#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/01/2011 11:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ανασυγκρότηση Μάχης – Γενικό Προσκλητήριο στη ΝΔ



Οι πληροφορίες που έχουμε μέχρι στιγμής για τον οργανωτικό ανασχηματισμό της ΝΔ μας οδηγούν στα εξής ασφαλή συμπεράσματα:

1. Ο Σαμαράς δίνει τέλος στην εσωστρέφεια και κάνει έναν ανασχημτισμό μάχης – γενικό προσκλητήριο ενόψει εκλογών

2. Προσχωρά σε ένα μείγμα νέων και παλιών με πλειοψηφία τους νέους.

3. Τελειώνει πολιτικά τη Ντόρα, καθώς ενσωματώνονται οι αντάρτικες φωνές και όλες τις τάσεις

4. Παράλληλα στις πρώτες θέσεις παραμένουν θεματοφύλακες της γραμμής Σαμαρά, ενώ υπάρχουν παντού ασφαλιστικές δικλείδες με αναπληρωτές και άλλα στελέχη

5. Αναβαθμίζει τον πολύπαθο τομέα της επικοινωνίας με επαγγελματίες

6.   Στέλνει σαφές μήνυμα κυβερνησιμότητας ειδικά στο τομέα ενέργειας με δυο τεχνοκράτες

7. Επιβραβεύονται οι διακριθέντες.

8. Προτελευταίο και σημαντικότατο: Κόβει κάθε σχέση με την κυβερνητική πρακτική του πρόσφατου παρελθόντος

9. Τέλος την πολιτική την χαράσσει πάντα ο Αρχηγός και όχι οι τομεάρχες

Ενισχύεται το επικοινωνιακό τημ

Μιχελάκης (στέλεχος Ελεύθερου Τύπου) εκπροσωπος Τύπου (σε ρόλο Πεταλωτή δηλαδή)

Σίμος Κεδίκογλου (βουλευτής) υπευθυνος ΜΜΕ (σε ρόλο Χυτήρη, δηλαδή)

Βασιλικη Τζότζολα: αναπληρωτής εκπρόσωπος Τυπου, υπεύθυνη Διαδικτύου

Σταθερός ο ρόλος στο επικοινωνιακό επιτελείο του Γιώργου Χαρβαλιά

Άλλα ονόματα:

Ο κ. Σαμαράς «κρατάει» τους δύο αντιπροέδρους, ενώ καθιερώνει ευρύτερους τομείς με συντονιστές.

Ο Εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, Πάνος Παναγιωτόπουλος, μετακινείται και αναλαμβάνει  τον  Τομέα Εξωτερικών

Ο Μαργαρίτης Τζίμας αναλαμβάνει την Άμυνα

Στο τομέα της Οικονομίας, επικεφαλής παραμένει ο  πρόεδρος της ΝΔ, με αναπληρωτές τον Χρήστο Σταϊκούρα, τον Νότη Μηταρακη και τον Γιάννη Βρούτση (μετακινειται απο τομεαρχης Εργασίας)

Ο Κώστας Τζαβάρας μετακινείται από τη θέση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου και αναλαβαίνει τον τομέα Δικαιοσύνης με αναπληρωτή τον Κώστα Καραγκούνη.

Στον τομέα  περιβάλλοντος, παραμένει ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Τον τομέα Υγείας αναλαμβάνει ο Θανάσης Γιαννόπουλος με αναπληρωτή τον Γεράσιμο Γιακουμάτο

Στον τομέα των Μεταφορών τοποθετείται ο βουλευτής Μιχάλης Παπαδόπουλος



Ενέργειας ο Σταύρος Καλαφάτης.

Τον τομέα Προστασίας του Πολίτη, αναλαμβάνει ο Θανάσης Νάκος

Τον τομέα της Παιδείας αναλαμβάνει ο Άρης Σπηλιωτόπουλος

Ο Νίκος Δένδιας, μέχρι τώρα τομέαρχης Δικαιοσύνης, μετακινείται στη Βουλή ως ένας από τους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους.

Στον τομέα Περιβάλλοντος παραμένει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με αναπληρωτές τους Νίκο Καντερέ και Θεοδώρα Αυγερινοπούλου.

Στον τομέα Εμπορικής Ναυτιλίας παραμένει ο Γιάννης Πλακιωτάκης.

Στη θέση του γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας παραμένει ο Κώστας Τασούλας, με αναπληρώτρια την Ελίζα Βόζενμπεργκ.

Ο Κωστής Χατζηδάκης παραμένει τομεάρχης Ανάπτυξης.

Όλα τα ονόματα και οι αλλαγές εδώ:







Οι νέοι Τομεάρχες της Νέας Δημοκρατία

Νέες Γραμματείες ΝΔ

Γραμματείς Περιφερειακών Οργανώσεων Νέας Δημοκρατίας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Enzo avatar
    Enzo 10/01/2011 11:46:52

    αναμενουμε στο ακουστικο μας.

  2. factorx avatar
    factorx 10/01/2011 12:37:38

    Πρώτες πληροφορίες
    Μιχελάκης εκπροσωπος Τύπου ;;;;
    Παναγιωτόπουλος εξωτερικών
    Δένδιας Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος
    Καλαφάτης τομεάρχης ενεργείας
    Μαργαρίτης Τζίμας Αμυνας
    Σπηλιωτόπουλος Πολιτισμού;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ factorx 10/01/2011 12:43:23

      Φάκτορα,
      Αυτές οι διαρροές προς επιλεγμένα Blogs και δεν αναφέρομαι στο Antinews, δεν είναι σοβαρά πράγματα.
      Ετσι, όπως πάει δεν θα υπάρχει τίποτα πρός ανακοίνωση.

      • Κρης avatar
        Κρης @ Κώστας Ροδινός 10/01/2011 12:50:29

        ποιά blogs , στις ειδήσεις των 12:00 στην ΝΕΤ
        ακούστηκαν ήδη

        @@@

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Κρης 10/01/2011 12:52:06

          ακόμα χειρότερα!

      • factorx avatar
        factorx @ Κώστας Ροδινός 10/01/2011 12:54:08

        εμένα να διαβάζεις

        • ΑΡΚΑΣ avatar
          ΑΡΚΑΣ @ factorx 10/01/2011 12:56:30

          Και εγώ, αυτό πιστεύω αγαπητέ Φάκτορα.

        • Τρόχαλος Νικόλαος avatar
          Τρόχαλος Νικόλαος @ factorx 10/01/2011 14:40:47

          Factorx είσαι άπαιχτος,χρόνια πολλά σε σένα και σε όλα τα παιδιά του blog.

  3. Enzo avatar
    Enzo 10/01/2011 12:43:31

    ποιος ειναι ο Μιχελακης?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Enzo 10/01/2011 12:48:58

      πρώην διευθυντής ειδήσεων του ΑΝΤΕΝΝΑ, νύν διευθυντής του Ελεύθερου Τύπου.

      • ganasta avatar
        ganasta @ Κώστας Ροδινός 10/01/2011 12:55:22

        Κώστα ,
        είναι δυνατόν να γίνονται διαρροές μέσω Ρετσίνα και καλαπόδη;;;;
        Στη Ν.Δ του Σαμαρά;;;;;;

  4. marilena avatar
    marilena 10/01/2011 12:46:40

    ΑΝ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ ΤΟΜΕΑΡΧΗ ΠΟΥ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΕ ΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΝΔ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΚΑΙ ΕΧΑΣΕ ΚΑΙ ΔΗΜΟΥΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥΣ ΝΔΚΡΑΤΕΣ ΣΤΗ ΣΤΕΡΕΑ.ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΚΒΙΑΖΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΝΤΟΡΑΣ ΑΣ ΦΥΓΕΙ ΤΩΡΑ. ΟΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΝΔ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΟΜΕΑΡΧΕΣ.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ marilena 10/01/2011 13:03:42

      Aυτό δεν είναι τίποτα για το Γιαννόπουλο.
      Ρωτήστε για τη θητεία του στο Υπουργείο Υγείας και μετά τα λέμε.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ marilena 10/01/2011 17:49:21

      Σωστα οσα λες.... αλλα κατσε να δουμε αν θα βγει ο ....γιαννοπουλος βουλευτης και μετα τα λεμε.
      Ακομα θα αλλαξουν πολλα σε προσωπα μετα τις εκλογες..
      Το γιαννοπουλο καποιοι τον ψηφισαν στις εκλογες του 2009....για να δουμε μετα απο ΟΛΑ οσα εγιναν θα τον ξαναψηφισουν...??????

  5. ganasta avatar
    ganasta 10/01/2011 12:52:43

    Φοβάμαι , ότι από τα όσα διαρρέουν για τις αλλαγές, θα έχουμε στενοχώριες.
    Φυσικά όμως και τις στηρίζουμε.
    Είναι δικαίωμα του αρχηγού να κάνει τις επιλογές του.
    Μεγάλες όμως είναι και οι ευθύνες του.

    • factorx avatar
      factorx @ ganasta 10/01/2011 12:56:28

      Για το πρωτο που ξερω σιγουρα , την επικοινωνία η εικόνα είναι θετική καταρχην: πτώτον επειδή ενισχύεται το επιτελείο (θεωρώ εγγύηση τον Χαρβαλιά) και δεύτερον δεν δίνεται υπέρμετρη εξουσία σε ένα προσωπο - οποτε δεν θα έχουμε αυτά που συνέβαιναν προσφατα και τα γνωριζετε όλοι.

      • ganasta avatar
        ganasta @ factorx 10/01/2011 13:11:45

        Και ο Γιάννης ο Μιχελάκης, είναι μιας γενιάς που ξέρει να μάχεται.

      • Αδιάλλακτος Πολιτικάριος avatar
        Αδιάλλακτος Πολιτικάριος @ factorx 10/01/2011 13:15:29

        Νομίζω ότι ο Μιχελάκης είναι μια καλά επιλογή σε σχέση με αυτούς που είχαν διαρεύσει...
        Μένει να τον δούμε επι το έργον!

        Εγώ πάντως...
        I love Tzotzola!!!!
        aaaxxxxx....

        • gram avatar
          gram @ Αδιάλλακτος Πολιτικάριος 10/01/2011 15:24:05

          Ναι, μη το χάσουμε το αστέρι (τη Τζοτζολα εννοω)...

  6. akathartoskavalieros avatar
    akathartoskavalieros 10/01/2011 12:56:56

    ΑΥΤΟΣ Ο ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΜΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΟΛΟ ΧΛΙΔΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΟΣΜΕΣ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ ΕΙΝΑΙ

    • irida avatar
      irida @ akathartoskavalieros 10/01/2011 13:42:12

      Η πιο αποτυχημένη επιλογή. Τα είχε κάνει μαντάρα όσο ήταν υπουργός τον ξαναβάζει πάλι. Υπέγραφε όποτε θυμότανε κι άλλα πολλά...Αχ! αδιόρθωτη η ΝΔ. Μια πάντως από τα ίδια.. σχεδόν..Η παλιά καλή(;) συνταγή..

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ irida 10/01/2011 15:05:50

        ΔΟΛ approved!!!

  7. factorx avatar
    factorx 10/01/2011 12:58:56

    χαλαρωσε αγαπητε: ο καθένας που τον παιρνει τηλέφωνο ο Σαμαράς, σπεύδει και το λέει στους δικους του δημοσιογράφους. δεν είναι και τόσο μεγάλο προβλημα αυτό

    • ganasta avatar
      ganasta @ factorx 10/01/2011 13:19:01

      Το ξέρεις Φάκτορα , ότι αυτό μυρίζει διαρροή από τα μέσα. Δεν πρόκειται για μεμονωμένες πληροφορίες.

  8. Dimitris avatar
    Dimitris 10/01/2011 13:02:02

    Γιακουμάτος, Υγείας
    Επιτέλους, η χώρα μπαίνει πάλι στον σωστό τον δρόμο.

    • loretta avatar
      loretta @ Dimitris 10/01/2011 19:01:25

      ....για κανεναν αλλο δεν θα σχολιασω...γιατι σε ολους αξιζει δευτερη ευκαιρια...Αλλα βρε αντωνη ...ΤΟ ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟ??? μπλιααααχχχχχχχχχχχ

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/01/2011 13:11:43

    οποιος και αν επιλεγει τελικα, μπορει να μου κανει τη χαρη και στην πρωτη δηλωση του να ρωτησει το ΠΑΣΟΚ γιατι ειναι εκτος φυλακης ο Τσουκρατος?? και να απαιτησει απαντηση απο το ΓΑΠ ??
    Δυσκολο? να τους το γραψω σε ποστ ιτ?

    ΠΠ

    • factorx avatar
      factorx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/01/2011 13:15:42

      ΠΠ γιατι μας ζαλίζεις με το ίδιο θέμα συνεχώς. Πέστο στον Κατακαημένο τον φίλο σου να το κανει. Αμαν πια

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ factorx 10/01/2011 13:17:50

        Επαναληψη μητηρ πασης μαθησεως...

        ΠΠ

  10. Kennan avatar
    Kennan 10/01/2011 13:18:52

    Σιγά που θα έβαζε ο Σαμαράς τον Κύρτσο

  11. Αδιάλλακτος Πολιτικάριος avatar
    Αδιάλλακτος Πολιτικάριος 10/01/2011 13:25:19

    Γνώμη είναι ότι αποτελεί "ανασχηματισμό" ισορροπιών και όχι ρήξης και ανανέωσης!!!

