#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/12/2013 07:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αν ήμουν Σαμαράς…



Ύστερα από 18 μήνες διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, μαζί με ΔΗΜΑΡ αρχικά και μόνο με το ΠΑΣΟΚ στη συνέχεια, πολλά μπορούν να γραφτούν. Σίγουρα μπορούν να γραφτούν και επιτυχίες και αποτυχίες. Και σωστές κινήσεις και γκάφες. Φυσικά, κανείς δεν μπορεί να μη χρεώσει στην κυβέρνηση Σαμαρά το γεγονός ότι κρατιέται ακόμη όρθια η χώρα, εντός ευρώ και βεβαίως ότι δεν έχουμε εικόνες… Αργεντινής ή Κύπρου.

Ωστόσο, η επιτυχία από την αποτυχία δεν έχει παρά πολύ μικρή απόσταση. Τα γέλια και οι χαρές δεν είναι παρά η μία όψη του νομίσματος γιατί στην άλλη έχει κλάματα και αποτυχίες.

Και δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να ξεχνάμε ότι η όποια επιτυχία της κυβέρνησης σε οικονομικό επίπεδο δεν είναι παρά αποτέλεσμα των θυσιών του ελληνικού λαού. Του οικονομικού στραγγαλισμού της κοινωνίας που πλέον βρίσκεται στα όριά της. Μπορεί οι τεχνοκράτες της κυβέρνησης και διάφοροι άσχετοι αλλά «αετονύχηδες» που κάνουν μπίζνες στα ερείπια της χώρας να κολακεύουν καθημερινά τον πρωθυπουργό. Να βγάζουν «δεκάρικους» για την επιτυχία της κυβέρνησης. Να λένε «πρόεδρε, συνέχισε έτσι, πάμε καλά, εμπρός και μη μασάς». Μπορεί πάλι να κάνουν τα αδύνατα – δυνατά να μην αλλάξει τίποτε, διότι έτσι τους συμφέρει. Άλλωστε, κάποιοι που έχουν «εθισμό» με την εξουσία δεν θέλουν να τη χάσουν με τίποτε, πόσο μάλλον να την παραδώσουν στο Τσίπρα.

Επειδή, όμως, εμείς δεν είμαστε γλείφτες κανενός, ούτε του πρωθυπουργού ούτε άλλου, οφείλουμε να δούμε τα πράγματα στην πραγματική τους διάσταση. Βεβαίως και πιστεύουμε στην εντιμότητα του κ. Σαμαρά. Βεβαίως, και ελπίζουμε ότι θα βγάλει τη χώρα από το αδιέξοδο. Και σίγουρα εργάζεται 24 ώρες το 24ωρο για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός, μαζί με 3-4 άλλους «μαύρους» στην κυβέρνηση. Όμως, η κατάσταση θα χειροτερεύσει αν δε γίνουν ορισμένες άμεσες κινήσεις.

Αν ήμουν λοιπόν πρωθυπουργός (όχι από ψώνιο ή από εξουσιομανία, αλλά από πραγματικό πόνο για την πατρίδα) θα έκανα τα εξής κι όποιον πάρει ο χάρος.

1.      Θα έλεγα την αλήθεια στον ελληνικό λαό. Ένα κι ένα κάνουν δύο, όχι δημιουργικές λογιστικές, πλεονάσματα για το θεαθήναι, κούφιες υποσχέσεις και διαπραγματεύσεις με τα χέρια κατεβασμένα. Αν ο κόσμος ήξερε την κατάσταση της χώρας θα μπορούσε και να επιλέξει τι θέλει. Όμως, ακόμη κάποιοι συνεχίζουν να λένε ψέματα.

2.      Θα έβγαινα στους δρόμους και τις πλατείες. Αν ήμουν πρωθυπουργός μάλιστα θα έβγαζα στους δρόμους και όλους εκείνους τους χρυσοκάνθαρους της εξουσίας που έχουν στρογγυλοκαθίσει στις πολυθρόνες τους και κοιτούν τον κόσμο πίσω από τα τζάμια ή μέσα από τα social media. Ο κόσμος υποφέρει, βράζει από οργή, ετοιμάζεται να εγκαταλείψει την προσπάθεια, εξοργίζεται που του είπαν ψέματα. Πριν λοιπόν πάρει τον κόπανο ο κόσμος, ο πρωθυπουργός και οι σύμβουλοί του θα πρέπει να τον αφουγκραστούν. Να ακούσουν τι θέλει και πώς αυτό μπορεί να γίνει. Διότι απλά δεν πάει άλλο. Να είναι ο κόσμος στην πλατεία και οι κυβερνώντες να κοιτάνε από τα θεωρεία.

3. Η βασική μάχη που πρέπει να δοθεί είναι κατά της ανεργίας. Με 27% επίσημο νούμερο, αλλά πάνω από 30% ανεπίσημα, τι να λέμε για πλεονάσματα και ανάκαμψη από το 2014; Ο κόσμος πεινάει, χιλιάδες οικογένειες δεν έχουν ούτε έναν εργαζόμενο κι εμείς καθόμαστε και συζητάμε πόση θα είναι η ανάπτυξη του χρόνου. Ως πρωθυπουργός, οφείλει λοιπόν να βάλει όλο το κράτος να δουλέψει για να βρεθούν δουλειές. Αλλιώς κανείς δε μας σώζει.

4.      Υπάρχει η πατριωτική πλευρά της διακυβέρνησης και των διαπραγματεύσεων. Μιλάγαμε πριν μερικούς μήνες για πολιτική διαπραγμάτευση. Που πήγε αυτή; Γιατί συνεχίζουμε να έχουμε τον Τόμσεν και την παρέα του να μας στέλνει απίστευτα e-mail και να ζητά ομαδικές απολύσεις σε μια χώρα που έχει διαλυθεί από την ανεργία; Δε λέμε να τα σπάσουμε οριστικά με τους δανειστές, κάτι τέτοιο θα έθετε τη χώρα σε κίνδυνο. Αυτό που λέμε είναι ότι πρέπει να γίνουμε πιο σκληροί. Και πραγματικά σκληροί όχι… γιαλαντζί.

5.      Αν ήμουν πρωθυπουργός θα πέταγα με τις κλοτσιές υπουργούς και στελέχη που κάνουν κοπάνες από την εθνική προσπάθεια. Όπως επίσης και θα τσάκιζα όλους εκείνους που παίζουν παιχνίδια πίσω από την πλάτη του. Και είναι αρκετοί που στήνουν δουλίτσες ή μοιράζουν την εξουσία όπως θέλουν αντί να εργάζονται για τη σωτηρία της πατρίδας.

6.      Τέλος, αν ήμουν πρωθυπουργός θα τηρούσα τις υποσχέσεις που έδωσα, πέρα από τα οικονομικά, στην καθημερινότητα. Τι γίνεται με τη λαθρομετανάστευση κύριοι; Τι γίνεται με την υγεία και την παιδεία που έχουν διαλυθεί; Τι γίνεται με τα εθνικά θέματα που οι Τούρκοι είναι έτοιμοι να κάνουν παρέλαση στη Θεσσαλονίκη και οι Σκοπιανοί έχουν ξεσαλώσει; Που είναι οι υποσχέσεις για την ΑΟΖ η οποία θα είχε ανακηρυχθεί στους πρώτους έξι μήνες; Τι γίνεται με την προστασία των αδύνατων και των ηλικιωμένων, που ήταν βασική υπόσχεση της ΝΔ; Και γιατί κάποιες από τις δεσμεύσεις στα Ζάππεια 1 και 2 και 3 κλειδώθηκαν στο συρτάρι;

Υπάρχουν πολλά που θα μπορούσαμε να κάνουμε αν ήμασταν… Σαμαράς. Το κυριότερο είναι ότι ο κόσμος ζητά κοινωνική δικαιοσύνη, λογοδοσία, αυτούς που έκλεψαν και κλέβουν να πάνε φυλακή, τελικό ξεκαθάρισμα με τη σάπια μεταπολίτευση, ξεκαθάρισμα λογαριασμών με τους νταβατζήδες των επιχειρήσεων και των media. Αυτό είναι το πρόβλημα της κυβέρνησης. Ο συμβιβασμός με όλες τις ασθένειες του παρελθόντος. Αν το καταλάβει σύντομα, μπορεί και να αντέξει. Αν όχι, έρχεται ο απίθανος Αλέξης στο άλογο καβάλα.

 Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. NONOS avatar
    NONOS 13/12/2013 07:34:21

    Πεσ'τα χρυσοστωμε..........αλλα δυστυχως "τα πρέπει" απο τα "θελω και μπορώ" απέχουν παρασάγγας....η εξουσία ειναι γλυκιά και δεν εχει "φίλους" εχει μονον συμφέροντα...........

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/12/2013 07:50:47

    1. Εχει πει την αληθεια.Εαν δεν την ακουσαν δεν φταιει αυτος.Ειπε κατά λεξη : ξερω ότι δεν θα είμαι ο πρωθυπουργος της ευημεριας.Θα δουλεψω για να είναι οι επομενοι.
    2. Και περιοδειες εχει κανει αλλά η δουλεια του δεν είναι οι περιοδειες.
    3. Η ανεργια θα πεσει μονο όταν αρχισει η αναπτυξη και η ανοδος του ΑΕΠ.Εάν μπορουσε να πεσει από τωρα δεν θα ελεγε όπως προειπα ότι δεν θα είναι αυτος ο πρωθυπουργος της ευημεριας.
    4. Διαπραγματευσεις φυσικα και γινονται.Αλλά γινονται με βαση τα συμφωνηθεντα και όχι καποια αλλα στη φαντασια διαφορων.
    5. Αοριστα πραγματα.
    6. Η λαθρομεταναστευση εχει περιορισθεί αρκετα με τον Ξενιο Δια. Δεν βλεπω Τουρκους να κανουν παρελαση στη Θεσσαλονικη εκτος από τους καλεσμένους του Μπουταρη.Τι θα πει ξεσαλωμα Σκοπιων;Αγαλματα βαζουν στην πολη τους.
    Ουτε εχει διαλυθει κατι.Δεν μπορει να μην υπαρχουν προβλήματα όταν γινονται μεταρρυθμισεις.

