#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/08/2012 18:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ανάμεσα σε Σκύλλα και Χάρυβδη



«Δεν μπορώ να θυμηθώ τι μού είπε η γυναίκα μου : Να πιω τρία και να γυρίσω σπίτι στις έντεκα – ή να πιω έντεκα και να γυρίσω στις τρείς;» (Ανώνυμος γλεντζές)

Η κυβέρνηση φέρνει λίγο στο μυαλό τον σύζυγο του ανεκδότου.

Ο λαός της έδωσε εντολή να εξυγιάνει τον ευρύτερο δημόσιο τομέα, απολύοντας αν χρειαστεί, και να διαφυλάξει τη δημόσια περιουσία.

Η κυβέρνηση διατηρεί όλες τις θέσεις εργασίας και πουλά με συνοπτικές διαδικασίες την δημόσια περιουσία.

Πρόσφατα η ΑΤΕ. Το όποιο παρασκήνιο ή όσα διατείνεται ο κ. Προβόπουλος δεν απαντούν το θεμελιώδες ερώτημα :

Ποιος ευθύνεται για το ότι η ΑΤΕ έφτασε στο σημείο να μην είναι βιώσιμη;

Και τι έκανε ο ίδιος ως εποπτική αρχή, περίμενε την καταγγελία ;

Δεδομένου ότι η τέχνη της εξαπάτησης συνιστά τεχνική εξουσίας, μάλλον οι ισχυρισμοί στοχεύουν ακριβώς στο να μην απαντήσουν στα ουσιώδη ερωτήματα.

Ας το ξεκαθαρίσουμε : όλοι και όλες είμαστε μέτοχοι του Ελληνικού κράτους με μετοχή 1/10.000.000.

Η μετοχή πηγάζει από την Ελληνική ιθαγένεια και την ιδιότητα του Έλληνα πολίτη, από την καταβολή φόρων, από την κοινότητα αίματος και από την κληρονομιά των προγόνων που απελευθέρωσαν την πατρίδα.

Ό,τι ανήκει στον δημόσιο τομέα ανήκει στον καθένα μας κατά το ανωτέρω κλάσμα.

Όποιος πουλάει χωρίς κέρδος, απαξιώνει τις μετοχές μας.

διαίτερα οι δημόσιες επιχειρήσεις, λειτουργούν με τριπλό σκοπό :

1) να παρέχουν υπηρεσίες και αγαθά κοινής ωφέλειας σε προσιτές τιμές με ευνοϊκούς όρους

2) να δημιουργούν ανάπτυξη και θέσεις εργασίας σε κρίσιμους στρατηγικά τομείς, όπου ο «ιδιώτης» ούτε θέλει ούτε μπορεί να επενδύσει τα τεράστια κεφάλαια που απαιτούνται

3) να εισφέρουν τα κέρδη τους στα κρατικά έσοδα, ελαφρύνοντας έτσι την άμεση και έμμεση φορολογία των πολιτών και τροφοδοτώντας με πόρους Υγεία, Άμυνα, Παιδεία, Ασφάλιση, Δημόσια Έργα.

Γι’ αυτό έχει τόση σημασία για τον μέσο πολίτη η χρηστή διαχείρισή τους.

Αυτή η απλή αλήθεια δεν συζητείται πλέον δημόσια.

Αντίθετα, η δημόσια περιουσία κατασυκοφαντείται σαν επαχθές βάρος, από το οποίο θα απαλλάξει το λαό ο «μυθικός» ιδιώτης, το τοτέμ του νεοφιλελευθερισμού.

Γιατί; Επειδή η διαχείριση της δημόσιας περιουσίας άπτεται της Πολιτικής.

Και επειδή μεγάλο ποσοστό της πολιτικής τάξης, επίορκα, συνέδεσε τον προσωπικό πλουτισμό με τη διαχείριση της δημόσιας περιουσίας.

Ψηφίζοντας στις εκλογές, ορίζουμε διαχειριστή αυτής της περιουσίας.

Είτε ο διαχειριστής αστοχήσει είτε, ακόμα χειρότερα, ζημιώσει τη δημόσια περιουσία, υπέχει όχι μόνο πολιτικές αλλά και ποινικές ευθύνες.

Το 2004, το ΠΑΣΟΚ, μετά το 11ετές όργιο, φοβούμενο έντονα την ποινική λογοδοσία, εφηύρε την πολιτική στρεψοδικία «τιμωρηθήκαμε πολιτικά – παύει κάθε άλλη ενασχόληση με το θέμα».

Ώστε έτσι;

Από το 1981 το ΠΑΣΟΚ, για να σχηματίσει το κομματικό κράτος-καθεστώς που το διατήρησε έκτοτε στην εξουσία, επέβαλε υπαλληλικό υπερπληθυσμό και παροχές με δανεικά σε όλον το στενό και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα.

Την νοοτροπία, σε μικρότερο βαθμό, ακολούθησε και η ΝΔ, παρότι τόσο το 1990 όσο και το 2004 ήρθε στην εξουσία με ισχυρό αίτημα-εντολή κάθαρσης και «επανίδρυσης του κράτους».

Αποτέλεσμα :

μισθοί και συντάξεις Δημοσίου

πλέον κλεπτοκρατία στις δημόσιες προμήθειες και έργα

πλέον «ξεχείλωμα» των δαπανών Υγείας

πλέον τόκοι και τοκοχρεωλύσια δανείων

οδήγησαν στην υπερχρέωση της χώρας - με κερασάκι την καταστρεπτική Ολυμπιάδα.

Ο Φαύλος είχε δίκιο :Ή το Έθνος θα εξαφανίσει το Χρέος ή το Χρέος θα εξαφανίσει το Έθνος.

Κατάληξη; Το Μνημόνιο. Και όσα ζούμε.

Για τα οποία μέχρι χθες κανείς δεν πλήρωσε.

Και σήμερα η ΝΔ δεν μπορεί, αφήνουμε το αν ήθελε, να παραπέμψει τον κυβερνητικό της εταίρο. Ή ίσως και δικούς της ανθρώπους.

Από τη μία η Σκύλλα, «δώστε τα όλα, και γρήγορα».

Από την άλλη η Χάρυβδη, η «αριστερή οπτική» για τη δημόσια περιουσία.

Λίγο-πολύ γενεσιουργός αιτία των πολιτικών του ΠΑΣΟΚ.

Συμπαθής σε πολλούς γιατί έχει «συναίσθημα». «Δικαίωμα στην εργασία».

Η Αριστερά όντως καλλιεργεί τον διάλογο για την δημόσια περιουσία.

Αλλά όχι για το συμφέρον του όλου, του Κοινού των Ελλήνων.

Παρά για το στενό, προσωπικό συμφέρον της εκλογικής της βάσης, που απαρτίζεται κατά πολύ από πάσης φύσεως παρασιτικούς κρατικοδίαιτους.

 Ανάμεσα σε Σκύλλα και Χάρυβδη, με το μουτζούρη στο χέρι, ο δύσμοιρος μέσος Έλληνας.

Που δεν απολαμβάνει σίτιση στο Πρυτανείο, διορισμένος στο Δημόσιο.

Αλλά έχει ανάγκη τη δημόσια περιουσία σε κάθε της μορφή. Ιδίως στην κρίση.

 Για να έχει π.χ. φθηνά : ηλεκτρική ενέργεια, νερό, τηλεπικοινωνίες, εισιτήρια μεταφοράς, καύσιμα.

Για να μην πληρώνει ατελείωτα χαράτσια για κάθε ίχνος ακίνητης ιδιοκτησίας που κατέχει. Ούτε να καταβάλει πανάκριβα διόδια σε ιδιώτες, για δρόμους που απαλλοτριώθηκαν και κατασκευάστηκαν από φόρους του.

Για να επιτελεί η δημόσια περιουσία τον τρίπτυχο ρόλο, όπως  περιγράφηκε παραπάνω.

Κάποιοι θα ισχυριστούν ότι αθώοι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν. Ότι ο «δύσμοιρος, μέσος Έλληνας» είναι κοινωνιολογικά ανύπαρκτος και η εν ονόματί του επιχειρηματολογία, εφεύρημα.

Ζουν στον κόσμο τους. Ή θέλουν να περάσουν αβρόχοις ποσί το επόμενο επεισόδιο, μετά τον blitzkrieg ΑΤΕ. Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο.

