#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/01/2013 07:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όχι στα εξιλαστήρια θύματα και τους αποδιοπομπαίους τράγους



Και ξαφνικά, όλες οι πυξίδες, όλα τα δάκτυλα, όλοι οι μισθοφόροι των «συγκροτημάτων» δείχνουν Παπακωνσταντίνου. Ιδού ο άνθρωπος! Ίδε ο αμνός του ΠΑΣΟΚ, ο αίρων την αμαρτία του Κινήματος. Το εξιλαστήριο θύμα έχει βγει γυμνό στην αρένα και τα «θηρία» δεν βλέπουν την ώρα να το κατασπαράξουν, μπας και ικανοποιηθεί το πόπολο και την γλιτώσουν οι ίδιοι. Η προτροπή να στήσουμε μερικούς στον τοίχο, δείχνει να ενσαρκώνεται στην «αγία τριάδα» των κολασμένων: τον (άλλοτε) «ωραίο Μπρούμελ», τον Λούα – Λούα και τον Παπάκ. Ας είναι και ένα τέταρτο της ντουζίνας, αρκεί να υπάρξει αίμα για ξεκάρφωμα. Φτάνουν όμως αυτοί για να θεωρήσουμε ότι ικανοποιήθηκε το περί δικαίου αίσθημα της κοινωνίας ή θα παίξουν τον ρόλο των εξιλαστήριων θυμάτων για να γλιτώσουν την δίκαιη τιμωρία οι άλλοι, οι πολλοί, επώνυμοι που παριστάνουν τώρα τους ανώνυμους;

Δεν συμπαθώ τον κ. Παπακωνσταντίνου (τουναντίον), σιχαίνομαι τις θεωρίες συνωμοσίας σαν τις αμαρτίες μου και είμαι ο τελευταίος που θα υπερασπιστώ όποιους έβλαψαν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την χώρα μου. Ας δεχτούμε πως ο πρώην υπουργός Οικονομικών «αμάρτησε» για τις ξαδέρφες του! Ας δεχτούμε ότι παρανόμησε τόσο απροκάλυπτα, για να καλύψει 1,22 εκατομμύρια δολάρια κατατεθειμένα σε τράπεζα του εξωτερικού προ του 2007!

Μπορούμε όμως να δεχτούμε πως το συγκεκριμένο αμάρτημα και η όποια (αν και οψέποτε) τιμωρία του, μπορεί να εξιλεώσει τον απίστευτο εσμό των πολιτικο – οικονομικών συμμοριών που τόσα χρόνια λυμαίνονταν ξεδιάντροπα τον πλούτο της Πατρίδας μας; Δεν νομίζω! Υπάρχουν και άλλοι πρωταίτιοι, δεκάδες ή και εκατοντάδες που πρέπει να παίρνουν σειρά. Υπάρχουν επίσης και όλοι εκείνοι, οι εκπρόσωποι μιας ασύδοτης και αχόρταγης (ψεύδο) αστικής τάξης, που ενθυλάκωσαν παράνομα και καταχρηστικά τον πλούτο μας και τον μετέτρεψαν σε βίλες, κότερα, πολυτελή σαλέ και ακίνητα ανά την Ευρώπη, πανάκριβα αυτοκίνητα, «μαύρες» καταθέσεις σε τράπεζες του εξωτερικού και off shore νησιωτικούς παραδείσους. Με όλους αυτούς τι κάνουμε; Θα κρυφτούνε όλοι πίσω από το «ξαδερφικό» αμάρτημα του πρώην Υπουργού ποιούντες την νήσσα;

Η σπουδή του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ να διαγράψει τον πρώην στενό του συνεργάτη και «συνάδελφο» στην καταβαράθρωση της ελληνικής οικονομίας και της χώρας συνολικά, μου φαίνεται τουλάχιστον ύποπτη. Ο θόρυβος που έχει σηκωθεί από τα ΜΜΕ, των καναλαρχών πρωτοστατούντων, είναι πολύ εκκωφαντικός για να μην είναι ενορχηστρωμένος. Η λίστα της Κριστίν, που άλλος την «πείραξε», άλλος την «ξέχασε», άλλος την «έχασε» και άλλος την «μαρτύρησε» αφού την είχε «κάνει γαργάρα» για δύο ολόκληρα χρονάκια, ελπίζω να μην γίνει το ελάχιστο άλλοθι για την αθώωση ενός ολόκληρου σάπιου συστήματος και ο «φερετζές» πίσω από τον οποίο θα κρυφτούν ανακουφισμένοι όλοι εκείνοι που θα έπρεπε ήδη να λογοδοτούν για τις πράξεις και τις παραλείψεις τους τα τελευταία 30 χρόνια.

Εκτός της περίπτωσης να αποτελεί σχεδιασμένη κίνηση τακτικής ώστε να αρχίσει να «ξηλώνεται» το πουλόβερ της επαίσχυντης «ομερτά» που κρατάει πεισματικά κλειστά τα στόματα όσων ξέρουν και θα έπρεπε ήδη να «κελαηδούν», η δίωξη του πρώην Υπουργού και μόνο και μάλιστα με μια τόσο «λάιτ» κατηγορία, θα πρέπει να αντιμετωπισθεί με περίσκεψη από τον Πρωθυπουργό. Το όφελος της χώρας από την συγκάλυψη των ενόχων χάριν της κυβερνητικής σταθερότητας, θα πρέπει να ζυγιστεί καλά, έναντι του πολλαπλάσιου οφέλους από την αποκάλυψη και την παραδειγματική τιμωρία όλων όσων (πολιτικών ή οικονομικών παραγόντων) ευθύνονται για την καταστροφή της Ελλάδας.

Σε τελευταία ανάλυση, ο λαός οφείλει να μάθει την αλήθεια, ακόμη και αν χρειαστεί να σπάσουν τα «αυγά» της συγκυβέρνησης. Ο συναγελασμός και η κολλεγιά με τους υπαίτιους, αυτουργούς ή συγκαλύπτοντες αδιάφορο, των δεινών που τραβάει ο κοσμάκης, θα έχει οπωσδήποτε κοντά ποδάρια. Αντίθετα, η τόλμη της καταγγελίας και η αποφασιστικότητα για συνολική τιμωρία των ενόχων, ακόμη και αν περνάει από νέες εκλογές και ιδίως τότε, θα έχει ευεργετικά αποτελέσματα για την ενότητα του Έθνους και για την συστράτευση όλων σε κοινούς στόχους και οράματα για μια νέα αρχή. Μια αρχή που θα βασίζεται στη Νέμεση και θα προτείνει λυτρωτικό όραμα διαφάνειας και δικαιοσύνης.

Akenaton 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιώργος Π. avatar
    Γιώργος Π. 02/01/2013 08:53:30

    Έγραψες αυτά που σκέφτεται όλος ο κόσμος, αλλά δεν ακούμε στα ΜΜΕ. Άψογος!

    Ο Σαμαράς δεν πρέπει να αφήσει στο Συριζα την πρωτοβουλία για προανακριτική που θα εξετάσει τις τυχόν ευθύνες ΟΠΟΙΟΥ πήρε στα χέρια του τη Λίστα. Πρέπει να το κάνει ο ίδιος για να νοιώσει ο κόσμος ότι δεν συγκαλύπτεται ΤΙΠΟΤΕ προκειμένου να μείνει σταθερή μια συγκυβέρνηση με το Βενιζέλο. Άλλωστε ποιος βουλευτής του Πασόκ θα σταματήσει να στηρίζει, όταν ξέρει πως στις επόμενες εκλογές τον περιμένει ο αφανισμός.