    • Αριστερός Ψάλτης avatar
      Αριστερός Ψάλτης @ ψυχραιμια 13/12/2013 09:24:38

      Είναι πολύ εύκολο φίλε ψυχραιμία να βγάζεις από το σπίτι τους καθρέπτες. Ετσι, γλιτώνεις και τις συγκρίσεις και την αυτοκριτική. 1. Για δες το προεκλογικό πρόγραμμα και δες τι έχει γίνει μέχρι σήμερα και τότε τα λέμε. 2. Για ποιες περιοδείες μιλάμε, που τις είδες; Αλλά για να καταλάβεις τον κόσμο δε χρειάζονται μόνο περιοδείες. Ας τον ενημερώσουν οι σύμβουλοί του (αν μπορούν) για το τι λέει ο κόσμος. Ας διαβάσουν antinews στο κάτω - κάτω.
      3. Πράγματι είναι πρωθυπουργός στα δύσκολα, όμως, κάποτε πρέπει να υπάρξει και φως στο τούνελ. Δε μπορεί μια ζωή ο κόσμος να περιμένει πότε θα έρθει η ανάπτυξη και το μόνο που βλέπει να είναι φόροι.
      4. Διαπραγματεύσεις πάνω στα συμφωνηθέντα. Το ξέρεις ότι υπάρχουν ρήτρες ανάπτυξης; Γιατί δεν της τηρεί η τρόικα; Γιατί δεν τις διεκδικεί η Ελλάδα; Και γιατί χάθηκε το μομέντουμ της πολιτικής διαπραγμάτευσης;
      5. Αόριστα πράγματα; ναι ίσως έχεις δίκιο. Αλλά όταν θα αρχίσουμε να μιλάμε με αποδείξεις και ονόματα τότε δεν θα έχουν που να κρυφτούν ορισμένα λαμόγια. Ξέρουν ότι ξέρουμε για τις δουλειές που κάνουν.
      6. Είναι σχήμα λόγο για την Τουρκία και τα Σκόπια. Πάντως, δεν πάμε καθόλου καλά με τα εθνικά θέματα.
      Δεν έχει διαλυθεί κάτι λες; Αν και δεν σε ξέρω μου φαίνεται ότι περνάς πολύ χρόνο στο γραφείο σου. Βγες και λίγο έξω. Πήγαινε σε κανένα νοσοκομείο ή δημόσιο σχολείο. Πήγαινε σε κανένα δημόσιο φορέα, στον ΕΟΠΥΥ, στο ΙΚΑ, τον ΟΑΕΕ.
      Τέλος, ναι. Να γίνουν μεταρρυθμίσεις αλλά όχι στου κασίδη του κεφάλι.

      • anarcholiberal avatar
        anarcholiberal @ Αριστερός Ψάλτης 13/12/2013 11:09:54

        "1. Για δες το προεκλογικό πρόγραμμα και δες τι έχει γίνει μέχρι σήμερα και τότε τα λέμε": μήπως σου διαφεύγει κάτι;; Ότι δηλαδή ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑ ΜΟΝΟΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ για να χει την πολυτέλεια της ακολούθησης του προ εκλογικού προγράμματος;
        Κατά τα λοιπά θα συμφωνήσω εν πολλοίς, πλην όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι προκειται περί μιας παρα πολλή δύσκολης κυβερνητικής κατάστασης, με 153 βουλευτές που δεν είναι και μπετον, με μια αντιπολίτευση που σκούζει για όλα, θυμίζοντας ΓΑΠ το 2009 και με μια κοινωνία στα όριά της πράγματι, που όμως αρνείται ακόμη να ενδώσει στις συνιστωσες. Προσωπικη μου άποψη, που την έχω εκφράσει επανειλημμένως εδώ,είναι ότι, εφόσον λιμνάζει η κατάσταση, η μόνη λύση είναι γρηγορα εκλογές. Γρηγορα!

    • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
      Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ ψυχραιμια 13/12/2013 10:00:22

      ''Στου βολεμένου την αυλή, γίνονται γλέντια και χοροί.''
      Ψυχραιμία είναι σίγουρο πως ζεις σε άλλο πλανήτη. Τυχερέεεεεεε !! Λάλησες νωρίς εσύ και σώθηκες.

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ ψυχραιμια 13/12/2013 14:31:39

      6) Με το νομο Ραγκουση, τι εχει γινει? Δεν θα τον καταργούσαμε? Μπορει πλεον να μπαινουν στην Ελλαδα λιγοτεροι, αλλα αυτοι που είναι ηδη μεσα, με διαφορους τροπους σιγά-σιγά νομιμοποιούνται, οποτε με την υπογεννητικοτητα του Ελληνικου πληθυσμου, η κατασταση θα αλλαξει δραματικα...

      6.1 ) αν ένα βραδυ, περασεις μετα τις 8 το βραδυ απ τη Ζήνωνος, κατω απ τη Ομονοια, και να φαινεται ότι κουβαλας πραγματα εστω μικρης αξιας πχ τροφιμα, θα καταλάβεις πολλα. Αλλα παρε και 5-6 μαχιμους μαζι σου, γιατι εγω που αναγκάστηκα να περασω μονος, εδωσα μαχη ...επιβιωσης /

    • Βαγγέλης avatar
      Βαγγέλης @ ψυχραιμια 13/12/2013 19:30:55

      Μάλλον Σαμαρικός Πανικόβλητος θα έπρεπε να υπογράφεις.Ίσως δεν ζεις στην Έλλάδα φίλε μου και δεν βλέπεις τι έχει καταφέρει ο μεγάλος πρωθυπουργός μας.Αλοίμονο στο κόμμα δεν ξέρω που θα το φτάσει.Μιά ερώτηση θα ήθελα να σου κάνω.Σε τι διαφέρει η πολιτική του κ.Σαμαρά απο αυτή που εφάρμοζε το ΠΑΣΟΚ;Μήπως έχει δίκιο ο Βενιζέλος που όπου βρεθεί λέει σύραμε την ΝΔ στην δική μας πολιτική;

  3. dexi_half avatar
    dexi_half 13/12/2013 07:55:13

    Αν ήμουν ο Σαμαράς, στον πρώτο ανασχηματισμό στο υπουργείο παιδείας θα έβαζα τον Γεωργιάδη

    • Κωστας avatar
      Κωστας @ dexi_half 13/12/2013 13:22:45

      Γιατι υπουργο ? πρωθυπουργο κατευθειαν να φτιαξει ολη την ελλαδα.Φανταζομαι το επιπεδο σου ειναι σαν του αδωνι ε ?

  4. Δρυς avatar
    Δρυς 13/12/2013 08:16:20

    Να αγιάσει το στόμα σου ψάλτη, έγραψες δημόσια τις καθημερινές συζητήσεις του κόσμου.

  5. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 13/12/2013 08:19:58

    Το κυριότερο κατά τη γνώμη μου είναι η κοινωνική δικαιοσύνη.

  6. occultist avatar
    occultist 13/12/2013 08:40:03

    @Αριστερός Ψάλτης,
    Αν και....Αριστερος, πολύ σωστός. ΕΥΓΕ.

  7. Aether avatar
    Aether 13/12/2013 08:47:21

    "Αν ήμουν Σαμαράς…" έχουν πει και άλλοι.
    http://www.antinews.gr/2013/08/06/223980/#comment-1203303
    Προφανώς δεν υπάρχει συμφωνία απόψεων. Οι επιλογές του ΠΘ είναι σε εντελώς διαφορετική λογική.

    "Τελικά τα πράγματα είναι απλά. Ή θα συνεννοηθούμε ή θα διαλυθούμε."
    Υπέρ εθνοδιάλυσης είναι εκ του αποτελέσματος σαφές ποιοί δουλεύουν.
    "Η χώρα χρειάζεται να αποδείξει ότι διαθέτει Εθνικό Πολιτικό Παράγοντα." Πώς λέμε "58"; Καμία σχέση.

    ΥΓ. Το ζήτημα είναι σαφές και πρακτικό. Θα ήταν ιδιαιτέρως ενδιαφέρον να αναρτήσετε σήμερα ένα άρθρο για την πατριωτική εθνική εξωτερική πολιτική που θα παρουσιαστεί εκ μέρους της κυβέρνησης στον Τούρκο ΥΠΕΞ, λ.χ. τη στρατηγική και το χρονοδιάγραμμα για τη σύσταση μικτής επιτροπής προσδιορισμού των αποζημιώσεων για τη γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου/Ιωνίας/Σμύρνης έτσι ώστε να μην βρεθεί κάποιος εγκάθετος και πιέσει για διεκδίκηση ποσού μεγαλύτερου των 500 δις ευρώ. Εκεί γύρω καλά είναι. Ας μην πιέσουμε τους φίλους και σύμμαχους γείτονές μας.

