανικά, θα κάνω τη μοδίστρα-μεταποιητή παλιών ρούχων και θα επιβιώσω. Αν απολυθώ, δεν πρόκειται ποτέ να ξαναβρώ δουλειά σε αυτή την ηλικία, ούτε πρόκειται να πάρω σύνταξη, αφού θεμελιώνω δικαίωμα το 2017. Σε πληροφορώ, ότι όλοι οι συνάδελφοι στο γραφείο, πρώην πασοκτζήδες ολοι τους εκτός από μένα, τώρα θα ψηφίσουν Τσίπρα (και ένας Παπαρήγα), γιατί θέλουν τη σύγκρουση με το κατεστημένο της Ευρωπαϊκής νταβατζίδικης πολιτικής. Καί ξέρουν, όπως όλοι μας, ότι η σύμβαση του νέου δανείου θα είναι η ταφόπλακα για τη χώρα. Κι άλλες φορές πτώχευσε η Ελλάδα ( ο Παππούς μου αντί μισθό έπαιρνε "ομολογίες" το 1933, με τρία παιδιά και γυναίκα νοικοκυρά) αλλά επιβίωσε. Και ξέρεις γιατί? Γιατί τότε η Ελλάδα δεν είχε δεχθεί τόσο ταπεινωτικούς όρους όσο σήμερα.

    • nestro avatar
      nestro @ Katia 22/11/2011 10:48:07

      σωστή!!!

  14. Mara avatar
    Mara 21/11/2011 23:26:04

    Επίσης ξέχασα να αναφέρω.
    Γιατί δεν ζητάνε και τις υπογραφές αυτών που θα βάλουν υποψηφιότητα για την αρχηγία του Πασόκ? Έ..???
    Αφού το πλέον σίγουρο είναι ότι στις εκλογές, το Πασόκ δεν θα κατέβει με αρχηγό τον ΓΑΠ. Τί την χρειάζονται την υπογραφή του?
    Αφού λοιπόν ο αρχηγός που θα προκύψει μετά τις εσωκομματικές εκλογές του Πασόκ, πιθανότατα θα είναι αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης (λέμε τώρα... γιατί μπορεί να μας προκύψει και κανένας Τσίπρας). Να ζητήσουν υπογραφές και από αυτούς. Όχι τίποτα άλλο να είναι κατοχυρωμένα τα παιδιά....

    • Y. avatar
      Y. @ Mara 22/11/2011 00:52:20

      Και από Αλέκα και Τσίπρα
      (..η Ντόρα δε χρειάζεται, παίζει στα τσικό του ερασιτεχνικού)

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Mara 22/11/2011 08:23:52

      Μα ούτε καν από τον ΓΑΠ δεν την χρειάζονται: τους την έχει δώσει σε σφραγίδα και την βάζουν μόνοι τους αυτοί όπου χρειάζεται!

  15. sirmar avatar
    sirmar 21/11/2011 23:28:51

    μποικοταζ σε οτι γερμανικο ΟΤΕ. ΛΙΝΤΙ. ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ και οτι ειναι γερμανικο

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ sirmar 21/11/2011 23:40:54

      Εδώ και μήνες..

    • sofia avatar
      sofia @ sirmar 22/11/2011 07:47:04

      είναι και η cosmote γερμανική? Ποιά από όλες τις κινητές τηλεφωνίες είναι ελληνική? H wind? Γιατί η vodafone είναι Βουλγάρικη (γι' αυτό την προτιμούν Βούλγαροι & Αλβανοί). Η ερώτησή μου δεν είναι ειρωνική. Απλώς θέλω να ξέρω τι θα κάνω στο εξής.

      • Bloody_Ophelia avatar
        Bloody_Ophelia @ sofia 22/11/2011 10:56:26

        Δεν υπάρχει ελληνική κινητής τηλεφωνίας εταιρεία. Όσοι ομνύετε στις ιδιωτικοποιήσεις και το ξεπούλημα του Δημόσιου Τομέα, ποτέ δεν είναι αργά να το ξανασκεφτείτε.

        • sofia avatar
          sofia @ Bloody_Ophelia 23/11/2011 07:31:42

          μη με βάζεις και μένα σε όσουν ομνύουν σε αυτό το ξεπούλημα σε παρακαλώ. Προσωπικά διαφωνώ όχι μόνο σε κάθε είδους ξεπούλημα αλλά και σε κάθε είδους πώληση γενικά. Οι μεγαλοεπιχειρηματίες, Έλληνες και ξένοι, δεν έχουν μπέσα. Όπου βρούν φτηνά εργατικά και χαμηλή φορολογία, παίρνουν την επιχείρηση και πάνε στη χώρα με τα φτηνά εργατικά και τη χαμηλή φορολογία. Κανονικά όποιος Έλληνας επιχειρηματίας "δραπετεύει" από την Ελλάδα (με την προϋπόθεση οτι κλείνει το εργοστάσιό του εδώ και το ανοίγει κάπου αλλού) θα έπρεπε το κράτος να του αφαιρεί την ελληνική υπηκοότητα (ή ιθαγένεια, όπως προτιμάτε) και να του δημεύεται η ακίνητη περιουσία. Αφού ο ίδιος επιλέγει να γίνει Βούλγαρος, Σκοπιανός, Αλβανός, Κινέζος ή δεν ξέρω τι άλλο, ας τον "βοηθήσουμε" να γίνει!!!

  16. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 21/11/2011 23:30:06

    Strange Attractor, φαντάσου λέει,να την έκανε γυριστή ο Αντώνης,
    να απέσυρε την εμπιστοσύνη του απ΄την κυβέρνηση,
    (θα είχε την ξαφνική υποστήριξη των πράσινων δελφίνων,
    που θέλουνε να φάνε το Τζέφφρυ
    και αυτοί ειδικά ψοφάνε για εκλογές, αφού τον φάνε όμως)
    και να κατέβαινε στο Λαό,
    με μια Νέα-Νέα Δημοκρατία,
    αποφλωροποιημένη,
    με τον Πάνο δίπλα του
    και να τίναζε όλο το μαγαζί στον αέρα!
    Έξοδος απ την Ευρώπη,
    κήρυξη ως επαχθούς του (και απεχθούς) χρέους,
    επιστροφή στη δραχμή,
    και αστραπιαίο ξεκίνημα,
    (με Ρωσία από κοντά,Ινδία,Βραζιλία,Κίνα)
    της εκμετάλλευσης των πόρων μας..
    Το φαντάζεσαι;

    Και πες μου Παράξενε Αττράκτορα,
    γιατί δηλαδή να διοχετεύουμε μόνιμα στο φαντασιακό μας υπόστεγο
    κάτι που θα μπορούσε να ισχύσει και ως ρεαλιστική ελπίδα;

    Αφού,έτσι κι αλλιώς προς τα εκεί μας πάνε.
    Γιατί να μην τους προφτάσουμε εμείς στη στροφή;

    Γιατί γαμώτο μου, κανένας δεν διαβάζει λίγο και την Ιστορία που έρχεται κι όχι μονάχα αυτή που πέρασε;
    Αφού έχουμε ήδη πρόβλημα Ελευθερίας,στη χώρα!
    Και ξέρεις,Αττράκτορα, από πού βγαίνει η Ελευθερία;
    Από τον μέλλοντα του έρχομαι!

    Είναι η (ευλογημένη) Ερχόμενη..

    Γιατί,όμως,γιατί να έχουμε στα χέρια μας μια από τις πλουσιότερες χώρες του πλανήτη και να σερνόμαστε μαστουρωμένοι
    στο τίποτε της μπλόφας τους, ρε Συνέλληνες;

    Γιατί;

    • Mara avatar
      Mara @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 21/11/2011 23:36:56

      +++10000

      Κάτι ανάλογο έχει γράψει και ο Κώστας Ροδινός.

    • skpt avatar
      skpt @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 21/11/2011 23:56:21

      Αγαπητέ ποιητά μου Δημήτρη ,
      Εν τέλει η ποίηση μετράει !
      Εν τέλει η ποίηση σαγηνεύει !
      Εν τέλει η ποίηση δίνει ποιότητα ζωής !
      Υποκλύνομαι στην ποίηση και πάντως σίγουρα και στη δική σου .
      Όμως, να πάρει η ευχή, δεν ταιριάζει με την πολιτική !

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 22/11/2011 00:08:55

      Χαρακτήρες που ζουν έντονα και βαδίζουν στη κόψη του ξυραφιού, δεν έχουν,κάποιες φορές, συνηθισμένες αντιδράσεις.......Ο χρόνος, θα δείξει......

      • Y. avatar
        Y. @ Diamond Angel 22/11/2011 00:58:37

        Πραγματικά, αφιερώνεις!!!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 22/11/2011 00:48:52

      Kαι γιατι τοτε οταν εξηγγειλε τοπ δημοψηφισμα ο Παπανδρεου,ο Σαμαρας ορυοταν οτι η ΝΔ ειναι το ευρωπαικο κομμα και κατω το δημοψηφισμα και θα μεινουμε στην ΕΕ;
      KAIΡΟΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΚΩΜΩΔΙΑ ΜΕΣΑ - ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ.
      Την εποχη του δημοψηφισμστος ο Σαμαρας ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ την παραδοσιακη θεση της ΝΔ μεσα στην Ευρωπη.ΑΦου το εκανε αυτο να στειλει την ιδια επιστολη που εστειλε στο ΕΛΚ στο Γιουνκερ να τελειωνουμε.
      Αλλιως να πει οτι φευγουμε απο την ΕΕ.
      Αρκετα με τα σκωτσεζικα ντους του Παπανδρεου,δε χρειαζομαστε τα ιδια και απο αλλους.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 22/11/2011 02:54:26

      Αγαπητέ κύριε Ιατρόπουλε οι πράσινοι δεν έχουν μάθει να λένε όχι, λένε μόνο YES.

    • sofia avatar
      sofia @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 22/11/2011 07:50:01

      Γιατί, όποιος αποπειραθεί να κάνει όλα αυτά που λές, και γιά τα οποία συμφωνώ και επαυξάνω, θα δολοφονηθεί την άλλη μέρα. Και αυτομάτως θα ακυρωθούν όλα. Εδώ αποπειράθηκαν να δολοφονήσουν τον Καραμανλή γιά πολύ λιγότερα. Στο Σαμαρά θα κολλήσουν?

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ sofia 22/11/2011 10:11:30

        Tι λες αγαπητη μου;
        Δεν χρειαζοταν να κανει τιποτα για να δολοφονηθει.
        Ο Παπανδρεου εξηγγειλε δημοψηφισμα και η Μερκελ το εξειδικευσε με ερωτημα ΝΑΙ ή ΟΧΙ στο ευρω και ουσιαστικα ΝΑΙ ή ΟΧΙ στην ΕΕ.
        Το μονο που ειχε να κανει ο Σαμαρας ηταν να συμφωνησει με το δημοψηφισμα ,δηλαδη με κατι που ΑΛΛΟΙ εκαναν.
        Αντ αυτου αρχισε να διαμαρτυρεται και να χτυπιεται μηπως φυγουμε απο την ΕΕ με το δημοψηφισμα.
        Θυμηθηκε οτι η ΝΔ εβαλε τη χωρα στην ΕΟΚ,οτι ειναι το φιλοευρωπαικο κομμα και αλλα πολλα.
        Και αφου τελικα βοηθησε να ματαιωθει το δημοψηφισμα
        τωρα κολλαει σε λεπτομερειες και διαφοροι εδω πουλανε αντιευρωπαισμο ,Δ ΄Ραιχ κλπ.
        Αυτα ειναι ΑΝΔΡΕΟΠΑΠΑΝΔΡΕΙΣΜΟΣ του χειριστου ειδους.