    Ας το κάνει λοιπόν κ θα τρίβουν όλοι τα μάτια τους στην επόμενη δημοσκόπηση.. Ο κόσμος θέλει έντιμη, τολμηρή στάση.

  2. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 02/01/2013 09:25:01

    Πολύ σωστά ότι το όφελος θα είναι στο πολλαπλάσιο με την αποκάλυψη και τιμωρία των υπευθύνων. Ο Βενιζέλος όμως έχει ειδικό βάρος πάνω από το πραγματικό βάρος του, που το έχει αποκτήσει κεφαλαιοποιώντας το απόβαρό του.
    Συνεπώς το αποτέλεσμα της ζύγισης θα είναι και ολίγον μούφα

  3. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 02/01/2013 10:10:17

    Ο μέγιστος κίνδυνος είναι η διατήρηση, μέσω της προσωποποίησης του φαινομένου της διαφθοράς, του θεσμικού υπόβαθρου και της πελατειακής νοοτροπίας που εκτρέφουν και επιτρέπουν την αυταρχική λειτουργία του πολιτικού μας συστήματος.
    Οι κακοί θα τιμωρηθούν, οι καλοί θα αγιοποιηθούν.
    Μήπως πρέπει να διδαχτούμε από τα γεγονότα της Γαλλικής Επανάστασης;
    Φαίνεται να παραμένει κυρίαρχη αντίληψη της πολιτικής μας κουλτούρας ο μανιχαϊσμός.
    Πολύ επιφανειακά οι πολιτικές μας δυνάμεις θέτουν ως στρατηγικό στόχο τις θεσμικές αλλαγές ως αναγκαίας, αν κι όχι επαρκούς, προϋπόθεσης για την αναγέννηση της χώρας.
    Εκτιμώ ότι σημαντικά τμήματα της πολιτικής μας ελίτ, συνεπικουρούμενα από τα κυρίαρχα τμήματα της οικονομικής ελίτ, δεν θέλουν τη θεσμική κάθαρση, ούτε την αλλαγή της νοοτροπίας του πελετειακού παζαριού.

  4. ΜΔ avatar
    ΜΔ 02/01/2013 10:12:46

    Ολόσωστος αγαπητέ akenaton!
    Γιατί σαν πολύ έχει ξεφύγει η κουβέντα για το πως φτάσαμε εδώ που φτάσαμε...
    Δεν γνωρίζω θέματα πολιτικής στρατηγικής και επικοινωνιακού σχεδιασμού για να μπορέσω να κατανοήσω αυτό το "Όλα στο φως" του ΑΣ για το θέμα της λίστας και του Παπακωνσταντίνου. Και τι δεν θα έδινα όμως (και φαντάζομαι πολλοί ακόμα...) να βγει να δηλώσει ότι "Ναι, θα το κοιτάξουμε και το θέμα με τις "ξαδέρφες"... Ουρά όμως στα μεγάλα που προηγούνται και που έχουν να κάνουν με το να βρεθούν οι ένοχοι και να πληρώσουν για το κακό που έγινε στην πατρίδα... Απ' όπου και αν προέρχονται..."
    Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά σε όλους!
    Φιλικά!

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΜΔ 02/01/2013 16:06:05

      Επαυξάνω! Καλή Χρονιά σας εύχομαι.

  5. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 02/01/2013 10:46:24

    Συμφωνώ, δεν είναι ΜΟΝΟ ο Παπακωνσταντίνου αγαπητέ akenaton. Βεβαίως πρέπει να ξεκαθαρίσει το πολιτικό τοπίο τώρα, χρειάζεται όμως να γίνει σωστά, μεθοδικά, αποτελεσματικά και όχι να είναι μια ακόμη δουλειά του "ποδαριού". Δεν θα με ενδιέφερε να δω ΜΟΝΟ πέντε ανθρώπους πίσω απ' τα σίδερα ΑΛΛΑ με ενδιαφέρει να δω την αλλαγή των ελεγκτικών μηχανισμών του κράτους ώστε να μην υπάρχει τρόπος ο κάθε ένας να "νομοθετεί " ατάκα και επι τόπου και κατα βούληση αναλόγως των ορέξεών του με τα γνωστά αποτελέσματα. Επιτέλους ο ρόλος της βουλής ποιός είναι; Η ψήφιση τροπολογιών τα μεσάνυχτα για να βολεύουμε ανομίες ή η διαφύλαξη της σωστής λειτουργίας του κράτους ΩΣΤΕ να ευημερούν οι πολίτες του και κατ' επέκταση η χώρα;;;

  6. Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ avatar
    Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ 02/01/2013 10:54:53

    Ο Παπακωνσταντίνου πρέπει να διωχθεί και να τιμωρηθεί παραδειγματικά. Οχι απλώς γιά το θέμα της λίστας, γιά το οποίο οι ποινικές του ευθύνες δεν εμπίπτουν εδώ που τα λέμε στα μεγαλύτερα αδικήματα του Ποινικού Κώδικα, αλλά κυρίως γιατί από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε από τον Οκτώβριο του 2009 στην καταστροφική κυβέρνηση Γιώργου Παπανδρέου, χρησιμοποιήθηκε γιά να κάνει όλη τη "βρώμικη δουλειά" σε βάρος της χώρας και του λαού της.

  7. Darki avatar
    Darki 02/01/2013 10:56:00

    Τραγος παντα υπαρχει.Τον αποπεμπεις.Διαλεγεις και πεντ εξι μαυρα -συνηθως-προβατα ει δυνατον γερικα,εχουν λιγοτερη χοληστερινη.Τα τρως ψητα ,σιγογυριζοντας τα σε χαμηλη φωτια περασμενα σ ενα παλουκι.Μπροστα και ευκρινως στο υπολοιπο κοπαδι.Το αποτελεσμα?Ολο και καποιο θα διαχωρησει τη θεση του,καρφωνοντας στον Ευγενη Βουκολο για το ποια απ τα υπολοιπα μπηκαν στο μποστανι.Στοιχειωδες.Διοτι οπως ειπε κι ενας μεγαλος Κινεζος,(απ τους παλιους,οχι η ποντικομαμη),για να ισοπεδωσεις ενα βουνο,ξεκινας απο μια πετρα.Να ευτυχειτε,και το νεο ετος να αναταπεξελθει στις προσδοκιες σας.Με γενναιοδωρια,οχι τσιπικα πραγματα.

    • Darki avatar
      Darki @ Darki 02/01/2013 11:39:40

      Bεβαια,μετα την αποπομπη του Τραγου,τιθεται το ευλογο ερωτημα:Tι θα γινει με τη διαιωνηση του Ειδους?Η απαντηση βρισκεται σε αλλη ρηση Σοφου Γεροντος:Oι καιροι ειναι γκαστρωμενοι.Ολο και κατι θα κυοφορησουν ,για να βολευονται οι ευγενεις κρινοδακτυλοι γονοι μας.(Φαηλο σ εφαγα.)

      • ήγγικεν avatar
        ήγγικεν @ Darki 02/01/2013 15:02:31

        Γενικά και το προηγούμενο σχόλιό σου "φαηλίζει". Ρε μπάς και νυχτώνει νωρίς στο Μαυρομάτι;;
        Ήγγικεν (δόκιμος Φαηλολόγος).

