Αλέξη... χάσαμε
28/04/2015 08:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αλέξη... χάσαμε

Ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται, λέει ο λαός. Στην περίπτωση του Τσίπρα χάρηκε μόλις τρεις μήνες.

(Ανανεωμένο) Χθες είχαμε γιορτή. Θα την γιορτάζουμε κάθε χρόνο γιατί έτσι πρέπει. Είναι η αποκαθήλωση της Αριστεράς. Αυτής της Αριστεράς που επαγγέλθηκε ο Τσίπρας, με την οποία κορόιδεψε τον ελληνικό λαό, του υφάρπαξε την ψήφο, συνεχίζει να τον εμπαίζει και την ίδια στιγμή οδηγεί τη χώρα σε μια ανεπανάληπτη τραγωδία.

Χθες ήταν η απομυθοποίηση του Βαρόνου Μινχάουζεν σε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση. Πράγματι η συνέντευξη είχε μεγάλο ενδιαφέρον και την παρακολούθησαν χιλιάδες Έλληνες. Συριζαίοι βαμμένοι, ψηφοφόροι του Τσίπρα που τον πίστεψαν προεκλογικά, περίεργοι για το τι θα έλεγε έπειτα από τρεις μήνες απραξίας, εξοργισμένοι Έλληνες που καταστρέφονται και θέλουν από κάπου να πιαστούν. Αν όλοι αυτοί περίμεναν να ακουμπήσουν στον ώμο του πρωθυπουργού καλύτερα να το ξεχάσουν.

Ο Αλέξης Τσίπρας απέδειξε πόσο «λίγος» είναι ακόμη και για μια Ελλάδα που έχει «μικρύνει», τουλάχιστον ως προς τις απαιτήσεις της από το πολιτικό σύστημα. Ο πρωθυπουργός απέδειξε ότι είναι ο αρχηγός μιας στημένης και καλά οργανωμένης «απάτης» που ξεκίνησε από το 2012 και ολοκληρώθηκε στις εκλογές του Ιανουαρίου. Ίσως ποτέ άλλοτε, ακόμη και από τις πιο κακές κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ με τόση κυνικότητα και ταυτόχρονα με τόση ασάφεια δεν είδαμε τη διάψευση των προσδοκιών των πολιτών.

Ο πρωθυπουργός προανήγγειλε σκληρά μέτρα προκειμένου να κλείσει η συμφωνία. Κι αν αυτή δεν κλείσει τότε… ας αποφασίσει ο λαός με δημοψήφισμα.

Άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να πληρώσουμε και φέτος ΕΝΦΙΑ, αυτόν τον κακό φόρο που επέβαλε ο κακός Σαμαράς και για τον οποίον εν πολλοίς έπεσε η κυβέρνηση. Θα τον πληρώσουμε εκτός κι αν πιάσει ο Τσίπρας τους στόχους που έχουν τεθεί. Με λίγα λόγια, σιγουράκι ο φόρος αφού όχι μόνο στόχους δεν θα πιάσει αλλά θα είναι πολύ χειρότερη η οικονομία φέτος. Το προαναγγέλλουν όλοι, Έλληνες και ξένοι, ότι το τρίμηνο της αφασίας οδήγησε τη χώρα σε βαθιά ύφεση, την κατανάλωση στα Τάρταρα, την εμπιστοσύνη των επενδυτών στο ναδίρ.

Μα καλά, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πήρε 36% γιατί ο κόσμος πίστευε ότι δεν θα ξαναπληρώσει το φόρο αλλά θα πληρώσουν οι πλούσιοι και οι έχοντες μεγάλη περιουσία; Το τεράστιο ψέμα αποκαλύφθηκε.

Άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να μην ισχύσουν οι φοροαπαλλαγές που είχε υποσχεθεί, να μην αυξηθεί το αφορολόγητο στις 12.000 ευρώ, να μη μειωθούν οι φόροι και να μην αυξηθούν οι μισθοί. Μα καλά για όλα αυτά δεν έγινε πρωθυπουργός; Για όλα τα παραπάνω δεν ψήφισε ο κόσμος ΣΥΡΙΖΑ αγανακτισμένος από την προηγούμενη κυβέρνηση;

Αυτή ήταν η μεγάλη αλλαγή, η επανάσταση της Αριστεράς; Ο Τσίπρας δεν έλεγε ότι θα πρωτοτυπήσει και θα εφαρμόσει όσα υποσχέθηκε;

«Τι να κάνουμε δεν σκίσαμε με τη μία το μνημόνιο» παραδέχθηκε. Μα γι’ αυτό δεν σε ψήφισε ο κόσμος κύριε ψεύτη;

Για τις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, αυτές που χαρακτήριζε πραξικόπημα επί ΝΔ, ο κ. Τσίπρας είπε ότι ήταν μεγάλη ανάγκη να τις εφαρμόσει αλλά δεν προτίθεται να συνεχίσει να το κάνει. Ο ψεύτης σε όλο του το μεγαλείο.

Απέφυγε συστηματικά να απαντήσει γιατί η Μέρκελ του λέει «όχι», γιατί οι δανειστές δεν χορεύουν στο ρυθμό που αυτός δίνει. Τι να απαντήσει άλλωστε; Παραπέμπουμε τον κόσμο στα όσα έχει πει προεκλογικά. Όταν υποσχόταν ότι η Γερμανία θα υποκύψει, ότι οι Ευρωπαίοι θα τρομάξουν από τον ΣΥΡΙΖΑ και τους Podemos, όταν έλεγε ότι ο Ντράγκι θα τους δώσει άφθονο χρήμα, αλλά τώρα τον ξεγέλασε.

Και πάμε στο τελικό σημείο, στο δημοψήφισμα. Είναι το μόνο που δεν το είπε προεκλογικά. Είναι η… έκπληξη δημοκρατίας που θέλει να κάνει στον ελληνικό λαό. Θα πάρει σκληρά μέτρα, που δεν θα έχουν καμιά σχέση με τις ψεύτικες υποσχέσεις, με σκοπό να κλείσει τη συμφωνία. Αν τα δεχθούν οι δανειστές έχει καλώς, πάμε παρακάτω στη νέα διαπραγμάτευση για τα επόμενα χρόνια, που σημαίνουν νέα μέτρα.

Αν πάλι τα μέτρα που ζητούνται είναι φρικτά τότε… ας αποφασίσει ο λαός. Δηλαδή η κυβέρνηση που εξελέγη πριν μερικούς μήνες αισθάνεται άβουλη, αδύναμη και παραδεχόμενη ότι όσα είπε προεκλογικά ήταν ψεύτικα. Και ρίχνει την ευθύνη στον κόσμο. Είναι η πιο «βρόμικη» πρόταση που έχει γίνει ποτέ και δείχνει τον πολιτικό κυνισμό του κ. Τσίπρα. Άλλωστε, αν δε μπορεί να κυβερνήσει ας παραιτηθεί, να δημιουργηθεί μια κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας και να μαζέψει το χάλι της Αριστεράς.

Όμως, ακόμη και το δημοψήφισμα αποτελεί μια μεγάλη παγίδα για τον ελληνικό λαό. Είναι η νέα μεγάλη κοροϊδία που στήνει ο κ. Τσίπρας, το νέο τζογάρισμα που κάνει στις πλάτες του κόσμου. Γιατί ας σκεφτούμε σοβαρά: Τι θα προσφέρει το δημοψήφισμα; Ακόμη κι αν ο κόσμος επιλέξει να μείνει η Ελλάδα στο ευρώ με μεγάλες θυσίες, πώς ο κ. Τσίπρας θα αντέξει να ψηφίζει τόσο σκληρά μέτρα στη Βουλή; Πώς θα τολμά να κυκλοφορεί χωρίς να τρώει ξύλο; Τι θα κάνει με τους βουλευτές τους και τα ακραία στελέχη του;

Ο κ. Τσίπρας με τη χθεσινή συνέντευξή του επιβεβαίωσε ότι είναι… άλλος. Δεν είναι ο Αλέξης ο Τσαβεστής. Δεν είναι ο Τσεγκεβαριστής, δεν είναι ο λαοπρόβλητος πολιτικός που ο κόσμος τον ακλούθησε τυφλά.

Είναι ο «Μερκελιστής», ο σκληρός νεοφιλελεύθερος που προσκυνά τους δανειστές. Είναι όλα αυτά που κατηγορούσε τους προηγούμενους που καταδικάστηκαν από τον κόσμο. Ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται, λέει ο λαός. Στην περίπτωση του Τσίπρα χάρηκε μόλις τρεις μήνες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 28/04/2015 01:31:50

    O παντογνωστης δημοσιογραφος που τα Αγγλικα του ειναι χειροτερα και απο του Τσιπρα βελουδινες ερωτησεις κανει μονο ριχνοντας σποντες ενανιον του Σαμαρα . Ο δημοσιογραφος που εβγαλε κουρασμενο τον Κ.Κ , ο δημοσιογραφος που συνεργαζεται με τους τους ιδρυτες του Αυριανισμου ειναι καιρος να υποστηριξει το λομπυ της δραχμης. Οσον αφορα τον Τσιπρα προσπαθει να κρατησει λιγο τα ποσοστα του, να μας προετοιμασει εμμεσα για δημοψηφισμα και για τα χειροτερα. Ειναι μικρος, ειναι λιγος , ειναι ασχετος ΕΙΝΑΙ επικινδυνος.

