Όλοι φοβούνται αλλά κανείς δεν φωνάζει!
15/04/2015 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όλοι φοβούνται αλλά κανείς δεν φωνάζει!

Αν τα έκανε αυτά μια... δεξιά κυβέρνηση τώρα θα είχαμε κόσμο στο δρόμο, διαμαρτυρόμενους στην πλατεία, επανάσταση στα Εξάρχεια. Τώρα σιωπή, ανοχή, καρτερικότητα. Ως πότε, όμως, οι Έλληνες θα ανέχονται να είναι μάρτυρες της διάλυσης της πατρίδας τους;

Και να που φτάσαμε στο μη παρέκει. Στο σημείο μηδέν, εκεί που ακόμη και ο Βενιζέλος που έλεγε ότι σε δύο μήνες μπορεί να χαθούν θυσίες ετών, δικαιώνεται.

Πράγματι, αν αυτή η κυβέρνηση δεν ήταν μόλις 80 ημερών θα είχε δικαίωμα οποιοσδήποτε να ζητήσει παραίτησή της και να πάμε σε εκλογές. Αν η χώρα δεν ήταν στο χείλος της χρεοκοπίας η μόνη λύση ήταν η προσφυγή στις κάλπες διότι τέτοια καταστροφή ούτε η... ολόμαυρη ράχη των Ψαρών δεν έχει ξαναζήσει.

Τέτοιες απανωτές γκάφες, παλινωδίες και ερασιτεχνισμοί δεν έχουν υπάρξει ούτε στις χειρότερες κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης. Ο δε πρωθυπουργός, αυτός που ως αντιπολίτευση κατήγγειλε τους πάντες και τα πάντα, τώρα κρύβεται στον γυάλινο πύργο του Μεγάρου Μαξίμου και κάνει συσκέψεις για να σώσει τα προσχήματα.

Από που να ξεκινήσουμε: Στα Προπύλαια γίνεται χαμός, έχει γίνει στέκι ναρκομανών κι εμπόρων ηρωίνης διεθνών κυκλωμάτων και η Αστυνομία παρακολουθεί απαθής γιατί δεν θέλει να ανησυχήσει τους μπαχαλάκηδες. «Τι θέλετε να ανοίξουν κεφάλια;» αναρωτήθηκε βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ. «Ναι κύριε βουλευτά τζάμπα μάγκα. Να ανοίξει κανένα κεφάλι, έτσι κι αλλιώς τίποτα δεν έχει μέσα. Να παραδειγματιστούν και να σταματήσουν να διαλύουν τα πανεπιστήμια».

Και σα να μην έφταναν όλα αυτά η Αστυνομία αντί να πιάσει τους κουκουλοφόρους της Πρυτανείας συλλαμβάνει περαστικούς επιχειρηματίες από την Αλγερία γιατί τους πέρασε για μπαχαλάκηδες. «Στο Μεγάλη Βρετάννια μένουμε κύριε Αστυνόμε», έλεγαν αυτοί, αλλά που να ακούσουν.

Και η κατάληψη συνεχίζεται αλλά κι αν σταματήσει οι μπαχαλάκηδες έχουν προαναγγείλει κι άλλους... αγώνες.

Πάμε στο χάος με τους μετανάστες. Αφού επί χρόνια έλεγαν ότι έχουν σχέδιο για το μεταναστευτικό ήρθε η ώρα της πληρωμής. Δυστυχώς μαζί πληρώνει και η Ελλάδα. Βάζοντας υπουργό μια απίθανη δικηγόρο που έβγαλε λεφτά κι έκανε καριέρα κάνοντας τον συνήγορο μεταναστών, τώρα τρέχει να μαζέψει τα κομμάτια της.

Η Χριστοδουλοπούλου μας απαγορεύει να λέμε μετανάστες, αλλά... πρόσφυγες. Δεν είναι παράνομοι αλλά... παράτυποι. Δεν γυροφέρνουν στο κέντρο γιατί δεν έχουν που να πάνε αλλά κάνουν... ηλιοθεραπεία. Τέτοια υπουργό δεν έχει ξαναζήσει ο τόπος. Είναι η ίδια που πριν ακόμη ορκιστεί υπουργός είχε βάλει τους συνεργάτες της να καταθέτουν προτάσεις για να ανοίξουν τα σύνορα και να δίνονται ιθαγένειες στο άψε σβήσε.

Έδωσε το σήμα στους απανταχού ταλαίπωρους ότι η Ελλάδα είναι «ξέφραγο αμπέλι» και τώρα η χώρα μας είναι στις πρώτες... προτιμήσεις των μεταναστών.

Και τι κάνει η κυβέρνηση τώρα που η πατάτα καίει και την βρίζει όλος ο κόσμος; Ανακοινώνει μέτρα και κάνει γκάφες. Ο Σακελλαρίδης ανακοίνωσε ότι όλοι οι Σύροι θα έρχονται ελεύθεροι στην Ελλάδα, θα παίρνουν ταξιδιωτικά έγγραφα και θα φεύγουν σε όποια ευρωπαϊκή χώρα γουστάρουν. Δηλαδή η κυβέρνηση κατήργησε την ευρωπαϊκή νομοθεσία χωρίς να ρωτήσουν κανέναν.

Μόλις κατάλαβαν ότι έκαναν τεράστια γκάφα τα μάζεψαν αλλά έδειξαν με πόση προχειρότητα κι έλλειψη σχεδίου αλλά και αριστερίστικη νοοτροπία λειτουργούν.

Όσο για τα άλλα μέτρα; Θα φτιάξουν κέντρα φιλοξενίας σε όλη την Ελλάδα κι όποιον χωρέσει χώρεσε. Δηλαδή θα φτιάξουν στρατόπεδα συγκέντρωσης και νέες Αμυγδαλέζες τις οποίες κατήγγειλαν.

Και μέσα στις γκάφες, την καταστροφή, την κοινωνική κατακραυγή, το θρίλερ με την οικονομία συνεχίζεται. Χάνεται και η 24η Απριλίου και νέα προθεσμία μπας και δούμε χρήματα από τις δόσεις η 11η Μαΐου. Αλλά μέχρι τότε το ατύχημα είναι πιθανό, η αδυναμία πληρωμών είναι σχεδόν βεβαία. Τι κάνει η κυβέρνηση; Τι κάνει ο Τσίπρας και ο Βαρουφάκης; Απλά τίποτε. Αφήνουν το χρόνο να περνά λες και υπάρχει περίσσιος. Την ίδια στιγμή Ευρωπαίοι και ΔΝΤ προετοιμάζονται για Grexit, το δηλώνουν παντού αλλά η Αθήνα κοιμάται. Ξυπνάτε ρε, μας πήρανε φαλάγγι.

Φυσικά η χώρα ζει στο ρυθμό της Ζωής του πρατηρίου. Εκεί που η ζωή είναι ωραία, τα λάστιχα αλλάζουν με μια εντολή, η λογική του «ξέρεις ποιος είμαι εγώ» κυριαρχεί και στην... πρώτη φορά αριστερά. Αλήθεια; Η λαλίστατη Ζωή η πορφυρογέννητη που χάθηκε; Γιατί δε μιλάει; Κατάπιε τη γλώσσα της;

Αυτή είναι η κατάσταση της χώρας, δυόμιση μήνες μετά τις εκλογές. Αυτή είναι η εικόνα ενός σύγχρονου κράτους που θέλει να είναι ευρωπαϊκό, να έχει νόμους και κανόνες.

Δεν ξέρουμε αν το καταλάβατε, ψηφοφόροι και μη του ΣΥΡΙΖΑ. Όμως, το χάος που προκαλεί η κυβέρνηση είναι τραγικά δυσανάλογο με το χρόνο που κυβερνά. Η κατάσταση τείνει να γίνει μη αναστρέψιμη και δυστυχώς όλοι φοβούνται αλλά κανείς δεν φωνάζει. Αν τα έκανε αυτά μια.. δεξιά κυβέρνηση τώρα θα είχαμε κόσμο στο δρόμο, διαμαρτυρόμενους στην πλατεία, επανάσταση στα Εξάρχεια. Τώρα σιωπή, ανοχή, καρτερικότητα. Ως πότε, όμως, οι Έλληνες θα ανέχονται να είναι μάρτυρες της διάλυσης της πατρίδας τους;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Παράξενος avatar
    Παράξενος 15/04/2015 07:54:54

    Ως πότε, όμως, οι Έλληνες θα ανέχονται να είναι μάρτυρες της διάλυσης της πατρίδας τους; Μα οι Έλληνες δεν εχουν πατρίδα πια. Είναι μεταμοντέρνοι και ως τέτοιοι δε δένονται συναισθηματικά με κανένα πρόσωπο ή τόπο. Απλά καταναλώνουν και μιμούνται χωρίς να ξέρουν το λόγο. Πρέπει να καταλάβουμε τη ριζική αλλαγή ανθρωπολογικού προτύπου που έγινε στην Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες.

  2. κωστας avatar
    κωστας 15/04/2015 08:07:20

    ο σαμαρας ψηφισε την προεδρο... μια ζωη φοβισμενη δεξια που φερεται σαν αριστερα και ντρεπεται να πει τι ειναι την εχω αηδιασει και υπαρχουν ακομη ατομα στο κομμα που πιστευουν οτι εχασαν απο το κεντρο...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ κωστας 15/04/2015 18:46:06

      Το να μην πολεμάς ως αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση και να δείχνεις ότι δε θα τσακώνεσαι για τα τηλεπαράθυρα και τον ντόρο δε το εκτιμάτε κάποιοι όπως φαίνεται. Γουστάρετε Κασιδιάρηδες, Καμμένους και άλλους λαϊκιστές. Ο Σαμαράς ψήφισε Κωνσταντοπούλου για να δείξει παντού ότι δεν έχει κόμπλεξ, ότι τον ενδιαφέρει η ενότητα των Ελλήνων και ότι για ότι γίνει θα φταίει μόνο η κυβέρνηση και όχι οι άλλοι που την πολεμούν. Τόσο απλά και όποιος δε το καταλαβαίνει τι να γίνει;

  3. Ρηνα avatar
    Ρηνα 15/04/2015 08:09:44

    Ως ποτε; μέχρι να πάψουν να Θεοποιουν το χρήμα και να ξαναπιστεψουν σε ιδανικά, θρησκεία, πατρίδα.....

    • Alex avatar
      Alex @ Ρηνα 15/04/2015 20:43:57

      ...αυτα, δυστυχως, χαθηκαν μετα την επανασταση του 1981...

