#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/01/2013 14:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ανατρεπτικές προτάσεις Σαμαρά για την αναθεώρηση του Συντάγματος



Στα άμεσα σχέδια του Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά είναι να ξεκινήσει η συζήτηση για την αναθεώρηση του Συντάγματος με την κατάθεση στο δημόσιο διάλογο ριζοσπαστικών προτάσεων για τον νέο καταστατικό χάρτη της χώρας.

Οι προτάσεις της ΝΔ αναμένεται να κινηθούν σε επτά βασικούς άξονες και θα καλύπτουν σχεδόν όλες τις διατάξεις του Συντάγματος, ενώ είναι προϊόν μιας μακράς εσωκομματικής συζήτησης και ζύμωσης που ξεφεύγουν από τον «μέσο όρο» της κομματικής ανοχής.

Οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού μιλάνε για ρηξικέλευθες προτάσεις και αντιμετωπίζουν την προσπάθεια αναθεώρησης του Συντάγματος ως μια ανάγκη εναρμόνισης των θεσμών με το κοινωνικό αίσθημα πρωτίστως και όχι ως επιφανειακό νομικό εκσυγχρονισμό και προσαρμογή του καταστατικού χάρτη της χώρας στα δεδομένα της εποχής.

Οι προτάσεις της Ν.Δ. θίγουν τις υφιστάμενες ισορροπίες και αναπαράγουν τις σχέσεις μεταξύ των κομματικών ηγεσιών και των στελεχών κάθε παράταξης, ενώ θα δώσουν την αφορμή για ευρύτερη συζήτηση.

Ο Αντώνης Σαμαράς ρωτήθηκε την περασμένη Κυριακή στη συνέντευξή στο Βήμα για την αναθεώρηση στα πλαίσια της Νέας Μεταπολίτευσης που προτάσσει και απάντησε ως εξής:

«Τα έχω πει πολλές φορές: πλήρης διάκριση των εξουσιών ώστε: α) η εκτελεστική εξουσία να μπορεί να κυβερνά χωρίς κατακερματισμένες αρμοδιότητες και χωρίς τον φόβο του πολιτικού κόστους, β) η νομοθετική εξουσία να μπορεί να νομοθετεί και να ελέγχει χωρίς να υποτάσσεται σε μικροκομματικές σκοπιμότητες και γ) να περιφρουρηθεί η ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης χωρίς συμψηφισμούς και συμβιβασμούς. Ταυτόχρονα, αναβάθμιση του Kοινοβουλίου και του ρόλου του βουλευτή, ασυμβίβαστο βουλευτή - υπουργού, δυνατότητα δημοψηφισμάτων με πρωτοβουλία πολιτών, οικονομική αυτοτέλεια της τοπικής αυτοδιοίκησης και κίνητρα για να γίνει υπεύθυνη και αναπτυξιακή. Επίσης, συγκέντρωση των κατακερματισμένων διοικητικών αρμοδιοτήτων για καλύτερη διακυβέρνηση και αποκέντρωση των υδροκεφαλικών εξουσιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, Δικαιοσύνη που αποφασίζει και τελεσιδικεί γρήγορα και σταθερό εκλογικό σύστημα».

Η απάντηση του Πρωθυπουργού δίνει την αφορμή για να ανοίξει ο δημόσιος διάλογος για την αναθεώρηση, την οποία ο Αντώνης Σαμαράς θεωρείται επιβεβλημένη στα πλαίσια της μετεξέλιξης του πολιτικού συστήματος.

Δεν είναι τυχαίο ότι από την Ιπποκράτους άρχισαν να διαρρέουν χθες, ενόψει της σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών σήμερα το απόγευμα, ότι ο Ευάγγελος Βενιζέλος θα ανοίξει το φάκελο αναθεώρηση με προτάσεις για την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας.

Είναι λογικό η συζήτηση να ανοίξει από τη στιγμή που και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός το επιθυμεί, αλλά όλα θα γίνουν σταδιακά και σε βάθος χρόνου και χωρίς βιασύνη, ενώ ήδη έχουν λάβει εντολή από τον Α. Σαμαρά ο υπουργός Εσωτερικών, Ευριπίδης Στυλιανίδης και ο αναπληρωτής υπουργός Χαράλαμπος Αθανασίου για να προετοιμάσουν αυστηρή νομοθετική πρωτοβουλία για το λεγόμενο «πολιτικό χρήμα», δηλ. τη χρηματοδότηση των πολιτικών κομμάτων και των πολιτικών.

Οι ανατρεπτικές προτάσεις Σαμαρά

Στα πλαίσια της συζήτησης που θα ανοίξει η κυβέρνηση το επόμενο διάστημα περιλαμβάνονται πολλές ενδιαφέρουσες προτάσεις, όπως:

*Να προχωρήσει η θέσπιση του ασυμβίβαστου του αξιώματος του υπουργού με την ιδιότητα του βουλευτή.

*Να αλλάξει η εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας, αλλά και η ενίσχυση του ρόλου του με καθιέρωση άλλων διατάξεων για τις αρμοδιότητές του.

*Να θεσπιστεί χρονικό όριο για τη θητεία που πρέπει να έχει ένας Πρωθυπουργός.

*Να επανεξεταστεί ο αριθμός των βουλευτών και των βουλευτών Επικρατείας,

*Να ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια.

*Να καταργηθεί η αποσβεστική προθεσμία (χρόνος παραγραφής) ως προς την ποινική ευθύνη των υπουργών

*Ριζική αλλαγή της διάταξης για τη βουλευτική ασυλία.

*Να υπάρξει η πρόβλεψη ώστε να γίνεται έλεγχος του «πόθεν έσχες» των πολιτικών προσώπων από ειδικό σώμα, το οποίο θα αποτελείται από ανώτατους λειτουργούς των τριών Ανώτατων Δικαστηρίων της χώρας,

*Να καταργηθούν τα βουλευτικά προνόμια που δεν έχουν σχέση με τα βουλευτικά καθήκοντα.

*Να καθιερωθεί σταθερό εκλογικό σύστημα με την πρόβλεψη ότι η αλλαγή του απαιτεί πλειοψηφία των 3/5 της Βουλής.

*Να υπάρξει διάταξη για εξάντληση της κοινοβουλευτικής περιόδου για να αποφεύγονται πρόωρες εκλογές και να ενισχυθεί η σταθερότητα.

*Να ενισχυθεί ο ρόλος του βουλευτή, τόσο σε νομοθετικό όσο και σε ελεγκτικό επίπεδο, ενώ δεν αποκλείεται η θέσπιση Γερουσίας.

*Να προχωρήσει η ίδρυση του Συνταγματικού Δικαστηρίου.

*Να ιδρυθεί ειδικό τμήμα στο Συμβούλιο της Επικρατείας για τη γρήγορη εκδίκαση υποθέσεων μεγάλων δημόσιων συμβάσεων και ιδιωτικών επενδύσεων.

*Να προχωρήσουν οι αλλαγές στη διάταξη για τα δημοψηφίσματα, ώστε να μπορούν να γίνουν με πρωτοβουλία των πολιτών για κρίσιμα θέματα.