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 06/08/2012 18:10:42

    "Δέν πρόκειται γιά πώληση αλλά γιά αξιοποίηση" δήλωσε τό παχύτερο μέλος τής τρόικας "αυτού τού τόπου" (γιά νά θυμηθούμε καί τόν 'ντόπιο' εθνάρχη Σημίτη)

    • madprof avatar
      madprof @ ειδωλοκλάστης 06/08/2012 23:07:18

      Στο Ιταλικό κρατικό κανάλι RAI24, ο ανταποκριτής δημοσιογράφος μεταξύ των πολλών αδικιών του πολιτικού συστήματος του προτεκτοράτου, έκανε αναφορά στο κόστος του πολιτικού «συστήματός του» που ανέρχεται στο 8% του ΑΕΠ περίπου 20 δις ευρώα!
      Εδώ καμία αναφορά από τα πληρωμένα πανταχόθεν φερέφωνα!
      ΥΓ. Από το “κουτί της Πανδώρας”: 26 εκ. για διαφήμιση η Πειραιώς (sic!) ενώ “αγόρασε” 95 εκ την ΑΤΕ!
      Ξυπνήστε, βγάλτε τον κομματοσκυλογράσσο από τα στραβά σας, ληστεύουν την χώρα τα λαμόγια (μαφιόζοι δημαγωγοί των κομματικών πανίδων και χλωρίδων, ΤατιανοΤσιτσιολίνοι κρατικοδίαιτοι "τραπεζίτες"-"επιχειρηματίες")!
      Αιδώς Αχρείοι “δημοσιογράφοι”!

  2. Διογένης avatar
    Διογένης 06/08/2012 18:32:57

    Το ελληνικό κράτος έζησε επί 20 και βάλε χρόνια αγκαλιά με το χρέος που δημιούργησε ο Φαύλος.

    Τι έγινε και ξαφνικά δεν μπορούσε να ζήσει άλλο με το χρέος και χρειάστηκε Μνημόνιο;

    Αν τα Μνημόνια στην Ευρώπη έγιναν μετά δύο-τρία-τέσσερα και πάμε για πέμπτο και έκτο και έβδομο, χωρίς να υπάρχει τόσο "χρέος" σε κάποιες από αυτές τις χώρες, τότε μήπως η άμεση αιτία των Μνημονίων είναι άλλη; Και όχι το χρέος;

    Και το χρέος τότε είναι μόνον το πρόσχημα;

    Κάποτε ψάχναμε για Τ+10, για διαστρέβλωση των στατιστικών στοιχείων, για εσκεμμένη ρητορική "Τιτανικού", για υπόγειες συνομιλίες με Strauss-Kahn και λοιπά. Τώρα πια τίποτα. "Δεδομένη" έχει καταστεί η επίσημη ερμηνεία του Μνημονίου ότι "ε, είχαμε πολλά χρέη και..., τι να κάνουμε".

    Όμως υπάρχει και κάτι πέρα από αυτό. Που όσοι κινούν τα νήματα κάνουν ό,τι μπορούν για να ξεχαστεί και να διαγραφεί από την "επίσημη" ερμηνεία αυτής εδώ της κρίσης.

    Τυχαίο;

    • anonymous avatar
      anonymous @ Διογένης 06/08/2012 23:50:53

      Αν τα Μνημόνια στην Ευρώπη έγιναν μετά δύο-τρία-τέσσερα και πάμε για πέμπτο και έκτο και έβδομο, χωρίς να υπάρχει τόσο “χρέος” σε κάποιες από αυτές τις χώρες, τότε μήπως η άμεση αιτία των Μνημονίων είναι άλλη; Και όχι το χρέος;
      Η αιτία είναι ο αέρας που έχουν παίξει στα χρηματιστήρια και ο οποίος με την κρίση έγινε καπνός. Ξαφνικά οι τράπεζες βρέθηκαν με 1,5 τρις έλλειμμα. Ζητάνε από τα κράτη πίσω τα λεφτά για να κλείσουν θέσεις.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ anonymous 07/08/2012 10:12:23

        Μήπως και ο αέρας, όπως και το ελληνικό χρέος, ήταν απλώς το "υλικό" με το οποίο μαγειρεύτηκε η κρίση; Ενώ στην πραγματικότητα κάποιος κίνησε τα νήματα για να μαγειρευτεί η κρίση με υλικά που, από μόνα τους, δεν θα έφταναν να κάνουν κρίση;

    • akisenv avatar
      akisenv @ Διογένης 07/08/2012 00:12:51

      Σωστος!!

  3. sawas avatar
    sawas 06/08/2012 18:38:09

    Μα το ΤΤ μπήκε στο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης, , εξορθολογισμού, ανακεφαλαίωσης, ενδυνάμωσης, ανακεφαλαιοποίησης και εν τέλει σωτηρίας του ιδιωτικού τομέα με την εξαγορά-συγχώνευση της Ασπίς.

    Τάρα μένει να δοθεί και αυτή "ως μη βιώσιμη" στον Σαλλα σαν πανωπροίκια.

    Παραφράζοντας:
    Η διαπλοκή και αν πέθανε, ανθεί και φέρει κι άλλο

  4. Διογένης avatar
    Διογένης 06/08/2012 18:41:14

    Και κάτι ακόμη για την ΑΤΕ. Μόλις ανέλαβε ο Πανταλάκης τον Οκτώβριο του 2009 (που πριν από την ΑΤΕ ήταν αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της... Πειραιώς!) ενεγράφησαν αμέσως ΟΛΕΣ οι επισφάλειες, αντίθετα με την πρακτική των υπολοίπων τραπεζών, που προσπαθούσαν με νύχια και με δόντια να μειώσουν τις επισφάλειες.

    "Έντιμο", μπορεί να πουν κάποιοι, "ύποπτο", μπορεί να πουν κάποιοι άλλοι.

    Αν υπάρχει περιθώριο να μην εμφανίσεις, ακόμη, κάποιες επισφάλειες, ποιος ο λόγος να σπεύσεις να τις εμφανίσεις;

    Μήπως για να σαπίσεις το μαγαζί και να το απαξιώσεις πριν την ώρα του;

    Η πρόταση Σάλλα για ΑΤΕ και ΤΤ μαζί, πριν απαξιωθεί ακόμη το τελευταίο, έγινε το φθινόπωρο του 2010. Τότε έδινε 700 εκατομμύρια για good και bad κομμάτι μαζί, μαζί και με το ΤΤ.

    Τώρα έδωσε 95 και πήρε το good κομμάτι, μόνον.

    Αλλά η λογιστική απαξίωση της ΑΤΕ είχε ήδη γίνει λίγους μήνες πριν από την πρώτη πρόταση Σάλλα και αμέσως μετά που ανέλαβε ο Πανταλάκης (πρώην αναπληρωτής Δ.Σ. της Πειραιώς, να μην το ξεχνούμε, δηλαδή πρώην δεξί χέρι του Σάλλα).

    Τώρα όλα αυτά μπορεί να είναι σύμπτωση, αλλά αν δεν είναι;

  5. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 06/08/2012 18:56:12

    Προφήτη,
    επειδή εκτιμώ ιδιαιτέρως τα άρθρα σου και το σκεπτικό σου, να ρωτήσω τα εξής:
    -Ως "μετόχους" μας ρώτησαν όταν συμμετείχαμε στις ΑΜΚ (ως δημόσιο)της ΑΤΕ ;
    - Οι ΑΜΚ της δημόσιας ΑΤΕ ήταν πετυχημένες; Στοίχασαν μερικά δις στο κράτος, όταν τώρα ζητάμε και αγωνιούμε για 11,5 για όλη τη χώρα...
    - Ήθελε ή όχι ανακεφαλαιοποίηση η ΑΤΕ; Μπορούσε να γίνει αυτή με τα λεφτά της δανειακής; Αν δεν μπορούσε ποιά εναλλακτική υπήρχε;
    Ο "μεγάλος δημόσιος τραπεζικός πυλώνας" που αρκετοί οραματίζονται θα γινόταν με απλή συνένωση χρεοκοπημένων δημοσίων τραπεζών ή και με ΑΜΚ από τους "μετόχους", δηλαδή από μας; Το θεωρούμε καλή λύση, όταν κόβουμε συντάξεις για εξοικονόμηση λίγων δις; Και πόσα δις θα σκορπούσαμε πάλι;

  6. Εύα avatar
    Εύα 06/08/2012 19:02:04

    Συμφωνώ σε όλα...το μόνο που δεν μου αρέσει είναι να απολυθούν άνθρωποι από τις δουλειές τους..δεν ξέρω τι είδους φόρμουλα θα μπορούσε να βρεθεί..και δεν ξέρω πώς θα επιβιώσουν οι ήδη άνεργοι..

  7. nestrom avatar
    nestrom 06/08/2012 19:20:54

    Υπάρχει μία φόρμουλα.
    Να ψοφήσουν οι άνεργοι. Κοστίζουν πολύ και δεν παράγουν τίποτα.

    • κατερινα avatar
      κατερινα @ nestrom 07/08/2012 07:03:58

      ΣΩΣΤΟΣ.....

  8. Εύα avatar
    Εύα 06/08/2012 19:23:57

    Αστειεύεσαι φαντάζομαι...

    • nestrom avatar
      nestrom @ Εύα 06/08/2012 19:49:27

      Προφανώς. Λύσεις όμως χωρίς κόστος δεν υπάρχουν.
      Αν δεν απολυθούν οι υπεράριθμοι, οι τεμπέληδες, όσοι μπήκαν με βύσμα κλπ. η μόνη λύση είναι η οριζόντιες περικοπές για όλους.
      Βρες μου άλλη καλύτερη λύση, εγώ δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι.

