#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/07/2011 19:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αντισταθείτε...



Μετά το πετσόκομμα των μισθών των Δημοσίων Υπαλλήλων, τη μείωση των συντάξεων, τη σφαγή στον ιδιωτικό τομέα, τη «μεταρρύθμιση» στις ΔΕΚΟ κλπ., σειρά έχουν τα ελευθέρια επαγγέλματα. Κλειστά-ανοιχτά (ορθάνοιχτα τα περισσότερα) τα ονοματίσαμε όλα «κλειστά», ώστε να χρειάζονται τάχατες «απελευθέρωση». Που, τελικά, έχει έναν και μόνον κοινό παρονομαστή: Την εξόντωση και των ελεύθερων επαγγελματιών μετά την δραματική μείωση των αμοιβών στους κάθε είδους μισθωτούς.

 

-          Στους δικηγόρους υποτίθεται ότι διατηρούνται οι παλιές ελάχιστες αμοιβές ως «νόμιμες αμοιβές». Όμως, με την πρωτοφανή προϋπόθεση που θέτει το σχέδιο του νόμου, η τυχόν διαφοροποίηση από τις πρώην «ελάχιστες» αμοιβές, να στηρίζεται σε έγγραφη συμφωνία, ο καθένας καταλαβαίνει ότι οι πρώην ελάχιστες αμοιβές γίνονται στην ουσία… μέγιστες!

-          Στους φαρμακοποιούς, η κυβέρνηση μας λέει ότι πρέπει να αυξηθούν τα φαρμακεία ανά κάτοικο, αλλά και ταυτόχρονα να… μειωθεί ο αριθμός τους! Να μειωθεί το ποσοστό κέρδος τους και ταυτόχρονα να επιτραπεί να γίνονται φαρμακοποιοί ακόμη και… μη φαρμακοποιοί! Με λίγα λόγια, να εξοντωθούν πρώτα κάμποσα φαρμακεία από τα χαμηλά κέρδη και τον ανελέητο ανταγωνισμό και όσα επιβιώσουν να τα αλώσουν οι πολυεθνικές.

-          Στους μηχανικούς, η Επιτροπή Ανταγωνισμού, η ίδια που κάνει τα στραβά μάτια στις διαφορές τιμές 500% από το χωράφι ως το ράφι και στις διπλάσιες και τριπλάσιες τιμές των ίδιων προϊόντων σε σχέση με τις ανεπτυγμένες χώρες της Δυτικής Ευρώπης, η ίδια που επιτρέπει το αδυσώπητο ολιγοπώλιο στην αγορά πετρελαιοειδών, θυμήθηκε ξαφνικά ότι οι κατάλογοι ενδεικτικών τιμών του Τ.Ε.Ε. είναι… εναρμονισμένη πρακτική και επέβαλε πρόστιμο! Άντε, να φτωχαίνουν και οι μηχανικοί.

-          Στους συμβολαιογράφους, η κυβέρνηση κατάλαβε μετά από πολύ προσπάθεια (;) το προφανές, ότι το επάγγελμα αυτό (το μόνο πραγματικά κλειστό) δεν γίνεται παρά να… παραμείνει κλειστό! Επειδή όμως η κυβέρνησή μας είναι πολύ φιλολαϊκή, αποφάσισε, η μόνη αλλαγή που θα υποστούν θα είναι να τους μειώσει κι αυτούς τις αμοιβές! Στην ψύχρα και χωρίς δικαιολογίες.

-          Στους ταξιτζήδες, η άναρχη απελευθέρωση που προωθεί ο Ραγκούσης θα ωφελήσει μεγάλες εταιρείες και μόνο. Και γι αυτό δεν θέλει πληθυσμιακά κριτήρια που ισχύουν παντού, σε όλες τις μεγάλες πόλεις. Χωρίς πληθυσμιακά κριτήρια οι εταιρείες θα είναι σε θέση να αγοράσουν μεγάλο αριθμό αδειών, να προσλάβουν οδηγούς με μισθούς Βουλγαρίας( μετανάστες, εξαθλιωμένους ανέργους) και να αρχίσουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό.

 

Κοινός παρονομαστής των αλλαγών: Η μείωση των εισοδημάτων όλων των ελευθέρων επαγγελματιών. Η σύνθλιψη της μεσαίας τάξης.

Όσο κι αν προσπαθήσει να πείσει η κυβέρνηση ότι αυτό γίνεται για λόγους «φιλολαϊκότητας» και, όσο και αν τη βοηθάει σε αυτό η μεταπολιτευτική σοσιαλιστική οικονομική μας παιδεία, είναι φανερό ότι και το υποτιθέμενο «άνοιγμα» των επαγγελμάτων είναι μέρος του γενικότερου σχεδίου «εσωτερικής υποτίμησης» της ελληνικής οικονομίας.

Με μία κουβέντα: Πρέπει να γίνουν και οι ελεύθεροι επαγγελματίες φτωχότεροι…

Στην πολιτική τεράστια αξία έχουν οι συμβολισμοί. Πώς στο καλό τα καταφέραμε, ως κοινωνία, να λειτουργήσουν εδώ όλοι οι συμβολισμοί εις βάρος μας; Πρώτα οι Δημόσιοι Υπάλληλοι ήταν χαραμοφάηδες. Τώρα τους είπαμε και «κοπρίτες». Μετά οι ιδιωτικοί υπάλληλοι αύξαναν υπερβολικά το κόστος εργασίας. Ενδιαμέσως οι συνταξιούχοι οδηγούσαν σε κατάρρευση το ασφαλιστικό σύστημα. Οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ ήταν υπερπρονομιούχοι. Οι περιπτεράδες έβγαζαν υπερβολικά μεγάλο ποσοστό κέρδους από τα τσιγάρα – τι κακό κι αυτό. Οι μεταφορείς ήταν μια αισχρή συντεχνία. Και τα ελευθέρα επαγγέλματα στο σύνολό τους «κλειστά»!

