#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/03/2013 11:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αγία Γερμανική Μονοκρατορία στο Ελληνικό Έθνος;



«Μου αρέσει τόσο πολύ η Γερμανία που θα προτιμούσα... δύο»
Φρανσουά Μιττεράν

Όσοι μακάριοι δεν πιστεύετε στην ύπαρξη επιβουλών από αλλοφύλους πορευθείτε εν ειρήνη.

Όσοι ευεπίφοροι σε ιστορίες με παρασκήνιο, πλησιάστε.

Στο μενού δεν υπάρχουν Ιλλουμινάτι , Μασωνικά Τάγματα, ουροβόροι όφεις.

Επισημαίνουμε μια μεθόδευση που αποτελεί ένα κρισιμότατο για τον Ελληνισμό déjà vu. Είναι τόσο κραυγαλέα που καταρρακώνει την εγκυρότητα όσων εμπιστεύτηκαν τις αγνές προθέσεις των Γερμανών.

Γερμανικές μεθοδεύσεις


Ήταν Φεβρουάριος του 2010 όταν το περιοδικό
των ειδικών αποστολών του Γερμανικού συστήματος εξουσίας αφιέρωνε στην Ελλάδα το περιβόητο πρωτοσέλιδο με τίτλο: «Απατεώνες στην Ευρωοικογένεια».

Μετά τρεις μήνες, τον Μάϊο του 2010 επιβλήθηκε το Πρώτο Μνημόνιο. Ακολούθησε το Δεύτερο, το Μεσοπρόθεσμο και οι ερμηνευτικές συμφωνίες.

Ιδού η κατάληξη από ανθρωπιστική πλευράς.
Έπεται η δρομολόγηση απογύμνωσης του Ελληνικού Κράτους από κάθε άξιο λόγου περιουσιακό στοιχείο. Αυτό τουλάχιστον προβλέπουν οι αναληφθείσες δεσμεύσεις μας – εάν τελικά υλοποιηθούν επακριβώς.

Δεν προσχωρήσαμε στους μηδενιστές ή στους Τσιπρολάτρες.
Απλώς, σε αντίθεση με τον κ. Χρυσοχοΐδη, διαβάσαμε το αναθεωρημένο Μνημόνιο Συνεννόησης  που υπογράφηκε τον περασμένο Δεκέμβριο για να εγκριθεί η εκταμίευση της δόσης των 41 δις.

Πανομοιότυπο σενάριο υφίσταται σήμερα ο Κυπριακός Ελληνισμός.

Στις 11 Φεβρουαρίου 2013 ο νέος επικεφαλής του Εurogroup Ντάιζελμπλουμ δηλώνει

α) Σε ό,τι αφορά στην Ελλάδα, η συζήτηση γύρω από την ομολογία του λάθους του ΔΝΤ στην εφαρμογή της δημοσιονομικής προσαρμογής είναι  «ακαδημαϊκή»

β) Σε ό,τι αφορά στην Κύπρο, συζητήθηκε το πρόγραμμα το οποίο θα οριστικοποιηθεί το Μάρτιο, μετά τις εκλογές στο νησί. Έμφαση δόθηκε στο θέμα του «ξεπλύματος χρήματος».

Στις 13 Φεβρουαρίου 2013  το Focus αναρτά το δημοσίευμα «Βάλτος ξεπλύματος βρώμικου χρήματος η Κύπρος»!

Ορίστε και το πρωτότυπο.

Deutschland über alles

Η γερμανική τακτική συμπυκνώνεται στο :
εκμεταλλεύομαι αδυναμίες- ενοχοποιώ συλλογικά - επιβάλλω πολιτικές - αδρανοποιώ οικονομικά - κυριαρχώ.

Η οικονομική αδρανοποίηση συνίσταται κατά πρώτον στην εξουδετέρωση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που μια χώρα έχει οικονομικά και γεωπολιτικά, γεωγραφικά ή επίκτητα.
Κατά δεύτερον, στην εξάλειψη των οικονομικά ισχυρών μονάδων.

Πριν λίγο καιρό, με πρόσχημα την αποκάλυψη της διαφθοράς, σαν τώρα να την αντιλήφθηκαν, το επίσης γερμανικό περιοδικό Stern κατήγγειλε την ελληνική ολιγαρχία, που βέβαια μόνο αθώα δεν είναι.

Αλλά ένας εφοπλιστής με πενήντα καράβια που φέρουν την ελληνική σημαία και επανδρώνονται με ελληνικά πληρώματα, παρά τις φοροδιαφυγές και τα συναφή, αποτελεί στοιχείο ελληνικής ισχύος.

Το ίδιο και ένας βιομήχανος όταν με την παραγωγή του καλλιεργεί ελληνική τεχνογνωσία και διενεργεί εξαγωγές.
Το ίδιο και η ΔΕΗ, που μέχρι πρόσφατα κάλυπτε τις ανάγκες της χώρας σε ηλεκτρική ενέργεια με ένα από τα φθηνότερα τιμολόγια στην Ευρώπη.

Η Γερμανία, πέραν άλλων, διαχρονικά ενοχλείται ιδιαίτερα από την, κατ’ αυτούς δυσανάλογη με τα μεγέθη της Ελλάδας και της Κύπρου, ισχύ του ελληνικού εφοπλισμού και τού κυπριακού χρηματοοικονομικού τομέα.

Η Κύπρος έχει αναδειχθεί σε διεθνές χρηματοοικονομικό κέντρο, προσελκύοντας Ρωσικά και άλλα κεφάλαια. Το πόσο καθαρά είναι θα διαπιστωθεί όταν συγκριθούν υπό πλήρη διαφάνεια με τα κεφάλαια που σταθμεύουν στο Λουξεμβούργο, του τέως επικεφαλής του Εurogroup Ζ. Κ. Γιουνκερ.
Ή με κεφάλαια της Ρωσικής Μαφίας που πιθανόν σταθμεύουν σε Αυστρία και Γερμανία.

Όπως μεταδίδεται από τη Μόσχα, ο ειδήμων σε θέματα Ρωσικής Μαφίας αντιστράτηγος ε.α. της Αστυνομίας Αλεξάντρ Γκούροφ,  εξέθεσε στην εφημερίδα «Κομσομόλσκαγια Πράβντα» ότι οργανωμένες εγκληματικές ομάδες από την πρώην Σοβιετική Ένωση δραστηριοποιούνται σε 140 χώρες, με επιχειρήσεις κάθε είδους: όπλα, πορνεία, ναρκωτικά, όργανα για μεταμόσχευση. Μεταξύ των χωρών που λειτουργούν ως διαμετακομιστικά κέντρα, ακόμη και κάποιες πέραν πάσης υποψίας, όπως η Αυστρία και η Γερμανία.

Προς το παρόν ας μην εισάγουμε στη συζήτηση καταγγελίες που δύσκολα μπορούν να τεκμηριωθούν, για χρήμα που ξεπλένεται στο Βατικανό και κατόπιν κατευθύνεται στη Γερμανία.

Μπορούμε όμως κάλλιστα να συζητήσουμε για την δωροδοκία ιατρών σε πόλεις της Ελλάδας από Γερμανική Φαρμακευτική Εταιρεία, προκειμένου να συνταγογραφούνται τα προϊόντα της εταιρείας.

Σε εποχή γενικευμένης πλανητικής ανομίας, κατά την εξαίσια διατύπωση του Κονδύλη, δεν υπάρχουν άσπιλοι .

Περισσεύουν όμως κήνσορες.

Οι δε Γερμανοί κρατάνε «στο χέρι» μια μερίδα της ελληνικής πολιτική τάξης με τις άδηλες μεταβιβάσεις κονδυλίων, για το θέσουμε κομψά, που διενεργούσε η Siemens. Εάν επιζητούσαν διαφάνεια θα έστελναν πίσω το Χριστοφοράκο.

Συνεπώς η προσχηματική γερμανική τακτική έναντι Ελλάδας και Κύπρου δεν αποσκοπεί τελικά σε κάθαρση αλλά σε επικυριαρχία.

«Γιατί;» θα ρωτήσουν απονήρευτοι ή πονηροί φεντεραλιστές, γαλουχημένοι με τα νάματα του «ευρωπαϊκού κεκτημένου» της «ισότητας των λαών» και παραπλήσιες κενολογίες.

Για τον ίδιο, πανάρχαιο λόγο, ο οποίος γράφει την Ιστορία : Επικράτηση.

Το ότι η Ελλάδα «μαλθακοποιημένη» από δημαγωγούς, προδότες, δάνεια και επιδοτήσεις απώλεσε το ισχυρό επεκτατικό ένστικτο που διατηρείτο όσο ακόμα υπήρχε άσβεστη η φλόγα της Ένωσης με την Κύπρο, ενώ κατόπιν το εκφύλισε σε αποτυχημένη μεταπρατική εισβολή στα μετακομμουνιστικά, πειναλέα Βαλκάνια, δεν σημαίνει ότι (το ένστικτο) δεν επιζεί ακμαίο σε έθνη με αυτοκρατορική παράδοση, μνήμη και φυλετικές αρετές.

Η Γερμανική Ενοποίηση δημιούργησε έναν γίγαντα.
Ενώ οι χώρες με έξοδο στον Ατλαντικό δημιούργησαν αυτοκρατορίες, αυτός ο πειθαρχημένος και δημιουργικός λαός ασφυκτιά χωρίς διέξοδο, στο κέντρο της Ευρώπης. Αυτό το απλό αλλά αναντίρρητο γεγονός γεννά το γεωπολιτικό ηφαίστειο της Ευρώπης, εσβεσμένο από το 1945.

Αλλά γεωπολιτικό πρόβλημα που δεν λύθηκε είναι καταδικασμένο να ανακύψει ξανά.

Ή η Γερμανία θα είναι πολυδιασπασμένη , το μεταπολεμικό Σχέδιο Μοργκεντάου, ή μια ενωμένη άρα ισχυρή Γερμανία, αργά ή γρήγορα, θα εκφράσει ηγεμονικές τάσεις. Σήμερα, και για να ξεπληρώσει το γιγάντιο κόστος της επανένωσης.

«Η Γερμανία δεν βλέπει πλέον τον εαυτό της ως μέρος της ΕΕ, αλλά ως ανεξάρτητη δύναμη στο ίδιο επίπεδο με τους Αμερικανούς, τους Ρώσους και Κινέζους, χωρίς αυτά τα μικρά ευρωπαϊκά κράτη να ενοχλούν με την παρουσία τους»,επισημαινόταν  πριν μερικούς μήνες.

Φορέα των ηγεμονικών τάσεων αποτελεί η Γερμανική ελίτ, επιβεβαιώνει ο συντηρητικός Άγγλος ιστορικός Timothy Garton Ash, όχι κάποιος μαρξιστής.

Η δαιμονοποίηση όμως των Γερμανών, εύκολη λύση για  δημοσιολογούντες, είναι και αντιπαραγωγική και ανακριβής. Δεν μπορούν να κατηγορηθούν μόνο οι Γερμανοί για όσα μετέρχονται υπηρετώντας το ιστορικό τους ορμέμφυτο. Κατηγορούμενοι οφείλουν πρωτίστως να είναι εκείνοι που τούς παρείχαν το δικαίωμα να τα μετέλθουν : στην Ελλάδα ο Ανδρέας και στην Κύπρο ο απερίγραπτος Χριστόφιας.

Ιστορικό σταυροδρόμι


Πλέον όμως από τα γεγονότα βρισκόμαστε μπροστά σε ιστορικούς μετασχηματισμούς. Απευκταία η κινδυνολογία, αλλά με την Κύπρο να ακολουθεί το δρόμο της Ελλάδας διαμορφώνεται μια εθνική δυστοπία .

Η κατάληξη  των συνταγών «διασώσεως» είναι ένας υπό γερμανικό οικονομικό έλεγχο χώρος, από την Κόνιτσα μέχρι την Πάφο και από το Σουφλί μέχρι τα Σφακιά. Ναι, νοείται σαν ενιαίος χώρος. Το ότι το μεταπολιτευτικό, ελλαδικό κράτος θεμελίωσε την πλασματική του ευμάρεια στην τραγωδία της Κύπρου δεν επιτρέπει να ξεχνάμε.

Το γεγονός συνιστά εθνικά υπαρξιακό διακύβευμα. Ο γεωγραφικά ιστορικός χώρος του Ελληνισμού, παρότι μακραίωνα υπόδουλος, δεν βρισκόταν ελεγχόμενος από άκρου σε άκρο από μια μόνο ξένη δύναμη - και στην Τουρκοκρατία τα Επτάνησα ήταν υπό Ενετική και Αγγλική κατοχή.

Το παρελθόν γεννά ανησυχία. Ιστορικά, πρώτα μας απομύζησαν οικονομικά οι Δυτικοί και κατόπιν ήλθε το σαρίκι. Πρώτα Ενετοί και Γενουάτες κατακυρίευσαν την οικονομική ζωή της Βυζαντινής (Ελληνικής) Αυτοκρατορίας και μετά, όταν το κράτος έμεινε ένα «πουκάμισο αδειανό», επέλασε ο Μωάμεθ.
 
Εν κατακλείδι, σήμερα, εάν σχηματοποιηθεί οριστικά ένα καθεστώς τυπικής ή άτυπης γερμανικής επικυριαρχίας, πώς θα λαμβάνονται οι αποφάσεις ζωής ή θανάτου για το Έθνος;

Το 2004 μπορούσαν, ο Τάσσος να διακηρύξει «παρέλαβα κράτος κυρίαρχο – δεν θα παραδώσω κοινότητα» και οι Έλληνες Κύπριοι να αρνηθούν εκλογικά το Σχέδιο Ανάν.

Σήμερα, ο Τούρκος συμπρόεδρος των Γερμανών «Πρασίνων»
Τζεμ Έζντεμιρ ζητά «Να συμπεριληφθεί η λύση του Κυπριακού στη συζήτηση για την οικονομική βοήθεια». Δεν φαντάζομαι να πιστεύετε (λύση) με γνώμονα τα συμφέροντα των Ελληνοκυπρίων.

Και έχει υπάρξει από κύκλους γερμανικής επιρροής στην ΕΕ διάχυτη, καταστροφική φημολογία για κατάσχεση-κούρεμα των καταθέσεων στις Κυπριακές τράπεζες.

Όλα αυτά ενώ σοβούν διαπραγματεύσεις, συμφωνίες, αμφισβητήσεις για έρευνες υδρογονανθράκων στα κυπριακά και στα ελληνικά «οικόπεδα».

Με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα οι Γερμανοί εμφανίζονται να στοχεύουν πρώτον στο να αποσπάσουν από τις κυπριακές τράπεζες τα ρωσσικά και άλλα κεφάλαια, επιδιώκοντας να τα κατευθύνουν σε γερμανικές, και δεύτερον στο να κατασχέσουν όποια έσοδα από υδρογονάνθρακες για το χρέος. 

Ή, αν η Κύπρος αντισταθεί, αφήνουν να επικρέμεται ο «μπαμπούλας» της ώθησης σε έξοδο από την Ευρωζώνη, αφήνοντάς την οικονομικά κατεστραμμένη. Ο πρόεδρος της Κυπριακής Βουλής, Γιαννάκης Ομήρου, κατάγγειλε ανοιχτά εκβιασμό για «αποικιοποίηση».

