#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/10/2010 15:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όλα είναι σικέ




Στη ταινία Αποκάλυψη Τώρα του Φράνσις Φόρντ Κόπολα, υπάρχει μια έντονη σκηνή που έμεινε χαραγμένη στη μνήμη μου, από τότε που πρωτοείδα το έργο, πριν από …τριάντα τόσα χρόνια. Αναφέρομαι στο παραλήρημα του «αποστάτη» συνταγματάρχη Κούρτζ (Μάρλον Μπράντο), όπου μεταξύ άλλων λέει και το εξής εκπληκτικό: «Εκπαιδεύουμε τους νεαρούς μας στρατιώτες στο πως να ρίχνουν βόμβες από τον ουρανό, και να σκοτώνουν γυναικόπαιδα, αλλά τους απαγορεύουμε να γράψουν τη λέξη Fuck στο αεροπλάνο τους, διότι είναι …άσεμνη!», ή κάπως έτσι.

Έτσι λοιπόν αισθάνομαι και εγώ, όμως απ` την ανάποδη, ζώντας στο σημερινό μας ψευδοκράτος.

Διδάσκουμε στα παιδιά μας πως ζούμε σε δημοκρατία, έχοντας όμως βάλει στο πιο βαθύ συρτάρι το 90% αυτών που πρεσβεύει η δημοκρατία, ως έννοια πολιτεύματος. Το μόνο που αφήσαμε, είναι οι κατά καιρούς εκλογές. Έλα όμως που, όπως λένε και οι αναρχικοί, αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι, τότε θα ήταν παράνομες. Και εν πάση περιπτώσει, το δικαίωμα του να εκλέγουμε τα αφεντικά μας δεν σημαίνει πως παύουμε να είμαστε δούλοι.

Τους μιλάμε για ισοπολιτεία και ισονομία, αποφεύγοντας να αναφέρουμε αυτό που είναι πασιφανές στον οποιοδήποτε. Ότι όλα αυτά τα ωραία ισχύουν στα χαρτιά και μόνο. Εκτός και αν κάποιος πιστεύει ότι έχει τα ίδια δικαιώματα και τα ίδια προνόμια με τον οποιοδήποτε πολυεκατομμυριούχο συμπολίτη μας. Αν το πιστεύει, ας πάει κι`αυτός να ναυλώσει θωρηκτό εθνικό μνημείο για να κάνει το μπάτσελορ πάρτι του. Αμ δε….

Τους πιπιλάμε τα αφτιά για την ανεξάρτητη δικαιοσύνη μας, που ως θεσμός προστατεύει το Σύνταγμα. Την ίδια ώρα που οι δικαστικοί διορίζονται, αμείβονται, μετατίθενται, κλπ.  από το ίδιο το κράτος, την εξουσία δηλαδή που υποτίθεται πως «ελέγχουν». Άντε καλά. Μάλλον για αυτό είναι όλα τα λαμόγια στη φυλακή. Χα χα χα….

Είμαστε έμπλεοι ενθουσιασμού, βαυκαλιζόμενοι για τη κοινοβουλευτική μας δημοκρατία, κλείνοντας τα μάτια στο γεγονός πως οι περισσότεροι αν όχι όλοι από τους 300 εθνοπατέρες μας δεν είναι τίποτα άλλο από θλιβερά ανθρωπάκια, υπάλληλοι κάποιων οικονομικά ισχυρών, που άγονται και φέρονται από διάφορα συμφέροντα, και πάντως όχι από πυρετό προσφοράς προς το λαό.

Έχουμε λέει δημόσιο τομέα, που μάλιστα τον ακριβοπληρώνουμε, και στον οποίο για να μπεις θα πρέπει να δώσεις αδιάβλητες εξετάσεις στο αδέκαστο ΑΣΕΠ, και άλλα φληναφήματα. Ακούστε όμως μια χαρακτηριστική περίπτωση για να μαθαίνετε. Και πιστέψτε με δεν είναι μία, αλλά χιλιάδες. Την ώρα που εσείς ή τα παιδιά σας διαβάζουν και μαζεύουν «χαρτιά» για να δώσουν εξετάσεις στο δημόσιο, την ίδια ώρα, κάποιο κομματόσκυλο προσλαμβάνεται 6μηνίτης εποχιακός σε κάποιο δήμο με ένα τηλεφώνημα, στη συνέχεια γίνεται συμβασιούχος αορίστου, μετά παίρνει μια μετάταξη στη νομαρχία ή στη περιφέρεια, μετά σε κάποια άγνωστη υπηρεσία, και στη συνέχεια παίρνει και οριστική μονιμότητα μέσω οργανικής θέσης σε κάποιο υπουργείο. Ποιες εξετάσεις και ποιο ΑΣΕΠ; Αυτά είναι για τα κορόιδα. Και επειδή έχει και κομματικές άκρες, γίνεται σε κάποια φάση και διευθυντής.

Διαθέτουμε δωρεάν παιδεία, για την οποία πάλεψαν οι μπαμπάδες και οι παπούδες μας, την οποία και φυλάμε ως κόρη οφθαλμού, απέναντι στα ντόπια και ξένα συμφέροντα, ταρατατζούμ. Τώρα το γεγονός ότι τα 6 χρόνια της δευτεροβάθμιας, και τα 4-5 χρόνια των δωρεάν ΑΕΙ, κοστίζουν τελικά περισσότερο από όσο θα κόστιζε η πλήρης φοίτηση και σίτιση σε κάποιο ελβετικό κολέγιο, άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

Αμ τη δωρεάν υγειονομική περίθαλψη; Αυτήν που τη βάζετε; Αν είναι να μιλήσουμε και για αυτήν, δεν μας αρκούν 40 αναρτήσεις. Κλπ. κλπ.

Ζούμε μια ζωή σικέ. Βιώνουμε μια πλάνη. Υπάρχει μεγάλη, μα πάρα πολύ μεγάλη διαφορά μεταξύ της θεωρίας και της πράξης στη σύγχρονη Γραικυλανδία μας. Είναι σαν ένα αόρατο χέρι να μας κατευθύνει, όπως στον Καραγκιόζη. Και εμείς να γουστάρουμε που είμαστε, λέει, ελεύθεροι και ωραίοι ως Έλληνες.

Τελούμε σε καθεστώς εικονικής πραγματικότητας, όπου νομίζουμε πως είμαστε αετοί, αλλά στην ουσία είμαστε θλιβερά (ψηφιακά) σπουργιτάκια. Και δεν υπάρχει και κανένας Κούρτζ να μας αφυπνίσει, ή έστω να μας θυμίσει πως σε λάθος σεντόνια κοιμόμαστε, λάθος τη ζωή μας πήραμε.

Ακούστε λοιπόν το τραγούδι του Τζον Λένον Working Class Hero. Λες και το`γραψε για εμάς ο άτιμος.

Και κλείνοντας το παραλήρημά μου, τι πήγα και θυμήθηκα ο έρμος; «Αν λειτουργούσαν…», λέει, «…στη χώρα μας οι θεσμοί, δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης για εμάς».

Ποιος το είπε; Το αφήνω ανοιχτό, ως κουίζ.

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. donaE avatar
    donaE 17/10/2010 15:25:15

    Συμαβαινει αυτο αλλα οχι σε ολους.Ειναι γιατι στην πραγματικοτητα βολευει το σικε.Οταν κοιταμε στον καθρεφτη βλεπουμε τον Μεγα Αλεξαντρο οχι τον Καραγκιοζη με τα πολλα προσωπα.(θυμαμαι ποιος το ειπε αυτο...).

    • Y. avatar
      Y. @ donaE 17/10/2010 17:32:36

      ...Δήμου στα καλά του. Στα στερνά του έγινε κολλητάρι με την αψηλιά

      • donaE avatar
        donaE @ Y. 17/10/2010 18:30:51

        Ειδες ποσο σικε ειναι ολα;Και εμεις που μιλαμε...

  2. lampros avatar
    lampros 17/10/2010 15:41:15

    Είμαστε έμπλεοι ενθουσιασμού, βαυκαλιζόμενοι για τη κοινοβουλευτική μας δημοκρατία

    Ποιοί είμαστε όλα αυτά;;;

    Διαθέτουμε δωρεάν παιδεία, για την οποία πάλεψαν οι μπαμπάδες και οι παπούδες μας, την οποία και φυλάμε ως κόρη οφθαλμού, απέναντι στα ντόπια και ξένα συμφέροντα, ταρατατζούμ. Τώρα το γεγονός ότι τα 6 χρόνια της δευτεροβάθμιας, και τα 4-5 χρόνια των δωρεάν ΑΕΙ, κοστίζουν τελικά περισσότερο από όσο θα κόστιζε η πλήρης φοίτηση και σίτιση σε κάποιο ελβετικό κολέγιο, άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

    6 χρόνια δευτεροβάθμιας, αν πούμε ότι πληρώνεις 300 ευρώ το μήνα σε φροντιστήρια για 10 μήνες το χρόνο είναι 18.000 ευρώ. Λιγότερο από ότι ένας χρόνος σε «ελβετικό κολλέγιο». Και στα 4-5 χρόνια των δωρεάν ΑΕΙ πληρώνεις μόνο τη διαμονή, διατροφή ―και αν περάσεις στην πόλη σου, ούτε αυτά―, όχι αστρονομικά δίδακτρα 20.000 και 30.000 ευρώ το χρόνο όπως στα «ελβετικά κολέγια» και τα «αμερικάνικα πανεπιστήμια».

    Ούτε υποχρεώνει κανείς οι κανακάρηδες να τα γράφουν όλα στα @@ τους στο σχολείο, και να περιμένουν να μάθουν μαθηματικά, αγγλικά, έκθεση κλπ από το φροντιστήριο. Δεν χρειάζεται ούτε φοβερούς εξοπλισμούς, ούτε καθηγηταράδες δευτεροβάθμιας για να μάθεις χωρίς φροντιστήριο ―ενδιαφέρον από το μαθητή χρειάζεται και ψάξιμο, ακόμα και στο σπίτι του.

    Αμ τη δωρεάν υγειονομική περίθαλψη; Αυτήν που τη βάζετε; Αν είναι να μιλήσουμε και για αυτήν, δεν μας αρκούν 40 αναρτήσεις. Κλπ. κλπ.

    Όχι, να μιλήσουμε. Δεν έχουμε καλή εξυπηρέτηση, οι γιατροί παίρνουν φακελάκια, ράντσα κλπ. Παρόλα αυτά είμαστε ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ από χώρες με τέλεια νοσοκομεία που πρέπει να τα σκάσεις αδρά για το παραμικρό. Δες τις στατιστικές περίθαλψης, παιδικής θνησιμότητας κλπ των ΗΠΑ ας πούμε.

    Ένα βασικό μας πρόβλημα είναι ότι πετάμε πολύ εύκολα το «μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά» χωρίς να έχουμε ποτέ κάνει τον κόπο να συγκρίνουμε σοβαρά με το τι συμβαίνει παγκόσμια.

    Π.χ.: http://www.youtube.com/watch?v=nQWNGLv8w74

    • Zara avatar
      Zara @ lampros 17/10/2010 18:37:49

      Εσύ Λάμπρε ή πασόκος είσαι ή μαζόχας ή εγκάθετος. Ή όλα μαζί.

      • nikosb avatar
        nikosb @ Zara 17/10/2010 18:47:19

        Αρχαία τεχνική. Όταν δεν μπορούμε να αντικρούσουμε τον συνομιλητή μας με επιχειρήματα, τον απαξιώνουμε με χαρακτηρισμούς

      • χρηχα avatar
        χρηχα @ Zara 17/10/2010 22:46:49

        φίλε S.A. και λοιποί φίλοι...

        ζούμε σε ένα προτεκτοράτο που δημιουργήθηκε για να ελέγχει την ευρύτερη περιοχή, προς όφελος αυτών που το δημιούργησαν....

        όλοι οι κυβερνώντες που κυβέρνησαν εδώ ήταν υπάλληλοι αλλουνών και ουδεμία σχέση με το εγχώριο συμφέρον δεν είχαν ποτέ....

        όλες οι κυβερνήσεις έλεγξαν τον λαό με τον ένα ή τον άλλον τρόπο...με κύριο κατά το πλείστον μέσον την διάσπαση και την αντιπαλότητα θέτοντας ψέυτικα διλήματα....

        τα τελευταία τριάντα χρόνια πέτυχαν επιτέλους την πλήρη διάλυση του κοινωνικού μας ιστού με μοχλό το χρήμα που ήταν ΕΚΕΙ για όλους αρκεί να ΑΛΛΑΖΕΣ συνήθειες και πιστεύω,να ήσουν αρκετά διαπλεκόμενος, να ήσουν ΜΕΣΑ στα πράγματα κτλ....

        ως γνωστόν το χρήμα και η εξουσία διαφθείρουν ψυχές και συνειδήσεις....αυτό που μας προσφέρθηκε σαν "επιδότηση καλής ζωής "απ'την Ε.Ε. ήταν τελικά ο δούρειος ίππος της ελληνικότητάς μας....

        ήρθε κι ο γιωργάκης με τις διάφορες δραγώνες....έβαλε μπροστά και την παγκόσμια διακυβέρνηση....'εβαλε μπροστά να σβήσει κάθε πιθανή και απίθανη γωνίτσα αυθεντικότηας του λαού μας....

        (μια είσαστε τσιπουρίφιλοι αυτό το μάθατε;;;;;;;απαγορρεύεται στο εξής -λίαν συντόμως-να αποστάζεις τα λιγοστά σου τσίπουρα αν δεν έχεις άδεια στο αμπελουργικό μητρώο και δεν είσαι αμπελουργός-σαν αρχή -και λίαν συντόμως έπονται και άλλα μέτρα για το τσίπουρο....νέο πεδίο δόξης λαμπρό για τους αφελληνιστές...)

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Zara 17/10/2010 22:58:57

        χρηχα

        Στην Αμερική απαγορεύτηκε να μαζεύεις βρόχινο νερό, περνάει ο νόμος για απαγόρευση προσωπικής καλλιέργειας με μητρώο παραγωγών, τα βιολογικά καταργούνται, οι big pharma πατεντάρουν ανθρώπινα γονίδια και ο ΟΗΕ περνάει συνθήκη κατά του φυσικού δικαιώματος του γονιού απέναντι στο παιδί του.

