#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/04/2013 10:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όχι τζαμί στην πόλη που έπεσε ο Καραϊσκάκης για την ελευθερία της



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Χιλιάδες εκκλησίες και μοναστήρια μας στην Ιωνία, στον Πόντο, την Ανατολική Θράκη, την Καππαδοκία, την κατεχόμενη Κύπρο είναι ατιμασμένες. Άλλες γίνανε τζαμιά, άλλες στάβλοι κι άλλες κείτονται ερείπια. Τα ίχνη από το αίμα της Γενοκτονίας των Χριστιανών στέγνωσε πια αλλά τα ακοίμητα τεκμήρια της λεηλασίας και του πολιτισμικού σκέλους της Γενοκτονίας παραμένουν κάρφος στον οφθαλμό μας. Αν πάρεις τα μονοπάτια των πορειών θανάτου, του Άουσβιτς εν ροή των Ελλήνων και των Αρμενίων της Μικράς Ασίας, εκεί όπου, σε ένα πρωτοφανές έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, με παλλαϊκή συμμετοχή των εξισλαμισμένων ορδών που υποδύονται το τουρκικό «έθνος», βρήκαν φρικτό θάνατο εκατομμύρια αμάχων αδερφών μας, θα συναντήσεις παντού τα μνημεία της ανεκδίκητης βαρβαρότητας των Τούρκων. Πανάρχαιες εκκλησίες και μοναστήρια μαγαρισμένες απ’ τους μιναρέδες ή από γελάδια και πρόβατα.

Στην Τουρκία οι ιερωμένοι μας κυκλοφορούν με πολιτικά, μόνο ο Πατριάρχης φορά το σχήμα του. Η ελληνική κοινότητα της Πόλης μετά από σειρά διώξεων απέμεινε σκιά του εαυτού της, λίγοι γέροντες, την στιγμή που η μουσουλμανική μειονότητα στην Θράκη ανθεί.

Στην Σαουδική Αραβία δεν υπάρχει χριστιανική εκκλησία κι ούτε μπορεί να χτιστεί. Αν φοράς σταυρό θα προπηλακιστείς και θα χάσεις την ελευθερία σου, αν όχι τη ζωή σου. Στην Τουρκία χριστιανοί ιερωμένοι δολοφονούνται με την κάλυψη της αστυνομίας, ενώ στην Συρία των «ανταρτών» και την «ανοιξιάτικη» Αίγυπτο διεξάγεται από τους ισλαμιστές γενοκτονία σε βάρος των χριστιανών υπό την αφασιακή συνενοχή της αυτοκαταστροφικής Δύσης.

Τα καθεστώτα αυτά, φορείς ενός μεσαιωνικού μανιχαϊσμού, με βαθύτατα ρατσιστικές ιδεοληψίες και πρακτικές, που προπαγανδίζουν κι ασκούν βία σε βάρος των Χριστιανών, εφαρμόζουν σε βάρος των γυναικών πολιτικές που κάνουν το Γ’ Ράϊχ να μοιάζει με παράδεισο δημοκρατικής ισότητας.

Γιατί άραγε οφείλουμε να επιτρέψουμε την ίδρυση μεγαλοπρεπούς τζαμιού, οποιουδήποτε τζαμιού, στην Αθήνα, στην πρωτεύουσα μιας Ορθόδοξης Χριστιανικής χώρας και πνευματική πρωτεύουσα της ευρωπαϊκής ιδέας; Δεκάδες οι υπαρκτοί ευκτήριοι οίκοι, τα τζαμιά για τους όποιους μουσουλμάνους ζουν εδώ ή μας επισκέπτονται. Είναι ήδη πολύ περισσότερα απ’ όσα θα ‘πρεπε, όπως είναι ήδη πολλοί οι παράνομοι μουσουλμάνοι, πολύ περισσότεροι απ’ όσους επιτρέπει η κοινωνική συνοχή της χώρας.

Τα τζαμιά κι οι μιναρέδες τους είναι σύμβολα ισχύος για το Ισλάμ, την πλέον αναχρονιστική, επιθετική και ρατσιστική θρησκεία στον κόσμο. Δεν πρέπει να το επιτρέψουμε.

Αποκατέστησαν τις βεβηλωμένες εκκλησίες μας;

Μπορούν οι Χριστιανοί να ζήσουν στις χώρες αυτές και να ασκήσουν ανεμπόδιστα τα λατρευτικά τους καθήκοντα; Όχι.

Λάθος μέγα λοιπόν μια τέτοια υποχώρηση, χωρίς καμμία αμοιβαιότητα. Θα ‘πρεπε όμως να γίνει αληθινή επανάσταση, να αρνηθούν τον πυρήνα της θρησκείας τους για να υπάρξει τέτοια αμοιβαιότητα. Απίθανο.

Κι εγώ δεν φοβάμαι να το πω: το Ισλάμ είναι φασισμός, είναι ρατσισμός, είναι ασύμβατο με τις αξίες μας και τον τρόπο ζωής μας. Η δυτική έννοια της Δημοκρατίας και της ισονομίας, δεν τους είναι μόνο άγνωστη αλλά και απεχθής. Χώρο επέκτασης μας θεωρούν και την περίοδο που διάγουμε την θεωρούν μόνο ανακωχή, γιατί γι’ αυτούς «δεν υπάρχει ειρήνη με τους απίστους».

Μόνο ανοχή με αυστηρή επαγρύπνηση μπορούμε να δείχνουμε. Όχι υποχωρητικότητα. Διότι μια άλλη αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει μετριοπαθές Ισλάμ. Είναι μια ζώσα εκρηκτική ύλη, που ανά πάσα στιγμή μπορεί να πυροδοτηθεί. Δείτε την εξέλιξη των Παλαιστινίων στη Λωρίδα της Γάζας, πως κατρακυλούν στον φανατισμό. Είχαν απαγορεύσει τις κούκλες στις βιτρίνες! Τώρα με νέα νομοθεσία θα παύσουν να υπάρχουν μικτά σχολεία από την ηλικία των εννέα ετών κι απάνω.! Η μαντήλα και το τσαντόρ επεκτείνονται ραγδαία και στην τάχα πιο κοσμική Τουρκία. Δείτε τα χάλια της Αιγύπτου, την πρωτοφανή βαρβαρότητα των γενοκτόνων «αγωνιστών της ελευθερίας» στην Συρία.

Και θα επιτρέψουμε σε αυτούς να βάλουν πόδι στην πρωτεύουσα μας; Θα έχουμε την «απόλαυση» ν’ ακούμε τον μουεζίνη να ρυπαίνει τ’ αυτιά μας; Πόση λερή «πολιτική ορθότητα» ακόμη ως τον αυτοχειριασμό μας;

Κι υπενθυμίζω, στην Επανάσταση αγωνιστήκαμε εναντίον σουνιτών μουσουλμάνων, καθαιρέσαμε με την βία του αγώνα μας τα σύμβολα της μισητής δεσποτείας τους. Με το σπαθί και το ντουφέκι τους διώξαμε πίσω στην Ασία. Αυτούς πολεμήσαμε. Αυτούς που τώρα θέλουν τζαμί στην Αθήνα.

Όπως σωστά έγραψε κι ο φίλος Προφήτης, δεν έχουμε καμμία υποχρέωση να διευκολύνουμε την πολυτελή τέλεση των λατρευτικών καθηκόντων των ορδών των παράνομων κι απρόσκλητων μουσαφιραίων. Χρέος μας προς το εθνικό συμφέρον, την δημόσια τάξη και ασφάλεια, την κοινωνική συνοχή, είναι η μαζική απέλαση τους, όχι να τους χτίσουμε …τέμενος.

Ας μην μαγαρίσουμε μόνοι μας την πόλη που έπεσε πολεμώντας για την ελευθερία της ο Καραϊσκάκης. Στον αττικό ορίζοντα δεν υπάρχει θέση για τζαμί. Προσβάλλει την αισθητική μας, την Ιστορία μας, την Ελευθερία μας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ρηνα avatar
    Ρηνα 04/04/2013 10:51:18

    Να το πω που μας εχει γραμμενους τους Νεοελληνες ετσι που καταντησαμε ο Καραϊσκακης που ηταν και αθυροστομος; να το πω; Ντρεπομαι...
    Εγω γνωριζω οτι καθε εκκλησιά που υπαρχει στη πατριδα μας εχει κτιστει πετρα πετρα απο το υστερημα των Ελληνων, πετρα πετρα...και σιγα σιγα. Γνωριζω μια μεγαλη πλατεια καπου στα βορεια προαστεια που την ειχαν σταμπαρει για τζαμι και σε μια νυχτα εβαλαν μια λυομενη εκκλησουλα οι λιγοστοι κατοικοι. Τωρα ειναι μια μεγαλοπρεπης ωραιοτατη εκκλησια που ολοι την καμαρωνουν γιατι εγινε οπως τα σπιτια μας με αιμα και οικονομιες. Υπαρχουν ανθρωποι που κυριολεκτικα ζητιανεψαν για αυτη την εκκλησια.
    Αμα δε συζητησεις με τουριστες απ ολη την Ευρωπη μενουν εκπληκτοι οταν τους πουμε οτι στην Ελλαδα τις εκκλησιες τις κατασκευαζει ο λαος με ερανους, κυριολεκτικα αφωνοι και για τη συνηθεια και για το πληθος των εκκλησιων. Πισω απ ολες τις εκκλησιες της πατριδας μας υπαρχουν καποιοι αφανεις ηρωες, παπαδες και λαϊκοι που ξοδευουν ζωες για τετοια εργα. Αυτο σημαινει η εννοια ενορια αν θυμαται κανεις.....
    Μετα λοιπον απ ολα αυτα, μετα το ταμα του εθνους για την απελευθερωση μας απο τους Τουρκους που κανεις δεν θυμαται κι ας περασαν πακτωλοι χρηματων απο τη ωρα, ερχεται τωρα η πατριδα να μας πει -και σε τετοιους καιρους μαλιστα- οτι θα διαθεσει χρηματα για τζαμια;
    Δεν εχω να πω τιποτα αλλο παρα οτι "μωραινει Κυριος ους βουλεται απωλεσαι"

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Ρηνα 04/04/2013 10:54:58

      απο τη χωρα

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Ρηνα 04/04/2013 14:12:56

      Εὔγε Ρήνα!

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ Ρηνα 04/04/2013 18:07:28

      Μπράβο Ρήνα, ο λόγος σου βάλσαμο!

    • Απλός χαζός αστός avatar
      Απλός χαζός αστός @ Ρηνα 06/04/2013 13:48:55

      Αγαπητή Ρήνα το γεγονός ότι ο κόσμος κάνει εράνους και δίνει και το υστέρημά του για να χτιστούν εκκλησίες ενώ η εκκλησία κατέχει περιουσία που δεν μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους το λες για καλό. Εμένα μου φαντάζει ως υπέρτατη βλακεία όπως μάλλον και στους τουρίστες όπου μένουν έκπληκτοι(όπως λες) όταν το ακούνε. Ειδικά αυτές τις νηστικές εποχές το να δίνεις φράγκα στην εκκλησία ενώ έχεις τόσους γνωστούς που τα έχουν απελπιστικά ανάγκη μεγαλώνει το μέγεθος του παραλογισμού.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Απλός χαζός αστός 06/04/2013 18:33:47

        Αγαπητε 1ον οσον αφορα στο μυθο της περιουσιας της εκκλησιας , συγγενης μου που δουλεψε 35 χρονια στον παλιο ΟΔΕΠ (Οργανισμος διαχειρισης Εκκλησιαστικης περιουσιας), εχει να το λεει για τα παραμυθια της πολιτειας οταν στριμωχνεται και των αριστερων επισης. Εχει οντως καποια περιουσια αλλα σε καμμια περιπτωση του μεγεθους που φανταζεστε και επι πλεον συντηρει εκατονταδες ιδρυματα απαλλασσοντας το κρατος απο πολλα εξοδα. Μη ξεχνατε δε οτι αυτη την εποχη της κρισης η βοηθεια της κραταει τα πραγματα σε καποια κατασταση που τουλαχιστον μεχρι τωρα εχουμε αποφυγει τις ακροτητες γιατι αν περιμεναν τοσοι πεινασμενοι ποτε θα νομοθετησει το κρατος, ζητω που καηκαμε.
        Οσο για το μεγεθος και το ειδος της ελεημοσυνης που θιγετε απ οτι φαινεται δεν συχναζετε σε εκκλησιες γιατι τις νηστικες εποχες οπως λετε η εκκλησια εχει σταματησει ολα τα εργα και προτρεπει τους πιστους να δινουν οτι μπορουν στον κοσμο που πενεται.
        Και κατι ακομα, η βοηθεια, πασης φυσεως εχει αξια οταν γινεται απο το υστερημα.

        • Περιπ avatar
          Περιπ @ Ρηνα 11/04/2013 17:52:07

          Η εκκλησία της Κύπρου βγήκε (προς τιμήν της) και είπε ότι είχε καταθέσεις (και φαντάσου πόση άλλη περιουσία) 100 εκατομμυρίων. Δηλαδή μου λες πως της Ελλάδος δεν έχει τουλάχιστον 10 φορές τον πλούτο αυτής της Κύπρου;

          Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Περιπ 23/04/2013 03:27:20

            Όχι, γιατί στην Ελλάδα η Εκκλησία παραχώρησε το 95% της συνολικής περιουσίας της στο Κράτος, πότε με το καλό και πότε με το άσχημο. (Και το Κράτος την ροκάνισε.) Στην Κύπρο δεν εξαναγκάσθηκε σε τέτοιες παραχωρήσεις.

          • vagelisp74 avatar
            vagelisp74 @ Περιπ 11/08/2013 22:29:39

            Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι!! συμφωνώ μαζί σου και σου πάει γάντι! αφού με υποθέσεις τεκμηριώνεις τη σκέψη σου!

      • ΑΠΕΝΑΝΤΙ avatar
        ΑΠΕΝΑΝΤΙ @ Απλός χαζός αστός 06/04/2013 22:46:08

        Σωστά.

    • ΝΙΝΑ avatar
      ΝΙΝΑ @ Ρηνα 14/04/2013 11:50:57

      Μερικές φορές αναρωτιέμαι για ποιο λόγο συμβαίνουν όλα αυτά... Όλοι αυτοί που προτείνουν τζαμιά κτλ. το κάνουν από αφέλεια...ή απλά στοχεύουν κάπου αλλού....Γιατί δεν μπορώ να πιστέψω ότι επειδή δεν θέλω να πληρώσει το κράτος (και ειδικά σε εποχή που η χώρα έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα επιβίωσης) για την κατασκευή τζαμιού....είμαι ρατσίστρια ή έστω γραφική.

  2. Innocent avatar
    Innocent 04/04/2013 11:02:09

    Τζαμιά παντού, όπου υπάρχουν Μουσουλμάνοι.

    Καμιά διάκριση σε βάρος κανενός, στον τόπο μας, είτε είναι χριστιανός, μουσουλμάνος, άθεος, ομοφυλόφιλος, κλπ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Innocent 04/04/2013 15:16:29

      Έχουμε ήδη μπόλικα.

    • alekos avatar
      alekos @ Innocent 04/04/2013 18:46:50

      Η διαφορά ανάμεσα σε ένα τζαμί και μια εκκλησία, είναι ότι το πρώτο είναι σύμβολο κυριαρχίας και προσηλυτισμού, ενώ το δεύτερο όχι!
      Επίσης διαβάστε να δείτε και τη συνταγματικότητα του εν λόγω εγχειρήματος

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ alekos 04/04/2013 22:24:01

        Έτσι.

      • lazaros avatar
        lazaros @ alekos 04/04/2013 23:20:37

        εκτος αυτού κάνω λάθος ή τα τζαμιά απευθύνονται σε λαθρομετανάστες ως επι το πλείστον ;δεν θα έπρεπε να οδηγηθούν στην έξοδο όλοι αυτοί;

    • Idiot avatar
      Idiot @ Innocent 05/04/2013 11:51:35

      Μπορειτε να μας ενημερωσετε αν η ομοφυλοφιλια ειναι θρησκεια,ποια θεοτητα λατρευουν και που ειναι οι χωροι λατρειας τους?

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Idiot 06/04/2013 00:15:41

        Στο Αλ Τσαντίρι

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/04/2013 00:21:34

          !!!!!!!!!!!!!

        • Παύλος avatar
          Παύλος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/04/2013 15:08:50

          Πάρα πολύ εύστοχο !!!!!!!!!!!

        • Nikos avatar
          Nikos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/05/2013 19:30:16

          χαχαχα απίστευτος !!!!

    • Κ.Π. avatar
      Κ.Π. @ Innocent 07/04/2013 13:06:02

      Επειγόντως, διάβασε κανα βιβλίο (ξεκίνα από Ιστορία)._Κ.Π.

  3. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 04/04/2013 11:06:17

    Αγάπητέ Φαήλο, όσο δίκιο και να έχετε, όσο επιλέγουμε να ''ανήκουμε'' ψυχή τε και σώματι, άνευ ορίων και όρων στη μεγάλη, Ευρωπαϊκή .....οικογένεια των αξιών, των παραδόσεων, των αρχών, των ιδεών, του σεβασμού, των υψηλών ιδανικών, της πνευματικής άνθισης και της ελευθερίας της σκέψης και της έκφρασης, θα πήξουμε στο μιναρέ, στούς λαθροεισβολείς με τ΄απολύτως κατοχυρωμένα δικαιώματα και στους παρηγορητικούς ψαλμούς των Μοεζίνηδων. Μην απαιτείτε ίση μεταχείριση. Εμείς είμαστε πάντοτε....υπεράνω.
    Για αυτό και κινδυνεύουμε να χάσουμε τα πάντα και να χαθούμε διά παντός......

