#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/12/2011 16:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ανοχή τέλος



Δεν είμαι πλούσιος, αντιθέτως, τα βγάζω με το ζόρι με το μηνιάτικο.

Δεν έχω Καγιέν, ούτε καν ένα αυτοκίνητο 1.500 κυβικά.

Δε συχνάζω στο Κολωνάκι με δίμετρες μποτοξαρισμένες ξανθιές (αν και θα το ήθελα εδώ που τα λέμε), ούτε καπνίζω Κοχίμπα και πίνω Κούμπα Λίμπρε στα μπαράκια της Αθήνας. Αυτά κοστίζουν πολύ και ο μισθός μου δε φτάνει ούτε για τα χαράτσια του Βενιζέλου.

Ως λογικός άνθρωπος που θέλω να πιστεύω ότι είμαι, σε καμιά περίπτωση δεν επιθυμώ τη χρεοκοπία της χώρας, ούτε την επιστροφή της στη δραχμή γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν καταστροφικό.

Επίσης, αν και εδώ και δύο χρόνια βρίζω ασταμάτητα τα Μνημόνια και τους Μνημονιακούς, εντούτοις κάνω κουράγιο και θυσιάζω ότι μου απέμεινε με μόνο δικαίωμα να διεκδικώ ελπίδα για το μέλλον της οικογένειάς μου.

Μου υποσχέθηκαν τον Απρίλιο του 2010 ότι το "Μνημόνιο 1" θα βγάλει την Ελλάδα από τη δυστυχία σε τρία χρόνια.

Μου το ξαναϋποσχέθηκαν  με το Μεσοπρόθεσμο του καλοκαιριού και μου το ξανα-ξανάϋποσχέθηκαν με το πολυνομοσχέδιο του Οκτωβρίου.

Παρ’ όλα αυτά φως στο τούνελ δε βλέπω. Μου είπαν ότι το 2011 το έλλειμμα θα πέσει κάτω από 7,5% ώστε την επόμενη διετία να είναι ακόμη και κάτω από 3% και είπα μπράβο τους και χαρά στα Μνημόνιά τους.

Ακούω τώρα ότι το έλλειμμα θα ξεπεράσει το 10% κι ότι η μαύρη τρύπα του 2011 θα είναι 3 δις ευρώ που θα πρέπει να καλυφθούν με νέα μέτρα.

Και σα να μην έφτανε αυτό, ακούω ότι έρχεται η τρόικα για να σφραγίσει ένα νέο Μνημόνιο τριετίας, ένα σκληρό πρόγραμμα λιτότητας που όμως και πάλι δεν έχει καμιά υπόσχεση ότι θα σωθεί η χώρα.

Ακούω τον κ. Παπαδήμο από τις Βρυξέλλες να λέει:  «Υπάρχει πρόγραμμα τριετίας που πρέπει να ολοκληρώσουμε επιτυχώς» και απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις εξήγησε ότι τα μέτρα που ενδέχεται να είναι αναγκαία για το 2013-2014 θα εξειδικευτούν περαιτέρω κατά την ολοκλήρωση του δεύτερου προγράμματος, η διαμόρφωση του οποίου θα ξεκινήσει την ερχόμενη εβδομάδα, με την άφιξη της τρόικας στην Αθήνα, και θα ολοκληρωθεί στις αρχές Ιανουρίου. Σημείωσε πάντως ότι «αν τα ήδη ψηφισθέντα μέτρα εφαρμοστούν, δεν θα είναι αναγκαία νέα, συμπληρώνοντας όμως ότι η οικονομία λειτουργεί στην αβεβαιότητα».

Τι μου λέει λοιπόν ο εντολοδόχος πρωθυπουργός; Ότι επί διακυβέρνησής του θα κλειδώσει ένα νέο πρόγραμμα που θα δεσμεύσει και την επόμενη κυβέρνηση, αυτή του Αντώνη Σαμαρά. Εκτός κι αν ο Παπαδήμος το ξανασκεφτεί και γίνει… Μεταξάς.

Δηλαδή για να καταλάβουμε, ένας πρωθυπουργός που δεν έχει ψηφιστεί από τον ελληνικό λαό ετοιμάζεται να υπογράψει μια νέα σύμβαση αβέβαιης αποτελεσματικότητας, κάτι που και ο ίδιος ομολογεί;

Μα γι’ αυτό επελέγη θα πει κανείς. Όχι, λέω εγώ. Δεν επελέγη για μια καταστροφική συμφωνία αλλά για ένα σωτήριο σύμφωνο. Αν δε μπορεί να το κάνει, ας πάει σπίτι του.

Η ανοχή τέλος, αυτό πρέπει να το καταλάβει ο ελληνικός λαός. Πιθανότατα όλοι θα το καταλάβουμε από τις αρχές του χρόνου όταν αντί για μισθό θα παίρνουμε φιλοδώρημα και τα υπόλοιπα θα πηγαίνουν στα κρατικά ταμεία. Αυτό που έχει σημασία είναι να δείξουμε στους ανεκδιήγητους ότι δεν μπορεί να αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς.

«Πρέπει να κάνουμε εθνική υπερπροσπάθεια ως τα τέλη Φεβρουαρίου», είπε ο απίστευτος αυτός αντιπρόεδρος κ. Βενιζέλος. Ο ίδιος που το Σεπτέμβριο μας μίλαγε για ένα κολασμένο τρίμηνο που τώρα γίνεται εξάμηνο και πάει λέγοντας.

Όχι, η ανοχή του κόσμου δε μπορεί να θεωρείται από τους κυβερνώντες δεδομένη εσαεί.