      • Don kixotis avatar
        Don kixotis @ Alex 16/04/2015 16:06:39

        To Κύριο Ερώτημα που πρέπει να γίνει είναι: Αν στην Ελλάδα του 2015 ο Πολιτισμικά Εκφυλισμένος-Αλλοτροιωμένος Συγχισμένος Νεοέλληνας που έχει θεοποιήσει την Ύλη και τα παραγωγά της ΝΙΩΘΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ Αποκομμένος απο κάθε είδους Κομματική Εξάρτηση ή ¨"Ένα είδος Allien που Μοιάζει με Έλληνα"... Αφού ο θεός + η Πατρίδα του Νεοέλληνα είναι στα ΑΤΜ των Τραπεζών πως να νιώσει ότι έχει Πατρίδα;;

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/04/2015 08:42:48

    Η Ελλάδα είναι οι Έλληνες και δεν υπάρχει κάτι άλλο πέραν αυτού.Οι Έλληνες ψήφισαν χρεωκοπία,ανομία και λαθρομετανάστευση και θα έχουν χρεωκοπία,ανομία και λαθρομετανάστευση.Όλα αυτά ήταν ο σύριζα και το ήξεραν όλοι.

    • ΤΤ avatar
      ΤΤ @ ψυχραιμια 15/04/2015 10:32:18

      ´Ετσι

      • Α.Τ. avatar
        Α.Τ. @ ΤΤ 15/04/2015 11:32:39

        Λάθος.

    • Λύσανδρος avatar
      Λύσανδρος @ ψυχραιμια 15/04/2015 14:09:34

      + 1000

    • Kίττυ avatar
      Kίττυ @ ψυχραιμια 15/04/2015 17:42:38

      Οι Ελληνες είχαν ψηφίσει τον Σαμαρά του κοινωνικού φιλελευθερισμού και τους προέκυψε ενδυναμωμένος Βενιζέλος κι ενισχυμένος ΕΝΦΙΑ, αντί να εξορκιστεί το απεχθές χαράτσι του...!!! Για ποια χρεωκοπία μιλάτε σε μία χώρα με χρεωκοπημένα νοικοκυριά από την υπερφορολόγηση, για ποιά ανομία σε μία χώρα που οι δικαστές πληρώνονται αλλά αποφάσεις δεν εκδίδουν, για ποιά λαθρομετανάστευση, όταν οι Μανωλάδες ευπρόσδεκτα κατακλύζουν κάθε παραγωγική γωνιά της χώρας.... !!!!!!!!!!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Kίττυ 15/04/2015 18:48:38

        Βρε άσε τα σάπια εγκάθετε της Κουμουνδούρου ή του Καμμένου. Λες και ζεις σε άλλη χώρα μιλάς. Πρώτη φορά σε ούτε 3 μήνες έχουν γίνει τόσα στραβά και υπάρχει τόση αδράνεια εκεί που θα έπρεπε να δουλεύουν υπερωρίες. Άχρηστοι, ανίκανοι και κομπλεξικοί ιδεοληπτικοί μας κυβερνούν αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είστε όσοι τυφλωμένοι τους στηρίζουν ακόμη ένα βήμα από το χάος που μας οδηγούν.

        • Kίττυ avatar
          Kίττυ @ Γεώργιος Τ. 15/04/2015 20:57:30

          Γεώργιε Τ. Μίλα καλύτερα σε όσους στήριζαν τόσα χρόνια τον Αντώνη, για να εισπράξουν μόνο την οικογενειακή τους καταστροφή! Λίγος σεβασμός κι αυτοκριτική δεν βλάπτει...

          • airman avatar
            airman @ Kίττυ 16/04/2015 09:51:33

            Πρώτη φορά ΣΥΡΙΖΑ ε; Περαστικά!

          • Κίττυ avatar
            Κίττυ @ airman 16/04/2015 16:13:13

            Συνεχίστε, να αντιμετωπίζετε έτσι τους ψηφοφόρους σας, αφού τόσο ζηλέψατε τα ποσοστά του Βενιζέλου!!!!

          • airman avatar
            airman @ Κίττυ 17/04/2015 06:49:09

            Οι ψηφοφόροι δεν ανήκουν σε κανέναν. Κερδίζονται και χάνονται. Βέβαια κάποιοι, ουκ ολίγοι δυστυχώς, παραπλανούνται. Κάποιοι άλλοι δε, επίσης αρκετοί, εθελοτυφλούν. Και εσείς πιστεύω ότι σε κάποια από τις παραπάνω κατηγορίες εντάσεσθε. Εκτός κι αν δεν ψηφίζετε/ψηφίσατε, οπότε αφήστε τους πιο υπεύθυνους να έχουν άποψη!

          • Kίττυ avatar
            Kίττυ @ airman 17/04/2015 11:12:27

            Επειδή ψήφισα, ομιλώ, καθώς οι υπεύθυνοι στραβά αρμενίζουν και δεν φταίει ο γυαλός.....!!!!

  5. toxo avatar
    toxo 15/04/2015 09:21:16

    Εφαρμογή του νιού σπίκ του Τζόρτζ Όργουελ.Μένει να αφήσει και μουστάκι ,γιά να θυμίζει κάτι σε όσους εδιάβασαν το "1984".Το μνημόνιο -γέφυρα,οι λαθρομετανάστες(κρυφίως μεταναστεύοντες)-πρόσφυγες, οι Αφρικανοί-Σύροι πρόσφυγες,οι Σύροι Μουσουλμάνοι -καταδιωκόμενοι από τους Τζιχαντιστές και τόσα άλλα.

  6. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 15/04/2015 10:13:29

    Χριστός Ανέστη αδελφοί. Η ελπίδα είναι αυτή και η Ελλάδα είναι αλλού. Είναι στις εκκλησίες της που σκυμμένοι οι πιστοί στα βιβλιαράκια της Σύνοψης σιγόψελναν τα γράμματα της μεγαλοβδομάδας, είναι οι τριπλάσιοι φέτος Ελληνες που ακολούθησαν τους επιταφίους, είναι στα σπίτια των νοικοκυραίων που γιόρτασαν την Ανάσταση του Χριστού ευλαβικά και παραδοσιακά. Αυτοί κάνουν υπομονή, ίσως προσεύχονται κιόλας και είμαι σίγουρη ότι αυτοί θα δούνε την ανάσταση της πατρίδος μας. Μη απελπίζεστε αδέλφια. Μετά το Πάθος έρχεται η Ανάσταση. Μόνον γρηγορείτε και προσεύχεσθε.

    • Α.Τ. avatar
      Α.Τ. @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 15/04/2015 11:34:19

      Εύγε κ.Γιαδικιάρογλου,μακάρι να εισακουστείτε.

    • Don kixotis avatar
      Don kixotis @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 15/04/2015 18:20:25

      Όντως τα τελευταία Χρόνια ειδικά πέρσι+φέτος καθ' όλη την διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΙΣΤΩΝ ή Έστω όχι τόσο Πιστών Κατακλύσανε τις Εκκλησίες,αυτό που επίσης Παρατήρησα είναι ότι το Φετινό όπως και το Περσινό Μεγάλο Σάββατο ο κόσμος δεν έφυγε ΑΜΕΣΩΣ μετά το Χριστός Ανέστη στα 2 λεπτά όπως γινόταν τα Παλιότερα Χρόνια (ερχότανε 5 λεπτά πρίν + φεύγανε στα 2 λεπτά...Απόλυτη ξεφτίλα..) αλλά έκατσε λίγο παραπάνω έστω ένα δεκάλεπτο,κάτι δείχνει αυτό-αλλάζει η Νοοτροπία Μεγάλης Μερίδας του Κόσμου.Ας ελπίσουμε να γίνει κάποιο θαύμα.

      • Α.Τ. avatar
        Α.Τ. @ Don kixotis 15/04/2015 18:34:37

        Aγαπητέ φίλε,δέκα λεπτά παραπάνω μετά το Χριστός Ανέστη,δεν λέει τίποτα. Ή έχουμε επίγνωση και την επιθυμία και καθόμαστε μέχρι τέλους,να χαρούμε για την Ανάσταση του Κυρίου μας,μετέχοντας στη χαρά αυτή δια της μετοχής στο Άγιο Ποτήριο, ή φεύγουμε το ίδιο κενοί όπως ήλθαμε πρίν ακούσουμε το χαρμόσυνο νέο της Αναστάσεώς Του...

        • Don kixotis avatar
          Don kixotis @ Α.Τ. 15/04/2015 19:01:25

          Σε Σχέση με το Πρόσφατο Παρελθόν με την Απόλυτη ξεφτίλα να εξελίσσεται Κάθε Μ.Σάββατο αυτό είναι ΚΑΤΙ!!! Ελπιδοφόρο. Αν το έκαναν λίγοι στον Αριθμό θα έλεγα ναι δεν έχει βάση το επιχείρημα,Όμως βίωσα + όχι ΕΙΔΑ Μεγαλύτερο Αριθμό να Κάθεται έστω και 10 με 15 λεπτά.

          • Don kixotis avatar
            Don kixotis @ Don kixotis 15/04/2015 19:03:09

            έκανα λάθος στο Όμως βίωσα και όχι Είδα ήθελα να πω ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑΝ.

          • Α.Τ. avatar
            Α.Τ. @ Don kixotis 15/04/2015 20:20:36

            Ποιά η διαφορά όμως;;

          • Don kixotis avatar
            Don kixotis @ Α.Τ. 16/04/2015 15:26:29

            Όπως ανέφερα και πιο πάνω ΚΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ στην Νοοτροπία ενός Σημαντικού Κομματιού του Κόσμου.Δεν Μπορώ να πιστέψω ότι απλά "Έτυχε" και κάτσανε λίγο παραπάνω επειδή π.χ δεν είχαν τίποτα καλύτερο να κάνουν ή επειδή η Μαγειρίτσα δεν είχε ακόμα ετοιμαστεί....Για εμένα δείχνει Στροφή προς τις Ρίζες-Παραδόσεις μας και μέσω απο αυτές την ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ του Μηνύματος της Ανάστασης!!! η Πίστη προς τον Θεό-Αυτό που επί σειρά ετών έχει αλλοτροιωθεί...με διάφορους Τρόπους. Αυτά Αγαπητέ Α.Τ

          • Α.Τ. avatar
            Α.Τ. @ Don kixotis 17/04/2015 09:29:38

            Έχω διαφορετική αντίληψη περί του θέματος κύριέ μου. Θεωρώ ότι,όπως είπα και πιό πάνω,πως δέκα λεπτά παραπάνω στάση στην πλατεία της Εκκλησίας μετά το Χριστός Ανέστη,είναι λίγο περισσότερο από το τίποτα. Διότι η ουσία δεν είναι στο χρόνο παραμονής,αλλά στην ΤΕΛΙΚΗ στάση,που είναι η ΦΥΓΗ από την Εκκλησία πρίν το τέλος της Θείας Λειτουργίας. Μην ματαιοπονούμε ότι κάτι αλλάζει λοιπόν στην νοοτροπία του νεοχριστιανού Έλληνα,κρίνοντας μόνο από το χρόνο παραμονής του στην Αναστάσιμη Θ.Λειτουργία,όταν στο τέλος τηρώντας το δαιμονικό έθιμο σύμφωνα με τον στίχο :''Αναστήτω ο Θεός και διασκορπισθήτωσαν οι εχθροί αυτού και φυγέτωσαν από προσώπου αυτού οι μισούντες αυτού'',εκείνοι γυρίζουν την πλάτη τους σε Εκείνον από τον οποίο υποτίθεται ότι πήγαν να ζητήσουν την βοήθειά του και περιφρονώντας τον επιδεικτικά φεύγουν... Είναι κατάντια δυστυχώς,να λέμε ότι σήμερα,εν καιρώ κρίσης,αντί όλοι μας να τρέξουμε στις Εκκλησίες και με ταπείνωση να ζητήσουμε το έλεος του Θεού,μένοντας ταπεινοί και θυσιάζοντας λίγο περισσότερο τις παλιές κακές μας συνήθειες,εμείς, να αρκούμαστε στην λυπηρή διαπίστωση ότι επειδή κάποιοι έμειναν ''λίγο παραπάνω'',πώς και ''κάτι αλλάζει'' στην νοοτροπία του νεοχριστιανού,γονατισμένου από την κρίση,Έλληνα... Αυτά από μένα αγαπητέ Don Kixotis.