Σε μια «γερμανική επέλαση», επίφοβη για συνέχιση από τουρκική στον ελλαδικό και κυπριακό χώρο, παραμένει ανοιχτό το ζήτημα των Αμερικανικών επιλογών στον χώρο της Ανατολικής Μεσογείου. Για τα δεινά που, και με δικές τους ευθύνες, Ελλάδα και Κύπρος υπέστησαν, πρωτεύοντα ρόλο είχε η σταθερή επιθυμία των Αγγλοαμερικανών για γεωστρατηγικό έλεγχο του νησιού. Θα επιτρέψει η Αμερική σταδιακά ρόλο στην Ανατ. Μεσόγειο και σε μικρότερες δυνάμεις, μεταξύ αυτών τη Γαλλία; Πρέπει η επίσκεψη Ολλάντ στην Ελλάδα να ειδωθεί και υπό αυτό το πρίσμα;

Παράλληλα, από «κύκλους» ο Πρωθυπουργός συκοφαντείται σαν «Γερμανόφιλος. Ενώ οι Αμερικανοί φαίνεται να «χρεώνουν» τον Αλέξη Τσίπρα στον υφυπ. Εξωτερικών Ρουμπιν, ο οποίος τον έχει συναντήσει δύο φορές σε ένα μήνα. Σύμφωνα με φήμες εμφανίζονται διατεθειμένοι να μάς παραχωρήσουν F-15, ανησυχώντας, λέει, για την υποβάθμιση της αποτρεπτικής ικανότητας μας στο Αιγαίο έναντι των Τούρκων. Πάντως οι ΗΠΑ μάς παρείχαν δωρεάν  400 άρματα , μεταχειρισμένα, προφανώς για να ξεφύγουμε από το γερμανικό μονοπώλιον, αλλά δεν λάβαμε απόφαση σχετικά.

Εύκολες απαντήσεις δεν υπάρχουν.

Πολλά εξαρτώνται από την μελλοντική συνάντηση του Πρωθυπουργού με τον Ομπάμα.

Ας πάψουν όμως οι αφηρημένες επικλήσεις :

Είναι σήμερα όρος επιβίωσης το να διαμορφώσουμε επιτέλους αρραγές εθνικό μέτωπο και βαθμιαία, ει δυνατόν, ενιαίο αμυντικό χώρο.

Γιατί εάν ο βέλτιστος τρόπος ελέγχου ενός έθνους είναι η δουλεία του χρέους, υπάρχει και ο απόλυτος : ο Εμφύλιος.

Της Καταστροφής του 1922 είχε προηγηθεί ο Εθνικός Διχασμός της περιόδου 1915-17.

Και η ληξιαρχική πράξη γέννησης της ελληνικής εμφύλιας διαμάχης, που υπό άλλες μορφές συνεχίζεται μέχρι σήμερα, δεν σφραγίστηκε στο Λιτόχωρο.

Σφραγίστηκε νωρίτερα, με την χρηματοδότηση κομμουνιστικών ομάδων αντίστασης από Αγγλικές λίρες και την ίδρυση των Ταγμάτων Ασφαλείας από τους Γερμανούς.

Ο Κύπριος Πρόεδρος βρίσκεται στην Αθήνα για συνομιλίες. Μεγάλη η ιστορική ευθύνη στους ώμους του Αντώνη Σαμαρά και του Νίκου Αναστασιάδη.

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nik avatar
    Nik 11/03/2013 11:39:48

    Επανερχόμαστε στο δίλημμα που περιέγραψε στο βιβλίο του ο πρώτην πρέσβης των ΗΠΑ στο βιβλίο του: "συμμαχία" με την μεγάλη χερσαία δύναμη ή με την θαλάσσια δύναμη, τότε ήταν ΕΣΣΔ εναντίον ΗΠΑ, τώρα τι είναι; Σίγουρα δεν είναι η Γερμανία αποκλεισμένη στην κεντρική Ευρώπη.

    Το άλλο που διαπιστώνουμε είναι ότι οι Γερμανοί αποδεικνύονται σε καραγκιόζηδες ολκής. Στην δεκαετία του 1930 διάλεγαν περίεργες στολές και κωμικά σύμβολα, τώρα βάζουν μπροστά τους διαφθορείς με φράγκα τους οποίους μετά καλύπτουν και προστατεύουν νομικά. Και αυτή τη φορά δεν κατανοούν ότι η προσπάθεια τους ειναι του παρελθόντος, δεν αρμόζει στην παγκοσμιοποιημένη οικονομία του παρόντος.

    Αυτό που θα καταφέρουν αυτή τη φορά είναι να εμπεδώσουν μια αυτόματη αποστροφή προς οτιδήποτε Made in Germany. Αυτή θα είναι η τιμωρία τους.

  2. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 11/03/2013 11:49:53

    Προφήτη, καλημέρα. Επιλέγω το "Είναι σήμερα όρος επιβίωσης το να διαμορφώσουμε επιτέλους αρραγές εθνικό μέτωπο και βαθμιαία, ει δυνατόν, ενιαίο αμυντικό χώρο".
    Ναι! αλλά πως. Και σ' αυτή την κατέυθυνση δεν βλέπω τίποτα (και δεν είναι από απαισιοδοξία). Ο Κονδύλης έιχε δίκιο όταν έγραφε πως ο σημερινός Ελλαδικός πολιτικός κόσμος -με εξαίρεση του ευπατρίδη Σαμαρά και ελαχίστων άλλων- αποτελείται από ανθυπομετριότητες που ούτε μπακαλικο δεν μπορούν να διαχειριστούν.
    Υπάρχει βαθύς διχασμός, αυτό λένε οι λες και προέρχονται από διαφορετικούς κόσμους ρητορικές των κυρίων παικτών. Λες και δεν μεγάλωσαν στην ίδια χώρα.
    Δυστυχώς η Ελλάδα αποτελείται από πολλαπλές ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ μικροκοινωνίες που εκφράζονται ΜΟΝΟ πολιτικά, εξ' ου και ο παρατεινόμενος διχασμός.

    Ένα ερώτημα δε που με απασχολεί είναι γιατί Ελλάδα και Κύπρος δεν έκαναν ποτέ δική τους νομισματική ένωση πριν το ευρώ που αποδεικνύεται όργανο επιβουλής της νεοΓερμανικής κατοχής αλλά πάντα περίμεναν έξωθεν λύτρωση. Ψυχολογία υπόδουλων και "καϋμένων".

    Χρειάζεται πολιτισμική και ψυχολογική επανάσταση Προφήτη για να γίνουν όσα λές πραγματικότητα και αυτά απαιτούν ΕΘΝΙΚΕΣ και όχι "ευρωπαϊκές" ή πλανητικές λύσεις. Και γι' αυτά τα δεινά ένοχη έιναι η πολιτική τάξη και μόνο.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Νίκος Αργεάδης 11/03/2013 22:36:43

      Νίκο, από τα καλυτερα κείμενά σου ήταν το "Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση ή Εκπαιδευτική Ευγονική;". Πολλές απαντήσεις-εξηγήσεις βρίσκονται εκεί. Η αλλαγή του εκπαιδευτικού προγράμματος, η τηλεόραση, ο αντιεθνικός διεθνισμός, η αναρχοφιλελεύθερη αντίληψη, η ετερογένεια των οικονομικών στόχων, δημιούργησαν τις "παράλληλες μικροκοινωνίες" εντός της κοινωνίας που λες.
      Οι απαντήσεις-λύσεις, βρίσκονταιστην τελευτάια παράγραφό σου όμως το να υλοποιηθούν είναι συνάρτηση ισχύος. Αυτή τη στιγμή τα ευρέα μεσαία στρώματα, η κοινωνική κόλλα, οι πολλοί, πιέζονται. Ύστατη ευκαιρία η μεταφορά της πίεσης στους κομματικούς οργανισμούς εξουσίας, πριν αυτοί γίνουν εντελώς εταιρειοκρατούμενα σχήματα.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Προφήτης 12/03/2013 09:21:00

        Καλημέρα Προφήτη. Δίχως πρόθεση κολακείας λέω ευθαρσώς πως στο παρόν κείμενο τα έχεις αναδείξει πιο επισταμένα αυτά τα προβλήματα.
        Φταίνε μόνο οι διαβρωτικές ιδεολογίες, φταίει ο συνδιασμός ιδεολογιών με τα επί μέρους συμφέροντα; Φταίει ο κατακερμστισμός της παιδείας ή όλα αυτά μαζί;
        Τέλος, γιατί ενώ είχε-έστω πλασματική- "ανάπτυξη, η Ελλαδική κοινωνία δεν είχε εθνικό (όχι εθνικιστικό) δυναμισμό για να αυτοστηριχθεί και ανασυγκροτηθεί; Είναι τόσο ανθέλληνες στην ελίτ που ούτε consensus δεν μπορούννα συνθέσουν;
        Διότι συνέβη ακριβώς το αντίθετο.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Προφήτης 12/03/2013 09:25:24

        Αν μου επιτρέπεις, νομίζω πωςς ήδη έχουν γίνει εταιειοκρατούμενοι σχηματισμοί (και) με δημόσιο χ΄ρημα. Η διαφορά τους, στα ΑΕΙ τουλαχιστον, από τους σοβιετικούς κομμισσάριους βρίσκεται στο ότι δεν "απαιτούν" στο όνομα του κόμματος ή της "επανάστασης" αλλά της "Δημοκρατίας και των δικαιωμάτων του Λαού".
        Είναι πεποίθησή μου πως αν δεν αποσυζευχθούν τα κομματικά από κρατικά προκοπή δεν θα δούμε. Εκεί βρίσκεται το ζητούμενο. Και αυτό απαιτεί εκ βαρθρων "επανάσταση".

  3. tpe avatar
    tpe 11/03/2013 12:13:19

    Θα μείνω λίγο στο θέμα της Κύπρου.
    Το πρόβλημα της Κυπριακής Δημοκρατίας, είναι καθαρά, τραπεζικό. Όπως και της Ισπανίας αν δεν απατώμαι. ΟΚ, τη λύση την έχουν δώσει ήδη άλλες χώρες, όπως πχ η Ολλανδία.
    ΑΣ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ. Ας κουρέψουν καταθέσεις. Ας κουρέψουν ομόλογα. Η Κύπρος ας παραδειγματιστεί.

    Επίσης, δεν βλέπω που το κακό η Γερμανία να υπερασπίζεται τα συμφέροντά της. ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.

    400 άρματα μας έδιναν, τα κοιτάζουμε ακόμα.
    Αλλά φρεγάτες, αμέσως.... Με κόστη πολλαπλάσια από την αγορά μεταχειρισμένων από ΗΠΑ.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ tpe 11/03/2013 23:34:27

      φοβαμαι ότι στο συγκεκριμενο απατάσαι...
      τι εγινε στην Ολλανδια? (subordinated ομολογιουχοι εχασαν σαν να ηταν κοινοι μετοχοι..σε μια μεμονωμενη περιπτωση SNS..) στην Ισπανία μήπως? ακουσες πουθενα το παραμικρο για καταθετες?
      μια φορά πειραξαν senior ομολογιουχους στην Ελλάδα και το ξορκιζαν κανενα εξαμηνο ... αυτα που αντιμετωπιζουν τωρα στην Κυπρο ειναι αποτελεσμα της λύσης που επεφυλαξαν στην Ελλάδα..
      μπορει να παιξουν με την σειρα που θα πεσουν τα κομματια στο ντομινο..το σιγουρο ειναι οτι θα πέσουν όλα...

  4. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 11/03/2013 12:37:14

    Το άρθρο θέτει ουσιαστικά ζητήματα εθνικής πολιτικής.
    Αυτό που μαστίζει τη χώρα μας είναι η έλλειψη εθνικής στρατηγικής σεζητήματα που αφορούν την ίδια την ύπαρξη του Έθνους.
    Ο Ν. Αργεάδης δίνει κυριολεξτική διάγνωση με τον όρο "παράλληλες κοινωνίες".
    Θα περίμενε, πάντως, κανείς μέσα στην κατάσταση που σήμερα βιώνουμε ότι οι πολιτικές δυνάμεις θα υπερέβαιναν τις πολιτικάντικές συμπεριφορές τους και θα υπότασσαν τα συντεχνιακά και οικονομικά συμφέροντα που θέλουν να τις πατρονάρουν.
    Κάποιες πολιτικές φωνές το προσπαθούν. Οι κυριάρχες, όμως, δεν φαίνεται να το μπορούν ή να το επιθυμούν. Ίσως δεν έχουν καταλάβει που βαδίζει η χώρα.

    Ας το καταλάβουμε πως αν δεν βάλουμε το μαχαίρι στη θήκη, θα βιώσουμε άγριες καταστάσεις.
    Η κατάσταση επιβάλλει κυβέρνηση εθνικής συνεργασίας μεταξύ των βασικών παρατάξεων με κύριο κορμό τη ΝΔ και τον ΣΥΡΙΖΑ.
    Μπορούν, αν θέλουν, να καθαρίσουν τη σαπίλα και να παραξουν αναπτυξιακή πολιτική.
    Αν δεν το πράξουν, θα είναι κύριοι υπεύθυνοι για την επερχόμενη τραγωδία.

  5. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/03/2013 12:47:36

    Ένα θα παρατηρήσω μόνον, αλλά φθάνει.
    Όταν "κούρεψαν γουλί" τις καταθέσεις Βρετανών τζογαδόρων στις χρεωκοπημένες Ισλανδικές τράπεζες, πολλοι εδώ μέσα χειροκροτούσαν.
    Άν "κουρέψουν" τις εναποθέσεις στην Κύπρο Ρώσων και Αράβων πετρελαιάδων και μογκούλων του μαύρου χρήματος (μαζι και Ελλαδιτών μεγαλομεσαίων που "εξήγαγαν" μαύρο χρήμα), πρέπει να κλαίμε;
    Δύο μέτρα και δύο σταθμά. Αυτή είναι η πολιτικο-ηθική ρίζα της οικονομικής απάτης και της πολιτικής διαφθοράς: Μονά-ζυγά δικά μας, αρκεί να πάνε καλά τα οικονομικά της "φαμίλιας" (του "έθνους", ντέ).

    Δεν είναι βέβαια μόνον Ελληνική αυτή η κόζα νόστρα in nuce. Στην Ισπανία π.χ., Βαλένθια φτιάξανε ολόκληρο αεροδρόμιο όπου δεν θα προσγειωθεί ποτέ αεροπλανο. Για να "ροκανίζουν" εργολάβοι, δήμαρχοι, περιφεριαρχες, μοντέλα και πάμπολλοι μεγαλομεσαίοι κομματικά και άλλως προσκείμενοι.
    Όχι κ. Πάγκαλε. Δεν επωφελήθηκε όλο το έθνος, ούτε στην Ελλάδα, ούτε στην Κύπρο, από τη φούσκα ΣΑΣ του καταναλωτισμού και του πλουτισμού ή από τις τράπεζές ΣΑΣ.
    Επωφελήθηκε μόνον αυτό που εσείς θεωρείτε έθνος σας. Να το χαίρεστε και να το καμαρώνετε.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Uncle Stgm 11/03/2013 14:08:00

      Μην ψαχνεις για ηθικη και ισοτητα ή για οποιαδηποτε αρχη στον βαλκανικο εθνικισμο της πλακας.
      Αν κουρευθουν οι καταθεσεις σε οποιαδηποτε χωρα αυτη χανει σε αξιοπιστια.Ο ελληνικος βαλκανικος εθνικισμος της πλακας ενθουσιωδως επεκροτησε το κουρεμα των καταθεσεων Αγγλων και Ολλανδων στην Ισλανδια γιατι χεστηκε και για τα λεφτα των μεν και την αξιοπιστια των δε,απλως εβγαλε το κομπλεξ του απεναντι σε "προβληματα Φραγκων".
      Αλλά εαν κουρευθουν οι καταθεσεις των ομοδοξων μαφιοζων και των φιλων Αραβων στην Κυπρο θα χαθει η αξιοπιστια του πλυντηριου Κυπρος οποτε εκει πρεπει να σεβασθουμε τους καπιταλιστες με λεφτα Γερμανων βεβαιως που δεν πρεπει να φωναζουν.

    • κανενας avatar
      κανενας @ Uncle Stgm 11/03/2013 15:28:13

      μπραβο ρε θειε..

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Uncle Stgm 11/03/2013 20:51:21

      Έτσι ακριβώς. Γιατί στο πασοκιστάν η κουτοπονηριά και ο αμοραλισμός υμνήθηκαν ως ιδανικά και ύψιστα προσόντα σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο.