    • Αστακιωτης avatar
      Αστακιωτης @ Ρεαλιστης 28/04/2015 07:32:57

      μπράβο,ρεαλιστή,λίγα λόγια,πολλές αλήθειες

    • Aegean Light avatar
      Aegean Light @ Ρεαλιστης 28/04/2015 10:07:06

      Αν σου απαντούσα όπως έπρεπε , θα έμπαινα στη black list του blog και δεν το θέλω. Ένα μόνο θα σου πω για τον Χατζηνικολάου τον οποίο αποπειράθηκες (ανεπιτυχώς) να αποδομήσεις με «««επιχειρήματα»»» του τύπου "τα Αγγλικα του ειναι χειροτερα και απο του Τσιπρα" ή "συνεργαζεται με τους τους ιδρυτες του Αυριανισμου" (χαρακτηριστικό παράδειγμα οικογενειακής ευθύνης) κ.λ.π. Ο Ν.Χατζηνικολάου , στην συνείδηση της συντριπτικής πλειοψηφίας του λαού , θεωρείται ο πλέον έγκριτος , και αντικειμενικός δημοσιογράφος αυτή την στιγμή στη χώρα.Όσον αφορά τα περί "βελούδινων ερωτήσεων" προς τον Πρωθυπουργό απλώς θα σου παραθέσω το σχόλιο του Μπάμπη Παπαδημητρίου (ούτε εσύ δεν μπορείς να τον "κατηγορήσεις" για φίλο είτε του Τσίπρα είτε του Χατζηνικολάου) για την συνέντευξη : "ήταν μια άρτια συνέντευξη".

      • F?te??? avatar
        F?te??? @ Aegean Light 28/04/2015 12:53:32

        ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ Ο ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΚΗΣ, ΜΑΛΙΣΤΑ! ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙ ΒΙ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ Η ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΗΣ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑΣ!! :)

      • μιχ. avatar
        μιχ. @ Aegean Light 28/04/2015 17:44:21

        Ναι ο πιο αξιοπιστος δημοσιογραφος ερωτουσε τον πιο αξιοπιστο πολιτικο. Ο εγκριτος μεγαλοεκδοτης που κανει ερωτησεις φαρμακι

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ Aegean Light 28/04/2015 23:11:27

        Δεν αποπειραθηκα να αποδομησω κανεναν. Μονος του αρχισε τον κατηφορο. Μονοι τους εγραψαν οτι ηδη εξασφαλησαμε 5 δις απο τους Ρωσους. Αυτοι αποδομησαν τον Κ.Κ , τον Γεωργιαδη , τον Σαμαρα. και αλλους. Αυτοι δεν δεχονται καμια αντιθετη αποψη απο αυτην που υποστηριζουν. Παραδειγμα η επιθετικοτητα σε μερικους π.χ προεκλογικα στον Α. Ντινοπουλο. Οτι τους αρεσει π.χ Τσιπρας, Καμμενος κλπ τους φερονται με το γαντι. Φερονται ομως σκληρα σε οποιον δεν τους αρεσει. Δυστυχως αυτη ειναι η αληθεια. Το τι λεει ο Μπ. Παπαδημητριου ειλικρινα δεν με ενδιαφερει. Αυτα που ακουω και βλεπω εγω σχολιαζω. Ο αυριανισμος σε νεα 'version' . Oσον αφορα την συντριπτικη πλειοψηφια που τους θεωρει εγκριτους, αυτη η πλειοψηφια ψηφισε 'λεφτα υπαρχουν ' σε εκδοση ΓΑΠ και ξαναψηφισε ' λεφτα υπαρχουν' σε εκδοση Αλεξη.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ρεαλιστης 28/04/2015 16:59:22

      Σωστός! Και λίγα είπες και για Τσίπρα και για Νικολάκη...

  2. blue nile avatar
    blue nile 28/04/2015 03:15:18

    Ας υποθέσουμε ότι ο Τσίπρας αναδιπλώνεται, επιβάλει και αυτός με τη σειρά του υφεσιακά μέτρα τα οποία βεβαίως θα μας οδηγήσουν σε ένα νέο κύκλο αυτοτροφοδοτούμενης ύφεσης. Ουσιαστικά τότε υπογράφει την πολιτική καταδίκη τόσο τη δική του αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ. Το θέμα είναι μετά ο ελληνικός λαός ποιον θα επιλέξει; Σε πρώτο χρόνο μάλλον θα δούμε μια κυβέρνηση συνεργασίας και μετά εκλογές. Μην απορήσετε τότε αν δείτε την ΧΑ στο 25% και το ΚΚΕ στο 30%. Γιατί όποιος νομίζει ότι λόγω μιας ενδεχόμενης αποτυχίας του Τσίπρα οι πολίτες θα ξαναψηφίσουν και θα δώσουν πρωτιά σε μνημονιακά κόμματα, γελιέται οικτρά... Μετά θα θελήσουν με την ψήφο τους να τιμωρήσουν την Ευρώπη. Ακόμα και αν αυτό σημαίνει τη δική μας καταστροφή... Στην Ιταλία πια το σύνολο της αντιπολίτευσης από τα αριστερά μέχρι τα δεξιά είναι κατά της παραμονής της χώρας στην ευρωζώνη. Πόσο απέχουμε άραγε από εκεί;

    • Βαγγέλης avatar
      Βαγγέλης @ blue nile 28/04/2015 08:31:50

      Α, εδώ οι ελληνικές "δημοσκοπήσεις" απέδειξαν "πέραν πάσης αμφιβολίας" πως ο ελληνικός λαός αγαπάει το ευρώ και θα πέθαινε για χάρη του.

      • airman avatar
        airman @ Βαγγέλης 28/04/2015 10:11:42

        Το δίλημα να "πεθάνεις" για το ευρώ ή να "πεθάνεις" έξω από το ευρώ είναι τραγικό. Όσο τραγικό είναι και το να "πεθαίνεις" εντός ευρώ, όπως κατάφερε να πετύχει ο μικρός Αλέξης και η τραγελαφική Κυβέρνηση που συγκρότησε μετά την αποπλάνηση του 36% όσων ψήφισαν την 25/1.

        • Βαγγέλης avatar
          Βαγγέλης @ airman 28/04/2015 11:21:34

          Ο θάνατος εντός ευρώ είναι όπως ο θάνατος από το έιτζ. Δε σε σκοτώνει ο ίδιος ο ιός αλλά οι άλλες ασθένειες τις οποίες δεν μπορεί να αντιμετωπίσει ο οργανισμός εξαιτίας της αδυναμίας του.

          • F?te??? avatar
            F?te??? @ Βαγγέλης 28/04/2015 13:00:40

            ΒΑΓΓΕΛΗ, ΔΛΔ, ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ, ΤΟ ΧΑΟΣ, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ;;; ΑΣΕ ΜΑΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ ΣΥΝΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΣΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ, ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ!!

          • Βαγγέλης avatar
            Βαγγέλης @ F?te??? 28/04/2015 17:48:14

            Εγώ έχω τη δική μου και αυτοί... μια κάποια? Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά πιστεύω πως οι συνσχολιαστές έχουν αρκετή νοημοσύνη και μπόλικο χιούμορ, μην τους υποτιμάς. Όσο για το χάος... αυτό ήταν εδώ και μας περίμενε όλους να μας καταπιεί από την εποχή της "αλλαγής".

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ blue nile 28/04/2015 09:43:02

      Δηλαδή, σοφέ ελληνικέ λαέ, δε σου φτάνει που με την ψήφο σου έστειλες τη χώρα στα τάρταρα, δεν σου φτάνει που όλοι οι σώφρονες και νούσιμοι σου φωνάζαμε και σε αποκαλούσαμε ακόμη και με βαριά κοσμητικά επίθετα για την ανοησία που κάνεις, δεν σου φτάνει η αχαριστία και η αγνωμοσύνη που δημοσίως επιδεικνύεις με καμάρι έναντι ενός πολιτικού που, όπως ήδη αποδεικνύεται από τις πατάτες του αρχηγού σου, δεν άσκησε την πολιτική που ήθελε, αλλά την πολιτική που του επιβλήθηκε από τις περιστάσεις και, παρόλα αυτά, κατάφερε να κρατήσει την χώρα στην ευρωζώνη, να σωθεί από την χρεωκοπία, να πληρώνονται άπαντες στην ώρα τους από το κράτος και, ναι, να αρχίσει και δειλή ανάκαμψη. Δεν σου φτάνει λοιπόν που με την ανόητη ψήφο σου κατέστρεψες μια φορά τη χώρα! Και θέλεις να την καταστρέψεις και άλλη μία φορά! Ψηφίζοντας τον ιδιότυπο υπόκοσμο της Χρυσής Αυγής! Αλλά... όοοοχι, δεν θα ψηφίσεις εσύ ξεφτέρι μου "μνημονιακά κόμματα". Αλίμονο! Μνημονιακός εσύ; Γιατί, επειδή ψήφισες Τσίπρα που όλοι οι φορείς κοινής λογικής σου έλεγαν "ή θα κάνει τα ίδια και χειρότερα με τους προηγούμενους ή θα πάει στη χρεωκοπία" και, ναι, αποδεινύεται και αυτός μνημονιακότερος των μνημονιακών, άρα, ψήφισες τελικά μνημόνιο; Καμαρώστε ρε τον τρόπο σκέψης του Έλληνα! Καμαρώστε ρε! Καμαρώστε ρε ανοησία και υφάκι στο τετράγωνο! Δεν μας βγήκε η ψήφος στο βόλεμα και στις εύκολες λύσεις μια φορά και αποδείχθηκε καταστροφική; Δε βαριέσαι! Θα ξαναψηφίσουμε έτσι! Θα ξαναψηφίσουμε τα εύκολα τα λόγια τα μεγάλα! Αν προλάβεις όμως, καμάρι μου! Διότι μην ψαρώνεις με τα λογάκια του Τσίπρα ότι τάχα θα πάει σε συμβιβασμό μνημονιοποίησής του με τους δανειστές. Ο Τσίπρας θα μας πάει τελικά στη χρεωκοπία. Και τότε θα ψηφίζεις όχι αυτόν που θα σου τάζει 12.000 ευρώ αφορολόγητο, αλλά αυτόν που θα σου τάζει ένα κομμάτι ξερό ψωμί να φας. Και λίγα λέω! Αλλά τελικά ο Έλληνας θα έχει την μοίρα που του αξίζει. Και πολύ μας λυπήθηκε ο καλός Θεός...