Γι’ αυτό όλοι εμείς, αλλά κυρίως οι πολιτικοί που έχουν τα κότσια να αλλάξουν τα πράγματα πρέπει να πουν: Τέλος στα Μνημόνια, ας αρχίσουν τα… μνημόσυνα. Όχι τα δικά μας, αλλά εκείνων που πιστεύουν ότι θα μας πνίγουν τα όνειρα.

Αριστερός Ψάλτης

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 10/12/2011 16:52:42

    Τα πράγματα είναι εξαιρετικά σιβαρά και δεν πρέπει να επιτρέψουμε να λειτουργήσει η συναίνεση του Βερολίνου (http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2493.aspx ).

  2. Μάρκος avatar
    Μάρκος 10/12/2011 17:08:11

    Εμ γι'αυτό επελέγη, θα επιμείνω εγώ, γι'αυτό και είμαστε δύσπιστοι προς τον Σαμαρά πια, όσο κι αν είμαστε μαζί του...

  3. Kst avatar
    Kst 10/12/2011 17:27:24

    Δεν μπορω παρα να συμφωνησω μαζι σας αγαπητε αρθρογραφε.. Ολο ακουμε για καινουργια δηθεν σωτηρια μετρα που μας υποσχονται ανακαμψη και ολως περιεργως οι αριθμοι αυξανονται αντι να μειωνονται..

    Δεν καταλαβαινω πως? Απο την στιγμη που οι κοινωνικες παροχες (υγεια, παιδεια κλπ) ειναι κομμενες και διαλυμενες. Απ την στιγμη που οι φοροι μας εχουν πνιξει πώς βρισκομαστε παλι σε χειροτερο αποτελεσμα?

    Μαλλον αλλου πρεπει να στραφουν για την μειωση των ελλειμματων και οχι σε εμας τους απλους πολιτες που οχι μονο δεν καταναλωνουμε ειδη πολυτελειας αλλα με κοπο προσπαθουμε να συντηρησουμε και αυτα που εχουμε δημιουργησει...

    Γι' αυτον ακριβως τον λογο (προσωπικα μιλωντας) κανενα πολιτικο κομμα δεν μου εμπνεει εμπιστοσυνη ουτε αξιζει την ψηφο μου.. Γιατι δεν πιστευω οτι εχει τα κοτσια να αλλαξει πολιτικη και να χρησιμοποιησει και αλλα εργαλεια εκτος της φορολογιας για να ερθει η αναπτυξη και η ανακαμψη της οικονομιας.. Το τι υποσχονται προεκλογικα ειναι παραμυθια για μενα... Και ο ΓΑΠ προεκλογικα αλλα υποσχοταν και να τι εφαρμοσε...

    • Agni avatar
      Agni @ Kst 10/12/2011 17:52:43

      Μην πετάς την ψήφο σου, αν έχεις πέσει στη λούμπα του όλοι τα ίδια είναι, ψήφισε τουλάχιστον Τσίπρα για να μπορείς να διαφωνείς μαζί του και να τον κράζεις ελεύθερα,χωρίς να κινδυνεύει η ελευθερία η ζωή σου και η σωματική σου ακεραιότητα.

      • Αυτόνομος avatar
        Αυτόνομος @ Agni 10/12/2011 18:25:57

        έχετε ξεσαλώσει μερικοί του ΣΥΡΙΖΑ. Επειδή υπάρχουν καποιοί δήθεν "δεξιοί" που προπαγαναδίζουν τον Τσίπρα και τον Κουβέλη για να κόβουν την αυτοδυναμία του Σαμαρά, νομίζετε οτι τρώμε όλοι κουτόχορτο; Για ποια "σωματική ακεραιότητα" μιλάς κακομοίρα μου; Γι αυτή των "δεκεμβριανών", ή των "μπαχαλάκηδων";

        • Agni avatar
          Agni @ Αυτόνομος 10/12/2011 18:57:42

          Τι είναι αυτές οι γελοίες φασιστικές γενικεύσεις?Παρακολουθέις κάποιο,παρατητηριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων?,την καταρρεύση της ελλάδας στη λιστα με τις πιο δημοκρατικές κοινωνίες(περιττό να πω οτι ΟΛΕΣ,οι πρωην σοβιετίες είναι σε καλύτερη κατάσταση) η αρκείσαι στους λαικίστικους αχταρμάδες των Μεγάλων καναλιών?Σαφώς και δεν τρέφω καμμία συμπάθεια για τα δεκεμβριανα που έριξαν την πιο δημοκρατική και φιλελεύθερη κυβέρνηση που πέρασε ποτέ στον τόπο,ούτε για όποιον καταφεύγει σε βίαιες πράξεις..Εσένα πάλι τι σε κόφτει που το ΠΑΣΟΚ,και ακόμα περισσότερο η συνέχεια του, είναι τελειωμένη χούντα?το περίμενες μήπως πιο εθνικοσοσιαλιστικό?και εναποθέτεις τις φρούδες ελπίδες σου σε έναν σύγxρονο και Ευρωπαίο Ηγέτη όπως ο Σαμαράς,πιστεύοντας οτι είναι ψυχασθενής και θα ανοίξει στρατόπεδα συγκέντρωσης(γιατί μονο αυτό που δεν έχει κάνει ακόμα το Πασόκ),οπου θα εργάζεσαι με έναν καλό μισθό?Μήπως εσείς οι λάτρεις της τάξεως και της ασφάλειας όχι ως Safety,αλλά ως Security(σαν καλοί νοσταλγόι της ανατολικής Γερμανίας) και Λόιπά κάνετε τελικά τη ζημία και φοβίζετε τον κόσμο?Οτι έρχεται ακόμα μεγαλύτερος γύψος?

