#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/03/2011 07:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αντιμέτωπος με την κατάρρευση, ο Γιώργος προσπαθεί να δραπετεύσει

Από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη




Ας έρθουμε για λίγο στη θέση του κ. Παπανδρέου.

Πρώτον, ήρθαν στο φως  από τον ίδιο τον Ντομινίκ Στρος Κάν οι παρασκηνιακές συζητήσεις  τους, που οδήγησαν την χώρα μας στις δαγκάνες του μνημονίου. Η αξιοπιστία του κ. Παπανδρέου δέχθηκε ένα ανεπανόρθωτο πλήγμα από το οποίο ουδέποτε θ’ ανακάμψει.

Δεύτερον, η βασική του επιλογή, το μνημόνιο, κατέρρευσε και η χώρα βρίσκεται στο απόλυτο αδιέξοδο.

Τρίτον, οι εκδηλώσεις διαμαρτυρίας εναντίον  του  ιδίου, αλλά και μελών της κυβέρνησής  του, εξελίσσονται σε μόνιμο εφιάλτη. Σε λίγο δεν θα τολμούν να βγουν έξω. Αυτό θα συγκλόνισε τον κ. Παπανδρέου, που του άρεσε να περπατάει ανάμεσα στον κόσμο. Μπορεί να σκέφτεται τι τον περιμένει όταν τα πράγματα χειροτερεύσουν.

Τέταρτον, η κυβέρνησή  μετά τα απανωτά κρούσματα ασυνεννοησίας και τις αλλεπάλληλες γκάφες, απώλεσε κάθε ίχνος σοβαρότητας. Βασικοί υπουργοί «δίνουν στεγνά ο ένας τον άλλον»,  σε μια προσπάθεια  διασωθούν  εν όψει της επερχόμενης κατάρρευσης. Η χθεσινή σύγκρουση Βενιζέλου –Ραγκούση σηματοδοτεί την έναρξη της μάχης των ..επιγόνων. Τέτοιες κρίσεις είναι διαλυτικές!

Πέμπτον, η κοινοβουλευτική ομάδα αρνείται  να ακολουθήσει στο χορό του Ζαλόγκου που  σέρνει η κυβέρνηση. Από εδώ και στο εξής κάθε νομοσχέδιο θα χρειάζεται τιτάνια προσπάθεια για να περάσει από τη βουλή

Έκτον, όλες  ανεξαιρέτως οι δημοσκοπήσεις, δείχνουν την Κυβέρνηση σε  φάση προϊούσας φθοράς.   Αν  η λαϊκή  οργή εκδηλωθεί στις κάλπες, τότε ο Ιρλανδός ομόλογος του κ. Παπανδρέου θα συγκέντρωσε …υψηλό ποσοστό!

Έβδομον, τις τελευταίες ημέρες, ακόμα και  το MEGA, το κανάλι του Μνημονίου, καταφέρετε εναντίον του!

Ε, αυτά δεν τα βλέπουμε μόνον εμείς! Τα βλέπουν  εντός και …εκτός Ελλάδος!

Από την Σκύλλα…..

Όταν, λοιπόν, βρίσκεσαι σ’ αυτήν την φάση και με την ψυχολογία καταρρακωμένη, εξετάζεις τις πιθανότητές σου. Δυστυχώς ο κ. Παπανδρέου, «έτσι όπως τα κατάφερε» οι επιλογές του είναι μεταξύ Σκύλλας και Χάρυβδης.

Επιλογή πρώτη: Καλεί τους πολιτικούς αρχηγούς, τους ενημερώνει για την κατάσταση της οικονομίας (κάτι παρόμοιοι είχε επιχειρήσει και ο κ. Καραμανλής τον Μάιο του 2009), ζητά τη συναίνεσή τους, προκειμένου να τους καταστήσει συνενόχους και στη συνέχεια μεταβαίνει στις Βρυξέλλες και προσπαθεί να εξασφαλίσει κάτι παραπάνω απ’ τα λίγα που έχουν ήδη συμφωνηθεί.

Αυτό σημαίνει ό,τι ο κ. Παπανδρέου θα επιμείνει στην τήρηση του μνημονίου και θα επιχειρήσει να αγοράσει πολιτικό χρόνο για να αντιμετωπίσει την κρίση αργότερα, ίσως σε κάποια καλύτερη συγκυρία.

Ενδεχομένως προβαίνει και σ’ ένα γενναίο ανασχηματισμό, θυσιάζοντας τον άνθρωπο του μνημονίου, τον κ. Παπακωνσταντίνου και τοποθετώντας στη θέση του μια προσωπικότητα ευρύτερης αποδοχής.

Έτσι θα ελπίζει σε μια νέα αρχή.

Η επιλογή αυτή πάσχει σε πολλά σημεία και ουσιαστικά δεν λύνει το πρόβλημα .

Πρώτον γιατί ακόμα και ο κ. Καρατζαφέρης, που ψήφισε το μνημόνιο, εσχάτως το αποκηρύσσει. Πολύ δεν περισσότερο τα άλλα κόμματα, που εξ υπαρχής τοποθετήθηκαν εναντίον. Δεύτερον,  το μνημόνιο  δεν έχει πλέον την ανοχή της κοινής γνώμης γιατί δεν προσφέρει καμιά ορατή διέξοδο.

….στη Χάρυβδη

Η άλλη επιλογή του κ. Παπανδρέου  ενέχει μεγαλύτερο ρίσκο. Ο πρωθυπουργό ενδεχομένως επιχειρήσει να  δραματοποιήσει τα πράγματα, να  δημιουργήσει ένα σκηνικό ρήξης με την τρόικα και να οδηγήσει τη χώρα σε πρόωρες εκλογές! Ακόμα και μέσα στον Απρίλη!

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα αυτής της κίνησης;

Πρώτον, ανακτά την πρωτοβουλία των κινήσεων. Γιατί τώρα κάθεται και περιμένει το πολιτικό του τέλος!

Δεύτερον, σταματάει το φυλλορρόημα του κόμματος του, συσπειρώνει την εκλογική του βάση και ζητάει νέα εντολή!

Τρίτον, καταγγέλλοντας το μνημόνιο μπορεί να υποσχεθεί ότι έχει στο μυαλό του μια άλλη λύση!

Τέταρτον, μπορεί βασίμως να ελπίζει ότι το ΠΑΣΟΚ δεν θα έχει την τύχη του ομολόγου του της Ιρλανδίας, (που συνετρίβη)  και θα έχει τη δυνατότητα να παίξει ρόλο στο μετεκλογικό σκηνικό.

«Μεγάλος συνασπισμός με εξαπτέρυγα»;

Στην παρούσα συγκυρία μια τέτοια κίνηση μπορεί να φαίνεται ως απονενοημένο διάβημα! Όμως, δεν είναι! Δεν είναι γιατί αυτά που τον περιμένουν, αν συνεχίσει  στην σημερινή  πορεία, θα είναι χειρότερα. Καμιά φορά ο περιορισμός των ζημιών μπορεί να αποτελεί σοφή επιλογή.

Προφανώς και το σενάριο της αυτοδυναμίας πρέπει να αποκλειστεί. «Μα τότε γιατί να κάνει εκλογές;» Εύλογη η ερώτηση.

Υπάρχουν δυο απαντήσεις: Μπορεί να κάνει εκλογές επειδή θέλει να δραπετεύσει, όπως αναλύσαμε πιο πάνω. Γιατί δεν μπορεί άλλο.

Δεύτερον, να αναγκαστεί να προσφύγει σε εκλογές επειδή τον πιέζουν και άλλοι «παράγοντες» που έχουν πειστεί ότι «η κυβέρνηση δεν μπορεί πλέον μόνη της»!

Στη δεύτερη περίπτωση μιλάμε για σχηματισμό κυβέρνησης συνεργασίας. Ο λεγόμενος «μεγάλος συνασπισμός» είναι ο διακαής πόθος εγχωρίων και εξω-χωρίων παραγόντων.

Ένας τέτοιος συνασπισμός μπορεί να πάρει τα πολύ σκληρά μέτρα που έχουν προαποφασίσει για εμάς, πριν από εμάς, χωρίς ουσιαστικές πολιτικές και κοινωνικές αντιδράσεις. Η χαρά των τραπεζιτών.

Με δεδομένη την πάγια αντίθεση του κ. Σαμαρά στο ενδεχόμενο αυτό, η επόμενη επιλογή είναι μια κυβέρνηση συνεργασίας με τα γνωστά εξαπτέρυγα.

Η μια πρόθυμη είναι δεδομένη. Για αυτό και την περασμένη Κυριακή μια δημοσκόπηση, έκανε τα …μαγικά της και την εμφανίζει να διαβαίνει το κατώφλι της Βουλής.

Ο άλλος...πρόθυμος είναι ο κ. Κουβέλης! Το επιτυχές αποτέλεσμα της συνεργασίας στο Δήμο της Αθήνας, λένε, μπορεί να επαναληφθεί!

Και ο κ. Καρατζαφέρης; Ο κ. Καρατζαφέρης λόγω των γνωστών του …κυβιστήσεων δεν εμπνέει εμπιστοσύνη στο "σύστημα", αλλά θα παραμείνει ως εφεδρεία για μια ώρα ανάγκης!

