#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/09/2010 09:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αντώνη, εγώ φταίω !



Αντώνη, εγώ φταίω !

Επιτέλους εχθές το κατάλαβα. ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!

Εγώ είμαι που “εκ του πονηρού έχω στόχο να δημιουργήσω ζητήματα στη ΝΔ, εκεί που δεν υπάρχουν”.

Όλοι οι υπόλοιποι στο κόμμα είναι ικανοποιημένοι από την επικοινωνιακή πολιτική της ΝΔ.

Και πως να μην είναι άλλωστε;

Όλοι πλέον στην Ελλάδα έχουν ενημερωθεί και έχουν κατανοήσει απόλυτα ότι:

- η πολιτική του ΠΑΣΟΚ μετά τις εκλογές έφερε τη χώρα σε αυτήν την κατάσταση

- με αποκλειστική ευθύνη του ΠΑΣΟΚ ήρθε η περίφημη τρόικα στη χώρα

- έκανε πολύ καλά η ΝΔ που δεν ψήφισε το μνημόνιο για το περιεχόμενο του οποίου άλλωστε είναι όλοι πλήρως ενημερωμένοι

- τη στιγμή που γίνονται περικοπές σε μισθούς και συντάξεις, κλείνουν καθημερινά επιχειρήσεις και γενικά δεν υπάρχει Έλληνας που να μην έχει χειροτερέψει η οικονομική του κατάσταση, την ίδια στιγμή γίνονται φοβερές σπατάλες από την κυβέρνηση...

Και αυτά είναι λίγα παραδείγματα μόνο για την οικονομία.

Οι πολίτες είναι πλήρως ενήμεροι και για τις απόψεις της ΝΔ για την εξωτερική πολιτική, την άμυνα, την υγεία, την παιδεία, κλπ.

Όλοι ξέρουν πχ την άποψη της ΝΔ για τις πτήσεις της πολεμικής αεροπορίας μας (μειωμένες αναχαιτίσεις, μειωμένες ώρες εκπαίδευσης κλπ), για την φύλαξη των συνόρων μας, για την κατάσταση στην παιδεία, κλπ.

Άρα όσοι γκρινιάζουν (μαζί και εγώ!) είναι όλοι παράλογοι.

Με λίγα λόγια Αντώνη, επαναλαμβάνω, ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!

Τώρα λοιπόν που βρήκαμε ποιος φταίει μήπως θα μπορούσαμε να ξαναδούμε λίγο την κατάσταση;

Όταν πχ προχθές σχολιάζει δημοσιογράφος στην τηλεόραση ότι έχουν πάει τα spread σχεδόν στις 1000 μονάδες γιατί η ΝΔ δεν ψήφισε το μνημόνιο και δεν δείχνει στις αγορές ομοψυχία των Ελλήνων (!!!), δεν είδα καμία αντίδραση.

Όταν γίνονται σοβαρότατες και περιεκτικότατες συνεντεύξεις τύπου οι οποίες όμως αφορούν 500 θέματα έκαστη και οι δημοσιογράφοι αναγκαστικά αναφέρονται μόνο σε 1-2 από αυτά (όχι υποχρεωτικά τα πιο σοβαρά!) δεν είδα διορθωτικές κινήσεις μετά από τόσες επαναλήψεις της ίδιας κατάστασης.

Υπάρχουν δεκάδες παραδείγματα προβληματικής επικοινωνίας του κόμματος.

Προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν τα πρόσωπα.

Ο κ. Παναγιωτόπουλος είναι παλιός και καταξιωμένος δημοσιογράφος ενώ εγώ ουδεμία σχέση είχα, έχω ή θέλω να αποκτήσω με τον κλάδο.

Το θέμα όμως είναι να αλλάξει η επικοινωνιακή πολιτική.

Στο κάτω-κάτω δείτε τι έκανε το ΠΑΣΟΚ από την επομένη των εκλογών του 2004! Καθημερινά ακουγόταν παντού η άποψή του. Απλά και κατανοητά, για ένα θέμα τη φορά, ακολουθώντας πιστά το ρητό “η επανάληψη είναι η μητέρα της μαθήσεως”.

Δεν είναι δύσκολο.

Χρειάζεται απλή κοινή λογική.
ΠΗΓΗ : http://koinos-topos.blogspot.com/2010/09/blog-post_15.html#ixzz0zaL0ThJz

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/09/2010 10:04:46

    Άντε, επιτέλους. Η φωνή της λογικής. Της "κοινής λογικής", μάλιστα.

    Και δεν είναι ότι μας νοιάζει η ΝΔ. Η χώρα μας νοιάζει που από την επικοινωνιακή απουσία της αντιπολίτευσης καταστρέφεται ανεμπόδιστα από κυβέρνηση και τρόικα.

    Μπράβρο ρε Φάκτορα, μπράβο. Και πάλι μπράβο! Μπράβο και στο συγγραφέα της ανάρτησης.

    • PELIAS avatar
      PELIAS @ Επώνυμος 15/09/2010 11:19:30

      Για ποιά λογική και κουραφέξαλα; Για ποιά αντιπολίτευση και άλλα παραμύθια;

      Ο ΓΑΠ υπήρξε ο ΜΟΝΟΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ

      Μήπως αμφιβάλλετε;

      Δέν είναι μήπως αυτός που μας είπε και το δεχθήκαμε ότι, η Ν.Δ. μας οδήγησε στον γκρεμό;

      Ή μήπως δέν ήταν ο ίδιος που μας είπε μετά ότι, προχωρεί προς τα ... μπρός;

      Τώρα βρισκόμαστε σε κάθετη πτώση απο εκεί που μας παρέδωσε στον ΓΑΠ η ΝΔ

      Θέσ΄τα και παθέσ'τα

      ΠΕΛΙΑΣ

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ PELIAS 15/09/2010 11:22:44

        Ειρωνικά το λες ή σοβαρά;

      • Νικόλαος Μ. avatar
        Νικόλαος Μ. @ PELIAS 15/09/2010 11:59:07

        ηλίου φαεινότερον... το λέει «ειρωνικά-σοβαρά».

  2. Drifty avatar
    Drifty 15/09/2010 10:13:21

    Άψογος ο συντάκτης. Ο Αντώνης θα το μάθει όμως ?

    • Νικόλαος Μ. avatar
      Νικόλαος Μ. @ Drifty 15/09/2010 12:02:01

      Δεν πιστεύω με τίποτε ότι δεν τα γνωρίζει... Το γιατί δεν πάει καλά, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, θαρρώ.

  3. ΒΑBIS & BABIS avatar
    ΒΑBIS & BABIS 15/09/2010 10:19:47

    ότι πάσχει η επικοινωνιακή πολιτική της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ δεν είναι τίποτα καινούργιο. Ένας δεν μπορεί να κάνει αυτήν την δουλειά χρειάζονται 2-3 ικανά και καταξιωμένα άτομα τα οποία θα λένε τις απόψεις τους απλά και καθημερινά.
    Δεν μπορεί να ισχυρίζεται ο ΓΑΠ ότι παρέλαβε την σημερινή κατάσταση όταν γνωρίζουν οι περισσότεροι ότι το ΠΑΣΟΚ κυβέρνησε τα 20 τελευταία χρόνια και αυτό ήταν υπεύθυνο για τα χρέη και την διόγκωση του δημόσιου τομέα με τις πράσινες προσλήψεις. Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ σαν κόμμα δεν ενδιαφέρθηκε σε καθημερινή ενημέρωση να δείξει τα προβλήματα του άκρατου δανεισμού και της διογκώσεως του δημόσιου τομέα. Στην τελευταία τετραετία του Καραμανλή συνέχισε την καταστροφική πορεία που είχε παραλάβει.

  4. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 15/09/2010 10:29:50

    Δεν υποκαθίσταται ο ιδεολογικοπολιτικός αγώνας που καλείται να διεξάγει μία παράταξη με την αντικατάσταση ενός προσώπου, έστω κι αν αυτός είναι ο "κόκκινος Πάνος" (Χριστέ μου!).

