#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/12/2011 07:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αντώνη Σαμαρά: ανοχή τέλος!



Λοιπόν, κάποια στιγμή πρέπει να πούμε τα πράγματα  έξω από τα δόντια. Αρκετά με την κοροϊδία.

Το 2009, όλο το σύστημα των διαπλεκομένων ΜΜΕ είχε λυσσάξει εναντίον του Καραμανλή, ενώ παράλληλα είχαν  αναγάγει σε  μέγα τιμονιέρη τον Γιώργο Παπανδρέου. Ο Ψυχάρης μάλιστα την τελευταία Κυριακή των εκλογών είχε παραχωρήσει και το κύριο άρθρο  του ΒΗΜΑΤΟΣ στον Παπανδρέου. Έτσι, μας έφεραν το Γιώργο παντοδύναμο στην εξουσία.

Επί ένα εξάμηνο αναπαρήγαγαν όλη την προπαγάνδα. Με σακίδια, νεωτεριστικές πρωτοβουλίες της πλάκας, opengov, ανοικτά υπουργικά συμβούλια, Αθεμπίγιο, Στίγκλιτς και κάτι άλλους συμβούλους εξ εσπερίας που θα έκαναν το Μέγαρο Μαξίμου ....Λευκό Οίκο. Μας σερβίριζαν αμάσητα, «τιτανικούς»,  «εντατικές», «δεν υπάρχει σάλιο»  και πανηγύριζαν που ο Παπανδρέου μας ...διαφήμιζε ως διεφθαρμένους.

Όταν μπήκαμε στο Μνημόνιο, άρχισαν νέοι δοξαστικοί ύμνοι. Το μνημόνιο ήταν η σωτηρία μας. Γιώργος, Ντόρα, Καρατζαφέρης, ΣΕΒ, κανάλια, εφημερίδες, όλοι, ανακάλυψαν το νέο εθνικό στόχο.

Όταν ο Σαμαράς ...τόλμησε να παρουσίασε μια άλλη πρόταση, τον είπαν ... Χάρυ Πότερ, «λαϊκιστή», «ανεύθυνο» και «δημαγωγό».

Μας έλεγαν ότι το 2011 θα επιστρέψουμε στην ανάπτυξη και θα βγούμε στις αγορές.

Έπεσαν έξω σε όλα!

Ύστερα, ανακάλυψαν τον Βενιζέλο!

Τον Ιούλιο σωθήκαμε και μπήκε πάτος στο βαρέλι! Έτσι μας είχε πεί δημοσίως ο Βενιζέλος. Όπως αποδείχθηκε όχι μόνο δεν είχε μπεί πάτος, αλλά κατρακυλήσαμε πιο κάτω!

Μετά άρχισαν τα χαράτσια στα ακίνητα, τις έκτακτες εισφορές, τις περικοπές, μπάς και μπεί πάτος.

Το σύστημα κινδύνευε να γελοιοποιηθεί επειδή ό,τι είχε υποστηρίξει βγήκε λάθος.

Στη συνέχεια θεοποίησαν τον Παπαδήμο. Εκλεκτό τέκνο των τραπεζιτών εγχωρίων και εξωχωρίων, και των απανταχού διαπλεκομένων.

Μας τον παρουσίασαν ως το νέο σωτήρα που θα έσωζε την τελευταία τους ζαριά.

Τώρα που καταλαβαίνουν ότι χάνουν για μια ακόμα φορά, αναζητούν  άλλοθι για τις αποτυχίες τους.  Όλο αυτό το βρώμικο σύστημα που κατέστρεψε την Ελλάδα τα τελευταία δυο χρόνια, έχει γαντζωθεί γύρω από τον Παπαδήμο για να μην καταρρεύσει. Και ταυτίζουν το μέλλον τους, με αυτό της χώρας.

Λοιπόν, αυτοί που κατέστρεψαν την χώρα τη τελευταία διετία, είναι αδύνατον να τη σώσουν. Πρέπει πρώτα να πληρώσουν για το έγκλημα που έχει συντελεστεί σε βάρος της χώρας.

Και πρέπει να μιλήσει ο λαός!

Αντώνη Σαμαρά: ανοχή τέλος!

 Οργισμένος Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. 0030salvador avatar
    0030salvador 23/12/2011 07:44:45

    και τελικά κατάρρευση εσόδων παρά τα χαράτσια,και αύξηση των δαπανών παρά την αποδόμηση του κοινωνικού κράτους και την αναστολή κάθε επενδυτικής δραστηριότητας με αντίκτυπο στην ανάπτυξη.....
    τελικά αφού τα γιαούρτια δεν έπιασαν και στα ελικόπτερα δεν ανεβαίνουν μόνοι τους μήπως να επιστρατεύσουμε το πυξ λάξ;

  2. Thanos avatar
    Thanos 23/12/2011 07:44:52

    Πολύ Καλό!!!!!
    για όσους δεν θυμούνται...

  3. ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ avatar
    ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 23/12/2011 08:13:31

    ΑΝΟΧΗ ΤΕΛΟΣ..... Εκλογές εδώ και τώρα.

  4. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 23/12/2011 08:19:52

    Συμφωνούμε όλοι. Αυτο που πρέπει να πει ο Σαμαράς βγαίνοντας από το Μαξίμου σήμερα είναι ότι οι εκλογές πρέπει να γίνουν το πολύ μέχρι το Μάρτιο και γι' αυτό η βουλή θα πρέπει να διαλυθεί το αργότερο τον Φεβρουάριο. Ο χρόνος είναι αρκετός για το PSI. Αν για οποιονδήποτε λόγο υπάρξει κωλυσιεργεία και δεν επιτευχθεί μέχρι τότε η συμφωνία για την ανταλλαγή των ομολόγων τότε θα την αναλάβει η επόμενη κυβέρνηση μετά τις εκλογές. Η ΝΔ αποσύρει τη στήριξή της στην κυβέρνηση Παπαδήμου μετά την 19.2.2011. Αντώνη γερά

  5. Mara avatar
    Mara 23/12/2011 08:24:06

    Έτσι μπράβο!
    Ως εδώ και μη παρέκει. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ...

  6. jimmys avatar
    jimmys 23/12/2011 08:41:38

    ΕΜ !! ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ .. ΑΝΟΧΗ ΤΕΛΟΣ ...
    ΗΓΕΤΗ ΜΑΣ ΑΝΤΩΝΗ .. ΠΑΡΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΥΝΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ !!! ΓΙΝΕ ΠΟΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟΣ ΣΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ...ΜΠΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ...
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΕΣ ?????? ΑΝ ΥΠΟΚΙΨΕΙΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ!!!!!!!!!!!!!!

    • βασίλης ψ avatar
      βασίλης ψ @ jimmys 23/12/2011 19:25:14

      γλώττα λανθάνουσα... "τὰ ὑνία τῆς χώρας".
      ἀληθέστατος!

  7. katalytikos avatar
    katalytikos 23/12/2011 08:43:34

    ...από το στόμα σου και στου ... Αντώνη το αυτί!!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

  8. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 23/12/2011 09:17:55

    Το ''οργισμένος'' καμιά φορά δε φτάνει να περιγράψει ακριβώς τα συναισθήματα...
    ΥΓ: Ελπίζω όλοι αυτοί οι ψηφοφόροι που έδωσαν τη νίκη στο Πασόκ, να αντιλήφθηκαν τι έκαναν...

  9. sabi avatar
    sabi 23/12/2011 09:23:47

    To προβλημα είναι φίλε μου οτι οι νταβατζήδες που αναφέρεις όπως είχε κάποτε ομολογήσει ενας απ' αυτούς, στην εξαγορά βουλευτών παίζουν το σύστημα 20-10-10. ( Κυβέρνηση-αντιπολίτευση-μικρά κόμματα). αν λάβεις υπ' όψη σου οτι το σύστημα αυτό το εφαρμόζουν συστηματικά και αδειάλειπτα απο το 1974 και επίσης οτι ακόμα και οφτωχότερος βλαχος απ΄αυτούς μπήκε με τσαρούχια και βγήκε με Γκούτσι απ' την πολιτική, ο Σαμαράς έχει ως πρώτιστρο καθήκον να τους εντοπίσει και να τους πετάξει έξω πριν επιχειρήσει οτιδήποτε για να μην αναγκαστει κι αυτός σαν τον Καραμανλή να τους λέει το σωστό αλλά αυτοί να μην το κάνουν γιατί είναι "απασχολημένοι" με άλλα. ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΟΧΗ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΚΑΘΑΡΗ ΦΩΛΗΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ...

  10. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 23/12/2011 09:27:43

    Αδέξιε Δεξιέ φαίνεται ότι δεν σε έχει αγγίξει το "Πνεύμα των Χριστουγέννων"!..
    Είδε τι ωραία τα έχουν καταφέρει με τον Papadimos? Κόπασαν οι διαμαρτυρίες. Έφυγε ο "κακός" ΓΑΠ. Ο κόσμος υπομονετικά στέκεται στις ουρές καιπληρώνει τα χαράτσια και τις έκτακτες εισφορές (όσοι έχουν δηλαδή). Ο Αη Βασίλης θα φέρει δώρο στους πιστωτές το αγγλικό δίκαιο. Και το Μάρτη που λήγουν κάτι ομόλογα θα έρθουν όλα αγγελικά.

    Κατά τα άλλα προσυπογράφω ασμένως

  11. mainstream συρφετός avatar
    mainstream συρφετός 23/12/2011 09:31:13

    Πολύ φοβάμαι ότι ήδη είναι αργά για τον –κατά τα αλλά εξαιρετικά συμπαθή και μέχρι πριν την Παπαδήμια συναίνεση μόνη λογική φωνή-κο Σαμαρά.....
    Η παγκόσμια πολιτική κατάσταση ως έχει απαιτεί ανθρώπους που είναι "και του σαλονιού και του λιμανιού"- βλέπε Τάσος Παπαδόπουλος- ανθρώπους που δεν έχουν τίποτα να χάσουν ( και εννοώ οικογένεια συγγενείς κτλ- και ο νοών νοειτω
    Εύχομαι μόνο να μας φυλάξει ο Θεός γιατί και ο Σαμαράς από ότι καταλαβαίνω , για να κάψει έτσι από μόνος του το χαρτί του, «Ρουσόπουλους» έχει δίπλα του.
    Μόνο με «γνωστούς» η ανθρώπους από τον «κύκλο μας» δεν σώζεται η Ελλάδα.

    • Ηρώ avatar
      Ηρώ @ mainstream συρφετός 12/01/2012 18:41:53

      Η παγκόσμια πολιτική κατάσταση είναι απάνθρωπη, νομίζω...

  12. kotstak avatar
    kotstak 23/12/2011 09:33:43

    Προτείνω σε ένα σκηνοθέτη, να γυρίσει μια ταινία.
    Τίτλος: Ελλάδα 2007 – 2011 ΜΜΕ VS Πραγματικότητα.
    Με την παραπληροφόρηση που υπάρχει, εκατομμύρια συμπολίτες μας, ακόμα και τώρα δεν έχουν καταλάβει τι έχει γίνει όλα αυτά τα χρόνια.

    • Χρηστος avatar
      Χρηστος @ kotstak 23/12/2011 19:03:49

      Η ευθύνη βαραίνει και εμάς.

      Που καθόμαστε στο ιντερνετικό μας βασίλειο.
      Που δεν προσπαθούμε τα μέγιστα για να καταλάβουν οι συμπολίτες μας την αλήθεια.

