#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/03/2013 21:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν λες «όχι» πρέπει και να το αντέξεις...



Έχει αποδειχθεί ότι όποιος λέει «όχι» στους ισχυρούς, όποιος αντιτάσσεται σε παράλογες απαιτήσεις και άθλιους εκβιασμούς, συνήθως δικαιώνεται. Είτε τον δικαιώνει η ίδια η πραγματικότητα είτε η ιστορία.

Για παράδειγμα, οι αρχαίοι Σπαρτιάτες είπαν «όχι» και μπορεί να μη… δικαιώθηκαν στις Θερμοπύλες, όμως γράφτηκαν γι’ αυτούς χρυσές σελίδες της ιστορίας.

Ομοίως και οι Έλληνες το ’40 έγραψαν ένα μεγάλο έπος και έμειναν στην ιστορία.

Αυτά ως προς τους πολέμους διότι στην πολιτική τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Κι αν δεν ήταν έτσι δε θα είχε λόγο ύπαρξης η διπλωματία. Χρειάζεται επομένως διπλωματία, συζήτηση, διαπραγμάτευση και όχι φανφάρες, μεγαλοστομίες, ανοησίες και «τσιτάτα» για να εντυπωσιαστεί ο κόσμος αλλά χωρίς καμιά ουσία.

Όταν ο Τάσσος Παπαδόπουλος αγωνίστηκε για το «όχι» σχετικά με το σχέδιο Ανάν είχε μαζί του το δίκαιο. Όχι μόνο το διπλωματικό αλλά και το πραγματικό εκείνο που έγραψε η ιστορία. Αν μιλούσες εκείνη την εποχή με Κύπριους θα σου έλεγαν ότι δε μπορούν να δεχθούν ένα σχέδιο που ντε φάκτο επικροτούσε και νομιμοποιούσε τον Αττίλα. Γι’ αυτό και ο Παπαδόπουλος δικαιώθηκε εκείνη την εποχή, έστω κι αν όπως φαίνεται σήμερα, κάποιοι δεν το συγχώρησαν στην Κύπρο. Τουλάχιστον ο Τάσσος παρέλαβε κράτος και δεν παρέδωσε επαρχία, όπως είχε πει τότε.

Και πάμε στα σημερινά. Το «όχι» της κυπριακής Βουλής επικροτήθηκε από όλον τον Ελληνισμό διότι έδειχνε ότι δε μπορεί οι εκβιασμοί να περνάνε πάντα και το δίκαιο να υποχωρεί. Γι’ αυτό κι ακόμη και σήμερα, μια εβδομάδα μετά το ξεκίνημα του δράματος, όλοι λέμε ότι το «όχι» ήταν αντρίκειο. Άλλωστε, δημοσκόπηση του Βήματος της Κυριακής δείχνει ότι πάνω από 7 στους 10 επικροτούν το κυπριακό «όχι». Πώς αλλιώς θα γινόταν άλλωστε. Όταν λες σε κάποιον αν συμφωνεί στο να χάσει μέρος από τις αποταμιεύσεις του, τι θα σου πει ότι συμφωνεί; Εκτός κι αν είναι εκείνος ο… συνταξιούχος που είχε βρει το 2009 ο Γ. Παπανδρέου και ο οποίου του είχε δώσει τη σύνταξή του για να σωθεί η Ελλάδα, όπως είχε πει ο τότε πρωθυπουργός.

Για να επανέλθουμε, ωστόσο, στον πρόλογο του άρθρου, πολλές φορές η αντίσταση στον ισχυρό είναι σωστή, δίκαιη και επικροτείται από τους πάντες, δεν είναι όμως και αυτή που θα φέρει αποτέλεσμα. Οι Κύπριοι είπαν το «όχι» αλλά δεν είχαν κανένα εναλλακτικό σχέδιο. Δεν είχαν κανένα όπλο στη φαρέτρα τους και δεν στάθηκαν ικανοί να αντιμετωπίσουν τους εκβιαστές.

Όταν, λοιπόν, στο διπλωματικό τραπέζι ρίχνεις τη βόμβα πρέπει να είσαι και έτοιμος να αντιμετωπίσεις τις συνέπειες. Η κυπριακή κυβέρνηση μία εβδομάδα τώρα δεν στάθηκε ικανή να βρει μια λύση που θα δικαίωνε και το «όχι» τους και δε θα οδηγούσε τον κόσμο στις ουρές ούτε θα προκαλούσε έλλειψη προϊόντων στα σούπερ μάρκετ. Κι αφού οι Κύπριοι πολιτικοί κατάλαβαν ότι χωρίς εναλλακτικό σχέδιο και χωρίς άμυνα δεν νικάς στο διπλωματικό πόλεμο, κάνουν τώρα την «κωλοτούμπα». Και είναι έτοιμοι να δεχθούν κούρεμα καταθέσεων μαζί με αναδιάρθρωση του τραπεζικού τους συστήματος. Ότι δηλαδή απέκρουσαν με το «όχι» τους.

Επομένως, οι αντιδράσεις στους ισχυρούς μπορεί να είναι «τυράκι» για εσωτερική κατανάλωση, δεν είναι όμως και η λύση αν δεν έχεις να προτείνεις κάτι άλλο. Οι Κύπριοι έκαναν μεγάλα λάθη και θα τα πληρώσουν πολύ ακριβά. Θα το δούμε τις επόμενες ημέρες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Zugzwang avatar
    Zugzwang 22/03/2013 21:57:09

    Kai oταν λες «vai» πρέπει κaι να το αντέξεις…

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Zugzwang 23/03/2013 01:31:08

      Μεγάλη κουβέντα και σοφή.

      • cyprusnet avatar
        cyprusnet @ Νιόβη 23/03/2013 13:51:19

        ενα χρονικο...
        Ψηφιστηκε το ΟΧΙ(καλως/κακως), για να αντεξεις στην αρνηση σου και να ελεγχεις τις εξελιξεις επρεπε να διαφυλαξεις την ρευστοτητα των Τραπεζων σου για μεγαλο χρονικο διαστημε, εως οτου ερθει το νεο status....
        Ολες οι Τραπεζες αντεχαν, το μεγαλο και ΜΟΝΑΔΙΚΟ προβλημα, ηταν η επιβιωση και ρευστοτητα της ΛΑΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ...
        Συσσωμη η ηγεσια συσκεπτοταν για λυσεις, ΑΛΛΑ οπως συμβαινει στα της Ευρωπαικης Ενωσης η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ κατω απο το τραπεζι εγινε απο τον ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΚΥΠΡΟΥ!!!
        ΔΗΛΑΔΗ...
        Την Τριτη , βρεθηκε αγοραστης για την ΛΑΙΚΗ(βλεπε ρωσια-οχι πουτιν, αλλα επενδυτης), ΟΜΩΣ βγηκε στα καναλια ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ και εκανε ανακοινωση οτι ΧΡΕΩΚΟΠΗΘΗΚΕ Η ΛΑΙΚΗ...
        Πουλιεται μετα η τραπεζα;;;
        Ειναι απιστευτα τα χτυπηματα κατω απο το τραπεζι του Διοικητη Κ.Τ.Κ και το κακο που εκανε με την Ε.Κ.Τ με τις ανακοινωσεις τους και τα μπλοκαρισματα εναντι αποφασεων!!!..
        Γι' αυτο και πηγε στην Βουλη προς ψηφιση εσπευσμενα , νομοσχεδιο για ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ανακοινωσεων αξιωματουχου/πολιτικου ή οποιουδηποτε συμετεχει με αμεσο/εμμσο τροπο στις διαδικασιες κ.α....
        Στο Προεδρικο και στις συναντησεις των Πολιτικων Αργηγων με τα επιτελεια του, ερχοταν μαζι με τον εκπροσωπο της Ε.Κ.Τ(Αθανασιου-ελληνας) και μιλουσαν για προσυμφωνιες(που δεν γνωριζε ΚΑΝΕΙΣ)!!!!

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ cyprusnet 23/03/2013 16:59:55

          Αυτά που περιγράφετε είναι πράξεις εσχάτης προδοσίας, εάν έτσι όντως συνέβησαν τα πράγματα, αγαπητέ φίλε. Προτίθεται να κάνει κανείς τίποτα γι αυτό;

          • cyprusnet avatar
            cyprusnet @ Νιόβη 23/03/2013 18:10:17

            μικρη γευση, απο το 1,20'
            http://www.philenews.com/el-gr/videos?vid=rwKrqdXXmco

    • XRISTINA PORTOSALTE avatar
      XRISTINA PORTOSALTE @ Zugzwang 23/03/2013 11:44:47

      TA KOKKINA "NO" KAI TA MAYRA , OMOIOS , DEN EXO KATALAVEI..
      OLA T ALLA EINAI OPOS TA GRAFO EDO KI ENAN XRONO/
      EDO, KAI STO KSADERFAKI SAS , H' NANAI ADERFAKI SAS? TON SKAI, KALE ... GIATI KALE MOY GIATTTIIIII!!

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Zugzwang 23/03/2013 11:51:44

      "Kai oταν λες «vai» πρέπει κaι να το αντέξεις…"

      Απόλυτα εύστοχο!

  2. Νιόβη avatar
    Νιόβη 22/03/2013 22:25:35

    Λέτε:

    «Ομοίως και οι Έλληνες το ’40 έγραψαν ένα μεγάλο έπος και έμειναν στην ιστορία».

    Έγραψαν το μεγάλο έπος διότι αντιστάθηκαν, πολέμησαν και πείνασαν. Χωρίς εναλλακτικό σχέδιο. :) Αν είχαν πει ΝΑΙ κι είχαν ανοίξει την πόρτα στους Ιταλο-Γερμανούς, ούτε έπος θα έγραφαν ούτε τίποτα. Μπορεί σήμερα να μιλούσαν και...Ελλαρμανικά. Το ερώτημα είναι αν θέλει η Ελλάδα τώρα να διεκδικήσει ξανά την ανεξαρτησία της και ξαναγράψει έπος. Αν δεν θέλει, ας αφεθεί να σβήσει, εν πάση περιπτώσει, κι ας μας το πει κι εμάς να ξέρουμε τι μας γίνεται. Θλιβερό, βέβαια, αλλά ούτε ο πρώτος πολιτισμός που εξαφανίζεται από το πρόσωπο του πλανήτη θα είναι, ούτε ο τελευταίος. Αν θέλει να σωθεί, ας αναλάβει το βάρος της απόφασης της σωτηρίας της, εκεί δεν θα διαφωνήσω μαζί σας.


    «Αυτά ως προς τους πολέμους διότι στην πολιτική τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Κι αν δεν ήταν έτσι δε θα είχε λόγο ύπαρξης η διπλωματία. Χρειάζεται επομένως διπλωματία, συζήτηση, διαπραγμάτευση και όχι φανφάρες, μεγαλοστομίες, ανοησίες και «τσιτάτα» για να εντυπωσιαστεί ο κόσμος αλλά χωρίς καμιά ουσία.»

    Κι η διπλωματία, πόλεμος είναι. Και πολύ σκληρός. Ρωτήστε βετεράνους διπλωμάτες για να σας πουν.

    «Η κυπριακή κυβέρνηση μία εβδομάδα τώρα δεν στάθηκε ικανή να βρει μια λύση που θα δικαίωνε και το «όχι» τους και δε θα οδηγούσε τον κόσμο στις ουρές ούτε θα προκαλούσε έλλειψη προϊόντων στα σούπερ μάρκετ. Κι αφού οι Κύπριοι πολιτικοί κατάλαβαν ότι χωρίς εναλλακτικό σχέδιο και χωρίς άμυνα δεν νικάς στο διπλωματικό πόλεμο, κάνουν τώρα την «κωλοτούμπα». Και είναι έτοιμοι να δεχθούν κούρεμα καταθέσεων μαζί με αναδιάρθρωση του τραπεζικού τους συστήματος. Ότι δηλαδή απέκρουσαν με το «όχι» τους».

    Αν συμβεί αυτό, δεν θα είναι από ανικανότητα, αλλά από μεθοδευμένο διπλωματικό πόλεμο, στον οποίο δεν μπορεί να αποκλειστεί η πιθανότητα συνέργειας της ίδιας της Κυπριακής ηγεσίας. Διαβάσατε για τις νέες πληροφορίες που θέλουν τα νομοσχέδια που κατατίθενται σήμερα στην Κυπριακή Βουλή να είναι έτοιμα ήδη από τον Γενάρη;

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=63801658

    • Δεξιόχειρας avatar
      Δεξιόχειρας @ Νιόβη 23/03/2013 11:17:29

      Σε παρακαλώ μη σταματάς. Γράψε κι'άλλα. Θέλω να σε διαβάζω ακατάπαυστα Νιόβη. Μόνο μια μικρή χάρη. Άσε λίγο χώρο και για την βασίλισσα. Θέλω να διαβάζω και τα δικά της. Σας θέλω ντουέτο.

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Δεξιόχειρας 23/03/2013 13:15:19

        Ένας από τους λόγους για τους οποίους είμαι σίγουρη ότι στο τέλος δεν θα περάσει κανενός αλήτη είναι ότι στο πλευρό τους έχουν τύπους σαν κι εσένα (και δεν θα γινόταν αλλιώς). :) Δεν τους τιμά, αλλά και ποιόν άλλον θα έβρισκαν;

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Νιόβη 23/03/2013 13:36:32

          Πιό πλευρό τους; Σιγά μην έχουν στο πλευρό τους ... Ένας μέσος ''οπαδός'', δεν είναι απαραίτητο να διαθέτει επίπεδο.
          Για σημαιοκυματιστής, χειροκροτητής και δοξολόγος, τα απαιτούμενα προσόντα είναι τα στοιχειώδη που έδωσε δωρεάν η φύση στα δίποδα όντα. Πενιχρά :-)

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Δεξιόχειρας 23/03/2013 13:30:58

        ΧΑΧΑΧΑΧΧΑ ! Εγώ πάλι, δε σας .... θέλω καθόλου Μονόμυαλε :-).
        Λειτουργεί μόνο η δεξιά σας πλευρά. Γιατί να κάνω εκπτώσεις;

        • ^Mara^ avatar
          ^Mara^ @ Queen For The Black Side 23/03/2013 13:49:22

          Ποιά δεξιά... και ποιά αριστερά...?
          Η ασυνειδησία λειτουργεί και τίποτα άλλο.
          Πιό πολύ από όλα μου αρέσει ότι κάνουν πως δεν βλέπουν το στημένο παιχνίδι, τις στημένες εξ αρχής ενέργειες, του ελεεινού Αναστασιάδη.

          • tak avatar
            tak @ ^Mara^ 23/03/2013 13:55:50

            Pax vobis! Για όλους... Απόψεις ανταλλάσσουμε όχι γροθιές!

          • ^Mara^ avatar
            ^Mara^ @ tak 23/03/2013 15:41:51

            Σιγά... τις γροθιές...
            Ούτε καν σπρωξιματάκι...

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ ^Mara^ 23/03/2013 16:55:04

            :)

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ ^Mara^ 23/03/2013 17:14:40

            Αν το παραδεχτούν, πώς μετά θα μπορούν να ισχυρίζονται ότι δικαιώθηκε η «φωνή της λογικής»; Στρεψοδικίας το ανάγνωσμα και τίποτα παραπάνω, αγαπητή Μάρα.

  3. περιοδικό manifesto avatar
    περιοδικό manifesto 22/03/2013 22:31:06

    Τα "ΟΧΙ" ο Ελληνισμός της Κύπρου τα αντέχει.
    Με την μικροψυχία πάλι έχει πρόβλημα.

  4. kosvag avatar
    kosvag 22/03/2013 22:32:10

    Το οικονομικό πρόβλημα της Κύπρου είναι τεράστιο. Αν πουν ΝΑΙ οι τράπεζες θα χρειαστούν ούτως ή άλλως ανακεφαλαιοποίηση ( δηλαδή επιπλέον χρέος της Κύπρου) 6*2=12 φορές πάνω σε σχέση με τις Ελληνικές: 6πλάσιο μέγεθος αναλογικά & 2πλάσια προβληματικές.
    Οι Κύπριοι δεν μπορούσαν να έχουν πλάνο Β, γιατί απλά:
    1) δεν ξέραν το πλάνο Α της ΕΕ,
    2) και αν το ξέραν έπρεπε να μιλάν όπως και για την ΑΟΖ με το Ισραήλ ΜΥΣΤΙΚΑ αλλά μιλώντας με πολλούς Ρωσία-Κίνα-Ισραήλ 2-1) θα ήταν πράξη αντιεταιρική προς την ΕΕ
    3) νομίζω ότι έχουν πλάνο Β: πιστόλα και εκτός € γιατί είναι ασήκωτο το σώσιμο των τραπεζών χωρίς το ΦΑ γιατί αν δώσουν και το ΦΑ στην ΕΕ δεν τους συμφέρει να έχουν τρόικα (πάει μαζί με Ανάν αυτή).
    Το ζόρι είναι στο γεωπολιτικό.

  5. Αθανάσιος Υφαντόπουλος avatar
    Αθανάσιος Υφαντόπουλος 22/03/2013 22:32:35

    Η αλήθεια δυστυχώς πονάει. Όταν λες ΟΧΙ, πρέπει να είσαι έτοιμος να δεχθείς και τις συνέπειες αυτού, άμεσες και έμμεσες.

    • ANORFOGRAFOS avatar
      ANORFOGRAFOS @ Αθανάσιος Υφαντόπουλος 23/03/2013 00:27:58

      Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΝΑΕΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΚΟΥ ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΝ Η ΚΥΠΡΟΣ ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΕ ΣΤΟ ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΥΡΩ ΤΩΡΑ ΘΑ ΖΟΥΣΑΝΕ 3000 ΣΥΝΑΘΡΩΠΟΙ ΜΑΣ ..ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΑΝ Η ΚΥΠΡΟΣ ΒΓΕΙ ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΘΑ ΑΝΑΚΑΜΨΗ ΑΝ ΠΕΙ ΟΧΙ..Η ΕΛΑ ΤΟΥ ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΞΕΡΕΙΣ ΣΕ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΑΝΑΚΑΜΨΗ...ΑΝΤΕΧΕΙΕ ΑΛΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ Αθανασιε Υφαντοπουλε??