Με το «άνοιγμα» των δήθεν «κλειστών» ελευθέριων επαγγελμάτων, ζούμε την τελευταία πράξη του ελληνικού δράματος. Η οποία δεν περιέχει μόνο τη σκόπιμη φτώχυνση της έως σήμερα κραταιάς τάξης των ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά παράλληλα και την αναδιανομή της οικονομικής τους πίτας υπέρ των πολυεθνικών του κάθε κλάδου.

Όταν ο έως πρότινος ισχυρότερος αγωνιστικά και συνδικαλιστικά κλάδος των φορτηγατζήδων δέχθηκε την ισχυρότερη επίθεση από όλες, προβλέπαμε ότι η τάξη εκείνη ήταν ζωτική γραμμή άμυνας της κοινωνίας απέναντι στην κυβέρνηση Παπανδρέου. Η πρόβλεψη εκείνη δικαιώθηκε. Οι φορτηγατζήδες ηττήθηκαν και η επίθεση εναντίον της υπόλοιπης κοινωνίας συνεχίστηκε απρόσκοπτα.

 

Σήμερα, το δήθεν «άνοιγμα» ορθάνοιχτων ήδη επαγγελμάτων είναι η τελευταία γραμμή άμυνας της κοινωνίας. Κραταιοί κλάδοι της ιδιωτικής οικονομίας, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής μεσαίας τάξης και που, αν πέσουν, το έργο της κυβέρνησης Παπανδρέου θα έχει στην ουσία ολοκληρωθεί. Η «εσωτερική υποτίμηση» του κυρίου Τρισέ, η φτώχυνσή μας, θα έχει δρομολογηθεί σχεδόν αμετάκλητα. Και ο ΓΑΠ θα μπορεί να πάει ως «θριαμβευτής» σε πρόωρες εκλογές, έχοντας δρομολογήσει τη διάλυση της μεσαίας τάξης, τη συνολική υπαλληλοποίηση της κοινωνίας και την παράδοση και των τελευταίων ανεξάρτητων οικονομικών κλάδων στις πολυεθνικές.

Μια μικρή ελπίδα να αποτύχουν ειδικά στο θέμα των «κλειστών» επαγγελμάτων, είναι η πολιτική ισχύς των ελευθέρων επαγγελματιών. Θα αποδειχθεί αρκετή;

Το πρόβλημα είναι όμως αλλού: Όσο δεν βγαίνει ο φαρμακοποιός αντάμα με το φορτηγατζή, ο δικηγόρος με τον υπάλληλο των ΔΕΚΟ και ο συνταξιούχος με το μηχανικό να συνειδητοποιήσουν το κοινό συμφέρον όλων στην άμεση ανατροπή αυτής της κυβέρνησης, τόσο θα μπορεί η κυβέρνηση να αξιοποιεί τις όποιες αντιπαθείς πτυχές τής κάθε επαγγελματικής τάξης, προκειμένου να μας στρέφει τον έναν εναντίον του άλλου.

Και όσο καθόμαστε σαν τα στουρνάρια να τρώμε το παραμύθι ότι οι αλλαγές αυτές είναι δήθεν «νομοτελειακές», τόσο θα καθόμαστε όλοι απογοητευμένοι να κοιτάμε το τάχατες «αναπόφευκτο» να έρχεται.

Η νίκη και η ήττα είναι μέσα στο μυαλό μας. «Αναπόφευκτη» είναι μόνον η ήττα που έχουμε αποδεχθεί ως τέτοια στο μυαλό μας. Τότε μόνον έρχεται «νομοτελειακά». Και παιχνίδι αυτό είναι φανερό ότι το ξέρουν πολύ καλά.

Όμως υπάρχει ένα βασικό σημείο στο οποίο μπορεί να χάσουν:

Αν εμείς, όλοι μαζί, αποφασίσουμε να αντισταθούμε. Ο καθένας μόνος του και όλοι μαζί, ο καθένας για λογαριασμό όλων.

 

Ας αντιστρέψουμε λοιπόν τον κοινωνικό αυτοματισμό της κυβέρνησης και ας καταλάβουμε ότι, εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα, η νίκη οποιασδήποτε τάξης θα είναι νίκη όλων μας. Μία και μόνον δική μας νίκη, θα σημαίνει την οριστική δική τους ήττα. Μία και μόνον νίκη, θα αποδείξει ότι η μπλόφα της «τέταρτης δόσης» που «διαφορετικά δεν θα δοθεί», δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία καλοστημένη μπλόφα.

Και τότε θα είναι πραγματικά τελειωμένοι… Τότε το κόλπο θα έχει αποκαλυφθεί και δεν τους σώζει κανένας.

Να σταθούμε λοιπόν στο πλευρά «προνομιούχων»; Ναι. Διότι «προνομιούχοι», υποψήφιοι προς οικονομική εξόντωση από την τρόικα, είμαστε πια όλοι μας. Καιρός να το καταλάβουμε, επιτέλους…

(Ένα πάντα επίκαιρο άρθρο του Επώνυμου)

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ignoramus avatar
    Ignoramus 30/07/2011 19:51:41

    Στους παπάδες και στους δεσπότες πότε θα βαλει χέρι ο ΓΑΠ; Γιατι τους αφήνει στην απεξω; Ως πότε θα πληρονουμε τους μισθούς τους και τα τυχερά τους;
    Αν η εκλησία έδινε ότι έφαγε δεν θα είχαμε δημοσιονομικά προβληματα σήμερα.

    • Αρράκις الراقص avatar
      Αρράκις الراقص @ Ignoramus 30/07/2011 20:20:12

      Επιβεβαιώνεις το όνομά σου

      • Μήτσος avatar
        Μήτσος @ Αρράκις الراقص 02/08/2011 08:49:39

        Χορευτής;

    • boanerges avatar
      boanerges @ Ignoramus 30/07/2011 20:25:48

      Άσε και κανα παγκάρι της Εκκλησίας mr Ignoramus να υπάρχει. Ίσως χρειαστούμε να τρώμε στα σισσίτια της σε ευρεία κλίμακα σε λίγο. Αν τα φάνε και αυτά τα μεγαλολαμόγια που καλείς να βάλουν χέρι στην Εκκλησία, δεν θα μείνει ψίχουλο για το λαό.
      Άσε που έχουν δεσμέυσει ήδη -μέσω της Τράπεζας της Ελλάδος αν δεν κάνω λάθος- τα λεφτά από τα παγκάρια, στα οποία να υποθέσω πως εσύ δεν έχεις ρίξει ποτέ ούτε δεκάλεπτο; -Όπως επίσης και όλοι οι υπόλοιποι που μιλάνε "για αυτά που έφαγε η Εκκλησία".