  8. benny avatar
    benny 13/12/2013 09:18:46

    ....μπραβο Α.Ψ....,ψυχραιμια ολα καλα τα βλεπεις βλεπω......ποια αληθεια ? του πρωτου μνημονιου ?του δευτερου ? τα Ζαπεια τα ειδες πουθενα ? την μια κ μονη εξεταστικη ? η θα περιμενουμε πρωτα τις παραγραφες? τιμωρηθηκε κανεις για το μνημονιο ? οπως πχ Ισλανδια ?δουλεια του δεν ειναι οι περιοδειες ? ...αλλα να υποβαλει τα σεβη του στον ποιητη φανφαρα ειναι ?

  9. AkriAkri avatar
    AkriAkri 13/12/2013 09:38:07

    Πολύ σωστά, πολύ ωραία όλα αυτά, ποιός θα μπορούσε να διαφωνήσει;
    Όμως τόσες πολλές φορές που έχουν πια ειπωθεί, τόσες φορές που έχει χτυπήσει το προειδοποιητικό καμπανάκι ματαίως, μοιάζουν τα λόγια σαν ένα δημόσιο ''νίπτω τας χείρας μου'', ''τα είπα εγώ'', αδικοχαμένες επισημάνσεις, ανεδαφικές προσπάθειες αφύπνισης, που αποτελούν φωνή βοώντος εν τη ερήμω...
    Ό,τι κι αν λέμε, όσο κι αν προσπαθήσουμε, οι ''τοίχοι'' στο Μαξίμου είναι πολύ παχείς, αδιαπέραστοι από την αλήθεια μας, οι υστερόβουλοι κόλακες και οι αρχομανείς αυλικοί άγρια λεφούσια, ο μόνος Υπεύθυνος δεν έχει το χρόνο μα ούτε και την απαιτούμενη τόλμη να αντιμετωπίσει τη σκληρή πραγματικότητα μετωπικά, χωρίς να ...δραπετεύει άνευ αντίστασης, στα αισιόδοξα καθησυχαστικά παραμύθια που διηγούνται ανελλιπώς οι βολεμένοι και τόσο βολικοί του υπηρέτες .....
    Αριστερέ μου Ψάλτη, δυστυχώς, δεν είστε ο κ. Αντώνης Σαμαράς κι ακόμη δυστυχέστερα, δεν είστε ούτε καν η Γεωργία......
    Δεν έχετε-έχουμε ούτε μιά πιθανότητα να διαπεράσετε-διαπεράσουμε τα ''φίλτρα'' . Δεν έχουμε ...πρόσβαση, δεν είμαστε κι ευχάριστοι, αφήστε....

  10. anarcholiberal avatar
    anarcholiberal 13/12/2013 09:39:15

    Και μόνον ο τίτλος, μου θυμίζει αυτό που ακούω από τοτε που γεννήθηκα στην χωρα μας: αν ημουν Πρωθυπουργός ξερεις τι θα κανα εγω ;; Δεν πάει έτσι και το ξέρεις αγαπητέ Ψάλτη. Εγώ να δεις τί θα κανα αν ημουν Πρωθυπουργος!!!

  11. Anonymous avatar
    Anonymous 13/12/2013 09:51:26

    ...η τελευταία σου πρόταση AkriAkri!!!

  12. NONOS avatar
    NONOS 13/12/2013 10:04:43

    Χθες πήγα να βάλω βενζίνη στ'αμαξι κι ο βενζινας έκαιγε ξυλόσομπα....αυτο τα λεει ολα.......

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ NONOS 13/12/2013 10:48:13

      Tό 1. καί τό 5. πού ἀναφέρονται στό ἄρθρο ὅτι πρέπει νά κάνει ὁ Σαμαρᾶς,εἶναι κατά τή γνώμη μου τά πρώτα σέ προτεραιότητα νά γίνονταν.
      Δέ νοεῖται στό σημεῖο πού βρισκόμαστε νά παίζονται ἀκόμη παιχνίδια πίσω ἀπό τήν πλάτη του ἀπό ποιούς; ἀπό ὑπουργάρες καί στελεχίδια.
      Ἀπό ὅλο τό κόσμο ζητεῖται δουλειά,ὑπομονή καί τά χέρια στίς τσέπες.
      Ἔ,ὄχι τοῦ κιαρατά ἐμεῖς νά πληρώνουμε κι ἐσεῖς νά παίζετε!
      Γιατί,πώς νά τό κάνουμε,πληρώνουμε ἀκόμα,ὅσο μποροῦμε,ἀλλά γιά ΠΟΣΟ;
      Ἐπίσης,ἄς μάθει ἐπιτέλους ὁ κόσμος τήν ἀπλή ἀλήθεια,χωρίς πολλά νούμερα,ἀριθμούς καί λοιπά τερτίπια. Τότε,κι αὐτοί πού θά ψηφίσουνε Τσίπρα ἤ Χρυσή Αὐγή,θά ξέρουνε γιατί θά τούς ψηφίσουν καί δικαιολογία δέ θά 'χουν,τῶρα,γενικά κι ἀόριστα ὅλα καί δέ ξέρουμε τί μᾶς ξημερώνει...

  13. Δαρβινος avatar
    Δαρβινος 13/12/2013 10:07:55

    Αν εισουνα Σαμαρας .... ουτε ψυλλος στον κορφο σου !

  14. blue nile avatar
    blue nile 13/12/2013 10:27:34

    Συμφωνώ απολύτως στα περισσότερα...αλλά...
    Με το μνημονιακό πρόγραμμα επ'ώμου ούτε ανάπτυξη μπορεί να έρθει ούτε θέσεις εργασίας θα βρεθούν.
    Είναι και η μη βιωσιμότητα του χρέους που αποθαρύνει επίδοξους επενδυτές.
    Είναι και η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών που απέτυχε με τις τράπεζες να μην δίνουν σέντι με συνέπεια να μην υπάρχει ρευστότητα για επενδύσεις.
    Οπότε αν θέλει ο πρωθυπουργός να ανατάξει την οικονομία θα πρέπει με κάθε μέσο:
    1) Να πιέσει για την επίτευξη της βιωσιμότητας του χρέους (μπορεί να το κάνει στο επόμενο eurogroup ζητώντας αρχικά απομείωση του χρέους και αν δεν το δεχτούνε μηδενισμό των επιτοκίων ) . Οι ευρωκράτες πετούν το μπαλάκι τώρα για μετά τις ευρωεκλογές όμως δεν υπάρχει χρόνος για την ελληνική οικονομία που έχει ήδη στεγνώσει.
    2) Να κάνει κάτι με τις τράπεζες γιατί ουσιαστικά δεν λειτουργούν αυτή τη στιγμή ως χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που δανείζουν αλλά ως θησαυροφυλάκια.
    Με τα 1) και 2) θα πετύχουμε αφενός την ελάφρυνση του φορολογούμενου και αφετέρου την δημιουργία ευνοικότερου επενδυτικού εδάφους

    • aris avatar
      aris @ blue nile 13/12/2013 20:16:10

      Aγαπητέ blue nile καλησπέρα.
      1. Οσο και να πιέσει, οι Ευρωκράτες δεν θα κουρέψουν το χρέος της Ελλάδας, εκτός αν το κάνουν τουλάχιστο για τα PIIGS+C αλλά υπάρχουν άλλα 7-8 κράτη που θα ζητήσουν αμμέσως κούρεμα για να μην γίνουν αυτά τα επόμενα PIGS. Οπότε μετά τις Ευρωεκλογές, θα πετάξουν το μπαλάκι για το 2015 ώστε να αρχίσει η ανάκαμψη, ή κατι άλλο τελος πάντων, μιας και τώρα ομολογούμε οτι έχουμε πλεόνασμα άρα δεν κιδυνεύουμε με χρεωκοπία...
      2. Αν μπορούσε να κάνει κατι άλλο με τις τράπεζες εκτός απ το να τις στηρίζει σε βάρος μας, θα το είχε κάνει εδώ και ενα χρόνο τουλάχιστον. Θα είχε με τα λεφτά που τους έδωσε,πχ. δημιουργήσει μια τράπεζα επενδύσεων που να την ελέγχει αυτός και όχι ο Rotchild...
      3. Αν πυκνώσουν οι φήμες για κούρεμα των καταθέσεων, οι τράπεζες δεν θα λειτουργούν πλέον ούτε ως θησαυροφυλάκια.
      4. Χωρίς ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ, δηλαδή χωρίς γενναίο κούρεμα του χρέους, το είπε και ο ίδιος ο Σαμαράς νομίζω, δεν μπορούμε να προχωρήσουμε. Που σημαίνει είμαστε ενα απόλυτα Failed state.

  15. The Don avatar
    The Don 13/12/2013 10:42:01

    Ας το πάρουμε απόφαση κάποια στιγμή. Όσο δεν μειώνεται το κράτος και η φορολογία, καθώς επίσης όσο δεν φιλελευθεροποιείται η οικονομία, το μόνο που θα παράγει η ελληνική οικονομία θα είναι ανεργία, φτώχεια, σουβλάκια και καφέδες.

    Κοινώς, είμαστε failed state και πρέπει να γίνει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

    • νικος π. avatar
      νικος π. @ The Don 13/12/2013 11:14:45

      εχετε απολυτο δικιο ποιος θα ελθει με αυτες τις συνθηκες να βαλει τα λεφτα του και να δημιουργηθουν θεσεις εργασιας ,κοροιδα δεν υπαρχουν .