  6. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/03/2013 12:52:04

    Συμφωνώ, είστε ρεαλιστής.
    Κι άς μοιάζει να ζητάτε το αδύνατο - μάλλον γι αυτό...
    Ακόμη πάμε να σκεπάσουμε τα δικά μας, ολόδικά μας σκουπίδια, κάτω από το χαλί - δηλαδή κάτω από την λανθασμένη, καταστροφική πολιτική των δεξιών Γερμανών κυβερνώντων και των άλλων δεξιών ευρωπαίων κυβερνώντων.
    Για να μην αλλάξει ποτέ τίποτε, στη χώρα της φαιδράς αγγουρέας...

  7. Ρηνα avatar
    Ρηνα 11/03/2013 12:59:25

    O εναγκαλισμος μας και μαλιστα ασφυκτικος απο τη Γερμανια γινεται γιατι την ωρα που θα βγει ο λογαριασμος θα απαιτησει τα χρεωστουμενα, δηλ μεριδιο στη μοιρασια. Μην απατωμεθα, ακομα κουμαντο κανει η Αμερικη αλλα εχει μαθει να ρυθμιζει αλλιως τις δουλειες της, πχ με τανκς, το χερι στη τσεπη δεν το βαζει, οποτε δικαιως η Γερμανια προχωρα με τον.....παρα και το φωναζει κιολας ωστε να μην υπαρξει αμφισβητηση οταν θα ξαναμοιραστει ο χαρτης.
    Εχετε δικιο οτι ολοι θελουν την εξοδο στη θαλασσα και επειδη εκ δυσμων δεν μπορουν θα το επιχειρησουν εξ ανατολων. Ομως τις ιδιες σκεψεις κανει και η Ρωσια η δε Αμερικη σηματοδοτει με καθε τροπο οτι εδω ειναι τα χωραφια μου.
    Ολα τελικα απτονται των γεωστρατηγικων και τωρα ειναι η εποχη που εγγραφονται οι προσημειωσεις-υποθηκες επι του οικοπεδου. Αυτο ζουμε σημερα.

  8. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 11/03/2013 13:36:35

    Τα F-15 κρίνονται ως τελείως ακατάλληλα για μια σειρά λόγων για την Ελληνική Πολεμική Αεροπορία.

    Η Αμερικανική πολιτική -ενόψει σημαντικών εξελίξεων στην ευρύτερη περιοχή- επιβάλλει την σταθεροποίηση του χώρου ωστε να μην προκύψουν συγκρούσεις απο το πουθενά.Ετσι εξηγείται η πολιτική της ειδικά σε ότι αφορά τις Ελληνοτουρκικές σχέσεις και όσον αφορά την Κυπριακή ΑΟΖ.

    Η Τουρκία με τις επιλογές της έχει θέσει σε κίνδυνο σε τρείς περιοχές τα αμερικανικά συμφέροντα.Αναφέρομαι σε Νότιο Κουρδιστάν, Ιράκ και στις σχέσεις με το Ισραήλ.Συμπλέει με τα Αμερικανικά συμφέροντα σε Συρία -όπου εμφανίζεται και βασιλικότερη του Βασιλέως σε μια προσπάθεια να προλάβει την ενίσχυση των ακραίων ισλαμιστικών οργανώσεων-ενω ζητεί επιτακτικά τον υπερκερασμό των διατάξεων του Δικαίου της Θάλασσας στην Ελληνική ΑΟΖ και την διαμόρφωση ενός πλαισίου λύσης με αμοιβαίες υποχωρήσεις

    Σε ότι αφορά την Γερμανία επιδιώκει το αυτονόητο, η Ευρωπαική Ενωση ενεργειακά να απεξαρτηθεί απο τον ρωσικό εναγκαλισμό.Να καταστεί έτσι μέσω Κύπρου και Ελλάδας σε σημαντικό βαθμό Ενεργειακά ανεξάρτητη

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/03/2013 13:58:16

    Kαι ο ηρωας σας Τασσος Παπαδοπουλος κυριε Προφητα ειναι υπευθυνος.Το παραλειπετε αιδημονως βεβαιως διοτι γνωριζετε μονο την κατηγορια του "προδοτη" και οχι του ΑΣΧΕΤΟΥ.
    O Tασσος Παπαδοπουλος ενεταξε την Κυπρο στην ευρωζωνη και αρα στο χωρο γερμανικης επιρροης εγκαταλείποντας την κυπριακη λιρα.Η εισοδος στην ευρωζωνη δεν ηταν υποχρεωτικη ουτε για την Ελλαδα ουτε για την Κυπρο.
    Δεν υπαρχει στρατος της Βερμαχτ εξω απο τη Γερμανια.Οποιος μπαινει στην ευρωζωνη το θελει ο ιδιος και οποιος ζηταει διασωση με ευρω επισης το θελει ο ιδιος.
    Ειδικα η Κυπρος αποτελει παραδειγμα ελληνικης μεταθεσεως των ευθυνων.
    Για να μπει η Κυπρος στην ΕΕ και μετα στην ευρωζωνη υποσχεθηκε στους Ευρωπαιους λυση του κυπριακου με βαση το σχεδιο Αναν.Οταν κλειδωσε η ενταξη η Κυπρος εκανε στροφη και αθετησε την υποσχεση της.ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΤΕ ειπε ο αρμοδιος επι της ενταξης Γερμανος επιτροπος Γκυντερ Φερχοιγκεν.
    Μετα την απατη η Κυπρος χρεωκοπησε λογω της ελληνικης χρεωκοπιας,της χρεωκοπιας Βγενοπουλου και της ΦΙΛΟΡΩΣΙΚΗΣ επιμονης Χριστοφια να κραταει τα συριακα πυρομαχικα που εξερραγησαν.
    Γιατι πρεπει να πληρωσει η Γερμανια τη χρεωκοπια της Κυπρου;Ε;Ε;
    Οχι ομως λεει ο Προφητης.Οχι απλως πρεπει να πληρωσει τη χρεωκοπια της Κυπρου για την οποια ουδολως ευθυνεται αλλα πρεπει να την βριζει και απο πανω ο καθε κατα φαντασιαν κουρελοιμπεριαλιστης της πλακας που εχει κομπλεξ κατωτεροτητος λογω συρροης αποτυχιων.
    Αν οι Κυπριοι δεν θελουν ελεγχους μπορουν να χρεωκοπησουν και να φυγουν απο το ευρω επανεισαγοντας τη λιρα τους.
    Καμμια υποχρεωση δεν εχει στην Κυπρο η Γερμανια.

    • Κώστας Π- avatar
      Κώστας Π- @ ψυχραιμια 11/03/2013 15:43:39

      "Καμμια υποχρεωση δεν εχει στην Κυπρο η Γερμανια."
      Τότε γιατί την "σώζει"? Δεν διάβασε ποτέ οτι τα κράτη δεν έχουν αισθήματα παρα μόνο συμφέροντα?
      Επειδή φίλε Ψυχραιμία δεν πιστεύω οτι οι Γερμανοί είναι τόσο ηλίθιοι ωστε να δίνουν στην Κύπρο περισσότερα απ' ότι της παίρνουν (νομίζω η Κύπρος είναι η πιο αδύνατη απο τις δύο χώρες) και μάλιστα τη στιγμή που όπως λες,:" οταν κλειδωσε η ενταξη η Κυπρος εκανε στροφη και αθετησε την υποσχεση της.ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΤΕ ειπε ο αρμοδιος επι της ενταξης Γερμανος επιτροπος Γκυντερ Φερχοιγκεν."
      Μάλλον η Γερμανία παίρνει τη ρεβάνς αν είναι όπως τα λες τα πράγματα...

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Κώστας Π- 11/03/2013 18:14:02

        Και ο ψυχραιμίας επίσης ενοχλείται ιδιαιτέρως από αυτήν την «εξαπάτηση».

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ψυχραιμια 11/03/2013 18:10:02

      1. Η Γερμανία χωρίς την Ευρωζώνη είναι μικρή.

      2. Γιατί θίγεσαι τόσο εξ ονόματος της Γερμανίας;
      Έχεις συμφέροντα και χάνεις την ψυχραιμία σου;
      Διάβασε τι γράφω :
      "Η δαιμονοποίηση των Γερμανών, εύκολη λύση, είναι και αντιπαραγωγική και ανακριβής. Δεν μπορούν να κατηγορηθούν οι Γερμανοί για όσα μετέρχονται υπηρετώντας το ιστορικό τους ορμέμφυτο. Κατηγορούμενοι οφείλουν πρωτίστως να είναι εκείνοι που τούς παρείχαν το δικαίωμα να τα μετέλθουν : στην Ελλάδα ο Ανδρέας και στην Κύπρο ο απερίγραπτος Χριστόφιας".

      3. Γεωπολιτικό και όχι οικονομικό είναι το πρόβλημα που αφορά την Ελλάδα, υποστηρίζει ο πρόεδρος του Γερμανικού Συνδέσμου Εξωτερικού Εμπορίου Άντον Μπέρνερ. Προειδοποιεί ότι αν η χώρα τεθεί εκτός Ευρωζώνης, τότε «θα απομακρυνθεί και από την Ευρωπαϊκή Ένωση, προκαλώντας πρόβλημα ασφάλειας για την Ευρώπη».
      «Αν πληρώσουμε για την Ελλάδα, αυτό τελικά θα μας αποδειχθεί φθηνότερο», τονίζει στην Stuttgarter Zeitung και προσθέτει ότι η Ρωσία και η Κίνα «ευχαρίστως θα αποκτούσαν μια βάση στην Μεσόγειο».

      h**p://www.tanea.gr/latestnews/article/?aid=47679823.

      4. Οι Γερμανοί: "Πουλήστε νησιά στην Τουρκία"

      h**p://www.nooz.gr/greece/pouliste-nisia-stin-tourkia
      h**p://www.youtube.com/watch?v=CAVw1Ftc9dM

      5. «Η σωτηρία της Ελλάδας είναι μια σωτηρία των τραπεζών και, έως σήμερα, στους ίδιους τους Έλληνες δεν έφθασε ούτε ένα λεπτό του ευρώ», Χάνες Χάντρο, Αυστριακός πρώην υπουργός Οικονομικών.

      h**p://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=143111&catid=7

      6. Χέλμουτ Σμιτ προς Μέρκελ: «Δεν έχουμε δώσει στην Ελλάδα ούτε σεντ»

      h**p://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26517&subid=2&pubid=112927977

      7. Economist: Μέσω Τουρκίας το κυπριακό αέριο θέλει η τρόικα

      http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26511&subid=2&pubid=112984044

      8. Λες ψέμματα. Ο Χριστόφιας πιέστηκε μέσω του ΟΗΕ από τους Αμερικανούς να διακρατήσει τα πυρομαχικά, για να μην φτάσουν στον Άσσαντ και γείρει η πλάστιγγα κατά των συμμοριτών που υποστηρίζουν οι ΗΠΑ – ΕΕ – Τουρκία – Σαουδική Αραβ. - Κατάρ. Ενώ δεν τα γύρισε πίσω για να μην κόψει επαφές με τη γειτονική Συρία - και Ρωσία. Βρέθηκε, οικτρός μεν, στο μέσον διελκυστίνδας.

      9. Η Κύπρος μπήκε στο Ευρώ την 01/01/2008. Ο Τάσσος πήγε να προλάβει εν όψει της κρίσεως υποτίμηση της λίρας, τάξεως ενδεχομένως 30%-40%. Και να προστατεύσει έτσι την αγοραστική δύναμη των Κυπρίων. Το πέτυχε. Τα μετέπειτα αφορούν τον διάδοχό του.

      10. Πού είναι ο Χριστοφοράκος;

      Και

      11. Η ΕΕ πληρώνει 2,5 εκατ. € σε ανώνυμα trolls για να γυρίζουν στο ιντερνέτ και να "απαντάνε" σε όποιον εκφέρει αντίθετη από την επιθυμητή άποψη για την ΕΕ.
      h**p://www.aixmi.gr/index.php/apisteuto-europe-xrimatodotei-stratia-anwnyma-trolls/

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Προφήτης 12/03/2013 01:26:49

        1. Oι κυβερνησεις ειναι για να παιρνουν αποφασεις.Ο Χριστοφιας οφειλε να παρει αποφαση για τα πυρομαχικα.
        Εαν δεν ηξερε τι να κανει οφειλε να "οργανωσει" την καταστροφη τους χωρις να καταστραφει κατι άλλο.
        2. Δηλωσεις Γερμανων που ο καθενας εχει αλλη θεση και αλλο ρολο δεν εχουν νοημα.Η αληθεια ειναι οτι ποτε η Γερμανια δεν ειχε καμμια σχεση με την Κυπρο (ουτε καν στους δυο παγκοσμιους πολεμους).Τη Γερμανια ως παραγοντα στην Κυπρο την εισηγαγε η ελληνικη πλευρα με την επιλογη της ΕΕ και της ΕΖ.Οταν το εκανε δεν ηξερε οτι εχουν καποιες ας τις πουμε προκαταληψεις περι Ρωσων;
        3. Eάν ο Τ.Παπαδόπουλος εβαλε την Κυπρο στην ΕΖ για να αποφυγει υποτιμηση λυπουμαι αλλά εβαλε την καλοπεραση τους πανω απο το εθνικο συμφερον.Εθνικο συμφερον ειναι να μη μπλεξεις εκει που εμπλεξες και αρα επρεπε πρωτα να γινει υποτιμηση και με αλλη ισοτιμια να μπει η Κυπρος.
        Οι υποτιμησεις - οι κανονικες ,οχι η "εσωτερικη υποτιμηση" που κανουμε ειναι φυσικες αποκαταστασεις της ανταγωνιστικοτητας των κρατων.Το να εχει τεχνητα ψηλοτερο βιοτικο επιπεδο με κινδυνο να μπλεξεις σε μηχανισμους ΔΝΤ ειναι εθνικα λαθος.
        4. Δεν θιγομαι υπερ κανενος.Θιγομαι οταν γινεται προσπαθεια δαιμονοποιησης αλλων χωρων για δικα μας λαθη γιατι αυτο βλαπτει πρωτα ΕΜΑΣ αφου ειναι βολικος τροπος αποφυγης κριτικης σε δικα μας λαθη.
        Ο μεταπολιτευτικος αντιαμερικανισμος και τα θηριωδη ψεματα του δεν εβλαψε την Αμερικη αλλα την Ελλαδα.
        Το ιδιο θα συμβει με τον αντιγερμανισμο νεας κοπης ,οχι τον αντιναζιστικο που ηταν δικαιολογημενος αλλα το σημερινο.
        5. Ευχαριστω για την πληροφορια για τα τρολλ.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Προφήτης 12/03/2013 10:44:46

        Παπάρες περί γεωπολιτικής λέει ο Μπέρνερ, για να τουμπάρει την ευρωσκεπτικιστική φράξια στο κόμμα του (είναι μέλος της FDP - και είναι με τον Βεστερβέλε). Μ' αυτά τα φραξονιστικά το πήγαν στο 3 %, και κάνουν τον "δικό μας" τον Χατζημαρκάκη να κλαίει συνέχεια σαν μωρό παιδί.
        Για ένα πράμα έχει -υποθετικό - δίκιο ο ΈφΝτε Πές: Δεν μας έφταναν τ' άλλα τα κουμπιά της Αλέξαινας, ώρα είναι ν' αρχίσουμε να σκεφτόμαστε και για τα "μαργαριτάρια" της, μήπως βολεύουν Κινέζικες και Ρωσικές βάσεις στην Ελλάδα!
        Έξω όλες οι βάσεις του θανάτου!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ψυχραιμια 11/03/2013 23:18:49

      ''Γιατι πρεπει να πληρωσει η Γερμανια τη χρεωκοπια της Κυπρου;''

      1ο 'Ε;'
      γιατι σε σημαντικο βαθμο την προκαλεσε - μεσω της 'σκληρης λύσης' του Ελληνικου PSI ('το οποιο δεν προκειται να επαναληθει' ..αν ηταν τοσο καλο γιατι δεν το ξανακανουν...) Η Κυπρος ειναι προιον του contagion - το οποιο δεν επροκειται ποτε να συμβει..