        • JE NE REGRETTE RIEN avatar
          JE NE REGRETTE RIEN @ ήγγικεν 03/01/2013 18:37:12

          Aγαπητοί φίλοι Καλή Χρονιά.
          Δράττομαι της ευκαιρίας των δύο προηγουμένων σχολίων, να ρωτήσω άν ξέρετε τι κάνει ο ΦΑΗΛΟΣ . Τον έχω χάσει και η απουσία του δεν περνάει απαρατήρητη.
          Προσωπικά μού λείπει το πάθος του, ο πατριωτισμός του, ο ενθουσιασμός του που μας ξεσηκώνει σαν ανεμοστρόβιλλος... Ακόμη και ο "τσαμπουκάς" του -συγχωρείστε μου την τουρκική λέξη-έχει...στύλ.
          Φαήλο, άν μας διαβάσεις δώσε ένα σήμα !
          Σού εύχομαι Καλή Χρονιά και μην χαθείς γιατί...χαθήκαμε !!!

      • akenaton avatar
        akenaton @ Darki 02/01/2013 16:05:03

        Αγαπητέ Darki αντεύχομαι για Καλή Χρονιά. "Γεννητούρια" προβλέπονται έτσι κι αλλιώς, γεμίσαμε "τράγους"!

  8. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 02/01/2013 11:05:42

    Τό βέβαιο είναι ότι, ακόμα καί η μικρή αυτή, "λίστα Λαγκάρντ", είναι τεκμήριο ξεπλύματος μαύρου χρήματος, συνεπώς όχι μόνο ο Παπακ αλλά καί όλοι όσοι ευθύνονται γιά τήν μή έγαιρη αξιοποίησή της, είναι συνένοχοι στό συγκεκριμένο αδίκημα-πού είναι διαρκές καί μή απαλλασόμενον από τό 'περί ευθύνης υπουργών' τού Συντάγματος, αυτού τού συντάγματος πού οι ίδιοι μνημονιακοί υπάνθρωποι έκαναν τσιχλόφουσκα προκειμένου νά γδάρουν τούς κατ'αυτούς δήθεν 'μαζί τά φάγαμε' πολίτες .
    Δίχως Νέμεση καμία κυβέρνηση δέν θά φτουρήσει, ο κόσμος νά χαλάσει!
    Καλή Χρονιά.

    • akenaton avatar
      akenaton @ ειδωλοκλάστης 02/01/2013 16:03:21

      Καλή σας Χρονιά επίσης! Και συμφωνώ με την κατακλείδα σας.

  9. jannis d. avatar
    jannis d. 02/01/2013 12:15:28

    Εχω διαφορετικη αποψη για το προβλημα της Ελληνικης Οικονομιας και ως εκ τουτου αξιολογω διαφορετικα τις πραξεις των υπευθηνων.
    Η Ελλαδα εχει περιπου 2.000.000 πτυχιουχους οι οποιοι παριστανουν σημερα τους εκπληκτους για το κακο που τους βρηκε.
    Προφανως δεν ειχαν πεσει στην αντιληψη τους μερικα απο τα εξης
    1.Επι 40 χρονια ο κρατικος προυπολογισμος ηταν σοβαρα ελλειματικος.
    2.Σταδιακα οι εξαγωγες μειωθηκαν και εφθασαν να αποτελουν κλασμα των εισαγωγων.
    3.Οι πολιτες εργαζονταν απο 3 εως 60 ωρες την εβδομαδα και επαιρναν συνταξη απο 38 εως 70 ετων.Οσο περισσοτερο εργαζονταν τοσο μικροτερη συνταξη επαιρναν.
    4.Σεκαθε πολυκατοικια η πλειοψηφια παριστανε οτι εργαζοταν στο δημοσιο η τους δημους η τις ΔΕΚΟ.Οι προωρα συνταξιουχοι ηταν περισσοτεροι απο τους εργαζομενους.Η δημοσια συζητηση αφορουσε την παρανομη μονιμοποιηση,την αναγνωριση πλασματικων χρονων,πλασματικων υπερωριων,πλασματικων εξοδων κινησης.
    5.Οι μισθοι των ταχυδρομικων και των καταμετρητων της ΔΕΗ ηταν ανωτεροι απο τα στελεχη της απομενουσας βιομηχανιας.
    6.Η δικαιοσυνη εχει παψει απο μακρου να λειτουργει.
    7.Τα πανεπιστημια ειναι καφενεια.

    Απεναντι σ αυτη την κατασταση και με δεδομενη την ανυπαρξια κοινονικης πλειοψηφιας η μονη σωτηρια ηταν η αφαιρεση απο το πολιτικο συστημα της ευθυνης διακηβερνησης και η εκχωρηση του σε τριτους.
    Αυτο επραξε ο ΓΑΠ και οι κηπουροι και τους ευχαριστω.
    Ιδιως οταν βλεπω τα κλαματα του Ψυχαρη,του Κουρη και των αλλων πατριωτων αγαλιαζει η ψυχη μου.

    • Tsol avatar
      Tsol @ jannis d. 02/01/2013 13:40:40

      Πολύ σωστά απαριθμείς τα αίτια που μας έφτασαν στην σημερινή κατάσταση, για όλα αυτά όμως ποιος έχει τιμωρηθεί?? Και δεν μιλάμε μόνο για πολιτικές ευθύνες. Τι να τον κάνω εγώ τον υπουργό που έχει πληρώσει τις πολιτικές του ευθύνες μένοντας εκτός πολιτικής αλλά έχει μερικά εκατομμύρια στην ελβετία; Ο κόσμος αν δεν δει να γεμίζει μια φυλακή από αυτούς τους φαύλους διαπλεκόμενους που μας κυβέρνησαν την τελευταία 30ετία , δεν πρόκειται ούτε να πιστέψει αλλά ούτε και να βάλει πλάτη στην σημερινή προσπάθεια που κάνει ο σαμαράς, τόσο απλά είναι τα πράγματα και πολύ σωστά έγραψε κάποιος πιο πάνω ότι για να φτιαχτεί η ομελέτα πιθανόν να χρειαστεί να σπάσουν και τα αυγά της συγκυβέρνησης.

    • akenaton avatar
      akenaton @ jannis d. 02/01/2013 16:02:36

      Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη !!!!!!!!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ jannis d. 02/01/2013 17:15:20

      Δηλαδή το ξεπούλημα του λαού και της χώρας με το μνημόνιο χωρίς να περάσει και να εγκριθεί από τη βουλή με 180 ψήφους όπως έπρεπε εσύ το βλέπεις ως ευλογία; Να το πεις στο δρόμο δημοσίως και φωναχτά με τόσους άνεργους αν το πιστεύεις πραγαματικά. Μόνο που τότε το λυντσάρισμα δε το γλιτώνεις. Και δεν κρίνω εξ ιδίων τα αλλότρια επειδή δε χειροδικώ για απόψεις τέτοιου είδους. Όμως η ωραιοποίηση των μεγάλου κακού που βρήκε τον τόπο λόγω του ότι επιβεβαιώνεται το αιώνιο "ουδέν κακόν αμιγές κακού" είναι τουλάχιστον ανώριμο και επιπόλαιο.

      • crass avatar
        crass @ Γεώργιος Τ. 02/01/2013 22:02:26

        Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω στο κατά πόσο αποτελεί κριτήριο για την ορθότητα μιας άποψης, το αν ο όχλος θέλει να λυντσάρει τον εκφραστή της.