      • LaM avatar
        LaM @ Διογένης 28/04/2015 09:51:42

        Πως το έλεγε αυτο ο Αινσταιν που κανεις διαρκώς το ίδιο πράγμα και περιμένεις διαφορετικο αποτέλεσμα... Ψυχασθένεια μήπως...?

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ LaM 28/04/2015 17:01:18

          Άπειρη βλακεία ίσως;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Διογένης 28/04/2015 10:33:46

        Επειδή κάποιοι λένε ότι ο Έλληνας θα ψηφίσει ΧΑ μην το δένεις κόμπο.Περίμενε να ψηφίσει πρώτα και μετά κατηγορησέ τον.Ακόμη δεν συνέβη.Οι Έλληνες γενικά αποφεύγουν τα ακραία κόμματα.Ο Τσίπρας βγήκε γιατί προβλήθηκε ως μη ακραίος ένα νέο Πασόκ στην ουσία.

        • blue nile avatar
          blue nile @ ψυχραιμια 28/04/2015 13:03:07

          Από τη στιγμή που η χώρα μας έχασε το πάνω από 25% του ΑΕΠ και τίποτα δε δείχνει ότι θα το ανακτήσει αυτό το ποσοστό σύντομα, αντίθετα με νέα περιοριστικά μέτρα πάμε να χάσουμε και άλλο ποσοστό του ΑΕΠ, όλο και περισσότεροι συμπολίτες μας είναι ήδη στα τάρταρα. Οπότε δεν νοιάζονται για τη χώρα τόσο πολύ όσο να διοχετεύσουν την οργή τους. Κάποιοι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι όταν ένα κόμμα διαμαρτυρίας που ζητιάνευε για το 3% έγινε εξουσία πολλά μπορούν να συμβούν. Το παράδειγμα της Βαϊμάρης δεν είναι πολύ μακρυά ούτε γεωγραφικά ούτε χρονικά. Όσο συνεχίζεται η πτώση της πραγματικής οικονομίας, με αργότερους ή γρηγορότερους ρυθμούς, όσο οι φόροι είναι σε τέτοια ύψη, τόσο η χώρα δεν θα είναι βιώσιμη για τους πολίτες της. Ο ΣΥΡΙΖΑ απέτυχε ήδη επειδή δεν διεκδίκησε από την πρώτη στιγμή λύση που θα καθιστούσε το χρέος βιώσιμο.Τώρα θα αυτοαποδομείται έμπλεος στοχαστικών προσαρμογών μέχρι την οριστική του πτώση. Το μετά όμως με φοβίζει...

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ blue nile 28/04/2015 17:38:16

            Να ψήφιζες Σαμαρά για να μην έχανε και άλλο ΑΕΠ και για να ανακτούσε ένα μέρος του χαμένου. Όλοι οι διεθνείς οργανισμοί προέβλεπαν ανάπτυξη για φέτος από 2,5% έως 2,9%. Επί Σαμαρά, φυσικά. Επί Τσίπρα άλλαξε αυτό. Όπως μπορούσε να προβλέψει ο καθένας. Αλλά πού να παραδεχτεί ο Έλληνας ότι είναι παντελώς βλαξ και ηλίθιος για τις επιλογές του. Τον φοβίζει λέει το "μετά". Φυσικά. Σαν το ανέκδοτο με τον Πόντιο, "ωχ, μπανανόφλουδα, πάλι θα πέσω". Είναι να μην φοβάσαι για το "μετά" με τέτοια νοοτροπία;

      • ΠανΖ74Μεσ avatar
        ΠανΖ74Μεσ @ Διογένης 28/04/2015 10:36:26

        +100000000

      • Αργόστροφος avatar
        Αργόστροφος @ Διογένης 28/04/2015 11:54:09

        Και λίγα λες αγαπητέ. Είναι αντι-ανθρωπιστικό & αντι-χριστιανικό αυτό που θα γράψω, αλλά είναι η πραγματικότητα. Δεν στενοχωριέμαι πλέον για τον νεοέλληνα, θα του αξίζει, για ότι του συμβεί από δω και στο εξής. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας, το σκεπτικό μας είναι ''να ψοφήσουν όλες οι κατσίκες, όλων των γειτόνων''. Εκτός από το δικό μας παρόν και παρελθόν, που εμείς οι ίδιοι καταστρέψαμε, δεν μας απασχολεί πλέον, ούτε το μέλλον των παιδιών μας. Πρέπει να μηδενίσει το κοντέρ, για να επέλθει η αναγέννηση, πνευματική κυρίως. Πόσοι από εμάς εάν ήταν στη θέση του Σαμαρά, θα είχαν διάθεση να ξαναασχοληθούν με αυτό το λαό? Όσο και να αγαπάς αυτό που λέμε πατρίδα, εάν τα κύτταρα της είναι καρκινικά, πρέπει να τα καταπολεμήσεις για να σώσεις το Όλον. Όπως είπες αγαπητέ, και πολύ μας λυπήθηκε ο καλός Θεός. Μακάρι να μας.

      • οδυσσεύς Κ. avatar
        οδυσσεύς Κ. @ Διογένης 28/04/2015 12:03:34

        "δεν άσκησε την πολιτική που ήθελε, αλλά την πολιτική που του επιβλήθηκε από τις περιστάσεις και, παρόλα αυτά, κατάφερε να κρατήσει την χώρα στην ευρωζώνη, να σωθεί από την χρεωκοπία, να πληρώνονται άπαντες στην ώρα τους από το κράτος και, ναι, να αρχίσει και δειλή ανάκαμψη." Σαν να περιγράφεις τον Τσίπρα μετά την υπογραφή του στο νέο μνημόνιο μου φαίνεται φίλε Διογένη...Τελικά στον Καπιταλισμό μέχρι σήμερα τουλάχιστο, όντως ΤΙΝΑ...(There Is No Alternative)

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ οδυσσεύς Κ. 28/04/2015 17:34:35