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/12/2011 09:34:15

    Oλα αυτα ειναι απολυτως σωστα.Ομως ο Σαμαρας πρεπει να συνυπολογισει οτι και ο κινδυνος βυθισης του πλοιου ειναι πραγματικος.
    Ενταξει ,το συστημα μας φορτωσε τον ΓΑΠ και ειναι συνυπευθυνο για το ναυαγιο.Αλλα εαν γινει το ναυαγιο θα βουλιαξουμε ολοι.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ ψυχραιμια 23/12/2011 10:33:35

      Νατα μας αρχισαμε τις κλαψες και τους εκβιασμους !Μια ζωη κερκοπορτες ανοιγουν οι Ελληναρες γι'αυτο ειναι παντα του μπατσου και του κλωτσου .Ε ! οχι ως εδω και μη παρεκει .Αποθανετω η ψυχη μας μετα των αλλοφυλων εαν το θελουν κι 'ετσι!

  14. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 23/12/2011 09:48:57

    Προ ολίγου ο ασόβαρος Μίμης Ανδρουλάκης απείλησε τους πολιτικούς αρχηγούς(δηλαδή τον Σαμαρά) με...ειδικό δικαστήριο αν χρεωκοπήσει η Ελλάδα, δηλαδή κατ'αυτόν αν πέσει ο εκλεκτός του κ. Μπόμπολα, Λουκάς Παπαδήμος.
    Από κοντά να σιγοντάρουν ανερυθρίαστα και οι μνημονιακοί(μήπως νομίζουν πως ξεχνάμε;) κκ Καμπουράκης και Οικονομέας.
    Στο σκαμνί θα κάτσεις εσύ Μίμη Ανδρουλάκη και αν τολμάς πήγαινε ένα περίπατο στην Ερμού. Ρώτα και τον Κατσιφάρα πριν βγεις έξω.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Kώστας ΜΠ 23/12/2011 10:45:52

      Το χειρότερο είναι αυτό που λέει το άρθρο: Ταυτίζουν το μέλλον τους με το μέλλον της χώρας. Δεν αποδεσμεύουν τη χώρα, επιχειρούν κάθε φορά να την κρατάνε σε ομηρία και λένε ή θα "σωθεί" το τομάρι μου ή θα καταστραφείτε όλοι. Αυτό κάνει και ο Ανδρουλάκης και ο Χρυσοχοϊδης και ο Ραγκούσης και η Διαμαντοπούλου και ο Βενιζέλος και ο ανάπηρος του πριγκιπάτου του ΠΑΣΟΚ.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ φωνη 23/12/2011 11:09:56

        Το μέλλον μετατράπηκε από υπόσχεση σε απειλή

    • Agni avatar
      Agni @ Kώστας ΜΠ 23/12/2011 11:49:49

      Tωρα καταλαβαίνεις γιατι δεν έπρεπε να δωσει την παραμικρή ανάσα ζωής στα σκυλια??καταλαβαίνεις για τι είδους κτήνη μιλάμε?Καταλαβαίνεις οτι ήθελαν σκληρή και αδίστακτη αντιπολίτευση?και διασυρμό σε διαθνή δικαστήρια?

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Kώστας ΜΠ 23/12/2011 15:46:32

      Θέλω να δώ τον Ανδρουλάκη Υπουργό!

  15. Παυλος Βαφειάδης avatar
    Παυλος Βαφειάδης 23/12/2011 09:58:30

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ!
    ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ "ΕΛΛΑΣ-ΕΛΛΑΣ-ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ", ΟΣΟ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΚΛΕΙΕΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ!

  16. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 23/12/2011 10:06:04

    Καλά Χριστούγεννα!Εκλογές τώρα!!!

    • lazaros avatar
      lazaros @ Κώστας Τ 23/12/2011 12:49:06

      οχι μονο εκλογες τωρα, αλλα φωτια και τσεκουρι στους προσκυνημενους. καποτε πρεπει να ξεβρωμισει αυτος ο τοπος.

      • tak avatar
        tak @ lazaros 23/12/2011 18:55:33

        “Φωτιά στα σπίτια και τσεκούρι στην περιουσία και το λαιμό εκείνων που κάνουν τα χατίρια των Τούρκων. Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους !”
        ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  17. danaos avatar
    danaos 23/12/2011 10:22:31

    Καλημέρα Οργισμένε Αδέξιε. Να σου θυμίσω τι μου έλεγαν αρκετοί συγχωριανοί μου, οι περισσότεροι γέροντες και τα έγραφα εδώ στις 12/12/11: «Τ ι περιμένει λοιπόν; Αφού οι κηφήνες βουλευτές και οι σύμβουλοί του έχουν χαθεί να βγει ο ίδιος γαμώ το κέρατό μας! Τι θα πει Συγγρού Ερμού και τρίχες κατσαρές;Από τόπο σε τόπο να πάει. Εμείς εδώ είμαστε, τον περιμένουμε με λαχτάρα και θα κάνουμε κι αγώνα να μαζευτεί όσος περισσότερος κόσμος γίνεται. Μας τα έχουν πρήξει οι τηλεοράσεις. Ο κόσμος να καίγεται και να έχουμε την Τρέμη να μας λέει τι θα κάνει το ΠΑΣΟΚ; Αν θα βγάλουν άλλον πρόεδρο και ότι παπαριά τους έρθει; Χεστήκαμε! Αν ζούσαμε φίλε σε άλλη χώρα το ΠΑΣΟΚ θα είχε χαθεί από προσώπου γης και θα περίμενε με τρόμο τη Δαμόκλειο Σπάθη της δικαιοσύνης για εσχάτη προδοσία. Κι αυτοί μας κουνούν το δάχτυλο και ζητούν και τα ρέστα. Το ζητούμενο όμως είναι το τι κάνει ο Σαμαράς. Μπορείς να μας εξηγήσεις εσύ που ξέρεις και περισσότερα γράμματα; Κι αν δεν ξέρεις να μάθεις. Να του στείλεις ένα γράμμα να το υπογράψουμε όλοι μα όλοι όπως μας βλέπεις και να του πεις αυτά που σου λέμε. Να του πεις αυτό που βλέπεις. Μια πορτοκαλάδα με δυο ποτήρια από το πρωί μέχρι το μεσημέρι! Έρχονται Χριστούγεννα. Τι θα δώσουμε στα εγγόνια μας ρε! Τι; Άντε εμείς τα περήφανα γηρατειά θα περάσουμε και με μπομπότα αν χρειαστεί, αλλά αυτά τα καημένα τι χρωστούν; Αυτήν τη στιγμή έπρεπε να οργώνει την Ελλάδα. Ήπειρο, Μακεδονία, Θράκη… παντού, να τον ακούσουμε να λέει εκείνο το «έχετέ μου εμπιστοσύνη». Από κοντά. Να τον νιώσουμε δίπλα μας. Νιώθουμε εξαπατημένοι. Είμαστε νεκροί το κατάλαβες; Τον επιθανάτιο ρόγχο μας ακούμε. Ας μας δώσει τουλάχιστο λίγο οξυγόνο! Μια ανάσα βρε αδερφέ! Πού είναι εκείνη η ατμομηχανή που έλεγε ότι θα πάρει μπροστά; Θα την πάρει σε λίγο τσάμπα ο παλιατζής…Στους δύσκολους και πονηρούς καιρούς δεν χρειάζονται κόμματα. ..

    Ηγέτες χρειάζονται και σαν τέτοιον τον πιστέψαμε. Να ξεσηκώσει τη νεολαία που έχει απογοητευτεί. Να τους δώσει ελπίδα! Ταΐζουμε ακόμα τα παιδιά μας, που είναι 30 και 40 χρονών, με την πενιχρή σύνταξή μας . Τρεις συμπατριώτες μας αυτοκτόνησαν! ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑΜΕ! Γράψτα λοιπόν. Γράψτα και στείλτα. Κι αν θέλεις θα βάλουμε όλοι από 5 ευρώ, να σου κάνουμε τα εισιτήρια να πας εσύ εκεί, στον ίδιο, το γράμμα!».
    Τίποτε άλλο! Καλημέρα!

  18. ΜΠ avatar
    ΜΠ 23/12/2011 10:22:43

    Τέσσερις λέξεις:
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

  19. Demos avatar
    Demos 23/12/2011 10:32:32

    Αντιπαρέρχομαι για το άρθρο, το κρατάω όμως, αλλά να δω που θα είσαστε όλοι εσείς οι δεξιοί, οργισμένοι και μη, αν δεν εκληρωθούνε οι προσδοκίες σας. Λες και μέχρι τώρα ο Σαμαράς δεν ήταν στο πολιτικό σύστημα από 30άρης, λες και δεν έχετε μέχρι τώρα ευθύνη με τις ψήφους σας στο βάλτωμα του πολιτικού συστήματος και τις συνέπειές του. Αλλά ξέχασα, ας αναζητήσουμε πάλι "Θεούς", εναλλάξ με το πασόκ. Τώρα μας παρουσιάζει η ΝΔ, έναν άμωμο Σαμαρά παραβλέποντας το σάπιο καράβι στο οποίο είναι "τιμονιέρης", τη βαλτωμένη θάλασσα η οποία είναι το πολιτικό πλαίσιο, καθώς και την "έρημο" στα πέτρινα "ανοιξιάτικα" χρόνια. Ας διαβάσουμε λίγο Ιστορία, (για να μη πω ψυχολογία), ίσως να μας βοηθήσει να τρέφουμε ισχυρότερες ελπίδες με μικρότερες αυταπάτες.

    Καλές γιορτές σε όλους από καρδίας.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Demos 23/12/2011 10:54:39

      Εμείς θα παραμείνουμε εδώ, έστω και οργισμένοι!
      Για κάποιους άλλους, δεν ξέρω...

      • danaos avatar
        danaos @ Αδέξιος Δεξιός 23/12/2011 11:08:42

        +100000

    • Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
      Κ.Σ.Μαυρόπουλος @ Demos 23/12/2011 10:57:29

      Θα έλεγα ψυχιατρική είναι αυτό που μας χρειάζεται.

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Demos 23/12/2011 13:07:44

      Α ρε Demos, διαβάζεις ένα άρθρο που το έγραψε κάποιος Αδέξιος Δεξιός και μιλάς με ταμπέλες για δεξιούς που κάνουν μάλιστα σπονδές στο βωμό του νέου τους Μεσσία. Πάνε αυτά τα παπανδρεϊκά, ξέχασέ τα, πάπαλα που λένε. Δεν με νοιάζει πως ετεροπροσδιορίζομαι. Το μονό που με ενδιαφέρει είναι να σωθεί η πατρίδα μου, να μπει μια τάξη στις ζωές μας με βάση τις αξίες τις ελληνικότητας, της αξιοκρατίας, της αξιοπρέπειας, της ανθρωπιάς (όχι της κατ’ επίφασης φιλανθρωπίας που συμπεριφέρεται στον άνθρωπο ως τρόφιμο ιδρύματος πετώντας του και κάνα κομμάτι φουά-γκρα μήπως και του χρυσώσει το χάπι μπρος στο φάσμα της δυστυχίας του, στη συνταρακτική συνειδητοποίηση για τον άμεσο κίνδυνο του ιστορικού του τέλους , αλλά της πραγματικής που νιώθει τον άνθρωπο ως πολίτη και ως ανεπανάληπτη μοναδικότητα, ως πρόσωπο δηλαδή). Με τον Σαμαρά μοιραζόμαστε τα ίδια οράματα για το μέλλον της χώρας, τον εμπιστευόμαστε. Αν μας απογοητεύσει, μας έχασε. Δεν κάνουμε προσωπολατρία εμείς, τη χώρα μας αγαπάμε, το έθνος μας, το πολιτισμικό μεγαλείο που κουβαλάμε στις ψυχές μας και που, λόγω της μειονεξίας μας, κοντεύει να γίνει άχθος – για κάποιους έχει γίνει προ πολλού, γι’ αυτό και στο φόβο της συντριβής το απαρνούνται και γίνονται απάτριδες, εθνομιδενιστές, άθεοι. Ακουμπάμε πολιτικά εκεί που μας οδηγεί πια το ένστικτο της ιστορικής αυτοσυντήρησης. Πέραν τούτου ουδέν.

