#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/04/2012 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ή ρήξη με το σύστημα, ή μεταπολίτευση αλά ιταλικά!



Γράφαμε στις 24/4/2010 (Η διάλυση του πολιτικού συστήματος και ο Σαμαράς):

Βρισκόμαστε μπροστά σε μεγάλες εξελίξεις. Το παρηκμασμένο πολιτικό σκηνικό που έφαγε τον αγλέουρα από την Μεταπολίτευση και δώθε καταρρέει.

Το  πολιτικό σύστημα που οδήγησε τη χώρα σε αυτό το σημείο χάνει τον έλεγχο των κινήσεων και μπροστά στον κίνδυνο να  χάσει και την ανοχή του κοινωνικού σώματος προσπαθεί να διασωθεί πολιτικά προωθεί τα γνωστά και άγνωστα σενάρια συγκυβέρνησης, ή οικουμενικής διακυβέρνησης.

Η Ν.Δ. είναι  ένας  βαριά άρρωστος οργανισμός και  θέλει χρόνο πολύ για να αναταχθεί. Λόγω  όμως των οικονομικών εξελίξεων ο Σαμαράς δεν  έχει πλέον αυτόν τον χρόνο.

Αν αναλώσει το χρόνο του, θα χάσει τον καιρό του και το πιθανότερο είναι  να εγκλωβιστεί σε διαδικασίες από τις οποίες δε θα ξεφύγει  ποτέ. Θα τον τραβάνε συνεχώς προς τα πίσω.

Αντιθέτως ο Σαμαράς, πρέπει να κινηθεί με κινηματικό τρόπο, να ξαναβρεί όσους τον ανέδειξαν και να δημιουργήσει ρεύμα στην κοινωνία που αναζητά απελπισμένα όραμα να ακουμπήσει

Και για να γίνει αυτό, πρέπει να εκφράσει την λαϊκή δυσαρέσκεια και να δώσει ελπίδα.

Ο δρόμος αυτός θα είναι μοναχικός.

Θα διακινδυνεύσουμε επίσης μια πρόβλεψη και θυμηθείτε την ώρα που το γράψαμε: Ο Σαμαράς δεν θα γίνει πρωθυπουργός με τη ΝΔ. Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να θάψει το «πτώμα» της – και εννοούμε φυσικά το «πτώμα» του μηχανισμού της.

Ο Σαμαράς θα γίνει πρωθυπουργός με τις θέσεις του, τα πιστεύω του και την αξιοπιστία του.

Κι άλλες (προφητικές) διαπιστώσεις

Ένα χρόνο και κάτι μήνες μετά, στις 02/07/011 (Ο Αντώνης Σαμαράς μπροστά στη Νέα Μεταπολίτευση) γράφαμε:

Πέρα από τις ανυπέρβλητες δυσκολίες ,που αφορούν στη κατάσταση της χώρας , ο Α. Σαμαράς έρχεται και θα έλθει στο εγγύς μέλλον   αντιμέτωπος  με μια αυτοτροφοδοτούμενη κρίση που θα προέρχεται από το κόμμα και το προσωπικό του. Αυτό είναι φανερό ήδη στις δημοσκοπήσεις.

Με αυτό το κόμμα κι αυτό το προσωπικό δεν θα μπορέσει ούτε δέκα μέρες να κυβερνήσει. Αυτό είναι νομοτέλεια.

Είναι προφανές ότι οι μεταπολιτεύσεις αναδεικνύουν ηγέτες σύμβολα.

Τον Κ. Καραμανλή η μεταπολίτευσή του 74, τον Ερντογάν η μεταπολίτευση στην Τουρκία, τον Μπερλουσκόνι αυτή της Ιταλίας...

Ο Κ. Καραμανλής (προδικτατορικός πολιτικός όντας)   σηματοδότησε τη δική του μεταπολίτευση ιδρύοντας καινούργιο κόμμα.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό των μεταπολιτεύσεων είναι ότι τα κυρίαρχα κόμματα που δημιουργούνται δεν έχουν (αρχικά τουλάχιστον) πολυσυλλεκτικό χαρακτήρα αλλά Εθνικό.

Η παταγώδης αποτυχία της Ν.Δ.   να εξελιχθεί σε κυρίαρχη πολιτική, εθνική κι όχι πολυσυλλεκτική δύναμη οφείλεται στο ότι ακολούθησε τους δρόμους της πολυσυλλεκτικότητας, που οδηγούν εύκολα στο χάιδεμα όλων κι ως εκ τούτου στο σημερινό απερίγραπτο αδιέξοδο, κι όχι τον δύσκολο δρόμο του πραγματικά φιλολαϊκού  κόμματος που μπορεί να προέλθει μέσα από τους δρόμους της ιδεολογίας και του πολιτισμού.

Το τρένο της Ιστορίας θα σφυρίξει μια φορά

Και από τις δύο αναρτήσεις πέρασε καιρός πολύς. Μια "αιωνιότητα" θα έλεγε κανείς λόγω του ορυμαγδού των αλλεπάλληλων ανατροπών στην πολιτική και την κοινωνία.  Όλα όσα όμως γράφαμε τότε επιβεβαιώνονται τώρα πλήρως.

Το τέλος των πολυσυλλεκτικών κομμάτων γράφεται τις ημέρες αυτές.Τα παραδοσιακά κόμματα εξουσίας, το ΠΑΣΟΚ και Η ΝΔ κλονίζονται συθέμελα από μια πρωτοφανή απαξίωσή τους στο εκλογικό σώμα.

Τα κόμματα αυτά τελείωσαν. Αυτό το πολιτικό προσωπικό χρεοκόπησε.

Αν λοιπόν όσα γράφαμε πέρυσι και πρόπερσι  επιβεβαιώνονται σήμερα, τότε ισχύουν και όσα προτείναμε τότε ως διέξοδο και έχουμε επαναλάβει εδώ δεκάδες φορές.

Η λύση συνεπώς δεν μπορεί παρά να είναι ουσιαστική και ριζική, να έρθουν τα πάνω κάτω και όχι μόνο μια οικονομική επανεκκίνηση.

Ο Σαμαράς, πρέπει να κινηθεί πάλι με κινηματικό τρόπο, να ξαναβρεί όσους τον ανέδειξαν και να δημιουργήσει ρεύμα στην κοινωνία που αναζητά απελπισμένα όραμα να ακουμπήσει

Τι κατά τη γνώμη μας πρέπει να γίνει; Το έγραψε χθες ένας φίλος από την επαρχία  και για αυτό το αναρτήσαμε, επειδή μάλλον όλοι τα ίδια λέμε - εκτός των καρεκλοκενταύρων της Συγγρού:

Να σηκώσει μόνος του το βαρύ φορτίο ο Σαμαράς. Να βγεί μπροστά, να εξηγήσει, να προτείνει, να τα πει χοντρά χύμα και τσουβαλάτα. Να δώσει όραμα και ελπίδα. Οι πολίτες  αυτό περιμένουν. Με πειστικό λόγο και αλήθειες, έστω κι αν πονάνε, θα κερδίσει την εμπιστοσύνη τους και η αξιοπιστία τότε θα κερδίσει την εμπιστοσύνη του λαού. Να το κάνει επαναλαμβάνουμε μόνος του. Διότι αν περιμένει από καμένα χαρτιά, υπονομευτές και πολιτικά τσουτσέκια τηλεοπτικών τραπεζιών, θα περιμένει πολύ....

