#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/08/2011 19:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αντιμέτωπος με την απόλυτη καταστροφή ο Γ. Παπανδρέου



Πριν προλάβει η κυβέρνηση να χαρεί τη νέα μεγάλη της ‘’επιτυχία’’, πριν προλάβουν να σβήσουν τα χαμόγελα για τη ‘’μεγαλύτερη τράπεζα της νοτιοανατολικής Ευρώπης’’, η πραγματικότητα ήρθε για μια ακόμα φορά αμείλικτη, να απειλεί τον κ. Πρωθυπουργό με σενάρια συγκυβέρνησης ή παραίτησης:

1.       Η προσμονή της ανόδου του χρηματιστηρίου,  που υποτίθεται ότι θα πυροδοτούσε η φούσκα της συγχώνευσης, δεν κράτησε ούτε δύο μερόνυχτα και  πλέον το Βατερλώ του κ. Παπανδρέου στη ΔΕΘ αναμένεται, παρέα  με τον  ανάλογο πάταγο.

2.       Πληθαίνουν οι φήμες ότι τo περιβόητο roll over με το οποίο η κυβέρνηση θα πετύχαινε τη βελούδινη αναδιάρθρωση, έχει ναυαγήσει.  Οι αιτίες πολλές.  Επισήμως αναφέρεται ότι είναι τελικώς ανέφικτο να συγκεντρωθούν τα 136δις που απαιτούσε η απόφαση της συνόδου.  Εκτός όμως από την επίσημη δικαιολογία που επιστρατεύεται, ισχύουν ακόμα δύο αποτρεπτικοί παράγοντες:  Η γκάφα του υπουργού οικονομικών με τις Φινλανδικές εγγυήσεις και η εμμονή της S&P να εγγράψει το roll over ως χρεοκοπία.

Με τον τρόπο αυτό, ο κ. Πρωθυπουργός έχει ξεμείνει εντελώς από υποσχέσεις και ευχολόγια και είναι αντιμέτωπος με το φάσμα μιας απόλυτης καταστροφής:

Το ντόμινο των τραπεζών φαίνεται πως είναι ante portas
Τα δημόσια έσοδα έχουν καταρρεύσει
Τα πανεπιστήμια βράζουν ήδη, όπως βράζουν οι δημόσιοι υπάλληλοι αλλά και η συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας και πλέον η μόνη σοβαρή ισχύς της θλιβερής κυβέρνησης είναι οι χιλιάδες άνδρες της αστυνομίας, παραταγμένοι απέναντι σε ένα εξαγριωμένο πλήθος.

Τώρα που μας τέλειωσαν και οι πρόθυμοι ‘’Βενιζέλοι’’, που ήταν μια κάποια λύσις, τώρα που ο κ. Σαμαράς αρνείται να συναινέσει στο έγκλημα, ένας μοιραίος Πρωθυπουργός ψάχνει απεγνωσμένα κάποιον, για να του παραδώσει την εξουσία και το χάος που ο ίδιος δημιούργησε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 31/08/2011 19:08:27

    Δικό του δημιούργημα είναι.
    Αποδεικτικό της ανικανότητάς και της επικινδυνότητας του.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Orestios 31/08/2011 19:35:22

      Εγώ θα επιμείνω και δεν θα δώσω το άλλοθι της ανικανότητας: πολιτικός σχεδιασμός είναι ότι ζούμε 18 μήνες τώρα με την κρίση ως άλλοθι.

      • Δεξιός avatar
        Δεξιός @ Ο Ιθαγενής 31/08/2011 19:56:16

        Πολύ σωστά!!!

      • noldor avatar
        noldor @ Ο Ιθαγενής 31/08/2011 21:09:39

        |Συμφωνώ|

      • Orestios avatar
        Orestios @ Ο Ιθαγενής 31/08/2011 22:03:34

        Δεν θα διαφωνήσω Ιθαγενή.
        Είναι δημιούργημά του όμως και για αυτό πρέπει να λογοδοτήσει στους Έλληνες.

      • johnnythespecs avatar
        johnnythespecs @ Ο Ιθαγενής 01/09/2011 15:17:11

        Απόλυτα σωστά!!!

    • madprof avatar
      madprof @ Orestios 01/09/2011 12:11:02

      Χρεοκόπησαν και την πραγματική οικονομία της χώρας (μεσίτης που έχει 25 χιλ ευρώα έξοδα παράστασης, λειτουργίας, διαφήμισης και προβολής τον χρόνο και έκανε 50-70 αγοροπωλησίες τον χρόνο στην επαρχεία, κλείνει στις 4/9 ένα χρόνο χωρίς καμμία αγοροπωλησία και είναι σε ΑΠΟΓΝΩΣΗ μετά από δεκαετή επαγγελματική καριέρα). Χιλιάδες πολίτες χάνουν την επαγγελματική τους ιδιότητα ή ξεπουλάνε με χασούρα λόγω μη ζήτησης και αποπληθωρισμού (το άλας της ανάπτυξης υγειούς αγοράς).
      Εδώ που φτάσανε την χώρα και τους πολίτες και εκεί που την οδηγούν (ο νοών νοήτω (sic!)) oi ΠασοκοΝουδουλοΣυμμοριτοΛαμογιοΛήσταρχοι δεν υπάρχει άλλη λύση από Την Παραδειγματική Κάθαρση=τιμωρία τους :
      Την άμεση δήμευση και εκποίηση, μέσω δημόσιας δημοπρασίας, των αποκτηθέντων υλικών και άυλων περιουσιακών τους στοιχείων και των οικογενειακών τους δενδρυλλίων
      Τον εγκλεισμό τους στα ευαγή ιδρύματα και ειδική πτέρυγα λευκών κελιών όπου με εισιτήριο θα μπορούν να τους επισκέπτονται πολίτες να τους βλέπουν και να τους αποδίδουν τα δέοντα (sic!)
      Τον χαρακτηρισμό των απογόνων τους ως «persona Non grata» δηλαδή ανεπιθύμητοι και άρα απελάσιμοι άμα τη εμφανίσει τους στα πατρώα εδάφη, εκτός εάν κάνουν δήλωση ότι επιθυμούν να εργαστούν αφιλοκερδώς για το κοινωνικό σύνολο για να αποπληρώσουν ηθικά τους πολίτες της χώρας (κοινωνική εργασία-προσφορά) ως ένδειξη μετανοίας για τα πεπραγμένα των προγόνων τους.
      ΥΓ. Τα «μεμέτια», για τους υποτιθέμενους έξυπνους ελληναράδες, οι Αιγύπτιοι, δήμευσαν τα υλικά και άυλα περιουσιακά τους αποκτήματα και τους οδήγησαν στις φυλακές, αρχής γενομένης από το οικογενειακό δενδρύλλιο του Μουμπάρακ. Εδώ το παίζουν και «σωτήρες» ενώ ορισμένους τους «αποστράτευσαν» με τα κλοπιμαία υπό μάλης για να μην δυσφημήσουν την κάστα τους, την ήδη απαξιωμένη Ηθικά και Πολιτικά στην συνείδηση των σκεπτόμενων πολιτών.
      Αιδώς Αχρείοι!

  2. Απορία avatar
    Απορία 31/08/2011 19:10:35

    Το χάος παραδίδεται, η εξουσία αρπάζεται, η ηγεσία κερδίζεται.

  3. Orestios avatar
    Orestios 31/08/2011 19:12:26

    Πρέπει να αποδωθεί ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για όσα έκανε.
    Καταστρέφει ζωές και δεν δείχνει να έχει μεταμέλεια

    • papaki avatar
      papaki @ Orestios 31/08/2011 19:27:12

      τι μεταμελεια να εχει. απλα υπηρετει ψυχρα το σκοπο του. εσυ μετανιωνεις που δουλεψες σημερα; το προβλημα ολων μας ειναι απλα οτι δεν εχουμε συνειδητοποιησει με τι εχουμε να κανει. γιατι η πλυση εγκεφάλου πιάνει σε όλους. ακόμα και στους γνωρίζοντες σε καποιο βαθμο.

      • Orestios avatar
        Orestios @ papaki 31/08/2011 19:35:30

        Μόνο η απόδοση ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ μόνο να εξευμενίσει το κακό που προκαλεί.
        Κοιτάξτε όλοι τί παθαίνουμε, και από ποιούς, γιατί σεβόμαστε τους νόμους του Έθνους.

        • papaki avatar
          papaki @ Orestios 31/08/2011 19:47:06

          σ'αυτον τον κοσμο δεν υπαρχει δικαιοσύνη. αυτη ειναι η σωτηρια και η παγιδα συναμα για τον καθένα μας. γιατι ή βαθαίνει την πίστη μας ή παύουμε να πιστεύουμε σε ο,τιδήποτε. ο καθένας διαλέγει την πλευρά του. οι καιροί δύσκολοι. και ακόμα είναι η αρχή.

