#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/11/2011 07:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αντώνη, ό,τι κάνουμε σ΄ αυτήν την ζωή αντηχεί στην αιωνιότητα

Θέλουν να κοντύνουν τον Σαμαρά και να διασπάσουν τη ΝΔ...




Αυτή η συζήτηση για την 6η δόση δεν είναι αθώα. Ας δούμε μόνο τα χθεσινά γεγονότα.

Πρώτον: Ο  διορισμένος πρωθυπουργός κ. Λουκάς Παπαδήμος διέπραξε δύο ατοπήματα:

- Aμφισβήτησε την απόφαση των πολιτικών αρχηγών, υπό τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, για τη διενέργεια των εκλογών στις 19 Φεβρουαρίου του 2012. Είπε μάλιστα χαρακτηριστικά ότι η ημερομηνία είναι ενδεικτική. Αν ο κ. Παπαδήμος δεν προλάβαινε, έπρεπε να μας το πει πριν αναλάβει και να μην δεχτεί, αν δεν έβγαινα οι ημερομηνίες.

- Εξέθεσε τον πρόεδρο της ΝΔ, στο θέμα της υπογραφής. Ο κ Παπαδήμος όμως πρέπει να στηρίζει τους πολιτικούς αρχηγούς που τον διόρισαν Πρωθυπουργό και όχι να τους εκθέτει. Ήταν, επομένως, καθήκον του να σεβαστεί την ευαισθησία, αλλά και την πολιτική θέση του Σαμαρά, όσον αφορά στο ζήτημα της υπογραφής.

Αν ο κ. Παπαδήμος δεν μπορεί να πείσει τους Ευρωπαίους ότι θα υλοποιήσει τις αποφάσεις της 26ης Οκτωβρίου, τότε υπερεκτιμήσαμε τις δυνατότητές του. Τέτοιες δηλώσεις μπορούσε να κάνει  και ο κ. Παπανδρέου!

Δεύτερον: Ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης και Υπουργός Οικονομικών, πρέπει να το καταλάβει ότι  δεν είναι υπουργός σε μια Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Είναι πολιτικά άηθες και δεοντολογικά ανεπίτρεπτο να επιτίθεται στην ΚΤΕ του ΠΑΣΟΚ εναντίον του Αρχηγού της  Αξιωματικής Αντιπολίτευσης με αφορμή την εκταμίευση της 6ης δόσης. Ας το καταλάβουν μια για πάντα εκεί στο ΠΑΣΟΚ, ότι αν δεν είχε μεσολαβήσει η γκάφα ολκής του δημοψηφίσματος η δόση θα είχε ήδη εκταμιευτεί! Άρα, για τη μη εκταμίευσή της ευθύνεται πρωτίστως η προηγούμενη Κυβέρνηση που ομόφωνα, στήριξε την απόφαση του κ. Παπανδρέου για το δημοψήφισμα. Ο κ. Βενιζέλος μάλιστα, μίλησε ενθέρμως και από το βήμα της Βουλής.

Οι εκ των υστέρων διαφοροποιήσεις απλώς δείχνουν το ποιόν των ανθρώπων!

Τρίτον, η επιμονή των Γερμανών για την υπογραφή Σαμαρά, δεν έχει τόσο σχέση με τις εγγυήσεις. Θέλουν να "τσαλακώσουν" τον πρόεδρο της Ν.Δ. και να τον "τελειώσουν" πολιτικά. Θέλουν τη Ν.Δ. ένα  μη αυτοδύναμο κόμμα το οποίο στην καλύτερη περίπτωση θα μπορέσει να συμμετάσχει αργότερα ως εταίρος σε κυβερνήσεις συνεργασίας. Όλα αυτά υπό την υψηλή τους εποπτεία.

Τα χθεσινά γεγονότα και μόνο επιβεβαιώνουν ό,τι στρώνεται το χαλί για μακροημέρευση της Κυβέρνησης Παπαδήμου. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο πιέζοντας τη Ν.Δ.

Βοηθός στα σχέδια του ξένου παράγοντα (αν όχι τροφοδότης τους) είναι οι σύγχρονοι εφιάλτες. Εκείνοι που με το μακρύ και αόρατο (προς το παρόν) χέρι τους κινούν από την Αθήνα τα νήματα των διαρκών απαιτήσεων από τον Αντώνη Σαμαρά. Μαζί με εκείνους που η αποστασία έχει εγκατασταθεί πλέον στο DNA τους και δεν θα συγχωρήσουν ποτέ στον Σαμαρά την εκδίωξη τους από την κεντρική πολιτική σκηνή.

Στο παιχνίδι αυτό ο κ. Σαμαράς έχει μια μόνο μια δυνατότητα να αμυνθεί: να αποσύρει πάραυτα την εμπιστοσύνη του και τους υπουργούς του από την Κυβέρνηση Παπαδήμου.

Ας παραμείνει ο κ. Παπαδήμος, αν μπορεί, μέχρι το 2013 που λήγει ο συνταγματικός βίος αυτής της κυβέρνησης. Εμείς εδώ θα είμαστε και θα τους περιμένουμε.

Μετά τα χθεσινά, ο κ. Σαμαράς δεν έχει κανένα λόγο να στηρίζει την Κυβέρνηση Παπαδήμου. Πρόκειται για μια άλλη κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ με άλλο προσωπείο..

Την αντιμνημονιακή πολιτική του που τον έκανε σύμβολο των αγώνων ενός λαού δεν μπορεί να την εκχωρήσει σε κανέναν! 

Γιατί, Αντώνη, ό,τι κάνουμε σ΄ αυτήν την ζωή αντηχεί στην αιωνιότητα

(What we do in life echoes in eternity, για να τους το πεις και αγγλικά)

 Antinews

ΣΧΟΛΙΑ

  1. axis avatar
    axis 23/11/2011 07:14:08

    Να αποσύρει η ΝΔ τη στήριξή της στην κυβέρνηση ώστε να μην αποτελεί εμπόδιο η υπογραφή Σαμαρά για την 6η δόση και να αφήσει ΠΑΣΟΚ - Καρατζαφέρη να συγκυβερνούν.

    • Κοινὸς νοῦς avatar
      Κοινὸς νοῦς @ axis 23/11/2011 11:06:29

      ΑΚΡΙΒΩΣ

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ axis 23/11/2011 12:56:42

      "Αντώνη, ό,τι κάνουμε σ΄ αυτήν την ζωή αντηχεί στην αιωνιότητα"


      Αντώνης Σαμαράς ¨Πρόεδρος της αξιωματικής της αντιπολίτευσης στην Ελλάδα το 2011. Αρνήθηκε επιμόνως παρά τις προκλητικές και άδικες απαιτήσεις Ευρωπαίων να υπογράψει κοινή δήλωση με άλλα κόμματα ώς προς την υλοποίηση των αποφάσεων της 26 Οκτωβρίου.
      Ως αποτέλεσμα της άρνησης αυτής, η Ευρώπη και το ΔΝΤ αρνήθηκαν τη χορήγηση οικονομικής βοήθειας στην Ελλάδα με αποτέλεσμα την ανεξέλεγκτη χρεοκοπία της."

      Μην νομίζετετε ότι θα γράψει κάτι καλύτερο η Ιστορία, έχει καλύτερα πράγματα να ασχοληθεί ....

      • dimitrisag avatar
        dimitrisag @ Νίκος 23/11/2011 14:12:59

        Αν πει όχι ο Σαμαράς, θα μας παρακαλάνε
        να μας δώσουν την 6η δόση!
        Δεν τους συμφέρει, αυτοί θα πάθουν
        την μεγαλύτερη ζημιά!
        Μην "μασάτε" στους εκβιασμούς!!!

      • Αχινός avatar
        Αχινός @ Νίκος 23/11/2011 15:31:12

        Ως αποτέλεσμα της άρνησης αυτής, η Ευρώπη και το ΔΝΤ αρνήθηκαν τη χορήγηση οικονομικής βοήθειας στην Ελλάδα με αποτέλεσμα την ανεξέλεγκτη χρεοκοπία της.”

        «Βοήθειας»; Ναι, το χέρι στην τσέπη τους βάζουν από την καλή τους την καρδιά, για να μας βοηθησουν στα δύσκολα επειδή μας αγαπάνε. Άλλες απαιτήσεις δεν έχουν, άλλες επιπτώσεις δεν θα έχουμε από τις εγγυήσεις που ζητάνε.
        Ε, ρε κουταμάρα που κυκλοφορεί.

        Με αποτέλεσμα την «ανεξέλεγκτη χρεωκοπία» προσθέτεις. Ενώ τώρα είναι ελεγχόμενη ανάπτυξη ε; Δεν είναι μη εξυπηρετήσιμο το χρέος, ούτε βγήκαν τραγικά μείον ΟΛΟΙ οι δείκτες που προέβλεπε το μνημόνιο. Ε, ρε κουταμάρα που κυκλοφορεί, δις.

        Μην νομίζετετε ότι θα γράψει κάτι καλύτερο η Ιστορία, έχει καλύτερα πράγματα να ασχοληθεί ….

        Με κάτι ευρωλιγούρηδες προσκυνημένους από την άλλη, δεν θα ασχοληθεί καθόλου. Απλά θα αναφέρει μια γενική στατιστική του τύπου «τόσες χιλιάδες κρεμάλες στο Σύνταγμα».

    • pavlos avatar
      pavlos @ axis 23/11/2011 13:12:38

      Το ερωτημα ειναι αν θα υπογραψει μια αναλογη με το 1ο μνημονιο δανειακη συμβαση κ οχι μονο τις δεσμευσεις...

  2. dim avatar
    dim 23/11/2011 07:27:37

    δεν δεχομαστε να αποφασιζουν για μας ,ο λαος πρεπει να αποφασισει , Δημοψηφισμα τώρα !

  3. michael avatar
    michael 23/11/2011 07:28:25

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΑΠΟ ΠΡΟΧΘΕΣ "ΦΩΝΑΖΩ".
    ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΕΤΕΙΑ ΔΙΕΘΝΗ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ: ΕΠΙΘΕΣΗ. ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΟΣΗ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ. ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ(ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ).
    ΑΝ ΜΑΣ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΝΔ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΣΘΕΝΟΣ.
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ. ΤΑΚΟΥΣ ΣΑΜΑΡΑ; ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ.

  4. firiki2010 avatar
    firiki2010 23/11/2011 07:38:58

    Ο υπότιτλος της ανάρτησης ανταποκρίνεται νομίζω στην πραγματικότητα. Οι αχρείαστες ευρωπαϊκές απαιτήσεις δεν έχουν στόχο οι πολιτικοί αρχηγοί να "εγγυηθούν" ( Aφου τους θεωρούν αναξιόπιστους τι αξία έχει η υπογραφή τους; Αν αύριο δεν είναι αρχηγοί; Αν μεθαύριο τα κόμματα τους είναι εκτός κυβέρνησης; Αν σε τρία "τέρμινα" πάρουν στις εκλογές 10%;)
    Το ερώτημα όμως παραμένει. Αν η άρνηση Σαμαρά δώσει την αφορμή για μη εκταμίευση της 6ης δόσης; Αν η άρνηση Σαμαρά σήμερα οδηγήσει αύριο σε ένα σύμφωνα με τον υπότιτλο "κόντυμα" του; Ή σε "κόντυμα" της παράταξης;
    Στην πολιτική (αντίθετα από στα περισσότερα άλλα πράγματα στη ζωή) τα πάντα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ firiki2010 23/11/2011 09:47:37

      Μπλόφα είναι αγαπητέ όλη η ιστορία με την 6η δόση. Ακόμα και αν ο Σαμαράς ορκιστεί στην πλατεία Συντάγματος ότι δεν θα υπογράψει στον αιώνα τον άπαντα, η δόση θα δοθεί. Δεν είναι τόσο τρελοί οι Γότθοι να διακινδυνεύσουν την αποσταθεροποίηση της ευρωζώνης (όσο μπορεί ακόμα να αποσταθεροποιηθεί...) επειδή ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην Ελλάδα έχει μεν δεσμευθεί, στηρίζει μεν κυβέρνηση συνεργασίας, αλλά απλά δεν υπογράφει τυπικά. Είναι παραλογισμός και πιστεύω πως, όποιες εμμονές και να έχουν οι Γότθοι, δεν έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ firiki2010 23/11/2011 09:54:53

      Η λύσσα των ευρωλιγούρηδων νεοφιλελεύθερων να "κοντύνουν" το Σαμαρά διατρέχει όλο το πολιτικό φάσμα, και αυτό λέει πολλά. Δες πώς τρίβουν τα χέρια τους κάποιοι στη νεοφιλελεύθερη φράξια των σαλονάτων ψευτοαριστερών του Κουβέλη, μέσα από το ημιεπίσημο blog της:

      Ας πληρώσει τώρα και ο Σαμαράς το μερίδιό του. Ας ταπεινωθεί δίνοντας γραπτές εγγυήσεις για ότι προφορικά ισχυρίζεται πάντα όμως διφορούμενα. Ας αναλάβει ο ίδιος την διάψευση του αντιπολιτευτικού λαϊκισμού και του ψευδεπίγραφου αντιμνημονιακού μετώπου με την παραδοσιακή αριστερά. Ας αποδείξει ότι δεν είναι με τις δυνάμεις της δραχμής και τους καταθέτες της Ελβετίας όπως εύλογα προδίδει η μέχρι τώρα πολιτική του.
      Ας τον εγκαταλείψουμε στην αυτοπαγίδευσή του - η στρατηγική επανόδου στην εξουσία με όλα τα μέσα τον έφερε ως εκεί: ας καεί τώρα στην φωτιά που άναψε...

      • Μπαμπης avatar
        Μπαμπης @ Αυριανιστής 23/11/2011 10:52:28

        μα γιατί δε μπορείτε να καταλάβετε ότι με τα ήξεις αφήξεις δε χρειάζεται να προσπαθήσουν και πολύ οι άλλοι?Για την ακρίβεια δε χρειάζεται να πει τίποτα κάποιος.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Μπαμπης 23/11/2011 12:51:52

          Γι' αυτό λοιπόν, ένα ηχηρό ΟΧΙ στους ευρωναζί αποτελεί πλέον τη μοναδική λύση. Και τότε θα δουν κι εκείνοι πόσα απίδια πιάνει ο (τρύπιος) σάκος του νομισματικού εκτρώματός τους.

  5. NIKOS X. avatar
    NIKOS X. 23/11/2011 07:40:09

    ΚΑΙΡΙΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ, ΚΑΙ ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ...
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΡΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ,...ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΣΑΝΑ ΠΟΥ ΥΠΟΜΕΝΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ!

  6. nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
    nickname@taleftaiparhoun.gap 23/11/2011 07:41:20

    ΟΧΙ , ΟΧΙ , ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ 6Η ΔΟΣΗ
    ΜΠΛΟΦΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ (ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ,ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ; ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΗΡΩΑΣ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑς ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΝΤΑΜ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΟΥ!
    ΟΧΙ,ΟΧΙ,ΟΧΙ ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ , ΜΑΖΙ ΜΕ ΣΕΝΑ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.
    ΟΧΙ,ΟΧΙ,ΟΧΙ

  7. makis p avatar
    makis p 23/11/2011 08:00:13

    ΕΔΩ ΒΓΗΚΕ ΕΝΑΣ ΞΕΝΟΣ ( Ο ΣΑΝΤΟΣ ) ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ . ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ?
    H ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ makis p 23/11/2011 09:38:15

      ΕΘΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ πρώτα και μετά ηθικό.

  8. Mara avatar
    Mara 23/11/2011 08:00:17

    Καλημέρα σε όλους!

    Τώρα είναι η ώρα να ξεμπερδεύουμε μιά και έξω...
    Οι εκβιασμοί και τα τελεσίγραφα πρέπει να σταματήσουν ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ,
    όπως επίσης και το ταμπούρωμα στην Συγγρού.
    Οι κινήσεις του Σαμαρά και ο τρόπος που θα μιλήσει στον κόσμο πρέπει να είναι αντίστοιχες της ιστορικής βαρύτητας που φέρει η απόφαση του να αντισταθεί.

    Θεωρώ ότι είναι η κατάλληλη ώρα για μία δήλωση υποστήριξης και από τον Κώστα Καραμανλή, για να σταλούν τα μηνύματα εκεί που πρέπει και προς όλες τις κατευθύνσεις....
    Έτσι διασφαλίζεται η ενότητα και ο κόσμος θα εμψυχωθεί!!!
    Οι ώρες είναι πολύ δύσκολες και όλοι έχουνε ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ, ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΑ-ΤΡΙ-ΔΑ!!!!!!!!!!!!

    • seven avatar
      seven @ Mara 23/11/2011 09:28:15

      Συμφωνώ απόλυτα !!!!!!!!!! Ετσι πρέπει.Κοινή συνέντευξη τύπου.Όπως με Αβραμο και Δήμα πριν μερικές εβδομάδες έτσι και τώρα.

  9. sceptic avatar
    sceptic 23/11/2011 08:01:13

    Να βγει και να πεί ξεκάθαρα κατ' αρχήν ότι τα χρήματα της 6ης δόσης δεν είναι για μισθούς και για συντάξεις αλλά για άλλον λόγο και εν συνεχεία ας εξηγήσει γιατί επιμένουν τόσο πολύ στο θέμα της υποφραφής οι γερμαναράδες....
    Αναζητούμε εναγωνίως τον Ραφαέλ Κορέα της Ελλάδας ....όποιος έχει τα κότσια.....

  10. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 23/11/2011 08:02:32

    Καλημέρα, αρχίζουν και παρουσιάζονται οι παγίδες που έβαλαν στον Σαμαρά.
    Καταρχήν ο λαγός παραμένει λαγός, θα υπογράψει.
    Υπουργός οικονομικών παρέμεινε ένας, που δεν γνωρίζει οικονομικά.
    Το ΠΑΣΟΚ με τη μεταβατική κυβέρνηση ξεπέρασε την αντίδραση ότι συνεργάζεται με την ακροδεξιά του ΛΑΟΣ. Και να αποχωρήσει η ΝΔ το ΛΑΟΣ θα παραμείνει, μαζί με τη δημοκρατική συμμαχία και την ομάδα των 5 .
    Όπως σωστά επισημάνατε από την αρχή της μεταβατικής περιόδου, θα προσπαθήσουν να φθείρουν τον Σαμαρά.
    Ο Σαμαράς έχει τη δυνατότητα αν γίνουν εκλογές να βγει κυβέρνηση, έστω και με συνεργασία. Μια συγκυβέρνηση ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ θα κατέβαζε τη Ρωσία στο Αιγαίο.

    Ο τελικός σκοπός τους είναι να μη ξαναγίνουν ποτέ εκλογές!

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 23/11/2011 08:33:39

      "Μια συγκυβέρνηση ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ θα κατέβαζε τη Ρωσία στο Αιγαίο."