    • factorx avatar
      factorx @ Αδιάλλακτος Πολιτικάριος 10/01/2011 13:38:15

      Σε εκλογές πάμε. καλά κάνει και τους βαζει όλους μεσα, αλλά κονταίνοντας παράλληλα τους περίεργους. Ανασχηματισμός μάχης. Αυτό σαν πρώτη εκτίμηση. Κάτσε να δωσει την πλήρη εικόνα και τα ξαναλέμε

      • ganasta avatar
        ganasta @ factorx 10/01/2011 13:40:45

        Την Έλσα σε ποιόν τομέα την όρισε;;;

        • perastikos avatar
          perastikos @ ganasta 10/01/2011 13:52:48

          καλών τεχνών

          • Tassos avatar
            Tassos @ perastikos 10/01/2011 14:11:09

            ΕΓΡΑΨΕΣ!

      • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
        ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ factorx 10/01/2011 15:45:59

        Για πότε τις βλέπεις τις εκλογές ;
        'Ανοιξη ή Φθινόπωρο;

  12. Enzo avatar
    Enzo 10/01/2011 13:32:24

    εδω καταστρεφεται η Ελλαδα και οι Ελληνες καθημερινα. αντιπολιτευση θα αποφασισουν να κανουν καμια φορα? εκει ειναι το προβλημα.

  13. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 10/01/2011 13:37:28

    Σπηλιωτόπουλος Παιδείας !!!
    Επιτέλους η σοβαρή του πολιτική στο Υπ.Παιδείας αναγνωρίζεται και από τον Σαμαρά.
    Να περιμένουμε και άλλες "σοφές" προτάσεις του για την Παιδεία όπως εκείνη με τα δωρεαν λάπτοπ;
    Αν αυτή η επιλογή προσώπων λέγεται ανανέωση τότε οι λέξεις έχουν χάσει τα νοηματά τους στην ΝΔ!

    • man8os avatar
      man8os @ Enjoy Capitalism 10/01/2011 14:41:28

      Μα τω Θεο. Τον Αρη τι τον ηθελε?
      Κατα τα αλλα ο ανασχηματισμος ειναι οπως αναμενοταν, καλος.

  14. tiramola avatar
    tiramola 10/01/2011 13:40:15

    Ο Μιχελάκης είναι λίγος, μιά χαψιά θα τον κάνει ο Σρεκ

    • factorx avatar
      factorx @ tiramola 10/01/2011 14:42:20

      Παμε στοίχημα;

    • Γιαδικιάρογλου avatar
      Γιαδικιάρογλου @ tiramola 10/01/2011 15:00:42

      Λάθος μεγάλο! Ο Μιχελάκης εχει και προσωπικότητα που γράφει στο γυαλί κι επιχειρήματα και μαχητικότητα. Δεν τον γνωρίζω αλλά αυτή τη γνώμη σχημάτισα όταν τον βλέπω στο γυαλί. Ο Ηιρρο ή Σρεκ είναι μίλια πίσω του. Τί να πιάσει μπρος στο Μιχελάκη. Ο Ηιρρο συναγωνίζεται σε φαιά ουσία τ΄αφεντικά του......

    • popolaros avatar
      popolaros @ tiramola 10/01/2011 15:02:57

      Ο Μιχελάκης είναι μαχητικός.
      Καλή επιλογή.

  15. gboy avatar
    gboy 10/01/2011 13:41:01

    gia na exoyn apotelesmatikotita aftoi oi neoi "ntorikoi" Tomearxes (me proto ton Kyriako) tha prepei oi kata topoys NODE na toys dosoyn listes "filon tis Ntoras" toys opoioys tha plisiasoyn kai tha toys kratisoyn mazi mas, se aftes tis dyskoles maxes poy exoyme mprosta mas

  16. Enzo avatar
    Enzo 10/01/2011 13:43:11

    τον τραγκα επρεπε να εβαζε για εκπροσωπο τυπου.σε δεκα μερες θα σε ειχε παει στις 10 μοναδες διαφορα απο το πασοκ , υπερ παντα. ασε που μπορει να εριχνε και την κυβερνηση κατα λαθος.

  17. Δ. Μαλαμούλης avatar
    Δ. Μαλαμούλης 10/01/2011 13:47:44

    good night
    τη δευτέρα (όποια δευτέρα των εκλογών)
    Rendez vous στα τομαράδικα.
    Κρίμα Φαήλο για όλα αυτά που έλεγες.
    Σύστημα Ντιντήδων και σχεδίου Ανάν ανάμικτο.
    ΔΕΝ υπάρχει καμία ελπίδα.

    • man8os avatar
      man8os @ Δ. Μαλαμούλης 10/01/2011 14:43:27

      Οχι και τοσο ασχημα οπως το περιγραφεις...
      Οχι και τοσο καλα οπως θελαμε. Εχει κρατησει και ισσοροπιες. Αλλα οχι μονο...

  18. tiramola avatar
    tiramola 10/01/2011 13:50:56

    Στον τομέα της παιδείας αναλαμβάνει ο Σπηλιωτόπουλος, ενώ στον τομέα υγείας ο Γιαννόπουλος και ο Γιακουμάτος?
    Θα μου πεις αν η Ντόρα είχε ψηφίσει κατά του μνημονίου θα ανελάμβανε το τομέα εξωτερικών που αναλαμβάνει σύμφωνα με το ιν.γρ ο κόκκινος Πάνος...
    Καλά τέτοια έλλειψη στελεχών?
    Αλήθεια αυτοί θα δώσουν τη μάχη στις εκλογές που υποτίθεται ότι θα γίνουν?
    Απλά δεν θα δώσουν καμία μάχη γιατί εκλογές δεν θα γίνουν!

    • φουκαρας avatar
      φουκαρας @ tiramola 10/01/2011 14:30:19

      Γιατί δεν θα γίνουν εκλογές?Μήπως θα τις καταργήσει ο αρχηγός σου?

  19. th.pr avatar
    th.pr 10/01/2011 13:51:29

    Μαργαριτης Τζιμας για Αμυνα......
    Ο μαιντανος του Μακη Τ.
    Αυτος που ειπε πως τον Κορκονεα τον διορισε το ΠΑΣΟΚ ενω καιγοταν η Ελλαδα και υπηρχε και ενα νεκρο παιδι 16 ετών.....
    Κυριε Σαμαρα κανεις οτι μπορεις για να απολέσεις την ψηφο μας.......

  20. γαλάζιος avatar
    γαλάζιος 10/01/2011 13:52:41

    ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ Γ. ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ

    ΚΟΙΝΟΒ. ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ Ν. ΔΕΝΔΙΑΣ

    ΑΝΑΠΛ. Γ.Γ. ΚΟ ΒΟΖΕΝΜΠΕΡΓΚ

    ΠΡ. ΕΠΙΤΡ. ΕΚΛ. ΝΟΜΟΥ ΝΕΡΑΤΖΗΣ

    ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΙ ΔΗΜΑΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑΝΑΠΛ. ΓΡΑΜ. ΠΟΛ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

    ΤΟΜΕΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ

    ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΖΩΗΣ ΒΑΓΙΩΝΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΟΣ

    ΕΞΩΤΕΡΙΚΏΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΚΙΟΥΛΕΚΑΣ ΕΥΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣ ΜΗΤΑΡΑΚΗΣ ΒΡΟΥΤΣΗΣ

    ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ ΛΕΓΚΑΣ

    ΑΜΥΝΑΣ ΤΖΙΜΑΣ ΔΕΡΜΙΝΤΖΟΓΛΟΥ

    ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ

    ΔΗΜ. ΕΡΓΩΝ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ

    ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑΚΟΣ ΤΣΙΑΡΑΣ

    ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ

    ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΛΙΑΔΟΥΡΟΣ

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΝΤΕΡΕΣ ΑΥΓΕΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΑΒΑΚΗΣ ΤΖΟΥΜΑΝΗ

    ΕΜΠ. ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗΣ ΑΓΙΑΣΟΓΛΟΥ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗΣ

    ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Μ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ ΠΟΥΠΑΚΗΣ

    ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΟΛΓΑ

    ΑΓΡΟΤ. ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΣΣΑΠΙΔΗΣ ΚΟΛΛΙΑΣ

    ΜΜΕ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ

  21. Λαρισαίος avatar
    Λαρισαίος 10/01/2011 13:52:44

    Γιακουμάτος, Μητσοτάκης, Γιαννόπουλος, Σπηλιωτόπουλος δεν έχουν καμμία θέση στη ΝΔ. Έδωσαν εξετάσεις στις κυβερνήσεις Καραμανλή και απέτυχαν παταγωδώς. Τι ισορροπίες και κουραφέξαλα μου λέτε; Αν θέλαμε ισορροπίες θα είχαμε ψηφίσει τη Ντόρα!

    • factorx avatar
      factorx @ Λαρισαίος 10/01/2011 14:10:06

      Δηλαδή να τους αφησει να πανε στη Ντόρα;

      • γιωργος avatar
        γιωργος @ factorx 10/01/2011 14:17:00

        Ναι.Ολοι οι αποτυχημενοι της κυβερνησης καραμανλη να πανε στα σπιτια τους.Και δεν ειναι μονο αυτοι.Οι περισσοτεροι εκει μεσα ειναι ανικανοι και αχρηστοι που το μονο που σκεφτονται ειναι πως θα εξοντωσουν τον εσωτερικο τους αντιπαλο.
        Για ικανοτητα παραγωγης εργου και πολιτικης σκεψης ουτε λογος να γινεται.
        Που πας με γιακουματο,ντινοπουλο και ολους τους αλλους.Γελαει ο κοσμος.

      • Λαρισαίος avatar
        Λαρισαίος @ factorx 10/01/2011 14:18:55

        Να τσακιστούν να φύγουν. Μήπως είναι αναντικατάστατοι; Και δηλαδή τι θα γίνει, ο καθε ένας που δεν παίρνει χαρτοφυλάκιο θα πηγαίνει στη Ντόρα, ή μήπως ο κάθε κρυπτοντορικός αποτυχημένος πρέπει να αμείβεται για να μείνει στη ΝΔ; Πάντως σου το λέω, με αυτά και με αυτά ο Σαμαράς αποξενώνει τους φίλους του και όσους τον εξέλεξαν αρχηγό και θα κάνει καιρό να δει εξουσία, αν δει και ποτέ.

        • irida avatar
          irida @ Λαρισαίος 10/01/2011 14:50:37

          Ρωτάς αν η Ντόρα θέλει τα καμμένα χαρτιά; Μπορεί σήμερα να κάνει πάρτυ!!

    • tiramola avatar
      tiramola @ Λαρισαίος 10/01/2011 14:16:45

      Ρε συ Λαρισαίε δεν έχεις πάρει χαμπάρι τίποτα από πολιτική?
      Πόσες φορές θα το πούμε ότι εκτός από την διεύρυνση πρέπει να κρατήσεις και τους δικούς σου.
      Και εκεί είναι η αρχή του κακού.
      Ότι δηλαδή είσαι αναγκασμένος να συμβιβαστείς και άρα σε μεγάλο ποσοστό να κινδυνεύεις να αποτύχεις.(ξανά)

      • Λαρισαίος avatar
        Λαρισαίος @ tiramola 10/01/2011 15:27:45

        Μάλλον εσύ δεν ξέρεις την τύφλα σου από πολιτική. Αυτό που χρειάζεται το κόμμα, και πάνω από όλα ο τόπος, είναι ηγεσία που να πείθει ότι μπορεί να αναλάβει τα ηνία και να μας βγάλει από το βούρκο που έχουμε πέσει. Ε, με Μητσοτάκη, Γιακουμάτο και άτομα παρομοίου φυράματος, δεν πείθεις. Οι ισορροπίες στο κόμμα δεν ενδιαφέρουν κανέναν, και ούτε τον Σαμαρά έπρεπε να ενδιαφέρουν. Και εδώ που τα λέμε, όταν ο Φαήλος έγραφε για ντιντήδες στην πολιτική ο πρώτος που σκέφτηκα ήταν ο Σπηλιωτόπουλος. Όχι για τις όποιες σεξουαλικές του προτιμήσεις-αυτές δεν πρέπει ενδιαφέρουν κανένα, στην κρεββατοκάμαρά του ο καθένας κάνει ότι γουστάρει- αλλά γιατί είναι η επιτομή της κενολογίας, του "δήθεν" του lifestyle και του πολιτικού τίποτα. Διέπρεψε διά της απραξίας του στο Παιδείας, και νά τον τώρα τομεάρχης Παιδείας! Το ότι έχει άλλους δύο από δίπλα να τον προσέχουν μην πει καμιά παπαριά ποσώς με ενδιαφέρει. Δεν είναι ανανέωση αυτό.

        • spiros avatar
          spiros @ Λαρισαίος 10/01/2011 19:10:17

          Αν λειτουργούσε με την δική σου λογική η Ντόρα θα είχε κοινοβουλευτική ομάδα άρα ασκούσε πολιτική και με τον ΓΑΠ ότι ήθελαν έκαναν. Στην περίπτωση τι θα υπήρχε; ΣΥΡΙΚΝΩΣΗ. Αντ αυτού καλλίτερα όλοι μέσα και να δοκιμαστούν για να φθαρούν.