          • Orestios avatar
            Orestios @ papaki 31/08/2011 19:58:43

            Η απουσία ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ είναι το δομικό πρόβλημα της Ελλάδας, γιατί έτσι κατάφεραν ψυχοπαθητικοί τύποι, σαν τον Παπανδρέου, να διατάσουν και να εκτελούν χωρίς απολογία

        • manos avatar
          manos @ Orestios 31/08/2011 19:59:54

          Λαικά δικαστήρια άμεσα.
          Να τον δικάσουν οι συνταξιούχοι, οι χαμηλόμισθοι ιδιωτικοί υπάλληλοι, τα φτωχαδάκια, οι μικροαγρότες, οι νοικοκυρές, και οι άνεργοι.
          Δεν χρειάζονται ούτε φυλακές ούτε εκτελέσεις.
          Να υποχρεωθεί και αυτός και όλο το τσίρκο μεντράνο να δουλέψουν με 400 ευρώ το μήνα ζώντας στο νοίκι.
          Να παρακολουθείται όλη μέρα από πολίτες ώστε να μην μπορεί να βρεί άλλα λεφτά, ή να ζήσει.
          Α και κάτι που θα τον έβαζα εγώ να κάνει.
          Κάθε Σάββατο να οδηγάει με το ποδήλατο μέχρι την Θεσσαλονίκη, και από κει να παίρνει το κανό και να κατεβαίνει Αθήνα μέχρι Κυριακή βράδυ.
          Αν δεν το καταφέρνει, δεν θα παίρνει μισθό από την δουλειά του :-)

          • Orestios avatar
            Orestios @ manos 31/08/2011 21:20:55

            Μην υποτιμάς την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Γκρεμίζει κυβερνήσεις αν και ακυρώνει την κοινωνία των πολιτών. Είναι η ανθρώπινη Νέμεσις. Στο παρελθόν πολλοί έχασαν τα κεφάλια τους από την ενεργοποίηση της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.

          • Ox avatar
            Ox @ Orestios 01/09/2011 09:29:07

            Τι λες βρε κακομοίρη, τι αντιλαμβάνεσαι οτι ειναι η Δικαιοσύνη ώστε να "ενεργοποιήται" !!

  4. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 31/08/2011 19:18:22

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΙΟΥΡΟΜΠΑΚ,ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΜΙΑ ΦΟΥΣΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΡΑΤΗΣΕ ΟΥΤΕ 24 ΩΡΕΣ.ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩϊ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΤΡΕΧΕ ΑΡΟΝ-ΑΡΟΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΙΝΟΝΤΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕ.ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ.ΕΒΑΛΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΤΑ ΕΧΑΣΕ!!!.

  5. comedrXX avatar
    comedrXX 31/08/2011 19:21:50

    ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ

  6. trellakias avatar
    trellakias 31/08/2011 19:27:34

    Πρέπει να γίνει κατανοητό: Όσο περισσότερο παραμένει ο Ζαβός στην εξουσία τόσο λιγότερη Ελλάδα θα παρδώσει στην επόμενη κυβέρνηση!

    • trellakias avatar
      trellakias @ trellakias 31/08/2011 19:28:49

      *παραδώσει

      • Απορία avatar
        Απορία @ trellakias 31/08/2011 19:30:24

        Δεν πειράζει το'πες όπως θα το λεγε κι αυτός... :)

  7. mlvzero.blogspot avatar
    mlvzero.blogspot 31/08/2011 19:32:08

    ετοιμαστειτε για μεγαλες στιγμες
    κυριολεκτω

  8. The Saint avatar
    The Saint 31/08/2011 19:36:27

    Μάλλον στη ΔΕΘ θα κάνει τελικά ΤΗ σοβαρη ανακοίνωση...
    Οτι προκυρήσσει εκλογές...

  9. αεροπόρος avatar
    αεροπόρος 31/08/2011 19:38:40

    «Τα τελευταία 24ωρα ακούγετε ότι:
    - Δεκάδες χιλιάδες αγνώστου υπηκοότητας άτομα λαμβάνουν παράνομα συντάξεις χωρίς να το δικαιούνται!
    - Οι παράνομοι μετανάστες μπορούν να νομιμοποιηθούν από το “παράθυρο”, εκμεταλλευόμενοι σκανδαλωδώς το Εργόσημο.
    Άραγε, η καταρρέουσα κυβέρνηση Παπανδρέου έχει συνειδητοποιήσει τη ζημιά που προκαλεί σε βάρος των Ελλήνων πολιτών και των νόμιμων αλλοδαπών η πολιτική της για τη Μετανάστευση;
    Εκτός βέβαια και αν τους χρωστάει!!!!!!!! Δημοτικές εκλογές κλπ

  10. AZ avatar
    AZ 31/08/2011 19:40:02

    Το μακρυ ζεμπεκικο των Παπανδρεου τελειωνει οσονουπω......

    ΑΖ

  11. αν.βορινος avatar
    αν.βορινος 31/08/2011 19:58:54

    Το Πασοκ ειναι επταψυχο. Μη βλεπετε οραματα εν εγρηγορσει.Διαθετει μηχανισμους και ατομα που ειναι ετοιμα να ματωσουν για την πασοκιλα τους.Και αν ο ΓΑΠ ειναι ακαταλλητος το συστημα Πασοκ αυτορυθμιζεται, θα βρεθη αλλος μεγας ηγετης για να μας σωση και γλιτωση τη χωρα απο τη επαρατο κατηραμενη Δεξια και αγωνισθη για το βαθεμα και το πλατεμα του Σολιαλισμου.Μη αυταπατασθε το ΠΑΣΟΚ αποτελειται απο εραστες και επαγγελματιες της εξουσιας και θα συνεχιση το καταστροφικο του εργο ακομη και οταν ειναι αντιπολιτευση. Αντιπολιτευομενο δε ειναι χεροτερο απο οτι κυβερνον.

  12. kakofonix avatar
    kakofonix 31/08/2011 20:02:21

    Απύθμενε, μου κλέβεις τη δόξα!

  13. ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑΡΑΚΗ avatar
    ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΚΑΡΑΚΗ 31/08/2011 20:07:43

    ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ Ο Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ...ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ...ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ...Η ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΟΥ...Η ΑΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑ ΤΟΥ...Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ...Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ...Η ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ.....

    ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ,ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΑΟΣ,ΑΣ ΣΤΑΘΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ....
    ΕΚΛΟΓΕΣ κ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!!!

  14. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 31/08/2011 20:16:58

    Το προβλημα δεν λύνεται δυστυχώς με εκλογές και ο Σαμαράς το ξέρει καλύτερα από όλους μας. Νομίζω ότι έχουμε μείνει στο παρελθόν. Η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου και εμείς μιλάμε για εκλογές. Η Ελλάδα κινδυνευει με ανεξέλεγκτη χρεωκοπία σε βαθμό που δεν μπορούμε καν να συνειδητοποιήσουμε. Έχουμε περάσει προ πολλού το σημείο ασφαλείας και είναι πολύ δύσκολο πια να αποφύγουμε την ολοκληρωτική καταστροφή. Εύχομαι να διαψευστώ και να μην είναι τα πράγματα τόσο άσχημα.

  15. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 31/08/2011 20:21:21

    Ο Παπανδρέου,οι υπουργοί του και η παράταξη που εκπροσωπούν,είναι αντιμέτωποι με την απόλυτη καταστροφή που οι ΙΔΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ!!!Ο πασοκικός ΘΙΑΣΟΣ έχει ΤΣΑΚΙΣΕΙ τον Έλληνα πολίτη,έχει ΓΟΝΑΤΙΣΕΙ την ελληνική κοινωνία,έχει ΒΥΘΙΣΕΙ τη χώρα στη διεθνή ανυποληψία και έχει ΞΕΦΤΙΛΙΣΕΙ την εθνική αξιοπρέπεια ξεπουλώντας ΤΑ ΠΑΝΤΑ...Είναι οι σύγχρονοι ΕΦΙΑΛΤΕΣ της πολιτικής μας Ιστορίας...

  16. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 31/08/2011 20:43:40

    H Καταστροφή και το πρόβλημα είναι ο ίδιος , η οικογένειά του καθώς και τα αφεντικά τα δικά του και όλου του ΠΑΣΟΚ , ΜΠΟΜΠΟΛΟΛΑΜΠΡΑΚΗΔΕΣ - ΚΑΚΑΛΟΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΛΑΦΟΥΖΟΙ.

  17. letta avatar
    letta 31/08/2011 21:07:07

    Σε όλους αυτούς τους νταβατζήδες των ΜΜΕ φωτιά. Να τελειώνουμε μια για πάντα από δαύτους. Αυτοί πρώτοι και καλύτεροι ευθύνονται για την καταστροφή.

  18. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 31/08/2011 21:18:10

    Καλά τα σχόλια και η οργή μας αλλά δεν φτάνουν.
    Η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης την εβδομάδα που έρχεται είναι η ευκαιρία να του δείξουμε πόσο "λαοπρόβλητος" και "αγαπητός" είναι. Ας είμαστε όλοι εκεί.
    Εκτός κι αν ζητήσει ο "ηγέτης" να μεταφερθεί η Έκθεση στη Χαλκιδική που έχει και ωραίες παραλίες.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΓΙΑΝΝΑ 31/08/2011 21:50:02

      Μήπως να μεταφερθεί στον Όλυμπο που έχει και χαράδρες;

      • ΓΙΑΝΝΑ avatar
        ΓΙΑΝΝΑ @ ΕΥΑ 31/08/2011 21:57:48

        Δεν είναι κακή ιδέα. Ίσως έτσι απαλλαγούμε πιο εύκολα απ' αυτόν.

    • Ariadne avatar
      Ariadne @ ΓΙΑΝΝΑ 01/09/2011 12:01:13

      Μήπως , να μήν πάει κανείς στην Θεσσαλονίκη, να φύγουν και οι Θεσσαλονικείς. Να τον γράψουμε κανονικά.Και όταν τελειώσει, να του πούμε να τραβήξει αυτός το καζανάκι.

  19. λαλακης avatar
    λαλακης 31/08/2011 21:31:13

    O ΓΑΠ παρελαβε μια χωρα που οδευε στο γκρεμο και προσπαθησε να βρει
    χρηματοδοτηση για να συνεχιζονται να χρηματοδοτουνται
    ο στρατος κατοχης των ΔΥ, οι διπλοθεσιτες , οι γεροντοκορες των ΔΥ
    που παιρνουν συνταξεις των μπαμπαδων
    Ο ΓΑΠ λοιπον προσπαθει να ολοκληρωσει την τετραετια του και να διαπραγματευτει τη επερχομενη ηττα διατηρωντας τον σκληρο πυρηνα
    του Πασοκ δηλ τους ΔΥ.
    Και φυσικα για τα χαλια της χωρας εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ευθυνη η τριτικοσμικη
    ΝΔ

  20. ierofantis avatar
    ierofantis 31/08/2011 21:31:30

    Παρακαλώ να είστε ευπρεπείς με τον μέγα Στοχαστή και Κωπηλάτη.

