#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/08/2012 07:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αναζητώντας τις "κόκκινες γραμμές"



Στις 31 Μαΐου ο Αντώνης Σαμαράς είχε παρουσιάσει τις 18 προτάσεις του για την Ελλάδα, προτάσεις που θα έμπαιναν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με την τρόικα. Τότε είχε πει ότι το σχέδιο της κυβέρνησης της ΝΔ θα κινούνταν στο τρίπτυχο: ανάκαμψη-ανακούφιση- επαναδιαπραγμάτευση.

Επρόκειτο για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που όλοι είχαμε χειροκροτήσει και είχαμε πει ότι θα πρέπει να είναι οι «κόκκινες γραμμές» της Ελλάδας προκειμένου να μην καταρρεύσει η κοινωνία.

Στην συνέχεια, κατά τη διάρκεια των επόμενων δύο μηνών προστέθηκαν κι άλλες «κόκκινες γραμμές» όπως αυτή της μη περικοπής των ειδικών μισθολογίων και η δέσμευση για άμεση μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση, που θα ανακούφιζε χιλιάδες επαγγελματίες, θα μείωνε το κόστος του τουριστικού προϊόντος και θα έφερνε περισσότερα έσοδα στα ταμεία του κράτους. Η μείωση όμως  μετατέθηκε για το 2013 «και βλέπουμε» όπως δήλωσε πρόσφατα η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη. Αυτό σημαίνει ότι η τρέχουσα τουριστική σεζόν έχει δυστυχώς χαθεί.

Από  το σχέδιο των 18 προτάσεων, όλοι ξέραμε πως άλλα μέτρα ήταν άμεσα υλοποιήσιμα, και άλλα θα χρειαζόταν κάποια πίστωση χρόνου και κάποιες προϋποθέσεις για να εφαρμοστούν. Περιμέναμε όμως να αρχίσει μια συνολική προσπάθεια προς την κατεύθυνση υλοποίησης του μεγαλύτερου μέρους αυτών των προτάσεων.  Κι όμως, τις τελευταίες ημέρες, που το πακέτο πάει να «κλείσει», βλέπουμε πολλά ανησυχητικά σημάδια  που κάνουν τις κόκκινες γραμμές να ξεθωριάζουν σιγά-σιγά και να χάνονται.

Για τα ειδικά μισθολόγια διαρρέεται ότι θα περικοπούν 12%, μέτρο που έχει κλειδώσει διότι δε βγαίνει το πακέτο. Γίνονται βέβαια,  λέει, προσπάθειες για να σωθούν οι μάχιμοι στρατιωτικοί. Φαίνεται όμως, πως τα ισοδύναμα μέτρα που θα απέτρεπαν αυτές τις περικοπές των ειδικών μισθολογίων δεν βρέθηκαν τελικά. Και από ότι όλα δείχνουν, θα πέσει ο πέλεκυς της μείωσής τους κατά 12% από το 2013.

Για τις συντάξεις,  το περίφημο πλαφόν έχει γίνει ασανσέρ. Στην αρχή έλεγαν ότι θα κοπούν μόνο οι υψηλές συντάξεις κι έβαζαν πλαφόν τα 2.400 ευρώ, μετά τα 2.000, έπεσαν στα 1.800 και τελικά, η μπάλα πήρε και τις μεσαίες συντάξεις και το πλαφόν κατέβηκε αρχικά στα 1.400 ευρώ,  ενώ τώρα μιλούν για 800 ή ακόμη και 700 ευρώ ως σημείο εκκίνησης των προοδευτικών περικοπών. Δηλαδή στο παιχνίδι του οριζόντιου πετσοκόμματος μπήκαν και οι γλίσχρες συντάξεις των μικρομεσαίων συνταξιούχων. Αυτές οι περικοπές, παρόλο που αφήνουν κατά τον κ. Βρούτση απ’ έξω το 80% των συνταξιούχων, δεν μπορούν να θεωρηθούν «στοχευμένες». Πρόκειται για οριζόντιες περικοπές, που στρέφονται ξεκάθαρα κατά των μικρομεσαίων συνταξιούχων.  Αυτή είναι η ανακούφιση που υποσχέθηκε η κυβέρνηση;

Το κακό έρχεται να ολοκληρωθεί με το «ψαλίδι»  στα «βοηθήματα» των 360 ευρώ του ΟΓΑ που διαρρέεται επίσης μετ’ επιτάσεως. Αν γίνει κάτι τέτοιο πραγματικότητα, τότε ζήτω που καήκαμε. Για να μην αναφέρουμε  την ολοκληρωτική κατάργηση των δώρων στο δημόσιο τομέα. Μέτρα, που οδηγούν με ακρίβεια και σε νέο γύρο περικοπών στον ιδιωτικό τομέα.

Από το «πακέτο» των 18 προτάσεων που προεκλογικά είχαν διακηρυχθεί, βήματα προόδου έγιναν μονάχα στην κατεύθυνση των ρυθμίσεων των αλλεπάλληλων φορολογικών επιβαρύνσεων (οι περίφημες 7 δόσεις), κρατήθηκαν οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα (για πόσο ακόμη άραγε;), άρχισε η συζήτηση για υλοποίηση της νέας μορφής «εφεδρείας» (που όμως αντιμετωπίζει εσωτερικά προσκόμματα από την ΔΗΜΑΡ), έγιναν τα πρώτα βήματα προς την κατεύθυνση των αποκρατικοποιήσεων (δειλά ακόμη), και ξεκίνησε με το σχέδιο «Ξένιος Ζευς» η αντιμετώπιση στην πράξη των συνεπειών της λαθρομετανάστευσης στην κατεύθυνση της «απελευθέρωσης των πόλεων» που είχε διακηρύξει ο Πρωθυπουργός (ελπίζοντας πως δεν θα μεταφερθεί το πρόβλημα στην περιφέρεια, επικροτούμε το μέτρο και το υποστηρίζουμε).

Η κυβέρνηση πρέπει να λάβει υπόψη της, πως ο κόσμος δεν έχει πια αντοχές, ούτε μνήμη λωτοφάγων, για να ξεχάσει τι του υποσχέθηκαν. Η  περίοδος χάριτος θα είναι πολύ «στενάχωρη» και οι αντιδράσεις της κοινωνίας ίσως γίνουν ανεξέλεγκτες. Τα επόμενα βήματα της τρικομματικής διακυβέρνησης, θα χρειαστεί να είναι πολύ προσεκτικά και τα μέτρα που τελικά θα προκριθούν είναι ανάγκη να «κουμπώνουν» όσο γίνεται περισσότερο πάνω στις αρχικές 18 προτάσεις του Πρωθυπουργού. Αλλιώς, πολύ φοβόμαστε πως η ανοχή της κοινωνίας θα εξατμιστεί γρηγορότερα από ότι αναμενόταν με απρόβλεπτες συνέπειες, όχι μονάχα για την βιωσιμότητα της ίδιας της κυβέρνησης και για την κοινωνική συνοχή  αλλά και για το μέλλον της ίδιας της χώρας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Anaconda avatar
    Anaconda 22/08/2012 08:29:30

    "η ανοχή της κοινωνίας θα εξατμιστεί γρηγορότερα από ότι αναμενόταν με απρόβλεπτες συνέπειες, όχι μονάχα για την βιωσιμότητα της ίδιας της κυβέρνησης και για την κοινωνική συνοχή αλλά και για το μέλλον της ίδιας της χώρας"
    Προσυπογράφω πλήρως.

    Αυτό που χρειάζεται τώρα είναι εθνική λύση.
    Οι 18 προτάσεις που θα έμπαιναν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με την τρόικα δεν ήταν ολοκληρωμένο σχέδιο. Δεν ήταν καν σχέδιο.
    Το τρίπτυχο "ανάκαμψη-ανακούφιση-επαναδιαπραγμάτευση" αποτελεί ατάκα για συγκεκριμένου τύπου ταινίες, όχι για να κυβερνηθεί χώρα σε κρίση.
    Το πόσο εφαρμόσιμα δε ήταν με τους υφιστάμενους μνημονιακούς περιορισμούς αποδείχθηκε στην πράξη.
    Απορώ ποιοί έβαλαν τον Σαμαρά να πει τέτοια πράγματα.

    • Ερωτοφωτόσχιστος avatar
      Ερωτοφωτόσχιστος @ Anaconda 22/08/2012 17:38:56

      Συγγνώμη αλλά θα τρελαθούμε εντελώς; Υπέρ αυτών των προτάσεων δεν ξιφουλκούσαμε οι περισσότεροι και μάλιστα ενισχύοντας τες με αναλύσεις επί αναλύσεων; Υπέρ αυτής της δέσμης μέτρων δεν εμάχοντο οι περισσότεροι εδώ; Και τώρα με μια μονοκοντυλιά τα διαγράφουμε όλα και μάλιστα τα χλευάζουμε; Και τι πάει να πει ποιοι έβαλαν τον Σαμαρά; Τότε γιατί τα προασπιστήκαμε προεκλογικά; Το τρίπτυχο αυτό δεν αποτέλεσε τον κεντρικό πυλώνα της προεκλογικής εκστρατείας;

      • Anaconda avatar
        Anaconda @ Ερωτοφωτόσχιστος 22/08/2012 18:21:16

        Φίλε μου σέβομαι πλήρως την αγανάκτησή σου. Δυστυχώς ήμουν ένας από τους ελάχιστους που δεν συμφωνούσα ούτε προεκλογικά. Τότε ήμουν ο παλιοχαρακτήρας, ο περίεργος, ο σκοτεινός, κτλ. Τώρα, για μία ακόμα φορά, γίνεται ακριβώς ό,τι είχα πει και δημοσίως και αρμοδίως. Δεν ήμουν ο μόνος: μαζί με εμένα, δύο άλλοι φίλοι βρέθηκαν στην ίδια θέση.
        Το θέμα όμως τώρα δεν είναι να πούμε τί έγινε τότε και τί τώρα. Το θέμα είναι να μην πέσουμε πάλι στο ίδιο λάθος. Να μη θεωρήσουμε ότι οι λογικές που είναι μέρος του προβλήματος μπορούν να αποτελέσουν και μέρος της λύσης. Τρόποι για να αλλάξεις κάτι επιφανειακά και να πνιγείς υπάρχουν πολλοί. Τρόπος να σωθείς μόνο ένας: να μην κρατάς τα μάτια σου κλειστά στην πραγματικότητα. Η συνταγή είναι μία: η εθνική λύση. Ακούγονται και κάτι άλλα εντελώς τρελά ή/και για το εκτελεστικό απόσπασμα, γιαυτό και δεν μπαίνω καν στον κόπο να τα σχολιάσω, πλην του να επισημάνω ότι ειλικρινά με φοβίζει ο τρόπος σκέψης που έχουν μερικοί...