      • Fanis avatar
        Fanis @ Agni 10/12/2011 19:21:59

        Τσίπρα για να μπορείς να διαφωνείς μαζί του και να τον κράζεις ελεύθερα
        ==
        Φοβερη προοπτικη!!

        Μεχρι τωρα πιστευα ο τρελλος ,οτι ψηφιζω αυτον με τον οποιον συμφωνω.. Αλλα μαλλον εμεινα ..πισω

        • Agni avatar
          Agni @ Fanis 10/12/2011 20:24:57

          Κοίτα να δεις,δεν μπορώ να ελπίζω σε πράγματα ανέφικτα,σε πράγματα που δεν τα γνωρίζω και που δεν τα έχω ζήσει,συνήθως όλες οι ουτοπικές και μεσσιανικές αντιλήψεις οδηγούν σε φριχτά καθεστώτα,μηδενός εξαιρουμένου η ουτοπία κάποιων είναι πάντα εφιάλτης των πολλών,και αυτό το ζήσαμε όλοι με τον "μεγάλο αναμορφωτή" τα τελευταία δυο χρόνια.Έχω μνημη του τι συνέβαινε πριν και απίστευτη περηφάνια που το τίμησα τρεις φορές με την ψήφο μου,πράγματι με τη ΝΔ στο τιμόνι κάτι άλλαξε,εγγυώμαι οτι η Αθήνα δεν είχε να ζηλέψει τίποτα απο οποιαδήποτε άλλη μητρόπολη του κόσμου(τέχνες,δημόσιος διάλογος,διακίνηση ιδεών κλπ)..Ήταν μια γροθιά στα μούτρα του Πασόκ,που πάντα έκανε προβολή του αυταρχικού εαυτού του στη δεξιά,αν κοιτάξουμε όμως την ανθρώπινη ιστορία ελάχιστα αυτάρχικά δεξιά καθεστώτα,υπήρξαν,τα περισσότερα ήταν σοσιαλιστικά η μεταλλαγμένα σοσιαλιστικά απο που λοιπόν βγαίνει το συμπέρασμα οτι δεξιά=αυταρχισμός?απο το Πασόκ ίσως?Εγώ έμαθα απο μικρή ηλικία οτι δεξιά σημαίνει ποίηση,ελευθερία,μετριοπάθεια,παράδοση,οργανική αλληλεγγύη,ελεύθερη οικονομική δραστηριότητα,υγιής αντιφασιστικός πατριωτισμός κλπ και ήξερα οτι τα παιδιά στις κομμουνιστικές χώρες ήταν αποστερημένα απο τον πνευματικό πλούτο τα ερεθίσματα και την ελευθερία κίνησης και σκέψης που διαμόρφωσαν την όποια προσωπικότητα διαθέτω,γι αυτό χρωστάω στην φιλελεύθερη δημοκρατία,χρωστάω την υπαρξη μου την ίδια και για μενα αυτό είναι κόκκινη γραμμή,όποιος πολιτικός βάζει τη δημοκρατία ως ύψιστη και ιερή αξία,όχι επειδή είμαστε "δυτικοί" πια,αλλα επειδή είμαστε οι ΕΛΛΗΝΕΣ θα πάρει και την ψήφο μου.Αυτός που θα σέβεται τα θεμελιώδη δικαιώματα της περιουσίας,της ελευθερίας της σκέψης και της έκφρασης,όπως και το συνέρχεσθαι και συνετερίζεσθαι αξίζει να είναι ο ηγέτης αυτής της χώρας και μέχρι στιγμής μόνο ο ΚΚ το έχει πραγματοποιήσει-δεν είναι ουτοπία και παράλογο!το έζησα!αντίθετα είναι πάρα πολυ εύκολα πραγματοποιήσημο,και δυστυχώς μονάχα ο Τσίπρας φαίνεται να επιμένει τόσο σε αυτές τις αξίες που μόνο αριστερές δεν είναι,αλλα Ελληνικότατες,δεν σημαίνει οτι δεν εκφράζουν τον ΑΣ με τον οποίο είμαι πολύ πιο κοντάό(πως και πολλά άλλα στελέχη που εκτιμώ απεριόριστα,(η νεα κίνηση πχ των 5 είναι ότι καλύτερο προς αυτή την κατεύθηνση καθότι μορφωμένοι άνθρωποι και συνειδητοι ΠΟΛΙΤΕΣ.),σε όλα τα υπόλοιπα,αλλα δυστυχώς υπάρχουν φωνές που τον πιέζουν στην Πασοκική κατευθηνση του τρόμου,μισανθρωποί και αγροίκοι που μιλάνε για σύγχρονο κράτος αόριστα αλλά ενοούν μια Σοβιετία,με ακόμα μεγαλύτερη αστυνόμευση της ιδιωτικής μας ζωής,ως πότε όμως θα ρυθμίζουν τις ζωές μας ο αγροίκοι,που πείθονται απο τα κανάλια και τον λαικισμό? που τόσα χρόνια μας έχουν καταστρέψει με τις ψήφους τους επειδή "λεφτά υπάρχουν" και αφού δεν υπάρχουν τσακίστε στο ξύλο,πετάξτε σε μπουντρούμια και σιωπήστε αυτούς που διαμαρτύρονται για να μην μου θυμίζουν το έγκλημα που έκανα με την ψήφο μου,και για να τελειώνουμε με αυτή τη ρετσινιά περι Σύριζα ΟΧΙ δεν χαρίζω στην αριστερά την ιερή έννοια του πολίτη και ας μείνω το τελευταίο γραφικό δεξιό άτομο που πιστεύει στη δημοκρατία..