      • Εύα avatar
        Εύα @ nestrom 06/08/2012 20:00:14

        Θα μπορούσαν να απολυθούν όσοι από τους ΔΥ καταχράστηκαν δημόσιο χρήμα..μη νομίζεις ότι είναι λίγοι..

  9. nestrom avatar
    nestrom 06/08/2012 19:53:50

    Προφήτη, όπως πάντα.. έγραψες.

  10. nestrom avatar
    nestrom 06/08/2012 20:17:59

    Αν γνωρίζεις τέτοια θέματα, πρέπει να τα καταγγείλεις. Έτσι προστατεύεις και το δημόσιο συμφέρον και εμμέσως διασφαλίζεις τη θέση σου.
    Διαφορετικά, ή κάνεις πως δεν τα βλέπεις (πράγμα μάλλον νομικά κολάσιμο) ή λες αυθαίρετα ό,τι λέμε όλοι, ότι δηλαδή όλοι τα αρπάζουν.

    Μη συνδέεις αναγκαστικά την απόλυση με τιμωρία. Αρκεί κάποιος (βλέπε δημόσιο) να μην μπορεί να πληρώσει εναν υπάλληλο για να τον απολύσει. Οι επίορκοι πρέπει να απολύονται ανεξαρτήτως της γενικής οικονομικής κατάστασης.

  11. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 06/08/2012 20:53:41

    Προφήτη.
    Είσαι τόσο εύστοχος καί καταλυτικός στήν αναλυτική σου άποψη γιά τήν δημόσια περιουσία καί τόν ρόλο της σε κάθε της μορφή καί ιδίως στην κρίση, όπως καί στήν πραγματοποιηθείσα διαχειριστική της εκτροπή καί εκμαυλιστικά καταστροφική διαφθορά πού δημιούργησε, ώστε νά μήν έχω νά προσθέσω κάτι ουσιαστικό σχολιάζοντας τήν ανάρτησή σου.

    Τό ότι «Ο λαός της έδωσε εντολή να εξυγιάνει τον ευρύτερο δημόσιο τομέα, απολύοντας αν χρειαστεί, και να διαφυλάξει τη δημόσια περιουσία.» τό σχολιάζω ώς συμπερασματική υπέρβαση. Θεωρώ ότι η πρόταση ισχύει στό ακέραιο όχι ώς συνειδητή, αλλά ώς ασυνείδητη φοβική εκλογική επιλογή.

    Τό κοινωνικό μέτρο συγκρότησης «πολιτείας» τό έχει απωλέσει η πλειψηφία τών ανθρώπων αυτής τής χώρας δυστυχώς πρό πολλού. Συγκροτούν δέ οι επιμέρους ατομικότητες ένα περίεργο κράμα υπηκόων, ενεργών καί ανενεργών πολιτών, καθώς καί πλείστων ενεργούμενων καί καθοδηγούμενων ανδράποδων.
    Ώς σύνολο ατόμων υπάρχουμε, ώς συνειδητοί πολίτες όχι.

    Νομίζω ότι θά κερδίσουμε τό παρόν καί τό μέλλον αυτής τής χώρας καί τής εθνικής μας ύπαρξης, όταν συνειδητοποιήσει η πλειοψηφία τών ελλήνων ότι πρέπει νά δημιουργήσει εξ'αρχής πολιτεία. Ευνομούμενη καί λειτουργούσα. Ψάχνοντας στό άπειρο χάος τού κάλλους, τής δικής μας παράδοσης καί όχι αποκλειστικά στίς ξένες.
    Πρέπει νά επαναδημιουργήσουμε τήν δική μας πολιτεία. Αυτή πού ταιριάζει στήν ιδιοσυγκρασία μας καί στόν τρόπο αντίληψης τής ύπαρξής μας.

    Πρέπει επιτέλους κάποια στιγμή νά συγκροτήσουμε ελληνική πολιτεία.
    Περάσανε περίπου διακόσια χρόνια από τό 1821.
    Πότε, άν όχι τώρα.
    Τουλάχιστον νά τολμήσουμε νά τό προσπαθήσουμε.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Ιαπετός 06/08/2012 21:56:02

      Συμφωνώ.
      Ο Προφήτης έχει έναν ιδεαλισμό για το job description τόσο του ασκούντος την εξουσία, όσο και του εντολοδόχου λαού.

      Συμφωνώ προσωπικά με τον ιδεαλισμό του, αλλά όλοι μας πρέπει να παραδεχθούμε πως τα λέμε "όπως πρέπει να είναι" και όχι όπως "είναι".

      Μπορεί να έχουμε δίκιο, αλλά συγκρουόμεθα βίαια με την πραγματικότητα. Δυστυχώς. Και δεν ξέρω πώς λύνεται η εξίσωση εδώ που έχει φτάσει η κατάσταση στη χώρα. Το μόνο σίγουρο που μπορούμε να κάνουμε είναι να είμαστε έντιμοι ο καθείς εφ'ω ετάχθη.
      Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ victoria (true) 06/08/2012 22:25:45

        Το να μην δέχεσαι να σε κλέβουν δεν συνιστά ιδεαλισμό.

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ Προφήτης 06/08/2012 22:51:10

          Εμείς δεν το δεχόμαστε Προφήτη.
          Αλλά δεν μιλάμε εξ ονόματι όλων, άλλοι βολεύονται. Το να νομίζουμε πως όλοι οι Έλληνες, από πάνω ως κάτω, δεν το δέχονται αυτό, εννοούσα πως είναι ιδεαλισμός.
          Που κακώς δεν είναι αυτός η πραγματικότητα, γιατί το job description έτσι γράφει πράγματι, αλλά δεν το βλέπω. Δεν θα ήμασταν εδώ αν το πιστεύαμε όλοι. Είμαστε λίγοι.

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ victoria (true) 06/08/2012 22:51:45

            εξ ονόματος (!)

          • Nietzsche avatar
            Nietzsche @ victoria (true) 07/08/2012 04:44:54

            Τι είναι αυτό το... "job description" που το λες και το ξαναλές, ρε, Νίκη (αληθινή);?;

            Θα έπρεπε να το ξέρουμε;

      • Γρυνη avatar
        Γρυνη @ victoria (true) 06/08/2012 22:28:37

        ...ΚΑΙ ΝΕΚΡΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ!!!!!!!

  12. unfair avatar
    unfair 06/08/2012 20:58:12

    Απλά, κατανοητά κ προπαντός, λογικά κ δίκαια!
    Εξαιρετικός Προφήτη!
    Το μόνο που θα πρόσθετα, θα ήταν πως είμαστε "προσωρινοί" μέτοχοι, καθώς πιστεύω στην συνέχεια του έθνους μας, κ πως είναι σημαντικό να σεβόμαστε αυτήν την συνέχεια.

  13. Enzo avatar
    Enzo 06/08/2012 21:08:13

    καποια μερα το σχοινι θα σπασει και τοτε..

  14. deldio avatar
    deldio 06/08/2012 21:14:31

    Ωραία αρχίζουν τα γλέντια. Αναδρομική περικοπή του εφάπαξ, δηλ. συνταξιοδοτήθηκες π.χ. το 2006-2007 και νόμιζες ότι "καθάρισες", αμ δε. Θα σου πάρει πίσω η τρόικα εσωτερικού ένα ποσοστό 30%-35% του εφάπαξ με σταδιακές κρατήσεις από τη σύνταξη, μη σου πω κιόλας ότι εάν αρνηθείς (επειδή το θεωρείς άδικο και παράνομο όπως προφανώς είναι) θα σου κατάσχουν ό,τι έχεις και δεν έχεις ή εάν πεθάνεις θα κυνηγούν τους κληρονόμους σου. Τώρα να δω όλους αυτούς που φοβόντουσαν τον Ιούνιο μην τυχόν βγούμε από το ευρώ και καταστραφούμε, ή μην τυχόν και ακυρωθεί το μνημόνιο και πεινάσουμε. Αυτά είναι μόνο η αρχή...

  15. Γιωργος avatar
    Γιωργος 06/08/2012 21:32:27

    Kαποιοι νομιζουν οτι αυτα θα ειναι τα τελευταια μετρα.Αμ δε!!!!Ερχονται χειροτερα απο Γεναρη......Καποιοι απο εδω μεσα ,δεν εχουν διαβασει το μνημονιο και δεν εχουν ενημερωθει για τις συνθηκες της Ε.Ε ,που ψηφηστικαν τη δεκαετια που μας περασε.Νεοελληναραδες μου, η φεουδαρχια καταφτανει!!!!Διαλεξτε φεουδο.........Τι ειπατε???Δεν καταλαβαινετε την Αλεκα!!!Δεν πειραζει ....τωρα θα καταλαβουμε ολοι μαζι τα εκκαθαριστικα της εφοριας!!!!Και εγω που μεγαλωσα νομιζοντας οτι η δεξια,γενικα η δεξια,προστατευει την ιδιοκτησια......

