#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/08/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν ζητούν να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα ως έχει, είναι σαν να μας ζητούν ν' αυτοκτονήσουμε!

[caption id="attachment_175878" align="alignnone" width="600" caption="Δημήτρης Χαντζόπουλος"][/caption]

Παρακολούθησα τις δηλώσεις του Προέδρου του Eurogroup, μετά τη συνάντησή του με τον Έλληνα Πρωθυπουργό. Ο κ. Γιούνκερ είπε, λίγο πολύ, αυτά που ήθελαν να ακούσουν όλοι οι ....ενδιαφερόμενοι! Ενδεχομένως, ίσως είπε και κάτι περισσότερα. Σπίτι μας ήρθε, θα είχε  έναν καλό λόγο, έστω και από υποχρέωση.

Αν και στην πολιτική δεν αποτελεί κανόνα,  οι διαπροσωπικές σχέσεις μπορούν να βοηθήσουν, ιδιαίτερα σε κρίσιμες στιγμές, όταν απαιτούνται δύσκολες αποφάσεις. Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής δεν θα κατάφερνε την ένταξη της Ελλάδος στην ΕΟΚ, χωρίς τη σθεναρή υποστήριξη δεδηλωμένων φίλων, όπως ο Ζισκάρ ή υποστηρικτών, όπως ο Χέλμουτ Σμίτ.

Άρα, τα καλά λόγια του Γιούνκερ, έχουν τη σημασία τους όταν την ίδια μέρα ο Independent  διέπραξε μια ακόμα αθλιότητα σε βάρος της χώρας μας.

Όμως, πέραν των δηλώσεων, που συνήθως διαμορφώνονται από τη συγκυρία, (και εύκολα αλλάζουν) εντύπωση μου προκαλεί η διαρκώς επαναλαμβανόμενη  θέση ότι το Eurogroup θα αποφασίσει, μετά την έκθεση της τρόικα! Είναι δυνατόν οι πολιτικές αποφάσεις να υποκαθίστανται από τις εκτιμήσεις κάποιων τεχνοκρατών της σειράς; Πολλώ δε μάλλον, όταν αυτοί οι τεχνοκράτες, μέχρι σήμερα, έπεσαν έξω σε όλες τις εκτιμήσεις τους; Επιτέλους, ποια αξιοπιστία μπορεί να έχει η έκθεση του κ. Τόμσεν, όταν σε τρία από τα θεμελιώδη οικονομικά μεγέθη, ήτοι ύφεση, ανεργία και χρέος οι εκτιμήσεις του ήταν για τα....πανηγύρια; Αν ήταν  σε μια ιδιωτική εταιρεία ο Δανός τεχνοκράτης, θα είχε ήδη απολυθεί πυξ-λάξ και αμφιβάλλω, αν θα ξαναεύρισκε  δουλειά!

Εκτός και αν οι εκτιμήσεις της τρόϊκα είναι κατά παραγγελία και χρησιμοποιούνται ως άλλοθι από τους ηγέτες της Ευρωζώνης, σε μια προσπάθεια να γλιτώσουν το πολιτικό κόστος.

Ό,τι και να συμβαίνει, η πολιτική δεν μπορεί να υποκαθίσταται από τους τεχνοκράτες γιατί αυτό δημιουργεί έλλειμμα δημοκρατίας. Οι τεχνοκράτες δεν εκλέγονται από το λαό και ουδείς γνωρίζει που λογοδοτούν ή τι συμφέροντα εξυπηρετούν.

Ένα δεύτερο σημείο που ήθελα να επισημάνω, είναι αυτή η επιμονή για τις διαρθρωτικές αλλαγές. Ουδείς αμφιβάλλει ότι η Ελλάδα πρέπει να αλλάξει δραματικά για  να γίνει μια χώρα περισσότερο φιλική στις επενδύσεις και να αποκτήσει έναν ευέλικτο και αποτελεσματικό κρατικό τομέα. Όμως, μέσα σ’ αυτη τη λαίλαπα των εισπρακτικών μέτρων, που διαλύει την ελληνική κοινωνία και οδηγεί πολλούς στη φτώχεια, ακόμα και οι αναγκαίες διαρθρωτικές αλλαγές δεν απολαμβάνουν λαϊκής νομιμοποιήσεως επειδή ακριβώς συνδυάζονται με τη φτώχεια! Γιατί δεν αποτελεί  μεταρρύθμιση να κόβεις συντάξεις. Μεταρρύθμιση είναι να καταργήσεις το καθεστώς που επιτρέπει την έκδοση παράνομων και χαριστικών συντάξεων. Αυτά τα πράγματα πρέπει να τα ξεκαθαρίσουμε. Άλλο τα εισπρακτικά μέτρα. Άλλο οι μεταρρυθμίσεις.

Το αυτό ισχύει και για τις αποκρατικοποιήσεις. Στην παρούσα συγκυρία, με το χρηματιστήριο απαξιωμένο, την οικονομία σε βαθιά ύφεση, τη διεθνή εικόνα της χώρας τραυματισμένη, ποιός σοβαρός επιχειρηματίας θα έρθει να επενδύσει στην Ελλάδα; Μόνο κοράκια! Αν, λοιπόν, δεν βελτιωθεί το κλίμα, δεν μπορούμε να μιλάμε για αποκρατικοποιήσεις γιατί αυτές θα γίνουν με όρους που θα θυμίζουν εκποίηση εθνικού πλούτου.

Αναμφίβολα, ήταν θετική η διαβεβαίωση  του κ. Γιούνκερ ότι αντιτίθεται στα σενάρια εξόδου της Ελλάδος από το ευρώ. Όμως, ούκ ολίγες φορές,  και ο ίδιος προέβη σε αμφίσημες δηλώσεις, που καλλιέργησαν το κλίμα. Το έχω γράψει και άλλες φορές. Όσο αυτό το ενδεχόμενο αποτελεί αντικείμενο συζήτησης σε πολιτικό επίπεδο (γιατί τα διάφορα Funds έχουν λόγους να τη συντηρούν γιατί κερδοσκοπούν σε πολλά επίπεδα) όχι μόνο δεν θα έρθουν επενδύσεις, αλλά η αβεβαιότητα θα παρατείνεται. Άρα, είναι δουλειά του κ. Γιούνκερ να σταματήσει αυτή τη συζήτηση και θα προσέφερε μεγάλη υπηρεσία στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη, αν το καταφέρει.

Τέλος, σ’ αυτά τα ήξεις-αφίξεις για την επιμήκυνση ή τη χαλάρωση του προγράμματος. Το πρόγραμμα απέτυχε, όχι επειδή δεν το εφαρμόσαμε ικανοποιητικά, αλλά επειδή είχε λάθος στοχεύσεις και εσφαλμένες εκτιμήσεις. Η τυφλή συνέχιση του, απλώς θα επιτείνει τα αδιέξοδα.  Το να καλούνε, επομένως, διαρκώς την Ελλάδα να εφαρμόσει ένα τέτοιο πρόγραμμα, είναι σαν να της ζητούν ν’ ...αυτοκτονήσει. Επειδή το έχουμε κάνει πολλές φορές στο παρελθόν, αυτό δεν σημαίνει οτι δικαιούνται να μας ζητούν να το...επαναλάβουμε!

Στην ΕΕ συμμετέχουμε ισότιμα. Δεν υπάρχουν υποτελείς χώρες. Προφανώς και η αλληλεγγύη έχει όρια, όπως και οι αντοχές ενός λαού. Και πάνω απ’ όλα, η αξιοπρέπειά του. Δεν μπορείς να σώσεις κάποιον όταν τον προσβάλεις διαρκώς.

Ο Γάλλος Οικονομολόγος, Jean Pisani-Ferry,  διευθυντής του οικονομικού Ινστιτούτου Bruegel, έγραψε προχτές στου Financial Times, ένα εξαιρετικό άρθρο με τίτλο: «Η Ευρώπη επιτέλους, να αποφασίσει για την Ελλάδα». Τονίζει, μεταξύ άλλων :«Δεν είναι όμως συνεπές το να καλείται μία χώρα να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθεί στους στόχους του προγράμματος, ενώ παράλληλα τροφοδοτούνται σενάρια επιβεβλημένης εξόδου. Για τους εγχώριους παράγοντες, ο κίνδυνος οικονομικών αναταραχών που συνεπάγεται η αποβολή της χώρας λειτουργεί ως κίνητρο για την εξαγωγή κεφαλαίων ή τη συσσώρευση ρευστότητας. Για τους ξένους επενδυτές -συμπεριλαμβανομένων και των Ελλήνων του εξωτερικού- η κατάσταση αυτή δημιουργεί αντικίνητρο για επενδύσεις στην Ελλάδα με την ελπίδα ότι θα υπάρξουν ακόμη χαμηλότερες τιμές στο μέλλον». 

 Πριν, λοιπόν, από τα προγράμματα και τις επιμηκύνσεις, αυτό είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να ξεκαθαρίσει. Γιατί, αν ξεκαθαρίσει αυτό, μπορούν ευκολότερα να βρεθούν απαντήσεις για όλα τ’ άλλα. Γιατί λύσεις υπάρχουν. Πολιτική βούληση δεν υπήρχε την τελευταία τριετία, ενώ περίσσεψαν και οι σκοπιμότητες. Μια ματιά στα γερμανικά επιτόκια θα δείξει του λόγου το αληθές.

Ευτυχώς, για εμάς, το ζήτημα δεν αφορά μόνον....εμάς. Αφορά την Ε.Ε. και αφορά το μέλλον της.

ΚΡ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Anaconda avatar
    Anaconda 23/08/2012 07:39:38

    Εύστοχο άρθρο.

    Αυτοί κάνουν ότι το πρόγραμμα δεν έχει φτιαχτεί για να πετύχει αποτυγχάνοντας και εμείς κάνουμε ότι μπορούμε να πετύχουμε να πιάσουμε στόχους με πρόγραμμα που έχει φτιαχτεί ούτως ώστε να μην επιτυγχάνονται!

    Waiting for Godot...
    http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2011/06/waiting-for-godot.html

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Anaconda 23/08/2012 14:47:29

      δεν βγαίνει ο Οκτώβριος παιδιά...
      απλά δεν βγαίνει.........
      τέλος

      Τις δύσκολες ώρες που θα'ρθουν, πρέπει σαν έθνος να δείξουμε σύνεση και ομόνοια, να ξεπεράσουμε και αυτήν την δοκιμασία.

      Έχουμε περάσει και χειρότερα, θα το περάσουμε και αυτό.

      Αρκεί να είμαστε μονιασμένοι για να αντιμετωπίσουμε τις διάφορες αντιξοότητες που θα παρουσιαστούν εντός και εκτός των συνόρων μας.

      Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.

      • Anaconda avatar
        Anaconda @ Παρατηρητής 23/08/2012 14:56:52

        Έχεις δίκιο: μονιασμένοι στο σωστό. Όχι σε αυτό που μας καταστρέφει αλλά σε μια βιώσιμη εθνική λύση.
        Όχι με ηττοπάθεια, ούτε παθητικά. Δεν αρμόζει στην Ιστορία μας, δεν αξίζει στα παιδιά μας.
        -Αϊ Γιώργη βούθα μου.
        -Κούνα και'συ τον πόδα σου.

        • Παρατηρητής avatar
          Παρατηρητής @ Anaconda 23/08/2012 17:15:38

          Σεπτέμβριο-Οκτώβριο έρχεται η "βιώσιμη εθνική λύση"...

