#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/09/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν πάμε να ψηφίσουμε ας δούμε αν έχουμε αίμα στα χέρια μας



 

Το μεγάλο πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας, μεγάλου μέρους της τουλάχιστον, είναι η «κοντή» μνήμη. Δυστυχώς ξεχνάμε πολύ εύκολα είτε γιατί έχουμε εντρυφήσει σε ένα τρόπο ζωής (μετά τη μεταπολίτευση κυρίως) που στηρίζεται στην καλοπέραση και τον ωχαδερφισμό είτε γιατί πιστεύουμε ότι είναι καλύτερα να κρύβουμε τα προβλήματα κάτω από το χαλί και να στριμώχνουμε τους σκελετούς στη ντουλάπα.

Ετσι, λοιπόν, ξεχάσαμε πρώτα – πρώτα την ιστορία μας. Ανεχτήκαμε υμνητές του Χίτλερ και του ναζισμού να κάνουν κουμάντο στην Ελλάδα. Εμείς, τα παιδιά και τα εγγόνια των δολοφονηθέντων από τα ναζιστικά στρατεύματα πήγαμε και ρίξαμε την ψήφο μας στη Χρυσή Αυγή ή τουλάχιστον σκεφτήκαμε έστω και μια φορά να την στηρίξουμε.

Εμείς, οι περισσότεροι καλοί χριστιανοί, ανεχόμαστε τους δωδεκαθεϊστές να κάνουν τελετές υμνώντας το Δία και τον Απόλλωνα. «Είναι γραφικοί», λέγαμε και τους βλέπαμε να προσκυνούν τα αρχαία μάρμαρα και πιστεύαμε ότι απλά είναι οι τρελοί του χωριού και ως τέτοιους πρέπει να τους αντιμετωπίσουμε.

Ξεχάσαμε ότι η Ελλάδα ήταν και είναι μια χώρα μεταναστών κι αν υπάρχει σήμερα είναι γιατί εκατομμύρια άνθρωποι, οι παππούδες, οι πατεράδες, τα αδέρφια μας, έφυγαν στα ξένα για να δουλέψουν και να έρθουν πλούσιοι στην πατρίδα τους. Στο όνομα του πραγματικά καυτού προβλήματος της λαθρομετανάστευσης, ανεχτήκαμε τους μπράβους της Χρυσής Αυγής να δέρνουν και να μαχαιρώνουν αλλοδαπούς. Προφανώς γιατί κάποιοι από εμάς πίστευαν ότι άμα χυθεί αίμα θα φύγουν οι μετανάστες από την Ελλάδα. Κούνια που μας κούναγε, αφήσαμε το λύκο να φυλάει τα πρόβατα και δεν σκεφτήκαμε ότι μετά τους μετανάστες έρχεται η σειρά μας.

Ξεχάσαμε επίσης ένα πολύ βασικό συστατικό της ελληνικής κοινωνίας. Τη Δημοκρατία. Οι αρχαίοι πρόγονοί μας τη γέννησαν και τη δίδαξαν σε όλο τον κόσμο, όμως, εμείς τη βιάσαμε με τον χειρότερο τρόπο. Αφού ανεχτήκαμε τους φασίστες να μπουν στα σπίτια μας, είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Αφού ξεχάσαμε τους αγώνες και τους νεκρούς μας για τη δημοκρατία και την ελευθερία, τώρα ας μην κάνουμε τους έκπληκτους. Φταίμε όλοι.

Σημαντικό επίσης ότι εμείς ήμασταν αυτοί που ανεχτήκαμε τη βία στην πατρίδα μας. Χρόνια τώρα ανεχτήκαμε κάθε είδους βία, κόκκινη, πράσινη, μπλε, ροζ, μαύρη, δεν έχει καμιά σημασία. Συμπαθούσαμε τους τρομοκράτες της 17 Νοέμβρη γιατί σκότωνε «μισητούς» ανθρώπους αλλά δεν σκεφτήκαμε ποτέ ότι η τρομοκρατία είναι το πιο ειδεχθές απ’ όλα τα εγκλήματα. Απλά παραχωρήσαμε το δικαίωμα στους τρομοκράτες να εφαρμόσουν τους νόμους. Διότι όταν δεν τιμωρούνταν οι βασανιστές της Χούντας ή δεν λογοδοτούσαν οι εξωνημένοι πολιτικοί και επιχειρηματίες τότε η 17Ν σίγουρα θα ήταν «καλή» για μεγάλο μέρος των πολιτών. Αντικατέστησαν το κράτος αλλά στη συνέχεια ήταν οι ίδιοι οι τρομοκράτες που θέλησαν να ανατρέψουν το κράτος σκοτώνοντας και αθώους πολίτες.

Ανεχτήκαμε κάθε είδους βία και γίναμε ένα με αυτήν. Δέρνουμε τη γυναίκα μας και θεωρούμε ότι αυτό είναι πατρογονικό έθιμο και δικαίωμα. Πλακώνουμε το γείτονα και πιστεύουμε ότι έτσι θα επιβληθούμε στη γειτονιά. Σκοτώνουμε τον οπαδό της άλλης ομάδας και θεωρούμε ότι θα γίνουμε ήρωες της δικής μας ομάδας. Μαχαιρώνουμε τους οπαδούς της άλλης παράταξης και ιδεολογίας, έτσι για πλάκα. Καίμε τα καταστήματα και τα αυτοκίνητα των μεροκαματιάρηδων και γελάμε με τις φωτιές. Σκοτώνουμε υπαλλήλους μιας «κακής» τράπεζας, και λέμε «δεν πειράζει δούλευαν για τον καπιταλισμό». Τόση ανοησία μαζεμένη.

Τέλος, ξεχνάμε πολύ εύκολα την έλλειψη κοινωνικής δικαιοσύνης, αν και την επιζητούμε και την απαιτούμε από τους πολιτικούς μας. Διότι πώς αλλιώς να χαρακτηρίσεις, αν όχι έλλειψη μνήμης, το γεγονός ότι ενώ βρίζουμε τους πολιτικούς και τα κόμματα για σκάνδαλα, διαφθορά, ατιμωρησία, σπεύδουμε έπειτα από λίγο καιρό να τους ξαναστηρίξουμε. Ίδια πρόσωπα που μας πλήγωσαν εμφανίζονται ως σωτήρες, ίδιες καταστάσεις που καταδικάσαμε τις αποθεώνουμε.

Προφανώς το «εμείς» που χρησιμοποιώ δεν αφορά όλους. Αλλά είναι μια απρόσωπη λέξη που χρησιμοποιείται για να υποδηλώσει τη συλλογική ευθύνη για την κατάντια της χώρας. Η δολοφονία στο Κερατσίνι δεν μπορεί, όμως, να περάσει έτσι. Η δράση της εγκληματικής οργάνωσης δεν πρέπει να ξεχαστεί τόσο εύκολα και σε δύο – τρεις μήνες να ξαναγυρίσουμε στα ίδια.

Είχαμε προειδοποιήσει από πέρυσι όταν ένα χαστούκι του Κασιδιάρη στην Κανέλλη είχε βαπτιστεί από πολλούς ως «δικαιοσύνη» ή «Νέμεσις». Και τότε πολλοί έλεγαν «καλά της έκανε», όπως και σε πλείστα άλλα περιστατικά με εμπλοκή Χρυσαυγιτών.

Το καμπανάκι είχε χτυπήσει πριν πολύ καιρό, αλλά κάποιοι δεν το άκουσαν, και πολιτικοί αλλά και οι πολίτες.

Ωστόσο, η μάχη κατά του φασισμού δεν πρέπει να μας κάνει να ξεχάσουμε ότι πρέπει να εξαλείψουμε και τη μήτρα που γιγάντωσε τη Χρυσή Αυγή. Να πολεμήσουμε για την εξάλειψη της κοινωνικής αδικίας, να ξεσκεπάσουμε τους επίορκους πολιτικούς, δικαστές, δημοσιογράφους, να βάλουμε στη φυλακή όσους λυμαίνονται τον πλούτο της πατρίδας και αφήνουν τον κόσμο να πεινάει. Να σταματήσουμε τις 100-200 οικογένειες νταβατζήδων που κάνουν κουμάντο στην Ελλάδα. Να δώσουμε μάχη για να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης, να επιστρέψει το στοιχειώδες έστω αίσθημα ασφάλειας στις γειτονιές.

Όταν σε λίγους μήνες, όμως, πάμε στις κάλπες για να ψηφίσουμε θα πρέπει να κοιτάξουμε κάτι πρώτα. Αν έχουμε αίμα στα χέρια μας, αν το ψηφοδέλτιο είναι ματωμένο. Ας το σκεφτούμε αυτό προτού αποφασίσουμε να ξαναδώσουμε δύναμη στους εγκληματίες.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aggelos avatar
    Aggelos 24/09/2013 07:46:54

    κοφτε την συνηθεια να δειχνετε αιμα φατσα καρτα για να σοκαρετε
    ελεος πια,,αιμα βια,,ολοι να σοκαρουν..

    την ουσια την ξερουμε τα ματωμενα τι χρειαζονται?

  2. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 24/09/2013 08:23:53

    Καλά τα επικοινωνιακά τερτίπια αλλά εγώ πιστεύω ο ΠΟΛΥΣ ο κόσμος θα δεί κυρίως αν έχει στην τσέπη του κανένα "νέο μέτρο".
    Κανένα εισιτήριο εισόδου σε νοσοκομείο κόστους εικοσιπέντε (€ 25.-) ευρώ πχ.

    Ή μήπως αυτό δεν είναι νέο μέτρο, ο Παπανδρέου ή ο Παπαδήμος το είχαν ...προαποφασίσει κι εμείς απλώς ...εκτελούμε

  3. Promitheas avatar
    Promitheas 24/09/2013 08:25:18

    Σωστό το άρθρο. Έτσι ξεχάσαμε και τον Τεμπονέρα.

    • Promitheas avatar
      Promitheas @ Promitheas 24/09/2013 09:39:52

      Συμφωνώ με Johny, Hawk, Aggelos: Η ΧΑ είτε το θέλουμε είτε όχι είναι πολιτικο-κοινωνικό φαινόμενο, που δεν αντιμετωπίζεται με αμετροέπειες, γελοιότητες, συνθήματα και αναθέματα. Ο κόσμος δεν μασάει, και γι'αυτό η RASS δίνει πτώση μόνο 2,5% στην ΧΑ παρά το εμετικό τσουνάμι αίματος που μας πιτσιλάνε στα μούτρα σωρευτικά όλα το ΜΜΕ.

      • For The Festivals avatar
        For The Festivals @ Promitheas 24/09/2013 15:58:54

        Ότι και να λέτε, η Χ.Α δεν συγκρίνεται και δεν μοιάζει με κανέναν πολιτικό οργανισμό από το 1974 έως εδώ. Είναι καθαρά παραστρατιωτική, ναζιστική, εγκληματική οργάνωση, κινούμενη και οικονομικά στηριζόμενη από κέντρα που εξυπηρετούν συμφέροντα αντίθετα από αυτά του Ελληνικού λαού. Σωστά απομονώνεται και επιχειρείται να φωτιστεί ο αντεθνικός της ρόλος. Ωστόσο τα αποτελέσματα θα αργήσουν, γιατί ο μέσος απελπισμένος, λούμπεν και διαθέτων αυτοκτονικές τάσεις νεοέλληνας καναπεδάκιας, νομίζει πως οι ...μπάβοι θα καθαρίσουν για πάρτη του και δε βλέπει οτι θα ...καθαρίσουν και τον ίδιο αργά ή γρήγορα. Υ-πο-μο-νή.
        Στο τέλος νικά το ''καλό''.

        • karasumi avatar
          karasumi @ For The Festivals 25/09/2013 00:35:50

          Ναι αλλά και σεις καταπιέζατε τους μαύρους...

    • Μara avatar
      Μara @ Promitheas 24/09/2013 09:40:35

      Είπαμε...
      Δυό μέτρα... και δυό σταθμά...

    • occultist avatar
      occultist @ Promitheas 24/09/2013 15:41:42

      Πόσο δίκαιο έχεις. Η συλλογική ευθύνη είναι εύρημα των ¨¨δημοκρατικών¨¨ καθεστώτων και γνώρισε άνθιση κατά την ¨¨σοσιαλιστικά δημοκρατική¨¨ διακυβέρνηση του Τζόφεφ Βισαρίωνοβιτς Τζουγκασχίλι στην τέως ΕΣΣΔ και του Αδόλφου Χίτλερ στην ναζιστική Γερμανία. Αλλωστε και οι Ελληνικές φυλακές είναι γεμάτες από οπαδούς και μέλη όλων των κομμάτων που είτε ανήκουν εντός είτε εκτός του ΄συνταγματικού τόξου.΄ (Τι αρρωστημένη εφεύρεση είναι αυτό το πράγμα.) Είναι υπόλογα τα κόμματα για τις πράξεις των ατόμων που τα ακολουθούν και τα ψηφίζουν;;;;

  4. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 24/09/2013 08:39:26

    100-200 οικογενειες νταβατζήδων εχουμε;Καλά τόσο μεγάλη είναι η ελληνική πίτα και φτάνει για τόσους;
    Δυστυχώς ΑΨ η ελληνική κάλπη δεν εχει φίλτρο.Οργή,πόνος,νεύρα,υποσχέσεις,ρουσφέτια,αδιαφορία,χιουμορ είναι όλα μεσα εκεί.Δεν φτάνει μόνο να θυμόμαστε το αίμα γιατί τότε ίσως δεν πάει να ψηφίσει κανεις

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/09/2013 08:56:23

    Kαλα όλα αυτά,αλλά οι δωδεκαθειστές τι σχέση έχουν;Είναι μια αρχαια θρησκεία.
    Εφ οσον σεβονται τους νομους βασει της ανεξιθρησκείας έχουν καθε δικαιωμα να υπαρχουν.

    • George avatar
      George @ ψυχραιμια 24/09/2013 23:35:59

      Εχει χαθεί λιγουλάκι (όσο πατάει ο ελέφαντας) η ψυχραιμία τις τελευταίες μέρες, Ψυχραιμία οπότε φταίνε οι 12θεηστές γιατί κάποτε ο Μιχαλολιάκος τους συμπαθούσε. Ιδίως οι λάτρεις του Πανός την έχουν πατήσει χοντρά μια και μέχρι ποιήματα του είχε γράψει :-) Τι θα ήταν άλλωστε η Ελλάδα χωρίς την υπερβολή?