Κάποτε ο αρχηγός του υπογείου διαμερίσματος της υποτιθέμενης κεντροδεξιάς πολυκατοικίας απευθύνθηκε με ψόγο στον Αντώνη Σαμαρά αποκαλώντας τον «Τρελλαντώνη».

Δεν γνώριζε (απαίδευτος ων) ότι εκείνη την στιγμή φωτογράφιζε τον άνθρωπό που σήμερα έχει ανάγκη όσο ποτέ η Ελλάδα.

Έναν “Τρελλαντώνη” που με σύμμαχο την ιδεολογία και τον πολιτισμό, με λόγο όχι πολιτικά  ορθό όπως θέλουν οι επικυρίαρχοι ,αλλά εθνικά ωφέλιμο όπως απαιτεί το έθνος, θα διαλύσει ότι ετοιμόρροπο και θα θεμελιώσει σε ότι υγιές ,γκρεμίζοντας πρώτα απ όλα το κόμμα στο οποίο προεδρεύει.

Το έθνος απαιτεί πλέον πράξεις.

Μόνο έτσι ο Σαμαράς θα διασωθεί και θα περάσει στις χρυσές σελίδες της ιστορίας. Διαφορετικά θα γευτούμε μια μεταπολίτευση αλά Ιταλία.

FactorX

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Mara avatar
    Mara 07/04/2012 08:06:54

    Kαλημέρα σε όλους!

    Σήμερα στο Αιγάλεω θα δώσει το σύνθημα του μεγάλου αγώνα, που θα ανατρέψει την ψυχολογία του.
    Ο κόσμος θα δεί έναν άλλο.... Αντώνη.

    Πρέπει όλοι με ψυχραιμία να καταλάβουν, ότι ψήφος σε Καρατζαφέρη και Καμμένο, δηλ. στα ΠΑΡΑΜΑΓΑΖΑ.... του βασιλιά... της ίντριγκας Μητσοτάκη, δεν είναι άλλο παρά κατευθείαν ψήφος στα γνωστά κέντρα εξουσίας που δεν θέλουν ισχυρή κυβέρνηση και θέλουν πλέον "μπακλαβά" την πολιτική ζωή του τόπου, με σκοπό τον πλήρη έλεγχο....

    Θα του κάνουμε την χάρη???
    Θα πέσουμε στην παγίδα???
    Τελικά δεν είναι και τόσο σύνθετο.... Δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη... Είναι απλό..
    Ότι θέλουν αυτοί...., εμείς πρέπει να κάνουμε το ΑΝΤΙΘΕΤΟ!!!

    • κωστας Α avatar
      κωστας Α @ Mara 07/04/2012 12:11:03

      Αγαπητοι μου καλημερα και χρονια πολλα .Το παραμυθι, η καραμελα της κρισιμοτητας των εκλογων εχει κουρασει .Ο λαος απαιτει αληθειες κι ας πονανε !!! Η παραταξη της κεντροδεξιας εχει εναν ιστορικο ρολο αυτον της σοβαροτητος ,της καλιεργιας ενος αισθηματος ασφαλειας .Το ΠΑΣΟΚ και η κεντροαριστερα στο συνολο της ειναι οτι οι εφηβοι στην οικογενεια .Λενε μαγκιες ,συμπλεγματικες εξυπναδες ,πουλανε κοινωνικες ευαισθησιες με δανεικα ειναι και ολιγον θεωρητικοι στις προσεγγισεις τους .ΣΤΗΝ ΤΡΙΚΥΜΙΑ το τιμονι το παιρνει ο πατερας, η σοβαροτητα και αφου περασει η τρικυμια τοτε το δινει και παλι στον νεο για την αποκτηση εμπειριας .Καπως ετσι εχουν τα πραγματα και σημερα στην χωρα !!! ΜΟΝΟ ΠΟΥ Η ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΦΟΥΡΤΟΥΝΑ !!!ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΟΣΟΥΣ ΗΤΑΝ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ !!!!!!!!ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ !!!!!!!!!!!ΤΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ !!!!!!!!!!!Τα περιπτερα της κεντροδεξιας να κλεισουν αναλογιζομενα την κρισιμοτητα .Δεν χωρανε εγωισμοι !!!! Τ Ε Λ Ο Σ !!!!!!!!!

  2. Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος avatar
    Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 07/04/2012 08:10:18

    Όταν διάβασα το κείμενο δύο λέξεις μου ήρθαν αυθόρμητα στο μυαλό: διαφάνεια και ανασυγκρότηση. Οι παλιότεροι θα θυμούνται πως γύρω στο 1986-89 σε μια φίλη χώρα του Βορρά, τη Ρωσία ένας άλλος ηγέτης με αμφιλεγόμενο status από φίλους και εχθρούς προσπάθησε να κάνει κάτι παρόμοιο στην πατρίδα του, για να ακριβολογώ εκεί άρχισαν όλα. Ό,τι σάπιο και διεφθαρμένο υπήρχε στον κρατικό και κομματικό μηχανισμό το πολέμησε από τα πάνω στην αρχή μα στο τέλος ο μηχανισμός τον νίκησε. Ήταν βέβαια ο Γκορμπατσόφ. Η χώρα εκείνη ξεπέρασε τα προβλήματά της σχεδόν με τον αυτόματο πιλότο, στηριζόμενη στο μόχθο καιτην παραγωγικότητα του λαού της. Συμπέρασμα: σε μεταβατικές εποχές όπως η σημερινή η δίνη των γεγονότων παρασύρει τους πάντες και τα πάντα και αν το ποτάμι δεν πάει σε ομαλή κοίτη κανείς ηγέτης όσο ικανός κιαν είναι πολλά πράγματα να κάνει δεν μπορεί.

  3. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 07/04/2012 09:04:26

    Σωστός και εύστοχος Φάκτορα. Κατά τα άλλα,
    Ὁ ἔχων ῶτα ἀκούειν, ἀκουέτω.

  4. Pluto avatar
    Pluto 07/04/2012 09:12:20

    Nταλάρα-Ψυχάρης στο Μεγκα.Ποιά ρήξη,ποιά Ιταλία,η ηλιθιότητα είναι ανίκητη....

    • factorx avatar
      factorx @ Pluto 07/04/2012 12:12:55

      Γιατί δεν είναι ανατροπή να στηρίζει ο Ψυχάρης τη ΝΔ;

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ factorx 07/04/2012 12:16:39

        Ναι, ξάφνου είδε το φώς το αληθινό..

