#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/04/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όνειδος για την Ελλάδα και τη δημοκρατία οι «φράουλες της ντροπής» στη Μανωλάδα



Αυτό που έγινε στη Νέα Μανωλάδα με τους κουμπουροφόρους επιστάτες να πυροβολούν κατά 200 μεταναστών εργατών, δεν είναι κάτι καινούργιο. Είναι απλά η κορύφωση μιας απίστευτης ρατσιστικής και δουλεμπορικής πρακτικής που ακολουθούν χρόνια τώρα οι εργοδότες στην περιοχή. Τα «χωράφια της ντροπής» όπως έχουν χαρακτηριστεί οι καλλιέργειες φράουλας στη Μανωλάδα, είναι γνωστά από παλιά. Ρεπορτάζ πριν μερικά χρόνια έδειχναν αλλοδαπούς εργάτες να ζουν σε άθλια παραπήγματα με εμφανή σημάδια κακοποίησης και εξαθλίωσης.

Παλιότερα επίσης, αλλοδαποί δέθηκαν από παλληκαράδες σε μηχανάκια και αυτοκίνητα και περιφέρονταν στους δρόμους.

Οι καταγγελίες είναι πολλές. Οι εργοδότες της περιοχής, μεγαλοτσιφλικάδες που καλλιεργούν φράουλες κι όχι μόνο, έρχονται σε επαφή με δουλεμπόρους και παίρνουν εκατοντάδες παράνομους αλλοδαπούς για να τους δουλέψουν στα χωράφια. Έπειτα από μήνες εξαθλίωσης, με μεροκάματα του τρόμου και με συνθήκες εργασίας που ούτε στην Αφρική δε συναντά κανείς, οι ίδιοι τσαμπουκάδες δεν τους πληρώνουν τα δεδουλευμένα. Μάλιστα, τους καταγγέλλουν στην Αστυνομία η οποία τους μαζεύει και τους απελαύνει ή τους μαζεύει στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, χωρίς οι εργάτες που έφτυσαν αίμα να πάρουν έστω κι ένα ευρώ.

Υπάρχουν ακόμη καταγγελίες για σχέσεις των καλλιεργητών με την Αστυνομία ώστε να κάνει επιχειρήσεις – σκούπα μόλις τελειώνουν οι δουλειές στα χωράφια, ώστε να μην αναγκάζονται να καταβάλουν μισθούς.

Αυτό που έγινε την Τετάρτη στη Μανωλάδα ήταν η κορύφωση του δράματος. Οι αλλοδαποί πήγαν να ζητήσουν τον κόπο τους. Είχαν να πληρωθούν 6 μήνες και πήγαν να πληρωθούν. Εισέπραξαν σκάγια από τις καραμπίνες των επιστατών και περισσότερα από 20 άτομα μεταφέρθηκαν στα νοσοκομεία.

Σήκωσαν τα όπλα απέναντι σε εξαθλιωμένους ανθρώπους επειδή «τόλμησαν» να ζητήσουν το μισθό τους, όπως δεν θα τα σήκωναν ούτε στα σκυλιά. Αυτό, εκτός από ρατσιστικό, απάνθρωπο κι εξευτελιστικό για την Ελλάδα είναι κι εγκληματικό και πρέπει οι ένοχοι να τιμωρηθούν παραδειγματικά. Όσο θα μένουν ατιμώρητα τέτοια εγκλήματα κι όσο η Νέα Μανωλάδα θα είναι το άντρο των απανταχού ρατσιστών, φασιστών, Χρυσαυγιτών ή απλά δουλεμπόρων, τόσο θα είναι οι εργαζόμενοι - μετανάστες θύματα.

Ορισμένοι βασιλικότεροι του βασιλέως θα πουν ότι επειδή είναι λαθραίοι, δεν έχουν καμιά δουλειά να είναι στην Ελλάδα και να δουλεύουν. Όμως, αυτούς τους εξαθλιωμένους εργάτες τους ζητούν οι ίδιοι οι εργοδότες, τους θέλουν γιατί είναι φθηνά εργατικά χέρια. Ας τους πληρώσουν κι έπειτα η πολιτεία ας κάνει αυτό που πρέπει να κάνει. Όμως, η εκμετάλλευση με τον πιο αισχρό τρόπο είναι ντροπή για την Ελλάδα, ντροπή για τη δημοκρατία και για τον ελληνικό πολιτισμό.

Κάποιος πρέπει να βάλει τώρα τέλος στις «φράουλες της ντροπής». Αν όχι η πολιτεία, ας το κάνουν όλοι οι πολιτισμένοι άνθρωποι. Ας πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους κατά των σύγχρονων δουλεμπόρων και των φασιστών. Ακόμη και με εμπάργκο στις αγορές προϊόντων από την περιοχή.


Μακελειό στη Βουπρασία 2 από allthewebnews

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 18/04/2013 07:52:07

    Πρώτη φορά,στά τέσσερα χρόνια τῆς κρίσης τῶρα,πού ντράπηκα γιατί ἔκαναν αὐτό πού ἔκαναν σέ λαθρομετανάστες,κάποιοι Ἕλληνες στή χῶρα μας.
    Ἄς τούς ἔδιναν κάποια χρήματα,νά ζήσουν καί αὐτοί καί μετά νά ἀναλάβει ἡ Ἀστυνομία,ἀφενός μέν νά ἀπελάσει τούς λαθραίους,ἀφ' ἑτέρου δέ νά πιάσει καί νά τιμωρήσει τούς δουλεμπόρους,τούς μεγαλοτσιφλικάδες,καί ὅλο αὐτό τό σύστημα πού ἐκμεταλλεύεται τά φθηνά (τζάμπα τελικά) ἐργατικά χέρια,γιά νά πλουτίζει.
    Αὐτή ἡ ἱστορία εἶναι παλιά,τήν ἔχουμε ἀκούσει πολλές φορές στά κανάλια,ἄς ἐπιληφθεῖ ὁ ἴδιος ὁ κ.Σαμαρᾶς,γιατί κατηγορεῖται καί στοχοποιεῖται ἡ χῶρα μας συνεχῶς.Σύν τό ὅτι τέτοιες καταστάσεις ἐπιβαρύνουν καί τήν ἀνεργία,ἀφοῦ δέν προτιμοῦνται Ἕλληνες ἐργάτες,γιατί ὑπάρχουν οἱ λάθρηδες πού εἶναι πάμφθηνοι ἤ καί τζάμπα...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Κυθήριος Τ. 18/04/2013 09:15:03

      Oι αγρότες μας δεν είναι καθόλου αθώοι και το κράτος μας
      είναι συνένοχος. Αυτή είναι η πραγματικότητα αγαπητέ Κυθήριε. Τα
      γράφω και πιο κάτω σε σχόλιό μου. Ειλικρινά ντρέπομαι...

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ ΒΙΣ 18/04/2013 15:03:17

        Αφου ειχαν να πληρωθουν εξη μηνες, πως ζουσαν οι Αφγανοι τοσο καιρο, με τι χρηματα; Μπορει καποιος να μου εξηγησει παρακαλω;

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Zugzwang 18/04/2013 19:23:04

          Μπαγκλαντεσιοι, οχι Αφγανοι. Συγγνωμη.

        • Simon Bolivar avatar
          Simon Bolivar @ Zugzwang 18/04/2013 20:00:40

          στου κουφού την πόρτα ,όσο θέλεις βρόντα

        • Αιρετικός avatar
          Αιρετικός @ Zugzwang 18/04/2013 22:30:35

          Αυτό εσάς σας έκανε εντύπωση?

          Ζούσαν με το τίποτα, με το φιλότιμο των λίγων που τους πετούσαν ένα κομμάτι ψωμί...

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Αιρετικός 18/04/2013 23:10:21

            Να καταλαβω οτι διακοσιοι νεοι ανδρες εμεναν επι εξη μηνες ακινητοι μεσα στις τεντες, αρκουμενοι σ'ενα κομματι ψωμι; Τι ειναι, ασωματοι; Και ποιοι ειναι οι φιλοτιμοι που ειχαν το φιλοτιμο να τους δινουν ενα κομματι ψωμι αλλα δεν ειχαν το φιλοτιμο να καταγγειλλουν το αισχος;

          • anideos avatar
            anideos @ Zugzwang 19/04/2013 03:16:50

            Φιλε μου στην Ελλαδα εκτος Αθηνων, υπαρχουν ελληνικες οικογενιες που ζουν με ενα κοματι ψωμι στην κυριλεξια.
            Οταν ο ανθρωπος συνηθησει στην πεινα το μονο που του απομενει ειναι η ελπιδα οτι καποιος θα του πληρωσει τα δεδουλεμενα εστω κι ενος μηνα και θα βαλει και λιγες ελιες στο μενου.
            Μην βαζεις στο ιδιο καδρο το γιατι και πως μπηκαν στη χωρα με το γεγονος πως τους εκμεταλευοντε καποιο στιγνοι κακοποιοι.

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ anideos 19/04/2013 11:36:25

            Κανουμε πως δεν καταλαβαινουμε; Ενας λοχος νεων ανθρωπων εμενε κλεισμενος επι εξη μηνες μεσα σε τρεις σκηνες και εμενε ικανοποιημενος μ'ενα κομματι ψωμι; Κοροιδευουμε τους εαυτους μας;

          • anideos avatar
            anideos @ Zugzwang 19/04/2013 16:47:30

            Tωρα τι να σου πω, σιγουρα εχεις καποιο δικιο. Ισως και να τρωγαν τον αγλεουρα.
            Χαβιαρια, τυρια Ελβετιας, σαχα τορτε για επιδορπιο, συνοδευομενα με σαμπανια ντον περνιον.
            Τι σχεση εχει με το περιστατηκο;

        • Je ne regrette rien avatar
          Je ne regrette rien @ Zugzwang 18/04/2013 22:52:38

          @Ζugzwang, άλλη μιά φορά λές αυτό πού έχω στο μυαλό μου ! Γειά στο στόμα σου, ή μάλλον γειά στό χέρι σου !

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Je ne regrette rien 19/04/2013 11:39:27

            Καλημερα Je ne regrette rien. Να σαι kαλα. Γιατι χαθηκες;

      • Αιρετικός avatar
        Αιρετικός @ ΒΙΣ 18/04/2013 22:32:00

        Σωστά! Όταν λέτε κράτος φαντάζομαι ότι υπονοείται και τους τοπικούς πολιτικούς...