        Λες το τσίπουρο να τους έφταιξε;;;

        Καλύτερα...θα γίνουμε σαν τον Uncle-Jesse του Hazard.

        Και ποια θα παίξει την Νταίζη δεν ξέρω και τρέμω...!!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ lampros 17/10/2010 19:30:34

      Δηλαδή ρε Λάμπρο, εσύ κόλλησες στο αν η φοίτηση στην Ελλάδα αντιστοιχεί όντως στο κόστος ενός ελβετικού κολεγίου, αλλά αδιαφορείς για το ότι το δωρεάν είναι μόνο στα χαρτιά;
      Δηλαδή ποσοτικό είναι για σένα το ζήτημα; Δεν είναι ποιοτικό; Και εν πάση περιπτώσει, δεν έχεις ακούσει ποτέ για το "ποιητική αδεία"; Για τη λογοτεχνική υπερβολή; Λογιστής είσαι; Χαλάρωσε λίγο και μη σκαλίζεις τα πάντα για να βρεις λάθη. Εστιάζεις στο δένδρο και χάνεις το δάσος... Σου δείχνουν το φεγγάρι και κολλάς στο δάχτυλο!

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ lampros 17/10/2010 19:42:31

      Λάμπρε κοίτα

      Δεν κατηγορούμε το σύστημα που έχουμε αποθεώνοντας κάτι ξένο.
      Η πολεμική έχει να κάνει με το ΠΩΣ ΚΑΤΕΝΤΗΣΕ το σύστημα...το πως διεφθάρη και είναι πλέον διαφορετικό από ότι λέει στην ούγια.
      Και φυσικά οι κρατούντες πατάνε πάνω στα σημεία αυτά για να δημιουργήσουν ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ αντιπερισπασμούς, κι άλλη προπαγάνδα.

      Φυσικά και δεν συμβαίνουν "μόνο στην Ελλάδα" ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ...!!
      Κάθε σύστημα έχει τις ατέλειές του αλλά εδώ μιλάμε για το πως είναι στημένο το παιχνίδι να αποπροσανατολίζει και να οπλίζει τα επιχειρήματα των κομματόσκυλων...όχι του πολίτη.

      Ο απλός ακομμάτιστος πολίτης μόνο να κλαίει μπορεί με την κατάντια.

      Δεν λες λάθος πράγματα.
      Απλά δεν κατάλαβες το ύφος της ανάρτησης και το αντιμετώπισες κατά γράμμα.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ tsilivithras 17/10/2010 19:57:09

        Στα χαρτιά είμαστε όλοι ίσοι, στη πραγματικότητα όμως οι κομματικοί τσανακογλύφτες, οι επιτήδειοι παντός είδους, οι πλούσιοι, οι τσάτσοι, κ.ο.κ. είναι πιο ίσοι από τους υπόλοιπους. Εκτός κι αν νομίζεις πως το σύστημα θα σε αντιμετωπίσει όπως π.χ. αντιμετωπίζει τον Τζίγκερ, ή την Αγγελοπούλου, η τη... Ρούλα Κορομηλά, ή ακόμη και τον οποιοδήποτε κομματικό παράγοντα. Αυτή είναι η ουσία. Ότι η ισονομία είναι κατ επίφαση, στη πράξη υπάρχουν κάστες. Ποια δημοκρατία και ποια ισονομία, σε μια πυραμιδικά ιεραρχημένη κοινωνία; Κάποιοι εξ ημών κάνουν σέρφιγκ στον Ινδικό! Για εμάς είναι το σκάσε και σκάβε.

    • sofia or8h avatar
      sofia or8h @ lampros 17/10/2010 21:00:58

      300 ευρω το μήνα *10 μήνες?
      Βαθειά νύχτα έχεις ,οι ανεψιές μου είναι τρίτη γυμνασίου και εδω και 3 χρόνια πληρώνουν 1000-1200 τον μήνα *11 μήνες

  3. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 17/10/2010 15:41:59

    @Strange Attractor

    Ευχαριστώ φίλε. Να ξέρεις πως με το άρθρο αυτό, εκφράζεις την πίκρα πάρα πολλών, καλών και έντιμων ελλήνων.

    Πρέπει να γίνει φανερό και στον τελευταίο έλληνα, ότι η τωρινή μας δημοκρατία είναι μόνο κατ' όνομα. Οι εκλογές ανά τέσσερα χρόνια δεν σώζουν ούτε τα προσχήματα.

    Πρέπει να γίνει φανερή η πρόσδεση της δικαιοσύνης στην εκάστοτε κυβέρνηση και η κηδεμόνευσή της.

    Πρέπει να γίνει φανερό ότι η διαφθορά, εκτός από το ότι "έφαγε λεφτά", χρησιμοποιήθηκε για να μας κρατάει στην υπανάπτυξη, από τους διαφθορείς εταίρους μας.

    Πρέπει να γίνει φανερό ότι πρέπει να πάρουμε μέτρα, τώρα, ώστε το πολίτευμά μας να αρχίσει να μοιάζει με δημοκρατία.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 17/10/2010 17:35:49

      Ε, τότε σου το αφιερώνω ρε Θράκα! Και σου θυμίζω πως η δημοκρατία δεν είναι ο σκοπός, αλλά το μέσο....

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 17/10/2010 17:54:25

        @Strange Attractor

        θενκς. Νάσαι καλά φίλε.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Dyer avatar
        Dyer @ Strange Attractor 17/10/2010 18:02:58

        …αλλά το μέσο …. για ευημερία και δικαιοσύνη. Λέω εγω.
        Μήπως δεν μας ταιριάζει;

  4. effie B. avatar
    effie B. 17/10/2010 15:44:24

    Αγαπητε Strange,
    μην απογοητευεσαι!! Αυτη τη φορα ο κοσμος θα εκφραστει!!!
    Ποτε προηγουμενα δεν τον ευτελισαν και εξευτελισαν οσο τωρα. Απο ανικανοτητα (με η χωρις δολο) ντυμενη με επαρση εξουσιας...
    Μην παρεξηγεις την υποκοφη σιγη πριν την μεγαλη μπορα.
    Ερχεται...
    Ο λαος μας υπευθυνος και περηφανος ξερει να τιμωρει...Εχε του εμπιστοσυνη!!!
    Θα τα πουμε μετα τις εκλογες...

  5. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 17/10/2010 15:48:08

    Το θέμα δεν είναι η απλή ανάγνωση της πραγματικότητας αλλά
    τα αίτια, η κατάλληλη τιμωρία σε όσους την έβλαψαν(όχι σε αόριστες, επικίνδυνες,συλλογικές ευθύνες) και τι μπορούμε
    να κάνουμε τώρα!!!

  6. Όνομα Επίθετο avatar
    Όνομα Επίθετο 17/10/2010 16:24:16

    Δημοκρατία ίσον κλήρωση...

  7. Μisha avatar
    Μisha 17/10/2010 16:41:48

    Nα καεί να καεί το μπορντέλο η Βολή , εκεί που ελληνόφωνοι μεταπράτες υπέγραψαν το ξεπούλημα της χώρας.
    Όπως γκρεμίστηκε το τείχος του αίσχους στη Γερμανία.
    Μόνο έτσι θα σημειοδοτηθεί το τέλος της Βαυαροκρατίας , αν έλθει ποτέ.

  8. nina avatar
    nina 17/10/2010 16:52:25

    καταπληκτικό.απλά καταπληκτικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ nina 18/10/2010 17:44:11

      Υπερβάλλεις, αλλά σε ευχαριστώ nevertheless.

  9. zackii avatar
    zackii 17/10/2010 16:56:31

    Έτσι ακριβώς είναι. Και γιά να προσθέσω κάτι που τώρα τελευταία κατάλαβα πως λειτουργεί,σχετικά με τα λεγόμενα -αντικειμενικά κριτήρια. Σε όσους θέλουν βάζουν όσα μόρια θέλουν παραπάνω, με το σκεπτικό ότι η ένσταση γίνεται γιά τα δικά σου μόρια και όχι των άλλων. Εξάλου ποιός ξέρει πόσα μόρια συγκεντρώνουν οι άλλοι? Μου έτυχε τελευταία να το δω όταν σε διαγωνισμό είδα γνωστούς που ξέρω ότι δεν έχουν προσόντα να εκτοξεύονται στις πρώτες θέσεις.
    Υπ'αυτή την έννοια καλύτερα θεωρώ τα κομματικά κριτήρια-είσαι δικός μου σε θέλω δεν είσαι ουστ-παρά αυτή την κοροιδία.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ zackii 17/10/2010 17:37:57

      Έτσι ακριβώς γίνεται, όχι μόνο στους διαγωνισμούς, αλλά και στις προαγωγές. Για αυτό και προάγονται ακόμη και καταχραστές, αρκεί να έχουν κομματικό μέσο.

  10. tsilivithras avatar
    tsilivithras 17/10/2010 17:08:10

    Κόμματα και παρατάξεις έχουν δώσει ΑΠΕΙΡΑ αποδεικτικά στοιχεία ότι υπηρετούν συμφέρον ΑΛΛΟ ΑΠΌ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.

    Θα μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω αλλά δεν πειράζει.

    Άνθρωποι που ορκίζονται πίστη και αφοσίωση ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ πως περιμένουμε να κάνουν οτιδήποτε άλλο από το συμφέρον το μικροκομματικό;;;

    Πέστε μου μια φορά που να θυμάστε έναν πολιτικό να ορκίζεται στο όνομα της ΠΑΤΡΙΔΑΣ σε ακροατήριο...!!!

    Μια φορά...!!!

    Έναν που να ορκίζεται πίστη στο σύνταγμα και στην σημαία!!!!

    Δεν θα βρείτε.
    Γιατί τα σύμβολα τα Εθνικά, τα σύμβολα του Λαού τα χουν χ*σμένα όλοι αυτοί.

    Υπηρετούν τον Μαμμωνά και τον Ευκαιριακό.
    Το momentum της στιγμής...

    Δίκες Δημεύσεις και Διαπόμπευση.

    Και τελειώσαμε με αυτούς.

    Το κριτήριο της ενοχής να ισχύει για τον δημόσιο βίο...της ενοχής όχι της αθωότητας!!!
    Να τρέμει το φυλοκάρδι του όποιου θέλει να μπει σε δημόσιο αξίωμα.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 17/10/2010 17:19:22

      @tsilivithras

      Να συμπληρώσω ότι κανονικά θα έπρεπε να κυνηγάμε με το ντουφέκι να βρούμε κανέναν να τον κάνουμε δημόσιο άρχοντα (όπως τώρα κυνηγάμε πελάτη με το ντουφέκι).

      Διότι ανάληψη δημόσιου αξιώματος θα έπρεπε περίπου να σημαίνει προσωπική ζημία, ζάλη και κίνδυνο.

      Ζημία διότι θα έπρεπε να παρατήσεις την δουλειά που κάνεις, λίγο πολύ.

      Ζάλη, γιατί φαντάσου να σε κυνηγούν τηλεφωνικά και με ραντεβού στο γραφείο σου και στο σπίτι σου διάφοροι όλο το 24ωρο για να τους κάνεις χάρες, να προωθήσεις δουλειές, να δεις το αίτημά τους τέλος πάντων.

      Κίνδυνο διότι η παραμικρή ζημία του δημοσίου συμφέροντος που θα προέκυπτε από πράξεις ή παραλείψεις σου, μετά ή άνευ ιδιοτέλειας αδιάφορο, θα επέσυρε αυστηρές ποινές και πρόστιμα.

      Αντ' αυτού έχουμε πληθώρα υποψηφίων. Πιο πολλούς από το Big Brother σαφώς.

      Που όλοι τρελλαίνονται να μας υπηρετήσουν. Να μας "διακονήσουν", όπως είπε πρόσφατα ο πρόεδρος της βουλής (έλεος, μη μας διακονείτε άλλο, ήμαρτον). Υπερπληθώρα υποψηφίων. Πολλοί το κάνανε επάγγελμα. Μερικοί οικογενειακοί επιχείρηση.

      Οικογενειακή επιχείρηση προσφοράς υπηρεσιών και διακονίας του ελληνικού λαού. Μου ρχεται να βάλω τα κλάμματα.

      Είναι τουλάχιστον ύποπτο όλο αυτό.

      Και που 'σαι, συμβαίνει σε ΟΛΑ τα κόμματα. Μη ξεχνιόμαστε.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • skeptiki avatar
        skeptiki @ Θραξ Αναρμόδιος 17/10/2010 17:30:35

        "Να συμπληρώσω ότι κανονικά θα έπρεπε να κυνηγάμε με το ντουφέκι να βρούμε κανέναν να τον κάνουμε δημόσιο άρχοντα (όπως τώρα κυνηγάμε πελάτη με το ντουφέκι)."

        Ναι πιά επιτέλους ναι.... Για ένα μικρό σύλλογο που πρόεδρος σημαίνει μόνο μπελάδες και κανένα κέρδος, για ψάχτε να βρείτε υποψήφιο που ξαφνικά γίνονται όλοι ταπεινοί και δεν θέλουν δόξες... Για την υπέρτατη ταλαιπωρία (λέμε τώρα) της "υπηρεσίας" του λαού, νααααα οι μνηστήρες....

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 17/10/2010 17:44:05

        Ναι Θράκα.
        Ζημιά και Ζάλη.
        Και απώλεια ύπνου και ψυχική κούραση.
        Συνεχής.
        Γιατί αυτό συμβαίνει όταν η Αρετή πολεμάει την Ευκαιρία.
        Όταν η Ενάρετη πράξη μάχεται τον οπορτουνισμό.
        Όταν ο Ιδεαλισμός τσακώνεται με τον στεγνό ρεαλισμό.

        Όταν το "ego" υποτάσσεται στον έλεγχο της συνείδησης.

