#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/02/2010 10:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αντισυνταγματική η εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας στο ΔΝΤ και στην Ε.Ε.



Έχει αναστείλει το Σύνταγμα η Κυβέρνηση;

Ο Πρωθυπουργός επιβεβαίωσε αυτό που όλοι υποθέταμε, ότι δηλαδή έχουμε απολέσει μέρος της εθνικής μας κυριαρχίας, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την οικονομική μας επιβίωση και τη λήψη μέτρων για τη σωτηρία μας από τη χρεοκοπία. Ο ίδιος ο πρωθυπουργός έκανε λόγο για «συνεργασία» με το ΔΝΤ, λες και είμαστε σε θέση να επιλέξουμε ποιος θα μας στηρίξει και με ποιους όρους.

Εδώ όμως τίθεται και ένα άλλο ζήτημα: Το άρθρο 28 παρ. 2 του Συντάγματος προβλέπει ότι «για να εξυπηρετηθεί σπουδαίο εθνικό συμφέρον και να προαχθεί η συνεργασία με άλλα κράτη μπορεί να αναγνωρισθούν, με συνθήκη ή συμφωνία, σε όργανα διεθνών οργανισμών αρμοδιότητες που προβλέπονται από το Σύνταγμα. Για την ψήφιση νόμου που κυρώνει αυτή τη συνθήκη ή συμφωνία απαιτείται πλειοψηφία των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των βουλευτών».

Αυτό σημαίνει ότι τέτοιου είδους συμφωνίες, όπως η «συνεργασία» με το ΔΝΤ αλλά και με τον γαλλογερμανικό άξονα, για οικονομική στήριξη πρέπει να «περάσουν» από τη Βουλή και να κυρωθούν με την αυξημένη πλειοψηφία που προαναφέρθηκε, στο μέτρο που συνεπάγονται υπαγόρευση μέτρων και πολιτικών στα αρμόδια εθνικά όργανα και ιδίως στο Υπουργείο Οικονομικών. Αντ’ αυτού η Κυβέρνηση όχι μόνο δεν εφάρμοσε το Σύνταγμα, ενημερώνοντας τη Βουλή, αλλά κρατάει κλειστά τα χαρτιά της για το τι όρους περιλαμβάνουν οι συμφωνίες στήριξης που έχει ήδη συνομολογήσει, ασκώντας ένα είδος μυστικής οικονομικής διπλωματίας άνευ προηγουμένου!

Πρέπει τα Κόμματα της Αντιπολίτευσης, με προεξάρχουσα τη νέα Δημοκρατία, να απαιτήσουν από την Κυβέρνηση την ενδελεχή ενημέρωση για τις συμφωνίες που έχουν συναφθεί και την κύρωση των συμφωνιών αυτών για να ξέρουμε όλοι με τι όρους έχουμε δεσμευθεί και για πόσες γενεές. Το ότι βρισκόμαστε στα πρόθυρα της χρεοκοπίας δεν σημαίνει ότι πρέπει να ανασταλεί το Σύνταγμα!

 Α.Ι.Κ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. stathis avatar
    stathis 12/02/2010 10:38:32

    Η τηρησις του συνταγματος επαφιεται εις τον πατριωτισμο των ελληνων.... Τι να πει κανεις..? μετα το "οχι" του μεταξα θα γιορταζουμε και το "ναι" του γιωργακη.. καλη σου νυχτα λαε της ΕΛΛΑΔΑΣ !

    • Dimi avatar
      Dimi @ stathis 12/02/2010 13:22:21

      OXI! Καμία συναίνεση στα Εγκλήματα κατά της Ελλάδας! ΟΧΙ! στην Ηττοπάθεια! ΟΧΙ στη Παθητικότητα! ΟΧΙ! στον Ραγιαδισμό! ΕΔΩ και ΤΩΡΑ!!! Η αντίδραση των Ελλήνων Πολιτών στα επικείμενα τετελεσμένα του Σοσιοαλιστικοφασίστα, Ατάλαντου, Ανιστόριτου, Ανθέλληνα, ΜΗ ΕΛΛΗΝΑ πρωθυπουργάκου γιά τα εγκλήματα:

      - Yφαρπαγής της Εξουσίας
      - Ακύρωσης των Προεκλογικών/Ψηφοθηρικών του Υποσχέσεων
      - Πρωτοφανούς Πολιτικής Αγνοιας, Αδεξιότητας & Ερασιτεχνισμού εις βάρος της Ελλάδας
      - Αυθαίρετης Προσπάθειας Ακύρωσης του Συντάγματος
      - Aπώλειας –κατά Δήλωσή του- της Ελληνικής Κυριαρχίας. Της 4000χρονης!!
      - Ανευ Ορων Παράδοσης των Ελλήνων της Ελλάδας στη πυρά του ΔΝΤ, των λαθρομεταναστευτών (ακόμη κι’αυτοί τον σιχάθηκαν γιατί κατάλαβαν ότι τους χρησιμοποιεί ως «γλάστρες ψηφοθηρίας», των άλογων ΜΚΟ, των ημεδαπών και αλλοδαπών οικονομικών εγκληματιών και κερδοσκόπων, ων ουκ έστιν αριθμός.

      Οι Ελληνες Πολίτες ρωτάμε το ίδιο, όπως και στο χωριό του, στη Minnesota:

      "Who the fuck does he think he is??"

      Σημαασία, ΔΕΝ έχει τι πιστεύει αυτός και η mother για την αφεντιά του. Σημασία έχει, τι πιστεύουμε ΕΜΕΙΣ γι'αυτόν: ΖΕRO! NADA!

      H NΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ακούει, ή, πάσχει από βαρειάς μορφής κυψελίτιδα?

  2. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 12/02/2010 10:52:33

    It's pay time, folks...
    φέρεται ότι είπαν οι "σύμμαχοι" στον ΓΑΠ.

    Κατά τα άλλα ο ελληνικός λαός κοιμάται ενώ οι παγκόσμιοι τοκογλύφοι ήδη μας έχουν βάλει την βαζελίνη.

    Αν αύριο γίνονταν εκλογές πάλι θα είχαμε πασοκονεαδημοκρατία στο 80%, πάλι θα περιμέναμε διορισμούς, μίζες, κούρσες και ρεμούλα. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

  3. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 12/02/2010 10:54:30

    Για ποιο πράγμα μας προετοιμάζετε;

  4. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 12/02/2010 11:13:36

    Aυτα είναι γνωστά εδώ και καιρό, από τη στιγμή που η χώρα προσχώρησε στο τρίτο στάδιο της ΟΝΕ στον τομέα της νομισματικής πολιτικής οι αποφάσεις λαμβάνονται από την ΕΚΤ.

  5. λαζαρος avatar
    λαζαρος 12/02/2010 11:37:48

    παιδια τι κυβερνηση ειναι αυτη?αν δεν υπηρχαν τα μμε θα ειχε πιασει πατο...ευτυχως με μμε και ξενους νομιμοποιηθεντες λαθρομεταναστες θα σωθει στις δημοτικες εκλογες.
    βγαζουν ενα νομοσχεδιο για το φορολογικο..πολυ ωραια..υποτιθεται για να το βγαλεις βλεπεις τα τι και τα πως...μανι μανι λενε παμε για διορθωσεις!!
    πηγε στις βρυξελλες...ΤΙΠΟΤΑ δεν εκανε...δεν ζητησε αναφερει η μερκελ βοηθεια η ελλαδα...αρα τριγυρνουσε ο γιωργακης στις βρυξελλες για χαιρετουρες...ηταν και εκτος κλιματος...η νεα υορκη και το λονδινο πεφτει μακρυα...η στηριξη που πηρε η ελλαδα ηταν για γελια...στην ουσια ευρω δεν μας δινουν...και ταυτοχρονα μας επιτηρουν!αν θα κουτσουρεψουμε ή οχι τους μισθους....δηλαδη ο γιωργακης πετυχε να παραχωρηθει η κυριαρχια μας χωρις καν ανταλλαγμα ενα πακετο διασωσης...πως να το εκλαβουν οι αγορες?ηδη τα spreads υποδεικνυουν σημερα το μεγεθος της διπλωματικης επιτυχιας του γιωργακη....ξεχασα να αναφερθω πως παλι βρηκε την ευκολη μη λυση φορολογωντας τα καυσιμα γνωριζοντας πως αυτο θα επιφερει και νεα αυξηση απο τους κερδοσκοπους σε μια αγορα που δεν ελεγχεται...
    τελος οι μοναδικες του επιτυχιες εχουν να κανουν με την προσπαθεια καταργησης του εθνικου κρατος προς χαριν ενος πολυπολιτισμικου αχταρμα(λογικο με μαμα αμερικανιδα ,γεννημενος αμερικη ο ιδιος) ..ετσι αφου νομιμοποιηθηκαν οι παρανομοι τωρα τους εδωσε και ιθαγενεια..ωχ τι καλα μια χαρα θα την βγαλουμε στις δημοτικες...περιπου 700 χιλιαδες σε λιγα χρονια θα εχουν δικαιωμα ψηφου!
    επισης η λαθρομεταναστευση καλα κρατει...στα ελληνοτουρκικα διαβαζω πως οι διπλωματες τα χουν παιξει που δεν τους ενημερωσε καν για τις επιστολε ςπου εστειλε σε ερντογαν....
    ενω με τα σκοπια αγωνιζεται για το..περιβαλλον των πρεσπων...

    εαν ο καραμανλης ηταν η αποθεωση της μαλθακοτητας..ο συγκεκριμενος ειναι η αποθεωση της αναβλητικοτητας...του "διαλογου" και των ριζικων κατεδαφισεων....
    ας ειναι καλα καποια ΜΜΕ που λιγο ελειψε να μιλησουν για θριαμβο στις βρυξελλες χθες βραδυ!!!οι αγορες δεν βλεπουν ομως ελληνικη τβ

  6. λαζαρος avatar
    λαζαρος 12/02/2010 11:42:30

    ο σαμαρας οφειλει να προωθησει νεα προσωπα στην νδ να περιθωριοποιησει τα παλια...τι μηνυμα να παρει ο μεσος ψηφοφορος οταν βλεπει τον παυλοπουλου με πρωταγωνιστικο ρολο στην καταλυση του κρατους στα δεκεμβριανα(με την απαθεια του) και τις ανωφελες και ματαιες προσπαθειες του να δικαιολογησει την σταση του στο λαθρομεταναστευτικο?τι μηνυμα να παρει βλεποντας τον ολη την ωρα στα μμε...να βγαινει μπροστα...και ο μαρκοπουλος δνε γινεται να εκπροσωπει την ΝΔ...δεν εχει το ειδικο βαρος κατ εμε...θελει νεα προσωπα...ας μαζεψει αποτ ον ακαδημαικο χωρο απο που θα μαζεψει δεν ξερω γι αυτον τον ψηφισαμε...απλα απαιτειται γκρεμισμα και χτισιμο απ την αρχη...με σοβαρα καταρτισμενα και εξυπνα προσωπα ...αλλιως ουτε σε 8 χρονια ισως δεν γινεται κυβερνηση

  7. JOHN avatar
    JOHN 12/02/2010 11:43:01

    Ποιο συνταγμα,δυστυχως η διακυβερνηση της χωρας το εχει προ πολλου καταχωρησει στους μη εκλεγμενους τεχνοκρατες των Βρυξελων.Αλμουνια,Τρισε ,Μπαροζο,το τριδυμο του συντηρητισμου,οι Νεομετερνιχ.Αυτοι που μαζυ με τους διεθνεις οικους αξιολογισης επιβαλλουν τη τραπεζικη οικονομικη δικτατορια σε ολη την Ευρωπη αρχης γενομενης απο τους ποιο αδυναμους!!

  8. λαζαρος avatar
    λαζαρος 12/02/2010 11:51:08

    μιλωντας για σοβαρα εξυπνα και καταρτισμενα προσωπα αυτο δεν σημαινει πως ο προκοπης δεν ηταν ενα απ αυτα...σημαινει πως ειναι αναγκαιοι οροι αλλα οχι ικανοι μονοι τους γι αυτο που ζηταμε...

    θελουμε αντιπολιτευση..ας ρωτησει καποιος απ την ΝΔ...τι θα κανουν με το 1 εκατομμυριο λαθρομεταναστες που συνεχιζουν να υπαρχουν στην ελλαδα...με οσους ερχονται τι θα πραξουν?ποιους τροπους επιστροφης αυτων στην πατριδα τους υπαρχουν?υπαρχει η βουληση σητν κυβερνηση?
    αν δεν υπαρχει η βουληση με τους εποικους στην βορεια κυπρο εχουν την ιδια σταση?υπαρχουν παραδειγματα μαζικης ενσωματωσης μουσουλμανων ασιατων απο ευρωστα κρατη της δυσης?π.χ τουρκοι στην γερμανια?