      2ο 'Ε;'
      γιατι δεν μπορει να σταθει η νομισματικη ένωση με τα εσωτερικα imbalances που (ήδη υπαρχουν βλ. ταργκετ2) και τα οποια θα χειροτερεψουν δραματικα άν κλονιστει η εμπιστοσυνη των καταθετών στις τραπεζες τις περιφερειας - σε περιπτωση καταρρευσης του συστηματος μολις προσφατα αρχισε να τους περναει απο το μυαλο το ποσα θα χασουν..

      γιατι ίσως τελικά το bail out ειναι η πιο συμφερουσα απο τις εναλλακτικες
      -άλλωστε δεν κάνουν ζητημα το *Αν* θα πληρώσουν... αλλά το *Ποσα* θα πληρώσουν ..θεμιτον να επιδιωκουν μικροτερο λογαριασμό

    • anideos avatar
      anideos @ ψυχραιμια 11/03/2013 23:49:30

      Μπραβο φιλε μου.
      Εγραψες την αληθεια χωρις φαντασιωσεις, ημερολογια των Μαγια,
      ελληνικες αναρχες κραυγες, συριζαιοαπαλαγες απο μνημονια και τα τοι αυτα.
      Ετσι απλα και ψυχραιμα οπως τα γραφεις πρεπει να ειναι.
      Το οτι θα σε πουν γερμανοτσολια και ανθελληνα δεν νομιζω να σε πειραξει γιατι τα εχεις βρει με τον εαυτο σου.

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/03/2013 13:59:54

    Δεν καταλαβες.Καποιος ξενος φταιει που δεν παιρνουμε τα 400 αρματα.
    Η Ελλαδα παντα αδικειται συμφωνα με τα μυαλα μερικων.

  11. Nik avatar
    Nik 11/03/2013 17:51:39

    Κάθε διευκόλυνση τύπου Off Shore καταργήθηκε στην Κύπρο από το 2003. Δεν είναι πια δυνατή η διατήρηση ανώνυμου λογαριασμού τραπέζης, ούτε και αποφυγή φόρου μέσω εταιρειών Off Shore. Εταιρείες που υποβάλλουν ύποπτους ισολογισμόυς, πχ μόνο έσοδα χωρίς έξοδα, ελέγχονται και κλείνουν. Μην ακούτε τους παπαγάλους που ξαφνικά θυμήθηκαν το "μαύρο χρήμα" για να πιέσουν για την αύξηση του βασικού συντελεστή φορολογίας στο όριο που τους συμφέρει.

    Να τους πιστέψετε αν αυτοί αρνηθούν να δεχτούν τις ρωσσικές εταιρείες που θα φύγουν από την Κύπρο. Τα υπόλοιπα είναι παπαγαλία.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Nik 11/03/2013 20:43:50

      Δεν είναι θέμα offshore. Τα πετροδολλάρια και πετρορούβλια επενδύθηκαν κυριως σε εταιρειες real estate και οι τράπεζες κράτησαν για λογαριασμό τους τις υποθήκες και "πακέτα" μελλοντικής εκπλήρωσης.
      Πάπαλα δηλαδή, μόλις τερμάτισαν ανοδικά οι τιμές και γύρισαν πτωτικά.

  12. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/03/2013 18:13:46

    "Να τους πιστέψετε αν αυτοί αρνηθούν να δεχτούν τις ρωσσικές εταιρείες που θα φύγουν από την Κύπρο"
    Και τις ρωσσικές καταθέσεις που θα φύγουν.
    +1000

  13. Κώστας Κοντοθανάσης avatar
    Κώστας Κοντοθανάσης 11/03/2013 19:11:03

    Η ρήση που αναφέρεται κάτω από το σκίτσο δεν είναι του Μιτεράν, αλλά ενός άλλου Φρανσουά, του Μοριάκ. Ο Φρανσουά Μοριάκ, συγγραφέας, ήταν πολύ στενός συνεργάτης του στρατηγού Ντε Γκολ, του οποίου πολλές φορές εξέφραζε τις απόψεις. Και την περίοδο του Ψυχρού Πολέμου έγραψε: "J’aime tellement l’Allemagne que je préfère qu’il y en ait deux". Που σημαίνει: "Αγαπώ τόσο τη Γερμανία, που προτιμώ να υπάρχουν δύο".

  14. Zugzwang avatar
    Zugzwang 11/03/2013 20:09:20

    Στην καταστροφη της Ελλαδας επαιξε ρολο και η Goldman Sachs. Ας μην το ξεχναμε.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Zugzwang 11/03/2013 23:22:57

      απο που συνάγεται αυτό αγαπητέ?
      οχι για να υπερασπιστώ την γκολντμαν -αλλά το μεγαλυτερο κολπο που παιχτηκε τελικα ειναι ότι ο κοσμος κατεληξε να ειναι τοσο πελαγωμένος - που εχω ακουσει ότι για την καταστροφή της Ελλαδας φταιει ό'τι μπορεις να φανταστεις...

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ rally monkey 12/03/2013 15:17:56

        Swap Σημιτη και, παραλληλα, παρ'ολο που ηταν συμβουλος της κυβερνησης (inside information) κερδοσκοπια κατα του ελληνικου χρεους μεσω "φιλων" της επενδυτων, τραπεζων και hedge funds. Σας αρκει αυτο;

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ Zugzwang 12/03/2013 23:46:27

          το σουαπ Σημιτη κατεστρεψε την Ελλάδα? (σκανδαλο ειναι ενα πραγμα και αυτο που εγινε στην Ελλαδα επι ΓΑΠ τελειως διαφορετικο και πρωτογνωρο ...δεν εξετάζω ποιοι και ποσα εβγαλαν απο το ντιλ με την GS και ποσο ζημιώθηκε το Ελληνικο δημόσιο απο το pricing ..σκανδαλο..αλλα την Ελλαδα δεν την κατεστρεψε κανενα swap)

          Οταν το Ελληνικο Δημοσιο προσελαβε την GS σε ρολο συμβουλου (ποτε?) αγνοουσε οτι η ίδια εταιρια παρεχει υπηρεσιες σε hedge funds (παντα πισω απο chinese wall) ..ή μηπως αρχισε να τις παρεχει στην συνεχεια
          Δεν εχει κατηγορηθει κανενας στην GS για insider dealing.

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ rally monkey 13/03/2013 11:33:44

            Για να τα πουμε χοντρικα, με το swap Goldman Sachs-Σημιτη μπηκε η Ελλαδα στην Ευρωζωνη.
            Το να συμβουλευεις μια κυβερνηση δεν σου δινει το δικαιωμα να κερδοσκοπεις εις βαρος της χωρας (κερδοσκοπια σε μεγαλη κλιμακα που εξελιχθηκε σε κερδοσκοπια κατα του ευρω) στηριζομενος στις συμβουλες που εσυ εδωσες και που ηταν στην ουσια, ας πουμε, αντικανονικες.
            Η Goldman Sachs εχει κατηγορηθει στις ΗΠΑ για αλλες περιπτωσεις και γλυτωσε πληρωνοντας στην SEC προστιμα που γι'αυτην ηταν ασημαντα. Το οτι δεν εχει δικαστει κανεις για το swap δεν σημαινει οτι αυτο δεν θα συμβει στο μελλον.

  15. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/03/2013 20:39:11

    Το πρόβλημα της Κύπρου οφείλεται κατα 10 % στην έκρηξη και στην αναγκαστική εισαγωγή ενέργειας στη συνέχεια, κατά 60 % είναι καθαρά τραπεζικό - τζογο - στεγαστικο - υποθηκευτικό, ένα μείγμα Ισλανδίας -Ιρλανδίας με ισχυρή δόση Ισπανίας, προαυξημένο κατά 30 % με το κούρεμα των Ελληνικών ομολόγων στις 2 τράπεζες.
    Υπήρχε σοβαρό πρόβλημα "τερματισμένης στο ταβάνι" στεγαστικής φούσκας πριν το κούρεμα των ομολόγων. Οι Ρώσοι και Άραβες μογκούλοι που το πήραν έγκαιρα χαμπάρι, έγιναν Λούηδες. Όσοι έμειναν μετά την έκρηξη και το "κούρεμα", εγκλωβίστηκαν.
    Το "κούρεμα" λειτούργησε ως απλός πυροκροτητής, η μαζική εκρηκτική ύλη ήταν κυρίως στα στεγαστικά δάνεια δεύτερης κατοικίας.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Uncle Stgm 12/03/2013 10:53:13

      Και το γράφω αυτό, ενώ ήμουν απο την αρχή (και εξακολουθώ να είμαι) κατηγορηματικά εναντίον του κουρέματος ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ οποιουδήποτε Δημόσιου χρέους. Βλέπε και αντιδράσεις Τρισέ και ΕΚΤ στην συμπαιγνία Μέρκελ -Σαρκοζύ στο Ντωβίλ.
      Αντίθετα, το "κούρεμα" σε ειδικές περιπτώσεις τραπεζικών ιδιωτικών κεφαλαίων έντονα κερδοσκοπικών (βλέπε SNS Ολλανδιας και περιμένετε μερικές Ισπανικές), είναι πολύ καλή επέμβαση.

  16. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 11/03/2013 20:47:57

    Τί νά σχολιάσω;
    Διαβάζοντας τήν ανάρτησή σου Προφήτη αισθάνθηκα ανακούφιση.
    Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα Προφήτες.
    Ένιωσα αγαλλίαση από τό εύρος, τόν τρόπο καί τήν αρτιότητα τής ανάρτησης.
    Μέ βρίσκει τόσο σύμφωνο.

  17. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 11/03/2013 21:21:30

    Ψυχραιμία,
    Συγχαρητήρια, είσαι από τους λίγους Γερμανόφωνους που γνωρίζω, που έμαθαν τα Ελληνικά τόσο καλά και τόσο γρήγορα.
    Αξιός ο ..Γερμανοεθνικισμός σου !!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ΝΤΙΝΟΣ 11/03/2013 23:41:19

      'Ο Πατριωτισμος των Άλλων' ... must read ..
      http://www.antinews.gr/2013/03/09/207647/

      αν και θα πρεπει να εμπλουτιστεί γιατι δυστυχως όπως φαινεται υπάρχουν παραδειγματα και στα δυο ακρα του πολιτικου φασματος.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ rally monkey 12/03/2013 20:46:15

        Κι ο ψυχραιμίας πατριώτης είναι. Όμως αυτουνού η πατρίδα είναι άλλη.

  18. ΚΜ avatar
    ΚΜ 11/03/2013 21:36:42

    Αμερικανός υπήκοος είναι. Εξ ου και η χολή για τον Τάσο Παπαδόπουλο. Η ταύτισή του με τα συμφέροντα της Γερμανίας είναι συγκυριακή.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ΚΜ 11/03/2013 21:37:12

      Τον Τάσσο Παπαδόπουλο, ήθελα να γράψω.

  19. ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 11/03/2013 22:02:13

    Προφήτη,
    Πρέπει να γράφεις πιο συχνά.
    Θα φυλάξω αυτό το άρθρο και θα το ξαναδιαβάσω μετά τις Γερμανικές
    εκλογές, γιατί πολλά λέγονται και πολλά ψυθιρίζονται.
    Πάντως ότι δεν θα παραιτηθούν εύκολα οι Αμερικάνοι από την Αν.Μεσόγειο,
    ούτε θα αφήσουν οι Εγγλέζοι να κυριαρχήσουν στην Κύπρο τα Γερμανικά συμφέροντα είναι μία αλήθεια.
    Πάντως το κείμενό σου είναι αυτό που λέγεται "Μαθηματική Αρθρογραφία".
    Πρέπει να συνεχίσεις να ενημέρωνεις με αυτό το τρόπο. Μπράβο!!!

  20. anideos avatar
    anideos 11/03/2013 23:51:43

    Προφητη πολυ καλο το αρθρο και δεινει ψθηση για παρα πανω σκεψη.
    παντως διακρινω εναν Αντιγερμανισμο αναλογο με τον αντιαμερικανισμο
    του ΚΚΕ, Συριζα και Αντρεα Παπ αν και ο τελευταιος το επαιζε αλλα δεν ηταν
    αντιαμερικανος.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ anideos 12/03/2013 00:47:39

      Λάθος διακρίνεις , συμφωνώ σε άλλα με τους Γερμανούς - σε άλλα με τους Αμερικανούς.
      Και απορρίπτω τη δαιμονοποίησή τους.
      Αλλά δεν ξεχνώ ότι τα συμφέροντά τους διαφέρουν από αυτά της πατρίδας μας.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ anideos 12/03/2013 01:58:43

      Της ιδιας σχολης ειναι.Η Ελλαδα εχει την εξης ιδιομορφια : εισαγει η ιδια στις υποθεσεις της μια μεγαλη Δυναμη και μετα απαιτει απο τη δυναμη αυτη να συμπεριφερεται σε θεματα που δεν εχουν συμφωνηθει αντιθετα με τα συμφεροντα της.Εκει επερχεται συγκρουση και αρχιζουν οι παλαβες θεωριες.
      Οι ΗΠΑ εισηχθησαν στην ελληνικη πολιτικη απο ολο τον πολιτικο κοσμο ΚΑΙ το λαο της Δεξιας και του Κεντρου για να σωσουν τη χωρα απο το ΚΚΕ και την υπαγωγη της στην Α.Ευρωπη και απο την πεινα.Μια κατασταση στη δημιουργια της οποιας δεν ειχαν ευθυνη μεχρι τοτε οι Αμερικανοι.Οι Αμερικανοι εγγυηθηκαν την εδαφικη ακεραιοτητα της χωρας και οικονομικη βοηθεια.Στις υποχρεωσεις αυτες ανταποκριθηκαν πληρως.Ποτέ ομως δεν υποσχεθηκαν ή εγγυηθηκαν την ΕΠΕΚΤΑΣΗ του ελληνικου κρατους στην Κυπρο,την οποια ηθελαν οι κυβερνησεις και οι Ελληνες χωρις να εχουν τη δυναμη να την επιβαλλουν και μαλιστα εις βαρος της Αγγλιας και της Τουρκιας.Παρα τις κατα καιρους ευνοικες μεσολαβησεις (σχεδιο Ατσεσον) και στο θεμα αυτο οι ελληνικες κυβερνησεις τα εκαναν θαλασσα και απετυχαν οδηγωντας στη διχοτομηση.Επειδη λοιπον οι Αμερικανοι δεν συγκρουσθηκαν με αλλους συμμαχους τους για κατι που δεν ειχαν υποχρεωση κατασκευασθηκε μεταπολιτευτικα ο τερατωδης ελληνικος αντιαμερικανισμος που συμμαχησε με ολους τους δικτατορες Αφρικης,Ασιας και Βαλκανιων αρκει να ησαν αντιαμερικανοι.Πλην ομως με την εξαιρεση μερικων Αμερικανων που σκοτωσε η 17Ν δεν εβλαψε τις ΗΠΑ αλλα την Ελλαδα γιατι την κατεταξε ψυχολογικα στους ηττημενους του ψυχρου πολεμου ενω ηταν στους νικητες και γιγαντωσε τον αριστερισμο που την διεβρωσε.
      Τωρα παρουσιαζεται το ιδιο φαινομενο με τη Γερμανια επ αφορμης των προβληματων που εχουν Ελλαδα και Κυπρος λογω της εισαγωγης ενος πανισχυρου νομισματος στο οποιο δυσκολευονται να ανταποκριθουν και στο οποιο μπηκαν ειτε λογω νομισματικου μεγαλοιδεατισμου ειτε κουτοπονηρα νομιζοντας οτι θα εχουν μονο ωφελη παραβλεποντας οτι ενα τεχνητο βιοτικο επιπεδο θα σε χτυπησει στο εμπορικο ισοζυγιο οτι και να γινει.Αλλά μπηκαν ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ πιστευοντας οτι τις συνεφερε στρατηγικα.Ο αντιγερμανισμος αναπτυσσεται γιατι ολοι αυτοι απαιτουν να αλλαξει η δομη του νομισματος που ειναι ιδια με του μαρκου και εξυπηρετησε τη μεταπολεμικη γερμανικη αναπτυξη.
      Για μια ακομη φορα αφου η ελληνικη πλευρα εισαγει μια μεγαλη δυναμη σε δικο της χωρο (οπως ειπα η Κυπρος δεν ειχε ποτε σχεση με τη Γερμανια ουτε ως στοχος στους παγκοσμιους πολεμους) μετα απαιτει μη συμφωνηθεντα πραγματα και μη γενομενων αυτων αρχιζει η υστερια εναντιον της.
      Αυτο ουτε εθνικισμος ειναι ουτε πατριωτισμος ή μαλλον ειναι πατριωτισμος του καραγκιοζη.