          • Don kixotis avatar
            Don kixotis @ Α.Τ. 17/04/2015 21:23:16

            Aς μην ξεχνάμε ότι ο Νεοέλληνας Ραγιάς είναι Εκφυλισμένος&αλλοτροιωμένος Πολιτισμικά και βρίσκεται σε Πνευματική Σύγχυση...αφού ο Σύγχρονος θεός+Πατρίδα είναι ενταφιασμένα στα ΑΤΜ των Τραπεζών και της Ύλης...οπότε όταν υπάρχει ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ κάπου και ξαφνικά βλέπεις μια ακτίνα ΦΩΤΟΣ τότε ΝΑΙ ελπίζεις ότι ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ σιγά-σιγά...Εξάλλου θα ήταν πολύ περίεργο έως παράξενο απο εκεί που ξαφνικά κάποιος δεν πήγαινε Καθόλου,να Αρχίσει να Πηγαίνει σε κάθε Λειτουργία Πρωί-βράδυ + να κάθεται έως το τέλος. χρειάστηκαν αρκετά χρόνια για την Πολυεπίπεδη Παρακμή μας...πιθανόν να χρειάζονται αντίστοιχα ώστε να επανέλθουμε..εκτός αν γίνει κάποιο θαύμα!! και αλλάξει Άρδην η Κατάσταση Καλή Λευτεριά μας Εύχομαι!!!!

          • Α.Τ. avatar
            Α.Τ. @ Don kixotis 17/04/2015 21:47:34

            Συμφωνώ με το σχόλιό σου αυτό και συνυπογράφω την ευχή σου.Ίσως δεν κατάλαβα εξ' αρχής ότι εσύ μιλούσες για τους ανθρώπους που έρχονται για πρώτη φορά στην Εκκλησία έστω και για λίγο. Εγώ έγραψα για τους πολλούς που έρχονται συστηματικά κάθε χρόνο για το Χριστός Ανέστη και αμέσως μετά τους ασπασμούς φεύγουν. Όπως και να έχει πάντως σε ευχαριστώ για την απάντηση.

          • Don kixotis avatar
            Don kixotis @ Α.Τ. 18/04/2015 14:27:53

            είτε απο την πλευρά εκείνων που δεν πηγαίνανε καθόλου ή απο τους "Συστηματικούς Κοπανατζήδες" βλέπω μια Τάση Επιστροφής δειλά-δειλά σε Αρχές&Αξίες. Αυτό Τα καλύτερα εύχομαι-Καλή Ανάσταση στην Ελλάδα!

  7. ΤΤ avatar
    ΤΤ 15/04/2015 10:38:31

    Οι Ελληνες διάλεξαν: Κάλιο Φακιολι σομαλικο παρά ευρω και Μερκελ. Ακολουθούν 400 χρόνια σαρίας συνήθως.

  8. Μελίνα avatar
    Μελίνα 15/04/2015 11:41:59

    Για πια πατριδα να ενδιαφερθουν οι Ελληνες; Μεσα στην Ευροζωνη κανεις δεν θα εχει πια τον ελεγχο των δημοσιονομικων του και ενα μικρο κρατος που εποπτευεται απο ενα οργανο ελεγχομενο απο δυνατοτερα κρατη και τραπεζιτες, δεν ειναι πια αυτονομο και ανεξαρτητο και δεν μπορει να εμπνευσει πια τους πολιτες του να το προστατευσουν και να αγωνιστουν γι'αυτο... Αυτη ειναι η παγκοσμιοποιηση. Αν την αποδεχομαστε πρεπει να συμφιλιωθουμε με Ελληνες απολιτικ και με χαλαρη αισθηση φιλοπατριας. Αν οχι, δεν εχουμε καμια δουλια σε μια οικονομικη ενωση που τεινει να γινει πολιτικη.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Μελίνα 15/04/2015 18:56:26

      Η ΕΕ κάποια στιγμή θα σπάσει από την ανισορροπία. Το πρόβλημα είναι ότι αν βγεις τώρα μόνος εκτός θα πας σε διεθνή απομόνωση και πολλαπλάσια φτώχεια από των μνημονίων. Αν μείνεις μέχρι να πάρουν κοινή απόφαση χαλάρωσης ή διάλυσης δε θα έχεις καμιά αρνητική και όλες τις θετικές συνέπειες. Ο στόχος κοινός, η μέθοδος τελείως διαφορετική σε αποτελέσματα. Όλα θέλουν τη σωστή μέθοδο διαφορετικά μας φέρνουν σε πολύ δυσμενέστερη θέση από αυτό που θα θέλαμε. Δεν είναι απλά τα πράγματα. Το Ζάλογγο και το Κούγκι είχαν μόνο νεκρούς. Όποιος λοιπόν θέλει να αυτοκτονήσει ως ένδειξη αντίστασης ας το κάνει μόνος του. Το να πάρουν στο λαιμό τους 12 εκατομμύρια που ήδη 5 χρόνια έχουν ζοριστεί πολύ, είναι εθνική προδοσία!

  9. Διογένης avatar
    Διογένης 15/04/2015 12:02:59

    Είναι απλό, ήρθαν και κυβερνάνε τώρα τα πραγματικά αφεντικά του μεταπολιτευτικού καθεστώτος. Τηρουμένων των αναλογιών, ζούμε μέρες καθεστώτος Ιωαννίδη. Όπως το καθεστώς Ιωαννίδη ήταν το σκληρότερο και φοβερότερο πρόσωπο του μετεμφυλιακού καθεστώτος, έτσι και ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ακριβώς το σκληρότερο πρόσωπο του μεταπολιτευτικού καθεστώτος. Πιο πάνω από αυτούς δεν έχει άλλη εξουσία στην Ελλάδα. Είναι αυτοί που έβαζαν στο στόμα του αλήστου μνήμης Άκη Παυλόπουλου (τι να κάνει αυτός άραγε) τον λαϊκισμό του τύπου "κοροϊδία οι αυξήσεις, ενάμιση ευρώ την ημέρα δίνει η κυβέρνηση στους εργαζόμενους" (για αυξήσεις π.χ. πενήντα ευρώ το μήνα. Δεν τους άρεζαν τους φαινόταν λίγη η αύξηση). Είναι αυτοί που, όταν η αστυνομία συναλάμβανε παρακρατικούς ταραχοποιούς, νομιμοποιούσαν τις φυλλάδες να γράφουν "πάλι φοιτητές συνέλαβε η αστυνομία". Είναι αυτοί που επέβαλαν στην ελληνική δικαιοσύνη να καταδικάσει τον Κορκονέα μόνον με την προανακριτική μαρτυρία ενός σεσημασμένου κακοποιού, που δεν τόλμησε να εμφανιστεί στο δικαστήριο. Είναι οι καλύτεροι προστάτες και οι ιδεολογικοί εμπνευστές ενός ληστρικού οικονομικο-πολιτικού συστήματος, που επιβάλει το κράτος αλλά και σύμπασα η κοινωνία να τα αρπάζει από τους λίγους που δουλεύουν και να τα δίνει στους πολλούς που δεν δουλεύουν. Ποτέ τόσο λίγοι δεν δούλεψαν τόσο πολύ για τόσους πολλούς, όσο στην ελλαδική μεταπολίτευση. Είναι αυτοί που ισοπεδώνουν τον άξιο και τον τεμπέλη και αναγκάζουν τον ιδιώτη (για το κράτος δεν το συζητάμε!) να πληρώνει τον ίδιο και τον έναν και τον άλλον. Είναι αυτοί που νομιμοποίησαν τα "πολιτικά κριτήρια" στις πάσης φύσεως επιλογές, καταργώντας την αξιοκρατία. Είναι αυτοί που ιδεολογικά και με κάθε άλλο δυνατό τρόπο στήριξαν όσο δεν πήγαινε άλλο το μεταπολιτευτικό παρακράτος. Εν μέρει, είναι οι ίδιοι το μεταπολιτευτικό παρακράτος (ας θυμηθούμε π.χ. μόνον τις δραστηριότητες του γιου του πρώτου τη τάξει υπουργού της κυβέρνησης Τσίπρα!). Το σκληρότερο τμήμα του. Κάτι σαν τον Ιωαννίδη και τα "παλικάρια" του στο μετεμφυλιακό καθεστώς. Λογικό είναι να απαιτούν υποταγή. Λογικό είναι να απειλούν υπαλλήλους πρατηρίων καυσίμων αν δεν τους κάνουν όλα τα χατήρια. Λογικό να μην λογαριάζουν κανέναν και τίποτε. Λογικό είναι ακόμη-ακόμη να μην έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο. Να είναι αδίστακτοι και αποφασισμένοι για όλα. Να μην έχουν κανέναν συγκεκριμένο σκοπό σε αυτά που κάνουν, μόνον να κρατούν την εξουσία ως αυτοσκοπό. Βιώνουμε το τέλος μιας κατ' όνομα δημοκρατίας και βιώνουμε πλήρως τη μεταπολιτευτική φάρσα δημοκρατίας που στήθηκε το 1974-75, για να μην έλθει ποτέ η πραγματική δημοκρατία στον τόπο. Εν μέρει, πρόκειται για τα ίδια άτομα με το μετεμφυλιακό παρακράτος. Οι πλέον πειθήνιοι χουντικοί πέρασαν μεταπολιτευτικά στο ΠΑΣΟΚ και τώρα πια, φυσικά, στον ΣΥΡΙΖΑ. Καθόλου δεν αποκλείεται τα ίδια ακριβώς άτομα να έχουν υπηρετήσει και τη χούντα και τον ΣΥΡΙΖΑ. Πώς λοιπόν να μην έχουμε σήμερα τέτοια φαινόμενα; Η Ελλάδα πληρώνει την αποτυχία δημιουργίας αστικών δομών. Και την πληρώνει ακριβά. Θα φύγουν μόνον με εθνική τραγωδία. Δυστυχώς, αυτή πλησιάζει. Ο Θεός βοηθός...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Διογένης 15/04/2015 12:38:22