        • ΚΔ avatar
          ΚΔ @ ψυχραιμια 22/11/2011 11:43:15

          Κατά τη γνώμη μου είσαι απόλυτα σωστός/ή, "Ψυχραιμία". Είναι κρίμα να βλέπει κανείς από τους υπόλοιπους φίλους σχολιαστές τόση αγωνία για την Πατρίδα, τόση πίστη στην Εθνική Αξιοπρέπεια, στηριγμένες σε ένα κόμμα που δεν θέλει παρά μονάχα την διαχειριστική εξουσία και σε έναν ηγέτη, που παρά τις ίσως καλές προθέσεις του, δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος της προάσπισης των Εθνικών Ιδανικών ....

        • sofia avatar
          sofia @ ψυχραιμια 23/11/2011 07:43:08

          Στην Ευρώπη έπρεπε να μείνουμε, στο ευρώ δεν έπρεπε να μπούμε. Γιατί όλοι οι γύρω "φίλοι" γείτονες, Τούρκοι, Σκοπιανοί, Αλβανοί (οι Βούλγαροι ήδη) θα μπούν τελικά στην Ε.Ε. όταν θα έχουμε εμείς φύγει... και τότε θα δείς την Ε.Ε. να τους εξοπλίζει γιά να κόψουν κομμάτια από την Ελλάδα (Ήπειρο, Μακεδονία, Θράκη, νησιά) και να τα προσαρτήσουν στις χώρες τους. Εναλλακτικά, και διεθνή δικαστήρια μπορεί να δικαιώσουν τις παράλογες απαιτήσεις τους, και να αποκτήσουν όσα θέλουν αναίμακτα. Γιατί φαίνεται καθαρά, ότι το οικόπεδο που λέγεται Ελλάδα, τους ενδιαφέρει όλους πολύ. Καί όπως ο στρατός μας είναι σε κακό χάλι, αφού φρόντισαν να τον αποδυναμώσουν σταδιακά όλες οι μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις, συνεπικουρούμενες και από την αριστερά, από φόβο μην ξαναχάσουν στο μέλλον την κουτάλα, βάλε με το μυαλό σου τι πρόκειται να επακολουθήσει.

        • sofia avatar
          sofia @ ψυχραιμια 23/11/2011 07:46:22

          Είσαι σίγουρη ότι ο κόσμος θα ψήφιζε υπέρ της εξόδου από το ευρώ? Γιατί εγώ δεν είμαι.

    • μχ avatar
      μχ @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 22/11/2011 08:12:03

      ...η οικογένεια κλικλίκου δεν σε καταλαβαίνει..

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 22/11/2011 16:23:25

      Γιατί δυστυχώς στην ντουλάπα κάθε εισπράκτορα υπάρχει ραμμένο ένα κοστούμι "αφεντικού" ... και προσθέτω εγώ ... το οποίο αδημονεί να φορέσει κάποτε

    • Χαζούλης avatar
      Χαζούλης @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 22/11/2011 16:49:30

      Γιατί,όμως,γιατί να έχουμε στα χέρια μας μια από τις πλουσιότερες χώρες του πλανήτη και να σερνόμαστε μαστουρωμένοι
      στο τίποτε της μπλόφας τους, ρε Συνέλληνες;

      Πλούσια χώρα σε "ύλη" και παρελθόν.
      Πτωχή σε "πνεύμα" και παρών.

      Βλέπε και νοτιότερα... τις "πλούσιες" Αφρικανικές χώρες... Ναι τις σκλαβωμένες, αυτές που έχουν και διαμάντια...

  17. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 21/11/2011 23:30:47

    Η απειλή μή καταβολής τής έκτης δόσης καί τό πάγωμα τής διαδικασίας κουρέματος τών δανείων τών ιδιωτών καί τό υποσχεμένο νέο πακέτο χρηματοδότησης είναι τό υποτιθέμενο διακύβευμα.
    Μιά ανεξέλεγκτη χρεωκοπία τής Ελλάδας είναι ένα έν δυνάμει σενάριο, εφ’ὀσον οι Τρόϊκα αποφασίσει νά παγώσει τήν διαδικασία.
    Άν θεωρούν ότι είναι ένα επιθυμητό σενάριο, άς τό δρομολογήσουν.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ιαπετός 22/11/2011 00:50:26

      Kαι οποιος θεωρηθει υπευθυνος θα το πληρωσει στο μελλον.

      • Mara avatar
        Mara @ ψυχραιμια 22/11/2011 07:51:01

        Ψυχραιμία,

        Αυτά... τα περί "όποιος είναι υπεύθυνος...", δεν τα αφήνεις επιτέλους?
        Σε ζορίζει ακόμα... να παραδεχτείς ποιοί είναι οι υπεύθυνοι της καταστροφής?
        Σ΄αρέσει, δεν σ΄αρέσει, οι αποκλειστικοί υπεύθυνοι για την χρεωκοπία, έχουν ο-νο-μα-τε-πώ-νυ-μο, Γεώργιος Παπανδρέου, σύσσωμη η οικογένεια του και η διεθνής συμμορία τύπου Στρος Καν, Σόρρος, Ρουμπινί κ.α.
        Να ξέρεις ότι, θα έρθει η ώρα που θα πληρώσουν όλοι τους...
        Ο Σαμαράς οφείλει να πει ΟΧΙ για να βάλει τέλος στους εκβιασμούς.
        Και μην ελπίζεις ότι θα του χρεώσουν τίποτα. Ο κόσμος πλέον ξέρει καλά, ποιός τον οδήγησε σε αυτή την κατάσταση.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Mara 22/11/2011 11:50:50

          Δεν διαφωνω στις ευθυνες Παπανδρεου.

    • sofia avatar
      sofia @ Ιαπετός 22/11/2011 07:59:43

      Σκοπός είναι να βγούμε στη δραχμή προτού προλάβουν να μετατρέψουν όλα τα παλιά, εκπεφρασμένα σε δραχμές τοκοχρεωλύσια σε ευρώ, και τα εντάξουν και στο Ευρωπαϊκό δίκαιο (κάτι που επιχειρείται με την νέα δανειακή και την ανταλλαγή ομολόγων). Τότε θα μπορούμε να τους σκάσουμε κανόνι (που το αξίζουν, γιατί πήραμε μέχρι πρόπερσι 90 δις δάνεια συνολικά και αυτοί ανέβασαν την οφειλή στα 800 δις οι αθεόφοβοι). Αν δεχθούμε τη νέα δανειακή και την ανταλλαγή ομολόγων, θα μας βγάλουν μετά οι ίδιοι στη δραχμή αλλά θα χρωστάμε πλέον σε ευρώ και τα παλιά δάνεια και δεν θα έχουμε το δικαίωμα να προσφύγουμε σε ελληνικά δικαστήρια. Σκοπός έιναι να βγούμε από το ευρώ τώρα που συμφέρει εμάς, και όχι όταν θα συμφέρει αυτούς. Πάρτε το χαμπάρι, τη χώρα μας θέλουν και το εργατικό της δυναμικό γιά ένα κομμάτι... μπομπότα. Μιά Κίνα μέσα στην Ευρώπη θέλουν. Όσο πιό χρεωμένους και δεμένους μας έχουν από αύριο, τόσο πιό γρήγορα θα το πετύχουν.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ sofia 22/11/2011 10:14:34

        Τοτε να μη ματαιωνε το δημοψηφισμα και να βγαιναμε απο τοτε στη δραχμη.
        Δικαιολογιες επι δικαιολογιων απο καποιους που δεν ξερουν τι τους γινεται.
        ¨Η εισαι υπερ του ευρω και πας μεχρι τελους ή εισαι κατα και αρπαζεις τηνευκαιρια που σου εδωσε ο ΓΑΠ και η Μερκελ και με δημοψηφισμα φευγεις.

        • KA avatar
          KA @ ψυχραιμια 22/11/2011 14:32:02

          Έχω εντυπωσιαστεί με την εμμονή σου στα περί δημοψηφίσματος. Δεν χρειάζεται πολύ μεγάλη ικανότητα πολιτικής ανάλυσης για να δεί κανείς πως δημοψήφισμα δεν επρόκειτο να γίνει σε καμμία περίπτωση και επρόκειτο για μία πολιτική πρωτοβουλία του ΓΑΠ, ύποπτης προέλευσης αλλά φανερής στόχευσης.

          Στόχος δεν ήταν βέβαια ο Σαμαράς, ούτε η αναβάπτιση στη λαϊκή εντολή ούτε το πιθανό στρατιωτικό "πραξικόπημα", ούτε τίποτα από τα φληναφήματα αυτού του επιπέδου. Στόχος ήταν η αποσταθεροποίηση της ευρωζώνης και πιθανώς η διάλυσή της. Δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι για την προέλευση του εγχειρήματος, αλλά τέτοια παιχνίδια με παγκόσμιο αντίκτυπο δεν μπορεί να είναι έμπνευσης ... Ρέππα. Οι πιό διεισδυτικοί αναλυτές τοποθετούν την έμπνευση (και την εντολή) πέραν του Ατλαντικού, όπως ο Δ. Κωνσταντακόπουλος (που επικαλείται πληροφόρηση) και το ΠΟΝΤΙΚΙ.

          Αυτός ήταν ο στόχος και η συνέντευξη Μέρκελ-Σαρκοζύ είχε απλά στόχο να ταπεινώσει και να ξηλώσει τον - ανεπιθύμητο πια - ΓΑΠ. Η Ελλάδα δεν διέτρεξε κίνδυνο να γυρίσει στη δραχμή, διότι σε αυτή τη φάση θα παρέσυρε το σύστημα (ήδη την πρωτοβουλία - ή τη διατεταγμένη υπηρεσία ? - ΓΑΠ την πληρώνει η Ιταλία και τη "νιώθει" η Γαλλία). Διέτρεξε τον κίνδυνο να υποστεί την μανία του ΕυρωΙερατείου για τις ηλιθιότητες ΓΑΠ, με ότι αυτό συνεπάγεται. Και αυτό μάλλον προσπάθησε να σώσει ο Σαμαράς, πιεζόμενος πανταχόθεν.

          Αυτά που γράφεις λοιπόν για το δημοψήφισμα, τη δραχμή κτλ. είναι εκτός τόπου και χρόνου.

        • daughter of mercy avatar
          daughter of mercy @ ψυχραιμια 22/11/2011 14:55:05

          Με το Ευρώ είμαστε, όχι με το Μάρκο!

        • sofia avatar
          sofia @ ψυχραιμια 23/11/2011 07:59:11

          Σού το είπα και προηγουμένως, ότι, αν και προσωπικά θεωρώ ότι το δημοψήφισμα θα ήταν λύση, δεν είμαι σίγουρη ότι ο κόσμος θα ψήφιζε επιστροφή στη δραχμή. Ήδη οι ελεύθεροι επαγγελματίες αισχροκέρδισαν 10 ολόκληρα χρόνια με το ευρώ (και τώρα οι περισσότεροι έχουν και μιά καλή καβάτζα στις τράπεζες, κι ας κλαίγονται γιά την ύφεση και τα λουκέτα) ενώ τα εισοδήματα των μισθωτών δεν πήραν ανάλογη αύξηση (ούτε και υπήρξαν δυνατότητες "αξιοπρεπούς" αποταμίευσης γι' αυτούς). Και ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει όλα όσα εξυφαίνονται με τη νέα δανειακή σύμβαση. Άσε που οι πιό απλοϊκοί, παππούδες & γιαγιάδες, και να τους το εξηγούσες δεν θα καταλάβαιναν. Μόλις προχθές μιά γιαγιά είπε στη μάνα μου: "εδώ κοντεύουμε να χάσουμε τις συντάξεις μας, και ο Σαμαράς δεν λέει ακόμα να υπογράψει" ... το πορτοφολάκι τους και την ψωροζωούλα τους κοιτάνε όλοι. Κι η γιαγιά σου λέει: "πόσα χρόνια θα ζήσω? μέχρι να πτωχεύσουμε, μέχρι να ξεπουληθούμε, εγώ θα έχω πεθάνει. Ας βγάλουν τότε άλλοι το φίδι απο την τρύπα. Μην με ζορίζετε τώρα στα γεράματα..."
          Γιατί οι συνταξιούχοι, εκτός από τις περικοπές, τι άλλο έχουν να χάσουν? Τη δουλειά τους μήπως?