          Καταρχάς τρολάκι της Κουμουνδούρου, μην με λες "φίλε", διότι φίλος σου δεν είμαι. Μας το παίζεις εδώ μέσα τάχα μου κοινών απόψεων, ενώ στόχος σου είναι να αποφύγεις το κόψιμο των σχολίων για να περνάς γραμμή ΣΥΡΙΖΑ στα σχόλια. Οπότε τα "φίλε" άστα. Δεύτερον, ο αρχηγός σου ούτε που συγκρίνεται με την υπευθυνότητα που επέδειξε ο Σαμαράς. Ο Σαμαράς ψήφισε τα μισά σχεδόν μνημονιακά νομοσχέδια του Παπανδρέου, όσα θεωρούσε ότι έκαναν καλό στη χώρα. Ο Τσίπρας ούτε το νομοσχέδιο για το κοινωνικό μέρισμο δεν ψήφισε! Τίποτε όλα αυτά τα χρόνια! Ο Σαμαράς την κρίσιμη στιγμή που ο τυχοδιωκτισμός και η ανευθυνότητα του Παπανδρέου έφερνε τη χώρα στα βράχια, έβαλε πλάτη στη χώρα μόνος του, στην ουσία, σαν άλλος μυθικός Άτλαντας, εγκατέλειψε την αντιπολίτευση, θυσίασε μια βέβαιη εκλογή με μεγάλο ποσοστό για να μπορέσει να σταθεί η χώρα όρθια και να μην διακυβευθεί η πορεία της, έστω και με τον λάθος τρόπο που την είχαν σχεδιάσει οι δανειστές. Υπερψήφισε όλα τα σκληρά μέτρα που προέβλεπε το PSI και πήρε το ταπεινωτικό 18,8% τον Μάιο, ρισκάροντας το πολιτικό του τέλος. Δεν το έβαλε κάτω, κέρδισε τελικά τον Ιούνιο, αλλά με τι κόστος. Και όλα αυτά για την χώρα. Να μην ξαναλέμε τι έκανε ο Σαμαράς την διετία 2012-2014 και τι έκανε ο Τσίπρας. Να πούμε μόνον ότι όταν η Ελλάδα ήταν να ξαναβγει στις αγορές, την εβδομάδα εκείνη που σχεδιαζόταν και μετά χιλίων κόπων και βασάνων είχε πειστεί η Μέρκελ να το επιτρέψει, την Κυριακή υπέβαλε πρόταση μομφής κατά του Στουρνάρα, ώστε να γίνει τριήμερη συζήτηση και να πάει πίσω η έξοδος στις αγορές (που ήταν σχεδιασμένη για Τετάρτη-Πέμπτη). Να μην βγει η χώρα από την υποτέλεια με ΝΔ κυβέρνηση, να μείνει στα τέσσερα ώστε να μπορέσει να γίνει πρωθυπουργός ο... Αλέξης! Ο καταληψίας πρόεδρος του 15μελούς του σχολείου του! Την πιο κρίσιμη στιγμή που ο Σαμαράς πάλευε να βγει μονομερώς οριστικά από τα Μνημόνια τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο του 2014 ο Τσίπρας τού έσκαβε το λάκκο μπλοκάροντας την πορεία της χώρας δια της προεδρικής εκλογής και δια της αμφισβήτησης της πορείας της χώρας. Ήρθε η ώρα της προεδρικής εκλογής και ο Τσίπρας εξαπατά τον Κουβέλη για να μπορέσει να μπλοκάρει την προεδρική εκλογή. Κανονική απάτη για να αρπάξει την εξουσία, τη στιγμή που άνω του 60% του κόσμου που έβλεπε να φέρνει αποτέλεσμα η σκληρή πολιτική, παρά τη δικαιολογημένη γκρίνια, δεν ήθελε με τίποτα εκλογές και έτρεμαν όλοι αυτό που έρχεται. Αυτό που ήδη ήρθε μετά την 25η Ιανουαρίου με την άθλια πολιτική Βαρουφάκη-Τσίπρα! Να θυμίσουμε τις αθλιότητες Χαϊκάλη; Να θυμίσουμε την τρομοκράτηση των βουλευτών; Να θυμίσουμε ότι μέχρι και ο Γλέζος βγήκε να καταγγείλει τις πρακτικές του αρχηγού του; Τι να πρωτοθυμίσουμε! Τα ξεχάσαμε κιόλας όλα αυτά, μέσα στα πανηγύρια της πρώτη φορά αριστεράς, διότι και αυτόν τον μήνα κατάφεραν να πληρώσουν μισθούς και συντάξεις... Και έρχεται τώρα ο κάθε σεληνιασμένος οπαδός-μισθοφόρος της Κουμουνδούρου και λέει "σώζει τη χώρα από την χρεωκοπία ο Τσίπρας". Από ποια χρεωκοπία ρε ζώα την σώζει, από αυτή που μόνος του μεθοδεύει δια των αθλιοτέρων πολιτικών; Από αυτή που δεν ετίθετο καν ως ενδεχόμενο όσο η χώρα ήταν στα χέρια του Σαμαρά; Από αυτή που, φυσικά, ακόμη δεν την έχει "σώσει" στο παραμικρό, αλλά αντιθέτως, αντί να πετάξει με τις κλωτσιές έξω τον πράκτορα του Σόρος, τον Βαρουφάκη, τον κρατάει μέσα, ώστε να μπορέσει να κάνει τη βρωμοδουλειά για την οποία τον προορίζουν τα αφεντικά του όταν η χώρα πάει στο δήθεν "ελεγχόμενο" ατύχημα; Αν τυχόν και φερθεί διαφορετικά, θα είναι για δύο λόγους. Πρώτον, διότι στη μάχη που δίδεται αυτή τη στιγμή στα παρασκήνια του διεθνούς τραπεζικού συστήματος οι υποστηρικτές του ευρώ θα έχουν κερδίσει το πάνω χέρι και, δεύτερον, διότι ο συμβιβασμός και η μνημονιοποίησή του θα είναι ο μόνος τρόπος για να επιβιώσει πολιτικά ο αρχηγός σου μερικές ημέρες ή εβδομάδες ακόμη. Δεν θα το κάνει για τη χώρα. Θα το κάνει για τον εαυτό του. Για την πάρτη του. Γιατί έτσι θα συμφέρει τον ίδιο πολιτικά. Πού να βρεθούν Σαμαράδες να θυσιάζουν το προσωπικό τους πολιτικό συμφέρον για δεύτερη φορά στην πολυτάραχη πολιτική τους καριέρα, προκειμένου να κάνει αυτό που θεωρεί σωστό; Ίσα κι όμοια ο καταληψίας του σχολείου του με αυτόν που θυσίασε την βέβαιη πρωθυπουργοποίησή του για το όνομα της Μακεδονίας; Ίσα κι όμοια ο ναρκοθέτης της πορείας της χώρας και ο προστάτης του πράκτορα του Σόρος με αυτόν που θυσίασε μια σαρωτική πρωθυπουργοποίηση για να μην χάσει χρόνο η χώρα και για να περιθωριοποιηθεί ο άλλος πράκτορας, ο Παπανδρέου;;; Έλεος, αυτό δεν είναι απλώς οπαδισμός πια. Αυτό καταντάει ύβρις. Αλλά τίποτε δεν μένει κρυφό σε αυτόν τον κόσμο. Ου δυνήσεται πόλις κειμένη επί όρους κρυβήναι. Στο τέλος θα δικαιωθεί αυτός που θυσίασε τα πάντα με μόνο κέρδος του να ικανοποιήσει τη φιλοδοξία του να κάνει αυτό που θεωρεί σωστό. Όλα θα φανερωθούν και θα ντρέπονται όλοι στο τέλος για αυτά που κάποτε πίστεψαν και έκαναν. Και, κυρίως, ψήφισαν. Εδώ θα είμαστε, πρώτα ο Θεός, και θα το δούμε.

          • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
            ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Διογένης 28/04/2015 18:03:55

            Ο πιο εμπεριστατωμένος σχολιασμός είναι του Θάνου Τζήμερου: "ΤΟ ΒΑΤΕΡΛΩ ΕΝΟΣ ΓΕΛΟΙΟΥ Ο Τσίπρας αλλάζει προφίλ. Από αξιολύπητος γίνεται αξιοθρήνητος. Άφησε το ύφος του τζάμπα μάγκα των ταμπούρλων και του go back και πήρε αυτό που του ταιριάζει περισσότερο: του καρπαζωμένου ζήτουλα. Υπάρχει σκεπτόμενος Έλληνας που να μην αγανάκτησε ακούγοντας έναν ανερμάτιστο απατεωνίσκο (το υποκοριστικό αφορά τις ικανότητες, όχι τον όγκο της απάτης που είναι τεράστιος) ένα πανικοβλημένο μειράκιο, ένα στραπατσαρισμένο άθυρμα να προσπαθεί να συντάξει μια φράση με αρχή, μέση και τέλος και να μπερδεύεται; Υπάρχει αξιοπρεπής Έλληνας που να μην ντράπηκε για το επίπεδο "σκέψης", "κατανόησης" και "ικανοτήτων" ενός "διαπραγματευτή" που πήγε για λεφτά χωρίς μνημόνιο και βρέθηκε με μνημόνιο χωρίς λεφτά; Υπάρχει Έλληνας που δέχεται ως πρωθυπουργό ένα πολιτικό ρεντίκολο, έναν πυγμαίο της διεθνούς σκηνής, που μόνο να αυτογελοιοποιείται και να γελοιοποιεί τη χώρα του μπορεί; Τους ψηφοφόρους τους τους κορόιδεψαν αισχρά. Τη χώρα τη διαπόμπευσαν. Τους εταίρους προσπάθησαν να τους εξαπατήσουν, αλλά τους πήραν χαμπάρι. Πόσο θα ανεχόμαστε αυτές τις κλινικές περιπτώσεις ανοϊκών να υποδύονται τον παραπλανημένο άπειρο γιατί δεν μπορούν ακόμα να αποδεχθούν το αυτονόητο, ότι κανένας δεν σου δανείζει χωρίς "χαρτιά"; Πόσο θα ανεχόμαστε αυτά τα διεθνή ανέκδοτα, τους αστείρευτους τροφοδότες γελοιογράφων και κωμικών εκπομπών να μας διασύρουν, να πνίγουν κάθε δημιουργικότητα, να διώχνουν κάθε άξιο Έλληνα, να καταστρέφουν ό,τι απόμεινε να θυμίζει ευρωπαϊκή χώρα, να έχουν την οικονομία σε καταστολή; Ως πότε τα ζόμπι του σταλινικού σπλάτερ θα διαμορφώνουν το πολιτικό σκηνικό σ΄ αυτή τη χώρα;"

          • οδυσσεύς Κ. avatar
            οδυσσεύς Κ. @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 28/04/2015 19:55:23

            .Τον Τζήμερο πρέπει να ψηφίσουμε για επόμενο Πρωθυπουργό, ώστε να μας αποδείξει οτι δεν είναι ικανός μόνο για κριτικές. Αλλωστε μετά τον Τσίπρα είναι η σειρά του πλέον...

          • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
            ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ οδυσσεύς Κ. 29/04/2015 06:09:24

            Μήπως έτσι παραδέχεστε ότι σήμερα δεν υπάρχει πρωθυπουργός, κυβέρνηση και ευνομούμενη χώρα; Στερνή μου γνώση...

          • οδυσσεύς Κ. avatar
            οδυσσεύς Κ. @ Διογένης 28/04/2015 18:51:07

            Αυτό το "τρολλάκι της Κουμουνδούρου" με αποστόμωσε μή-φίλε Διογένη. Είναι το σχόλιο που κυριολεκτικά με συνέτριψε. Σαν να σου έλεγε εσένα κάποιος οτι είσαι "τρολλάκι της Συγγρού". Το φαντάζεσαι? Δηλαδή νομίζεις οτι στο antinews υπάρχει κόψιμο των σχολίων που θεωρείται οτι περνάνε γραμμή ΣΥΡΙΖΑ? Άρα να μην ξαναγράψω μήπως παρασύρω κάποιον και δεν ψηφίσει ΝΔ?

          • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
            ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ οδυσσεύς Κ. 29/04/2015 06:13:32

            Αν θυμάμαι καλά, ο συριζα είχε επιβάλει εμπάργκο στον βουλευτή ΝΔ ΄Αδωνι Γεωργιάδη και μάλιστα όταν το κόμμα του κ.Τσίπρα ήταν στην αντιπολίτευση. Εξάλλου, μόλις χθες ο Παναγούλης του συριζα είπε μέσα στην Βουλή ότι θα πρέπει να τακτοποιηθούν (μονον;) τα στελέχη του συριζα στην ΕΡΤ που θα ανοίξει. Δεν την παλεύετε εσεις στην Κουμουνδούρου με το ψέμα..

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ οδυσσεύς Κ. 29/04/2015 15:39:43

            Άσε τα σάπια και αυτά εδώ δεν περνάνε. Εμείς εδώ είμαστε η φωνή των πολιτών που περνάει γραμμή στη Συγγρού και δεν παίρνει γραμμή από κανέναν. Πολλοί πήγαν να πιάσουν το antinews στο στόμα τους και όλοι αποστομώθηκαν. Και αν από όσα σου είπα εσύ μόνον για το "τρολάκι της Κουμουνδούρου" είχες να σχολιάσεις, τρολάκι της Κουμουνδούρου, αυτό δείχνει και το επίπεδο της επιχειρηματολογίας σου.

          • Νίκος Α avatar
            Νίκος Α @ Διογένης 29/04/2015 23:52:30

            Μπράβο Διογένη. Τα είπες όλα.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Διογένης 28/04/2015 17:03:41

        Μακάρι να διαψευστούμε Διογένη αλλά όλες οι ενδείξεις δείχνουν χάος. Και τώρα φταίνε οι ψηφοφόροι. Δεν εξαπατήθηκαν. Απλά ψήφισαν θυμωμένα και παράλογα. Όλοι ήξεραν μέσα τους ότι ο Σαμαράς λέει αλήθεια. Τα κόμπλεξ όμως δεν αφήνουν το μυαλό να σκέπτεται καθαρά και να αποδέχεται απλά και αβίαστα την αλήθεια. Ήθελαν ντε και καλά να πιστέψουν στο ψέμα της εύκολης ή έστω καλύτερης λύσης που όμως ΔΕΝ υπήρχε...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ blue nile 28/04/2015 10:29:32

      Η Ιταλία δεν είναι στα Βαλκάνια και δεν σημαίνει υποβάθμισή της η αποχώρηση από το ευρώ.

    • George N avatar
      George N @ blue nile 28/04/2015 10:35:16

      Ο Τσίπρας δεν χρειάζεται να αναδιπλωθεί. Ήδη επιβάλει υφεσιακά μέτρα. Τα επέβαλε πριν καν εκλεγεί. Σε μια οικονομία που δεν παράγει πρωτογενή ελλείμματα που να μπορούν να καλυφτούν από εξωτερικό δανεισμό και που δεν προσελκύει επενδύσεις, η μόνη ερώτηση που έχει νόημα είναι αν η κατανομή των πόρων της χώρας (γιατί μόνο αυτοί υπάρχουν) είναι η βέλτιστη για την ανάπτυξη ή όχι. Η αποτυχία των προηγούμενων κυβερνήσεων ήταν στο ότι δεν ήταν και το πλήρωσαν. Η Αποτυχία αυτής είναι στο ότι επέλεξε την χείριστη. Το αποτέλεσμα αυτονόητο....

      • οδυσσεύς Κ. avatar
        οδυσσεύς Κ. @ George N 28/04/2015 12:14:56

        . Eπειδή όμως προφανώς Ομπάμα και Μέρκελ έχουν πάσει θυσία αποκλείσει το Grexit και επειδή οι Τραπεζίτες απο τις 22 Ιανουαρίου αποφάσισαν οτι η λιτότητα στην Ε.Ζ. δεν πάει άλλο και άρχισαν όπως η FED τo 2009 να εφαρμόζουν το Q.E., ο Τσίπρας, έστω και με υφεσιακά μέτρα όπως και οι προηγούμενοι, κρατάει την Ελλάδα εντός Ευρώ και ακόμα κι αν στην κατανομή των πόρων της χώρας επιλέξει την χείριστη, έστω και παραμένοντας όπως και τα προηγούμενα 20 χρόνια η φτωχότερη των 15 της Ε.Ζ. θα σωθεί απο την Αλβανοποίηση που δεν είναι και λίγο...

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ οδυσσεύς Κ. 28/04/2015 20:31:11

          Από ποιά αλβανοποίηση θα σωθεί Οδυσσέα; Αφού οι αλβανοί έχουν κάνει τη καβάντζα τους στην Αλβανία και τώρα φεύγουν από εδώ...

    • οδυσσεύς Κ. avatar
      οδυσσεύς Κ. @ blue nile 28/04/2015 12:06:17

      Πολύ σωστά (όπως πάντα) σκέφτεσαι αγαπητέ Blue Nile. Aκριβώς γι αυτά που λες, ο Τσίπρας δεν θα κάνει ούτε εκλογές, ούτε Δημοψήφισμα και όσοι απο την Αριστερή πλατφόρμα επιμείνουν, απλά θα τους διαγράψει όπως τον Τατσόπουλο...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ οδυσσεύς Κ. 28/04/2015 17:06:30

        Ονειρεύεσαι. Δεν είναι πακόκ όλος ο σύριζα. Άντε να κρατήσει το 70% του κόμματος μαζί του. Το υπόλοιπο δε θα ακολουθήσει. Ο Καμμένος θα πάθει τα ίδια κι αυτός. Πάμε στην πολιτειακή ανωμαλία που θα φέρει κι άλλα...

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ οδυσσεύς Κ. 28/04/2015 17:58:06

        και με ποιους θα περασει τα μετρα ; μιλας για το 30% της κοινοβουλευτικης ομαδας.

        • οδυσσεύς Κ. avatar
          οδυσσεύς Κ. @ Παρατηρητής 28/04/2015 18:53:43

          Ποτάμι, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ θα τα ψηφίσουν αφού τα πιστεύουν.

          • George N avatar
            George N @ οδυσσεύς Κ. 28/04/2015 21:49:00

            ...και θα ψηφίσουν και το τρίτο μνημόνιο και τους εφαρμοστικούς νόμους ενώ ταυτόχρονα τμήμα της κυβερνητικής πλειοψηφίας αλλά και υπουργοί θα καταψηφίζουν την κυβέρνηση? Αυτό λέγεται διάσπαση με κυβέρνηση από τα φιλοευρωπαϊκά κόμματα και τμήμα του ΣΥΡΙΖΑ για να σωθεί η κατάσταση, με προσφυγή στις κάλπες αμέσως μετά. Δεν δίνει τέτοια εντύπωση ο Τσίπρας πάντως.

  3. Παράξενος avatar
    Παράξενος 28/04/2015 09:36:57

    "Άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να πληρώσουμε και φέτος ΕΝΦΙΑ, αυτόν τον κακό φόρο που επέβαλε ο κακός Σαμαράς και για τον οποίον εν πολλοίς έπεσε η κυβέρνηση." Ο ΕΝΦΙΑ εξηγεί εν μέρει γιατί ο λαός δεν ψήφισε ΝΔ, δεν εξηγεί όμως γιατί ψήφισε σύριζα. Το ερώτημα αυτό δεν το θέτουμε γιατί η απάντηση δεν είναι καθόλου κολακευτική για το λαό καθώς και για το πολιτικό σύστημα που τον εκπαίδευσε.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Παράξενος 28/04/2015 17:09:33

      Ακριβώς! Που είναι η μαγική λύση που υποσχόταν ο Τσίπρας και το σακέρι του όταν έλεγαν να μην πληρώνει ο κόσμος ΕΝΦΙΑ; Και που είναι η κατάργησή του; Το αφορολόγητο στα 12 χιλιάρικα; Η αύξηση στο μισθό του ΙΤ; Το δώρο Χριστουγέννων στους χαμηλοσυνταξιούχους; ΤΙΠΟΤΑ δε μπορεί να κάνει. Και το ήξερε. Το πρόβλημα είναι οι ψηφοφόροι του που ακόμη δεν κατάλαβαν πόσα χάσαμε με την αλλαγή πορείας προς το γκρεμό.

  4. LaM avatar
    LaM 28/04/2015 09:41:57

    κατ αρχήν να ζητήσω συγγνώμη για όσους με θεωρήσουν σεξιστή. Όταν κύριοι λείπει ο αντρισμός, περισσεύει η υποκρισία. Ο κος Τσιπρας, αντί να πάρει την ευθύνη για τα λεγόμενά του, ρίχνει το μπαλάκι της απόφασης της ακόμα και στην γιαγιά του τελευταίου χωριού της Ηπείρου. Η γιαγιά που έχει ανάγκη την προστασία του, θα κληθεί να άρει τις αμαρτίες ενός καταληψία λυκείου που μεταχειρίστηκε κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο για να γίνει Πρωθυπουργός.Αυτό θα είναι η Νέμεσις μας.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ LaM 28/04/2015 20:37:33

      Δεν είναι σεξισμός η έκφραση ''αντρισμός''. Χαρακτηρίζει και άντρες και γυναίκες...

