#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/07/2010 16:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όλα τώρα αρχίζουν



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Η αληθινή πολιτική δεν γεννιέται σε κανέναν βρώμικο κομματικό δοκιμαστικό σωλήνα. Την ανιχνεύεις στην πραγματική κοινωνία, γεννιέται μέσα από την γνώση της Ιστορίας και την αντίληψη της πραγματικής φύσης των προβλημάτων, από ανθρώπους χωρίς εξαρτήσεις. Ανθρώπους που είναι σάρκα από τη σάρκα του Λαού κι αφουγκράζονται τον παλμό του.

Έρχονται άγριοι καιροί. Κι αυτοί που δεν το ξέρουν, το υποψιάζονται. Σ’ αυτούς τους καιρούς, αληθινά πολιτικά ορθό είναι αυτό που λύνει τα αληθινά προβλήματα, αυτό που πάνω απ’ όλα υπερασπίζεται την Πατρίδα, τον Λαό και την ευημερία του.

Οι εδραίες λαϊκές απόψεις, οι πεποιθήσεις που είναι βαθιά ριζωμένες στην ψυχή και τον νου των Ελλήνων δεν είναι αυτές που κυριαρχούν στο «Ντα Κάπο», στην «Βιβλιοθήκη» και στα στέκια των νεόπλουτων, Βορείων και Νοτίων. Δεν είναι αυτές που κυριαρχούν στην ΜΚΟ «Το χαρούμενο ΠΑΣΟΚ» του ποδηλάτη, κωπηλάτη και ταξιδευτή από τη Μινεσότα, ούτε στα δελτία των 8 και στην μπατιρημένη «διανόηση». Και φυσικά δεν αυτές που ευαγγελίζονται στον Περισσό, στα σπαράγματα του ΣΥΡΙΖΑ και στα Εξάρχεια.

Οι αξίες του Λαού μας, οι ιδέες του, οι πεποιθήσεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων υποεκπροσωπούνται.

Οι Έλληνες δεν θέλουν κράτος επιχειρηματία αλλά ούτε και κράτος νυχτοφύλακα, θαλαμηπόλο της κρατικοδίαιτης διαπλοκής.

Θέλουν ένα ισχυρό κράτος που θα διασφαλίζει πρώτα απ’ όλα την ασφάλεια των πολιτών και της χώρας από κάθε επιβουλή, εσωτερική ή εξωτερική.

Θέλουν ένα κράτος άγρυπνο φύλακα, μαντρόσκυλο της ευνομίας, που να εμπνέει φόβο στους ισχυρούς και σεβασμό στους αδύναμους, τους οποίους θα προστατεύει από την αυθαιρεσία των πρώτων. Κράτος που θα αμβλύνει τις κοινωνικές ανισότητες, δεν θα πετάει ανθρώπους και ολόκληρες κοινωνικές τάξεις στον Καιάδα. Κράτος που δεν θα επιτρέπει την κοινωνική ανθρωποφαγία της νεοφιλελεύθερης βαρβαρότητας.

Θέλουν ένα κράτος που θα διασφαλίζει την αληθινή ανταγωνιστικότητα και επιχειρηματικότητα, θα θέτει αυστηρούς κανόνες που δεν θα κάμπτονται έναντι κανενός, όποιον κι αν έχει μπάρμπα, γκόμενο, κουμπάρο ή συμμαθήτρια.

Οι Έλληνες θέλουν Ελευθερία. Ξέρουν ότι η Τουρκία είναι εχθρός μας. Το λένε τα μνημεία στα χωριά τους, οι αφηγήσεις των παππούδων τους, τα κειμήλια σε προθήκες και συρτάρια, οι εκατόμβες του Πόντου, της Μικράς Ασίας, της Κύπρου, της Αρμενίας και του Κουρδιστάν, οι διωγμοί στην Κωνσταντινούπολη.

Όχι, οι Τούρκοι δεν είναι τέρατα με κέρατα κι ουρά. Ίδιοι άνθρωποι μ’ εμάς είναι. Στην  συντριπτική πλειοψηφία τους είναι εξισλαμισμένοι Έλληνες, Αρμένιοι, Αλβανοί κλπ. Άλλο ένα επιχείρημα κατά της βλακώδους φυλετικής θεωρίας και υπέρ του ότι το παν είναι το πολιτισμικό εποικοδόμημα.  Όμως δεν έχει σημασία, διότι η ηγεσία τους ονειρεύεται να ξαναγίνουμε επαρχία της Υψηλής Πύλης και το αναλύει εγγράφως κι ο Νταβούτογλου στο βιβλίο του, στο ευαγγέλιο του νεοοθωμανισμού.

Η Τουρκία είναι  απειλή για τον Λαό μας και το βιος του.

Είναι εχθρός.

Ο Λαός ξέρει τι γίνεται στη Θράκη και τον ρόλο του Προξενείου.

Ο Λαός κατάλαβε και ξέρει τι γίνεται στην Κύπρο, τι ήταν το Σχέδιο Ανάν και που το πάνε «φίλοι», «σύμμαχοι» και οι εγχώριες παραδουλεύτρες τους. Ξέρουν οι Έλληνες γιατί ανέβηκαν στην αγχόνη ο Καραολής, ο Δημητρίου, ο Πατάτσος, γιατί πέσανε με το ντουφέκι στο χέρι ο Αυξεντίου, ο Μάτσης κι οι σύντροφοι τους. Ο Λαός ξέρει τι υπερασπίστηκε στον Άγιο Δομέτιο ο Μανώλης Μπικάκης, το λιοντάρι από την Ασή Γωνιά.

Οι Έλληνες ξέρουν τι υπερασπιζόταν ο Ηλιάκης κι οι σύντροφοι του στα μαχητικά και στην αθανασία και τι επιδιώκουν οι Τούρκοι στην Ελληνική Λίμνη του Αιγαίου.

Τον Λαό επίσης τον νοιάζει και τον κόφτει για το όνομα της Μακεδονίας. Γιατί ο απλός άνθρωπος δεν έχει «πατρίδα» την έδρα της Τράπεζας, όπου είναι οι κλεψιμέϊκοι λογαριασμοί του. Ο απλός άνθρωπος έχει ταυτότητα, ρίζες, καταγωγή. Έχει αληθινή Πατρίδα. Πολλά δεν έχει, πέντε ελιές και δυο πήχες γη αλλά είναι δικά του. Κι εκεί έχει θάψει γονείς, παππούδες. Αυτούς που φύτεψαν τις ελιές και ημέρωσαν τη χέρσα γη. Κι αυτοί είχαν ταυτότητα, ρίζες, καταγωγή. Έχουν τις προφορές και τα τραγούδια τους. Έχουν Μνήμη. Κι όταν φεύγουν μακριά από τον τόπο τους τον νοσταλγούν, πονούν γι’ αυτόν, για την γη τους και τ’ όνομα της, το δικό τους όνομα. Κι έχουν πίσω τους προπαππούδες που πέσανε σαν στάχυα μπροστά στα πολυβόλα στο Σκρα και στο Λαχανά, έχουν πίσω τους τον νεαρό Ανθυπολοχαγό που πότισε με το αίμα του εκείνο το ταπεινό χαγιάτι στην Στάτιστα. Έχουν πίσω τους και στην μνήμη τους συντρόφους του, που μέσα στις πλάβες στην Λίμνη των Γιαννιτσών και στα πιο άγρια βουνά και τους λόγγους άνοιξαν τα μονοπάτια που διάβηκε λίγα χρόνια μετά ο νικηφόρος Στρατός μας.

Ο απλός Λαός έχει Μνήμη κι Όνομα. Τα φουλάρια της Σορβόνης, οι σκυφτοί «επαναστάτες» της πλατείας, οι ταβλαδόροι του Κολωνακίου κι οι επιφανείς γκαζοντενεκέδες της ενοχικής «δεξιάς» δεν δίνουν δεκάρα για τα παραπάνω. Δεν έχουν ρίζες, ταυτότητα. Δεν πονούν την γη που εγκατέλειψαν οι ίδιοι ή οι πατεράδες και παππούδες τους. Πίνουν πια εσπρέσσο, γιατί ο ελληνικός χτυπάει τα ευαίσθητα νεύρα τους. Αφέντη να’ χουν και να τους αφήνει να τρώνε στο τραπέζι του και τι στον κόσμο. Τούρκους, Γερμανούς, όλους τους υπηρετήσανε πρόθυμα, στο ΔΝΤ θα κολλήσουνε;

Δεκάρα δεν δίνουν για το Σχέδιο Ανάν ή για τ’ όνομα. Απλώς δεν θέλουν μπελάδες μέσα στα πόδια τους όταν νέμονται το κομματάκι της εξουσίας τους. Στην ουσία πρόκειται για μια ιδιότυπη πολιτική φεουδαρχία, κοτζαμπάσηδες της παρακμής.

Είναι μια πολιτική τάξη που έχει συμφέροντα ξεχωριστά από αυτά του Έθνους και συνήθως αντίθετα.

Η τάξη αυτή, που είναι διακομματική, θέλει την ανομία, χρειάζεται την αναξιοκρατία, τρέφεται από τον κρατισμό. Δεν μπορεί να αναλάβει κανένα καθήκον, δεν μπορεί να πολεμήσει για κανένα υψηλό σκοπό. Αυτά τα πράγματα διαταράσσουν τις μπίζνες. Αν ο Στρατός δεν σήμαινε και προμήθειες όπλων, άρα μίζες, θα τον καταργούσαν, ως προεκλογική προσφορά στους κανακάρηδες και τις μαμάδες τους.

Η εξαθλίωση του Λαού δεν τους αφορά. Ας φάει παντεσπάνι.

Αυτή την τάξη της πολιτικής φεουδαρχίας μόνο ένας Ηγέτης μπορεί να την πολεμήσει κι ανατρέψει, με όπλο, όταν έρθει η ώρα, την ίδια την εξουσία.

Οι κομματικές γραφειοκρατίες μπορούν να κοιτούν τον αφαλό τους, ώσπου να παγώσει η Κόλαση. Όμως ο Λαός χρειάζεται Πρόμαχο και τον χρειάζεται τώρα. Οι άγριοι καιροί που έρχονται απαιτούν έναν προκινδυνεύοντα Αρχηγό.

Αυτή είναι η αποστολή του Αντώνη Σαμαρά. Να υπερασπιστεί τον Λαό και την Πατρίδα. Τους ανθρώπους, την ασφάλεια και την ευημερία τους. Να προκινδυνεύσει.

Κι αυτό απαιτεί ρυθμό ταχύ κι ανελέητο.

Ποτέ καμμία κομματική γραφειοκρατία δεν έλυσε κανένα πρόβλημα. Οι γραφειοκράτες είναι «θαυματοποιοί». Τους δίνεις δυο προβλήματα να σου λύσουν και στα κάνουν τέσσερα. Κατέχουν την ανάποδη «φιλοσοφική λίθο». Μετατρέπουν πανεύκολα τον χρυσό σε σκατά, τις πιο λαμπρές ιδέες και πρωτοβουλίες σε θρύψαλλα. Η ελπίδα λοιπόν ποτέ δεν κατοικούσε στις κάμαρες της μικροεξουσίας.

Η ελπίδα είναι στον λόγο και στις πράξεις του Αρχηγού, στις ιδέες, των οποίων είναι κήρυκας και σημαιοφόρος.

Ότι δεν είναι ανθρωποκεντρικό οδηγεί στη βαρβαρότητα. Ο Λένιν και ο Αδόλφος το πήρανε όλο αριστερά και όλο δεξιά και ξέρετε τι έγινε, καταλήξανε στο ίδιο σημείο, φτιάξανε ωραίες, γυαλιστερές μηχανές του κιμά και τσαλαβουτήσανε στο αίμα των απλών ανθρώπων, πριν οι αυτοκρατορίες τους γίνουνε συντρίμμια.

Πάνω απ’ όλα λοιπόν ο Άνθρωπος. Πάνω από τα κέρδη. Πάνω απ’ τους μηχανισμούς.

Kαι σ’ αυτή τη γη, τη δική μας, λοιπόν, ο Άνθρωπος είναι Έλληνας. Αυτός είναι το αφεντικό γύρω από την Ελληνική Λίμνη, το Αιγαίο. Αυτός μάτωσε, πόνεσε, ίδρωσε. Αυτός πάλι κινδυνεύει.

Ο Αντώνης Σαμαράς αφού επικράτησε κατά κράτος στο Συνέδριο, ανακοίνωσε την μεγάλη έξοδο του προς την κοινωνία. Θα σταθεί πρόσωπο με πρόσωπο με τον ένα, τον μοναδικό κι αποκλειστικό συνομιλητή του, χωρίς μεσολαβητές και διερμηνείς: με τον ίδιο το Λαό.

Όλα τώρα αρχίζουν. Έλληνα, άκου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. eco avatar
    eco 01/07/2010 17:11:09

    Τα λόγια σου είναι από τα βάθη της καρδιάς σου και διαπερνούν τις καρδιές όλων που σκέφτονται το αύριο αυτού του τόπου και όχι μόνο την πάρτη τους.
    Για άλλη μια φορά , στο είπα και στο συνέδριο, τιμή μου…

  2. Greco avatar
    Greco 01/07/2010 17:22:34

    σκεφτειτε ποσες γενιες στεναξαν κατω απτον τουρκικο ζυγο και ποσους νεκρους θρηνησε ο ελληνισμος...συρρικνωθηκαμε αριθμητικα,με γερασμενο πληθυσμο πλεον, και σε λιγα δεκαετιες οπως παμε δεν ξερω ποσοι Ελληνες θα μεινουν

  3. GRAEKUS avatar
    GRAEKUS 01/07/2010 17:30:11

    "Η Τουρκία είναι απειλή για τον Λαό μας και το βιος του. Είναι εχθρός."
    ΣΥΜΦΩΝΩ, ... ΟΜΩΣ Ο κ. ΣΑΜΑΡΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΖΗΤΗΜΑΤΑ:

    - ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ "ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ" ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ?
    - ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΕΟ-ΟΘΩΜΑΝΙΚΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ, ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ & ΣΤΟ ΙΟΝΙΟ ?
    - ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑΣ - ΡΩΣΙΑΣ & ΕΛΛΑΔΑΣ - Η.Π.Α. ?
    - ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑΣ - ΙΣΡΑΗΛ ?
    - ΒΛΕΠΕΙ ΟΦΕΛΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟ ΚΟΙΝΟΥ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ - ΚΥΠΡΟΥ ?
    - ΠΩΣ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΓΙΑ ΧΩΡΙΚΑ ΥΔΑΤΑ & Ε.Ε.Χ. 12 ν.μ. ?
    - ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙ (επιτέλους) ΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ Α.Ο.Ζ. ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ?
    - ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ FYROM ΤΩΡΑ (ΟΧΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ) ?
    - ΠΟΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΛΒΑΝΙΑΣ-ΤΟΥΡΚΙΑΣ ?
    - ΠΟΙΑ Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ?
    - ΠΟΙΑ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ & ΑΥΤΑΡΚΕΙΑΣ ?
    - ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΨΗΦΟΥ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ (ήδη νομιμοποιηθέντες ή μη) ?
    - ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΔΡΑΓΩΝΑ-ΡΕΠΟΥΣΗ ?
    - ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ & ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΞΟΔΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΕΝΕΧΕΙΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΑΔΑ Δ.Ν.Τ./Ε.Ε./Ε.Κ.Τ. ?
    - ΠΟΙΑ Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ "ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΟΝΕΙΡΟ" ?
    - ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΙΣ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ-ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ-ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΗΜΕΤΕΡΩΝ ΕΝΘΕΝ & ΕΝΘΕΝ ?
    - ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ "ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ" (χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων) ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΕΝ ΛΕΥΚΩ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ?

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ & ΒΑΣΙΚΑ.
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ & ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΩΡΑ … ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΩ.