    ο λαος θελει ελλαδα...οσοι λαθρομεταναστες νομιμοποιηθηκαν αρκουν9ισως και λιγοτεροι)..τελος...η μικρη ψωροκωσταινα δεν αντεχει αλλους...τι πραττει η κυβερνηση για να μην γινουμε ισλαμαμπαντ?
    για την οικονομια ειδαμε τι πραττει...τριγυριζει στις βρυξελλες ψαχνοντας για χαιρετουρες και βαζει ΦΟΡΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ....τι εξυπνο!!πραγματικα θες νομπελιστα στο πλευρο σου για μια τετοια τακτικη...

  9. Alkimos avatar
    Alkimos 12/02/2010 12:14:07

    Εδώ πρόκειται για συνθηκολόγηση και όχι για κυβερνητική απόφαση. Στη συνθηκολόγηση ισχύουν οι διεθνής κανονισμοί, και αυτοί δηλώνουν, πως αυτοί που δικαιούνται να προβούν σε συνθηκολόγηση είναι οι Αρχηγοί των εμπλεκομένων στρατιωτικών δυνάμεων. Άρα, αυτό σημαίνει, πως οι διεργασίες αυτές μπορούν να γίνουν ερήμην του λαού!
    Αυτό που συνέβη όμως με την Ελλάδα δεν αποτελεί την εξαίρεση αλλά μάλλον τον κανόνα, ο οποίος πρόκειται να εφαρμοστεί σε ποιο γενική κλίμακα. Το SPIEGEL, λίγο πριν τα Χριστούγεννα, κάτω από τον υπότιτλο «Συνθηκολόγηση των κυβερνήσεων μπροστά στη δύναμη του χρήματος», έγραφε τα εξής: «Αυτό που συμβαίνει αυτή την περίοδο με τις διεθνείς προσπάθειες για μια νέα δομή του χρηματοπιστωτικού τομέα μπορεί να παρομοιαστεί με μια επικείμενη συνθηκολόγηση δημοκρατικών κυβερνήσεων μπροστά στη δύναμη του χρήματος. Το δίδυμο, δημοκρατία και οικονομία της αγοράς, το οποίο λειτούργησε τόσο άψογα κατά τις τελευταίες έξι δεκαετίες και το οποίο έχει διασφαλίσει ευημερία και ελευθερία, αυτός ο ευλογημένος συνδυασμός αποτυγχάνει στην αντιμετώπιση της χρηματοπιστωτικής κρίσης.»

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Alkimos 12/02/2010 12:47:04

      Ο ευλογημένος συνδυασμός ήταν απαραίτητος μόνο όσο ίσχυε ο Ψυχρός Πόλεμος. Η Ελευθερία, η Ελευθερία Επιλογής, η Ελευθερία Έκφρασης ήταν τα όπλα της "Δύσης" ενάντια στην Σοβιετία. Τέλειωσε η Σοβιετία, εξέλιπαν τα αίτια για Ελευθερίες.

  10. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 12/02/2010 12:15:24

    μέρα με τη μέρα η χώρα θυμίζει Ρουμανία της εποχής τσαουσεσκου, μόνο που εδώ εκτός από το ντόπιο πληθυσμό στο σκηνικό συμμετέχουν και τα εκατομμύρια λαθρομετανάστες.
    η χώρα βρίσκεται στο έλεος της ευρωπαϊκής κεντρικής τράπεζας χωρίς η κυβέρνηση και οι πολίτες να μπορούν να κάνουν τίποτα.

  11. λαζαρος avatar
    λαζαρος 12/02/2010 12:21:01

    ο γιωργακης επρεπε να απαιτησει ενισχυση πισω απ τις κουρτινες για να δεχτει την επιτηρηση....αλλιως τι θα του καναν?αφου ολες οι ευρωπαικες τραπεζες αγορασμενο χρεος της ελλαδας εχουν... εξαλλου τι θα θελαν?να καταρρευσει το ευρω στις βρυξελλες?....πολιτικη στηριξη την εχει ετσι κι αλλιως....αντ αυτου αφησε την χωρα στον αυτοματο πιλοτο...αφησε τους σαρκοζι και μερκελ να συζητανε για την παρτη μας γνωριζοντας πως ο γιωργακης θα αποδεχτει οτι του πουνε...μονο για το σχεδιο αναν διαλυσης της κυπριακης δημοκρατιας υπηρξε δυναμικος αλλα και τοτε οι αγγλοαμερικανοι προωθουσαν τα πραγματα και αυτος παλι αποδεχοταν

    εμεις θελουμε εναν ελληνα ερντογαν ή πουτιν...οχι τον γιωργακη!που αν ειχε αλλο επιθετο πιθανοτατα θα ηταν ξερω γω υπαλληλος καπου.
    ρε θελουμε πρωθυπουργο το καταλαβαινετε?με αυτονα γινεται μια πανακριβη τρυπα στο νερο διχως διεξοδο...ιδου μεσα σε μια μερα βγηκαμε στους δρομους και πληρωνουμε χρυσο το πετρελαιο...μα ειναι οικονομικη πολιτικη αυτο??οι φοροι ειναι οικονομικη πολιτικη?και μαλιστα οι φοροι στους μικρομεσαιους!!λες και δεν ειμαστε σε υφεση...τρομερη ενισχυση της ζητησης...ελεος

  12. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 12/02/2010 12:21:39

    Αφού πολλά χρόνια τίποτα δεν πέρνουμε στα σοβαρά, γιατί να θορυβηθούμε τώρα ? Ακόμη κι οι "τρομοκράτες" μας βουβάθηκαν. Φαίνεται πως τα πράγματα πάνε κατ'ευχήν γι αυτούς. Ισως κρίνουν οι κινούντες το νήμα πως οι επδιώξεις τους υλοποιούνται ταχύτερα χωρίς την παρέμβασή τους τώρα με το γιώργαρο στο τιμόνι.
    "Ακόμη, και στον Αρειο Πάγο δουλεύουν για την εμπέδωση κλίματος ατιμωρησίας με την αναθεώρηση της δίκης των 6...
    Εξαιρετικό το θέαμα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ανώνυμος 12/02/2010 12:30:32

      Οι τρομοκρατες και οι αναρχικοι απο τους οποιους προερχονται ειναι ευχαριστημενοι απο τη παροχη ιθαγενειας στους μεταναστες και μερικα αλλα "αντεθνικα" μετρα.Ετσι η "αλλοτριωση του συστηματος" την οποια μαχονται ειναι πιο υποφερτη.Αλλωστε παντα οταν ειναι κυβερνηση το ΠΑΣΟΚ η δραση τους μειωνεται κατα πολυ,παραμενουν παντως σε εφεδρεια για το μελλον.

  13. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 12/02/2010 12:30:07

    νομίζω ότι κάποιος σε αυτή τη χώρα πρέπει να βγει και να ζητήσει δημοψήφισμα με θέμα την έξοδο της χώρας από την ΟΝΕ

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ o βουνισιος 12/02/2010 12:36:16

      Αυτο κατ αρχην θα σημαινε αμεση επιθεση στα ελληνικα ομολογα απο τις αγορες.Μεχρι να γινει το δημοψηφισμα θα ειχαμε ηδη χρεωκοπησει.
      Ας υποθεσουμε ομως οτι βγαινουμε απο την ΟΝΕ χωρις προειδοποιηση.
      Κατ αρχας βασει της Συνθηκης της Λισσαβωνας αυτο θα σημαινε και εξοδο απο την ΕΕ.Ας υποθεσουμε ομως οτι το νομικο προβλημα με διαπραγματευσεις παρακαμπτεται.Το χρεος ειναι σε ευρω και με την εξοδο απο την ΟΝΕ και υποτιμηση της νεας δραχμης κατα 30% περιπου θα παει στο 180% του ΑΕΠ.Αρα με την εξοδο αμεσως θα χρεωκοπησουμε.
      Φυσικα μπορει μετα να γινει διακανονισμος για να αρχισουμε να πληρωνουμε τα χρεη στα επομενα 50-60 χρονια.Παντως το βιοτικο επιπεδο θα πεσει πολυ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ o βουνισιος 12/02/2010 15:59:50

      Δεν είναι η ΟΝΕ το πρόβλημα, το πρόβλημα είναι η απόλυτη, ΑΠΟΛΥΤΗ αναξιοπιστία του ΓΑΠ. Που εδώ δεν την έχουμε καταλάβει γιατί τον λιβανίζουν ΣΥΝΕΧΕΙΑ τα ΜΜΕ.

      Δείτε όμως εδώ τα σχόλια στα Νέα, όχι όπου κι όπου:

      http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4560345#yourComments

      Τον σαπίζουν οι σχολιαστές. Ο ΓΑΠ καταρρέει;

      Έχω την εντύπωση ότι σήμερα βγάζει πίκα με τους ξένους, επειδή δεν του βγαίνει η κουτοπόνηρη πολιτική του: Εκβιάζω τους ξένους ότι θα καταρρεύσω, κι αυτοί φοβούμενοι την κατάρρευσή μου μήπως τους παρασύρει, θα με στηρίξουν. Αμ δε! Για τόσο χαζούς τους έχεις! Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια, Γιωργάκη! Δεν είναι όλοι σαν τους πειθήνιους ψηφοφόρους σου που τους κρατούν τα ΜΜΕ στο παχνί.

      Το πρόβλημα λοιπόν βουνίσιε, είναι ότι μια εφημερίδα, καθόλου αναξιόπιστη και καθόλου δεξιά, όπως η Monde, η μεγαλύτερη εφημερίδα της δεύτερης μεγαλύτερης δύναμης της Ευρώπης, γράφει για τον ΓΑΠ σε μεγάλο άρθρο της: "Papandreou: L' homme qui a fait trembler l'euro". Όσο και να παρακαλάει, σε αυτόν τον τύπο οι Ευρωπαίοι χατήρια δεν θα κάνουν.

      Αρχαίε, λίγες μέρες μετά τις εκλογές προβλέπαμε ταυτόχρονα, εσύ κι εγώ, ότι ούτε πέντε-έξι μήνες δεν θα κρατήσει. Λες να πέσουμε μέσα; Άρχισα να ελπίζω λιγάκι μετά το σημερινό Υπουργικό live.

  14. λαζαρος avatar
    λαζαρος 12/02/2010 12:48:09

    ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΧΡΕΟΚΩΠΗΣΕΙ ΠΟΤΕ Η ΧΩΡΑ...ποσες φορες θα το πουμε?...μεγαλος μερος των χρεων μας περιμενει να εξοφληθει στις ευρωπαικες τραπεζες..αν χρεωκοπησουμε απλουστατα καταρρεουν και αυτες...τελος εχουμε το ευρω..με πιθανη χρεωκοπηση μας βυθιζεται αυτο και ακολουθει η ιταλια και τα αλλα PIGS(portugal,italy,greece,spain)..συνεπως δεν υφισταται κανενας κινδυνος χρεωκοπιας διοτι δεν προκειται οι δυτικοι να το πραξουν...το θεμα ειναι πως παραχωρησαμε την κυριαρχια μας διχως ανταλλαγματα τα οποια θα τα διναν αν ειχαμε δυναμικο πρωθυπουργο...
    επισης η τυχον χρεωκοπια δνε σημαινει πως βαζουμε λουκετο...απλουστατα θα κανουμε οτι και το μεξικο ΔΥΟ φορες παρακαλω...παυουμε να πληρωνουμε λεφτα που ηδη αρπαξαμε...ποιος μπορει να μας επιβαλλει (με στρατο?με τι?)να πληρωσουμε τα δανεια?κανεις...μονο αν θελουμε να μας επιβαλλουν....παυουμε να πληρωνουμε και προχωρουμε σε δραστικες λυσεις στην ελληνικη αγορα...

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ λαζαρος 12/02/2010 12:57:34

      Φίλε η κρατική χρεοκωπία δε σημαίνει και διαγραφή χρεών.

      Τα χρέη παραμένουν εσαεί.

    • λαζαρος avatar
      λαζαρος @ λαζαρος 12/02/2010 13:02:57

      αυτο που ειπα ειναι πως κανεις δεν εχει το μεσο να επιβαλλει στην ελλαδα να πληρωσει αν η ιδια δεν το θελησει..το μεξικο ξανα λεω δυο φορες χρεωκοπησε...και αναγκαστηκαν τοτε οι τραπεζες να του διαγραψουν και τα χρεη..δυο φορες ξανα λεω!