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ boanerges 28/09/2011 09:18:52

        ΑΚΟΥΣΤΕ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ!!ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΞΙΟΙ ΕΝΑΝΤΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΙΣΑΝ ΚΑΙ ΕΧΥΣΑΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ,ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΕΙΔΗ ΧΑΣΑΜΕ!!!ΤΩΡΑ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;;ΘΑ ΠΩ ΤΟΥΤΟ,....ΦΡΑΠΕ ΚΑΙ ΧΑΒΑΛΕΕΕΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ!!!!!!ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΙ ΠΩΣ ο μικρος μπαγκαλος λεει!! ΑΝΑΞΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΘΟΥΜΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ Ο ..jefri....του πασοκ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ τυχης ΜΑΣ!!ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΑΣ!!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ignoramus 30/07/2011 20:51:46

      Τι "έφαγε" η Εκκλησία;

      • Ignoramus avatar
        Ignoramus @ Επώνυμος 31/07/2011 14:56:03

        το παπαδαριο έφαγε τον αγλέουρα εδώ και 2000 χρόνια που καθεται στον σβέρκο του Ελληνα. Διάβασε Καζαντζάκη να μάθεις.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Ignoramus 31/07/2011 17:41:15

          Καλά, εγώ θέλω να μου πεις συγκεκριμένα εσύ τι έφαγε.

    • alfisti avatar
      alfisti @ Ignoramus 30/07/2011 23:33:19

      Ναί ρε μεγάλε! Να τα πάρουν από την εκκλησία και να τα δώσουν στους τραπεζίτες!! Δηλαδή να φτωχύνουν και την εκκλησία για να ρίξουν τα λεφτά στο βαρέλι που δεν έχει πάτο!! Και όταν φθάσουμε στο σημείο να μη μπορούμε να αγοράσουμε φαγητό, να μην έχουμε ούτε το συσσίτιο της εκκλησίας!! Ωραία!!

    • Δελφοί avatar
      Δελφοί @ Ignoramus 30/07/2011 23:47:44

      Συμφωνω απολυτα.
      Να σταματησει το Κρατος να πληρωνει τους μισθους των Ραββινων,των Μουφτηδων και ολων των υπολοιπων ιερεων.

  2. Ignoramus avatar
    Ignoramus 30/07/2011 20:21:23

    Εσυ τι εισαι; Αρμένης; Άραψ; Ζουλού;

    • Εnzo avatar
      Εnzo @ Ignoramus 30/07/2011 20:24:33

      Dune απο τον πλανητη Αρρακις

  3. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 30/07/2011 21:11:14

    Εκπληκτική η παρότρυνση που κάνεις προς όλους μας Επώνυμε!!!

  4. Δ.Μ. avatar
    Δ.Μ. 30/07/2011 21:33:10

    Τις μεγάλες επιχειρήσεις να τους μειώσει τον συντελεστή γιά να μην φύγουν, να επενδύσουν κ.λ.π.
    Τη μεσαία τάξη π.χ. δικηγόροι (φοροφυγάδες), συμβολαιογράφους (δια νόμου παχυλώς αμοιβόμενους), φαρμακοποιούς(με διατημημένα προϊόντα 35% κέρδος επί τιμής), ταξιτζήδες (φοροφυγάδες), φορτηγατζήδες(φοροφυγάδες με δωρεά κεφαλαίου (200.000€ χ αριθμό φορτηγών ανά ιδιοκτήτη), τον σκληρά εργαζόμενο υπάλληλο ΔΕΚΟ των 3-7000€ μηνιαίως και άλλους πολλούς να μην τους ακουμπήσει. Και τότε ποιός φταίει σε αυτή την Ελλάδεα και πρέπει να ακουμπήσει. 300 βουλευτές και τους άνεργους, τους μεροκαματιάρηδες των 700€;
    ΕΛΕΟΣ πιά με την αντιπολιτευτική προπαγάνδα.

    • Δελφοί avatar
      Δελφοί @ Δ.Μ. 30/07/2011 23:49:37

      Και μονο που βαζεις στο ιδιο τσουβαλι τους κοπριτες των 10 χιλιαδων μηνιαιως με τους μισθωτους και ανεργους,δειχνεις...τους εργοδοτες σου.
      Απο εσας να κοπουν λοιπον πρωτα.

    • λοβοτομημένος avatar
      λοβοτομημένος @ Δ.Μ. 31/07/2011 17:32:41

      Σου χαρίζω το ψευδώνυμό μου. Σου ταιριάζει γάντι...
      Ή το "Βαμμένα πράσινα μυαλά".

      Όχι άλλο Καψή....

  5. Trans avatar
    Trans 30/07/2011 21:48:40

    Σέβομε το ANTINEWS.Θέλω να πιστεύω ότι το ίδιο κάνουν αρκετοί αρθρογράφοι και σχολιογράφοι

    • Ignoramus avatar
      Ignoramus @ Trans 31/07/2011 14:56:56

      Απο σεβασμό καλά πας αλλά από ορθογραφία άστα να πάνε.