  5. DAVY JONES avatar
    DAVY JONES 07/04/2012 09:18:50

    Συνφωνώ Απόλυτα Factorx.
    Και κάτι για την Αυτοδυναμία. Αν στην Συγγρού συνεχίσουν να μιλάνε για αυτοδυναμία δεν θα την κατακτήσουν! Την ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ μπορεί να την πάρει μόνος του ο Σαμαράς, με μία προϋπόθεση.Να σπάσει τα Δεσμά που έχει και να κατέβει στον Λαο, να μιλήσει Αληθινά & στην Καρδιά του.

  6. tak avatar
    tak 07/04/2012 09:40:56

    Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν ένας ρομαντικός της πολιτικής και πίστευε στην υπέρβαση, την οποία επιχείρησε κάποτε… Τότε που δυστυχώς, πολλοί από μας τον αφήσαμε μόνο, ενώ ξέραμε τα δίκια του και την αδικία που συντελέσθηκε σε βάρος του.
    Σήμερα ο πολιτικός ρομαντισμός του κ. Σαμαρά εκτιμούμε πως «εξέλιπε ως ο κηρός από προσώπου πυρός» και δεν τον αγγίζουν πλέον ούτε το σύστημα ούτε το ευρωπαϊκό διευθυντήριο ούτε ο … κ. Μητσοτάκης ούτε κανένας άλλος στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό.
    Ο κ. Σαμαράς έμαθε να υπομένει μέχρι τέλους, έμαθε να καταπίνει την πίκρα του και κυρίως έμαθε να περιμένει την κατάλληλη στιγμή και μέχρι στιγμής το έχει αποδείξει και θα αποδείξει πολλά και ακόμα περισσότερα, δεδομένου πως ο ίδιος κατέχει το πρόβλημα της χώρας τόσο καλά, όσο ίσως κανένας άλλος στην Ελλάδα ή έξω από αυτή.
    Ορισμένοι από αυτούς που άκριτα έχουν σταθεί απέναντί του κατά καιρούς ή εξακολουθούν να στέκονται ακόμα, κάποιοι που νόμισαν πως η είσοδός τους στο «ιερό» τους έκανε αυτόματα και αρχιερείς, κάποιοι άλλοι που νομίζουν πως ο χρόνος ευνοεί τα πολιτικά τους παιχνίδια, καλό θα είναι να πληροφορηθούν πως η συγγραφέας των «Μυστικών του Βάλτου», η Πηνελόπη Δέλτα, σαν να το γνώριζε από τις μοίρες, «φεύγοντας» έντεκα χρόνια πριν να γεννηθεί ο «τρελάρας», του άφηνε πέρα από τα γονίδιά της και το βιβλίο της, τον «Τρελαντώνη», να έχει να πορεύεται…
    Που σημαίνει πως ούτε η διάθεσή του για υπέρβαση έχει τρωθεί στο ελάχιστο ούτε ο εθνικός του ρομαντισμός έχει εκλείψει… Και ο καθένας μπορεί να βγάλει αβίαστα τα συμπεράσματά του.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ tak 07/04/2012 18:27:12

      Η κατάρρευση τής Lehmann οδηγεί τά ισχυρά κράτη τού πλανήτη στόν δρόμο ανάληψης τής χασούρας τών τοξικών ομολόγων τών τραπεζών μέ τήν τεράστια αύξηση τών υποχρεώσεων πού αναλαμβάνουν οι πολίτες, μέ μιά μεγάλη αύξηση τής ρευστότητας τών κεντρικών τραπεζών πρός τίς τράπεζες μέ μοναδικό κριτήριο νά ξανατζογάρουν σέ προϊόντα πού χρειάζεται η πραγματική οικονομία ώστε νά καλύψουν τά τοξικά προϊόντα τών χαρτοφυλακίων τους, μέ αποτέλεσμα νά αυξηθεί υπέρμετρα τό κόστος τών πρώτων υλών καί νά αυξηθεί η φορολογία τών πολιτών γιά νά είναι διαχειρίσιμο τό ποσοστό διάσωσης πού ανέλαβαν τά κράτη καί νά περιορισθούν έτσι σημαντικά τά κεφάλαια πού διοχετεύονταν στήν πραγματική οικονομία.

      Η διαχειριστική πολιτική εξουσία τής Ν.Δ. τού Κ.Καραμανλή στήν Ελλάδα τού 2008 καί 2009 ψυχανεμίζεται τό τί μέλλει γενέσθαι. Η οικονομικοπολιτική διαχείριση τής εξουσίας από τήν Ν.Δ. τού Κ.Καραμανλή, πιστή στήν μεταπολιτευτική πολιτική διαχείρισης πού επέβαλε η παπανδρεϊκή φιλοσοφία υποτέλειας στό χρέος καί συντεχνιακής νομής τού όποιου παραγώμενου πλούτου, είναι τελείως ανέτοιμη νά διαχειρισθεί τό σπάσιμο τής παγκόσμιας φούσκας τού καζινοκαπιταλισμού καί τήν μεγάλη ανατροπή τού οικονομικού μοντέλου πού επιβάλεται στούς πολιτικούς τού δυτικού (καί όχι μόνον) κόσμου, ήτοι τήν διάχυση τής προκληκτικής κλοπής τού πλούτου τής διεθνούς τών πραπεζών στούς πολίτες τών χωρών τους, μέ τήν ανάληψη από μέρους τους τού κόστους τής τραπεζικής ληστείας.

      Η λογική τής Ελλάδας ώς χώρας μικρού οικονομικού βάρους τής περιφέρειας, μέ έλλειψη τοξικών τραπεζικών προϊόντων στά χαρτοφυλάκια τών τραπεζών της, παραγνωρίζει τήν νέα δυναμική τής σπεκουλαδόρικης ρευστότητας πού διαχέεται στό τραπεζικό σύστημα καί δέν παίρνει στά σοβαρά υπ’ όψιν της τήν αχίλλειο πτέρνα τής αναχρηματοδότησης τού μεγάλου δημόσιου χρέους της, αλλά ούτε τήν απουσία ικανής παραγωγικής υποδομής καί ούτε τήν φούσκα τού ιδιωτικού χρέους τών πολιτών της (μέ αιχμή τήν φούσκα τής αγοράς ακινήτων), τό σκάσιμο τής οποίας κινδυνεύει νά βυθίσει τήν χώρα στό χάος.

      Οι εκλογές τού 2009 καί η άνοδος τού Παπανδρέου στήν εξουσία είναι τό σημείο καμπής. Πολλοί αναρωτιούνται άν υπήρχε κάποια άλλη (καλύτερη) επιλογή διεξόδου τής ελληνικής οικονομίας από τό αδιέξοδο στό οποίο τήν είχε φέρει η πολιτική διαχείριση τού παπανδρεϊκού μοντέλου εξουσίας.