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Κυθήριος Τ. 18/04/2013 09:45:44

      Άστα να πάνε Κυθήριε.
      Αυτά τα κουμπουροφόρα δίποδα πρωτεύοντα όχι Έλληνες,αλλά ούτε καν για άνθρωποι δεν πρέπει να λογίζονται.Ακόμα και μπαμπουίνο να έβαζες στη θέση τους πιο λογικά θα φερόταν.
      Εντάξει,είπαμε ότι οι λαθραίοι επιβαρύνουν την ανεργία,είπαμε ότι δεν έπρεπε εξ'αρχής να είναι εδώ αλλά όχι και αντί για δεδουλευμένα σφαίρες και σκάγια...
      Εδώ πρέπει ΑΜΕΣΑ να επιληφθεί η αστυνομία και τέτοια όντα να τα εξαφανίσει από το πρόσωπο της χώρας.

    • m.s avatar
      m.s @ Κυθήριος Τ. 18/04/2013 11:45:17

      αισθάνομαι την ίδια ντροπή Κυθήριε Τ.

      • leak avatar
        leak @ m.s 18/04/2013 15:44:00

        Γιατί ντρέπεστε για αυτά τα κτήνη?
        Αισθάνεστε αλληλέγγυοι?
        Να πάνε φυλακή, απλό είναι

    • Απλός χαζός αστός avatar
      Απλός χαζός αστός @ Κυθήριος Τ. 18/04/2013 16:33:38

      Πρώτη φορά στα τέσσερα χρόνια ντράπηκες???? Οπότε για τα μαχαιρώματα των χ.αυγητών στην Αθήνα δεν ντράπηκες, ούτε για τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, ούτε για τους πνιγμένους στο Αιγαίο. Οκ λαθραίοι + παράνομοι, αλλά το αίσθημα της ντροπής και του αποτροπιασμού δεν φιλτράρεται από τον νόμο αγαπητέ φίλε.

      • Μεγάλες στιγμές avatar
        Μεγάλες στιγμές @ Απλός χαζός αστός 18/04/2013 17:38:34

        Υποθέτω δεν ήσουν ούτε χαζός ούτε απλός όταν εσφαζαν εναν άνθρωπο για μια καμερα,ή όταν βίαζαν μπροστά στα ματια της οικογένειας κάποιοι οκ λαθρο+παράνομοι.
        Ο ανθρωπος απλώς λυπάται και αηδιάζει όπως όλοι μας αλλά επρεπε να πουλήσεις αριστερίστικη αερολογία

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ Απλός χαζός αστός 18/04/2013 17:50:12

        Γιά ὅλα ντρέπομαι φίλε μου,ἀλλά ὅλα αὐτά ἔγιναν μέρος τῆς καθημερινότητας πλέον,τά ''συνηθίσαμε'',συμβαίνουν ἄλλωστε παντοῦ.Ὅπως ''συνηθίσαμε'' καί τά μαχαιρώματα τῶν λαθραίων πρός ἀνυπεράσπιστες μοναχικές γριούλες,τό σφάξιμο τοῦ Καντάρη γιά μιά βιντεοκάμερα,τό βιασμό καί τό σπάσιμο τοῦ κεφαλιοῦ τῆς Μυρτῶς ἀπό τόν Πακιστανό στήν Πάρο καί καί καί...
        Ἀλλά νά πυροβολοῦν λαθραίους στό ψαχνό,πάει ἀλλοῦ τό πράγμα...
        Παρεμπιπτόντως,ἄν τῶρα μαζευτοῦν οἱ πάρα πολλοί λαθρομετανάστες καί βαρᾶνε στό ψαχνό καί ὕπουλα ὅποιον Ἕλληνα βροῦν μπροστά τους,τότε ποιός νόμος θά φιλτράρει τά αἰσθήματά μας ἀπό κεῖ καί πέρα;

        • ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ avatar
          ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ @ Κυθήριος Τ. 18/04/2013 20:31:40

          Φίλε μου έχουν ονοματεπώνυμο τα δίποδα επιστάτες αλλά και τα αφεντικά τους.
          Τα δίποδα είναι προοδευτικάριοι της περιοχής μεταλαγμένα κομούνια και το αφεντικό ο μεγαλέμπορος Βαγγελάτος "φανατικός " υποστηρικτής της Ν.Δ. και το Κράτος που ονειρεύεσαι μόνο στα όνειρά μας υπάρχει.
          Αν κοιταχτούμε στο καθρέφτη όλοι μας ίσως δούμε μια καλύτερη Ελλάδα.

          • Κυθήριος Τ. avatar
            Κυθήριος Τ. @ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ 19/04/2013 07:19:19

            Συμφωνῶ,ἔχεις ἀπόλυτο δίκιο!

          • Επισκέπτης avatar
            Επισκέπτης @ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ 19/04/2013 10:40:53

            Επειδή, εδώ και δύο χρόνια, χρησιμοποιώ αυτό το ψευδώνυμο, αν έχεις την καλοσύνη άλλαξε το δικό σου, εκτός κι αν είσαι παλαιότερός μου. Αλλά δεν έτυχε ποτέ να σε "συναντήσω" εδώ μέσα.

  2. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 18/04/2013 08:24:44

    Σε ότι αφορά την απασχόληση "μεταναστών" ως φθηνά εργατικά χέρια ειδικότερα στον αγροτικό τομέα φρόνιμο θα ήταν η εξέταση του να ξεφύγει απο τον δίπολο Επιστάτες/κτηματίες-"μετανάστες /εργάτες".Αυτό θα μας βοηθήσει να εντοπίσουμε τις ρίζες του φαινομένου.Υ

  3. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 18/04/2013 08:48:18

    Μαζί με αυτούς που εκμεταλευονται τους αλλοδαπούς λαθρό. Να δικαστούν κ´ αυτοί που τους φεραν τους προστατεύουν κ´ δεν κάνουν τίποτα για να λυθεί το πρόβλημα τις λαθρομετανάστευσης

  4. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 18/04/2013 08:51:22

    Ονειδος ,Ντροπή... Ομως το παρακάτω απόσπασμα,προφανώς
    αποτελεί ηρωική πράξη, δημοκρατικό δικαίωμα κλπ κλπ "..Οπως
    προκύπτει από δικαστικά έγγραφα, οι δράστες ακινητοποίησαν δένοντας
    με σκοινί τους υπαλλήλους ...... Τους περιέλουσαν με εύφλεκτο υγρό
    και τους αφαίρεσαν αλεξίσφαιρα γιλέκα, ασυρμάτους, πομποδέκτες κ.ά.
    Ανοιξαν πυρ εναντίον τεσσάρων από αυτούς (με κυνηγετικές
    καραμπίνες) που επιχείρησαν να διαφύγουν...." Η καταδίκη όσων
    παρανομούν, η σύλληψη τους απο την αστυνομία δεν μπορεί να
    αντισταθμιστεί ούτε απο δηλώσεις διαφόρων βουλευτών, παπάδων κλπ
    για το πόσο φιλήσυχοι και καλοί οικογενειάρχες είναι οι δράστες,
    ούτε μπορεί να ιδεολογικοποιηθεί η αυτοδικία απο διάφορους
    ευαίσθητους . Πριν αρχίσουμε να "κρεμάμε" δικαίως τους οπλοφόρους
    της Μανωλάδας, ας σκεφτούμε τι ακριβώς γράψαμε για τους οπλοφόρους
    της Ιερισσού.. Δεν πρέπει να υπάρχει καμιά δικαιολογία, για
    κανέναν.. Ο νόμος είναι νόμος, και πρέπει να εφαρμόζετάι πάντοτε
    και όχι μόνο όταν μας βολεύει... Αν αρχίσουν τώρα οι κάτοικοι της
    Μανωλάδας να ζητούν να μην συληφθούν οι δράστες θα έχουν δίκιο? Αν
    οι βουλευτές της χρυσής αυγής μιλήσουν για απαράδεκτη στάση της
    αστυνομίας που συνέλαβε φιλήσυχους οικογενειάρχες με παιδιά,τους
    τρομοκράτησε ,και ότι είναι αθώοι (συνελήφθη ο ιδιοκτήτης των
    χωραφιών) θα έχουν δίκιο? Προφανώς ΟΧΙ. Τότε γιατί δίνουμε δίκιο
    στους τσιριζαίους και στους ιερισιώτες που υπερασπίζονται
    οπλοφόρους που πυροβόλησαν Ελληνες εργαζόμενους? Υπάρχει ακόμη
    λογική στην χώρα αυτή η πρέπει να παραδεχτούμε ότι στο φρενοκομείο
    μας έχει σταματήσει εδώ και πολλά χρόνια να ευδοκιμεί η κοινή και
    απλή λογική?

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ ορεσείβιος 18/04/2013 09:58:18

      Εσύ ακόμα και εδώ να υπερασπιστείς τον Μπόμπολα και να συνδέσεις το μήλο με το πορτοκάλι.
      ΟΚ.
      Δεκτό.

    • B.Q avatar
      B.Q @ ορεσείβιος 18/04/2013 10:28:37

      Τα πορτοκάλια και τα βερύκοκα, μπορεί να έχουν παρόμοιο χρώμα, αλλά διαφέρουν εντελώς στην οσμή, τη γεύση, το μέγεθος και το βάρος.
      Αποτυχημένη απόλυτα η προσπάθεια ταύτισης γεγονότων, κινήτρων και συμπεριφορών.

    • el greco avatar
      el greco @ ορεσείβιος 18/04/2013 10:31:58

      «Ναι, αλλά κι εσείς βασανίζετε τους μαύρους!»
      Τι να πείς!!!!!

  5. βαγόνι avatar
    βαγόνι 18/04/2013 08:59:59

    Δεν πρόλαβε ο Καποδίστριας...οι απόγονοι των Τουρκαλβανών μεταλαμπάδευσαν
    σ'όλη την επικράτεια και στις"νέες χώρες" και το τέμπο και το ύφος τους...άντε
    τώρα,για να ισοφαρίσεις τη ζημιά,να επικαλεστείς τους Φιλικούς,τον Φερραίο.
    τους Υψηλάντηδες....οι απανταχού της Ευρώπης Σόυμπλε τρίβουν τα χέρια τους!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ βαγόνι 18/04/2013 09:18:31

      Δεν μας το διευκρινίζεις ποιοι είναι οι απόγονοι των
      Τουρκαλβανών, που διέφθειραν και τις "νέες χώρες"; (κοίτα οπαδούς
      που έχει η ιδιόλεκτος του Φαναρίου...). Από όσο ξέρω, οι
      Τουρκαλβανοί που ζούσαν εδώ πριν την Επανάσταση, είτε σφαγιάστηκαν
      από τους εξεγερμένους, είτε έφυγαν κακήν κακώς (βλ. Λάλας Ηλείας,
      Μπαρδουνοχώρια Λακωνίας, κ.α.)...

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ ΒΙΣ 18/04/2013 10:34:37

        Για να αισθανθείς ασφαλέστερα: ..."οι απόγονοι των
        τουρκαλβανικών επιρροών"...ήγουν,του κοτζαμπασισμού...!
        Στίς "νέες χώρες" έβαλα εισαγωγικά,ακριβώς για να
        να κάνω ειρωνική χρήση της "ιδιολέκτου του Φαναρίου"...
        Η ουσία είναι άλλη βέβαια...τό ότι δεν πρόλαβε ο
        Καποδίστριας και ζούμε,περίπου διακόσια χρόνια απο την
        απελευθέρωση,αυτό που ζούμε...!