  16. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 13/12/2013 10:46:58

    Αριστερέ ψάλτη αποδεικνύεις ότι εσύ τελικά ακούς.
    Ο Πρόεδρος και άκουγε και προσπάθησε (αποδεικνύοντας ότι άκουγε). Και είμαστε σίγουροι ότι προσπαθεί όμως δεν αρκεί ...
    Η ανάληψη διακυβέρνησης, από τον Αντώνη Σαμαρά, του πλοίου "Ελλάδα" σε τρικυμία και με "κλειδωμένη πορεία" προς τα βράχια φάνταζε με αυτοκτονία... , αφού οι προκάτοχοί του ως αρχιτέκτονες (κυβερνώντες και μη -αυτοί με το όποιο όνομα, ειδικά αυτοί δεν απαλλάσσονται των ευθυνών τους- τα τελευταία 30 έτη ) εργάστηκαν επί σχεδίου (κάποιοι συνειδητά και κάποιοι λόγω ανεπαρκούς αντίληψης ή αντίδρασης...ίσως;) πορείας τσάκισης και βύθισης του πλοίου εξυπηρετώντας συμφέροντα και αρκετοί εξ' αυτών παρέμειναν στο σκάφος ως συγκυβερνώντες/ σωτήρες και βοηθοί του Αντώνη Σαμαρά ....
    Για όλους αυτούς που τον στήριξαν και πίστεψαν σ' αυτόν και ακόμα πιστεύουν σ'αυτόν και μόνο (όχι σε όλους αυτούς τους γύρω του) η ανάληψη της διακυβέρνησης ήταν πράξη γενναιότητας και ανδρείας και ιδιαιτερων ικανοτήτων .
    Αυτά τα χαρακτηριστικά είδαμε στον Αντώνη Σαμαρά και αυτά πιστεύουμε ότι διαθέτει και προφανώς έχουν αναστώσει πολλούς για διαφορετικούς , όμως, λόγους....
    Ας θυμάται, ότι δεν είναι μόνος του κι ο κόσμος που δεινοπαθεί αναγνωρίζει και θα τον στηρίξει περισσότερο ακόμα (κι αυτοί που ανήκουν αλλού ιδεολογικά). Να μιλήσει στον Ελληνικό Λαό για όλα και όλους και θα ακουστεί και δεν θα είναι μόνος. Οι Έλληνες έχουν Ψυχή και αυτή δεν έχει τιμή και δεν αγοράζεται αλλά ούτε κι εξαγοράζεται αλλά παραμένει Ελεύθερη και Ταξιδιάρα .... Και φυσικά αναγνωρίζουν το Δίκαιο, αυτό άλλωστε αποζητούν....
    ( Κι ο Αλέξης(αλλά και πολλοί άλλοι) θα συνεχίσει να κρύβεται πίσω από τις λέξεις-παρέα με τους υπο- στηρικτές/-κινητές του- κι ας είναι καβάλα στο άλογο.)

  17. GLAD avatar
    GLAD 13/12/2013 10:57:10

    Επειδή όσο δεν έχουμε ακόμη κομμουνισμό , η αναγκαία και αυτονόητη προσπάθεια δεν μπορεί να είναι άλλη από την αύξηση παραγωγής / κερδών / πλούτου , θα "χρύσωνα" αυτούς που μπορούν και θέλουν να συμμετάσχουν σε μιά τέτοια τιτάνια εθνική νέα αρχή και δεν θα επέτρεπα σε αυτούς που μπορούν αλλά δεν θέλουν , να προβάλουν καμία απαίτηση πέραν του να φυτοζωούν.
    Είναι εύκολα αντιληπτό ποίοι είναι οι "πρώτοι" και ποίοι οι "δεύτεροι".
    Μόνο αν οι "πρώτοι" επιβραβευτούν μπορεί να υπάρξει περίσσευμα πλούτου για να ζήσουν και τα παράσιτα και κυρίως αυτοί που δεν μπορούν .
    Απολύτως φυσιολογικά λοιπόν θα ζήσουν οι "πρώτοι" καλά και οι υπόλοιποι λιγότερο καλά .
    Εδώ και δεκαετίες συνέβαινε το παρά φύσει : να ζουν και οι "δεύτεροι" εξίσου καλά αν όχι και καλύτερα από τους "πρώτους".

  18. Wolf avatar
    Wolf 13/12/2013 11:45:57

    Αν ...ήσουν Πρωθυπουργός ΑΨ.
    ...Αν!!!
    Από την ασφάλεια του ότι δεν είμαστε πρωθυπουργοί ούτε εσύ ούτε εγώ καλέ μου φίλε, λέμε τι θα κάναμε ...αν είμαστε.
    Λίγο πολύ μπορεί σε κάποια να συμφωνήσω σε όσα κρίνεις. Σκέψου όμως ότι αν πχ. έκανε αυτό που προτείνεις για τους υπουργούς και στελέχη, θα έπρεπε να έχει μεγάλο στοκ απ αυτό το είδος, γιατί θα έπρεπε να ...κλωτσάει (αλλάζει) -για το λόγο που αναφέρεις- κάποιους κάθε μέρα. Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν, ότι είναι κομμάτι δύσκολο αυτό και δυσλειτουργικό.
    Ως προς τα υπόλοιπα, θέλω να βρεθεί κάποιος να μου πει, τι έχει πάρει πίσω ο Πρωθυπουργός απ' όσα έχει προτείνει ή υποσχεθεί?
    Γιατί εγώ λέω ότι δεν έχει πάρει πίσω τίποτα. Ναι ενδεχομένως να έχουν πάει πιο πίσω κάποια πράγματα ή να μην έχουν ακόμη προκύψει. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι ξεχάστηκαν ή τα πήρε πίσω. Ούτε θέλω να πιστέψω ότι υπάρχει σώφρων νους που πιστεύει ότι με το καλημέρα μπορούν να γίνουν όλα. Η άποψη μου είναι: λίγα κάθε φορά και να τα κερδίζεις ουσιαστικά, να τα κατοχυρώνεις.
    Και να μη ξεχνάμε επίσης ότι πρέπει να λειτουργεί μέσα από μια συγκυβέρνηση, γιατί αυτό επέλεξε ο λαός μας. Και συγχωρέστε με, αλλά τις επιλογές μας πρέπει να τις σεβόμαστε πρώτον και να ζούμε δεύτερον, για να δούμε αν πράξαμε σωστά ή λάθος όταν επιλέξαμε.
    Θα πρέπει να σκεφτόμαστε, κι ας μην είμαστε πρωθυπουργοί, ότι στην πολιτική σκακιέρα, υπάρχουμε εμείς και οι άλλοι.
    Δεν είμαστε μόνοι μας σ' αυτόν τον κόσμο.
    Δεν απαντάμε στον εαυτό μας.
    Υπάρχει ο χρόνος.
    Υπάρχουν οι άνθρωποι.
    Υπάρχουν οι απέναντι μας.
    Δεν ξέρω τι κάνουν οι υπουργοί και τα στελέχη και αν έχουν αποτύπωση για το τι συμβαίνει στην κοινωνία έξω. Δεν ξέρω αν όντως ζουν σε μια εικονική πραγματικότητα που έχουν φτιάξει μέσα και γύρω απ το προστατευμένο περιβάλλον των γραφείων τους. Ξέρω όμως σίγουρα ότι ο πρωθυπουργός έχει πλήρη εικόνα και γνώση για το τι συμβαίνει έξω στην αληθινή ζωή. Και επειδή ξέρει, δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο για να μπορέσει να δώσει δύναμη, ανάσες και προοπτική στο λαό του.
    Θα μου πεις ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη, αλλά θα σου απαντήσω ότι αυτός ο κούκος δεν είναι ένας συνηθισμένος κούκος!!!
    Και αυτό θα το δούμε λίαν συντόμως.

  19. Hawk avatar
    Hawk 13/12/2013 11:47:07

    Εγώ πάντως αν ήμουν Σαμαράς θα τα έσπαγα με την τρόϊκα και τους δανειστές μιά και καλή και θα δοξαζόμουν στον αιώνα τον άπαντα. Οχι έτσι στην τύχη, με σχέδιο Α & Β αλλά και Γ εάν χρειάζεται. Δεν μπορείς να λες ότι αν τα σπάσω τώρα με τους δανειστές θα βρεθώ σε πολύ δύσκολη θέση ενώ ήδη τώρα βρίσκεσαι στα τάρταρα. Και εξάλλου οι ίδιοι οι δανειστές, ΔΝΤ και λοιποί φωστήρες ήδη παραδέχονται τα λάθη του προγράμματος που μας έχει οδηγήσει στον λάκο των λεόντων, τι άλλο περιμένουμε δηλαδή να να μας καταβροχθήσουν όλους?

  20. Marlo avatar
    Marlo 13/12/2013 11:52:22

    Χτες το ΤΑΙΠΕΔ ανακοίνωσε ότι μπαίνουν σε τελική διαδικασία ξεπουλήματος το λιμάνι και το αεροδρόμιο της Χίου. Το νησί χάνει για 40 χρόνια τις πύλες εισόδου και εξόδου, τις ξεπουλάει σε ιδιώτες για να το ελέγχουν απόλυτα, εκπορνεύεται με άλλα λόγια.