          • Fanis avatar
            Fanis @ Agni 11/12/2011 10:06:16

            Σορυ αλλα δεν ξερω που πρεπει να συμφωνησω και που να διαφωνησω..
            Για να ειμαι ειλικρινης δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβα τιποτα απο αυτα που λες..
            Την αλλη φορα βαλε και λιγο ποδοσφαιρο μεσα,λιγη "παραγκα" να εχει και πιο "σασπενς"..

          • Agni avatar
            Agni @ Fanis 11/12/2011 12:08:11

            Tουλάχιστον δεν φοβάμαι να παραδεχτώ οτι δεν έχω χρησιμοποιήσει την γλώσσα μας για πολλά χρόνια και έχω πρόβλημα,αλλα αν εκφράζομαι και τη χρησιμοποιώ ακόμα και να μου το επισημαίνουν με αυτον χυδαίο,σεξιστικό,εξευτελιστικό,απάνθρωπο και ρατσιστικό τρόπο μαθαίνω καλύτερα,και όσο περισσότεροι άνθρωποι μαθαίνουν καλύτερα τη γλώσσα μας,τόσο αυτή θα διατηρείται και θα παραμένει ζωντανή,δεν έκανα κάτι κακό-είναι ανάγκη μου ακόμα και αυτό το λεκτικό μαστίγωμα,απο αυτούς οι οπόιοι γνωρίζουν καλύτερα τη γλώσσα η χρησιμοποιούν την ξενέρωτη για μένα αγγλοσαξωνική πατέντα του αυστηρά δομημένου επιχειρήματος,οπου απουσιάζουν τα υπονοούμενα και η ρευστοτητα,την οποία αντιμετωπίζουν ως παραλήρημα.Οσο για τη χρήση πολλών διαφορετικών ερεθισμάτων και λεκτικών εικόνων σε φαινομενικά συνειρμική αλύσωση,συμπεριλαμβανομένου και του ποδοσφαίρου,γιατί όχι?-και αυτό είναι κάτι που το έχουν καταλάβει και οι συντάκτες των αντινέων,και χρησιμοποιούν αυτή την τεχνική.Είναι απο τους πλέον οικονομικούς τρόπους να χτίσεις ένα περιεκτικότατο δοκιμιάκι και μάλιστα ο επικρατέστερος και ο πιο ενδεδειγμένος,για τους καθηγητές πολιτισμικών σπουδών,εκτός αν έχεις να διαβάσεις μη-λογοτεχνικό βιβλίο απο την εποχή του... Χομπς(ιιιιιιιιιιιιου),η αγγλοσαξωνίες τύπου "πως θα τα βρείτε με τον εαυτό σας και θα πετύχετε"..Υ.Γ.Το οτι δεν ξέρεις που να συμφωνήσεις και να διαφωνήσεις είναι για εμένα προσωπικά,ότι πιο υπέροχο,δεν πουλάω άποψη,έναν εναλλακτικό τρόπο να διαβάζεις τα πράγματα σου δείχνω,μια μέθοδο ωστε να μπορείς να υπερασπιστείς τις αξίες σου όποιες και αν είναι αυτές,χωρίς να κοκκινίσεις και να βγάζεις αφρούς απέναντι στο συνομιλητή σου,αλλα αντίθετα να χρησιμοποιείς μια υποτυπώδη "διαλεκτική",βάζοντας δηλαδή όλα όσα θεωρείς δεδομένα σε μια παρένθεση προσωρινά,να ακούς τον άλλο και όταν παρατηρήσεις κάποια ασυνέχεια η αντίφαση στο λόγο του,να τα φανερώσεις στις πραγματικές τους διαστάσεις,δηλαδή-μέσα απο αυτή τη σύγκρουση- να τα (επανα)νοηματοδοτήσεις,αλλιώς θα πεθάνουν θα μοιάζουν γραφικά,περιθωριακά και αναχρονιστικά,το φασίστα δεν τον κάνουν τα σημαίνοντα Πχ "έθνος","θρησκεία",αλλα ο τρόπος που χρησιμοποιεί ωστε να πείσει τους άλλους γι αυτά,ακόμα και αν μιλάει για τα ανθρώπινα δικαιώματα..

          • Fanis avatar
            Fanis @ Fanis 11/12/2011 12:28:11

            και να μου το επισημαίνουν με αυτον χυδαίο,σεξιστικό,εξευτελιστικό,απάνθρωπο και ρατσιστικό τρόπo
            ==
            Το σχολιο μου περιεχει ολες αυτες τις "αρετες/ιδιοτητες"??
            Υπερβαλλεις θαρρω..

            Και εν πασει περιπτωσει ζητω συγγνωμη αφου οπως λες δεν χρησιμοποιησες τα Ελληνικα για χρονια (και καταλαβαινεις οτι εχεις προβλημα)..

            Υ.Γ
            Προτιμω συνηθως να καταλαβαινω αυτα που διαβαζω ας ειναι και περιθωριακα ..
            Και προπαντος να ειναι ..αποψη.

            Καλο απογευμα ..

          • george avatar
            george @ Agni 11/12/2011 12:39:25

            Agni συμφωνώ.
            Αν στο "...Αυτός που θα σέβεται τα θεμελιώδη δικαιώματα της περιουσίας,της ελευθερίας της σκέψης και της έκφρασης,όπως και το συνέρχεσθαι και συνετερίζεσθαι αξίζει να είναι ο ηγέτης αυτής της χώρας" προσθέσεις και το να σέβεται απόλυτα το Σύνταγμα (δηλαδή την Δημοκρατία) και ειδιαίτερα το άρθρο 4 παράγραφος 5 του Συντάγματος " Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους ", που είναι και το πιό σχετικό με το σημερινό μας πρόβλημα, τότε συμφωνώ απόλυτα.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Agni 10/12/2011 21:36:56

        Ψήφισε Τσίπρα γιά νά μήν κινδυνεύεις νά θεωρηθεῖς πατριώτης...,ψήφισε Τσίπρα γιά νά μήν κινδυνεύεις νά θεωρηθεῖς ρατσιστής...,ψήφισε Τσίπρα γιά νά μήν ποῦνε ὃτι σέ ἐνδιαφέρει ΜΟΝΟ ἡ σωτηρία τῆς πατρίδας μας καί τίποτε ἂλλο...

