#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/03/2012 08:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αντώνη, κάν’ το όπως το 2009!



 Του Κώστα Ροδινού

Μόλις είχε τελειώσει η συνέντευξη του Αντώνη Σαμαρά στον ANT1 μου τηλεφώνησε  θυμωμένος ένας φίλος, που  με ...απειλεί ότι θα ψηφίσει Καμμένο: «Γιατί όλα αυτά τα πράγματα δεν βγήκε να τα εξηγήσει ο Σαμαράς  τον περασμένο Νοέμβριο;»

«Την ίδια απορία έχω και εγώ»! Η αλήθεια είναι ότι η ΝΔ διέπραξε το λάθος να θεωρήσει τους ψηφοφόρους της  ...δεδομένους! Η χρόνια ασθένεια της παράταξης! Ελπίζω να έλαβαν το μήνυμα, έστω και αργά.

Η νέα εκδοχή του  «λεφτά υπάρχουν»

Νομίζω ότι το  νεόκοπο φαινόμενο των "Ανεξάρτητων" εξηγήθηκε επαρκώς εδώ: «Ο στοχευμένος κατακερματισμός της κεντροδεξιάς», και «Μοναδικός στόχος του κόμματος Καμμένου είναι να μην κυβερνήσει η ΝΔ».

 

Πρόκειται για μια κακόγουστη επανάληψη του «λεφτά υπάρχουν»! Οι "Ανεξάρτητοι" μας λένε τα ίδια πράγματα με διαφορετικό τρόπο, ελπίζοντας  να ξεγελάσουν τον κόσμο!

Εκείνο που θέλω να υπογραμμίσω είναι ότι πρόκειται για   ένα  ανεύθυνο μόρφωμα,  με  παρωχημένο,  λαϊκίστικο  λόγο,  χωρίς φαντασία. Αφόρητες γενικότητες και κοινότυπα συνθήματα. Αν η ΝΔ είχε εξηγήσει πειστικότερα τους λόγους που την οδήγησαν να στηρίξει την κυβέρνηση Παπαδήμου, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά.

Όχι πως δεν θα εκδηλωνόταν η πρωτοβουλία του Καμμένου. Ήταν έτοιμος από  καιρό. Αφορμή ζητούσε. Το ίδιο ισχύει και για μερικούς εκ των βουλευτών που τον ακολούθησαν. π.χ. Ο κ. Μαρκόπουλος ήταν χολωμένος που δεν έγινε  νούμερο 2  μετά τον Πρόεδρο! Στη συνέχεια γιατί δεν επελέγη  Γραμματέας.  Η κ. Κουντουρά, γνώριζε  ότι δεν εκλεγόταν. Το ίδιο γνώριζαν και ο κ. Μελάς και ο κ. Ζώης. Οι δύο τελευταίοι μάλιστα είχαν ζητήσει να μην συμπεριληφθούν στα ψηφοδέλτια  νέοι υποψήφιοι για να ....διευκολυνθεί η εκλογή τους! Πλειοδοτούν  σε πατριωτισμό ελπίζοντας στην  εκλογική τους διάσωση!

Ο ορυμαγδός δημοσκοπήσεων και σενάρια συγκυβέρνησης

Το Σαββατοκύριακο ο ελληνικός λαός δέχθηκε μια ομοβροντία δημοσκοπήσεων  οι οποίες, κατά έναν ...περίεργο τρόπο, κατέληγαν στα ίδια συμπεράσματα! Λες και  τις είχαν παραγγείλει οι ίδιοι άνθρωποι!

Πρώτον, η ΝΔ προηγείται μέν, αλλά τα ποσοστά της, εξ αιτίας του Καμμένου,  συρρικνώνονται. .

Δεύτερον, το ΠΑΣΟΚ, υπό τη ...στιβαρή ηγεσία του Βενιζέλου, βελτιώνει την επίδοσή του και όπως μας ανακοίνωσε έμπλεος χαράς ο κ. Πρετεντέρης «καθαρίζει τη δεύτερη θέση»!

Τρίτον, οι δημοσκοπικές επιδόσεις της ΔΗΜΑΡ και του Καμμένου  καθιστούν αδύνατη την αυτοδυναμία. Για «βαβέλ» έκανε λόγο το ΒΗΜΑ.

Η λύση του προβλήματος, λοιπόν, κατά τον καθεστωτικό τύπο είναι μια κυβέρνηση συνεργασίας Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ κάτι που ικανοποιεί και τους ..δανειστές μας! Εμφανίζεται τώρα και ως ...θέληση του ελληνικού λαού!

Τι μας λένε οι δημοσκοπήσεις;

Ο αείμνηστος Θ. Κανελλόπουλος έλεγε  ότι  τις δημοσκοπήσεις κάποιοι τις χρησιμοποιούν όπως ο μεθυσμένος την κολόνα της ΔΕΗ! Οχι για να φωτιστούν, αλλά για να στηριχτούν!  Η συγκυβέρνηση προωθείται από ισχυρά κέντρα, εσωτερικά και ...εξωτερικά. Και από το ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου που αναπαλαιώνεται ταχύτατα. Είναι η σανίδα σωτηρίας του.

Έτσι, έρχονται οι δημοσκοπήσεις να την …επιβεβαιώσουν, καλλιεργώντας  στο εκλογικό σώμα μια αίσθηση μονοδρόμου: αυτή είναι η λύση και καμιά άλλη! Πρόκειται για καθαρή άσκηση ψυχολογικής βίας.  Όπως τότε με το μνημόνιο!

Μήπως, όμως, οι δημοσκοπήσεις καταγράφουν τις τάσεις του εκλογικού σώματος;

Σε μια τόσο έντονα φορτισμένη ατμόσφαιρα και με τον κόσμο θυμωμένο, οποιαδήποτε πρόβλεψη είναι παρακινδυνευμένη. Το μεγάλο ποσοστό των αναποφάσιστων, επίσης, καθιστά τις προβλέψεις επισφαλείς.

Δεύτερον, είναι γνωστό ότι ένα μεγάλο μέρος του εκλογικού σώματος αποφασίζει τις τελευταίες ημέρες, ακόμα και την τελευταία ημέρα.

Τρίτον, οι εταιρείες δημοσκοπήσεων τα τελευταία χρόνια έχουν επανειλημμένες αστοχίες. Να θυμίσω τις προβλέψεις τους για την Περιφέρεια Αττικής; Ο κ. Δημαράς ερχόταν από πρώτος έως δεύτερος και ο κ. Κικίλιας εκτός δευτέρου γύρου! Ο κ. Μιχαλολιάκος ήταν χαμένος από χέρι και κατάφερε, ανατρέποντας όλες τις προβλέψεις, να εκλεγεί Δήμαρχος! Από ....ξεγραμμένος, έγινε ήρωας!

Όμως, για την οικονομία της συζητήσεως, ας δεχθούμε ό,τι πέφτουν μέσα οι δημοσκόποι. Θα μπορούσε να σταθεί μια συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ όταν αθροιστικά τα ποσοστά τους είναι κάτω από 50%; Και αν ακόμα επιβίωνε, ο βίος της θα ήταν βραχύς επειδή θα  στερείτο πολιτικής, αλλά και  κοινωνικής νομιμοποίησης, χώρια που τα δυο κόμματα θα υπέγραφαν το πολιτικό τους τέλος γιατί θα ενισχύονταν τα άκρα, ένθεν - κακείθεν του πολιτικού φάσματος, μια και θα είχαν την άνεση να δημαγωγούν ασύστολα!  Όσοι, λοιπόν, ομιλούν για συγκυβέρνηση μάλλον εσκεμμένα παραλείπουν τα δεδομένα του πολιτικού μας συστήματος. Αγνοούν και τις αντοχές του.

Καμιά μάχη δεν είναι χαμένη πριν δοθεί

Σ’ αυτό το σκηνικό, η  ΝΔ  έχει το πλεονέκτημα ό,τι μπαίνει στην τελική ευθεία  με  ξεκάθαρο προβάδισμα. Ποιός να το περίμενε όταν μόλις το 2009 είχε υποστεί εκλογική συντριβή....

Όμως, το καίριο ερώτημα είναι, αν θα μπορέσει να εξασφαλίσει την αυτοδυναμία;  Ως έχουν τα πράγματα ελάχιστοι  το θεωρούν ρεαλιστικό.

Ένας λόγος είναι επειδή η ΝΔ συμμετέχει στην κυβέρνηση και υφίσταται την αναμενόμενη φθορά.

Το δεύτερο ζήτημα έχει σχέση  με την πολιτική που θα εφαρμόσει η ΝΔ, εφ΄ όσον σχηματίσει αυτοδύναμη κυβέρνηση. Η κοινή γνώμη έχει πειστεί ό,τι   ελάχιστα  θ’ αλλάξουν.  Πολλοί μάλιστα φοβούνται ότι τα πράγματα θα  επιδεινωθούν κιόλας,  αν τα διαχειριστεί μόνη της η ΝΔ. Τα συνδικάτα θα βγούν στους δρόμους, ενώ τα κόμματα της αντιπολίτευσης θα ανέβουν στα κεραμίδια. Επιπλέον, η ΝΔ δεν έχει πείσει ακόμα ότι διαθέτει τα στελέχη που θα σηματοδοτήσουν μια άλλη πολιτική. Να λοιπόν που πρέπει να διαφοροποιηθεί η ΝΔ: να δείξει ότι σε αντίθεση με τους άλλους διαθέτει και την θέληση και το πρόγραμμα και την ηγετική ομάδα για να κυβερνήσει την χώρα.

Τρίτο ζήτημα, το κόμμα Καμμένου μπορεί να αποστερήσει από τη ΝΔ εκείνο το κρίσιμο ποσοστό, που είναι απαραίτητο για την αυτοδυναμία; Η αλήθεια είναι ότι η ΝΔ αρχικά επέδειξε αργά αντανακλαστικά. Τώρα πρέπει να κάνει διαχείριση κρίσεως. Όμως, θα διαπράξει μέγα λάθος, αν τον αναδείξει ως αντίπαλο!  Έτσι, μπορεί στο τέλος να ενισχύσει τη  επιρροή του, αντί να την περιορίσει. Η ΝΔ οφείλει  να αναδείξει το ρόλο του κ. Καμμένου και να αποκηρύξει τις διαδόσεις ότι θα συνεργαστεί μετεκλογικά μαζί του. Αυτές οι φήμες, αν δεν διαψευστούν έγκαιρα και πειστικά ίσως  αποδειχθούν καταστροφικές γιατί θα αποσυσπειρώσουν πλήρως τη βάση της ΝΔ αποενοχοποιώντας την ψήφο στον Καμμένο! Πράγμα που φρόντισε να κάνει χθες ο Καρατζαφέρης.

Τέταρτον, η ΝΔ πρέπει να αποδοκιμάσει με τον πλέον σαφή τρόπο τα σενάρια συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ. Αυτή η σεναριολογία πλήττει κατευθείαν την αυτοδυναμία και  επιπλέον εμφανίζει τη Νδ να δίνει συγχωροχάρτι σε πολιτικούς και συμπεριφορές που είναι καταδικασμένες στη συνείδηση της κοινής γνώμης.

«Ο παράγων Σαμαράς»

Να έρθουμε, τέλος, στον παράγοντα, που κατά τη γνώμη μου, θα κρίνει το ζήτημα της αυτοδυναμίας.

-Ο κ. Σαμαράς είναι ο μόνος πολιτικός αρχηγός που γνωρίζει σε βάθος τα οικονομικά προβλήματα της χώρας και αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει στο διεθνή περίγυρο.

-Εκτιμώ δε ό,τι  έχει  πιο στέρεα ηγετικά προσόντα από τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς. Για αυτό και πρέπει να επιδιώξει την κατά πρόσωπο αναμέτρηση τουλάχιστον με τον βασικό του αντίπαλο.

-Διαθέτει, επίσης, το χάρισμα της επικοινωνίας με τον απλό κόσμο. Αυτό του έδωσε και τη νίκη στις εσωκομματικές εκλογές το 2009, απέναντι  σ΄ έναν πανίσχυρο μηχανισμό.

-Ήταν  ο πρώτος που  μας προειδοποίησε ότι η πολιτική του μνημονίου θα είναι καταστροφική.

-Πρώτος, επίσης, τόλμησε να παρουσιάσει μια εναλλακτική πρόταση εξόδου από την κρίση, όταν άπαντες είχαν ...θεοποιήσει το μνημόνιο και κάθε αντίθετη φωνή κατεπνίγετο ως ανεύθυνη! Σήμερα, όλοι συζητούν για αυτά που έλεγε ο κ. Σαμαράς το 2010!

Τι πρέπει, λοιπόν, να κάνει ο Σαμαράς για να κερδίσει; Ότι και το 2009 είναι η απάντηση

ΣΧΟΛΙΑ

  1. GO avatar
    GO 28/03/2012 08:23:09

    Ναι στο δια ταύτα (Ο Παράγων Σαμαράς) του άρθρθου σας.
    Να με συγχωρέσετε να σας πω, όμως, ότι διατηρώ επιφυλάξεις για το σκεπτικό (δημοσκοπήσεις και Καμμένος) το οποίο, κατά την άποψή μου, είναι αρκετά ηττοπαθές και τα διατυπωμένα επιχειρήματα δεν είναι ισχυρά.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ GO 28/03/2012 11:19:03

      θα αναμένω με ενδιαφέρον την άποψή σας επ' αυτών.

      • GO avatar
        GO @ Κώστας Ροδινός 28/03/2012 12:58:15

        Κύριε Κ. Ρ,
        να διευκρινήσω ότι το σχόλιό μου έχει καθαρά πολιτικό χαρακτήρα και έχει να κάνει:
        Πρώτον, με τα συνομωσιολογικά σενάρια περί των δημοσκοπήσεων και
        Δεύτερον, με τις παραπολιτικές αναφορές για την περίπτωση Καμμένου, ενώ υπάρχει μεγάλο πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης.
        Θα μπορούσα να γίνω αναλυτικότερος, αλλά φαντάζομαι ότι καταλαβαίνετε το πνεύμα μου.
        Ευχαριστώ για την προσοχή σας.

        • GO avatar
          GO @ GO 28/03/2012 13:08:01

          Να συμπληρώσω ότι τα, μέχρις στιγμής, υπόλοιπα σχόλια του άρθρου σας έχουν περιέλθει στο ίδιο ηττοπαθές κλίμα.
          Κάνω λάθος;

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ GO 28/03/2012 13:21:44

            το να περιγράφεις μια κατάσταση ή ακόμα και να αξιολογείς ένα μελλοντικά αρνητικό σενάριο δεν σημαίνει ηττοπάθεια.
            Στην πολιτική κάποιος οφείλει να προετοιμάζεται για όλα τα ενδεχόμενα μόνο έτσι μπορεί να πετύχει το ζητούμενο.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ GO 28/03/2012 13:10:58

          Δεν αμφιβάλλω οτι το σχόλιό σας έχει πολιτικό χαρακτήρα!
          τι άλλο θα μπορούσε να έχει άλλωστε;
          Απλώς θα ήταν ενδιαφέρον να παραθέσετε αναλυτικότερα τις απόψεις σας.

          • GO avatar
            GO @ Κώστας Ροδινός 28/03/2012 14:06:44

            Με τα σημεία στίξης που χρησιμοποιείτε, προφανώς υπονοείτε κάτι που με προσβάλλει.
            Σταματώ εδώ και σας ευχαριστώ πάλι για την προσοχή σας.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ GO 28/03/2012 14:29:03

            δεν υπονοώ τίποτα και δεν αντιλαμβάνομαι που αναφέρεστε.

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 28/03/2012 09:22:17

    ...Η λύση του προβλήματος, λοιπόν, κατά τον καθεστωτικό τύπο είναι μια κυβέρνηση συνεργασίας Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ κάτι που ικανοποιεί και τους ..δανειστές μας! Εμφανίζεται τώρα και ως …θέληση του ελληνικού λαού...!
    Προτάσσοντας μάλιστα (υποδόρια) και την συνέχιση της θητείας του Παπαδήμου ως πρωθυπουργού σε μια μετεκλογική κυβέρνηση συνεργασίας. 'Ετσι το αντιλαμβάνομαι εγώ.
    ΥΓ-Ροδινέ κεντάς ώρες ώρες, αλλά δυστυχώς η κοινή γνώμη άγεται και φέρεται από τους "ειδικούς" των καναλιών και των καθεστωτικών εφημερίδων, ραδιοσταθμών, κλπ.
    Συναντώ συνεχώς ανθρώπους που θεωρούν ήδη δεδομένη την συνεργασία των δυο κομμάτων. Κι ας λέει ο Σαμαράς κάθε μέρα για την αυτοδυναμία που θα επιδιώξει. Ο κόσμος ακούει τον ... Μπάμπη.