      • Geros avatar
        Geros @ ANORFOGRAFOS 23/03/2013 04:44:52

        Βάζεις κάποια ΑΝ και απαντάς όπως σε βολεύει. Τι σε κάνει να νομίζεις ότι οι απαντήσεις σου στα ΑΝ που θέτεις είναι οι σωστές?
        Η επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος που έλαβες από την Κουμουνδούρου?
        Όσο αφορά αυτό που λες για τις αυτοκτονίες είναι προσβλητικό για τον ίδιο σου τον λαό. Θες να μου πεις ότι ο λαός που πολέμησε σε Θερμοπύλες και Μαραθώνες αυτοκτονεί επειδή απελευθερώθηκε το επάγγελμα του φαρμακοποιού και επειδή η σύνταξη του πήγε στα επίπεδα του 1995? Βρίζεις τους Έλληνες με το να ισχυρίζεσαι κάτι τέτοιο.
        Για να τελειώνουμε μια για πάντα με την απαράδεκτη προπαγάνδα για τις αυτοκτονίες :
        1. Πάντα αυτοκτονούσαν άνθρωποι , το να υπολογίζεις όλες τις αυτοκτονίες ως αποτέλεσμα του μνημονίου είναι απλά ηλιθιότητα.
        2. Η αυτοκτονία είναι αποτέλεσμα ψυχικής νόσου και όχι οικονομικών μέτρων.
        3. Αν κάτι προκαλεί αύξηση στα ποσοστά αυτοκτονιών αυτό δεν είναι η μείωση του βιοτικού επιπέδου , μιας και αυτό εξακολουθεί να είναι ακόμα και στην κρίση υψηλότερο από τις περισσότερες χώρες στον κόσμο.
        Αυτό που προκαλεί αυτοκτονίες είναι η αίσθηση του τέλους , της καταστροφής , της συμφοράς , της αδυναμίας του απλού ανθρώπου να πάρει την τύχη του στα χέρια του , του αισθήματος δηλαδή που η αριστερά δημιουργεί στην χώρα μας.

        • ^Mara^ avatar
          ^Mara^ @ Geros 23/03/2013 17:11:14

          Εξαιρετικός!!!

        • Γιάννης Κιαπέκος avatar
          Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 23/03/2013 19:20:56

          Διαπιστώνω ότι είσαι ειδήμων και στη ψυχολογία ... τρομάρα σου. Δε θα μπω στη διαδικασία να αντικρούσω τις ανοησίες που αναφέρεις απλά θα σου πω ότι κανένας δεν ισχυρίζεται ότι ο κόσμος αυτοκτονεί αποκλειστικά λόγω οικονομικής κρίσης. Η απόλυτη ανέχεια απλά είναι η σταγόνα που "ξεχειλίζει" το ποτήρι (triggering event) και ωθεί κάποιον ούτως ή άλλως ψυχικά ασθενή να δώσει τέλος στη ζωή του.
          Όσο για τις Θερμοπύλες και τους Μαραθώνες, άτομα με τη δική σου ιδεολογία (πολιτικού ρεαλισμού) δε δικαιούνται να τις επικαλούνται διότι οι όμοιοί σου εκείνης της εποχής θα έλεγαν στους Πέρσες "καλώς ορίσατε !!!"

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Γιάννης Κιαπέκος 23/03/2013 20:10:49

            ..."πολιτιkου ρεαλισμου." Βαλτε εισαγωγικα παρακαλω... Movo ρεαλισμοs den eivai.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Zugzwang 23/03/2013 20:48:25

            Φίλε μου πρόκειται για ορολογία που είναι της "μόδας" τελευταία όπως "πολιτικώς ορθό" και άλλες "μπουρδολογίες". Ασφαλώς δε πρόκειται για ρεαλισμό για δουλοπρέπεια πρόκειται.

          • Geros avatar
            Geros @ Γιάννης Κιαπέκος 23/03/2013 21:06:11

            1,Εσύ θα μου πεις τι δικαιούμαι και τι δεν δικαιούμαι να επικαλούμαι?
            2.Λες ότι κανείς δεν ισχυρίζεται ότι ο κόσμος αυτοκτονεί αποκλειστικά από την κρίση , μα το αναφέρει ο σχολιαστής στον οποίο απάντησα! Αναφέρει 3.000 νεκρούς. Αλλά φυσικά η τεράστια διάνοια σου δεν μπαίνει στον κόπο να διαβάσει πριν αρχίζει να αραδιάζει αρλούμπες.
            3. Επειδή εκτός από αγενής είσαι και ανιστόρητος διάβασε λίγο ιστορία και θα δεις ότι αυτοί που κέρδιζαν τότε τους πολέμους δεν ήταν αυτοί που έδιναν γροθιά στο μαχαίρι.
            4. Aυτοί που και τώρα φωνάζουν και σκούζουν "επίθεση!" , όταν τα πράγματα σκουραίνουν κρύβονται στις τρύπες τους. Όλοι οι αντιμνημονιακοί μάγκες που πανηγύριζαν για το όχι και μιλούσαν για περηφάνιες , δεν δώσανε ΜΙΑ βιώσιμη λύση για την Κύπρο , ΜΙΑ πρόταση , ΜΙΑ εναλλακτική. Στα λαγούμια τους όλοι! Φυσικά δεν θα πλήρωναν αυτοί την νύφη , από μακριά , από απόσταση ασφαλείας καλούσαν τους Κυπρίους σε θυσίες.
            5. Επειδή βλέπω ότι είσαι και ψυχολόγος της πεντάρας σου έχω μια ερώτηση: Η ανέχεια οδήγησε τον ευκατάστατο φαρμακοποιό να αυτοκτονήσει στο Σύνταγμα?
            6.Μην βάλεις ποτέ την τεράστια σου διάνοια να ασχοληθεί με τις ανοησίες μου. Αν το κανεις μπορεί να καταλάβεις ότι ο ανόητος είσαι εσύ και δεν το θέλουμε αυτό , θέλουμε να συνεχίσουμε να γελάμε μαζί σου.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 23/03/2013 22:11:55

            Από ότι φαίνεται δεν έχεις διδαχτεί τίποτα από το "ξύλο" που έχεις φάει από εμένα και την πλειοψηφία των blogers όταν τολμούσες να γράψεις παρομοίου περιεχομένου απόψεις.
            Έχουμε και λέμε :
            (2) αμφισβητείς το γεγονός ότι αν δεν είχαμε αυτή την οικονομική κρίση δεν θα είχαμε 3000 αυτοκτονίες.
            (3) Δηλαδή ο Λεωνίδας στις Θερμοπύλες δε θα έπρεπε να πολεμήσει διότι αυτό που έκανε ήταν ο ορισμός της "μπουνιάς στο μαχαίρι"
            (4) Ελπίζω ότι δεν παρακαλάς να "σπάσουν τα μούτρα" τους οι Κύπριοι ώστε να δικαιωθείς (δεν έχω και πολλές ελπίδες)
            (5) Ωραίο παράδειγμα βρήκες ανόητε ... ξέρεις ποιά ήταν τα τελευταία λόγια του πριν αυτοκτονήσει ->"Φεύγω για να μην αφήσω χρέη στα παιδιά μου".
            Επίσης είχε γράψει και σημείωμα στο οποίο περιέγραφε την απόγνωσή του για την οικονομική κρίση και τα χρέη τα οποία τον είχαν "πνίξει".
            (6) Ασφαλώς και θα συνεχίσω να "στα χώνω" ,όπου σε βρίσκω, διότι προσπαθείς με μια επίφαση "επιστημονικότητας" να "περάσεις" απόψεις που δεν έχουν καμιά σχέση με τη πραγματικότητα( και είναι και επικίνδυνες)

          • Geros avatar
            Geros @ Γιάννης Κιαπέκος 24/03/2013 08:31:03

            Κοίτα παιδί μου , αυτό το site έχει μια παράδοση επιχειρημάτων και ενός επιπέδου διαλόγου που δύσκολα το βρίσκει κανείς.
            Δυστυχώς δέχεται την επίθεση ενός τσούρμου διαδικτυακών αλητών του ΣΥΡΙΖΑ που προσπαθούν μοιράζοντας βρισιές , ρίχνοντας το επίπεδο και βάζοντας τους κλώνους τους να επιτίθενται συντονισμένα.
            ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.
            Δεν θα σταματήσουμε να γράφουμε γιατί εσύ και άλλοι δυο το θέλετε. Δεν θα επικρατήσει χουλιγκάνικη ("δεν έχεις διδαχτεί τίποτα από το “ξύλο” που έχεις φάει από εμένα") σας λογική εδώ μέσα!

            1. Ναι το αμφισβητώ ψυχολόγε την πεντάρας , στην Ελλάδα αυτοκτονούν γύρω στους 450 ανθρώπους τον χρόνο , με αυξητική τάση γύρω στο 15% , οι αυτοκτονίες δήθεν "λόγω μνημονίου" δεν μπορούν να είναι περισσότερες από 300-350. Επίσης αυτό που ΔΕΝ ΛΕΝΕ οι άσχετοι που μοιράζουν παραπληροφόρηση όπως εσύ είναι ότι η αυξητική τάση υπάρχει ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 2000! Ποιο μνημόνιο μας σκότωνε τότε φωστήρα του καναπέ?
            2. Τους πολέμους τους κερδίζουν αυτοί που διαλέγουν που και πότε θα πολεμήσουν , όλοι οι Περσικοί πόλεμοι είναι μια απόδειξη για αυτό. Ακόμα και οι Θερμοπύλες που στα μάτια ενός άσχετου όπως εσύ μοιάζει γροθιά στο μαχαίρι , δεν ήταν. Το σημείο ήταν ιδιοφυώς επιλεγμένο από τον Λεωνίδα και ο χρόνος επίσης. Η ήττα ήρθε από την έλλειψη ενισχύσεων και όχι επειδή η μάχη ήταν ένα παράλογο ξέσπασμα οργής απέναντι στους Πέρσες.
            3. Δεν παρακαλάω να σπάσει τα μούτρα του κανεις , δεν είμαι χουλιγκάνος εγώ , άσε που έχω και λεφτά στην Κύπρο ....
            4. Γελοίε υβριστή , ο φαρμακοποιός ήταν ΕΥΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ , ήταν σε καλύτερη μοίρα από το 95% τον συμπατριωτών μας , με καλή σύνταξη , όλα του τα παιδιά σπουδαγμένα και με δουλειές. Αυτό που τον έκανε τόσο απαισιόδοξο όσο φαίνεται στο γράμμα του ΗΤΑΝ Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ. Για χρέη δεν έγραψε αυτό το έβγαλες από το μυαλό σου όπως τις περισσότερες αρλούμπες που αραδιάζεις εδώ μέσα. Έγραψε ότι δεν ήθελε να γίνει βάρος στα παιδιά του , ότι του εκμηδένισαν την επιβίωση λόγω περικοπών και έπαιρνε ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΧΙΛΙΑ ΕΥΡΩ ΣΥΝΤΑΞΗ! Ήταν δυστυχώς άρρωστος.
            6. Συνέχισε να τα χώνεις , είσαι τόσο εύκολος στόχος , αυτά που λες είναι τόσο αστήρικτα που διασκεδάζω. Κάντο λίγο πιο δύσκολο για εμένα με το ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΓΡΑΨΕΙΣ , εγώ μπορεί να γελάω αλλά εσύ γελοιοποίησε.

          • Geros avatar
            Geros @ Geros 24/03/2013 09:12:49

            "γελοιοποιείσαι"

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 24/03/2013 10:30:51

            @Geros είπε:24/03/2013 στις 8:31 am

            Δε καταλαβαίνω γιατί με αποκαλείς υβριστή , εκτός αν θεωρείς το "ανόητε" ύβρη που δεν είναι (αλλά ξέχασα ... τα Ελληνικά σου δεν είναι και τόσο καλά όπως ο ίδιος έχεις παραδεχτεί)
            Στο είπα και σε παλαιότερη ανάρτησή μου , προσπαθείς να δώσεις μια επίφαση (αν δε γνωρίζεις τη λέξη ευχαρίστως να σου την εξηγήσω) αυθεντίας στα λεγόμενά σου "αραδιάζοντας" αμφιβόλου εγκυρότητας στοιχεία και δεν έχεις αναρωτηθεί ποτέ πως σε ένα blog όπου η πλειοψηφία των μελών είναι ομοϊδεάτες σου εντούτοις οι περισσότεροι διαφωνούν με αυτά που γράφεις.
            Η έκφραση "το ξύλο που έχεις φάει" λέγεται μεταφορά και σημαίνει "έχεις αποστομωθεί" , "τα επιχειρήματά σου έχουν καταρριφθεί" κ.λ.π.
            Για το τι έγραψε ο αυτόχειρας (αυτός που αυτοκτονεί) δες το ιδιόχειρο (με τα χέρια του) σημείωμά του http://images.watchit.gr/?h=526&w=600&src=http://www.newsit.gr/files/Image/2012/04/04/simeioma.jpg
            Τέλος θυμήσου ... the last word will be mine!!!

          • Geros avatar
            Geros @ Γιάννης Κιαπέκος 24/03/2013 13:28:57

            Ρε Κιαπεκο μήπως είσαι από την Βόρεια Εύβοια?
            Αν είσαι σταματάω να σχολιάζω γιατί θα βγούμε να ξέρω κανέναν δικό σου και να παρεξηγηθούμε γενικότερα ....

            Ααααα , τα "αμφιβόλου εγκυρότητας στοιχεία" είναι η πραγματικότητα που η τυφλά σου δεν σε αφήνει να δεις.
            Τέλος , συγγνώμη που σε είπα ΣΥΡΙΖΑ , δεν είσαι ΣΥΡΙΖΑ , είσαι από τα άλλα τα φρούτα εσύ με τους αγκυλωτούς σταυρούς , μετά το κατάλαβα.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 24/03/2013 14:18:48

            Από τη Χαλκίδα είμαι και δε κρύβομαι πίσω από ψευδώνυμα.
            Ααααα , τα “αμφιβόλου εγκυρότητας στοιχεία” είναι η πραγματικότητα

            Καλή η Wikipedia αλλά διάβασε και τίποτα άλλο βρε παιδί μου.
            είσαι από τα άλλα τα φρούτα εσύ με τους αγκυλωτούς σταυρούς , μετά το κατάλαβα.
            Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις ρε μπαγάσα ! όμως εσύ είσαι ιδεολογικά συγγενέστερος με τις σβάστικες κ.λ.π. παρά εγώ που με χωρίζει άβυσσος από αυτές τις ιδεολογίες και πρακτικές.
            And ... I will have the final word!!!!
            (εκτός αν είσαι κόσμιος στη επόμενη ανάρτησή σου)

          • ΑΚΤΗΜΩΝ avatar
            ΑΚΤΗΜΩΝ @ Geros 24/03/2013 15:12:49

            Χανεις τα λογια σου. Η βλακεια ειναι ανικητη.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ ΑΚΤΗΜΩΝ 24/03/2013 21:23:54

            Κάτι θα ξέρεις από τις πολλές φορές που στο έχουν πει!

  6. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 22/03/2013 22:37:30

    Δυο ενδιαφέρουσες προσεγγίσεις αποτιμησης του "οχι"

    http://ardin-rixi.gr/archives/11646

    http://vlemma.wordpress.com/2013/03/22/se-vytho-peftei-apo-vytho/

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Κατερίνα 23/03/2013 00:57:09

      «Τα επόμενα χρόνια πρέπει να ενισχυθεί μία και αποφασιστική συμμαχία της Κύπρου. Η συμμαχία με την Ελλάδα που θεμελιώνεται στην κοινή ιστορία και στην κοινή μοίρα τους. Η Ελλάδα χωρίς την Κύπρο, είναι ένα μικρό βαλκανικό κρατίδιο. Η Κύπρος χωρίς την Ελλάδα, είναι ένα άθυρμα στα χέρια των μεγάλων δυνάμεων και αργά ή γρήγορα θα οδηγηθεί στην τουρκοποίηση.»

      «αποφασιστική συμμαχία», «...στην κοινή ιστορία και στην κοινή μοίρα»

      Πέστω πιό καθαρά ρέ Καραμπελιά. Ξέχνα γιά λίγο τήν «υποχρεωτική» αριστεροσύνη. Μιλάμε γιά ένα λαό καί ένα έθνος.
      Τί στό καλό πιά. Ενιαία εθνικά σύνορα.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Κατερίνα 23/03/2013 02:04:59

      «Η Κύπρος χωρίς την Ελλάδα, είναι ένα άθυρμα στα χέρια των μεγάλων δυνάμεων...».

      Ενώ η Ελλάδα, Γιώργο Καραμπελιά, θα την κάνει υπερδύναμη. Η τωρινή Ελλάδα, εννοώ, όπως έχει καταντήσει. Η μόνη Ελλάδα που θα μπορούσε να κάνει κάτι για την Κύπρο και τον εαυτό της απεβίωσε - οριστικά καθώς φαίνεται - προ 2.500 χρόνων και έχει λιώσει και το κουφάρι της. Αυτό που περιφέρεται δεξιά κι αριστερά είναι ένα ζόμπι που θα φάει και τους ανθρώπους του και τον εαυτό του στο τέλος. Σκληρό, αλλά έτσι είναι.

  7. aris. aold avatar
    aris. aold 22/03/2013 22:40:44

    Οι απολήξεις των μεγαλοιδεατισμών του Μακάριου φαίνεται ότι πλανώνται ακόμα πάνω από την Κύπρο.

    Κάποια στιγμή πρέπει να καθαρογραφεί η ιστορία και να αναδειχθούν και οι μεγάλες ευθύνες του Μακάριου για τα γεγονότα προ του 74 που έφεραν την Τουρκική εισβολή.

    Και τότε ο Μακάριος πίστευε στην επέμβαση της Σοβιετικής Ενωσης και πελαγοδρομούσε με τους αδέσμευτους χάνοντας γεωπολιτικά ερείσματα μέχρι που οι βλακώδεις χειρισμοί της Χούντας και του Ιωαννίδη έδωσαν στην Τουρκία την ευκαιρία της εισβολής.

    Και τώρα κάποιοι ηλίθια περίμεναν την παρέμαση της Ρωσίας.

    Οταν είσαι μικρός και αδύναμος πρέπει να είσαι δυο φορές προσεκτικός δύο φορές πολυμήχανος και δύο φορές ταπεινός από τον ισχυρό αν θέλεις να επιβιώσεις.

    Ο αδύναμος δεν δικαιούται να κάνει λάθη γιατί δεν έχει κληρονομιά να χάσει.

