#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/06/2011 07:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν F16 θα συνοδεύουν το σκάφος του Πρωθυπουργού Σαμαρά...




Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης πρέπει να βίωσε μια πρωτόγνωρη εμπειρία στις Βρυξέλλες.

Την εμπειρία των λυσσασμένων λύκων, που, εκτός ορισμένων εξαιρέσεων, δεν ακούν δομημένα και λογικά επιχειρήματα, αλλά αυτιστικά επιμένουν σε αδιέξοδες λύσεις και προγράμματα, υπαγορευμένα από τις τράπεζές τους.

Παρόλα αυτά δεν λύγισε. Μάλλον θα έλεγα ότι αυτή η εμπειρία τον χαλύβδωσε ακόμη περισσότερο. Η όψη του μετά τη Σύνοδο του ΕΛΚ μιλούσε από μόνη της.

Ερχόμαστε λοιπόν στο μετά.

Μέχρι τον Οκτώβριο του 2010 ο Σαμαράς είχε σηκώσει αγώνα κατά του μνημονίου. Στο πέρας των μηνών και καθώς η κατάσταση δυσκόλευε ακόμη περισσότερο για τη χώρα και οι πιέσεις προς τον ίδιο αυξάνονταν, το «όχι στο μνημόνιο» μετατράπηκε σταδιακά σε «αναδιαπραγμάτευση του μνημονίου».

Αυτό είχε μια συνέπεια.

Ανεξάρτητα από το τι θα μπορούσε να είχε στο μυαλό του ο Σαμαράς, ως στρατηγικό πολιτικό ελιγμό φθοράς της Κυβέρνησης και χαλάρωσης της πίεσης των ξένων προς τον ίδιο, εκτιμώ ότι οι ξένοι θεώρησαν ότι κάποιος που ζητά αναδιαπραγμάτευση του μνημονίου δέχεται μεν το έλασσον, δηλαδή την ανάγκη να αλλάξουν οι όροι του μνημονίου, πλην όμως δέχεται και το μείζον, δηλαδή την αναγκαιότητα ύπαρξης μνημονίου.

Και αυτό είναι κατά τη γνώμη μου πρόβλημα.

 

Διότι αν δέχεσαι το μνημόνιο έστω και σε θεωρητική βάση, πως ζητάς τώρα αλλαγή όρων, όταν αυτοί οι όροι έχουν καθοριστεί από αυτούς που σε έχουν δανείσει αρχικώς, και μάλιστα σε ένα περιβάλλον διαρκώς επιδεινούμενο;

Για το λόγο αυτό θα  πρότεινα, μετά την πρόσφατη εμπειρία στο εξωτερικό, να επανέλθει σταδιακά στο αρχικώς εκπεμπόμενο μήνυμα.

Όχι στο Μνημόνιο συνολικά.

Πλέον έχει και άλλους λόγους να το κάνει.

Δεν είναι πλέον Αρχηγός μια τραυματισμένης και παραπαίουσας παράταξης, που ψάχνει να βρει βηματισμό, υπολειπόμενη κατά 10 ή 5 ποσοστιαίες μονάδες πίσω από τους Κυβερνώντες.

Είναι Αρχηγός μιας παράταξης που δυναμώνει, περνά μπροστά στις προτιμήσεις του κόσμου και τα μηνύματά της διαδίδονται και αφομοιώνονται πλέον πιο εύκολα στους πολίτες.

Το όχι όμως στο Μνημόνιο συνολικά πρέπει να συνοδεύεται και από κάτι άλλο.

Πρέπει να συνοδεύεται αφενός με ειλικρινή ενημέρωση του ελληνικού λαού και παράθεση της πραγματικής κατάστασης που αντιμετωπίζει η χώρα και, αφετέρου, με εξειδίκευση (πέραν των φορολογικών) των ειδικών μέτρων που προτίθεται να αναλάβει προκειμένου η πολιτική απεμπλοκής από το Μνημόνιο να πάρει σάρκα και οστά.

Κυρίως όμως στην αντιμνημονιακή πολιτική πρέπει να προστεθεί το πολιτικό όραμα, η νέα Ελλάδα της νέας Μεταπολίτευσης και πως την οραματίζεται ο Σαμαράς, ο πρώτος, άλλωστε που μίλησε γι αυτήν

Παραδείγματα: Συνταγματική μεταρρύθμιση, μείωση αριθμού βουλευτών (θυμάται ο Σαμαράς πότε το πρωτοείπε;), λαθρονόμος, διαφθορά, διαπλοκή, αξιοποίηση εθνικών πλουτοπαραγωγικών υποδομών, σύγκρουση με πράσινα συνδικάτα κλπ κλπ.

Μόνο έτσι το ισχνό προβάδισμα, θα γίνει ποταμός νίκης.

Σύνοδος Κορυφής στις Βρυξέλλες, την 27 - 28 Οκτωβρίου 2012

Ύστερα από μια θυελλώδη συνεδρίαση του και αφού οι απειλές των Ευρωπαίων για την 6η δόση είναι τρομακτικές και συνεχείς, ο Έλληνας Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, πήρε το λόγο. Αφού κατακεραύνωσε τους Ευρωπαίους για τα συνεχή λάθη τους, τις παραλείψεις και τις διχογνωμίες τους, που είχαν συνέπεια τον εκτροχιασμό και τον αργό θάνατο της ελληνικής οικονομίας, έβαλε όλους στη θέση τους για τις συνεχείς προσβολές προς τη χώρα και τους Έλληνες. Κλείνοντας, τους είπε ότι δεν θα παραβρεθεί στις αυριανές εργασίες της 28ης Οκτωβρίου. Η ελληνική αντιπροσωπεία θα επιστρέψει σύσσωμη στην Ελλάδα προκειμένου ο Αρχηγός της Κυβέρνησης και η Κυβέρνησή του, να παρακολουθήσουν τη Δοξολογία και την μεγάλη στρατιωτική παρέλαση για την επέτειο του ΟΧΙ στη Θεσσαλονίκη.

Πείτε μου.

Σηκώνεται ή δε σηκώνεται μετά η μισή Τανάγρα για να συνοδεύσει τιμητικά, από την Κέρκυρα, το αεροσκάφος του Πρωθυπουργού στο αεροδρόμιο Μακεδονία;

Μαζεύεται ή δε μαζεύεται μισό εκατομμύριο κόσμος στην παρέλαση ακόμη και με καταρρακτώδη βροχή;

Σφίγγουν ή δε σφίγγουν οι κώλοι στις Βρυξέλλες;

Ierofantis

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. spiros avatar
    spiros 26/06/2011 07:25:20

    Πόσο ονειρεύομαι αυτή την εικόνα !!!

    • αλιγγατωρας avatar
      αλιγγατωρας @ spiros 26/06/2011 14:00:30

      μάλλον στα όνειρα θα μείνουμε!!

      • yiannos avatar
        yiannos @ αλιγγατωρας 27/06/2011 00:14:06

        ακριβώς

    • ΓΡΗΓΟΡΗΣ avatar
      ΓΡΗΓΟΡΗΣ @ spiros 27/06/2011 18:39:44

      Με τετοιες βλακειες και νταιλικια φθασαμε εδω που ειμαστε τωρα.Φυσικα αυτες τις ηλιθιοτητες ιςτορικα τακτικα τις επαναλαμβανουμε.Το 1897 λειτουργωντας οπως προτεινει για τωρα ο σχολιαστης καναμε πολεμο με τους Τουρκους και αν δεν ηταν οι ξενοι θα ειχαν καταλαβει την ΑΘηνα.Γιαυτο ας αφησουμε τις μεγαλοστομιες και ας στρωθουμε συσπειρωμενοι στην δουλεια.

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ spiros 28/06/2011 23:35:03

      μου αρέσουν οι ταινίες επιστημονικής φαντασίας...

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/06/2011 07:36:04

    Kαι απο που θα βρει λεφτα εκτος μνημονιου για να καλυπτει τα ελλειμματα;
    Ισως καποιοι εχουν ξεχασει οτι ο ιδιος Σαμαρας εχει πει οτι δεν θα μιλησει ποτε πρωτος αυτος για αναδιαρθρωση και οτι η Ελλαδα θα πληρωσει τα χρεη της.

    • NONOS avatar
      NONOS @ ψυχραιμια 26/06/2011 13:17:46

      Τα λεφτα θα τα βρεί οταν θα αρχίσει να μπουζουράζει τους κλεφταραδες κι ολο το κακο συναπαντημα,οταν θα ριξει χρημα στην αγορα φτηνό για να μη κονομανε οι τραπεζίτες τοκογλυφοι,οταν θα ριξει τους φορους των επιχειρησεων,οταν θα δοσει κινητρα για επενδυσεις στη Βορεια Ελλάδα,οταν απαλαξει απ το φορο τους πολυτεκνους και τους "κατεχοντες 12000 ε",οταν ιδιοτικοποιησει τη ΔΕΗ,(ΑΜΕΣΑ),οταν μαθει τους Κινεζους να τρωνε ελιες και λάδι,οταν σταματησει τους μεταναστες ναχουν ξεφραγο αμπέλι την Ελλάδα οταν τελικα ξανακάνει την ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΛΑΔΑΡΑ τοτε ολοι θα παραμιλάνε,και με ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ πρόεδρο Δημοκρατίας ε τοτε ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΕ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΕ ΕΕ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΕ...
      Ενα μονο του ευχομαι ολοψυχα να μη πληρωσει την αρνηση στο μεσοπρόθεσμο θανατο οπως ο Καραμανλης το βετο στο Βουκουρεστι....

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ ψυχραιμια 27/06/2011 03:36:47

      Ierofantis +1000000000
      "Ισως καποιοι εχουν ξεχασει οτι ο ιδιος Σαμαρας εχει πει οτι δεν θα μιλησει ποτε πρωτος αυτος για αναδιαρθρωση και οτι η Ελλαδα θα πληρωσει τα χρεη της."

      Τα χρέη της είπε και όχι τα "χρέη" τους.

  3. nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
    nickname@taleftaiparhoun.gap 26/06/2011 07:51:30

    ...ο απαγοητευμενος και απελπισμένος πλέον Ελληνικός Λαός ,ήθελε έναν ηγέτη , έναν μπροστάρη , έναν πολιτικό που θα στηρίξει τις δικές του απόψεις γύρω από τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα σε αυτόν τον τόπο και τον έχουν ...ζαλίσει κυριολεκτικά.
    Το 2009 δεν αποδέχτηκε το πάγωμα των μισθων και συντάξεων για δύο χρόνια και συνέτριψε τον Κ.Κ. εκλέγοντας αυτόν που του υποσχέθηκε ..πολλά λεφτά ! αλλά αμέσως μετά ..αντί του μάννα χολή και αντί του ύδατος όξος και επιμένει σε αυτό!
    Ο Λαός συσπειρώνεται γύρω από τον μόνο μη αντιμνημονιακό ηγέτη και όσο βλέπει τις επιθέσεις και πιέσεις που δέχεται από τους.. τόσο τον ανεβάζει στην συνείδηση του σαν τον μόνο που μπορεί και θέλει να λύση το βασικό πρόβλημα ,της οσφυοκαμψίας στους Ευρωπαίους και το οποίο αυξάνει και εδραιώνει τα δυνά που υφίσταται σήμερα .
    Οι Ευρωπαίοι φοβούνται μήν χάσουν το καλό παιδί που λέγεται GAP και προσπαθούν με προσβολές και υποτιμιτικές συμπεριφορές να μειώσουν τον Σαμαρά ! και να ελαχιστοποιήσουν τις πιθανότητες να τον βρούν απένατι τους Φαίνεται όμως ότι δεν γνωρίζουν την ψυχοσύνθεση του Έλληνα ,ο τρόπος που διάλεξαν να ..αβαντάρουν τους.. Γερμανοτσολιάδες ! θα φέρει το αντίθετο αποτέλεσμα .Θα δούν τον κακό Σαμαρά με μια φοβερή και ανυπολόγιστη δύναμη από τον Ελληνικό Λαό που το μόνο που θα κάνουν τότε οι ..μέγιστοι αυτοί ηγέτες ,είναι να βάλουν την ουρά στα ..σκέλια τους.

    • nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
      nickname@taleftaiparhoun.gap @ nickname@taleftaiparhoun.gap 26/06/2011 07:54:14

      τρίτη παράγραφος ..από τον μόνο μη αντιμνημονιακί ηγέτη

      • nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
        nickname@taleftaiparhoun.gap @ nickname@taleftaiparhoun.gap 26/06/2011 07:55:57

        ελέω ΔΕΗ :απο τον μόνο μη αριστερό αντιμνημονιακό ηγέτη

  4. Orestios avatar
    Orestios 26/06/2011 07:53:04

    Ο Σαμαράς είναι ο ηγέτης που ενώνει όλους τους Έλληνες.
    +1000 Ιεροφάντη

    • egersis avatar
      egersis @ Orestios 26/06/2011 13:21:56

      Ο Σαμαράς είναι ο ηγέτης που θα ενώσει τους Έλληνες ή μήπως είναι αυτός που θα απογοητεύσει περισσότερο από όλους και θα ακολουθήσει η λαίλαπα; Η Ιστορία θα δείξει αν και βλέπω το ''μυθιστόρημα'' του Χιδίρογλου να επιβεβαιώνεται...