      Η δική μου άποψη είναι ναί. Η καραμανλική αμέλεια καί αργότερα κυβερνητική δυστοκία συνέβαλαν στήν ξέφρενη πορεία. Η σπασμοδικότητα τών κάποιων φοροαποδοτικών μέτρων τού Καραμανλή καί η ανήθικη επιπολαιότητα τών κατεστημένων συμφερόντων (πράγμα πού δείχνει καί τόν περιοριστικά κατινίστικο τρόπο αντίληψης τών παγκόσμιων δρώμενων) νά προασπίσουν τήν ουσία τών κεκτημένων τους περιορίζοντας εκουσίως τό εύρος τής φαυλότητάς τους ήταν ο καταλύτης τής εξέλιξης.

      Η επιλογή Παπανδρέου νά οδηγήσει τήν χώρα στό σόκ τής κατάρρευσης (αναγκαία προϋπόθεση γιά ορσμένους ώστε νά τσακίσουν τήν αντίδραση τού κόσμου γιά σεισμικές αλλαγές) μέ στόχο νά μπεί σέ διεθνή οικονομικό έλεγχο είναι η μιά πλευρά τής ιστορίας. Δέν ξέρω άν κατάλαβε ποτέ ο Παπανδρέου πού πραγματικά οδηγούσε τήν χώρα. Υποθέτω ότι η επιλογή τού ΔΝΤ ήταν προαποφασισμένη από τόν ίδιο τόν Παπανδρέου μέσω τών ξένων προστατών του (έδωσαν τό πράσινο φώς στά hedge fonds γιά επίθεση) καί δικών μας συμβούλων καί καθεστωτικών παραγώντων (Τράπεζα τής Ελλάδος, Τ10, εσκεμμένη αδιαφορία ελέγχου τής τραπεζικής αγοράς).

      Άν κρίνω από τό εύρος τής στρατηγική σκέψης του πού μάς έχει επιδείξει ο Παπανδρέου, μάλλον ποτέ δέν κατάλαβε πού πραγματικά οδηγούσε τήν χώρα καί ποιά πραγματικά συμφέροντα υπηρετούσε. Η εμμονή τού Παπανδρέου γιά εξουσία (ώς κληρομικού δικαιώματος) καί η χρήζουσα ψυχοανάλυσης ευστροφίας του (ρήσεις Σαρκοζύ σέ ανοιχτά μικρόφωνα), σέ συνδιασμό μέ τό καθεστώς αφασίας τών ηγετικών στελεχών τού ΠΑΣΟΚ (Τό μόνο πού ξέρουν καί αυτοί είναι τό κληρονομικό δικαίωμα στήν εξουσία τής αρπαχτής καί τού βολέματος τών δικών μας) οδήγησε τήν χώρα στό μνημόνιο. Είναι δέ τόσο ανεπαρκής η ηγετική ομάδα τού ΠΑΣΟΚ, ώστε κατάφερε νά απορρυθμίσει καί τίς μνημονιακές επιταγές γιά μεταρρυθμίσεις καί περιορισμό τής σπατάλης, ώστε η χώρα νά φθάσει στό έσχατο όριο μή διαχείρισης καί μή προοπτικής (έστω μνημονιακής).

      Ο άλλος πόλος εξουσίας (η ΝΔ) ανασυντάχθηκε σχετικά γρήγορα. Ο νέος ηγέτης τής δεξιάς Σαμαράς κατάφερε μέ τήν δυναμική πού τού έδωσε η ψήφος τής βάσης νά επαναπροσδιορίσει σέ μιά καινούργια βάση τίς θέσεις καί επιδιώξεις τής δεξιάς παράταξης. Εύστροφος, εθνοκεντρικός, χωρίς ιδιαίτερα χρέη έναντι τού κατεστημένου άρθρωσε ένα πολιτικό λόγο πιό αιχμηρό, πιό σαφή καί φάνηκε ότι έχει στρατηγική σκέψη γιά τό πώς η χώρα μπορεί νά αποφύγει τά χειρότερα καί νά ξαναμπεί η οικονομία σέ μιά πιό υγιή ατραπό ανάπ τυξης, οι δέ πολίτες της νά επανακοθορίσουν τήν ταυτότητά τους καί τίς επιδιώξεις τους στόν χωροχρόνο τους μέ βάση τήν διαχρονική πολιτιστική τους παρουσία καί τόν επανακοθορισμό τους ώς συγκεκριμένης εθνοτικής ομάδας στίς επιμέρους δράσεις τους καί στήν διεθνή τους παρουσία.

      Αυτό πού χαρακτήρισε τήν πορεία καί τίς θέσεις τού Σαμαρά ήταν η στάση του απέναντι στό μνημόνιο. Χαρακτήρισε τίς πρόνοιές του ανεδαφικές, λάθος πού οδηγεί στήν όξυνση τής ύφεσης, συντάχθηκε μέ τούς στόχους τού μνημονίου (περιορισμό τού ελλείμματος), πρόβλεψε τό αδιέξοδο τής οικονομίας καί τής πολιτικής καί συνδίασε τό όχι στό μνημόνιο μέ τήν άρνησή του νά αφήσει τήν χώρα στό πολιτικό αδιέξοδο θεσμικής επιλογής στό μέλλον (ομιλία του στήν βουλή), πράγμα πού, όπως διαμορφώθηκαν οι συγκυρίες, φαίνεται ότι οδηγείται η χώρα.

      Ώς κόμμα αντιπολίτευσης επεξεργάσθηκε καί ανακοίνωσε συγκεκριμένες πολιτικές προτάσεις διεξόδου από τήν κρίση (αποκρατικοποιήσεις, επανεκκίνηση οικονομίας, εφεδρεία, διατήριση τού ύψους τών κατώτερων συντάξεων, κ.λπ.), κράτησε σαφή θέση γιά τήν στρατηγική επιλογή τής χώρας (ευρωζώνη)καί έκανε καί τά αναγκαία πολιτικά λάθη. Δέν υπολόγισε σωστά τόν καιροσκοπισμό τού Παπανδρέου καί τών εξωθεσμικών κέντρων ελέγχου του καί οδηγήθηκε σέ πολιτική ομηρία μέ τήν ιστορία τού δημοψηφίσματος καί τήν στήριξη τής κυβέρνησης Παπαδήμου (πρόταση τού μεγαλύτερου καιροσκόπου Καρατζαφέρη). Η εικόνα του δέχθηκε πλήγμα από τήν απαίτηση γιά γραπτές εγγυήσεις (προσεκτικά διατυπωμένες, αλλά παρ’όλα αυτά ενυπόγραφες εγγυήσεις) καί τήν αμφισβήτηση τών επιλογών του από μέρους τής κοινοβουλευτικής του ομάδας (παραδόξως πρώην επιφανών υποστηρικτών του).