*Να προβλεφθεί η υποχρέωση κατάθεσης ετήσιου αναλυτικού απολογισμού από όλους τους φορείς που χρηματοδοτούνται από το κρατικό προϋπολογισμό.

*Να θεσμοθετηθούν δύο μόνιμοι υπηρεσιακοί υφυπουργοί, Εξωτερικών και επί του Προϋπολογισμού, με 5ετή θητεία και εκλογή τους από τα 3/5 της Βουλής.

Μάρκος Αυρήλιος 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 15/01/2013 15:45:52

    Οι προτάσεις του Αντώνη Σαμαρά αποτελούν εδώ και πολλά χρόνια, αποκρυσταλλωμένες σκέψεις του. Είχε προηγηθεί της σημερινής εποχής - πραγματικότητας. Γι'αυτό είναι ο μοναδικός Έλληνας ηγέτης.

    • CC avatar
      CC @ Νίκος Θ. 15/01/2013 16:09:31

      Ολα αυτά που μιλάει ο Σαμαράς είναι απλά αυτονόητα, που μπορείς να τα βρείς σε πολλές δυτικές δημοκρατίες. Μόνο στην Αμερική μπορείς να βρείς τα περισσότερα από αυτά που προτείνει. Δυστυχώς μετα από 35 χρόνια κοινωνικής, πολιτισμικής, πολιτικής, (και και και ...) πτώσης της δημοκρατίας μας, επιτέλους βρέθηκε κάποιος να ξαναφέρει το πλοίο σε μια σωστή πορεία. Το μόνο πρόβλημα που βλέπω εγώ σε όλα αυτά είναι ότι έχουμε μια ακροαριστερή αντιπολίτευση η οποία δεν εμπνέει εμπιστοσύνη στη διαχείρηση τέτοιων προτάσεων. Δυστυχώς ο "σοφός" Ελληνικός λαός με τον θυμό του, έδωσε στον Σαμαρά μεγάλα βαρίδια για την κυβέρνηση του και για την αντιπολίτευση ψώνησε από τα άκρα.

      • tasos1 avatar
        tasos1 @ CC 15/01/2013 16:15:23

        "Σοφός"; Τουλάχιστον ... "πάνσοφος"!

  2. akenaton avatar
    akenaton 15/01/2013 16:05:09

    Επιτέλους! Όλες οι προτάσεις που αναφέρονται είναι προς την σωστή κατεύθυνση. Αν πραγματοποιηθούν θα πρόκειται, τηρουμένων των αναλογιών πάντα, για θεσμική μεταρρύθμιση ολκής που θα θωρακίσει την Δημοκρατία μας.

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/01/2013 16:53:04

    Oχι στον περιορισμο της θητειας του πρωθυπουργου.Περιορισμους βαζει ο λαος με την ψηφο του.Εαν καποιος ειναι καλος πρεπει να μπορει να εκλεγεται οσο τον θελει ο λαος.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ ψυχραιμια 15/01/2013 19:11:47

      Διαφωνώ. Μέμφεσαι ασεβώς τον Προφήτη, αλλά εσύ είσαι εκτός. Οι πριμαντόνες μας τελείωσαν, και οι φίρμες κρατάνε μια σεζόν. Πάνε οι εποχές των μοναδικών ηγετών Ψυχραιμία και είναι άδικο και να τους το ζητάμε να είναι τέτοιοι. Δεν μπορούν! Οι εποχές άλλαξαν και οι άνθρωποι αλλάζουμε πιο γρήγορα πλέον. Οκτώ χρόνια, δυο θητείες, όπως στην Αμερική και ο Πρόεδρος 6 χρόνια, μια θητεία.

    • Ευαγγελος avatar
      Ευαγγελος @ ψυχραιμια 16/01/2013 20:25:19

      Ποιος λαός? Ο διεφθαρμένος? Εδώ ήταν κάποτε οθωμανική αυτοκρατορία κάτι που εχει χαλάσει "το dna" οπότε οι πολλές δημοκρατικότητες σε τέτοιους λαούς βλάπτουν.

  4. Tonia G. avatar
    Tonia G. 15/01/2013 17:20:16

    Μπράβο στο Antinews που επιμένει στο θέμα και στον Σαμαρά που το "μαγειρεύει". Αλλά πρέπει να γίνει και πράξη σύντομα και οπωσδήποτε εντός 2013... μην ξεχνιόμαστε!
    Συμφωνώ δε με τις περισσότερες προτάσεις σου Μάρκο Α.
    Πιστευω όμως ακράδαντα ότι προέχει αλλαγή του Πολιτεύματος σε ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, με Πρόεδρο και Αντιπρόεδρο εκλεγμένους από το λαό σε κλειστή θητεία 5 ετών.
    Εκλογές υποχρεωτικά κάθε 5 χρόνια, χωρίς δηλαδή πρόωρες και αστάθεια, που είναι άλλωστε το διαχρονικό πρόβλημα της Ελλάδας.
    Πρόεδρος σταθερός και δυνατός, με δικαίωμα μιας μόνο ακόμη επανεκλογής και τέλος, δηλαδή 10 χρόνια που επιτρέπει σε μια Κυβέρνηση να θέσει και μεσό-μακροπρόθεσμους στόχους .
    Προεδρικό Σύστημα για να μη φοβάται μη τον ρίξουμε οι αξιότιμοι Βουλευτές του έτσι για να μπορούν να κάνουν φιγούρα στο καφενείο…
    Θα τελειώνουμε ή τουλάχιστον θα ελλατώσσουμε καίρια έτσι την πολιτική αστάθεια, τις ψευτοεπαναστάσεις αλλά κυρίως τα εγχώρια και ξένα εξωθεσμικά κέντρα.
    Φυσικά δημιουργία ισχυρού Συνταγματικού Δικαστηρίου και Βουλή που ούτως ή άλλως θα είναι πανίσχυρη αφού ο Πρόεδρος δεν θα μετέχει ως Βουλευτής, ούτε όπως γράφεις οι Βουλευτές θα μπορούν να είναι Υπουργοί.
    Ο Πρόεδρος (με τον Αντιπρόεδρο) οπωσδήποτε θα πρέπει εκλέγεται σε διαφορετικές εκλογές από τις Βουλευτικές εκλογές.

  5. Ἀφροδίτη avatar
    Ἀφροδίτη 15/01/2013 17:39:14

    *Να προχωρήσει η ίδρυση του Συνταγματικού Δικαστηρίου.

    *Να ιδρυθεί ειδικό τμήμα στο Συμβούλιο της Επικρατείας για τη γρήγορη εκδίκαση υποθέσεων μεγάλων δημόσιων συμβάσεων και ιδιωτικών επενδύσεων.

    Δῶρο Σαμαρᾶ στοὺς ἐργολάβους...

    • Ἀφροδίτη avatar
      Ἀφροδίτη @ Ἀφροδίτη 15/01/2013 17:45:26

      Μιὰ καὶ δὲν μὲ ἔχετε ἀκόμα κόψει, νὰ συνεχίσω...

