Ό,τι έρπει εξουσιάζεται με χτυπήματα
10/01/2015 17:34
Του Προφήτη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ό,τι έρπει εξουσιάζεται με χτυπήματα

Όταν κοιμάσαι με το Διάβολο μην αναρωτιέσαι γιατί ξύπνησες στην κόλαση

Στη μνήμη του Wolinski

Πραγματική ιστορία. Ένας από εκείνους τους επιδειξίες του Lifestyle είχε πάρει για κατοικίδιο έναν πύθωνα. Ο πύθωνας μεγαλώνοντας άρχισε μιαν εποχή, όταν εκείνος ξάπλωνε στο σαλόνι βλέποντας τηλεόραση, να πηγαίνει, να ξεκουλουριάζεται και να ευθυγραμμίζεται παράλληλα, δίπλα του στον καναπέ.

Ευτυχώς ο ελαφρόμυαλος είχε φίλο έναν κτηνίατρο στον οποίο μια μέρα ανέφερε τυχαία το γεγονός. Ο κτηνίατρος, με αδιάφορο τόνο, του επέβαλε το βράδυ που θα γυρίσει σπίτι να μην ξαπλώσει στον καναπέ, δήθεν γιατί ο πύθωνας αρρωσταίνει όταν ευθυγραμμίζεται, και το επόμενο πρωί, πρώτο πράγμα, να πάει το φίδι στο ιατρείο για να του κάνει μια θεραπευτική ένεση.

Το επόμενο πρωί ο ιδιοκτήτης τού πήγε το φίδι και ο κτηνίατρος αμέσως το εξαπέστειλε με μια δηλητηριώδη ένεση στον αγύριστο των ερπετών. Εξηγώντας στον ανύποπτο αφελή ότι ευθυγραμμιζόμενο το φίδι παράλληλα στον ξαπλωμένο ιδιοκτήτη τον «μετρούσε», κάνοντας δοκιμές για να τον καταπιεί.

Η Ευρώπη εκτρέφει επί χρόνια το φίδι που θα καταπιεί αυτήν και τον πολιτισμό της. Το οποίο κάνει δοκιμές μετρώντας τις ηθικές και υλικές της αντιστάσεις. Επιτίθεται παρατεταμένα και εντεινόμενα σε όλους τους πυρήνες της πολιτισμικής υπόστασης της Ευρώπης, η οποία στοιχειοθετείται κυρίως από την επικρατούσα χριστιανική της θρησκευτική παράδοση.

Κεντρική επιδίωξη των μουσουλμάνων τα τελευταία χρόνια υπήρξε η μεθοδική υπονόμευση των εορτασμών των Χριστουγέννων ανά την Ευρώπη, με τελικό σκοπό την κατάργηση τους και την εκθεμελίωση της χριστιανικής ταυτότητας. Ξεκίνησαν με την πίεση να καταργηθούν τα χριστουγεννιάτικα δέντρα στις πλατείες, τάχα γιατί ενοχλούσαν τη δική τους θρησκευτική ταυτότητα, βρίσκοντας συμπαραστάτες την άθρησκη Αριστερά.

Εκμεταλλεύτηκαν την ηττοπαθή διάθεση των γηγενών «να μην πληγωθούν τα αισθήματα των μουσουλμάνων», συνδυασμένη με την τάση αθεΐας στην Ευρώπη από την διάχυση του μηδενισμού, για να εκλείψει η αναφορά των Χριστουγέννων από την εορταστική καθημερινότητα.

Οι Ευρωπαίοι πλέον φοβούνται, ντρέπονται ή αδιαφορούν να ευχηθούν ο ένας στον άλλον με θέρμη «Καλά Χριστούγεννα». Αντικατέστησαν την ισχυρού μηνύματος ευχή τις γιορτινές ήμερες με το εξοργιστικά άχρωμο «Καλές Γιορτές». Λες και γιορτάζεται η Γιορτή Μπύρας του Μονάχου ή μια πανήγυρη για την ίδρυση ενός συλλόγου εκδοροσφαγέων.

Εφέτος το Ισλάμ προχώρησε σε ανοιχτή τρομοκρατία. Η Ευρώπη γιόρτασε τα περασμένα Χριστούγεννα υπό καθεστώς πολιορκίας. Στη Γαλλία μετά από δύο επιθέσεις κατά αθώων πολιτών, εκτός από την θέση του κρατικού μηχανισμού σε κατάσταση «ύψιστου συναγερμού» ο στρατός είχε διαταχτεί να περιπολεί στους δημόσιους χώρους.

Επιθέσεις που, μετά και την αιματηρή ομηρία πολιτών από τζιχαντιστή στο Σύδνεϋ της Αυστραλίας, είχαν θέσει όλες τις δυτικοευρωπαϊκές χώρες σε κατάσταση εμφανούς ή αφανούς συναγερμού. Με τη Βρετανία να λαμβάνει έκτακτα αστυνομικά μέτρα για να αποτρέψει τυχόν επίθεση τρομοκράτη από εκείνους που χαρακτηρίζονται «μοναχικοί λύκοι». Μια Βρετανία όπου το 9% του πληθυσμού είναι πλέον μουσουλμάνοι και όπου το 2014 πιο δημοφιλές όνομα για βαπτιζόμενα αγόρια έγινε το "Μοχάμεντ", εκτοπίζοντας τα παραδοσιακά βρετανικά «Όλιβερ» και «Τζακ» - ιδιαίτερα στο Λονδίνο το όνομα κάνει θραύση.

Η ισλαμική, τρομοκρατική εκστρατεία κατά της Χριστιανικής Ευρώπης κλιμακώνεται δραματικά με επίκεντρο τη Γαλλία, με τριπλή επίθεση. Στη Νταμαρτέν και το εβραϊκό παντοπωλείο στο Παρίσι. Κυρίως όμως το μακελειό στο περιοδικό Charlie Hebdo, επίθεση την ευθύνη της οποίας ανέλαβε επίσημα η Αλ Καϊντα της Υεμένης για «προσβολή της τιμής του προφήτη Μωάμεθ», με το οποίο πέρασαν σε επίθεση κατά της ελευθερίας του λόγου και της κριτικής. Επίθεση στο δικαίωμα να λέμε και να πράττουμε ό,τι θέλουμε στον τόπο μας. Ήτοι, στο δικαίωμα να κάνουμε κουμάντο στο σπίτι μας.

Αν θυμάστε, όλοι οι εθνικοαπελευθερωτικοί αγώνες, οι πόλεμοι και οι επαναστάσεις που θεμελίωσαν τα ευρωπαϊκά έθνη-κράτη έγιναν ακριβώς γι’ αυτό το δικαίωμα. Συνεπώς, τα ευρωπαϊκά κράτη αν δεν αλλάξουν άρδην μυαλά και πορεία οδεύουν προς την κατάσταση «κλινικώς νεκρά». Όποιος κρίνει υπερβολική τη διατύπωση ας ψάξει εκείνον το Δανό γελοιογράφο που κρύβεται μονίμως επειδή σχεδίασε σατιρικά σκίτσα του Μωάμεθ.

Κυρίως όμως ας δει την απύθμενη γελοιότητα της κυρίαρχης αντίδρασης των Ευρωπαίων στην τρομοκρατική εκτέλεση του Charlie Hebdo : «Je Suis Charlie». Έξοχα. Ένας κλινικά νεκρός θα παρουσίαζε εντονότερα αντανακλαστικά.

Είναι γνωστή η ειρωνική περιγραφή τής εθελότυφλης δειλίας «Μάς φτύνουνε; Όχι, ψιχαλίζει».

Η Ευρώπη και ευρύτερα ο λεγόμενος Δυτικός Κόσμος δέχεται γενικευμένη επίθεση από το Ισλάμ και περί άλλων τυρβάζει . Στις επιθέσεις το Δεκέμβριο στη Γαλλία οι δράστες φώναζαν "Ο Θεός είναι μεγάλος" (Allahu Akbar), την ισχυρότερη επίκληση των μουσουλμάνων. Όμως οι γαλλικές αρχές ανακοίνωναν ότι επρόκειτο για «ψυχικά διαταραγμένους».

Και τώρα, με δεκαεφτά ανθρώπους νεκρούς από δράστες γνωστούς τζιχαντιστές, που είχαν γυρίσει όλη τη Μέση Ανατολή εκπαιδευόμενοι και εκπαιδεύοντας για πόλεμο κατά της Δύσης, πάλι οι «ομιλούσες κεφαλές» και οι κατευθυνόμενες γραφίδες ψελλίζουν ότι δεν πρέπει να συγχέουμε τους δράστες με τους μετριοπαθείς μουσουλμάνους, ότι πρόκειται για μία φανατική ισλαμική μειοψηφία και άλλα ψοφοδεή. Για να μη χαθεί η φθηνή εργασία και η καταναλωτική μάζα που αντιπροσωπεύει για τις ευρωπαϊκές, ηγετικές οικονομικοπολιτικές τάξεις το αλλότριο για όλες τις ευρωπαϊκές κοινωνίες μουσουλμανικό πλήθος.

Βεβαίως η πλειοψηφία των μουσουλμανικού θρησκεύματος δεν είναι εγκληματίες. Αλλά ψαχνό και κόκκαλο πάνε πάντα μαζί. Και σε κοινωνικό επίπεδο δεν υπάρχει αυτός που θα λειτουργήσει ως χασάπης για να τα διαχωρίσει και να κρατήσει για την Ευρώπη μόνο το «ψαχνό», τους φιλήσυχους.

Μ’ άλλα λόγια, όταν αποδέχεσαι μαζικούς μουσουλμανικούς πληθυσμούς στο έδαφός σου μπορεί στους εκατό να έχεις ενενήντα μετριοπαθείς. Αλλά θα έχεις σίγουρα και δέκα φανατικούς. Αυτοί οι φανατικοί, οι οργισμένες και μαχητικές μειοψηφίες, είναι που θα πολεμήσουν λυσσαλέα για να σε καταστρέψουν. Και όταν σού επιβληθούν οι φανατικοί θα γίνουν και οι «μετριοπαθείς» δυνάστες σου.

Θα είναι δικαίωση για το δίδαγμα του ασύμμετρου πολέμου ότι μακροπρόθεσμα η πίστη, η αφοσίωση και η αυτοθυσία αποδεικνύονται κίνητρα πολύ πιο ισχυρά από οποιαδήποτε δύναμη πυρός. Οι μουσουλμάνοι πολεμούν και πεθαίνουν για χάρη των πιστεύω τους – όπως έκαναν κάποτε και οι Ευρωπαίοι. Ξένοι και μακριά από την πατρίδα τους δεν έχασαν την ταυτότητα και τις αξίες τους. Τις έχασαν αντίθετα οι αυτόχθονες, αν και στον τόπο τους. Οι έξυπνοι μουσουλμάνοι το «έπιασαν», ο Τούρκος υπουργός Bayraktar δήλωσε πέρυσι ότι «ο Χριστιανισμός δεν αποτελεί πλέον θρησκεία, αλλά κουλτούρα».

Τα παιδιά στην Ευρώπη έπαψαν να διδάσκονται στα σχολεία για τους ήρωες, στους οποίους οφείλουν την ελευθερία και την ποιότητα της ζωής που απολαμβάνουν, οι περισσότεροι των οποίων διακρίθηκαν ακριβώς σε πολέμους κατά του Ισλάμ. Έπαψαν να έχουν ως πρότυπα αυτούς και έχουν τον Justin Bieber. Έπαψαν να διδάσκονται τι τα περιμένει αν ανοίξουν την πόρτα σε αυτόν που τα μισεί θανάσιμα. Που μισεί κάθε πτυχή της ζωής τους, χωρίς απαραίτητα να σφάλει γι’ αυτό σε όλα, όπως για παράδειγμα τον υπέρτατο κοινωνικό εκφυλισμό των ομοφυλόφιλων γάμων.

Είναι άλλο σοφά να μην προτιμάς τον πόλεμο και άλλο να λησμονείς τον Ηρόδοτο, σαφή από τον 5ο π.Χ. αιώνα ακόμα : «Πόλεμος πάντων μέν πατήρ ἐστι, …τούς δέ ἀνθρώπους, τούς μέν δούλους ἐποίησε, τούς δέ ἐλευθέρους». Η Ευρώπη δηλητηριάζεται από την φοβική εμμονή στην πάση θυσία αποφυγή του μίσους και των συγκρούσεων. Τη δηλητηρίασε το αντίδοτο για το υποτιθέμενο δηλητήριο.

Η «πολιτική ορθότητα» συνέθλιψε την αυθόρμητη και θαρραλέα έκφραση του είναι της, αίφνης το να είσαι λευκός, χριστιανός, και ευρωπαίος έγινε κατάπτυστη ταυτότητα. Και την έκανε να ξεχάσει την αλήθεια με την οποία πορευόταν δεκατέσσερεις αιώνες, από όταν οι πρώτοι Άραβες εμφανίστηκαν με τις ίδιες ακριβώς διαθέσεις όπως και σήμερα έξω από τα τείχη της Κωνσταντινούπολης, αλλά βρήκαν απέναντί τους γίγαντες σαν τον Ηράκλειο. Ότι κουλτούρες και θρησκείες, ειδικά το Ισλάμ, μάχονται μέχρις επικρατήσεως. Γι’ αυτό η Ευρώπη επέλεξε να γίνει αυτό που ειρωνικά επιτιμούν αυτοί που θέλουν να την κατακτήσουν, «Χριστιανικό Φρούριο», άλλως θα είχε από τότε ανοίξει τις θύρες.