  3. Mara avatar
    Mara 28/03/2012 10:09:46

    Αγαπητέ Κώστα Καλημέρα!

    Άριστα περιγράφεις την κατάσταση.
    Ο Σαμαράς πρέπει να πάρει το παιχνίδι επάνω του ΤΩΡΑ.
    Οι διάφοροι υποψήφιοι βουλευτές της γνωστής.... πλευράς, μόνο σύγχυση και ηττοπάθεια προκαλούν, διώχνοντας πρός άλλες... πολιτείες, τους ήδη πικραμένους ψηφοφόρους (έχει περάσει στην βάση, σε μεγάλο βαθμό).
    Δείχνουν τάχα μου... στεναχωρημένοι, προβληματισμένοι και ανήσυχοι για τις εξελίξεις και μόνο κλίμα νίκης δεν δημιουργούν.
    Αργήσαμε... αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ....

  4. franc avatar
    franc 28/03/2012 11:00:57

    Αγαπητέ Κώστα Ροδινέ, πολύ σωστά παρατηρείς:
    "Το δεύτερο ζήτημα έχει σχέση με την πολιτική που θα εφαρμόσει η ΝΔ, εφ΄ όσον σχηματίσει αυτοδύναμη κυβέρνηση. Η κοινή γνώμη έχει πειστεί ό,τι ελάχιστα θ’ αλλάξουν. Πολλοί μάλιστα φοβούνται ότι τα πράγματα θα επιδεινωθούν κιόλας, αν τα διαχειριστεί μόνη της η ΝΔ. Τα συνδικάτα θα βγούν στους δρόμους, ενώ τα κόμματα της αντιπολίτευσης θα ανέβουν στα κεραμίδια. Επιπλέον, η ΝΔ δεν έχει πείσει ακόμα ότι διαθέτει τα στελέχη που θα σηματοδοτήσουν μια άλλη πολιτική." Και ορθά προτείνεις:
    "Η ΝΔ πρέπει να αποδοκιμάσει με τον πλέον σαφή τρόπο τα σενάρια συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ." (ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΑ!!!!)
    Και το συμπέρασμα:
    "Τι πρέπει, λοιπόν, να κάνει ο Σαμαράς για να κερδίσει; Ότι και το 2009 είναι η απάντηση".
    To 2009 ο Σαμαράς είπε ένα κάθετο ΟΧΙ στα μνημόνια και πρότεινε το Ζάπειο ΙΙ που είναι πρόγραμμα ταχείας απομάκρυνσης του ΔΝΤ και της Τρόικας και του Μνημονίου απο τη χώρα.
    Δεδομένου οτι παρόμοιες θέσεις πλέον εκφράζει και ο μελλοντικός πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολλάντ, όπως και το φαβορί για την καγγελλαρία της Γερμανίας Ζίγκμαρ Γκάμπριελ, και δεδομένου ότι και στις Ισπανία Πορτογαλία και Ιταλία είναι προφανές οτι η πολιτική του μνημονίου δεν πάει άλλο, ας ευχηθούμε και ο Σαμαράς να εισακούσει τις προτροπές σου και να επιστρέψει στο Αντιμνημονιακό μπλόκ που όπως φαίνεται στο τέλος του 2012 θα κυριαρχήσει στην Ευρώπη.
    Η αυτοδυναμία δεν είναι πανάκεια. Αντίθετα, έχει αποδειχθεί οτι οδηγεί σε αλλαζονεία της εξουσίας και σε σύγκρουση με τα συμφέροντα της πλειοψηφίας του λαού. Αν ο Σαμαράς επιστρέψει στην αντιμνημονιακή πολιτική, δεν θα έχει πρόβλημα να συνεργαστεί με τον άλλο καθαρό Ελληνα πολιτικό ηγέτη που είναι ο Αλέξης Τσίπρας και μαζί να οδηγήσουν τη χώρα εκτός μνημονίου.
    Αν δεν το κάνει, τώρα πριν τις εκλογές, η αμφισβήτησή του θα ενταθεί και θα συμπαρασύρει την ΝΔ στην αποτυχία. Μην ξεχνάμε και την εσωτερική του αμφισβήτηση απο τα άνομα συμφέροντα που παραμένουν τεχνηέντως καμουφλαρισμένα...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ franc 28/03/2012 11:25:13

      Αγαπητέ Franc,
      στα σοβαρά πιστεύεις ,οτι υπάρχει πεδίο συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ;
      Λυπούμαι, αλλά έχω εντελώς διαφορετική άποψη.
      Τέλος, όσον αφορά στην αυτοδυναμία, προφανώς και δεν είναι πανάκεια. Και ο Γιώργος ...αυτοδύναμος ήταν!
      Σημασία, κατά τη γνώμη μου , έχει το πρόγραμμα που έχει το κόμμα και η κοινωνική πλειοψηφία που το στηρίζει.
      Ημουνα πάντα εναντίον των ....συμμαχικών κυβερνήσεων γιατί ψηφίζεις Α και σου ...προκύπτει Ω!
      Αυτό βέβαια μπορεί να σου προκύψει και μια κάποιον ...Γιώργο, αλλά εκεί θα ξέρεις ποιός τουλάχιστον έχει την ευθύνη.

      • franc avatar
        franc @ Κώστας Ροδινός 28/03/2012 13:18:43

        Aγαπητέ Κώστα,
        Δεν ξέρω αν υπάρχει πεδίο συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ.
        Πιστεύω όμως οτι:
        1. O Σαμαράς και ο Τσίπρας είναι οι μόνοι αξιόλογοι νέοι πολιτικοί της Ελλάδος που δεν είναι πουλημένοι στο Τραπεζικό σύστημα. Αγαπούν την Ελλαδα όσο εσύ και εγώ.
        2.Πιστεύουν εξ ίσου και οι δύο οτι το μνημόνιο ΙΙ θα αποτελειώσει την χώρα μας αν δεν ανατραπεί εκ βάθρων.
        3. Εχουν την δυνατότητα σύμπτυξης Ευρωπαικού μετώπου για μια "Αντιμνημονιακή Ευρώπη" δηλαδή μια Ευρώπη με δικαιότερη κατανομή πλούτου μεταξύ Βορείων και Νοτίων που θα απορρίψει την πολιτική της αυστηρής λιτότητας με την επερχόμενη νέα ηγεσία στα περισσότερα Ευρωπαικά κράτη.(Ραχόι -Ολλάντ είναι στο ίδιο μέτωπο)
        4. Μόνος του ο καθένας εκ των δύο δεν θα πετύχει τίποτε, ενώ μαζί έχουν μια ελπίδα.
        5.Συμπέρασμα: Aν πραγματικά πιστεύουν στη σωτηρία της Ελλάδος μόνο μαζί μπορούν να ελπίζουν οτι θα το πετύχουν.
        Αλλοιώς ο Σαμαράς θα πέσει στις αγκάλες του ΠΑΣΟΚ και ο Τσίπρας του ΚΚΕ, ενώ εμείς θα μεταναστεύουμε σε λίγο με τραίνα και με φορτηγά, αφού ήδη στείλαμε τα παιδιά μας έξω.
        Ξέρεις κανένα νέο που γνωρίζει οτι για την ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ εργασία στην Ελλάδα θα παίρνει για τα επόμενα 15 τουλάχιστο χρόνια 500 ευρώ, ενώ στη Γερμανία ή το Κατάρ 5000-10000 ευρώ και θα κάθεται να περιμένει?

        • avanti avatar
          avanti @ franc 28/03/2012 13:33:17

          Μην είσαι απαισιόδοξος Franc, ο Τσίπρας δεν είναι χαζός να πάει στην αγγαλιά του Περισσού, ξέρει ότι θα τον τελειώσουν, είμαι της άποψης ότι θα διευρύνει το κόμμα περισσότερο και θα γίνει ο μελλοντικός κυρίαρχος της κεντρο-αριστεράς.

          • Στεργιος avatar
            Στεργιος @ avanti 28/03/2012 14:36:58

            συμφωνώ! Ο ένας και μοναδικός που θα μείνει από αυτή την κρίση θα είναι ο Τσίπρας!

          • franc avatar
            franc @ avanti 28/03/2012 14:45:10

            Mακάρι αγαπητέ avanti,
            Επειδή ακριβώς στην κρίση αυτή το κύριο θύμα είναι η μεσαία τάξη (οι φτωχοί και οι άνεργοι ούτως ή άλλως ως βρεγμένοι δεν φοβούνται πλέον τη βροχή) την οποία υποτίθεται εκπροσωπεί κατα κύριο λόγο το κόμμα της Λαικής Δεξιάς και ο Αντώνης Σαμαράς τον οποίο θεωρώ αδιανόητο να έχουν εξαγοράσει οι Τραπεζίτες, ελπίζω ακόμα να βρούν το δρόμο απο κοινού με τον Τσίπρα να σώσουν την πατρίδα και τον Ελληνικό λαό. Φυσικά δεν πιστεύω οτι θα απορροφηθεί ο Τσίπρας απο το ΚΚΕ, αλλά δεν θα έχει πλέον άλλη επιλογή συνεργασίας αφού όλοι οι άλλοι θα είναι με τους Τραπεζίτες...

          • bird avatar
            bird @ franc 28/03/2012 15:24:30

            franc
            Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ και να μη σου απαντήσω. Καταρχάς να σου ξεκαθαρίσω ότι διακρίνω στο λόγο σου ότι έχεις καλές προθέσεις σαν άνθρωπος. Αλλά πες μου σε παρακαλώ δεν καταλαβαίνεις οτι αυτή τη στιγμή η αριστερά βοηθάει το ΠΑΣΟΚ; Η μεγαλύτερη προπαγάνδα που γίνεται αυτή τη στιγμή για να χτυπήσουν το Σαμαρά και να ενισχύσουν το ΠΑΣΟΚ είναι αυτή περί συγκυβέρνησης μετά τις εκλογές. Έχεις δει ότι τα εκδοτικά συγκροτήματα και κανάλια που στηρίζουν το Βενιζέλο προωθούν την άποψη αυτήν με πάθος. Το ίδιο ακριβώς δεν κάνει και ο Τσίπρας; Έχει τα ίδια επιχειρήματα με τους υποστηρικτές του Βενιζέλου. Τα ίδια κάνει πάλι βοηθάει το ΠΑΣΟΚ και χτυπάει τη ΝΔ. Όταν ο Σαμαράς βγαίνει και λέει ζητάω αυτοδυναμία και εσύ είσαι ο Τσίπρας που θες να χτυπήσεις το Σαμαρά θα έπρεπε να μας πεις τι λέει λάθος ο Σαμαράς για να μην του δώσουμε αυτοδυναμία και οπωσδήποτε τι αντιπροτείνεις εσύ για να ψηφίσουμε εσένα. Όχι να διαστρεβλώνεις το λόγο του όπως κάνουν τα συγκροτήματα που στηρίζουν Βενιζέλο και να λες μην ψηφίσεις Σαμαρά γιατί θα συνεργαστεί με το ΠΑΣΟΚ.

          • avanti avatar
            avanti @ franc 28/03/2012 15:32:10

            Franc, όπως βλέπεις πολλοί δεν την αντέχουν την ιδέα της όποιας συνεργασίας με τον Τσίπρα, τέτοιου είδους διεργασίες απαιτούν χρόνο, έχουμε πολύ δρόμο ακόμη για κυβερνήσεις συνεργασιών πόσο δε μάλλον μεταξύ κομμάτων διαφορετικών ιδεολογικών αντιλήψεων. Οσο για τον Σαμαρά επίσης πιστεύω ότι είναι ακέραιος, το δυστύχημα είναι ότι όπως περιπλέχτηκαν τα πράγματα και πάμε γρήγορα σε εκλογές, δεν είχε τον χρόνο να κάνει όσα πραγματικά θέλει για το κόμμα του. Ομως ας του αναγνωρίσουμε - και αυτό ισχύει περισσότερο για τους κατακαημένους - ότι έδιωξε τον Γαπ.

          • franc avatar
            franc @ avanti 28/03/2012 16:00:40

            Kαλέ μου avanti,
            Aφου με καταλαβαίνεις , σ' ευχαριστώ που μπαίνεις στον κόπο να μου απαντάς . Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι τέτοιου είδους διεργασίες απαιτούν χρόνο, όμως τώρα πια ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΡΟΝΟ. Αυτός ο λίγος που μας έμεινε ως τις εκλογές είναι αγορασμένος με αίμα και οι πολιτικοί ηγέτες πρέπει ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ να ωριμάσουν και να κάνουν πολιτικό άλμα και να συνεργαστούν, όπως το βρέφος που μαθαίνει να επιπλέει επειδή η μόνη σωτηρία ήταν να το ρίξεις στη θάλασσα.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ franc 28/03/2012 16:58:13

            Βρε παιδιά σοβαρολογείτε για τον Αλέξη; Αφού ο ίδιος που κατηγορεί το Σαμαρά για κολοτούμπα λόγω της δανειακής, είπε πρόσφατα πως η έξοδος από το ευρώ ΤΩΡΑ είναι επιζήμια. Και τότε γιατί δεν ψήφισε τη δανειακή κρυπτόμενος και αντιπολιτευόμενος αυτούς που ενέδωσαν στους εκβιασμούς (για διαφορετικούς λόγους); Υποκρισία βλέπω και δεν αντέχεται...

    • bird avatar
      bird @ franc 28/03/2012 11:42:55

      Ο καθαρός Έλληνας πολιτικός ηγέτης γιατί το 2008 βοήθησε να καεί η Αθήνα; Δεν ήξερε ότι εκτελείται σχέδιο αποδόμησης του Καραμανλή; Το ήξερε μην έχουμε αυταπάτες. Δεν ήξερε οτι αυτό που ενοχλούσε ήταν η συνεργασία με τη Ρωσία; Το ήξερε. Δεν ήξερε ότι συνέφερε την Ελλάδα η συνεργασία με τη Ρωσία; Το ήξερε.
      Δε βοήθησε ο Τσίπρας να έρθει ο ΓΑΠ; Βοήθησε.
      Δε βοήθησε ο Τσίπρας με τη ρητορική του να θεωρηθεί άδικη πολιτική το πάγωμα μισθών και συντάξεων που πρότεινε ο Καραμανλής; Βοήθησε. Δεν ήξερε μήπως ο Τσίπρας την οικονομική κατάσταση; Την ήξερε, είχε ενημερώσει όλους τους πολιτικούς αρχηγούς τότε ο Καραμανλής.
      Αν βλέπετε στον Τσίπρα καθαρό Έλληνα ηγέτη ....άστα βράστα κάντα ράστα.

      • avanti avatar
        avanti @ bird 28/03/2012 12:48:58

        Για να το ξεκαθαρίσω δεν είμαι υπέρ του τσίπρα και λοιπών συριζαίων & επιθυμώ αυτοδυναμία της ΝΔ, αλλά τι κόμμα της αριστεράς θα ήταν άν το 2008 έλεγε σε όλα ναι και συμπορευόταν με τον Καραμανλή? Εχοντας πρόσφατα αναλάβει το τιμάριό του έπρεπε να φροντίσει τα του οίκου του ως νοικοκύρης. Τέλος πάντων πιστεύω ότι την μεγαλύτερη ζημιά στην χώρα αλλά και στον Καραμανλή την έκανε το ΠΑΣΟΚ και αυτό ΔΕΝ πρέπει να το ξεχνάμε, ως κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης έπρεπε να έχει δείξει σοβαρότητα στα προβλήματα της χώρας και να πάρει υπεύθυνη θέση, πολλώ δε μάλλον που ο γαπ από πρώτο χέρι γνώριζε την σοβαρότητα της οικονομικής κατάστασης. Δεν ξέρω, αλλά πιστεύω ότι ο γαπ δεν πρέπει να μείνει ατιμώρητος, μέχρι και ο λοβέρδος έχει πει ότι ήταν λάθος στρατηγική το λεφτά υπάρχουν, αυτό και μόνο τα λέει όλα, είχε προετοιμάσει για τα καλά το ξεπούλημα της χώρας ....... Τέλος σε σχέση με αυτά που έγραψε ο FRANC νομίζω ότι ο τσίπρας είναι πολύ πιό έξυπνος από πολλούς πασόκους και δεν είναι κακό να γίνονται και δεύτερες σκέψεις καθώς οι καιροί & οι απόψεις αλλάζουν.