  5. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 26/06/2011 07:55:22

    Τους χρειάζεται στα αλήθεια.

  6. Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) avatar
    Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) 26/06/2011 08:18:48

    Εκ πρώτης όψεως άσχετο, αλλά όχι και τόσο.
    Δείγμα γραφής ηγέτη που σέβεται τις παραδόσεις και την ψυχοσύνθεση του λαού του: ο Βενιζέλος (όχι ο Beni) αρνήθηκε να υπογράψει τη Συνθήκη των Σεβρών την καθορισμένη ημερομηνία, γιατί ήταν μέρα Τρίτη. Και η Τρίτη για τον Ελληνικό λαό είναι αποφράδα μέρα!

    • Μνημων avatar
      Μνημων @ Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) 26/06/2011 09:11:39

      ΛΙΓΟ ΑΣΤΕΙΟ ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ "ΕΘΝ ΕΙΝΑΑΡΗΣ" ΝΑΙ ΜΟΙΡΟΛΑΤΡΗΣ ΔΛΔ ΕΡΩΤΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΦΕΤΖΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΤΡΙΤΗ?ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΙΣΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΔΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ? ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟΝ Α'Π' ΠΟΛΕΜΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ.ΕΠΕΧΕΙΣΕ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ ΕΞ'ΑΡΧΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ ΣΕ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕΣΟΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ Η ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΩΝ ΣΕΒΡΩΝ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΑΝΗΣ.ΠΗΓΗ ΒΛΕΠΕ ΒΙΚΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΟΥ.

      • Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) avatar
        Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) @ Μνημων 26/06/2011 13:54:21

        Είσαι βαθιά νυχτωμένος!

  7. αεροπόρος avatar
    αεροπόρος 26/06/2011 09:02:34

    Και όλο το Σύστημα Αεράμυνας θα είναι σε επαγρύπνηση ώστε το FIR και Εθνικός Εναέριος Χώρος, της Χώρας να μην Παραβιάζονται από κανέναν και η Έννοια της Εθνικής Κυριαρχίας να αποκτήσει πάλι την Διάσταση που προσδιορίζεται απο τις Διεθνής Συνθήκες..

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ αεροπόρος 26/06/2011 12:17:21

      Ετσι αγορι μου να δουμε μετα τι αντερα εχουν οι αβαπτιστοι

  8. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 26/06/2011 09:12:52

    Ιεροφάντη καλημέρα.Ωραίο το κείμενό σου.Περνάμε πολύ κρίσιμες στιγμές.Ο Σαμαράς έχει και ΨΥΧΗ και ΠΥΓΜΗ....Η πατρίδα ΕΜΠΛΕΞΕ πολύ άσχημα με αυτούς που μας κυβερνούν....

  9. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 26/06/2011 09:19:28

    Kαλημέρα Ιεροφάντη!
    Για άλλη μια φορά από καρδιάς!

  10. ariskamp avatar
    ariskamp 26/06/2011 09:32:20

    μεχρι τοτε θα εχουν καυσιμα για να πεταξουν τα f16; το πολεμικο ναυτικο ηδη εμεινε απο πετρελαιο συμφωνα με μια αναρτηση εδω , η αστυνομια ξερουμε οτι δεν εχει εδω και καιρο. δεν ξερω για την πυροσβεστικη. μερες που ερχονται!

  11. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 26/06/2011 09:40:17

    Τι να σου πω φίλε , της Αριστεράς άρεσαν κάποτε τα συνθήματα ¨ Ο Στρατός με τον Λαό¨ , ¨Λάος Ενωμένος - Ποτέ Ηττημένος ¨.

    Και γράφω ¨κάποτε¨ , διότι σήμερα βερμπαλίζει ¨αντιμιλιταριστικά¨ και στην ουσία υπηρετεί τον παγκόσμιο και εγχώριο μιλιταρισμό και τα σχέδια του.

    Προωθεί όχι μόνο τον ψυχολογικό , πολιτιστικό αφοπλισμό , την εξάλειψη κάθε ¨συλλογικής αυτοπεποίθησης ¨ υπέρ της επικράτησης ¨ατομικών - μικροαστικών δικαιωμάτων και οραμάτων ¨. Το ίδιο βέβαια , για να μην ξεχνιόμαστε όταν μιλάμε για τις αμαρτίες της ¨Αριστεράς¨ , και η μεγάλη πλειοψηφία της ¨Δεξιάς¨ και του ¨Κέντρου¨ ( αλήθεια , τι θα πει ¨Κεντρώος¨ πέρα από οπορτουνιστής ; ).

    Ας ευχηθούμε να υπάρχουν , άλλοι Δ. Υψηλάντηδες , Γ. Μακρυγιάννηδες , Δ. Καλλέργηδες , Ν. Ζορμπάδες . Γ. Δεμέστιχες , Στ. Σαράφηδες και Ευρυπ. Μπακιρτζήδες ... , για να ικανοποιήσω και το φιλοθεάμον αναγνωστικό κοινό του Antinews , ακόμα και Δ. Ψαρροί και Α. Βελουχιώτηδες ... ΚΑΙ ΟΧΙ βέβαια Επίορκοι ¨συντεχνιακοί στρατόκαυλοι¨ , ¨Πάγκαλοι, Γονατάδες , Παπάγοι και Παπαδόπουλοι ¨...

    Ας ευχηθούμε να υπάρχουν και Έλληνες Καρβάλιο και Τσάβες που θα συνοδέψουν -κυρίως - τον Ελληνικό λαό , όχι μόνο τον Α. Σαμαρά και τον κάθε πατριώτη πολιτικό που πιστεύει στην κοινωνική δικαιοσύνη και απελευθέρωση, που θέλει να υπηρετήσει το ¨γενικό συμφέρον¨ της χώρας , όχι αυτό της ¨Αγοράς¨ ( διότι , μέσα από την εμπειρία ΚΑΙ της τελευταίας οικονομικής κρίσης, ισχύει το ¨Σοσιαλισμός η Βαρβαρότητα¨ , ποτέ το ¨ ατομικό εργοδοτικό-επιχειρηματικό δικαίωμα και οι κάτοχοι του συσωρευμένου κοινωνικού πλούτου-που τον διατηρούν σαν ¨κληρονομιά τους¨ και τον μεταβιβάζουν στα παιδιά τους , δεν εξυπηρέτησαν το ¨γενικό συμφέρον¨ ( ¨την Πατρίδα ¨ ) και τη κοινωνική χειραφέτηση ).

    Η Ελλάδα , ο Ελληνικός λαός , κυρίως οι εργαζόμενοι -δημιουργοί της , αντιμετωπίζουν σήμερα θανάσιμους κινδύνους , και τα ¨στρατευμένα νιάτα της¨, έχουν σήμερα ¨αυξημένες ευθύνες¨ απέναντι στις βασικές αρχές στο κολοβό Σύνταγμα που έχουν ορκιστεί να υπηρετούν ( Ανεξαρτησία - Αυτοδιάθεση , Λαϊκή - Δημοκρατική- Κυριαρχία , Κοινωνική Πρόοδο και Ευημερία- για όλους τους Πολίτες ) και δεν χρειαζόμαστε γενικό - αφοπλισμό -με ¨επαγγελματικούς στρατούς και ειδικά επιλεγμένα σώματα¨, αλλά το αντίθετο.

    Και ο νοών νοείτω.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΝΤΑΝΤΟΝ 26/06/2011 11:27:57

      Αφιερωμένα όλα αυτά στο "φίλο του λαού" παραπάνω, που αναρωτιέται γιατί να ξοδέψουμε βενζίνη για τα αεροπλάνα...

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΝΤΑΝΤΟΝ 26/06/2011 15:13:15

      Νταντόν μου, σε πείσμα των καιρών και του παρελθόντος, ο γράφων δεν επιθυμεί να ξεχωρίζει σε Αριστερούς και Δεξιούς.

      Μου αρέσει να βλέπω τη μεγάλη εικόνα.

      Τους Έλληνες.

      Το σχόλιό σου το τιμώ και το δέχομαι.

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ ierofantis 26/06/2011 17:41:19

        Ιεροφάντη
        την κατάλληλη στιγμή ανοίγεις την βαλβίδα αποσυμπίεσης,και σώζεις το φαί!
        Νάσαι καλά,δίνεις μαθήματα ήθους.
        Πρέπει κάποτε να καταλάβουμε ότι είμαστε συναγωνιστές!

  12. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 26/06/2011 09:45:51

    Γιατί όμως οι Ευρωπαίοι ''φίλοι μας'' επιμένουν στη συνέχιση του ίδιου λάθος , που και ένα μικρό παιδί πλέον καταλαβαίνει;
    Μα γιατί αυτό που είναι λάθος για τον ελληνικό λαό και τα συμφέροντά του αντιστοιχίζεται με την δική τους στρατηγική επιλογή.

    Οι σημερινοί σταυροφόροι το ίδιο κυνικοί με τους άξεστους προγόνους τους ονειρεύονται ένα σύγχρονο οικονομικό 1204 . Μια νέα άλωση και πλιάτσικο στο πιο ζηλευτό οικόπεδο του πλανήτη.

    Η Ιστορία και η Γεωγραφία , δηλαδή το γεωπολιτικό συμφέρον του Ελληνισμού πάντα υπεδείκνυε ότι η Μόσχα ήταν πιο κοντά από τις Βρυξέλλες και τα Βαλκάνια ο φυσικός ζωτικός μας χώρος.
    Το σύγχρονο Ελλαδικό κράτος όμως στήθηκε πολιτικά ως προτεκτοράτο της Δύσης για να υπηρετεί την στρέβλωση της γεωπολιτικής αναγκαιότητας .
    Συνεχίζει να λειτουργεί εις βάρος του Ελληνισμού και όχι για την υπεράσπισή του.

    Το όχι στο Μνημόνιο σημαίνει λοιπόν ταυτόχρονα και απόφαση για την συνάντηση του Ελληνισμού με το γεωπολιτικό του συμφέρον δηλαδή την επιβίωσή του .
    Το νέο 1204 αν ολοκληρωθεί , προβάλλει δυστυχώς την πιθανότητα για ένα νέο 1453.

    Τώρα που δεν υπάρχει Στάλιν ούτε ο ιδεολογικός διχασμός της διπολικής περιόδου ,
    -μήπως έφτασε η ώρα να ξανασυζητηθεί, αν αυτονόητα πρέπει ''η Ελλάς ανήκει στη Δύση''
    -μήπως έφτασε η ώρα , ως ελληνική πλέον επιλογή να μεθοδευτεί μια αντίστροφη Γιάλτα που θα αποκαθιστά την γεωπολιτική μας ευτοπία ;
    Βάζω δύσκολα , το ξέρω.

  13. ΕΛΛΑΣ avatar
    ΕΛΛΑΣ 26/06/2011 09:49:00

    ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ ...ΜΑΓΚΙΑ ΝΑ ΛΕΣ ΟΧΙ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΕΤΑΞΑΣ ΟΧΙ ΤΑΣΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΟΧΙ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΟΧΙ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΟΧΙ

  14. η Dimi avatar
    η Dimi 26/06/2011 09:52:53

    «Παραιτούμαι, επειδή αρνούμαι ν’αναγνωρίσω στους Σκοπιανούς το δικαίωμα ν’αποκαλούνται Μακεδόνες.» Αντώνης Σαμαράς, 21-10-1992

    Mε Κάθε Εκφραση Θαυμασμού, Εμπιστοσύνης, Εκτίμησης και Αγάπης, Πρόεδρέ μας!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ η Dimi 26/06/2011 11:54:44

      +100000

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Strange Attractor 26/06/2011 17:09:50

        !!!

    • stoxastis avatar
      stoxastis @ η Dimi 26/06/2011 14:13:31

      τι μου θύμισες... ήμουν ακριβώς δίπλα του

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ stoxastis 26/06/2011 17:11:34

        Toυ έχουμε Εμπιστοσύνη.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ η Dimi 26/06/2011 18:21:33

      Άξιος Πρόεδρε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. Προφήτης avatar
    Προφήτης 26/06/2011 10:11:52

    Ιεροφάντη, περιττό να δηλώσω τη συμφωνία μου.
    Αλλά θα γίνω δικηγόρος του Διαβόλου.
    Δεν θα υπάρχει ούτε φωτιστικό πετρέλαιο, όχι κηροζίνη για να πετάξουν τα F-16. ΓΑΠ και πάτρωνες σε φέρνουν ακριβώς στο σημείο να μην μπορείς να στηρίξεις επιλογές αντίδρασης.
    Ο αγώνας είναι ξανά εθνικοαπελευθερωτικός.
    Και οι Έλληνες εκφυλισμένοι από μια 30ετία στην οποία επικράτησε το άκοπο χρήμα και οι εθνοδιαλυτικές ιδέες.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Προφήτης 26/06/2011 11:09:31

      Δεν επεκρατησαν "εθνοδιαλυτικες ιδεες" σε ολη την 30 ετια.Μονο στο δευτερο τμημα της.
      Στο πρωτο,το ανδρεοπαπανδρεικο επεκρατησε ενας κουτσαβακικος εθνικισμος της μαγκιας που δεν ειχε κανενα αποτελεσμα με βυθισεις του Χορα,αντιαμερικανισμους του στυλ "οι βασεις φευγουν" και αλλα παρομοια τα οποια τωρα μερικοι θελουν να τα επαναφερουν με δεξιο περιτυλιγμα.
      Και ενα ερωτημα ειναι τι εκανε η ΝΔ το διαστημα 2004 - 09 απεναντι στις "εθνοδιαλυτικες ιδεες".