          • dim avatar
            dim @ Παρατηρητής 24/08/2012 05:32:25

            Η μόνη βιώσιμη εθνική λύση μπορεί να έρθει μόνο με την πρωθυπουργία Σαμαρά. Αυτές οι καταστάσεις απαιτούν ηγεσία πατριωτική, υπεύθυνη και με γνώσεις πάνω στα θέματα που πρέπει να χειριστούν. Δείξε μου εσύ έναν άλλον ηγέτη που να είναι πατριώτης, υπεύθυνος, και γνώστης και εγώ μαζί σου....

          • Παρατηρητής avatar
            Παρατηρητής @ dim 24/08/2012 12:52:15

            Η "βιώσιμη εθνική λύση" είναι δεδομένη το πολύ μέχρι τέλη Οκτωβρίου, το γνωρίζουν άπαντες αυτό.
            Επομένως τα μόνα που μπορεί να κάνει ο Σαμαράς για να παράξει ουσιαστικό έργο ειναι:

            α) κανένα κομματόσκυλο υπουργός, υφυπουργός, γ.γ. και διοικητής σε ΔΕΚΟ κλπ, πάταξη δηλαδή της κομματοκρατίας. Π.χ. τι περισσότερο να παράξουν δημοσιοσχεσίτες ημιαποτυχημένοι υπουργοί που θήτευσαν και επί ΚΚ jr.

            β) να προετοιμάσει την αλλαγή ηγεσίας στο κόμμα με στόχο την πραγματική επανασύσταση μιας πατριωτικής δεξιάς (π.χ. ιδέ Μαρκεζίνη ή άλλον παρόμοιον, μόλις δείξει προθέσεις θα βγουν κι άλλοι στο προσκήνιο).
            Αυτό σημαίνει πέταγμα στα σκουπίδια των δελφίνων. Στο καλό και να μας γράφουν, να πάνε να πολιτευτούν στην αμερική με τον Μπους και τον Πανέτα...

  2. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 23/08/2012 08:23:23

    Καλημέρα Κώστα
    Σήμερα θα ανακοινωθούν οι δείκτες PMI για την ευρωζώνη και για κάθε χώρα ξεχωριστά. Αναμένονται σίγουρα κάτω από το 50 και ιδιαίτερα για τη Γερμανία το ίδιο.
    Η βιομηχανικός τομέας στην Κίνα συρρικνώθηκε κι' άλλο τον Αύγουστο. Η Ιαπωνία ανακοίνωσε εμπορικό έλλειμα εξαιτίας της πτώσης των εξαγωγών της στην Ευρωζώνη.
    Γενικώς μιλάμε για κατάσταση παγκόσμιας, ελεγχόμενης (?) ύφεσης.
    Το πρόγραμμα λιτότητας δεν αποδίδει. Αλλά, όπως σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης, οι πολιτική ενδιαφέρονται "δια την επανεκλογή των". Άρα, μικρό καλάθι από τη Μέρκελ αυτή την εποχή για μεγάλες αποφάσεις. Έχει εκλογές του χρόνου και ένα συνασπισμό που τρεκλίζει. Αλλά και πάλι δεν πρόκειται να συνδέσει το όνομά της με τη διάλυση της ευρωζώνης. Υπάρχουν, ακόμα, χαρτιά. Και υπάρχει και η άλλη μεριά του ωκεανού. Μήπως κι εκεί πρέπει να γίνει κάποια επίσκεψη;

    Στα δικά μας, αντί να κυνηγάμε τη σύνταξη του ΟΓΑ, ας δούμε αν τη δικαιούνται όλοι οι κάτοχοι.
    Αντί να κυνηγάμε συνεχώς τον υπάλληλο των 1500 ευρώ ας κυνηγήσουμε τους διάφορους διπλοθεσίτες αργόμισθους στα γραφεία τύπου διαφόρων οργανισμών, τους επιστημονικούς συνεργάτες φαντάσματα, και διάφορους άλλους ευπατρίδες.
    Ας δημευθούν οι περιουσίες διαφόρων κυρίων εντός και εκτός Ελλάδος για χρέη προς το δημόσιο και ας αφήσουμε το πλιάτσικο στη δημόσια περιουσία τώρα.
    Ας τραβήξουμε το αυτί των διοικητών των ΔΕΚΟ που δεν εφαρμόζουν τα συμφωνηθέντα.
    Ας επιστρέψουν οι συνδικαλιστές (αγωνιστές!) του ευρύτερου δημοσίου στις εργασίες τους και ας περικοπούν τα διοικητικά και οικονομικά τους προνόμια.
    Να πω κι άλλα; θα γράψω σεντόνι
    Τώρα είναι ευκαιρία να κυρηχθεί πόλεμος στις δυνάμεις της Ελληνικής Αντιμεταρρύθμισης. Αμείλικτος.
    Η κυβέρνηση προσπαθεί να κερδίσει χρόνο ώστε να είναι εντός της όποιας ευρωπαϊκής λύσης και καλά κάνει. Το λαό όμως δεν πρέπει να τον βάλει απέναντι. Ήδη η κατάσταση είναι απελπιστική για πολλούς. Ο προϋπολογισμός πρέπει να ισοσκελισθεί γιατί είμαστε τεχνικά χρεωκοπημένοι και δεν υπάρχει εξωτερική χρηματοδότηση πέραν των δημοσίων εσόδων και του διαβόητου πακέτου. Αλλά χωρίς αίσθημα κοινωνικής δικαιοσύνης δεν πρόκειται να έχει πολιτικό χρόνο.

    • Κοινὸς νοῦς avatar
      Κοινὸς νοῦς @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/08/2012 09:41:20

      Πολὺ σωστὲς παρατηρήσεις. Νὰ ὑπερθεματίσω στὸ αἴσθημα τῆς κοινωνικῆς δικαιοσύνης. Ὅταν ὁ μέσος πολίτης αἰσθάνεται ὅτι οἱ προκλητικῶς παρανομοῦντες (π.χ., μεγαλοφοροφυγάδες, διεφθαρμένοι πολιτικοί, κλπ.) ὄχι μόνον δὲν τιμωροῦνται, ἀλλὰ ἐξακολουθοῦν νὰ ἀπολαμβάνουν προκλητικὰ τὰ προϊόντα τῆς παρανομίας τους, τότε ἀρνεῖται νὰ συνεργασθεῖ.

      Νὰ κατασχεθοῦν ἐδῶ καὶ τώρα περιουσίες-προϊόντα ἐγκληματικῶν πράξεων.
      Νὰ μποῦν κάποιοι φυλακὴ τοὐλάχιστον πρὸς παραδειγματισμόν. Ὁ Τσοχατζόπουλος δὲν φτάνει.
      Νὰ κατεβοῦν οἱ ἀποδοχὲς τῶν ὑπαλλήλων τῆς Βουλῆς σὲ αὐτὲς τοῦ μέσου μισθοῦ ὑπαλλήλου τοῦ στενοῦ Δημοσίου.
      Νὰ μειωθεῖ τὸ προσωπικὸ τῆς Βουλῆς ὅσο καὶ αὐτὸ τοῦ λοιποῦ Δημοσίου.

      Ἔτσι γιὰ ἀρχή...

      • Γεωργία avatar
        Γεωργία @ Κοινὸς νοῦς 23/08/2012 10:21:25

        Θα συμπληρώσω ότι όσο και να κόβουν μισθούς και συντάξεις στον ιδιωτικό και δημόσιο τομείς, αν δεν πιάσουν την φοροδιαφυγή και πολεμήσουν την διαφθορά ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
        Μόλις χτες δημοσιεύτηκε μελέτη, όπου οι σύμφωνα με τους ερευνητές, η αδυναμία ή η αδιαφορία του κρατικού μηχανισμού στον εντοπισμό των κρυμμένων εισοδημάτων συνδέεται και με το γεγονός πως η πλειονότητα των βουλευτών του ελληνικού κοινοβουλίου (τουλάχιστον το 2010) ανήκει στα πέντε επαγγέλματα που είναι πρωταθλητές στη φοροδιαφυγή: γιατρούς, μηχανικούς, εκπαιδευτικούς, λογιστές - συμβούλους επιχειρήσεων και δικηγόρους.
        Η μελέτη βασίζεται στην ιδέα σύμφωνα με την οποία οι τράπεζες προσαρμόζουν τα επίπεδα δανεισμού τους στο πραγματικό εισόδημα των νοικοκυριών.
        σύμφωνα με τη μελέτη, το μέσο εισόδημα που έκρυψαν το 2009 οι

        -γιατροί ανήλθε σε 29.343 ευρώ

        - μηχανικοί, οι οποίοι εμφανίστηκαν κατά περίπου 28.625 ευρώ φτωχότεροι σε σύγκριση με τα πραγματικά τους εισοδήματα.

        -εκπαιδευτικοί (βλέπε ιδιαίτερα μαθήματα κ.λπ.) και το μέσο εισόδημα που έκρυψαν από την εφορία φτάνει τα 24.742 ευρώ.

        -λογιστές οι οποίοι έκρυψαν 24.573 ευρώ.

        -δικηγόροι, με μέση φοροδιαφυγή στα 24.032 ευρώ.

        - επαγγελματίες των μέσων μαζικής ενημέρωσης και οι καλλιτέχνες (έκρυψαν κατά μέσο όρο 18.360 ευρώ),

        -οι ελεύθεροι επαγγελματίες στον τουρισμό και στα εστιατόρια (15.884 ευρώ).

        Αυτά τα αυγά πρέπει να σπάσουν.!!!

        • Παρατηρητής avatar
          Παρατηρητής @ Γεωργία 23/08/2012 17:14:40

          Δεν είναι όλοι οι επαγγελματίες που αναφέρεις φοροφυγάδες.

          Π.χ. δεν παίρνουν όλοι οι γιατροί φακελλάκια, δεν κάνουν όλοι οι εκπαιδευτικοί ιδιαίτερα κ.ο.κ.

          • Γεωργία avatar
            Γεωργία @ Παρατηρητής 23/08/2012 21:16:16

            Η μελέτη είναι σαφέστατη: 28 δις είναι η φοροδιαφυγή από αυτές τις ομάδες, ποσό που θα μείωνε το 2009 το έλλειμα στο....5% αν εισπραττόνταν ή δηλωνόνταν ή πιανόνταν. Και είναι εκτίμηση ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ.

        • George avatar
          George @ Γεωργία 23/08/2012 21:28:56

          Καλά αυτή η στατιστική έρευνα ήταν τελείως της πλάκας. Πρέπει να την έκανε κάποιος συγγενής του ΓΑΠ

          Η μόνη υπαρκτή φοροδιαφυγή (μαρίδας) είναι στις τουριστικές περιοχές (που είναι απαράδεκτη γιατί ο καταναλώτής δεν συμμετέχει) και αυτή που συμμετέχουμε όλοι (πχ σου λέει ο υδραυλικός 100 ευρώ με απόδειξη και 60 μαύρα. Αν μου πείς ότι διαλέγεις τα 100 τότε μαζί σου)

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/08/2012 10:20:44

      Συμφωνώ απολύτως με όλα, Γιάννη. Μόνο που, για τους νεοφιλελεύθερους και τους κοινωνικούς αυτοματιστές, "ο υπάλληλος των 1500 ευρώ" αποτελεί "τις δυνάμεις της αντιμεταρρύθμισης". Οπότε, σε τέτοιες εποχές, να ξεγράψεις οριστικά την πιθανότητα ορθολογικής σκέψης και κρίσης. Επικρατεί ο χυλός και το τσουβάλιασμα του κοινωνικού αυτοματισμού.