        Πόσα χρόνια έχουμε να μιλήσουμε σε αυτόν τον τόπο για Ιδέες;;;
        Στον κόσμο ολόκληρο...πόσα χρόνια;;;

        Σήμερα που τα συστήματα ελέγχου Socialism LLC & Capitalism INC έχουν αποτύχει ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ εμείς συνεχίζουμε να μιλάμε για αριστερούς και δεξιούς και συστεμισμό.

        Ποιοι;;;
        Όχι οι Βόρειοι οι "κρυόκωλοι", οι Αμερικάνοι οι "νέοι" ούτε οι Αγγλοσάξωνες οι "φλώροι"...
        ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!

        Οι Έλληνες οι απόγονοι ημίθεων, θρύλων, Ηρώων και Σοφών, οι κληρονόμοι της Δημοκρατίας και της Φιλοσοφίας, οι Έλληνες της αμπέλου και της Σοφίας, του "Εύρηκα" και της γεωμετρικής θεώρησης του σύμπαντος, οι Έλληνες που λατρεύουν να συζητάνε με τις ώρες και να θεωρητικολογούν πάνω από "άρτον και οίνον" ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΙΔΕΕΣ...!!!!

        Ναι ρε...ΕΜΕΙΣ...οι παντογνώστες...οι παρλαπίπες...οι ξερόλες...οι "ΞέρειςΠοιοςΕίμαιΕγώΡε;"...οι εξυπνότεροι των εξυπνοτέρων...οι "αέρα και σας φάγαμε ωρέ"...ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!...

        Ξεμείναμε από ιδέες...

        Ξεμείναμε...

        Δεν έχουμε να προσφέρουμε άλλο τίποτα στην ανθρωπότητα παρά μόνο suvlaki & musaka...από Ιδέες γιοκ.

        Που είναι η Αρετή και η Φρόνηση;;
        Που είναι η Ανδρεία;
        Που είναι η Σοφία και η Ενάρετη Πράξη;;
        Ποιος μιλά για Δημοκρατία;;
        Ποιος γνωρίζει τη Φάλαγγα;;
        Ποιος θυμάται πότε έκαναν τελευταία φορά ιμπεριαλισμό οι Έλληνες;;;;
        Ποιος μπορεί να συμμετάσχει σε συζήτηση περί Ιδεών σήμερα;;
        Ποιος γνωρίζει ασκήσεις διανοητικές για να κρατιέται ο νους ακμαίος και αιχμηρός;;

        Όλα μια μούντζα τα δώσαμε και εναποθέσαμε όλες τις ελπίδες μας ΠΟΥ;;;;

        ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!!!

        Στους "χορηγηθέντες"!!!

        Κι από πάνω τους υπερασπιζόμαστε κιόλας.

        Δίκες μωρέ...Δίκες...και κελιά και Δημεύσεις και Διαπόμπευση.

        Και ξανά στο σχολείο ο Έλληνας.

        Να θυμηθεί την καταγωγή του της οποίας είναι Υ-Π-Ο-Χ-Ρ-Ε-Ο-Σ και ΟΧΙ Δ-Ι-Κ-Α-Ι-Ο-Υ-Χ-Ο-Σ!!!

      • Μisha avatar
        Μisha @ Θραξ Αναρμόδιος 17/10/2010 18:00:29

        Θράκα

        το «διακονήσουν» του κ.κ. προέδρου του Κυνοβολείου δεν έχει την κλασσική ερμηνεία.Είναι αντιδάνειο εκ του «διακονιάρης» και υπονοεί την ευγενή πρόθεση των μνημονιακών κομματόσκυλων να μας φέρουν όλους στην κατάσταση του ζήτουλα, μοίρα που επεφύλαξαν ακόμη και στον Αχιλλέα του Νέου Ελληνισμου, τον γίγαντα Νικηταρά στον οποίο αυτοί οι ....(βάλε οποιο μπινελίκι θέλεις) παραχώρησαν μια θέση νόμιμης ζητιανιάς , κάθε Παρασκευή έξω από την εκκλησιά της Ευαγγελίστριας στον Πειραιά.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Θραξ Αναρμόδιος 17/10/2010 18:01:49

        Λαβώθηκε στη Χαιρώνεια και απέθνησκε στη Βαβυλώνα φιλαράκι.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 17/10/2010 18:04:18

        @tsilivithras

        Οι ιδέες έχουν καταπλακωθεί από τις ιδεολογίες.

        Σοσιαλισμοί, φιλελευθερισμοί, "κεντροδεξιές", "κεντροαριστερές" και άλλα τέτοια αεριούχα και ανθρακούχα.

        Θέτουν το πλαίσιο για τα μυαλά, κι ορθώνουν τείχη.

        @Strange Attractor

        Η δημοκρατία δεν είναι σκοπός πράγματι. Είναι μέσο. Εχω ξαναγράψει πως είναι εργαλείο. Μηχανισμός δηλαδή.

        Σύνοψη: Η δημοκρατία είναι ένας συγκεκριμένος μηχανισμός λήψης, εφαρμογής και επιτήρησης αποφάσεων και απονομής δικαιοσύνης, με συμμετοχή όλων και άμεσα χωρίς αντιπροσώπους.

        Θραξ Αναρμόδιος

  11. thanos avatar
    thanos 17/10/2010 17:12:21

    Πάρα πολύ ωραίο άρθρο.
    Το δύσκολο δεν είναι μόνο να δημιουργήσεις τις διαδικασίες (συνταγματικές, νομικές κλπ.) για μια δημοκρατική, αξιοκρατική λειτουργία της Πολιτείας, αλλά ακόμη και να συνειδητοποιήσεις ως κοινωνία την ανάγκη για αλλαγή, για διαφορετική πορεία

  12. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 17/10/2010 17:17:02

    Αττράκτορα μπήγεις βαθιά το μαχαίρι και ματώσαμε. Μα οι κοινωνικές εξελίξεις δε γίνονται χωρίς αίμα.

    Το νέο ελλαδικό κράτος, όπως δομήθηκε μετά τη ναυμαχία του Ναυαρίνου δεν ήταν καν κράτος. Κατ΄αρχήν δεν είχε το αποκλειστικό προνόμιο της βίας αφού οι διάφοροι καπεταναίοι έκαναν κουμάντο στος σφαίρες επιρροής τους. Δεύτερον υπήρξε κρατικό μόρφωμα υπό την προστασία των μεγάλων δυνάμεων, ήτοι προτεκτοράτο. Οι προσπάθειες του Καποδίστρια να συστήσει Κράτος θορύβησαν φυσικά τις προστάτιδες δυνάμεις και αφού "απαλλάχθηκαν" από την παρουσία του, εγκατέστησαν Κοινοβουλευτική Μοναρχία με δικαίωμα καθολικής ψήφου, για να ελέγχουν καλύτερα τα πράγματα. Εξαρχής λοιπόν το ελλαδικό κράτος δε συστήθηκε μέσα από τη ζύμωση κοινωνικών και εθνικών αναγκών αλλά ώς βελούδινη αποικία των μεγάλων δυνάμεων (δηλαδή της Αγγλίας). Εισήχθησαν λοιπόν οι τελειότεροι τότε ευρωπαϊκοί θεσμοί σε ένα κρατικό μόρφωμα με προαστικού τύπου πατριαρχικές δομές. Το αποτέλεσμα ήταν Αριστοφανικό! Στη συνέχεια η στελέχωση αυτού του κράτους έγινε με ένα πλήθος κατά βάση αγραμμάτων και συμπλεγματικών ανθρώπων των οπόίων το μόνο ουσιαστικό προσόν ήταν η αφοσίωση στην τοπικού κομματάρχη (εξέλιξη του προεπαναστατικού προεστού) Έτσι δομήθηκε η φαυλοκρατική συνέχεια της ελληνικής δημόσιας διοίκησης αλλά και η σχέση ψηφοφόρου εντολέα και διοίκησης υπό το "δημοκρατικό" πορφυρό μανδύα του κοινοβουλευτισμού.
    Το σύστημα αυτό υπέστη διάφορες φάσεις εκσυγχρονισμού, ιδιαίτερα μετά από περιόδους κρίσης (χρεωκοπία Τρικούπη, πόλεμνος 1897, μικρασιατική καταστροφή, εμφύλιος, Κύπρος). Στη βάση του όμως έμοινε το ίδιο. Η χώρα πάντα ήταν υπό την προστασία κάποιας μεγάλης δύναμης και πάντα λειτουργούσε πελατοκεντρικά σε ότι αφορά τη σχέση εντολέα ψηφοφόρου και πολιτικής. Τώρα που η γεωπολιτικής μας σημασία έχει ελαττωθεί, έχουμς μείνει χωρίς προστάτιδα δύναμη. Παράλληλα η φαυλοκρατία οδήγησε στη χρεωκοπία και τη οικονομική καχεξία. Το επόμενο λογικό βήμα είναι η φινλανδοποίηση και το να καταστούμε δορυφόρος της Τουρκίας. Χωρίς μια τουφεκιά.

    Ή θα αφυπνιστούμε ή θα αφεθούμε στην ηδονή του νεοραγιαδισμού, υπνωτισμένοι από την πλέρια δημοκρατία μας και χορτασμένοι από τον παρασιτικό υπερκαταναλωτισμό μας.

  13. Νεφέλη avatar
    Νεφέλη 17/10/2010 17:17:45

    Τί κέρδισα με το ΠΑΣΟΚ τόσους μήνες......!!!

    1. Έκοψα το...τσιγάρο (έκανα 2 πακέτα την ημέρα..)
    2. Έκοψα το φαγητό απ' έξω (Goody's κλπ σε πακέτο κάθε μέρα)
    3. Έκοψα το αυτοκίνητο (χρησιμοποίησα τις γ....τες μεταφορές με ΜΕΤΡΟ, ΗΣΑΠ)
    4. Πούλησα το αυτοκίνητο (εξοικονόμησα 4.000 ευρώ από την πώληση)
    5. Έκοψα τις εξόδους (ήθελα 50 ευρώ κάθε Παρασκευή για clubing)
    6. Έκοψα τη σύνδεση του κινητού (έχω κάρτα και κάνω αναπάντητες)
    7. Έκοψα τις άμεσες επαφές με φίλους (και το chat καλό είναι.)
    8. Σταμάτησα να αγοράζω ρούχα
    9. Σταμάτησα να κάνω και δώρα (εννοείται)
    10. Με χώρισε η γκόμενα μου (λογικό)



    Η "σούμα":
    1. Τσιγάρο: 6 ευρώ Χ 365 μέρες = 2.190 ευρώ
    2. Goody's: 5 ευρώ Χ 365 μέρες= 1.825 ευρώ
    3. Βενζίνη: 50 ευρώ Χ 52 εβδομάδες= 2.600 ευρώ
    4. Πώληση αυτοκινήτου: 4.000 ευρώ
    5. Clubbing: 50 ευρώ Χ 52 εβδομάδες= 2.600 ευρώ
    6. Σύνδεση κινητού: 40 ευρώ Χ 12 μήνες= 480 ευρώ
    7. Φίλοι: 52 καφέδες Χ 4 ευρώ= 208 ευρώ
    8. Ρούχα: 500 ευρώ
    9. Δώρα: 500 ευρώ
    10. Γκόμενα - Χωρισμός: Αξία ανεκτίμητη

    Αποτέλεσμα...: Δεκατέσσερις χιλιάδες εννιακόσια τρία
    ευρώ...(14.903)!!! Είδατε ????

    ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ και εγώ τα πέταγα !!!!!

    Για να μην αναφέρω και... ότι γλίτωσα από:
    1. Καρκίνο πνευμόνων
    2. Διαιτολόγο
    3. Τροχαία
    4. Εφορία
    5. Αλκοτέστ
    6. Φλυαρία
    7. Παρεξηγήσεις
    8. Κινέζικες απομιμήσεις
    9. Υποχρεώσεις
    10. Προφυλακτικά και ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Νεφέλη 17/10/2010 17:24:09

      @Νεφέλη

      Να τα μετατρέψεις σε χρυσό και να τα βγάλεις στο Ντουμπάϊ για σιγουριά.

      Θραξ Αναρμόδιος

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Νεφέλη 17/10/2010 17:25:44

      Νεφέλη
      καλό θα ήταν να ξοδεύεις μερικά δευτερόλεπτα να μεταποιείς λίγο τα κλισεδιάρικα moto που τσιμπάς on line...

      Όχι τίποτε άλλο...και με κάθε σεβασμό στις ερωτικές πεποιθήσεις του καθενός...αλλά να...εκείνο το "με χώρισε η γκόμενά μου" και το "ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη" όπως αντιλαμβάνεσαι δημιουργεί ένα πολύ σουρεάλ σκηνικό απορίας...not to mention freak-ish all the way.

      cheers

      • Νεφέλη avatar
        Νεφέλη @ tsilivithras 17/10/2010 17:41:19

        @Θραξ
        Το ψάχνω, τώρα που το Ντουμπάι θα γίνει επενδυτικό πρότυπο, λόγω Ελληνικού....!

        @tsilivithras
        Μη με πιάνεις από τα μούτρα...
        Μόλις το έλαβα από τα βόρεια, κι είπα να το βάλω, σαν μεζέ στα τόσα ΄τσίπουρα που ήπιατε το ΣΚ χωρίς εμάς!
        ...κι από σουρεάλ, σίγουρα ξέρουμε και καλύτερα!

        xxx

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 17/10/2010 17:46:47

        No worries Νεφέλη.

        Βλέπεις ότι κάνουμε και χιούμορ να σπάει το μοτίβο λίγο.

        Btw δεν πίνουμε τσίπουρα "χωρίς εσάς" κι ας ακούγεται λίγο πιασιάρικο.

        Ότι γεννάει η κούτρα μας στα τσίπουρα το καταθέτουμε εδώ...άμεσα.

        Της ιεραρχίας προεξαρχούσης βεβαίως-βεβαίως.

      • Νεφέλη avatar
        Νεφέλη @ tsilivithras 17/10/2010 17:55:31

        tsilivithras

        Κάτι από τότε που ο Διονύσης Σαββόπουλος μας ζωντάνευε...