  2. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/08/2012 09:19:42

    Όμως όλα αυτά ήταν υπό την προϋπόθεση της συμφωνίας των δανειστών. Έτσι είχαν εξαγγελθεί. Το σχέδιο ρεαλιστικά είναι να ορίσουν τα μέτρα και μετά με επιχείρημα την εκτός προβλέψεων ύφεση και με όσες περισσότερες ιδιωτικοποιήσεις γίνουν εντός του έτους να δοθεί χρονική παράταση της επίτευξης των δημοσιονομικών στόχων ώστε να αναθεωρηθούν τα μέτρα αυτά προς το "ελαφρύτερο".

    Πχ η μείωση 2% μιας σύνταξης 800 ευρώ, μόλις πάρουμε την χρονική επιμήκυνση θα γίνει ας πούμε 0,8% κοκ

    • partyman avatar
      partyman @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/08/2012 11:58:48

      δηλαδή τι εννοείς Μανώλη? πως η μείωση -2% θα γίνει -0,8? δεν σε καταλαβαίνω..

      ποιό σχέδιο το πρεοβλέπει αυτό που αναφέρεις?
      το μοναδικό σχέδιο που εφαρμόζεται είναι :
      1. μείωση
      2. περαιτέρω μείωση
      3. και άλλη μείωση
      4. κ.ο.κ

      εδώ γίνεται κανονική εξαφάνιση της μικρομεσαίας τάξης, έχουν ανατραπεί παντελώς όσα είχαν υποσχεθεί προεκλογικά .-

    • Βασίλης avatar
      Βασίλης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/08/2012 13:28:54

      Έχει απόλυτο δίκιο ο Μανώλης Μ. όταν λέει ότι όλα αυτά ήταν αποκλειστικά υπό την προϋπόθεση της συμφωνίας των δανειστών και ότι είχαν εξαγγελθεί κατ' αυτόν τον τρόπο.

      ΑΛΛΑ στις επανειλημμένες ερωτήσεις στο τι θα γίνει εάν απορριφθούν κάποια από αυτά τα σημεία οι συνεχείς διαβεβαιώσεις ήταν μονότονα πως δεν πρόκειται να απορριφθούν και ότι στην περίπτωση που συνέβαινε κάτι τέτοιο υπήρχαν έτοιμα ισοδύναμα μέτρα.

      Ας μη λέμε μόνο τη μισή αλήθεια

  3. Afroditi P. avatar
    Afroditi P. 22/08/2012 09:20:54

    Γράφετε :
    ''Αλλιώς, πολύ φοβόμαστε πως η ανοχή της κοινωνίας θα εξατμιστεί γρηγορότερα από ότι αναμενόταν με απρόβλεπτες συνέπειες, όχι μονάχα για την βιωσιμότητα της ίδιας της κυβέρνησης και για την κοινωνική συνοχή "

    - Η κοινωνική συνοχή έχει ήδη πάει περίπατο- είναι όλοι εναντίον όλων.
    Τώρα, όσον αφορά τις κοινωνικές αντιδράσεις...

    Μα, γι' αυτό γίνονται προσπάθειες να μην μειωθούν οι μισθοί των ενστόλων!

    Για να αντιμετωπισθούν οι ''απρόβλεπτες συνέπειες'' και οι αντιδράσεις της κοινωνίας'' !!

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ Afroditi P. 22/08/2012 18:19:57

      @Μα, γι’ αυτό γίνονται προσπάθειες να μην μειωθούν οι μισθοί των ενστόλων!
      Για να αντιμετωπισθούν οι ”απρόβλεπτες συνέπειες” και οι αντιδράσεις της κοινωνίας”

      Τα είπες όλα. Αυτό είναι το ρεζουμέ= κονσομέ...

      Το πρωί, στον Καρακούση (;) του Βήμαφμ, ο αρχισυνδικαλιστής των αστυνομικών, Χρίστος Φωτόπουλος νομίζω, είπε ότι, "ΑΝ ψηφισθούν αυτά τα μέτρα για τους μισθούς μας, δυστυχώς, δεν θα μπορούμε κι εμείς, πλέον, να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας"!!!!

      ΥΓ. Να δω, ρε, μάγκα μου, μπάτσους και μπαχαλάκηδες "ενωμένους, ποτέ , νικημένους", και τι στο κόσμο, -ΛΈΜΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!

      Λετε; Χα! Όλα γίναν πιθανά, πια!!! Το "τα είδα όλα" είναι last year, -δεν υπάρχει!

  4. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 22/08/2012 09:24:11

    "Η κυβέρνηση πρέπει να λάβει υπόψη της, πως ο κόσμος δεν έχει πια αντοχές, ούτε μνήμη λωτοφάγων, για να ξεχάσει τι του υποσχέθηκαν.."
    Έτσι νομίζετε κ. factorx. Ο κόσμος απέδειξε ότι και αντέχει και έχει μνήμη λωτοφάγων τον Ιούνιο, όταν και επέλεξε. Άλλωστε είναι γνωστό εδώ και εκατό χρόνια ότι ο Έλληνας δεν έχει συλλογική μνήμη.
    Τώρα αν εσείς πιστεύετε ΕΙΛΙΚΡΙΝΩΣ ότι η Ελλάς δεν είναι μια πτωχευμένη μπανανοδημοκρατία τότε τι να πω, μάλλον έχετε πρόβλημα αντίληψης της πραγματικότητας και θα έπρεπε να απευθυνθείτε για συμβουλές στον κ. Ίρβιν Γιαλόμ.

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ Ioustinianos 22/08/2012 18:24:40

      Και τι να ψήφιζε ο κόσμος, δηλαδή;

      Τους... "Μετανάστες, αδέρφια μας";

      Όσα ο ΣΥΡΙΖΑ θα κερδίζει από την Οικονομία/Μνημ'ονιο, θα τα χάνει εις διπλούν από το μεταναστευτικό.-

  5. neotaxitis avatar
    neotaxitis 22/08/2012 09:44:36

    red lines ? which red lines?
    we need 16 b. in cuts! that's all folks!

  6. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 22/08/2012 09:45:56

    Αν θεωρούμε "κόκκινη γραμμή" τη γενναιόδωρη παροχή της μείωσης του ΦΠΑ στους καφετεριάδες και τους εστιάτορες προκειμένου να την παντελονιάσουν και να ρεφάρουν τη χασούρα -που σιγά μην είναι και χασούρα, απλή συμπίεση των ξεχειλωμένων περιθωρίων κέρδους τους ήταν- που είχαν από το Σεπτέμβριο και μετά, τότε μάλλον έχουν αλλοιωθεί πλήρως οι έννοιες της "κόκκινης γραμμής" σ' αυτή τη χώρα...

  7. blue nile avatar
    blue nile 22/08/2012 09:52:18

    Οι νέες περικοπές είναι ένα πολύ αρνητικό δεδομένο.
    Χίλιες φορές χειρότερο όμως είναι ότι όχι μόνο δεν θα καλυτερεύσουν την κατάσταση αλλά θα την επιδεινώσουν φρικτά.
    Και εκεί είναι που τρελλαίνεται ο κόσμος που βλέπει ότι κάνει θυσίες όχι για το καλύτερο αλλά για το χειρότερο.
    Ότι γίνεται δυο χρόνια τώρα...
    Αν τελικά κλειδώσουν αυτά τα μέτρα το μόνο που θα καταφέρουν είναι να σκοτώσουν τα τελευταία ζωντανά κύτταρα της ελληνικής κοινωνικής οικονομίας.
    Με ανυπολόγιστες συνέπειες...
    Ουσιαστικά θα σηματοδοτήσουν το τελευταίο μέρος της πορείας μας προς μιας νέας βαρύγδουπης χρεωκοπίας (που θα κάνει τη χρεωκοπία του PSI να μοιάζει με σχολικό περίπατο).
    Δεν υπάρχει καμιά δύναμη που να μπορεί να αναστήσει μια νεκρή οικονομία ενόσω συνεχίζει να της χορηγείται το μνημονιακό δηλητήριο που τη σκότωσε.
    Ας μου εξηγήσει κάποιος το πως θα μπορέσει να επιτευχθεί η ανάπτυξη σε μια όλο και περισσότερο συρικνούμενη οικονομία;
    Πως θα επανεκινήσει η οικονομία με ύφεση που θα ξεπεράσει το 10% ;
    Διαβάζω και εδώ αλλά και αλλού πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις για την ανάπτυξη.
    Προτάσεις που σε πιο νορμάλ περιόδους θα απέδιδαν τώρα με αυτή τη πτώση ζήτησης που βιώνουμε είναι ασκήσεις επί χάρτου.
    Χάρτινοι πύργοι που γκρεμίζονται στο πρώτο φύσημα...