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 26/06/2011 11:39:22

        Το λάθος είναι ότι ΔΕΝ βυθίσαμε τότε το Χόρα. Και επίσης το λάθος είναι ακριβώς ότι εκείνη η ΝΔ δεν έκανε - και δεν μπορούσε να κάνει - τίποτε εναντίον των εθνοδιαλυτικών τάσεων.

        Γι' αυτό ακριβώς απέτυχε ο Καραμανλής.

        Η πλάκα είναι ότι εσύ τώρα το επικαλείσαι αυτό για να απονομιμοποιήσεις την αντιρρόπηση των εθνοδιαλυτικών τάσεων, ενώ αυτό που κάνεις είναι να απονομιμοποιείς την παλιά, ξεπουλημένη ΝΔ.

        Και αν θέλει να επιβιώσει η χώρα, πρέπει η νέα ΝΔ να είναι αυτή που πρέπει. Ένα πραγματικά εθνικό κόμμα. Καμία σχέση με τις προδοσίες του παρελθόντος (με κυριότερη εκείνη του 1974).

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Προφήτης 26/06/2011 15:01:44

      Προφήφη φίλε μου, ας τους τρίψει στα μούτρα το Μνημόνιο και τις δόσεις και θα σου πως εγώ, σε μια μέρα, πως θα βρεί λεφτά, όχι μια πτέρυγα μόνο, αλλά όλη την Αεροπορία, να σηκώσει στον αέρα...

      Μετά ας έρθει να μου πει ότι μου βάζει φόρο σε κλίμακα, επιπλέον 5 %, για τα καύσιμα - ανταλλακτικά των Ενόπλων μας Δυνάμεων. Θα κάνω το σκατό μου παξιμάδι αλλά θα τα δώσω και με χαρά μάλιστα.

      Εσύ ξέρεις τί παει να πει Ελληνικό φιλότιμο και ενθουσιασμός...

  16. antanistimi avatar
    antanistimi 26/06/2011 10:15:20

    Η προπαγανδα καλα κρατει.Εδω δεν ξερουν ποιοι παιρνουν συνταξη στη Βουλγαρια και με ακριβεια βγηκαν και δηλωσαν οτι αν δεν ψηφιστει θα κοπουν οι συνταξεις 47% και οχι 48%!!!Βγαινει ο μπαροζο και λει οτι πρεπει να γινουν αυτα που συμφωνησαμε,ο μπερνακε λεει για οικονομικη καταστροφη ολου του παγκοσμιου! συστηματος αν δεν ψηφιστει το σκατομεσοπροθεσμο,τον Σαμαρα τον εκβιαζουν και τον απειλουν απο παντου και με ολους τους τροπους.Εδω θελει τιμονι και ατσαλινα νερα.Οχι στο μεσοπροθεσμο,οχι στο μνημονιο ουτε εκατοστο πισω.Αντισταση και θα νικησουμε.Εμεις θα ορισουμε την πορεια μας,εμεις θα βρουμε το δρομο μας.Τον Ελληνικο δρομο μας.Δεν θα αφησουμε να μας κατασπαραξει κανενας.Δεν ειναι θεοι και δεν θα τους κανουμε μαγκες.

  17. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/06/2011 10:23:52

    Οταν ο Μπεννυ λεει " εχουν μαθει να μην διαφωνεις μαζι τους και δεν θελουν νεα σημεια διαπραγματευσεων " !!
    και το ΓΑΠ-ΝΥΧ, λεει " δε θα μας αφησει η Τροικα "

    Ερχεται ο Αντωνης και τους λεει "λετε μαμακιες, δε συμφωνω, μας πατε στον πατο και δεν ψηφιζω το ιδιο λαθος. Διαφωνω ! " χαχαχαααα

    Ποια ειναι η διαφορα μεταξυ τους ?? οεο

    Ιεροφαντη μπραβο !

    ΠΠ

  18. madprof avatar
    madprof 26/06/2011 10:26:56

    και άρα να υποθέσω βγαίνουμε από την ζώνη του Ευρώ και μας οδηγεί σε Σκοπιανοποίηση Μετά δραχμής τράγων-λαμπάδων και mirage ?? Ωραίααα ! Επιστροφή στην Εθνοκόφροσύνη και τα μυαλά στα κάγκελα !.

    • factorx avatar
      factorx @ madprof 26/06/2011 11:25:33

      Που νομίζεις ότι γράφεις; Για πασόκους μας περνάς; Απο που στο κείμενο βγαίνουν αυτά; Διάβασες τον Πόπερ και νομίζεις ότι τα έμαθες όλα;

    • BlueSky avatar
      BlueSky @ madprof 26/06/2011 11:40:27

      Πασόκος είσαι, πασόκος θα μείνεις!
      Ρε πασόκε μας κατακλέψε το απόκομμα σου και τολμάτε ακόμη να σκέφτεστε πασοκικά!
      Το γιωργάκη σας έχει λοβοτομήσει!

      • BlueSky avatar
        BlueSky @ BlueSky 26/06/2011 11:41:21

        @ πασοκοmadprof

    • madprof avatar
      madprof @ madprof 26/06/2011 12:36:54

      Take it easy boys !. Προσπαθώ μόνο να μην συνεχιστεί η Οικονομική Σκοπιανοποίηση Μας και να συμβάλλω με την βοήθεια του ακατοίκητού Μου (όσο μου έχει απομείνει με τα όσα δηλώνουν οι Νυν και Επερχόμενοι «Σωτήρες» Της ΦΦΝΤΤΔΚΛ2ΓΑ2Κς), ανιδιοτελώς στην κατεύθυνση αυτού του διαλόγου με στόχο να οδηγηθούμε σε ένα Πολίτευμα που θα μας προστατεύει από τον Κάθε Φ. Γκαπ που Αλώνει την εξουσία (σε συνεργασία με τους «οπλαρχηγούς» κηπουρούς-υποκόμους της αυλής του) και έχει το ακαταλόγιστο για όποιο ποινικό έγκλημα κάνει ο ίδιος ή οι ως άνω «υπηρέτ-ες, -ριες» του σε βάρος της Χώρας και των άμοιρων πολιτών της, Όπως ίσχυσε Χτες και ισχύει Σήμερα !.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ madprof 27/06/2011 03:39:26

      Ακόμα υπάρχεις?

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/06/2011 10:28:40

    To "ανηκομεν εις την Δυσιν" δεν ειχε μονο αντικομμουνιστικη εννοια.
    Σημαινε την επιλογη της τοτε ΝΔ για συμπορευση με τον κοσμο του Ορθου Λογου και το πλεον ανεπτυγμενο τμημα της γης.Φυσικα δεν συμφωνουσαν ολοι με αυτο.
    Αυτο δεν αλλαξε επειδη στη Μοσχα κατεβασαν το σφυροδρεπανο και εβαλαν αλλη σημαια.
    Οσο για τη σημερινη κατασταση ειναι ευθυνη της ελληνικης πλευρας και των κυβερνησεων της μεταπολιτευσης.

    • ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
      ΠΕΤΡΟΣ Μ. @ ψυχραιμια 26/06/2011 11:10:48

      Μάλλον κατάλαβες το 5% αυτών που γράφω.

      Ακριβώς το αντίθετο εξηγώ .
      Ότι το ανήκομεν εις την δύσην αποτελεί πλέον , χωρίς τα άλλοθι του διπολικού κόσμου, τη γεωπολιτική αντιστροφή της οικείας παράδοσης του ορθού λόγου και χειροτερεύει όσο πάει.

      Αλλά τι λέω για εσάς τους νεοφιλελεύθερους η Ιστορία δεν παίζει ρόλο πια. Μόνο οι αγορές.

      Πάντως και υπό την δική σου οπτική γωνιά, αυτό το απίστευτο ευρωμπουρδούκλωμα αποτελεί βιασμό του ορθού λόγου , γι αυτό και είναι καταδικασμένο να καταρρεύσει.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 26/06/2011 11:31:16

      Λάθος σου τα μάθανε. Ο κόσμος του Ορθού Λόγου και το πλέον ανεπτυγμένο τμήμα της γης, διαχρονικά, είμαστε εμείς. Τι κι αν έχουμε προσωρινές δυσκολίες σήμερα ή το κράτος μας δεν είναι και τόσο σόι. Θα τα φτιάξουμε όλα αυτά. Αμέσως μόλις νικήσουμε τα αφεντικά σου και τους ντόπιους βραχίονές τους. Περιλαμβανομένης και εκείνης της ΝΔ που είπε "ανήκομεν εις την Δύσιν". Της επαρχιώτικα συμπλεγματικής και ανελλήνιστης εκείνης ΝΔ.

  20. st.takis avatar
    st.takis 26/06/2011 10:30:27

    ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ Ε.Ε ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΓΙΝΕ Η ΟΙΚΟΝΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.

  21. Aris avatar
    Aris 26/06/2011 10:30:48

    Αν έχει μείνει κανένα F16 μέχρι τότε, γιατί από τις πολλές περικοπές δεν υπάρχουν λεφτά για ανταλλακτικά και συντήρηση. Έχουν κόψει και τα πτητικά, οπότε σε λίγο τα F16 θα τα έχουμε για εκθεσιακούς λόγους!
    Καλό το άρθρο αλλά θα έλεγα ότι προσεγγίζει περισσότερο... όνειρο θερινής νυκτός, παρά μελλοντική εξέλιξη.

  22. nick avatar
    nick 26/06/2011 11:03:22

    Ιεροφάντη ζωγράφισες!!!
    Ένα είναι βέβαιο. Τέτοια εικόνα που περιγράφεις στο κείμενό σου, μόνο με πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά μπορούμε να δούμε...

  23. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 26/06/2011 11:04:54

    Συμφωνώ. Και λίγος ρεαλισμός δε θα μας έκανε κακό. Αυτές τις σκέψεις θα μπορούσε να τις εκφράσει ο ΛΑ.Ο.Σ. ας πούμε. Οι πιέσεις στο Σαμ για το μεσοπρόθεσμο έχουν να κάνουν με την έκρηξη της λαϊκής οργής στην Ελλάδα την οποία οι Ευρωπαίοι τρέμουν. Αλλά δυστυχώς όλοι αυτοί οι γραβατωμένοι των Βρυξελλών δε γνωρίζουν τι είδους λαός είμαστε ούτε έχουν μπει στον κόπο να δουν λίγο πίσω ποιο δηλ. είναι το ιστορικό μας παρελθόν. Αδιάβαστοι ! Θα πάνε άκλαυτοι κι αυτοί και τα σχέδιά τους !

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ EΛΛΗΝΑΣ 26/06/2011 11:42:49

      Ἐπίτρεψε μου νά διαφωνήσω: Ξέρουν πολύ καλά οἱ Βρυξέλλες τί εἴδους λαός εἴμαστε καί τήν ἱστορία μας καί αἰσθάνοντε μειονεκτικοί ἀπέναντι στούς Ἕλληνες!

      • skeptiki avatar
        skeptiki @ Φωτεινή 26/06/2011 12:53:43

        Εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα. Και να προσθέσω ότι εκείνοι αισθάνονται μειονεκτικά γιατί κάτι ξέρουν και κάτι μαθαίνουν από πολιτισμό και ιστορία, οι Έλληνες λειτουργούν σαν φοβισμένοι κομπλεξικοί ψευτόμαγκες ακριβώς γιατί δεν ξέρουν την ουσία αλλά μόνο κραυγές και συνθήματα, ελέω της τιμημένης παιδείας μας όλα τα χρόνια :)

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ EΛΛΗΝΑΣ 27/06/2011 04:00:22

      Ξέρουν πολύ καλά ποίοι είμαστε γι αυτό βάλθηκε όλο το σύμπαν να μας αποτελειώσει.
      Δυστυχώς όμως γι αυτούς ξέρουμε και εμείς ποίοι είμαστε!

  24. factorx avatar
    factorx 26/06/2011 11:22:29

    Ψυχραιμία ή δεν διάβασες το Ζάππειο 2 ή δεν το κατάλαβες. Και τέλος πάντως κάνε σοβαρή αντιπολίτευση γιατί με συγχωρείς αλλά χάνουμε χρόνο να σου απαντάμε μπας και καταλάβεις. εκτός βεβαίως αν ο στόχος σου είναι άλλος

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ factorx 26/06/2011 12:49:39

      Σημειωση : αυτο που εγραψα δεν ειναι αντιπολιτευση στο Ζαππειο ΙΙ το οποιο ρητως αναφερει οτι χρειαζομαστε τρια (3) χρονια μεσα στο μνημονιο με αλλο μιγμα για να ξελασπωσουμε.
      Ειναι αντιρρηση στο αρθρο του Ιεροφαντη που λεει οτι πρεπει να αλλαξει η παραπανω προβλεψη και να βγουμε απο το μνημονιο αμεσως.