      η ελλαδα μπορει αν θελει να μην πληρωνει τα δανεια..να απψει να πληρωνει πως το λενε...αν ετσι το θελουν οι δυτικοι..και τοτε να καταρρευσουν και οι ευρωπαικες τραπεζες και το ευρω....αποκλειεται να αφηναν κατι τεοτιο να συμβει...συνεπως ο γιωργακης θα μπορουσε να απαιτησει οικονομικα ανταλλαγματα για την παραχωρηση κυριαρχιας...αλλα δεν το επραξε...τοσο απλα

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ λαζαρος 12/02/2010 13:17:45

      Δε νομίζω ότι γίνεται αυτό που λες.

      Αν υποθέσουμε ότι ανακοινώνει παύση πληρωμών για το χρέος τότε οι συνέπειες εν τάχει θα είναι οι εξής :

      1) Χ.Α στις 821 μονάδες (έβγαλα το χιλιαρικάκι που έλεγε ο αρχαίος για 1821 που είναι κοντά λολ) με ότι συνεπάγεται για την ελληνική οικονομία.

      2) Αύξηση των επιτοκίων δανεισμού για τις τράπεζες σε ύψη πρωτοφανή με αποτέλεσμα σίγουρης κατάρευσης τους (με συνδυασμένη την αποτίμηση τους με βάση το 821 του Χ.Α)

      3) Απαίτηση από όλες τις εμπορικές επιχειρήσεις του κόσμου για πληρωμή χρεών ή παραγγελιών από τις δικές μας και λήξη όποιας πίστωσης έδιναν με αποτέλεσμα λουκέτα,χρεοκωπίες,ανεργίες κτλ κτλ.

      4) Παύση περαιτέρω δυνατότητας δανεισμού της χώρας με αποτέλεσμα αδυναμία πληρωμών μισθών,συντάξεων και χρεών σε ιδιωτικές επιχειρήσεις.

      5) Επανάσταση λαού με τσουγράνες στη Σταδίου.

      και άλλα πολλά που τώρα αδυνατώ να αναπτύξω.

    • λαζαρος avatar
      λαζαρος @ λαζαρος 12/02/2010 13:26:33

      μα πριν το 81 που ειχαμε χαμηλο χρεος κυριαρχουσε ο εσωτερικος δανεισμος...ασφαλως και γινεται...οι τομεις στους οποιους βασιζεται η ελλαδα ειναι ξεκαθαρα εξωστρεφικοι ...τουρισμος ,πλοια και εν μερει τραπεζες..λεω εν μερει..διοτι πια βασιζονται στις ξενες επενδυσεις και στην ζητηση την εσωτερικη την δικη μας(ή στα χαρατσια)...δεν θα επηρεαστουν απο μια παυση πληρωμων δημοσιου χρεους

      το ΧΑ και 821 να πεσει δεν αλλαζει και πολλα στην πραγματικη οικονομια ακριβως οπως δεν αλλαξαν και πολλα οταν βυθιστηκε απο τις 6000 τοσες μοναδες στις 1800 τοσο..εξαλλου η πτωση που επηλθε επηλθε επειδη φυγαν πολλοι ξενοι θεσμικοι...

      δεν θα γινει τιποτα αμα παυσουμε να πληρωσουμε το δημοσιο χρεος...απλα για ενα διαστημα δεν θα μας δανειζουν οι ξενοι τραπεζιτες...και δεν θα το χρειαζομαστε κιολας αφου δεν πληρωνουμε δημοσιο χρεος..θα την βγαλουμε με εσωτερικοδ ανεισμο οπως πριντ ο 81....και μετα θα αναγκαστουν οπως και με το μεξικο να μας διαγραψουν τα χρεη...

    • gringo avatar
      gringo @ λαζαρος 12/02/2010 15:56:21

      Μεγαλοφυές!! Απλά μεγαλοφυές!!

  15. λαζαρος avatar
    λαζαρος 12/02/2010 12:48:43

    δεν προκειται οι δυτικοι να μας αφησουν εννοω

  16. λαζαρος avatar
    λαζαρος 12/02/2010 12:52:28

    εξαλλου ξεχνατε και κατι ακομα...η οικονομια της ελλαδας ειναι αρκετα μικρη ωστε ειναι δυνατον να σωθει απο γαλλογερμανικη παρεμβαση και αρκετα μεγαλη ωστε να πυροδοτησει την ευρωζωνη...δεν υπαρχει θεμα χρεωκοπιας..το μονο που υπαρχει ειναι ενας πρωθυπουργος που αντινα ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ οικονομικα ανταλλαγματα για την παραδοση της χωρας απλα συμπεριφεροταν με συγκαταβαση σε οτι του προσταζαν...

  17. grehen avatar
    grehen 12/02/2010 12:59:18

    η δικαστική εξουσία να κάνει επιτέλους την δουλεία της.δεν είναι δυνατόν το σύνταγμα να καταπατάτε καθημερινός και αυτοί να κοιμούνται.

  18. λαζαρος avatar
    λαζαρος 12/02/2010 12:59:19

    για ενα διαστημα δεν θα μας διναν δανεια οι ξενες τραπεζες οπως εκαναν και με το μεξικο στην πρωτη χρεωκοπια και αμεσως μετα παλι διναν αφειδως....θα μπορουσαμε αν χρειαζομασταν να στραφουμε στον εσωτερικο δανεισμο σε μια αγορα που μπορουμε να ελεξγχουμε με καλυτερα δηλαδη επιτοκια...αλλωστε μεχρι το 81 σε μεγαλο βαθμο δανειζομασταν απο την εσωτερικη αγορα...και ηταν ο ανδρεας που το ριξε στον εξωτερικο δανεισμο για να επιχορηγει τον λαικισμο και την διχως φειδω και ελεγχο παροχολογια του που εκτοξευσε σε 4 χρονια το χρεος μας στο μεγαλυτερο παγκοσμιο κατακεφαλην δημοσιο χρεος του κοσμου...απο 26 με 28 τα εκατο που το παρελαβε...συν το γεγονος πως το ελλειμα τοτε το ανεβασε σε υπερδιπλασιο μεγεθος απ οτι ειναι τωρα

    • Απόστολος Αθηναίος avatar
      Απόστολος Αθηναίος @ λαζαρος 12/02/2010 13:09:38

      "Εσωτερικός δανεισμός" είναι δυνατός με την προϋπόθεση της ύπαρξης παραγωγικού ιστού. Το κυριότερο πρόβλημα της Ελλάδας αυτήν την στιγμή είναι το ότι η χώρα δεν παράγει σχεδόν τίποτα. Εκτός εάν εννοείς ότι η κυβέρνηση θα δανειστεί από τον κυρ Μήτσο και τον μπατζανάκη του τον Γιώργαρο. Όσο για την λογική σου Λάζαρε, δείχνει ακριβώς το πρόβλημα της χώρας μας περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο επιχείρημα... Κατ'εσέ λοιπόν, η Ελληνική Δημοκρατία δεν πρόκειται να χρεωκοπήσει, όχι διότι έχει ακόμα απόθεμα δυνάμεων και πλούτου, αλλά διότι την πιθανή χρεωκοπία της θα την φοβηθεί η Δύση και θα'ρθει να την σώσει.

    • λαζαρος avatar
      λαζαρος @ λαζαρος 12/02/2010 13:16:20

      εσωτερικος δανεισμος ειναι εφικτος απο το τραπεζικο μας συστημα που εχει δικτυωθει σε βαλκανια και τουρκια..εξαλλου ο εσωτερικος δανεισμος δεν θα εχει το υψος που θα εχει ο δανεισμος ο εξωτερικος τωρα αφου δεν θα απαιτειται για την πληρωμη του δημοσιου χρεους...θα ειναι πολυ μικροτερος..εσωτερικα δανειζομασταν και πριν το 81
      τελος η ελλαδα ειναι χωρα των υπηρεσιων...εχει ισχυρο τραπεζικο συστημα...η δυναμη της τελος ειναι στα πλοια και τον τουρισμο...

      η ελλαδα δεν γινεται να χρεωκοπησει διοτι δεν συμφερει αυτο στην δυση..αλλα και αν χρεωκοπησει δεν προκειται να επελθει η καταστροφη ακριβως οπως δεν επηλθε καταστροφη και επι τρικουπη..

      η ελλαδα αυτο που πρεπει να αλλαξει ειναι η νοοτροπια της...δηλαδη να παψει η παπανδριεκη λογικη που επι 3 δεκαετιες εχει κατακατσει στο σβερκο...αυτο και τιποτα αλλο...γι αυτο απαιτειται ενα ατομο αντιθετης νοοτροπια απο τον γιωργακη που εκπροσωπει τον παπανδρεισμο...και γω δεν βλεπω παρα εναν..

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ λαζαρος 12/02/2010 13:21:28

      Λάζαρε πιθανός εσωτερικός δανεισμός σημαίνει μειωμένη ρευστότητα στην αγορά που ήδη αυτή τη στιγμή ασφυκτιά.

    • λαζαρος avatar
      λαζαρος @ λαζαρος 12/02/2010 13:31:10

      η αγορα ασφυκτια απο τα προσθετα φορολογικα μετρα....ο εσωτερικος δανεισμος σε περιπτωση παυσης πληρωμων του δημοσιου χρεους θα ειναι πολυ μικρος οπως ακριβως ηταν οταν ειχαμε 26-28 τα εκατο του ΑΕΠ χρεος...ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ η παυση πληρωμων του ΔΧ θα αναζωογονησει την αγορα...αφου δεν θα χρειαζονται φορολογικα μετρα για να πληρωνουμε ενα βουνο χρεη...ετσι η μειωση των φορων θα σημαινει αυξηση της ζητησης και τονωση της προσφορας και επομενως και της παραγωγης...

      η αγορα ασφυκτια τωρα γιατι ενα χρεωκοπημενο κρατος αναγκαζεται συνεχως να παιρνει τοκοφλυγικα δανεια και να τα πληρωνει με φορους στους πολιτες του

    • λαζαρος avatar
      λαζαρος @ λαζαρος 12/02/2010 13:32:24

      αυτο το τελευταιο σημαινει περιορισμο της ζητησης,σημαινει δηλαδη ρουκετα για τραπεζες επιχειρησεις και ολη την παραγωγη μας...σημαινει υφεση

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ λαζαρος 12/02/2010 14:46:52

      Φίλε το έλλειμα του φετινού προυπολογισμού είναι 70 δις , καταλαβαίνεις τι σημαίνει να κάνεις εσωτερικό δανεισμό ύψους 70 δις για την αγορά ????

      Το χρέος που λες του 80 δεν δημιουργούσε ελείματα 70 δις , γι αυτό μπορούσαν να δανείζονται και από το εσωτερικό.

    • λαζαρος avatar
      λαζαρος @ λαζαρος 12/02/2010 14:57:26

      και το 81 ειχαμε υψηλοτατο ελλειμμα...επισης εχε υποψιν σου πως ο ελλειμματικος προυπολογισμος ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΥΨΗΛΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ..τις οποιες αν δεν το πληρωνεις δεν τις εχεις...

  19. gEO75 avatar
    gEO75 12/02/2010 13:12:11

    Ποιο Σύνταγμα? Εδώ και χρόνια πραγματοποιείται μια αέναη κατάλυση κάθε έννοιας νομιμότητας στην Δημόσια & Πολιτική ζωή της χώρας, με αποκορύφωμα το περσινό ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ που έβαλαν κάποιοι...
    ...και ακόμα χειρότερα, στο δήθεν όνομα, όχι της δικαιοσύνης, αλλά των νομοθετημάτων, αποδομείται καθημερινά ακόμη και η έννοια της ΚΟΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ στο όνομα των κοινών αγορών.
    Μην ξεχνάμε, φυσικά, την εξίσωση : Νομότυπο = Ηθικό, την οποία με το μόνο που μπορώ να το συγκρίνω, είναι το πόρισμα της Επιτροπής, που μετά από πολύ σκέψη μετά πολλών πολλών δολαρίων, συμπέρανε ότι η πίπα της Λεβίνσκι στον Κλίντον δεν συνιστά σεξουαλική πράξη. Άμα το πω όμως στη κοπέλα θα πάει η παντόφλα σύννεφο και θα ψάχνω στέγη νυχτιάτικα (Κοινή Λογική).
    Από την στιγμή που έχει καταλυθεί η συνέχεια του κράτους (καμία κυβέρνηση δεν έχει αναλάβει τις ευθύνες που της αναλογούν από την προηγούμενη) Σύνταγμα δεν νοείται!
    Εκτός, φυσικά, όταν έρθει και επιβληθεί σε όλους μας ένα ΕΥΡΩΣΥΝΤΑΓΜΑ κατ’ επιταγή της Siemens και κάθε Siemens, μεγάλο μέρος του οποίου θα ψηφιστεί από τους αιρετούς εθνικούς μας αντιπροσώπους στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο.
    Αλήθεια, πόσους Ευρωβουλευτές μπορεί να ονομάσει ο καθένας μας???

