#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/09/2011 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όχι στον κεφαλικό φόρο στην ακίνητη περιουσία




Είτε βρίσκονται σε κατάσταση απόλυτου πανικού και δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Είτε είναι εντελώς ανάλγητοι και δεν τους ενδιαφέρει η κοινωνία. Ανέλαβαν να φέρουν σε πέρας μια αποστολή και την εκτελούν, ως μισθοφόροι. Και στις δυο περιπτώσεις είναι επικίνδυνοι για τη χώρα.

Αυτό που έγινε με την εγκύκλιο του υπουργείου οικονομικών για τα ακίνητα δεν έχει προηγούμενο.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:

Στις 23 Ιουνίου ο κ. Βενιζέλος δήλωσε, on camera,  ότι τα ακίνητα είναι ήδη βεβαρημένα με φόρους, το ρεύμα είναι κοινωνικό αγαθό και η ΔΕΗ δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εισπρακτικός μηχανισμός.

Την Κυριακή,  ένας πανικόβλητος υπουργός, ξέχασε τι έλεγε μόλις δυο  μήνες πριν, και ανακοίνωσε  την επιβολή έκτακτου τέλους, διετούς  διάρκειας, στα ακίνητα. Προσπάθησε, ανεπιτυχώς μάλιστα, να το  εμφανίσει και ως δίκαιο μέτρο επειδή θα υπάρχει  κλιμάκωση ανάλογα με την αντικειμενική αξία. Η  τιμή  θα άρχιζε  από 0.5 ευρώ ανά τετραγωνικό και  θα έφτανε  μέχρι τα 10 ευρώ.

Σε μια επίδειξη….. κοινωνικής ευαισθησίας ο κ. Βενιζέλος δήλωσε ότι από το τέλος  θα εξαιρούνταν οι  άνεργοι και οι μη ικανοί προς εργασία.

Πριν αλέκτορα φωνήσαι τρίς, ο κ. Βενιζέλος άλλαξε γνώμη!

Το τέλος ισχύει για όλους!

Μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 20 ευρώ  ανά τετραγωνικό!

Και αν δεν καταβληθεί, θα κόβεται  το ρεύμα!

Βέβαια, το δημόσιο έσπευσε να εξαιρέσει  τον εαυτό του και την εκκλησία!

Ελπίζω, η εκκλησία να μη δεχθεί την προτεινόμενη εξαίρεση. Την προσβάλει και μόνο που το πρότειναν! Όταν ο λαός στενάζει, η εκκλησία δεν μπορεί να δέχεται απαλλαγές. Συμμετέχει και συμπάσχει.

Επί της ουσίας τώρα:

Το  τέλος επί της ακίνητης περιουσίας είναι κεφαλικός φόρος.

Είναι και αντισυνταγματικός. Και πρέπει επιτέλους οι Καθηγητές της Νομικής να ανοίξουν το στόμα τους.

Τέτοιους φόρους επιβάλλουν κατοχικές δυνάμεις. Όχι δημοκρατικές κυβερνήσεις.

Είναι  βάναυσος,  ειδικά για τα νοικοκυριά που ακόμα αποπληρώνουν το στεγαστικό τους γιατί το σπίτι δεν τους ανήκει  κατά πλήρη κυριότητα.

Είναι ανάλγητος,  για τους άνεργους και τους μη ικανούς προς εργασίας, γιατί αυτοί δεν έχουν ούτε καν ένα ισχνό εισόδημα.

Είναι εξοντωτικός  για τα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα.

Είναι εκβιαστικός γιατί τον συνδέουν με ένα κοινωνικό αγαθό, όπως είναι το ρεύμα.

Δεν είναι μόνο το τέλος καθεαυτό, που ούτως ή άλλως για τους περισσότερους είναι αβάσταχτο. Πιο πολύ προκαλεί η αναλγησία και η πρωτοφανής κοροϊδία. Άλλα μας λένε δημοσίως, και άλλα πράττουν με τις εγκυκλίους. Σαν τους κλέφτες.

Λυπούμαι γιατί η αντίδραση της Ν.Δ. δεν ήταν στο επίπεδο που απαιτούν οι περιστάσεις. Δεν αρκούν οι γραπτές ανακοινώσεις.

Αν δεν το έχουν αντιληφθεί, τέτοια θέματα διαρρηγνύουν  τους δεσμούς της κυβέρνησης με την κοινωνία και αποτελούν την αφορμή για την ανατροπή της.

Πρέπει να τοποθετηθεί στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο  και μάλιστα με τρόπο μη επιδεχόμενο αμφισβήτησης.

Το μέτρο είναι άδικο και για τη μεγάλη πλειοψηφία εξοντωτικό.  Αν  πρέπει να επιβληθεί κάποιος φόρος στα ακίνητα, τότε αυτός πρέπει να συνδεθεί με εισοδηματικά κριτήρια και να αφορά μόνο στους πραγματικά έχοντες.

Είναι  υποχρέωση της Ν.Δ. να επιδιώξει, με κάθε τρόπο,  την κατάργησή του.

Και να υποβάλλει πρόταση μομφής εναντίον του κ. Βενιζέλου, που εισηγήθηκε το μέτρο.

Για να δούμε τότε, ποιοί  απ’ την κυβερνητική πλευρά θα αναλάβουν την ευθύνη να το ψηφίσουν.

Ναι,  η  χώρα αντιμετωπίζει δυσκολίες, αλλά οι δυσκολίες δεν ξεπερνιούνται εξοντώνοντας τους πολίτες και μάλιστα εκείνους που δεν έχουν δυνατότητα άμυνας.

Κ.Ρ.

Y.Γ. Επειδή  η ανάλγητη Κυβέρνηση Παπανδρέου θα βγεί να μας κατηγορήσει για λαϊκισμό, έχω να προτείνω ένα μέτρο που και έσοδα θα φέρει στο κράτος και πλούτο θα δημιουργήσει στους πολίτες.

Αντί, λοιπόν, για εξοντωτικά φορομπηχτικά  τέλη, ας τολμήσει η Κυβέρνηση να προχωρήσει σε μια γρήγορη και καλά οργανωμένη επέκταση των σχεδίων πόλεως. Και να ζητήσει από τους ιδιοκτήτες εισφορά σε χρήμα. Όσοι έχουν αγροτεμάχια, θα αποκτήσουν οικόπεδα, με δυνατότητα δόμησης. Η περιουσία τους θα αποκτήσει μεγαλύτερη αξία. Και  όποια εισφορά κληθούν να πληρώσουν θα έχει και αξία και αντάλλαγμα. Ιδού η Ρόδος...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 15/09/2011 07:51:24

    Πολύ σωστός Κώστα Ροδινέ.
    Όσο για τον φόβο σου πως θα σε κατηγορήσουν σαν λαϊκιστή, δεν θα έπρεπε να υπάρχει.

  2. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 15/09/2011 08:03:15

    Kαλημέρα κ.Ροδινέ.
    Αν καταφέρει κάποιος και μας απαλλάξει από το όνειδος που λέγεται ΠΑΣΟΚ, ας τον πούνε και λαϊκστή...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΒΡΑΧΟΣ 15/09/2011 09:10:59

      Βράχε,
      Καλημέρα!

  3. olakala avatar
    olakala 15/09/2011 08:04:09

    Σας επισυνάπτω την κοινοτική οδηγία με την οποία σαφώς αναφέρεται ότι δεν επιτρέπεται η αποσύνδεση από την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας για κοινωνικούς λόγους.
    Τα κράτη μέλη πρέπει να διασφαλίζουν σε όλους τους πολίτες μια ελάχιστη πρόσβαση στο κοινωνικό αγαθό της ηλεκτρικής ενέργειας.

    http://www.rae.gr/old/europe/sub3/Directive_54_2003_el.pdf

    Άρθρο 3, παρ.5
    Υποχρεώσεις παροχής υπηρεσιών κοινής ωφέλειας και προστασία των πελατών

    «5. Τα κράτη µέλη λαµβάνουν κατάλληλα µέτρα για την προστα-
    σία των τελικών πελατών και, ειδικότερα, µεριµνούν ώστε να υπάρ-
    χουν επαρκείς διασφαλίσεις για την προστασία των ευάλωτων κατα-
    ναλωτών, συµπεριλαµβανοµένων µέτρων που τους βοηθούν να απο-
    φύγουν την αποσύνδεση. ..."

    • Ηφαιστίωνας avatar
      Ηφαιστίωνας @ olakala 15/09/2011 23:01:04

      Αυτό το λινκ στείλτο καλύτερα στον Μιχελάκη (για να "διορθώσει" την προχθεσινή του χλιαρή ανακοίνωση σχετικά με το θέμα.....)

  4. ΑΡΜΕΛ avatar
    ΑΡΜΕΛ 15/09/2011 08:05:31

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!
    ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ (;;) ΤΩΝ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΩΝ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ
    ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
    ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
    ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ...

  5. xzetta avatar
    xzetta 15/09/2011 08:07:56

    αντί να φορολογήσει τα 200 χιλιάδες απούλητα νεόδμητα σπίτια ώστε να ωθήσει τους κατασκευαστές να ρίξουν τις τιμές και να σπάσει επιτέλους η φούσκα που ακόμη καλά κρατεί (λόγω του μαύρου χρήματος), και να κινηθεί λίγο η αγορά (που πάλι καλό θα του έκανε) οδηγεί τους τελευταίους ιδιοκτήτες να πάνε στο ενοίκιο.

    • Xmm avatar
      Xmm @ xzetta 15/09/2011 09:05:07

      ++

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ xzetta 15/09/2011 10:06:15

      Πως να κινηθει η αγορα ?
      Πλακα κανουμε?
      Ξερεις πολλους που ειναι διατεθειμενοι να αγορασουν σπιτι με δανειο?
      Και ποιος θα τους δωσει δανειο ? Η Μιχαλου?
      Ουτε οι ΔΥ δεν το σκεφτονται που εχουν και την επιλογη του Ταμειου Παρακαταθηκων και Δανειων με χαμηλο σχετικα επιτοκιο, απο τις περικοπες που καθε λιγο και λιγακι τους γινονται.
      Εχει τελειωσει η "αγορα" φιλε δυστυχως.

    • Superfrog avatar
      Superfrog @ xzetta 15/09/2011 14:44:09

      Έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι με την ιστορία ότι η οικοδομή είναι πυλώνας ανάπτυξης.
      Όχι μόνο δεν είναι ανάπτυξης, αλλά αντίθετα είναι ένας βασικός λόγος που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Να ξεκινήσω από τους "νταβατζήδες"? Δεν υπάρχει λόγος, οι περισσότεροι εδώ μέσα γνωρίζετε τον ρόλο τους.
      Να συνεχίσω με τις τράπεζες, που χρηματοδοτούσαν τις φούσκες ΕΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ και έδιναν δάνεια αβέρτα σε κάτι που ξέραν ότι δεν αξίζει ούτε το μισό (και το πιο αστείο είναι ότι το έλεγχαν κιόλας με δικούς τους μηχανικούς). Ουσιαστικά έδιναν μαύρο χρήμα στους κατασκευαστές ΕΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ.
      Να μιλήσω για τους λαθρομετανάστες που βρήκαν τρόπο να δουλεύουν εδώ μαύρα, επειδή οι κατασκευαστές μπορούσαν να διακινούν μαύρο χρήμα και μάλιστα κατευθείαν από τράπεζα?
      Να μιλήσω και για τον κάθε πικραμένο που χρεώθηκε (αφού τον είχαν ξεπαραδιάσει με το χρηματιστήριο) μέχρι και τα τρισέγγονα του, για να πάει να μείνει στα προάστια, εγκαταλείποντας το κέντρο. Άσε που τώρα η τράπεζα του παίρνει το σπίτι, χωρίς να του δώσει πίσω ότι ήδη του έχει πάρει από δόσεις και τόκους. Α, και στο παλιό εκεί στην Κυψέλη έχουν κατσικωθεί κάτι μελαψοί που δε του πληρώνουν το νοίκι.
      Ίσως κάποιο αναρωτηθείτε τη με έπιασε με την οικοδομή. Με έπιασε ότι θέλω να κάνω ανακαίνιση στο μπάνιο μου. Ο ένας ζητάει 300ε για μία λεκάνη και μάλιστα εκθεσιακό κομμάτι, ο άλλος 40ε το m2 τα πλακάκια και πάει λέγοντας. Τι γίνεται ρε? Όλοι βίλες χτίζουν και αυτό είναι το target group των επιχειρήσεων στις οικοδομές?
      Εσείς εδώ νομίζεται ότι οι γύρω σας έχουν πάρει είδηση τι γίνεται στη χώρα. Κάνετε μεγάλο λάθος.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Superfrog 15/09/2011 20:18:14

        Εχεις πολύ δίκιο σε πολλά από όσα λες. Η οικοδομή είναι παράγοντας ανάπτυξης όταν γίνεται σωστά και με κανόνες (βλέπε Γαλλία), ενώ όταν γίνεται μόνος παράγοντας ανάπτυξης, άρα στρεβλά (βλέπε Ελλάδα και Αλβανία), είναι παράγοντας στρεβλής ανάπτυξης.
        Μηπως αυτή είναι η αιτία που μόνο εμείς σε ολη την ΕΕ έχουμε απαξιώσει το κέντρο της πρωτεύουσάς μας και το κάναμε ένα άθλιο Λάγκος και Καράτσι σε μία συσκευασία;
        Από την άλλη, με τον αδιάκριτο κεφαλικό φόρο που βάζει η κυβέρνηση, πλήττονται οι μικρομεσαίοι, δεν διορθωνεται η κατάσταση με την στρεβλή ανάπτυξη.

  6. Aris. A avatar
    Aris. A 15/09/2011 08:27:41

    Κωστα καλημέρα

    Επειδή πρέπει μόνοι μας να περάσουμε σε δράση και να σώσουμε τους εαυτούς μας και την πατρίδα γιατί φαίνεται ότι δεν υπάρχουν Μεταξάδες να κοντράρουν το Δ Ραιχ αν υπάρχουν δικηγόροι στην παρέα να μας πουν:

    Αν και για τον περσυνό φόρο που μας ζητούν αλλά και για ότι έχουν εξαγγείλει μπορούμε να καταθέσουμε τα χρήματα στο Παρακαταθηκών και Δανείων ώστε να μην τρέχουν τόκοι και πρόστιμα και να κάνουμε ομαδικές αγωγές που αν τις κερδίσουμε να πάρουμε τα χρηματά μας πίσω.

    Επειδή κυβέρνηση δεν υπάρχει η αντιπολίτευση φοβάται πρέπει να χτυπήσουμε την πολιτική Μέρκελ στην ουσία της δηλαδή με νόμιμο δρόμο να μην πληρώνουμε τους φόρους που δεν πρέπει.

    • Thimm avatar
      Thimm @ Aris. A 15/09/2011 08:46:24

      Συμφωνώ με την άποψη του κ. aris.A, & Παρακαλώ όποιον γνωρίζει να προωθηθεί

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Aris. A 15/09/2011 09:10:23

      Καλημέρα Αρη,
      εγώ δεν είμαι νομικός.
      Αναμένω τον Φαήλο να μας διαφωτίσει.