    Δεν μπορεί κάν να το επιλύσει μία ηγεσία. Η τελευταία το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να επιβοηθήσει στη διαμόρφωση συνθηκών. Μέχρις εκεί.

    • Νικόλαος Μ. avatar
      Νικόλαος Μ. @ Λεωνίδας 15/09/2010 12:11:49

      Εδώ, απλοί επικοινωνιολόγοι, κάνουν θαύματα στο ΠΑΣΟΚ και σε διάφορα βοθροκάναλα... Το βρίσκεις άδικο να ζητούμε κάτι καλύτερο, σύντομα απ΄τον Σαμαρά στον οποίον πλέον εναποθέτουμε τις τελευταίες μας ελπίδες, ορισμένοι;

      • Λεωνίδας avatar
        Λεωνίδας @ Νικόλαος Μ. 15/09/2010 14:00:12

        Το ΠΑΣΟΚ αφομοίωσε μεγάλες κοινωνικές διεργασίες μέχρι το 1981 και έπειτα έφτιαξε το "καθεστώς" του που κυριαρχεί μέχρι σήμερα. Τούτο δεν το κατάφερε με ορισμένα μεμονωμένα πρόσωπα. Δεν συζητώ για το επίπεδο των ηγετικών του στελεχών μέχρι το 1996. Ήταν τραγικό.

        Η Νέα Δημοκρατία είναι "νεκροταφείο" με κριτήριο τις ζυμώσεις που λαμβάνουν χώρα στο εσωτερικό της. Και τούτο δεν αλλάζει με μόνη την αλλαγή ηγεσίας. Χρειάζονται κοινωνικές δυνάμεις στο πλευρό της οι οποίες θα την εμπιστεύονται και θα οριοθετούν την πολιτική και κοινωνική τους δράση επί τη βάσει των κριτηρίων των πολιτικών αντιλήψεών της. Και οι κοινωνικές αυτές δυνάμεις να είναι ενεργές.

        Η ανάλυση ψήφου των εκλογών του 2009 έδειχνε ότι η νεολαία είχε εγκαταλείψει τη Ν.Δ. Ελπίζω να μην συνεχιστεί αυτό γιατί η κεντροδεξιά θα έχει χάσει ακόμη μία γενιά.

  5. KRIOS avatar
    KRIOS 15/09/2010 10:30:01

    Εκεί στην Ρηγίλλης οι συνήθεις σφωγγοκωλάριοι οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με την κοινωνία έχουν περικυκλώσει τον Εκλεγμένο από τη Βάση Πρόεδρο του κόμματος και διαπρέπουν δια της απουσίας τους….

    Δεν είναι σε θέση να περάσουν καμία θέση όχι γιατί δεν θέλουν αλλά γιατί δεν ΜΠΟΡΟΥΝ.

    Ο κος Παναγιωτόπουλος είναι κατά την γνώμη μου ο τελευταίος που (σίγουρα) φταίει.

    Ας αναζητήσουν τα πρόσωπα που ΘΕΛΟΥΝ να προσφέρουν και να ματώσουν.

    Πρόσωπα καινούργια και άφθαρτα τα οποία να επικουρούνται και όχι να πατρονάρονται από τους παλαιότερους.

    Ο πρόεδρος θα δώσει τις απαντήσεις του στην Θεσσαλονίκη, και αυτό θα είναι η αρχή μόνο αν ΑΛΛΑΞΟΥΝ το σκεπτικό τους και οι υπόλοιποι.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ KRIOS 15/09/2010 10:39:34

      Ε, όχι και ο τελευταίος!

      Ο Παναγιωτόπουλος μας έκανε όλους να νοσταλγήσουμε το Ρουσόπουλο.

      Από πού να αρχίσουμε και πού να τελειώσουμε!

      Μη λέμε ότι να 'ναι!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Επώνυμος 15/09/2010 10:45:03

        H νεαρή κυρία τι έγινε;
        Σε μια μάχη σαν κι αυτή τα όπλα τα ξεδιπλώνουν αργά και σταδιακά και όχι μονομιάς.

      • Factorx avatar
        Factorx @ Επώνυμος 15/09/2010 10:46:23

        Επώνυμε, μην τα ρίχνουμε σε ένα πρόσωπο. Και άδικο είναι και δεν πιάνουμε την ουσία του προβλήματος. Η Ρηγίλλης, Αμφιθέας, Συγγρου πρέπει να πάψει να αντιμετωπιζει την επικοινωνία ερασιτεχνικά. Στην εποχή του διαδικτύου δεν συγχωρουνται παλαιοκομματικές νοοτροπίες

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 15/09/2010 10:47:37

        Τι να απέγινε βρε αλλενάκι; Τι να απέγινε;

        Εγώ έχω δύο εξηγήσεις πολύ πρόχειρες (εκτιμήσεις μου δηλαδή, όχι ότι ξέρω κάτι), αλλά δεν τις γράφω επειδή το θέμα είναι ευαίσθητο και θα πρέπει να το χειριστεί ο Φάκτορας όπως νομίζει.

        Μπορώ όμως να σου γράψω κάλλιστα το εξής: Είναι δυνατόν στην Ελλάδα και ειδικά σε αυτό το κόμμα (την τελευταία μορφή της δεξιάς, που πρωτοέφτιαξε την Ελλάδα όπως την ξέρουμε) να στεριώσει ποτέ προκομμένος άνθρωπος;

        Θα πέσουν οι ανίκανοι να τον φάνε, διότι η προκοπή του δείχνει πόσο εκκωφαντικά ανίκανοι είναι οι υπόλοιποι.

        Η ιστορία του φθόνου εν Ελλάδι είναι στην πραγματικότητα η ιστορία της παρακμής αυτής εδώ της χώρας...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 15/09/2010 10:48:40

        Εντάξει Φάκτορα και συγγνώμη. Δεν ήθελα να γράψω πολλά για τη γνώμη μου σε αυτό το θέμα, αλλά φαίνεται ότι πάλι έγραψα περισσότερα από όσα θα έπρεπε.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Επώνυμος 15/09/2010 10:52:37

        Είναι έλλειμμα γενναιότητας να μην αφήνεται χώρος σε νέα άτομα.
        Ήμουν πάντα και είμαι υπέρ της προώθησης νέων ανθρώπων.
        Οι παλαιότεροι και εμπειρότεροι μπορούν να αξιοποιούνται ως σύμβουλοι.
        Τι στο καλό, αιώνιος δεν είναι κανείς σε αυτή τη ζωή.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 15/09/2010 10:56:17

        Όχι, εγώ δεν συμφωνώ με το "νέος" και το "παλιός", νομίζω ότι δεν παίζει ρόλο.

        Το ζήτημα είναι ότι η κυρία ήταν πολύ καλή. Πάρα πολύ καλή μάλιστα. Πρώτος αριθμός του λαχείου. Με περιεχόμενο, επίπεδο, παρουσία, ουσία, ήθος. Κατά πώς φαίνεται, τα είχε όλα.

        Ε, δεν μπορείς όταν σου τυχαίνει ένα τέτοιο άτομο να το εξαφανίζεις.

        Αν είναι βέβαια αυτή που νομίζουμε. Μπορεί και να μην ήταν και έτσι να νομίζουμε εμείς.

        Η μετριοκρατεία καλά κρατεί. Αυτό ήταν και θα είναι το πρόβλημα της χώρας.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Επώνυμος 15/09/2010 11:05:34

        Παίζει Επώνυμε ρόλο και αυτό, πόσο μάλλον όταν το περιτύλιγμα δεν είναι κενό περιεχομένου.

      • KRIOS avatar
        KRIOS @ Επώνυμος 15/09/2010 11:13:45

        Επώνυμε, δεν είναι ο πρώτος που φταίει και σίγουρα δεν λέω ότι δεν πρέπει να αντικατασταθεί.

        Το πρόβλημα είναι ΣΥΝΟΛΙΚΟ και όχι ειδικό. Μακάρι να έφταιγε μόνο ο Παναγιωτόπουλος.