  6. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 18/04/2013 09:01:10

    Σέ ότι αφορά την απασχόληση "μεταναστών" στον αγροτικό τομέα ως εποχικό προσωπικό φρόνιμο θα ήταν η προσέγγιση μας να μην εστιαστεί στο δίπολο "Κτηματίες/επιστάτες- "Μετανάστες"/εργάτες.Αυτό θα μας επιτρέπει να εντοπίσουμε τις πραγματικές ρίζες των φαινομένων "τύπου Μανωλιάδος".

    Περί τα τέλη της δεκαετίας του 1980 η ελληνική ύπαιθρος αντιμετώπισε την πρόκληση της έλλειψης εργατικών χεριών εξαιτίας του δημογραφικού προβλήματος, εξαιτίας της αστυφιλίας, εξαιτίας της απροθυμίας των Ελλήνων να ασχοληθούν με την γεωργία και εξαιτίας της αύξησης της απασχόλησης σε άλλους τομείς της οικονομίες. Επιλέχθηκε η κάλυψη των αναγκών μέσω "μεταναστών", οι οποίοι όντως και αναζωογόνησαν την Ελληνική γεωργία βοηθώντας την να αυξήσει την παραγωγή της από την μια πλευρά αλλά και να επιτύχει και μείωση του κόστους/ανά μονάδα προϊόντος εξαιτίας του χαμηλού επιπέδου των αμοιβών τους

    Το πλεονέκτημα αυτό-ως είθισται εξαιτίας του χαρακτήρα πολλών Ελλήνων κατόχων γεωργικών εκμεταλλεύσεων- δεν κεφαλαιοποιήθηκε με αποτέλεσμα να ξαναβρεθούμε δεκαετίες μετά πάλι στην ίδια θέση

    Η εποχικότητα των αγροτικών προϊόντων έχει αποτελέσει σημαντικό εργαλείο στην διαπραγμάτευση της αμοιβής των "μεταναστών" από τους "υπερεργολάβους/εργολάβους" οι οποίοι είναι τις περισσότερες φορές "μετανάστες" με τους κατόχους γεωργικών εκμεταλλεύσεων.Οι δε κάτοχοι γεωργικών εκμεταλλεύσεων φέρονται και συμπεριφέρονται ως φεουδάρχες πολλές φορές .Η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη λοιπόν και ουδείς δικαιούται να θυματοποιείται

    Πως μπορεί να λυθεί το ζήτημα τώρα.Θεωρώ με δύο τρόπους πρώτον με την επιβολή της νόμιμης απασχόλησης στον αγροτικό τομέα με κάθε τρόπο και αναφέρομαι στην ασφάλιση στον ΟΓΑ των εποχιακά εργαζομένων είτε Ελλήνων είτε υπηκόων τρίτων χωρών.Δεύτερον με την χρήση της Ευρωπαϊκής εμπειρίας (λ.χ. φρουτοκαλλιέργιες Ισπανίας-απασχόληση Εργατών απο Βουλγαρία μέσω EURES ).Σε ότι αφορά την υπερωριακή απασχόληση, αυτή να μην αποτελεί αντικείμενο διαπραγμάτευσης μεταξύ των δύο πλευρών αλλά να οριστεί με τέτοιο τρόπο κατά τον οποίο οι εμπλεκόμενες πλευρές να είναι υπο τον έλεγχο της πολιτείας (η χρήση της τεχνολογίας το επιτρέπει).Ολα αυτά βέβαια είναι άρρηκτα συνυφασμένα με το ηθικό υπόβαθρο του Έλληνα το οποίο δυστυχώς σήμερα δεν είναι στο επίπεδο το οποίο και θα έπρεπε.

    • anideos avatar
      anideos @ Δρόλαπας 19/04/2013 03:38:37

      ....Περί τα τέλη της δεκαετίας του 1980 η ελληνική ύπαιθρος αντιμετώπισε την πρόκληση της έλλειψης εργατικών χεριών εξαιτίας του δημογραφικού προβλήματος, εξαιτίας της αστυφιλίας, εξαιτίας της απροθυμίας των Ελλήνων να ασχοληθούν με την γεωργία και εξαιτίας της αύξησης της απασχόλησης σε άλλους τομείς της οικονομίες. Επιλέχθηκε η κάλυψη των αναγκών μέσω “μεταναστών”, οι οποίοι όντως και αναζωογόνησαν την Ελληνική γεωργία βοηθώντας την να αυξήσει την παραγωγή της από την μια πλευρά αλλά και να επιτύχει και μείωση του κόστους/ανά μονάδα προϊόντος εξαιτίας του χαμηλού επιπέδου των αμοιβών τους...

      Ενετελως λαθος η ιστορικη αναδρομη.
      Και σου μιλαω απο πρωσοπικη πειρα μιας και εχω κανει ολες αυτες τις δουλειες.
      Δεν επιλεχθηκε καμια καλυψη των αναγκων μεσω της μεταναστευσης.
      Το μονο κινητρο ηταν οτι οι Αλβανοι στις αρχες του 90 με το φτηνο μεροναματο καναν αθεμιτο ανταγωνισμο στους Ελληνες εργατες που κατακλιζαν την υπαιθρο κανοντας αγρωτικες εργασιες.
      Οι γονεις μου αλλα και πολλοι συχωριανοι μεγαλωσαν απο 3 και 4 παιδια με σκαλισμα, αρεμα, ποτισμα, συλλογη κλπ. αγρωτικων αγαθων στον καμπο της Λαρισας.
      Το 3 και 4 παιδια δειχνει ποσο μεγαλο ηταν το δημογραφικο προβλημα στις αρχες του 80!!!
      Τα περισοτερα απο αυτα τα παιδια σημερα αγαπητε ειναι βιοπαλεστες οι περισοτεροι απ οτι μαθαινω, αλλιως ειναι ανυπαντροι, ανειδικευτοι και ανεργοι!!!
      Οσο για τους 6 μηνες που ειναι απληρωτοι οι λαθρο και οι δικοι μου τον Αυγουστο μαζευαν τις ντοματες τον Γεναρη τους πληρωναν.
      Το Σεπτεμβρη παταγαμε τα βαμπακια τον Μαρτη μας δειναν τα χρηματα.
      Οπως ακριβως κανουν και τωρα με τους λαθρο.
      Τουλαχιστον εμεις ειμασταν στην πατριδα μας...
      Η ελληνικη κοινωνια βρωμαει απο οπου και να την πιασεις.

  7. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 18/04/2013 09:09:39

    Ντροπή, Τιμωρία, τώρα!

  8. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 18/04/2013 09:13:28

    Οι αγρότες μας δεν είναι καθόλου αθώοι. Είναι οι πρώτοι που
    επωφελούνται από το δουλεμπορικό κύκλωμα που εισάγει, μέσω Τουρκίας
    και ελέω Τουρκίας, μουσουλμάνους από το Πακιστάν και το Μπαγκλαντές
    (κυρίως) για να εργαστούν στην Ελλάδα έναντι αδράς αμοιβής. Εχουν
    μάθει οι αγρότες να έχουν ΔΟΥΛΟΥΣ. Είναι βεβαιωμένο με μαθηματική
    ακρίβεια ότι, όταν υπάρχει εργατικό δυναμικό σε αφθονία που ζητά
    όσο-όσο να πληρωθεί, ακόμα και 2 ευρώ μεροκάματο, οι εργοδότες θα
    έχουν ακόμα μεγαλύτερο περιθώριο εκμετάλλευσης. Κοινός νους και
    στοιχειώδης γνώση ιστορίας χρειάζεται για να δει κανείς το
    αυτονόητο. Μία πρόοδος της κοινωνίας μας ήταν, νομίσαμε, η
    απο-δουλοποίησή της. Αλλά έλα που η παγκοσμοιοποίηση βρήκε τη
    "λύση" με άλλο όνομα. Γιατί τί είναι οι λαθρομετανάστες-εργάτες της
    Μανωλάδας παρά δούλοι; Και επειδή το κατάλαβαν τα αφεντικά τους και
    οι επιστάτες (Αλβανοί ή Έλληνες, αδιάφορο) ότι είναι δούλοι, τους
    συμπεριφέρθηκαν αναλόγως.... Και το κράτος μας κάνει τα στραβά
    μάτια. Η λύση είναι μία: 1. Ελεγχόμενη μετανάστευση. Δεχόμαστε,
    μέσω διακρατικών συμφωνιών, συγκεκριμένο αριθμό εργατών γης, με
    πλήρη δικαιώματα περίθαλψης, για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα
    εργασίας και με συγκεκριμένο χώρο παραμονής. Αν ο εργοδότης δεν
    μπορεί να τους εξασφαλίζει επαρκή και αξιοπρεπή χώρο διαβίωσης, δεν
    δικαιούται. Μετά τη λήξη της παραμονής τους, φεύγουν από τη χώρα.
    Αν μείνουν παράνομα, απελαύνονται και δεν έχουν δικαίωμα να
    ξαναπατήσουν το ποδι τους στην Ελλάδα. 2. Αυστηρότατος έλεγχος
    στους εργοδότες, είτε αγρότες, είτε πωλητές λαϊκών αγορών, είτε
    εργολάβους, είτε ιδιοκτήτες φαστ φουντ, είτε ο,τιδήποτε. Απασχολείς
    παράνομο εργάτη; Βαρύτατο πρόστιμο. Η μη αντιμετώπιση του θέματος
    καλλιεργεί φαινόμενα τύπου Μωναλάδας, που θυμίζουν αμερικανικό Νότο
    του 1840, στη χειρότερη εκδοχή του, εκθέτει τη χώρα και μας κάνει
    να ντρεπόμαστε. Επιπλέον, εγκυμονεί κινδύνους για την εθνική
    ασφάλεια, λόγω ανεξέλεγκτης εισόδου μουσουλμάνων.