  25. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 26/06/2011 11:24:41

    Στις αγορές, Ψυχραιμία μου, στις αγορές θα τα βρει.

    Ξεχνάτες βολικά όλοι σας (αλλά και η αποδώ πλευρά) ότι ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΕΝ ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ (ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ!) ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ.

    Καθώς και ότι ΚΑΘΕ φορά που ζητάμε λεφτά από τις αγορές (έστω και για βραχυπρόθεσμο δανεισμό), αυτές μας δανείζουν.

    Συνεπώς, αυτό δείχνει πόσο τεχνητός είναι ο αποκλεισμός μας από τις αγορές.

    Από κει και πέρα, το να πετύχεις να ξαναβγεις στις αγορές είναι θέμα χειρισμών.

    Στην έσχατη ανάγκη, γυρίζεις στη δραχμή. Για να πετύχει όμως η Νέα Τάξη (τα αφεντικά σου) να μην ξαναγυρίσουμε στη δραχμή, είναι ικανή να τα δώσει όλα.

    Και θα τα δώσει.

    Καλή η προσπάθειά σας, παραλίγο να πετύχει, όμως τώρα αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Επώνυμος 26/06/2011 12:05:02

      Eπωνυμε - το εχω ξαναγραψει - οι αγορες δεν θα ανοιξουν αν δεν τα βρουμε με τους εταιρους μας - οι αγορες δε δανειζουν ούτε βραχυπροθεσμα - Ελληνικες τραπεζες τα αγοραζουν (και μαλιστα εχουν τοσο πολυ 3μηνο 6μηνο χαρτι που επιασαν τα ορια της ΕΚΤ και θα πλεον θα ειναι δωρον αδωρον). Η επαναδιαπραγματευση θα γινει με τους εταιρους.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ rally monkey 26/06/2011 12:32:12

        Κάνεις λάθος, περίπου το 30-35% των προσφορών είναι από ξένους. Οι εταίροι μας είναι πιόνια. Και κανένας δεν θέλει να καταρρεύσει η Ελλάδα. Θα μας δανείσουν και θα πέσει πολύ γέλιο από το πόσο εύκολα θα μας δανείσουν. Άσχετα αν το έχεις ξαναγράψει ότι δεν θα μας δανείσουν.

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ Επώνυμος 26/06/2011 13:30:00

          ακομα και το 30% ξενων προσφορων να ισχυει (δεν εχω στοιχεια μπροστα μου) - οι δημοπρασιες λειτουργουν ετσι ωστε περιπου το 1/3 (πολυ χοντρικα) των προσφορων να καλυπτεται και τελικα αυτο που καταληγει σε ξενους ειναι ενα πολυ μικροτερο ποσοστο της εκδοσης.
          Τα πραγματα εχουν γινει αρκετα περιπλοκα - με την αξιολογηση που εχει το Ελληνικο ομολογο το καθιστα απλησιαστο (κοστος κεφαλαιου) σε μακροχρονιους επενδυτες (ασφαλιστικες, ταμεια κλπ). Γι'αυτο επιμενω ο'τι οι αγορες ειναι κουκλοθεατρο..αλλοι κινουν τα νηματα.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Επώνυμος 27/06/2011 16:38:01

      Επώνυμε

      Πες τα. Το δίλημμα χρεοκοπία ή ΔΝΤ είναι επίπλαστο. Αποκλεισμός από τις αγορές δεν υφίσταται παρά μόνο αν το επιλέξει το ίδιο το κράτος που υπόκειται στις πιέσεις. Εάν το ΔΝΤ και η ΕΚΤ και η ΕΕ που συμμετέχουν στην τρόϊκα δεν μας δώσουν τη δόση μας τότε αυτόματα παύει να ισχύει το μνημόνιο διότι θεωρείται μονομερής (έστω και αιτιολογημένη) καταγγελία εκ μέρους τους. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει η δυνατότητα εκτός μνημονίου να προβούμε σε διακρατικές συμφωνίες με χώρες εκτός ΕΕ όπως τη Ρωσία και την Κίνα και να έχουμε δανεισμό με καλούς όρους. Αυτόματα θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπές ευρωπαϊκές και αμερικανικές αγορές για λόγους ανταγωνισμού. Δεν είναι κάτι ανέφικτο. Απλώς, όλη η κουβέντα γίνεται για να διασωθεί η ενότητα της ευρωζώνης. Και γι' αυτό ο Σαμαράς ως ευρωπαϊκά σκεπτόμενος δεν ανακινεί (ακόμα) θέμα Ρωσίας και Κίνας όπως κάνουν άλλοι πατριώτες που δεν έχουν θεσμική θέση (όπως ο Μίκης Θεοδωράκης που ζητούν άμεση εκ μέρους μας καταγγελία του μνημονίου ως παρανόμου και αντισυνταγματικού και καταφυγή σε τρίτες αγορές).

      Εν πάση περιπτώσει, η Ελλάδα έχει διαπραγματευτικά χαρτιά για να πείσει την ΕΕ να ηρεμήσει και να στηρίξει την Ελλάδα με ένα τροποποιημένο μνημόνιο στα πρότυπα της Ιρλανδίας και Πορτογαλίας με στόχο την απεμπλοκή μας από αυτό σε μια περίπου διετία όπως στοχεύει και ο Σαμαράς με το Ζάππειο 2. Όλα τα υπόλοιπα είναι εκβιαστικά διλήμματα για χαχόλους και ψοφοδεείς πολίτες μιας παραπαίουσας παρακμιακής πασοκικής κοινωνίας.

  26. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 26/06/2011 11:26:24

    Μυαλά διεφθαρμένα από το μαρξιστικό μηδενισμό σαν το δικό σου, δεν είναι σε θέση να καταλάβουν ότι η ηθική ανάταση του λαού και του έθνους είναι ανεκτίμητη και δεν αποτιμάται σε χρήμα, αλλά είναι αυτή που κάνει τα κράτη να μεγαλουργούν.

    Όταν ξεφορτώσεις από το μαρξιστικό κουτόχορτο, θα μπορέσουμε να συζητήσουμε επ' αυτού.

    • Ισμετ Ινονου avatar
      Ισμετ Ινονου @ Επώνυμος 27/06/2011 01:53:39

      Γ-ΕΛΛΑΣ Γ-ΕΛΛΑΣ
      ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

  27. factorx avatar
    factorx 26/06/2011 11:28:57

    Σε ενοχλεί το ύφος του κειμένου ε; Αν ήταν κανένας διθύραμβος για τον κουρέα της γειτονιάς που ασπάστηκε τον μαρξισμό -λενινισμό για να γίνει haute cautureκαι να νικήσει στην πάλη των τάξεων με την σημαία του Περισσού θα σου άρεσε ε;

  28. periklis avatar
    periklis 26/06/2011 11:35:58

    Το κειμενο σου ΙΕΡΦΑΝΤΗΣ ειναι πολυ ΣΥβαισθηματικο-ρομαντικο. Μπορει ,συμφωνω, να γινει και πραγματικο. ΟΜΩΣ ΘΑ ΘΕΛΑ να ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΩ μια ερωτηση-απορια μου προς καθε γωνια του ΑΝΤΙΝΙΟΥΣ. κατι πιο πρακτικο,ισω ςπιο αμεσο. Στις ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, τι θα γινει αν ο Αρχηγος μας ΔΕΝ μπορεσει να κυβερνησει αυτοδυναμα ? ΚΑι αν γινει το ιδιο στις Μεθεπομενες ? ΑΠΟ ΚΕΙ θα οριστουν οι προυποθεσεις τελεσφορησης των προυποθεσεων του κειμενου του ΙΕΔΡΟφαντη. ΡΩΤΑΩ .. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ <ΕΣΤΩ ΥΠΟΓΕΙΑ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, η ΕΣΤΩ ΑΛΛΟΥ΅ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ (π.χ. ΦΛΟΓΑ . αλλωστε ο ΜΙΚΗΣ ειπε πολυ θετικα πραγματ αγια το νΑντωνη ) ??
    ?????????????????????????????????????????????

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ periklis 26/06/2011 15:15:52

      Στις επόμενες εκλογές, ο Σαμαράς θα βγεί αυτοδύναμος με πάνω από 40 %, όταν καταλάβουμε ότι η αποχή δεν είναι επιλογή.

      Ας προσέλθουμε στις κάλπες, όποτε κληθούμε και μετά τα κουβεντιάζουμε.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ ierofantis 26/06/2011 17:13:57

        Αγαπητέ Ιεροφάντη, προσυπογράφω και με τα δύο χέρια.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ periklis 26/06/2011 18:29:06

      Περικλή, στις επόμενες βουλευτικές εκλογές, η ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά θα πετύχει ποσοστά τύπου Καντάφι, Τσαουσέσκου,Φιντέλ Κάστρο και Φράνκο!

  29. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 26/06/2011 11:46:33

    Ιεροφάντη, συμφωνώ με το κείμενό σου. Και συμφωνώ ότι η στάση των Ευρωπαίων χαλύβδωσε το Σαμαρά και ξυπνάνε τον παλιό Σαμαρά.

    Νομίζω ότι οι κατραπακιές που έφαγε από το 1993 και μετά τον ανάγκασαν να είναι πολύ πιο προσεκτικός στις κινήσεις του και στο πόσο εκτίθεται. Όταν όμως δέχεται τέτοιο πόλεμο και, για την ακρίβεια, τέτοιο ανόητο πόλεμο, ξυνπάνει μέσα του ο παλιός Αντώνης.

    Όσον αφορά το "συναισθηματικό" μέρος του κειμένου, το μεγάλο ερώτημα είναι, αν θέλει ο Αντώνης να επιδιώξει κάτι τέτοιο. Είναι βέβαιο ότι εμείς τον βλέπουμε ή θα θέλαμε να τον βλέπουμε έτσι, όμως ο ίδιος το θέλει;

    Πιστεύω ότι θα δει στο τέλος είναι η μόνη επιλογή του. Ο,τιδήποτε άλλο, πολύ απλά δεν θα σώσει την Ελλάδα.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Επώνυμος 26/06/2011 15:19:59

      Και ο Μ. Αλέξανδρος ψύχραιμος ήταν μπροστά από το Γόρδιο Δεσμό.

      Μόνο που αντί να φάει τα νιάτα του προσπαθώντας να τον λύσει, απλώς τράβηξε το ξίφος του και τον έκοψε.

      Καλή λοιπόν η ψυχραιμία και η στρατηγική υπομονή, όταν όμως είσαι με το μαχαίρι στο λαιμό και το λαό σου να υφίσταται οικονομική κατοχή και την κοινωνία σου να υπομένει τις στρατιές των λάθρο, τραβάς ανάποδες, και αρχίζεις τα όργανα.

      Και ως γνωστόν, αν ο αρχηγός αρχίσει να βαράει το κλαρίνο, όλος ο λαός θα σηκωθεί να χορέψει τον κυκλικό χορό.

  30. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 26/06/2011 11:48:46

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΙΕΡΟΦΑΝΤΗ...ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΄΄ΕΠΙΑΣΕΣ΄΄ ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ Α. ΣΑΜΑΡΑ...ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ, ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΡΑΓΙΣΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΄΄ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ΄΄ ΕΓΙΝΕ ΄΄ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ΄΄.. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΑ, ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ...
    ΕΛΛΗΝΑ
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΓΡΑΒΑΤΩΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ..ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΝΤΟΜΑ!

  31. NTABOS avatar
    NTABOS 26/06/2011 11:49:37

    Ρε παιδιά η σύνοδος κορυφής για την 6η δόση θα γίνει το 2011 εάν δεν κάνω λάθος.Φάκτορα,έστω και αν η ιστορία είναι φανταστική εμένα μου άρεσε.Το να είσαι ονειροπόλος είναι πλεονέκτημα,γιατί καμιά φορά τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα.Σ'ευχαριστώ για τον αγώνα που δίνεις,τα πιο πολλά κείμενά σου τα αναδημοσιεύω......

  32. factorx avatar
    factorx 26/06/2011 11:54:48

    Μπράβο βρε Νταβός, να κι ένας που ξέρει ότι σύνοδοι κορυφής γίνονται μόνο Δεκέμβριο, Ιούνιο

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ factorx 26/06/2011 15:03:32

      Εκτός αν είναι Έκτακτη...!

  33. Wolf avatar
    Wolf 26/06/2011 12:24:41

    Σχηματισμός ρομβου Ιεροφαντη θα είναι αυτός!!!
    Συνοδεία τιμής!!!
    Και δεν είναι μακρινό όνειρο. Αλήθεια στο λέω.
    +1.000.000

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Wolf 26/06/2011 15:21:23

      Λες τότε τα μεμέτια να έχουν κουράγια και για παραβιάσεις...;

      Δε νομίζω αδερφέ, δε νομίζω...