      Ἔχομε λοιπὸν καὶ λέμε: ὁ ἔλεγχος τῆς συνταγματικότητας τῶν νόμων εἶναι διάχυτος στὸ νομικό μας σύστημα καὶ ἔτσι ὑπάρχει πάντα ἡ ἐλπίδα κάποιος δικαστὴς νὰ ἀντιταχθεῖ στὰ κελεύσματα τῆς ἐξουσίας. Μὲ τὸ συνταγματικὸ δικαστήριο ποὺ θὰ ἁπαρτίζεται ἀπὸ συγκεκριμένους καὶ ὡς εἴθισται τὰ τελευταῖα χρόνια, ἐπιλεγμένους ἀπὸ τὴν ἐκτελεστικὴ ἐξουσία (δηλαδή, τὸ κομματικὸ κράτος) δικαστὲς ὁ ἔλεγχος συνταγματικότητας θὰ γίνει προσχηματικός, ἀνοίγοντας ἔτσι διάπλατα τὴν πόρτα σὲ κάθε ἀντισυνταγματικὴ ρύθμιση ποὺ ἤθελε ἐφεύρει τὸ κομματικὸ κράτος.

      Τὸ αὐτὸ ἰσχύει καὶ γιὰ τὸ εἰδικό τμῆμα. Ἂν ὁ Σαμαρᾶς θέλει κράτος δικαίου νὰ φροντίσει ὥστε ἡ δικαιοσύνη νὰ ἀπονέμεται ταχέως σὲ ὅλους καὶ ἀπὸ ὅλα τὰ δικαστήρια. Δικαιοσύνη δύο ταχυτήτων - μία γιὰ μᾶς ὅλους καὶ μιὰ "εἰδικὴ" γιὰ τοὺς ἐργολάβους - δὲν νοεῖται σὲ κράτος Δικαίου.

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Ἀφροδίτη 15/01/2013 17:50:33

        + 10000000000000

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Ἀφροδίτη 15/01/2013 19:18:12

        Δεν κατάλαβες καλά! Το να μοιράζω τη δουλειά σε 2 ομάδες όταν μάλιστα το ένα θέμα άπτεται του δημοσίου συμφέροντος για να μην αναβάλλονται οι δίκες και καθυστερούν οι αποφάσεις μόνο καλό κάνει. Δηλαδή μέχρι σήμερα έχασαν ποτέ οι εργολάβοι για να θέλουν περαιτέρω εύνοια; Θα μας τρελλάνετε εσείς που κάτι στραβό βρίσκετε πάντα; Δε νομίζω.

        • Ἀφροδίτη avatar
          Ἀφροδίτη @ Γεώργιος Τ. 16/01/2013 10:36:32

          Ναί, ἀγαπητὲ, ἔχουν χάσει πολλὲς φορὲς οἱ ἐργολάβοι, ἁπλῶς ἐσεῖς δὲν εἶσθε καλὰ ἐνημερωμένος. Ρωτῆστε τὸν κύριο Βωβὸ καὶ τοὺς ὑπευθύνους τῆς ΑΕΚ νὰ σᾶς ποῦν τὶ ἔχουν χάσει.
          Σημειῶστε ὅτι αὐτὰ ἔγιναν ὄχι ἐπειδὴ οἱ Βὠβοὶ καὶ ΑΕΚ δὲν ξέρουν τὶ λένε οἱ νόμοι, ἀλλὰ ἐπειδὴ θεωροῦσαν καὶ θεωροῦν ὅτι εἶναι ὑπεράνω τοῦ νόμου... Μόνο ποὺ κάποιες φορὲς τὴν πατᾶνε.

          Ἔ, τώρα οἱ ὑποστηρικτές τους θέλουν μὲ πρόσχημα τὴν κρίση νὰ καταργήσουν καὶ αὐτὲς τὶς λίγες φορὲς ὥστε οἱ ἡμέτεροι νὰ μὴν σταματοῦν μὲ τίποτα. Τὸσο ἁπλᾶ εἶναι τὰ πράγματα.

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ Ἀφροδίτη 15/01/2013 19:31:47

        Ισως το να προχωρησει γρηγορα πχ η επεκταση ενος περιφερειακου αεροδρομιου, το οποιο δινει δουλεια αμεσα κ εμμεσα σε χιλιαδες οικογενειες, (που αν υπαρχουν ενστασεις και αργησουν να εκδικαστουν κινδυνευει το εργο να απενταχθει απ το ΕΣΠΑ και να χαθουν εκατονταδες εκατ ευρω) , ειναι κατι ΛΙΓΟ πιο σημαντικο οσον αφορα καθαρα το χρονο εκδικασης, απο το ποτε θα εκδικαστει αν ο χωριανος μου ο Μανωλης, εκλεψε 3 κατσικες απ τη στανη του Πετρακογιωργη...

        • CC avatar
          CC @ Μικρασιάτης 15/01/2013 20:45:14

          Άψογος!...

      • tarzan avatar
        tarzan @ Ἀφροδίτη 16/01/2013 09:10:04

        σωστο !

      • Δημήτρης Π. avatar
        Δημήτρης Π. @ Ἀφροδίτη 16/01/2013 09:28:43

        Εννοείς ότι τα ειδικά συνταγματικά δικαιοδοτικά όργανα που διαθέτουν 19 χώρες(!) της Ευρωπαϊκής Ένωσης ασκούν προσχηματικό έλεγχο της συνταγματικότητας των νόμων;

        • Ἀφροδίτη avatar
          Ἀφροδίτη @ Δημήτρης Π. 16/01/2013 10:45:21

          Ὅταν τὸ ἑλληνικὸ κράτος θὰ ἀπαλλαγεῖ ἀπὸ τὴν κομματοκρατία καὶ τὴν διαπλοκή, τότε ἐγὼ νὰ δεχθῶ συνταγματικὸ δικαστήριο.
          Ὅσο τὸ ἑλληνικὸ κράτος παραμένει βαθὺ κομματικὸ κράτος καὶ μάλιστα ὀθωμανικοῦ τυπου, ἔ ὄχι, δὲν τὸ ἐμπιστεύομαι νὰ διορίζει συνταγματικοὺς δικαστές καὶ νὰ ἐλέγχει τὴν συνταγματικότητα τῶν νόμων.

          Καὶ μὴ μοῦ πεῖτε γιὰ τὴν διάκριση τῶν ἐξουσιῶν, διότι οἱ κομματάνθρωποι τὶς ἔχουν πρὸ πολλοῦ καταργήσει... Ἐκτὸς ἂν δὲν ζεῖτε στὴν Ἑλλάδα καὶ γι' αὐτὸ τὴν μπερδεύετε μὲ τὶς 19 χῶρες...

          • αννα avatar
            αννα @ Ἀφροδίτη 16/01/2013 17:38:57

            Και πάλι ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ αγαπητή Αφροδίτη, γιατί εντοπίζεις τη ΡΙΖΑ του κακού.
            Τό πρώτο συνταγματικό μέτρο θα ήταν η ΜΕΙΩΣΗ των βουλευτων στους 100 και των υπουργών στους 10. Αν δεν κάνουν αυτό σημαίνει οτι οι λοιπές "εκσυγχρονιστικές" προτάσεις τους είναι δόλιες...