      Ένα ανοσιούργημα ( συγκυβέρνηση ΝΔ-Τσύριζα) και μια εθνικά ριψοκίνδυνη ως ολέθρια επιλογή ( Ρωσία στο Αιγαίο) σε μια πρόταση.

      • Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
        Γενίτσαρος Πανεπιστημίου @ μεταρρυθμιστής 23/11/2011 14:56:16

        @μεταρρυθμιστής
        "μια εθνικά ριψοκίνδυνη ως ολέθρια επιλογή ( Ρωσία στο Αιγαίο)"
        Όταν λέω για Ρωσία στο Αιγαίο δεν μιλάω για πόλεμο, σε εμπορικές συμφωνίες αναφέρομαι.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 23/11/2011 08:49:00

      Tι κοινό έχουν ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ για να συγκυβερνήσουν ;;; Παλαβωσαμε εντελώς;

      • Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
        Γενίτσαρος Πανεπιστημίου @ firiki2010 23/11/2011 08:58:25

        Η μεγάλη ιδιοκτησία, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ άρχισαν να ξεσηκώνεται,θίχτηκαν συνφεροντά τους. Στην τελική μάχη θα είναι μαζί μας, με τους Έλληνες.Αν τους πλησιάσει και ο Εφραίμ έχει να γίνει!!!

      • Mara avatar
        Mara @ firiki2010 23/11/2011 09:31:54

        Οι μνημονιακοί νεοταξίτες εντός και εκτός, είναι πλέον μιά γροθιά...
        Οι αντιμνημονικακοί πότε θα γίνουν ένα μέτωπο?
        Οι ταμπελίτσες... πρέπει να λάβουν ΤΕΛΟΣ.
        Η πατρίδα κινδυνεύει όσο ποτέ άλλωτε.
        Αυτοί οι διαχωρισμοί τέτοιες ώρες είναι σκέτη καταστροφή.
        Δύο είναι τα μέτωπα.
        Μνημονιακοί νεοταξίτες και αντιμνημονιακοί πατριώτες.
        Άς ξεκολλήσουμε όλοι επιτέλους!!!

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Mara 23/11/2011 09:41:11

          Δηλαδή, θα συναινέσει ο ΣΥΡΙΖΑ στην αλλαγή του λαθρονόμου Ραγκούση και στην απέλαση λαθρομεταναστών;
          Θα συναινέσει στην εφαρμογή του νέου νόμου για τα ΑΕΙ;
          Εχουμε τρελαθεί εντελώς...
          Η πατριωτική Κεντροδεξιά με τη διεθνιστική εθνομηδενιστική Ακροαριστερά τι κοινό έχουν;

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ ΒΙΣ 23/11/2011 10:02:58

            Το έχουμε ξαναπεί. Η ηγεμονία της ΝΔ σε μια τέτοια συμπαράταξη θα ήταν δεδομένη και αδιαμφισβήτητη, και προσωπικά είμαι βέβαιος ότι με τις δεδομένες συνθήκες ο ΣΥΡΙΖΑ θα αναγκαζόταν, εκών-άκων, να "θάψει" τη λαθρολαγνεία του εμπρός στον κοινό αγώνα κατά του μνημονίου, διαφορετικά θα χρεωνόταν αποκλειστικά την ευθύνη για την υπονόμευση του μετώπου. Ο κόσμος έχει ευθυκρισία πλέον, και μη νομίζεις ότι αυτό δεν το λαμβάνουν υπ' όψη τους τα κομματικά ιερατεία στην αριστερά. Μπορεί να είναι ό,τι είναι, αλλά σίγουρα δεν είναι χαζοί.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Αυριανιστής 23/11/2011 13:12:41

            Οχι, δεν έχω πεισθεί, είναι ιδεοληπτικοί. Και δεν ξεχνώ ότι στα Δεκεμβριανά έκαψαν την Αθήνα, ενώ και στην οικονομία υπάρχουν διαφορές μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ ουσιώδεις. Θεωρώ παραλογισμό την οποιαδήποτε τέτοια συζήτηση και δεν τη συνεχίζω.

          • Mara avatar
            Mara @ ΒΙΣ 23/11/2011 15:46:32

            Άν όντως αγαπάνε την πατρίδα, θα βρούνε κοινό επίπεδο συννενόησης.
            Επιβάλλεται.
            Δεν έχουμε πλέον περιθώρια για διχασμούς.

          • Mara avatar
            Mara @ ΒΙΣ 23/11/2011 15:48:00

            Βις,

            Επί Αλαβανού.... αυτός ήταν άλλο "φρούτο".

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Mara 23/11/2011 09:43:08

          Δεν υπάρχουν πατριώτες στον ΣΥΡΙΖΑ, ακραίοι διεθνιστές είναι. Απλά δεν γουστάρουν τους ξανθούς επικυρίαρχους και προτιμούν τους σκούρους. Για την κατοχή της Αθήνας από τους μουσουλμάνους Αφροασιάτες δεν άκουσα να πουν κουβέντα, ίσα-ίσα την προμοτάρουν.

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ Mara 23/11/2011 10:37:12

          Οι αντιμνημονιακοί δεν είναι όλοι ίδιοι. Αλλη η κατεύθυνση του ΣΥΡΙΖΑ , αλλη η κατεύθυνση της ΝΔ. Και εντελώς διαφορετικές και οι πρακτικές τους. Μην ονομάζουμε χαώδεις πολιτικές διαφορές "ταμπελλίτσες"

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ firiki2010 23/11/2011 13:19:21

        Το ίδιο έγραψα και εγώ πιο κάτω: Τρελαθήκαμε τελείως;
        Ο μέσος κεντροδεξιός ή δεξιός ακούει ΣΥΡΙΖΑ και παθαίνει αλλεργικό σοκ. Ακόμα δεν φτάσαμε στο να έχουμε μνήμη χρυσόψαρου. Ακόμα...Τον Δεκέμβρη του 08 τον θυμόμαστε και θα τον θυμόμαστε όσο ζούμε.

      • Αχινός avatar
        Αχινός @ firiki2010 23/11/2011 15:36:17

        Για την ερώτηση: εδώ είχε συγκυβερνήσει ΝΔ και ΚΚΕ πριν 20 χρόνια, και εσύ ρωτάς εν έτει 2011 για ΝΔ και Σύριζα;

        Ουσιαστικά δεν υπάρχουν ούτε κόμματα, ούτε αριστερά δεξιά πλέον, και πάντως όχι αυτή τη στιγμή. Όπως δεν υπήρχαν κόμματα το '40.

        Μια γραμμή υπάρχει: μνημόνιο και συντήρηση με δανεικά ή εθνική αξιοπρέπεια.

        Όχι ότι η ΝΔ είναι τελείως αντιμνημονιακή, αλλά αυτά δεν τα αποφασίζει το κόμμα πλέον, είπαμε τελείωσαν τα κόμματα. Ούτως ή άλλως, δεν έχουν να διορίζουν πλέον, οπότε και αυτός ο πελατειακός τους ρόλος πέθανε.

        Ο κόσμος θα κρίνει τις εξελίξεις.

        Με υπογραφή ή χωρίς.

    • Y. avatar
      Y. @ Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 23/11/2011 09:45:14

      μεταρρυθμιστής & φρίκη
      Ότι είναι καλό για τη χώρα, είναι επιτρεπτό. Μη λειτουργούμε ακόμη με εμφυλιοπολεμικά σύνδρομα, 60 χρόνια μετά. Τη Γερμανική κατοχή τη πολέμησαν πατριώτες, όχι κόμματα

  11. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 23/11/2011 08:03:46

    Αντί να λέει ο Σαμαράς, συμφωνώ αλλά δεν υπογράφω, ορθότερο θα ήταν να εκφράσει ανοιχτά τις διαφωνίες του με την συμφωνια και τους λόγους που δεν υπογράφει.

  12. tak avatar
    tak 23/11/2011 08:06:36

    "Αντώνη, ό,τι κάνουμε σ΄ αυτήν την ζωή αντηχεί στην αιωνιότητα". Ότι δεν κάνουμε, το παίρνει οριστικά και χάνεται στην αιωνιότητα. Να η ευκαιρία σου και η ευκαιρία της χώρας μας, η οποία από σένα τα περιμένει ΟΛΑ! Όλα για όλα!

  13. Dark Angel avatar
    Dark Angel 23/11/2011 08:15:01

    Δύο πράγματα μπορεί να κάνει ο κ.Σαμαράς.Μόνο.
    Το ένα είναι να υπογράψει και να "τελειώσει" πολιτικά, γιατί αυτοδυναμία δεν θα δει ούτε όταν παγώσει η κόλαση και το άλλο είναι να αποχωρήσει από την Κυβέρνηση(αχαρακτήριστη...δεν έχω λόγια να την χαρακτηρίσω και είναι και πρωϊ...) απευθυνόμενος στον Ελληνικό λαό και λέγοντας του όλη την αλήθεια.
    Ότι δηλαδή υπάρχει σχέδιο υποδούλωσης - οικονομικής και άλλης - της Ελλάδας, ότι ο ΓΑΠ και οι συν αυτώ δεν έκαναν πολιτικά λάθη, αλλά Εθνικά εγκλήματα και ότι το σύστημα διαπλοκής της χώρας, σκοπό του έχει αποκλειστικό την επιβίωση του με κάθε τρόπο.
    Άλλες επιλογές δεν έχει, εδώ που έφτασαν τα πράγματα και με δική και με των συνεργατών του που τον συμβούλευαν, ευθύνη.
    Απλά πράγματα.

    ΥΓ: Θα περιμένω την τοποθέτηση του αγαπητού σε όλους Μ.Ο, ως προς την απόδοση του στοιχήματος...
    Καλημέρα σας.

  14. Σωτήριος Κομνηνός avatar
    Σωτήριος Κομνηνός 23/11/2011 08:34:44

    Δεν πρέπει επουδενί να υπογράψει ο Σαμαράς. Πρέπει να δημιουργηθεί η ρωγμή πάση θυσία. Το διακύβευμα δεν είναι μόνο ελληνικό. Είναι και Ευρωπαϊκό. Αν δημιουργηθεί αυτή η ρωγμή θα σπάσει αυτό το απόστημα σε όλη την Ευρώπη. Τα καραγκιοζιλίκια και οι οσφυοκαμψίες των Ιρλανδών (τα καλά "γουρουνάκια") και οι ενυπόγραφες δεσμεύσεις των Πορτογάλων θα αμφισβητηθούν σφόδρα από τον κόσμο τους. Οι Γερμανοί, μπορεί να ονειρεύονται Δ΄Ράϊχ και ό,τι θέλουν, αλλά δυστυχώς απέχουν δραματικά από τα επίπεδα εκείνα ισχύος (κυρίως πολιτικής) που θα τους επέτρεπαν να επιδιώξουν κάτι τέτοιο (βασικά είναι για κλάματα για τέτοια σχέδια). Το πιθανότερο είναι ότι όταν κάποιος επιχειρεί τέτοια σχέδια χωρίς την αναγκαία ισχύ, καταλήγει να αρπάζει σωρηδόν σφαλιάρες και κυρίως από εκεί που δεν το περιμένει.

  15. partyman avatar
    partyman 23/11/2011 08:36:35

    Σε καμμία περίπτωση δεν θα ήθελα να ήμουν στην θέση του Αντώνη σήμερα..

    Τα ορατά σενάρια είναι δύο:
    -Αποσύρουμε την στήριξη στην κυβέρνηση, το μπαλάκι πάει κατευθείαν στους Γερμανογάλλους οι οποίοι θα "διαγράψουν" τον Σαμαρά πολιτικά ως αφερέγγυο και ασυνεπή. Οι μετέπειτα εξελίξεις φέυγουν εντελώς απο τα χέρια μας (όχι πως τώρα συμβαίνει κάτι διαφορετικό, αλλά λέμε..)

    -Στηρίζουμε την κυβέρνηση στην ψήφιση της νέας δανειακής σύμβασης (τον Ιανουάριο) και βλέπουμε..(δεν απαιτείται υπογραφή και λοιπές σαχλαμάρες.. αυτα είναι για ..εσωτερική κατανάλωση..)
    εννοείτε ότι σε αυτή την περίπτωση εκλογές δεν θα γίνουν άμεσα, η επαφή του Αντώνη με τον λαό χάνεται οριστικά, η αυτοδυναμία αποκλείεται όποτε και αν γίνουν οι εκλογές..

    Δηλαδή στην πρώτη περίπτωση σε "διαγράφουν" οι Ευρωπαίοι,
    στην δεύτερη σε "διαγράφει" ο λαός...

    Και για να είμαστε ειλικρινής αυτό είναι μια παγίδα που την "έφαγε" μόνος του ο Σαμαράς, απεμπολώντας το λαϊκό αίτημα για εκλογές άμεσα.

    Κάτι δεν μου πάει καλά με όλα αυτά που γίνανε και την ευκολία που ο Σαμαράς έπεσε στην παγίδα..χμμμ

    Τέλος πάντων, το ζητούμενο τώρα είναι να βρεθεί η μη χείριστη λύση για την χώρα μας.

    Θα διαφωνήσω σήμερα με τον factorx σχετικά με την "αντιμνημονιακή πολιτική".
    Αυτό τέλος! Οι εξελίξεις "έτρεξαν", δεν νομίζω ότι μπορεί να επανέλθουμε σε αυτό μετα από όσα έχουν συμβεί.
    Τα δεδομένα αλλάζουν ταχύτατα και συνεχώς, εμείς ο απλός λαός έχουμε χάσει την μπάλλα!!!!! Το θέμα είναι να μην χάσουν την μπάλλα και οι ελάχιστοι εναπομείναντες αξιόλογοι πολιτικοί.

    Οπότε? ...οπότε//έυχομαι το πολιτκό ανάστημα του Α.Σαμαρά να είναι ικανό να μας οδηγήσει σε ένα άλλο μονοπάτι.. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟ..απλά έυχομαι..

  16. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 23/11/2011 08:38:38

    Να πεί το μεγάλο ΟΧΙ. Και να τους πεί "δεν θέλετε να δώστε την 6η δόση; Μη σώσετε.." Την άλλη μέρα θα μας παρακαλούν να πάρουμε την 6η δόση.
    Αλλά πρέπει να τους το ξεκόψει. Πάραυτα. Να τους πεί μην με ξαναενοχλήσετε
    γιατί θα κάνω πορεία προς τον λαό και ξεσκεπάσω όλους και όλα.
    Ο Αντώνης θα πρέπει να δείξει ότι λέει ΟΧΙ και το εννοεί.
    Ακόμη, να καλέσει και τον Καραμανλή να κάνει κι εκείνος παρόμοιες δηλώσεις.
    Ας μην ξεχνάμε το διάγγελμα του Τάσσου.
    Μπορεί να έχασε την προεδρία τότε, αλλά κέρδισε την υστεροφημία.
    Τα στερνά τιμούν τα πρώτα .
    Είμαι σίγουρη ότι ο Αντώνης και λόγω στάσης ζωής αλλά και επειδή έχει ευήκοον ους στη βάση θα επιμείνει στο ΟΧΙ . Και δεν θα χρειασθεί ούτε καν
    να το επεξηγήσει. Μόνον να πεί ότι "ως Ελληνας και ως εγγονός της Π.Δέλτα
    δεν θα μπορούσα παρά να πω ΟΧΙ". Τίποτε άλλο.
    Τότε θα κερδίσει τον σεβασμό εντός και εκτός Ελλάδος.

  17. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 23/11/2011 08:40:03

    Αντωνη δεν σε ψηφίσαμε για να σε δούμε να συμβιβαζεσαι με τους δοσιλογους κ´ τα Λαμόγια

  18. μχ avatar
    μχ 23/11/2011 08:43:13

    Η αλήθεια για την καθυστέρηση της 6ης δόσης


    Το σίριαλ της 6ης δόσης δε λέει να τελειώσει και μετά από άπειρα μέτρα, δεσμεύσεις, υπογραφές και μια κυβέρνηση συνεργασίας τώρα το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ζητά διαβεβαιώσεις από την νέα κυβέρνηση στην Ελλάδα για την ευρεία υποστήριξη για τα μέτρα του προγράμματος προσαρμογής.

    Την ίδια στιγμή η ΕΕ ζητά γραπτές δεσμεύσεις με τον Πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης να φαίνεται πως δεν τις δίνει και το όλο θέμα μοιάζει να αποτελεί μια ακόμη αιτία για την καθυστέρηση της δόσης.



    Στην πραγματικότητα, ωστόσο, η 6η δόση συνδέεται με το ζήτημα της εθελοντικής συμμετοχής των ιδιωτών (PSI) στο κούρεμα και με τις υποχωρήσεις που είναι διατεθειμένη να κάνει η Ελλάδα. Πρώτη και μεγαλύτερη αυτή της παραχώρησης του δικαίου που ρυθμίζει τα ελληνικά ομόλογα από το ελληνικό στο αγγλικό ώστε να εξασφαλιστούν στο μέγιστο δυνατό βαθμό οι δανειστές.

    Πριν ξεκαθαρίσει αυτό το ζήτημα η 6η δόση θα αιωρείται.

    XrimaNews.gr

    • Anatoli avatar
      Anatoli @ μχ 23/11/2011 09:48:53

      Η ρύθμιση των ομολόγων μας από το αγγλικό δίκαιο δεν σημαίνει και ξεπούλημα της πατρίδας αν αποτύχουν που και ο πιό ανίδεος στα οικονομικά σ'αυτές τις συγκυρίες διαισθάνεται ότι θα αποτύχουν?
      Ζητούν γι'αυτό την υπογραφή του Προέδρου? Είναι αυτές οι εγγυήσεις πίσω από την έκτη δόση ή υπαγορεύονται από το μνημόνιο?

      Θα Σας ήμουν ευγνώμων αν με βοηθούσατε να το καταλάβω.

  19. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 23/11/2011 08:43:46

    καλημερα παλικαρια. τωρα φαινεται το λαθος που ειχε κανει ο σαμαρας να μετακινηθει απο την αρχικη του θεση, και να στηριζει τωρα μια κυβερνηση στην ουσια πασοκ και να τον βριζουν και απο πανω κατι τυποι σαν τον βενιζελο.
    εστω και τωρα δεν ειναι αργα. με τιποτα δεν πρεπει να υπογραψει . αν πιεστει μεχρι το τελος τοτε εχει δυο επιλογες. η να αποσυρει την εμπιστοσυνη του σε αυτη την ανεκδιηγητη κυβερνηση,η ακομη και να παραιτηθει απο την ηγεσια της νου δου. μετα απο λιγο καιρο αν το κανει αυτο θα τον σηκωσουν ολοι στα χερια επιστρφεοντας θριαμβευτης.