  4. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 01/07/2010 17:32:55

    Γειά σου ΦΑΗΛΟ για άλλη μια φορά μας ανατάσεις ,εκεί που είμαστε σε κώμα η γραφίδα σου μας ανασταίνει ,από το στόμα σου και στου ΣΑΜΑΡΑ το αυτί.
    Για την μη εκλογή σου μην στενοχωριέσαι, ο κόσμος ξέρει ποιός είναι άξιος και ποιός τενεκές,αλλά ΦΑΗΛΟ και εσύ με την εισηγησή σου ,τους τρόμαξες τους συνέδρους ,όντας συνιθισμένοι σε νερόβραστες ιδέες και προτάσεις.Αλλά φίλε μου διαβάζοντας την εισηγησή σου δεν σου κρύβω το περίμενα να μην εκλεγείς ,χτύπησες τα συντηριτικά αντανακλαστικά των συνέδρων, αμφιβάλλω εάν κατάλαβαν τι έλεγες ,νόμιζαν ότι απεναντί τους είχαν τον ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ.
    ΕΥΓΕ όμως ΦΑΗΛΟ εγώ τέτοια Ν.Δ. ΘΈΛΩ ,την νερόβραστη την αφήνω πίσω

  5. blue nile avatar
    blue nile 01/07/2010 17:43:23

    ...πάντα το ξέραμε μόμο που κάποιοι καμώνονταν πως δεν είναι έτσι...οι εκσυγχρονιστικές σειρήνες ακούστηκαν γοητευτικές υποσχόμενες τη σαγήνη της ειρήνης την ευκολία της παθητικότητας την ηρεμία της εξασφάλισης...μόνο που τίποτα δεν μίλησε για ελευθερία ανεξαρτησία αξιοπρέπεια...κανείς δεν είπε ότι γι'αυτά θέλει και οι ζωντανοί να δίνουν το αίμα τους... μη ξεχάσω κάποιοι μίλησαν για ελευθερία και εννοούσαν την ελευθερία των αγορών που δεν είναι τίποτα άλλο από το πέρασμα των πάντων σε πέντε-δέκα παρατρεχάμενους...και ήρθαν τότε τα Ιμία ηχηρό χαστούκι στους έθερμους θιασώτες της ελληνοτουρκικής φιλίας που όμως το προσπέρασαν με χαρακτηριστική ευκολία και επαναεπιδόθηκαν στις ηθελημένες αυταπάτες τους...και ήρθε και τώρα κρίση και το ξεπούλημα των πάντων...αυτοί συνεχίζουν...περιμένουμε αυτόν που θα μπορέσει να θέσει τέρμα στο κακό... αυτόν που θα κάνει τα αυτονόητα στα εθνικά θέματα και τα κοινωνικά προβλήματα... Φαήλο να'σαι καλά...χαιρετισμούς στον Αντώνη...Πολλού χρυσού και πλούτου κρείσσων πάτρα...

  6. Dimi avatar
    Dimi 01/07/2010 17:48:56

    «Δεν υπάρχουν ιδέες - υπάρχουν μονάχα Ανθρωποι που κουβαλούν τις ιδέες - κι αυτές παίρνουν το μπόϊ του Ανθρώπου που τις κουβαλάει.»
    ~Νίκος Καζατζάκης (Επιλογή)

  7. black sea avatar
    black sea 01/07/2010 17:51:24

    την ξερει την ιστορια του ο ελληνας ? ποιος του την εμαθε? ποτε? κατα τα αλλα τα λες πολυ ωραια.αλλα ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη οσο μεγαλα και να ταχει!

  8. Γ.Τ. avatar
    Γ.Τ. 01/07/2010 17:54:49

    Απο την κορυφη του Γραμμου μεχρι την ευφορη πεδιαδα της Μακεδονιας ειμαστε ετοιμοι να ζησουμε ολα αυτα που αρχισαν... Για εμας και τα παιδια μας για την Ελλαδα

  9. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 01/07/2010 18:18:07

    Γεια σου αδερφέ.
    Κάποτε είχες γράψει, ότι εσείς τρέχετε να προλάβετε τον Σαμαρά. Μακάρι να είναι αλήθεια ακόμη. Δεν θέλει μόνο "γρήγορα" πόδια, θέλει και γερό στομάχι.Τα αντιόξινα θα πρέπει να τα κατεβάζετε σαν καραμέλλες. Πρέπει όμως να αντέξετε, γιατί έτσι όπως μας έχουν καταντήσει τα Γαπημένα και τα εξαπτέρυγά τους, το ρολόϊ τρέχει...
    Εχθρός δεν είναι οι Τούρκοι. Πρόβλημα είναι. Έχθρός είναι η ραθυμία και η οκνηρία.
    Αρχίστε να ανεβάζετε στροφές, γιατί αν αρχίσετε και εσείς να ρετάρετε στην ανηφόρα που πρέπει να ανεβούμε, να ετοιμαστούμε πλέον για τα χειρότερα.
    Ο Λαός και ξέρει και μπορεί.
    Καθαρά λόγια, ξάστερες κουβέντες.
    Καθαρά λόγια, ξάστερες κουβέντες.
    Η αλήθεια πονάει, αλλά εμείς αντέχουμε.
    Αντέχουμε πολλά και θα αντέξουμε και άλλα. Αρκεί, στο τέλος, να αντέξουμε περισσότερο από τους εχθρούς.

    Καλή δύναμη, αδερφέ. Δεν είστε μόνοι.
    Φιλικά
    ΒΡΑΧΟΣ.

  10. Naxion avatar
    Naxion 01/07/2010 18:18:36

    Είναι πραγματικά κρίμα άνθρωποι που η άποψή τους έχει ένα ειδικό βάρος, να εμπλέκονται με κόμματα και να φτάνουν στο σημείο να λιβανίζουν (και συγνώμη για την έκφραση) τους αρχηγούς των, παρουσιάζοντάς τους περίπου ως ...Εθνάρχες...

    Αυτές οι σταγόνες άσπρου, χάνονται μέσα στην κομματική πίσσα που σκεπάζει τα πάντα. Καθώς δημοκρατική υποτίθεται η κοινωνία μας, αλλά καμιά σχέση μ' αυτήν η κατ' επίφαση δημοκρατία του πολιτικού μαντριού με τον εκάστοτε πολιτικό τσέλιγκα να κουνάει απειλητικά τη γκλίτσα, όπως αυτός κι αν ονομάζεται...

    Λυπάμαι.

  11. fitsulas avatar
    fitsulas 01/07/2010 18:19:10

    Ο Ελληνικός λαός είναι ένα κοπάδι πρόβατα που άγεται κατά το δοκούν. Παπαγαλίζει ότι του λέει ο Τσίμας και ότι του γράφουν τα Νέα (όχι κατ' ανάγκη στο πρωτοσέλιδο, και ένα μονόστηλο αρκεί για να φτιάξει κλίμα). Θεωρεί δεδομένο και γενετικά προδιαγεγραμμένο το να είναι ο ουραγός του κόσμου, ο χαβαλές της οικουμένης.
    Θεωρεί αυτονόητο το να έχει ανίκανους και αλλοδαπούς κυβερνήτες που να περιμένουν δίπλα στο τηλέφωνο τις εντολές της ΣΙΑ. Θεωρεί πολυτέλεια την ελευθερία και την ανεξαρτησία γιατί "οι Αμερικανοί και οι Ευρωπαίοι μας ταΐζουν".
    Θεωρεί βάρος το Αιγαίο, τη Μακεδονία, τη Θράκη. Ανακουφίστηκε από την απώλεια της Ιωνίας, της Κύπρου, της Β. Ηπείρου. Λατρεύει τους χρηματοδοτούμενους αναθεωρητές και την Ελευθεροτυπία "που γράφει ιστορία". Μας απενοχοποίησαν από το ξεπούλημα της πατρίδας μας "αφού και 'μεις τα ίδια κάναμε".
    Θεωρεί την εξυπνάδα έγκλημα και την πονηριά (την άμυνα δηλαδή των ηλιθίων έναντι των πνευματικά ανώτερων) προτέρημα. Δεν τον κατηγορώ. Η καλλιέργια του ραγιαδισμού, της μοιρολατρίας, του μίσους για την Ελλάδα χρονολογούνται από τον... Θεοδόσιο. Από τότε χρονολογούνται και οι μαυροφόροι γενιαφόροι με παντιέρες που καίνε πανεπιστήμια, τόσο εκσυγχρονιστές είναι.
    Το που θα καταλήξει το ξέρουμε, τα σύνορα στην Αλαμάνα. Η λύση είναι η εθνική ανεξαρτήσια όμως θέλει δουλειά και ζόρι και λάτρα και ματσακόνι. Προτιμάμε να είμαστε οι σπιτωμένες πόρνες του νταβατζή...

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ fitsulas 02/07/2010 21:45:25

      Συμφωνώ με τις θέσεις σου fitsulas.

      Οι συνέλληνες δεν δίνουν δεκάρα για τα εθνικά θέματα και ψηφίζουν μόνον με την τσέπη τους.Και οπωσδήποτε τα δύο μεγάλα κόμματα -τα οποία και μπορούν να τους κάνουν τα ρουσφέτια που ζητούν. Δυστυχώς, επειδή δεν είναι "πιασάρικα" τα θέματα αυτά, Αιγαίου, Μακεδονίας, Κύπρου κλπ.βλέπετε ότι και στις ε/φ αλλά και στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ , τις περισσότερες φορές περνούν μονόστηλα.

      Ομως, άνθρωποι σαν τον Φαήλο με τη γραφίδα τους που πάλλεται από εθνική συγκίνηση και ενδιαφέρον , ίσως μπορούν μακροπρόθεσμα να φέρουν ακόμη ακόμη κι αυτή την ανατροπή, στα μυαλά τουλάχιστον των νεων Ελλήλων. Οταν πλέον θα εξαθλιωθούμε πλήρως και θα δούμε ότι η κρίση δεν είναι οικονομική. Είναι κατ΄εξοχήν πολιτική με έμφαση στην ισοπέδωση και στην επιβολή της νεοεποχίτικης αντίληψης στην χώρα μας.
      Στην Κύπρο τουλάχιστον οι νέοι Κύπριοι (οχι βέβαια οι νεοκύπριοι, προς Θεού!) στο μεγαλύτερο ποσοστό τους απέδειξαν και αποδεικνύουν ότι είναι προσηλωμένοι ελληνοκεντρικά στα εθνικά θέματα. Αυτό είναι ενθαρρυντικό . Ελπίζω και κολλητικό.....

  12. ZARKO avatar
    ZARKO 01/07/2010 18:19:24

    Με την ουσία και το ύφος του άρθρου δεν διαφωνώ, αλλά το να αναζητάμε Μεσσίες είναι παρακινδυνευμένο. Καταλαβαίνω ότι πολλοί βλέπουν τον Σαμαρά ως πανάκεια ή ως την μοναδική αξιόπιστη λύση για τη σημερινή τραγική κατάσταση της χώρας και του Έθνους γενικότερα. Και γω ειλικρινά τον εκτιμώ περισσότερο από τους άλλους αρχηγούς κομμάτων-πολιτικάντηδες.
    Ωστόσο, η μέχρι τώρα παρουσία του δεν ήταν ικανοποιητική και αναφέρομαι στην ψηφοφορία για τα μέτρα τον Μάιο όταν θα μπορούσε να επικαλεστεί τους 180 βουλευτές και να μην περάσουν τα μέτρα αντί να πει ένα απλό όχι και να νίψει τας χείρας του από το όνειδος του ''ναι''.
    Καλό θα ήταν να δούμε τις απόψεις του και στα θέματα που αναφέρει ο GRAECUS πιο πάνω.
    Τέλος θα ήθελα να τονίσω ότι ακόμα και Μεσσίας να είναι ο Σαμαράς αν δεν αλλάξει η νοοτροπία του κόσμου και η αντίληψη του περί πολιτικής θα έχουμε κάνει μια τρύπα στο νερό.
    Υ.Γ. Ελληνοκεντρική παιδεία είναι επικίνδυνη γιατί θα οδηγήσει σε ακραίες συμπεριφορές κυρίως λόγω της παρουσίας πολλών παιδιών μεταναστών. Αυτό που θα πρέπει να διασαφηνιστεί είναι ότι αυτά τα παιδιά και τα δικά μας βέβαια θα πρέπει να εμποτιστούν με τις αξίες και τα κηρύγματα του ελληνισμού να μπολιαστούν με την ελληνική φιλοσοφία.

    • GRAEKUS avatar
      GRAEKUS @ ZARKO 01/07/2010 18:39:35

      ΑΥΤΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΙ ΑΞΙΕΣ & ΤΑ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΘΑΛΕΙΑΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ "ΕΚΤΟΥΡΚΙΣΤΟΥΝ" ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ, ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΑΓΓΛΙΚΑ ΠΡΙΝ ΜΑΘΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
      ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΟΙΕΣ ΑΚΡΑΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΦΟΒΑΣΑΙ ... ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ.

  13. ZARKO avatar
    ZARKO 01/07/2010 18:47:06

    Ανάπτυξη εθνικιστικών τάσεων εννοώ και άγονο αντιεπιστημονικό ψευτο-πατριωτισμό τύπου Άνθιμου, Ψωμιάδη, Γεωργιάδη.
    Θα πρέπει να μαθαίνουμε και για τους άλλους στο σχολείο αλλά πάντα να υπάρχει σύνδεση με την Ελλάδα.

    • τάρας μπούλμπα avatar
      τάρας μπούλμπα @ ZARKO 01/07/2010 18:56:15

      και τι δουλειά έχει η κουλαμάρα του κάθε αγράμματου με την ελληνοκεντρική παιδεία;

      Σεφέρης,Ελύτης κτλ σου λένε κάτι;

      • ZARKO avatar
        ZARKO @ τάρας μπούλμπα 01/07/2010 19:14:55

        Εμένα μου λενε ρε ταρας μπούλμπα, αλλά πιστεύω ότι όταν οι περισσότεροι μιλάνε για ελληνοκεντρική παιδεία αναφέρονται κυρίως στην ιστορία και στα στερεότυπα που συνεπάγεται. Καλό θα ήταν να υπάρχει και σύγκριση με την εξέλιξη και άλλων εθνών πχ βαλκανικών, ευρωπαϊκών. Πιστεύω μέσω της σύγκρισης και την ιδιαιτερότητα μας ενισχύουμε και μειώνουμε τις πιθανότητες μισαλλοδοξίας.

    • Dimi avatar
      Dimi @ ZARKO 01/07/2010 20:55:10

      ???!!!

  14. ανέστης avatar
    ανέστης 01/07/2010 18:53:37

    Απλά εκπληκτικό εξέφρασες όλον τον "νταλκά" του μέσου έλληνα απο το στόμα σου και στου Σαμαρά το αυτί και όχι μόνον αλλά στο αυτί όλου του ελληνικού λαού . Φτάνει πια με σοσιαλισμούς , φιλελευθερισμούς, κομμουνισμούς κ.λ.π
    πραγματικό ανθρωπισμό πρέπει να προσφέρει ο Σαμαράς βασισμένο στα αρχαιοελληνικά ιδεώδη και την υπέροχη και αδιατάρακτη λαική και ορθόδοξη παραδοσή μας . Πρέπει βέβαια πρώτα να ξεφορτωθούμε το ανδρείκελο απο την μινεσσοτα και την νεοταξικη παρέα του και όλο το σάπιο κύκλωμα των τελευταίων 30 ετών

  15. victoria avatar
    victoria 01/07/2010 19:02:06

    Η ανάποδη φιλοσοφική λίθος έγραψε!
    Η ιδελογία μας σε λίγες γραμμές.
    Είμαστε όλοι άνθρωποι, θέλουμε ίσες ευκαιρίες σε όλους, δυνατότητα και στο παιδί από το Κερατσίνι και από την Εκάλη ("αριστερό"), και αν κάποιος είναι καλύτερος (στη δουλειά, όχι τη λαμογιά= νόμοι + κράτος) να είναι θεμιτό να προκόβει όχι όλοι ίδιο μισθό φάμπρικα σοβιέτ ("φιλελεύθερο"), απλά πράγματα.

    Η μόνη (καινούρια) κατηγορία είναι η ουτοπία, λέει...
    Δύσκολα πράγματα, αλλά τί (που αξίζει) δεν είναι;

    Ευχαριστούμε Φαήλο, μας δίνεις μια επιχειρηματολογία που κάπου μέσα τη νιώθαμε αλλά μας είχαν πάρει από κάτω... Ξεθάρρεψα κι εγώ και απάντησα σε καλή φίλη που επανέλαβε τα περί διανόησης που ανήκει στην αριστερά, με το "Ο Ρίτσος είπε Τη Ρωμιοσύνη μην την κλαις, όχι την πολυπολιτισμικότητα..." (δεν ξέρω αν είμαι σωστή, όλο και κάτι θα μου ανταπαντήσει, αλλά ξέσκασα που το είπα!)