  6. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 30/07/2011 21:53:34

    Επώνυμε, για άλλη μία φορά είσαι εξαιρετικός! Αλλά, τι χάνεις τα λόγια σου για νεοφιλελεύθερους χάνους που πιστεύουν ακόμα ότι η ύπαρξη της μεσαίας τάξης συνιστά... σοβιετοποιημένη οικονομία (!) και ότι μόνο η μετατροπή όλων μας σε εξαθλιωμένους υπαλλήλους βουλγαρικού τύπου θα... απογειώσει την ανάπτυξη;

  7. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 30/07/2011 22:02:33

    ακριβως ετσι εχουν τα πραγματα και οσοι υποστηριζουν το αντιθετο εχουν ειτε προσωπικο συμφερον η μεγαλο κομπλεξ

    • ASM avatar
      ASM @ βουλα ελευθεριαδου 30/07/2011 22:20:33

      Φιλε ΔΜ απο το 35% που λες για τους φαρμακοποιους φαινεται οτι εμπιστευεσαι τα ψεμματα που εντεχνα αναφερουν τα πληρωμενα ΜΜΕ πρεπει να ψαχνεις ποια ειναι η πραγματικοτητα και οχι τι σου σερβιρουν
      επισης αν πιστευεις οτι η δηθεν ηλ. συνταγογραφηση η οποια υπουπολειτουργει
      εχει μειωσει τις δαπανες (και οχι η προσωρινη μειωση των τιμων κατα 25%) που σε λιγο δεν θα βρισκεις φαρμακο πουθενα και που κανεις δεν το αναφερει εισαι μακρια νυχτωμενος.
      Αυτα οσο αναφορα το δικο μου επαγγελμα ,φανταζομαι τι συμβαινει αναλογα και στα αλλα
      ενας φαρμακοποιος
      Υ.Γ. περιμενε τις αλυσιδες μονοπωλια που σου φερνουν να δεις τι ωραια θα ειναι .

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ ASM 30/07/2011 22:39:38

        Ωστόσο για την ένταξη στο σύστημα υγείας των φαρμακείων, που θα κάνουν προληπτικό έλεγχο και εργαστηριακές εξετάσεις, ώστε να μην περιορίζονται σε πωλήσεις φαρμάκων ή καλλυντικών κάτι που μπορεί να γίνεται και σε σούπερμάρκετ, διαφωνείτε;
        Θεωρώ πως είναι αναβάθμιση για το επάγγελμά σας κάτι τέτοιο.
        Παρόλα αυτά είμαι από εκείνους που θα ήθελαν το φαρμακείο της γειτονιάς παρά αλυσίδες μονοπώλια και πιστεύω πως αυτά συμβιβάζονται με κάποιο τρόπο.

  8. markos avatar
    markos 30/07/2011 22:23:27

    αντιστεκομαστε οσο μπορουμε θελουμε ολο το λαο διπλα μας...............

  9. πανος avatar
    πανος 30/07/2011 22:38:54

    καποιος απο τους πιο πανω σχολιαστες θα εδινε πιστευω και τον μισθο του στον γαπ....για να σωθει η πατριδα.....

  10. πανος avatar
    πανος 30/07/2011 22:48:21

    γιωργο για τις εργαστηριακες εξετασεις υπαρχουν τα διαγνωστικα κεντρα

  11. rally monkey avatar
    rally monkey 30/07/2011 23:01:05

    Αντισταθείτε .. (ΟΚ αλλά για τους σωστούς λογους.)
    Δεν διαφωνω με τις περισσοτερες διαπιστωσεις του αρθρου
    Πλην όμως ζητηματα οπως 'ανοιγμα κλειστων επαγγελματων', 'μονιμοτητα ΔΥ' κλπ ειναι τελειως λαθος πεδιο να αντιμετωπισεις την κυβ/νση ΓΑΠ.
    Ολα αυτα τα λειτουργουν σαν αντιπερισπασμός - αλλού την ίδια στιγμη συντελουνται πολυ πιο δραματικές εξελίξεις απο το αν οι ταξιτζήδες θα εχουν να αντιμετωπίσουν σκληρότερο ανταγωνισμό αυριο.
    Δικαίως θα μου πεις τα γραφεις αυτα επειδη δεν είσαι ταξιτζης (όντως δεν είμαι) αν ησουν αυτο θα ηταν και το σημαντικοτερο ζητημα -δεκτόν- απο την αλλη όμως η λογική του ας διατηρησω εγω τα κεκτημενα μου και όλα τα αλλα ας γινουν σταχτη..ειναι ακριβως ο λογος που η κυβ/νση ΓΑΠ καταφερε να φερει την Ελλάδα σ'αυτο το σημειο σε λιγοτερο απο 2 χρονια.
    Γραφει ο Επωνυμος Όσο δεν βγαίνει ο φαρμακοποιός αντάμα με το φορτηγατζή, ο δικηγόρος με τον υπάλληλο των ΔΕΚΟ και ο συνταξιούχος με το μηχανικό να συνειδητοποιήσουν το κοινό συμφέρον όλων στην άμεση ανατροπή αυτής της κυβέρνησης,
    Μαλιστα να βγουν - αλλα να βγουν για τους σωστους λόγους .. προς το παρόν ειναι μονον οι αποδοχές και προστασία των συνεχνιακων συμφερόντων - τιποτα πιο περα ..ετσι ο ΓΑΠ θα ολοκληρώσει την καταστροφη αντιμετωπιζοντας τους κατα περιπτωση - τοτε βεβαια τα άλλα τα 'σοβαρότερα' των αποδοχων και των συντεχνιακων συμφεροντων θα ειναι πιο προφανη αλλα θα ειναι αργά και η ζημιά θα ειναι ανεπανόρθωτη.