Εν κατακλείδι, η Ευρώπη ξέχασε τον Ηράκλειτο : Ό,τι έρπει εξουσιάζεται με χτυπήματα.

Αν ο Κάρολος Μαρτέλ στεκόταν στο Πουατιέ απέναντι στους Άραβες και τους έλεγε με νάζι σαν της Μπριζίτ Μπαρντό «Je Suis Charlie», αντί να τους συντρίψει με το σιδερόφρακτο ιππικό, το κύμα του επελαύνοντος τότε Αραβικού Ισλαμισμού θα είχε κατακτήσει όλη την Ευρώπη.

Αν ο Γιαν Σομπιέσκι έξω από τη Βιέννη έλεγε με την ένρινη χροιά της Εντιθ Πιαφ στους Τούρκους «Je Suis Charlie», η πριγκίπισσα Σίσσυ θα λεγόταν Εμινέ, και αντί να παίζει με άλλες ξανθούλες στα λιβάδια του Τιρόλο θα εξυπηρετούσε Οθωμανούς κλεισμένη στο χαρέμι.

Και αν ο τελευταίος Έλληνας βασιλέας, ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, δεν είχε με την αυτοθυσία του αφήσει στο Γένος ανυπέρβλητο υπόδειγμα αντίστασης μέχρις εσχάτων στο σαρικοφόρο σκότος και υποθήκη εξέγερσης για απαλλαγή απ’ το ζόφο τους, το όνομά μου θα ήταν Αχμέτ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 10/01/2015 17:54:58

    Τι να πώ. Εξαιρετικό! Προφήτη. Μούκανες το πρωϊνό μου Χαιρετισμούς από την παγωμένη Βαλτιμόρη.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Νίκος Αργεάδης 11/01/2015 01:10:47

      Καλημέρα Νίκο. Καλή Επιστροφή

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Προφήτης 11/01/2015 19:28:54

        Μπα! θα πάρει καιρό. Νάσαι καλά!

  2. ο εμπεσών εις τους ληστάς avatar
    ο εμπεσών εις τους ληστάς 10/01/2015 18:38:40

    Εξαιρετικός!!!!!

  3. toxo avatar
    toxo 10/01/2015 19:03:33

    Η καλύτερη απάντηση στις δολοφονίες των σκιτσογράφων, του εβδομαδιαίου Καρόλου,θα ήταν οι εφημερίδες και τα περιοδικά να αναδημοσιεύουν επί επτά εκδόσεις,τα τελευταία επτά τεύχη του περιοδικού,φυσικά με την άδειά του.Θα καταλάβαιναν τότε ,ότι κάθε τρομοκρατική τους ενέργεια (των φανατικών Ισλαμιστών) θα έφερνε περισσότερη δημοσιότητα σε αυτό που θέλουν να απαγορευθεί.Τώρα μάλλον επέτυχαν τον στόχο τους,αφού όλοι κρύβονται πίσω από το χλιαρό σύνθημα,που αποδεικνύει ότι πραγματικά τρομοκρατήθηκαν.

  4. MCA avatar
    MCA 10/01/2015 19:56:39

    Οι δήθεν ανεκτικοί Γάλλοι, ευτελίζουν τον Μωάμεθ και απαγορεύουν την μαντίλα. Τι σόι οπαδοί της παγκοσμιοποίησης και της πολυπολιτισμικότητας είναι αυτοί;Έτσι θα ΄΄κάνουνε χωριό΄΄;

    • Ο Λούμπεν avatar
      Ο Λούμπεν @ MCA 10/01/2015 20:07:41

      εδώ οι αριστεροί υπερασπίζονται την διαφορετικότητα με το σύνθημα "δεν υπάρχουν Έλληνες και ξένοι, υπάρχουν μόνο άνθρωποι"...

  5. Naruto avatar
    Naruto 10/01/2015 20:04:43

    Προφήτη εκτύπωσα το άρθρο σου και θα το μοιράσω σε κάτι γνωστούς που δεν έχουν προσβαση σε Η/Υ . Είμαι βέβαιος οτι θα το εκτιμήσουν μια και τα συζητάμε αυτα πολύ καιρό . Ακακο ισλάμ στην πραγματικότητα δεν υπάρχει , είναι σαν τις μοναχικές ακρίδες που ξαφνικά και χωρίς αιτία γίνονται αγελαίες σχηματίζουν σμήνη και σαρώνουν τα πάντα στο πέρασμά τους . Αν και δεν πιστεύω στίς προφητείες , πρίν απο χρόνια είχα διαβάσει τον Νοστράδαμο που προέβλεπε ότι το Παρίσι και η Ρώμη θα πολιορκηθούν απο μουσουλμάνους ,τώρα μου φαίνεται οτι κάτι τέτοιο γίνεται . Και οι δικοί μας όμως αγιορείτες μοναχοί ανέφεραν πράγματα αδιανόητα για την εποχή τους αλλά πολύ πιθανά σήμερα . Ολη αυτή η κατάσταση πιστεύω θα φέρει τους Ευρωπαίους πιο κοντά και θα δούν την Ελλάδα όπως πρέπει , δηλαδή σαν προμαχώνα της δύσης και αδιαμφισβήτητο σύνορό τους .

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Naruto 11/01/2015 01:14:03

      Μας θυμίζεις τον αντιστασιακό πολύγραφο, εκεί φτάσαμε με τη δικτατορία του Ισλάμ. Αλλά η ενέργειά σου απηχεί μεγάλη σύμπραξη στο χώρο των ιδεων.
      Χαιρετώ

  6. βαγόνι avatar
    βαγόνι 10/01/2015 20:05:06

    +++ Η διαμάχη με τη Ρωσσία είναι πλέον hors saison..! H αφιέρωση στον Wolinski-που είχα την τύχη να γνωρίσω πρίν δεκαετίες-επιβαλλόμενη...! Δεν είναι θέμα"ισλαμοφοβίας"...σε ταραγμένους καιρούς, η προάσπιση ενός τρόπου ζωής και μιάς παραδόσεως είναι αυτονόητη...!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ βαγόνι 11/01/2015 01:26:50

      Δεν δολοφόνησαν μόνον αυτόν τον οποίον ευγνωμονούσα, γιατί με χιούμορ και προβληματισμό έκανε καλύτερη τη ζωή μου. Δολοφόνησαν και όλους τους μελλοντικούς Wolinski. Τα κοφτερά πνεύματα που θα φοβηθούν και δεν θα είναι αυτοί που θα έπαιρναν τη θέση του, σκυτάλη για να συνεχίσουν την παράδοση της σάτιρας στο ευρωπαϊκό πνέυμα.
      Είμαι οργισμένος και όχι Charlie.
      Μια ήπειρος στα χέρια σαχλοκούδουνων σαν την Σταζι-Ανγκελα και τον βαψομαλλιά Ολαντρέου. Ελπίζω οι νεώτεροι να βγάζουν συμπεράσματα

  7. Ο Λούμπεν avatar
    Ο Λούμπεν 10/01/2015 20:21:48

    Ειδικά η τελευταία φράση του άρθρου δείχνει την υπόσταση της ιστορικής συνέχειας του Ελληνισμού αλλά και την σημασία της για την παιδεία. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου το γεγονός, ότι οι ξεφτιλισμένοι οπαδοί του συνθήματος "Έλληνας γίνεσαι, δεν γεννιέσαι" εστιάζουν την προσοχή των στην ρήση "Έλληνας είναι όποιος μετέχει της ημετέρας παιδείας" και όχι σε αυτόν ο οποίος την είπε. Τα πρόσωπα και οι πράξεις των δύσκολα χρησιμοποιούνται για ιδεολογίες σε αντίθεση με αφηρημένες έννοιες!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ο Λούμπεν 11/01/2015 01:29:06

      Έλληνας γεννιέσαι και ολοκληρώνεσαι ως τέτοιος.

      • Ο Λούμπεν avatar
        Ο Λούμπεν @ Προφήτης 11/01/2015 02:24:14

        Έλληνας γεννιέσαι και γεννάς Έλληνες!

        • ο εμπεσών εις τους ληστάς avatar
          ο εμπεσών εις τους ληστάς @ Ο Λούμπεν 11/01/2015 12:48:55

          Κατά βάσιν, Έλληνας γεννιέσαι, αλλά για να παραμείνεις Έλληνας χρειάζεται και η ελληνική παιδεία. Πολλοί γεννήθηκαν Έλληνες αλλά πέθαναν βάρβαροι, γιατί έχασαν το μπούσουλα: εξισλαμίσθηκαν ή εκλατινίσθηκαν. Υπάρχουν και λίγες περιπτώσεις που δε γεννήθηκαν Έλληνες αλλά έγιναν. Είναι όμως πολύ λίγοι αυτοί.

          • Ο Λούμπεν avatar
            Ο Λούμπεν @ ο εμπεσών εις τους ληστάς 11/01/2015 15:26:30

            Εξαρτάται τί εννοούμαι με παιδεία και προπαντώς απορρίπτω την δυνατότητα να γίνει κάποιος Έλληνας εκ των υστέρων, μέσω της εκπαίδευσης.

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Ο Λούμπεν 11/01/2015 15:40:40

            @λουμπεν, ένα ζευγάρι Ιρλανδών κλασσικών φιλολόγων, ήρθε στην Ελλάδα, προσπάθησε και βρήκε δουλειά εδώ, βάφτισε τα δυο τους κορίτσια Σαλαμινία και Πάραλο από τα ιερά πλοία της αρχαίας Αθήνας και ο άντρας ζήτησε και πήγε φαντάρος, υπηρετώντας δυο χρόνια. Εγώ αυτόν τον λογίζω περισσότερο Έλληνα από μένα. Νομίζω ζουν στην Καλαμάτα. Για τέτοιους, ναι, "ανοιχτά σύνορα".

          • Ο Λούμπεν avatar
            Ο Λούμπεν @ Προφήτης 11/01/2015 15:54:29

            Καταλαβαίνω τί εννοείς, αλλά με εκατομμύρια τριτοκοσμικούς λαθρομετανάστες στην χώρα δεν υπάρχουν περιθώρια για εκπτώσεις και περιπτωσιολογία. Δυστηχώς!

          • ο εμπεσών εις τους ληστάς avatar
            ο εμπεσών εις τους ληστάς @ Ο Λούμπεν 11/01/2015 21:13:51

            Θα αναφέρω δύο μόνο ονόματα: Πάτρικ Λι Φέρμορ Συμεών ο Γρηγοριάτης Θα πρέπει επίσης να έχουμε πάντα στο μυαλό μας τη διάκριση ανάμεσα σε "παιδεία" και "εκπαίδευση"

          • Ο Λούμπεν avatar
            Ο Λούμπεν @ ο εμπεσών εις τους ληστάς 11/01/2015 23:01:09

            εξακολουθώ να θεωρώ ότι ελληνική παιδεία και ελληνική ιθαγένεια δεν ταυτίζονται. Βασικά ούτε θα υπήρχε λόγος, σε άλλες εποχές να συζητούσαμε αυτό το ζήτημα. Αλλά στην παρούσα κατάσταση οφείλουμε να λάβουμε υπόψη ότι με βάση ορισμούς πέραν της καταγωγής, αποκτούνε εκατοντάδες χιλιάδες τριτοκοσμικοί το δικαίωμα να λέγονται Έλληνες επειδή παρακολούθησαν τα μαθήματα σε ελληνικό σχολείο.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Ο Λούμπεν 11/01/2015 14:01:25

          Έλληνας γεννιέσαι,αναγεννιέσαι χριστιανός,ζείς περήφανος εν ταπεινώσει για τις δυό ιδιότητές σου,πεθαίνεις εν μετανοία...

          • Ο Λούμπεν avatar
            Ο Λούμπεν @ Κυθήριος 11/01/2015 15:23:31

            Δυστηχώς αυτό δεν καλύπτει όλους τους Έλληνες. Έλληνας μπορεί να είσαι χωρίς να είσαι Χριστιανός.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Ο Λούμπεν 11/01/2015 15:56:27

            Ναί,έχεις δίκιο,το σχόλιό μου αφορά περισσότερο τους συνειδητά και όχι μόνο κατ' όνομα Έλληνες στο γένος και χριστιανούς στη θρησκεία.

          • Ο Λούμπεν avatar
            Ο Λούμπεν @ Κυθήριος 11/01/2015 20:09:01

            γεννημένος Έλληνας δεν μπορεί να είναι μόνο κατ' όνομα τέτοιος

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Ο Λούμπεν 11/01/2015 23:06:13

            Σε συνδιασμό με το θρήσκευμα.

          • Ο Λούμπεν avatar
            Ο Λούμπεν @ Κυθήριος 11/01/2015 23:10:09

            Δεν βλέπω πώς μπορεί να συνδιάζεται μια εθνική ταυτότητα με ένα θρήσκευμα το οποίο διεκδικεί οικουμενική αποδοχή!

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Ο Λούμπεν 11/01/2015 23:29:31

            Βεβαίως και το θρήσκευμα για το οποίο μιλάμε είναι πέρα και πάνω από εθνικότητες,όμως η ελληνική εθνική ταυτότητα,είναι πιό κοντά από κάθε άλλη στη συγκεκριμμένη θρησκεία,ως η πρώτη που την προσέγγισε,στην πρώτη που στο χώρο της διαδόθηκε και δια ζώσης και στη γλώσσα της οποίας τα κείμενα γράφτηκαν. Νομίζω λοιπόν ότι υπάρχουν αρκετά σημεία ταύτισης.