        Είναι πρόβλημα αντίληψης και διαχείρισης της επικαιρότητας.
        Είναι να έχεις πρόσβασης στην Κοινωνία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ μέσω τρίτων μέσων και όχι των κλασσικών ΜΜΕ.

        ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ.

  6. spiros avatar
    spiros 15/09/2010 10:37:07

    Ο κ. Παναγιωτόπουλος καίτοι Δημοσιογράφος θεωρώ ότι είναι πολύ λίγος για το γρήγορο και την αντιληπτή από τα πλατιά λαικά στρώματα. Επομένως δεν δημιουργεί διείσδηση άρα απομόνωση. Οι φωνές κυρίως των φίλων δεν έχουν άλλο στόχο αλλά μόνο την στήριξη.

    • παπαδοπαιδι avatar
      παπαδοπαιδι @ spiros 15/09/2010 10:41:00

      χρειαζεται κάποιος κοντά στο λαό

  7. tsilivithras avatar
    tsilivithras 15/09/2010 10:46:24

    Καταπληκτική φώτο!!!

    Μόνο που οι γυναίκες στην φεουδαρχική Ιαπωνία δεν έκαναν hara-kiri (seppuku) με τον ίδιο τρόπο με τους άντρες αλλά με μαχαίρι στο λαιμό.

    • Factorx avatar
      Factorx @ tsilivithras 15/09/2010 11:27:10

      Τσιλιβίθρα τσίμπα κανένα αχλάδι που λέμε στο χωριό μου

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Factorx 15/09/2010 11:30:55

        Ορίστε...;;;

  8. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 15/09/2010 10:48:23

    Η φίμωση της ΝΔ και η απομόνωση του Σαμαρά από τα ΜΜΕ, είναι δεδομένα. Μετά την ΔΕΘ,ο Αντώνης πρέπει να οργανώσει μια συνέντευξη τύπου στο Ζάππειο, όπου εκεί,μπροστά στα μούτρα τους,να καταγγείλει τον δόλιο ρόλο που παίζουν τα βοθροκάναλα και οι φυλλάδες. Αντώνη τόλμα και προχώρα στη ρήξη.

    • Arrostos avatar
      Arrostos @ ΙΩΝΑΣ 15/09/2010 11:19:16

      Ποιός θα σε ακούσει(διαβάσει) φίλε ΙΩΝΑ;
      Σωστά τα λες...

  9. Αυγερινός Κ.Χ. avatar
    Αυγερινός Κ.Χ. 15/09/2010 10:51:16

    Πες τα! Αλλά εκτός από τον Φαήλο (κι εμάς) σε ακούει άλλος;

    Θυμάσαι οτι μερικές μέρες μόνο, μετά την ήττα το 2004, με την διαφορά που άλλοι θα έψαχναν τρύπα να κρυφτούν, μιλούσαν όλα τα κανάλια για "Δεξια Παρένθεση"; Που έξι μήνες μετά, μιλούσαν για ανασχηματισμό, λόγω του "ακατονόμαστου" (όπως είχαν βγάλει τον Σπήλιο) ή μετά από μόλις ένα χρόνο, ζητούσαν κι εκλογές ακόμη με κάθε ευκαιρία ! ! ! (Πρόεδρο Δημοκρατίας, Απογραφή κτλ)

    Γιατί εκεί στην ΝΔ έχουν πάθει τέτοια αμνησία;

    Οι λόγοι είναι

    1.Χόρτασαν και ειναι "κουρασμένα" παλικάρια.

    2.Δεν γουστάρουν τον Αντώνη τα Ντοράκια.

    3.Ο Αντωνης χρειάζεται στο επικοινωνιακό επιτελείο του, έναν Messi. Είναι σαν να έχει πάρει το σερ Φεργκισον στο πάγκο (πχ Λαζαρίδη, Τζοτζολα κτλ) και προσπαθεί να πάρει το Πρωτάθλημα με το ροστερ του Εθνικού...

  10. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 15/09/2010 11:19:21

    Δεν είναι ζήτημα επικοινωνίας. Είναι πολιτικό το ζήτημα. Σε τέτοιες εποχές άμα πας κόντρα μετωπικά συμπαρασύρεις κομματικούς μηχανισμούς, μήντια, εφημερίδες κι ανθρώπους να μεταδίδουν αμέσως ότι πεις. Η επικοινωνία στη ΝΔ είναι συγκρατημένη όπως και η πολιτική της. Δυό, τρία, πέντε, κλικ πίσω από τα γεγονότα. Αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό αν παρακολουθεί κανείς τα μπλόγκια που βρίσκονται επάνω στις εξελίξεις, ή φορές-φορές μπροστά από τα γεγονότα.

  11. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 15/09/2010 11:29:24

    Στις 9 Ιουλίου 0926, είχε αναρτηθεί σε αυτό το χώρο ένα άρθρο με τίτλο: "Μόνο με τον λαό μπορεί να προχωρήσει ο Σαμαράς", το οποίο στον επίλογο του, που ήταν και το τελικό συμπέρασμα, κατέληγε:
    *************************
    Ό Σαμαράς , λοιπόν, πρέπει τώρα να προχωρήσει στο επόμενο βήμα από το προχθεσινό. Να εκλαϊκεύσει το οικονομικό σχέδιο που εξήγγειλε. Εξαγγέλλοντας παράλληλα έναν άλλο κοινωνικό μετασχηματισμό που να ανταποκρίνεται στις ιδέες του Πατριωτισμού και του Κοινωνικού Φιλελευθερισμού και κυρίως στο πάνδημο αίτημα για κοινωνική δικαιοσύνη.

    Ένα νέο κοινωνικό όραμα που θα γίνει αντιληπτό από όλους τους πολίτες.

    Η οικονομετρία και οι καλές παρουσιάσεις είναι απαραίτητες για τους γνωρίζοντες. Ο λαός όμως θέλει όραμα, χρειάζεται όνειρο…

    Κι αυτό μπορεί να το κάνει ο Σαμαράς μόνο πηγαίνοντας πάλι στο λαό, όπως τότε που αγωνιζόταν για την ηγεσία της Κεντροδεξιάς παράταξης. Και αν θέλετε να συντάξει μαζί με τον λαό ένα νέο Kοινωνικό Συμβόλαιο, επειδή το Διαδίκτυο προσφέρει πλέον αυτή την δυνατότητα. Η συμμετοχή των μαζών στην κοινωνική αλλαγή γίνεται πλέον και ηλεκτρονικά.

    Πορεία προς το Λαό.
    Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνά στιγμή ούτε ο Σαμαράς, ούτε όσοι δίπλα του προσπαθούν για ένα καλύτερο αύριο.
    Όσοι δεν το καταλαβαίνουν θα γίνουν μέρος του προβλήματος (αν δεν είναι ήδη) και θα ξεπεραστούν.
    Τόσο απλά….

    FaxtorX
    *******************************************

    Έγραψα λοιπόν και εγώ τα παρακάτω δικά μου σχόλια:

    Το πρόβλημα της χώρας μας δεν είναι οικονομικό.
    Είναι πρώτα και πάνω απ’ όλα βαθύτατα πολιτικό. Είναι πρόβλημα θεσμικό.
    Είναι πρόβλημα χρεοκοπίας της πολιτικής και των θεσμών.
    Είναι πρόβλημα της απόλυτης χρεοκοπίας της προεδρευόμενης κοινοβουλευτικής δημοκρατίας.

    Το πολιτικό σύστημα της μεταπολίτευσης τελεύτησε το βίο του μέσα σε πλήρη απαξίωση, φαυλότητα και διαφθορά. Αποχωρεί από το προσκήνιο αφήνοντας πίσω του συντρίμμια.