    Δυστυχώς η Κυπριακή ηγεσία χειρίσθηκε με μοναδικά υπερφίαλο τρόπο τα γεγονότα.

    Είναι περιττό να αναφέρει κανείς τα μυριάδες λάθη που έκανε τα οποία θα έχουν αντίκτυπο δυστυχώς όχι μόνο στον οικονομικό τομέα αλλά και στις εύθραστες σχέσεις μεταξύ των κρατών της περιοχής.

    Με ενοχλεί ότι για μια ακόμη φορά που ακούσθηκαν κατηγορίες από την Κύπρο για μεγάλες ευθύνες της Ελλάδας παρά το γεγονός ότι οι ευθύνες της ελληνικής κυβέρνησης είναι μηδαμινές.

    Φταίνε για μια ακόμα φορά οι πάντες εκτός από το Κυπριακό σύστημα που διαχειρίζεται αυτόνομα και ανεξάρτητα τα Κυπριακά Θέματα εδώ και τέσσερις δεκαετίες.

    Ουδείς εξάλλου μπορεί να παρακολουθήσει όσο και να θέλει την σχιζοφρενική πορεία του κυπριακού πολιτικού συστήματος την τελευταία εβδομάδα.

    Λυπάμαι αλλά αν οι καταθέτες στις Κυπριακές τράπεζες μπορούσαν να δουν πριν πάνε τα λεφτά τους τους ερασιτεχνισμούς, αυτοσχεδιασμούς και ασοβαρότητα που επέδειξε η Κυπριακή ηγεσία την τελευταία εβδομάδα δεν θα έβαζαν ούτε σεντς στις τράπεζες.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ aris. aold 23/03/2013 00:01:53

      Διάλογος Κων.Καραμανλή-Μακαρίου αρκετό καιρό μετά τη συνθήκη της Ζυρίχης.
      Καραμανλής."Πες μου δέσποτα(ίσως να τον είπε παπά)μαζί δεν υπογράψαμε
      στη Ζυρίχη;"
      Μακάριος. "Μαζί υπογράψαμε"
      Καραμανλης."Τότε γιατί εσύ είσαι ήρωας και εγώ προδότης;"

      • tak avatar
        tak @ Σχετικά Ασχετος 23/03/2013 14:07:06

        Να βοηθήσω...
        Πριν υπογράψει ο Καραμανλής, μαθαίνει το πρωί πως ο Μακάριος έχει φύγει από το περασμένο βράδυ για την Κύπρο...
        Έξαλλος, φεύγει και ο ίδιος για την Αθήνα...
        Πάνω από την τότε Γιουγκοσλαβία επικοινωνεί ο Γιόζιπ Τίτο μαζί του και του λέει πως ο Μακάριος γύρισε στη Ζυρίχη και υπέγραψε τη συμφωνία!
        Το αεροπλάνο του Καραμανλή επιστρέφει στη Ζυρίχη και ο Έλληνας πρωθυπουργός υπόγραψε την ήδη υπογεγραμμένη συμφωνία από τον Μακάριο!
        Αυτό το περιστατικό μου το διηγήθηκε ο άνθρωπος που ήταν δίπλα στον Καραμανλή σε όλες τις φάσεις της υπογραφής...
        Όχι κανένας της αποστολής, αλλά κορυφαίος...
        Δεν αναφέρω ποιος ήταν, επειδή δεσμεύθηκα με λόγο πως και να το γράψω κάποτε, δε θα αναφέρω πουθενά το όνομά του...

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ aris. aold 23/03/2013 10:07:09

      Ο Μσκάριος είναι από τους κύριους υπεύθυνους του δράματος της Κύπρου.
      Δεν ήταν παρά μονάχα ενα κομπλεξικό ανθρωπάκι.

  8. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 22/03/2013 22:40:53

    Χθές άκουσα την παρουσιάστρια του ΡΙΚ να λέει ότι όταν έγιναν οι πυρκαγίες στην Ελλάδα το 2004 η Κύπρος έχτισε όλοκληρα χωρία ένω τώρα η Ελλάδα δεν συμπαραστέκεται.Τι περιμένουν άπο την χρεωκοπημένη και διαλυμένη Ελλάδα δεν μπορώ να καταλάβω;

    • αργατεία avatar
      αργατεία @ Πηνελόπη 22/03/2013 23:02:09

      πολλά πρέπει να περιμένουν από την Ελλάδα αλλά βλέπεις.....γαμώ την ψωροκώσταινα με τα τσαρούχια....

  9. ^Mara^ avatar
    ^Mara^ 22/03/2013 22:43:31

    Να υπενθυμίσω, ότι ο Αναστασιάδης εξαπάτησε τον κόσμο, λέγοντας ψέμματα.
    Και φυσικά το ΝΑΙ είχε προετοιμάσει άλλα δεν του βγήκε.....
    Αιφνιδίασε τους πάντες...
    Τους έπιασε στον ύπνο και προφανέστατα η αντίδραση του ΟΧΙ δεν ήταν προετοιμασμένη.... (τουλάχιστον τώρα....)
    Όποτε τί λέμε???
    Μέσα σε μιά νύχτα γύρισε μιά χώρα ΤΟΥΜΠΑ....
    Ο άνθρωπος μετράει μέρες.... (το πώς... θα φύγει δεν ξέρουμε ακόμα).

  10. ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ avatar
    ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ 22/03/2013 22:48:05

    Και το 1940-41 ίδιοι ήταν οι συσχετισμοί δυνάμεων , έπρεπε να πούμε ναι ;;

  11. Heaven avatar
    Heaven 22/03/2013 22:54:14

    Treasure Island Trauma
    By PAUL KRUGMAN
    h**p://www.nytimes.com/2013/03/22/opinion/krugman-treasure-island-trauma.html?hp&_r=0

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Heaven 22/03/2013 23:54:12

      Απλός και αληθινός. Και σωστά τα συμπεράσματά του και το επιμύθιο.

  12. Αλέξιος avatar
    Αλέξιος 22/03/2013 22:56:11

    Λάθος: Οταν μπορείς να το αντέξεις λες ΟΧΙ. Με άλλα λόγια, πρώτα πρέπει να δεις αν το αντέχεις και μετά αποφασίζεις αν θα πεις ΟΧΙ.

  13. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 22/03/2013 22:57:21

    Πάντως εάν έλεγες στους Έλληνες να πάνε στην κάλπη για το δημοψήφισμα με ερώτημα για το αν ήλιος βγαίνει από την Ανατολή, το 90% θα έλεγε ΟΧΙ. Φτάσαμε να λέμε πολλά ΝΑΙ στο εξωτερικό εξαιτίας του γεγονότος ότι εσωτερικό μας λέμε πάντα ΟΧΙ. Όχι στις αποκρατικοποιήσεις, όχι στην αξιολόγηση ΔΥ, όχι στο σχέδιο ''Αθηνά", όχι στις επενδύσεις, όχι στο ασφαλιστικό Γιαννίτση, όχι στα ιδιωτικά πανεπιστημία(μοναδική χώρα στην ΕΕ), όχι,όχι,όχι Κάθε μεταρρύθμιση έβρισκε τον ηρωϊκό λαό στο δρόμο. Οι χώρες που προοδεύουν αυτά τα θέματα τα έχουν λυμένα, επομένως, τα πολλά ΟΧΙ στο εσωτερικό, οδηγούν σε οικονομική αποδυνάμωση, μη ισχυρή διεκδίκηση του μεριδίου μας στον παγκόσμιο καταμερισμό πλούτου(που έχει πια κοινούς κανόνες και δεν μπορούμε να είμαστε η εξαίρεση) και άρα άφθονα ΝΑΙ στο εξωτερικό αφού συνεχώς αποδυναμώνεται η θέση μας στον παγκόσμιο συσχετισμό δύναμης. Επομένως το πρόβλημα είναι τα εκατομμύρια ΟΧΙ στο εσωτερικό και όχι τα δεκάδες ή εκατοντάδες ΝΑΙ στο εξωτερικό!

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 23/03/2013 01:26:22

      «όχι στα ιδιωτικά πανεπιστημία(μοναδική χώρα στην ΕΕ)»

      Χότζα, όπως πάντα (στο είπα πάλι έμμεσα σήμερα σε ένα άλλο σχόλιο), δεν ξέρεις τι γίνεται σε άλλες χώρες της ΕΕ και επαναλαμβάνεις τσιτάτα. Η Δανία δεν έχει ιδιωτικά πανεπιστήμια και είναι στην ΕΕ. Εισπράττει σχεδόν συμβολικά δίδακτρα από μη Ευρωπαίους φοιτητές. Η Φινλανδία έχει επίσης δωρεάν τριτοβάθμια εκπαίδευση, αλλά κι αυτή εισπράττει δίδακτρα από μη Ευρωπαίους φοιτητές (από το 2010) για ορισμένα Αγγλόφωνα μεταπτυχιακά προγράμματα. Επίσης, η Δανία δεν έχει καταπληκτικό σύστημα υγείας, όπως έγραψες αλλού σήμερα. Δεν είναι κακό, αλλά δεν είναι καταπληκτικό. Όλα ξεκινάνε από ένα γενικό γιατρό που κάνει από εξέταση αίματος έως καρδιογράφημα, συμπεριλαμβανομένων των διαγνώσεων. Οι αναμονές στα δημόσια νοσοκομεία είναι μεγάλες και δεν είναι απίθανο να σου εξετάσουν τραυματισμένο μέλος ΧΩΡΙΣ ακτινογραφία για ελάττωση του κόστους.

      • Απο Δανια avatar
        Απο Δανια @ Νιόβη 23/03/2013 20:43:55

        Και επισης θα προσθεσω οτι δεν υπαρχει αστικη ευθυνη στο συστημα υγειας.Καλυτερα με φακελακι σε γιατρους απο το να σε εξεταζει ο μαγος της φυλης δωρεαν.Ναι ηταν καποτε ωραια ,αλλα τα ωραια τελειωνουν καποτε.

  14. fch avatar
    fch 22/03/2013 23:05:54

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΩΣ Η ΣΤΡΟΦΗ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΦΟΡΗΤΗ ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΕΠΙΘΕΣΗ ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ...ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΗΝ "ΔΙΑΛΥΣΗ" ΤΗΣ ΚΥΠΡ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ...ΕΚΕΙΝΟ ΟΜΩΣ [ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΗΡΡΕΑΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΒΙΣΒΗΤΗΤΑ ΤΟ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΟ "ΟΧΙ"...ΑΥΤΟ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ...ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΑΛΛΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΤΩΡΑ...ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΥΓΙΣΑΝ ..Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!

  15. athina avatar
    athina 22/03/2013 23:15:41

    Η συζήτηση περί εναλλακτικών σχεδίων και όπλων στη φαρέτρα των Κυπρίων είναι προσχηματική και γίνεται για να καλύψει την αμήχανη ανυπαρξία της χώρας μας για ακόμα μια φορά στο κυπριακό πρόβλημα.
    Το σχέδιο Ανάν και τα όσα εγκληματικά προέβλεπε θα επιστρέψουν με τη μορφή διλημμάτων προς τους Κυπρίους, οι οποίοι πολύ σύντομα θα πρέπει να πάρουν δυσκολότερες αποφάσεις από αυτές των τελευταίων ημερών.
    Αυτό το γνωρίζουν και οι μέχρι χθες σύμμαχοι της Κυπριακής Δημοκρατίας παλαιοί και όψιμοι (Ρώσοι και Ισραηλινοί) οι οποίοι σπεύδουν να ''διορθώσουν'' τη θέση τους και να τοποθετηθούν για την επόμενη ημέρα.
    Μακάρι να κάνω λάθος ...

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ athina 23/03/2013 00:17:47

      Λάθος δεν κάνεις γιατί όπως πολλοί έχουν τονίσει η επόμενη πρόταση για την Κύπρο θα είναι χειρότερη από την προηγούμενη.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Μανιάτης 23/03/2013 02:13:33

        Οι εργοδότες σου ήδη ανέβασαν τη λυπητερή κατά 900 εκατομμύρια, έτσι για να μάθουν να λένε όχι...

  16. DebbyTant avatar
    DebbyTant 22/03/2013 23:17:48

    Τιτλοι τελους - tetLY veLUS
    Η παρασταση ο Καραγκιοζης και το κατηραμενον φιδι ελαβε τελος..

  17. IMPERIAL avatar
    IMPERIAL 22/03/2013 23:20:02

    ρε.....το 970 περιπου οι βυζαντινοι πολιορκουν το δοροστολον στη βορεια βουλγαρα οπου εχουν οχυρωθει ρωσ ουκρανοι και βουλγαροι.καποια στιγμη στελνουν τελεσιγραφο στον αρχηγο τους τον σβιατσλαβ του κιεβου να παραδοθει για να σωθουν ολοι τους. λεει αυτοςς με περηφανια,οτι οι ρως δεν παραδιδονται πεθαινουν και πηγαινουν στη βαλχαλα.σε μια περιπου βδομαδα βγαινει απο το φρουριο για να συμβιβαστει με τους βυζαντινους και να παραδοθει.....η ιστορια επαναλαμβανεται...τι να κανουμε


    `

  18. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 22/03/2013 23:24:24

    Τό όχι τών Κύπριων πολιτικών ήθελε νά αποκρύψει κάπως τήν κομματοκρατική γύμνια τους. Μοιάζει μέ τό άσπρο σεμνό φόρεμα της Τζούλιας καί τό αθώο χαμόγελό της στήν πρώτη της τηλεοπτική εμφάνιση, μερικές μέρες μετά πού είχε κυκλοφορήσε η πορνοταινία πού πρωταγωνιστούσε.

    Από τόν Νοέμβριο οι «αριστεροί» διεθνοπατριώτες τά είχαν συμφωνήσει όλα καί υπογράψει.
    Ο Αναστασιάδης καί οι δικοί του τό ήξεραν καί ήταν σύμφωνοι.
    Δέν υπήρξε καμμιά προειλημμένη απόφαση στό Ευρογκρούπ (όπως ισχυρίστηκα ο Αναστασιάδης). Απλώς παζάρεψε νά δώσει περισσότερα από τούς ψηφοφόρους του, μήπως καί αγριέψουν οι διεθνείς πελάτες του καί τόν κρεμάσουν στά κάγκελα. Νά μήν αναφέρω τούς ισχυρισμούς τού Καζάκη ότι οι καταθέσεις μπορεί νά είναι μόνο απλές εγγραφές καί γι' αυτό αντιδρούν τόσο πολύ στό κούρεμα.
    Ποτέ δέν πέρασε από τό μυαλό τών περισσότερων βουλευτών πού ψήφισαν όχι ότι τό εννοούσαν. Ξέρανε ότι ήταν απλώς στάκτη γιά τά μάτια τών οπαδών τους.
    Τόν Σαρρή δέν τόν στείλανε στήν Μό9σχα νά διαπραγματευθεί. Μέρος τού σχεδίου αποπροσανατολισμού τού κόσμου ήταν. Προσχηματική η παρουσία του στήν Μόσχα. Γιατί αντιδράσανε τόσο άσχημα καί προσβλητικά οι Ρώσοι; Όχι καί νά παίξουν τόν ρόλο τού Καραγκιόζη γιά χάρη κάποιων Κύπριων πολιτικών κοπριτών.

    Τό όχι ήταν η αναγκαία συνθήκη, ώστε νά μπορέσουν νά καλύψουν τίς κλεψιές τους καλύπτοντας τίς τρύπες μέ τά χρήματα τών Κυπρίων. Τολμήσανε οι Κύπριοι πολιτικοί (εξαιρώ τόν γιατρό, Καλλία καί μερικούς άλλους) νά σκυλεύσουνε όχι μόνο τά χρήματα τών συμπολιτών τους, αλλά καί τήν αξιοπρέπειά τους μέ τό προσχηματικό όχι.
    Τόσο προδοτική η στάση τους καί τόσο στημένο τό παιχνίδι, ώστε ο κάθε διεθνής γύφτος βγήκε καί αμφισβητεί πιά τά πάντα. Η Ρωσία καί τό Ισραήλ θέλουν νά συζητήσουνε μέ τήν Τουρκία γιά τά κυπριακά ενεργειακά αποθέματα!!!

    Κρεμάσανε καί τήν ελληνική κυβέρνηση. Τήν όποια εθνική στρατηγική είχε σχεδιαστεί. Όλα συντρίμια γιά χάρη τής μεγάλης τσέπης τών πολιτικών. Βουΐζει ο κόσμος από τά ποσά πού στείλανε στό εξωτερικό πρίν προχωρήσει η ιστορία τού κουρέματος. Απόλυτη σαπίλα. Καί στήν Ελλάδα ο πάντα πρόθυμος Τσίπρας νά εκμεταλευθεί τά πάντα γιά χάρη τής προσωπικής του φιλοδοξίας νά γίνει πρωθυπουργός. Παλλαϊκό μέτωπο γιά τήν Κύπρο μέ τόν Καμμένο. Παλλαϊκό μέτωπο μέ ποιό ακριβώς στόχο; Εκμετάλευση τού όχι-ναί τών κυπρίων πολιτικών γκάγκστερ μέ παλλαϊκό στόχο τό γιουρούσι στό θυμικό τών ελλήνων ψηφοφόιρων.
    Ένας μεγάλος κυπριοελλαδικός βόθρος.

    • aris. aold avatar
      aris. aold @ Ιαπετός 22/03/2013 23:31:51

      Αγαπητέ είσαι οαση ευχαριστούμε που μοιράζεσαι τις σκέψεις σου.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Ιαπετός 22/03/2013 23:53:49

      Και διηγωντας τα να κλαις !Προς το παρον ειναι προτιμωτερη η σιωπη και ο αναλογισμος για το τι φερνει το αυριο ενα αυριο μαυρο και αραχνο με τους τριπροσκυλευοντες τα ιερα και οσια προς χαριν μιας εφημερης δημοσκοπικης ανασας !Ντροπη και παλι ντροπη !Τι να συζητησεις μα'αυτους τους κοντοφθαλμους πολιτικους νανους ?Τους νενεκους συριζοτσιπραιους του σχεδιου Αναν !Να συζητησεις το μεγα προβλημα που αναφιεται και ειναι οτι '' Η Ρωσία καί τό Ισραήλ θέλουν νά συζητήσουνε μέ τήν Τουρκία γιά τά κυπριακά ενεργειακά αποθέματα!!!''Ζητουν συγγνωμη λενε οι Ομβριοι απο τους Τουρκους γιατι ειναι σημαντικοι παικτες στην ανατολικη μεσογειο !Μα τα αγια των αγιων μαλλον με τον Αχμαντινεζαντ τον Περση θα παμε ολοι μας !