      • nestrom avatar
        nestrom @ Αυριανιστής 23/08/2012 12:19:02

        Ήμαρτον με τον "κοινωνικό αυτοματισμό" φίλε Αυριανιστή.
        Πες και κάτι άλλο.
        Κανείς δεν θέλει απολύσεις ΔΥ άκριτα, ούτε μειώσεις μισθών. Πόσος καιρός πρέπει να περάσει για να καταλάβεις ότι, αν απομακρυνθούν οι φαύλοι και τα κομματόσκυλα, αυτό θα είναι απολύτως σωτήριο για τους υπόλοιπους ΔΥ, αλλά και για το σύνολο των εργαζομένων?

        Όταν αντιμετωπίζεις ένα προσωπικό πρόβλημα κοιτάς να το επιλύσεις ή απλώς το ονοματίζεις και ησυχάζεις?

        • Tasos avatar
          Tasos @ nestrom 23/08/2012 12:41:53

          Τους φαύλους και τα κομματόσκυλα όλοι τους θέλουμε μακριά. Υπάρχει όμως ο μηχανισμός που θα διώξει αυτούς και μόνο; Κι αν δεν υπάρχει, βλέπεις να υπάρχει πρόθεση να εγκατασταθεί αυτός ο μηχανισμός; Εγω βλέπω διαδοχικά μέτρα και θίγονται σχεδόν όλοι οι άλλοι εκτός από το βαθύ κομματοσκυλολόι. Άρα είναι εύλογο να ανησυχεί κάποιος ότι εφόσον δεν κόβεις το λίπος από εκεί που - αδίκως - υπάρχει, θα πας να κόψεις κρέας από εκεί που - αδίκως - δεν υπάρχει.

          • nestrom avatar
            nestrom @ Tasos 23/08/2012 14:42:56

            Και στην πάταξη της φοροδιαφυγής, πιθανόν να πιάσεις κάποιον που έκανε τη φοροδιαφυγή μία φορά και να σου ξεφύγει ο κατά συρροή φοροφυγάς.
            Δεν διαφωνείς όμως με την πάταξη της, ετσι?

            Είναι φυσικό να γίνουν και λάθη σε μία προσπάθεια ανάταξης. Ωστόσο, τα προτιμώ από την καθίερωση της φαυλότητας και της απραξίας αντιμετώπισής της.

          • George avatar
            George @ Tasos 23/08/2012 21:30:44

            Μιά καλή αρχή θα ήταν να δημιουργηθεί μια βάση δεδομένων γι΄αυτούς που μπήκαν εκτός ΑΣΕΠ, είναι μεταξύ 25-35 ετών και έχουν μεικτό κόστος > 25000 ευρώ ετησίως.

            Θα δείς ότι μετά όλα θα είναι πιό εύκολα

  3. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 23/08/2012 09:20:42

    Ορθές οι διαπιστώσεις,δυστυχώς ο χρόνος τελείωσε και θα εφαρμοσθεί το σχέδιο 'Ιφιγένεια"!!!

  4. blue nile avatar
    blue nile 23/08/2012 09:24:40

    Καλημέρα.
    Κάποιος έπρεπε να τα πει...

  5. sofia avatar
    sofia 23/08/2012 09:25:37

    Πως να υπάρξει σωτηρία όταν διαβάζεις πράγματα σαν και αυτό:

    http://www.xrimaonline.gr/192015/kanena-prostimo-gia-tis-ekprothesmes-dhlwseis

    δηλ. όσοι δεν έκαναν τίποτα στην ώρα τους δεν θα πληρώσουν τίποτα για πρόστιμο. Όσο το κράτος αυτό δείχνει τέτοια ανοχή σε πάσης φύσεως παρανομίες τόσο δίνει το κακό παράδειγμα και τόσο ωθεί όλο και περισσότερο κόσμο στο να κάνει το ίδιο. Η Ελλάδα είναι κλασική περίπτωση της φράσης το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Στα αλήθεια, υπάρχει ελπίδα;

  6. unfair avatar
    unfair 23/08/2012 09:27:32

    καλημέρα κ. Ροδινέ,
    Νιώθω ΠΡΩΤΑ Έλληνας, κ μετά Ευρωπαίος, ΕΘΝΙΚΟ σχέδιο υπάρχει? Ή το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι ν' ακολουθούμε τις ντιρεκτίβες των άλλων?
    Ήδη, χρεοκοπήσαμε υπό τον έλεγχο του PSI, παράλληλα, χρεοκοπούν πολλές οικογένειες υπό το βάρος της ανεργίας, των λουκέτων, των μειωμένων μισθών κ συντάξεων, των αυξημένων φόρων, άμεσων κ έμμεσων. Νέοι φεύγουν στο εξωτερικό, ο πληθυσμός μειώνεται [ο ελληνικός!] καθώς το να είσαι πολύτεκνος είναι πλέον "τρέλα". Εκεί που καίγονται δάση, φυτρώνουν αιολικά, που πληρώνουμε όλοι μας, για να μπαίνουν τα χρήματα στις τσέπες λίγων. Νοσοκομεία χωρίς γάζες, καρκινοπαθείς χωρίς φάρμακα, ο χειμώνας έρχεται, κ υπάρχουν βάσιμες ενδείξεις πως πολύς κόσμος θα κρυώνει μέσα στο σπίτι του.
    Στο ταμείο αποκρατικοποιήσεων, είναι η Δημόσια περιουσία που πληρώσαμε όλοι μας για το μέλλον των παιδιών μας, θα ξεπουληθεί κ θα πληρώνουμε για να μπαίνουν χρήματα σ' άλλων τις τσέπες.
    Από την άλλη, αναμένονται αυξήσεις στ' αγαθά [ακόμα κ πρώτης ανάγκης], ακόμα κ άλλες απολύσεις [Δημόσιο, αλλά κ από τον χώρο του Τουρισμού], που θα πάει αυτή η βαλίτσα? Που είναι η λέξη ΑΝΑΠΤΥΞΗ? κ θα ξαναρωτήσω, για ποιον/ους???
    Η συνταγή είναι λάθος!
    Σας ρωτάω ευθέως, μπορείτε να είσθε περήφανος? μπορείτε να δεχθήτε τα πάντα, απλά για να 'χετε [έχετε?] ένα νόμισμα κοινό με εταίρους που δεν σας σέβονται κ δεν σας βοηθάνε?

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ unfair 23/08/2012 14:48:18

      Unfair,συμφωνώ μαζί σου ότι πρώτα είμαστε Ελληνες καί μετά Ευρωπαίοι. Αλλοίμονο... Ομως στην Ελλάδα,έχουμε δύο απεχθείς κατηγορίες τους ΘΟΛΟκουλτουριάρηδες και τους ΕυρωΛΙΓΟΥΡΗΔΕΣ. Αυτοί οι δεύτεροι, προκειμένου να είμαστε στην ΕΕ , ποσώς εξετάζουν γιά το άν συμφέρει ή όχι και το χειρότερο είναι πρόθυμοι να ανεχθούν πάσης φύσεως εξευτελισμούς...
      Κώστα Ροδινέ, εύστοχος όπως πάντα

  7. Enzo avatar
    Enzo 23/08/2012 09:28:43

    παμε για παγκοσμιο κραχ.
    σκουπιστε και να ειστε ετοιμοι.

  8. ΚΩΣΤΑς Β avatar
    ΚΩΣΤΑς Β 23/08/2012 09:43:40

    Η ΕΚΤ, δηλαδή ο ένας από την τρόικα, κέρδισε σε βάρος μας 900 εκατομμύρια ευρώ σε μια μέρα.Οι άλλοι δύο για το 2012 προέβλεπαν ανάπτυξη 1.1% και έξοδο στις αγορές.Έτσι έχουμε ύφεση 7% και μνημόνια .Ρε απο ποιούς περιμένουμε να μας σώσουν!! Καλημέρα πατρίδα .

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ ΚΩΣΤΑς Β 24/08/2012 03:47:11

      Αυτά τα 900 εκατ. υπάρχει συμφωνία που λέει ότι θα μας επιστραφούν.
      Ήδη, η Γαλλικη Κεντρική Τράπεζα μας επέστρεψε κάποια ανάλογα.

  9. xp avatar
    xp 23/08/2012 10:04:19

    Συμφωνώ με το άρθρο. Το ότι η τροικα έχει κάνει τις ποιό αποτυχημένες προβλέψεις , είναι αλήθεια ! Είναι σκόπιμο? Η κάθε κυβέρνηση δεσμευεται για πράγματα που δεν είναι εύκολο να πραγματοποιήσει ,με το πιστόλι στον κρόταφο.Αμέσως μετά κατηγορείται για ασυνέπεια.Το πιστόλι είναι σκόπιμο?Δεν γνωρίζουμε αν όλα τα ΄παραπάνω είναι "σκόπιμα" θέματα δηλαδή σκοπίπμως θέλουν να πράξουν κάτι ή έχουμε ανικανότητα του συνόλου του πολιτικού συστήματος της ΕΕ.Αυτό είναι το κομβικό σημείο πιστεύω!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ xp 23/08/2012 10:15:56

      Ανικανότητα των σημερινών πολιτικών διαχειριστών και κυβερνητών της ΕΕ και της κρίσης της είναι.
      Πολιτική ανεπάρκεια. Όχι απλώς ανεπάρκεια οικονομικής πολιτικής.
      Χαρακτηριστική είναι η εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση της κρίσης στις ΗΠΑ από την Διοίκηση Ομπάμα και τα αποτελέσματα:
      ΗΠΑ, σημερινή ανεργία 8,3 %. Ισπανία 25 %, Ευρωζώνη μέση ανεργία 11 ,1% .
      ΗΠΑ, επίσημες προβλέψεις για την ετήσια ανάπτυξη του ΑΕΠ 2012 2,3%.
      Ευρωζώνη επίσημες προβλέψεις για την ετήσια συρρίκνωση του ΑΕΠ (ύφεση) 2012 - 0,1 έως - 0,2 %

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 23/08/2012 10:22:47

        Στα πλαίσια της νεοκεϋνσιανής(;) πολιτικής, η κυβέρνηση Ομπάμα θα προχωρήσει την κατασκευή σιδηροδρομικού δικτύου υψηλών ταχυτήτων μεταξύ Λος Άντζελες και Σαν Φρανσίσκο ύψους 68δις δολλαρίων διάρκειας 10 περίπου ετών! Τα παιδιά του Σικάγο, απ' ότι είδα σήμερα το πρωί στο BBC, άρχισαν το γνωστό ποίημα ότι η μελέτες σκοπιμότητας δε δείχνουν βιωσιμότητα, ότι δε θα υπάρχον κέρδη, ότι δεν είναι κατάλληλη εποχή, που πάνε τα λεφτά των φορολογουμένων κλπ.

        ΥΓ. Αυτός ο Ρόμνεϋ δε βγαίνει ούτε με καισαρική!

      • abc avatar
        abc @ Ο Θείος 24/08/2012 13:57:25

        Aπλή ανικανότητητα αγαπητέ Θείε, ή συνενοχή στο έγκλημα?
        Γιατί την ανικανότητα δεν την συνεχίζεις για τέταρτη χρονιά όταν στην έχουν επισημάνει όλοι οι ειδικοί Νομπελίστες οικονομολόγοι...Και δεμ πείθεις κανέναν οτι πρόκειται για ανικανότητα όταν απ' αυτην κερδίζεις μαζί με τους συνεργούς τραπεζίτες σου πάνω απο 60 δίς ευρώ...