      • άγρυπνη avatar
        άγρυπνη @ ψυχραιμια 12/03/2013 10:50:23

        Δηλαδή αν δεν την μισάνοιγαν τηνπόρτα, οι ίδιοι οι Ελληνες[συνήθως εν αγνοία τους],αυτοί οι''αθώοι''αποικιοκράτες θα είχαν σεβασθεί την κυριαρχία της χώρας,που τα έδωσε, επανειλημμένως, όλα στη Δύση.Οπως και σήμερα, συνεχίζουν να εφαρμόζουν το Διεθνές Δίκαιο εις βάρος των αδυνάμων κρατών.Μοιραία τα λάθη και τα πάθη μας, αλλά είναι πολύ άγρια εκεί έξω.Και οι ευθύνες να αποδίδονται δίκαια.Το να σε κατακτά η μια υπερδύναμη μετά την άλλη, σ'έναν άνισο αγώνα και εσύ να δίνεις αενάως τον υπερ πάντων αγώνα,αυτός είναι ένας ρόλος μόνο για Ηρωες.Προφήτη,ο λόγος σας εξαιρετικός και..ευγενικός.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ άγρυπνη 12/03/2013 11:56:21

          Eαν δεν χαλαγε τον κοσμο η Ελλαδα για να βαλει την Κυπρο στην ΕΕ δεν θα ειχε καποιο λογο η Γερμανια στα οικονομικα της Κυπρου.
          Ολοκληρη η ελληνικη διπλωματια για 15 χρονια μηχανευοταν κολπα και ανταλλαγματα για να βαλει την Κυπρο στην ΕΕ καμπτοντας τις αντιρρησεις Γερμανων και αλλων που δεν ηθελαν να φορτωθουν το κυπριακο.

          • άγρυπνη avatar
            άγρυπνη @ ψυχραιμια 12/03/2013 13:25:28

            Ισως έλπιζε ότι έτσι θα την έσωζε από την ασφυκτική αγκαλιά των τούρκων.Αλλά...

          • άγρυπνη avatar
            άγρυπνη @ άγρυπνη 12/03/2013 13:52:12

            ..αλλά η ΕΕ φάνηκε πολύ κατώτερη των προσδοκιών, σαν εγγυήτρια δύναμη της οικονομικής και εθνικής ανεξαρτησίας των μικρών χωρών,που με δική της ευθύνη[λόγω ελλιπούς ελέγχου προ'υ'ποθέσεων ένταξης],τις δέχθηκε σαν μέλη της.Ας κάνει αυτοκριτική και η Ευρώπη.

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ άγρυπνη 12/03/2013 13:55:01

            Σίγουρα αυτός ήταν ο στόχος.
            Η θωράκιση της Κύπρου μέσω της Ευρωπαϊκής ασπίδας. Αλλά μη υπαρχούσης της Ευρώπης της αλληλεγγύης, της ενότητας, της δικαιοσύνης και του αλληλοσεβασμού, αισθανόμαστε σήμερα στις σάρκες μας τα δόντια των άπληστων και σαρκοβόρων Ευρωγυπών......

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ άγρυπνη 12/03/2013 18:31:36

            Και θα την εσωζε εαν ταυτοχρονα τηρουσαν τις συμφωνιες με την Ευρωπη.
            Τα ασχημα δανεια ειναι ευθυνη της καθε κεντρικης τραπεζας να τα προλαβει.

          • rally monkey avatar
            rally monkey @ ψυχραιμια 13/03/2013 01:33:36

            το Ελληνικό PSI βυθισε τις Κυπριακες τράπεζες οχι τα δανεια - μην κοροιδευομαστε..

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ ψυχραιμια 12/03/2013 13:44:17

        Σαν σήμερα, το 1947, εξαγγέλθηκε το Δόγμα Τρούμαν.

        Και τολμάς να γράφεις ότι τάχα η Ελλάδα ιστορικά "εισάγει μεγάλη Δύναμη στις υποθέσεις της";

        Ο Τσώρτσιλ είπε ότι στη Γιάλτα "Η Βρετανία έδωσε πολλά για την Ελλάδα και μάς ανήκει".

        Αλλά στις αρχές του 1947, με την αυτοκρατορία διαλυμένη από τον 2ο ΠΠ δεν άντεξε τη "συντήρηση" της ιδιοκτησίας. Και όπως παραδίνει ο πρόγονος στον απόγονο το χωράφι, την παρέδωσε στην αυτοκρατορία που αναδύθηκε από τον 2ο ΠΠ, τις ΗΠΑ.

        Στις 12 Μαρτίου του 1947 ο νέος ιδιοκτήτης εξήγγειλε την αποδοχή κληρονομίας και την φροντίδα που σίγουρα γεωπολιτικά παρείχε στο οικόπεδο, μην το αρπάξει η άλλη αυτοκρατορία που αναδύθηκε από τον 2ο ΠΠ.
        Ο βλαξ και προδότης Ζαχαριάδης νόμισε ότι μπορούσε να αγνοήσει τη Γιάλτα για να καταλάβει την εξουσία με τους κατσαπλιάδες. Πέθανε στη Σιβηρία.

        Τεχνηέντως παρακάμπτεις
        1) το καθεστώς -έστω ήπιας- ξένης επικυριαρχίας υπό το οποίο αποφασίζει η Ελλάδα
        2) το ότι ακριβώς γι’ αυτό δεν μπορεί να έχει ηγεσία απόλυτα προσανατολισμένη στις εθνικές επιδιώξεις, διότι η πολιτική της τάξη νοείται σε ρόλο διατήρησης του καθεστώτος ξένης κυριαρχίας. Ανήκομεν εις την Δύσιν.

        Όταν ο Καραμανλής Α’ φλέρταρε με τον ΝτεΓκωλ, Λαμπράκης. Όταν ο Παπαδόπουλος αρνήθηκε μεταστάθμευση, Ιωαννίδης.. Όταν ο Καραμανλής Β΄φλέρταρε με Πούτιν, Συνιστώσες και Ιντυμήντια.

        Κανένας δεν λέει ότι φταίνε ΜΟΝΟ οι ξένοι για τα χάλια μας και την εγγενή φαυλότητα, αλλά έχουν ΚΑΙ αυτοί ευθύνες.

        • Θησειώτης avatar
          Θησειώτης @ Προφήτης 12/03/2013 16:18:04

          Μπράβο.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Προφήτης 12/03/2013 18:27:50

          Xωρις τη συναινεση της Βουλης των Ελληνων που εξελεγη το 1946 εξαγγελθηκε το Δογμα Τρουμαν ή υπηρχαν αγωνιωδεις εκκλησεις ολου του πολιτικου κοσμου προς τις ΗΠΑ για βοηθεια;
          Εαν εσυ εμαθες την ιστορια απο τα παραμυθια της μεταπολιτευσης δικο σου προβλημα.
          Εαν επισης θεωρεις - οπως ο βλαξ που λες - τις εκλογες του 1946 παρανομες επισης.
          Οι εκλογες ησαν νομιμες και ο Τσαλδαρης νομιμος πρωθυπουργος.Τα περι ξενοκρατιας στην Ελευθεροτυπια που εκλεισε - και την εφημεριδα Συντακτων.
          Ο Τρουμαν εσωσε τη Μακεδονια απο την αποσπαση και την Ελλαδα απο τον κομμουνισμο.Η μεταπολιτευση πεθανε.

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ ψυχραιμια 12/03/2013 20:58:41

            ψυχραιμια@
            Με Βενιζελο και Κουβελη συgκυβερνητες και Στουρναρα υπουργο Οικονομικων η μεταπολιτευση τελειωσε; Τι λες φιλε; Η μεταπολιτευση ψυχορpαγεΙ και οταν το θηριο ψυχορpαγει γινεται πιο επικινδυνο. Στις παραπεντε προλαβαν σημερα οι φυλακες να μην παει στην Βουλη η τροπολογια για τις φοροαπαλλαγες των φοροφυγαδων της λιστας Λαγκαρντ! Στη δε Κυπρο εχει αρχισει η μεταπολιτευση και παει να διαλυσει οτι εσωσε ο Τασσος Παπαδοπουλος.

          • άγρυπνη avatar
            άγρυπνη @ ψυχραιμια 13/03/2013 12:08:24

            Οι Ελληνες ήταν που αγωνίσθηκαν[ανεξάρτητα από το βρώμικο παρασκήνιο,που οδήγησε στον εμφύλιο],να μη παραχωρηθεί σπιθαμή Μακεδονικού εδάφους,ο Τρούμαν είχε τους γνωστούς Γιάλτα-εξαρτώμενους λόγους του και όχι φιλελληνισμό.Αντιστοίχως,σήμερα τους συμφέρει αλλαγή στόχου,όπως αποκαλύπτεται από την τακτική των ΗΠΑ στο Σκοπιανό,Θράκη κλπ,που λίγη υπομονή να κάνουμε, θα τα δούμε σύντομα μπροστά μας,όπως φαίνεται.Ενας ηγέτης σήμερα,μελετώντας τα ιστορικά λάθη του παρελθόντος, πρέπει να είναι δεινός παίκτης στο διπλωματικό παιχνίδι και συγχρόνως να μη παραχωρεί δικαιώματα της χώρας του.

        • Κοστας π. avatar
          Κοστας π. @ Προφήτης 12/03/2013 18:34:30

          Kαι ως φεντικά και ιδιοκτήτες και ως μεγαλύτεροι και περισσότερα γνωρίζοντες, εγώ λέω έχουν το 95% της ευθύνης και μόνο 5% ο Ελληνικός λαός και μάλιστα για λόγους που δεν εξαρτώνται απ' αυτόν.

  21. Orfeas avatar
    Orfeas 12/03/2013 00:44:25

    Εκπληκτικό!Συγχαρητήρια θερμά!

  22. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 12/03/2013 02:25:57

    Εξαιρετικό άρθρο, για περίσκεψη και πραγματική εθνική αφύπνιση, αγαπητέ Προφήτη! Και δική μου ταπεινή παρότρυνση, γράφε τακτικότερα! Είναι παραπάνω από βέβαιο πως οι Γερμανοί επέστρεψαν και την πόρτα δεν την άνοιξε μόνον ο Αντρέας. Άλλωστε εκείνος, μάλλον για άλλους νόμιζε πως δούλευε. Την πόρτα στο σύγχρονο Ράιχ, τη βρήκε μισάνοικτη από τον Αντρέα και την έκανε ορθάνοικτη ο Μητσοτάκης και το καλωσόρισε και το έμπασε στο σπίτι ο Σημίτης. Αμφότεροι Γερμανόφιλοι με τη βούλα και «διατί να το κρύψωμεν άλλωστε»!
    Γι αυτό και ο "συμμαθητής" μας στέλνει χαιρετίσματα και πίνει μπύρες στην υγειά μας, γι αυτό ο Τάσσος ήταν το μαύρο πρόβατο για τους μητσοτακικοσημίτηδες, γι αυτό και η Ντόρα είναι βουλευτής, γι αυτό εν τέλει και είναι αναγκαίο να τα βρει ο Ευρωπαϊκός νότος, από το Αιγαίο ως τον Ατλαντικό. Αυτός έχει τον ήλιο που λάμπει και αυτός βρέχεται από γαλάζια θάλασσα και όχι γκρι.

  23. blue nile avatar
    blue nile 12/03/2013 03:22:56

    Προφήτη μπράβο σου.

    Παρόμοιες σκέψεις με τις δικές σου με ταλανίζουν εδώ και καιρό.
    Είναι οφθαλμοφανέστατη η επεκτατική οικονομική πολιτική των φίλων μας των Γερμανών οι οποίοι χρησιμοποιούν την Κρίση για να εξυπηρετήσουν τις ηγεμονικές τους βλέψεις.

    Με τα μνημόνια και τις λιτότητες καταστρέφουν τις οικονομίες του νότου την ίδια στιγμή που ασκούν την ωμή βία του εκβιασμού σε μεγάλες χώρες όπως η Ιταλία και η Γαλλία για να αποδεχτούν τα αδικαιολόγητα και αναποτελεσματικά μέτρα.
    Ο εκβιασμός είναι απλός.
    Κάθε φορά που γίνεται συζήτηση για τη διάλυση του ευρώ τσουνάμια ευρωπαικών αποταμιεύσεων κατευθύνονται στις γερμανικές τράπεζες γιατί πολλοί Γάλλοι, Ιταλοί , Ιρλανδοί , Πορτογάλοι, Έλληνες και άλλοι φοβούνται ενδεχόμενες υποτιμήσεις και θεωρούν την Γερμανία ασφαλή προορισμό για τα χρήματα τους, μιας που αν πάει κάτι στραβά το εκεί νεογέννητο νέο μάρκο θα ανατιμηθεί σε σχέση με το ευρώ.
    Οπότε αν συμβεί η διάλυση ή αποφασίσει η Γερμανία να αποχωρήσει, τότε οι υπόλοιπες χώρες θα δούνε τα τραπεζικά τους συστήματα κατεστραμμένα ενώ οι Γερμανοί θα δουν τις τράπεζες τους πιο ανθηρές από ποτέ.

    Όσο για μας όπως αναφέρεις και εσύ έχουμε κι άλλα μπερδέματα.
    Κανείς δεν μπορεί να ξέρει πόσοι πολιτικοί είναι γραμμένοι στη λίστα της Siemens και κανείς δεν μπορεί να μου βγάλει από το μυαλό ότι η Μέρκελ με αυτή τη λίστα εκβιάζει όλο το πολιτικό σύστημα και το αναγκάζει να συμπορεύεται με τις γερμανικές επιθυμίες. Τον Σαμαρά τον βγάζω απ'έξω αλλά τι άραγε μπορεί να κάνει όταν ανεβαίνει να μιλήσει στη βουλή και βλέπει φάτσα κάρτα όλους τους γερμανοτσολιάδες;

    Και βέβαια πρέπει να ρίξουμε τις ευθύνες που αναλογούν στους διεφθαρμένους πολιτικούς και να καταδικάσουμε τα δύο πρόσωπα που γιγάντωσαν το ανδρεικό έγκλημα.
    Τον Κώστα Σημίτη που μας έκλεισε δέσμιους στην οικονομική φυλακή του ευρώ όπου χάσαμε ανεπιστρεπτί την δυνατότητα υποτίμησης σε μια νομισματική ένωση που δεν προέβλεπε τίποτα για τις ελλειμματικές χώρες σε περίπτωση Κρίσης. Χάσαμε δηλαδή την δυνατότητα χάραξης εθνικής οικονομικής πολιτικής που είναι αδύνατη στα ελλειμματικά μέλη μιας νομισματικής ένωσης.
    Και του ΓΑΠ που αντί το 2010 να απειλήσει με κούρεμα του χρέους της Ελλάδας που μέχρι τότε ήταν ιδωτικό (άρα κουρευόταν εύκολα μιας που χρωστούσαμε σε τράπεζες) για να αποφύγει το μνημόνιο, διάλεξε να αλυσοδέσει τη χώρα .
    Κι αυτό γιατί τότε οι γαλλογερμανικές τράπεζες ήταν τόσο εκτεθειμένες σε ελληνικά ομόλογα που θα κατέρρεε το ήδη κλονιζόμενο από την Κρίση του 2008 ευρωπαικό τραπεζικό σύστημα.