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Γεώργιος Τ. 03/01/2013 18:28:13

        Δεν μπορεί να το πει γιατι συστηματικά μας πιπίλισαν την καραμέλλα της "ξενοκρατίας", των κακών άλλων.
        Ζήσαμε στο ψέμα, στην αυταπάτη. Και πολλοί από μας θέλουμε κοινωνική δικαιοσύνη αλλά και την ηδονή του ξέφρενου καταναλωτισμού. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Ο ένας δουλιά στο Δημόσιο, ο άλλος μαύρο εμπόριο. Κι ο λογασιασμός σε ποιόν;

    • crass avatar
      crass @ jannis d. 02/01/2013 18:45:28

      Η μεγάλη οικονομία λέξεων, ενώ τα λέει όλα χειρουργικά συνιστά μια εξαιρετική ανάλυση.

      Εύγε !

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ jannis d. 03/01/2013 18:20:54

      Εξαιρετικό και έντιμο!

  10. Γιώργος Π. και ... avatar
    Γιώργος Π. και ... 02/01/2013 12:45:05

    Μα δεν είδες φίλε Akenaton, ότι αυτή η υπόθεση στάθηκε αφορμή για εσωτερικό ξεκαθάρισμα λογαριασμών;
    Αμόλησαν τον Γρηγοράκο, να καταγγείλει τους κηπουρούς και να πετύχει έναν διπλό σκοπό:
    1. Αποπροσανατολισμός από τις ευθύνες Βενιζέλου, αν μη τι άλλο, για το νόμο περί ευθύνης υπουργών -ας μην αναφερθούμε στη λίστα ακόμη-
    2. Φτηνό ξεκαθάρισμα λογαριασμών και μεταβίβαση τυφλών ευθυνών σε πολιτικούς αντιπάλους του Βενιζέλου.

    Ούτε εγώ συμπαθώ τον Παπακωνσταντίνου, το πολιτικό ήθος του μου προκαλεί αηδία, μάλιστα δεν εξεπλάγην με τα όσα αποκαλύφθηκαν ως προς την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ, απλά ειναι κρίμα, από ευκαιρία να σπάσει το ρόδι του μ'αυρου χρήματος και της πολιτικής ομερτά, αυτή η υπόθεση να εξελιχθεί στο τέλειο "άλλοθι" όπως εύστοχα επισημαίνεις στο άρθρο σου.

    Υ.Γ Μετέβαλα ελαφρώς το σταθερό μου nick name καθώς υπάρχει και άλλος φίλος με το "Γιώργος Π." και είμαστε άλλωστε πάμπολλοι Γιώργηδες Π., για λόγους αποφυγής των συγχύσεων.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Γιώργος Π. και ... 02/01/2013 17:48:39

      Καλή Χρονιά αγαπητέ Γεώργιε Π. Κάπως έτσι σκέφτομαι κι εγώ και ελπίζω η παραπομπή του Παπακ να είναι αρχή αποκαλύψεων σε ΟΛΑ τα επίπεδα και όχι απαρχή συγκάλυψης και "συσκότισης". Ελπίδα μου: ο Πρωθυπουργός!

  11. roadrunner avatar
    roadrunner 02/01/2013 12:50:03

    Χρόνια πολλά akenaton ! Μόνο με γενναιόδωρα σατυρική διάθεση βλέπω τον ΠΑΠΑΚ, ως εξιλαστήριο θύμα !!
    Δεν είναι τυχαίος ο πρώην τσάρος. Ήταν ο υπουργός ΥΠΟΙΚ που μαζί με τον ΓΑΠ πήρε την ελληνική οικονομία στο λαιμό του, και αφού την συκοφάντησε διεθνώς, την παρέδωσε στο μηχανισμό στήριξης με την τραγική συνέχεια που όλοι βιώσαμε. Οι πολιτικοί άρχοντες, όπως ο ΠΑΠΑΚ -που με τις αποφάσεις τους περί της ελληνικής οικονομίας- τσάκισαν τη μέση ελληνική οικογένεια, όφειλαν να είναι φωτεινά παραδείγματα εντιμότητας και φιλοπατρίας, να είναι πιστοί και αφοσιωμένοι στο καθήκον τους, να είναι οι πρώτοι συνεπείς με τις φορολογικές τους υποχρεώσεις και σε καμία περίπτωση φυσικά να μην συγκαλύπτουν τις φορολογικές υποχρεώσεις συγγενών τους (αν τα λεφτά είναι πράγματι «συγγενικά»). Όφειλε να αξιοποιήσει τη λίστα που είχε στα χέρια του επί δυο χρόνια, για το συμφέρον του λαού που «βούλιαζε» στη λιτότητα και την ανεργία. Επί του παρόντος, δεν ενδιαφέρει κανέναν, με ποια σειρά θα κάτσουν στο «σκαμνί» όσοι πρέπει. Και πιθανόν, να υπάρχουν πολλοί ακόμη «επώνυμοι», που έγιναν αίφνης «ανώνυμοι», όπως γράφεις ... Κάθε πράγμα στον καιρό του..
    Σ.σ.: Πέρα από την «ομερτά» που πρέπει να σπάσει, το ίδιο δεν πρέπει να συμβεί και με την οικογενειοκρατία ; Δεν το θεωρώ συμπτωματικό, ότι και ο ΠΑΠΑΚ (όπως περίπου ο ΓΑΠ), είχε ως προίκα και κληρονομιά, το ποθητό «κλειδί», για να ξεκλειδώσει «ακαριαία», την «λαμπρή» πολιτική του καριέρα…

    • akenaton avatar
      akenaton @ roadrunner 02/01/2013 16:02:07

      Σωστό σας βρίσκω σε όλες τις επισημάνσεις. Εξιλαστήριο θύμα θα είναι αν σταματήσει η κάθαρση και η τιμωρία σε αυτόν και τις "ξαδέρφες", αυτό λέω. Πιστεύω ότι συμφωνείτε για συνολική τιμωρία όλων όσων ευθύνονται για την κατάντια της χώρας σε όποιο επίπεδο και αν βρίσκονται και σε όποιο στρατόπεδο και αν ανήκουν.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ akenaton 02/01/2013 22:10:01

        Φυσικά και συμφωνώ μαζί σας, ότι πρέπει να τιμωρηθούν όσοι παρανόμησαν, *τελικά*. Όμως νομίζω, κάθε πράγμα στον καιρό του..
        Και πάντως προσωπικά, επιμένω, (οτιδήποτε και αν γίνει στη συνέχεια των ερευνών), πως αδυνατώ να δω τον ΠΑΠΑΚ σαν εξιλαστήριο θύμα του 'οποιουδήποτε" (παρά μόνο εν είδει αστεϊσμού). Για τους λόγους που αναφέρω στο πρώτο μου σχόλιο. (Άσχετο: περιβόητοι νονοί μιας γείτονος, τιμωρήθηκαν τελικά, για φορολογικές παραβάσεις, αντί για την λοιπή τους δράση)..Ίσως, ο τρόπος σκέψης μου να είναι αταίριαστος (σε σχέση με την ανάρτηση και τον τρόπο αντιμετώπισης, της υπόθεσης ΠΑΠΑΚ από τα ΜΜΕ), αλλά ωστόσο, μη έχοντας ως τώρα δει, την εξεταστική για το Μνημόνιο, μου αρκεί να αρχίσει το ξήλωμα του πλεκτού, με αφορμή τις εξαδέρφες ενός εκ των βέβαιων υπεύθυνων.
        Για το συγκεκριμένο άτομο, θεωρώ πως το περί δικαίου αίσθημα, αφορά κατά κύριο λόγο τους γενικούς χειρισμούς του και τις τεράστιες ευθύνες του, ως ΥΠΟΙΚ, σε σχέση με τα μνημόνια, και λιγότερο την πιθανή κάλυψη της φοροδιαφυγής.Μακάρι να βλέπαμε και τον ΓΑΠ πακέτο..