          • Λαρισαίος avatar
            Λαρισαίος @ spiros 10/01/2011 20:12:24

            Μα έχουν δοκιμαστεί και έχουν φθαρεί. Στη Ντόρα μόνο ζημιά θα έκαναν, όπως ζημιά θα κάνουν και στη ΝΔ, εδώ θα είσαι και θα το δεις.

  22. γαλάζιος avatar
    γαλάζιος 10/01/2011 13:53:30

    ΔΙΟΡΘΩΣΗ
    ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΑΛΜΑΣ ΟΧΙ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

  23. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 10/01/2011 13:59:03

    ΔΕΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΘΑ ΕΔΙΝΕ ΣΑΦΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ-ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ;;;
    ΤΟ ΨΑΧΝΩ ΑΛΛΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ....

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΜΑΝΙΑ 10/01/2011 14:27:57

      Το στίγμα εκπέμπεται καταμεσίς του μυκονιάτικου πελάγους, από ηλιοκαμένους, τυλιγμένους σε αφράτα μπουρνούζια πάνω σε θαλαμηγούς φίλων

  24. factorx avatar
    factorx 10/01/2011 14:08:02

    Διαψεύδονται όλες ουσιαστικα οι διαρροές με εξαίρεση την μετακίνηση Παναγιωτόπουλου που είναι ένα απο τα κυρίαρχα στοιχεία του ανασχηματισμου.

    Ο σαμαράς τους αιφνιδίασε επίσης γιατί όλοι τον περιμέναν Τεταρτη, αφου αυριο πάει στην Κυπρο για το μνημόσυνο του φίλου του Αντυ

    Προσεξτε οτι αφηνει εκει που ηταν τον Μητσοτακη, αλλά τυ βαζει και δυο ισχυρούς αναπληρωτες - επιτηρητες

    Ενισχυει τον τομεα Ενεργειας

    • Γιαδικιάρογλου avatar
      Γιαδικιάρογλου @ factorx 10/01/2011 15:02:37

      Φάκτορα, τον Καμμένο γιατί τον έχει κομμένο;

      Κι αυτή την Ολγα τί την ήθελε στον Τουρισμό;

  25. ΓΙΑΝΝΗΣ .Κ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ .Κ. 10/01/2011 14:08:44

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΑΝ ΦΑΡΣΑ.ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΔΕΚΑ ΝΕΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ?ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΠΙΤΑΣΟΥΝ ΡΗΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ .ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΙΦΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ . ΦΟΒΑΜΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ .ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΣΥΡΦΕΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ?

  26. zackii avatar
    zackii 10/01/2011 14:11:11

    Όλα θα κριθούν εκ του αποτελέσματος. Πιστεύω στο Σαμαρά. Αν οι επιλογές του αποδειχτούν λάθος ...απλά παραιτείται αποδεχόμενος τα λάθη του. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος άμα χάσεις απ'αυτή την κυβέρνηση του ΓΑΠ!!

  27. tiramola avatar
    tiramola 10/01/2011 14:11:45

    Καλή η φωτογραφία Φάκτορα.Ο Αντώνης ανάμεσα σε νέους ανθρώπους.
    Μόλις ολοκληρωθεί ο ανασχηματισμός να ανεβάσεις την πραγματική με τον Αντώνη να πλαισιώνεται από τον Γιακουμάτο, τον Σπηλιωτόπουλο, τον Παναγιωτόπουλο και το Τζίμα...

    • Μετανάστης στη χώρα μου avatar
      Μετανάστης στη χώρα μου @ tiramola 10/01/2011 15:20:24

      Και ο Καντερές μεγάλος στην ηλικία είναι, αλλά εξαίρετος, δεν ενοχλεί, δεν προσβάλλει και ήταν κόσμημα τόσα χρόνια στην ΕΜΥ και στη ΝΕΤ. Καμμιά σχέση με τα μουστάκια/ μούσια που' χει μαζέψει (ή της έχουν επιβληθεί;) γύρω της η Υπουργός ΠΕΚΑ.

  28. η Dimi avatar
    η Dimi 10/01/2011 14:14:19

    «Βασιλική Τζότζολα: αναπληρωτής εκπρόσωπος Τυπου, υπεύθυνη Διαδικτύου»
    Εξαιρετική Επιλογή!

    Ξεκάθαρος, μεστός λόγος. Συμπαθεστάτη, συγκροτημένη παρουσία. Και κυρίως, καθάριο, ευθύ βλέμμα!
    Εύγε!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ η Dimi 10/01/2011 14:25:02

      μοναξιά...
      μόνη της δεν θα φέρει την άνοιξη...

      ας ευχηθούμε να κάνει για 10!

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ αλλενάκι 10/01/2011 14:55:32

        Aλλενάκι, προσωπικά εκτιμώ και σέβομαι απεριόριστα, το σκεπτικό και τις κινήσεις «check-mate», ενός δεινού και εξόχως εγκεφαλικού σκακιστή.

        Η δε Βασιλική, μέχρι σήμερα, έχει αποδείξει ότι «τα έχει».

        Ηeads up. We move on!

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ η Dimi 10/01/2011 15:19:10

          Συμφωνώ Dimi, αλλά διαισθάνομαι και την απέραντη μοναξιά...
          Άλλοι νέοι και ικανοί σαν τη Β.Τ. δεν υπάρχουν εκεί?...

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ αλλενάκι 10/01/2011 16:17:45

            Aλλενάκι, νέοι και ικανοί σαν τη Β.Τ. βεβαίως και υπάρχουν.

            Ομως, όταν ο πολιτικός αντίπαλός σου είναι το άτεγκτο πρασινο-σοβιέτ, με τους επί 30+ χρόνια άριστους «master chefs» στα κόλπα και τις πασοκιές, είσαι υποχρεωμένος εκ των πραγμάτων, να τους αντιμετωπίσεις με παλαιούς και πεπειραμένους πολιτικούς. Εστω και αν ορισμένοι απ’αυτούς δεν είναι αρεστοί καθώς, φέρουν «βάρη» του παρελθόντος. Γι’αυτό και επιτηρούνται..

            Οργανωτικός ανασχηματισμός της ΝΔ:

            «8. Τέλος την πολιτική την χαράσσει πάντα ο Αρχηγός και όχι οι τομεάρχες».

            Για μένα, αυτή είναι η πεμπτουσία του Οργανωτικού Ανασχηματισμού της ΝΔ.
            H όαση στην έρημο..

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ η Dimi 10/01/2011 16:37:07

            Εστω Dimi, όαση στην έρημο, τα εσωτερικά γενικά,
            πολύ περισσότερο δε τα οργανωτικά, δεν τα γνωρίζω.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ αλλενάκι 10/01/2011 17:33:20

            Aλλενάκι, με Πίστη και Αυτοπεποίθηση, προχωρούμε.

            «Εἶς ἐµοὶ µύριοι, ἐὰν Αριστος ἦ»~Ηράκλειτος

            Για μένα, Ενας άνθρωπος αξίζει όσο μύριοι, όταν είναι Αριστος

      • Orestios avatar
        Orestios @ αλλενάκι 10/01/2011 16:36:04

        αλλενάκι, δεν είναι μόνη της. είμαστε κι όλοι εμείς εδώ!

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Orestios 10/01/2011 16:44:44

          Είναι ικανό, αλλά δεν είναι αρκετό φίλε μου για να συντονιστούν όλοι αυτοι στο ίδιο μήκος κύματος.
          Ορισμένες φορές σε έπιανε απελπισία με τα αντιφατικά μηνύματα που εξέπεμπαν και την αλαλία τους σε κρίσιμα ζητήματα.
          τες πα... θα δείξει...

          • Orestios avatar
            Orestios @ αλλενάκι 10/01/2011 17:36:56

            Αλλενάκι, ομολογώ πως επηρεαζόμουν από την ΠΑΣΟΚική προπαγάνδα.
            Τί να κάνω? Ένας απλός άνθρωπος είμαι κι εγώ.
            Έβρησκα όμως πάντα το σθένος και σε αυτό βοηθούσατε όλοι (κι εσύ αλλενάκι)
            Ενωμένοι προχωρούμε στην ανατροπή της βρώμικης κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ-GAP

    • man8os avatar
      man8os @ η Dimi 10/01/2011 14:47:40

      +++

    • Orestios avatar
      Orestios @ η Dimi 10/01/2011 16:35:29

      Μπράβο στη Τζότζολα!!!!!!

  29. STAM avatar
    STAM 10/01/2011 14:16:02

    Θα υλοποιήσουν την πολιτική Σαμαρά ενάντια στο σύστημα ο Γιαννόπουλος, ο Γιακουμάτος και ο Σπηλιωτόπουλος; Κρίμα στις ελπίδες μας.

  30. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 10/01/2011 14:24:01

    Το πρώτο συμπέρασμα είναι ότι θα επιπλώσει εκ νέου το Παιδείας
    ο Σπηλιωτόπουλος.

    • man8os avatar
      man8os @ καθρέφτης 10/01/2011 14:48:54

      Και γιατι να μην του εδινε τον ρολο του καινουριου στυλιστα του κομματος ?

  31. ο ξένος avatar
    ο ξένος 10/01/2011 14:24:56

    Ετοιμάζεται για καμια δεκαετία στην αντιπολίτευση η ΝΔ.

  32. apostolis - kastoria avatar
    apostolis - kastoria 10/01/2011 14:25:34

    Νάτα μας !!!! Αυτά που φοβόμασταν και τα γράφαμε κιόλας , ήρθαν . Την ηθική , ενάρετη και αντιμνημονιακή πολιτική που ευαγγελίζεται ο Σαμαράς , κι εμείς πιστέψαμε , θα την στηρίξουν οι Κυριάκοι , Άρηδες , Γιαννόπουλοι , Γιακουμάτοι και Κεδίκογλου . Πως μετά να πιστέψεις ότι κάτι καλύτερο θα συμβεί σ΄ αυτό το κόμμα ? Αυτοί δεν ήταν που κατόρθωσαν να πάρουν αυτά τα τεράστια ποσοστά στις τελευταίες εκλογές ? Τους επιβραβεύει δηλαδή ο νέος αρχηγός για την μέχρι τώρα τεράστια συμβολή τους στην παράταξη ? Την πολιτική της νέας ΝΔ θα προβάλουν οι τύποι , ή την πολιτική της Ντόρας και θα προετοιμάζουν την ανάπτυξη και το μεγάλωμα του υποτιθέμενου κόμματός της ? Με τις υγείες μας . Να τους χαιρόμαστε . Πρόεδρε , χωρίς να σπάσεις αυγά , ομελέτα δεν γίνεται , λέει ο σοφός ελληνικός λαός .

  33. evan avatar
    evan 10/01/2011 14:28:02

    Μα πιο πολύ, με αρέσουν αυτά τα...
    σε ρόλο πεταλωτή και σε ρόλο χυτήρι...
    ωραίους ρόλους θα παίζουν!

    • factorx avatar
      factorx @ evan 10/01/2011 14:43:11

      αγαπητέ, εξηγουμε το νέο μσχήμα, αν μας επιτρέπεις

      • evan avatar
        evan @ factorx 10/01/2011 15:29:51

        Ωωωωωωω παρακαλώ ελεύθερα ....

  34. Misha avatar
    Misha 10/01/2011 14:42:39

    Παιδείας ο Άρης ;;;; !!!!!

    τύφλα να΄χει η Γιαννάκου !

    Μη πούμε για τους άλλους τους αποδεδειγμένως αποτυχημένους Γιαννόπουλο και Γιακουμάτου του Υγείας....

    Μητσοτάκης δε και Χατζηδάκης, είναι αυτο που λέμε φρέσκο αίμα....

    • tiramola avatar
      tiramola @ Misha 10/01/2011 14:46:07

      Ναι αλλά έβαλε τη Τζότζολα που κάνει όσο όλοι μαζί....

      • Misha avatar
        Misha @ tiramola 10/01/2011 14:51:42

        Tiramola

        Πενία (επιλογών προσώπων) τέχνας (επικοινωνίας) κατεργάζεται

        • tiramola avatar
          tiramola @ Misha 10/01/2011 14:54:34

          Δεν είναι αυτό, κουβαλάνε ψήφους όλοι αυτοί και είναι εκλεγμένοι.
          Ποιός φταίει πρωτίστως?
          ....
          Αναφέρομαι και στα δύο κόμματα εξουσίας φυσικά...

          • Misha avatar
            Misha @ tiramola 10/01/2011 15:00:18

            Κανείς δεν κουβαλά ψήφους. Άντε να πουμε πως ο Γιαννόπουλος λόγω της καλής ιατρικής του σταδιοδρομίας έχει μερικούς που πίνουν νερό στ ονομα του.
            Οι υπόλοιποι, μηδενός εξαιρουμένου, αν φυγουν από το μαγαζί θα γινουν Κοντογιαννόπουλοι όπως και αν λέγονται.

            Φταίει ο κακός μας ο καιρός ....

    • man8os avatar
      man8os @ Misha 10/01/2011 14:52:08

      Ο Χατζηδακης εδειξε οτι εχει ηθος πριν 3 βδομαδες.
      Ο Κυριακος ειναι καλο παιδι και ξερει που βρισκεται. Ο Αρης περα απο μοδατος τι ειναι? Γιατι να παρει τομεα και να μην το παρει καποιος καθηγητης που να ξερει και κατι απο Παιδεια?