  6. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 15/01/2013 17:46:49

    Όλα σωστά, μακάρι να εμπλουτιστούν τα προτεινόμενα και με άλλες αξιόλογες, και επαναστατικές προτάσεις από όλες τις πολιτικές παρατάξεις.
    Σημειώνω ιδιαίτερα : '' Να προχωρήσουν οι αλλαγές στη διάταξη για τα δημοψηφίσματα, ώστε να μπορούν να γίνουν με πρωτοβουλία των πολιτών για κρίσιμα θέματα.''

    Αυτό το θεωρώ σημαντικότατο, μιας και θα ανοίξει το δρόμο επί τέλους, προς την αμεσότερη έκφραση της Δημοκρατίας, ωθώντας τους πολίτες προς την πνευματική ''ωρίμανση'', έτσι ώστε να ενεργούν πιό σοβαρά και υπεύθυνα κάθε φορά που καλούνται να επηρεάσουν το παρόν και το μέλλον το δικό τους και της πατρίδας, με την ψήφο τους.

  7. firiki2010 avatar
    firiki2010 15/01/2013 17:51:06

    Ενδιαφέρουσες προτάσεις, αλλά θα ήθελα να βάλω τον αστερίσκο μου σε μία από αυτές.
    Το ασυμβίβαστο βουλευτή- υπουργού πως εξασφαλίζει την διακυβέρνηση με άγνοια του πολιτικού κόστους; Το τι θα νομοθετούν οι βουλευτές (και θα πρέπει να εφαρμόσει ο υπουργός) δεν θα εξαρτάται ως ένα βαθμό - όπως και σήμερα - και από το αναμενόμενο πολιτικό κόστος ; Κάποιοι ξινίζουν τα μούτρα τους ακόμα και σήμερα όταν τίθεται θέμα εξωκοινοβουλευτικών υπουργών. Με υπουργούς κατ΄ ουσίαν διορισμένους δεν θα ενταθεί το πρόβλημα; Δεν απομακρύνεται κατά κάποιον τρόπο η κυβέρνηση από το εκλογικό σώμα με ενδεχόμενο αποτέλεσμα ακόμα και την (μεγαλύτερη) αποστασιοποίηση από την πολιτική;
    Αυτά βέβαια σαν πολύ πρώτες σκέψεις

  8. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/01/2013 17:57:36

    Ενδιαφέρουσες σκέψεις, μερικές εδώ και χρόνια απολύτως αναγκαίες.
    Αλλά με αυτό το πολιτικό προσωπικό, τι πιθανότητες υπάρχουν να γίνουν πραγματικότητα;
    Θυμίζω την γνώμη μου, ότι ως σύνθεση προσώπων, έχουμε τη χειρότερη Βουλή μετά το 1974.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Ο Θείος 15/01/2013 20:02:06

      Συμφωνώ απόλυτα ! Η σύνθεση της Βουλής είναι τραγική !

      • Heaven avatar
        Heaven @ firiki2010 16/01/2013 05:18:53

        η παρουσα συνθεση δεν ηρθε απο τον ουρανό.
        εμεις τους ψηφισαμε!

        • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ avatar
          ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ @ Heaven 16/01/2013 22:22:31

          Αγαπητοί μου "Heaven , firiki2010 , Ο Θείος" .
          Το πρόβλημα μήπως τίθεται , ότι ανάλογα με τις "πληροφορίες" που είχαν οι ψηφοφόροι , "τοποθετήθηκαν" ... μ' αυτόν τον τρόπο;

  9. Νεοδημοκράτης συνδρομητής avatar
    Νεοδημοκράτης συνδρομητής 15/01/2013 17:57:50

    περί ευθύνης υπουργών; θα τον καταργήσει το νόμο Βενιζέλου ή μας βολεύει;

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Νεοδημοκράτης συνδρομητής 15/01/2013 18:03:48

      Πρώτα διαβάζουμε, μετά γράφουμε αγαπητέ :-) :
      '' *Να καταργηθεί η αποσβεστική προθεσμία (χρόνος παραγραφής) ως προς την ποινική ευθύνη των υπουργών

      *Ριζική αλλαγή της διάταξης για τη βουλευτική ασυλία.''

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Νεοδημοκράτης συνδρομητής 15/01/2013 19:20:10

      Θα καταργηθεί αν έχει ακόμη το χρόνο να το κάνει. Γιατί αυτός δε φοβάται. Ούτε όσους τον απειλούν με νέα Ίμια στο αιγαίο. Αν φοβούνται άλλοι ας αποσύρουν τη στήριξη να πάμε σε εκλογές να δούμε ποιος θα τους ξαναψηφίσει όταν αντιστρατεύονται τόσο σημαντικές θετικές αλλαγές.

  10. Φανή 2 avatar
    Φανή 2 15/01/2013 18:03:39

    Καλά όλα αυτά αλλα προυποθέτουν ότι θα έχει λυθεί πρώτα το οικονομικό και η κρίση με την Γερμανική πολιτική της λιτότητας διαψεύδοντας τον Κέυνς και τους Οικονομολόγους, και οτι ο Σαμαράς στις επόμενες εκλογές θα επανεκλεγεί Πρωθυπουργός αφού ο λαός θα επιστρέψει στην εργασία και η χώρα θα ξαναστηθεί όρθια μετά την καταστροφή...Πολύ όμορφο για να είναι αληθινό...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Φανή 2 15/01/2013 20:54:16

      Και ο εφιάλτης που ζούμε πολύ άσχημος για να είναι αληθινός είναι με 1,5 εκατ. ανέργους αλλά μας ήρθε. Τα πάντα ρει και οι οικονομολόγοι δεν είναι προφήτες και η Ελλάδα έχει πλεονεκτήματα τεράστια αν αξιοποιηθούν. Δε θα πεθάνουμε και την ελπίδα σε αυτόν τον τόπο που έχει αναστηθεί από τεράστιες καταστροφές και γρήγορα πάμπολλες φορές! Είμαστε Έλληνες βλέπεις. Και αυτό φτάνει να ξαναστήσουμε τον τόπο όρθιο αρκεί να καταλάβουμε το πραγαμτικό μας συμφέρον και να ενωθούμε απέναντι στους πάσης φύσεως εχθρούς που θέλουν να είμαστε διχασμένοι. Και ο νοών νοείτω...

      • Φανή2 avatar
        Φανή2 @ Γεώργιος Τ. 16/01/2013 17:42:58

        ΕΙΘΕ αγαπητέ Γεώργιε Τ. να δικαιωθούμε και οι δύο!!!
        Καμμιά φορά και το πολύ όμορφο συμβαίνει, δε λέω...

  11. theo1611 avatar
    theo1611 15/01/2013 18:35:52

    Το ΦΕΚ 3/Α/8-1-2013 που περιέχει το ΠΔ 1/2013 φέρει ως τόπο υπογραφής το Βερολίνο!!! www.et.gr!!! Ωχριούν οι ανατροπές του Αντώνη, μποστά σ' αυτήν του Παπούλια (και των καλόπαιδων Σκορδά, Χατζηδάκη και Λιβιεράτου!!!)

  12. pipis avatar
    pipis 15/01/2013 18:53:04

    Με την άρση της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων θα γίνει κάτι; 'Η θα φροντίσει το πολιτικό σύστημα γενικότερα να μη χάσει τους πελάτες;

    Επίσης τι θα γίνει με τα οικονομικά των κομμάτων; Χρωστάνε της μιχαλούς όλοι.