      Ο Σαμαράς ένιωσε στό πετσί του τήν βρώμικη ενέργεια πού μπορεί νά εκφράσει ένα καθεστωτικό περιβάλλον μέ στόχο τόν έλεγχο τού κάθε πολιτικού. Όλες τίς προτάσεις του τίς ιδιοποιήθκε μέ τό χρόνο τό ΠΑΣΟΚ, αποδόμησε πλήρως τήν δυναμική τους καί φρόντισε νά τίς απαξιώσει στά μάτια τού κόσμου ώς μή αποδοτικές. Τό κόμμα καμμένου καί η συνεχής προσπάθεια αποδόμησης τής δυναμικής πού θέλει καί μπορεί νά εκφράσει είναι μέρος τού παιχνιδιού.

      Τό σύστημα είναι ασυστόλως ανήθικο καί γκεμπελικά δομημένο. Ο Σαμαράς δέν είναι ο καθεστωτικός επαναστάτης. Πιστεύει όμως στήν λογική ενός λειτουργούντος κράτους, στήν λαϊκή βάση πού πρέπει νά τό στηρίζει καί ενδιαφέρεται γιά τήν μή απαξίωση τών κατώτερω κοινωνικών στρωμάτων. Είναι μιά λογική καί πίστη πού έχει πάμπολλες φορές επιδείξει καί στηρίζεται στήν αντίληψή του γιά τό έθνος, τίς καταβολές του καί τήν προοπτική του. Είναι ένας πατριώτης καί όχι άπατρις πολιτικός. Τό εθνικό συμφέρον υπερτερεί γιά τόν Σαμαρά τού προσωπικού (εξαρτάται βέβαια πώς ορίζει κανείς τό εθνικό συμφέρον).

      Έχει μιά στρατηγική πορείας γιά τό έθνος καί ένα δρόμο ελπίδας εξόδου από τήν κρίση. Τό θετικό είναι ότι πιστεύει σέ αυτό πού θέλει νά πετύχει καί η πίστη του είναι ήδη η μισή επιτυχία. Πιστεύει ακράδαντα στήν αποστολή τού έθνους τών ελλήνων στό μέλλον, τό έδειξε στό μακεδονικό (αρνείται μέ πείσμα οποιονδήποτε εδαφικό ή πολιτιστικό ακρωτηριασμό), στό βορειοηπειρωτικό (ορθότατα κάλεσε τούς βορειηπειρώτες νά ζητήσουν τήν προστασία τής μητέρας πατρίδας καί όλο τό διεθνιστικό καί εθνικιστικό σκυλολόϊ, χωρίς ίχνος εθνικής συνείδησης, τόν κατηγόρησε αναφανδόν ότι άνοιξε τά σύνορα στούς αλβανούς), στό κυπριακό καί σίγουρα δέν πρόκειται νά ξεπουλήσει τόν τεράστιο ορυκτό μας πλούτο στούς διθνείς προστάτες μας. Δέν μπορεί από ιδεολογία. Θά προτιμήσει νά αυτοκτονήσει.

      Κατηγορείται ότι πρόδωσε προσδοκίες καί παραδόθηκε στούς Τροϊκανούς. Τί φοβερές απλοποιήσεις γιά εύκαμπτους ανθρώπους. Θά τόν χαρακτήριζα ανθρωπάκι άν άφηνε τήν χώρα νά οδηγηθεί εκτός ΕΕ καί ευρώ. Άν υπήρχε έστω μιά προοπτική επιτυχίας τού εγχειρήματος κουρέματος έπρεπε νά τό στηρίξει, όπως καί τό έκανε. Αγόρασε χρόνο γιά τήν χώρα. Πόσο εύκολο είναι νά πείς όχι σέ ένα εθνικό δίλημμα, τό οποίο θά απογείωνε τήν προσωπική σου καριέρα,αλλά μπορεί νά διέλυε τήν χώρα τό έδειξαν οι πρώην υποστηρικτές του βουλευτές. Προτίμησαν τήν μεγαλύτερη πιθανότητα επανεκλογής τους από τόν οποιδήποτε περιορισμό τής προσωπικής τους φιλοδοξίας. Βρήκαν καί θέση σέ έναν πρώην νεοδημοκράτη. Τόν καμμένο. Βρήκαν καί τό σύνθημα. Είμαστε αντιμνημονιακοί. Δηλαδή φιλολαϊκοί. Τί θράσος ψεύδους καί θράσους παρουσίας ώς σωτήρων. Ποντάρουν στό γεγονός ότι ο κόσμος στήν απελπισία του διαλέγει τούς πιό φωνασκούντες ανίκανους. Νά επιβιώσουν πολιτικά. Καί ποιός ξέρει τί θά συμβεί στό μέλλον;

      Σέ αυτή τήν χώρα ακόμα καί ο γιωργάκης κατάφερε νά γίνει πρωθυπουργός.

      • tak avatar
        tak @ Ιαπετός 07/04/2012 18:36:54

        Τι να σου απαντήσω Ιαπετέ; Η εξαιρετική γραμμή του κειμένου σου "μάλλον ποτέ δέν κατάλαβε πού πραγματικά οδηγούσε τήν χώρα καί ποιά πραγματικά συμφέροντα υπηρετούσε" για τον GAP, δεν τα λέει απλά όλα, λέει και πολλά παραπάνω.
        Δυστυχώς πολλοί από τους Έλληνες δεν καταλαβαίνουν, σαν πεισμωμένα μουλάρια, τι πάει να κάνει ο Σαμαράς και κυρίως σε πια θέση βρέθηκε άθελά του. Θα επαναλάβω αυτά που έχω γράψει πολλές φορές: Ο Σαμαράς αν δεν γίνει πρωθυπουργός, θα είναι μικρό το κακό γι αυτόν, γιατί από την ιστορία θα δικαιωθεί. Η χώρα όμως; Αυτή χρειάζεται τον Αντώνη Σαμαρά και δυστυχώς σήμερα δεν υπάρχει άλλος να το παλέψει τουλάχιστον, όπως θα παλέψει αυτός...