      • Misha avatar
        Misha @ man8os 10/01/2011 15:27:47

        «Μα για να σωθεί η Ελλάδα στους καιρούς τους ύστατους
        βρείτε κάπου έναν καιάδα και γκρεμοτσακίστε τους»

        Νίκος Γκάτσος

    • sawas avatar
      sawas @ Misha 10/01/2011 15:00:06

      Αντι, "την Παιδεια και τα Ματια τους"

      καταφεραν με την επιλογη αυτη "Παιδεια για τα Ματια του κοσμου"

      Ποση προσβολη ακομα να δεχθω????????

  35. Aris. A avatar
    Aris. A 10/01/2011 14:50:37

    Να σας πω κάτι που το ζω στις πωλήσεις 15 χρόνια.

    Οταν βγει ένας νέος ανταγωνιστής στο κουρμπέτι ή τον πολεμάς στην αρχή με όλα τα μέσα και τον πατάς στο κεφάλι πριν θεριεύσει ή αν σου φύγει τότε τρεχαγύρευε.

    Ετσι και ο Σαμαράς σωστά κατά την γνώμη μου τελειώνει την Ντόρα τώρα που δεν τραβάει απομονώνοντας την περαιτέρω και από τους φανατικά δικούς της.

    Αυτό βέβαια έχει και ένα κόστος δίνοντας ρόλο σε ανθρώπους που δεν είναι κατά την γνώμη μου κατάλληλοι.

    Πάντα όμως στην ζωή βάζεις προτεραιότητες και αναλαμβάνεις το αντίστοιχο κόστος.

    Από εκεί και πέρα προφανώς υποβαθμίζει τους δύο αντιπρόεδρους που δεν μπορούν να κινηθούν στους ρυθμούς του.

    Κάνει σημαντική αλλαγή στο κομμάτι της ενημέρωσης.

    Για τον Μιχελάκη δεν έχω άποψη αλλά προφανώς λόγω διαδρομής έχει μεγάλη εμπειρία σε θέματα ενημέρωσης και δεν είναι πρόσωπο ιδιαίτερα φθαρμένο τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά.

    Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η τοποθέτηση του υπεύθυνου άμυνας.
    ΘΑ περίμενα ένα ποιό ζωηρό και πληθωρικό άτομο.

    Επειδή μιλάμε συνέχεια για ανανέωση να έχουμε κατά νου ότι δεν σημαίνει ότι η κοινωνία είναι και έτοιμη να δεχθεί τελείως καινούργια πρόσωπα.

    Δείτε την περίπτωση Κικίλια που δεν την αγκάλιασε όπως θα έπρεπε.

    Στο προηγούμενο σχήμα ο Σαμαράς έδωσε ευκαιρίες σε πολλούς νέους βουλευτές αλλά δεν απέδωσαν όσο όλοι θα περιμέναμε.

    Από το υλικό που έχει στα χέρια του δεν είδαμε αυτό το δωδεκάμηνο να βγαίνει κάποιο ταλεντάκι.

    • loretta avatar
      loretta @ Aris. A 10/01/2011 19:14:29

      Σωστος!!!

  36. Ακροβολιστής avatar
    Ακροβολιστής 10/01/2011 14:53:33

    Εφόσον αυτά ισχύουν....

    ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ

    ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑΚΟΣ ΤΣΙΑΡΑΣ

    ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΛΙΑΔΟΥΡΟΣ

    (τον Τσιάρα δεν τον ξέρω, τον Ταλιαδούρο τον ξέρω κι έχω μάλλον θετική γνώμη)

    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΔΙΑ ΚΙ ΑΣ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΝΤΟΡΑ Ή ΟΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ, ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ.

  37. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 10/01/2011 15:08:04

    O Σπηλιωτόπουλος υπεύθυνος του τομέα Παιδείας!!!
    Λόγω του κολοσσιαίου έργου που άφησε στο εν λόγω υπουργείο.
    Και ο Γιακουμάτης αναπληρωτής υπεύθυνος του τομέα Υγείας!!!
    Τα χάπια μου γιατρέ μου. Θα τον συγχαρώ άμα τον ξανασυναντήσω στην Πλατεία Κολωνακίου, στο γνωστό καφέ Da Capo.
    Ο Παυλόπουλος γιατί έμεινε απ' έξω; Δεν θα έπρεπε να αναλάβει έστω αναπληρωτής υπεύθυνος του τομέα ασφαλείας και λαθρομετανάστευσης; ("ευχαριστώ τους λάθρο που μας επέλεξαν").
    Η "δεξιά παρένθεση" ετοιμάζεται να αναλάβει τα ηνία της χώρας. Την ιστορία την έχουμε ξαναδεί...

  38. factorx avatar
    factorx 10/01/2011 15:08:58

    1. Οσοι βουλευτές και πολιτευτες της ΝΔ ή φίλοι τους θέλουν να σχολιάσουν τον ανασχηματισμό παρακαλώ πολύ να το κάνουν είτε επωνύμως, είτε χωρις ύβρεις, αλλιώς θα τους τρωει ο moderator

    2. Επειδή γεμίσαμε τζάμπα μάγκες υπενθυμίζω οτι μέρες τώρα το antinews και οι αρθρογράφοι του δίνουν μάχη φέροντας στο προσκήνιο της δημοσιότητας τα πραγματικά ζητήματα

    3. Ο Σαμαράς αποδεικνύει με τον ανασχηματισμό ότι γίνεται πραγματικός statesment: ενισχύει την γραμμή του, μοιραζει ρόλους, κόβει κεφάλια, βαζει ασφαλιστικές δεικλίδες, παίζει μπάλλα

    4. Κι εμένα δεν μου αρέσουν ορισμένοι και κατανοώ όσους εχουν πικρίες , αλλά να κοιτάμε την γενική εικόνα - και πρώτοι εμείς θα επισημάνουμε τα στραβά στη συνέχεια

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ factorx 10/01/2011 15:19:44

      Συμφωνώ

      Τώρα που παραπαίει η Ντόρα συγνώμη με όσους διαφωνούν αλλά θα ήταν ασυγχώρητα κόπανος άμα δεν τις έδινε την χαριστική βολή.

      Δεν μπορεί να επιτρέψει διαρροές σε όμορα κόμματα.

      Είδαμε κάποιο ταλέντο να αναδεικνύεται το προηγούμενο διάστημα και το έκοψε για να τον κατηγορήσουμε.

    • irida avatar
      irida @ factorx 10/01/2011 16:22:59

      Για μένα λοιπον factor η εικόνα είναι η εξής: έφυγε ο Καραμανλής κι ανέλαβε ο Σαμαράς και χρησιμοποιεί τα ίδια πρόσωπα πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Δεν είναι ούτε ανανέωση αυτό ούτε καμιά σπουδαία αλλαγή. Μια απλή συνθηκολόγηση είναι με τα μέσα που επιβάλλουν αρκετούς από αυτούς. Αν γυρίσει κάποιος λίγο πίσω θα δει και τις επιλογές στην ΤΑ. Μια από τα ίδια..Sorry, αλλά έτσι δεν θα πάει μπροστά και στοιχηματίζω από τώρα πως οι επόμενες εκλογές είναι από τώρα χαμένες. Είναι που ναι απαξιωμένο το πολιτικό σκηνικό έβαλε και πρόσωπα αποτυχημένα και που έχουν κουράσει με την κενολογία και το τίποτα.
      Ο χρόνος θα δείξει ασφαλώς αλλά άμα οι ίδιοι οι δεξιοί δεν είναι ευχαριστημένοι μην περιμένει κανείς να πεισθεί ο όποιος άλλος πολίτης και μάλιστα σε αδιέξοδο..

  39. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 10/01/2011 15:09:46

    Ο κύβος ερίφθη, και δεν ήταν εξάρι.
    Να υποθέσω δηλαδή, ότι πάμε για εκλογές, και για αυτόν τον λόγο κράτησε αυτούς που ο κόσμος δεν θέλει;
    Δηλαδή, χωρίς αυτούς δεν μπορεί να διεκδικήσει την πρωτιά;
    Και εάν την κερδίσει, θα τους πει ευχαριστώ για την συμβολή σας, αλλά τώρα κάντε στην άκρη για να κυβερνήσουν τα άξια στελέχη που τώρα τα κρύβω;
    Ή να υποθέσω ότι τους κρατάει για να μην του φύγουν, λόγω της απαξίωσης που θα ένοιωθαν μένοντας έξω από το οργανόγραμμα;
    Τελικά τι ζητάει ο κ. Σαμαράς;
    Και εν τέλει πόσο "καθαρά" παίζει το πολιτικό παίγνιον;
    Συμβιβασμοί-Ειλικρίνεια=1. Τι απόδοση είχε δεν το γνωρίζω.

    Τώρα άραγε μήπως πρέπει να ξαναδιαβάσουμε όλα εκείνα τα άρθρα που το τελευταίο χρονικό διάστημα απασχόλησαν, με διαφορετικό μάτι και αυτί;
    Θα γραφούν πολλά στην προσπάθεια εκλογίκευσης των επιλογών.
    Θα πέσουν και τα βαριά επιχειρήματα, περί γενικής συν-στράτευσης, περί ελεγχόμενων πλέον διαφωνούντων, περί προσπάθειας ομογενοποιήσεως του κόμματος, περί απορρόφησης κραδασμών, περί δεν βάζω τα χεράκια μου να βγάλω τα ματάκια μου, και ένα σωρό άλλα «πολιτικά» επιχειρήματα.
    Όσοι δεν κατανοούν τι εστί πολιτική στα μεγάλα κόμματα, θα μαλακώσουν.
    Όσοι αρνούνται αυτού του είδους την πολιτική, θα φωνάξουν.
    Όσοι θεωρούν ότι πολιτική εστί το μη χείρον βέλτιστον, θα συμβιβαστούν και από αύριο θα είναι πάλι στις επάλξεις.

    Στο τέλος όμως, εάν το καλοσκεφθείτε όλοι, θα διαπιστώσετε ότι η ένδεια πολιτικών οντοτήτων αλλά και χειρισμών, θα είναι πάντα οι λόγοι που θα καθορίζουν ανάλογα επιχειρήματα, πρακτικές και αποτελέσματα.
    Ίσως πρέπει να δυναμώσουν, ακόμα περισσότερο, οι υγιείς εκείνες φωνές, που ζητούν να σταματήσει επιτέλους η κοροϊδία.

    • factorx avatar
      factorx @ ο νοών...νοείτω 10/01/2011 15:13:05

      Επειδή η κριτική είναι έυκολη, για πες μας εσυ τι θα έκανες;

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ factorx 10/01/2011 15:25:56

        Εγώ προσωπικά στο έχω ξαναγράψει ότι είμαι υπέρ των ριζικών και καθαρών λύσεων.
        Είχε την μοναδική ευκαιρία, να δώσει το στίγμα του ασυμβίβαστου και του πρωτοπόρου.
        Από ότι γνωρίζεις, πολύ καλύτερα από εμένα, η μαγιά για μία τέτοια αποδοχή υπάρχει πλέον.
        Η κούραση του κόσμου από τις "πολιτικές" επιλογές τύπου ίσα βάρκα ίσα πανιά, είναι εμφανής.

  40. SoToS avatar
    SoToS 10/01/2011 15:22:20

    Ρε τιραμολα μας έχεις ζαλίσει τα αμελετητα ... Εμείς θα τους ψηφισουμε οπότε γίνουν εκλογές ΕΣΥ τι ζόρι τραβας ....Σας έχει τσουξει τόσο πολύ εκεί στην Ιπποκράτους ...Κοιτά τους δικούς σας αρχικοπριτες πρώτα και μετά να μιλάς ...

  41. ierofantis avatar
    ierofantis 10/01/2011 15:24:05

    Καλησπέρα σε όλους τους Συνέλληνες...

    Εγώ βλέπω ότι από μια κοινοβουλευτική ομάδα 90 ατόμων, συμμετέχουν στο σχήμα 45 ή τόσα άτομα, όλων των τάσεων και αποχρώσεων. Δηλαδή περί το 1/2.

    Επίσης μετάχουν και πρόσωπα που καίτοι δεν είναι εκλεγμένοι, αποτελούν κομματικά στελέχη με εμπειρία και

    Ουδείς θα πρέπει να έχει παράπονο περί μη αξιοποίησης και άρα, αφενός όλοι παίρνουν μερίδιο ευθύνης στην διαμόρφωση της πολιτικής του κόμματος, και αφετέρου, με την κυβέρνηση κλονιζόμενη, εξαιτίας της οικονομικής της πολιτικής στην οικονομία και αλλαχού, αποσβέννυνται ή τουλάχιστον περιορίζονται τυχόν διαλυτικές τάσεις και προσωπικές πολιτικές υπονόμευσης.

    Ευχάριστο, το ότι ενισχύεται ο επικοινωνιακός τομέας ενώ ενισχύεται και η ομάδα οικονομίας. Εκεί θα παιχθεί κατά την εκτίμησή μου το παιχνίδι τους επόμενους μήνες και σε αυτούς τους τομείς, τα πρόσωπα που τους στελεχώνουν, είναι της απολύτου εμποστοσύνης και κλίματος Σαμαρά.

    Τέλος οι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι (τουλάχιστον από αυτά που άκουσα μέχρι τώρα από το δελτίο ΝΕΤ στις 15:00 μμ) βλέπω να διατηρείται μια μαχητική εκπροσώπηση.