  20. ΜΗΤΣΟΣ avatar
    ΜΗΤΣΟΣ 12/02/2010 13:17:42

    Χθες ο Παπανδρέου υπέγραγραψε το πρωθυπουργικό του τέλος,ουσιαστικά και θεωρητικά.
    Ουσιαστικά γιατί πλεον δεν αποφασίζει αυτός για τη χώρα.Όχι γιατί πριν το έκανε,αλλά τώρα το διευκρίνησε αναφέροντας την μερική απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας.Φυσικά το ενδεχόμενο κάποιοι Έλληνες πολίτες να θέλουν να παλέψουν γι'αυτή δεν το σκέφτηκε ποτέ,γιατί μάλλον θυμήθηκε τα λόγια του στον Καναδά σχετικά με την ησυχία που θέλει στον ύπνο του έστω και με λιγότερη ελληνική γη.
    Θεωρητικά γιατί όσο και να θέλουν να χρυσώσουν το χάπι από τα χθεσινά,όσο και να βρίζουν τη ΝΔ ,όσο και να περιφέρονται μ'αυτό το υπεροπτικό ύφος των προοδευτικών και των κοσμογυρισμένων αυτό που μετρά στο κόσμο είναι τα λεφτά που έχει στη τσέπη του.Όλος ο ξένος τύπος σήμερα δηλώνει τη δυσπιστία του στα χθεσινά και προβλέπει χειρότερα.Άσχετα αν οι ντόπιοι καναλάρχες προσπαθούν να εξωραϊσουν τα πράγματα.Τα επιπλέον μέτρα είναι δεδομένα,η κοινωνική ένταση αναπόφεκτη και ο εξανεμισμός της μετεκλογικής σιγουριάς και αισιοδοξίας μια φυσική εξέλιξη ακόμη και για τους πιο φανατικούς πασόκους.
    Αυτό ήταν το τέλος κ. Πρωθυπουργέ.
    Ζωή σε λόγου μας.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΜΗΤΣΟΣ 12/02/2010 14:06:28

      Ή καθάρισε εντέχνως. Θα τον βρίζουμε 1-2 εβδομάδες ακόμα για αδράνεια, ήδη βρίζουμε τους Γερμανούς και τις δυνάμεις κατοχής, σε 3-4 μήνες θα έχουμε σφιχτεί και θα τα ξεχάσουμε όλα προν σφιξήματος.

    • donaE avatar
      donaE @ ΜΗΤΣΟΣ 12/02/2010 14:11:03

      Οχι ο Μητσος εχει δικιο.Χωρις λεφτα δεν ξεχνας τιποτα.Τοτε τα θυμασαι ολα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΜΗΤΣΟΣ 12/02/2010 14:11:10

      @Μήτσος
      Είσαι σίγουρος ότι "η κοινωνική ένταση θα είναι αναπόφευκτη"; Τι ποσοστό συμμετοχής είχε η προχθεσινή απεργία της ΑΔΕΔΥ; Να δούμε και τι ποσοστό θα έχει και εκείνη της ΓΣΕΕ, στις 24 του μήνα;

      "Εξ όνυχος τον λέοντα..."

    • ΜΗΤΣΟΣ avatar
      ΜΗΤΣΟΣ @ ΜΗΤΣΟΣ 12/02/2010 14:32:16

      Το ΓΑΠ το έχει χάσει εντελώς.Στο υπουργικό συμβούλιο επιτέθηκε στην ΕΕ και τους κερδοσκόπους.
      Καλά,χθές πήγε και ξεπούλησε και τώρα τους βρίζει γιατί αγόρασαν κοψοχρονιά;
      Κάτι δεν πάει καλά μ'αυτό το παιδί.

    • ΜΗΤΣΟΣ avatar
      ΜΗΤΣΟΣ @ ΜΗΤΣΟΣ 12/02/2010 15:25:40

      Φίλε Αυριανιστή ως τώρα ο κόσμος άκουγε μόνο παραμύθια της χαλιμάς.
      Από χθές όμως που η βενζίνη πήγε 1,5 ευρω,και τώρα που τα περιθωρια για διαβούλευση τέλειωσαν και επιτέλους θα ψηφίσουν και κανένα νόμο θα καταλάβουν τι εστι βερύκοκο.Άλλωστε και ο ίδιος ο ΓΑΠ στο υπουργικό συμβούλιο δήλωσε ότι δε θα υποκύψει στους συνδικαλιστές που σημαίνει ότι περιμένει αντίσταση.
      Πάντως ακόμη δεν πρέπει να κατάλαβε ότι είναι κυβέρνηση.Ακόμη εξαγγελίες κάνει.
      Είναι σαν αυτούς τους εραστές που ξεκινάν και γεμίζουν προσδοκίες τον ερωτικό τους σύντροφο με λόγια του τύπου θα σε κάνω...,θα σου δείξω ...και στο τέλος αφλογιστία.
      Έχουμε γδυθεί και τον περιμένουμε 4 μήνες τον ΓΑΠ και ακόμη στις προκαταρκτικές δηλώσεις είναι.

    • Βασίλης avatar
      Βασίλης @ ΜΗΤΣΟΣ 12/02/2010 15:41:32

      Έχεις δίκιο Μήτσο.

      Μήπως νομίζει ότι οι μισοί Έλληνες βλέπουν τι λέει στις Βρυξέλλες και οι άλλοι μισοί τι λέει στους υπουργούς του, καθώς και ότι οι παραπάνω δε μιλάνε ποτέ μεταξύ τους? Πραγματικά δεν εξηγείται αλλιώς..

      Ίσως να πάσχει από διαταραχή πολλαπλής προσωπικότητας. Θα μπορούσε και αυτή να είναι μια εξήγηση. Νομίζω τη γουστάρουν οι πολιτικοί αυτή την διαταραχή.

      Πάντως όσον αφορά το τι θα κάνει η αντιπολίτευση και αν θα τσινίσει για την αντισυνταγματικότητα, προσωπικά δεν περιμένω απολύτως τίποτα. Οι δηλώσεις του Σαμαρά: 'Θα στηρίξουμε τα σκληρά μέτρα αν είναι αναγκαία' που έγιναν πριν από αυτό το στημένο σόου των τελευταίων ημερών στις Βρυξέλλες, δε νομίζω ότι έγιναν τυχαία.

      Το θέμα είναι τι θα γίνει όταν η διείσδυση (και χωρίς βαζελίνη όπως φαίνεται) των ΔΝΤ ,ΕΕ , ΕΚΤ εκφραστεί σε νόμο, αν εκφραστεί βέβαια και δε μείνει στο στυλ 'Γιωργάκη μου όπως είπαμε ε?', όπως λέει και ο Factorx

      Αν συνταχθεί νόμος, επειδή προβλέπω να αγγίζει τα όρια της αντισυνταγματικότητας, μόνο κανέναν 'γραφικό' δικαστικό να περιμένετε να αντιδράσει ο οποίος εν συνεχεία θα χρωματιστεί ως δεξιός, χουντικός και φασίστας που τα βάζει με τους πράσινους σοσιαλιστές, τα παιδιά του πράσινου ήλιου. Ο εν λόγω δικαστικός, όποιος και αν είναι, θα στιγματιστεί από τα 'έχουμε τάχα κύρος' ΜΜΕ ότι μικρός είχε στο δωμάτιο του αφίσες του Χίτλερ και ότι κάνει το λουτρό του με σαπούνι φτιαγμένο από Εβραίους. Άρα δε θα έχει πια 'κύρος' (από τις πιο χυδαίες λέξεις που υπάρχουν) και θα είναι κομματικά υποκινούμενος από το συμφοιτητή του Γιώργου, τον Σαμαρά.

      Χαιρετίσματα στην εξουσία

      Βασίλης

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ ΜΗΤΣΟΣ 12/02/2010 15:57:27

      Η περικοπή των επιδομάτων για ΔΥ και στρατιωτικούς απλά ακούγεται ακόμα, δεν έχει γίνει αισθητή. Θα φανεί, όπως άκουσα, στη μισθοδοσία του Απριλίου. Όταν ένας μέσος μισθωτός του Δημοσίου τομέα ξαφνικά δει κάθε μήνα να έχει 100 ευρώ λιγότερα στην τσέπη, τουλάχιστον, τότε θα αρχίσει να γίνεται αισθητή η κοινωνική δυσαρέσκεια. Ακόμα η κοινωνία είναι σε κατάσταση σοκ και βοηθούν σε αυτό και τα κανάλια που έχουν αναλάβει εργολαβικό ρόλο υπέρ του GAP.

      Από την άλλη, πιστεύω ότι η κρίση θα μπορούσε να μας βγει και σε καλό ως χώρα, αλλά και πάλι είμαι επιφυλακτικός, γιατί μάλλον οι μισθωτοί δημόσιου και ιδιωτικού τομέα θα χάσουν εισοδήματα, καθώς και κάποιοι μικροεπαγγελματίες. Μόνο αυτοί. Ούτε αυτοί με τα υψηλά ποσοστά φοροδιαφυγής, ούτε τα στελέχη των ΔΕΚΟ. Ούτε οι υπάλληλοι των υπηρεσιών που εκ συστήματος λαδώνονται, Εφορείες, Πολεοδομίες κ.λπ. Πιστεύει κανείς ότι ο Εφοριακός που έχει φτιάξει βίλλα στις Κυκλάδες με τα λαδώματα (γνωρίζω συγκεκριμένη περίπτωση) θα χάσει επειδή θα του περικόψουν ένα επίδομα;
      Γι' αυτό και πιστεύω πως ούτε με την κρίση αυτή θα διορθωθούν τα πράγματα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΜΗΤΣΟΣ 12/02/2010 20:58:49

      @Μάρκο Τ
      Μέχρι τον Απρίλιο, θα έχει ήδη ανακοινωθεί η κατάργηση των δύο επιπλέον μισθών, οπότε θα έχουν απομείνει ενεοί να κοιτάζουν αυτό το γεγονός και το έλλειμμα των 100 ευρώ από την τακτική μηνιαία μισθοδοσία θα τους φαίνεται... σεισάχθεια!

      Με την ευκαιρία, θυμηθείτε τι είχε πει ο Λοβέρδος πρόσφατα ως "σενάριο εργασίας", κάτι για ΔΕΚΑ μισθούς. Ούτε καν δώδεκα. Τυχαία νομίζετε ότι το πέταξε;

  21. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 12/02/2010 15:37:38

    Τραγικό, τραγικό. Διαβάστε εδώ τι είπε ο άνθρωπος στο Υπουργικό live. Μιλάει για Έλληνα ασθενή (!) και μέμφεται τους Ευρωπαίους που δεν μας έσωσαν.

    Αν το καλοσκεφτήτε, ο Γιωργάκης την πάτησε σαν τον Τοτό στα ανέκδοτα:
    - Συνήθως, όταν έρχεται το ΔΝΤ, σου επιβάλλει σκληρά μέτρα, αφού σου δώσει καλούτσικα δανεικά που θα σε βοηθήσουν να επιβιώσεις.
    - Εδώ, ο σωτήρας της Ελλάδος, ΓΑΠ, μας έφερε το ΔΝΤ χωρίς να πάρει φράγκο!

    Ο εθνικός μας Αϊντστάιν δεν το κατάλαβε ότι έπρεπε να φέρει και κάνα φράγκο, μαζί με την άγρια μονεταριστική λιτότητα του ΔΝΤ; Και δαρμένος και κλαμένος;

    Τα λιβανιστήρια των ΜΜΕ όμως, καλά κρατούν.

    Δείτε εδώ τι είπε ο άνθρωπος:

    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1777610

    Ζητάμε, λέει, ανάσα ζωής! Ήμαρτον, Κύριε!

    Γιωργάκη, δεν το κατάλαβες ακόμα ότι αν μιλάς με αυτόν τον τρόπο, αν συκοφαντείς τόσο άσχημα τη χώρα σου, κανένας δεν θα καθήσει να σου δανείσει χρήματα;

    Έχεις μια εταιρία και σε εξέλεξαν πρόσφατα διευθύνοντα σύμβουλο. Αν εσύ μιλάς όλη την ώρα για το πόσο άσχημη είναι η κατάσταση, τότε ποιος θα σου δώσει σημασία; Ποιος θα σου δανείσει λεφτά; Ποιος θα σε θεωρήσει αξιόπιστο;

    Τώρα του φταίνε "οι ισχυροί της ΕΕ" και, φυσικά, η... ΝΔ, που ως γνωστόν φταίει για όλα! Αιδώς! Λίγη τσίπα μωρέ! Δίνεις στη χώρα σου το ένα χτύπημα μετά το άλλο συκοφαντώντας την όλη την ώρα και δεν ντρέπεσαι να κατηγορείς τη... ΝΔ!