    Το πολίτευμα της προεδρευόμενης κοινοβουλευτικής δημοκρατίας αποδείχτηκε ανεπαρκές για τη διακυβέρνηση της χώρας, από τότε που εγκαθιδρύθηκε. Τουλάχιστο όσο αφορά τη πατρίδα μας, η ιστορία του πολιτεύματος είναι θλιβερή και τρισάθλια. Πολύ χονδρικά, τα αποτελέσματά του σε δύο αιώνες, είναι:

    Εμφύλιοι, διχασμοί, δικτατορίες, πραξικοπήματα, ξένες επεμβάσεις, βαθιές πολιτικές κρίσεις, αποστασίες, συνεχής πολιτική και κυβερνητική αστάθεια, συνεχείς κυβερνητικές αλλαγές, πρωθυπουργική κοινοβουλευτική δικτατορία, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑ, ραγιαδισμός, ΙΣΟΒΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, εξαρτημένη δικαιοσύνη, καταστροφικοί πόλεμοι, κατοχές, ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, Διεθνείς Οικονομικοί Έλεγχοι, μοναρχίες, οικονομική καθυστέρηση, χρεοκοπίες, πολύ αργή οικονομική ανάπτυξη, άκρατος κομματισμός, πελατειακό κράτος, ΔΙΑΦΘΟΡΑ, ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΡΟΥΣΦΈΤΙ, ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙ "ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ", μαύρο πολιτικό χρήμα …. και προσθέστε ότι ακόμα θέλετε στο κατάλογο. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΩΝ - Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ.

    Το πολίτευμα της προεδρευόμενης κοινοβουλευτικής δημοκρατίας δεν υπηρετεί τη πατρίδα, αλλά τους ανίκανους και διεφθαρμένους πολιτικούς και τα πολιτικά τζάκια. Εξυπηρετεί τους απόγονους των κοτζαμπάσηδων.

    Όσοι υποστηρίζουν ότι το υπόψη πολίτευμα, είναι αυτό που ταιριάζει στη πολιτική κουλτούρα των Ελλήνων, λένε ψέματα γιατί έτσι τους βολεύει. Η Προεδρευομένη κοινοβουλευτική δημοκρατία, είναι το πολίτευμα των κοτζαμπάσηδων, του κομματικού και πελατειακού κράτους και της οικογενειοκρατίας.

    Η πατρίδα μας χρειάζεται:

    * Άλλο πολιτικό σύστημα διακυβέρνησης. Τους καρπούς της κοινοβουλευτικής (προεδρευόμενης, ή βασιλευόμενης, αδιάφορο), τους χορτάσαμε και δεν θέλουμε άλλο. Καιρός να πάμε σε πολίτευμα προεδρικής δημοκρατίας.

    * Νέο σύνταγμα. Όχι αναθεώρηση του υπάρχοντος.

    * Απόλυτη και σαφή διάκριση των τριών εξουσιών.

    * Σταθερή διακυβέρνηση, που δεν θα εξαρτάται από την εμπιστοσύνη της βουλής.

    * Οι εξουσίες του Προέδρου και του Πρωθυπουργού, να ανήκουν σε ένα πρόσωπο που θα εκλέγεται απ΄ ευθείας από τον λαό, με δυνατότητα δύο θητειών

    * Ισχυροποίηση των εξουσιών της εθνικής αντιπροσωπείας και της ανεξαρτησίας και της ελεύθερης γνώμης των βουλευτών

    * Κάθε δύο χρόνια να ανανεώνεται η θητεία του 50% της εθνικής αντιπροσωπείας.

    * Οι εκλογές θα διεξάγονται με βάση την απλή και ανόθευτη αναλογική.

    * Πλήρης απελευθέρωση της δικαιοσύνης από τα δεσμά της εκτελεστικής εξουσίας.

    Η πατρίδα μας χρειάζεται ένα νέο όραμα για το μέλλον. Χρειάζεται εθνική ανάσταση, επανάσταση, κάθετες ρήξεις με το τραγικό παρελθόν μας.

    Χρειαζόμαστε ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ εθνοσυνέλευση. Χρειάζεται να γίνει αυτό που ζητούσε ο λαός της Αθήνας από το Βενιζέλο το 1910. Φώναζαν ρυθμικά «ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ» και αυτός ανταπαντούσε: «ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΛΕΓΩ».

    Όποιος μπορέσει να πιάσει το νόημα και τις απαιτήσεις των καιρών και τεθεί επικεφαλής, θα γίνει μεγάλος.

    Με μεθόδους οικονομετρίας, λυπάμαι, αλλά δεν γίνεται χωριό.
    ******************************

    Και στο ίδιο άρθρο συμπλήρωνα
    Ο Αντώνης είναι ένας πολύ ικανός πολιτικός. Είναι απλός, σεμνός ευφυής, γνωρίζει οικονομικά και πάνω απ΄ όλα σκέπτεται εθνικά. Επιπλέον δεν βαρύνεται με το φαύλο παρελθόν και από εξαρτήσεις. Μπορεί να μην είναι ο ρήτορας τύπου Κωστάκη, αλλά είναι αγαπητός στο λαό.

    Το μεγάλο στοίχημα για τον Αντώνη είναι να αισθανθεί τον σφυγμό του λαού και τις απαιτήσεις των καιρών.

    Ο Αντώνης πρέπει να καταλάβει ποια είναι αυτά που πονάνε το κόσμο και να βρει το σχέδιο για να τα αντιμετωπίσει. Πρέπει να κατέβει στο λαό και να ακούσει το λόγο του. Δεν χρειάζεται ενδιάμεσους για να το κάνει.

    Ο Αντώνης πρέπει φέρει στο προσκήνιο, τις αιτίες της κακοδαιμονίας της χώρας μας. Και όλοι τους γνωρίζουμε. Είναι η ανεπάρκεια του πολιτεύματος, της πολιτικής και του πολιτικού προσωπικού. Σε αυτά τα τρία οφείλονται τα προβλήματα μας από την εποχή του αγώνα της ανεξαρτησίας.

    Αν μπορέσει να εξαγγείλει ένα πολύ απλό και καθαρό σχέδιο με σαφές χρονοδιάγραμμα και ξεκάθαρες εγγυήσεις και να μπορέσει να το περάσει στο λαό και αν ο λαός τον εμπιστευτεί και το εφαρμόσει, τότε θα περάσει στην ιστορία των τριών – τεσσάρων μεγάλων που παρουσιάστηκαν μετά το 1821. Διαφορετικά θα μπει στο κατάλογο αυτών που δεν τους θυμάται κανένας.

    Ο Αντώνης μπορεί να επιλέξει.

    Κυκλικά και ελλειπτικά προγράμματα, διαγράμματα, οικονομετρίες, μακροοικονομικά, κλπ, που ο λαός δεν καταλαβαίνει τίποτε και τα βλέπει σαν κινέζικα;
    ή
    Καθαρές σύντομες και περιεκτικές προτάσεις, επαναστατικές διακηρύξεις, κάθετες ρήξεις, ριζικές ανατροπές;

    Εφαρμογή του μνημονίου και “η ΝΔ θα τιμήσει την υπογραφή του ΓΑΠ”
    ή
    Άρνηση του μνημονίου και απομάκρυνση με τις κλωτσιές των γκαουλάιτερ της τριμερούς συμμαχίας
    *********************************************

    Το τι συμβαίνει σήμερα, είναι ΑΠΛΆ ΤΡΑΓΙΚΌ.

    Στη χώρα έχει επιβληθεί καθεστώς κατοχής για να σωθούν οι διεθνείς τοκογλύφοι, ο ΓΑΠ ....αρμενίζει ανά την οικουμένη παίζοντας το γκουρού των οικονμολόγων, η ΝΔ βρίσκεται στο καναβάτσο και η φωνή της δεν ακούγεται, ή μάλλον ακούγονται οι κρυόκωλες ανακοινώσεις του "κόκκινου Πάνου", ο καραφύρερ το παίζει ρυθμιστής, ο Κικίλιας θα διεκδικήσει τη μεγαλύτερη αυτοδιοικητική περιφέρεια, η αριστερά είναι πολυδιασπασμένη και τρώει τα σωθικά της και ο λαός στη γωνία χωρίς ελπίδα, χωρίς πυξίδα και χωρίς οδηγό.