    • akenaton avatar
      akenaton @ roadrunner 02/01/2013 17:31:11

      Και καλή Χρονιά σας εύχομαι επίσης!

  12. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 02/01/2013 14:50:21

    Πρέπει να γίνουν τόσα πολλά στην πολιτική και κοινωνική μας ζωή που η περίπτωση του ΠΑΠΑΚ μοιάζει σταγόνα στον ωκεανό ...
    Ομως ας αρχίσουμε από κάπου, κι αν ακόμα μαζί με τα ξερά καεί και κανένα χλωρό δεν χάθηκε ο κόσμος . Εδώ έχει χαθεί ένας ολόκληρος λαός...
    Αρκεί η φωτιά να είναι δυνατή για να γίνει κάρβουνο όλο αυτό το σάπιο υλικό που μας έφτασε εδώ !

  13. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 02/01/2013 15:36:52

    Καλή χρονιά Akenaton, είπες για μια ακόμη φορά τα αυτονόητα.
    Που όμως δεν ακούγονται, μέσα στον χαλασμό "παρασίτων".
    Φωνάζω μαζί σου: Οι "βογιάροι"- από "βοηθούς υποκόμητες βαθειά στα Ουράλια" μέχρι τους "Μεγάλους Δούκες της Μοσχοβίας και του Νόβγκοροντ" - πασχίζουν να θυσιάσουν τον παλιό "τσάρο". Για να σώσουν το θησαυρό που μάζευαν επί δεκαετίες.
    Να μην τσιμπήσουμε το δόλωμα: Φίλοι του τσάρου δεν είμαστε, αλλά ο κλεμμένος θησαυρός είναι σκορπισμένος και κρυμμένος σε χιλιάδες "αρχοντικές ντάτσες".

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Ο Θείος 02/01/2013 15:55:18

      :-) Καλή χρονιά Θείε !!

    • akenaton avatar
      akenaton @ Ο Θείος 02/01/2013 15:59:13

      Καλή Χρονιά και σε εσάς Θείε! Ακριβώς όπως τα λέτε είναι δυστυχώς!

    • ειδωλοκλάστης avatar
      ειδωλοκλάστης @ Ο Θείος 02/01/2013 16:56:03

      Ως ορεισίβιος, αγνοείτε προφανώς, αγαπητέ θείε, αυτό πού γνωρίζει καί ο τελευταίος μούτσος τής δύστυχης χώρας μας, ότι τό ψάρι εκ τής κεφαλής σαπίζει. Εκτός καί άν, ώς ορεισίβειος πάντα, κατάπιατε αμάσητο τό παλαιότατο παραμύθι τού διαίρει καί βασίλευε πού προωθεί η συντεχνία τών ελεεινών μνημονιακών μπακαλόγατων, κατ'εντολήν τών μεγαλομπακάληδων αφεντικών της, ώστε νά αρμέξει τό, εντωμεταξύ σκοπίμως παραπλανηθέν καί μικροδιεφθαρμένο πράγματι πόπολο, αφήνοντας βεβαίως ανέπαφα τά υπεράνω πολυεθνικά μπακάλικά τους (τών τραπεζών περιλαμβανομένων).
      Τζίνγκλ μπέλς (καί άλλα κουδούνια)!

    • DebbyTant avatar
      DebbyTant @ Ο Θείος 02/01/2013 18:44:44

      Τα Ουραλια
      ωραια λεξη
      ουρανος
      ουρά
      aur -χρυσος

  14. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 02/01/2013 15:51:55

    Καλή χρονιά αγαπητέ Akenaton. Ωραίο άρθρο για το ξεκίνημα του 2013.
    Πολύ σωστά όλα όσα λες, γιατί δυστυχώς η πολιτική ''νομενκλατούρα'' όλων των χρωμάτων, είναι τελείως ...άμαθη και εντελώς ...ερασιτέχνης της ευθείας οδού, της ειλικρίνειας, της αυστηρής επιβολής των νόμων και της μη στρουθοκαμηλικής τακτικής, όσον αφορά την πλήρη απαξίωση στην οποία έχει από πολύ καιρό περιπέσει. Φυσικά και ο εύκολος, συνήθης, γνωστός και ...δοκιμασμένος δρόμος που όλοι μέχρι σήμερα επέλεξαν όταν υπήρξαν παρόμοιες περιπτώσεις, ήταν αυτός της ...συγκάληψης, της συσκότησης, της τεχνητής ασάφειας και τελικά της βολικής για όλους αλληλοαθώωσης. Σήμερα όμως, όλα είναι πλέον διαφορετικά. Ο από παντού βαλλόμενος Ελληνικός λαός, θα είναι εκ των πραγμάτων αυστηρότατος κριτής, και όποιος τολμήσει να αποπειραθεί να τον εξαπατήσει θριαμβολογώντας και κραδαίνοντας υποκριτικά την ...πύρινη ρομφαία, μην έχοντας πρόθεση όμως να ''πάρει'' τα κεφάλια ΟΛΩΝ των ενόχων ακόμα και με προσωπικό πολιτικό κόστος (διακινδύνευση της ισορροπίας της συγκυβέρνησης), θα πρέπει να είναι έτοιμος να εισπράξει και το κόστος της εξομοίωσης, της ταύτισης και της πλήρους αλλοτρίωσης που αυτή η επιλογή θα σημαίνει.
    Μακάρι να υπάρχει η τόλμη, η γενναιότητα και η ειλημμένη απόφαση της οριστικής διαφοροποίησης από το φαύλο παρελθόν, ακόμα κι αν με κάποια του υπολείμματα εξαναγκάζεται κανείς να συνδιαλλαγεί, σκεπτόμενος...ρεαλιστικά.
    Και οι ''πολιτικές ισορροπίες'' όμως, που λόγω του ''ιερού σκοπού'' με κάποιο τρόπο ...αγιάζουνε τα μέσα που χρησιμοποιούμε για να εξασφαλιστούν, θα πρέπει να έχουν κάποιο όριο. Να σταματούν εκεί, που ξεκινάει η ΗΘΙΚΗ.

    '' Αν απουσιάζει η δικαιοσύνη, τι άλλο είναι πολιτική εξουσία, παρά οργανωμένη ληστεία;''
    Άγιος Αυγουστίνος, 354-430

    • akenaton avatar
      akenaton @ BLACKQUEEN 02/01/2013 17:30:15

      Καλή Χρονιά αγαπητή BQ! Πολύ δίκιο είχε ο Αγ. Αυγουστίνος και εσείς που τον μνημονεύετε.