    Στους παραγωγικούς φορείς είπε χθες ότι με την εφαρμογή της πολιτικής του και χωρίς να παίρνει χαμπάρι τι γίνεται στην πραγματική οικονομία και στα δημοσιονομικά, σε λίγα χρόνια, η Ελλάς θα είναι μέσα στις πλουσιότερες χώρες του κόσμου!

    Και μετά κατηγορούσαμε τον Κ.Κ. ότι έλιωνε στο playstation...

    Τουλάχιστον τέτοιες "φιλοσοφίες" ο Κ.Κ. δεν είχε ξεστομίσει ποτέ...

  21. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 31/08/2011 21:38:59

    Αντιμέτωπος? Ε όχι και αντιμέτωπος! Κρυπτόμενος είναι ο άνθρωπος. Και όπου εμφανίζεται εσχάτως εκστομίζει απίθανα πράγματα.
    Αντιμέτωπη με την καταστροφή είναι η χώρα και οι πολίτες της.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 31/08/2011 21:47:54

      Χθές, ο γερο - μπέκρος που έχουν για Πρόεδρο εκεί στην Τσεχία, εκστόμισε ύβρεις εναντίον των Ελλήνων και της Ελλάδος, που θα έκαναν τον οποιονδήποτε ελάχιστα φιλότιμο, κατέχει δημόσιο αξίωμα στη χώρα μας να κοκκινίσει από θυμό και απαντήσει κατακεραυνώνοντας τον κύριο Πρόεδρο που "βουτάει" χρυσές πένες σαν να ήταν καναπεδάκια...

      Ο "εξαφανισμένος" έκανε μια τραγική δήλωση ότι με τέτοιες δηλώσεις δεν εξυπηρετούνται οι στόχοι της ενωμένης Ευρώπης και ότι αυτές οι δηλώσει δεν συνάδουν με το πνεύμα αλληλεγγύης.

      Όταν σε φτύνουν οι Τσέχοι στα μούτρα και νομίζεις ότι ψυχαλίζει, είναι δυνατόν να μιλάμε για υπεύθυνο πρωθυπουργό που με τσαγανό οδηγεί το καράβι της χώρας και της οικονομίας της;

      Τί λέμε τώρα;

      Υ.Σ. Η Ν.Δ. τοποθετήθηκε με δήλωση κάποιου εκπροσώπου της για τις αθλιότητες του Τσέχου μπάρμπα, ή δεν το θεωρούν σοβαρό θέμα;

      • Orestios avatar
        Orestios @ ierofantis 31/08/2011 22:05:31

        Μα ο ίδιος ο Παπανδρέου δεν έκανε υβριστικές δηλώσεις για τους Έλληνες, αποκαλώντας τους απατεώνες και διεφθαρμένους, στα περίφημα ταξίδια του στο εξωτερικό???

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Orestios 31/08/2011 22:10:30

          Σωστά, αυτό να μου πεις...

      • manos avatar
        manos @ ierofantis 31/08/2011 22:11:40

        Πέσ'τα Ιεροφάντη,

        Ο πρωθυπουργός μας δεν έχει τσαγανό, και σίγουρα δεν οδηγάει καράβι αλλά κανό.
        Το καράβι θα το ψάχνουμε σε λίγο καιρό μαζί με τον λεονάρντο ντι κάπριο.
        Και όπως λέει και ο Ορέστιος, εδώ μας φτύνει ο ίδιος ο Ελληνας εκπρόσωπος, μετά τι θα έπρεπε να περιμένουμε από τους τεύτονες, σάξονες, νορμανδούς, και λοιπούς βάρβαρους?

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 31/08/2011 22:26:53

        Η αλήθεια είναι ότι οι τσέχικες μπύρες (και όχι μόνο) είναι πολύ καλές. Όμως, οι υπερβολές πάντα οδηγούν σε μεθυστικές δηλώσεις. Ο κάθε πολιτικάντης που θέλει να χαϊδεύει τα αυτιά των μαζών για να μαζεύει ψήφους είναι εύκολο να κατηγορεί τους "κωλοέλληνες που τεμπελιάζουν και ζουν με τα "δανεικά" των άλλων".
        Αλλά το θέμα είναι ότι και κάτι εγχώριοι σφουγγοκωλάριοι αναλυτάδες και πολιτικοί μεσαιοχωρίτες (που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους) υπερθεματίζουν.

  22. manos avatar
    manos 31/08/2011 22:03:07

    Συννενοηθείτε όλοι οι Θεσσαλονικείς, και την ώρα που θα μιλάει στους παραφαγάδες, να τραβήξετε όλοι μαζί τα καζανάκια στα σπίτια σας.
    Φαντάσου τι θα γίνει αν σπάσουν οι σωλήνες από την πίεση ...

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ manos 01/09/2011 00:03:49

      Το άκρον άωτον της γκαντεμιάς μας θα είναι να έχει φέρει κανό..

  23. Orestios avatar
    Orestios 31/08/2011 22:15:51

    Τί χειρότερο είπε ο Τσέχος, και ο κάθε τσέχος, όταν ο επικεφαλής του Ελληνικού κράτους χρησιμοποιεί απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για τους Έλληνες (των οποίων είναι υπάλληλος και όχι κυβερνήτης)

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Orestios 31/08/2011 22:20:36

      Ξέρεις όμως ποιο είναι το πρόβλημα φίλε Ορέστιε;

      Ότι με τον έναν ή άλλο τρόπο εθιζόμαστε στην προσβολή και στην κατάπωση της ύβρεως ως κάτι το απολύτως φυσιολογικό.

      Ενώ δεν είναι φυσιολογικό.

      Είναι δε και ύποπτο.

      Διότι ένας λαός εθισμένος να δέχεται προσβολές από εσωτερικό και εξωτερικό, είναι ένας λαός που δεν έχει κουράγιο και δυνάμεις.

      Ελπίζω όλες αυτές οι ύβρεις να δρουν αντίστροφα από αυτό που περιγράφω.

      Και αντί για παραίτηση και εθισμό, να τσιγκλάνε τις ευαίσθητες χορδές του φιλοτίμου και πατριωτισμού μας και να γιναντώντουν την αποφασιστικότητά μας να γίνουμε καλύτεροι.

      • Orestios avatar
        Orestios @ ierofantis 31/08/2011 22:27:21

        Φίλε ιεροφάντη,
        γι' αυτό μιλάμε για την απενοχοποίηση των Ελλήνων.
        Η Μεταπολίτευση ενοχοποίησε το Εθνικό φρόνημα και σε αυτό υπεύθυνο είναι όλο το πολιτικό φάσμα.
        Η γενιά του Πολυτεχνείου μαχαίρωσε και συνεχίζει να μαχαιρώνει την Ελλάδα.
        Ως πότε θα φοβόμαστε να λέμε πως είμαστε υπερήφανοι που είμαστε Έλληνες?

  24. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 31/08/2011 22:23:30

    Το rollover όντως υπάρχει περίπτωση να ανακληθεί, αλλά για άλλους λόγους: Το τελευταίο δίμηνο επιδεινώθηκε δραματικά η επάρκεια σε ρευστότητα των τραπεζών σε όλο τον ευρωπαικό χώρο. Η γνωστή δυσπιστία. Κάθε τράπεζα υποπτεύεται ότι η διπλανή κρύβει σκελετούς στο ντουλάπι της (ίσως κρίνοντας εξ ιδίων) και δεν της δανείζει ούτε για 24ωρο.
    Συμμετοχή στο rollover σημαίνει ότι ρευστό που θα έπαιρνε η τράπεζα το 2013 ή το 2015 από ομόλογα που λήγουν, θα το πάρει το 2023 ή το 2025. Σε συνθήκες στενότητας ρευστού, το rollover επιδεινώνει τη δυσπιστία και ανατροφοδοτεί τη στενότητα. Να γιατί δεν ήθελαν ο Τρισέ και οι άλλοι στην EKT "συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα". Τώρα προέκυψε όντως η δυσπιστία και είναι έξαλλοι αλλά σιωπηλοί.
    Όλη αυτή η ιστορία έγινε για εκλογές και δημοσκοπήσεις σε Ομόσπονδα Γερμανικά κράτη. Σε 5 μέρες έχουν εκλογές στο Μέκλεμπουργκ - Πομερανία, σε 20 μέρες στο Βερολίνο. Άν γίνει ότι έγινε πέρισυ στη Βόρεια Ρηνανία (για εκεί πάει στην Πομερανία, ενώ το Βερολίνο είναι χαμένο για τη Μέρκελ, το θέμα είναι πόσο χαμένο), όλοι θα την πέσουνε στους loosers.
    Οι "αγορές" είναι ήδη καταφανώς από την άλλη πλευρά: Με τους "ευρωοομόλογους". Η πολιτική και η οικονομία, είναι κακές πόρνες.
    Aλλά "ντόμινο των τραπεζών" δεν φαίνεται στον ορίζοντα, ούτε εδώ ούτε πουθενά. Ο EFSF τις "συστημικές" τις προσέχει σαν τα μάτια του, βλέπε Ιρλανδία. Το πολύ να αφήσουν να σκάσει και να πάει άκλαφτη καμμμιά Ισπανική Caxa ή καμμιά από τις Ελληνικές μπουτίκ. Αλλά κι αυτές θα τις πάρουν οι από δίπλα. Τζάμπα κυριολεκτικά, όπως το ΤΤ πήρε την "Ασπίς".