  6. Hawk avatar
    Hawk 24/09/2013 09:16:31

    Οταν βλέπεις ότι το ψέμα που σου πασάρουν δεν έχει τέλος, ΔΕΝ πας να ψηφίσεις, πας για ψάρεμα ή οτιδήποτε άλλο και έτσι ούτε τα χέρια σου θα βάψεις με τυχόν αίμα ούτε θα δώσεις και άλλοθι και έπαινο στους ψεύτες.

  7. AGGELOS avatar
    AGGELOS 24/09/2013 09:19:19

    Η ΧΑ γιγαντώθηκε αγαπητέ ακριβώς επειδή οι άλλοι, οι του "τόξου", καθόντουσαν επί χρόνια κι αγνάντευαν από τις βιλάρες στις οποίες κατοικοεδρεύουν εις τας Κηφισιάς, Κεφαλάρια, Γλυφάδας κλπ όλους εμάς στα Πατήσια, στους Αγ Αναργύρους, στα Λιόσια κλπ να παλεύουμε με το τέρας της λαθρομετανάστευσης και απλώς κουνούσαν το κεφαλάκι τους! Το 2001 συστήσαμε μία επιτροπή κατοίκων στα Πατήσια και απευθυνθηκαμε πολλάκις στην συντεταγμένη Πολιτεια με αναφορές, εξώδικα κλπ λέγοντας πως θα έρθει μια ημέρα που δεν θα μπορούμε να κυκλοφορήσουμε μετά τις 8 το βράδι στην Πλ Βικτωρίας. Έφθασε αυτή η στιγμή και ακόμη και τότε ουδενός το "συνταγματικό" αυτάκι ίδρωσε! Ελάβαμε τότε μίαν απόφαση: στις Δημοτικές εκλογές να στηρίξουμε ομοθυμαδόν την ΧΑ, όχι βεβαίως διότι είμεθα ναζιστές, αλλά διότι είμεθα βέβαιοι ότι εάν ο Μιχαλολιάκος εκλέγετο στην διοίκηση του Δήμου, θα πίεζε τόσο ώστε επιτέλους κάποιο αυτί θα ίδρωνε. Και ως εκ θαύματος αγαπητέ πράγματι ίδρωσε!! Και να οι περιπολίες στις πλατείες και να οι ομάδες ΔΙΑΣ καθημερινώς στην πόρτα μας και να οι αθρόες συλληψεις και να, εν πάσει περιπτώσει, όλα όσα θα είχαν κατά πολυ καλυτερεύσει την ζωή μας, εάν ελάμβαναν χώρα προ Χρυσής Αυγής, όμως δεν έλαβαν!! Και ερωτώ: πώς ακριβώς θα ξαναεμπιστευθεί η 85 χρονη μάνα μου τους "συνταγματικούς", όταν λογω της ΧΑ, μπορεί να βγαίνει και καμμιά βολτούλα στην γειτονιά;;; Λοιπον, ωραίες οι θεωρίες αγαπητέ Ψάλτη, πλην όπως λεγει κι ο θυμόσοφος: ΑΠΟΡΙΑ ΨΑΛΤΟΥ, ΒΗΞ!!

    • Johny avatar
      Johny @ AGGELOS 24/09/2013 09:28:59

      Έτσι!
      Μπάς και κάποτε μερικοί καταλάβουν το γιατί ανέβηκαν τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής.
      Και δεν ανέβηκαν βέβαια επειδή οι μέχρι χτές ψηφοφόροι της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του ΛΑΟΣ και ακόμα και πρώην αριστεροί μεταβλήθηκαν εν μια νυκτί σε φασίστες και ναζιστές.
      Ανέβηκαν για πολύ συγκεκριμένους λόγους και εξ αιτίας προβλημάτων που οι του συνταγματικού τόξου αρνούνταν όχι να αντιμετωπίσουν αλλά απλώς και να τους ρίξουν μια ματιά, αρνούνταν και να παραδεχτούν ότι υπάρχουν!

    • Κεραμυδόγατος avatar
      Κεραμυδόγατος @ AGGELOS 24/09/2013 15:26:18

      +1000

    • Ελελεύ avatar
      Ελελεύ @ AGGELOS 25/09/2013 01:19:16

      Δύο ερωτήσεις αγαπητέ: α) Οι περιπολίες κ.λπ. που λέτε άρχισαν μετά την εκλογή του Μιχαλολιάκου στο Δήμο, ή μετά τις εκλογές του 2012; β) αφού είχατε τέτοια ομοθυμία στα Πατήσια, πώς και δεν σκεφτήκατε να οργανώσετε κάποια ομάδα αυτοπροστασίας για να βοηθάτε αλλήλους, για το ΑΤΜ, τα ψώνια, κ.λπ. ;

  8. Προφήτης avatar
    Προφήτης 24/09/2013 09:35:00

    Τι λε ρε ψάλτη;

    Σαράντα χρόνια κάποιοι Έλληνες ψηφίζουν τους αριστερούς κατσαπλιάδες, που έσφαξαν τον ηρωικό Ψαρρό και τους ευζώνους του 5/42, καθώς και χιλιάδες άλλους νοικοκυραίους μέχρι το 1949, στοχεύοντας με εφιαλτική ακρίβεια στην αποδυνάμωση και ανατροπή του αστικού καθεστώτος.

    Σαράντα χρόνια κάποιοι άλλοι ψηφίζουν αυτούς που ευνοήθηκαν πολιτικά από τις δολοφονίες της εταιρείας "Κουφοντίνας & Σια".

    Και τώρα ξύπνησες, να βρεις ποιων ψηφοφόρων τα χέρια είναι λερωμένα με αίμα;

    • Μara avatar
      Μara @ Προφήτης 24/09/2013 09:41:33

      Εμ... πέστα χρυσόστομε!!!
      Γιατί στο τέλος θα τρελλαθούμε όλοι.....

      • ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
        ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ @ Μara 24/09/2013 10:20:51

        Προσυπογραφω και εγω...και ελεος πια με τη ΧΑ δεν ειναι το μονο προβλημα μας. Η τροϊκα ειναι εδω αλλα κανεις δεν αναφερεται.
        Επισης με χιλιαδες αυτοκτονιες τα τελευταια χρονια αιματοβαμμενα χερια δεν εχει μονο η ΧΑ.

        • Μara avatar
          Μara @ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 24/09/2013 10:36:22

          Δεν την αγγίζουμε αγαπητέ την αριστερά τζιζ.... καίει....
          Γιατί άραγε???
          Γιατί συμφώνησε και αυτή να μπεί στο "...μεγάλο φαγοπότι..." της μεταπολίτευσης.

          Αγαπητέ Ψάλτη, υπάρχει και άλλη ερμηνεία στην φωτό που έβαλες.
          "...Μας ματώσατε... όλοι τόσα χρόνια και πάρτε τώρα τις μούτζες μας...."

        • kat avatar
          kat @ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 24/09/2013 22:33:46

          Αντιθέτως ...Τα σουλειμανοκάναλα παίζοντας όλη την ώρα των ειδήσεων αποκλειστικά Χ.Α. ,σε κάνουν να ξεχνάς την τρόικα ,τα μέτρα για τα οικόπεδα και τα λαγκάδια,την ασυλία όσων εχουν ναυτιλιακές μετοχές ,τις ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

    • Kimon avatar
      Kimon @ Προφήτης 24/09/2013 12:17:27

      Τι να λέμε πιά προφήτη; Οι λέξεις και τα νοήματα έχουν χάσει την σημασία τους. Ζουμε σε χώρα όπου οι πολιτικοί έχουν αντιστρέψει τους πόλους της Γης.

    • Κεραμυδόγατος avatar
      Κεραμυδόγατος @ Προφήτης 24/09/2013 15:35:00

      Να αγιάσει το στόμα σου!!! Ο ....Ψάλτης σέρνει τα εξ' αμάξης στη ΧΑ (χωρίς να έχει άδικο σε πολλά από αυτά) άλλα για την ξεφτίλα της άλλης μεριάς (στην οποάι τον τοποθετεί το ψευδώνυμο του) ΜΟΥΓΚΑΑΑΑΑ.

      • For The Festivals avatar
        For The Festivals @ Κεραμυδόγατος 24/09/2013 16:50:16

        Να διαβάζεις πιο συχνά τα γραπτά του Α.Ψ. Σε ανάλογες περιπτώσεις που αφορούσαν άσκηση βίας από την αντίθετη πλευρά, υπήρξε το ίδιο αυστηρός. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως μιλάμε για τη Χ.Α και μην επιχειρείτε άδικα, να πετάξετε τη μπάλλα στην εξέδρα.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Προφήτης 25/09/2013 00:50:24

      Προφήτη, ο Αριστερός Ψάλτης ξύπνησε πολύ νωρίτερα , όπως και το Antinews, απο μερικούςε κρυπτοφασιστες που λογω μνημονίου περιφέρονται σε κόμμτα και αποκόμματα. Και τόσα χρόνια δεν είδαμε κανέναν κουκουέ ή κνιτη να δολοφονεί κάποιον. Εκτός αν θεωρείς κι εσύ "κομμουνιστική οργάνωση" την 17Ν σαν κάποιους ανόητους χρυσαυγίτες που μας έχουν πνίξει στα κατεβατά.

      • GO avatar
        GO @ Factorx 25/09/2013 07:24:24

        Ναι Φάκτορα, σωστά!

  9. Jim Bim avatar
    Jim Bim 24/09/2013 09:41:43

    Στη Δημοκρατία δεν χωράει η βία !
    Το κακό είναι, ότι στην κατάσταση που βρίσκεται, η μέση οικογένεια πιστεύει ότι οι πολιτικοί φταίνε για την πτώχευση της χώρας και την ανεργία.
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΔΙΚΟ !!!

    Η αντίδραση τους οδηγεί στην υποστήριξη της ΧΑ και του ΣΥΡΙΖΑ .... Το θέμα είναι να ΠΙΣΤΟΥΝ ότι το πολιτικό σύστημα μπορεί να αυτοκαθαρθεί και αποτελέσει την λύση για τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει .....
    Στην αντίθετη περίπτωση δεν θα έχει σημασία εάν είναι εκτός ή εντός νόμου ή συνταγματικού τόξου, η επανάσταση των ανέργων και νεόπτωχων ....

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Jim Bim 24/09/2013 10:09:29

      Σωστές οἱ διαπιστώσεις σου,ἀλλά πώς θά αὐτοκαθαρθεῖ τό πολιτικό σύστημα ὅταν εἶναι θεμελιωμένο πάνω σέ σάπιες νοοτροπίες;
      Ὅταν οἱ θεσμοί πού θά τό ἀναβαπτίσουν (ὅπως ἡ δικαιοσύνη π.χ.) εἶναι νοθευμένοι;
      Καί πώς θά πειστῶ ἐγῶ ὁ ἀπλός πολίτης,ἀπογοητευμένος ψηφοφόρος ἀπό τούς ἐκπροσώπους τοῦ πολιτικοῦ συστήματος,πού διαπιστώνω ὅτι οἱ περισσότεροι ἐξ' αὐτῶν ''λέγουσι γάρ καί οὐ ποιοῦσι'';

  10. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 24/09/2013 09:51:31

    Δυστυχῶς,δέκα περίπου βήματα πρίν τήν κάλπη,λευκός μανδύας τή σκεπάζει τήν ἔρημη τή μνήμη...

  11. η Dimi avatar
    η Dimi 24/09/2013 09:59:24

    *Να είσαι αυτό που θέλεις να φαίνεσαι ότι είσαι*
    ~Σωκράτης

  12. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 24/09/2013 10:03:54

    Ένας κουτσαβάκης (Ρουπακιάς) σκότωσε κάποιον συνάνθρωπο με ψευδώνυμο Killah P (Someone very mindless the only task they can manage is to kill ),σύμφωνα με την μετάφραση της google.........
    Ψηφίζω ΝΔ από το 1984,τον Τεμπονέρα τον σκότωσε ο Καλαμπόκας,εγώ δεν πείραξα μυρμήγκι..........
    Την απάντηση την έδωσε ο Αγγελάκας,ας ασχοληθούμε με τον δικό μας φασισμό.......

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Κώστας Τ 25/09/2013 00:27:55

      "Killing the Past" σημαίνει το ψευδώνυμο του Φύσσα
      (δεν έχει καμία σχέση με όσα μετέφερες από το google).

      • ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
        ΔΗΜΗΤΡΗΣ @ roadrunner 25/09/2013 19:15:35

        roadrunner προβατο ,το “Killing the Past” που εκανες μεταφραση στα αγγλικα ειναι τιτλος απο τραγουδι του Π.Φυσσα...το KILLAH P σημαινει ξεκαθαρα ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ(στη ''αργκο'' του χιπ-χοπ) Π απο το αρχικο του ονοματος του,Παυλος...και μετα απο αυτο μπορεις να συνεχισεις να τρως χορταρι

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 26/09/2013 22:55:19

          Αν αμνούς κι ερίφια βλέπεις, στο antinews ν’ παντούν
          και βελάσματα προβάτων, στα αυτιά σου αντιλαλούν
          συνιστάται ή να τσεκάρεις τα χαπάκια του γιατρού
          ή το επάγγελμα ν’ αφήσεις του κρυφού γιδοβοσκού.