      • tpe avatar
        tpe @ Κώστας Ροδινός 15/09/2011 09:31:57

        Μιας και ΚΑΝΕΙΣ δεν απάντησε στην αντίστοιχη έκκληση που έκανα μόλις ανακοινώθηκε το μέτρο δεν έχω ελπίδες. Αλλά σήμερα θα επικοινωνήσω με την ΠΟΜΙΔΑ ή όπως αλλιώς λέγετε. Αν υπάρξει κάτι, τότε θα ενημερώσω άμεσα.

    • emily avatar
      emily @ Aris. A 15/09/2011 12:10:11

      Εγώ δεν είμαι νομικός αλλά διάβασα αυτό και μου φάνηκε ενδιαφέρον και σκέφτομαι να το ψάξω σχετικά με τις ομαδικές αγωγές.
      http://www.forologoumenos.gr/

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Aris. A 15/09/2011 17:59:29

      @ aris
      Αυτό για το ταμείο παρακαταθηκών ίσχυε νομίζω και αρκετοί που δεν ήθελαν πχ να πληρώνουν ερτ, το έκαναν έτσι.

      Τώρα δεν ξέρω τι ισχύει, αυτό που ξέρω είναι πως το ταμείο παρακαταθηκών έχει επίσης αλλάξει από αυτό που ήταν. Οι εμπορικές δραστηριότητες έχουν αποσχιστεί και μέσα σε 1-2 χρόνια θα τις εισφέρει το ταμείο σε ΑΕ...

  7. JOHN avatar
    JOHN 15/09/2011 08:35:28

    Οι¨υπερπατριωτες¨του ΓΑΠ.Αυτοι που δινουν τη μητερα των μαχων στο πολεμο που εχουμε!Εξεληχτηκαν σε στρατηγους που εξολοθρευουν και αποδεκατιζουν τον ιδιο το στρατο τους σε συνενοηση με τον εχθρο!Εαν αυτο δεν ειναι εσχατη προδοσια τοτε τι ειναι?Στο βωμο του πολεμου που διεξαγει η διεθνης τοκογλυφια κυριολεκτικα καταστρεφουν και ισοπεδωνουν μια χωρα.Ποιος και πως θα τους σταματησει,πρωτου ειναι πολυ αργα γιατι τα περιθορια στενευουν επικινδυνα.Καπου πρεπει ακομα και οι βουλευτες του κυβερνοντος κοματος ν αντιδρασουν και κυριως η αξιωματικη αντιπολιτευση να σταθει στο υψος της κα ν αντιδρασει δυναμικα και οχι με ασφαιρα πυρα.Η αληθεια εχει ονομα και οι αγκυλωσεις του παρελθοντος στη παρουσα συγκυρια δεν εχουν θεση.

  8. Raziel avatar
    Raziel 15/09/2011 08:45:16

    Κύριε Ροδινέ το άρθρο σας με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, σε όλη του την έκταση.
    Διαβάζοντας όμως κανείς τα έως τώρα σχόλια των αναγνωστών σας (οι οποίοι όπως μπορεί κανείς εύκολα να υποθέσει, δεν ανήκουν στους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ), όπως και εγώ άλλωστε, θα διαπιστώσει ότι τα περισσότερα αγνοούν, ηθελημένα κατα την άποψη μου, την κυριότερη των τοποθετήσεων σας στο παρόν άρθρο.
    Δεν σχολιάζουν δηλαδή τη στάση της ΝΔ, η οποία πράγματι, μόνο προβληματισμό θα μπορούσε να προκαλεί στον μέσο "ΕΛΛΗΝΑ" και το γράφω έτσι διότι σε αυτή την κατηγορία δεν εντάσω τους ανθρώπους για τους οποίους το κοματικό συμφέρον είναι πάνω απο το Εθνικό.
    Τα γράφω λοιπόν αυτά για να επισημάνω το γεγονός ότι και οι ψηφοφόροι της ΝΔ δεν διαφέρουν και πολύ απο αυτούς του ΠΑΣΟΚ όταν επιτρέπουν στο κόμα τους να ενεργεί (ή να μην ενεργεί), κατ' αυτόν τον τρόπο.
    Όσον αφορά το κόμα, Καλή η "βουβή" συνένεση για να (προλάβει) κάνει ο Γιώργος αυτά που δεν θέλουμε να κάνουμε εμείς, αλλά ο λαός κάποια στιγμή πρέπει να προστατευθεί και αν δεν το κάνει αυτό η αντιπολίτευση, τότε θα το κάνει κάποιος άλλος...

  9. ataktos avatar
    ataktos 15/09/2011 08:55:30

    και να φανταστούμε ότι το επιτόκιο ελληνικών ομολόγων(2-τους διάρκειας ) ξεπέρασε το 65%!!!!!!!!!!!!!!!

    • ataktos avatar
      ataktos @ ataktos 15/09/2011 08:58:23

      το χρόνο !!!

  10. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 15/09/2011 09:04:04

    Κώστα καλημέρα.
    Η κυβέρνηση, δείχνοντας το κοινωνικό της πρόσωπο, θα εξαιρέσει από το τέλος ακινήτων την Τελευταία Κατοικία. Μην είμαστε άδικοι.

    Το ερώτημα είναι το εξής. Αν το σχέδιο είναι η ελεγχόμενη χρεοκοπία και υποβαλλόμαστε όλοι στο μαρτύριο της σταγόνας μέχρι να το πουν, γιατί να πληρωθούν όλα αυτά τα χαράτσια?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/09/2011 09:08:56

      Tέτοια γενναιοδωρία!!!

  11. Ανοιξιάτικος avatar
    Ανοιξιάτικος 15/09/2011 09:35:14

    09:35 και ακόμα κοιμούνται στην Συγγρού;;

  12. danaos avatar
    danaos 15/09/2011 09:36:53

    Κώστα καλημέρα! Προτείνω στην αντιπολίτευση αξιωματική και μη,να βγει και να πει:Το χαράτσι αυτό είναι αντισυνταγματικό.Να μην πληρώσει κανένας και ας έρθει η ΔΕΗ να κόψει το ρεύμα από όλα τα νοικοκυριά!
    Να το κάνει παντιέρα.
    ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ;
    Και πού είναι οι συνδικαλισταράδες μας;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ danaos 15/09/2011 09:41:52

      Καλημέρα Δαναέ!
      Κατά τη γνώμη μου το θέμα αυτό είναι μείζον.
      Δοκιμάζουν τις αντοχές της κοινωνίας.
      Αν περάσουν αυτό, τότε τίποτα δεν θα τους σταματήσει να νομοθετούν κατά βούληση.

      • danaos avatar
        danaos @ Κώστας Ροδινός 15/09/2011 09:51:47

        Άρχισαν Κώστα να έρχονται και τα μπιλιετάκια της εφορίας! Κάνε τώρα εσύ έναν υπολογισμό, τι πλήρωσε, τι έχασε ο μέσος και χαμηλόμισθος τα δυο τελευταία χρόνια και δες το κοινωνικό πρόσωπο του σοσιαλισμού!!!Άντε να μην αρχίσω πρωί πρωί τα μπινελίκια γ...το σόι τους!!!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ danaos 15/09/2011 09:54:52

          πήραμε, πήραμε και εμείς !
          Εις τριπλούν!

        • Vassilis avatar
          Vassilis @ danaos 15/09/2011 19:37:42

          Θα σου πώ εγώ τι ακριβώς έχασα!!! Σαν συνταξιούχος λοιπόν με πλαφόν λόγω Σιούφα, (περίοδος Μητσοτάκη): Δύο δώρα το χρόνο 2370Χ2=4740 ευρώ. Αύξηση του συντελεστή φορολόγησης μου 10%. Μείωση της σύνταξης μου κατά 170 ευρώ το μήνα Χ12 μήνες = 2040 ευρώ το χρόνο. Έκτακτη εισφορά 1050 ευρώ φέτος (μόλις ήρθε). Περιμένω και μείωση σύνταξης που ακόμα δεν ήλθε. Περιμένω τα πεσκέσια της ΔΕΗ για την ακίνητη περιουσία μου. Δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα να φοροδιαφύγω!!! Υπάρχει κανείς να μας ενημερώσει δικανικά αν ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ τί γίνεται???!!!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ danaos 15/09/2011 09:51:47

      Μερικοί ίσως έχουν άλλες δουλειές, όπως το να κλείσουν δωμάτια στην "ερωτική Θεσσαλονίκη" για το ΣΚ κλπ.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/09/2011 09:54:13

        Γιάννη,
        όλο υπονούμενα πρωϊ-πρωϊ!
        Αντε να αρχίσει τα ποιήματα ο Δαναός!
        Εχω χάσει και τον Ιεροφάντη τελευταία και ο Προφήτης δεν λαλεί...

        • danaos avatar
          danaos @ Κώστας Ροδινός 15/09/2011 09:59:38

          Αν γράψω σήμερα ποίημα θα είναι τέτοιο που θα το κόψει ο αρχηγός!!!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ danaos 15/09/2011 10:08:21

            Δαναέ,
            Αν δεν το κατάλαβες, έδωσε σήμα!
            Γράφε!

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ danaos 15/09/2011 10:14:15

            Άντε να σε ζεστάνω λίγο με μια παραλογή.

            Του ΠΑΣΟΚ

            Του Γιώργου οι αρματωλοί και του Βαγγέλη οι κλέφταις
            ολονυχτίς κουρσεύανε και την αυγή κοιμώνται,
            κοιμώνται 'ς τα ψηλά βουνά και 'ς τους παχιούς τους ήσκιους.

            Είχαν αρνιά και ψένανε, κριάρια σουβλισμένα,
            είχαν κ' ένα γλυκό κρασί από το μοναστήρι,
            είχαν και σκλάβο ένα λαό που τους κερνάει και πίνουν...

          • danaos avatar
            danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/09/2011 10:25:55

            Ο σκλάβος που τον κοίμισαν
            αν τύχει και ξυπνήσει
            θε να τους βάλει στη σειρά
            και να τους το σφυρίξει!!!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/09/2011 10:27:54

            είστε σε καλό δρόμο!!!

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 15/09/2011 10:05:39

          Ο Προφήτης έχει δουλειά. Τον επικαλείται συνέχεια ο Μπεν-Ιζελ-Αγά εφέντ και του κάνει προσευχές και τάματα για να τον προστατεύσει από τους άπιστους ραγιάδες.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/09/2011 10:08:51

            και ο έτερος, ο Ιεροφάντης;

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 15/09/2011 10:16:06

            Τελευταία μαθαίνω ότι ασχολείται με Μυστήρια πράγματα!..

          • danaos avatar
            danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/09/2011 10:15:58

            Μπεν-Ιζελ-Αγά εφέντ
            Παρ' τ' α@@δια μου! And the End!!!

  13. tpe avatar
    tpe 15/09/2011 09:38:29

    Καλημέρα Κε Ροδινέ, αλλά και όλοι.
    Προσπάθησα σήμερα να δω τι τελικά έγινε με αυτό το "τέλος", που περισσότερο με ληστεία μοιάζει παρά με τέλος. Με τεράστια λύπη μου διαπίστωσα πως η μόνη αντίδραση της ΝΔ ήταν να κάνει τον "Αλέκο". Κι όταν το μοναδικό κόμμα που φαίνεται πως πατάει στο έδαφος δεν αντιδρά, τότε έχουμε πρόβλημα. Ξέρω πως φοβούνται "δεδικασμένα", αλλά σε ένα νόμο που όποιος έχει διαβάσει απλώς 2-3 κεφάλαια από το Σύνταγμα καταλαβαίνει πως είναι αντισυνταγματικός, δεν βγαίνει η ηγεσία της ΝΔ να τον καταδικάσει αλλά και να προτρέψει τον κόσμο να πάει στα δικαστήρια, ε, έχουμε πρόβλημα.

    Η δικιά μας αντίδραση; Να γράψουμε εδώ, να ξεσπάσουμε και να ηρεμήσουμε. Με τον καναπέ και το πληκτρολόγιο, κάνουμε την ίδια αντίσταση που έκαναν οι κλέφτες αυτοί εκ Παρισίων... Αυτοί όμως μας αξίζουν, ας μη γκρινιάζουμε...

    Επίσης, με χαροποιεί ιδιαίτερα που τελικά υπάρχουν άνθρωποι που με εκφράζουν απόλυτα.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ tpe 15/09/2011 13:58:59

      oύτε φαντάζεσαι πόσοι είναι φίλε tpe..

  14. Κατ.Κατ. avatar
    Κατ.Κατ. 15/09/2011 09:42:20

    Κύριε Γ.Φ η τελευταία κατοικία σώζεται γιατί δεν έχει ρεύμα......για τίποτα άλλο.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Κατ.Κατ. 15/09/2011 09:49:47

      Αυτοί για να εισπράξουν είναι ικανοί να αναστήσουν ακόμα και τους πεθαμένους.

  15. Σταύρος avatar
    Σταύρος 15/09/2011 09:44:53

    μηδένα προ του τέλους του μακάριζε! (αλλά)
    ΝΤΡΟΠΗ!!!

  16. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 15/09/2011 09:45:30

    Γίνομαι μονότονος αλλα θα επιμείνω: Αν ο Σαμαράς δεν αντιδράσει άμεσα και δυναμικά ωστε να ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ την εφαρμογή του χαρατσιού (και όχι απλά να το καταδικάσει), θα χάσει μέσα σε λίγες μέρες ότι έχει χτίσει τόσον καιρό.

    Τα λόγια δέν είναι αρκετά για να προστατεύσουν το πορτοφόλι του κόσμου. Μόλις φτάσουν οι λυπητερές, ο εξοργισμένος κόσμος θα τον θεωρήσει συνυπεύθυνο. Η έστω ,εναν ακόμα πολιτικό που λέει λόγια του αέρα. Δεν είναι δυνατόν ο... Πρετεντέρης να εκφράζει τα αισθήματα του κόσμου δυναμικότερα απο τον Σαμαρά!!

    Αντίθετα ,αν το χειριστεί σωστά, ο δρόμος για την αυτοδυναμία είναι ανοιχτος.

    Ελπίζω να επιφυλασεται για τη συνέντευξη στη ΔΕΘ ,και να μήν ακούσουμε έναν ξύλινο αντιπολιτευτικό λόγο. Το να περιμένουμε να πέσει το ΠΑΣΟΚ σαν ώριμο φρούτο δεν αρκεί.

    Οι ληστές είναι μέσα στα σπίτια μας και μας έχουν το πιστόλι στο κεφάλι, χρειαζόμαστε δράση ΤΩΡΑ ,οχι λόγια.

    • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
      ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 15/09/2011 11:03:57

      Στέλιο είναι απολύτως εύστοχα αυτά που γράφεις. Αν χειριστεί σωστά το συγκεκριμένο θέμα η Ν.Δ. μέχρι και την πτώση του πασοκ μπορεί να πετύχει, κυρίως να προτείνει ομαδική απείθεια.

      • tsiftsidis elefterios avatar
        tsiftsidis elefterios @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 15/09/2011 11:51:58

        μηπως η ΝΔ δεν θελει πτωση του πασοκ, ακομη?
        φοβουνται να παρουν τις ευθυνες , εγω ετσι λεω.
        φοβουνται μην χρεωθουν την πτωχευση ειναι φως φαναρι,εκτος και αν ειναι κατι που δεν μπορουμε να ξερουμε.....

        • Απορία avatar
          Απορία @ tsiftsidis elefterios 15/09/2011 13:07:43

          Πτώχευση φίλε μου δεν πρόκειται να γίνει, συμφωνήθηκε χτες αυτό, διολίσθηση στην εξαθλίωση θα γίνει.