        • bird avatar
          bird @ avanti 28/03/2012 14:26:06

          Από το να συμφωνήσεις σε όλα με τον Καραμανλή μέχρι το να καις την Αθήνα για να φύγει υπάρχει μια απόσταση.
          Η αριστερά βρέξει χιονίσει έχει καταδικάσει τον εαυτό της να λέει τα ίδια. Δεν μπορεί να πει τίποτα διαφορετικό ακόμα και αν πρέπει. Έτσι και αλλιώς διαφωνεί με τη δεξιά σε πολλά εξωτερική πολιτική, άμυνα, εσωτερική ασφάλεια. Στο θέμα της οικονομίας ας έλεγε ότι πρέπει να συμμαζευτούμε. Τι αριστερά θα ήταν όμως τότε; Τι κάνανε τότε; Φωνάζανε όλη μέρα για τα 2 μοναδικά "πολιτικά" μεγέθη που απασχολούν την αριστερά : μισθό και σύνταξη. Δήθεν μας έλεγαν ότι ζούσαμε την καταραμένη φτώχια. Με τη ρητορική τους δημιούργησαν κλίμα που έσπρωχνε τον ψηφοφόρο να πιστέψει ότι "λεφτά υπάρχουν". Και ήρθε μετά ο ΓΑΠ. Αύξησε το μισθο και τη σύνταξη; Όχι ήρθε και τα μείωσε όλα και παρακαλάμε να φτάσουμε στο μισθό και τη σύνταξη για τα οποία τότε η αριστερά και πάλι φώναζε.
          Φυσικά και το μεγαλύτερο κακό το έκανε το ΠΑΣΟΚ δεν το συζητάμε αυτό. Αλλά και ο Τσίπρας τότε βοήθησε με τις δικές του δυνάμεις.

          • avanti avatar
            avanti @ bird 28/03/2012 15:03:46

            Συμφωνώ σε όλα μαζί σου, έτσι είναι και μάλιστα τα ίδια σχεδόν λέω και σε άλλο σχόλιο, αλλά επέτρεψέ μου να έχω αμφιβολίες για το κάψιμο της Αθήνας καθώς και για τις φωτιές το καλοκαίρι του 2007, αυτό το σκηνικό δεν είχε προηγούμενο, τι να πω, ίσως κάποτε μάθουμε!

          • franc avatar
            franc @ bird 28/03/2012 15:32:12

            Aγαπητε bird,
            Αν ασπάζεσαι την θεωρία του ΠΑΣΟΚ πως για την αδιαφορία και ανικανότητά του να προστατέψει τους πολίτες καθώς και ότι ο λαός δεν έχει κανένα παράπονο απο το ΠΑΣΟΚ αλλά όπου και όποτε κάποιος Ελληνας διαμαρτύρεται, είναι άνθρωπος του Τσίπρα, τότε τι να σου πω εγώ...Σε σέβομαι ως συνάνθρωπο πάντως.
            Υ.Γ. Θα με κάνεις να πάω να γραφτώ στο ΣΥΡΙΖΑ ωστε να μπορώ να διαμαρτύρομαι χωρίς πρόβλημα...

          • avanti avatar
            avanti @ franc 28/03/2012 15:54:50

            Μιά βιάζεσαι βρε Franc, τώρα ψηφίζουμε Σαμαρά, κι ας έχουμε κάποιες ενστάσεις , ο Τσίπρας μπορεί να περιμένει. Εσύ πιστεύεις ότι στο Σύριζα είναι όλα όπως φαίνονται?

          • franc avatar
            franc @ avanti 28/03/2012 17:57:12

            Δεν βιάζομαι αγαπητέ avanti.
            Το υστερόγραφό μου απευθυνόταν στον bird και εννοώ ότι αν αυτός πιστεύει οτι οι μόνοι διαμαρτυρόμενοι και αγανακτούντες Ελληνες είναι ο Τσίπρας και οι Συριζαίοι, τότε θα πρέπει να γραφτούμε όλοι εκεί για να μπορούμε να διαμαρτυρηθούμε γι' αυτά που πάθαμε και τα χειρότερα που θα πάθουμε απ' τον Ιούνιο και πέρα...Αν άρχισα να αμφιβάλλω τώρα για το Σαμαρά, για τον ΣΥΡΙΖΑ κυρίως ως χώρο ιδεολογικής συγχύσεως αμφέβαλλα απο ιδρύσεώς του. Ομως τους αναγνωρίζω την ειρηνόφιλη και έντιμη διάθεση που δεν αποσκοπεί σε χρηματικό όφελος όπως συμβαίνει κατά κανόνα με τους Πασόκους. Kαι φυσικά σε καμμία κομματική οργάνωση δεν είναι όλα όπως φαίνονται (και στην ΝΔ του Σαμαρά).
            Υ.Γ. και προς τον bird. OXI δεν πιστεύω οτι η πλειοψηφία αυτών που έκαψαν την Αθήνα ήταν του Σύριζα. Υπήρχαν κυρίως μπάχαλοι, κακοποιοί, ληστές και αγανακτισμένοι πολίτες από NΔ,ΠΑΣΟΚ,ΚΚΕ,ΣΥΡΙΖΑ κλπ.κόμματα, περίπου με την ίδια αναλογία που έχουν και στην κοινωνία. Απλώς η ΠΑΣΟΚΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ τα φόρτωσε ολα στο ΣΥΡΙΖΑ γιατί προς τα εκεί φεύγουν οι έντιμοι Πασόκοι όταν αγανακτούν.

          • bird avatar
            bird @ franc 28/03/2012 19:36:12

            Μη μου λες τουλάχιστον τι πιστεύω. Καλά κάνεις και λες τι πιστεύεις εσύ κακώς λες ότι ίσως εγώ να πιστεύω ότι όποιος διαμαρτύρεται είναι του ΣΥΡΙΖΑ. Για τους βανδαλισμούς του 08 όμως πιστεύω ότι έβαλαν το χεράκι τους.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ bird 28/03/2012 16:58:44

        ΣΩΣΤΟΣ!!!

      • franc avatar
        franc @ bird 28/03/2012 19:35:38

        Aυτα που αναφέρεις επι λέξει τα ήξερε πολυ καλά και ο Σαμαράς (και ήταν ενα διάστημα και υπουργός). Αυτό σημαίνει οτι και εκείνος είναι εξ ίσου λερωμένος με τον Τσίπρα?
        Οταν λέω εγω καθαρός Ελληνας πολιτικός Ηγέτης εννοώ να μην παίρνει χρήμα και δόξα από την Αυτοκρατορία του χρήματος την οποία συναποτελούν οι Παγκόσμιες τράπεζες που απέσπασαν βίαια την εξουσία από τα δύο αρχαιότερα κράτη της Ευρώπης την Ελλάδα και την Ιταλία, αναθέτοντας απ' ευθείας την κυβέρνησή τους σε φανερούς ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥΣ!!!

        • franc avatar
          franc @ franc 28/03/2012 19:47:55

          Aγαπητέ bird,
          Δεν σου είπα τι πιστεύεις . Είπα ΑΝ πιστεύεις (ελπίζοντας πως όχι). Επίσης είπα οτι και οι Συριζαίοι όπως και όλοι έβαλαν το χεράκι τους το 2008 αναλογικα΄με το ποσοστό τους στην κοινωνία δηλαδή 5%.

        • bird avatar
          bird @ franc 28/03/2012 19:48:30

          Όταν ο Σαμαράς τότε έλεγε να μη γίνουν εκλογές και να παρθούν μέτρα στήριξης της οικονομίας, το ΠΑΣΟΚ και ο Τσίπρας ήταν στα κάγκελα.
          Και μετά τις εκλογές ο Σαμαράς πάλι έλεγε να παρθούν μέτρα (για να μην μπούμε στο μνημόνιο), δε θυμάμαι η αριστερά να ζήτησε ποτέ μέτρα και δε θα ζητούσε γιατί είναι εγκλωβισμένη σε μια μόνιμη άρνηση.

          • Αδέξιος Δεξιός avatar
            Αδέξιος Δεξιός @ bird 28/03/2012 19:51:45

            Το Πουλί έχει δίκιο!

          • franc avatar
            franc @ Αδέξιος Δεξιός 28/03/2012 21:33:55

            Και οι υπόλοιπες χώρες PIIGS που δεν έχουν την δικιά μας εγκλωβισμένη σε μια μόνιμη άρνηση αριστερά, γιατί έπεσαν στην κρίση και τώρα έχουν τρόικες και μπαίνουν στα μνημόνια?

  5. Aδέξιος Δεξιός avatar
    Aδέξιος Δεξιός 28/03/2012 11:32:54

    γιατί μεταφέρεις και εδώ την παραπληροφόρηση;
    Διάβασε και την απάντηση του Μηταράκη και μετά γράψε.
    Το αν γίνει υπουργός, είναι άλλη ιστορία.
    Ακόμα δεν το είδαμε, Γιάννη το βαφτίσαμε..

  6. blue nile avatar
    blue nile 28/03/2012 11:33:00

    Kαλημέρα.
    Μπήκαμε σε περιπέτειες με το που έγινε η συγκυβέρνηση. Θόλωσε το τοπίο τότε , εμείς φταίμε. Τώρα ξημεροβραδυαζόμαστε στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης να εξηγούμε το τι είναι αντιμνημονιακό και τι όχι. Ο Σαμαράς τον Νοέμβριο έκανε το μεγαλύτερο λάθος της πολιτικής του σταδιοδρομίας. Το επιχείρημα του ότι το έκανε για να βοηθήσει τη χώρα δεν στέκει κατά την προσωπική μου άποψη. Ο Σαμαράς μπορεί να βοηθήσει πραγματικά τη χώρα στη δραματική κατάσταση που βρίσκεται μόνο ως αυτοδύναμος πρωθυπουργός. Όλα τα άλλα είναι παρηγοριά στον ασθενή. Την αυτοδυναμία έπρεπε να προσέξει και τίποτα άλλο και όπως φαίνεται την είχε... Τέλος πάντων. Κομμάτια να γίνει. Θα το παλαίψουμε. Όλοι οι αγώνες έχουν την ομορφιά τους.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ blue nile 28/03/2012 12:48:41

      τι είπε ο Αλμούνια χτες για το φούσκωμα του ελλείμματος το ακούσατε; "γαργάρα"...κανένας δεν λέει τίποτα. Του Καμμένου κανείς δεν του λέει επίσης τίποτα για τα ασφάλιστρα κινδύνου που τελικά διαμορφώθηκαν στα 1.2 δις αντί για ένα τρις που μας έλεγε αυτός. Και για να λέμε και την αλήθεια...που όλοι λέτε ότι μέχρι το Νοέμβρη ήταν δεδομένη η αυτοδυναμία και η τότε στάση Σαμαρά την στέρησε...μήπως θυμάστε τι ποσοστά έδιναν στη ΝΔ και τότε; ακόμα και χαμηλότερα από τα σημερινά οι περισσότερες. Μόνο τα ΕΠΙΚΑΙΡΑ μια φορά (το Γενάρη αν θυμάμαι καλά), έδιναν πάνω από 30%. Για μένα όλα τα υπόλοιπα είναι απλά κλίμα που θέλουν να διαμορφώσουν ορισμένοι (δυστυχώς κάποιες φορές με επιτυχία).

      • Αδέξιος Δεξιός avatar
        Αδέξιος Δεξιός @ GreekInLux 28/03/2012 13:12:34

        πολύ σωστός!
        Μόνο ο Αδωνις φωνάζει για τα CDS!!!

        • blue nile avatar
          blue nile @ Αδέξιος Δεξιός 28/03/2012 13:30:39

          @GreekInLux

          Δε διαφωνώ με ότι λες όμως δεν μιλώ με βάση τις δημοσκοπήσεις. Η γενικότερη εντύπωση είναι ότι με τη συγκυβέρνηση τα πράγματα δυσκόλεψαν για την ΝΔ.

          @Κώστας Ροδινός

          Πάντα εδώ είμαι. Άρχισα να ανεβάζω κάποια άρθρα του antinews στο facebook και από τότε έχω χάσει τον ύπνο μου να απαντάω στις διατυπούμενες αντιρρήσεις και επιφυλάξεις.
          Παρεπιπτόντως ωραίο άρθρο. Το ανέβασα.

          • factorx avatar
            factorx @ blue nile 28/03/2012 13:36:59

            Στείλε το λινκ σου στο facebook

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ blue nile 28/03/2012 13:41:22

            εδώ είμαστε για .....ενισχύσεις!!!

    • franc avatar
      franc @ blue nile 28/03/2012 15:37:44

      Aν την αυτοδυναμία την ήθελε για να σώσει την πατρίδα μόνος του, δεν θα τον κατηγορήσει κανείς αν το κάνει με τη βοήθεια και κάποιου άλλου που επίσης δεν μετείχε στη συγκυβέρνηση. Και εν πάσει περιπτώσει για τον λαό το αποτέλεσμα μετράει και όχι οιός το πέτυχε...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ franc 28/03/2012 17:01:54

        Για να σωθεί η χώρα πρέπει και ο πολίτης να έχει αίσθημα ασφάλειας. Μεταναστευτικό σχέδιο και Τσίπρας δεν πάνε μαζί...

        • franc avatar
          franc @ Γεώργιος Τ. 28/03/2012 18:10:51

          Tο μεταναστευτικό θα το λύσουμε μόνο αν απαλλαγούμε απο την Τρόικα. Τότε θα μπορούμε να κονταροχτυπιούμαστε με τον Τσίπρα γιατί θα έχουμε επιβιώσει ως κράτος. Αν όμως εφαρμόσουμε κατά γράμμα, όπως απαιτεί η Τρόικα, αυτά που αναγκάστηκε με το πιστόλι στον κρόταφο να υπογράψει και ο Σαμαράς, στο τέλος του έτους θα είμαστε ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ οπότε ξανασκεφτείτε το, γιατί μάλλον θα τους έχουμε συμμάχους στα αιτήματά μας.

  7. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 28/03/2012 11:51:05

    Kαλημέρα Blue - Nile,
    καιρό είχα να σ' ακούσω.
    Επειδή τα έχω γράψει πολλές φορές.
    Το πρόβλημα είναι οτι η επιλογή του Νοεμβρίου δεν αιτιολογήθηκε επαρκώς.
    Βεβαίως υπάρχουν και πράγματα που δεν λέγονται, αλλά αποκαλύπτονται αργότερα.
    Δυο τα μάθαμε νωρίτερα απ' οτι συνήθως.
    Το ένα ήταν η εκ Τουρκίας αποκάλυψη για τις συζητήσεις του πρώην καταλληλότερου για το Αιγαίο.
    Το άλλο ήταν η αποκάλυψη της Λαγκάρντ τι έγινε στα παρασκήνια των Κανών.

  8. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 28/03/2012 12:13:25

    Προσωπική μου ἂποψη εἶναι ὃτι τό μεγαλύτερο ἐμπόδιο γιά τήν μή αὐτοδυναμία τῆς Ν.Δ.,εἶναι ἡ μεγάλη ἂνοδος τῆς ἀριστερᾶς.Καί ὁ Καμένος μέ τό κάμμα του θά ξεφουσκώσουν καί ὁ Βενιζέλος,τό ποσοστό πού ἦταν προορισμένο ἀπό τήν ἀρχή,θά πάρει.
    Δέν πρέπει νά καλλιεργεῖται κλίμα ἠττοπάθειας λοιπόν ἀπέναντι στόν Καμμένο καί,πολύ σωστά κατά τή γνώμη μου ὁ Σαμαρᾶς χρησιμοποίησε σκληρή γλώσσα κατά τῆς ἀριστερᾶς. Ὃπως ἐπίσης,θά ἒπρεπε νά παρουσιαστεῖ πιό ἀναλυτικά καί πιό ἐμπεριστατωμένα τό βάσικό πρόγραμμα τῆς Ν.Δ., μέ ρεαλιστικούς ὃρους χωρίς δυσεφάρμοστες ἐξαγγελίες...Ἀκόμη νά παρουσιαστεῖ κάποιο σχέδιο γιά τήν φορολογία τῶν αὐτοκινήτων καί τά δυσβάσταχτα βάρη πού ἐπωμίζεται ὁ κόσμος γιά τή χρήση τους. Τέλος,καθαρές κουβέντες γιά τήν ἀντιμετώπιση τῶν λαθρομεταναστῶν καί νά ἀποσυρθεῖ πάραυτα ὣς ουτοπικό,τό σχέδιο γιά τήν κατασκευή τῶν κέντρων κράτησης;,φιλοξενίας; αὐτῶν.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 28/03/2012 12:44:59

      o Καμμένος έχει πιθανότητες να επιβιώσει πολιτικά μόνον αν συνεχίζει να φθείρει τη ΝΔ.
      Γιατί χρησιμοποιεί την λογική της αριστεράς οτι ¨"ολοι είναι ίδιοι"

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Κώστας Ροδινός 28/03/2012 13:28:28

        Σωστά,γιά λίγο καιρό,ἀλλά ἡ ζημιά θά γίνει. Καί τό χειρότερο εἶναι ὃτι,ἐκτός ἀπό τήν ἀντίθεση στό μνημόνιο, ἂλλη διαφορά ἀπό τίς θέσεις τῆς Ν.Δ. δέν ἒχει ἢ δέν φαίνεται νά ἒχει...