Ποιοι θα ηγηθεί ενός τέτοιου σχήματος; Δυο ονόματα μονοπωλούν το ενδιαφέρον: Ένας πρώην και ένας νυν από μεγάλη Τράπεζα!

Και η Νέα Δημοκρατία;

«Και η Ν.Δ. πως πρέπει να αντιδράσει σ’ αυτούς τους σχεδιασμούς;»

Κατ΄ αρχήν ο κ. Σαμαράς πρέπει να αντιμετωπίσει το ενδεχόμενο των πρόωρων εκλογών με αισιοδοξία!

Με την πολιτική του εκτίμηση για την αποτυχία του μνημονίου δικαιωμένη, θα είναι ο μόνος πολιτικός αρχηγός που θα μπορεί να κοιτάξει κατάματα τον ελληνικό λαό και να μιλήσει τον λόγο της αλήθειας!

Θα είναι ο μόνος πολιτικός αρχηγός, που εγκαίρως είχε μιλήσει για μια άλλη ρεαλιστική  πολιτική!

Όλοι μιλάνε τώρα για μια άλλη πολιτική!

Μπορεί να τα καταφέρει

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. alimera avatar
    alimera 04/03/2011 08:32:28

    Τρείς λαλούν και δυό χορεύουν!
    Οι αναγνώστες έχουν μνήμη φάκτωρα και θυμώνται την υπεράσπιση που έκανες στον αποδρώντα Καραμανλή. Επιπλέον θα είσαι ο μόνος Ελληνας που θα χαρεί(μαζί με κάποια εξαπτέρυγα), αν αυτά που γράφεις, επαληθευθούν.

    • ΣΩΤΗΡΗΣ avatar
      ΣΩΤΗΡΗΣ @ alimera 04/03/2011 09:44:21

      να ευχεσαι να επαληθευθει γιατι αλλεως φιλε μου μας πηρε το ποταμι -ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ - λεμε τωρα.Οσο ποιο γρηγορα φυγει τοσο πιο καλα και μετα βλεπουμε..... τι εννοω βλεπουμε..... και τωρα τι κανουμε δεν τον βλεπουμε να κανει την μια βλακεια επανω στην αλλη??????????????

  2. somebody, somewhere, sometime... avatar
    somebody, somewhere, sometime... 04/03/2011 09:34:43

    Η Ελλάδα είναι η μεγαλύτερη "πυριτδαποθήκη" οργής στην Ε.Ε αυτή τη στιγμή. Είναι να μη το αποφασίσει ο Ελληνικός λαός και βγει στον δρόμο. Μέχρι και πολίτες που ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ εδώ και 30 χρόνια είναι οργισμένοι... Τους ακούω στα καφενεία πως θα απέχουν σε ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών γιατί δε θέλουν να ψηφίσουν "δεξιά" (δικαίωμα τους, έτσι;).
    Ο μηχανισμός της Νέας Δημοκρατίας έχει τα απαραίτητα αντανακλαστικά να προκαλέσει το ξεσήκωμα 2 εκατομμυρίων ατόμων πανελλαδικά στους δρόμους;;
    Αν το καταφέρει, έχει και όλες τις προυποθέσεις να κερδίσει στον αιφνιδιασμό και τυχόν πρόωρες εκλογές. Δεν είναι τίποτα δύσκολο...
    Και να μην ακούω "ποιος Νεοδημοκράτης θα βγει στο δρόμο να ξεσηκωθεί;; ή ποιοι θα διαδηλώσουν...;"
    Όποιος θέλει να ανατρέψει τη κυβέρνηση που οδηγεί στον οικονομικό και αναπτυξιακό θάνατο τη χώρα του, κατεβάζει Θεούς και δαίμονες. Εκτός και αν δεν τον ενδιαφέρει αυτό που συμβαίνει... Και δε νομίζω όλοι οι Νεοδημοκράτες να έχουν ακίνητα και καράβια. Αντιθέτως... Ο Σαμαράς κατάφερε να συσπειρώσει ένα τεράστιο κομμάτι της λαϊκής "φτωχής" δεξιάς, που το είχαν κάνει άκρη κάποτε κάποιοι...
    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ή ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ....
    Μόνος δρόμος είναι η αλλαγή ηγεσίας, ακόμα και για ψυχολογικούς λόγους. Η επαναδιαπραγμάτευση όρων -γιατί κακά τα ψέμματα "οι παγκόσμιοι μεγάλοι παίκτες" δε θα επιτρέψουν αποχώρηση της Ελλάδας από το Ευρώ- και μια σωστή αναπτυξιακή πολιτική και αναπτυξιακά μέτρα και όχι "ασπιρίνες στον Καρκινοπαθή" που γίνονται τώρα.
    Κανείς δεν είπε να παίρνουμε αύριο όλοι 2000 ευρώ κατώτατο μισθό, ούτε συνταξιοδότηση στα 25 έτη.
    Όλοι διατίθενται να κάνουν θυσίες για τη πατρίδα τους, χωρίς να εξεφτελίζεται η πατρίδα εκποιώντας ακίνητα και κυρίως νησιά, χωρίς να πλήττεται το εισόδημα του σε σημείο να μη ζει αξιοπρεπώς και κυρίως χωρίς να τον λένε "Τζαμπατζή, και πως τα έφαγε μαζί τους".......
    Με σωστά και αναπτυξιακά μέτρα ο λαός θα έριχνε νερό στο κρασί του.

    • sta_s avatar
      sta_s @ somebody, somewhere, sometime... 04/03/2011 09:55:15

      "...Τους ακούω στα καφενεία πως θα απέχουν σε ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών γιατί δε θέλουν να ψηφίσουν “δεξιά”.."

      Προφανώς αν δεν βγεί η δεξιά θα είναι καλυτερα που θα έχει βγεί παλι το πασοκ με την μπακογιάννη και τους λαθρομετανάστες. Να χαρώ εγώ γεροντοπασόκια. Τιμωρούν και την χώρα τους και το εαυτό τους. Μιλάμε για βλακεία.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ somebody, somewhere, sometime... 04/03/2011 12:36:09

      "μεγαλύτερη πυριτιδααποθηκη οργής στην Ε.Ε."
      κατοχύρωσε τη φράση!
      Καλύτερη περιγραφή δεν εχω δεί τελευταία!

      • somebody, somewhere, sometime... avatar
        somebody, somewhere, sometime... @ Κώστας Ροδινός 04/03/2011 17:20:03

        Ευχαριστώ κύριε Κώστα ! Πιστεύω να κατοχυρώθηκε -έστω "άτυπα"- με τη δημοσίευση εδώ...

    • Εκηβόλος avatar
      Εκηβόλος @ somebody, somewhere, sometime... 04/03/2011 12:48:46

      Ενώ τώρα τα γερόντια ψηφίζουν κάργα Αριστερά και Σοσιαλισμό;Ποιος μπορεί ν σταματήσει τη βλακεία άμα ξεκινήσει.Γερόντια,ξυπνήστε.Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ και ληστεύει το λαό!!!

  3. NIKOS X. avatar
    NIKOS X. 04/03/2011 09:37:25

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΛΠΙΔΕΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙ ΠΟΙΟ ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ, ΚΑΙ ΟΧΙ "ΔΗΘΕΝ" ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΩΡΓΑΚΗ,...ΚΑΙ ΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΣΥΜΠΛΕΥΣΗ ΜΕ ΣΥΝΑΣΠΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ. ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ Η ΕΜΜΟΝΗ ΣΤΙΣ "ΔΙΚΕΣ" ΜΑΣ ΙΔΕΕΣ, ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΣΤΡΑΒΕΣ. Ο ΛΑΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΔΑΦΙΚΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΕΓΩΙΣΜΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΥΠ'ΟΨΙΝ, ΚΑΙ ΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ "ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ" ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΛΠ.
    ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ NIKOS X. 04/03/2011 14:31:33

      ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ του δημοσιου χρεους, ως προιον απατης!!
      Ο ελληνικος λαος των μισθων πεινας και συνταξεων 600 και 1000 ευρω ΔΕΝ ευθυνεται!!
      Διαγραφη του δημοσιου χρεους και να οδηγηθουν στα Ευρωπαικα δικαστηρια
      οι 10-20 μεγαλονταβατζηδες που ευθυνονται, ολοι ξερουμε ποιοι ειναι, μαζι
      με τα πολιτικα τσιρακια τους..!!

      Και επισης αφου γινει συνασπισμος Ιρλανδιας Ελλαδας Ισπανιας Πορτογαλιας
      να ΒΓΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ απο την ευρωζωνη που μας εχει καταστρεψει εδω και
      10 χρονια καθε χρονο ολο και περισσοτερο!!

  4. man8os avatar
    man8os 04/03/2011 10:06:45

    Πρωτα απο ολα να συμφωνισω με το αρθρο, και να καταθεσω μερικές σκέψεις για τις πιθανές εκλογές.