      • danaos avatar
        danaos @ Τιγράνης 23/12/2011 14:07:06

        Συνταυτίζομαι και πάλι άγνωστε φίλε μου!

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Demos 23/12/2011 15:07:49

      Ουδείς 'άσφαλτος' στην πολιτική σκηνή αγαπητέ φίλε! Εσύ ποιον ψήφιζες τόσα χρόνια που ήταν όντως άμωμος να τον μάθουμε κι εμείς;

      Η αυταπάτη με την ελπίδα έχει διαφορά.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Demos 23/12/2011 18:44:02

      Ευχαριστούμε για τις ευχές σου Demos, αλλά μήπως έχεις την καλωσύνη να μας πείς τί προτείνεις, μπας και συνοδευτούν και με λίγο γέλιο;;;;
      Στους καιρούς μας το έχουμε τόσο ανάγκη !!!

    • Kostas avatar
      Kostas @ Demos 30/12/2011 17:04:00

      Demo, ακριβώς αυτό πρέπει να θυμηθείς και να εκτιμήσεις : Παρ' ότι 30άρης ο ο Σαμαράς, τόλμησε να υποστηρίξει την άποψή του για το Σκοπιανό και να βρεθεί εκτός κυβέρνησης. Όπως και τώρα, με τη κρίση, σε πείσμα όλων (εγχωρίων και ξένων) , επέμενε στην άποψή του , που αποδείχθηκε και πάλι ορθότερη. Ξέρεις πολλούς πολιτικούς να εμμένουν στις απόψεις τους και να χάνουν το βόλεμά τους; Για κοίτα τώρα τους ΠΑΣΟΚους πρωτοκλασάτους μνημονιακούς - αντιμνημονιακούς; Δεν σου λέει τίποτε η ανικανότητά τους να επιλέξουν μεταξύ λογικού και παράλογου; Μεταξύ πατριωτικού και καρέκλας;.

  20. Ραβινος avatar
    Ραβινος 23/12/2011 10:42:43

    Προσυπογραφω καθε λεξη !Ειθε οι λεξεις να μετατραπουν σε λογχες επιθεσης σε ολους τους ριψασπιδες κολαουζους των καθεστωτικων καναλιων MEGA,NET,ALPHA,SKAI και δεν συμμαζευεται.Με το περναει ο καιρος δειχνουμε βλακες ανεχομενοι ολους αυτους τους κοπριτες που μας φορτωσε ο ανεκδιηγητος αχρηστος ΓΑΠ.Ξυπνησε και ο Παπουλιας και λεει ειναι διαθεσιμος για συναντηση των πολτικων αρχηγων .Μωρε τι μας λεει ο ποιητης ?Που ηταν οταν εγινοντο ολα τα αισχη 2 χρονια τωρα απο το ΠΑΣΟΚΟΚΑΘΕΣΤΩΣ ?Εβαλε την υπογραφη του στην συμφωνια για την Κυβερνηση ειδικου σκοπου Παπαδημου ?Ναι.Να την τιμησει οπως αρμοζει σε ανδρες με παντελονια και οχι παιδακια στην αντισταση κατα των Γερμανων στην κατοχη που τολμησε να πει ο ανιστορητος στην επαισχυντη αποχωρηση του απο την παρελαση της 28 Οκτωβριου !Ως εδω και μη παρεκει !Αρκετα με τους σαλτιμπαγκους της Πολτικης.Δεν ξεχνω το Γουδι ειναι εδω !

  21. KAIROSKOPOS avatar
    KAIROSKOPOS 23/12/2011 10:49:14

    Ρε παιδια....εχετε αναρωτηθει τι θα παθουμε με το PSI? Τη λαιλαπα που ερχετε τη βλεπετε? Ποιο εργο να ολοκληρωσει δηλαδη η κυβερνηση παπαδημιου?Να δεσει τι χωρα με τοκογλυφικους ορους για δεκαετιες? . . . .Το psi θα ειναι η ολοκληρωτικη κατστροφη της χωρας μας....

    • Psycho avatar
      Psycho @ KAIROSKOPOS 23/12/2011 11:08:24

      Αυτό είναι το μείζον ζητημα και είναι απορίας άξιον γιατί η καταστροφή θεωρείται αναπόφευκτη.
      Το PSI και η κατ ευφημισμό δανειακή υποτάσσουν την χώρα με όρους που δεν της επιβλήθηκαν ούτε μετά από βαριές στρατιωτικές ήττες.
      Αν συνδυασθούν μάλιστα και με τις αποικιοκρατικές αποφάσεις της πρόσφατης συνοδου κορυφής η κατάσταση ανάγεται σε επίπεδο Μικρασιατικής καταστροφής.
      Δυστυχώς , ως φαίνεται, δεν έχουμε να κάνουμε με αδαείς πολιτικούς, αλλά με εγχωριους εκπροσώπους των τοκογλύφων.

  22. Nikolaos avatar
    Nikolaos 23/12/2011 11:02:07

    Η ΝΔ με τη συμφωνία των πολιτικών αρχηγών δεσμεύτηκε ενώπιον όλων και φυσικά του λαού, ότι η παρούσα Κυβέρνηση την οποία στηρίζει έχει ορισμένη χρονική και υλική αρμοδιότητα. Η χρονική αρμοδιότητα ορθώς ορίστηκε ενδεικτικά, αφού συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με την περιοριστικώς ορισθείσα υλική αρμοδιότητα της Κυβέρνησης αυτής. Η αρμοδιότητα αυτή αφορά την ψήφιση της δανειακής σύμβασης, καθώς και ό, τι προηγείται και έπεται αυτής. Τα υπόλοιπα είναι εξυπνάδες των "λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων". Για κάποιον με στοιχειώδη νοημοσύνη ήταν ευνόητο ότι οι "δυνάμεις" αυτές θα προσπαθήσουν να ανατρέψουν την ως άνω συμφωνία προς "ίδιον όφελος". Αυτό που τους ενδιαφέρει περισσότερο δεν είναι τόσο ο χρόνος της Κυβέρνησης, αλλά, μέσω της παράτασης του χρόνου της να παρασύρουν τη ΝΔ σε "μεταρρυθμίσεις", εκτός της ανωτέρω συμφωνίας, που θα της προκαλέσουν πολιτική φθορά. Αν πέσει ο κ. Σαμαράς στην παγίδα τους θα ζημιωθεί και ο ίδιος και ο λαός. ΄Ιδωμεν

  23. koukos avatar
    koukos 23/12/2011 11:03:12

    Πρέπει πρώτα να πληρώσουν για το έγκλημα που έχει συντελεστεί σε βάρος της χώρας.
    ==
    Θα διορθωνα (αν μου επιτρεπεις) ως εξης:
    "να πληρωσουν για το εγκλημα που εχουν διαπραξει εναντιον της χωρας"
    και θα προσθετα: "εγκλημα εσχατης προδοσιας" ..

    Η ποινη για ενα τετοιο εγκλημα ειναι ΜΙΑ.
    Αυτη που δεν επιτρεπει να το ξανακανουν..Να μην ειναι σε θεση να το ξανακανουν.

    Ουτε μα ουτε ξεμα.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ koukos 23/12/2011 11:25:13

      koukos,
      ελεύθερα!

  24. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 23/12/2011 11:24:08

    Αυτόν τον Υφυπουργό Οικονομικών Μουρμούρα, τον ψάχνατε πολύ καιρό εκεί στη ΝΔ;
    Γιατί διαβάζω κάτι δηλώσεις του στο Reuters για το PSI.
    Τι το παίζει; ....Παπαγάλος του Βενιζέλου;

    • Psycho avatar
      Psycho @ Αδέξιος Δεξιός 23/12/2011 18:56:49

      Eίσαι ευφυής.
      Τις παροιμίες για τα δυό καρπούζια, τις δυο βάρκες και τον σκύλο τον χορτάτο με την ολάκερη πίττα τις ξέρεις.
      Και με τον αστυφύλαξ, και με τον χωροφύλαξ.
      Δυο χρόνια τώρα.

      • Αδέξιος Δεξιός avatar
        Αδέξιος Δεξιός @ Psycho 23/12/2011 19:03:06

        Κάτι άλλο μάλλον συμβαίνει, αλλά, όπως θα έλεγε και ο Μπένι, .......κωλύομαι να το διατυπώσω για λόγους ευπρέπειας...

        • Psycho avatar
          Psycho @ Αδέξιος Δεξιός 23/12/2011 19:14:27

          Tίποτε άλλο δεν συμβαίνει.
          Είναι μια ακόμη απόδειξη της αμφιθυμίας, της διβουλίας και της διγλωσσίας.
          Και την δανειακή με το PSI , που είναι απαραιτήτως υπο το αγγλικό δίκαιο, υπογράφομεν και ενάντια στο μνημόνιο που υπερψηφίζομεν, είμεθα.

          Αντιπολιτευόμεθα ψηφίζοντας τα χαράτσια στον προϋπολογισμό και κατόπιν τα καταγγέλουμε ως άδικα.

          Ο Ιονέσκο θα είχε καταπιεί την πέννα του.

          • Αδέξιος Δεξιός avatar
            Αδέξιος Δεξιός @ Psycho 23/12/2011 19:16:04

            Προφανώς ομιλείς ως παντογνώστης!

  25. Πασχάλης avatar
    Πασχάλης 23/12/2011 11:24:18

    Ακριβως ετσι.....εξαιρετο αρθρο..και φοβερη η φωτο :)

  26. Enzo avatar
    Enzo 23/12/2011 11:40:57

    Ουτε Χριστουγεννα Ουτε Πρωτοχρονια θελω να κανω,
    παρα στην καλπη θελω να παω.

    Νῦν ὑπὲρ πάντων ἀγών!
    Θερμοπυλες 2012!

  27. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 23/12/2011 11:45:49

    Αλίμονο

    Απ’ τα ματωμένα χώματα
    της χιλιοδοξασμένης γης
    απ’ τα νησιά και τα βουνά
    τα ποτισμένα
    με τ’ αμέτρητα ονόματα
    όσων αγάπησαν βαθειά
    την λατρευτή ελευθερία
    Ξεφυτρώνουν
    οι καινούριοι ανυπότακτοι
    καλεσμένοι απ’ του ήλιου
    την γιορταστική ζεστασιά
    Ξυπνούν
    απ’ τον αιώνιο λήθαργο
    θεριεύουν, γιγαντώνονται
    κρατούν στα χέρια πολυβόλο
    Τη σκέψη
    κρατούν στα χέρια τη λέξη
    και την κάνουν θωρηκτό
    πράξη κάνουν τα κορμιά
    Για την νίκη
    που ποθούν και πλησιάζει
    αλίμονο σ’ όποιον βρεθεί
    τρελλό να τους αντισταθεί
    Αλίμονο

    Κουράγιο παιδιά!

  28. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 23/12/2011 12:23:46

    Εύστοχο το άρθρο σου αγαπητέ φίλε. Το προσυπογράφω από την αρχή, ως την τελευταία του λέξη! Καλά Χριστούγεννα από καρδιάς!

  29. marika avatar
    marika 23/12/2011 12:33:11

    KALA XRISTOUGENNA STHN PATRIDA KAI KALH LEVTERIA.apo Germania
    Marika

    • James Winona avatar
      James Winona @ marika 23/12/2011 16:43:27

      MARIKA : O PAPOULIAS PERNA XRISTOUGENNA APO TWRA STHN GERMANIA KAI PHGENOERXETAI ME EXODA TWN FOROLOFOUMENWN THS PATRIDAS TOU.
      PERIFHMOS KAI AXEXASTOS PRWTOS POLITHS THS ELLADAS.
      NA TON XAIRETAI H PATRIDA MAS.