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Ιαπετός 23/03/2013 00:02:56

      Αυτά που γράφετε είναι θλιβερά, αλλά για κάποιον λόγο δεν ξαφνιάζομαι όσο θα έπρεπε. Ωστόσο, θα μου επιτρέψετε να κάνω διαχωρισμό των ΟΧΙ. Υπήρχε το ΟΧΙ των πολιτικών και το ΟΧΙ των πολιτών. Τα σκοτεινά κίνητρα των πολιτικών δεν αναιρούν τη σημασία του ΟΧΙ των πολιτών. Μόνο που αυτό το ΟΧΙ δεν θα έχει τελικά αντίκρυσμα, ούτε για τους Κύπριους ούτε για την υπόλοιπη Ευρώπη.

      • anideos avatar
        anideos @ Νιόβη 23/03/2013 00:26:12

        Συγνωμη Νιοβη, αλλα τα λογοπαιγνια ειναι για τα ΜΜΕ και τους μεγαλοδημοσιογραφους.
        Τα οχι των πολιτικων και τα οχι των πολιτικων,
        τα ρουχα του καισαρα και τα ρουχα τουκαισαρα,
        τα μαλια της κεφαλης και τα μαλια της κεφαλης.
        Και μην λες πως δεν ξαφνιαζεσαι ουρανοκατεβατο σου ρθε.
        Προχθες μες την τρελη χαρα και σημερα με την ισοροπια.
        Παρτε θεση!!!
        Δεν θα σωσουμε την πατριδα ουτε την πατριδα οσο ειμαστε χωρησμενοι.-

      • ANORFOGRAFOS avatar
        ANORFOGRAFOS @ Νιόβη 23/03/2013 00:31:23

        αν συνεχισουνε να λενε οχι θα κερδισουνε παντα κερδιζουνε στη ζωη αυτοι που ξερουνε να λενε οχι ..και οχι οι νενεκοι αυτοι μονο προσωρινα εχουνε καποια κερδη και μετα ερχονται αντιμετωπει με τα ναι τους μια ζωη

    • Karenin avatar
      Karenin @ Ιαπετός 23/03/2013 00:07:03

      Με μια μόνο παρατήρηση Ιαπετέ. Στην Κύπρο κυκλοφορούν πολοί Ρώσσοι μεγαλοπαράγοντες και λεφτάδες. Ο καθένας έχει στην Μόσχα τις διασυνδέσεις του. Λένε πολλά . Αλλα έχουν, γιατί ταιζουν και εξυπερετούν.
      Αυτοί διαβεβαίωσαν τους Κύπριους πολιτικούς ότι θα κανονίσουν το πρόβλημα στην Μόσχα να λυθεί σε ένα απόγευμα. Κανονίστηκαν πολλά υπείρχαν διαβεβαιώσεις, στο τέλος δεν έγινε τίποτα για τον απλούστατο λόγο ότι ακόμη και χώρες με υψηλό βαθμό διαφθοράς όπως η Ρωσσία μερικές φορές πρέπει να κινηθεί θεσμικά για επιζήσει. Ετσι κινήθηκε και τώρα. Οι ρώσοι συνομιλητές ήταν εκνευρισμένοι απο τις πιέσεις που δεχόνταν απο διάφορα λόμπι, ο δε Σαρρής έκανε την κουφή δήλωση πως οι συνομιλίες ηταν πιο περίπλοκες απο ότι ανέμεναι.
      Στα υπόλοιπα συμφωνώ μέχρι κεραίας. Μεγάλα όχι για μικρές σημαίες.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Karenin 23/03/2013 16:06:50

        Η διαφορά μας Karenin είναι τό ότι εσύ είσαι διεθνιστής καί εγώ εθνιστής. Διαφορετικό τό ζητούμενο. Κατά τά υπόλοιπα είσαι οξυδερκέστατος καί ενημερωμένος.
        Νά συμπληρώσω μόνο ότι η Γερμανία δέν αγοράζει από τήν Ρωσία μόνο τό 40% (περίπου) τού φυσικού αερίου της, αλλά καί τό 40% τού πετρελαίου της, ενώ άν ήθελε τό αγόραζε από αλλού.
        Αυτό πού θέλω νά πώ είναι ποιός έχει ανάγκη ποιόν.
        Η συμμαχία Γερμανίας-Ρωσίας είναι στρατηγική καί όποιος δέν τό βλέπει εθελοτυφλεί. Τά δύο «ξανθά γένη» πάντα θέλανε νά ρθούνε πιό κοντά. Άσε πού τό μεγαλύτερο τμήμα τών Γερμανών είναι σλάβικης καταγωγής.
        Στίς προϋποθέσεις προσέγγισης παιζότανε τό παιχνίδι καί στά εμπόδια τών ξαδέρφων τους τών αγγλοσαξώνων.
        Αυτό πού δέν μπορώ νά εκτιμήσω είναι ποιό είναι τό ανεκτό όριο προσέγγισης από τήν πλευρά τών Αγγλοσαξώνων καί τού «σκοτεινού» παρασκηνίου τους.

        • Karenin avatar
          Karenin @ Ιαπετός 23/03/2013 22:15:19

          Πιστεύω πως το τραγικό είναι ότι και ίδιοι, Γερμανία Ρωσσία, αυτά τα όρια τα αγνοούν. Μέχρι τωρα, όταν τα αντιλήφθησαν ηταν ηδη αργά.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Ιαπετός 23/03/2013 00:18:18

      H παρομοίωση , σπάει κόκκαλα !!! Α,ρε Ιαπετέ , πολλοί λίγοι μπορούν να (σε) καταλάβουν...... Δυστυχώς .

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Ιαπετός 23/03/2013 00:38:41

      στεκεται άνετα και ώς editorial στη Βild .. στείλτο!

      .. ήταν όλοι μια συμμορρία που κατεκλεψαν την Κυπρο και πανε τωρα να τα καλύψουν βουλιαζοντας τη χώρα..
      'αυτοι τα φάγανε' .. τοσο πολύ βολικό, τα παιρνουμε όλα πάνω μας

      καρμπόν η λογική 'των διεφθαρμένων' που χρησιμοποιησε ο ΓΑΠ για να προλάβει να διαλύσει την Ελλάδα - ευτύχώς βρεθηκε καποιος και έβαλε και τον εαυτό του μεσα.. 'μαζί τα φαγαμε'..

      το ζητημα δεν ειναι ποσο διεφθαρμενο ήταν το πολιτικο συστημα στην Κυπρο - λιγοτερο ή περισσοτερο απο άλλες χωρες - άμωμοι δεν ήταν σε καμμια περιπτωση - δεν ειναι εκει το θέμα
      οι μισές αλήθειες ειναι χειροτερες απο τα ψέμματα

      οι κυπριακες τραπεζες ήταν supervised - πριν απο ενα χρόνο περασαν ανετα τα στρεσ-τέστ αν θυμασαι..ακλόνητες...
      συμμετειχαν μάλιστα 'εθελοντικά' στο Ελληνικο PSI (τρυπα μεγέθους 35% του ΑΕΠ), το Κυπριακο κρατος συμμετειχε στις διασώσεις της Ιρλανδιας και της Προτογαλίας, ..και οταν ηρθε η ώρα να 'σωθεί' to ;idio απο τους 'εταιρους' οριστε τι εισέπραξε..

      Θολώνεις τα νερά - ή εισαι θύμα παραπληροφόρησης

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Ιαπετός 23/03/2013 01:11:07

      Πόσο μα πόσο δίκο έχεις, Ιάπετε.

    • Tabula Rasa avatar
      Tabula Rasa @ Ιαπετός 23/03/2013 15:05:41

      Πολύ βαριά όσα αναφέρετε Ιαπετέ και χωρίς ατράνταχτες αποδείξεις, αναρωτιέται κανείς, που βρίσκεται η αλήθεια, που η υπερβολή και που η εσκεμμένη και ύποπτη προσπάθεια πλήρους απαξίωσης ολόκληρου του πολιτικού προσωπικού της Κύπρου. Οι φήμες, οι υποψίες, οι απρόσωπες κατηγορίες, απλά θολώνουν το τοπίο και την κρίση του Ελληνικού Κυπριακού λαού, αποδυναμώνοντάς τον και διασπώντας τον. Γι αυτό ας είμαστε πάρα πολύ επιφυλακτικοί, ώσπου οι γενικές κατηγορίες περί διαφθοράς και διασπάθισης δημοσίου χρήματος ν΄αποδειχτούν ακλόνητες και να αποκτήσουν σαφές Ονοματεπώνυμο. Διαφορετικά, κινδυνεύουμε να παραπλανηθούμε από έχοντες πονηρούς, ιδιοτελείς και ανίερους σκοπούς.
      Διαίρει και Βασίλευε είναι το δόγμα τους....

  19. Albert avatar
    Albert 22/03/2013 23:35:19

    Σαν πολύ γρήγορα δεν αλλάζει το κλίμα στους σχολιασμούς?

  20. Αρχιμηδης avatar
    Αρχιμηδης 22/03/2013 23:37:15

    O Δεξιός Αναστασιάδης ξεπέρασε τους Αριστερούς διεθνοπατριώτες στο ξεπούλημα της Κύπρου. Τελικά έχει δίκιο ο Θείος να επαναλαμβάνει οτι το δράμα που ζούμε οφείλεται στο ότι σήμερα στη Γερμανία και σε όλη την Ευρωζώνη κυβερνούν οι Δεξιοί Αναστασιάδηδες....

  21. ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 22/03/2013 23:46:17

    Το ΟΧΙ των Κυπριων σ 'αυτην την περιπτωση επρεπε να συνοδευτει
    με μηνυμα προς τις ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ για ταυτοχρονη αποχωρηση απο το Ευρω
    αν δεν στηριζοταν οι Τραπεζες τους και αν δεν τους δινονταν αρκετος χρονος(οχι τρεις ημερες!!!)για την αναδιαθρωση του Τραπεζικου τους συστηματος.
    Σε διαφορετικη περιπτωση και με δεδομενη την σταση της Ρωσιας-για την μητερα Ελλαδα αφηστε το...- το ΟΧΙ δεν ειχε και δεν θα εχει κανενα αντικρυσμα και οπως αναμενεται το ΟΧΙ θα γινει ΝΑΙ.
    Κατοπιν τουτων η ΚΥΠΡΟΣ θα μπει σε ΜΝΗΜΟΝΙΟ που θα οδηγησει πλεον τον γηγενη Λαο της σε εξαθλιωση μεγαλυτερη απο την δικη μας δεδομενου οτι ο ενας πυλωνας αναπτυξης απ' τους δυο που διαθετει-ο τραπεζικος δηλαδη- καταστραφηκε και δεν προκειται μεσα στην Ευρωπαικη Ενωση πλεον να ανασυνταχθει.
    Τα εσοδα δε απο τον Τουρισμο-ο δευτερος πυλωνας εσοδων για το νησι-
    με την κριση στην Ευρωπη θα βαινουν μειουμενα.
    Οι δε Ρωσοι κατοπιν αυτων των εξελιξεων ενδεχεται να μειωσουν και τα κεφαλαια τους και την παρουσια τους ως τουριστες.
    Αν πραγματικα θελουν να επανασυστησουν το Τραπεζικο τους συστημα οι Κυπριοι θα πρεπει το συντομοτερο δυνατο να αποχωρησουν απ' το Ευρω.
    Βεβαια με ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΔΕΣ,ΣΑΡΗΔΕΣ,ΧΑΣΙΚΟΥΣ και λοιπους
    στην ηγεσια της ΚΥΠΡΟΥ η φτωχεια εχει πολυ μελλον.
    Η Εκκλησια της Κυπρου ας ετοιμαστει για σισιτια.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 23/03/2013 01:08:11

      Εδώ συμφωνώ χωρίς δεύτερη σκέψη.

  22. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 23/03/2013 00:07:53

    Σοκαριστικά στοιχεία τώρα στον Λαβύρινθο από τον Πάνο Παναγιώτου, για τις πλεκτάνες των Γερμανών και της ΕΚΤ....

  23. ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 23/03/2013 00:08:41

    Ιαπετος
    Εσυ πιστευεις οτι ο εντιμοτατος Ελληνικος Πολιτικος κοσμος
    δεν ευλογηθηκε απ' τα Κυπριακο Τραπεζιτικο συστημα.
    Αυτοι οι αθωοι οι δικοι μας που παντα αιφνιδιαζονται και δεν γνωριζαν ταχα
    τα παιχνιδια του Βγενοπουλου με την Marfin.
    Ουτε τα κολπα του αθλιου Χριστοφια και της παρεας του.
    Κατα τα αλλα συμφωνω με την θεση σου για την σταση της Ρωσιας.
    Αλλα η δυσπιστια πλεον της Ρωσιας δεν εχει να κανει μονο με την Κυπρο αλλα δυστυχως και με την σταση της ΑΘΗΝΑΣ.
    Και δικαιολογημενα η Ρωσια θα στραφει σε πιο σοβαρους παικτες γαι να κανει κολλεγιες με την ενεργεια.
    Βλεπετε ο Κραμανλης ηταν χαζος , ασχετος αφελης που ειχε επενδυσει ΚΑΙ στην Ελληνορωσικη φιλια και τον αποκαθηλωσαμε αρον -αρον.
    Και αφηνουμε ακομα εις βαρος του να ακουγονται σχολια οτι ηταν αδιαφορος
    τεμπελης και κουρασμενος και οτι φορτωσε την χωρα με χρεος!!!
    Ε ας μας πει καποιος ειδημων απο τοτε που μπηκαμε στο ΜΝΗΜΟΝΙΟ ποσο
    αυξηθηκε το χρεος σε σχεση μ'αυτο που αφησε ο Κραμανλης.
    Ας φαμε τωρα το ΜΝΗΜΟΝΙΟ στην μαπα Ελληνες και Κυπριοι και να τα βαζουμε με την Μοσχα και το Ισραηλ που δεν μας στηριζουν τους ...μπαγλαμαδες.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 23/03/2013 01:06:27

      Και μ᾽ εσάς συμφωνώ, και τις πληροφορίες του Ιαπετού δεν μπορώ να απορρίψω έτσι εύκολα. Όχι γιατί ξέρω κάτι συγκεκριμένο για τα κόλπα των Κύπριων πολιτικών, αλλά επειδή πια συνηθίσαμε στην αλητεία και είναι αδύνατον να βάλουμε το χέρι στην καρδιά και να πούμε ότι «δεν γίνονται τέτοια πράγματα».

      Υ.Γ. Το σχόλιό μου εκλάβετέ το σαν ομολογία σύγχυσης, αηδίας, απογοήτευσης και απαισιοδοξίας και τίποτα παραπάνω. Εννοείται ότι δεν συνεισφέρει τίποτα στην παρούσα συζήτηση.

  24. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 23/03/2013 00:10:43

    Είναι θλιβερό να ακούς κι από τους ίδιους τους Κύπριους ότι το νέο πρόγραμμα θα είναι χειρότερο από το απορριφθέν.
    Βέβαια είναι αναμενόμενο αλλά....αλλά.

  25. blue nile avatar
    blue nile 23/03/2013 00:10:47

    Δηλαδή εσείς νομίζετε ότι αν μέχρι την Δευτέρα δεν έχει βρεθεί λύση η ΕΚΤ θα διακόψει την χρηματοδότηση των κυπριακών τραπεζών;
    Εγώ πάντως δεν νομίζω...

  26. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 23/03/2013 00:23:58

    Αμάν ρε παιδιά, δεν τα μπορώ αυτά τα μεγάλα λόγια και τις βαριές κουβέντες για εκβιασμούς και πολέμους και δε ξέρω τι. Πάντα έτσι κάνουμε και οι συναισθηματισμοί μας κάνουν να χάνουμε επαφή με την λογική και πραγματικότητα.

    Έφτασαν οι κυπριακές τράπεζες στα πρόθυρα της χρεοκοπίας και το κυπριακό κράτος δεν μπορεί να τις σώσει λόγω του μεγέθους τους. Κανένας δεν της δανείζει της Κύπρου λόγω έλλειψης φερεγγυότητας, ούτε Ρώσος, ούτε αγορές, ούτε Κινέζος ούτε Νεφελίμ. Λένε οι εταίροι οκ να σας δανείσουμε, αλλά για να μπορέσουμε να περάσουμε στις χώρες μας και το πακέτο, βάζουμε εμείς τα 10 δις, βάλτε σεις τα 7 δις. 7 δις καθαρά όμως, όχι δανεικά, διότι τότε δε θα χρειάζεστε μόνο 17 δις, αλλά 17+το επιπλέον δάνειο. Δε μπορούμε εμείς να πείσουμε 17 κοινοβούλια να δώσουν 17 δις επισφαλούς δανείου για να μη θιγούν οι Ρώσοι μεγαλοκαταθέτες των χρεοκοπημένων τραπεζών σας. Πάρτε τους εσείς τα 7 δις, να μη πούνε και τα δικά μας κοινοβούλια ένα περήφανο ΟΧΙ στο θαλασσοδάνειο. Λέτε ότι έτσι έρχεται το τέλος του χρηματοπιστωτικού κέντρου της Κύπρου. Ερώτηση: ΕΤΣΙ έρχεται; Δεν ήλθε ΗΔΗ από το ότι οι τράπεζες σας αφέθηκαν να φτάσουν στα πρόθυρα της χρεοκοπίας και είναι πολύ μεγάλες για να σωθούν από το κυπριακό κράτος;

    Εντάξει δε λέω, δεν είναι αγγελικά πλασμένος ο κόσμος, μπορεί να έχουν και άλλους σκοπούς στο σχεδιασμό αυτό, αλλά το θέμα είναι η δική μας απάντηση ποια είναι; Ποιά τα επιχειρήματά μας ότι προστατεύουμε τα Ρωσικά κεφάλαια με τα λεφτά των ευρωπαίων φορολογουμένων; Από που ορμώμενοι μιλάμε για εκβιασμούς και εξόντωση και πράσινα άλογα; Αν ζητήσω δάνειο από τη τράπεζα, δε θα μου θέσει όρους; Δε θα βάλει τους δικούς της εκτιμητές (όχι τους δικούς μου) να γνωμοδοτήσουν και να κάνουν το πλάνο; Εγώ χωρίς θέση και επιχειρήματα, θα σκούζω ότι με εκβιάζουν και θέλουν να με αφανίσουν που δε με δανείζουν ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΟΡΟΥΣ; Διάολε, ας πω τα επιχειρήματά μου και αν, παρόλο που είναι πειστικά, αυτοί με αγνοήσουν και επιμένουν το χαβά τους τότε ναι, να πω ότι το παιχνίδι είναι στημένο. Από την αρχή όμως που άρχισε να συζητείται εδώ το θέμα αυτό, λυπάμαι να πω ότι ένα σοβαρό επιχείρημα δεν άκουσα, μόνο ιστορικές αναδρομές και πατριωτικούς λόγους και σύνδρομα καταδίωξης. Επί του πρακτέου, απλές κουβέντες που θα μπορούσα να τις πω και να πείσω ένα υποθετικό καλοπροαίρετο ξένο πολίτη ότι να, γι αυτό το λόγο πρέπει να πληρώσει αυτός κι όχι οι μεγαλοκαταθέτες των Κυπριακών τραπεζών, δεν διάβασα.