    '' Σε τζαμιά μετατρέπονται άδειες εκκλησίες σε όλη την Ευρώπη. Το Ισλάμ τείνει να γίνει η κυρίαρχη θρησκεία στην μετα-χριστιανική Ευρώπη.
    h**p://redskywarning.blogspot.gr/2012/01/blog-post_7784.html

    .....Οι μουσουλμάνοι στην Ευρώπη όλο και περισσότερο μετατρέπουν κενές χριστιανικές εκκλησίες σε τζαμιά.
    Ο πολλαπλασιασμός των τζαμιών που στεγάζονται σε πρώην εκκλησίες αντανακλά την άνοδο του Ισλάμ ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη θρησκεία στην μετα-χριστιανική Ευρώπη.
    Υπάρχουν σήμερα περισσότεροι ενεργοί θρησκευτικά μουσουλμάνοι παρά χριστιανοί σε πολλά μέρη της Ευρώπης, όχι μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα, αλλά και σε μικρότερες πόλεις και κωμοπόλεις σε όλη την ήπειρο.
    Καθώς το Ισλάμ αντικαθιστά τον Χριστιανισμό ως κυρίαρχη θρησκεία στην Ευρώπη, όλο και περισσότερες εκκλησίες γίνονται τζαμιά, τα οποία όλο και περισσότερο χρησιμεύουν όχι μόνο ως θρησκευτικά ιδρύματα, αλλά και λειτουργούν ως θεμελιώδη πολιτικά δομικά στοιχεία για τη δημιουργία χωριστών, παράλληλων μουσουλμανικών κοινοτήτων στην Ευρώπη, που στηρίζονται στον ισλαμικό νόμο της σαρία.
    Το Ισλάμ βρίσκεται ήδη καθ΄ οδόν να προσπεράσει τον καθολικισμό ως κυρίαρχη θρησκεία στη Γαλλία.''

  4. Δημοσθένης Παπατζάρας avatar
    Δημοσθένης Παπατζάρας 04/04/2013 11:24:48

    Φαήλο, κατά κανόνα είσαι απολαυστικός, αλλά σήμερα...γράφεις στο πόδι! Το να λατρεύει κανείς το Θεό του δεν γίνεται στο όνομα της αμοιβαιότητας. Εμένα π.χ. δε με νοιάζει τι κάνει η Ελλάδα ή η Ιταλία. Εμένα λ.χ. ως Έλληνα της Πολής, με νοιάζει να μπορώ να πηγαίνω στην Εκκλησία. Και τον μουσουλμάνο κάτοικο της Αθήνας, πολύ λίγο τον νοιάζει τί γίνεται στην Τουρκία, τον νοιάζει να μπορεί να λατρεύει το Θεό του. Στο κάτω-κάτω της γραφής, ο Έλληνας διαφέρει γιατί δεν είναι ούτε Τούρκος ούτε Σαουδάραβας. Άμα απαγορεύει στον άλλο να έχει εκκλησίες ή τζαμία, τότε είναι μια από τα ίδια.
    Όπως πολύ καλά λες, η απελευθέρωση έγινε κατά των Σουνιτών Μουσουλμάνων και της ΔΕΣΠΟΤΕΙΑΣ τους. Κοινώς, αυτό που πρέπει να επιβληθεί -ΜΕ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ- σε όποιον τολμά να το αμφισβητήσει, είναι η δυτική έννοια της δημοκρατίας και της ισονομίας (όπως λες). Που περιλαμβάνει π.χ. τα δικαιώματα των γυναικών (όπως λες). Το οποίο βέβαια εμπεριέχει και το δικαίωμα οποιουδήποτε μουσουλμάνου -νόμιμου, λαθραίου, Έλληνα πολίτη, τουρίστα κλπ- να ασκεί τα θρησκευτικά του καθήκοντα.
    Κοινώς, μας τα μπερδεύεις σήμερα. Είτε θα είμαστε δυτική δημοκρατία είτε θα είμαστε Σαουδική Αραβία.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δημοσθένης Παπατζάρας 04/04/2013 15:19:51

      Ξαναδιάβασε με πιο προσεκτικά.
      Εμείς έχουμε εκατοντάδες τζαμιά και μες την Αθήνα δεκάδες.
      Το Ισλάμ δεν είναι απλά άλλη μια θρησκεία, είναι ολοκληρωτικό πολιτικό σύστημα.
      Η εκκλησία δεν είναι σύμβολο κυριαρχίας, το τζαμί είναι.
      Έχεις άγνοια ή κακή πληροφόρηση για το πως νοιώθουν και λειτουργούν οι μουσουλμάνοι. Μας βλέπουν ως χώρο επέκτασης.
      Η Τουρκία θέτει επίμονα το ζήτημα ανέργρσης δύο (2) τζαμιών στην Αθήνα. Γιατί άραγε;

      • Nikos avatar
        Nikos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/05/2013 20:12:18

        Έχεις απόλυτο δίκιο. η Τουρκία οργάνωσε την είσοδο λαθρομεταναστών με μόνο κριτήριο να είναι μουσουλμάνοι. Αν μας είχε κερδίσει σε πόλεμο, οι μετακινήσεις πληθυσμών που θα έκανε δεν θα ήταν περισσότεροι από αυτούς που μας έχει στείλει. Με την βοήθεια των εδώ προδοτών της Ελλάδας το σχέδιό τους έχει προχωρήσει άψογα.
        Θεωρούνε ότι όλοι όσοι δεν είναι ισλαμιστές πρέπει να φανιστούν από το πρόσωπο της γης.
        Δεν είδατε τι έγινε με την προβολή της ταινίας; Επίτηδες την γύρισαν για να κάνουν δοκιμή στον τρόπο χειραγώγησης της δύναμης του φανατισμού του Ισλάμ.
        Όπου έχουν πάει στην ευρώπη τα εγλήματα αυξήθηκαν κατακόρυφα. Στην σουηδία και στη Γαλλία οι βιασμοί έχουν σπάσει ρεκόρ. Τους το επιτρέπει το κοράνι, καθώς μια γυναίκα που δεν ανήκει στο Ισλάμ είναι απλώς για διασκέδαση και ακόμα και φόνο.
        Είναι απόλυτα σύμβολα κυριαρχίας του Ισλάμ Τζαμιά.
        Οι Άνθρωποι αυτοί είναι ότι χειρότερο υπάρχει επάνω στη γη αυτή τη στιγμή. Αγράμματοι, απολίτιστοι, ΦΑΝΑΤΙΚOI.
        Ο Θεός να μας φυλάξει γιατί η χώρα μας έχει κατακτηθεί από τα στίφη των βαρβάρων. (που είσαι μέγα Αλέξανδρε να στείλεις τα σκυλοφάγα έθνη από εκεί που ήρθανε). ΟΥΣΤ.

  5. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 04/04/2013 11:38:16

    "Κι εγώ δεν φοβάμαι να το πω: το Ισλάμ είναι φασισμός, είναι ρατσισμός, είναι ασύμβατο με τις αξίες μας και τον τρόπο ζωής μας".

    Δεν χρειάζεται να φοβάστε, έτσι είναι, ό,τι ρατσιστικότερο. Υπάρχει μια διαφορά, το Ισλάμ δεν είναι θρησκεία. Είναι τρόπος ζωής, κουλτούρας, είναι μια κοσμοθεωρία που εκφράζεται με όσα αναφέρετε. Δεν ξέρω από πήρατε αφορμή για το άρθρο, ακούμε κατά καιρούς για τζαμιά κλπ αλλά δεν ξέρω αν έγινε κάτι τελευταία και επιταχύνθηκαν οι διαδικασίες.
    Δεν γνωρίζω ποιοι και πως παίρνουν αποφάσεις. Αυτό πάντως που βλέπω σε χώρες που έχουν τέτοιους χώρους (Αγγλία, Γαλλία πχ) είναι να γιγαντώνονται αντιδράσεις, ο κόσμος δεν αντέχει άλλο και βλέπει τον κίνδυνο να έρχεται. Κάπου είχα δει έναν μουσουλμάνο σ' ένα ρεπορτάζ που έλεγε "εμείς κάνουμε πολλά παιδιά, αυτοί με το ζόρι ένα", απλά δεν ήθελε να το φωνάξει αλλά πλέον είναι κάτι αναπόφευκτο: "Σε 20-30 χρόνια η Ευρώπη περνάει στα χέριά μας".

  6. eyat avatar
    eyat 04/04/2013 11:39:39

    Nα γίνει Δημοψήφισμα.

  7. nikos789 avatar
    nikos789 04/04/2013 11:44:05

    Οτι και να γραφεται ο <> όπως ειρωνευτικά τον αποκαλούσε ο Άδωνις έβαλε την υπογραφή του
    Ευγε τους στέλνετε όλους στην χρυσή αυγή

  8. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 04/04/2013 11:45:27

    Αγάπητέ Φαήλο, όσο δίκιο και να έχετε, όσο επιλέγουμε να ''ανήκουμε'' ψυχή τε και σώματι, άνευ ορίων και όρων στη μεγάλη, Ευρωπαϊκή .....οικογένεια των αξιών, των παραδόσεων, των αρχών, των ιδεών, του σεβασμού, των υψηλών ιδανικών, της πνευματικής άνθισης και της ελευθερίας της σκέψης και της έκφρασης, θα πήξουμε στο μιναρέ, στούς λαθροεισβολείς με τ΄απολύτως κατοχυρωμένα δικαιώματα και στους παρηγορητικούς ψαλμούς των Μοεζίνηδων. Μην απαιτείτε ίση μεταχείριση. Εμείς είμαστε πάντοτε....υπεράνω.
    Για αυτό και κινδυνεύουμε να χάσουμε τα πάντα και να χαθούμε διά παντός......
    '' Σε τζαμιά μετατρέπονται άδειες εκκλησίες σε όλη την Ευρώπη. Το Ισλάμ τείνει να γίνει η κυρίαρχη θρησκεία στην μετα-χριστιανική Ευρώπη.
    h**p://redskywarning.blogspot.gr/2012/01/blog-post_7784.html
    .....Οι μουσουλμάνοι στην Ευρώπη όλο και περισσότερο μετατρέπουν κενές χριστιανικές εκκλησίες σε τζαμιά.
    Ο πολλαπλασιασμός των τζαμιών που στεγάζονται σε πρώην εκκλησίες αντανακλά την άνοδο του Ισλάμ ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη θρησκεία στην μεταχριστιανική Ευρώπη.
    Υπάρχουν σήμερα περισσότεροι ενεργοί θρησκευτικά μουσουλμάνοι παρά χριστιανοί σε πολλά μέρη της Ευρώπης, όχι μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα, αλλά και σε μικρότερες πόλεις και κωμοπόλεις σε όλη την ήπειρο.
    Καθώς το Ισλάμ αντικαθιστά τον Χριστιανισμό ως κυρίαρχη θρησκεία στην Ευρώπη, όλο και περισσότερες εκκλησίες γίνονται τζαμιά, τα οποία όλο και περισσότερο χρησιμεύουν όχι μόνο ως θρησκευτικά ιδρύματα, αλλά και λειτουργούν ως θεμελιώδη πολιτικά δομικά στοιχεία για τη δημιουργία χωριστών, παράλληλων μουσουλμανικών κοινοτήτων στην Ευρώπη, που στηρίζονται στον ισλαμικό νόμο της σαρία.
    Το Ισλάμ βρίσκεται ήδη καθ΄ οδόν να προσπεράσει τον καθολικισμό ως κυρίαρχη θρησκεία στη Γαλλία.''

  9. Τάκης Μπ. avatar
    Τάκης Μπ. 04/04/2013 11:49:57

    "...μια άλλη αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει μετριοπαθές Ισλάμ."
    Η πιο μεγάλη αλήθεια. Η πεποίθηση των μουσουλμάνων ότι όποιος πρεσβεύει άλλο δόγμα-και δη χριστιανικό- δεν είναι απλά αλλόθρησκος αλλά άπιστος, σημαδεύει ανεξίτηλα τη ρότα και την επιθετικότητα του Ισλάμ προς δυσμάς. Ο κάθε Τούρκος ηγέτης -ισλαμιστής ή μη- ζει, λειτουργεί ως νέος Κάτωνας και σκέπτεται: Ceterum censeo Graeciam delendam esse.
    Κι εμείς προβληματιζόμαστε αν θα λειτουργήσει ή όχι τζαμί! Καραϊσκάκη, ξύπνα!
    Να είστε καλά, κ. Κρανιδιώτη, και να "τσιμπάτε" συχνά τη .... σεβαστή μας εξουσία, μήπως αντιληφθεί σύντομα ότι δεν πρέπει να είναι χοντρόπετση!

  10. Παναγιώτης74Μεσ avatar
    Παναγιώτης74Μεσ 04/04/2013 11:51:03

    Συγχαρητήρια κ. Κρανιδιώτο άρθρο σας. Φοβάμαι όμως ότι είναι πια "πολύ αργά για δάκρυα..."
    Και μετά ένα τζαμί (ακόμα πιο μεγαλοπρεπές) στην Θεσαλλονίκη και μετά στην Πάτρα στο Ηράκλειο στην Καλαμάτα στον Πύργο στα γιάννενα στο Ναύπιλο και στην Σπάρτη και στην Λάρισα και στον Βόλο και στο Αγρίνιο στο Μεσολόγγι κοκ. Και φυσικά σύντομα και σε κάθε σχεδόν προάστιο της Αθήνας.
    Όλα υπό τις ευλογίες του "Ελληνικού Κράτους" είτε κυβερνάται από την Δεξιά είτε από τον Σύριζα. Πάρτυ πολιτισμικότητας και "ορθής Πολιτικής". Και όποιος αντιδρά είναι φασίστας οπισθοδρομικός Θρθόδοξος ταλιμπάν κτλ.
    Και όλα αυτά επαναλαμβάνω υπό κυβέρνησης (συγκυβέρνησης πιο σωστά)της ΝΔ. Έ ρε να βγει και ο Σύριζα τι έχει να γίνει. Μια πρόγευση του τι μας περιμένει μας την έδωσε ο κ. Μπουτάρης. Και τα "καλύτερα" έπονται!!!!

  11. fitsoulas avatar
    fitsoulas 04/04/2013 11:54:24

    Οι μουσουλμάνοι πρέπει να απελαθούν ή να πεισθούν να φύγουν μόνοι τους. Απαιτείται συνδυασμός μέτρων: π.χ. χρήση των ΜΑΤ ώστε να δουν πως είναι ασύμβατοι με τη σύγχρονη δημοκρατία ή επιβολή ειδικού φόρου ακινήτων στα τζαμιά ώστε να αποστραγγιστούν οικονομικά.

  12. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 04/04/2013 11:57:06

    To Σουνιτικό Πολιτικό Ισλάμ το αποδέχτηκε ο Οτζαλάν ως τον νέο συνδετικό Κρίκο Τούρκων και Κούρδων για να μην ξεχνιόμαστε

    Σε ότι αφορά το Ισλάμ δεν είναι αλήθεια οτι δεν υπάρχει μετριοπαθές και ήπιο Ισλάμ.Αλήθεια όμως είναι ότι αυτό χρησιμοποιείται κατά το δοκούν και αποτελεί φορές τον προθάλαμο για τους φανατικούς Ισλαμιστές

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δρόλαπας 04/04/2013 22:30:09

      Δες πως εξελίχθηκε το "κοσμικό" Ιράκ, η "μετριοπαθής" Αίγυπτος, η "μπααθική" Συρία. Δες την διολίσθηση της Τουρκίας χρόνο το χρόνο στον κοινωνικό μεσαίωνα.
      Αβυσσαλέα η δυτική άγνοια για την αληθινή φύση του Ισλάμ.
      Θα 'ρθει μια μέρα που η Ευρώπη ή θα αλωθεί ή θα κηρύξει το Ισλάμ παράνομο, όπως τους Σαϊεντολόγους η Γερμανία κι η Ρωσία, θα το κυνηγήσει απηνώς και θα σφραγίσει τα σύνορα της.

  13. ferdinand avatar
    ferdinand 04/04/2013 12:11:08

    Σε αυτό για τα μικτά σχολεία δεν έχουν άδικο, η πολλή οικειότητα γεννά περιφρόνηση.
    Έχουμε φτάσει σε σημείο η μόνη επιτρεπόμενη κριτική στο ισλάμ να είναι από προοδευτική σκοπιά. Ότι δεν σέβεται τα "δικαίωματα των γυναικών" (όπου αυτοί που το λένε εννοούν π.χ. ως "δικαίωμα" και την έκτρωση) και τα παρόμοια.
    Ακόμα κι εσείς το κατηγορείτε για φασισμό και ρατσισμό, τις 2 μεγάλες μάστιγες της εποχής μας κατά την προοδευτική ιντελιγκέντσια. Το πρόβλημα με αυτήν την προσέγγιση είναι ότι μπορούν να σας απαντήσουν, αρκετά πειστικά μάλιστα, ότι ρατσιστικό δεν είναι αφού η ισλαμική Ούμμα δεν ξεχωρίζει φυλές και έθνη, όλοι είναι αδερφοί εντός ισλάμ.
    Η ουσία είναι το άλλο που λέτε, το «δεν υπάρχει ειρήνη με τους απίστους». Στο ισλάμ ο κόσμος χωρίζεται σε Νταρ-αλ-Ισλάμ (γη του Ισλάμ) και Νταρ-αλ-Χαρμπ (γη του πολέμου). Αυτό όταν το καταλάβουν όλοι θα είναι ήδη πολύ αργά.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ferdinand 04/04/2013 22:35:16

      Απλοϊκή η προσέγγιση σου κι εσφαλμένη. Η Ούμμα δεν ξεχωρίζει φυλές αλλά ΜΟΝΟ για τους μουσουλμάνους. Τους "απίστους" δεν τους εντάσσει στους κόλπους της. Η μανιχαϊστική "αδελφότητα" των πιστών του Αλλάχ και του Ρεσούλη του δεν σε περιλαμβάνει, αγαπητέ Φερδινάνδε. Τις μανάδες, γυναίκες, κόρες μας, τις θεωρούν περίπου πουτάνες κι όλους μαζί χώρο επέκτασης.
      Είναι λοιπόν ρατσιστές απέναντι στους μη μουσουλμάνους και στις γυναίκες, επιθετικοί και η κοινωνικοπολιτική οργάνωση τους είναι ολοκληρωτική. Η δημοκρατία όπως εμείς την αντιλαμβανόμαστε, τους είναι ξένη, απεχθής, κάτι διαβολικό και εχθρικό.