          Και αυτή θα κληθεί να τη διαχειριστεί η ΝΔ και να πέσει φυσικά μετά από ολίγο χρονικό διάστημα.

          Βέβαια στη Συγγρού είναι προσεκτικοί, παιζουν σκάκι και δεν την βιάζονται την κάθε κίνηση, θέλουν τον χρόνο τους...

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Απορία 15/09/2011 14:22:39

            Μερικές φορές, το να χάνεις το momentum μπορεί να εξανεμίσει ό,τι έχεις κερδίσει με το "σκάκι".

    • Απορία avatar
      Απορία @ ΣΤΕΛΙΟΣ 15/09/2011 11:15:01

      Ή έχουν συναινέσει ή απλά δεν στροφάρουν, είναι αργοί.
      Ή και τα δύο.

      Η δικαιολογία πάντως θα είναι δεν κρατάμε σκληρή γραμμή για να μην δυναμιτίσουμε τις προσπάθειες αλλά όταν έρθουμε εμείς στη κυβέρνηση θα τα φτιάξουμε όλα...

      Τρίχες κατσαρές δηλαδή.

  17. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/09/2011 09:46:22

    Μαζί σου Κ.Ρ.!

    Κι αν ήθελες να αντιπροτείνεις, ΟΚ στον κεφαλικό φόρο με ισόποση μείωση σε παρασιτικές κρατικές δραστηριότητες, ΜΚΟ, πολιτιστικά του κ_λου, ΟΤΑ, Μαφίες κλπ.

    Εν τω μεταξύ, κάτι μου λέει ότι πολλά εξοχικά θα κόψουν την σύνδεσή τους.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 15/09/2011 09:50:10

      δες και αυτό h++p://proslalia.blogspot.com/2011/09/blog-post_15.html (δήλωση επιφύλαξης κατά της έκτατης εισφοράς)...

      όταν λέω εδώ και δύο χρόνια "φορολογική αντίσταση" μου έκαναν μαθηματα ηθικής οι πρασινοφρουροί μπλόγκερς...

      • tpe avatar
        tpe @ archaeopteryx 15/09/2011 10:00:09

        Μπράβο.
        Αλλά πως θα κριθεί αντισυνταγματική; Και πως εξασφαλίζω πως εγώ έχω καταθέσει αυτό το χαρτί; Που στην ευχή είναι κρυμμένοι οι δικηγόροι;;;;;;

        • juliet avatar
          juliet @ tpe 15/09/2011 16:25:07

          Όταν καταθέτεις αίτηση παίρνεις πρωτόκολο ,είναι υποχρεωμένοι να γράψουνε το θέμα του πρωτοκόλου.
          Αν αναγράφεις δήλωση επιφύλαξης έκτακτης εισφοράς ,είναι υποχρεωμένοι να το γράψουνε.
          Αριθμό πρωτοκόλου θα έχεις ,αν χρειαστεί το βρίσκεις εύκολα.

      • Johnnie avatar
        Johnnie @ archaeopteryx 15/09/2011 10:07:35

        http://www.forologoumenos.gr/permalink/10032.html

    • νεφέλη avatar
      νεφέλη @ archaeopteryx 15/09/2011 16:00:22

      Γιατί όχι;

      Τα εξοχικά γίνονται ρομαντικότερα κάτω από το φως των κεριών και της αναμένης φωτιάς στο τζάκι.

      Α κι επι το πρακτικότερο.. θα επανέλθουν τα "φανάρια" στη θέση των ψυγείων, το τζάκι θα ψήνει και θα γεμίζει το σπίτι λιχούδικες μυρωδιές, η διατροφή θα κόψει τα ανθιυγιεινά τηγανιτά κι ο παγωτατζής θα ξαναβρεί δουλειά...

      Αυτό κι είναι εναλακτική διαβίωση κι αληθινές διακοπές στα εξοχικά...

  18. Lampros avatar
    Lampros 15/09/2011 09:54:12

    Αυτοι οι άνρθωποι απλά δεν εχουν στο νου τους να εξοφλήσουν κανενα χρέος. Οτι κανουν αντικειται σε κάθε οικονομική λογική και σκοπός τους ειναι να εξαθλιώσουν τους έλληνες για να μας βγάλουν απο την μέση γεωπολιτικά.

    Αν το αφήσει έτσι η ΝΔ, τότε απλά θα διαγωνιστεί με το πασόκ για το ποιος θα κυβέρνήσε μια χώρα που σε λιγα χρόνια (πολύ λίγα) θα μοιαζει με την Βουλγαρία.
    Χθες πήγα στο πατρικό μου. Ντραπηκα που ειδα τους γονείς μου να μου λένε πως απλά δε εχουν να τα πληρώσουν. Μέχρι πρίν απο 2 χρόνια ήταν μεγαλοσυνταξιούχος, αλλά έχοντας δουλέψει 35 χρόνια σε πολύ ασχημες συνθήκες. Σημερα με κοιταζε σαν μωρό παιδί που δεν καταλαβαίνει τι του λενε. "Λαμπρο, δηλαδή αυτα ειναι άλλα? δεν ειναι το ίδιο με την έκτακτη εισφορά στο εισοδημα που ηρθε χθές?" Τι να του πώ? πώς να του το εξηγήσω? ειμαι ο μορφωμένος στην οικογένεια βλέπετε...
    Αυτός ο άνθρωπος, πίστεψε απο τον "Καραμανλή τον γέρο", μέχρι και "στον Κωστάκη μας". Σημερα πιστεύει και περιμένει να ακουσει κάτι απο τον Αντώνη "που φαινεται καλό παιδί".
    Αντώνη, λυπάμαι. εσυ θα εχεις πραγματικά την τελευταία ευκαιρία. Προσεξε μην την χάσεις πρίν ακόμα γίνεις Πρωθυπουργός. ΜΙΛΑ ΑΝΟΙΚΤΑ ΔΥΝΑΤΑ, ΚΑΘΑΡΑ ΔΩΣΕ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΒΓΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Lampros 15/09/2011 09:56:29

      λυπάμαι ρε Λάμπρο....

    • tpe avatar
      tpe @ Lampros 15/09/2011 10:02:32

      Συγκινήθηκα...
      Τα ίδια και με τη μητέρα μου. Είναι πλέον 72 χρονών, χωρίς καμία ελπίδα. Το μόνο που μου επαναλαμβάνει μονότονα τα τελευταία 2 χρόνια, είναι "εγώ καλώς ή κακώς, έζησα τη ζωή μου. Το εγγονάκι μου σκέφτομαι..." κι έχει ένα απλανές βλέμμα...

    • ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
      ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ @ Lampros 15/09/2011 10:18:15

      ....ΨΗΦΙΣΤΕ "ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΙΔΗ",...ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΑΡΙΣΙΩΝ !!!!!

  19. T-Rex avatar
    T-Rex 15/09/2011 09:55:09

    Καλημέρα και από μένα σε όλους και στο κ. Ροδινό.

    Σήμερα ήρθαμε όλοι στο γραφείο με τα ειδοποιητήρια της εφορίας. Αυτή η κυβέρνηση έχει ξεπεράσει και τον ευατό της. Και εξηγούμαι. Σύμφωνα με το νόμο Παπακωνσταντίνου, για τα εισοδήματα του 2010 υπολογίζονται τα έσοδα μείον τα έξοδα άσκησης επαγγελματικής δραστηριότητας. Από το φορολογητέο εισόδημα που προκύπτει αφαιρούνται κατόπιν ανελαστικά έξοδα όπως π.χ. οι εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία (ΤΣΜΕΔΕ, ΟΑΕΕ, κ.λπ.), οι οποίες σημειωτέον είναι υποχρεωτικές. Με φρίκη λοιπόν διαπιστώσαμε ότι στο σημείωμα της εφορίας, η τελευταία αυτή αφαίρεση δεν έχει γίνει (σε όλους) με συνέπεια να καλούμαστε να πληρώσουμε φόρο και επί των ποσών που πληρώσαμε για υποχρεωτική ασφάλιση. Ειλικρινά σήμερα δεν ξέρουμε τι να κάνουμε! Προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε με το επιμελητήριό μας αλλά δεν απαντάει κανένας. Αν υπάρχει καμμία ιδέα, καλοδεχούμενη γιατί μιλάμε κατά μέσο όρο για περίπου 1000 ευρώ ανά κεφάλι...

    • anonymous avatar
      anonymous @ T-Rex 15/09/2011 13:59:20

      Δεν είχατε βάλει μέσα αποδείξεις αναλόγου ύψους. Το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ. Δε μου αναγνώριζε το ποσό των ασφ. ταμείων.
      Μόνο αποδείξεις ήθελε. Επειδή έκανα τη δήλωση ηλεκτρονικά δοκίμασα διάφορες πατέντες και κατάλαβα πως δουλεύει. Τους έβαλα 800 Ευρώ αποδείξεις, είχε κρατήσει ο αδερφός μου, και όλα έγιναν όπως πάντα.

      Αν δεν καταλάβατε οι αποδείξεις ήταν κόλπο κατάργησης του αφορολόγητου.

  20. Εγώ avatar
    Εγώ 15/09/2011 10:04:42

    Να ρωτήσω κάτι;

    Οι τράπεζες θα πληρώσουν τέλος ακίνητης περιουσίας για τις άπειρες περιουσίες που έχουν κατασχέσει;

    • tpe avatar
      tpe @ Εγώ 15/09/2011 10:10:02

      Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

  21. Απορία avatar
    Απορία 15/09/2011 10:21:17

    "Και να ζητήσει από τους ιδιοκτήτες εισφορά σε χρήμα. Όσοι έχουν αγροτεμάχια, θα αποκτήσουν οικόπεδα, με δυνατότητα δόμησης"

    Και αυτός που δεν έχει λεφτά να κάνει αυτή τη δουλειά τι θα κάνει;
    Δεν θα βάλει το οικόπεδό του στο σχεδιο πόλης και τελικά θα του το φάει ο δήμος για πλατεία, γήπεδο, δρόμο κλπ.

    Μάλλον δεν το έχετε καταλάβει καλά το τι γίνεται και σεις στη Νέα Δημοκρατία.

    To 60% του κόσμου είναι οικονομικά ταπί, ρέστο.
    Δεν έχει μετρητά ούτε στην Ελβετία, ούτε στα τραπεζικά μαγαζάκια των εδώ νταβατζήδων και ο μισθός του συρρικνώνεται μέρα με τη μέρα δραματικά.
    Αν έχει βέβαια μισθό και δεν είναι άνεργος.


    Λεφτά να ψάξτε να βρείτε εκεί που πραγματικά έβρεχε χρήμα τα χρόνια του ευρώ.


    Με αυτά τα μυαλά δεν θα αργήσει να σας καταλάβει ο σε λιγάκι εξαθλιωμένος κόσμος, ίνα πληρωθή το ρηθέν δια στόματος Μαρκεζίνη και πολλών άλλων ότι η αλλαγή του πολιτικού σκηνικού της μεταπολίτευσης θα συντελεστεί διά του πεζοδρομίου...

    Ξυπνάτε, εσάς θα κυνηγάει με τα μάνλιχερ ο κόσμος μεθαύριο, ο Βενιζέλος κατά πάσα πιθανότητα θα τρώει ορτυκάκια φλαμπέ στις όχθες της λίμνης Κόμο ή όπου αλλού.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Απορία 15/09/2011 10:58:41

      Μπα...στο Πανόραμα θα τη βγάζει,με τριγωνάκια.

  22. bab1 avatar
    bab1 15/09/2011 10:25:13

    Η χώρα είναι σε πόλεμο, όπως είπε ο πρωθυπουργός της νόμιμα εκλεγμένης κυβέρνησης !! Πράγματι έχουμε πόλεμο και ο εχθρός της χώρας είναι ο ίδιος και οι λοιποί της κυβέρνησης του. Ως εδώ και μη παρέκει !! Αντίσταση ΤΩΡΑ. Να κατεβάσουμε τα ρολλά, να μην ξαναπληρώσουμε τίποτα στο κράτος και στις τράπεζες, να παγώσουν τα πάντα για όσο διάστημα χρειαστεί. Και να ξεκαθαρίσει ο Σαμαράς ΤΩΡΑ αν στον ανένδοτο αγώνα είναι μαζί μας ή οχι. Είπα ο Σαμαράς, όχι η Νέα Δημοκρατία.

  23. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 15/09/2011 10:45:00

    Ετσι και πληρώσουμε , τα
    λεφτά μας θα πάνε στην μαύρη τρύπα του Δημοσίου , και δεν πρόκειται να τα ξαναδούμε , όσες επιφυλάξεις και να δηλώσουμε.

    Μόνη λύση είναι να αρνηθούμε όλοι να πληρώσουμε. Τι θα κάνουν ,θα κόψουν το ρεύμα σε όλο τον Ελληνικό λαό? Τοτε θα προκαλέσουν την εξέγερση που τρέμουν (την πραγματική εξέγερση, οχι τους σαχλαμάρες "αγανακτισμένους").

    Για να γίνει αυτό όμως (άρνηση πληρωμής) χρείαζεται υποστήριξη απο μια πολύ δυνατή φωνή, που να καταγγέλει το ληστρικο χαράτσι, και να ζητεί απο τους πολίτες να μήν συμμορφωθουν με την παρανομία .

    Και αυτή η φωνή μπορεί και πρέπει να είναι μόνο του Αντώνη Σαμαρά.

    (οχι απλά είναι η σωστή στάση,αλλα , σε τακτικό επίπεδο,θα του προσφέρει και την αυτοδυναμία στο πιάτο, δώρο του ΠΑΣΟΚ!)

    Φυσικά θα πρέπει να προτείνει συγκεκριμένη εναλλακτική ισόποση δράση για μείωση του ελλείματος ,έτσι ώστε να μην τον στοχοποιήσουν η ΕΕ και η τρόικα.

    • Lampros avatar
      Lampros @ ΣΤΕΛΙΟΣ 15/09/2011 11:13:48

      συμφωνω Στέλιο μαζί σου. Ειναι άδικο να ζητάει κανέις αντισταση απο τον απλό λαό. Αντίσταση χωρίς ηγεσία, ειναι σαν να στέλνεις την αντίδραση στην σφαγή. Δεν εχει ελπίδα να πετύχει κάτι. ίσως μόνο φωνές, καταστροφές, αλλά όχι ουσιστικές αλλαγές.

  24. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 15/09/2011 10:46:36

    Διαβάστε εδώ:
    www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/7e6a4148-5368-47d1-a8c6-fba8ffe7f6fe
    τι έλεγε το ΠΑΣΟΚ ακριβώς 2 χρόνια πριν (Ημ. Δημοσίευσης : 15/09/2009 12:00)

    Ο τίτλος είναι "Η οικονομική κρίση που βιώνουμε"

    Όποιος αντέξει και το διαβάσει μέχρι τέλους χωρίς να βρίσει κερδίζει βόλτα στο Ιόνιο με κότερο.

    Εξαιρούνται: ο Πρωθυπουργός, οι Υπουργοί, οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και όσοι πάσχουν από ιδιωτία ή συναφείς παθήσεις.