    Το μόνο που μπορώ να πω είναι: Κρίμα που εγώ ένας άτομο με αναπηρία άνω του 80%, στήθηκα διόμισι ώρες στη γραμμή για να ψηφίσω τον Αντώνη. Η μόνη παρηγοριά μου είναι ότι δεν βγήκε αρχηγός της ΝΔ η δρακουμέλ.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Αρματιστής 15/09/2010 12:12:04

      Για να είμαστε ρεαλιστές ζητάμε από τον Σαμαρά να αναδείξει σωρηδόν νέους και ικανούς ανθρώπους που δυστυχώς δεν υπάρχουν.

      Οσοι στην Ελλάδα ήταν στοιχειωδώς εργατικοί και ευφυείς ή έκαναν δικές τους δουλειές ή εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα.

      Ποιός θα παρατήσει την δουλειά του που έχει φτύσει αίμα για να την στρώσει για να μπλέξει με την καμαρίλα της πολιτικής.

      Δέστε τι έπαθε ο Αθανασόπουλος στην ΔΕΗ.
      Από κορυφαίος manager της Τoyota κατάντησε να διαπραγματεύεται με τον κάθε κατσαπρόκα συνδικαλιστή.

      Ετσι με την πολιτική ασχολήθηκαν όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι που έχουν ελεύθερο χρόνο και η συντριπτική τους πλεοψηφία έχει διορισθεί με μη αξιοκρατικά κριτήρια.

      Δυστυχώς οι Ι4 της κοινωνίας έχουν μετατραπεί σε επαγγελματικά στελέχη και λύνουν και δένουν σε όλα τα κόμματα.

      Αν δεν γίνουν βουλευτές, γίνονται νομάρχες, δήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι και τα λοιπά.

      Το πρόβληματα της χώρας είναι κατά βάση πολιτικό γιατί με την πολιτική ασχολούνται επαγγελματικά χαμηλών δυνατοτήτων άτομα.

      • KRIOS avatar
        KRIOS @ Aris. A 15/09/2010 12:37:27

        Άρη, εξαιρετικό σχόλιο σου.

  12. adrianou kostas avatar
    adrianou kostas 15/09/2010 11:30:00

    Όπως πολυ σωστά γράψατε, η απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας είναι το μεγάλο πρόβλημα. Πρέπει όμως να πάψουμε να μιλάμε και να γράφουμε, χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Δείτε και το http://www.sofokleous10.gr/portal2/toprotothema/toprotothema/-l-r---2010091427442/ Αν δεν βάλουμε το χέρι στην τσέπη, θα μαςμείνουν μόνο τα παράπονα

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ adrianou kostas 15/09/2010 12:11:50

      Κωστάκη, για τράβα μέχρι την γωνία να δεις αν έρχομαι.
      Έπ' ευκαιρία κάνε κι ένα τοπικό ντους κι έλα!

      Την ΕΛΛΑΔΑ, μικρέ μου, μπορεί και να την αγοράσουν.
      Μαζί όμως θα αγοράσουν και τον μπο*τσο του Καραϊσκάκη!
      Άϊντε Νενέκο.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ adrianou kostas 15/09/2010 12:21:47

      Για να καταλάβω, ο κος Βασίλης Βιλιάρδος μας προτείνει ΔΝΤ? "εάν θα είμαστε αναγκασμένοι να επιλέξουμε "μεταξύ δύο κακών το καλύτερο" το ΔΝΤ ή γερμανική ηγεμονία, θα επιλέγαμε χωρίς δεύτερη σκέψη το ΔΝΤ"

  13. μέτοικος avatar
    μέτοικος 15/09/2010 12:20:26

    Aριστη ανάρτηση, και ουσιώδεις οι παρατηρήσεις σου @Aris.A

  14. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 15/09/2010 12:39:13

    Ας ελπισουμε οτι ο τομεας επικοινωνιας θα ξυπνησει!!! Η νεαρα κυρια και ευστοχη προπαντων που την εκρυψαν;
    Και κατι αλλο πολυ σοβαρο..κατα τοπους κυκλοφορουν πολλα λαμογια που φορωντας δηθεν τον μανδυα της παραταξης το μονο που επιζητουν ειναι να εχουν προσωπικο οφελος με το αζημιωτο...σε καθε τοπικη κοινωνια ολοι λιγο πολυ τους ξερουμε..καλο ειναι να τους κοψουμε τα φτερα μια και καλη τωρα στις επερχομενες εκλογες. Ας Ψηφισουμε λοιπον νεους ανθρωπους και καλα καταρτισεμνους..υπαρχουν αρκετοι....αξιοκρατια ζηταμε ας αρχισουμε απο το σπιτι μας

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 15/09/2010 13:09:27

      Τους παλαιοκομματικούς, με την αλλαζονία της πολυετούς καρέκλας σε καταχρεωμένους, καταληστευμένους δήμους, που έχουν το θράσος, να ξαναζητούν δημαρχιλίκια, δεν πρέπει να τους αφοπλίσει η ΝΔ;

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ χελιδόνι 15/09/2010 13:47:09

        Φυσικα...για να μην λεμε πολλα οτι παλαιο-κομματικο-λιθικο
        κυκλοφορει στα περιξ

  15. enianos avatar
    enianos 15/09/2010 13:37:11

    Κατά την γνώμη μου τα στελέχη της Ν.Δ. είναι σε αναντιστοιχία με την βάση τους, η oποία βάση έδωσε με κριτήριο την εντιμότητα το χρίσμα στον σαμαρά, που από ότι φαίνεται πάσχει από το σύνδρομο του εκκρεμές ! Όλοι μιλούν για νέα πρόσωπα αλλά όχι για έντιμα πρόσωπα.

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ enianos 15/09/2010 13:43:04

      Πρέπει, να προκριθεί το τεκμήριο της εντιμότητας επιτέλους και το επιχείρημα περί "νεότητας", να επανέλθει, εκεί από όπου προήλθε,...στους διαφημηστές!

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ χελιδόνι 15/09/2010 13:49:23

        οταν λεμε νεο , εννοουμε αφθαρτο, ηθικο εντιμο, και η νεολαια καλη ειναι, ας τις δωσουμε την ευκαιρια να γινει υπευθυνη, οχι ολα ετοιμα

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ χελιδόνι 15/09/2010 15:55:05

        Σαφέστατα...αλλά κάποιες θέσεις απαιτούν πρωτίστως εμπειρία κι όχι πειραματισμούς.

  16. Ηνιοχος avatar
    Ηνιοχος 15/09/2010 13:45:25

    Τις Πταιει? Τις Πταιει? Τις Πταιει?

    Να φταιει η επανασταση του αυτονοητου που ποτε δεν ολοκληρωνεται
    οπως δεν ολοκληρωνει η ανοργασμικη η πορνη?

    Να φταιει η επιθεση στον σερ ΕΒΕΑ/οχι στο προσωπο αλλα στο θεσμο?

    Να φταιει μηπως αυτο που προκαλουσε υπαρξιακη απορια στον Γ.Δ/ΝΤΗ
    του ΕΒΕΑ
    προκαλεσε την εκρηξη οργης σε εναν ταξιτζη στην Ιρλανδια που δεν
    πιστευε στα αυτια του οτι μπορει να συμβαινει σε πολιτισμενη χωρα
    κατι τετοιο και με τον εκρηκτικο χαρακτηρα που διακατεχει τον
    συγκεκριμενο λαο προτεινε ανταποδοση συμφωνα με τις παραδοσεις του?