  34. unfair avatar
    unfair 26/06/2011 12:45:52

    Αν δεν υπήρχε ο Σαμαράς, θα έπρεπε να τον εφεύρουμε!
    Ποιος άλλος πολιτικός που δεν έχει συμφωνήσει με το μνημόνιο έχει προσφέρει πραγματικές ιδέες για λύση των προβλημάτων που υπάρχουν; Κανείς!
    Λύσεις ελπίδας! όχι λύσεις πλακάτ κ ξεπουλήματος!
    Δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις! Υπάρχουν όμως λύσεις χωρίς να μας προσβάλουν την λογική κ να μας δίνουν ελπίδα για το μέλλον μας! Τις έχει πει ο Σαμαράς. Δεν συμφωνώ 100% μαζί του, όμως έχουν λογική κ προοπτική!
    Μάλιστα όταν βλέπω να τις στηρίζει στο εξωτερικό - κ δεν υποχωρεί, τους τονίζει δε, με τρόπο κ διπλωματικά, πως έχουν κ οι ευρωπαίοι την ευθύνη τους, με κάνει κ ελπίζω, πως μπορεί να αλλάξουν τα πράγματα.
    Βέβαια, δεν φτάνει μόνον ένας Σαμαράς! αλλά, η ελπίδα, γεννάει πίστη, κ μπορεί αύριο, να έχει δίπλα του ανθρώπους, που να συμβάλλουν σε μια ΝΕΑ μεταπολευτική περίοδο, που να είναι πιο δίκαιη.

  35. occultist avatar
    occultist 26/06/2011 12:52:47

    ΑΣΧΕΤΟ, ΑΛΛΑ ΑΠΟΡΗΣΑ:
    Στην λήξη της τελετής για τους Σπέσιαλ Ολυμπιακούς, που παρακολούθησα από την ΕΤ1 ανακοινώθηκε η ¨¨ αποχώρηση του πρώτου εθελοντή των αγώνων κ. Προέδρου της Δημοκρατίας (Ποιάς δημοκρατίας???) ¨¨ . Τι καθήκοντα ακριβώς ανετέθησαν στον πρώτο εθελοντή??? . Και επί τη ευκαιρία, τι κόστος είχε η διοργάνωση και ποιός το πλήρωσε, μήπως η κυβέρνηση, οταν δεν έχουν (λένε) να βάλουν καύσιμα στα πολεμικά πλοία και αεροπλάνα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ occultist 26/06/2011 15:39:44

      70 μύρια ζεστά, παραπάνω από τις δυο προηγούμενες μαζί.

  36. factorx avatar
    factorx 26/06/2011 13:05:28

    Το Ζάππειο 2 , όπως και το Ζάππειο 1, έχει συγκεκριμένη χρονική ισχύ. Δεν μπορεί λοιπόν να ισχύσει, χωρίς αλλαγές ή προσαρμογές, αν πχ ο Σαμαράς κληθεί να το εφαρμόσει το 2013. Και βέβαια ο Ροδινός ή ο ΠΠ ξ΄ρουν καλύτερα οικονομικά απο μένα, αλλά έχω την αισθηση ότι το Ζάππειο 2 όπως είναι μπορεί να εφαρμοστεί μέχρι τέλος 2011. Μετά θα έχουν συσσωρευθεί τόσες καταστροφές που θα πρέπει να αλλάξει

  37. Sυναίνεση avatar
    Sυναίνεση 26/06/2011 13:09:10

    Όσο και να πιέζει η τρόϊκα, συναίνεση μεταξύ ΠΑΣΟΚ και Νέας Δημοκρατίας δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Και αυτό δεν οφείλεται σε κάποια παραξενιά των Παπανδρέου και Σαμαρά, αλλά σε ένα βασικό εγγενές μειονέκτημα του ίδιου του πολιτικού συστήματος.

    Το πολιτικό μας σύστημα, ενώ στην πραγματικότητα είναι απόλυτα συναινετικό σε ότι αφορά την επιβίωσή του, δηλαδή την αυτονομία του απέναντι στην κοινωνία και την ομαδοποίηση των μελών του σε μια κλειστή ανακυκλούμενη και οικογενειοκρατούμενη ελίτ εξουσίας, εντούτοις το μειονέκτημά του είναι ότι παρουσιάζεται απέναντι στην ίδια την κοινωνία, εντελώς θεατρικά, ως έχον αβυσσαλέες διαφορές εντός του. Τούτο γίνεται για να έχει τα διάφορα τμήματα του λαού με κομματικές παρωπίδες και περιμαντρωμένα στα κομματικά μαντριά του, για εύκολη άντληση κομματικής πελατείας και μη αμφισβήτησης της ίδιας της πολιτικής ελίτ.

    Φανταστείτε τι θα συμβεί, αν αποφασιστεί συνεργασία και συγκυβέρνηση μεταξύ ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατίας!!. Τότε αμέσως θα συμβούν τα εξής:

    1) Θα καταρρεύσει αμέσως ο μύθος της ενισχυμένης αναλογικής. Μόλις διαπιστωθεί ότι η κυβερνητική συνεργασία φέρνει αποτελέσματα, αμέσως και ο πιο αδαής πολίτης θα αναρωτηθεί, γιατί τόσα χρόνια δεν ισχύει η απλή αναλογική;;

    2) Θα καταρρεύσει αμέσως ο μύθος των μονοκομματικών κυβερνήσεων και οι πολίτες θα απαλλαγούν από τις κομματικές παρωπίδες, θα ενισχυθούν οι κομματικές μετακινήσεις ψηφοφόρων και φυσικά θα αμφισβητηθούν οι πάγιες κομματικές ελίτ και

    3) Τα κρατικοδίαιτα λαμόγια και οι κρατικοδίαιτοι νταβατζήδες θα χάσουν τον έλεγχο της εξουσίας και φυσικά τις στρόφιγγες της χρηματοδότησης της ελληνικής οικονομίας.

    Συναινετικές λύσεις μπορούν να υπάρξουν μόνο σαν αυτή που πρότεινε ο Αντώνης Σαμαράς. Δηλαδή περιορισμένης χρονικής διάρκειας, με συγκεκριμένο αντικείμενο ενασχόλησης και χωρίς εμπλοκή των βασικών κομματικών στελεχών των δύο κομμάτων. Τέτοιες στο παρελθόν υπήρξαν οι βραχύβιες κυβερνήσεις Τζανετάκη και Ζολώτα. Περισσότερη συνεργασία, κάνει τζιζ.

    Συναινετικές επίσης λύσεις δεν θέλουν ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ για τους ίδιους λόγους και κυρίως γιατί τότε θα πρέπει να εμπλακούν άμεσα στο κυβερνητικό παιχνίδι και όπως καταλαβαίνετε, τα λογίδρια εκ του ασφαλούς πάνε περίπατο.

    Αντίθετα συναινετικές λύσεις θέλουν ο ΛΑΟΣ, η ΔΗΣΥ και η ΔΗΑΡ, γιατί θέλουν να εμπλακούν με την κυβερνητική εξουσία.

    Συναινετικές επίσης λύσεις θέλουμε και εμείς, για τον απλούστατο λόγο, ότι τότε θα αποκαλυφθεί το πολιτικό θέατρο που μας παίζουν τόσα χρόνια και το σάπιο και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα αμέσως θα καταρρεύσει.

    Το θέλουν αυτό ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία;;;
    Για ρωτήστε τους!!!

  38. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/06/2011 13:20:54

    Βυθίσατε το Πασόκ, ΤΩΡΑ!

    • Wolf avatar
      Wolf @ Strange Attractor 26/06/2011 13:38:01

      +1000000

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ Strange Attractor 28/06/2011 23:33:41

      μήπως θυμάσαι ποιος το είπε?

  39. Kennan avatar
    Kennan 26/06/2011 13:36:24

    Αγαπητέ, ο Καρατζαφύρερ πάντως που στήριζεις(ες) τόσον καιρό δεν θα είναι πάντως. Και ο Χιδήρογλου ποιός είναι; Αυτός που γράφει στον Ελεύθερο Κόσμο και θέλει να κατεβεί βουλευτής με τη ΝΔ;

    • egersis avatar
      egersis @ Kennan 27/06/2011 10:15:08

      Άπο την απάντηση σου διακρίνω την άγνοιά σου οπότε δεν αξίζει το κόπο να ασχοληθώ να σου απαντήσω.

  40. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 26/06/2011 13:37:50

    Για πές μας ποιός έχει συντελέσει και συνεχίζει να συντελεί στη Σκοπιανοποίησή μας; Έχετε μάθει να αλληλοκοροϊδευόσαστε και να κοροϊδεύτετε τους Έλληνες, αλλά ο ¨ελληνας ξύπνησε και δεν θα σας σωσουν ούτε τα αφεντικά σας, να είσαι βέβαιος γι' αυτό...

    • madprof avatar
      madprof @ Νίκος Αργεάδης 27/06/2011 01:52:30

      Προσωπικά πιστεύω ότι από το 1995, για να μην τρέχουμε πιο πίσω, έως σήμερα έχουν γίνει οικονομικά εγκλήματα και οδήγησαν την χώρα και τους πολίτες στην σημερινή αδιέξοδη κατάσταση !.