    Άκουσα δε ότι προαλοίφονται για αναπληρωτές τομεάρχες και ορισμένοι εξωκοινοβουλευτικοί, αλλά η ροή των πληροφοριών δεν είναι ακόμη ικανοποιητικοί, και το μεταφέρω με πάσα επιφύλαξη.

    Τέλος, συγχαρητήρια στο πατριωτάκι μου τον Κώστα Τζαβάρα, γιατί αμοίφθηκε για το πολύ και σημαντικό έργο του στις εξεταστικές, όπου αποκάλυψε τις σκευωρίες και μεθοδεύσεις του συστήματος ΠΑΣΟΚ και, νομίζω, του άξιζε η αναγνώριση, ως τομεάρχη Δικαιοσύνης.

    Γενική εικόνα για μένα, ικανοποιητική.

    Τώρα που πήραν ρόλους ας δούμε πως τραγουδάνε. Γιατί όποιος είναι έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέει. Για να τους δούμε τώρα, που οι περισσότεροι μπήκαν στο χορό, πως θα κελαηδίσουν...;

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ierofantis 10/01/2011 15:25:23

      το "και" στη δεύτερη παράγραφο, απλώς μου ξέφυγε στην πληκτρολόγηση...

  42. Τζώνυ Μπη Γκουντ avatar
    Τζώνυ Μπη Γκουντ 10/01/2011 15:26:01

    Αντίθετα με άλλους σχολιαστές δεν βλέπω ο ανασχηματισμός αυτός να βλέπει σύντομα εκλογές. Εγώ βλέπω το ανάποδο. Ότι οι εκλογές είναι μακρυά και έτσι δίνουν την ευκαιρία στον Σαμαρά να δώσει τομέα ευθύνης σε Ντορικούς ώστε να τους δέσει στο άρμα της ΝΔ. Βλέπω κίνηση ματ στην Μπακογιάννη που θα τη στείλει στα επίπεδα του Λεβέντη.

    Το δεύτερο που θα πω είναι ότι ναι όλοι μας μπορούμε να κάνουμε εύκολη κριτική για κάποια πρόσωπα. Ειλικρινά εγώ δεν ενοχλούμαι παρά μόνο από ένα. Τον Σπηλιωτόπουλο. Για όλους τους άλλους, δεδομένου αυτού που είπα πιο πάνω, μπορώ να κατανοήσω το σκεπτικό παρά τις σοβαρές επιφυλάξεις μου σε ορισμένα πρόσωπα. Ο Αρούλης όμως ήταν μία άστοχη επιλογή, η οποία δίνει τα αντίθετα μηνύματα. Ένας πολιτικός λόγος κενός, μία ανυπαρξία. Θυμάστε ειλικρινά ΕΝΑ πράγμα που έκανε ή έστω απλώς είπε ως Υπουργός Παιδείας; μία σβησμένη περίοδος για το υπουργείο. Μία κενή σελίδα. Επιπλέον είναι και αμόρφωτος.

    Στο θέμα. Ο Σαμαράς έχει μπροστά του μία πεδιάδα μαχών, όχι βουνό (εκλογές). Στην πεδιάδα αυτή η μάχη θα δοθεί στην οικονομία. Και σωστά την κράτησε για τον εαυτό του με το ίδιο επιτελείο. Κανείς δε μίλησε για τη σημειολογία αυτή. Εμπιστεύεται τους ίδιους ανθρώπους. Εδώ θα δοθεί η μάχη το 2011. Πλέον πείστηκα ότι θα δοθεί χωρίς εκλογική αναμέτρηση. Όταν έρθουν οι εκλογές θα δούμε τι θα γίνει. Προς το παρόν ο Σαμαράς είναι προπονητής σε ομάδα που δεν διάλεξε αυτός. Δεν έχει και άπειρες επιλογές. Ούτε κι αυτό σχολιάστηκε επαρκώς.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Τζώνυ Μπη Γκουντ 10/01/2011 16:03:36

      Τζώνυ συμφωνώ ότι δεν βλέπει κοντά εκλογές και τον ενδιαφέρει να κλείσει τις διαρροές σε γειτονικά κόμματα.

      Την ανανέωση μάλλον την αφήνει για αργότερα σε ποιό ήρεμα νερά και όταν έχει και κάποιον για να προωθήσει.

      Σχετικά με τον Σπηλιωτόπουλο αν το δεις μάλλον σπάσιμο του κάνει.

      Τον κάνει ομοιόβαθμο με Τζήμα, Παπαδόπουλο και λοιπούς την ώρα που για τον ευατό του ονειρεύονταν μεγαλεία.

    • zackii avatar
      zackii @ Τζώνυ Μπη Γκουντ 10/01/2011 17:28:14

      Δεν ξέρω το σχεδιασμό των ΗΠΑ σχετικά με τις εκλογές, αλλιώς θα απάνταγα επ'αυτού. Πάντως και οι μεγάλες λαικές εξεγέρσεις-βλέπε Πολυτεχνείο- απ'αυτούς εκπορεύονταν όταν έπρεπε πιά να φύγουν κάποιοι. Προσωπική μου εκτίμηση, θα κρατήσουν την ΓΑΠοκυβέρνηση όσο δεν υπάρχει σοβαρή αντίδραση του κόσμου, και όταν δουν πως δεν τους παίρνει άλλο, θα κάνουν αλλαγή φρουράς με μιά οικουμενική? γιά να κερδίσουν λίγο ακόμα χρόνο και να επιβάλλουν αυτά που θέλουν-κύρια τα Εθνικά, να μας γεμίσουν και με άλλους τόσους μετανάστες, και να μας Βουλγαροποιήσουν όσο αφορά το κόστος εργασίας, και μετά θα μας αφήσουν ήσυχους, αφου αυτά που θα έχουν γίνει θα είναι μη αναστρέψιμα.
      Στη ΝΔ θα παραδώσουν την εξουσία όταν πιά δεν θα έχει μείνει τίποτε άλλο να γίνει γιατί ως γνωστόν αν το κόμμα αυτό ένα μόνο τέτοιου τύπου μέτρο να πάρει σε...3-4 μέρες έχει πέσει. Οπότε μην το περιμένετε σύντομα - δυστυχώς.

  43. drno311 avatar
    drno311 10/01/2011 15:29:01

    1. Μην φωναζετε που δινει ποστα σε Ντορικούς. Έτσι είναι η πολιτική. Και ο ΓΑΠ κάποιους εσωκομματικούς αντιπάλους σαν το Λοβέρδο τους έκανε πρωτοκλασσάτους υπουργούς.

    2. Ως πολίτης διαφωνώ με κάποια πρόσωπα... όχι γιατι ήταν ντορικοί, αλλά γιατί είναι τζάκια και μπουρζουάδες, ήτοι πολιτικό κατεστημένο!
    Τζάκια σαν τους Σ. Ταλιαδούρο-Κ. Μητσοτάκη-Ο Κεφαλογιάνηη και μπουρζουαζία όπως Ε. Βοζενμπεργκ-Μ. Γιακουμάτος δεν μπορούν να πείσουν το μέσο πολίτη. Αντιθέτως μάλλον προκαλούν το "κοινό αίσθημα" που διεπεται από ανασφάλεια, απόγνωση, λαικισμό και μίσος για τον πλούσιο γείτονα.
    Οπότε με πεσιμισμό το παίρνω απόφαση: Η ΝΔ είναι το κόμμα: α) των νοικοκύρηδων αδιαφόρων για τα κοινά και β) των πλουσίων. Αμφότεροι είναι μειοψηφία στην ελληνική κοινωνία

  44. gram avatar
    gram 10/01/2011 15:29:25

    Α, by the way, μέσα στα ονόματα που θα ανακοινωθούν ψάχτε να βρείτε και τον διαμορφούμενο επιτελάρχη

  45. taxidriver avatar
    taxidriver 10/01/2011 15:29:51

    τωρα μπορουμε να καταλαβουμε καλυτερα και το αρθρο του Φαηλου.Μαλλον κατι ηξερε το παλικαρι

  46. DrNo avatar
    DrNo 10/01/2011 15:30:25

    1. Μην φωναζετε που δινει ποστα σε Ντορικούς. Έτσι είναι η πολιτική. Και ο ΓΑΠ κάποιους εσωκομματικούς αντιπάλους σαν το Λοβέρδο τους έκανε πρωτοκλασσάτους υπουργούς.

    2. Ως πολίτης διαφωνώ με κάποια πρόσωπα… όχι γιατι ήταν ντορικοί, αλλά γιατί είναι τζάκια και μπουρζουάδες, ήτοι πολιτικό κατεστημένο!
    Τζάκια σαν τους Σ. Ταλιαδούρο-Κ. Μητσοτάκη-Ο Κεφαλογιάνηη και μπουρζουαζία όπως Ε. Βοζενμπεργκ-Μ. Γιακουμάτος δεν μπορούν να πείσουν το μέσο πολίτη. Αντιθέτως μάλλον προκαλούν το “κοινό αίσθημα” που διεπεται από ανασφάλεια, απόγνωση, λαικισμό και μίσος για τον πλούσιο γείτονα.
    Οπότε με πεσιμισμό το παίρνω απόφαση: Η ΝΔ είναι το κόμμα: α) των νοικοκύρηδων αδιαφόρων για τα κοινά και β) των πλουσίων. Αμφότεροι είναι μειοψηφία στην ελληνική κοινωνία

  47. Κάποιος avatar
    Κάποιος 10/01/2011 15:34:15

    Εντάξει μετά από αυτόν τον ανασχηματισμό δεν θα υπάρχει κανένας κίνδυνος για την ΝΔ μέχρι τουλάχιστον το 2013.
    Κανένας κίνδυνος να κερδίσει σε ενδεχόμενες πρόωρες εκλογές.
    Αν γίνει δε επιμήκυνση του μνημονίου μπορεί να δούμε Παυλίδη,Μαγγίνα,Λιάπη και Αλογοσκούφη να επιστρέφουν μη τυχον γίνει καμιά στραβή και αναγκαστούν μετά τις εκλογές του 2013 να κυβερνήσουν.

    • Misha avatar
      Misha @ Κάποιος 10/01/2011 15:39:46

      Να καλεσουν τον Χριστοφοράκο , να τον κάνουν ad hoc πρωθυπουργο, να γινουμε και επισήμως παράρτημα εταιρείας να ξεμπερδεύουμε...
      Τι το πάμε γυρω γυρω και κουραζόμαστε;

  48. perastikos avatar
    perastikos 10/01/2011 15:35:44

    Ο Μιχελάκης ειναι μια αρκετα καλή επιλογή.
    Αν υπάρχουν κάποιοι βουλευτές με λόγο, επιχειρήματα, guts και @χιδι@ στην Ν.Δ., οι πρωτοι μεταξυ αυτών ειναι ο Καμμένος και ο Μαν. Κεγαλογιάννης!
    Αναρωτιέμαι γιατι δεν θα μπορούσε ο πρωτος να ειναι τομεάρχης στο Ναυτιλίας ή Προστασίας του Πολίτη και ο δεύτερος στο Ενέργειας ή Αμυνας? Με τον Αρούλη που θα τον βγάζουνε κάθε τόσο στη σέντρα για το σπίτι, τις γραβάτες, τα γκλαμουράτα σουρτα-φερτα σε Μυκονο και 5στερα χοτελια του εξωτερικού, τον Γιακουμάτο να γαυγίζει και τον Κεντερε επειδη ηταν μετερεωλόγος και την Αυγερινοπούλου (ποιά ειναι αυτη) στο περιβάλλοντος, τότε πολύ φασαρία γινότανε τοσο καιρό για το τιποτα...

  49. Kennan avatar
    Kennan 10/01/2011 15:37:44

    Εγώ νομίζω ότι ορισμένοι συν-σχολιαστές είναι άδικοι ή μονομερείς, επειδή:

    1. δεν βλέπουν μετακίνηση Παναγιωτόπουλο σε έναν τομέα που θα ειναι αναγκασμενος να εφαρμοζει πατριωτικη πολιτικη σαμαρα

    2. το αδεισμα Βόζεμπργκ (Αβραμόπουλος)

    3. Την στασιμότητα Μητσοτάκη και την επιτροπεία του απο δυο αντικαταστατες κλπ

  50. nick avatar
    nick 10/01/2011 15:38:06

    Καλές και ισορροπημένες επιλογές στην πλειοψηφία τους.
    Για κάποιους που δεν εγκρίνουν κάποια πρόσωπα συνιστώ ψυχραιμία. Τομεάρχης σήμερα δε σημαίνει απαραιτήτως και Υπουργός αύριο.
    Πιστεύω ότι από τώρα έχει στο μυαλό του ο Πρόεδρος την ομάδα που όταν με το καλό γίνει πρωθυπουργός θα κάνει πραγματικότητα αυτό που στα κείμενά του έχει γράψει και ο Φαήλος...

    "Ούτε που υποψιάζεστε αυτό που θα ‘ρθει…"
    http://www.antinews.gr/?p=64441

  51. λοξίας avatar
    λοξίας 10/01/2011 15:38:53

    Για τον Πάνο Καμμένο γιατί δεν βρήκε θέση;

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ λοξίας 10/01/2011 15:48:06

      Ο Πάνος (Καμμένος) είναι απασφαλισμένος εδώ και καιρό...