  30. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 23/12/2011 12:35:55

    Ολες οι αντιδρασεις ηταν προβλεπομενες, δεν τα λεγαμε; Μετα απο καθε δοση στυγνος εκβιασμος για την επομενη και μαλιστα τωρα που η ΤΡΟΙΚΑ θελει να διατηρησει τον Πρωθυπουργο ..υπαλληλο της!!! Μην τρομαζετε,οτι ειναι να μας κανουν το εχουν ηδη κανει! δεν τους συμφερει τιποτα περισσοτερο. Γιαυτο πρεπει να πατησουμε και λιγο ποδι (ελαχιστο δεν πειραζει).

  31. ano-kato avatar
    ano-kato 23/12/2011 12:39:23

    Τελείωσε πλέον το χρήμα από τα εύκολα θύματα.Εκτός αν έχουν αποφασίσει να μας αφήσουν νηστικούς από εδώ και πέρα.Είναι φανερό πως δεν μπορούν να βρούν πλέον ούτε ευρώ από αυτά που "προϋπολογίζουν".Καιρός να στραφούν εκεί που ποτέ δεν έχουν στραφεί μέχρι σήμερα. Σαράντα δύο δις φοροφιαφυγή έχει υπολογισθεί και ομολογηθεί από τους σωτήρες εγχώριους και αλλοδαπούς.Ας βρούν από κει αυτά που τους λείπουν.

    • Ηρώ avatar
      Ηρώ @ ano-kato 12/01/2012 18:57:33

      Να φροντίσετε να κρατήσετε τη γη που λέγεται Ελλάδα, και να μην την ξεπουλάτε στους ξένους, για να μην μείνετε νηστικοί και ανέστιοι.

  32. Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος avatar
    Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 23/12/2011 12:53:26

    Αν δεν κοπεί ο ομφάλιος λώρος που συνδέει το ντόπιο πολιτικοοικονομικό κατεστημένο με το εύκολο χρήμα των δανείων-αφού άλλοι θα πληρώνουν - ελάχιστα πράγματα θα γίνουν. Δηλ. πολύ απλά αν δεν πει ο επόμενος ηγέτης (ο Σαμαράς επί του προκεινένου) πως από τα 55 δις ετρώ καθαρού εισοδήματος της Ελλάδας το χρόνο δε θα δίνουμε τα 44 δις για τόκους και χρεολύσια, γιατί έτσι μας περισσεύουν ελάχιστα για μισθούς, αλλά θα δίνουμε λιγότερα με διαπραγμάτευση με τους πιστωτές μας και δε συλλάβουμε το ήμισι τουλάχιστον της φοροδιαφυγής τίποτε δε γίνεται και σε λίγο καιρό στη θέση του Παπανδρέου θα έρθει ο Σαμαράς που ο κόσμος που θα ποντάρει σε αυτόν θα τον αναθεματίζει. Αν δε γίνουν αυτά τα πολύ απλά πράγματα...

  33. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 23/12/2011 12:56:20

    Δεν ξερω τι γινεται
    κατι δεν μου αρεσει
    πολλα δεν μπορω να εξηγησω
    διαθετω υπομονη να σκασει γαϊδαρο
    η ανοχη μου ομως για ολα τερματησε.

  34. giannis avatar
    giannis 23/12/2011 13:00:50

    ΠΕΣΤΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΕΙΚΟΣΙ ΑΡΑΔΕΣ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΑΝΤΕ ΣΙΧΑΘΗΚΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΟ ΚΕΛΛΙ 33.....ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ Ή ΘΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΙ ΚΙ'ΑΥΤΟΣ....ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΠΛΕΟΝ...

  35. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 23/12/2011 13:03:19

    +1000!!!!!
    ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΙΝΔΥΝΟΛΟΓΙΑ.
    ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΝΕ... ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η "ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ" ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΔΟΤΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ!!!

  36. captain avatar
    captain 23/12/2011 13:11:25

    Ερωτώ: αν ο κ.Σαμαράς δεν αντιμετωπίζει αγέρωχα το παπαδημο, τη διαπλοκή, το "παρατασιάκια" καρατζαφερη τωρα που τον έχουν ανάγκη, πότε θα το κάνει; Εχει μαζί του τη βάση της ΝΔ(30%) και είναι μακραν ο πρώτος πολιτικός παράγων. Μια φράση αρκεί για να κόβει το βήχα στους πονηρούς: "Υπάρχει τεράστια δυσαρμονία λαού και κυβερνησης-πρέπει να μιλήσει το συντομότερο και ο λαός. Η ΝΔ είναι συνεπης σε οτι έχει πει. Πασόκ, Λαός και Μήντια απο τη μια τρενάρουν τα πράγματα και απο την άλλη προτείνουν ιδιοτελείς αλλαγές της συμφωνίας και αόριστες παρατάσεις της συγκυβερνησης". Οι κουτοπονηριές των μνημονιακών δεν θα περάσουν πάλι.

  37. Dal avatar
    Dal 23/12/2011 13:24:48

    Κανένας λογικός άνθρωπος δεν μπορεί να διαφωνήσει με το περιεχόμενο του άρθρου. Το ΑΝΟΧΗ ΤΕΛΟΣ , πρέπει να απευθυνθεί όμως όχι μόνον προς τον Α. Σαμαρά αλλά ίσως πιο σημαντικό, προς όλους μας.

  38. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 23/12/2011 13:30:08

    Εκπληκτικός τίτλος.Τα λέει όλα.

  39. thanasis avatar
    thanasis 23/12/2011 14:12:13

    Μπράβο!!!
    Εξαιρετικό, γιατί η μνήμη ασθενεί πολύ τώρα τελευταία.

  40. restart avatar
    restart 23/12/2011 14:24:50

    η κυβερνηση του μπατσοκ αποδειχτηκε ενας θλιβερος θιασος
    πολυ κατωτερος των περιστασεων

    ειτε αυτοδυναμος, ειτε οχι
    ο Α.Σ. θα ειναι ο επομενος πρωθυπουργος

    μακαρι να τα καταφερει στον τομεα της οικονομιας
    η κατασταση ειναι δυσκολη
    ο κοσμος θα του δωσει χρονικη πιστωση

    εκει που ο κοσμος δεν εχει αλλη υπεμονη
    ειναι στον τομεα της δικαιοσυνης
    ή μαλλον της αδικιας (και της απιστευτης ατιμωρησιας)

    θα μπει κανενας φυλακη ρε παιδια?
    θα πληρωσει κανενας συμοριτης?
    θα δημευτει καμια περιουσια?

    ή παλι θα ακουμε

    ειναι αντισυνταγματικο...
    θα το δουμε στην επομενη αναθεωριτικη...
    εμεις το πηγαμε στη δικαιοσυνη (και η δικαιοσυνη μας το γυρισε πισω)
    η υποθεση κολαει στα προσωπικα δεδομενα...
    τρια πουλακια καθονταν ....κτλ κτλ

  41. coyote avatar
    coyote 23/12/2011 14:52:44

    Υπαρχουν δεξιοι στην Ελλαδα?
    ολοι κρατιστες ειναι εδω.
    Και εκει εγκειται το προβλημα της χωρας.Εχει εμπεδωθει
    η αριστερη παραφιλολογια στην πλειονοτητα των Ελληνων.
    Μεχρι και ο Βοριδης
    κρατιστης ειναι, ιδεολογικο αλλαλουμ..Οσο ποιο αριστερα ειναι μια χωρα τοσο
    ποιο κατεστραμενη ειναι.Ας ελπισουμε οτι ο ΑΣ θα αλλαξει ροτα..

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ coyote 23/12/2011 19:32:00

      Τα λέω χρόνια. Δεν υπάρχουν δεξιοί στην Ελλάδα, όλοι είναι κρατολάγνοι, ο φιλελευθερισμός είναι τόσο βδελυρός που φροντίζουν να τον ντύνουν με επίθετα: "ριζοσπαστικός", "λαϊκός", "κοινωνικός" κλπ. Και το χειρότερο, δεν μαθαίνουμε κιόλας. Τι κι αν φτάσαμε στη χρεοκοπία λόγω κρατισμού; Για μας φταίει ο **φιλελευθερισμός (όπου ** διαλέχτε, στο δεύτερο συνθετικό συμφωνούν όλοι).
      Μήπως είσθε σοσιαλιστής και δεν το ξέρετε;

      • Geros avatar
        Geros @ TARAMAS 23/12/2011 20:23:49

        Έτσι όπως τα λες είναι αλλα βλέπεις είναι πιο εύκολο να πείσεις τον κόσμο ότι φταίει το μνημόνιο , το ΔΝΤ , οι αγορές ... ακόμα και το PSI , παρα να τους φέρεις αντιμέτωπους με τον κρατισμό που όλους τους βόλευε.
        Όπου και να στήνονταν κάλπες για εκλογές οι περισσότεροι ψήφιζαν με γνώμονα την πρόσβαση τους στην εξουσία (στην κουτάλα δηλαδή) και μετά βγαίναν και κλαίγονταν ότι οι διοικούντες το έθνος είναι απατεώνες. Τον κρατισμό τον έφτιαξε ένα έθνος που ψήφιζε με γνώμονα το ατομικό του συμφέρον από το 74 μέχρι σήμερα , δεν είναι ιδεολογία που ο κόσμος την ακολούθησε , αλλα ένα φαινόμενο που ο κόσμος το δημιούργησε και το διαμόρφωσε.
        Καλά έκαναν οι αγανακτισμένοι και βγήκαν στο Σύνταγμα , οι μούτζες όμως ήταν στραμμένες προς την λάθος μεριά της πλατείας.

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Geros 23/12/2011 21:01:28

          Μεγάλη η αλήθεια για τον τρόπο που ψηφίζουμε...και για τα αποτελέσματά του...