    Η αποτυχία του μνημονίου είναι αυτή που προκάλεσε και θα συνεχίσει να προκαλεί τα σενάρια των εκλογών. Γιατί το ΠΑΣΟΚ απέτυχε διπλά στο πρόγραμμα του. Πρώτα το λεφτά υπάρχουν αποδείχτηκε μια κακοστημένη απάτη. Μόλις βγήκε ανέκρουσε πρύμνη και άρχισε να ισχυρίζεται ότι η χώρα είναι ένας διεφθαρμένος αντιπαραγωγικός Τιτανικός. Όμως και το καινούριο νεοφιλελεύθερο κυβερνητικό πρόγραμμα που εκπόνησαν (ίσως το είχαν σχεδιάσει από πριν ;) φαίνεται ότι πάρα τις θυσίες στις όποιες μας υπέβαλλε τελικά αποτυγχάνει.

    Έτσι εξαιτίας της ολοκληρωτικής αποτυχίας της κυβέρνησης οδηγούμαστε σε κάποια μορφή παραίτηση της για σχηματισμό νέας. Τα σενάρια είναι αρκετά. Εάν αποσύρουν την εμπιστοσύνη τους στην κυβέρνηση 6 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, θα στηρίξει την κυβέρνηση κάποιος άλλος αριθμός βουλευτών μέσα στη Βουλή;
    Η επιλογή αυτή έχει πολλά μειονεκτήματα για την χώρα και πολλά πλεονεκτήματα για προσωπικές στρατηγικές. Σκεφτείτε ότι όποιος στηρίξει την κυβέρνηση, αναλαμβάνοντας κάποιο υπουργείο θα έχει μεγάλη προβολή από τα ΜΜΕ και θα αυξήσει τις πιθανότητες του να μπει μέσα στη Βουλή. Όμως η πολιτική που θα ασκείται θα είναι το ίδιο νεοφιλελεύθερη και η καταστροφή της χωράς θα συνεχιστεί, μέχρι να φτάσει στο σημείο χωρίς επιστροφή που μας οδηγούν.

    Μια άλλη επιλογή είναι η παραίτηση όλων των υπουργών και η συγκρότηση κυβέρνησης προσωπικοτήτων, υπό τον Παπανδρέου, η αλλιώς μια κυβέρνηση προσωπικοτήτων από άλλον πρωθυπουργό ,άλλα με την έγκριση της Βουλής (δηλαδή του ΠΑΣΟΚ). Αντιλαμβάνεσθε ότι αυτό δεν έχει μεγάλη πιθανότητα να συμβεί, γιατί δεν βρίσκετε στον κομματικό πολιτισμό μας, αλλά θα το αναφέρω σαν σενάριο.
    Τα διεθνή κέντρα εξουσίας θα επιβάλλουν τους καθηγητές της προτίμησης τους, κάνοντας επίκαιρη την Βισμάρκειο φράση, drei professoren vaterland verloren.
    Δεν θα εμπιστευόμουν ποτέ μια ομάδα καθηγητών διορισμένων εκ του παραθύρου να προσπαθούν να εφαρμόσουν τις κυρίαρχες πολιτικές, οι οποίες έχουν αποτύχει. Γιατί αν είναι να μας κάνουν Ρουμανία για να μας «εξυγιάνουν» ας είναι…

    Η επιλογή των εκλογών είναι η πιο ισχυρή πιθανότητα. Ειδικά από την στιγμή που οι αλλαγές που νομοθετεί και πιέζει να εφαρμοστούν η κυβέρνηση δεσμεύουν την χώρα για διάστημα μεγαλύτερο της θητείας της, προκειμένου να διασφαλίσει την επιβολή τους είναι πιο πιθανό να ζητήσει εκλογές για να τις νομιμοποιήσει. Έχοντας όμως και την απελπιστική κατάσταση της οικονομίας και της εξωτερικής πολιτικής στο μυαλό, μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτό το πρόσχημα για να διαφύγει. Θα ήθελα όμως να απευθύνω και αυτό το ερώτημα. Πως γίνονται εκλογές σε μια χρεοκοπημένη χώρα?

    Το αποτέλεσμα των εκλογών θα είναι πολύ πιο καθοριστικό για την πορεία της χωράς από κάθε άλλη εκλογική αναμέτρηση από το 81 που ήρθε το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία μέχρι σήμερα. Εάν κερδίσει το ΠΑΣΟΚ , το ξεπούλημα των 50 δις αρχικά θα είναι γεγονός, το όποιο θα ακολουθητέε και από άλλα πακέτα ξεπουλήματος, καθώς τα νούμερα δεν βγαίνουν με την εφαρμοζόμενη πολιτική. Θα δούμε περεταίρω μείωση μισθών και κατάργηση μέρους των συντάξεων (επικουρικές και επιδόματα). Θα δούμε την πλήρη ιδιωτικοποίηση και απαξίωση του κράτους. Θα δούμε μαζικές απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων. Και όλα αυτά καθώς το φάντασμα της χρεοκοπίας θα πλησιάζει, εξαιτίας της ανύπαρκτης διαπραγμάτευσης του μνημονίου, της αδέξιας εξωτερικής πολιτικής των πιστολιών και των κακών σχέσεων που δημιουργήθηκαν ανάμεσα σε εμάς και την Γαλλία και την Ρωσία, των δυο παραδοσιακών μας συμμάχων, τις οποίες φρόντισε να αποδομήσει μεθοδικά ο κύριος Παπανδρέου.

    Εάν κερδίσει η Νέα Δημοκρατία, ο κύριος Σαμαράς θα πρέπει να διαχειριστεί μια χώρα η όποια είναι σαν να βγήκε από πόλεμο. Σαν να την λεηλάτησαν εχθροί.
    Θα παραλάβει άδεια ταμεία, ανύπαρκτη παραγωγική βάση, διαρρηγμένο κοινωνικό ιστό, κανένα σύμμαχο και κράτη δανειστές. Θα έχει να αντιμετωπίσει την διεθνή δυσπιστία, την φτώχεια και την εγκληματικότητα στο εσωτερικό, η οποία θα πολλαπλασιάζεται από την μετανάστευση ( χωρίς να γνωρίζω τι αριθμός μεταναστών θα μας επισκεφτεί τώρα).

    Φυσικά υπάρχει και το σενάριο της ακυβερνησίας, το όποιο είναι εφιαλτικό, και για το οποίο δεν μπορεί να γίνει καμιά πρόβλεψη.

    Το πιο σημαντικό θέμα λοιπόν, είναι ο χρόνος των εκλογών. Αυτός θα καθορίσει ποιο από τα τρία σενάρια ισχύει. Ο χρόνος είναι ελάχιστος. Στην πραγματικότητα είναι μια χρυσή τομή. Αλήθεια πείτε μου, τι να την κάνει μια νίκη την ερχόμενη Κυριακή ο κύριος Σαμαράς αν δεν έχει αυτοδυναμία, και έτσι εξωθερμικές δυνάμεις δεν τον αφήνουν να κυβερνήσει?
    Και τι να την κάνει μια νίκη με 15 μονάδες διάφορα το 2013 όταν το μόνο που θα μπορεί να κάνει θα είναι να κηρύξει χρεοστάσιο;
    Πρέπει όλοι να καταλάβουμε, ότι κάθε μέρα που περνάει οι επιλογές της χώρας μειώνονται και καταλήγουν στην παραπάνω μια : Χρεοστάσιο.
    Αυτό πρέπει να αποτραπεί. Για να αποτραπεί πρέπει να πέσει το συντομότερο η παρούσα κυβέρνηση και να βγει ο Σαμαράς με εντολή να τα αλλάξει όλα (και αλλαγές στο πολίτευμα εννοώ, το όποιο από το 1985 δεν έχει ασφαλιστικές δικλείδες). Και αυτό πρέπει να γίνει το συντομότερο, με αυτοδυναμία.
    Συμπεραινοντας, το timing ειναι αυτο που θα κρινει την πορεια της χωρας μας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ man8os 04/03/2011 10:14:30

      "Εντολή να τα αλλάξει όλα" επικαλείται και ο ΓΑΠ, ο οποίος μάλιστα "γλυκοκοιτάζει" ΚΑΙ προς συνταγματικές αλλαγές, τοις κείνης (Μέρκελ) ρήμασι (και... χρήμασι) πειθόμενος. Κάτι τέτοιο θα ήθελες από τον Σαμαρά; Δε νομίζω...