  25. Θετταλός avatar
    Θετταλός 15/09/2011 10:55:03

    Ακίνητη περιουσία, το τελευταίο καταφύγιο του έλληνα, δέχεται το τελειωτικό χτύπημα. Μετά έρχεται η εξαθλίωση. Ο μέσος έλληνας επένδυε σε ρευστό και ακίνητα.
    Τα έγραφα εδώ και καιρό πως το plan a ήταν η αφαίμαξη του ρευστού μέσω χρηματιστηρίου, το plan b είναι η αφαίμαξη της ακίνητης περιουσίας μέσω φόρων.
    Το άφθονο χρήμα που έπεσε εδώ και χρόνια μας έκανε μαλθακούς και άνευρους, καλοπερασάκιδες, γι αυτό και δεν υπάρχει σκληρή αντίδραση από κανέναν μας, μόνο θεωρίες σε καφέ, πλατείες, διαδίκτυο. Έτσι δεν γίνονται αγώνες και το ξέρουν οι ντόπιοι εντολοδόχοι.
    Αν ο Σαμαράς δεν γίνει σκληρός στην αντιπολιτευτική τακτική του, αν δεν δώσει όραμα απαλλαγής από το καθεστώς πασόκ, αν δεν ανεβάσει κατακόρυφα τους τόνους, τώρα που οι φόροι πέφτουν βροχή και ο κόσμος τα έχει χαμένα, ώστε να εμπνεύσει το λαό ως τη μόνη δυναμική αξιόπιστη λύση τότε κυβέρνηση δεν βλέπει.
    Το σύστημα πασοκ κατέβαζε με ευκολία τους οπαδούς του στο δρόμο για ψύλλου πήδημα. Η νδ κοιμάται. Αντε ξυπνήστε και θέστε τους μηχανισμούς του κόμματος σε εγρήγορση, άντε να κατεβάσετε τον κόσμο στις πλατείες μέσω των οργανώσεων και των γραφείων, τι περισσότερο πιο μάγκες ήταν οι πράσινοι. Άντε ξυπνήστε επιτέλους ΤΩΡΑ γιατί σε λίγο θα είναι αργά και για σας. Ο κόσμος μουρμουρίζει με την απάθεια του κομματικού μηχανισμού και αυτό θα το εισπράξει αρνητικά η παράταξη. ΤΩΡΑ ΑΓΩΝΑΣ, ΤΩΡΑ.....

  26. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 15/09/2011 10:57:09

    Ανοίξτε το site του ΠΑΣΟΚ και πατήστε δεξιά στο "Καμπάνιες/Αφίσες/Φυλλάδια".

    Διαβάστε το άρθρο με τίτλο "Η οικονομική κρίση που βιώνουμε", για να δείτε τι έλεγαν ακριβώς 2 χρόνια πριν (Ημ. Δημοσίευσης: 15/09/2009)

    Όποιος αντέξει και το διαβάσει μέχρι τέλους, χωρίς να βρίσει, κερδίζει βόλτα στο Ιόνιο με κότερο.

    Εξαιρούνται ο Πρωθυπουργός, οι Υπουργοί, οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και όσοι πάσχουν από ιδιωτία ή συναφείς παθήσεις.

  27. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 15/09/2011 11:11:37

    Πολύ καλή ήταν η αντίδραση της Ν.Δ. Απ' όλα τα μέτρα που έχουν ληφθεί λόγω μνημονίου, αυτό είναι ( σαν γενική σύλληψη, όχι σε κάποιες ρυθμίσεις π.χ για τους ανέργους) μακράν το δικαιότερο. Αλλά ο Έλληνας κλαίγεται για το μέτρο αυτό, διότι έχει πάθος με την ακίνητη ιδιοκτησία κι έχει πολύ περισσότερο ακίνητα κατά μέσο όρο από τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο. Χε.....με πώς θα πληρώσουν αυτοί που έχουν ένα σωρό ακίνητα. Ας τα νοικιάσουν ( όσοι τα έχουν κλειστά) κι όσοι δεν μπορούν να τα συντηρήσουν ας τα πουλήσουν. Έτσι μάλιστα, θα επιταχυνθεί και η μείωση των υψηλών τιμών των ακινήτων. Μακάρι το μέτρο αυτό να είχε ληφθεί από την αρχή. Οι αντιδράσεις θα ήταν πολύ λιγότερες και λιγότερο οξείες, θα πλήρωναν περισσότεροι, ενώ τώρα αντιδρούν και πιθανόν να αποφεύγαμε τις εξαιρετικά υψηλές, άδικες , αναποτελεσματικές και ουσιαστικά καταστροφικές για την αγορά αυξήσεις των εμμέσων φόρων( Ε.Φ.Κ και Φ.Π.Α.). Οι έμμεσοι φόροι που εξισώσουν τον άνεργο και τον πολύτεκνο μεροκαματιάρη με τον Λάτση και τον Κόκκαλη είναι άδικοι, όχι η φορολογία των κατεχόντων και δη των μεγαλοιδιοκτητών.

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ μεταρρυθμιστής 15/09/2011 12:00:50

      Ό,τι να 'ναι... Να τα πουλήσει σε ποιον (μακάρι να γινόταν!), γνωρίζετε κανέναν που να αγοράζει ακίνητα τώρα; Έχετε προσπαθήσει να πουλήσετε εσείς; Και ξέρετε, κάποιος μπορεί απλώς να είχε την κακή τύχη να κληρονομήσει πρόσφατα, χωρίς να διακατέχεται από κανένα "πάθος" με την ακίνητη ιδιοκτησία... Και να μην μπορεί να τα ξεφορτωθεί. Και να έχει πλέον χάσει και τη δουλειά του ή να είναι στη σύνταξη. Αυτά.

  28. juliet avatar
    juliet 15/09/2011 11:14:30

    Σολιαλισμός ........παιδιά ............σοσιαλισμός .
    Οι Τσαουσέσκου σκοτώθηκαν απο τους κατοίκους της χώρας που λεηλατήθηκε ,που οι γέροι πεινάσανε ,που τα παιδιά κλειστήκανε στα ιδρύματα γιατί δεν είχανε οι γονείς να τα θρέψουν και τα οποία έγιναν φυτώρια πορνείας και σεξουαλικής κακοποίησης των αγοριών.
    Τα ακίνητα πάρθηκαν απο τους σοσιαλιστές και δόθηκαν τα πλούσια σπίτια στους εκλεκτούς και εργατικά για τους κατοίκους .Απογορεύανε τα πάντα ,ολα θα έπρεπε να ελέγχονται απο τους σολιαλιστάδες .
    Ενας ιστός αράχνης που σε σφίγγει ,σε ξεζουμίζει ,σε υπνωτίζει ,σε διαμελίζει ,θέλει να μην υπάρχει .
    Αυτό λέγεται σοσιαλισμός ,λέγεται υποδούλωση της ψυχής μας ,του σπιτιού μας ,του είναι μας ,των παιδιών μας ,των γονιών μας ,της Πατρίδας μας.
    Λάμπρο ,εγώ έβλεπα τον δικό μου πατέρα απο τον καιρό που κατάλαβα τον εαυτόν μου να κάθεται μόνος του στην αυλή μας χαμένος και με θύμισες που δεν θα ήθελα ποτέ να ζήσουμε απο τον σοσιαλισμό.
    Δεν θα πρέπει να λυγίσουμε ,αν λυγίσουμε θα μας ισοπεδώσουν ,ο φόβο μας του δυναμώνει ,το θράσσος τους λυγίζει.
    Και να σκεφτείς μου ζητάνε να πληρώσω φόρο ,σ΄ένα σπίτι που έχω πληρώσει εφορία 4 φορές ,αγορά,αποδοχή κληρονομίας ,μεταβιβάσεις .
    Τώρα ελπίζω να καταλάβουν ΟΛΟΙ ότι δεν φταίει η επάρατος δεξιά αλλά υπεύθυνη είναι η μεθοδικότητα που στήσανε την μηχανή οι σολιαλιστάδες.
    ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ η μόνη λύση.

  29. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/09/2011 11:15:15

    Είναι θέμα ΖΩΗΣ και ΘΑΝΑΤΟΥ να ανατραπεί αυτή η τυραννία.
    Έχει μαλλιάσει το πληκτρολόγιο.

    Δεν υπάρχουν πολλοί τρόποι να ανατραπεί ένα καθεστώς.
    Γίνεται είτε με βίαιη ανατροπή και έξωθεν συνδρομή ενίοτε, είτε με ΙΚΑΝΗ αντιπολίτευση.
    Αν δεν είναι προνομιακό πεδίο αντιπολίτευσης αυτό το θέμα για τη ΝΔ που είναι αστικό και φιλελεύθερο κόμμα υπέρ της ιδιωτικής ιδιοκτησίας, τότε ΠΟΙΟ είναι;

    Το μέτρο είναι καθαρά ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ εκτός του ότι είναι ΤΥΡΑΝΝΙΚΟ και ΑΝΤΕΘΝΙΚΟ. Είναι αντεθνικό διότι στοχεύει την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ιδιωτική ιδιοκτησία.
    Σε λίγο θα περνάς έξω από το σπίτι σου και θα το έχουν ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΕΙ ΣΕ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥΣ !!!

    Με φόρους απαλλοτριώθηκαν από το κράτος τα σπίτια στα "λαϊκά" καθεστώτα που μετετράπησαν σε κομμουνιστικά.

    Όταν δεν μπορούν να εφαρμόσουν μέτρα καταστολής για βίαιη αρπαγή της ιδιοκτησίας και της γης από εκατομμύρια πολίτες, διότι δεν έχουν τις απαραίτητες κατασταλτικες δυνάμεις, το κάνουν με τους φόρους.

    Θέλουν να μας σπάσουν τον τσαμπουκά, να μας ταπεινώσουν, να μας τρομοκρατήσουν με φυλακίσεις, λιμό, λοιμό και ασθένειες και να μας αποδεκατίσουν.

    Αν ήταν αντιπολίτευση το ΠΑΣΟΚ θα είχε ρίξει την κυβέρνηση με αυτό το μέτρο.
    Το 2008 και το 2009 δεν είναι μακριά.
    Όλοι θυμόμαστε τις αντιδράσεις και τα ΘΕΑΤΡΑ του παγερού αυτού ανθέλληνα με τα ΚΟΛΥΡΙΑ στα μάτια στον Πειραιά.

  30. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 15/09/2011 11:28:37

    ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΠΑΡΑΛΥΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΚΑΙ ΒΑΖΟΥΝ ΤΗ ΔΕΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑ ,ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΟΙ ΣΤΗ ΔΕΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΟΥ

  31. Hase avatar
    Hase 15/09/2011 11:31:20

    …..Όσοι έχουν αγροτεμάχια, θα αποκτήσουν οικόπεδα, με δυνατότητα δόμησης…

    Μονο που κανεις δεν θα παει να δομησει σε αυτά τα οικοπεδα γιατι πλεον δεν υπαρχουν φραγκα. Δεν υπαρχει πια οικοδομη , την πεθαναν οι φοροι. Και με όλα αυτά που γινονται μαλλον δεν αξιζει να εχει καποιος δικο του σπιτι. Καλη η ιδεα αλλα μαλλον ανεφαρμοστη.

  32. φωνη avatar
    φωνη 15/09/2011 11:36:15

    Δεν υπάρχουν τα χρήματα για αυτά που ζητάνε...δεν ξέρω που θα οδηγηθούν με αυτό το μέτρο, γιατί το χειρότερο για μένα είναι ότι όντως από πολλούς δεν υπάρχουν αυτά τα χρήματα για να δωθούν.

    • tpe avatar
      tpe @ φωνη 15/09/2011 12:04:40

      Εγώ δεν έχω. Κάθε μήνα είμαι τσίμα-τσίμα. ΔΕΝ ΕΧΩ.
      Υπάρχει κάποιος να με προστατεύει; Ρητορικό το ερώτημα, δυστυχώς.

  33. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/09/2011 11:36:45

    Στις πολυκατοικίες, ειδικά του κέντρου - Κυψελη, Εξάρχεια, Πατήσια, Λυκαβηττός, Παγκράτι, μένουν εξασθενημένοι γέροντες και συνταξιούχοι που κλειδαμπαρώνονται από τις 4 το απόγευμα, φοβισμένοι από την εγκληματικότητα και μαστιζόμενοι από φτώχεια και ασθένειες της ηλικίας.

    Μόνο στη σκέψη ότι θα τους κοπεί το ρεύμα μέσα στο χειμώνα μπορεί να ΠΕΘΑΝΟΥΝ.

    Ξεχάστε το αυτό ότι μπορεί η πολυκατοικία να κάνει αντίσταση.
    Η μόνη περίπτωση είναι να πληρωθεί το ρεύμα των κοινοχρήστων και να δίνει ρεύμα η πολυκατοικία στα διαμερίσματα.

    Ξέρουν πολύ καλά οι ΑΛΗΤΕΣ πως να ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΗΜΠΟΡΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ.

    • Απορία avatar
      Απορία @ αλλενάκι 15/09/2011 11:38:19

      +100000

  34. avanti avatar
    avanti 15/09/2011 12:06:23

    Ο ' Ελληνας ένα φόβο είχε, μήπως έρθουν οι κομμουνιστές και του πάρουν το σπίτι του, την περιουσία του τέλος πάντων! Ε, να λοιπόν που ήρθαν οι ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΕΣ και αυτό το φόβο του θα τον κάνουν πραγματικότητα στο άψε σβήσε και μάλλιστα χωρίς αιματοχυσίες!!! Cheers !!!!! που λένε και στα Λονδίνα.

  35. ektoras avatar
    ektoras 15/09/2011 12:09:28

    Περιμενω απο την Ν.Δ. μια σαφη και κατηγορηματικη αποδοκιμασια για το χαρατσι στα ακινητα και δεν την ακουω... Αν θελει ο Σαμαρας να κανει την διαφορα περιμενω να στραφεί κατα του μετρου, να ζητήσει την αμεση καταργηση και να δεσμευτεί οτι θα το καταργησει!
    Το μετρο ειναι δολοφονία στην μεσαια ταξη ειδικα με τα υπερογκα ποσα που προκυπτουν.
    Μιληστε που να παρει! (για να παραφρασω τον Σαμαρα..)

  36. Χρηστος Νικολοπουλος avatar
    Χρηστος Νικολοπουλος 15/09/2011 12:12:12

    Εκει ψηλα στην συγγρου οι νομικοι εισηγητες ακουνε?Η' απο τον καλπασμό κουφαθηκαμε!Εφ οπλου λογχη και παπαρια!Και για τους αναζητωντες νομικη συμβουλη...κυριοι πρωτα θα τα σκασουμε και μετα θα προσφυγουμε....οπου την προσφυγη μας θα την εξετασει δικαστικος που πριν μπει στην σχολη ενα βραδυ μεγαλοβδομαδας του προτειναμε να φαει κρεας και διαλεξε ψαρονεφρι γιατι νυστευε!!!Τωρινος πρωτοδικης.

  37. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 15/09/2011 12:15:53

    Τους κράζει ακόμα και ο Ψυχάρης!!!
    Το κύριο άρθρο του ΒΗΜΑΤΟΣ:

    «Οτι η χώρα περνάει δύσκολες ώρες το γνωρίζουν όλοι πλέον.
    Οπως και οι περισσότεροι, παρά τις πολλές και λογικές αντιδράσεις, αντιλαμβάνονται την ανάγκη συμμετοχής στα βάρη της διάσωσης ανάλογα με τις οικονομικές δυνάμεις και δυνατότητες του καθενός.