        Ας κρατήσουν οι χοροί
        και θα βρούμε αλλιώτικα
        στέκια επαρχιώτικα βρε
        ώσπου η σύναξις αυτή
        σαν χωριό αυτόνομο να ξεδιπλωθεί

        Mέχρι τα ουράνια σώματα
        με πομπούς και με κεραίες
        φτιάχνουν οι Έλληνες κυκλώματα
        κι ιστορία οι παρέες

        Kάνει ο Γιώργος την αρχή
        είμαστε δεν είμαστε
        τίποτα δεν είμαστε βρε
        κι ο Γιαννάκης τραγουδεί
        άμα είναι όλα άγραφα κάτι θα βγει

        Kαι στης νύχτας το λαμπάδιασμα
        να κι ο ʼλκης ο μικρός μας
        για να σμίξει παλιές
        κι αναμμένες τροχιές
        με το ροκ του μέλλοντός μας

        O ουρανός είναι φωτιές
        ανεμομαζώματα
        σπίθες και κυκλώματα βρε
        και παρέες λαμπερές
        το καθρεφτισμά τους στις ακρογιαλιές

        Kι είτε με τις αρχαιότητες
        είτε με ορθοδοξία
        των Eλλήνων οι κοινότητες
        φτιάχνουν άλλο γαλαξία

        Να κι ο Mπάμπης που έχει πιει
        κι η Λυδία ντρέπεται
        που όλο εκείνη βλέπετε βρε
        κι ο Αχιλλέας με τη Zωή
        μπρος στην Πολαρόιντ κοιτούν γελαστοί

        Τότε η Έλενα η χορεύτρια
        σκύβει στη μεριά του Τάσου
        και με μάτια κλειστά
        τραγουδούν αγκαλιά
        Εθνική Ελλάδος γεια σου

        Τι να φταίει η Bουλή
        τι να φταιν οι εκπρόσωποι
        έρημοι και απρόσωποι βρε
        αν πονάει η κεφαλή
        φταίει η απρόσωπη αγάπη που 'χε βρει

        Mα η δικιά μας έχει όνομα
        έχει σώμα και θρησκεία
        και παππού σε μέρη αυτόνομα
        μέσα στην τουρκοκρατία

        Να μας έχει ο Θεός γερούς
        πάντα ν' ανταμώνουμε
        και να ξεφαντώνουμε βρε
        με χορούς κυκλωτικούς
        κι άλλο τόσο ελεύθερους σαν ποταμούς

        Και στης νύχτας το λαμπάδιασμα
        να πυκνώνει ο δεσμός μας
        και να σμίγει παλιές κι αναμμένες τροχιές
        με το ροκ του μέλλοντός μας

  14. Y. avatar
    Y. 17/10/2010 17:23:05

    Αττράκτορα, το άρθρο σου αφομειώνεται καλύτερα με το λινκ
    h*tp://www.youtube.com/watch?v=QHFK1yKfiGo

    • Y. avatar
      Y. @ Y. 17/10/2010 17:35:31

      ...τελειώνοντας το, διακρίνω...ψήγματα...απαισιοδοξίας

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Y. 17/10/2010 18:18:09

        They kill babies in the crib and say only the good die young

      • Νεφέλη avatar
        Νεφέλη @ Y. 17/10/2010 19:55:25

        Strange Attractor
        ...και στα ελληνικά...

        Είν' η ζωή μια θάλασσα
        κι εμείς καπεταναίοι
        κι είναι στ' αλήθεια τυχεροί
        όσοι πεθαίνουν νέοι

        Κάθε λιμάνι και καημός
        κάθε καημός και δάκρυ
        κι είναι η ζωή του καθενός
        θάλασσα δίχως άκρη

  15. Zara avatar
    Zara 17/10/2010 17:29:01

    Καταπληκτικό ψυχογράφημα της κατάστασης μας.

  16. Dyer avatar
    Dyer 17/10/2010 17:57:50

    Strange Attractor από τα καλύτερά σου!!!

  17. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/10/2010 18:00:25

    Και να μη ξεχνάμε πως η δημοκρατία δεν είναι δικαίωμα, αλλά προνόμιο που παραχωρείται σε αυτούς που το αξίζουν.
    Αλλιώς καταντάει σε κάτι σαν και το δικό μας μόρφωμα.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 17/10/2010 18:10:42

      @Strange Attractor

      Δημοκρατία είναι η κατά φύσιν οργάνωσή μας ως κοινωνία. Είναι το φυσικό μας.

      Ολες οι άλλες "διαρρυθμίσεις" (κοινοβουλευτισμός, ολιγαρχία, απολυταρχία) είναι παρά φύσιν. Φέρνουν τα χειρότερα στοιχεία μας στην επιφάνεια, διότι με αυτά τρέφονται και συντηρούνται.

      Οχι προνόμιο λοιπόν. Είναι ΦΥΣΙΚΟ μας δικαίωμα. Και καθήκον.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 17/10/2010 18:23:06

        Εννοεί ότι πρέπει να πολεμήσεις γι αυτό Θράκα.

        Να το κερδίσεις.

        Για να το διαφυλάξεις και μετά να κληροδοτήσεις την Αξία του.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 17/10/2010 18:26:31

        @tsilivithras

        Αν δεν είσαι έτοιμος να πολεμήσεις, είσαι καταδικασμένος να χάσεις αυτά που πέτυχες και αυτά που έχεις.

        Αυτό έχουμε πάθει κι εμείς τώρα.
        Αμαχητί μας πήραν σε λίγους μήνες ότι καταφέραμε σε έναν αιώνα.

        Διότι ξεχάσαμε πως να πολεμάμε.
        Και φοβόμαστε τους "ανεμόμυλους"

        Θραξ Αναρμόδιος

  18. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 17/10/2010 18:02:45

    Τι έγινε ρε παιδιά, διαβάζω ότι στην Κρήτη αποφάσισαν να μην πληρώνουν τις τράπεζες;

    Στην Αμερική το ΕφΜπιΑι ερευνά το 4Closure Fraud, την απάτη των κατασχέσεων, και οι Σίτι, Βανκ οφ Αμερικα, JP Morgan, Wells Fargo αναγκάστηκαν να παύσουν τις κατασχέσεις στις 50 Πολιτείες.

    Εκεί αυτές οι τράπεζες έχουν εκδόσει δικαστικές εντολές για 4.5 εκατομύρια κατασχέσεις σπιτιών.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ αλλενάκι 17/10/2010 18:22:38

      Πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία αυτο για την Κρήτη, αν ισχύει.

      Αυτό που λες για την Αμερική όμως δεν θα μπορούσε να γίνει εδώ, γιατί εδώ, σε αντίθεση με την Αμερική, δεν λειτουργούν οι θεσμοί...

    • Νεφέλη avatar
      Νεφέλη @ αλλενάκι 17/10/2010 22:29:13

      αλλενάκι αν θυμάμαι καλά, υπήρχαν πολλά περιστατικά αυτοκτονιών στην κρήτη λόγω χρεών σε τράπεζες.

  19. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 17/10/2010 18:05:34

    Το κράτος μας έχει κηρύξει στάση πληρωμών και λαιμητόμο φόρων.

    Ας του κηρύξουμε και μεις με τη σειρά μας στάση πληρωμών.

    Ήδη οι συμβασιούχοι του ΥπΠο από αύριο θα μπλοκάρουν τα ταμεία στην είσοδο της Ακρόπολης και οι τουρίστες θα ανεβαίνουν πάνω δωρεάν.

    • Y. avatar
      Y. @ αλλενάκι 17/10/2010 19:32:14

      Σωστά αλλενάκι. Εξέγερση, ανταρσία στη πληρωμή των φόρων (tax rebellion)

  20. hope avatar
    hope 17/10/2010 18:06:19

    θα διαφωνήσω σε ένα πράγμα. Πλέον για να μπείς σε ενα Δήμο χρειάζεται ΑΣΕΠ.Ακόμα και για 6 μήνες. Πρίν ναι υπήρχαν τα γνωστά stage, ΤΏΡΑ οχι.

    • hope avatar
      hope @ hope 17/10/2010 18:08:19

      Επίσης εξετάσεις για το Δημόσιο δεν γίνονται πλέον,μοναδική εξαίρεση οι 19 στενογράφοι της Βουλής!!!!

    • Katsis avatar
      Katsis @ hope 18/10/2010 09:58:34

      Μέχρι προσφατα για κάθε 8 δημόσιους υπαλληλόυς που έμπαιναν νόμιμα 1 δημοσιος υπάλληλος έμπαινε δια της πλαγίας κομματικής οδού. Απαξιωθηκε και το ΑΣΕΠ παίδιά.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ hope 18/10/2010 15:30:30

      Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Νεάπολης – Συκεών Δημήτριος Ζιγκερίδης κατήγγειλε τον Δήμαρχο Συκεών Σίμο Δανιηλίδη ότι συνεχίζει πρακτικές του παρελθόντος προκηρύσσοντας θέσεις εργασίας κατά την διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Συγκεκριμένα η Δημοτική Επιχείρηση Συκεών προκήρυξε με ημερομηνία 07-10-2010,
      19 θέσεις εκτάκτου προσωπικού.

  21. danaos avatar
    danaos 17/10/2010 18:07:11

    Strange εκεί που μόλις σταμάτησα να διδάσκω έγινα ξαφνικά μαθητής!!Δικός σας!Και πόσο χαίρομαι δεν φαντάζεσαι!!Τα σέβη μου!Ειλικρινά!

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ danaos 17/10/2010 18:20:12

      danaos
      δεν αντέχω ρε φίλε

      πάρε κι αυτό

      http://www.youtube.com/watch?v=lV3SHBFyDZM

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 17/10/2010 18:42:22

        @tsilivithras

        Υπέροχο. Ηταν μουσική επένδυση στην ταινία Platoon.

        Τα έγχορδα μιλάνε με την ευσπλαγχνία μας. Μιλάνε στο πάθος μας για δικαιοσύνη. Για εξάλειψη της αδικίας. Για το χαμένο βασίλειο της χαράς που αναζητούμε σε αυτόν τον μανιασμένο κόσμο. Στον διαχρονικό πόνο που κουβαλάμε σαν είδος.

        Βάλτο απέναντι στο The Ride of Valkyries του Βάγκνερ
        h**p://www.youtube.com/watch?v=V92OBNsQgxU
        και αμέσως γίνεται φανερή η διαφορά. Τα πνευστά, γυαλισμένα και λαμπρά, καθοδηγούν το πολεμικό πνεύμα. Οι Βαλκυρίες, οι Κήρες των βόρειων λαών, που συλλέγουν τα πτώματα των νεκρών της μάχης. Πνευστά που θεοποιούν την αναμέτρηση, την νίκη και την επικράτηση. Δεν υπάρχει τίποτε άλλο παρά μόνο ο κυρίαρχος και ο νικητής.

        Η κύλιξ έναντι του ξίφους.

        Τεράστια διαφορά πνεύματος.
        Και ήχου.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 17/10/2010 19:18:32

        Το "Addagio for strings" είναι Μ-Ο-Υ-Σ-Ι-Κ-Η!!

        Σταματάει ο χρόνος όποτε το ακούω.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ tsilivithras 17/10/2010 19:27:45

        Άναψε το τζάκι, άνοιξε ένα Hennessy και φρόντισε να βρέχει...

        h--p://www.youtube.com/watch?v=4j2mSULqbYg&feature=related

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 17/10/2010 22:20:24

        @ Γιάννης Φαίλτωρ

        Φίλε Γιάννη συγνώμη κιόλας αλλά αν πίνεις Hennesy, λύνεις εξισώσεις του Drake και ακούς ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ δεν έχεις και πολλά κοινά με έναν τύπο που ακούει Vai και Dream Theater, πίνει φτηνά burbon και δεν μπορεί να λύσει μια εξίσωση δευτέρου βαθμού ούτε για να σώσει τη ζωή του...!!!

        Οπότε θα σε βάλω να κάτσεις δίπλα στον Θράκα...τιμωρία.

        χεχε

  22. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 17/10/2010 18:08:09

    S.A.
    Αυτοί που λένε "αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι, τότε θα ήταν παράνομες" κατά βάση δεν γουστάρουν τις εκλογές και ονειρεύονται τον εαυτό τους σαν ισόβιες πρωτοπορίες (τουλάχιστον). Δεν είναι όλα καλά στην κοινοβουλευτική μας δημοκρατία. Τα "θλιβερά ανθρωπάκια" που λες εμείς τα ψηφίζουμε. Αν κάποιοι αισθάνονται δουλοι είναι αυτοί που διορίζονται με τις θλιβερές διαδικασίες σαν αυτή που περιέγραψες.Υπάρχουν όμως και κάποιοι άλλοι που διορίστηκαν και εργάζονται κανονικότατα και δεν γουστάρουν να γίνουν μέρος του προβλήματος.Το ότι δεν έχουμε την Παιδεία και το σύστημα Υγείας που θα έπρεπε και θα μπορούσαμε να έχουμε δεν μας φταίει η ύπαρξη εκλογών αλλά ίσως ότι εμείς δεν τις αξιοποιούμε κατάλληλα."Βιώνουμε μια πλάνη" μόνο όσοι νομίζουμε ότι θα έπρεπε να ζούμε σε ένα παράδεισο κι ότι ο παράδεισος αυτός μας ...οφείλεται.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ firiki2010.wordpress.com 17/10/2010 20:01:54

      Για την ακριβεια αυτος που το ειπε καταργησε τη βουλη (Δουμα) επειδη δεν κερδισε τις εκλογες και δεν ξαναγιναν εκλογες στη χωρα του για 70 χρονια.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ψυχραιμια 17/10/2010 20:04:10

        Και την έκανε διαστημική και πυρηνική υπερδύναμη, από κει που ήταν μέσα στη φτώχεια.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 17/10/2010 20:07:44

        Επομενως το ζητημα ειναι να βρουμε ενα καλο δικτατορα.Μονο που το ειδος εχει εκλειψει τελευταια.

  23. sofia or8h avatar
    sofia or8h 17/10/2010 18:08:44

    Και εν πάση περιπτώσει, το δικαίωμα του να εκλέγουμε τα αφεντικά μας δεν σημαίνει πως παύουμε να είμαστε δούλοι.
    Καλό !!!!!!!και τόσο απαισιόδοξο όμως,σαν να μου θύμισε λίγο την ,φάρμα των ζώων,όλοι είμαστε ίσοι ...