    Ένας από τους ενδιαφερόμενους αγοραστές, δίχως αυτό να σημαίνει για μένα κάτι διαφορετικό, είναι ο Τούρκος επιχειρηματίας Κοτς που ενδιαφέρεται να ενώσει το νησί στις επιχειρήσεις που διαθέτει στην απέναντι ακτή και έχουν αντικείμενο την ενέργεια, τον τουρισμό και τις μεταφορές. Θα ενώσει ενεργειακά το νησί με καλώδιο από την Τουρκία, θα επενδύσει στις συγκοινωνίες με την Σμύρνη, θα γεμίσει το νησί τουριστικά καταλύμματα και θα προσλάβει ντόπιους και Τούρκους για γκαρσόνια και καθαρίστριες τουαλετών και δωματίων, θα ξαναπάει έτσι το νησί στην ενδοχώρα του πάλι οικονομικά και διοικητικά, στο IZMIR BUYUKSEHIR BELEDIYESI, στον Μητροπολιτικό Δήμο Σμύρνης. Αυτή είναι η κατά Σαμαράν Ανάπτυξις. Το περιβάλλον και οι συνέπειες των "επενδύσεων" επ' αυτού δεν μας ενδιαφέρει πια, εδώ πτωχεύσαμε και πουλάμε το σπίτι και το κορμί μας σε ξένους, οικολογίες θα βλέπουμε;

    Όλα αυτά τα κάνουν κυβερνήτες ακροδεξιοί έλληνες κυβερνήτες, που στέκονται στις παρελάσεις με τιμή και δόξα κορδωμένοι και μιλούν για πατρίδα και για ιδανικά υψηλά και άλλες τέτοιες κενολογίες γελοίες σαν του λόγου τους. Όλα αυτά τα κάνουν ακροδεξιά πολιτικά καθάρματα που εκλέχτηκαν για "να μη βγει η Αριστερά και σας πάρει τα σπίτια και τις καταθέσεις". Κι αυτοί πουλάνε τα πάντα, τα σπίτια σας, τα φράγκα σας, τα τέκνα σας τα ίδια.
    Κι όλα αυτά τα κάνουν βέβαια με την ανοχή, την άγνοια και την αδιαφορία των τοπικών χυδαίων πολιτικών νάνων της αυτοδιοίκησης, δίχως καμιά ενημέρωση των κατοίκων, όσων έχουν απομείνει να ενδιαφέρονται για τέτοια πράγματα πια ύστερα από δεκαετίες καταναλωτικής μετάλλαξης, ομηρίας στο χρήμα και εξαθλίωσης πνευματικής και αξιακής που υπέστησαν μεθοδευμένα από ρετάλια διάφορα, που σήμερα ακόμα ζούνε και αναπνέουνε πολιτικά με ρόγχο, έχουνε δε ακόμα θράσος απύθμενο και φτιάχνουνε κινήσεις ύστατες μπας και επιβιώσουνε παραπάνω κι ας είναι ήδη σάπιοι

    Ξεπουλημένη χώρα δωσίλογων πολιτικάντηδων όλων των βαθμίδων, από δημαρχίσκους μέχρι πρωθυπουργίσκους της οσφυοκαμψίας, της αναξιοπρέπειας, του ιδίου οφέλους τομάρια, εκλεγμένων βέβαια από ομοίους και χειρότερους, αδιάφορους πελάτες επί δεκαετίες.

    Θα φτύνουν και θα αφοδεύουν στους τάφους και στα κόκαλά σας τα παιδιά σας κι αυτό εμένα μου αρκεί, έτσι κι αλλιώς για την Ιστορία τα κάνω και τα γράφω όλα, και τα λογοτεχνικά και τα πολιτικά, εδώ και πολλά χρόνια. Για να υπάρχουν γραμμένα και τεκμηριωμένα, να τα διαβάζουν κάποτε οι επόμενοι και να καταλαβαίνουν πως δεν ήμασταν όλοι τομάρια, πως δεν τους εκπορνεύσαμε όλοι μαζί από κοινού, υπήρχαν κάποιοι που διαφωνούσαν και φωνάζανε για τούτη την κατάντια.

    ΥΓ
    Θυμηθείτε τον Σαμαρά τι έλεγε προεκλογικά:
    Εκπροσωπώ τους αγέννητους Έλληνες, έλεγε.
    Καταλαβαίνετε προφανώς τι εννοούσε

    • aris avatar
      aris @ Marlo 13/12/2013 19:11:30

      Φίλε Marlo εδώ λες ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ με τον πλέον ξεκάθαρο λόγο. Τα σέβη μου!

    • Cynthia avatar
      Cynthia @ Marlo 14/12/2013 08:06:52

      Αγαπητέ Μάρλο ,

      Υπάρχει η αλήθεια του καλλιεργημενου φόβου " να μην έρθει η Αριστερά κ σας πάρει σπίτια κ καταθέσεις " αλλά υπάρχει κ μιά άλλη αλήθεια που ταλάνισε τον κόσμο τριάντα συναπτά έτη κ οδήγησε σε αυτό που ονομάζεις κοινωνική μετάλλαξη , αυτή που έλεγε "ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά".
      Κι έτσι τώρα , στεκόμαστε θολωμένοι κ σε πλήρη σύγχυση μπροστά σε θολές κ συγχυτικες πολιτικές επιλογές , διαβάζουμε τίμιες τοποθετήσεις σαν του ΑΨ κ αγωνιωδεις αναρτήσεις σαν την δική σου και προσπαθούμε να μην υπάρξει γεννιά που θα φτύνει στους τάφους των προγόνων της .

    • Panos avatar
      Panos @ Marlo 15/12/2013 11:04:17

      Όλα καλά και σωστά τα γράφεις, αλλά μην διαχωρίζεις σε δεξιά και αριστερά.
      Κατάλαβε και εσύ πως όλα τα κόμματα του πολιτικού συστήματος είναι το ίδιο το σάπιο σύστημα.

  21. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 13/12/2013 11:59:35

    Αν ήμουν Σαμαράς
    1.θα έπινα κάθε μέρα τον πρωινό καφέ μόνος μου διαβάζοντας τα αρθρα και τα σχολια του antinews.
    2. Θα καβαλούσα ένα λεωφορείο -χωρίς να με συνοδεύει η περίφημη κουστωδία- και θα γύριζα όλες τις πόλεις τις Ελλάδος για να πω χρόνια πολλά και να διαβεβαιώσω τους κατοίκους ότι ο κατήφορος τελείωσε και αρχίζει η κοπιαστική μεν αλλα ανηφορική πορεία της οικονομίας.
    3. Θα έκλεινα στο φρενοκομείο όσους κυβερνητικούς από την μιά πασχίζουν να αποκτήσουν οι τράπεζες ρευστότητα αλλά από την άλλη κατάσχουν τα χρήματα που υπάρχουν στους τραπεζικούς λογαριασμούς.
    4.θα ανέλυα μόνος μου τις δημοσκοπήσεις και δεν θα άφηνα τους παρατρεχάμενους να μου τις αναλύουν κατά το δοκούν.

    ΥΓ.
    Αν ήμουν Σαμαράς θα είχα ήδη καταλάβει ότι το πάρτυ συνεχίζεται σε αμείωτη ένταση σχεδόν απο τους ίδιους που συμμετείχαν σ αυτο εδω και πολλά χρόνια- με την προσθήκη μερικών ακόμα μπουμπουκιών. Και όπως λέει ο Σαββοπουλος - τα πάντα τριγύρω αλλάζουνε αλλά τα ίδια μένουν-

    Αντωνη εκεί στην Πυλο δεν ξέρετε για τις βρεγμένες σανίδες? Δεν χρησιμοποιούνται για να φτιαχτούν παράγκες αλλά για άλλο λογο. Χρσιμοποιησε μια απο αυτες και θα βγεις πολυ κερδισμενος

    • AkriAkri avatar
      AkriAkri @ Χμμμμ 13/12/2013 14:03:10

      Στο 1 και στο 4, βάζουμε 1.000 +++++++++++++++
      Το 2 για να συνέβαινε θα έπρεπε να ήταν απόλυτα πεπεισμένος ''ότι ο κατήφορος τελείωσε και αρχίζει η κοπιαστική μεν αλλα ανηφορική πορεία της οικονομίας'' μα φυσικά ΔΕΝ είναι γιατί πολύ καλά γνωρίζει και το ''όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν'', είναι απόσπασμα από τον θαυμάσιο στίχο του Μανώλη Ρασούλη ''Υδροχόος'', που τραγουδά ο Νίκος Παπάζογλου, στον ουρανό μαζί του πια....

  22. panas avatar
    panas 13/12/2013 12:07:14

    Αν ήσουν ο Σαμαράς Α.Ψ. θα έκανες ακριβώς τα ίδια με τον πρωθυπουργό.
    Δεν είσαι όμως. Έχεις σκεφτεί πως μπορεί τελικά ο Σαμαράς να είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από την εντύπωση που σου είχε δώσει;
    Πάντως για να ακουστείς πρέπει να μπεις στην παρέα του Πρωθυπουργού. Γιατί σε αυτή τη χώρα πάντα κυβερνούσαν μικρές παρέες που μεγάλωναν γεωμετρικά συναρτήσει του χρόνουκαι και των δανεικών...