      Σωστή η παρομοίωση του απριλιανού καθεστώτος - εγώ δεν θα το περιόριζα στον Ιωαννίδη - με τον σύριζα. Όταν ένα καθεστώς κινδυνεύει ως τελευταία εφεδρεία αναδύεται το παρακράτος ή βαθύ κράτος του καθεστώτος για να το περισώσει.Η 21η Απριλίου ήταν το βαθύ κράτος του μεταπολεμικού συστήματος,αυτό που ήταν πίσω από βασιλιάδες και κόμματα, η ουσία του συστήματος.Έπαιξε το τελευταίο χαρτί του και χάθηκε στην ιστορία.Σε αυτό που ακολουθησε,στη μεταπολίτευση η αριστερά πήρε τον ρόλο του βαθέος κράτους.Αναδύεται ως ύστατη εφεδρεία της μεταπολίτευσης πριν αυτή σαρωθεί από το τσουνάμι της παγκοσμιοποίησης που καλύπτει όλο τον κόσμο.Διότι αυτό την απειλεί και όχι ο Σόιμπλε ή το ΔΝΤ ούτε και κάποια λαική πίεση. Με αυτή την παρομοίωση όμως ο Σαμαράς και η συγκυβέρνηση δεν ήταν για τη μεταπολίτευση παρά το αντίστοιχο του Γ.Παπανδρέου και της Ένωσης Κέντρου το 1964.Η τελευταία προσπάθεια του μετεμφυλιακού καθεστώτος να διασωθεί με κάποιες αβαρίες απολυτως αναγκαίες που θεωρήθηκαν όμως απαράδεκτες από τους ηρακλείς του και οδήγησαν στην τελευταία φάση και το οριστικό τέλος.Εάν οι συριζαίοι ακολουθήσουν το ίδιο μονοπάτι αυτό που θα έλθει μετά την καταστροφή δεν θα είναι μνημόνιο Σαμαρά αλλά Ουκρανίας.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ ψυχραιμια 15/04/2015 16:26:01

        Θα επιμείνω στον παραλληλισμό του Τσίπρα με αυτόν του Ιωαννίδη, ώστε να αποδώσουμε στον Σαμαρά τον ρόλο του Μαρκεζίνη: Έτσι, παραλληλίζεται η δικτατορία Παπαδόπουλου με την περίοδο ΓΑΠ-Παπαδήμου. Στην ουσία, όλο το Μνημόνιο ήταν μια προσπάθεια διάσωσης του ελλαδικού εξουσιαστικού συστήματος. Οι ξένοι το εμπιστεύθηκαν ότι θα μπορούσε να αλλάξει και εν πάση περιπτώσει, εάν δεν μπορούσαν φρόντιζαν να πάρουν τα μέτρα τους ώστε αυτοί να είναι αποστειρωμένη από τυχόν μετάδοση, εάν οι εδώ τα έκαναν εντέλει θάλασσα - όπως και γίνονται. Στην ουσία, το Μνημόνιο ήταν/είναι όλο μια χούντα 21ης Απριλίου/23ης Ιουλίου, όπως η χούντα εκείνη ήταν η τελευταία απόπειρα διάσωσης του μετεμφυλιακού καθεστώτος. Όταν ο Παπαδόπουλος όμως είδε ότι δεν πάει άλλο με το στρατιωτικό καθεστώς, το πολιτικοποίησε αφού πρώτα έδιωξε τον βασιλιά και εξαφάλισε για τον εαυτό του τα επτά πρώτα χρόνια προεδρίας της δημοκρατίας, με δυνατότητα επανεκλογής για άλλα επτά (κατά τα άλλα η θητεία ήταν μη ανανεώσιμη και μόνον ο πρώτος πρόεδρος, δηλαδή ο ίδιος, είχε δυνατότητα επανεκλογής). Και κατά τα άλλα ανέθεσε την διακυβέρνηση στον ομολογημένα ικανότατο αλλά έως τότε παραγκωνισμένο Μαρκεζίνη - έναν "Σαμαρά" της εποχής του, ας πούμε. Κάπως έτσι το μεταπολιτευτικό καθεστώς έφερε στην εξουσία τον Σαμαρά, που κατά βάθος ποτέ δεν χώνεψε, αλλά τον χρειαζόταν στη δεδομένη στιγμή και τώρα θέλει να τον σουτάρει για να μην τον εξαφανίσει μετά την πολύ πιθανή επάνοδό του στα πράγματα με υπερεξουσίες. Η διαφορά με το τότε είναι ότι ενώ το πείραμα Μαρκεζίνη στην ουσία δεν κράτησε πάνω από ένα-ενάμιση μήνα, ο Σαμαράς άντεξε δυόμιση χρόνια και παραλίγο να τα κατάφερνε. Αν το δούμε όμως σε επίπεδο δάσους και όχι δέντρου, τι θα κατάφερνε; Θα διέσωζε το μεταπολιτευτικό καθεστώς. Π.χ. μόλις είδαν οι καλοταϊσμένοι του δημόσιου τομέα ότι πάει λίγο καλύτερα η οικονομία, αμέσως έσπευσαν να αρχίσουν και πάλι σαν λυσσασμένοι να "διεκδικούν". Και πολλά άλλα. Το καθεστώς της μεταπολίτευσης θα έμενε στην ουσία του, στον πυρήνα του ανέπαφο από την εξυγίανση που επετεύχθη επί Σαμαρά. Θα είχε οπωσδήποτε μειωμένη την πελατειακή του διάσταση, όμως δεν θα εξαφανιζόταν και ο επόμενος Ανδρέας, εάν π.χ. κάποια στιγμή κέρδιζε, ας πούμε το 2020, τις εκλογές ο Τσίπρας, θα μπορούσε πάλι να το φέρει το πράγμα στα όριά του. Υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά από τότε και νομίζω ότι αυτή η διαφορά δεν είναι μόνον ο Σαμαράς, αλλά και ο Καραμανλής. Ο τότε Καραμανλής δεν δίστασε να θυσιάσει την Κύπρο για να διασφαλίσει την αμερικανική στήριξη και να γίνει σωτήρας στη στάχτη μιας εθνικής καταστροφής. Ο σημερινός Καραμανλής αντιλαμβάνεται ότι το συμφέρον της χώρας, αλλά και το δικό του, είναι να αφήσει τον Σαμαρά στα πράγματα. Υπάρχει ο Καραμανλής ως εφεδρεία, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι σε καθαρά κυβερνητικό επίπεδο επισκιάζεται από τον Σαμαρά, όσο και εάν το όνομα Σαμαράς δεν έχει αποκτήσει (ακόμη) την αίγλη του ονόματος Καραμανλής. Ίσως γίνει στο μέλλον, αλλά πρέπει να επανέλθει πρώτα ο Σαμαράς στην εξουσία με όρους πολιτικής ηγεμονίας. Ο Σαμαράς, όσο και εάν έχει χαμηλή δημοτικότητα αυτή τη στιγμή στην κοινή γνώμη, είναι ο μόνος που επιβιώνει από τη λαίλαπα του τέλους της μεταπολίτευσης. Οι κάποτε λαμπρές πολιτικές οικογένειες είναι είτε παροπλισμένες είτε σε παρακμή, το ΠΑΣΟΚ πεθαίνει, αν δεν πέθανε κιόλας, το δυναμικότερο νέο σχήμα είναι ένα στον πυρήνα του απολιτίκ σχήμα (Ποτάμι) και κατά βάθος όλοι γνωρίζουν ότι αυτός που θα κληθεί πάλι να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά είναι ο Σαμαράς, όσο και εάν σήμερα γίνεται προσπάθεια απαξίωσής του. Δεν ξέρουμε τι ακριβώς θα ακολουθήσει το επερχόμενο τέλος της μεταπολίτευσης, όπως κανείς δεν ήξερε στις 19 Ιουλίου 1974 τι θα ακολουθούσε μερικές ημέρες/εβδομάδες αργότερα. Αλλά κανένα καθεστώς δεν προέρχεται από παρθενογένεση. Τη μεταπολίτευση την δημιούργησε η δημοφιλέστερη πολιτική φιγούρα του προηγούμενου καθεστώτος (Καραμανλής) και την μορφοποίησε και εδραίωσε η πλέον αμφιλεγόμενη αλλά επίσης πολύ δημοφιλής φιγούρα ομοίως του προηγούμενου καθεστώτος (Ανδρέας). Αν υποθέσουμε ότι ο σημερινός Καραμανλής όντως έχει ήθος μεγαλύτερο του θείου του (αυτό πιστεύω, αλλά μένει να αποδειχθεί στην πράξη) και στηρίξει Σαμαρά έως τέλους, τότε το πιθανότερο είναι ο Σαμαράς να φτιάξει το επόμενο καθεστώς. Μακάρι, διότι τότε θα υπάρχει μια ελπίδα να γίνει καλύτερο από το προηγούμενο. Αλλιώς, ποιος να φτιάξει το νέο καθεστώς; Κάποιος θα πρέπει να το φτιάξει. Και όλες οι άλλες επιλογές που υπάρχουν μοιάζουν πολύ χειρότερες...

        • George N avatar
          George N @ Διογένης 15/04/2015 17:15:10

          Δεν μπορεί να σωθεί το μεταπολιτευτικό καθεστώς. Και επομένως δεν θα μπορούσε να το σώσει ο Σαμαράς. Όλες οι κυβερνήσεις μετά την πτώχευση από αδράνεια προσπάθησαν να πετύχουν το ακατόρθωτο. Να σταματήσουν τον χρόνο. Κάθε μια με τις δυνατότητες και τις ικανότητες που είχε...κάθε μια όμως σε Σισύφειο αγώνα. Η διάσωση του μεταπολιτευτικού καθεστώτος σήμαινε την διάσωση μιας μειοψηφίας με την ταυτόχρονη θυσία της πλειοψηφίας. Στις δημοκρατίες αυτό οδηγεί σε πτώση κυβερνήσεων αλλού σε επανάσταση. 44% φόρος στο εισόδημα μιας μέσης οικογένειας συν μια σειρά από χαράτσια. 27% ανεργία και ταυτόχρονα ο μεγαλύτερος φόρος στην εργασία. Αυτά οδήγησαν την μεσαία τάξη, τις οικογένειες και την νεολαία αλλού. Η ΝΔ δεν μπορεί παρά να ακολουθήσει την μοίρα του ΠΑΣΟΚ αν συνεχίσει να μην αντιλαμβάνεται ότι μόνο με εκλογές μπορεί να επανέλθει. Αν συνεχίζει να επιμένει σε αδιέξοδες πολιτικές. Καλώς ή κακώς δεν είναι μακρυά η ημέρα που θα βγάζει δήλωση για να μην μειωθούν οι συντάξεις, με παρόμοια απήχηση της πρόσφατης δήλωσης του ΠΑΣΟΚ για το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα. Σχεδόν κανείς δεν ακούει και όποιος το κάνει χαμογελά με συγκατάβαση. Όταν κάτι πρέπει να αλλάξει μονάχα μια κίνηση εξασφαλίζει όχι μόνο την διάσωση αλλά και την δικαίωση. Να είσαι ο καταλύτης.