      Προσωπικά μου αρέσει ο λόγος του και η μαχητικότητά του και δεν χρωστάει και σε κανένα. Ούτε μπορείς να τον χαρακτηρίσεις λιγουρατζή ή φιοφιορίκο.

      Στη θέση του Σαμαρά, δεν θα τον έκαιγα τώρα, στην τομεαρχία. Θα τον είχα εφεδρεία...

      Και θα τον έριχνα κατευθείαν στην Κυβέρνηση...

      • λοξίας avatar
        λοξίας @ ierofantis 10/01/2011 16:14:20

        Δεν θα ήθελα να διαφωνήσω επι της ουσίας μαζί σου ιεροφάντη. Απλά αν δεχθώ τον συλλογισμό σου, μπορείς να μου πεις ποιους άλλους κράτησε εφεδρεία για να μην καούν και να τους ρόξει κατευθείαν σε ενδεχόμενη κυβέρνηση;
        (Επισημαίνω πως δεν είμαι ψηφοφόρος του Καμμένου και δεν τον γνωρίζω προσωπικά)

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ λοξίας 10/01/2011 16:34:04

          Ξεκινώ από την τελαυταία σου ρήση. Ούτε και εγώ είμαι ψηφοφόρος του Πάνου, διότι ψηφίζω σε άλλη περιφέρεια. Αν ψήφιζα πάντως στην Β Αθηνών, ή όπως λέγεται τώρα τελοσπάντων, θα ήταν μια από τις επιλογές μου.

          Τώρα για τα υπόλοιπα που λες, εκτιμώ ότι κυρίως έχει κρατήσει πρόσωπα του σκληρού πυρήνα γύρω από τον Σαμαρά, τους Ταλιμπάν του, τρόπον τινά. Βάζω στο σκεπτικό μας δε, την παράμετρο εκλογών με λίστα. Δηλαδή εκλογών μέχρι τον Απρίλη. Στις λίστες εκτιμώ ότι θα μπουν άτομα και συνεργάτες που ο Σαμαράς είτε έχει από μακρόν μαζί του, όπως Αρβανιτόπουλος, Λαζαρίδης, δεν αποκλείω και τον Κρανιδιώτη (Φαήλο) ή προέκυψαν στην πορεία (πχ Μηταράκης, ο οποίος ήδη κατέχει θέση ευθύνης). Προσωπικά θα με ικανοποιούσαν τέτοιες επιλογές. Δεν μπορώ βέβαια να μιλήσω για το μέλλον, και διότι ο χρόνος τυχόν εκλογών δεν εξαρτάται από το Σαμαρά, αλλά αν γίνονταν με λίστα τους ανωτέρω θα τους ήθελα βουλευτές.

          Αν πάμε σε εκλογές με σταυρό εκεί μάλλον θα τους έβλεπα αυτούς, στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας.

          Τέλος, να βάλουμε και στο σκεπτικό μας και μια άλλη παράμετρο. Τις διαμορφούμενες συνθήκες στο ευρύτερο κοινωνικό και πολιτικό περιβάλλον που τρέχουν με πυραυλική ταχύτητα. Ενδεχομένως, σε περίπτωση που κληθεί ο Σαμαράς να κυβερνήσει σε μια χώρα ερειπίων ή λίγο πριν τα ερείπια, στη μετά ΓΑΠ εποχή, ο Αρούλης και ο Κυριάκος να μην είναι κατάλληλοι. Μπορεί να χρειαστεί τότε μαχητές όπως τον Φαήλο, το Καμμένο, τον Χρύσανθο, ανθρώπους δηλαδή της πιάτσας με άντερα και τιμή.

          Γιατί τώρα να τους ρίξει στην κονίστρα της πολιτικής και της σκληρής αντιπαράθεσης με ένα καθεστώς που, σε επικοινωνιακό επίπεδο, διαθέτει ακόμη ισχύ και με καναλάρχες και μηντιάρχες ακόμη εχθρικά διακείμενους, με κίνδυνο να υποστούν οι εφεδρείες του φθορά από προπαγανδιστικά και αναληθή δημοσιεύματα ή πληροφορίες και φήμες;

          Για να το πω αλλιώς, προτιμώ να σκούζουν σήμερα ή αύριο τα μέσα για τον Αρούλη και τον Κυριάκο, παρά για τον Φαήλο ας πούμε, ή τον Καμμένο.

          Και όταν με το καλό ισοπεδωθούν από τις συνθήκες και γονατίσουν όλες αυτές οι φυλλάδες και τα χουντοκάναλα, ας είναι ο Φαήλος, ο Πάνος, ο Χρύσανθος, και όλοι οι λοιποί άξιοι εφεδρικοί, αυτοί, που θα τους δώσουν το τελειωτικό χτύπημα...

          • λοξίας avatar
            λοξίας @ ierofantis 10/01/2011 16:50:56

            Αυτή είναι η μια οπτική γωνία. Η άλλη είναι πως στο σχήμα που ανακοίνωσε θα μπορούσε μαζί με όλους αυτούς να τοποθετήσει και από έναν άγνωστο νέο επιστήμονα. Είμαι σίγουρος 1οο% πως αν έκανε κάτι τέτοοι τώρα κανένας δεν θα ασχολούταν με αναλύσεις γνωστών ονομάτων αλλά θα είχαν ανάψει οι εκτιμήσεις για την απόφαση Σαμαρά να ανοίξει την τράπουλα.
            Επίσης σε όλο το σκεπτικό καλό θα είναι να δούμε πως όλοι αυτοί για να κυβερνήσουν θα πρέπει πρώτα να ψηφιστουν. Για να ψηφιστούν ο κόσμος θα πρέπει να προσέλθει στις κάλπες. Και για να προσέλθει στις κάλπες θα πρέπει να καταλάβει πως κάτι έχει αλλάξει. Είσαι σίγουρος πως με τη σημερινή ανακύκλωση αυτό θα καταλάβει ο κόσμος;

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ λοξίας 10/01/2011 17:03:09

            Θα σου πω με ειλικρίνεια την άποψή μου. Δεν θεωρώ ότι πρόκειται για ανακύκλωση. Εξάλλου, όπως έγραψα παραπάνω, θεωρώ ότι με τη συμμετοχή του 1/2 της κοινοβουλευτικής ομάδας, που άλλωστε σύμφωνα με το καταστατικό, αν δεν με απατούν οι γνώσεις μου, αυτοί μόνο μπορούν να είναι επικεφαλής τομέων, εμπλέκει στο παιχνίδι της αντιπολίτευσης όλες τις τάσεις και τα ρεύματα εντός της ΝΔ. Εκ του αποτελέσματος και του έργου τους θα τους κρίνω εγώ προσωπικά και όχι εκ του ονόματος ή εκ της πολιτικής τους τοποθέτησης.

            Για το επιστημονικό δυναμικό που επικαλείσαι θεωρώ βέβαιο πως σε επίπεδο επιτελικό και κομματικής οργάνωσης έχουν ήδη εμπλακεί και επιστήμονες, που με την τεχνογνωσία που έχουν μπορούν να προσφέρουν. Βέβαια, τους λείπει πολιτική εμπειρία και πονηριά, γεγονός που θα τους καθιστούσε εύκολους στόχους κάθε Χατζηλαλάκη ή Τρέμης. Δεν είδες το Κικίλια που έπεσαν να τον φάνε τον χριστιανό;

            Οσο για το αν θα ψηφιστούν ή όχι και αν θα ξεκουνηθούμε από την πολυθρόνα, να πω αγαπητέ φίλε ότι εν μέρει αυτό εξαρτάται από την απόδοση των προσώπων ευθύνης και το έργο τους, εν μέρει από την ικανότητα κινητοποίησης του κομματικού μηχανισμού αλλά κυρίως από τη δική μας όρεξη. Στις προηγούμενες εκλογές, ενώ θα μπορούσα άνετα να πάω για το ουζάκι μου ή το μπανάκι μου, έκανα μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα οδηγώντας για να πάω να ασκήσω το εκλογικό μου ΔΙΚΑΙΩΜΑ. Δεν αφήνω σε κανένα παπαγάλο του συστήματος και κανένα υπηρέτη συμφωρόντων να με αποκοιμήσει ότι τάχαμου όλοι ίδιο είναι και δεν βαριέσαι, δεν χάθηκε και ο κόσμος αν δεν ψηφίσεις και εσύ, ierofanti...

            Με πιάνεις;

          • λοξίας avatar
            λοξίας @ ierofantis 10/01/2011 17:14:43

            Αν επιστημονικό προσωπικό θεωρείται η στελέχωση των γραμματειών, κάνε τον κόπο να διαβάσεις όσους συμμετέχουν και αν γνωρίζεις από πρόσωπα και πράγματα εντός της ΝΔ θα καταλάβεις.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ ierofantis 10/01/2011 17:21:01

            Δεν αναφέρομαι σε αυτούς καλέ μου φίλε. Ύποπτεύω, ότι πίσω από αυτούς γίνεται η επιστημονική δουλειά. Αλλοίμονο αν περιμέναμε από ενα κόμμα εξουσίας να οργανώσει ροή πληροφοριών και αξιολόγηση προγραμματικού λόγου από 90 βουλευτές, 50 πολιτευτές και άλλους τόσους εξωκοινοβουλευτικούς.

            Πάντως από την Ομάδα Παμπούκη και την Ομάδα Πρωθυπουργού Εσωτερικού (Ραγκούση) για μένα, ακόμη και έτσι, είναι προτιμητέοι...

      • Orestios avatar
        Orestios @ ierofantis 10/01/2011 16:32:30

        +1000

    • Misha avatar
      Misha @ λοξίας 10/01/2011 16:41:10

      Λεει το μνημονιο κατοχική συνθήκη και δεν είναι πολιτικώς ορθό...

  52. sauraki avatar
    sauraki 10/01/2011 15:44:24

    Πάμε ΔΥΝΑΤΑ!

  53. Αριστοτέλης avatar
    Αριστοτέλης 10/01/2011 15:45:34

    Με τα δεδομένα που διαθέτει, νομίζω ότι έπραξε σωστά. Μην ξεχνάμε ότι πήρε ένα διαλυμένο κόμμα από τον Κ.Κ., έδιωξε την Ντόρα και τους βαρόνους(άθλος) και κατάφερε μόλις σε ένα χρόνο να ενώσει και να βγάλει το κόμμα από την δίνη. Η ουσία των αλλαγών είναι ότι έφτιαξε δικιά του επικοινωνιακή ομάδα. Σπηλιωτόπουλος, Γιακουμάτος κλπ τους έδωσε ένα κομματάκι από την πίτα για να μην γκρινιάζουν. Εξάλλου οι θέσεις δεν είναι μόνιμες. Με το ενδεχόμενο των πρόωρων εκλογών πρέπει να έχει το κόμμα ενωμένο. Απλά μαθήματα στρατηγικής. Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές, δεν μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο. Ένα κόμμα γερασμένο και κορεσμένο όπως είναι η ΝΔ το αλλάζεις σταδιακά. Η βασικότερη αλλαγή όμως που έκανε ο Σαμαράς, ήταν να ανακηρυχτεί αδιαμφισβήτητος αρχηγός της ΝΔ και να θέσει τα θεμέλια για τη Ελλάδα της ελπίδας.
    Υγ. Ο Μητσοτάκης τι έπαθε οεοεο….

  54. Αριστοτέλης avatar
    Αριστοτέλης 10/01/2011 15:54:54

    Αφιερωμένο στη Ντόρα και τον Καρατζαφέρη εξαιρετικά…
    http://www.youtube.com/watch?v=1X1_a_yGjXc

  55. νεφέλη avatar
    νεφέλη 10/01/2011 15:55:48

    Ο φίμοτρος μιλάει τώρα για συνεργασία με το λαος...
    Why not? Ο ραφινάτος παρά έπεφτε "σεμνός και ταπεινός" άρα και περιττός ..
    Το παρεάκι των μπουμπούκων έχει και καλύτερη τηλεοπτική κάλυψη...
    Ολα για μια ..τιμή... παίζονται δηλαδή;

    Αντώνη... "όσο μπορείς" ...που έλεγε κι ο Καβάφης.... όσο μπορείς!

  56. factorx avatar
    factorx 10/01/2011 15:56:15

    Δείυτε και την κεντρική ανάρτηση:

    Σαμαράς: δεν πιστεύω στη λογική του ώριμου φρούτου, υπηρετώ την λογική των ανατροπών

    Νομίζω οτι η σημερινή δήλωση του προεδρου της ΝΔ αποτελεί δικαίωση όλων όσων αγωνίζονται απο εδώ μέσα

  57. φωτεινη avatar
    φωτεινη 10/01/2011 15:56:42

    εγω παντως συμφωνω με τον φακτορα.ριζικες αλλαγες αυτη τη στιγμη,ειναι ακρως επικινδυνες.θελει καινουργια προσωπα μαζι με τα παλια,δυνατη αντιπιλιτευση ,και το σαμαρα να δινει εμφανως γραμμη,εμφανως ομως.το αντινιουζ πρεπει να ειναι εδω οπως η αλλη οψη του φεγγαριου.ας ειναι το φετιχ της ν.δ.ειναι ωραιο πραγμα να εισαι φετιχ,ειναι οτι πιο ναρκισιστικο γινεται.