  15. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 02/01/2013 16:48:02

    Ρώμη, Ιταλία
    «Σέρπικο», από το όνομα του πρωταγωνιστή της γνωστής αστυνομικής ταινίας, «θανάσιμο όπλο», «μεγάλο αδελφό» ή «μπαζούκα» αποκαλούν τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης το νέο πρόγραμμα πληροφορικής του υπουργείου Οικονομικών που τέθηκε σε ισχύ την Τετάρτη και στοχεύει στον εντοπισμό κρουσμάτων φοροδιαφυγής.
    Το πρόγραμμα θα έχει πρόσβαση στους τραπεζικούς λογαριασμούς των Ιταλών και θα παρακολουθεί κάθε κίνηση που ξεπερνά το ποσό των 1.000 ευρώ. Κάθε δευτερόλεπτο είναι σε θέση να επεξεργάζεται 24.200 διαφορετικές πληροφορίες από όλες τις περιοχές της χώρας.
    Οι έρευνες βασίζονται στον Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) και τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) κάθε Ιταλού φορολογούμενου, με έμφαση στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες το βιοτικό επίπεδο δεν συμπίπτει με το συνολικό ποσό που δηλώνεται ως φορολογητέο.
    Για τον καθορισμό του πραγματικού εισοδήματος των πολιτών θα συνυπολογίζονται τα στοιχεία που σχετίζονται με την καθημερινή ζωή και τον ελεύθερο χρόνο τους: από το πόσα δαπανούν π.χ. για το γυμναστήριο μέχρι τα στεγαστικά τους δάνεια ή τα έξοδά για διακοπές εντός και εκτός εθνικών συνόρων.
    Η φοροδιαφυγή στην Ιταλία εκτιμάται ότι αγγίζει τα 130 δισεκατομμύρια ευρώ το χρόνο.
    Στο εξής όσοι λαμβάνουν ειδοποίηση του ιταλικού υπουργείου Οικονομικών ότι τους βαρύνουν υποψίες για φοροδιαφυγή θα πρέπει να προσκομίζουν αποδεικτικά στοιχεία που να αποδεικνύουν την αθωότητά τους. Μέχρι σήμερα ο εντοπισμός ενοχοποιητικών στοιχείων ήταν αρμοδιότητα της οικονομικής αστυνομίας και των εφοριακών.
    (in.gr, ΑΠΕ)

    Κ. Στουρνάρα, κ. Σαμαρά και λοιποί αρμόδιοι: Η Ρώμη είναι δίπλα, κάντε επιτέλους μια "επένδυση", αγοράστε software...
    Εν ανάγκη, φέρτε και μερικούς φοροτεχνικούς. Ελληνοποιήστε τους..

    • αννίβας avatar
      αννίβας @ Ο Θείος 02/01/2013 18:08:40

      Aγαπητέ Θείο Καλή χρονιά.
      Θα αστειεύεσαι βέβαια. Εδώ είδε κι έπαθε ο Σαμαράς για να συγκαλύψει τη λίστα Λαγκάρντ και μάλλον τα κατάφερε όπως είχα προβλέψει σε
      παλιότερο σχόλιό μου. Πότε υπολογίζεις θα συσταθεί η επιτροπή? (αμοιβόμενη προφανώς) . Κι όταν βγάλει τα 5ή 6 κομματικά συμπεράσματά της περί Παπακων/νου τί χρονολογία θα έχουμε?
      Τους γιατρούς του Κολωνακίου τους πισινάτους τους βιλλάτους τους σκαφάτους και τους Φεραρίστες τους έχει το ΣΔΟΕ εδώ και πολύ καιρό. Τους κοσμηματοπώλες, γουναράδες,χρυσοχόους και λοιπούς LUX τους έχει απ τις διασταυρώσεις των πιστωτικών καρτών απο την εποχή Μάνου. Δεν χρειάζεται να ξοδεύεται για Ιταλικό softwear και "ελληνοποιήσεις" Ιταλών.
      Αλλωστε όλοι είμαστε Γκρεκορομάνοι ένθεν κακείθεν της Αδριατικής...
      Ο πρώτος Δήμαρχος που θυσίασε το μισθό του για τους Ελληνες είναι Ιταλός...

    • aristos5 avatar
      aristos5 @ Ο Θείος 02/01/2013 18:52:24

      Aγαπητέ Θείο Καλή χρονιά.
      Θα αστειεύεσαι βέβαια. Εδώ είδε κι έπαθε ο Σαμαράς για να συγκαλύψει τη λίστα Λαγκάρντ και μάλλον τα κατάφερε όπως είχα προβλέψει σε
      παλιότερο σχόλιό μου. Πότε υπολογίζεις θα συσταθεί η επιτροπή? (αμοιβόμενη προφανώς) . Κι όταν βγάλει τα 5 ή 6 κομματικά συμπεράσματά της περί Παπακων/νου τί χρονολογία θα έχουμε?
      Τους γιατρούς του Κολωνακίου, τους πισινάτους, τους βιλλάτους, τους σκαφάτους και τους Φεραρίστες τους έχει το ΣΔΟΕ εδώ και πολύ καιρό. Τους κοσμηματοπώλες, γουναράδες,χρυσοχόους και λοιπούς LUX τους έχει απ' τις διασταυρώσεις των πιστωτικών καρτών απο την εποχή Μάνου. Δεν χρειάζεται να ξοδεύεται για Ιταλικό softwear και “ελληνοποιήσεις” Ιταλών.
      Αλλωστε όλοι είμαστε Γκρεκορομάνοι ένθεν κακείθεν της Αδριατικής…
      Ο πρώτος Δήμαρχος που θυσίασε το μισθό του για τους Ελληνες είναι Ιταλός…

  16. Γιωργος avatar
    Γιωργος 02/01/2013 16:49:53

    Χωρις τον Βενιζελο και τον Παπανδρεου στο σκαμνι ,συνυπευθυνος θα ειναι και ο Σαμαρας για συγκαληψη ,κολπα τυπου φταιει μονο ο Ακης δεν περνανε στο λαο .Ισως ειναι η μοναδικη ευκαιρια για τον Σαμαρα να ξεκαθαρισει την πολιτικη απο την βρωμια εστω και αν πανε συντομα σε εκλογες ,αν τολμησει, ο λαος θα τον ανταμειψει αλλιως ....ουτε τριτο κομμα η ΝΔ.

  17. nikos avatar
    nikos 02/01/2013 17:02:15

    Μέχρι στιγμή πάντως η συμπόρευση με το ΠΑΣΟΚ είναι απόλυτη και ο κυβ εκπρόσωπος συνεχίζει ως απολογητης του Βενιζέλου να κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ.

  18. Ελιζα avatar
    Ελιζα 02/01/2013 17:20:32

    ΑKeaton καλή χρoνιά! Η κάθαρση που εισηγείσαι θα μείνει για όλους μας ¨όνειρο θερινής νυκτος¨, όσο συμμετέχει το ΠΑΣΟΚ στην Κυβέρνηση. Καλύτερα να ονειρευόμαστε με ανοιχτά τα μάτια..

    • akenaton avatar
      akenaton @ Ελιζα 02/01/2013 21:40:02

      Και καλή Χρονιά επίσης!

  19. anideos avatar
    anideos 02/01/2013 17:47:55

    Καλη χρονια σε ολους με υγεια και επιτυχιες.
    Το ξηλωμα του πουλοβερ της ελληνικης διαπλοκης δεν πρεπει ναπεριοριζεται μονο στους πολιτικους οπως πολυ σωστα εγραψες αγαπητε Ακενατον.
    Η σηψη της ελληνικης κοινωνιας ειναι βαθεια και τεραστια.
    Αν ποτε μαθουμε ολη την αληθεια θα παρακαλαμε να μην την ξεραμε...
    Εφοριακοι, αστυνομικοι, δικαστες, καθηγητες, δασκαλοι και δε σημαζευεται...