  14. raspoutin avatar
    raspoutin 04/04/2013 12:17:41

    Κύριε Κρανιδιώτη γιατί δεν τα λέτε αυτά στον Πρωθυπουργό που έδωσε το πράσινο φως για να γίνει το τζαμί; Αναζητήστε να διαβάσετε την απόφαση...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ raspoutin 04/04/2013 22:35:48

      Σε όλους τα λέω.

  15. ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΛΑΡΡΥΤΗΣ avatar
    ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΛΑΡΡΥΤΗΣ 04/04/2013 12:47:16

    Γιατί διαμαρτύρεσαι; Είναι ασορτί με το χαράτσι και τον Μπουτάρη.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΛΑΡΡΥΤΗΣ 04/04/2013 22:36:15

      Κι εσείς γιατί δέρνεται τους μαύρους;

  16. Παύλος avatar
    Παύλος 04/04/2013 12:53:02

    Συγχαρητήρια Φαήλο και Προφήτη !
    Τα δύο αυτά έξοχα άρθρα αποτελούν "γροθιά στο στομάχι" των κουλτουράρηδων, κομλεξικών ανθελλήνων !
    Μόνον...... Ένας τέτοιος έλληνας, δεν θα μπορούσε να μην τα σεβαστεί !!!

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Παύλος 04/04/2013 20:50:46

      Θα μπορούσε

  17. tpe avatar
    tpe 04/04/2013 12:57:03

    Είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
    Δίνει de facto νομιμοποίηση στους παράνομους μετανάστες. Και το θέμα είναι πως δίνουμε ΛΟΓΟ σε ποιους; Στους πλέον φανατικούς του πλανήτη. Κρίμα.
    Για μένα, η ανέγερση τζαμιού στην Αθήνα είναι η αρχή του τέλους για το Έθνος μας.

    • helios avatar
      helios @ tpe 04/04/2013 13:55:39

      ότι πιο φανατικό από άποψη ισλάμ έχει μαζευτεί πλέον στην πατρίδα μας

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/04/2013 13:02:20

    Aπλως δεν επρεπε να επιτραπει στους λεθρομεταναστες να μπουν.Ομως ενα τζαμι στην πρωτευουσα ειναι αντικειμενο πιεσεων απο πολλούς και υπαρχει δυσμενης προπαγανδα.Ολα τα ξενα μεσα ενημερωσης αναφερουν συνεχως την Αθηνα the only European capital without a mosque.
    Στο λεκανοπεδιο ζουν περιπου 20.000 εσωτερικοι μεταναστες απο τη Θρακη και μαλιστα καποτε η προσελκυση τους και η απομακρυνση απο τη Θρακη ευνοειτο απο το κρατος.
    Υπάρχουν πολλοι τουριστες απο αραβικες και αλλες ισλαμικες χωρες.
    Η πρωτη φορα που Ελληνας πρωθυπουργος υποσχεθηκε τζαμι ηταν επι Καραμανλη Α΄σε επισκεψη του στη Σ.Αραβια για αγορα πετρελαιου τη δεκαετια του 70.Το θεμα χρονιζει 40 χρονια.
    Η κατασκευη απο το Δημοσιο και η δημοσια ιδιοκτησια του γινεται για να ελεγχονται οι λειτουργοι του.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ψυχραιμια 04/04/2013 22:37:12

      Υπάρχουν ήδη πολύ περισσότερα απ' όσα πρέπει.

    • Nikos avatar
      Nikos @ ψυχραιμια 04/05/2013 21:02:41

      Αυτοί που πιέζουν για να γίνει το τζαμί είναι οι ίδιοι που θέλουν να διαδώσουν το Ισλάμ σε όλο τον κόσμο. Προφανώς τους κάνει σαν παγκόσμια θρησκεία. Απλώνεται σαν χολέρα παντού και οι γεννήσεις τους προωθούνται με κάθε μέσο (όπως στο κόσοβο που τους έβαζαν να κάνουν δέκα παιδιά). Ενώ εμάς μας φτάσανε στο σημείο να κάνουμε 1-2 παιδιά με το ζόρι.

  19. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 04/04/2013 13:06:35

    έχει απόλυτο δίκιο ο αρθρογράφος. Υποτίθεται ότι το κάνουν για να τους έχουν υπό κάποιον έλεγχο, αλλά θα τούς έχουν; Πολύ αμφιβάλλω.

    Έπειτα, αφού η ελληνική πολιτεία δεν χτίζει λατρευτικούς χώρους, γενικώς, ούτε χριστιανικούς ναούς, από πού κι ως πού θα πετάξει τα λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου για τζαμί; Μπορεί ο κ. Κρανιδιώτης, σαν νομικός, να μού το εξηγήσει; Πώς το δικαιολογούν;

  20. ΠαναγιώτηςΖ74Μεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖ74Μεσ 04/04/2013 13:08:08

    Συγχαρητήρια κ. Κρανιδιώτη για το άρθρο σας. Φοβάμαι όμως ότι είναι πια "πολύ αργά για δάκρυα..."
    Και μετά ένα τζαμί (ακόμα πιο μεγαλοπρεπές) στην Θεσσαλονίκη και μετά στην Πάτρα στο Ηράκλειο στην Καλαμάτα στον Πύργο στα Γιάννενα στο Ναύπλιο και στην Σπάρτη και στην Λάρισα και στον Βόλο και στο Αγρίνιο στο Μεσολόγγι κοκ. Και φυσικά σύντομα και σε κάθε σχεδόν προάστιο της Αθήνας.
    Όλα υπό τις ευλογίες του "Ελληνικού Κράτους" είτε κυβερνάται από την Δεξιά είτε από τον Σύριζα. Πάρτυ πολιτισμικότητας και "ορθής Πολιτικής". Και όποιος αντιδρά είναι φασίστας, οπισθοδρομικός, Ορθόδοξος ταλιμπάν κτλ.
    Και όλα αυτά επαναλαμβάνω υπό κυβέρνησης (συγκυβέρνησης πιο σωστά) της ΝΔ. Έ ρε να βγει και ο Σύριζα τι έχει να γίνει. Μια πρόγευση του τι μας περιμένει μας την έδωσε ο κ. Μπουτάρης. Και τα "καλύτερα" έπονται!!!!

  21. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 04/04/2013 13:14:36

    Στην Αθήνα ήδη υπάρχει υπερπολυτελές και τεράστιο τζαμί στο Μοσχάτο, κοντά στον Ελληνικό Κόσμο, από την απέναντι πλευρά της Πειραιώς. Πολυτελές πολυώροφο, υπερσύγχρονο κτίριο. Ανοιχτό για όλους τους πιστούς του (κατ' αυτούς) "προφήτη". Άρα, οι μουσουλμάνοι δεν στερούνται χώρου λατρείας αξιοπρεπούς, δεν είναι υποχρεωμένοι να καταφεύγουν σε υπόγεια και τρώγλες για την επιτέλεση των θρησκευτικών τους καθηκόντων, όπως αυτοί τα εννοούν. Διαφωνώ μαζί τους ριζικά, αλλά τους σέβομαι.
    Εξ αρχής λέω ότι δεν είμαι a priori αντίθετος στην κατασκευή του τεμένους.
    Η ελληνική Πολιτεία φτιάχνοντας το τέμενος αποσκοπεί, αφελώς, σε δύο πράγματα:
    1. Να βουλώσει στόματα. Να πει στους "προοδευτικούς" (χρήσιμους ηλίθιους κατ' εμέ) και στους μουσουλμάνους Άραβες "ορίστε, έχει και η Αθήνα χώρο λατρείας για τους μουσουλμάνους". Αυτό ίσως γίνει. Αλλά σύντομα θα πουν οι ανωτέρω: Ναι αλλά ο χώρος είναι μικρός, ανεπαρκής. Και η περιοχή υποβαθμισμένη. Και δεν έχει μετρό δίπλα (αν και υπάρχει ο σταθμός Ελαιώνας). Χρειάζεται και ένα άλλο ακόμα τζαμί, σε άλλη περιοχή. Άρα: Τα στόματα θα βουλώσουν, αλλά για πολύ λίγο....
    2. Να ελεγχθεί ο εκφερόμενος "ισλαμικός λόγος" ότι δεν θα ξεφεύγει από τα "χρηστά ήθη", δηλαδή ότι ο ιμάμης δεν θα καλεί τους πιστούς να μας σουβλίσουν και να σκοτώσουν στο ξύλο τις κόρες μας, όπως έκαναν με τις νεομάρτυρες Κυράννα και Αγγελίνα, των οποίων τα λείψανα ανευρέθηκαν με θαυμαστό τρόπο την προηγούμενη χρονιά, ή ότι δεν θα τις βάλουν να σαπίσουν στη φυλακή επειδή δεν θέλησαν να παντρευτούν έναν από αυτούς, όπως έκαναν με μία άλλη γυναίκα νεομάρτυρα, την αγία Αργυρή.
    Αυτή όμως η προσδοκία του ελληνικού Κράτους προϋποθέτει ότι θα κλείσουν τα υπάρχοντα τεμένη. Φυσικά αυτό δεν θα γίνει, διότι τα υπάρχοντα τεμένη, εκ των οποίων αυτό του Μοσχάτου είναι μεγαλοπρεπέστατο και υπερσύγχρονο, δεν είναι τεμένη, αλλά "πολιτιστικά ισλαμικά κέντρα"....Εντάξει, το ξέρω, είναι απάτη, αλλά έτσι είναι δηλωμένα.
    Άρα, το υπάρχον ισλαμικό τέμενος θα γίνει το επίσημο τέμενος, με κάποιον ιμάμη "ηλεγμένο", "μετριοπαθή" (....), και δίπλα σε αυτό θα υπάρχουν και άλλα 10-100 με ανισόρροπους ιμάμηδες, ταλιμπάν, ημιπαράφρονες με νοητική συγκρότηση...Πλειστόκαινου (κοινώς: ουγκ), που θα απευθύνεται σε "πιστούς" με ανάλογη νοητική συγκρότηση (ουγκ). Δηλαδή, στην πλειοψηφία των μουσουλμάνων λάθρο, που ακριβώς τέτοια νοητική-πνευματική συγκρότηση έχουν, όταν δεν είναι πιο έξυπνοι, οπότε το ρίχνουν στο πρεζεμπόριο και το έγκλημα και ξεμπερδεύουν (δεν είναι κακά πράγματα άλλωστε αυτά, όταν ο απέναντι είναι άπιστος...).
    Αλλάχου ακμπάρ και καλά ξεμπερδέματα αγαπητοί....

  22. Kimon avatar
    Kimon 04/04/2013 13:18:11

    Το πολιτικό σύστημα αμφισβητεί πλέον ευθέως το πολιτισμικό υπόβαθρο και τις αρχές του νεοελληνικού Έθνους που οικοδομήθηκε στην αντιπαλοτητά του με το Ισλάμ.Η προδοσία του στον Ελληνισμό είναι διπλή, αφού κάτι τέτοιο προυποθέτει δημοψήφισμα. Είναι επικίνδυνη για την συνέχεια του Έθνους.

    • Μαριος Σιδας avatar
      Μαριος Σιδας @ Kimon 04/04/2013 16:16:02

      φανταζομαι εννοεις..."ειναι επικινδυνοι για την συνεχεια του Εθνους".

      • Kimon avatar
        Kimon @ Μαριος Σιδας 04/04/2013 18:24:39

        Απολογούμαι για το ορθογραφικό λάθος.

  23. B.Q avatar
    B.Q 04/04/2013 13:42:36

    ??

  24. B.Q avatar
    B.Q 04/04/2013 13:43:06

    Αγαπητέ Φαήλο, όσο δίκιο και να έχετε, όσο επιλέγουμε να ''ανήκουμε'' ψυχή τε και σώματι, άνευ ορίων και όρων στη μεγάλη, Ευρωπαϊκή .....οικογένεια των αξιών, των παραδόσεων, των αρχών, των ιδεών, του σεβασμού, των υψηλών ιδανικών, της πνευματικής άνθισης και της ελευθερίας της σκέψης και της έκφρασης, θα πήξουμε στο μιναρέ, στούς λαθροεισβολείς με τ΄απολύτως κατοχυρωμένα δικαιώματα και στους παρηγορητικούς ψαλμούς των Μοεζίνηδων.

    • B.Q avatar
      B.Q @ B.Q 04/04/2013 13:45:37

      Μην απαιτείτε ίση μεταχείριση. Εμείς είμαστε πάντοτε....υπεράνω.
      Για αυτό και κινδυνεύουμε να χάσουμε τα πάντα και να χαθούμε διά παντός.

      • B.Q avatar
        B.Q @ B.Q 04/04/2013 14:04:33

        '' Σε τζαμιά μετατρέπονται άδειες εκκλησίες σε όλη την Ευρώπη. Το Ισλάμ τείνει να γίνει η κυρίαρχη θρησκεία στην μετα-χριστιανική Ευρώπη.''

  25. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 04/04/2013 13:48:25

    h**p://redskywarning.blogspot.gr/2012/01/blog-post_7784.html
    Οι μουσουλμάνοι στην Ευρώπη όλο και περισσότερο μετατρέπουν κενές χριστιανικές εκκλησίες σε τζαμιά.

  26. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΝΤΟΝΤΟΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΝΤΟΝΤΟΣ 04/04/2013 13:48:42

    Οι περισσότερες παρατηρήσεις σας είναι σωστές, ΟΜΩΣ ξεχνάτε πως τα ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ κατά του ΑΝΘΡΩΠΟΥ, του ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ και ιδιαίτερα κατά του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ τα εχει διαπράξει Ο "ΚΑΘΟΛΙΚΙΣΜΟΣ¨. Πρώτα αυτούς τους ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ να κρίνουμε και μετά τους απολίτιστους και απροσάρμοστους ασιάτες. Στην ΙΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗ του ΔΥΤΙΚΟΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ , ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ του ΠΑΠΑ , έκαιγαν επιστήμονες ΑΣΤΡΟΝΟΜΟΥΣ...
    Θυμηθείτε πρώτα το 1204 και μετά το 1453...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΝΤΟΝΤΟΣ 04/04/2013 22:38:56

      Και δίκιο να 'χεις, δεν έχει καμμία σχέση με το πρόβλημα μας με την μοσουλμανική λαθρομεταναστευτική εισβολή και το τζαμί.

  27. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 04/04/2013 13:51:50

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει, εμείς οι πολλοί που ζούμε στη χώρα μας , να προσαρμοστούμε στα ήθη και στις συνήθειες των ξένων που ήρθαν ( σε πολύ μεγάλο ποσοστό ) απρόσκλητοι και παράνομοι , στη δική μας χώρα . Οπου ξένοι, όχι άνθρωποι οι οποίοι προσαρμόζονται (δηλ σέβονται ) τη χώρα που τους φιλοξενεί , αλλά φορείς μιάς αναχρονιστικής , ρατσιστικής και βάρβαρης θρησκείας. Μιας νοοτροπίας και ενός τρόπου ζωής . Μα για σκεφτείτε όλοι εσείς που στέκεστε και συζητάτε τη δημιουργία τζαμιού , πόσα χρόνια υποφέραμε από τους Τούρκους , τι αγώνες και πόσο αίμα χύσαμε για να ελευθερωθούμε ;Για σκεφτείτε , ότι στις υπανάπτυκτες χώρες

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Diamond Angel 04/04/2013 14:09:58

      ( Ο ... δαίμων του πληκτρολογίου , χτύπησε ! ) ......Για σκεφτείτε ότι στις υπανάπτυκτες χώρες τους οι Χριστιανοί , τι περιορισμούς και διώξεις υφίστανται . Τι ειδους ελευθερία ή αμοιβαιότητα είναι αυτή , η οποία οδηγεί στο να επιτρέψουμε τη δημιουργία τζαμιού εδώ ; Οχι, δεν πρέπει να γίνει ! Αυτό που επιβάλλεται να γίνει , είναι να προασπίσουμε την κοινωνική μας συνοχή ,να προστατεύσουμε τη χώρα από το τεράστιο , με ανυπολόγιστες συνέπειες, πρόβλημα των ισλαμομεταναστών. Για όλους αυτούς είμαστε οι '' άπιστοι '' . Δεν υπάρχει αρμονική συμβίωση με αυτούς που η βία είναι αναπόσπαστο στοιχείο της νοοτροπίας τους . Και ούτε και θέλουμε να υπάρξει !

  28. Βασίλης Παπαχρήστος avatar
    Βασίλης Παπαχρήστος 04/04/2013 13:54:38

    Κύριε Κρανιδιώτη,τα είπατε όλα,εκτός δυστυχώς από το σημαντικότερο:ποιος ''τρέχει'' την ανέγερση.

    • Ένας avatar
      Ένας @ Βασίλης Παπαχρήστος 04/04/2013 15:47:56

      Ποιός την ...τρέχει; Πείτε μας εσείς λοιπόν. Mη μας αφήνετε στο σκοτάδι!!