  10. xp avatar
    xp 23/08/2012 10:09:25

    Οι περισσότεροι φίλοι εδώ ,μιλούν για θέματα κοινωνικής δικαιοσύνης.Ειναι μάλλον αδιάφορο όσο αφορά το δημοσιονομικό αποτέλεσμα ! Μην συγχέουμε δύο διαφορετικές έννοιες .

    • Γεωργία avatar
      Γεωργία @ xp 23/08/2012 11:59:00

      Αν είχες διαβάσει τον Κέυνς και τους σύγχρονους "μαθητές" του θα είχες καταλάβει ότι είναι δύο πράματα αλληλένδετα:

      «Τα σοβαρότερα μειονεκτήματα της οικονομικής κοινωνίας στην οποία ζούμε είναι η αποτυχία της να εξασφαλίζει πλήρη απασχόληση, και η αυθαίρετη και άνιση κατανομή πλούτου και εισοδημάτων».

      John Maynard Keynes, The General Theory of Employment, Interest, andd Money

  11. xp avatar
    xp 23/08/2012 10:27:09

    Να ρωτήσω τους φίλους εδώ.Αν θέλουν να μας βγάλουν έξω θα μας το έλεγαν από πρίν,ή θα γινόταν σχεδόν ξαφνικά?Θέλω να πώ βλέπω μια προετοιμασία της κοινής γνώμης με την χρήση του "αν¨ . Ετσι ωστε αν αποφασιστεί να μας βγάλουν έξω να γίνουν όλα σε μια βδομάδα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ xp 23/08/2012 10:41:28

      Άν θέλουν να μας "βγάλουν", απλώς θα μας "κόψουν την δόση". Είναι το μόνο (και αυτοί φαντάζονται αποτελεσματικό) εργαλείο.
      Αλλά λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο: Άν αυτοί μας αφήσουν "στεγνούς", θα μας χρηματοδοτήσουν αμέσως οι Κινέζοι και οι Ρώσοι, χε, χε.
      Οπότε στράφι θα πάει η προσπάθεια "εξαγωγής από το Ευρώ". Θα μείνουμε μέσα, "δεν θα εξέλθουμε ποτέ, κουφάλες Γουρουνάδες".

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 23/08/2012 10:56:12

        Πλήν ατυχήματος (που φαίνεται να το ελέγχει ο σούπερ-Μάριο) δε βλέπω να γίνεται κάτι δραματικό περί εξόδου μέχρι τις εκλογές τους.
        Πρέπει να κάνουμε οπωσδήποτε μεταρρυθμίσεις, ήτοι εκλογίκευση των νεο-ελληνικών παραλογισμών στις δομές του κράτους και στη λειτουργία της οικονομίας.

        Σκέφτομαι ότι τελικά τόσα χρόνια η ελληνική οικονομία έχει παράλληλη κυκλοφορία δύο νομισμάτων. Ευρώ και τις μεταχρονολογημένες επιταγές. Ιδού μια παράλογη στρέβλωση.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/08/2012 11:01:41

          Χα χα, 100 % !!!!
          Και νόμισμα "σκληρό", σαν φρέσκο καουτσούκ.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/08/2012 11:07:48

          Τις μεταρρυθμίσεις, Γιάννη, πρέπει να τις κάνουμε για ΕΜΑΣ. Για τη δική μας κοινωνία και οικονομία, και με γνώμονα την κοινωνική δικαιοσύνη. Όχι τα συμφέροντα και τις εντολές των τοκογλύφων και των ευρωναζί.

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Αυριανιστής 23/08/2012 11:16:28

            Άλλο το ένα, άλλο το άλλο

          • rally monkey avatar
            rally monkey @ Αυριανιστής 23/08/2012 16:44:14

            Γιαυτο και τα μετρα επρεπε να ειναι αρκετα ωστε να μηδενισουν το ελλειμα- βαλε 25δις+ με την χωρα σε κατασταση εκτακτης αναγκης μεχρι νεωτερας - και οχι τα 11.5 κ 13.5δις που ζητανε οι δανειστες
            To ζητουμενο στην διαδικασια ειναι κοινωνικη δικαιοσυνη και συνοχη
            Οταν ομως για να εκλεγεις και να κυβερνησεις στηριζεσαι σε πασης φυσεως διαπλεκομενους (μην αρχισουμε να απαριθμουμε) οι βαθμοι ελευθεριας σου περιοριζονται δραματικα και καταληγουμε να ελπιζουμε μονο σε θαυμα

      • abc avatar
        abc @ Ο Θείος 24/08/2012 13:59:53

        Αν ήθελαν να μας "βγάλουν" δεν θα κατρέβαιναν στην προεκλογική περίοδο εναντίον του Τσίπρα. Απλώς θα τον άφηναν να βγεί...Και γιατί να χάσουν τουλάχιστο 1 τρίς αφού αν μας χαρίσουν 100 δις χρέους λύνεται το πρόβλημα σε 5 λεπτά...

  12. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/08/2012 10:29:36

    Ο "επιστήθιος φίλος" της Μέρκελ, ο Βόλφγκανγκ Μύνχάου, έγραφε πριν 15 μέρες στον FT και στον Spiegel αυτό ακριβώς: ¨Οτι η πολιτική της "τρικομματικής" Γερμανικής κυβερνησης CDU-CSU-FDP μοιάζει πάρα πολύ με αυτήν που εξαγγέλει ο Ρόμνεϋ. Και είναι το ίδιο επικίνδυνη.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 23/08/2012 10:35:13

      Αυτό το “τρικομματικής συγκυβερνησης" μου βγήκε ασυναίσθητα. Είναι ο όρος - υφάκι που χρησιμοποιούν για τα ημέτερα οι ΑΝΕΛ και ο ΣΥΡΙΖΑ.
      Αφού μάλιστα θέλουν απλή αναλογική (και σωστά !), πάντα θα έχουμε υποχρεωτικά "συγκυβέρνηση", ποτέ μονοκομματική. Όπως ακριβώς στην Γερμανία.
      Κανονικά αυτοί θα έπρεπε να χαίρονται, ένα αριστερό θεσμικό όνειρο δεκαετιων (από την εποχή της ΕΔΑ), έγινε πραγματικότητα.
      Αλλα αυτοί εκστομίζουν το "συγκυβέρνηση", υπονοώντας μομφή.
      Οππορτουνισμός του παλιοκιαρατά!

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 23/08/2012 10:38:53

        Το μαγαζάκι να' ναι καλά. Επιδοτείται από τον προϋπολογισμό. Δείνει δουλειά και σταθερό εισόδημα σε διάφορους ανεπάγγελτους. Έχει δημοσιότητα! Χλίδα ρε παιδί μου.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/08/2012 10:45:39

          Με πρώτους-πρώτους κάτι Χατζησωκράτηδες και κάτι Μα(ρ)γαρίτηδες, που καμαρώνουν σα γύφτικα σκεπάρνια "τώρα που επιτέλους γίναμε κυβερνώσα Αριστερά" βρε παιδάκι μου.

          (Αρτιστερά έγιναν βέβαια, κι ας μην το καταλαβαίνουν. Καμπαρετζούδες στο βαριετέ της εξαθλίωσης.)

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Αυριανιστής 23/08/2012 10:56:07

            Νομίζεις ότι θα τον χαλούσε τον "ερωτικό" ποιητή - βουλευτή ή τον "μίμο ηθοποιό" να "δίνουν γραμμή" σε "αντιμνημονιακή συγκυβέρνηση";
            Θα τους χαλούσε ίσως το πολύ πολύ καμμιά συνάντηση του κ. Τσίπρα με τον Σίμον Πέρες, αλλά τι να κάνουμε, αυτά έχει ο φραξιονισμός, διατί να το κρύψωμεν άλλωστε;

      • ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
        ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ @ Ο Θείος 23/08/2012 21:49:08

        θειε μου καλε μου θειουλη ποιον περιμενεις να σε σωσει;;;;;;
        Βλεπεις φως στον οριζοντα;;; Εγω βλεπω μονο σκοταδι!
        Ωρε που παμε που παμε!

  13. xp avatar
    xp 23/08/2012 10:47:52

    Αν μας κόψουν την δόση τότε θα γίνει χρεωκοπία και μαζική έξοδος κεφαλαίων...Αρα αλλαγή νομίσματος

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ xp 23/08/2012 10:50:44

      Έξοδος κεφαλαίων; Εννοούμε ιδιωτικών, σε μορφή ρευστότητας;
      Γιατί έμεινε τίποτε μέσα ;

  14. ο αποτέτοιος avatar
    ο αποτέτοιος 23/08/2012 10:51:01

    όσο δεν κυνηγάνε την φοροδιαφυγή και δεν επανιδρύουν υπηρεσίες τύπου εφορίας,υπουργείων,δήμων και οτα(μαζί με αποκρατικοποιήσεις ΔΕΚΟ),όσο δεν αγγίζουν τις στρεβλώσεις στην αγορά,τα ληστρικά επιτόκια πιστωντικών καρτών ,τα στεγαστικά ,τις αυξημένες τιμές και καταφεύγουν σε φόρους και περικοπές των ίδιων και των ίδιων τόσο περισσότερο οδηγούμαστε σε παράδοση της χώρας στους νεοκομμουνιστές και σε πιθανή παύση πληρωμών από τα νοικοκυριά...
    απορώ τι σκέφτονται στα υπουργεία!

    είμαι πλέον πεπεισμένος πως οι άνθρωποι ζούνε στην γυάλα τους..και μόνο οτι σκέφτονται και βάζουν συνεχώς τόσους φόρους,περικοπές στα εισοδήματα κάτω των 2 χιλιάδων ευρώ...και μόνο που δεν ρίχνουν το βάρος στην τάξη τους(με το 5χίλιαρο στην τσέπη)στους συγγενείς τους,που τους διορίζουν στην βουλή,αλλά εκτός του ενιαίου

    πάνε να μας επιβεβαιώσουν τον μάρξ,υπάρχει πόλεμος τάξεων και όπως έλεγε και ο μπάφετ η τάξη του κερδίζει...στην ελλάδα όμως δεν είμαστε ινδοί και βλέπω σύντομα να σαρώνει η λαίλαπα των νεοκομμουνιστών

  15. xp avatar
    xp 23/08/2012 10:55:10

    Κατι έμεινε. Μπορεί να υπάρχρι ατακτη χρεοκοπία και παραμονή στην ΕΕ?

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ xp 23/08/2012 10:59:47

      Θα είναι η πρώτη και απίστευτη φορά που φεύγει χώρα από την ΕΕ !
      Σαν ρουκέτα που πέφτει σε μπαρουτοβάρελο.
      Η τρελή χαρά του κάθε αγιατολάχ Λαφσαζανί !!!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ο Θείος 23/08/2012 11:10:24

        Άρχισε πάλι η κινδυνολογία να παίζει τα ρέστα της. Στις επόμενες εκλογές, που δεν βλέπω να αργούν, το "έξοδος από το ευρώ" θα αντικατασταθεί με "έξοδος από την ΕΕ". Αλλά ούτε κι αυτό πιάνει πια, Θείο. Ο τάχιστα εξαπλούμενος ευρωσκεπτικισμός δεν έχει πλέον στόχο μόνο το ευρώ, αλλά το ζουρλομανδύα της ΕΕ συνολικά. Και πώς να μην έχει, όταν σου φοράνε καπέλο τα Δουβλίνα 2 και 3 και σε κάνουν αχρησταποθήκη για τους λάθρο;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Αυριανιστής 23/08/2012 11:19:01

          Του λόγου μου απλώς ...ειρωνεύομαι με νοητικά σχήματα - φανταστικά σενάρια.
          Καμμία πρόβλεψη.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ xp 23/08/2012 11:06:15

      Χα χα, αυτή τη φορά, ό μή γένοιτο, ο "καλόγερος Σαμουήλ" που θα κάνει τις Βρυξέλλες Κούγκι θα είναι Βαυαρός αυτονομιστής - αποσχιστής.
      Ή Βιετναμέζος την καταγωγή γιατρός από την Κάτω Σαξωνία !
      Η τραγωδία της ιστορίας που επαναλαμβάνεται ως φάρσα, όπως έλεγε ο "μεγάλος".