  16. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 01/07/2010 19:44:21

    ΦΑΗΛΕ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ!!!

  17. sofia or8h avatar
    sofia or8h 01/07/2010 19:47:13

    Ναι σε όλα Φαήλο
    Και αυτήν την φορά η συνάντηση του Σαμαρά με τον λαό απο ποτάμι θα γίνει χείμαρρος και οσα φράγματα και να κάνουν θα σπάσουν απο την ορμή των χειμάρρων ,και ξέρεις πόσο πρόθυμοι είναι όλοι να συνενώνονται και να στήνουν φράγματα και εμπόδια ,αλλά ο λαός θα τους δώσει την απάντηση τους.Αμήν

  18. GSV avatar
    GSV 01/07/2010 19:58:21

    Ποτε ενα εθνος δεν γεννησε τοσους ηρωες οπως η Ελλαδα. Τιποτα δεν ειναι τυχαιο. Αυτος ο λαος ειναι η μοιρα του να δοξαζεται. Ειναι η μοιρα του να ειναι το κεντρο του κοσμου γιατι αυτο ειναι Ελλαδα.

    Αντεξαμε πολλες φορες τον ανθελληνισμο θα τον αντεξουμε και τωρα.

    Μας κυριευσαν οι ρωμαιοι και τους εξελληνισαμε.

    Γενεες δεκατεσσερεις μας αφεντεβαν οι τουρκοι και τους ανταποδωσαμε μολυβι και ατσαλι.

    Πρωτοι εμεις σηκωσαμε αναστημα στο γιγαντα του φασισμου την ωρα που μεγαλες δυναμεις προσκυνουσαν.

    Οσο υπαρχουν κοκαλα ηρωων σε τουτη γη που τα ξεπλενει ακομα η βροχη να μη φοβαστε.

    Τη ρωμιοσυνη μη τη κλαις...

    Τη πολυπολιτισμικοτητα μη τη φοβασαι. Δεν μπορει να σε κυριευσει κατωτερος πολιτισμος. Και ποιος πολιτισμος? Ο πολιτισμος της Coca Cola, των Macdonalds και των Reality...

    Οσο και εαν προσπαθουν να εξαφανισουν καθε τι ελληνικο, ο σπορος του Σωκρατη, του Πλατωνα, του Αριστοτελη και ολων των μεγαλων ελληνων δεν θα χαθει.... Οσο κρυμενος και αν ειναι στη γη θα ερθει η μερα που θα ξαναφυτρωσει...

    Ενας καλος καπετανιος χρειαζεται και η Ελλαδα θα ξαναγινει αυτο που παντα ηταν, Μεγαλη Ελλαδα. Τα εθνη δεν μετριωνται με τα στρεμματα, μετριωνται με τη ψυχη τους. Και η ψυχη του Ελληνα ειναι αθανατη...

  19. Anestis avatar
    Anestis 01/07/2010 20:11:15

    Φαήλο, υπάρχει τρόπος να επικοινωνήσω μαζί σου;
    Έστω μέσω e mail.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Anestis 01/07/2010 22:43:00

      failoskran@ath.forthnet.gr και 6977630830, 2103251016

  20. Orestios avatar
    Orestios 01/07/2010 20:25:39

    Θα διαφωνίσω σε ένα μόνο σημείο. Ο Λένιν και ο Χίτλερ το πήραν μόνο αριστερά, καθ'οτι σοσιαλιστές αμφότεροι. Η αντιπαλότητά τους οδήγησε στον πόλεμο και συνεχίστηκε μέχρι τις μέρες μας.

    • GSV avatar
      GSV @ Orestios 01/07/2010 20:37:22

      Οχι και αντιπαλοτητα βε Ορεστιε, στη μοιρασια τα χαλασαν.

      Εδω ειχαν υπογραψει και μυστικο συμπληρωματικο πρωτοκολλο στη συμφωνια Μολότωφ - Ρίμπεντροπ το '39 και ειχαν συμφωνησει να χωρισουν τη Πολωνια στα δυο, και οι Βαλτικες χωρες (πλην της Λιθουανιας) και η Φινλανδια θα εμπαιναν στη σιοβετικη σφαιρα επιρροης.

      Μη μιλαμε αυθαιρετα περι αντιπαλοτητας, η μοιρασια χαλασε.

      • Orestios avatar
        Orestios @ GSV 01/07/2010 21:02:21

        Το ντίλ ήταν καταδικασμένο να αποτύχει. Ο κοινός τόπος ήταν πολύ μικρός και εξυπηρέτησε προσωρινά την προστασία από την ανατολή στους Ναζιστές. Ο Χίτλερ δεν έτρεφε καμιά συμπάθεια για τους μπολσεβίκους γιατί τους θεωρούσε εβραίους στο γένος. Επιπλέον πριν την επικράτησή του στη Γερμανία οι μαχητές του είχαν αιματηρές συγκρούσεις με τους κομουνιστές.
        Ήταν όμως και οι δύο συνιστώσες σοσιαλιστές, που ήθελαν να αλλάξουν τον κόσμο. χο! χο!

      • GSV avatar
        GSV @ GSV 01/07/2010 21:04:04

        ε βεβαια 'σοσιαλιστες'.

        Σοσιαλιστικο εργατικο το κομμα του Χιτλερ. Σοσιαλιστικο Δημοκρατικο το κομμα που ξεκινησε τη πολιτικη του σταδιοδρομια ο γερο Σταλιν.

      • Orestios avatar
        Orestios @ GSV 01/07/2010 21:17:59

        Υπήρχε κι ένα μικρό κόμμα που στήριξε τον Χίτλερ μετά τις εκλογές του 33. Κάτι αντίστοιχο του ΛΑΟΣ, οι Γερμανοί εθνικιστές, που στήριξαν τον Χίτλερ ώστε να καταργήσει την δημοκρατία και να επιβάλλει δικτατορία μέσω ενός "μνημονίου"-μονόδρομου της εποχής. Έτσι ο "άνθρωπος με το μουστάκι" ήταν έτοιμος να εφαρμώσει το ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ.
        Μα τί στο διάολο? Déjà vu?

  21. ΕΛΛΗΝΑΣ avatar
    ΕΛΛΗΝΑΣ 01/07/2010 20:34:37

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΑΣ ΛΕΞΕΙΣ.ΕΘΝΟΣ,(ΝΑΙ Κ.ΓΑΠ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ),ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ,ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ,ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ,ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΡΙΖΕΣ,ΙΣΤΟΡΙΑ,ΤΙΜΩ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ. ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΤΙΜΗ ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΝ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ 60-70 ΤΡΑΓΟΥΔΑΓΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΥΜΝΟ,ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΟ ΥΨΙΣΤΟ ΑΓΑΘΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΓΕΝΙΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ!!ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΑΛΛΑ Κ.ΓΑΠ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΧΙΛΙΟΣΤΟ ΕΔΑΦΟΥΣ Η ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΥΠΕΡΑΤΛΑΝΤΙΚΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ!!ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΝΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ!!!

  22. Maya avatar
    Maya 01/07/2010 20:47:57

    "Οι Έλληνες θέλουν Ελευθερία. Ξέρουν ότι η Τουρκία είναι εχθρός μας."

    Οι Έλληνες ξαναφέρανε τον ορισμό της χυδαιότητας για κυβέρνηση.


    Εγώ πάντως κουράστηκα...
    Δεν θέλω να ελπίζω άλλο. Δεν μπορώ.

    Να αρχίσω κάποια στιγμή να αναπνέω θέλω.

  23. πολίτης avatar
    πολίτης 01/07/2010 20:54:13

    Είσαι η φωνή μας. Αν μόνο μπορούσαν να σε ακούσουν περισσότεροι...

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ πολίτης 02/07/2010 06:58:39

      ποσοι ειμαστε? να μαζευτουμε να κανουμε μια απογραφη να δουμε ποσους δεν μας εχει απολωτρυωσει ο νεολληνισμος.

  24. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 01/07/2010 21:10:46

    Φαήλο,
    το «θράσος» σου δεν έχει όρια! Πώς είναι δυνατόν τέσσερεις μόλις μέρες μετά την «ήττα» σου από τους «νικητές» του εργαστηρίου κοπτοραπτικής (αποκλειστικής παραγωγής φασόν), να έχεις τα νεφρά να μηνύεις τέτοια πράγματα στους Έλληνες;
    Εν τέλει γιατί επιμένεις να θέλεις να μας μάθεις να βάζουμε τη μαρμελάδα στο ψωμί και όχι στα αυτιά, ως είθισται; Μην το κάνεις αυτό σε παρακαλώ και προπαντός μην υπενθυμίζεις, στους διπλωματούχους σεφ, την παρουσία σου! Αυτοί μέσα από τα 900άρια ψήφους που πήρανε με το «έτσι θέλω-δοξάστε με», προσπαθούν να πείσουν για την αξία τους, πρώτα τους εαυτούς τους και μετά εμάς τους υπόλοιπους!
    Το ότι η πολιτική του Αντώνη δεν γεννήθηκε σε κανέναν βρώμικο κομματικό σωλήνα το ξέρουμε πολύ καλά εμείς, όσοι πανηγυρίζουμε ακόμα και σήμερα για τη δικαίωσή του. Χώρια πια που κοιμόμαστε πιο ήσυχοι, γιατί ξέρουμε πως αυτός ανήκει σε εκείνη τη γενιά των πολιτικών που μπορούν να υπερασπιστούν επάξια την Πατρίδα και το Λαό της! Και ξέρουμε επίσης ότι δεν του χρειάζονται ούτε μεσολαβητές ούτε διερμηνείς, για την πορεία του στο Λαό!
    Ελπίζω να αρχίσουν να το καταλαβαίνουν και όσοι επεφύλαξαν για τον εαυτό τους τέτοιους ρόλους!

  25. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 01/07/2010 21:26:12

    Το ίντερνετ είναι ένας τεράστιος πολιτισμικός ωκεανός αλλά για να κολυμπήσουμε, χωρίς να πνιγούμε, χρειάζεται να καταπολεμήσουμε τον κομματικό και κοινωνικό αναλφαβητισμό…

  26. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 01/07/2010 21:34:51

    Αν είναι έτσι τα πράματα όπως μας τα λέτε εσείς που έχετε εσωτερική γνώση του τι γίνεται στην Νέα Δημοκρατία, και που αυτά που διαβάζω εδώ στην ανάρτηση συμπεραίνω ότι μας λέτε ότι με τον νέο σας αρχηγό πάτε για μετωπική σύγκρουση με τα μεγάλα συμφέροντα που μας έφεραν σ' αυτό το χάλι, έχω να (ξανα)πώ μια κουβέντα.

    Φυλάξτε τον. Κι αυτόν και την οικογένειά του.
    Με όπλα. Αληθινά όπλα.
    Βρείτε ψυχωμένους να την κάνουν αυτή τη δουλειά.
    Καταδρομείς, βατραχανθρώπους, Νίντζα...δεν ξέρω.

    Διότι αν πάτε για σύγκρουση, όπως λέτε ότι πάτε, διότι αν δεν πάτε δεν πρόκειται να γίνει ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ, ο εχθρός σας, κι ο εχθρός μας, είναι παλιός κι έχει πολλά τερτίπια.

    Ρίχνει αεροπλάνα, σπέρνει καρδιακές προσβολές και τα παρόμοια.

    Μπορεί ο Σαμαράς;
    Μπορεί. Αλλά όχι μόνος.
    Αν δεν καλέσει τον λαό, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ.
    Απολύτως τίποτε.

    Οχι τον λαό τον κομματικό. Αυτός ο μισός μπορεί να είναι και διαβρωμένος.
    Τον λαό ΟΛΟ.

    Στην φάση που είμαστε δεν θέλουμε έναν όποιο ηγέτη. Εχουμε τέτοιους...
    Θέλουμε έναν τρελλό. Που θα παίξει το κεφάλι του κορώνα-γράμματα. Και το δικό του και της οικογένειάς του. Αλλιώς τίποτε δεν θα γίνει.
    Εναν τρελλό που θα βάλει το κεφάλι του "πάνω στον πάγκο του χασάπη".

    Θέλουμε έναν τρελλό και άγιο. Με προσωπικές και οικογενειακές ανάγκες σαν πουλάκι. Λίγο πάνω από το μηδέν.

    Θέλουμε έναν Σπαρτιάτη σε εκστρατεία. Που θα κηρύξει πόλεμο. Που θα μας καλέσει στα όπλα. Που η μάχη είναι το σπίτι του, ο βιότοπός του, η οικολογική του εστία.

    Θέλουμε έναν πολεμιστή. Να μας πάει μπροστά, να μας αλλάξει και μας και το πολίτευμα και μετά να παραδώσει τα κλειδιά του πρυτανείου σε μας. Σε μας ανήκουν τα κλειδιά αυτά.

    Τον θέλουμε δηλαδή ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ που δεν μπορούμε να κάνουμε μόνοι μας.

    Σαν σφαχτάρι να του πεις να νιώθει από τώρα. Αν δεν είναι έτσι ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ, πες του.

    Εγώ βέβαια είμαι ο καχύποπτος της παρέας. Κι όσον αφορά τα κόμματα δεν πιστεύω ότι μπορεί να προκύψει τίποτε καλό από αυτά. Γι' αυτό κρατάω από τωρα και το μικρότερο καλάθι.

    Σας περιμένω όμως να σας δω.
    Κιαν κάνετε ότι φαίνεται πως λέτε ότι ετοιμάζεστε να κάνετε, ακόμη κιαν δεν με καλέσετε κι εμένα, θα ρθω εγώ να σας βρω. Κιας μη σας νοιάζει καν αν θάρθω ή όχι.
    Και θα φέρω κι άλλους μαζί.

    Γιατί αυτό που μας περιμένει μπροστά, τους μήνες που έρχονται, είναι πολύ βαρύ πατριώτες.

    Θραξ Αναρμόδιος

  27. danaos avatar
    danaos 01/07/2010 22:30:51

    Φαήλε Χαίρε!Το περίμενα το σημερινό με λαχτάρα!Αποζημιώθηκα με το παραπάνω!Προσωπικοί λόγοι με κράτησαν μακριά απ'το συνέδριο.Θα ήθελα όμως να σε παρακαλέσω αν μπορείς να μου στείλεις την εισήγησή σου!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ danaos 02/07/2010 21:50:35

      Έχει αναρτηθεί εδώ αποό τον Φάκτορα.

  28. nick avatar
    nick 01/07/2010 22:40:50

    Φαήλο, οι απόψεις σου με εκφράζουν πλήρως.
    Συνέχισε έτσι, να ξέρεις ότι είμαστε δίπλα σου...

  29. aurora3363 avatar
    aurora3363 01/07/2010 22:46:08

    Γρηγορα κ Κρανιδιωτη γιατι το ξεπουλημα το χοντρο αρχισε... Για ριξτε μια γρηγορη ματια στον Ινφογνωμων,,κατι λεει για τα πετρελαια του Αιγαιου..ερε γλεντια!!!

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ aurora3363 02/07/2010 06:59:51

      τα 6 μιλια ειναι ολα τα λεφτα σε αυτην την ειδηση! ο γιωργακης την ελυσε την υφαλοκρηπιδα μονος του.

  30. Προφήτης avatar
    Προφήτης 01/07/2010 23:27:01

    Όταν ένα σώμα δίνει 1000 ψήφους σε κοπελίτσα με 3 νανογραμμάρια πολιτικό αισθητήριο ενώ δίνει 200 ψήφους στον Χρύσανθο που έχει 300 καντάρια πολιτικό δυναμικό, πάσχει από πολιτική τυφλότητα ή χειρότερα από πολιτική αφασία.

    Όταν βλέπω πρώτο τραπέζι πίστα την Μαριέττα Ρεπούση-Τσαγλαγιαγκίλ αλλά ο Φαήλος δεν εκλέγεται, σημαίνει ότι δίκαια κάποιοι πατριωτικά ορμώμενοι άνοιξαν πανιά γι’ άλλες θάλασσες, έστω κι αν κατέληξαν στο προσωπικό τους λιμάνι.