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 28/03/2012 17:04:07

          Με την Ντόρα πάντως είχε συμφωνήσει στην διαδοχή του ΚΚ. Με αυτήν δηλαδή που υπέσκαπτε 5 χρόνια και εξανάγκασε σε παραίτηση κυβέρνηση μηνών. Και όχι για εθνικό θέμα. Για να μην προχωρήσει η συμμαχία με Πούτιν και χάσει η Δύση τον έλεγχο της χώρας...

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Γεώργιος Τ. 28/03/2012 17:12:52

            Τότε ἦταν μέσα στό μαντρί καί τόν ἒπαιρναν οἱ τσιριμόνιες!

    • franc avatar
      franc @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 28/03/2012 20:11:53

      Συμφωνώ απόλυτα με την διαπίστωσή σου.
      Τί όμως προκάλεσε την απότομη άνοδο της Αριστεράς?
      Προφανώς το Ναί στο Μνημόνιο 2.
      Πιστεύεις λοιπόν οτι τώρα που το θυμήθηκαν στη ΝΔ και ὁ Σαμαρᾶς χρησιμοποίησε σκληρή γλώσσα κατά τῆς ἀριστερᾶς, ενώ βασικά συμφωνεί με τις απόψεις της για τα μνημόνια, θα την νικήσουν και θα κάνουν αυτούς που κινήθηκαν προς την Αριστερά, επειδή την κατηγορεί με στόμφο (ενώ συμφωνεί μαζί της οτι τα μνημόνια σκοτώνουν την Ελλάδα) να επιστρέψουν στην ΝΔ?
      Οι πολιτικοί μας δυστυχώς δεν διδάχτηκαν τίποτε ούτε απο την μαζική καταστροφή που εξ αιτίας τους έχει υποστεί η χώρα μας...

  9. Νίκος avatar
    Νίκος 28/03/2012 12:19:25

    Tώρα διεθής οίκοι θέλουν αυτοδύναμη κυβέρνηση

    http://www.axiaplus.gr/article/2977/eksodos-apo-to-eyrw-xwris-aytodynamh-kybernhsh/

  10. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 28/03/2012 12:21:30

    Φυσικά και είναι σωστό (βλέποντας από κομματική, αλλά και ευρύτερη σκοπιά) να θέτει ως στόχο την αυτοδυναμία της η ΝΔ. Και να την κυνηγήσει "με νύχια και με δόντια".
    Αλλά χρειάζεται να υπάρχει αθόρυβα και το "plan B". Το χρειάζεται για τους ίδιους διττούς λόγους. Αθόρυβα. Μόνον για το στενό πολιτικό επιτελείο.
    Όταν το τάνκερ περνάει μέσα από τυφώνα, οι ελιγμοί αποφασίζονται στη γέφυρα. Από τον Καπετάνιο και τον Δεύτερο (συμβουλεύοναι όμως, άν αντέχουν, και τον Α' Μηχανικό στις μηχανές). Λέει και καμμιά ιδέα ο δόκιμος. Αλλά συνέλευση του πληρώματος δεν γίνεται.

  11. ano-kato avatar
    ano-kato 28/03/2012 12:37:15

    Ούτε ο Καμένος φταίει ούτε κανείς άλλος.Η ενέργειες όλες μετά τον Οκτώβριο του 2011 φταίνε.Και ο κόσμος το ξέρει.Άλλωστε ο Καμένος έμεινε εκεί που ήταν η ΝΔ πρίν την συγκυβέρνηση.Αυτά έλεγε αυτά λέει.Σε αντίθεση με την ΝΔ.Δεν χρειάζεται πολύς κόπος να βρεί δηλώσεις του Σεπτεμβρίου πχ και να τις συγκρίνει με το τι συμβαίνει τώρα.Τώρα οι θέσεις της μοιάζουν με τις θέσεις των Πασόκων πριν την συγκυβέρνηση δηλαδή μονόδρομοι, καταστροφές ,ελλείψεις,διώξιμο από το Ευρώ διλήμματα και τέτοια παρόμοια.Και όσο δεν υπάρχει έστω μία ξεκάθαρη θέση τι θα γίνει μετά τις εκλογές και εννοώ αν θα γίνει κάτι διαφορετικό από όσα συμβαίνουν η λέγεται πως θα συμβούν,δυστυχώς τα ποσοστά δεν βγάζουν αυτοδυναμία.Ο κόσμος πλέον δεν ξέρει τι τον περιμένει.Κάθε μέρα άλλα ακούει χειρότερα από τα χθεσινά.Το μόνο που ακούει σε αφθονία είναι αυτοδυναμία και κυβερνητική σταθερότητα χωρίς να του λένε ΤΙΠΟΤΕ άλλο.Ελπίζω πως με την έναρξη επίσημα της προεκλογικής περιόδου να ακούσουμε κάτι πιο συγκεκριμένο που θα μπορέσει να αλλάξει το κλίμα.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ano-kato 28/03/2012 14:22:03

      ano-kato,
      Νομίζω ὅτι ὁ ἈΣ ἐπεξήγησε ἐπανειλλημένως γιά τό Ὀχι καί τό Ναί τοῦ μνημονίου. Τώρα, ἄν δέν τό κατάλαβες ἐθελοτυφλεῖς to say the least, ἤ εἶσαι καμ(μ)ἔνος!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ano-kato 28/03/2012 17:05:32

      Τώρα που σε βρήκαμε για πες μας! Γιατί είχε στηρίξει τη γνωστή απάτριδα Ντόρα ο πατριώτης που στηρίζεις;

  12. partyman avatar
    partyman 28/03/2012 12:38:56

    όλα καλά, αλλά πείτε μου πως γίνεται "η ΝΔ να αποδοκιμάσει με τον πλέον σαφή τρόπο την συγκυβέρνηση" όπως επανειλημμένα προτρέπετε στο άρθρο σας, όταν αυτή την στιγμή που μιλάμε (1 μήνα πριν τις εκλογές) συγκυβερνάει με το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ και του Βενιζέλου, δηλαδή το χειρότερο ΠΑΣΟΚ/χειρότερη κυβέρνηση της μεταπολίτευσης?

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΣΤΕΙΟ?

    Δεν έχουμε ακόμα καταλάβει, ο κόσμος, όλοι μας, είμαστε στα όρια μας : απαιτούμε πλέον ΕΝΤΕΛΩΣ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΛΟΓΙΑ τα οποία να συνάδουν ΑΠΟΛΥΤΑ με τις ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ

    όλα τα υπόλοιπα μοιάζουν απλά προεκλογικές εξαγγελίες για να μας υφαρπάξουν ακόμα μια φορά την ψήφο μας, στο όνομα της σωτηρίας της πατρίδος και της αποφυγής του δήθεν χάους..

    ΕΠΙΣΗΣ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ - ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ... άπαντες όσοι έχουν συσχετισθεί με το αμαρτωλό παρελθόν πρέπει να φύγουν άμεσα!! (βέβαια δεν ξέρω αν πλεόν χρονικά είναι εφικτό αυτό). ΔΕΝ είναι λύση να λέμε : "με την ψήφο μας έχουμε την ευκαιρία να ξεκαθαρίσουμε το κόμμα και τα πρόσωπα κλπ κλπ" αυτά είναι καραγκιοζιλίκια, πρέπει να τα ψηφοδέλτια να έχουν ΕΞΑΡΧΗΣ διάφανους και καθαρούς υποψήφιους, ό κόσμος να έχει την δυνατότητα να επιλέξει τον καλύτερο ανάμεσα σε καλούς!

    • factorx avatar
      factorx @ partyman 28/03/2012 12:59:52

      Δεν τα λες καλά αγαπητέ - ουσιαστικά η ΝΔ δεν συμμετέχει στην κυβέρνηση και περιμένει την προκήρυξη των εκλογών. Ακόμα και οι ΠΑΣΟΚοι το βλέπουν αυτό:
      Δες στος ΕΘΝΟΣ: Η «λευκή απεργία» της ΝΔ παραλύει την κυβέρνηση

      • partyman avatar
        partyman @ factorx 28/03/2012 13:18:24

        Φάκτορα, ας είμαστε περισσότερο επικριτικοί και αυστηροί έστω και την ύστατη ώρα.. δεν βλαπτει παρά μόνο ωφελεί..

        Πως και δεν συμμετέχουμε στην κυβέρνηση, όλα αυτά ποιός τα ψηφίζει? Ποιός είναι ο αριθμός των ψήφων σε κάθε νομοσχέδιο..

        ο Βορίδης είναι υπουργός ή όχι?

        ο Αβραμόπουλος σε ποιό κόμμα ανηκει?

        Τον (διορισμένο)Παπαδήμο ποιός τον στηρίζει?

        το ξαναλέω γιατί ειλικρινά το πιστεύω αυτό που έγραψα παραπάνω, θεωρώ μάλιστα ότι είναι η μοναδική διέξοδος, απο εκεί πρέπει να ξεκινήσουμε:
        ΠΡΩΤΟΙ εμείς πρέπει να σταματήσουμε να χαιδέυουμε τα αυτιά και να ωραιοποιούμε καταστάσεις!
        Nα είμαστε ιδαίτερα αυστηροί στην κρίση μας, τέλος οι υποχωρήσεις και τα "ναι μεν, αλλά"

        • factorx avatar
          factorx @ partyman 28/03/2012 13:25:41

          Ποια είναι η διέξοδος που προτείνεις, δεν την αντελήφθην. Όσο για την "κριτική" και το "χαιδεμα αυτιών" να μου επιτρέψεις να επιμένων οτι εμείς έχουμε ασκήσει και την πιο βαθειά και την πιο εμπεριστατωμένη - να διαβάζουμε συνολικά το antinews και οχι αποσπασματικά. Το θέμα είναι πάντα τι διέξοδο προτείνει κανείς και για ποιον λόγο ασκεί την κριτική.

          • partyman avatar
            partyman @ factorx 28/03/2012 14:20:08

            Η λύση, δεν ξέρω αν είναι εφικτή πλέον χρονικά μέχρι τις εκλογές -όπως προείπα- είναι ΠΛΗΡΗΣ ανανέωση προσώπων, αναζήτηση πολιτευτών με καθαρή και αιχμηρή ματιά!

            Τέλος στην ανακύκλωση πολιτικών γόνων και τζακιών και παλιολιθικών πολιτικάντιδων..Τ Ε Λ Ο Σ

            ΠΡΕΠΕΙ επειγόντως, να προκύψει μια ΝΔ, ένα κεντροδεξιό πατριωτικό κόμμα, με απόλυτη διαφάνεια και καθαρά πρόσωπα και ΣΤΑΘΕΡΗ πολιτική.

            και αυτό θα γίνει ΜΕ ΑΝΗΛΕΗ και ΣΥΝΕΧΗΣ κριτική..!

            Και βέβαια, έχω διαβάσει, κατά καιρούς και όσο το επιτρέπει ο χρόνος, την κριτική και τα άρθρα και τα δικά σου και γενικότερα του antinews. Αλλά επέτρεψε μου να θεωρώ πως δεν είναι/ήταν αρκετή, εκ του αποτελέσματος!

            Να σου θυμίσω ότι με την απόλυτη στήριξη όλων, κατάφερε ο Α.Σ. να μας απαλλάξει επιτέλους απο την Ντόρα..Το εκρηκτικό και ανατρεπτικό του ξεκίνημα ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ανάλογη συνέχεια.
            ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΞΕΚΑΘΑΡΟ, ότι ο Σαμαράς θα ΠΕΤΟΥΣΕ ΤΩΡΑ αν είχε τουλάχιστον λιγάκι καλύτερους συμβούλους, αν είχε απομακρύνει και τα υπόλοιπα βαρύδια του κόμματος, αν του ΕΙΧΕ ΑΣΚΗΘΕΙ σκληρότερη κριτική και αν την φωνή του λαού, την είχαν αφήσει να φτάσει στα αυτιά του οι παρατρεχάμενοι!!

            Είμαι σίγουρος ότι ακόμα μπορεί να τα κάνει όλα αυτά, απλά φοβάμαι πως η επερχόμενη εκλογική αποτυχία (και μην έχεις καμμία αμφιβολία περί αυτού, πήγαινε μίλα με τον κόσμο στο δρόμο και θα το δεις), φοβάμαι ότι θα απωλέσει απο τον Σαμαρά την μεγάλη δυναμικη που είχε όλο αυτό το διάστημα για να κάνει τις αλλαγές.

            Και βασικά αυτό με οδηγεί στην απαιδιοδοξία, γιατί ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΦΩΣ, πλην μια μεγάλης και συμπαγής κεντροδεξιάς παράταξης (που θα μπορούσε -να είχε- κάνει και να ηγήται σήμερα ο Α.Σ.)!

            όλος ο υπόλοιπος ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΧΤΑΡΜΑΣ: ακροδεξιός-κατακερματισμένο πασοκ-ψευτοαριστεριστές και λοιπές δημ. δυνάμεις, είναι πολύ εύκολο να μας οδηγήσουν σε ακόμα χειρότερες περιπέτειες απο αυτές που ζούμε, και δυστυχώς είναι το πιο πιθανό σενάριο να συμβεί!

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ partyman 28/03/2012 17:07:29

            Από βαρίδια, αν ψάξεις πόσοι υπουργοί του ΚΚ δεν θα είναι καν υποψήφιοι με τον ΑΣ στις εκλογές θα βρεις πλείστους. Οι υπόλοιποι; Να κάνουμε κι εμείς κάτι...

  13. FALCON avatar
    FALCON 28/03/2012 12:51:20

    Εκτιμώ ότι οι τάσεις του εκλογικού σώματος θα αρχίσουν να φαίνονται μετά από δεκαπέντε ημέρες. Σήμερα η Ν. Δ έχει θέσει τους στόχους και αυτό που χρειάζεται είναι το σφύριγμα για την έναρξη του αγώνα. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΝΑ ΠΑΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ

  14. Carlos avatar
    Carlos 28/03/2012 13:18:07

    Είναι αλήθεια ότι η στήριξη Παπαδήμου και 2ου μνημονίου έγινε απότομα χωρίς προεργασία στην κοινή γνώμη και γι αυτό θύμωσαν πολλοί που μέχρι τότε είχαν συνηθίσει να ακούν ότι ήταν λάθος πολιτική που δε μπορούσε να λάβει συναίνεση. Έτσι ο Σαμαράς εξήγησε κατόπιν ότι δε γινόταν αλλοιώς, αλλά ήταν πια έτοιμος ο αντίλογος του τύπου "τα ίδια έλεγε κι ο Γιωργάκης στο 1ο μνημόνιο". Γι αυτό και η κάμψη στις δημοσκοπήσεις. Είναι κι άλλα όμως που δεν περνούν εύκολα στη κοινή γνώμη. Για παράδειγμα η ανεπιφύλακτη παραίτηση από ασυλία και η υπαγωγή στο βρετανικό δίκαιο αν και το εκτελεστικό υπάγεται στα ελληνικά δικαστήρια. Κι εδώ έτοιμη η απάντηση του τύπου "αυτό είναι χρύσωμα του χαπιού, σιγά μη βγει ο πρωτοδίκης Αργοστολίου ή Κοζάνης να τολμήσουν να εναντιωθούν στα ευρωπαϊκά δικαστήρια και στη Μέρκελ και να μην εφαρμόσουν τις αποφάσεις κατάσχεσης". Και φυσικά τη μεγαλύτερη ζημιά δεν τη κάνει ούτε ο Καρατζαφέρης ούτε ο Καμμένος ούτε ο Τσίπρας, αλλ'α ο Αβραμόπουλος, ο Σπηλιωτόπουλος κλπ που κάθε φορά που βγαίνει ο Σαμαράς και λέει ότι θέλει αυτοδυναμία και δεν συγκυβερνάει με το ΠΑΣΟΚ, αμέσως βγαίνουν αυτοί και μιλάνε για συναίνεση και ότι είμαστε ανοικτοί κλπ. Αυτό επίσης εξοργίζει πολύ δεξιό κόσμο γιατί ο άλλος σκέφτεται ότι αφού ο Σαμαράς διέγραψε αμέσως όσους καταψήφισαν το 2ο μνημόνιο και έδειξε πυγμή, για να μη το κάνει και τώρα που αυτοί οι δύο ακυρώνουν ευθέως την προεκλογική του στρατηγική, πάει να πει ότι πραγματικά το σκέφτεται και αφήνει από τώρα μέσω αυτών ανοιχτή την πόρτα για μετεκλογική συγκυβέρνηση. Βέβαια τα ποσοστά των δημοσκοπήσεων δεν είναι ρεαλιστικά, αλλά σίγουρα υπάρχει κάποια κάμψη που οφείλεται στους παραπάνω λόγους.