    Ωστόσο, δεν μπορεί να κατανοήσει κανείς πώς μπορεί μια κυβέρνηση να διεκδικεί συμμετοχή στα βάρη από ανέργους, από πρόσωπα που έχουν χάσει δουλειές και εισοδήματα και με κόπο εξασφαλίζουν τα προς το ζην.

    Και στον αντίποδα δεν κατανοεί επίσης την απαλλαγή της Εκκλησίας από τα βάρη, όπως συμβαίνει τώρα με την έκτακτη εισφορά επί των ακινήτων.

    Και οι δύο ρυθμίσεις είναι ακατανόητες και μη υπερασπίσιμες.

    Επιβάλλεται λοιπόν η κυβέρνηση να ξαναδεί και να αντιστρέψει τη ρύθμιση, απαλλάσσοντας τους πένητες από την έκτακτη εισφορά και επιβάλλοντάς τη στην Εκκλησία, η οποία όντως ασκεί κοινωνικό έργο όπως οφείλει, αλλά παραμένει και ένας από τους μεγαλύτερους ιδιοκτήτες της χώρας.

    Υποθέτουμε δε ότι η Εκκλησία δεν αρνείται συμμετοχή στα εθνικά βάρη.
    http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=419708&h1=true

    Εχει πλάκα, μετά απ' όλα αυτά να βγεί ο Βενιζέλος, σε μια επίδειξη αυξημένης κοινωνικής αλληλεγγύης, να ...απαλλάξει τους άνεργους, να φορολογήσει την εκκλησία και να μας λέει οτι ...απεδόθη δικαιοσύνη!

    • Απορία avatar
      Απορία @ Κώστας Ροδινός 15/09/2011 12:47:56

      Δεν μας λέει ο Ψυχάρης που θέλει να πληρώσουν εισφορά οι Εκκλησίες και τα νεκροταφεία, θέλει να πληρώσουν εισφορά τα τζαμιά και οι συναγωγές; Έτσι για να ξέρουμε.

      Επίσης θέλει να πληρώσουν εισφορά οι πρεσβείες και τα προξενεία;
      Δεν κατάλαβα αυτοί γιατί να μην πληρώσουν να μας βοηθησουν σε τούτες τις δύσκολες στιγμές;

  38. avanti avatar
    avanti 15/09/2011 12:24:05

    Ο ' Ελληνας από παλιά ένα φόβο είχε, μήπως του πάρουν οι κομμουνιστές το σπίτι του και το βιός του. Να που τελικά οι ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΕΣ θα του τον κάνουν πραγματικότητα στο άψε - σβήσε και χωρίς αιματοχυσίες!!! Cheers!! που λένε και στα Λονδίνα.

  39. Χάρης ο μεγαλοϊδιοκτήτης avatar
    Χάρης ο μεγαλοϊδιοκτήτης 15/09/2011 12:27:00

    Προς: μεταρρυθμιστή 15/9 11.11 πμ

    Είμαι ένας μεγαλοϊδιοκτήτης:
    Ο πατέρας μου μου άφησε ένα σπίτι περίπου 75 τμ του 1935 λίγο έξω από ένα χωριό της Ηπείρου (όχι τουριστικό) που τον χειμώνα έχει 120-130 κατοίκους, και η μάνα μου ένα σπίτι 90 τμ του 1972 σε έναν οικισμό (ούτε καν χωριό δεν είναι - θες 10 λεπτά με το αυτοκίνητο για να πας στο φούρνο) στο εσωτερικό - μακριά από την θάλασσα - ενός νησιού του Ιονίου.

    Καλούμαι να πληρώσω ένα κάρο λεφτά γι'αυτά (εκτός των δημοτικών τελών και φόρων, ΤΑΠ κα που ήδη πληρώνω μέσω ΔΕΗ), τα οποία δεν έχω γιατί απλά δεν βρίσκω κανέναν να τα νοικιάσει ή αγοράσει.

    Αφού λοιπόν έχεις τόσο καλές ιδέες και θεωρείς ότι όλα τα σπίτια μπορούν να νοικιαστούν ή/και πουληθούν σου κάνω μια πρόταση:
    Να τα νοικιάσεις - ή να μου βρεις ενοικιαστή - με το ενοίκιο που θεωρεί σωστό και δίκαιο η εφορία, δηλ. 3,5% της αντικειμενικής αξίας τον χρόνο. Αντικειμενική αξία και των 2 είναι περίπου 102.000 ευρώ. Αρα το ενοίκιο θα είναι (κατά την εφορία - δεν δέχεται λιγότερο) 3,570 τον χρόνο και για τα δύο.
    Εγω φυσικά θα παίρνω στο χέρι πολύ λιγότερα γιατί και θα φορολογούμαι επί αυτού του ποσού και θα πληρώνω επιπρόσθετα 1,5% αυτοτελή φόρο επί των ενοικίων.
    Είσαι;
    Ή μπορείς και να τα αγοράσεις στην αντικειμενική (πάλι η εφορία δεν δέχεται λιγότερο).
    Α ξέχασα: έχω και το 12,% ενός σπιτιού 62 τμ του 1959 στον ίδιο οικισμό (του μακαρίτη του θείου μου) αλλά αυτό δεν μπορώ να στο πουλήσω γιατί δεν συμφωνούμε με τα ξαδέρφια μου στην τιμή πώλησης.

    Είμαι όπως βλέπεις μεγαλοϊδιοκτήτης (αφού έχω και σπίτι του 1980 στην Αθήνα και μένω) και φυσικά δικαίως πρέπει να πληρώσω αφού δεν τα νοικιάζω/πουλάω.

    Εχεις και άλλες τόσο καλές ιδέες;

  40. Κτησιας avatar
    Κτησιας 15/09/2011 12:31:01

    Δεν έχουν παρά να τα μεταβιβάσουν στα μοναστήρια όλα τα ακινητά τους, για να μην πληρώνουν φόρους ! Να δεις που κάτι μου θυμίζει ,κάτι.

  41. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 15/09/2011 12:51:28

    Πολύ φοβάμαι ότι αν δεν υπάρχει υπόγεια συμφωνία Σαμαρά-ΓΑΠ, τουλάχιστον ο Σαμαράς μάλλον δε βιάζεται να κυβερνήσει! Η υπομονή του κόσμου, όμως, εξαντλείται και η μπάλα (κι ο διάολος) θα τους πάρει όλους! ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!...

    • NEOTERA avatar
      NEOTERA @ ΝΙΚΟΣ 15/09/2011 15:03:41

      Σωστά, υπόγεια συμφωνία. Επισφραγισμένη όμως από τον Διεθνή Παραγοντα, πως αλλιώς?

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ NEOTERA 15/09/2011 15:12:15

        Nα με συγχωρείτε, αλλά αυτά τα περί δήθεν συμφωνιών, υπογείων και ...υπεργείων, τα θεωρώ αστειότητες.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ ΝΙΚΟΣ 15/09/2011 17:31:12

      Υπόγειες συμφωνίες χαρακτηρίζουν απόλυτα τους δικούς σας αρχηγούς... Εμπιστευτείτε λοιπόν αυτούς κι αφήστε μας ήσυχους.
      Θέλει πολύ θράσος για να τσουβαλιάσετε τον Σαμαρά στο σακί "Όλοι είναι ίδιοι¨. Αλλά ούτε ίδιοι είναι ούτε σας έλειψε ποτέ το θράσος...

  42. ο ξένος avatar
    ο ξένος 15/09/2011 12:56:38

    Μόλις άνοιξα το εκκαθαριστικό. Το χαράτσι το οποίο για καθαρά πρακτικούς και αντικειμενικούς λόγους, δεν δύναμαι να πληρώσω. Θα γίνω με το ζόρι φοροοφειλέτης, που ποτέ δεν ήμουν; Ετοιμάζομαι για σόου τη Δευτέρα στην εφορία. Όλοι θα λάβουν γνώση, κανείς δεν θα μπορεί να πει ότι δεν είχε ενημερωθεί. Κυρίως, όμως, σπεύδω αμέσως σε δικηγόρο για αγωγή και μήνυση σε βάρος του κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΗΛ. ΛΑΖΑΡΙΔΗ - ΓΕΝΙΚΟΥ Δ/ΝΤΗ ΚΕ.Π.Υ.Ο., ο οποίος υπογράφει το επαίσχυντο χαρτί που έστειλαν στο σπίτι μου, καθώς και σε βάρος του εντολέα του Υπουργού, οι οποίοι δια της βίας με υποβιβάζουν από νομοταγή πολίτη σε παράνομο. Εύχομαι να υπάρχουν νομικά επιχειρήματα.

  43. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 15/09/2011 12:59:55

    Στέλιο, πολύ σωστά γράφεις. Πέμπτη σήμερα,λίγη υπομονή μέχρι το Σαβ/κο. Δεν τον έχω τον Α.Σ. για άνθρωπο που δεν παίρνει τα μηνύματα των καιρών.......

    • ΕΛΠΙΖΩ avatar
      ΕΛΠΙΖΩ @ Diamond Angel 15/09/2011 13:20:29

      Ελπίζω! Ελπίζω να΄του έχουν μεταφέρει οι συνεργάτες του πως απο τη στιγμή που ανακοινώθηκε αυτό το χαράτσι προημερών ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΠΙΟ.

      Ποτέ ,ποτέ ,δέν έχω δεί τόση οργή στον κόσμο, και βρίσκομαι αυτή τη στιγμή σε ένα χώρο εργασίας με 60 ατομα!

      Και δυστυχώς,δυστυχέστατα ,βλέπω ήδη την πρώτη απογοήτευση για την "ρουτινιάρικη" αντίδραση της ΝΔ.

      Μα επιτρέπεται ο κόσμος να στηρίζει τις ελπίδες του να γλυτώσει το χαράτση στόν... αγώνα της Τρέμη και του Πρετεντέρη??

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΕΛΠΙΖΩ 15/09/2011 13:42:09

        Ουπς! Απο λάθος έγραψα σαν όνομα την πρώτη λέξη του κειμένου μου και εμφανίστηκα παραπάνω 'ως "ΕΛΠΙΖΩ"!!

        Δεν θα μπορούσε να είναι ανακριβεστερο, αν υπέγραφα έτσι θα υπέγραφα "ΔΕΝ ελπίζω"!

  44. Απορία avatar
    Απορία 15/09/2011 13:01:58

    Να μια πιθανή ωραία κίνηση από τη ΝΔ.

    Να παράξει δωρεάν νομική υποστήριξη σε ομαδικές τέτοιες μηνύσεις (αγωγές ;) ατόμων που αποδεδειγμένα δεν μπορούν να πληρώσουν και που δέχονται να τους κάνουν ποθεν έσχες και άνοιγμα των τραπεζικών τους λογαρισμών και κινήσεων.

  45. occultist avatar
    occultist 15/09/2011 13:05:35

    @μεταρρυθμιστής
    Φοβάμαι πως βιάστηκες πολύ. Δεν άρχισε ακόμη η αποποινικοποίηση των μαλακών και καρφώνεσαι μόνος σου. Ούτε επιτρέπεται ακόμη η καλλιέργια σε γλάστρα για ιδία χρήση.

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ occultist 15/09/2011 14:19:44

      Κάτι ξέρεις εσύ... Τέτοια καπνίζεις στις αποκρυφιστικές τελετές που αποχαυνώνεσαι εσύ κι οι όμοιοι σουή τρώτε και " μανιταράκια" ; Ασχολήσου με τα βουντού κι όταν μεγαλώσεις, έλα να με σχολιάσεις...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ μεταρρυθμιστής 15/09/2011 14:31:01

        Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν θα έπρεπε να περιμένεις απαντήσεις ανάλογες της "ποιότητας" των σχολίων σου. Αλλά όταν ο κόσμος θα βγει στο δρόμο με τις ματσέτες, να είσαι σίγουρος ότι δεν θα κοβει μόνο "επώνυμα" κεφάλια. Θα κόβει κι ένα σωρό "ανώνυμα", δοσίλογων απολογητών της τροϊκανής φασιστικής βαρβαρότητας.

  46. ad kan avatar
    ad kan 15/09/2011 13:08:20

    Τα περί καταβολής του εκτάκτου τέλους, επί των ακινήτων, με επιφύλαξη, δεν στέκουν κατά την γνώμη μου.
    Καταβάλουμε υπερ ΔΕΗ και Δήμων τα αναλογούντα ποσά στο ταμείο παρακαταθηκών και δανείων.
    Ούτε ένα ευρώ στους δανειστές και τα ανδρείκελα τους. Δώσαμε.
    Όσο για την Ν.Δ. και αυτά περί υποχρέωσης τήρησης των νόμων που ειπώθηκαν από το εκπρόσωπο της, με αφορμή σχετικές δηλώσεις του Φωτόπουλου, κατ' αρχάς δεν ψηφίσαμε εμείς τον νόμο κατά δεύτερον, από πότε εφαρμόζουμε τους νόμους μίας κατοχικής κυβέρνησης ;

    Γενικευμένη πολιτική ανυπακοή-Συντακτική Συνέλευση των απανταχού Ελλήνων, αυτός είναι ο δρόμος.

    Μιάς και διατυπώθηκε μία πρόταση (Υ.Γ. στο post), να άλλη μία που θα απογειώσει την οικοδομή. Μείωση στο ήμισυ των φορολογικών συντελεστών για τον υπολογισμό των αμοιβών των πολιτικών μηχανικών και ανέξοδη οικοδομική άδεια για μία τετραετία. Πληρωμή στο ήμισυ της σημερινής αξίας της ανά Μ3 με την οριστική σύνδεση στα δίκτυα.

  47. ataktos avatar
    ataktos 15/09/2011 13:08:25

    προτεκτοράτο χειρότερο απο το Κοσσυφοπέδιο το κατάντησε ο γιωργακης .. αυτοί τουλάχιστον διαθέτουν άφθονο λιγνίτη

  48. Χρηστος Νικολοπουλος avatar
    Χρηστος Νικολοπουλος 15/09/2011 13:23:25

    Απορια, η ΝΔ δεν ειναι ο συνηγορος του πολιτη ουτε ο Δικ.Συλλογος.Η ΝΔ οφειλε να ειναι κομμα εξουσιας και οχι αποκομμα.Πολλοι απο τους γραφοντες ,καταξιωμενοι κατα τα αλλα στην κοινωνια,μεταφερουν τα σχολια μας στους αρμοδιους.Μονο που οι αρμοδιοι ειναι ΛΙΓΟΙ και χρωσταν πολλα σε πολλους.Με αποτελεσμα να μενουν μουγγοι!Αρα αν σημερα ζηταμε νομικη βοηθεια απο την ΝΔ τοτε ολοι μας μεσα μας ξερουμε οτι δεν μπορει να κανει αντιπολιτευση.Ο τελευταιος που προσπαθησε να αλλαξει την πορεια της χωρας,προδοθηκε απο τους ντιντιδες και τους ψυχανωμαλους που πηδαγαν απο τα παραθυρα!Δεν ειμαι υποστηριχτης του γιατι πραγματι δεν ειχε τον στομφο των προγονων του και την αποφασιστικοτητα αλλα οφειλω να ομολογησω οτι τουλαχιστον ειχε την προθεση να αλλαξει την πορεια της χωρας. Η χωρα ομως τοτε ασχολειτω με ζαρντιερες και ζαρντινιερες.Τωρα η ιδια χωρα δεν αντεχει αυτον που πηρε ΤΗΝ λαικη εντολη(θυμαστε την διαφορα??)