    • Hunter avatar
      Hunter @ Διογένης 15/04/2015 13:09:02

      Αγαπητέ Διογένη, όπως ακριβώς το έγραψες: "τα πραγματικά αφεντικά της μεταπολίτευσης"... Αυτά κάναν κουμάντο και επί ΠΑΣΟΚ και επί Ν.Δ! Επί 41 χρόνια τώρα, το μοναδικό κριτήριο για να θεσπιστεί και να ψηφιστεί οποιοδήποτε νομοσχέδιο, είναι η αντίδραση της ΑΔΕΔΥ, του ΠΑΜΕ, της ΟΛΜΕ, της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, του ΣΑΤΑ, του ΔΣΑ, της ΠΑΣΚΕ, της ΔΑΚΕ, των λοιπών συνδικάτων των ΔΕΚΟ, των συντεχνιών, των αναρχοαυτόνομων, των αντεξουσιαστών, της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, των φυλλάδων που πούλαγαν αριστερίλα κτλ. κτλ. Μιλάμε δηλαδή ότι ο γνώμονας είναι οι μη παραγωγικές τάξεις, κοινώς όλοι οι άχρηστοι, ανεπρόκοποι και περιθωριακοί, σε μεγάλο βαθμό "πελάτες" του ΠΑΣΟΚ και της κακιάς Ν.Δ, οι οποίοι τώρα πήγαν όλοι στον ΣΥΡΙΖΑ πρωτίστως για να μην "αξιολογηθούν"... ΔΥΣΤΥΧΩΣ και επί Σαμαρά, ο ίδιος παρέμεινε ο γνώμονας, για αυτό βρίσκεται η Ν.Δ εκεί που βρίσκεται και παρόλες τις γελοιότητες του ΣΥΡΙΖΑ δεν σηκώνει κεφάλι... Ο Σαμαράς θεώρησε δεδομένη τη μεσαία τάξη και για αυτό την γονάτισε, σε μια προσπάθεια να εκμαιεύσει ψήφους από το "κέντρο"... Δεν εξηγείται αλλιώς, γιατί κρατήθηκαν εφτά μήνες τα πανεπιστήμια κλειστά από 240 διοικητικούς υπαλλήλους (και 40-50 αναρχοαυτόνομους που "περιφρουρούσαν" τις κλειστές αίθουσες)... Ο κόσμος κάνει το σκατό παξιμάδι στην επαρχία για να στέλνει στα παιδιά που σπουδάζουν στην Αθήνα λεφτά, αλλά τα πανεπιστήμια ήταν εφτά μήνες κλειστά διότι οι 240 υπάλληλοι από τρία σόγια δεν θέλαν να μεταταχθούν...

  10. ΓΒΚ avatar
    ΓΒΚ 15/04/2015 12:10:43

    Συμφωνώ απολύτως. Καθεστώς Ιωαννίδη. Τότε όταν ο στρατός της γείτονος αποβιβαζόταν στα κυπριακά παράλια τα δικά μας τα σαΐνια λέγαν ότι πρόκειται για άσκηση. Σήμερα πάμε ολοταχώς στα βράχια με τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα και οι λοβοτομημένοι νεομαρξιστές φαντάζονται ότι θα στρίψουν τα βράχια. Ελπίζω, αλλά δεν το βλέπω, ότι το τέλος της μεταπολίτευσης δεν θα βαφτεί με αίμα.

    • Φιλελεύθερος avatar
      Φιλελεύθερος @ ΓΒΚ 15/04/2015 15:06:38

      Δυστυχώς εκεί πάει το πράμα.....

  11. Ττ avatar
    Ττ 15/04/2015 13:09:19

    Τα είπαν κι αλλοι, κι εχω ξαναγράψει για το ζήτημα. Λίγες τελευταίες επισημάνσεις πριν την άλωση: · σε δέκα δις δολάρια το χρόνο υπολογίζεται ο τζίρος του trafficking το 2014, πολλαπλάσιος άρα το 2015. Μακράν ο μεγαλύτερος όμιλος επιχειρήσεων στη χώρα. Ας αναλογιστούμε λίγο τι σημαίνει αυτό. Μιλάμε για καταστάσεις Κολομβίας, το κρατος πολεμάει εχθρό ισχυρότερο και πλουσιότερο. Η Κολομβια εννοώ πολεμάει. Το ελλαδικό κρατος παραδόθηκε και ανέλαβε να επιλύσει το προβλημα το καρτέλ το ίδιο... Η ελληνική κοινωνία ηττήθηκε αμαχητί απο τους τραφικερ. · Προς τους διάφορους Εσκομπαρ: δεν υπαρχει ασφαλής γειτονιά και καλα ιδιωτικά σχολεία στη Σομαλια. Ούτε στη Συρία. Δεν θα γλιτώσετε άρα ούτε στην Εκάλη με τόσα εκατομμύρια που μπαζετε. · Οι βουβουζελες των ΜΜΕ και ο ρόλος τους ειναι γνωστά. Απευθύνομαι στους ιδιοκτήτες, οχι στους ομιλητές, που αν αλλάξει ο σκοπός αύριο θα γίνουν άγριοι εθνικιστές. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΠΤΕΣ "ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ" στην ΑΙΓΥΠΤΟ , ΟΥΤΕ ΚΟΥΡΔΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ. Θα πεινάσετε κι εσείς, τα παιδιά σας στην Ελβετία θα φάνε τα έτοιμα, και χωρις νεα έσοδα θα πεινάσουν. Τέλος, αν γίνουμε μειονοτητα, γίνατε κι εσείς. Αυτά. · Υποσημείωση για την κυβερνηση : υποθέτω τα "μετανάστης" και "πρόσφυγας" για τους παράνομους εντάσσονται στο γενικότερο πλαίσιο δουλέματος, οπως λέμε "Brussels group" και "θεσμοί" αντί για τρόικα; · Ακομα, στις 14 Απριλίου το βράδυ, για μισή ώρα, απο τις δηλώσεις στις κάμερες ("θα δώσουμε διαβατηρια σε όποιον δηλώσει Συριος"), μέχρι να τις μαζέψετε μιση ωριτσα αργότερα, έπεσε το τηλεφωνο και σας είπαν πως ειμαστε ΗΔΗ εκτος Σένγκεν και ίσως ΕΕ. Το ξέρετε, το ξέρουμε, το μαζέψατε. (Ας το σημειώσετε αυτό και για το ευρω). Ευτυχώς μας γλίτωσε η ΕΕ απο 3 εκατομμύρια "Σύριους" απο τη Σομαλια με ελληνικά διαβατηρια, μονο για φέτος. Βεβαιως εσείς βλέπατε 3 εκατομμύρια ψηφοφόρους και αιώνια κυβερνηση. Στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα αλλωστε. Συντελόντι ειπείν, αυτά τα φαινόμενα δεν παρατηρούνται ούτε στη Σομαλια, καθώς εκεί υπαρχει πατριωτισμός, έστω και προς την φυλή (tribe). Η διάλυση και η άλωση εχει συντελεστεί δηλαδή, αστυνομία και στρατός κοιτάνε τους Σομαλούς να λιάζονται. Προσεχώς αποκεφαλισμοί λοιπόν. · Προς ψηφοφόρους: δεν υπάρχουν Κουρδοι ΔΥ στην Τουρκία, ούτε χριστιανοί ΔΥ στο Πακιστάν. Αν υπάρχουν ειναι οδοκαθαριστές. (Για πάντα οδοκαθαριστές, οχι ελλαδικό στυλ, 5 χρόνια οδοκαθαριστές, μετά απεργία, μετάθεση σε γραφείο να βαράμε σφραγίδες, και μετά να περάσει το επόμενο βύσμα). Στην δε Σομαλια δεν υπαρχει καν κρατος και διορισμοί και εφάπαξ και επίδομα άγαμης. Μήπως να μην γινόμασταν Σομαλια λοιπόν; · Προς ΕΔ/ΣΑ: δεν ειναι αυτη η δουλειά σας. Για την ακρίβεια ειναι το ακριβώς αντίθετο. Και καλα οι έν ενεργεία, ας πουμε οτι δικαιολογούνται, διαταγές κτλ. (Αν και υπαρχει και παράλειψη καθήκοντος). Δεν υπάρχουν διατελέσαντες αρχηγοί να μιλήσουν; · Τελος, ας περιμένουμε τωρα ήσυχα την άλωση, μην μας πει κανενας τραφικερ κακιά κουβέντα.

    • foros1 avatar
      foros1 @ Ττ 15/04/2015 15:07:55

      τα 10 - 20 δισ. του trafficking, σίγουρα δεν τα δίνουν από τις οικονομίες τους, οι Πακιστανοί και οι Σομαλοί υψηλόμισθοι των 100 ευρώ! μήπως η (γενικόλογη) άλωση είναι τελικά ένα οργανωμένο σχέδιο ασύμμετρης εισβολής;

      • tt avatar
        tt @ foros1 15/04/2015 20:24:03

        Μάλλον

      • tt avatar
        tt @ foros1 15/04/2015 20:24:17

        Μάλλον

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ foros1 15/04/2015 23:47:15

        Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις! Τα λένε πολλοί που ψάχνουν και μαθαίνουν αυτά. Όταν λέει ο Σόρος ότι θα χρηματοδοτήσει αγορές κατοικιών για λαθρομετανάστες στην Αθήνα, τι κάνει νιάου-νιάου;

    • airman avatar
      airman @ Ττ 16/04/2015 10:01:48

      "Δεν υπάρχουν διατελέσαντες αρχηγοί να μιλήσουν;" Μιλήσε ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ από του Γουδή την Κυριακή του Πάσχα! Αν είπε ότι του είπαν να πει δικό του θέμα. Βέβαια το πρόβλημά του είναι εάν θα πάει Βρυξέλλες, όπως αναμένει το Νοέμβριο! Γιατί πρέπει να είναι εν ενεργεία μέχρι τότε, οπότε εάν πάει - επιτέλους - σπίτι του θα πάρει άλλος τη θέση του. Και υπάρχει τουλάχιστον ένας που την καλοβλέπει!