    • euagelos avatar
      euagelos @ ΒΙΣ 18/04/2013 10:52:04

      Οι Έλληνες που αποφάσισε το ελληνικό κράτος να αμοίβονται (όταν αμοίβονται) με 500 μικτά και στη σημερινή ακρίβεια δεν είναι δούλοι? Το πρόβλημα είναι ότι όλη η κοινωνία θεωρούμε λογικό να υπάρχει δουλεία αρκεί να μην αγγίζει εμάς ή και να έχουμε κέρδος από αυτό.
      Θεωρώ ότι μπορούμε όλοι να αισθανόμαστε βέβαιοι πως δεν κινδυνεύουμε από αριστερές αντιλήψεις στην Ελλάδα.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ ΒΙΣ 18/04/2013 11:02:03

      Συμφωνῶ σέ ὅλα φίλε ΒΙΣ,νά προσθέσω καί κάτι ἀκόμα:τέτοια φαινόμενα πυροδοτοῦν πολύ εὔκολα καί πράξεις ἀντεκδίκησης ἐκ μέρους τῶν λαθρομεταναστῶν,ἀφοῦ εἶναι πολλοί ἀπό δαύτους καί μιά σπίθα ἀρκεῖ γιά νά ὀργανωθοῦνε καί νά τό ρίξουν στό πλιάτσικο μέ τή βοήθεια βεβαίως τῶν λαθρολάγνων ἀριστερῶν πού σήμερα κάνουν πάρτυ δηλώσεων καί λαθραγανάκτησης...

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Κυθήριος Τ. 18/04/2013 13:27:22

        Ακριβώς, Κυθήριε . ΒΙΣ , πολύ σωστή τοποθέτηση.

        • Κυθήριος Τ. avatar
          Κυθήριος Τ. @ Diamond Angel 18/04/2013 13:53:32

          Εὐχαριστῶ Διαμαντένιε Ἄγγελε,τήν καλημέρα μου.

    • Afroditi P. avatar
      Afroditi P. @ ΒΙΣ 18/04/2013 13:55:00

      Σωστές οι προτάσεις σου, αλλά:

      ''Οι διακρατικές συμφωνίες για την έλευση εργατών'', θα σταματούσε την παράνομη μετανάστευση?
      Οχι βέβαια!

      Το πρόβλημα ξεκινάει από πιό βαθειά, από πιό ψηλά:

      -Η Ελλάδα προσυπογράφει το Δουβλίνο ΙΙ.
      -Οι συνθήκες αυξημένης μετανάστευσης , λόγω πολέμων, πείνας κτλ. υπήρχαν ήδη- μάλιστα είχε προειδοποιήσει γι'αυτό η σύσκεψη του ΟΗΕ το 2003, αν δεν κάνω λάθος.

      -Οπως ήταν φυσικό, οι μετανάστες μπαίνουν απο΄την Ελλάδα, ελπίζοντας να πάνε στην Ευρώπη.

      Εδώ, στην είσοδο τους δίνουν ένα χαρτί ότι μπήκαν στην Ελλάδα , και τους αφήνουν ελεύθερους ''για ένα μήνα''.

      Η αστυνομία και το λιμενικό κυνηγά όσους προσπαθήσουν να φύγουν με πλοία για Ιταλία κτλ. από Πάτρα, Ηγουμενίτσα και τους αναγκάζει να γυρίσουν πίσω!! Η Ελλάδα έχει υπογράψει το Δουβλίνο ΙΙ και πρέπει να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις της πρός τους Ευρωπαίους!

      Οσοι είναι εγκλωβισμένοι εδώ, είτε κάνουν εγκληματικές ενέργειες για να ζήσουν, ή πιάνουν καμμιά δουλειά, ''μαύρη'' εννοείται αφού είναι λαθραίοι και με χαμηλά μεροκάματα.

      -Με το τρόπο αυτό βολεύονται πολλοί εργοδότες, κυρίως εργολάβοι και γεωργοί. Αυτοί , ειδικά στην επαρχία, έχουν και μεγαλύτερη επιρροή σε ντόπιους πολιτικούς ''παράγοντες'', ΚΑΙ για να μην γίνουν οι κατάλληλες ενέργειες από την κυβέρνηση ( και αφορά αυτό ΟΛΕΣ τις κυβερνήσεις της τελευταίας δεκαετίας), αλλά και για να καλύπτουν τις κάθε λογής παράνομες πράξεις τους - ανασφάλιστη εργασία, κακομεταχείρηση κτλ.

      ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ?
      -Η Ευρώπη είναι ευχαριστημένη αφού έλυσε το πρόβλημα, και εγκλωβίστηκαν οι λαθρομετανάστες στην Ελλάδα.

      -Οι Ελληνες εργοδότες είναι ευχαριστημένοι που γλυτώνουν λεφτά από την παράνομη εργασία.

      -Οι πολιτικάντηδες που στηρίζουν τους ανωτέρω είναι ευχαριστημένοι, διότι εξασφάλισαν, για το κόμμα τους, τα ψηφαλάκια της εκλογικής τους περιφέρειας.

      -ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ είναι ευχαριστημένος?

      -Ο ασφαλισμένος στα ταμεία που βλέπει τις παροχές και τις συντάξεις να εξανεμίζονται λόγω έλλειψης εισφορών.

      Ο κατοικος των πόλεων αλλα΄και της επαρχίας που υφίσταται την πολυκοσμία, την υποβάθμιση , και την εγκληματικότητα από τους πεινασμένους που αυτοί οι κύριοι αποφάσισαν να εγκλωβίσουν εδώ, γιά ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ!

      Και η κυβέρνηση? Παίρνει κάποια ημίμετρα και ''γυρίζει γύρω-γύρω και στη μέση η ....Μανωλάδα''!

      -Και μετά κάποιοι αναρωτιούνται γιατί ανεβαίνει η δημοτικότητα των ''Χρυσών αυγών''.....

      • Αιρετικός avatar
        Αιρετικός @ Afroditi P. 18/04/2013 22:37:12

        +1.000!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Afroditi P. 18/04/2013 23:27:53

        Δεν διαφωνώ μαζί σου παρά σε ένα πράγμα μόνο:
        Είναι μύθος ότι όλοι όσοι έρχονται εδώ θέλουν να πάνε στην Ευρώπη. Πλέον, έρχονται εδώ επειδή έχουν συγγενείς εδώ, είδαν ότι οι συγγενείς τους πλούτισαν με μαύρη εργασία και θέλουν και αυτοί να κάνουν το ίδιο.
        Οταν είσαι ένας από 10 αδέλφια και έχεις 40 πρώτα εξαδέλφια, είναι εύκολο να έχεις πολλούς συγγενείς.
        Μην πάμε μακριά, και σε εμάς κάτι τέτοιο συνέβαινε. Ο πατέρας μου ήταν συνολικά κάπου 40 πρώτα εξαδέλφια. Δεν τους έχω γνωρίσει όλους!
        Το θέμα είναι ότι το ελληνικό Κράτος πρέπει να αυτοπροστατευθεί. Μηδενική ανοχή στη λαθρομετανάστευση και διακρατικές συμφωνίες για εργατικό δυναμικό είναι η μόνη λύση.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ @ ΒΙΣ 19/04/2013 17:34:54

      Σωστός.

  9. πολιτης avatar
    πολιτης 18/04/2013 09:14:05

    αθλια υποκειμενα. ισοβια σε ολους.

  10. B.Q avatar
    B.Q 18/04/2013 09:33:07

    Αυτοί οι άθλιοι σάλιαγκες που εκμεταλλεύονται τόσο αισχρά κι αναίσχυντα την ανάγκη των λαθρομεταναστών να επιβιώσουν, μετράνε για άνθρωποι; Μετράνε για Έλληνες; Γιατί δεν υπάρχουν συνεχείς έλεγχοι και παραδειγματική τιμωρία όλων όσων απασχολούν ανασφάλιστους και παρανόμως ευρισκόμενους στη χώρα εργάτες; Βολεύει φαίνεται αμφότερους να κάνουν τα...στραβά μάτια, αλλά τώρα η κατάσταση ...ξέφυγε. Ευκαιρία είναι μετά από αυτό το άγριο έγκλημα ενάντια στη δικαιοσύνη και την ηθική, να υπάρξει υπεύθυνη και οριστική λύση. Το εμπάργκο στα προϊόντα της περιοχής αυτονόητο, αλλά δεν αρκεί. Αυστηρή, παραδειγματική τιμωρία και πάταξη της παρανομίας διά παντός απαιτείται.

  11. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 18/04/2013 09:55:34

    Να ξεκαθαρίσει τώρα η αστυνομία των Αθηνών και όχι της Μανωλάδας την κατάσταση και η κυβέρνηση σήμερα. Αυτοί οι εγκληματίες ναζιστές -δουλέμποροι αύριο θα πυροβολήσουν και Έλληνες. Να πάνε φυλακή για είκοσι χρόνια τουλάχιστον και να φάνε και ένα σουπάκι γερό από τίμιους αστυνομικούς για να βάλουν μυαλό, τα φασισταριά.

    • Scarface avatar
      Scarface @ Γεώργιος 18/04/2013 15:41:29

      Ηλεια, εκλογες 2012. ΝΔ+Προοδευτικες Δυναμεις (ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, ΔΑ, Ανταρσυα, ΚΚΕ, ΜΛ, ΛΜ, Οικολογοι κτλ, σχεδον 80%. Φασισταρια...

      • kat avatar
        kat @ Scarface 18/04/2013 21:49:19

        ++++

        • kat avatar
          kat @ kat 19/04/2013 19:45:13

          και τη Χ.Α.,μην την εξαιρείς...

  12. Ρηνα avatar
    Ρηνα 18/04/2013 10:02:51

    Επειδη εχω μεγαλη εμπιστοσυνη και σεβασμο στη λαϊκη θυμοσοφια το μονο που εχω να πω γι αυτο το αισχος ειναι οτι ο λαος μας εχει να πει πολλα για το χαρακτηρα των ανθρωπων στις τοπικες κοινωνιες της χωρας μας. Και για τη περιοχη της Μανωλαδας και γενικωτερα του νομου Ηλειας λιαν επιεικως λεω οτι εχουν ακουστει τα χειροτερα για το ποιον των κατοικων εκει......

    • ^Mara^ avatar
      ^Mara^ @ Ρηνα 18/04/2013 18:41:57

      "Πύρ, γυνή και.... Πύργος...."

  13. Χαρίκλεια avatar
    Χαρίκλεια 18/04/2013 10:04:57

    Δέν εἶναι βέβαια ἡ πρώτη φορά πού στήν περιοχή αὐτή συμπεριφέρονται ἔτσι στούς ἐξαθλιωμένους αὐτούς ἀνθρώπους. Μέχρι στιγμῆς κανείς δέν ἔχει κάνει τίποτε.
    Καί ἐπειδή τά ἀμαρτήματα εἶναι πολλά, δέν θεωρῶ καθόλου τυχαῖο ὅτι ἔπεσε φωτιά καί τούς ἔκαψε. Καί θά τούς ξανακάψει.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Χαρίκλεια 18/04/2013 11:43:38

      Μήν τό λέτε αὐτό,ὅλοι μας,σέ ὅλοι τήν Ἑλλάδα,εἴμαστε ἔρμαιοι στίς διεστραμμένες διαθέσεις ἐπίδοξων δολιοφθορέων δολοφόνων καί ἐχθρῶν τῆς Πατρίδας μας,γιατί ὅλη ἡ Ἑλλάδα εἶναι πράσινη καί πανέμορφη καί τούς κάθεται στό στομάχι...