  13. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 24/09/2013 10:24:23

    Συγγνώμη, αλλά το θέμα της λαθρομετανάστευσης, Αριστερέ Ψάλτη, που το περνάς ολίγον στο ντούκου, έπαιξε καταλυτικό ρόλο στη γιγάντωση της ναζιστικής ακροδεξιάς. Μερικές παρατηρήσεις:
    1. Συγκρίνεις τη μετανάστευση μερικών εκατοντάδων χιλιάδων ή και 1-2 εκατομμυρίων Ελλήνων σε χώρες τεράστιες, με ασύλληπτο γεωγραφικό και πληθυσμιακό δυναμικό (σε σχέση με την έκταση και τον πληθυσμό της Ελλάδας) με μία Ελλάδα σε πληθυσμιακή συρρίκνωση, υπογεννητικότητα, που δέχεται λαθρομετανάστες αγνώστου προέλευσης, ταυτότητας, ηλικίας, ποινικού μητρώου...., από χώρες με συνολικό πληθυσμό άνω των 500 εκατομμυρίων (Πακιστάν+Μπαγκλαντές μόνα τους έχουν πάνω από 300 εκατομμύρια!). Καταλαβαίνεις τί σημαίνει αυτό για το μέλλον μας; Θα γίνουμε μειονότητα στην ίδια μας την πατρίδα. Ιστορικά παραδείγματα υπάρχουν. Το πιο πρόσφατο στα νησιά Φίτζι, με τους Ινδούς που κουβάλησαν οι Άγγλοι εκεί....
    2. Η λαθρομετανάστευση δεν αφορά μόνο την εγκληματικότητα. Ωραία, να επιτρέψουμε στους Πακιστανούς να φέρουν τις γυναίκες τους (μερικοί το έκαναν) και να ενταχθούν; Δεν θα ενταχθούν όμως, θα δημιουργήσουν μία τεράστια πακιστανική ισλαμική κοινότητα που σύντομα θα ξεπεράσει το εκατομμύριο και με υψηλή γεννητικότητα. Πόσοι νέοι Έλληνες ζουν στα Πατήσια; Και, αν δεν ήταν και οι Αλβανοί (άλλο περίεργο κεφάλαιο αυτό...), τα Πατήσια θα ήταν ένα αφροασιατικό μουσουλμανικό γκέτο...
    3. Δεν καταλαβαίνω γιατί από τους λαθρομετανάστες που έρχονται, το 90-95% τουλάχιστον είναι μουσουλμάνοι. Μήπως τα κεφάλαια του Κατάρ και του "φίλου" Αλ Θάνι, εκτός από ισλαμιστές στη Συρία, χρηματοδοτούν και "άπορους" μουσουλμάνους να έρχονται εδώ;
    Θυμίζω ότι ο περίεργος αυτός τύπος είχε προτείνει στον Ιερώνυμο να ανακαινίσει εξ ολοκλήρου τη Μητρόπολη της Αθήνας και να της φτιάξει και χρυσό (!) τρούλλο, με τον όρο να στηρίξει ζωηρά η Εκκλησία την κατασκευή του ισλαμικού τεμένους...
    4. Δεν είναι το θέμα της εγκληματικότητας μόνο, είναι και αυτό της ανεργίας. Οποιος νομίζει ότι οι μετανάστες κάνουν ΜΟΝΟ τις δουλειές που κάνουν οι Έλληνες, ή είναι αδαής, ή λαθρολάγνος αριστερούλης. Να σας δώσω μία λίστα εργασιών που κάνουν οι Πακιστανοί: Υπάλληλοι σε εμπορικά καταστήματα (όχι χαμάληδες), ακόμα και στο κέντρο της Γλυφάδας, ντελίβερυ σε καθώς πρέπει καταστήματα γρήγορης εστίασης, γκαρσόνια, υπάλληλοι σε καταστήματα γρήγορης εστίασης (και τυροπιτάδικα), οδηγοί φορτηγών εταιρειών, συνοδοί οδηγών, οδηγοί ταξί, μαρμαράδες, κουρείς...
    Στον Πειραιά, ένα μεγάλο κεντρικό κατάστημα γρήγορης εστίασης έχει υπαλλήλους μόνο Πακιστανούς.
    Αυτές τις δουλειές ΔΕΝ θα τις έκαναν Έλληνες; Πού ζείτε;
    Εχετε αναρωτηθεί γιατί τόσοι έλληνες με παιδιά και οικογένεια διανέμουν φυλλάδια, ενώ πληρώνονται αισχρά για αυτό; Μα επειδή τις άλλες δουλειές τις έχουν πάρει οι λάθρο....
    Και φυσικά, πολλοί Πάκις είναι πρεζέμποροι, λαθρέμποροι, λαθροδιακινητές, κλπ.
    Και όσο παραμένουν στη χώρα, φυσικά θα παίρνουν όλο και καλύτερες δουλειές, αφού θα ζητούν πολύ λιγότερα, επειδή μπορούν να ζήσουν με πολύ λιγότερα. Δεν είναι υπόθεση, είναι πραγματικότητα. Σας λέω υπεύθυνα ότι σε ένα μέσο Πακιστανό εργαζόμενο του περισσεύουν γύρω στα 500-600 ευρώ τον μήνα. Καθαρά και μαύρα.
    Η ΧΑ είναι ναζιστές, είναι μία σκοτεινή οργάνωση ολοκληρωτικού χαρακτήρα, κατεδαφίζουν τον πατριωτισμό πλειοδοτώντας σε γελοίες υπερπατριωτικές κορώνες που μόνο αγράμματους πείθουν. Δεν χρειάζομαι κανέναν ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΗ να μου πει τα παραπάνω, τα γνωρίζω πολύ καλά, όπως ξέρω και την ιστορία της ευρωπαϊκής ριζοσπαστικής άκρας Δεξιάς, από την οποία κατάγεται η ΧΑ και άλλοι παρεμφερείς σχηματισμοί. Γράμματα ξέρω, πολύ περισσότερα από τους αγράμματους τεμπελχανάδες ινστρούχτορες της ΟΛΜΕ και κάτι κομματικούς που πιστεύουν και επαναλαμβάνουν ό,τι διαβάζουν στις κομματικές ανακοινώσεις. Αλλά η ερώτησή μου είναι:
    ΓΙΑΤΙ Η ΝΔ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΑΦΗΣΕ ΤΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΝΑ ΓΙΓΑΝΤΩΘΕΙ;
    Δεύτερη ερώτηση:
    ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΕΙΣΕΛΘΟΝΤΩΝ;
    Αυτό που ισχύει στον πολυπολιτισμικό Καναδά, με άλλα λόγια. Είναι φασίστες οι Καναδοί;
    Και πάμε παρακάτω:
    ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΜΠΑΜΠΟΥΛΑΣ ΤΗΣ ΧΑ;
    Μην ακούσετε εμένα, ακούστε τον αριστερό, αλλά πατριώτη Σταύρο Λυγερό, βρείτε το σχετικό βιντεάκι στο youtube...
    Λοιπόν, όχι άλλο κάρβουνο. Και λίγη ντροπή δεν βλάπτει.
    Και αν συνεχίσει η κοροϊδία εκ μέρους της επίσημης (Κεντρο)Δεξιάς, μπορεί να μην πρέπει να τεθεί ως επιλογή ο ναζισμός για τις επόμενες εκλογές, υπάρχουν όμως και οι "εκδρομικές διαδικασίες" , υπάρχουν και κόμματα του τύπου "Αγάπη και ειρήνη στον κόσμο", "Σώστε τις χελώνες", "Free Willy" , κλπ, κλπ....
    Πρόβατα δεν είμαστε. Τα πρόβατα ψόφησαν, αγαπητοί κομματικοί της ΝΔ. Δείτε την οδοντοστοιχία μας, αν δεν μας πιστεύετε....

    • ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ @ ΒΙΣ 24/09/2013 18:31:33

      Πολύ καλός!!! Ειδικά το σημείο που αναρωτιέσαι αν θα γινόταν τίποτα προς την κατεύθυνση της αντιμετώπισης όλων των προβλημάτων που προκύπτουν απ' την λαθρομετανάστευση, σε περίπτωση που δεν ερχόταν στο προσκήνιο άλλες "δεξιές" και "ακροδεξιές" δυνάμεις (όρα ΛΑ.Ο.Σ και Χ.Α), νομίζω ότι χτυπάει στο επίκεντρο..... Με άλλα λόγια...ναι κακός ο άκρατος λαϊκισμός του Καρατζαφέρη και ο ολοκληρωτισμός του κυρ-Νικόλα της ΧΑ, αλλά αν δεν είχαν εμφανιστεί, άρα και πιέσει και εν τέλει αναγκάσει την ΝΔ να πάρει μέτρα σε ζητήματα (πολύπλευρης) αλλοίωσης του έθνους, τι υπήρχε περίπτωση να γίνει.?? Μήπως τίποτα.?? Αν ναι..(που για μένα προφανώς ναι!!), αυτό είναι και το πιο λυπηρό.... :/

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ΒΙΣ 24/09/2013 20:54:16

      Χείμαρρος!!! +1000

    • sos avatar
      sos @ ΒΙΣ 24/09/2013 21:40:01

      Πέστα!!!

      Θα τρελαθούμε τελείως πια.

    • Μ.Τ. avatar
      Μ.Τ. @ ΒΙΣ 25/09/2013 00:41:50

      Μπράβο ΒΙΣ!... Ναι έτσι ακριβώς είναι.

  14. parsifal avatar
    parsifal 24/09/2013 10:25:05

    Το αίμα του πατέρα που δολοφονήθηκε απο Αφγανούς στο κέντρο της Αθήνας σε ποιά χέρια ευρίσκεται κ. Ψάλτα ;
    Το αίμα της πιτσιρίκας που βγήκε βόλτα στην Πάρο και δεν επέστρεψε ποτέ οπως εφυγε ποιές ενοχες συνειδήσεις βαραίνει (λέμε τώρα...) κ. Ψάλτα ;
    Είσθε "αριστερός" ψάλτης και χαρακτηρίζεσθε απο την αριστερή θεώρηση της Ιστορίας και της ζωής : "Ο ανθρωπος γεννιέται καλός, η κοινωνία τον κάνει κακό και εγκληματία..."
    Πιθανόν, αλλά η κοινωνία απαιτεί να προστατευθούν γυναικόπαιδα και περιουσίες ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, με τον τρόπο που προβλέπουν οι νόμοι. Τα αλλα είναι δουλειά των ψυχιάτρων και των ψυχολόγων...
    Το αίμα λοιπόν υπάρχει αλλά κυτάξτε ποιοί το χύνουν. Ασφαλώς οχι οι πολίτες που ζητούν Τάξη, Ασφάλεια και την θεμελιώδη ελευθερία να κυκλοφορούν ελεύθερα, ΟΛΕΣ τις ωρες, σε ολη την εκταση της πόλεως και της Πατρίδος τους.
    Εχω γράψει πολλές φορές εδώ μέσα οτι οι πολλοί, σφίγγουν το ζωνάρι, αντέχουν τα χαράτσια, τηο οικονομικό ζόρισμα, ακόμη και την πείνα. ΚΑΝΕΙΣ δεν αντέχει και δεν θα αντέξει την ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΤΗΝ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΔΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΊΟ Η ΒΓΗΚΕ ΒΟΛΤΑ.
    Εάν λοιπόν απογοητευθούν οι ΠΟΛΛΟΙ, το αίμα που θα χυθεί δεν θα είναι στα ψηφοδέλτια. Επί των κεφαλών των ανάξιων θα είναι.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ parsifal 24/09/2013 20:55:21

      +1000

    • kat avatar
      kat @ parsifal 24/09/2013 22:40:40

      Η υποβάθμιση της μόρφωσης που πάει ?Είναι δυνατόν ο δάσκαλος του γιού μου να μαθαίνει στα παιδιά ανάγνωση στην Ε'δημοτικού ,γιατί ειναι τα περισσότερα ξένα?Αυτός καλά κάνει.Εγώ μπορώ οικονομικά να στείλω τον γιό μου σε ιδιωτικό?

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ kat 24/09/2013 23:47:48

        Να βρεις λεφτά να τον πας στο ιδιωτικό, αγαπητέ! Και αν δεν θες να πληρώσεις 25 ευρώ στο νοσοκομείο, καλύπτοντας τον ανασφάλιστο αναξιοπαθούντα πρόσφυγα, να πας και συ σε ιδιωτικό (νοσοκομείο)! Αμα πια, πολυασχοληθήκαμε με τους κατοίκους των λαϊκών συνοικιών! Και όπως είπε ο Μίλτος , άμα δεν έχετε λεφτά για τον φόρο στα χωράφια, να τα πουλήσετε...
        (Να δεις που πάλι θα βρεθούν γριές με αλτσχάιμερ και θα τον ψηφίσουν, επειδή τέτοιο γαμπρό θα ήθελαν για την κόρη τους...).
        Καλά είπε και για εμάς που μένουμε Β΄ Πειραιά ο Φλάβιος (και εισέπραξε κολακευτικά σχόλια από σοβαροφανείς μεγαλοσχήμονες γαλάζιους μεσαιοχωρίτες): Να φύγουνε οι αλήτες, να πάνε αλλού! Το θέμα είναι ότι, αν φύγουμε εμείς, ποιοι θα ψηφίζουν τον Τραγάκη; Αυτός είναι ο λόγος που δεν μας μετακινούν ομαδικά (προς το παρόν, όσο δηλαδή ζει ο Τραγάκης...)...
        Μην στενοχωριέσαι φίλε μου, αν συνεχιστεί το σουξέ στόρυ ως έχει, "Free Willy-Σώστε την Καρέτα-Καρέτα"... Οσονούπω κατατίθεται ο τίτλος του νέου φερέλπιδος κόμματος στο Πρωτοδικείο και ήδη σκίζει στις δημοσκοπήσεις...

  15. elpiniki avatar
    elpiniki 24/09/2013 10:29:30

    Ελεος !! Φθάνει τόση υποτίμηση !!

  16. βαγόνι avatar
    βαγόνι 24/09/2013 10:37:17

    Το τελευταίο που χρειαζόμαστε είναι η νεκρανάσταση
    "αριστερών" και "δεξιών" ρεβανσιστών...προφανώς,τίποτε
    δεν πέθανε...παρέμεινε εν υπνώσει...! στο τέλος,βέβαια, τίποτε
    απο όλα αυτά δεν θα επικρατήσει...θα μας επιβληθούν οι
    ειδικοί του "crisis management",ως χώρα ιδιαζόντως
    προβληματική...μπορούμε να κατεβάσουμε τους τόνους;

  17. η Dimi avatar
    η Dimi 24/09/2013 10:43:21

    Προφανώς και αφελής και ανιστόρητη είμαι. Επειδή πιστεύω ότι τα «ματωμένα» χέρια της κοπέλας της φωτογραφίας, είναι βαμμένα με λαμπερή κόκκινη μπογιά, από τ’ αγαπημένα χρώματα της ζωγραφικής τεχνικής Μπομπ Ρος.