    Να φταιει μηπως οτι τα κυματα δεν τα μαστιγωνει πλεον ο Ξερξης, αλλα
    τα μαστιγωνουν οι υπηρετριες του Ποσειδωνα που τα προκαλει? βλεπε πολεμο στα καρτελ με παραπλευρες απωλειες τον οικονομικο ολεθρο των Σταυροφορων
    και τον θριαμβο των ιθαγενων

    Να φταιει οτι αναλωνομαστε για την ορθη διενεργεια καλλιστειων τυραννων
    και τον πλεον ενδεδειγμενο υμνωδο της δοξης αυτου,αντι του γκρεμισματος
    της τυραννιας και την ανορθωση βωμων και εστιων και θεσμων

    Να φταιει οτι εκπορνευτηκαμε προθυμως γιατι ηταν ευκολος ο δρομος και
    ειναι πιο υποφερτη η παραμονη ακομη και με απειροελαχιστη ανταμειβη, γιατι η επιστροφη στην ιερη τη ριζα φανταζει πλεον πιο μακρινη
    και απ'το υπερπεραν


    Υ.Γ Οταν αυτο που προκαλει απορια στους διοικουντες ενταυθα αποτελει
    οργη και στον πιο απλο πολιτη σε αλλες χωρες αυτη θα ειναι η
    γεννεσιουργος αιτια που εδω τα παντα μονιμως καταπινονται και
    αλλου θα αποτελουν αιτια καταδικης (Ισλανδια Ουγγαρια)

  17. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 15/09/2010 14:07:18

    Εξαιρετικό, πέρα για πέρα Αληθινό και αρκούντως Δεικτικό!
    Ελπίζω να πάρει το μήνυμα ο ίδιος ο αποδέκτης, γιατί αν το πάρουν οι «ζεστοθεσούληδες» θα το πνίξουν πάραυτα! Θα τρίξει η καρέκλα τους.
    Τον Αντώνη τον αγαπάει όποιος του λέει την αλήθεια και όχι όποιος του χαϊδεύει τα αυτιά! Τελεία και παύλα!
    Εύγε Φάκτορα για την προσπάθεια αφύπνισης!

  18. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/09/2010 14:20:10

    Αντωνη, σου εχω ξαναγραψει..

    Εαν δεν φωναξεις να μπει μεσα ο ΤΣΟΥΚΡΑΤΟΣ και να γυρισει την επιδοτηση πισω το ΠΑΣΟΚ.. ΚΑΙ να καθαρισει και ο δικος σου σταυλος.. με τους δικους σου ΤΣΟΥΚΡΑΤΟΥΣ, φως δεν βλεπεις !

    ΠΠ

  19. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 15/09/2010 15:04:21

    Aυτή η ιστορία με την επικοινωνιακή ανεπάρκεια της Ν.Δ. έχει καταντήσει το ανέκδοτο της μεταπολίτευσης!
    Χρόνια τώρα, όλοι έντοπίζουν το πρόβλημα, αλλά κανένας δεν το λύνει!

    Μερικές σύντομες παρατηρήσεις:
    1. Κατ' αρχήν, η επικοινωνία είναι ομαδική δουλειά. Οσο καλός και να είναι ο Παναγιωτόπουλος, άμα βγαίνει π.χ. ο κ. Βάρδας και με μια φράση αποδομεί τη στρατηγική της Ν.Δ. για το μνημόνιο, για ποιά επικοινωνιακή πολιτική μιλάμε;

    2. Η επικοινωνία διευκολύνεται από τις ξεκάθαρες και αταλάντευτες θέσεις σε μείζονα ζητήματα. π.χ. Τον Ιούλιο ο κ.Σαμαράς παρουσίασε μια πρόταση εξόδου της χώρας από το μνημόνιο. Εξαιρετικα! Εκτοτε, ακούσατε τίποτα, γιατί εγώ δεν άκουσα! Κατεβλήθη καμιά προσπάθεια εκλαϊκέυσης της πρότασης; Απολύτως τίποτα.

    3. Η επικοινωνία απαιτεί επίσης και γνώσεις ορισμένων βασικών εργαλείων επικοινωνίας. Στη Ρηγίλλης νομίζουν ακόμα ότι αρκεί μια ατάκα του εκπροσώπου τύπου ή μια δήλωση του αρμοδίου τομεάρχη και στην έσχατη ανάγκη μια παρέμβαση του Προέδρου αυτοπροσώπως για να αναδειχθεί ένα θέμα.

    4. Η επικοινωνία απαιτεί επίσης την συστηματική ανάδειξη των θεμάτων επικαιρότητας, αλλά και τη διαρκή επανάληψη των στρατηγικών επιλογών. π.χ. εκείνο το "η κυβέρνηση του μνημονίου" που μας έλεγε κάθε μέρα η κα. Τζότζολα, γιατί εγκαταλήφθηκε;

    5. Τέλος,η επικοινωνία απαιτεί και πρόσωπα που δεν αρκεί μόνο να "γράφουν" στο γυαλί,αλλά να τα αντιμετωπίζει με συμπάθεια η κοινή γνώμη.

    Τι απ΄ όλα αυτά (και πολλά άλλα,όμως ας μη το κάνουμε ...σεμινάριο) κάνει σωστά η Ν.Δ.;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 15/09/2010 15:06:39

      και μην ακουσω... δεν εχω προσβαση στα "Μεσα".....

      Συμφωνω σε απολυτο βαθμο.

      ΠΠ

    • Olympia avatar
      Olympia @ Κώστας Ροδινός 15/09/2010 15:18:27

      Εδώ τα ΜΜ"Ε" ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ να μην αναφέρουν κουβέντα για το μνημόνιο αυτό καθ' αυτό! Παρ' οτι εβδομάδες πριν από την ψήφιση του το 70% των δελτίων ήταν αφιερωμένο στο "μνημόνιο που πρόκειται να υπογραφεί". όταν υπογράφηκε, μούγκα.
      Το άλλο γελοίο της υπόθεσης είναι ότι κυβέρνηση και εξαπτέρυγα έχουν το μόνιμο αντεπιχείρημα: Εάν έχετε άλλη λύση, ας την πείτε(!!!). Δεν φτάνει δηλαδή που δεν έχουν διαβάσει την (τεκμηριωμένη 100%) πρόταση Σαμαρά, δεν φτάνει που η κυβέρνηση τώρα αντιγραφει μέρη της, ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΑΚΑ και από πάνω, εκμετελλευόμενοι την άγνοια του κόσμου.
      Δεν ξέρω στ' αλήθεια εκτός από την αλλαγή στην επικοινωνία της ΝΔ, τι άλλο μπορεί να γίνει σε θεσμικό επίπεδο. Εδώ μιλάμε για ασθένεια του πολιτεύματος.

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Κώστας Ροδινός 15/09/2010 16:19:51

      @ Κώστας Ροδινός,
      Κανείς δεν θα διαφωνούσε με όλα όσα διδάσκεις στο ταχύρυθμο σεμινάριό σου! Ξέρεις όμως πως εκεί δεν υπάρχουν πολλά "ευήκοα" αυτιά και όσα ενδεχομένως υπάρχουν δεν μπορούν να ανατρέψουν τις κατεστημένες μεθόδους του παλαιοκομματισμού και των βολεμένων σε θέσεις ευθύνης.
      Ξέρεις επίσης πως τα ΜΜΕ σε καθημερινή βάση δείχνουν πως τον Αντώνη δεν τον πάνε. Άλλη λύση επιθυμούσαν και έσπρωχναν και άλλη τους προέκυψε.Δες την ανάκριση, έως και 5ου βαθμού, που περνάνε τις επιλογές του Αντώνη για τις αυτοδιοικητικές εκλογές. Αυτό σαν δεδομένο και σε συνάρτηση πάντα με τα όσα δεν γίνονται από πλευράς επικοινωνίας του κόμματος, φέρνει αυτήν την εικόνα προς τα έξω!
      Και ενώ το διαδίκτυο εξαπλώνεται και αγκαλιάζει την κοινωνία με ταχύτατους ρυθμούς, μένει εντελώς αναξιοποίητο! Το ποτάμι όταν βρει εμπόδιο ή γίνεται λίμνη με ό, τι συνεπάγεται αυτό, ή αλλάζει ρότα για να φθάσει στον προορισμό του. Αυτό ακόμα δεν το έχουμε δει!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Αφροδίτη 15/09/2010 17:16:36

        Αγαπητή Αφροδίτη,

        Αν η Νέα Δημοκρατία επιμένει σε σταθερές θέσεις, παράγει πολιτική και βγάλει μπροστά ικανούς ανθρώπους ακόμα και οι πλέον κακόπιστοι θα αρχίσουν να ακούνε.
        Πριν αρχίσουμε να δείχνουμε τους άλλους, ας φτιάξουμε πρώτα τα του οίκου μας και ας μη δίνουμε καθημερινά αφορμές που ενισχύουν την εσωστρέφεια.