    • Ηρώ avatar
      Ηρώ @ coyote 12/01/2012 19:33:44

      Τί είναι δεξιός θα σε παρακαλούσα να το αναλύσεις κάποια στιγμή επισταμένως.
      Εφόσον υπάρχει Κράτος, αναμφίβολα τα μέλη του κράτους είναι και πολίτες του κράτους. Τα έθνη-κράτη δημιουργήθηκαν, αντικαθιστώντας την έννοια της πόλεως-κράτος.
      Είναι γνωστό από άλλες χώρες οι οποίες δεν είναι κρατιστικές όπως τις ονομάζεις ότι τα επιτεύγματα των κρατικών λειτουργών τα πουλάνε μετά από λίγο σε ιδιωτικές εταιρείες -κι έτσι έχουν ...φτηνό εργατικό δυναμικό και τζάμπα εφευρέσεις για τον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος μετά θα καρπωθεί το κέρδος. Τώρα γιατί συμβαίνει αυτό, εσύ που είσαι αντικρατιστής θα είσαι σε θέση να το εξηγήσεις καλύτερα από μένα.
      Το κράτος-επιχείρηση δεν διαφέρει και σε πολλά από τον ιδιώτη-επιχείρηση, μόνο που το κράτος επιχείρηση πουλώντας ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ καταφέρνει να έχει και τον σκύλο χορτάτο και την πίττα ολόκληρη.
      Όταν δε το ιδιωτικό κεφάλαιο αναλαμβάνει εξολοκλήρου τομείς όπως η υγεία και η παιδεία το πιο πιθανό είναι στο τέλος να πεθάνουμε όλοι από καρκίνο και ιούς που θα μας φυτεύουν οι γιατροί.
      Το ήθος λείπει πάνω από όλα.
      Και αυτό όχι μόνο στην Ελλάδα, και κυρίως όχι στην Ελλάδα, τουλάχιστον στους απλούς πολίτες της, και όχι στις εισαγόμενες μαφίες που έρχονται να κυβερνήσουν κάθε τετραετία.
      Έχει ξεφύγει πλέον η έννοια της Πολιτικής, η οποία αφορούσε την Πόλιν, και το μόνο που σκέφτεται είναι οι ελεύθερες αγορές... Αυτό είναι φιλελευθερισμός; Εξηγείστε μου γιατί έχω χάσει επεισόδια...
      Το κράτος πάλι οφείλει να προστατεύει "το κράτος" και το νοητικό περιεχόμενο του κράτους, διαφορετικά θα χαθεί και το κράτος και οι πολίτες του.
      Το βέβαιο είναι ότι κινδυνεύουμε να χάσουμε την εδαφική μας ακεραιότητα -το δήλωσαν άλλωστε οι εκπορνευμένοι πολιτικοί μας- που με τόσο κόπο αποκτήσαμε. Και το βέβαιο είναι ότι γίνεται το κάθετί για να μην έχουμε συνοχή ως λαός απέναντι σε αυτούς που επιβουλεύονται την γη μας πρώτα. Γιατί χωρίς γη, δεν θα έχεις μνήμες, δεν θα έχεις ιστορία, δεν θα έχεις προγόνους, δεν θα έχεις παρελθόν, και δεν θα έχεις κοιτίδα. Θα έχεις μόνο την υποταγή στην σκληρή μπότα του κάθε τόπου υποδοχής σου. Θα είσαι ξένος παντού.
      Τα παραπάνω βέβαια ισχύουν όχι για ένα κράτος-προδότη όπως το σημερινό. Αλλά για ένα κράτος το οποίο ενδιαφέρεται για το κράτος του.

      Το χρέος της Ελλάδας ας το πληρώσουν αυτοί που πήραν τις αποφάσεις για τα δάνεια.
      Οι υπόλοιποι δεν χρωστάμε ούτε δραχμή/ούτε ευρώ.

  42. avanti avatar
    avanti 23/12/2011 15:17:32

    Μπράβο στον Οργισμένο Αδέξιο Δεξιό, ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα το φωνάζει η πλειοψηφία των Ελλήνων. Καμμία ανοχή. Το μόνο που ψάχνουν ΠΑΣΟΚ & διαπλοκή είναι συνενόχους στο εκτελεσθέν έγκλημα. Αυτό θα πρέπει να έχει γίνει κατανοητό και από τον Σαμαρά αλλά και την ηγεσία του κόμματος.

  43. Ελληνική Φιλοσοφία avatar
    Ελληνική Φιλοσοφία 23/12/2011 15:25:23

    Το πασοκ ειναι οι "ρεπουμπλικανοι" της Ελλαδας, ειναι μασονος ο Γιωργακης οπως και ο Ανδρεας ηταν, και σιγουρα θα ειναι και αλλοι απο εκει μεσα. Δεν εχουν κανονικους υποστηρικτες, μονο λαδομενα παρασυτα. Περιμενουμε απο τον Σαμαρα να "καθαρισει" την Νεα Δημοκρατια απο "κατασκοπους" των Σιωνιστων - Μασονων και να αποδεσμευσει αυτο το κομμα ωστε να κυβερνησει την Ελλαδα οπως αρμοζει στην ιστορια της και στον πολιτισμο της. Η Ελλαδα ειναι "φτιαγμενη" απο τον θεο για να εχει σπουδαιο ρολο στο παγκοσμιο παιχνιδι της γεωπολιτικης και εξωτερικης πολιτικης.

  44. victoria (true) avatar
    victoria (true) 23/12/2011 15:30:14

    Αγαπητέ αδέξιε, το άρθρο σου καίει. Για τα πιστεύω μας και για τη ζωή μας αύριο.

    Εκτός από τις προσπάθειες Σαμαρά, που προσωπικά τις θεωρώ δεδομένες κι εμπιστεύομαι πως τραβάνε το σκοινί ότε και αν αυτό είναι το σωστό, εντοπίζω έναν κοινό παρονομαστή στο άρθρο σου: το "μας παρουσίασαν", "μας πλάσαραν", "τον χαρακτήρισαν", "είπαν".

    "ΑΥΤΟΙ" λοιπόν, αυτό το γ' πληθυντικό που κάνει πολιτική στη χώρα αλλά χωρίς τη νομιμοποίηση, τις συνέπειες, ούτε βέβαια το τεκμήριο της αθωότητας ή της επιστημοσύνης, πρέπει να λειτουργούν σε πλαίσιο. Δημοκρατικό, αλλά τέρμα το αμέρικαν μπαρ.

    Στη χώρα αυτή έχουμε δημοκρατία, αλλά οι συντεταγμένες εκστρατείες απαγορεύονται. Και για τους δημοσιογράφους που δεν τιμούν το επάγγελμά τους και για τους εντολείς τους.

    Αλλιώς δεν γίνεται τίποτα. Ο θεός να ήταν ο Σαμαράς, αυτά που θέλουν να περάσουν περνάνε, όπως κάνουν πάντα!

    Φτάσαμε εδώ που φτάσαμε που η πραγματικότητα βαράει χαστούκια και πάλι από ποια μεριά γίνεται η πλύση εγκεφάλου είναι σαφές!

    Η πλύση πρέπει να τελειώσει. Η υπηρεσία στο 'σύστημα ΠΑΣΟΚ' 30 χρόνια τώρα. Πρέπει να τελειώσει για τη δημοκρατία μας, όχι τη ΝΔ. Στο κάτω-κάτω οι 300 πιο ενάρετοι και ικανοί άνθρωποι του κόσμου να εκλεγούν μεθαύριο, τα μμε αν δεν είναι στην "υπηρεσία τους" αυτοί οι 300, ή θα τους παρασύρουν, ή θα τους διαλύσουν.

    Χρόνια πολλά σε όλους.

  45. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 23/12/2011 15:30:55

    Λοιπόν, αυτοί που κατέστρεψαν την χώρα τη τελευταία διετία, είναι αδύνατον να τη σώσουν

    θες να πεις αυτοί που κατέστρεψαν τη χώρα τα τελευταία τριάντα χρόνια

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Δημήτρης 23/12/2011 15:36:42

      Οχι εννοώ την τελευταία διετία και αφήστε αυτές τις απλουστεύσεις.
      Προφανώς και έγιναν μεγάλα λάθη τα τελευταία τριάντα χρόνια, αλλά την καταστροφή την προκάλεσε η άφρων πολιτική του ΓΑΠ.
      Η κατάσταση ήταν υπό έλεγχο, το ομολόγησε και ο Χρυσοχοϊδης

      • Ελληνική Φιλοσοφία avatar
        Ελληνική Φιλοσοφία @ Αδέξιος Δεξιός 23/12/2011 15:53:26

        Η Ελλαδα εχει μπει στο "ματι" της Νεας Ταξης Πραγματων εδω και πολλα χρονια. Απο το 1974, αλλα η ενεργος δραση της ξεκινησε το 1981 με την εγκαφιδρυση φιλοσιωνιστικου κομματος στην Ελλαδα

        • Ελληνική Φιλοσοφία avatar
          Ελληνική Φιλοσοφία @ Ελληνική Φιλοσοφία 23/12/2011 15:55:27

          *Εγκαθιδρυση

      • Ελληνική Φιλοσοφία avatar
        Ελληνική Φιλοσοφία @ Αδέξιος Δεξιός 23/12/2011 15:56:38

        Εδω και πολλα χρονια το πασοκ προπαρασκευζε το εγκλημα, απλα ο ΓΑΠ το εκτελεσε.

        • Παύλος avatar
          Παύλος @ Ελληνική Φιλοσοφία 23/12/2011 18:53:44

          Συμφωνώ, Ελ.Φιλ. !

  46. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 23/12/2011 15:45:00

    Ωραίο αυτό με το Αμέρικαν Μπάρ!
    Δεν το είχα σκεφτεί!

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Αδέξιος Δεξιός 23/12/2011 16:02:36

      Είχα και το "π.... και παλληκάρια γίναμε ένα σωρό κουβάρια", αλλά αφήνω για Φαήλο.

  47. mikro avatar
    mikro 23/12/2011 15:55:31

    Χριστουγεννιάτικα και πιστεύετε ακόμη σε σωτήρες;
    Μια ζωή τους τρώμε στη μάπα. Τέλος πάντων φίλοι μου καλοί μη περιμένετε τίποτε από τον Σαμαρά. Εδώ είμαστε θα αποδειχτεί και αυτός μια φούσκα όπως όλοι οι προηγούμενοι. Η μέχρι τούδε πορεία του τι άλλο μπορεί να έχει δείξει, εκτός εάν εθελοτυφλούμε και μάλλον το τελευταίο συμβαίνει.
    Ο Σαμαράς είναι δυστυχώς ένας κλωνοποιημένος Τζέφρυ, διότι πουθενά δεν είδαμε να διακρίνεται από δυναμισμό, ούτε μια φορά δεν πήρε τη θέση μας, εμάς των απλών πολιτών όταν κόβεται ο μισθός μας, η συνταξή μας, όταν καίγεται το μέλλον των παιδιών μας. Όταν η Χούντα ΠΑΣΟΚ και η μετάλαξή του σε Παπαδήμιου βίαζε και συνεχίζει να βιάζει τη ψυχή μας καθημερινά. Όχι αγιοποίηση του Σαμαρά και της ΝΔ , από τα σπλάχνα της ανδρωθήκαμε και προδοθήκαμε. Νάστε καλά ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ mikro 23/12/2011 16:34:14

      Εσύ ασκείσαι στη ...καταστροφολογία;
      Είσαι κλώνος του ...Ρουμπινί;

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Αδέξιος Δεξιός 23/12/2011 19:10:31

        Ασκείται στην ...Drakoumel-daughter λατρεία ! Εξ ού και η χολή κατά του Σαμαρά!

  48. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 23/12/2011 16:07:27

    Ως πότε; Ως πότε ο ίδιος στυγνός εκβιασμός; Αυτοί πάντα τέτοιοι ήταν , τέτοιοι είναι και τέτοιοι θα παραμείνουν. Ο μόνος που φθείρεται απ'αυτή την ιστορία, είναι ο Α.Σ. Και γι'αυτό γίνονται όλα. Η κατάσταση όμως, έχει φθάσει στο απροχώρητο. Και όταν εμείς τα χάσουμε όλα , δεν θα υπολογίζουμε και τίποτα....Και τότε , θα έχουν έρθει τα χειρότερα.......Και θα ξεσπάσει η οργή επί δικαίων και αδίκων....Α. Σαμαρά, σταμάτησέ το τώρα! Κινδυνεύεις να σε πάρει η μπάλλα και αυτό είναι άδικο, δεν το αξίζεις! Αυτοί πρέπει να τιμωρηθούν και να πληρώσουν για το έγκλημα που έκαναν εις βάρος μας ! Αντώνη Σαμαρά, ανοχή ΤΕΛΟΣ!

  49. Bohemian avatar
    Bohemian 23/12/2011 16:09:24

    Όλες οι πληροφορίες από εγχώρια και διεθνή μέσα αναφέρουν ότι έχει κλειδώσει το βρετανικό δίκαιο στην ανταλλαγή των ομολόγων. Πρόκειται για κολοσσιαίο θέμα που μετατρέπει την χώρα σε αποικία και επίσημα για τις επόμενες δεκαετίες. Αυτό δεν μπορεί να γίνει δεκτό από τον Αντώνη Σαμαρά. Μια τέτοια συμφωνία εξευτελίζει την εθνική κυριαρχία.