  12. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 15/04/2015 14:32:25

    Όποιος θέλει να φωνάξει , αύριο μπορεί. Οι μεταλλωρύχοι θα είναι στην Αθήνα σε συγκέντρωση και ο Τσίπρας με τον Παναή ( αυτόν τον "έντιμο" με τις καταθέσεις σε αγγλικές λίρες) κρυμμένοι και φοβισμένοι. Αύριο όλοι δίπλα στους μεταλλωρύχους. Αλλιώς να βλέπουμε στις οθόνες τους συριζαυγίτες να καταστρέφουν την Πατρίδα.

    • Eva avatar
      Eva @ Κώστας ΜΠ 16/04/2015 10:24:33

      ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΩ. Ειδικά οι άνεργοι. Και κάτι ακόμα. Απαράδεκτοι κυριοι δημοσιογράφοι της... μεταπρωινής τηλεοπτικής ενημέρωσης, για τα ειρωνικά σχόλια τους σχετικά με τον βουλευτή της ΝΔ ο οποιος πα'ιρνει θέση για τους μεταλλωρύχους. Προφανώς δεν γνωρίζουν τι σημαίνει να είσαι άνεργος.

  13. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 15/04/2015 17:39:52

    Oλα τα ανωτερω γραφεντα περι κινηματος 21ης Απριλιου (21.04.1967 μεχρι 25.11.1973) και αντικινηματος Ιωαννιδη (25.11.1973 μεχρι 24.08.1974) ειναι σχεδον λανθασμενα.... Απλα και μονο να ρωτησω αν εχετε απαντησεις : 1/ Γιατι οι επιορκοι ανωτατοι αξιωματικοι ΜΠΟΝΑΝΟΣ - ΓΑΛΑΤΣΑΝΟΣ-ΑΡΑΠΑΚΗΣ-ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ που εκαναν το αντικινημα Ιωαννιδη και τον εφεραν στην εξουσια (μια εβδομαδα μετα τα γεγονοτα του Πολυτεχνειου) ΚΑΘΩΣ και οτι οργανωσαν το υπερασπισουν, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΔΙΚΑΣΤΗΚΑΝ ως επρεπε (και ως εδικασθησαν οι αλλοι της 21ης Απριλιου) για εσχατη προδοσια ΑΛΛΑ ΕΤΥΧΟΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΙΜΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝ ΚΑΘΕΣΤΩΣ με συνταξαρες, πολυμελη φρουρα και μερσεντες 600αρες... 2/ Ποιος αποφασισε την εισβολη στο Πολυτεχνειο οταν το ιδιο πρωινο ο Παπαδοπουλος ειχε κατηγορηματικα αποκλεισει οποιαδηποτε ενεργεια εναντιον εγκλεισθεντων ? (ΣΣ ηταν το πρωινο που ΑΡΝΗΘΗΚΕ την προταση του ΖΟΥΡΝΑΤΖΙΔΗ να κατεβασει με ελικοπτερο δυο διμοιριες αοπλων λοκατζηδων στον προαυλιο χωρο του Πολυτεχνειου ουτως ωστε να τον εκκενωσουν αναιμακτα...δηλωνοντας οτι και μια μυτη να ανοιξει 'δεν θα μας ξεπλενει τιποτα΄...) 3/Γιατι εγινε οτι εγινε αφου το καλοκαιρι του 1973 ο Παπαδοπουλος προκηρυξε εκλογες εντος εξαμηνου δινοντας μαλιστα χαρη στους πολιτικους κρατουμενους (μεταξυ των οποιων αφεθη ελευθερος και ο μονος πραγματι αντιστασιακος Αλεξανδρος Παναγουλης που ηταν καταδικασμενος σε θανατο για αποπειρα δολοφονιας του ιδιου του Γ Παπαδοπουλου..) αίροντας τον στρατιωτικο νομο και αφήνοντας ελευθερo το λαο να διαδηλωσει υπερ της Δημοκρατιας (βλεπε πληθωρα βιντεο στο youtube) ? 4/ Ανετρεψαν και αδειασαν οι Συνταγματαρχες το σχεδιαζομενο κινημα -με τις ευλογιες του Ανακτος και των ΑγγλοΑμερικανων- των Στρατηγων την 21η Απριλιου 1967 η οχι ? Γιατι πανικοβληθησαν οι Α μερικανοι με αυτο το αγνωστο κινημα και τρεχανε να δουνε ποιοι ειναι απο πισω και αν ειναι κομμουνιστικο ? βλεπε = Ο Ρομπερτ Κίλι (γραμματευς της Αμερικανικης πρεσβειας στην Αθηνα το 1967) πιστεύει ότι «όλη η ιεραρχία της CΙΑ στην Αθήνα είχε μεσάνυχτα για την κίνηση αυτών των αξιωματικών» («είχε την προσοχήτης στραμμένη στους στρατηγούς»). = δες εδω = http://www.tovima.gr/books-ideas/article/?aid=367067 Τα πραγματα δεν ειναι οπως θελουν να τα λενε οι ακροαριστεροι που ελεγχουν απολυτα τα ΜΜΕ δεκαετιες τωρα ουτε οπως αρεσκεται να καμωνεται η ΝΔ για να αποκτησει 'αριστερα' πιστοποιητικα αναγνωρισεως'...(τρομαρα της) ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ και δεν εγραφησαν ακομη.......ισως οταν (αμποτες..) ανοιξει ο Φακελλος Κυπρου (αλλη ερωτηση : γιατι οι 'δημοκρατες' δεν τον ανοιγουν ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΛΟ να ξεμπροστιασουν και να τελειωσουν μια για παντα τους χουντικους ? ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ? μηπως την αναμιξη τους ?)

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Νικηφορος Φωκας 15/04/2015 18:58:10

      Αυτά όλα είναι θέματα άσχετα με τους παραλληλισμούς που έκανα εγώ. Μόνος σας λέτε ότι οι "στρατηγοί" ήταν έτοιμοι για πραξικόπημα και τους πρόλαβαν οι "συνταγματάρχες". Γιατί; Γιατί ετίθετο θέμα πραξικοπήματος; Και γιατί μπορούσαν τότε να κάνουν πραξικόπημα ενώ σήμερα π.χ. δεν μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο; Παρακράτος υπήρχε, καθεστώς υπήρχε, το αν το έκαναν οι μεν ή οι δε το πραξικόπημα δεν έχει σχέση. Αυτό που έχει σημασία, αντιθέτως, είναι η επίκληση του "κομμουνιστικού κινδύνου" για το πραξικόπημα από τους συνταγματάρχες, δηλαδή ακριβώς την προστασία του μετεμφυλιακού καθεστώτος επικαλέστηκαν, αλλά και πράγματι για αυτό έγινε. Ούτε έχει σχέση η παρέμβαση του ξένου παράγοντα για την ανατροπή των Παπαδόπουλου/Μαρκεζίνη τον Νοέμβριο του 1973. Ή μάλλον, θα έλεγα, υπάρχει και εδώ μέγας παραλληλισμός με τα σημερινά: Άραγε ο Αλέξης (όπως και ο ΓΑΠ) δεν ενήργησε υπό την επίνευση και την καθοδήγηση ανθρώπων από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, με σχέδιό τους είτε το Grexit είτε την υπονόμευση του ευρώ; "Πιόνι" των Αμερικανών τον χαρακτήρισε τις προάλλες το antinews τον Τσίπρα! Το όλο μεταπολιτευτικό καθεστώς είχε σαφείς υπόγειες ή λιγότερο υπόγειες αναφορές στον ξένο παράγοντα. Το αν ο Παπαδόπουλος ήταν "καλός" δικτάτορας και ο Ιωαννίδης "κακός" δικτάτορας δεν αλλάζει το ότι και οι δύο ενεργούσαν για τη σωτηρία και τη στήριξη του μετεμφυλιακού καθεστώτος. Η ιστορική έρευνα συμφωνεί ότι ο Ιωαννίδης δεν πρόδωσε συνειδητά την Κύπρο την 15η Ιουλίου και ότι πίστευε ότι με το πραξικόπημα κατά του Μακαρίου κάνει καλό στη χώρα. Οι Μπονάνος κλπ. πρόδωσαν συνειδητά, σαφώς, όταν υπονόμευσαν την κυπριακή άμυνα. Ήταν απλά ενεργούμενα στην προσπάθεια των ΗΠΑ να επιλύσουν το πρόβλημα που τους δημιουργούσαν οι στενές σχέσεις του Μακαρίου με την ΕΣΣΔ. Αλλά η προδοσίες γίνονται σε επίπεδο που μπορεί να γίνει αποδεκτό, συνήθως, από την ηθική του προσώπου που προδίδει. Δεν σηκώνει το τηλέφωνο π.χ. ο πράκτορας της CIA να πει στον Μπονάνο "πάρε τον στρατό σου από εκεί, διότι θα δώσουμε τη μισή Κύπρο στους Τούρκους", αλλά "εεε, κοίτα, μην αμυνθείς προς το παρόν, διότι θα δημιουργήσεις μεγαλύτερο πρόβλημα, και άστο πάνω μας το θέμα." Θα γνωρίζετε και την δημοσιοποιημένη τηλεφωνική συνομιλία Κίσινγκερ-Καραμανλή. Κάπως έτσι τα λέει ο Κίσινγκερ στον Καραμανλή. Και ένας λοχίας μπορεί να σου πει βέβαια ότι αν "δεν αμυνθεις προς το παρόν" μετά είσαι στο έλεος του εχθρού, αλλά πάντοτε θα μπορείς να πεις ότι "ε, να, πίστεψα τις διαβεβαιώσεις τους". Σε ένα χιουμοριστικό γοτεχνικό έργο, υπάρχει η εξής τρομερή ατάκα ενός προδότη ότι "μα δεν το κάνω χωρίς λόγο, το κάνω για τα λεφτά", που δείχνει την ανάγκη ηθικής δικαιολόγησης της προδοσίας, έστω και εάν στην ατάκα φαίνεται ότι η ηθική αυτή δικαιολόγηση είναι ποταπή και, εντέλει, καθόλου δικαιολόγηση. Θέλω να πω ότι τον Νοέμβριο του 1973 κανένας δεν είχε πάρει τηλέφωνο τον Μπονάνο να του πει "κοίτα να ανατρέψετε τον Παπαδόπουλο τώρα, διότι σε λίγο θα βάλουμε σε ενέργεια τον Αττίλα και πρέπει εσείς να έρθετε στα πράγματα". Η πολιτικοποίηση του καθεστώτος από τον Παπαδόπουλο είχε φέρει έντονη δυσαρέσκεια σε πολλούς υποστηρικτές της χούντας, που φοβόνταν "τους κομμουνιστές" και ότι με τον εκδημοκρατισμό και τις διαδηλώσεις κλπ. που μόνος σας επισημαίνετε, το καθεστώς θα κινδύνευε και πάλι. Δεν ήταν λοιπόν δύσκολο στον Ιωαννίδη να δικαιολογήσει πολιτικά την πράξη του στον κύκλο των υποστηρικτών της χούντας και γι' αυτό δεν του ήταν και δύσκολο να βρει και οπαδούς του νέου πραξικοπήματος. Το Πολυτεχνείο πρόσφερε την τέλεια αφορμή, έδειξε τα "αρνητικά", κατά τη χουντική λογική, της πολιτικοποίησης και νομιμοποίησε πολιτικά το νέο πραξικόπημα της 25ης Νοεμβρίου. Αυτές είναι οι συνθήκες που επιτρέπουν τον παραλληλισμό των προσπαθειών διάσωσης ενός καθεστώτος που καταρρέει. Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της στρεβλής και ημιτελούς αστικοποίησης. Συγγενής μου δεξιοτάτων φρονημάτων έκανε παρέα με έναν κομμουνιστή επί χούντας. Μια μέρα τον επισκέφθηκε η ασφάλεια. "Γιατί κάνεις παρέα με τον τάδε;". "Ρε πάτε καλά;" ήταν η απάντηση. "Πώς εσείς θεωρείτε ότι αυτός θα επηρεάσει εμένα και όχι εγώ αυτόν; Θεωρείτε εσείς κατώτερα αυτά που πιστεύουμε εμείς από αυτά που πιστεύουν αυτοί;" Και όμως, έτσι φαίνεται το θεωρούσαν. Δεν είναι τυχαίο ότι ηττήθηκαν ιδεολογικά τόσο γρήγορα οι νικητές του εμφυλίου. Ενώ οι Γερμανοί π.χ., που είχαν ένα τμήμα του κράτους τους υπό κομμουνιστικό έλεγχο και άρα μεγαλύτερο πρόβλημα από εμάς, μπορεί να απαγόρευσαν το ΚΚΔΓ, αλλά δεν έκαναν τις ανόητες διώξεις που έκαναν οι δικοί μας εις βάρος των κομμουνιστών, που νομιμοποιούσαν ιδεολογικά την παράνομη δράση και ηρωοποιούσαν τους όχι και τόσο πολλούς κομμουνιστές (οι σκληρότεροι των οποίων ζούσαν εξόριστοι στο εξωτερικό, μην ξεχνούμε). Το εκδικητικό και γκετοποιητικό μετεμφυλιακό καθεστώς είχε θέσει από μόνο του τις βάσεις της μετέπειτα ανατροπής του. Δυστυχώς για τη χώρα. Αν είχε συμφιλιωθεί πολιτικά με τους κομμουνιστές, όπως ο Φράνκο που έκτισε μετά κοινό μνημείο για τους πεσόντες του ισπανικού εμφυλίου, δεν θα είχαμε ίσως ποτέ βιώσει την αθλιότητα της μεταπολίτευσης, όπως την βιώσαμε και την βιώνουμε έως σήμερα.