    • Απορία avatar
      Απορία @ Χρηστος Νικολοπουλος 15/09/2011 13:28:32

      +1000

  49. Δαίμων avatar
    Δαίμων 15/09/2011 13:39:17

    Για να διαλυθούν οι αυταπάτες: Αυτοί που παίρνουν την εξουσία με βία ή με απάτη, δεν την αφήνουν. Τουλάχιστον όχι με τη θέλησή τους. Εξαναγκάζονται. Υποψιάζομαι πως όταν φύγει αυτή η κυβέρνηση, θα ζήσουμε νύχτα μεταπολίτευσης (αν ζήσουμε μέχρι τότε).
    Τώρα όσον αφορά το χαράτσι. Ο κόσμος κατατρομοκρατημένος ήδη από την συμμορία κυβερνητικών και ΜΜΕ, αισθάνεται εντελώς απροστάτευτος μπροστά στις απειλές, με τα εισοδήματα να λιγοστεύουν δραματικά και το χειμώνα να έρχεται. Χρειάζεται σημαντικούς ανθρώπους απ'όλο το κοινωνικό και πολιτικό φάσμα στο πλευρό του, οι οποίοι θα σταθούν μπροστά και θα προκαλέσουν την κυβέρνηση. Αυτή η ιδιότυπη πρωτοπορία πρέπει να είναι η πρώτη που θα αρνηθεί να "εφαρμόσει" τις κυβερνητικές αυθαιρεσίες. Επώνυμα και υπεύθυνα. Μόνο έτσι θα αναθαρρύσει ο λαός, και το κύμα της οργής του θα πανικοβάλλει τους κυβερνώντες. Για να έχουμε ελπίδες να ζήσουμε κι'εκείνη τη νύχτα...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δαίμων 15/09/2011 14:14:30

      σωστός.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Δαίμων 15/09/2011 18:42:44

      ++

  50. Χρηστος Νικολοπουλος avatar
    Χρηστος Νικολοπουλος 15/09/2011 13:46:05

    Ακριβως!!με επωνυμο υπογραφη και εξωδικη διαμαρτυρια, να μην προλλαβαινουν τα πρωτοκολλα να γραφουν!!

  51. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 15/09/2011 14:09:37

    Καλημέρα κύριε Ροδινέ. Και ανάλγητοι είναι και δεν τους ενδιαφέρει η κοινωνία! Μου χτύπησε πολύ άσχημα ,όχι μόνο σε μένα αλλά και σε άλλους ,το γεγονός ότι από το χαράτσι εξαιρεί την εκκλησία. Περιμένω αντίδραση , σοβαρή όμως, από τον Σεβασμιώτατο Ιερώνυμο, δεδομένου ότι θεωρώ ότι και μόρφωση αλλά και πνευματικότητα διαθέτει. Εγώ ακόμα δεν θα μιλήσω για το ποιά πρέπει να είναι η αντίδραση της ΝΔ. Περιμένω τη συνέντευξη του Α.Σ. στη ΔΕΘ.......Από κει και πέρα και να λέμε θα έχουμε ,αλλά και να κάνουμε........

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Diamond Angel 15/09/2011 14:13:40

      Ηδη ο Αρχιεπίσκοπος δήλωσε οτι η εκκλησία δεν ζήτησε να εξαιρεθεί!

      Διάβασε και τις σημερινές δηλώσεις του αντιπροέδρου που θρασύτατα επιμένει ότι το τέλος είναι ...δίκαιο!
      Εδώ τον κράζει ακόμα και το ΒΗΜΑ και αυτός επιχειρεί να κάνει το μαύρο άσπρο.

      • tpe avatar
        tpe @ Κώστας Ροδινός 15/09/2011 14:14:51

        Ναι, αλλά δεν ζήτησε να ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ η εξαίρεση. Είπε πως δεν τη ζήτησε.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ tpe 15/09/2011 14:22:11

          Σωστά.

        • noldor avatar
          noldor @ tpe 15/09/2011 17:06:55

          Δηλαδή κάποιος άλλος την έβαλε από μόνος του για να αποπροσανατολίσει.

  52. anonymous avatar
    anonymous 15/09/2011 14:15:00

    1) Όλος ο κόσμος να καταθέσει φορολογικές προσφυγές με το πάρουν το λογαριασμό της ΔΕΗ. Ο νόμος είναι αντισυνταγματικός
    2) Μετά την κατάθεση της φορολογικής προσφυγής να καταθέσουν ασφ. μέτρα κατά της ΔΕΗ να μην κόψει το ρεύμα.

    • tpe avatar
      tpe @ anonymous 15/09/2011 14:55:28

      Γράψε αναλυτικά πως θα γίνει αυτό. Ελπίζω οι άνθρωποι του antinews να μην έχουν αντίρρηση να μας το πουν.
      Α! Και πόσο κάνει, έτσι;

      • anonymous avatar
        anonymous @ tpe 15/09/2011 15:52:03

        Βρίσκομαι στο εξωτερικό και δεν έχω πρόσβαση σε νόμους και βιβλία αλλιώς θα σας έγραφα ένα υπόδειγμα τσάμπα.
        Πολλά από τα επιχειρήματα της κύριας ανάρτησης μπορούν να μπουν μέσα. Ειδικά τα ιδιοκατοικούμενα ακίνητα, τα ακίνητα που δεν παράγουν εισόδημα και τα ακίνητα για τα οποία πληρώνεται δάνειο δεν πρέπει να πληρώνουν.

        Το θέμα είναι ότι έτσι όπως τα έβαλαν στο λογαριασμό της ΔΕΗ θες και ασφ. μέτρα κατά της ΔΕΗ για να μη σου κόψει το ρεύμα.

        Ατομικά δε συμφέρει να προσφύγετε διότι τα έξοδα είναι πολλά. Μεταξύ 500 και 1000 Ευρώ και για τα δυο. Το βασικό έξοδο είναι αυτό των ασφ. μέτρων κατά της ΔΕΗ.

  53. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 15/09/2011 14:18:06

    Τελικά αυτή η άθλια συμμορία που το παίζει κυβέρνηση, είναι χειρότερη και από το Τούρκο κατακτητή.

    Αν δεν κάνω λάθος (και ας με διορθώσει όποιος γνωρίζει καλύτερα), οι Οθωμανοί είχαν επιβάλει στους ραγιάδες, δύο μόνο φόρους. Τη δεκάτη επί του εισοδήματος, που την κατέβαλαν και οι Μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα υπήκοοι του σουλτάνου και το κεφαλικό φόρο, το χαράτσι, που το κατέβαλαν μόνο οι Χριστιανοί, μέσω των κοινοτήτων. Βεβαίως για τους Χριστιανούς υπήρχε και ο φόρος του αίματος, δηλαδή το παιδομάζωμα.

    Το χαράτσι ήταν ένας ατιμωτικός κεφαλικός φόρος, ο οποίος επιβλήθηκε από τους πρώτους χρόνους του Ισλαμισμού. Ήταν η αποζημίωση για την παραχώρηση του δικαιώματος να ζει κανείς και να λατρεύει τον θεό του. Κάθε χριστιανός από το δωδέκατο έτος της ηλικίας του και μέχρι τον θάνατό του όφειλε να εξαγοράζει κάθε χρόνο την άδεια αυτή. Πλήρωνε τον φόρο και παραλάμβανε από τον εισπράκτορα την προσωπική του απόδειξη, η οποία λεγότανε χαράτσι. Η απόδειξη ήταν χάρτινη και είχε κάθε χρόνο διαφορετικό χρώμα (h..p://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%84%CF%83%CE%B9)

    Μετά την απελευθέρωση, οι Ελληνικές πολιτικές ελίτ (οι πρώην εισπράκτορες της δεκάτης και του κεφαλικού), καθώς και αυτοί που διέθεταν το χρήμα, αποδείχτηκαν διαχρονικά κατώτεροι των Οθωμανών και στο ζήτημα των τσιφλικιών. Στα τσιφλίκια οι κολίγοι ήταν συνδεδεμένοι με το τσιφλίκι και οπωσδήποτε η ζωή τους ήταν σκληρή και δύσκολη. Παρ' όλα ταύτα, ο τσιφλικάς δεν μπορούσε να τους διώξει από το τσιφλίκι, ούτε και να τους εκβάλει από το σπίτι τους (τη χαμοκέλα τους). Και οι Οθωμανοί μπέηδες και αγάδες, σεβόντουσαν αυτό το νόμο, όπως σεβόντουσαν και τη τιμή των ραγιάδων. (βεβαίως πάντοτε υπήρχαν και οι εξαιρέσεις).

    Δυστυχώς όμως τα πράγματα άλλαξαν όταν τα τσιφλίκια της Θεσσαλίας το 1881 αγοράστηκαν από τους Έλληνες λεφτάδες. Αυτοί απαίτησαν από τους κολίγους να υπογράψουν μισθωτήρια συμβόλαια και για τη γη που καλλιεργούσαν και για το σπίτι που κατοικούσαν. Επιπλέον αποδείχτηκαν ότι ήταν χειρότεροι και σκληρότεροι από τους μπέηδες, μη σεβόμενοι τη τιμή των κολίγων και απαιτώντας μεγαλύτερα και περισσότερα "δοσίματα". Όταν οι κολίγοι αντιμετώπιζαν δυσκολίες να ανταποκριθούν στις οικονομικές υποχρεώσεις τους απέναντι των τσιφλικάδων, αυτοί τους άρπαζαν και τα ελάχιστα που είχαν για να ζήσουν και τους πέταγαν έξω από τα σπίτια τους. Επειδή οι κολίγοι αντιστέκονταν, χρησιμοποιούσαν σκληρότατη βία, τη χωροφυλακή και το στρατό. Στο τέλος αφαιρούσαν από τα σπίτια των κολίγων τις στέγες για να τους αναγκάσουν να ξεσπιτωθούν.

    Λοιπόν φίλοι. Η νέα κολιγιά έρχεται και ο καθένας ας πράξει κατά συνείδηση. Και όπως αντιλαμβάνεστε, η καμπάνα πλέον κτυπά για όλους. Ακόμη και για τους εραστές του ευρώ, ως επίσης και για όσους θέλουν να επιμένουν ότι η Ελλάδα θα πρέπει να πεθάνει για να πληρώσει ομόλογα και χρέη που κανένας δεν ξέρει πως δημιουργήθηκαν.

    • Κτησιας avatar
      Κτησιας @ Αρματιστής 15/09/2011 14:45:03

      Γιατί δεν αναφέρεις και το όνομα του Πλαστήρα που σε ένα βραδύ παρέδωσε στους κολίγους τα τσιφλίκια ? Και αυτοί το λιγότερο που όφειλαν να πράξουν απέναντι σε τέτοιον πατριώτη όχι άγαλμα δεν του έκαναν αλά ούτε σε έναν μικρό δρόμο δεν έδωσαν το ονομά του ! Αλά ούτε φρόντισαν να προστατέψουν αυτό που τους εδόθη . Επιλέγοντας έντιμους εκπροσώπους ! Αγνώμον λαός τέτοια του πρέπουν!

  54. Σπύρος Δούκας avatar
    Σπύρος Δούκας 15/09/2011 14:36:45

    Καλημέρα,
    Νομίζω ότι είναι παγίδα η εξαίρεση της εκκλησίας.
    Ήδη τώρα και σε αυτή τη συζήτηση τείνει να κυριαρχήσει αυτό το θέμα.
    Είναι μεγάλο λάθος.
    Πιστεύω ότι ο Βενιζέλος γι' αυτό εξαίρεσε την εκκλησία.
    Για να ασχοληθούμε με την εξαίρεση και όχι με την εφαρμογή του μέτρου, που μας εξαθλιώνει και αφαρεί τις ιδιοκτησίες μας από τα χέρια μας.
    Το σχέδιο του αφανισμού της αστικής τάξης βαδίζει προς το τέλος.
    Αφου περιόρισαν τους μισθούς και τις συντάξεις, ώστε οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι να τοποθετηθούν στα όρια της πολύ φτωχής εργατικής τάξης.
    Αφού αφαιρούν τα επαγγέλματα (επιστημόνων, εξειδικευμένων κλάδων, ιδιοκτητών μηχανημάτων, αυτοκινήτων κ.λ..π.), ώστε αυτά τα τα εκμεταλευτούν διάφορες "εταιρείες" που θα συσταθούν από οποιονδήποτε.
    Τώρα προχωρούν στο σχέδιο της απαξίωσης και της αφαίρεσης της ακίνητης περιουσίας, από τα χέρια κάθε Έλληνα.
    Στην Ελλάδα, σε αντίθεση με την Ευρώπη, η ακίνητη περιουσία είναι διασκορπισμένη στα χέρια της μεγάλης πλειοψηφίας των Ελλήνων.
    Από κληρονομιά ή από αγορά οι περισσότερες Ελληνικές οικογένειες, κατέχουν τουλάχιστον ένα ακίνητο.
    Αυτό τους καθιστά τους Έλληνες πολίτες, εχθρούς της λογικής της κυβέρνησης "Τσολάκογλου".
    Σε αυτό πρέπει να αντισταθούμε όχι στις εξαιρέσεις.
    Κινδυνεύουμε από αυτούς του "κυβερνήτες", κυριολεκτικά.
    Ευχαριστώ.

  55. Σπύρος Δούκας avatar
    Σπύρος Δούκας 15/09/2011 14:39:01

    Καλημέρα σε όλους
    Κ. Ροδινέ,
    Νομίζω ότι είναι παγίδα η εξαίρεση της εκκλησίας.
    Ήδη τώρα και σε αυτή τη συζήτηση τείνει να κυριαρχήσει αυτό το θέμα.
    Είναι μεγάλο λάθος.
    Πιστεύω ότι ο Βενιζέλος γι' αυτό εξαίρεσε την εκκλησία.
    Για να ασχοληθούμε με την εξαίρεση και όχι με την εφαρμογή του μέτρου, που μας εξαθλιώνει και αφαρεί τις ιδιοκτησίες μας από τα χέρια μας.
    Το σχέδιο του αφανισμού της αστικής τάξης βαδίζει προς το τέλος.
    Αφου περιόρισαν τους μισθούς και τις συντάξεις, ώστε οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι να τοποθετηθούν στα όρια της πολύ φτωχής εργατικής τάξης.
    Αφού αφαιρούν τα επαγγέλματα (επιστημόνων, εξειδικευμένων κλάδων, ιδιοκτητών μηχανημάτων, αυτοκινήτων κ.λ..π.), ώστε αυτά τα τα εκμεταλευτούν διάφορες "εταιρείες" που θα συσταθούν από οποιονδήποτε.
    Τώρα προχωρούν στο σχέδιο της απαξίωσης και της αφαίρεσης της ακίνητης περιουσίας, από τα χέρια κάθε Έλληνα.
    Στην Ελλάδα, σε αντίθεση με την Ευρώπη, η ακίνητη περιουσία είναι διασκορπισμένη στα χέρια της μεγάλης πλειοψηφίας των Ελλήνων.
    Από κληρονομιά ή από αγορά οι περισσότερες Ελληνικές οικογένειες, κατέχουν τουλάχιστον ένα ακίνητο.
    Αυτό τους καθιστά τους Έλληνες πολίτες, εχθρούς της λογικής της κυβέρνησης "Τσολάκογλου".
    Σε αυτό πρέπει να αντισταθούμε όχι στις εξαιρέσεις.
    Κινδυνεύουμε από αυτούς του "κυβερνήτες", κυριολεκτικά.
    Ευχαριστώ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Σπύρος Δούκας 15/09/2011 14:45:51

      Δεν αποκλείω καθόλου αυτό που λέτε!
      Γιαυτό και η εκκλησία έπρεπε να δηλώσει οικειοθελώς, πως όχι μόνον δεν δέχεται την εξαίρεση, αλλά θα κάνει ο,τι και ο λαός.