    • Ελληνική Φιλοσοφία avatar
      Ελληνική Φιλοσοφία @ Bohemian 23/12/2011 16:13:52

      Σιγουρα ο Σαμαρας θα υπερασπιστει την χωρα, θελω να το πιστευω αυτο. Ολα τα προβληματα μας θα λυθουν αρκει να θυμηθουμε ποιοι ειμαστε και να επιστρεψουμε στις ελληνικες αξιες και να μην επιτρεπουμε αλλο στους σιωνιστες - μασονους να διαλυουν το μυαλο μας. Πρεπει να σπασουμε τα δεσμα και να βγουμε απο το σπηλαιο των σκιων.

  50. makis p avatar
    makis p 23/12/2011 16:30:53

    Το πα και το ξαναλέω ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ μην μασάτε τίποτα.

  51. mikro avatar
    mikro 23/12/2011 17:02:28

    Αγαπητέ αδέξιε δεξιέ,
    Οι εμπειρίες μιας ζωής στο χώρο της δεξιάς μας δίνει το δικαίωμα να αμφισβήτούμε πλέον το κάθε τι που μας σερβίρεται. Δίπλα σε δεξιούς κεντρώους και κάθε λογίς νεοδημοκράτες αριβίστες πορευτήκαμε όλα τα χρόνια.
    Enough is enough στη κοροιδία που φάγαμε, δεν είμαστε πλέον δεδομένοι κανενός. Και όταν με το καλό έρθετε στην εξουσία, καλά θα κάνετε να κρατείστε στις θέσεις τους, όπως κάνατε πάντα τους Χουντικούς - Πασοκατζήδες και να τους αναβαθείστε. Αν δε το όνομά σας τελειώνει και σε -ακης να τους κάνετε κορώνα σας.
    Ίσως μπορείτε να ξαναφτιάξετε κυβέρνηση μόνοι σας ή με τους χουντικούς του Πασοκ και τους κολωτούμπες του Καρατζφύρερ ή άλλως Καρατζαπαίρνη. Ξεκολίστε ο Σαμαράς είναι το μαξιλαράκι του Τζέφρυ που μόνο δισυρμός και φυλακή του αξίζει. Νάσαι καλά. Καλές Γιορτές.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ mikro 23/12/2011 18:21:29

      -ακος!

  52. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 23/12/2011 18:27:48

    Η Ελλάδα χρειαζόταν και χρειάζεται αλλαγές σε όλα σχεδόν τα πεδία της δημόσιας πολιτικής.
    Τι να πρωτοαναφέρει κανείς;
    Θα γίνει σιδηρόδρομος το σχόλιο.
    Κατά τη γνώμη μου, επειδή ο ΓΑΠ δεν ήταν σε θέση να νοικοκυρέψει ουσιαστικά τον τόπο και να σπάσει αυγά, έβαλε μπροστά το μνημόνιο για να δικαιολογείται στη πελατεία του, που παρόλα αυτά, η σκληρή πελατεία δεν θίχτηκε καθόλου, κάθε άλλο μάλιστα.
    Οι του ΔΝΤ, που είναι γνωστοί για τη μονομέρεια που τους διακρίνει σε ό, τι έχει να κάνει με περικοπές, απολύσεις, καταργήσεις, αφαιρέσεις, διαιρέσεις, τα λεφτά τους επένδυαν.
    Δάνειο μας έδιναν και με τόκο, ήξεραν τι έκαναν.
    Ευθύνες έχουμε όλοι μας, από τα κόμματα μέχρι τον τελευταίο πολίτη, ο καθένας ανάλογα με το δικό του σφάλμα.
    Αλλά μέχρις εκεί.
    Ο έλληνας δεν έχει χάσει το φιλότιμό του, ούτε είναι αλάνθαστος κανείς.
    Εμπνευσμένες ηγεσίες χρειάζονται και όχι νταηλίκια, οπότε η συνεργασία η αυτοκριτική θα ακολουθούσαν.
    Από εκεί και έπειτα το χειρότερο που έκανε ήταν να βάζει τον Πάγκαλο να μπινελικώνει τους πολίτες και επιδόθηκε το επιτελείο του ΓΑΠ σε έναν ανηλεή ψυχολογικό πόλεμο αποδοχής αυτής της οικονομικής εξαθλίωσης .
    Από την άλλη, η πικρή αλήθεια είναι πως ο αγώνας κατά του μνημονίου χρησιμοποιήθηκε επικοινωνιακά, κυρίως από τα αριστερά κόμματα, αλλά και από δεξιούς πολιτικούς, με συνέπεια να στρέφεται αλλού το ενδιαφέρον, από την ίδια τη πηγή του προβλήματος.
    Νοικοκύρεμα, εποικοδομητική αυτοκριτική και δουλειά χρειάζεται ο τόπος μας, όχι εξαθλίωση και καταρράκωση.

    Εκτός των άλλων στο περιθώριο αυτών των πολιτικών επιλογών παίχτηκαν και σκληρά παιχνίδια κερδοσκοπίας, άλλωστε το θράσος των "ανώνυμων" αγορών κάποιοι το συντηρούσαν!

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Γιώργος msn 23/12/2011 19:48:33

      Μα πού ζεις εσύ φίλε Γιώργο msn; Πώς μπορεί να μην έμαθες για την συνειδητή παραποίηση των στοιχείων, προκειμένου να μας φορέσει το καπέλο του ΔΝΤ, υπακούοντας στις εντολές των αφεντικών του και εφαρμώζοντας τις προς αυτά υποσχέσεις του;
      Αν είμαστε τόσο επιοικείς-δεν θέλω να πιστέψω και αφελείς- πώς μπορούμε να ζητάμε Νέμεση ;;;;

      • Γιώργος msn avatar
        Γιώργος msn @ Παύλος 23/12/2011 20:29:24

        Παύλε, μόνο επιεικής δεν είμαι, το μνημόνιο ήταν αποτέλεσμα προσυνεννόησης και τεχνητής στατιστικής επεξεργασίας.
        Αυτό ας μην αποτελέσει όμως αφορμή για να μην βλέπουμε τα προβλήματα που έχουμε σε κοινωνικό, θεσμικό, οικονομικό επίπεδο, ακόμα και σε επίπεδο νοοτροπίας.
        Επίσης γνωρίζω πως πείραξαν τα αποθεματικά των ταμείων για να καλύψουν τις ανάγκες ρευστότητας, ενώ τους προστατευομένους τους δεν τους εξυγίαναν, μέχρι και στο ταμείο των πυρόπληκτων έβαλαν τα βρωμοχερά τους.
        Τα ξέρει όλος ο κόσμος αυτά, απλώς εξηγώ ότι εκείνο που ήθελαν ήταν να χρησιμοποιήσουν με ιδιοτέλεια το μνημόνιο και τους γύρισε μπούμερανγκ.
        Αφού φυσικά μας γονάτισαν οικονομικά και βύθισαν μια πολλές γενιές ελλήνων στην ανεργία και την έλλειψη προοπτικής.
        Ο Δήμας είχε δίκαιο που αντέδρασε όταν άκουσε τον Παπαϊωάννου να χαϊδεύει τα αυτιά του Κουτρουμάνη.
        Όμως στο ξαναλέω, η χώρα μας χρειάζεται αλλαγές, δεν προχωράει έτσι η κατάσταση.

        Καλά Χριστούγεννα σε όλους φίλε

        • Παύλος avatar
          Παύλος @ Γιώργος msn 23/12/2011 21:01:38

          Θερμά σε ευχαριστώ, φίλτατε Γιώργο και αντεύχομαι εγκαρδίως!
          Ευχαριστώ και το ANTINEWS , που μου δίνει την ευκαιρία να επικοινωνώ με αξιόλογους ανθρώπους σαν εσένα !
          Μάλλον καλά έκανα και σε προκάλεσα να πείς τα καλύτερα !!!!!

          • Γιώργος msn avatar
            Γιώργος msn @ Παύλος 23/12/2011 21:11:20

            Να είσαι καλά Παύλαρε, σε ευχαριστώ και το ANTINEWS επίσης που με ανέχεται.

  53. ΝΙΚΟΣ Τ. avatar
    ΝΙΚΟΣ Τ. 23/12/2011 19:16:33

    Αν είναι να πληρώσουμε όλα τα χαράτσια! τι να τον κάνουμε μετά τον Σαμαρά?
    Φρένο στην κατρακύλα ΤΩΡΑ, ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ.

  54. καβουρας avatar
    καβουρας 23/12/2011 20:07:07

    παιδιά μη μασάτε τα δύο πολιτικά κόμματα εξουσίας όπως τα ξέραμε τα τελευταία 35 χρόνια σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχουν. Ιταλοποιούμαστε με γρήγορους ρυθμούς.

  55. makis p avatar
    makis p 23/12/2011 20:16:07

    .......Οι εν λόγω διασκέδασαν απολαμβάνοντας παϊδάκια και πύρινους λόγους διαφόρων ανόητων κατά της κυβέρνησης Παπαδήμου και των ξένων συμφερόντων...
    Απόσπασμα από τον βηματοδότη.
    Αντώνη ανοχή τέλος στα ΜΜΕ και ιδίως στους ψυχάρηδες.

  56. A.m.a.n. avatar
    A.m.a.n. 23/12/2011 20:24:25

    Τώρα έχουμε πιο σοβαρά να ασχοληθούμε .Το σκάνδαλο του Βατοπεδίου .Είδες το ΠΑΣΟΚ και ο Καλαμαρας τι σκέφτηκαν πάλι ;

  57. Economist avatar
    Economist 23/12/2011 21:24:38

    Η κυβέρνηση Παπαδήμου σύντομα θα αποτύχει.

  58. ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ 23/12/2011 21:43:34

    Δυστυχώς κανένας Σαμαράς δεν μπορεί να κάνει κάτι και είναι απορίας άξιο πως ακόμα θεωρείτε ότι υπάρχουν πολιτικοί που θα αλλάξουν την κατάσταση της χώρας. Αν είναι έτσι τότε ο Άγιος Βασίλης υπάρχει. Λαμβάνει και γράμματα και προλαβαίνει να μοιράσει τα δώρα σε μία νύχτα. Είναι ωραίο να ονειρεύεσαι και δεν έχει φόρο.

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ ΑΝΤΩΝΗΣ 23/12/2011 21:47:18

      Ε τότε να ψάξουμε λύσεις κατά στρατό μεριά...

      • ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
        ΑΝΤΩΝΗΣ @ Τιγράνης 23/12/2011 21:57:26

        Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια. Έγιναν κι αυτοί απόστρατοι εν ενεργεία. Δεν επικροτώ λύσεις χωρίς εκλογές.
        Αααααα. Συγγνώμη. Δεν ήθελα να το πω αυτό. Γιατί και η σημερινή κυβέρνηση χωρίς εκλογές κυβερνάει. Αλλά δεν βαριέσαι. Καλύτερα έτσι παρά κανένας.
        Φυσικά για το στρατό εσύ το ανέφερες. Μάλλον το σκέφτεσαι που και που.

        • Τιγράνης avatar
          Τιγράνης @ ΑΝΤΩΝΗΣ 23/12/2011 22:00:32

          Τι προτείνεις λοιπόν;

          ΥΓ. Συνήθως από τις εκλογές προκύπτουν κόμματα, τα οποία τα στελεχώνουν πολιτικοί. Στο λέω για να μην βρεθείς προ εκπλήξεως.

          • ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
            ΑΝΤΩΝΗΣ @ Τιγράνης 23/12/2011 22:08:29

            Μπορείς να περιγράψεις μία έκπληξη? Δεν μου έρχεται κάτι που μπορεί να με εκπλήξει πλεον.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ ΑΝΤΩΝΗΣ 23/12/2011 22:00:26

      Αυτή η ισοπεδωτική αντίληψη κάτι μου θυμίζει, δεν υπάρχουν πολιτικοί, δεν υπάρχει ελπίδα να αλλάξει η κατάσταση, ε ας παραμείνει ο Παπαδήμος που δεν είναι πολιτικός.....

      • ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
        ΑΝΤΩΝΗΣ @ Αδέξιος Δεξιός 23/12/2011 22:07:03

        Ναι κύριοι. Δεν υπάρχουν πολιτκοί και ο Παπαδήμος ΕΙΝΑΙ πολιτικός. Για αποφυγή παρεξηγήσεων. Αν εσείς θεωρείται ότι υπάρχει πολιτκή δύναμη που εκφράζει σήμερα τον ελληνικό λαό ή πολιτικός που έχει προτείνει κάτι για το καλό των πολιτών αυτής της χώρας, τότε διαβάστε το σχόλιο του Δαναού παραπάνω. Τα λέει όλα.

        • Αδέξιος Δεξιός avatar
          Αδέξιος Δεξιός @ ΑΝΤΩΝΗΣ 23/12/2011 22:09:45

          To ο,τι ο Παπαδήμος είναι πολιτικός θα συμφωνούσα μαζί σου.
          Οσον αφορά στο Δαναό, μάλλον τον παρερμηνεύεις, αλλά ελπίζω να μας διαφωτίσει ο ίδιος που χρησμοδότησε...

          • ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
            ΑΝΤΩΝΗΣ @ Αδέξιος Δεξιός 23/12/2011 22:15:13

            Παρερμηνεία ότι συντηρούν τις οικογένειες των παιδιών τους? Ότι υπάρχει μία πορτοκολάδα με δύο ποτήρια μέχρι το μεσημέρι? Ότι κανένας δεν τους πλησιάζει για να τους εξηγήσει τι μπορεί να κάνει?

          • Αδέξιος Δεξιός avatar
            Αδέξιος Δεξιός @ ΑΝΤΩΝΗΣ 23/12/2011 22:17:51

            Αγαπητέ Αντώνη.
            λαός που δεν ελπίζει δεν έχει μέλλον!
            Δεν μπορεί να καθόμαστε και να λέμε δεν μας κάνει κανένας.

        • Τιγράνης avatar
          Τιγράνης @ ΑΝΤΩΝΗΣ 23/12/2011 22:12:20

          Ξαναρωτώ, ποια προκρίνεις ως βέλτιστη, πατριωτική στάση; Απάθεια, αποχή, στήριξη Παπαδήμου, νέο Θέρισο, τι; Εγώ, κουβαλώντας μαζί μου τις αμφιβολίες και τις επιφυλάξεις μου εμπιστεύομαι τον Σαμαρά - και εσύ βέβαια με κρίνεις για αυτό. Θεμιτόν. Εσύ τι προτείνεις όμως;;;;

          • αχιλλεας avatar
            αχιλλεας @ Τιγράνης 23/12/2011 22:22:21

            απλο, πολυ απλο, ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ

          • ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
            ΑΝΤΩΝΗΣ @ Τιγράνης 23/12/2011 22:36:07

            Αγαπητέ μου φίλε

            Δεν κρίνω κανέναν που δεν γνωρίζω. Ο καθένας μπορεί να εμπιστεύεται όποιον θέλει. Την δικιά σου εμπιστοσύνη θα την πληρώσω και γω αν ο Σαμαράς βγει σκάρτος. Και θα είναι έτσι κι αλλιώς μειοψηφία. Όπως όλες οι κυβερνήσεις στην Ελλάδα είναι μειοψηφικές.
            Αλλά όπως και να 'χει, κανένα κόμμα από τα σημερινά δεν έχει την δυνατότητα να φτιάξει κάτι καινούριο για την χώρα.
            Η διάλυση του πολιτκού συστήματος και η δημιουργία νέων κομμάτων είναι απαίτηση και φαντάζει μονόδρομος. Αυτό έπρεπε να ζητάμε όλοι. Γιατί είναι τραγικό η Μπακογιάννη να κάνει κόμμα και να καταγγέλλει όλους τους άλλους, όπως επίσης είναι τραγικό η γ.γ. του κκ να στέλνει συλληπητήριο τηλεγράφημα για τον θάνατο του αρχικουμμουνιστή δικτάτορα της Β. Κορέας. Ζω σε μια χώρα που το παράλογο γίνεται αυτονόητο. Η κοινωνία έχει καλύτερους ανθρώπους που χρειάζεται να τους ανακαλύψουμε. Μπορούμε? Αξίζει να βρούμε και νέες ιδέες και νέους ανθρώπους.

          • ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
            ΑΝΤΩΝΗΣ @ Τιγράνης 23/12/2011 22:45:29

            Διάλυση όλων των υπαρχόντων κομμάτων, νέα κόμματα με ανθρώπους που δεν θα μφιβάλλουμε γι' αυτούς και δεν θα έχουμε επιφυλάξεις. Υπάρχουν στην κοινωνία μας πολλοί καλύτεροι απ' αυτούς που μας παρουσιάζουν αρκεί να τους βρούμε? Μπορούμε? Αξίζει τον κόπο. Από το να βλέπουμε την Ντόρα να κάνει κόμμα και να καταγγέλει όλους τους άλλους ή την γ.γ. του κκ να στέλνει συλληπητήρια επιστολή στον δικτάτορα κουμμουνιστή της Β. Κορέας. Ζούμε σε μια χώρα που το παράλογο έγιβε αυτονόητο.

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ ΑΝΤΩΝΗΣ 23/12/2011 23:04:24

            Αντώνη συμφωνώ. Αυτό που περιγράφεις όμως απαιτεί μια εκ θεμελίων αναδιάρθρωση του κράτους, σε όλους τους τομείς, ενδεχομένως και συντακτική εθνοσυνέλευση, πράγματα δηλαδή που γίνονται είτε με επανάσταση (πραγματική, όχι ευχολόγια) είτε με τη βούληση ανθρώπων που αναδεικνύονται μεν από το υπάρχον πολιτικό σύστημα, στοχεύουν όμως ουσιαστικά στην αναδόμησή του. Τι να πω ρε φίλε, μακάρι να βγουν οι προσδοκίες μας αληθινές και να μην έχεις δίκιο. Αν πετύχει πάντως ο Αντώνης να του το αναγνωρίσεις, αν όμως μας απογοητεύσει τότε, παρέα εδώ θα μου τα ψέλνεις. Ξέρω τις συνέπειες των επιλογών μου σε περίπτωση που δεν πραγματωθούν τα προσδοκώμενα, αλλά από την άλλη δεν μπορώ να κάθομαι και να κοιτάω τους τίτλους του τέλους απαθής. Αν υπάρχει εντιμότητα, αξιοπρέπεια και καημός για την πατρίδα, θα την βρούμε την άκρη, που θα πάει ρε γμτ...

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ ΑΝΤΩΝΗΣ 24/12/2011 12:14:51

            Ναι, καλά τα λες, αλλά ξύπνα και τράβα την κουβέρτα , γιατί ξεσκεπάστηκες και θα ...πουντιάσεις.
            Περισσότερες ελπίδες από όσες "έφερνε" το κίνημα του Αντρέα δεν νομίζω να γίνεται να υπάρξουν και τώρα σχεδόν όλοι συμφωνούν ότι υπήρξε ο μεγαλύτερος ΩΛΕΤΗΡΑΣ της πατρίδας μας!!!

  59. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 23/12/2011 22:05:17

    Τι κέρδισε η χώρα με το που έφυγε ο Γιωργάκης από πρωθυπουργός ; Αυτό ήταν το ζητούμενο; Η κυβέρνηση του Παπαδήμου δεν είναι κατά 85% κυβέρνηση Πασόκ με όλα τα άχρηστα στελέχη της στην καρέκλα του Υπουργού; Είναι δυνατόν εκεί στη ΝΔ να μην καταλαβαίνουν ότι παίζουν το παιχνίδι του Πασόκ και του πολιτικού απατεώνα του αρχηγού του που με διάφορους τρόπους,
    συνεπικουρούμενοι από τους γνωστούς νταβατζήδες, θέλουν να καθυστερήσουν τις εκλογές επειδή ξέρουν ότι ούτε 40 βουλευτές δεν θα βγάλουν; Γιατί δεν ασκείτε ανένδοτη πολιτική αποχωρώντας από την κυβέρνηση κατεβάζοντας ταυτόχρονα τον κόσμο στους δρόμους; Τι φοβάστε μη σας κατηγορήσουν για υπονόμευση της προσπάθειας για τη σωτηρία της χώρας; Αυτό θα το κάνουν έτσι κι'αλλιώς οι "νταβατζήδες". Φτάνει πια δεν θέλουμε άλλο σώσιμο.

  60. dimitris avatar
    dimitris 23/12/2011 23:16:43

    Τέρμα τα αστεία. Εκλογές εδώ και τώρα. Σαμαρά καμία υποχώρηση στην ημερομηνία των εκλογών. Αν επιμένει για Απρίλιο το άψυχο ρομπότ ο μπαρμπαδήμος αποχώρηση από την κυβέρνηση

  61. φωνη avatar
    φωνη 24/12/2011 00:51:22

    Αυτή τη στιγμή αν δούμε την τάση που υπάρχει στο πολιτικό σκηνικό σε σχέση με τη δημιουργία νέων κομμάτων είναι οτι:
    1. Έχουν υπάρξει ήδη 2 νέα κατασκευασμένα κόμματα.
    2. Κανένα από αυτά τα 2 δεν έχει ρίζες στην κοινωνία και κανένα δεν έχει και απήχηση. Δεν έχω δει κανένα κοινωνικό φαινόμενο υπερ της δημοκρατικής αριστεράς π.χ., μόνο δημοσκοπικό φαινόμενο.
    3.Πέρα από αυτά τα 2 νέα κόμματα υπάρχει σε πολύυυυ μεγάλη ένταση μια φιλολογία γύρω από την ανάγκη δημιουργίας νέων κομμάτων.
    4. Τη συζητηση αυτήν τη γεννάνε (ακόμα και με το ζόρι-δημοσκόπηση της Κυριακής για νέα κόμματα) τα πιο καθεστωτικά ΜΜΕ.
    5. Τα ΜΜΕ που τώρα ανακάλυψαν την ανάγκη αλλαγής του πολιτικού συστήματος, ήταν αυτά που είχαν ανακαλύψει το "φταίνε για όλα οι πολιτικοί και όλοι είναι το ίδιο."

    Θέλει προσοχή στο να προσδιορίσει κανείς το τι σημαίνει η πολιτική αλλαγή, τι σημαίνει το νέο, ποιός είναι ο ρόλος της κοινωνίας στο σχηματισμό του νέου, αλλιώς μπορεί να στηθεί πάνω σε μια πραγματική ανάγκη αλλαγής μια παγίδα για να μην υπάρξει αλλαγή.

    Αν μου πλασάρουν γνωστά συμφέροντα ως "νεο κόμμα" τον πολιτικό αντικαταστάτη του ΠΑΣΟΚ αυτό είναι αλλαγή;

    Διάλυση όλων των κομμάτων, λες και θα υπάρξει ένα σημείο μηδέν, δεν το βλέπω.

    Το σύστημα ξέρει ότι μεγαλύτερη αλλαγή θα είναι να κυβερνήσει ο Σαμαράς. Αυτό τους καίει τώρα και θα φτιάξουν πέντε- δέκα "νέα" κόμματα να πείσουν τους δυσαρεστημένους προς όλο το πολιτικό σύστημα, αφού έτσι και αλλιώς... όλοι ίδιοι είναι, ότι ήρθε η ώρα της αλλαγής αν τους ψηφίσεις....