  18. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 21/11/2011 23:34:08

    "Αν δεν υπογράψει ο Σαμαράς..."
    Γιατί μπαίνει τέτοιο ερώτημα;

    Έχει τέτοιο δικαίωμα ο Σαμαράς; Πήρε ποτέ τέτοιο πληρεξούσιο ή έστω και προφορική εξουσιοδότηση; Ποιού πολιτικού είναι αυτή η χώρα το χωράφι για να το δεσμεύει; Και πέραν αυτού σε τι να δεσμευτεί η χώρα; Ότι θα συνεχίσουμε να αυτοκαστρεφόμαστε για χάρη των ομορφοκώληδων, κόντρα σε κάθε ένστικτο επιβίωσής μας;
    Τι άλλο πέρα από τις εκλογές μπορούμε σήμερα να συζητούμε;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Λεωνίδας 22/11/2011 10:16:17

      Σε αυτα που υπεγραψε.Αλλιως να εκανε δημοψηφισμα και να εφευγε.

      • sofia avatar
        sofia @ ψυχραιμια 23/11/2011 08:04:53

        Ότι ήταν λάθος που στήριξε αυτήν την κυβέρνηση μετά άπό δύο χρόνια αντιμνημονιακής πολιτικής, αυτό να λέγεται. Η δικαιολογία ότι 10-15 βουλευτές τον απειλούσαν ότι θα τον έσερναν στα δικαστήρια αν προκαλούσε πτώχευση με την άρνησή του γιά συνεργασία, δεν ευσταθεί. Θα μπορούσε να τους πεί: "Όσοι διαφωνείτε με την πολιτική μου, τραβάτε και στηρίξτε εσείς την νέα κυβέρνηση. Αν όμως αυτή αποδειχθεί μοιραία γιά τη χώρα, να είστε σίγουροι ότι θα διαγραφείτε όλοι και θα σας στείλω εγώ στα Δικαστήρια".

  19. ageliki avatar
    ageliki 21/11/2011 23:37:56

    Κρατα γερα προεδρε και οι Ελληνες εινε μαζι σου .Ασε ντορα και καρατζαφερακι να γλιφουν για λιγη εξουσια.

  20. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 21/11/2011 23:38:45

    Τί δηλαδή τώρα όχι μόνο δεν θα τρώμε με χρυσά κουτάλια ( όπως μας έταζαν) αλλά ούτε καν θα τρώμε;
    Τζάμπα το μακέτο Σημίτη..
    Μια στενοχώρια που χω που ξεβρακώνεται η εταιρεία "Ευρώπη"..

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Bloody_Ophelia 22/11/2011 10:17:29

      Εχει στενοχωρια ο Σαμαρας ομως.Αλλιως δεν θα ηταν κατα του δημοψηφισματος και δεν θα τονιζε οτι η ΝΔ ειναι το κομμα που εβαλε την Ελλαδα στην ΕΟΚ.

      • Ignoramus avatar
        Ignoramus @ ψυχραιμια 22/11/2011 10:20:51

        κρατα γερα ρε Σαμαρα

      • Bloody_Ophelia avatar
        Bloody_Ophelia @ ψυχραιμια 22/11/2011 10:53:32

        Τί να κάνει κι αυτός, συμβολικό το θέμα: του λαχε να προίσταται του κόμματος που μας έμπασε "πολιτικά" στην Ε.Ε.

  21. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 21/11/2011 23:40:17

    Αν ομως υπογραψει ο Σαμαρας αυτην την αποτυχημενη αποβολη ελεφαντα τοτε να ειναι σιγουρος οτι στο τελος θα τον πατησει ο ελεφαντας και η Μπακογιανη θα ειναι απεναντι και θα χειροκροταει!!!!! Οι Γερμανοι ειναι φιλοι μας.........εεεεεεε;;;;;;

  22. skpt avatar
    skpt 21/11/2011 23:44:41

    Με όλο το σεβασμό προς το πρόσωπό σου αγαπητέ Γιάννη Ν. και εν συσχετισμώ με το παρακάτω σχόλιό σου ¨ "Η ψήφος ΚΑΝΕΝΟΣ δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένη", επίτρεψέ μου να σου πω:
    Έχω την εντύπωση ότι ακόμα κι'αν ο Σαμαράς ....έκανε παπάδες, ακόμα κι'αν νεκρανέστηνε τον Χ.Τρικούπη και τον έβαζε εκ δεξιών του, τον δε Ε. Βενιζέλο και τον έβαζε εξ ευωνήμων, ....ψήφο δεν θα έπαιρνε από σέ'να !!!

    • Γιαννης Ν. avatar
      Γιαννης Ν. @ skpt 22/11/2011 00:15:26

      Θα ήθελα να μου απαντήσεις πάνω στην άποψη που κατέθεσα και όχι στην αντίληψη για την ψήφο που θα δώσω.
      Η αλήθεια είναι ότι στηρίζω προσωπικικα τον ΑΣ από το 1992 . Ήμουν στις πρώτες αποχωρήσεις από την ΔΑΠ και μοίραζα προεκλογικό υλικό στο δρόμο στις εκλογές του 93.
      Τα παραπάνω όμως δεν με κάνουν τυφλό ούτε δίνω στον ΑΣ "μεσσιανικές ιδιότητες" Προσπαθώ με το φτωχό μυαλό μου να διαβάσω ανάμεσα στις γραμμές και να αντλώ συμπέράσματα από διάφορες κινήσεις χωρίς βέβαια να έχω όλα τα δεδομένα και την πλήρη εικόνα.
      Το σημαντικό είναι να μπορέσεις εσύ (και όλοι μας ) που θα ψηφίσεις σίγουρα , να βγεις στην κοινωνία με παρρησία να το φωνάξεις δυνατά!
      χωρίς να φοβάσε ότι θα σου θυμίσουν όλα τα λάθη που έγιναν. (στροφή πολιτικής , δεσμέυσεις στο ΕΛΚ , ψήφιση προϋπολογισμού , της συμφωνίας της 26/10 κλπ)

      • skpt avatar
        skpt @ Γιαννης Ν. 22/11/2011 00:46:34

        Φίλε Γιάννη Ν,
        Και μόμο ο ενεστώς ( στηρίζω ) με υποχρεώνει να σου ζητήσω συγκνώμη !
        Φαίνεται να μην εκτίμησα σωστά τα πράγματα .
        Ξαναζητώ συγκνώμη !
        Μπορεί να έχουμε κάποιες διασφορές, αλλά , η αγωνία για το καλύτερο, όσον αφορά την πατρίδα μας, είναι - και πρέπει πάντα να είναι- πάνω από τον εγωισμό μας !!!

        • Γιαννης Ν. avatar
          Γιαννης Ν. @ skpt 22/11/2011 01:37:51

          Δεν είναι ανάγκη να μου ζητήσεις συγγνώμη ή κάτι τέτοιο. Αντιλαμβάνομαι ότι όλοι εδω μέσα συζητάμε σε δύσκολες εποχές για αντικείμενα όπου δεν υπάρχει άσπρο - μαύρο. Προσπαθώ να κρίνω αυστηρά (πολύ αυστηρά) αυτό για το οποίο θέλω να είμαι περίφανος και να κάνει περίφανους όλους τους Έλληνες.
          ΥΓ Η συζήτηση είναι πάντα χρήσιμη και γόνιμη όταν υπάρχουν διαφωνίες . Ξέρεις , αγαπητέ skpt , ότι στους δύο που συμφωνούν ο τρίτος περισσεύει.

      • Mara avatar
        Mara @ Γιαννης Ν. 22/11/2011 13:13:41

        Aγαπητέ Γιάννη,

        Όταν βρίσκεσαι στην αντιπολίτευση, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι στρατηγική με στόχο να κερδίσεις την εξουσία. Τίποτα άλλο... (ειδικά όταν οι συγκυρίες δεν σε ευνοούν καθόλου)
        Όταν κερδίσεις την εξουσία, τότε φαίνονται όλα...
        Τότε αποδεικνύεται η αποφαστιστικότητα, ο πατριωτισμός, το θάρρος και τα κότσια για μεγάλα πράγματα...
        Στην διαχείριση της εξουσίας, κρίνονται όλοι.

        Υ.Γ.
        Φαντάσου τον Καραμανλή στην αντιπολίτευση να διαλαλούσε..., ακούσατε... ακούσατε... "Εγώ... θα βάλω βέτο για την ένταξη των Σκοπίων".
        Ακόμα και όταν ήταν στην εξουσία, μούγγα.... για το θέμα...
        Τελευταία μέρα οι Αμερικανοί το συνειδητοποίησαν, ότι δεν πρόκειται να κάνει πίσω.... και βγάλανε αφρούς....

        Γι΄αυτό τώρα, έχουν πέσει όλοι πάνω στον Σαμαρά για δεσμεύσεις. Όχι ότι τους ενδιαφέρει η υπογραφή αυτή καθ΄αυτή, ουδεμία σημασία έχει έτσι και αλλιώς.
        Τους ενδιαφέρει να ταπεινωθεί και να φανεί στον κόσμο ότι υποτάσσεται, με μοναδικό στόχο να τον εξευτελίσουν και να χάσει την αυτοδυναμία στις εκλογές.
        Δεν τον θέλουν με τί-πο-τα.... γιατί ξέρουν ότι δεν θα τους ξημερώσουν καλές ημέρες...
        Θα το παλέψουν λυσσαλέα....
        Ο Σαμαράς οφείλει σε ολόκληρο τον Ελληνικό Λαό, να σταθεί αμετακίνητος στις όποιες πιέσεις ως ΓΝΗΣΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ!

    • nestro avatar
      nestro @ skpt 22/11/2011 11:53:30

      Ούτε απο εσένα το ΠΑΣΟΚ η άλλο κόμμα. Αφήστε τις μπηχτές και παραθέστε απόψεις, αυτό περιμένουμε.

  23. Kostaz avatar
    Kostaz 21/11/2011 23:46:15

    Αντώνη Σαμαρά, κράτα γερά!
    Καλύτερα να σου κοπούν τα χέρια παρά να υπογράψεις οποιοδήποτε χαρτί των Γερμανών!

  24. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2011 23:54:58

    Αντώνη γερά σπάσε τους τον τσαμπουκά, να δούμε μέχρι που θα το πάνε. Όλη η Ελλάδα πλην φλούφληδων ακουμπά πάνω σου.

    • αριστερος avatar
      αριστερος @ ΓΙΑΝΝΗΣ 22/11/2011 02:39:24

      ...καλο..