      • Χαρίκλεια avatar
        Χαρίκλεια @ Κυθήριος Τ. 18/04/2013 16:52:24

        Γιά νά μήν παρεξηγηθῶ, ἐννοῶ ὅτι οἱ κάτοικοι τῆς Ἠλείας δυστυχῶς εἶναι ὑπότροποι. Καί θεωρῶ ὅτι οἱ φωτιές πού τούς κατέστρεψαν ἦταν θεία Δίκη. Ἄς προσέξουν.

        • Bil avatar
          Bil @ Χαρίκλεια 18/04/2013 18:28:16

          Ακούστε κυρία μου πριν κατηγόρησε όλους τους κατοίκους της Ηλείας ( τι πιο δημοκρατικό απο τη γενίκευση) πείτε μας εσείς που προφανώς καταγεστε απο αμολυντη περιοχή της χώρας (ποια άραγε ;) αν κάποιος στο τόπο που μένετε προβεί σε ανάλογες πράξεις νιώθετε ντροπή και ενοχή;
          Και κάτι τελευταίο. Οταν οι "ίδιοι" αλλοδαποί δολοφόνουσαν ομοεθνείς τους με εντελώς βάρβαρο τροπο ακριβώς στην ίδια περιοχή πριν λίγο καιρό εκτός την τουμπεκι όλων ανεξαιρέτως, εσύ αλήθεια σχηματισες μήπως λέω μήπως την άποψη ότι όλοι όσοι έχουν την ίδια καταγωγή (Πακιστανν-Μπαγκλαντες) είναι δολοφόνοι; ή η ευαισθησία σου εξαντλείται στους Ελληνες μόνο;

    • litsa avatar
      litsa @ Χαρίκλεια 18/04/2013 23:19:39

      Χαρίκλεια,μη γενικεύουμε.Δεν είναι όλοι ίδιοι.

  14. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 18/04/2013 10:08:36

    .... "δουλέμποροι"....."εκατοντάδες παράνομοι αλλοδαποί"....", "μεροκάματα του τρόμου "....

    Μιλάμε για συντεταγμένη Πολιτεία και κράτος μέλος της Ε.Ε , ή για το Βελγικό Κονγκό?

    Το πραγματικό όνειδος για τη Ελλάδα είναι το Κράτος που δεν λειτουργεί και τα επιτρέπει όλα αυτά - ξεκινώντας πάντα απο τη ρίζα του κακού, τη λαθρομετανάστευση (για δεκαετίες δούλευαν στην Πελοπόννησο νόμιμοι αλλοδαποι,Αιγύπτιοι κλπ , χωρίς κανένα πρόβλημα).

    Καλό είναι να πηγαίνουν στη φυλακή και να απολύονται οι διεφθαρμένοι , αλλα να θυμηθούμε πως επίορκοι δεν είναι μόνο αυτοί , είναι και οι κρατικοί λειτουργοί που δεν κάνουν το καθήκον τους.

  15. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 18/04/2013 10:11:55

    Υ.Γ στο προηγούμενό μου: Ετοιμαστείτε τώρα για το πάρτυ που θα κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ!

    Βαρέθηκα να το φωνάζω: Φαήλος στο Υπουργείο Δ.Τ!

  16. stamoschios avatar
    stamoschios 18/04/2013 10:23:52

    Ντροπή σε αυτούς που απασχολούν αλλοδαπούς αντί για Έλληνες που έχουν ανάγκη να εργασθούν. Οι μάσκες πέφτουν πλέον, όλοι βλέπουμε ποιοί θέλουν τους λαθροεποίκους στη χώρα. Να τιμωρηθούν παραδειγματικά όσι απασχολούν παράνομους εργάτες συναγερμός για την ΕΛΛΑΔΑ τώρα!!!!!!!

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ stamoschios 18/04/2013 13:41:04

      Γι' αυτό γελάω αμα διαβάζω πως "θα ξεκινήσουν πάλι τα μεγάλα οδικά έργα , θα δημιουργηθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας και και θα...επανεκκινήσει η οικονομία"!

      Για την οικονομία του Πακιστάν μιλάμε φαντάζομαι....

    • Ευαγγελος avatar
      Ευαγγελος @ stamoschios 18/04/2013 15:31:26

      Αμα απασχολούσαν βουλγαρους και Ρουμάνους (Ευρωπαίοι πολιτες) θα ελεγες το ιδιο να τιμωρηθούν?

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Ευαγγελος 18/04/2013 15:38:38

        Δεν μπορεί να πεί το ίδιο. Διότι σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, τότε θα ήταν αυτός ο παράνομος και όχι οι λαθρο-εργοδότες.
        Προφανώς με τον όρο "αλλοδαποί" εννοεί πολίτες εκτός ΕΕ.

        • Ευαγγελος avatar
          Ευαγγελος @ Uncle Stgm 18/04/2013 17:35:31

          Πες οτι η Βουλγαρια και η Ρουμανια δεν ειχαν μπει ακόμα στην Ε.Ε. Τα ιδια θα ελεγαν και για αυτούς οτι ειναι λαθρομεραναστες, εγκληματιες, να απελαθούν κλπ. Ετσι έλεγαν και για αυτους πριν ενταχθουν. Αλλα τώρα δεν μπορούν να πουν τίποτα γιατι ειναι στην Ε.Ε! Άρα.. μια ιδεα εναι ολα!

  17. Στέργιος avatar
    Στέργιος 18/04/2013 10:33:00

    Εγώ πάντως δεν πρόκειται να αγοράσω ποτέ αιματοβαμμένες φράουλες Ηλείας.

    • leak avatar
      leak @ Στέργιος 18/04/2013 15:46:49

      Επαναστάτη...

    • litsa avatar
      litsa @ Στέργιος 18/04/2013 23:24:22

      Στέργιε, μόνο ένας παραγωγός υπάρχει;

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ litsa 20/04/2013 14:49:19

        Έχετε δίκιο, η απόφασή μου ήταν βεβιασμένη και λανθασμένη. Οι γενικεύσεις είναι ρατσιστικές.
        Σαφώς και δεν υπάρχει μόνο ένας παραγωγός.
        Ζητώ συγγνώμη από τους φραουλοπαραγωγούς με ήθος.

  18. χαρης avatar
    χαρης 18/04/2013 11:32:53

    θυμάμαι πέρυσι που έλεγε ένας παραγωγός από την ηλεία ότι οι ελληνες δεν έρχονται να δουλέψουν στα χωράφια κ.α αρλουμπες οταν το 90% των παραγωγων χρησιμοποιούν αλλοδαπούς από μπαγκάντες και πακιστάν λοιπόν απλή είναι η λύση να δοθεί εντολή από σαμαρα ότι όσοι παραγωγοί χρησιμοποιούν αλλοδαπούς ανασφάλιστους θα χανουν ισοβια τις επιδοτήσεις και παράλληλα θα αντιμετωπίζουν και ποινή φυλάκισης και κάτι τελευταίο εγώ προσωπικα δεν ξαναγοραζω ελληνικα προιοντα οσο υπαρχει αυτη η κατασταση

  19. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 18/04/2013 13:21:55

    Το έκαναν αυτή τη φορά πολύ άτσαλα. Ανοργάνωτοι, ατζαμήδες.
    Την άλλη φορά οι δράστες στον άγριο Νότο ίσως φορούν, όπως πρέπει, κουκούλες (ξέρετε, μυτερές στην κορυφή). Άς κάψουν μέσα στη νύχτα και κανέναν σταυρό, το εντυπωσιακό θέαμα είναι ελκυστικό .
    Σίγουρα να έχουν αναμμένες δάδες.

    Oh Alabama
    The devil fools
    With the best laid plan.
    Swing low Alabama
    You got spare change
    You got to feel strange
    And now the moment
    Is all that it meant.
    (Neil Young, Alabama)

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Uncle Stgm 18/04/2013 20:06:22

      Του απάντησαν οι Lynyrd Skynyrd Θείε, με το Sweet Home Alabama!

      Επί της αναρτήσεως τώρα, ήταν πολύ χοντρό αυτό που έγινε και οι κ...μάγκες με την σειρά τους, θα το πληρώσουν χοντρά.
      Εντός της φυλακής ή εκτός αυτής.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Σταύρος 18/04/2013 20:26:08

        Λες να μη το θυμάμαι, Σταυρο;
        Αυτά έχουν γραφεί στην ιστορία, όχι μόνον της μουσικής...

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ Σταύρος 18/04/2013 21:22:15

        Σταύρο, για μια εναλλακτική ερμηνεία του Sweet Home Alabama δες στο thrasherswheat.org/jammin/lynyrd ...

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ MAYRO XABIARI 18/04/2013 23:20:19

          Ναι!
          Αντιφατικές εποχές με αντιφατικά νοήματα!
          ...και πολλές ουσίες αδελφέ μου...

          • MAYRO XABIARI avatar
            MAYRO XABIARI @ Σταύρος 19/04/2013 12:00:54

            :)

  20. panos2 avatar
    panos2 18/04/2013 13:22:42

    η κυβερνηση να προσλαβει κοσμο που θα γυριζει ολη Την Πελλοπονησο

    να μπει νομος αλλα συμφερει το κεφαλαιο?
    ισοβια σε οποιον απασχολει παρανομο μεταναστη

  21. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 18/04/2013 13:43:29

    Είμαι εναντίον των Λαθρομεταναστών, είμαι και ξενόφοβος, αλλά δεν είμαι ρατσιστής!!!
    Το καλό θα ήταν να είχε μηδενιστεί η λαθρομετανάστευση, αλλά το καλλίτερο θα ήταν να χτυπηθούν αλύπητα οι Δουλέμποροι και οι Εκμεταλλευτές.
    Επειδή έχω σχέση με τη γύρο περιοχή, από καιρό ακούω φήμες (που βέβαια δεν μπορώ να διασταυρώσω), που μιλάνε για οργανωμένα συμφέροντα από μεγαλοκτήμονες και μεσάζοντες της περιοχής , που ..φροντίζουν για την λαθραία εισαγωγή πλήθος εξαχρειωμένων σύγχρονων δούλων!
    Αυτό βέβαια καθόλου δεν αναιρεί το γεγονός ότι οι λαθρομετανάστες αποτελούν μια από τις μάστιγες της σύγχρονης Ελληνικής κοινωνίας!!

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ ΝΤΙΝΟΣ 18/04/2013 13:52:06

      Ἀκριβῶς ΝΤΙΝΟ!

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ ΝΤΙΝΟΣ 18/04/2013 14:22:11

      Όχι μόνο δεν το αναιρεί αλλά είναι το ίδιο πράγμα. Προφανώς κάποιοι βγάζουν τρελά λεφτά για να έρχονται και να καταφέρνουν να παραμένουν τόσο μαζικά λαθρομετανάστες.