      • franc avatar
        franc @ Ιαπετός 08/04/2012 20:39:35

        Αγαπητέ Ιαπετέ ,
        Συμφωνώ μαζί σου, Ο Σαμαράς με το δήθεν ΝΑΙ στο μνημόνιο Αγόρασε χρόνο γιά τήν χώρα.
        Ομως έδωσε στην Μέρκελ και στους ψηφοφόρους την εντύπωση και μάλιστα με πολύ πειστικό τρόπο (διαγραφές έναξη ξαφνικής επίθεσης στην Αριστερά και στον Καμμένο) οτι παραδόθηκε. Οπως ξέρεις όσο δεν ακούγεται ενα ηχηρό ΟΧΙ στο μνημόνιο απ' το λαό μας αυτοί θα συνεχίσουν να τον απομυζούν.(Βλ.και παρακάτω σχόλιό μου). Πιστεύω λοιπόν οτι καλά έκανε και είπε ψέμματα για να κερδίσει χρόνο για την χώρα . Αυτός ο χρόνος λήγει στις 6 Μαίου. Αν συνεχίσει να λέει ΝΑΙ μέχρι τις εκλογές θα είναι διπλά χαμένος. 1. Διότι δεν θα έχει αυτοδυναμία και 2. Ούτε απο κοινού με το ΠΑΣΟΚ θα μπορέσει να κυβερνήσει. 3. Το ΟΧΙ της Εθνικής Αντίστασης θα ανήκει ακόμα μια φορά στην Αριστερά.
        4. Μόνο αν πούμε ΟΧΙ στο μνημόνιο θα μας πάρουν στα σοβαρά οι Ευρωπαίοι και έχουν δίκιο. Οσο λέμε ΝΑΙ σημαίνει οτι μπορούμε να πληρώνουμε κι έτσι αυτοί συνεχίζουν να κερδίζουν.Γιατί να μας λύσουν το πρόβλημα ?(που μπορούν).

  7. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 07/04/2012 09:43:16

    Μπράβο ρε Φάκτορα λες μεγάλες αλήθειες. Αυτά περίμενε ο κόσμος το ΄74, τα ίδια το ΄81 με λίγη παραπάνω δημοκρατία, τα ίδια και το 2004. Ένα κράτος δίπλα στον πολίτη, λίγη σοβαρότητα στη λειτουργία του κράτους, αξιοκρατία παντού, ανάδειξη των άξιων και ικανών, σκληρή δουλεία αλλά με προοπτική, ευκαιρίες στους νέους, σε όλους τους ικανούς νέους και όχι σε αυτούς που έχουν μπάρμπα στη Κορώνη, αγάπη και σεβασμό στη πατρίδα, στην ιστορία της και τον πολιτισμό της, προστασία στον αδύναμο.

    Απλά πράματα που ποτέ δεν έγιναν, γιατί όλοι αυτοί που κυβέρνησαν τη χώρα όλα αυτά τα χρόνια, είχαν ως στόχο να ικανοποιήσουν τις απεριόριστες φιλοδοξίες τους και την τσέπη τους, ίσως και τα αφεντικά τους (εντός και εκτός Ελλάδας) που τους ανέδειξαν, και όχι τους Έλληνες συμπατριώτες τους.

    Εγώ πιστεύω ότι ο Σαμαράς έχοντας στους ώμους του την βαριά κληρονομιά των προγόνων του, δεν θα μας προδώσει.

  8. john avatar
    john 07/04/2012 09:55:04

    απολυτη καταστροφη !

  9. Δαναός avatar
    Δαναός 07/04/2012 10:08:39

    Ακριβώς έτσι Φάκτορα!!!
    Εγραφα κι εγώ τι μου είπαν απλοί καθημερινοί άνθρωποι στις 12/12/2011:www.antinews.gr/2011/12/12/138096/ και το μεταφέρω:
    «Τι περιμένει λοιπόν; Αφού οι κηφήνες βουλευτές και οι σύμβουλοί του έχουν χαθεί να βγει ο ίδιος γαμώ το κέρατό μας! Τι θα πει Συγγρού Ερμού και τρίχες κατσαρές;Από τόπο σε τόπο να πάει. Εμείς εδώ είμαστε, τον περιμένουμε με λαχτάρα και θα κάνουμε κι αγώνα να μαζευτεί όσος περισσότερος κόσμος γίνεται. Μας τα έχουν πρήξει οι τηλεοράσεις. Ο κόσμος να καίγεται και να έχουμε την Τρέμη να μας λέει τι θα κάνει το ΠΑΣΟΚ; Αν θα βγάλουν άλλον πρόεδρο και ότι παπαριά τους έρθει; Χεστήκαμε! Αν ζούσαμε φίλε σε άλλη χώρα το ΠΑΣΟΚ θα είχε χαθεί από προσώπου γης και θα περίμενε με τρόμο τη Δαμόκλειο Σπάθη της δικαιοσύνης για εσχάτη προδοσία. Κι αυτοί μας κουνούν το δάχτυλο και ζητούν και τα ρέστα. Το ζητούμενο όμως είναι το τι κάνει ο Σαμαράς. Μπορείς να μας εξηγήσεις εσύ που ξέρεις και περισσότερα γράμματα; Κι αν δεν ξέρεις να μάθεις. Να του στείλεις ένα γράμμα να το υπογράψουμε όλοι μα όλοι όπως μας βλέπεις και να του πεις αυτά που σου λέμε. Να του πεις αυτό που βλέπεις. Μια πορτοκαλάδα με δυο ποτήρια από το πρωί μέχρι το μεσημέρι! Έρχονται Χριστούγεννα. Τι θα δώσουμε στα εγγόνια μας ρε! Τι; Άντε εμείς τα περήφανα γηρατειά θα περάσουμε και με μπομπότα αν χρειαστεί, αλλά αυτά τα καημένα τι χρωστούν; Αυτήν τη στιγμή έπρεπε να οργώνει την Ελλάδα. Ήπειρο, Μακεδονία, Θράκη… παντού, να τον ακούσουμε να λέει εκείνο το «έχετέ μου εμπιστοσύνη». Από κοντά. Να τον νιώσουμε δίπλα μας. Νιώθουμε εξαπατημένοι. Είμαστε νεκροί το κατάλαβες; Τον επιθανάτιο ρόγχο μας ακούμε. Ας μας δώσει τουλάχιστο λίγο οξυγόνο! Μια ανάσα βρε αδερφέ! Πού είναι εκείνη η ατμομηχανή που έλεγε ότι θα πάρει μπροστά; Θα την πάρει σε λίγο τσάμπα ο παλιατζής…Στους δύσκολους και πονηρούς καιρούς δεν χρειάζονται κόμματα. ..

    Ηγέτες χρειάζονται και σαν τέτοιον τον πιστέψαμε. Να ξεσηκώσει τη νεολαία που έχει απογοητευτεί. Να τους δώσει ελπίδα! Ταΐζουμε ακόμα τα παιδιά μας, που είναι 30 και 40 χρονών, με την πενιχρή σύνταξή μας . Τρεις συμπατριώτες μας αυτοκτόνησαν! ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑΜΕ! Γράψτα λοιπόν. Γράψτα και στείλτα. Κι αν θέλεις θα βάλουμε όλοι από 5 ευρώ, να σου κάνουμε τα εισιτήρια να πας εσύ εκεί, στον ίδιο, το γράμμα!».».

    • tak avatar
      tak @ Δαναός 07/04/2012 11:37:25

      Δαναός ... μαινόμενος! [Και με το δίκιο του...]

  10. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 07/04/2012 10:09:52

    Όταν σε μία χώρα μπαίνει το ΔΝΤ, όλα τα παλιά κόμματα χάνονται αργά αλλά σταθερά. Το παράδειγμα της Τουρκίας είναι το πιο πρόσφατο. Χρειάζεται λοιπόν κάτι πραγματικά καινούργιο από εκείνα τα κόμματα που θέλουν να επιβιώσουν.