  16. bladerunner82 avatar
    bladerunner82 06/08/2012 21:53:25

    Ζουν στον κόσμο τους. Ή θέλουν να περάσουν αβρόχοις ποσί το επόμενο επεισόδιο, μετά τον blitzkrieg ΑΤΕ. Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο.

    -----------------------------------------------------------

    ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤτΕ? ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΕΧΕΤΕ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ,ΑΚΟΜΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗΣ ΒΑΘΜΙΔΑΣ?
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΑ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2000 ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΣΟΚΙΚΗ ΛΑΙΛΑΠΑ?
    ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΦΑΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ? ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΔΑΝΕΙΑ?ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ?
    ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΔΕΛΟ ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΤΕ,ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2011 ΕΝ ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΩΝ,ΠΑΣΟΚΙΚΑ ΤΕΚΝΑ ΣΤΟ ΙΚΑ....ΜΑΦΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΔΗΛΑΔΗ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΕ ΣΤΟ ΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΜΕ ΑΣΕΠ,ΑΛΛΑ ΝΤΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΙ ΤΑΞΗ.

  17. bladerunner82 avatar
    bladerunner82 06/08/2012 21:55:40

    ΕΙΠΑΜΕ,ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ.
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΥΠΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΕΞΗ ΑΠΟΛΥΣΗ.
    ΤΗΝ ΒΙΔΩΣΕ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ,ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.

  18. xp avatar
    xp 06/08/2012 22:02:43

    Συμφωνώ με το περιεχόμενο του άρθρου .Απλώς ο κόσμος δεν μπορεί να ενημερώνεται σωστά σχεδόν παντα.Παραδειγμα έργα ΣΔΙΤ.Το κράτος δεν βάζει μία!Αλήθεια ?Οχι!Οι βρεφονηπιακοί σταθμοί ,που κατασκεύασε γνωστός διαπλεκόμενος στοίχησαν 5.000€/μ2 +τόκους αντί για 800€ !Το ίδιο και στις τράπεζες.Σε ορισμένες επιχειρήσεις που αποκρατικοποιήθηκαν βρήκαν μετρητά και περιουσίες.......Δεν έχουμε και τις ειδικές γνωσεις να ελέξουμε.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ xp 06/08/2012 22:15:55

      ΣΔΙΤ η νέα μεγάλη απάτη

  19. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/08/2012 22:08:59

    @Kώστας ΜΠ
    κι εγώ σε διαβάζω πάντα με προσοχή.
    Για τα ερωτήματα (που είναι όλων μας) τι να πω, όταν η πολιτική βούληση στρέφεται σε άλλη κατέυθυνση από τη σωτηρία της δημόσιας περιουσίας, γίνονται ρητορικά.
    Δεν κόπτομαι για τη σύζυγο του συριζαίου. Αλλά η ΑΤΕ, φεσωμένη 200 εκατ από τα κόμματα, με κάτι απίθανες χορηγήσεις-κανόνια επί Λάμπρου, και πάλι στεκόταν όρθια. Μέχρι το PSI, που η παγκόσμια οικονομική κοινότητα αρχίζει και "κράζει" πλέον ανοιχτά.

    - Όχι
    - Όχι. Ναι.
    -Ναι. Από αυτά που σώζονται και οι υπόλοιπες ιδιωτικές.

    Να σου δώσω ένα παράδειγμα. Αλφα, Πειραιώς, Γιουρομπανκ, ξανοίχτηκαν στα Βαλκάνια και σκόρπισαν ΕΚΕΙ το χρήμα που μάζευαν ΕΔΩ.
    Με την κρίση στα ούτως ή άλλως αδύναμα Βαλκάνια αρχίζουν οι επισφάλειες. Αλλά τον "ιδιωτικό τραπεζικό πυλώνα" τον σώζεις. Με λεφτά που δανείζεσαι και θα ξεπληρώσεις με τόκο! Χωρίς να πάρεις μετοχές και τον έλεγχο.
    Ενώ δεν σώζεις ΑΤΕ και ΤΤ .
    Είναι ΚΑΘΑΡΑ πολιτική επιλογή, μην ψάχνεις οικονομική τεκμηρίωση.

    Κι ο Προβόπουλος, αν έλεγε στις ΗΠΑ αυτά που είπε για Πειρ.- Μαρφιν - Reuters κλπ θα ήταν με χειροπέδες για "υπόθαλψη insider's trading".
    Σοβαρά; Ξέρω ότι θα κάνω ΑΜΚ στο μαγαζί μου και δανείζομαι και αγοράζω μετοχές μου; Ούτε στην ποδοσφαιρομάνα Ζουαζιλάνδη.

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ Προφήτης 07/08/2012 00:03:24

      Προφήτη,
      εσύ δεν λαίκισες ποτέ.
      Οπότε σε ρωτάω. Η σωτηρία του ιδιωτικού τραπεζικού τομέα έγινε για τους λόγους που επικαλείται το ετερόκλητο αντιμνημονιακό στρατόπεδο( = "είναι υπάλληλοι των τραπεζών" κλπ) ή έγινε ως αναγκαίο κακό; Η ΕΕ είναι τραπεζοκεντρική. Το ξέραμε και πριν την κρίση. Από το Μάαστριχ το καταλάβαμε. Το ότι δεν αποδεχόμαστε τις ιδεοληψίες των ούλτρα ευρωπαιστών δεν σημαίνει πως δεν υποχρεούμαστε και να απαντήσουμε στο ερώτημα που προκύπτει κάθε στιγμή για κάθε συγκεκριμένη κατάσταση. Πχ: έκανε καλά ή όχι ο Καραμανλής με τα 25 δις; ( λίγο ρευστό , πολλές εγγυήσεις). Εγώ λέω έκανε καλά. Το να τον πει ο ΣΥΡΙΖΑ υπάλληλο των τραπεζιτών είναι ό,τι περιμένω από το κόμμα αυτό. Από μας περιμένω όμως μια πιο ποιοτική απάντηση.
      Για τις ελληνικές τράπεζες τώρα. Νομίζω Προφήτη πως είναι άδικο να λέμε πως έπεσαν έξω λόγω της επέκτασής τους στα Βαλκάνια. Ζορίστηκαν αρχικά λόγω κρίσης( 2008-2009) και μετά τις παρέσυρε η ελληνική κρίση χρέους με τελικό χτύπημα το PSI. Δεν παίρνουν συγχωροχάρτι , αλλά ο ελληνικός τραπεζικός τομέας δεν κατηγορείται για όσα κατηγορούνται πχ οι αμερικανικές ή βρετανικές τράπεζες. Τα τοξικά χαρτιά που τις παρέσυραν ήταν του Ελληνικού Δημοσίου. Επίσης να παρατηρήσω πως μετοχές παίρνω ως δημόσιο, απλά όχι προνομιούχες.
      Για την ανακεφαλαιοποίση της ΑΤΕ: ωραία, αφού λεφτά από τη Δανειακή δεν προβλέπονται για την ΑΤΕ τι να κάνουν; Να την εντάξουν στην αναδιαπραγμάτευση; Να ζητάμε τροποποίηση των όρων προς χάριν μιας δημόσιας τράπεζας που είναι σαπάκι;
      Συμφωνώ πως είναι πολιτική επιλογή. Δεν συμφωνώ με την παραχώρηση λόγω των οικονομικων δεδομένων, αν και αυτά είναι ενδεικτικά. Συμφωνω με την πολιτική επιλογή. Που την περιγράφω χοντρικά ως "δεν είναι ώρα για μάχες για χαμένες υποθέσεις, να παλέψουμε για μάχες που κερδίζονται".
      Με αυτήν την λογική θα είμαι και από τους ελάχιστους που θα συμφωνήσουν με το πακέτο των 11,5 δις. Άλλα όταν θα έρθει εκείνη η ώρα , το δικό σου άρθρο και την άποψή σου θα την διαβάσω με προσοχή.
      Ευχαριστώ πολύ.

      • bladerunner82 avatar
        bladerunner82 @ Kώστας ΜΠ 07/08/2012 00:46:17

        αλλά ο ελληνικός τραπεζικός τομέας δεν κατηγορείται για όσα κατηγορούνται πχ οι αμερικανικές ή βρετανικές τράπεζες.

        ------------------------------

        ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ. ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΑΠΙΣΤΙΑ ΠΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΕΝΔΡΑ,ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΑΔΩΝ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΡΑ ΚΑΙ ΥΠΕΚΟΣΤΟΛΟΓΟΥΣΑΝ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ...ΚΑΤΙΤΙΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΑΞΩΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ¨ΞΕΝΟΥΣ".

        ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΗΔΗ ΧΩΡΙΣ ΣΠΙΤΙ,ΘΑ ΣΤΟ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΦΟΥ ΕΙΧΕΣ ΚΥΡΗΞΕΙ ΑΣΤΙΚΗ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΗΣ.

        ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΩΝ ΕΠ ΑΟΡΙΣΤΩΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ,ΤΡΟΜΕΡΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ,ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ....3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ, ΝΟΜΟ 3869 ΠΟΥ ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΘΑΡΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΞΑΝΑΦΑΣ ΔΑΝΕΙΚΟ ΕΥΡΟΥΛΑΚΙ...
        ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ,ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΑΙΚΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΡΑΖΟΥΜΕ.
        ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΦΑΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ.

      • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
        ΑΜΟΡΓΟΣ @ Kώστας ΜΠ 07/08/2012 00:54:35

        ΣΩΣΤΑ!!

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Kώστας ΜΠ 07/08/2012 02:27:25

        Κώστα, μην το μπλέκεις : ο Καραμανλής έκανε ΑΓΙΑ που εγγυήθηκε και κράτησε το τραπεζικό σύστημα. Μεγάλη κίνηση. Που δεν του πιστώθηκε.
        Τώρα, τι λέει ο ΣΥΡΙΖΑ...

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ Προφήτης 07/08/2012 04:35:00

      Μπορεί κάποιος να εξηγήσει, ΤΙ ήταν αυτό που ανάγκασε τον Σαμαρά να αλλάξει τη παρακάτω θέση του για την Αγροτική;

      “Η Αγροτική Τράπεζα είναι ένας δημόσιος τραπεζικός πυλώνας που δεν πρέπει να κλείσει. Γιατί μέσα της έχει εγγυήσεις αγροτικής γης, που βρίσκονται υπό τον έλεγχό της και δεν πρέπει να μείνει χωρίς χρηματοδότηση. Τα προβλήματα της Αγροτικής Τράπεζας κινδυνεύουν να οδηγήσουν τους αγρότες σε αφανισμό. Ούτε φυτοφάρμακα ούτε λιπάσματα δεν μπορούν πλέον να αγοράσουν.

      Υπάρχουν περίπου 7 δισ. ευρώ που υπολογίζουμε ότι θα περισσέψουν από την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την Αγροτική".

      ΓΙΑΤΙ άλλαξε θέση;

  20. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 06/08/2012 22:12:46

    Βλέποντας πιο πάνω τον διάλογο μεταξύ nostrom κι Ευας και επιπλέον διαβάζοντας και το ποστ του Προφήτη στην αρχή, χαίρομαι ιδιαίτερα που πλέον όλο και περισσότερες φωνές υψώνοντε και φωνάζουνε αυτό που φωνάζω εγώ εδώ και καιρό:
    ΑΠΟΛΥΣΤΕ δημοσίους υπαλλήλους!!!
    Όλους τους "παραπανίσιους", όλους αυτούς που δεν έχουνε καν αντικείμενο, όλους αυτούς που έχουνε θέσεις "φαντάσματα", όλους του "διοικητικούς", όλους που προσελήφθησαν φωτογραφικά/προεκλογικά, όλους που είναι σε "επιτροπές" οι οποίες συνεδριάζουνε μιά φορά στα τρία χρόνια κτλ. κτλ....

    Για παράδειγμα:
    Δεν μπορεί το ΚΕΕΛΠΝΟ να έχει κτίριο στο Μαρούσι όπου μετα βίας χωράνε 50 άνθρωποι, να έχει και άλλα τρία Βαν χωρητικότητας 7 ατόμων (αυτά που κάνουνε και καλά τα τεστ στους δρόμους) και να πληρώνει 2.500 μισθούς!!!!!!!!!
    Διορίζοντε αρχικά στο ΚΕΕΛΠΝΟ, στη συνέχεια αποσπώνται σε κάποιο υπουργείο (με βύσμα σε διοικητικές θέσεις είτε σε γραμματείες υπουργείων) και παίρνουνε ΔΥΟ μισθούς ατόφιους!!!
    Έχει 38 χρόνια που γίνεται αυτή η δουλειά...

    Αυτοί θέλουνε ΑΠΟΛΥΣΗ!

    Το ακούς αγαπημένε μου πρόεδρε, που τα έδωσα όλα για να σε βγάλω πρωθυπουργό (επιτέλους);;;
    Θέλουνε ΑΠΟΛΥΣΗ, όχι "μετάταξη", "εθελουσία" και διάφορες άλλες αλχημείες για να ευχαριστηθεί η Αριστερά και όλα τα "συνδικάτα" (της συμφοράς)...

    • Simon Bolivar avatar
      Simon Bolivar @ Βασίλης Γκιώνης 07/08/2012 00:30:11

      Με αποζημίωση φαντάζομαι?

      • Βασίλης Γκιώνης avatar
        Βασίλης Γκιώνης @ Simon Bolivar 07/08/2012 13:20:41

        Απόλυση με συνοπτικές διαδικασίες, ΚΑΜΙΑ αποζημίωση και επιστροφή όλων των μισθών που πήραν.

    • nestrom avatar
      nestrom @ Βασίλης Γκιώνης 07/08/2012 01:10:28

      Επίσης, θέλουν και έλεγχο πόθεν έσχες και κατάσχεση περιουσιών.
      Καλή η απόλυση, αλλά δεν αποτελεί από μόνη της τιμωρία. Χωρίς τιμωρία κάθαρση δεν έρχεται.
      Όπως είπα και παραπάνω αρκεί να μην έχεις να πληρώσεις για να απολύσεις κάποιον.
      Αν επιπλέον είναι και επίορκος επιβάλλεται δήμευση της περιουσίας.

      Για να είμαι και ρεαλιστής όμως δεν περιμένω να γίνει τίποτα από ολα αυτά. Οι φαύλοι είναι περισσότεροι από όσοι νομίζουμε και φυσικά δεν θα αφήσουν τα προνόμιά τους πριν εξαθλιωθούμε όλοι οι υπόλοιποι.

      • Εύα avatar
        Εύα @ nestrom 07/08/2012 01:27:44

        Οι διπλοθεσίτες δεν μπορούν να ελεγχθούν; ή δε θέλουν να τους ελέγξουν;
        Και συμφωνώ για έλεγχο και δήμευση περιουσίας...

  21. λαλακης avatar
    λαλακης 06/08/2012 22:18:29

    Ρε παιδες , φωναζετε ολοι οι ΔΥ για τις περικοπες , τα εφαπαξ κλπ
    Μαγκες , ΨΗΦΙΣΤΕ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΔΡΑΧΜΗ!!
    Ιδου η Ροδος και το πηδημα, να δω τι αγοραστικη αξια θα εχετε με
    νομισμα χρεοκοπημενης χωρας α λα Ζιμπαμπουε.
    Μαζικα Τσιπρα στις επομενες εκλογες μιας και αυτες θα γινουν μαλλον συντομα....

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ λαλακης 06/08/2012 22:27:10

      Λαλάκη,

      η λογική αυτών είναι οτι ακόμη και σε μια χρεωκοπημένη και πάμφτωχη χώρα, οι δημόσιοι υπάλληλοι θα περνάνε καλύτερα από τους υπόλοιπους...!
      Όπως και στις κομμουνιστικοφασιστικές χώρες του πρώην ανατολικού μπλογκ:
      οι υπαλληλοι του "κόμματος" και του "κράτους" ήτανε σε καλύτερη μοίρα από τους υπόλοιπους πολίτες...
      Είχανε μια πατάτα την ημέρα ενώ ο λαός μια πατάτα την εβδομάδα...

      Υ.Γ.: Η πλειοψηφία αυτών που φωνάζουνε για Δραχμή δεν έχουνε
      καταλάβει τι πείνα κατοχική έχει να πέσει εαν γυρίσουμε στη
      Δραχμή...

      • λαλακης avatar
        λαλακης @ Βασίλης Γκιώνης 06/08/2012 23:12:10

        @ Γκιωνη
        Ακριβως οπως τα λες, γι αυτο λεω Συριζα και δραχμη
        να δω τη μαγκια της καλοταισμενης υπαλληλου του
        ΙΚΑ ,με μισθο 120 ευρω το μηνα πως θα πηγαινει
        Ελβετια , θα σπουδαζει στην Αγγλια τον κανακαρη
        και θα τα σπαει στα μπουζουκια.
        Και λεω 120 ευρω γιατι τοσο θα πανε οι μισθοι των ΔΥ
        σε χρεοκοπημενη χωρα .
        Θα τρεχουν καθαριστριες στη Γερμανια οπως οι Βουλγαρες αποφοιτοι ιατρικης το '90.
        Εμαθαν να ζουν στην πλατη των ανθρωπων του μοχθου
        που παλευαν να πανε στα παιδια τους ενα πιατο φαγητο.
        Συριζα και δραχμη μαγκες ΔΥ δαγκωτο .

  22. ΣΑΚΑΤΑΚ avatar
    ΣΑΚΑΤΑΚ 06/08/2012 22:21:19

    ..."Η κυβέρνηση διατηρεί όλες τις θέσεις εργασίας ..." α πα πα πα!! Τι αριστεροκομμουνιστικές αντιλήψεις είναι αυτές... απόλυση για όλους εδω και τώρα!!...ακούς εκεί... τι είμαστε Σοβιετία?..ακου να υπάρχουν κάποιοι που δουλεύουν ακόμη.. αίσχος!