  18. Makis Stefanatos avatar
    Makis Stefanatos 24/09/2013 10:47:01

    Τελικά θα λάβουμε ποτέ απάντηση τι έγινε με τα πορίσματα των έξι (6) εταιριών που ήλεγξαν τα οικονομικά του ΠΑΣΟΚ?...έκτός κι αν οι συστημικές - συνταγματικές συμμορίες παραμένουν στο απυρόβλητο...

  19. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 24/09/2013 10:48:39

    Καλό είναι να καταλάβουν κάποιοι ότι ο υπερθεματισμός στον "αντιφασισμό" και μάλιστα από πρόσωπα του είδους "κηφήνας συνδικαλιστής της ΟΛΜΕ", "Τατιάνα Στεφανίδου", "έγκριτη δημοσιογράφος Φαίη Τσουλόγλου", καθώς και μονοθεματικά δελτία ειδήσεων (τύπου "Βατοπέδι"), μπορεί να προκαλέσει δυσάρεστα συναισθήματα στους ακροατές, έως και τάσεις προς έμετο μπροστά στην τόση προπαγάνδα, καθώς και υποψίες ότι η ΧΑ είναι θύμα του συστήματος (ενώ στην πραγματικότητα είναι ο χρήσιμος ηλίθιος του συστήματος, και μάλιστα χρησιμότατος και ηλιθιότατος...).
    Να πω επίσης ότι προχτες κάποιος σχολιαστής Φλάβιος πρότεινε φασιστικά να μετακινηθεί ο πληθυσμός των δυτικών συνοικιών της Αθήνας και του Πειραιά, για να διαλυθεί η δύναμη της ΧΑ. Για τους οποίους μίλησε λες και είμαστε σκουπίδια (είμαι γέννημα-θρέμμα και μόνιμος κάτοικος της περιοχής). Και κάποιος "φιλελεύθερος" μεγαλοσχολιαστής εδώ μέσα σχεδόν τον επαίνεσε για το ρατσιστικό σχόλιό του...
    Δεν υπάρχει μόνο στη ΧΑ φασισμός, είναι σε πολλών καθώς πρέπει "ορθοφρονούντων" το κεφάλι, καλά τα είπε ο Αγγελάκας...

  20. NK avatar
    NK 24/09/2013 10:49:44

    Γίνονται κάθε χρόνο 200 φόνοι στην Ελλάδα. Το 70% από αλλοδαπούς.

    Να τα κοιτάξετε τα χέρια σας πολύ καλά λοιπόν.

    Τα στοιχεία από astynomia.gr

  21. Δημήτριος ο Μυροβλύτης avatar
    Δημήτριος ο Μυροβλύτης 24/09/2013 11:03:18

    Επίσης, εφ' όσον ανέβει το πρώτο, αν μπορείτε να μας σχολιάσετε τα 25€ και την τροπολογία για τις μετοχές των ναυτιλιακών εταιρειών.

    Θα σας ήμουν ευγνώμων.

  22. elmatador avatar
    elmatador 24/09/2013 11:12:10

    Έτσι εθελοτυφλούσαν και τότε οι πολοιτικοί μας, όταν οι ορδές των Αλβανών κακοποιών και μη, λαθρομεταναστών,πεζοπορώντας έμπαιναν στη χώρα με αφύλακτα τα σύνορα γιατί ο γιός του κάθε Λευτεράκη υπηρετούσε στο "πολεμικό Μουσείο" κάνοντας πάρτυ με την Αλεξανδράτου.Έτσι εθελοτυφλούσαν και όταν τα ΣΚΟΠΙΑ (από παλιά )ακόμη και ως κρατήδιο της τότε Γιουγκοσλαβίας,έκανε αλητρωτική προπαγάνδα.Έτσι εθελοτυφλούσαν όταν από τον Έβρο έμπαινε στη χώρα,κάθε βράδυ ένα "χωριό"από λαθρομετανάστες,Πακιστανούς,Μπαγλατεσιανούς,και άλλα μπουμπούκια,ώστε σήμερα νάχουμε "πρόεδρο"πακιστανικής κοινότητος και τον( θρασύτατο) Ιμάμη των Μουσουλμάνων της Αθήνας.Τον φράχτη στον Έβρο έπρεπε να τον είχαν κάνει πριν 20-25χρόνια ,αλλά...περί άλλων ετύρβαζαν,κοίταζαν μόνο τις καρέκλες τους.Ποιός έκανε "ομογενείς "της κάθε "καρυδιάς καρύδι"με μοναδικό κριτήριο ότι "ψέλιζαν"τραγουδώντας "Σαμιώτισα,Σαμιώτισα,πότε θαρθείς...."τους δώσανε την υπηκοότητα καιτην ιθαγένεια(για τους ψήφους).Ούτε στρατό υπηρέτησαν ούτε τίποτα,και αν πήγαν δημιούργησαν προβλήματα ανηπακοής και χαβαλέ.Ποιός τους ανέχεται μέχρι καισήμερα και δεν τους στέλνουν απόεκεί που ήρθαν?Αλήθεια η βία 'εχει χρώμα¨?Που ήταν όλοι αυτοί που σήμερα κόπτονται όταν καίγονταν και λεηλατούνταν η Αθήνα ?Που ήταν όταν ομάδες τραμπούκων -κουκουλοφόρων δολοφονούσαν του εργαζόμενους της Μαρφίν,όταν εδολοφονείτο ο ταξιτζής της Πάρου? Τώρα τα προβλήματα γιγαντώθηκαν,και δεδομένης και της κρίσης,γιγαναντώθηκαν και οι οργανώσεις -κόματα, τύπου Χρυσής Αυγής.Ο κόσμος δεν θα κυτάξει τι κάνει ο κ.Υπουργός θα κυτάξει άν έχει τα 25 ευρώ(αναμένεται ο καθορισμός εντός των ημερών) να πάει στο νοσοκομείο ενώ ο διπλανός Αλβανός η Πακιστανός με 5 ευρώ.Κυττάζει ότι το σπίτι του και το μαγαζίτου λεηλατήθηκε πάνω από μια φορά,ότι στα σπίτια του δεν είναι ασφαλής.Ο/η άνεργος βλέπει ότι σε όλους τους ξενώνες και εστιατόρια, τώρα το καλοκαίρι,και στιςκαφετέριες δουλεύουν Βούλγαροι,Αλβανίδες και Γεωργιανές.Με αστυνομικά σπσμωδικά μέτρα δεν λύνεται το πρόβλημα αν δεν λυθεί το μεταναστευτικό,από το οποίο κυρίως αντλούν την δυναμή τους αυτά τα κόματα.Υπάρχει και ο κίνδυνος της περαιτέρω ανόδου λόγω των αστυν.φύσεως παρεμβάσεων και της απαγόρευσης,όπως έγινε στην Τουρκία με το κόμμα του μακαρίτη Ερμπακάν,άλλαξε όνομα,και με τον Ταγίπ Ερτογάν εφθασε στην εξουσία.Τώρα τα γκάλοπ αυτά που βγαίνουν δεν τα πιστεύουν ούτε οι ίδιοι.Ο κόσμος είναι αγανακτησμένος με όλη την σημασία της λέξης.Αν οι Έλληνες είναι λαός μεταναστών επειδή πολλοί λόγω ανέχειας μετανάστευσαν έχω να παρατηρήσω, ότι στις χώρες όπου τηρούνται νόμοι και συντάγματα,λαθρομετανάστευση δεν ΥΠΑΡΧΕΙ,υπάρχει(αν υπάρχει) μόνον μετανάστευση.Τουτέστιν η χώρα υποδοχής θέτει όρους όπως υγεία,αριθμό,ειδικότητα,ακόμη και πόλη υποδοχής.Η δε χώρα καταγωγής στον έλγχο και του ποινικού Μητρώου.Ούτε κακοποιοί,ούτε φυματιώσεις ούτε υπατίτιδεςC εγενοντο αποδέκτες οι χώρες εισαγωγής.Είναι γνωστές οι τότε διαδικασίες για την Γερμανία,Αυστραλία.Εδώ εμείς αφήσαμε ανεξέλεγκτα να μπει της κάθε καρυδιάς καρύδι διότι ημεν αριστερά ποντάρει στην στήριξη και διεύρηνση και της εκλογικήςτης βάσης λόγωτης οικονομικής θέσης των εισερχομένων λαθρομεταναστών η δε Δεξιά από το "κόμπλεξ"μην κατηγορηθεί ως Ρατσισμός κάθε παρέμβαση.Θυμάμαι τον Πρ. Παυλόπουλο σε ερώτηση του Π.Τζίμα (στο Μέγκα),να απαντά, ό,τι "αλοίμονο δεν είμαστε εναντίον τωνΛαθρομεταναστών, αντίθετα χαιρόμαστε που αποφάσησαν και ήρθαν να ζήσουν μαζί μας" .Η σύγκριση Μετανάστευσης-Λαθρομετανάστευσηςείναι ανέφικτη, μεταξύ ανόμοιων.

    • Δρυς avatar
      Δρυς @ elmatador 24/09/2013 11:53:51

      Πες τα Χρυσόστομε.

  23. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/09/2013 11:33:08

    "...Ερώτημα κρίσεως:
    Αλήθεια, με ποιον τρόπο έχουμε εκπαιδευθεί για να διαχειριζόμαστε τα αποθέματα της βίας που, όπως λέει ο Ομηρος, είναι συστατικά του πολιτισμού μας;
    Τι μαθαίνουν τα παιδιά στο σχολείο για τους Ελληνες Εβραίους και την τύχη τους στην Κατοχή;
    Εχουμε πραγματικά συζητήσει τι έγινε στον Εμφύλιο, πώς ξεκίνησε, πώς τέλειωσε, και ποια αναπηρία μάς οδήγησε στην αλληλοσφαγή; Ελάτε τώρα, μας αρκεί η μυθολογική διάσταση του αδελφοκτόνου πόλεμου. Οι ενοχές των νικητών που απενοχοποιούν τους νικημένους και το συμπέρασμα πως ο Εμφύλιος δεν ήταν δυνατόν να αποφευχθεί.
    Τους ώθησαν εκεί οι έξωθεν παρεμβάσεις, το αίσθημα του αδικαίωτου, κοινώς μια πρώτης τάξεως αιτιολόγηση της βίας και του φόνου, η οποία λειτουργεί ως Πέμπτη Φάλαγγα της συνείδησης. Εργάζεται υπόγεια, για να σου υπενθυμίζει πως, αν οι συνθήκες το επιβάλλουν, δεν μπορείς παρά να σκοτώσεις αυτόν που κρίνεις εσύ ένοχο..."
    (Η Πέμπτη Φάλαγγα της συνείδησης, του Τάκη Θεοδωρόπουλου, "Καθημερινή" 22 Σεπτεμβρίου 2013) - προσυπογράφω.

    Μια κοινωνία, όπως η Ελληνική, που δεν στοχάζεται πάνω στην ιστορία της, αλλά μόνον πολιτικολογεί, παραταξιολογεί και κομματικολογεί, είναι καταδικασμένη να επαναλαμβάνει την αυτοκαταστροφή της.
    Σε άλλες κοινωνίες, δολοφονική τρομοκρατία όπως της ΧΑ ή της 17 Νοε ή του χ ρατσιστικού σχήματος, αντιμετωπίζεται με 1 εκατομμύριο κόσμο στο δρόμο, μαζί με τα μικρά παιδιά τους, που κρατάνε κεριά και σιωπηλά σαρώνουν τους τρομοκράτες απο τη ρίζα: Αυτο το ειρηνικό είναι ο οδοστρωτήρας που πατά και κάνει αλοιφή κάθε ΧΑ ή 17 Νοε. Γι αυτό, οι χειραγωγοί αυτό φοβούνται και αυτό δεν θέλουν στην Ελλάδα.
    Εδω ακούς κακόηχες αντιδράσεις του τύπου "γειά στα χέρια σας" (για τη 17 Νοε παλιότερα) ή "και σείς οι αριστεροί δέρνετε τους μαύρους" (πολλά παραδείγματα εδώ μέσα, ως αντίδραση για την ΧΑ, για να μη αναφέρω το εξέχον στέλεχος της ΝΔ).
    Έτσι είμαστε καταδικασμένοι σε βαθύ ύπνο και γινόμαστε ως χώρα και κοινωνία άξιοι της τύχης μας (άν και κανείς δεν είναι, ως άτομο).

    • Samurai avatar
      Samurai @ Uncle Stgm 24/09/2013 14:19:28

      Θείο.
      Υποκλίνομαι.
      Ισοπεδωτική η νηφαλιότητά σου.

  24. popaia avatar
    popaia 24/09/2013 11:58:06

    "....να επιστρέψει το στοιχειώδες έστω αίσθημα ασφάλειας στις γειτονιές".
    Ώστε το στοιχειώδες ε; Έτσι, για στάχτη στα μάτια, ίσα-ίσα για να μας ξεπετάξετε...
    Κατά πρώτον δεν υφίσταται κάτι τέτοιο. Οι άνθρωποι ή νιώθουν ασφαλείς ή δεν νιώθουν. Ή κοιμούνται με τη σιγουριά ότι ζουν σε νορμάλ χώρα όπου το έργο Εν Ψυχρώ του Τρούμαν Καπότε είναι αδιανόητο να συμβεί στην πραγματική ζωή κι επί καθημερινής βάσεως ή απλά τρέμουν. Υ-πο-φέ-ρουν. Το στοιχειώδες τί θα πει; Να μοιράσει ο Δένδιας αγχολυτικά;
    Κατά δεύτερον, το γεγονός ότι στην Ελλάδα υπήρχε μηδενική απρόκλητη και δη τόσο άγρια εγκληματικότητα μέχρι το 1990 ήταν ένα ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ του λαϊκού πολιτισμού, σχεδόν μοναδικό στον κόσμο. Το επίτευγμα αυτό σαρώθηκε κατά το βαναυσότερο τρόπο κι αντικαταστάθηκε από μια θάλασσα αίματος αθώων και ανυπεράσπιστων, από μια ακατάσχετη αιματοχυσία. Και τολμάτε να προσάπτετε στον κοσμάκη ότι έχει τα χέρια του λερωμένα με αίμα;;;; Υπονοώντας την ψήφο στη ΧΑ ενώ υποβαθμίζετε σκανδαλωδώς την απίστευτη, απίστευτη, απίστευτη κτηνωδία της Μαρφίν;;;;
    Ε είστε πραγματικά αριστερός.