        • Agni avatar
          Agni @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 10/12/2011 22:41:42

          Είναι η Πατριδα μου αυτό το νεο-φασιστικό μόρφωμα?Πρόσεξε πολυ καλά τι εννοείς όταν αναφέρεσαι στην Πατρίδα γιατι αν αντιλαμβάνεσαι ότι, έχτισε αυτό το ολοκληρωτικό καθεστώς ως Ελλάδα,μάλλον υπάρχει κάποιο πρόβλημα.Ολόκληρα αυτά τα δύο χρόνια είναι ένας εφιαλτής ένα λάθος,αν σε αυτό αναφέρεσαι ως πατρίδα ναι να καταρρεύσει ολοκληρωτικά,να μην σωθεί ουτε λεπτό παραπάνω..

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Agni 11/12/2011 13:44:50

            Δέν ἀναφέρομαι στά δυό τελευταία χρόνια,τοποθετοῦμαι διαχρονικά,καί, ἐντέλει,γιά νά πῶ ἀκριβῶς αὐτό πού ἐννοῶ,ἑάν μιλήσεις γιά ἀγάπη καί σεβασμό πρός τήν Πατρίδα καί ἑάν τολμήσεις,ἐκτός τῶν ἂλλων, νά μιλήσεις ἐναντίον τῶν μεταναστῶν γιά κάτι,θά πέσουν νά σέ φᾶνε οἱ Συριζαῖοι καί διάφοροι τῆς αὐτῆς ἱδεολογικῆς πλατφόρμας.Ἀντιθέτως ὃταν καταπατοῦνται βάναυσα δικαιώματα τῶν Ἐλλήνων, μούγκα ὃλοι αὐτοί...,ἂσε τώρα!

      • Kst avatar
        Kst @ Agni 11/12/2011 17:24:27

        Δεν θα ψηφισω καποιον για να μπορεσω να τον "κραζω ελευθερα".. Δεν ειναι νοοτροπια ουτε ωριμη σκεψη αυτη.. Θα ψηφισω καποιον που θα σεβεται την ψηφο και την εμπιστοσυνη που του δειχνει ο πολιτης και θα προασπιζεται τα συμφεροντα της Ελλαδας και των Ελληνων.. Δεν θεωρω οτι κινδυνευει η σωματικη μου ακεραιοτητα. Κινδυνευει ομως η ευημερια και το μελλον μου... Τι να μου κανει ο Τσιπρας οταν θελει να νομιμοποιησει ολους τους μεταναστες και να μας κανει ολους δημοσιους υπαλληλους κρατικοποιωντας τα παντα?

        • Agni avatar
          Agni @ Kst 11/12/2011 17:47:50

          Ρε παιδιά λίγο σοβαρά πράγματα,εδώ είναι "πραγματικότητα",εγώ,εσύ ό διπλανός μας άνθρωπος,όχι "ΤΑ παράθυρα του τρόμου" οπότε ας παρουσιάζουμε τα πράγματα στις σωστές τους διαστάσεις,καταρχήν δεν πιστεύω οτι ο Τσίπρας θα τολμήσει να βάλει χέρι στην ιδιωτική περιουσία των Ελλήνων,αντίθετα κάποιους δήθεν νεοφιλελεύθερους(γιατί ιδεολογικοί νεοφιλελεύθεροι ΔΕΝ υπάρχουν στην Ελλάδα,τσιράκια ξένων κρατικών συμφερόντων είναι..)τους βλέπω να την αμφισβητούν καθημερινά στην πραγματική ζωή μου πχ χαράτσια,στην Ελλάδα πάντα όλοι αλλα λένε και άλλα ενοούν ακόμα να το καταλάβουμε?Οσο για το μεταναστευτικό,έχει την καλύτερη λύση,-απάντηση στο φόκους- που θα ικανοποιούσε τους πάντες,και άλλοι φόροι κυρία Μέρκέλ??Πάρτους όλους ανεξαιρέτως πακέτο.

  4. koimisou anisuxos avatar
    koimisou anisuxos 10/12/2011 17:33:34

    ούτε την επιστροφή της στη δραχμή γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν καταστροφικό...
    Exeis faei paramuthi kai su...

    • Poly Skeptikos avatar
      Poly Skeptikos @ koimisou anisuxos 10/12/2011 22:23:17

      Πες το ψέματα, παραμυθάρα έχει φάει.

  5. no fear avatar
    no fear 10/12/2011 18:26:12

    Στις χώρες του σιδηρού παραπετάσματος[sic],οι γυναίκες παρουσίαζαν ως εξής την οικονομική κατάσταση της εποχής:Στο ένα χέρι κρατώ το ζεμπίλι με τα τρόφιμα που εξασφάλισα στις ουρές αναμονής,στο άλλο το μωρό,στο σβέρκο κουβαλάω τον μεθυσμένο άντρα μου και μπροστά μου έχω το νέο 5ετές πλάνο της οικονομικής πολιτικής. Κάπως έτσι πέρασαν 70 χρόνια χωρίς να πιάσουν τους στόχους που έθεταν ανανεώνοντας κάθε τρεις και λίγο τα 5ετή πλάνα.Είναι καλά διαβασμένοι εκει στο ΠΑΣΟΚ σχετικά με τέτοιες προπαγανδιστικές πολιτικές.Κάθε φορά θα βρίσκουν και κάτι καινούριο να πλασάρουν στο πόπολο.