  23. xp avatar
    xp 06/08/2012 22:43:33

    Από το 1922-23 έως το 1932-33 δημιουργήθηκε πλεόνασμα κρατικού προϋπολογισμού της τάξης των 5,2 δις δρχ., προς μεγάλη ικανοποίηση των δανειστών και των κηδεμόνων της χώρας. Μάλιστα οι ελληνικές κυβερνήσεις της εποχής διατυμπάνιζαν την αποκατάσταση της «διεθνούς αξιοπιστίας» της χώρας.
    Όλα αυτά είχαν το τίμημά τους. Η κοινωνία βυθίστηκε στην ανεργία και στην φτώχεια. Η πείνα, η φυματίωση, η παιδική θνησιμότητα, οι θάνατοι από άγνωστες αιτίες, κοκ., κυριολεκτικά θέριζαν την ελληνική κοινωνία. Κι ενώ συνέβαιναν όλα αυτά, οι κυβερνήσεις κυνηγώντας πλεονασματικούς προϋπολογισμούς έκοβαν ακόμη και τις ελάχιστες κοινωνικές δαπάνες που υπήρχαν.
    Το δημόσιο χρέος της Ελλάδας έφτασε αισίως το 1928 σε 35,8 δις δρχ., από τα οποία 25,7 δις δρχ. σε χρυσό και συνάλλαγμα. Το 1930 έφτασε τα 38,6 δις δρχ., από τα οποία 27,1 δις δρχ. σε χρυσό και συνάλλαγμα. Το 1932 έφτασε κοντά στα 43 δις δρχ., από τα οποία 29,5 δις δρχ. σε χρυσό και συνάλλαγμα. Την χρονιά αυτή η ελληνική οικονομία δεν άντεξε άλλο και κλατάρισε. Κήρυξε επίσημη χρεοκοπία. Γιατί; Διότι πολύ απλά ο όγκος εξυπηρέτησης του δημόσιου χρέους ήταν τέτοιος που δεν μπορούσε να αντιμετωπιστεί. Χαρακτηριστικό ήταν το γεγονός ότι το 1929 το ελληνικό δημόσιο πλήρωσε σε τόκους 5,9 δις δρχ. , το 1930 οι τόκοι ανήλθαν σε 6,3 δις δρχ., όπως και το 1931, ενώ το 1932 μετά την επίσημη πτώχευση της χώρας οι πληρωτέοι τόκοι ανήλθαν σε 1,9 δις δρχ.. Τα χρεολύσια, αλλά και μεγάλο μέρος των τόκων, που δεν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν από τα τακτικά έσοδα του προϋπολογισμού και κυρίως από τα κρατικά μονοπώλια (άλας, πετρέλαιον, πυρεία, παιγνιόχαρτα, σιγαρόχαρτον, καπνός, χαρτόσημον, Ναξία σμύρις, φόρος οινοπνεύματος και τελωνεία) καλύπτονταν με νέα δάνεια κυρίως από το εξωτερικό με την εγγύηση της Κοινωνίας των Εθνών. Γι’ αυτό άλλωστε και η εκτίναξη του χρέους, ειδικά σε χρυσό και συνάλλαγμα.
    Προκειμένου να οικοδομήσει την αξιοπιστία της η Ελλάδα της εθελοδουλίας και του δοσιλογισμού, ακολούθησε το ίδιο μονοπάτι με το σημερινό. Δεν εφάρμοσε μόνο όλες αυτές τις βαθύτατα υφεσιακές πολιτικές στο όνομα του πλεονασματικού προϋπολογισμού, αλλά ξεπούλησε κυριολεκτικά ότι δημόσια περιουσία διέθετε. Μέσα στην δεκαετία 1922-32 οι εκποιήσεις δημοσίων κτημάτων δεκαπλασιάστηκαν. Όλες οι υποδομές της χώρας εκχωρήθηκαν με αποικιακές συμβάσεις σε μεγάλες ξένες εταιρείες, σε διεθνείς επενδυτές, όπως θα τους αποκαλούσαμε σήμερα. Η ηλεκτροδότηση και οι αστικές μεταφορές δόθηκαν στην Πάουερς. Η υδροδότηση της πρωτεύουσας, αλλά και η διαχείριση του νερού, στην Ούλεν. Οι αγροτικές υποδομές και η άρδευση στην Φαουντέσιον. Το νερό επιφανείας, αλλά και ο ορυκτός πλούτος της χώρας στην Κούπερς. Δεν έμεινε τίποτε δημόσιο, εκτός από τις διαλυμένες ένοπλες δυνάμεις ικανές μόνο για φασιστικά κινήματα προκειμένου να οδηγηθούμε μετά από 11 απόπειρες στην εγκαθίδρυση της 4ης Αυγούστου του 1936, στο φασιστικό καθεστώς του Μεταξά με τις ευλογίες του τοποτηρητή των αγγλικών συμφερόντων εν Ελλάδι, του βασιλιά Γεωργίου.

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ xp 06/08/2012 22:59:08

      Μην είσαι άδικος...

      Εφόσον έφτασες στο Μεταξά, πές και ότι έκανε το ΙΚΑ, εγκαθίδρυσε το 8άωρο (μέχρι τότε δούλευαν οι Έλληνες από "ηλιο σε ήλιο"), έκανε τις συντεχνίες και τα συνδικάτα (αυτά πάνω στα οποία "πατάτε" σήμερα) κτλ. κτλ.

  24. xp avatar
    xp 06/08/2012 22:50:45

    Αφιερωμένο εξαιρετικά στον Βασίλη Γκιώνη που έχει το επώνυμο του καλυτερο μου φίλου.Ειναι απο το μπλοκ του Καζάκη,ο οποίος ως αναλυτής είναι σοβαρός.Τα στοιχεία δεν αμφισβητούνται.Εχουμε λοιπόν πλεονασματικούς προυπολογισμούς,πτώχευση,πολιτική ανωμαλία ! Η ιστορία επαναλαμβάνεται.....

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ xp 06/08/2012 23:06:59

      XP,

      το συγκεκριμένο μπλογκ δεν το έχω υπόψην μου.
      Δεν έχω κάποιο λόγο αρχικά να αμφισβητήσω τα γραφόμενά σου αλλά άλλο πράγμα η δημόσια περιουσία και άλλο πράγμα οι δημόσιοι υπάλληλοι που μας έμειναν "αμανάτι"...

      Αναφέρει ο γράφων το σχόλιο οτι η χώρα τότε εδανείζετο επί σειρά ετών ασύστολα προκειμένου να "ανακτήσει" την διεθνή αξιοπιστία κτλ.
      Δεν μας λέει όμως, για τί εδανείζονταν;;;

      Εδανείζονταν πακτωλούς προκειμένου να πληρώνει "μισθούς" σε 1,2 εκατομμύρια κόσμο ενώ χρειαζούμενοι είναι μόνο 300.000;;;
      Εδανείζονταν πακτωλούς για να πληρώνει ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ σε συντάξεις μαϊμού;;;
      Εδανείζονταν πακτωλούς για να συντηρεί ένα συνταξιοδοτικό σύστημα "πολυτελείας" με 40άρηδες και 45άρηδες;;;

      Γιατί εδανείζονταν όλα αυτά τα Δις τότε;;;

  25. panos avatar
    panos 06/08/2012 23:20:08

    Καποιος μεγιστος οικονομολογος Ελληνας του εξωτερικου ειχε πει πριν 2.5 περιπου χρονια οτι οταν θα απολυθει ο πρωτος Δ.Υ. θα μπει η χωρα στο σωστο δρομο.Στατιστικα καθε Δ.Υ.μας στοιχιζει περιπου 40000 ευρω ανα ετος(κατα μεσο ορο),και λεω εγω με το φτωχο μου το μυαλο δωσε σε καμια 200αρια χιλιαδες Δ.Υ.απο 1000 ευρω συνταξη(πανω απο καποια ηλικια) και κανε προσληψεις νεων ανεργων παιδιων με μπολικα πτυχια και μεταπτυχιακα με 1000 ευρω μισθο,ωστε και μειωνεις και την ανεργια και απαλασεις το δημοσιο απο τους αποφοιτους γυμνασιου(και τους μαιμου αναπηρους των ΔΕΚΟ) και γινεσαι και πιο λειτουργικος σαν κρατος. Βεβαια βαζεις και στο ταμειο περιπου 3 δις το χρονο που ειναι σεβαστο ποσο,αλλα εδω σαν κρατος βαζεις το πολιτικο κοστος στην ακρη. Και κατι τελευταιο οσοι μαγκες μπηκαν απο το παραθυρο χωρις ΑΣΕΠ απολυονται αμμεσα(αυτα ειναι τα πελατακια ολων αναιξερετως των κοματων,πραγμα πολυ δυσκολο να γινει τωρα) οπου υπολογιζονται το πολυ σε 100 χιλ. Λυσεις υπαρχουν αλλα θελουν και κυβερνητες με πολλα κιλα @@@@@@.