  13. ένας φίλος avatar
    ένας φίλος 15/01/2013 19:20:22

    Η δίακριση των εξουσιών, με την επίτευξη καλύτερων αμοιβαίων ελέγχων και ισορροπίας μεταξύ εκτελεστικής, νομοθετικής και δικαστικής εξουσίας, είναι το ζητούμενο (τα γνωστά στην αγγλική ως checks and balances). Καμμία εξουσία δεν πρέπει να είναι ανεύθυνη και μη υπόλογη. Ωστόσο, μια αναθεώρηση που δεν θα περιλαμβάνει σε αυτό το πλαίσιο αντίστοιχες ρυθμίσεις και για τη λεγόμενη 4η εξουσία, δηλαδή τον Τύπο και τα ΜΜΕ, θα είναι ελλιπής.

  14. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 15/01/2013 19:24:25

    14/11/12
    “…ο πολιτικός σχηματισμός που θα “προσφέρει” ρηξικέλευθες, ριζοσπαστικές και δραστικές τομές, θα μονοπωλεί την πολιτική πορεία και εξελίξεις του τόπου για τα επόμενα 10 χρόνια”

  15. Ραβινος avatar
    Ραβινος 15/01/2013 19:26:06

    ''*Να ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια.''. Ωιμε ! και τα δημοσια χαμαιτυπια τι θα γινουν ?

    • Ενα στραγάλι στον ανήφορο avatar
      Ενα στραγάλι στον ανήφορο @ Ραβινος 15/01/2013 19:54:32

      Tι θα γίνουν τα δημοσια ...σκασίλα μας !!!
      Οποιος έχει λεφτά να σπουδάζει...όπως Αμερική!!

      Ολες οι σκέψεις του Μαρκου Αυρίλιου είναι στην σωστή κατευθυνση.
      Μακάρι ο πρωθυπουργός να ακουσει και να εφαρμόσει τις προτάσεις του Μαρκου.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Ενα στραγάλι στον ανήφορο 15/01/2013 20:56:06

        Αν θες Αμερική στην Ελλάδα δε θα το δεις ποτέ! Ούτε οι άλλοι που θέλουν σοβιετία. Παίξατε και χάσατε. Εδώ είναι Ελλάδα και δε μοιάζουμε με κανέναν. Με τα στραβά μας και τα καλά μας. Όσο σοβινιστικό και να φαίνεται δεν είναι. Το έχουν παραδεχθεί πολλοί εχθροί κα ιφίλοι δημοσίως ανά τους αιώνες.

      • αργατεία avatar
        αργατεία @ Ενα στραγάλι στον ανήφορο 15/01/2013 21:47:48

        και όποιοι είναι φτωχοί να πεθαίνουν χωρίς περίθαλψη ε στραγάλι? δηλαδή οι φτωχοί να μένουν αγράμματοι και πάντα φτωχοι στραγάλι, έτσι? στην αμερική οι φοιτητές από φτωχές οικογένειες είναι πνιγμένοι στα χρέη, άσε που πολλοί τα παρατάνε ή δεν σπουδάζουν καν λόγω κόστους....καλός είσαι και 'συ...αν το λες στα σοβαρά είσαι για γέλια, τουλάσχιστον, αν το λες για πλάκα, δεν γελάμε...

    • ΚΠ avatar
      ΚΠ @ Ραβινος 15/01/2013 20:57:58

      Στα δημόσια "Άσυλα" ας κάνουν καταλήψεις οι μαοϊκοί Λ-ΚΚ-ΜΜ-ΝΝ-ΞΞ.

      • αργατεία avatar
        αργατεία @ ΚΠ 15/01/2013 21:49:21

        εννοείται πως τα δημόσια πανεπιστήμια θα αλλάξουν, μην είστε ακραίοι και μισαλλόδοξοι, διακρίνω έλλειψη νηφαλιότητας σε πολλούς σχολιαστές και ρεβανσισμό....κρίμα, δεν αλλάζει έτσι η Ελλάδα

  16. Χρήστος avatar
    Χρήστος 15/01/2013 20:15:55

    Δεν πρέπει να ξεχνάτε πως η αναθεώρηση του συντάγματος γίνεται από την επόμενη Βουλή με αυξημένη πλειοψηφία 2/3 για κάθε άρθρο. Οπότε πέρα από τον νόμο περί ευθύνης υπουργών κρατήστε και μικρό καλάθι. Ποίος εγγυάται ότι στις επόμενες εκλογές θα υπάρχει ο τρέχων συσχετισμός δυνάμεων; Όποιος πιστεύει ότι ξέρει τι θα βγάλει η κάλπη ας παίξει και ένα jocker. Και... αν σου κάτσει!

  17. Κρης avatar
    Κρης 15/01/2013 20:31:00

    αυτο τωρα τι ειναι ? απο την "Ημερησία"

    ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ
    Απαγορεύεται η ανάρτηση της ελληνικής σημαίας σε μη επετείους
    Με σχετικό νόμο απαγορεύεται η ανάρτηση της Ελληνικής Σημαίας στις οικίες μας.
    Πιο συγκεκριμένα με τον νόμο 851/1978 Αρ.2 παρ. 2α η Εθνική Σημαία δύναται να επαίρεται:
    - Κατά την διάρκεια Εθνικού ή Δημοσίου Πένθους υπό ιδιωτών εις οικείας, καταστήματα, γραφεία, επιχειρήσεις και λοιπούς χώρους ασκήσεως επαγγέλματος, κατόπιν αποφάσεως του Υπουργού των Εσωτερικών.
    Στην παράγραφο ένα του ιδίου άρθρου αναφέρει " ότι βάση νόμου η Σημαία παραμένει καθ' εκάστην ογδόης πρωινής μέχρι της δύσεως του ηλίου σε κυβερνητικά κτήρια, δημόσιες υπηρεσίες, εκπαιδευτήρια και μονάδες στρατού."
    Το άρθρο 3 τέλος αναφέρει για το «υποχρεωτικό της ανάρτησης της Ελληνικής Σημαίας σε δημόσια ή μη κτήρια κατά τας δημόσιας εορτάς και κατά τας επισήμους τελετάς.»
    Βέβαια υπάρχουν και οι ποινικές κυρώσεις για τους παραβάτες οι οποίες είναι, κράτηση μέχρι δύο μηνών, ή προστίμου ή και τα δύο προηγούμενα
    h**p://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=112978688

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κρης 16/01/2013 08:06:43

      Τι θες να είναι; Νόμος του Καραμανλή του 1978. Και τι νόημα έχει να τον βγάζουν τέτοιες μέρες; Λες και έγινε κάτι ποτέ; Μου βρωμάει η δουλειά...

  18. Καβαλιώτης avatar
    Καβαλιώτης 15/01/2013 20:36:24

    1. Ως προς το θέμα του Προέδρου της Δημοκρατίας:
    Όλη η ουσία βρίσκεται στο ποιες -αυξημένες- αρμοδιότητες θα έχει.
    Εδώ χωράει μεγάλη συζήτηση.
    Η άμεση εκλογή του παρέχει απλώς τη νομιμοποίηση για τις αρμοδιότητες αυτές.