  5. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 04/03/2011 10:08:14

    Για το ενδεχόμενο μιας κυβέρνησης συνεργασίας, ας είμαστε με το όπλο παρά πόδα. Δεν έχουν ξεχαστεί εντελώς οι μνήμες της "οικουμενικής" κυβέρνησης Ζολώτα και των όσων αντιλαϊκών μέτρων πέρασε κατά το βραχύ της βίο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αυριανιστής 04/03/2011 10:13:16

      Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως αντεπιχείρημα για να έπιτευχθεί η αυτοδυναμία.
      Εδώ αλληλοσπαράσσεται η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, που υποτίθεται οτι προέρχεται από το ίδιο κόμμα.
      Από την άλλη ο Καμίνης, δεν μπρορεί να περάσει ούτε τις προτάσεις του απο το δημοστικό συμβούλιο.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Κώστας Ροδινός 04/03/2011 10:18:35

        Κώστα,

        συμφωνώ μαζί σου. Ο Σαμαράς δεν πρέπει να αφήσει καν να διαφανεί ότι θα συνέπραττε σε κυβέρνηση "συνεργασίας" για την -ας μην κρυβόμαστε- εφαρμογή του μνημονίου, μια κυβέρνηση δηλαδή που οι αλαφουζοπαπαχελάδες λένε τρομολαγνικά "κυβέρνηση πολέμου". Το ποτήρι της χρεωκοπίας θα πρέπει να το πιει αποκλειστικά η ληστοσυμμορία του ΓΑΠ, ή μαζί με τα αριστεροδέξια εξαπτέρυγα που τη στηρίζουν.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Αυριανιστής 04/03/2011 10:33:34

          Σύμπραξη με του Σαμαρά με το ΠΑΣΟΚ του μνημονίου θα ήταν σωτήρια για το ΠΑΣΟΚ και καταστροφική για τη Ν.Δ.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Κώστας Ροδινός 04/03/2011 10:50:12

            Δεν ξέρω αν πρόσεξες τη βρώμικη δήλωση Πεταλωτή, σχετικά με τη χθεσινή συγκέντρωση αποδοκιμασίας κάτω από το σπίτι του αχαμνού λογιστάκου.

            Με χυδαίο τρόπο, ο Πεταλωτής προσπαθεί να εμπλέξει τη ΝΔ, στοχεύοντας προφανώς (κατόπιν εντολών) στο να τη σύρει σε συναίνεση για να... εξιλεωθεί και να... αποτινάξει από πάνω της την υποψία του... ακραίου!

            Δες εδώ τη δήλωσή του, που θυμίζει εποχές Μαρούδα:
            "Τέτοιου είδους ενέργειες, μέσα από μια οργανωμένη πολιτική δραστηριότητα, ειδικά εναντίον ενός πρώην πρωθυπουργού που έχει προσφέρει πολλά στη χώρα, είναι πραγματικά καταδικαστέες. Πρόκειται για μεθοδευμένο και υποκινούμενο σχέδιο και γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά πώς και με ποιους τρόπους υποκινείται. Η ΝΔ έχει ευθύνη να συμμαζέψει τέτοιου είδους συμπεριφορές."

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Αυριανιστής 04/03/2011 12:37:27

            Ο Πεταλωτής εκτελεστικό όργανο είναι!
            παπαγαλίζει ο,τι του λένε!

        • Misha avatar
          Misha @ Αυριανιστής 04/03/2011 10:39:54

          Kι όμως αγαπητέ μου Αυριανιστή,
          ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΛΕΜΟΥ έχουμε στην κυριολεξία!
          Χιλιάδες πεζοναύτες φτάνουν στην Σούδα...κι οι κρητίκαροι παστόκοι, που θέλουν ανεξαρτησία το 2012, χαίρονται επειδή θα κινηθεί η αγορά των Χανίων...
          Ο ΓΑΠ εξυπηρετεί τα συμφέροντα της πατρίδας του από τότε που θυμάται τον εαυτό του, κι η πατρίδα του θα κάνει το παν για να τον κρατήσει επάνω...
          Ο Σαμαράς βρίσκεται μεταξύ σφύρας και άκμονος.Για πρώτη φορά η Δεξιά έχει να αντιμετωπίσει ένα κόμμα εξουσίας που της κλεβει όλη την παραδοσιακή φιλοδυτική επιχειρηματολογία! Η μόνη του διέξοδος είναι η πατριωτική πολιτική και το ανέβασμα στροφών.
          Το ρελαντί δεν τον βγάζει πουθενά ....(έρχονται και νέες δημοσκοπήσεις)

  6. Aris. A avatar
    Aris. A 04/03/2011 10:16:57

    Το καμίνι της καθημερινότητας καίει το βούτυρο της επικοινωνίας.

    Ο Παπανδρέου την πάτησε σαν τον Καραμανλή.

    Πίστεψε ότι μπορεί να διαχειρισθεί μια σκληρή πραγματικότητα ενός διαλυμένου από μηχανισμούς κράτους που μπάζει από παντού νερά με την εικόνα.

    Αντί να επιμεληθεί ο ίδιος την καθημερινή παρακολούθηση του κυβερνητικού έργου επιλύοντας ταπεινά αλλά κρίσιμα θέματα για την αποδοτικότητα της κυβέρνησης προτίμησε να εφαρμόσει την αφυψηλού πολιτική με ταξίδια στο εξωτερικό κανό διακοπές ποδήλατα και τα λοιπά.

    Αντί

  7. ANNITA avatar
    ANNITA 04/03/2011 10:22:02

    Οχι απλά συμφωνώ με somebody επικροτώ όσα γράφει, ειδικά για τον Σαμαρά ο οποίος έδειξε τεράστιο πολιτικό ήθος, αξιοπρέπεια και διακατέχεται από πατριωτικά συναισθήματα, άξιος υπερασπιστής των συμφερόντων της πατρίδας του, συν το γεγονός ότι σήκωσε ολόκληρο το βάρος της ανασυγκρότησης του κόμματος της Ν.Δ. σε μια κρίσιμη πολιτική καμπή για όλους όσους στηρίζουν αυτή την παράταξη.Με μια σωστή αναπτυξιακή πολιτική η οποία θα θεσμοθετηθεί σίγουρα θα κερδίσουμε το χαμένο έδαφος. Μην περιμένουμε από την μια μέρα στην άλλη να γίνουν θαύματα, έτσι όπως μας έχει δέσει χειροπόδαρα το Πασοκ, το είπε άλλωστε ότι θέλει να κατοχυρώσει δια νόμου όλες τις ανατροπές που έχει κάνει για να μην μπορούν οι επόμενες κυβερνήσεις να ανατρέψουν. Ξεχνούν όμως ότι υπάρχει και αυτό που λέγεται ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ. Τα πάντα ανατρέπονται είναι στο χέρι μας.

  8. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 04/03/2011 10:37:02

    Ομως.....Στην πιάτσα ακούγεται οτι ο Σαμαράς -στον οποίον δεν έχουν και δεν μπορούν να προσάψουν λαμογιές- φοβάται τις εκλογές, ότι η ΝΔ έχει γίνει ένα εσωστρεφικό φοβικό κόμμα και ότι "τί μπορεί να κάνει τώρα η ΝΔ, σ΄αυτό τον χαμό..."και άλλα τέτοια ανόητα.
    Εδώ είναι που χρειάζεται να δείξει την πυγμή του ο Σαμαράς. Να προχωρήσει σε πρόταση μομφής. ΄Οχι ότι θα πέσει η κυβέρνηση αλλά πρώτον θα του δοθεί η δυνατότητα τις τρείς μέρες που θα συζητείται να βροντοφωνάξει την πρόταση της ΝΔ στην Οικονομία, δεύτερον θα δείξει ότι δεν φοβάται τις εκλογές και τρίτον θα τονώσει το ηγετικό του προφίλ και θ΄αναγκάσει τα κανάλια να παίξουν ολες του τις ομιλίες. Ακόμη και τα στελέχη της ΝΔ που έχουν ένα καταγγελτικό χειμαρώδη λόγο, θα τους δοθεί ευκαιρία να περάσουν τις θέσεις της παράταξης
    Εχουν περάσει 4 μνημόνια και ακόμη μια σαρωτική κίνηση Σαμαρά, δηλ. να κάνει αυτό που θέλει ο κόσμος, να φωνάζει να απειλεί να "χτυπιέται", δεν έχουμε δεί. Αυτό συζητάει ο κόσμος παντού.

  9. ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
    ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 04/03/2011 10:38:26

    Ολες οι προσπαθειες για συμφωνιες και συμπραξεις θα πανε απατες ΑΝ κατεβουν οι Ελληνες να φηφισουν.
    Αυτο ειναι τωρα το στοιχημα .
    Να κατεβουν στις καλπες.

  10. Σταράτα avatar
    Σταράτα 04/03/2011 10:58:27

    25 MARTIOY ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ

    • kritikos avatar
      kritikos @ Σταράτα 04/03/2011 11:40:00

      Δεν θα παραλείψουμε. Κακομοίρηδες τι σας περιμένει, θα παραιτηθεί ο Γιωργάκης και θα σας φορτώσει τα πάντα, μέσα σε 6 μήνες θα έχετε πέσει με πάταγο. Ο κόσμος γύρισε την πλάτη του οριστικά στα παλιά κόμματα.