  5. Διογένης avatar
    Διογένης 28/04/2015 09:51:19

    Δεν θα μπορέσει να πάει σε δημοψήφισμα. Δεν θα μπορέσει να συμφωνήσει με τη Ευρώπη. Δεν θα μπορέσει να κάνει τίποτα. Μοιραίος και άβουλος θα τρέχει πίσω από τα γεγονότα. Ο λόγος είναι ότι δεν είναι οι δανεστές που πιέζουν "να κάνεις αυτό και αυτό". Οι δανειστές έχουν οχυρωθεί πίσω από μια τακτική που την γνωρίζουν πολύ καλά: Λένε στους δανειζόμενους (εδώ: στον Τσίπρα) "προτεινετέ μας τι μέτρα θα πάρετε για να πετύχετε τους στόχους". Δεν τους λένε "πάρε αυτά και αυτά τα μέτρα", αλλά "πές μου εσύ τι μέτρα θα πάρεις". Και αν δεν τους αρέσουν, πολύ απλά τους λένε "δεν κάνουν αυτά, φέρε μου άλλα". Τόσο απλά. Άρα, οι δανειστές δεν επιβάλλουν τίποτε. Οι δανειστές λένε "πρέπει να με πείσεις ότι θα πετύχεις τους στόχους σου". Πώς θα τους πείσεις; Μα παίρνοντας τα μέτρα που πρέπει. Τώρα ο Τσίπρας θα βάλει, λέει σε ένα πολυνομοσχέδιο όλες τις "ανώδυνες" μεταρρυθμίσεις, δηλαδή αυτές που δεν βάζουν το χέρι στην τσέπη ή δεν περικόπτουν δαπάνες, και νομίζει, λέει, ότι έτσι θα τους τουμπάρει. Κούνια που τον κούναγε! Τίποτε δεν κατάλαβε. Και αποδεικνύει αυτή η ανοησία ότι η πολιτική Βαρουφάκη δεν ήταν πολιτική Βαρουφάκη, αλλά, πολύ απλά, πολιτική Τσίπρα. Τώρα όμως που έφυγε το buffer από τη μέση, όπου μπορούσαμε να φορτώσουμε τις αποτυχίες, να δούμε ποιος θα φταίει πια. Αυτός που έφταιγε από την αρχή. Ναι, για τον μεγάλο τιμονιέρη Τσίπρα ο λόγος. Πρέπει λοιπόν πρώτα να "προτείνει" ο ίδιος μέτρα και μετά να τα φέρει εδώ να πει "να τα ψηφίσουμε". Χώρια που το Σύνταγμα δεν επιτρέπει δημοψήφισμα για δημοσιονομικά θέματα, θα πρέπει πιο πριν να δει τι θα κάνει με το κόμμα του. Εφόσον θα πρόκειται για μέτρα που θα έχει προτείνει ο ίδιος στους δανειστές, δεν μπορεί να πει μετά "δεν τα υποστηρίζω τώρα". Θα προκηρύξει δημοψήφισμα, αλλά οι επιμέρους νόμοι θα πρέπει να ψηφιστούν από τη Βουλή. Πώς; Πρέπει να βρει πλειοψηφία. Άρα, θα έχουμε πολιτική κρίση πριν από το δημοψήφισμα, η οποία θα απαιτήσει αλλαγη της κυβερνητικής σύνθεσης. Συμπεραίνω λοιπόν ότι ούτε σε δημοψήφισμα θα πάει. Θα στραγγαλίσει τη χώρα, αλλά δεν θα κάνει καμία κίνηση που μπορεί να τον ρίξει. Και μπορεί ακόμη και το δημοψήφισμα να τον ρίξει, όταν έρθει η "συμφωνία" με τους εταίρους. Αποκωδικοποιήστε τις χθεσινές κουβέντες για το πώς μπορεί να φτάσουμε σε συμφωνία και θα δείτε ότι παντού οι Συριζαίοι προϋποθέτουν ότι θα υποχωρήσουν τελικά οι ξένοι. Αμ δε!

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Διογένης 28/04/2015 10:00:05

      Μέρα με την μέρα τα capital controls γίνονται όλο και πιο πιθανά. Αφού την ζημιά δεν την γλυτώνουν οι Ευρωπαίοι (αυτοί θα κληθούν -έστω και στον ελάχιστο βαθμό- να καλύψουν τα ελλείμματα που αφήνει πίσω του ο τσίπρας) θα του επιβάλουν capital controls. θα πέσει σε μία βδομάδα. να αφήσουν την Ελλάδα να φύγει από την Ε.Ε και να πάει κατευθείαν στον Πούτιν δεν είναι επιλογή. το μετά είναι που φοβάμαι διότι όπως είπες ο αγέρωχος περήφανος και γεμάτος αγώνες (κυρίως μάσας) νεοελληνικός λαός θα συμπεριφερθεί όπως ένα κακομαθημένο που θα απειλήσει τους γονείς του με αυτοκτονία. αυτοί είμαστε. τα κακομαθημένα παιδία της δύσης.

      • οδυσσεύς Κ. avatar
        οδυσσεύς Κ. @ Παρατηρητής 28/04/2015 12:17:53

        Μα αν του επιβάλλουν capital controls αυτό σημαίνει ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ οτι ο Τσίπρας ή θα κρατικοποιήσει τις τράπεζες, ή θα πάει στη Δραχμή και κατα συνέπεια στη Μόσχα, όπως το έχει σαφώς δηλώσει στους Ευρωκράτες και το ξέρουν.

        • Παρατηρητής avatar
          Παρατηρητής @ οδυσσεύς Κ. 28/04/2015 14:05:15

          θα πέσει σε 48 με 76 ώρες. θα τον λιντσαρουν. και θα μεινεις και στο ευρω χρεωκοπημενος.

          • οδυσσεύς Κ. avatar
            οδυσσεύς Κ. @ Παρατηρητής 28/04/2015 18:55:32

            Ναι αλλα σ΄ αυτή την περίπτωση θα απαλλαγώ όντως απο τον Τσίπρα...

          • Παρατηρητής avatar
            Παρατηρητής @ οδυσσεύς Κ. 28/04/2015 21:11:19

            ο Τσίπρας έχει ήδη τελειώσει. απλά ακόμα δεν το ξέρει. Θα το μάθει εν καιρώ. Θα απαλλακτούμε πριν βάλει κρατικοποιήσει οτιδήποτε. ο Έλληνας τελευταία στιγμή θα ξυπνήσει. όπως γίνεται πάντοτε.

        • George N avatar
          George N @ οδυσσεύς Κ. 28/04/2015 21:56:33

          οι τράπεζες είναι ήδη κρατικές και στην Δραχμή κάποιος σαν τον Τσίπρα δεν μπορεί να πάει. Η μετάβαση στη Δραχμή απαιτεί περιοριστική οικονομική πολιτική. Σε μη νόμισμα μπορεί αλλά μέχρι εκεί. Στη Μόσχα γιατί να πάει? Δεν φτάνει ο Σαρρής?

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ οδυσσεύς Κ. 28/04/2015 23:39:22

          Mαλλον στο Πακισταν θα παει. Οι Ρωσοι δεν διακινδυνευουν τις συμφωνιες των πολλων δις που εχουν υπογραψει με του την Τουρκια οπως επισης και τα συμφεροντα που εχουν στην Δ. Ευρωπη

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Παρατηρητής 28/04/2015 18:08:23

        Στον Πούτιν δεν πάει στο εγγυώμαι. Στην καταστροφή οπωσδήποτε- κι αυτό στο εγγυώμαι. Εκείνο που δεν μπορώ να εγγυηθώ είναι αν αυτός ο λαός κάποτε θα ωριμάσει και θα γίνει κυρίαρχος των εξελίξεων και όχι να τρέχει πίσω από τον κάθε παραμυθά. Δεν το βλέπω βεβαίως, αλλά ο καλός Θεός μας ίσως το επιτύχει και σωθούμε.

    • LaM avatar
      LaM @ Διογένης 28/04/2015 10:12:31

      Συνυπογράφω μέχρι τελείας.

    • in medias res avatar
      in medias res @ Διογένης 28/04/2015 10:15:51

      "Χώρια που το Σύνταγμα δεν επιτρέπει δημοψήφισμα για δημοσιονομικά θέματα". Αληθές, αλλά μόνο αν το δημοψήφισμα γίνεται επί ψηφισμένου νομοσχεδίου. Αλλιώς, δεν υπάρχει κώλυμα.

    • Nefeli avatar
      Nefeli @ Διογένης 28/04/2015 14:31:05

      Μπραβο! Πολυ σωστα τα λες!

  6. airman avatar
    airman 28/04/2015 10:18:50

    «Τι να κάνουμε δεν σκίσαμε με τη μία το μνημόνιο» Αλέξη δεν πειράζει, μη στεναχωριέσαι! Έχεις βάλει γερές βάσεις για να "γραφεί" το 3ο Μνημόνιο! Μπορείς βέβαια να αρχίσεις να δεσμεύεσαι από τώρα ότι θα αρχίσεις μετά να το σκίζεις σελίδα-σελίδα! Μη σου πέσει ξανά βαρύ το σκίσιμο με τη μία!