          • Ο Λούμπεν avatar
            Ο Λούμπεν @ Κυθήριος 11/01/2015 23:52:03

            Εν πάσει περιπτώσει, είναι θέμα οπτικής γωνίας.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Προφήτης 11/01/2015 21:52:01

        Δείτε το ευρύτερα. Ένα όνομα θα αναφέρω μόνον: Λευκάδιος Πάτρικ Χερν, γνωστότερος ως Κοϊζούμι Γιακούμο (1850 - 26 Σεπτεμβρίου 1904). Έλληνας και Ιρλανδός την καταγωγή, τιμημένος Ιάπωνας στην ωρίμανσή του. Ο εθνικός συγγραφέας της Ιαπωνίας. Η ζωή δίνει τις δυνατότητες, αλλά οι άνθρωποι επιλέγουν.

        • Ο Λούμπεν avatar
          Ο Λούμπεν @ Uncle Stgm 11/01/2015 23:03:36

          πόσο "ευρύτερα"; 100.000, 200.000, 500.000;

  8. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 10/01/2015 21:43:59

    Της OrianaFallaci* (από το βιβλίο της «H Οργή και η Περηφάνεια», 2003) Όχι εδώ και πολύ καιρό, άκουσα κάποιον από τους αναρίθμητους πρώην κυρίους Πρωθυπουργούς που έχουν ταλαιπωρήσει την Ιταλία τις τελευταίες δεκαετίες, να λέει στην τηλεόραση: «Κι ο θείος μου ήταν μετανάστης. Ακόμη θυμάμαι τη στιγμή που έφευγε για την Αμερική. με μια βαλίτσα από χαρτόνι στο χέρι». Δεν είναι καθόλου έτσι τα πράγματα, κύριε παραπληροφορημένε, ή αναξιόπιστε πρώην Πρωθυπουργέ. Εκτός από το ότι είναι πρακτικά αδύνατον να έχετε θείο που πήγε στην Αμερική με μια βαλίτσα από χαρτόνι στο χέρι, για τον απλό λόγο ότι οι θείοι με τις βαλίτσες από χαρτόνι στο χέρι πήγαιναν στην Αμερική στις αρχές του εικοστού αιώνα, δηλαδή τότε που εσείς δεν ήσασταν ακόμη γεννημένος, δεν είναι καθόλου το ίδιο. Και είναι δυο φαινόμενα άσχετα μεταξύ τους για ορισμένους λόγους που εσείς αγνοείτε, ή κάνετε πως αγνοείτε. Οι λόγοι αυτοί είναι οι εξής: Πρώτον: Η Αμερική είναι μια ήπειρος με έκταση 3 εκατομμύρια και 618.770 τετραγωνικά μίλια. Τεράστιες περιοχές αυτής της έκτασης είναι ακόμη και σήμερα ακατοίκητες ή τόσο αραιά κατοικημένες, ώστε σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να περπατάει κανείς για ολόκληρους μήνες χωρίς να συναντήσει ψυχή. Και σας πληροφορώ ότι στα τέλη του δέκατου ένατου αιώνα αυτές οι περιοχές ήταν ακόμη πιο έρημες και σχεδόν εντελώς ακατοίκητες. Δεν υπήρχαν πόλεις, ούτε κωμοπόλεις, ούτε δρόμοι, ούτε καν οικισμοί. Το πολύ-πολύ να υπήρχαν κάποια φυλάκια ή κάποια καταλύματα για ξεκούραση και για αλλαγή αλόγων. Η πλειονότητα των κατοίκων ήταν, ουσιαστικά, συγκεντρωμένη στις ανατολικές Πολιτείες. Στις Μεσοδυτικές εκτάσεις, ζούσαν μονάχα λίγοι θαρραλέοι τυχοδιώκτες, καθώς και οι φυλές των ιθαγενών Ινδιάνων, που τους ονόμαζαν Ερυθρόδερμους. Πιο δυτικά, στη λεγόμενη Άγρια Δύση, υπήρχαν ακόμη λιγότεροι κάτοικοι: Το Κυνήγι του Χρυσού μόλις είχε αρχίσει. Λοιπόν: Η Ιταλία δεν αποτελεί ήπειρο. Είναι μια μικρή σχετικά χώρα, τριάντα δύο φορές μικρότερη από την Αμερική και υπερβολικά πυκνοκατοικημένη: ο πληθυσμός της ανέρχεται σε 58 εκατομμύρια κατοίκους έναντι των 282 εκατομμυρίων της Αμερικής. Συνεπώς, αν τριακόσιες ή τετρακόσιες χιλιάδες γιοι του Αλλάχ μεταναστεύουν στην Ιταλία κάθε χρόνο (όπως γίνεται στην πραγματικότητα), για μας είναι σαν να μετανάστευαν τρία ή τέσσερα εκατομμύρια Μεξικανοί στο Τέξας, στην Αριζόνα ή στην Καλιφόρνια κάθε χρόνο. Δεύτερον: Για έναν ολόκληρο αιώνα, δηλαδή από τον πόλεμο της Ανεξαρτησίας μέχρι το 1875, η Αμερική ήταν χώρα ελεύθερης προσπέλασης. Τα σύνορα και οι ακτές της παρέμεναν αφύλακτα, οποιοσδήποτε ξένος μπορούσε να μπει ελεύθερα στη χώρα και οι μετανάστες ήταν κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτοι. Για να αναπτυχθεί και να ακμάσει το νεοσύστατο έθνος, έπρεπε να αξιοποιηθούν όλα τα διαθέσιμα εδάφη του και ο εν δυνάμει πλούτος του, και γι’ αυτό ακριβώς στις 20 Μαΐου του 1862, ο Αβραάμ Λίνκολν υπέγραψε την HomesteadAct. Σύμφωνα με την Πράξη αυτή, θα δωρίζονταν 810 εκατομμύρια τ.μ. ομοσπονδιακής γης. Στην Οκλαχόμα, για παράδειγμα, στη Μοντάνα, στη Νεμπράσκα, στο Κολοράντο, στο Κάνσας, στη Βόρεια και Νότια Ντακότα κ.ά... Επιπλέον η «Πράξη» δεν ωφελούσε μονάχα τους Αμερικανούς. Με εξαίρεση τους Κινέζους, που γενικότερα τύχαιναν κακομεταχείρισης, καθώς και τους καταδιωκόμενους γηγενείς Ινδιάνους, οποιοσδήποτε (άντρας ή γυναίκα) μπορούσε να κάνει αίτηση και να λάβει ως δωρεά 480 τ.μ. γης. Οι προϋποθέσεις ήταν: ο αιτών να έχει συμπληρώσει το εικοστό πρώτο έτος, να εγκατασταθεί στον συγκεκριμένο τόπο για τουλάχιστον πέντε χρόνια, να μετατρέψει την άγρια γη σε φάρμα και κατοικία, να δημιουργήσει οικογένεια και, αν δεν ήταν Αμερικανός, να ζητήσει αμερικανική υπηκοότητα. Ακολουθώντας τα σλόγκαν «Το Αμερικανικό Όνειρο», «Αμερική, η Χώρα των Ευκαιριών», οι περισσότεροι από αυτούς που απέκτησαν έτσι γη, ήταν Ευρωπαίοι. Ο αριθμός των μεταναστών ήταν τόσο μεγάλος, ώστε ολόκληρες φυλές γηγενών (Τσερόκι, Κρικ, Σεμινόλ, Τσικασό, Τσεγιέν, κ.α.) εκτοπίστηκαν βίαια και περιορίστηκαν με επαίσχυντο τρόπο σε καταυλισμούς. Λοιπόν, στην Ιταλία δεν υπήρξε ποτέ ανάλογη «Πράξη» που να προσκαλεί τους ξένους να έρθουν και να εγκατασταθούν στη χώρα μας: «Ελάτε ξένοι, ελάτε! Αν έρθετε, θα σας δώσουμε ένα καλό κομμάτι γης στο Κιάντι, στη Βαλ Παντάνα ή στη Ριβιέρα. Για χάρη σας θα διώξουμε τους γηγενείς, δηλαδή τους Τοσκανούς, τους Λομβαρδούς και τους Λιγουριανούς, θα τους κλείσουμε σε καταυλισμούς». Όπως στην υπόλοιπη Ευρώπη, έτσι και στην Ιταλία, όλοι αυτοί οι μετανάστες που μας ταλαιπωρούν, έχουν έρθει με δική τους πρωτοβουλία. Με τα αναθεματισμένα σκάφη τους, τα καταραμένα φουσκωτά σκάφη της αλβανικής μαφίας, αποφεύγοντας τις περιπόλους της ακτοφυλακής, που προσπαθούν να τους στείλουνε πίσω. Δεν είμαστε μια χώρα με ανοιχτά σύνορα, αγαπητέ κύριε Πρώην Πρωθυπουργέ και υποτιθέμενε ανιψιέ του θείου με τη βαλίτσα από χαρτόνι στο χέρι. Εμείς, δεν έχουμε τεμάχια γης να χαρίσουμε στους ξένους. Δεν έχουμε έρημες περιοχές που πρέπει να κατοικηθούν. Ούτε φυλές Τσερόκι, Κρικ, Σεμινόλ, Τσικασό, και Τσεγιέν για να εκτοπίσουμε. Τρίτον: Ακόμη κι η Αμερική η Χώρα των Ευκαιριών έπαψε κάποια στιγμή να δείχνει στους ξένους την ίδια επιείκεια που έδειχνε μέχρι και την προεδρία του Λίνκολν. Το 1875, για παράδειγμα, η Αμερικανική Κυβέρνηση συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να μπουν κάποια όρια, με αποτέλεσμα η Βουλή των Αντιπροσώπων να υιοθετήσει νόμο που απαγόρευε την είσοδο στη Χώρα σε Πρώην κατάδικους και σε πόρνες. Το 1882, ένας δεύτερος νόμος απέκλειε από το δικαίωμα αυτό ψυχασθενείς και άτομα για τα οποία υπήρχαν υποψίες ότι θα βλάψουν τη δημόσια ζωή της χώρας. Το 1903, ψηφίστηκε ακόμη ένας νόμος που απαγόρευε την είσοδο στη χώρα σε επιληπτικούς, σε επαγγελματίες ζητιάνους, σε ασθενείς με μεταδοτικές αρρώστιες και σε αναρχικούς. (Ο τελευταίος ήταν ένας ανακριβής χαρακτηρισμός που αποδιδόταν τόσο σε παλαβούς που δολοφονούσαν προέδρους, όσο και σε ριζοσπαστικούς που προκαλούσαν γενική αναστάτωση και οργάνωναν απεργίες). Από εκεί και πέρα, η μεταναστευτική πολιτική έγινε πιο αυστηρή και οι παράνομοι μετανάστες απελαύνονταν αμέσως. Στη σημερινή Ιταλία και Ευρώπη όμως, οι μετανάστες έρχονται όποτε τους αρέσει και όποτε θέλουν. Τρομοκράτες, κλέφτες, βιαστές, πρώην κατάδικοι, πόρνες, ζητιάνοι, έμποροι ναρκωτικών, άτομα με μεταδοτικές ασθένειες. Δεν ελέγχεται το ιστορικό ούτε καν εκείνων που παίρνουν άδεια εργασίας. Από τη στιγμή που περνούν τα σύνορα, τους παρέχεται φιλοξενία, τροφή και ιατρική περίθαλψη, με επιβάρυνση των γηγενών. Εννοώ των Ιταλών φορολογουμένων. Λαμβάνουν ακόμη και ένα μικρό ποσό χρημάτων για τα τρέχοντα μικροέξοδά τους. Όσο για τους παράνομους μετανάστες, ακόμη κι αν απελαθούν επειδή έχουν διαπράξει κάποιο φριχτό έγκλημα, πάντοτε καταφέρνουν να επιστρέψουν. Αν απελαθούν ξανά, πάλι γυρίζουν πίσω. Φυσικά, για να διαπράξουν κι άλλα εγκλήματα. Και οι πολιτικοί μας δεν κάνουν τίποτε. Ανάθεμά τους! Δε θα ξεχάσω ποτέ τις διαδηλώσεις που έκαναν πέρυσι οι παράνομοι, κατακλύζοντας τις πλατείες μας για να απαιτήσουν με αυθάδεια άδειες παραμονής. (Οι περισσότεροι ανέμιζαν τις σημαίες της χώρας τους, ή κόκκινες σημαίες). Αυτά τα παμπόνηρα, παραμορφωμένα πρόσωπα. Αυτές οι υψωμένες γροθιές, έτοιμες να μας χτυπήσουν, εμάς τους γηγενείς, να μας κλείσουν σε καταυλισμούς. Αυτές οι κραυγές, που έφερναν στο νου τις κραυγές των οπαδών του Χομεινί στο Ιράν, του Μπιν Λάντεν στην Ινδονησία, Μαλαισία, Πακιστάν, Ιράκ, Σενεγάλη, Σομαλία, Νιγηρία κ.ο.