  20. σίγουρος avatar
    σίγουρος 23/11/2011 08:59:03

    Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι όλο το πανηγυράκι στήθηκε για να εκχωρήσουν τα κράτη της Ευρώπης την εθνική τους κυριαρχία στη Γερμανία. Και για να γίνει αυτό εκτός απ’ την κυβέρνηση πρέπει να συναινέσει και η αξιωματική αντιπολίτευση κάθε κράτους, διότι αν γίνουν εκλογές και έρθει η αντιπολίτευση στα πράγματα πρέπει να μην μπορεί ν’ αλλάξει το τροπάρι.
    Το μνημόνιο ήταν το μέσο πολιτικής πίεσης για να επιτευχθεί αυτό. Και πράγματι η αξιωματική αντιπολίτευση στην Ιρλανδία και στην Πορτογαλία συναίνεσε και ‘κει μπήκε το νερό στο αυλάκι.
    Στην Ελλάδα όμως πέσανε πάνω στον ‘ξεροκέφαλο’ Σαμαρά και υπάρχει ο κίνδυνος να χαλάσει το όλο εγχείρημα. Διότι η Ελλάδα ακόμα δεν είναι δεσμευμένη πουθενά. Η δανειακή σύμβαση του πρώτου μνημονίου δεν έχει περάσει απ’ τη βουλή και είναι ουσιαστικά άκυρη.
    Αν ο Σαμαράς συναινέσει θα υπάρχει συμφωνία κυβέρνησης και αντιπολίτευσης και τότε φυσικά θα βρεθεί ο τρόπος να νομιμοποιηθούν τα προηγούμενα και να δρομολογηθούν τα επόμενα. Μα για να εκχωρηθεί εθνική κυριαρχία χρειάζονται πέντε υπογραφές σε ένα χαρτί; Δεν πρέπει να ψηφίσει η βουλή; Αυτές είναι εύλογες απορίες που μπορεί να έχει κάποιος.
    Με την υπογραφή Σαμαρά επιχειρείται η πολιτική του εξουθένωση και η αδυναμία του να μπορεί να αντιδράσει όταν η εκχώρηση της Εθνικής κυριαρχίας ανοικτά πλέον έλθει στη βουλή. Αν επιχειρήσουν να φέρουν τα επαίσχυντα κείμενα στη βουλή με το Σαμαρά δυνατό θα τους πάρει και θα τους σηκώσει και το ξέρουν. Αν όμως νωρίτερα ο Σαμαράς έχει εξουθενωθεί…
    Τότε θα έχει μείνει ο διπρόσωπος Καρατζαφέρης να φωνάζει τους άλλους προδότες, δίνοντας στα κουτορνίθια του από κάτω να χάβουν, και θα χει ξεχαστεί ο πονηρός και επίβουλος ρόλος που αυτός έπαιξε στο να πιαστεί η Ελλάδα στο δόκανο.
    Αν όμως ο Σαμαράς αντέξει τότε να περιμένετε ντόμινο αντιδράσεων και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Η Ελλάδα βρίσκεται στο κέντρο των εξελίξεων και για μια ακόμα φορά θα βρεθεί να ανταποκρίνεται στην οικουμενική της αποστολή!!!

    • Ανωνημος Ελληνας avatar
      Ανωνημος Ελληνας @ σίγουρος 23/11/2011 11:51:15

      φιλε Σιγουρε! Συμφωνω απολυτα ... Επιτελους τι αλλο πρεπει να συμβει για να καταλαβουμε οτι βρισκομαστε μπροστα στο Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ ...

  21. Alexios Tegos avatar
    Alexios Tegos 23/11/2011 09:04:27

    Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα. Με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και το αίμα!
    Δεν εχουμε λεφτα εχουμε ομως ψυχη και αξιοπρεπεια.
    Αντωνη Σαμαρα ΟΧΙ ΞΑΝΑ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ!

  22. apostolis - kastoria avatar
    apostolis - kastoria 23/11/2011 09:06:26

    Το έχω ξαναθέσει το ερώτημα . Αν ο Σαμαράς παραιτηθεί από Πρόεδρος της ΝΔ (έστω εικονικά ή προσωρινά) , τι θα μπορούσε να συμβεί ? Από ποιόν θα ζητούσαν την υπογραφή ? Ώσπου να εκλεγεί νέος αρχηγός στην ΝΔ απαιτείται αρκετό χρονικό διάστημα νομίζω . Τότε ξανακάνουμε παμψηφεί πρόεδρο τον Σαμαρά και χωρίς να έχει υπογράψει . Τους εκβιαστές όμως τους φέρνουμε σε δύσκολη θέση . (Σενάρια επιστημονικής φαντασίας)

  23. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 23/11/2011 09:13:38

    Ο “ανυποχώρητος” Καρατζαφέρης θα υπογράψει. Το Πασόκ θα υπογράψει και με τα δέκα… Η Θεοδώρα θα υπογράψει. Η αριστερά δεν υπογράφει, ούτε το ζήτησαν.

    Αυτοί όμως θέλουν την υπογραφή του Σαμαρά. Διότι έτσι και τον τσαλακώνουν και εξασφαλίζουν (θεωρητικά) τη δέσμευση από τώρα των 5/6 της βουλής, για ότι σκληρό θα απαιτήσουν στη συνέχεια.

    Γιατί όμως βιάζονται, τόσο πολύ; Γιατί αυτή η πρεμούρα; Γιατί θέλουν μέχρι τη Τρίτη το αργότερο να υπογράψει το προσκυνοχάρτι ο Σαμαράς;

    Επειδή πολύ απλά γνωρίζουν ότι το πρόγραμμα δεν βγαίνει και ίσως οι μέρες του ευρώ να είναι μετρημένες. Θέλουν να εξασφαλιστούν ότι θα πάρουν τα οφειλόμενα αν η ευρωζώνη διαλυθεί.

    Το ζήτημα όμως είναι, ότι εμείς οι Έλληνες, πάντοτε γιορτάζουμε, τιμούμε, σεβόμαστε και είμαστε περήφανοι για τα μεγάλα ΟΧΙ. Και αυτοί που τα είπαν, το όνομά τους γράφτηκε στην ιστορία με χρυσά γράμματα.

    Θέλω να ελπίζω, ότι ο Σαμαράς θα μείνει μέχρι τέλους στη πολιτική του ΟΧΙ, δεν θα καμφθεί και δεν θα υπογράψει το προσκυνοχάρτι. Αν δεν υπογράψει, οι συμβάσεις θα κυρωθούν με λιγότερες από 180 ψήφους και θα αποτελούν κωλόχαρτα. Και όχι δεσμεύσεις παραχώρησης εθνικής κυριαρχίας. Ακόμη αν δεν υπογράψει ο Σαμαράς, μεγαλύτερο πρόβλημα θα έχουν αυτοί που απειλούν και ίσως λιγότερο εμείς.

    Δύσκολος ο δρόμος του Σαμαρά, αλλά είναι ο δρόμος της τιμής. Της δικής του και της πατρίδας.

  24. Ραβινος avatar
    Ραβινος 23/11/2011 09:19:22

    Τι να πουμε τι εδω που φτασανε τα πραγματα βαζουν τον Σαμαρα ισα με τον ΓΑΠ .Τι ντροπη και αισχος !Ο Παπαδημος και ο pig Μπενυ εδωσαν την αφορμη με τις δηλωσεις τους να αποστασιοποιηθει ο Σαμαρας απο την κυβερνηση μαριονετων .Για μενα αυτο που θα μεινει στην αιωνιοτητα ειναι η αρνηση να υπογραψει ο Σαμαρας να γινει αφου ζητησουν γραπτως απο αυτον τι να περιλαμβανει η δηλωση ετσι ωστε το ξεγυμνωμα του Ραιχσταγκ της ΕΕ να γινεται στην αιωνιοτητα οπως το ΟΧΙ της 28ης Οκτωβριου 1940 !

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Ραβινος 23/11/2011 11:14:26

      Στο χέρι του Σαμαρά είναι να μην υπογράψει και να μην γίνει ίσα με τον ΓΑΠ.

  25. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 23/11/2011 09:19:41

    firiki2010: ΝΔ -ΣΥΡΙΖΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
    ΕΝΩ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ-ΝΔ (που συγκυβερνούν τώρα) ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 23/11/2011 09:37:19

      Kαλά, για τον ΣΥΡΙΖΑ μην παίρνεις όρκο: Υπάρχει και το Πακιστάν, η Σομαλία, το Μπαγκλαντές....Πρώτα εκείνοι και μετά εμείς....
      Σύντομα θα χρειαστεί ο Σαμαράς και η ΝΔ να λογαριαστεί και με τους λαθρομεταναστολάγνους του ΣΥΡΙΖΑ, στάσου να περάσει η μπόρα με την 6η δόση της πρέζας....

  26. Y. avatar
    Y. 23/11/2011 09:22:36

    87 + 1 = 19/2 ---> V

  27. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 23/11/2011 09:24:33

    Αν υπογράψεις Αντώνη θα είσαι ο συνυπεύθυνος και ο συνένοχος σε αυτά που έχουν κάνει αλλά και σε αυτά που έχουν δρομολογήσει... Άσε που θα νομιμοποιείς την καταστροφή της χώρας...
    Αν δεν υπογράψεις, θα καταστήσουν εσένα αποκλειστικά υπεύθυνο και αυτοί θα έχουν το άλλοθι...
    Τι δουλειά είχες με αυτούς Αντώνη; Ποιά λύση σου απομένει; ΦΥΓΕ.
    Βγες και μίλα ξεκάθαρα και βάλε τα πράγματα στη θέση τους...

  28. Homo Problematicous avatar
    Homo Problematicous 23/11/2011 09:27:27

    Υπάρχει και άλλο ένα ακραίο ( μα πολύ ακραίο) σενάριο :

    Ο Σαμαράς υπογράφει και, μόλις εκταμιευτεί η έκτη δόση , παραιτείται από Πρόεδρος της Ν.Δ. και κινεί ΤΑΧΥΤΑΤΑ τις διαδικασίες για τη διαδοχή του, προωθώντας για Πρόεδρο τον ΠΑΝΟ ΚΑΜΕΝΟ ( που δεν δεσμεύεται από καμία δική του υπογραφή), ο οποίος (Καμένος) αποσύρει αστραπιαία τη Ν.Δ. από τη συγκυβέρνηση και πάει για εκλογές ως υποψήφιος Πρωθυπουργός.

    Με αυτό τον τρόπο ο Σαμαράς :
    1. ΔΕΝ χρεώνεται την απώλεια της έκτης δόσης και τα παρελκόμενα αυτής (χρεωκοπία, στάση πληρωμών κ.λ.π.).

    2. Εξουδετερώνει το ..."επιχείρημα - σημαία" του Γ.Α.Π. : "Να είδατε ; Ο Σαμαράς φταίει που χάσαμε την έκτη δόση. Άρα, στις επόμενες εκλογές ΨΗΦΙΣΤΕ ΕΜΕΝΑ ΞΑΝΑ".

    3. ΕΞΙΛΕΩΝΕΤΑΙ πανηγυρικά ( στα μάτια του κόσμου) και διαλύει τις όποιες "μουρμούρες" δημιουργηθούν αρχικά από την υπογραφή του, ενώ, στη συνείδηση του κόσμου καθιερώνεται ως ο Πολιτικός που :

    α) Δέχθηκε να εκτεθεί προσωπικά για το "Βραχυπρόθεσμο" ώφελος των πολιτών της χώρας ( υπογραφή για την εκταμίευση της 6ης δόσης).

    β) Δέχθηκε να θυσιαστεί πολιτικά για το "μακροπρόθεσμο" ώφελος της Πατρίδας ( παραίτηση από την Προεδρία και προώθηση ενός δεδηλωμένου εχθρού της επαχθούς συμφωνίας της 26-10-2011).


    4. Προκαλεί ...ασύληπτο πανικό, αθρόα εγκεφαλικά και ανακοπές στους τροϊκανούς , στους τοκογλύφους και στους ανά τον κόσμο κερδοσκόπους.

    5. Όχι μόνο βγαίνει από το .."κάδρο" που τον έβαλε κακήν κακώς ο Γιωργάκης, αλλά του το το φοράει και κολάρο ( του Γιωργάκη).

    Βέβαια, απαραίτητη προϋπόθεση για να υλοποιηθούν τα παραπάνω, είναι η ειλικρινής διάθεση του Σαμαρά να θυσιαστεί πολιτικά, αφ' ενός μεν για το βραχυπρόθεσμο καλό των πολιτών, αφετέρου για το μακροπρόθεσμο καλό της Πατρίδας.

    Ίδωμεν.

    • Joao avatar
      Joao @ Homo Problematicous 23/11/2011 11:50:59

      Μια τέτοια σκέψη έκανα κ εγώ χτες...μόνο που στο δικό μου σενάριο ξανάβαζε υποψηφιότητα για αρχηγός κ έβγαινε πανηγυρικά ..και φυσικά πριν υπογράψει..

      • Homo Problematicous avatar
        Homo Problematicous @ Joao 23/11/2011 12:24:18

        Δεκτόν. Στην Πολιτική τίποτα δεν αποκλείεται.
        Όμως , το γεγονός ότι τον Καμένο δεν τον .."έσφαξε" ολοκληρωτικά (διατήρηση της ιδιότητας του μέλους της Ν.Δ.), εμένα μου ..ακούγεται σαν ..... "Καβάντζα".

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Homo Problematicous 23/11/2011 12:56:41

      Τελικά, είτε με το καλό είτε με το κακό, θέλετε να ξεφορτωθήτε τον Σαμαρά.
      Τι έγινε παιδάκια;
      Σας χαλάει την σούπα;
      Απ' όλο αυτό το σενάριο Ε.Φ. μια λεξούλα δεν σου φτάνει;
      ΟΧΙ!!!
      Το είπε άλλωστε κι ο ΜΕΤΑΞΑΣ το '40!

      • Homo Problematicous avatar
        Homo Problematicous @ Σταύρος 23/11/2011 14:29:15

        Εσείς, Ω΄ Σεβάσμιε Γέροντα ( εφόσον με αποκαλείτε "παιδάκι", αναλογικά εσείς θα πρέπει να είστε αρκετά μεγαλύτερος), από όλο αυτό σενάριο Ε.Φ., αυτό καταλάβατε ;
        Κρίμα !
        Μα , αγαπητέ, εγώ, αντιθέτως, θέλω να ΑΠΟΣΤΙΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ο Σαμαράς και, ΚΥΡΙΩΣ, να ΜΗΝ ξαναφέρει, ΑΘΕΛΑ του, τον ΓΑΠ στην εξουσία.

        Εσείς είστε αντίθετος με τα παραπάνω ;

        Όσον αφορά το ΟΧΙ που μου πετάτε στα μούτρα, επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω :

        Προέρχεται από τον ίδιο τον κ. Σαμαρά ( έχετε χρισθεί δηλαδή εκπρόσωπός του;), ή αποτυπώνει την προσωπική σας γνώμη ;

        Αν ισχύει το δεύτερο, τότε, με το συμπάθειο, ΝΑΙ .."δεν μου φτάνει".

        Για την ιστορία, το ΟΧΙ μπορεί να το είπε ο Μεταξάς (έκανε δηλαδή το απολύτως αυτονόητο για έναν υπεύθυνο Εθνικόφρωνα ηγέτη).
        Το απολύτως ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ όμως το έκανε Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ, ο οποίος ΥΛΟΠΟΙΗΣΕ αυτό το ΟΧΙ και του προσέδωσε το ΜΕΓΑΛΕΙΟ που του αρμόζει.

  29. ΑΙΟΛΟΣ avatar
    ΑΙΟΛΟΣ 23/11/2011 09:29:32

    Σαμαρά όρθωσε το ανάστημα σου, μην υπογράφεις τίποτα . Καλυτέρα φτωχοί και αξιοπρεπείς παρά δουλοπάροικοι. Δεν χρειάζεται η πατρίδα νέα εποχή Βαυαροκρατίας- Φραγκοκρατίας Φτάνει πια το σκύψιμο του κεφαλιού . Δεν είμαστε γραικύλοι, αλλά Έλληνες . Βγες και εξήγησε την κατάσταση στο λαό , άσε τους ντιντίδες και τους βολεμένους. Ο λαός μας είναι περήφανος ,καταλαβαίνει το σωστό. Έχει δείξει, ότι, όταν πρέπει τα προσφέρει όλα για τη πατρίδα. αρκεί να υπάρχει ο σωστός ηγέτης να τον οδηγήσει.
    Αντώνη είναι η τελευταία σου και η τελευταία μας ευκαιρία να κρατήσουμε τη χώρα μας, και να βελτιώσουμε το μέλλον των παιδιών μας. Μην μας προδώσεις και εσύ. Στάσου στο ύψος των περιστάσεων και τίμησε την οικογενειακή σου παράδοση. Το ζητούμενα δεν είναι τα λεφτά αλλά η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Επιτέλους έχει το δικαίωμα να αποφασίζει ο λαός μας για το μέλλον του και όχι οι ξένοι. Δεν έχουν θυσιαστεί άδικα τόσες γενιές Ελλήνων. Άμεσα ΕΚΛΟΓΕΣ

  30. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 23/11/2011 09:33:55

    Εξ αντικειμένου, η άρνηση καταβολής της 6ης δόσης θα οδηγήσει σε στάση πληρωμών και σε ανεξέλεγκτες συνέπειες. Όχι μόνο για την Ελλάδα.
    Πιστεύει κανείς ότι οι Γερμανοί θα φτάσουν μέχρις εκεί, σε σημείο που μπορεί να πλήξει την ίδια την ευρωζώνη δηλαδή, μόνο και μόνο επειδή ο Σαμαράς δεν υπογράφει;
    Με πιο απλά λόγια, πρόκειται για μία τεράστια μπλόφα με σκοπό ακριβώς να τον "κοντύνουν". Δεν υπάρχει περίπτωση, είμαι βέβαιος για αυτό, να ΜΗΝ εκταμιευθεί η 6η δόση.
    Από εκεί και πέρα, θα επανέλθω σε αυτό που πρότεινα και χθες:
    Δηλαδή, σύγκληση της Κ.Ο. της Ν.Δ. και θέση του ζητήματος σε ψηφοφορία, ώστε ο κάθε βουλευτής να αναλάβει τις ευθύνες του. Δεν χρειάζεται κρυφτούλι. Αν η Κ.Ο. αποφασίσει ότι πρέπει να υπογράψει ο Σαμαράς, τότε εκείνος θα πει ότι υπογράφω αν και προσωπικά είμαι αντίθετος, λειτουργώ όμως υπό την εξουσιοδότηση του κόμματός μου. Αν η Κ.Ο. αποφασίσει ότι δεν πρέπει να υπογράψει, τότε και η άρνηση του Σαμαρά έχει ένα πιο ισχυρό έρεισμα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΒΙΣ 23/11/2011 09:45:43

      Ναι θα φθασουν.Επειδη ακριβως η κριση εφθασε στην Ιταλια ετοιμαζεται γερμανικη υποχωρηση και συμβιβασμος με τη Γαλλια για τα ευρωοομολογα.
      Πολλοι - και ο Σαμαρας - εχουν ταχθει υπερ των ευρωοομολογων αλλα θα πρεπει να ξερουμε οτι απαξ και οι Γερμανοι κανουν αυτη την υποχωρηση που μαλλον θα γινει τοτε η ευρωζωνη θωρακιζεται και η χρεωκοπια της Ελλαδος δεν παρασυρει τα αλλα επικινδυνα μελη.
      Δηλαδη αν επιμεινει τοτε χρεωκοπουμε και φευγουμε απο την ΕΕ μονο εμεις και κανεις αλλος.
      Αυτο ειναι εθνικη καταστροφη και ο Σαμαρας πρεπει να βρει φορμουλα συμβιβασμου.
      Εχω ξαναγραψει οτι μια λυση ειναι να αποστειλει παλι την επιστολη που ηδη εχει στειλει προς το ΕΛΚ ως εχει.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ψυχραιμια 23/11/2011 09:53:07

        Εστω και με τα ευρωομόλογα, δεν θωρακίζεται η ευρωζώνη, απλά βελτιώνεται ο "οπλισμός" της. Προσωπικά πιστεύω ότι μεσοπρόθεσμα το ευρώ είναι καταδικασμένο, ως έχει τουλάχιστον, άλλο που εμάς δεν μας συμφέρει να βγούμε από μόνοι μας.
        Σε κάθε περίπτωση, ακόμα και με τα ευρωομόλογα, η ελληνική χρεωκοπία δεν είναι αστεία υπόθεση, θα δημιουργήσει άγνωστης έκτασης κλυδωνισμούς. Ο Άκκερμαν το είπε προχθες. Όσο παράλογο ήταν το δημοψήφισμα του ΓΑΠ, άλλο τόσο παράλογο θα ήταν να μην δοθεί συνέχεια στη χρηματοδότηση της Ελλάδας επειδή ο αρχηγός της αξιωματικής Αντιπολίτευσης, που έχει δεσμευτεί έτσι και αλλιώς, δεν υπογράφει ένα τυπικό κ...χαρτο. Επιμένω ότι η ιστορία είναι μπλόφα, το παιχνίδι είναι ψυχολογικού χαρακτήρα καθαρά και αποσκοπεί στον ευνουχισμό του Σαμαρά, να το πω ωμά.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ ψυχραιμια 23/11/2011 11:19:06

        Το Ευρωομόλογο θα αποτελέσει την ταφόπλακα της Ευρώπης, μαζί και της Γερμανίας. Ο Σαμαράς καλείται αυτή τη στιγμή να ακολουθήσει τη σωστή πολιτική ακόμη και για χάρη της Μέρκελ, που ακολουθεί λάθος πολιτική. Η αντίσταση του Σαμαρά θα είναι ωφέλιμη όχι μόνον για τους Έλληνες, αλλά και για τους Γερμανούς.