  16. πολιτης avatar
    πολιτης 23/08/2012 10:58:11

    τα πραγματα ειναι απλα.
    στην ελλαδα πρεπει να γινουν επιτελους τα αυτονοητα.
    δεν χρειαζονται οι περικοπες αποδοχων στην μισθωτη εργασια.αυτες δεν προσφερουν τιποτε αλλο παρα εξαθλιωση, βαθυτερη υφεση και σιγουρο αδιεξοδο.
    οφειλει το κρατος να γινει κρατος. να οργανωθει και να γινει παραγωγικο, αξιοκρατικο κι αξιοπιστο.

    -να σταματησει να δινει μισθους, συνταξεις, επιδοματα και λοιπες κρατικες παροχες σε οσους δεν το δικαιουνται. δεν νοειται να παιρνουν συνταξη αναπηροι μαιμου, πεθαμενοι, αλλοδαποι, μεταναστες, ελληνες της διασπορας και η γενικα και η κουτση μαρια και να περικοπτονται οι συνταξεις των νομιμα δικαιουχων επειδη τα χρηματα δεν φτανουν.
    -να εισπραξει επιτελους απο τους οφειλετες του τους βεβαιωμενους φορους και εισφορες. Αρχης γενομενης απο τους γιγαντοοφειλετες (εγχωριους και ξενους). Δεν ειναι δυνατον να χρωσταει η γερμανικη εταιρεια για το Ελευθεριος Βενιζελος ιλιγγιωδη ποσα και να μην γινεται τιποτε, να γινεται συμβιβασμος με τη siemens για διαγραφη των οφειλων της, να χρωσταει ο δασκαλαντωνακης κι οι λοιποι κροισοι τα αντερα τους και να μην εισπρατεται σεντ.
    -να σταματησει το παραεμποριο.
    -να εφαρμοσει το ποθεν εσχες για ολους τους πολιτες (φορολογουμενους ή μη) και να εισπραξει τα αναλογουντα ποσα.
    -να απλοποιησει το φορολογικο συστημα, τοσο μα τοσο πολυ που να μην χρειαζεται καν λογιστης για την υποβολη φορολογικης δηλωσης, με παραλληλη καταργηση σε μια στιγμη ολων των προγενεστερων δαιδαλωδων και σκανδαλωδων διαταξεων. και προπαντος τηρηση της νομοθεσιας. ειναι γνωστο στους παντες οτι στη χωρα αυτη φορο πληρωνουν μονο οι μισθωτοι, συνταξιουχοι και τα κοροιδα. ολα τα χρηματα κινουνται χωρις παραστατικα με προφανη αποτελεσματα για τους συναλλασσομενους και το κρατος. ποιος υδραυλικος, μπογιατζης, ηλεκτρολογος, ψυκτικος, πλακας, οικοδομος, γκαρσονι, μαγειρας, κλπ, κλπ.... εκδιδει παραστατικα? μηπως ειναι κι ανασφαλιστος?
    -να χαραξει και να εφαρμοσει αναπτυξιακες πολτικες για ολες τις κρατικες δραστηριοτητες με γνωνονα το εθνικο συμφερον και μονο , οι οποιες θα ειναι ευαγγελιο για πολλα χρονια. ελεγχο των κρατικων επιδοτησεων για την υλοποιηση και αποδοτικοτητα τους. στηριξη με στοχευση δρασεων παραγωγικων με εξαγωγικο χαρακτηρα, και προφανως μαχη σε διεθνες επιπεδο για την προωθηση των προιοντων μας, οπως κανουν ολες οι σοβαρες χωρες.
    -να επιβαλλει συστηματα προμηθειων με ταχυτητα αξιοπιστια και διαφανεια. να σταματησουν τα παρτυ επιτελους.
    -να επισπευθει η απονομη δικαοσυνης, ειδικα για μεγαλες φορολογικες υποθεσεις να συσταθει και λειτουργησει εμπροσθοβαρως σχετικη υπηρεσια αφου εχει να προσφερει αποτελεσματα τεραστιας προστιθεμενης αξιας.
    -να αυστηροποιηθουν οι νομοι καταπολεμησης της διαφθορας σε ολα τα επιπεδα με ταχυτατη απονομη αποτελεσματων.
    -να ξεκαθαρισει η δικαιοσυνη, γινει γρηγορη, αποτελεσματικη, ανεξαρτητη κι αξιοπιστη, με παραλληλη ανεξαρτητοποιοηση της απο το κρατος.
    -απελευθερωση ολων των επαγγελματων ανεξαιρετως χωρις χρονοτριβη. τελος στα "κληρονομικω δικαιω" , οσα εβγαλαν εβγαλαν, καιρος να φανε κι αλλοι, ολοι για την ακριβεια.
    -ξεκαθαρισμα στην παιδεια με υιοθετηση προτυπων των ανεπτυγμενων χωρων. ειναι καιρος να φυγουμε απο το τελμα, να μπει τελος στην ευνοιοκρατια της μετριοτητας των συντεχνιων και να γινει δοθει πλεον βημα στους αξιους και φωτεινους. με ερευνα και συνδεση των ιδρυματων με την αγορα εργασιας.
    -να σταματησει ο εναγκαλισμος πολιτικης -κρατους
    -να ξεκαθαρισει το χαος των ΟΤΑ και των Νομαρχιων που αποτελουν ανδρο διαλποκης,διαφθορας κι ανομιας.
    -να μπει τελος στις αγροτικες επιδοτησεις μαιμου, να στηριχθουν οι υγιεις παραγωγοι. να παταχθουν τα καρτελ κι οι μεσαζονες που στραγγαλιζουν και τους παραγωγους και τους καταναλωτες.
    -να σταματησουν οι χαριστικες ρυθμισεις του κρατους προς υμετερους, προς μεγαλοκαρχαριες και λοιπους.

    με αλλα λογια τοσα χρονια καποιοι εφαγαν τον αμπακο. τωρα που δεν υπαρχουν αλλα δανεικα πακετα να φανε πρεπει να σταματησουν αυτοι να τρωνε κι οχι να στατησουν να ζουν οι πολιτες για να συνεχισουν αυτοι να τρωνε.
    σε δευτερη φαση πρεπει αυτοι να πληρωσουν απο τα φαγωμενα-κλεμενα και καποιοι να πανε φυλακη και να εξευτελισθουν. κι αυτοι και οι οικογενειες τους.

    ειναι βεβαιο οτι οι κες και κοι ευρωπαιοι εταιροι και λοιποι συμμαχοι μας εχουν στοιχεια με τους διεφθαρμενους και εκβιαζουν το πολιτικο μας συστημα.
    το ιδιο ισχυει και για τους μεγαλοκεφαλαιουχους τους εγχωριους.

    ιδου λοιπον πεδιο δοξης λαμπρον...

    αυτα τα ολιγα πρεπει να κανει ο σαμαρας. να μαζεψει τους εντιμους και να προχωρησει στην επανιδρυση του κρατους. αφου ο καραμανλης ενω ειχε την τεραστια ευκαιρια-υποχρεωση δεν το επραξε.
    θα μου πειτε οτι θα τον ριξουν..?? ε και ? ας βγει να τα πει και ας αρχισει να τα υλοποιει και να δουμε αν θα μπορεσουν να το κανουν. και στο τελος τελος η καρεκλα ερεται και παρερχεται η πατριδα μενει....ενας νεος τρικουπης ειναι το ζητουμενο....κι οχι μια απλη διαχειριση...

    ας φανουμε εστω και στο και πεντε ανταξιοι των προγονων μας. ας σηκωσουμε το κεφαλι ψηλα εστω και την υστατη ωρα. ακομη κι αν ειναι αδυνατο να μην χρεωκοπησουμε, ας το κανουμε με αξιοπρεπεια...
    δεν ειναι δυνατον να παρακαλαμε τους παντες και να εξευτελιζομαστε διεθνως...¨αν δεν παρουμε την επομενη δοση χρεωκοπουμε", " δεν θελουμε αλλα δανεικα αλλα λιγο αερα να αναπνευσουμε".
    δεν ειναι δυνατον να ανεχθουμε οι ελληνες πολιτες απο ελληνες πολιτικους να μας περιγελουν γερμανικες εφημεριδες και περιοδικα κι εμεις να κανουμε τον κουφο και βλακα και να τους παραχωρουμε και συνεντευξεις ραγιαδικες....
    να ζητησουμε κι εμεις τα χρεωστουμενα απο τους γερμανους κι ας αφησουμε κατα μερους τις ικεσιες και τα σαλιαρισματα....ας ξεκινησουμε απο τα κατοχικα δανεια, απο την hohtief, την siemens, την tussen, τα υποβρυχια κλπ κι ας μην συνεχισουμε αλλο τις υποκλισεις.... νισαφι πια....
    ας ξεκαθαρισουμε οτι τα δικα μας ειναι δικα μας κι οχι μισακα......

    ας ξεπερασουμε τα ραγιαδικα και φοβικα συνδρομα...ας θυμηθουμε τον αισωπο με το φιδι που ενω σερνοταν κι ολοι το πατουσαν στο χωμα καποια στιγμη δαγκωσε κι αυτο και δεν το ξαναπατησαν..........

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ πολιτης 23/08/2012 14:55:36

      ΠΟΣΟ συμφωνώ μαζί σου "πολίτη "

    • Enzo avatar
      Enzo @ πολιτης 23/08/2012 18:42:26

      δεν πας να γινεις υπουργος ρε φιλε?
      μια χαρα τα λες.

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ πολιτης 24/08/2012 05:01:25

      @πολιτης

      STANDING OVATION!!!

  17. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 23/08/2012 11:00:25

    Ο 'επιστήθιος' κος Γιούνκερ, ο τού Λουξεμβούργου, τού εντός ΕΖ φορολογικού παραδείσου καί νόμιμης τοκογλυφίας πού θά στεγάσει καί τόν 'υπεράνω ελέγχου καί νόμου΄ESM πού θά αγοράσει τό ελληνικό (καί όχι μόνο) δημόσιο χρέος καί θά επιβλέπει τήν εκποίηση τού εθνικού πλούτου, μέσω τοπικού ταμείου 'στήριξης'.
    Ε ρέ γλέντια νταβατζήδικα!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ειδωλοκλάστης 23/08/2012 11:17:25

      Μην το γελάμε, το μοντέλο είναι δοκιμασμένο - με επιτυχία - στην άλλη "μικρή Σοβιετία", στην πρώην Ανατολική Γερμανία: Treuhandanstalt (= trust agency).
      Μέσα σε 20 χρόνια άλλαξε τόσο πολύ μορφή η χώρα, ώστε σήμερα αυτοί οι "υπερήφανοι Δυτικοί", που κορόιδευαν τους "Ossies" (κάτι σαν "γυφτοι" Ανατολικοί), σήμερα έχουν Ανατολικογερμανίδα καγκελλάριο την κ. Merkel του CDU και επίσης Ανατολικογερμανό Πρόεδρο Δημοκρατίας (τον πρωην πάστορα Joachim Gauck "υβριδικών τάσεων" SPD - Grünen.
      Η γνωστή ειρωνεία της Ιστορίας, η ταπείνωση του θριαμβευτή !