  12. Τώρα avatar
    Τώρα 30/07/2011 23:29:38

    Ενδιαφέρον το άρθρο του Επώνυμος, αλλά η τελευταία παράγραφος της παραπάνω ανάρτησης του rally monkey πιστεύω ότι 'βρίσκει στόχο΄.
    Ο ΓΑΠ ξεπουλάει την ΕΛΛΑΔΑ , την πατρίδα μας, και εμείς μιλάμε ακόμη για τη μείωση των μισθών μας. Κατάφερε ο ΓΑΠ να μας κάνει να βλέπουμε τον 'μισθό' και να παραβλέπoυμε την απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας και τον διεθνή μας διασυρμό την Χώρας μας και ημών των Ελλήνων... Τα σχέδιά του (σχέδιά τους) προχωρούν, εμείς θα τους αφήσουμε;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Τώρα 31/07/2011 20:04:34

      Αυτό που βλέπω είναι ότι όλες αυτές οι καταστάσεις θα γίνουν συλλογική συνείδηση και θα μετουσιωθούν στην κάλπη (όποτε αυτή στηθεί) με ένα ποσοστό ΠΑΣΟΚ της τάξης του 20% ή και παρακάτω. Ας αντισταθούμε λοιπόν και το τέλος του πιο παρακμιακού πολιτικάντικου σχηματισμού της νεότερης Ελλάδας, του ΠΑΣΟΚ, είναι προ των πυλών.

  13. 13 avatar
    13 31/07/2011 01:06:13

    Ολα αυτά που γράφεις στο εξαιρετικό αυτό αρθρο είναι σωστά αλλά... Εκεί που λές "Το πρόβλημα είναι όμως αλλού.. να βγεί αντάμα ο Α με τον Β και..." μπάζει.Να σου πώ που μπάζει.Αμα δε πούν οι συνδικαλιστές πως, πού και πότε θα γίνει ο αγώνας δε κουνιέται φύλλο... Αυτοί εχουν την ευθύνη για να βγούμε αντάμα όλοι και τα λοιπά που εύστοχα λές.Δεν την έχει ο απλός ο κόσμος.Εγώ πάντως όταν ακούω για συνδικαλισμό κάνω πυρετό... Και πάλι συγχαρητήρια για το εύστοχο άρθρο κατά τ' άλλα!

  14. letta avatar
    letta 31/07/2011 08:56:42

    Επώνυμε,
    θα ήθελα να σε γνώριζα και να σου σφίξω το χέρι. Θερμά συγχαρητήρια. Άγγιξες τις καρδιές όλων εδώ μέσα εκτός εκείνων των ολίγων, των μετρημένων στα δάκτυλα που φορούν τις πασοκικές παρωπίδες και δεν βλέπουν γύρω τους ότι οι Έλληνες πλέον τέλειωσαν. Ήθελα να ήξερα οι αρχαίοι ημών πρόγονοι που πολεμούσαν τους εχθρούς για να ζούμε εμείς ελεύθεροι, αυτή την ελευθερία ονειρευόντουσαν; Η ελλάδα ξεπουλιέται αυτή την στιγμή ισοπεδώνοντας την κοινωνία για ένα κομμάτι ψωμί και εμείς καταπίνουμε την κάμηλο και διϋλίζουμε τον κόνωπα. Θα τρίζουν τα κόκκαλα όλων των κατά καιρούς ηρώων. Όλη η αντιπολίτευση,όλος ο Έλληνικός λαός θα έπρεπε να τους έχει στήσει στο εκτελεστικό απόσπασμα για εσχάτη προδοσία. Εάν όμως δεν το κάνει σύσσωμη η αντιπολίτευση αυτό , θα πρέπει να ειναι και αυτή μαζί με αυτούς στο εκτελεστικό απόσπασμα. Δημοκρατία είναι αυτή που έχουμε; Χούντα χειρίστου είδους. Αυτή η χούντα ξεπουλάει την Ελλάδα μας , τα ιδανικά μας, τις αξίες μας. Με ποιό δικαίωμα; Τώρα λοιπόν πρέπει να συνταχθούμε με τους ταξιτζήδες. Βρέθηκε ένας επιτέλους συνδικαλιστής που αγωνίζεται για το συμφέρον μόνο του κλάδου του, κόντρα στα συμφέροντα των μεγαλοκαχαριών που βρήκαν τον κατάλληλο υπουργό για να πάρουν την περιουσία του κάθε μεροκαματιάρη. Αίσχος! Ζητούν τζάμπα χιλιάδες άδειες για να φτιάξουν καρτέλ. Όπως τις αγόρασε ο κάθε μεροκαματιάρης με τον ιδρώτα του έτσι να τις αγοράσουν και αυτοί. Αυτοί όμως δεν έχουν ιδρώσει ποτέ, γιατί κατά καιρούς βρίσκουν τους διαπλεκόμενους υπουργούς και κάνουν την δουλειά τους. ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΟΊ ΠΟΥ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΎΓΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΈΛΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΣΣΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΌ. Εμείς όμως οι βιοπαλαιστές είμαστε συνεπείς στις φορολογικές και ασφαλιστικές υποχρεώσεις μας. Τα χρήματα που βγάζουμε δεν τα πηγαίνουμε στο εξωτερικό, αλλά τα ρίχνουμε εδώ στην κατανάλωση. Η Ελλάδα λοιπόν δεν έχει κανένα όφελος από αυτούς. Εμείς οι μικρομεσαίοι είμαστε η ραχοκοκκαλιά της οικονομίας μας. Εμείς αγαπάμε τον τόπο μας. Εμείς θα πάμε τουρισμό στην Ελλάδα ενώ αυτοί στα καλύτερα σαλέ και ξενοδοχεία του κόσμου. Ξυπνήστε Έλληνες, ας πάρουμε τις τύχες μας στα χέρια μας.