    Λυπάμαι αλλά όταν λέω ένα "όχι", θα πρέπει να ξέρω τι θέλω, να μπορώ να το υποστηρίξω με πειστικότητα και με αριθμούς, να έχω προετοιμαστεί με σοβαρότητα και συνέπεια και να μην δίνω την εντύπωση ότι αποφασίζω ανάλογα με το τι διαβάζω στο ίντερνετ, με το τι συμφέροντα έχει το δικηγορικό μου γραφείο, ή με το πόσα κουκιά έχω.

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ MAYRO XABIARI 23/03/2013 07:06:36

      Στα πιο πολλα εχεις μεγαλο δικιο...

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ MAYRO XABIARI 23/03/2013 11:13:38

      Eγώ όμως αγαπητέ Χαβιάρι δεν έχω το πρόβλημά σου με τους ξένους πολίτες γιατί απ' το 2009 λέω οτι για τη χρεωκοπία των τραπεζών δεν πρέπει να πληρώνουν οι ξένοι ή οι "Ρώσοι" πολίτες, αλλά οι Τραπεζίτες που τις χρεωκόπησαν . Κανένας δεν είναι too big fail. Oπως έκλεισα εγώ την επιχείρησή μου όταν απέτυχα, έτσι πρέπει πρωτίστως να τις κλείνουν και οι Τραπεζίτες. Το ΟΧΙ ο Κυπριακός λαός όπως και ο Ισλανδικός πρέπει να το πεί στους τραπεζίτες που δάνεισαν ασύστολα πολιτικούς και νταβατζήδες.
      Στάση πληρωμών στα παράνομα χρέη ή διαγραφή τους απο τους ιδιους που τα δημιούργησαν. Αυτή θα είναι ούτως ή άλλως η ΤΕΛΙΚΗ λύση αν όχι o πόλεμος...

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ Αρχιμήδης 23/03/2013 18:25:12

        Αν κατάλαβα καλά εννοείς να μη διασωθούν οι τράπεζες και να αφεθούν να χρεοκοπήσουν. Δεκτόν, καλή βάση για συζήτηση. Να καταλαβαίνουμε όμως έτσι ότι οι καταθέσεις άνω των 100.000 θα "κουρευτούν" γουλί. Το "όχι" της Κύπρου πάντως ήταν προς την αντίθετη κατεύθυνση, να μην πειραχτούν οι καταθέσεις άνω των 100,000 ευρώ. Αν λοιπόν αυτό επέλεγαν οι Κύπριοι, έπρεπε να είναι έτοιμοι και αυτό να πράξουν. Όχι να συζητούν ευρωπαϊκή διάσωση των τραπεζών τους και να φωνάζουν που δεν τους δανείζουν πιο πολλά. Λεβεντιά στο όχι υπάρχει όταν ξέρεις τι θες και δεν κλαψουρίζεις όταν δε σου κάνουν τα χατίρια.

  27. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 23/03/2013 00:26:49

    Σήμερα είχαμε τραγικές εξελίξεις, Ισραηλοτουρκιά, δράμα Κύπρου.
    Θα πάρει επιτέλους ευθύνη για τα λεγόμενά τους και τις πράξεις του;
    Ή θα συνεχίσουμε στον ύπνο της ανευθυνότητας και της πατριδοκαπηλίας;

  28. ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 23/03/2013 00:32:30

    Και αυτο που ακομα δεν μπορουν να αντιληφθουν οι Κυπριοι
    πολιτες ειναι οτι το νεο προγραμμα που ισως να ειναι χειροτερο απο το αρχικως προταθεν θα τους οδηγησει πολυ συντομα σε...νεωτερο προγραμμα επαχθεστερο
    και ουτω καθ' εξης.
    Μπλεξαμε και μπλεξατε και ευκολα ξεμπερδεματα δεν φαινονται και απο Αεριο υπαρχει πολυ εκει μεσα στην ...Κυπριακη Βουλη.

  29. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 23/03/2013 00:32:58

    "Οι Κύπριοι έκαναν μεγάλα λάθη και θα τα πληρώσουν πολύ ακριβά. Θα το δούμε τις επόμενες ημέρες."
    Αν μπορούσαμε να καταλάβουμε τις διαστάσεις αυτών δύο προτάσεων!!!

  30. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 23/03/2013 00:38:21

    Τα πράγματα είναι απλά στη ζωή επιλογές και συνέπειες που πληρώνεις...
    Οι κουμπάροι λοιπόν ή μπορούσαν / μπορούν να πουν ΝΑΙ:
    -κούρεμα καταθέσεων
    -δέσμευση (περιορισμοί κίνησης) καταθέσεων / κεφαλαίων γιατί διαφορετικά μετά από το κούρεμα τουλάχιστον τα 20 δις των Ρώσων θα πέταγαν
    -οικονομία; το άλλο με τον Τοτό; γιατί αν το κούρεμα εξασφαλίζει τη σταθερότητα του "Τραπεζικού συστήματος" εγώ θα ζητήσω γονυπετής συγνώμη από τους Λιακόπουλους και θα διατυμπανίζω ότι έχουμε έρθει από τον Σείριο...

    Κοινώς; με το ΝΑΙ έχεις χάσει από τα αποδυτήρια.

    ή μπορούν να συνεχίσουν στο ΟΧΙ

    -μα θα καταστραφούν ....λες και το ΝΑΙ σώζει το Τραπεζικό σύστημα; την οικονομία; τις θέσεις εργασίας; ...όπως στον υπόλοιπο Νότο 3 χρόνια τώρα....
    -μα να φύγουν από το €; επειδή το παραμύθι το έχουμε πει χιλιάδες φορές, κανένας δεν μπορεί να σε βγάλει, απλά όπως έχει αποδειχτεί πρέπει να φύγεις μόνο σου. Επιπροσθέτως o ELA για να σταματήσει θέλει την πλειοψηφία των 2/3 των ΚΤ, δεν μπορεί να το σταματήσει καμία Μέρκελ, Ντράγκι ή Θεός μόνος του. Οπότε μπορείς να πάρεις στραγάλια και να κοιτάς τις διαβουλεύσεις συνεχίζοντας με το χέρι σε ανάταση να λες ΟΧΙ. Ο αντίλογος της καταστροφής; Πως θα κινηθεί η αγορά; Υπάρχει λοιπόν έστω ένας που πιστεύει ότι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση θα υπάρχει αγορά; ... εφάμιλλη της εγχώριας παραγωγής λουκέτων ίσως....

    Βέβαια θα μπορούσε να πει και άντε γεια πάω στη λίρα και τα ριάλια με περιορισμένη / ελεγχόμενη κυκλοφορία δημιουργώντας το τρίτο νόμισμα στην ΕΕ μετά το ευρώ και τη στερλίνα...τι θα πετύχαινε; θα δια λούσε ποιο γρήγορα μια ένωση που μόνο το πιστοποιητικό θανάτου δεν έχει εγγραφεί...καθώς οι οικονομίες του Γερμανού φορολογούμενου (δανεικά είναι εγγυημένα αλλά τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ ας λένε η τροφή είναι αναγκαία...) δεν μπορούν να σώζουν τους νότιους τεμπέληδες οπότε ο κάθε "φορολογούμενος του βορρά" θα αντιτείνει ότι θα πρέπει να επαναληφθεί το κούρεμα των τεμπέληδων σε κάθε τριμηνιαία επίσκεψη "σωτηρίας" ...οπότε η λυδία λίθος της οικονομίας η σταθερότητα έχει μετατραπεί εδώ και δέκα ημέρες σε ηλίθια λίθος...

    Επειδή βέβαια δεν υπάρχει Ισλανδία εδώ κάτω και επειδή έχει πάντα ζέστη και κάνει μόνιμα ο πολίτης σιέστα περιμένοντας τη φιέστα προβλέπω....και οι κουμπάροι να σωθούν...

    ΥΓ

    ενδιαφέρον; από το 2011... http://www.casss.gr/pdf/back_to_mesopotamia.pdf

    ....η επιβολή μίας ανάλογης με την Κύπρο φορολόγησης επί των καταθέσεων στην Ισπανία, στην Ελλάδα, στην Πορτογαλία, στην Ιρλανδία και στην Ιταλία – όπου με ποσοστό .....με 1% περί τα 35,9 δις € για να ξέρουμε τους επόμενους...

  31. Νιόβη avatar
    Νιόβη 23/03/2013 00:42:30

    Δεν με κατάλαβες. Ναι, ουρανοκατέβατο μου ήρθε (αν και το έγραψα εδώ πριν από λίγες μέρες ότι υπάρχει και το σενάριο όλο αυτό το σκηνικό να είναι ένα θέατρο, αλλά το σενάριό μου αφορούσε το πέρασμα άλλων μέτρων από την πίσω πόρτα και κατοπινά κουρέματα καταθέσεων, όταν θα έχει περάσει η πρώτη κρυάδα), αλλά είναι τόση πια η προπαίδεια στην αλητεία, που ακόμα και ουρανοκατέβατο δεν με ξαφνιάζει όσο θα έπρεπε να με ξαφνιάσει (αν δεν είχα την προπαίδεια στην αλητεία). Δεν με «σοκάρει» δηλαδή, δεν μ᾽ αφήνει με το στόμα ανοικτό.

    Δεν είναι έτσι όπως τα λες για το ΟΧΙ, εκτός και αν πιστεύεις ότι και ο λαός ήθελε το ΟΧΙ για τους ίδιους λόγους που το ήθελαν οι πολιτικοί του. Διαφορετικά, είναι αυταπόδεικτο πως το δικό τους ΟΧΙ είναι άλλο. Το τι θα γίνει μ᾽ αυτό το ΟΧΙ, θα το δείξει η Ιστορία πια.

    • anideos avatar
      anideos @ Νιόβη 23/03/2013 01:31:49

      Ισως να σε καταλαβα λαθος αγαπητη μου, παρ ολα αυτα εξακολουθω να πιστευω πως το Οχι των πολιτων στην Κυπρο ειναι το ιδιο απολυτος με το οχι των πολιτικων.
      Εξαλλου η Κυπρος ειναι ενα μεγαλο χωριο που ο ενας ξερει τον αλλον και δεν μπορεις να κρυφτεις πουθενα.
      Το 2002 ειχα ζησει για 8 μηνες εκει...
      Το Οχι επρεπε να εχει κατα τη γνωμη μου ξεκαθαρο μηνημα.
      Λεμε οχι κυριοι στις βρυξελες γιατι κατι πρεπει να αλλαξει.
      Αν πιστευετε πως εχετε τη δυνατοτητα να μας βοηθησετε καντε το, μην μας κουραζετε ομως.
      Τελος παντων απο οτι φαινεται δεν υπαρχει αλλος δρομος εκτος απ το κουρεμα των καταθεσεων των Ρωσων, Αγγλων και γενικοτερα των καταθετων εκτος Ευρω, οσο κι αν αυτο δεν ειναι σωστο, οσο κι αν ποναει καποιους δειχνει να ειναι πλεον μονοδρομος.
      Τα περι εξωδου απο ΕΕ ειναι για Παπανδρε΄ι'κους σκληρου τυπου που φτιαξαν μαζι με τον Ανδρεα την Ελλαδα νεα.
      Και τωρα παω για μπυρες, κριμα που εισαι μακρυα και δεν μπορω να σε καλεσω να τα που με και να τα πιουμε.

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ anideos 23/03/2013 01:37:39

        Ευχαριστώ για την πρόσκληση. :) Να τα πιεις όμορφα. Εγώ δεν πίνω.

  32. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 23/03/2013 00:47:38

    "ΝΑΙ σε όλα" από την Κυπριακή Βουλή.

    Η αμερικανική κυβέρνηση παρακολουθεί στενά την όλη κατάσταση με τις εξελίξεις στην Κύπρο, επανέλαβε σήμερα η εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, Βικτόρια Νούλαντ, κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των δημοσιογράφων, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες ότι ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Τζον Κέρι, συνομίλησε τηλεφωνικά με τον πρόεδρο της Κύπρου, Νίκο Αναστασιάδη. Σύμφωνα με την κ. Νούλαντ και απαντώντας σε ερώτηση κατά πόσο ο κ. Κέρι συνομίλησε τόσο με τον πρόεδρο Αναστασιάδη, όσο και με τον Κύπριο ομόλογό του κ. Κασουλίδη, ανέφερε ότι ο κ. Κέρι συνεχάρη τον κ. Αναστασιάδη για την εκλογή του στην Προεδρία της Κύπρου, επισημαίνοντας ότι για τη συνομιλία Κέρι-Αναστασιάδη υπήρξαν «κάποιες παράξενες αναφορές του Τύπου», όπως είπε.

    Στη συνέχεια, σημείωσε ότι «ο υπουργός Εξωτερικών συζήτησε μαζί του για τη σημασία να επιστρέψουν στην προώθηση μιας διευθέτησης στο νησί, ώστε να επιστρέψουν στις συνομιλίες για μία διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία». Αναφερόμενη στην οικονομική κρίση, η εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ τόνισε ότι «ο κ. Κέρι ξεκαθάρισε πως οι ΗΠΑ την επιτηρούν στενά». Επίσης, αναφορά έκανε και στην απόφαση κυπριακού δικαστηρίου σε βάρος μέλους της οργάνωσης Χεζμπολάχ. Την καταδικαστική απόφαση χαιρέτισε χθες με σχετική δήλωσή της.

    Τέλος, απαντώντας σε ερώτηση για τη θέση των ΗΠΑ στο «ενεργειακό παιχνίδι» που παίζεται από πολλές χώρες στη Μεσόγειο, η κ. Νούλαντ δήλωσε ότι «οι ΗΠΑ υποστηρίζουν το δικαίωμα της Κύπρου να ερευνήσει για ενέργεια ανοιχτά των ακτών της και συνεχίζει να το υποστηρίζει. Την ίδια στιγμή, υποστηρίζουμε την κυπριακής ιδιοκτησίας διαπραγματευτική διαδικασία, στα πλαίσια των καλών υπηρεσιών των Ηνωμένων Εθνών, για την επανένωση του νησιού σε μία διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία», επισήμανε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι «οι ΗΠΑ πιστεύουν πως τα αποθέματα αερίου του νησιού και όλοι οι φυσικοί πόροι θα πρέπει να μοιραστούν ακριβοδίκαια, στο πλαίσιο μιας συνολικής διευθέτησης».

    Πηγή: ΑΜΠΕ

    Τί νά πώ;
    Σέ άλλη ανάρτηση ζήτησα τήν ΕΝΩΣΗ τής Κύπρου μέ τήν Ελλάδα.
    Υποθέτω αντιμετωπίστηκα ώς γραφικός.
    Εναπόκειται στούς Κύπριους πολίτες (όχι οι πολιτικοί τους) νά τό ζητήσουν καί άς βρεθούν τότε ελλαδίτες πολιτικοί νά τό αρνηθούν.
    Δέν νομίζω ότι οι διεθνοσχεδιαστές τό έχουν συμπεριλάβει στά σενάριά τους.
    Τό όχι τών Κύπριων πολιτικών νά γίνει Ναί από τούς Κύπριους.
    Πόση συρρίκνωση αντέχει ακόμα ο ελληνισμός από τούς πολιτικούς του;
    Δέν πρέπει κάποτε νά αντιδράσει;

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Ιαπετός 23/03/2013 01:35:56

      Καθόλου γραφικός. Και η διάκριση είναι σωστή μεταξύ πολιτικών και πολιτών. Πρέπει να απαιτήσουν οι πολίτες.

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Ιαπετός 23/03/2013 09:22:20

      ΕΝΩΣΗ Ελλάδας-Κύπρου και ΕΝΤΑΞΗ στην Ευρασιατικη Ενωση της Ρωσίας.
      Μόνη της η Ενωση Ελλάδας-Κύπρου είναι ένωση διπλής μιζέριας...
      Αντί να τρώμε το ξύλο χωριστά θα το τρώμε μαζί και πιό δυνατό μάλιστα....

    • ^Mara^ avatar
      ^Mara^ @ Ιαπετός 23/03/2013 12:00:17

      Ιαπετέ, γραφικός...????
      Ε... όχι δα....
      Το αυτονόητο, γραφικότητα..???
      Μην τρελλαθούμε τελείως τώρα...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Ιαπετός 23/03/2013 13:14:24

      Οι μεγαλες κινησεις παντα γινονται σε περιοδο στενοτητος και πολιτικης παρακμης. Για τη Κυπρο μας δυστυχως γραφονται τιτλοι τελους. Οποιος διαχωριζει οτι αυτο δεν ειναι χτυπημα προς τον Ελληνισμο, πλαναται πλανην οικτραν. Επονται και αλλα...

    • dim avatar
      dim @ Ιαπετός 23/03/2013 17:32:53

      Ζητάς ένωση? Δηλαδή διχοτόμηση και ένωση? Γιατί άλλου τύπου ένωση χωρίς πόλεμο δε βλέπω...

  33. Alex avatar
    Alex 23/03/2013 01:11:19

    Μπλα μπλα μπλα μπλα....η Κυπρος εαλω...και δε ξερω αν το προσεξατε η Τουρκια με το Ισραηλ σημερα ηρθαν πιο κοντα με τη ΄΄συγνωμη΄΄ του Νετανιαχου ...και μεις χαλλλαρα στο καναπε!!!!