κ... Δε θα το ξεχάσω ποτέ, γιατί εκτός από προσβεβλημένη, ένιωσα και εξαπατημένη από τους πολιτικούς που έλεγαν: «Θα θέλαμε να τους απελάσουμε, να τους στείλουμε πίσω στις πατρίδες τους. Αλλά, δε γνωρίζουμε πού κρύβονται». Πού κρύβονται;!; Ελεεινοί καραγκιόζηδες! Είχαν κατεβεί κατά χιλιάδες στις πλατείες, και δεν κρύβονταν διόλου. Για να τους απελάσετε, για να τους διώξετε, θα αρκούσε να τους περικυκλώσετε με λίγους ένοπλους αστυνομικούς oι στρατιώτες, να τους φορτώσετε σε φορτηγά, να τους οδηγήσετε σ’ ένα αεροδρόμιο ή ένα λιμάνι, και να τους στείλετε πίσω στις πατρίδες τους. Όσο για τον τελευταίο λόγο που θα σας αναφέρω, αγαπητέ μου κύριε πρώην Πρωθυπουργέ και υποτιθέμενε ανιψιέ του θείου με τη βαλίτσα από χαρτόνι στο χέρι, είναι τόσο απλός, που ακόμη και ένα διανοητικά καθυστερημένο μωρό θα μπορούσε να τον καταλάβει. Η Αμερική είναι ένα νεοσύστατο έθνος, μια πολύ νέα χώρα. Αν αναλογιστείτε ότι η σύσταση του αμερικανικού έθνους έγινε στα τέλη του δεκάτου όγδοου αιώνα, θα συμπεράνετε εύκολα ότι σήμερα (έτος 2002) συμπληρώνει μόλις δυο αιώνες ζωής. Επίσης, είναι ένα έθνος μεταναστών. Από την εποχή του Mayflower, από την εποχή των δεκατριών αποικιών, δηλαδή από πάντα, όλοι οι κάτοικοι της Αμερικής ήταν μετανάστες. Παιδιά, εγγόνια, εγγύτεροι ή απώτεροι απόγονοι κάποιων μεταναστών. Ως έθνος μεταναστών, αποτελεί το πιο δυναμικό, το πιο πλούσιο μείγμα φυλών, θρησκειών και γλωσσών που υπήρξε ποτέ σε τούτο τον πλανήτη. Ως νεοσύστατο έθνος, έχει πολύ σύντομη ιστορία.Γι’ αυτό, η πολιτιστική της ταυτότητα δεν έχει ακόμη κατασταλάξει σε κάτι ενιαίο. Αντίθετα, η Ιταλία είναι ένα πολύ παλαιό έθνος. Με εξαίρεση την Ελλάδα, θα έλεγα πως είναι το παλαιότερο της Δύσης. Η καταγεγραμμένη ιστορία της ξεκινάει πριν τρεις χιλιάδες χρόνια, όταν ιδρύθηκε η Ρώμη. Ή, καλύτερα, από την εποχή που οι Ετρούσκοι αποτελούσαν ήδη πολιτισμένη κοινωνία. Σ’ αυτές τις τρεις χιλιετίες, παρ’ όλη την εξάπλωση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, παρ’ όλες τις εισβολές που προκάλεσαν την Πτώση αυτού του εκπληκτικού επιτεύγματος, παρ’ όλες τις κατακτήσεις που μας είχαν διαμελίσει για πολλούς αιώνες, η Ιταλία δεν υπήρξε ποτέ έθνος μεταναστών. Δηλαδή, ένα μείγμα από φυλές, θρησκείες και γλώσσες. Ούτε αλλοιώθηκε η ταυτότητά της από τις επιδράσεις των κατακτητών της. Κανένα από τα ξένα έθνη που μας είχαν κατακτήσει και διαμελίσει (και Γερμανοί και Σκανδιναβοί και Ισπανοί και Γάλλοι και Αυστριακοί) δεν κατάφεραν να μεταβάλουν την οντότητά μας. Αντίθετα, εκείνοι απορροφήθηκαν από εμάς, σαν το νερό από το σφουγγάρι. …. Συνεπώς, η δική μας πολιτιστική ταυτότητα είναι ενιαία. Και, παρ’ όλο που περιέχει κάποια στοιχεία, που έχει απορροφήσει το σφουγγάρι (σκεφτείτε τις πολλές διαλέκτους μας, τις συνήθειές μας, την κουζίνα μας), ποτέ δεν υιοθέτησε συνήθειες του Μουσουλμανικού κόσμου. Με κανέναν τρόπο δεν έχει επηρεαστεί από αυτόν. Επίσης, για δυο χιλιάδες χρόνια, η ενότητά μας ήταν βασισμένη σε μια θρησκεία που ονομάζεται Χριστιανισμός. Σε μια εκκλησία που ονομάζεται Καθολική Εκκλησία... Πάρτε εμένα σαν παράδειγμα: «Είμαι άθεη και αντικληρικών αντιλήψεων, δεν έχω τίποτε κοινό με την Καθολική Εκκλησία», δηλώνω πάντοτε. Κι αυτό είναι αλήθεια. Αλλά, ταυτόχρονα, είναι και ψέμα. Γιατί, είτε μου αρέσει είτε όχι, έχω αρκετά κοινά με την Καθολική Εκκλησία. Πιστέψτε με, γαμώτο! Πώς θα μπορούσα να μην έχω; Γεννήθηκα σ’ έναν τοπίο γεμάτο τρούλους εκκλησιών, μοναστήρια, Χριστούς, Μαντόνες, Αγίους, σταυρούς και καμπάνες. Οι πρώτες μελωδίες που άκουσα όταν γεννήθηκα ήταν οι μελωδίες από τις καμπάνες. Τι καμπάνες του Καθεδρικού της Σάντα Μαρία ντελ Φιόρε, που τον Καιρό του Αντίσκηνου, ο μουεζίνης προσβλητικά κατέπνιγε με τα δικά του Αλλάχ-ακμπάρ. Γεννήθηκα και μεγάλωσα με αυτή τη μουσική, με αυτό το τοπίο γύρω μου, με αυτή την Εκκλησία που την έχουν προσκυνήσει ακόμη και μεγάλα μυαλά, όπως ο Δάντης Αλιγκιέρι, ο Λεονάρντο ντα Βίντσι, ο Μιχαήλ Άγγελος και ο Γαλιλαίος Γαλιλέι. Μέσα από αυτήν έχω μάθει τι είναι γλυπτική, αρχιτεκτονική, ζωγραφική, ποίηση και λογοτεχνία, καθώς και τι σημαίνει ο συνδυασμός της ομορφιάς με τη γνώση. Χάρη σ’ αυτήν άρχισα κάποτε ν’ αναρωτιέμαι τι είναι το Καλό και το Κακό, αν υπάρχει Θεός. Αν μας έπλασε Εκείνος, ή εμείς Εκείνον και αν η ψυχή είναι μια χημική ένωση που μπορεί να υποστεί επεξεργασία σε εργαστήρια ή είναι κάτι περισσότερο από αυτό. Και, μα τον Θεό... Βλέπετε; Πάλι χρησιμοποίησα τη λέξη «Θεός». Παρ’ όλες τις λαϊκές και αντικληρικές μου αντιλήψεις, παρ’ όλο τον αθεϊσμό μου, είμαι τόσο διαποτισμένη από τον Καθολικό πολιτισμό, ώστε αυτός να είναι αναπόσπαστο μέρος του γραπτού και προφορικού μου λόγου. Μα τον Θεό, για όνομα του Θεού, προς Θεού, δόξα τω Θεώ, Θεέ και Κύριε, Παναγία μου, έλα Παναγία μου, Χριστέ και Παναγιά μου, στην ευχή του Χριστού. Χριστέ μου... Τέτοιες εκφράσεις μου έρχονται τόσο αυθόρμητα, που δε συνειδητοποιώ ότι τις λέω ή ότι τις γράφω. Και να σας τα πω όλα; Παρ’ όλο που ποτέ δε συγχώρεσα την Καθολική Εκκλησία για τα αίσχη που μου επέβαλε, με πρωταρχικό εκείνο της γαμ..ς Ιεράς Εξέτασης που τον δέκατο έβδομο αιώνα έκαψε ζωντανή την προγιαγιά μου Ιλντεμπράντα, την κακόμοιρη την Ιλντεμπράντα, παρ’ όλ’ αυτά, οι μελωδίες από τις καμπάνες συνεχίζουν να γλυκαίνουν την καρδιά μου. Μου αρέσουν. Επίσης, μ’ αρέσουν όλες αυτές οι όμορφες αγιογραφίες με τον Χριστό, την Παναγία και τους Αγίους. Είμαι μάλιστα συλλέκτρια παλαιών εικονισμάτων. Επίσης, μου αρέσουν τα αβαεία και τα μοναστήρια και τα περιβόλια τους. Μου δημιουργούν μια ακαταμάχητη αίσθηση γαλήνης και συχνά ζηλεύω αυτούς που μένουν σ’ αυτά. Και, εν τέλει, ας το παραδεχτούμε: οι καθεδρικοί ναοί μας είναι πιο όμορφοι από τα τζαμιά, τις συναγωγές, τους βουδιστικούς ναούς και τις άχρωμες εκκλησίες των Διαμαρτυρομένων. …. Όλ’ αυτά τα συμβολικά στολίδια που ανήκαν στη δική μου ζωή. Στον δικό μου πολιτισμό. Ξέρετε, στον κήπο του εξοχικού σπιτιού μου στην Τοσκάνη, υπάρχει ένα μικρό, παλιό ξωκλήσι. Δυστυχώς, είναι πάντοτε κλειστό. Από τότε που πέθανε η μητέρα μου, κανείς δεν το φροντίζει. Κάθε φορά που επιστρέφω στην πατρίδα, πηγαίνω και το ανοίγω. Ξεσκονίζω την Αγία Τράπεζα, προσέχω να μην έχουν κάνει φωλιές τα ποντίκια ή να μην έχουν φάει καμιά σελίδα από τη Σύνοψη. Και, παρά τον λαϊκισμό μου, τον αθεϊσμό μου, εκεί μέσα νιώθω άνετα. Παρά τις αντικληρικές απόψεις μου, εκεί μέσα νιώθω γαλήνη. (Και βάζω στοίχημα ότι οι περισσότεροι Ιταλοί θα εκμυστηρεύονταν το ίδιο πράγμα. Σε μένα το έχει εκμυστηρευτεί, Θεέ και Κύριε, ο ίδιος ο Ενρίκο Μπερλινγκουέρ, ο Γενικός Γραμματέας του Κομμουνιστικού Κόμματος της Ιταλίας, ο άνθρωπος που εισήγαγε τον ιστορικό συμβιβασμό μεταξύ μαρξιστών και καθολικών...). Για όνομα του Θεού, για άλλη μια φορά, αυτό που θέλω να πω είναι ότι εμείς oι Ιταλοί δεν βρισκόμαστε στην ίδια θέση με τους Αμερικανούς. Δεν είμαστε ένα χωνευτήρι πολλών και διάφορων ειδών, δεν είμαστε ένα μωσαϊκό από ανομοιομορφίες, συγκολλημένες μονάχα με μια υπηκοότητα.Εννοώ ότι ακριβώς επειδή η πολιτιστική μας ταυτότητα είναι ήδη προσδιορισμένη από τη χιλιόχρονη ιστορία μας, δεν μπορούμε ν’ αντέξουμε ένα κύμα μεταναστών που δεν έχουν καμιά σχέση μ’ εμάς... Και που δε θέλουν να γίνουν σαν εμάς, να απορροφηθούν από εμάς. Αντίθετα, μάλιστα, θέλουν να μας απορροφήσουν εκείνοι. Θέλουν ν’ αλλάξουν τις αρχές μας, τις αξίες μας, την ταυτότητά μας, τον τρόπο ζωής μας. Και στο μεταξύ, μας αναστατώνουν με την οπισθοδρομική άγνοιά τους, με την οπισθοδρομική μισαλλοδοξία τους, με την οπισθοδρομική θρησκεία τους. Αυτό που εννοώ είναι ότι στον δικό μας πολιτισμό δεν υπάρχει χώρος για μουεζίνηδες και μιναρέδες, για ψευτο-εγκράτειες, για το ταπεινωτικό τσαντόρ, για την εξευτελιστική μπούρκα. Ακόμη κι αν υπήρχε χώρος γι’ αυτούς τους ανθρώπους, εγώ δεν θα τους τον παραχωρούσα. Γιατί θα ήταν σαν να έσβηνα την ταυτότητά μας, σαν να εκμηδένιζα τα επιτεύγματά μας. Θα ήταν σαν να έφτυνα κατάμουτρα την ελευθερία την οποία κερδίσαμε, τον πολιτισμό που έχουμε αναπτύξει, την ευημερία που έχουμε αποκτήσει. Θα ήταν σα να ξεπουλούσα τη χώρα μου, την πατρίδα μου. Κι η χώρα μου, η πατρίδα μου δεν είναι προς πώληση.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ιαπετός 11/01/2015 01:30:07

      Σπουδαία συνεισφορά

  9. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 10/01/2015 22:14:56

    Προφήτη,τί λές,η ρεαλιστικότατη περιγραφή σου, του ξε πεσμού της Ευρώπης από σιδερόφρακτο χριστιανικό φρούριο,σε γλυκανάλατη τσατσά ενός ξενέρωτου club εξύμνησης της ανεκτικότητας στο διαφορετικό και της λατρείας του κίτς και της πολιτικής ορθότητας,θα μπορούσε να δοθεί ως περιγραφή και για την περίπτωσης της,όχι απλά χριστιανικής,αλλά της Ορθόδοξα χριστιανικής Ελλάδας μας; Και δε λέω για όταν ή άν κυνερνήσει η αριστερά,αλλά και τα προηγούμενα χρόνια,από τη Μεταπολίτευση μέχρι σήμερα. Επειδή μάλλον υποψιάζομαι την απάντησή σου,να πώ μόνο ότι, αντί σαν λαός να συνεχίζουμε εμείς να στηρίζουμε πνευματικά και ηθικά τους ευρωπαίους λαούς,τους συναγωνιζόμαστε στο μηδενισμό,τον υλισμό,την αδιαφορία και την αθεΐα. Ας το παραδεχθούμε,χωρίς να τρέφουμε αυταπάτες,μόνο αν καταλάβουμε οι πολλοί ότι το πρόβλημα μας είναι πρωτίστως πνευματικό και ύστερα οικονομικό,μόνο τότε θα έχουμε ελπίδες ανάσχεσης του ισλαμοφασιστικού τέρατος που μας απειλεί. Και μή ξεχνάμε,χωρίς κανένα ίχνος μεγαλοϊδεατισμού,μόνο εμείς μπορούμε να σώσουμε και την Ευρώπη. Ο νοών νοείτω...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Κυθήριος 11/01/2015 01:33:23

      Μόνον εμείς (μπορούμε να σώσουμε την Ευρώπη) αλλά πρέπει και να θέλει να σωθεί. Θυμάσαι ότι οι Εσπερόφρονες δεν πέρασν Τουρκοκρατία να δουν τη γλύκα, έτσι εύκολα το "παίζουν" δήθεν ανεκτικοί

  10. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 10/01/2015 23:31:58

    Μπράβο Προφήτη.