  15. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 31/07/2011 09:54:22

    Θέλω κάποιος (ο Επώνυμος;) να μου εξηγήσει γιατί θα ευνοηθεί μιά εταιρεία (που θα αγοράσει φτηνά...κλπ.κλπ) και όχι εγώ, που θα αποκτήσω φτηνά το ταξί μου και, με προσωπική εργασία ΚΑΙ ΙΔΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ, θα λειτουργώ με συγκριτικό πλεονέκτημα; Επειδή ο Βούλγαρος ταξιτζής (που είναι "υπάνθρωπος") θα παίρνει "μισθό πείνας" ενώ εγώ (ο "ανώτερος" Ελληναράς -κωλόβλαχος) θα ΑΠΑΙΤΩ αμοιβή ευμάρειας; Από ποιούς, ακριβώς; Ο "Βούλγαρος" μπήκε στην ζωή μας με τις ευλογίες ενός άθλιου -αλλά ψηφισμένου- πολιτικού συστήματος. Και κάποιος πρέπει να τον ταΐσει. Ήδη τον χρησιμοποιούν οι ιδιοκτήτες των αδειών! Τα παράπονα ΚΑΙ στην ΝΔ Επώνυμε! Μήπως το αντίστροφο συμβαίνει και ο μπαμπούλας των "καρτέλ" εξυπηρετεί δόλια συμφέροντα, οικονομικά ΚΑΙ πολιτικά;

    Θέλω κάποιος να μου εξηγήσει αν βλέπει σωστό το να γίνεται ένας συμβολαιογράφος Κατσικοχωρίου ζάπλουτος σε μια νύχτα, επειδή μεταβιβάστηκε ένα ακριβό περιουσιακό στοιχείο (ένα μεταλλείο, ή μια βιομηχανική μονάδα πχ) της περιοχής του και "η ταρίφα" ήταν αδιαπραγμάτευτη. Και με κάθε "απειλή" ανόδου των "αντικειμενικών τιμών" να στήνει και μια πολυκατοικία.

    Θέλω, τέλος, να μου πει κάποιος, γιατί ΕΓΩ δεν έχω επαγγελματικά δικαιώματα σε "στεγανούς" επαγγελματικούς χώρους, που κάποιοι παραχώρησαν κάποτε σε κάποιους, εν ονόματί μου ή "για κοινωνικούς λόγους". Δεν ανέχομαι πιά οι "απο μέσα" να βγάζουν επιδεικτικά την γλώσσα στους "απ' έξω".

    Τελικά, οι φαρμακοποιοί περισσεύουν, οι γιατροί περισσεύουν, οι δικηγόροι περισσεύουν, οι μηχανικοί περισσεύουν. Και οι δημοσιογράφοι περισσεύουν. ΟΛΟΙ περισσεύουμε σ'αυτή τη χώρα! Όλοι θέλουμε από μια "αστική" εργασία (και οι προνομιακοί τα προνόμιά τους). Από την τσάπα, τον κασμά και την ταϊστρα θα μας βρει το κακό, Επώνυμε!

    ΥΓ. Και αν η ΝΔ είναι υπερ αυτών των διακρίσεων, να το πει ξεκάθαρα. Όχι αρλούμπες και κολοτούμπες!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΠΗΛΕΑΣ 31/07/2011 14:32:57

      Τελικά θέλεις ή όχι μισθούς Βούλγαρου για τους ταξιτζήδες; Ξεκαθάρισέ το να ξέρουμε. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το συμβολαιογράφο που γίνεται ζάπλουτος επειδή μεταβιβάστηκε μια πολυκατοικία. Εσύ τι ζόρι τραβάς;

      Ο συμπλεγματισμός του Έλληνα, προφανέστατος στο σχόλιό σου, είναι ο λόγος για τον οποίο τα καταφέρνει και μας έχει διαλύσει ο ΓΑΠ μέχρι στιγμής.

      Τελικά ίσως ο Σουρής να είχε δίκιο: Η κατάρα της Ελλάδας είναι οι Έλληνες...

      • dinodamo avatar
        dinodamo @ Επώνυμος 31/07/2011 15:53:39

        +1000 στον Πηλεα
        Οσο τα επαγγελματα παραμενουν κλειστα και με ενα σωρο περιορισμους στην ενταξη νεων επαγγελματιων τοσο οι νεοι θα στρεφουν το βλεμμα τους προς το εξωτερικο για ευρεση εργασιας.Το οτι εκατονταδες χιλιαδες νεοι αυτη τη στιγμη ψαχνουν εργασια στο εξωτερικο ειναι η μεγαλυτερη ξεφτιλα και μελλοντικη καταδικη για μια χωρα.Ας ανοιξουμε πορτες στα νιατα και ας ξεβολεψουμε μερικους επαγγελματιες υψηλου βιοτικου και χαμηλου μορφωτικου επιπεδου που πιστευαν οτι μια κρατικη σφραγιδα θα τους

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ dinodamo 31/07/2011 17:42:40

          Οι νέοι, αγαπητέ, άρχισαν να ψάχνουν για δουλειά στο εξωτερικό μετά που άρχισε το "άνοιγμα" των λεγόμενων "κλειστών" επαγγελμάτων. Γιατί στο καλό πριν έβρισκαν και τώρα δεν βρίσκουν, τα νιάτα, και ψάχνουν στο εξωτερικό; Για πες μας.

          • ΠΗΛΕΑΣ avatar
            ΠΗΛΕΑΣ @ Επώνυμος 31/07/2011 19:46:50

            Ακόμα δεν αντιλήφτηκες, Επώνυμε, ότι η ευμάρεια της τελευταίας εικοσαετίας (και ιδίως της δεκαετίας) ήταν "δανεική"; Το "αντισταθείτε" σαν τίτλο, πως το εννοείς; Τα δανεικά, βλέπεις, ΤΕΛΟΣ! Αντισταθείτε στους δύστροπους δανειστές, λοιπόν; Για δώσε ένα αδρό πλάνο για την ευημερία όλων μας -περιλαμβάνοντας και το ποιός πληρώνει τον λογαριασμό, βεβαίως...