  6. dimitris avatar
    dimitris 10/12/2011 18:27:17

    Επειδή τελευταία πολλά λέγονται και πολλοί επιτίθενται λυσσαλέα στον πρόεδρο πρέπει να επισημανθούν τα εξής.Ο Αντώνης Σαμαράς πάντοτε κινούνταν με πυξίδα τον αγνό πατριωτισμό του.Το περιβάλλον του δεν ήταν και δεν είναι θερμοκήπιο διαφθοράς ή ανικανότητας, πιστεύει όπως και ο λαός μας στην ισχυρή Ελλάδα και κανείς εξωγήινος, κανένα σενάριο συνωμοσίας ,κανένας προσκυνημένος, κανείς νεοταξικός διεθνιστής,κανείς φιλος της ισοπέδωσης , των λαθρομεταναστών όψιμος αριστερός καπετάνιος της αντίστασης , και κανένα πολιτικό πριγκιπόπουλο οιασδήποτε απόχρωσης δεν μπορεί να τον εμποδίσει να φθάσει στον στόχο του.

  7. Aris. A avatar
    Aris. A 10/12/2011 18:58:44

    Χαζευα τις βιτρίνες και ένα τζοκει κατασκευασμένο στην Κίνα από 30cm2 υφασμα με ένα χαρτόνι έκανε 50 ευρώ.

    Κόστος όχι πάνω από 4 με 5 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά.

    Κάποιοι θέλουν να μας πουλάνε προιόντα σε τιμές σαν να κατασκευάζονταν στην Ευρώπη αλλά να παράγονται αλλού να καρπώνονται τις υπεραξίες να μην πληρώνουν φορολογία και εμείς για να τα αγοράσουμε να πρέπει να δανειστούμε γιατί η Ελληνική παραγωγή έχει διαλυθεί και δεν παράγεται τίποτα.

    Οσοι σχεδίασαν τις ελεύθερες αγορές και εισαγωγές μπορούν να μας απαντήσουν τι θα μείνει για να παραχθεί στην Ελλάδα ώστε να έχει ο κόσμος λεφτά και δουλειά;;

    Επειδή σε 3 ευρώ ημερομίσθιο δεν μπορούμε να φτάσουμε άρα δεν θα μπορούμε ποτέ να ανταγωνιστούμε Κίνα και Ινδία ποιο είναι το μέλλον μας.

    Η Γερμανία δεν θέλει δασμούς γιατί εξάγει και δεν θέλει δυσκολίες.

    Εμείς τι σκεφτόμαστε να κάνουμε;;

    Ολο και ποιο πολύ βλέπω με σκεπτικισμό το ευρώ.

    Αλλά για να βγεις θέλεις βαρβάτη ικανή και δυναμική ηγεσία και δεν το βλέπω.

    Τι να πω είμαστε μπερδεμένοι αλαφιασμένοι δεν έχουμε άποψη και πάμε όπως θέλουν οι ισχυροί.

    Είναι όμως προς το συμφέρον μας;;

    • anonymous avatar
      anonymous @ Aris. A 10/12/2011 19:31:23

      Τίποτε από όλα αυτά δεν είναι προς το συμφέρον μας. Δε χρειάζεται να βγούμε από το Ευρώ. Απλά να φτιάξουμε ένα παράλληλο νομισματικό μηχανισμό. Δασμούς με βάση του ισχύοντες κανόνες, όχι μόνο της ΕΕ αλλά και του ΠΟΕ δε μπορούμε να βάλουμε εκτός αν επικαλεστούμε κατάσταση ανάγκης και μόνο για όσο χρόνο διαρκεί αυτή η κατάσταση.
      Μια σοβαρή ηγεσία που θα αποφασίσει να κινηθεί προς την κατεύθυνση αυτή μπορεί με ένα συνδυασμό μέτρων να επιτύχει πολλά.

  8. leonidas avatar
    leonidas 10/12/2011 19:34:43

    μεχρι πριν ενα μηνα η παραμονη στο ευρω ηταν αυτοσκοπος! πλεον ειναι ουτοπικο. ακολουθουμε μια μια κοντοφθαλμη γερμανικη ηγεσια που επιζητα την αναβιωση του ζωτικου της χωρου. Το ευρω τελειωσε, αυτοι πανε για το ευρω-μαρκο. Αντι να εχουμε εναν τραπεδιτικο θα επρεπε να εχουμε εναν πολιτικο ηγετη με οραμα να συνταχθει με την αγγλια, να κανει ενα τραστ του ΝΟΤΟΥ. Η Ε.Ε δεν ειναι γερμανικο πανηγυρι ειναι Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΥΡΙΑΡΧΩΝ ΚΡΑΤΩΝ.