      • Μαριος Σιδας avatar
        Μαριος Σιδας @ Ένας 04/04/2013 16:19:02

        μολις ηρθες απο τον κοκκινο πλανητη?

      • Βασίλης Παπαχρήστος avatar
        Βασίλης Παπαχρήστος @ Ένας 04/04/2013 17:52:34

        Aκούω και διαβάζω πως ο αξιότιμος πρωθυπουργός της χώρας έχει πάρει πάνω του το ζήτημα.Πιεζόμενος ίσως;Θα χαρώ να με διαψεύσει κάποιος.Το εννοώ,δεν είναι σχήμα λόγου.

  29. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 04/04/2013 14:05:03

    Μήπως δεν θα υπήρχε θέμα αν είχαμε τα κότσια να στείλουμε τους λαθρο απο κεί που ήρθαν ,με το καλό ή με το αγριο? (και δε θα υπήρχε μόνο θέμα ,δε θα υπήρχε και Χρύσή Αυγή!)

    Γιατί αυτό που συμβαίνει τώρα είναι εξωφρενικό: Οι Τούρκοι πρακτικά χρησιμοποιούν σαν μέσο πίεσης ένα ζήτημα που κατά 90% αυτοί δημιούργησαν (τους μουσουλμάνους λάθρο) για να διαπραγματευτούν Εθνικά μας δικαιώματα που ισχύουν αιώνες , αν όχι χιλιετίες (Χάλκη κλπ)

  30. Tabula Rasa avatar
    Tabula Rasa 04/04/2013 14:08:42

    ''.....Οι μουσουλμάνοι στην Ευρώπη όλο και περισσότερο μετατρέπουν κενές χριστιανικές εκκλησίες σε τζαμιά.
    Ο πολλαπλασιασμός των τζαμιών που στεγάζονται σε πρώην εκκλησίες αντανακλά την άνοδο του Ισλάμ ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη θρησκεία στην μεταχριστιανική Ευρώπη.
    Υπάρχουν σήμερα περισσότεροι ενεργοί θρησκευτικά μουσουλμάνοι παρά χριστιανοί σε πολλά μέρη της Ευρώπης, όχι μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα, αλλά και σε μικρότερες πόλεις και κωμοπόλεις σε όλη την ήπειρο.
    Καθώς το Ισλάμ αντικαθιστά τον Χριστιανισμό ως κυρίαρχη θρησκεία στην Ευρώπη, όλο και περισσότερες εκκλησίες γίνονται τζαμιά, τα οποία όλο και περισσότερο χρησιμεύουν όχι μόνο ως θρησκευτικά ιδρύματα, αλλά και λειτουργούν ως θεμελιώδη πολιτικά δομικά στοιχεία για τη δημιουργία χωριστών, παράλληλων μουσουλμανικών κοινοτήτων στην Ευρώπη, που στηρίζονται στον ισλαμικό νόμο της σαρία.
    Το Ισλάμ βρίσκεται ήδη καθ΄ οδόν να προσπεράσει τον καθολικισμό ως κυρίαρχη θρησκεία στη Γαλλία.''

    • Tabula Rasa avatar
      Tabula Rasa @ Tabula Rasa 04/04/2013 14:09:51

      http://redskywarning.blogspot.gr/2012/01/blog-post_7784.html

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Tabula Rasa 04/04/2013 14:59:44

        Το 2030 θα είναι άνετη πλειοψηφία στην Ευρώπη, αέρας θα περάσουν μπροστά. Φαντάζομαι πως σύντομα θα δούμε και τα πρώτα δυνατά κόμματά τους, πανευρωπαϊκά.

  31. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 04/04/2013 14:11:34

    Ουστ απλητοι μουλαδες

  32. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 04/04/2013 14:12:17

    Χῶρα χριστιανική ἡ Ἑλλάδα μας,μέ τόσους ἀγῶνες τῶν χριστιανῶν προγόνων μας,τότε πού πολεμοῦσαν πραγματικά «γιά τοῦ Χριστοῦ τήν πίστη τήν ἁγία καί τῆς Πατρίδος τήν ἐλευθερία»,θά καταντήσει νά δοξάζεται ἐπίσημα στά ἅγια χώματά της ὁ Ἀλλάχ καί ὁ προφήτης του ὁ Μωάμεθ!
    Θά καταντήσουμε δηλαδή,οἱ τουρίστες πού θά πλησιάζουν μέ τά ἀεροπλάνα στό Ἐλ.Βενιζέλος νά ἀντικρύζουν ὥς πρῶτο ἀξιοθέατο τῆς πόλης τῶν Ἀθηνῶν,τό τζαμί της,πού θά ἐπισκιάζει ἀκόμη καί τόν Παρθενῶνα!Καί θά νομίζει ὁ κάθε ἐπισκέπτης ὅτι ἦλθε σέ μιά ἀραβική χῶρα...
    Θά γίνει τζαμί-χῶρος προσευχῆς-στήν ἀρχή,ἀργότερα θά διδάσκεται καί ἐπίσημα τό κοράνι,ἀφοῦ στά πλαίσια ττῆς ἀνεκτικῆς Δημοκρατίας μας θά ἐπιτραπή καί ἡ ἴδρυση Σχολῆς μελέτης τῆς μουσουλμανικῆς θρησκείας καί τοῦ κορανίου,ἐν εἶδει θεολογικῆς σχολῆς.
    Θεολογικῆς σχολῆς-σφηκοφωλιᾶς στά σπλάγχνα τῆς Πρωτεύουσας,πού θά ἐκκολάπτονται οἱ καμικάζι τῆς πίστης ἐκείνης πού μισεῖ θανάσιμα τόν ἄλλο πού πιστεύει κάτι διαφορετικό ἀπ' αὐτήν.
    Οἱ νόμιμοι μετανάστες νά ἔχουν τούς εὐκτήριους οἴκους τους,ναί! Νά δοξάζουν τό Θεό τους εκεῖ,ναί. Ἀλλά ὄχι καί νά τούς φτιάξουμε καί Μητροπολιτικό Ναό!
    Τή στιγμή μάλιστα πού στό δικό μας Μητροπολιτικό Ναό οἱ ἐργασίες ἀποκατάστασης δέν ἔχουν ἀκόμη ὁλοκληρωθεῖ..
    Οἱ ὑπόλοιποι-πάρα πολλοί-παρανόμως εὐρισκόμενοι μετανάστες στήν Ἀθήνα καί σέ ὅλη τήν Ἑλλάδα,θά πρέπει νά ψάχνουμε τρόπους νά ἀπελαθοῦν,ὄχι νά προσευχηθοῦν! Ἄς κοιτάξουμε ἐμεῖς νά μάθουμε νά πλησιάζουμε τίς Ἐκκλησίες μας γιά νά προσευχηθοῦμε καί ἄς ἀφήσουμε τίς προσευχές τῶν λαθρομεταναστῶν κατά μέρος,αὐτοί δέν τίς χάνουν...
    Ἄποψή μου...

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Κυθήριος Τ. 04/04/2013 15:39:25

      '' Οἱ ὑπόλοιποι-πάρα πολλοί-παρανόμως εὐρισκόμενοι μετανάστες στήν Ἀθήνα καί σέ ὅλη τήν Ἑλλάδα,θά πρέπει νά ψάχνουμε τρόπους νά ἀπελαθοῦν,ὄχι νά προσευχηθοῦν! ''
      Πολύ χαλαρώσαμε όμως τελευταία. 'Ολο λόγια.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Κυθήριος Τ. 04/04/2013 17:12:53

      Kυθηριε η εκκολαψη καμικαζι, οπως πολυ σωστα ειπες, ειναι η επομενη βομβα που θα σκασει γιατι αναμεσα στους λαθρο που βρεθηκαν εδω και οχι τυχαια, παρεισφρυουν και πρακτορες που σε καποια στιγμη ανωμαλιας -εσωτερικης η εξωτερικης- θα κανουν την επιθεση τους.
      Ειχα γραψει το Σεπτεμβριο οτι μετα την επιχειρηση σκουπα που εκανε ο Δενδιας στην Αθηνα, ξεσπασαν εκεινες οι πυρκαγιες στην Ευβοια, ατην Αταλαντη και στα Κιουρκα και καποιους επιασαν αν δε κανω λαθος ηταν δυο Πακιστανοι οι οποιοι αν διασταυρωθεις μαζι τους δεν τοχουν σε τιποτα να σε ξεκοιλιασουν....

    • Nikos avatar
      Nikos @ Κυθήριος Τ. 04/05/2013 21:52:55

      Πρώτα απ' όλα να σε ευχαριστήσω που έδωσες στα μάτια μου την ευκαιρία να γεμίσουν με ψιλές, με δασείες, με περισπωμένες. Τι ομορφιά είχε η Ελληνική γλώσσα πριν την καταντήσουν σαν τα μούτρα τους.
      Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.
      Θα προσθέσω:
      Η Ευρώπη δεν ήταν 400 χρόνια σκλαβωμένη στους μωαμεθανούς. Και μην ξεγελιόμαστε που έστειλαν Πακιστανούς και όλο αυτό το συφερτό. Στην ουσία Τούρκοι είναι. Η Τουρκία είναι πίσω απ'όλα αυτά.
      Έσφαξαν 1.500.000 Έλληνες, βίαζαν τις γυναίκες μας, έκαναν τα παιδιά μας Γενίτσαρους και θα τους φτιάξουμε και τζαμί; Τι καθόμαστε και συζητάμε εδώ; Ναρκωμένοι είμαστε;Έπρεπε να είμαστε στους δρόμους με ότι όπλο έχει ο καθένας και να τους πετάξουμε στην θάλασσα ή να πεθάνουμε προσπαθώντας είς μνήμην όλων εκείνων που έδωσαν το αίμα τους για να είναι η χώρα αυτή ελεύθερη απο το Ισλάμ.
      Τους βρίσανε το Ισλάμ και τα σπάσανε όλα στην Αθήνα ακόμα και μέσα στις φυλακές.
      Μας απειλήσανε μέσα στην ίδια μας την χώρα με τζιχάντ (ο πρόεδρος των πακιστανών που αν τον είχα στα χέρια μου με αυτή τη μούρη, θα τον έδερνα επί 7 μερόνυχτα).
      Στα μέρη τους έχουνε βιάσει 12χρονη γιατί ήτανε χριστιανή 10 άτομα, νομίζω ότι πέθανε κιόλας.
      Το άλλο το παλικάρι το σφάξανε μποστα στην κάμερα (το είδα με τα μάτια μου στο youtube που του έκοβε τον λαιμό λίγο-λίγο γιατί έγινε χριστιανός).
      Αυτά τα φίδια φιλοξενούμε στον τόπο μας.
      Τι πάθαμε ωρέ Έλληνες; Ξεσηκωθείτε μωρέ και στείλτε τους από κει πού'ρθαν.

  33. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 04/04/2013 14:13:49

    Θα την πατήσει η νδ, από αυτό το θέμα. Είναι ζήτημα στο οποίο θα επενδύσουν επικοινωνιακά οι χα & αε. Εαν αποτελεί κάποια συμφωνία μεταξύ των κομμάτων της συγκυβέρνησης, θα πρέπει να πάρει απίστευτα ανταλλάγματα ο πρωθυπουργός από τους άλλους.

  34. Ηλίας avatar
    Ηλίας 04/04/2013 14:18:30

    Το άρθρο και τα περισσότερα σχόλια είναι ρατσιστικά. Το Ισλάμ είναι θρησκεία (αν έχει γίνει και τρόπος ζωής μαγκιά του) και σαν θρησκεία δικαιούται να κτίζει τους δικούς της τόπους λατρείας.
    Οι διωγμοί των Ελλήνων από τους Τούρκους τι σχέση έχει με τις θρησκείες ??
    Ο Καραϊσκάκης τι σχέση έχει ?? Αγωνίστηκε κατά του ισλάμ ή κατά των Τούρκων ??
    Για πιο λόγο η διαφορές και οι διαμάχες 2 κρατών (Ελλάδας, Τουρκίας) πρέπει να γίνουν αυτομάτων διαμάχες χριστιανών με μωαμεθανών ??
    Με πιο τρόπο τα τζαμί της Αθήνας θα κάνει ξαφνικά τους μουσουλμάνους περισσότερους απ' όσοι είναι τώρα δεν το καταλαβαίνω. Γιατί η συνήθειά τους να κάνουν πολλά παιδιά δεν νομίζω να εξαρτάται από το τζαμί.
    Και να διευκρινίσω, δεν είμαι μουσουλμάνος αλλά μάλλον άθεος που οι γονείς του τον βάπτισαν Χ.Ο.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Ηλίας 04/04/2013 14:40:30

      Ἡ ἄποψή σου περί τοῦ κτισίματος τοῦ τζαμιοῦ ἤ ὄχι εἶναι σεβαστή,κατά τά ἄλλα ὅμως πού ἀναφέρεις,δείχνεις ὅτι δέν ἔχεις καμμία σχέση μέ τήν Ἱστορία...

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Ηλίας 04/04/2013 15:04:27

      Ηλία ξέχνα το Ισλάμ είναι θρησκεία, το Ισλάμ είναι ιδεολογία, είναι όπως λένε και οι ίδιοι πάνω από τη δημοκρατία. Ο νόμος της Σαρίας βασιλεύει και όλα τα άλλα είναι για μικρά παιδάκια.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ηλίας 04/04/2013 15:14:10

      Διάβασε ποιους πολεμούσε τότε ο Καραϊσκάκης, να μάθεις και την θρηκευτική, κυρίαρχη, φύση του επαναστατικού μας αγώνα, διάβασε την Διήγηση Συμβάντων της Ελληνικής Φυλής και τον Μακρυγιάννη και μετά συζητάμε.
      Με τσιτάτα περί "ρατσισμού" κι επί βάσεως κραυγαλέας ανιστόρητης αγραμματοσύνης κι άγνοιας του τι είναι το Ισλάμ, δεν μπορούμε να συζητήσουμε.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Ηλίας 04/04/2013 15:22:25

      Το ότι είσαι μάλλον άθεος , είναι δικαίωμά σου . Το να χαρακτηρίζεις το άρθρο και τα σχόλια ρατσιστικά , είναι φανερό ότι σου διαφεύγει κάτι . Η ίδια η πραγματικότητα . Ο '' Βούρδουλας '' πιο πάνω , τα λέει με δυό κουβέντες όλα .

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Ηλίας 04/04/2013 17:16:29

      Μην ανησυχείς Ηλία με το ζόρι Χ.Ο. Στο τζαμί δε θα συμβεί τίποτα απολύτως.Θα μαζεύονται ήσυχα ήσυχα οι μουσουλμάνοι και θα ακούν το χότζα Κουράκη να τους απαγγέλλει ποιήματα με θέμα τα τσαντόρ και τα λευκά μπαστούνια!Στο τέλος θα τους ευλογεί ο Ιμάμης Μπουτάρογλου.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Ηλίας 04/04/2013 21:41:57

      Όταν κάποιο βράδυ κοιτάξεις τον ουρανό θα καταλάβεις ότι δεν είσαι άθεος.
      Δικαίωμά σου να μή δέχεσαι τον θεό των γονιών σου,αλλά σίγουρα δεν είσαι άθεος.

  35. roadrunner avatar
    roadrunner 04/04/2013 14:18:52

    Θέλω λοιπόν για αρχή, να δω μια διαμαρτυρία των Αθηναίων πολιτών και όχι μόνο,
    μια μαζική συγκέντρωση, μια διαδήλωση αγανακτισμένων Ελλήνων, όπου εκτός από τα συνηθισμένα, θα έχει και πολλά πανό που θα γράφουν αυτό το σύνθημα: «Όχι τζαμί στην πόλη που έπεσε ο Καραϊσκάκης για την ελευθερία της».

  36. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 04/04/2013 14:32:18

    Το τζαμί δεν είναι το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ο ανεπαρκής έλεγχος και τήρηση της νομιμότητας, η λαθρομετανάστευση και γενικά το ελληνικό μπάχαλο.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ MAYRO XABIARI 04/04/2013 14:47:15

      Περίμενε ,την πρώτη Παρασκευή που θα λειτουργήσει το τζαμί και θα μαζευτούν τετρακόσιες-πεντακόσιες χιλιάδες αφιονισμένοι λάθρο!

      Αυτό που δεν καταλαβαίνουμε είναι πως ένα μεγάλο κεντρικό τζαμί δεν θα είναι απλά οίκος προσευχής, αλλά κέντρο συσπείρωσης , οργάνωσης και φανατισμού για τα εκατομμύρια των μουσουλμάνων λαθρομεταναστών. Αντε μετά ,να τους κάνεις καλά.

      Ο Ερτογάν το ξέρει , γι'αυτό επιμένει. Αν του δίναμε το δικαίωμα να εγκαταστήσει μόνιμα 2-3 μεραρχίες του Τουρκικού στρατού σε κάποια βάση στην Αττική , δε θα τον βόλευε καλύτερα.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ ΣΤΕΛΙΟΣ 04/04/2013 15:44:11

        + 10000000

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ ΣΤΕΛΙΟΣ 04/04/2013 17:07:43

        Ωραία, να εμφανιστούν, μας βολεύει.... :)

  37. MCA avatar
    MCA 04/04/2013 14:32:49

    Οι συμπατριώτες μας που τους έχουν στις δουλειές τους, μάλλον δεν συμμερίζονται τις απόψεις σας περί Ισλαμιστών…….

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ MCA 04/04/2013 15:45:22

      Πολλοί...''συμπατριώτες'' μας είναι ανόητοι, αισχροκερδείς και ασυνείδητοι.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ MCA 04/04/2013 17:29:02

      Οι συμπατριωτες μας αυτοι να φοβουνται την ωρα του ξεσηκωμου.