        Η χρεωκοπία δεν σημαίνει έξοδο από την Ε.Ε., αυτά είναι παραμύθια που εκμεταλλεύονται τα εθνικά συμπλέγματα κατωτερότητας του Έλληνα, που φοβάται μην τυχόν και δεν τον λένε "Ευρωπαίο".

        Η "λύση" που προτείνεις εξακολουθεί να σημαίνει την υποταγή του. Εδώ έχουμε ένα παιχνίδι συμβολισμού, παιχνίδι ισχυρού συμβολισμού, που δεν είναι καθόλου αθώο. Το θέμα είναι πώς θα ερμηνευθεί η αποστολή της επιστολής. Με τη "λύση" σου νικούν οι άλλοι. Δεν πρέπει να στείλει τίποτα. Πρόκειται για παράλογη απαίτηση, την οποία πρέπει να υποχωρήσουν οι άλλοι. Αν δεν υποχωρήσουν, τόσο το χειρότερο για όλους. Κυρίως για αυτούς. Εμείς θα επιβιώσουμε, πάντα επιβιώναμε.

  31. anetos avatar
    anetos 23/11/2011 09:45:34

    Τα αγοράκια με τα σπίρτα....
    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=10444

    • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
      ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ anetos 23/11/2011 12:03:01

      Αντικειμενικότατη δημοσιογραφία αντικειμενικότατου δημοσιογράφου!!!

  32. Γιώργος Θωμαϊδης avatar
    Γιώργος Θωμαϊδης 23/11/2011 09:48:18

    Πριν λίγες ώρες, ήρθε σε ένα πολύ γνωστό μου άνθρωπο, με 70% αναπηρία και σύνταξη 650 ευρώ ένα τεράστιο χαράτσι.

    Η αιωνιότητα θα ανήκε στον αρχηγό σας, εάν είχε ζητήσει συντεταγμένη παύση πληρωμών για το 70-80% του χρέους (όπως ο Κίρχνερ στην Αργεντινή), υποστηριζόμενη από τη φορολόγηση του διαφυγόντος πολύ μεγάλου πλούτου (εάν δεν τον επανέφεραν στην Ελλάδα) και πλειστηριασμό των εναπομεινάντων χρεών. Έτσι, θα έκανε επανεκκίνηση της οικονομίας. Και, χωρίς να προξενήσει παγκόσμια κρίση ούτε να διακόψει τις πηγές δανεισμού της χώρας, διότι θα εξοφλούσε τα σοβαρά πιστωτικά ιδρύματα, αλλά όχι π.χ. την Goldman.

    Δεν το έκανε, δεν μιλά για το δίκαιο των ομολόγων (την απόπειρα μετατροπής του από ελληνικό σε αγγλικό) και λέει και αδύνατα πράγματα (π.χ. ότι θα μηδένιζε το έλλειμμα σε ένα χρόνο).

    Ήδη αντηχεί στην αιωνιότητα, ως ένας λίγο πιο εθνικιστής δειλός Γιωργάκης. Αλλά όχι ως ένας βαθιά πατριώτης, διότι ο βαθύς πατριωτισμός, χρειάζεται και βαθειές τομές. Όχι τον Κικίλια, όχι την Τζότζολα, όχι τους γόνους των παλιών πολιτικών.

    Σε λίγες μέρες, θα υπογράψει, εκτός έαν έχει άνωθεν εντολές, από την πρεσβεία των ΗΠΑ, η οποία τον ονομάζει τόσο φιλοαμερικανό, όσο και την Μπακογιάννη.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Γιώργος Θωμαϊδης 23/11/2011 09:59:17

      Η στάση πληρωμών θα έπρεπε να είχε γίνει το 2010.
      Όσο για τον φιλοαμερικανισμό, δεν ξέρω αν το έχεις αντιληφθεί, αλλά αυτή τουλάχιστον τη στιγμή ο αντίπαλός μας, για να μην πω εχθρός μας, δεν είναι η Αμερική, αλλά η Γερμανία.
      Αν συγκεντρώσει κανείς κάποια στιγμή τα δημοσιεύματα του γερμανικού τύπου, καθώς και σχολιαστών στα γερμανικά ΜΜΕ, αναφορικά με την Ελλάδα και τους Έλληνες, θα φτιάξει μία κανονική Μαύρη Βίβλο του γερμανικού ρατσισμού και θα αντιληφθεί τι οδήγηση μία ολόκληρη ανεπτυγμένη κοινωνία να ανέχεται συμπολίτες της να στέλνονται σε στρατόπεδα συγκέντρωσης λίγες δεκαετίες πιο πίσω. Παιδιά και εγγόνια εκείνων των Γερμανών είναι αυτοί που μας βρίζουν καθημερινά σήμερα.

      • Alexios Tegos avatar
        Alexios Tegos @ ΒΙΣ 23/11/2011 15:25:39

        Και οσο αναφορα την Ελλαδα δεν δικασαν ΠΟΤΕ ως οφειλαν τους εγκληματιες ομοεθνεις τους και ουτε αναγνωρισαν ΠΟΤΕ
        τις στυγερες δολοφονιες αοπλων Ελληνοπουλων
        (με εξαιρεση τους 53.000 Ελληνες Ισραηλιτες
        που ΦΟΥΡΝΙΣΑΝ στο Αουσβιτς-Μπιργκεναου)

  33. Y. avatar
    Y. 23/11/2011 09:54:23

    Κώστα Καραμανλή, οφείλεις να βγεις και να πεις αυτά που πρέπει να πεις, στηρίζοντας τον Αντώνη και τη ΝΔ. Για την Ελλάδα, τη Παράταξη, για όλους εμάς που σε αγαπήσαμε και σε στηρίξαμε

  34. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 23/11/2011 09:54:43

    Η πολιτική είναι πόκερ με μπλόφες ή συνολικός στρατηγικός σχεδιασμός για το σήμερα και το αύριο της πατρίδας;
    Εάν ο Σ. δεν υπογράψει, διαθέτει έτοιμο αξιόπιστο σχέδιο για το σήμερα και το αύριο της πατρίδας μας;
    Εάν υπάρχει τέτοιο σχέδιο, προς τι ο πανικός;
    Εμμένει ανυποχώρητα στην άρνηση της υπογραφής.
    Εάν όμως δεν υπάρχει έτοιμο, εφαρμόσιμο, αξιόπιστο σχέδιο, τα ενδεχόμενα είναι δύο:
    Υπογράφει μπαίνοντας ακόμα πιο βαθειά στην παγίδα ή τα τινάζει όλα στον αέρα με άγνωστες συνέπειες για όλους μας.
    Εκτός αν όλα αυτά είναι ένα παιχνίδι.
    Ένα μεγάλο παιχνίδι, για το οποίο θα μάθουμε σε 30-40 χρόνια, ως είθισται.
    Αν ποτέ μάθουμε κάτι...

    • Γιάννης Καλαματιανός avatar
      Γιάννης Καλαματιανός @ Γιάννης Καλαματιανός 23/11/2011 10:01:14

      Και κάτι που (μας έχουν μάθει να) ξεχνάμε:
      Η απόφαση είναι ενός ανθρώπου ή μιας ολόκληρης πολιτικής παράταξης που εκπροσωπεί ένα μεγάλο τμήμα του λαού;
      Οι βουλευτές τι λένε; Συζητήθηκε το θέμα στη Ν.Δ. ή αρκεί η έμπνευση του αρχηγού;
      Εκτός εάν συνεχίσουμε να πορευόμαστε ες αεί με τον εκάστοτε μεσσία.

      • tak avatar
        tak @ Γιάννης Καλαματιανός 23/11/2011 12:23:07

        Καλαματιανέ, είσαι δημόσιος υπάλληλος και φοβάσαι μη δεν πάρεις το μισθό σου; Αν όχι, γιατί είσαι τόσο αρνητικός με τον πατριώτη σου;

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Γιάννης Καλαματιανός 23/11/2011 11:21:34

      Καλύτερα οι άγνωστες συνέπειες, παρά οι γνωστές, που ξέρουμε ότι οδηγούν στην καταστροφή.

      Το ζήτημα είναι η ανάκτηση της εθνικής μας ανεξαρτησίας και αυτό ακριβώς στοχεύει να ακυρώσει η εκμαίευση της υπογραφής του Σαμαρά.

  35. Nικολαος avatar
    Nικολαος 23/11/2011 09:56:55

    Συμφωνω με τον ΒΙΣ σύγκληση της Κ.Ο. της Ν.Δ. και θέση του ζητήματος σε ψηφοφορία, ώστε ο κάθε βουλευτής να αναλάβει τις ευθύνες του. Οσοι λενε ναι φευγουν πανε στην Θοδωρα στον Καρατζαφερη οπου θέλουν οσοι λενε οχι μενουν. Στο τέλος θα μείνει μια μικροτερη ΝΔ αλλα πιο αμιγής. Αποσυρση της συμμετοχής στην κυβέρνηση Νεο ξεκίνημα και ο λαός θα την υπερψηφίσει. Οσο για το αν προλαβαίνουμε τις εκλογές του Φεβρουαρίου πιστευει κανείς οτι θα γίνουν ?

  36. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 23/11/2011 10:10:05

    Αγαπητοι φίλοι,
    εχω την εντύπωση οτι ματαιοπονούμε. Ο κύβος ερρίφθη πλέον.
    1. Αν ο Σαμαράς πει ΝΑΙ , ΑΥΤΟΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ.
    2.Αν πει ΟΧΙ, TON AKΥΡΩΝΟΥΝ τα μεγάλα αφεντικά.
    3. Η μόνη κίνηση που του απομένει ειναι να χαλασει την παρτιδα, αλλοιώς είναι ΜΑΤ.
    4.Εχω κουραστεί να λέω οτι η ουσία της πολιτικής είναι ΜΙΑ ΠΑΡΤΙΔΑ ΣΚΑΚΙ.
    Οταν φτάνει στο τέλος και εφ' όσον οι παίκτες παραμένουν πιστοί στους κανόνεσ του παιχνιδιού, μετα απο ορισμένες κινήσεισ έρχεται το ΜΑΤ. Ετσι ακριβώς είχε οδηγηθεί στο ΜΑΤ και ο Καραμανλής. Δεν είχε άλλη κίνηση και δεν πέταξε τα πιόνια, άρα έχασε.
    5. Δυστυχώς την παρτίδα την ορίζουν τα ΜΕΓΑΛΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ όχι οι παίκτες...
    6.Το πραγματικό δίλλημα που μας βάζουν τα ΜΕΓΑΛΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ είναι:
    α) Δέχεστε οτι το χρέος της Ελλάδας ανεξάρτητα αν επωφελήθηκε απ' αυτό ολόκληρος ο Ελληνικός λαός,ή μόνο 1000 Ελληνες και αλλοι τόσοι ξένοι, είναι ΝΟΜΙΜΟ (Ακόμα και) επομένως θα το ξοφλήσει όλο με πραγματικό χρήμα ο Ελληνικός λαός ο οποίος για 20 χρόνια ή και περισσότερα θα έχει παγωμένους μέσους μισθούς γύρω στα 700 ευρω και όλος ο πλούτος του θα κατευθύνεται στούς δανειστές και τους τόκους τους. Είναι ακριβώς αυτό που συνέβαινε στην αρχαιότητα. Οι κάτοικοι της πόλης που έχανε, γινόταν δούλοι για την υπόλοιπη ζωή τους και για να παραμείνουν ζωντανοί έπρεπε να δουλεύουν μόνο για ενα πιάτο φαγητό...
    β)Δεν δέχεστε οτι το χρέος είναι νόμιμο και περνάτε στο ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ με τους αριστερούς.
    Το τελεσίγραφο είναι σαφές: ΣΑΜΑΡΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ Θ' ΑΦΗΣΕΙΣ.
    ΠΑΣΟΚΙΕΣ Δεν δεχόμαστε πλέον. Καήκαμε και φυσάμε και το γιαούρτι...

    • abyssus avatar
      abyssus @ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 23/11/2011 11:18:17

      +++

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 23/11/2011 13:11:50

      Ρε Παππά, και που σταμάτησες να γράφεις με κεφαλαία και να "φωνάζεις" το ίδιο παρέμεινες!
      Αν εσύ "έχεις κουραστεί να το λες" μια φορά, εγώ έχω κουραστεί να σου απαντώ δύο.
      Το εξαπτέρυγο και στον "ναό".
      άντε μπράβο

  37. ΛΕΥΘΕΡΗΣ avatar
    ΛΕΥΘΕΡΗΣ 23/11/2011 10:13:44

    Συμφωνώ με το άρθρο. Ορθή η τοποθέτηση "Μετά τα χθεσινά, ο κ. Σαμαράς δεν έχει κανένα λόγο να στηρίζει την Κυβέρνηση Παπαδήμου........." έτσι δεν θα αποτελεί εμπόδιο η υπογραφή Σαμαρά για την εκταμίευση της 6ης δόσης με αποτέλεσμα οι Ευρωπαίοι να ζητήσουν και να πάρουν !!!!! υπογραφή από τον Καρατζαφέρη καί να εκταμιεύσουν την περίφημη 6η δόση για να σωθεί επιτέλους η πατρίδα που τόσο διακαώς επιθυμούν όλοι τους !!!!!!!. Έτσι δεν είναι; τι ποιό φυσιολογικό;

  38. βισάλτης avatar
    βισάλτης 23/11/2011 10:17:43

    Μόλις οι γερμανοί σιγουρευτούν ότι έχουν εξασφαλίσει επαρκείς υποθήκες έναντι της ελλάδος θα την πτωχεύσουν για να την κάνουν κομμάτια . Η κατοχή με τις λεηλασίες-εκτελέσεις -λιμό-οικονομική καταστροφή τους ήλθε πολύ γλυκιά- δεν πλήρωσαν φράγκο ,αντίθετα μετά τον εμφύλιο οι νικητές έλληνες σύρθηκαν είλωτες για να δουλέψουν για την ανοικοδόμηση της γερμανίας που της χαρίστηκε και το δημόσιο χρέος αντίθετα με την νικήτρια ελλάδα, σε σημείο να ονοιρεύονται ξανά μια λεηλασία της ελλάδος με την απαραίτητη συνεργασία των δοσίλογων με έναν εμφύλιο στο τέλος για να σβήσουν τα ίχνη σαν τους εγκληματίες που βάζουν φωτιά σε ένα σπίτι για να σβήσουν τα ίχνη των εγκλημάτων τους..
    Πάρτε το χαμπάρι...πρόκειται για βαρβάρους που για χιλιάδες χρόνια δεν είχαν την νοημοσύνη να βάλουν την μια πέτρα πάνω στην άλλη , ζούσαν σε παραλίμνιους οικισμούς με πασσάλους ,έτρωγαν τους νεκρούς τους και ο πολιτισμός που έκλεψαν τους πάει τόσο όσο ένα πιθήκι που φοράει κοστούμι...Συμφωνίες δεν κάνεις μαζί τους..ή τους εκβιάζεις ,ή σε εκβιάζουν...

  39. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 23/11/2011 10:25:54

    Φάκτορα καλημέρα,
    απλά σου βγάζουμε το καπέλο ... πολύ σημαντικές οι διαπιστώσεις της ανάρτησης.
    Αν η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού, τότε ο ΑΣ πρέπει να γίνει δεξιοτέχνης και να φτιάξει συμμαχίες εντός αλλά και εκτός της ΕΕ. Το μαρτύριο του Σίσυφου που μας έχουν υποβάλλει είναι αδιέξοδο : το ξέρουν και το ξέρουμε. Ο Αντώνης Σαμαράς είναι μάλλον αυτός που πρέπει να τους το πει με κάθε επισημότητα :
    κοινή ευρωπαϊκή πολιτική για την αντιμετώπιση της κρίσης όπως προβλέπουν οι συνθήκες και ουσιαστική πολιτική αλληλεγγύης με ταυτόχρονη δράση για τη πολιτική ανάπτυξης και συμμαζέμματος του κράτους και των ελλειμμάτων ή
    good bye babylon !