    • akenaton avatar
      akenaton @ anideos 02/01/2013 17:50:57

      Καλή Χρονιά και σε εσάς!
      Το λέει κι ο Θείος παραπάνω και συμφωνώ μαζί του (και μαζί σας φυσικά): "ο κλεμμένος θησαυρός είναι σκορπισμένος και κρυμμένος σε χιλιάδες “αρχοντικές ντάτσες”."

    • DebbyTant avatar
      DebbyTant @ anideos 02/01/2013 18:37:59

      Ολη η καλη η μασονια ανιδεε?

  20. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 02/01/2013 18:32:42

    Ο "ΕΣΜΟΣ" έχει ήδη μετατοπιστεί, αναζητώντας νέα πεδια Δόξης!
    Αυτό είναι πρόδηλο άν μετρήσετε όσους πρώην ΠΑΣΟΚ έφυγαν καί μεταπήδησαν στό "ΣΥΡΙΖΑ", δηλώνοντας οι ίδιοι, τήν άφεση τών αμαρτιών τους. (..καί αμέσως μετά, εμπρός γιά τά καινούργια..).
    Καί κεί στό "ΣΥΡΙΖΑ", πιστεύουν ότι ελέγχουν τήν κατάσταση!
    Ξέρετε πόσες "Ιφιγένειες" καί πόσοι "Αποδιοπομπαίοι Τράγοι" γεννιούνται κατά καιρούς;
    Μήν σάς πώ ότι ήδη ο "ΕΣΜΟΣ" πιθανόν νά έχει στοχοποιήσει ΗΔΗ κάποια από τά προβεβλημένα σήμερα στελέχη τού "ΣΥΡΙΖΑ" γιά νά παίξει ένα από αυτά τό ρόλο "Ιφιγένειας" και αφού αυτοί θά έχουν κάνει τή δουλειά τους.
    Καί τότε αυτοί, θά "ξαναβαπτιστούν" σέ κάποιο άλλο σχήμα, συνεχίζοντας τό "θεάρεστο" έργο τους.
    Εμείς οι απλοί, γιά τό λόγο αυτό επιμένουμε ότι ΕΔΩ καί ΤΩΡΑ απαιτείται απο τόν Πρόεδρο Αντώνη Σαμαρά νά αναλάβει πρωτοβουλία γιά εφαρμογή κανόνων ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ καί ΚΑΘΑΡΣΗΣ. (Καί χωρίς κανένα συναίσθημα ΘΥΜΟΥ ή ΕΚΔΙΚΗΣΗΣ).
    Κάθε κατεργάρης, στόν πάγκο του, (από τό 1998 καί έως σήμερα)!

    • αριστος avatar
      αριστος @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 02/01/2013 20:36:44

      Δηλαδή αν ο Παπακ μεταπηδήσει στον ΣΥΡΙΖΑ τη γλιτώνει φίλε ΔΗΜΗΤΡΗ?

  21. DebbyTant avatar
    DebbyTant 02/01/2013 18:41:51

    Αυτη η αρχαια κομπανια ειναι ικανοτατη στην επιβιωση. Αρκει να μη στρεψει την προσοχη ανωτερων ισχυρων δυναμεων πανω της. Νομιζω την εστρεψε.

  22. akenaton avatar
    akenaton 02/01/2013 18:59:15

    "Σε τελευταία ανάλυση, ο λαός οφείλει να μάθει την αλήθεια, ακόμη και αν χρειαστεί να σπάσουν τα «αυγά» της συγκυβέρνησης."
    Δεν είναι εμπόδιο! κι αν είναι, παίρνεις σπαθί (ρομφαία καλύτερα) και το τσακίζεις!

  23. mikros fokion avatar
    mikros fokion 02/01/2013 19:37:04

    Πρέπει να πω οτι συμφωνω με το κείμενο εχοντας μονο μια διαφωνια. Το τελειωμα του. Στο σαπιο πολιιτκο συστημα ειναι και η ΝΔ. Και μην περιμενεις απο την ΝΔ να θελησει να διαλυσει το συστημα που την εκτρεφει. Προσωπικα δεν περιμενω απο κανεναν του συστηματος, ασχετως με το πως αυτοπροσδιοριζεται, να γκρεμίσει ηθελημενα το συστημα του οποίου ειναι μερος. Μονο κατα λαθος μπορει να γινει αυτο.
    ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ, ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ΔΗΜΑΡ, ΚΚΕ... κόμματα ενός σάπιου συστηματος.
    Αυτη ειναι η διαφωνια μου, κατα τα αλλα, συμφωνω... ο συντονισμενος τροπος κατηγοριας σε εναν έτσι κι αλλιως αντιπαθητικο πολιτικο αλλα και ξοφλημενο πολιτικως ως σταχτη στα ματια φανταζει και οχι ως καθαρση.

    • factorx avatar
      factorx @ mikros fokion 02/01/2013 21:35:05

      Τίποτα πρωτότυπο θα μας πεις; σιγά την διαπίστωση για τη ΝΔ

      • mikros fokion avatar
        mikros fokion @ factorx 02/01/2013 22:25:23

        Πραγματι δεν ειναι πρωτοτυπη η διαπιστωση για την ΝΔ. Απλα το επισημαινω γιατι προσωπικα δεν θεωρω οτι ο Σαμαρας δεν ειναι ΝΔ, αρα ειναι και αυτος μερος του σαπιου συστηματος. Η επισημανση μου λοιπον εχει ως στοχο να μην μας διαφυγει και αυτη η παραμετρος. ΑΠο κει και περα δεν διεκδικω το πρωτοτυπο αλλα εχω ησυχη την συνειδηση μου καθως οι αποψεις μου ειναι περα απο κομματα (αλλο ιδεολογια αλλο κομμα) και ο βασικος στοχος κριτικης ειναι παντα η εξουσια...

  24. aris. aold avatar
    aris. aold 02/01/2013 20:36:57

    Οι δηλώσεις Μητσοτάκη και Παυλόπουλου που αμνηστεύουν τον Βενιζέλο είναι γελοίες και προκαλούν τον πολίτη και περισσότερο τον Νεοδημοκράτη που γνωρίζει πολύ καλά τον βίο και πολιτεία του Βενιζέλου.

    Τι νόημα έχει στελέχη της ΝΔ να βγαίνουν τόσο ανοικτά και να υποκαθιστούν σήμερα την εκπρόσωπο τύπου του Πασόκ που είναι εξαφανισμένη.

    Είναι φανερό ότι το θάψιμο της λίστας Λαγκάρντ αποτελεί κυβερνητική επιλογή της κυβέρνησης Παπανδρέου για αυτό και την ακολούθησαν Διώτης Καπελέτης Παπακωνσταντίνου Βενιζέλος σε απόλυτη ταύτιση και αρμονία.

    Η ψηφοφορία στην βουλή είναι μυστική και θα φανεί αν υπάρχουν νεοδημοκράτες βουλευτές που εννοούν τα περί κάθαρσης ψηφίζοντας και για παραπομπή Βενιζέλου που βοά ο κόσμος για τις ευθύνες του και τις αστείες δικαιολογίες του.

    Αμνήστευση Βενιζέλου σημαίνει ότι η κυβέρνηση προσπαθώντας να εκτονώσει την λαική οργή βρίσκει ως εξιλαστήριο θύμα τον Παπακωνσταντίνου.