    Ας βγει κάποιος να του πει να το κλείσει τουλάχιστον! Αλλά να σας πω τι έγινε: Περίμενε με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο να εκβιάσει την οικονομική βοήθεια των Ευρωπαίων, που όμως δεν ήρθε. Σιγά μην του βάλουν πλάτες για να κάθεται να τους κοροϊδεύει (γιατί αυτό γίνεται, από τις 5 Οκτωβρίου και μετά).

    Τελικά όμως οι κουτόφραγκοι αποδεικνύονται πολύ πιο έξυπνοι από εμάς. Εμείς συνεχίζουμε να λιβανίζουμε το... σωτήρα του έθνους.

    Που 'σαι, Γιωργάκη, με τόσα στραβά που σου συμβαίνουν, κοίτα να μην ξεχάσεις να ελληνοποιήσεις τους μετανάστες. Θα τους χρειαστείς να σε στηρίξουν όταν θα σε πάρουν οι γηγενείς με τις πέτρες.

    • ΜΗΤΣΟΣ avatar
      ΜΗΤΣΟΣ @ Επώνυμος 12/02/2010 15:42:23

      Μέχρι και οι μετανάστες θα τον παρουν χαμπάρι και μέχρι να αποφασίσουν να ψηφίσουν το νομοσχέδιο θα έχουν φύγει πίσω στις πατρίδες τους.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Επώνυμος 12/02/2010 16:05:27

      Τους λόγους του ο GAP δεν τους γράφει ο ίδιος. Υιοθετεί ένα μελοδραματικό ύφος, που στοχεύει στο θυμικό των Ελλήνων (είμαστε και μεσογειακός λαός, και ολίγον Ανατολίτες, τι να κάνουμε...). Προσπαθεί να εμφανιστεί ως εθνικός ηγέτης σε στιγμές κινδύνου, να κεντρίσει το ελληνικό φιλότιμο και τον ελληνικό πατριωτισμό.

      Ο άνθρωπος που ΔΕΝ έχει κατανοήσει απολύτως τίποτα από το τί σημαίνει ελληνικότητα, ο πλέον ανελλήνιστος πρωθυπουργός από ιδρύσεως ελληνικού κράτους, ο άνθρωπος που θέλει να μας εμφυτεύσει 1 εκατομμύριο Αφροασιάτες μουσουλμάνους "ελληνοποιημένους", επικαλείται έμμεσα ή άμεσα τον πατριωτισμό των Ελλήνων!
      Μόνο αυτό το δικαίωμα δεν έχει ο φαιδρός GAP, να επικαλείται τον πατριωτισμό μας, τον πατριωτισμό που ο ίδιος θεωρεί συντηρητικό απολίθωμα και ακροδεξιό σκουπίδι.
      Οι λογογράφοι του "δολίου βλακός" θα καταλάβουν κάποια στιγμή ότι η αντιληπτικότητα των ελλήνων πολιτών είναι μεγαλύτερη από όσο νομίζουν.

  22. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 12/02/2010 16:07:23

    Νομίζετε πως αν ήταν η Venus Αλ Σάλεχ πρωθυπουργός θα ήταν χειρότερη από τον GAP; Εχει δίκιο ο Τζίμης Πανούσης που λέει ότι ο άνθρωπος νομίζει πως είναι αρχηγός ΜΚΟ.

  23. ataktos avatar
    ataktos 12/02/2010 16:45:47

    Η κυβέρνηση έχει ήδη παραδώσει τα κλειδιά της χώρας στις Βρυξέλες και τις αγορές. Δεν κάνει τίποτε περισσότερο από το να υποτάσσεται στις έξωθεν εντολές. Η ίδια η έννοια της εθνικής κυριαρχίας τουλάχιστον στο πεδίο της οικονομίας και της οικονομικής πολιτικής, αποτελεί φρικτή φάρσα. Η παλιά λογική της ψωροκώσταινας και των ιστορικά πιο άθλιων καθεστώτων εθνικής υποτέλειας γνωρίζει νέα μεγαλεία. Η πολιτική ηγεσία της χώρας νοιάζεται μόνο για το πώς θα «αποκαταστήσει την αξιοπιστία της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές», δηλαδή στους κερδοσκόπους. Και για να το πετύχει είναι διατεθειμένη να τα δώσει όλα, ότι και να της ζητηθεί. Έτσι π.χ. το τελευταίο κοινοπρακτικό 5ετές ομόλογο, το οποίο αποδείχτηκε από κάθε άποψη ένα μεγάλο πανηγύρι για τους διεθνείς κερδοσκόπους και εκτίναξε το κόστος δανεισμού στα ύψη, ανατέθηκε επίσημα σε έξι ανάδοχες τράπεζες – την Credit Suisse, Deutsche Bank, Morgan Stanley, Goldman Sachs, Εθνική Τράπεζα και Eurobank – οι οποίες ήταν και οι μόνοι κερδισμένοι από το όλο αλισβερίσι, συγκεντρώνοντας πάνω από 27 δις ευρώ. Δεν είναι λοιπόν καθόλου τυχαίο που η Goldman Sachs μια βδομάδα νωρίτερα διαβεβαίωνε ότι απετράπη ο κίνδυνος της χρεωκοπίας. Ούτε βέβαια είναι τυχαίο που η Morgan Stanley (25/1) χαρακτήριζε τα δημοσιονομικά μέτρα της κυβέρνησης «βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση».

    • donaE avatar
      donaE @ ataktos 12/02/2010 16:53:21

      Αν υπηρχε επιθυμια βοηθειας δεν θα περιμεναν τοσο καιρο,ειναι απλο.Ουτε και η κυβερνηση θα καθυστερουσε μην παιρνοντας καμια αποφαση στο μεταξυ.
      Τωρα απλως φεσωθηκαμε περισσοτερα.
      Και αυτη η αλλη λυση που θα διαλεγαμε με το ΔΝΤ...που δεν ειναι πραγματικα εφικτη απο οτι φαινεται.

  24. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 12/02/2010 17:34:29

    Να και τα καλύτερα:

    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_12/02/2010_323718

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Επώνυμος 12/02/2010 17:58:28

      Προσέξτε: Ο τίτλος της "Καθημερινής" είναι "Στη Χάγη για την υφαλοκρηπίδα", κάτι που σταθερά λέει η Ελλάδα εδώ και χρόνια, άσχετο με το αν τελικά είναι συμφέρον ή παραγωγικό. Η ουσία όμως είναι άλλη: Ο πρέσβυς της Αθήνας στην Άγκυρα προτρέπει καθαρά τούρκους επιχειρηματίες να αγοράσουν ελληνικές επιχειρήσεις εν μέσω κρίσης. Αυτό δεν προβάλλεται στον τίτλο της "αντιεθνικιστικής" και "μεταμοντέρνας" "Καθημερινής", γιατί θα προκαλούσε εύλογα όχι καλή εντύπωση.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Επώνυμος 12/02/2010 18:26:24

      Έρχονται και οι τούρκοι να ψωνήσουν.

  25. ataktos avatar
    ataktos 12/02/2010 17:39:06

    Κι ενώ ο κ. Παπανδρέου λέει και ξαναλέει για διαρκείς επιθέσεις κερδοσκόπων στην ελληνική οικονομία, το ευρώ, κοκ., «ξεχνά» όλος περιέργως να μας διευκρινίσει ότι δυο από τους κορυφαίους πρωταγωνιστές αυτής της κερδοσκοπικής επίθεσης είναι η Goldman Sachs και η Morgan Stanley. Οι ίδιοι δηλαδή πιστωτικοί οίκοι που έχουν προνομιακή σχέση με το ελληνικό δημόσιο και την έκδοση των ομολόγων του. Ο κ. Παπανδρέου με την κυβέρνησή του έχει μια εξαιρετικά πρωτότυπη άποψη για το πώς να αντιμετωπίσει τις επιθέσεις των κερδοσκόπων: απλά παραδίδει τη χώρα στις ορέξεις τους και κάνει ακριβώς ότι του ζητάνε.

  26. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 12/02/2010 17:43:03

    Ο αγαπητός σε πολλούς Έλληνες ο Κοσμάς ο Αιτωλός λέει:
    1) Οι πολιτείες θα καταντήσουν σαν παράγκες! Έγινε, εκεί είμαστεσήμερα.
    2) Θα σας δώσουν λεφτά πολλά. Θα θελήσουν να τα πάρουν πίσω αλλά δεν θα προλάβουν-Αυτό γιατί οι Κλιματικές αλλαγές είναι μερική εκπύρωση και οι καταστροφές θα είναι μεγάλες. Η ΝΑΣΑ μίλησε μόνο για ζημιές απο το νερό. Αλλά σε εκπυρώσεις γίνονται φωτιές, ίδε Ελλάδα Αυσταραλία Καλιφόρνια, και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, πλημμύρες-γίνονται παντού, σεισμοί, τσουνάμι, ηφαίστεια κτλ. Tις εκπυρώσεις δεν τις προκαλεί η βιομηχανική ρύπανσημ αλλά η ηθική ρύπανση. Ο Θεός να μας σώσει.

    • Θεός avatar
      Θεός @ Θεόδωρος 17/02/2010 20:22:20

      Σιγά μη σας σώσω... μακάκες!!

  27. PELIAS avatar
    PELIAS 12/02/2010 19:27:34

    AΝΤΙ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ

    ==================



    Η χθεσινή εικόνα του Πρωθυπουργού μετά την συμφωνία για την επιτήρηση και την επίβλεψη της χώρας μας από τους ευρωπαίους ηγέτες ΑΛΛΑ και από το ΔΝΤ, δηλαδή από το παιδί του Λευκού Οίκου, φανέρωνε όχι μόνο τα ίχνη από τα σκαμπίλια που του έριξαν οι ομόλογοί του σε στενό κύκλο, όπως είπαν, αλλά και την ντροπή που τον διακατείχε καθώς έπρεπε να πεί στον λαό που τον ψήφισε ότι, λαός και χώρα πάνε σε κατάσταση κατοχής ή απώλειας εθνικής κυριαρχίας. 'Αν δεν πρόκειται για την τέχνη της διπλωματίας, η επιβεβαίωση όσων προ ημερών σάρκαζαν δύο βουλευτές της κεντρικής Ευρώπης αποκαλώντας τον ως τον πλέον βλάκα των σημερινών ευρωπαίων Πρωθυπουργών, θα φανεί, όπως λέει και το τραγούδι, στο . χειροκρότημα.



    Διότι μπορεί ο ελληνικός λαός να μην μορφώνεται, να μην διαβάζει, να αρέσκεται στις πρωτόγονες τηλεοπτικές τέρψεις και προ παντός να μην αισθάνεται ότι, ο ίδιος και μόνο ο ίδιος φέρει την ευθύνη της τύχης του και των παιδιών του, αλλά το να μην έχει μνήμη ούτε ένας από τους 300, που κάθε 4 χρόνια παρακαλούν να τους τιμήσουμε με την ψήφο μας, είναι επιεικώς απαράδεκτον. Και τούτο διότι δεν βρέθηκε ούτε ένας να ενημερώσει τον Πρωθυπουργό για όσα δεν ξέρει, αφού είναι πρόσφατος μετανάστης στην Ελλάδα, και δυστυχώς είναι και μη 'Ελ-λην.



    Να του πεί λοιπόν ότι, υπάρχουν θέσεις-διαπραγματευτικά κλειδιά, όπως αυτό που ξεκινά από την 10-ετία του 1960 όταν για πρώτη φορά γερμανός Πρόεδρος ανακοίνωνε στο Κάϊρο ότι, επι τέλους ανοίγει ο δίαυλος για τον ερχομό στην μεταναστών από την Ασία και από την Αφρική. Η τότε δυτική Γερμανία στο καιρό της μεγάλης βιομηχανικής αναπτύξεως είχε ανάγκη για πολλά εργατικά χέρια, που μέσα στην χώρα της δεν υπήρχαν στους απαραίτητους αριθμούς. 'Εκτοτε ουδέποτε τέθηκε κάποιος ευρωπαϊκός φραγμός στην μετανάστευση. Αντίθετα με ζέση υποστηρίχθηκε και υποστηρίζεται από τους φάρους της σημερινής πολυπολιτισμικότητος και παγκοσμιοποιήσεως με ανυπόστατα επιχειρήματα, που υποβαθμίζουν την ανθρώπινη σκέψη και λογική και τα οποία παπαγαλίζει και ο Πρωθυπουργός μας. Και να σκεφθεί κανείς ότι, οι ίδιοι φάροι προ ετών έλεγαν ότι, η προσπάθεια για βίαια αλλοίωση πληθυσμού ισοδυναμεί με casus belli.