    • Χ avatar
      Χ @ popaia 24/09/2013 12:47:04

      ''υποβαθμίζετε σκανδαλωδώς την απίστευτη, απίστευτη, απίστευτη κτηνωδία της Μαρφίν;;;;''. Κανείς δεν υποβαθμίζει την κτηνωδία στη Μαρφίν, μόνο που κατά ένα περίεργο τρόπο εκεί οι ένοχοι ...ξέφυγαν (σκοπίμως;;;) και δεν τους έχουμε ώστε να καταλογίσουμε σε πολιτικό χώρο τις τυχόν ευθύνες. Εικάζει ο καθένας μας, κατά ...προτίμηση. Παρακρατικοί ή ακροαριστεροί; Διαλέξτε!
      Στην προκειμένη περίπτωση όμως της αισχρής δολοφονίας του Φύσσα, έχουμε την εγκληματική οργάνωση, το δολοφόνο, το έγκλημα και την ομολογία. Μην προσπαθείτε απελπισμένα λοιπόν να ...εξισώσετε. Δεν είναι δίκαιο.

  25. και Κλεφτης και Απελατης avatar
    και Κλεφτης και Απελατης 24/09/2013 11:59:06

    25 ευρω η είσοδος στα νοσοκομεία ΜΟΝΟ για τους Έλληνες, χωρίς να εξαιρούνται ευπαθείς ομάδες πέραν των, με ή χωρίς λαθρό, μεταναστών!! Έξοχα! Συνεχίστε να σπρώχνετε τον κόσμο στη ΧΑ. Ξέρετε ποιους λυπάμαι; Αυτους που ακολοθούν εκείνους που όταν έρθουν τα πάνω-κάτω, δεν θα μπορέσουν να τους ακολουθήσουν στα Παρίσια και στα Λονδίνα. Και αναγκαστικά θα μείνουν εδώ να αντιμετωπίσουν το "φίδι" που έχει βγει ήδη από το αυγό και το θρέφουν. Ούτε ψύλλος στον κόρφος τους. Επικίνδυνο πράγμα η άγνοια κινδύνου...

  26. foros1 avatar
    foros1 24/09/2013 12:01:41

    ....και επιπλεον θα συνυπολογισθουν οι λιστες τυπου Λαγκαρντ, τα 25 ευρω στα νοσοκομεία σαν "καλεσμα στον πραγματικο κοσμο", η ατιμωρητη προσπαθεια για να περασουν περιεργες "θαλασσινες" τροπολογιες, τα προνομια πολλων ημετερων που διατηρουνται και τοσα αλλα.

  27. Νταν avatar
    Νταν 24/09/2013 12:03:56

    Δεν ψήφισα χ.α και ούτε πρόκειται αλλά καλύτερα μην ανοίγεται την κουβέντα για ματωμένα χέρια αγαπητέ όταν το μνημόνιο έχει αφήσει πίσω 3.000 αυτοκτονίες.

  28. Χ avatar
    Χ 24/09/2013 12:27:52

    ''Όταν σε λίγους μήνες, όμως, πάμε στις κάλπες για να ψηφίσουμε θα πρέπει να κοιτάξουμε κάτι πρώτα. Αν έχουμε αίμα στα χέρια μας, αν το ψηφοδέλτιο είναι ματωμένο. Ας το σκεφτούμε αυτό προτού αποφασίσουμε να ξαναδώσουμε δύναμη στους εγκληματίες.'' Σύμφωνοι. Να είστε σίγουρος Αριστερέ μου Ψάλτη, οτι θα τα κοιτάξουμε πολύ προσεκτικά ΟΛΑ τα ψηφοδέλτια. Αλλά τα δικά μας τα μάτια θα διακρίνουν και το άλλο αίμα, το βουβό. Αυτό των εκατομμυρίων θυμάτων του εμπαιγμού και της προδοσίας των υπευθύνων, αυτών που μας εξαθλίωσαν υποχωρώντας πειθήνια σ΄εκβιασμούς, πιέσεις και ψευτοδιλήμματα. Το αίμα των απελπισμένων 2.000.000 ανέργων, των χιλιάδων εξανδραποδισμένων νέων μας, των εκατομμυρίων γονατισμένων συμπατριωτών μας που αργοπεθαίνουν βουβά, βουλιάζοντας στη μιζέρια και στην κατάθλιψη, χωρίς πίστη κι ελπίδα. Γιατί υπάρχουνε πολλών ειδών εγκλήματα, εγκληματίες, ηθικοί αυτουργοί, παραβάτες καθήκοντος κλ.π, που πρέπει να τιμωρηθούν. Θα τα εξετάσουμε λοιπόν όλα πολύ προσεκτικά και θα ''τιμωρήσουμε'' δίκαια όλους τους ενόχους, κι ετούτους που φωταγωγείτε, μα και τους άλλους που ξεχνάτε να φωταγωγήσετε. Θα λάβει ετούτη τη φορά ο καθένας τους, αυτό ακριβώς που αναλογεί στα πεπραγμένα του. Έτσι τουλάχιστον απαιτεί η στοιχειώδης Εθνική αξιοπρέπεια. Εύχομαι να παλιώσανε τα τρυφερά παραμύθια για όλους και να μη γίνεται ν΄αποκοιμίσουν άλλο πια, τα πεινασμένα και ανήσυχα ...παιδιά.

  29. χαρης avatar
    χαρης 24/09/2013 12:59:04

    Αγαπητό antinews επειδή ξέρω οτι κάνετε κριτική(που πολλές φορές έχει αποτέλεσμα όπως τότε με τα 550εκ. των τραπεζών) γιατι δεν έχετε πάρει θέση ακόμα για το νέο φόρο ακινήτων και το χαράτσι των 25ευρω του αδωνι για την είσοδο σε νοσοκομείο.Ο νέος φόρος ακινήτων είναι εντελώς άδικος καθώς επιβαρύνονται οι μικρομεσαίοι και την βγάζουν λάδι οι έχοντες αφού γλιτώνουν μέχρι και -50% σε σχέση με το χαράτσι και τον φαπ που πλήρωναν.Κοιτάξτε τα παραδείγματα και δείτε πόσα γλιτώνει ένας με βίλα στο ψυχικό εκεί που πλήρωνε 30χιλιάδες με χαράτσι και φαπ τώρα θα πληρώσει 15.000€ με το νέο φόρο και ένας που έχει 5στρέμματα σε χωριό θα επιβαρυνθεί με +100 ευρώ.

  30. Μοστράδαμος avatar
    Μοστράδαμος 24/09/2013 13:12:58

    Αδικα προσπαθείτε κ. Ψάλτη μας. Οι αφελείς ψηφοφόροι - πρόβατα που περιμένουν τον ξύπνιο καθοδηγητή να τους ανοίξει τα μάτια, έχουν μειωθεί ανησυχητικά. Αφήστε τα αίματα και κοιτάξτε το εισιτήριο "25 ευρώ μόνο για έλληνες, τζάμπα οι λάθρο" στα νοσοκομεία του Αδώνιδος, μπας και πάρετε χαμπάρι γιατί ο κόσμος έχει σιχαθεί τόσο το υφιστάμενο πολιτικό καθεστώς και προτιμά να ψηφίζει πορτιέρηδες.

  31. GO avatar
    GO 24/09/2013 13:14:29

    Ναι, ναι, διακρίνω μία κουφάλα νααα!!!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ GO 24/09/2013 13:54:10

      Κομματική κουφάλα, πάντως, δεν είμαι αγαπητέ.
      Η λέξη "κουφάλα" με την άλλη έννοια...
      Και δεν εννοούσα παθήσεις οδοντικές, αλλά τη μορφολογία των δοντιών.
      Είναι μυτερά πλέον, όχι σαν του προβάτου...
      Δεν με εννοήσατε, αλλά το κατανοώ: Δεν περιλαμβάνεται στην ιδρυτική διακήρυξη της ΝΔ....

      • GO avatar
        GO @ ΒΙΣ 24/09/2013 19:46:11

        Ο ρούμπος είχε επιτευχθεί!!! Ότι ακολουθεί είναι για ...οδοντίατρο.

  32. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 24/09/2013 13:24:01

    Λυπάμαι αριστερέ ψάλτη, αλλά με τον τρόπο που γίνεται η αντι-χρυσαυγίτικη προπαγάνδα των ημερών, το μήνυμα της χρυσαυγίτικης ψήφου δεν θα το ακούσουν μόνο οι άνθρωποι (του κατεστημένου) αλλά και ο ...Θεός.
    Με αίμα Ελληνικό, πολλοί -ξένοι με τη Χ.Α.- έχουν παραλερώσει τα χέρια τους... Και δεν τους ζητάνε ευθύνες -αλλά τους χαϊδολογάνε- ούτε οι αριστεροί ούτε οι δεξιοί ψάλτες...

  33. ο_χρηματιστής_της_γειτονιάς avatar
    ο_χρηματιστής_της_γειτονιάς 24/09/2013 13:34:22

    Όταν πάμε να ψηφίσουμε ας δούμε αν έχουμε αίμα στα χέρια μας είναι ο τίτλος του άρθρου. Να συμπληρώσω: ας δούμε αν έχουμε και βρώμικα χρήματα από μίζες πολιιτκών στην πίσω τσέπη. (Ο Χριστοφοράκος είπε ότι πλήρωνε χορηγίες σε ΝΔ/ΠΑΣΟΚ για να κάνει η Siemens το παιχνίδι της, π.χ. να κουκουλώνεται μετά τις τελευταίες εκλογές το σκάνδαλό της...)

    Εμείς, οι περισσότεροι καλοί χριστιανοί, ανεχόμαστε τους δωδεκαθεϊστές, γράφει το άρθρο... Επίσης εμείς οι ορθόδοξοι ανεχόμαστε τις υπάκουες μαριονέτες (ΝΔ/ΠΑΣΟΚ) των δανειστών και ουσιασττικών κυβερνητών μας, δηλαδή προτεσταντών γερμανών. Δεν νομίζω να είναι πολλοί που ψηφίζουν με βασικό κριτήριο την θρησκεία. Αν αύριο κύριος χρηματοδότης του 3ου μνημονίου είναι π.χ. η Κίνα, θα ανεχόμαστε και τους βουδιστές (αρκεί να αλλάξει το καθεστώς και χάσουν την καρέκλα και την κουτάλα οι ως τώρα πολιτικοί της χώρας μας).

  34. The Camel avatar
    The Camel 24/09/2013 14:03:17

    Aν κρίνω απο γνωστούς μου τότε οφείλω να πω οτι τους πείσατε. Δεν έχουν καμμία σχέση οι άνθρωποι με την Χ.Α. Ομως, βλέποντας το συστημα (κομματα, μηντιακό) να βάλλει ομαδικά εναντιον της Χ.Α. χωρίς να επιτρέπει τον αντιλογο αποφάσισαν να την ψηφίσουν στις ευρωεκλογές για να την "σπάσουν" στο συστημα. Αν υπάρχουν κι άλλοι που σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο τότε θα τρίβοθμε τα μάτια μας σε κανα μήνα που θα καθίσει ο κουρνιαχτός απο το φονικό.

  35. Promitheas avatar
    Promitheas 24/09/2013 14:05:07

    Και στην περίπτωση Τεμπονέρα δεν είχαμε "εγκληματική οργάνωση, το δολοφόνο, το έγκλημα και την ομολογία", κ. Χ;

    • Χ avatar
      Χ @ Promitheas 24/09/2013 14:42:46

      Κύριε όσον αφορά το αστυνομικό μέρος της υπόθεσης, ως δράστες της δολοφονίας Τεμπονέρα κατηγορήθηκαν ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Αχαΐας και δημοτικός σύμβουλος Ιωάννης Καλαμπόκας, και το μέλος της τοπικής ΟΝΝΕΔ Αλέκος Μαραγκός. Συνελήφθησαν και οι δύο και προφυλακίστηκαν. Το συγκεκριμένο απαράδεκτο και από όλους καταδικασμένο έγκλημα, τιμωρήθηκε σύμφωνα με το νόμο. Αποτέλεσε όμως μεμονωμένο τραγικό εκτροχιασμό και δεν μπορεί να εξισώσει ούτε και να συγκρίνει κανείς τη φασιστική, παραστρατιωτική, ναζιστική, εγκληματική και κατ΄επανάληψη παραβατική .... δραστηριότητα της Χ.Α, με καμία άλλη πολιτική οργάνωση που εμφανίστηκε ποτέ στην Ελλάδα.

      • Promitheas avatar
        Promitheas @ Χ 24/09/2013 17:26:45

        Οι χαρακτηρισμοί σας δεν είναι ικανοί να προσπεράσουν τα γεγονότα. Και η δολοφονία Φύσσα μεμονομένο γεγονός είναι, όπως ακριβώς και η δολοφονία Τεμπονέρα αλλά η μοναδικότητα δεν είναι άλλοθι συμπεριφοράς. Ακόμη χειρότερα για τη ΝΔ, ο Καλαμπόκας (όπως ορθά αναφέρετε) ήταν ενεργό κομματικό στέλεχος και μάλιστα αν θυμάστε τότε η ΟΝΝΕΔ τον υπερασπιζόταν σθεναρά. Ο όρος "εκτροχιασμός" που χρησιμοποιήσατε, υποδηλώνει ανισοβαρή θεώρηση δύο ομοίων γεγονότων και ακυρώνει εντελώς τη σοβαρότητα της άποψή σας.