    Όταν ένας τύπος, ο Πανοζάχος, που επί κυβέρνησης ΝΔ πήρε παραμάζωμα τη λογιστική παρακολούθηση των ΟΤΑ, παίρνει 750 ψήφους ο ωφελιμιστικός παραγοντισμός καλά κρατεί (Φάκτορα, αν παραπονεθεί στο site ότι πήρε δίκαια τους διαγωνισμούς για τα λογιστικά των ΟΤΑ να μάς στείλει τον αλγόριθμο υπολογισμού των μορίων προτίμησης).

    Όταν δίπλα στον αρχηγό πλασάρονται -έστω μόνο για φωτογραφία-, λαμόγια, όπως τέως περιφερειάρχης της ΝΔ κοντά στην Αθήνα που ρήμαξε το Ταμείο της Περιφέρειας, οι έντιμοι τρέχουν – προς την αντίθετη κατεύθυνση.

    Ξέρω τη θεωρία του μισογεμάτου και του μισοάδειου ποτηριού.
    Αλλά εξ όνυχος ο λέων.

    Δεν ισοπεδώνονται τα επιτεύγματα Σαμαρά. Τα κατέγραψε έγκυρα και αναλυτικά ο ΝΖ.
    Αλλά δεν φθάνουν. Γιατί το κόμμα δεν επαρκεί.
    Η Ιστορία είναι άδικη μαζί του, σε άλλη περίσταση θα είχε ανέφελη πορεία προς την εξουσία, αλλά έτσι είναι.
    Αυτό που νοούμε Ελληνισμό, για να επιζήσει, απαιτεί σήμερα πολλά περισσότερα.

    Και κάτι άλλο.
    Στηρίζω Σαμαρά, προσωπικά αυτόν. Και όχι μόνον εγώ.
    Αυτό δεν είναι αλεξικέραυνο για ντενεκέδες.
    Δεν κάνω μάγκες τους χλεχλέδες που ’ναι ροζ απ’ το σολάριουμ, τα παιδάκια-γιους πατεράδων και τις Φεβρωνίες.

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ Προφήτης 01/07/2010 23:55:18

      welcome to the real world

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ undercover gpr 02/07/2010 08:26:21

        ήθελα να γράψω "welcome back" αλλά το "back" το ξέχασα γιατί ήμουν από κλεμένο ίντερνετ και βιαζόμουνα γιατί πιστεύω ότι τους έδωσες μεγάλη αβάντα για πολύ καιρό αδικαιολόγητα. :)

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Προφήτης 02/07/2010 20:31:41

      Αγαπητέ Προφήτη, πιστεύεις ειλικρινά ότι τις ψήφους που ανακοινώθηκαν τις έδωσε το σώμα των εκλεκτόρων-συνέδρων; Γραμμές από τους «σεφ» της εκλογικής διαδικασίας υπήρξαν ασφαλώς, γιατί αυτές οι νοοτροπίες είναι παγιωμένες, αλλά θαρρείς πως τηρήθηκαν;
      Θα αφήναμε εμείς το Φαήλο απ’ έξω και θα δίναμε στο Χρύσανθο αυτή τη θέση; Θα βγάζαμε εμείς πρώτους, αυτούς που υποτίθεται πως βγήκανε και που στην συντριπτική τους πλειονότητα ήταν οι οργανωτές και οι γραμματείς με τους συνεργάτες τους, καθώς και κάποιοι γνωστότατοι «δούρειοι ίπποι»;
      Όχι φίλε μου, δεν είμαστε τόσο πωρωμένοι, ώστε να μην βλέπουμε τον αριβισμό ορισμένων σε όλο του το μεγαλείο! Ούτε είμαστε τόσο βλάκες που να εκλέξουμε αμφιλεγόμενους και μάλιστα κάποιους εξ αυτών σε περίοπτες θέσεις! Ούτε θα αφήναμε απ’ έξω αξιολογότατους αγωνιστές και γνωστούς για την ποιότητά τους. H μόνη παρηγοριά είναι ότι διασώθηκαν κάποιοι ελάχιστοι άξιοι φίλοι, που θα πολεμήσουν στο πλευρό του Αντώνη, τις βαρονίες και τους μηχανισμούς.
      Απλά λοιπόν, οι «κοπτοράπτες» έβγαλαν όλους όσους ήθελαν, έκοψαν όσους δεν ήθελαν και κόντυναν εκείνους που ήθελαν να τους στείλουν το μήνυμα, ότι το κουμάντο είναι προς το παρόν δική τους υπόθεση. Ελπίζω ότι δεν θα είναι για πολύ ακόμα!

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Αφροδίτη 03/07/2010 08:15:53

        Αγαπητή Αφροδίτη, δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω σαν οδυνηρότερο απ' αυτά που γράφεις. Το ότι βγαίνουν αποτελέσματα ερήμην της ηγεσίας, από "μηχανισμούς" - ποιοι είναι αυτοί αλήθεια; Και αν δεν εξουδετερώθηκαν τώρα πότε θα εξουδετερωθούν;
        Στην εαρινή απεντόμωση-μυοκτονία;
        Αυτό που λες "Θα αφήναμε εμείς το Φαήλο απ’ έξω και θα δίναμε στο Χρύσανθο αυτή τη θέση;". Μα αυτό ακριβώς έγινε.
        Το ότι "δεν είμαστε τόσο πωρωμένοι, ώστε να μην βλέπουμε τον αριβισμό ορισμένων". Και τι ακριβώς πετύχατε βλέποντάς τον; Τους απομονώσατε;
        Ειλικρινά, δεν αντιλαμβάνομαι τι ακριβώς θέλεις να καταθέσεις και ποια είναι η δική σου ποιοτική αποτίμηση. Μην ξεχνάς ότι η ΝΔ μπορεί να κληθεί σύντομα να κυβερνήσει. Μ' αυτούς;
        Καλημέρα.

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ Αφροδίτη 03/07/2010 13:49:50

        Αγαπητέ Προφήτη,
        Ομολογώ πως ούτε εγώ ξέρω ποιό είναι το πιο οδυνηρό! Μάλλον καλούμαστε να διαλέξουμε μεταξύ δύο καταστάσεων. Εκείνης που ο νέος αρχηγός δεν θέλει να ανακατευτεί για λόγους αρχής, αφήνοντας την υπόθεση στα χέρια των υπευθύνων και της άλλης που ανακατεύεται επιλέγοντας ο ίδιος! Θαρρώ πως έγινε το πρώτο, που είχε σαν αποτέλεσμα αυτό που ξέρεις! Καταλήγω λοιπόν στο συμπέρασμα πως δεν εξέλειπαν ακόμα ούτε οι μηχανισμοί ούτε ο παραγοντισμός, από το κόμμα της Ν.Δ.! Άλλωστε οι εκτυπωμένες λίστες κυκλοφορούσαν σαν φέιγ βολάν και κάποιοι πανηγυρίζουν ότι εξέλεξαν τις γραμμές τους!
        Η δική μου λοιπόν ποιοτική αποτίμηση είναι πως δούλεψαν στην εξαγωγή των αποτελεσμάτων, μηχανισμοί με παλαιοκομματική νοοτροπία, οι οποίοι «πείραξαν» εν πολλοίς τόσο τη σύνθεση της Κ.Ε. όσο και τη σειρά εκλογής των μελών της.
        Απλά διατηρώ την ελπίδα, ότι έστω και με κόπο, ο Αντώνης θα υλοποιήσει την εντολή της βάσης για να τα αλλάξει όλα! Είναι ανθεκτικός, υπομονετικός και πεισματάρης και προσδοκώ, πως θα οδηγήσει το κόμμα εκεί που ονειρεύεται!
        Όταν δε με το καλό κληθεί η Ν.Δ. να κυβερνήσει, ξέρεις και ξέρω πως θα τα καταφέρει, γιατί η ρότα του καπετάνιου είναι γνωστή και αποδεκτή όχι μόνον από την κομματική βάση της αλλά και από ευρύτερες κοινωνικές μάζες!

  31. panagiotis avatar
    panagiotis 01/07/2010 23:39:57

    ΦΙΛΕ ΦΑΗΛΟ ΑΚΟΥΜΕ. ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΡΕΑΛΙΣΤΗ ΑΡΧΗΓΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΗΓΕΤΗ..ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΑΝΤΩΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ !
    ΚΑΙ ΕΙΠΑΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΩΡΙΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ..

  32. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 01/07/2010 23:47:37

    h--p://www.antibaro.gr/node/1712

  33. Ιωάννης Κωτούλας avatar
    Ιωάννης Κωτούλας 02/07/2010 00:04:55

    Μπράβο Φαήλο, ένας άνθρωπος που λέει τα πράγματα με το όνομά τους σε μία εποχή που χαρακτηρίζεται από έντονη σημειοφοβία, καθώς όλοι αποφεύγουν τα πραγματικά καυτά θέματα.

  34. Προφήτης avatar
    Προφήτης 02/07/2010 00:17:19

    Εσύ είσαι ;

  35. αναρχοδεξιός avatar
    αναρχοδεξιός 02/07/2010 01:23:14

    δυστυχώς δεν πιστεύω στους έλληνες. κι αν ακόμα βρεθεί ο "αληθινός ηγέτης", θα πάει να κρυφτεί κάπου και θα καταραστεί τη μοίρα του για το λαό που του έλαχε ή θα παραιτηθεί από το θρόνο του, όπως ο Ηράκλειτος, όταν κατάλαβε τί μαλάκες ήταν οι εφέσιοι.
    κάνουμε το λάθος να νομίζουμε ότι ο Μπικάκης, ο Ηλιάκης και οι άλλοι είναι κάποιοι από εμάς. αλλά είναι άλλου είδους άνθρωποι, καμμία σχέση με εμάς. όταν σκοτώσουμε όλα τα "εγώ" μας και πάψουμε να είμαστε ανθρωποκεντρικοί, ίσως κάτι να αλλάξει. μέχρι τότε ας πορευθούμε με ό,τι μας αξίζει.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ αναρχοδεξιός 02/07/2010 03:15:19

      Εγωκεντρικός και ανθρωποκεντρικός είναι τελείως διαφορετικά πράγματα. Επίσης η προκατάληψη δε βοηθάει. Αν οι Έλληνες είναι κακοί τότε εσύ τι είσαι; Η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα; Ο μακρινός απόγονος του Ηράκλειτου; Ένας από τους άξιους πολίτες που θα ευχόταν να έχει ο αληθινός ηγέτης;

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ Δημήτρης 02/07/2010 13:50:54

        έβαλα και τον εαυτό μου μεσα στους μαλάκες.
        και στην τελική τί θέλουμε τώρα? τον μαρμαρωμένο βασιλιά να ξυπνήσει και να πάρουμε πίσω την πόλη? ή έναν ηγέτη που θα φτιάξει την οικονομία και θα παίρνουμε πιο ψηλούς μισθούς, καλύτερες συντάξεις κλπ? γιατί τόσα χρόνια που την περνούσαμε πίπα δεν έλεγε κανείς τπτ, ούτε για κύπρο, ούτε για πόλη (πλην βεβαίως των συγγενών των αγνοουμένων και των προσφύγων). για ψάξου λίγο. εσύ τί ακριβώς θέλεις? ό,τι μας αξίζει παίρνουμε σ' αυτή τη ζωή. εσύ αν αξίζεις κάτι καλύτερο πάρ' το.

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ αναρχοδεξιός 02/07/2010 07:00:53

      θα εκπλαγεις απο το ποσοι μπικακηδες υπαρχουν.

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ Lewnidas 02/07/2010 14:20:35

        Μπικάκης ένας υπήρξε. Του ίδιου είδους, ναι, σίγουρα υπάρχουν κι άλλοι. Ακριβώς επειδή υπάρχουν αρκετοί πολεμιστές όπως ο Μπικάκης, οι σύγχρονοι στρατοί έχουν εξελιχθεί έτσι ώστε να μην μπορεί ένας Μπικάκης να κάνει κάτι περισσότερο από το να θυσιαστεί ηρωικά. Γι αυτό και χτυπάνε ό,τι κινείται (λεωφορεία με αμάχους κλπ).
        Οι έλληνες έκαναν το έπος του '40, του 55-59 στην κύπρο, το '74 νίκησαν τους τούρκους (στην εκκεχειρία κατέλαβαν τα εδάφη που κατέχουν. πριν την εκκεχειρία είχαν ταμπουρωθεί γύρω από την κερύνεια). Μη μιλήσω και για την μικρασιατική εκστρατεία που τους φτάσαμε στην άγκυρα. Και τελικά πού καταλήξαμε? Το ξέρεις ότι υπάρχουν πάνω από 100 προσφυγικά σωματεία στην κύπρο? μιλάμε για 200.000 πρόσφυγες χωρισμένους σε ομάδες. αντί να εκλέγουν πρόεδρο οι πρόσφυγες (150-200.000) ψήφοι.. εκλέγουν οι άλλοι. είναι γελοία η κατάσταση. ο ελληνικός λαός είναι χαζός.
        Είναι ιεροσυλία να λέμε ότι ο Μπικάκης είναι ένας από εμάς.

  36. Lewnidas avatar
    Lewnidas 02/07/2010 06:44:17

    τον μπικακη ποσο λιγοι τον ξερουμε! σε αλλες χωρες θα ειχαν γραφει βιβλια και βιβλια. θα του αφιερωνωναν κεφαλαια στα σχολια βιβλια της ιστοριας. δρομοι θα επαιρναν το ονομα του και οι φανταροι θα ηταν η πρωτη ιστορια που θα μαθαιναν οταν παρουσιαζονταν. στην ελλαδα τον ξερουμε οσοι υπηρετησαμε στην 35 και οι βαθεις γνωστες της ιστοριας.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Lewnidas 02/07/2010 06:59:04

      ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΠΙΚΑΚΗΣ
      (Εις Μνήμην..)

      «...Η προδοσία της Κύπρου βρίσκεται σε εξέλιξη, ο Αττίλας προχωρά και η 36η Μ.Κ. βρίσκεται στην Μεγαλόνησο να υπερασπιστεί τα πάτρια εδάφη. Ανάμεσα σ’ αυτούς ένας απόγονος των Μινωιτών τοξοτών, του Δασκαλογιάννη, του Γιαμπουδάκη, ο καταγόμενος από το χωριό Ασή Γωνιά, στα σύνορα Ρεθύμνου – Χανίων, καταδρομέας Μπικάκης, μια ηρωική μορφή των μαχών, ανάμεσα σε όλες τις άλλες των Ελλήνων πολεμιστών της Α΄ Μοίρας της ΕΛΔΥΚ και των Κυπρίων καταδρομέων.

      Η μοίρα χωρίζεται σε ζευγάρια έχοντας βαρύ οπλισμό, μερικά οπλοπολυβόλα και ΠΑΟ. Σε ένα από αυτά ο Μπικάκης μαζί με τον έτερο κρητικό Μπιχανάκη καλούνται να υπερασπιστούν την περιοχή αριστερά της αντιπροσωπίας της “Ford”, γνωστό ως ανώνυμο λόφο αφού οι Τούρκοι προωθούνται στα προάστια της Λευκωσίας.