  11. η Dimi avatar
    η Dimi 10/01/2015 23:43:02

    "Φρίκη στη Νιγηρία: Τουλάχιστον 19 νεκροί σε επίθεση που πραγματοποίησε 10χρονη καμικάζι αυτοκτονίας"/MSN Eιδήσεις-Κόσμος / 5 ώρες πριν Αν η Δύση συνεχίσει να υφαρπάζει των τριτοκοσμικών τη Γη. Αν συνεχίσει να τους χρησιμοποιεί ως πειραματόζωα με την επίφαση της «Φιλανθρωπίας» και με απώτερο σκοπό, τον χυδαίο πλουτισμό από την εμπορία οργάνων και βρεφών. Αν οι πολυεθνικές συνεχίσουν ασύστολα να τους κλέβουν τα πετρέλαια, να τους καταδικάζουν στην ένδεια, να τους δολοφονούν. Αν οι δυτικοί μάγειροι, επιμένουν (κατά λάθος!) να ταϊζουν τους μουσουλμάνους χοιρινό με σάλτσα για να τους προβοκάρουν, αν οι δυτικοί γελοιογράφοι συνεχίσουν, στο όνομα της δήθεν "ελευθερίας του λόγου" να τους χλευάζουν, να τους προσβάλουν τη ζωή και την αξιοπρέπειά τους, να γελοιοποιούν τον πολιτισμό τους, την ιστορία τους, να εξευτελίζουν την (όποια) θρησκεία τους. «Η δράση προκαλεί αντίδραση». Νομοτελειακά. Για να επέλθει η χαμένη ισορροπία. 3ος Νόμος Νεύτωνα. «Η πείνα είναι κάκιστος πολιτικός σύμβουλος» είχε πει ο Αϊνστάϊν «Ο πεινασμένος άνθρωπος είναι ένας απρόβλεπτος άνθρωπος», είπε ένας ρακένδυτος, στο πάμπλουτο από πετρέλαια για αυτό και ταραγμένο Δέλτα του Νίγηρα. Ένα από τα πολυβραβευμένα ντοκιμαντέρ του Εξάντα: «Δέλτα – Οι βρώμικες δουλειές του πετρελαίου» http://youtu.be/qPFc1JiMQIE Ίδιο το νόμισμα, δύο οι όψεις. Αν η πολιτισμένη Δύση δεν αλλάξει άρδην ρότα, πρόκειται να δει πολύ χειρότερα.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ η Dimi 11/01/2015 15:04:31

      Οι μουσουλμάνοι "καθαρίζουν" όλη τη Μέση Ανατολή, Ασία και Αφρική από τους χριστιανικούς πληθυσμούς και οι χριστιανοί δέχονται μουσουλμανικούς πληθυσμούς εκατομμυρίων στα κράτη τους

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Προφήτης 11/01/2015 23:18:00

        “Θάθελα πολύ να κοιμηθώ μιά μέρα και να ξυπνήσω σ’ έναν αιώνα όπου και τα πουλιά ακόμη να κελαηδούν ελληνικά και νικητήρια.” ~Οδυσσέας Ελύτης http://bit.ly/1tXsQ0H

  12. blue nile avatar
    blue nile 11/01/2015 03:16:45

    Παρ'ολιγον Αχμετ... Πολλά μπράβο. Η Ευρωπη και γενικότερα ο δυτικός κόσμος θα πληρώσει την υποβίβαση της επιστήμης σε μέσο κατάκτησης άσο το δυνατόν μεγαλύτερης εξουσίας που επέφερε τον νιτσεϊκό θάνατο των θεών και τη θρησκειοποιηση της αυτονομημενης παραγωγής-κατανάλωσις που αντικατεστησε τη μεταφυσική διάσταση του τρόπου ζωής. Εγραφε ο Μαρλοου τον ίδιο καιρό περίπου με τον Σαίξπηρ: Let us march against the power of heaven and set black streamers on the firmanent to signify the slaughter of the gods Μάνο που οι καιροί έχουν γυρίσματα και εκεί που νομίζαμε ότι έχουμε ξεμπερδέψει με τους θεούς που ξέραμε, άλλοι θεοί αποτρόπαιοι επιστρέφουν αυτή τη φορά αποφασισμενοι να διαλύσουν τον ευρωπαϊκό πολιτισμό τιμωρώντας τον για την ασέβεια. Εκτός αν όλοι μαζί πούμε: Je suis Rodrigo Diaz... Ελ Σιντ δηλαδή, ζωντανοί και νεκροί θα πολεμήσουμε για να μην γίνουμε γιουσουφάκια του κάθε μισανθρωπου.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ blue nile 11/01/2015 15:14:43

      Εκτός αν όλοι μαζί πούμε: Je suis Rodrigo Diaz...
      ++
      blue nile επισημαίνεις τον ακριβή λόγο της πνευματικής παρακμής της Δύσης που επέφερε και την κοινωνική. Κάπως έτσι τα λέει κι ο Spengler. Γι' αυτό, την ανάγκη φτηνής παραγωγής, η Ευρώπη υιοθέτησε ανάλαφρα το αμερικανικό μοντέλο του melting pot, το οποίο όμως δημιουργήθηκε αρχικά και ήκμασε με χριστιανούς ευρωπαίους και αφρικανούς ανιμιστές ΧΩΡΙΣ μουσουλμάνους που είναι μη αφομοιώσιμοι

  13. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 11/01/2015 04:19:23

    Το 09 , φίλος γιατρός που έκανε μετεκπαίδευση στο Λονδίνο , μου έλεγε έκπληκτος πως η ευχή '' καλά Χριστούγεννα '', είχε αντικατασταθεί από το άχρωμο και ανώδυνο '' καλές γιορτές '' , από φόβο μη και προκαλέσουν τους μουσουλμάνους . Ο δε , στολισμός της πόλης ήταν τέτοιος , που να μη θυμίζει πως είναι χριστιανική γιορτή . Προφήτη , επισημαίνεις την ουσία δηλ , το αν και κατά πόσο οι αντιστάσεις μας είναι ισχυρές , στην ύπουλη και μεθοδική άλωση της ελευθερίας μας από τους μουσουλμάνους . Η γερασμένη Ευρώπη με τους χαμηλούς ρυθμούς ανανέωσής της , με τη μαλθακότητα και τη δειλία που συνεπάγονται οι παρατεταμένες περίοδοι ειρήνης , όπου τα δυναμικά χαρακτηριστικά ατονούν ή εκφυλίζονται ,αμήχανη και φοβισμένη , υποχωρεί στη βαρβαρότητα του Ισλάμ που με την ορμή της δημογραφικής του ανάπτυξης , ετοιμάζεται να συμπληρώσει το κενό με την παράνοια του φανατισμού του . Αυτό που έγινε στο Παρίσι , κατά τη γνώμη μου , σηματοδοτεί τον πόλεμο που πλέον φαίνεται ότι μεταφέρεται στις ευρωπαϊκές πόλεις και γειτονιές με τον τρόπο που γνωρίζουν , αυτόν της τρομοκρατίας και του φόβου . Η ελλειμματική παιδεία , η ανόητη , με αγκυλώσεις αριστερή ρητορική , η πολιτική ορθότητα που θολώνει τη σκέψη και ευνουχίζει τη κρίση και την αντίληψη , ελάχιστα περιθώρια αισιοδοξίας αφήνουν . Μοιάζει σαν να παρακολουθούμε ηδονικά την αυτοκαταστροφή μας .... Επειδή όμως , σαν χαρακτήρα , δεν μου ταιριάζει η μιζέρια και η υποταγή , θέλω να πιστεύω πως εμείς που σκεφτόμαστε έτσι , είμαστε πολλοί και δεν θα παραδώσουμε την ελευθερία μας .

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Diamond Angel 11/01/2015 14:58:10

      Κι εγώ έφτασα στο να γράψω ότι τα ευρωπαϊκά κράτη είναι ήδη κλινικώς νεκρά αλλά κράτησα μια πιθανότητα ανάνηψης. Ένας 27χρονος, μέλος οργάνωσης νεαρών Τούρκων ισλαμιστών, είχε δηλώσει ανοιχτά : "Ξέρουμε ότι είσαστε παρακμασμένοι. Είμαστε δυνατοί. Ερχόμαστε. Θα σας σαρώσουμε".

  14. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/01/2015 07:04:27

    Η αντιμετώπιση της ισλαμικής τρομοκρατίας παγκοσμίως έχει ομοιότητες με την αντιμετώπιση της αριστερής τρομοκρατίας στην Ελλάδα.Όπως στην Ελλάδα μετά από κάθε δολοφονία της 17Ν έβγαιναν οι πάντες να δηλώσουν ότι οι φόνοι δεν έχουν καμμιά σχέση με την αριστερά και η μεγαλύτερη ανησυχία τους ήταν όχι για τα θύματα αλλά μήπως "αυξηθεί η καταστολή" και απειληθούν τα δημοκρατικά δικαιώματα όχι από τους δολοφόνους και τους συμπαθούντες εννοείται αλλά από τους αντιπάλους τους έτσι και τώρα μετά από κάθε ισλαμική επίθεση βγαίνουν όλοι για να πουν ότι δεν έχουν καμμιά σχέση οι επιθέσεις με το ισλάμ που είναι "θρησκεία ειρήνης" και το πρόβλημα είναι ότι θα αυξηθεί η ισλαμοφοβία. Η πρώτη φορά στην ιστορία που πρόεδρος των ΗΠΑ επισκέφθηκε τζαμί ήταν μετά τις επιθέσεις της 11/9.Από τότε εορτάζεται κάθε χρόνο στο Λευκό Οίκο το ραμαζάνι ενώ πολλαπλασιάζονται οι "διαθρησκευτικοί διάλογοι" για να βρεθεί μια λύση που δεν βρίσκεται ποτέ. Ο λόγος φυσικά είναι ότι υπάρχουν 60 μουσουλμανικές χώρες,πολλές με μεγάλα αποθέματα πετρελαίου,από τον Ατλαντικό έως τον Ινδικό και δεν γίνεται να κηρυχθεί η θρησκεία του 1/5 της ανθρωπότητας παράνομη οπότε το παραμύθι πέφτει σύννεφο.

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ ψυχραιμια 11/01/2015 11:11:13

      «Όπως στην Ελλάδα μετά από κάθε δολοφονία της 17Ν έβγαιναν οι πάντες να δηλώσουν ότι οι φόνοι δεν έχουν καμμιά σχέση με την αριστερά» Οι προκηρύξεις της 17Ν της εποχής δεν άφηναν καμιά αμφιβολία για την ιδεολογική προέλευση της οργάνωσης οπότε αυτά που αναφέρεις δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα (ως συνήθως). Για τα υπόλοιπα περί καταστολής κ.λ.π. αν ο σκοπός σου είναι να επιβληθεί στην χώρα κανένα PATRIOT Act όπως έκανε το φιλαράκι σου George W. Bush στην Αμερική μάλλον σε λάθος χώρα ποντάρει. Τέτοια διαστρέβλωση γεγονότων δεν έχω "ξαναματαδεί" ακόμη και από σένα!

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Γιάννης Κιαπέκος 11/01/2015 14:53:16

        @ψυχρ. Ο λόγος είναι αυτά που γράφει ο bn παραπάνω. Η Δύση έκανε θρησκεία την τεχνολογία και την κατανάλωση. Και το βρωμερό μοντέλο του melting pot σας. Διαφορετικά έθνη και διαφορετικές θρησκείες πρέπει να ζουν ειρηνικά ει δυνατόν αλλά ξεχωριστά.