  11. Pikis avatar
    Pikis 04/03/2011 11:36:54

    Δηλαδή αν βγει ο Σαμαράς τι θα κάνει; Αφού υπάρχουν δεσμεύσεις σαν Ελλάδα. Θα τους πει "Δεν πληρώνω";
    Το σενάριο είναι γνωστό εδώ και χρόνια. Όποιος αποκτά την εξουσία το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να δηλώσει "παραλάβαμε χάος". Και δώσ' του αντιλαϊκά μέτρα.
    Κακά τα ψέματα και τα παραμύθια. Η Ελλάδα έχει μπει σε τροχιά διάλυσης και δεν υπάρχει καμία πιθανότητα σωτηρίας. Οι "υπηρέτες του λαού" φρόντισαν για αυτό τουλάχιστον 30 χρόνια. Δεν με ενδιαφέρει αν φταίει το ΠΑΣΟΚ ή η ΝΔ. Η αθλιότητα είναι το κοινό γνώρισμα τους.
    Με προσβάλει να εμφανίζονται οι αποτυχημένοι και υπαίτιοι του χθες σαν οι αυριανοί σωτήρες. Αντί να ντρέπονται βγαίνουν και από πάνω!
    Δεν είναι δυνατόν να μιλάει για λύσεις ο Πάγκαλος. Δεν είναι δυνατόν να μιλάει στα κανάλια ο Μανώλης! Δεν είναι δυνατόν να είναι υπουργός ο Παπουτσής! Δεν είναι ανθρωπιστικό να ακούς δηλώσεις του Τσίπρα. Ανατριχιάζω και μόνο που βλέπω την Παπαρήγα σαν Στάλιν άνευ μιστακίου.
    Η χώρα δεν έχει επιλογές δυστυχώς. Φταίμε γιατί το ξέραμε και δεν φωνάζαμε. Τώρα είναι αργά για δάκρυα.
    Καληνύχτα και καλή τύχη!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Pikis 04/03/2011 13:25:17

      Υπάρχει και η επιλογή που, καιρό τώρα, λέει και ξαναλέει ο Αρχαιοπτέρυξ εδώ μέσα. Δηλαδή, "Δις ιζ Πάρτα!". Αλλά πολύ αμφιβάλλω για το αν έχει κάποιος τα κότσια να την εφαρμόσει.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 04/03/2011 15:09:40

        Ο Καραμανλής πήγε να λοξοκοιτάξει, και είδες τι φτιάξη τού ετοίμασαν.

        Δις ιζ Πάρτα, λοιπόν, γιατί δεν πληρώνουμε κερδοσκόπους.
        Δις ιζ Πάρτα, γιατί δεν τα φάγαμε μαζί.
        Δις ιζ Πάρτα, γιατί με λιγότερα μπορούμε, αλλά με λιγότερη εθνική κυριαρχία και αξιοπρέπεια δεν μπορούμε.

        • Misha avatar
          Misha @ Αυριανιστής 04/03/2011 15:55:52

          O KAK λοξοκοίταξε μεν αλλά κιότεψε στο τέλος.
          Αν έβγαινε να κάνει ένα διάγγελμα ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ SOS , όπου θα εξηγούσε ξεκάθαρα τι παίζεται, θα γλυτωναμε τα χειρότερα.

        • popolaros avatar
          popolaros @ Αυριανιστής 04/03/2011 16:01:17

          Έκανε κάποιες σωστές πατριωτικές κινήσεις αλλά μετά το έριξε στα σουβλάκια.

          Σαν να τον ακούω:
          "Εγώ θα βγάλω το φίδι...."

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Pikis 05/03/2011 14:58:26

      Αυτό αγαπητέ έχει ξαναγίνει. Οταν το Μεξικό είπε δεν πληρώνω δεν πληρώνω στις δανειακές τ5ου υποχρεώσεις, χρόνια πριν. Και δεν έπαθε και τίποτα

  12. Misha avatar
    Misha 04/03/2011 11:51:44

    Τσάβες χρειαζόμαστε...Ο Παπαδόπουλος φυλαγε τα μπόσικα των γιάνκηδων...

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Misha 04/03/2011 14:32:26

      ΣΥΜΦΩΝΩ..............!!!!!!

      • http://neotera.wordpress.com avatar
        http://neotera.wordpress.com @ Kostas D 04/03/2011 18:56:09

        Κι αν δεν βρίσκεται ως προσωπικότης ας φτιάξουμε μια επιτροπή εθνικής σωτηρίας αφανών ηρώων να εναλάσονται στο προεδριλίκι.

  13. Enzo avatar
    Enzo 04/03/2011 11:52:09

    που πας ωρε γιωργο? κατσε εδω, θα περασουμε καλα.

  14. Enzo avatar
    Enzo 04/03/2011 11:53:15

    αντε και καλο ξημερωμα, εμεις θα ειμαστε εδω.

  15. farmakotriftis avatar
    farmakotriftis 04/03/2011 11:57:28

    ο απιθανος θιασος του ΓΑΠ πρεπει να πεσει αμμεσα,ειναι μια παρεουλα που εξυπηρετει μονο τους τοκογλυφους...οσο για τη ΝΔ πρεπει να βγει μπροστα πριν αρχισουμε να σκεφτομαστε οτι μας επεβαλαν το ντουετο γιωργακης-αντωνακης για να εχουν καλυμμενα τα νωτα τους...και οσο δε μιλαει και ο κωστακης το πραγμα βρωμαει...

  16. siakkas-gagauz avatar
    siakkas-gagauz 04/03/2011 12:30:46

    H απίθανη παρέα που μας κυβερνά εδώ και 17 μήνες μας θεωρεί όλους λαθρομετανάστες, τους εαυτούς τους θεωρεί Σωτήρες και ανθρωπιστές προς εμάς και της Πατρίδας (φτού! κακιά λέξη εμπεριέχει εχθροπάθεια) αλλά στην ουσία είναι δουλέμποροι ψυχών σε ένα σάπιο μπάρκο στη μέση του Καρπάθιου πελάγους (σημειολογική η τοποθεσία!!) και εγκαλεί σε βοήθεια την Frondex (βλέπε Ε.Ε.-troika, πάντα οι διεθνής οργανισμοί δίνουν αμνηστία και σε ψεύτες και σε κλέφτες), τώρα που μπάζουν τα στεγανά θα ρίξει στο μπαλαούρο τον λοστρόμο του (βλέπε Παπακωνσταντίνου), στέλνει ΑLERT για ρυμούλκηση από τη γείτονα χώρα (ο Αλάχ να την κάνει κ άραγε με τι αντάλαγμα;- στο ναυτικό δίκαιο χάνεις το 50% του μπάρκου σου- Θράκη; Αιγαίο;) Και το μόνο που φοβάται μην τους τσακώσει η φρεγάτα που έρχεται και ακούει στο όνομα Αντώνης Σαμαράς!
    σουρεαλιστικό το σχόλιο δεν απέχει του ρεαλιστικού

  17. Zio avatar
    Zio 04/03/2011 12:31:01

    "Ποιοι θα ηγηθεί ενός τέτοιου σχήματος; Δυο ονόματα μονοπωλούν το ενδιαφέρον: Ένας πρώην και ένας νυν από μεγάλη Τράπεζα!"

    εφόσον αληθεύει αυτό, εδώ βρίσκεται όλο το ζουμί. Τα μεγάλα παιχνίδια παίχτηκαν με το Τ+10 του οποίου έκαναν χρήση ΚΥΡΙΩΣ δικές ΜΑΣ τράπεζες, των "ατυχών" δηλώσεων περί Τιτανικού, κλπ οι οποίες έδιναν έναυσμα στο να τσιμπάνε τα spreads συνεχώς, αλλά ξεχνάμε και κάτι ΒΑΣΙΚΟ.
    Η θέληση του Παπ, λίγες μόνο μέρες σαν ΥΠΟΙΚ, ότι θα φορολογήσει τις καταθέσεις (!!!)
    Αποτέλεσμα? να λείψουν από το σύστημα 50 δις (τυχαίο?) και να μετατραπούν τα Ελληνικά ομόλογα σε τοξικά, αφού πλέον η ρευστότητα περιορίζεται και η αξία των ομολόγων υποχωρεί.

    Αν υπήρχαν σήμερα αυτά τα 50 δις, το Tier των τραπεζών μας θα ήταν σε απίστευτα υψηλά επίπεδα, θα μπορούσαν να απορροφήσουν haircut ακόμα και 50% και την άλλη μέρα να δίνουν στεγαστικά.

    Όλα στο πρόγραμμα ήταν και είναι.

    • Zio avatar
      Zio @ Zio 04/03/2011 12:36:37

      Να προσθέσω το βασικό, ότι αν ήταν καλυμμένος από ρευστότητα οι τράπεζες, δεν θα υπήρχε "ανάγκη" για δάνεια σχεδόν 100 δις από την ΕΚΤ με την εγγύηση του Δημοσίου, οι οποίες εγγυήσεις δεν αυξάνουν το έλλειμμα, αλλά το αυξάνουν όμως τα ομόλογα που εκπίπτουν συνεχώς, λόγω των υποβαθμίσεων.
      Χώρια ότι εγγυόμαστε 100δις για να λάβουμε ρευστότητα 75 δις.

      Αυτό που γίνεται στο κομμάτι αυτό δεν το αναφέρει κανένας, δυστυχώς.
      Υπολογίστε πόσα δις έχουν εκπέσει από τα ομόλογα και δείτε μετά τι συμμετοχή έχουν στην αύξηση του συνολικού χρέους.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Zio 04/03/2011 15:57:50

      +1000

  18. Vangelis. avatar
    Vangelis. 04/03/2011 12:44:30

    Pantos, me ola auta ta katastrofika, anarotiemai giati h ND den thelei na kuvernisei akomi ?