    Να του πεί ακόμα, επίσης σαν θέση-διαπραγματευτικό κλειδί, ότι, όταν η ΕΟΚ, τότε, είχε καταλάβει ότι, πρέπει να ενωθεί σε μία οικογένεια, χρειάζονταν επι τέλους ένα Σύνταγμα ή συνθήκη ή όπως αλλιώς θα ονομασθεί στο μέλλον με μία διακυβέρνηση και όσα καλά παρέχει μία τέτοια συμφωνία για την ανάδειξη της Ευρώπης σε αναγνωρίσιμη παγκόσμια δύναμη. Και τότε ήταν που ο δικός μας Υπουργός Προεδρείας κ. Έβερτ ζήτησε από τον προεδρεύοντα στην ΕΟΚ Πρόεδρο του Λουξεμβούργου να νομιμοποιήσει την ταυτότητα και σύμπτωση των προς ανατολάς ευρωπαϊκών συνόρων με αυτά της χώρας μας με την Τουρκία. Και τούτο διότι είναι αυτονόητο ότι, ένα Σύνταγμα αποκλείεται να μπορεί να ισχύσει αν δεν αναφέρονται σαφώς και τα όρια εντός των οποίων ισχύει.



    Ο Πρόεδρος του Λουξεμβούργου διαβεβαίωσε τον κ. Έβερτ ότι, θα επιληφθεί αμέσως του θέματος για να οριστικοποιηθεί και ο προς ανατολάς χάρτης της ευρωπαϊκής ενώσεως. Ατύχησεν όμως διότι, ακριβώς 2 ώρες, 120 μετρημένα λεπτά μετά από την διαβεβαίωση αυτή ακούσθηκε στεντόρεια η φωνή από την άλλη άκρη του Ατλαντικού με περιεχόμενο:



    - Κάτω τα χέρια από κείνη την περιοχή των συνόρων. Δηλαδή κάτω τα χέρια από το Αιγαίο, την θάλασσα της Ελλάδος.

    -

    Έτσι πλέον αρχίζει ο Γολγοθάς των μεγεθών στην εθνική μας οικονομία. Διότι μπορεί να φθάνουν μέχρι την κεντρική Ευρώπη τα δύσκολα της χώρας μας, αλλά άς μην νομίζει κανείς ότι, εκεί δεν ισχύει το γνωστό μας «δεν βαρυέσαι». Εμείς νάμαστε καλά, να παράγουμε να πουλάμε και να εξάγουμε και . . . πέρα βρέχει.



    Και πιο συγκεκριμένα. Αν δεν παράγουμε και δέν πουλήσουμε πρωτίστως μέσα στην Ευρώπη, που θα βρούμε καλύτερες αγορές; Και αν αγνοήσουμε ότι, η Ελλάδα αποτελεί την συνοριοφυλακή και την πρώτη ασφάλεια της Ευρώπης, αλλά η Τουρκία δεν σταματάει να την λοξοκοιτάζει, δεν βλάπτει να της πουλάμε όσα όπλα ζητάει έστω και με χρέος, που όμως ανεβάζει στα ύψη τα ποσοστά για τα οποία σήμερα γίνεται τόσος λόγος ενώ, αν και οι υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης συμμετείχαν στην άμυνα προς ανατολάς, τα ποσοστά αυτά θα μοιράζονταν σε όλες αλληλέγγυα.



    Και άς μην ισχυρισθεί κάποιος από τους ηγέτες-επιτηρητές μας ότι, είμαστε το ίδιο ασφαλείς με αυτούς, γιατί μόλις πριν από μερικούς μήνες οι Γερμανοί τουλάχιστον ένοιωσαν στο πετσί τους την τουρκική αναπνοή, όταν Ερντογκάν και Μπάϊκαλ έφθασαν στην Γερμανία για να «παρηγορήσουν» κάποιους δικούς τους μετά από φωτιά που έπιασαν οι κατοικίες τους και μερικές γυναίκες πυρπολή-θηκαν. 'Εννοιωσαν ότι, το πολύ προσκύνημα στα ανθρώπινα δικαιώματα κάνει τον χωριάτη ν'ανεβαίνει στο κρεββάτι και να διακηρύσσει στους υπνώτοντες Γερμανούς - συνήθεια μετά το Ολοκαύτωμα - ότι, οι Τούρκοι θα γεμίσουν την Γερμανία με τουρκικά σχολεία και πανεπιστήμια - σήμερα βρίσκονται εκεί περί τα 6.000.000 - μέχρις ότου ξύπνησαν και έστειλαν αμφοτέρους τους επισκέπτες στον αδόξαστο, προειδοποιώντας τους ότι, στην Γερμανία εσωτερική πολιτική κάνουν μόνον οι Γερμανοί.

    Δέν αποκλείεται σήμερα οι κεντροευρωπασίοι να ανέβλεψαν και επι τέλους με μερικά προχθεσινά ψηφίσματα της Κομισσιόν να «ρίχνουν στ'αυτιά» στους Τούρκους και να κάνουν τον Ερντογκάν να «γαυγίζει» τους πάντες.



    Μόνο η ανάλυση αυτή δεν θα έκανε πλήρη την διπλωματική αντιμετώπιση τους Γιωργάκη. Εννοείται εφ'όσον τον είχε ενημερώσει κάποιος σε βάθος. Γιατί, οι αριθμοί και τα ποσοστά στην δική μας οικονομία δεν δένουν μόνο με τους εξοπλισμούς αλλά και με την υποδοχή και συντήρηση των μεταναστών λαθραίων και νομίμων. Ήδη ξεπερνούν το 1.000.000, δηλαδή το 10% του ελληνικού πληθυσμού. Αν η στέγαση και η σίτιση των ανθρώπων αυτών δεν εξασφαλισθεί από τα ελληνικά αποθέματα ή και από κάποια εργασία, η μοίρα τους θα είναι αβέβαιη αλλά και προβληματική για την χώρα. Και ειδικά τώρα που στόχος των επιτηρητών είναι η παντοειδής μείωση κερδών και αποδοχών για την αύξηση της φορολογίας,



    Το χειρότερο δε στην μετανάστευση για την χώρα μας είναι ότι, συντηρείται από την γείτονα Τουρκία, η οποία γνωρίζει πολύ καλά το μέγεθος της ζημίας, που προκαλεί και με την ανοχή της Ε.Ε., η οποία το τελευταίο διάστημα με την γνωστή μας FRONTEX εδέησε - πάρα πολύ αργά βέβαια - να καταλάβει το και μέγεθος του θέματος. Την σημασία του θέματος θα την καταλάβαινε, αν η χώρα μας προωθούσε στην κεντρική Ευρώπη όλους αυτούς τους εισερχόμενους, αντί να τους αφήνει να καθιστούν τα κέντρα των ελληνικών πόλεων απροσπέλαστα.



    Με αυτά τα βάθρα των επιχειρημάτων θα μπορούσε η χώρα μας μέσω του Πρωθυπουργού να προετοιμάσει συζητήσεις, που, όπως φαίνεται από τον ξένο τύπο, δεν έγιναν. Γιατί ο μέν Παπανδρέου μάλλον είναι ανενημέρωτος οι δε ξένοι δεν θέλουν να ακούσουν και να παραδεχθούν την παντελή έλλειψη αλληλεγγύης από μέρους τους. 'Ετσι και μετά από την έλλειψη των θεμάτων αυτών στο τραπέζι των συζητήσεων έμενε η συζήτηση για την αριθμητική των οφειλομένων 300 εκατομμυρίων ευρώ που κατά στατιστικήν της Κομισσιόν αντιστοιχούν σε:



    Ύψος χρέους 112,6 % του ΑΕΠ

    'Ελλειμμα 12,7 % του ΑΕΠ

    Πρόβλεψη για ανάπτυξη στο 2009 1,1 % του ΑΕΠ και

    Αναλογία στο ΑΕΠ της ευρωζώνης 2,6 % του ΑΕΠ.



    ενώ η παραμυθολογία με στόχο την κάλυψη της κερδοσκοπικής επιθέσεως σε βάρος της χώρας μας αλλά και της τρομοκρατήσεως του λαού μας για χρεωκο-πία ελάχιστα ή καθόλου δεν αναφέρει, τι γίνεται παρα πέρα, διότι σε καμία περίπτωση δεν αρκούν τα ελλείμματα για να οδηγηθεί μία χώρα σε χρεωκοπία.



    'Ετσι, και όπως γράφει ο Δελάστικ στην εμπεριστατωμένη του έρευνα, παραβλέ-πονται όσα συμβαίνουν στις οικονομικές υπερδυνάμεις του πλανήτη - την ευρω-ζώνη, τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία. Και οι τρεις, ολόκληρη τη δεκαετία 2001 - 2010 (εννοείται ότι, για το 2010 υπάρχουν μόνο προβλέψεις) είχαν ελλείμματα και μόνο ελλείμματα και τα δέκα ανεξαιρέτως συνεχή χρόνια!

    Η ευρωζώνη 6,6% για το 2010 και 6,2% για το 2009, αλλά και 2,5% το 2002 ή 3% το 2003. Πολύ χειρότερη η κατάσταση στις ΗΠΑ: έλλειμμα 10% το 2010 και 12,5% το 2009 ή 5,9% το 2008. Επίσης 3,7% το 2002 και 4,8% το 2003.


    Στην Ιαπωνία απερίγραπτα χειρότερα τα πράγματα: έλλειμμα 8% το 2002 και επίσης 8% το 2003, αλλά και 5,8% το 2008 και 10,5% το 2009 ή 10,2% το 2010! Για ολόκληρη τη δεκαετία, τα ελλείμματα της Ιαπωνίας ήταν σαφώς χειρότερα από αυτά της Ελλάδας!


    Ναι, λένε κάποιοι, όμως η Ελλάδα δεν έχει μόνο υψηλά ελλείμματα έχει και υψηλό δημόσιο χρέος. Η Ιαπωνία να δείτε! Στο 135,4% (!) του ΑΕΠ της βρισκόταν το δημόσιο χρέος της ήδη από το 2000 και καθόλου δεν έχει μειωθεί στη διάρκεια της δεκαετίας. Αντιθέτως έχει εκτοξευθεί στο 197,2% (!), όταν το ελληνικό δημόσιο χρέος ήταν 112,6% το 2009 και εκτιμάται ότι θα φτάσει στο 125% το 2010.


    'Επειτα, ο περιορισμός της συζήτησης στο δημόσιο χρέος δεν επιτρέπει την πλήρη απεικόνιση της κατάστασης.


    Αν επεκτείνουμε την ανάλυση στο συνολικό χρέος κάθε χώρας (το σύνολο του ποσού δηλαδή που έχει δανειστεί το κράτος, οι επιχειρήσεις και οι ιδιώτες, άρα δημόσιο συν ιδιωτικό χρέος), η εικόνα αλλάζει εντυπωσιακά.


    Σύμφωνα με τα στοιχεία του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, το συνολικό χρέος της Ελλάδας είναι στο ύψος του 179% του ΑΕΠ. Εξαιρετικά υψηλό, μπορεί να νομίσει κανείς. Ισως, αλλά ο μέσος όρος της ΕΕ είναι... 175%! Ιδιο δηλαδή με της Ελλάδας.

    Στο συνολικό χρέος δε καθόλου «πρωταθλήτρια» της ευρωζώνης δεν είναι η Ελλάδα. Την ξεπερνούν η Ολλανδία (!) με 234%, η Ιρλανδία με 222%, το Βέλγιο με 219%, η Ισπανία με 207%, η Πορτογαλία με 197%, η Ιταλία με 194% και πάει λέγοντας.

    Εντυπωσιακά στοιχεία προκύπτουν επίσης όταν ασχοληθεί κανείς με το εξωτερικό χρέος μιας χώρας (πόσα χρωστούν δηλαδή το κράτος, οι επιχειρήσεις και οι ιδιώτες μιας χώρας σε ξένες τράπεζες, δεδομένου ότι πάντα ένα τμήμα του χρέους αναφέρεται σε τράπεζες της ίδιας της χώρας).


    Περιορίζοντας το δείγμα στις βαλλόμενες μεσογειακές χώρες (Ελλάδα, Πορτογαλία, Ισπανία) και στην Ιρλανδία, η οποία ως... χώρα-φούσκα του νεοφι-λελευθερισμού έχει συρρικνωμένο σχετικά δημόσιο χρέος αλλά αστρονομικό χρέος επιχειρήσεων και ιδιωτών, προκύπτει μια εντελώς διαφορετική κατάταξη αυτών των χωρών.