      • Νικηφορος Φωκας avatar
        Νικηφορος Φωκας @ Διογένης 15/04/2015 20:07:01

        Σε ορισμενα απο τα γραφεντα σου συμφωνω, εν ταχει ομως θα σου πω που διαφωνω... Κομμουνιστικος κινδυνος υπηρχε (εσωτερικος μονο) ειχε αλωσει πολλα απο τα σημαντικα κοινωνικα ποστα και διαβρωσει τελειως την ΕΔΑ που την ειχε προμετωπιδα... εν οψει εκπεφρασμενης τοτε σύμπτυξης μετωπου με την Ενωση Κεντρου (εκλογες Απριλιου 1967) την οποια και θα εκανε μια χαψια σαν πρωτο κομμα που θα εβγαινε εδινε τον δραματικο τονο οτι επρεπε να να αναχαιτισθει με κινημα (Στρατηγων) δεν ειχαν ομως υπολογισει τον Παπαδοπουλο ΠΟΥ ΕΝΩ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΩΝ τους εφερε τουμπα τελευταια στιγμη και αυτους και τον Βασιλεα και πηρε την εξουσια ΜΗ ΧΡΩΣΤΟΝΤΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ τιποτα.... Η αποσυρση της Μεραρχιας απο την Κυπρο (δεν ειδα την ιδια ευαισθησια απο εσας οταν ο επιορκος Σημιτης ΑΠΕΣΥΡΕ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΔΙΑΤΑΓΗΣ τους S-300 που εξασφαλιζαν απολυτα την αμυνα της Κυπρου και αντιστοιχουσε σε 10 μεραρχιες..) εγινε διοτι η πιεση του Μακαριου προς τους αμερικανους και μετεπειτα απο τους αμερικανους στην Ελλαδα ΗΤΑΝ ΑΦΟΡΗΤΟΣ , βλεπετε ο Μακαριος φοβοταν την ανατροπη του απο αυτη τη Μεραρχια που ηταν πιστη στον Παπαδοπουλο και ετσι του ακυρωναν τα οποιαδήποτε σχεδια ειχε. Τελος οσο και να επιμενετε να αποκαλειτε τον ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟ ως εμφυλιο δεν θα καταφερετε τιποτα, το οτι ηταν συμμοριτοπολεμος το αποδεικνυει περιτρανα οτι καμμια πολη , κανενας νομός , κανενα γεωγραφικο διαμερισμα στην Ελλαδα δεν αγκαλιασε τις λιγες χιλιαδες συμμοριτων οι οποιοι δεν ειχαν ΟΥΤΕ ΒΑΣΗ ΟΥΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ γιαυτο επεριφερετο συμμοριακως και εκλεβε και δολοφονουσε οπου μπορουσε.... Αλλωστε και ο ΟΗΕ και ο ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ και ολες οι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ τοτε τον αποκαλουσαν ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟ ..δεν θα αλλαξουμε τωρα επειδη ετσι το θελησε/κανονισε ο Μητσοτακης με το ΚΚΕ για να γινει Πρωθυπουργος το 1989...... Στην Ισπανια ομως ηταν ΟΝΤΩΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ διοτι συγκρουσθηκαν δυο μεγαλες μεριδες του λαου , με σαφη γεωγραφικη τοποθετηση και βαση... ενω εδω ηταν αθλιοι συμμοριτες , με συνολικο αριθμο γυρω στις 30-35,000 στο ζενιθ τους και μεταξυ αυτων το 30% ηταν Βουλγαροι....(κατα εκτιμηση ΚΚΕ ,βλεπε αρχεια ΚΚΕ). Σε ολα τα αλλα συμφωνω , οπως και συμφωνω οτι ο Γιωργακης ενηργησε κατ'εντολην ξενων κεντρων (Μεγαλοτραπεζικων κυριως..) κατι που φαινεται απο την περιεργη ανοδο του στην αρχηγια του πασοκ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ και χωρις να γινει εσωτερικη ψηφοφορια οπως εγινε οταν εφυγε ο πατερας του..... γνωστο ακομη οτι απο το 2009 ειχε συμφωνησει με τον Στρος Καν την 'χρεωκοπια' και την ελευση της ΤΡΟΙΚΑ (ΒΛΕΠΕ ΠΑΠΑΧΕΛΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ και το παραδεχοταν..) ουτως ωστε ΧΡΕΩΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ στους ευρωπαικους λαους μεταφεροντας τα δανεικα που πηραμε (απο την τροικα) κατ'ευθειαν στα ταμεια των ξενων τραπεζων που κινδυνευαν να τα χασουν.... Ακομη το γιορταζουν οι ξενοι τραπεζιτες και εχουν τον ΑΘΛΙΟ εικονισμα....

        • Παρατηρητής avatar
          Παρατηρητής @ Νικηφορος Φωκας 15/04/2015 20:49:10

          Απλά να συμπληρώσω ότι το μοναδικό αποτέλεσμα αργά η γρήγορα εάν δεν αποσύρονταν οι s-300 θα ήταν πόλεμος μεταξύ εμάς και τουρκίας. Η Κύπρος θεωρείται από τους Τούρκους ο μεγαλύτερος κίνδυνος που υπάρχει στην ύπαρξη του τουρκικού κράτους. Μην ξεχνάμε ότι στο τέλος άφησαν την κύπρο να μπεί στην Ε.Ε και άρα οι πυραύλοι επητέλεσαν τον ένα από τους 2 σκοπούς , που ήταν η είσοδος της κυπρου στη τότε διεύρυνση της Ε.Ε . Αυτές οι αποφάσεις δεν είναι ούτε σωστές ούτε λάθος. δεν μπορούν να κριθούν χωρίς πλήρη γνώση των τεκτενομένων.

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Διογένης 16/04/2015 01:04:07

        Η πτώση του Παπαδόπουλου οργανώθηκε από τον Ιωαννίδη και λοιπούς, με ενθάρρυνση των ΗΠΑ, επειδή η συμπάθεια στον "τρίτο δρόμο" του Καντάφι των υπαστηρικτών του "λοχαγών" της ΑΣΔΕΝ είχε εκδηλωθεί έμπρακτα και επιζήμια για το Ισραήλ και τις ΗΠΑ, με την απαγόρευση διελεύσεως των αεροσκαφών εφοδιασμού του Ισραήλ από τον Ελληνικό Εναέριο Χώρο, στα τέλη Σεπτεμβρίου 1973. Οι ΗΠΑ έταξαν πολλά στον Ιωαννίδη (ΚΑΙ την Κύπρο) και αυτός οργάνωσε ως προβοκάτσια το "Πολυτεχνείο" κλπ. Μετά τον πούλησαν.... Περισσότερα επ'αυτού σε προηγούμενα σχόλιά μου, για όποιον επιθυμεί.