  23. Α avatar
    Α 13/12/2013 12:18:15

    Ο Σαμαράς ανέλαβε στην πιο δύσκολη και χαοτική κατάσταση την διακυβέρνηση, μ΄ένα μνημόνιο το οποίο αμφισβητούσε από την αρχή ως προς την ορθότητα και αποδοτικ'οτητά του.
    Παρόλα αυτά , επειδή η θέση της Ελλάδας ήταν πολύ αδύναμη, έπραξε το αυτονόητο. Προσπάθησε μέσα στα πλαίσια του μνημονίου να πετύχει πολύ σπουδαία πράγματα:
    1.Να κρατ'ησει την Ελλάδα μέσα στην Ευρώπη και μέσα στο Ευρώ. Αυτό είναι ένα κατόρθωμα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ δικό του και δεν ξέρω αν του δίνουμε την σπουδαιότητα που έχει, αρκεί ν΄αναλογιστούμε τι θα γινόταν σε αντίθετη περίπτωση. Μάλλον θα βλέπαμε μπροστά μας σκηνές απείρου ... κάλλους με κόσμο στους δρόμους να τα σπάει στις τράπεζες, στα σουπερ μάρκετ, στα φαρμακεία , στα βενζινάδικα κλπ...
    2. Να πετύχει πρωτογενές πλεόνασμα , πράγμα που είχαμε να δούμε πολλά πολλά χρόνια. Αυτό όμως το πλεόνασμα ΔΥΣΤΥΧΩΣ προέκυψε από την υπερορολόγηση κινητών και ακινήτων, μέσα σε κατάσταση μεγάλης ύφεσης. Έτσι δυστυχώς το πλέονασμα το πλήρωσε με δάκρυ ο Ελληνικός λαός, που φτώχυνε όσο δεν πάει άλλο. Ας ελπίσουμε ότι αυτό που πλήρωσε ο λαός με τις τεράστιες θυσίες του θα πιάσει τόπο, δηλ. θα αποτελέσει το εργαλείο μείωσης - βιωσιμότητας του χρέους και στη συνέχεια θα μας επιτρέψει να βγούμε στις αγορές.
    3. Αν καταφέρουμε και βγούμε στις αγορές , θα λυθεί το πρόβλημα του εξωτερικού δανεισμού αλλά και ανακτάται η εμπιστοσύνη των ξένων προς τη Ελληνική οικονομία, πράγμα που θα επιτρέψει την προσέλκυση επενδύσεων και την ρευστότητα της αγοράς. Έτσι θ΄αρχίσει η περιβόητα ΑΝΑΠΤΥΞΗ και αύξηση του ΑΕΠ, που γνώρισε δραματική μείωση αυτά τα χρόνια.
    4. Μετατρέπει το σοβιετικό κράτος που είχαμε σε κράτος σύμφωνο με τις σύγρονες Ευρωπαϊκές δομές. Αυτό δεν είναι εύκολο, όταν είχες άπειρους υπαλλήλους του κράτους, που από τη μια δεν χρειαζονταν, από την άλλη τους πλήρωνες ... χρυσάφι δανειζόμενος. Όλοι όσοι ξεβολεύονται φυσικό είναι ν΄αντιδρούν και φυσικό είναι διάφοροι πολιτικάντηδες και δημοσιογραφίσκοι να εκμεταλλεύονται την κατάσταση προς ίδιον όφελος.
    5. Χάλασε τη σούπα πολλών κρατικοδίαιτων που εκμεταλλευόμενοι το κράτος - επιχειρηματία (κακό επιχειρηματία), έτρωγαν με χρυσά κουτάλια.

    Μένουν πολλά να γίνουν, μένει το σοβαρότερο όλων να ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, να αντιμετωπισθεί η απίστευτη ανεργία. Εκεί είναι το στοίχημα , εκεί θα επέμενα αν ήμουν Σαμαράς και πιστεύω ότι αυτό κάνει.

    • The Don avatar
      The Don @ Α 13/12/2013 13:26:56

      Με τα πρώτα 3 συμφωνώ. Το 4 και το 5, που ακριβώς τα είδες να συμβαίνουν;

      • Α avatar
        Α @ The Don 13/12/2013 13:35:31

        είναι σε εξέλιξη, δεν έχουν τελειώσει.

  24. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 13/12/2013 12:36:30

    Μετα το πλεονασμα.......αν δεν αλλαξει το ΣΟΒΙΕΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ της χωρας και συναμα το παραγωγικο, τοτε θα ειναι μια πικρη κακια.....αναμνηση,οπως οι υπολοιποι.

  25. Στέργιος avatar
    Στέργιος 13/12/2013 12:40:06

    ...δεν θα ήξερα πού να κρυφτώ από τη ντροπή μου.

  26. Νικολάκη εφέντης avatar
    Νικολάκη εφέντης 13/12/2013 12:46:12

    Δυστυχώς φίλε GLAD προς το παρόν, τρώμε έναν 100% ΣΤΑΛΙΝΙΚΟ φόρο ακινήτων από το δήθεν δεξιό κόμμα κι έχει ο θεός...

    Να σου θυμήσω τον νόμο που προσπάθησαν να περάσουν για να εμποδίσουν τον Στασινόπουλο να αλλάξει έδρα κλπ κλπ...

    • GLAD avatar
      GLAD @ Νικολάκη εφέντης 13/12/2013 15:44:21

      "Νικολάκη Εφέντη" μιάς και το ψευδώνυμό σου παραπέμπει στα Γιάννενα , υποθέτω ότι είσαι Ηπειρώτης - άρα εκ παραδόσεως προοδευτικός άνθρωπος .
      Δεν διαφωνώ και στα δύο θέματα που θίγεις .
      Επειδή όμως σχεδόν όλοι εδώ στο Antinews , μόνο διαμαρτύρονται ή μουρμουράνε και ενίοτε βρίζουν , περιμένω και από σένα μόνο απόψεις -προτάσεις "θετικής" δράσης και όχι αντίδρασης.
      Αυτό είναι σπορ για αριστερούς .

      • Νικολάκη εφέντης avatar
        Νικολάκη εφέντης @ GLAD 13/12/2013 17:21:13

        Έχεις δίκιο, εν μέρει γκρινιάζω, αλλά η κριτική προς τα άρθρα του site έχει θεωρώ νόημα. Κι αυτό γιατί δικαιολογούνται πρακτικές και νοοτροπίες που δεν είναι δεξιές και θεωρώ ότι «βοηθάει» μερικούς μερικούς να αντιληφθούν το τί πιστεύουν οι πολίτες… Είναι ωφέλιμο να καταλάβουν πχ, πως οι αισχρές δικαιολογίες του Στουρνάρα και τα περί σοσιαλιστικού φόρου δεν είναι δυνατό να γίνουν αποδεκτά από νοήμονες ανθρώπους…
        Σε άλλα άρθρα παλιότερα έχω πει κι εγώ απόψεις περί εναλλακτικών λύσεων (κάποιες φορές μάλιστα δεν μου ανεβάσει τα σχόλια μου…) αλλά δεν μπορώ να τα επαναλαμβάνω κάθε φορά που γράφω.

        Εν προκειμένω, θεωρώ τον φόρο στα ακίνητα απαράδεκτο από κάθε άποψη ανήθικος, παράλογος, πεντακάθαρα σταλινικής νοοτροπίας και αποτέλεσμα μιας κεντρικής απόφασης της κυβέρνησης για το πώς θα πορευτεί.

        Για μένα τα πράγματα είναι ξεκάθαρα: Βιώσιμο πλεόνασμα και βιώσιμη ανάπτυξη.

        Στο πρώτο σκέλος, αντί να καταστρέφεις τις περιουσίες των πάντων και τις επιχειρήσεις με ατέλειωτους φόρους και χρωστούμε (αν δεν κάνω λάθος τα χρέη κράτους προς εμάς τους ιθαγενείς είναι 5 δις τουλάχιστον) και να δημιουργείς εκατοντάδες χιλιάδες άνεργους, αρχίζεις και απολύεις ή βάζεις σε διαθεσιμότητα (για 2-3 χρόνια με 70% του μισθού πχ) 150000 ΔΥ (είναι λιγότεροι από αυτούς που θα χάσουν τη δουλειά τους στον ιδιωτικό τομές μόνο φέτος!) κι έτσι αντί να χρωστάς στους πάντες, να κάνεις περικοπές στις πραγματικές ανάγκες, να ακυρώνεις το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων, μπορείς να αποκτήσεις πραγματικά βιώσιμο πλεόνασμα.
        Και πίστεψε με μπορεί να γίνει το σκεσκαρτάρισμα, δεν είναι ανέφικτο και μάλιστα όχι με τον άθλιο και απόλυτα άδικο τρόπο που αναγκάστηκε να διαλέξει του καθηγητές των Τεχνικών Λυκείων. Υπάρχουν οργανισμοί και εταιρείες που μπορούν να κλείσουν άμεσα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Αν πάρεις για παράδειγμα τα ΕΑΣ για τα οποία παλεύει η κυβέρνηση, αυτά θα έπρεπε να είχαν κλείσει εδώ κι ένα χρόνο, αφού οι ατέλειωτοι κομματικοί διορισμοί, η νοσηρή νοοτροπία του βολεμένου κρατικοδίαιτου νεοέλληνα και η απόλυτη αδιαφορία άλλωστε, του Ελληνικού Δημοσίου να θέσει παραγγελίες έστω και για τα απολύτως απαραίτητα των ΕΔ, έχει καταδικάσει εδώ και πολλά χρόνια τα ΕΑΣ στην καταστροφή. Το μόνο που θα έπρεπε να είχε γίνει ήταν η μεταφορά μέρους του εργοστασιακού εξοπλισμού που είναι χρήσιμος μαζί και με μερικούς άξιου εργαζόμενους στα εργοστάσια βάσης του στρατού κι από κει και πέρα «άντε γεια».