      • ειδωλοκλάστης avatar
        ειδωλοκλάστης @ Ο Θείος 23/08/2012 12:17:55

        Ως γνωστόν "οι πρώην δούλες γίνονται οι χειρώτερες κυράδες", άρα καλά έκανε από τή σκοπιά του τό "πεφωτισμένο σύστημα" νά τοποθετήσει τούς άνωθεν επικεφαλής μόστρας στή Γερμανία. Ομως εκεί τουλάχιστον δέν πάσχουν από ανεργία καί, γιά τούς ανατολικογερμανούς πολίτες, η αλλαγή, παρόλες τίς μάσες τής Treuhandanstalt, ήταν σαφέστατη βελτίωση βιοτικού επιπέδου τους.
        Δέν ισχύει το ίδιο γιά τούς νοτιοευρωπαίους, αφενος επειδή δέν είναι γερμανοί ώστε νά τύχουν αλληλεγγύης καί αφετέρου λόγω παγκόσμιου βιομηχανικού κορεσμού-υπερπροσφοράς αγαθών-ρομποτικής παραγωγής, δέν βρίσκουν 'εξαγωγική λύση' στό πρόβλημά τους.

  18. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 23/08/2012 11:06:09

    Κιεμείς θά πλακωνόμαστε αναμεταξύ μας, ακυβέρνητοι, άν ο δημόσιος τομέας ή ο ιδιωτικός φταίει περισσότερο, αμοίβεται λιγότερο, είναι πιό παραγωγικός, λιγότερο 'εθνικόφρων', μέ ανεργία πού θά ξεπερνά τό 40% τού ενεργού πληθυσμού τό 2014...

    Ονειρο ζώ μή μέ ξυπνάτε....

  19. ο αποτέτοιος avatar
    ο αποτέτοιος 23/08/2012 11:06:24

    στην ελλάδα είναι καλύτερα να είσαι φοροφυγάς ή ομάδα....αργά ή γρήγορα το κράτος θα σου διαγράψει χρέη και θα σε βάλει σε ευνοική ρύθμιση..

    άπαξ και είσαι νομιμόφρονας,παίζει να τρώνε τα παιδιά σου μέρα παρα μέρα(αν έχεις παιδιά)
    τέτοια αθλιότητα

  20. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 23/08/2012 11:15:52

    Πωλείται σέ τιμή ευκαιρίας η Νότια Ευρώπη λοιπόν, μπάτε κάτοχοι τών αμερικάνικων ομολόγων, Ρώσσοι καί Κινέζοι, ελάτε καί μπλακρότσιλντδες (μέ φρεσκοτυπωμένο αέρα εσείς, θά σάς προτιμήσουμε καί θά σάς στηρίξουμε μή τύχει καί βουλιάξει η τρύπια διεθνική μας σκούνα) καί αλέστε τά χαχόλια .....

  21. Grande_Babylon avatar
    Grande_Babylon 23/08/2012 11:32:24

    Οι αναγκαίες διαρθρωτικές αλλαγές δεν απολαμβάνουν λαϊκής νομιμοποιήσεως.
    Να ξανακάνουμε εκλογές.

  22. ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ avatar
    ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ 23/08/2012 11:37:37

    εννοείται ότι οι Εθνικοί πρέπει να αυτοκτονήσουν.
    τι ζητά η ''Αγία Ρωμαική(ευρωπαική) Αυτοκρατορία'',διάλυση της χώρας σε 9 περιφέρειες ..και πολλές είναι!
    π.χ. coke Crete-Novartis Moreas -ThraceTurkish Airlines-Siemens Athens-Citi Sallonica!!!!!!!!!!!!!!!
    αρα οικονομική εξαθλίωση,εποικισμός,παγκόσμιος media εξευτελισμός η καθημερινή ατζέντα.
    Πλήρης πολιτική χειραγώγηση,δόξα τω Θεώ πεφωτισμένους ελευθεροτέκτονες κυρίως Ροδοσταύρους έχουμε πολλούς.Για αυτό ο ΠρωτοΣυγκλητικός Γιουνκέρ αναφώνισε ......DO IT ON YOUR OWN..........ΑΥΤΟΚΤΟΝΕΊΣΤΕ!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ 23/08/2012 11:46:46

      Ίσως θέλουν αντιμαχόμενα κράτη - πόλεις, όπως στην Αρχαία Ελλάδα.
      Ήταν ανέκαθεν αρχαιομανείς και οι Ρωμαίοι και οι πεφωτισμένοι - Illuminati.

      • ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ avatar
        ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ @ Ο Θείος 23/08/2012 12:10:28

        Δεν χρειάζεται,οι τραπεζίτες πλέον καθαρίζουν την κάθε μονάδα ξεχωριστά! εξ'ού και η πλήρης ασυδοσία τους και κυρίως η πλήρης ασυλία!

  23. nestrom avatar
    nestrom 23/08/2012 12:29:01

    "Το πρόγραμμα απέτυχε, όχι επειδή δεν το εφαρμόσαμε ικανοποιητικά, αλλά επειδή είχε λάθος στοχεύσεις και εσφαλμένες εκτιμήσεις"

    Δεν εφαρμόστηκε καθόλου. Η συνταγή μπορεί να ήταν λάθος αλλά δεν το ξέρουμε γιατί δεν ακολουθήθηκε κατά γράμμα. Τα επαγγέλματα δεν άνοιξαν, η φοροδιαφυγή ζει και βασιλεύει, τα λαμόγια ΔΥ στη θέση τους.
    Έτσι δουλειά δεν γίνεται.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ nestrom 23/08/2012 12:43:48

      "Τα λαμόγια ΔΥ" εζυγίσθησαν, εμετρήθησαν και ευρέθησαν 2.750. Και είμαι μαζί σου στην απαίτηση όχι μόνο να φύγουν, αλλά να πάνε και φυλακή. Όμως, τι λες; Θα σώσουν την κατάσταση 2.750 μισθοί; Προφανώς όχι. Άρα, δεν εννοείς αυτό. Εννοείς ότι "λαμόγια" είναι προφανώς όλοι οι ΔΥ. Και προσεχώς, οι κοινωνικοί αυτοματιστές θα θεωρείτε "λαμόγιο" κάθε εργαζόμενο, ΙΥ και ΔΥ, επειδή απλώς θα... εργάζεται (α, το παλιολαμόγιο!).

      • nestrom avatar
        nestrom @ Αυριανιστής 23/08/2012 14:52:04

        Προφανώς, λαμόγια ΔΥ υπαλλήλους θεωρώ (εκτός των ποινικώς διωκόμενων) όσους έχουν εισέλθει στο πολυπόθητο δημόσιο από το παράθυρο με ένα τηλεφωνάκι στον κατάλληλο πολιτευτή, ενώ υπάρχει η κύρια είσοδος με τα "διόδια" του ΑΣΕΠ.

        Αυτούς κάνεις ότι δεν τους βλέπεις.

        Αν αποφάσιζα εγώ, αύριο θα ήταν όλοι αυτοί στην ανεργία (και αν με ρωτήσεις αν τους λυπάμαι, σε προλαβαίνω, ΟΧΙ...εξάλλου έχουν τις καβάντζες τους).
        Φυσικά, καμία αμφισβήτηση όσων εισήλθαν μέσω ΑΣΕΠ με εξετάσεις και μόρια (Εξαιρώ φυσικά τους "ομήρους" συμβασιούχους μου μονιμοποιήθηκαν με τροπολογίες).

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ nestrom 23/08/2012 17:15:15

          Δύναμη είσαι, χαρά στο κουράγιο σου να εξηγείς τα πιο αυτονόητα πράγματα στον κόσμο.

    • ειδωλοκλάστης avatar
      ειδωλοκλάστης @ nestrom 23/08/2012 12:49:56

      Τή "συνταγή" πού έπρεπε νά ακολουθήσουμε "κατά γράμμα", τήν έγραψαν κάτι καλόπαιδα τής τοκογλυφικής τρόικας συνεπικουρούμενα από κάποιους από τούς 500 "υπέροχους" στουρνέλληνες συναδέλφους τούς πού 'αμέλησαν' νά υποβάλουν φορολογική δήλωση.

      • nestrom avatar
        nestrom @ ειδωλοκλάστης 23/08/2012 12:58:03

        Εκτονώθηκες βρίζοντάς τους, αλλά πιστεύεις ότι κάποιος ποτέ θα σου έδινε δωρεάν χρήμα?
        Αυτοί από την πλευρά τους καλά κάνουν.
        Εμείς τι κάνουμε είναι το θέμα.

        • ειδωλοκλάστης avatar
          ειδωλοκλάστης @ nestrom 23/08/2012 14:40:16

          Τό άν είναι δωρεάν ή όχι τό χρήμα είναι δευτερεύον. Πρώτα εξετάζουμε τήν αξία αυτή καθαυτή τού χρήματος καί τήν αξιοπιστία τού εκδότη του. Αν αυτός, όλως τυχαίως, συμβαίνει νά 'επηρεάζει' τήν κοινή γνώμη (αγορά) καί, ταυτόχρονα, νά ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις έτσι ώστε νά κερδοσκοπεί ασύστολα σέ βάρος τών πολλών καί εύπιστων κατόχων τού χαρτιού του, καλό είναι νά τό αποφεύγουμε.
          Τό "εμείς τί κάνουμε", συλλογικά, ώς κράτος, τό περιγράφω, μέσες άκρες, παραπάνω.

  24. ano-kato avatar
    ano-kato 23/08/2012 12:46:24

    "Όταν ζητούν να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα ως έχει, είναι σαν να μας ζητούν ν’ αυτοκτονήσουμε!"

    Μα το εφαρμόζουμε χωρίς αντίρρηση και προς λάθος κατεύθυνση.Άρα έχουμε ήδη αυτοκτονήσει και κάνουμε πως δεν το ξέρουμε....

  25. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 23/08/2012 13:02:47

    Δεν τους ενδιαφέρουν οι μεταρρυθμίσεις, αυτό που εκείνοι αντιλαμβάνονται ως "μεταρρύθμιση", δεν είναι παρά το δεσμευμένο από τον υπέρογκο δανεισμό, "λίπος" της ελληνικής οικονομίας και των παραγωγικών μας πηγών.
    Γι΄αυτό και μας συντηρούν με τον αναπνευστήρα, όχι επειδή μας αγαπάνε, αλλά επειδή χρειάζονται να μην πτωχεύσουμε και επίσημα-τυπικά, ώστε να πάρουν από τους -όσο αντέξουν οι έτσι και αλλιώς πτωχευμένοι και κατεστραμένοι - έλλληνες πολίτες, τα χρήματα που μας δάνεισαν πίσω και όταν βαρέσουμε διάλυση (κάτι αναμενόμενο) να προχωρήσουν στα ενδότερα με τη βοήθεια του βρεττανικού δικαίου βεβαίως...
    Αυτή είναι η αδυσώπητη πραγματικότητα, που αν δεν αλλάξει, το φθινόπωρο προμηνύονται άγριες καταστάσεις.