  25. ierofantis avatar
    ierofantis 31/08/2011 22:36:35

    Η ώρα που αυτός ο φόβος θα διαλυθεί σαν ατμός, πλησιάζει.

    Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι έχω μια αίσθηση.

    Πως αυτή η διάλυση της φοβίας μας, τρομάζει πρωτίστως κάποιους εκτός ελληνικών συνόρων.

    Και μετέρχονται κάθε δυνατού μέσου και προθύμων εγχωρίων υποτακτικών, να τον συντηρήσουν.

    Μάταιος κόπος.

    Το εκκρεμές της ελληνικής ιστορικής μνήμης έχει ήδη ενεργοποιηθεί.

    Τα αποτελέσματα θα τα δούμε σύντομα...

  26. stanley@gr avatar
    stanley@gr 31/08/2011 22:39:47

    για να είμαστε δίκαιοι στα καθ' ήμας και ο Σαμαρας δεν ηθελε τη “συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα”!
    Δεν άκουγε όμως κανείς! Και ο ευτραφης ανίδεος υπουργος μας των Οικονομικων πανηγύριζε σαν τρελός...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ stanley@gr 31/08/2011 22:45:53

      Απολύτως σωστό το πρώτο.
      Και αντί του ευτραφούς, ασφαλώς θα προτιμούσα τον προκάτοχό του. Τουλάχιστον δεν είναι "υπερκινητικός".

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ Ο Θείος 01/09/2011 05:33:53

        δυστυχώς μας έκαψαν και οι δύο. τώρα που πάμε είναι το ερώτημα?
        όλοι βλέπουν να έρχεται ο μουτζούρης και δεν θέλει να τον πάρει κανείς...
        για να είμαστε και πάλι δίκαιοι και σωστοι, αυτή τη φορά ο μουντζούρης ανήκει δικαιωματικά στο Πασοκ, η καλυτερα αποκλειστικα στον Γ. Παπανδρέου για τις εγκληματικες αστοχίες του!!

  27. ierofantis avatar
    ierofantis 31/08/2011 22:43:31

    Γιάννη, τους εγχώριους γυμνοσάλιαγκες, μπορούμε να τους "τακτοποιήσουμε"

    Τους εξωχώριους όμως υβριστές, έστω και αν λένε αρλούμπες για ίδιον συμφέρον, οφείλουμε να τους "επιστρέφουμε" τις φιλοφρονήσεις με δηλητήριο...

    Τουλάχιστον έτσι κάνουν τα σοβαρά κράτη και οι ηγεσίες τους.

    Αλλά μη μου πεις...

    Δεν είμαστε σοβαρό κράτος. Όσο από ηγεσία, άστο καλύτερα...

    Ολοι στις ... κάλ(τσ)ες...

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 31/08/2011 23:12:07

      Σε ένα σοβαρό κράτος τ'ίποτε δεν πρέπει να αφήνεται αναπάντητο. Μα τίποτε.
      Ο Μόσιαλος βέβαια έχει άλλα προβλήματα. (Αλλά και πάνω από τον...Κρόνο δεν ακούστηκε κάτι, έτσι?)

      Α ρε Τρύφωνα, καμάρι της Πλατανιάς. Πως κατάντησες έτσι?

  28. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 31/08/2011 22:45:49

    Την καταστροφή της χώρας που άρχισε ο πατέρας του , τη συνέχισε και την ολοκλήρωσε χωρίς καμμία τύψη ή ενοχή. Ολο το καλοκαίρι έτρεχε από παραλία σε παραλία ανεύθυνος και αδιάφορος . Οσο και να σου φταίνε τα στραβά της πατρίδας σου , ποτέ δεν την ξευτιλίζεις ούτε και την ελεεινολογείς τόσο άκαρδα σε ξένους. Ούτε και της περνάς μια θηλειά στο λαιμό για να τη διασύρεις παραδομένη στη χλεύη των βαρβάρων. Αλλά γιατί να νοιαστεί; Χώρα του είναι; Αυτός ένας μεσαίος αμερικανός υπάλληλος είναι, που εκετελεί διατεταγμένη υπηρεσία. Και εμένα δεν με ενδιαφέρει η τύχη του . Οσο μεγαλύτερο θόρυβο κάνει όταν τσακιστεί, τόσο καλλίτερα.

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ Diamond Angel 31/08/2011 22:53:41

      Eγραψες

    • danaos avatar
      danaos @ Diamond Angel 01/09/2011 10:39:18

      Την καλημέρα μου!Και καλό μήνα!

      • Dee Jay Stelios avatar
        Dee Jay Stelios @ danaos 01/09/2011 16:06:15

        Τα ίδια εύχομαι και για σένα,θέλω κάποια στιγμή που θα έχω πιό πολύ χρόνο να τα πούμε,διαφέρουν οι απόψεις μας σε κάποια πράγματα,συγκλίνουν σε κάποια άλλα,όμως είσαι από τα άτομα εδώ μέσα που εκτιμώ το ήθος τους και πιστεύω ότι θα έχουμε δημιουργικό διάλογο.Σύντομα λοιπόν θα τα πούμε αναλυτικότερα.

  29. Orestios avatar
    Orestios 31/08/2011 22:47:44

    Συμφωνώ ιεροφάντη.
    Η Ελληνική Άνοιξη έρχεται

  30. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 31/08/2011 22:50:55

    100000

  31. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 31/08/2011 22:58:48

    το +14% στο χρηματιστηριο μετα την υποτιθεμενη συμφωνια των τραπεζων, ποιοι τα κονομισαν ,ποιοι εγιναν πλουσιοι μεσα σε μια μερα? ξερει κανεις?
    το ξερει η κυβερνηση 'η ειναι και καποιοι απο την κυβερνηση στο κολπο?
    τι κανει η ν.δ γιατι δεν μιλαει?. απλα ερωτηματα.

  32. Σταύρος avatar
    Σταύρος 31/08/2011 23:31:33

    Την μακακία την γράφουμε και λαλακία.
    Από εκεί βγαίνει το ΛΑΛΑΚΗΣ;;;

    • tsiftsidis elefterios avatar
      tsiftsidis elefterios @ Σταύρος 01/09/2011 00:04:06

      οχι βρε απτο , λαλακουλης

      • λαλακης avatar
        λαλακης @ tsiftsidis elefterios 01/09/2011 00:18:16

        Σταυρο και τσιφτσιδη

        Σε τι διαφωνειτε ρε μαγκες;
        Oτι η Πασοκαρα θα διατηρησει ενα 24%
        και θα παιζει τη δεξια στα ισα;
        Aφου εχει την πλειοψηφια των ΔΥ μαζι του!!
        Θα διεκδηκησει μεριδιο στην οικουμενικη.
        Ειναι ο νταβατζης των δημοσιων

        Μηπως διαφωνειτε οτι η δεξια εχει τεραστιες
        ευθυνες για τα χαλια της χωρας;
        Mια ζωη τριτοκοσμικη ηταν ,οσοι ηταν πιο
        σοβαροι πχ Μανος την κοπανησαν
        Η Δεξια στην Ελλαδα συνδεθηκε με μαυραγοριτες
        κατοχες κλπ
        Δεν ξεχωρισε ιδιαιτερα για το λαικο της προφιλ

        Παντως αν η νουδουλα δεν ταξει διορισμους
        το 30% δε το ξεπερνα.
        Θα φατε πασοκισταν στη μαπα εστω και συγκυβερνοντας

        • Theo avatar
          Theo @ λαλακης 01/09/2011 05:28:22

          ενω εσύ που είσαι στην απεξω θα τα βλεπεις, θα γελάς και θα περνάς καλά!!
          πόση ανοησία μπορει να κουβαλαν μερικοι...

  33. Pluto avatar
    Pluto 31/08/2011 23:42:24

    Το παλιό τραγουδάκι "Παιδιά σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους,γυναίκες και άντρες με .... .... ....." το θυμάστε;Μόνο έτσι!

  34. popolaros avatar
    popolaros 31/08/2011 23:42:37

    ...ο κ. 'Αναγνώστου' πρέπει να λογοδοτήσει μαζί με τους σπόνσορες του.

  35. popolaros avatar
    popolaros 31/08/2011 23:45:46

    ...θα βρει μια αξιόπουστη λύση για να ξανασώσει τη χώρα, χωρίς να χρειαστεί να πάμε όλοι στις κάλτσες.

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ popolaros 02/09/2011 11:54:21

      Χαχαχαχα! Να είσαι καλά, γέλασα και σήμερα! (Ελπίζω να μην σοβαρολογείς...)

  36. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 31/08/2011 23:47:02

    Ο ΓΑΠ δεν θα πάθει τίποτα...αλίμονο σε μας...

  37. Apatsi avatar
    Apatsi 31/08/2011 23:49:19

    Τις δραχμές που ανταλλάξαμε όλοι μας με ευρώ, ξέρει κανείς τί γίνανε? Τις κάψανε ή τις φυλάνε κέπου (για την κακή ώρα...λέμε τώρα).

  38. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 01/09/2011 00:49:59

    Είναι αναμφισβήτητο γεγονός ( γιά τούς πολίτες πού θέλουν να σκεφθούν οι ίδιοι καί όχι οι άλλοι γι'αυτούς) ότι:

    Η (σκιώδης έστω ή η ηγετική ομάδα τού κόμματος) κυβέρνηση Παπανδρέου δέν είχε κανένα στρατηγικό σχεδιασμό γιά τήν πορεία τής χώρας, πρίν τίς εκλογές.

    Μετά τίς εκλογές απευθύνθηκε στούς ιθαγενείς με μία σωρεία συνθημάτων, τά οποία ακούγονταν ευχάριστα στά ώτα όλων τών κουτσο-καλό-μεγαλο -βολεμένων καί τών υπόλοιπων πρός βόλεψιν ενατενούντων καί αυτήν ευχομένων διακαώς.