  25. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 22/11/2011 00:02:25

    Το διεθνές πολιτικό περιβάλλον,αυτή την περίοδο ειδικά,είναι γεμάτο ΝΑΡΚΕΣ και ΞΥΡΑΦΙΑ.Επίσης,εκείνο που έχουν αντιληφθεί οι πάντες είναι πως στη γηραιά ήπειρο δεν υπάρχουν ηγέτες παλαιότερων εποχών,που θα πάρουν στις πλάτες τους την Ευρώπη και θα την οδηγήσουν μακριά από το κυκλώνα στον οποίο έχει εισέλθει.Ως γνωστόν,η δανειακή σύμβαση πήγε τέλη Ιανουαρίου.Γιατί άραγε;Είναι απορίας άξιον.Πολλά στριφογυρίζουν στο μυαλό του καθενός και υπάρχει ισχυρός προβληματισμός.Από την άλλη πλευρά βλέπουμε ότι σύσσωμη η Ευρώπη βάλλεται από τις αγορές.Οι σχέσεις Γαλλίας-Γερμανίας,που ως γνωστόν αποτελούσαν τον κραταιό κινητήριο άξονα της Ευρώπης,δεν βρίσκονται στο καλύτερό τους σημείο.Στην Ιταλία και στην Ελλάδα τοποθετήθηκαν πρωθυπουργοί-τραπεζίτες.Στην Ισπανία σήμερα,παρ'όλο που η κεντροδεξιά παράταξη του Λαϊκού Κόμματος συνέτριψε τους σοσιαλιστές,είδαμε τι έγινε στο επιτόκιο που δανείζεται.Οι Ηνωμένες Πολιτείες κρατούν ουδέτερη στάση και η διεθνής τους συμπεριφορά διακρίνονται από μυστήριο.Η Μεγ.Βρεταννία διαδραματίζει το ρόλο του Ποντίου Πιλάτου,με το ένα πόδι στην Ευρώπη και το άλλο στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.Η διεθνής πραγματικότητα είναι αντιμέτωπη με μια απίστευτη κρίση,με άγνωστη εξέλιξη.Όσον αφορά εμάς,τα πράγματα είναι ιδιαίτερα σοβαρά και κρέμονται σε μια κλωστή.Όλοι πιέζουν ασφυκτικά τον πρόεδρο της ΝΔ να δεχθεί και να υπογράψει.Μια απορία:ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ η ελληνική κυβέρνηση να στηρίξει τον πρόεδρο της ΝΔ σ'αυτή την στάση του απέναντι στους Γερμανούς;Δεν έπρεπε να σταθεί δίπλα του;Ο Παπαδήμος σήμερα,απ'ότι φάνηκε,κρατά μεσοβέζικη στάση που δεν τον τιμά καθόλου.Στο κάτω-κάτω της γραφής,το ΟΧΙ το λέει πρόεδρος κόμματος τ'οποίο στηρίζει,προς το παρόν,κοινοβουλευτικά τη κυβέρνησή του.Δεν θέλω να αναλύσω γιατί δέχθηκε η ΝΔ να συμμετέχει στη κυβέρνηση Παπαδήμου.Την άποψή μου την έχω εκφράσει,είναι γνωστή και έχω επεξεργαστεί από τη δική μου σκοπιά.Από δω και πέρα τι γίνεται πλέον.Τι βλέπουμε πάλι;Για πολλοστή φορά,ο Σαμαράς εκβιάζεται ωμά και στυγνά.Οι Γερμανοί επιδιώκουν να στραγγαλίσουν κάθε φωνή.Θέλουν να επιβληθούν σε ολόκληρη την Ευρώπη,με κάθε τρόπο.Η χώρα μας,δυστυχώς,έχει μετατραπεί σε πειραματόζωο.Το βλέπουμε,εξάλλου,οι πάντες.Και κάτι ακόμη.Η χώρα έχει εισέλθει σε μια τρομακτική περιπέτεια,με άγνωστη ημερομηνία λήξης.Το τι θα συμβεί δεν μπορεί κανείς να προβλέψει.Σε τέτοιες περιπτώσεις,για εμάς τον απλό κόσμο,ισχύει η εξής ρήση:Η ισχύς εν τη ενώσει.Ας είμαστε ψυχικά ενωμένοι.Μπορεί να είναι χιλιοειπωμένο και χιλιογραμμένο,αλλά έχει τρομερή αξία.Υπάρχει η γνωστή,σε όλους,φράση:Ένα κλαρί,εφόσον είναι ένα,μπορεί να σπάσει πανεύκολα.Εάν όμως είναι χίλια κλαριά,δεν σπάνε με τίποτα....Άρα,ας καλλιεργήσουμε τη ψυχική ενότητα,που τη κρίνω απολύτως αναγκαία.Έχουν να δουν τα μάτια μας πάρα πολλά το αμέσως προσεχές διάστημα....

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Komis Montechristo 22/11/2011 00:08:05

      .....η διεθνής τους συμπεριφορά διακρίνεται(ορθό) από μυστήριο.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Komis Montechristo 22/11/2011 00:23:38

        Καλησπέρα Κόμη. Σφαιρική και εύστοχη ανάλυση!! Ρευστό και άρρωστο σκηνικό..............

        • Komis Montechristo avatar
          Komis Montechristo @ Diamond Angel 22/11/2011 00:30:40

          Καλησπέρα Διαμαντένιε Άγγελε.Έγραψα ό,τι βλέπουμε διεθνώς αλλά και σε μας.Το ανέφερες ορθά.Ρευστό,άρρωστο σκηνικό.Θα συμπληρώσω και ΑΚΡΩΣ επικίνδυνο.Ποιος μπορεί να προβλέψει τις εξελίξεις;Ουδείς.Κάθε μέρα προκύπτει και κάτι καινούργιο.Τα πάντα μεταβάλλονται με μεγάλη ταχύτητα.Οψόμεθα.

    • skpt avatar
      skpt @ Komis Montechristo 22/11/2011 00:09:36

      Μπράβο σου Komi Modechristo ΤΕΤΟΙΕΣ φωνές πρέπει να ακούγονται τούτες τις ώρες !!!!

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ skpt 22/11/2011 00:25:01

        Skpt,ευχαριστώ για το καλό σου λόγο.ΟΛΕΣ οι φωνές και οι απόψεις,σ'αυτό το διαδικτυακό μετερίζι,είναι χρήσιμες και συμβάλλουν αποφασιστικά.Οι στιγμές είναι δύσκολες και ως έθνος βρισκόμαστε σε κρίσιμο σταυροδρόμι.

        • nestro avatar
          nestro @ Komis Montechristo 22/11/2011 11:33:13

          Άψογος, συμφωνώ απόλυτα, όλοι μαζι σ αυτό που έρχεται.

    • Y. avatar
      Y. @ Komis Montechristo 22/11/2011 01:36:55

      Με όλα αυτά τα εύστοχα αγαπητέ Κόμη, ευχής έργο και με αναρτήσεις, όχι μόνο με σχόλια!!!

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Komis Montechristo 22/11/2011 03:12:45

      "Οι Ηνωμένες Πολιτείες κρατούν ουδέτερη στάση"
      Πως γίνεται αυτό? Στα μουλωχτά και πίσω από κουρτίνες κινούν τα σχοινιά της "μαριονέτας" Γερμανίας που ανάλαβε να παίξει τον κακό αστυνομικό. Τα λύτρα ήδη είναι μοιρασμένα.
      Η παγκόσμια διακυβέρνηση που ονειρεύονται και δυστυχώς υλοποιούν ξεκινά από την κατάρρευση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    • sofia avatar
      sofia @ Komis Montechristo 22/11/2011 08:15:53

      Το θέμα είναι όμως να συμφωνούμε όλοι σε κάποια βασικά πράγματα. Εδώ βλέπεις ότι ούτε τα αριστερά κόμματα δεν συμφωνούν μεταξύ τους, με την έννοια ότι ούτε να συνεργαστούν μεταξύ τους δεν θέλουν. Πόσο μάλλον με δυνάμεις της Δεξιάς. Ακόμα και στη Ν.Δ. υπάρχουν 2 τάσεις: Η φιλομνημονιακή μεσαία πτέρυγα και η Λαϊκή Δεξιά. Κάθε Έλληνας και πολιτική άποψη. Θα πάρουμε τέλος πάντων μιά κοινή απόφαση ως έθνος? Θα αφήσουμε τα κομματικά και θα προσπαθήσουμε έστω και την ύστατη ώρα να δούμε ποιό είναι το συμφέρον μας? Μέχρι τώρα οι ξένοι επιτηρητές μας μας απέδειξαν ένα και μοναδικό πράγμα: ότι δεν πρέπει να τους έχουμε καμμία, μα καμμία εμπιστοσύνη. Με αυτό δεδομένο, γιατί να επιμένουμε να υπακούμε στις εντολές τους? Ο.Κ., ενδεχομένως να φτωχύνουμε αν βγούμε στη δραχμή. Αλλά δεν γίνεται ομελέτα χωρίς να σπάσεις αυγά. Άλλωστε και τώρα τι είμαστε πλέον? πλούσιοι? εύποροι? αξιοπρεπώς διαβιούντες? Τίποτε από όλα αυτά: είμαστε και φτωχοί και δέσμιοι. Από αυτό που είμαστε λοιπόν, θα έπρεπε να προτιμάμε να είμαστε φτωχοί αλλά ελεύθεροι. Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα?

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ sofia 22/11/2011 14:19:18

        Μαζί σου!!!

  26. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 22/11/2011 00:09:08

    Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα κι εδώ που φτάσανε,
    αν ο Αντώνης υπογράψει το "τελικό" που ζητάνε,
    αυτή θα είναι η καταδικαστική απόφαση για την εκτέλεση της Πατρίδας.
    Και του Ελληνισμού, αφού του αρέσει κι αυτή η λέξη.

    ΑΝΤΩΝΗ, επειδή ξέρω πως αγαπάς τους Ποιητές,
    άκουσον μεν,...σνομπάρισον δε,
    αν έχεις κάτι καλύτερο απ αυτό να κάνεις:

    ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙΣ,
    ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΙΣΩ ΟΛΑ ΑΜΕΣΩΣ,
    ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!
    Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΥΤΗ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ Η ΠΡΟΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ
    ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΑΝΕ ΣΤΑ ΣΠΛΑΧΝΑ ΤΗΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ,
    ΣΕ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΕΙΣ
    ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
    Ο ΛΑΟΣ ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΘΑ ΣΤΑΘΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ.
    ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ,ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ.

    Αυτά τα ελάχιστα έχω να σου πω,
    και γράμματα γνωρίζω,
    όπως υπογράφανε στα παλαιά συμβόλαια οι παππούδες μας.

    • sofia avatar
      sofia @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 22/11/2011 08:20:59

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. Ο ΕΓΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ ΔΕΛΤΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΥΠΟΚΥΨΕΙ (τουλάχιστον για δεύτερη φορά... την πρωτη τη συγχωρείς, τη δεύτερη όμως? Το δις εξαμαρτείν ούκ ανδρός σοφού-το δε τρις, μηδέ και παλαβού). ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΙΕΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΜΕΣΣΑΙΟΥ ΧΩΡΟΥ, ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ ΤΩΝ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ... ΑΣ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΝ!

  27. hdgr avatar
    hdgr 22/11/2011 00:09:36

    Είτε το θέλουμε είτε όχι η τελική στάση του Αντώνη Σαμαρά θα επηρεάσει
    -θετικά ή αρνητικά- δύο θεμελιώδη και αδιάσπαστα θέματα , αυτά της Δημοκρατίας και της Εθνικής κυριαρχίας.
    Ελπίζω ότι ο Αντώνης Σαμαράς θα πράξει το χρέος του.

    Δεν έχει να χάσει απολύτως τίποτα , αντίθετα θα κερδίσει πάρα πολλά.
    Το σημαντικότερο κερδισμένη πάνω απ' όλα θα βγει η Πατρίδα.

  28. επισκέπτης avatar
    επισκέπτης 22/11/2011 00:28:49

    Ο Σαμαράς, το λάθος το έκανε και τώρα του ζητούν την υπογραφή του πιο επίμονα από πριν.
    Μην γελιόμαστε, πολλοί Έλληνες δεν είναι μαζί του πλέον διότι το λάθος του ήταν σχεδόν μοιραίο. Δικαιώθηκαν, ή έτσι αισθάνονται, όσοι έλεγαν "όλοι το ίδιο είναι" και του χρεώνουν ψεύτικη πολιτική κατά του μνημονίου.
    Εγώ απλά μένω με την ελπίδα να αντέξει και να μην υπογράψει.

    • skpt avatar
      skpt @ επισκέπτης 22/11/2011 01:02:12

      Άν πράγματι πιστεύεις ότι ο Σαμαράς δεν διατηρεί 100% την αντι -μνημονιακή του συνειδησιακή στάση, πίστεψέ με , δεν έχεις διαίσθηση !