    • tpe avatar
      tpe @ ΝΤΙΝΟΣ 18/04/2013 16:31:06

      Μερικά πράγματα που μου έρχονται στο μυαλό:
      1. Αφού τα άκουσες εσύ, τα όργανα τις τάξης τι στην ευχή άκουσαν;
      2. Εδώ το ΞΕΡΩ εγώ που ΔΕΝ μένω εκεί κι απλά πηγαίνω στη λαϊκή αγορά!
      3. Δεν μου προξενεί εντύπωση που οργανώνουν δουλεμπόριο. Αυτό που με προβληματίζει είναι πως αυτοί οι τύποι ΔΕΝ φεύγουν. ΓΙΑΤΙ;

      • Μεγάλες στιγμές avatar
        Μεγάλες στιγμές @ tpe 18/04/2013 17:44:25

        Γιατί τους ξέρεις με ονοματεπώνυμο;
        Δεκα διώχναμε,εκατό έμπαιναν (τουλάχιστον μεχρι τον φράκτη-Δενδια).
        Και όσο άθλιες να είναι οι συνθηκες διαβίωσης ή μικρό μεροκάματο,είναι και πάλι καλύτερα απο τις χώρες όπου προέρχονται.Ασε που εγώ δεν πάω να μάσω,εσύ δεν πας,ο άλλος δεν πάει....πώς θα φάμε φράουλες;

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ ΝΤΙΝΟΣ 18/04/2013 22:40:12

      Φαντάζομαι να εννοείται ότι όσοι υποθάλπουν την λαθρομετανάστευση ντόπιοι και ξένοι "νόμιμοι" αποτελούν μάστιγα...

  22. νεφέλη avatar
    νεφέλη 18/04/2013 14:46:30

    Ετσι απαξιώνεται η εγχώρια αγροτική παραγωγή... με ανεξέλεγκτη χρήση φυτοφαρμάκων και με εργατικό αίμα... όλα θυσία στο βωμό του μαμμωνά!

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ νεφέλη 18/04/2013 17:45:21

      Την έγραψες την ανοησία σου, νεφέλη! Πολλά ματοβαμμένα τρως και σ' έχουν πειράξει;

      • νεφέλη avatar
        νεφέλη @ Επισκέπτης 19/04/2013 03:10:58

        Μάλλον δεν είδες τις αφισέτες με τις αιματοβαμένες φράουλες, που εικονογραφούν την είδηση και κάνουν το γύρο του κόσμου στο διαδίκτυο...
        Λες να καλοδιαφημίζονται έτσι τα αγροτικά μας προιόντα;

        ...εκτός κι αν θεωρείς, ότι έτσι διαφημίζεται καλύτερα διεθνώς, το εγγυημένο φτηνό εργατικό δυναμικό!

        • Επισκέπτης avatar
          Επισκέπτης @ νεφέλη 19/04/2013 10:06:27

          Τώρα κατάλαβα πώς το εννοείς και συμφωνώ.

  23. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 18/04/2013 15:11:17

    ...Κατεπείγουσα εντολή στον ειδικό γραμματέα του ΣΕΠΕ να στείλει στη Μανωλάδα Ηλείας κλιμάκιο του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας, με αφορμή τα χθεσινά θλιβερά γεγονότα, έδωσε ο υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας κ. Γι­άν­νης Βρούτσης.

    Εκ των υστέρων ενω άπαντες γνωριζουν το τι συμβαινει εκει.Αυτό σημαίνει απουσία μεθοδικής σκέψης και συστηματικής δράσης γιατί "Μανωλάδες" υπάρχουν διάσπαρτες στον Ελληνικό χώρο

  24. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 18/04/2013 15:29:09

    Βουπρασία...
    Κάτι σαν βου-πρατήριο δηλαδή. Τόπος όπου αγοράζονται και πουλιούνται βόϊδα.
    Τα βόϊδα με καραμπίνες ήταν άραγε με χρονομίσθωση; Ή "συμβασιούχοι έργου";

  25. Scarface avatar
    Scarface 18/04/2013 15:43:42

    Προτεινω οι απολυσεις απο το Δημοσιο να ξεκινησουν απο το ΙΚΑ και την επιθεωρηση εργασιας που ειναι υπευθυνη για την περιοχη της Μανωλαδας. Ετσι κι αλλιως, αχρηστοι ειναι.

  26. kosvag avatar
    kosvag 18/04/2013 15:45:31

    Όταν σου την πέφτουν 200 άτομα που τους έχεις φεσώσει (και Έλληνες να είναι) υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να φοβηθείς και να πατήσεις την σκανδάλη από τη βοή τους και μόνο.
    Καθαρά οικονομική ανάλυση: το μεταναστευτικό όπως έχει στην Ελλάδα (με το Δουβλίνο ΙΙ) + την αυξανόμενη κρίση είναι ήδη χιονοστιβάδα. Αν δεν φάμε φράουλες, αν δεν υπάρξει κάποια όποια δουλειά για τους μετανάστες ώστε κάπως όπως να επιβιώσουν θα επιταχυνθεί το μπαμ. Τώρα συγκεντρώθηκαν 200 (έστω οτι και οι 200? είναι φεσωμένοι από τον ίδιο εργοδότη) αύριο θα είναι 2.000 ή 20.000 για να διεκδικήσουν κάποιο άλλο δικαίωμά τους.
    Θέλουμε δεν θέλουμε στο ίδιο καράβι είμαστε.

  27. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 18/04/2013 15:53:00

    Εἶχαν δέν εἶχαν πάντως τά διεθνή Μέσα καί site's κατηγοροῦν τήν Ἑλλάδα τῶρα,ὅτι ἐκμεταλλεύεται τούς μετανάστες (οὔτε κουβέντα γιά λαθρομετανάστες),ὅτι τούς κακομεταχειρίζεται καί καταπατᾶ βάναυσα τά ἀνθρώπινα δικαιώματα.

  28. γαλατης avatar
    γαλατης 18/04/2013 16:24:28

    επειδή φθάσαμε πλέον στην κορύφωση του δράματος και αφού κανείς πλέον δεν έχει την ανάγκη να παραιτηθεί προτείνω άμεσα τα εξής..1) καταδίκη βαριά του εργοδότη. 2) καταδίκη βαριά των μπράβων 3) άμεση ανάκριση διοικητή και λοιπών αστυνομικών (?) και άμεση απόταξη και ποινική τιμωρία 4) ανάκριση των υπευθύνων εφαρμογής εργατικής νομοθεσίας..αν είναι ένοχι, άμεση απόλυση και τιμωρία ποινική 5) έλεγχος σήμερα όλων των τσιφλικάδων της περιοχής με χαρτιά και ένσημα των εργαζομένων..σήμερα όμως..αν δεν υπάρχουν άμεση σύλληψη, φυλάκιση και πρόστιμα όπως ισχύουν...και τέλος..που είναι άραγε οι δήθεν ένστολοι ράμπο να μουντάρουν στα σπίτια των τσιφλικάδων , να βγεί ο Δενδιας να μας δείξει τις φωτογραφίες των καταζητουμένων μήπως και ξέρουμε που κρύβονται ??? άντε γιατί η υποκρισία βαράει κόκκινο...και τέρμα έως εδώ η πλάκα...όπως λέει πολύ σωστά το κείμενο του φάκτορα αυτη η ιστορία ήταν γνωστή εδώ και χρόνια και κανείς μα κανείς δεν έκανε μέχρι σήμερα τίποτα..τουλάχιστον σήμερα που έχουμε γίνει διεθνώσ ξεφτίλα να παρθιούν άμεσα μέτρα και απο αύριο και να δούμε και άντε γειά σας αφου΄ξεχαστεί....αναμένουμε..

    • kosvag avatar
      kosvag @ γαλατης 18/04/2013 16:45:59

      αν γίνουν όλα κανονικά και νόμιμα δεν θα έχουν να φάνε οι μετανάστες και θα φάνε τους ιθαγενείς. Τα γνωρίζει αυτά το κράτος και αφήνει τους μετανάστες να ζουν, πχ: ο ιθαγενής που έχει ΑΦΜ κτλ χρειάζεται άδεια μικροπωλητή, ο μετανάστης όχι. Αστυνομικοί, ΙΚΑ κτλ έχουν οδηγίες.
      Μην ρωτάς σε παρακαλώ, καλώς? ή κακώς?

  29. γαλατης avatar
    γαλατης 18/04/2013 16:55:57

    και επίσης αγαπητέ φάκτορα, ψάχνοντας βρήκα ένα ρεπορτάζ του Βήματος που είχε γίνει απόπειρα δολοφονική κατά δημοσιογράφων που έκαναν ρεπορτάζ στη περιοχή...ψάξε σε παρακαλώ και θα τρελαθείς....εκεί επικρατεί μαφιόζικος νόμος και δουλεμπόριο πραγματικό στην κυριολεξία..νομίζω οτι πλέον δεν υπάρχει άλλα ανοχή απο το κράτος...πρέπει να τους συντρίψει άμεσα...

  30. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 18/04/2013 16:59:29

    http://www.youtube.com/watch?v=JSQxlgk6970
    I saw cotton
    And I saw black
    Tall white mansions
    And little shacks.
    Southern man
    When will you
    Pay them back?
    ............
    Southern man
    Better keep your head
    Don't forget
    What your good book said
    Southern change
    Gonna come at last
    Now your crosses
    Are burning fast

  31. Ρηνα avatar
    Ρηνα 18/04/2013 17:22:47

    Θαρθει και η ωρα που καποιος θα τους ξεσηκωσει να....φανε τους ιθαγενεις.

  32. panos2 avatar
    panos2 18/04/2013 17:28:11

    Ακουω θα μπουνε οφειλετες σε στρατοπεδα
    και απορω..
    1)γιατι δεν στελνονται να δουλευουν στα χωραφια μεχρι να ξεχρεωσουν?(αμα το θελουν και οι ιδιοι)
    ετσι δεν θα εχουμε λαθρο

    2)Στο Δημοσιο ολοι ξερουν οτι περισσεουν πανω απο 100χιλιαδες.γιατι δεν στελνονται στην επαρχια να δουλεψουν σε αγροτικες δουλειες και ας παιρνουν το μισθο που παρνουν

    Αρα οι Γερμανοι εχουν δικιο?ειμαστε μια χωρα που το 50% καθεται πρωτεουσα και κλαιγεται αντι να δουλευει?