  38. ΚΥΠΡΟΣ avatar
    ΚΥΠΡΟΣ 04/04/2013 14:41:07

    Συνφωνώ σ' όλα και επαυξάνω. Απλά δεν πίστευα οτι υπήρχε ακόμα ένας Έλληνας στην Ελλάδα που να αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα και τους κινδύνους που διατρέχει ο Ελληνισμός που έχει φυσικό του κέντρο την Αθήνα.
    Το τέμενος αυτό δεν πρέπει να γίνει με κάθε κόστος. Υπάρχουν ήδη πολλά τέτοια αλλά αυτό, θα συμβολίζει την ολοοκληρωτική άλωση και υποταγή του Ελληνικου πνεύματος και πολιτισμού.

  39. Αλέξ avatar
    Αλέξ 04/04/2013 14:54:49

    Στην Ευρώπη χωρίς μνημόνιο, στην Ευρώπη χωρίς Ισλάμ... Μακάρι...

  40. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/04/2013 15:15:36

    Τα ίδια έγραφα πριν το 2009, τα ίδια έγραφα το 2011 και το 2012 και τα ίδια γράφω και τώρα. Οπότε δεν καταλαβαίνω σε τι με αφορά το σχόλιο σας. Αν άλλοι αλλάζουν, δεν με αφορά. Δικό τους πρόβλημα.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/04/2013 19:46:13

      Κύριε Κρανιδιώτη,

      Πιο πάνω εκφράζω μία απορία, που ίσως εσείς, σαν νομικός, μπορείτε να μου απαντήσετε. Το ελληνικό κράτος δεν χτίζει λατρευτικούς χώρους για κανέναν, ούτε για χριστιανούς. Οι εκκλησίες κτίζονται δαπάναις των ενοριών, των μητροπόλεων (ίσως) και κυρίως των πιστών (δωρεές, έρανοι κλπ).

      Από πού κι ως πού, λοιπόν, ξοδεύει το κράτος τα λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου για την κατασκευή τζαμιού; Είναι νόμιμη αυτή η διάκριση και μάλιστα για ανθρώπους, που δεν είναι καν Έλληνες πολίτες;

      Ευχαριστώ.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Επισκέπτης 04/04/2013 22:39:49

        Όχι.

  41. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 04/04/2013 15:29:29

    Όλοι είμαστε άθεοι έως ότου βρεθούμε σε ύστατη ανάγκη...

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Νίκος Αργεάδης 04/04/2013 15:43:17

      Όλοι έχουμε μέσα μας ΘΕΌ, μα γαντζωμένοι απελπισμένα στον εγωϊσμό και την αλαζονεία μας, αυτοκοροϊδευόμαστε...
      Κατά βάθος, γνωρίζουμε.

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ Queen For The Black Side 04/04/2013 16:07:08

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Νίκος Αργεάδης 04/04/2013 16:39:03

      Μεγάλη αλήθεια αυτό... Κι'εγώ δήλωνα "άθεος που οι γονείς του τον βάπτισαν Χ.Ο" μέχρι πού αντιμετώπισε ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας ο γυιός μου!

      Απο τότε... είμαι πιό επιφυλακτικός! (και ανάβω και κανένα κεράκι!)

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ ΣΤΕΛΙΟΣ 04/04/2013 17:34:59

        Ἀγαπητέ Στέλιο,δέν γνωρίζουμε τό Θεό,ὅμως μᾶς γνωρίζει Ἐκεῖνος κι αὐτό εἶναι ἡ ἐλπίδα μας..

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Νίκος Αργεάδης 04/04/2013 17:25:59

      Τι κουβεντα ξεστομησες Νικο Αργεαδη!!
      Στην υστατη αναγκη ανθρωπων η λαων, βρισκεται παντα ενας ιδιοτελης τοκογλυφος, ειτε προδοτης, ειτε Αγγελα, οτι ναναι τελος παντων, να σου δωσει μια γουλια για να μην πνιγεις και να σου παρει ολο το βιος σου.
      Οταν ομως σε μια υστατη στιγμη θυμηθουμε να ζητησουμε τη βοηθεια Αυτου που ολο τον αλλο καιρο ξεχναμε, ουτε τοκους, ουτε υστεροβουλιες ουτε προδοσιες.Εισπραττουμε μονο καθαρη αγαπη αν ακομα μπορουμε μεσα απο τη λασπη μας να τη διακρινουμε.....

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Ρηνα 04/04/2013 21:12:22

        Ξέρω τί σημαίνει από προσωπική πείρα αγαπητή μου Ρήνα. Κάποτε στην Αμερική...

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Ρηνα 04/04/2013 21:14:43

        @Ρήνα : Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να ομολογείς Χριστό με τέτοια παρρησία !
        Μας ενισχύεις !

        @ ΣΤΕΛΙΟΣ : Να είναι γερός ο γιος σου, σαν τα ψηλά βουνά και να τον χαίρεσαι !
        Μας διδάσκεις !!!

        Υ.Γ. Σε λίγες μέρες θα ακούσουμε πεντακάθαρα, ποιος.... άνοιξε τις πόρτες του Παραδείσου.

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ Παύλος 04/04/2013 21:42:22

          Να'σαι καλά Παύλο ,ευχαριστώ. Εχουν περάσει χρόνια απο τότε ,τώρα ετοιμάζεται να υπηρετήσει καταδρομέας!

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Νίκος Αργεάδης 04/04/2013 19:38:12

      O Γιανναράς λέει ότι σε ένα πλοίο που βουλιάζει, ή ένα αεροπλάνο που πέφτει, "συμπτωματικά" δεν υπάρχει ούτε ένας άθεος!

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Επισκέπτης 04/04/2013 21:44:38

        λέγανε παλιά "δεν υπάρχουν άθεοι στα χαρακώματα"...

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ ΣΤΕΛΙΟΣ 05/04/2013 11:32:42

          Αγαπητοι Επισκεπτη και Στελιο, ο Θεος διακοπτει το νημα της ζωης μας οχι μονο οταν ειμαστε στη καλυτερη στιγμη μας, δηλ ετοιμοι για την καλυτερη αξιολογηση, αλλα και οταν θελει να σταματησει μια ζωη που αναπαραγει μονο αμαρτιες και δεν βλεπει οτι εχει περιθωριο να διορθωθει απλουστατα για να ελαφρωσει ...τη καταταξη της. Βλεπετε διαβαθμισεις υπαρχουν οχι μονο στον Παραδεισο αλλα και στην Κολαση. "εν τη οικια του Πατρος Μου πολλαι μοναι εισι" Ιησους Χριστος
          Γι αυτο μην πιστευετε με ευκολια διαφορα που λεγονται. Οι Αγιοι πατερες εχουν ερμηνευσει τα παντα και ειναι η πιο ασφαλης πηγη για να ερευνησουμε τις βουλες του Θεου. Αλλωστε ο ιδιος μας προετρεψε: ερευνατε τας Γραφας. Η ανθρωπινη αναγνωριση δεν ειναι παντα και ασφαλης. Πολλα ωραια διδαχτηκα στα νειατα μου και απο τον Καζαντζακη και απο τον Τολστοϊ-ενα μικρο παραδειγμα λεω-οι οποιοι εφτασαν στη πηγη αλλα νερο δεν ηπιαν αντιθετα με τους Παπαδιαμαντη και Ντοστογιεφσκυ. Σ αυτη τη ζωη αναγνωριστηκαν και οι 4. Στην αλλη ομως;

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Ρηνα 06/04/2013 16:04:45

            Kαι στην άλλη ΚΑΙ οι 4, σίγουρα.

  42. χαρης avatar
    χαρης 04/04/2013 15:31:22

    αν συνεχίσουν τα μέτρα ασφαλείας στα σύνορα μας να είναι επιπέδου ουγκάντας σε λίγα χρόνια δε θα μιλάμε αν θα μπορούν να χτίσουν ένα τζαμί οι μουσουλμάνοι αλλά αν θα μπορούμε οι Ελληνες να πηγαίνουμε για εκκλησιασμό κάθε κυριακή

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ χαρης 04/04/2013 22:43:14

      Να 'μαστε δίκαιοι. Οι παρανόμως εισερχόμενοι έχουν μειωθεί δραστικά. Ο Δένδιας κάνει καλή δουλειά.

      • Σπορέας avatar
        Σπορέας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/04/2013 23:15:33

        "Οι παρανόμως εισερχόμενοι έχουν μειωθεί δραστικά."
        Οι υπάρχοντες όμως παραμένουν, αυξάνονται και νομιμοποιούνται.
        Σίγουρα δουλευόμαστε μεταξύ μας.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/04/2013 11:30:07

        Φαήλο , ναι, έχει μειωθεί ο αριθμός αυτών που εισέρχονται. Ο εξωφρενικός άριθμός όμως των λάθρο που βρίσκονται στη χώρα μας οχι μόνο δεν έχει μειωθεί ,αλλα συνεχίζει να αυξάνεται, έστω και με μικρότερους ρυθμούς.

        Και ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ κίνδυνος είναι οταν οι υπάρχοντες αρχίσουν να φέρνουν ή να δημιουργούν οικογένειες, με 10 παιδιά ο καθένας (τώρα που θα'χουν και τζαμιά και μουφτήδες!). Τότε τελειώσαμε.

  43. μπακαλιάρος avatar
    μπακαλιάρος 04/04/2013 15:49:53

    Κάποιοι απορούν γιατί αυτή η αλματώδης άνοδος της ΧΑ; Την απάντηση την έδωσε ο αρθρογράφος. Είναι αυτοί και μόνο αυτοί που αντιστέκονται με τον τρόπο τους καλό ή κακό σε αυτή την διείσδυση του φανατικού, ρατσιστικού, σκοταδιστικού Ισλάμ στην Ελλάδα.
    Για τον Σαμαρά η Ιστορία θα γράψει οτι αυτός είναι που πρωτοάνοιξε τις πόρτες στους λαθρομετανάστες αλλά έβαλε και την σφραγίδα του στον εξισλαμισμό της Ελλάδας. Να τον χαιρόμαστε.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ μπακαλιάρος 04/04/2013 22:44:08

      Αυτή την συκοφαντική μπούρδα ότι δήθεν ο Σαμαράς άνοιξε την πόρτα στους λαθραίους, ακόμη την λέτε;

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ μπακαλιάρος 06/04/2013 12:39:13

      Τις "πόρτες" σε οιονδήποτε ανοίγει ο υπουργός ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, με ευθύνη του ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ. Ο Σαμαράς ήταν ΥΠΕΞ, συνεπώς άσχετος με την υπόθεση.

  44. kostas.k avatar
    kostas.k 04/04/2013 16:00:28

    τι να κάνουμε αγαπητοί αδελφοί ? παράπλευρη απώλεια ειναι η 'επέκταση' του Ισλάμ γιά τον Χριστιανο-καζινο-καπιταλισμό μας και την παγκοσμοιοποίηση που λατρεύετε και Προσκυνάτε οι νεο-φιλελέ....εντύπωση μεγάλη μου έκανε, που στις μεγάλες πόλεις της Αγγλίας είδα τα μεγαλύτερα-και πολλά- και καλιοφτιαγμένα τζαμιά...το φυσούν και δεν κρυώνει οι ΚΑΗΜΕΝΟΙ αγγλο-γαλλο-γερμανοί μας σύμμαχοι αυτά πού τους συμβαίνουν....ένα τζαμί γιά 'ξεκάρφωμα' του μπουρδελονεοελληνικού κράτους και φτάνει....κ.Κρανιδιώτη μου φαίνεται πως το πάτε γιά Πόντιος Πιλάτος...αν και ως πολεμιστής χριστιανός ή μουσουλμάνος σας πάει καλύτερα....

  45. popaia avatar
    popaia 04/04/2013 16:03:34

    Το καλύτερο άρθρο σας κ. Κρανιδιώτη. Γραμμένο πραγματικά με πόνο ψυχής για το επερχόμενο άδοξο τέλος...
    Το Ισλάμ πάει πακέτο με το νεοφιλελευθερισμό και την κυριαρχία των "Αγορών", είναι η βασική προϋπόθεση. Κι ας εθελοτυφλούν οι πουλημένοι Αριστεροί που ούτε καν το δόγμα της αθεϊας δεν προβάλλουν, παρά αναίσχυντα πρωταγωνιστούν στον πόλεμο κατά των χριστιανών. Παντού βρίσκονται υπό διωγμόν οι χριστιανικοί πληθυσμοί κι αυτό το είδαμε στα Βαλκάνια ήδη από τις αρχές του 90. Στο Ολοκαύτωμα της εποχής μας εβραίοι είναι πια οι χριστιανοί. Οικοδομούνται κοινωνίες αποκτηνωμένες για να είναι ακίνδυνες, και το Ισλάμ που είναι ο ορισμός της βαρβαρότητας παίζει καθοριστικό ρόλο σ' αυτό το στόχο.
    Όπως ρόλο επίσης παίζουν κι οι μεταμονερνιές τύπου νομιμοποίηση της παιδεραστίας, γκαίϋ γάμοι με παιδιά, κλπ.
    Ισλάμ και ποστμοντερνιές, ο συνδυασμός που σκοτώνει. Εξοντώνει, εξολοθρεύει οριστικά.
    Δεν πρόκειται λοιπόν απλά για ένα τζαμί ή για πολλά τζαμιά αλλά για το κεντρικό σχέδιο των κυρίαρχων που οι καλοθελητές φροντίζουν ν' αποκαλούν συνομωσιολογία. Κι όποιον αντιστέκεται τον σταυρώνουν ως ρατσιστή και φασίστα.
    Το τζαμί δεν πρέπει να περάσει, ένα όχι το δικαιούμαστε κι εμείς. Πόσω μάλλον ένα όχι στο κατάμαυρο σκότος, τον ισλαμοφασισμό και την ισλαμοκατοχή.
    Ποιά θρησκεία; Οι θρησκείες είναι προαιρετικές κατ' αρχήν, το Ισλάμ σε υποχρεώνει με το βούρδουλα και τα γιαταγάνια. Και ποιοί μετανάστες που όλως τυχαίως είναι όλοι ισλαμιστές; Οι μετανάστες πάνε σε ξένες χώρες για να εργαστούν δεν πάνε σε πτωχοκομεία για να τα καταλαμβάνουν.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ popaia 04/04/2013 17:33:08

      popaia σε παρακολουθω καιρο και μ αρεσεις!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ popaia 04/04/2013 22:21:08

      Πολύ σωστή !

  46. Anaston avatar
    Anaston 04/04/2013 16:26:44

    Αναρωτιέμαι ποιός θά προστάτευσει τόν πληθυσμό τής Ελλάδας από
    τούς φανατικούς μουσουλμάνους οι οποίοι σαφώς αποτελούν ποσοστό
    μέσα στό σύνολο τών μουσουλμάνων εισβολέων Η δράση τους ως γνωστό είναι εγκληματική,και τά πιστεύω τους άκρως επικίνδυνα ειδικά
    εναντίον τού λαού,ο οποίος άν δέν αντιδράσει κάποια στιγμή θά υποστεί τήν φρικτή μοίρα πού υφίστανται οι χριστιανοί στίς μουσουλμανικές χώρες.'Οσο ο αριθμός τών μουσουλμάνων αυξάνεται τοσό θά αυξάνεται καί η επιθυμία τους νά επιβάλουν τό Ισλάμ στήν χώρα,εκτοπίζοντας ακόμα καί εξαφανίζοντας τούς γηγενείς χριστιανούς.Αυτό δέν είναι απίθανο νά συμβεί δεδομένου οτί αυτό επιβάλει τό Ισλάμ,τό οποίο σάν θρησκεία δέν σέβεται τίς ζωές καί τά πιστεύω τών απίστων,κατά τών οποίων ακόμα καί σήμερα γίνονται διωγμοί στά όρια τής γεννοκτονίας.Οι μουσουλμάνοι όσο αυξάνονται γίνονται όλο καί περισσότερο επιθετικοί,καί άν δέν αντιδράσουμε εγκαίρως σε αυτή τήν λαίλαπα κάποια στιγμή θά χυθεί Ελληνικό αίμα.Αυτό θά είναι αναπόφευκτό,καί οποίος γνωρίζει στοιχειωδως τήν ιστορία τού Ισλάμ τό θεωρεί κάτι δεδομένο πού νομοτελειακά θά συμβεί.Ο τελικός τους σκοπός θά είναι η απόλυτη επικράτηση τού Ισλάμ στήν χώρα τής οποίας η παράδοση της ήδη έχει αρχίσει νά μεθοδεύεται.

  47. ΑΣΒΕΣΤΗ ΕΘΝΙΚΗ ΦΛΟΓΑ Α.Ε.Φ. ΖΕΡΒΑΣ avatar
    ΑΣΒΕΣΤΗ ΕΘΝΙΚΗ ΦΛΟΓΑ Α.Ε.Φ. ΖΕΡΒΑΣ 04/04/2013 16:35:05

    Άρθρο με αίσθηση του εθνικού καθήκοντος κάποιου που θέλει να τιμά και να προασπίζεται την ύψιστη τιμή του Έλληνας. Αν και δεν γράφουμε συχνά σχόλια σε αναρτήσεις μέχρι και που το αποφεύγουμε η εθνική αγνότητα και η πατριωτική φλόγα της τοποθετήσεως σας, μας καθάρισε το πεδίο ώστε να το πράξουμε.

    Με εκτίμηση.
    ΑΣΒΕΣΤΗ ΕΘΝΙΚΗ ΦΛΟΓΑ Α.Ε.Φ. ΖΕΡΒΑΣ

  48. Μαριος Σιδας avatar
    Μαριος Σιδας 04/04/2013 16:35:58

    Περιφημα παμε Φαηλο. Περιφημα!
    Τι κανετε εκει μεσα κ ποιον ακολουθειτε δεν μπορω να καταλαβω

  49. γεωργιος avatar
    γεωργιος 04/04/2013 16:49:26

    Kε Κρανιδιώτη κάποιο σχόλιο για την μη προυπόθεση του γένους για την εισαγωγή στα ΑΣΕΙ;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ γεωργιος 04/04/2013 22:45:19

      Έχω γράψει. Άμεση επαναφορά.