  29. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 22/11/2011 00:59:00

    Το πρόβλημα δεν αφορά μόνο, ή κύρια, τις διαθέσεις για μη προσαρμογή σε κελεύσματα - ή ακόμη και για ρήξη προς αυτά - αλλά και τις προϋποθέσεις.
    Οι διαθέσεις μπορούν να αφορούν αρχές. Η ετοιμότητα έχει όμως διττό χαρακτήρα: Συνίσταται τόσο σε εσωτερική αποφασιστικότητα, όσο και σε εξωτερική προετοιμασία και λήψη των δυνατών να ληφθούν απαραίτητων μέτρων.
    Το πέρας της μεταπολίτευσης θέτει προ νέων, πολύ δύσκολων δεδομένων, τα οποία πρέπει να αντιμετωπισθούν:
    - Από την μια καταγράφεται πλήρης κρίση θεσμών - τουλάχιστον όπως αυτοί λειτούργησαν καθ' όλη την περίοδο της μεταπολίτευσης. Υφίσταται έντονη κρίση εμπιστοσύνης σημαντικού μέρους των πολιτών απέναντι στο κοινοβούλιο και τους πολιτικούς, από τους οποίους πιστεύουν, ότι έχουν εξαπατηθεί και δεν διατίθενται να εναποθέσουν πλέον τις ελπίδες τους σε αυτούς.
    - Από την άλλη, ο κίνδυνος μιας πλήρους απαξιώσεως των θεσμών, η οποία θα έφερνε σε ολοκληρωτική ρήξη τους πολίτες με το κράτος, μόνο στο χάος θα μπορούσε στην παρούσα φάση να οδηγήσει, δεδομένου ότι ούτε έχουν κυοφορηθεί επαρκώς οι προϋποθέσεις για ξεπέρασμα του ισχύοντος θεσμικού συστήματος, ούτε έχουν ωριμάσει κάποιες συνθήκες για μια ριζικά εναλλακτική πρόταση.
    Σε φάση μάλιστα, που οι παραδοσιακοί στυλοβάτες του ισχύοντος συστήματος στο εξωτερικό αποκτούν ιδιαίτερα σκληρή στάση έναντι των Ελλαδικών θεσμών και της Ελλαδικής κοινωνίας. Ακόμη χειρότερη διαγράφεται η κατάσταση αναφορικά με τις βραδυφλεγείς βλέψεις των ηγεσιών γειτονικών χωρών έναντι της Ελλάδος, οι οποίες τρίβουν τα χέρια τους στην προοπτική βαθαίματος της κρίσης. Το ίδιο ζοφερή είναι η κατάσταση στο εσωτερικό με την πληθυσμιακή αλλοίωση, η οποία έχει επιβληθεί και την επιρροή ξένων θρησκευτικών και μη κέντρων επί μειονοτήτων, οι οποίες είναι τόσο σε όλη την επικράτεια διεσπαρμένες, όσο και σε συγκεκριμένες περιφέρειες συμπαγείς.
    Η μόνη ενδογενής αντίρροπη τάση σε αυτές τις ζοφερές εξελίξεις αφορά την θεαματική ανάπτυξη του επιπέδου του εθνικού φρονήματος των πολιτών, αφ' ενός μεν λόγω ιστορικής αυτοσυνειδησίας, αλλά και ένεκα της πολώσεως ενάντια στην παγκοσμιοποίηση και την νέα τάξη.
    Επειδή λοιπόν, οι θεσμοί εμφανίζονται τραυματισμένοι από την πολιτική που ακολουθήθηκε κατά την μεταπολίτευση, μη εξαιρουμένου και του στρατού, τουλάχιστον όσο αφορά την δέουσα φροντίδα στο επιχειρησιακό του σκέλος, αλλά ταυτοχρόνως και η κοινωνία δεν βρίσκεται σε θέση στην παρούσα φάση να δώσει μια ριζικά διαφορετική διέξοδο, η μόνη δυνατή λύση είναι μια μεικτή πολιτική, η οποία οφείλει να αξιοποιήσει λειτουργικώς εκείνα τα δεδομένα των θεσμών τα οποία μπορούν να αποδώσουν στο μέλλον με ταυτόχρονο αναβίβαση του ρόλου της κοινωνίας.
    Εδώ και χρόνια αναφέρομαι στην αναγκαιότητα της εκπόνησης μιας εθνικής στρατηγικής, η οποία κατά την γνώμη μου δεν υφίσταται.
    Επειδή δεν τυγχάνω συμβεβλημένος με τον κοινοβουλευτισμό καθ' οιονδήποτε τρόπο, δεν είμαι σε θέση να προβώ σε συγκεκριμένες προτάσεις ή υποδείξεις σε στελέχη, τα οποία έχουν μακρά θητεία στους θεσμούς και είναι γνώστες των δεδομένων που τους διέπουν εκ των έσω. Αναμένω να δω τις μελλοντικές τους προτάσεις επ' αυτού, καθ' ότι αυτοί είναι εκείνοι, οι οποίοι επωμίζονται λόγω θέσεως αυτό το καθήκον, όταν προκύψει η νέα κατάστρωση δεδομένων, ως απόληξη της παρούσης πολιτικής ρευστότητος.
    Ως κοινωνικός ακτιβιστής όμως νομίζω, ότι πρέπει να γίνουν τα εξής σε επίπεδο οργανώσεως και κινητοποιήσεως των κοινωνικών δυνάμεων:
    - Απαιτείται μια συγκεκριμένη και ενεργός κινητοποίηση των πολιτών με άξονες την εθνική εσωτερική συνοχή, τα εθνικά θέματα και την ίδια την εθνική άμυνα. Με αυτήν την πρόταση δεν εννοώ, ότι είναι σκόπιμη μια άμεση ένταξη των πολιτών σήμερα στις επιχειρησιακής μορφής διαδικασίες, οι οποίες αφορούν το στράτευμα. Δεσμεύομαι να προβώ σε πολύ συγκεκριμένες προτάσεις εφ' όσον συσταθεί στο μέλλον γι' αυτό είτε κάποιος θεσμικός φορέας, είτε πρωτοβουλία βάσης.
    - Απαιτείται να δημιουργηθούν επιτροπές αλληλεγγύης και κοινωνικής συνοχής για την αντιμετώπιση των συνεπειών της κρίσης. Δυστυχώς προδιαγράφεται μια κατάσταση στο άμεσο μέλλον, κατά την οποία η επιβίωση δεν θα είναι δυνατή επί προσωπικής βάσεως για σημαντικό αριθμό συμπολιτών. Οι οργανωτικές δομές, που μπορούν να προκύψουν από μια ανάλογη προσπάθεια, μπορούν να συμβάλουν δραστικά τόσο στο ζητούμενο της αμέσου επιβιώσεως, όσο και να αυξήσουν την κοινωνική συνοχή με συγκεκριμένες οργανωτικές δομές, για την μελλοντική τους αξιοποίηση σε όποια αναγκαιότητα ήθελε προκύψει.
    Εάν τα μέτρα που πρόκειται να ληφθούν περιοριστούν στην πολιτική κορυφή, υπάρχει κίνδυνος πλήρους αποδιοργανώσεως, η οποία μπορεί να οδηγήσει στο χάος με μοιραίες συνέπειες.
    Επειδή έγιναν στο παρελθόν στο Antinews συγκρίσεις με την περίοδο του 1917 στην Ρωσία και με αναφορά συγκεκριμένων πολιτικών προσώπων, συνιστώ εγκάρδια προς όλες τις κατευθύνσεις μια μελέτη των απομνημονευμάτων του Αλεξάνδρου Κερένσκυ, ο οποίος υπήρξε ένας έντιμος, κοινωνικά φιλότιμος και με πατριωτικό φρόνημα πολιτικός, ο οποίος για αυτόν τον λόγο δέχθηκε όλο το μένος και πρακτική υπόθαλψη τόσο από το παρωχημένο τσαρικό καθεστώτος, όσο και από το διεθνές χρηματιστικό κατεστημένο, όσο και τις δυνάμεις που ήσαν συνασπισμένες στον Βιλελμινισμό. Εάν εξετάσει κάποιος προσεκτικά τον ρόλο των Πάρβους, Λένιν, Τρότσκυ, Στάλιν και άλλων, μπορεί ακριβώς να διαπιστώσει, ότι αυτοί συνεργάζοντο και πρακτόρευαν αυτές τις αντιλαϊκές δυνάμεις. (Αποφεύγω να προβώ σε συγκεκριμένη μνεία και αναφορές, ώστε να μην αισθανθούν κάποιοι ότι προκαλούνται, με αποτέλεσμα να δοθεί αφορμή για να εκτραπεί ο διάλογος από το πολύ σοβαρό θέμα, που θέτει η ανάρτηση και εγκαίρως δηλώνω ότι δεν διατίθεμαι να συμμετέχω εδώ και τώρα σε ανάλογη συζήτηση).

    • sofia avatar
      sofia @ Μποτίλια στο Πέλαγος 23/11/2011 08:14:19

      πολύ εμπεριστατωμένη η αναφορά σου, και πολύ σωστά τοποθετημένη.

  30. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 22/11/2011 01:04:44

    Μέχρι να με πάρεις αύριο τηλέφωνο,
    και καλοδεχούμενος βέβαια θα είσαι,
    όποιος και να είσαι,τέως συνάδελφε,
    ας θυμίσουμε πρώτα, σ όσες και όσους μας διαβάζουν,
    ότι αποχώρησα από το 'ΕΘΝΟΣ", εδώ και κάμποσα χρόνια..

    Εδώ μέσα τώρα, μπαίνοντας ως σχολιογράφος και όχι πολύ συχνά, γνώρισα σημαντικούς για μένα ΄Ελληνες "μέχρι τα μπούνια" που θα έγραφε κι ο Σεφέρης..

    Και αφού μου κάνεις την τιμή να με γνωρίζεις,
    (ό,τι συν-εργαστήκαμε στον ίδιο επαγγελματικό χώρο,)
    θα ξέρεις ότι εγώ είμαι "παιδί" του Αλέξανδρου Φιλιππόπουλου και του Χρήστου Πασαλάρη, που σημαίνει:"Όταν κάνεις κριτική σκληρή προς όλους και όλα, θα μάθεις να αντέχεις και τη σκληρή κριτική από όλους κι από όλα.."

    Κι είχα,μια ζωή, κι ένα Βασίλη Ραφαηλίδη στη σελίδα μου,απέναντί μου, δλδ. το βλέμμα του Βούδα να με παρατηρεί μήπως και διαπράξω όποιο ολίσθημα!

    Όσες φορές κατατέθηκα λοιπόν εδώ, -κόντρα μάλιστα στο υποτιθέμενο Ιδεοκριτήριο της ιστοσελίδας,- και μπουνιές έπαιξα συχνά, και σε προβοκάτορες επάνω έπεσα, και σε στημένους και σε πρακτοράκια, και σε χαρτζιλικωμένους κονδυλοφόρους, απ αυτούς που περισσεύουν στο Διαδίκτυο.
    Και με τις περσόνες τους,εύκολα χυμάνε σε κάποιον που εκτίθεται ανοιχτά με το ονοματεπώνυμό του.
    Όμως αν δεν δώσουμε κι αυτή τη μάχη,τότε τι;

    Είναι αλήθεια όμως, ΠΟΤΕ, κάτι που έστειλα, δεν κόπηκε.