  26. xp avatar
    xp 23/08/2012 14:09:39

    Τα τελευταία 200 χρόνια:
    -πληρώναμε δάνεια τα οποία δεν τα λάβαμε ποτέ,
    - είτε πληρώναμε μέχρι και 200 φορές πάνω την αξία τους ,
    -- είτε πληρώναμε δάνεια για πράγματα που χύσαμε το αίμα μας για να τα αποκτήσουμε!
    Χωρίς πλάκα!Συνέβει και αυτό το τρελλό:Το 1913 ο Ελληνικός Στρατός, αποτελούμενος από δυνάμεις της Β.Ελλάδος, έχυσε το αίμα του για να καταλάβει μια στρατηγικής σημασίας σιδηροδρομική γραμμή! Την γραμμή Θεσσαλονίκης – Κωνσταντινούπολης! Και το πέτυχε αυτό! Η γραμμή κατελήφθη από τον Ελληνικό Στρατό. Φαίνεται όμως ότι οι “Σύμμαχοι” είχαν άλλα σχέδια για μας!
    Ενώ την καταλάβαμε εμείς, ξαφνικά οι Γάλλοι αποφάσισαν ότι … η γραμμή τους ανήκει, στα πλαίσια της “συμμαχικής μοιρασιάς” ! Όμως ήταν κάτι που υπήρχε σε Ελληνικά εδάφη και δεν θα μπορούσαμε να δεχτούμε κάτι τέτοιο! Ετσι μας εξανάγκασαν να την αγοράσουμε!!!!
    Κι επειδή ως συνήθως δεν είχαμε λεφτά, μας έδωσαν το δάνειο και μάλιστα σε δολάρια. Μας έδωσαν ένα Καναδικό (δηλαδή Γαλλικό) δάνειο 8.000.000 δολαρίων για να πληρώσουμε στους Γάλλους μια σιδηροδρομική γραμμή την οποία εμείς την είχαμε καταλάβει με τον στρατό μας !!!!
    Τουλάχιστον οι Γερμανοί τα παίρνουν δανεικά και αγύριστα,η πτωχή πλην τίμια Ελλάς όλο πληρώνει..................

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ xp 23/08/2012 14:48:00

      Μην λέτε τέτοια, γιατί μετά θα πει κανένας και το ταμπού των ταμπού, ότι καλό θα ήταν -δηλαδή- να κάναμε και ένα κοντρόλ τι δανεικά είναι αυτά & εάν είναι σωστοί οι λογαριασμοί, πριν συνεχίσουμε να πληρώνουμε αγογγύστως ό,τι μας ζητάνε...

  27. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 23/08/2012 15:39:31

    Το έχω ρωτήσει άπειρες φορές, από τα 350 δις που χρωστάμε, πόσο είναι το χρεολύσιο και πόσο το τοκοχρεολύσιο, καμιά απάντηση.
    Την απάντηση την έλαβα προ ημερών , από ένα γνωστό μου , κατώτερο υπάλληλο της ΕΚΤ. Μόνο 70δις είναι το πραγματικό χρέος, το υπόλοιπο είναι τόκοι και πανωτόκια!!
    Μήπως είναι καιρός να κηρύξουμε το χρέος μας ,επαχθές!
    Κάτι παρόμοιο έκανε και ο Μεταξάς και τα κατάφερε.(Μακρυά από μένα η ρετσινιά του φασίστα ή του ακραίου, αλλά το καλό πρέπει να λέγεται, και επίσης να παραδειγματιζόμαστε και να διδασκόμαστε από την ιστορία!)

  28. akisenv avatar
    akisenv 23/08/2012 17:55:03

    Όταν εφαρμόζουμε το πρόγραμμα ως έχει, είναι σαν ν’ αυτοκτονουμε!
    Γιατι αυτο συμβαινει επι της ουσιας.
    Επειδη μετα την χθεσινη συναντηση αλλα και με τις δηλωσεις απο Γερμανια και Γαλλια( ηταν που αλλαζε το κλιμα στην Ευρωπη με τον Ολαντ, τρομαρα μας), ειναι εντελως μα εντελως ανεδαφικο και γελοιο να περιμενει κανεις απο τους εταιρους και δανειστες μας να παρεμβουν θετικα. Την στιγμη μαλιστα που η Ισπανια παει ολοταχως για μνημονιο και η Ιταλια απειλει με διπλωματικα και πολιτικα μεσα την Ευρωζωνη αν δεν λαβει στηριξη για τις τραπεζες της.
    Πολιτικα αλλα και οικονομικα ηταν λαθος η επιστολη στην συναντηση κορυφης των ηγετων τον Ιουλιο και η επι της ουσιας αποχη μας. Τοτε μια παρεμβαση θα μπορουσε να ανατρεψει τους σχεδιασμους των γερμανικων τραπεζων και της Μερκελ. Με την σταση μας δωσαμε χρονο να κερδισουν τις χαμενες εντυπωσεις και να βαθυνουν το μαχαιρι στις πληγωμενες οικονομιες των νοτιων χωρων. Ευγε!!!
    Τωρα καθε συναντηση και καθε επαφη με τους Γερμανους και του Γαλλους μοιαζει με κλαυσιγελο αφου οι μεν Γερμανοι καταφερναν να επανακτισουν την πρωτοβουλια των κινησεων στην Ευρωζωνη ενω οι Γαλλοι τρομαγμενοι οσο ποτε αλλωτε εκλυπαρουν την Μερκελ να μην οδηγησει και την Ιταλια στον δρομο του μνημονιου οπως κανει με την Ισπανια.
    Αν πραγματικα η Ελληνικη πλευρα ηθελε να ασκησει σοβαρη Ευρωπαϊκη πολιτικη θα επρεπε να οργανωσει μια συναντηση ηγετων των χωρων που πληττονται απο την κριση, το ευρω, το ΔΝΤ, την πολιτικη της ΕΚΤ και της ηγεμονια της Γερμανιας.
    Υστ. Αμφιβαλω πολυ μα παρα πολυ αν το υπουργειο οικονομικων εχει καποιο σχεδιο που να ξεπερνα χρονικα τις 3 με 4 εβδομαδες. Τωρα, αν υπαρχει εναλλακτικο σχεδιο; Αυτο φιλοι δεν υφισταται ουτε για πλακα, απο την μερια μας τουλαχιστον... οι αλλοι εχουν και το εφαρμοζουν ηδη....

  29. Π.Κ avatar
    Π.Κ 23/08/2012 18:22:58

    Άν δεν απολυθούν εδώ και τώρα 200.000 κρατικοί κηφήνες (με αξιολόγηση, για να μην υπάρχουν αδικίες) και δεν γίνουν οι απαραίτητες αποκρατικοποιήσεις και κλείσιμο άχρηστων οργανισμών, ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!

  30. anastosd avatar
    anastosd 23/08/2012 18:29:45

    OTAN Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.............ΕΔΕΙΧΝΕ ΜΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ.........ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ..................OI KONTOΦΘΑΛΜΟΙ-ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ.........ΦΡΑΓΚΟΛΕΒΑΝΤΙΝΟΙ.................ΚΟΙΤΟΥΣΑΝ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ........................ΕΣ ΑΥΡΙΟ ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ....................ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΡΓΑΡΗΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ.........................

  31. lord tanamo avatar
    lord tanamo 23/08/2012 19:27:01

    Με το συμπάθειο αγαπητοί συντάκτες του ιστότοπου αυτού αλλά ώρες ώρες με τις εικόνες που επιλέγετε για να συνοδεύσουν τα άρθρα σας ...σκιάζομαι ! Μερικές από αυτές είναι λίγο ανατριχιαστικές !

  32. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 23/08/2012 22:11:16

    Οι εκτιμήσεις των ειδικών της Τρόικας αλλά και των ειδικών της Ε.Ε, ΕΚΤ, ΔΝΤ κτλ. πέφτουνε έξω διότι εμείς ΔΕΝ τηρούμε τα συμφωνημένα!

    Δεν κάνουνε λάθος αυτοί.
    Είτε γιατί θέλουνε να εξασφαλίσουνε οτι θα πάρουνε πίσω τα χρήματά τους είτε γιατί μας "συμπονούνε", τα προγράμματά τους και τα πλάνα τους είναι βιώσιμα ΕΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝΕ!

    Λέει το πρόγραμμά τους:
    Διώξτε τους παραπανίσιους δημοσίους υπαλλήλους που δεν τους χρειαζόσαστε.
    Πέρα βρέχει εμείς...
    Εκεί είναι να ζούνε και να βασιλεύουν...

    Λέει το πρόγραμμά τους:
    Αποκρατικοποιήσεις.
    Πέρα βρέχει εμείς...
    Στα χαρακώματα τα "συνδικάτα" περιμένουνε την πρώτη εξαγγελία αποκρατικοποίησης για να ισοπεδώσουνε την Αθήνα...

    Λέει το πρόγραμμά τους:
    Κυνηγήστε τα Δις που χάνουνε τα ασφαλιστικά ταμεία από τις "μαϊμούδες"...
    Πέρα βρέχει εμείς...
    Ούτε ενός απατεώνα συνταξιούχου μαϊμού δεν δημεύτηκε η περιουσία...

    Τί πρόγραμμα βιώσιμο να μας βγάλει η Τρόικα και η κάθε Τρόικα όταν φοροδιαφεύγει ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ άνω του 80% (!!!) των ελεύθερων επαγγελματιών, των εμπόρων και όλων των επιχειρηματιών (μικρών-μεγάλων);;;;;
    Τί πρόγραμμα βιώσιμο να μας βγάλει η Τρόικα όταν χρειαζόμαστε τον μισό προϋπολογισμό για τη μισθοδοσία των κομματικών Στρατών στο Δημόσιο;;;

    Έρχεται η Τρόικα, συμφωνούντε κάποια μέτρα και από την άλλη μέρα ξεκινάμε εμείς να βρούμε απίθανα παραθυράκια για να μην εφαρμοστούνε τα μέτρα, για να πάρουνε παράταση, για να αλλάξουνε οι διατάξεις, για να βγούνε 156 ειδών εξαιρέσεις αναλόγως ποιά ομάδα "ξεβολεύεται"...

    Τα μέτρα και τα προγράμματα, σε όσες χώρες έχουνε εφαρμοστεί είχανε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

    Εκεί που δεν απέδωσαν τα προγράμματα και τα μέτρα βείναι στις τριτοκοσμικές χώρες π.χ. στην Αϊτή, στο Λεσότο, στην Γκαμπόν και στην Αργεντινή όπου η διαφθορά των κυβερνήσεων, η διαφθορά των πολιτικών και των κρατικών αξιωματούχων καθώς και τα "άβατα" των πάσα φύσεως "οπλαρχηγών", εμπόδισαν την εφαρμογή του προγράμματος...

    Τί να μας κάνει η Τρόικα με προγράμματα, μέτρα και συμβουλές...

    Να μας "παρακαλάει" η Τρόικα να σταματήσουμε να φοροκλέβουμε και να εξαπατούμε το κράτος μας;;;
    Να χρηματοδοτεί η Τρόικα τους κομματικούς Στρατούς στο Δημόσιο, να χρηματοδοτεί τις συντάξεις των "μαϊμούδων" και τις ΜΚΟ των πάσα φύσεως τυχάρπαστων;;;
    Να μας αλλάξει η Τρόικα νοοτροπία;;;

    Αυτά πρέπει να τα κάνουμε μόνοι μας!
    Η Τρόικα πρέπει να μας τα πει;;;

    • Ιωαννης Τ avatar
      Ιωαννης Τ @ Βασίλης Γκιώνης 24/08/2012 01:45:20

      καλα εισαι εκτος τοπου και χρονου Γκιωνη. Αν πιστευεις αυτα που λες μενω speechless. Καλε η καλη τροικα και οι κακοι Ελληνες.