  40. Wolf avatar
    Wolf 23/11/2011 10:27:21

    "Ας παραμείνει ο κ. Παπαδήμος, αν μπορεί, μέχρι το 2013 που λήγει ο συνταγματικός βίος αυτής της κυβέρνησης."
    Δεν έχει κανένα δικαίωμα να παραμείνει μέχρι το 2013. Δεν υπάρχει συνταγματικός βίος αυτής της κυβέρνησης, γιατί απλά δεν είναι εκλεγμένη κυβέρνηση από τον ελληνικό λαό.
    Είναι δοτή.
    Άρα δε νομιμοποιείται να επικαλεστεί κανέναν συνταγματικό βίο.

  41. Kanaris avatar
    Kanaris 23/11/2011 10:28:11

    Τα ψέματα τελειώνουν την άλλη εβδομάδα, είτε με μία ακόμα αναδίπλωση «ευθύνης», που θα σβήσει και την τελευταία ελπίδα για εθνική αξιοπρέπεια, είτε με ένα ηχηρό ΟΧΙ «ως εδώ ήταν ο εξευτελισμός» με μεγάλο ίσως κοντοπρόθεσμο κόστος. Αυτές ειδικά τις ημέρες τόσο ο κ.Σαμαράς, όσο και κυρίως τα ύαινες που τον γυροφέρνουν, θα πρέπει να νιώσουν την «ανάσα» του Λαού στο σβέρκο τους. Τόσους μήνες μαζευόμαστε στο Σύνταγμα (στην πάνω πλατεία), διαδηλώνοντας αποφασισμένοι(?) να παλέψουμε ενάντια στην υποδούλωση της χώρας μας. Ας ξεκινήσουμε τον ίδιο αγώνα από αύριο κιόλας, αυτή την φορά έξω από τα γραφεία της ΝΔ στην Συγγρού, δηλώνοντας συμπαράσταση και συμπαράταξη με αυτούς τους λίγους, που αυτή την ώρα αγωνίζονται να φυλάξουν νέες Θερμοπύλες. Ας καλέσουμε τους πνευματικούς μας άνδρες, ακαδημαϊκούς και καλλιτέχνες (τους όποιους ελάχιστους απομείναν) να στείλουν διακηρύξεις διαμαρτυρίας προς τους συναδέλφους τους στην Ευρώπη, καταδεικνύοντας πόσο αισχρή ηθικά αλλά και καταστροφική για την ευρωπαϊκή ιδέα είναι τελικά αυτή η στάση.
    Όλοι μας γνωρίζουμε ότι ο κ.Σαμαράς είναι αστός πολιτικός, και δεν αρνείται ούτε το ελληνικό χρέος, ανεξάρτητα από το νόμιμο(?) της δημιουργίας του, ούτε και τους γενικούς κανόνες του αστικού παιγνιδιού εξουσίας, μέσα στο οποίο θα κληθεί να λειτουργήσει αύριο σαν πρωθυπουργός. Αυτό το ξέρουν πολύ καλά και οι ύαινες εντός και εκτός, και δεν φοβούνται μήπως ξαφνικά μετατραπεί σε Κάστρο της Μεσογείου. Δεν ανησυχούν για χειρισμούς του στυλ «this is, πάρτα», επιλογές που πολύ ορθολογικά έχουν τεκμηριωθεί από τον Αρχαιό και άλλους σε αυτό το site παλαιότερα. Ούτε καν σκέφτονται ότι μπορεί να απαιτήσει εδώ και τώρα το κατοχικό δάνειο και τις πολεμικές αποζημιώσεις. Η εμμονή τους για την πλήρη υποταγή, μπορεί να έχει μεν σαν προφανή στόχο σήμερα τον κ.Σαμαρά, όμως στην ουσία στοχεύει την ανθρώπινη κοινωνία συνολικά. Αυτό που επιδιώκουν ξεδιάντροπα πλέον να καταδείξουν στους πολίτες αυτού του τόπου, αλλά και τους άλλους λαούς που θα ακολουθήσουν σε λίγο, είναι ότι αυτοί είναι οι απόλυτοι ηγεμόνες στα σύγχρονα προτεκτοράτα, και δεν θα επιτρέψουν σε κανένα αρθρώσει ούτε λόγο, πόσο μάλλον πολιτική, που έστω και στο ελάχιστο θα διαφοροποιείται από το «παππικό» τους αλάθητο, και φυσικά και τα συμφέροντα τους.
    Συνειδητά ή ασυνείδητα ΟΛΟΙ μας, παραμένοντας μοιραίοι και άβουλοι σαν γνήσιοι «επαναστάτες του πληκτρολογίου», έχουμε εναπόθεσει το δικό μας συλλογικό χρέος αντίστασης στις πλάτες ενός ανθρώπου., Αν τον εγκαταλείψουμε τώρα θα ανεβεί μόνος τον Γολγοθά του, και αφού σταυρωθεί, θα ξαναρχίσουμε τις μεμψιμοιρίες μας εκ του ασφαλούς, από τον υπολογιστή μας. Καλώ τους φίλους του antinews που έχουν πρόσβαση σε πολιτικούς ή κοινωνικούς σχηματισμούς να πάρουν ό,τι πρωτοβουλίες μπορούν, έτσι αυθόρμητα, χωρίς κομματική έγκριση ή καθοδήγηση και να βρεθούμε όλοι εκεί στην Συγγρού. Δώστε το σύνθημα, και θα ήμαστε εκεί με τις οικογένειες μας!

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Kanaris 23/11/2011 13:15:39

      Κατεβαίνοντας προς Συγγρού να δώσεις την καλημέρα μου στην κυρία Θεοδώρα!

  42. Γκαίτε avatar
    Γκαίτε 23/11/2011 10:31:24

    Φ. Κουβέλης: Να μην υπογράψει ο κ. Σαμαράς
    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2096428
    Δεν τη βλέπω κακή τη νέα συγκυβέρνηση: Σαμαράς+Κουβέλης, μάλλον θα βγάλουν αυτοδυναμία. Χίλιες φορές καλύτερα από συγκυβερνήσεις με ΛΑΟΣ - ΠΑΣΟΚ...

  43. Wolf avatar
    Wolf 23/11/2011 10:32:16

    Τους μεγάλους Ηγέτες, τους έγραψε η Ιστορία, για τα ΟΧΙ που είπαν όταν έπρεπε.

  44. achille nero avatar
    achille nero 23/11/2011 10:33:11

    απλα μας τυλιξανε σε μια κολλα χαρτι χωρις να το καταλαβουμε .
    η μονη ελπιδα για την χωρα ειναι οι εκλογες εδω και τωρα για μια φρεσκια λαικη εντολη με νομιμοποιημενη κυβερνηση που θα επιτελεσει το δυσκολο εργο της .αυτα τα ερμαφροδιτα της παρουσης καταστασης ειναι υποπτα και επικινδυνα .ασ τελειωνουμε επιτελους .

  45. Βαρλάμης Νίκος avatar
    Βαρλάμης Νίκος 23/11/2011 10:37:09

    Το δίλημμα, κατ' εμέ ψευτοδίλημμα, που τίθεται από τους "φίλους" μας στην ΕΕ και τους συνεργάτες τους στην Ελλάδα είναι αν πάρουμε την 6η δόση και πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις ή όχι οπότε θα πάμε σε άτακτη χρεοκοπία. Και όλα αυτά εξαρτώνται από το αν υπογράψει ο Αντώνης Σαμαράς. Θα ήθελα να υπενθυμίσω πως όλες οι δόσεις μέχρι τώρα πήγαν στην πληρωμή τόκων και όχι σε μισθούς. Επίσης σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε το Υπ. Οικ. περιμένουμε 12 δις από φόρους και άλλα έσοδα πλην της δόσης μέχρι τέλους του έτους και το ποσό που απαιτείται για μισθούς και συντάξεις μέχρι τις αρχές του έτους είναι 3,5 δις. Άρα κανένας κίνδυνος για τους μισθούς δεν υπάρχει. Πιστεύω πως αν οι δανειστές ήθελαν την άτακτη χρεοκοπία θα μας είχαν αφήσει στη μοίρα μας πολύ νωρίτερα. Μας θέλουν σε μια ημιθανή κατάσταση για να μας ελέγχουν και να μπορούν να εκμεταλλεύονται ότι έχουμε ως χώρα. Την 6η δόση θα την δώσουν όπως και ναχει αλλά εκβιάζουν ωμά γιατί κατάλαβαν πως έτσι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν. Τους τρομάζει το γεγονός ότι θα έρθει στην εξουσία ένας άνθρωπος που τους φωνάζει εδώ και δυο χρόνια ότι εφαρμόζουν λάθος πολιτική. Θέλουν να το ξεφτιλίσουν και να τον εκμηδενίσουν. Και ρωτάω όλους τους καλοθελητές; που λένε "έλα μωρέ μια υπογραφή είναι!" Αν όλοι συμφωνήσουν πως όλα μέχρι τώρα γίνονται σωστά τότε τι θέλουμε την μεταβατική; Και αν όλοι πρέπει να εκτελούμε όλα όσα οι ξένοι διατάζουν τι τις θέλουμε τις εκλογές; Και μου αρέσει πως όλοι αυτοί το παίζουν δημοκράτες ενώ προωθούν την πιο ύπουλη δικτατορία. Ο Σαμαράς πρέπει να βγει στον λαό να του πει όλη την αλήθεια και να αποσύρει την στήριξη του στην κυβέρνηση απαιτώντας εκλογές εδώ και τώρα. Θα ήθελα όμως να δω ποιοι και πόσοι τόσο από τους βουλευτές όσο και από τα στελέχη της ΝΔ αλλά και από τον λαό θα ακολουθήσουν βάζοντας στην άκρη τα λεφτά και προτάσσοντας την εθνική μας αξιοπρέπεια. Και περιμένω να το δω στην πράξη όταν θα έχουν να διαλέξουν ανάμεσα στο ενδεχόμενο να μην πάρουμε λεφτά μένοντας πιστοί στη γραμμή Σαμαρά ή να μας τα δώσουν αν σκύψουμε το κεφάλι.

  46. Μπαμπης avatar
    Μπαμπης 23/11/2011 10:38:30

    Εκλογές εδώ και τώρα για να ξεμπερδέψουμε μια και καλή με τη Ν.Δ.Κάντε τις τώρα και θα δείτε μαζί με το ΠΑΣΟΚ ποσοστά γύρω στο 40%!Βραχυπρόθεσμα μπορεί η χώρα να καταστραφεί αλλά θα έχουμε γλιτώσει τουλάχιστον από ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ.Καλή συγκυβέρνηση με το ΚΚΕ αδέρφια άλλωστε το έχετε ξανακάνει.Αντι να προτείνετε ένα σχέδιο για την επόμενη ημέρα,αντί να ακούσουμε μια σοβαρή κουβέντα για την οικονομία της επόμενης ημέρας,αντί ακούσουμε ένα όραμα για ένα καινούργιο μικρότερο ευέλικτο αποτελεσματικό κράτος εσείς εγκλωβίζεστε και εγκλωβίζετε και το Σαμαρά στη στείρα ευρωφοβική κουβέντα για την υπογραφή.Λες και η επιστολή στο λαικό κόμμα δεν είναι ''υποταγή''.Εκτός κι αν δεν πιστέυει τίποτα απ αυτά που γράφει οπότε καλά κάνουν και του ζητάνε καινούργια υπογραφή!Σέβομαι απόλυτα όσους πιστεύουν στην έξοδο της Ελλάδας από την ευρωζώνη κι ενδεχομένως από την ευρωπαική ένωση.Ξεκαθαρίστε το όμως μέσα στο ίδιο σας το κόμμα.Η λύση είναι μια αδέρφια,δημοψήφισμα μέσα στη Νέα Δημοκρατία και προσφυγή στις κάλπες με καθαρή θέση.Για να ξέρουμε κι εμείς που δεν είμαστε κομματικά πρόβατα τι θα κάνουμε στις εκλογές.Αυτά από έναν τύπο που πουλάει την ψήφο του ακριβά.Πανάκριβα γιατί ζητάει να ακούσει κάτι που θα το συνέχει η κοινή λογική πράγμα εξαιρετικά σπάνιο σ αυτή τη χώρα.Καλές οι αντιευρωπαικές ρητορείες και ο πατριωτισμός αλλά δεν προτείνει ούτε μισή αράδα για το πως θα ζήσουμε την επόμενη ημέρα.Καθαρές θέσεις κύριοι.Οχι εσείς εδώ αλλά η Ν.Δ. σα συντεταγμένο κόμμα.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Μπαμπης 23/11/2011 13:18:29

      Μπάμπης ο γνωστός ο καραφλός;
      Καλημέρα κ. Μπάμπη, σας γνωρίσαμε!
      Η ΝεοΤαξική σας βρώμα διαπερνά και τον αιθέρα!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Σταύρος 23/11/2011 13:23:56

        Ναι, ο γνωστός Μπάμπης ο "τραπεζιτικός" είναι, αυτός του Σκάι. Γράφει αυτός γιατί είναι "γραμματιζούμενος". Ο Πορτοσάλτε, το φερέφωνο του Μπάμπη, μόνο να κράζει ξέρει, σαν αγράμματος που είναι.

  47. ER avatar
    ER 23/11/2011 10:40:29

    Εδω εφθασε χθες ο Μπαμπης στο ΣΚΑΙ να δηλωνει για τον κ.Σαμαρα
    οτι " ο ανδρας οταν λεει κατι το υπογραφει"

    Κε Σαμαρα κριμα αμφισβητουν και αλλα πραγματα για μας.

    Τοσο θρασος η Σια και Μπαμπης!!!!

    Αρχηγε θυσιασε την καρεκλα του δοτου προθυπουργου και μεινε στην
    Ιστορια. Εσυ θα δικαιωθεις και οι αλλοι θα εχουν κακο τελος.

  48. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 23/11/2011 10:44:50

    ΒΙΣ μην κολλάς...Αλλο είμαι Ελληνας Διεθνιστής (Εχω μητρική γλωσσα και τα παιδικα-εφηβηκά μου χρόνια στην Ελλάδα) και αγαπώ όλους τους καλούς ανθρώπους της γής σαν νάναι άνθρωποι ακριβώς σαν εμένα, και άλλο είμαι Αμερικανός Ελληνικής καταγωγής ( με μητρική γλώσσα την Αγγλική και τα παιδικα-εφηβηκά μου χρόνια στην Αμερική και λίγο Σουηδία).
    Οσον αφορά τους λαθρομετανάστες, αν υπογράψει θαναι υποχρεωμένος να τους κρατήσει εδώ για να μή "μολύνουν" τα σαλ'όνια των Μερκοζήδων.
    Αν πει ΟΧΙ θα μπορεί να κάνει αυτό που έκανε ο Μπερλουσκόνι. Να τους τους στείλει πεσκέσι...

  49. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 23/11/2011 10:59:30

    Νὰ μὴν ὑπογράψει ὁ Σαμαρᾶς καὶ νὰ ἀναλάβουν τὴν εὐθύνη γιὰ ἄτακτη χρεωκοπία τῆς Ἑλλάδος οἱ ξένοι. Νὰ δῶ τὶ θὰ κάνουν οἱ τράπεζές τους μὲ τὰ CDS ποὺ θὰ σκάσουν...

    Καὶ ἐπειδὴ τὶς τράπεζὲς τους καὶ ὄχι ἐμᾶς θέλουν νὰ σώσουν, γι' αὐτὸ, θὰ κάνουν πίσω. Ο Σαμαρᾶς νὰ κρατήσει τὴ θέση του καὶ ὅποιοι ἐγχώριοι διάλεξαν νὰ τὸν πολεμήσουν μ' αὐτὸν τὸν τρόπο, θὰ τοὺς ἀναλάβομε ἐμεῖς στὶς κάλπες.

  50. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 23/11/2011 11:03:02

    Σήμερα η 6η. Αύριο η 7η. Φτιαχτό σκηνικό για μη αυτοδυναμία και έλεγχο από την ΕΕ μέσω Φλωρίδηδων, Πράσινων, Ντορας κλπ. Δοκμασμένη συνταγή. Απόσυρση στελεχών ΝΔ και ΟΧΙ.

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ archaeopteryx 23/11/2011 11:08:22

      Kαι να αποχωρήσει η ΝΔ από την κυβέρνηση, πάλι θα του ζητάνε υπογραφή ως αρχηγού της Αξ. Αντιπολίτευσης. Δεν κερδίζουμε τίποτα.

  51. Γ . Νεοφωτιστος avatar
    Γ . Νεοφωτιστος 23/11/2011 11:14:42

    Ανοίγω τηλεόραση να ενημερωθώ και τελικά αισθάνομαι σαν ναρκομανής σε περίοδο στέρησης. Πήραμε τη 5η δόση., δεν πήραμε τη 6η δόση . τι θα γίνει με τη 7η δόση. ….
    Τελικά αυτή είναι η πολυδιαφημισμένη Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση.;
    Μια Ευρώπη που θέλει να πιστεύει πως είναι ενωμένη , αλλά που ή ίδια κάνει ότι μπορεί για να διχάσει φίλους λαούς;
    Ποια είναι η πραγματι...κή αλήθεια και ποια η αληθοφάνεια άραγε; Βαρέθηκα πια να με ¨ταΐζουν¨ με ευχάριστες ειδησούλες ενώ διαπιστώνω καθημερινά την συνεχιζόμενη φτωχοποίηση της χώρας μου..
    Έτσι μου έρχεται κάθε το πρωί να παίρνω τηλέφωνα τους ….φίλους δημοσιογράφους¨ και να τους πω;
    ¨Επιτέλους μας έχετε κάνει το βίο αβίωτο με αυτές τις δόσεις.» ,
    Ομως διστάζω γιατί φοβάμαι πως ξέρω ποια θα είναι η απάντησή τους..
    « καλά τώρα κατάλαβες πως είσαι εξαρτημένος….» ;

  52. stefanos avatar
    stefanos 23/11/2011 11:29:21

    "Πάντα στη ζωή φτάνει η στιγμή που θα πεις το μεγάλο ναι η το μεγάλο ΟΧΙ". Αυτό κρίνει από τι πάστα είσαι φτιαγμένος,αν αξίζεις για ΗΓΕΤΗΣ, ποια είναι τα πιστεύω σου και οι ιδέες σου. Αντώνη Σαμαρά η ιστορία σου δίνει τη μεγάλη ευκαιρία να γραφτείς με χρυσά γράμματα στα ελληνικά βιβλία. Πες το μεγάλο ΟΧΙ και ακολούθησε το δρόμο της καρδιάς και όχι του "ορθολογισμού" των νεοταξιτών. Η Πατρίδα θα σε ευγνωμονεί.

  53. Silence t. avatar
    Silence t. 23/11/2011 11:34:59

    Παρακάτω θα γράψω για μία ιστορία που διαδραματίστηκε στην ποδοσφαιρική ομάδα που αγωνίζεται ο γιός μου και μπορεί να διδάξει κάποια πράγματα .

    Αν και δεν είναι εύκολο θα προσπαθήσω να είμαι όσο το δυνατόν συντομότερος γίνεται .