    Τον Τριαντάφυλλο (Φαήλο) Κρανιδιώτη, τον γνωρίζω λίγο. Κάποτε συστηθήκαμε, έξω από ένα γραφείο ή κάτι τέτοιο..Δώσαμε τα χέρια, μ άρεσε που μου έσφιξε το χέρι, γιατί οι περισσότεροι που συναντάω με χαιρετάνε κι είναι το χέρι τους σαν πουτίγκα,κάτι σαν συριανό λουκούμι ας πούμε, μαλακό..Μιλήσαμε για λίγο. σε άπταιστα Ελληνικά. (Άλλο σπάνιο κι αυτό στις μέρες μας..)
    Τον παρακολουθώ στα κείμενά του. Είναι πολύ καλός γραφιάς και ως εκ τούτου μπαίνει σε ένα είδος απυρόβλητου για μένα,θα ξέρεις,αφού με ξέρεις,ότι όταν πέφτω σε καλό χειρόγραφο, σηκώνω τα χέρια.
    Λείπουν οι αρχιδάτοι γραφιάδες απ΄τον τόπο. Και αυτός, είναι.

    Δεν ξέρω αν υφίσταται κλαμπ κολλητών εδώ..Εγώ μπαίνω για τον σπουδαίο επίσης Κώστα Ροδινό, για τον αγαπημένο μου ομότεχνο τον Δαναό, αλλά και για τους άλλους θεματογράφους..

    Συγχώρεσέ με, αλλά θεωρώ αυτό το μπλογκ,έπαλξη. ΄Οπως και άλλα, αρκετά ευτυχώς, που κοσμούν το Διαδίκτυο.
    Έχουμε ανάγκη φίλε,από αυτή την καταγραφή της σύγχρονης Ιστορίας μας. Δεν βλέπεις πού μας πάνε "κάποιοι" και μάλιστα "πολύ συγκεκριμένοι";

    Κι αν κάτι που έστειλες δεν μπήκε, δεν χάλασε δα κι ο κόσμος. Ξαναστείλε.. Να,ας πούμε μια πάσα από μένα, (για να μην απασχολούμε με τα προσωπικά μας το διάλογο) πιστεύεις λοιπόν, KAPELAS ότι υπάρχει καν περιθώριο να υπογράψει ο Σαμαράς το έγγραφο της υποτέλειας για το φινάλε της Πατρίδας;

  31. factorx avatar
    factorx 22/11/2011 01:07:24

    Σου κόψαμε άλλο και πέρασε αυτό; Λίγη ντροπή δεν βλάφτει. Και με την ευκαιρία, επειδή παριστάνεις τον δημοσιογράφο. Ακόμα να καταλάβεις οτι το site δεν ανήκει στον Φαήλο;

    Κι εσύ δεν ήσουν παλαιότερα που το έγραψε αυτό: "ουτε για μακακία δεν αξίζει μωρέ.Αντε κατι πιο έξυπνο να γελάσουμε.Ο Αντρας της Μυγδάλως". Πολύ επίπεδο ρε φίλε. Καλά κάνεις και δεν σχολιάζεις εδώ. Είσαι ανωτέρου επιπέδου

    • nestro avatar
      nestro @ factorx 22/11/2011 11:46:17

      Υπάρχει μια παρεούλα εδώ η αλήθεια είναι αλλά σας παραπέμπω στο πιο πρόσφατο σχόλιο του Komi Montechristo, απόψεις χρειαζόμαστε διαφορετικές ως επι το πλείστον για παραγωγική ανταλλαγή σκέψεων.

  32. aurora3363 avatar
    aurora3363 22/11/2011 01:08:20

    Στρέιντζ έχεις απόλυτο δίκιο..το είχα γράψει σε παλαιότερο σχόλιο ..οτι ο ΑΣ έφαγε ..το κόλπο και ενέδωσε έστω εν μέρη το έσωσε,αλλά δεν παύει να είναι μια ήττα και ότι το τελευταίο ανάχωμα είναι να μήν υπογράψει..Δεν είμαι καλή στις πολιτικές αναλύσεις,μάλλον ούτε στα πολλά λόγια και αυτά που έγραψες ήταν ότι εννοούσα ...χαίρομαι που έχω συνοδοιπόρους .

  33. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 22/11/2011 01:15:48

    Να που τη βάλανε τελικά. Πάντως και να κοβόταν εμένα δεν θα με ενοχλούσε!

  34. Ορτικι Ορτικαδ avatar
    Ορτικι Ορτικαδ 22/11/2011 01:34:55

    http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=106672
    http://dexiextrem.blogspot.com/2011/11/blog-post_1881.html

  35. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 22/11/2011 01:37:17

    Όταν ερχόταν ο Ξέρξης στην Ελλάδα ζητούσε απο κάθε πόλη-κρατος "γαίαν και ύδωρ" που συμβολικά σήμαινε την παράδοση της πόλης.
    Οι Αθηναιοι και οι Σπαρτιάτες τους πέταξαν σε εναν γκρεμό και ένα πηγάδι αντίστοιχα δίνωντας τους την απάντηση που έπρεπε στον κατακτητή.

    Ολα αυτά βέβαια στους περισσοτέρους εδω μέσα ειναι γνώστα.

    Η άποψη-πρόταση μου είναι να το εκμεταλλευτεί πολιτικά ο Σαμαράς αυτό. Παράλληλα να στείλει ενα μήνυμα τόσο στον βασανιζόμενο μας λαό όσο και στους υπόλοιπους λαούς της Ευρώπης που υποφέρουν ή θα υποφέρουν σύντομα απο τα μέτρα που έρχονται.
    Να βγει δημόσια να καταγγείλει την τρόικα και τα αφεντικά της για εκβιασμό του πολιτικού μας συστήματος και κατα συνέπεια της Δημοκρατίας μας.

    Η λύση σε αυτό το παίγνιο γερμανων-τροικανων-σαμαρα δε μπορεί παρά να είναι ξεκάθαρη και πολιτική. Η διπλωματία είναι χρήσιμη πολλές φορές αλλά όχι στους καιρούς που η ανεργία "πετάει" και ο λαός πεινάει. Πολιτική λύση σημαίνει να δώσει έναν δημόσιο καθαρό καταγγελτικό λόγο καθιστώντας τους τροικανούς επίσημα εχθρούς της Δημοκρατίας και της Εθνικής Κυριαρχίας μας, μη αξιοπιστους ομιλητές και βάζοντας έτσι τα θεμέλια για άμεση επαναδιαπραγμάτευση τόσο τον όρων όσο και τον συνομιλητών μας. Και αυτό πρέπει να γίνει το συντομότερο δυνατό και όχι με διπλωματικό τρόπο κάποια στιγμή μετά τις εκλογές.

    Ο Σαμαράς έχει την χρυση ευκαιρία να τουμπάρει το ευρωπαικό πολιτικό σκηνικό που στήνεται και να δώσει Ελπίδα άμεσα.

  36. a.p. avatar
    a.p. 22/11/2011 02:41:01

    Προεδρε ΟΧΙ στις υπογραφες ΝΑΙ στις αμεσες εκλογες.

  37. Nikos Draxma avatar
    Nikos Draxma 22/11/2011 05:16:29

    Οι τασεις ειναι δυο

    Ευρωσκεπτιστικες = επιστροφη στο εθνικο νομισμα , διαγραφη χρεους και υπαγωγου αυτου στο ελληνικο δικαιο , κρατικοποιηση τραπεζων

    Ευρωπαιστες = παρανομη στο ευρω , υποταγη σε καθε μνημονιο του γερμανικου αξονα , επιτροπεια και ελεγχομενη χρεωκοπια με νεα μετρα συνεχεια, ξεπουλημα δημοσιου πλουτου και υπαγωγη του χρεους στο αγγλικο δικαιο

    Μεση λυση δεν υπαρχει , πρεπει να γινει κατανοητο στους περισσοτερους πλεον

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Nikos Draxma 22/11/2011 09:46:57

      Καθόλου προκατειλημμένη η άποψή σας.

  38. gianna avatar
    gianna 22/11/2011 07:05:54

    Έτσι που τα κατάφερε ο Σαμαράς θα πληρώσει πολιτικό τίμημα όποια και αν είναι η εξέλιξη είτε υπογράψει είτε όχι. Για να διασκεδάσει τις εντυπώσεις από την απόφαση για συγκυβέρνηση μετέτρεψε ένα διαδικαστικό θέμα σε κορυφαίο ζήτημα για εσωκομματική χρήση και μόνο. Τώρα όμως:
    1. Αν τελικά υπογράψει κάτω από τη πίεση των ΜΜΕ ("με το γινάτι του Σαμαρά κινδυνεύουν να μην κάνουν χριστούγεννα συνταξιούχοι και δημόσιοι υπάλληλοι και να νεκρώσει η χριστουγεννιάτικη αγορά") και της Ευρώπης θα πρόκειται για πολιτική ήττα. Επιπλέον θα θεωρείται για πάντα αναξιόπιστος στην Ευρώπη.
    2. Αν αρνηθεί μέχρι τέλους και οι ευρωπαίοι το καταπιούν και εγκρίνουν την καταβολή της 6ης δόσης θα είναι και αυτός black list όπως και ο Παπανδρέου μετά το φιάσκο του δημοψηφίσματος. Θα είναι ανεπιθύμητος παντού στην Ευρώπη και δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό όταν η Ελλάδα εξαρτάται πλέον από την χρηματοδότηση από το μηχανισμό ΕΕ/ΔΝΤ και ο Σαμαράς θα είναι ο πρόεδρος του πρώτου κόμματος μετά τις επόμενες εκλογές.
    3. Αν αρνηθεί να υπογράψει και η Ευρώπη δεν έγκρίνει την 6η δόση τότε θα θεωρηθεί ο ηθικός αυτουργός για ένα γινάτι και δευτερεύον ζήτημα οι συνταξιούχοι και οι δημόσιοι υπάλληλοι θα κάνουν μαύρα χριστούγεννα και ότι άλλο συνεπάγεται (στάση πληρωμών χρεωκοπία κλπ.). Τα ΜΜΕ, πλην αυτού του site ασφαλώς, θα τον κατασπαράξουν.
    Μοιάζει χαμένος ότι και αν γίνει.

    • sofia avatar
      sofia @ gianna 23/11/2011 08:20:41

      γιατί, αν περάσουμε φέτος καλά Χριστούγεννα, θα ξαναπεράσουμε ποτέ στο μέλλον καλά Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, Πάσχα? Τι κοντόφθαλμοι που είναι όλοι!! Λες και θα ζήσουμε μονάχα μερικούς μήνες...

  39. partyman avatar
    partyman 22/11/2011 08:45:00

    Όσο περνούν οι μέρες και οι εβδομάδες, με μεγάλη λύπη διαπιστώνω ότι η πολιτική δυναμική του Σαμαρά, είναι πολύ μικρή πλέον για σταθεί εμπόδιο στις εξελίξεις..

    Παιδιά, αποδυκνείεται το μέγεθος του λάθους και του αυτοεγκλωβισμού του αναφορικά με την συναίνεση για κυβέρνηση συνεργασίας, αντί για το αρχικό "εκλογές τώρα".
    Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τον πολιτικό αυτό ελιγμό της τελευταίας στιγμής.
    Σίγουρο είναι, ότι του αφαίρεσε την απαραίτητη σθεναρότητα και βαρύτητα που είχε ως εκφραστής της κοινής γνώμης.

    ΔΕΝ γίνεται 2 χρόνια να λες , "όχι" στο μνημόνιο, "όχι" στην πολιτική που το συνοδεύει, να εξαγγέλνεις επίσημα ενναλακτικό σχέδιο με το Ζάπειο κλπ
    ΚΑΙ μετά εν μια νυκτί, να τα γκρεμίζεις όλα..

    ΚΑΙ τώρα πάλι να λες, "Δεν υπογράφω" αλλά βάζεις και στελέχη στην κυβέρνηση..

    Δεν ξέρω αν είναι μόνο στην φαντασία μου, αλλά πολύ ύποπτα μου κάνουν όλα αυτά..

    Αυτό όμως που δεν είναι στην φαντασία μου, είναι ότι οι ευρωπαικές πολιτικές εξελίξεις ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ δυστυχώς και τον Σαμαρά.
    Και να δούμε τώρα που θα σταματήσει το ποτάμι, χωρίς και αυτό το ανάχωμα..