          • dino avatar
            dino @ Επώνυμος 01/08/2011 16:42:34

            Θα σου αναφερω μερικους λογους για τους οποιους οι νεοι ικανοι κυριως αποχωρουν απο αυτο το κομμουνιστικο εκτρωμα.
            -Νταβατζιλικι στο μπλοκακι παροχης υπηρεσιων 500 ευρω το χρονο με εκτακτες εισφορες ανα τακτα διαστηματα.
            -Ετησια αυξηση ασφαλιστικων εισφορων ΟΑΕΕ ανευ περιορισμων με τοκογλυφικους τοκους υπερημεριας (παγκοσμια πατεντα)
            -Παρακρατηση φορου 20% σε ατομικες επιχειρησεις.
            -Κλειστα επαγγελματα.Εχεις δει πολλους επαγγελματιες στα κλειστα επαγγελματα κατω των 40?
            -Βυθιζομενη οικονομια και κοινωνικη ασταθεια με κλειστους δρομους καθε μερα απο ξεχωριστους κλαδους της 'μεσαιας ταξης'.
            -Γραφειοκρατια που ξεπερναει υπαναπτυκτες χωρες
            -Υψηλη φορολογια.
            -Ελλειψη επιδοτησεων και αναπτυξιακων νομων.
            Αυτα και πολλα αλλα ειναι που διωχνουν το κοσμο κατα την γνωμη μου

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Επώνυμος 31/07/2011 20:16:44

        Αφού το ανέφερες και αν καταλάβαινες που πάει η κατάσταση, θα θεωρούσες δεδομένο ότι η "εσωτερική υποτίμηση", που αποδέχονται ΟΛΟΙ όσοι στηρίζουν το Ευρώ σαν εθνικό νόμισμα, θα συνεχιστεί μέχρι οι μισθοί να ισορροπήσουν σε ανταγωνιστικό προς τις Βουλγαρικές αποδοχές επίπεδο. Αλλοιώς, τα εργοστάσιά μας θα συνεχίσουν να αλλάζουν γειτονιά και οι Βούλγαροι, λόγω ΕΕ, να έρχονται και να παίρνουν τις δουλειές μας. Και βάλε και τους, ελέω Κοινοβουλευτισμού, λαθρομετανάστες, σαν μπαλαντέρ (αλήθεια, αναρωτήθηκε κανείς γιατί οι λάθρο δεν μπαίνουν στην Βουλγαρία;).
        Και αν εσύ δεν έχεις πρόβλημα με πλουτισμούς μονοπωλιακής και αναγκαστικής αιτιολογίας, προφανώς δεν θα έχεις πληρώσει ποτέ σου αεριτζήδικα και δεν θα σε έχουν απασχολήσει.
        Θα συμφωνήσω, όμως, με αφορμή σην απάντησή σου, στο σχόλιο του Σουρή, που αναφέρεις. Το πρόβλημα είναι οι Έλληνες: Ιδίως οι αδαείς και ανάγωγοι "μάγκες". Και οι κουτοπόνηροι. Που. όταν αδυνατούν να απαντήσουν, το ρίχνουν στα προσωπικά σχόλια.

    • λοβοτομημένος avatar
      λοβοτομημένος @ ΠΗΛΕΑΣ 31/07/2011 17:27:27

      Κομπλεξικός 100%. Περιορισμοί υπάρχουν σε όλη την ευρώπη με τον ένα ή τον άλλο τρόπο για κάποια επαγγέλματα.
      Μόνο στην ευρώπη του ΓΑΠ δεν υπάρχουν περιορισμοί για να μπορέσει να διαλύσει τη μεσαία τάξη.

      Γιατί δεν ανοίγει και το επάγγελμα του καναλάρχη, να κάνουμε κι εμείς χοντρές δουλίτσες?

      Παπαρολογίες περί αυτορυθμιζόμενης αγοράς είναι στοχευμένες και στοχεύουν στο να προλειάνουν το έδαφος για την επερχόμενη εταιρειοκρατεία.

      Ζήτω ο αυτορυθμιζόμενος σοσιαλισμός!

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ λοβοτομημένος 31/07/2011 19:54:26

        Σιγουρέψου για όσα λες, πριν τα πεις. ΔΕν είμαι υπέρ της αυτορρυθμιζόμενης αγοράς. Είμαι υπέρ των ίσων ευκαιριών σε παρεμβατική οικονομία. Χωρίς "προνομιούχα" ανήψια του συστήματος. Και, τελικά, θα απαντήσει κανείς στα ερωτήματα, ή θα μπουρδολογούμε;

  16. dinodamo avatar
    dinodamo 31/07/2011 15:54:37

    -Συνεχεια
    Δωσει αιωνια ευτυχια.

  17. Sceptic avatar
    Sceptic 31/07/2011 16:28:03

    Ελευθερία αγαπητοί μου ελευθερία σε όλα...τι διάολο είπαμε να αλλάξουμε την τελευταία σοβιετική δημοκρατία του κόσμου έτσι δεν είναι;
    Αλλά ξέχασα ότι πάντα μιλάμε για τους άλλους ότι πρέπει να αλλάξει κάτι....

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Sceptic 31/07/2011 21:32:26

      Η γνωστή νεοφιλελεύθερη καραμέλα. Επειδή η μεσαία τάξη ακόμα αντέχει στην Ελλάδα, είμαστε "σοβιετική δημοκρατία"...

  18. Μυρσινη avatar
    Μυρσινη 31/07/2011 16:28:42

    Ευγε Επωνυμε! Εισαι απο τους λιγους , πιστευω, που τοποθετεις τα πραγματα σωστα και βλεπεις λιγο μακρυτερα. Σε ολα τα επαγγελματα υπαρχουν στρεβλωσεις στην ασκηση τους , στην ελληνικη κοινωνια. Σκοπιμα πιστευω, γιατι ετσι ειναι πιο ευκολο να στρεφει η κυβερνηση τον εναν ενεντιον του αλλου. Νομοι υπαρχουν . Απλως δεν εφαρμοζονται !

  19. λοβοτομημένος avatar
    λοβοτομημένος 31/07/2011 17:15:49

    Μπράβο στον Επώνυμο. Επιτέλους κάπου να διαβάσω μια λογική άποψη και όχι την προπαγάνδα τς χουντοκρατίας για το άνοιγμα των επαγγελμάτων.

    Ο Κοινωνικός αυτοματισμός είναι το τέλειο εργαλείο για τη κατάλυση της δημοκρατίας. Ξέρουν ότι η μεσαία τάξη (ή η μικροαστική για αυτούς που δεν παραδέχονται την ύπαρξη της μεσαίας τάξης) είναι ο βασικός πυλώνας και εγγυητής της δημοκρατίας, και γι'αυτό τη χτυπάνε ανελέητα.