  7. Μετανάστης Στη Σαουδική Αραβία avatar
    Μετανάστης Στη Σαουδική Αραβία 28/04/2015 10:52:17

    Μου προξενεί μεγάλη εντύπωση το πόσο φιλο-Συριζαίος είναι ο ακατανόμαστος δημοσιογράφος που έκανε τη συνέντευξη. Επειδή τον ακούω κάθε μέρα, το μίσος και η εμπάθεια του για τη ΝΔ και οτιδήποτε Δεξιό και πατριωτικό είναι πρωτοφανές. Επίσης προκαλεί έκπληξη η φανατική υποστήριξη του ΣΥΡΙΖΑ απο έτερο δημοσιογράφο-δεινόσαυρο που εργάζεται στο ραδιοφωνικό σταθμό του πρώτου, γνωστός επειδή λέει κάθε τρείς και λίγο "Εγώ είμαι Δεξιός" και μετά λιβανίζει το ΣΥΡΙΖΑ ώς ότι καλύτερο που συνέβη στην ανθρωπότητα μετα απο την ανακάλυψη της πενικιλλίνης. Αηδία.

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Μετανάστης Στη Σαουδική Αραβία 28/04/2015 14:29:49

      Oρισμένοι πάντως τον έφεραν για αντικαταστάτη του Σαμαρά στη νουδου. μιλάμε για τέτοια γελοιότητα.

    • Φιλελεύθερος avatar
      Φιλελεύθερος @ Μετανάστης Στη Σαουδική Αραβία 28/04/2015 14:30:42

      Φίλε μου ξέρεις ότι κάποιοι....κύκλοι σκοτεινοί προωθούν τον ακατανόμαστο όπως λες δημοσιογραφίσκο και για επικεφαλής κεντροδεξιού κόμματος???

  8. Λιψ avatar
    Λιψ 28/04/2015 12:27:30

    Η πλειοψηφία των Ελλήνων είναι γαλουχημένοι σε καθεστώς ανομίας, ωχαδερφισμού, άκρατου ατομισμού, αμοραλισμού. Για πολλούς Έλληνες, αυτά δεν είναι ελαττώματα, είναι καπατσοσύνη (δεν λέω "αρετές", γιατί η λέξη αυτή έχει διαγραφεί από το ελληνικό λεξιλόγιο της μετά το 1980 εποχής). Από την άποψη αυτή, η "Αλλαγή" του Ανδρέα Παπανδρέου ήταν όντως "Αλλαγή": Τα χειρότερα συλλογικά χαρακτηριολογικά στοιχεία του ελληνικού λαού ήρθαν στο φως και εμφανίστηκαν ως προσόντα. Ο υπόνομος πάντοτε υπήρχε, αλλά τώρα μπήκε στο σαλόνι μας. Ο Σύριζα εκπροσωπεί αυτό το κλίμα και σε μεγάλο βαθμό τα αστικά κόμματα έχουν συμβιβαστεί με αυτό, ακόμα και ο πάλαι ποτέ θεματαφύλακας της πολιτικής ηθικής, η ΝΔ. Οπότε, μόνο μία μεγάλη καταστροφή θα σημάνει, ίσως, την αρχή κάποιας στροφής προς τις πολιτικές και συλλογικές ηθικές αξίες. Ίσως...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Λιψ 28/04/2015 16:37:40

      Πολύ σωστός σε όλα! Για το συμπέρασμά σου μόνο κρατώ επιφυλάξεις,διότι ως μονάδες κάποιους ίσως τους αφυπνίσει η καταστροφή ώστε να επανέλθουν στις ηθικές και συλλογικές αξίες, ως σύνολο όμως το βλέπω πολύ δύσκολο,όσο κοσμογονικές πρός το χειρότερο και να είναι οι αλλαγές στη ζωή μας...

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 28/04/2015 17:01:28

        Αγαπητε μου Κυθηριε και βεβαια μεγαλο μερος εθισμενων νεοελληνων αλλα και γενικοτερα ανθρωπων ολης της γης ειναι δυσκολο εως ακατορθωτο να αλλαξουν. Ο ιδιος ομως ο Χριστος-που Αυτον ειχες βεβαια στο μυαλο σου- ειπε οτι τον κοσμο θα τον εχουμε παντα απεναντι μας. Οποτε η προσπαθεια θα ειναι σιγουρα ατομικη, αλλα το πληθος των ατομικων προσπαθειων ανα την υφηλιο και τι αποτελεσμα θα εχουν μονο Εκεινος γνωριζει. Εμεις εχουμε κατανοησει πια οτι τα θαυματα δεν γινονται φανερα στις αρενες, αλλα μεσα στου καθενος τη ψυχη, ατομικα και αποτελεσματικα. Κι αυτο γιατι το τι χρειαζεται η καρδια για να παρει τη στροφη της μονο Ενας το γνωριζει..... Ποσοι τετοιοι Ελληνες θα παρουσιαστουν τη κρισιμη ωρα μονο στη πραξη θα το διαπιστωσουμε γι αυτο και παντες οι Αγιοι συμφωνουν οτι θα ξεχωρισει η ηρα απο το σταρι.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ρηνα 28/04/2015 20:54:26

          Έτσι αγαπητή Ρήνα.Και τότε,αλλά και πάντοτε κάποιοι ξεχωρίζουν χωρίς να φαίνονται. Σίγουρα στις μεγάλες δυσκολίες θα δούμε ψυχές να τραβούν μπροστά,που ούτε κάν το φανταζόμασταν πρίν γι' αυτές... Και οι κίνδυνοι αντιστοίχως όμως να χαθούν,θα πολλαπλασιαστούν.Και ανθρώπους που πάλι δεν θα το περιμένουμε...

    • Naruto avatar
      Naruto @ Λιψ 28/04/2015 19:13:12

      Πραγματικά η καταστροφή είναι ευκαιρία για καινούργια αρχή . Ολοι μας προσπαθούμε με κάθε τρόπο να κρατήσουμε τα κεκτημένα και το επίπεδο διαβίωσης που είχαμε κάποτε . Οταν συνειδητοποιήσουμε οτι αυτό είναι αδύνατον τότε θα γραφεί το τέλος της μεταπολίτευσης και θα σημάνει η ώρα της νέας αρχής . Τότε θα καταλάβουμε την αξία της ηθικής και της αξιοκρατίας στην πολιτική και στην κοινωνία . Το 1981 ο Α.Π ανοιξε το καπάκι του υπονόμου και η ελληνική κοινωνία γέμισε απο το περιεχόμενό του. Νομίζω οτι είναι καιρός πια για την σωστή στροφή στίς αξίες της πατρίδας , της θρησκείας , της οικογένειας και του αλληλοσεβασμού . Φτάνει με τις αριστερές ονειρώξεις .

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Naruto 28/04/2015 20:56:39

        Πολύ σωστός!

  9. tt avatar
    tt 28/04/2015 12:53:49

    Συνειδητοποιησα ξαφνικά τι μου θυμίζει η λέξη ΣΥΡΙΖΑ. Ειναι ενα ονομα -ανορθόγραφο λογοπαίγνιο, οπως οι ακροαριστερές φοιτητικές παρατάξεις, ΑΧΜΕΤ, ΑΡΕΝ, ΜΕΡΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΕΝΑΝΤΙΑ, Α/ΣΥΝΕΧΕΙΑ κτλ. Βγάλαμε κυβερνηση μια περιθωριακή φοιτητική παράταξη και τωρα θα ζήσουμε το πρόγραμμα της : οχι στα συνορα, οχι στα μαθηματικά, λευτεριά στους αγωνιστές (τρομοκράτες), αιώνιοι φοιτητοπατερες, να βρεθούν λεφτά (χωρις υποκείμενο η πρόταση), κατάργηση αστυνομίας, να πληρώσει η Πλουτοκρατία , κτλ, κτλ, κτλ. Επειδη δε η Βουλή και το euro group και οι Τούρκοι διακινητές , δεν ειναι συνέλευση φοιτητικού συλλόγου, ώστε να παπαρολογουμε μέχρι να παει δυο το πρωί, να φύγουν όλοι και να ψηφίσουν κατάληψη 3,5 άτομα, απλα η χώρα θα διαλυθεί. Εννοώ Λιβανος και mad max.

    • ΓΒΚ avatar
      ΓΒΚ @ tt 28/04/2015 14:38:26

      Εάν το διάβαζα στο fb θα σου έκανα Like. Εδώ σου γράφω απλά: Α-Ψ-Ο-Γ-Ο-Σ.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ ΓΒΚ 28/04/2015 18:02:46

        Μεγάλη "ρέντα" έχουν σήμερα όλοι οι σχολιαστές. Όλα τα καλά σχόλια σε αυτό το άρθρο μαζεύτηκαν.

    • Naruto avatar
      Naruto @ tt 28/04/2015 19:41:42

      Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι σαν τις παιδικές ασθένειες , πρέπει να τις περάσεις για να έχεις ανοσία . Έτσι πρέπει να περάσει και ο ΣΥΡΙΖΑ απο την ελληνική κοινωνία για να μην ξαναδούμε αριστερά . Εμβόλιο δυστυχώς δεν υπάρχει .

      • pan avatar
        pan @ Naruto 28/04/2015 21:15:52

        Ακριβώς.Ζούμε την απομυθοποίηση της "αριστεράς που δεν κυβέρνησε ποτέ".Κυβερνάει, με τον χειρότερο δυνατό τρόπο και καταρρέει ο βασικός ιδεολογικός πυλώνας της Μεταπολίτευσης.Δυστυχώς χρειάζεται λίγος καιρός ακόμη για την αποκαθήλωση.