  19. spiros avatar
    spiros 04/03/2011 13:03:25

    Βλέπετε από την ΝΕΤ την ομιλία του ΓΑΠ; ΜΟΥΓΚΑ....... Μεγάλη κατήφια τί γίνεται;

  20. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2011 13:15:12

    Φυστικομα... Ενυποθηκο !

    ΠΠ

  21. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2011 13:19:12

    - Ελεγχος Νομιμοτητας του Χρεους μας???? ποιος ηρθε???
    - Το Ευρωπαικό δικαστήριο επικύρωσε το πρόστιμο στη Siemens ύψους 400 εκατ. ευρώ...... που ειναι η προανακριτικη ρε παιδια?????? τι κανουμε??

    ΠΠ

  22. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2011 13:26:51

    Ποιος θανασης???
    Συνεδριάζει το Εθνικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ

    Υπό την προεδρία του πρωθυπουργού και προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Γιώργου Παπανδρέου, συνέρχεται σήμερα, Παρασκευή, η 11η Σύνοδος του Εθνικού Συμβουλίου του Κινήματος στο Ξενοδοχείο Divani Caravel.

    Οι εργασίες της 11ης Συνόδου θα ξεκινήσουν με ομιλία του γραμματέα του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, Μιχάλη Καρχιμάκη, ενώ αμέσως μετά θα μιλήσει ο πρωθυπουργός και πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.

    Στη συνέχεια θα τοποθετηθεί για το ζήτημα του Ευρωομόλογου η κ. Βάσω Παπανδρέου.

    Στην 11η Σύνοδο του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ πριν από τις τοποθετήσεις των μελών του οργάνου θα χαιρετίσει ο επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Προοδευτικής Συμμαχίας των Σοσιαλιστών και Δημοκρατών στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, Martin Schulz, ενώ μετά τις ομιλίες των μελών του ΕΣ θα χαιρετίσει ο κ. Poul Nyrup Rasmussen, πρώην πρωθυπουργός της Δανίας και πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Σοσιαλιστικού Κόμματος.

    Θα ακολουθήσουν οι δευτερολογίες και η 11η Σύνοδος του ΕΣ του ΠΑΣΟΚ θα ολοκληρωθεί με την ψηφοφορία για την εκλογή τριών μελών του Πολιτικού Συμβουλίου, τα οποία θα αντικαταστήσουν τα μέλη του οργάνου που έχουν καταλάβει κυβερνητικές θέσεις.

    Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών της 11ης Συνόδου του ΕΣ του ΠΑΣΟΚ θα ακολουθήσει κοινή συνέντευξη Τύπου του Γιώργου Παπανδρέου και του Poul Nyrup Rasmussen στο Ζάππειο, στις 5 μμ, ενώ στις 8 μμ θα πραγματοποιηθεί δείπνο εργασίας στην Αίγλη Ζαππείου...

    κουρδιστο νεο..!! αεικινητο το ΓΑΠ.. εχει μεγαλο βαρος στις πλατες του ! και λεει να τ αφησει για λιγο στα συντροφια να χαρουν ολοι μεταξυ τους.. τι ομορφα!!

    ΠΠ

    • ataktos avatar
      ataktos @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2011 13:34:16

      xixxi

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2011 13:34:36

      Και τι μ' αυτό; Και το SED (το ανατολικογερμανικό ΚΚ) έκανε συνέδρια, στα οποία εκφραζόταν η "πίστη στη νίκη του Σοσιαλισμού". Ακόμα και μέχρι τη μέρα που διαλύθηκε...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2011 13:39:17

      μα τι θα πουν στο συνεδριο??? τι??

      ΠΠ

  23. Enzo avatar
    Enzo 04/03/2011 13:31:32

    ξερει κανεις ποτε ο κυρ γιωργος και η παρεα του ποτε θα ανακοινωσουν στον Ελληνικο Λαο την χρεοκοπια μας?

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Enzo 04/03/2011 15:08:05

      συγγνωμη... συνεχεια
      "εχουμε ενα κουτελο στη λαχαναγορα των χαλολων ... οκ ντιαρ? "

      ΠΠ

    • popolaros avatar
      popolaros @ Enzo 04/03/2011 15:55:16

      Θα συμφωνήσω με τον πόρτα.
      Έχουμε και ένα επίθετο να προφυλάξουμε.
      Μάλλον το πάνε σε οικουμενική τύπου '89 για τα δύσκολα και μετά συνεχίζουν χωρίς ρετσινιές.
      Αντιλαμβάνομαι και τον κυρίαρχο λόγο που ο Σαμαράς επέλεξε light αντιπολίτευση.
      Σίγουρα πήγαιναν(και ακόμα) να του φορτώσουν τις δυσάρεστες ανακοινώσεις.

    • Brankaleon avatar
      Brankaleon @ Enzo 04/03/2011 20:10:41

      Ίσως γι' αυτό και το πιο πρόσφορο σχήμα, είναι ένα κυβερνητικό σχήμα "ευρύτερων" διαστάσεων, για να ανακοινώσει το Μπούμ.
      Αυτό μπορεί να προκύψει, ενσυνείδητα από (Ντόρα, Καρατζαφέρη, ίσως και οι Κυρκοκουβέληδες).
      Ο G.A.P., στιγμή δεν άφησε κατά μέρος τις κατηγόριες γι' αυτά που άφησε ο Καραμανλής.
      Αν ήθελε συναίνεση και τα ρέστα, "λογικό" δεν θα ήταν να ασχοληθούν με το, ... από εδώ και πέρα τί γίνεται.
      Αλλά μέχρι τώρα δεν το έπραξαν.
      Αυτοί που μένει να "πεισθούν" (μέσα από εκβιασμούς), είναι ο Σαμαράς και το Κ.Κ.Ε.
      Οπότε δεν είναι και εκτός τόπου και χρόνου το ύφος του Πεταλωτίσκου.

    • man8os avatar
      man8os @ Enzo 04/03/2011 23:55:36

      Μετα τις εκλογες.

  24. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 04/03/2011 13:33:02

    O ΓΑΠ αποδείχθεικε πολύ λίγος και αφελής (ή ένας ακόμη "χρήσιμος ηλίθιος" , κατά τη γνωστή ρήση).

    Έχει, όμως, ακόμη μια τελευταία ευκαιρία να σώσει την παρτίδα (και την ΠΑΤΡΙΔΑ).

    Να ψηφίσει Νόμο που να επιβάλει την ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΕΥΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ η οποία δεν διακιολογείται με βάση τις φορολογικές δηλώσεις από '74 και μετά.

    Μόνον έτσι θα ξεβρωμίσει ο κόπρος του Αυγείου!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 04/03/2011 14:24:27

      Kατά τη γνώμη μου, ούτε "λίγος" ήταν πολύ δεν περισσότερο "αφελής".
      Αποστολή ανέλαβε να φέρει σε πέρας...

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Κώστας Ροδινός 04/03/2011 20:36:15

        ΣΥΜΦΩΝΩ!!
        Ο ανθρωπος ειναι ΒΑΛΤΟΣ!! Το ηξερε και η κουτση μαρια εδω και χρονια...
        Η βλακωδης αποχη καποιων τον εφερε ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ στην εξουσια
        μετα απο τοσες προσπαθειες..!!

  25. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2011 13:38:22

    “Τέτοιου είδους ενέργειες, μέσα από μια οργανωμένη πολιτική δραστηριότητα, ειδικά εναντίον ενός πρώην πρωθυπουργού που έχει προσφέρει πολλά στη χώρα, είναι πραγματικά καταδικαστέες” σημείωσε και τόνισε ότι κινήσεις όπως αυτές με τις οποίες καθυβρίζεται και στιγματίζεται μια πολιτική προσωπικότητα είναι αποπροσανατολιστικές. Η ΝΔ έχει ευθύνη να συμμαζέψει τέτοιου είδους συμπεριφορές", τόνισε.

    Για τη συγκεντρωση στου Σημιτη... μιλαει...

    ΠΠ

  26. siakkas-gagauz avatar
    siakkas-gagauz 04/03/2011 13:46:18

    Μια απορία..... τώρα που μιλάει στο καραβελ το gap γιατί φώναξε και Ευρωπαίους σοσιάλ?
    του ξεμαντρώθηκαν οι ντόπιοι Ιθαγενής?

  27. Γεώργιος Καραϊσκάκης avatar
    Γεώργιος Καραϊσκάκης 04/03/2011 13:52:55

    Ο θυμόσοφος Λαός μας έχει διάφορες παροιμίες ώστε να σχολιάζει τις καταστάσεις της ζωής..Μία από αυτές είναι και η : Γυρίζει ο τροχός, π.....ει και ο φτωχός..
    Όσον αφορά τη Ν.Δ. και τον Κο Σαμαρά ας κοιτάξει να στήσει στον τοίχο διάφορους τέτοιους τύπους όπως τον κάτωθι αναφερόμενο διότι όσο τους "πατρονάρει" φως δεν θα δει ποτέ..Θαυμάστε δημοσίευμα για τον Κο Λιάπη :
    http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=109512&acpn=1#comments

  28. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2011 14:20:39

    *Στην Ελλάδα καταγράφηκε η μεγαλύτερη μείωση του ΑΕΠ στο τέταρτο τρίμηνο του 2010, τόσο σε ετήσια όσο και σε τριμηνιαία βάση, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Eurostat. Σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2009, το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν υποχώρησε κατά 6,6%. Σε τριμηνιαία βάση, δηλαδή στο τέταρτο τρίμηνο του 2010 σε σχέση με το τρίτο, η μείωση ήταν 1,4%.!!!