    • Kαβαλιώτης avatar
      Kαβαλιώτης @ Carlos 28/03/2012 14:16:58

      "Και φυσικά τη μεγαλύτερη ζημιά δεν την κάνει ούτε ο Καρατζαφέρης, ούτε ο Καμμένος, ούτε ο Τσίπρας, αλλά ο Αβραμόπουλος, ο Σπηλιωτόπουλος κλπ., που κάθε φορά που βγαίνει ο Σαμαράς και λέει ότι θέλει αυτοδυναμία και δεν συγκυβερνάει με το ΠΑΣΟΚ, αμέσως βγαίνουν αυτοί και μιλάνε για συναίνεση και ότι είμαστε ανοικτοί κλπ."
      Παρεμβαίνω για να υπερθεματίσω-άλλωστε, τα έχω επισημάνει άλλες δύο φορές, με κίνδυνο να κουράσω.
      Με απλά λόγια: είτε ο Α.Σ. ανέχεται καθαρή υπονόμευση της επιλογής του σε ένα κεφαλαιώδους σημασίας ζήτημα (που, θεωρώ ότι, αποτελεί και απαίτηση της συντριπτικής πλειονότητας του κόσμου της Ν.Δ.) , είτε αποδέχεται το ενδεχόμενο. Μεταξύ δύο κακών, ελπίζω να ισχύει το λιγότερο κακό, δηλ. το πρώτο. Δεν τολμώ καν να σκεφθώ ότι ισχύει το δεύτερο. Με αυτό ως δεδομένο, μοναδική λύση είναι η λήψη πειθαρχικών μέτρων κατά όσων διακινούν ή συντηρούν το σενάριο αυτό. Είμαι κατά των διαγραφών, εφόσον όμως υπήρξαν διαγραφές από το κόμμα για το θέμα της στήριξης στο μνημόνιο 2, θα πρέπει να υπάρξουν και γι' αυτήν την περίπτωση. Κατά τη γνώμη μου, είναι -τουλάχιστον- ίσης σημασίας.
      Όποιος ισχυρίζεται ότι σήμερα, μετά τα συγκεκριμένα 2,5 χρόνια πασοκικής υπερκαταστροφής, η "συναίνεση", η "συνεννόηση" κλπ. μαζί του είναι δήθεν προς το συμφέρον της χώρας, ακυρώνει εντελώς την ανάδειξη της διαφορετικότητας της πρόταση της Ν.Δ.

      • Aδέξιος Δεξιός avatar
        Aδέξιος Δεξιός @ Kαβαλιώτης 28/03/2012 15:07:22

        To έχουμε γράψει χίλιες φορές.
        Ο Αβραμόπουλος δουλεύει για τον εαυτό του.
        αν αυτό συμφέρει στη ΝΔ, στηρίζει ΝΔ.
        Αν δεν συμφέρει, στηρίζει ο,τι του συμφέρει.
        Τέλος!

        • Καβαλιώτης avatar
          Καβαλιώτης @ Aδέξιος Δεξιός 28/03/2012 16:30:53

          Ουδόλως ενδιαφέρει, τί συμφέρει τον κ. Αβραμόπουλο. Το ερώτημα είναι γιατί γίνεται ανεκτός (και οι λοιποί βεβαίως ...).

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Καβαλιώτης 28/03/2012 17:09:10

            Τους επιτρέπει να εκτίθενται. Για να ξυπνήσουν οι υποτιθέμενοι δεξιοί που τον στηρίζουν τόσα χρόνια, να μαυριστεί, να μείνει με τα κομμάντο ο ΑΣ.

          • Αδέξιος Δεξιός avatar
            Αδέξιος Δεξιός @ Γεώργιος Τ. 28/03/2012 17:13:42

            ρε συ Γιώργο Τ,
            δεν τους λυπάσαι;
            Τι σχόλια δηλητήριο είναι αυτά;
            Τους καθάρισες όλους!

          • Καβαλιώτης avatar
            Καβαλιώτης @ Γεώργιος Τ. 28/03/2012 17:33:13

            Το πρόβλημα είναι ότι, μαζί τους, εκτίθεται το κόμμα και ο ίδιος ο Α.Σ. ...

  15. Moriarty avatar
    Moriarty 28/03/2012 13:37:43

    Η διαπίστωση ότι τα ποσοστά της ΝΔ συρρικνώνονται λόγω του Καμμένου είναι λάθος. Ο Καμμένος προέκυψε λόγω των λαθών της ΝΔ. Κι αν δεν ήταν ο Καμμένος, θα ήταν ο Γραμμένος ή ο Ψαγμένος :-) Επίσης, μην ξεχνάτε ότι από το 2009 μέχρι τώρα, έχουν περάσει τρια χρόνια. Σε αυτά τα τρια χρόνια η ΝΔ είχε την ευκαιρία να εμπλέξει την κοινωνία που στήριξε τον Σαμαρά στην εκλογή του, να διευρύνει το δυναμικό της, να ανοίξει τις διαδικασίες της, κοκ. Αντ' αυτών, στηρίχθηκε εν πολλοίς στην αποτυχημένη κομματική καμαρίλα και συρρικνώθηκε διευρυνόμενη με Χάιλ Βορίδη και Άδωνη Μπουμπούκο. Δεν φταίει λοιπόν ο καημένος Καμμένος του φθηνού και ρηχού λαϊκισμού.

    • franc avatar
      franc @ Moriarty 28/03/2012 15:47:04

      Professor τα σέβη μου!
      Οι επισημάνσεις σου βγάζουν μάτι...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Moriarty 28/03/2012 17:11:51

      Και τον Καρατζαφέρη τον εφήυρε το Σύστημα για να μην έχει αρκετή δύναμη ο ΚΚ να κάνει όσα είχε σκοπό. Είχε και μέσα τα φίδια (λείπουν τώρα κάποια), έδεσε το γλυκό. Για τον ΑΣ βρέθηκε ο υπερπατριώτης που με τα CDs (φιάσκο) βγήκε στην επιφάνεια και μετά χρησιμοποιήθηκε (ελπίζω άθελά του) και θα συνεχίσουν να τον προωθούν για να μην κυβερνήσει ο ΑΣ.

  16. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 28/03/2012 13:45:59

    Αγαπητέ κ. Ροδινέ.

    Εκλογές. Γιά ποιό λόγο νά ψηφίσω τήν ΝΔ τού Σαμαρά;

    Παραπέμπω σέ σχόλιό μου σέ παράπλευρη ανάρτηση «Συμβόλαιο Σαμαρά με τον Λαό». Επανασχολιασμό μέ τό ίδιο σχόλιο νομίζω είναι πλεονασμός.
    Καλημέρα

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ιαπετός 28/03/2012 13:53:11

      Kαλημέρα Ιαπετέ,
      ε, όλο και κάτι καινούργιο μπορείς να προσθέσεις!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Ιαπετός 28/03/2012 14:33:14

      Ιαπετέ,

      Τά σχόλια σας εἶναι ἀνεκτίμητα, ΠΑΝΤΑ! Θαυμάζω καί κυριολεκτικά ρουφῶ τήν γραφή σας.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ιαπετός 28/03/2012 17:13:46

      Δε λέγομαι Ροδινός, αλλά πες μου έναν αρχηγό κόμματος με πρόγραμμα και σχέδιο και αποφασιστικότητα και αρετές ανδρός (όλα μαζί τα θέλω) που θα του εμπιστευόσουν το τιμόνι της στιγμή αυτή που παίζονται τα πάντα (οικονομία, κοινωνική συνοχή και Εθνικά θέματα). Έναν ξέρω...

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Γεώργιος Τ. 28/03/2012 18:26:17

        ῾Ο Καμμένος!!!! :lol: :lol:

  17. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 28/03/2012 13:46:30

    +10000000

  18. Aδέξιος Δεξιός avatar
    Aδέξιος Δεξιός 28/03/2012 13:47:51

    Aνοιχτή σε προτάσεις συνεργασίας δηλώνει η Λούκα Κατσέλη.
    Μάλλον έκλεψε το σύνθημα του Μικρού Οδυσσέα που εδώ και μήνες είναι ανοιχτός σε προτάσεις απο τη Σαρλίζ Θερόν και αυτή η άκαρδη δε λέει να του απαντήσει ακόμα!

  19. βασιλης avatar
    βασιλης 28/03/2012 13:52:01

    ΕΠΕΙΔΗ πολύς λόγος γίνεται γιά μάχες που πρέπει να δοθούν με σκοπό την επίτευξη αυτοδυναμίας προκειμένω να πάει η χώρα μπροστά έχοντας ισχυρή κυβέρνηση (παραγνωρίζοντας το γεγονός ότι επί 40 περίπου χρόνια η Ελλάδα είχε αυτοδύναμες κυβερνήσεις οι οποίες και την οδήγησαν στην πτώχευση) καλό θα ήταν πρώτα να δοθεί μία απάντηση στο ιστορικό ερώτημα ποιός ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ κυβερνάει ,μετά την υπογραφή των δύο μνημονίων ,αυτόν τον τόπο . Ένα ερώτημα που σήμερα είναι ρητορικό, καθώς όλοι γνωρίζουν.Γνωρίζουν την τρόικα, γνωρίζουν τον κύριο Τράα του ΔΝΤ, γνωρίζουν τον επί των δημοσίων σχέσεων κύριο Τόμσεν, έχουν ακούσει για τον κύριο Ράιχενμπαχ και την ομάδα κρούσης του. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζουμε όλοι μας είναι πώς αποτυπώνεται στην πράξη η εξουσία όλων αυτών των ανθρώπων και των μηχανισμών που δημιουργούν, πώς εκφράζεται η βούλησή τους και πώς υλοποιούνται οι εντολές τους από την ελληνική συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ του τοποθετημένου, μη εκλεγμένου τραπεζίτη πρωθυπουργού. Καθώς ο Παπαδήµος, όπως όλοι ξέρουμε, προσγειώθηκε με γερμανικό αλεξίπτωτο πάνω από το κεφάλι του εκλεγμένου πρωθυπουργού Παπανδρέου, καθώς ο επίσης εκλεγμένος Σαμαράς προτίμησε να υπακούσει στη γερμανική εντολή παρά στη λαϊκή βούληση που τον ανέδειξε αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης και ο οποίος είχε τη δυνατότητα εκεί γύρωστον Οκτώβρη να απαιτήσει και να επιβάλει εκλογές , είναι προφανές ότι η εξουσία βρίσκεται έξω από το πρωθυπουργικό γραφείο του Μαξίμου, έξω από τη χώρα και ασκείται χωρίς περιστροφές, τύπους και ευγένειες.Οι υπάλληλοι των υπαλλήλων της τρόικας, οι «κομάντος» του Ράιχενμπαχ μπαίνουν στο πρωθυπουργικό και τα υπουργικά γραφεία με συμπεριφορά ύπατου αρμοστή. Όσο αναφορά τις πράξεις υποτέλειας τι να πρωτοθυμηθούμε ? ότι ο Παπανδρέου ουσιαστικά αποπέμφθηκε όταν ψέλλισε κάτι περί δημοψηφίσματος, ότι απαιτήθηκαν ενυπόγραφες δεσμεύσεις όλων των πολιτικών αρχηγών γιά συνέχιση της ίδιας πολιτικής , ότι μετά τις δηµόσιες υποδείξεις Σόιμπλε, Γιούνκερ παρατάθηκε ο χρόνος ζωής της κυβέρνησης Παπαδήμου από τις 19/2/2012 μέχρι ..........,ότι αντικαταστάθηκε ( αν και καλώς λόγω ηλιθιότητας )ο Χρυσοχοΐδης κατόπιν δυσαρέσκειας και πίεσης των Γερμανών,ότι κατ απαίτηση της τρόικας και χωρίς καμία αντίρρηση από τη συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ πετσοκόβονται μισθοί συντάξεις εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα?,ότι κατ απαίτηση των δανειστών υποθηκεύτηκε όλη η δημόσια περιουσία (εμπράγματες εγγυήσεις) η οποία περιέρχεται στο ταμείο εξυπηρέτησης δημόσιου χρέους με έδρα το Λουξεμβούργο και διαχειριστή αυτής τη Γερμανία η οποία θα μπορεί να τη διαθέτει κατά το δοκούν ,ότι κατά παράβαση του Συντάγματος με τις υπογραφές ΓΑΠ ,Βενιζέλου, Σαμαρά πρωταρχικός στόχος γίνεται η εξυπηρέτηση των δανειστών και όχι η επιβίωση του Ελληνικού λαού? Γιατί λοιπόν αυτοδύναμος ο κος Σαμαράς σε ποίο από τα προλεγχθέντα δεν έχει βάλει την υπογραφή του που τον κατέστησε συνένοχο στο έγκλημα.
    Α και κάτι ακόμη στην κοινή συνεδρίαση των Επιτροπών Οικονομικών και Απασχόλησης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου την Τρίτη 27/3/2012 οι εκπρόσωποι της Τρόικα, απαντώντας σε ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Χουντή, αφού ομολόγησαν την παταγώδη αποτυχία του Μνημονίου μέχρι σήμερα, παραδέχτηκαν ότι σκοπός του είναι οι μισθοί και οι συντάξεις στην Ελλάδα να φτάσουν σε επίπεδα Βουλγαρίας και Ρουμανίας, δηλαδή στο επίπεδο των 150 ευρώ το μήνα.( από Πρώτο Θέμα).

    • avanti avatar
      avanti @ βασιλης 28/03/2012 14:52:20

      Νομίζω ότι ο κος Χουντής έπρεπε να απαντήσει στην συνεδρίαση των ΕΟΑΕΚ χθές, ότι οι Ελληνες δεν δικαιούνται να λαμβάνουν μισθούς Βουλγαρίας ή Ρουμανίας κλπ., γιατί σύμφωνα με το ΑΕΠ της χώρας ανά κάτοικο αλλά και σύμφωνα με την αγορασική τους ικανότητα δικαιούνται πολύ περισσότερο αλλά βεβαίως είναι και μιά σειρά από άλλα ζητήματα που ενισχύουν την άποψη ότι οι μισθοί δεν μπορούν να φθάσουν στα ίδια επίπεδα. Ομως πραγματικά εσείς πιστεύετε ότι όλες οι κυβερνήσεις συνέβαλαν το ίδιο στην πτώχευσή μας ή μήπως αποκλειστικά υπεύθυνες είναι οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ? Κάποια στιγμή πρέπει να κοιτάξουμε την αλήθεια κατάματα, αλλά και η αριστερά να κοιτάξει μέσα της και να δει ότι οι εναγγαλισμοί και η ανοχή που προσέφερε στο Πασοκ του επέτρεψαν να αλωνίζει ενώ η ίδια ζούσε σε μιά κατάσταση ευφορίας όλα αυτά τα χρόνια διότι την βόλευε. Τέλος νομίζω, ότι όσο δεν κάνουμε την αυτοκριτική μας , και δεν αναλύουμε σε βάθος τα γεγονότα για να ανακαλύψουμε τους πραγματικούς υπαίτιους, διαρκώς θα ψάχνουμε για άλλοθι αλλά και για τους συνενόχους.

  20. mitsos avatar
    mitsos 28/03/2012 14:09:28

    O Σαμαράς εχει το χρονο να γυρισει το παιχνιδι και να ξανακερδισει πολλους απο τους ψηφους που χανει καθημερινια εξαιτιας του Καμμενου. Ο Καμμενος δεν κερδιζει ψηφους μονο λογω μνημονιου, αλλα και αλλων πραγματων που συγκινουν τον ψηφοφορο της ΝΔ και οχι μονο. Πχ εαν ο Σαμαρας κατεβασει ψηφοδελτια χωρις τα βαριδια του παρελθοντος οπως ειναι ο Σπηλιωτοπουλος και αλλοι πολλοι , εαν υποσχεθει και αυτος Ειδικα δικαστηρια για τα σκανδαλα αφου ολοι ξερουμε οτι οι εξεταστικες επιτροπες ειναι κοροιδια και ποτε ως τωρα δεν απεδωσαν δικαιοσυνη , να ζητησειι και ο Σαμαρας την εκδοση του Χριστοφορακου και αλλων στελεχων της μητρικης Ζιμενς να κοψουμε λιγο τον τσαμπουκα του Σοιμπλε και της Μερκελ που κουνανε το δαχτυλο , γενικα ρε παιδια ας κανει οτι προγραμματιζει ο Καμμενος ειναι τοσο δυσκολο να τα κανει η ΝΔ αυτα; γιατι η ΝΔ να εχει βαριδια, γιατι ψηφιστηκε ο Σαμαρας και κερδισε την Ντορα για να συνεχισει το ιδιο βιολι; Εαν δεν μπορεσει να τα υποσχεθει αυτα τοτε λυπαμαι που το λεω αλλα ο Καμμενος θα τσουρουφλισει και την ΝΔ αλλα και αλλους πολλους .