    δεν μπορουμε να ακολουθησουμε αυτα τα βηματα παρτε το και χαμπαρι. εαν συνεχισουν να επιμενουν το μονο που θα καταφερουν ειναι να ζησουμε μια κατασταση που θα κανει την αργεντινη να μοιαζει με παιδικη χαρα. Οταν εχεις μια αναλγητη ελιτ που δεν εχουν την τσιπα να κοψουν στους βουλευτες οσα κοβουν και στους συνταξιουχους(οτι ειναι αντισυνταγματικο τα ακουω βερεσε, ας τα εκοβαν και ηθελαν να δω ποιος θα τολμουσε να παει στο Σ.Ε). Οταν ο ψυχαρης ειναι παραγοντας! πως θα τολμησεις μια κοινωνικη επανασταση. οταν ο λαουτζικος αισθανεται οτι οι πολιτικοι του ειναι ΑΥΤΟΙ

  9. gio23 avatar
    gio23 10/12/2011 19:41:32

    Aς το πάρουμε απόφαση.Το βιοτικό μας επίπεδο θα πέσει είτε με δραχμή είτε με ευρώ.Απλώς μάλλον με ευρώ θα κερδίζουν μόνο οι φίλοι μας οι Γερμανοί.Απο δω και πέρα ας πληρώσουν και οι έχοντες καταθέσεις στο εξωτερικό ή ας τα επενδύσουν τουλαχιστόν για ανάπτυξη γιατί το θέμα νομίζω πως είναι η ρευστότητα (ισχύει για όλη την Ευρώπη).Τώρα στα του οίκου μας πρέπει να γλυτώσουμε από τα παράσιτα της πολιτικής μας ζωής.Μόνοι μας τους φέραμε εδώ ας τους στείλουμε ξανα από κει που ήρθαν.Το παράδειγμα της Ιρλανδίας ας γίνει ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ για την πραγματικη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στους λαους της ΕΥΡΩΠΗΣ.

  10. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 10/12/2011 19:41:52

    ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ : ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΗ GOLDMAN SACHS ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗ WALL STREET

    http://cyprusactionnetwork.org/yahoo_site_admin/assets/docs/greek-gs-flyer.34305052.pdf

  11. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 10/12/2011 20:04:32

    Ωραίο κείμενο...και η τελευταία παράγραφος ουσιαστική. Η απελπισία κάθε μέρα οδηγεί νέους ανθρώπους, οικογενειάρχες, στην απόγνωση...οι κυβερνώντες εγκληματούν οδηγώντας τους πολίτες αυτής της χώρας στο να δίνουν τέλος στη ζωή τους..ε, φτάνουν τα δικά μας μνημόσυνα...

  12. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 10/12/2011 21:06:53

    Όσο οι "σωτήρες μας" βλέπουν τους Έλληνες να κοιμούνται και να μην αντιδρούν, με μία κυβέρνηση η οποία απαρτίζεται από ανθέλληνες, θα κάνουν ότι γουστάρουν σε ένα λαό που το 60% είναι μεταλλαγμένοι.Η αυθόρμητη κοινωνική έκρηξη είναι προ των πυλών με καταστροφικά αποτελέσματα.Με τα τραγικά μέτρα εξαθλίωσης που θα ακολουθήσουν τα οποία μας τα σερβίρουνε σε δόσεις,έχοντας κατά νου τους τις αντιδράσεις πάντα,πρέπει τώρα πριν είναι πολύ αργά να τους πούμε τέλος βγαίνοντας νέοι,γέροι,παιδιά στους δρόμους με ένα σύνθημα "ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ".

  13. Θέμις avatar
    Θέμις 10/12/2011 22:03:39

    Ανήκω σ΄ αυτούς που πιστεύουν ότι η ανοχή μας έπρεπε να είχε εξαντληθεί από το Μάϊο-Ιούνιο που πέρασε. Ξέρετε, τότε που ο Παπακωνσταντίνου έφερε το μεσοπρόθεσμο, τότε που μας είπε ότι διαφορετικά κατεβάζουμε ρολά τον Ιούλιο, τότε που έγινε ο ανασχηματισμό και έπεσε το ξύλο της αρκούδας στο Σύνταγμα.
    Χρόνια τώρα γνωρίζαμε ή τουλάχιστον υποψιαζόμασταν το μέγεθος της κακοήθειας της «δημοκρατικής παράταξης» και τμήματος της ΝΔ που συμπεριφερόταν ως μεταλλαγμένο ΠΑΣΟΚ. Αλλά τους τελευταίους μήνες το παιχνίδι χόντρυνε απότομα. Οι δημοκρατικές μάσκες έπεσαν εντός και εκτός της Ελλάδας.
    Και έχουμε αποσβολωθεί. Παρατηρώ ότι το τελευταίο δεκαήμερο τα σχόλια στο Antinews περιορίστηκαν και ότι στο περιβάλλον μου οι συζητήσεις με θέμα την πολιτική και την οικονομία της χώρας και της Ευρώπης έχουν σχεδόν εκλείψει. Περνάμε προσωρινά μια φάση «άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε».
    Και πως αλλιώς να γίνει, όταν έχουμε χάσει τα λόγια μας ακούγοντας η Μέρκελ αποφάσισε, η Μέρκελ αρνήθηκε κτλ. Όταν μαθαίνουμε –απροκάλυπτα πια- ότι δεν μας πέφτει λόγος, ούτε σ’ εμάς ούτε σ’ αυτούς που εκλέγουμε. Ότι θα αποφασίζουν οι «σοφοί» της Ευρώπης για το βιοτικό μας επίπεδο, για τον τρόπο ζωής μας, για τις εργασιακές μας σχέσεις, για τα δικαιώματά μας.
    Τι σχόλιο να γράψει κανείς για την είδηση ότι η «διάσωσ绨της Ευρωζώνης αποφασίστηκε πως θα προκύψει από τη συρρίκνωση του ΑΕΠ της μέσω χρόνιας λιτότητας; Ότι η Ελλάδα θα τιμωρείται ως απείθαρχο μέλος κάθε χρονιά που το δημόσιο χρέος της θα υπερβαίνει το 60% του ΑΕΠ της (μετά το 2015, διευκρίνισε ο πρωθυπουργός), τη στιγμή που οι γνωστοί «σοφοί» Ευρωπαίοι που εκπόνησαν τη συμφωνία της 26-27 Οκτωβρίου προέβλεψαν ότι με το κούρεμα και μετά από μία 10ετία λιτότητας το χρέος της χώρας θα ανέρχεται στα επίπεδα του 2009, δηλαδή στο 120% του ΑΕΠ; Πώς να σχολιάσει κανείς ότι η ελληνική κυβέρνηση δέχτηκε η χώρα να τιμωρείται για όσα μαζί τους συμφώνησε, αναντίρρητα;
    Δεν μιλάμε πια για αδικία, μιλάμε για παράνοια. Δεν ξέρω ποια είναι η ενδεδειγμένη αντίδραση στην παράνοια. Όμως, το γεγονός ότι η αντοχή μας εξαντλήθηκε το μετριάζει η ελπίδα. Και αυτή ακούει στο όνομα Αντώνη Σαμαράς. Ακούγοντας κάποιος το ίδιο, και κανέναν άλλο, να μιλάει νιώθει ότι ίσως υπάρχει διαφορετική διέξοδος, ότι υπάρχει κάποιος που αγαπάει την πατρίδα (όχι όπως εννοεί τη λέξη ο ΓΑΠ), που θέλει να προσφέρει στον ελληνικό λαό, όχι απλά να γίνει άλλος ένας πρωθυπουργός. Και η ελπίδα αυτή φρενάρει οποιαδήποτε αντίδραση. Γιατί υπάρχει η προσδοκία ότι κάτι καλύτερο μπορεί να έρθει ειρηνικά
    Όμως, μέχρι να γίνουν οι πολυπόθητες εκλογές, η χώρα βυθίζεται, συμβιβάζεται, υποτάσσεται, δεσμεύεται για δεκαετίες. Και δεν είναι κάτι απρόσωπο η χώρα. Είμαστε εμείς και τα παιδιά μας και τα παιδιά που δεν έχουν ακόμη γεννηθεί.
    Δεν ξέρω ποια είναι η απάντηση. Αλλά το ερώτημα είναι το εξής: αξίζει ο Σαμαράς την ανοχή μας ή η ελπίδα που νιώθουμε ακούγοντάς τον είναι επιζήμια για το παρόν και το μέλλον μας;