    2. Ως προς το θέμα του Συνταγματικού Δικαστηρίου:
    Λίγα καλά έχουμε στη χώρα μας, ένα από αυτά είναι και το ισχύον σύστημα του διάχυτου ελέγχου της συνταγματικότητας των νόμων, κάθε δηλ. δικαστήριο είναι αρμόδιο να κρίνει οποιοδήποτε ζήτημα συνταγματικότητας τίθεται επ' ευκαιρία της υπόθεσης που δικάζει.
    Εάν, εν πάση περιπτώσει, ιδρυθεί Συνταγματικό Δικαστήριο, το κρίσιμο θα είναι ο τρόπος επιλογής των μελών του. Αποδεκτή λύση: από τη Βουλή, με αυξημένη πλειοψηφία. Αν τα μέλη του ΣΔ επιλέγονται από την κυβέρνηση, ζήτω που καήκαμε ...

  19. panos2 avatar
    panos2 15/01/2013 21:34:01

    αντι να φτιαξουμε τα δημοσια διωχνωντας παραταξεις και οσους τα φαγανε φτιαχνουμε ιδιωτικα!
    οποιος πληρωνει..τελειωνει με 20!!χαχα οπως τα ΙΕΚ οσους ξερω αριστουχοι!

    • Ἀφροδίτη avatar
      Ἀφροδίτη @ panos2 16/01/2013 10:48:02

      Μὰ ἂν φύγουν οἱ παρατάξεις ἀπὸ τὸ ΑΕΙ πῶς θὰ τακτοποιηθοῦν οἱ λογῆς κομματάνθρωποι;

  20. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 15/01/2013 22:47:35

    ...Στον κατήφορο μάλλον, βαίνετε στραγάλι μας.....

  21. Ἀφροδίτη avatar
    Ἀφροδίτη 15/01/2013 23:32:22

    Ἀγαπητοὶ Μικρασιάτη καὶ CC,

    1. ἡ κλοπὴ τῶν αἰγῶν δὲν ἐκδικάζεται στὸ ΣτΕ ἢ στὰ διοικητικὰ ἐφετεῖα ὅπου συνήθως ἐκδικάζονται οἱ ἐνστάσεις ποὺ ἀφοροῦν διαγωνισμοὺς τοῦ δημοσίου. Ἂλλο οἱ διαφορὲς μεταξὺ πολιτῶν καὶ ἄλλο οἱ διαφορὲς μεταξὺ πολιτῶν καὶ κράτους. Ἄλλα δικαστήρια, ἂλλες ἀναμονές, ἄλλα συμφερόνται καὶ ἄρα, ἄλλοι χρόνοι. Μὴν ἀνακατεύετε τρόλλεϋ μὲ μούσμουλα νομίζοντας μάλιστα ὅτι εἶσθε καὶ γιὰ τοῦτο ἔξυπνοι.

    2. Τὸ δικαίωμα στὴν ἀπονομὴ τῆς δικαιοσύνης εἶναι ἴδιο γιὰ ὅλους - μεγάλους καὶ μικρούς. Αὐτὸ λέγεται ἁπλῶς ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Κάποτε κάποιος τὴν θυσίασε ἐν ὀνόματι θέσεων ἐργασίας. Τὸν λέγανε Χίτλερ, ἂν δὲν τὸ θυμόσαστε...

    3. Καμία νέα θέση ἐργασίας δὲν μπορεῖ νὰ δικαιολογεῖ παρανομίες καὶ μάλιστα εἰς βάρος τοῦ γενικοῦ καλοῦ (π.χ., περιβάλλον). Ἐκτὸς ἂν φιλοδοξία σας εἶναι νὰ δεῖτε τὴν Ἑλλάδα νὰ γίνεται κάτι σὰν τὴν Νιγηρία.

    4. Ὁ μεγαλύτερος κίνδυνος γιὰ τὶς θέσεις ἐργασίας εἶναι ἡ ἔλλειψη σκέψης καὶ παιδείας. Τὸ νὰ χάφτει κανεὶς καὶ νὰ ἐπαναλαμβάνει ἄκριτα ὅ,τι τοῦ λένε τὰ ἐργολαβικὰ ΜΜΕ ἰσοδυναμεῖ μὲ τὸ νὰ σκάβει τὸν λάκκο τὸν δικό του καὶ τῶν παιδιῶν του. Συμβαίνει στὴν χώρα μας ἐδῶ καὶ δεκαετίες καὶ μᾶς ἔφερε ἐδῶ ποὺ εἴμαστε. Ἂς ξυπνήσομε ἐπί τέλους.

    Φιλικά καὶ συγγνώμη ἂν σᾶς κακοκάρδισα.

    • Ἀφροδίτη avatar
      Ἀφροδίτη @ Ἀφροδίτη 16/01/2013 10:29:55

      Ἀγαπητὲ CC,

      Εὐχαριστῶ για τὴν ἀπάντηση.

      Ξέρω πολὺ καλὰ τὶ σημαίνει προτεραιότης, διότι κι ἐγὼ ἔχω δουλέψει χρόνια πολλὰ στὸν ἰδιωτικὸ τομέα ἐντὸς καὶ ἐκτὸς Ἑλλαδος.

      Ὁ λόγος, λοιπὸν, ποὺ δὲν προχωρᾶ τὸ ΕΣΠΑ δὲν εἶναι οἱ προσφυγές. Εἶναι ἡ ἀνικανότης τῶν διοικούντων, οἱ ὁποῖοι ἀρνοῦνται ἢ ἀδυνατοῦν νὰ συντάξουν μιὰ πρόταση ΣΥΝΝΟΜΑ , ἔγκαιρα καὶ σωστά. Αὐτὸ δὲν θεραπεύεται μὲ παράκαμψη τῶν διαδικασιῶν καὶ τῆς νομιμότητας (ὅπως ἐπιδιώκουν νὰ καθιερώσουν οἱ ἐργολάβοι), ἀλλὰ μὲ διόρθωση τῶν νοοτροπιῶν (κόμμα εἶμαι καὶ τὸ κέφι μου θὰ κάνω), σεβασμὸ στὸ Δημόσιο Συμφέρον καὶ ἐγκαθίδρυση ἀξιοκρατίας στὸ Δημόσιο μὲ ταυτόχρονη ἀπαλλαγὴ του ἀπὸ τοὺς κομματικοὺς συμβούλους, ὥστε νὰ ἀσχοληθοῦν ἐπὶ τέλους μὲ τὸ ΕΣΠΑ ἱκανὰ στελέχη (ποὺ ὑπάρχουν στὸ Δημόσιο, ἀλλὰ δὲν χρησιμοποιοῦνται ὅπως πρέπει) καὶ ὄχι κομματάνθρωποι.

      Αὐτὴ εἶναι ἡ οὐσία καὶ τὸ νὰ ρίχνομε τὸ φταίξιμο γιὰ τὴν καθυστέρηση τοῦ ΕΣΠΑ ἢ ὅποιας ἄλλης ἀναπτυξιακῆς πρωτοβουλίας στὸ Στε εἶναι ἁπλῶς συνειδητὴ παραπλάνηση τοῦ καλοπροαίρετου κοινοῦ ὅπως ἐσύ. Μιὰ παραπλάνηση τὴν ὁποίαν κάνουν οἱ κομματάνθρωποι καὶ ἡ διαπλοκὴ ἐν γνώσει τους καὶ γιὰ πολὺ πολὺ συγκεκριμένους λόγους.