    Θα βρουν και κάτι ανθρωπάκια σαν τον Κουβέλη, σαν τον Φλωρίδη (που το έπαιζε σήμερα στην ερτ3 wannabe μετασχηματιστής του πολιτικού συστήματος γιατί δεν μπορούν τα 2 κόμματα).... και πάρε Έλληνα "αλλαγή συστήματος"

    Είναι μια ιδέα πολιτικής νοοτροπίας ΠΑΣΟΚ και αυτή. Όταν συμβαίνει κάτι κακό στο ΠΑΣΟΚ, δε συμβαίνει στο ΠΑΣΟΚ συμβαίνει στο δικομματισμό.

    Λοιπόν, επειδή το ΠΑΣΟΚ κατέρρευσε τώρα θα μας πουν ότι ήρθε η ώρα να καταρρεύσει ο δικομματισμός, άρα ήρθε η ώρα να καταρρεύσει και η ΝΔ, γιαυτό να ψηφίσουμε ένα από τα νέα κόμματα.

    Ο δικομματισμός μπορεί να κατέρρευσε, γιατί δεν έχουμε 2 κόμματα εξουσίας, το ΠΑΣΟΚ δεν είναι κόμμα εξουσίας πλεον και τα ποσοστά του δείχνουν διάλυση της βάσης του.

    Ο Σαμαράς, όμως, αυτή τη στιγμή είναι ο μόνος που αξίζει να κυβερνήσει. Θα είναι η μεγαλύτερη στρέβλωση να νομίζει κανείς, ότι σε αυτήν την ιστορική φάση, το νέο το εκπροσωπεί ένα νέο κατασκευασμένο κόμμα. Όσο παράξενο και να φαίνεται σε κάποιους είναι πολύ μεγαλύτερη αλλαγή για το σύστημα να κυβερνήσει αυτοδύναμος ο Σαμαράς, ακόμα και αν η ΝΔ δεν είναι καινούργιο κόμμα. Έτσι εκτιμώ εγώ.

  62. φωνη avatar
    φωνη 24/12/2011 00:51:22

    Αυτή τη στιγμή αν δούμε την τάση που υπάρχει στο πολιτικό σκηνικό σε σχέση με τη δημιουργία νέων κομμάτων είναι οτι:
    1. Έχουν υπάρξει ήδη 2 νέα κατασκευασμένα κόμματα.
    2. Κανένα από αυτά τα 2 δεν έχει ρίζες στην κοινωνία και κανένα δεν έχει και απήχηση. Δεν έχω δει κανένα κοινωνικό φαινόμενο υπερ της δημοκρατικής αριστεράς π.χ., μόνο δημοσκοπικό φαινόμενο.
    3.Πέρα από αυτά τα 2 νέα κόμματα υπάρχει σε πολύυυυ μεγάλη ένταση μια φιλολογία γύρω από την ανάγκη δημιουργίας νέων κομμάτων.
    4. Τη συζητηση αυτήν τη γεννάνε (ακόμα και με το ζόρι-δημοσκόπηση της Κυριακής για νέα κόμματα) τα πιο καθεστωτικά ΜΜΕ.
    5. Τα ΜΜΕ που τώρα ανακάλυψαν την ανάγκη αλλαγής του πολιτικού συστήματος, ήταν αυτά που είχαν ανακαλύψει το "φταίνε για όλα οι πολιτικοί και όλοι είναι το ίδιο."

    Θέλει προσοχή στο να προσδιορίσει κανείς το τι σημαίνει η πολιτική αλλαγή, τι σημαίνει το νέο, ποιός είναι ο ρόλος της κοινωνίας στο σχηματισμό του νέου, αλλιώς μπορεί να στηθεί πάνω σε μια πραγματική ανάγκη αλλαγής μια παγίδα για να μην υπάρξει αλλαγή.

    Αν μου πλασάρουν γνωστά συμφέροντα ως "νεο κόμμα" τον πολιτικό αντικαταστάτη του ΠΑΣΟΚ αυτό είναι αλλαγή;

    Διάλυση όλων των κομμάτων, λες και θα υπάρξει ένα σημείο μηδέν, δεν το βλέπω.

    Το σύστημα ξέρει ότι μεγαλύτερη αλλαγή θα είναι να κυβερνήσει ο Σαμαράς. Αυτό τους καίει τώρα και θα φτιάξουν πέντε- δέκα "νέα" κόμματα να πείσουν τους δυσαρεστημένους προς όλο το πολιτικό σύστημα, αφού έτσι και αλλιώς... όλοι ίδιοι είναι, ότι ήρθε η ώρα της αλλαγής αν τους ψηφίσεις....

    Θα βρουν και κάτι ανθρωπάκια σαν τον Κουβέλη, σαν τον Φλωρίδη (που το έπαιζε σήμερα στην ερτ3 wannabe μετασχηματιστής του πολιτικού συστήματος γιατί δεν μπορούν τα 2 κόμματα).... και πάρε Έλληνα "αλλαγή συστήματος"

    Είναι μια ιδέα πολιτικής νοοτροπίας ΠΑΣΟΚ και αυτή. Όταν συμβαίνει κάτι κακό στο ΠΑΣΟΚ, δε συμβαίνει στο ΠΑΣΟΚ συμβαίνει στο δικομματισμό.

    Λοιπόν, επειδή το ΠΑΣΟΚ κατέρρευσε τώρα θα μας πουν ότι ήρθε η ώρα να καταρρεύσει ο δικομματισμός, άρα ήρθε η ώρα να καταρρεύσει και η ΝΔ, γιαυτό να ψηφίσουμε ένα από τα νέα κόμματα.

    Ο δικομματισμός μπορεί να κατέρρευσε, γιατί δεν έχουμε 2 κόμματα εξουσίας, το ΠΑΣΟΚ δεν είναι κόμμα εξουσίας πλεον και τα ποσοστά του δείχνουν διάλυση της βάσης του.

    Ο Σαμαράς, όμως, αυτή τη στιγμή είναι ο μόνος που αξίζει να κυβερνήσει. Θα είναι η μεγαλύτερη στρέβλωση να νομίζει κανείς, ότι σε αυτήν την ιστορική φάση, το νέο το εκπροσωπεί ένα νέο κατασκευασμένο κόμμα. Όσο παράξενο και να φαίνεται σε κάποιους είναι πολύ μεγαλύτερη αλλαγή για το σύστημα να κυβερνήσει αυτοδύναμος ο Σαμαράς, ακόμα και αν η ΝΔ δεν είναι καινούργιο κόμμα. Έτσι εκτιμώ εγώ.

  63. a.p. avatar
    a.p. 24/12/2011 01:36:06

    Ανοχη τελος ! Εκλογες τωρα ! Πριν ειναι πολυ αργα ...............

  64. etsi_kai_allios avatar
    etsi_kai_allios 24/12/2011 02:47:11

    "Λοιπόν, αυτοί που κατέστρεψαν την χώρα τη τελευταία διετία".

    Μα ποια διετία; 50ετία και βάλε!

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ etsi_kai_allios 24/12/2011 09:04:49

      Νομίζω οτι μπορούμε να ανατρέξουμε μέχρι τις αιτίες και τις αφορμές του Πελοποννησιακού Πολέμου

    • Ηρώ avatar
      Ηρώ @ etsi_kai_allios 12/01/2012 19:14:26

      Και ποιοι είναι όλοι αυτοί;;;;
      Ονόματα δεν έχουν; Βίο να τον ελέγξουμε δεν έχουν; Τις συμφωνίες κάτω από το τραπέζι δεν μπορούμε να τις βρούμε; Τα βρώμικα παιχνίδια με το ξεπούλημα των Ελλήνων, δύο αιώνες τώρα, δεν μπορεί κανείς να το φέρει στην επιφάνεια; Να τιμωρηθούν οι αυτουργοί της νέας ελληνικής γενοκτονίας;
      Κάποια στιγμή το απόστημα θα σπάσει και τότε θα είναι αργά για όλους.

  65. Agni avatar
    Agni 24/12/2011 03:23:59

    Εγώ μέσα είμαι..Αλλα καμμία κρατική παρέμβαση ΕΤΣΙ??Πλήρη ατομικά δικαιώματα ΈΤΣΙ?Οχι πινοσετισμός,όπως θα θέλατε γιατί ούτε αυτό είναι φιλελευθερισμός αλλα η χειρότερη μορφή κρατισμο΄..Φιλελεύθερος είναι ο Ρον Πολ,ο Ροθμπαρτ,ο Χαγιεκ,ο Ρικάρντο,ο Ανταμ Σμίθ.Αλλα μάλλον αφού για βορίδηδες ακούω ολοκληρωτισμός και αντιφιλελευθερισμός μου μυρίζει..Οι μοναδικοι που τον προσεγγίζουν κάπως ήταν η φιλελευθερη συμμαχία,αλλα και αυτοί υπέρ του μνημονίου και των χαρατσιών είναι,οπότε η Ελλάδα είναι καταδικασμένη στο σουβλάκι λίγο απο όλα..

  66. MAV avatar
    MAV 24/12/2011 17:24:43

    Οι δαπάνες, αυξήθηκαν κατά 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ, παρά τις οριζόντιες μειώσεις των μισθών, με τα γνωστά επακόλουθα στην αγορά. Τα ληξιπρόθεσμα, ανείσπρακτα, παρά τις ιδιωτικές εταιρείες που θα ήταν αποτελεσματικότερες από τους Εφοριακούς. Η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη των ασφαλισμένων ανύπαρκτη. Οι μόνοι κερδισμένοι, οι ανασφάλιστοι. Αυξάνονται οι εισφορές, τα έτη ασφάλισης και μειώνονται οι συντάξεις. Φτάνει πια, Εκλογές Τώρα, να φύγουν οι φαύλοι.

  67. ΛΕΩΝΙΔΑΣ avatar
    ΛΕΩΝΙΔΑΣ 25/12/2011 19:49:30

    ANOXH TEΛΟΣ.....299 ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ ΝΑ ΚΕΛΑΗΔΗΣΟΥΝ ΤΑ ΜΠΡΑΟΥΝΙΓΚ ΚΑΙ 1 ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ........

  68. A.M. avatar
    A.M. 22/01/2012 11:54:08

    Οργισμένος Αδέξιος Δεξιός έγραψε:
    «Λοιπόν, αυτοί που κατέστρεψαν την χώρα τη τελευταία διετία, είναι αδύνατον να τη σώσουν.»

    Αυτοί που κατέστρεψαν την χώρα τη τελευταία ΤΡΙΑΚΟΝΤΑΕΤΙΑ, είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να την σώσουν.
    Μια «διορθωσούλα» έκανα Οργισμένε Αδέξιε Δεξιέ.

    Οργισμένος Αδέξιος Δεξιός έγραψε:
    «Πρέπει πρώτα να πληρώσουν για το έγκλημα που έχει συντελεστεί σε βάρος της χώρας.»

    Σαφώς και πρέπει ΠΡΩΤΑ να πληρώσουν!
    Δεν το συζητάμε κάν το ότι ΠΡΕΠΕΙ να πληρώσουν.


    υγ.
    Καθένας - και ΟΧΙ καθεμιά - με τον πόνο του.
    Τι να κάνουμε τώρα;

    Ο μέγας χαρτοπαίκτης Νίκ δε Γκρήκ στα γεράματά ταυ έπαιζε παρτίδες για κάτι ψιλά, άφραγκος γάρ.
    Και όταν τον ρώταγαν «εσύ που έπαιζες παρτίδες για 500.000 $ να παίζεις για 5 και για 10$;» απαντούσε:
    «έτσι είναι η ζωή!»

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.