  50. spyros avatar
    spyros 04/04/2013 16:53:41

    Πολλά μπράβο για την στάση σου Φαήλο !!!
    Τα συλλυπητήρια μου (έτσι και γίνει τελικά) στους κατοίκους των γύρω περιοχών (δεν μπορώ καν να φανταστώ τον θυμό τους την απογοήτευση και τελικά την θλίψη τους) και σε μερικά χρόνια στους κατοίκους όλης της Ελλάδας ...
    Να ξέρουν όμως όταν έρθουν οι εκλογές ότι δεν θα τους φταίει κανείς άλλος παρά το ξερό τους το κεφάλι. Κάποιες πράξεις δεν καταπίνονται και δεν ξεχνιούνται με τίποτα.
    Η Χρυσή Αυγή από χθες που ανακοινώθηκε το θέμα έχει ξεκινήσει τρελό πάρτι ...

  51. Nik avatar
    Nik 04/04/2013 16:53:46

    "the only European capital without a mosque."

    If you don't like it, piss off, είναι η κατάλληλη απάντηση σε αυτό το δήθεν επιχείρημα.

  52. Nik avatar
    Nik 04/04/2013 16:57:55

    Πολύ πριν έλθουν μουσουλμάνοι είχαν έλθει στην Ελλάδα, νόμιμα, Ινδουιστές και Βουδδιστές μετανάστες (Ινδοί και Σριλανκέζεοι). Από την άποψη προτεραιότητας και μόνο, δεν θα έπρεπε αυτοί πρώτοι να φτιάξουν χώρο θρησκευτικής λατρείας και να έπονται οι μουσουλμάνοι;

    Ειδικά τώρα που έθεσε το θέμα ο Ερντο, η απάντηση πρέπει να είναι ΟΧΙ διότι το ναι μπορεί να ερμηνευθεί και ως δουλοπρέπεια και ενδοτισμός.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Nik 04/04/2013 17:42:12

      Μια που αναφερατε τους Ινδουϊστες και τους Βουδδιστες, καποτε ειχα μια συνομιλια με καποιον που τους ειχε στη δουλεψη του και μου ειπε οτι δεν ειχαν ιδεα στις πατριδες τους ουτε ποια ειναι η Ελλαδα ουτε που πεφτει, την αγνοουσαν τελειως. Τους πλησιαζουν οι σωματεμποροι και οι πρακτορες και τους λενε: θες να πας σε μια χωρα με καλο κλιμα, πολιτισμενη, ευρωπαϊκη, που θα εχεις δουλεια, ηλεκτρικο, νερο τρεχουμενο και .......σκαλες που θα σε πηγαινουν μονες τους; ετσι ακριβως.
      Αυτοι πουλαγαν οτι ειχαν και δεν ειχαν και μας αριβαρανε.

  53. Simos avatar
    Simos 04/04/2013 17:00:09

    Μα ακριβώς επειδή ανήκουμε στο πυρήνα του δυτικού πολιτισμού χρειάζεται να έχουμε και τζάμι και νεκροταφείο, ειδάλλως πέφτουμε στο επίπεδο της μισαλλοδοξίας τους..

    Το ίδιο ισχύει και για του Εβραίους το θρήσκευμα .... για όλους...... ανεξαιρέτως

    Είμαστε ανώτεροι από αυτούς ακριβώς επειδή τους σεβόμαστε... (σε ότι αφορά την λατρεία τους)

    Ειδάλλως ας το κάνουμε μαι ώρα αρχύτερα Ριάντ Βαλκανίων να το κλείσουμε το μαγαζί....

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Simos 04/04/2013 17:52:38

      Δεν έχεις πάρει χαμπάρι τι γίνεται μου φαίνεται.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Simos 04/04/2013 18:07:55

      Δε θα υπήρχε ίσως σοβαρότατο πρόβλημα, αν οι παράνομα υπάρχοντες στην Ελλάδα μουσουλμάνοι, δεν ήταν τόσοι πολλοί στον αριθμό κι αν δεν κατευθύνονταν δολίως και δεν εισέρρεαν ακατάσχετα από την Τουρκία. ΟΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΕΣ - ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΕΣ ΟΡΔΕΣ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΩΝ , στοχευμένα και συστηματικά ΜΑΣ ΕΠΟΙΚΟΥΝ!! Δε χρειάζεται να δημιουργούμε συνθήκες που να διευκολύνουν και να ενθαρρύνουν την έλευση και την παραμονή τους. Την επιστροφή στις πατρίδες τους πρέπει να κινητροδοτούμε, με κάθε δυνατό μέσο. Πώς να σας το πει κανείς πιό απλά για να πάψετε να παριστάνετε όλοι εσείς τους ....αφελείς, τους ...αθώους, τους φιλανθρώπους, τους εξελιγμένους και τους τάχα υπεράνω....προοδευτικούς;
      Δεν είναι ζήτημα θρησκευτικού φανατισμού, αλλά αυτοπροστασίας.

      • popaia avatar
        popaia @ Queen For The Black Side 04/04/2013 20:57:11

        + 100000000000000000000000000

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Simos 04/04/2013 21:07:06

      Σίμο, όταν γίνουν κανά 2-3 εκ. και σου απαγορεύουν να χτυπάς την καμπάνα διότι "προσβάλλονται, και αποκτήσουν και κομμα ως Ισλάμ, τα ξαναλέμε. Ως τότε, συνέχισε να κοιμάσαι στο ίδιο πλευρό.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Simos 04/04/2013 22:03:59

      Ἐμεῖς τούς σεβόμαστε,τούς παρασεβόμαστε μᾶλλον,αὐτοί δέ μᾶς σέβονται.Καί οἱ Ἐβραῖοι στό θρήσκευμα,εἶναι καί Ἕλληνες στήν ἐθνικότητα.

    • takis400 avatar
      takis400 @ Simos 04/04/2013 23:47:43

      h ανωτεροτητα βλαπτει σοβαρα την υγεια

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Simos 05/04/2013 11:17:50

      Τότε ,αμα πηδήσει τη μάντρα και μπουκάρει στο σπίτι σου κανένας ληστής , παραχώρησέ του και ένα δωμάτιο για διαμονή ,για να μην πέσεις στο επίπεδό του!

      Άλλο πολιτισμένοι και άλλο κορόιδα Σίμο...

  54. spyros avatar
    spyros 04/04/2013 17:00:14

    Ξέχασα και τις δημοτικές εκλογές !
    Στην Αθήνα θα κλάψουν Μανούλες ... περίπατο θα κάνει ο καγκουροΚασιδιάρης !
    Θα μοστράρουμε για δήμαρχο τον ψυχάκια με τέτοιες αποφάσεις !

  55. nikos avatar
    nikos 04/04/2013 17:04:30

    Απρίλιο ή Μάιο θα πετάνε στα μέρη μας οι πύραυλοι από το Ιράν! Εγώ αν ήμουν πρωθυπουργός θα έλεγα στους ιμάμηδες ότι θα κτίσω στην Αθήνα το μεγαλύτερο τζαμί της Ευρώπης ...θα έλεγα.

  56. dem avatar
    dem 04/04/2013 17:05:20

    Eύγε Φαήλε γιά μία ακόμη φορά!

  57. Ν.Κ. avatar
    Ν.Κ. 04/04/2013 17:13:46

    Λοιπόν... πολλή ανάλυση... για κάποιους είναι πολύ απλά τα πράγματα. Δεν είμαι ρατσίστρια, κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να λατρεύει το θεό που πιστεύει στον ανάλογο χωρο... Επίσης δεν είμαι φανατική χριστιανή (για την ακρίβεια ακόμα το ψάχνω για το κατά πόσον υπάρχει θεός). Θεωρητικώς λοιπόν... το τζαμί θα έπρεπε να γίνει. Αυτά θεωρητικώς. Πρακτικά όμως (και καθαρά ρεαλιστικά) σκασίλα μου.. (για να μην πω τίποτα βαρύτερο...) για το αν θα χαρακτηριστώ ρατσίστρια και οπισθοδρομική, τζαμί επιβάλεται να μην γίνει επίσημα στη χώρα. Βλέπετε πέραν όλων των άλλων ιδιοτήτων μου (και την τρικυμία εν κρανίω σε ότι αφορά .. τα θρησκευτικά) η ιδιότητα που κερδίζει με διαφορά είναι ότι είμαι πατριώτισσα. Και όταν έχω να διαλέξω μεταξύ του ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ και των χαρακτηρισμών... διαλέγω ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.. Η ιδιαιτερότητα των κινδύνων για την πατρίδα μας δεν αφήνει περιθώρια για χαλάρωση σε τέτοια θέματα (τα ευκόλως ενοούμενα παραλείπονται). Η πολλή θεωρία θα μας φάει στο τέλος.............

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Ν.Κ. 04/04/2013 21:08:47

      Ειλικρινά, σε σέβομαι ΝΚ. (δεν το λέω σαρκαστικά, το εννοώ)

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Ν.Κ. 04/04/2013 22:31:29

      Τσακίζεις κόκκαλα. Εύγε.
      Να γράφεις συχνότερα. Αυτός ο καθαρός σοφός λόγος που έρχεται από τα βάθη των αιώνων και τον είχαν μέχρι και οι πατεράδες μας είναι αυτός που έχουμε ανάγκη για να ξαναπατήσουμε γερά στη γη μας.

      • kat avatar
        kat @ B.K.Σ. 05/04/2013 23:20:04

        Μπράβο

  58. dem avatar
    dem 04/04/2013 17:14:34

    Υπάρχει λύση. Ο διαγωνισμός αυτός να ολοκληρωθεί στο διηνεκές..αν όμως επιμείνουν θα εξετάσουμε άλλες λύσεις...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ dem 04/04/2013 22:47:14

      Υπάρχουν δικαστήρια, πολεοδομία, αρχαιολογικά ευρήματα κλπ.

  59. πολίτης avatar
    πολίτης 04/04/2013 17:48:14

    Δηλώνουμε άθεοι μέχρι να βρεθούμε σε ανάγκη; Ίσως, αυτό όμως μάλλον δείχνει φόβο του ανθρώπου για τον θάνατο παρά ένδειξη ύπαρξης θεού.
    Για το τζαμί δε θα είχα αντίρρηση, αν βρισκόμασταν σε διαφορετικό γεωγραφικό χώρο. Όταν όμως έχουμε μια Τουρκία δίπλα μας να επιβουλεύεται εδάφη, δεν μπορούμε να υποχωρούμε σε τέτοιες απαιτήσεις χωρίς ανάλογα ανταλλάγματα.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ πολίτης 04/04/2013 21:10:11

      Δεν είπα αυτό. Μην εξάγετε αυθαιρετα συμπεράσματα παρακαλώ.

  60. Ελπιδοφορος avatar
    Ελπιδοφορος 04/04/2013 18:16:02

    Αυτήν την ώρα βρισκόμαστε σε πόλεμο.
    Μόνο ένας “ηλίθιος η πολύ έξυπνος” δεν το καταλαβαίνει, ο κάθε ένας από την δική του σκοπιά.
    Ας συνεχίσουμε στον λήθαργο μας, φοβάμαι όμως ότι μπορεί να ξυπνήσουμε απότομα και να κλαίμε για αυτά που χάσαμε επειδή φοβηθήκαμε μην μας χαρακτηρίσουν οι “διεθνιστές” ως φασίστες η ρατσιστές.

    Ρε που φτάσαμε, να υποστηρίζεις το Έθνος σου και την Πατρίδα σου και να σε βρίζουν!
    Μαγκιά μας και χαρά μας να μας λένε όπως θέλουν όσοι επιβουλεύονται την ελευθερία και την ακεραιότητα της Πατρίδας μας αλλά και την ελληνορθόδοξη παράδοση μας.
    Για αυτά ακριβώς τα ιδεώδη έδωσαν τη ζωή τους οι αγωνιστές του 21 και του σαράντα.
    Όσοι δεν συμφωνούν με αυτά γιατί τους τιμούν και καπηλεύονται τόσα χρόνια τους αγνούς αυτούς αγωνιστές που έπεσαν υπέρ ΠΙΣΤΕΩΣ και πατρίδος;

    Πάμε να δούμε τώρα τι αποφάσισε η τρόικα να μας κόψει, και να φωνάξουμε όλοι μαζί για το κατοστάρικο που μας έκοψε η κακιά μερκελ, υποστηρίζοντας όσους μας υπόσχονται να μας το ξαναδώσουν , ανεξάρτητα από το περιβάλλον στο οποίο θα μεγαλώσουν τα παιδιά μας.

    Βλέπεις το χρήμα απόκτησε μεγαλύτερη άξια από την ελευθερία μας, από την ελληνορθόδοξη παράδοση μας από τον πολιτισμό μας , από πολλά που θα τα εκτιμήσουμε όταν τα χάσουμε και είναι αυτά τα ίδια που μας έμαθαν να σκεπτόμαστε όπως σκεπτόμαστε μόνο που πολλοί το παραγνωρίζουμε και θεωρούμε τον τρόπο σκέψης και αντίδρασης μας σαν να ήταν ίδιος ανεξάρτητα με το περιβάλλον στο οποίο μεγαλώσαμε και μορφωθήκαμε.

    Τελικά μάλλον παραμορφωθήκαμε!

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Ελπιδοφορος 04/04/2013 22:10:34

      Ἀγαπητέ Ἐλπιδοφόρε,ἐλπιδοφόρο τό σχόλιό σου καί ἰδιαίτερα ἀφυπνιστικό! Τά συγχαρητήριά μου!

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Κυθήριος Τ. 05/04/2013 12:43:23

        και τα δικα μου!!!

  61. Zugzwang avatar
    Zugzwang 04/04/2013 18:16:03

    Να πουμε καπου εδω οτι προκhρyχθηκαν οι διαγωνισμοι για τις στρατιωτικες σχολες και ζητειται μονο η ιθαγενεια και οχι και το γενος;

  62. popaia avatar
    popaia 04/04/2013 18:55:03

    Ρήνα, δοξάζω το Θεό που υπάρχει το αντινιούζ με τους καταπληκτικούς σχολιαστές και αρθρογράφους, νομίζω είναι μακράν το καλύτερο. Και θαυμάζω το θάρρος σου, πώς δημόσια στην Ελλάδα εκφράζεσαι έτσι; Μράβο σου. Εγώ δεν θα τολμούσα να ξεπεράσω ένα όριο "προοδευτικότητας", τόση πλύση εγκεφάλου και τρομοκρατία έχουμε υποστεί.

  63. popaia avatar
    popaia 04/04/2013 18:56:07

    Διόρθωση: Μπράβο

  64. Ρηνα avatar
    Ρηνα 04/04/2013 20:51:52

    Aγαπητη popaia σ ευχαριστω και σου απαντω με μια ρηση του γεροντα Παϊσιου. Ειμαι σιγουρη οτι θα καταλαβεις το βαθος που περικλειει..
    "θαρθει καιρος που θα σε τραβανε απο το μανικι να τους μιλησεις για το Χριστο, αλλα δεν θα εχουν το μισθο των σημερινων Χριστιανων".

  65. Παντελής avatar
    Παντελής 04/04/2013 21:42:47

    Μέ τέτοιες αποφάσεις δέν κάνουν τίποτε άλλο από τό νά ενισχύουν τήν θεαματική
    άνοδο τής χρυσής αυγής.Αποφάσεις πού συγκρούονται μέ τίς απόψεις τής συντριπτικής πλειοψηφίας τού Ελληνικού λαου,καί πού στρέφονται έμμεσα η άμεσα εναντίον του δέν μπορεί νά λαμβάνονται χωρίς συνέπειες.

  66. Πετρος Αγραφιωτης avatar
    Πετρος Αγραφιωτης 04/04/2013 21:52:11

    οπως τα λεει ο Φαηλος ειναι.
    Εχω ζησει με μουσουλμανους στο εξωτερικο και προσθετω οτι κανουν το παν να σε προσυλητησουν στην οπισθοδρομικη κουλτουρα τους.
    Πρεπει να διωξετε τους μουσουλμανους εισβολεις απο την Ελλαδα πριν ειναι αργα.

  67. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 04/04/2013 22:24:49

    Nα γίνει δημοψήφισμα. όλοι οι νόμιμοι κάτοικοι της Αττικής να ψηφίσουμε.

  68. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/04/2013 22:28:47

    Τελικά δεν ξέρω προσωπικά αν υπάρχει ελπίδα & σωτηρία για τη χώρα και τους πολίτες της αλλά δόξα να έχει ο γιαραμπής διασκεδάζουμε τουλάχιστον.
    Δεν έχουμε Δημοκρατία Σύνταγμα και ανεξιθρησκεία; αλλά δεν επιτρέπεται να υπάρχει ΕΠΙΣΗΜΟΣ χώρος λατρείας άλλου ...Θεού.
    Εχουμε δίκαιο (πάντα) γιατί όπως και ο ασιατικής καταγωγής εθνικός μας ήρωας ο Καραγκιόζης για όλα φταίει ο ...άλλος...γιατί εμείς είμαστε το απόσταγμα της σοφίας και της κουτοπονηριάς ...Καταδικάζουμε τη μισαλλοδοξία αλλά εντάξει απαιτούμε να φερόμαστε το ίδιο...στην αρχή της ανταποδοτικότητας.