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Alex 23/03/2013 13:40:03

      Βρε Alex αμαν...απο τον Β παγκοσμιο και περα ολοι αγωνιστηκαν να ορθοποδησουν, το Ισραηλ εφτιαξε κρατος και κραταει την οικονομια της υφηλιου στα χερια του, η Γερμανια επανενωθηκε και κυριαρχει χωρις ν ανοιξει ρουθουνι, η Τουρκια ξεπερνα τα προβληματα της και αναδεικνυει ηγετες και οτι δωσανε τα χερια με το Ισραηλ δεν με ξαφνιαζει διολου, εχουν πολιτικους και οραμα. Εμεις σηκωσαμε τα μανικια και βουτηξαμε τα χερια να κλεψουμε απο παντου. Εξπερ γιναμε στο να κοροϊδευουμε και να κλεβουμε και μ αυτο το τροπο φτιαξαμε μεγαλους και πολυτελεις καναπεδες για να εγκαταστησουμε τα υπερμεγεθη, τροφαντα και καλομαθημενα οπισθια μας και αυτος ειναι ο ορισμος της απολυτης παρακμης. Ομως να ειμαστε ετοιμοι να δεχτουμε και τις συνεπειες. Οσο και να φωναζεις να σηκωθουμε, εκει που εχουμε φτασει κανεις δεν κουνιεται. ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΕΙΡΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΝΤΥΘΟΥΝ ΣΤΟ ΧΑΚΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΛΑΟΙ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΞΥΠΝΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ......

  34. firiki2010 avatar
    firiki2010 23/03/2013 02:28:36

    Ενα "όχι" για να είναι στέρεο πρέπει να έχει από πίσω του ένα "ναι" . Μια άρνηση ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ κάποια πρόταση. Το "λέμε όχι ηρωικά και μετά βλέπουμε " είναι τσαρλατανισμός. Οι τσαρλατανισμοί πληρώνονται.
    Και ας αφήσουμε παρακαλώ στην άκρη αυτά τα περί "δικαίου" Το δίκαιο είναι μια μεταφυσική έννοια με το περιεχόμενο της οποίας αν συζητήσουν 10 άνθρωποι θα έχουν 11 γνώμες. Ας συζητήσουμε καλύτερα για αποτελέσματα. Τι αποτελέσματα είχε το "όχι" , τι αποτελέσματα θα είχε το "ναι" ποια είναι τα αποτελέσματα που θα έχουμε σήμερα.
    Το επαναλαμβάνω για 100στή φορά πως η απόφαση του Eurogroup ήταν απόφαση που υπονομεύει την σταθερότητα του τραπεζικού συστήματος ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΑ, που πάρθηκε "στην τούρλα του Σαββάτου" πλήν όμως υπάρχουν κάποια ερωτήματα
    1 Τι έκανες εσύ όσο διάστημα είχες τα περιθώρια για να αποφύγεις μια τέτοια απόφαση ; Τίποτα !
    2 Αποκρούοντας μια κακή απόφαση έχεις διαθέσιμη μήπως μια καλύτερη; Αποδείχθηκκε πως όχι ! Αρα η καλύτερη διαθέσιμη λύση που έχεις είναι η ....κακή απόφαση.
    3 Αν τυχόν έχεις καλύτερη λύση γιατί δεν την ακολουθείς;;;;;
    4 Γιατί διαστρέφουμε τις έννοιες των λέξεων; "Ηρωισμός" δεν είναι το "όχι" που το λέω επειδή δεν ξέρω τι μου γίνεται. Ηρωισμός είναι να λέω το "όχι" επειδή ξέρω τι μου γίνεται και να το επιλέγω γνωρίζοντας ότι θα πάρω τον δύσκολο δρόμο... και να τον παίρνω. Τα υπόλοιπα μεγαλοπρεπή και ηρωικά είναι παράσταση σαλτιμπάγκων.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ firiki2010 23/03/2013 09:34:15

      Όπως το κείμενο σου υπονοεί, πρόκειται για ζήτημα νοοτροπίας και ικανότητας να προσεγγίζουμε την πραγματικότητα ελεύθεροι από ιδεολογήματα, κλισέ, φετίχ.
      Βέβαια, η νοοτροπία του μεγαλοπρεπούς ηρωισμού είναι το άλλοθι του ανίκανου.

  35. Agriemenos avatar
    Agriemenos 23/03/2013 02:32:38

    Μερικές ενστάσεις για αυτά που γράφετε. Πρώτα από όλα δεν νομίζω ότι είχε προετοιμαστεί κανένα "όχι" από την ηγεσία της Κυπριακής Δημοκρατίας. Ο Αναστασιάδης έστειλε το Σαρρή στο Eurogroup. Το EG του έδωσε την εντολή για κούρεμα όλων των καταθέσεων κλιμακωτά. Διαπραγματεύτηκε (?) το ποσοστό ο Σαρρής (μαζί με τον Αναστασιάδη) και βγήκε η συμφωνία της περασμένης Παρασκευής. (παρένθεση: ήδη ο Χριστόφιας είχε συμφωνήσει σε κάποιας μορφής μνημόνιο -μείωση μισθών και συντάξεων- και ουσιαστικά στο EG της Παρασκευής αυτό θα επικύρωνε ο Σαρρής. Συν αυτά όμως του πέταξαν τη "βόμβα" για μείωση καταθέσεων πράγμα για το οποίο συζητάμε μια βδομάδα τώρα) Στη συνέχεια ο Αναστασιάδης έβγαλε ένα διάγγελμα στο οποίο με λίγα λόγια έλεγε "ναί" στο αρχικό κούρεμα (άρα από την αρχή δεν είχε κάποιο Plan b στο μυαλό του, αφού αυτή ήταν η μοναδική λύση για αυτόν). Εμφανίστηκε στο λαό της Κύπρου με ένα ύφος:"γιούχου κοιτάξτε τι ωραία ιδέα μας έδωσαν οι Ευρωπαίοι! αντί να πεθάνουμε μας προτείνουν να αυτοκτονήσουμε για να μη δούμε το τέλος του κόσμου! Καταπληκτικό?" Φυσικό ήταν να ξεσηκωθούν και οι πέτρες στη Μεγαλόνησο, αφούη πρόταση αυτή ισοδυναμούσε (και ισοδυναμεί) με το να περάσουν μια τριχιά σ' ένα βράχο, να τη φορέσουν στο λαιμό και να πέσουν στη θάλασσα. Το "όχι" λοιπόν προήλθε από την αντίδραση 1)του κόσμου (500.000 ψυχές είναι και όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους, για αυτό και λέγονται και μεταξύ τους "κουμπάροι") 2)ενδεχομένως από απειλές από ρώσους μαφιόζους (?) ότι θα βρέθούν τσιμενταρισμένοι στον πάτο της θάλασσας αν ψηφίσουν τέτοια μέτρα και 3)από την αντίδραση των υπολοίπων κομμάτων που ξέραν ότι το κόμμα του Αναστασιάδη δεν έχει τη διευρυμένη πλειοψηφία για να περάσει ένα τέτοιο μέτρο. Το μέτρο λοιπόν του κουρέματος δεν περνάει με το ηρωικό όχι. Κι εδώ αρχίζουν τα δύσκολα. Η ηγεσία της Κύπρου ξεκίνησε τη διαπραγμάτευση πιστεύοντας το ναι, πως να έχει έτοιμες εναλλακτικές λύσεις στις οποίες δεν πίστευε από την αρχή? Απλώς ακολουθούσαν -νομίζω- την τακτική "απόψε αυτοσχεδιάζουμε" -εφαρμόζοντας βέβαια έξυπνα το παιχνίδι της τακτικής και της διπλωματίας- το οποίο δεν της βγήκε (πχ η επίσκεψη Σαρρή στην Ρωσία δεν έβγαλε λαγό από κανένα καπέλο, το Ισραήλ ίσως ξανασκέπτεται το θέμα του ΦΑ) και επομένως έμειναν στο όχι χωρίς αντιπρόταση. Λογικά σκεπτόμενοι οι Γερμανοί επανήλθαν με αντιπρόταση η οποία περιλαμβάνει τη λογική του κουρέματος (σε διαφορετικά πλαίσια "βεβαίως-βεβαίως" αφού οι Γερμανοί είναι "πονόψυχοι").
    Κι εγώ χάρηκα με το όχι των Κυπρίων (γιατί συν τοις άλλοις έχω αηδιάσει με τα συνεχή "ναί σε όλα" των ελλήνων πολιτικών). Φυσικά θα ήθελα κι εμείς να το λέγαμε αυτό, και το θέλω. Όμως αν είναι να το πείς 1)πρέπει να το εννοείς (credible threat) 2)να το πιστεύεις 3)να το τηρείς (full threat) και 4)να το στηρίζεις σε κάθε σου κίνηση (βασικές αρχές της Θεωρίας Παιγνίων-Διαπραγματεύσεων). Φυσικά η αντίδραση των "μεγάλων" θα είναι σκληρή και αναμενόμενη γιατί 1)τόλμησες να αμφισβητήσεις την μοναδική αλήθεια τους? 2)δίνεις κακό παράδειγμα στους υπόλοιπους υποτελείς και επομένως πρέπει να τιμωρηθείς παραδειγματικά! Το θέμα είναι: πιστεύεις σε μια διαφορετική προσέγγιση στην Ευρώπη και σε μια διαφορετική επίλυση του πανευρωπαϊκού πλέον προβλήματος? Είσαι διατεθειμένος να ακολουθήσεις αυτή την προσέγγιση all the way? (και δεν μιλάω για την περίπτωση αλλαγής νομίσματος, αναφέρομαι -κυρίως- στην εφαρμογή περιοριστικών μέτρων πολιτικής=λιτότητα) Αν δεν την πιστεύεις από την αρχή (ή δεν την πιστεύεις καθόλου) δεν έχει νόημα να κάνεις λεονταρισμούς

  36. ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 23/03/2013 07:22:53

    firiki

    Το ΟΧΙ που ψηφισαν οι ΚΥΠΡΙΟΙ αθλιοι πολιτικοι ηταν
    η πρετοιμασια -ο χρονος- που ηθελαν για να προετοιμασουν
    την Κοινη Γνωμη για να πουν μετα το περηφανο ΝΑΙ!!!
    Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ-αυτη η θλιβερη καρικατουρα- αποφασιζει μαζι με
    ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ να πει το ΝΑΙ στο EUROGROUP και μετα στην ΚΥΠΡΟ
    ψηφιζει αποχη για να ριξει σταχτι στα ματια του κοσμου.
    Μην κοροιδομευαστε μεταξυ μας, δεν κανει.
    Σε εκεινο που πρεπει να δωθει σημασια ειναι το πραγματικο ΟΧΙ

  37. Zack avatar
    Zack 23/03/2013 08:49:40

    Μόνο σαμπάνιες δεν ανοίξατε επειδή τελικά το όχι των Κυπρίων δεν απέδωσε!! Και όλα αυτά για να μη νιώθετε ενοχές που αυτοί που τόσο ένθερμα υποστηρίζετε λένε σε όλα ναι σαν τιποτένιοι ραγιάδες! Είστε αηδιαστικοί....

  38. georgek avatar
    georgek 23/03/2013 08:57:00

    Ακόμη και η θυσία των 300 του Λεωνίδα έγινε με plan B: Θυσιάστηκαν οι 300, για να δώσουν χρόνο στους υπόλοιπους Έλληνες να προετοιμαστούν και να νικήσουν...
    Στην περίπτωση μας δυστυχώς (της Κύπρου εννοώ) δεν υπάρχουν οι ''υπόλοιποι''...
    Επίσης, τότε ο Εφιάλτης ήταν ένας. Τώρα στο ρόλο του το σύνολο σχεδόν των ηγεσιών μας σε Κύπρο και Ελλάδα...
    Ο Κυπριακός λαός είναι έτοιμος. Ποιος είναι ο Λεωνίδας?

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ georgek 23/03/2013 09:52:16

      Όταν ο λαός είναι έτοιμος, γεννά και ''Λεωνίδα''.

      • georgek avatar
        georgek @ Queen For The Black Side 23/03/2013 11:24:02

        Τότε πρέπει να περιμένουμε

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ georgek 23/03/2013 13:05:33

          .....λίγο

  39. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 23/03/2013 09:04:16

    Το ΟΧΙ, το είπε ο υπερήφανος Κυπριακός λαός, απέναντι στον αισχρό και απροκάλυπτο εκβιασμό των αδίστακτων οικονομικών δολοφόνων-τοκογλύφων-ληστών-...εταίρων. Δεν το είπε γιατί επρόκειτο να ζημιωθεί κάποιες χιλιάδες Ευρώ, αλλά γιατί από ένστικτο αντιλήφθηκε άμεσα, το σχέδιο του αφανισμού του.
    Το ''ναι'',το λένε τώρα οι ανίκανοι πολιτικάντηδες, οι συγκαταβατικοί συνεταίροι, οι πλήρως συναλασσόμενοι με τους κάθε είδους μαφιόζους του διεθνούς Τραπεζοοικονομικοπολιτικού συστήματος.
    Αρα, το ΟΧΙ δε χάνει την ανυπολόγιστη θετική του αξία, απ΄ την ανικανότητα ενός τσούρμου καραγκιοζοπαιχτών να το υπερασπιστούν, να το διαχειριστούν και να το μετατρέψουν σε γενναία πρόταση.
    ΤΟ ΟΧΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΝΑΝΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΛΑΟ.
    Το πως θα καταφέρει να το μετατρέψει σε διέξοδο απ΄την καταστροφή, θα το δούμε στο εγγύς μέλλον. Οι Έλληνες Κύπριοι, δεν είναι εύκολα χειραγωγήσιμοι όπως οι δουλικοί Ιθαγενείς του Ελλαδιστάν. Οψόμεθα λοιπόν.....

  40. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 23/03/2013 09:07:30

    Το ΟΧΙ, το είπε ο υπερήφανος Κυπριακός λαός, απέναντι στον αισχρό και απροκάλυπτο εκβιασμό των αδίστακτων οικονομικών δολοφόνων-τοκογλύφων-ληστών-...εταίρων. Δεν το είπε γιατί επρόκειτο να ζημιωθεί κάποιες χιλιάδες Ευρώ, αλλά γιατί από ένστικτο αντιλήφθηκε άμεσα, το σχέδιο του αφανισμού του.
    Το ''ναι'',το λένε τώρα οι ανίκανοι πολιτικάντηδες, οι συγκαταβατικοί συνεταίροι, οι πλήρως συναλασσόμενοι με τους κάθε είδους μαφιόζους του διεθνούς Τραπεζοοικονομικοπολιτικού συστήματος.
    Αρα, το ΟΧΙ δε χάνει την ανυπολόγιστη θετική του αξία, απ΄ την ανικανότητα ενός τσούρμου καραγκιοζοπαιχτών να το υπερασπιστούν, να το διαχειριστούν και να το μετατρέψουν σε γενναία πρόταση.
    Τo ΟΧΙ δεν ανήκει στους πολιτικούς νάνους, αλλά στον απροσκύνητο Ελληνικό Κυπριακό λαό.
    Το πως θα καταφέρει να το μετατρέψει σε διέξοδο απ΄την καταστροφή, θα το δούμε στο εγγύς μέλλον. Οι Έλληνες Κύπριοι, δεν είναι εύκολα χειραγωγήσιμοι όπως οι δουλικοί Ιθαγενείς του Ελλαδιστάν. Οψόμεθα λοιπόν.....

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Queen For The Black Side 23/03/2013 09:26:22

      Η κρισιμότητα των στιγμών επιβάλει ανσλυτική ικανότητα και αποτελεσματική δράση.
      Τα λόγια των ποιητών χάνουν την αξία τους, όταν οι άνθρωποι υποφέρουν στην καθημερινή τους ζωή.

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Queen For The Black Side 23/03/2013 09:33:44

      Oύτε οι Ιθαγενείς του Ελλαδιστάν είναι ΟΛΟΙ δουλικοί και εύκολα χειραγωγήσιμοι αγαπητή Βασίλισσα. Αυτό συμβαίνει με την σημερινή ράτσα των πολιτικών εδώ, στην Κύπρο και την Ευρωζώνη, που είναι όλοι νεοφιλελεύθεροι, δηλαδή άνθρωποι της μάσας σε βάρος των κορόιδων.
      Δόγμα τους έχουν το περίφημο σλόγκαν των διαδρόμων της Γουόλ στρήτ:
      "Τον μακάκα κανείς δεν σου απαγορεύει να τον εκμεταλεύεσαι"...
      Θα το επεναλάβω, αλλά το συμπέρασμα ενός απο τους τελευταίους γίγαντες της Ευρωπαικής πολιτικής αξίζει όσο 10 διπλώματα στην πολιτική:
      «Δεν είναι δουλειά του ηγέτη να ευχαριστεί τις αγορές, αλλά να τους αφαιρέσει δύναμη τους και να την ξαναδώσει στο κράτος», δήλωσε ο Xέλμουτ Σμιτ. Σύμφωνα με τον πρώην Καγκελάριο, οι αρχηγοί των χωρών της Ευρώπης απέτυχαν ως προς τη διαχείριση της κρίσης. Σήμερα οι τραπεζίτες κυριαρχούν και πάλι στο παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα.

      «Είναι γελοίο να κυβερνάται ο κόσμος με βάση τις διαθέσεις των αγορών, από 35χρονους νεαρούς οι οποίοι αυτοθεωρούνται μάνατζερ τραπεζών», δήλωσε ο πρώην καγκελάριος της Γερμανίας.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Αρχιμήδης 23/03/2013 13:03:21

        ''Oύτε οι Ιθαγενείς του Ελλαδιστάν είναι ΟΛΟΙ δουλικοί και εύκολα χειραγωγήσιμοι αγαπητή Βασίλισσα.''
        Όλοι αγαπητέ Αρχιμήδη, φυσικά και δεν είναι.
        Η πλειοψηφία όμως δυστυχώς, είναι. Σκληρή η αλήθεια, αλλά αν δεν την παραδεχτούμε, δεν υπάρχει πιθανότητα και να την αλλάξουμε.

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Αρχιμήδης 23/03/2013 17:18:38

        +1000000000

  41. WY avatar
    WY 23/03/2013 09:26:13

    ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ:
    ΕΝΑ ΄ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΟΧΙ ή ΕΝΑ ΤΑΠΕΙΝΩΤΙΚΟ ΝΑΙ???