      • Βασίλης Γκιώνης avatar
        Βασίλης Γκιώνης @ Ιωαννης Τ 24/08/2012 19:23:20

        To 80%-100% φοροδιαφυγή και το οτι εργάζεται το 12% του πληθυσμού της χώρας στο Δημόσιο δεν σε αφήνουν speechless;;;;;
        Ή μήπως επειδή συμμετέχεις νομίζεις οτι δεν σε έχουνε πάρει χαμπάρι στο εξωτερικό...;

  33. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 23/08/2012 22:48:30

    Η ΕΕ είναι λυκοφωλιά, όπου κάθε κράτος μέλος προσπαθεί να επιβληθεί και να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα άλλα μέλη.

    Συγκεκριμένο παράδειγμα η Γερμανία. Το 1991 για να καλύψει τα έξοδα της απορρόφησης της πρώην Ανατολικής Γερμανίας σε συνεργασία με τον Σόρο, ανέβασε τα επιτόκια της και απορρόφησε όλα τα Ευρωπαϊκά κεφάλαια, οδηγώντας στην κατάρρευση της Ιταλικής λιρέτας και σε μεγάλη ύφεση την Ιταλία, Γαλλία και Αγγλία. Αυτό οδήγησε στην ενσωμάτωση της Αν. Γερμανίας στην τότε Ομοσπ. Γερμανία, χωρίς να ξοδεύσει η Γερμανία ούτε ένα ευρώ, αλλά το όλο εγχείρημα έγινε με χρήματα των υπολοίπων Ευρωπαίων. (βλ. Μαλούχος «Δ Ραιχ, ).

    Το ίδιο κάνει και τώρα. Προσπαθεί να καλύψει τις απώλειες των τραπεζών της από την οικονομική κρίση του 2008 μέσω της Ευρωπαϊκής οικονομικής κρίσης. Η Γερμανία δανείζεται με αρνητικά επιτόκια! Κερδίζει ασύστολα από την κρίση στον Ευρωπαϊκό Νότο! Πρόσφατα βγήκαν στη δημοσιότητα πληροφορίες ότι η Γερμανία από την κρίση στην ΕΕ βγήκε κερδισμένη κατά 68 δις ευρώ! Είναι λοιπόν προφανές ότι η Γερμανία δεν θέλει λύση στο πρόβλημα της δημοσιονομικής κρίσης των χωρών της ΕΕ, γιατί απλούστατα κερδίζει ασύστολα και θησαυρίζει από αυτήν.

    Το θέμα λοιπόν είναι αν υπάρχουν χώρες και ηγέτες στην ΕΕ και ειδικότερα στον Νότο για να καταγγείλουν ανοικτά την Γερμανική απληστία, η οποία προφανώς πρέπει να έχει και την συναίνεση και της Wall Street (Σόρος και Σια) σε αυτό το κερδοσκοπικό παιγνίδι κατά των λαών της Ευρώπης

    • πολιτης avatar
      πολιτης @ Κώστας Σταματάκης 24/08/2012 09:37:42

      το ζητουμενο για εμας ειναι τι ηγεσιες εχουμε εμεις και τι κανουν για την επιβιωση της χωρας. αν δεν ξυστουμε μονοι μας μην περιμενουμε απο τους αλλους να το κανουν.......

    • πολιτης avatar
      πολιτης @ Κώστας Σταματάκης 24/08/2012 09:41:16

      οταν κουκουλωνουμε ενα απο τα μεγαλυτερα σκανδαλα στη συγχρονη ιστορια της χωρας οπως αυτο της siemens μεσα απο το πλυντηριο που λεγεται ελληνικο κοινοβουλιο τι να περιμενουμε πλεον ....θα μας κανουν και σεμιναρια διαφανειας !!!!
      δικαιως εχουμε γινει λοιπον ο περιγελος οχι μονο της ευρωπης αλλα ολου του πλανητη.....

  34. xp avatar
    xp 23/08/2012 23:23:54

    Γκιώνη σε ρωτάω ευθέως .Πιστεύεις ότι η τρόικα δεν τα παίρνει απο κάπου?Αν πεις ΟΧΙ δεν δουλεύεις στον ΙΔ!!!

  35. xp avatar
    xp 23/08/2012 23:25:09

    Ιδιωτικό Τομέα

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ xp 24/08/2012 19:34:44

      XP,

      είμαι έμπορος κι έχω μικρομεσαία επιχείρηση με κλιματιστικά (εκθέσεις, συνεργεία).
      Δεν γνωρίζω αν η Τρόικα "τα παίρνει" όπως λες αλλά ούτως ή άλλως δεν μας σώζει καμία Τρόικα (τα παίρνει, δεν τα παίρνει) όταν η φοροδιαφυγη είναι στο 80%-100% (από ατομικές επιχειρήσεις εως ομίλους εταιρειών), πληρώνει το Δημόσιο 1,2 εκατομμύρια μισθούς σε κρατικούς υπαλλήλους, χάνουνε τα ασφαλιστικά ταμεία αβέρτα Δις από τις πάσα φύσεως "μαϊμούδες" και στενάζει η χώρα κάτω από τη "μπότα" άνω των 2,1 εκατομμυρίων ΛΑΘΡΟμεταναστών...

      Τέσσερα είναι τα καυτά θέματα:
      -Υπεράριθμοι Δημόσιοι Υπάλληλοι
      -Φοροδιαφυγή στον Ιδιωτικό τομέα επιπέδου Σιέρρας Λεόνε (και διαφθορά μαζί)
      -Χασούρα των ασφαλιστικών ταμείων από τις "μαϊμούδες"
      -ΛΑΘΡΟμετανάστεςν με ότι αυτό συνεπάγεται για το ΕΣΥ και γενικώτερα την Οικονομία

      Κοίταξε ένα-ένα τα τέσσερα θέματα και πες μου εμένα μετά οτι πρέπει να μας τα λύσει η Τρόικα ή οτι εξαρτούντε από την Τρόικα...
      Οποιαδήποτε Τρόικα, τα παίρνει-δεν τα παίρνει...

  36. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 24/08/2012 01:47:08

    Ναι το αρθρο ειναι πολυ καλο.

  37. Nietzsche avatar
    Nietzsche 24/08/2012 03:35:56

    @Ό,τι και να συμβαίνει, η πολιτική δεν μπορεί να υποκαθίσταται από τους τεχνοκράτες γιατί αυτό δημιουργεί έλλειμμα δημοκρατίας. Οι τεχνοκράτες δεν εκλέγονται από το λαό και ουδείς γνωρίζει που λογοδοτούν ή τι συμφέροντα εξυπηρετούν.

    Κύριε Ροδινέ,

    σχολίασα δυο, τερεις φορές σε άρθρο σας τα παρακάτω, αλλά δεν τα προσέξατε, μάλλον. Διαφορετικά, δεν θα είχατε την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ απορία σχετικά με όσα αναφέρονται στην παραπάνω παράγραφό σας.

    «Robert Mundell: η διαβολική ευφυΐα πίσω από το ευρώ», Greg Palast, “The Guardian”

    Για τον αρχιτέκτονα του ευρώ, η απομάκρυνση των ε κ λ ε γ μ έ ν ω ν ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ από τα μακροοικονομικά και ο εξαναγκασμός σε απορρύθμιση ήταν μ έ ρ ο ς του σ χ ε δ ί ο υ...

    [..]Το ευρώ θα έκανε τη δουλειά του όταν οι ΚΡΙΣΕΙΣ θα έπλητταν τις οικονομίες, εξηγούσε ο Μάντελ. Α φ α ι ρ ώ ν τ α ς τον ΕΛΕΓΧΟ του ν ο μ ί σ μ α τ ο ς από τις κυβερνήσεις, οι αντιπαθείς, ασήμαντοι, ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ αξιωματούχοι δεν θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν κεϊνσιανές νομισματικές και δημοσιονομικές πολιτικές για να βγάλουν μια χώρα από την ύφεση.

    [..]“Το ευρώ τοποθετεί τη νομισματική πολιτική π έ ρ α ν της εμβέλειας των ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ”, έλεγε....

    [..]Η Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΝΟΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ (!!!)

    [..]Ο Μάντελ μου εξήγησε ότι:
    “Η ν ο μ ι σ μ α τ ι κ ή πειθαρχία επιβάλλει τη δ η μ ο σ ι ο ν ο μ ι κ ή πειθαρχία Κ Α Ι στους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ”.

    Και όταν εμφανίζονται ΚΡΙΣΕΙΣ, οι αφοπλισμένες οικονομικά χώρες δεν μπορούν να κάνουν πολλά ε κ τ ό ς από το να καταργήσουν εξ ολοκλήρου τις κρατικές ρυθμίσεις, να ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΟΥΝ τις δημόσιες επιχειρήσεις μαζικά, (: αναφέρεσθε και σεις σε αυτές, με... άλλο όνομα: " δεν μπορούμε να μιλάμε για α π ο κ ρ α τ ι κ ο π ο ι ή σ ε ι ς γιατί αυτές θα γίνουν με όρους που θα θυμίζουν εκποίηση εθνικού πλούτου), να μειώσουν τους φόρους -στις επιχειρήσεις και στο κεφάλαιο- και να στείλουν το ευρωπαϊκό ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ στα αζήτητα.

    Έτσι, βλέπουμε ότι ο (ΜΗ ε κ λ ε γ μ έ ν ο ς) Ιταλός πρωθυπουργός Μάριο Μόντι απαιτεί “μ ε τ α ρ ρ ύ θ μ ι σ η” της εργατικής νομοθεσίας στην Ιταλία για να καταστήσει πιο εύκολο για τους εργοδότες να απολύουν .. Ο Μάριο Ντράγκι (ΜΗ ε κ λ ε γ μ έ ν ο ς) επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας καλεί για “διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις” — ένας ευφημισμός για σχέδια συντριβής των εργασιακών δικαιωμάτων. Μιλούν για μια νεφελώδη θεωρία που λέει ότι η “εσωτερική υποτίμηση” σε κάθε χώρα θα τις κάνει όλες πιο ανταγωνιστικές.

    Ο Μόντι και ο Ντράγκι δεν μπορούν να εξηγήσουν αξιόπιστα πώς μπορεί να κερδίσει οποιαδήποτε χώρα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα , αν όλες οι χώρες στην Ευρώπη κάνουν όλο και πιο φθηνό το εργατικό δυναμικό τους. Όμως, δεν χρειάζεται να εξηγούν την πολιτική τους. Απλώς βάζουν τις αγορές να κάνουν τη δουλειά παίζοντας με τα ο μ ό λ ο γ α κ ά θ ε χ ώ ρ α ς. Εξ ου και Η ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Τ Α Ξ Ι Κ Ο Σ Π Ο Λ Ε Μ Ο Σ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ.

    [..] Το ευρώ, παιδί του Μάντελ, όχι μόνο δεν έχει αποτύχει, αντιθέτως έχει επιτύχει πιο πολύ από το πιο τρελό όνειρο του δημιουργού του.

    ΣΣ: Με την εισαγωγή του τίτλου, βγάζει σε πολλές σελίδες με το άρθρο. Δεν βάζω το λινκ, γιατί δεν θέλω να ρισκάρω να μη ανέβει το σχόλιο, αφού πολλές φορές τα κρατάει στην "σπαμέρα".
    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    "Τι άλλο να πεις πιο απλά;"- ΠΥΞ ΛΑΞ (που λέτε κι εσείς! Χα, χα, χα!)

    Χαιρετώ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.