    Δεν ξέρω σήμερα, αν είναι καλύτερο να υπογράψουμε την νέα δανειακή ή να τα "κλωτσήσουμε" όλα!
    Και εδώ εκνευρίζομαι, γιατί ο χειρισμός Σαμαρά, μας οδηγεί σε αυτή την σκέψη!! τι να πει κανείς..

    Το timing έχει μεγάλο νόημα στους πολιτικούς ελιγμούς, έχω την αίσθηση ότι πλέον είναι αργά για λεονταρισμούς!!

  40. Ηλίας avatar
    Ηλίας 22/11/2011 08:50:57

    Εγώ λέω να αντιπροτείνει ο Σαμαράς στην Μέρκελ και στους υπόλοιπους αρχηγούς κομμάτων της Γερμανίας αλλά και της Ευρώπης να υπογράψουν ότι θα μας δώσουν τις γερμανικές αποζημιώσεις, τον χρυσό, τις μίζες από τη SIEMENS και μια λίστα από αλλες δίκαιες δεσμεύσεις και μετά ας υπογράψει.

  41. Ignoramus avatar
    Ignoramus 22/11/2011 08:52:50

    συμφωνω με την αναρτηση. Γερα σαμαρα

  42. Ίωνας avatar
    Ίωνας 22/11/2011 08:57:20

    Αντώνη Σαμαρά, βάστα γερά! Μην υπογράφεις! Πέρνα στην αντεπίθεση και σκλήρυνε την στάση σου. Μπορείς άνετα να ξεφτυλίσεις τους κοκκινομούρηδες Ευρωζωνίτες τοκογλύφους και τα εγχώρια ενεργούμενά τους. Έχεις συμπαραστάτη σου έναν ολόκληρο Λαό, που στηρίζει τις ελπίδες του για επιβίωση και Αξιοπρέπεια, μόνο σε σένα!

  43. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 22/11/2011 09:05:30

    Δημήτρη Ιατρόπουλε,
    εκφράζεις όνειρα πολλών με αυτά που γράφεις, αυτό που λαχταράει ο Έλληνας που τόσο εξευτίλισε με τη απολίτικη κι ανθελληνική του στάση το πιόνι της Διεθνούς Σοσιαληστρικής συμμορίας των τραπεζών : το τίναγμα προς την Ελευθερία με ένα μεγαλοπρεπές : ρε, δεν πάτε να κουρευτείτε εσείς και οι υπογραφές σας !
    Ας πληρώσει πρώτα η Γερμανία αυτά που χρωστάει και μετά να κουνάει το δάκτυλο , ας εκδοθεί στην Ελλάδα ο Χριστοφοράκος και να βγουν όλα στη φόρα για τους μιζαρισμένους και εξαρτημένους της Μίζενς και των γερμανών και μετά να μας κάνουν οι γερμανοί μαθήματα κατά της διαφθοράς. Θα μπορούσαμε να γράφουμε σελίδες ολόκληρες με την υποκριτική στάση των εταίρων της ΕΕ αλλά τώρα πια είναι ξεκάθαρο : η ΕΕ και οι θεσμοί της δεν είναι αυτό για το οποίο μας παραμύθιαζαν δεκαετίες τώρα οι επαγγελματίες πολιτικοί που σαν άλλοι Κωλλέτηδες και Μαυροκορδάτοι το έπαιζαν προχωρημένοι και σπουδαιοφανείς. Ένα άρμα για την περαιτέρω προώθηση της παγκοσμιοποίησης ήταν και μια καλοστημένη κομπίνα κατάκτησης της Ευρώπης με οικονομικά μέσα. Τα όνειρα των ευρωπαϊστών πέθαναν στα χρηματιστήρια, στα cds , στη Φραγκφούρτη των φραγκοφονιάδων της ΕΚΤ που επέτρεψαν τη κερδοσκοπία των τραπεζών κατά των κρατών και των λαών ( και για επιβράβευση της συμμορίας , κάνουν και πρωθυπουργούς τα όργανα αυτών των αντιευρωπαϊκών θεσμών ) .

  44. Δαφνούλα avatar
    Δαφνούλα 22/11/2011 09:06:23

    Για μια ακόμη φορά στην ιστορία μας καλούμαστε να φυλάττουμε Θερμοπύλες αυτή την φορά ο εχθρός δεν έχει όπλα, σφαίρες,τανκς κ.τ.λ για μια ακόμη φορά αν πεσει η Ελλάδα τότε θα καταληφθεί όλη η Ευρώπη από τους εχθρούς της δημοκρατίας ,αυτή την φορά ο πόλεμος είναι ύπουλος και έχει πολλούς εφιάλτες στο εσωτερικό έτοιμοι να πουλήσουν την ψυχή τους στο διάολο για το κέρδος.Στο πρόσωπο του Αντώνη Σαμαρά αυτή τη στιγμή πολεμάει η δημοκρατία με την ολιγαρχία....Είμαι αισιόδοξη και πιστεύω ότι τελικά θα νικήσει η δημορατία!!!!!!

  45. Aggelos avatar
    Aggelos 22/11/2011 09:18:19

    'Ευρωσκεπτιστικες = επιστροφη στο εθνικο νομισμα , διαγραφη χρεους και υπαγωγου αυτου στο ελληνικο δικαιο , κρατικοποιηση τραπεζων

    Ευρωπαιστες = παρανομη στο ευρω , υποταγη σε καθε μνημονιο του γερμανικου αξονα , επιτροπεια και ελεγχομενη χρεωκοπια με νεα μετρα συνεχεια, ξεπουλημα δημοσιου πλουτου και υπαγωγη του χρεους στο αγγλικο δικαιο

    Μεση λυση δεν υπαρχει , πρεπει να γινει κατανοητο στους περισσοτερους πλεον"




    τοτε να ψηφισουμε ολοι ΚΚΕ να τλειωνουμε

    ο σαμαρας θελει μια αλλη ελλαδα και ευρωπη με αναπτυξη..

    μπλεξαμε αριστεροι με δεξιους ,ακραιοι-που παντα ηταν απομονωτιστες- και ρεαλιστες.

  46. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 22/11/2011 09:18:25

    Αγαπητέ factorx η απάντηση στά ερωτήματά σου είναι απλή. Την έδωσε ο Νόαμ Τσόμσκι σε συνέντευξή του στο ΒΗΜΑΜΑΓΚΑΖΙΝΟ πριν δυο-τρεις εβδομαδες.
    η Αυτοκρατορία του χρήματος το μόνο που θέλει απο μάς και όλη την Ευρώπη είναι το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ του ιδρώτα μας, γιατί έχει γεμίσει τον κόσμο με εικονικό (virtual) χρήμα (4 τετράκις εκατομμύρια δολάρια) και είναι χεσμένη απ' το φόβο της οτι η επόμενη Υπερ-τράπεζα που θα σκάσει θα είναι too big to fail σαν τη Lehman brothers και τώρα ακόμα και τα δολλάρια-φωτοτυπίεσ που τύπωσε ο Ομπάμας δεν θα την ξεπλένουν με τίποτε . Το πρόβλημά τους είναι ότι ούτε οι φωτοτυπίες του Ευρώ που θα τυπώσει και θα πεί κι ένα τραγούδι κλέφτικο η Μέρκελ δεν τους σώζει. Το πραγματικό χρήμα είναι μόλις το 1,7% του "εικονικού-τζογαδόρικου".
    Και μια πρόταση για τον ΣΑΜΑΡΑ: Να υπογράψει, να πάρουμε την 6η και 7η δόση και μετά να προσχωρήσει στο Νέο ΕΑΜ του Μ.ΓΛΕΖΟΥ-ΤΣΙΠΡΑ- ΜΙΚΗ ΘΕΩΔΟΡΆΚΗ- (τέως υπουργός πολιτισμού της ΝΔ, για όσους ξεχνούν).
    Διαβάστε επίσης:syn.gr | Κοινή Έκκληση για τη Σωτηρία των Λαών της Ευρώπης

  47. ΜΠ avatar
    ΜΠ 22/11/2011 10:23:23

    Στο Βόλο έκλεισαν και η mercedes και η vw !!!
    Προωθούμε fiat !!! Χωρίς πλάκα!
    Αντώνη αυτή τη στιγμή προσευχόμαστε όλοι να μην καμφθείς και τυχόν υπογράψεις. Κρατάς γερά εσύ και εμείς μαζί σου.

  48. geothe avatar
    geothe 22/11/2011 10:46:09

    Α αα θα σας μαλώσω εδώ στο antinews... Αν δεν υπογράψει ο Σαμαράς δεν θα μας δώσουν την 6η δόση και θα λείψει το χαβιάρι από τον Κούλη και οι ανταυγειες από τον άλλο τον αποτυχόντα. Για τον Αντώναρο δεν ξέρω τι θα του λείψει...

  49. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 22/11/2011 11:17:49

    Καταλαβα τα σκοινια που δεναν γυρο μου
    ακουσα τις αλυσιδες που κρεμαγαν πανω μου
    πνιγηκα απ το κολλαρο που σαν σκυλι μου βαλαν στο λαιμο
    φωναξα κλωτσησα κτυπησα ματωσα και μετα μου φεραν ενα χαρτι να υπογραψω,
    πως ταχα ημουνα λευτερος.

  50. agitatoras avatar
    agitatoras 22/11/2011 11:24:50

    ΕΠΕΙΔΗ ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟΙ "ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ" ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΜΒΑΘΥΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΟΥΚΙΔΙΔΟΥ : "...ει ξυγχωρήσετε, και άλλο τι μείζον ευθύς επιταχθήσεσθε ως φόβω και τούτο υπακούσαντες " (ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ Α 140 ).

  51. agitatoras avatar
    agitatoras 22/11/2011 11:26:59

    Δὲν ἔχεις, Ὄλυμπε, θεούς, μηδὲ λεβέντες Ὄσσα,
    ραγιάδες ἔχεις, μάννα γῆ, σκυφτοὺς γιὰ τὸ χαράτσι,
    κούφιοι καὶ ὀκνοὶ καταφρονοῦν τὴ θεία τραχιά σου γλώσσα,
    τῶν Εὐρωπαίων περιγελᾷ καὶ τῶν ἀρχαίων παλιάτσοι. ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΙΔΕΑΣ Κ.ΠΑΛΑΜΑ

  52. ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΣ 22/11/2011 11:41:14

    να μαδησουμε τις μαργαριτες μηπως καταληξουμε καπου. φτανει πια το δουλεμα. δεν υπογραφει; ε και λοιπον; οταν δεσμευεσαι , ψηφιζεις, στελνεις επιστολη οτι θα τηρησεις τα παντα η υπογραφη μας μαρανε; εκτος αν νομιζουν οτι θα το χαψουμε και αυτο. να μην ειναι σιγουροι τα προβατα ξυπνησαν!

    • Ignoramus avatar
      Ignoramus @ ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΣ 22/11/2011 11:57:04

      εσυ δεν εισαι που βριζεις τον αντωνη σε καποιο αλλο μπλογκ; για πες μας

  53. Nikos avatar
    Nikos 22/11/2011 11:46:14

    Αντώνη πες τους ότι αν δεν δόσουν την 6η δόση άμεσα:
    1. Σε τιμά που θεωρούν ότι θα είσαι defacto ο επόμενος πρωθυπουργός και ζητάνε την υπογραφή σου ως εγγύηση αλλά ο καταλληλότερος να το πει αυτό είναι ο Ελληνικός Λαός οπότε καλό είναι να γίνουν εκλογές μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου για να τελειώνουμε και μετά τους υπογράφεις με την πραγματική και όχι με την μελλοντική σου ιδιότητα. Αφού βέβαια το ξανακουβεντιάσετε το πράγμα. Διαφορετικά αν δεν εκλεγείς τί χρειάζεται η υπογραφή σου;;; Είναι δυνατό να παίζεται τέτοιο παιχνίδι πάνω σε μια υπόθεση;
    2. Αφού δεν δίνουν τη δόση παρά τα όσα έκανες για να ανταποκριθείς στις ουσιαστικές απαιτήσεις τους και μένουν στην ταπεινωτική απαίτηση μιας προσωπικής υπογραφής, πές του ότι δεν θα πάρουν ούτε € οι δανειστές από εδώ και πέρα. Ο προϋπολογισμός που τα τρία κόμματα θα ψηφίσουν για το 2012 είναι πρωτογενώς πλεονασματικός. 54 δις θα εισπράξει το δημόσιο 52 θα καταναλώσει, ούτε € για τους δανειστές αν δεν δώσουν τις δόσεις. Χαλαρά, όμορφα και ξάστερα!