    “Η μοναδική μας προστασία απέναντι στις τοκογλυφικές αγορές και στα πολυεθνικά μονοπώλια είναι η Πολιτική. Η μοναδική μας προστασία απέναντι στους πολιτικούς είναι οι ενεργοί, υπεύθυνοι και σωστά ενημερωμένοι Πολίτες - οι οποίοι ψηφίζουν οι ίδιοι τους νόμους, ελέγχουν το δημόσιο και καθορίζουν την κυβερνητική Πολιτική, με την εγκαθίδρυση της άμεσης Δημοκρατίας.
    από το http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2569.aspx

  11. η Dimi avatar
    η Dimi 07/04/2012 10:11:40

    “The time to repair the roof is when the sun is shining”
    ~John F. Kennedy

  12. FALCON avatar
    FALCON 07/04/2012 10:12:04

    Οταν το 2009 το μεγαλύτερο μέρος του εκλογικού σώματος της Ν.Δ ψήφιζε Ντόρα για αρχηγό της ΝΔ, Ο λαός μαζί και εγώ ψηφίζαμε ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ. Σήμερα ψηφίζουμε ρήξη με το κατεστημένο και πρωθυπουργό της χώρας ΑΝΤΟΝΗ ΣΑΜΑΡΑ. Γιατί; ΓΙΑΤΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΧΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ ΒΗΜΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ.

  13. juliet avatar
    juliet 07/04/2012 10:20:18

    Φάκτορα,
    ξέρεις να πολεμάς για τις αλήθειες και για την ελευθερία αυτής της Πατρίδας ,υποκλίνομαι στο αγώνα σου.

  14. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 07/04/2012 10:22:04

    Όπως είχα γράψει και σε ένα παλαιότερο σχόλιό μου, στην Συγγρού να μην περιμένουν την έναρξη της προεκλογικής περιόδου, είναι σχεδόν στο τέλος της.
    Δαναέ προσοχή δεν είμαι ο dikefalosaitos. (δεν έχω βάλει χαμογελαστό προσωπάκι)

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ dikefalosaitos 07/04/2012 10:29:01

      Αμ σε κατάλαβα! Καλημέρα!

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ Δαναός 07/04/2012 10:39:01

        Καλημέρα, όλη μέρα. :)

        • tak avatar
          tak @ dikefalosaitos 07/04/2012 11:40:24

          Προσπαθώ να μάθω τι ομάδα είναι ο δικέφαλος... Εγώ όπως ξέρεις είμαι ... προεδρικός και red!

  15. nestrom avatar
    nestrom 07/04/2012 10:23:22

    Πολύ καλά τα λες Φάκτορα. Δεν βαρέθηκες όμως να "παρακαλάς" τον Σαμαρά για τα αυτονόητα?
    Ο ηγέτης δεν πρέπει να είναι αυτός που μας "τραβάει" όλους μπροστά με το λόγο και το όραμά του? Αντιθέτως, εσύ είσαι αυτός που προσπαθείς, για την ώρα μάταια, να τον αφυπνίσεις.
    Δεν βλέπεις οτι σιγά σιγά προσχωρεί στη διαλλεκτική του ΓΑΠ? "πιστεύω στη δύναμη του ελληνικού λαου" και άλλες τέτοιες μακακίες, ενώ τα ελληνόπουλα πλέον υποσητίζονται?
    Πιστεύεις ειλικρινά ότι προλαβαίνει μεχρι τις εκλογές (αν γίνουν) να αλλαξει θεαματικά το κλίμα?

  16. airman avatar
    airman 07/04/2012 10:28:11

    Οι Έλληνες είμαστε ένας ιδιόμορφος λαός, με μοναδικά χαρακτηριστικά, με εξαιρετικά χαρίσματα, με σπάνιες αρετές και με πλήθος ελαττώματα.
    Η πορεία μας στο χρόνο ποτέ δεν ήταν ''ευθεία οριζοντία'', πάντα είχε ''αναταράξεις'', στιγμές δόξας και περιδινήσεις.
    Και πάντα χρειαζόταν ένας ''μπουρλοτιέρης'' για να δώσει το σύνθημα.
    Ας μη γελιόμαστε, δεν είμαστε ''συστημικός'' λαός, θέλουμε ο καθένας το ''καπετανάτο'' του. Δεν μπορούμε να υποτάξουμε τη λογική στο συναίσθημα. Γι' αυτό και επικρατεί η οργή που επικαλύπτει την ανάγκη για περίσκεψη. Γι' αυτό και αντί να συντονίσουμε δυνάμεις και να στοιχιστούμε πίσω από έναν ''μπροστάρη'' για να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα, αντιδρούμε σπασμωδικά και τραβάει ο καθένας το δρόμο του. Θέλουμε όλοι να δώσουμε λύση, αλλά ο καθένας τη δική του.
    Γι' αυτό και χρειαζόματε το ''μπουρλοτιέρη'' να μας παρασύρει. Δεν μας εμπνέει ο ''συστημικός'' που με τεχνοκρατική λογική θα χαράξει και θα αναλύσει το σχέδιο του. Ίσως γι΄αυτό δεν μπορούν να γίνουν ευρέως κατανοητές/αποδεκτές κινήσεις στην πολιτική σκακιέρα και όχι μόνο, ενώ οι ''μπαλκονάτες'' ομιλίες γίνονται ασμένως αποδεκτές.
    Ο Αντώνης Σαμαράς είναι ίσως σε αυτή τη χρονική συγκυρία ο μόνος που μπορεί να συνδυάσει και τα δύο. Μαζί με το σχέδιο να ανάψει και τη σπίθα που θα βάλει ''φωτιά στον κάμπο''. Σχέδιο για την επόμενη γενιά, ''φωτιά'' για να σαρώσει τα ''ζιζάνια'' που έχουν πνίξει την Ελλάδα.
    Γιατί αλλοίμονο αν βάλει τη ''φωτιά'' χωρίς σχέδιο. Μόνο αποκαΐδια θα μείνουν.
    Υ.Γ. Και για να μη ξεχνιόμαστε, εικοσιοκτώ και σήμερα! (Δεν έχω καμιά πληροφορία, απλή διαίσθηση)