  26. xp avatar
    xp 06/08/2012 23:42:48

    Η Ελλάδα γενικά είχε στο παρελθόν μεγάλη ανάγκη για αμυντικές δαπάνες.Ακόμη και στα Ιμια διαπιστώθηκε κενο στους εξοπλισμούς.Ανεξάρτητα από τις μίζες που δόθηκαν μεγάλο ποσό πήγε στους εξοπλισμούς! Επίσης είχαμε πάντα το στίγμα του προτεκτοράτου.Αυτό είναι μια εξήγηση, δεν λέω ότι είναι η μόνη .Ο ξένος παράγων δηλαδή παίζει καθοριστικό ρόλο στην οικονομία και στο χρέος.Κατά την άποψη μουχρειάζεται περιορισμός του κράτους ομαλός με ανάπτυξη .Παράλληλα .Με μονομερείς ενέργειες θα κυκλοφορούμε όλοι με όπλα.Ο συγκεκριμένος αναλυτής είναι σοβαρός .Τα στοιχεία του δεν αμφισβητούνται γενικά ,απλά ως πολιτικός μάλοον δεν κάνει (κατα την γνώμη μου)

    • anonymous avatar
      anonymous @ xp 06/08/2012 23:46:42

      Ο καζάκης δεν κάνει ούτε για πολιτικός αναλυτής. Διαστρεβλώνει με ΚουΚουΕδίστηκη μέθοδο τα στοιχεία.

  27. LYKOYRGOS avatar
    LYKOYRGOS 06/08/2012 23:50:39

    ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ, ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ, ΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ 10.000, ΕΙΧΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ΕΣΩΚΛΕΙΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ, ΕΙΧΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΚΑΙ, ΚΑΙ, ΚΑΙ
    ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΓΙΑΤΙ, ΕΞΑΡΓΥΡΩΝΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΛΙΤ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ=ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ... ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ... (ΤΑ 2/3 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ, ΓΙΑΤΡΟΙ...) ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΒΕΡΜΠΑΛΙΣΜΟΙ...ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΩΡΑ... ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΚΡΗΞΗ...

  28. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 06/08/2012 23:52:53

    Ἀγαπητέ μου Προφήτη,πάντοτε,μέ μεγάλο ἐνδιαφέρον διαβάζω τά ἄρθρα σου καί ἐπιζητῶ τά σχόλιά σου σέ ἄρθρα ἄλλων σχολιαστῶν.Διάβασα καί αὐτή τήν γλαφυρά περιγραφική ἀνάρτησή σου καί φτάνοντας στό τέλος κόλλησα σέ μία φράση:''Κάποιοι θά ἰσχυριστοῦν ὅτι ἀθώοι στήν Ἑλλάδα δέν ὑπάρχουν''
    Ἀλήθεια,τελικά,ἀπ' ὅλους τούς Ἕλληνες,εἶναι κάποιος τελείως ἄμεμπτος καί καθαρός ἀπό ὁποιαδήποτε,ἔστω καί τήν παραμικρή εὐθύνη πού θά μποροῦσε νά ἔχει,ὥστε νά φτάσει ἡ Πατρίδα μας ἐδῶ πού ἔφτασε;Καί,ἔτσι πέρασαν μερικές σκέψεις ἀπό τό μυαλό μου γιά διάφορες καταστάσεις σύμφωνα μέ τίς ὅποίες,τελικά ὅλοι μας φαίνεται ὅτι βάζουμε τό λιθαράκι μας σέ αὐτό πού ὁνομάζουμε μερίδιο εὐθύνης...Κάποιοι γονεῖς ἴσως δέν διαπαιδαγώγησαν σωστά τά παιδιά τους στό νά σέβονται τόν συνάνθρωπό τους,τήν περιουσία τοῦ ἄλλου,τή φύση.Ἄλλοι ἴσως δέν ἔκοβαν,δέν ἔπαιρναν ἀποδείξεις καί στήν πιό μικρή ἀγοραπωλησία.Οἱ περισσότεροι ἀπό μᾶς συμμετεῖχαμε σέ ὄργια σπατάλης μέ τήν καταναλωτική μανία πού μᾶς ἔπιανε καί δίπλα μας ἄνθρωποι εἶχαν πραγματική ἀνάγκη ἐπιβίωσης,πού οὔτε κάν τό παίρναμε χαμπάρι...
    Βλέπεις,ἀναφέρομαι σέ''μικρά'' σέ ''τιποτένια'' πράγματα πού σέ πολλούς ἀπό ἐμᾶς δέν περνοῦν ἀπό τό μυαλό,πόσο μᾶλλον δέ νά ἀναγνωρίσουμε ὅτι ὅλοι μας σέ κάποιες ἀπ' αὐτές τίς περιπτώσεις ἐμπίπτουμε.
    Τό συμπέρασμά μου εἶναι ὅτι κανείς μας δέν εἶναι ἀθῶος γιά τήν τραγική κατάσταση στήν ὁποία ἔχει περιέλθει ἡ χῶρα μας,ὄχι τόσο γιά τά λάθη μας μόνο,ὅσο,πολύ περισσότερο,γιατί δέν ὑπάρχει περίπτωση νά τά ἀναγνωρίσουμε...
    Θλίβομαι,γιατί δέν μάθαμε καί τή νέα γενιά,τά παιδιά μας,νά ἀναγνωρίζει τά λάθη πού θά κάνει παρά τά μάθαμε κι αὐτά νά τά φορτώνουν στούς ἄλλους....Κι ἐκεῖ καταλαβαίνω,ὅτι μᾶλλον τό χάνουμε τό παιχνίδι...
    Πάλι,δέν ἀπογοητεύομαι,γιατί γνωρίζω καί τό ρητό: ''μικρά ζύμη,μεγάλο φύραμα ζυμεῖ''...

  29. Γιωργος avatar
    Γιωργος 07/08/2012 00:16:31

    Βασιλη Γκιωνη το παραμυθακι αυτο ,με το μπαμπουλα της δραχμης και της εξοδου της χωρας απο την Ε.Ε,καποια στιγμη κατανταει γελειο.Αν αυτο το εγραφες δυο χρονια πριν ισως να φενοταν πιο σοβαρο.Οσοι συνεχιζετε την ιδια φοβικη ρητορικη,στο τελος θα γινετε γραφικοι.Ο πεινασμενος την πεινα δεν τη φοβαται.Εσυ μπορει να θελεις να μηνεις για παντα με το χερι απλομενο,μπας και μας ριξουν κανα ψιχουλο οι ευρωπαιοι.Ολα ομως εχουν τα ορια τους.Τα ιδια μας ελεγαν και οι Πασοκοι δυο χρονια.Ειμαι 35 χρονων και πλεον δεν βρισκω καμια διαφορα στα κομματα.Προσπαθουν να μας κανουν ραγιαδες.

    • F......H avatar
      F......H @ Γιωργος 07/08/2012 00:39:14

      ΓΙΩΡΓΟ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΓΕΛΑΩ ΕΔΩ....ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΑ.....ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ....ΣΗΜΕΡΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΛΑΓΜΟΥΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ....ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΠΑΝΥΓΗΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΦΟΝ 1500 ΕΥΡΩ ΣΤΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ....ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΟΒΙΕΤ, ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΠΑΝΕ ΣΤΑ 1500 ΕΥΡΩ ΜΕΓΙΣΤΟ

      • bladerunner82 avatar
        bladerunner82 @ F......H 07/08/2012 10:13:10

        ΓΙΩΡΓΟ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΓΕΛΑΩ ΕΔΩ….ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΑ

        -------------------------------------

        ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧ, ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ!

  30. anonymous avatar
    anonymous 07/08/2012 00:24:00

    Φίλε μου δεν ξέρω πόσο καιρό είσαι εδώ μέσα, αλλά παλιοί σχολιαστές όπως ο Προφήτης δεν τα έλεγαν αλλιώς. Κάτι κομήτες που, προφανώς σε διατεταγμένη υπηρεσία, έβριζαν όσους είχαν αντίθετη άποψη κι εξαφανίστηκαν την επομένη των εκλογών, ναι τα έλεγαν αλλιώς.

  31. xp avatar
    xp 07/08/2012 01:00:17

    Φιλε ανωνυμε ο Καζακης ειναι καλός αναλυτής.Αλλωστε τις προβλέψεις του τις έχει παρουσιάσει ...σε βιβλίο .Δηλαδή έγραψε βιβλιο που παρουσίασε τα προηγούμενα άρθρα του....Λεει θα βρέξει,βρέχει.Φίλος μου οικονομολόγος με σπουδες στην Οξφόρδη , με πατέρα υπουργό επί "θεού" ,τον θεωρεί καλό αναλυτή ,αν και ιδεολογικά δεν τον συμπαθεί. Το Forbes αλλωστε γράφει" Αυτό που προβληματίζει τους εμπειρογνώμονες της Ευρωπαϊκής πολιτικής είναι ότι η Ελλάδα - ή, αν πρόκειται για αυτό, η Ισπανία και ποιος ξέρει ποιες άλλες χώρες - θα εξετάσει την εμπειρία της Αργεντινής και θα πει, "Αυτό είναι μια καλή λύση για εμάς!"Ο λόγος είναι ότι η Αργεντινή δεν έχει τιμωρηθεί από τους διεθνείς χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς για την ανεύθυνη συμπεριφορά της. Το αντίθετο μάλιστα."Ενας φίλος πρωην ποδοσφαιριστής Αργεντινός μου είπε ότι στην Αργεντινή σήμερα περνάς καλά.Καλά θεωρεί να εργάζεται ενας σε τετραμελή οικογενεια και να έχει άνεση.Οσο λοιπόν μας πάνε για Ταυλάνδη ή Βουλγαρία ας κάνουμε και μεις δευτερες σκέψεις....