      Καλημέρα κι εὐχαριστῶ γιὰ τὴν προσοχή σου.

      • αννα avatar
        αννα @ Ἀφροδίτη 16/01/2013 17:34:35

        Αγαπητή Αφροδίτη η Βασική ἀνικανότης τῶν διοικούντων, οἱ ὁποῖοι ἀρνοῦνται ἢ ἀδυνατοῦν νὰ συντάξουν μιὰ πρόταση ΣΥΝΝΟΜΑ , ἔγκαιρα καὶ σωστά, οφείλεται πρωτίστως στο οτι περιμένουν να φάνε πρώτα οι ίδιοι με τους δικούς τους τα φιλέτα και να αφήσουν στους μη ημετέρους τα κόκκαλα...Δεν λέω θεωρίες, μιλάω εκ πείρας που προέρχεται εκ των έσω...

        • Ἀφροδίτη avatar
          Ἀφροδίτη @ αννα 16/01/2013 20:00:16

          Ἔχεις ἀπόλυτο δίκιο, καὶ γι' αὐτὸ χρειάζονται τὰ δικαστήρια ὡς μοναδική μας ἅμυνα...
          Καὶ μάλιστα μὲ διάχυτο ἔλεγχο τῆς συνταγματικότητας....

  22. Ἀφροδίτη avatar
    Ἀφροδίτη 15/01/2013 23:35:13

    Ἀγαπητέ, μὲ τὴν ἄρση τῆς μονιμότητας κάθε φορὰ ποὺ θὰ ἀλλάζει τὸ κυβερνῶν κόμμα θὰ ἀλλάζει καὶ ὁλόκληρος ὁ δημόσιος τομέας!!!!!! Δηλαδή, ἡ ἀποθέωση τοῦ κομματισμοῦ!!!!!!!!!
    Γι' αὐτὸ καθιέρωσε τὴν μονιμότητα ὁ Βενιζέλος...
    Ξανασκεφθῆτε το....

  23. Ἀφροδίτη avatar
    Ἀφροδίτη 15/01/2013 23:38:49

    Οὔτε ἡ ἐκλογὴ ἀπὸ τὴν βουλὴ εἶναι λύση. Μὲ τὴν κομματικὴ πειθαρχία καὶ τὴν διακομματικὴ ἅλωση τῶν συνειδήσεων ἀπὸ τὰ συμφέροντα εἶναι βέβαιον ὅτι θὰ ὑπάρχει πεδίον δόξης λαμπρὸν γιὰ λογῆς συναλλαγὲς καὶ κομματικὰ καρτέλ....

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ Ἀφροδίτη 16/01/2013 21:15:39

      Συμφωνώ, ότι ο κίνδυνος ενός ελεγχόμενου ΣΔ παραμένει.
      Γι' αυτό, άλλωστε, τάσσομαι κατά της ίδρυσής του.
      Αν, όμως, αποφασισθεί να ιδρυθεί, το επόμενο, που θα πρέπει να μας απασχολήσει, είναι ο τρόπος επιλογής των μελών του.
      Το σώμα που θα επιλέγει θα πρέπει να έχει τέτοια σύνθεση ώστε να εκφράζει, στο μέγιστο δυνατό βαθμό, τα διαφορετικά συμφέροντα που υπάρχουν στην κοινωνία.
      Βάσει αυτού του κριτηρίου θεώρησα ως αποδεκτή λύση αυτήν της Βουλής με (προσθέτω: πολύ) αυξημένη πλειοψηφία ...

      • Ἀφροδίτη avatar
        Ἀφροδίτη @ Καβαλιώτης 17/01/2013 01:28:23

        Προσοχή, φίλε Καβαλιώτη, στὴν παγίδα τῶν "συμφερόντων ποὺ ὑπάρχουν στὴν κοινωνία". Τὸ Δίκαιον δὲν εἶναι συμψηφισμὸς συμφερόντων, τὸ Δίκαιον ἐκφράζει ἀξίες, ἀνεξάρτητες συμφερόντων καὶ ἀδιαπραγμέτευτες. Ἄλλως ὑποκείμεθα σὲ ἕναν ἐξαιρετικὰ ἐπικίνδυνο σχετικισμό.

        Τὸ Σύνταγμα εἶναι ἡ Βίβλος τῶν ἀξιῶν μας ὡς συντεταγμένης κοινωνίας. Γι' αὐτὸ ἡ τήρηση καὶ ὁ ἔλεγχος αὐτῆς πρέπει νὰ εἶναι διάχυτος σὲ ὅλους μας καὶ ὄχι σὲ ὀλίγους διορισμένους καθ' οἱονδήποτε τρόπο - εἰδικὰ σὲ μιὰ χώρα ποὺ μόνο γιὰ τὴν ἀξιοκρατία της δὲν φημίζεται...

  24. CC avatar
    CC 16/01/2013 00:39:41

    Αγαπητή Αφροδίτη

    Ηθελα να γράψω ένα σχόλιο για το πρώτο σου σχόλιο (αυτό που περίμενες ότι θα κοπεί) αλλά με πρόλαβε ο Μικρασιάτης. Εχασες τελείως το νόημα του Μικρασιάτη. "Προτεραιότητες". Ολες οι επιχειρήσεις έχουν προτεραιότητες στη δουλειά τους. Το ίδιο κάνουν και οι κυβερνήσεις των δυτικών χωρών, το ίδιο κάνει και η Ευρωπαική Επιτροπή. Αν νομίζεις ότι μπορεί το κράτος να σπαταλά το χρόνο του ΣτΕ σε προσφυγές (εργαζομένων, σωματείων και και και) και να χάνουμε για παράδειγμα ΕΣΠΑ λεφτά όπως λέει και ο Μικρασιάτης τότε πες μου εσύ πως μπορεί το Ελληνικό κράτος με όλα τα προβλήματά του να συμπεριφερθεί καλύτερα από ιδιωτικές επιχειρήσεις. Απλά πρακτικά πράγματα. Ο χρόνος τρέχει. Βρες μου καλύτερη λύση από αυτή που σου λέει ο Σαμαράς.
    ΥΓ. Συμφωνώ στο 2. Για το 3 βγάζεις πολύ γρήγορα συμπεράσματα. Κανένας δεν μίλησε για αυτά. Για το 4 από το 86 μόνιμος κάτοικος εξωτερικού (έχω ζήσει ΚΑΙ δουλέψει σε 6 κράτη). Δεν έχω καμμία σχέση με Ελληνικά ΜΜΕ. Μόνο που παρακολουθώ τα σχόλια στο antinews. Ολοι πάντως συμφωνούμε για ένα κράτος Δικαίου.