    Συμφωνα με στοιχεια..
    αρακολουθώντας την ποσοστιαία συμμετοχή του γεωργικού προϊόντος στην
    δημιουργία του Α.Ε.Π. της χώρας κατά την τελευταία δεκαετία, διαπιστώνουμε ότι
    παρουσιάζει μια συνεχή πτωτική τάση. Πιο συγκεκριμένα, ενώ το 1995 το
    αντίστοιχο ποσοστό ήταν σχεδόν 10% του συνολικού Α.Ε.Π. της χώρας, το 2004
    μειώθηκε σε 4,3%, ενώ σύμφωνα με προσωρινά στοιχεία της Ε.Σ.Υ.Ε., το 2006.
    ανέρχεται σε 3,3%

  33. geocool avatar
    geocool 18/04/2013 17:46:07

    η αγροτικη παραγωγη δεν ειναι ανταγωνιστικη στη παγκοσμια αγορα λογω του ακριβου ευρω και των ακριβων καυσιμων και λιπασματων.
    Οι ελληνες αγροτες προσπαθουν να αντισταθμιζουν αυτα τα μειονεκτηματα με τις επιδοτησεις και τα μαυρα χαμηλα μεροκαματα.
    Οι κυβερνησεις το γνωριζουν και υπαρχει ανοχη. Αν θα επενεβαινε ενα σοβαρο κρατος να επιβαλει το νομο μετα απο λιγο καιρο,
    ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΤΕΥΟΤΑΝ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΝΤΟΜΑΤΑ

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ geocool 18/04/2013 20:24:16

      Γι αυτό λοιπόν η αγορά γέμισε Ολλανδικές και Βέλγικες ντομάτες !
      Είδατε τι ανταγωνιστικό είναι το φτηνό Ολλανδικό "γιέν" και η μαλακή "λιρέττα" Βελγίου;
      Είναι αλήθεια πάντως, ότι ρίχνουμε πιό πολύ λίπασμα παρά χώμα...
      Large σε όλα μας...

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ geocool 18/04/2013 22:45:28

      Τα μειονεκτήματα αντισταθμίζονται με μαύρα μεροκάματα ή με σφαίρες?

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ Αιρετικός 19/04/2013 12:03:25

        Ένα περίστροφο στον κρόταφο του αγοραστή θα ήταν πιστεύω πιο αποτελεσματικό...

  34. MCA avatar
    MCA 18/04/2013 18:22:38

    Τα γεγονότα στην Μανωλάδα μας υπενθυμίζουν για ποιο λόγο δεν πρόκειται να λυθεί το λαθρομεταναστευτικό στην Ελλάδα, ακόμα και εάν η πολιτεία σφραγίσει τα σύνορα, ακόμα και εάν αλλάξει η συνθήκη Δουβλίνο 2 επιτρέποντας στους λαθρομετανάστες να ταξιδεύσουν στις ευρωπαϊκές χώρες.
    Δυστυχώς η χρησιμοποίηση εκατοντάδων χιλιάδων κακόμοιρων λαθροεισβολέων ως δούλων έχει γίνει κανόνας. Καταστάσεις, επιπέδου προεμφιλιακής εποχής των ΗΠΑ.

    • Φρέσκα Κουλούρια avatar
      Φρέσκα Κουλούρια @ MCA 19/04/2013 00:16:55

      «Καταστάσεις, επιπέδου προεμφιλιακής εποχής των ΗΠΑ.»

      Με βλέπω με τους βόρειους.
      Με τα χίλια!

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Φρέσκα Κουλούρια 19/04/2013 09:46:18

        Hurrah! For Southern rights, hurrah! Hurrah for the Bonnie Blue Flag that bears a single star!

        Θα σας φάμε , Γιάνκηδες!

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ ΣΤΕΛΙΟΣ 19/04/2013 11:10:34

          Gone with the wind.

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ ΣΤΕΛΙΟΣ 19/04/2013 13:00:42

          Yankee Doodle went to town
          A-riding on a pony,
          Stuck a feather in his cap
          And called it macaroni.

          Χο! Χο! Χο!

  35. zame avatar
    zame 18/04/2013 19:17:49

    ψψψ!!! 22 euro / μερα..πανάκριβα αφού στις ανταγωνιστικές κοινωνίες είναι 2$ / μέρα (ανατολή δύση)..
    έτσι οι AΡΙΘΜΟΙ θα ικανοποιούνται..
    όσο για τούς ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ποιός νοιάζεται άλλωστε..
    η..μήπως είναι λάθος πώς η εργασία παράγει τον πλούτο..

  36. ανάρχας avatar
    ανάρχας 18/04/2013 19:54:44

    Οι δολοφόνοι της Κατερίνας είναι ελεύθεροι με βαρύ οπλισμό.

    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΔΕ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ

    Οι δολοφόνοι της Μαρφιν είναι έξω (και μας κάνουν ενίοτε και μαθήματα δημοκρατίας)

    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΔΕ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ ανάρχας 19/04/2013 12:06:23

      Το "ανάρχας" τι είναι, ξεκάρφωμα; Κατά τα άλλα, αφού δε πιάσανε κάποιους δολοφόνους, να καθαρίσω και γω το γείτονα που δεν κάνει τίποτα για το σκύλο του που με ξυπνάει κάθε βράδυ;

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ MAYRO XABIARI 19/04/2013 12:24:17

        Ζούμε στη χώρα της διεστραμένης λογικής.
        Με τους ηγέτες να ρίχνουν το σύνθημα.

  37. zame avatar
    zame 18/04/2013 21:13:41

    αν συνέβαινε στις φυτείες τσαγιού..κατα Ινδια μερια..
    η στα ορυχεία της Νιγηριας ίσως..κλπ.
    αλλά στην ΕΕ.. πολυ δύσκολα εκτιμώ πώς κανείς να μην ΕΙΔΕ & ΑΚΟΥΣΕ..
    Είναι πολύ βαριά η "αντιπαροχή" που φορτωνόμαστε να "τρέξουμε" & μαλιστα με "κακοτραχαλες συνθηκες"

  38. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 18/04/2013 21:23:10

    Καί γυνή ^Mara^,βεβαίως! Ἐκεῖ δέ σκότωσε ἡ παπαδιά μέ τόν ἐραστή της,τόν ἄνδρα της;:-)

    • ^Mara^ avatar
      ^Mara^ @ Κυθήριος Τ. 19/04/2013 21:20:28

      Δυστυχώς Κυθήριε, φημίζονται για τα πάσης... φύσεως αίσχη τους.

  39. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 18/04/2013 21:32:40

    Το να ριψνεις στο ψαχνο ειναι παρανομο και ηθικα απαραδεκτο. Αυτο ομως δεν νομιμοποιει ουτε δικαιολογει τις απαραδεκτες, επιφανιακες, και λαικιστικες πολιτικες τοποθετησεις (για εργασιακα, λαθρομεταναστευση, αγροτες, παραγωγη και εμπορια φραουλας κτλ) που εχουν μονοπωλησει αυτη την συζητηση. Αυτο λεγεται ψυχολογια του οχλου. Ο αρθογραφος εδωσε το συνθημα, και βουρρρρ ο οχλος.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Agrofylakas 18/04/2013 23:32:33

      Γιατί λαϊκίστικες συζητήσεις και τοποθετήσεις; Νομίζω ότι όλοι σχεδόν οι σχολιαστές μίλησαν για ανάγκη μεταναστευτικής πολιτικής. Εκτός και αν σου αρέσει το καθεστώς δουλείας και δουλεμπορίας, οπότε να ζητήσεις να εφαρμοστεί και με τον νόμο...
      Δηλαδή, αν δεν έριχναν στο ψαχνό οι "επιστάτες", όλα θα ήταν καλά στην Καλύβα του μπαρμπα Θωμά...

  40. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 18/04/2013 22:39:41

    Τι υποκρισία είναι!!!
    Για ζήτημα γνωστό εδώ και 20 χρόνια!!!
    Αλλά πώς αλλιώς στη χώρα της ρητορικής κενολογίας και των εικωνολατρευτικών ιδεολογημάτων.

  41. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 18/04/2013 23:30:22

    Βλεποντας τα αποτελεσματα των τελευταιων εκλογων στην περιοχη η ΝΔ παιρνει περιπου 31, ο ΣΥΡΙΖΑ 27, το ΠΑΣΟΚ 16 κλπ. Εγω βλεπω ομερτα στον βωμο της εκμεταλλευσης και του χρηματος. Καποτε εκμεταλευομασταν τους τσιγγανους, μετα τους Αλβανους , μετα τους προερχομενους απο τις Ανατολικες χωρες και τωρα τους φουκαραδες λαθρομεταναστες. Κατι αντιστοιχο γινεται στην Ν. Ιταλια με Βουλγαρογυφτους και Βορειοαφρικανους. Αυτοι λοιπον οι υπανθρωποι με τις BMW και τα αυθαιρετα στις παραλιες, με τα καμπαρε με τα κοριτσια απο τις χωρες της Αν. Ευρωπης , με τις καλυβες του μπαρμπα Θωμα εκπροσωπουν την Ελλαδα σημερα στα ΜΜΕ.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Ρεαλιστης 20/04/2013 00:22:10

      Στη συγκεκριμενη περιοχη το ΠΑΣΟΚ επιασε 25,5 0/0.

  42. Φρέσκα Κουλούρια avatar
    Φρέσκα Κουλούρια 18/04/2013 23:55:49

    Δεν είναι θέμα ούτε ρατσισμού, ούτε φασισμού.
    Εϊναι ξεκάθαρα θέμα οικονομικής εκμετάλλευσης!
    Η χώρα έχει καταντήσει ένα τεράστιο σκλαβοπάζαρο εδώ και 2ο χρόνια τουλάχιστον.
    Και μάλιστα σε εποχές που η χρυσή αυγή ήταν γνωστή μόνον στα δέκα μέλη της που ήταν όλη και όλη.
    Αφήστε λοιπόν τα περί χρυσαυγιτών και φασιστών και ρατσιστών.
    Αυτό ονομάζεται αποποίηση ευθυνών.
    Και οι ευθύνες για αυτήν την μετατροπή της χώρας σε ένα απέραντο σκλαβοπάζαρο δεν ανήκουν στην χρυσή αυγή, που καλώς ή κακώς έχει δηλώσει πως όλους τους ξένους θα τους διώξει έξω από τα σύνορα και θα βάλει στην θέση τους να δουλεύουν Έλληνες.
    Οι ρατσιστές και οι φασίστες δεν θέλουν τους ξένους στην χώρα ούτε κάν σαν σκλάβους.
    Οι ευθύνες λοιπόν για αυτήν την κατάσταση βαρύνουν πρώτα τα δύο κόμματα που κυβέρνησαν και κυβερνούν την χώρα, που άνοιξαν τα σύνορα με τις ευλογίες και την χρηματοδότηση της ΕΕ, που την μετέτρεψαν σε μια αποθήκη σκλάβων υπογράφοντας τα Δουβλίνα.
    Βαρύνουν οι ευθύνες επίσης και την αριστερά και όλους όσους προσκαλούσαν τους ξένους και αποδέχονταν και αποδέχονται και υποστηρίζουν την άνευ μέτρου και ελέγχων είσοδο λαθρομεταναστών στην Ελλάδα.
    Όλοι όσοι άνοιξαν τα σύνορα και άφησαν εκατοντάδες χιλιάδες ξένους να μπούν στην χώρα δεν γνώριζαν γιατί τους άφησαν;
    Θέλει πολύ φαντασία να καταλάβει κάποιος ότι όλοι αυτοί είχαν ελάχιστες επιλογές;
    Ή θα κατέληγαν σκλάβοι στις φυτείες της Μανωλάδας και άλλων «παραγωγικών μονάδων», μεγαλοεργοδοτών, επιχειρηματιών κλπ και στην καλύτερη γι αυτούς περίπτωση θα τσίμπαγαν και κάνα δεκάευρο τη μέρα ενώ στην χειρότερη θα τους έβρισκαν σε κανα χαντάκι νεκρούς.
    Ή θα κατέληγαν στην πορνεία και στα κωλάδικα ως «χορεύτριες».
    Ή θα πούλαγαν ναρκωτικά
    ή μοιραία και αναπόφευκτα θα οδηγούταν σε κάθε είδους εγκληματικότητα για να επιβιώσουν.
    Όλα τα παραπάνω τα έγραφαν αρκεροί Έλληνες πάνω από δέκα χρόνια τώρα και μετά τα ιδιοποιήθηκε η χρυσή αυγή μιάς και κανένας άλλος πολιτικός χώρος δεν συγκινήθηκε να πάρει στα σοβαρά όσους επεσήμαιναν σε πολλούς τόνους για το που πάει το πράγμα.