  41. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/06/2011 14:02:59

    Ζούμε ιστορικές στιγμές. Κρίσιμες. Μπορεί να μη βλέπουμε ορδές εξαθλιωμένων και ρακένδυτων συμπολιτών μας να καταρρέουν από τη πείνα στα πεζοδρόμια, όμως τέτοιες εικόνες δεν είναι τόσο απίθανες, ούτε τόσο μακρινές όσο νομίζουμε. Ρωτήστε τους παππούδες σας.
    Και εμείς; Εκτός από τους αγανακτισμένους, «Οικόπεδα και Ι.Χ., ψυγεία, έπιπλα, τι-βί, και δίπλα φεύγει η ζωή…», όπως τραγουδούσε κάποτε ο Πάνος Τζαβέλας. Μόλις φάγαμε τα πρώτα χαστούκια, που μας ξύπνησαν από το λήθαργο της πλασματικής μας ευημερίας (βλ. Ολυμπιάδα και ευρωκύπελλα , και χρηματιστήρια), έτσι μουδιασμένοι που ήμασταν, λουφάξαμε στο καβούκι μας. Μια δυο τρείς σπασμωδικές αντιδράσεις και τέρμα. Τα κεφάλια μέσα. Θέλεις το ΠΑΣΟΚ με το doublespeak του, θέλεις η αριστερά με τη στείρα άρνησή της, θέλεις η ΝΔ που ακόμη πελαγοδρομεί ψάχνοντας το ρυθμό της, η ουσία είναι ότι μείναμε χωρίς εμπνευσμένη πολιτική ηγεσία. Έρμαια των «σοσιαλιστών» τεχνοκρατών υπαλλήλων των διεθνών τραπεζιτών και αγορών. Και όπως έχουν δείξει πάμπολλα ιστορικά παραδείγματα, η κατάλληλη ηγεσία στη κατάλληλη επαναστατική στιγμή είναι αυτή που καθορίζει και την επιτυχία ή μη της όποιας επαναστατικής διάθεσης. Αν δεν υπήρχαν οι Λένιν και Τρότσκι, τα αυθόρμητα σοβιέτ της Ρωσίας θα είχαν την ίδια τύχη με αυτά της Γερμανίας, στα οποία οι ηγέτες τους (Λούξεμπουργκ, Λίμπνεχτ, κ.ά.) αποδείχθηκαν υπερβολικά λίγοι.
    Και θα μου πει κάποιος: Ωραία όλα αυτά, όμως τι προτείνεις; Τι κάνουμε από δω και πέρα; Έλα μου ντε. Ο κόσμος είναι μουδιασμένος, και πιο πολύ το δυναμικό κομμάτι του, η νεολαία. Που έχοντας φάει στη μάπα καταιγισμό οικονομικών σκανδάλων, κυβερνητικής διαφθοράς, και πολιτικής παπαρολογίας, έχει στρέψει τη πλάτη της στα κοινά, προτιμώντας να ιδιωτεύει και να απέχει. Προτιμά να ασχολείται με το λάιφ στάιλ, παρά με τη πολιτική. Η ανεργία, η ακρίβεια, η αφραγκία… όλα αυτά δεν προοιωνίζουν τίποτα το θετικό για τη χώρα.
    Αν δεν υπάρξουν δομικές αλλαγές, τόσο σε επίπεδο θεσμών και οικονομίας, όσο και σε επίπεδο προσώπων και δημοκρατίας, αυτό που θα δούμε στο κοντινό μέλλον είναι μια συθέμελη ανατροπή, που ίσως πάρει στο διάβα της όλα όσα θεωρούμε μέχρι σήμερα ως δεδομένα. Κάτι σαν αυτά που είδαμε και που βλέπουμε καθημερινά στις τηλεοράσεις μας να συμβαίνουν στη Μέση Ανατολή. Και εκείνοι μεταρρυθμίσεις και περισσότερη συμμετοχή ζητάνε. Στην ουσία δηλαδή, αν και επιδερμικά ανόμοιες οι καταστάσεις, τα αιτήματα είναι τα ίδια. Μπορεί σε εμάς να μην υπάρχει κάποιος ευθυτενής δικτάτορας που παρέα με τους κλακαδόρους του κάνει κουμάντο, αρπάζοντας το δημόσιο ταμείο και επιβάλλοντας σιγή ασυρμάτου στο πόπολο, αλλά έχουμε και εμείς κάτι παρόμοιο. Κάτι σκοτεινό, που αντρώθηκε και γιγαντώθηκε μέσα από τη στρεβλή ανάπτυξη της κοινοβουλευτικής μας δημοκρατίας, και της ελλιπούς λειτουργίας των θεσμών, που κατάντησαν βιτρίνα, και κολυμβήθρα του Σιλωάμ. Και για να μη καταλήξουμε σε οδομαχίες, θανάτους, και αιματοκύλισμα, η όποια αλλαγή θα πρέπει να γίνει μέσα από τους δημοκρατικούς μας θεσμούς. Διαφωνεί κανένας;
    Το ΠΑΣΟΚ είναι για μένα ένα καμένο χαρτί. Μας έχει παραδώσει άνευ όρων στις διεθνείς αγορές, παίζοντας απλά το ρόλο του προσωρινού μεσάζοντα. Μόλις αποτελειώσει τη διατεταγμένη του αποστολή, θα εξαφανιστεί. Αυτό στη λήθη, και τα στελέχη του στις … Μπαχάμες.
    Η ελληνική αριστερά στερείται οποιασδήποτε θετικής δυναμικής, και πάνω απ όλα εμπνευσμένης ηγεσίας. Δεν διαθέτει ούτε Άρη, ούτε Βαφειάδη, ούτε καν Σιάντο. Δεν εμπνέει και δεν πείθει. Έτσι απλά.
    Ποιος μένει; Μένουν αρκετοί, αλλά σε επίπεδο ποσοστών και προοπτικής εξουσίας, ο μόνος που μένει είναι ο Σαμαράς. Η τοποθέτηση του επί του επαχθούς μνημονίου είναι η μόνη που δημιουργεί ελπίδες. Αλλιώς το χάος (κυριολεκτικά). Έτσι όπως έχουν τα πράγματα, αν μέσα στους επόμενους μήνες δεν αλλάξει κάτι δραματικά προς το καλύτερο, αν τα μνημόνια συνεχίσουν να διαδέχονται το ένα το άλλο, το μόνο αποτέλεσμα που εγώ, με το φτωχό μου μυαλό βλέπω, είναι γενικευμένες κοινωνικές εξεγέρσεις. Παρόλο το μούδιασμα, παρόλους τους φόβους, υπάρχουν στιγμές που ακόμη και το εγκλωβισμένο ποντίκι πηδάει για το λαρύγγι. Και η ελληνική κοινωνία βρίσκεται πολύ κοντά σε αυτό σημείο βρασμού, έτοιμη να κάνει το σάλτο μορτάλε. Πριν όμως έρθει αυτό το σαλτάρισμα, καλά θα ήταν να φύγει το ΠΑΣΟΚ και να έρθει ο Σαμαράς. Κάτι σαν την Ιρλανδία δηλαδή. Κι αν αποδειχτεί λίγος, στο καλό και να μας γράφει. Τι άλλο έχουμε άλλωστε να χάσουμε; Το δώρο των Χριστουγέννων; Να`ταν κι άλλο.
    Ακόμη όμως και όσοι παραδοσιακά εναποθέτουν τις ελπίδες τους στη ΝΔ και στη παράταξη που αυτή εκπροσωπεί, και όχι καθαρά συγκυριακά λόγω ενός προσώπου όπως κάνω εγώ, διατηρούν μια επιφυλακτικότητα ενθυμούμενοι το παρελθόν της, υποπτευόμενοι τα πρόσωπα, και πάνω από όλα απορώντας για τον αργό ρυθμό της. Γιατί δεν ορμάει μπροστά, λένε, ο Σαμαράς; Τι περιμένει; Γιατί δεν παίρνει κεφάλια; Γιατί δεν ξεμπροστιάζει το ΠΑΣΟΚ; Γιατί δεν οργανώνει κινητοποιήσεις; Γιατί δεν βγαίνουμε στους δρόμους; Τι τον κρατάει; Η μόνη λογική εξήγηση που μπορώ να εικάσω εγώ, είναι το πολύ απλό ότι: όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος. Σίγουρα ο συσσωρευμένος θυμός πολλών είναι τόσος που τους έχει κάνει έτοιμους να εκραγούν και να τα πάρουν όλα αμπάριζα. Και απορούν που ο ηγέτης τους δεν προχωράει στο παρασύνθημα. Τι να πω; Ταπεινή μου άποψη είναι πως εκεί ακριβώς έγκειται και η στόφα του μεγάλου ηγέτη. Στο να μπορεί να αντιστέκεται στις ευκαιριακές συγκυρίες, στις λαϊκίστικες πιέσεις, και να σχεδιάζει ψύχραιμα και εκ των προτέρων τα βήματά του. Για να πέσει η Βαστίλη, δεν χρειάστηκε μόνο ένα αυθόρμητο ντου. Ούτε κυριεύτηκαν έτσι ξαφνικά από τις μάζες τα Χειμερινά Ανάκτορα. Κάποιοι προγραμμάτισαν τις κινήσεις τους μεθοδικά, και στη κατάλληλη στιγμή άναψαν το πράσινο φως. Και πέτυχαν στο σκοπό τους, δρέποντας τους καρπούς της μεθόδευσής τους. Άσχετα από το που κατέληξαν τελικά.
    Έτσι και σήμερα. Το πιο απλό θα ήταν για κάποιον λαοπλάνο, δημοκόπο, δημεγέρτη, ανεύθυνο πολιτικάντη, που ελέγχει πολιτικά ένα σοβαρό ποσοστό του ελληνικού πληθυσμού, να το παίξει επαναστάτης και να διατάξει ντου. Δεν θα ήταν όμως ο κατάλληλος. Τα γεγονότα θα τον πνίγανε. Και εν πάση περιπτώσει, οι καιροί δεν είναι για ντου. Άλλωστε γιατί να ρίξεις τη Βαστίλη με τους κασμάδες, όταν μπορείς να μπεις από τη κύρια είσοδο της, και μάλιστα με τιμές; Κι` αυτό είναι που μάλλον θα γίνει. Ή που πρέπει να γίνει. Και αν δεν γίνει, τότε προβλέπονται πολλά ντου. Αυθόρμητα και μη. Γι`αυτό λοιπόν θεωρώ τον Σαμαρά ως ένα, αν όχι το μόνο, σοβαρό ανάχωμα σε ένα επερχόμενο κοινωνικό τσουνάμι που θα τα διαλύσει όλα. Ένα ανάχωμα που θα συγκρατήσει τα ορμητικά νερά και θα τα κατευθύνει εκεί που πρέπει. Αλλιώς θα μας πλημμυρίσουν και θα`χουμε πνιγμούς. Απλώς, όπως όλα τα αναχώματα, θα πρέπει κι αυτό να τοποθετηθεί στο κατάλληλο σημείο, και τη κατάλληλη στιγμή. Αλλιώς δεν έχει νόημα. Το ποτάμι θα το καλύψει. Το τσουνάμι θα κερδίσει.
    Και ποια είναι η κατάλληλη στιγμή; Αυτή που πλησιάζει. Αυτή κατά την οποία, η Ν.Δ. του Σαμαρά θα αποκτήσει και τη συντριπτική κοινωνική πλειοψηφία. Τη στιγμή που η κοινωνία από μόνη της θα αποσύρει τη συναίνεση στο «καθεστώς» που μας κυβερνά. Τη στιγμή που θα επιτευχθεί η κρίσιμη μάζα. Αυτή θα είναι η στιγμή. Και αν το ΠΑΣΟΚ συνεχίσει τον ολισθηρό δρόμο που επέλεξε, το δρόμο της υποταγής στους έξω, και της καταστολής και παραπλάνησης των μέσα, τότε η στιγμή αυτή δεν θα αργήσει. Η νέα κοινωνική πλειοψηφία, όχι μόνο θα κρατήσει τα νερά, αλλά θα αλλάξει και τη ροή τους. Θα στρέψει τη κοίτη του ποταμού. Και μέσα στο νέο τσουνάμι που θα προκύψει, θα ξεπλυθεί η χώρα.
    Υπομονή λοιπόν, εμπιστοσύνη, και κουράγιο στον Αντώνη. Έχει μπροστά του …καταρράκτες για να συγκρατήσει.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Strange Attractor 26/06/2011 14:46:32

      +10000
      Αυτό το ποστ θέλει ξεχωριστή ανάρτηση

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 26/06/2011 21:51:11

        Χα, χα συμφωνώ.
        Ακούει ο αρχισυντάκτης;

        • factorx avatar
          factorx @ Strange Attractor 26/06/2011 21:54:12

          ακούει και βλέπει κιόλας, αλλά παθαίνει αλεργία απο τις πολλές λέξεις στα κείμενα

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 26/06/2011 23:16:35

        Προσυπογράφω το λαϊκό αίτημα!

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Strange Attractor 26/06/2011 15:51:46

      Ο Σαμαράς σίγουρα βιάζεται να δώσει τέλος στον κατήφορο της χώρας, αλλά διστάζει...Γιατί?

      Γιατί, αν θες τη γνώμη μου, η σαπίλα έχει εξαπλωθεί σε μεγάλο μέρος της κοινωνίας. Δεν φταίνε μόνο οι πολιτικοί, φταίμε όλοι, αυτοί τουλάχιστον που επαναστατούν τώρα υπέρ των δικαιωμάτων του συνόλου αλλά ουσιαστικά καλύπτουν την ανησυχία τους για την προσωπική ευμάρειά τους.

      Δεν υπάρχει λόγος να χαϊδεύουμε αυτιά. Η χρεοκοπία της χώρας είναι συνολική, μόνο που όταν έφτασε στη τσέπη του καθενός κατάφερε να τον ενεργοποιήσει. Θυμίζω τα παρακάτω στα οποία λίγο ως πολύ συμμετείχαμε όλοι:
      -Διάλυση της παιδείας (αγορά πτυχίων από το εξωτερικό, εισαγωγή σε ανώτερες σχολές με βαθμό κάτω από τη βάση, ίδρυση σχολών σε κάθε πόλη της χώρας κλπ)
      -Διάλυση του Εθνικού φρονήματος, των Ένοπλων Δυνάμεων ("βύσματα" για μεταθέσεις, απουσία ένοπλης εκπαίδευσης, απαγόρευση πατριωτικών συνθημάτων κατά την εκπαίδευση για να μην ενοχληθούν οι γείτονες κλπ)
      -Ψευδαίσθηση ευμάρειας (Χρηματιστήριο, δάνεια στεγαστικά ο καθένας, δάνεια καταναλωτικά για κάθε ψεύτικη ανάγκη κλπ)
      -Δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία (Απαξίωση του κράτους, αδιαφορία για τις υπηρεσίες, κολασμός των ΔΥ αλλά ενδόμυχο όνειρο και επιδίωξη του καθενός να βρεί τρόπο να πληρώνεται και να "αράζει")
      -Κρατικοδίαιτη επιχειρηματικότητα (Το επιχειρηματικό ρίσκο στην Ελλάδα δεν υπάρχει, όλα κανονίζονται εγκαίρως και πλουτίζουν οι ευνοούμενοι των πολιτικών)
      ...και άλλα τόσα...

      Δεν επαναστατούμε όταν βλέπουμε ότι:
      -Tα νέα παιδιά δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει ανασχηματισμός ή που βρίσκεται η Ισλανδία
      -Η στρατιωτική θητεία θεωρείται αγγαρεία
      -Η πρώτη κίνηση ενός νιόπαντρου ζευγαριού είναι η εκταμίευση στεγαστικού δανείου
      -Μας ζητούν φακελάκι, το δίνουμε και είμαστε και ευχαριστημένοι
      -Βλέπουμε τις λαμογιές των επιχειρηματιών και τους ζηλεύουμε

      Επαναστατήσαμε όμως όταν θίχτηκε η οικονομική προοπτική του καθενός, τα υπόλοιπα τα δεχθήκαμε σαν να μη μας αφορούν όλους...Αυτό δεν είναι ηθική επανάσταση, είναι καλυμμένος ιδιοτελής φόβος για το οικονομικό μέλλον..

      Αυτά, νομίζω τα έχει υπ' όψη του ο Σαμαράς, ο οποίος θα προτείνει ποιοτική αλλαγή της κοινωνίας σε όλους τους τομείς και μοιραία αυτό θα έχει και θετικό οικονομικό αποτέλεσμα για όλους...
      Για αυτό διστάζει..

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 26/06/2011 23:15:57

        Τη δύναμη του φόβου, γιατί την υποτιμάς, Κώστα; (Κατά τα άλλα, συμφωνώ με τις αιτιάσεις σου.)