    Επειδή τα πράγματα είναι σοβαρά και στην καλύτερη περίπτωση μας βλέπω ελεύθερους από την φυλακή του μνημονίου με περιοριστικούς όρους , με την οικονομία σε διάλυση και πανωλεθρία στα εθνικά θέματα, μία λύση μόνο μπορώ να σκεφτώ για να αποφύγουμε τα πιο δυσάρεστα.

    Διάλυση του ευρώ.
    Το γράφω με κάθε επίγνωση της καταστροφής που θα ακολουθήσει για όλη την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο.
    Την διατυπωμένη γνώμη του ότι θα ζήσουμε μια μεταμοντέρνα δεκαετία του '30 την βρίσκω πολύ αισιόδοξη.
    Το πράγμα θα είναι πολύ χειρότερο.
    Όμως με την υπάρχουσα κατάσταση δεν μπορούμε να περιμένουμε πολλά καλύτερα.
    Ο Σαμαράς που ακόμα αποτελεί την τελευταία ελπίδα του τόπου είναι εγκλωβισμένος σε μια αδιέξοδη πολιτική που γρήγορα θα τον ξωπετάξει στο περιθώριο.
    Τις προθέσεις του δεν μπορώ να τις ξέρω. Το πιο πιθανό είναι το ότι τόσο αυτος όσο και άλλοι φιλευρωπαίοι πολιτικοί αντιλαμβάνονται ότι το αποτέλεσμα των Κρίσεων είναι οι πιο ισχυρές ενοποιήσεις κάτι που επιθυμούν για την Ευρώπη.
    Όμως όλοι τους λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο Γερμανό που θέλει να κυριαρχήσει και το κυριότερο χωρίς να υπολογίζουν ότι ο κόσμος μετά το 2008 άλλαξε και η Ευρώπη με αυτή την δομή είναι αδύνατο να υπάρξει με τον τρόπο που υπήρχε.

    Κια πάλι πολλά μπράβο...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ blue nile 12/03/2013 13:56:26

      Σε διαβάζω πάντα με προσοχή, έχουμε κοινές ανησυχίες και οπτικές.
      Χαιρετώ

  24. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/03/2013 07:26:53

    Στην Κυπρο παντως την πορτα την ανοιξε το περι ου ο λογος μαυρο προβατο,ο Τασσος Παπαδοπουλος που κατηργησε την κυπριακη λιρα υπερ του ευρω.

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ ψυχραιμια 12/03/2013 11:39:44

      Τώρα αν σας πω, ότι δεν είχα καμιά αμφιβολία πως εσείς ειδικά κάτι θα μου γράφατε, δεν θα το πιστέψετε! Είναι προφανές πως εμείς τουλάχιστον οι δύο, συμπαθούμε και αντιπαθούμε ακριβώς τα αντίθετα! Αυτή όμως είναι η δημοκρατία! Να είστε καλά!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Aφροδίτη 12/03/2013 12:57:54

        Νασαι και συ καλα Αφροδιτη.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ ψυχραιμια 12/03/2013 16:19:25

      Λύσαξες με τον Τάσσο. Άφησε τον εκεί που είναι....

  25. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 12/03/2013 08:44:01

    Aγαπητέ Προφήτη, θαυμάσιο το άρθρο σας.
    Επιτρέψτε μου όμως να διαφωνήσω σε ένα σημείο : '' Κατηγορούμενοι οφείλουν πρωτίστως να είναι εκείνοι που τούς παρείχαν το δικαίωμα να τα μετέλθουν : στην Ελλάδα ο Ανδρέας και στην Κύπρο ο απερίγραπτος Χριστόφιας''. Ο Ανδρέας Παπανδρέου είναι σίγουρα υπεύθυνος για πολλά και μεγάλα λάθη, τραγικές παραλήψεις, τεράστια ανοχή τυχάρπαστων τυχοδιωκτών και οπωσδήποτε για ασυγχώρητη, εγκληματική επιπολαιότητα. Όμως είναι υπερβολικό να του καταλογίζουμε αποκλειστικά την καταστροφή, παραβλέποντας εντελώς την καθοριστική και συνειδητά ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ πρακτική του γερμανόδουλου Κώστα Σημίτη, που σε συνεργασία με την Goldman Sachs μεθόδευσε βήμα-βήμα την απόλυτη οικονομική υποδούλωση της Ελλάδας (Η Ελλάδα πρακτικά, δανειζόταν ρευστό προκαταβολικά, με αντάλλαγμα μελλοντικές αποδόσεις των Δημοσίων εσόδων προς τους δανειστές της. Ουσιαστικά “υποθήκευε” εν έτη 2000, 2001, 2002, τα μελλοντικά Δημόσια έσοδα, πρός τούς πιστωτές μας, παλαιούς πρός το παρόν.
    Ο “παλιός” κλασικός τρόπος βεβαίου αποτελέσματος, δημιουργίας Δημόσιου χρέους σε μιά χώρα).
    Όλα, η υπερχρέωση, η προσφυγή στο ΔΝΤ , το ξεπούλημα της χώρας και του ορυκτού της πλούτου, ήταν ένα προσχεδιασμένο σενάριο που από το 1996 έως τις αρχές του 2004, φρόντισε επιμελώς να ....διεκπεραιωθεί ο Κ.Σημίτης. Μετά, ακολούθησε ο επόμενος ατάλαντος - ''ανέμελος'' που... συνέδραμε δια της πλήρους απραξίας και αδυναμίας του, και το κερασάκι στον όλεθρο, μπήκε από τον ανθέλληνα ΓΑΠ.
    Τώρα, Κύριος οίδε τι μέλλει γενέσθαι........

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Queen For The Black Side 12/03/2013 14:21:58

      Αγαπητή Μαύρη Βασίλισσα με τον πολυσχιδή χαρακτήρα, "δυστυχώς" συμφωνούμε απολύτως - λέω "δυστυχώς" διότι διάλογος χωρίς ασυμφωνίες είναι ανούσιος.
      Θεωρώ τον Σημίτη αίσχιστο (μετά τον ΓΑΠ) κυβερνήτη.

      Η ευθύνη επιρρίπτεται στον Ανδρέα επειδή, πέρα από τις κυβερνητικές ευθύνες του, ΕΚΕΙΝΟΣ έβγαλε αυτούς τους απίθανους τύπους, πάγκαλους και σια, από τα ανήλιαγα της κοινωνίας όπου ανήκαν, και με την προσωπική του δημαγωγική αίγλη τους ανήγαγε σε "ηγέτες". Δόγμα Κατσιφάρα, το θυμάσαι.

      Το 1980, ενώ ο Ανδρέας βρισκόταν στα πρόθυρα της εξουσίας, ο Βρετανος πρεσβευτής έγραφε στην ετήσια έκθεσή του προς το Φορεϊν Οφις ότι περιστοιχίζεται από μετριότητες, ότι «οι λοχαγοί του Ανδρέα» δεν διαθέτουν στοιχειώδεις ικανότητες. Για τα πανηγύρια δηλαδή. Αυτοί, μετέπειτα έγιναν μεγαλουπουργοί και χειρίστηκαν τα εθνικά θέματα. Η κατάληξη γνωστή.

      Απορία, χωρίς απαίτηση απάντησης : Η βασίλισσα έχει βρεθεί και στην wild side ;

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Προφήτης 12/03/2013 22:18:02

        Καθόλου δεν διαφωνούμε επί της ουσίας αγαπητέ μου Προφήτη . Αναμφισβήτητα ο Ανδρέας Παπανδρέου, υπήρξε μία χαρισματική, ευφυής, ταλαντούχα και πολλά υποσχόμενη πολιτική προσωπικότητα, που όμως αυτοαποδυναμώθηκε στο πέρασμα του χρόνου, εξαιτίας διάφορων και πολύπλοκων αιτίων (αλλά και λειτουργούντων ως τροχοπέδη προσωπικών παθών και αδυναμιών του)..... Δυστυχώς, σχεδόν ποτέ ο εκ φύσεως και εν δυνάμει ηγέτης δεν ευτυχεί να περιστοιχίζεται από ισοϋψείς συνεργάτες, και συνήθως οι εξ ανάγκης ''επίλεκτοί'' του, αποτελούν και την αχίλλειο πτέρνα του. Στην περίπτωση του Ανδρέα, πολύ σωστά το λέτε, το χάσμα ανάμεσα στον πρώτο και στον επόμενο ιεραρχικά, υπήρξε επικίνδυνα αβυσσαλέο! Από εκεί και κάτω δε, το απόλυτο ΜΗΔΕΝ, που ακόμα πληρώνουμε....
        Όμως μήπως το χάσμα που και σήμερα διαπιστώνει κανείς ανάμεσα στις ικανότητες, το ήθος, τα ταλέντα και την αφοσίωση (άσχετα αν διαφωνεί κανείς με τις μεθόδους) του κ. Αντώνη Σαμαρά με τους συνεργάτες- στελέχη- αξιωματούχους που καλούνται να τον ακολουθήσουν κι όλο σέρνονται, αδυνατούν και περί άλλων τυρβάζουν, δεν είναι το ίδιο απογοητευτικά κι επικίνδυνα καταστροφικό;
        Σχετικά με το ερώτημα : '' Η βασίλισσα έχει βρεθεί και στην wild side ;'' Πως να το ερμηνεύσω; Ας απαντήσω λοιπόν κι εγώ ...ποιητικά.
        Μία Βασίλισσα, δε μπορεί, παρά να επιλέγει πάντα να στέκεται στην εκάστοτε wild side. :-)
        Καλή σας νύχτα.

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ Queen For The Black Side 13/03/2013 02:50:00

          "Σχετικά με το ερώτημα : ” Η βασίλισσα έχει βρεθεί και στην wild side ;”Πως να το ερμηνεύσω;"

          Λογοπαίγνιο με το νικ Queen For The Black Side, από το :
          Lou Reed - Walk On The Wild Side

          h**p://www.youtube.com/watch?v=0KaWSOlASWc

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Προφήτης 13/03/2013 08:57:41

            :-) Καλημέρα.
            Μία άλλη εκδοχή :
            ΤΟ ΣΚΑΚΙ
            στίχοι: Μανώλης Αναγνωστάκης
            μουσική: Δημήτρης Παπαδημητρίου
            ερμηνεία: Γεράσιμος Ανδρεάτος

            h**p://www.youtube.com/watch?v=Zg3B3QLJUr0

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Προφήτης 13/03/2013 10:14:40

            :-) Καλημέρα. Και μία άλλη εκδοχή h**p://www.youtube.com/watch?v=Zg3B3QLJUr0
            ΤΟ ΣΚΑΚΙ - Μανώλης Αναγνωστάκης

  26. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 12/03/2013 08:45:25

    Ενώ συμφωνώ στό προφανές, τήν κακή κατάληξή μας δηλαδή άν συνεχιστεί η εφαρμογή τών μνημονίων, διαφωνώ
    α) στόν 'εχθρό' (Γερμανία έν προκειμένω), καθώς και, κυρίως, στήν
    β) άφεση αμαρτιών πού δίνεις, ελαφρά τή καρδία, σέ Ιλλουμινάτους καί Μασωνικά Τάγματα πού υπήρξαν, κατά τή γνώμη μου, η βάση επί τής οποίας κτίστηκε τό σαθρό οικοδόμημα τού 'σκιώδους τραπεζικού συστήματος' πού, έκτοτε, τρέφεται από πολέμους καί απομυζά λαούς.

  27. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 12/03/2013 09:59:29

    Aγαπητέ Προφήτη, θαυμάσιο το άρθρο σας. Ευχαριστούμε.
    Επιτρέψτε μου όμως να διαφωνήσω σε ένα σημείο : '' Κατηγορούμενοι οφείλουν πρωτίστως να είναι εκείνοι που τούς παρείχαν το δικαίωμα να τα μετέλθουν : στην Ελλάδα ο Ανδρέας και στην Κύπρο ο απερίγραπτος Χριστόφιας''. Ο Ανδρέας Παπανδρέου είναι σίγουρα υπεύθυνος για πολλά και μεγάλα λάθη, τραγικές παραλήψεις, τεράστια ανοχή τυχάρπαστων τυχοδιωκτών και οπωσδήποτε για ασυγχώρητη, εγκληματική επιπολαιότητα. Όμως είναι υπερβολικό να του καταλογίζουμε αποκλειστικά την καταστροφή, παραβλέποντας εντελώς την καθοριστική και συνειδητά ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ πρακτική του γερμανόδουλου Κώστα Σημίτη, που σε συνεργασία με την Goldman Sachs μεθόδευσε βήμα-βήμα την απόλυτη οικονομική υποδούλωση της Ελλάδας (Η Ελλάδα πρακτικά, δανειζόταν ρευστό προκαταβολικά, με αντάλλαγμα μελλοντικές αποδόσεις των Δημοσίων εσόδων προς τους δανειστές της. Ουσιαστικά “υποθήκευε” εν έτη 2000, 2001, 2002, τα μελλοντικά Δημόσια έσοδα, πρός τούς πιστωτές μας, παλαιούς πρός το παρόν.
    Ο “παλιός” κλασικός τρόπος βεβαίου αποτελέσματος, δημιουργίας Δημόσιου χρέους σε μιά χώρα).
    Όλα, η υπερχρέωση, η προσφυγή στο ΔΝΤ , το ξεπούλημα της χώρας και του ορυκτού της πλούτου, ήταν ένα προσχεδιασμένο σενάριο που από το 1996 έως τις αρχές του 2004, φρόντισε επιμελώς να ....διεκπεραιωθεί ο Κ.Σημίτης. Μετά, ακολούθησε ο επόμενος ατάλαντος - ''ανέμελος'' που... συνέδραμε δια της πλήρους απραξίας και αδυναμίας του, και το κερασάκι στον όλεθρο, μπήκε από τον ανθέλληνα ΓΑΠ.
    Τώρα, Κύριος οίδε τι μέλλει γενέσθαι........