        Για να γίνω σαφής. Προσωπικά εκτιμώ ο,τι ο κ. Παναγιωτόπουλος δεν πείθει, αλλά ήταν ανάγκη να βγούν (παραμονές εκλογών) οι κύριοι Ντινόπουλος και Κράογλου και να ανοίξουν θέμα επικοινωνιακής πολιτικής, ενώ η Κυβέρνηση βάλλεται πανταχόθεν;
        Πριν δυο μήνες είχαν Συνέδριο και Κεντρική Επιτροπή, γιατί δεν έθεσαν θέμα εκεί;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 15/09/2010 17:08:59

      Ο μόνος που τα κατάφερε σε αυτό το επίπεδο ήταν ο Ρουσόπουλος, πρέπει να παραδεχτούμε.

      Αγαπητέ Αγροφύλακα, με θετική διάθεση για το Ρουσόπουλο γράφτηκε το σχόλιό μου. Το κακό με το Ρουσόπουλο ήταν ότι επένδυσε στην επικοινωνία και μόνον στην επικοινωνία, ξεχνώντας να επενδύσει στην πολιτική. Έτσι, σπαταλήθηκε η αποδοχή του Καραμανλή από την κοινή γνώμη χωρίς ιδιαίτερο πολιτικό αποτέλεσμα.

      Τα έχω αναλύσει προσωπικά πολλές φορές τα υπέρ και τα κατά του Ρουσόπουλου.

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ Κώστας Ροδινός 16/09/2010 08:05:46

      ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ
      "ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΕΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΝΑ ΠΕΙ
      ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑ"...
      ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΛΕΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ!
      ΠΑΝΤΑ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠ'ΕΞΩ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΙΟ ΞΕΚΑΘΑΡΑ.
      ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΘΕΜΑ.
      ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΣΗ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ....
      ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΟΡΟ "ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ" ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΝΕ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ.

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ Κώστας Ροδινός 16/09/2010 15:15:51

      I never said that we are all the same. Χαιρομαι που εχεις το θαρος της γνωμης σου και τον εγωισμο σου (απο την καλη αποψη). Απλως και εγω εξεφρασα την δικη μου γνωμη. Ελπιζω να εκανα λαθος, αλλα και εγω απ'εξω ειμαι (και μαλιστα απο πολυ μακρια) και φοβαμαι οτι βλεπω τα πραγματα 'πιο καθαρα'.

  20. sirmar avatar
    sirmar 15/09/2010 15:49:07

    Πού να την βρει την πρόσβαση στα ΜΜΕ με την φάτσα τού Πάνου.
    Όποιος βγαίνει και μιλεί από την ΝΔ τα καλόπαιδα από τήν Τβ και το ράδιο
    τούς κάνουν Ρόμπα.
    Μόνο η Πίπιλη τούς τα λέει χύμα και τσοβαλάτα και την κόβουν.
    Αντώνη κράτα καλά και να του τα λες στο ΓΑΠ δίοτι άλλα έλεγε και ότι τώρα κάνει το παπί λες και ήλθε απο το υπερπέραν

  21. Enzo avatar
    Enzo 15/09/2010 16:22:13

    ο Σαμαρας και η ΝΔ κοιμουνται ακομα.
    θελει πιο δυναμικη αντιπολιτευση.
    τριτο θεμα ειναι ο Σαμαρας στα καναλια μετα τον Καρατζαφερη.
    θελει απλη συνταγη Πασοκ για να πετυχεις.
    βρισιδια, δημαγωγια, λαικισμος, ψεμματα, προπαγανδα,κτλ
    ξερω ξερω, κανω λαθος αλλα δυστυχως ο σημερινος νεοελληνας επαναλαμβανω ειναι χαμηλου επιπεδου και δεν καταλαβαινει διαφορετικα.

  22. man8os avatar
    man8os 15/09/2010 17:15:30

    Η κυρια Τζοτζολα που πηγε?
    Καλο θα ηταν να επανεμφανιστει, ειχε καλες ατακες. Και ηξερε οπως φαινετε εκ του αποτελεσματος απο επικοινωνια...

  23. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 15/09/2010 18:11:07

    Το επικοινωνιακό πρόβλημα της Νέας Δημοκρατίας, επειδή είναι πλέον ενδημικό, έχει καταστεί καθαρά πολιτικό. Και, τα πολιτικά προβλήματα σε ένα κόμμα τα επιλύει η ηγεσία. Οσο η ηγεσία, δηλαδή ο Πρόεδρος, δεν προβαίνει στις ενδεδειγμένες ενέργειες γιά την επίλυση του προβλήματος (όρα μεταξύ άλλων επισημάνσεις Ροδινού) τόσο το πρόβλημα θα σέρνεται. Βασικό καθήκον της ηγεσίας της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι να αποκτήσει απ΄ ευθείας επικοινωνία με το εκλογικό σώμα, ακυρώνοντας τα παραμορφωτικά πρίσματα του καθεστώτος. Αυτή την ώρα ΔΕΝ έχει απ΄ ευθείας επικοινωνία, σε κρίσιμα δε ζητήματα της επικαιρότητας δεν έχει κάν επικοινωνία. Γι΄ αυτό και τα μηνύματά της, αν και σωστά, μοιάζουν άσφαιρα.
    Δημήτρης Κοκκαλάκης.
    Λαμία.

  24. παπαδοπαιδι avatar
    παπαδοπαιδι 15/09/2010 18:13:08

    γιατι δεν αντιγραφει στην επικοινωνία το πασοκ η ΝΔ?..... το αντεγραψε στα ρουσφετια ,στην αδιαφανεια και στο ρημαγμα του δημοσιου πλουτου

  25. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/09/2010 18:34:56

    Θα αναφερω ενα συγκεκριμενο παραδειγμα : στην ψηφοφορια για την αναδειξη προεδρου δωσαμε τηλεφωνο και δειυθυνση.Απο τοτε δεν εχω λαβει κανενα SMS στο κινητο απο το κομμα και καθολου υλικο στο σπιτι με αλληλόγραφια.
    Η ΝΔ επαιρεται οτι εχει 800.000 μελη απο αυτη την ψηφοφορια.Ομως τα μελη αυτα ΔΕΝ εχουν λαβει ενα φυλλαδιο με το οικονομικο προγραμμα της 7ης Ιουλιου για να ξερουν τι να λενε.
    Αντιθετα γνωστοι μου που ψηφισαν στα εσωκομματικα του ΠΑΣΟΚ το 2007 παιρνουν τακτικα μηνυματα στα κινητα τους για εκδηλωσεις κλπ.
    Βεβαια μπορει να μην εχουν και λεφτα.Το βασικο ομως ειναι οτι ειναι παλαιολιθικη η νοοτροπια τους.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ψυχραιμια 15/09/2010 22:26:29

      Εμένα ο πατέρας μου γιατί παίρνει συνεχώς γράμματα; Στην επαρχία πάντα.

  26. Enzo avatar
    Enzo 15/09/2010 18:39:59

    εδω γινονται σημεια και τερατα καθε μερα.
    λιγο σκληρη αντιπολιτευση να εκανε η ΝΔ και ο Σαμαρας και να ξεσηκωνε τον κοσμο τοτε θα επεφτε η κυβερνηση την χθεσινη μερα , οχι την επομενη ουτε την σημερινη, αλλα την ΧΘΕΣΙΝΗ!
    το θεμα τωρα αν δεν αισθανεται ετοιμη να κυβερνηση και δεν το κανει γιατι αυτη την αντιπολιτευση που κανει σημερα ουτε η γιαγια μου δεν την εκανε οταν δεν της "καθοταν" ο παππους!!