    ....τό Εύδαιμον τό Ελεύθερον,τό δ΄Ελεύθερον τό Εύψυχον κρίναντες μή περιοράσθε τούς πολεμικούς κινδύνους .
    (Επιτάφιος 2.43.3.Θουκυδίδης)

    Κοντός ψαλμός...... **αλληλούια **!!!!!

    • WY avatar
      WY @ WY 23/03/2013 09:37:20

      (Συνέχεια τού προηγουμένου)

      Τό ΟΧΙ τό είπε ό Κυπριακός Λαός!!!
      Εάν ή Κυβέρνησή του,υπαναχωρήσει πρό τής κοινωνικής καταστροφής (όπως εκείνη τήν αντιλαμβάνεται,φέρουσα φυσικά καί τήν πολιτικήν ευθύνην διά τίς όποιες αποφάσεις/εξελίξεις) καί δεχθή τελικά τό ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ (κούρεμα κ.λ.π.),πολύ θά ήθελα νά ΄δω εάν ό ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΛΑΟΣ μετά, τό μόλις πρό ολίγων ημερών, ΄περήφανο ΟΧΙ του,ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ !!!!!!

      Οψόμεθα!!!!

      • Αρχιμήδης avatar
        Αρχιμήδης @ WY 23/03/2013 10:42:30

        Η ελπίδα ποτέ δεν πεθαίνει. Κι όταν επιβληθεί η κατοχή, ερχίζει η Αντίσταση και ο ανταρτοπόλεμος.
        Ενας διαρκής Αγώνας κατά της αδικίας η ζωή φίλε μου...
        Ποτέ ο ύπνος των κατεχόντων με τη βία δεν θα είναι ήσυχος.
        Ετσι κι αποκοιμηθούν λίγο, θα τα χάσουν όλα αφού οι άλλοι δεν θάχουν τίποτε να χάσουν...

        • WY avatar
          WY @ Αρχιμήδης 23/03/2013 14:08:07

          @@@
          Αρχιμήδης
          ............................

          Eγώ πάντως θά αναμένω ,από σήμερα έως τήν Δευτέρα,νά ακούσω ΠΑΛΙ((!!!!!!!!!!!!!) ΤΟ ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΑΙ,από τόν ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΛΑΟ!!!!!!!!!!!!

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ WY 23/03/2013 17:34:26

            ...Οτι θα το ακούσετε θα το ακούσετε. Ίσως χρειαστεί όμως να περιμένετε λίγο περισσότερο από την ερχόμενη Δευτέρα.
            Οι εκβιασμοί, έχουνε ημερομηνία λήξης.
            Και τότε....

          • WY avatar
            WY @ Queen For The Black Side 23/03/2013 18:17:10

            @@@
            Μεγελειοτάτη !!
            ................................................................

            Ελπίζω νά μήν αναμένω επί 66 χρόνια,όσο κι εσείς δλδ,σέ στάση **παρά πόδα**!!!

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ WY 23/03/2013 20:39:38

            Δε συμμερίζομαι WY τα παρωχημένα εμφυλιοπολεμικά σας απωθημένα. Αυτά είναι για τα αποκομμένα από την πραγματικότητα γερόντια που ψηφίζουν Χ.Α

        • WY avatar
          WY @ Αρχιμήδης 23/03/2013 14:17:35

          Στ΄ άρματα!!!
          Στ΄ άρματα συντρόφοι!!!!

          • Tabula Rasa avatar
            Tabula Rasa @ WY 23/03/2013 14:26:07

            Στα γόνατα. Στα γόνατα ραγιάδες

          • Aρχιμήδης avatar
            Aρχιμήδης @ WY 23/03/2013 14:31:46

            Γράφε Ελληνικά.
            Δεν ξέρω Γερμανικά...

      • dim avatar
        dim @ WY 23/03/2013 17:09:40

        Τι θα πει περήφανα όχι και ξεπερήφανα ναι... Αν έχει εισβολή στα εδάφη σου λες όχι... Ούτε περήφανα ούτε ξεπερήφανα.. Μόνο όχι υπάρχει...

        Από εκεί και πέρα σε θέματα οικονομικά, κοιτάς ποιο είναι το συμφέρον της πατρίδας σου και του λαού της.. Αν το όχι σε συμφέρει, πέστο, τι θα πει "περήφανα"... Αν σε συμφέρει το ναι, λες ναι... Απλό είναι...

        Εδώ ισχύει το εξής απλό: έχεις δύο δρόμους... Ο ένας είναι δύσκολος, άδικος, σκληρός, αλλά δε σε "πεθαίνει" ακαριαία, και άρα μπορείς να το παλέψεις σιγά σιγά... Να ανασυνταχθείς, να διορθώσεις τα λάθη σου και να διεκδικήσεις αργότερα από καλύτερη θέση κάποιες αποκαταστάσεις αδικιών... Ο δεύτερος δρόμος είναι ο ακαριαίος θάνατος... Εκεί δεν έχει πολλά να σκεφτείς... Τον επιλέγεις μόνο αν είσαι σίγουρος ότι είσαι διατεθειμένος να χάσεις τα πάντα σε μια βραδιά, και να αρχίσεις από το μηδέν να ξαναφτιάχνεις τα πάντα... Αλλά να ξέρεις ότι θα είναι από το μηδέν... Όχι και καλά, θα μπλοφάρουμε και θα την πατήσουν οι άλλοι κλπ... Να ξέρει ο λαός ότι άπαξ και ακολουθήσεις αυτό το δρόμο, θα ξεκινήσεις από το απόλυτο μηδέν.. Αν το ξέρει αυτό και το επιλέξει συνειδητά και δημοκρατικά ΟΚ, μαζί του και εμείς, που θα είχαμε την αντίθετη άποψη αλλά μειοψηφήσαμε, αυτό θα πει δημοκρατία…

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ dim 23/03/2013 17:32:08

          Περήφανα είναι τα ΟΧΙ που σε φέρνουν αντιμέτωπο με υπέρτερους των δυνάμεών σου κινδύνους και απειλές, όταν στη ζυγαριά η συνείδησή σου επιλέγει αντί του συμφέροντος και της βολής, την αξιοπρέπεια ,την τιμή και την υπερηφάνεια.
          Τα γονατίζω και σέρνομαι πειθήνια, δειλιάζοντας κι υποχωρώντας σε πιέσεις, όμως ..... ''διαπραγματεύομαι'' με το δυνάστη, το βιαστή, τον νταβατζή μου για καλύτερους όρους δουλείας, αντικατοπτρίζουν επάξια, τα ατιμωτικά Ναι.
          Χονδρικά, κάπως έτσι.....
          Οι δρόμοι είναι δύο. Αγώνας ή Υποταγή.
          Τα μεσοβέζικα είναι για όσους αυτοκοροϊδεύονται και κοροϊδεύουν.....

          • dim avatar
            dim @ Queen For The Black Side 23/03/2013 17:38:39

            Αξιοπρέπεια είναι να κάνεις εκείνες τις επιλογές που θα διασφαλίζουν το καλύτερο δυνατό μέλλον το δικό σου και των παιδιών σου... Δε μίλησε κανένας για υπογαγή... Στη μάχη αν πεθάνεις, πέθανες, δε μπορείς να νικήσεις μετά... Αν όμως υποχωρήσεις, ώστε να δώσεις μετά τη μάχη υπό καλύτερες συνθήκες (βλ. Πλαταιές) μπορεί και να νικήσεις...

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ dim 23/03/2013 20:46:21

            ...Ίσως, αν υποχωρήσεις στιγμιαία για να δώσεις σύντομα τη νικηφόρα μάχη. 'Οχι αν υποχωρήσεις, συμβιβαστείς απόλυτα κι απλά παραμυθιάζεσαι πως κάποια μέρα θα ξυπνήσεις και θα φτάσεις νικητής στην ....κόκκινη μηλιά. Αυτά δε γίνονται από εφησυχασμένα...γιουσουφάκια, που παρακολουθούν συνεπαρμένα τον Σουλεϊμάν τον Μεγαλοπρεπή....

  42. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 23/03/2013 09:38:01

    Όταν λες «όχι» πρέπει και να το αντέξεις… εκτός αν το παιχνίδι είναι από πριν ξεπουλημένο από τους πολιτικούς , οι οποίοι δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να παίζουν θέατρο. Έλληνες, Κύπριοι, Ρώσοι, Γερμανοί, οι πάντες. Όλοι αυτοί οι καημένοι πιάστηκαν στον ύπνο. Δεν είχαν προσχεδιάσει τίποτα, ο Αναστασιάδης δεν είχε βολιδοσκοπηθεί από τους Γερμανούς, για αυτό και μια βδομάδα πριν το " κούρεμα" διαρρήγνυε τα ιμάτια του, ότι δε θα πειραχθούν οι καταθέσεις. Οι δε περίφημοι Ρώσοι ολιγάρχες, αετονύχηδες σαν τον Αμπράμοβιτς, μετά το περίφημο PSI ήταν αδύνατο να προβλέψουν ότι θα καταρρεύσουν οι κυπριακές τράπεζες και θα χάσουν τις καταθέσεις τους, τις οποίες υποτίθεται ότι θα χάσουν ( ουυυυ!) τώρα με το κούρεμα. Τι να κάνουμε, έτσι είναι η ζωή. Άλλωστε, πόσο μυαλό μπορεί να έχουν ο Αμπράμοβιτς και ο Προχόροφ; Πιο πολύ από τον... Καζάκη, που προέτρεπε από το Δεκέμβρη να πάρουν τα λεφτά τους οι ομοεθνείς μας από τις κυπριακές τράπεζες;

  43. NG avatar
    NG 23/03/2013 09:43:25

    ΠΟΙΟ ΟΧΙ;
    Για ποιο όχι γίνεται λόγος; Το όχι της βουλής στον - με ευρεία πλειοψηφία - πρόσφατα εκλεγμένο Πρόεδρο της Δημοκρατίας; Και αυτό το παραλληλίζουμε με τις Θερμοπύλες και το '40;...Ε, ρε Σόιμπλε που μας χρειάζεται...

  44. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 23/03/2013 09:45:50

    Η κρισιμότητα των στιγμών, επιβάλει η ''ανάγκη'' να μην υποτάσσει την ελεύθερη σκέψη, την επαναστατική αντιμετώπιση των διλημμάτων και την ανατρεπτική δράση. Δούλος ή αγωνιστής; Επιλέγει κανείς τι του πάει.
    Τα λόγια των ποιητών, πάντα θα φωτίζουνε το δρόμο που όταν δεν υπάρχει, χρέος των τίμιων είναι να τον δημιουργήσουν.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Queen For The Black Side 23/03/2013 09:47:40

      ''όταν οι άνθρωποι υποφέρουν στην καθημερινή τους ζωή.''
      Οι γονατισμένοι και υποταγμένοι άνθρωποι, πεθαίνουν κάθε μέρα. Δε βλέπετε γύρω σας;

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Queen For The Black Side 23/03/2013 09:57:51

        Βλέπω τους κενολόγους και τους φαύλους που τους γονάτισαν.
        Βλέπω τους ποιητές που ηδονίζονται από τη μιζέρια και την αγωνία των απλών ανθρώπων.
        Βλέπω τους βολεμένους να ασελγούν στους βιοπαλεστές αναγνώσκοστας άσματα ηρωικά.
        Βλέπω τους "πνευματικούς" ηγέτες τους Έθνους με τραγούδια για τη φτώχια βίλες να οικοδομούν στην Εκάλη.

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Μανιάτης 23/03/2013 10:05:46

          Ενάντια στους αντικειμενικούς

          Όταν αυτοί που αγωνίζονται ενάντια στο Άδικο
          δείχνουν τα πληγωμένα τους πρόσωπα
          είναι η ανυπομονησία εκείνων που ήταν ασφαλείς
          μεγάλη.

          Γιατί παραπονιέστε, ρωτάνε
          παλέψατε το άδικο! τώρα
          αυτό σας νίκησε: σωπάστε λοιπόν!

          Όποιος αγωνίζετε, λένε, πρέπει να ξέρει να χάνει
          Όποιος ψάχνει τον καυγά, μπαίνει σε κίνδυνο.
          Όποιος συμπεριφέρεται βίαια
          δεν μπορεί να κατηγορεί τη βία.

          Αχ, φίλοι, που είστε ασφαλείς
          γιατί τόσο εχθρικοί; Εμείς είμαστε
          οι εχθροί σας, που είμαστε οι εχθροί του Άδικου;
          Αν οι αγωνιστές εναντίον στο Άδικο νικηθούν
          το άδικο πράγματι δεν έχει δίκαιο!

          Οι ήττες μας δεν αποδεικνύουν
          τίποτα παραπάνω από το ότι
          είμαστε λίγοι
          αυτοί που παλεύουν ενάντια στο Κακό
          και από τους θεατές περιμένουμε
          τουλάχιστον να ντρέπονται.

          • Μανιάτης avatar
            Μανιάτης @ Queen For The Black Side 23/03/2013 10:11:19

            Πολύ μεταφυσικό, μανιχαϊστικό κείμενο λες και είναι αντιγραφή των μαρτυρικών χριστιανικών κειμένων πρις 2.000 χρόνια.

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Μανιάτης 23/03/2013 10:33:30

            Tα παράπονά σας αν δεν σας ευχαριστεί το συγκεκριμένο ποίημα και δεν σας...εξυπηρετεί, στον Μπέρτολτ Μπρεχτ :-) που παρασύρθηκε....

          • Δεξιόχειρας avatar
            Δεξιόχειρας @ Queen For The Black Side 23/03/2013 11:11:29

            Kαταπληκτικό. Και μόνο η σκέψη να μου απαγγέλεις με τη μάσκα ...

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Δεξιόχειρας 23/03/2013 13:10:57

            Λέτε να βγάλω τη μάσκα; Θα σας βοηθήσει άραγε να κατανοήσετε;
            Μπααααα. Η τσίχλα στο μυαλό φταίει. Η μάσκα δεν εμποδίζει
            :-)

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Δεξιόχειρας 23/03/2013 13:12:32

            Α, και μην πραγματοποιείτε τόοοοσο απαιτητικές νοητικές πτήσεις :-), θα ζαλιστείτε...
            Καμιά ελπίδα.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Queen For The Black Side 23/03/2013 09:49:09

      "Μακάριοι οι λαοί που δεν έχουν ήρωες", Μ. Μπρέχτ.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Μανιάτης 23/03/2013 09:57:05

        Να και οι προδότες.
        Έχουν σκάψει

        Μα ο δρόμος δεν θα τους ξεχάσει

        Τον λάκκο του αδερφού και του γειτόνου

        Ξέρουν πως οι άλλοι τους γνωρίζουν

        Τον ύπνο τους δεν τον ορίζουν

        Δεν ήρθε ακόμα το πλήρωμα του χρόνου.

        Να κι οι δεσμοφύλακες.

        Χαφιέδες χωροφύλακες

        Υπηρέτες του λαού της Γερμανίας

        Καταπιέζουν, μαστιγώνουν,

        Βασανίζουν, παλουκώνουν

        Όλα σε τιμή ευκαιρίας.

        Τρόμος και Αθλιότητα του Γ Ράιχ (απόσπασμα) Μπέρτολτ Μπρεχτ

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Μανιάτης 23/03/2013 09:59:14

        ''Αλίμονο στη χώρα που έχει ανάγκη από ήρωες.'' Είναι το σωστό Μανιάτη.
        Αλίμονό μας λοιπόν !

        • Αρχιμήδης avatar
          Αρχιμήδης @ Queen For The Black Side 23/03/2013 10:45:07

          Είπε κι ο ταλαίπωρος Μανιάτης να σου "δείξει" οτι ξέρει απο ποίηση...
          Κρίμα, τον απογοήτευσες. Αφησέ τον, ψάχνοντας κάτι θα μάθει...

          • Δεξιόχειρας avatar
            Δεξιόχειρας @ Αρχιμήδης 23/03/2013 11:25:38

            Πέστα ρε Αρχιμήδη. Δεν νομίζεις ότι είναι καλύτερα να μας απαγγέλει αποκλειστικά η βασίλισσα με τη Νιόβη; Μανιάτη σε παρακαλούμε μαζί με τον Αρχιμήδη να μην διακόπτεις τις κυρίες. Αν μπορείς μόνο κάπου κάπου να δίνεις την ανάλογη "τροφή". Ευχαριστώ για την καταννόηση.

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Δεξιόχειρας 23/03/2013 12:59:58

            Μην κάνεις όρεξη Δεξιόμυαλε. Θ΄ακούς ΟΛΑ αυτά που τόσο σε ενοχλούν μέσω του πεζού λόγου και θα έρχεται και το απάνθισμα της ποίησης να τα επισφραγίζει και να σε ...αποτελειώνει. Δεν υπάρχει για τους ''Μονόχειρες'', τους μονόπλευρους και τους μονομανείς, καμιά ελπίδα σωτηρίας! :-)

  45. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 23/03/2013 10:16:39

    Ο μόνος υπεύθυνος της κρίσης είναι ο κυπριακός καπιταλισμός . Η αστική τάξη
    (Δικηγόροι - λογιστές -τραπεζίτες-πολιτικοί με δικηγορικά γραφεία διεθνών επιχειρήσεων ) , εδώ και 20 χρόνια στήριζαν ενα παρασιτικό μοντέλο από φοροφυγάδες , απατεώνες , λαμογια Αλλοδαπούς πολιτικούς (ΒΛΕΠΕ ΑΚΗ ΚΑΙ Άλλους)- επιχειρηματίες φοροαποφυγής από όλο το κόσμο , και κυρίως από Ρωσία που έφερναν τα λεφτά τους στη Κύπρο , αποκομίζοντας τεράστιο ¨ προσωπικό πλούτο οι ΠΑΡΕΧΟΝΤΕς ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ , με νομοθεσίες απαλλαγής και ευθύνης ακόμα και σε απάτη .

    Παράλληλα έδιναν βοηθήματα , επιδόματα , ανεξέλεγκτα δάνεια , ειχαν δημιουργήσει ενα νωχελικό , διεφθαρμένο , ανίκανο , αναβλητικό δημόσιο (βλεπε Μαρι) , γιατί τους εξυπηρετούσε (όπως και στην Ελλάδα ) , και να η κατάληξη !
    ΟΙ κύπριοι πλούσιοι , βολεμένοι -άπληστοι που έφτιαξαν αυτό το σύστημα από το 1960 , ενώ έχουν φροντίσει να βγάζουν τα λεφτά τους εδώ και 2 μήνες εκτός κυπρου σε Αγγλια -Γαλλια , ειναι κάτοχοι ακινήτων και μεγάλων εκτάσεων εκτος κυπρου , ζούνε και εκτός Κύπρου , ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ πετάνε τον λαό τους στην φτώχεια και στην μιζέρια .
    ΕΑΝ εμεις φάγαμε όλοι μας και κάτι , στην Κυπρο , ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ.
    ΟΛΟΙ τους ξέρουν .