      Ο Μπιχανάκης μεταφέρει και εναποθέτει 8 βλήματα ΠΑΟ και ο Μπικάκης με το ΠΑΟ του παρατηρεί τον χώρο και το πεδίο βολής που του έδινε. Υπό συνεχή βροχή από όλμους των 4,2 χιλιοστών των Τούρκων, ο Μπικάκης μετακινείται προς άλλο σημείο, πιστεύοντας ότι ο Μπιχανάκης τον είχε αντιληφθεί, όμως απορροφημένος από την μεταφορά των βλημάτων, δεν είδε την μετακίνηση του Μπικάκη και αμέσως άρχισε να τον καλεί χωρίς να λαμβάνει απάντηση. Γύρισε πίσω και ανάφερε την απώλεια του συντρόφου του. Όμως ο Μπικάκης ζει και με την σειρά του ψάχνει τον σύντροφο του, νομίζοντας ότι σκοτώθηκε. Δεν παίρνει απάντηση, αφού το μόνο που ακούει είναι οι εκρήξεις από τους όλμους των Τούρκων!
      Παρόλο που γνωρίζει ότι είναι μόνος, δεν λιποψυχεί αλλά μένει στη θέση του, ακολουθώντας τις εντολές που είχε. Μία ανεπανάληπτη και ανορθόδοξη αναμέτρηση ανάμεσα στον ΑΝΘΡΩΠΟ και στις μηχανές.
      Τοποθετεί το βλήμα, φέρνει το ΠΑΟ στον ωμό του και το μάτι του στην διόπτρα. Έρχονται 6 άρματα Μ-48-Α2 και πίσω τους ένα Τουρκικό Τάγμα Πεζικού!
      Στα 300 μέτρα εγκλωβίζει το 1ο άρμα και στα 270 μέτρα το κάνει παλιοσίδερα, αναγκάζοντας τα δυο άτομα του πληρώματος να το εγκαταλείψουν!
      Αλλάζει θέση, εγκλωβίζει το 2ο άρμα και το τυλίγει στις φλόγες χωρίς να γλιτώσει κανείς!
      Στα 200 μέτρα καταστρέφει και το 3ο άρμα, ενώ οι Τούρκοι τον ψάχνουν σαν τρελοί, αλλάζει θέση και καταστρέφει και το 4ο μην αφήνοντας κανένα ζωντανό!!!

      Τα δυο εναπομείναντα άρματα φοβούνται και κρύβονται, όμως το 5ο κάνει το λάθος και εμφανίζεται δίνοντας την ευκαιρία στο Μπικάκη να το στείλει από εκεί που ήρθε!
      Το 6ο και τελευταίο οπισθοχωρεί ελπίζοντας ότι θα γλιτώσει 700 μέτρα μακριά από τον Μπικάκη, αυτός όμως το καταστρέφει και αυτό! Τα πληρώματά τους, που μέρες πριν έκαιγαν άμαχους, γυναίκες, ιερείς και παιδιά, κάηκαν σε λίγα λεπτά από τον μοναχικό Κρητικό εκδικητή! Θαρρείς κι ήταν ένα μακάβριο παιγνίδι θανάτου, που από Θεία θέληση έπρεπε να το κερδίσει ο Άνθρωπος…
      Οι Τούρκοι πεζικάριοι βλέποντας το θάνατο μπροστά τους τρέχουν να καλυφθούν στη σχολή Γρηγορίου. Τα δυο εναπομείναντα βλήματα του Μπικάκη ρίχνονται στο ισόγειο και στον δεύτερο όροφο του κτιρίου! Ποσά πτώματα μέτρησαν οι Τούρκοι στο κτίριο δεν μαθεύτηκε ποτέ…
      Παρέμεινε τέσσερις μέρες χωρίς τροφή, πολεμώντας με ένα πολυβόλο, που βρήκε πεταμένο στον διπλανό λόφο και έχοντας δίπλα του τη φωτογραφία της Ελένης που τον περίμενε στη Κρήτη!.

      Ο Καταδρομέας Μπικάκης (όπως και κανένας άλλος Αξιωματικός ή οπλίτης από όσους έλαβαν μέρος στην άνιση τούτη Μάχη) δεν έλαβε ποτέ κάποια ηθική αμοιβή ή έπαινο! Η πρόταση του Διοικητού του, για άμεση απονομή του Χρυσούν Αριστείου Ανδρείας, έμεινε για πάντα στα συρτάρια των "ΗΓΕΤΩΝ".
      Από ένοχη σιωπή; Από ντροπή; Από προκατάληψη; Κανένας ποτέ δεν έμαθε…

      Όταν απολύθηκε από το Στρατό, εργάστηκε σαν οικοδόμος. Έκανε οικογένεια και παιδιά. Άφησε την τελευταία του πνοή σε τροχαίο ατύχημα το 1994, στην εθνική οδό Αθηνών Πατρών, φεύγοντας από τη ζωή - όπως κι άλλοι μαχητές Καταδρομείς, Ελδυκάριοι και κυβερνήτες των Νοράτλας - με την πίκρα της μη αναγνώρισης…

      Τιμήθηκε μετά θάνατον από την Λέσχη Καταδρομέων Ημαθίας. Η τιμητική πλακέτα απεστάλη από τον - εν ζωή τότε - Πρόεδρο της Λέσχης Δρούγκα Στέφανο, στους Γονείς του στην Κρήτη…

      Κανένας Δάσκαλος ή ιστορικός δεν μίλησε ποτέ στους μαθητές του γι αυτόν… Κανένας ποιητής δεν αφιέρωσε λίγη απ τη σοφία του για κάποιες αράδες από λέξεις…έστω για ένα τραγούδι.

      Σε ολάκερη την Ελλάδα, μήτε στην ιδιαίτερη πατρίδα του την Κρήτη, δεν υπήρξε ποτέ κάποιος δρόμος που να χωρέσει το όνομά του…»

      Πηγή:h**p://www.noiazomai.net/mpikakis.html

      • Lewnidas avatar
        Lewnidas @ Γιάννης Φαίλτωρ 02/07/2010 07:02:29

        στις επικοινωνιες που υπεκλαπησαν οι τουρκοι δηλωναν οτι τον λοφο τον υπερασπιζεται ενας λοχος !!!!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Lewnidas 02/07/2010 14:52:36

      Γιάννη Φαίλτωρ και Λεωνίδα:
      http://www.antinews.gr/?p=9671

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 02/07/2010 15:40:16

        Γιάννη Φαίλτωρ κ

  37. κικη avatar
    κικη 02/07/2010 07:41:40

    Μου ειπε καποιος εχτες οτι αντι να βριζω την κυβερνηση να εχω προτασεις.Ειμαι σε μια ηλικια που οι δικες μου προτασεις ειναι ξεπερασμενες ,και αποτυχημενες.Το μονο σιγουρο σαν απολογισμο μπορω να κανω ειναι οτι παντα απο την αρχη της ιδρυσης του ΠΑΚ δυσπιστοθσα τους πακιτες που βρισκονταν αραχτοι στο εξωτερικο,και πουλαγαν μουρη σε εμας που ειμασταν μεσα,περιφερομενοι στα κοσμικα κεντρα ανεργοι συνηθως,αλλα με λεφτα στην Ευρωπη.Μετα παντα σε ολη την μεχρι τωρα πορεια μου παντα φοβομουν το ΠΑΣΟΚ,και υπηρξα πολεμια αυτου του κινηματος,και οχι αδικως και με τα τελευταια πια,απολητως δικαιωθηκα.
    Η παρουσια του Φαηλου και του Λαζαριδη,με καθυσυχαζει οτι εχουν παραμεινει και καποιοι που επιμενουν να αγαπουν την πατριδα μας,να την υπερασπιζονται,σε ολα τα επιπεδα κοινωνικα εθνικα,και ας μας λενε ολους τους πατριωτες εθνικιστες,Μπραβο και παλι για το κειμενο του για τις θεσεις του και θα παμε ολοι μαζι και συντομα,για αναταξη της χωρας.

    • tiramola avatar
      tiramola @ κικη 02/07/2010 08:08:07

      Σοβαρά ε?
      Δυσπιστούσες για τους Έλληνες φοιτητές του εξωτερικού που μέσα από το ΠΑΚ οργάνωναν τον αγώνα κατά της δικτατορίας...
      Μήπως κουβάλαγες το μυστρί του Πατακού?

      • Greco avatar
        Greco @ tiramola 02/07/2010 13:56:39

        τι να σου πω, σκοτωθηκαν οι πακιτες να μπυνουν μπυρες στο μοναχο..πλακα μας κανεις ρε τιρσμολσ?

        αντιστασιακος πακιτης...οπως αλβανος τουριστας

  38. Μisha avatar
    Μisha 02/07/2010 08:47:52

    «Από 1η Σεπτεμβρίου η Νέα Δημοκρατία θα πληρώνει ενοίκιο 95.000 ευρώ το μήνα στον επιχειρηματία Μπάμπη Βωβό για τα γραφεία 7.000 τ.μ. στη Λ. Συγγρού 340. Tα καθαρά τετραγωνικά γραφείων είναι περίπου 5.500 και τα υπόλοιπα είναι αποθήκες κι άλλοι κοινόχρηστοι χώροι.»

    «Αχ βρε Βωβούπολη, αχ βρε Βωβούπολη είσαι ωραία καλή , αχ βρε Βωβούπολη αχ βρε Βωβούπολη σε αγαπάμε πολύ...»

    «Όλα τριγύρω αλλάζουνε, κι όλα τα ίδια μένουν», Φαήλο...Δυστυχώς

    • tiramola avatar
      tiramola @ Μisha 02/07/2010 09:06:21

      Και το ΠΑΣΟΚ πληρώνει πολλά για ενοίκιο.
      Δεν έχεις καταλάβει αγαπητέ Misha ότι η επαγγελματική εκπροσώπηση του λαού έχει και έξοδα και απαιτεί σύγχρονες εγκαταστάσεις, ειδικευμένο προσωπικό όπως ακριβώς και οι εταιρείες?
      ....
      Το χάλι τους κάνουν ότι δεν το βλέπουν και παίζουν θέατρο με αγκαλιές Σαμαρά με τον μαυρισμένο από την ηλιοθεραπεία Καραμανλή.
      Αξίζει τον κόπο να διαβάσεις στον ζούγκλα σήμερα την αποχαιρετιστήρια επιστολή του γενικού επιτρόπου του ελεγκτικού συνεδρίου Σχοινιωτάκη.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ tiramola 02/07/2010 09:18:28

        Δεν ειναι μονο αυτα.Εγω πιστευω οτι ο Βωβος πρεπει να στηριχθει και το λεω ανοιχτα.Η ΝΔ δεν ειναι σοσιαλιστικο κομμα και αρα βασιζει τη πολιτικη της στην ελευθερη οικονομια και τους επιχειρηματιες.Προβλημα υπαρχει μονο με τους κρατικοδιαιτους εαν ξερουμε δηλαδη τι αντιπροσωπευει ο κοινωνικος φιλελευθερισμος.
        Υπαρχει ομως και κατι αλλο : ο Βωβος πολλες φορες εχει μπει στο στοχαστρο της αριστερας -απο το κτημα Θων ως το γηπεδο του Βοτανικου - και αυτο για μενα σημαινει οτι κατι καλο κανει.

      • Μisha avatar
        Μisha @ tiramola 02/07/2010 10:05:35

        Μπομπολαίοι, Βωβοί, Λατσαίοι κλπ πίνουν το αίμα της χώρας με το πουρί της σόμπας κι όμως έχουν υποστηρικτές!
        Και η αντιπαροχή έχει μπεί στο στόχαστρο της αριστεράς, και τα αυθαίρετα στην παραλιακή, και οι μαιζονέτες με άδεια εξωκκλησιών στις Κυκλαδες, και η μπίζνα στο Καβο Σίδερο κλπ κλπ

        Τι σημαίνει αυτό; ότι καλώς τσιμεντώνονται τα νησιά;

        Το Μall του Αμαρουσίου αποδείχτηκε αυθαίρετο, το κτήμα Θων προέβλεπε ένα πάρκο το οποίοι εξαφάνισε ο Βωβός ως άλλος Χουντίνι, ο Ελαιώνας θα γίνει μια ακόμη τσιμεντούπολη αν περάσουν τα σχέδια των εργολάβων.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ tiramola 02/07/2010 11:16:47

        Αυτη ειναι η δικη σου γνωμη.Στο κτημα Θων εγινε ενα ωραιο κτιριο με πολυ πρασινο μπροστα και οσο για το Βοτανικο τωρα εκει υπαρχουν μονο σκουπιδια και κουνουπια.
        Η Ελλαδα ειναι γεματη απο κομματα που θεωρουν τους επιχειρηματιες ποτες αιματος με μπουρια της σομπας.
        Πρεπει να υπαρχει και ενα που να πιστευει στη συγχρονη οικονομια οπως αυτη υπαρχει σε ολες τις ανεπτυγμενες χωρες.

      • xrhxa65 avatar
        xrhxa65 @ tiramola 04/07/2010 16:26:06

        κλείστε όλες τις επιχειρήσεις ...ναι..ναι..ναι...

        να δούμε ποιός θα τρέφει τις στρατιές των Δ.Υ. τώρα που σας έκοψαν και τα "τζάμπα φράγκα" οι της Ε.Ε....

        Ποιός θα δουλέψει και ποιός θα παράγει αλήθεια;

        Ποιός παράγει σ'αυτήν την χώρα;

        Άντε να σας δούμε.....


        Άν δεν υπάρχει επιχείρηση....δεν υπάρχουν και εργαζόμενοι.....χωνέψτε το.....

        Άν δεν βάλω εγώ το κεφάλι μου στο σακί να ρισκάρω όσα έχω και δεν έχω για να παράγω και να πουλάω ,εσύ που περιμένεις από εμένα να σου δώσω μεροκάματο ,μισθό ή ότι άλλο, που θα βρείς δουλειά;

        Στόχος είναι το κεφάλαιο....αυτοί που πίνουν το αίμα του κοσμάκη με το μπουρί............πάνε βρές μου μερικούς να βάλω στο βραδυνό μου πιάτο.....δεν μας έμειναν ,μας τελείωσαν.....δυστυχώς ........

    • Ψυλλιασμένος avatar
      Ψυλλιασμένος @ Μisha 02/07/2010 09:39:29

      Κάπου, σε κάποιον ιδιοκτήτη, θα έπρεπε να πληρώσει ενοίκιο η ΝΔ, αν δεν είχε τη δυνατότητα να αγοράσει κτίριο γραφείων. Αν λέγεται Βωβός ή Κωφός δεν έχει σημασία. Αν ο Βωβός είχε το κατάλληλο κτίριο, θα έπρεπε η ΝΔ να αναζητήσει άλλο που ο κατασκευαστής θα λεγόταν "Καραογλάνης-Αντιπαροχές ΑΕ" αλλά δεν θα πληρούσε τις προϋποθέσεις;
      Ο Βωβός δραστηριοποιείται και στο εξωτερικό, είναι μεγάλη εταιρεία ελληνικών συμφερόντων. Μας πειράζει και αυτό; Να τον κλείσουμε τότε, να δραστηριοποιούνται μόνο οι τουρκικές κατασκευαστικές έξω, γιατι όχι και εδώ.
      Όσοι ονειρεύονται κλειστές αυτάρκεις κοινωνίες όπως η Αλβανία του Χότζα, ας το πουν ανοιχτά για να τους απαντήσουμε καταλλήλως. Είναι βαρετό να ακούς διαρκώς τις ίδιες και τις ίδιες ονειρώξεις ορισμένων.

      • Μisha avatar
        Μisha @ Ψυλλιασμένος 02/07/2010 10:11:17

        Χρειαζόταν αυτή την περίοδο νέα γραφεια η ΝΔ;Εφόσον έχει ιδιόκτητα;
        Και μάλιστα με 95000 ευρώ μηνιαίως, όταν το κράτος βάρεσε κανόνι;
        Θα μπορούσε με αυτά τα λεφτα να ταΐσει μερικούς νεόπτωχους,να ενισχύσει πολύτεκνους, να δώσει για να στηριχτουν προγράμματα όπως το "Ψυχαργώ" και το "Βοήθεια στο σπίτι", που καταργούνται λόγω έλλειψης πόρων.
        Ψιλά γράμματα θα πουν κάποιοι αλλά δεν είναι έτσι.
        Τέτοιες επιλογές δείχνουν και τους προσανατολισμούς και τις ευαισθησίες.