        Στο 2ο σκέλος, όποιος έχει την ατυχία να εξαρτάται από την αδειοδότηση του Δημοσίου (κι όχι μόνο τον στενό δημόσιο τομές αλλα και την αυτοδιοίκηση και τις ΔΕΚΟ) και μιλάω για μικρές και μεγάλες εταιρείες, γνωρίζει πολύ καλά πως για να προσελκύσεις επενδύσεις και να συνεισφέρεις στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας πρέπει να αλλάξεις το πώς λειτουργεί το δημόσιο (είναι χαρακτηριστικό ότι συνήθως σε κάθε τμήμα υπουργείου υπάρχουν 1 -2 πραγματικά άξιοι άνθρωποι κι από κει και πέρα πολλαπλάσιοι άχρηστοι, χωρίς υπερβολή). Όπως λοιπόν ένας καλός ιδιώτης επιχειρηματίας ή manager προσπαθεί συνέχεια να βελτιώσει τον τρόπο που λειτουργεί η επιχείρηση έτσι κι ο υπουργός ο ίδιος κι οι υφιστάμενοι του πρέπει να στρωθούν κάτω και να μάθουν τα υπουργεία τους. Όποιος είναι ιδιώτης και συνανστρέφεται δημόσιους υπαλλήλους (όπως δυστυχώς εγώ) γνωρίζει καλά για τι μιλάω.

        Θα μπορούσα να γράψω περισσότερα αλλά δυστυχώς δεν είναι πρακτικά εφικτό, ελπίζω να σε κάλυψα κάπως.

        ΥΓ Μπράβο σου που γνωρίζεις ποιος ήταν ο Νικολάκη Εφέντης!

        • GLAD avatar
          GLAD @ Νικολάκη εφέντης 13/12/2013 18:25:10

          Συμφωνώ και πάλι με ότι γράφεις.
          Επίσης ζω τα "πράγματα" από την ίδια με σένα πλευρά .
          Έχω όμως την γνώμη , ότι αφού σε μεγάλο βαθμό εδώ στο Antinews , έχουμε σχεδόν όλοι δώσει το "στίγμα" μας , καλό είναι να αρχίζουμε να τοποθετούμεθα με θετικό τρόπο όχι τόσο στα γεγονότα , αλλά κυρίως στα μελλούμενα .
          Πιστεύω ότι "κάποιοι" διαβάζουν ότι γράφεται εδώ , όπως και πολλοί βοηθούνται να διαμορφώσουν άποψη .
          Επομένως έχουν όντως νόημα τέτοιου είδους παρεμβάσεις .
          Επί της αρχής : είμαι Φιλελευθέρων απόψεων και άρα υπέρ της ελαχιστοποίησης των φόρων .
          Ο Στουρνάρας είναι ένας Σοσιαλιστής .
          Άρα δεν μπορεί παρά να διαφωνώ με αρκετές εκ των επιλογών του (όχι φυσικά με όλες)..
          Όμως εν προκειμένω δεν λειτουργεί ως τίποτε άλλο παρά ως φοροεισπράκτορας .
          Δυστυχώς το εγγενές λάθος του και άρα το πρόβλημά μας , είναι ότι ακόμη και σε αυτό που κάνει τώρα "κινείται" πάλι με την στρεβλή και αποδεδειγμένα πλέον λανθασμένη Σοσιαλιστική λογική του .
          Φαίνεται ότι μάλλον αυτό δεν είναι δυνατόν να αποφευχθεί λόγω της αναγκαίας συμπόρευσης με το Πασοκ.
          Όμως δεν μπορεί να συνεχίσει για πολύ έτσι το πράγμα.

  27. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 13/12/2013 12:53:09

    Περίμενα ο κ. Σαμαρας, ο κ.Κουβελης και ο κ. Βενιζέλος να φτιάξουν μια πανίσχυρη κυβέρνηση με αντιπροέδρους-υπουργούς και πολιτικά στελέχη πρώτης γραμμής, πλαισιωμένα και από τεχνοκράτες επιπέδου με πολιτική κρίση, ικανά να φέρουν σε πέρας το δυσκολότατο έργο των μεταρρυθμίσεων και των οικονομικών στόχων , παράλληλα με την διογκούμενη λαϊκή δυσφορία. Αντ' αυτών οι αρχηγοι επέλεξαν κολλητούς και φίλους (ορισμένοι είναι γνωστοί ανίκανοι), Βενιζέλος και Κουβέλης έμεινα εκτός,και στην συνέχεια ο Κουβελης αποχώρησε, κρίσιμα υπουργεία έχουν επικεφαλής αδύναμα πρόσωπα. Σε τέτοιο σχήμα θα χαθούν και οι λίγοι ικανοί. Κρίμα, ούτε οι αρχηγοί στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων, ούτε η κυβέρνηση μας γεμίζει αισιοδοξία.

  28. Α avatar
    Α 13/12/2013 13:44:27

    Για παράδειγμα έδωσε το λιμάνι στους κινέζους, αποκρατικοποιεί την ΤΑΙΝΟΣΕ, σκοπέυει να ιδιωτικοποιήσει την ΔΕΗ και άλλους οργανισμούς του Δημοσίου, όπου συνέβαιναν .. σημεία και τέρατα από τα τρωκτικά, σε έργα και προμήθειες.

  29. benny avatar
    benny 13/12/2013 15:18:57

    Α ο μπομπολας που ακριβως κολλαει ? μηπως στους κρατικοδιαιτους επιχειρηματιες ? ειναι αληθεια οτι παραγραφηκε μετα απο 8 αναβολες το αδικημα της λαθρεμποριας που τον βαρυνε τον φιλτατο κΜελλισανιδη?δυστηχως ο Αντωνης εχει κανει τις επιλογες του,,οσο για το Σοβιετ-δημοσιο ,συνεχιζουν κ μπαινουν απο τις πισω πορτες.......

  30. orion avatar
    orion 13/12/2013 16:16:59

    Δουλευω απο 25 χρονων.
    Υπηρετησα για 34!! μηνες στον ελληνικο στρατο.
    Το μονο μου περιουσιακο στοιχειο ειναι ενα λυομενο 57 τετραγωνικων(οχι αυθαιρετο) που μου αφησε ο πατερας μου (και ενα αυτοκινητο 1200κε).
    Εχω ΑΚΟΜΗ τους δυο υπαλληλους μου στους οποιους δεν καθυστερησα ουτε μια φορα τον μισθο τους ,τα δωρα τους και τις ασφαλιστικες τους εισφορες.
    Ειμαι "φορολογικα ενημερος"!!!!!
    Ειμαι"ασφαλιστικα ενημερος"!!!!!
    Δεν εχω λεφτα να βαλω πετρελαιο.
    ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΗΜΟΥΝ ΣΑΜΑΡΑΣ δεν θα με τιμωρουσα ετσι.

    • tak avatar
      tak @ orion 13/12/2013 17:07:34

      Όμως δεν είσαι Σαμαράς
      είσαι ένας Έλλην φουκαράς
      και άστα... Μη τα λέμε...

  31. Α avatar
    Α 13/12/2013 16:20:41

    Eκεί κολλάει όπως το λέτε. Αλλά επιμένω ότι είναι δύσκολο να ξηλώσεις από τη μια μέρα στην άλλη όλα τα κακώς κείμενα. Θα έρθει κι΄αυτών η ώρα, όπως και πολλών άλλων, που σήμερα δυστυχώς τους τρώει στη μάπα ο Σαμαράς.
    Για παράδειγμα, πόσο εύκολο είναι να κυβερνάει μ΄ένα ΠΑΣΟΚ που όλοι πια ξέρουμε ότι είναι ο υπ΄αρ. 1 καταστροφέας της Ελλάδας;
    Αλλά καμμιά φορά και με τον διάβολο συμμαχείς για να πετύχεις τον σκοπό σου. Κι εδώ δυστυχώς τα πράγματα κρέμονται από μια κλωστή...

  32. Νικήτας avatar
    Νικήτας 13/12/2013 16:45:14

    Αριστερέ Ψάλτη....

    Σε/Μας Ακούει κανείς ;;;;

  33. Χαραλάμπης avatar
    Χαραλάμπης 13/12/2013 17:25:08

    Αν ήμουν ο Αντώνης Σαμαράς δλδ ο Πρωθυπουργός της Ελλάδος μαζί με την Κυβέρνηση και τον Λαό θα έκανα τα εξής : Μεγάλη Φορολογία στους Έχοντες και Κατέχοντες και στους Μεγαλοεπιχειρηματίες, ελάφρυνση φορολογική στα Λαικά Στρώματα, θα κρατούσα επιχειρήσεις Εθνικής Στρατιγικής Σημασίας ΔΕΗ,ΔΕΥΑΜΒ κλπ, θα φορολογούσα γεναία τις ofshore, πάταξη της φοροδιαφυγής,ανακύρηξη ΑΟΖ,σκλήρή πολιτική Εθνική κατά Τουρκίας Σκοπίων και προστασία της Μειονότητας στην Β.Ήπειρο, θα έδιωχνα το Τούρκικο Προξενείο, εκαθάρησει του Δημοσίου από Επίορκους,επιδότηση στον Αγροτικό Χώρο αλλά με τεκμίρια ότα πάνε εκεί, Προστασία στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και κούρεμα δανείων επιχειρηματικών μικρομεσαίων και κατώτερων λαικών τάξεων ! Αυτά τα ολίγα :D

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Χαραλάμπης 13/12/2013 23:06:17

      Βρηκατε την τομη μεταξυ ΣΥΡΙΖΑ και ΧΑ. Συγχαρητηρια.

  34. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 14/12/2013 07:20:58

    Oλοι οι αναγνωστες του Antinews ας κανουμε μια παρακληση για τον φιλο μας ΔΑΝΑΟ που περνα δυσκολα στο νοσοκομειο του Αχεπα
    θερμα σας ευχαριστω

  35. adonis avatar
    adonis 14/12/2013 13:57:18

    αν ημουν ο σαμαρας θα αγοραζα καινουρια παπουτσια με καλη μυτη για να τρελανω στις κλωτσιες πολλους υπουργους.