  42. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 26/06/2011 14:38:37

    Αν και θα προτιμούσα να τον συνοδεύουν F4 (γούστα είναι αυτά!) υποβάλλω τα σέβη μου. Τη δύναμη στους ηγέτες τη δίνει ο λαός με γνώση και τόλμη.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 26/06/2011 15:07:26

      Ξέρεις τι λέγανε οι ιπτάμενοι για αυτά...

      Καπνίζουν πολύ (εξαιτίας της κάπνας των κινητήρων τους), πίνουν πολύ (εξαιτίας της μεγάλης κατανάλωσης σε καύσιμο) ... και κάνουν φασαρία (ε, αυτό δεν χρειάζεται επεξήγηση. Όποιος καλοκαίρι βρέθηκε κοντά στη βάση τους στην Ανδραβίδα γνωρίζει...)

      Τιμή στους πιλότους των F-4.

      Eye in the Sky.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 26/06/2011 15:23:25

        Αντιοικολογικά τα ρημάδια. Θέλανε "χέρι" όμως. Ο εκσυγχρονισμός τους ήταν άλλο ένα επίτευγμα του Άκη (με τους Γερμανούς φυσικά).

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 26/06/2011 15:37:52

          Ασε που και οι πιλότοι τους (οι ... Φαντομάδες), είναι παλαβιάρηδες από
          μόνοι τους...

          Σύριζα από τα κεφάλια μας περνούσαν πάνω από την ακτογραμμή του
          κόλπου της Κυπαρισσίας, επιστρέφοντας από βολή, στη βάση τους...

          Όσο για τον εκσυγχρονισμό, είναι πονεμένη ιστορία.

    • ταμπακιώτης avatar
      ταμπακιώτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 26/06/2011 17:14:58

      ποια απο ολα,τα πριν του 1978,που οταν απογειωνωνταν σε γεμιζαν καπνα στην ακρη διαδρομου,...ή ... μετα του 1978,τα 7ρια δηλαδη που ειχαν ακαπνους κινητηρες και χαιροσουν να τα βλεπεις?????τελικα πρεπει να εφαγες αρκετη μουτζουρα......που υπηρετησες????(διοτι εμεις οι παλιοι φαντομαδες τεχνικοι οπλουργοι ,και λιγο παλαιοτερα φ16εξαρηδες (νυν αποστρατοι)...εχουμε μια καποια νοσταλγια........

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ ταμπακιώτης 26/06/2011 21:03:20

        Ευτυχώς δεν εφαγα μουτζούρα. Βλέπεις υπηρέτησα μεταγενέστερα και στο Στρατό Ξηράς.

        Με τους αεροπόρους όμως και τα F-4 έχω μια συμπάθεια, διότι πάντοτε θαύμαζα το αεροσκάφος και τους χειριστές τους.

        Κατάγομαι από περιοχή πέριξ της Ανδραβίδας. Τα καλοκαίρια μου, ως παιδί, είχα την τύχη να τους χαζεύω στις βυθίσεις τους κατά μήκος της ακτογραμμής. Σαν να ήθελαν να μας χαιρετίσουν, πέταγαν χαμηλά, μετάκαυση στο φουλ, και μετά brake δεξιά, και πορεία προς τη βάση. Αν είσαι μικρός όταν τα βλέπεις και τα ακούς, σου εντυπώνονται στη μνήμη, φίλε μου.

        Με τις Ένοπλες Δυνάμεις γενικότερα δε, έχω μια σχέση...

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 29/06/2011 00:27:05

      Μμμ, ωραίο και κιμπαρικο το F4.

      Αλλά μη ξεχνάμε ότι οι καταρρίψεις μας στο Αιγαίο έχουν γίνει από Μιράζ...

      Αξίζει μία ανάρτηση για το "περιστατικό" ας το πούμε έτσι του 96 που έφαγαν τον MICA και ησύχασαν. 2-3 ακόμα να τρώγανε θα είχαν αναθεωρήσει.....

  43. ierofantis avatar
    ierofantis 26/06/2011 15:10:12

    Κοστίζει λιγότερο από τη χρηματοδότηση μιας - δυο εθνομηδενιστικών ΜΚΟ.

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ ierofantis 29/06/2011 00:18:54

      Συμφωνώ, αλλά εννοείς και τις ΜΚΟ του φίλου του Χατζηδάκη στις οποίες "εργάστηκε" και οι οποίες αποτελούν και την μοναδική του εργασιακή εμπειρία;

      Καλοί οι παιάνες σας, αλλά έχετε πολύ βρωμιά ακόμα εκεί μέσα και ο λαός το ξέρει.

  44. victoria (true) avatar
    victoria (true) 26/06/2011 15:40:15

    F16 θα'ναι, F4 θα'ναι, θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές. Χαιρετώ σε ιεροφάντη!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ victoria (true) 26/06/2011 15:43:05

      Γειά σου και σένα, Victoria.

  45. Χρῆστος Μηλίγγος avatar
    Χρῆστος Μηλίγγος 26/06/2011 16:05:32

    Ξεχάσατε τὰ εἰδικὰ δικαστήρια. Δὲν μποροῦμε νὰ βλέπουμε τὸ ἀληταριὸ τοῦ '70
    νὰ κυκλοφορεῖ ἐλεύθερο, ἔχοντας ἀπομυζήσει καὶ τὴ τελευταῖα ρανῖδα αἵματος αὐτῆς τῆς Πατρίδας ! Τὸ λάθος τῆς ἀναστολῆς τοῦ '89 πρέπει τῶρα νὰ ξεπλυθῆ... Ἔκτακτα δικαστήρια μὲ ἀπαγγελία κατηγοριῶν γιὰ χρῆση τῆς ἐξουσίας πρὸς ἴδιον ὄφελος καὶ καταστροφὴ τῆς χώρας ἀπὸ τὸ '74 μέχρι σήμερα ! Ἄν τὰ κουκουλώσῃ καὶ ὁ Σαμαρᾶς θὰ σημαίνῃ ὅτι εἶναι ἡ ... ἐναλλακτικὴ λύση τοῦ συστήματος. Ὁ Χριστοφορᾶκος μᾶς στέλλνει τὴν "ἀγάπη"του ἀπὸ τὴν Γερμανία ... γιατὶ "μαζὺ τὰ φάγαμε ".

  46. juliet avatar
    juliet 26/06/2011 18:35:52

    Ιεροφάντη,το να μοιράζεις όνειρα είναι θεεικό ,είναι ομορφιά στην ασκήμια, είναι η λύτρωση που έρχεται και που θα ξεσπάσει γιατί η ζωή είναι Πατρίδα, Ελευθερία και Δικαιοσύνη.
    Λυτρωμένος απο τους ''μικρούς ''της πολιτικής μπορεί να δώσει τη ψυχή του για το λαό τον Ελληνικό ,για τους Ελληνες όπου και αν βρίσκονται,για να σταματήσει αυτή την εθνική σπατάλη.Εκδιώκτηκε όταν έστησε ανάστημα για τα Εθνικά και θυσιάστηκε απο τους δυό ''μεγάλους υπεύθυνους της παρακμής''.
    Η ανυποληψία της πολιτικής μας ηγεσίας ,η ατολμία της πνευματικής,η δημοσιοΰπαλληλοποίηση της θρησκευτικής ,η σήψη και διαφθορά ,η ανυπαρξία της δικαιοσύνης μας έφεραν στο μηδέν.Και ο νέος αρχηγός ήλθε όχι με στρατιωτική στολή αλλά με κουστούμι και χρησιμοποίησε την παραπέουσα αυλή του με μια τελευταία τονωτική ένεση για να παίξει την τελευταία του παρτίδα ,να παίξει ότι εχει απομείνει την Ελλάδα ,την Πατρίδα η δική μας .
    Και εμείς μόνο αν γίνουμε η Νέμεση ,θα τους διαλύσουμε γιατί θέλουμε νέα αρχή με νέο Αρχηγό ,με Ελληνα που να μπορούμε να κλείνουμε τ΄μάτια και να ονειρευόμαστε F16 να πλαισιώνουν τον ΕΛΛΗΝΑ που θα μας κάνει πάλι περήφανους που μπορούμε να αντισταθούμε στη υποδούλωση που μας οδηγούν εκείνοι που τα ''φάγανε''.
    Θέλω να πιστεύω ότι ήλθε η 'ώρα του Σαμαρά , ο κόσμος είναι καχύποπτος κατάφεραν να τον δηλητηριάσουνε ,να του πούνε όλοι ίδιοι ήμαστε.
    Δεν είμαστε ίδιοι,δεν μπορεί ποτέ να είμαστε ίδιοι .Σωστά το θέτει ο S.A δεν έχουμε να χάσουμε τιποτε αν έλθει ο Σαμαράς ,έχουμε όμως την ελπίδα ότι μπορεί ν΄αλλάξει κάτι ,τώρα δεν έχουμε τίποτε ,ένα κενό -ένα χάος ,και αυτοί κάθε μέρα να μας βομβαρδίζουν με το τι πρέπει να δώσουμε για να γλυτώσουμε απο τα χρέη που αυτοί δημιούργησαν!!εν αγνοία μας .
    Αλλοστε ''όταν ακουμπάς σ΄εκείνο για το οποίο πεθαίνεις λυτρώνεσαι.
    Ο κόσμος είναι όποια κι΄η καρδιά μας.''
    Δεν έχει σημασία που δεν υπάρχει μία για βενζίνα ,θα μας αφήσουνε τις μελέτες της πράσινης ανάπτυξης!!!!!!!!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ juliet 26/06/2011 19:16:22

      Αγαπητή μου φίλη, και μέσω εσού, απευθύνομαι σε όλους τους καλούς σχολιαστές που έκαναν τον κόπο, με διάβασαν και έθεσαν το σχόλιό τους, μην αμφιβάλετε ούτε στιγμή ότι δεν έχω επίγνωση των πραγματικοτήτων, των πολιτικών αναγκών που χρειάζονται να εξυπηρετηθούν, των προτεραιοτήτων που λαξεύουν και στρογγυλοποιούν τον λόγο των πολιτικών μας, ή την αμείλικτη καταγραφή των αριθμών.

      Πολλές φορές σκέφτομαι, λίγω πριν γράψω κάτι, αν πρέπει να κάνω άλλη μια οικονομοτεχνική ανάλυση, να παραθέσω νούμερα, να πολιτικολογήσω, να επιδιώξω με επιχειρήματα λογικά και λογιστικοποιημένα να καταγράψω αυτό που νιώθω.

      Πιστεύω όμως ότι πολλοί καλοί φίλοι, εδώ έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν αυτό καλύτερα από μένα.

      Τί μένει λοιπόν;

      Μένει αυτή η τρελή, από καρδιάς, καταγραφή κάποιων πραγμάτων, η παλαβωμάρα μωρέ, ημών των Ελλήνων, που καμιά φορά αφήνω να με κυριεύσει και με κάνει να μη γράφω λογικά και ψύχραιμα (sic), αλλά ... έμπυρα.

      Γιατί τα λογικά, τα ψύχραιμα και τα οικονομικά μετρημένα, τα ακούτε καθημερινά, εδώ και αλλού και από άλλους.

      Αυτό όμως που νιώθω ότι χρειαζόμαστε περισσότερο παρά ποτέ, τούτη την περίοδο της σύγχρονης ιστορίας μας, είναι πνευματική και ψυχολογική τόνωση. Χρειαζόμαστε τον καταλύτη που λέγεται ελληνική ψυχή, κουράγιο, φιλοτιμία, άδολη αγάπη για την Πατρίδα, κώδικα τιμής, θάρρος, αρετή.

      Ψήγματα αυτών επιχειρώ καμιά φορά λοιπόν να πετάξω στον καμβά.

      Άλλες φορές με επιτυχία, άλλες όχι.

      Αν καταφέρει ο Σαμαράς να εκπροσωπησει επάξια την Ελλάδα και τους Έλληνες και αναδειχθεί στον Ηγέτη που όλοι αναμένουμε και ελπίζουμε, το γεγονός αυτό θα μου δώσει μεγάλη χαρά.

      Μεγαλύτερη χαρά όμως θα μου δώσει αν κάποια στιγμή συνειδητοποιήσω ότι οι Έλληνες ξαναγίναμε αυτό που είμαστε, αυτό που η μοίρα μας αξίωσε να φέρουμε στον κόσμο και τους ανθρώπους και αναδείξουμε ξανά σε όλους τον αληθινό διαφωτιστικό και ανθρωπιστικό προορισμό μας.

      Αν αυτό γίνει με τον Σαμαρά Πρωθυπουργό, ακόμη καλύτερα.

      Ο αγών συνεχίζεται λοιπόν...

      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο.