    • Agni avatar
      Agni @ Θέμις 10/12/2011 22:24:08

      Απλά υπέροχο..Έτσι οι γυναίκες!! να δίνουν τα φωτα τους στις γυψοσανίδες!!

  14. ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ 10/12/2011 23:01:31

    Αν μείνουμε στο ευρώ δεν έχουμε εθνική κυριαρχία. Αν πάμε στη δραχμή λέτε ότι είναι πολύ κακό για την χώρα. Θέλουμε ηγεσία που θα λειτουργήσει για την χώρα. Τι ηγεσία θα είναι αυτή? Αυτά που αποφασίζει η Ευρώπη θα τα εφαρμόζει? Θα κυρήξει αντάρτικο? Θα τους τρίψει στα μούτρα την ελληνική περηφάνεια?
    Η Ευρωπη βάζει τους κανόνες και τους ακολουθεί όποιος θέλει και μπορεί. Οι κορώνες για πατρίδα και πατριώτες είναι πλεον παραμύθι χωρίς δράκο. Το συμπέρασμα ένα και σημαντικό: θέλεις Ευρώπη και ευρώ? Αυτοί είναι οι κανόνες.
    Θέλεις έξοδο από την Ευρώπη και εθνικό νόμισμα? Κάνε τα κουμάντα σου. Αν μπορείς όλα καλά. Αν δεν μπορείς πρόβλημά σου. Ωραίο δίλλημμα για τους νεοέλληνες του καναπέ.
    Πότε οι πολιτικοί ταγοί θα μας πουν τις σκέψεις τους περι αυτού? Οι μιλάνε οι πράξεις?

  15. teos avatar
    teos 10/12/2011 23:58:39

    Η μόνη διέξοδος από την κρίση είναι να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας ωστε να πεσει η ανεργία και να αρχισει η εισροή φόρων και εισφορών ξανά στα ταμεία. Θέσεις εργασίας μπορεί να δημιουργήσει πλέον μόνο ο ιδιωτικός τομέας, για να γίνει αυτό όμως θα πρέπει να βοηθηθεί η επιχειρηματικότητα. Δυστυχώς ακόμα και σημερα η ίδρυση μιας επιχείρησης παίρνει ενάμιση μήνα, αποδυκνύεται μεγαλο φιασκο ολες οι αλλαγες που υποτιθεται εκανε ο ΓΑΠ, οι ουρες στο ΙΚΑ παραμενουν το ιδιο και στην εφορία, η γραφειοκρατία ειναι ακόμα χειρότερη από πριν, η διαφθορά το ιδιο. Ο δημόσιος τομέας βυθίζεται και παρασέρνει μαζί του και τον ιδιωτικό, ο λόγος είναι οτι ο δημόσιος τομέας αρνείτα να αλλάξει να βοήθησει τον ιδιωτικό και την επιχειρηματικότηα οπως σε ολες τις αναπτυγμενες χώρες, οι επιχειρήσει είτε κλείνουν είτε μεταναστεύουν. Η καταστροφή που ζούμε οφείλεται στο οτι κανεις δεν καταφερε να αγγίξει το δημόσιο, πρωτίστως η αλλαγή που επρεπε να γινει ήτανε θεσμική, οι υπάλληλοι ανθρωποι ειναι και αυτοί δεν φταίνε. Σφραγίδα τους δώσανε να χτυπάνε ετσι κάνουν, μεγάλοι απόντες είναι οι νομοθέτες που αδυνατούν να καταργήσουν την πολυνομια και την σχετιζόμενη ατιμωρησία και ασυδοσία.

  16. mx avatar
    mx 11/12/2011 21:23:58

    to syntagma exei katalythei....
    feoudarxia exoume......

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.