  32. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 07/08/2012 02:49:33

    Βehind the pear the tail.........
    (σε πολύ ελεύθερη μετάφρασή)

  33. gio avatar
    gio 07/08/2012 03:03:39

    Oταν μετα το 81 την πολιτικη γραμμη της Ν.Δ τη χαραζαν παλαιοι ΕΚΚΕτζηδες ......αστα να πανε

  34. Tακις avatar
    Tακις 07/08/2012 12:52:24

    Ειμαι αναγνωστης των σχολιων που αναγραφονται και αισθανθηκα την αναγκη να γραψω και την δικη μου αποψη σχετικα με το θεμα Ευρω-Δραχμη.Η Γερμανια (και οι περι αυτην Αυστρια , Σουηδια Ολλανδια και ακουσον-ακουσον η προ δεκαετιας πτωχευμενη Φιλανδια) θησαυριζουν με το Ευρω.Γιατι θησαυριζουν,γιατι πουλανε στην Ευρωπη τα βιομηχανικα,τα χημικα τους προιοντα , τα αυτοκινητα τους σε ενα πανακριβο νομισμα, και συχρονως αγοραζουν αυτα που δεν παραγουν (αγροτικα προιοντα,τροφιμα ,ρουχα παπουτσια και γενικα ειδη πλατιας λαικης καταναλωσης)τσαμπα απο Κινα ,Βιετναμ ,Ταυλανδη κ.λ.π. Ο Ευρωπαικος Νοτος καταρεει. Γιατι καταρεει. Γιατι αυτα τα οποια παραγει, τα παραγει σε ενα πανακριβο νομισμα και δεν ειναι ανταγωνιστικα.Αποτελεσμα στην Ιταλια,οπως και στην Ελλαδα, λουκεττα στην βιοτεχνια οπως και στην βιομηχανια.Η Ελλαδα ειχε μια απο τις καλυτερες Κλωστουφαντουργιες του κοσμου.Κατεβαινοντας με τον ΗΣΑΠ μετα το σταθμο του Φαληρου θα δειτε το κουφαρι της ΑΙΓΑΙΟΝ. Αυτη η βιομηχανια που μονο σε αυτο το εργοστασιο απασχολουσε εκατονταδες ατομα προσωπικο εφτιαχνε τα καλυτερα ειδη προικος του κοσμου. Επισης η Ελλαδα ειχε εξαιρετικη υποδηματοποιια(π.χ.ΕΛΙΤΕ) Ειχε βιομηχανια πλαστικων,μεχρι και βιομηχανια ηλεκτρικων συσκευων(ΕΣΚΙΜΩ).Η καταρευση αρχισε απο το 1992,οταν καταργηθηκαν τα δασμολογικα τειχη . Παρα ταυτα επειδη η δραχμη ειταν φτηνο νομισμα αντεχαν.Ηπληρης καταρρευση ηρθε με το Ευρω.Ηταν ο οριστικος και τελειωτικος θανατος για την βιομηχανια.Θα σας φερω ενα παραδειγμα για να καταλαβετε.Μια γυναικεια γοβα ο κινεζος κατασκευαστης την πουλαει 6 δολλαρια . Στον Ελληνα εισαγωγεα στοιχιζη.7 Ευρω.Ποια Ελληνικη,Ιταλικη.Ισπανικη βιομηχανια μπορει να κατασκευαση αυτο το παπουτσι με κοστος 3.5 Ευρω ωστε να το πουλησει στον χοντρεμπορο 7 Ευρω για να μπορει να ανταγωνιστη τον κινεζο.Καμμια. Κι Ετσι φτασαμε στο !.5 εκατομμυριο ανεργους στα 4εκατομμυρια ανθρωπους που δεν εχουν να φανε που δεν εχουν να ταισουν τα παιδια τους που τα λεφτα που κερδιζουν φτανουν για να περασουν 10 απο τις 30 μερες του μηνα.Το ερωτημα λοιπον ειναι που παμε Μνημονιο λεει οΣαμαρας και επενδυσεις. Το μνημονιο ειδαμε που οδηγει 2,5 χρονια τωρα Οσο για επενδυσεις και αναπτυξη ειναι βεβαιο οτι θα ερθουν οταν στηθουν οι ειδικες οικονομικες ζωνες αλλα τοτε οι Ελληνες θα παιρνουν 200 Ευρω μισθο κι αν τους αρεση γιατι υπαρχουν και οι λαθρομεταναστες(αλλο εθνικο εγκλημα αυτο) με 100 Ευρω το μηνα.Η προταση του Τσιπρα ειναι ακομα χειροτερη.Αντε να γυρισουμε στα 751 Ευρω τους μισθους να γυρισουμε στο υψος των προ μνημονιου συλλογικων συμβασεων εργασιας.Οι στα προθυρα της χρεωκοπιας ευρισκομενες επιχειρησεις θα δωσουν αυτα τα χρηματα πιεζομενες απο το νομο αλλα για να επιβιωσουν θα απολυσουν το μισο προσωπικο τους και θα βλεπουμε το ποσοστο της ανεργιας και θα μας πιανει τρελλα. Πια ειναι η λυση λοιπον.Εξοδος απο την Ευρωπαικη Ενωση επιστροφη στην δραχμη και Δασμολογικα τειχη. ( και μη μου πειν κανεις οτι ειμαι ΚΚΕ γιατι εγω μιλαω για ελευθερη οικονομια για ιδιωτικη πρωτοβουλια και οχι για να περιελουν τα παντα στο λαο και αλλα τετοια σταλινικα) Αυτη και μονο αυτη ειναι η λυση που τρεμουν οι Γερμανοι γιατι ξερουν οτι αμεσως στην ιδια λυση θα μας ακολουθησουν Ιταλοι Ισπανοι και Πορτογαλοι. Γιατι δεν μας εχουν ηδη πεταξει εκτος ΕΕ.Φοβουνται οτι θα χασει η ΕΕ τα 350 δις που χρωσταμαι.Χεστηκε η φοραδα στ αλωνι μετα συγχωρησεως.Και για να τελειωνω.Ακολουθωντας αυτη την πολιτικη σε ενα χρονο ηΕλλαδα θα μπει σε θετικους ρυθμους αναπτυξης.Τα ρουχα μας στην ντουλαπα τα παπουτσια που θα φοραμαι θα εχουν επανω ετικεττα MADE IN GREECE και θα ειναι Ελληνικα και οχι κινεζικα βιετναμεζικα και μπαγκλαντεσιανα. ΥΓ Το αλλο τεραστιο κερδος θα ειναι η μειωση τις αλλοδαπης εγκληματικοτητας κατα ενα τεραστιο ποσοστο.Ναδουμε ολη αυτη η αλβανικη η γεωργιανη κλπ αλητεια που τωρα σκοτωνη για 20 Ευρω,ολη αυτη η αλβανικη αλητεια που σκοτωνοντας και κλεβωντας εκαναν τα Τιρανα απο παραγκουπολη- μεγαλουπολη.αν θα μεινουν στην Ελλαδα να κλεβουν δραχμες που δεν θα ξερουν τι να τις κανουν και πως θα ξεκουμπιστουν να φυγουν.Να δουμαι αν θα εξακολουθησουν να ερχωνται στην Ελλαδα ολα αυτα τα μεταναστευτικα σκουπιδια που τωρα με τιςευχες της Αλεκας του Τσιπρα και του Κουβελη στελνουν 12 δις το χρονο στις πατριδες τους. Ευχαριστω το ANTINEWS για την καταχρηση του χωρου που μου επετρεψε να κανω.Ευχαριστω.

  35. !@#$%^&*() avatar
    !@#$%^&*() 07/08/2012 22:50:41

    Όταν επί 2 ½ χρόνια:
    1) δεν έχει κλείσει κανένας από τους 200 οργανισμούς που ο Πάγκαλος παπαρολογούσε ότι μελετούσε δήθεν το κλείσιμο,
    2) δεν είχαν ανακαλυφθεί λαμογιές και μαιμού επιδόματα, συντάξεις,
    λογικό είναι να γίνονται οριζόντιες περικοπές, άσχετο αν χύνονται κροκοδείλια δάκρυα από κομματοκράτορες πολιτικάντηδες πάσης απόχρωσης?

    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ Ή ΤΗΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ Ή ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.