    Είναι ξεκάθαρο το ότι πρέπει να πολεμήσουμε να μείνουμε στο ευρώ.
    Όμως το εφαρμοζόμενο πρόγραμμα πρέπει να δημιουργεί έστω και τις πιο ελάχιστες ελπίδες.
    Η κυβέρνηση που το εφαρμόζει οφείλει να αντιληφθεί ότι όταν δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο περίπτωση να ωφελήσει τότε θα πρέπει να το σταματήσει.
    Και να διεκδικήσει όσα πραγματικά μπορούν να μας βγάλουν από τη πορεία προς τον όλεθρο.

    Αυτή τη στιγμή ακόμα και να μας κόψουν την εξωτερική χρηματοδότηση το να φτάσει το δημόσιο στο σημείο να καλύψει τα πρωτογενή ελλείματα είναι πολύ πιο ανώδυνο από το να παρθούν αυτά τα μέτρα.

    Ας καταλάβουν πολύ γρήγορα στην κυβερνηση τι γίνεται γιατί θα καταποντιστούν πνιγμένοι στις αντιφάσεις τους...

  8. Nik Boutlas avatar
    Nik Boutlas 22/08/2012 10:02:19

    Η κατάσταση είναι απλά τραγική, δηλ. δεν μαζεύονται με τίποτα τα ασυμμάζευτα. Και όσες υποσχέσεις και να έδωσε προεκλογικά βαραίνει πολύ την ζυγαριά η πιθανότητα για κραχ και για το ποιος θα έχει το τιμόνι την στιγμή αυτή. Ας ελπίσουμε μόνο ότι παρά τα όσα ακούγονται θα μπουν θέματα για να πάρει αέρα η οικονομία. Διάβασα αυτό: http://www.xrimaonline.gr/192008/samaras-sth-bild-theloyme-ligo-aera-na-anasanoyme

    Μακάρι να είναι έτσι και να πάρει λίγο μπρος η οικονομία...

  9. Φιλιππος avatar
    Φιλιππος 22/08/2012 10:05:03

    Προφανως η κυβερνηση δεν εχει αντιληφθει,λογω κυριως λογω του καλοκαιριου,οτι οι αντοχες του κοσμου εχουν εξαντληθει,αλλα και οτι η οργη πλεον ειναι τεραστια,μιας και αλλη μια φορα βρεθηκε εξαπατημενος.Μετα το ''λεφτα υπαρχουν'' του ΓΑΠ,το φως στο τουνελ και την επανοδο στις αγορες το 13 του Παπακων/νου,το νεο μιγμα πολιτικης,τα Ζαππεια,την επαναδιαπραγματευση του Σαμαρα,τη συγκυβερνηση Παπαδημου,ηλθαν τα προεκλογικα 18 μετρα,τα ανάκαμψη-ανακούφιση- επαναδιαπραγμάτευση (ξανα),τα ισοδυναμα που ειχε προετοιμασει και προυπολογισει,καθως και η κατατρομοκρατηση του κοσμου με την προπαγανδα της επιστροφης στη δραχμη,των ελλειψεων σε φαρμακα,καυσιμα,τροφιμα,σε περιπτωση ανοδου του ΣΥΡΙΖΑ.Και τωρα;Περικοπες παντου,ακομα και σε αυτους που θα ανακουφιζε,υφεση,ανεργεια,χαρατσια,εφεδρεια και τρεις αξιολυπητους-προθυμους πολιτικους αρχηγους σε καθε συσκεψη τους να μας επαναλαμβανουν οτι δεν θα γινουν οριζοντιες περικοπες, πως θα ζητηθει επιμηκυνση (πρωην επαναδιαπραγματευση) δηλαδη νεο μνημονιο,αλλα και πως και μετα απο ολα αυτα δεν εχουμε αποφυγει την ''χρεωκοπεια''και την επιστροφη στη δραχμη.Προβλεπω πως επειδη το ψεμα και η κοροιδια εχουν κοντα ποδια το χειμωνα απο εδω μεσα θα γραφονται κειμενα επι κειμενων πώς ο ΣΥΡΙΖΑ βγαζει το κοσμο στο δρομο αλλα τοτε δεν θα πειθουν ουτε τον εαυτο τους.

  10. nillionaire avatar
    nillionaire 22/08/2012 10:08:01

    Είπα να μη διαβάσω το κείμενο με τις 18 προτάσεις και ξαναθυμηθώ αυτά που ακούγαμε τότε και που δεν βλέπουμε τώρα, λέω άσε μη χαλαστώ πρωινιάτικα. Αλλά το διάβασα .... Στο ίδιο έργο θεατές είμαστε όλοι συνεχώς. Ιδίως εκείνο το ένατο που θα στοχεύει στις περικοπές από σπατάλη και θα αποκλείει άλλες μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις, είναι ακριβώς αυτό που βλέπουμε ότι επιχειρείται σήμερα ... μα ακριβώς όμως... (από την ανάποδη εννοείται) Γιατί το άγχος είναι ένα, να "υπάρχουν λεφτά" για να συνεχίζουν να τρώγονται με τον ίδιο τρόπο που φαγώνονταν μέχρι τώρα και συνεχίζουν να φαγώνονται, χλιδάτες αμοιβές για τους "επάνω", κρατικοδίαιτοι εργολάβοι, προμήθειες, υπερκοστολογήσεις, εξοπλιστικά, φοροδιαφυγή των μεγαλολαμόγιων και πάει λέγοντας. Και οι υπόλοιποι που υφίστανται όλον τον κατατρεγμό απλά φαγώνονται μεταξύ τους για το ποιος είναι πιο δίκαιο να φτωχύνει περισσότερο, να είναι οι χήρες, όχι να είναι οι άγαμες θυγατέρες, όχι να είναι οι αγρότες, όχι καλύτερα όλοι οι γέροι, όχι - όχι να είναι αυτοί που παίρνουν 2 χιλ., όχι αυτοί που παίρνουν 2.100 ... Περαστικά μας ..

  11. ap avatar
    ap 22/08/2012 10:50:00

    Ο κ. Σαμαράς έχει μια μεγάλη ευκαιρία και ευθύνη: να ασχοληθεί επιτέλους με την ανασύσταση του ιδιωτικού - παραγωγικού τομέα της οικονομίας, όπου βρίσκεται και η τελευταία ελπίδα για ανάκαμψη.
    Η πλύση εγκεφάλου -στην οποία μας υποβάλλουν εδώ και 3 χρόνια- ότι η οικονομία έχει θετικό ή αρνητικό πρόσιμο (ανάπτυξη ή ύφεση) ανάλογα με το πόσο μεγάλοι είναι οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων πρέπει να σταματήσει, μήπως και δούμε άσπρη μέρα.
    Επιτέλους, το αυτονόητο πρέπει να υπερισχύσει, ότι δηλαδή η οικονομία βασίζεται στην παραγωγή και ΟΧΙ στην κατανάλωση εισαγόμενων προιόντων.

  12. kostas bakis avatar
    kostas bakis 22/08/2012 11:13:55

    Ας ελπίσουμε ότι όλα όσα ακούγονται είναι η μια πλευρά της αλήθειας και ότι ο πρωθυπουργός θα βάλει πλάτη να πάρει λίγο ανάσα η οικονομία όπως αναφέρεται εδώ: http://www.xrimaonline.gr/192008/samaras-sth-bild-theloyme-ligo-aera-na-anasanoyme

    Το έχει πραγματικά ανάγκη η οικονομία. Τα καινούγρια μέτρα θα φέρουν και άλλα λουκέτα και άλλους υπαλλήλους χωρίς δουλειά και άλλους επιχειρηματίες χωρίς δουλειά, λιγότερα έσοδα κλπ. Κάτι πρέπει επιτέλους να αλλάξει προς την αντίθετη κατεύθυνση...

  13. armageddon avatar
    armageddon 22/08/2012 11:54:03

    ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΔΡΑΧΜΗΣ

    • jk avatar
      jk @ armageddon 22/08/2012 13:25:58

      Λες να κατεβαίνουμε στην πλατεία Συντάγματος με τα χαρτονομίσματα που είχαμε κρατήσει για ενθύμια και να τα ανεμίζουμε στη Βουλή; Χε χε, ποιος να το φανταζόταν...

  14. chris avatar
    chris 22/08/2012 12:29:09

    Ειστε πολυ light στις εκτιμησεις και την κριτικη σας.
    Η ελληνικη κοινωνια ειναι πλεον σε αποσυνθεση.
    Καποιος ειπε οτι θα κυνηγαν σε λιγο οσους θα βλεπουν με γραβατες.
    Οχι, τα πραγματα θα ειναι πολυ πιο χειροτερα

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ chris 22/08/2012 12:39:22

      Αυτό (το περί κυνηγητού όσων φοράνε γραβάτα) το διάβασα κι εγώ σε κάποιο κείμενο, προχθές. Δεν θυμάμαι ποιος το είχε γράψει.

      Πάμε για καταστάσεις Ρουάντας, φίλε μου. Θα δούμε όχι μόνο αυτό, αλλά επίσης θα δούμε ανέργους να μπουκάρουν μέσα σε επιχειρήσεις και να την πέφτουν στους εργαζομένους γενικώς. (Δεν ξέρω αν θα κρατάνε και ματσέτες, όπως στην αφρικανική χώρα.) Είναι το υπόβαθρο του νέου ελληνικού εμφυλίου, απότοκο του αχαλίνωτου κοινωνικού αυτοματισμού.