    Αναλώθηκε σέ απόλυτη κυβερνητική απραξία (λόγω ανικανότητας ή ηθελημένα;) καί σέ συνθηματολογικού χαρακτήρα (μόνιμη στρατηγική όλων τών μεταχουντικών κυνερνήσεων -αυτές θυμάμαι-) κυβερνητική διαχείρηση. Κυβερνητική διαχείρηση μέ κυβερνητικές θεματολογικές υποσχέσεις, υποτιμητικές μέν γιά τήν νοημοσύνη εχέφρονων ανθρώπων, ικανοποιητικές δέ πρός αλλαλάζοντα κύμβαλα, όπως: "πάμε όλοι μαζί", "δέν ζητώ τήν ανοχή σας, αλλά τήν συμμετοχή σας", "πράσινη ανάπτυξη", "θά αλλάξουμε τήν Ελλάδα" κ.ο.κ.

    Λίγοι θέσανε ερωτήματα τού τύπου, μά τί είδους πράσινη ανάπτυξη προκηρύσσει η κυβέρνηση Παπανδρέου; Εννοεί τήν ελεεινή καί βρώμικη πραγματικότητα; Τίς άπειρες καί παράνομες χωματερές, πού δηλητηριάζουν, κάθε μέρα καί περισσότερο, τήν ζωή μας; Τήν έλλειψη παντελούς ελέγχου τών γεωργικών καί άλλων δηλητηρίων; Τήν δημιουργία κάποιου φραγμού, ώστε η χώρα μας νά σταματήσει, τουλάχιστον, νά ανέχεται τίς ημινόμημες εισαγωγές καί χρήσεις δηλητηρίων, πού οι βορειοευρωπαίοι έχουν απαγορέψει, ακόμα καί στούς ηλίθιους υπηκόους τους, νά χρησιμοποιούν; Τί τέλος πάντων;

    Μά τίποτα από όλα αυτά. Φωτοβολταϊκά με εγγυημένη τιμή κιλαβατώρας, άρα εγγυημένη χρηματοδότηση καί χρήμα γιά τίς τράπεζες, άκοπα κέρδη γιά τούς δικούς μας επιχειρηματίες καί εγγύηση στούς βορειοευρωπαίους, ότι άνοιξε καί η ελληνική αγορά στίς βιομηχανίες τους. Οταν τό σύνηθες υποζύγιο καταλάβει ότι αυτό καλείται νά πληρώσει στήν τιμή τής κιλοβατώρας αυτού τού είδους τήν ανάπτυξη, θά είναι αργά γιά αυτό. Εξ άλλου από πότε συνηθίζεται νά ενημερώνεται καί νά ρωτάται τό υποζύγιο; Αυτό έμαθε μόνο νά αντιδρά στά διάφορα παραγγέλματα τών αφεντικών.

    Δέν ξέρω, αλλά τό υποθέτω, άν ο Παπανδρέου καί ο στενός κύκλος του είχε καί υπηρετούσε τήν κρυφή ατζέντα υπαγωγής (καί επίσημα) τής χώρας στόν διεθνή οικονομικό έρλεγχο. Όπως καί έγινε.

    Αυτό πού μέ ανησυχεί πιό πολύ όμως, είναι η αδράνεια, φοβία (ηθελημένη;), διγλωσσία, (λόγω εσωτερικών τριβών;), ασάφεια θέσεων σέ συγκεκριμένα ζητήματα (φόβος πολιτικού κόστους καί χάϊδεμα αυτιών ψηφοφόρων ή τής λογικής: "καί εμείς τά ίδια θά κάνουμε";) καί επιθετικού, καθαρού καί πειστικού λόγου από τήν Ν.Δ.

    Πολύς κόσμος ελπίζει καί μάλιστα υπέρμετρα στήν ΝΔ τού Σαμαρά. Τό ίδιο καί εγώ. Θέλω όμως καθημερινό καί πειστικό λόγο. Σέ όλα τα ζητήματα. Η δυσλογία καί αμφισημία δέν είναι ότι τό καλύτερο.

    Τό υποζύγιο ξέρει τήν μοίρα του. Τό μόνο πού ζητάει είναι μεταχείρηση, άν γίνεται, πού νά πλησιάζει στήν μεταχείρηση πού επιφυλάσσεται στά οικιακά ζώα τών εξουσιαστών.
    Τουλάχιστον στήν διατροφή, στέγη καί υγειονομική περίθαλψη.
    Τίς σκέψεις του γιά μελλοντική ανθρωποίησή του καί ήν αναπαραγωγή τήν αναλαμβάνει μόνο του.

  39. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 01/09/2011 01:10:12

    Διόρθωση: Τίς σκέψεις του γιά τήν μελλοντική ανθρωποποίησή του καί τήν αναπαραγωγή του, τά αναλαμβάνει μόνο του.

  40. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 01/09/2011 01:31:28

    Αντιμέτωπος θα είναι με τον ελληνικό λαό που προσπαθεί να αποτελειώσει, όταν αυτός καταφέρει να ξανασηκωθεί όρθιος από τις απανωτές μαχαιριές που του δίνει!
    Η καταστροφή είναι δικό του αποκλειστικά έργο, το οποίο μέχρι στιγμής το προχωράει σύμφωνα με τις δεσμεύσεις, που έχει αναλάβει από τους εντολείς του.
    Όσα και να πει ο Τσέχος εναντίον μας, θα είναι πάντα λιγότερα όσων τους είπε ο ίδιος σ' εκείνα τα αλήστου μνήμης ταξίδια του.

  41. panos-1924 avatar
    panos-1924 01/09/2011 01:34:57

    Ως καλό υποζύγιο που θα έπρεπε να νιώθω θα πρέπει λοιπόν να φάω τον σανό μου, να πιώ το νερό μου και να πάω στο παχνί μου αφού πρώτα με βουρδούλισαν και με έβαλαν να δουλέψω σκληρά για να αξίζω το φαί μου και την επιβίωσή μου.
    Από αύριο όμως θα μουλαρώσω, κι αν μουλαρώσω θα γκαρίζω και θα κλωτσάω όποιο αφεντικό με ξαναπλησιάσει γιατι ως υποζύγιο έχω κι εγώ τις αντοχές μου...

  42. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 01/09/2011 01:35:46

    Μπράβο στους εστιάτορες γιά την παύση πληρωμών. Δεν συμφωνώ καθόλου με τέτοιου τύπου αντιδράσεις, αλλά όταν τα χρήματά μας πηγαίνουν στους παγκόσμιους τοκογλύφους, τότε ναι επιβάλλεται, είναι άγια πράξη.
    Τι να περιμένει κανείς και πως να κρίνει έναν πρωθυπουργό που χρησιμοποιεί πλαστό επώνυμο γιά να πάει διακοπές;

    • φωνη avatar
      φωνη @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 01/09/2011 01:39:23

      Άλλωστε αυτό που κάνουν οι εστιάτορες μπορεί μερικά ΜΜΕ να το αποκαλούν αντάρτικο, αλλά μπροστά στην επίθεση που δέχονται από την κρίση και την πολιτική της κυβέρνησης είναι μια φυσική άμυνα για να προστατέψουν τους εαυτούς και τις επιχειρήσεις τους.

      • Παν.Νικ. avatar
        Παν.Νικ. @ φωνη 01/09/2011 14:12:09

        Αυτό που κάνουν οι εστιάτορες λέγεται κλεψιά. Γιατί εισπράτουν από τον πελάτη 23% ΦΠΑ, με υποχρέωση να τον αποδόσουν και αντ' αυτού τον βάζουν στην τσέπη τους. Θα είμουνα μαζί τους αν δεν τον εισέπραταν.
        Aλλά πού να βρουν τα ...balls!