  47. ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ avatar
    ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ 26/06/2011 18:39:15

    Φαντάσου αγαπητέ Ιεροφάντη, τι πρόκειται να συμβεί αν ο νέος έλληνας Πρωθυπουργός, την παραμονή της επετείου του "ΟΧΙ" - και πριν αναχωρήσει από τις Βρυξέλλες - ανακοινώσει επισήμως την έναρξη των διαδικασιών για τη διεκδίκηση των πολεμικών αποζημιώσεων!!! Οχι η μισή, αλλά ολόκληρη η Τανάγρα θα τον συνοδεύσει και δεν θα τον υποδεχτούν μόνο 500.000 πολιτών, αλλά κάμποσα εκατομμύρια... Δεν θα τους χωράει η Θεσσαλονίκη!!!

  48. Dimitris avatar
    Dimitris 26/06/2011 19:09:57

    Ειλικρινά δεν γνωρίζω ποιος θα έπρεπε να πάρει τα ηνία της χώρας μετά τον ΓΑΠ, αν και χειροτερος από αυτόν δύσκολο να βρεθεί. Η χώρα κατά τη γνώμη μου χρειάζεται έναν ηγέτη που θα της δώσει πίσω την εθνική της υπερηφάνεια,με τρόπο τέτοιο που δεν θα υποτιμάται η αξιοπρέπεια των άλλων χωρών,που απλά δεν έχουν την δική μας ιστορία. Δεν είναι ελληνικός τρόπος σκέψης να επιδεικνύεσαι όσο ικανό κι αν θεωρείς τον εαυτό σου. Πιστεύω κατάβαθα οτι θα βρεθεί ο ηγέτης που θα δώσει στον απλό Έλληνα ένα όραμα και μια ελπίδα και που θα τον βγάλει από την κρίση που περνά τόσο στη ζωή όσο και στην ψυχή του. Γιατί αυτά χρειαζόμαστε περισσότερο από ποτέ, την ΕΛΠΙΔΑ και το ΟΡΑΜΑ. Από τη στιγμή που χάσαμε και τα δύο αυτά στοιχεία, τότε σηκωθήκαμε από τους καναπέδες μας.
    Πρώτα χάσαμε το όραμα. Με μια αλόγιστη σπατάλη και ευμάρεια και με ένα τρόπο ζωής που δεν αντιστοιχούσε σε αυτά που πραγματικά παρήγηγε η χώρα, μάθαμε να επιβιώνουμε χωρίς να αναλογιζόμαστε οτι χάναμε την εθνική μας ταυτότητα. Αποπροσανατολιζόμασταν με υποσχέσεις για μια θέση στο δημόσιο και δεν βλέπαμε οτι παραέξω κάποιοι πάσχιζαν πολύ περισσότερο από εμάς για να πετύχουν το δικό μας βιοτικό επίπεδο. Σαν παραδείγματα φέρνω τη γιγάντωση του δημοσίου τομέα και την επιδοματική αγροτική υπανάπτυξη. Χάσαμε την επαφή μας με την παράδοση και την ευκαιρία να την εκμοντερνίσουμε ώστε να κληροδοτηθεί ομαλά στις επόμενες γενεές. Δυστυχώς τώρα , στην κατάσταση στην οποία οδηγηθήκαμε όπου το προπέτασμα καπνού διαλύθηκε μπροστά από τα μάτια μας, φαντάζουμε ως ένας λαός απογυμνωμένος, χωρίς ταυτότητα και συνείδηση. Δεχόμαστε με μια πικρία και στωικότητα τα υποτιμητικά σχόλια των δανειστών μας χωρίς να έχουμε σωστή αντιπροσώπευση που θα έβαζε τους επικριτές στη θέση τους. Και αυτό διότι η επαπειλούμενη φτώχεια (που για τους περισσότερους αποτελεί πραγματικότητα) δεν αφήνει περιθώρια για εσωτερική αναζήτηση, αλλά ξυπνάει ένστικτα επιθετικά, ένστικτα επιβίωσης. Θέλουμε απεγνωσμένα να βγούμε από το τούνελ, πιάνοντας στο σκοτάδι όποιο χέρι βρούμε, στα τυφλά. Δεν ρωτάμε που μας πηγαίνουν, αφηνόμαστε γιατί απλά δεν έχουμε στόχο σωστά οργανωμένο στο μυαλό μας ως κοινωνία. Είμαστε μια κοινωνία χωρίς όραμα λοιπόν, χωρίς αξίες, άγνοώντας το ρητό που λέει οτι επιτυχίες έρχονται όταν λές "Όχι".
    Άν γνωρίζαμε λίγο καλύτερα την Ελλάδα, θα αντιδρούσαμε με πολύ πιο δριμύ τρόπο σε όλους τους εξωτερικούς αλλά και εσωτερικούς καθέξιν κομπιναδόρους που την εποφθαλμιούν. Δεν θα ανταλλάσαμε τον τρόπο ζωής στην επαρχία, δίπλα στην ελληνική φύση, με ένα ρετιρέ κοντά στο μετρό στην Αθήνα. Και αυτός ο τρόπος σκέψης είναι αποκυήμα της απώλειας του οράματος μας.
    Κλείνοντας, και αφού σας ευχαριστήσω που διαβάσατε το σχόλιό μου, θα ήθελα να προτρέψω όλους σας να βάλετε πολύ ψηλά τον πήχη όσο αφορά στο ποιο πρόσωπο και με ποιο τρόπο θα θέλατε να μας εκπροσωπήσει στο μέλλον. Να μην αρκεστούμε σε λύση ανάγκης αλλά σε λύση υπεροχής που θα καλύπτει τις βασικές αξίες του ελληνικού έθνους χωρίς εκπτώσεις. Και αν δεν υπάρχει τέτοιος οραματιστής να τον απαιτήσουμε τώρα που σιγά σιγά μας ακούνε!

  49. ΔημΒας avatar
    ΔημΒας 26/06/2011 20:00:41

    Μακάρι να πραγματοποιηθεί το όνειρο που περιγράφεις αλλά χωρίς εκπτώσεις και υπαναχωρήσεις.
    Μακάρι να μπορέσει να πει ΟΧΙ στο Μνημόνιο και να στραφεί στις αγορές όχι επιλεκτικά όπως απαιτούν οι "εταίροι" μας τα γνωστά λαμόγια της διεθνούς τοκογλυφίας.
    Μακάρι να μπορέσει να ελέγξει τις περιουσίες ΟΛΩΝ όσοι άσκησαν εξουσία τα τελευταία 35 χρόνια και να δημεύσει κάθε € που δεν δικαιολογείται.
    Μακάρι να μπορέσει να χώσει κάποιους φυλακή (όποιου κόμματος κι' αν είναι).
    Μακάρι να μπορέσει να επιβάλει Συνταγματικά μία Βουλή με 100 Βουλευτές.
    Μακάρι να μπορέσει να κάνει μια Κυβέρνηση με 20 Υπουργούς/Υφυπουργούς.
    Μακάρι να μπορέσει να φτιάξει ένα νέο δίκαιο Φορολογικό Σύστημα, να διασφαλίσει τις συντάξεις των ανθρώπων που μόχθησαν, να ελαφρύνει τους ασθενέστερους οικονομικά, να επιβάλει ένα δίκαιο εθνικό μισθολόγιο τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα.
    ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ θα υπάρξει και η πολυπόθητη ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ από όλο τον λαό που σύσσωμος θα αγκαλιάσει μια τέτοια προσπάθεια. Και που θα δώσει τη δύναμη όχι να ξεμπροστιαστούν οι Ευρωπαίοι κήνσορες αλλά να πάψουν να μιλάνε με αλαζονεία και εμπάθεια για τη χώρα που, αν μη τι άλλο, τους δίδαξε ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.

  50. βαγόνι avatar
    βαγόνι 26/06/2011 20:05:51

    Προτείνετε ένα σχήμα, κάτι ανάμεσα στο
    ..."κορίτσια, ο Μπάρκουλης" &
    "στην εκδίκηση του Μπάτμαν"!, διόλου ελληνοπρεπές το τελευταίο..

    Θα πρότεινα ηπιότερες και στοχαστικότερες εκδοχές, όπως:
    τον αστυνόμο Μπέκα του Γιάννη Μαρή &
    τον αστυνόμο Χαρίτο του Πέτρου Μάρκαρη

    Οικογενειάρχες,χαμηλό μικροαστικό προφίλ, αποτελεσματικότατοι
    στο είδος τους, επιμονή στο στόχο τους,πολύ συμπαθητικοί νεοέλληνες!
    Το γκροτέσκο ροκοκό δεν ταιριάζει με την καθαυτό... ελληνική μεσότητα!
    Το take off είναι κάθετο και θα μας πάρει και θα μας σηκώσει...έστω και
    με F-16!
    'Αλλο στοχευμένη μυθοπλασία κι΄άλλο ονείρωξη!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ βαγόνι 26/06/2011 20:18:30

      Ότι πεις.

  51. Ζαχος avatar
    Ζαχος 26/06/2011 22:56:03

    Ποιά Μακεδονία; Τη νέα μακεδονία;;

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Ζαχος 27/06/2011 00:28:23

      Δεν ξέρω σε ποια ... Νέα Μακεδονία αναφέρεσαι φίλε μου.

      Ξέρω όμως ότι αυτός για τον οποίο μιλώ στην ανάρτησή μου, έπαιξε το πολιτικό του μέλλον κορώνα - γράμματα και πέρασε 15 χρόνια πολιτική έρημο για την ... Μακεδονία.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Ζαχος 27/06/2011 19:38:54

      @ Zαχος
      Η Αιώνια Μακεδονία του Ανακτόρου των Αιγών
      http://www.noiazomai.net/anaktoroaigon.html

  52. Δημητρης avatar
    Δημητρης 27/06/2011 00:07:36

    Αυτο το ονειρο ειναι κατι πολυ ομορφο. Και στα f-16 να έιναι co-pilots ολα τα αξιολογα στελεχη αυτου του κινηματος.. π.χ. Jerry, Παναγιωτοπουλος, Ορφανος, Πετραλια, Λιαπης, Γκιουλεκας.

  53. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 27/06/2011 00:48:25

    Ιεροφάντη

    Τέλειος. +100000000000000000
    Διάβασα την ανάρτηση αλλά και όλα τα σχόλιά σου.

    Με ανέβασες πολύ και θα ήθελα να γράψω άλλα τόσα
    σε σημείο που κάποιοι θα με χαρακτήριζαν ως νοσταλγό ...........

    Αλλά όντως το Μεγάλο Μυστικό είναι η Εθνική Ανάταση

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΕΛΛΗΝ 27/06/2011 01:05:43

      Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια και τα κουράγια σου, μπαγάσα, νυχτιάτικα, να διαβάσεις όλο το post...

  54. Αννίτα avatar
    Αννίτα 27/06/2011 10:26:12

    Αυτή η εικόνα είναι το όνειρο του κάθε Ελληνα, Ιεροφάντη έχεις τόοοοοοοοοσοοοο δίκιο. Σε ένα τέτοιο σκηνικό απέναντι στι Βρυξέλλες [ η στάση του Σαμαρα το 2012] οχι μόνο θα σηκώσειο όλο το αεροδρόμιο της Τανάγρας να τον συνοδεύσει στο προεδρικό,σε πληροφορώ όλος ο κόσμος θα παραληρεί.

  55. stefanos avatar
    stefanos 27/06/2011 12:20:48

    Ενα ΄"τυχαίο" ερωτημα: Πως γίνεται και οι σύνοδοι κορυφής του Μαρτίου και Οκρωβρίου τα τελευταία χρόνια πεφτουν πάνω στις εθνικές επετείους της χώρας;Αλλη μια τυχαία σύμπτωση!

  56. Socialista avatar
    Socialista 01/07/2011 23:45:32

    leave your myth in greece

  57. Βαγγέλης avatar
    Βαγγέλης 02/07/2011 06:33:13

    Mάστορα, στα 1897, παρ'όλο που είχαμε ηττηθεί και φτάσαν οι Τούρκοι στη Λαμία και έφυγαν μόνον μετά από ένα χρόνο, μας επιδικάστηκε πολεμική αποζημίωση στην Τουρκία, που πήραμε δάνειο για να την ξεχρεώσουμε...Η τότε κυβέρνηση της μικροσκοπικής Ελλάδας, πέτυχε ωστόσο, αυτό το δάνειο να ξεχρεωθεί σε βάθος 90 χρόνων με ένα μικρό τέλος στα σπίρτα και στο αλάτι. ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ, ΟΥΤΕ ΕΒΑΛΕ ΤΟΥς ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΜΑΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΣΕ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΙΝΕΙ, Η ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΟΡΟΥΣ, ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΛΟΥΤΟΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ! ΤΕΤΟΙΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΟΥΤΕ Η ΜΠΟΤΣΟΥΑΝΑ ΠΙΑ!

    • sagamore avatar
      sagamore @ Βαγγέλης 02/07/2011 23:36:12

      Οπότε Βαγγέλη μου, μιας και πήγε τόσο καλά τότε το πράγμα να το επαναλάβουμε....

  58. sagamore avatar
    sagamore 02/07/2011 23:35:16

    Μέχρι τον Οκτώβρη θα έχουν ξεμείνει από ανταλλακτικά τα F-16 λόγω έλλειψης χρημάτων.... Ονειρα γλυκά Ιεροφάντη...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.