  28. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 12/03/2013 10:12:38

    Πώς και γιατί η Κύπρος βυθίστηκε στην κρίση-Τα πραγματικά αίτια και οι ευθύνες
    Χριστίνα Ιωάννου και Αχιλλέας Αιμιλιανίδης
    http://www.foreignaffairs.gr/articles/69205/xristina-ioannoy-kai-axilleas-aimilianidis/pos-kai-giati-i-kypros-bythistike-stin-krisi

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Δρόλαπας 12/03/2013 12:07:51

      Εξόχως διαφωτιστικό, διασαφηνίζει με πολλή ακρίβεια αυτά που αναφέρω.
      "Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα των κυπριακών τραπεζών υπήρξε η ανεξέλεγκτη δανειοδότηση, η οποία διδόταν επί σειρά ετών και υπερέβαινε τις ανάγκες της κυπριακής αγοράς και τις αντοχές της κυπριακής οικονομίας. Όπως αποκάλυψε ο τέως πρόεδρος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς Γιώργος Χαραλάμπους, κατά την περίοδο 2006-2008 τα δάνεια εντός Κύπρου αυξάνονταν πέραν του 25% σε ετήσια βάση, ενώ η απορροφητική ικανότητα της οικονομίας, με βάση το ρυθμό ανάπτυξης, δεν δικαιολογούσε αύξηση πέραν του 10%. Παρόμοιοι ρυθμοί δανειοδότησης συνεχίστηκαν στα επόμενα έτη. Αυτό είχε ως συνέπεια την δημιουργία μιας αδικαιολόγητης, στη βάση των πραγματικών τιμών της αγοράς, αύξησης των τιμών των ακινήτων, καθώς και αύξηση στα επισφαλή δάνεια. Όταν επιβεβαιώθηκε πως οι τιμές των ακινήτων δεν ανταποκρίνονταν στις πραγματικές δυνατότητες της αγοράς, το τραπεζικό σύστημα βρέθηκε εκτεθειμένο, ενώ η επιδείνωση του δανειακού χαρτοφυλακίου οδήγησε σε αύξηση στις προβλέψεις για απομείωση των δανείων"....
      Και η "άνευ ρεαλιστικού βάθρου, πεποίθηση πως η κυπριακή οικονομία δεν θα επηρεαζόταν από τη διεθνή κρίση". Αυτό "σπάει κόκκαλα", θυμίζει τους δικούς μας (Αλογοσκουφη κτλ, κατά τα άλλα αντίθετης ιδεολογικής κατεύθυνσης), όταν έλεγαν ότι η διεθνής κρίση δεν θα επεηρεάσει την Ελλάδα...
      Τελικά η Κυπριακή περίπτωση κρίσης είναι ένα μείγμα Ισλανδίας -Ιρλανδίας με ισχυρή δόση Ισπανίας, αλλά και με "άρωμα Ελλάδας". Μια συμπύκνωση του όλου Ευρωπαικού προβλήματος - καπιταλισμός των ακρίδων που αφήνουν πίσω έρημο + απόλυτη πολιτική ανευθυνότητα, "δεξιά" και "αριστερή".
      Κατά τα άλλα, θεωρούμε "ανεύθυνο" και "καραγκιόζη" τον Ιταλό Γρύλλο.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Uncle Stgm 13/03/2013 01:17:05

        απλουστευτικο μεν αλλα νομιζω εκει βρισκεται η ουσια
        - χωρις Ελληνικο PSI η Κυπρος δεν θα ειχε προβλημα
        - χωρις ΓΑΠ η Ελλάδα ισως βιωνε κριση στο βαθμο που την βιωνει λ.χ. η Πορτογαλια και όχι την καταστροφη που βιωνουμε σημερα

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ rally monkey 13/03/2013 12:00:15

          Το ένα δεδομένο: Μη εξυπηρετούμενα των 2 δάνεια Κυπριακών τραπεζών 19,5 δισ. ευρώ (το 70 % στεγαστικά ή δανεισμός επιχειρήσεων real estate).
          Δεύτερο: Υποθήκες στην Τράπεζα του Βγενόπουλου: Μέσος όρος 3000 Ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο. Όγκος υποθηκών - προσημειώσεων γύρω στα 22 δις ευρώ. Πραγματικό κόστος κατασκευής 1000 - 1100.
          Το peak των μέσων τιμών ακινήτων στην αγορά (2008 -2009) ήταν γύρω στα 3.700 ευρώ. Με διόρθωση τιμών 50 % αλά Ισπανία - Ιρλανδία θα κατέβουμε στις 1900. Προφανώς ή θα τα "κουρέψουν". Εχουμε 8 δις ευρώ "κόκκινα" μόνον στην μία τράπεζα, και μόνον απο στεγαστικά:
          22x(1900-3000)/3000 = 22x0,36= 8 δις ζημία από εγγραφή της ανατιμολόγησης υποθηκών.
          Δεν λογαριάζω τα μη εξυπηρετούμενα καταναλωτικά ή επιχειρηματικά πλήν real estate.
          Τα ελληνικά κρατικά ομόλογα αξίας ήταν μόνον 6 δισ. ευρώ, δηλ. με το κούρεμα έχασαν 4 δις όλα μαζί, οι 2 τράπεζες.
          Οι αριθμοί και η σύγκρισή τους ειναι αμείλικτοι. Το κυπριακό πρόβλημα ειναι κυρίως στεγαστικής φούσκας. Το PSI ήταν απλώς αφορμή, εντυπωσιακό γεγονός, που αποκάλυψε και στους αδαείς τι "σκελετούς" έκρυβαν οι τράπεζες στη ντουλάπα με τις υποθήκες.

          • rally monkey avatar
            rally monkey @ Uncle Stgm 14/03/2013 00:07:18

            δεχομαι τα στοιχεια ως ακριβή (συγκεκριμενα τα 19,5δις που αναφερεις εκ πρωτης μου φαινονται εξωπραγματικα.. αλλα δεν εχω κατι αλλο)
            ..και παλι υπαρχει τεράστια διαφορα μεταξύ του `γραψε 5δις ζημια εδώ-και-τώρα` ..και του εχουμε χαρτοφυλακιο με πολλα μη-εξυπηρετουμενα.. (που αντιμετωπιζεται με provisions, σε βαθος χρονου, δημιουργικη λογιστικη κλπ κλπ ... )
            θα τσεκαρω και θα επανελθω..

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Δρόλαπας 12/03/2013 14:49:03

      Πολύ χρήσιμη η παραπομπή σας αγαπητέ Δρόλαπα. Ευχαριστώ.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Δρόλαπας 12/03/2013 16:58:54

      Φίλε Δρόλαπα, ευχαριστώ για την παραπομπή

  29. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 12/03/2013 10:37:45

    Αγαπητέ Προφήτα και λοιποί, για το τι έγινε με τα στεγαστικά και τις real estate των πετρελαιομογκούλων στην Κύπρο, μια βόλτα μέχρι την Αγία Νάπα θα σας πείσει...
    Απούλητα μισοτελειωμένα γιαπιά, κάτι προς Βαλένθια και Τορρεμολίνος φέρνει. Η διαφορά είναι ότι δεν βλέπεις ταύρους, παρά μόνον αγελάδες.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Uncle Stgm 12/03/2013 14:46:49

      Τα ξέρω Θείε, όπως και τα ισπανικά χαΐρια. Αλλά γιατί δεν μου λες και για τις Sparkasse που τα έχουν σκορπίσει σκανδαλωδώς σε "ημετέρους" και έχουν κάτι ανοίγματα νααααα;

      Γιατί δεν λες ότι θέλουν τις αποταμιεύσεις της Ευρώπης - όπως οι Αμερικανοί γυρεύουν όλου του κόσμου για να καλύπτουν τα ελλείμματά τους.

      Μήπως εσύ τουλάχιστον δεν γνωρίζεις ότι το τραπεζικό σύστημα της Γερμανίας πάσχει, ότι στέκεται επειδή μεταφέρονται εκεί όλα τα κεφάλαια των Νοτίων λόγω σταθερότητας, ότι οι Νότιοι και οι φίλοι σου Σβάμποι αγοράζουν με τις οικονομίες τους διαμερίσματα στο Βερολίνο, πετώντας έξω τους παλιούς ενοίκους, ότι γι' αυτό οι Βερολινέζοι είναι έξαλλοι και γράφουν στους τοίχους "Raus βλάχοι";

      Γιατί οι από την Αριστερά προερχόμενοι "κατακεραυνώνετε" όλα τα στραβά στον ελληνικό χώρο, που όντως υπάρχουν, αλλά παραβλέπετε τα ίδια και χειρότερα των άλλων;

  30. πολιτης avatar
    πολιτης 12/03/2013 10:41:34

    πολυ καλο αρθρο.
    το κλειδι σε ολα ειναι οτι τα συμφεροντα των "αλλων" ειναι και μαθηματικα βεβαιο και ιστορικα επιβεβαιωμενο οτι δεν ταυτιζονται με τα δικα μας. η δικη μας πορεια πρεπει να ειναι αυτονομη και ευελικτη. εθνικη και οχι υποτελης.

  31. Διογένης avatar
    Διογένης 12/03/2013 10:42:31

    Εξαιρετικό άρθρο, που μακάρι να είχε ευρύτερη ανάγνωση. Δεν συμφωνώ σε όλα με το περιεχόμενό του, αλλά αναμφίβολα θέτει την προβληματική του ζητήματος στο επίπεδο που πρέπει να τεθεί.

    Κυρίως δεν συμφωνώ στο εξής: Νομίζω ότι είναι λάθος στο σημερινό πολιτικο-οικονομικό σκηνικό να επιχειρούμε ερμηνεία της πραγματικότητας με αφετηρία τα "εθνικά συμφέροντα". Ίσως η τελευταία φορά που έγινε κάτι τέτοιο με αμιγή τρόπο να ήταν ο πρώτος παγκόσμιος πόλεμος - ούτε καν ο δεύτερος. Αντιθέτως, υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά συμφέροντα από τα εθνικά, που επηρεάζουν την στροφή των εθνών προς τη μία ή προς την άλλη κατεύθυνση.

    Με αυτό δεν θέλω να αποσείσω τις αυταπόδεικτες ευθύνες της Γερμανίας για την κακή διαχείριση της ελληνικής κρίσης, αλλά να υπενθυμίσω ότι: α) την κρίση δεν την προκάλεσε η ίδια η Γερμανία, αλλά κλήθηκε να την διαχειριστεί η Γερμανία, β) οι πρακτικές που ακολουθούνται στη διαχείριση της κρίσης μπορεί να φαίνονται "γερμανικές", αλλά στην πραγματικότητα είναι πρακτικές του διεθνούς χρηματοπιστωτικού παράγοντα ΟΠΟΥ και αν πήγε, είτε ως ΔΝΤ, είτε ως ΔΝΤ-Γερμανία, σήμερα. Αν διαβάσει κανείς την "εξομολόγηση ενός οικονομικού δολοφόνου", ανεξάρτητα από τα αναντίρρητα στοιχεία συνωμοσιολογίας που έχει το συγκεκριμένο βιβλίο, βλέπει πρακτικές παρόμοιες με αυτές που ακολουθούνται στην Ελλάδα (εκποίηση κοινωφελών επιχειρήσεων έναντι πινακίου φακής κλπ.). Γενικότερα βλέπει κανείς ότι και εδώ συμβαίνει ότι συνέβη στις άλλες χώρες που πήγε το ΔΝΤ. Με τη διαφορά ότι εδώ υφιστάμεθα και τον γερμανικό "παλιοχαρακτήρα", που αναλύεται περίπου στα όσα αναφέρει το άρθρο.

    Νομίζω, συνοψίζοντας, ότι τα όσα συμβαίνουν εξ αιτίας, από και δια της Γερμανίας δεν καθοδηγούνται από κάποια αντίληψη περί εθνικού γερμανικού συμφέροντος, αλλά καθαρώς και μόνον από χρηματοπιστωτικά συμφέροντα. Η όλη κρίση είναι αυτό που οι κομμουνιστές θα αποκαλούσαν "ενδοϊμπεριαλιστικές αντιθέσεις", με την διαφορά ότι αυτές δεν έχουν εθνικό υπόβαθρο. Έχουν δηλαδή εθνικό προσκήνιο, αλλά όχι και τόσο εθνικό παρασκήνιο.

    Στο χέρι της Ελλάδας είναι να πει την αλήθεια στον εαυτό της και να αποφασίσει να αντισταθεί, όποιο και αν είναι το κόστος. Δεν νομίζω ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό αυτή τη στιγμή και πάντως όχι εύκολα εφικτό. Κυρίως το να πούμε την αλήθεια στον εαυτό μας και να γίνει αυτή κοινή συνείδηση.

    Και υπάρχει και μια άλλη παράμετρος για να πούμε την αλήθεια στον εαυτό μας. Οι αριστεροί έχουν συνηθίσει να θεωρούν ότι κατέχουν το μονοπώλιο της αρετής. Ό,τι και να συμβεί, θεωρούν ότι η λύση είναι η πρέπει να είναι "αριστερή". Αυτό είναι μια εξ ορισμού διχαστική προσέγγιση. Δεν υπάρχει περίπτωση να ομονοήσει κανείς, όσο το μαρξιστικό δηλητήριο ή τα απόνερά του συνεχίζει να διαιρεί τους Έλληνες σε "καλούς" και "κακούς". Αν αυτό γινόταν πριν το 1974 από την πλευρά της δεξιάς, τώρα δυστυχώς γίνεται από την πλευρά της αριστεράς, όχι σε θεσμικό, αλλά πάντως σε πολιτικό επίπεδο.

    Ίσως να αλλάξει αυτό, αλλά στο μη ορατό σήμερα μέλλον.

  32. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 12/03/2013 10:44:02

    Ο γερμανικός λαός είναι οργανωτικός και εργατικός, αλλά πάσχει από υπεροψία (από την εποχή του Καρλομάγνου, του πραγματικά υπαίτιου για το Σχίσμα) και έλλειψη ευελιξίας. Ακόμα και όταν βλέπει ότι τα δεδομένα είναι αντίθετα.
    Ετσι, διαχρονικά, σπάνε τα μούτρα τους στο τέλος, ενώ αρχικά φαίνεται ότι τα πηγαίνουν πολύ καλά...
    Μου έλεγε ένας γείτονας, που εργάζεται σε μία επιχείρηση. Είχαν εισάγει ένα μηχάνημα γερμανικό και ήρθαν από τη Γερμανία για να δείξουν τη λειτουργία του. Τα "τζιμάνια" οι δικοί μας αντιλήφθηκαν ότι το μηχάνημα μπορούσε να συναρμολογηθεί και να λειτουργήσει και με έναν άλλο τρόπο, όχι αυτόν που γράφουν οι οδηγίες. Ρωτούν λοιπόν τον Γερμανό: Μήπως το μηχάνημα δουλεύει και αλλιώς, έτσι συγκεκριμένα; Αυτός τα έχασε: Α, δεν ξέρω, τους λέει, εγώ ξέρω ότι δουλεύει όπως λένε οι οδηγίες! Δεν ξέρω τίποτα παραπάνω!
    Την ίδια ή άλλη φορά ήρθε ένας άλλος από την εταιρεία, Ιταλός αυτός όμως. Τον ρωτούν και πάλι: Μήπως το μηχάνημα δουλεύει και έτσι; Ναι τους λέει αυτός, αλλά σας το λέω off the record. Δουλεύει και έτσι, μόνο που μακροπρόθεσμα μπορεί να δημιουργούνται προβλήματα, οπότε μην το επιλέξετε...
    Ο Γερμανός δεν ήταν ότι δεν του επιτρεπόταν να πει τον εναλλακτικό τρόπο λειτουργίας του μηχανήματος, απλά δεν είχε καν καθήσει να τον σκεφτεί. Ειχε τις οδηγίες μπροστά του και τις ακολουθούσε μηχανικά και άκαμπτα.

  33. ^Mara^ avatar
    ^Mara^ 12/03/2013 11:30:32

    Κώστας Ροδινός και Προφήτης = Οι ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ αρθρογράφοι του αντί.
    ΤΕΛΕΙΑ κ ΠΑΥΛΑ!!!

    (...να δώ πόσες φορές θα στείλω το σχόλιο)

    • Κώστας Π. avatar
      Κώστας Π. @ ^Mara^ 12/03/2013 19:20:41

      Και blue Nile = O ΠΡΩΤΟΣ!!! (.-)

      • ^Mara^ avatar
        ^Mara^ @ Κώστας Π. 12/03/2013 19:42:11

        Συμφωνώ, αλλά... εγώ έχω ένα "κόλλημα" με τους ΚΡ κ Π.