  21. NONOS avatar
    NONOS 28/03/2012 14:49:54

    Οσοι βαυκαλιζονται με την πιθανοτητα αυτοδυναμίας πλανωνται πλανην οικτραν.....η ψηφος αυτη θα εχει εντονο το στοιχειο του συναισθηματισμού και της οργης και μακαρι να διαψευστώ αλλα αυτο θα ακουμπίσει και τη ΝΔ μας λόγω μηνημονίου 2 το οποίο σαν αναγκαίο κακό...της εκανε όντως "κακό" και τις οίδε τι μελλει γενεσθαι ολα τ'αλλα ειναι προπαγανδιστικα κολπα που σε ..πεινασμένους δεν πιάνουν..........

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ NONOS 28/03/2012 17:16:44

      Αυτό που λες (και συμφωνώ) είναι η απόδειξη πως ο ΑΣ δεν έπαιξε με το λαό και τη χώρα μικροπολιτικά παιχνίδια αλλά νοιάστηκε για το μέλλον και όχι για το τώρα. Έκανε τεράστια προσωπική θυσία με το ΝΑΙ στη δανειακή όταν ο ΓΑΠ κατέβαινε επί ΚΚ στα λιμάνια και τους δρόμους για να τον ρίξει πριν προλάβει και μας γλυτώσει από τον κατήφορο συμμαχώντας με Ρωσία-Κίνα...

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ NONOS 28/03/2012 17:59:46

      Δηλαδή ο Καμένος, η Κουντουρά, ο Μανώλης, ο Ζώης είναι πεινασμένοι;

      • Οφις Ιοβόλος avatar
        Οφις Ιοβόλος @ Αυτόνομος 28/03/2012 22:16:26

        Hungry for Glory!

  22. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 28/03/2012 15:16:17

    Υποτιμήθηκε ο Π. Καμμένος. Αυτή είναι η αλήθεια. Οι επιτελείς της ΝΔ δεν πίστεψαν ότι μπορεί να καταφέρει ικανό πλήγμα στην εκλογική απόδοση της παράταξης. Του άφησαν, λοιπόν, το πεδίο ελεύθερο να κάνει ό,τι θέλει στην αρχή και χάθηκε πολύτιμος χρόνος. Εγώ θυμούμαι τον Καμμένο ως υφυπουργό Ναυτιλίας να έχει σχεδόν ανύπαρκτο πολιτικό λόγο. Τον θυμάμαι ακόμα, έως και πρόσφατα, να επιδίδεται σε ένα διαρκές κυνήγι σκιών και μαγισσών, να επιτίθεται σκληρά σε ανθρώπους χωρίς ποτέ να προσκομίζει στοιχεία, να μιλά περισσότερο ως πράκτορας παρά ως πολιτικός εκλεγμένος από τον λαό με στόχο να εξυπηρετήσει τα καλώς νοούμενα συμφέροντα του λαού. Αυτά πότε θα τα αναδείξει η ΝΔ; Πρέπει να ενημερωθεί ο κόσμος και μετά ελεύθερα να κάνει τις επιλογές του.

    Από την άλλη, βλέπω τον Σαμαρά να κάνει περιοδείες στο εξωτερικό. Καλές είναι και αυτές. Τονώνουν το ηγετικό του προφίλ και βοηθούν την Ελλάδα. Αλλά επαφή με τον κόσμο, περιοδείες ανά την Ελλάδα, δεν βλέπω. Δεν θα γίνουν συγκεντρώσεις της ΝΔ; Αντιλαμβάνομαι το αντεπιχείρημα ότι υπάρχει κίνδυνος ελλειπούς συγκέντρωσης πολιτών, που θα στείλει τα αντίθετα μηνύματα από αυτά που εξ ορισμού μια πολιτική συγκέντρωση αρχηγού μεγάλου κόμματος επιδιώκει να στείλει. Αλλά είναι σημαντικό να κινητοποιηθεί ο κόσμος. Και ένας τρόπος κινητοποίησης είναι και αυτός. Τα γραφεία, πάντως, δεν δίνουν λύσεις. Οι λύσεις είναι έξω, στην επαφή με τον κόσμο.

    • Aδέξιος Δεξιός avatar
      Aδέξιος Δεξιός @ Ανδρέας 28/03/2012 15:44:16

      συμφωνώ σε όλα

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Ανδρέας 28/03/2012 16:03:00

      ήδη άρχισαν από σήμερα οι εξορμήσεις με τη συμμετοχή 35, στην πλειοψηφία τους νέων, υποψήφιων βουλευτών σε συνεδριάσεις των Νοδε. Ας μην ξεχνάμε ότι οι εκλογές δεν έχουν ακόμα προκηρυχτεί. Οι του καμμένου έχουν ξεχυθεί στο διαδίκτυο και δεν υπάρχει ανάρτηση που ν’ αναφέρεται στους "ανεξάρτητους" και στη ΝΔ που ν’ αφήνουν ασχολίαστο (ας αφήσουμε το υβρεολόγιο). Χώρια τη βρωμιά από διαφόρους πρώην ΝΔάτες βουλευτές και νυν "ανεξάρτητους" (λέγε με Σταμάτη) που όπως διαβάζω αλλού, έλεγε σήμερα ότι τα ποσοστά της ΝΔ θα είναι όχι μόνο ανάλογα του 09 αλλά και μικρότερα που θα καταστήσουν επισφαλή τη θέση Σαμαρά όχι μόνο στην αρχηγία αλλά και στο κόμμα γενικότερα. Διερωτάται μάλιστα ποιον θα έχει τότε ο ΑΣ να τον στηρίζει τώρα που διέγραψε κάποιους σαν και του λόγου του. Τι πρέπει να κάνει λοιπόν τώρα η ΝΔ και ο ΑΣ; Να παίξει το βρώμικο παιγνίδι τους; Μήπως όσο περισσότερο αρνείσαι ν’ ασχοληθείς με κάποιον σοβαρά τόσο περισσότερο τον κάνεις και «σκυλιάζει» και έτσι δείχνει το πραγματικό του πρόσωπο;

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ GreekInLux 28/03/2012 16:40:19

        Σ'αυτό συμφωνώ . Οσο αγνοείς κάποιον , τόσο περισσότερο εξοργίζεται και εκτείθεται ,φανερώνοντας το πραγματικό του πρόσωπο. Στήριξη ο Α.Σ. έχει και θα έχει ,αρκεί να την ψάξει εκεί που πραγματικά υπάρχει: στη βάση του κόμματος. Και είναι άνθρωποι ανιδιοτελείς, που πραγματικά πιστεύουν σ'αυτόν και στη παράταξη. Το ζητούμενο είναι να βγει στον κόσμο , να πάρει το παιχνίδι επάνω του. Επιμένω σ'αυτό . Και ξέρει και μπορεί να το κάνει με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Οσο για τους ''υποστηρικτές '' τύπου Σταμάτη και λοιπών διαγραφέντων, ε, δεν έχασε και τίποτα που τους έχασε. Και άργησε κιόλας!

        • romeo avatar
          romeo @ Diamond Angel 28/03/2012 19:58:00

          Άχρηστοι άνθρωποι κύριέ μου, που προσπαθούν να βολευτούν... Οι φίλοι του Αντώνη είναι μακριά από "παρέες", σεμνά και διακριτικά... Το κακό με τον κ. Σαμαρά, από ότι αντιλαμβάνομαι, ή δεν ξέρει τους φίλους του ή λάθος εκτιμήσεις περί αυτών κάνει... Αν τους ξέρει, καιρός να τους πάρει στο τηλέφωνο έναν - έναν και να τους επιστρατεύσει... Μόνο αυτός μπορεί να το κάνει κύριέ μου...

          • juliet avatar
            juliet @ romeo 28/03/2012 20:26:37

            romeo,
            καλησπέρα, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Θα πω την κακιούλα μου ,αν και δεν το συνηθίζω,στις νομαρχιακές η Τζενούλα βρήκε τα τηλέφωνα.Θα γελάσουμε αν στη Πάτρα η Χρυσή Αυγή πάρει 15%.

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 28/03/2012 20:27:51

            για το γιό της...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ GreekInLux 28/03/2012 17:18:29

        Σωστός! Και τώρα θα φανεί τι φίδια στον κόρφο του ΑΣ ήταν κάποιοι και φάνηκαν στη δύσκολη στιγμή που έπρεπε να επιλέξουν μεταξύ τυχοδιωκτισμού και υπευθυνότητας...

    • franc avatar
      franc @ Ανδρέας 28/03/2012 18:33:20

      Eχω την εντύπωση ότι ένα απ' τα καλά της κρίσης ήταν και η κατάργηση των προεκλογικών φίλαθλων συγκεντρώσεων όπου οι "θύρες" των οπαδών ένθεν κακείθεν με τα χρώματα του πολέμου κατέβαιναν με τα μεγάφωνα στη διαπασών και με πολεμικές ιαχές προσπαθούσαν όπως πρίν απο τις αιματηρές μάχες του μεσαίωνα να τρομάξουν τον αντίπαλο, να τον κατατροπώσουν ει δυνατόν απ' τα αποδυτήρια, εντυπωσιάζοντάς τον με την μεγαλειώδη συγκέντρωση του κόμματος που για πρώτη φορά γέμισε τοσο ασφυκτικά τους παράπλευρους δρόμους, και άρα τη Δευτέρα θα είναι κυβέρνηση και επομένως οι πονηροί αντίπαλοι καλά θα κάνουν να φροντίσουν είναι με τον νικητή άν θέλουν να φάνε κι αυτοί γλυκό ψωμι...Μην ανησυχείς φίλε Ανδρέα ο κόσμος αυτή τη φορά είναι κινητοποιημένος με τον πλέον δραματικό τρόπο από τα ειδοποιητήρια προς πληρωμήν που καταφθάνουν αδειαλείπτως ακόμα και στην προεκλογική περίοδο. Αλλωστε ο προεκλογικός θόρυβος μόνο το ΠΑΣΟΚ θα ευνοούσε γιατί θα το παρουσίασε σαν ένα φωνασκούν όπως όλα κόμμα και όχι ως κόμμα υποδίκων επ' έσχάτη προδοσία...

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Ανδρέας 28/03/2012 19:21:36

      Σωστότατα όσα γράφεις Ανδρέα

  23. Ελευθεριάδου Βούλα avatar
    Ελευθεριάδου Βούλα 28/03/2012 16:55:00

    περα και πανω απο ολα ο κοσμος ειναι μπερδεμενος
    οφειλλουμε να δωσουμε πειστικες απαντησεις γιατι προχωρησαμε στην κυβερνηση Παπαδημου, να δωσουμε την πνοη μιας αλλης προσεγγισης των πραγματων δημιουργωντας προοπτικη ελπιδας, και φυσικα να διαψευσουμε πιθανη συνεργασια με το Πασοκ που θα δημιουργουσε την εντυπωση της ατιμωρησιας, ολα αυτα με συνεχη επαφη και προσεγγιση του κοσμου και ολα θα πανε καλα

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ελευθεριάδου Βούλα 28/03/2012 17:38:12

      χαιρετώ τη Θράκη.
      Αγαπητή μου Βούλα,
      υπάρχουν αρκετοί που δηλώνουν ...μπερδεμένοι, ενώ στην ουσία δεν θέλουν να καταλάβουν!

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Κώστας Ροδινός 28/03/2012 21:17:30

        Ακριβώς κ. Ροδινέ! Η πιό σωστή κουβέντα!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Ελευθεριάδου Βούλα 28/03/2012 18:39:43

      Τώρα, νά εἶναι ἡ μητέρα μου 86 χρόνων καί νά μήν εἶναι μπερδεμένη παρά νά ἐπιμένη ἈΣ καί τίποτε ἄλλο, δέν μπορῶ νά ἐξηγήσω. . .ἴσως ἡ πράσινη θύελλα, πού σάρωσε τήν Ἑλλάδα 30+ χρόνια, ἔχουν ἀφήσει βαθειά καί ἀνεξίτηλα σημάδια στή ζωή της.

  24. firiki2010 avatar
    firiki2010 28/03/2012 17:01:12

    1 H NΔ είναι υποχρεωμένη να έχει ένα δημοσιοποιημένο plan B σε περίπτωση μη αυτοδυναμίας. Χωρίς αυτό αν μετεκλογικά οδηγηθεί σε μια συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ θα κατηγορηθεί πάλι για "κωλοτούμπα".
    2 Συνεννόηση και συναίνεση δεν προϋποθέτουν συγκυβέρνηση. Την αpαίτηση συναίνεσης από το ΠΑΣΟΚ η ΝΔ πρέπει να την έχει ακόμα κι αν κερδίσει αυτοδυναμία.
    3 Η ΝΔ δεν πρέπει να καλλιεργήσει -και μέχρι στιγμής δεν το κάνει- υπερβολικές ελπίδες από την διακυβέρνηση της. Το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινηθεί αναγκαστικά είναι πολύ σφιχτό.
    4 Η αυτοδυναμία είναι δύσκολη αλλά εφικτή. Το κρίσιμο ζήτημα είναι ποιο θα επικρατήσει ως στοίχημα των εκλογών.( Αν η εκλογική αντιπαράθεση μείνει στο ψευτοδίλημμα "μνημόνιο-αντιμνημόνιο" προφανώς οι προοπτικές δεν θα είναι καλές)

    "...Σε ένα τόσο ρευστό πολιτικό σκηνικό οποιαδήποτε πρόβλεψη είναι παρακινδυνευμένη. Κόμματα ξεπηδούν, κινήσεις δημιουργούνται, στελέχη διαφοροποιούνται και μετά βάζουν την διαφοροποίηση τους στην άκρη, τα πράγματα στο οικονομικό περιβάλλον κάθε εβδομάδα είναι ή παρουσιάζονται διαφορετικά. Δεν ξέρουμε σε δυο μήνες ποιοι θα κατεβούν και με ποιο στελεχιακό δυναμικό στις εκλογές. Ποια ονόματα και πως … θα χρησιμοποιηθούν την τελευταία ίσως στιγμή για να γείρουν την πλάστιγγα στην μια ή την άλλη πλευρά. Στην τελική αυτά που αγνοούμε είναι περισσότερα από αυτά που ξέρουμε.