  39. κικη avatar
    κικη 02/07/2010 10:55:15

    Αν θελεις τιραμολλα μπορω με ονοματα να σου πω πως που και ποτε οργανωναν οι του ΠΑΚ τον αγωνα κατα της δικτατοριας.Απο που μαζεψαν λεφτα και τα εφαγαν ,ποσες φορες μποικοταρισαν τις κοινες αποφασεις για ενιαια αντισταση κατα της χουντας,μεγαλο στελεχη του ΠΑΚ ασκουσαν κριτικη ,του τυπου αν ειμασταν εμεις στο Πολυτεχνειο ας πουμε ,θα το καναμε ετσι η αλλιως,ασκουσαν κριτικη απο τις καφετεριες της Γερμανιας,οτι κατα την εισβολη στην Κυπρο βγηκε ο Αντρεας και μας δηλωσε οτιθα στειλει τους κομμαντος και μας πιασανε τα γελοια μεσα στην πικρα μας,τους κομμαντος που εκπαιδευε στα βουνα της Ελβετιας ,κανοντας μπαρμπεκιου.Λοιπον για το μονο που δεν σηκωνω κουβεντα απο σχολιαστες,του τυπου σου εινα;ι οτι κραταγαμε οι αλλοι οι ηλιθιοι ελληνες το χερακι του Πατακου,πες κατι που εκαναν εντος Ελλαδος αυτοι οι γελοιοι Πακιτες.Ο Ανωμεριτης ανηκε σε αλλη ομαδα τοτα και οχι στο ΠΑΚ,ενας,οι αλλοι που μπηκαν στο Πολυτεχνειο ηταν μαοικοι,οι πρωτοι μετα γινανε ΠΑΣΟΚ,για ιδιους λογους δεν το κρινω αυτο.Και μετα απο αυτη την ευλογημενη περιοδο ηρθε ο Αντρεας μετα απο τρεις μηνες ,αφουειχε εξασφαλισει την σιγουρια του.Ο Κακλαμανης παρ ολιγον συνομιλητης της τοτε κυβερνησης Μαρκεζινη,να ζουσε ο Παναγουλης και θα σου ελεγα με τι μουτρα θα βγαινανε ολοι αυτοι να λενε περι σοσιαλισμου και δημοκρατιας.

    • Greco avatar
      Greco @ κικη 02/07/2010 13:59:51

      πεστα!

    • xrhxa65 avatar
      xrhxa65 @ κικη 04/07/2010 16:36:38

      κι ο Άκης στην Γερμανία κράταγε ταμείο στο ΠΑΚ με έναν χωριανό μου....κι όταν έγαραφαν κανένα νέο μέλος ή παίρναν καμιά σοβαρή συνδρομή....έκαναν πάρτυ...με ούζα και ουϊσκια κτλ....

      Τώρα ο Άκης είναι βαθύπολυτος.....κι ο χωριανός μου αν είχε μυαλό εργοστασιάρχης θα ήταν,αλλά συνέχισε το φαγοπότι χωρίς λογαριασμό με τα λεφτά άλλων....άφησε ένα χρέος στην ΑΤΕ 340 εκκατομύρια σε δραχμές και δεν πήγε φυλακή λόγω "υψηλών γνωριμιών" όπως συνηθίζει και παινεύεται ακόμη και σήμερα.....


      Αυτά τα παραμύθια επαναστατικών κτλ αγώνων πέστε τα στην τρόικα που ήρθε (φέρατε)να μας θάψει.....

  40. minaras avatar
    minaras 02/07/2010 10:56:20

    Φαήλο είσαι παλικάρι. Είμαι νέος συνάδελφος σου και σε βλέπω τακτικά στην Ευελπίδων,πράγμα που σημαίνει οτι το ψωμάκι σου το βγάζεις με τον ιδρώτα σου-άρα είσαι σοβαρός άνθρωπος.Τι δουλειά έχεις με τα αργόσχολα λαμόγια των συνεδρίων και των κομμάτων ?

  41. beckam avatar
    beckam 02/07/2010 11:15:47

    κ. Κρανιδιώτη σας εκτιμώ και παρακολουθώ με ενδιαφέρον την αρθρογραφία σας γιατί φαίνεται ότι αυτά που γράφετε βγαίνουν από την καρδιά σας. Ξαφνιάστηκα με την υποψηφιότητά σας την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ. Αν εκλεγόσασταν θα ανησυχούσα και για εσάς και για τη Νέα Δημοκρατία. Τελικά βλέποντας τα υπόλοιπα αποτελέσματα ανησυχώ μόνο για τη Νέα Δημοκρατία.

  42. evelina avatar
    evelina 02/07/2010 13:06:38

    Η παρακάτω έρευνα διεξάγεται στα πλαίσια εργασίας φοιτητών του Mediterranean College, με την υποστήριξη του Γραφείου Υποστήριξης Φοιτητικών Ερευνών.Παρακαλούμε να απαντήσετε στο ερωτηματολόγιο που ακολουθεί επιλέγοντας μία από τις απαντήσεις.

    https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGNxQXhQT05zRG1UMEVOUUs5YV9WUEE6MQ

    • αναρχοδεξιός avatar
      αναρχοδεξιός @ evelina 02/07/2010 13:54:11

      σιγά μη φακελωθούμε εβελίνα. ό,τι γουστάρουμε ξοδεύουμε και πάμε διακοπές όπου γουστάρουμε και όσο μας κάνει κέφι.εγώ θα πάω 10 μέρες στο λας βέγκας και θα ξοδέψω γύρω στις 8000-10000 ευρώ. και μετά άλλες 10 μέρες στη φλόριδα στο εξοχικό της ελληνοαμερικανίδας ξαδέρφης μου.

  43. grou avatar
    grou 02/07/2010 14:30:04

    Συμμερίζομαι πολλά από τα λεγόμενά σας κ. Κρανιδιώτη και τα αποδίδετε με ξεκάθαρο λόγο.

    Πιστεύω ότι οι Τούρκοι είναι μόνο ένα από τα θέματα (ίσως το σοβαρότερο)που έχουμε στην περιοχή μας. Υπάρχουν Βούλγαροι, Αλβανοί και Σκοπιανοί που σε κάθε ευκαιρία δείχνουν το πραγματικό τους πρόσωπο.

    Το πρόβλημα πιστεύω ότι είναι η ραθυμία μας, η έλλειψη αξιών και στόχων, η παντελής απαξίωση της ανθρωποκεντρικής παιδείας των Ελλήνων.

    Εμείς δίνουμε το δικαίωμα στους υπόλοιπους Ευρωπαίους να μας χλευάζουν, με τις δουλικές συμπεριφορές μας και τις αναξιόπιστες τοποθετήσεις μας.

    Ας επανέλθουνε σε μια κοινωνία, αξιών, προσπάθειας, ανιδιοτέλειας και ευγενούς άμυλλας και τα θετικά αποτελέσματα θα μας δικαιώσουν.

  44. armageddon avatar
    armageddon 02/07/2010 14:43:48

    Δεν έχουμε Έλληνα υποργό Εξωτερικών ,οι Αμερικάνοι μας στήλαν δικό
    τους .Χρειαζόμαστε επειγόντος Ελληνα που να έχει υπηρετήσει στις
    Ελληνικές Ενοπλές Δυνάμης .

  45. elpanda avatar
    elpanda 03/07/2010 13:02:45

    Ποιος Λαός κ Κρανηδιότη! Ποιος έφερε την χώρα στην κατάσταση που βρίσκεται σήμερα? Το πρόβλημα σε αυτή την χώρα είναι ένα. Η ποιότητα των ανθρώπων. Η ποιότητα των πολιτών της. Τι είδους άνθρωπος μπορεί να είναι αυτός που «εξαπατήθηκε» από τον ΓΑΠ ο οποίος ήταν γνωστός ως «Γιωργάκης» λόγο της διανοητικής του καθυστέρησης!
    Σε ότι αφορά τον Καραμανλή αν το μέτρο της ικανότητας είναι ο ΓΑΠ τότε βέβαια και ρήτορας είναι και ηγέτης ικανότατος…
    Τι είδους άνθρωπος μπορεί να είναι αυτός που γλύφοντας και έρποντας προσπαθούσε εδώ και δεκαετίες να φθάσει έξω από την πόρτα διάφορων πολιτικών γραφείων περιμένοντας να του πετάξουν ένα κόκαλο, ξεπουλώντας τον εαυτό του αλλά και το μέλλον της χώρας για πενταροδεκάρες και μετά καμάρωνε για το πόσο καλά τα κατάφερε αυτός στην ζωή του!
    Έχω την εντύπωση πως πολλοί περιμένανε ότι ο Σαμαράς θα εισβάλει σαν ταύρος σε υαλοπωλείο και θα πετάξει έξω όλους τους άχρηστους, όλους τους ανίκανους, όλους τους κλέφτες…και …αναρωτιέμαι πόσοι θα μένανε αν το έκανε αυτό. Στην πολιτική ο συμβιβασμός αποτελεί συχνά την καλύτερη επιλογή αλλά το ζητούμενο πάντα είναι να επιλέγουμε να συμβιβασθούμε με τις μικρότερες δυνατές απώλειες, αλλά και να ορίσουμε με μεγάλη προσοχή τις εξαιρέσεις αυτού του κανόνα, των θεμάτων δηλαδή που δεν επιτρέπεται κανένας συμβιβασμός.
    Ο Σαμαράς είναι το τελευταίο μας χαρτί. Περιέργως όμως αποτελεί μάλλον και την μοναδική διέξοδο για όλο το πολιτικό σύστημα της χώρας. Θα πρέπει οι πολιτικοί από όλα τα κόμματα να σκεφτούν ότι αν ο Σαμαράς δεν καταφέρει να πείσει τον ελληνικό Λαό πως μπορεί να βγάλει την χώρα από το τέλμα, αν δεν μπορέσει να δώσει την ελπίδα για μια πραγματική αλλαγή, τότε πόσο σίγουροι είναι ότι δεν θα βρεθούν κρεμασμένοι από τα παράθυρα της βουλής με μια θηλιά στο λαιμό. Αν κάποιος θεωρηθεί ότι αυτή η εκδοχή είναι ακραία τότε θα πρέπει να σκεφτεί πως θα μπορούσε να αντιδράσει ένας άνθρωπος αλλά και ένα ζώο όταν δεν έχει άλλη διέξοδο και νοιώσει ότι τίθεται σε άμεσο κίνδυνο η ζωή του.

  46. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 04/07/2010 07:15:48

    Ρε Φαήλο, πες μου τι τους έκανες εκεί στον ΔΟΛ κι έχουν τρελαθεί στα αντιόξινα;
    Εμείς που περάσαμε στα ΛΟΚ είμαστε χαλκέντεροι κι αντέχουμε, αλλά τα τρυφερούδια των γραφείων δεν αντέχουν τόση Ελλάδα.

    Τι θα πούνε τώρα του Λιάκου, της Ρεπούση, της Κουλούρη ή του Ριχάρδου και των άλλων αρθρογράφων; Πόσα αντιόξινα να τους δώσουν πια;

    Τώρα ύπαρχει Ελληνας, που θα διαβάσει το κάτωθι άρθρο και θα σχηματίσει αρνητική άποψη για το Δικτυο21; (Papandellines not included)

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=341313&dt=04/07/2010

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ netakias.wordpress.com 04/07/2010 18:15:08

      Χαχαχα! Έχεις απόλυτο δίκιο και που 'σαι ακόμη!

  47. noname avatar
    noname 04/07/2010 14:07:03

    Κύριε Κρανιδιώτη δεν μπορούμε απο την μιαμ να την λέμε στα λαμόγια και σε όλους εκείνους που ευθύνονται για την κατάντια του δημοσίου βίου και απο την άλλη να δίνουμε συνεντεύξεις στο χειρότερο είδος τους. Μεγάλο ατόπημα η σημερινή συνέντευξή σας

    • τάρας μπούλμπα avatar
      τάρας μπούλμπα @ noname 04/07/2010 14:19:13

      που εδωσε συνέντευξη;

      • noname avatar
        noname @ τάρας μπούλμπα 04/07/2010 14:25:52

        Στο Veto

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ noname 04/07/2010 17:47:32

      Διάβασε παρακάτω τι λέω στον Ακρίτα. Μην παίρνετε φόρα. Όταν στο τέλος θα τους κάνουμε ΟΛΟΥΣ να γράφουν για τις ιδέες μας, τι θα λες; Γιατί αυτό θα γίνει.
      Μην είσαι καχύποπτος. Δες τι λέω. Με την λογική σου, πλην του antinews δεν θα 'πρεπε να μιλώ σε κανέναν. Να δεις μια μέρα που το ΒΗΜΑ θα γράφει για τον οδοστρωτήρα του Νέου Πατριωτισμού! Θα μου το συγχωρήσεις τότε;
      Θα λέω ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ αυτά που πιστεύω, τα οποία δεν προσαρμόζονται στο μέσο ή στο ακροατήριο.

  48. Ακρίτας avatar
    Ακρίτας 04/07/2010 14:40:47

    Μια στιγμή ρε λεβέντες γιατί έχασα τη μπάλα. Από τη μια μεριά ο Κρανιδιώτης κατηγορεί τα λαμόγια υπερασπιζόμενος τον λαό και από την άλλη δίνει συνεντεύξεις πίνοντας το δροσερό φραπεδάκι του στα λαμόγια του VETO;;
    Τι ατόπημα αναφέρεις φίλτατε noname εδώ μιλάμε όπου γάμος και χαρά ο Φαήλος είναι πρώτος.
    ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΚΥΡΙΕ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ VETO. ΕΓΩ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ANTINEWS ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΌ ΤΙΣ ΚΩΛΟΦΥΛΛΑΔΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ. ΑΝΑΘΕΩΡΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΡΙΜΑ

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ακρίτας 04/07/2010 17:42:54

      Ακρίτα, δεν πίνω ποτέ φραπέ.
      Μου ζήτησαν συνέντευξη, ζήτησα γραπτώς τις ερωτήσεις με mail και απάντησα με τον ίδιο τρόπο για να μην αλλοιώσει κανείς τα λεγόμενα μου.
      Είπα αυτά που λέω κι εδώ κι ακόμη κι αν περιμένεις ώσπου να παγώσει η κόλαση, ποτέ δεν θα πω άλλα από αυτά που πιστεύω κξαι διαβάζεις. Όποιος και να μου ζητήσει συνέντευξη, εφόσον έχω τον έλεγχο ότι δεν θα μου κάνει "πουστιά", θα το κάνω για να ακουστούν ΠΑΝΤΟΥ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ.
      Σιγά - σιγά ΟΛΟΙ τους θ' αναγκαστούν να μιλάνε για τις ιδέες μας.
      Φιλικά

  49. τάρας μπούλμπα avatar
    τάρας μπούλμπα 04/07/2010 14:46:36

    για σταθείτε ρε σεις, δηλαδή σε ποιές εφημερίδες επιτρέπεται να δίνει συνέντευξη;

    γνωρίζετε καμια εφημερίδα που να είναι ιδιοκτησία καθαρών ανθρώπων;

    ή μηπως να μην δίνει καν συνεντεύξεις και να εξασκηθεί στην τηλεπάθεια;

  50. Ιερομόναχος avatar
    Ιερομόναχος 04/07/2010 14:51:20

    Να δίνει όπου θέλει αλλά μην μας κάνει ότι χτυπά τα συμφέροντα τη στιγμή που για δικό του συμφέρον πουλά αυτούς που τον ακούν.
    ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ιερομόναχος 04/07/2010 15:54:21

      "Πουλά" με ποια έννοια; Αν ήρθε και τον προσκύνησε ο Ταρζάν και του ζήτησε συνέντευξη, δείχνει ότι το σύστημα αρχίζει να υπολογίζει ανθρώπους που ως τώρα του είχε στην αφάνεια.

      Καλώς ή κακώς, κάποιος κόσμος διαβάζει και τη Βέτο, που ίσως δεν διαβάζει antinews, και δεν είναι κακό να μάθουν κάποιοι περισσότεροι τις απόψεις του Φαήλου, δηλαδή τις απόψεις μας.

      Δεν μπορώ να δαιμονοποιήσω αυτή τη συνέντευξη, γιατί είναι διαφορετικό το να δίνεις συνέντευξη και διαφορετικό το να "στηρίζεις" κάποιον.