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ Κώστας Ροδινός 15/09/2011 17:50:48

        κ. Ροδινέ,
        το ζητούμενο είναι να πληρώσει η Εκκλησία ή να μην πληρώσει ο κόσμος;;; Είναι δυνατόν να ζητάμε να πληρώσει η Εκκλησία χρήματα που αποδεδειγμένα ΔΕΝ θα χρησιμοποιηθούν προς όφελος του λαού αλλά των δανειστών; Έχουμε την πολυτέλεια να σπαταλάμε περιουσία που στο κάτω κάτω είναι η μόνη που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν αποκούμπι για τον κόσμο όταν θα έχει μείνει αυτός ανέστιος;

        με πραγματική εκτίμηση.

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ vardarskian 15/09/2011 19:14:08

          Σωστά! Μετά τις ''μάχες'' ΔΥ και ΙΥ τώρα και πόλεμος μεταξύ Εκκλησίας-λαού..σε λίγο να πάμε να καρφώνουμε αυτούς που δεν πληρώνουν..και το δηλώνω ευθαρσώς ότι εγώ δεν πρόκειται να δώσω τίποτα.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ vardarskian 15/09/2011 19:39:40

          το ζητούμενο είναι να μην ανοίξουν μέτωπο με την εκκλησία, γιατί αυτό επιδιώκουν.
          Την άποψή μου για το χαράτσι την είπα.

    • Απορία avatar
      Απορία @ Σπύρος Δούκας 15/09/2011 15:28:43

      Ρε παιδιά για να συνεννοούμαστε,

      στην Ελλάδα του Κοσμά του Αιτωλού, του Παπαφλέσσα, των μαρτύρων και των 2000 χρόνων χριστιανισμού να ζητάμε να βάλει η πολιτεία έκτακτο φόρο και στους ναούς, τα μοναστήρια και τα νεκροταφεία;

      Θα τρίζουν τα κόκκαλα των προγόνων μας.
      Ως και το ΠΑΣΟΚ το σεβάστηκε και τα εξαίρεσε.

      Ο Αρχιεπίσκοπος ήταν σαφής. Η Εκκλησία δεν αρνείται να πληρώση την εισφορά για όλα τα ακίνητα που είναι σε εμπορική χρήση ή ΔΕΝ χρησιμοποιούνται για χώρους ιδρυμάτων και κοινωφελή έργα.

      Τι να κάνουμε δηλαδή να πάμε σε ιδρύματα σπαστικών και απροσαρμόστων παιδιών και να τους πούμε για δυο βδομάδες τον Οκτώβριο δεν φάτε τίποτα επειδή πρέπει να πληρώσουμε την έκτακτη εισφορά του Βενιζέλου;

      Δεν φτάνει που την όποια κοινωνική πολιτική την κάνει σε μεγάλο βαθμό η εκκλησία θα βάλουμε χαράτσι και σ'αυτό; Ε ας έφτιαχνε η πολιτεία κέντρα αρωγής. Αλλά τι να φτιάξουν τα καθάρματα, μόνον καμμιά σκουπιδιάρα θα στέλναν να μαζέψει τα πτώματα να μην βρωμάνε.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Σπύρος Δούκας 15/09/2011 19:21:49

      Εξαίρεσε την Εκκλησία γιατί μονίμως εξαιρούν τις συναγωγές και τα τζαμιά και τις "σκοπιές" και ο Ιερώνυμος δεν είναι σαν τους προηγούμενους γεςμαν κι ας φαίνεται τ΄ αντίθετο...
      Στην ιστορία της ελληνικής ράτσας από τα αρχαία χρόνια υπήρχε η παράδοση οι γηραιότεροι να θυσιάζονται για τους νεώτερους και οι νεώτεροι να τιμούν τους γηραιότερους. Προφανώς αυτή η ιστορία έχει τελειώσει -και η ράτσα μαζί της- μιας και οι σημερινοί γηραιοί νεοέλληνες φυλάνε με νύχια και με δόντια την ιερή αγελάδα τους, το ασφαλιστικό τους, σύνταξη και περίθαλψη που αποτελεί την κύρια αιτία για την κατάντια αυτού του κράτους, κι ας πάνε να πνιγούνε οι νεώτεροι. Και οι νεώτεροι με όλα τα δίκηα τους δεν έχουν κανένα λόγο φυσικά να τιμούν τους γηραιότερους και την κατάντια τους. Υπάρχει όμως μια κρίσιμη λεπτομέρεια, το χέρι στην κουτάλα το΄ χουν οι γηραιότεροι που δεν αντέχουν χάσουν τις τρεις χιλιάδες ευρώ σύνταξη. Αλήθεια γιατί κανένας ρεπόρτερ δεν μιλάει επ΄ αυτού; μα κανένας....
      Κουράγιο αδέρφια. Αντίσταση. Ουσίας. Το κεφάλι συνετό και δουλειά, δουλειά, δουλειά. Σα κοράκια καραδοκούν να μας ξεσκίσουν. μη τους δώσουμε το φυτίλι.....
      [ο sic transit gloria mundi που είναι;]

  56. petros avatar
    petros 15/09/2011 14:54:52

    Προτείνω άμεση αντίδραση όλων των πολιτών.
    Ως αντίδραση στο νέο χαράτσι στα ακίνητα δεν θα πληρώσω τις έκτακτες εισφορές στο Κράτος μέχρι να φύγουν από την εξουσία. Από ότι ξέρω είναι τόκος 1% το μήνα...
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΘΕΣΟΥΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΑΡΑΤΣΙΟΥ. ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΓΩΓΕΣ ΣΤΗ ΔΕΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ.
    ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΚΕΦΑΛΙΚΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ.
    ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΗΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ. ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ...
    ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΙΣ 8 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ ΣΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ, ΕΝΩΜΕΝΟΙ.

    ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ,ΣΤΙΣ 12 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ, ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ, ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΓΕΙΤΟΝΙΑ...

  57. ganasta avatar
    ganasta 15/09/2011 14:58:04

    "Λυπούμαι γιατί η αντίδραση της Ν.Δ. δεν ήταν στο επίπεδο που απαιτούν οι περιστάσεις. Δεν αρκούν οι γραπτές ανακοινώσεις.
    Αν δεν το έχουν αντιληφθεί, τέτοια θέματα διαρρηγνύουν τους δεσμούς της κυβέρνησης με την κοινωνία και αποτελούν την αφορμή για την ανατροπή της"

    Πόσο δίκιο έχεις Κώστα.
    Πόσο φοβάμαι ότι θα το πληρώσει αυτό και η Ν.Δ
    Ο φόβος, η απελπισία, η οργή έχει φωλιάσει στην κοινωνία.

  58. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 15/09/2011 15:23:12

    κ. Δούκα συμφωνώ και επαυξάνω με όσα λέτε.Πρόκειται καθαρά για άλλη μια μελετημένη κίνηση του ΠΑΣΟΚ για να αποπροσανατολίσει το κόσμο. Κάτι που κατάφερε πολύ εύκολα αφού παντού ακούς για το "παπαδαριό που πάλι την έκανε" κτλ. Ακόμη και σε αυτή την ιστοσελίδα διαβάζει κανείς παρόμοια σχόλια.
    Φυσικά μετά τις αντιδράσεις θα αναιρεθεί η εξαίρεση της Εκκλησίας και έτσι το ΠΑΣΟΚ θα έχει και το σκύλο χορτάτο και την πίτα ακέραιη. Δηλαδή θα υπάρξουν πολύ περισσότερα έσοδα λόγω των εισφορών επί των ακινήτων της Εκκλησίας, θα ικανοποιηθεί το λαϊκό αίσθημα ειδικά των αριστερών (παπαδαριό κτλ) θα αναδείξει το σοσιαλιστικό του και προοδευτικό του πρόσωπο (το ΠΑΣΟΚ). Επίσης κάτι που κανείς σχεδόν δεν σχολίασε και δεν κατάλαβε ίσως είναι ότι αυτή την εξαίρεση την εκμεταλλεύεται κάθε επίσημη θρησκεία στην Ελλάδα. Δηλαδή ούτε οι Ρωμαιοκαθολικοί, ούτε οι Εβραίοι, ούτε οι διάφορες αιρέσεις όπως Ευαγγελιστές (όποιος μένει ή περνά από την Πάτρα ας ρίξει μια ματιά επί της οδού Κανελλοπούλου για να θαυμάσει την εκκλησία και πιθανώς πνευματικό κέντρο των ευαγγελιστών) ούτε οι χιλιαστές και πάνω από όλα ούτε οι μουσουλμάνοι θα πληρώσουν τίποτα κάτι που βολεύει και ευχαριστεί πάρα πολλούς σε αυτή την κυβέρνηση (για τους μουσουλμάνους).
    Αλλά δυστυχώς σε αυτή την χώρα πάντα οι περισσότεροι λειτουργούν σαν πρόβατα και αντιδρούν θυμικά και όχι λογικά. Έριξε ο Μπένυ το δόλωμα και όλοι σχεδόν το κατάπιαν χωρίς να δουν την φάκα! Και για να μην παρεξηγηθώ φυσικά και πρέπει η Εκκλησία να πληρώσει ότι της αναλογεί για μαγαζιά και σπίτια που της ανήκουν.Όμως η ουσία του θέματος είναι ότι πρόκειται για ένα άδικο φόρο που προσπαθούν να τον εισπράξουν χρησιμοποιώντας κάθε τρόπο. Και ένας από τους τρόπους είναι και πάλι ο λεγόμενος κοινωνικός αυτοματισμός. Αφού πρέπει να πληρώσω εγώ γιατί να μην πληρώσεις και εσύ και εσύ και εσύ και εσύ...και πολύ περισσότερα εσύ μάλιστα για να παρηγορηθώ εγώ που την γλύτωσα με λιγότερα. Όπου "εγώ και εσύ" σημαίνει όλοι μας!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 15/09/2011 22:36:40

      ΠανγιώτηΖΜεσ, επειδή έκανα το σχόλιο για την εκκλησία να εξηγηθώ. Το επεσήμανα , μου εξήγησε ο κύριος Ροδινός και τέλος. Εμένα προσωπικά ,δεν μου διαφεύγει ότι η ουσία της υπόθεσης δεν είναι η εκκλησία, αλλά ο άδικος φόρος. Και φυσικά συμφωνώ και με τον κύριο Σ.Δούκα πιο πάνω ότι ο Χοντρομπαρούφας το έβαλε για να αποπροσανατολίσει τον κόσμο , να ενσπείρει διχόνοια και κοινωνικό αυτοματισμό. Ο εχθρός είναι αυτοί και το μέτρο ,όπως πολύ σωστά επεσήμανε ο κ.Ροδινός, θα τσεκάρει τις αντοχές μας . Αν περάσει μετά θα μας τσακίσουν.

  59. ΜΙΧΑΛΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΛΗΣ 15/09/2011 15:33:32

    Oλοι πνιγόμασται δεν αντέχουμαι άλλο. Αντώνη ξύπνα βγάλε τον κόσμο στον δρόμο γιατι θα το χάσεις το παιχνίδι.

  60. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 15/09/2011 15:46:09

    ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΝΔ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ,
    ΕΠΕΙΔΗ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΣΣΙΑΛΗΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΔΗΜΕΥΕΙ
    ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΜΕ ΕΠΑΧΘΕΙΣ ΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕ-
    ΧΩΣ ΔΙΟΡΙΖΟΜΕΝΟΙ (25.000 ΠΡΟΣΦΑΤΑ) ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗ-
    ΛΟΙ,ΕΠΟΜΕΝΩΣ

    1.-ΤΙ ΠΡΟΤΙΘΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΩΣΥΕ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙΚΟ ΑΥΤΟ
    ΦΟΡΟ.

    2.-ΠΡΟΤΙΘΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΟΠΟ
    ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ 25.000 ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ??

  61. pink floyd avatar
    pink floyd 15/09/2011 16:07:54

    Ξυπνηστε κυριοι . Δυστυχως πολυ σημαντικο κομματι της νδ ειναι υπερ του μνημονιου και κατα συνεπεια των μετρων που προκρινει η τροικα και η κυβερνηση.Δυστυχως δεν υπαρχει καθαρα αστικο κομμα που να ειναι αντιθετο της λογικης του μνημονιου. Επομενως περα απο ιδεολογικες αγκυλωσεις που προσωπικα πιστευω πολυ μικρη σημασια εχουν οταν σου βαζουν το χερι στην τσεπη οταν σου βιαζουν τη ζωη η λυση βρισκεται οχι σε επανακινησεις και αλλους λεκτικους ακροβατισμους (θυμαστε εκσυχρονισμο αλλαγη επανιδρυση ) η λυση στο προβλημα μπορει να προελθει μονο απο καινουργια συντακτικη εθνοσυνελευση . Δυστυχως ομως αυτο περναει μεσα απο χρεωκοπια εξοδο απο το ευρω και απο τη δημιουργια μιας καινουργιας δημοκρατιας. ΟΙ υπαρχοντες ηγετες των αστικων κομματων ειναι καμενα χαρτια που καθυστερουν με τις ιδεες τους και τις πολιτικες τους την μελλοντικη αναγεννηση της χωρας

  62. juliet avatar
    juliet 15/09/2011 16:17:44

    Καλησπέρα,κ.Ροδινέ
    ο αντιπρόεδρος εδώ παίζει με τις λέξεις τον παπά ,και ο παπάς παίζει τον παπά.
    Δεν πιστεύω κανέναν πιά ,την μιά μέρα ασπρο για να γίνει κρεμ και να καταλήξει μαύρο .
    Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω με τα μέτρα ή να κλάψω .Πέθανε ο αδελφός του πατέρα μου ,άφησε 100 στρέμματα σε νησί του Ιονίου ,και ο ετεροθαλής αδελφός μου, μου πήρε τα 10 ,τόσα μου άφησε ο συχωρεμένος.Που να φανταστώ ότι η εκδίκηση θα ερχότανε από το Πασοκ,τώρα πλήρωνε .....και εγώ ελεύθερη .
    Δύο μέρες απόμειναν .....υπομονή μέχρι τότε να δούμε τι άλλες εξαγγελίες θα κάνουνε ,πυροτεχνήματα ρίχνουν .
    Τότε με θεωρούσανε ηλίθια που δεν τα διεκδίκησα ,αν και υπήρχε διαθήκη την οποία καταστρέψανε ....άστο ιστορία.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ juliet 15/09/2011 16:42:05

      αγαπητή Juliet,
      τις τελευταίες ημέρες έχω ακούσει απίστευτα δραματικές ιστορίες με οικογένειες που έβαλαν τις αποταμιεύσεις τους να αποκτήσουν ένα σπίτι, για να αποφύγουν τον βραχνά του ενοικίου, οι περισσότεροι έχουν ακόμα δάνεια και έρχεται αυτή η άθλια κυβέρνηση και βάζει χέρι στην ήδη άδεια τσέπη τους.
      Εκτιμώ, οτι είναι μεγάλος αριθμός αυτών που πραγματικά αδυνατούν να πληρώσουν.
      Δεν ξέρω πως θα αντιμετωπιστεί αυτή η αδυναμία.
      Ούτε η ΔΕΗ μπορεί να κόβει το ρεύμα σε χιλιάδες καταναλωτές, ούτε η κυβέρνηση να στείλει τους μισούς έλληνες στα δικαστήρια.