    Επαναλαμβάνω πως το ζήτημα δεν είναι ούτε φασιστικό ούτε ρατσιστικό, είναι απλά ζήτημα σκλαβοπάζαρου, μεταχείριση ανθρώπων ως σκλάβων.
    Όποιος προσπαθεί να το βαφτίσει ρατσιστικό ή φασιστικό απλώς προσπαθεί να αποποιηθεί τις ευθύνες και να τις φορτώσει εκεί που στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν ανήκουν.
    Γιατί αυτά τα σκηνικά με τους δεμένους και σερνάμενους από τρακτέρ σκλάβους δεν έγιναν τώρα, ούτε έγιναν επί κυβέρνησης χρυσής αυγής, το κάθε άλλο.
    Έγιναν επί κυβερνήσεων πασοκ, νδ, και νδπασοκδημαρ.
    Με τα χειροκροτήματα του συριζα, του κκε, κλπ «προοδευτικών».

    Καμμία απολύτως αντίρρηση να έχουμε ξένους εργαζόμενους στην Ελλάδα.
    Αρκεί αυτοί να αμείβονται όσο οι Έλληνες, να έχουν τα ίδια δικαιώματα και την ίδια ασφάλιση και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη με τους Έλληνες εργαζόμενους.
    Αν λοιπόν κάποιοι ενδιαφέρονται πραγματικά για αυτούς του ανθρώπους ας φροντίσουν χτές να επιβάλλουν σε κάθε εργοδότη να πληρώνει τον ξένο όσο και τον Έλληνα.
    Για να δούμε τότε αν και κατά πόσον θα προτιμούνται και οι ξένοι και κυρίως στο που πραγματικά χρειαζόμαστε ξένους εργάτες.

    Περί δικαιοσύνης τώρα.
    Εάν δεν καταδικαστούν σε θάνατο και δεν εκτελεστούν δι απαγχονισμού αυτά τα ανθρωπόμορφα τέρατα μαζί με όλους όσους διακινούν σκλάβους, διευκολύνουν το σκλαβοπάζαρο και μεταχειρίζονται γενικά ανθρώπους σαν σκλάβους αίσθηση, ότι αποδόθηκε δικαιοσύνη εγώ δεν θα έχω.

  43. τοξο avatar
    τοξο 18/04/2013 23:59:22

    Εγώ περιμένω να συλληφθούν ,γιά να ακούσω και την άλλη πλευρά.Αυτοί που αγοράζουν χονδρικώς τις φράουλες ,πότε πληρώνουν τους παραγωγούς;

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ τοξο 19/04/2013 00:02:13

      Τι σχέση έχει αυτό με το προκείμενο ζήτημα; ΄Ολα τουρλ τουρλ!
      Greek λογική για να μη γίνεται στο τέλος τίποτα.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ τοξο 19/04/2013 12:07:48

      Και κάθε πότε ενημερώνει ο μετεωρολογικός δορυφόρος την ΕΜΥ;

  44. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 19/04/2013 07:12:39

    Το παραμύθι ότι οι εργοδότες δεν πληρώνουν λόγω οικονομικών δυσπραγιών δεν περνάει πλέον.
    Στο κάτω κάτω αν δεν έχεις να πληρώσεις και δεν έχεις πρόθεση να πληρώσεις, δεν προσλαμβάνεις εργάτες, απλώς βάζεις λουκέτο, όσο σκληρό και αν ακούγεται!
    Και αναφερόμενος γενικότερα έχω να πω ότι, η λογική των ...μεγαλοκαρχαριών , να απαιτούν από το κράτος κάθε λογής ασυλία (ποινική, αστική , πολεοδομική, φορολογική κλπ.), με την απειλή του κλεισίματος της Επιχείρησης και κατά συνέπεια απόλυση του προσωπικού, έχει οδηγήσει στην σημερινή κατάσταση της οικονομικής και νομικής ασυδοσίας!

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ ΝΤΙΝΟΣ 19/04/2013 12:09:14

      Απλά όταν έρθει η ώρα να πληρώσουν, με το τέλος της συγκομιδής, καλούν την αστυνομία: "τρεχάτε τρεχάτε, κάτι λαθρομετανάστες έκαναν κατάληψη στα θερμοκήπιά μου..."

  45. είμαστε ολοι κάτοικοι Β.Π. προοδευτικάριοι της Ροζ αριστεράς avatar
    είμαστε ολοι κάτοικοι Β.Π. προοδευτικάριοι της Ροζ αριστεράς 19/04/2013 11:57:11

    Κι εγώ καταδικάζω το γεγονός.
    http://www.youtube.com/watch?v=f6xhaKtPGLg

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ είμαστε ολοι κάτοικοι Β.Π. προοδευτικάριοι της Ροζ αριστεράς 20/04/2013 12:07:51

      Να προσεχετε γιατι τελευταια ριχνουν στις πισινες πιρανχας....

  46. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 19/04/2013 12:13:22

    http://www.csmonitor.com/var/ezflow_site/storage/images/media/content/2013/1-28-13-kkk/14874923-1-eng-US/1-28-13-KKK_full_600.jpg

  47. blue nile avatar
    blue nile 19/04/2013 18:33:50

    @ Συριζαλβανία του Χότζα

    Απαντάω εδώ γιατί πιο πάνω δεν έχει άλλο χώρο.
    1) Δεν λέω να αρχίσουμε να χρεώνουμε τις πλεονασματικές χώρες με μεγαλύτερα επιτόκια, λέω ότι πρέπει να παραδειγματιστούμε από τον τρόπο που αντιμετώπιζε ο Κέυνς την πραγματικότητα.
    Δεν μπόρεσε να προβλέψει τον στασιμοπληθωρισμό της δεκαετίας του 70' γιατί απλά η μέχρι το 1970 περίπου πλεονασματική Αμερική μετατράπηκε σε ελλειμματική και δεν μπορουσε να στηρίζει άλλο το παγκόσμιο σχέδιο .
    Αμερική των new dealers που επηρεάστηκαν από τον Κέινς και από το 1945 ανακύκλωναν τα πλεονάσματα τους στις χώρες επιροής τους αλλά δεν έφτιαξαν ούτε bancor ούτε αυτόματο μηχανισμό ανακύκλωσης πλεονασμάτων όπως είχε προτείνει ο Κέινς.
    Θεωρούσαν μάλλον ότι θα ήταν οι ΗΠΑ εσαεί πλεονασματικές.
    Αν είχαν δημιουργήσει αυτόματο μηχανισμό ανακύκλωσης τότε το παγκόσμιο σχέδιο μπορεί να ζούσε και να βασίλευε ακόμα.
    2) Με το να εφαρμόζουν οι ΗΠΑ από το 2008 και μετά κεϋνσιανές πολιτικές έστω και περιορισμένης έκτασης βοήθησε στο να μη ζήσουν ξανά στιγμές του 1929 με τα Hoovervilles των εξαθλιωμένων.
    Τι άλλο θα μπορούσαν να κάνουν άλλωστε και το γεγονός ότι οι αμερικανοί πολίτες δεν υποφέρουν αυτά που υποφέρουν οι ευρωπαίοι πολίτες δείχνει πολλά.
    3) Εξακολουθείς να βλέπεις τη στιγμή και όχι την διάρκεια.
    Μπορεί αποσπασματικά οι χώρες μιας νομισματικής ένωσης να έχουν πλεονάσματα.
    Δηλαδή εσύ υποστηρίζεις ότι καλά κάνει η Γερμανία και θέλει να γίνουμε πλεονασματικοί ενώ την ίδια στιγμή η ίδια θέλει να παραμένει πλεονασματική.
    Κάτι τέτοιο είναι παράλογο και δεν έχει συμβεί ποτέ.

    Αλλά αν οιΗΠΑ εφάρμοζαν έστω και το 20% των πολιτικών που επιβάλει τώρα η Γερμανία δεν θα μετρούσαν δεκαετίες ζωής του δολλαρίου
    Το ευρώ έτσι όπως πάει δεν θα φτάσει καν στην εφηβεία ...

  48. Je ne regrette rien avatar
    Je ne regrette rien 19/04/2013 20:14:47

    @ αγαπητέ Zugzwang, κατ'αρχήν με τιμά πού η απουσία μου δεν πέρασε απαρατήρητη.! Το επάγγελμά μου με υποχρεώνει να ταξιδεύω συχνά .
    Δεν θέλω δημοσίως να πώ περισσότερα, μόνον ότι έχει σχέση με την αγαπημένη μου Ελλάδα...
    Διαβάζω αυτά πού γράφεις και απορώ με τις απαντήσεις των συμπατριωτών μας πού ΔΕΝ καταλαβαίνουν τι υπαινίσσεσαι, εμμέσως πλήν ...σαφώς.
    Νομίζω, δεν πρέπει να υπάρχει άλλος λαός στον κόσμο πού δείχνει τόοοση ανοχή στούς αλλοδαπούς και πού προτιμάει να αδικήσει τους ημεδαπούς παρά το αντίθετο !
    Και μας λένε και ...ρατσιστές

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Je ne regrette rien 20/04/2013 00:05:45

      Συμφωνω απολυτα!
      Εμενα τιμουν τα λογια σου!

  49. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 20/04/2013 15:51:12

    Κατά-μαυρο χιούμορ...Μπρρρ.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.