      Ούτε μπορεί να το παίξει Δον Κιχώτης και να πει "δεν σου δίνω συνέντευξη γιατί δεν μου αρέσει το είδος της δημοσιογραφίας που ασκείς". Αλήθεια θα είναι, αλλά δεν έχει την πολυτέλεια ο κόσμος που στηρίζει Σαμαρά να κάνει τέτοιες εξαιρέσεις στην ενημέρωση. Καλώς ή κακώς, η ενημέρωση ελέγχεται κυρίως από λαμόγια.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ιερομόναχος 04/07/2010 17:55:48

      Δικαίωμα σου να μετανοιώνεις. Ποιό είναι το δικό μου "συμφέρον" αγαπητέ;
      Αυτά που είπα είναι διαφορετικά απ' ότι γράφω εδώ;
      Αν δηλαδή αύριο μου ζητήσουν να πάω σε μια τηλεοπτική συζήτηση θα πω όχι; Οι ιδέες μας πρέπει να πάνε ΠΑΝΤΟΥ!
      Πες μου, πλην κάποιων μπλογκ, ποιό είναι το καθαρό ΜΜΕ; Με την λογική σου θα 'πρεπε να κλειστούμε με τον Αντώνη σ' ένα υπόγειο και να γράφουμε μόνο στο διαδίκτυο.
      Το ζητούμενο είναι να τους κάνουμε όλους να μιλούν για τις ιδέες μας. Παντού.
      Γιατί νομίζεις γράφουν πια για μας; Μας κάνουν χάρη; Σύρονται από τις εξελίξεις.
      Χαλάρωσε λοιπόν κι ας μην με ψηφίζεις. Σου δίνω πάντως το δικαίωμα εάν ποτέ σε αυτά που λέω και πράττω, αν δεις κάτι αντίθετο με αυτά που σας γράφω εδώ στην "βάση" μου, στο antinews, να με φτύσεις στα μούτρα. Επειδή όμως θα περιμένεις μάταια, μην με αδικείς.
      Φιλικά

    • man8os avatar
      man8os @ Ιερομόναχος 04/07/2010 18:02:07

      Μα γιατι ειναι κακο να δωσει ο κυριος Κρανιδιωτης μια συνεντευξη?

  51. τάρας μπούλμπα avatar
    τάρας μπούλμπα 04/07/2010 15:11:11

    Δηλαδή πως ακριβώς σε πούλησε; Μήπως είπε κατι διαφορετικό απο αυτά που διαβασες εδω μεσα; (εχει το newstime αποσπασματα) Μήπως σε πείραξε που αυτά με τα οποία -προφανώς- συμφωνείς θα περάσουν σε περισσότερο κόσμο;

    Μήπως στην τελική σας πείραξε για τους ίδιους λόγους που πείραξε και το Συγκρότημα; Το οποίο παρεπιπτόντως έχει "ειδικό αφιέρωμα" στο Δίκτυο21 σήμερα....

    Ξύδι μαγκες,ξύδι.

    • τάρας μπούλμπα avatar
      τάρας μπούλμπα @ τάρας μπούλμπα 04/07/2010 15:12:29

      ΥΓ Ακρίτα-Ιερομοναχε, μην γράφεις με κεφαλαία στο τέλος γιατι καρφώνεσαι

      • Ιερομόναχος avatar
        Ιερομόναχος @ τάρας μπούλμπα 04/07/2010 15:46:02

        Τα μπερδεύεις φίλε "ταρα μπούλμπα". Δεν έχει να κάνει με το Δίκτυο21 που πολλοί υποστηρίζουν και αγαπούν, μέσα σε αυτούς και εγώ. Έχει να κάνει με τις επιλογές που έκανε ο Φαήλος. Ήθελε να δώσει συνέντευξη; Ας την έδινε εδώ στο Antinews που το διαβάζουν 3 φορές περισσότεροι από ότι το κίτρινο Veto. Άρα δεν εσπρωξε η ανάγκη δημοσιότητας του Δικτύου21 στη συνέντευξη του Veto. Ήταν επιλογή του Φαήλου να ανοιχτεί στους ¨Δημοκράτες¨τύπου Τριανταφυλλόπουλου. Αύριο του προτείνω μια συνέντευξη στον Πρεντεντέρη. Και εδώ που τα λέμε φίλε "τάρας μπούλμπα" άξιο περιέργειας είναι η προσπάθειά σου να τον υπερασπισθείς. Δικηγόρος είναι μπορεί να υπερασπισθεί τον εαυτό του. Εκτός αν συμβαίνει κάτι άλλο... και είσαι ο πληροξούσιός του...
        Φίλε Ακρίτα δεν είσαι ο μόνος που τον γνώρισες από το Antinews. Πολλοί αλλοι έτσι τον γνώρισαν...

        ΥΓ. Αμα απαντήσει πάλι ο "τάρας μπούλμπα" θα καταλάβουμε τι παίζεται

      • τάρας μπούλμπα avatar
        τάρας μπούλμπα @ τάρας μπούλμπα 04/07/2010 16:02:39

        Απαντάς και στο εαυτό σου τώρα;

        Επι της ουσίας, εγώ βλέπω και τα μέσα του Αλαφούζου και ο ΔΟΛ δειλα δειλα αναγκάζονται να "παίξουν" και τον Κρανιδιώτη και τον Λαζαρίδη και όλες εκείνες τις φωνές που προσπάθησαν κατα καιρούς να κατασυκοφαντίσουν (βλέπε υποθεση Βασιλάκη)

        εσένα αυτό σου δείχνει "συνδιαλλαγή". Εμένα μου δείχνει ότι το σύστημα αρχίζει να υπολογίζει αυτούς που μεχρι χθες είχε στην αφάνεια. Οι οποιοι παρεπιπτόντως συνεχίζουν να τους χέζουν πατόκορφα και να υποστηρίζουν τις ιδιες ακριβώς θέσεις. Απλά τώρα έχουν την ανεση να το κάνουν και στις φυλλαδες τους.

      • τάρας μπούλμπα avatar
        τάρας μπούλμπα @ τάρας μπούλμπα 04/07/2010 16:08:15

        ΥΓ απο αυτά που εχεις διαβασει εδώ μέσα τον κοβεις να χρειαζεται δικηγόρο τον Κρανιδιώτη; lol

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ τάρας μπούλμπα 04/07/2010 18:02:54

        Ιερομόναχε,
        Δεν έκανα καμμία "επιλογή". Όποια ελληνική εφημερίδα ή άλλο ΜΜΕ μου ζητήσει συνέντευξη΄, θα δώσω, α, εκτός ίσως από κανά ρετάλι του Ουράνιου Τόξου ή όργανο του Προξενείου.
        Χωνέψτε το, θα κάνουμε ακόμη και την Τρέμη να μιλάει για μας με το σεις και με το σας! Λολ! Συγγνώμη αλλά έπεσα από την καρέκλα από τα γέλια.
        Αδέρφια, δεν είμαστε καλβινιστές, ιαχωβάδες ή μουλάδες, Έλληνες είμαστε. Ιερομόναχε φίλε μου, θα δεις Συγκροτήματα να κάνουν κι αφιέρωμα: "Τα εικοσάχρονα του Δικτύου 21".
        Ιερομόναχε ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, θα μου το συγχωρέσεις τότε;

  52. noname avatar
    noname 04/07/2010 15:33:27

    Εσύ μην καρφώνεσαι τάρας μπούλμπα και αν δεν αντιλαμβάνεσαι οτι είναι προσβλητικό γι αυτό τον χώρο εδώ να γράφεις "θα περάσουν σε περισσότερο κόσμο" τότε, κρίμα.

    Και αν κατάλαβα καλά το ανύπαρκτο σε απήχηση "Δικυτο 21" (αρέα αρέα να φαιανομαστε καιμια σαρανταρεα) χρησιμοπόιησε τους μπλογκερς για να μεταπηδησει μετά στις φυλάδες και να τους προβάλει το συστημα;

    Αν είναι έτσι, ευγε. Μπραβο

    Με την ευκαιρία πόσοι διαβαζουν το "Δικτυο 21";

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ noname 04/07/2010 17:57:26

      πολλοί.

  53. αγανακτισμένος avatar
    αγανακτισμένος 04/07/2010 15:41:02

    Καλά θα τρελλαθούμε, τάρας μπούλμπα; Το antinews το διαβάζουν εκατοντάδες χιλιάδς και το Veto μερικές δεκάδες καθε κυριακή (με καπέλο) και τολμάς και λές "να τον διαβάσει περισσότερος κόσμος";

    Οσο για το ΒΗΜΑ, που παιζει Σαμαρα αν δεν κανω λάθος, αναδεικνύει το "Δικτυο 21" σε εσωκομματική αντιπολίτευση, αν δεν κατάβαες. Νομιμοποιεί τον Λαζαρίδη και τον Κρανιδιώτη διπλα στους εθνομηδενιστες

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ αγανακτισμένος 04/07/2010 16:08:57

      "Παίζει Σαμαρά" το Βήμα, πότε και δεν το καταλάβαμε;

      Το Βήμα στο άρθρο αυτό βασικά συκοφαντεί εντέχνως το Δίκτυο 21 ως ακροδεξιό κουλουπού (τα γνωστά δηλαδή που έκανε πάντα, αλλά τώρα τα κάνει πολύ πιο διακριτικά γιατί δεν τους παίρνει). Εμφανίζει μια δήθεν συμμαχία φιλελεύθερων, αβραμοπουλικών και άλλων, που τάχα έχουν ιδεολογικό πρόβλημα με το Δίκτυο 21, ενώ το μόνο πρόβλημα που θα μπορούσαν να έχουν κάτι τέτοιοι τύποι σαν τους ΝΔτες θα ήταν μήπως τυχόν και τους φάει κανένας άλλος τις καρέκλες για τις οποίες με τόσο πάθος πολέμησαν και τώρα και πάντοτε.

      Βασικά, ίδια νοοτροπία με αυτή του δικού μας "Ψυχραιμία", που προσπαθεί εντέχνως να απαξιώσει τον πατριωτικό λόγο και να ενσπείρει εθνική ηττοπάθεια. Από το ίδιο ιδεολογικό και πολιτικό εργαστήρι βγαλμένη. Και από τα ίδια κέντρα καθοδηγούμενη.

      Όμως οι μέρες τους τελειώνουν. Και τελειώνουν με θόρυβο.

      (Τώρα θα εμφανιστεί ο Ψυχραιμία να κάνει αυτό που υποδεικνύει το μάνιουλ των Ψ.Ε., να αντιδράσει δηλαδή σε όσες κουβέντες μπορούν να εμψυχώσουν τον "εχθρό", κατ' αυτούς, δηλαδή όλους εμάς.)

      • τάρας μπούλμπα avatar
        τάρας μπούλμπα @ Επώνυμος 04/07/2010 16:11:51

        πολύ σωστός

        και για τους απιστους Θωμάδες, παρτε το γκεμπελικο αρθρίδιο του Ράβανου , για να δείτε ιδιοις όμμασι

        http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artid=341313&dt=04/07/2010

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Επώνυμος 04/07/2010 18:22:09

        Απορω με τη μανια που σε εχει πιασει.Ειδες ποτε να κατηγορω καποιον΄και πολυ περισσοτερο αυτους που νομιζεις;
        Αποψεις εκφραζω και αποψεις αντιμαχομαι.
        Eπι του θεματος : ειχα εκφρασει αντιρρησεις γιατι η πρωτη συνεντευξη του Σαμαρα ηταν στο Τριανταφυλλοπουλο και τις ειχα εκφρασει γιατι ο προεδρος της ΝΔ ως εκ του αξιωματος του δεν δινει συνεντευξεις στον οποιονδηποτε.
        Ενα απλο στελεχος ομως φυσικα μπορει να μιλα οπου θελει και αρα τωρα δεν τρεχει κατι.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 04/07/2010 18:37:22

        Για τους καινούργιους της σελίδας, να θυμίσουμε ότι η καλή συνωμοσία πρέπει είτε να φαίνεται ότι δεν υπάρχει, είτε ότι είναι ανίκητη. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι η συνωμοσία και υπάρχει και δεν είναι ανίκητη.

        Ματαιοπονείς, Ψυχραιμία. Σύντομα θα σου κόψουν και το μισθό, καθότι η πατρίδα σου είναι η πραγματικά χρεωκοπημένη, όχι η δική μας.

        (Προσέξτε τώρα πόσο θα αντιδράσει με το "ματαιοπονείς", ενώ άλλες φορές κάθεται και το βουλώνει, όταν δεν έχει τι να απαντήσει. Αλλά με τα "ματαιοπονείς" που είναι τεχνική των Ψυχολογικών Επιχειρήσεων, είναι υποχρεωμένος να αντιδράσει.)

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Επώνυμος 04/07/2010 18:52:17

        Αγαπητέ μου Επώνυμε ας δώσω και μια άλλη διάσταση, λίγο πιο ...μεταφυσική. Εάν ο Ψυχραιμία είναι κάτω από 60 η ερμηνεία σου μπορεί να σταθεί θεωρητικώς. Εάν είναι πάνω από 70, όχι. (και τον κόβω γύρω στο 80, εξ ου και η παροιμιώδης πλέον ψυχραιμία του, :) -Ψυχραιμία, ελπίζω να μη σε πλήγωσα! :)-

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 04/07/2010 18:58:29

        Τα μπουρδουκλώνεις, Ψυχραιμία. Το θυμάμαι πολύ καλά το 1961.

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Επώνυμος 04/07/2010 19:05:54

        Ψυχραιμία, κρύβεις χρόνια, άρα είσαι γυναίκα! ε, τουλάχιστον βγήκε κάτι από την μεταφυσική μου παρέκβαση! :Ρ,
        -Εδώ που τα λέμε πάντως ώρες πωρες σκας γάϊδαρο και το παλεύεις με νύχια και με δόντια να το τεκμηριώσεις το σενάριο του Επώνυμου!-

  54. τάρας μπούλμπα avatar
    τάρας μπούλμπα 04/07/2010 15:45:08

    Ειναι προσβλητικό να λέω ότι αυτά που πρεσβεύει το παραπάνω άρθρο θα περασουν σε περισσότερο κόσμο; Ληγμένα παίρνεις;

    Σε ότι αφορά το Δίκτυο21, αποτι βλέπω εχεις και εσύ το ίδιο πρόβλημα που έχει ο ΔΟΛ..και μας το παίζεις και "θιγμένος μπλόγκερ".

    Ξύδι και εσύ τότε, παρέα με τον Ρισάρ και τις λούγκρες τις Μιχαλακοπούλου

    • Ιερομόναχος avatar
      Ιερομόναχος @ τάρας μπούλμπα 04/07/2010 15:59:16

      Φίλτατε "τάρας μπούλμπα" στο παραπάνω σχόλιο
      (04/07/2010 at 17:11) έκλεισες με τη φράση "Ξύδι μαγκες,ξύδι"

      Δεν θέλω να σε ξεμπροστιάσω λέγοντας ποιος είσαι και ξεφτυλιστείς σε όλους εδώ μέσα σου παραθέτω ένα κομμάτι από άλλο σχόλιό σου σε άλλο blog που έκλεινες ένα σχόλιό σου

      ...ολους εσας που βγαζετε χολη ΞΥΔΙ ΜΑΓΚΕΣ ΞΥΔΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ ΣΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΣΑΣ...

      Με άλλα λόγια κόψε το ...ξύδι γιατί μόνο σου αποκαλύπτεσαι

      • τάρας μπούλμπα avatar
        τάρας μπούλμπα @ Ιερομόναχος 04/07/2010 17:43:04

        για πες μας ρε φιλε ποιος ειμαι να γελάσουμε!

        αντί να λουφάξεις που εχεις μπει εδω μεσα με 35 ψευδώνυμα για να φτιάξεις κλίμα, απειλείς και απο πάνω;

        εγώ θα το ξαναπώ, ξύδι και μάλιστα με κλίσμα, καθότι στο συγκρότημα οι ιδιαιτερότητες έχουν την τιμητική τους.

  55. φίλος avatar
    φίλος 04/07/2010 17:56:46

    Η πρώτη συνέντευξη του Σαμαρά ως αρχηγού τη ΝΔ ήταν στον Τριανταφυλλόπουλο

    Το πρώτο μεγάλο κτύπημα στον Λαζαρίδη ήταν στο΄Veto

    Το κτύπημα στον Ζαγορίτη έγινε απο το Veto

    Ο καθένας βγαζει τα συμπεράσματά του.