  43. akisenv avatar
    akisenv 01/09/2011 01:57:42

    Οντως οπως πολυ σωστα επισημαινουν και αλλοι αναγνωστες τιποτε απ ολα αυτα που συμβαινουν δεν ειναι τυχαιο η προϊον ανικανοτητας. Ειναι ενα καλοδουλεμενο σχεδιο για να δημιουργηθει στην νοτια ευρωπη και δει στην χωρα μας ενα οικονομικο καθεστως αναλογο με αυτο της Χιλης στην Λατινικη Αμερικη, της Ν. Κορεας στην Απω Ανατολη και της Κινας στις παραλιακες της Επαρχιες. Φθηνη αναλωσιμη και αποοδιοργανωμενη απο καθε θεσμικο κοινωνικο μοντελο, προσφορα εργασιας, ισοπεδωση της μικρης και της μικρομεσαιας επιχειρηματικοτητας, ενα μικρο αδυναμο και διαλυμενο κρατος που ευκολα διαφθειρεται. Η δημιουργια στην ευρωπη συνθηκων αναλογων με αυτες που επικρατουν στις φτωχες νοτιες πολιτειες των ΗΠΑ κατι μεταξυ Αλαμπαμα στην ηπειρωτικη χωρα και Φλωριδα (για τους βορειοευρωπαιους συνταξιουχους) στην νησιωτικη χωρα. Η Πατριδα μας βρισκεται μπροστα στην τελεια καταιγιδα, τα συννεφα μαζευονται ηδη πανω απο τα κεντρικα γραφεια των τραπεζων και οταν θα ξεσπασει σε λιγο καιρο δεν θα δειξει κανενα ελεος σε κανενα... Η χρεοκοπια ειναι πλεον δεδομενη, η ανεργια ,που θεωρειται στις ΗΠΑ ο βασικος δεικτης αναπτυξης της οικονομιας, χτυπαει κοκκινο με μεταεμφυλιακα ποσοστα. Οι αποταμειευσεις εξανεμιζονται και ο στασιμοπληθωρισμος ειναι πλεον γεγονος εδω και μηνες. Η δημοσια περιουσια απαξιωνεται την ιδια στιγμη που η ιδιωτικη περιουσια υποθηκευεται εμμεσως πλην σαφως μεσα απο τα φορολογικα βαρη και τις εκτακτες εισφορες ως μελλοντικη αποζημιωση των μνημονιακων απαιτησεων. Μην αυταπαταστε ο αντικειμενικος σκοπος ειναι η εκμηδενιση της μικρης οικογενειακης ιδιωτικης περιουσιας και η υπαγωγη της σε καθεστως υποθηκευσης ειτε μεσω των τραπεζων, ειτε μεσω των φορολογικων απαιτησεων. Το πρωτο μνημονιο και η Δανειακη συμβαση που το συνοδευει ειναι σαφεστατα, ειναι δυνατη η υποθηκευση μελλοντικων εσοδων του κρατους και απο που λαμβανει σιγουρα εσοδα το κρατος; απο την ιδιωτικη ακινητη περιουσια!!! Και για να μην ξεχνιομαστε η υποθεση του χρεους ειναι εν πολλοις μια μεγαλη τραπεζικη απατη υπο την εννοια πως δεν γνωριζουμε ουτε το ακριβες υψος του, ουτε την νομιμοτητα του, ουτε τους "πιστωτες" που απαιτουν την με καθε τροπο και καθε κοστος αποπληρωμη του. Το παραδειγμα της Ισλανδιας ειναι εδω για να μας οδηγησει στις λυσεις που θα οφελησουν και την οικονομια και τον λαο μας. Πριν γινουμε μια τριτοκοσμικη χωρα προτεκτορατο της Ευρωπαίκης εταιριοκρατιας, καλα θα κανουμε να τους δειξουμε πως αυτη η τερατομορφη μεταλλαξη της Ενωμενης Ευρωπης δεν μας αρεσει, δεν μας κανει και δεν θα την αποδεχθουμε. το νεοφιλελευθερο μοντελο που εφαρμοζεται εδω και 20 μηνες, οπουδηποτε εφαρμοστηκε, κατεστρεψε τον κοινωνικο ιστο, δημιουργησε ανυπερβλητα αδιεξοδα και αδικιες και μετετρεψε τις εθνικες οικονομιες εξαιρετικα ευαλωτες σε καθε ειδους κριση και χειραγωγηση. Ειναι επιβεβλημενο το ΔΝΤ και η τροικα να παρουν ποδι απο την χωρα μαζι με τους συνεργατες τους. Να ξεκαθαρισει το τραπεζικο τοπιο με την επανακεφαλαιοπηση των τραπεζων. Να ρυθμιστει το ιδιωτικο χρεος και να διαγραφει το μερος εκεινο που η κοινωνια τα τελευταια 3 χρονια εχει εισφερει στις μαυρες τρυπες των τραπεζων ειτε με εγγυησεις ειτε με τα ρευστα διαθεσιμα που προεκυψαν απο τις περικοπες και την υπερφορολογια των εισοδηματων. Να υπαρξει ενας εθνικος σχεδιασμος στην εκμεταλλευση των πλουτοπαραγωγικων πηγων της χωρας επιτρεποντας στην μικρη και πολυ μικρη επιχειρηματικοτητα να δραστηριοποιηθει σε τομεις της παραγωγης και της παροχης υπηρεσιων εχοντας την αρωγη των κρατικων υπηρεσιων. Να ενισχυθει η συμπραξη των μεγαλων επιχειρησεων με τις μεγαλες κρατικες επιχειρησεις στην εκμεταλλευση του ορυκτου πλουτου ισοτιμα και ισοδυναμα κατα το προτυπο της νορβηγιας. Να ενισχυθει το κοινωνικο κρατος και οι δομες του για τους πολιτες, λειτουργωντας επιτελους ανταποδωτικα και κοινωνικα δικαια. Να υπαρχει δημιοσιονομικος ελεγχος για καθε κρατικη και δημοσια δαπανη και φυσικα να ενισχυθει ο κοινωνικος ελεγχος μεσα απο την δημοσια απολογιστικη παρουσιαση των οικονομικων πεπραγμενων σε 6μηνη βαση. Να υπαρξει ενα δικαιο αναλογικο φορολογικο συστημα που θα φορολογει το πραγματικο εισοδημα χωρις παραθυρακια και εξαιρεσεις.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ akisenv 01/09/2011 09:20:43

      Οταν λες να ενισχυθεί το κοινωνικό κράτος για τους πολίτες, μπορείς να μας πεις αν συμπεριλαμβάνονται σε αυτό και όλα τα εκατομμύρια μετανάστες που ήρθαν ακάλεστοι; Και μάλιστα αυτοί που έβγαλαν χαρτιά λαδώνοντας ή όσοι είναι χωρίς χαρτιά;
      Να ρωτήσω επίσης αν αυτά που λες ότι πρέπει να γίνουν προϋποθέτουν την τήρηση των νόμων από όλους και την εφαρμογή των νόμων, με ίσο τρόπο προς όλους. Διότι η Αριστερά, από το 1974 και μετά, έχει αναγάγει την ανομία σε δείγμα "δημοκρατίας" (είναι αστείο που οι σταλινικοί και οι πρώην σταλινικοί και οι μαοϊκοί και οι πολποτικοί μιλάνε για δημοκρατία...).
      Επίσης, να ρωτήσω αν θεωρείς ότι η ανόρθωση της χώρας περιλαμβάνει και την ταχτοποίηση του λαθρομεταναστευτικού προβλήματος. Διότι γι' αυτό δεν είδα να αναφέρεις τίποτα.
      Παρεμπιπτόντως, 120 ευρώ δήλωσε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Ανω Λιοσίων στοιχίζει το κάθε καπάκι υπονόμου, από αυτά που έκλεψαν κατά δεκάδες οι Αλβανόγυφτοι και οι Πακιστανο-μπαγκλαντεσιανοί για να τα πάνε σε παράνομους έλληνες σκραπάδες. Οπως βλέπεις, η ανομία (το έμβλημα της ελληναράδικης μεταπολιτευτικής Αριστεράς του ψευτο-Πολυτεχνείου) πάει χέρι-χέρι με την καλή (για την ίδια Αριστερά) λαθρομετανάστευση....

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΒΙΣ 01/09/2011 10:15:30

        Άρχισαν και κλέβουν καπάκια υπονόμων και από τους δημόσιους δρόμους τώρα; Μέχρι τώρα έκλεβαν κάθε τόσο από τους δρόμους πανεπιστημιουπόλεων (σε όλη την Ελλάδα), όπου φυσικά πήγαιναν μέρα-μεσημέρι και έκαναν ανενόχλητοι τη δουλειά τους καθώς το "άσυλο" τους προστάτευε απόλυτα.

        • occultist avatar
          occultist @ Αυριανιστής 02/09/2011 13:52:22

          Οχι μόνο των υπονόμων, αλλά και τα καπάκια των υδρομετρητών. Σε ενα δρόμο μήκους 300 μέτρων, με πολυκατοικίες ενθεν και ένθεν, ένα πρωί είχαν εξαφανισθεί όλα τα μεταλλικά σκέπαστρα.

  44. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 01/09/2011 04:09:43

    ειναι σιγουρο οτι θα παει σε εκλογες ή θα αφησει να αχνοφαινεται..... μεχρη να ανατρεψει κατι τα σημερινα δεδομενα ωστε να εχει καποιες ελπιδες να μην γινει ρομπα στις εκλογες;;;;;
    αυτος που θα παρει τις εκλογες θα ειναι ικανος να κανει..... θα εχει τα κοτσια.....;;;;;; ή θα μας τα κανει τουμπανο ;;;;;;
    αντε γεια ρε!!!!!! να πανε να ψηφησουν τα ΜΜΕ , οι βουλευτες και τα τζιρακια τους.!!!!

    • Theo avatar
      Theo @ ΧΑΡΗΣ 01/09/2011 05:38:52

      εσύ μεγάλε καθησε σπιτι σου, στον καναπέ και ασε να ψηφισουν αυτοί που λες. και όταν κάτσει η βάρκα εσύ θα τραγουδας δεν ήξερα και εχετε γεια....

  45. dosilhthos avatar
    dosilhthos 01/09/2011 05:30:56

    τελικά υπαρχει κατι αλλο να χασουμε?οχι! πτωχευση εδω και τωρα.και ασε τους Τσεχους(οχι τις διμετρες Τσέχες ) να τρεχουν. και ολους τους αλλους...Η να γινει ενα κλικ... και ορμηξουμε... να σώσουμε οτι σωζεται...Εγω θα συμμαχουσα και με τους φοιτητοπατερες και με τους ταριφες..αρκεί να πεταξουμε απο την ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ την βδελα που μας ρουφαει το αιμα...

  46. Thimm avatar
    Thimm 01/09/2011 06:27:26

    Αγαπητοί συνάνθρωποι Καλημέρα και Καλό μήνα.
    Στις 3 Σεπτεμβρίου όοοοολοι στο Σύνταγμα...