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ chris 22/08/2012 18:45:18

      @Καποιος ειπε οτι θα κυνηγαν σε λιγο οσους θα βλεπουν με γραβατες.

      Ο Κρανιδιώτης: "Αν συνεχίσουμε έτσι, τον Χειμώνα οι πολίτες θα επιτίθενται σε όποιον φοράει γραβάτα", σε ένα παρεμφερές άρθρο: "Πρώτιστο καθήκον η υπεράσπιση του Λαού"

      Να προσθέσω, μονάχα, κάτι που ήθελα να γράψω κι εκεί, αλλά το ξέχασα: Και μόνο ...πουκάμισο να φοράει! Είδα σύνθημα στο τοίχο του σχολίου δίπλα μας: "ΠΟΥΚΑΜΙΣΑΔΕΣ, ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ"...

  15. fataoulas avatar
    fataoulas 22/08/2012 12:35:00

    Για τις συντάξεις
    --
    Μην ανησυχεις . Εχουμε σχεδιο(μπλιαχ).
    Θα βρουμε .."ισοδυναμα μετρα". Θα κοψουμε τις .."μαιμου συνταξεις"!

    Ποσες ειναι?? Α! Ξεκινησαν απο 200.000 (επι μαιμους κουτρουμανη),κατενηκαν μετα στις 30.000 ...
    Το .."ξεχασανε" για λιγο και μετα γινανε οι .."μαιμου συνταξεις" περιπου 2700 που δινοτανε σε κατι πακιστανους η .."ομογενεις του Αζερμπαιζαν"...
    Τελικα κατεληξαν σε κατι "μαιμου επιδοματα" σε κατι 50 ανθρωπους που επαιρναν επιδομα τυφλου, και τελικα παει ..το λυσανε και αυτο!!

    Το ξεχασανε . Και οχι μονο αυτοι. Αλλα και τα πληρωμενα παπαγαλακια (λητες ρουφιανοι,δημοσιοκαφροι)..

    Και ολοι ειναι ..ευχαριστημενοι.

    Το θεμα ειναι να παραμυθιασουμε τον κοσμο να εχει να ασχολειται.
    Και "οσο κρατησει δεσποινα" ,εμεις και πεντε μηνες να κυβερνησουμε θα βγαλουμε οσα μας χρειαζονται να ζησουμε οχι μια αλλα δεκα ζωες..

    Και φυσικα το ατιμωρητο το εχουμε στο τσεπακι μας.

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ fataoulas 22/08/2012 18:52:09

      @"Το θεμα ειναι να παραμυθιασουμε τον κοσμο να εχει να ασχολειται.
      Και “οσο κρατησει δεσποινα” , ε μ ε ι ς και π ε ν τ ε μηνες να κυβερνησουμε θα β γ α λ ο υ μ ε οσα μας χρειαζονται να ζησουμε ο χ ι μια α λ λ α δεκα ζωες..
      Και φυσικα το ατιμωρητο το εχουμε στο τσεπακι μας".

      Συγκλονιστικά, σωστός, φίλε.

      Με μια επιφύλαξη, ως προς το "ατιμώρητο". Ισχύει, μόνο σε φυσιολογικές καταστάσεις. Πρόσεξες παραπάνω τα σχόλια για τις "γραβάτες";
      Τότενες, δεν θα υπάρχουν νόμοι και δικαστήρια να τους σώσουν.

  16. chris avatar
    chris 22/08/2012 12:48:48

    "Είναι το υπόβαθρο του νέου ελληνικού εμφυλίου"
    Σε μια προχωρημενη εκδοση αυτο εχει ηδη γινει στις προπερσινες ταραχες στην Γαλλια, μεταξυ μεταναστων και γενικα των αποκληρων της Γαλλικης κοινωνιας , και των πιο ευκαταστατων στωματων στις περιφερεις των πολεων.
    Και αν υπολογισουμε οτι στην Ελλαδα ερχοντα ολα απ' εξω με καθυστερηση αλλα και πιο εντονα , τοτε ..

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ chris 22/08/2012 12:55:16

      Η "μεταφορά" των ταραχών στη Γαλλία έγινε (σε μικρότερη κλίμακα) στα δεκεμβριανά του 2008, όπου πρωτοστατούσαν οι λάθρο στις ταραχές και στις λεηλασίες. Παρέμεινε, όμως, περιορισμένη όσον αφορά στη σύνθεσή της, από κοινωνιολογικής τουλάχιστον απόψεως.

      Εγώ μιλάω για μια πολύ πιο γενικευμένη κατάσταση, τύπου Χούτου-Τούτσι στη Ρουάντα, όπου ο άνεργος θύτης μπορεί να είναι ο χθεσινός νοικοκύρης που εξαθλιώθηκε και δεν έχει να πάρει γάλα για τα παιδιά του.

      • chris avatar
        chris @ Αυριανιστής 22/08/2012 13:30:40

        Τα δεκεμβριανα (μιλαω για τα επεισοδια και τις μαχες με την αστυνομια) ηταν μια προβα για το μεχρι που μπορουν να φτασουν καποιοι μηχανισμοι.
        Δεν ειχε κοινωνικο χαρακτηρα, (ΕΥΤΥΧΩΣ),οσο κι αν θελουν καποιοι να το παρουσιασουν ετσι.
        Εαν υπαρξει περιπτωση να φτασουμε σε επιπεδο Ρουαντας νομιζω οτι θα εχουμε τελειωσει ηδη πριν

        • Bohemian avatar
          Bohemian @ chris 22/08/2012 15:34:19

          Κλείσε την τηλεόραση. Φιλικά.

          • chris avatar
            chris @ Bohemian 22/08/2012 16:35:40

            Δεν εχω τηλεοραση.
            Σου συνιστω και γω απλα να την πεταξεις

  17. Tsol avatar
    Tsol 22/08/2012 13:15:50

    Δεν είναι τυχαίο ότι συγκυβερνούν πασοκ και Ν.Δ., την ίδια τακτική χρησιμοποιούν προεκλογικά, την ίδια επιχειρηματολογία και δυστυχώς την ίδια αποτελεσματικότητα. Τη σχέση έχουν αυτά τα μέτρα με αυτά που έλεγε προεκλογικά η Ν.Δ. ?? Ακριβώς τα ίδια με το λεφτά υπάρχουν του Γ.Α.Π. και ακριβώς ή ίδια τρομοκρατία με τον μπαμπούλα της δραχμής. Απορώ πραγματικά δεν υπάρχει δικαιοσύνη σε αυτήν την χώρα να παρέμβει και να τιμωρήσει τους δημαγωγούς που υφαρπάζουν την ψήφο του ελληνικού λαού με ψεύτικες εξαγγελίες?? Δεν είναι αδίκημα αυτό ή μήπως η επίκληση ότι η μη γνώση της κατάστασης τους αθωώνει όλους?? Δεν είναι τόσο εκνευριστικό ότι ακόμα μια φορά διαταράσσουν τον προγραμματισμό των ελληνικών οικογενειών μειώνοντας τις αποδοχές τους 20-30%, όσο τό ότι αυτό γίνεται χωρίς να επιτυγχάνεται κανένα αποτέλεσμα και ενώ είναι σίγουρο ότι μετά από 6 μήνες πάλι θα έχουμε το ίδιο έργο, με απειλές εξόδου από το ευρώ και την αναγκαιότητα λήψης νέων μέτρων. Πραγματικά πολύ κουραστικό και ψυχοφθόρο, δεν ξέρω αν αυτό είναι χειρότερο ή αν είναι η επιστροφή στην δραχμή και η έξοδος από το ευρώ, τουλάχιστον μπορεί να είναι επώδυνη μια έξοδος από την ευρωζώνη για τον λαό αλλά θα υπάρξουν και θετικά όπως και το ότι θα μας αποχαιρετίσει για πάντα και τον παρόν σάπιο πολιτικό σύστημα που χρεωκόπησε την χώρα, ενώ με την σημερινή κατάσταση παραμένει ακλόνητο και μας καταστρέφει τις ζωές.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Tsol 22/08/2012 13:19:45

      Δε βλέπω να προλαβαίνουμε να δούμε "μία από τα ίδια" σε έξι μήνες, όπως λες. Μέχρι τότε θα έχουμε... ανταμωθεί στα γουναράδικα. Και το περιεχόμενο της "αντάμωσης" δεν θα είναι ιδεολογικό (όπως το '45-'49), αλλά επιβίωσης και ζούγκλας.