  15. George N avatar
    George N 11/01/2015 07:35:52

    Κάποιος είχε μιλήσει νωρίς και είχε προτείνει και τι πρέπει να γίνει: https://www.youtube.com/watch?v=mw4vMZDItQo

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ George N 11/01/2015 14:48:07

      Μα τι λες, ο "φασίστας" και "ρατσιστής"; http://www.telegraph.co.uk/comment/3643823/Enoch-Powells-Rivers-of-Blood-speech.html

      • George N avatar
        George N @ Προφήτης 12/01/2015 07:00:11

        Ναι, κάπως έτσι!! Μια χαρά την βγάλαμε τόσα χρόνια με character assassinations, ωραία περάσαμε αλλά τώρα είναι pay time...

  16. airman avatar
    airman 11/01/2015 13:18:29

    "Ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός είναι σύνθεση του ελληνικού πνεύματος, που εισέφερε την ιδέα της ελευθερίας, της αλήθειας και της ομορφιάς, του ρωμαϊκού πνεύματος, που εισέφερε την ιδέα του κράτους και του δικαίου και του χριστιανικού πνεύματος, που εισέφερε την πίστη και την αγάπη, και που έχει και αυτό βαθύτατα επηρεασθή από τις ηθικές αρχές του κλασσικού ελληνικού πολιτισμού" (Κωνσταντίνος Καραμανλής) Αυτός ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός βάλεται πλέον τόσο εκ των έσω όσο και εκ των έξω, χωρίς να είναι άμοιρος ευθυνών. Το ισλάμ είναι από τη φύση του επιθετικό. Η επιβολή δια του ξίφους, ήτοι δια της ισχύος που απορρέει από τη βία και το φόβο, εκφράζεται από τους τζιχαντιστές τόσο εντός όσο και εκτός των τειχών της Ευρώπης. Και η απάντηση δε βρίσκεται σε τυχόν αντεπίθεση αλλά πρέπει να αναζητηθεί εκεί που τείνει να χαθεί. Στη βάση του δυτικοευρωπαϊκού πολιτισμού.

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/01/2015 14:08:34

    @ Γιαννης Καπεκος Οι προκηρύξεις μπορεί να μην άφηναν καμμιά αμφιβολία αλλά οι δηλώσεις των πολιτικών έκαναν το μαύρο άσπρο και ορκίζονταν ότι η 17Ν δεν είχε καμμιά σχέση με την αριστερά.ΠΑΣΟΚ και αριστερά άφηναν να εννοηθεί ότι είναι όργανο μυστικών υπηρεσιών συνήθως αμερικανικών,δηλαδή ότι οι ίδιοι οι Αμερικανοί σκότωναν τους εαυτούς τους και η ΝΔ άφηνε να εννοηθεί ότι έχουν σύνδεση με το ΠΑΚ,το ΠΑΣΟΚ και τον Ανδρέα. Κανείς δεν τολμούσε να πει ότι η 17Ν ήταν ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ οργάνωση παρά τις προκηρύξεις και παρά τις φωτογραφίες με το Μαρξ και τον Βελουχιώτη. Aκόμη και όταν τους έπιασαν άρχισαν αστείες ιστορίες για οργάνωση κοινού ποινικού δικαίου. Το ίδιο σε παγκόσμια κλίμακα συμβαίνει τώρα με την ισλαμική τρομοκρατία : παρά τα αποσπάσματα από το κοράνι,παρά τα ισλαμικά εμβλήματα,τα συνθήματα "Ο Αλλάχ είναι μεγάλος" κτλ όλοι οι πολιτικοί λένε το παραμύθι ότι δεν έχουν σχέση με το ισλάμ.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ψυχραιμια 11/01/2015 15:30:19

      Και με τον "αστυφύλαξ" και με τον "χωροφύλαξ" δεν γίνεται, ιδίως σε στιγμές μεγάλων κρίσεων. Αποφάσισε αν είσαι υπερ ή κατά της ισλαμικής τρομοκρατίας. Γιατί ή είσαι κατά, οποτε είσαι υπέρ των εθνών και αυτών που τα στηρίζουν, ή είσαι με αυτούς που διαλύουν τα έθνη, αυτούς που εσύ στηρίζεις και υπηρετείς, την αμερικανική παγκοσμιοποίηση των πολυεθνικών και τους πολιτικούς που εξαγοράζουν για να πουλάνε το παραμύθι του "πολυπολιτισμού", ο οποίος είναι αυτός ακριβως που με τα "ανοιχτά σύνορα" προκαλεί την ισλαμική τρομοκρατία.

      Το "καλό" με την τραγωδία είναι ότι όλοι, ιδίως οι πουλημένοι πολιτικοί, οφείλουν να πάρουν θέση. Μισόλογα δεν χωράνε. Και με αυτά που βλέπω να κάνουν και να λένε, μόνο αν απαγορεύσουν τις εκλογές θα αποτρέψουν πανευρωπαϊκή άνοδο της ακροδεξιάς, για την οποία φτύνουν τον κόρφο τους. Η Λεπέν πάει να βγει από τον πρώτο γύρο.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Προφήτης 11/01/2015 17:33:36

        ..... Μετά την πρώτη περίοδο της ευωχίας και των διαψευσμένων ελπίδων, που ακολούθησαν την κατάρρευση της δικτατορίας και την ανάδυση της μεταπολίτευσης, οδηγηθήκαμε σε μια αυξανόμενη συνείδηση της παρακμής: Δύο σημαδιακά βιβλία εκφράζουν αυτή τη νέα πραγματικότητα, το Πεθαίνω σαν χώρα του Δημήτρη Δημητριάδη και το Finis Greciae του Χρήστου Γιανναρά. Η εσωτερική δυναμική και τα υπολείμματα ικμάδας του ελληνισμού, μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή και τον Εμφύλιο, που είχαν δώσει αρχικώς τη γενιά του ’30 και, σε μια τελευταία έκφανση, τη γενιά του ’60, εξαντλήθηκαν σε ένα τοπίο, όπου η επιστροφή της οθωμανικής απειλής, μετά την εισβολή στην Κύπρο, διασκεδαζόταν και επικαλυπτόταν από την προσφυγή στην αγκαλιά της Ευρώπης και των ευρωπαϊκών κονδυλίων: το αποτέλεσμα ήταν αρχικώς ο βαθύτατος –και μήπως τελεσίδικος;– εκφυλισμός των αρχουσών ελίτ της πολιτικής, της διανόησης και της οικονομίας. Μέσα σε αυτό το ζοφερό τοπίο, οι Έλληνες επέλεξαν την αυτοκτονία μέσα στην «ευρωστία της σαρκός», τους Ολυμπιακούς Αγώνες και τα Γιούρο, τα ταξίδια στις Μαλβίδες και τα ψώνια στο Σίτυ του Λονδίνου. Στο μεταξύ, η παραγωγή, όση είχε απομείνει, εγκαταλείφθηκε στα χέρια των «φθηνών» μεταναστών, που υποστήριζαν αυτή τη συλλογική αυταπάτη της ευημερίας. Το ιδεολογικό της περιτύλιγμα ήταν βέβαια ο πολυπολιτισμός, η καταδίκη του «εθνικισμού», ο άκρατος ευρωπαϊσμός και το μίσος για την ταυτότητα, που έφτασε στο απόγειό του με τους «συνωστισμούς» στο Ζάλογγο και τη Σμύρνη.
        Τα μόνα ρεύματα αντίστασης, μετά την προδοσία των ελίτ και την ολοκληρωτική εγκατάλειψη των λαϊκών στρωμάτων, υπήρξαν εκείνα που αναζητούσαν ένα κάποιο σημείο στήριξης στο κλέος των προγόνων. Στην αρχαιότητα, στους Λεωνίδες και τους Αλέξανδρους, ή στον ορθοδοξία και τον «ένδοξό μας βυζαντινισμό». Από τη δεκαετία του ’80 και κυρίως στις αμέσως επόμενες, του 1990 και του 2000, η αρχαιολατρία, και σε πολύ μεγαλύτερη έκταση η ορθοδοξία, με εμβληματικό εκπρόσωπο τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, επιχείρησαν να βάλουν φραγμό σε αυτή την πορεία προς την παρακμή, αντιπαραθέτοντας σε αυτήν μια μεγάλη ιστορική παράδοση.
        Ωστόσο, ακριβώς γιατί δεν επιτύγχαναν την απάντηση στις σύγχρονες προκλήσεις ενός κόσμου σε ταχύτατη μετάλλαξη, κατέστη αδύνατο να απαντήσουν αποτελεσματικά στην παρακμή που πλημμύριζε από όλα τα αζιμούθια τον χώρο, γεωπολιτικό και φαντασιακό, των Ελλήνων. Γι’ αυτό και η αρχαιολατρία, από τον Καστοριάδη, θα καταλήξει εν τέλει στην ουφολογία και το ρατσιστικό αδιέξοδο της Χ.Α. και η ορθοδοξία, παρότι συνεχίζει να αποτελεί ένα βαθύ αντιστασιακό υπόστρωμα του σύγχρονου ελληνισμού, κατακερματίστηκε, με τη συμβολή του Πατριαρχείου, και ενσωματώθηκε εν πολλοίς στο ρεύμα του εκσυγχρονισμού. Η αντίσταση υπήρξε πραγματική –και σε αυτή είμαστε υποχρεωμένοι να πατήσουμε– αλλά ταυτόχρονα υπονομευμένη και ανεπαρκής.
        Έτσι, όταν το 2008-2009 άρχισε η μεγάλη οικονομική και γεωπολιτική κρίση, οι Έλληνες βρέθηκαν εξαιρετικά ασθενείς, αν όχι γυμνοί, για να μπορέσουν να την αντιμετωπίσουν. Στον βαθμό, μάλιστα, που η κρίση του ελληνικού κόσμου εμφανίστηκε κατ’ εξοχήν ως κρίση οικονομική, οι Έλληνες, έχοντας αλλοτριωθεί βαθύτατα από τη στρατηγική του «άρτος και θεάματα» της όψιμης εκσυγχρονιστικής μεταπολίτευσης, από τη δεκαετία του ’90 και μετά, είδαν με τη σειρά τους ως αποκλειστική θεραπεία της κρίσης μια οικονομική επιστροφή στην προτέρα κατάσταση.
        Δεν είχαν συνειδητοποιήσει πως η κρίση ήταν, πριν απ’ όλα, μια συνολική παρακμή του ελληνικού τρόπου και άρα προπαντός μία κρίση πνευματική και πολιτισμική. Τυφλωμένοι –ακόμα και οι λαϊκές τάξεις ή και όσοι αντιστέκονταν στην επιβολή της νέας τάξης πραγμάτων–, έμεναν αιχμάλωτοι αυτής της κυριολεκτικά οικονομίστικης λογικής. Η αντιμετώπιση της κρίσης θα πραγματοποιηθεί στο πεδίο που εκδηλώθηκε! Και επειδή σε αυτό ακριβώς το πεδίο δεν ήταν δυνατή μια άμεση αποτελεσματική αντίσταση, οδηγηθήκαμε από ήττα σε ήττα, από υποχώρηση σε υποχώρηση, στην καταστροφή του κινήματος των αγανακτισμένων και στην αυτοπαγίδευση σε δύο αντίπαλα μπλοκ, ο πυρήνας του προβληματισμού των οποίων παραμένει ταυτόσημος: «ποιός είναι ο καλύτερος οικονομικά τρόπος για να επιστρέψουμε στην προτέρα κατάσταση;» Η πρώτη, η λογική των κυβερνώντων, των μνημονιακών, ήταν να προσαρμοστούμε αγόγγυστα στη λογική των αγορών και των ισχυρών της Ευρώπης, ενώ το δεύτερο στρατόπεδο, των αγανακτισμένων, των αντιμνημονιακών, πρότεινε μια μυθική και μυθολογική έξοδο από την κρίση, είτε με την προσφυγή στο κλέος των προγόνων, δηλαδή …στη δραχμή –με πεντάστερες δραχμές να ίπτανται ως αγγελούδια στο στερέωμα– είτε με μια φαντασιακή ριζική εξαφάνιση του χρέους, είτε –στις ακρότατες και χειρότερες εκδοχές της– με απάτες τύπου Σώρρα. http://ardin-rixi.gr/archives/109298

        • Λιψ avatar
          Λιψ @ Ιαπετός 12/01/2015 12:57:11

          Να τονίσω το εξής απόσπασμα: "Η ορθοδοξία, παρότι συνεχίζει να αποτελεί ένα βαθύ αντιστασιακό υπόστρωμα του σύγχρονου ελληνισμού, κατακερματίστηκε, με τη συμβολή του Πατριαρχείου, και ενσωματώθηκε εν πολλοίς στο ρεύμα του εκσυγχρονισμού". Ο ρόλος του Οικουμενικού Πατριαρχείου, υπό αμερικανική επιρροή (και χρηματοδότηση), στον θεολογικό και ιδεολογικό ευνουχισμό της ελληνόφωνης Ορθοδοξίας είναι καθοριστικός τις τελευταίες δεκαετίες. Θεωρητικός της φαναριώτικης μετα-Ορθοδοξίας (μερικοί την αποκαλούν "Halfodoxy") ο μητροπολίτης Περγάμου Ιωάννης Ζηζιούλας. Εκτελεστής ο ίδιος ο πατριάρχης Βαρθολομαίος.