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ sofia or8h 17/10/2010 18:15:43

      @sofia or8h

      Φάρμα ανθρώπων θα την έλεγα εγώ. Δες αυτό το κείμενο, αν έχεις χρόνο, γιατί είναι και μεγαλούτσικο.

      Μεγάλο μυστικό: Ο άνθρωπος είναι ο απόλυτος οικονομικός πόρος.
      --------------------------------------------------

      Human resources το λένε οι αγγλοσάξωνες. Ανθρώπινοι πόροι. Κυνισμός μαζί και ακριβολογία.

      Ο άνθρωπος είναι πόρος. Με την οικονομική έννοια. Μάλιστα είναι ο απόλυτος οικονομικός πόρος. Χωρίς την παρέμβαση του ανθρώπου κανένας φυσικός πόρος δεν μπορεί να έχει ή να αποκτήσει αξία. Ο άνθρωπος και η ανθρώπινη εργασία είναι ο απαραίτητος όρος και ο καταλύτης που μεταμορφώνει τους φυσικούς πόρους, όπως τα μεταλλεύματα και τα ορυκτά, τα χωράφια και τις σοδειές, την ξυλεία των δασών, το νερό των ποταμών, την πέτρα την ίδια, σε κάτι με αξία. Σε πλούτο.

      Οι πόλεμοι, μικροί και μεγάλοι, δεν γίνονται μόνο για τους φυσικούς πόρους. Γίνονται βασικά για την κυριαρχία πάνω σε μεγάλους πληθυσμούς ανθρώπων. Ουσιαστικά όλη η παγκόσμια διαμάχη ιστορικά έχει μία και μόνη επιδίωξη. Την κυριαρχία επί ανθρώπων. Ολα τα άλλα είναι άχρηστα και ασήμαντα χωρίς τους ανθρώπους που μεταβάλλουν την πέτρα ή το ορυκτό σε κάτι χρήσιμο. Σε αξία και πλούτο.

      Το ίδιο το χρήμα, ιδίως στις νεότερες μεταλλάξεις του σε ένα απλό χαρτονόμισμα χωρίς αντίκρυσμα σε κάτι άλλο, έχει ελάχιστη αξία χωρίς ανθρώπους που να μοχθούν για να δώσουν πραγματική αξία σε φυσικούς πόρους. Για τον λόγο αυτό, στο παγκόσμιο σύστημα, το χρήμα είναι κάτι που έρχεται δεύτερο. Το πρωτεύον είναι η κυριαρχία. Ο έλεγχος. Ο έλεγχος μεγάλων πληθυσμών. Διότι μόνο ο άνθρωπος είναι ο απόλυτος οικονομικός πόρος.

      Αυτό που λέμε κράτος, με την σύγχρονη αλλά και την πολύ παλιά του έννοια, δεν είναι παρά ένας μηχανισμός εξουσίας στον οποίο ανήκουν οι άνθρωποι που κατοικούν μια συγκεκριμένη περιοχή. Το κράτος χρειάζεται ανθρώπους να το υπακούν. Υπηκόους. Οι άνθρωποι παράγουν τον πλούτο που το κράτος συλλέγει και διανέμει σύμφωνα με δικά του κριτήρια και λογικές.

      Μέσα από αυτό το πρίσμα μπορούμε να δούμε το κράτος, από το πρώτο και αρχέγονο μεγάλο γεωργικό κράτος της αρχαιότητας ως το σύγχρονο κράτος, ως ένα αγρόκτημα εκτροφής ανθρώπων. Σαν την "Φάρμα των ζώων" του Τζωρτζ Οργουελ. Τα αγροκτήματα και οι φάρμες έχουν βέβαια ιδιοκτήτες. Το ίδιο και το κράτος. Εχει και αυτό ιδιοκτήτες. Το σύγχρονο κράτος δεν είναι μια κοινωνικοποιημένη ιδιοκτησία φυσικά.

      Ιστορικά ο άνθρωπος ως οικονομικός πόρος και η σχέση του με την παραγωγή δεν παρέμεινε βέβαια σταθερή και χωρίς αλλαγές. Ούτε οι μορφές συλλογής του παραγόμενου πλούτου. Αυτό που παρέμεινε ίδιο είναι η διανομή του πλούτου. Τον πλούτο που παράγει ο άνθρωπος ως οικονομικός πόρος βασικά νέμονται οι ιδιοκτήτες του κράτους και οι βοηθοί τους. Οι ιδιοκτήτες του κράτους δεν είναι αναγκαστικά και οι κυβερνήτες του. Συχνά παραχωρούν αυτή την κοπιαστική και δευτερεύουσα εργασία σε πρόθυμους υπαλλήλους τους.

      Αρχικά οι περισσότεροι ανθρώπινοι πόροι, οι άνθρωποι, ήταν δούλοι. Πρόσωπα χωρίς καμμία ελευθερία. Με ιδιοκτήτη. Ο οποίος είχε σε κάποιες περιπτώσεις δικαίωμα ζωής και θανάτου επάνω στους δούλους του. Οι δούλοι αυτοί, στα μεγάλα κράτη της αρχαιότητας αλλά και στην προχωρημένη αυτοκρατορική εποχή αγοράζονταν και πωλούνταν σε μεγάλες ποσότητες. Στην Μεσόγειο υπήρχαν τεράστιες υπεραγορές δούλων.

      Υπήρχε όμως πάντα ένα πρόβλημα. Η απόδοση των δούλων. Οι δούλοι δεν είχαν κάποιο σοβαρό κίνητρο ώστε να εργαστούν αποδοτικά πέρα από ένα όριο. Αλλά και σε κάποιες ιστορικές περιπτώσεις, όπως μετά το τέλος των ρωμαϊκών κατακτήσεων, οι μεγάλοι αριθμοί δούλων που έγιναν διαθέσιμοι, δημιούργησαν και άλλα προβλήματα. Οι δούλοι ήταν τόσοι πολλοί και τόσο φτηνοί που οι ιδιοκτήτες γης τους αγόραζαν σε μεγάλες ποσότητες για την καλλιέργεια στα αγροκτήματά τους, παραμελώντας την ανάπτυξη και των εκσυγχρονισμό των γεωργικών εργαλείων. Δηλαδή η υπερπληθώρα δούλων καθυστέρησε την τεχνολογική ανάπτυξη.

      Ετσι πορεύτηκε πάνω κάτω η ανθρωπότητα μέχρι τον μεσαίωνα. Αγροκτήματα εκτροφής ανθρώπων χωρίς καμμία ελευθερία και κανένα δικαίωμα.

      Μα το σημαντικώτερο παρέμενε πάντα η μικρή απόδοση των δούλων. Επρεπε να βρεθεί ένα κίνητρο ώστε η φάρμα των ανθρώπων να αποδώσει καλύτερα. Το κίνητρο που επιλέχτηκε ήταν να δοθεί στον δούλο περιορισμένη ελευθερία και ιδιοκτησία. Ετσι ο δούλος και η οικογένειά του συνδέθηκε με το χωράφι αναπόσπαστα. Θεωρήθηκε μέρος του κτήματος που ορίστηκε να καλλιεργεί. Πώληση και αγορά του κτήματος περιλάμβανε και τους δούλους που το καλλιεργούσαν. Ο δούλος έγινε δουλοπάροικος. Παρήγαγε από μόνος του και με δικά του τεχνικά και οικονομικά μέσα, χρησιμοποιώντας ένα κτήμα που του "ανήκε" τύποις μόνο. Απόκτησε όμως την υποχρέωση να πληρώνει βαρύ φόρο στον πραγματικό ιδιοκτήτη του κτήματος. Εναν αναλογικό φόρο πάντα. Αλλά τώρα είχε τουλάχιστον κίνητρο να γίνει πιο αποδοτικός. Οσο πιο πολύ παρήγαγε τόσο περισσότερο του έμενε. Θεωρητικά πάντα.

      Αυτό το σύστημα διαχείρισης των ανθρώπινων πόρων έμεινε σε ισχύ μέχρι το τέλος του μεσαίωνα και το έμπα στην βιομηχανική εποχή. Οι τελευταίοι δουλοπάροικοι στην ευρωπαϊκή ήπειρο υπήρχαν στην τσαρική Ρωσία και "απελευθερώθηκαν" με την επανάσταση των μπολσεβίκων.

      Η μικρή απόδοση των δουλοπάροικων συνέχιζε να παραμένει ένα πολύ σημαντικό ζήτημα. Πέρα από αυτό οι αλλαγές στις συνθήκες παραγωγής από την αγροτική στην βιομηχανική οικονομία, δεν βοηθούσε στο να διατηρηθεί το παλιό σύστημα. Επρεπε να γίνει μια νέα διαρρύθμιση. Μια διαρρύθμιση που θα συνέχιζε να αποδίδει τουλάχιστον το ίδιο καλά με το παλιό σύστημα. Κρατώντας πάντα τον ανθρώπινο πόρο στην θέση του δούλου με κάποιον τρόπο. Οπως και έγινε.

      Ο ανθρώπινος πόρος "απελευθερώθηκε". Απόκτησε την ιδιότητα του πολίτη στο εθνικό κράτος. Το δε κράτος μεταμορφώθηκε και αυτό για να ταιριάζει στις νέες συνθήκες. Από την απολυταρχία πέρασε στον κοινοβουλευτισμό.

      Στον ανθρώπινο πόρο δόθηκε η δυνατότητα του να έχει ιδιοκτησία πραγματικά δική του αλλά και αυτόνομη οικονομική δράση και παρουσία μέσα στην οικονομική διαδικασία. Να παράγει και να κερδίζει για τον εαυτό του και μόνο. Ελεύθερος πια από τα παλιά δεσμά. Αυτό ήταν ένα πολύ ισχυρό κίνητρο. Το οποίο κινητοποίησε τον ανθρώπινο πόρο στο να αυξήσει την αποδοτικότητα της παραγωγής του. Σε συνδυασμό με άλλα μέτρα, όπως την ελεύθερη πρόσβαση στην παιδεία και την τεχνολογία, την δυνατότητα σύστασης επιχειρήσεων, ο πλούτος που ο ανθρώπινος πόρος παράγει, είναι για πρώτη φορά τέτοιας μεγάλης έκτασης και υψηλής ποιότητας.

      Οι ιδιοκτήτες του κράτους παρέμειναν οι ίδιοι. Οχι μόνοι οι ίδιοι ως οικονομική τάξη αλλά σε πολλές περιπτώσεις είναι οι ίδιες οικογένειες που υπήρξαν ιδιοκτήτες κρατών κατά των μεσαίωνα που συνεχίζουν, με επιγαμίες φυσικά, από την ίδια κοινωνική θέση ισχύος. Υπάρχουν υποψίες, στη σφαίρα της συνωμοσιολογίας βέβαια μέχρι να βρεθούν ιστορικές αποδείξεις, ότι η διαδοχή αυτή των ιδιοκτητών συνεχίζεται βιολογικά από την αρχαιότητα.

      Αυτές οι κοσμογονικές αλλαγές της θέσης του ανθρώπινου πόρου στο σύγχρονο εθνικό κράτος καθώς και οι αναγκαίες πολιτειακές αλλαγές, έφεραν και μεγάλες αλλαγές στην συλλογή του παραγόμενου πλούτου εκ μέρους των ιδιοκτητών του κράτους. Η συγκομιδή του παραγόμενου πλούτου έγινε πιο εκλεπτυσμένη και γι' αυτό πιο δυσδιάκριτη.

      Κύριο μέσο έγινε τώρα ο άμεσος φόρος και γενικά ο φόρος. Πολύ αποδοτική συγκομιδή, και από παλιά δοκιμασμένη. Τώρα όμως μπήκε σε εφαρμογή μια πολύ μοντέρνα τεχνολογία συλλογής του παραγόμενου πλούτου. Η χρηματοπιστωτική οικονομία. Βασικά ο μισθός ως αντίτιμο για μια ορισμένη ποσότητα εργασίας. Η εργασία του ανθρώπινου πόρου έγινε και αυτή εμπόρευμα. Και καθώς οι ιδιοκτήτες του κράτους έχουν την ισχύ, καθορίζουν και την τιμή της.

      Ομως το υπερόπλο της συλλογής είναι άλλο. Η πίστωση. Οι τράπεζες και τα δάνεια δηλαδή. Οι τράπεζες, ιδιωτικές (όλες οι τράπεζες είναι ιδιωτικές) και κάτω από δήθεν κοινωνικό-κρατικό έλεγχο, είναι η κατάληξη του μεγαλύτερου μέρους του παραγόμενου πλούτου των κοινωνιών, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Οι ίδιες οι τράπεζες δεν παράγουν τίποτε. Απλώς ενεργούν ως μεσάζοντες στην αναγκαία για μια χρηματοπιστωτική κοινωνία, ροή του χρήματος. Στην πίστωση. Και φυσικά πίσω από τις τράπεζες βρίσκονται οι παλιοί και οι νέοι ιδιοκτήτες του κράτους.

      Αυτοί που από την αρχαιότητα καρπώνονται τον πλούτο που παράγει ο ανθρώπινος πόρος.

      Συνοψίζοντας, η οικονομική διαδικασία δεν αποκαλύπτει τα μυστικά της με την πρώτη ματιά. Ο ανθρώπινος πόρος είναι ο πιο πολύτιμος οικονομικός πόρος. Η βασική διαμάχη, ιστορικά και παγκόσμια, δεν είναι για την οικονομία και τους φυσικού πόρους έτσι γενικά και αόριστα. Αλλά είναι για την κυριαρχία και τον έλεγχο του μόνου οικονομικού πόρου που έχει αληθινή αξία. Του ανθρώπινου πόρου. Του ανθρώπου. Που συνεχίζει να ζει στο "Αγρόκτημα εκτροφής ανθρώπων".