  18. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 22/08/2012 13:21:20

    O Eλληνικός λαός (ένα μεγάλο μέρος του που ακόμη δεν έχει ισοπεδωθεί εντελώς από τις επιπτώσεις των ιερών μνημονίων), αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε διακοπές. Επικρατεί λοιπόν μιά χαλαρότητα, μιά αίσθηση ευδαιμονίας, βοηθούντος του θαυματουργού ηλίου και της ψυχοθεραπευτικής δράσης της θάλασσας.... Αυτό ευνοεί και τις εν ειρήνη προγραμματισμένες επαφές του Πρωθυπουργού με τους αγαπητούς τοκογλύφους -εταίρους-εκβιαστές μας. Αφού λοιπόν τους εκθέσει ψύχραιμα και αποφασιστικά το πρόγραμμα, τις προθέσεις και τα αιτήματά μας, οφείλει να καταλήξει και σε ρεαλιστικά συμπεράσματα σχετικά με το χάσμα που ίσως χωρίζει το επιθυμητό μας από το συμφέρον και το αποδεκτό τους...... Ίσως αυτό το χάσμα, να μας υποχρεώνει στη χάραξη διαφορετικής πολιτικής από αυτή που μέχρι σήμερα έχουμε υιοθετήσει...Ίσως..... Αν είναι έτσι, θα πρέπει να τολμήσει και να ρισκάρει εφ΄όσον επιθυμεί να διαμορφώσει εκείνος τα γεγονότα και όχι να αναγκαστεί αργότερα να τα αντιμετωπίσει ως επιβεβλημένη πραγματικότητα, αμυντικά και συντηρητικά. Ο εν ραστώνη τώρα Ελληνικός πληθυσμός που εξαντλεί την επαναστατικότητά του στα πληκτρολόγια και στα blogs, κάποια στιγμή θα αντιληφθεί οτι η καθημερινότητά του αλλάζει προς το χειρότερο, άρδην. Ειλικρινά, καμία εμπιστοσύνη δεν έχω στην ψύχραιμη, λογική, και αποτελεσματική του αντίδραση. Αν μιλούσαμε για άτομα ώριμα, συνειδητοποιημένα και υπεύθυνα, τότε ίσως η αντίδρασή τους να μπορούσε να ΄΄καθοδηγήσει΄΄ την ηγεσία στις αναγκαίες επιλογές.... Όμως, δεν έχει περάσει δα και πολύς καιρός από τότε που το πλήθος θεωρούσε ηγέτη τον προδότη Σημίτη, ούτε από τότε που πίστεψε πως ΄΄λεφτά υπήρχαν΄΄ και μας παρέδωσε στον ανθέλληνα ΓΑΠ, για να μας ξεπουλήσει στο ΔΝΤ. Οι ίδιοι άνθρωποι είναι που σήμερα υφίστανται (κι εμείς μαζί τους) τις συνέπειας της πολιτικής αφασίας τους..... Κάποιος πάλι θα βρεθεί να τους υποσχεθεί χαμένους παραδείσους, διορισμούς, σεισάχθεια, δικαιοσύνη .... Πάλι θα τον ακολουθήσουνε τυφλά τον ''άγγελο της σωτηρίας'', αν δεν υπάρξει σύντομα ανάχωμα, με ρεαλιστικές και άμεσες παρεμβάσεις που θα ανατρέψουν τη μίζερη, αδιέξοδη και καταστροφική πορεία μας. Αυτήν που εκβιαζόμενους μας αναγκάζουν ν΄ ακολουθούμε, με ανύπαρκτες πιθανότητες εξόδου στο φως.... ΕΔΩ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, πριν αυτή γίνει μη αναστρέψιμος εφιάλτης........

  19. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 22/08/2012 13:26:06

    Μετά από πολύ καιρό ένα ακόμη άρθρο στο antinews το οποίο να συμφωνώ. Οι εκτιμήσεις και οι επισημάνσεις πως η κοινωνία δεν έχει πλέον αντοχές, πως οι περικοπές των συντάξεων είναι οριζόντιες καθώς και πως στην χώρα αυτήν δεν κατοικούν λωτοφάγοι όπως πολύ θα ήθελαν οι «έλληνες» επιχειρηματίες μας, με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο. Σωστές και οι επισημάνσεις για τον κίνδυνο της κοινωνικής έκρηξης η οποία έρχεται και η οποία θα είναι τυφλή και ανεξέλικτη.

    Ένα ερώτημα προς απάντηση στον συγγραφέα του πολύ καλού αυτού άρθρου: Που οφείλεται η αδυναμία της κυβέρνησης να υλοποιήσει πολιτικές ανάλογες με τις προεκλογικές της διακηρύξεις κα οι οποίες θα εμπεριέχουν κάποια στοιχεία κοινωνικής δικαιοσύνης; Ποιος ο λόγος που δεν μπορεί να θεσμοθετήσει μέτρα πολιτικής τα οποία να μην κινούνται στο πλαίσιο και την λογική των οριζόντιων περικοπών συντάξεων κτλ κτλ κτλ. Είναι ένα ερώτημα που αγγίζει την καρδία πολλών ζητημάτων και νομίζω πως χρήζει μιας απάντησης από τον γράφοντα. Ο διάλογος άλλωστε έχει πολύ ενδιαφέρον επί αυτών των θεμάτων.

    Και μια ρητορική ερώτηση: Τόσο δύσκολο είναι να καταπολεμηθεί η φοροδιαφυγή στην χώρα μας;

    500 εκατομμύρια ευρώ οφείλει ο ξενοδοχειακός όμιλος Δασκαλαντωνάκη στο δημόσιο και στα ασφαλιστικά ταμεία. (Δες http://www.capital.gr/News.asp?id=1592745) Γιατί δεν εισπράττονται αυτά;

    Γιατί περικόπτονται συντάξεις και ειδικά μισθολόγια την ώρα που δεν εισπράττονται τέτοιες υπέρογκες οφειλές.

    Οι κρατικές αρχές ανέχονται τέτοιες επιχειρηματίες συμπεριφορές και καταδεικνύουν τέτοια αδράνεια σε χώρες όπως η Μεγάλης Βρετάνια , η Ολλανδία ή η Γαλλία για να μην αναφερθώ στους «συμμάχους μας» τους Γερμανούς;

    Βάση ποιων νόμων και άρθρων του Συντάγματος μας χαίρουν τέτοιας φορολογικής ασυλίας όλοι οι μεγαλο επιχειρηματίες οι οποίοι είναι «έλληνες» πολίτες και οι οποίοι πραγματοποίησαν υπέρογκα κέρδη όλη την προηγούμενη 20 ετια στην πατρίδα μας.

    Τι ακριβώς πρέπει να γίνει τελικά σε αυτήν την χώρα ώστε να πληρώσουν τους φόρους που τους αναλογούν οι μεγαλο επιχειρηματίες και τι ακριβώς πρέπει να γίνει για να πραγματοποιηθεί ένας έλεγχος του πόθεν έσχες των εφοριακών – εν ενεργεία και συνταξιούχων καθώς και των γυναικών και παίδων τους προκειμένου να πάρει πίσω το ελληνικό κράτος και ο ελληνικός λαός ένα κομμάτι από τα κλεμμένα και παράνομος - ηθικός και τύποις – ιδιωτικοποιημένο δημόσιο πλούτο; Τα αναφέρω αυτά γιατί επί αυτών των θεμάτων κρίνεται ο πατριωτισμός και η αίσθηση και υπηρέτηση του συλλογικού συμφέροντος και καθήκοντος του κάθε πολιτικού φορέα και του καθενός από εμάς.

    Αναμένω τις τοποθετήσεις σας επί τω θεμάτων.

  20. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 22/08/2012 13:42:55

    Κουραφέξαλα, η κυβέρνηση είναι εμφανές προσπαθεί να κερδίσει χρόνο πάση θυσία, περιμένοντας μήπως και αποφασίσουν σύντομα οι γερμανοί να διαλύσουν το ευρώ και τελειώσει το μαρτύριο μας.

    Αυτό όμως μπορεί και να αργήσει, και η χώρα δεν αντέχει.

    • Κώστας Τ avatar
      Κώστας Τ @ Παρατηρητής 22/08/2012 17:11:26

      +1000000000

  21. Tsol avatar
    Tsol 22/08/2012 13:57:58

    Συγνώμη προκαταβολικά, αλλά αυτο το επιχειρημα θα το χαρακτηρίσω αστείο διότι μιλάς για μια περίοδο 60 χρόνια πριν που ο έλληνας ήταν αμόρφωτος, η ελλάδα αποδεκατισμένη από τον πόλεμο χωρίς καμιά υποδομή, με το σήμερα που σαν λαός αλλά και σαν χώρα έχουμε άλλες δυνατότητες. Είναι δηλαδή το ανθρώπινο δυναμικό ίδιο με την περιοδο 45-49 ή είναι τόσο αφελής ο έλληνας να σκοτώσει άλλον έλληνα για τα συμφέροντα των μεγαλοτραπεζιτών ή μιας συγκεκριμένης νομεκλατούρας που εδρεύει στα πέριξ του κολωνακίου και των βορείων προαστείων της αθήνας. Σίγουρα δεν θα είναι παράδεισος, μακάρι να μείνουμε στο ευρώ μακάρι να πιάσουν τόπο οι θυσίες μας αλλά βλέπεις να αλλάζει κάτι σε αυτόν τον φαύλο κύκλο που έχουμε μπει την τελευταία διετία?? Όταν έχεις καρκίνο και διαγνωστεί αργά (μακρυά από εμάς) κάνεις εγχείριση μπας και την σκαπουλάρεις, όσα φάρμακα και να πάρεις θα πεθάνεις. Το ίδιο γίνεται και με μας, χρειαζόμαστε ένα ισχυρό σοκ μπας και την σκαπουλάρουμε. Επίσης δεν ξέρω αν θεωρείς ότι θα ζήσουμε τον παράδεισο αυτόν τον χειμώνα που έρχεται με το πετρέλαιο στο 1,5 ευρώ, την δεη φουλ στα χαράτσια και ανατιμημένη 20%, τις δόσεις από την εφορία να τρέχουν και τα εισοδήματα (όποιου εργάζεται βέβαια) μειωμένα στο μισό σχεδόν από πρόπερσι.