    Παρά ταυτα θεωρώ πως την ώρα της κάλπης αυτοί που θα φτάσουν ως εκεί θα υποχρεωθούν από τα πράγματα να σκεφθούν τι διακυβεύεται και θα αρνηθούν να ρίξουν μια χαμένη ψήφο ή μια ψήφο απλώς αγανάκτησης στη Χρυσή Αυγή ή σε κάποιο άλλο σχηματισμό με κάποιον ευφάνταστο τίτλο. Θα βάλουν για μερικά δευτερόλεπτα την αγανάκτηση τους σε δεύτερο πλάνο και θα ψηφίσουν χωρίς ενθουσιασμό ή και με βαριά καρδιά αυτόν που θεωρούν ως “λιγότερο κακό” και ίσως ποτέ δεν παραδεχθούν πως ψήφισαν ό,τι ψήφισαν...." (Από το " Επισφαλείς δημοσκοπήσεις" 5/3/2012 στο firiki2010)

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ firiki2010 28/03/2012 17:30:18

      Plan B σίγουρα. Δεν είμαι βέβαιος ότι στις σημερινές συνθήκες, μπορεί ή προλαβαίνει να είναι δημοσιοποιημένο σε όλες τις πτυχές του. Στην περίπτωση της ΝΔ έγινε κακός υπολογισμός στη δόση "αντιμνημονιακής" ρητορικής το 2010. Ρητορικής, το επαναλαμβάνω.
      Σίγουρα, κάθε υπεύθυνο κόμμα, και η ΝΔ φυσικά, οφείλει να πεί την αλήθεια στα βασικά:
      1. Το μείγμα των Μνημονίων 1 και 2 ήταν και είναι λάθος, αλλά ήταν και είναι προς το παρόν αδύνατο να το αλλάξουμε ριζικά μόνοι μας ως Ελλάδα, ούτε κάν σε σύμπραξη με τους ομοιοπαθείς Ιρλανδία - Πορτογαλία. Οι πολιτικοί συσχετισμοί σε επίπεδο ΕΕ ήταν και ακόμη είναι δυσμενείς.
      2. Η έξοδος της χώρας από την Ευρωζώνη και ανέφικτη είναι (σε συνθήκες χρέους που γίνεται δημόσιο-διακρατικό δεν θα μας άφηναν), και αυτοκτονική θα ήταν, άν ήταν εφικτή.
      3. Το μείγμα των Μνημονίων 1 και 2 δεν είναι βιώσιμο σε Ευρωπαική κλίμακα και θα ανατραπεί αργά η γρήγορα, με ταυτόχρονη ανατροπή πολιτικών συσχετισμών. Η ανατροπή θα κριθεί όχι τόσο στην Ιταλία, αλλά στην Ισπανία, η οποία δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα δημοσιοικονομικό, αλλά τραπεζών, τερατώδους ιδιωτικού χρέους. Στην κατάσταση αυτή, η κρατική περιστολή χειροτερέυει τα πράγματα. Μόνο για ανακεφαλαιοποιήσεις τραπεζών χρειάζεται 100 δις. Σήμερα η Μέρκελ συναίνεσε στην παραπάνω ενίσχυση του Προσωρινού Μηχανισμού Στήριξης σε συνδυασμό με τον Μόνιμο ESF, ξέροντας πιά ότι η Ισπανία δεν "βγαίνει". Ο Βόλφγκαννγκ Μύνχάου σήμερα στον Spiegel, και ταυτόχρονα ο OECD, επιμένουν ότι πάλι δεν φθάνουν και μαζί με το "νοικοκύρεμα", θα χρειαστεί το Ευρωζωνικό "μπαζούκας" των 1,5 τρις για να "κοινωνικοποιηθούν" σε Ευρωζωνική κλίμακα τα λιμνάζοντα χρέη των μεγάλων χωρών: Ιδιωτικά της Ισπανίας, δημοσιοικονομικά της Ιταλίας.
      Η πραγματικότητα αυτή, καθιστά τη διάκριση "μνημονιακοί" - "αντιμνημονιακοί" χωρίς νόημα. Πολιτική σύγκρουση εντός της ΕΕ είναι, όπου όλες οι (σοβαρές) Ελληνικές δυνάμεις θα είναι απέναντι στον Μερκοζύ και την συντροφία του λάθους, αλλά μαζί και σύμμαχοι με τον Ολάντ, με τον Μόντι, με τον Γκάμπριελ, με τον Ραχόι, με τον Κον Μπεντίτ, με τον Τρίττιν και με σύμπαντες τους Ιρλανδούς, που έχουν τον Μάη δημοψήφισμα για το Μερκοζικό Σύμφωνο Σταθερότητας. Και θα το απορρίψουν πανηγυρικά. Μια κίνηση πλήρης νοήματος και στον κατάλληλο χρόνο από τους Ιρλανδούς, αυτούς που σημειωτέον διακομματικά δέχτηκαν το Μνημόνιό τους.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 28/03/2012 17:34:17

        θείε,
        εξαιρετική σύνοψη.
        Δεν μας γράφεις ένα άρθρο να πείς αναλυτικότερα;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 28/03/2012 17:49:18

          Ευχαριστώ φίλε Κώστα, στέλνω το link με το σημερινό σπουδαίο άρθρο στον Spiegel του Wolfgang Münchau των FT.
          "Η Ευρωπαική Κρίση θα κριθεί στην Ισπανία".
          h**p://www.spiegel.de/wirtschaft/soziales/0,1518,824215,00.html
          Άν μπορεί κάποιος να μεταφράσει από τα Γερμανικά, θα ήταν ευχής έργο, δυστυχώς ο δικός μου χρόνος είναι σφιγμένος.
          Σε κάθε περίπτωση, είναι χρήσιμο για όσους επεξεργάζονται πολιτική στρατηγική 6 - 12 μηνών.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 28/03/2012 18:09:35

            Το Αλλενάκι
            αν θυμάμαι καλά ομιλεί τη Γερμανική

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 28/03/2012 18:00:52

          Το κατά τη γνώμη μου "ρητορικό λάθος" της ΝΔ του 2010:
          Από τα 3 σημεία που επισήμανα το 1 το διατύπωσε "μισό": Μίλησε (σωστά) για λάθος μείγμα του Μνημονίου, αλλά δημιούργησε αυταπάτες αναδιαπραγμάτευσης κάτω από απαγορευτικούς συσχετισμούς.
          Το 2 το τόνιζε πάντοτε, αλλά δεν όσο έπρεπε το μέτωπο αυτο (πράγμα που έκαναν Ιρλανδοί - Πορτογάλοι).
          Για το 3: Τα έλεγαν από την αρχή σαφώς οι Αμερικάνοι νεοκευνσιανοί, αλλά από τους Ευρωπαίους είχαμε μόνον τον Γκόρντον Μπράουν και μερίδα της Γερμανικής αντιπολίτευσης. Δυστυχώς μέσα στο ΕΛΚ η ΝΔ ήταν σε πολύ δύσκολη θέση, αλλά η ανατροπή της γραμμής μέσα στο ΕΛΚ είναι πιά μονόδρομος. Το κατάλαβε και η Μέρκελ, αλλά είναι αργά για να πάρει στροφή χωρίς πολιτική ήττα. Χώρια που θα αντιμετωπίσει μεγαλύτερη εσωκομματική ανταρσία.

          • effie B. avatar
            effie B. @ Ο Θείος 28/03/2012 18:31:25

            έχεις πολύ δίκαιο για τη Μέρκελ. Ήδη προσπαθεί να ανασκευάσει λέγοντας οτι θα ήταν καταστροφικό για την Ευρώπη η αποχώρηση της Ελλάδας από το ευρώ. Οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης εν Ελλαδι εξέλαβαν την δήλωση της ως δήλωση αδυναμίας και δυνατότητας εκβιασμών από μέρους μας. Δεν κατάλαβαν οι δυστυχεις οτι η κα. Μέρκελ στο δικό της πολιτικό ακροατήριο απευθυνόταν! (ξαναέχει πρόωρες εκλογές)

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 29/03/2012 19:12:03

          Η μετάφραση του εξαιρετικού άρθρου του Μύνχάου, από τον Ιαπετό, τον ευχαριστώ και από δω!!!
          h**p://www.antinews.gr/2012/03/29/153839/#comment-944141

      • franc avatar
        franc @ Ο Θείος 28/03/2012 19:13:33

        Θείε επιτέλους έφτασα και σε σένα,
        να βρώ λίγη παρηγοριά.
        Θά 'πρεπε ο Φάκτορας να σε βάζει πάντα στην αρχή για να μην χανόμαστε ψάχνοντας.
        Plan B σίγουρα. Μπορεί η υψηλή πολιτική διπλωματία την οποία ουδόλως κατέχω να επιβάλλει την μυστικότητά του. Ομως εγώ έχω το δικαίωμα να λέω και μπαρούφες, και έχω ήδη αποκαλύψει οτι κατ΄ εμέ στο Plan Β ακριβώς για τους λόγους που εναργέστατα περιγράφεις στο συμπέρασμά σου, ο Σαμαράς με τον Τσίπρα, (ο οποίος αριστοτεχνικά έριξε την "αντιμνημονιακή " ρητορική του πρόσφατα, χωρίς να χρειαστεί να του βάλουν και το πιστόλι στον κρόταφο όπως στο Σαμαρά) θα βρεθούν αναγκαστικά συνεργαζόμενοι σε ενιαίο Ευρωπαικό μέτωπο όπου όπως λες:
        "Oλες οι (σοβαρές) Ελληνικές δυνάμεις θα είναι απέναντι στον Μερκοζύ και την συντροφία του λάθους, αλλά μαζί και σύμμαχοι με τον Ολάντ, με τον Μόντι, με τον Γκάμπριελ, με τον Ραχόι, με τον Κον Μπεντίτ, με τον Τρίττιν και με σύμπαντες τους Ιρλανδούς, που έχουν τον Μάη δημοψήφισμα για το Μερκοζικό Σύμφωνο Σταθερότητας. Και θα το απορρίψουν πανηγυρικά."
        Γι αυτό και εγώ βρίσκω οτι στην περίπτωση της ΝΔ έγινε κακός υπολογισμός στη δόση “αντισυριζαικής” ρητορικής πρόσφατα. Μετά απο καθυστέρηση 3 χρόνων!!!, εντελώς ξεκάρφωτα και αδικαιολόγητα, όπως και οι διαγραφές. Ρητορικής και εκπρόθεσμης, το επαναλαμβάνω και εγώ. Οι Μερκοζικές δυνάμεις αντίθετα οφείλουν να λογοδοτήσουν στον Ελληνικό λαό και κάθε συνεργασία μαζί τους είναι συγκάλυψη εγκληματίου. Αλλωστε στις 6 Μαίου το νέο Ευρωπαικό μέτωπο θα είναι γεγονός, και το Ευρωζωνικό “μπαζούκας” των 1,5 τρις θα ενεργοποιηθεί αν δεν έχει συμβεί ήδη απο τον Απρίλιο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ firiki2010 28/03/2012 17:36:02

      Firiki,
      ένα δημοσιοποιημένο PLAN B , θα έχει τις επιπτώσεις που είχαν στην ελληνική οικονομία οι δηλώσεις Σόϊμπλε.
      Χώρια που θα ακυρώσουν και το PLAN A

  25. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 28/03/2012 19:30:26

    Εύα,
    παρατηρώ πως όταν απουσιάζει ο Δαναός,
    η ομάδα του είναι εκτός ελέγχου!

    • factorx avatar
      factorx @ Κώστας Ροδινός 28/03/2012 19:30:54

      είναι Βουλγαρία

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ factorx 28/03/2012 19:35:25

        δοκιμάζει να συνηθίσει πως είναι να ζείς με τον κατώτατο μισθό Βουλγαρίας;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ factorx 28/03/2012 19:38:24

        Αποφάσισε να μένει μόνιμα Βουλγαρία λόγω φτηνής ζωής, και να έρχεται σαββατοκύριακα μόνο, και ίσως (λέει) να κάνει και εισαγωγές σε μπάμιες και ραδίκια κατά διαστήματα.
        Θα μας λείψει ο ρημάδης.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 28/03/2012 19:41:24

          Ελπίζω να μη του μπεί η ιδέα να κάνει και άλλες εισαγωγές!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Κώστας Ροδινός 28/03/2012 20:02:15

      Αυτή τη στιγμή ο Δαναός μελετά την αναδρομική ψυχοδυναμική προσέγγιση κ. Ροδινέ..και ναι, ναι, σωστά το αντιληφθήκατε, ετοιμάζεται για εισαγωγές πειραματόζωων..μη σας ξεγελά το αθώο ύφος και η νηστεία τις Σαρακοστές!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΕΥΑ 28/03/2012 22:14:51

        θα γυρίσει ο δάσκαλος και θα μπείτε πάλι όλοι σε τάξη, που βρήκατε ελεύθερο χρόνο και αυθαδιάζετε!

  26. Δεξιοτέχνης avatar
    Δεξιοτέχνης 28/03/2012 20:04:30

    Το 2009 ο κ Σαμαράς έκανε οτι έκανε για να βγεί πρόεδρος της ΝΔ.Τώρα θέλει να γίνει πρωθυπουργός της Ελλάδας. Ωφείλει να κάνει κάτι καλύτερο.

    Αν υποθέσουμε οτι ο κ Σαμαράς παίρνει αυτοδυναμία, ποιό μνημονιακό "πρότυπο" θα εφαρμόσει; Το μνημονιακό "πρότυπο" της Τουρκίας της Ουγγαρίας
    της Αργεντινης,Γουατεμάλας,Εκουαδόρ,Βραζιλίας; Θα εφεύρει νέο μνημονιακό πρότυπο;

    Είμαι πεπεισμένος ότι ο κ Σαμαράς θέλει πραγματικά το καλό της Ελλάδας και των κατοίκων της,επίσης θέλει και την αυτοδυναμία ωστε να πράξει το σωστό.
    Αλλά είμαι επίσης πεπεισμένος ότι ο κ Σαμαράς απο την ιστορία της αρχαίας Ελλάδας δεν θυμάται τίποτα. Αναρωτιέμαι, η λέξη ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ να του θυμίζει τίποτα;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δεξιοτέχνης 28/03/2012 20:15:07

      για το τελευταίο κρύβε λόγια....

      • juliet avatar
        juliet @ Κώστας Ροδινός 28/03/2012 20:49:19

        Καλησπέρα,
        οι αγρότες της Αθήνας θα θεωρηθούν οι κάτοικοι των βορείων προαστείων;
        Κύριε Ροδινέ,σήμερα στην επαρχία Μεσολλόγι και Πάτρα ,ο κόσμος απαξιώνει τα πάντα .Αν δεν μιλήσεις ,ερωτήσεις και προβληματίσεις τον κόσμο και πάνω απ΄όλα να τον αφήσεις ν΄απαντήσει εκείνος δεν μπορείς να πετύχεις τίποτε.Αυτό προυποθέτει ...πολλά ,υπάρχουν ;

        • juliets avatar
          juliets @ juliet 28/03/2012 20:51:33

          Μεσολλόγγι....συγνώμη αλλά από τις 6 είμαι στους δρόμους,εννοείτε κάνω και αγώνα..:)

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ juliets 28/03/2012 22:11:04

            juliet,
            δεν νομίζω οτι διαφωνεί κανείς μ' αυτά που αναφέρεις.
            Και για τον αγώνα δεν έχω καμμιά αμφιβολία!

  27. airman avatar
    airman 28/03/2012 20:48:37

    Ο Σαμαράς ως ''παράγων αυτοδυναμίας'' όντως θα παίξει ίσως τον πιο σημαντικό ρόλο στην πορεία προς τις εκλογές. Κατά πρώτον διότι υπερέχει των λοιπών αρχηγών τόσο σε αξιοπιστία όσο και σε αίσθηση του σημερινού γίγνεσθαι στο πεδίο της οικονομίας (το οποίο είναι επικίνδυνα ρευστό και οριακά ευσταθές). Κατά δεύτερον διότι είναι αρχηγός της μόνης παράταξης που μπορεί να εγγυηθεί μια δύσκολη αλλά εφικτή αναστροφή σε βάθος χρόνου.
    Της παράταξης που, παρά τα όποια λάθη έχουν διαπραχθεί στο παρελθόν, ουδέποτε οδήγησε ενσυνείδητα τη χώρα στον όλεθρο. Της παράταξης που πάντα στόχευε σε ένα καλύτερο μέλλον για την Ελλάδα και τους Έλληνες, και το πετύχαινε σε μεγάλο ή τουλάχιστον σε ικανοποιητικό βαθμό. Της παράταξης που αναλάμβανε στα δύσκολα και δυστυχώς ουδέποτε καρπώθηκε τα οφέλη των επιλογών της, καθότι στην πορεία εμφανίζονταν το ΠΑΣΟΚ και πλειοδοτούσε επί όσων είχαν εξασφαλιστεί. Η νοοτροπία της εγκρατούς και κατά το δυνατό χρηστής διαχείρισης πάντα προτάσσονταν έναντι τακτικών τύπου ''Τσοβόλα δώστα όλα'', ''μετοχοδανείων'', ''Λεφτά υπάρχουν''.
    Το 2009 ο Σαμαράς απευθύνθηκε στον κόσμο της παράταξης και κέρδισε την εμπιστοσύνη του, η οποία σήμερα δοκιμάζεται επί τη βάση υπαρκτών αλλά και ανύπαρκτων διλημμάτων. Υπαρκτών λόγω της στάσης του κυρίως στο εσωκομματικό πεδίο, των ισορροπιών που φαίνεται να προσπαθεί να τηρήσσει ενόψη των επερχόρμενων εκλογών, της ανεκτικότητας απέναντι σε ορισμένα στελέχη σε αντιδιαστολή με την αποφασιστικότητα απέναντι σε κάποια άλλα.
    Αλλά έχουν προβληθεί και διλήμματα ουσιαστικά ανύπαρκτα. Όπως η στάση του στο σχηματισμό της Κυβέρνησης ειδικού σκοπού (Παπαδήμου), όπου περιθώρια ουσιαστικής επιλογής δεν υπήρχαν. Όπως η στάση του στη συμφωνία για το ''Μνημόνιο 2'', όπου τα περιθώρια ελλιγμών ήταν συγκεκριμένα και περιορισμένα (ότι περισώθηκε μπορεί να μην φαίνεται αρκετό, η προοπτική τροποποίησης ορισμένων όρων όμως είναι δεδομένη).
    Αυτή η εμπιστοσύνη που δείξαμε στο πρόσωπό του δεν πρέπει να εξαντληθεί εδώ, γιατί θα πρόκειται ουσιαστικά για ''κούρεμα'' της όποιας προσδοκίας υπάρχει για στροφή από το στρεβλό δρόμο στον οποίο βαδίζει η χώρα.
    Ειδικά τώρα που ο Σαμαράς δεν απευθύνεται μόνο στον κόσμο της παράταξης αλλά σε όλους τους Έλληνες. Εμείς είμαστε σαφώς πιο απαιτητικοί, πιο υποψιασμένοι. Άλοι όμως δυσκολεύονται ακόμα να εμπεδώσουν ότι πλέον δεν χωρούν ''εύηχα'' συνθήματα, υποσχέσεις, ανέξοδες και ανεδαφικές εξαγγελίες. Και όταν αντιλαμβάνονται τη δική μας δυσπιστία (η οποία δεν εδράζεται στις θέσεις του αλλά κυρίως στην τακτική και τον τρόπο υλοποίησης), τότε η στάση τους από επιφυλακτική μετατρέπεται σε απόμακρη.
    Γι' αυτό ο Σαμαράς θα πρέπει να περιβληθεί με την εμπιστοσύνη μας (μακάρι να υπήρχε και άλλος που να την άξιζε εξίσου ή και περισσότερο), ώστε στην τελική ευθεία να τεθεί μπροστάρης σε μια προσπάθεια από τα παλιά.
    Όταν ο Βενιζέλος αξιώνει συγχωροχάρτια περιβαλλόμενος από τους ''Λάζαρους'' του ΠΑΣΟΚ, τα ΜΜΕ προδικάζουν τη βούληση του λαού, τα διαπλεκόμενα συμφέροντα παίζουν τα ρέστα τους και πολλοί όψιμοι ''σωτήρες'' της Πατρίδας εμφανίζονται με μαγικές λύσεις, εμείς πρέπει να δώσουμε το έναυσμα για την τελική και τελειωτική κίνηση.
    Ή κάναμε λάθος που εμπιστευθήκαμε το Σαμαρά το 2009 ή κάνουμε λάθος τώρα! Αυτός είναι ο ίδιος!