  58. DrNo avatar
    DrNo 10/01/2011 16:02:03

    Έλεος πια με το ραγιαδισμό. Το οτι τη διόρισε το 2009 προεκλογικά ο Χατζηδάκης στο ΔΕΣΦΑ με σύμβαση αορίστου χρόνου, δεν σημαίνει τίποτα;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ DrNo 10/01/2011 16:34:23

      Ποιος είναι ο ραγιαδισμός? αυτά που γράφεις δεν
      τα γνωρίζω DrNo, δεν έχω ιδέα τι είναι ΔΕΣΦΑ.
      Την πρωτοέμαθα από εδώ, την είδα σε μια δυο δηλώσεις προεκλογικά και διαπίστωσα ότι είχε καίριες απαντήσεις.

      • DrNo avatar
        DrNo @ αλλενάκι 10/01/2011 16:57:06

        Ο Διαχειριστής Ελληνικού Συστηματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ) είναι μια ΔΕΚΟ στην οποία η ΒΤ τοποθετηθηκε νομικός σύμβουλος με σύμβαση αορίστου χρόνου το Σεπτέμβριο 2009. Και οι πασόκοι είναι κάπως έτσι βολεμένοι...και συγνώμη. Απλώς μου χτύπησε ο θαυμασμός σας προς ένα δημόσιο υπάλληλο, τη στιγμή που όλοι μας φωνάζουμε: " Να σταματήσει το βόλεμα στο δημόσιο γιατί χρεωκοπήσαμε"

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 10/01/2011 16:59:38

        δεν πειράζει,
        δεν είναι λόγος για συγνώμη,
        δεν παρεξηγήθηκα

    • μητσος avatar
      μητσος @ DrNo 10/01/2011 18:39:44

      Παιδιά, η Τζότζολα δεν έχει καμία σχέση με το
      ΔΕΣΦΑ!!! ΉΤαν ειδική συνεργάτης του Χατζηδάκη
      και μπράβο της. Μετά την πτώση της κυβέρνησης
      ξαναδούλεψε ως δικηγόρος στην αγορά
      και από εκεί την επέλεξε ο πρόεδρος!!!

  59. νεφέλη avatar
    νεφέλη 10/01/2011 16:05:19

    Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γιατί διατηρεί προνόμια, που θα αποποιηθεί, μόλις ισχυροποιηθεί το οικογενειακό σενάριο της αδελφής του;
    Ποία τα δείγματα γραφής του;

    Πάλι επαναλαμβάνονται τα λάθη του Κώστα Καραμανλή;

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ νεφέλη 10/01/2011 16:13:58

      Σιγά βρε Νεφέλη και τον Τομέα... Αντίπαλος της Τίνας, τί να λέμε τώρα....

      Για τον Κυριάκο ισχύουν δύο πράγματα διαζευκτικά.

      Πρώτον, ο Κυριάκος απογαλακτίσθηκε από το Μητσοτακέϊκο και ακολουθεί αυτόνομο δρόμο, εντός των δομών της ΝΔ.

      Δεύτερον, ο Κυριάκος δεν απογαλακτίσθηκε και άρα βρίσκεται προ της εξής καταστάσεως:

      Ο μπαμπάς στην αποστρατεία...
      Η αδελφή να βολοδέρνει πέριξ του ορίου του 3%
      Και ο ίδιος, αντίπαλος της Μπιρμπίλη, να εφαρμόζει πολιτικές Σαμαρά...

      Όχι όμορφη κατάσταση το δεύτερο σενάριο για τον Κυριάκο, δεν συμφωνείς;

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ νεφέλη 10/01/2011 16:14:36

      Νεφέλη

      με τις σημερινές του ανακοινώσεις ο Σαμαράς καίει το μοναδικό σωσίβιο που είχε απομείνει στην Ντόρα και ήταν οι ανεξαρτητοποιήσεις βουλευτών τις επιρροής της που μονίμως θα δημιουργούσαν πρόβλημα στην ΝΔ.

      Με ένα πσοσοτό της Ντόρας στο 5% δεν έχει καμία ελπίδα η ΝΔ να δει κυβέρνηση.

      Αυτό πάει να αποφύγει.

      Επειδή ζητάμε συνέχεια ανανέωση ποιά ονόματα νέων που ξεχώρισαν μπορεί να αξιοποιήσει και δεν το κάνει!!!

      Αυτή την στιγμή δεν έχει κανέναν νέο.

      • νεφέλη avatar
        νεφέλη @ Aris. A 10/01/2011 16:44:40

        Γύρω από τα θέματα περιβάλλοντος παίζονται πολλά επιχειρηματικά σενάρια. Μην τα υποβαθμίζετε. Δεν είναι τυχαία η επιλογή Μπιρμπίλη, όπως δεν είναι τυχαία κι η ενασχόληση του Κυριάκου με το περιβάλον και πρωτίστως τα δασικά και τα ακίνητα...

  60. DrNo avatar
    DrNo 10/01/2011 16:07:42

    Και εγώ νομίζω οτι είναι μια κλισέ, πολιτική φράση.

    Φάκτορα μη με κόψεις , κάνε με να κουνηθώ και να πάω να ψηφίσω στις επόμενες εκλογές. Είναι πολλοί σαν εμένα, πίστεψέ με.

  61. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 10/01/2011 16:09:54

    Χθες σε σχόλιο μου είχα γράψει:
    "ΕΡΧΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΕΝΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ"
    Ο Σαμαράς εφόσον τους επέλεξε πρέπει να τους αναθέσει αποστολές και αυτοί να φέρουν αποτελέσματα.Το να προτρέχουμε σε αξιολογήσεις ατόμων σε μια ομάδα πριν καν αυτή παίξει μπάλα είναι ανώριμο.Από τη στιγμή που όπως διαλαλεί ο φακτορας πάμε για εκλογές σύντομα ,εκεί θα δούμε αν θα του βγουν και οι επιλογές.
    Μάλιστα κάποιοι από αυτούς είχαν και την ευκαιρία να μεταπηδήσουν στη Ντόρα αλλά επέλεξαν την υπακοή στο Σαμαρά .Απλά να πω ότι η κρισιμότητα των καιρών που ζούμε αλλά και η αγανάκτηση των πολιτών δεν συγχωρούν λάθη.Όποιος δείξει ότι δεν μπορεί θα πρέπει να παίρνει πόδι πανηγυρικά.
    Χάδια και σφουγγάρια Αντώνη τέλος.

  62. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 10/01/2011 16:10:21

    Παρακολουθώ την τετράωρη γκρίνια και για μια ακόμη φορά δεν καταλαβαίνω. Τους μισούς από τους τοποθετηθέντες αν δεν τους έχουμε στείλει εκτός κόμματος τους έχουμε βγάλει άχρηστους. Δεν με ξετρέλλαναν κάποιες επιλογές αλλά έχω την υποψία ότι ο Σαμαράς μάλλον θα ξέρει καλύτερα από μένα. Ας αφήσουμε να δούμε πως πάει το νέο σχήμα ! Και για μια ακόμα φορά θα πρότεινα αντί να θάβουμε αυτούς που παίρνουν θέσεις ευθύνης, να προβάλουμε τους γνωστούς ή άγνωστους που θα μπορούσαν να βοηθήσουν και δεν αξιοποιήθηκαν (εφ΄ όσον υπάρχουν).

  63. ganasta avatar
    ganasta 10/01/2011 16:10:38

    Φάκτορα,
    Ποιον υποβάθμισε/αναβάθμισε ο Αντώνης , τον Δένδια ή τον Τζαβάρα;

  64. ganasta avatar
    ganasta 10/01/2011 16:16:47

    Φάκτορα,
    Άσε μην τετραγωνίζεις τον κύκλο.
    Δεν με ενθουσιάζουν οι αλλαγές.
    Έχω διαφορετική προσέγγιση.
    Αλλά είναι οι επιλογές του Σαμαρά και τις στηρίξουμε.
    Και ο θεός να βάλει το χέρι του!
    Στο ... γενικό προσκλητήριο.

    • ganasta avatar
      ganasta @ ganasta 10/01/2011 16:17:47

      στηρίζουμε

    • factorx avatar
      factorx @ ganasta 10/01/2011 16:23:37

      Οχι και τετραγωνίζω τον κύκλο. Η δήλωση που έκανε μετραει και λέει αυτά που λέμε εδώ.
      και γράψτε μου έστω και ένας τι καλύτερο μπορεί να είχε κάνει, δεδομένων των συνθηκών: να συσπειρώσει δηλαδή τη ΝΔ μπροστά στις εκλογές χωρίς να υποχωρήσει απο τις αρχες του

      • Enzo avatar
        Enzo @ factorx 10/01/2011 16:35:49

        απλα να αρχισει να κανει αντιπολιτευση φακτορα. αυτο περιμενουμε.

      • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
        ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ factorx 10/01/2011 16:36:34

        Πολύ σίγουρος είσαι για τις εκλογές.
        Βάστα και λίγο πισινή!

      • ganasta avatar
        ganasta @ factorx 10/01/2011 16:38:51

        Θα συμφωνήσεις φαντάζομαι ότι πρώτα επιλέγεις την πολιτική και μετά τα πρόσωπα.
        Αναμένω λοιπόν με μεγάλο ενδιαφέρον να στηρίξουν την αντιμνημονιακή πολιτική οι νέες επιλογές.
        Θα σου κάνω μια πρόβλεψη και μακάρι να διαψευστώ.
        Όταν περάσει το αρχικό κλίμα της δήθεν γενικής επιστράτευσης και αναδειχθούν οι διαφορές, τότε
        τα προβλήματα θα είναι μεγάλα.

  65. Censoras avatar
    Censoras 10/01/2011 16:34:53

    Όχι άλλες ισσοροπίες Θεέ μου ...... ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ τους πάσης φύσεως ισσοροπιστές και την εξυπηρέτηση της σκοπιμότητας.... ενόψει εκλογών.
    Φτάνει πια με τα ώριμα φρούτα και τις τακτικές.
    ΡΗΞΗ θέλουμε κε Πρόεδρε
    ΡΗΞΗ με το παρελθόν
    και αν δεν θέλετε να την κάνετε εσείς θα την κάνουμε εμείς στην κάλπη
    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ

  66. Αριστοτέλης avatar
    Αριστοτέλης 10/01/2011 16:40:09

    Οι περισσότεροι αναλώνονται στα πρόσωπα του Σπηλιωτόπουλου και του Γιακουμάτου.
    Πρώτο: O Σαμαράς τους βρήκε δεν τους έβαλε ο ίδιος
    Δεύτερο: Από το να πάνε στην Ντόρα και να δημιουργήσουν ένα κλίμα εναντίον του, ήταν καλύτερα να τους βάλει στο παιχνίδι.
    Τρίτο: Ντόρα, Μητσοτάκης, αντιπρόεδροι κλπ, τετέλεσται!!!
    Τέταρτο και βασικότερο: Ο Σαμαράς είναι πλέον αδιαμφισβήτητος ΑΡΧΗΓΌΣ!!! Το κόμμα είναι ο ΑΡΧΗΓΟΣ του…

  67. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 10/01/2011 16:43:43

    Πού είναι ο Πάνος Καμμένος;

  68. ierofantis avatar
    ierofantis 10/01/2011 16:52:23

    Κάτσε καταρχήν να δούμε αν η Μπιρμπίλω δοκιμαστεί σε εκλογική αναμέτρηση πρώτα, ώστε να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκκος...

    Δεύτερον, επί της ουσίας της τοποθέτησής σου, θα συμφωνήσω ότι παίζονται παιχνίδια, ειδικά με αυτή τη νεοταξίτικη μπαρούφα της περιβαλλοντικής τρομοκρατίας. Όσο δίνεις πάτημα σε διάφορους σκιντζήδες να βγάλουν λεφτά από πράσινες ενέργειες και άλλα τέτοια κατσαρά, ε, ναι, υπάρχει ψωμί για κάθε καρυδιάς καρύδι. Προσωπικά αναμένω από τη ΝΔ στον τομέα αυτό, να επαναφέρει τη συζήτηση στα όρια του εφικτού και να αφήσει τα μεγαλεπήβολα σχέδια για Δανία του Νότου και τις άλλες σαχλαμάρες στην Τίνα.

    Σκωπτικά θα συμπλήρωνα τέλος, ότι πεθαίνω με την ιδέα σύγκρουσης στη Βουλή μεταξύ Κυριάκου και Τίνας για το Πιστοποιητικό Ενεργειακής Απόδοσης...

  69. Αριστοτέλης avatar
    Αριστοτέλης 10/01/2011 16:53:01

    Κρατάτε πισινή για τον Καμμένο.

  70. eco avatar
    eco 10/01/2011 17:02:31

    Έχω δει Υπουργό τον Αβραμόπουλο και ότι και να δω από εδώ και πέρα δεν μου κάνει αίσθηση σε ένα σχήμα με αντιπρόεδρο τον ίδιο.

    Καλή επιτυχία σε όλους.
    Ας ανασυνταχθούν όλοι όσοι θεωρούν ότι προωθούνται οι φελλοί και οι ντιντίδες της πολιτικής.
    Η μάχη συνεχίζεται για επικράτηση των απόψεων για δημοκρατία, Πατρίδα, ανάπτυξη.
    Έρχονται ώρες που πρέπει να παρουσιάσουμε τα επιχειρήματά μας και αυτά να επικρατήσουν απέναντι στα παπαγαλάκια μιας επικίνδυνης κυβέρνησης.