    Τον περασμένο Μάιο η διοίκηση της ομάδας αποφάσισε να διακόψει την συνεργασία της με τον προπονητή των παιδικών τμημάτων .

    Ο λόγος ήταν ότι συχνά διαμαρτυρόταν προς την διοίκηση , εξέφραζε διαφορετική άποψη προς τα όποια ‘’μεγαλεπήβολα’’ και φιλόδοξα σχέδια είχε (η διοίκηση) και γενικά δεν ήταν λίγες οι φορές που ξεπερνούσε τα εσκαμμένα σαν προπονητής , μπαίνοντας σε χωράφια που (θεωρητικά) δεν θα έπρεπε .

    Εδώ να διευκρινίσω ότι ο προπονητής είναι τα τελευταία 8 χρόνια στην ομάδα και σχεδόν συνιδρυτής , η διοίκηση 8 μήνες (όταν απόλυσε τον προπονητή) και προϊόν αμφιβόλου και θολής εκλογικής!! διαδικασίας , τα φιλόδοξα σχέδια αμφιβόλου ουσίας και κυρίως ηθικής , ενώ κοστίζανε και 300 € κάθε extra τριήμερο (όταν 250 € ήταν το κόστος ετήσιας συνδρομής ) και η ομάδα ερασιτεχνικού – φιλικού χαρακτήρα , (πρώτα χαίρομαι το παιχνίδι και μετά κυνηγάω το αποτέλεσμα) σε ένα προάστιο – χωριό της Θεσσαλονίκης .

    Επίσης ο προπονητής , προπονεί τα ίδια παιδιά από 7 χρονών και τα έχει κάνει έφηβους 15 χρονών , δίνοντας τους αρχές αθλητικής και κοινωνικής παιδείας , με μέριμνα για τους βαθμούς τους , με προτεραιότητα στην συμπεριφορά τους , λειτουργώντας σαν ένας δεύτερος γονιός .

    Σύντομα λοιπόν έφτασε η στιγμή που αυτά τα παιδιά έπρεπε να διαλέξουν αν θα ακολουθήσουν τον δρόμο του προπονητή τους , η της ομάδας (προσπερνάω άπειρες λεπτομέρειες για να μην κουράσω) .

    Να σημειώσω εδώ ότι όπως κάθε ανατρεπτική απόφαση , έτσι και αυτή θα είχε το κόστος της , το οποίο στην προκειμένη περίπτωση ήταν τα παιδιά να τρέχουν δεξιά αριστερά για να προπονηθούν , να μην γνωρίζουν τον χώρο και τον τόπο της επόμενης προπόνησης , να έχουν ξεχάσει την σιγουριά και ασφάλεια που μπορεί να παρέχει η ομπρέλα ενός σωματείου , αλλά κυρίως να είναι τελείως αβέβαιη η συμμετοχή τους στο επόμενο πρωτάθλημα , αφήνοντας τους πίσω αγωνιστικά και στερώντας τους την χαρά του παιχνιδιού και την ευκαιρία διάκρισης (πρόκειται για αντικειμενικά πολύ καλούς αθλητές , με διάκριση 3ης θέσης ανάμεσα σε όλες τις ομάδες του Νομού Θεσσαλονίκης) .

    Ο άλλος δρόμος ήταν να παραμείνουν στην ομάδα , κάτι όμως που θα σήμαινε το αυτόματο ‘’πούλημα’’ (για αυτούς) στον προπονητή .

    Από τα 17 παιδιά , τα 12 επέλεξαν , αβίαστα και ακολουθώντας μόνο την καρδιά τους , τις αρχές και τα πιστεύω τους , τον ‘’δύσκολο’’ δρόμο να στηρίξουν τον προπονητή τους , τα υπόλοιπα 5 είτε είχαν τους γονείς τους στην νέα διοίκηση , είτε έκριναν διαφορετικά για το ποιό ήταν το σωστό .

    Για να μην σας κουράσω άλλο , κλείνω λέγοντας σας ότι την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές τα παιδιά αυτά , μετά από 6 μήνες προπονούνται ακόμη με τον προπονητή τους , στις εγκαταστάσεις και με την φανέλα μίας γειτονικής ομάδας που τους παραχώρησε στέγη , ωστόσο είναι οι ‘’τσιγγάνοι’’ του πρωταθλήματος , μιας και η χωρίς δελτία (αθάνατη Ελλάδα) συμμετοχή τους , δεν τους επιτρέπει να αγωνιστούν σε όλα τα παιχνίδια , ενώ και σε όσα αγωνίζονται οι ενστάσεις , των αντιπάλων μηδενίζουν το αποτέλεσμα .

    Παρόλα αυτά συνεχίζουν αδιαμαρτύρητα τον δρόμο τους , νοιώθοντας κάθε μέρα και πιο σίγουροι και πιο περήφανοι για την απόφαση τους , ενώ κανένα από τα παιδιά δεν θα ήθελα να γυρίσει τον χρόνο πίσω για να πράξει διαφορετικά , αντιθέτως αυτό που λένε όλοι , είναι ότι πλέον ακόμα και αν γυρίσει πίσω στην παλιά ομάδα ο προπονητής τους , αυτοί δεν θα γυρίσουν !!

    Παρέθεσα την παραπάνω ιστορία για να δείξω , ότι παραλληλίζοντας τα γεγονότα με αυτό που βιώνει η Ελλάδα σήμερα , με τους εκβιασμούς , τα ψευτοδιλήμματα , τον εθνικό και ηθικό εξευτελισμό θα μπορούσαμε να διδαχτούμε από μικρά παιδιά ότι καμία φορά το κόστος μίας απόφασης είναι ασήμαντο μπροστά στην αξία για την οποία το πληρώνεις .

    Το παραπάνω κείμενο το χρωστάω και το αφιερώνω στους 12 ‘’μικρούς’’ που αγωνίζονται (και σε εκατομμύρια άλλα παιδάκια που με τις μικρές τους ανέκδοτες ιστορίες αγωνίζονται καθημερινά , έντιμα και αδιαμαρτύρητα ) και που με τις πράξεις τους μας δείχνουν το φώς και την ελπίδα , καθώς και στους εκατομμύρια συμπατριώτες μας που απλώς φοβούνται , τους πάντες και τα πάντα.

  54. Χανιώτης avatar
    Χανιώτης 23/11/2011 11:43:17

    Η 19η Φεβρουαρίου είναι ενδεικτική. Όπως ενδεικτικά ήταν τα στοιχεία των ενημερωτικών δελτίων για κάτι εισαγωγές στο Χρηματιστήριο την περίοδο 1999-2000, τα οποία οδηγούσαν σε αναδοχές από Τράπεζες, που με τη σειρά τους οδήγησαν στη μεγάλη φούσκα. Αυτές τις Τράπεζες που επόπτευε η Τράπεζα της Ελλάδος, με διοικητή τον κ.Παπαδήμου. Ενδεικτικά το λέω.

  55. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 23/11/2011 11:47:25

    Ολο το παιχνιδι ειναι στο"διαιρει και βασιλευε"μικρα κομματα μικρες απαιτησεις,ισοϋψεις και ισοδυναμους με το ΛΑΟΣ θελουν τα αστικα κομματα για να τα κουλανδριζουν κατα τα γουστα τους.Τωρα γιατι εμμεσα πλην σαφως θελουν την ενδυναμωση της αριστερας,αυτο ειναι αυτονοητο,αυτοι ευκολοτερο ειναι να σκοτωθουν μεταξυ τους παρα να συνενοηθουν,οποτε αστους να κελαηδανε.
    Ο δρομος που μενει λοιπον για την ΝΔ και τον Σαμαρα ειναι μια συνεχης ,σταθερη,αταλαντευτη γραμμη αντιστασης σε υπογραφες και υπαναχωρησεις.

  56. ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ 23/11/2011 11:54:24

    ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ .
    ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΤΗΣ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΠΑΔΗΜΙΟΥ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ Η Ν.Δ. ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΑΜΑΡΑ , ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΙΣ 19/2/2012 ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΙΟ ΜΕΤΑ.

  57. Homusrempelius avatar
    Homusrempelius 23/11/2011 11:56:19

    apo new247.gr
    News247.gr Ελλάδα Πολιτική
    Δίνουν δάνεια στην Ελλάδα με αντάλλαγμα αγορές όπλων

    Μία απίστευτη συμφωνία εις βάρος των Ελλήνων πολιτών αποκαλύπτει ιστοσελίδα πολιτκού περιεχομένου. Γερμανοί και Γάλλοι παραχωρούν δάνειο 110 δις ευρώ στη χώρα, με αντάλλαγμα την αγορά στρατιωτικού εξοπλισμού, ύψους 10,5 δις ευρώ. Διαβάστε στο NEWS 247 πώς εκμεταλλεύτηκαν τον Γιώργο Παπανδρέου Ευρωπαίοι εταίροι (Pic)
    14 σχόλια | Σχολιάστε

    Μίκα Κοντορούση Δημοσιεύτηκε: Νοέμβριος 23 2011 10:54 Ενημερώθηκε: Νοέμβριος 23 2011 11:31

    Αποκαλυπτικό δημοσίευμα της ιστοσελίδας neweurope.online, φέρνει στο φως της δημοσιότητας μυστικές συμφωνίες του Γιώργου Παπανδρέου με τη Γερμανίδα Καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ και τον Γάλλο πρόεδρο Νικολά Σαρκοζί.

    Στο δημοσίευμα υπογραμμίζεται ότι τα δανεικά προς την Ελλάδα και η επιμονή για την υπογραφή της δανειακής σύμβασης από τον πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αντώνη Σαμαρά, συνδέεται άμεσα με πωλήσεις οπλικών συστημάτων ύψους 10.5 δις ευρώ. Η αγορά φέρεται να έρχεται ως αντάλλαγμα για τα δάνεια που η Ευρώπη παραχωρεί "απλόχερα" στη χώρα μας.

    Σύμφωνα με το δημοσίευμα, όταν στα τέλη Οκτωβρίου, η Γερμανίδα Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ και ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί συμφώνησαν με τον τότε Έλληνα Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου να χορηγήσουν στην Ελλάδα 110 δις ευρώ, το Συμβούλιο αποφάσισε αντίστοιχα ως αντάλλαγμα να συναινέσει η Ελλάδα στην αγορά στρατιωτικών προμηθειών από τη Γερμανία και τη Γαλλία, αξίας 10.5 δις ευρώ.



    Οι αγορές θα γίνονταν ισότιμα, ώστε καμία από τις ηγετικές δυνάμεις να μην μείνει παραπονεμένη. Σύμφωνα με στελέχη της ΝΔ, η αγορά θα περιελάμβανε φρεγάτες, Leopard τανκς από τη Γερμανία και Rafale μαχητικά αεροσκάφη από τη Γαλλία και άλλα.

    Στο δημοσίευμα τονίζεται ότι εκείνη την εποχή, ο Γιώργος Παπανδρέου ήταν πρωθυπουργός και θεωρητικά είχε το δικαίωμα να αναλάβει τη δέσμευση εκ μέρους της Ελλάδας.

    Τον ίδιο άλλωστε δελέασε ο γαλλογερμανικός άξονας, τονίζοντας ότι θα μπορούσε να μείνει στην εξουσία για δύο ακόμη χρόνια τουλάχιστον. Το διάστημα θα ήταν αρκετό για να νομιμοποιηθεί και η άτυπη συμφωνία αγοράς οπλικών συστημάτων.

    Αφού πραγματοποιεί ανασκόπηση στα αίτια της πτώσης της κυβέρνησης Παπανδρέου, αλλά και στις ανεπίσημες τότε διαρροές περί διεξαγωγής δημοψηφίσματος με το φόβο πραξικοπήματος, το δημοσίευμα της ιστοσελίδας καταλήγει στην ανάγκη της υπογραφής του Α. Σαμαρά στο "μαγικό χαρτί" της δανειακής σύμβασης, εξηγώντας ότι:

    "Αφού παραιτήθηκε ο κ. Παπανδρέου και δεν υπάρχει καμία επίσημη δέσμευση από την Ελλάδα, η εντολή αγοράς του υλικού άμυνας παραμένει εντελώς στον αέρα".

    Πράγματι, κανείς δεν αναμένει ότι η νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από τις προσεχείς εκλογές Φεβρουαρίου, το πιθανότερο με επικεφαλής τον Αντώνη Σαμαρά, θα θέσει στο τραπέζι πιθανές αγορές στρατιωτικού υλικού, όταν στο δημόσιο οι απολύσεις είναι μαζικότατες και μισθοί και συντάξεις έχουν μειωθεί στο ελάχιστο.

    Η υπογραφή, την οποία Γερμανία και Γαλλία ζητούν επίμονα από τον Σαμαρά έρχεται ως προϋπόθεση για την εκταμίευση της έκτης δόσης του δανείου προς την Ελλάδα.

    "Ωστόσο, αποτελεί την ασφαλιστική δικλείδα για την Μέρκελ και τον Σαρκοζί, ώστε ο πρόεδρος της ΝΔ να εκπληρώσει τις υποσχέσεις που δεν τήρησε ο Παπανδρέου", καταλήγει το δημοσίευμα.

    • factorx avatar
      factorx @ Homusrempelius 23/11/2011 12:04:50

      Η πηγή της είδησης δεν είναι έγγυρη

      • Homusrempelius avatar
        Homusrempelius @ factorx 23/11/2011 12:08:45

        neweurope.online αν το news 247 γραφει ψέματα τότε ναι !!!

  58. popolaros avatar
    popolaros 23/11/2011 11:59:11

    Συμφωνώ με το άρθρο-πολιτική τοποθέτηση.
    Ο Σαμαράς βρίσκεται ήδη στο σταυροδρόμι.
    Η απόφαση θα καθορίσει το μέλλον της Ελλάδας,Ευρώπης και το δικό του.
    Κάτι 'συμβιβαστικές λύσεις' που είδα στο Βήμα, ελπίζω να μην ισχύουν.
    Ιδίως ο Ολλανδός χθες ξεπέρασε κάθε όριο προσβολής.

    Αντώνη δύσκολα τα πράγματα αλλά εάν είχες βάλει εμπόδια και ζήταγες και εκλογές από νωρίς, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά.
    Εννοώ πέρσι και πρόπερσι, που περιμέναμε το παλαιό Πασοκ, το Τσίπρα, Καμμένο, μπας και δούμε λίγο αντιπολίτευση στη πιο δοσιλογική σπείρα που γνώρισε ο τόπος.
    Τώρα ίσως είναι αργά για δάκρυα.

  59. seven avatar
    seven 23/11/2011 12:00:32

    Καλημέρα.

    Ψάχνω να βρω να γράψω κάτι ψύχραιμο , ωραίο, μια καλή ιδέα βρε αδερφέ, που να δίνει την 6η δόση και να μην χρειαστεί να σκύψει το κεφάλι του κανείς μας.
    Πραγματικά δεν βρίσκω τίποτα , μου τραβούν την προσοχή τσιτάτα διάφορα , π.χ
    "Η ιστορία γράφεται με ΟΧΙ". Άκουγα προχθές τον Καρατζαφέρη να λέει στο ΜΕΓΑ δεν μπορώ να είμαι εγώ o υπεύθυνος που δεν θα πάρουν σύνταξη οι άνθρωποι το Δεκέμβριο. Το ίδιο είχε πει και ή Βάσω στη Βουλή πριν λίγο καιρό . Τι γίνεται τελικά συρόμαστε όλοι διακομματικά στις διαταγές των δανειστών μας ??? Είναι σωστό αυτό ??? Το θέλουμε ??? Είναι υποχρέωση μας λόγω των δανείων μας??? Και τέλος αυτά τα δάνεια ποιος τα πήρε – κατανάλωσε ??? Γιατί το αλήστου μνήμης τα φάγαμε μαζί δεν ισχύει αλλά ότι τα πληρώνουμε μαζί (άλλοι με υπογραφές και άλλοι με αίμα) ισχύει μια χαρά. Καταλήγοντας κατά την γνώμη μου η ερώτηση είναι αυτή Τα δάνεια θα τα πληρώσουμε ΝΑΙ ή ΟΧΙ . Αν θέλουμε να τα πληρώσουμε με οποιοδήποτε κόστος ας υπογράψει ο ΑΣ να προχωρήσουμε παρακάτω αν όμως δεν θέλουμε να τα πληρώσουμε ας δώσει μια συνέντευξη τύπου ο ΑΣ μαζί με τον ΚΚ (έκλεψα τη ιδέα από πιο πάνω) και να πάρουν θέση εθνική και καθαρή. Αφού όπως λέει και ο κ.Ροδινός δεν μπορούμε να βγούμε από τη Ευρωζώνη ας τραβήξουμε για τα χαρακώματα. Πάρτε όμως μια καθαρή απόφαση και αιτιολογημένη ξεκάθαρη ρε παιδί μου και πάμε μπροστά όλοι μαζί.

    • popolaros avatar
      popolaros @ seven 23/11/2011 12:25:58

      Τι περιμένεις από ένα πολιτικό σύστημα που το έχουν φακελωμένο εδώ και δεκαετίες οι διάφορες πολυεθνικές-λαδωτήρια.
      Τους κρατάνε από τα.....

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ seven 23/11/2011 13:06:47

      Το εγραψα εγω.Ολοι φωναζουν για υπογραφη αλλα δεν λενε τι ακριβως ζητουν.Δεν υπαρχει συγκεκριμενο κειμενο.
      Οποτε παιρνει την επιστολη που εστειλε στο Λαικο Κομμα και την ξαναστελνει ακριβως ιδια.
      Μπορει - αφου ολα ειναι συμβολικα - να το δεχθουν και να πανηγυρισουν ή να πουν οχι.Αν πουν οχι ομως πρεπει να γραψουν ποιο κειμενο θελουν.
      Εκει αρχιζει η διαπραγματευση του κειμενου που ουσιαστικα ειναι και η διαπραγματευση του μνημονιου που εχει υποσχεθει ο Σαμαρας.
      Με ποιους θα διαπραγματευοταν το μνημονιο αν οχι με τους ιδιους;

  60. geothe avatar
    geothe 23/11/2011 12:02:43

    Φτάσαμε λοιπόν στο σημείο χωρίς επιστροφή. Ο τίτλος του άρθρου είναι για μένα τα πάντα. Δεν μπορώ να μπω σε υποθέσεις γιατί δεν έχω ούτε το υπόβαθρο ούτε την πληροφόρηση για να το κάνω. Θα μιλήσω μόνο συναισθηματικά.
    Τώρα δυστυχώς ή ευτυχώς είναι η ώρα της ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ. Όσο ο Αντώνης Σαμαράς αντιστέκεται σε αυτό που οι χαρτογιακάδες των καναλιών χαρακτηρίζουν "απλό πράγμα" και προεξοφλούν την υπογραφή, τόσο η ελπίδα του ελληνικού λαού φουντώνει.
    Αν θα υποχωρίσει θα σημάνει και το τέλος της όποιας αντίδρασης σε αυτό το έκτρωματικό συνονθύλευμα που λέγεται Ευρώπη (ευρώ, ΟΝΕ ό,τι εσείς θέλετε).
    Τα συμφέροντα ξέρουμε πού ποντάρουν το καταλάβαμε και σήμερα το πρωί στη συνέντευξη του Φαήλου στο ΣΚΑΪ και στις τσιριχτές φωνούλες του "αριστερούλη" Λυριτζή... Ο Αντώνης Σαμαράς βρίσκεται σε ένα σημαντικό σταυροδρόμι... Οψόμεθα...