      • juliet avatar
        juliet @ Κώστας Ροδινός 15/09/2011 17:02:01

        Σοσιαλισμός!!!!!!!!!!Αγαπητέ κ.Ροδινέ,
        το μόνο που λείπει ''ατυχήματα'' στους αντιφρονούντες.

      • alakran avatar
        alakran @ Κώστας Ροδινός 15/09/2011 17:03:36

        Από την αρχή του έτους και μέχρι τον Αύγουστο, η Δ.Ε.Η έκοψε το ρεύμα (για απλήρωτους λογαριασμούς) σε 175000 καταναλωτές.Από αυτούς, οι 60000 δεν έκαναν επανασύνδεση.
        Φαντάσου τώρα Κώστα τί έχει να γίνει.....

        • juliet avatar
          juliet @ alakran 15/09/2011 17:23:52

          Για σκεφτείτε και ο Νοέμβρη θα φέρει κρύο .......και τι θα γίνει;
          Για να σας δώσω να καταλάβετε το μέγεθος .....δεν λέω ,βγάλτε μόνοι σας συμπεράσματα.
          Φίλος καθηγητής, είπε σε συναδελφό του Πασόκο, αν τον άλλο μήνα σου κόψουν 500 και σου δίνουν μόνο 500 τι θα κάνει;αν τον επόμενο δεν σου δώσουνε γιατί δεν έχουνε,τι θα κάνει; και μετά σου δώσουνε 300 ,τι θα κάνεις ;και η απάντηση:ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ!
          Πασόκοι λένε ,αυτοί είναι συμμορία δεν είναι Ελληνες.Λένε ότι συμφωνήσανε με το μνημόνιο γιατί τους είπανε ότι το κάνανε για να μην χάσουνε αυτά που κερδίσανε -εδώ πάει με τόσο κόπο και κλεφτουριά -και τα ψάρια τσίμπησαν.

  63. trellakias avatar
    trellakias 15/09/2011 17:19:47

    Ότι κι αν λέμε το θέμα είναι συγκεκριμένο, και πολύ απλό, όπως είναι όλα τα ζητήματα στην πολιτική! Την Δευτέρα στις 19 του Σεπτεμβρίου πρέπει να ξημερώσει μια άλλη μέρα! Πρέπει να υπάρξει μια ελπίδα, μια πίστη πως κάτι κινείτε. Τα στενά περιθώρια της όποιας αντίδρασης του Σαμαρά είναι στο τέλος τους. Χρειάζονται ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ. Λύσεις, κάτι που θα μπορέσει να ανακόψει την ελεύθερη πτώση του Ελληνισμού! Ο καλοβολεμένος έλληνας του καναπέ, το μεταλλαγμένο σιχαμερό αυτό ων που πίστεψε "το λεφτά υπάρχουν" και ακολούθησε την νεφελώδη και ριψάσπιδα πολιτική του ΓΑΠ, σήμερα κάνει πως δεν το περίμενε! Έδωσε πίστη στον πρίγκιπα της ουτοπικής σοσιαλιστικής "μπάφας" και σήμερα φωνάζει ως νεανίζουσα κορασίς που διακορεύθηκε υπό αγνώστου σοσιαλίζοντα συντρόφου! Το αιώνιο παρακράτος της πασοκικής νομενκλατούρας που δίνει σταλινικά ποσοστά στις εκλογές της ΑΔΕΔΥ, και της ΓΣΕΕ στην πασκε είναι ο στόχος των υπαλλήλων του Μνημονίου. Υπό άλλες συνθήκες ειλικρινά θα γινόμουν ο πλέον φανατικός οπαδός του μέγιστου σοσιαλιστή και βραβευμένου στοχαστή. Ελπίζω πως το σοκ που ζουν τα παράσιτα της πασοκικής κάστας των ηλιθίων ίσως τους αφυπνίσει, ίσως τώρα που χάνουν από τα κεκτημένα τους δουν το παιχνίδι της κοροϊδίας τους. Ποντάρω μόνον στο αίσθημα της οικονομικής αυτοσυντήρησης τους. Πουθενά αλλού! Η μεταπολίτευση πέθανε, και αν ο Σαμαράς δεν κάνει το μνημόσυνο της στην ΔΕΘ το σαββατοκύριακο, τότε στο κηδειόχαρτο της μεταπολίτευσης θα είναι γραμμένο και το δικό του όνομα!

  64. Twins avatar
    Twins 15/09/2011 17:20:52

    Δεν υπάρχει τίποτα στο σύνταγμα που να απαγορευεί να πληρώνει κάποιος φόρους περισσότερους από το εισόδημα του ?

    Ξέρω πια περιπτώσεις που ο συνολικός φόρος του 2011 υπερβαίνει τα εισοδήματα, οδηγόντας νομοτελειακα από την φτωχια στον δρόμο αυτους τους ανθρώπους που είχαν ως τελευταίο οχυρό επιβιωσης το σπιτι τους

  65. Twins avatar
    Twins 15/09/2011 17:25:34

    Δεν βλέπω τον λόγο όποιος έχει εξοχικό να μην διακόψει ΤΩΡΑ την ΔΕΗ !
    και μετά το άλλο καλοκαίρι την ξανασυνδέει το καλοκαίρι, ή την βγάζει με γκάζι και φακούς ..

    Θα την πατήσουν όπως με τα τέλη κυκλοφορίας που έδιναν πίσω τις πινακίδες

  66. a824 avatar
    a824 15/09/2011 18:08:34

    Ημουν χρονια ψηφοφορος της ΝΔ και γω και ολη μου η οικογενεια.Αυτη τη στιγμη και το κομμα μου βολευεται απο αυτο το μετρο και την κανει γαργαρα την δουλεια.Και μεις ομως πλεον δεν ειμαστε ζωα να μην καταλαβαινουμε.Αν ηθελε η ΝΔ να κυβερνηση θα επρεπε να εχει καταθεσει ηδη προταση μονφης κατα της κυβερνησης αλλα για να μην το κανει μαλλον δεν θελει να αναλαβει την εξουσια οποτε και μεις οταν ερθει ακεινη η ωρα δεν θα την ψηφησουμε.Τοσο απλα ειναι τα πραγματα.Απλη λογικη.

  67. a824 avatar
    a824 15/09/2011 18:15:17

    Και για να εχει ισχυρη αντιπολιτευση ο ΣΑΜΑΡΑΣ πλεον οι ψηφοι μας θα πανε στον Τσιπρα που ειναι ο μονος που πολεμαει το μνημονιο.Να υπογραμισω οτι ειμαστε κοντοχωριανοι με τον ΣΑΜΑΡΑ αλλα αυτο πλεον εχει δευτερευουσα αξια.

  68. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/09/2011 18:18:52

    κάπου είπε η τηλεόραση ότι κατά τον Βενιζέλο είναι "δίκαιος" ο φόρος στα ακίνητα.

    Αν το είπε, είναι καραγκιόζης. Τα ακίνητα είναι ήδη διπλοφορολογημένα. Δεν ξέρω για τους καρχαρίες του μαύρου χρήματος, εγώ δούλεψα, πλήρωσα φόρους, αποταμίευσα φορολογημένο εισόδημα, αγόρασα, πλήρωσα φόρο και εκτοτε πληρώνω φόρο. Ασε ΕΡΤ μέσω ΔΕΗ και τέτοια. Δίκαιο είναι που είμαι μακάκας μικροαστός. Θα λέω στους μικρότερους: Mην αποταμιεύεις παιδί μου. ΜΗΝ αφήνεις λεφτά μέσα στην Ελλάδα. Μην αγοράζεις τίποτα στην Ελλάδα. Μην δουλεύεις καν! Θα στα πάρουν.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ archaeopteryx 15/09/2011 18:42:06

      το είπε, το είπε!

    • anonymous avatar
      anonymous @ archaeopteryx 15/09/2011 19:34:55

      Θα λέω στους μικρότερους: Mην αποταμιεύεις παιδί μου. ΜΗΝ αφήνεις λεφτά μέσα στην Ελλάδα. Μην αγοράζεις τίποτα στην Ελλάδα. Μην δουλεύεις καν! Θα στα πάρουν.

      Τώρα το κατάλαβες; Αυτό κάνουν από το 1981. Εσύ και ο κάθε σαν εσένα δεν είσαι της συνομοταξίας τους. Στόχο έχουν λοιπόν με διάφορους τρόπους να σε καταστρέψουν κι αν δε μπορέσουν να σε βάλουν στο περιθώριο.
      Το έχουν καταφέρει σε ένα μεγάλο βαθμό.

  69. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 15/09/2011 18:45:53

    Λέγεται οτι θα συμπεριλάβουν και τα ακίνητα της εκκλησίας στη ρύθμιση.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Κώστας Ροδινός 15/09/2011 20:29:19

      Και τι έγινε; Δηλαδή, δεν υπάρχει περίπτωση το ΠΑΣΟΚ να έβαλε επίτηδες να ισχύει για τους άνεργους και να μην ισχύει για την εκκλησία και μετά το...."κράξιμο" από τα ΜΜΕ να αφαιρέσει τους άνεργους και να βάλει την εκκλησία.....και να το παίξουν και κοινωνικά ευαίσθητοι και δίκαιοι κ.λ.π.;

      Το μέτρο είναι άδικο ότι και να κάνουν και η αδικία δε θα αλλάξει με χαζό-επικοινωνιακούς χειρισμούς.
      Πληρώνουμε όλοι την ανικανότητα της κυβέρνησης και την πολιτική γκάφα Βενιζέλου και σε καμία περίπτωση τη σωτηρία της χώρας.

      • juliet avatar
        juliet @ φωνη 15/09/2011 21:24:52

        Φωνή,
        καλησπέρα,μην δίνεις εμπιστοσύνη ,δεν είναι ανικανότητα -σκοπιμότητα είναι.

        • φωνη avatar
          φωνη @ juliet 15/09/2011 21:32:37

          Ναι σωστά....

  70. η Dimi avatar
    η Dimi 15/09/2011 19:26:40

    «Βοσκοί, στη μάνδρα της Πολιτείας
    Οι λύκοι! Οι λύκοι!

    Στα όπλα Ακρίτες!
    Μακρυά οι φαύλοι και περιττοί
    καλαμαράδες και δημοκόποι
    και μπολσεβίκοι

    Για άδεια λόγια και για του
    ολέθρου τα έργα βαλτοί»
    ~Κωστή Παλαμά: «Βοσκοί, στη μάνδρα της Πολιτείας οι λύκοι!»

    H πιό χολερική ακυβερνησία από συστάσεως του Ελληνικού κράτους, τηρεί απαρέγκλιτα τη μία και μοναδική υπόσχεσή της ότι δηλαδή, θα γονατίσει τους Ελληνες όσο ποτέ κανείς δεν κατάφερε, κάνοντας με ποικιλότροπα Χαράτσια, εφόδους στην ύπαρξή μας, στο εισόδημά μας, στις κατά πλήρη κυριότητα περιουσίες μας.

    Από το Χαράτσι των «τετραγωνικών» και το έκτακτο Τέλος στον λογαριασμό της ΔΕΗ, συζητείται ευρέως ότι «οι σοφοί», στα άδυτα του ΙΑΠ, άοκνα απεργάζονται το νέο Χαράτσι των.. «κυβικών» και το έκτακτο Τέλος στον λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ.

    Οπότε, με τη διακοπή και του ρεύματος και της υδροδότησης, νέες, απείρου κάλλους ιστορίες αγάπης των Πολιτών-με τον εθνοκτόνο-λύκο, σύντομα θα γραφούν, καθώς, προβλέπεται ΚΑΘΟΛΙΚΗ η αδυναμία πληρωμής των ολέθριων Χαρατσιών, αποκλειστικά προς όφελος των διεθνών τοκογλύφων.

    Αγώνας! Να συντριβεί ο Αρμαγεδώνας.

  71. Twins avatar
    Twins 15/09/2011 22:11:24

    To τελευταίο χαράτσι ειναι σαν τις ΝΑΖΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ

    Αφού δεν μπορούμε να βρούμε τον ενοχό, ας εκτελέσουμε ΟΛΟ το χωριό

  72. ρουλα avatar
    ρουλα 15/09/2011 22:42:57

    ας μου πει καποιος δε μπορουμε να απευθυνθουμε καπου ,να μηνυσουμε το κρατος για τα ακρως αντισυνταγματικα μετρα????

  73. Ηφαιστίωνας avatar
    Ηφαιστίωνας 16/09/2011 01:20:59

    Μπήτε σ αυτό το λίνκ! http://taxalia.blogspot.com/2011/09/blog-post_3063.html Θα βρείτε την απάντηση. Όχι την... ανακοίνωση του Βρούτση!!! (Αυτό έπρεπε να έχει κάνει ο αναπληρωτής οικονομικών της ΝΔ για να τονώσει το ηθικό μας και όχι σκέτες ανακοινώσεις). Όλα τα άλλα που γράφεις αγαπητέ Φάκτορα πάρα κάτω, καλά ειναι, αλλά δεν μας βγάζουν από την κυβερνητική τρομοκρατία...

  74. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 16/09/2011 02:08:03

    Κύριε Ροδινέ,
    όταν φθάνουμε στο σημείο να το παίζει ο Πρετεντέρης και όλος ο θίασος των 8 ότι κάνει κριτική στη κυβέρνηση για τη κοινωνική της αναλγησία και ο Μιχελάκης να μας λέει για το δικαίωμα των βουλευτών να απαυτώνουν τον λαό που τους ανέδειξε αφου τον εξαπάτησαν, κάτι δεν πάει καλά.
    Όπως είπαν πολλοί σχολιαστές εδώ μέσα - και ιδίως ας προσέξουν στη Συγγρού τα σχόλια του Στέλιου, Lampros, a824 , αλλά και όλων των άλλων με την εξαίρεση του πληρωμένου τσατσονιού - όλοι πλέον περιμένουν την απάντηση Σαμαρά από την ΔΕΘ σε αυτό το οργανωμένο πλιάτσικο. Περιμένουμε ούτε λίγο ούτε πολύ να ανακοινώσει ο ΑΣ τα άμεσα μέτρα με τα οποία σκοπεύει να βγάλει την Ελλάδα από τη μέγγενη, αφού του δοθεί η αυτοδυναμία από τις εκλογές που θα προκαλέσει ο ίδιος με άμεση πρόταση μομφής κατά της κυβέρνησης ( και ας αφήσει τους Πασόκους να εκτεθούν κι άλλο στο λαό λέγοντας ότι τα μέτρα είναι δίκαια για να μην χρεοκοπήσουμε ). Το τέλος στα σπίτια που ζούμε, να γίνει το τέλος του Πασόκ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.