    Ομως δεν ευθύνεται ο Φαήλος. Απλώς την πάτησε. Επειδή δεν είδε τον λάκο. Κάθε φορά τώρα που θα βγαίνει να λέει κάτι, θα του θυμίζουν σε ποιόν εδωσε τη σημερινή συνέντευξη.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ φίλος 04/07/2010 18:11:07

      Φίλε, αφού το παίδεψα αρκετά για την πρώτη συνέντευξη, τελικώς κατέληξα πως ουσιαστικά ήξερε πολύ καλά τί έκανε. Έστειλε το μήνυμα σ΄ αυτούς που παρανοούνε την φυσική του ευγένεια και αρχοντιά πως άμα χρειασθεί είναι και του λιμανιού. Και δυστυχώς ετούτες οι άγριες μέρες θα κριθούν στα ...λιμάνια!!

      • Factorx avatar
        Factorx @ Β.Κ.Σ. 04/07/2010 18:50:24

        !!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ φίλος 04/07/2010 18:12:41

      Ξαναλέω: όποιος, από μέσο που ασχολείται με την πολιτική, μου ζητήσει συνέντεξη, θα δώσω. Οι ιδέες μας πρέπει να πάνε παντού.
      Πείτε μου, εκτός από τα μπλογκς κάποιων ωραίων τρελλών φίλων, ποιά άλλα ΜΜΕ είναι καθαρά; Με την λογική μερικών φίλων εδώ, ΚΑΝΕΝΑ.
      Ο στόχος είναι να αναγκαστούν ΟΛΟΙ, ΠΑΝΤΟΥ να μιλούν για τις ιδέες μας.
      Εάν με δείτε να λέω και να κάνω άλλα από αυτά που γράφω εδώ, έχετε δικαίωμα να πείτε ότι θέλετε αλλά θα ΄γεράσετε να περιμένετε.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/07/2010 18:36:34

        Φαήλο, ασπρίσαν τα μαλλιά μας, περιμένοντας να ακούσουμε μερικές αλήθειες και όχι ωραιοποιήσεις της κατάστασης και προσπάθειες "ισορροπίας".
        Μην σκιάζεσαι.Μίλα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/07/2010 18:40:48

        Πάντως, Φαήλο, ο φίλος he has a point. Έχω την εντύπωση ότι ο Τριανταφυλλόπουλος το κάνει επίτηδες για να αποκοιμίσει τα αντανακλαστικά αυτών στους οποίους έχει σκοπό στη συνέχεια να επιτεθεί. Γιατί δεν πιστεύω να πίστευε κανείς, ας πούμε, ότι είχε σκοπό να φερθεί έντιμα στο Σαμαρά. Ούτε ότι έχει σκοπό να φερθεί έντιμα σε σένα. Έχουν δει ότι είσαι μια σημαντική εφεδρεία του συστήματος Σαμαρά και προσπαθούν να σε διπλαρώσουν τώρα που είναι νωρίς. Αύριο θα σου επιτεθούν, να είσαι σίγουρος. Όσο και αν η συνέντευξη από μόνη της δεν είναι κάτι κακό, ωστόσο οι άνθρωποι αυτοί δεν παύουν να είναι μέρος του εσωτερικού εχθρού. Μέρος της παρακμής αυτής της χώρας. Η απεχθέστερη μορφή της παρακμής της.

  56. Ψυλλιασμένος avatar
    Ψυλλιασμένος 04/07/2010 18:22:09

    Κύριε Κρανιδιώτη, σωστά τα όσα γράφετε. Αλλά υπάρχει και ένα πρακτικό ζήτημα, η αντιπολίτευση, με σύστημα, με επιχειρήματα, αλλά όπου χρειάζεται ανελέητη.
    Αφού είστε και νομικός, δείτε αυτό για παράδειγμα (το έγραψα και σε σχόλιο σε άλλο κείμενο εδώ σήμερα):
    Γιατί τόσοι πολλοί κακοποιοί ενώ συλλαμβάνονται κυκλοφορούν ελεύθεροι;
    Το θέμα δεν το ανέβασε κάποιο περιθωριακό ακροδεξιό ιστολόγιο, το είχε η σημερινή "Καθημερινή"! Μάλιστα!
    http://pulse.gr/giati-polloi-egklimaties-kykloforoyn/news/307614/

    Ο υπεύθυνος υπάρχει, το ξέρω άλλωστε και από φίλους του χώρου της δικαιοσύνης εδώ και καιρό, και λέγεται Υπουργός Χάρης Καστανίδης.
    Μήπως όμως, εκτός από τον υπεύθυνο, υπάρχει και το ιδεολογικό υπόβαθρο από πίσω; Δηλαδή, όλη η παραφιλολογία περί "ανθρωπίνων δικαιωμάτων", κλπ;
    Ποιός όμως αποζημιώνει τον πολίτη που πέφτει θύμα κακοποιού ο οποίος είχε συλληφθεί λίγες μέρες νωρίτερα και κυκλοφορεί ελεύθερος;

    Πότε θα το θέσει ΜΕ ΟΞΥΤΗΤΑ το συγκεκριμένο πρόβλημα η ΝΔ, φωτίζοντας και τις ιδεολογικές παραμέτρους που κρύβονται από πίσω;
    Είναι λαϊκισμός αυτό ή μήπως το αίτημα του αυτονόητου;
    Ποιός πολίτης δεν θα καταλάβει ότι πρόκειται για τεράστιο σκάνδαλο;
    Γιατί δεν χτυπάει η ΝΔ κατακέφαλα τον κύριο Καστανίδη; Γιατί να μην αρχίσει από αυτόν το ξήλωμα του πουλόβερ;
    Το θέτω πολύ ωμά και ρεαλιστικά.

  57. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/07/2010 18:56:36

    E,οχι και ετσι ΒΚΣ.Ετος γεννησεως 1959.

  58. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 04/07/2010 18:57:47

    Ο Ψυχραιμία είναι γεννημένος το 1961, μας το έχει πει πάνω από μία φορές.

    Υπάρχει και η πιθανότητα να είναι γυναίκα, αλλά πάλι τόση "ψυχραιμία" δεν δικαιολογείται. Ωστόσο, αν δεν είναι γυναίκα, πρόκειται σαφώς για υπέρμετρα "στεγνό" επαγγελματία.

  59. Factorx avatar
    Factorx 04/07/2010 18:58:15

    Καταρχήν πολύ χαίρομαι που το Antinews γίνεται εφαλτήριο για την διάδοση των πατριωτικών ιδεών και απόψεων. Και διασκεδάζω πολύ όταν βλέπω ορισμένες φυλλάδες να βάζουν σε bold και υπογραμμισμένα όσα λέμε εμείς εδω, αλλά χωρίς βεβαίως να αναφέρουν την πηγή. Αυτοί φοβούνται τώρα να μην ...εκτεθούν και οχι εμείς.

    Απο την άλλη είναι χαζό να διακρίνουμε τις φυλλάδες σε "κακές" και "καλές". Απλώς υπάρχουν περισσότερο χυδαίες και λιγότερο χυδαίες. Απο αυτή την άποψη καλά έκανε ο Φαήλος.

    Δεν μπορώ όμως να αρνηθώ οτι η ένταση της σύγκρουσης που υποβόσκει είναι τόσο μεγάλη που αναγκαστικά μπάινουν οριοθετικές γραμμές: "Εμείς" κι "αυτοί". Δεν έχουν άδικο λοιπόν όσοι εξεγείρονται με τον Ζούγκλα, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι ο Φαήλος έκανε κάποια "υποχώρηση".

    (Αντε Φαήλο, που να είναι αραγε εκείνοι που σε κόντηναν εκτος ΠΕ;)

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Factorx 04/07/2010 23:46:43

      Αγαπητέ Φάκτορα,
      ουδείς αμφιβάλει ότι τη μάχη του ο Φαήλος και πολλοί άλλοι φίλοι, τη δίνουν μέσα από το φιλόξενο χώρο του antinews! Κι αν θες το κίνημα που έδωσε στον Αντώνη την αρχηγία, όταν όλα τα ΜΜΕ και οι δημοσκόποι τους την έδιναν στη Ντόρα και μάλιστα με περίπατο, οφείλει τη δημιουργία του στον αγώνα των blogs, με τη δική σου αναμφισβήτητα πρωταγωνιστική συμβολή!
      Η κοινή πεποίθηση είναι πως τα ΜΜΕ με τα γνωστά αφεντικά, αγνοούν τις φωνές που βρίσκονται εκτός του «κατεστημένου» και προωθούν σκανδαλωδώς εκείνους που εξυπηρετούν τα συμφέροντά τους, διά της γνωστής διαπλοκής μαζί τους.
      Όλοι καταλαβαίναμε πως ήθελαν διακαώς τον Γιώργο πρωθυπουργό και τη Ντόρα αρχηγό της αντιπολίτευσης, γιατί η «δουλειά» θα γινόταν απολύτως συναινετικά!
      Σήμερα λοιπόν η ενασχόληση του Βήματος με το Δίκτυο 21, δεν γίνεται για εξιλέωση από την κατασυκοφάντηση του Δικτύου 21, ούτε γιατί ο πατριωτισμός τους άρχισε ξαφνικά να τρέχει από τα μπατζάκια τους, αλλά γιατί θέλουν να περάσουν στον αναγνώστη τους ότι ο Αντώνης περιχαρακώνει το κόμμα προς τα δεξιά, έχοντας ως συνεργάτες «πατριδοκάπηλους» με βούλα! Εμμέσως πάλι τον Αντώνη κτυπάνε και αναδεικνύουν δήθεν εμφύλιο στη Ν.Δ. με ευθύνη δική του, υπονοώντας ότι η Ντόρα τους, θα εξασφάλιζε την εσωκομματική ειρήνη και θα έπειθε ευρύτερες κεντρογενείς μάζες!Δεν μπαίνουν καν στον κόπο να σκεφθούν αν, μετά τα τσαλίμια της, είναι ικανή να πείσει πλέον τους Έλληνες στη συνείδηση!
      Υπάρχει όμως και μια άλλη παράμετρος, που αξίζει κανείς να την προσέξει. Οι εφημερίδες εδώ και πολύ καιρό «εφορμούν καθέτως», γιατί ο κόσμος ξυπνάει και αντιλαμβάνεται ότι στη διαφθορά και στο ξεπούλημα του τόπου, οι φυλλάδες ήταν ανέκαθεν συνεπείς αρωγοί με απειροελάχιστες εξαιρέσεις! Είναι επόμενο λοιπόν, η εθνική αφύπνιση να ανθίζει ξανά στην καρδιά μας τώρα, που βλέπουμε τον κίνδυνο να απειλεί την Πατρίδα. Ενδέχεται από τον τρόμο τους και αντιλαμβανόμενες την οργή μας, να προσπαθήσουν να εναρμονιστούν με το λαϊκό αίσθημα, όπου καθημερινά ο πατριωτισμός παύει να ενοχοποιείται και να χαρακτηρίζεται ως ο κακός εθνικισμός.
      Αν συμβαίνει αυτό, τότε ο Φαήλος πολύ καλά έκανε! Και άμα του ξαναδοθεί η ευκαιρία, να το ξανακάνει! Και όσο θα μιλάει τόσο θα αρχίσουν να κονταίνουν και εκείνοι, που προσπάθησαν να τον κοντύνουν!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Factorx 05/07/2010 13:38:29

      Φάκτορα, παραμένω 1,89 μ., ούτε χιλιοστό λιγότερο.

  60. ataktos avatar
    ataktos 04/07/2010 18:59:01

    Φαήλο- υπομονή και κουράγιο. . ας τους να σκάσουν σαν την οικονομική φούσκα

  61. Condoras avatar
    Condoras 04/07/2010 21:16:11

    Factorx πάντα το Antinews αποτελούσε βήμα απόψεων και ιδεών. Τι και αν είναι πικραμένος ο ιερομόναχος ή οργισμένος ο τάρας μπούλμπα. Και οι δυό από την ίδια μεριά της γαλέρας τραβούν κουπί. Εγώ τους χαίρομαι και τους δύο. Όσο για τον Φαήλο επειδή τον γνωρίζω προσωπικά και είναι φίλος μου είμαι σε θέση να σας πω ότι γνωρίζει τι κάνει και ότι κάνει το κάνει για να είμαστε όλοι πιό δυνατοί.
    Νάστε καλά όπου και νάστε

  62. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 05/07/2010 09:40:32

    Δεν την διάβασα την συνέντευξη στο VETO, κιαν υπάρχει λινκ ας μας το δώσει κάποιος.

    Οσο για τις διαφωνίες και τις πικρίες σχετικά με την συνέντευξη εγώ δεν τις βρίσκω λογικές.

    Αν ο κ. Κρανιδιώτης συνεχίζει να διατυπώνει τις απόψεις του για τα εθνικά θέματα όπως κάνει κι εδώ σε αυτό το ιστολόγιο και δεν κάνει πίσω σε κάτι, δεν βλέπω που υπάρχει θέμα.

    Αυτό δεν θέλουμε; Να αποκτήσουν δυναμική και δημοσιότητα οι απόψεις αυτές οι εθνικές. Τι θέλουμε; Ρεπούση και Δραγώνα; Οι ιδέες της παγκοσμιοποίησης που αποδομούν το εθνικό κράτος προπαγανδίζονται συστηματικά για 15 χρόνια τώρα και έχουν γεμίσει θολούρα τα μυαλά πολλών ελλήνων.

    Με επιμονή λοιπόν και αταλάντευτα οι ιδέες αυτές πρέπει να ξαναμπούν στην πρώτη γραμμή της σκέψης του καθημερινού έλληνα. Κι αυτό μπορεί να γίνει μόνο με την δημοσιότητα αυτών των ιδεών. Δεν διαβάζουν όλοι antinews, δυστυχώς.

    Υπάρχουν πάρα πολλοί που παρακολουθούν Πρετεντέρη και λοιπούς. Δεν θα έπρεπε να αρχίσουν να ακούγονται οι ιδέες περί έθνους και σε αυτές τις εκπομπές; Θα έπρεπε. Ποιος θα το κάνει; Κάποιος από τους συνήθεις καλεσμένους τους; Οχι. Αν κληθεί ο κ. Κρανιδιώτης σαφώς και πρέπει να πάει. Μη σας πω δηλαδή ότι έχει υποχρέωση να πάει και να τα πει.

    Να πάει και στον Πρετεντέρη και σε όλους, και να τα πει έτσι συναισθηματικά και φορτισμένα όπως μας τα λέει κι εδώ. Να αναθαρρήσει ο κάθε έλληνας που θα τον ακούσει, και στο τελευταίο χωριό, και που τώρα έχει αρχισει και νομίζει ότι η λέξη "πατρίδα" είναι σχεδόν απαγορευμένη.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • τάρας μπούλμπα avatar
      τάρας μπούλμπα @ Θραξ Αναρμόδιος 05/07/2010 09:43:16

      εδώ έχει αποσπασματα

      http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=50384

  63. evelina avatar
    evelina 05/07/2010 15:02:26

    Ολοκληρώνεται την Παρασκευή 16/7/2010 η πρώτη φάση κατάθεσης αιτήσεων για τα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών Bachelor και Higher National Diploma (HND) του Mediterranean College, που θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο 2010. Οι αιτήσεις θα αποσταλούν στους συνεργαζόμενους εκπαιδευτικούς φορείς από τη Μ. Βρετανία ώστε να περάσουν από την πρώτη αξιολόγηση (first screening).



    Η έγκαιρη κατάθεση της αίτησης εξασφαλίζει στον υποψήφιο φοιτητή τη δυνατότητα κατοχύρωσης θέσης στο πρόγραμμα σπουδών που επιθυμεί, ενώ του παρέχει και τη δυνατότητα επιλογής πρωινού ή απογευματινού τμήματος. Επισημαίνεται ότι η κατάθεση της αίτησης δεν σημαίνει αυτόματη εισαγωγή στο πρόγραμμα καθώς ο υποψήφιος φοιτητής, μετά την κατάθεση της αίτησής του, πρέπει να υποβάλλει και τα απαραίτητα δικαιολογητικά και να περάσει από την καθιερωμένη συνέντευξη (interview).



    Τα προγράμματα Bachelor προσφέρονται σε συνεργασία με το Κρατικό Βρετανικό Πανεπιστήμιο University of Derby, μέσω συμφωνίας ακαδημαϊκής δικαιόχρησης (franchise agreement), που αποτελεί βασική προϋπόθεση για την αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων.



    Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επικοινωνήσουν με το Admissions Department (210-8899600, admission@medcollege.edu.gr) για την έγκαιρή κατάθεση της αίτησής τους ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.