  71. Αριστοτέλης avatar
    Αριστοτέλης 10/01/2011 17:12:40

    Τους αντιπάλους σου ή πρέπει να τους παίρνεις με το μέρος σου ή να τους εκμηδενίζεις.
    Νικολό Μακιαβέλι

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Αριστοτέλης 10/01/2011 17:16:40

      Ή, έχε τους εχθρούς σου εγγύς και τους εχθρούς σου, εγγύτερα....

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ ierofantis 10/01/2011 17:17:24

        ορθή επανάληψη...

        Ή, έχε τους φίλους σου εγγύς και τους εχθρούς σου, εγγύτερα….

  72. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 10/01/2011 17:22:23

    Διακρίνω... πεσσιμισμό και αυτό δεν είναι καλό...
    Επίσης διακρίνω... όχι εκλογές και ούτε αυτό είναι καλό...
    Και αυτούς που ξέρουμε θα τους ξαναγνωρίσουμε, και αυτούς που δεν ξέρουμε θα τους γνωρίσουμε και αυτούς.
    Και κάθε μέρα που περνάει, θα είναι μια δύσκολη μέρα για όλους τους. Θα φανεί ποιοί είναι μαραθωνοδρόμοι και ποιοί sprinders για τον κάλαθο των αχρήστων.
    Και εμείς οι απέξω τελικά θα είμαστε οι τελικοί κριτές.
    Ας ευχηθούμε κατ' αρχήν καλή επιτυχία σε όλους και τα μάτια και τα αυτιά μας 1014...

    Χαρίλαος

  73. eco avatar
    eco 10/01/2011 17:37:14

    Με το Οργανωτικό τι γίνεται;

  74. factorx avatar
    factorx 10/01/2011 18:05:00

    Παρέλειψα ένα απο τα βασικά χαρακτηριστικά του γαλάζιου ανασχηματισμού: Πλήρης διάρρηξη με το προσφατο κυβερνητικό παρελθόν της ΝΔ

  75. Delphi avatar
    Delphi 10/01/2011 18:18:02

    Epivalete na aksiopithi o Kamenos, tou aksizi. Eixe ta guts na pi tis alithies , otan i alloi krivozante. Den fovithike kanena kostos kai pano apo ola, einai pragmatikos patriotis, aftous xriazete i Nea Dimokratia, oxi tous apon kai tous xliarous otan i xora mas kindinevi apo enan anthellina Jeffrey..

  76. vassilis avatar
    vassilis 10/01/2011 18:29:39

    Αυριο θα ανακοινωσει κυβερνηση ο ΛΑΟΣ και μεθαυριο ο ΣΥΡΙΖΑ.Μετα το πασχα ο κουβελης και η ντορα ενω το δεκαπενταβγουστο το ΚΚΕ.Μπορει να υστερουμε ως χωρα σε πολλα αλλα οταν προκειται να χρησουμε υπουργους δεν μας φτανει κανενας στον πλανητη.Ευχαριστω εκ των προτερων για την δημοσιευση.

  77. Enzo avatar
    Enzo 10/01/2011 18:32:06

    Αλλάζει όνομα και σύμβολο

    «Ιταλία» βαφτίζει το κόμμα του ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι


    Ετσι προεδρε για να παιρνουμε μαθηματα απο τον αρχοντα Σιλβιο, για να δεις πως γινονται οι σωστες δουλειες.

  78. pavlina avatar
    pavlina 10/01/2011 18:32:56

    το προβλημα δεν είναι το κυβερνητικό παρελθόν της Ν.Δ. Την προπαγανδα αυτή την έχει αναλάβει μια χαρά ο ΓΑΠ. Το θέμα είναι τί αξιοποιεί από αυτό το παρελθόν ο Σαμαράς. Ορισμένες από τις επιλογές του είναι πράγματι καλές κι ευτυχώς που αξιοποιεί κάποια πρόσωπα που, αν και είναι χαμηλών τόνων και δεν έχουν μεγάλη επικοινωνιακή προβολή, είναι ικανοί και έντιμοι. Οι περισσότερες όμως παραπέμπουν σε αποτυχημένες επιλογές του Καραμανλή, οι οποίες στη πράξη απεδείχθησαν κενές περιεχομένου. Αρούλης, Κυριάκος, Γακουμάτος.... ναι , τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι. Τί θα τους τους κάνει αυτούς ο Σαμαράς; Θα τους βγάλει στην πρώτη γραμμή για να τους μαζέψουν τους ψηφοφόρους; Το θέμα δεν είναι αν έχουν "καεί", αλλά ότι είναι άχρηστοι....
    Ο ανασχηματισμός Σαμαρά, θυμίζει "ανασχηματισμό ΓΑΠ"....κουτσοί, στραβοί....

    • Αριστοτέλης avatar
      Αριστοτέλης @ pavlina 10/01/2011 18:39:03

      Είναι φανερό ότι προσπαθείς να προβοκάρεις τις αλλαγές του Σαμαρά. Καλό θα ήταν να τις κρίνεις συνολικά και όχι μεμονωμένα. Η ουσία των αλλαγών βρίσκεται κυρίως στους αναπληρωτές τομεάρχες. Μας πρήξατε με τον Άρη και τον Γιακουμάτο. Δεν τους έκανε και υπουργούς. Chill out!!!

  79. pavlina avatar
    pavlina 10/01/2011 18:53:40

    Ως ψηφοφόρος της Νέας Δημοκρατίας δεν έχω κανένα λόγο να κάνω κάτι τέτοιο. Ως μέλος της Ν.Δ. από τις πρόσφατες εσωκομματικές εκλογές, στις οποίες μετείχα αποκλειστικά για να στηρίξω τον Σαμαρά, μπορώ να έχω άποψη γιατί πολύ απλά οι προσδοκίες που μας καλλιεργήθηκαν ήταν διαφορετικές...

    • Αριστοτέλης avatar
      Αριστοτέλης @ pavlina 10/01/2011 19:24:42

      Αν από τις αλλαγές συγκράτησες μόνο τα ονόματα του Άρη και του Γιακουμάτου, μάλλον δεν μπήκες στον κόπο να τις διαβάσεις. Το θέμα είναι ότι ο Σαμαράς κατάφερε να αναγεννήσει τη ΝΔ από τις στάχτες της. Θα προτιμούσες να τους είχε απέναντι του και να δημιουργούσε τριβές δίχως λόγο. Και επαναλαμβάνω η ουσία των αλλαγών είναι στους αναπληρωτές τομεάρχες, κυρίως του οικονομικού τομέα.

  80. Αριστείδης avatar
    Αριστείδης 10/01/2011 19:49:40

    Ερώτηση:
    Ένα κόμμα, με κοινωνική πολιτική δύναμη πάνω από το 40%, δεν μπορεί να βρει 100 ΝΕΑ πρόσωπα σε όλη την Ελλάδα, τον κόσμο, και να στελεχώσει το κόμμα από "μηδενική" βάση με νέες ιδέες, ήθη και πιστεύω;
    100 νέους ανθρώπους, που να δώσουν όραμα και στόχους στο λαό για μια
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ!
    100 νέους επιστήμονες με ζήλο τους οποίους το όνομα να ακουσθεί για ΠΡΩΤΗ φορά. Χωρίς υπερβολή, νομίζω ότι και μόνο στο antinews να κοίταγε θα έβρισκε περισσότερους.
    Κρίμα, η συνταγή "κάθε φορά που τα πράγματα δυσκολεύουν παίρνουμε την μεγάλη κουτάλα και τους φέρνουμε όλους μία γύρω, και όπου κάτσει" δεν
    περνάει πια αδέλφια.
    Γιατί ένας πολιτικός ο οποίος έχει αποτύχει στο παρελθόν θα επιτύχει στο μέλλον;
    Γιατί ένας πολιτικός ο οποίος είναι αμόρφωτος, δεν έχει λόγο και δεν ξέρει το αντικείμενο να βρίσκεται στην πολιτική σκηνή; Επειδή φέρνει ψήφους; Τα ρουσφέτια τελειώσαν, δεν φέρνει πια ψήφους, και δεν χρειαζόμαστε τέτοιους ψήφους! Χρειαζόμαστε όνειρα, οράματα, έντιμη δουλειά και αυτά τα φέρνουν οι νέοι και όχι οι διεφθαρμένοι πολιτικοί περασμένων δεκαετιών. Είμαστε στο 2011!!
    Η ψηφοθηρία και το βόλεμα μας έφεραν εδώ! Θέλουμε και χρειαζόμαστε άξιους "εργάτες" στην πολιτική σκηνή να προχωρήσουν την Ελλάδα μπροστά, χωρίς υστεροβουλίες, δεσμεύσεις και συμβιβασμούς.
    Γιατί ένας ο οποίος μπήκε στην πολιτική πρέπει να παραμείνει ισόβια στην πολιτική. Δεν ξέρει να κάνει άλλη δουλειά;
    Οι καιροί άλλαξαν ανεπιστρεπτί και είναι εξαιρετικά πονηροί,
    οι αλλαγές θα πρέπει να είναι ΡΙΖΙΚΕΣ, διαφορετικά η σκούπα που έρχεται
    θα αφήσει μόνο σκόνη, κομμάτια και θρύψαλα!

  81. Kennan avatar
    Kennan 10/01/2011 21:27:02

    Αν δεις τους αναπληρωτές οι περισσότεροι είναι νέα πρόσωπα. Οι βασικοί τομείς οικονομίας, εξωτερικών, επικοινωνίας είναι απόλυτα δικοί του. Τέλος δίπλα σε κάθε τομεάρχη έχει βάλει τους δικούς του «αθάνατους» για να τους ελέγχει.

  82. sarittarius avatar
    sarittarius 10/01/2011 21:54:10

    Τι έγινε ρε factora .Το σχολιο μου γιατί χάθηκε? Χάλάει τη σούπα? Πάντως προσβλητικό ΔΕΝ ήταν για κανένα. Παραπολιτικό στη μορφή του μπορεί. Και πάλι καληνύχτα σε όλους.

    • factorx avatar
      factorx @ sarittarius 10/01/2011 21:59:37

      Αγαπητε η κριτική είναι καλοδεχούμενη. και παραπολιτικά επίσης. Υλικό για ψυχαναλητές δεν μπορούμε να ικανοποιήσουμε δυστυχώς.

  83. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/01/2011 22:02:39

    Και η Μ. Πυργιώτη στο δημοσιογραφικό τημ που θα πλαισιώνει τον πρόεδρο. Τοποθετήθηκε στη γραμματεία Διεθνών Σχέσεων.

  84. kapsiotis avatar
    kapsiotis 11/01/2011 09:55:23

    ΚΑΛΟ ΤΟ ΣΧΗΜΑ, ΠΟΛΥΤΑΣΙΚΟ. ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΤΕΡΜΑ Η ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ. ΧΤΥΠΗΣΑΜΕ ΠΑΤΟ , ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΕΚΤΙΝΑΧΤΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ. ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΑΝΑΚΑΜΨΗ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ...!

  85. ANNITA avatar
    ANNITA 11/01/2011 10:09:52

    βέβαια, δεν είναι το καλλίτερο team στον ανασχηματισμό Σαμαρά ο Σπηλιωτόπουλος και ο Μαρκόπουλος, όμως η πολιτική έρχει πάντα πολλές παραμέτρους που εξετάζει. Σκέφτηκε κανείς οτι έδωσε σε όλους θέσεις για να μπορέσει να έχει μια καλλίτερη εικόνα των ατόμων που τον περιστοιχίζουν; Δεν τον έχω για χαζό τον Σαμαρά,εκτός και λόγω της μικρής ανόδου της Ν.Δ. τον τελευταίο καιρό παρασυρόμενος από υπερβολικό ενθουσιασμό έκανε το μοιραίο λάθος να εμπιστευτεί άτομα που ο κόσμος δεν αποδέχεται ως σωστούς πολιτικούς.Ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε. Ισως να έρθει και δεύτερο ξεκαθάρισμα στην Ν.Δ., Τίποτα στην πολιτική δεν είναι αυτό που φαίνεται,.

  86. thanasis avatar
    thanasis 13/01/2011 19:31:37

    εμπρος για ενα καινουργιο ξεκινημα μακρια απο λαμογια και
    οικογενειοκρατια που κατατρεχει αυτο το ερημο κομμα.
    βαρεθηκαμε να ακουμε εττικετες -ικοι ας γινουμε
    νεα μεταπολιτευση με καινουργιες ιδεες. ας ανοιξη
    ο δρομος για μια νεα αρχη και για ενα κομμα
    αρχων και οχι τζακιων.ενα κομμα αξιων και αξιωματων
    και οχι αξιωματικων

  87. giannis avatar
    giannis 01/01/2012 14:26:58

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΡΟΕΔΡΕ,
    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ 10 ΑΤΟΜΑ,(ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΝΑΠΟΛΕΩΝ), Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΟ, ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΕΙΑΝΟΥΣ.., ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΤΗ ΓΗ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΨΗΛΑ. ΑΠΛΑ ΘΑ ΔΙΟΡΊΣΕΙΣ ΓΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑΝ ΥΠΕΡΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΕΔΡΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ...
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΝ Μ' ΑΚΟΥΣΑΤΕ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.