    Φαντάζομαι ότι τον Καραισκάκη το Τζαμί θα τον ενοχλούσε περισσότερο από τον Hamdi Akin που θέλει λιμάνια και αεροδρόμια...αλλά και ο εθνικός μας ήρωας μέχρι να γίνει επαναστάτης ο λουφές του Αλή Πασά καταπράυνε τις επαναστατικές γραφές του στα διάφορα μέρη του σώματός του...άλλες εποχές άλλα ήθη άλλες γραφές.

    Τελικά πρέπει είμαστε η μόνη χωρά στον κόσμο που το αυτονόητο είναι αδιανόητο.

    • Σπορέας avatar
      Σπορέας @ Ο Ιθαγενής 04/04/2013 23:45:00

      Ρε συ μάγκα, κατάφερε στη ζωή σου να πετύχεις κάτι τις, έστω και πιο λίγα, από αυτά που πρόσφερε ο Καραισκάκης στην πατρίδα, και μετά με το δίκιο σου να σταθείς απέναντί του και να τον κριτικάρεις.
      Μέχρι τότε θα στέκεται στη μεγαλωσύνη και στην απόσταση που έταξε η ιστορία για τους ήρωες.

  69. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 04/04/2013 22:51:54

    Μρικές φορές ὅμως ἶναι ἀδιανόητα τά αὐτονόητα κάποιων...

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Κυθήριος Τ. 04/04/2013 23:47:35

      Μερικές,εἶναι...

  70. Γιώργος avatar
    Γιώργος 04/04/2013 23:09:20

    Θα μπορούσα να γράψω το ιδιο κείμενο με την διαφορά πως εκεί που γράφει για ισλαμιστές θα αναφέρει χριστιανούς και εκεί που γράφει χριστιανούς θα αναφέρει έλληνες δωδεκαθειστές στην αρχαία Ελλάδα. Ο τίτλος θα ήταν πχ Οχι εκκλησία στην πόλη που πέθανε ο Σωκράτης.

    Θα μπορούσα να ξαναγράψω το ιδιο κείμενο αλλά ανάποδα. Αιώνες οι χριστιανοί έσφαζαν, έκαιγαν και λεηλατούσαν τον πλανήτη. Σειρά τους να πληρώσουν.

    Θα μπορούσα όμως να μην γράψω τίποτα και να κρατήσω ενα γενικό τίτλο που θα απευθύνεται σε όλα τα δόγματα (ισλάμ, χριστιανισμός κτλ).

    ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΑΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ. Έχετε κάθε δικαίωμα να πστεύετε οτι θέλετε. Στο σπίτι σας οχι δημόσια.

    Εγω πιστεύω πως η μόνη ανώτερη δύναμη στο Σύμπαν είναι ο Maradona. Δεν εχω γεμίσει τους δρόμους με φανέλες της Ναπολι και κοκαίνη.

    • ΣΠΙΘΑΣ avatar
      ΣΠΙΘΑΣ @ Γιώργος 06/04/2013 12:40:55

      Αγαπητέ ο Σωκράτης δεν πέθανε "δολοφονήθηκε" από τους πολίτες της πόλεώς του γιατί εισήγαγε "καινά δαιμόνια" και εξ αυτών διέφθειρε τους νέους. Άρα άλλα λόγια να "αγαπιόμαστε" η ανάρτησή σου.

  71. stamoschios avatar
    stamoschios 04/04/2013 23:14:17

    Κύριε Κρανιδιώτη τα θερμά μου συγχαρητήρια. Η χρεία εθνικής αφυπνίσεως είναι αδήριτος.

  72. Karenin avatar
    Karenin 04/04/2013 23:45:30

    Παράξενο που μερικοί δεν γουστάρουν καθόλου αξιοθέατα στην πόλη.....

  73. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 04/04/2013 23:55:05

    Θέλετε να κάνετε ένα πείραμα;
    Ρωτήστε έναν μουσουλμάνο στο δρόμο, τον οποιοδήποτε, αν επιτρέπει η θρησκεία του σε έναν που είναι μουσουλμάνος εκ καταγωγής ή που έχει γίνει μουσουλμάνος, να αλλάξει θρήσκευμα ή, γενικά, να αποκηρύξει το ισλάμ δημοσία. Να γίνει χριστιανός, βουδιστής, ιουδαίος, ή έστω άθρησκος.
    Είχα υποβάλει την ερώτηση αυτή σε εξέχον στέλεχος της ισλαμικής κοινότητας της Ελλάδας. Προσωπικά, όχι με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Δεν μου απήντησε, απέφυγε...
    Και τούτο επειδή η αποστασία από το Ισλάμ, από το ίδιο το Κοράνι, θεωρείται αμάρτημα που τιμωρείται με θάνατο. Και είναι εξουσιοδοτημένος, από το ίδιο το Κοράνι, ο όποιος μουσουλμάνος να σκοτώσει τον "αποστάτη".
    Είναι βασικό άρθρο πίστης του Ισλάμ αυτό. Γι' αυτό και το Ισλάμ έχει παρομοιαστεί με κλειστό μονόδρομο: Απαξ και μπεις σε αυτό, δεν υπάρχει οδός διαφυγής.
    Ξέρετε τι θα γινόταν αν το κράτος έβαζε ως όρο στην ισλαμική κοινότητα της Ελλάδας να επιτρέπεται η δημόσια εγκατάλειψή της από τα μέλη της;
    Φαντάζεστε σωματείο που στο καταστατικό του προβλέπει τη θανατική καταδίκη σε όποιο από τα μέλη του παύει να είναι μέλος;

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ ΒΙΣ 05/04/2013 12:47:27

      Θυμιζω το πολυ προσφατο επεισοδιο με το Ελληνοπουλο που αλλαξοπιστησε και τελικα εγινε καμικαζι και σκοτωθηκε....Εχεις πολυ δικιο ΒΙΣ μετα δεν υπαρχει οδος διαφυγης απο το Ισλαμ.

  74. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 05/04/2013 00:01:03

    Όταν στις 27 Μαρτίου γυμνάσιο της Αττικής πήγε επίσκεψη στο ισλαμικό μουσείο, ενώ τα παιδιά του ίδιου σχολείου όταν ο διευθυντής έδινε "έπαρση σημαίας" τον κοιταγαν με απορία, τι να λέμε.

  75. Zugzwang avatar
    Zugzwang 05/04/2013 00:07:30

    Δηλωση Καμινη: "Το τζαμι στην Αθηνα θ'ανοιξει τον δρομο για την ιδρυση ενος η δυο τοπων λατρειας σε καθε δημοτικο διαμερισμα"!!!

  76. Δημήτριος Θ. Ἰωάννου avatar
    Δημήτριος Θ. Ἰωάννου 05/04/2013 00:09:36

    Κρατῶ τό τελευταίο σας σχόλιο κε Κρανιδιώτη στίς 10:47...προχωρῆστε δικονομικῶς καί ἀκυρῶστε, μακάρι, μιάν τέτοια ἀπόφαση. Μοῦ ἔρχεται στό μυαλό ἡ ἔκφραση , δέν ξέρω γιατί. Ἄν εἶναι ἔτσι τά πράγματα ἔχει καλῶς, εἰδάλλως ἔχουμε πρόβλημα μέ τήν ἡγεσία τῆς χώρας...Νά`στε πάντα καλά...

  77. *Mara* avatar
    *Mara* 05/04/2013 00:11:04

    Αγαπητοί σχολιαστές, άδικα αγχώνεστε.
    Δεν πρόκειται ποτέ να ανεγερθεί τζαμί.
    Είναι τόσα πολλά τα προβλήματα και τα εμπόδια που θα προκύψουν... στην πορεία..., που δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει ΠΟΤΕ.
    (αυτό... το ξέρουν πολύ καλά και οι κυβερνώντες)

    • Δαίμων avatar
      Δαίμων @ *Mara* 05/04/2013 08:23:45

      Μακάρι.

  78. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 05/04/2013 00:21:22

    Πρότεινε νά χτιστοῦν τουλάχιστον 15 τζαμιά μαζί μέ τό ''κεντρικό τέμενος'' στό Βοτανικό...
    Ἰσλαμοποίηση τῆς Ἀθήνας,Μέκκα τῆς Δύσης...
    Θά ἀνοίξει τουλάχιστον ἄλλο ἕνα κλειστό ἐπάγγελμα,αὐτό τοῦ Μουεζίνη...

    • Δαίμων avatar
      Δαίμων @ Κυθήριος Τ. 05/04/2013 08:22:56

      Πότε είπαμε οι Δημοτικές εκλογές;

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Δαίμων 05/04/2013 11:00:44

        χε-χε-χε!

    • kat avatar
      kat @ Κυθήριος Τ. 05/04/2013 23:25:52

      Με τέτοιο δημαρχο(Καμίνη) σε λιγο ο Κασιδιάρης θα φαινεται κομμονιστής...

  79. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 05/04/2013 01:13:17

    Δυστυχώς , η Δ. Ευρώπη έχει ήδη αποφασίσει να παραδοθεί στο Ισλάμ. Μια παράδοση αμαχητί δυστυχώς. Από τη μια οι χρήσιμοι ηλίθιοι της σοσιαλδημοκρατίας ( είτε της παραδοσιακής είτε της μεταμοντέρνας της σιτιζόμενης από τον Σόρος) κι από την άλλη η ατολμία, η συγκατάβαση και η εκκοσμίκευση της πάλαι ποτέ χριστιανοδημοκρατίας οδηγούν στην εγκατάλειψη χιλιάδων ναών σε όλη την Ευρώπη και τη μετατροπή τους σε χώρους συναυλιών, μπαρ, κλαμπ και φυσικά σε τζαμιά. Τα θέλουμε και τα παθαίνουμε εν ολίγοις.
    Όσο και να μιζεριάσουμε με την τρέχουσα κατάσταση της χώρας και να μεμψιμοιρούμε, η αλήθεια είναι οτι εντός της Δ. Ευρώπης είμαστε το μόνο εναπομείναν ανάχωμα απέναντι στην ισλαμική πλημμυρίδα. Έχουμε εν μέρει ηττηθεί,, καθώς δεν αποτρεψαμε την είσοδο εκατοντάδων χιλιάδων ισλαμιστών λαθροεισβολέων, αλλά ακόμα το παλεύουμε. Κλασικό παράδειγμα η μη κατασκευή τεμε΄νους μέχρι τώρα.Επί δεκαετίες, όλο το υποσχόμαστε κι όλο το αποφεύγουμε. Ακόμα και οι "σοσιαλιστικές" κυβερνήσεις. Γιατί, κατά βάθος όλοι γνωρίζουμε οτι τη στιγμή που το πρώτο επίσημο τζαμί θα εγκαινιαστεί, η συμβολική του σημασία θα είναι τεραστίων διαστάσεων. Τη στιγμή που ο ιμάμης θα εχει τελειώσει το κήρυγμα και οι πιστοί θα ξεχυθούν στους αθηναϊκούς δρόμους, θα υπογράφεται η συμφωνία παράδοσης της Ελλάδας στο Ισλάμ. Οι ισλαμοφασίστες αμέσως θα μετατρέψουν την Ελλάδα σε χώρο ιερού πολέμου. Στην αρχή δια κηρυγμάτων, αποκλεισμού περιοχών κι επιβολή της σαρία και μετά πιθανότατα κυριολεκτικά. Πρέπει όλοι να αποτρέψουμε στο μέτρο των ατομικών δυνατοτήτων μας την ίδρυση του επίσημου τεμένους.
    Τέλος, επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι και πονηροί ας έχουμε λίγο και τη σκέψη μας στο άλλο γαλανόλευκο κράτος της Αν. Μεσογείου που παλεύει νυχθημερόν απο την ιδρυση του και εις τον αιώνα τον άπαντα με τα ατελείωτα στίφη του Ισλάμ. Σκεφτείτε γιατί η ευρωπαϊκή ( και δη η ελεεινή ελληνική ) Αριστερά το πολεμά με τόσο μίσος. Σκεφτείτε γιατί όλο το αριστερό μιντιακό σύστημα στρέφεται μανιωδώς εναντίον του όταν εξοντώνει κάποιες δεκάδες τρομοκράτες σε επιχειρήσεις αυτοπροστασίας κι απαιτεί άμεση κατάπαυση του πυρός κτλ., ενώ π.χ. ασχολείται πολύ λιγότερο με τη σφαγή που επί 2 χρόνια (!!!) λαμβάνει χώρα στη Συρία με πάνω από 60.000 νεκρούς. Πονηρευτείτε...Αυτό το μικρό κράτος είναι μάλλον κάρφος στα μάτια των παγκοσμιοποιητών...Αν πέσει κάποτε ( ο μη γένοιτο), ξέρετε πολύ καλά ποιοι θα είναι οι επόμενοι...Δεν θέλει και πολλή φαντασία!

    • kas avatar
      kas @ μεταρρυθμιστής 05/04/2013 14:59:06

      ???....Έ όχι και in our faces....

      συγκρατηθείτε λίγο...

  80. Κελάδων avatar
    Κελάδων 05/04/2013 01:24:22

    Ερώτηση.......Οι κορμοράνοι για τους οποίους κάποιοι κόπτονταν και ένεκα αυτών (λέμε τώρα) έκαναν τα πάντα προκειμένου να εμποδίσουν τη διπλή ανάπλαση στο Βοτανικό (γήπεδο ΠΑΟ κλπ) δεν θα ενοχλούνται από το τζαμί και από όλο αυτό το λαθρο - κακό συναπάντημα που θα κατασκηνώνει μόνιμα εκεί...? Για να μη σου πω ότι αν υπάρχουν.......το πιθανότερο είναι να καταλήξουν στα στομάχια πεινασμένων λαθραίων......

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ Κελάδων 06/04/2013 16:49:10

      Κι εγώ το ίδιο σκέφτομαι, όμως ενημερωτικά σου λέω και σε όσους δεν το γνωρίζουν, ότι το γήπεδο είχε χωροθετηθεί σε άλλο οικοδομικό τετράγωνο 500-700 μέτρα μακρύτερα από του χώρο του τεμένους.

  81. cp avatar
    cp 05/04/2013 01:42:44

    Φαήλο μια διόρθωση !
    Στο Κατάρ,Ομάν ,Εμιράτα ,Ιράκ (φοράω πολύ αυτές τις χώρες με την κρίση) υπάρχουν ορθόδοξες εκκλησίες,μάλιστα και ο αρχιεπίσκοπος πήγε να δεί τον Εμίρη Θάνι.
    Μόνο στην Σ.Αραβία υπάρχει θέμα για όλες τις θρησκείες εκτός του Ισλάμ !
    Μην μπερδεύουμε δε τους Αραβες με τους τούρκους ! Ηταν και αυτοί υπόδουλοι !
    Το Ισλάμ και η Σαρία έχει και ορισμένα καλά σημεία.
    Ισλαμική τραπεζική (ποιό έξυπνη) , ασφάλεια (κλοπές ,ληστείες κτλ μηδενικές), κοινωνική ειρήνη σε όλες τις μη σοσιαλίζουσες χώρες και άλλα .
    Γενικά η υποτίμηση του Ισλάμ ως θρησκεία μόνο κακό κάνει στην χώρα μας . Είμαστε στην ίδια γειτονιά και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί (και να τους πουλάμε και τιποτα.....) ,όσο για το τζαμί κανείς δεν είπε να είναι εντυπωσιακό !
    Ας κινηθεί η πολιτεία αθόρυβα.....

  82. rally monkey avatar
    rally monkey 05/04/2013 01:59:23

    να γίνει δημοψήφισμα - οπως έγινε και στην ελβετία - να τελειώνουμε μ'αυτην την ιστορία .. και οταν λέμε να γίνει εννοουμε χθές.. εκτος και αν περιμένουμε να το προκυρήξει ο Αλέξης ..

  83. cp avatar
    cp 05/04/2013 02:06:48

    Πρέπει να αποσυνδεθει το θέμα της λαθρομετανάστευσης με το Ισλάμ ,όπως και με την χρηματοδότηση και την χωροθέτηση ενός κύριου τζαμιού.
    Η Λαθρομετανάστευση απαγορεύεται στα Εμιράτα ,στο Κατάρ ,στο Ομάν ,στην Σ.Αραβία .Εχουν διπλάσιους μετανάστες από τους γηγενείς αλλά εργάζονται με πρόσκληση και αφού ο εργοδότης εξασφαλίσει σπίτι και εξοδα διαβίωσης του προσλαμβανόμενου .Δεν είναι "χύμα στο κύμα" .Αυτό δημιουργεί συνθήκες ελέγχου για όλους .......
    Η χωροθέτηση δε των εκκλησιών είναι εκτός πόλεως.
    Για την χρηματοδότηση δεν γνωρίζω.
    Το ίδιο πάντως μπορούμε να εφαρμόσουμε και εδώ .
    Αλλωστε εδώ οι Αραβες από τις παραπάνω χώρες έρχονται για να διασκεδάσουν αλλά και να επενδύσουν.Ανέκαθεν είχαμε εμπορικές σχέσεις και μας συμπαθούν πολύ.
    Ενώ μας βρίζουν στην Β.Ευρώπη ,εκεί μας αποδέχονται και μας συμπαθούν.
    Ας μην τους πατάμε τον κάλο ,αναλύοντας θρησκευτικά θέματα !

  84. Δαίμων avatar
    Δαίμων 05/04/2013 08:21:53

    Η πόλη έχει ήδη πάρα πολλά αξιοθέατα. Τα τελευταία χρόνια δε, η λαθρομεταναστευτική τα έχει υποβαθμίσει με τρόπο απαράδεκτο. Καιρός λοιπόν να πάνε πίσω οι άνθρωποι στα σπίτια τους. Εκεί θα έχουν και τζαμιά και μιναρέδες και ιμάμηδες. Εδώ δεν τους χρειαζόμαστε.