    *Περίπου 7,5 δισ. ευρώ εκτιμάται ότι έχασε το λιανικό εμπόριο τη διετία 2009-2010, λόγω της μείωσης των λιανικών πωλήσεων. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της ΕΣΕΕ, ο συνολικός τζίρος των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου, εκτός των καυσίμων, έφτασε το 2010 τα 51 δισ. ευρώ, από 57 δισ. το 2008.

    *Αύξηση 10% παρουσίασαν τα καθαρά κέρδη της τουρκικής θυγατρικής της Εθνικής Τράπεζας, της Finansbank, για την οικονομική χρήση 2010. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τράπεζας, βασισμένα στα τουρκικά λογιστικά πρότυπα, τα καθαρά κέρδη της ανήλθαν σε 913 εκατ. τουρκικές λίρες (ή 409 εκατ. ευρώ). Τα συνολικά έσοδα παρουσίασαν άνοδο κατά 6%, στα 2,815 δισ.
    τουρκικές λίρες.

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2011 14:26:03

      ΠΠ
      και όχι μόνον αυτά.
      Η ανεργία είναι εκτός ελέγχου.
      Ο πληθωρισμός επίσης.
      Θανατηφόρος συνδυασμός...

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 04/03/2011 14:35:35

        ειναι πολλα Κωστα μου. αμετρητα. Το ΓΑΠ θα αλλαξει τη Χωρα αλλα και την Ευρωπη ακουω.. ετσι λεει στην ομιλια του !! χαχαχαχαααα
        Το ΓΑΠ θα αλλαξει την Ευρωπη !! και χειροκροτουν οι χαχολοι.

        "Απο μενα θα ακουτε μονο τη γλωσσα της αληθειας!!!"-ΓΑΠ
        Ρωτα ο κοσμος...
        "Θα πληρωσουν καποιοι τα κλεμενα??" - ΓΑΠ - δεν απαντα !!!
        μας εδωσε λιστα ερωτησεων !!! χαχαχαχαχ δηλαδη οι ΠΑΣΟΚΟΙ θα μας πουλησουν οτι το ΓΑΠ εχει επιγνωση της καταστασης !!!! ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ??
        "Μια πρωτοφανη περιοδος!!!" - ΓΑΠ

        ΠΠ

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2011 14:39:26

          Για τη ΝΔ...
          "μονο προδοτη δεν με ειπαν που μιλουσα με Ντομινικ"-ΓΑΠ
          χαχαχαχα οχι καημενε.. Τ+10 και 300+40 Δις ευκολα μας εκανες.. πλουσιους!!! πληρωσες και μιζα για το Δανειο, μας εδωσε ο Ντομινικ στις Αγορες
          αγορασαν τσαμπα CDS και μετα ανεβηκατε στον Τιτανικο με τους κοπριτες και οι Αγορες ξεφορτωσαν τα CDS me Δις στις τσεπες τους-σας.

          μας πηγες 30 χρονια πισω.. και εβαλες υποθηκη τη Χωρα μας... διοτι δικη σου δεν ειναι...

          ΠΠ

  29. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2011 14:30:47

    Με την Υπατια θα εχουμε θεμα... το λεω... το σημειωνω..
    ακουσα "εχουμε δικο μας γιατρο"... χαχα επικινδυνη η κατασταση.
    Αν πεθανει ΕΝΑΣ.. θα γινουμε Λιβυη.. εχει κα τα καλα του... θα γλιτωσουμε απ το ΠΑΣΟΚ... τι να πει κανεις...
    Η Πρεσβεια του Μαροκου γιατι δεν ακουγεται?? τι παιζεται?? γιατι δεν ενδιαφερεται για τους απεργους πεινας.. λεμε τωρα.. πεινας...

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2011 14:37:51

      Η Υπατία θα αποδειχθεί ...τραγωδία.
      Ακούω οτι υποχωρούν κατά κράτος.
      Οι ...."σκληροί" της Κυβέρνησης, εννοώ.
      Το μεγαλύτερο πρόβλημα θα είναι το μήνυμα που στέλνουμε.
      Πολύ φοβούμαι οτι η Ελλάδα θα γεμίσει από "απεργούς πείνας".

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 04/03/2011 14:40:34

        ΝΑΙ οι αριστεροι ΠΑΣΟΚΟΙ ??? χαχαχαα
        Περιμενουν να ανασχηματιστουν.

        ΠΠ

      • Misha avatar
        Misha @ Κώστας Ροδινός 04/03/2011 14:45:50

        Κώστα προκειται για ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ.
        Παστόκοι ανέβασαν τους μαροκινούς στην Αθηνα (ο προεδρος των Γιατρων του Κοσμου που τους συνόδευαν από την Κρήτη ήδη είναι ο Νικήτας Κανάκης , μέλος του Εθν.Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ και υποψ βουλευτής του) , αυτοί τους συνόδευσαν στη Νομική (έλειπε μόνο η μπάντα της ΕΛ.ΑΣ) , αυτοί τους πήγαν στην Υπατία , αυτοί μεθόδευσαν την απεργία πείνας μέχρι θανάτου που ΑΣΦΑΛΩΣ θα αποτελέσει τυφλοσούρτη για όλους τους λαθρομετανάστες .

        Εχουμε πλέον πολιτική Σόρος σε ΟΛΑ τα επίπεδα. Βιωνουμε στο πετσί μας τη παγκοσμιοποίηση της εξαθλίωσης και την απόπειρα βίαιης δημογραφικής και πολιτισμικής μετάλλαξης της ελληνικής κοινωνίας.

        Οι χρήσιμοι ηλίθιοι που αυτοαποκαλούνται «αλληλέγγυοι» κάνουν την βρώμικη δουλειά που δε μπορούν να κάνουν οι μυστικές υπηρεσίες.

        • popolaros avatar
          popolaros @ Misha 04/03/2011 15:47:30

          Εάν δεν φύγει ο 'πύραυλος' και η παρέα του από την χώρα περιμένω τα πάντα.

  30. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 04/03/2011 14:31:44

    H συζήτηση μεταξύ του κ. Παπανδρέου και των αρχηγών των κομμάτων με τον καθένα ξεχωριστά, μήπως μυρίζει χρεοστάσιο;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 04/03/2011 14:51:30

      Μυρίζει αδιέξοδο και μεθοδευμένη προσπάθεια να βρεί συν- ενόχους!
      Σε πρώτη φάση!

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 04/03/2011 15:02:19

        Διερει και Πρασινοβασιλευε. Ριχτε τον ενας ενας... αιντε λοιπον...

        ΠΠ

  31. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 04/03/2011 14:48:34

    Misha,
    Δεν υπάρχει αμφιβολία οτι όλο αυτό το πράγμα ήταν στημένο.
    Για αυτό αν θυμάσαι καλά από την πρώτη μέρα γράφαμε εδω οτι έπρεπε να να δράσουν αμέσως.
    Τώρα το παιχνίδι χάθηκε.
    Οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κώστας Ροδινός 04/03/2011 15:15:21

      Κώστα,

      οι συνέπειες του θανάτου ενός εκ των λάθρο θα είναι καταστροφικές επειδή ο ΓΑΠ θα επιδείξει -συνειδητά αυτός- την ανεκτικότητα που επέδειξαν λόγω αμηχανίας ο Πάκης και ο Κωστάκης στα "Δεκεμβριανά".

      Οι ψευτοαριστεροί "αλληλέγγυοι", άλλο που δεν θέλουν για τον δεύτερο γύρο. Από κοντά και οι υπόλοιποι λάθρο, που ετοιμάζονται για νέα πλιάτσικα.

    • Misha avatar
      Misha @ Κώστας Ροδινός 04/03/2011 16:00:55

      Αυριανιστή, ξέρεις από τότε είχε ξοφλήσει ο ΚΑΚ;
      Από τοτε που τον ξεβράκωσε ο Μπομπος με τον βασικό μέτοχο.
      Ο ΚΑΚ δεν είχε να αντιπαλαίψει μόνο την δική του ανεπάρκεια και τους απίστευτους «στρατηγούς άνεμους» , τους Πάκηδες , τους Μάκηδες και τους ιπτάμενους lovers του ΥΠ.ΠΟ.
      Ζούσε με τον τρόμο του τι θα πεί κάθε βράδυ η φράου Χέλγκα , ο στρατάρχης Βερύκοκος και ο Εισαγγελάτος.

      • juliet avatar
        juliet @ Misha 04/03/2011 19:27:31

        που τον θυμήθηκες τον ιπταμένο ολλανδό,ονειρευότανε αναβίωση του Βυζαντίου.

    • spiros avatar
      spiros @ Κώστας Ροδινός 04/03/2011 18:54:33

      Έτσι εξηγείται και η λάθος δήλωση της Πιπιλή. Καλύτερα η σιωπή .