  25. Γ.Σ. avatar
    Γ.Σ. 02/01/2013 21:01:14

    Πολύ σωστά!
    Γ. Παπ. και Βενιζέλος πρέπει να πάνε μαζί με τον Παπακωνσταντίνου. 'Ασε που δεν αποκλείεται ο τελευταίος να πετάξει -απολογούμενος- καμιά ρουκέτα και να τρέχει όλο μαζί το πολιτικό σύστημα.
    Στην περίπτωση της ομαδικής τους παραπομπής, η κυβερνητική πλειοψηφία δεν κινδυνεύει. Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ θα κοιτάξουν το τομάρι τους, εγκαταλείποντας πολύ εύκολα τον πρώην και νυν αρχηγό τους.
    Επομένως...

  26. Ραβινος avatar
    Ραβινος 02/01/2013 21:28:01

    ''Αιμα
    Και το νερο
    Και το ψωμι
    Κι ο ανεμος
    Κι η θαλασσα
    Αιμα ''
    'Δελτιο Καιρου' 1973 .Μ.Κασολας

  27. αριστος6 avatar
    αριστος6 02/01/2013 22:39:25

    Ξέχασες τους οικολογους. Κι αυτοί πέρασαν απ' τη βουλή...

    • mikros fokion avatar
      mikros fokion @ αριστος6 03/01/2013 07:08:58

      Καποιοι χωροι που ασχολουνται με οικολογια μπορει να εχουν εθελοντες ή υποστηρικτες με ιδεολογια αλλα πολλα στελεχη εκαναν την ιδεολογια τους προσοδοφορο επαγγελμα... Αν και οικολογικα δεν ειναι παντα καθαρα (και δεν αναφερομαι στο κομμα των οικολογων αλλα στις διαφορες ΜΚΟ απο οπου ξεπηδησαν πολλα στελεχη).
      Οποτε, μπορει να ανεφερες ειρωνικα την απουσια των οικολογων αλλα επι της ουσιας εχεις δικιο. Επρεπε να τους αναφερω.

  28. factorx avatar
    factorx 02/01/2013 22:41:37

    Αν όποιος ήθελε να έχει ήσυχη την συνείδησή σου βομβάρδιζε με κοινοτοπίες σαν τις δικές σου το διαδίκτυο , τότε θα έτριβαν τα χέρια τους οι εργολάβοι των μηντια. Γιατί αυτό θέλουν. Την ταχαμ δηθεν αριστεροφοροσυνη σαν την δική σου. Και επειδή η συνείδησή του παριστάνει οτι τα ξέρει όλα, την κατηγορώ οτι δεν ξέρει τι της γίνεται επειδή ο Σαμαράς ήταν έξω απο το σπάπιο σύστημα που λες 20 χρόνια. Τι μας τσαμπουνάς λοιπόν;

  29. blue nile avatar
    blue nile 03/01/2013 02:44:07

    Akenaton άψογος.

    Καλή χρονιά σε όλους.

  30. tak avatar
    tak 03/01/2013 09:15:13

    Είπαμε κριτική παντού, αλλά όχι και τέτοιου είδους κριτική στο Σαμαρά...
    Ιδιαίτερα όταν είναι και προσωπική σας άποψη και δε στηρίζεται πουθενά αλλού!
    Και δε στηρίζεται πουθενά αλλού, επειδή δεν ξέρετε τι σημαίνει Αντώνης Σαμαράς...
    Επειδή αν ξέρατε, αν μη τι άλλο, θα προσεγγίζατε με περισσότερη ευγένεια το θέμα...

  31. tak avatar
    tak 03/01/2013 09:17:51

    Και μετά τι;

  32. αριστος6 avatar
    αριστος6 03/01/2013 09:27:09

    Tώρα συμφωνούμε αγαπητέ Μικρέ Φωκίωνα, αλλά πάλι κάτι σου ξεφεύγει. Θα πρέπει να προσθέσεις ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ και θα παραμείνει εκεί, έστω και για ενα εξάμηνο, χωρίς να την παραδώσει στην Αυτοδιαχειριζόμενη κοινωνία...
    Δεν ειρωνεύομαι απλά διαπιστώνω οτι είσαι Αντιεξουσιαστής. Ούτε τους Χριστιανούς, ούτε τους Μουσουλμάνους ειρωνεύομαι επειδή πιστεύουν σε ιδέες ανεφάρμοστες στην πραγματική ζωή. Είναι δικαίωμα του κάθε ανθρώπου να αρνείται την υποταγή του στη σκληρή πραγματικότητα, αρκεί, εννοείται, να έχει εξασφαλίσει τα ελάχιστα προς το ζήν αναγκαία...

    • mikros fokion avatar
      mikros fokion @ αριστος6 03/01/2013 12:31:56

      δυστυχως για μενα δεν εχω εξασφαλισμενα τα ελαχιστα προς το ζην και η ανεργια μου που πλησιαζει στα 2 χρονια δεν μου αφηνει πολλα περιθωρια αισιοδοξιας... παρολα αυτά δεν εχω σκοπο να μην αφησω το μυαλο μου να κρινει χωρις παρωπιδες. Και μπορει η ουτοπια να ειναι ενας στρατηγικος στοχος ενος μελλοντος μακρινου αλλα αυτό δεν σημαινει οτι υπαρχουν και τακτικες που βελτιωνουν την καθημερινοτητα.
      Σε καμια περιπτωση δεν ειμαι της λογικης ΚΚΕ. Ή κομμουνισμος τωρα ή τιποτα...
      Και πρεπει να ομολογησω οτι εισαι ο μοναδικος που εβαλε μια ταμπελα που ξεφευγει απο αυτα που συνηθως μου προσαπτουν (πασοκας που πληρωνεται απο την ιπποκρατους, νεοδημοκρατη, πασοκο που εγινε συριζα, συριζα σκετο κλπ...)

  33. simos avatar
    simos 03/01/2013 18:04:14

    ΓΙΑΤΙ Η ΤΡΙΤΟΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΤΗΣ
    UBS? ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ , ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ, ΜΠΟΝΟΥΣ ΔΙΑΖΥΓΙΩΝ, ΝΕΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΟΥ 1993, ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΕΙΣ ΒΙΛΛΩΝ Κ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΜΕ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 90. ΕΠΙΣΗΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΠΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΙΔΑΝ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥΣ,ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ ΤΟΝ ΓΚΛΙΓΚΟΡΩΦ.
    ΚΛΑΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΦΑΡΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΕΩΣ ΑΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ.

  34. ο Τελάλης της Αγοράς avatar
    ο Τελάλης της Αγοράς 05/01/2013 04:00:19

    μια μικρη λεπτομέρεια

    Τοτε που ο Γαπ και ο Παπακωνσταντινου έλειναν και έδεναν και υπεγραφαν μνημόνια και όρους θυμάμαι που πολλοι έλληνες και ιδιως φοιτητες και νεοι που τους ειχαν γιουχάρει ακομη και σε εστιατόρια στο εξωτερικό την ωρα που ετρωγαν. Θυμάμαι επίσης και ενα περιστατικό οπου εδω ελληνες εξυβρισαν και απείλησαν τον Παπακωνσταντινου (και οικογενειακώς ως συνηθως) σε σημειο που ειχε πραγματι τρομοκρατηθεί.
    Την επομένη ο Γαπ αυτοπροσώπως βγήκε και ειπε οτι καταδικάζει τέτοιου ειδους ενεργειες και συγκεκριμένα "οτι κάνει ο υπουργος οικονομικών ειναι συλλογικές αποφάσεις ολων μας στο Πασοκ και δεν ειναι αποφάσεις δικές του.

  35. ο Τελάλης της Αγοράς avatar
    ο Τελάλης της Αγοράς 05/01/2013 04:04:30

    ***ελυναν

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.