  61. marilou avatar
    marilou 23/11/2011 12:12:24

    Πες ΟΧΙ!παρε τους βουλευτες απ αυτην την κυβερνηση εκτρωμα κ βγαλτους ολους στον δρομο με αιτημα εκλογων..ΑΡΚΕΤΑ!!!!

  62. andreas gr avatar
    andreas gr 23/11/2011 12:17:12

    Να αποσυρει τους βουλευτες του και να καταγγειλει την κυβερνηση Παπαδημου,να μην ψηφισει τον προυπολογισμο και να ξεκινησει αμεσα συναντησεις με Τσιπρα και Κουβελη.Μονο οι πορωμενοι βλεπουν αυτοδυναμια Σαμαρα.Ηδη ο Κουβελης εκανε το ανοιγμα του σημερα προς τον Σαμαρα.Χρειαζεται αριστερο στηριγμα η ΝΔ αν θελει να κυβερνηση,κι οχι να αναλαβει την εξουσια για λιγους μηνες μονο.Το αντιμνημονιακο μπλογκ πρεπει να διευρηνθει και παλι μετα την αποχωρηση της ΝΔ περνοντας μερος σε μια συγκυβερνηση και να γινει ποιο συμπαγες.Γνωμη μου.

  63. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 23/11/2011 12:18:30

    Συμφωνώ απόλυτα θέλουν να κοντύνουν το Σαμαρά να το κάνουν πολιτικό νάνο ειναι η ώρα να σκεφθεί τι θέλει και εκείνος; Αν δεν φύγει γρήγορα από αυτό το πολιτικό μόρφωμα δεν έχει μέλλον ούτε αυτός ούτε η ΝΔ. Φύγε Αντώνη και άσε τους φίλους και αγαπητικούς του μνημονίου να μείνουν εκεί που ήθελαν από την αρχή.

  64. Γιάννης Δ. avatar
    Γιάννης Δ. 23/11/2011 12:29:10

    Από έναν ταπεινό Έλληνα και Νεοδημοκράτη προς τον Πρόεδρο Α. Σαμαρά: Αγαπητέ Πρόεδρε, όταν έχουμε μπροστά μας να πάρουμε μια κρίσιμη απόφαση πρέπει να είμαστε μόνοι μας...μόνοι μας αποφασίζουμε όπως και μόνοι μας θα υποστούμε μετά τις συνέπειες της όποιας απόφασής μας...είμαι σίγουρος πως θα ακούσεις αυτό που λέει η δική σου λογική και η δική σου ψυχή, κι όχι όσους προσπαθούν από δω και από κει να προκαταλάβουν την απόφασή σου...προσωπικά σου έχω μεγάλη εμπιστοσύνη ότι θα κάνεις το αληθινά καλό για εμάς τους Έλληνες...γιατί ξέρω ότι είσαι καλός άνθρωπος...ο Θεός να σου δίνει δύναμη σε τούτη τη δύσκολη στιγμή...όπως και σε όλους μας....

  65. unfair avatar
    unfair 23/11/2011 12:33:44

    Έχουν λύσει όλα τα άλλα θέματα των αποφάσεων της 26ης κ 27ης Οκτώβρη κ λείπει μόνο η υπογραφή του Σαμαρά! χαχαχα! ας γελάσω!
    Τα λεφτά της δόσης είναι για μισθούς κ συντάξεις! χαχαχα! ας γελάσω!
    Μας κάνουν να "βρίζουμε" τους Γερμανούς, που κ αυτοί πληροφορούνται από τα ανάλογα μεγκαλα κανάλια.
    Οι "καλές" αγορές δανείζουν ΜΟΝΟΝ με 6% κ 7% χώρες όπως η Ισπανία κ η Ιταλία.
    Hello! Ξυπνήσατε;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ unfair 23/11/2011 13:28:20

      Μα ουσιαστικά και εγώ αυτό ήθελα να πω πιο πάνω. Μπλόφα είναι η ιστορία όλη. Εντάξει, οι Γότθοι είναι πεισματάρηδες, είναι και χολερικοί, αλλά οχι και ηλίθιοι.
      Δηλαδή, αφήνουν μία χωρα χαλαρά να χρεωκοπήσει επειδή ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεσμεύθηκε με κάθε τρόπο, αλλά δεν βάζει μία τζίφρα σε ένα κ...χαρτο που θα παραπέσει σε ένα συρτάρι των Βρυξελλών και αν... Αυτό μου φαίνεται πάρα πολύ μεγάλο παραμύθι για να το χάψω.

  66. prokat avatar
    prokat 23/11/2011 12:43:37

    όποιος άνθρωπος έχει αξιοπρέπεια δεν ανέχεται όλοι οι αποτυχημένοι διορισμένοι υπαλληλισκοι των Βρυξελλών μεταξύ των οποίων και ο πρσινοφρουρός διορισμένος "σωτήρας" Λουκάς να απαιτούν το εξευτελισμό μιας παράταξης καθαρά ευρωπαικής κι ενός λαού γενικότερα. Καμμία υπογραφή στο Θυληκό απομεινάρι του Χόνεκερ και τον απόγονο Ερυθρού Χμέρ. Τα δημοκρατικά τους ήθη στο Βιετνάμ και στη Λειψία.

  67. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 23/11/2011 12:50:48

    Αυτή την ώρα που γράφω ο πασοκος Παπαϊωάννου ειρωνεύεται τον Σαμαρά, όσο για τις εκλογές κάνει ό,τι δεν ξέρει τίποτα.
    Σαμαρά απέσυρε την στήριξη από την κυβέρνηση του πασοκ (γιατί περί αυτού πρόκειται) και ζήτα εκλογές.
    Θα πέσουν σε μισή μέρα, θα αναλάβει ο λαός για τα υπόλοιπα.
    Ρίξε επιτέλους το πασοκ να ξεβρωμίσουμε απο την σαπίλα.

  68. Αντώνης avatar
    Αντώνης 23/11/2011 12:52:11

    Ας τελειώνουμε με αυτό το πράγμα που λέγεται συγκυβέρνηση. Εκλογές τώρα!

  69. tommy avatar
    tommy 23/11/2011 13:01:16

    " Γιατί, Αντώνη, ό,τι κάνουμε σ΄ αυτήν την ζωή αντηχεί στην αιωνιότητα

    (What we do in life echoes in eternity, για να τους το πεις και αγγλικά)

    Να τό πεί ! ΑΣΦΑΛΩΣ και να το πεί! αλλά μήπως για το καταλάβουν θα έπρεπε να το εκφράσει στην βαρβαρική έτσι;;

    ΅΅ Whatever we do in this life echoes TO eternity ".....

  70. Ioannis avatar
    Ioannis 23/11/2011 13:03:54

    k. SAMARA
    H ELLADA PANW APO OLOUS KAI OLA,
    THN TELEYTAIA FORA POU SAS APEYTHINTHIKA, MAS APOGOHTEYSATE MESA
    SE 24 WRES ME KYVERNHSH SYNERGASIAS.

    ELPIZW AYTH THN FORA NA APODIXETE OTI EIMASTE APOGONOI AYTWN
    POU ANTISTATHIKAN KAI THISIASTIKAN STIS THERMOPYLES, STHN SALAMINA, STHN POLH, STO SAGGARIO, STHN SMYRNH, STO ROUPEL, STO GORGOPOTAMO, STHN KYPRO!
    EMPROS LOIPON EIMASTE ELLHNES, h EIMASTE GREKOI!!!
    PERIMENOUME

    ME TIMH
    IOANNIS N. MALLAS

  71. Kennan avatar
    Kennan 23/11/2011 13:05:07

    Εξυπνακισμοί της συμφοράς. Δεν κατάλαβες ότι η φράση είναι από τον Gladiator και θα έχει τους λόγους του που την βάζει ο Φάκτορας;

    • tommy avatar
      tommy @ Kennan 23/11/2011 16:03:49

      Α! συγνώμην εγώ δεν κατάλαβα...
      Ο αρθρογραφος ίσως να κατάλαβε...
      ....αλλά εσύ φίλε σίγουρα όχι.

  72. αριστερος avatar
    αριστερος 23/11/2011 13:10:49

    Να μην κανει πισω με τιποτα. Βγηκαν και οι βαψομαλλιαδες τωρα να μιλησουν. Καλα ελεγε ο Εθναρχης -φερουν το ψεμα επι της κεφαλης.

  73. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 23/11/2011 13:10:54

    ΟΧΙ

  74. Παρατηρητής + Κυάλια avatar
    Παρατηρητής + Κυάλια 23/11/2011 13:10:54

    Να πεί ΟΧΙ. Τέλος στους εκβιασμούς. Η Ελλάδα είναι το μεγάλο πειραματόζωο. Εάν υποκύψει θα μας κρατάνε για χρόνια στο χέρι. Ξεχάστε εθνική κυριαρχία. Εάν επί όχι θα διατηρήσουμε την εθνική μας αξιοπρέπεια. Μπορεί να φτωχύνουμε σε ένα βράδυ αλλά δεν θα ξεφτιλιστούμε. Οι ερωτήσεις μου τρεις 1. έχει συσπειρωθεί ο κόσμος για μια πιθανή μετάβαση στην δραχμή ; 2. έχει ο κομματικός μηχανισμός τα στελέχη που θα οργανώσουν την οικονομία στην μετά ευρώ εποχή ; 3. Υπάρχει καμμιά σκέψη για ανεξάρτητη παρουσία της ΝΔ στα ΜΜΕ και ειδικά στην τηλεόραση ; Και τα τρία καθοριστικής σημασίας κατά την γνώμη μου.

  75. amt avatar
    amt 23/11/2011 13:14:33

    ΤΟ ΒΗΜΑ γράφει: "Eνα βήμα πριν από την «υπογραφή» ο Σαμαράς".

    Έχει βάση ή προβοκάρει;;. Εδώ: http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=431633&h1=true

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ amt 23/11/2011 13:18:22

      Το αποδίδει όμως σε "συνεργάτες" του Σαμαρά. Είναι μήπως οι ίδιοι συνεργάτες που του έλεγαν να συμμετάσχει στην κυβέρνηση Παπαδήμου;

      • amt avatar
        amt @ Αυτόνομος 23/11/2011 13:22:15

        Δεν ξέρω ρε παιδιά. Εγώ ρωτάω για να έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα. Το ΟΧΙ είναι η τελευταία γραμμή άμυνας της χώρας κι η τελαυταία ευκαιρία πολιτικής σωτηρίας του Σαμαρά.

        • amt avatar
          amt @ amt 23/11/2011 13:58:39

          ΤΟ ΒΗΜΑ μάζεψε το ρεπορτάζ !!!! “Eνα βήμα πριν από την «υπογραφή» ο Σαμαράς”. ΧΑ!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ amt 23/11/2011 13:31:59

      Εντάξει, και να υπογράψει εγώ θα τον δικαιολογήσω.
      Αλλά...
      Αλλά μην ακούσω κανέναν εδώ μέσα να λέει ότι έχει στόφα μεγάλου ηγέτη ή να γράφει το "ηγέτης" με κεφαλαίο το Η.
      Τουλάχιστον, ας αποδειχθεί συνετός, εργατικός και τίμιος διαχειριστής.
      Προσωπικά, αρκούμαι και στα λίγα, φτάνει να είναι τελέσφορα.

  76. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 23/11/2011 13:15:46

    H iefimerida.gr του κολητού της Ντόρας, του ΓΑΠ και του ...Θέμου προετοιμάζει το έδαφος για τη νέα αποστασία - έτσι για να επιβεβαιωθούν αυτοί που υποστηρίζουν ότι το παιχνίδι είναι στημένο από την Αθήνα:

    "Προετοιμασμένοι ακόμα και να αποχωρήσουν από τη Νέα Δημοκρατία σε περίπτωση που ο Αντώνης Σαμαράς δεν συναινέσει στο αίτημα που εκφράζεται απ όλη την Ευρώπη να υπογράψει τις εγγυήσεις που ζητούνται από τη χώρα μας είναι κάποιοι από τους βουλευτές του κόμματος. Οι πληροφορίες έχουν φτάσει σε επιτελείς του Αντώνη Σαμαρά και συνυπολογίζονται σε σχέση με την οριστική απόφαση που θα πάρει ο πρόεδρος της ΝΔ.

    Όλη την μέρα χθες είχαν επιστρατευθεί οι αντιπρόεδροι του κόμματος, οι κ.κ. Δήμας και Αβραμόπουλος, οι οποίοι έχουν προσωπική εικόνα για το κλίμα που επικρατεί σε Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες για την ΝΔ κι έχουν ένα δίκτυο σημαντικών επαφών. Πηγές της Συγγρού έλεγαν ότι η επιστολή που έστειλε στις 13 του μηνός ο κ. Σαμαράς στους ηγέτες του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος θα μπορούσε να αποτελέσει βάση για μια διαβούλευση με τις Βρυξέλλες προκειμένου να υπάρξει απεμπλοκή από το θέμα και να εκταμιευθεί η 6η δόση εγκαίρως.

    Ωστόσο, οι ανησυχίες πολλών βουλευτών για την εξέλιξη που μπορεί να έχει το ζήτημα είναι έντονες . Είναι χαρακτηριστικό ότι ο τομεάρχης Εσωτερικών Χρήστος Ζωής μιλώντας στη ΝΕΤ προέτρεψε τον κ. Σαμαρά να υπογράψει λέγοντας ταυτόχρονα πως «πρόκειται για επιδίωξη των πιστωτών μας να καταστούν επικυρίαρχοι και στο πολιτικό παιχνίδι στη χώρα μας».

    Υπάρχει όμως και μια ομάδα σημαντικών στελεχών που προς το παρόν σιωπούν και περιμένουν την κίνηση που θα κάνει ο κ. Σαμαράς. Πρόκειται για βουλευτές πιο μετριοπαθείς οι οποίοι σε κατ ιδίαν συζητήσεις δεν κρύβουν την άποψη τους πώς ο πρόεδρος του κόμματος πρέπει να δείξει πιο συγκαταβατική στάση για να μην χρεωθεί η Νέα Δημοκρατία ενδεχόμενες απρόβλεπτες εξελίξεις, όπως η ασύντακτη χρεοκοπία και η αποχώρηση από την Ευρωζώνη.

    Μάλιστα οι πιο δυναμικοί από αυτούς εκμυστηρεύονται ότι αν αυτό συμβεί οι ίδιοι δεν θα έχουν θέση στη Νια Δημοκρατία προαναγγέλλοντας την αποχώρηση τους...."

  77. panais avatar
    panais 23/11/2011 13:18:15

    Είναι σαφές ότι ο Σαμαράς αισθάνεται απελπιστικά μόνος απέναντι: α) σε όλη την Ευρώπη, β) σε όσους εντός Ελλάδος θέλουν να του ανακόψουν το δρόμο προς την εξουσία (Παπαδήμο, ΠΑΣΟΚ, διαπλοκή), γ) στο μισό (σχεδόν) κόμμα του. Γι' αυτό και ανέχεται όλο αυτόν τον καιρό τις ιταμές απειλές τους και δεν τα έχει βροντήξει. Γι' αυτό άλλωστε και αναγκάσθηκε να στηρίξει την κυβέρνηση Παπαδήμου, κάνοντας έτσι το χατήρι σε όσους ήθελαν να δέσουν την Ελλάδα στις αλυσίδες του μνημονίου για πολλά - πολλά χρόνια.

    Η μόνη λύση είναι να προσφύγει ο Σαμαράς στο ΛΑΟ! Να πει: ΕΣΕΙΣ με αναδείξατε ηγέτη της ΝΔ, ΕΣΕΙΣ πείτε μου αν θέλετε να υπογράψω ή όχι. Όπως έγραψε κι ένας άλλος φίλος του Antinews χθες, ας στηθούν πρόχειρες κάλπες σε όλη την Ελλάδα, όπως έγινε τον Νοέμβριο του 2009. Το ηχηρό ΟΧΙ που θα ακουστεί από ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ Έλληνες, θα σπάσει την αίσθηση της απομόνωσης και θα βουλώσει το στόμα όλων των παπαγάλων της διαπλοκής. Και ας πει μετά στη Μέρκελ και την παρέα της σταράτα: "αν θέλετε να ρισκάρετε ολόκληρη την ευρωπαϊκή οικονομία, εμπρός: κόψτε μας την 6η δόση. Άλλωστε, με τη συνταγή που μας επιβάλλετε, το τέλος της ελληνικής οικονομίας είναι, ούτως ή άλλως, προ των πυλών".

    -Υπάρχουν κίνδυνοι στην όλη υπόθεση;
    -Απερίφραστα, ΝΑΙ. Μπορεί να τον εγκαταλείψουν ένα σωρό βουλευτές της ΝΔ και να προσχωρήσουν στη Ντόρα. Μπορεί να μην καταβληθεί η 6η δόση, έστω για να μην φανεί ότι το ευρωπαϊκό ιερατείο διατυπώνει απειλές που δεν είναι διατεθειμένο να τηρήσει. Μπορεί ο Παπαδήμος ή ο Βενιζέλος να μην καταβάλουν μισθούς και συντάξεις Δεκεμβρίου για να πουν ότι ο Σαμαράς σπρώχνει την ελληνική οικονομία στο γκρεμό. Μπορεί στο φινάλε να μη γίνει ποτέ Πρωθυπουργός ο Αντώνης.

    ΑΛΛΑ: είναι σαφές ότι η στρατηγική της "καταδρομικής" κατάληψης της εξουσίας (κοιμίζω το κατεστημένο μέχρι να γίνω Πρωθυπουργός, οπότε ξερριζώνω διαπλεκόμενα και βάζω τους υπολοίπους στη θέση τους) εξάντλησε τη δυναμική της. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να τον αφήσουν να ανέβει στην εξουσία αν δεν δεσμευθεί ότι θα γίνει εκτελεστικό όργανο του Βερολίνου και των Βρυξελλών.

    ΑΡΑ: ήρθε αναπόδραστα η ώρα της αλήθειας.

    Αντώνη Σαμαρά: πες το μεγάλο ΟΧΙ και υπερασπίσου την τιμή σου!

    Φαήλο, Χρύσανθε και όσοι άλλοι φίλοι του Σαμαρά διαβάζετε αυτές τις γραμμές: ΖΗΤΗΣΤΕ ΝΑ ΣΤΗΘΟΥΝ ΚΑΛΠΕΣ ΣΤΙΣ ΝΟΔΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ!!