  32. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2011 15:23:10

    ετσι ακριβως ειναι.. νομιζει οτι θα πουλησει ΜΚΟ και πρασινιες μεταθανατον.. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ !!!

    ΠΠ

  33. popolaros avatar
    popolaros 04/03/2011 15:44:10

    Γιωργάκη όσο υπονομεύεις τον ευρωπαικό άξονα για χάρη των συγχωριανών σου από αμέρικα, μην περιμένεις βοήθεια από Ευρώπη.
    Την πρόδωσες.
    Το πρόβλημα είναι ότι θα πληρώσει ο Ελλ.Λαός τη νύφη ενώ εσύ θα έχεις πετάξει στα ξένα.

    Σε περίπτωση που δεν καταλαβαίνεις για ποιό άξονα μιλάω...διάβασε παρακάτω.
    h**p://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=18001&Itemid=56

  34. Zio avatar
    Zio 04/03/2011 15:46:53

    Η Υπατία δολοφονήθηκε από όχλο που αποτελείτο από φανατικούς χριστιανούς.
    ουάου...

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Zio 04/03/2011 16:06:42

      Σωστό και αυτό...
      Απλά, δε νομίζω πως τέτοιες καταστάσεις άρεσαν στον Χριστό.
      Το ίδιο και με τις σταυροφορίες πιστεύω.

  35. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 04/03/2011 16:12:22

    Ο ΚΑΚ όμως, έτρεφε το φίδι του Μπόμπου (τον Ριρή) στον κόρφο του. Πώς περίμενες να "σταθεί" ο βασικός μέτοχος, με τέτοιο νομοθέτη;

    Εγώ θα επιμείνω. Ο ΚΑΚ κατέρρευσε με την αναποφασιστικότητά του στα "Δεκεμβριανά", ως απότοκα της τιμωρίας που του επιφύλαξαν για το λοξοκοίταγμα προς τα βορειοανατολικά. Και από εκεί και πέρα, απλώς περίμενε στωικά την αποκαθήλωση που είχε ξεκινήσει από το ίδιο του το περιβάλλον (Πάκης και άλλοι). Γιατί, αν δεν αποδομείς τον πρωθυπουργό που σε επέλεξε για υπουργό, λέγοντας "ευχαριστούμε τους μετανάστες που μας προτίμησαν", πώς τον αποδομείς;

  36. Έρεβος avatar
    Έρεβος 04/03/2011 17:41:37

    "Υπάρχει εν Ελλάδι έστω και ένας πολίτης, με κοινό βέβαια νου και όχι κομματικός λακές, που να πιστεύει ότι η νυν ανθυποκυβέρνηση - οι μαριονέτες της τρόϊκας - εξαγγέλλει κάτι, λαμβάνει ένα μέτρο υπέρ του λαού; Είναι δυνατόν όλες αυτές οι γλίτσες, με τα σπαστά ελληνικά και με το γυάλινο βλέμμα, τα «κωλόπανα» του ΔΝΤ να μοχθούν και να εργάζονται προς το συμφέρον της δύσμοιρης χώρας μας; Ας το καταλάβουμε όλοι. Η πατρίδα βρίσκεται σε έσχατο κίνδυνο, λεηλατείται και εξαθλιώνεται ένας ολόκληρος λαός. Όταν ξεκουμπιστούν, θα μείνουν αποκαΐδια, ρημαγμένες ψυχές. Διαλύουν τον κοινωνικό ιστό της χώρας, δεν ορρωδούν προ ουδενός."

    h--p://www.antibaro.gr/node/2766

  37. Brankaleon avatar
    Brankaleon 04/03/2011 17:57:01

    Σήμερα ο μόνος λόγος που μπορεί να σταθεί, είναι ο πολυπολικός λόγος.
    Αυτόν τον λόγο όμως πρέπει να τον εκφράσει κάποιος που το λέει η "καρδίτσα" του.
    Με όλη την αλήθεια και μόνον την αλήθεια.
    Με τις δέουσες αποστάσεις από τα μέχρι τούδε δοβλέτια, τους "χορηγούς" και τους υποστηρικτές.
    Τον εξοστρακισμό των πάσης φύσεως "νεο"-κοτζαμπάσηδων.
    Τους πάσης λογής "νεο"-Φαναριώτες.
    Βάλτε απέναντι στους πάσης λογής κυρκοειδείς, καρατζαφέρηδες και ντορίσκους, ότι πιο αποφασιστικό μπορεί να συνδιασθεί.
    Έφθασε η ώρα ίσως για τον μεγάλο Ιστορικό συμβιβασμό.
    Κι' όποιος μπορεί να κατανοήσει, το κατανόησε.
    Μία λύση, ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ, ως από τα λίγα εναπομείναντα χρέη προς την Πατρίδα.
    Υπάρχουν ρηξικέλευθες προοπτικές και λύσεις, αλλά απαιτούν "ψυχή" Ελληνική και όχι ελληνίζουσα.
    "Ολίγη" έως "πολλή" Εθνική Παλιγενεσία με ότι κι' αν μπορεί να περιεχθεί στην έννοια αυτή.
    Στάσεις απέναντι στους "δανειστές" μας και στους εγχώριους και ξένους κερδοσκόπους.
    Ένα πρώτο σκαλοπάτι, είναι η έκφραση της οργής μας, εξωτερίκευση ολων όσων έχουν συσσωρευθεί στο θυμικό μας.
    Αλλά και ταυτοχρόνως, διάθεση ΔΙΑΛΟΓΟΥ, ακόμα κι' αυτό που θα απομείνει είναι η εμπέδωση, ότι διαφωνούμε.
    Κάνοντας χρήση της Πατουλιδείου ρήσεως (αν και ακόμη το παίζει Πασόκα)
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ, ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ.

  38. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2011 18:06:02

    Το προσεξατε αυτο??
    "μεσοπροθεσμα θελουμε 25 δις" δηλ μεχρι το 2015 !!!!
    μακροπροθεσμα ποσα θελουμε??? ΓΑΠ.. μιλαω!! ξυπνα... Ποσα μακροπροθεσμα??
    Εγω ξερω οτι οπου εχει μεσο- εχει και μακρο προθεσμα ειδικα στα χρωστουμενα.!!
    Παλι με τις λεξεις παιζετε λαμογια... green φαρα??
    λεγε.... ΜΙΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΠΠ

  39. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 04/03/2011 18:55:41

    Πολλές οι συμπτώσεις, ακούστε το αξίζει!
    http://www.skai.gr/player/Radio/?MMID=208680

  40. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΑΘΗΝΑΣ avatar
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΑΘΗΝΑΣ 04/03/2011 19:09:48

    Το καλύτερο που έχει να κάνει ο jeffrey είναι να πάρει το πρώτο αεροπλάνο και να πάει στα πάτρια εδάφη της Μασαχουσέτης.
    Εγινες πρωθυπουργός για να μας αφελλενίσεις και να ξεπουλήσεις την ΕΛΛΑΔΑ.
    Δεν ντρέπεσαι ρε απατεώνα να αποκαλείς τον εαυτό σου πατριώτη όταν είσαι αμερικανός υπήκοος;
    Τώρα ετοιμάζει συγκυβέρνηση προδοτών (Με Ντόρα,Κουβέλη,Καραγκιοζοφέρη).

  41. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2011 20:44:27

    Αυτή η ιστορία συνέβη στην πτολεμαιδα πριν από 2 χρόνια. Ήταν ένα ζευγάρι παντρεμένο 10 χρόνια, και μια μέρα η γυναίκα αποφάσισε να πάει στην αδερφή της που έμενε στην Φλώρινα (μια ώρα ταξίδι). Πήρε το παιδί και πήγαν αφήνοντας τον άντρα της σπίτι επειδή είχε να δουλέψει (ήταν λογιστής). Όμως για άγνωστους λόγους γύρισε μια μέρα νωρίτερα (δεν είχε πάει και μακριά στο κάτω) και μπαίνοντας στο σπίτι είδε τον άντρα της μπρούμυτα να τον "βατεύει" ένας νταγλαράς. Χωρίς να διανοηθεί τη είχε συμβεί (ότι ο άντρας της ήταν gay και όταν αυτή έλειπε την κουνούσε την συκιά) βγήκε στο μπαλκόνι και άρχισε να φωνάζει : Βοήθεια!!!! Βοήθεια γείτονες!!! Κάποιος βιάζει τον άντρα μου!!!

    τι μου θυμιζει.....

    ΠΠ

  42. Yannis avatar
    Yannis 06/03/2011 13:39:42

    Καλη η αναλυση αλλα με ενδιασμους οσον αφορα τη δευτερη επιλλογη των εκλογων. Οι αιτιες που δινονται δεν ειναι πιστικες. Μια και οι πολιτικοι γενικα, δεν εχουν την εμπιστοσυνη του λαου, αλλα ουτε την ικανοτητα να δρασουν γρηγορα και στοχευμενα (ιντριγκες,) μια κυβερνηση προσωπικοτητων και ειδικων ισως να ηταν μια λυση

  43. giorgos avatar
    giorgos 06/03/2011 14:34:53

    http://malesinablog.blogspot.com/

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.