      Η κυριαρχία επί των ανθρώπων είναι το παντοτεινό ζητούμενο.
      ------------------------------------------

  24. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/10/2010 18:16:44

    Foot Of Pride
    ….There’s a retired businessman named Red
    Cast down from heaven and he’s out of his head
    He feeds off of everyone that he can touch
    He said he only deals in cash or sells tickets to a plane crash
    He’s not somebody that you play around with much
    Miss Delilah is his, a Phillistine is what she is
    She’ll do wondrous works with your fate, feed you coconut bread,
    spice buns in your bed
    If you don’t mind sleepin’ with your head face down in a grave
    A whore will pass the hat, collect a hundred grand and say thanks
    They like to take all this money from sin, build big universities to study in
    Sing “Amazing Grace” all the way to the Swiss banks
    They got some beautiful people out there, man
    They can be a terror to your mind and show you how to hold your tongue
    They got mystery written all over their forehead
    They kill babies in the crib and say only the good die young
    They don’t believe in mercy
    Judgement on them is something that you’ll never see
    They can exalt you up or bring you down main route
    Turn you into anything that they want you to be…
    Bob Dylan

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Strange Attractor 25/05/2012 18:39:31

      Επίκαιρο!

  25. panatha avatar
    panatha 17/10/2010 18:19:47

    Aγαπητε Strange
    γιατι να μαυριζεις τοσο την ψυχουλα σου;
    Mηπως πρεπει να γυρισουμε στο συνηθισμενο χαβαλε που μας ταιριαζει και πιο πολυ;
    Mια ιδεα ριχνω.
    Αλλωστε η σοβαροφανεια σκοτωνει τον αυθεντικο κοσμοπολιτισμο και την αλεγρια.

  26. Κάποιος avatar
    Κάποιος 17/10/2010 18:30:00

    Θα συμφωνήσω ότι η δημοκρατία, όπως και τα άλλα πολιτεύματα, είναι το μέσο ή το όργανο.
    Το ερώτημα είναι ποιος είναι ο αντικειμενικός σκοπός ;
    Υπάρχει κοινή συνισταμένη προς αυτόν ή ο κάθε πολίτης ή η κάθε ομάδα πολιτών, έχει διαφορετικό όραμα ;
    Θεωρώ ότι εκεί έγκειται η ρίζα αλλά και πιθανώς η λύση του προβλήματος.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Κάποιος 17/10/2010 18:41:00

      Μπράβο ρε συ Κάποιε...
      Πολύ ωραία το έθεσες.

      Αντικειμενικός σκοπός καλέ μου φίλε είναι η Ενάρετη Ευημερία ανθρώπων και κοινωνιών.

      Και ορθώς πιστεύεις ότι εκεί βρίσκεται η λύση του προβλήματος.
      Γιατί στην απέναντι όχθη στέκονται τα συμφέροντα των Ευκαιριακών χαχαχαχαχα....

      Ουστ κοπρίτες!

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ tsilivithras 17/10/2010 19:43:19

        Εγώ θα απαντούσα η ευδαιμονία σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο.
        Έχουμε τα μέσα και τις γνώσεις για την επιτύχουμε σε τοπική και γιατί όχι σε παγκόσμια κλίμακα ;
        Θεωρώ πως ναι!

        Το γιατί προσανατολιζόμαστε στο πως θα εκμεταλλευτούμε, υποτάξουμε ή θα καταστρέψουμε τον "συνάνθρωπο" μας, εφευρίσκοντας ή ανακαλύπτοντας σημεία που μας χωρίζουν (όπως θρησκεία, φυλή, φύλο κτλ) αντί να στοχοποιήσουμε στο πως θα συνεργαστούμε καλύτερα και αποδοτικότερα για το κοινό καλό και στο πως θα βρούμε στοιχεία που μας ενώνουν, είναι ένα ερώτημα που δεν έχει ορθολογική απάντηση.
        Οι φυσικοί, οικονομικοί και επιστημονικοί πόροι που ξοδεύονται για το πως θα κάνουμε δυστυχισμένους και θα εξοντώσουμε ανθρώπους, είναι υπεραρκετοί για να μπορούμε όλοι να ζήσουμε ευτυχισμένοι και χορτάτοι.

        Είναι λοιπόν απλά μια αυτοκαταστροφική στάση που υπάρχει τυπωμένη στο ανθρώπινο dna ;
        Ή απλά η ανθρωπότητα παρά την τεχνολογική της ανάπτυξη βρίσκεται ακόμα ψυχολογικά στο στάδιο του homo erectus, που έπρεπε να ανταγωνιστεί ή και να σκοτώσει τους γείτονες του γιατί η τροφή και τα θηλυκά δεν έφταναν για όλους ;

  27. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/10/2010 18:34:03

    Θράκα, ο Τσίλι τό`πιασε. Αν και μικρός. Δυστυχώς κιοτέψαμε. Αγγαρεία κάνουμε. Ποινήν εκτίουμε.

  28. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 17/10/2010 18:35:05

    Strange, καταπληκτική ανάρτηση! Τα θέρμα μου συγχαρητήρια.

  29. tsilivithras avatar
    tsilivithras 17/10/2010 18:36:39

    Θράκα

    Η πολεμική αρετή πρέπει να εξασκείται "καθημερινά".
    Το πίστευαν οι Σπαρτιάτες, το φώναζαν οι Ρωμαίοι, το λάτρεψαν οι Ιάπωνες samurai.

    Ένα κλικ να χάσεις την επιφυλακή σου και το κακό έγινε.

    Δεν χάσαμε το πόλεμο...απλά μας πιάσαν αδιάβαστους.

    Μας πήραν τα "όπλα" και μας άφησαν να γίνουμε "γυναικωτοί" και ραχατλήδες.

    Η επόμενη κίνηση είναι δική μας.

  30. teo avatar
    teo 17/10/2010 19:27:23

    Τι εχει να απαντησει ο αυτος ο αθλιος παπαντζης στο αρθρο του κ. Γιανναρα στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ σημερα; Τι εχουν να πουν αυτα τα κοινωνικα συμπτωματα οπως πολυ ορθα τους αποκαλει; Τον ακουγα πριν λιγο τον παπατζη να μιλαει για εθνικη προσπαθεια. Για ποιο εθνος μας μιλαει ο αθλιος αυτος ψευτης. Το κομμα του ειναι μια συμμορια απο απατεώνες και μαστροπους της πολιτικης. Γιατι δεν χαριζει το εισοδημα του στο εθνος αφου θελει να το σωσει;

  31. tiramola avatar
    tiramola 17/10/2010 19:54:45

    Δημοκρατία επίσης σημαίνει να έχεις την δυνατότητα πρότασης και δεσμευτικής απόφασης.
    Αρκετά με τη "κλάψα", αναλάβετε δράση.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ tiramola 17/10/2010 19:59:44

      Ήδη σπεύδω να γραφτώ στο ΠΑΣΟΚ. Τέρμα οι κλάψες. Θα γίνω και γω επιτήδειος. Φέρτε αφίσσες να κολλήσω, ακόμη και της Καϊλή.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Strange Attractor 17/10/2010 20:09:31

        Ντάξει, καλά είναι και έτσι, περνάμε την ώρα μας.
        Και για να περνάμε τόση ώρα εδώ μέσα, μάλλον βολεμένοι γκρινιάρηδες είμαστε.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Strange Attractor 17/10/2010 20:16:18

        Ή πληρωμένοι σχολιαστές...

      • Νεφέλη avatar
        Νεφέλη @ Strange Attractor 17/10/2010 20:27:55

        ή ρομαντικοί ιδεολόγοι στην απομόνωση...

      • Y. avatar
        Y. @ Strange Attractor 18/10/2010 08:00:10

        Ξέρεις, η πρώτη αντίδραση στο σχόλιό σου ήταν ...όλα για τα φράγκα?..
        Κτά τα άλλα, αν δε πάει Δευτέρα μεσημέρι να στανιάρουμε στη πραγματικότητα της νέας βδομάδας, δε βγαίνει το πράμα.

  32. A.M. avatar
    A.M. 17/10/2010 20:03:15

    Ντι Μπέστια εναντίον Παπαλαζάρου!
    Τρομάρας εναντίον Σουγκλακου!

    Και να τα «αίματα» στα σκοινιά και να οι κουτουλιές στην μύτη και δώστου πατήματα στον λαιμό και μετά παρεούλα για κρασί, μπουζουκάκι κλπ όλη οι παρέα των ανθρωποφάγων :λόλ:

    Ένα κάτς είναι η πολιτική στην χώρα μας με όλα τα παιχνίδια στημένα.
    Αλλά που έχει ένα ενδιαφέρον να τα παρακολουθείς και ίσως έχει μεγαλύτερο ακόμα ενδιαφέρον να παρακολουθείς τις αντιδράσεις των θεατών.. ούπς! ψηφοφόρων ήθελα να γράψω.

  33. lypon avatar
    lypon 17/10/2010 20:20:38

    Τι να πω, βρε Αττράκτωρα.

    Είμαι παλιός αναρχοαυτόνομος (ανέκαθεν γιαλαντζή, φοβούμαι!)και θα μπορούσα να τόχω υπογράψει, τόσο μ' άρεσε η ανάλυση. Δύο παρατηρήσεις:

    Δεν υπάρχει λύση. Όχι πως περίμενα να υπάρχει, η υπονοούμενη μόνο η επαναστατική θα μπορούσε να είναι. Νομίζω πως οδεύουμε, πολύ διστακτικά και με απόλυτη άγνοια και φόβο, προς τα εκεί... Βλέπετε, ξεχάσαμε.

    Τόσο άρθρο, τόσα σχόλια, και ούτε μία φορά η λέξη "Σαμαράς"! Θα πρέπει να ομολογήσω οτι άρχισα να ελπίζω... Οι σωτήρες πάντα μου προκαλούσαν δυσπεψία.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ lypon 17/10/2010 20:27:46

      Σε ευχαριστώ. Τώρα όσον αφορά στο τελευταίο σημείο του σχολίου σου, αυτό είναι και η απόδειξη πως το παρόν σάϊτ, παρά τις περί αντιθέτου φήμες, δεν έχει μόνο φιλοσαμαρικούς σχολιαστές, αρθρογράφους, ή αναρτήσεις κλπ. Κάθε άλλο θα έλεγα. Και όπως μου είπε χθες ο Επώνυμος, και μου άρεσε, το αντινιούζ είναι μια σύγχρονη "ηλεκτρονική εκκλησία του δήμου"

      • victoria avatar
        victoria @ Strange Attractor 17/10/2010 20:33:57

        Και λίγο φιλική εταιρεία! (ο Μίσα το έχει πει, μην πάρω τα εύσημα)

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ lypon 17/10/2010 20:34:06

      Είδες που υπάρχουμε και χωρίς το Σαμαρά;

  34. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 17/10/2010 21:06:14

    τελευταία κυκλοφορεί αυτό, πόσο γνήσιο να είναι; αν είναι εξηγεί πολλά

    http://www.greekamericannewsagency.com/main/index.php?option=com_content&view=article&id=9366:2010-10-15-17-39-04&catid=1:2010-01-19-17-32-13&Itemid=7

  35. lypon avatar
    lypon 17/10/2010 22:09:47

    Ευχαριστώ, Αττράκτωρα και λοιποί ...συμπολεμιστές!

    Αντί για καληνύχτα, μια λίγο μελαγχολική παρατήρηση: Όταν μιλάμε για δημοκρατία, πάντα θυμόμαστε τους 6 (ή ήταν 12;) αιρετούς άρχοντες, ξεχνάμε όμως μόνιμα τους 6 κληρωτούς. Κι όμως, εκεί ήταν η πεμπτουσία της Δημοκρατίας και του Δημοκρατικού φρονήματος.

    Κάθε πολίτης που είχε περάσει την Αθηναϊκή εκπαίδευση, μπορούσε, ήταν άξιος να κυβερνήση την Πόλι.

    Φαίνεται πως ο εξευτελισμός μας πρέπει να γίνει τέλειος, πριν αρχίσει ο τροχός να γυρίζε αλλιώς. Αλλά πόσο ακόμα Θεέ μου;

  36. παραέλληνας avatar
    παραέλληνας 17/10/2010 22:18:33

    το κεντρικό concept της ταινίας είναι η θεοκτονία. ο martin sheen διαπλέει τον αχέρωντα και περνάει στον άδη, όπου βρίσκει τις ψυχές των ανθρώπων (τους βαμμένους άσπρους ιθαγενείς) εντοπίζει και σκοτώνει (ως άλλος θησέας) το θεό του θανάτου και του μαρτυρίου, που κυβερνά τον κόσμο μας. είναι λογικό στο θεό του πολέμου και του θανάτου να μην αρέσει η ιδέα που η λέξη fuck αντικατοπτρίζει, και η οποία πρεσβεύει ζωοποιές δυνάμεις. ο dennis hopper δεν ξέρω τί ρόλο βαράει.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ παραέλληνας 18/10/2010 05:48:44

      Έπιασες λάθος το νόημα. Ο Κούρτζ (θεός του πολέμου που λες) στηλίτευε το γεγονός που περιγράφει. Αναφερόταν στους λόγους για τους οποίους έγινε αποστάτης, μεταξύ των οποίων και η υποκρισία του στρατεύματος, που ενώ εκπαιδεύει τους νέους να σκοτώνουν δεν τους αφήνει να γράψουν τη λέξη.....

  37. rally monkey avatar
    rally monkey 17/10/2010 22:24:52

    Strange δεν ειναι *ολα* σικε αλλα περισσοτερα απ'οσα φανταζομαστε - που και ποτε ηταν τα πραγματα ιδανικα φτιαγμενα - στην δικη μας περιπτωση χωραει πολυ βελτιωση - για να το δουμε μισογεματο.