  47. ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΘΑΛΑΣΙΝΟΣ avatar
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΘΑΛΑΣΙΝΟΣ 01/09/2011 07:22:50

    akisenv μακάρι να καταλάβαιναν έστω και λίγα από αυτά που γράφεις πολλά θα είχαν αλλάξει .Εξαιρετικός στην σκέψη σου και απλός και κατανοητός στην ανάλυσή σου

    • akisenv avatar
      akisenv @ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΘΑΛΑΣΙΝΟΣ 01/09/2011 14:30:42

      Θα το καταλαβουν αγαπητε φιλε οταν θα δουν την περιουσια τους να προσημειωνεται στα υποθηκοφυλακια η στην χειροτερη περιπτωση οταν θα τους θυροκολλουνται τα κατασχετηρια των περιουσιων τους....
      Εχει κανεις αλλωστε την εντυπωση μεσα απο την εφαρμοζομενη πολιτικη οτι θα του αφησουν ακεραια και απειραχτη την ακινητη του περιουσια; Ας ρηξουν μια ματια στις κατασχεσεις που εγιναν και συνεχιζουν να γινονται στις ΗΠΑ.... Για να καταλαβει κανεις τι εχει σχεδιαστει για την Ελλαδα και που στοχευουν οι "Μεταρυθμισεις" ας παρακολουθησει για λιγο καιρο τι συμβαινει στην αλλη πλευρα του ατλαντικου και ποιες οι συνεπειες ιδιαιτερα στην μεσαια ταξη.... Αραγε ακουσε η διαβασε κανεις τις δηλωσεις την προηγουμενη εβδομαδα του Warren baffett για την φορολογηση των πλουσιων;
      Για το τι τελικα θα σημαινει το vertigo του νεοφιλελευθερισμου για την πατριδα μας αρκει να κοιταξει κανεις χωρες οπως η Χιλη, το Μεξικο, τις μεσοδυτικες πολιτειες των ΗΠΑ και στην γειτονια μας χωρες οπως την Ρουμανια η την Βουλγαρια. Το μοντελο της Μικτης οικονομιας του Κεινς που για δεκαετιες ακολουθησαν οι ΗΠΑ στα πλαισια του New Deal και η εξελιξη του και η βελτιωσεις του απο τις σκανδιναβικες χωρες και ιδιαιτερα απο την νορβηγια ειναι μια εναλλακτικη πολιτικη επιλογη που αποτρεπει το οικονομικο, κοινωνικο και πολιτικο καρκινωμα των τραπεζων και των παραμαγαζων τους (βλεπε οικους αξιολογησης) περα απο το να κανουν κατω απο αυστηρο ελεγχο και κανονες την δουλεια τους προς οφελος των πολλων, να εποφθαλμιουν να κυβερνησουν τον κοσμο...

  48. kakofonix avatar
    kakofonix 01/09/2011 08:00:30

    Το ότι ο EFSF και ο Τρισέ προσέχουν τις μεγάλες, δε σημαίνει ότι εξαλείφεται αυτόματα το πρόβλημα του ντόμινο. Τι θα γινόταν αν οι δικές μας συστημικές αφήνονταν αβοήθητες; Το άρθρο επισημαίνει ακριβώς αυτή την παράμετρο ως μείζον πρόβλημα για την κυβέρνηση. Ότι με ένα ντόμινο σίγουρο (αν δεν πάρει και άλλα μέτρα), χάνει το έδαφος κάτω από τα πόδια. Έπειτα και ο ELA και το ΤΧΣ είναι ασπιρίνες, καθώς τα κεφάλαια, μπορεί μεν να επαρκούν προσωρινά για τη λογιστική τακτοποίηση της κεφαλαιακής επάρκειας, αλλά επ' ουδενί δε λύνουν το πρόβλημα της επαρκούς ρευστότητας ή των μυθικών κεφαλαίων που πρέπει να επιστρέψουν στην ΕΚΤ.

    Αν η θεωρία σας εκλαμβάνει την διάσωση της Aspis ως τζάμπα πώληση, ίσως χρειάζεται μια μικρή αναθεώρηση. Η περίπτωση των Aspis και Proton είναι κλασσική περίπτωση χρεοκοπημένων τραπεζών, που ενόψει υποχρεωτικής εκκαθάρισης, διεσώθησαν από το κράτος για πολιτικούς λόγους.

    Το πρόβλημα είναι ότι, όταν χρειαστεί να γίνει το ίδιο με μεγαλύτερα ψάρια, δε φθάνουν τα χρήματα. Αυτός είναι και ο τωρινός πονοκέφαλος που προστίθεται σαδιστικά στα υπόλοιπα αδιέξοδα που είτε δημιούργησε, είτε απέφυγε η διακυβέρνηση του εξαφανισμένου.

  49. TopGunZ avatar
    TopGunZ 01/09/2011 09:26:40

    Νομίζω ότι ο τίτλος είναι άκυρος, το μόνο με το οποίο τον βλέπω τον κ. Παπανδρέου αντιμέτωπο είναι με τον προβληματισμό του που θα φάει τα λεφτά του μπόνους που θα πάρει από τα αφεντικά του για το job well done που λένε και στο χωριό μου...

  50. Σίμος avatar
    Σίμος 01/09/2011 10:02:52

    κ. Σαμαρά αν φύγει από την Ελλάδα χωρίς να λογοδοτήσει θα είσαι συνυπεύθυνος. Όχι συναίνεση ακόμη και αν προτείνει κάποια σωστά πράγματα, αν υπάρχουν τέτοια. Βασικός σκοπός της κοινωνίας σήμερα είναι η απαλλαγή από την προδοτική κυβέρνηση ΓΑΠ και ακολούθως να λογοδοτήσει για τα εγκλήματα που διαπράττει κατά του ελληνικού λαού.

  51. Σίμος avatar
    Σίμος 01/09/2011 10:04:45

    Ο Τσέχος δεν είπε τίποτα λιγότερο από αυτά που λέει ο πρωθυπουργός μας κάθε μέρα για τους Έλληνες

    • occultist avatar
      occultist @ Σίμος 02/09/2011 14:01:50

      Ο Τσέχος καλά θα κάνει να βλέπει την καμπούρα του. Οι φτηνοί οικοι ανοχής στο Μεταξουργείο και στην Φυλής, είναι γεμάτοι από ...¨¨εθνικά υπερήφανες και ευτυχισμένες¨¨ Τσέχες.

  52. brankaleon avatar
    brankaleon 01/09/2011 10:52:00

    Μην γελιόσαστε ότι οι "λεβέντες" θα πέσουν έτσι εύκολα.
    Έχουν ακόμη "λίπος" ,για να μπορέσουν να ξαναγίνουν ακόμη και "σοσιαλιστές".

  53. ataktos avatar
    ataktos 01/09/2011 10:52:49

    Όλα στο βωμό του χάους ... όλα είναι μια ιδέα ..

  54. Pi avatar
    Pi 01/09/2011 11:43:08

    το ειδησεογραφικο france24 μεταδίδει στο οικονομικό του δελτίο ότι η Ελλάδα μελετούσε τον περασμένο Φεβρουάριο να εγκαταλείψει την ευρωζώνη και συμβουλεύτηκε δικηγορικό γραφείο για το ζήτημα.

  55. Προφήτης avatar
    Προφήτης 01/09/2011 11:57:40

    Στην ΠΑΣΟΚ ΑΕ αλλάζουν μόνο οι μικρομέτοχοι.

    Βασικός μέτοχος μένει ο ίδιος, η οικογένεια Παπανδρέου, κληρονόμος και των δύο τάσεων-μεριδίων που εξ αδιαιρέτου συνθέτουν το κεντροαριστερό στρατόπεδο-"μαγαζί"
    - του ιστορικού Βενιζελικού ρεύματος, της μιας συνιστώσας του αστικού κόσμου
    - και του δημιουργηθέντος από τον Ανδρέα με δανεικά κομματικού στρατού.

    Ο (Ευάγγελος) Βενιζέλος αποτελεί φρύγανο για να συντηρηθεί η φωτιά.

    Που έχει ακόμα να κάψει.
    Αλλά καίει την Ελλάδα.

    Γι' αυτό μόνο ένα νέο καθεστώς, που ανατρέψει από τη βάση το επιβληθέν 30 χρόνια πασοκικό, μπορεί να σώσει πραγματικά τη χώρα.

    Νέα εθνική πορεία με άρχουσα τάξη το πασοκικό κατεστημένο δεν γίνεται.
    Ούτε πατριωτική πολιτική με πράσινο κρατικό μηχανισμό.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Προφήτης 01/09/2011 12:01:04

      διόρθωση : "...που ΘΑ ανατρέψει το πασοκικό κατεστημένο..." κλπ

  56. Προφήτης avatar
    Προφήτης 01/09/2011 11:59:05

    Καλό Μήνα σε όλες και όλους

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ Προφήτης 01/09/2011 16:26:01

      Καλό μήνα αγαπητέ μου! Έχεις καμιά καλή προφητεία για τον Τρυγητή; Ή θα λέμε σιγανά καλό φθινόπωρο, με ό, τι αυτό συνεπάγεται.

  57. Nikolas avatar
    Nikolas 01/09/2011 14:20:12

    ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΓΑΜΑΤΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ - ΠΙΣΤΩΤΕΣ ΜΑΣ! ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΙΣΘΟ? ΤΙΠΟΤΑ! ΔΛΔ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΣΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟ 50% ΤΩΝ ΜΗΝΙΑΙΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΤΟΥΣ, ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΤΙΜΗΣΕΩΝ ΣΕ ΒΑΣΙΚΑ ΕΙΔΗ ΒΕΝΖΙΝΗ +80ΛΕΠΤΑ, ΦΠΑ 23%, ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΛΠ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ? Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΟΙ ΚΑΙ ΣΟΦΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΧΩΡΑ! ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕ ΜΙΑ ΣΚΛΗΡΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΥΤΕΣΗ ΘΑ ΠΕΤΥΧΑΙΝΑΜΕ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΨΟΥΜΕ ΤΟ 70% ΕΩΣ ΚΑΙ 80% ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ! ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ ΘΑ ΕΙΧΑΝΕ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑΝΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΟΠΟΙΑ ΛΥΣΗ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ - ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ! ΤΕΛΙΚΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΥΛΙΞΑΝΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΛΛΑ ΧΑΡΤΙ ΜΕ ΤΟ ΑΠΑΙΧΘΑΙΣΤΑΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΥΠΟΘΗΚΕΎΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!