  46. Noger avatar
    Noger 23/03/2013 10:23:02

    Την 1η Μαϊου 2004 η Κύπρος έγινε μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή οικογένειας όπως συνήθως λέγεται (πολύ ωραία οικογένεια, αλήθεια!!!!).
    Την 1η Ιανουαρίου 2008 η Κύπρος εισήλθε στην ΟΝΕ (στο Ευρώ) εγκαταλείποντας την Λιρα.
    Υποτίθεται ότι τα Ευρωπαϊκά Κονγκλάβια σε Βερολίνο, Φραγκφούρτη, Βρυξέλες, Στρασβούργο και αλλού, κάνανε σκληρούς ελέγχους στα δημόσια οικονομικά και στο χρηματοπιστωτικό σύστημα της Κύπρου (το έκαναν φύλο και φτερό) και διαπίστωσαν ότι η Κύπρος πληρούσε όλες τις προϋποθέσεις να ενταχθεί σε αυτή την ωραία οικογένεια!! και στο ευγενές και διεθνώς λαμπερό νομισματικό της σύστημα.
    Εκείνη την εποχή προφανώς δεν υπήρχαν ΄΄βρώμικα’’ ξένα κεφάλαια στο Κυπριακό τραπεζικό σύστημα, διότι αν συνέβαινε κάτι τέτοιο δεν θα επέτρεπαν την είσοδο της Κύπρου στην ΟΝΕ.
    Άρα όλες οι ‘’βρωμοδουλειές’’ θα πρέπει λογικά να έγιναν μεταξύ 2007- 2011, τότε που όλα συνέβαιναν κάτω από την ΄΄δρακόντια’’ επιτήρηση και τους ελέγχους της ΕΚΤ και των Βρυξελλών.
    Είναι ολοφάνερο ότι τα ανδρείκελα της γραφειοκρατίας (Trichet, Dragi κ.α) που κυβερνά την Ευρώπη για λογαριασμό της Γερμανίας και μόνο, -πέραν των άλλων- θεωρούν και τους Λαούς (ιδιαίτερα του Νότου) μάλλον για ηλιθίους.
    Ανακάλυψαν δηθεν μερικα δις € παραπάνω στις Κυπριακές τραπεζες. Κάποια λίγα από αυτά ίσως να είναι και ‘’βρώμικα’’. (Αλήθεια όμως σε ποια χώρα του κόσμου ή σε ποια μεγάλη τράπεζα του πλανήτη το συνολικό χρήμα που υπάρχει είναι πεντακάθαρο??.).
    Πως δεν ανακάλυψαν –αυτά τα μπουμπούκια- ακόμα ότι, οι μεγαλύτερες τράπεζες σε Γερμανία και Γαλλία είναι μοχλευμένες 40 και 50 φορές και μάλιστα σε τοξικά στοιχεία του ενεργητικού τους (Σχέση Ιδίων Κεφαλαίων προς το σύνολο του ενεργητικού τους). Πως δίνουν απλετη ρευστότητα σε τέτοια κουφάρια και τράπεζες –ζομπι?? χρεόνοντας τους φορολογούμενους και τους λαοούς της Ευρώπης?? Πως δεν ανακάλυψαν αλήθεια ότι μια τέτοια μόχλευση στο τραπεζικό σύστημα ισοδυναμεί με απασφελισμένη πυρηνική βόμβα στα θεμέλια του ευρωπαικού οικοδομήματος και του ευρώ??
    Πως δεν ανακάλυψαν ακόμα ότι το Ευρώ κάθε μέρα που περνάει χάνει τη λάμψη του και την εμπιστοσύνη των διεθνών αγορών και από τις ελπίδες που γέννησε για ένα ισχυρό παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα, μετατρέπετε μέρα με την μέρα σε ένα απλό νόμισμα για μια συρικνωμένη εσωτερική ευρωπαίκή συναλλακτική δραστηριότητα.
    Εν ολίγοις –μετά από αυτή την Κυπριακή περιπέτεια των ημερών- και παρά τα επιφαινόμενα και τα δυσάρεστα που θα επακολουθήσουν, ένα είναι προφανές, ότι η Κύπρος δεν ηττήθηκε (απλά είναι μια θλιβερή διαπίστωση ότι της καταστρέφουν συνειδητά την οικονομίας της για την εξυπηρέτηση ιδίων συμφερόντων). Η ήττα είναι της Μερκελ και του Σοϊμπλε. Ηττήθηκε η Ευρώπη και το Ευρώ. Ηττήθηκε η ευρωπαίκή συνοχή (περί αλληλεγγύης ας τα ξεχάσουμε οριστικά). Είναι μάλλον αργά πλέον. Οι πεινασμένες αγέλες των λύκων έχουν μπει πια μέσα στο αμαντρι και κατασπαράζουν το αφύλακτο κοπάδι.
    Ακολουθεί ο επόμενος και αυτός θα είναι ο η γ ε τ ί σ κ ο ς Φρανσουά και η χώρα του που για μια ακόμα φορά γονάτισε και υποκλίνεται. Λίγο αργότερα θα δούμε την ιστορία να επαναλαμβάνεται, όταν δυτικοί και ανατολικοί θα ξαναμπαίνουν στο Βερολίνο (όχι φυσικά με τανκς και οπλα αυτή την φορά).
    Το 4ο Ράϊχ (οικονομικό) καταρέει και οι συνέπειες θα είναι τρομακτικές.
    Συμπέρασμα: Η Ιστορία δεν δίδαξε γιαυτό και θα επαναληφθεί. Οψόμεθα.

  47. ΣΑΤΩΦ avatar
    ΣΑΤΩΦ 23/03/2013 11:05:52

    Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΕΙΠΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ!!! ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΠΕ ΝΑΙ !!! ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΚΕΛ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΙΡΑΚΙΑ , ΓΛΕΙΦΤΕΣ ΤΩΝ ΦΡΑΓΚΩΝ...ΙΣΤΟΡΙΚΑ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΥΠΕΦΕΡΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΥΝΟΥΧΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΑΝ ΤΙΣ ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΕΣ ...ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥΣ ...ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΦΘΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΟΥΣ , ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ , ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ ...ΑΡΚΕΤΟΙ...ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΩΛΑΓΝΟΙ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ...ΣΥΓΚΕΚΑΛΥΜΜΕΝΑ ΤΟΥΡΚΟΦΙΛΟΙ...ΤΟ ΜΟΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ..ΕΙΝΑΙ ..ΛΕΦΤΑ, ΛΕΦΤΑ , ΛΕΦΤΑ ...ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ - ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ, ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΚΑΤΑΡΙΑΝΟΙ- ΚΙ ΟΛΗ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΑ ΚΙΝΕΙΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΙΑΚΙΝΕΙ ΑΥΤΑ ...ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ...ΘΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ, ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΜΑΚΡΙΝΟΥΣ, ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΙΡΙΑΛ, ΤΟΥΣ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΔΕΣ , ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, , ΤΗΝ ΕΕ, ΤΟΥΣ ΤΡΟΙΚΑΝΟΥΣ , ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΚΙΝΑΙΔΟΥΣ , ΤΟ ΧΟΛΙΓΟΥΝΤ, ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ , ΘΕΑΜΑΤΑ , ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΙ ΑΡΤΟΥΣ...ΟΠΩΣ ΡΩΜΗ..ΟΠΩΣ ΑΜΕΡΙΚΗ....

  48. Jack Sparrow avatar
    Jack Sparrow 23/03/2013 12:41:32

    Το «ευγενές» σπορ του σαφάρι…:

    Τα παλιά τα χρόνια οι Βορειοευρωπαίοι μεγαλοαστοί, συνήθιζαν να κατεβαίνουν στην Αφρικανική Ζούγκλα, για κυνήγι άγριων θηρίων. Φυσικά τότε στο σαφάρι αυτό, δεν υπήρχαν κανόνες, αφού οι χώρες που διαχειρίζονταν τις ζούγκλες της Αφρικανικής Ηπείρου, ήταν αποικίες των ίδιων των κυνηγών. Όμως οι κυνηγοί ως gentlemen που ήταν, έδειχναν την «Ιπποτική» τους ανατροφή κι αν σκότωναν καμιά λιονταρίνα μάνα με καμιά 10αριά λιονταράκια, αμέσως υιοθετούσαν τα μικρά της και τα έστελναν στους ζωολογικούς κήπους του Βερολίνου, του Λονδίνου κλπ, όπου τα βασάνιζαν με πολύ «στοργή» και «αγάπη» οι αιμοβόροι θηριοδαμαστές των ζωολογικών αυτών κήπων και τσίρκων.
    Σημειωτέον δε ότι, η δικαιολογία για να «νομιμοποιούνται» να σκοτώνουν ζέβρες, ελέφαντες λιοντάρια κλπ, ήταν ότι τα ζώα αυτά είναι «ΑΓΡΙΑ και ΚΑΚΑ ΘΗΡΙΑ». Ενώ τα γατάκια, τα παπαγαλάκια και τα άλλα «ευγενή» και «ήμερα» ζωάκια, που είχαν στις επαύλεις τους, απολάμβαναν την ζεστασιά και την θαλπωρή, της φιλοξενίας των «Ιπποτών» αφεντάδων τους.

    Αργότερα βέβαια, τα πράγματα άλλαξαν και τα αφρικανικά κράτη απέκτησαν και νόμους και ανεξαρτησία. Οπότε το ανεξέλεγκτο σαφάρι αγρίων θηρίων, περιορίστηκε αρκετά. Και παράλληλα, οι οδηγοί και οι διαχειριστές των σαφάρι αυτών πλέον, είναι οι αρμόδιες υπηρεσίες των αφρικανικών χωρών.

    Αποτέλεσμα τούτου ήταν, οι «ευγενείς» και «ιππότες» της (άγριας) «πολιτισμένης» Δύσης, να μην μπορούν να εκτονώσουν την έμφυτη αυτή, αλλά και «καλλιεπή» κι «εξευγενισμένη», δολοφονική τους τάση.
    Αποφάσισαν λοιπόν να αρχίσουν να κυνηγούν μικρά ΚΡΑΤΗ [!!!] και ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ [!!!].
    Δεν τους έκατσε επί Τάσσου Παπαδόπουλου η παγίδα, πού έστησε ο κύριος Κόφι Ανάν στο «άγριο θηρίο» της Κύπρου και λυσσάξανε.
    Βρήκαν μια άλλη καλύτερη παγίδα, προκειμένου να εγκλωβίσουν το «θηρίο» αυτό. Την παγίδα με τις «μαϊμούδες».
    Τι ήταν αυτή:::
    Μπαίνει μπροστά ο κυνηγός κ. Σόιμπλε, με μια Σεντετιέν με μονόβολα και σημαδεύει το «θηρίο» στο κούτελο, ταυτόχρονα κάποιες μαϊμούδες, που προσποιούνται τον σύμμαχο του «θηρίου – θηράματος» του δείχνουν έναν δρόμο διαφυγής. Όταν το «θηρίο – θήραμα» προσπαθεί να αποδράσει από την καραμπίνα του κου Σόιμπλε, οι μαϊμούδες πετάν τις «μάσκες» τους και αποκαλύπτουν τα δικά τους όπλα, με τα οποία τελικά πυροβολούν το «θηρίο – θήραμα» και το ακινητοποιούν προκειμένου ο κυρίως κυνηγός (ο κ. Σόιμπλε), να του καταφέρει την χαριστική βολή.

    (Στο ρόλο των «μαϊμούδων» έπαιξαν οι ηθοποιοί::: Κράτος του Ισραήλ, Ρωσική Άρκτος και άλλοι πολλοί κομπάρσοι…δευτεροκλασάτοι.
    Σκηνικά – κοστούμια::: Χριστίνα Λα Γκάρντ
    Σενάριο Σκηνοθεσία::: Αγγελικούλα Μέρκελ)

    • Aρχιμήδης avatar
      Aρχιμήδης @ Jack Sparrow 23/03/2013 14:36:15

      Μην στενοχωριέσαι για το unhappy end φίλε Jack Sparrow.
      Ο Σαμαράς σήμερα τηλεφώνησε στον Νετανιάχου και κανόνισαν Nέο Eργο...

  49. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 23/03/2013 16:47:36

    Το θηρίο ποιο ακριβώς είναι; Η Κύπρος; Λιοντάρι ή τίγρη είναι; Μάλλον για καλοζωισμένο κανίς μου μοιάζει, που περιμένει από το αφεντικό να του φερει το μπωλ με την τροφή στο στόμα, γιατί βαριέται να κάνει 2 βήματα..

    • Η Μάγισσα του ΟΖ avatar
      Η Μάγισσα του ΟΖ @ μεταρρυθμιστής 23/03/2013 17:37:08

      Στον καθρέφτη σας κοιτάζεστε μεταρρυθμιστή και κάνετε την περιγραφή;

  50. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 23/03/2013 17:51:05

    Πωωωω...Με διέλυσες....Σχόλιο με επιχειρήματα και τεκμηριωμένες θέσεις. Κάνε τώρα κανα μαγικό να βάλεις μυαλό.

    • Η Μάγισσα του ΟΖ avatar
      Η Μάγισσα του ΟΖ @ μεταρρυθμιστής 23/03/2013 21:17:41

      Ήταν ένα απλοϊκό σχόλιο, προσαρμοσμένο απολύτως στο ύφος, το επίπεδο και το ήθος σου. Τι σε κάνει να πιστεύεις αλήθεια οτι αξίζεις κάτι καλύτερο και οτι θα χαράμιζα ποτέ τα ...μαγικά μου για να σου βάλω μυαλό;

  51. χρήστος avatar
    χρήστος 24/03/2013 18:16:58

    Ο τσίπρας του ΟΧΙ τι λέει γι όλα αυτά?
    ή ο καταΚαμμένος που έλεγε θα δανειστούμε από τους Ρώσους (δε θυμάμαι ακριβώς πόσες εκατοντάδες εκατομμύρια)

    • dim avatar
      dim @ χρήστος 24/03/2013 18:57:28

      Αν ο Ελληνικός λαός έχει καλή κρίση, και μπορέσει να ερμηνεύσει σωστά όλο αυτό που παίχθηκε τις τελευταίες μέρες με τη Κύπρο, θα πρέπει στις επόμενες κιόλας δημοσκοπήσεις να δώσει σε αυτούς τους ανεύθυνους λαϊκιστές τα ποσοστά που τους αξίζουν: μονοψήφια στον πρώτο, και κάτω του 1% στον δεύτερο...

      • Φοιτητης avatar
        Φοιτητης @ dim 25/03/2013 00:46:53

        Και στους υπολοιπους λαϊκιστες (αλλα υπευθυνους γιατι τυγχανει και κυβερνωντες) μηδενοψηφια. Συνεχιζει το σαφαρι των ανατιμησεων και οι υπευθυνοι λαϊκιστες κυβερνωντες ακομη πιπιλανε το παραμυθι της εναρξεως της εσωτερικης υποτιμησης, της ανακαμψης, της σουπερ αναπτυξης, της αποκαταστασης αδικιων και αλλους πολλους λαϊκισμους. Ολοι ζερο θελουν για να μαθουν.

  52. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 24/03/2013 20:45:09

    ..."Αυτά ως προς τους πολέμους διότι στην πολιτική τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά."...
    Όχι αγαπητέ αρθρογράφε, δεν είναι έτσι ακριβώς όπως τα λές! Γιατί οι πόλεμοι είναι συνεπεία λανθασμένων πολιτικών και τίποτε περισσότερο! Για το αν η Ελλάδα είχε πραγματικό εξωτερικό χρέος περί τα 80 δις το 2009 και με διάφορες αλχημείες εμφανίζεται τώρα 300 δις (αφού της φορτώθηκε πάσης φύσεως ιδιωτικό - κυρίως τραπεζικό - χρέος), δεν σημαίνει και ότι πρέπει να αποδεχθείς "τους ισχυρούς". Και στο κάτω - κάτω, γιατί από το 1945 και μετά η Ελλάδα δεν επέλεξε να γίνει ΙΣΧΥΡΗ και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ χώρα; Τί την εμπόδισε; Ή μήπως θα γίνει τώρα που είμαστε πλέον τα "καλά παιδάκια" του Δ' Ραιχ και που σε 4-5 χρόνια δεν θα υπάρχει τίποτα ελληνικό πλέον; Προφανώς ανήκεις εις τους ανθρώπους του συστήματος και τον μέλλον σου είναι εξασφαλισμένο. Εμείς και τα παιδιά μας όμως καλούμαστε πλεόν να ζήσουμε σε μια ξένη χώρα (που κάποτε την λέγαν Ελλάδα), με δικαιώματα ελάχιστα των κινέζων συνανθρώπων μας! Αυτό επιτύχατε και για το λόγο αυτό σας αξίζει ένα τεράστιο Ο Χ Ι ! ! ! Και ας ξέρουμε ότι το χάσαμε ήδη το παιχνίδι....

    • Geros avatar
      Geros @ Κωνσταντίνος 24/03/2013 21:08:04

      Ήταν 80 δις το χρέος το 2009? Ομολογώ ότι πρώτη φορά το ακούω. Παρακαλώ να κάνετε μια ανάλυση στο θέμα , μου αρέσουν οι συνωμοσίες και τα σενάρια κολοσσιαίων προδοσιών (αυτό που λέτε είναι η μητέρα όλων των συνωμοσιών , απλά χοντρικά να το υπολογίσει κανείς για να γίνει τέτοια απάτη πρέπει να είναι στην συνωμοσία μερικές χιλιάδες άνθρωποι!)
      Μπορείς να μου πεις τι σε κάνει να νομίζεις ότι εσύ και τα παιδιά σου ζείτε σε ξένη χώρα? Όχι να πεις γενικά η κρίση ,να μας πεις συγκεκριμένα τι σου συνέβη και νιώθεις ξένος.

  53. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 24/03/2013 21:29:59

    Ε δεν ξέρει καλά τη γλώσσα της ξένης χώρας και κατάλαβε άλλα γι άλλα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.