    με λιγα λογια αντωνη κανε την υπερβαση επιτελους.

  27. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 15/09/2010 20:00:03

    Αν ο Αντωνης δεν διαλυσει και συνθλιψει τις δυο μαφιες που λεγονται ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και ΟΝΝΕΔ να μην περιμενει να σηκωσει κεφαλι.

    Οτι δημιουργει ο αντωνης με πολυ κοπο το γκρεμιζει αυτοματα η γαλαζια νεολαια.Πατε μια βολτα αυτες τις ημερες στα πανεπιστημια και τα τει και δειτε τι γινεται.Κανονικο παιδομαζωμα με υποσχεσεις για περασμα μαθηματων απο προσκειμενους καθηγητες,γνωριμιες με ομορφα κοριτσια,τρελλα παρτυ και εξουσια.

    Πανω στο ντοσιε με τα προσπεκτους ενα αυτοκολλητο με το ονομα ''ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΜΙΜΙΚΟΣ - ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ'' και γυρω γυρω να περιπολουν διαφοροι τεμπεληδες και μαντροσκυλα για να επιβλεπουν την διαδικασια στρατολογησης.

    ''Αμα δεν γραψεις 10 πρωτοετα σημερα φευγεις απο υπευθυνος και σε στελνω στον αγυριστο μικρε!!Ακουσες??Αμα ανοιξω το στομα μου στον γραμματεα καηκες''

    Αυτη ειναι η νεολαια του κομματος κυριες και κυριοι και οποιος δεν πιστευει ας κανει αυτον τον καιρο μια επισκεψη στα αει και τει της χωρας!Θα ξερασει με αυτα που θα δει και ακουσει!

    Αυτη η νεολαια ειναι που θα φωναζει διαφορα συνθηματα κατα την συνεντευξη τυπου του Αντωνη στην ΔΕΘ!Και ο Παπαμιμικος θα καμαρωνει για το δημιουργημα του δειχνοντας στον σαμαρα ποιος κανει κουμαντο.

    Ουτως η αλλως οι ιδιοι οι νεολαιοι περηφανευονται πως εκει που δεν μπορει ο Αντωνης να βαλει χερι ειναι η ΔΑΠ και η ΟΝΝΕΔ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επαγρυπνών 15/09/2010 20:03:41

      Ήταν στραγητική ήττα των υγιών δυνάμεων η μη εκλογή του Χατζή, τελικά.

      Ακόμη δεν την έχω χωνέψει εκείνη την ήττα. Άλλο ένα δωράκι πολιτικής αυτοϋπονόμευσης. Στον παλαιοκομματισμό και το πελατειακό σύστημα ήταν, ούτε καν σε πρόσωπο...

      • Enzo avatar
        Enzo @ Επώνυμος 15/09/2010 20:11:19

        οποιος εζησε οννεδ δεκαετια του 80 καταλαβαινει. τοτε περναγες δια πυρος και σιδηρου απο τους πρασινοφρουρους.
        τα σημερινα ειναι για φαπες και φραπεδες.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Επαγρυπνών 15/09/2010 20:12:13

      Η ΟΝΝΕΔ, η ΔΑΠ και οι δεν έχουν πολιτικό λόγο ύπαρξης. Οι φερέλπιδες αυτοί κύριοι και κυρίες είναι οι αυριανοί ανεπάγγελτοι μανδαρίνοι του "κόμματος". Είναι τα "εργαστήρια" της κομματοκρατίας, του κοτζαμπασισμού και του "αείζωου" πνεύματος του Κωλέττη. Δεν αποτελούν παρά οργανωτικά κατάλοιπα σοβιετικού τύπου κομματικών οργανώσεων.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/09/2010 20:47:41

        Οσο πιο νωρις καταλαβουν οτι δεν μπορουν να παιζουν με την αξοιπρεπεια των αλλων, τοσο το καλυτερο για ολους

  28. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 15/09/2010 20:23:32

    Ειμαι μελος της δαπ και εδω και πολυ καιρο καταπινω πολλα πραγματα και κανω τα στραβα ματια.Ξανα και ξανα και ξανα αλλα ο κομπος εφτασε στο χτενι.Δεν αντεχω πλεον να καταπινω το εμετο που ερχεται με αυτα που βλεπω και ακουω καθημερινα!

    Τετοια διαφθορα διαπλοκη και αλητοκρατια δεν εχει ξαναυπαρξει στην ελληνικη ιστορια.Ντρεπεσαι να πεις οτι εισαι δαπιτης γιατι οι συμφοιτητες σου θα σε φτυσουν καταμουτρα και θα εχουν και δικιο!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Ν.Δ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!

    ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΑΡΧΙΑΣ ΟΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΤΟ ''ΔΙΚΑΙΟ'' ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥ.
    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΟΝΟ Ο ΠΑΠΑΜΙΜΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΦΟΙΤΗΤΟΠΑΤΕΡΩΝ-ΜΑΦΙΟΖΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

    ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΚΥΡΙΕ ΣΑΜΑΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝΤΙΜΟΙ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΝΕΟΛΑΙΟΙ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΝ ΜΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ:

    ΝΑΙ!!ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ!

    Υ.Γ.: Κυριε Σαμαρα κανω εκκληση.Καθαριστε αμεσα την σαπιλα που λυμαινεται την νεολαια μας!

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Επαγρυπνών 15/09/2010 20:46:00

      Τα ιδια γινονται ομως και στις τοπικες...πρεπει να τους κοψουμε τον βηχα οσο ειναι καιρος

  29. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 15/09/2010 20:55:29

    Σας ευχαριστω ολους παρα πολυ για την συμπαρασταση!Μου δωσατε ελπιδα και δυναμη!

    Ελπιζω ο Αντωνης να κανει κατι!Αυτη η σαπια κατασταση ειναι ντροπη για ολοκληρο το φοιτητικο κινημα και το καλυτερο δωρο για το πασοκ και ολους τους αλλους που μας χλευαζουν καθημερινα για τα χαλια της νεολαιας μας.

  30. Aris avatar
    Aris 15/09/2010 22:58:57

    Το καλοκαίρι του 2009, λίγο πριν αναλάβει ο ΓΑΠ την διακυβέρνηση της χώρας στη ΝΕΤ 12.00 ξεκίναγε το δελτίο και 12.03 έπαιζε γιώργο... Όταν δείτε να συμβαίνει αυτό με τον αντώνη, τότε να ξέρετε ότι ήγγικεν η ώρα. Όσο για τα υπόλοιπα ΜΜΑ (μέσα μαζικής αποχαύνωσης) απλά ξεχάστε τα...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Aris 15/09/2010 23:04:06

      Δεν έχεις άδικο, όμως και η Ντόρα έχει σπάσει ρεκορ τηλεοπτικού χρόνου 20 χρόνια τώρα, αλλά τη βλέπω μαμά δημάρχου στο Καρπενήσι και δατς ολ.

  31. thanos avatar
    thanos 16/09/2010 21:09:51

    Είδαμε όλοι τη διαφορά της επικοινωνίας της "νεαρής κυρίας".
    Θα μείνουν ιστορικά το ¨ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ" και όλα όσα είπε.
    Ιστορικά θα μείνουν γιατί θα μείνουν "ορφανά", δηλ. χωρίς συνέχεια.
    Κ η επικοινωνία του κυβερνητικού συνασπισμού (ΛΑΟΣ-ΝΤΟΡΑ-ΚΟΥΒΕΛΗΣ-ΔΟΛ-ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ-Χ"ΝΙΚΟΛΑΟΥ-ΚΟΥΡΗΣ-ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ) ακάθεκτη.
    Παρεπιμπτόντως το ΛΑΟΣ είναι στο Χιλτον απόψε -εθεάθησαν ο πρόεδρος του καο ο κος Βορίδης.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.