  38. Xa! avatar
    Xa! 18/10/2010 00:37:11

    Καπιταλισμό θέλατε.
    Λουστήτε τα τώρα...κι εξυπνάδες του είδους, εμείς θέλαμε υγειή καπιταλισμό, αυτοί είναι λαμόγια, οι άλλοι ήταν λαμόγια, εμείς άλλο φανταζόμασταν κλπ, χαρακτηρίζουν μόνο αφελείς πολίτες, ή μάλλον, υπηκόους.
    Άσε που όσο διάστημα παρακολουθώ το παρόν μπλόγκ, συνεχώς ανακαλύπτω μπούφους που περιμένουν τον σωτήρα να τους σώσει, είτε αυτός λέγεςται Σαμαράς, είτε Καραμανλής, είτε Ντόρα...όπως οι άλλοι μπούφοι νόμιζαν πως ο σημερινός Αρμαγεδών θα τους έσωζε απ τους προηγούμενους, παρομοίως χωρίς να κάνουν οι ίδιοι τίποτα, απλά χειροκροτώντας τους εκάστοτε στους οποίους είχανε πρόσβαση κι οι οποίοι τους δουλέψανε όπως πάντα, ψιλό γαζί. Κι οι επόμενοι σωτήρες, θα δουλέψουν εσάς με τη σειρά σας. Αυτή είναι η αλήθεια κι ας σας πονάει! Το κακό, είναι πως τις συνέπειες, τις πληρώνουμε κι οι υπόλοιποι που μας κόβει μια στάλα και δεν χρωστάμε τίποτα να πληρώνουμε τις αφέλειές σας.
    Ό,τι σπείραμε θερίζουμε, προς τι οι βαθυστόχαστες αναλύσεις?

    • Misha avatar
      Misha @ Xa! 18/10/2010 08:29:50

      To «υγιής καπιταλισμός» μοιάζει με το «υγιής παχύσαρκος».
      Το σύστημα που έχει τις «αγορές» , δλδ τους Σόρος και Πόουλσον, στην κορυφή του, να αποφασίζουν κατά το δοκούν , ποιας χώρας οι πολίτες θα ζήσουν και ποιας θα πεθάνουν, είναι εξ ορισμού απάνθρωπο.

      Φτάσαμε στο σημείο να αυτομαστιγωνόμαστε σαν δήθεν διεφθαρμένοι μπροστά στα μάτια όλου τού κόσμου, μπας και προκαλέσουμε τον οίκτο των «αδιάφθορων» τύπου Σόρος και Στροσκάν και καταδεχθούν να έλθουν να μάς σώσουν.

      Αντικαθιστούμε το «διεφθαρμένο» κράτος μας με πολυεθνικά τράστ , μεσω των ιδιωτικοποιήσεων, και αυτό το ονομάζουμε «ανάπτυξη».


      Όποιος περιμένει σωτήρες από τας Ευρώπας το μόνο που θα βλέπει είναι Καρφούρ και Λίντλ και Μωλ και Ντόυτσε Τελεκομς , να εισβάλλουν μέχρι που θα βάλουν χέρι και στο τελευταιο μαρουλάκι που παράγει τούτη η ευλογημένη γή.

      Το κόλπο έχει όνομα και ονομάζεται ΝΕΑ ΚΑΤΟΧΗ.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Misha 18/10/2010 10:52:34

        @Misha

        Ακριβώς.

        Και για να διευκολύνουν την κατοχή τους θα διαφθείρουν τους πολιτικούς μας άρχοντες, όπως κάνουν 2 αιώνες τώρα.

        Θραξ Αναρμόδιος

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Xa! 18/10/2010 10:57:51

      @Xa!

      Θυμωμένα τα λες. Και με αρκετούς χαρακτηρισμούς στα όρια της προσβολής που θα κάνουν πολλούς που θα σε διαβάσουν να ταμπουρωθούν.

      Αλλά έχεις δίκιο. Εστω και όπως το εκφράζεις "άκομψα".

      Πρέπει να επιμείνουμε. Και να βρούμε τρόπους να κάνουμε τους συμπατριώτες μας να νιώσουν την "αλήθεια που πονάει", όπως λες. Να την νιώσουν και να την καταλάβουν.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Xa! avatar
        Xa! @ Θραξ Αναρμόδιος 18/10/2010 12:47:40

        Θραξ Αναρμόδιος

        Δεν ήταν στις προθέσεις μου να προσβάλω κανένα, μα να σοκάρω, μπας και φιλοτιμηθούν και κάνουν (μαζί και γώ)αυτοκριτική.
        Αν όμως σε τελική ανάλυση, υπάρξει κάποιος που προσβλήθηκε, ας ανατρέξει στα δρώμενα των τελευταίων χρόνων (κι οριοθετώ για συντομία τα χρόνια μετά τη μεταπολίτευση) κι ας αναρωτηθεί πότε θίχτηκε για τις προσβολές που υπέστη απ τους κάθε λογής τύπους του "ό,τι είναι νόμιμο, είναι και ηθικό" και του "μαζί τα φάγαμε".
        Και τι έκανε γι αυτές τις προσβολές. Προσβολές αξιοπρέπειας, κοινής λογικής, επιβίωσης.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Xa! 18/10/2010 11:46:54

      Να στο πω απλά, δεν τρελαινόμασταν για τον καπιταλισμό, κομμουνισμό δε θέλαμε ποτέ.

      • Xa! avatar
        Xa! @ TopGunZ 18/10/2010 13:48:24

        Αυστρία, Δανία, Σουηδία, (αυτές μούρχονται πρόχειρα στο μυαλό για το κάποτε), Βενεζουέλα για το τώρα (την Κούβα δεν την αναφέρω για να μην αναγκαστώ να εξηγώ γιατί για λόγους εμπάργκο δεν τα καταφέρνει καλύτερα), είναι χώρες οι οποίες, κομμουνισμό σοβιετικού τύπου δεν είχαν, μα ούτε και καπιταλισμό με την έννοια του κρατικοδίαιτου δικού μας που τόσες δεκαετίες στηρίζατε.
        Κι αν έχουν ακόμα κάτι που ωφελεί τους πολίτες τους, σ αυτό το "μη κομμουνισμό" το οφείλουν.
        Τώρα, αν ο καθένας μας "αγνοεί" πως κι ο σοβιετικού τύπου παρείχε υγεία, εργασία, στέγη, παιδεία, κουλτούρα σ όλους και πως το οτι στράβωσε, δεν έφταιγε το σύστημα, μα το κλασικό πια καρκίνωμα αναρρίχησης λαμογιών απ τη μια κι η αέναη επίθεση ολόκληρου του δυτικού πλανήτη αφ ετέρου ( προβοκάτσιας, προπαγάνδας κι εγκλωβισμού στην κούρσα εξοπλισμών), δικό του πρόβλημα. Ας κάνει τον κόπο να σκεφτεί επιτέλους...

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ TopGunZ 18/10/2010 14:29:49

        Χα!

        Τι κάθεσαι και ψάχνεις;;;
        Σοσιαλισμός και καπιταλισμός κατέρρευσαν όταν κατέρρευσε το ψυχροπολεμικό δίπολο.
        Αυτή τη στιγμή ο κόσμος προσπαθεί να επιβιώσει σε πολυ-επίπεδο περιβάλλον.

        Σοσιαλισμός και καπιταλισμός εκμεταλεύτηκαν ιδέες καλές στην θεωρία που αμφότεροι κατέστρεψαν στην πράξη γιατί οι ίδιοι άνθρωποι χρηματοδότησαν και τα δυο συστήματα και τους πολέμους που τα συνόδευσαν.
        Το δίπολο χρηματοδοτήθηκε και τροφοδοτήθηκε με τους κατάλληλους ανθρώπους για να περιθάλπει παθογένεια που στην πορεία έγινε αρρώστια και το σκότωσε.

        Και τώρα που ο κόσμος αλλάζει πάλι το ίδιο συμβαίνει.
        Οι ίδιες κάστες χρηματοδοτούν όλα αυτά που ονομάζουμε ΝΤΠ.
        Οι ίδιοι άνθρωποι με την αλαζονεία τους και τις ψυχασθένειές τους θέλουν να προκαλέοσυν μανιτάρια πάνω από τα κεφάλια μας για να ελαφρύνει λένε ο πλανήτης από εμάς την πλέμπα που μας θεωρούν τον καρκίνο του συστήματος.

        Ποια συστήματα και μλκς;;;

        Διεφθαρμένοι άνθρωποι, αρριβίστες, μονομανείς και καιροσκόποι.

        Αυτοί είναι ο εχθρός και οι χορηγοί τους.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ TopGunZ 19/10/2010 07:31:57

        Σοσιαλισμός, φιλελευθερισμός, λιμός, σεισμός, κατακλυσμός

        Τα οικονομικά συστήματα
        ------------------------
        Σοσιαλισμοί-κομμουνισμοί, καπιταλισμοί-φιλελευθερισμοί, λιμοί, λοιμοί, σεισμοί και καταποντισμοί και λοιποί συνδυασμοί είναι μόνο οικονομικά συστήματα. ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Οικονομικά συστήματα που ΜΑΣΚΑΡΕΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ.

        Τα οικονομικά συστήματα αυτά για να εφαρμοστούν, η σωστότερα για ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ, μια και οι θεωρίες τους, οι "προφήτες" και οι "ιερές γραφές" τους μας τα λένε όλα μια χαρά και ροζ συννεφάκια και μας τάζουν λαγούς με πετραχείλια, απαιτούν πάντα το ένα, το ίδιο και το αυτό, ΠΟΛΙΤΙΚΟ σύστημα: ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΣΜΟ. Δηλαδή αντιπροσώπους με ΜΑΚΡΕΣ ΘΗΤΕΙΕΣ.

        [Μια χαρά είναι ολουνών τα “ιερά βιβλία”. Μια χαρά τα λένε όλοι. Αριστεροί και δεξιοί. Ισορροπία των δυνάμεων της αγοράς και υγιής ανταγωνισμός ο ένας. Κεντρικός σχεδιασμός και έλεγχος των παραγωγικών δυνάμεων από την κοινωνία ο άλλος.]

        Παντού αντιπρόσωποι με μακρές θητείες.
        ------------------------
        Αντιπροσώποι με ΜΑΚΡΕΣ θητείες στην Βουλή.

        Αντιπροσώποι με ΜΑΚΡΕΣ θητείες στα κόμματα ή στο κόμμα, αν τυχαίνει να είναι μονοκομματικά συστήματα. Δηλαδή ακόμη και οι Κεντρικές ή Πολιτικές Επιτροπές τους, τα Πολιτικά Γραφεία τους και τα παρόμοια, στελεχώνονται με ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ με μακρές θητείες.

        Αντιπροσώποι με ΜΑΚΡΕΣ θητείες στους Δήμους, στα Σωματεία-Συνδικάτα.

        [Τα συστήματα αυτά χρησιμοποιούν ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΜΑΚΡΑΣ ΘΗΤΕΙΑΣ για να κάνουν την δουλειά τους οι επικεφαλής. Πρόεδροι, Δήμαρχοι, Γενικοί Γραμματείς, Πρωθυπουργοί. Οι κεφαλές κάνουν κουμάντο και ελέγχουν τους “αντιπροσώπους του λαού” ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ. Οι κεφαλές υποδύονται τους δημοκράτες. Ελέγχουν τους "αντιπροσώπους του λαού" με ένα σωρό τρόπους. Τους υποχρεώνουν, τους τρομοκρατούν, τους διαφθείρουν... Και τους καθιστούν συντεταγμένη διμοιρία έγκρισης προ-ειλημμένων αποφάσεων. Γραμμή παραγωγής κανονική.]

        Παντού αντιπρόσωποι. Πουθενά άμεση συμμετοχή του λαού.
        ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΜΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.

        Ωστε να μπορούν ελεύθερα να εξουσιάζουν και να εξουσιάζονται, μακριά από τον ΑΜΕΣΟ λαϊκό έλεγχο.

        Ψευδής δημοκρατία
        ------------------------
        Χωρίς άμεση συμμετοχή του λαού στις αποφάσεις, στον έλεγχο των πεπραγμένων των αρχόντων, στη νομοθετική διαδικασία, στην απονομή δικαιοσύνης, ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Μην ξεχάσουμε κι εκείνα που μάθαμε στο δημοτικό από τους δασκάλους μας. Τίποτε δεν έχεις ΧΩΡΙΣ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ. Γίνεται δημοκρατία χωρίς άμεση παρουσία του λαού;

        [Τα οικονομικά συστήματα αυτά, ΟΛΑ ΟΜΩΣ, διατείνονται ότι εφαρμόζουν την δημοκρατία. Αλλά φυσικά και ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Στην καλύτερη περίπτωση πλασάρουν ένα σύστημα ως δημοκρατία ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Η έστω έχει κάποια “στοιχεία δημοκρατικού πολιτεύματος” (τύπος, ελευθερία έκφρασης, εντάλματα, κλπ) ίσα-ίσα για τα προσχήματα και μόνο.]

        Τα συστήματα αυτά ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ άμα υπάρχει δημοκρατία. Γι’αυτό ρέπουν προς την ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΑ και τον ΔΕΣΠΟΤΙΣΜΟ. Προς τον ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟ. Είναι όλα Ολιγαρχίες. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΟΛΙΓΑΡΧΙΕΣ.

        [ΗΠΑ, Καναδάς, Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, Σκανδιναβία, πρώην ΕΣΣΔ, τώρα Ρωσία, Κίνα, Ινδία, Ιαπωνία, Κούβα, Βιετνάμ, Ιταλία, Ισπανία, Ελλάδα. ΠΑΝΤΟΥ. Το ίδιο παντού: Δεν έχουν δημοκρατία. ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ λέμε.]

        Για να κάνουν την δουλειά τους τα συστήματα αυτά ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Μόνο μέσω του ΕΞΟΥΣΙΑΣΜΟΥ κάνουν την δουλειά τους. ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΕΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

        Τα οικονομικά συστήματα λοιπόν, ΟΛΑ, μασκαρεύονται σε πολιτεύματα. Και μάλιστα "δημοκρατικά". Και υποστηρίζουν ότι τάχαμου έχουν και διαφορές μεταξύ τους. Δεν έχουν διαφορές. Δημιουργούν όλα δούλους και βαστάζους. Με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.

        ΟΛΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΤΑ ΜΑΣΚΑΡΕΜΕΝΑ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ, ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ΔΟΥΛΟ ΚΑΙ ΒΑΣΤΑΖΟ.