        • X avatar
          X @ Promitheas 24/09/2013 20:29:45

          Πιστεύω οτι δεν έχει ουσία ο ''διάλογός'' μας, γιατί εσείς λειτουργείτε στρεψόδικα, προσπαθώντας να συσχετίσετε τα άσχετα για να αθωώσετε τους φασίστες της Χ.Α. Τέλος πάντων, διαβάστε σχετικά με το φορτισμένο κλίμα της ακραίας κομματικής αντιπαράθεσης που χαρακτήριζε την εποχή της δολοφονίας του Τεμπονέρα. Ένα κλίμα μισαλλοδοξίας και ανεξέλεγκτου τυφλού μίσους, που όπλισε το χέρι του Καλαμπόκα και τον ώθησε να εγκληματίσει. Δεν είχε εκπαιδευτεί, δεν είχε εξωθηθεί από την ιδεολογία της παράταξης στην οποία ανήκε για να δράσει με τον απαράδεκτο και βίαιο τρόπο με τον οποίο έδρασε. Καμία σχέση δεν έχει με τον αποφασισμένο εν ψυχρώ δολοφόνο, τον εκπαιδευμένο και αρρωστημένο από τη φασιστική ιδεολογία της Χ.Α. Ο Ρουπακιάς άφησε τον ποδοσφαιρικό αγώνα για να πάει κατ΄εντολή, να σφάξει έναν άνθρωπο που δεν γνώριζε. Δεν υπήρξε ούτε πάθος, ούτε σύγκρουση, ούτε προηγούμενη αντιπαράθεση μεταξύ τους. Ο Ρουπακιάς είναι ένα φονικό όργανο σε διατεταγμένη υπηρεσία και δε γίνεται παρά να συγκριθεί με κάποιον όμοιό του.

          • X avatar
            X @ X 24/09/2013 20:31:29

            Ο κάθε ανεγκέφαλος Ρουπακιάς – πιόνι των φασιστών, είναι ένα κινούμενο φονικό όργανο σε διατεταγμένη υπηρεσία και δε γίνεται παρά να συγκριθεί μόνο, με κάποιον όμοιό του. Μη συγκρίνεται λοιπόν ανόμοια για να καταλήξετε στο ποθητό συμπέρασμα. Αν αδυνατείτε να διακρίνετε δε τις ουσιώδεις και αναμφισβήτητες διαφορές ατις δύο ‘’εικόνες’’, είναι δικό σας το άλυτο πρόβλημα…..

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ X 24/09/2013 21:29:21

            ''...λειτουργεῖτε στρεψόδικα...''
            Ἀγαπητή Βασίλισσα,ἐσύ κράταγες τό μήλο τῆς Λόλας προχθές;!; :-)

          • GO avatar
            GO @ Κυθήριος 24/09/2013 23:55:18

            Σ' αυτή τη φάση, την υπολήπτομαι για τον αγώνα που δίνει, όπως κι αν τον δίνει.
            Ο Δουμάς μπορεί να περιμένει (αστείο)!

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Κυθήριος 25/09/2013 01:10:49

            Γιά τή Βασίλισσα συμφωνῶ.

          • Χ avatar
            Χ @ Κυθήριος 25/09/2013 06:23:43

            Αγαπητέ Κυθήριε καλημέρα σας. Το μόνο ''μήλο'' που ξέρω εγώ, είναι αυτό που μου προσέφερε το φίδι, αλλά μετά απ΄όσα έπαθε εκείνη η Εύα, δεν το άγγιξα καν! Όχι να το προσφέρω κι όλας.... :-)

          • Χ avatar
            Χ @ Κυθήριος 25/09/2013 06:28:51

            @ GO Καλημέρα και σ΄εσάς αγαπητέ. Πότε θα ελέγξετε επί τέλους τον κυκλοθυμισμό σας (που ξαφνικά σας μετατρέπει από ευγενή σε ενοχλητικά επιθετικό), για να συνεννοηθούμε; Όταν τα καταφέρετε, τα λέμε.

          • GO avatar
            GO @ Κυθήριος 25/09/2013 07:06:35

            Εμένα, τίποτα;

          • GO avatar
            GO @ Κυθήριος 25/09/2013 07:12:25

            Είπαμε ~80%, σύμφωνοι επί της ουσίας, το υπόλοιπο στο μέλλον. Επί της διαδικασίας χαλιέμαι κάπως. Αλλά, τώρα, τα κάνεις όλα καλά και είμαι μαζί σου μ' όλη μου την ψυχή σαν άνθρωπος και σαν πολιτικολογών.
            Δεν είμαι κυκλοθυμικός, καρατσεκαρισμένο!
            Την καλημέρα μου!

  36. Κραντωρ avatar
    Κραντωρ 24/09/2013 14:11:46

    H μεταναστευσις των Ελληνων ειχε προορισμους σε υπερποντια ευρωπαικα μη εθνικα κρατη, οπως ΗΠΑ, Καναδας, Αυστραλια, Ν.Αφρικη κλπ που αναζητουσαν εργατικο προσωπικο για να μπορεσουν να εκμεταλλευτουν τις τεραστιες πλουτοπαραγωγικες πηγες και πρωτιστως να καλυψουν με πληθυσμο τις ακατοικητες αχανεις εκτασεις τους.
    Η μεταναστευτικη πολιτικη τους εβασιζετο επι αυστηρων φυλετικων κριτηριων: Μονον λευκοι Ευρωπαιοι.

  37. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 24/09/2013 14:18:09

    Α.Ψ. νομίζω έθεσες πολλά πράγματα στη σωστή τους βάση. Είναι απογοητευτικό για μένα να μεγαλώνω τα παιδιά μου σε μια χώρα που ακόμη και τα αυτονόητα είναι σε αμφισβήτηση. Δε θέλω να μπω σε αντιπαράθεση με κανένα, αλλά είναι εξοργιστική η (δήθεν;) αφέλεια με την οποία πολλοί σχολιαστές αντιμετωπίζουν τη ΧΑ. Είτε δεν καταλαβαίνουν, είτε κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν ότι η (προφανώς) εκλεκτή τους ΧΑ, είναι μια τάξη μεγέθους πάνω και πέρα από τα άλλα κοινοβουλευτικά κόμματα, όσον αφορά τη σχέση της με τη βία.
    Πολλές φορές έχω χρησιμοποιήσει σκληρές εκφράσεις για την στάση στελεχών της αριστεράς και ενίοτε ολόκληρων κομμάτων, με την οποία επιχειρούν να "αθωώσουν" την βία που προέρχεται από την άκρα αριστερά και τον αντιεξουσιαστικό χώρο και έχω καταφερθεί εναντίον της κυρίαρχης αριστερής αντίληψης που επικράτησε μεταπολιτευτικά και έκανε την δεξιά ενοχική και μιμήτρια των αριστερών ιδεολογιών. Αλλά άλλο αυτό, κι άλλο η έμμεση αθώωση και υποστήριξη του ναζισμού. Η ΧΑ είναι ένας φορέας που ανοικτά υποστηρίζει τη βία, που δημιουργεί "μάχιμους" πυρήνες και τους εκπαιδεύει να δέρνουν και να μαχαιρώνουν, που όλα του σχεδόν τα προβεβλημένα στελέχη είναι εμφανώς ψυχοπαθολογικής διανοητικής κατάστασης με μηδενικό πολιτικό υπόβαθρο και κουλτούρα και πρακτικές μπράβου και νονού της νύχτας, που διαθέτει ερείσματα στον μηχανισμό ασφάλειας της χώρας, που προκλητικά υμνεί το Χίτλερ και ανοιχτά αποδέχεται και εφαρμόζει τις ναζιστικές πρακτικές των ταγμάτων εφόδου, που σε τηλεοπτική μετάδοση απειλεί να βγει με τις ξιφολόγχες στους δρόμους.
    Ε όχι κύριοι, σε καμιά περίπτωση δε συγκρίνεται αυτό το φαινόμενο με κανένα αριστερό κόμμα του κοινοβουλίου. Όταν οι συντηρητικοί Έλληνες στηρίζαμε τον παππού Καραμανλή που ανέλαβε να ενώσει και ξαναχτίσει μια Ελλάδα που είχαν διχάσει και ταπεινώσει οι χουντικοί ομοϊδεάτες των σημερινών χρυσαυγιτών, δεχόμασταν τις ύβρεις τους και την πολεμική τους και τη συκοφαντία τους σαν αποτέλεσμα της θρασύδειλης αποφυγής των τραγικών ευθυνών τους στην τραγωδία της Κύπρου. Τώρα μας το παίζουν τιμητές της πολιτικής ηθικής οι ανήθικοι, προστάτες των αδυνάτων οι τραμπούκοι, φύλακες της νεολαίας οι στρατολόγοι εκφοβιστικών ομάδων μέσα στα ίδια τα σχολεία, πατριώτες οι προδότες και κοπτόμενοι για την ίδια συντηρητική παράταξη που χαντάκωσαν και πολέμησαν.

    Όχι, δεν πρέπει να απαγορευτεί η πολιτική δράση της ΧΑ. Πρέπει όμως η δικαιοσύνη να ερευνήσει κάθε πτυχή της δραστηριότητάς της και σε περίπτωση που καταδειχθεί η άμεση και ουσιώδης σχέση της με παράνομες ενέργειες, να κηρυχθεί εγκληματική οργάνωση με όλες τις νόμιμες συνέπειες.

    Και οι ψηφοφόροι ποτέ δεν είναι άμοιροι ευθυνών. Η δημοκρατία και η ψήφος, προϋποθέτουν ευθύνη για την επιλογή του καθενός.

    • Δημητρης avatar
      Δημητρης @ MAYRO XABIARI 24/09/2013 16:02:18

      Αρα το 80% με 85% που ψηφιζαν κομματα που κατεκλεψαν τον ιδρωτα των ελληνων για 35 χρονια ηταν ανευθυνοι

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ Δημητρης 24/09/2013 19:26:32

        Και οι ψηφοφόροι ποτέ δεν είναι άμοιροι ευθυνών. Η δημοκρατία και η ψήφος, προϋποθέτουν ευθύνη για την επιλογή του καθενός.

  38. Σπορέας avatar
    Σπορέας 24/09/2013 14:28:57

    Και στην περίπτωση της "αισχρής δολοφονίας" του Τεμπονέρα "έχουμε την εγκληματική οργάνωση, το δολοφόνο, το έγκλημα και την ομολογία".
    Αυτό σημαίνει ότι η ΝΔ είναι τρομοκρατική οργάνωση ?

  39. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 24/09/2013 14:47:28

    Πολλοι εξ ημών και υμών, των κατοίκων της ελληνικής χώρας, αποδεχόμαστε το αίμα επειδή απλά δεν είναι το δικό μας και όταν είναι αλουνού δεν λερώνει τα δικά μας χέρια.
    Υπάρχουν πολλοί χρήσιμοι ηλίθιοι που είναι προθυμοι να μαχαιρώσουν και να μαχαιρωθούν.Η κόρη μιχαλολιάκου (κατά το κότη πολύδωρα) μας δείχνει ότι η βλακεία και οι βλάκες που την συντηρούν είναι αμέτρητη και αναρίθμητοι.
    Πάντα και παντού υπάρχουν.

    Σε μας το έχουν κάνει επάγγελμα πολιτικοί και πολίτες, πολλές φορές στον ιστορικό χρόνο.
    Μεταξύ κλεφτών και κλεφτών με ματωμένα χέρια είναι σίγουρο πιό είναι πιό ασφαλες σαν επιλογή.
    Το ότι μερικοί ευαγγελίζονται ότι θα βάλουν τους λύκους να φυλάγουν πρόβατα στο μαντρί και θα παραμείννουν ήσυχοι είναι αστείο αν δεν ήταν επικίνδυνο.
    Οσο είναι και το ότι αποδεχόμαστε να βάλουμε τους μπράβους της νύχτας και τους εκβιαστές να πουλάνε πατριφρόσύνη και κοινωνική δικαιοσύνη.
    Με την γυναίκα, την κόρη και τον γαμπρό του αρχηγού να κατηγορούν τους άλλους για νεποτισμό και τους ηλίθιους απο κάτω να χειροκροτούν.
    Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ορεσείβιος 24/09/2013 18:09:56

      Η κόρη του Μιχαλολιάκου δεν είναι βλαξ. Αυτά που έγραψε δείχνουν ότι είναι ψυχοπαθολογική περίπτωση. Προσωπικά λυπήθηκα όταν τα διάβασα, αν θες τη συμπόνεσα επειδή είναι νέα κοπέλα. Εχει ταυτίσει τον εαυτό της και τον κόσμο όλο με τη ΧΑ. Καταλαβαίνεις ότι αν το κοσμοείδωλό της κάποια μέρα καταρρεύσει (και μάλλον θα γίνει σε ορατό χρονικό διάστημα, όχι βέβαια αμέσως τώρα, αλλά σχετικά σύντομα) αυτή η κοπέλα θα βρεθεί στο απόλυτο υπαρξιακό κενό, θα νιώθει ότι δεν έχει λόγο ύπαρξης. Έτσι είναι τα ολοκληρωτικά συστήματα, ένθεν κακείθεν.

  40. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 24/09/2013 14:55:35

    Κάποιοι δέν γνώρισαν δικτατορία,ἄλλοι δέν ξέρουν τί εἶναι δημοκρατία καί ἄλλοι δέν μποροῦν νά καταλάβουν τή διαφορά.
    Στήν τρίτη κατηγορία νομίζω,παραπαίουμε ὡς κοινωνία...

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Κυθήριος 24/09/2013 18:57:26

      Αγαπητέ Κυθήριε, καλησπέρα. Η ζοφερή πραγματικότητα την οποία βιώνουμε σήμερα ως κοινωνία, ξεπερνά τη πιό ακραία συνωμοσιολογία (ιδέ, το χθεσινό άρθρο antinews *Πρώτο ραντεβού με τρόικα: Η… κακή μέρα από το πρωί φαίνεται* Kαι Θόρυβος παντού πολύς. Εκκωφαντικός! Οι πάντες ομιλούν. Ελάχιστοι επικοινωνούν. Της Σιωπής η περισυλλογή έχει οριστικά χαθεί. Ο Θόρυβος, Σημείο των αλγεινών καιρών κι αυτός.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ η Dimi 24/09/2013 23:35:53

        Καλησπέρα ἀγαπητἠ μου Dimi,πόσο δίκιο ἔχεις...