  22. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/08/2012 14:26:37

    Εντός της προεκλογικής περιόδου κάποιοι βουλευτές στα κανάλια και τα υπόλοιπα ΜΜΕ είχαν εκτεθεί λέγοντας ότι δεν πρόκειται σε καμμία απολύτως περίπτωση να δεχτούμε νέα μέτρα (π.χ. τέτοια έλεγε ο Νικολόπουλος) ξεχνώντας την προϋπόθεση που είχε θέσει ο ίδιος ο Σαμαράς στο Ζάππειο 3 για την προηγούμενη συμφωνία των δανειστών μας, χωρίς δικές μας μονομερείς συριζαίικης φαντασίωσης τσαμπουκαλίδικες ενέργειες που θα έθεταν τη χώρα προοδευτικά εκτός ευρώ.

    Ορισμένοι, λοιπόν, όπως ο Νικολόπουλος, τώρα που πέρασαν οι εκλογές και ήρθε η ώρα του λογαριασμού, όταν είδαν ότι οι δανειστές θα δεχτούν αρκετά από τα 18 σημεία Σαμαρά αλλά όχι όλα, δηλ. κάποιες περικοπές θα γίνουν δυστυχώς (έστω και στοχευμένες, έστω και όσο γίνεται δικαιότερες και όχι οριζόντιες) την έκαναν με ελαφρά, με προσχήματα άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
    Δηλαδή, εμπρός στον δρόμο που χάραξε ο Καμμένος!

    Ρεαλιστικά, αν ψηφίσουμε έστω και την πρώτη δόση των μέτρων, γίνουν μαζικά 5-6 ιδιωτικοποιήσεις, επιβληθεί ο νόμος στις επιχειρήσεις όπως έδειξε η περίπτωση της Χαλυβουργίας και το κλείσιμο των παρανομούντων επιχειρήσεων στην Πάρο τότε η επαναδιαπραγμάτευσή της χώρας μας θα πετύχει α) την επιμήκυνση επίτευξης των στόχων, β) θα μαζευτούν περισσότερα φορολογικά έσοδα, γ) θα εκταμιευθούν αναπτυξιακά κονδύλια από ΕΣΠΑ και τα έξτρα που υποσχέθηκαν από το ευρωπαϊκό πακέτο των 120 δις, δ) θα ξεμπλοκάρουν τα 7 δις για επιστροφή του ΦΠΑ στις ελληνικές επιχειρήσεις (πράγμα που θα δώσει μεγάλη ρευστότητα) τα οποία χρήματα δεν μας δώσανε στις 31/3/2012 (λόγω εκλογών και φόβου μήπως βγει ο ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές και φύγουμε από το ευρώ) και τελικά θα μπορέσει η κυβέρνηση σε δεύτερο χρόνο (αλλά όχι πολύ μακρυά) να προβεί στην ελάφρυνση/αποκατάσταση των μειώσεων σε συντάξεις και μισθούς.

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/08/2012 17:44:35

      @το κλείσιμο των παρανομούντων επιχειρήσεων στην Πάρο

      ΜΗ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΣ, αγαπητέ, προπαγανδίζοντας!

      Η επιχείρηση ΔΕΝ έκλεισε οριστικά, όπως τεχνηέντως αφήνεις να εννοηθεί, αλλά ΜΟΝΟ για καμιά δεκαριά μερούλες!!! Ούτε καν το προβλεπόμενο πιθανό πρόστιμο της επιβλήθηκε. Και, απ' ό,τι διάβασα, Πασόκος ήταν ο ιδιοκτήτης. Ραγκουσόφιλος...

      ΥΓ.Ο Νικολόπουλος, σήμερα, το μεσημέρι, στον Κοκορίκο του Φλας, είπε κάτι εξωφρενικό:

      "Ο Τόμσεν, μόλις του είπε ο Γιάννης (Βρούτσης) ότι όλα όσα θέλει η τρόικα θα γίνουν και να μην ανησυχεί καθόλου, του απάντησε:

      'Μα, το ξέρετε ότι αυτά τα μέτρα είναι αντίθετα με τις προγραμματικής δηλώσεις των τριών αρχηγών;;;'

      'Ναι, το ξέρουμε', ξαναείπε ο Βρούτσης. Και, τότε, ο Τόμσεν, επειδή, ο άνθρωπος, πίστεψε ότι έγινε ...λάθος στην μετάφραση και γι' αυτό απαντούσαμε έτσι, είπε να ξαναγίνει λέξη πολύ προσεκτικά αι λέξη η μετάφραση"!

      Μάλιστα, ο Νικολό είπε ότι τα λέει όλα αυτά δημόσια για να δώσει την ευκαιρία να τον διαψεύσουν, αν μπορούν, από τη Ρηγίλλης.

      Μετά, είπε και για τα συγκεκριμένα 18 μέτρα της ανάρτησης, και ότι τότε κατάλαβε πως δεν θα υλοποιούνταν κανένα. "Κοροϊδέψαμε τον κόσμο, για να του πάρουμε τη ψήφο, και εγώ μαζί", αλλά, είπε, ότι δεν θα μπορούσε να... δει τους Πατρινούς στα μάτια και γι' αυτό παραιτήθηκε.

      Είπε και για τους "Πολιτικοανοιξιάτικους, που με πολεμούν, κάθε Κυριακή, από συγκεκριμένη εφημερίδα, αλλά αν μπορούν, ας με διαψεύσουν, οι δειλοί, για αυτά που λέω ότι έγιναν στην συνάντηση τρόικας και Υπ. Εργασίας, που ήταν και πάρα πολλοί παρόντες και τα άκουσαν".

      Προσωπικά, αυτόν, τον έβρισκα λαϊκιστή και τον αντιπαθούσα. Αυτά που λέει, όμως, τώρα, χρήζουν απάντησης. Όχι;

  23. ο αποτέτοιος avatar
    ο αποτέτοιος 22/08/2012 14:41:25

    δεν μπορεί να βλέπει την θέλουν έξω ο Σαμαράς,αλλά το μέσα,γιατί είμαστε ένα βήμα πρίν την επανάσταση!μου θυμίζει τσάρο νικόλαο πριν την οκτωβριανή επανάσταση! ο οποίος μάλιστα πήρε και κάποια μέτρα ανακούφισης παραμονές.Αν δεν θέλουμε να παραδώσουμε το κράτος στον σύριζα ,οφείλουμε να πάψουμε να ακολουθούμε τις αποτυχημένες συνταγές που μας επιβάλλουν οι δυτικοί και μας κατέστρεψαν,ακόμα και αν αυτό σημαίνει έξοδο από το ευρώ.
    Δεν γίνονται να περικόπτονται μισθοι,συντάξεις(διπλές η μονές) κάτω των δύο χιλιάδων ευρώ τα οποία είναι εικονικά με τους φόρους και την αύξηση των τιμών.Δεν γίνεται να βλέπουμε ΔΕΚΟ και υπαλλήλους της βουλής έξω από τον ενιαίο,είναι πρόκληση.Και τα επιδόματα τελικά να κοπούν για όσους βγάζουν πάνω από χιλιάρικο το μήνα.
    Αυτά που προέχουν είναι ο εκσυγχρονισμός της διοίκησης των υπουργείων ,αποκρατικοποίησεις(όχι όμως άκριτα,δεν θα πουλήσουμε τα ασημικά),η ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΜΕ βαρύτατες ποινές και όχι με ευνοικές ρυθμίσεις που παρατείνουν το φαινόμενο,εδώ θέλει νέα απλή νομοθεσία,εκσυχρονισμός εφορίας,πολεοδομίας,δήμων,οτα,να ξέρει το κράτος τι δίνει και που,να εισαχθουν πληροφοριακά συστήματα για ελα΄χιστη επαφή υπηρεσιών πολίτη,διαφάνεια ,όλες οι προμήθείες ,τα έργα στο διαδίκτυο και αν χρειαστεί εφεδρεία από τα ρουσφέτια τους που παρέκαμψαν τον ΑΣΕΠ τα τελευταία 15 χρόνια,άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων,καταστολή γραφειοκρατίας και όλων των στρεβλωσεων της αγοράς,ότι γίνεται δηλαδή στην δύση

    ΑΥΤΑ ήθελε να δεί ο πολίτης,αυτά αποτελούν την γάγγραινα της ελλάδας,αντ αυτού φόροι στους ίδιους και τους ίδιους,περικοπές,σφαγή κανονική.
    Ε πώς να μην έρθουν οι νεοκομμουνιστές μετά στην εξουσία,όταν το βλέμμα το έχουν στραμμένο στην ευρώπη αντι να το έχουν στον έλληνα πολίτη

    θα έπρεπε να πάψει τις νέες δημοσιονομικές προσαρμογές(να τις εξαντλήσει στις απαραίτητες ,στα υψηλά εισοδήματα στα πραγματικά υψηλά και στους κατέχοντες)και να πεις τους ξένους οι επόμενοι μήνες είναι μήνες μεταρρυθμίσεων,τέλος τα τσεκούρια,θέλω μορατόριουμ για το χρέος μέχρι να μπώ σε τροχιά ανάπτυξης και στήριξη των τραπεζών χωρίς να επιβαρύνεται το δημόσιο χρέος,αντ αυτού γιωργάκης ελαφρώς βελτιωμένος(λόγω μέτρων εναντίον της λαθρομετανάστευσης),αν υφίσταται και τότε έλλειμμα στις πληρωμές, απολύσεις στα ρουσφέτια(σε όλα τα ρουσφέτια) που παρέκαμψαν τον ασεπ κ.α εξετάσεις και σφαγη των πραγματικά υψηλόμισθων όσων βγάζουν πάνω απο 2 χι

    απλά βήματα που θα τον αποθέωναν.αντ αυτού νομίζει κόβοντας πάλι απο μικρομεσαίους και απο τους έχοντες 2 χιλιάρικα και κάτω μισθο πως θα επιβιώσει στην κυβέρνηση,όταν πλακώνουν τόσοι φόροι,τόσες νέες περικοπές,έρχεται και το πετρέλαιο θέρμανσης ,θα πάρει λέει και μεταρρυθμίσεις(πότε όταν μπει ο σεπτέμβρης και παραλύσει η χώρα από τις κινητοποιήσεις?όταν θα είναι εξοργισμένη αποτ ις περικοπες και δεν θα θέλει να ακούσει για τίποτα ακόμα και αν είναι δίκαιο?) βρε σε γυάλα ζείτε?επανάσταση έρχεται!!!ξυπνήστε..αφήστε τους ξένους και δείτε στο εσωτερικό!θα καταστρεψετε τον τόπο γιατί θα τον παραδώσετε στους νεοκομμουνιστές!χειρότερο και απο την έξοδο στην δραχμή...30 χρόνια θα αμς κυβερνούν με αυτά που κάνετε...που ζείτε?