    Στο εξωτερικό χρέος, λοιπόν, διαπιστώνουμε ότι η Ιρλανδία χρωστάει στους ξένους το... 414% του ΑΕΠ της και η Πορτογαλία το 130% του δικού της ΑΕΠ.
    Σε σαφώς καλύτερη μοίρα βρίσκονται η Ελλάδα με 89,5% του ΑΕΠ και η Ισπανία με 80% βάσει των στοιχείων που δίνει η γερμανική εφημερίδα «Φράνκφουρτερ Αλγκεμάινε».

    Υπάρχουν κι άλλες χώρες της ευρωζώνης, λοιπόν, που στην πραγματικότητα χρωστούν περισσότερα στις τράπεζες ή στους ξένους από την Ελλάδα.



    Συμπερασματικά λοιπον


    Εξι χώρες της ευρωζώνης τουλάχιστον με επικεφαλής την Ολλανδία και το Βέλγιο, έχουν συνολικό χρέος (δημόσιο και ιδιωτικό) μεγαλύτερο από αυτό της Ελλάδας! Δέκα ολόκληρα χρόνια η Ιαπωνία έχει δημόσιο χρέος τρομερά μεγαλύ-τερο από αυτό της Ελλάδας και παράλληλα την ίδια δεκαετία έχει ελλείμματα κατά μέσο όρο πολύ χειρότερα από τα ελληνικά!


    Ο κατά κεφαλήν εξωτερικός δανεισμός της Ιρλανδίας είναι σχεδόν οκταπλάσιος (!) από της Ελλάδας. Το γεγονός ότι για καμιά από αυτές τις χώρες δεν λένε ότι χρεοκοπεί (πολύ σωστά, άλλωστε), ενώ το λένε για την Ελλάδα (εντελώς αβάσιμα), αποδεικνύει ότι η χώρα μας βρίσκεται στο επίκεντρο πολιτικών και κερδοσκοπικών επιθέσεων.



    Και απομένει το επίκαιρο κρίσιμο ερώτημα



    Σε ποιά απο όλες αυτές τις χώρες επεβλήθη έλεγχος, επιτήρηση και επίβλεψη; Και αν επεβλήθη, ποια χώρα τον δέχθηκε;



    Και γιατί μόνο στην Ελλάδα; Και γιατί την δέχθηκε ο Πρωθυπουργός μας αναντίρρητα και μάλιστα με την προσθήκη του ΔΝΤ την στιγμή που



    ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ



    να μην γνωρίζει ότι, το χρέος για το οποίο βάλλεται η χώρα μας, δεν μπορεί με τίποτε να δημιουργήθηκε χωρίς αντίκρυσμα και μάλιστα στο πολλαπλάσιο, το οποίο σίγουρα οι δανειστές μας γνωρίζουν καλύτερα από εμάς. To ίδιο καλά γνώριζαν και οι αρμόδιοι και υπεύθυνοι δανειζόμενοι. Αποκλείεται λοιπόν ο κύριος Πρωθυπουργός μας να μην στηρίζει - με τις πλάτες μας, όπως λέει - τους δανειστές μας ή κερδοσκόπους, καθώς δεν πρόλαβε να ανεβεί στην Πρωθυπουργία και έπεσαν επάνω μας λυτοί και δεμένοι να μας εξοντώσουν.



    Πώς θα τον πιστεύει πλέον ο Έλληνας για όσα του λέει κατάμουτρα, καθώς θα αντιλαμβάνεται όλο και περισσότερο ότι, δουλεύει όχι γι'αυτόν, αλλά για τα συμφέροντα που επιχειρούν την οικονομική μας υποδούλωση και εξόντωση;. Γιατί είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της Ελλάδος που Πρωθυπουργός τολμά να λέει ότι παραδίδουμε εθνική μας κυριαρχία χωρίς ούτε μία ντουφεκιά.

    PELIAS

  28. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 12/02/2010 19:57:29

    Το χρέος της Ελλάδας αντιστοιχεί περίπου στο 2,5% του συνολικού χρέους της ευρωζώνης, γ αυτό είναι τουλάχιστον εξοργιστικός ο προσανατολισμός της νομισματικής πολιτικής, επιβάλουν στον Έλληνα μέτρα χωρίς καμιά αναπτυξιακή προοπτική, χωρίς δημόσιες επενδύσεις, τα οποία έρχονται σε αντίθεση ( για παράδειγμα αύξηση του φόρου στα καύσιμα) με έναν από τους βασικούς άξονες της εε, τη σταθερότητα των τιμών
    επειδή είναι σίγουρο ότι μέσα στους επόμενους μήνες η κατάσταση που διαμορφώνεται στη χώρα θα οδηγήσει σε άνοδο του πληθωρισμού. και σε περαιτέρω επιβράδυνση την ήδη επιβαρυμένη οικονομία.


    Ένα πράγμα που δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το άρθρο 101, παράγραφος 1, της Συνθήκης ΕΚ προβλέπει ότι απαγορεύονται οι
    υπεραναλήψεις ή οποιουδήποτε άλλου είδους πιστωτικές διευκολύνσεις από τις κεντρικές τράπεζες των κρατών μελών προς τις κεντρικές κυβερνήσεις ή η απευθείας αγορά χρεογράφων του δημόσιου τομέα

  29. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 12/02/2010 20:09:29

    Γιατί στην ουσία με τον τρόπο αυτόν η κεντρικές τράπεζες θα είναι σαν να τυπώνουν χρήμα. Θα ρίξουν περισσότερο χρήμα στην αγορά από όσο παράγει από μόνη της η οικονομία, θα αυξήσουν δηλαδή τεχνητά τη νομισματική κυκλοφορία, πράγμα που θα έχει ως άμεση συνέπεια τη μείωση της πραγματικής αξίας του κυκλοφορούντος χρήματος (διότι σύμφωνα με βασικό νόμο της οικονομίας, η αξία του χρήματος παραμένει σταθερή, ασχέτως του πόσα νομίσματα τυπώνεις - αν έχεις σήμερα, έστω, 1.000.000.000 ευρώ να κυκλοφορεί και αύριο τυπώσεις 200.000.000 ακόμα και πας στα 1.200.000.000, αυτά τα 1.200.000.000 θα αξίζουν όσο το 1.000.000.000) και τη δημιουργία πληθωρισμού. Στο παράδειγμα της παρένθεσης, θα είχες αυτομάτως πληθωρισμό 20% και για να βρούμε την αξία του ενός ευρώ μετά την τύπωση χρήματος θα έπρεπε να αποπληθωρίσουμε με βάση την αύξηση της νομισματικής κυκλοφορίας (δεν είμαι τώρα πρόχειρος για το πώς ακριβώς γίνεται).

    Αν τώρα οι κεντρικές τράπεζες, που έχουν αρμοδιότητα την παραγωγή του χρήματος και θεωρητικά μπορούν να έχουν απεριόριστο χρήμα στη διάθεσή τους, αρχίσουν να κάνουν πιστωτικές διευκολύνσεις στο κράτος, που δεν είναι από "δικό του", κρατικό δηλαδή χρήμα, αυτό θα σημαίνει ότι το κράτος θα αποκτήσει χρήμα επιπλέον από το υπάρχον, με αποτέλεσμα τη δημιουργία πληθωρισμού με μηχανισμό παρόμοιο όπως στην περίπτωση του τυπώματος χρήματος. Άσε που στο τέλος μπορεί και να το τυπώσει πραγματικά το χρήμα που της ζητάει το κράτος, αν δεν της φτάνουν τα διαθέσιμα της κεντρικής τράπεζας.

  30. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 12/02/2010 20:22:13

    δλδη, είναι πιο λογικό το κράτος να δανείζεται στην αγορά με επιτόκιο 6,5% παρά να παρέχεται από την κεντρική τράπεζα ταμειακή διευκόλυνση ή φθηνός δανεισμός;
    πως όμως ένα κράτος θα έχει έσοδα όταν δεν μπαίνει στην διαδικασία των δημοσιών επενδύσεων, όταν δεν έχει έσοδα από κρατικές επιχειρήσεις, όταν δεν εκμεταλλεύεται το φυσικό πλούτο της χώρας κτλ; μπορεί μόνο με τη φορολογία να ανταπεξέλθει στα προβλεπτά και απρόβλεπτα έξοδα; .
    στην ουσία σήμερα το ελληνικό κράτος είναι ένας μικρός περιφερικός δήμος που περιμένει να τα βγάλει πέρα με την κρατική επιχορήγηση!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ o βουνισιος 12/02/2010 20:26:28

      Είπαμε ότι δεν είναι ταμειακή διευκόλυνση ούτε δανεισμός. Είναι δημιουργία χρήματος, όταν το δίνεις στο κράτος. Ναι, είναι πιο λογικό να δανείζεται με επιτόκιο 6,5%. Αν άρχιζε να δανείζεται από την Κεντρική Τράπεζα, ξέρεις που θα πήγαινε το 6,5%; Θα μας φαινόταν ονειρεμένο χαμηλό επιτόκιο! Θα ανέβαιναν οι πληθωριστικές προσδοκίες και θα ζητούσαν όλοι να πάρουν και πριμ επιτοκίου για το μελλοντικό πληθωρισμό. Ας μην μιλήσουμε για την επιπλέον καταστροφή που θα έφερνε η ολοσχερής κατάρρευση της εμπιστοσύνης στη δυνατότητα διαχείρισης της κρίσης με συμβατικά μέσα.

      Οι εύκολες λύσεις πληρώνονται πανάκριβα στο μέλλον. Ας θυμηθούμε τον Ηρακλή. Ο δρόμος της Αρετής ήταν δύσκολος στην αρχή και εύκολος μετά, ενώ ο δρόμος της Κακίας ήταν εύκολος στην αρχή και πολύ πολύ δύσκολος στο τέλος. Τέτοιος είναι και ο δρόμος της νομισματικής χρηματοδότησης.

  31. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 12/02/2010 20:40:22

    η αύξηση του επιπέδου των τιμών οδηγεί μείωση της αγοραστικής δύναμης του χρήματος
    η αύξηση της προσφοράς χρήματος οδηγεί σε αύξηση της κατανάλωσης, αυτό όμως δεν σημαίνει αυτόματα ότι το χρήμα θα χάσει την αξία του; αύξηση του φυσικού όγκου του χρήματος στην οικονομία δημιουργεί πληθωρισμό ή δεν είναι έτσι;
    αν αύριο κερδίσεις μια μεγάλη κληρονομιά σημαίνει ότι το χρήμα θα χάσει την αξία του; τα χρήματα αυτά προΰπαρχαν στην οικονομία αυτό συμβαίνει μόνο σε περίπτωση υπερπληθωρισμού.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ o βουνισιος 12/02/2010 21:26:02

      Η κληρονομιά είναι άσχετη, ακριβώς για το λόγο που λες, τα χρήματα προϋπήρχαν στην οικονομία και απλώς πλουτίζουν εσένα.

      Η αύξηση του επιπέδου τιμών μπορεί να έχει πολλές αιτίες. Αν η αύξηση της προσφοράς χρήματος συμβαδίζει με την αύξηση της παραγωγικότητας της οικονομίας, τότε μπορεί και να μην έχεις καθόλου πληθωρισμό, αλλά και να έχεις ακόμη και αρνητικό πληθωρισμό, εάν αυξάνεται η παραγωγικότητα περισσότερο από την προσφορά χρήματος (θεωρητικό ενδεχόμενο μόνον, δεν συμβαίνει στην πράξη).

      Για να το πούμε με ένα παράδειγμα, η χρήση κινητών τηλεφώνων που μας έδωσε τη δυνατότητα να τελειώνουμε τις δουλειές μας στο δρόμο ή στο αυτοκίνητο ή στο σπίτι, αύξησε πάρα πολύ την παγκόσμια παραγωγικότητα. Εκεί που κάποτε κάναμε τρεις δουλειές σε μια μέρα, τώρα κάνουμε δέκα, επειδή μας δίνει τη δυνατότητα το κινητό τηλέφωνο. Αντίστοιχα αυξάνει την παραγωγικότητα ένας καινούργιος δρόμος, μια καινοτομία στην παραγωγή, μια αύξηση στην αποδοτικότητα του εργατικού δυναμικού, λόγω π.χ. αύξησης του επιπέδου μόρφωσης κλπ.

      Αν τώρα ο κόσμος κερδίσει πολλά λεφτά, περισσότερα από όσα δικαιολογεί η αύξηση της παραγωγικότητας, τότε αρχίζει να αυξάνεται η προσφορά χρήματος και αυτό πιέζει τις τιμές προς τα πάνω, για το λόγο ότι σου λέει ο άλλος, κύριοι, αφού υπάρχουν λεφτά, ας επωφεληθώ κι εγώ. Ο μηχανισμός ανόδου των τιμών είναι κάτι παρόμοιο με αυτό που συνέβη στο χωριό των Γαλατών στην "κατοικία των θεών", όπου η τιμή του ψαριού ανέβηκε επειδή ήρθαν οι Ρωμαίοι στην τοπική, απομονωμένη κατοικία και έφεραν επιπλέον χρήμα (αύξηση της προσφοράς χρήματος).