    Φιλικά πάντα
    CC

  25. Μαθηματικός avatar
    Μαθηματικός 16/01/2013 01:28:39

    @ "στραγάλι στον ανήφορο πεσμένο από σφυρίχτρα"

    1)Η παιδεία είναι δύναμη θεραπευτική της ψυχής : Πλάτωνας
    2)Η παιδεία είναι στους νέους σωφροσύνη, στους φτωχούς πλούτος και στους πλούσιους στολίδι : Διογένης
    3)Προτιμότερο να είναι κανείς ζητιάνος παρά απαίδευτος : Διογένης
    4)Η παιδεία όπως η εύφορη χώρα φέρνει όλα τα αγαθά :Σωκράτης
    5)Διπλούν ορώσιν οι μαθόντες γράμματα :Πυθαγόρας
    6)Η μάθηση σε όσους ευτυχούν είναι στολίδι και σε όσους ατυχούν είνα καταφύγιο : Δημόκριτος

    Εεε, κάτι παραπάνω θα ξέρεις εσύ ρε στραγάλι από αυτούς τους τυχάρπαστους.....

  26. αργατεία avatar
    αργατεία 16/01/2013 05:13:38

    χαχαχαχ και αυτό σωστό Πάνο, πολύ εύστοχο σχόλιο

  27. Μπαλαμπανίδης Θεόδωρος avatar
    Μπαλαμπανίδης Θεόδωρος 16/01/2013 09:20:22

    Ασυμβίβαστο υπουργού-βουλευτή.Αρα κατοχύρωση συνταγματικώς της λεγόμενης θεωρίας των κηπουρών επί τα χείρω δηλαδή από δύναται θα γίνει ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ.

  28. nicpot avatar
    nicpot 16/01/2013 17:17:32

    Συνταγματική αναθεώρηση
    Πρόταση
    Η Συνταγματική Αναθεώρηση είναι αναγκαία και επιβεβλημένη. Τι νόημα όμως έχει αν δεν βασιστεί στην λογική της απονομής δικαιοσύνης ?
    Άρα, πρώτα από όλα ίδρυση Συνταγματικού Δικαστηρίου, αυτονόμου και ανεξάρτητου. Η ηγεσία των τριών πυλώνων της Δικαιοσύνης Συμβούλιο Επικρατείας, Άρειος Πάγος και Ελεγκτικό Συνέδριο να εκλέγουν τους εκπροσώπους που θα απαρτίζουν το Συνταγματικό Δικαστήριο με εσωτερικές διαδικασίες και οι πολιτικοί παράγοντες, κυβέρνηση και βουλευτές δεν θα πρέπει να έχουν καμία απολύτως επιρροή και σχέση με την λειτουργία του σώματος.
    Το Συνταγματικό Δικαστήριο επιπρόσθετα οφείλει να ελέγχει την νομιμότητα ακόμα και των Προεδρικών Διαταγμάτων, αν και θα ήταν καλύτερα αυτά να καταργηθούν ως διαδικασία νομοθέτησης.
    Στην Συνταγματική αναθεώρηση θα πρέπει να περιλαμβάνεται προστασία του περιβάλλοντος, των θαλασσών και δασών ρητά και αμετάκλητα. Όταν θα λέμε αναδασωτέα θα εννοούμε αναδασωτέα. Όταν θα λέμε διάφορες διατάξεις πχ για τις παραλίες δεν θα εξαιρούνται οι έχοντες ή οι πάρα πολλά κατέχοντες κλπ.
    Τα Δημοψηφίσματα είναι ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος λειτουργιάς της Δημοκρατίας. Αναγκαιότατος θεσμός για την λειτουργία του Δημοκρατικού πολιτεύματος, ειδικότερα για θέματα εθνικά, συμμετοχή σε πολεμικές εμπλοκές ή συρράξεις και κυρίως σε θέματα που αφορούν την Δημόσια περιουσία.
    Επιβάλλεται και ο διαχωρισμός κράτους εκκλησίας, όπως επίσης η καθιέρωση τετραετούς θητείας της βουλής και πενταετούς του Προέδρου της Δημοκρατίας, καθορισμός δυο περιόδων για τον Πρωθυπουργό και τους Βουλευτές, κατάργηση πάσης φύσεως προνομίων, συντάξεων κλπ.
    Όλα τα λοιπά είναι προς την σωστή κατεύθυνση.
    Όλα τα άρθρα του νέου Συντάγματος θα πρέπει να διατυπώνονται με σαφήνεια και να εκλείψει η όποια τακτική ερμηνείας.
    Σύνταγμα που περιλαμβάνει «πόρτες και παράθυρα» δεν νοείται!

    • Ἀφροδίτη avatar
      Ἀφροδίτη @ nicpot 16/01/2013 20:09:33

      Ἀγαπητὲ nicpot,

      Ἡ ἔλλειψη συνταγματικοῦ δικαστηριου εἶναι ποὺ κάνει νὰ ὑποβάλλονται τόσα ἀντισυνταγματικὰ νομοθετήματα;
      Ἂν τὸ κομματικὸ σύστημα ἤθελε νὰ σεβασθεῖ τὸ Σύνταγμα ὑπάρχει διαδικασία νομικοῦ ἐλέγχου ἀπὸ τὴν ἁρμόδια ἐπιτροπὴ τῆς Βουλῆς. Ἐπίσης προβλέπεται (καὶ ἐνίοτε γίνεται) συνταγματικὸς ἔλεγχος καὶ ἀπὸ τὸ ΣτΕ. Ἁπλῶς οἱ ἑκάστοτε κυβερνῶντες γιὰ προφανεῖς λόγους δὲν χρησιμοποιοῦν τὰ ἐργαλεῖα αὐτά.

      Ὁ λόγος ποὺ οἱ κομματάνθρωποι καὶ τὰ διαπεπλεγμένα ΜΜΕ ζητοῦν εἰδικὸ Συνταγματικὸ δικαστήριο εἶναι γιὰ νὰ ἐλέγχουν αὐτοὺς ποὺ κάνουν τὸν συνταγματικὸ ἔλεγχο. Δεῖτε πῶς ἀποδυνάμωσαν τὶς δῆθεν ἀνεξάρτητες ἀρχές...

      Μία μόνον δυνατότητα ἀντίδρασης γιὰ μᾶς ὑπάρχει: ὅσο τὸ δυνατὸν πιὸ διάχυτος ἔλεγχος συνταγματικότητας, ἔτσι ὥστε νὰ μὴν εἶναι δυνατὸς ὁ ἀπόλυτος κομματικὸς ἔλεγχος ἐπὶ τῶν δικαστῶν. Δηλαδή, αὐτὸ ποὺ ἰσχύει σήμερα, μὲ τὴν διαφορὰ ὅτι θὰ πρέπει ἡ Δικαιοσύνη νὰ ἀναδιοργανωθεῖ ὥστε νὰ ἀπονέμεται τάχιστα καὶ ὄχι νὰ ἀκυρώνεται ἀπὸ τὶς καθυστερήσεις. Αὐτὸ σημαίνει κράτος Δικαίου.

  29. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 17/01/2013 09:53:19

    Συμφωνώ απόλυτα για το θέμα των δημοψηφισμάτων με λαϊκή πρωτοβουλία. Μόνο και μόνο βλέποντας τον Στουρνάρα να έχει αυτό το ύφος χωρίς καμία λαϊκή εντολή, προβληματίζομαι με το ασυμβίβαστο βουλευτή-Υπουργού.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.