  18. kkourk avatar
    kkourk 11/01/2015 14:42:50

    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΥΤΟΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ επιδιώκουν κάποιοι.
    Εφημερίδα του Αμβούργου, που είχε αναδημοσιεύσει σκίτσα του προφήτη Μωάμεθ από τη γαλλική σατιρική εφημερίδα Charlie Hebdo, αποτέλεσε την Κυριακή στόχο επίθεσης με εμπρηστικό μηχανισμό.


    Αυτό ανακοίνωσε η αστυνομία, διευκρινίζοντας ότι δεν υπάρχουν τραυματίες. «Αρχικά ερρίφθησαν πέτρες και στη συνέχεια ένας εμπρηστικός μηχανισμός μέσα σε ένα παράθυρο» της Hamburger Morgenpost, με αποτέλεσμα να ξεσπάσει φωτιά.

  19. Giannis avatar
    Giannis 11/01/2015 15:44:50

    Σαουδάραβας μπλόγκερ αμφισβήτησε την εξουσία της χώρας του μέσα από τον διαδικτυακό ιστότοπο «Φιλελεύθερο Σαουδαραβικό Δίκτυο» που έχει ιδρύσει ο ίδιος και τιμωρήθηκε με τον πιο σκληρό τρόπο. Για είκοσι εβδομάδες θα μαστιγώνεται 50 φορές! Το μαστίγωμα του Μπαντάουι, πατέρα τριών παιδιών, ξεκίνησε την Παρασκευή μπροστά από το τέμενος αλ Τζαφάλι στη Τζέντα, όπου και δέχτηκε τα 50 πρώτα μαστιγώματα και θα συνεχιστεί για 19 εβδομάδες ακόμα. Την Πέμπτη, οι ΗΠΑ έκαναν έκκληση προς τη Σαουδική Αραβία να αναιρέσει την ποινή των 1.000 μαστιγώσεων που επιβλήθηκε στον Σαουδάραβα ακτιβιστή και υπέρμαχο της δημοσιογραφίας των πολιτών μαζί με δεκαετή ποινή κάθειρξης. Μάλιστα η εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ Τζεν Πσάκι, απηύθυνε έκκληση προς τις «σαουδαραβικές αρχές να ακυρώσουν την βάρβαρη τιμωρία» και να επανεξετάσουν την υπόθεση. Η σύζυγος του Μπαντάουι, η Ενσάφ Χαϊντάρ, διέφυγε στον Καναδά με τα τρία παιδιά τους και ενημερώνει την διεθνή οργάνωση Δημοσιογράφοι Χωρίς Σύνορα (Reporters Without Borders) σχετικά με την πορεία του αίτηματός του. «Παρότι η Σαουδική Αραβία καταδίκασε την άνανδρη επίθεση εναντίον της γαλλικής σατιρικής εφημερίδας Charlie Hebdo, τώρα ετοιμάζεται να επιβάλει την πιο βάρβαρη τιμωρία σε έναν πολίτη, ο οποίος μόλις άσκησε το δικαίωμα της έκφρασης και το δικαίωμα της πληροφόρησης, το ίδιο που στοίχισε τη ζωή στους Γάλλους δημοσιογράφους», δήλωσε η διευθύντρια της οργάνωσης Λουσί Μοριγιόν. Πηγή: protothema.gr και η ζωή συνεχειζεται.......... υποκριτές.........

  20. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/01/2015 17:04:08

    Ζωντανά η συγκέντρωση στο Παρίσι
    https://www.youtube.com/watch?v=BFwedk4dBCc Με κορδελίτσες και σελφι θα φράξουν το δρόμο στους τζιχαντιστές. Για κλάματα

  21. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ avatar
    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 11/01/2015 18:01:04

    Aγαπητέ Προφήτη, "Τα λόγια που μας είπες μας χάιδεψαν τ΄αυτιά, μ' απέχουνε πολύ απ' την αλήθεια..." Αν τα κάνεις πράξη, όπως κάνουν οι αντίστοιχοι μουσουλμάνοι, μπορεί και να σε πιστέψω. Όπως όμως διαπίστωσες, σε κείνους υπάρχει ενα 10% τουλάχιστο που εκτός από ανάλογα με τα δικά σου λόγια, προχωράνε και σε πράξεις χωρίς καν να λογαριάσουν και τη ζωή τους ακόμα. Ομως εμένα η απορία μου είναι άλλη. Πώς οι πανίσχυροι Δυτικοί σύμμαχοι του ΝΑΤΟ δεν δίστασαν στην καρδιά της Ευρώπης μέσα σε δυό βδομάδες να διαλύσουν την Γιουγκοσλαβία που 'ηταν τουλάχιστο 100 φορές δυνατώτερη και μεγαλύτερη και πολύ καλύτερα εξοπλισμένη με όπλα και βιομηχανίες και δεν τολμούν να κάνουν το ίδιο με το ΙSIS, παρά μας λένε οτι το ISIS θα μας πάρει πολλά χρόνια να το διαλύσουμε, και περιορίζονται σε σποραδικούς ψιλοβομβαρδισμούς πότε η Αμερική και πότε η Γαλλία ενώ όλοι οι υπόλοιποι "σύμμαχοι" κρατάνε την ουρά τους απ' έξω? Γιατί δεν καλούν στο Rambouillet τον ηγέτη του ISIS να του θέσουν την επιλογή που έθεσαν και στον Μιλόσεβιτς, ήτοι, ή διαλύεις μόνος σου το κράτος σου, ή σε μια βδομάδα στο εξαφανίζουμε απ' το χάρτη? ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑ φίλε Προφήτη? Δεν σε προβληματίζει? Τώρα μάλιστα που θα είχαν και την πλειοψηφία των λαών τους με το μέρος τους, ενώ με τον Μιλόσεβιτς δεν την είχαν? (Οι Έλληνες ήμασταν 97% εναντίον, αν θυμάσαι...)

  22. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/01/2015 18:30:35

    @ Προφήτης Η παγκοσμιοποίηση είναι μη αντιστρέψιμη διαδικασία γιατί πολύ απλά η τεχνολογία ενώνει όλο τον κόσμο και οι αποστάσεις έχουν εκμηδενισθεί.Το τι μέτρα πρέπει να λάβει κάθε κράτος για να προστατευθεί από τις ανεπιθύμητες επιπτώσεις επαφίεται στο κάθε κράτος. Κατά τη διάρκεια της ψήφισης του νόμου για την ιθαγένεια το 2010 είχα γράψει πολλά εδώ για το ποιος πρέπει να είναι ο κώδικας ιθαγένειας με έμφαση ειδικά στο μουσουλμανικό πρόβλημα και ίσως κάπου υπάρχουν.Εάν ελέγξεις τα σύνορά σου αντιμετωπίζεις και το πρόβλημα.Ο Δένδιας υπό πρωθυπουργία Σαμαρά έδειξε πολύ καθαρά ότι ούτε η πολιτική Ραγκούση είναι υποχρεωτική αλλά ούτε και η πολιτική Παυλόπουλου υπό πρωθυπουργία Καραμανλή - του δήθεν καταδιωκόμενου - που έλεγε ότι ευχαριστεί τους μετανάστες που προτίμησαν την Ελλάδα και είχε ανοίξει τα σύνορα.Πολιτική επιλογή είναι. Το να ζητάς να σταματήσει η παγκοσμιοποίηση για να σταματήσει η παράνομη μετανάστευση είναι σα να ζητάς να σταματήσουν τα ταξίδια με τα αεροπλάνα για να μη μεταφέρονται εδώ ιοί σαν τον Έμπολα αντί να έχεις προστατευτικά μέτρα στα αεροδρόμια. Λοιπόν οι δικές μου απόψεις είναι γνωστές και δεν έχω αντικείμενο να διαλέξω.Δεν είμαι υπουργός για να εφαρμόσω τον Ξένιο Δία ή να κτίσω φράχτες και το τι πιστεύω το έχω γράψει : Όσο λιγότεροι μουσουλμάνοι τόσο καλύτερο και ελάχιστοι υπήρχαν πριν το 2004. Η μετανάστευση πριν το 2004 ήταν βαλκανική και ανατολικοευρωπαική.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ψυχραιμια 11/01/2015 19:44:07

      "Η παγκοσμιοποίηση είναι μη αντιστρέψιμη διαδικασία..." Επιφανειακή και λανθασμένη διαπίστωση. Έχεις πιστέψει τις προπαγανδες αυτών που η "παγκοσμοιοποίηση" εξυπηρετεί τα οικονομικά τους συμφέροντα. Απόπειρες παγκοσμοιοποίησης έγινα ουκ ολίγες (Βρετανία, Χίτλερ, τώρασ η Αμερικάνικη που γυρνά και τους χτυπά και αυτούς), αλλά καμμία δεν πέτυχε, και ξέρεις γιατί; γιατί θα έπρεπε να ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΟΛΕΣ τις τοποικότητες. Πράγαμα αδύνατο. Η μόνη παγκοσμοιοποίηση που πέτυχε είναι του κεφαλαίου και δή του χρηματιστηριακού, που παράγει χρήμα από το μηδέν αλλά αποκτάζ αξία μέσω της φτωχοποίησης κρατών και λαών. Οδηγούμαστε σε συγκρούσεις και πολέμους.

    • George N avatar
      George N @ ψυχραιμια 12/01/2015 11:59:35

      Είναι θέμα ορισμού. Προφανώς το εμπόριο, τα χρηματοπιστωτικά, η πληροφορία δεν μπορούν πια να μην είναι παγκόσμια. Αυτό είναι θετικό γιατί δημιουργείται πλούτος και γνώση. Η κουλτούρα όμως πρέπει να μένει τοπική γιατί αλλιώς χάνεται πλούτος. Στρεβλή είναι η αντίληψη ότι επειδή υπάρχει παγκοσμιοποίηση στο εμπόριο το ίδιο πρέπει να γίνει και με τις κουλτούρες. Ολοκληρωτική αντίληψη που παίζει στην Αριστερά και έχει βρει την αποθέωση της στον ΓΑΠ. Συνήθως χαρακτηριστικό ατόμων που δεν έχουν γνωρίσει και αγαπήσει κάποια και έτσι αδυνατούν να καταλάβουν τι έχουν να προσφέρουν. Στο μυαλό τους θεωρούνται οπισθοδρομικές και εμπόδια και αδυνατούν να αντιληφθούν ότι απλά οι ίδιοι είναι μισοί και ανολοκλήρωτοι. Από την ανταλλαγή ιδεών όλες οι κουλτούρες θα αλλάξουν, άλλες λίγο άλλες πολύ, αλλά αυτό είναι σε εθελοντική και εξελικτική βάση. Ασυνέχεια και επομένως σύγκρουση υπάρχει όταν "φυτεύονται" ομάδες ανθρώπων μέσα σε άλλες.

  23. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/01/2015 18:35:50

    @ Αριστοτέλης To ISIS είναι και αντίβαρο στο Ιράν του Χομεϊνί και τη Συρία του Άσαντ.Βομβαρδίζεται τόσο ώστε να μην απειλήσει τους Κούρδους.Ωστόσο εάν κάποιος άλλος ήθελε να το βομβαρδίσει περισσότερο δεν υπάρχει καμμιά αντίρρηση - ο ΟΗΕ έχει εγκρίνει ομόφωνα βομβαρδισμό του.π.χ. εάν η ελληνική αεροπορία αποφάσιζε με βάση την Κύπρο να βομβαρδίζει το ISIS κανείς δεν θα έφερνε αντίρρηση.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ψυχραιμια 11/01/2015 18:48:00

      Από τη μια χρηματοδοτείτε το ISIS και από την άλλη μας καλείτε να το βομβαρδίσουμε; Απλούστατα, σταματήστε να το εξοπλίζετε και να το χρηματοδοτείτε. Όσο για την Συρία και το Ιράν (δεν λέω «του Χομεϊνί» όπως εσύ που έχεις χάσει κάτι επεισόδια, ότι πέθανε), έτσι όπως έχουν τα πράγματα στη Μέση Ανατολή, είναι παράγοντες σταθερότητας. Μόνο εσείς θέλετε αντίβαρα στη σταθερότητα.

    • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ avatar
      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ @ ψυχραιμια 11/01/2015 19:17:43

      Τι λε ρε Ψυχραιμία... "εάν η ελληνική αεροπορία αποφάσιζε με βάση την Κύπρο να βομβαρδίζει το ISIS κανείς δεν θα έφερνε αντίρρηση."!!! Χαχαχαχαχα ... Πές μας κι άλλα τέτοια να μας ανορθώσεις το ηθικό που είναι πεσμένο... Εγώ πάντα τό 'λεγα πως εμείς οι Ελληναράδες όχι μόνο μνημόνια σκίζουμε αν θέλουμε, αλλά μπορούμε να βομβαρδίσουμε και τη Γερμανία πριν προλάβει να σηκώσει αεροπλάνο...

  24. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 11/01/2015 18:40:00

    Μακριά από συνθήματα Ναζιστικά ή ρατσιστικά ή φοβικά, μια αλήθεια πρέπει να καρφωθεί στο μυαλό μας, " Ενώ στις ισλαμικές χώρες οι Χριστιανοί όλο και εκδιώκονται και συρρικνώνονται, η Ευρώπη κάθε χρόνο υποδέχεται εκατοντάδες χιλιάδες Ισλαμιστές, με όλα τα επακόλουθα αποτελέσματα"!! Αλήθεια πια είναι η γνώμη πάνω σ΄αυτά τα γεγονότα, των τόσων ενθέρμων υπερασπιστών, των συρρεόντων κατά χιλιάδες λαθρομεταναστών, (...συγνώμη, οικονομικών μεταναστών ήθελα να πω!).

    • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ avatar
      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ @ ΝΤΙΝΟΣ 11/01/2015 19:31:21

      Μην τα μπερδεύεις φίλε ΝΤΙΝΟ. Δεν υποδέχεται τους Ισλαμιστές στη Μανωλάδα η Ευρώπη, η "ελεύθερη αγορά" και η "Παγκοσμιοποίηση" τους υποδέχεται. Όπως και σε όλες τις Ευρωπαικές χώρες όπου τα φτηνά Ισλαμικά χέρια είναι περιζήτητα απο τους εκπροσώπους της, καθότι τους δίνουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και αμέτρητα κέρδη. Χωρίς Ισλαμικά εργατικά χέρια πώς να ανταγωνιστούμε τους Βόρειους που διαθέτουν εκατομμύρια τέτοια και μάλιστα από τις πρώην αποκίες τους?

  25. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/01/2015 19:16:27

    @ ΚΜ Η απόφαση του Συμβουλίου Ασφαλειας του ΟΗΕ που ελήφθη ομόφωνα ζητεί από όλα τα μέλη να κτυπήσουν το ISIS.Ο καθένας το χτυπάει όσο θέλει όμως.Δεν μπορείς να υποχρεώσεις κάποιον να στείλει δυνάμεις.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ψυχραιμια 11/01/2015 20:01:05

      Κανένας δεν έχει τέτοιες αυταπτάτες. Οι δυνάμεις οι δικιές σας στην περιοχή, εν προκειμένω, είναι το ίδιο το ISIS. Μία φορά το χτυπάτε (για ξεκάρφωμα) και δέκα το εξοπλίζετε. Άν κάτι ανακόψει τον ισλαμιστικό κίνδυνο για την ανθρωπότητα, αυτό θα είναι η ήδη συντελούμενη και επιταχυνόμενη συρρίκνωση της αμερικανικής ισχύος στο ημισφαίριό μας.

    • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ avatar
      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ @ ψυχραιμια 11/01/2015 20:10:48

      Φίλε ψυχραιμία, ούτε τη Γιουγκοσλαβία τους υποχρέωσε κάποιος να την χτυπήσει ΟΛΟ ΜΑΖΙ το ΝΑΤΟ. Και τότε ίσχυε αυτό που λες. "Ο καθένας χτυπάει όσο θέλει." Το δικό μου ερώτημα είναι γιατί τώρα, σε αντίθεση με τη Γιουγκοσλαβία, δεν θέλουν να το χτυπήσουν ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ και αποτελεσματικά μάλιστα, αφού είναι πιο εύκολος στόχος, αν και αυτή τη φορά κανένας απο τους λαούς τους δεν θα τους φέρει σοβαρή αντίρρηση? όμως δίνεις μόνος σου την απάντηση. Τα αθώα θύματα του Παρισιού και όσα θα υπάρξουν στο μέλλον, είναι προφανώς το "τίμημα" ή οι "παράπλευρες απώλεις" που θα πληρώσουν οι λαοί για χάρη των αφεντάδων τους που θέλουν το ISIS όπως ωραία το λες : "Να είναι αντίβαρο στο Ιράν του Χομεϊνί και τη Συρία του Άσαντ." Θύματα εμείς, θύματα και αυτοί, για να υπάρχει ισορροπία στα συμφέροντα όλων...

  26. Chr avatar
    Chr 11/01/2015 20:39:18

    Δεν υπάρχει καποια διαπάλη μεταξύ Ισλάμ και Χριστιανισμού ,κάποια "καταδίωξη" κτλ . Πολλοί συγχέουν διάφορες άσχετες μεταξύ τους έννοιες : 1) Σε ευρωπαικές χώρες υπάρχει ανάγκη από μετανάστες.Οικονομικό ινστιτούτο σύμβουλος της Γερμανικής κυβερνήσεως υπολογίζει τους απαιτούμενους μετανάστες σε 34 εκ για να είναι το σύστημα κυρίως της κοινωνικής ασφάλισης ευσταθές(μόνο για την Γερμανία.Για την ευρώπη 100 εκ) .Οι διαθέσιμοι προς μετανάστευση λαοί είναι κυρίως μουσουλμανικοί ,δεν έχει σχέση όμως το Ισλάμ με αυτό. 2) Το γενικότερο πλαίσιο στην Ευρώπη ωθεί σε μια μόνιμη σχέση του αλλοδαπού με τον γηγενή .Οι πλούσιες Ισλαμικές χώρες το τοποθετούν σε μια επαγγελματική σχέσια ανανεούμενη κατ'έτος με πλήρη σεβασμό στις συμβατικές υποχρεώσεις .Ο εργοδότης οφείλει να παρέχει στέγη και έξοδα διαβιώσεως από την πρώτη ημέρα στον αλλοδαπό.Αυτό ισχύει από τους Δυτικούς γιάπηδες μέχρι τους βιετναμέζους ανειδίκευτους. Αρα ούτε η μετανάστευση έχει σχέση με την πολυπολιτισμικότητα με την έννοια της αλλίωσης.Η χώρα υποδοχής το δημιουργεί. 3) Επειδή είχα παραστεί σε ένα συνέδριο της ΚΙΠΑΕΑ την δεκαετία του 1980 ,που ως γνωστόν ήταν του φιλελεύθερου χώρου, θεωρείτο από την εποχή των Ρώσων στο Αφγανιστάν ότι ο θρησκευτικός φανατισμος εάν στρέφεται σε "κακούς" δεν είναι κάτι κακό . Εγιναν τρελές παρεμβάσεις από τότε σε όλο τον χώρο της Μ.Ανατολής και κάποιοι έπαιξαν και ΠΑΙΖΟΥΝ με την φωτιά. Μετεξέλιξη όλων αυτών είναι και το Ισλαμικό κράτος το οποίο γεννηθηκε με εξωτερική υποστήριξη και συντηρείται με εξωτερική υποστήριξη .Δηλαδή υπάρχει στο ζητούμενο από τους γεννήτορες μέγεθος .Δεν το καταστρέφουν (αποκόπτοντας τους πόρους του) αλλά το διατηρούν .Ουδεμία σχέση έχουν όμως οι χασάπηδες με τις υπόλοιπες χώρες της περιοχής . Ουσιαστικά τα παιχνία και οι αποτυχίες της Δύσης τα βαφτίζουμε "επίθεση από το Ισλάμ" ,ουδέν αναληθέστατο !

    • MCA avatar
      MCA @ Chr 11/01/2015 21:57:29

      Δεν υπάρχει καμία ανάγκη για μετανάστες. Τα φτηνά μεροκάματα,φέρνουν τεχνολογική στασιμότητα. Κίνητρα χρειάζονται για να κάνουν οι γηγενείς παιδιά.Αυτό μπορεί να γίνει χωρίς να κοστίσει ούτε ένα ευρώ στο κράτος και στους φορολογούμενος. Αναδιανομή στους μισθούς του δημοσίου υπέρ αυτών που έχουν από τρία παιδιά και πάνω,εις βάρος των υπολοίπων, μόρια στο δημόσιο,στο πανεπιστήμιο.Υψηλότερη επιδότηση για τους ελεύθερους επαγγελματίες ,αγρότες,εις βάρος πάντα όσον έχουν από δύο παιδιά και κάτω. Πως να το κάνουμε. Τα παιδιά είναι υποχρέωση του πολίτη προς την κοινωνία.Όποιος γουστάρει free καταστάσεις ας μην έχει απαιτήσεις. Εννοείται ότι δεν αναφέρομαι σε ανθρώπους που για λόγους υγείας δεν μπορούν να κάνουν παιδιά. Γι αυτούς το κράτος θα πρέπει να φροντίζει την επιτάχυνση των διαδικασιών για υιοθέτηση παιδιών.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ MCA 12/01/2015 01:19:18

        Συμπληρωματικά προς το σχόλιό σου: Οι επιχειρήσεις που βραχυπρόθεσμα (και μόνον!) επωφελούνται από την εισαγωγή μεταναστών και λαθρομεταναστών από χώρες με χαμηλότερο βιοτικό (και όχι μόνον) επίπεδο, κερδίζουν αυτές (και κρατάνε για πάρτη τους) ό,τι κερδίζουν αλλά τις σχετικες εξωτερικότητες (externalities) τις αφήνουν αμανάτι ως δυσβάστακτο κόστος για την κοινωνία. Αυτό είναι απαράδεκτο. Η κοινωνία, ως σύνολο, βαρύτατα ζημιώνεται και ελάχιστα ωφελείται, από την συγκαλυμένη αυτή δημογραφική υποκατάσταση.

    • MCA avatar
      MCA @ Chr 11/01/2015 22:06:27

      Για τους μισθωτούς του ιδιωτικού τομέα, ίσως θα ήταν η μοναδική περίπτωση που θα έπρεπε να δαπανηθούν κάποια χρήματα, μέσω της κάλυψης των ασφαλιστικών εισφορών από το κράτος αντί του εργοδότη. Έτσι θα υπήρχε κίνητρο πρόσληψης , σε σχέση με κάποιον άλλο.

  27. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/01/2015 21:30:32

    Δεν θα έπρεπε όμως να μνημονεύουμε επίσης, μαζί με τους σκιτσογράφους, και τον μουσουλμάνο αστυνομικό που σκότωσαν οι τρομοκράτες, καθώς και τους 4 εβραίους (οι 3 τυνησιακής καταγωγής μετανάστες) που σκότωσε ο τρομοκράτης στο παντοπωλείο; Πολλοί δεν το κάνουμε, γιατί δεν θεωρούμε την ίδια τη ζωή ύψιστο αγαθό αλλά τη βλέπουμε ως εργαλείο, για "ανώτερες ιδέες". Ως γνωστόν, στην ίδια πόλη, ο Ροβεπιέρος έκοβε τα κεφάλια των φίλων του για το "Γενικό Καλό". Για το "Γενικό Καλό" κόπηκε και το δικό του. Σ΄αυτό, στην επιλεκτικότητα ποιανού αξίζει η ζωή και ποιανού όχι, δυστυχώς, μερικοί "δικοί μας" συμπίπτουμε με τους "Άλλους", με τους τρομοκράτες. Η "Κοινοτοπία του Κακού", για την οποία μας μίλησε η Χάννα Άρεντ, ξεκινά, ύπουλα, ακριβώς απο αυτό το σημείο.

  28. Θόδωρος 17.06.201? avatar
    Θόδωρος 17.06.201? 11/01/2015 22:56:06

    Βλέποντας την παγκόσμια σκηνή, μου έρχεται κατά νου η πασίγνωστη και χιλιοειπωμένη έκφραση: "Η Ιστορία επαναλαμβάνεται σαν φάρσα"

  29. Chr avatar
    Chr 11/01/2015 23:53:02

    Δεν διαφωνω με τα της Ευρώπης(για την μετανάστευση κυρίως )απλά εξηγώ.Η ευρώπη εχει προβλημα με την ηγεσία και την ελίτ της ,αυτοί σκέπτονται λάθος . Πιστεύω ότι οι θρησκευτικές "διαφορές" είναι το προκάλυμα. Θυμάμαι η πρώτη μου δουλειά ήταν στο Λίβερπουλ ,επί Θάτσερ.Ακουγα συνηθως έναν ραδιοφωνικό σταθμό με ωραια τραγούδια από την καραιβική .Ηταν παράνομος . Η αστυνομία τους επέδωσε έγγραφα για να εκκενώσουν τον χώρο κτλ.Εδάρησαν με ρόπαλα ανηλεώς .Αργότερα έμαθα ότι στην συγκεκριμένη περιοχή (τοξτεθ) υπήρχε άβατο.Οι άνθρωποι ήταν μετανάστες ίσως και τρίτης γενιάς και πιστοί σε άλλη θρησκεία. Τα λέω αυτά διότι δεν συμφωνώ οτι το "Οι Ευρωπαίοι πλέον φοβούνται, ντρέπονται ή αδιαφορούν να ευχηθούν ο ένας στον άλλον με θέρμη "Καλά Χριστούγεννα" οφείλεται στην θρησκεία.Οφείλεται σε γκετοποίηση και σε γενικότερες πολιτιστικές διαφορές. Αλλωστε όλοι οι Σαουδάραβες και γενικότερα μουσουλμανοι φιλοι που έμαθαν ότι θα πάω Ελλάδα μου ευχήθηκαν Καλά Χριστούγεννα .Μάλιστα παρακολουθώντας τα δορυφορικά κανάλια το καλοκαίρι ένας ελληνοαμερικάνος κεφαλλονίτης ,ο malik evangelatos , o οποίος ειναι ιμαμης , είχε μια ολόκληρη εκπομπή για τις σχεσεις μεταξύ των πιστων των δυο θρησκειών οσο αφορά την ανταλλαγή ευχων και γενικότερα τις ανθρώπινες σχέσεις.Αυτό που τόνισε ήταν ότι δεν δεχονται και αυτοί να υπάρχει πρόβλημα σε αυτό το σημείο.Συνεπώς δεν πρέπει να υπερβάλλουμε.

    • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ avatar
      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ @ Chr 12/01/2015 08:17:21

      Κι αν υπερβάλλουμε σκοπίμως πιστεύοντας οτι αυτό μας συμφέρει?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.