        Η δημοκρατία
        ------------------------
        Η δημοκρατία είναι πολιτικό σύστημα ελεύθερων και αυτόνομων ανθρώπων με δυναμική (συνεχή) ΑΥΤΟ-ΘΕΣΜΙΣΗ. Δεν έχει ευθύς εξαρχής κάνα οικονομικό σχέδιο να εφαρμόσει. Το βρίσκει στην πορεία.

        Η ΔΙΑΡΚΩΣ ΑΥΤΟ-ΚΑΘΟΡΙΖΟΜΕΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΔΙΑΡΚΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑ.

        Η Δημοκρατία είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟ σύστημα. Είναι μηχανισμός. Μηχάνημα, μηχανάκι. Είναι συγκεκριμένη ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ με συμμετοχή ΟΛΩΝ και ΑΜΕΣΑ χωρίς αντιπροσώπους.

        [Ενας τέτοις μηχανισμός σαφώς και θα διαρρυθμίσει κΑΙ τα οικονομικά ζητήματα της κοινωνίας στην οποία θα εφαρμοστεί με κάποιον τρόπο. Ποιον; Αυτόν που όλοι φανταζόμαστε. Τι οικονομικά μέτρα θα ψήφιζαν οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ σήμερα ή και χτες, αν είχαν την δυνατότητα να το κάνουν; Θα ενέκριναν οι πολίτες όλα αυτά τα δάνεια του παρελθόντος; Οχι φυσικά.]

        Οσο λιγώτερη δημοκρατία, τόσο περισσότερη βαρβαρότητα.

        Θραξ Αναρμόδιος

  39. Katsis avatar
    Katsis 18/10/2010 06:47:42

    Κταπληκτικότατο κείμενο. Θα πρέπει να διαδοθεί παντού. Ζούμε μέσα στο ψέμα.

  40. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 18/10/2010 08:05:39

    Εχεις δίκιο.

    Αλλά το θέμα είναι άλλο.

    Οταν πας στο γιατρό να διαγνώσει την αρρώστεια που σε ταλαιπωρεί, είσαι

    πιο ικανοποιημένος αν σου αποκαλύψει την ή τις αιτίες που την προκάλεσαν

    ώστε την επόμενη φορά να την αποφύγεις.

    Θα ήταν ενδιαφέρον να οργάνωνε ο ΦΑΚΤΟΡ-Χ μια τέτοια συζήτηση, που θα

    φώτιζε τις αιτίες της κακοδαιμονίας μας.

    Τί συνέβη στην Ελλάδα και είχαμε αυτή την τεράστια απόκλιση από το

    αυτονόητο για άλλες χώρες?

  41. προβοκατορας avatar
    προβοκατορας 18/10/2010 10:27:46

    το ολο σuστημα απο μονο τοu ειναι ενας φαuλος κuκλος να μας κραταει στο μαντρι. μετα τον θειο καραμαν-αλη ηρθε η ''αλλαγη'' χαντακωνοντας τη χωρα. Η ''δεξια'' αλλαξε δις αρχηγο ,για να ελπιζεις σε κατι καλuτερο, ποu ηρθε 10 χρονια μετα αλλα κρατησε λιγο. Μετα ηρθε ο ''εκσuγχρονισμος'' και το περαιτερο χαντακωμα της χωρας(αποβιομηχανιση,κολπο χρηματηστηριοu). H ''δεξια'' αλλαξε παλι αρχηγο για να ελπιζεις σε κατι καλuτερο, το οποιο ηρθε και κρατησε λιγο παραπανω.
    Εν τω μεταξu, στο αντιπαλο στρατοπεδο ηρθε ο γιος της ''αλλαγης'' για να πολεμησει τον κακο καρμαν-αλη τον νεοτερο και γκρεμισε τις γεφuρες ποu το σuνεδεαν με το παρελθον. Περσu λοιπον ηρθε το νεο Πασοκ στα πραγματα με την ''νεα αλλαγη'' για να φτιαξει το διαλuμενο κρατος και η χωρα επιασε πατο. Η ''δεξια'' για αλλη μια φορα αλλαξε αρχηγο, γκρεμισε τις γεφuρες ποu τη σuνεδεαν με το παρελθον και εγινε ''Νεα νεα δημοκρατια'' για να ελπιζεις σε κατι καλuτερο. Ειμαι σιγοuρος οτι σε λιγο καιρο ποu θα ερθει παλι το ''νεο πασοκ'' θα αλλαξει αρχηγο και θα γινει ''Νεο νεο πασοκ'' για να ελπιζει ο ψηφοφορος τοu σε κατι καλuτερο και ο κuκλος θα σuνεχιζεται αεναα....

    • Misha avatar
      Misha @ προβοκατορας 18/10/2010 10:57:45

      Μatrix και παιχνίδια του μυαλού
      Μέσω των ΜΜΕ μπορούν να σε κάνουν να πιστεύεις πως έχεις βαρυστομαχιάσει από τα πολλά λιπαρά και χρειάζεσαι διαιτα ενώ στην πραγματικότητα πεθαίνεις από την πείνα.

      Στο χώρο της μόδας, αυτό το παιχνίδι του μυαλού που παίζουν οι μάνατζερς οδηγεί σε νευρική ανορεξία δεκάδες δύσμοιρες κοπέλες. Στο χώρο του δημόσιου βίου οι κτηνώδεις Πάγκαλοι προσπαθούν να οδηγήσουν, μέσω ακριβώς του ίδιου μηχανισμού, σε μοιρολατρεία και αυτοκτονικές συμπεριφορές έναν ολόκληρο λαό.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Misha 18/10/2010 11:44:02

        Misha

        Πωπω τι είπες τώρα με τις ανορεξικές κοπέλες...

        Και το κακό είναι ότι έχει ξεφύγει η κατάσταση από τα catwalks και έχει επεκταθεί ως αποδεκτό κοινωνικό πρότυπο.
        Βλέπεις νέα κορίτσια να κυκλοφορούν λιπόσαρκες και να θεωρείται φυσιολογικό αυτό το πράγμα!!

        Μην πιάσουμε το θέμα της δυτικής ιατρικής επιστήμης και της μπίζνας πίσω από ανύπαρκτες ασθένειες και την φαρμακολαγνεία που συνοδεύει τη αρρωστοφοβία.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 18/10/2010 12:42:09

        Φίλε μου Τσιλιβήθρα, το χειρότερο είναι πως κάποιοι θεωρούν φυσιολογική τη χούντα του ΔΝΤ και αναπόφευκτο το Μνημόνιο!

        Δηλαδή αυτοκτονώ για να μπορεσω να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις της εικονοπλασίας τους!Όπως ακριβως συμβαίνει με τις ανορεξικές κοπελιτσες των 170εκ με 26 νουμερο μέσης

        Αν δεν ελεγχθεί η χουντα των ΜΜΕ-έστω μέσω της διάδοσης του ιντερνετ- κάθε άλλη προσπάθεια θα είναι μάταιη.

  42. Xa! avatar
    Xa! 18/10/2010 12:48:19

    Προς Θραξ Αναρμόδιος

    Δεν ήταν στις προθέσεις μου να προσβάλω κανένα, μα να σοκάρω, μπας και φιλοτιμηθούν και κάνουν (μαζί και γώ)αυτοκριτική.
    Αν όμως σε τελική ανάλυση, υπάρξει κάποιος που προσβλήθηκε, ας ανατρέξει στα δρώμενα των τελευταίων χρόνων (κι οριοθετώ για συντομία τα χρόνια μετά τη μεταπολίτευση) κι ας αναρωτηθεί πότε θίχτηκε για τις προσβολές που υπέστη απ τους κάθε λογής τύπους του "ό,τι είναι νόμιμο, είναι και ηθικό" και του "μαζί τα φάγαμε".
    Και τι έκανε γι αυτές τις προσβολές. Προσβολές αξιοπρέπειας, κοινής λογικής, επιβίωσης.

  43. pastel avatar
    pastel 18/10/2010 15:39:48

    @Θράξ & tsilivithras
    Καλά αυτά περί της ανδρείας, της Φρόνησης, της Αρετής, της σοφίας, της δημοκρατικότητας, του ιδεαλισμού - με την έννοια ότι μέσα από τις ιδέες αναδύεται ένα όραμα για τον άνθρωπο και το συλλογικό καλό. Καλές αυτές οι Ιδέες που ξεπήδησαν από τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και την αρχαία ελληνική φιλοσοφία που οδηγούν στο να γίνει ο άνθρωπος και ο πολιτισμός τελειότερος και καλύτερος.
    Αλλά να μην ξεχνάμε ότι πρώτα όριζαν οι αρχαίοι ένα territorio, μια επικράτεια, που γινόταν ασφαλής από τα δικά τους @@ και όχι των Αγγλων, Αμερικανών κλπ
    Η ύπαρξη του ελληνικού κράτους προτεκτοράτου, όπως όλων των ομοειδών που το περιβάλλουν έχει ορισθεί να κυβερνάται με ντόπιους επιτετραμμένους, που ούτε ενάρετοι (με την αρχαιοελληνική σημασία του όρου της τήρησης του μέτρου) είναι, ούτε σοφοί, ούτε ανδρείοι, ούτε δίκαιοι, ούτε υπέρ της αξιοκρατίας. Οι οικονομοτεχνικές μελέτες διατήρησης του imperium έδειξαν ότι γίνεται καλύτερα με ντόπιους η δουλειά, αρκεί να ταΐζονται καλά, όχι κατ’ ανάγκην νόμιμα και ηθικά. Αυτό μάλιστα από τα μέσα του προπερασμένου αιώνα.
    Επομένως θα έχουμε τόση φρόνηση και αρετή κλπ και τέτοια δημοκρατία, όση επιτρέπει το manual διατήρησης του imperium να έχουμε.
    Αν είμαστε ρεαλιστές μέσα σ’ αυτά τα πλαίσια πρέπει να ζητήσουμε εφικτές λύσεις. Και σίγουρα υπάρχει δρόμος προς τα μπρός..

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ pastel 18/10/2010 18:31:00

      που σημαίνει τι;;
      Ότι επειδή είναι έτσι τα πράγματα να ΜΗΝ μιλάμε για Ενάρετη πράξη;;
      Μα ίσα-ίσα που εξαιτίας των ντόπιων Ευκαιριακών είναι που ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΡΕΤΗ.

      Και τι σημαίνει "εφικτές λύσεις";
      Η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού;;;

      Χαχαχαχαχα...μα αυτά τα λένε οι πολιτικάντηδες, οι δημοσιογράφοι και ενίοτε και τα λαμόγια.

      Εμείς πολίτες είμαστε...τι θέλεις να πούμε;;;
      Αυτό που μας καίει θα πούμε.
      Η Δημοκρατία προυποθέτει Ενάρετη Πράξη και Γνώση που ενίοτε συμβαδίζουν αλλά όχι απαραίτητα.
      Η Ενάρετη πράξη για να ξεκινήσει το μόνο που χριεάζεται είναι να αντιστέκεσαι στην Ευκαιρία...στο momentum της στιγμής που σου λέει "έλα μωρέ άρπαξέ τα κι εσύ αφού μπορείς".
      Επομένως, όσο περισσότερο μιλάμε γι αυτή τόσο περισσότερο από αυτήν μπορεί να έχουμε.
      Η Δημοκρατία είναι πιο βάρβαρο σπορ.
      Θέλει πολλούς Ενάρετους, αποφασισμένους και συγκεντρωμένους στον σκοπό.
      θέλει χρόνο πολύ και ΡΗΞΗ με το κατεστημένο.

      Εσύ λες ότι είμαστε "πελάτες" και δεν μπορούμε να αλλάξουμε σε "πωλητές".
      Κι εγώ το ίδιο πιστεύω.
      Αλλά έλα μου που ούτε καν καλοί πελάτες δεν μπορούμε να είμαστε!!!
      Αγοράζουμε τα πάντα από φόβο πριν καν μπούμε στο μαγαζί και ενίοτε παρακαλάμε κιόλας αυτούς που ΘΑ ΜΑΣ ΜΑΔΗΣΟΥΝ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ!!

      Ε ας προσπαθήσουμε μια φορά να δοκιμάσουμε μια άλλη προσέγγιση.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ pastel 19/10/2010 07:40:58

      @pastel

      Δηλαδή μας λες να αποδεχθούμε αγόγγυστα τον κάθε πατριώτη μας Ηρώδη, τον οποίο διορίζει η αυτοκρατορία για να μας διοικεί, και να κινηθούμε μέσα στα όρια που μας επιτρέπουν οι λεγεώνες που σταθμεύουν στην γειτονιά και στο σπίτι μας, και διοικούνται από τον εκπρόσωπο της επικυριαρχίας, Πόντιο Πιλάτο, ο οποίος μας επιβλέπει;

      Ζωή στα πλαίσια του εφικτού.

      Και η ελευθερία;

      Και στον Μαραθώνα ήμασταν μικροί
      και στο '21 λίγοι.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • pastel avatar
        pastel @ Θραξ Αναρμόδιος 19/10/2010 13:03:56

        Λέω απλά ότι χρειάζεται ένα καλοσχεδιασμένο αντάρτικο. Θυμίσου πως βγαίνει το μεγαλούτσικο ψαρι στο αγκίστρι. Τραβάς, αλλά που και που αφήνεις μέχρι να πετύχεις το σκοπό σου

      • pastel avatar
        pastel @ Θραξ Αναρμόδιος 19/10/2010 13:13:32

        Πρόθυμος για μέρος της εκατόμβης υπέρ των ιδεών αυτών που περιγράφετε.
        Αλλά το θέμα ειναι να μείνει κάτι, πέρα απο το λαμπρό ηθικό παράδειγμα για τα νέα μέλη της επόμενης εκατόμβης

  44. ioannis theo avatar
    ioannis theo 18/10/2010 21:33:27

    Αυτό θυμίζει μιά προκύρηξη της 17 Νοέμβρη πριν 20 χρόνια, η οποία ανέφερε και ότι οι διαχειριστές της Υγείας και της παιδείας υπουργοί και βουλευτές,προτιμούσαν το εξωτερικό, για τα θέματα υγείας-παιδείας, των ιδίων και των οικογεννειών των.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.