    Τα επιχειρήματα της χουντοκρατίας που υιοθετούνται αυτολεξή από τα συστημικά ΜΜΕ είναι εντελώς γκεμπελικά. Παρ'όλα αυτά οι μη γνωρίζοντες τα ενστερνίζονται ως θέσφατα.

    Τραγικό παράδειγμα η αύξηση του ΑΕΠ κατά 15% από το άνοιγμα των επαγγελμάτων σύμφωνα με την (τραγελαφική, χωρίς επιστημονικό υπόβαθρο) έρευνα του ΙΟΒΕ.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ λοβοτομημένος 31/07/2011 20:06:54

      Σωστός

  20. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 31/07/2011 21:45:12

    Τεράστιο λάθος αυτό που λες και το έχουμε εξηγήσει αναλυτικά πάρα πολλές φορές ότι δεν ισχύει στο παραμικρό.

  21. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 31/07/2011 21:46:41

    Και για την εσωτερική υποτίμηση τα έχουμε πει άπειρες φορές, αλλά φαίνεται ότι όταν τα λέγαμε εσύ δεν σχολίαζες τότε, μια που δεν είχες να πεις κάτι άλλο.

    Η μικρονοϊκή προσκόλληση σε αυτό που μας έμαθαν να σκεφτόμαστε τα κανάλια είναι βασική πηγή της της κακοδαιμονίας μας.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Επώνυμος 01/08/2011 06:38:35

      Αλλη πονηριά το "δεν θα ξαναλέμε τα ίδια". Δεν θυμάμαι σοβαρή τεκμηρίωση που να αθωώνει την εσωτερική υποτίμηση, ούτε την δανεική ευμάρεια -εκτός των αναλύσεων τύπου "το ΠΑΣΟΚ φταίει", που είναι σωστές ως προς το μερίδιο που εξετάζουν. Εν πάσει περιπτώσει, σε μπλόγκ είμαστε, ρίξε τα λίνκ, να θυμηθούμε.
      Πρέπει να καταλάβεις και εσύ και πολλοί άλλοι: Ομελέτα χωρίς να σπάσουν αυγά δεν γίνεται. Δεν γίνεται να τα φορτώνεις όλα σε έναν τενεκέ. Χάσαμε αυτό το στάδιο πολυτέλειας.

  22. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 31/07/2011 21:47:44

    Θέλεις να γίνεις εσύ ταξιτζής; Απάντησε πρώτα σε αυτό το ερώτημα και μετά τα ξαναλέμε.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Επώνυμος 01/08/2011 06:42:21

      Θέλει ένας γνωστός μου, αλλά του ζητάει ένας ευνοημένος από τον τότε νονό 150 χιλιάρικα για αυτό που πήρε τζάμπα (+6 ψήφους). Να τα δώσει;

  23. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 01/08/2011 07:33:20

    Επώνυμε, σε διαβάζουν όπως φαίνεται στη ΝΔ και το ... ΕΘΝΟΣ

    ΟΙ "ΣΚΛΗΡΟΙ"
    Στο εσωτερικό της ΝΔ συγκροτείται μια ομάδα στελεχών με ιδιαίτερα σκληρές θέσεις, η οποία θεωρεί ότι δέχονται συνολικά επίθεση μια σειρά επαγγέλματα. Μάλιστα, τα στελέχη αυτά κάνουν λόγο για αξιοποίηση της κυβέρνησης του "κοινωνικού αυτοματισμού" και ότι "θα πρέπει να αντισταθούν όλοι οι "προνομιούχοι" οι οποίοι είναι υποψήφιοι προς οικονομική εξόντωση από την τρόικα".

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63267105

  24. Bgt avatar
    Bgt 01/08/2011 15:45:06

    "Στους ταξιτζήδες, η άναρχη απελευθέρωση που προωθεί ο Ραγκούσης θα ωφελήσει μεγάλες εταιρείες και μόνο. Και γι αυτό δεν θέλει πληθυσμιακά κριτήρια που ισχύουν παντού, σε όλες τις μεγάλες πόλεις. Χωρίς πληθυσμιακά κριτήρια οι εταιρείες θα είναι σε θέση να αγοράσουν μεγάλο αριθμό αδειών, να προσλάβουν οδηγούς με μισθούς Βουλγαρίας( μετανάστες, εξαθλιωμένους ανέργους) και να αρχίσουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό."

    Αγαπητε, μηπως περιγραφετε το παρον καθεστως που ισχυει, αυτο των Μαντραδων? Που εχουν δεκαδες αδειες ταξι τις οποιες επινοικιαζουν σε οδηγους αμφιβολου καταγωγης και ποιοτητος χωρις κανενα ελεγχο κερδιζοντας ετσι ΠΟΛΛΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ μαυρα ευρω καθε μηνα?


    Μηπως να θυμηθοτμε πως σε μερες μαζικων απεργιων, οι συντροφοι ταξιτζηδες επελεγαν παντα να μην απεργουν ωστε να βγαζουν μπολικο παρά, μιας και δεν υπηρχαν ΜΜΜ να εξυπηρετησουν τον κοσμο?
    Μεχρι εκει φτανει η κοινωνικη τους συνειδηση.

    Παρακαλω να μην συγχεουμε τη λυσσαλεα επιθεση της κυβερνησης στα εργασιακα μας με την υποστηριξη σε μαφιες και συντεχνιες που ζουν εις βαρος μας ολα αυτα τα χρονια.

    Να αντισταθουμε στην κυβερνητικη λαιλαπα, ναι, μονο που δεν ειναι η μονη, υπαρχει και λαιλαπα ομαδων συμπολιτων μας που ισως να κανει και μεγαλυτερο κακο απο τους εκαστοτε αναξιους κυβερνωντες.

  25. lam avatar
    lam 01/08/2011 21:37:56

    ο,τι κανει η κυβερνηση ειναι για καλο μας!!για να βρισκουμε δουλεια!
    δε το καταλαβαινετε?
    αλλα γιατι οι βουλευτες να ειναι μονο 300?απελευθερωση....τωρα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.