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Κυθήριος 25/09/2013 00:31:02

          Μητέρα Τερέζα: *Θέλουμε να βρούμε τον Θεό, όμως ο ίδιος δεν μπορεί να βρεθεί μες τον θόρυβο και τη ταραχή. Ο Θεός είναι φίλος της σιωπής. Βλέπετε Πώς η φύση – τα δέντρα, τα λουλούδια, το γκαζόν – μεγαλώνουν μες τη σιωπή; Βλέπετε πως τ’ αστέρια, το φεγγάρι, ο ήλιος, κινούνται μες τη σιωπή; Χρειαζόμαστε τη σιωπή για να είμαστε σε θέση ν’ αγγίξουμε την ανθρώπινη ψυχή.*

          • Samurai avatar
            Samurai @ η Dimi 25/09/2013 01:59:30

            Αγαπητή Dimi
            O Ταρκόφσκι κάτι ήξερε παραπάνω και έκανε την ταινία ''Αντρέι Ρουμπλιώφ'', την οποία σου τη συστήνω ανεπιφύλακτα.
            Θεωρώ ότι είναι πολύ επίκαιρη.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Samurai 25/09/2013 09:23:56

            Φίλε Σαμουράϊ, στον Ραδιοφωνικό Σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος πρωτάκουσα για το (σημερινό ξεπερασμένο) τρίπτυχο Αλήθεια-Αγάπη-Ομορφιά του βραβευμένου με τον Χρυσό Λέοντα – Φεστιβάλ Βενετίας 1962, Αντρέϊ Ταρκόφσκι. Του χαρισματικού *Ρώσου Ποιητή των Εικόνων* στο ειδικό αφιέρωμα: *Ραδιοφωνικές Προσωπογραφίες - Αντρέϊ Ταρκόφσκι*. Θα ψάξω για το επίκαιρο Έργο που προτείνεις. Ευχαριστίες με μια ζεστή Καλημέρα.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ η Dimi 25/09/2013 11:08:50

            Ο ίδιος ο Ίνγκμαρ Μπέργκμαν είχε δηλώσει ότι ο Αντρέϊ Ταρκόφσκι είναι ο μεγαλύτερος σκηνοθετης απο καταβολής κινηματογράφου και ο "Ρουμπλιόφ" η πιό σπουδαία ταινία στην ιστορια.
            Αξίζει να δεί κανείς και τον "Καθρέφτη", και τα δύσκολα "Στάλκερ" και "Σολάρις", το στερνό "Η θυσία" και όλα τ' άλλα έργα του.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Uncle Stgm 25/09/2013 17:19:02

            Αγαπητέ Θείε, σ' ευχαριστώ θερμώς για την ενημέρωση.

  41. Υπόλογος avatar
    Υπόλογος 24/09/2013 15:06:20

    To αίμα αυτό είναι αίμα ανθελλήνων αριστεριστών και εθνομηδενιστών που λυμαίνονται τη πατρίδα μας απο το 81 και μετά. Είναι το αίμα του κομμουνιστικού, αριστεριστικού και εθνομηδενιστικού καρκίνου απο τον οποίο πάσχει η Ελλάδα μας και είναι στην εντατική. Δεν τους ψήφισα αλλά θα τους ψηφίσω. Ζήτω η Ελλάς, Ζήτω το ¨Εθνος. Για να θυμηθούμε ένα σύνθημα της Αβερωφικής Δεξιάς το οποίο ούτε θέλουν να ακούνε στην Ρηγίλλης (Ο προκόπης Παυλόπουλος φτύνει πίσω απο τη πλάτη του όταν το ακούει): "Ζήτω η Πατρίδα, Ζήτω η Θρησκεία, Ζήτω η Νέα Δημοκρατία". Υπήρξα ψηφοφόρος της ΝΔ απο το 92, σας προκαλώ να δημοσιεύσετε το παρών μύνημα εάν είσαστε "πλουραλιστές" και "δημοκράτες".

    • Shameless avatar
      Shameless @ Υπόλογος 25/09/2013 23:09:44

      Νατάσα;

  42. firiki2010 avatar
    firiki2010 24/09/2013 15:41:09

    ΑΨ νομίζω πως στα πλαίσια μια πολιτικής ψευτο-ορθότητας δεν μας τα λες καλά.
    Κατ΄ αρχήν για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις να ξεκαθαρίσω πως κάθε παράνομη πράξη βίας έχει την δική της συγκεκριμένη απαξία και οι "βίες" μήτε εξισώνονται, μήτε συμψηφίζονται , μήτε η μία αποτελεί άλλοθι για την άλλη Τελεία.
    Από κει και πέρα όμως.... Γιατί να μην ανεχθούμε τον δωδεκαθεϊσμό του κάθε (κατά τη γνώμη μου) γραφικού; Τι σχέση έχει η μετανάστευση των Ελλήνων τις δεκαετίες του ΄50 και του ΄60 ή και νωρίτερα με αυτό που υφίσταται σήμερα η χώρα; Αναφέρεσαι στην κάθε είδους βία που ανεχτήκαμε επί χρόνια "κόκκινη, πράσινη, μπλε, ροζ, μαύρη" γράφεις τηρώντας ίσες αποστάσεις. Λοιπόν η βία που ανεχτήκαμε ήταν κυρίως "κόκκινη" !
    Και μετά ... γράφεις ότι " πρέπει να εξαλείψουμε και τη μήτρα που γιγάντωσε τη Χρυσή Αυγή " και αναφέρεσαι στην κοινωνική αδικία, τους νταβατζήδες, επίορκους, λαθρομετανάστευση κλπ. Πλην της λαθρομετανάστευσης, που φυσικά προϋπήρχε (και αρχικά βόλεψε) , αλλά γιγαντώθηκε ως πρόβλημα τα τελευταία χρόνια, όλα τα υπόλοιπα υπήρχαν εδώ και δεκαετίες και η ΧΑ ήταν στο 0,25% έκανε μνημόσυνα για τον Ρούντολφ Ες. Αρα τα περί κοινωνικής αδικίας κλπ "δεν παίζουν" ως λόγος γιγάντωσης της ΧΑ Συμμετείχαμε, συνεκμεταλλευθήκαμε το "μπάχαλο" και το ίδιο έκαναν και οι συμπολίτες μας που ψήφισαν την ΧΑ και φαντασιώθηκαν στις τελευταίες εκλογές ότι η επιλογή της ΧΑ θα μπορούσε να είναι κάποια "λύση". Λύση όμως σε τι;
    Νομίζω πως όλες αυτές οι παλαβές επιλογές που μας προέκυψαν στις τελευταίες εκλογές δεν είναι παρά αποτέλεσμα της επιθυμίας μιας μεγάλης και πολύ μπερδεμένης μερίδας συμπολιτών μας για επιστροφή στο ανέμελο παρελθόν. "Θέλουμε την ζωή μας πίσω!" Και δεν μπορούνε να καταλάβουν ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Ή θα φτιάξουμε μια καινούργια ΑΛΛΗ ζωή με κόπο, με φρόνηση, με ρεαλισμό και θα γίνουμε μια κανονική Ευρωπαϊκή χώρα ή αφού τσαλαβουτήσουμε κάμποσο ακόμα στο προβληματικό παρόν μας θα μας ρουφήξει ένα καταστροφικό μέλλον.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ firiki2010 24/09/2013 18:15:31

      Πόσο δίκιο έχεις! Δεν είναι τυχαίο που καμία συζήτηση δεν έχει γίνει όλο τα τελευταία χρόνια για την ανάγκη να γίνονται σεβαστοί οι θεσμοί και οι νόμοι. Ούτε καν συζήτηση δεν έχει γίνει για τη βία στα γήπεδα και τη διαπλοκή των "συνδέσμων". Μέχρι και φόνους είχαμε και όλα αυτά είναι σαν να μην συμβαίνουν. Ξέρεις γιατί; Διότι αυτά ΔΕΝ ενοχλούν την πλειοψηφία της κοινής γνώμης. Αυτή είναι η αλήθεια...

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ ΒΙΣ 24/09/2013 21:27:11

        Να προσθέσω κάτι στα "γιατί " σου:
        1. Οντως δεν ενοχλείται η πλειοψηφία της κοινής γνώμης διότι όσα συμβαίνουν αφορούν κυρίως τα αστικά κέντρα και ειδικότερα την Αθήνα και το κέντρο της. Ενα μεγάλο μέρος τα βλέπει στην τηλεόραση... σαν ταινία. Δεν τον αγγίζουν άμεσα (έτσι νομίζει).
        2. Η βία μέχρι πρόσφατα στο μεγάλο ποσοστό της ήταν "κόκκινη" και ένα μεγάλο κομμάτι της Αριστεράς χάλαγε τον κόσμο αν ακουμπούσαν αυτούς που θεωρούσε δικούς της.
        3. Το καρκίνωμα της "οπαδικής βίας" (ούτε οπαδοί είναι ούτε καταλαβαίνουν τι βλέπουν από μπάλλα....αν τυχόν βλέπουν) της απολύτως βλακώδους βίας δεν ξεριζώνεται αν δεν το παλαίψουν οι ίδιοι οι σύλλογοι και δεν υπάρξουν αυστηρές ποινές. Οσοι πάντως προσπάθησαν να τα βάλουν με τους χουλιγκάνους στο τέλος "τα βρόντηξαν "

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ firiki2010 25/09/2013 01:29:12

          Και γιατί δεν υπάρχουν αυστηρές ποινές στους Συλλόγους;
          Απάντηση: Επειδή υπάρχει διαπλοκή, τεράστια διαπλοκή, που αν γίνει ποτέ έρευνα, τα "ευρήματα" περί ΧΑ θα φανούν νηπιαγωγείο...
          Και εκεί μιλάμε για διακίνηση ναρκωτικών και διάφορα άλλα ωραία...Υπό την σκέπη μεγαλοπαραγόντων.
          Πώς σου φαίνεται σε πτήση με οργανωμένους οπαδούς όλο το "επιβατικό κοινό¨ να φουμάρει τσιγαριλίκια και ό,τι άλλο κυκλοφορεί στην πιάτσα;
          Εσύ νομίζεις ότι αυτή η κατάσταση που χρονίζει δεκαετίες δεν κατατρώγει τη δημοκρατία μας; Οι άνθρωποι αυτοί πού κυκλοφορούν; Όχι στις δικές μας πόλεις; Δεν διαχέεται το αίσθημα της βίας και της ανομίας έτσι; Και ο αριθμός είνα πολύ μεγαλύτερος από όσο νομίζουμε.

  43. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 24/09/2013 16:24:18

    Οταν ενας λαος ασχολειται με την ουρανια μιχαλολιακου, και την καθε ουρανια.....αυτο ειναι η καταντια της κοινωνιας που σερνετε στο βοθρο. Οταν σε μια κοινωνια εχουμε τοσες αυτοκτονιες, οταν τα καλλυτερα μυαλα της νεολαιας μεταναστευουν ριχνοντας μαυρη πετρα πισω σε ενα σοβιετοποιημενο καθεστως που καθιερωσε το πασοκ και εχει βαθειες της ριζες του ακομη, τι προοπτικη για τον τοπο μπορει να δει ο καθενας... Εχουμε καταντησει κοινωνια.....γεροντοκρατουμενη οπου λογω κρισης η υπογεννητικοτητα ειναι προς το παρον στο 10% και βλεπουμε...Εχουμε καταλαβει οτι συντελειται καταστροφη στο Εθνος και συνναμα γενοκτονια?? ΑΡΙΣΤΕΡΕ ΨΑΛΤΗ οι εκλογες ειναι για αδυναμους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ που δεν θελουν η δεν μπορουν να δωσουν ΛΥΣΗ στα προβληματα του τοπου. Το αιμα της Χ.Α. και των αλλων προοδευτικων....δυναμεων το εφερε το ΑΝΙΚΑΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ που παντα σκεφτοταν τις.....επομενες εκλογες, και πως να μην δυσαρεστησει τους ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥ. Εδω και δυο χρονια σχεδιαζουμε τον ΦΟΡΟ ΑΚΙΝΗΤΩΝ(και πως να σωσουμε υμετερους)-σχεδιαζουμε το ΕΣΠΑ -το φορολογικο νομοσχεδιο-τις αποκρατικοποιησεις (με το ζορι και πως...ο ΟΠΑΠ) - ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ οπου τις τρεναρουμε για τα πελατακια, επειδη ΨΑΛΤΗ μπορει να εχουμε εκλογες.....Η κωπαιιδα εμαθα οτι ξαναγεμισε νερο....Το κυριοτερο περιμενουμε τις ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ απο τους απεξω με ενα δημοσιο διεφθαρμενο και τη γραφειοκρατια να αυξανεται.....Και το κυριοτερο ειναι να βλεπεις του ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ των ΜΜΕ να χυνουν κροκοδειλια δακρυα για το ΧΑΜΕΝΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ και να ζητανε ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ και δικαιοσυνη......Αυτα βλεπει ο κοσμος και φοβαμαι οτι ΤΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΕΠΟΝΤΑΙ.

  44. Αντιρρησίας εκ πεποιθήσεως avatar
    Αντιρρησίας εκ πεποιθήσεως 24/09/2013 17:07:06

    Ο ένας στους δύο αστυνομικούς, ψήφισε Χ.Α. Μετά όλοι εμείς παραξενευόμαστε που βλέπουμε τους παρακρατικούς να πετάνε πέτρες προσποιούμενοι τους ...μπαχαλάκηδες μέσα από τις γραμμές των Ματατζήδων! Μετά αγανακτούμε που τους ...ξέφυγαν οι δολοφόνοι της Μαρφίν! Μα αν δεν τολμούσε η Αγγελική και ο δολοφόνος του Φύσσα, θα τους είχε ....ξεφύγει, λόγω ανεκτικότητας κι αδιαφορίας. Μακάρι να αποκαλυφθεί η βαθειά σήψη που έχει δυστυχώς προχωρήσει κι έχει προσβάλλει και τον κρατικό μηχανισμό. Ούτε Ασφάλεια ούτε Δικαιοσύνη μπορεί να υπάρξει όσον οι ακροδεξιοί τραμπούκοι επιβάλλουν το ''νόμο'' τους.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Αντιρρησίας εκ πεποιθήσεως 24/09/2013 18:19:29

      Και γιατί όσους μπαχαλάκηδες πιάνουν τέλος πάντων, εσείς σπεύδετε να τους υπερασπιστείτε; Και γιατί όταν συνέλαβαν τα παιδιά του Κουράκη να τα σπάνε, αυτός μεσολάβησε και τους άφησαν αμέσως;
      Κανείς δεν πιστεύει ότι η Αριστερά (Σύριζα και Ανταρσύα) δεν έχουν σχέση με τη βία. Ούτε καν οι Συριζαίοι μεταξύ σας δεν τα πιστεύετε αυτά που γράφετε. Είστε ψεύτες. Μήπως νομίζετε ότι απευθύνεστε σε αγράμματους χωριάτες και τσαγκάρηδες του '30 που τους παραμυθιάζατε με τον παράδεισο της Σοβιετίας;

      • Samurai avatar
        Samurai @ ΒΙΣ 25/09/2013 02:17:04

        Ο πρωθυπουργός διαβάζει τα αντινέα όπως και ο σύμβουλός του ο κύριος Λαζαρίδης.
        Τα σχόλια δείχνουν την κατεύθυνση που πρέπει να κινηθεί η κυβέρνηση.
        Θεωρώ ότι δεν υπάρχει πλέον χρόνος για προβληματισμούς και διαβουλεύσεις.
        Έφτασε ο καιρός της δράσης !

      • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
        Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ ΒΙΣ 25/09/2013 12:27:01

        Εσείς, εμείς κι οι άλλοι Βις, φανατικέ χουλιγκανάκο τυφλοπόντικα, που δε μπορείς να καταλάβεις καν που βρίσκεσαι και μιλάς με όρους 1960! Δεν ξέρω για...χωριάτης και τσαγκάρης αλλά αστείος, είσαι και χωρίς να προσπαθήσεις.

      • jgreek avatar
        jgreek @ ΒΙΣ 26/09/2013 21:20:39

        ΒΙΣ, μπράβο σου.
        Έλεος πια με την αριστερίστικη μπαρουφολογία.

  45. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 24/09/2013 17:10:16

    Έχεις δίκιο ΑΨ! Ωφείλουμε να το δούμε, πριν ψηφίσουμε. Αλλά να συνυπολογίσουμε ΟΛΑ τα εγκλήματα εναντίον του λαού μας, όπως η Δικαιοσύνη και οι Νόμοι τα περιγράφουν: Δολοφονίες, Οικονομικά, Εθνικά, Κοινωνικά. Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι... Όχι μόνο τα αιματηρά. Εκτός κι'αν είσαι "Ντιντής" (κατά Κρανιδιώτην) και δεν αντέχεις τα αίματα, έχεις όμως αποδεδειγμένες αντοχές στα υπόλοιπα εγκλήματα, που προαναφέραμε. Δεν νομίζω...
    Εμπρός, να διώξουμε τους εγκληματίες, ΑΨ ! Όχι να τους αξιοποιήσουμε για ίδιον όφελος!

  46. ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ avatar
    ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ 24/09/2013 18:32:42

    NO MORE DRAMA DEAR GENTLEMEN

  47. CC avatar
    CC 24/09/2013 19:33:36

    η ΧΑ εχει ελεγχθει σε ενα χρονο 3 φορες απο το ΣΔΟΕ , το πορισμα για τα οικονομικα του ΠΑΣΟΚ που ειναι ? το ΚΚΕ δεν δεχεται κανενα ελεγχο στα οικονομικα του απο το κρατος ενω ειναι γνωστο οτι ολα τα κομματα πλην ΧΑ χρωστανε στις τραπεζες , μην πουμε για το ποσοι κλεφτες και απατεωνες των κομματων της τροικανης κυβερνησης ειναι ηδη φυλακη αλλα κυριως ποσα επρεπε να ειναι αν υπηρχε δικαιοσυνη κρατος και δημοκρατια .... αυτα περι συνταγματικου τοξου και λοιπα παραμυθια της χαλιμας

  48. Tommy avatar
    Tommy 24/09/2013 20:23:16

    Η ακρα αριστερά που 40 χρόνια τώρα έχει βγάλει τρομοκρατικές οργανώσεις που έχουνε δολοφονήσει πάνω από 100 ανθρώπους, βιαιοπραγούν στα πανεπιστήμια και στους συνδικαλιστικούς χώρους,έχουνε με κουκουλοφόρους κάψει τις πόλεις κ.λ.π,δεν συνιστούν εξ ισου κίνδυνο για την δημοκρατία;Η βία της αριστεράς είναι για το καλό του λαού βεβαίως αλλά όμως υπάρχουν και κάποιοι που πάνε στο άλλο ακρο πιο βίαιο και επικίνδυνο και τώρα τρέχουμε να το μαζέψουμε.

  49. τοξο avatar
    τοξο 24/09/2013 20:51:34

    Εάν, μετά τα τριάντα,σε λένε παιδί, πότε νομίζουν ότι ενηλικιώνεται ο άνθρωπος;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ τοξο 24/09/2013 21:05:29

      Ο 32χρονος Κασιδιάρης δεν είναι... παιδί; :P ...

  50. Traveler avatar
    Traveler 24/09/2013 21:13:40

    Τώρα μας πείσατε...
    Eγώ όταν πάω να ψηφίσω θα δω την τσέπη μου παλληκάρια.
    Και φυσικά θα έχω το νου μου μήπως μου την πέσει κανένα απο τα αδέρφια μας τους Αφροασιάτες

  51. roadrunner avatar
    roadrunner 25/09/2013 01:26:31

    Γράφεις @Αριστερέ Ψάλτη:
    ".... η μάχη κατά του φασισμού δεν πρέπει να μας κάνει να ξεχάσουμε ότι πρέπει να εξαλείψουμε και τη μήτρα που γιγάντωσε τη Χρυσή Αυγή. Να πολεμήσουμε για την εξάλειψη της κοινωνικής αδικίας,...."

    Αρκεί όμως η κοινωνική αδικία και η φτώχεια για να γεννηθεί και να γιγαντωθεί, ο φασισμός σε μια κοινωνία ; απαντώ "όχι", αν δεν έχουν κλονιστεί, τα θεμέλιά της.

    Για το λόγο αυτό λοιπόν,
    η μήτρα που γιγάντωσε τη ΧΑ ίσως, να είναι η κοινωνική αδικία.
    Που προϋπήρχε, αλλά που αποκαλύφθηκε παταγωδώς,
    μέσα στη συγκυρία της αιματηρής οικονομικής κρίσης.

    Δεν θα έδενε ο φασιστικός σπόρος, όμως,
    αν δεν είχαν εξασφαλιστεί, με τις ευλογίες μιας "δήθεν, πολιτικά ορθής αριστεροσύνης",
    οι μακροχρόνια, "ευνοϊκές συνθήκες" όπως :
    ο αφελληνισμός της παιδείας,
    η υπονόμευση των θεμελιωδών θεσμών (τρίπτυχο πατρίδα-θρησκεία-οικογένεια),
    που συγκράτησαν το έθνος, σε περιόδους που δοκιμάστηκε,
    σε πολύ μεγαλύτερη βαθμό, από την αδικία ή τη βία ή τη φτώχια..

    Πρέπει, πρώτα, να πάψει κανείς να αγαπά την Πατρίδα του,
    για να φτάσει στο σημείο να υπονομεύει τη Δημοκρατία,
    τη μόνη πραγματική ελευθερία της.

    Αυτοί οι ελάχιστοι, δυστυχείς Έλληνες, που ασπάστηκαν το ναζισμό της ΧΑ
    (και λιγότερο, οι πολλοί, που λόγω ελλείμματος παιδείας αφέθηκαν και παρασύρθηκαν, έστω πρόσκαιρα, σε αντιδημοκρατικές ατραπούς),
    δεν αγαπούν πραγματικά την Πατρίδα,
    για αυτό και στρέφονται ουσιαστικά, κατά την δημοκρατίας της.

    Και είναι εν μέρει, αυτά, δημιουργήματα της "αριστεροκρατίας",
    που επιβάλλοντας τη φθοροποιό ισχύ της, αποδομούσε λιθαράκι-λιθαράκι, κάθε τί, το γνήσια και παραδοσιακά, Ελληνικό,
    δίνοντας έμφαση στην αποδόμηση, κυρίως της Παιδείας.

    Ωριμότητα και σκέψη χρειάζεται, πάνω σε όλα αυτά που προανέφερα,
    όταν έρθει η ώρα των εκλογών.

  52. επι_τέλους avatar
    επι_τέλους 25/09/2013 01:35:22

    κ. Ψάλτα εξ ευωνύμων
    εύχεσθε (προστ.) η όψιμος ομοθυμαδόν επικονωνιακή καταιγίδα του συνταγματικού τόξου -ομού μετά των σκεπτικιστών της λαφαζάνειας συνιστώσας- να μην αποβή απέλπιδα, ήτοι να εκλείπη της κάλπης το ψηφοδέλτιο των εξω απο εδώ παγανιστών, εις οψέποτε επόμενη επίσημη πάνδημον ετυμηγορίαν.

    Ταπεινήν εκφέρων κρίσιν και έχων τα χείρας αιμασσούσας, σας λέω ότι εις την απευκτέαν δι' υμάς εκδοχήν, η ανόθευτος -ανόθευτος λέγω- κάλπη θα επιφέρει ισχυρότερον του αναμενομένου εκ του Εγγελάδου εις την χώραν σεισμόν.

    υγ1 Αλιεύετε εις λιμένα κενόν ιχθύων.
    υγ2 Φοβείσθε τους σιωπούντας -κατά το δημοσκοπικότερον: αναποφασίστους
    υγ3 Δια να όλοκληρώσω τα θεολογικά υστερογραφήματα νίπτων τα εμά ανομήματα εις τα υμέτερα ναματα του politically correct κειμένου, με το κατά Μάρκον: "πολλοί δε έσονται πρώτοι έσχατοι και έσχατοι πρώτοι"

    Υγιαίνετε

  53. ΑΠΑΙΧΤΟΣ avatar
    ΑΠΑΙΧΤΟΣ 25/09/2013 02:33:52

    Εγώ πάλι περιμένω από τον Αντώνη να τους βγάλει τις κουκούλες...

    • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
      Γεωργία Βασιλειάδου @ ΑΠΑΙΧΤΟΣ 25/09/2013 12:48:31

      Δεν έχεις τίποτε να περιμένεις. Δεν τους είδες προχθές ανάμεσα στα όργανα της τάξης να πετάνε πέτρες; ΔΕΝ φορούσαν πια κουκούλες βρε κουτό!

  54. Ανδρεας45 avatar
    Ανδρεας45 25/09/2013 06:24:06

    Εκεινο το "οι καλοι χριστιανοι,ανεχομαστε τους δωδεκαθειστες να κανουν τελετες,υμνωντας τον Δια και τον Απολλωνα",τι το ηθελες στο κατα τα αλλα καλο αθρο σου βρε αδεξιε δεξιε;

  55. Ξενοφων avatar
    Ξενοφων 25/09/2013 07:07:53

    Έλος πια με την πολιτική εκμετάλλευση! Είπαμε οτι προφανώς συμφέρει ΝΔ αλλα εσείς το παρακάνετε! Τόσο πολυ θέλετε να γυρίσουνε οι "νοικοκυραίοι"; Επίσης αν θέλετε σπλαττερ , γιατι δεν δείχνετε λίγο μυαλά απο Τεμπονέρα στο έγκλημα που επίσημα έγινε απο μέλη ΟΝΝΕΔ.

  56. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 25/09/2013 07:34:33

    O ΦΑΣΙΣΤΑΣ Ιωάννης Μετάξας στις 28 Οκτωβρίου 1940 δεν συμπορεύθηκε με το ΦΑΣΙΣΤΑ Μουσολίνι και το ΝΑΖΙΣΤΗ Χίτλερ.
    Συμπορεύθηκε με τις ΗΠΑ...
    Γιατί;
    Χαζός ήταν;
    Αντίθετα, στις 28 Οκτωβρίου 1940, το Σύμφωνο Μολότωφ-Ρίμπερντροπ ήταν σε ισχύ!!! Από το 1939...
    Δηλαδή στις 28 Οκτωβρίου 1940 οι Ναζιστές του Χίτλερ και οι Διεθνείς Κομμουνιστές (ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ) ήταν ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ...(γι' αυτό και για χρόνια ολόκληρα οι ΈΛληνες κομμουνιστές-ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ δεν ήθελαν να ακούσουν για το δάσος του Κατύν...)...λυκοφιλία το λέμε εδώ πέρα....μέχρι που ο Χίτλερ αποφάσισε να εισβάλλει στην ΕΣΣΔ και να σπάσει τη λυκοφιλία (1941)...
    ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΛΥΚΟΦΙΛΙΑΣ...

    Αν ο Χίτλερ δεν έσπαγε τη λυκοφιλία αυτή πως θα ήταν τα πράγματα σήμερα;
    Πως θα ήταν η Ευρώπη;
    Θα ήταν ακόμη σύμμαχοι οι Κομμουνιστές (ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ) με τους Ναζιστές;

    ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΣΕ...ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙΣΤΕΣ...ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΛΥΚΟΦΙΛΙΕΣ ΕΥΚΟΛΑ ΞΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ...
    ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ (;) ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΣΤΟ ΜΕΛΙ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ: ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ. ΕΙΝΑΙ ΛΗΓΜΕΝΟΙ...
    Να θυμίσω τη Νέα Λυκοφιλία που βρίσκεται ΣΗΜΕΡΑ ΕΝ ΙΣΧΥ (Πούτιν- Μέρκελ) ελέω της Ρωσικής ενέργειας ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ...
    Να θυμίσω πως ο Σρέντερ, ΠΡΩΗΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ, για ποιούς εργάσθηκε μετά την έξοδό του από την Καγκελαρία...

    ΣΤΙΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΝΑ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΙΣ ΛΥΚΟΦΙΛΙΕΣ...
    ΑΣ ΤΟ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ...
    ΑΣ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ....

  57. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 25/09/2013 07:35:24

    "Όταν πάμε να ψηφίσουμε..."
    Χμμμμ...μύρισαν εκλογές;

    • jgreek avatar
      jgreek @ Τί να λέμε; 26/09/2013 21:26:09

      Έτσι φαίνεται.....

  58. epi avatar
    epi 25/09/2013 15:55:58

    Καλό το άρθρο αλλά το σύνθημα "Αίμα για το αίμα του Παύλου Μπακογιάννη" ποιοί το φώναζαν;

  59. MCA avatar
    MCA 25/09/2013 17:17:05

    Ο τίτλος του άρθρου είναι εύστοχος. Επισημαίνει το λόγο για τον οποίο ψήφισε πολύς κόσμος την ΧΑ. Ακριβώς επειδή δέρνει. Οι αιτίες βέβαια είναι άλλες, αλλά ο σκοπός ακριβώς αυτός.
    Αυτό είναι πολύ χειρότερο από οποιαδήποτε ναζιστική και ακραία ιδεολογία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.