    Νομίζετε ότι στριμώχνετε το Σαμαρά;;;

  54. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 22/11/2011 11:50:07

    ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ.
    Δηλαδή ο Γιούνγκερ και ο Ρεν αυτοί οι ανύπαρκτοι γραφειοκράτες που δεν τους ξέρει ούτε η μάνα τους,που δεν έχουν μπορούν περισσότερες ψήφους από τις δικές τους εκβιάζουν μια χώρα;
    Και αν δεν πάρουμε τα 6 δις εμείς θα χάσουμε οι αυτοί;Δηλ για 6 δις θα ρισκάρουν να χάσουν 200;Για κουτούς μας περνάνε;Και αν υπογράψει ο Σαμαράς την επιστολή μετά τι άλλο θα ζητήσουν;Να βγει γυμνός στην Συγγρού;
    Νομίζετε ότι θέλουν να εξευτελίσουν τον Σαμαρά;Θέλουν να εξευτελίσουν την Ελλάδα μέσω του πολιτικού συστήματος.

    • sofia avatar
      sofia @ Γιώργος Π 23/11/2011 08:27:52

      κι όπως είπε κι ο Λαζόπουλος: "αφού τα 6 δις θα τα δώσουμε δόση γιά τα δάνεια, γιατί να πηγαινοέρχονται?" ας τα κρατήσουν λοιπόν, και να τους πούμε: "κρατήστε τα, ως δόση γιά το δάνειο"

  55. letta avatar
    letta 22/11/2011 11:54:33

    ΟΔΥΣΣΕΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ. ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΤΟ ΑΥΤΙ. ΝΑ ΒΓΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΑΣ ΖΗΤΟΥΝ. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ, ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ, ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΕΙ. ΝΑ ΔΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΚΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥΣ. ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ EURO. ΜΑΣ ΠΟΝΑΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ, ΟΣΟ ΕΑΝ ΜΑΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ. ΚΡΑΤΑ ΑΝΤΩΝΗ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕ ΠΟΡΕΙΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.

  56. "Stonewall"Jackson avatar
    "Stonewall"Jackson 22/11/2011 12:00:28

    Είναι προφανές ότι στην Ευρώπη δεν υιοθετούν όλοι τους λεονταρισμούς κάποιων εναντίον της Ελλάδας διότι γνωρίζουν ότι ενδεχόμενη έξοδος από το ευρώ θα σήμαινε διάλυση της ευροζώνης.

    Ιδού τι δήλωσε ο πολύς κύριος Άκερμαν:
    "Ενδεχόμενη έξοδος της Ελλάδας από την ευρωζώνη δεν συνιστά λύση. Κάτι τέτοιο θα ήταν αρνητικό", επανέλαβε ο Γιόζεφ Άκερμαν, υποστηρίζοντας ότι σε μια τέτοια περίπτωση η Αθήνα δεν θα μπορούσε να εξυπηρετήσει το χρέος της, οι οικονομικές απαιτήσεις των γερμανικών εταιρειών δεν θα είχαν καμία αξία, ενώ θα κατέρρεε το σύστημα κοινωνικής ασφάλισης των Ελλήνων.

    Άρα τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο επιθυμούν εκβιαστικά κάποιοι να τα παρουσιάζουν. Είναι πρόδηλον ότι κάποιοι δεν θέλουν αληθινές και γνήσια από τον λαό εκλεγμένες κυβερνήσεις, εξυπηρετούνται καλύτερα τα σχέδια τους από υπαλλήλους της παγκοσμιοποίησης.

    Σαφώς είμαστε σε εξαιρετικά δύσκολη θέση αλλά όχι μόνο εμείς. Υπάρχουν κάποια περιθώρια διαπραγμάτευσης όχι βεβαίως για να μην πονέσουμε( φοβούμαι ότι αυτό είναι αναπόφευκτο) αλλά τουλάχιστον να μη συρθούμε στην απόλυτη αιχμαλωσία και εξευτελισμό, διότι αυτό δεν θα έχει τέλος.

  57. Ignoramus avatar
    Ignoramus 22/11/2011 12:05:42

    Και εν πάση περιπτώσει τι θα μας κάνουν; Ντα;

    Δεν θα μας δώσουν την… 7η δόση; Χεστήκαμε.

    Ο βρεγμένος δεν φοβάται τη βροχή. Έτσι απλά.

  58. Άγρας avatar
    Άγρας 22/11/2011 12:14:32

    Aν ήταν να υπογράψει αυτά που τόσο καιρό δηλώνει, δεν υπάρχει λόγος να μην υπογράψει... Μήπως όμως αυτοί επιμένουν για κάτι άλλο κι αυτός επιμένει να μην υπογράφει; Μήπως τελικά είναι κάτι άλλο, κρυμμένο, που αυτός προσπαθεί να αποφύγει; Κι αν είναι, ε τότε ας βγει, να το πει σε ολους μας... Γιατί εδώ, αν δεν είναι ένα παιχνίδι λέξεων ή ηλιθίων, τότε τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά απ' όσο φαίνονται. Είναι η χρυσή του ευκαιρία να τον γράψει η ιστορία. Το παραμύθι του "τελειώνουν τα λεφτά" ποιος να το πιστέψει, απ' το Σεπτέμβριο έπρεπε να είχε μπει η δόση. Το κράτος όμως τρέχει, λεφτά μαζεύει κάθε μήνα. Και πληρώνει μισθούς. Δεν ξέρω... Ίσως η υπογραφή που ζητούν οι τοκογλύφοι να είναι κάτι άλλο. Μακάρι ν' αντέξει και να μην υπογράψει...

  59. Ignoramus avatar
    Ignoramus 22/11/2011 12:35:04

    στους δανειστες θα παει και αυτη η δοση ρε χαιβανι ξυπνα

  60. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 22/11/2011 14:55:19

    Νεοελληνική "λογική" είναι τώρα αυτό; Τζάμπα μάγκας θέλει να γίνει ;

    Να πει φτάνουν τα δάνεια, δεν θέλουμε τα λεφτά σας κύριοι, ευχαριστούμε που μας σώζετε αλλά δεν θα πάρουμε, ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΧΤΩ.

    Αλλά το να λέει ναι στα λεφτά, ναι χρειαζόμαστε τη δόση μας, ναι θέλουμε τις δανειακές συμβάσεις , αλλά.... δεν υπογράφω , αυτό μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να θεωρείται λογική στάση.

    Οι Ιρλανδοί ξέχεσαν τους πολιτικούς τους με τον χειρότερο τρόπο ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΑΠΕΧΘΕΙΣ ΟΡΟΥΣ. Δεν ξέχεσαν τους δανειστές (αφού το δάνειο το πήραν) ούτε έκαναν ήρωες κάποιους από τους πολιτικούς τους όταν έκαναν πεισματάκια... Αλλά εκεί στην Ιρλανδία υπάρχει παιδεία . Αυτή είναι η διαφορά. Δυστυχώς.

  61. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 22/11/2011 15:29:40

    Αγαπητέ ΓΙΑΝΝΗ Καλά τα λες για τους Ιρλανδούς αλλά αυτοί έκαναν τη μιση δουλειά γι' αυτό τώρα οι "τίμιοι δενειστές" τους πηδάνε κανονικά. Τη σωστή δουλειά την έκαναν οι ΙΣΛΑΝΔΟΙ φίλε μου. Οι Ισλανδοί ξέχεσαν τους πολιτικούς και τους τραπεζίτες τους με τον χειρότερο τρόπο, έβαλαν τον δικό τους ΓΑΠ και τους Λοβερδους του φυλακή και έστειλαν χαρτί καταζητούμενων στην interpol για όσους τους ξέφυγαν ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΑΠΕΧΘΕΙΣ ΟΡΟΥΣ.
    Πρώτα όμως ξέχεσαν τους δανειστές (αφού το δάνειο το πήραν) ούτε έκαναν βήμα πίσω όταν Αγγλία και Ολλανδία τους εκβιάζανε σαν τους χειρότερουσ τοκογλύφους, γιατί όπως και μείς , τα δάνεια που πήραν οι δικοί τους Πάγκαλοι και τάφαγαν με τα στελέχια τους, ο λαός που τρέχει σε 3 δουλειές για να τα φέρει βόλτα, δεν τα είδε… Αλλά εκεί στην Ισλανδία υπάρχει παιδεία . Αυτή είναι η διαφορά. Δυστυχώς.

    • sofia avatar
      sofia @ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 23/11/2011 08:35:08

      Σοβαρολογείς? και ποιά καπιταλιστική Ευρωπαϊκή χώρα ενδιαφέρεται τελικά για το οικόπεδο "Ισλανδία"? Τι κέρδη θα τους απέφερε? Εκεί μόνο παγάκια γιά φραπέ μπορείς να παράγεις και τίποτε άλλο. Τα οποία μάλιστα πρέπει να καταναλωθούν επί τόπου, γιατί με τη μεταφορά θα λιώσουν! Ούτε κυνήγι λευκής αρκούδας δεν μπορούν να κάνουν, γιατί το είδος είναι προστατευόμενο. Άσε που υπάρχει και η απειλή του ηφαιστείου. Γι' αυτό τους άφησαν ήσυχους. Δεν έχει ενδιαφέρον η επένδυση...

      • brankaleon avatar
        brankaleon @ sofia 23/11/2011 15:02:02

        Πολύ καλό :)

  62. ΚΑΤΕΡΙΝΑ avatar
    ΚΑΤΕΡΙΝΑ 22/11/2011 23:40:57

    ΗΓΕΤΗ ΜΑΣ ΠΡΟΧΩΡΑ.
    ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!

  63. αρκαδα avatar
    αρκαδα 23/11/2011 11:44:54

    εγω ενα εχω να πω, αs μη παει χαμενο το αιμα που εχεισαν το 1821 οι ΕΛΛΗΝΕΣ για ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και με σεβασμο στο ΓΕΡΟ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ-ΣΤΟΝ ΠΛΑΠΟΥΤΑ-ΣΤΟ ΔΙΑΚΟ και σε ολουs τουsμεγαλουs αs ενωθουμε οι ΕΛΛΗΝΕΣ και αs δειξουμε ακομα μια φορα σε ολουs μεσα-εξω οτι ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορει να υποδουλωση τουs ΕΛΛΗΝΕΣ και να πειραξη τα συνορα μαs.

  64. brankaleon avatar
    brankaleon 23/11/2011 14:27:47

    - Το να μας πάνε στην δραχμή, είναι διαφορετικό από το να πάμε απο μόνοι μας.
    - Το να μας κρατήσουν στο Ευρώ, είναι διαφορετικό από το να μείνουμε με την θέλησή μας.
    Όλα έχουν μικρές και μεγάλες συνέπειες.
    Αλλά το κυριώτερο είναι από τις προηγούμενες εκδοχές, από ποια θα ανακάμψουμε γρηγορώτερα.
    Αν βγούμε από τις γερμανο-ολλανδικές γαλότσες, μάλλον θα τρέξουμε πιο γρήγορα.

  65. Ignoramus avatar
    Ignoramus 28/11/2011 10:43:54

    τελικα και που υπεγραψε παλι μας τρεχουν για την δωση

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.