  10. aris. aold avatar
    aris. aold 28/04/2015 15:17:35

    Γιατί έδωσε τώρα την συνέντευξη ο Τσίπρας;; Περισσότερο ήταν μια συνέντευξη απολογίας και προετοιμασίας της κοινής γνώμης και της κοινοβουλευτικής του ομάδας για την εγκατάλειψη των εξωπραγματικών προεκλογικών υποσχέσεων που είχαν δωθεί. Από ότι φαίνεται η Βαρουφάκεια συνταγή διαπραγματεύσεων απέτυχε πανηγυρικά. Μάλλον το μόνο θετικό που πρέπει να πρόσφερε ο Βαρουφάκης είναι ότι εκνεύρισε τον Σοιμπλε, έγινε αδύνατη η μεταξύ τους επικοινωνία, και υποχρεωτικά οδηγηθήκαμε στην απευθείας διαπραγμάτευση Μέρκελ Τσίπρα. Η ανοιχτή αναφορά σε δημοψήφισμα είναι ένα μήνυμα τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό. Με δεδομένη την αποτυχία της διαπραγματευτικής κυβερνητικής τακτικής το ερώτημα είναι αν οι Ευρωπαίοι θα δώσουν την ευκαιρία στον Τσίπρα να σωθεί πολιτικά πετυχαινόντας έναν ευκολόπιοτο "έντιμο συμβιβασμό" με το κάνουν κάποιες στοιχειώδης παραχωρήσεις. Η Ελλάδα εξελίσσεται για την Ευρώπη σε έναν προβληματικό "γαμπρό" που δεν θα ήθελες να τον έχεις στην οικογένεια σου αλλα δεν γίνεται άρα το μόνο που σου μένει είναι να προσπαθείς να εκλογικεύεις τις απαιτήσεις του. Το δημοψήφισμα αυτό το μήνυμα στέλνει από πλευράς κυβερνήσεως και πρωθυπουργού στο εξωτερικό. "Αν δεν βρεθεί μια στοιχειώδης λύση τότε θα συνεχιστεί ο ελληνικός σαματάς με δημοψηφίσματα και πιθανόν νέες εκλογές που πιθανόν θα περιπλέξουν περαιτέρω τα πράγματα". Με δεδομένο ότι μέχρι σήμερα η Ευρώπη δεν στραγγάλισε πολιτικά των Σύριζα μάλλον θα πρέπει έστω και προσωρινά να αναμένουμε ότι θα βρεθεί η κατάλληλη φόρμουλα για να δικαιολογηθούν πολιτικά οι κυβερνητικές υποχωρήσεις. Η απειλή του δημοψηφίσματος όμως είναι και μια απειλή προς το εσωτερικό του Σύριζα. Δεν αποκλείεται εάν οι σκληροί δεν συμφωνήσουν στον επικείμενο συμβιβασμό μετά από ένα θετικό για τις προτάσεις της κυβέρνησης δημοψήφισμα να οδηγηθούμε σε εθνικές εκλογές με λίστα όπου θα δοθεί η δυνατότητα στον Τσίπρα να καθαρίσει τον Σϋριζα από όσους δημιουργούν προβλήματα.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ aris. aold 28/04/2015 17:47:05

      Η Ευρώπη δεν στραγγάλισε πολιτικά τον ΣΥΡΙΖΑ για δύο λόγους. Πρώτον, για να μεθοδεύσει στον ενδιάμεσο χρόνο την υποχώρησή του και την μνημονιοποίησή του. Να υποχωρήσει η Ευρώπη, αποκλείεται. Δεν τον κράτησε στη ζωή για να υποχωρήσει. Αυτό το έχει ξεκαθαρίσει πολλάκις, έως τις 20 Φεβρουαρίου και μετά τις 20 Φεβρουαρίου με κάθε ευκαιρία. Η Μέρκελ θέλει να κλείσει η αξιολόγηση του δεύτερου Μνημονίου. Τίποτε δεν θα προχωρήσει αν δεν κλείσει εκείνη η αξιολόγηση. Δεύτερον, διότι, όπως είπε και το Reuters, κανένας δεν θέλει τα αποτυπώματά του στο φονικό όπλο που θα πετάξει την Ελλάδα από το ευρώ. Ειδικά η Γερμανία. Αλλά ούτε και η ΕΚΤ, Κομισιόν, Γαλλία κλπ. Απλά περιμένουν να της τελειώσουν τα λεφτά και μετά να φύγει μόνη της για να κόψει αναγκαστικά χρήμα. Σου λέει, αν κάτι είναι να συμβεί ούτως ή άλλως, γιατί να το επισπεύσουμε και να πάρουμε το κρίμα στο λαιμό μας; Χώρια που μπορει μέχρι τότε να λογικευτεί ο ΣΥΡΙΖΑ και να έρθει στα νερά μας. Το καταλαβαίνω ότι είναι μεγάλη προσωπική απογοήτευση για όσους είχατε επενδύσει στη "σκληρή διαπραγμάτευση" το να διαψεύδεστε πανηγυρικά, όμως τι να κάνουμε. Διαψεύδεστε κάθε μέρα και θα ξαναδιαψευστείτε.

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ Διογένης 28/04/2015 18:01:34

        δεν θα προλάβει να κόψει χρήμα ο τσίπρας σε μια τέτοια περίπτωση. θα γίνει μπάχαλο. θα πέσει. θα πάμε υπηρεσιακή κυβέρνηση. η ευρώπη δεν θα αφήσει την ελλάδα να βγεί από την ε.ε. αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι συριζαίοι είναι ότι η Ελλάδα ΔΕΝ είναι ο συριζα. η Ελλάδα θα μείνει στο ευρώ. αυτοί θα φύγουν μια για πάντα από την πολιτική ιστορία. ΔΕΝ θα πιστεύουν τα τρολλάκια.

        • Naruto avatar
          Naruto @ Παρατηρητής 28/04/2015 19:54:52

          Επειδή η συντριπτική πλειοψηφία των συριζαίων δεν έχουν καμιά σχέση με την νεφελώδη ιδεολογία του κόμματος , σε περίπτωση ανωμαλίας θα φύγουν τρέχοντας και δεν θα ξαναγυρίσουν . Η απαλλαγή απο την αριστερή διαλεκτική και νοοτροπία είναι πολύτιμη για το μέλλον της χώρας .

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Naruto 28/04/2015 23:48:31

            Αγαπητε θα φυγουν αλλα τοτε θα χρειαζεται βιζα για να πανε καπου αλλου. Θα πληρωνουν 10χιλ Ευρω για περασουν με καικια στην αλλη πλευρα της Ευρωπης. Δεν ειναι ουτε κινδυνολογια ουτε επιστημονικη φαντασια αυτο που γραφω. Η Ευρωπη δεν ειναι ετοιμη να δεχτει ενα κυμα Ελληνων μεταναστων. Ο Καμερον ηδη το εχει δηλωσει.

  11. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 29/04/2015 08:14:06

    Γίνεται μια προσπάθεια να δοθούν εξηγήσεις στα πεπραγμένα της για πρώτη φορά αριστεράς κυβέρνησης με λογικά επιχειρήματα. ΄Το ενδεχόμενο να επιλέξαμε ως οδηγό του αεροπλάνο τον πλακατζή της παρέας που εν μέσω μπύρας και βότκας μας διαβεβαίωνε ότι έχει πτυχίο πιλότου , ξέρει από αυτά και θα το πιλοτάρει με ασφάλεια, ενώ βλέπει πρώτη φορά αεροπλάνο το έχουμε σκεφτεί? Οι άνθρωποι απλά είναι ανίκανοι για την δουλειά που τους αναθέσαμε, την διακυβέρνηση μιας χώρας και ιδιως εν μέσω βαθιάς κρίσης. Αυτό που θέλουμε να βλέπουμε ως βαθύ σχεδιο είναι μόνο η ρηχότητα της ανικανότητας. Ο βασιλιάς είναι γυμνός. Θαυμάζουμε τα ωραία ρούχα ως πόπολο, αυτός ακκίζεται και χαίρεται εν μέσω του πλήθους, μέχρι να ακουστεί η φωνή " ο βασιλιάς είναι γυμνός" και να ξυπνήσουν όλοι. Ηδη με μια καθυστέρηση λίγων ωρών στην καταβολή των συντάξεων κόντεψε να γίνει χαμός, ας αναλογιστούν όσοι ονειρεύονται δραχμές και οβολούς το τι θα γίνεται έξω από τις τράπεζες , την βουλή και τα μαγαζιά. Ας σοβαρευτούν ,αν μπορούν, όσοι διαθέτουν λίγο μυαλό στο "αριστερό τσούρμο" γιατί είναι πλέον κυβέρνηση, δεν κουβεντιάζουν μεταξύ τους στα μπαράκια μέχρι πρωίας περί παντός επιστητού και περί της πορείας του μπολσεβικισμού το 1920. Είμαστε στο 2015 και τα ΑΤιΜα τα ΑΤΜ δεν παράγουν έυρά από το τον αέρα του φλαμπουράρη. Φλαμπέ θα τους κάνει το πλήθος αν εξακολουθήσουν να παίζουν την επανάσταση στο μυαλό τους αδιαφορώντας για την σκληρή πραγματικότητα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.