  85. Δαίμων avatar
    Δαίμων 05/04/2013 08:27:15

    '' Πρέπει να αποσυνδεθει το θέμα της λαθρομετανάστευσης με το Ισλάμ ,όπως και με την χρηματοδότηση και την χωροθέτηση ενός κύριου τζαμιού.''
    Κανένα πρόβλημα. Ας το....αποσυνδέσουμε πρώτα στέλνοντας τις ορδές στις χώρες τους και διασφαλίζοντας τη μη συνεχή εισροή τους 'ωστε μετά, να συζητήσουμε και για τζαμί. Μέχρι τότε Ισλάμ και λαθρομετανάστες εκ Τουρκίας, συνδέονται απόλυτα.

  86. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 05/04/2013 08:33:38

    Στην πόλη που μεγαλώνουν τα παιδιά μας και αργότερα θα ζήσουν και τα εγγόνια μας, έχουμε δικαίωμα να απαιτήσουμε δημοψήφισμα για την ίδρυση τζαμιού. Αφορά το μέλλον των παιδιών και των εγγονιών μας και αυτό το μέλλον δεν το χαρίζουμε σε κανένα. Ειδικότερα όσοι από εμάς προέρχονται από την ματωμένη Μικρασία, που τα κόκαλα των προγόνων μας παραμένουν άταφα και οι εκκλησίες μας μαγαρισμένες από τους ισλαμοφασίστες σφαγιαστές, δεν θα δεχθούμε ποτέ την ίδρυση εστίας σκοταδισμού και σφαγιασμού των απογόνων μας από τους εγκληματίες του ισλάμ.

  87. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 05/04/2013 08:42:14

    Την Τζιχάντ δε τη γνωρίζεις δηλαδή; Τώρα που μιλάμε στη Συρία και την Αίγυπτο σκοτώνουν και βασανίζουν χριστιανούς λόγω διαφοράς στο θρήσκευμα. Οι δυτικοί εκπολιτίστηκαν εν τέλει. Οι μουσουλμάνοι ποτέ!

  88. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 05/04/2013 10:29:53

    Τότε, προφανώς, μπορώ σαν Έλληνας πολίτης να κινηθώ δικαστικά εναντίον του κράτους. Απορώ πώς και δεν έχει γίνει αυτό.

    Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση.

  89. Kanaris avatar
    Kanaris 05/04/2013 10:43:49

    Λυπάμαι αγαπητέ αλλά είστε ελάχιστη μειοψηφία, συνέπεια αν θέλετε της πνευματικής παρακμής των τελευταίων 40 χρόνων. Οι αγωνιστές του '21 που μας έδωσαν αυτό το Κράτος πάλεψαν και θυσιάστηκαν "Για του Χριστού την Πίστη την Αγία, και της Πατρίδος την Ελευθερία...". Δεν υπάρχει πουθενά καμία αναφορά ότι ορκίζονταν στην Άρτεμη και θυσίαζαν στον Έρμη. Αν θεωρείτε ότι όλοι αυτοί οι μεγάλοι, και οι γενιές των απογόνων τους που μας έφτασαν μέχρι και τους τελευταίους εθνικοαπελευθερωτικούς αγώνες της ΕΟΚΑ το '55, ακόμα και στις μικρές τους στιγμές, δεν είναι γνήσιοι Έλληνες αλλά πλανεμένοι οπαδοί ιουδαϊκών αιρέσεων, τότε μάλλον θα πρέπει να αναζητήσετε τους ομοιδεάτες σας στους ΕΛ που κατοικούν στον Σείριο ή την Ανδρομέδα.

  90. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 05/04/2013 10:46:55

    Πάνε χρόνια τώρα, που είχα ακούσει το εξής ενδιαφέρον και αληθές από τον αείμνηστο Νεοκλή Σαρρή: Αναφερόμενος στον εκδημοκρατισμό της Τουρκίας, είχε πει: "Ένα ισλαμικό κράτος δεν μπορεί ποτέ να εκδημοκρατιστεί, για τον απλούστατο λόγο ότι το Ισλάμ είναι ασύμβατο με την Δημοκρατία. Η δημοκρατία θέλει την εξουσία να πηγάζει από τον λαό, ενώ το Ισλάμ από τον Αλλάχ." Συνεπώς, ή Ισλάμ, ή Δημοκρατία. Και τα δύο μαζί δεν γίνεται.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Επισκέπτης 06/04/2013 00:19:27

      Έτσι. Ο αείμνηστος Νεοκλής, αγαπητος φίλος επί 25 χρόνια, με βοήθησε πολύ να κα;ταλάβω την αληθινή φύση της Τουρκίας και του Ισλάμ.
      Αυτό που γράφεις αδυνατούν να καταλάβουν οι ΗΠΑ και η Δύση και εξ αυτής της αδυναμίας η σχιζοφρενική πολιτική τους έναντι του Ισλάμ (βλ. "αραβική Άνοιξη", Συρία, Αίγυπτο, Τουρκία". Και φυσικά το πλήρωσαν (πχ ο φόνος του Πρέσβυ στη Λιβύη) και θα το πληρώσουν κι άλλο μέχρι να ξυπνήσουν.

  91. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 05/04/2013 10:56:52

    «Η δημιουργία κεντρικού μουσουλμανικού τεμένους στην Αθήνα ανοίγει το δρόμο για να λειτουργήσουν νομίμως ένα έως δυο χώροι ανά δημοτικό διαμέρισμα», δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης κατά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.

    Ο Γιώργος Καμίνης εξέφρασε την υποστήριξή του στην απόφαση να προχωρήσει η κατασκευή του μουσουλμανικού τεμένους στην Αθήνα «για αυτονόητους λόγους ισοπολιτείας και υπεράσπισης του δικαιώματος στη θρησκευτική λατρεία» αλλά και «για πρακτικούς λόγους ώστε να μπει τάξη στην άτακτη δημιουργία τέτοιων άτυπων χώρων».

    Ο δήμαρχος Αθηναίων δήλωσε ότι έθεσε το ζήτημα κατά την πρόσφατη συνάντησή του με τον υπουργό Παιδείας και συμπλήρωσε ότι «η δημιουργία κεντρικού μουσουλμανικού τεμένους ανοίγει το δρόμο, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία αδειοδότησης σε χώρους που πληρούν τις προϋποθέσεις, οι οποίοι σήμερα λειτουργούν ως άτυποι χώροι λατρείας, ώστε να λειτουργούν νομίμως ένας έως δύο ανά δημοτικό διαμέρισμα». (Τα Νέα).

    Άνευ σχολίων.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Επισκέπτης 06/04/2013 10:23:28

      Κάτσε να δείς πως θα πάρει την πάσα και ο Αλή-Μπουτάρης!

  92. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 05/04/2013 11:10:52

    Δεν είναι θέμα θρησκευτικών πεποιθήσεων.

    Η Ορθοδοξία, καλώς ή κακώς, είναι στοιχείο της Εθνικής μας ταυτότητας ,και συνεκτικός ιστός της κοινωνίας μας. Για αυτό στοχοποιείται συστηματικά. Μαζί με τη γλώσσα μας ,την ιστορία μας ,τις παραδόσεις μας -οτιδήποτε μας δένει και αυξάνει τις αντιστάσεις μας.

    Και γι'αυτό οι προδότες έχουν πρόβλημα ΜΟΝΟ εναντίον της δικής μας θρησκείας ,ενω υποστηρίζουν το δικαίωμα , πχ ,των μουσουλμάνων να μαστιγώνονται στους δρόμους ή να ακρωτηριάζουν τις γυναίκες τους!

  93. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 05/04/2013 11:51:32

    Μου θύμισες τα νιάτα μου Ρήνα! Τότε ζούσαμε στην Αφρική , λοιπόν θυμάμαι ακριβώς πως περιέγραφα σε κάτι παιδάκια εκεί της ηλεκτρικές σκάλες της Ομόνοιας (που...σε πηγαίνουν μόνες τους!) και δεν πίστευαν πως υπάρχουν τέτοια θαύματα!!!

    Τώρα αυτά τα "παιδάκια" ίσως πουλάνε ναρκωτικά στις ίδιες σκάλες...

  94. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 05/04/2013 12:02:25

    Να προσθέσω βέβαια πως ειδικά οι Ινδουϊστες και οι Βουδιστες είναι συνήθως άκακοι άνθρωποι , καμιά σχέση με τους Μουσουλμάνους και τη θρησκεία τους του μίσους. Εχω ταξιδεψει αρκετά σε τέτοιες χώρες (Ινδία ,Νεπάλ κλπ) και εκεί ,παρ'ολη τη φτώχια τους ,δεν αισθάνεσαι την ανασφάλεια και το μίσος που νιώθεις ακόμα και στην πιό πλούσια Μουσουλμανική χώρα.

  95. yianna avatar
    yianna 05/04/2013 20:36:03

    Πόσοι είναι οι Έλληνες μουσουλμάνοι? πλην Θράκης εννοώ. Δηλαδή πρέπει να χτισθούν τεμένοι ανά δημοτικό διαμέρισμα όπως αναφέρεται παραπάνω για όλους αυτούς τους παράνομους που έχουν μπει στη χώρα?
    Ναι να υπάρχουν ένα δυό τζαμιά για τους τουρίστες τουλάχιστον, αλλά οι υπερβολές χρειάζονται?
    Έχουμε λύσει τα ζητήματά μας και ασχολούμεθα και με τα τζαμιά? Ας ακούμε τι λένε οι "προοδευτικοί" και ας υποχωρούμε, μη τυχόν και τους κακοκαρδίσουμε. ...

  96. kas avatar
    kas 06/04/2013 02:35:12

    μόνο που η Οθωμανική ήταν αυοκρατορία 4 μιλλετίων....και ουχί έθνος-κράτος

    ...κουτοπονηριά στο μεγαλείο της ?
    εθελοτυφλεία ?
    αφέλεια ?

    χρειάζονται αλά τούρκα τελικά μερικοί...γιατί έτσι του αρέσει
    οι υπόλοιποι δεν θα πάρουμε

    και θα σας πάρει και θα σας σηκώσει συντρόφια...να είστε σίγουροι και πολύ σύντομα μάλιστα

  97. Alex avatar
    Alex 06/04/2013 03:17:44

    Αξιζει να το ακουσετε... Αν και δεν ειμαι αθεος, ο,τι λεει ο Sam Harris ( πολυ γνωστος στους κυκλους του)

    h**s://www.youtube.com/watch?v=LfKLV6rmLxE

  98. Nεστωρίδης avatar
    Nεστωρίδης 06/04/2013 22:03:05

    Εύγε Φαήλε
    Συμπληρώνω ότι προηγείται το τάμα του έθνους για την μεγάλη μητρόπολη της Αθήνας (εκκρεμεί από την επανάσταση του 1821), υπάρχει και σύλλογος για την υλοποίησή του.
    Αν δοθούν τελικά χρήματα Ελλήνων φορολογουμένων για τη δημιουργία χώρου λατρείας μιας βάρβαρης απολίτιστης ανθελληνικής θρησκείας τότε διαπράττεται έγκλημα εναντίον του έθνους και σκάνδαλο σπατάλης δημοσίου χρήματος.
    Να γίνει δημοψήφισμα για την απέλαση ΌΛΩΝ των παράνομων λαθρομεταναστών μουσουλμάνων και για το αν επιτρέπουμε να γίνονται νέα τζαμιά στη χώρα της δημοκρατίας και ελευθερίας που είναι η κοιτίδα του Ευρωπαϊκού πολιτισμού. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι και η δημοκρατία επιβάλλεται να υπερασπίζεται τον εαυτόν της. Ο ισλαμισμός είναι μια φασιστική εθνοκτόνα ιδεολογία που είναι δηλωμένος εχθρός της δημοκρατίας.

  99. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 07/04/2013 13:22:59

    Το διά ταύτα: οι μουσουλμάνοι μόνοι τους ή περίπου έτσι, μας ήλθαν και μάλιστα ακάλεστοι. Την στιγμή που δεν έχουμε χρήματα να ολοκληρώσουμε τον αυτοκινητόδρομο - καρμανιόλα Κορίνθου - Πατρών, θα εκταμιεύσουμε έστω κι ένα ευρώ από τους εξοντωτικούς για εμάς φόρους για να ανταμείψουμε τους απρόσκλητους παράνομους επισκέπτες; Ποιός θα ζητήσει το ίδιο, δηλ. χριστιανικές εκκλησίες παντού για τους -νόμιμους- Έλληνες μηχανικούς - τεχνίτες - χειριστές που εργάζονται σε τεχνικές εταιρείες στην Μέση Ανατολή;_Κ.Π.

  100. Zugzwang avatar
    Zugzwang 07/04/2013 17:26:06

    S. O. S Φαινεται οτι η Ε.Ε σχεδιαζει να ζητησει να βγει ο σταυρος απο τις σημαιες των κρατων-μελων που τον φερουν. Φυσικα, πρωτη πρωτη η Ελλαδα, οπου την 25 Μαρτιου καποιοι δημοτικοι αρχοντες εβαλαν τριγωνικα σημαιακια ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΥΡΟ. Μονο με τα χρωματα! Επισης, φαινεται οτι ετοιμαζεται ευρωπαικη οδηγια που θα απαγορευει την χρηση του ορου "παρανομος μεταναστης"!
    http://greece.greekreporter.com/2013/04/05/eu-wants-to-abolish-cross-from-greek-flag/

  101. Ελλην-1821 avatar
    Ελλην-1821 08/04/2013 19:28:43

    το τζαμι σχεδιαστηκε απο καποιον αρχιτεκτονα που το επωνυμο του θυμιζει ναυτικο του '21. Συμπτωση; Ειναι πολλα τα γροσια Αρη

  102. definitio avatar
    definitio 14/04/2013 04:08:15

    Μπερδεύτηκα...ο Καραϊσκάκης πολέμησε τους Τούρκους ή τους Μουσουλμάνους;
    Μουσουλμάνοι δεν πολέμησαν τους Οθωμανούς;

    Το αστείο με τους κομιστές της ελληνορθόδοξης ιδέας, είναι ότι η ιδεολογία τους έχει καταγωγή στο οθωμανικό μιλλέτ κι αναδεικνύονται έτσι ως οι πρωτεύοντες κληρονόμοι των ιστορικών επιδράσεων που ξορκίζουν...

    Δεν τους απασχολούν δε πολύπλοκες διακρίσεις μεταξύ Ισλάμ εν γένει και σαλαφιστών ή γουαχαμπίδων και διαφόρων ειδών πολιτικού Ισλάμ...και πάλι εδώ μάλλον βλέπουν τον καθρέφτη τους όταν κοιτάζουν ορισμένους ισλαμιστές και ζορίζονται...
    Ούτε βέβαια μπορούν να διακρίνουν φαίνεται το νεωτερικό (έως και μετα-μοντέρνο) πολιτικό Ισλάμ από τη μουσουλμανική θρησκεία...

    Το ότι το Ισλάμ ήταν πολύ πιο ανεκτικό έναντι χριστιανών και εβραίων απ' ότι ήταν ποτέ η χριστιανική δύση έναντι εβραίων και μουσουλμάνων επίσης δείχνει να τους διαφεύγει...

    Είναι το πάντρεμα θρησκευτικής ταυτότητας και εθνικισμού που έχει δώσει τα πιο θλιβερά δείγματα τον προηγούμενο αιώνα και στην Ευρωπαϊκή ήπειρο και στην εγγύς μας Ανατολή κι αυτό λόγω των αποκλειστικών ταυτοτήτων που παράγει...Έλληνας μουσουλμάνος ή Τούρκος Χριστιανός, αυτές είναι οι ασύμβατες ταυτότητες που πλήρωσαν βαριά πληθυσμοί στην Ελλάδα και την Τουρκία...

    Το απεχθές είναι πώς με φαιδρές ρητορείες αντιστρέφεται στο φαντασιακό των παρθενορράφων της ακροδεξιάς η σχέση εξουσίας μεταξύ "Ανατολής" και "Δύσης"...
    Ούτε φαίνεται να εξηγείται πώς και γιατί από τους χειρότερους των ισλαμιστών οι χείριστοι είναι οι στενότεροι σύμμαχοι της Δύσης στη Μέση Ανατολή και τον Κόλπο και προσβλέπει σε αυτούς για πετροδολάρια και επενδύσεις...

    Λίγο φαίνεται να τους απασχολεί το γεγονός πως ο φασισμός, ο ρατσισμός και ο γενοκτόνος ηγεμονισμός της "χριστιανικής" Δύσης έθρεψε αυτό το Ισλάμ που εξισώνει τον χριστιανισμό και τους χριστιανούς με τη Δύση...

    Μήπως ρωτήσανε τις χριστιανικές κοινότητες πώς περνούσαν και περνούν υπό τον ζυγό των ευνοημένων της Δύσης δικτατόρων;
    Μήπως τους ρωτήσανε για τις "ανθρωπιστικές" επεμβάσεις τους σε Ιράκ, Αφγανιστάν...με τις επεμβάσεις τους αυτές οι ίδιοι οι δυτικοί κατέστησαν "μη-τόπο" τη μέση ανατολή για τους ιθαγενείς χριστιανούς, χώρισαν τον κόσμο σε αντίπαλα στρατόπεδα

    Η δύναμη της επιλεκτικής όρασης, της δυνατότητας να αγνοείς τους θανάτους και τα βάσανα εκείνων που βρίσκονται χιλιόμετρα μακρυά από τα σύνορά σου και πολύ περισσότερο να τους δικαιολογείς με τη χρήση γενικών ερμηνευτικών κατηγοριών, αυτός είναι ο φασισμός, ο ρατσισμός της ευρωπαϊκής χριστανικής και αμερικανικής δύσης...

    Αν όμως σαχλορητορείες συσπειρώνουν τους λοβοτομημένους της δεξιάς, όλα συγχωρούνται

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.