  14. Eva avatar
    Eva 15/04/2015 19:56:34

    Σιωπή και ανοχή τώρα διότι περιμένουμε το ΔΙΟΡΙΣΜΟ, ΤΗ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ, ΤΟ ΡΑΧΑΤΙ, ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ (Το τελευταίο το περιμένουν οι ηλίθιοι. Οι άλλοι όλο και κατι θα βγάλουν )

  15. dim avatar
    dim 15/04/2015 21:16:02

    Η ευθύνη για ό,τι ζούμε και ό,τι ζήσουμε ανήκει αποκλειστικά στον ελληνικό λαό... Όταν ο ελληνικός λαός, όχι τόσο δια της ψήφου τους, αυτό ας το θεωρήσουμε και ως πιθανό στιγμιαίο λάθος, αλλά κυρίως μέσω της στάσης του στις έρευνες κοινής γνώμης, δίνει 20 μονάδες προβάδισμα στο Σύριζα, και 60% αποδοχή, τότε καλά κάνει αυτά που κάνει ο Σύριζα... Ας αλλάζε στάση και ας εξέφραζε την άποψη του ο λαός μέσω μερικών δημοσκοπήσεων, με τη ψαλίδα να κλείνει πχ στις 5 μονάδες, ή να περνάει μπροστά η ΝΔ, και θα σου έλεγα εγώ για πότε θα έκαναν τη κωλοτούμπα και θα υπέγραφαν μεταρρυθμίσεις, για πότε θα τελείωναν με τις καταλήψεις και τους λαθρό, προκειμένου να μη χάσουν τις καρέκλες και τη μάσα τους.. Αλλά αφού ο λαός έχει ποτιστεί με τα ψέματα και τα φούμαρα, ότι δήθεν θα υποχωρήσουν οι ξένοι, και δε θα πάθουμε και τίποτα, ο λαός έχει και την ευθύνη... Αυτό το 60% ή θα δικαιωθεί και οι ξένοι θα αποδεχθούν τις μπαρούφες μας (βέβαια δε δίνω ούτε 10% πιθανότητα να υποχωρήσουν οι ξένοι), και ο Τσίπρας θα κυβερνά για 12 χρόνια, ή αυτό το 60% θα μας πάρει όλους στο λαιμό του μέχρι τέλους (πιθανότητα 45%), ή αυτό το 60% θα μεταβάλει την άποψη τους τη τελευταία στιγμή μπροστά στο αδιέξοδο (πιθανότητα 45%), και θα γίνει πλειοψηφία το ρεύμα υπερ του συμβιβασμού πάση θυσία, οπότε και ο Τσίπρας θα κάνει τη κωλοτούμπα (είτε μόνος, είτε με άλλες φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις), αλλά βέβαια η οικονομία θα ξεκινήσει πάλι από ακόμα χειρότερο σημείο από ότι το άφησε η ΝΔ το Δεκέμβριο, και θα απαιτηθούν νέος χρόνος και νέες θυσίες για να ξαναπεράσουμε στην ανάπτυξη...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ dim 16/04/2015 00:19:13

      Έχεις απόλυτο δίκιο. Η κατηφόρα ξεκίνησε όταν βγήκε πρώτος ο Σύριζα στις ευρωεκλογές και μετά από λίγο και στα γκάλοπ για εθνικές. Τότε άρχισαν τα σπρεντς να ανεβαίνουν από 4% και μουλάρωσαν οι δανειστές επειδή έβλεπαν να έρχεται ο σύριζα και σκέφτηκαν: Να δώσω τώρα τα 7 δις στο Σαμαρά και να τα βρει μπροστά του ο Τσίπρας να μας το παίζει μάγκας και να σκίζει μνημόνια και να φαινόμαστε κορόιδα στους ψηφοφόρους μας;

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ dim 16/04/2015 01:10:11

      Γιατί, βρεθήκαμε στην ανάπτυξη, ή η γρήγορη αρπαχτή της αυξήσεως του τουρισμού το καλοκαίρι '14 ονομάστηκε έτσι;

      • dim avatar
        dim @ ΠΗΛΕΑΣ 16/04/2015 02:05:14

        Δεν ήταν καθόλου αρπαχτή, και η απόδειξη είναι ότι και φέτος πάει για νέο ρεκόρ ο τουρισμός. Και αν γίνουν ιδιωτικοποιήσεις και φτιαχτούν υποδομές, και έχουμε σταθερότητα, ανταγωνιστικότητα κλπ, θα έχουμε και νέα ρεκόρ τα επόμενα χρόνια, ανεξάρτητα από το αν θα ομαλοποιηθούν τα πράγματα στην ευρύτερη περιοχή. Από εμάς εξαρτάται το αν θα διατηρήσουμε αυτό το κύμα ανόδου... Βέβαια με λαθροφιλική πολιτική και στοιβαγμένους λαθρό στα νησιά, με τέτοια εικόνα, αισθητική και φοβου, με καμποτάζ, με άθλια περιφερειακά αεροδρόμια, με επανακρατικοποιήσεις κλπ κλπ κλπ, προφανώς και θα πέσει και ο τουρισμός, και τα πάντα... Αλλά η αρχή είχε γίνει, απλά ο λαός είναι επιρρεπής στο λαϊκισμό και πίστεψε πάλι το νέο λεφτά υπάρχουν, και το ότι οι δανειστές θα μας πληρώνουν για να εφαρμόζουμε δημιουργική ασάφεια, και για να τους κοροϊδεύουμε, βρίσκοντας ένα κάποιο μωρέ δευτερεύον αγαθό για να του αυξήσουμε το φπα....

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ dim 03/05/2015 01:45:49

          Ο Τουρισμός θα είναι ΠΑΝΤΑ μια (καλοδεχούμενη) "αρπαχτή". Γιατί εξαρτάται από την ευημερία ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ. Μια ύφεση και όλα βυθίζονται.

  16. Δημήτρης Τραπεζιώτης avatar
    Δημήτρης Τραπεζιώτης 15/04/2015 22:07:54

    Μην υποτιμάτε τόσο τους Έλληνες απλά δεν έχει γίνει κατανοητό ότι το βουβό πλήθος είναι και το πλέον επικίνδυνο

  17. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 15/04/2015 22:50:06

    Ρεπορτάζ από τα λίγα. Το διαβάζεις και μελαγχολείς γιατί ο ιδιοτελής νεοελληναράς για ένα διορισμό, για να μην πληρώσει όπως τον καλούσαν οι συριζαίοι , για μια φοροελάφρυνση που του έταξαν (που θα γίνει σκληρή αριστερή φοροκαταιγίδα) έδωσε το δικαίωμα σε μια δράκα εθνοπροδοτών να παίξουν με την υπόσταση της Πατρίδας: https://nikosvafiadis.files.wordpress.com/2014/03/k-561-ypatia.pdf

  18. karenin avatar
    karenin 15/04/2015 23:02:03

    Ενας φίλος απο ευρώπη με ρώτησε, πως ειναι η ζωή στην Ελλάδα με αριστερή κυβέρνηση;

  19. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 15/04/2015 23:17:27

    Σημερα 1. ανακοινωθηκε μια μελετη με τους Ελληνες να εχουν το χαμηλοτερο IQστην Ευρωπη. Τωρα λοιπον εξηγουνται πως ψηφισαν πιστευοντας την ψευτομαγκια , την προπαγανδα, την δημιουργικη ασαφεια , τους ψεκασμους κλπ. 2. Αληθεια τι εγιναν τα τρολακια? Διοριστηκαν η απογοητευτηκαν?

    • Ποντομέδων avatar
      Ποντομέδων @ Ρεαλιστης 16/04/2015 13:43:44

      Φίλε Ρεαλιστή, επίτρεψέ μου να διαφωνήσω επ' αυτού.
      Επειδή ασχολούμαι με το αντικείμενο, θα ήθελα να τοποθετηθώ ως εξής: 1. Οι Έλληνες έχουν πολύ υψηλότερο I.Q. από το μέσο όρο όλων των λαών. 2. Από το 36% , που ψήφισε τον ΣΥΡΙΖΑ, ξεχωρίζω τρεις ομάδες: α). 4% ο κλασικός , γνήσιος ΣΥΡΙΖΑ. Έχει τους λόγους του. β).20% η σάπια μάζα των "κουταλοφρόνων", λαμογιών, αντι-Δεξιών του βαθέως ΠΑΣΟΚ. Έχει τους λόγους του. και γ). 12% των αφελών, αφρόνων, μικρονοικών έως ηλιθίων κεντροδεξιών, που .......θέλοντας να εκδικηθούν την άπιστη γυναίκα τους , έκοψαν το "τσουτσούνι" τους !
      Αυτοί είναι, που από βλαμμένο εγωισμό, εξακολουθούν να υποστηρίζουν την ηλίθια απόφασή τους, παρά το ότι βλέπουν ξεκάθαρα, ότι εξαπατήθηκαν !
      Ως πότε όμως ;;;;;;;
      Θα μου πεις η βλακεία είναι αήττητη. Ναι, αλλά , όταν σφίξουν οι κ...., ηττάται και αυτή !
      Πάντως, για να επανέλθουμε στο αρχικό ζητούμενο, ένα 12% δεν μπορεί να χαρακτηρίσει την ολότητα!

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ Ποντομέδων 16/04/2015 16:35:04

        Mου αρεσει το σχολιο σας. Το διασκεδασα. Αλλα η μελετη υπαρχει δυστυχως . Το διαβασα σε καποια αναρτηση χθες. Οσον αφορα τα αλλα μηπως πρεπει να προσθεσουμε τα πσοστα της ΧΑ, των Ψεκασμενων, του ΓΑΠ κλπ?

        • οδυσσεύς Κ. avatar
          οδυσσεύς Κ. @ Ρεαλιστης 17/04/2015 18:42:26

          Πάντως ο άνθρωπος με το υψηλότερο I.Q. στον κόσμο σήμερα είναι Ελληνας και λέγεται Νίκος Λυγερός, καθηγητης Πανεπιστημίου στη Γαλλία . Εχει I.Q.= 189!!!, ενώ ο Αινστάιν είχε μόνο 164!

      • George N avatar
        George N @ Ποντομέδων 17/04/2015 03:27:11

        "Οι Έλληνες έχουν πολύ υψηλότερο I.Q. από το μέσο όρο όλων των λαών." Αυτό από που προκύπτει? Χωρίς μεν να υπάρχουν μεγάλες διαφορές ακόμα και μια μικρή επαφή με πχ Ολλανδούς, Φιλανδούς ή Σουηδούς φτάνει για να φανεί ότι δεν ισχύει. Επαφή με ανθρώπους από την νοτιοανατολική Ασία μπορεί να είναι ακόμα και ανησυχητική για το πλεονέκτημα που έχουν στο συγκεκριμένο από τους Ευρωπαίους.

        • Tessa avatar
          Tessa @ George N 17/04/2015 23:18:48

          Το IQ δεν είναι μόνο γονιδιακό. Είναι και συνάρτηση του κοινωνικού περιβάλλοντος και της εκπαίδευσης. Με τις συνθήκες της τελευταίας 30ετίας τουλάχιστον δεν με εντυπωσιάζει το αποτέλεσμα της έρευνας, υπάρχει-δεν υπάρχει. Η πτώση του δείκτη νοημοσύνης είναι προφανής και στον απλό παρατηρητή. Α, και να μη συγχέουμε την πονηριά με την ευφυία...

    • KOSTAS70 avatar
      KOSTAS70 @ Ρεαλιστης 17/04/2015 17:43:27

      Μελέτη; Από ποιον; Πότε έγινε; Ποια τα κριτήρια; Ποια η μέθοδος που ακολουθήθηκε; Ποια η αξιοπιστία της; Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι γουστάρουν τον αυτοεξευτελισμό έχουν πολύ χαμηλό IQ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.