  24. Bohemian avatar
    Bohemian 22/08/2012 15:11:20

    Κόκκινη γραμμή είναι η παραμονή της χώρας στο ευρώ,
    τα υπόλοιπα είναι λαϊκισμοί.

    • jk avatar
      jk @ Bohemian 22/08/2012 16:13:27

      Με ποιο κόστος; Δηλαδή η Ελλάδα που θα μείνει στο ευρώ με 2.000.000 ανέργους, ύφεση 10%, και 2.000.000 -3.000.000 πολίτες στα όρια ή κάτω από τα όρια της φτώχειας και χωρίς ίχνος κοινωνικής δομής θα θυμίζει σε τίποτα οργανωμένη πολιτεία; Με αυτά τα δεδομένα σύντομα θα δούμε εικόνες που θα κάνουν ακόμη και τους πιο φανατικούς υποστηρικτές του ευρώ να χάσουν το χρώμα τους...

      • Grande_Babylon avatar
        Grande_Babylon @ jk 23/08/2012 02:22:30

        Αν βγει πόση θα είναι η ανεργία, πόση η ύφεση, πόσοι κάτω από το όριο της φτώχειας;Τι λένε οι οικονομικές μελέτες; Τι θα πει η ερώτηση με ποιό κόστος παραμένεις στο ευρώ. Εγώ θα απαντούσα με όσο κόστος αρκεί να είναι μικρότερο αυτού της εξόδου.

  25. θοδωρης χ. avatar
    θοδωρης χ. 22/08/2012 15:25:40

    οταν κι ο τελευταιος ελληνας καταλαβει, οτι το δντ ηρθε στην ελλαδα για να εισπραξει τα οφειλομενα ,με οποιοδηποτε κοστος σε ανθρωπινες ζωες, σε φτωχεια, και σε οτι θελετε αλλο, και οχι για να μας φτιαξει κρατος οπως αφελως πιστευουν μερικοι. τοτε ισως αρχισουμε να ορθοποδουμε σαν χωρα.ολα αυτα που μας επιβαλλουν με το προσχημα οτι ειναι για το καλο μας στρεφοντας τους μισους ελληνες, εναντιον των αλλων μισων θα μπορουσαμε να τα πραξουμε μονοι μας μεσα σε 15 20 25 χρονια με πολυ πιο ηπια μετρα και πολυ πιο δικαια.το να προσπαθουν αφελεστατα να κανουν το κοσμο να ξεχασει ποιος ειναι ο πραγματικα υπευθυνος γι αυτο και προσπαθωντας να διαπραγματευτουν τοσο σκληρα γιατο καλο μας.να ξερουν οτι δεν περναει.ας αρχισει λοιπον η συζητηση με ποιον πρωθυπουργο θελει ο ελληνας να επιστρεψει στη δραχμη.με το σαμαρα που κατα τους δεξιους το παλεψε οσο μπορουσε, συρθηκε απ το πασοκ και τους ευρωπαιους σε υπογραφη των νομων αλλα το καυμενο το παιδι δεν τα καταφερε οποτε ας του δωσουμε μια ευκαιρια σαν πρωθυπουργο της δραχμης να μας επαναφερει στην ανακαμψη με αλλα 3 ζαπεια [της δραχμης ομως] η με τον ανεπαγγελτο νεαρο αυθαδη τσιπρα που οι συν αυτω φωναζαν οτι η δραχμη δεν ειναι φετιχ

  26. Bohemian avatar
    Bohemian 22/08/2012 15:37:56

    Ο ελληνικός λαός ψήφισε παραμονή στο ευρώ-μεταρρυθμίσεις-αποκρατικοποιήσεις-αποτίναξη των συντεχνιών, η γκρίνια για τα μέτρα
    που τα ξέραμε από τον Φεβρουάριο είναι υεπρβολικός λαϊκισμός
    και εξυπηρετεί τα σχέδια των συριζαίων.

    • partyman avatar
      partyman @ Bohemian 22/08/2012 16:08:29

      λαϊκισμός?

      ναι φίλε άνεργε, είσαι ένας λαϊκιστής.. (ανεργία επίσημα 25%)..
      και εσύ οικογενειάρχη, που δανείζεσε από τον αγρότη τον παππού σου με την σύνταξη 3 και 60.. λαϊκιστής είσαι..
      καλά δεν μιλάμε για σένα που "σκάβεις" τους σκουπιδοκάδους.. αντε χάσου ρε λαϊκιστή άστεγε..
      τι είπες αγαπητέ(ή μάλλον όχι και τόσο αγαπητός) δημόσιε υπάλληλε? φοβάσαι μην βγείς στην εφεδρία? ουστ λαϊκιστή..
      ....
      ..
      .

      • Bohemian avatar
        Bohemian @ partyman 22/08/2012 17:20:46

        πήξαμε στους συριζαίους

        • partyman avatar
          partyman @ Bohemian 22/08/2012 17:59:53

          καλά εντάξει, εσύ είσαι αλλού για αλλού..

          όλοι συριζαίοι είναι όσοι διαφωνούν με εσένα..

          καληνύχτα σου

    • jk avatar
      jk @ Bohemian 22/08/2012 16:17:39

      Όσοι επισημαίνουν τα αυτονόητα είναι συριζαίοι. Τοποθέτηση ψηφοφόρου της Ν.Δ.
      Όσοι δε συμφωνούν με το μνημόνιο θέλουν να καταστροφή του τόπου. Η ουσία της εκβιαστικής προπαγάνδας του ΠΑΣΟΚ πριν μπούμε στο μνημόνιο.
      Διαφορές;

  27. Ζωή avatar
    Ζωή 22/08/2012 15:59:37

    Τώρα μεταξύ μας όσοι ψηφίσαμε Ν.Δ. σε αυτές τις εκλογές πιστεύαμε ειλικρινά οτι θα κρατηθούν οι κόκκινες γραμμές; Πιστέψαμε στα 18 σημεια; Οποιος είχε κοινό νου καταλάβαινε οτι είναι προοεκλογικα πυροτεχνήματα. Πιστέψαμε σε εξεταστική; Μα πως θα γινόταν εξεταστική αφού ήταν προδιαγεγραμμένο ότι θα συγκυβερνούσες με αυτούς που μας έφεραν εδώ. Προεκλογικα μίλαγαμε για ανάπτυξη κλπ δηλαδή όλα αυτά που ξέρουμε ότι δεν μπορούν να γίνουν. Έχει οικονομικό πρόγραμμα ο Σαμαράς λέγαμε. Μα εδώ δεν μπορούμε να βρούμε ένα άξιο υπουργό οικονομικών για να βάλουμε, θέλαμε και πρόγραμμα. Αυτές τις μέρες αναρωτιέμαι γιατί ψήφισα Ν.Δ. Θες γιατί όλο μου το σόι πάντα άνηκε στην δεξιά παράταξη, θες γιατί φοβόμουν την πτώχευση, θες γιατί ο Τσίπρας μου θύμιζε τον Λούκυ Λουκ, θες γιατί πίστευα οτι οι αριστεροί δεν είναι πατριώτες πάντως ορθή και έντιμη απάντηση δεν έχω βρει. Την απάντηση που θα έπρεπε να είχα σαν ψηφοφόρος που νοιάζεται για το μέλλον της χώρας του. Σήμερα βλέπω δημοσίευμα εφημερίδας σε ξένη χώρα να με παρουσιάζουν σαν επαίτη. Ποια εμένα που έχω δουλεψει τόσο πολύ στην ζωή μου και το μόνο που κατάφερα είναι να έχω ένα σπίτι και ένα αυτοκίνητο και αυτά να τα χρωστάω ακόμα. Που πήγε η αξιοπρέπειά μου; που πήγε η ελευθερία μου; που πήγαν τα όνειρά μου;
    Άκουσα ότι ο Λιάτσος θα πάει στην ΈΡΤ και αναρωτήθηκα γιατί δεν μοιάζω με την Πετρούλα μπας και είχα και εγώ μία τετοια αξιόλογη θέση δίπλα στην ΣΤΑΗ να λέω τον καιρό. Βλέπω να διορίζονται ξανά σε θέσεις κουμπάροι, γαμπροί, κόρες, φίλοι, ξαδέλφια και όλο το σόι του καθενός. Λες και κανείς δεν έχει καταλάβει τίποτα. Βλέπω νησιά μου να καίγονται, βολευτές του κόμματός μου να έχουν περίεργες σημαίες στο facebook και καταλαβαίνω οτι έχουμε και άλλη κατρακύλα ακόμα να ζήσουμε.
    Στις επόμενες εκλογές δεν θα σκεφτώ σε ποια παράταξη ανήκω. Δεν θα σκεφτώ ούτε καν την ιδεολογία μου. Έτσι και αλλιώς ιδεολογία πλέον δεν υφίσταται. Φαντάσου πριν πέντε χρόνια να έλεγες σε έναν δεξιό ότι θα έχανες την εθνική σου κυριαρχία, θα ανέβαινε στα κάγκελα μαζί με εμένα.
    Την επόμενη φορά θα ψηφίσω για την αξιοπρέπεια της χώρας μου. Και ας καταστραφεί. Πάντοτε μετά από κάθε καταστροφή έρχεται η αναγέννηση. Πάντα. Επαίτης αρνούμαι να συνεχίσω να είμαι. Αρνούμαι να συνεχίζω να με κοροιδεύουν λες και είμαι κανένα άβουλο, απαίδευτο ον, λες και δεν έχω πάει σχολείο λες και δεν έχω κρίση. Αρνούμαι να συνεχίζουν να βολεύονται οι ημέτεροι για να πεινάει ο κόσμος. Αρνούμαι να συνεχίζει να κυκλοφορεί ο Βενιζέλος με το αμαξάκι του και εγώ να βρίσκομαι σε διλήμματα εάν θα δώσω τα χρήματα στην τράπεζα για το δάνειο, ή θα ταίσω το παιδί μου, ή θα δώσω στον πατέρα μου τα χρήματα για να πάρει το φάρμακό του. Προτιμώ να έλθει η καταστροφή. Να ξεκουμπιστούν όλοι οι βολεμένοι ανίκανοι από την χώρα μου. Έτσι και αλλιώς η ιστορία έχει αποδείξει ότι ο φτωχός και πιο ικανός είναι και πιο τίμιος.