  34. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 12/03/2013 15:18:03

    Οι Γουρουνάδες, τις πιό "ανοιχτες" Sparkasse τις έχουν κρατικοποιήσει. Και ολόκληρη Hypovereinbank (αφού την κομματιάσανε σε Bad και Good), είναι τρισήμιυ Εθνικές + Εurobank μαζί. Το Τραπεζικό σύστημά τους είναι το ίδιο ζόμπι όσο και το δικό μας, μόνο που οι πλάτες του Γερμανού φορολογούμενου, και κυρίως του μισθωτού (ακόμα) αντέχουν...
    Οι Αμερικανοί κλείσανε ένα σωρό (μικρές για τα μέτρα τους) τράπεζες, γράψανε τα κόκκινά τους στο εθνικό χρέος. Πούλησαν και μια συστημική (Morgan Stanley) στους Σαμουράι της Mitshubishi απέναντι στον ειρηνικό...
    Οι Σβάμποι κάνουν όπως τα λές. Οι Βερολινέζοι τους λένε "βλάχους" και "grüner Schimmel" ("Πράσινη μούχλα", λόγω των πολιτικών προτιμήσεων των Σβάμπων). Οι Σβάμποι απαντούν "faule Eier", "κλούβια αυγά", τεμπέληδες, καλοπερασάκηδες, ηδονιστές. Χειρότερα απο τις αμοιβαίες "φιλοφρονήσεις" Ελλήνων- Γερμανών...
    Προσωπικά τους κατακεραυνώνω όλους, δεν βλέπω ουσιαστική διαφορά μεταξύ Γερμανών, Ελλήνων ή Αμερικανών καλοπερασάκηδων. Ούτε μεταξύ των τραπεζών τους.
    Αλλά ομολογώ ότι οι "βλάχοι" μου αρέσουν. Tον πάω τον συντηρητισμό τους ως προς τις αξίες, ακόμη και μια γευση ασκητισμού. Μονο που βρίζουν πολύ άσχημα, σαν τους δικούς μας βλάχους ένα πράμα, έχουν και πολύ περίεργο χιούμορ.

  35. Easy κι εύκολα avatar
    Easy κι εύκολα 12/03/2013 19:53:50

    @“συμμαχία” με την μεγάλη χερσαία δύναμη ή με την θαλάσσια δύναμη

    Αυτό έχει τελεσιδικήσει, αλλά δεν το λένε, γιατί φοβούνται τις αντιδράσεις του κόσμου, που έχει γαλουχηθεί με αντιαμερικανισμό και αντιεβραϊσμό. Υπάρχει, ΗΔΗ, συμμαχία με τους "Λαούς της Θάλασσας" = Αγγλοσάξωνες + Γαλλία + Ιταλία. Η πρώτη φρεγάτα που έσπευσε στην Λιβύη, όταν ο ΟΗΕ απαγόρευσε τις πτήσεις, ήταν ελληνική. Μετά πήγαν Άγγλοι και Γάλλοι. Το ραντάρ που κατόπτευε την εμπόλεμη περιοχή ήταν στην Κρήτη.

    Η συμμαχία έχει επεκταθεί και με το ΙΣΡΑΗΛ. Η Τουρκία εγκατέλειψε την συμμαχία με το Ισραήλ, για να το ξαναπαίξει Οθωμανικό χαλιφάτο στους Μουσουλμάνους. Οι Ισραηλινοί, λόγω Περσίας, δεν μπορούσαν να περιμένουν λεπτό αδρανείς. Έτσι, έβαλαν μπροστά τα πετρέλαια/αέρια στη ΝΑ Μεσόγειο και η συμμαχία, αρχικά, Ισραήλ Κύπρου κατοχυρώθηκε και, επειδή, "η Κύπρος αποφασίζει και η Ελλάδα συμπαρίσταται", ακολούθησε και η συμμαχία Ελλάδος Ισραήλ.

    Από τον Ιούνιο του 2008 (ναι, ναι, επί Κωστάκη και ΥΠΕΞ Ντόρα), άρχισαν τα στρατιωτικά γυμνάσια Ισραήλ- Ελλάδος («Ένδοξος Σπαρτιάτης». Οι Εβραίοι ισχυρίζονται -Α΄ Μακκαβαίων (12,21)- ότι είναι συν- γενείς με τους Σπαρτιάτες!). Η τεραστίων διαστάσεων αεροπορική άσκηση, με την συμμετοχή 100 ισραηλινών βομβαρδιστικών, που περιελάμβανε ανεφοδιασμούς στον αέρα, εικονικούς βομβαρδισμούς του πεδίου βολής Κρανέας-Καρπάθου με την καθοδήγηση ιπτάμενων ραντάρ, είχε θεωρηθεί από το σύνολο των διεθνών ΜΜΕ ως πρόβα τζενεράλε του ισραηλινού β ο μ β α ρ δ ι σ μ ο ύ στο Ι ρ ά ν.

    Ακολούθησαν αεροπορικο_ναυτικά γυμνάσια ΗΠΑ, Ελλάδος, Ισραήλ "Noble Dina". Η άσκηση αυτή διεξάγεται, πλέον, κάθε χρόνο και πριν λίγες ημέρες (7/3), άρχισε ξανά. θα διαρκέσει ώς τις 21 του μηνός. ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ;;;

    Χα, χα, χα!!!

    Όλο τρόικα εξωτερικού, τρόικα εσωτερικού, διαρροές κύκλων από πηγές υψηλόβαθμων αξιωματούχων, πινγκ πονγκ ανακοινώσεων Κεδίκογλου Σκουρλέτη, που και που ισχυρότατες βόμβες από... γκαζάκια αδίστακτων αμούστακων τρομοκρατών με κατσαρόλες ταχύτητος, που "δεν σχίζουν ούτε βρεγμένη εφημερίδα", λίστες Λαγκάρντ, Μπουμπούκους, Παπαδιμούληδες, Κατακαημένους, συνέδρια ΠΑΣΟΚοΒενιζέλου που αποθεώνεται ο ΓΑΠας κλπ

    Λοιπόν: Ο κύβος έχει ριφθεί. Είμαστε με τους "Λαούς της Θάλασσας", που από το 2200 πχ και τους "Ιξώς", μέχρι τον Β' ΠΠ, υπερίσχυσαν των αντιπάλων τους στην Ανατολική Μεσόγειο και εγκαθίδρυσαν αυτοκρατορίες. Η γεωπολιτική θέση της Ελλάδος είναι τέτοια, που όποιος θέλει να κάνει αυτοκρατορία, πρέπει να την κατέχει: Ελληνες, Ρωμαίοι (Δυτικό και Ανατολικό- βυζαντινό Κράτος), Εγγλέζοι, Αμερικανοί. Σήμερα, την Ελλάδα προσπαθούν οι Γερμανοί να την καταλάβουν με την Οικονομία και οι Αγγλοσάξωνες με τα όπλα. Οι εχθροπραξίες έχουν αρχίσει. Μπορεί, δε, να αρχίσει και... "η διπλωματία με άλλα μέσα", αν επιτεθούν οι Ισραηλινοί στο Ιράν...

    ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!

  36. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 12/03/2013 20:07:12

    Προφήτη, όπως πάντα εξαιρετικός.
    Αν μου επιτρέπεις , μια παρατήρηση. Από την συλλογιστική του άρθρου- και ενώ αποδίδεται στην Γερμανία σχεδιασμός σε ότι αφορά στα δύο κράτη του Ελληνισμού- απουσιάζει ο υπόλοιπος ευρωπαικός νότος. Να το πω απλά: αν από την Ελλάδα εποφθαλμιούν τα "ασημικά" και από την Κύπρο το τραπεζικό σύστημα-πλυντήριο, τι αποζητούν από Ιραλνδία, Ιβηρική Χερσόνησο, Ιταλία και Γαλλία, όπου και εκεί η λιτότητα θερίζει; Θέλω να πω, από το παζλ του άρθρου λείπει ...το ευρώ. Και το αναπόφευκτο για τη Γερμανία γεγονός πως την ηγεμονία της πλησίαζει η ώρα που θα την πληρώσει. Σε χρήμα και εγγυήσεις. Τζάμπα ηγεμονία δεν γίνεται και το ΟSI έρχεται αρχικά για Ελλάδα, μετά για λοιπές χώρες του μνημονίου και στο βάθος ευρωομόλογα. Δηλαδή κόστος για τη Γερμανία. Και θα το υποστεί για να κρατήσει το ευρώ. Όταν ο Σόιμπλε πρότεινε οικειοθελή μας έξοδο δεν πιστεύω να θεωρείς πως το έκανε εκτός( και σε αντίθεση) του σχεδιασμού για κυριαρχία που το ωραίο άρθρο σου περιγράφει. Θέλω να πω η σκέψη γερμανικών κύκλων για "ιφιγενοποίηση" της Ελλάδας είναι/ήταν υπαρκτή και αποδεικνύει, νομίζω, πως τα πράγματα είναι πιο ρευστά και οι εξελίξεις υπόκεινται πιο πολύ στο Τυχαίο από όσο το άρθρο περιγράφει.

    • kostas P. avatar
      kostas P. @ Kώστας ΜΠ 12/03/2013 20:27:57

      Πολύ καίρια η παρατήρησή σου φίλε Κώστα ΜΠ. Την επισημαίνει άριστα και ο Blue Nile.
      Tην έχει επισημάνει απο πολύ νωρίς και ο Νοαμ Τσόμσκι Η Αυτοκρατορία του Χρήματος δεν βαδίζει βάσει προγράμματος. Απλά όταν σκάει ή κινδυνεύει να σκάσει μια μεγάλη (It's too big to fail) τράπεζά της βάζει στόχο κάποια γουρουνόπουλα (PIIGS), τους κάνει το "χρέος" ληξιπρόθεσμο μέσω των "οίκων"και τα "τρώει" για να κλείσει την τρύπα...

  37. kostas P. avatar
    kostas P. 12/03/2013 20:20:45

    "Σήμερα, την Ελλάδα προσπαθούν οι Γερμανοί να την καταλάβουν με την Οικονομία και οι Αγγλοσάξωνες με τα όπλα. Οι εχθροπραξίες έχουν αρχίσει."
    Δηλαδή εννοείς οτι οι Γερμανοί τολμούν αυτή τη φορά να επιτεθούν με τα όπλα στη συμμαχία των λαών της θάλασσας? = Αγγλοσάξωνες + Γαλλία + Ιταλία?και να τους αποσπάσουν την δική τους Ελλάδα?.

    • Easy κι εύκολα avatar
      Easy κι εύκολα @ kostas P. 12/03/2013 22:17:32

      Όχι, βέβαια: "την Ελλάδα προσπαθούν οι Γερμανοί να την καταλάβουν με την Οικονομία".

      Υγ. Η διατύπωση "και οι Αγγλοσάξωνες με τα όπλα" είναι λάθος. Η σωστή:

      "και οι Αγγλοσάξωνες λόγω της υπεροπλίας τους /δύναμης πυρός τους"

      • κωστας π. avatar
        κωστας π. @ Easy κι εύκολα 13/03/2013 09:52:37

        Στο τέλος βέβαια είναι δεδομένο οτι θα κερδίσουν οι έχοντες την υπεροπλία. Αλλοιώς τι τα θέλουν τά όπλα όταν οι ηττημένοι του πολέμου είναι σε θέση να τους αρπάζουν με την οικονομία το χρυσάφι τους?

  38. Albert avatar
    Albert 13/03/2013 23:48:01

    Ωραίο το άρθρο, αν και λίγο υπερβολικό σε σημεία, λόγω του "ενθουσιασμού" του συγγραφέα μπροστά στη συνειδητοποίηση της όλης εικόνας.

    Τα πράγματα στην Ευρώπη δεν έχουν αλλάξει δυστυχώς... Η ήπειρος παραμένει δέσμια εθνικισμών που εκδηλώνονται κατά μόνας και διαδοχικά, είτε ταυτόχρονα. Είναι δέσμια της κουλτούρας Ισχύος. Σήμερα, εκδηλώνεται εκ νέου και βαθμιαία ο γερμανικός εθνικισμός. Αυτή τη φορά σε περιβάλλον ευμάρειας, δημοκρατίας, και ευρωπαϊκής ενοποίησης...

    Έχει χαρακτηριστικά κυρίως οικονομικά, και αυτό το βλέπουμε μπροστά στα μάτια μας, η σημερινή αρθρογραφία είναι οι αυριανές ιστορικές πηγές. Διαφαίνεται ότι ο οικονομικός εθνικισμός διολισθαίνει προς τεχνοκρατικό (δηλαδή μέσω των ευρωπαϊκών θεσμών προς το παρόν) πραξικόπημα με προφανείς πολιτικές προεκτάσεις.

    Εκδηλώνεται σε εποχή που οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες είχαν αρχίσει να αποδέχονται την υποχώρηση του εθνικού έναντι του κοινοτικού, και τώρα βέβαια βρίσκονται εκτεθειμένες.

    Εκδηλώνεται εκβιαστικά, αφού το πρότζεκτ του κοινού νομίσματος απέτυχε, και τώρα ο μόνος τρόπος που θα του επιτραπεί να επιβιώσει είναι να μεταλλαχθεί σε μάρκο, με αντάλλαγμα καθολικό γερμανικό έλεγχο επί της Ένωσης, και με την απειλή της πανευρωπαϊκής καταστροφής.

    Και το κυριότερο, εκδηλώνεται σε εποχή που οι ΗΠΑ ζυγίζουν αφενός τη λήξη της πολιτικής κηδεμονίας της Ευρώπης με αντάλλαγμα τη σύμπλευση της με αυτές (μέχρι πότε?) και αφετέρου τη συνέχιση εξισορροπητικού ρόλου που ξαφνικά είναι πάλι επιθυμητός αλλά πλέον πια πολιτικά δυσχερής.

    Για μένα δεν έχει πια αξία να αναλύουμε τι έχει γίνει, αλλά πώς αυτό θα ανατραπεί. Προφανώς όχι με κραυγές, ούτε με απονενοημένα διαβήματα (διάλυση της ευρωζώνης). Πιθανότατα ούτε ως μεμονωμένες χώρες. Ίσως μια περιποιημένη ευρωπαϊκή συντακτική συνέλευση με οδηγό την Αμερική (φεντεραλισμός, ισορροπίες των εξουσιών), να είναι μια καλή αρχή.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ. avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ. @ Albert 14/03/2013 00:24:00

      Πολύ σωστά και επειδή οι Γερμανοί (απο κοντά κι οι Γάλλοι) δεν θα δεχτούν καν να συζητήσουν κάτι τέτοιο, αυτή η συντακτική συνέλευση θα ήταν όντως περιποιημένη αν την ξεκίναγαν οι δύο φίλοι: Μπερλουσκόνι-Πούτιν+τα PIIGS και όποιος άλλος ευαρεστούμενος να να συμμετάσχει...Το σχέδιο έχει ήδη κατατεθεί και κυκλοφορεί πλέον ευρέως.
      (βλ. περιοδικό Επίκαιρα Δημ. Κωνσταντακόπουλος)
      Αρκεί μια ρωγμή στο Συντηρητικό μπλόκ που καταδυναστεύει αυτή τη στιγμή ακόμα την Ευρώπη παρά το παταγώδες σκάσιμο του Νεοφιλελευθερισμού και του Καζινο-καπιταλισμού.

      • Albert avatar
        Albert @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ. 17/03/2013 16:00:12

        Επίκαιρα, Κωνσταντακόπουλος, καμία σχέση.

  39. victoria (true) avatar
    victoria (true) 14/03/2013 00:06:15

    Η Γερμανία ενοχλείται από την ισχύ της Ελλάδας και της Κύπρου στον εφοπλισμό, αγαπητέ προφήτη είσαι μέσα.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ victoria (true) 14/03/2013 00:38:41

      Ας προνοήσουν λίγο αγαπητή Βικτώρια, ξέρεις ποιοι, για τις σχολές του Εμπορικού Ναυτικού. Ελπίζω να ξέρουν ότι οι Γερμανοί επιδιώκουν, δεν λεω θα πετύχουν, την εξέλιξή τους σε θαλάσσια μεταφορική δύναμη. Εκτοπίζοντας γνωρίζεις ποιους.

  40. german lover avatar
    german lover 16/03/2013 21:07:25

    Η ιστορια επαναλαμβανεται.
    Ειμαστε ξανα στην εποχη του μεσοπολεμου.
    Κραχ και ναζισμός.
    Δεν θα αργήσει ο πόλεμος με τη Γερμανία.
    Ο καλός Γερμανός είναι ο Νεκρός Γερμανός.

  41. Vee avatar
    Vee 17/03/2013 21:38:35

    Διάβασα το άρθρο λίγο αργά, αλλά θέλω και εγώ να δώσω συγχαρητήρια στον Προφήτη, και εύχομαι να ΜΗΝ βγεί προφήτης...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.