  28. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 28/03/2012 20:57:16

    Σύμφωνα με τον Ελ. Τύπο, για ανευθυνότητα κατηγορεί τον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά η εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ Φώφη Γεννηματά, με αφορμή πρόσφατες δηλώσεις του κ. Μιχελάκη, ο οποίος, όπως αναφέρει, έχει επιδοθεί σε ένα «κρεσέντο επιπολαιότητας».
    Χα χα χα χαα..... τι άλλο θα δούμε σ αυτούς τους ενδιαφέροντες καιρούς που ζούμε.

  29. juliet avatar
    juliet 28/03/2012 21:01:43

    S.A
    η κυρία Γεννηματά τελευταίως ξάνθηνε πολύ το μαλλί ,δεν το διαπίστωσες;

    • airman avatar
      airman @ juliet 28/03/2012 21:05:47

      Ως εκπρόσωπος τύπου ''γράφει'' καλύτερα στην κάμερα! Οι Image makers έχουν ακόμα πέραση, τι να κάνουμε!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ juliet 28/03/2012 21:05:48

      Την ρίζα την είδες;
      Αχ αι Μπίμπο!!!!!

  30. juliet avatar
    juliet 28/03/2012 21:12:12

    Κάτω από τη ρίζα; έχει ποτίσει....σου το λέει κάποια που γνωρίζει την σύσταση της βαφής ,αμα ποτίσει η φαιά ουσία δεν επανέρχεται ....σιγά σιγά αρχίζει ο εκφυλισμός.

  31. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 28/03/2012 21:25:23

    Με ανακοίνωσή του, το κόμμα του Γιάννη Δημαρά «Άρμα Πολιτών» απορρίπτει όλα τα σενάρια περί πιθανής συνεργασίας με το κόμμα του Πάνου Καμμένου

    Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει ρητά πως : « Το Πανελλήνιο Άρμα Πολιτών, δεν έχει συμφωνήσει απολύτως καμία συνεργασία. Σύμφωνα με απόφαση της Πολιτικής Γραμματείας του Κόμματος, η οποία έχει δημοσιοποιηθεί εδώ και καιρό, το Πανελλήνιο Άρμα Πολιτών, απορρίπτει κάθε σενάριο συνεργασίας με τους Ανεξάρτητους Έλληνες.

    Η θέση μας είναι ότι η κρίση, στην οποία βύθισε τη Χώρα μας, το πολιτικοοικονομικό κατεστημένο επιβάλλει τη συγκρότηση ενός Αντιμνημονιακού Μετώπου Κεντροαριστερής Κατεύθυνσης».

    • Heaven avatar
      Heaven @ Αυτόνομος 28/03/2012 21:35:03

      σε χειρότερο ψεύτη και απο τον κωλοτούμπα Καρατζαφύρερ εξελίσσεται ο Καμμένος...
      από το πρωί γέμισαν το διαδίκτυο με τον αρραβώνα που ποτέ δεν κατέληξε σε γάμο!!

      • airman avatar
        airman @ Heaven 28/03/2012 21:55:22

        Ως γνωστόν στον αρραβώνα έχεις δικαιώματα, αλλά οι υποχρεώσεις επέρχονται μετά το ''γάμο''!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ airman 28/03/2012 22:12:26

          ωραίο αυτό!

        • juliet avatar
          juliet @ airman 28/03/2012 22:18:26

          που αν δεν εκπληρωθούν γίνονται απαιτήσεις,μετά το διαζύγιο εννοώ.

  32. JKAL avatar
    JKAL 29/03/2012 07:32:44

    Αν προσέχατε λίγο περισσότερο την πολιτική επικαιρότητα, θα βλέπατε ότι το δηλωθέν αυτό εισόδημα αφορά το χρονικό διάστημα των τριων τελευταίων μηνών του έτους, αφού μέχρι τότε ο άνθρωπος εργαζόταν και υπέβαλε φορολογικές δηλώσεις στο Λονδίνο. Ο Παπαγιάννης δεν και ότι πιο αξιόπιστο.

  33. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 29/03/2012 09:23:09

    Αρχηγέ δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα! Μείνε σταθερός και έξω από συμβιβασμούς. Η αριστερά είναι μια μικρή βάρκα με την οποία προσπαθούν να γλιτώσουν από το ναυάγιο και έχει παραγεμίσει. Θα βουλιάξει σίγουρα και θα πάρει στον πολιτικό βυθό όλη την ψευτιά και την υποκρισία των καπηλευτών της δημοκρατίας. Δεν είναι ότι η βάρκα τους βουλιάζει έχουν δε την εντύπωση ότι η Ν.Δ θα κινηθεί στο 25%. Θα γελάσουμε την Κυριακή. Ανυπομονώ να δώ την κρατική τηλεόραση να μην ξέρει πως να ανακοινώσει το exit poll...

  34. Φιλιππος avatar
    Φιλιππος 29/03/2012 09:54:54

    Οπως ειπε και ο αντιπροεδρος ΚΕΠ Αβραμοπουλος ο λαος θα εμπιστευτει τους δυο πυλωνες της πολιτικης μας,τους αξιοπιστους πολιτικους σχηματισμους με κοινα οικονομικα προγραμματα κοινη κοινωνικη πολιτικη και κοινους αντιπαλους, την αριστερα.

  35. akenaton avatar
    akenaton 29/03/2012 10:41:48

    Η αξία της ρητορικής στην πολιτική είναι πολύ σημαντική. Πολλές φορές η λάθος ρητορική δημιουργεί ανεδαφικές προσδοκίες και ανυπόστατες βεβαιότητες. Η λάθος ρητορική της παράταξης (όχι του Σαμαρά αλλά των μεγαλομεσαίων και μικρών στελεχών) για το «μνημόνιο I» έθεσε άδικα στη ΝΔ και στον ίδιο τον Πρόεδρο την ταμπέλλα του «αντιμνημονιακού». Δεν θα κουραστώ ποτέ να λέω ότι αυτό δεν διακηρύχθηκε ποτέ επίσημα από τα χείλη του Αντώνη Σαμαρά. Ο άνθρωπος γνώριζε και γνωρίζει καλά ότι χωρίς κάποιον «μπούσουλα» - είτε το πεις «μνημόνιο» είτε όπως αλλιώς θέλεις – δεν ήταν ή είναι δυνατόν να πορευτεί η χώρα. Το μόνο που κατά κόρον έλεγε και στο οποίο δικαιώθηκε, ήταν πως το μίγμα της πολιτικής που ασκήθηκε αφρόνως επί 2 έτη από την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ ήταν τελείως λάθος και οδηγούσε μαθηματικά στο σπιράλ της ύφεσης. Τώρα το ίδιο λένε και οι ξένοι, κακίζοντας την κυβέρνηση και προσωπικά τον ΓΑΠ και τον Βενιζέλο και προσάπτοντάς τους δικαίως την αδυναμία να προωθήσουν τις διαρθρωτικές αλλαγές του «μνημονίου Ι» και την εμμονή τους σε «οριζόντια», άδικα, εισπρακτικά μέτρα που οδήγησαν τη χώρα στο φαύλο κύκλο της ύφεσης.
    Η λάθος ρητορική για την ΝΔ, επανέρχεται δυστυχώς σαν τον δολοφόνο που γυρνά στον τόπο του εγκλήματος. Το νέο λάθος μήνυμα είναι αυτό της ρητής απόρριψης συλλήβδην οποιασδήποτε μετεκλογικής συνεργασίας – συναίνεσης. Είναι μια ρητορική που φαίνεται να εξυπηρετεί ασμένως το σενάριο της πολυπόθητης αυτοδυναμίας αλλά τελικά εγκλωβίζει το κόμμα σε πιθανά μετεκλογικά αδιέξοδα και περιορίζει ασφυκτικά τα όποια περιθώρια ελιγμών του Προέδρου σε περίπτωση που αυτή (η αυτοδυναμία) δεν επιτευχθεί. Επίσης, εισάγει τη βάση του κόμματος σε εικονική πραγματικότητα, από την οποία δεν μπορεί παρά να βγει πληγωμένη και με την πίκρα μιας ακόμη «κολοτούμπας» στην ψυχή. Κατά τη γνώμη μου, είναι άλλο πράγμα να θέτεις ένα στόχο, στην προκείμενη περίπτωση την «αυτοδυναμία» και άλλο να αποκλείεις εκ των προτέρων ρητά και με βδελυγμία οποιαδήποτε μετεκλογική απόπειρα συνεννόησης – συναίνεσης – συνεργασίας για τη διακυβέρνηση της χώρας, λαμβάνοντας υπόψη την τελική ετυμηγορία του Λαού και τους συσχετισμούς που θα προκύψουν από την κάλπη. Μια τέτοια ρητορική αυτήν την ώρα, από το μεγαλύτερο, σοβαρότερο και πιο αξιόπιστο κομμάτι του πολιτικού συστήματος, αποτελεί «συγγνωστή πλάνη» ακόμη μεγαλύτερη από εκείνη του «μνημονίου Ι».
    Ο Πρόεδρος έκανε μια δήλωση που μπορεί να ερμηνευτεί πολιτικά και φαίνεται εύλογη: «καμιά συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου». Μέχρις εκεί όμως. Αυτό μπορεί να γίνει πράξη και μπορεί να λειτουργήσει και ως «μπούσουλας» στον νουνεχή ψηφοφόρο επαναπροσδιορίζοντας πολιτικά την έννοια της «χαμένης ψήφου» στις εκλογές που έρχονται. Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι το καινούριο πολιτικό σκηνικό που θα προκύψει από τις επερχόμενες εκλογές θα είναι διαφορετικό με ουσιαστικό τρόπο από το προηγούμενο, που μοιάζει να πνέει τα λοίσθια. Μέσα σε αυτό το σκηνικό, η ΝΔ πρέπει και μπορεί να παίξει ηγεμονικό ρόλο, για το καλό της Πατρίδας και του καθένα μας χωριστά. Για να είναι σε θέση όμως να παίξει το κόμμα αυτόν τον κυρίαρχο ρόλο, πρέπει να κρατήσει την προεκλογική του ρητορική μακριά από υπερβολές και μαξιμαλιστικές γυμναστικές. Το PLAN B τελικά δεν χρειάζεται να δημοσιοποιηθεί, συμφωνούμε, αλλά και το PLAN A θα πρέπει να απαλλαγεί από άσκοπες ρητορείες και μονολιθικές βεβαιότητες.

    • Kαβαλιώτης avatar
      Kαβαλιώτης @ akenaton 29/03/2012 12:39:16

      1. "Η λάθος ρητορική της παράταξης (όχι του Σαμαρά ...) για το μνημόνιο 1 έθεσε άδικα στη ΝΔ και στον ίδιο τον Πρόεδρο την ταμπέλλα του "αντιμνημονιακού". Δεν θα κουραστώ ποτέ να λέω ότι αυτό δεν διακηρύχθηκε ποτέ επίσημα από τα χείλη του Αντώνη Σαμαρά".
      Μην κουράζεστε. Διαβάστε απλώς την πρόσφατη συνέντευξη Α.Σ. στον "Αντέννα":
      "Έλεγα από την πρώτη στιγμή -ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΤΟΤΕ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ ΑΓΩΝΑ- ότι "προσέξτε, εκεί που πάτε την Ελλάδα θα πέσει στο γκρεμό" ".
      2. "Η λάθος ρητορική ... επανέρχεται ... . Το νέο λάθος μήνυμα είναι αυτό της ρητής απόρριψης συλλήβδην οποιασδήποτε μετεκλογικής συνεργασίας - συναίνεσης".
      Το "νέο λάθος μήνυμα", όμως, όπως το χαρακτηρίζετε, είναι -και αυτό, όπως και στην περίπτωση του αντιμνημονιακού αγώνα- το μήνυμα του ίδιου του Προέδρου. Το "ορθό" δε, κατά τη γνώμη σας, αν την ερμηνεύω σωστά, μήνυμα είναι αυτό που εκπέμπουν οι κ. Αβραμόπουλος, Σπηλιωτόπουλος, Μητσοτάκης κλπ., περί συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ.

      Τα -απλώς με αφορμή το σχόλιο αυτό, γενικότερα- συμπεράσματα είναι τα εξής:
      α. Από ένα τμήμα της παράταξης, του οποίου κατά τη γνώμη μου απηχείτε τις απόψεις, ο Α.Σ. δεν στηρίχθηκε ουσιαστικά κατά την περίοδο μέχρι την ψήφιση του μνημονίου 2, αλλά ούτε και στηρίζεται σήμερα.
      β. Το τμήμα αυτό επιθυμούσε εξ αρχής και επιθυμεί ακόμη και σήμερα να σύρει τον Α.Σ. ακόμη εγγύτερα στις φιλομνημονιακές και "συναινετικές" του θέσεις.
      γ. Εύχομαι να διαψευστώ, αλλά πιστεύω ότι ο Α.Σ. πολύ σύντομα θα διαπιστώσει πόσο λάθος κάνει να εμπιστεύεται (αν τις εμπιστεύεται ...) τις δυνάμεις αυτές και πόσο λάθος επίσης έκανε με το να αποξενώσει αρκετούς από αυτούς που πίστευαν σ' αυτόν πραγματικά (και δεν τον "υποστηρίζουν", όπως δήθεν κάνουν άλλοι σήμερα, ευκαιριακά, δηλ. μόνο και μόνο για να επιπλεύσουν, βασιζόμενοι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στη δική του απήχηση στο λαό).

      • akenaton avatar
        akenaton @ Kαβαλιώτης 29/03/2012 13:44:38

        Συμπληρωματικά και συγνώμη για την αβλεψία μου:
        Γράφετε: "Το “ορθό” δε, κατά τη γνώμη σας, αν την ερμηνεύω σωστά, μήνυμα είναι αυτό που εκπέμπουν οι κ. Αβραμόπουλος, Σπηλιωτόπουλος, Μητσοτάκης κλπ., περί συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ.". Αν διαβάσετε καλά το σχόλιό μου θα καταλάβετε πόσο λάθος κάνετε. Ίσα - ίσα λέω οτι η μόνη ρητορική που έχει θέση και είναι σωστή είναι η απόλυτη άρνηση μετεκλογικής συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ όπως ακριβώς την είπε ο ίδιος ο Σαμαράς. Άρα προφανώς ουδεμία σχέση έχω μεΑβραμόπουλους, Σπηλιωτόπουλους, Κυριάκους κλπ. Φιλικά, akenaton.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.