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ Ζωή 23/08/2012 00:50:46

      Zωή με συγκίνησες... Ειδικά αυτό το "θα ψηφίσω την αξιοπρέπεια της χώρας και άς καταστραφεί !" Αυτό νοιώθω και εγώ και νομίζω κατά βάθος και πάρα πολλοί άλλοι αλλά δεν το εκστομίζουν.
      Επίσης ,άλλη μιά φορά πολύ ωραία τα λέει (ο) Blackqueen. ( η ) ;

  28. ο αποτέτοιος avatar
    ο αποτέτοιος 22/08/2012 16:25:49

    έχουμε 28 δις ευρώ φοροδιαφυγή από τους ελεύθερους επαγγελματίες
    χρειάζεται να πούμε περισσότερα?
    παιρνουν φόρους και περικοπες από τους ίδιους,τους λιανίσανε...

    και οι φοροφυγάδες κύριε?τα διαρθρωτικά μέτρα?

  29. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 22/08/2012 16:39:24

    Και ένα σχόλιο επειδή δεν είμαστε λωτοφάγοι: Ο νυν υπουργός Οικονομικών είναι κάργα Σημιτικος και έχει και αυτός τεράστιες ευθύνες για τον τρόπο με τον οποίων μπήκαμε στο ΕΥΡΩ καθώς και για την μη προετοιμασία της πραγματικής οικονομίας της χώρας για την ένταξη στην ευρωζώνη. Εξ ου και τα διαδοχικά αρνητικά ισοζύγια πληρωμών, η αύξηση του χρέους και η κατάρρευση των δημοσίων οικονομικών σήμερα.

    Όσον αφορά τις ακόλουθες επισημάνσεις του συνομιλητή Ζωη,
    «Την επόμενη φορά θα ψηφίσω για την αξιοπρέπεια της χώρας μου. Και ας καταστραφεί. Πάντοτε μετά από κάθε καταστροφή έρχεται η αναγέννηση. Πάντα. Επαίτης αρνούμαι να συνεχίσω να είμαι. Αρνούμαι να συνεχίζω να με κοροιδεύουν λες και είμαι κανένα άβουλο, απαίδευτο ον, λες και δεν έχω πάει σχολείο λες και δεν έχω κρίση. Αρνούμαι να συνεχίζουν να βολεύονται οι ημέτεροι για να πεινάει ο κόσμος. Αρνούμαι να συνεχίζει να κυκλοφορεί ο Βενιζέλος με το αμαξάκι του και εγώ να βρίσκομαι σε διλήμματα εάν θα δώσω τα χρήματα στην τράπεζα για το δάνειο, ή θα ταίσω το παιδί μου, ή θα δώσω στον πατέρα μου τα χρήματα για να πάρει το φάρμακό του. Προτιμώ να έλθει η καταστροφή. Να ξεκουμπιστούν όλοι οι βολεμένοι ανίκανοι από την χώρα μου. Έτσι και αλλιώς η ιστορία έχει αποδείξει ότι ο φτωχός και πιο ικανός είναι και πιο τίμιος» επικροτώ κι επαυξάνω. Άπλα να αναφέρω πως αυτή η κρίση για μια ακόμη φορά μας διδάσκει πως ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΚΑΙ ΑΣΤΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΠΑΤΡΙΔΑ, σε αντίθεση με όλες τις άλλες ΔΥΤΙΚΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ οι οποίος και σαφέστατα έχουν πατρίδα την οποία και υπερασπίζονται και στην οποία/οποιες πληρώνουν τους φόρους που τους αναλογούν. Επίσης σε αντίθεση με τους έλληνες αστούς και πλούσιους ο ελληνικός λαός σαφέστατα και έχει πατρίδα. Καιρός να ξεκουμπιστούν λοιπόν οι διάφοροι «έλληνες» ως σημαία ευκαιρίας επιχειρηματίες και αστοί.

    Τέτοια ντροπή δεν την αντέχει ο τόπος, ούτε τόση αδικία. Να κόβονται οι χαμηλές συνάξεις και τα ειδικά μισθολόγια και ο κάθε ξενοδοχειακός όμιλος Δασκαλαντωνάκη να οφείλει στο δημόσιο πολλαπλάσια ποσά από όσα περικόπτονται από τους συνάνθρωπους μας. Και η κυβέρνηση να μην κάνει τίποτε απολύτως για την είσπραξη των ποσών αυτών.

    Άραγε πόσες αντίστοιχες περιπτώσεις σαν του ομίλου Δασκαλαντωνάκη υπάρχουν; Θα αποκαλύψουν καμιά ακόμη οι βουλευτές της ΝΔ;

  30. Φαέθων avatar
    Φαέθων 22/08/2012 16:41:45

    Σημασία όμως θα έχει ότι η Ελλάδα σαν έδαφος θα είναι στην Ευρώπη τώρα εάν οι κάτοικοι της θα έχουν λιμοκτονήσει ή θα έχουν μετοικίσει για αλλού αυτό είναι άλλο θέμα .

  31. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 22/08/2012 17:02:51

    Προσυπογράφω και ανησυχώ για τις κινητοποιήσεις του Αλέξη!!!Ο Δεκέμβριος του Καραμανλή θα θυμίζει παιδικό πάρτυ,μπροστά στον Δεκέμβρη του Αντώνη!!!Στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται!!!!!!!!

  32. xp avatar
    xp 22/08/2012 18:56:06

    Αν τα δύο πρώτα χρόνια του δεύτερου Μνημονίου προκαλέσουν αντίστοιχη βλάβη με αυτήν των δύο πρώτων ετών του πρώτου Μνημονίου, τότε το καλοκαίρι του 2014 η Ελλάδα θα μετρά 2,4 εκ ανέργους και το κόστος απ' την απομείωση των περιουσιακών στοιχείων θα έχει ξεπεράσει το 1 τρις ευρώ.

  33. ο αποτέτοιος avatar
    ο αποτέτοιος 22/08/2012 21:59:06

    σε οσους βγαζουν κατω απο 2 χιλιαρικα δεν πρεπει να κοπει ουτε επιδομα ,ουτε μισθος και συνταξη
    και ολοι οσοι αμοιβονται απ το δημοσιο να μπουν σε ενα ευνοικοτερο ενιαιο για ολους
    να κοκκινη γραμμη
    μεταρρυθμισεις και φοροδιαφυγη
    να μια δευτερη

    • Κώστας Χ. avatar
      Κώστας Χ. @ ο αποτέτοιος 23/08/2012 01:51:46

      Το έχω ξαναγράψει ως πλάκα, αλλά θα το επαναλάβω γιατί λες εριστικές χαζομάρες.
      Το δημόσιο να πληρώσει μόνο το 30-40% των μισθών και συντάξεων και με τα υπόλοιπα να αρχίσει να εξοφλεί το 30-40% των οφειλών που έχει προς τους ιδιώτες. Όταν εξοφλήσει λοιπόν τα χρεή (όσο καιρό και αν πάρει με αυτόν τον τρόπο, αφού μιλάμε για 6-7δις), να χρωστάει αντίστοιχα και στους δύο και να τα πληρώσει (επίσης αναλογικά), όταν και αν έχει. Έτσι για να είμαστε ισόνομοι και να μη ζηλεύουμε.
      Όσον αφορά στη φοροδιαφυγή (που γράφεις και σε προηγούμενο σχόλιο), μετράς ακόμη το ΜΙΝΙΟΝ και τον Κατράντζο;, γιατί μόνο με αυτούς έβγαιναν τα νούμερα που αναφέρεις (εκτός αν βάζεις τις προσαυξήσεις 300% που συνήθως εκπίπτουν στα δικαστήρια και τους διακανονισμούς).
      ΥΓ. Φυσικά και συμφωνώ για τις μεταρρυθμίσεις.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.