    Φίλοι του Antinews: μόλις (μακάρι) μας δοθεί η ευκαιρία, πηγαίνετε όλοι να ψηφίσετε και δώστε στο Σαμαρά την εντολή και τη δύναμη για να κρατήσει την Ελλάδα στα πόδια της!!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ panais 23/11/2011 13:22:21

      Πες το μεγάλο ΟΧΙ, υπερασπίσου την τιμή ΜΑΣ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ panais 23/11/2011 14:45:17

      Γιατί θεωρείς "κίνδυνο" το ενδεχόμενο να φύγουν τρεις ντιντήδες και πέντε νεοφιλελεύθερα απολειφάδια και να πάνε στο ντορόκομμα;

      • panais avatar
        panais @ Αυριανιστής 23/11/2011 14:51:04

        Γιατί θα του ανακόψουν το δρόμο προς την εξουσία. Πολύ πιθανό, μάλιστα, αν το κατεστημένο καταφέρει να μεταθέσει τις εκλογές για πολύ αργότερα, να διαλυθεί τελείως η ΝΔ.

        Είπαμε: όσο δεν μιλάει ο λαός, διαπλεκόμενα-ΠΑΣΟΚ-Βερολίνο-Βρυξέλλες αλωνίζουν!

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ panais 23/11/2011 14:54:33

          Θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω σφόδρα για το ότι θα "διαλυθεί", όπως λες, η ΝΔ, αν κάποτε μπορέσει και απαλλαγεί από το έρμα του μεσαιοχωρίτικου νεοφιλελευθερισμού.

  78. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 23/11/2011 13:21:21

    Αντώνη, γόρδιος δεσμός μπροστά σου...
    Μπορείς να τον κοιτάς απλά ή να τον κόψεις...
    Ο κόσμος σε στηρίζει, ακόμα και αυτοί που αμφιβάλλουν...καν΄το και θα δεις το πραγματικό μέγεθος αυτών που σε διαβάλουν και των φερεφώνων τους...Θα σκορπίσουν...

  79. Σταύρος avatar
    Σταύρος 23/11/2011 13:23:45

    Σε καταλαβαίνω απόλυτα!
    Τι να λατρέψεις κι εσύ ρε φουκαρά από ένα πρόσωπο που μοιάζει του... μπαμπά!

  80. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 23/11/2011 13:24:37

    Σε όποιον διεξέρχεται τις γερμανόφωνες εφημερίδες των ημερών κάνει εντύπωση η λέξη προς λέξη ταύτιση τους όχι μόνο του περιεχομένου σε σχέση με την "υπογραφή Σαμαρά".
    Αντιλαμβάνεται κανείς ότι το copy paste έχει κεντρικό νου και ότι κατευθύνεται προπαγανδιστικά με τίτλους του τύπου "οι συντηρητικοί οδηγούν την Ελλάδα στο γκρεμό".
    Καθόλου τυχαία στις ίδιες αυτές εφημερίδες (γερμανικές κι αυστριακές) εγκωμιάζεται και φιλοξενείται η γνωστή κυρία και ο πρώην Υπέξ και νυν ευροβουλευτής.

  81. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 23/11/2011 13:38:17

    Αντώνη Σαμαρά,

    για την εκταμίευση της 6ης δόσης έκανες όσα αναπόφευκτα έπρεπε.
    Την υπογραφή καθυπόταξης και ταπείνωσής σου από τα πουλέν των τραπεζιτών δε χρειάζεται να τη βάλεις. ΟΧΙ.
    Οι Έλληνες είναι καιρός να σκεφτόμαστε και να δράσουμε ώστε να πάψουμε να είμαστε εξαρτημένοι δοσάκηδες.

  82. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 23/11/2011 13:41:03

    ΑΝΤΙ ΑΛΛΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ...

    Η Σατραπεία

    Τι συμφορά, ενώ είσαι καμωμένος
    για τα ωραία και μεγάλα έργα
    η άδικη αυτή σου η τύχη πάντα
    ενθάρρυνσι κ' επιτυχία να σε αρνείται·
    να σ' εμποδίζουν ευτελείς συνήθειες,
    και μικροπρέπειες, κι αδιαφορίες.
    Και τι φρικτή η μέρα που ενδίδεις
    (η μέρα που αφέθηκες κ' ενδίδεις),
    και φεύγεις οδοιπόρος για τα Σούσα,
    και πιαίνεις στον μονάρχην Αρταξέρξη
    που ευνοϊκά σε βάζει στην αυλή του,
    και σε προσφέρει σατραπείες και τέτοια.
    Και σύ τα δέχεσαι με απελπισία
    αυτά τα πράγματα που δεν τα θέλεις.
    Αλλα ζητεί η ψυχή σου, γι' άλλα κλαίει·
    τον έπαινο του Δήμου και των Σοφιστών,
    τα δύσκολα και τ' ανεκτίμητα Εύγε·
    την Αγορά, το Θέατρο, και τους Στεφάνους.
    Αυτά πού θα στα δώσει ο Αρταξέρξης,
    αυτά πού θα τα βρείς στη σατραπεία·
    και τι ζωή χωρίς αυτά θα κάμεις.

    Κωνσταντίνος Π. Καβάφης (1910)

    • skpt avatar
      skpt @ ΝΙΚΟΣ 23/11/2011 15:45:00

      Μπάβο σου Νίκο !!!! Φοβερή έμπνευση !!!!

  83. dim avatar
    dim 23/11/2011 13:42:06

    οχι μονο ο Σαμαρας αλλα κανενας μας να μην υπογραφει στις τραπεζες οταν παιρνει δανεια ουτε οταν αγοραζουμε με πιστωτικη καρτα .
    Επιτελους ,θα πρεπει να αρκουνται στον λογο της αντρικης μας τιμης οτι θα τα ξεπληρωσουμε οταν αυτο ειναι εφικτο .τελεία .

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ dim 23/11/2011 14:04:46

      Καμμία σχέση το παράδειγμα σου με την σημερινή κατάσταση της χώρας. Η χώρα έχει συνέχεια και δεσμεύεται από την εκάστοτε κυβέρνηση της. Υπογραφές των πολιτικών αρχηγών , υποψηφίων πρωθυπουργών, μελλοντικών αρχηγών κομμάτων, οπλαρχηγών, υπάτων κλπ είναι απλώς περιττά και άνευ νοήματος πράγματα.
      Εντελώς άλλο θέμα ότι στη συγκεκριμένη κατάσταση υπάρχει εγκλωβισμός αμφοτέρων των πλευρών στα "όχι" τους. (Και δυστυχώς η αδύνατη πλευρά είμαστε εμείς)

  84. Νικηφoρος Φωκας avatar
    Νικηφoρος Φωκας 23/11/2011 13:44:00

    Αντωνη θα το επαναλαβω.... φτωχοι εχουμε ξαναζησει, ΝΤΡΟΠΙΑΣΜΕΝΟΙ ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ....

    Ενω οι 'φιλοι' μας οι ευρωπαιοι παροτι εχουν συνηθισει να ζουνε ντροπιασμενοι θα δυσκολευτουν να ζησουν και φτωχοι... και ο νοων νοειτω..

  85. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 23/11/2011 13:49:18

    Στις 29/11 ο Σαμαράς - γύρισε την πλάτη στο 80% των Βολευτών του κόμματός του και συνομίλησε απευθείας με τη Βάση του. Τα μηνύματα που έστειλε , έγιναν δεκτά πανηγυρικά και εξελέγη ομοίως πανηγυρικά, αρχηγός.
    Σήμερα, δικαιούται να κάνει το ανάποδο;
    Απλώς, διερωτώμαι.

  86. Paradise avatar
    Paradise 23/11/2011 14:12:12

    OXI, ακόμα και η κυρά Κούλα στη Λαϊκή σήμερα, ΟΧΙ έλεγε να πεις. Σε στηρίζει ο κόσμος ! Τι 6η τι 7η , τι το λουρί της μάνας. Πάμε χαμένοι. p.

  87. Jean avatar
    Jean 23/11/2011 14:13:15

    Αν τα πράγματα μετά την ενημέρωση από τον πρωθυπουργό κ.Παπαδήμο είναι όπως τα είπε η Μέρκελ (θέλει τις υπογραφές των πολιτικών αρχηγών που στηρίζουν την κυβέρνηση) η λύση είναι απλή. Να μη στηρίζει την κυβέρνηση. Απόσυρση την εμπιστοσύνης προς την κυβέρνηση Παπαδήμου.

  88. juliet avatar
    juliet 23/11/2011 14:18:28

    ..................Ραγιάς,έλεγε ,τι θα πη ραγιάς;ραγιάς δε θα πη τίποτε .Μη σ' ακούσω ,μωρέ Γιωργή ,και πης πιά ραγιάς .Ελληνας να λες !Καταλαβαίνεις.
    Είσαι Ελληνας!Είμαστε Ελληνες!
    ..................................................................
    Μπορούμε να ζήσουμε με λίγα ,αλλά στο τιμόνι της Πατρίδας θα πρέπει να είναι ΕΛΛΗΝΑΣ.Θα πολεμήσουμε για την τιμή και την ανεξαρτησία της χώρας μας με αξιοπρέπεια ,θα πρέπει να κληρονομήσουνε τα παιδιά μας περηφάνεια και όχι υποτέλεια.Θα πρέπει να δεχτούμε τους άξιους ,να πρέπει να δεχτούμε ότι όλοι μαζί κτίζουμε την τύχη μας ,το μέλλον μας,τη χώρα που θα μείνουνε οι Ελληνες του αύριο.Σεμνά και χωρίς έπαρση πρέπει να δώσουμε τα χέρια .Δεν είναι υποτιμητικό, Ελληνες ,να απλώσουμε το χέρι στον αγράμματο ,στο φτωχό ,να χαΐδέψουμε το παιδί που το έχει ανάγκη.Οι άξιοι προέρχονται και από ταπεινά σπίτια ,δεν είναι όλοι από τζάκια.Αλλά σ΄όλα αυτά υπάρχει μία προΰπόθεση ..........επιτέλους κάποιος θα πρέπει να ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ!

  89. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 23/11/2011 14:25:08

    Η αξία σου Αντώνη βρίσκεται στα ¨ΟΧΙ¨ που λες.
    Γι΄αυτό σε γουστάρουμε. Μείνε όπως σε ξέρουμε.

  90. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 23/11/2011 14:33:29

    ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ ?
    ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΘΗΚΑΜΕ ......
    ΘΑ ΧΑΘΕΙ ΟΛΗ Η ΚΥΠΡΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .
    ΤΟ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ.
    ΟΙ ΞΕΝΟΙ,ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ,ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ, ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΑΙΙΚΟ,
    Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ,ΣΥΣΣΩΜΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ
    Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ... ΑΔΙΚΟ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ?
    ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ κ. ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ , ΠΕΣ "ΝΑΙ" .

  91. Kanaris avatar
    Kanaris 23/11/2011 14:44:08

    @Σταύρος:
    Βοήθησε με σε παρακαλώ να καταλάβω: από τα γραφόμενα μου κρίνεις ότι είμαι οπαδός της Μπακογιάννη ????. Η ερώτηση μου είναι καλοπροαίρετη. Μπορείς αν θέλεις να ζητήσεις και το mail μου από τον factora, αν κρίνεις σκόπιμο να μου απαντήσεις ιδιωτικά.

  92. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 23/11/2011 14:45:15

    Aγαπητέ Νικηφόρε Φωκά, χτες έγραφα συμπτωματικά τα εξης:

    Η ΕΘΝΙΚΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΙΜΑΤΑΙ ΣΕ ΧΡΗΜΑ ΟΥΤΕ ΣΕ ΧΡΥΣΑΦΙ. ΑΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ. ΑΝ ΤΗ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΙ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΤΩΧΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΙ. ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ.

  93. fot avatar
    fot 23/11/2011 14:47:25

    Αγιε πειραιώτη όχι προπαγάνδα.
    Ο Καρατζαφέρης είπε εξ'αρχής όχι στο σχέδιο Αναν.
    Ο Καραμέλος δεν είπε όχι.
    Είπε ότι νομίζουν οι κύπριοι.

  94. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 23/11/2011 14:51:21

    Πάντως ο πολύς κόσμος στα καφενεία, γνωρίζει για εκλογές στις 19 Φεβρουαρίου. Αυτό είναι το δυνατό χαρτί του Σαμαρά.

  95. hdgr avatar
    hdgr 23/11/2011 14:57:44

    Οι δανειστές δεν θέλουν μόνο να πάρουν πίσω τα χρήματα τους ... με το αζημίωτο βέβαια.
    Θέλουν επιπλέον να ποδηγετήσουν την χώρα -οικονομικά και πολιτικά- ώστε και να απομυζήσουν τον όποιο πλούτο της χώρας και να την αξιοποιήσουν για την υλοποίηση των σχεδίων τους στην ευρύτερη περιοχή.

    Εφιάλτες πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν. Έτσι και σήμερα οι σύγχρονοι εφιάλτες
    , μεταξύ τους εξέχουσα θέση έχει εκείνος των υπέρβαρων φιλοδοξιών αλλά δεν είναι ο μόνος, δίνουν χέρι βοηθείας στους " εταίρους" .

    Ο Αντώνης Σαμαράς έκανε μεγάλο λάθος δεχόμενος την απόφαση της 26ης Οκτωβρίου και κατ' επέκταση την ''Πασοκική-μνημονιακή" κυβέρνηση Παπαδήμου υπό την δαμόκλειο σπάθη της 6ης δόσης.

    1. Εν δυνάμει αυτό σημαίνει αποδοχή του συνόλου του χρέους χωρίς να εξεταστεί αν κάποιο τμήμα του είναι και μπορεί να κηρυχθεί επαχθές. Αυτό σε συνάρτηση με το μέγα θέμα της υπαγωγής του στο Αγγλικό δίκαιο.

    2.Σημαίνει επίσης αποδοχή , στην ουσία, της μνημονιακής πολιτικής που συνοδεύει την δανειακή σύμβαση.

    Αυτά μάλιστα όταν εντείνεται η κρίση στην ευρωζώνη , κρίση που δεν οφείλεται στην Ελλάδα , είναι εγγενής και ενισχύεται από τις πολιτικές που εφαρμόζονται.

    3. Συμμετέχοντας η ΝΔ στην κυβέρνηση Παπαδήμου στην ουσία γίνεται συνένοχος
    όχι μόνο στα όποια μνημονιακά μέτρα ψηφιστούν από δω και πέρα αλλά και στις προηγηθείσες πολιτικές.
    Δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια ή να βαφτίζουμε το ψάρι κρέας.
    Η κυβέρνηση Παπαδήμου -εκτός από τα νέα μέτρα- θα υλοποιήσει και μέτρα της κυβέρνησης ΓΑΠ με τα οποία η ΝΔ είχε σφόδρα διαφωνήσει.

    Δεν αποτελεί επιχείρημα-δικαιολογία ούτε " η συνέχεια του κράτους " ούτε το "αναπόφευτο" της κατάστασης.

    Ό, τι θεωρείς λάθος δεν το συνεχίζεις αλλά το αλλάζεις . Διαφορετικά ή έλεγες ψέματα ή συνεχίζεις το ίδιο λάθος.

    Ό,τι θεωρείς βλαπτικό για την Πατρίδα και την Εθνική Κυριαρχία δεν μπορείς να το δέχεσαι ως μοιραίο , την μοίρα την αποδέχονται οι μοιραίοι , οι πατριώτες την διαμορφώνουν.

    4. Παράλληλα δόθηκε χρόνος (πόσος άραγε;)

    α. Στο Πασόκ να ανασυνταχθεί όπως και όσο μπορεί . Στην φαρέτρα του προστέθηκε (και να το θυμηθείτε) το βέλος της συνενοχής της ΝΔ,για το ΛΑΟΣ δεν χρειάζεται να αναφερθούμε.

    β. Στην εγχώρια διαπλοκή και στους ξένους εντολοδόχους τους να προετοιμάσουν
    -αν τους χρειαστει- διάδοχο σχήμα που θα χορεύει μνημονιακά.

    Για όλους τους παραπάνω λόγους -και όχι μόνο- ο Αντώνης Σαμαράς με τις τελευταίες επιλογές του αυτοπαγιδεύτηκε , αυτοακυρώθηκε.

    Σήμερα , πλέον αυτό είναι ολοφάνερο. Υπό την απειλή της 6ης δόσης ο Αντώνης Σαμαράς έγινε μέρος ενός παζλ που αν ολοκληρωθεί όπως θέλουν οι κατασκευαστές του -πέραν των άλλων και πιο σημαντικών για την Πατρίδα-ο ίδιος θα βρεθεί τσαλακωμένος και ταπεινωμένος ανεπανόρθωτα.

    Μπορεί ακόμα να σώσει την παρτίδα;

    Ναι , αν ακούσει τις πατριωτικές φωνές εντός και εκτός της ΝΔ.

    Ναι , αν σκεφθεί και πράξει τελικά ως ηγέτης μια χώρας και όχι ως ηγέτης μιας παράταξης που εκτός από πατριώτες (στην μεγάλη πλειοψηφία) κρύβει και εφιάλτες.

    Ίδωμεν.

  96. Ένας Τυχαίος avatar
    Ένας Τυχαίος 23/11/2011 16:54:28

    Οι Μονομάχοι να ετοιμαζόμαστε...

  97. dimitris avatar
    dimitris 23/11/2011 18:19:37

    Καμία υπογραφή που να εξεφτελίζει την χώρα. Εκλογές εδώ και τώρα προτού προλάβει το πασοκ να ανασυνταχθεί

  98. sam530 avatar
    sam530 23/11/2011 21:26:37

    Αγαπητοί φίλοι από ότι βλέπω η αυτοϊκανοποίηση καλά κρατεί.
    Το θέμα είναι ότι κατόπιν πιέσεων ή ''πιέσεων'' πρίν και τώρα, συγκυβερνούμε με
    λαμόγια.
    Πέρνοντας την ευκταία περίπτωση των πιέσεων, οι δεσμεύσεις Α.Σ. είναι προϊόν
    εκβιασμού, και σαν τέτοιο προϊόν πρέπει να αντιμετωπισθεί.
    Οι εκβιαστές δεν αντιμετωπίζονται ούτε με την αλήθεια ούτε με ευγένεια.
    Η λύση είναι μία εκλογές, με προεκλογικές θέσεις, επαναπροσδιορισμός του
    χρέους και τα λαμόγια φυλακή. ειδάλλως η αυτοδυναμία θα καταστεί όνειρο
    απατηλό.

    Ιωάννη χαιρετίσματα
    Γ.Σ

  99. Android avatar
    Android 24/11/2011 00:06:29

    Και λέω τι μου θυμίζει ο τίτλος! http://youtu.be/20M0mP58LvA

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.