  58. Mike avatar
    Mike 02/09/2011 09:32:08

    Der Spiegel : Οι τρεις οικογένειες που κατέστρεψαν την Ελλάδα PDF Print E-mail
    Written by Administrator
    Wednesday, 06 July 2011 00:40

    Το περιοδικό Der Spiegel περιγράφει τη δραματική κατάσταση στην Ελλάδα, όπως διαμορφώνεται μετά την εφαρμογή του Μνημονίου και με μια φράση δύο λέξεων δείχνει και την αιτία που η χώρα έφτασε ως εδώ. Ο τίτλος του άρθρου είναι «Φεουδαρχικοί δημοκράτες» και ο υπότιτλος «Με την απόφαση της Αθήνας για το πρόγραμμα λιτότητας τα κράτη της Ευρωζώνης κέρδισαν χρόνο. Αλλά έτσι οι Έλληνες δύσκολα θα καταφέρουν να σταθούν στα πόδια τους: Τρεις οικογένειες κατέστρεψαν τη χώρα»

    Ποιες είναι αυτές οι οικογένειες; Ευκολο...Παπανδρέου, Καραμανλή και Μητσοτάκη. Ήταν σύμφωνα με το περιοδικό ο πυρήνας μιας ελίτ που δημιούργησε την πελατειακή οικονομία. Αυτή η πελατειακή οικονομία πέταξε εκατομμύρια, που το κράτος δεν τα είχε. Οι κεφαλές της δυναστείας ευνοούσαν φίλους και οικογένεια με δανεική ευημερία. Διόγκωσαν την κρατική μηχανή, για να μπει καθένας με τη σειρά σε δημόσιες θέσεις και δημιούργησαν ένα γραφειοκρατικό τέρας». Το Der Spiegel γράφει ότι τα κόμματα δούλευαν περισσότερο για τα ρουσφέτια, παρά για την πολιτική. Και όποιος μπορούσε να χαρίζει δημόσιο χρήμα εξαγόραζε φίλους και ψηφοφόρους. Αυτοί, χρωστούσαν κάτι στο κόμμα και συγχρόνως και στην οικογένεια που τους εξουσίαζε.

    Με αυτό τον τρόπο δημιουργήθηκε η φεουδαρχική δημοκρατία της Ελλάδας, γράφει το περιοδικό και είναι ίσως η πιο επιτυχημένη περιγραφή του πολιτικού συστήματος που μας κυβέρνησε πριν τη μεταπολίτευση αλλά και μεταπολιτευτικά. Οι γενιές έρχονται και παρέρχονται αλλά τα ονόματα παραμένουν τα ίδια, σημειώνει το γερμανικό περιοδικό. Παπανδρέου και Καραμανλής, Καραμανλής και Παπανδρέου, και ενδιαμέσως ο Μητσοτάκης. Σε καμιά ευρωπαϊκή δημοκρατία , τονίζει το Der Spiegel δεν ξανάγινε κάτι τέτοιο.

    Έτσι έμαθε ο λαός να ζει πάνω από τις δυνατότητες του σε μια φτωχή χώρα. Και το κράτος είναι η πηγή, από όπου όλοι θέλουν να πιούν νερό. Και επειδή τα κόμματα λεηλάτησαν το κράτος, όρμησε και ο λαός να πάρει ό,τι μπορούσε. Οι πλούσιοι δεν κατέβαλαν φόρους εκατομμυρίων ευρώ, οι φτωχοί επιβίωσαν με μαύρη εργασία και οι δημόσιοι υπάλληλοι δωροδοκήθηκαν.

    Έφτασε λοιπόν η ώρα, ένας ακόμη Παπανδρέου, να προσπαθεί να συμμαζέψει όσα έκανε ο πατέρας του, που όταν κυβερνούσε, ο κόσμος έβγαινε στη σύνταξη και δεν ήταν υποχρεωμένος να δουλεύει πολύ.Ξέρει πάντως τι πάει στραβά δεκαετίες τώρα. Ο παππούς του, Γεώργιος και αυτός, ίδρυσε την πολιτική δυναστεία ως Υπουργός και τελικά πρωθυπουργός. Μετά τη χούντα ο Ανδρέας Παπανδρέου, ίδρυσε το ΠΑΣΟΚ και στη δεκαετία του 80 εξυπηρέτησε την πελατεία του τόσο απροκάλυπτα που το δημόσιο χθες εκτινάχθηκε.

    Το περιοδικό αναφερόμενο στους Έλληνες συντηρητικούς, αναφέρεται σε «κλίκα» περισσότερο παρά σε οικογένεια. «Κλίκα» που εναλλασσόταν στην εξουσία με την οικογένεια Παπανδρέου. Ο γέρος Κωνσταντίνος Καραμανλής κυβέρνησε πολλές φορές πριν αναλάβει την εξουσία ο ανιψιός του Κώστας. Μερικές φορές υπήρχε και λίγος χώρος στην κομματική ηγεσία για την οικογένεια Μητσοτάκη: Ο Μητσοτάκης, Κωνσταντίνος και αυτός, υπήρξε επίσης πρωθυπουργός και κυρίως για δυο δεκαετίες ο ισχυρός άνδρας της ΝΔ. Το 2004 ο Καραμανλής ο νεώτερος υποσχέθηκε κατά την προεκλογική περίοδο να μεταρρυθμίσει τη χώρα. Όταν όμως ανέλαβε, πύκνωσαν τα σκάνδαλα, υπήρξαν συμφωνίες δισεκατομμυρίων για ακίνητα, ενώ σπαταλήθηκαν χρήματα των ασφαλιστικών ταμείων. Οι άνθρωποι του παραποίησαν τα στοιχεία που δήλωναν στην ΕΕ και λίγο πριν αποχωρήσουν δημιούργησαν στα γρήγορα μερικές χιλιάδες νέους δημοσίους υπαλλήλους : συγγενείς και κομματικούς φίλους. Στο τέλος οι συντηρητικοί διπλασίασαν το δημόσιο έλλειμμα. Γίνεται ακόμη αναφορά στη μάχη Ντόρας-Σαμαρά για την προεδρία της ΝΔ, μια μάχη στην οποία επικράτησε ο πλούσιος γόνος της ανώτερης τάξης σαν τον Παπανδρέου – ο οποίος είναι τώρα ο αντίπαλος του πρωθυπουργού, ένας σκληρός αντίπαλος, που παίζει με τα παλιά κόλπα.

    Ο Παπανδρέου, γράφει το περιοδικό, θεωρείται από τους οικονομικούς πολιτικούς της ΕΕ ευτυχής περίπτωση: Προσπαθεί να κάνει οικονομία, αλλά ο Σαμαράς υπόσχεται στους ψηφοφόρους να μειώσει τους φόρους και να διαπραγματευτεί σκληρά με την ΕΕ για τα μέτρα λιτότητας. Στη συνέχεια το Der Spiegel αναφέρεται στις απώλειες του ΠΑΣΟΚ στις δημοσκοπήσεις, στα σκληρά μέτρα και στην πρόταση για συγκυβέρνηση που δεν ευοδώθηκε. Για τον καθηγητή Οικονομίας Γιάννη Βαρουφάκη που μιλάει στο περιοδικό «Είτε μόνο υπό τον Παπανδρέου είτε και υπό τους δύο μαζί, αν το κράτος εφαρμόζει λιτότητα, αυτό μπορεί να αποβεί επικίνδυνο επειδή πιθανότατα θα στραγγαλίσει την οικονομία: «Είναι σαν τη γάτα που κυνηγάει την ουρά της.

    Δεν διαφέρει πολύ η άποψη του, από αυτή του Kenneth Rogoff, πρώην επικεφαλής οικονομολόγος του ΔΝΤ, προειδοποιεί: «Αν συνεχίσουν μόνο με το πρόγραμμα λιτότητας, θα εγκλωβιστούν σε μίνι ανάπτυξη ή ύφεση για όσο μπορεί να προβλέψει κανείς. Και στο τέλος παρ' όλα αυτά θα χρεοκοπήσουν».

    Ο καθηγητής Οικονομικών του Πανεπιστημίου Αθηνών Γεώργιος Αργίτης μιλά περιφρονητικά για την «κυρίαρχη τάξη πολιτικής και κεφαλαίου που λυμαίνεται τη χώρα» και δημιούργησε όλη αυτή την κατάσταση. Και ο δημοφιλής συγγραφέας Πέτρος Μάρκαρης περιγελά τη «σαθρή κρατική μηχανή», οι εκπρόσωποι της οποίας «για ένα μόνο πράγμα ενδιαφέρονται: να διατηρήσουν τα προνόμιά τους και για όλα τα άλλα δεν τους καίγεται καρφί».

    Εννοεί για παράδειγμα εκείνους τους υπαλλήλους της Βουλής, που συνεχίζουν να παίρνουν 14 μισθούς το χρόνο συν 2 επιπλέον. Εννοεί τους τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας του Δημοσίου, όπου οι πολιτικοί φροντίζουν αυτούς που τους βοηθούν, οι πατεράδες τα μέλη της οικογένειάς τους και οι διευθυντές των Υπηρεσιών τους ευνοουμένους τους.

    Μετά τις κυβερνητικές αλλαγές, τοποθετούνταν κάθε φορά χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι και απλοί υπάλληλοι, χωρίς οι προηγούμενοι να φεύγουν. Κανένας δεν έπαιρνε πρωτοβουλία όσο παρέμεναν αρκετά μεγάλες οι δικές του προοπτικές για επαγγελματική αποκατάσταση. Στο μεταξύ όμως ο λαός περιφρονεί όλη την 'κάστα': 71% των Ελλήνων δήλωσαν το Μάιο ότι δεν εμπιστεύονται την κυβέρνηση. Εξίσου λίγο εμπιστεύεται την αξιωματική αντιπολίτευση το 76%.
    Last Updated on Wednesday, 06 July 2011 01:02

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.