  36. Θόδωρος 17.06.2014 avatar
    Θόδωρος 17.06.2014 14/12/2013 16:50:54

    Αριστερέ Ψάλτη, σωστά αυτά που λες. Άλλωστε όλοι αυτά λέμε πάνω κάτω.

    Αν ο ΑΣ είναι αυτός που ελπίζουμε πολλοί να είναι, τότε θα πρέπει να ακολουθήσει την παρακάτω παρότρυνση:

    "Όταν είμαστε σε εμβέλεια να χτυπήσουμε την καρδιά, δεν πρέπει να παρασυρόμαστε σε άλλους ελιγμούς".

    Ναπολέων Βοναπάρτης, 1769-1821, Γάλλος ηγέτης

    • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
      Θόδωρος 17.06.2014 @ Θόδωρος 17.06.2014 14/12/2013 18:03:40

      Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος, χρήσιμος και πρακτικός:

      - Αν έχει σκοπό να καθαρίσει την "κόπρο του Αυγεία", μην περιμένει να ωριμάσουν οι συνθήκες. Πρέπει να κινηθεί τώρα. Σε λίγο στους "ξυπόλυτους" δεν θα παίζει κανένα ρόλο αν μπήκαν φυλακή οι αρχιερείς της διαπλοκής. "Θέλω να ζήσω" θα φωνάζουν και δεν θα τους ενδιαφέρει τίποτα άλλο. Δεν έχετε παρατηρηήσει πως έχει αλλάξει ο κόσμος στις καθημερινές επαφές σας?

      - Αν δεν έχει σκοπό να το κάνει -και θα φανεί οσονούπω τελικά- ας μας το πει να ξέρουμε.

      "Ο Ταρπήιος βράχος είναι ένα βήμα από το Καπιτώλιο."
      Κόμης Μιραμπώ, 1749-1791, Γάλλος πολιτικός

      (Ο Ταρπήιος Βράχος -ο τόπος των ατιμωτικών εκτελέσεων στη Ρώμη- ήταν πίσω από το Καπιτώλιο -το κέντρο εξουσίας)

  37. bilmam avatar
    bilmam 14/12/2013 20:09:42

    Γραφω μετα το σχολιο του "adonis", οπως το βλεπω τωρα τουλαχιστον, και θα μου επιτρεψετε να πω οτι ολα ειναι ενδιαφεροντα - αν εξαιρεσει κανεις τον αγαπητο "Χαραλάμπη".
    Ευτυχως, το δολοφονικο χιουμορ στο σχολιο του "Ρεαλιστη" απετρεψε την ανοδο της πιεσης μου.
    Για να μην επαναλαμβανω τα ιδια, θα ηθελα να επισημανω ιδιαιτερα τα σχολια αυτων που υπογραφουν ως Βαγγελης, Panos, benny, The Don, νικος π., GLAD, Marlo, Σαρακατσανος (ειμαι και 'γω) για το σοβιετικο μοντελο και Νικολακη Εφεντης.
    Στις αποψεις του τελευταιου για τον φορο ακινητων, θελω να αναφερω ενα ακομη επιχειρημα περαν της ανηθικοτητας, του παραλόγου και της σταλινικης νοοτροπιας (θυμηθειτε τι εκανε ο Λενιν στην ακινητη περιουσια).
    Με την παραδοχη οτι το ακινητο αποκταται με φορολογημενα χρηματα, ο συγκεκριμενος φορος δεν ειναι παρα η φορολογηση της αποταμιευσης σου - αποταμιευση που την εχεις για μελλοντικη επενδυση, για τα παιδια σου, για τα γηρατεια σου.
    Δεν νοειται φορος στο ακινητο περαν των ανταποδοτικων για την καθαριοτητα κλπ. που επιβαλλονται απο τους Δημους (ασχετα αν η κακοδιαχειριση, τους εχει καταστησει υψηλους - ειναι αλλο θεμα).
    Απαξ και το αγορασεις με νομιμα και φορολογημενα χρηματα, τοτε σταματαει ( ή πρεπει να) οποιαδηποτε αλλη φορολογηση. Φανταστειτε οτι αυτος που εχει τα ιδια χρηματα στην Τραπεζα (δικαιωμα του) επιβραβευεται με τοκο. Φορολογειται βεβαια ο τοκος (σωστα, ως εισοδημα) αλλα το κεφαλαιο δεν το ακουμπαει. Αυτος ομως με την οικοδομη, φορολογειται επειδη το εχει, ασχετα αν δεν αποδιδει εισοδημα.
    Αν αυτο δεν ειναι τιμωρια και δημευση περιουσιας, τοτε πειτε μου τι ειναι.
    Αν αυτο δεν θυμιζει τον φορο των οθωμανων για να διατηρεις το κεφαλι στους ωμους σου, πειτε μου τι ειναι.
    Πρεπει να καταλαβουμε ολοι οτι, φορος σε φορολογημενη περιουσια δεν νοειται. (Και μην τον συγχεουμε με την πραγματικη υπεραξια η οποια καλως φορολογειται, αφου ειναι αυξηση περιουσιας. Αυτο, ομως, διαπιστωνεται και γινεται στην ρευστοποιηση - και μονον τοτε).
    "Η αιτια του λιμου ειναι η βαρια φορολογια", διαβασα καπου οτι ελεγε ο Λαο Τσε.
    Φανταστειτε την, επιπλεον, ως αδικη, ως φορο κεφαλης και σε ανυπαρκτα εισοδηματα, για να καταλαβετε που μας οδηγουν.
    Διαβασα καπου οτι ο Στουρναρας ειχε πει πως "δεκα λεπτα συζητησης με τον ΓΑΠ, αρκουν να σου καψουν το μυαλο !!!"
    Κατι μου λεει οτι εκανε πολλες συζητησεις μαζι του, γιατι μονον ετσι εξηγουνται οσα λεει (σοσιαλιστικος φορος "ο των ακινητων", αντιπαραγωγικη επενδυση τα ακινητα κλπ), αγαπητε Νικολακη Εφεντη!
    Θα πρεπει να του πει καποιος οτι το ακινητο παραμενει "ακινητο" αλλα τα χρηματα που ξοδευτηκαν εγιναν φαϊ των εργατων, ασφαλιστικες εισφορες, πωλησεις και εισοδημα βιομηχανιων (αρα θεσεις εργασιας), φοροι και ΦΠΑ του δημοσιου - και, αν θελει, να του αναλυσω λεπτομερως (επαγγελμα γαρ) που ακριβως πανε τα χρηματα και σε ποσους γυρους επιστρεφουν στο κρατος. Βαρεθηκα και νοιωθω μεγαλη προσβολη να με φτυνει καταμουτρα ο Στουρναρας και να προσβαλλει τη νοημοσυνη μου. Το ακινητο παραμενει (ειπαμε) ακινητο αλλα τα χρηματα τρεχουν ταχυτατα μεσα στην πραγματικη οικονομια.
    Γιατι πραγματικη οικονομια, υγιης οικονομια ειναι αυτη που μπορεις να την ακουμπησεις, να χρησιμοποιησεις το προϊον της. Πραγματικη οικονομια ειναι η αγροτικη παραγωγη, η βιομηχανικη και ο,τι αλλο παραγει προϊον (με την αντιστοιχη διοικητικη υποστηριξη (βεβαιως, βεβαιως !) - οχι βεβαια τα χρηματοοικονομικα "προϊοντα" (τρομαρα τους - εχουν το θρασος να τα λενε προϊοντα). Δεν ειδα να κοιμαται σε σπιτι απο τραπεζογραμματια ή απο "χρηματοοικονομικα προϊοντα". Αει σιχτιρ, πια!
    Και ας μην τα αποκαλει και αψυχα (θα μπορουσε να το πει, ΑΥΤΟΣ!) γιατι θα του απαντησω οτι για καποιον που "διαβαζει" την οικοδομη φαινεται η ευχαριστηση στις κολονες που εχουν τον σωστο οπλισμο και οι στεναχωρια στις αλλες, η απελπισια των τοιχειων που περιμενουν το σεισμο εχοντας κοντες αναμονες και ο αλτρουϊσμος των συνεχων δοκων που βαζουν ενα χερακι στο διπλανο ανοιγμα, οταν αυτο αρχισει να ζοριζεται!!! (ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ με και μην με πετροβολατε, φιλτατοι - δεν συνεχιζω αλλο, εχω ξεφυγει τελειως, καηκα και 'γω). Δυστυχως, παρεκτραπην και δεν ανταποκριθηκα στην "προκληση" του GLAD για προτασεις αναπτυξης και αφησα ασχολιαστο το θεμα των εργοστασιων βασης του στρατου του Νικολακη Εφεντη, εχοντας (παλαια) ιδιαν αντιληψη - πολυ κακη βεβαια.
    Τελειωνοντας, θα ηθελα να πω οτι ειχα (και εχω ακομη) ελπιδες απο την πρωθυπουργια Σαμαρα. Ομως, αρχιζω να εχω αμφιβολιες πλεον και ευχομαι να κανω λαθος για να μην επιβεβαιωθουν (για τον Σαμαρα) τα λογια του Τσωρτσιλ για τον λορδο Μπολντουιν(;), οτι "μερικες φορες σκονταφτε πανω στην αληθεια αλλα μετα σηκωνονταν ορθιος και συνεχιζε σαν να μην ειχε συμβει το παραμικρο".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.