      Αν η ΤτΕ αυξήσει την προσφορά χρήματος μέσω νομισματικής χρηματοδότησης της οικονομίας, τότε στην ουσία κλέβει από την τσέπη όλων και βάζει τα λεφτά στην τσέπη του κράτους. Γιατί; Αν έχουμε κυκλοφορία 10 και ξαφνικά γίνει 12, και τα 2 πάνε στην τσέπη του κράτους, τότε τα αρχικά 10 θα έχουν τα 10/12 της αξίας τους και τα 2 επίσης θα έχουν τα 10/12 της αξίας τους, αλλά τα 2 (έστω και με μειωμένη αξία) θα είναι ολόκληρη στην τσέπη του κράτους, ενώ τα 10 (όσα είναι στη δική μας τσέπη και όχι του κράτους), χωρίς να αυξηθούν ποσοτικά, θα παραμείνουν στη δική μας τσέπη με αξία 10/12 της αρχικής.

      Αν υποθέσουμε δηλαδή ότι από το συνολικό χρήμα το κράτος είχε 3 κι εμείς 7, μετά τη νομισματική χρηματοδότηση του κράτους, το κράτος θα έχει 3+2=5 κι εμείς θα έχουμε πάντοτε τα 7 που είχαμε. Το κράτος όμως θα έχει 5x10/12=4,166 (αρχική, αποπληθωρισμένη αξία), ενώ εμείς θα έχουμε 7x10/12=5,833 (επίσης αποπληθωρισμένη αξία). Δηλαδή το αρχικό χρήμα 3 - 7 που υπήρχε στις τσέπες μας και στη τσέπη του κράτους έγινε 4,166 - 5,833. Τελικά δηλαδή είναι μια μορφή κρυφής φορολόγησης ο πληθωρισμός αυτός, που μειώνει την αξία του χρήματος στις τσέπες μας και τη δίνει στο κράτος. Στο παράδειγμα, το κράτος μας πήρε 1,166 των χρημάτων από τα 7 συνολικά που είχαμε, δηλαδή 16,66% της ποσότητας χρήματος που είχαμε με διάφορους τρόπους στην τσέπη μας. Σαν να επέβαλε δηλαδή γενικό φόρο 16,66% σε όλα περιουσιακά στοιχεία της χώρας.

      Επειδή αυτό συμβαίνει σε όλα τα άμεσα ρευστοποιήσιμα περιουσιακά στοιχεία, οι επενδυτές απεχθάνονται τον πληθωρισμό και τρέχουν μακριά. Γι' αυτό θα την πληρώσεις πολύ ακριβά τη νομισματική χρηματοδότηση και γι' αυτό οι Γερμανοί επέβαλαν τη γενική απαγόρευσή της, για να μη σκεφτεί κανένας να κάνει τη βλακεία και προστρέξει σε αυτήν και τους χαλάσει τη σταθερότητα που τόσο ωραία απολάμβαναν με το μάρκο που ήταν απαλλαγμένη από αυτές τις αμαρτίες της κρατικής βουλιμίας για χρήμα.

      Αυτά τα ολίγα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ o βουνισιος 12/02/2010 21:31:13

      Να συμπληρώσω ότι η "Κατοικία των θεών" είναι ένα από τα Αστερίξ του Goscinny. Κατά λάθος έγραψα "απομονωμένη κατοικία", εννοούσα, απομονωμένη κοινωνία.

  32. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 12/02/2010 21:51:03

    Συμπέρασμα:
    To κράτος πρέπει να βελτιώσει την παραγωγικότητα του και να γίνει ανταγωνιστικό για να έχει έσοδα, δλδη οικονομικό κεφάλαιο χωρίς να δανείζεται. με τον τρόπο αυτό θα συμβάλει στην επιτάχυνση του ρυθμού ανόδου του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος χωρίς να διακυβεύεται η σταθερότητα των τιμών.
    -Γιατί όμως το ελληνικό κράτος πούλησε όλες τις δημόσιες επιχειρήσεις που μπορούσαν να φέρουν κέρδη στα ταμεία του;
    ποιο ήταν το όφελος ( από την πώληση) του πραγματικού ιδιοκτήτη τους, δλδη του πολίτη; από τη στιγμή που το κράτος συνεχίζει να έχει σοβαρά οικονομικά προβλήματα!

  33. Orestios avatar
    Orestios 12/02/2010 22:37:35

    Με την τετελεσμένη παραβίαση του Συντάγματος επιχειρείται η κατάληση της δημοκρατίας και η εγκαθίδριση ενός ολοκληρωτικού σοσιαλιστικού και φασιστικού καθεστώτος.
    Όμως το καλό είναι πως η παραβίαση του Συντάγματος από το GAP μας απελευθερώνει από τις όποιες τύψεις για την μη τήρησή του από εμάς.
    Ο ρυθμιστής είναι απών άλλωστε.
    Φίλες και φίλοι, η χώρα δεν έχει σύνταγμα, ούτε προστάτες αυτού, και κανείς νόμος δεν ισχύει.

    • donaE avatar
      donaE @ Orestios 12/02/2010 22:40:49

      Ορεστιε,δεν συμβαινει κατι καινουργιο.Το μονον νεο ειναι που μας το ανακοινωνει κιολας ο πρωθυπουργος.
      Για αυτο ακουγεται τρομακτικο.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 12/02/2010 22:56:12

      Συμφωνώ.
      Δεν είναι όμως ειρωνικό αλλά και κωμικοτραγικό μαζί? Η Δημοκρατία τελείωσε από την "μεγάλη δημοκρατική (φασιστική) παράταξη".
      Το Σύνταγμα δεν ισχύει πια και όλα παίζονται. Αυτό το γεγονός είναι που μάλλον θα απελευθερώσει τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου. Για να δούμε. Πόσο ικανές είναι να απελευθερωθούν οι δυνάμεις αυτές, μετά από τόσα χρόνια τρυφηλής ζωής.

  34. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 12/02/2010 22:43:27

    Νομίζω ότι βρήκα γιατί μιλάει ο ΓΑΠ συνέχεια για εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας. Γιατί θέλει να πάρουν όλα τα σκληρά μέτρα οι ξένοι για να μην φθαρεί ο ίδιος, εκχωρώντας τους στην ουσία τη διακυβέρνηση της χώρας.

    Δεν του βγήκε αυτό χθες στις Βρυξέλλες και τα μέτρα τώρα θα αναγκαστεί να τα πάρει ο ίδιος. Επίσης, δεν του έδωσαν και λεφτά. Το παιχνίδι "εκχώρησης της εθνικής κυριαρχίας" που ο ίδιος σχεδίασε αποτυγχάνει σχεδόν κατά λάθος (δηλαδή, δεν είναι ικανός ούτε να μας ξεπουλήσει!) και τώρα θα την πληρώσει αυτός για όλα.

    Οι ξένοι δεν είναι τόσο χαζοί σαν τους Νεοδημοκράτες να φορτωθούν αυτοί το πολιτικό κόστος από τα μέτρα που θα πάρει ή δεν θα πάρει ο ΓΑΠ.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 12/02/2010 23:04:46

      Κι αυτό παίζει. Όπως επί Σημίτη. Τότε έλεγαν πως τα μέτρα δεν ληταν απόφαση του ΠΑΣΟΚ. Αλλά τώρα τζίφος. Τα μέτρα είναι μέτρα ΠΑΣΟΚ και αυτό είναι η πραγματικότητα. Μετά την αδικαιολόγητη καθυστέρηση, την απουσία σχεδίου, τον φθηνό λαϊκισμό για την υφαρπαγή της εξουσίας, έρχεται η ώρα της πληρωμής. Οι επικίνδυνοι άνθρωποι όμως δεν διστάζουν να καταλύσουν το Σύνταγμα προκειμένου να κρατηθούν στην εξουσία για να γράψουν στο βιογραφικό τους τον ελάχιστο προαπαιτούμενο χρόνο πρωθυπουργίας για να μεταπιδήσουν στο εξωτερικό.
      Καταστρέψτε το αεροδρόμιο για να μη φύγει βράδυ. Ας παραδωθεί στο λαό για να δικαστεί.

  35. gap-goup avatar
    gap-goup 12/02/2010 23:38:30

    Βγαζει ματια το τι παιζει τοσο καιρο.
    Οι κακοι ευρωπαιοι,ειδικα οι φασιστες γερμανοι τον πιεζουν για σκληρα μετρα,και αυτος αντιστεκεται.
    Τα καναλια καθε μερα οργιαζουν για τις πιεσεις που δεχεται το παιδι,
    Οι ευρωπαιοι μας ζητουν τουτο και το αλλο,και θα απαιτησουν και αλλα...
    αυτος δεν θελει..αλλα αναγκαζεται..να ενδωση.
    Εχει στηθει ενα εξυπνο επικοινωνιακο παιγνιδι,τελικα ο γαπ,ειναι πιο εξυπνος απο οτι νομιζουμε..

  36. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 13/02/2010 01:39:54

    από τον radical desire που το έγραψε στο βλέμμα του Ξυδάκη και το αναλύει στο μπλογκ του:

    This is the way Greece ends. Not with a bang, but with a whimper

    (προσωπικά δεν θέλω να προσθέσω ούτε μια λέξη άλλη)

  37. στ. τακης avatar
    στ. τακης 13/02/2010 17:34:15

    ΑΥΤΗ Η ΕΥΡΩΠΗ ΓΕΜΙΣΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ.

  38. akyros avatar
    akyros 14/02/2010 22:24:18

    AΛHTEΣ! TIΠOTE AΛΛO! KAI ΣHMEPA EPΧONTAI NA ΣYNEΧIΣOYN KAI NA EΠANAΛABOYN!
    O KATHΦOPOΣ THΣ EΛΛAΔOΣ ΠHPE THN TEΛIKH TPOΧIA AΠO THN ΠPΩTH MEPA ΠOY O ΣHMITHΣ ANEΛABE THN EΞOYΣIA!
    IMIA, OTΣAΛAN, ΣYMMETOΧH ΣTO EKΓΛHMA THΣ ΓIOYΓKOΣΛAYIAΣ, ΧPHMATΙΣTHPIO, AΦEΛΛHNIΣMOΣ, EΠIBOΛH TAYTOTHTΩN, EKΠOIHΣH EΘNIKOY ΠΛOYTOY, Πωληση χρυσου,ENTAΞH ME ΦTIAΓMENA ΣTOIΧEIA ΣTH ZΩNH TOY EYPΩ, ΠPOKΛHTIKH ΠOΛYΔAΠANH MIZOΦOPA ΔIEΞAΓΩΓH OΛYMΠIAKΩN AΓΩNΩN, AΔIΦOPIA ΓIA TO MAKEΔONIKO, AΦEΛΛHNOΠOIHΣH THΣ EKΠAIΔEYΣHΣ KAI AΛΛA ΩN OYK EΣTI APΘMOΣ!
    TΩPA, META THN ΠAPENΘEΣH TOY ΦANTAPOY ΠOY ΣE MIA NYΧTA EΓINE APΓHΓOΣ ΣTPATOY, HPΘE H ΩPA THΣ TEΛIKHΣ ΠPAΞHΣ TOY ΔPAMATOΣ!
    O ΦAΛAKPOΣ ως BEΓΓOΣ, ΣE KATAΣTAΣH ΣΦONTYΛA ! ΓYPΩ ΓYPΩ TPEΧEI KAI σταματημό δεν έχει! ΔΕν προΦTANEI!
    Πρωτα να μετονομασει υπουργεια, μετα να καταργήσει, μετα να συναντησει τον Ερντογαν, μετα στις Πρεσπες για διαβούλευση, μετα να γραψει γραμματα, κι οταν ειδε πως δεν εφτανε το πακετο, να και το Μεταναστευτικο με παροχη ιθαγενειας στους ... Ανιθαγενεις Αλβανους, Ρουμανους, Βουλγαρους Σκοπιανους και ....ομοπολιτισμικοους μουσουλμανους!
    Τελικα του κατηφορου ο δρομος δεν εχει σταματημο ουτ' ανηφόρα !

    • Orestios avatar
      Orestios @ akyros 14/02/2010 22:40:47

      Οι ολυμπιακοί ήταν "όραμα" του GAP. Πλήρωνε τα οράματα τώρα.

  39. στ. τακης avatar
    στ. τακης 15/02/2010 10:12:17

    ΙΘΑΓΕΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΟΝΟΣ ΨΑΧΝΕΙ.
    ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.