  17. fallen angel avatar
    fallen angel 07/04/2012 10:31:18

    Διαβάζω εδώ και αρκετές μέρες παρόμοια άρθρα, που ως κοινό παρανομαστή έχουν να αλλάξει κάτι επιτέλους στην επικοινωνιακή τακτική της Ν.Δ.
    Δυστυχώς εκ του τηλεοπτικού αποτελέσματος δεν φαίνεται να ακούει κανείς και να αλλάζει κάτι. Ένα μήνα πριν τις εκλογές βλέπουμε:
    1. Να εκπροσωπούν την Ν.Δ. άτομα, που στην αντίληψη του κόσμου είναι συνυφασμένα με ότι αρνητικό έχει να επιδείξει η παράταξη και τα οποία να μην μπορούν να σταθούν σε μια συζήτηση επιχειρηματολογώντας με τις θέσεις που έτοιμες δίνει στις συνεντεύξεις του ο Αντώνης Σαμαράς.
    2. Να μην απαντάει κανείς ΞΕΚΑΘΑΡΑ για την πιθανότητα συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ. Δηλαδή τόσο δύσκολο είναι να βγουν και να πουν ότι η Νέα Δημοκρατία συγκυβερνά μόνο με το λαό ?
    3. Ένα μήνα πριν τις εκλογές και δεν έχουμε δει ένα πρόγραμμα διακυβέρνησης. Υποτίθεται ότι είναι έτοιμοι να κυβερνήσουν από το φθινόπωρο που ζήτησε πρώτη φορά εκλογές και πρόγραμμα δεν έχουμε δει.
    Λίγο πολύ τα ανωτέρω και άλλα πολλά τα έχουν όλοι αντιληφθεί και απορούν για το που θα πάει αυτή η κατάσταση καθώς κάποια λάθη είναι προκλητικά εμφανή και που μόνο ως εσκεμμένα θα μπορούσαν να δικαιολογηθούν.
    Μην απορεί κανείς μετά πως ανεβαίνουν δημοσκοπικά διάφορα κομματίδια, καρπώνοντας την αντιμνημονιακή πολιτική των δύο τελευταίων ετών και καθιστώντας τα έτσι ικανά να κόψουν την αυτοδυναμία ...

  18. knight rider avatar
    knight rider 07/04/2012 10:32:10

    Φάκτορα,
    Το τραίνο της ιστορίας που λες πέρασε την 11/11/2011 και ο Αντώνης Σαμαράς προτίμησε να μην ανέβει, αλλά να στηρίξει τον Παπαδήμο, το ΠΑΣΟΚ να μην διαλυθεί, αλλά και το μνημόνιο 2. Τα υπόλοιπα είναι κουφια λόγια και φρούδες ελπίδες. Το πουλάκι πέταξε!

  19. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 07/04/2012 10:33:00

    Η θεωρία της στρατηγικής παρουσιάζει δύο ηγετικές επιλογές. Ο ηγέτης αφού κρίνει τις ίδιες δυνάμεις και τις αντικειμενικές συνθήκες, είτε παίρνει τον πλήρη έλεγχο των αποφάσεων και των πρωτοβουλιών και ηγείται δυναμικά της πορείας προς τον στόχο εκθέτοντας εαυτόν χωρίς ασπίδα, είτε επιλέγει το παιγνίδι του τακτικισμού κλειδωμένος στην επαύλη των ματαιόδοξων συμβούλων.

    Σε ποιά κατηγορία υπάγεται ο Σαμαράς;
    Τι απαιτούν οι καιροί και η χώρα μας;

  20. franc avatar
    franc 07/04/2012 10:36:21

    Δυστυχώς οι επισημάνσεις αυτής της ανάρτησης είναι ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.:
    "Ο Σαμαράς δεν θα γίνει πρωθυπουργός με τη ΝΔ. Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να θάψει το «πτώμα» της."
    Προλαβαίνει να το κάνει πρίν τις εκλογές?
    Αν όχι, παίρνει τα μέτρα του για να το κάνει μετά? Και πως θα πορευτεί τότε?
    Εμείς, αν δεν το κάνει πριν τις εκλογές δεν μπορούμε να ψηφίσουμε ενα πτώμα. Θα ψηφίσουμε ΟΧΙ στο μνημόνιο και θα περιμένουμε το Σαμαρά μετά τις εκλογές, να θάψει σίγουρα τότε το πτώμα της ΝΔ και να γίνει ο νέος Εθνάρχης που περιμένουμε...

  21. franc avatar
    franc 07/04/2012 10:48:13

    Μέχρι στιγμής προφανώς στη δεύτερη.
    Και δεν έχει χρόνο γι να αλλάξει πλέον.

  22. Giannis Kanellopoulos avatar
    Giannis Kanellopoulos 07/04/2012 10:58:32

    Ο μεγαλύτερος εχθρός του Αντώνη Σαμαρά.


    Οι ερχόμενες εκλογές ίσως είναι οι σημαντικότερες της Γ Ελληνικής Δημοκρατίας. Με την ψήφο του ο ελληνικός λαός θα αποφασίσει για το αν θα βγει από την κρίση μέσα από ομαλές διαδικασίες και μέσα από τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις ή θα βυθιστεί σε ένα εμφυλιοπολεμικό κλίμα και θα οδηγηθεί σε έκτακτες περιόδους με έκτακτες μορφές διακυβέρνησης. Επιπλέον ,θα αποτυπωθεί στις σελίδες της ελληνικής ιστορίας του μέλλοντος, η αποτυχία ή η επιτυχία ενός υποψηφίου πρωθυπουργού που μέσα σε ένα καθεστώς απαξίωσης της πολιτικής και των πολιτικών ήταν ουσιαστικά , ο μοναδικός σοβαρός διεκδικητής της προεδρίας της επόμενης ελληνικής κυβέρνησης.

    Είναι ,πλέον, παραδεκτό από τους περισσότερους στην ελληνική κοινωνία και στο μακιαβελικό μας πολιτικό σύστημα πως οι η προεκλογική περίοδος είναι αγώνας με δυο μονομάχους το αρχηγό της ΝΔ και το κακό του εαυτό. Μπορεί αυτή η άποψη να φαντάζει προκλητική σε μια χώρα που αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα αλλά και προβλήματα εσωτερικής ασφαλείας ,αλλά είναι μια πραγματικότητα

    Το πιο δύσκολο σε μια χώρα που μαστίζεται από την εύκολη προπαγάνδα και τον αριστερής κοπής λαϊκισμό είναι να πείσεις έναν φτωχό αλλά και αλλοτριωμένο από την προοδευτική λογική και πρακτική λαό πως για ξεφύγει από την φτώχεια και την μιζέρια πρέπει να τιμωρήσει όχι το πολιτικό σύστημα αλλά τον ίδιο του τον εαυτό και κατανοήσει πως το ατομικό συμφέρον , η προσωπικές και συντεχνιακές ιδιοτέλειες πρέπει να πάψουν να υπάρχουν , ώστε να δοθεί χώρος στους πραγματικά προδομένους Έλληνες και ανοίξουν τα φτερά τους και τραβήξουν μαζί τους την Ελλάδα.

    Ως εκ των πραγμάτων,ο Σαμαράς δεν θα πρέπει να πολιτευτεί σε αυτές τις εκλογές ως ένας κατήγορος του παρελθόντος αλλά ως ο ανανεωτής του αύριο. Πρέπει να αντιμετωπίσει με αυστηρότητα όλους όσους αυτούς τον χαρακτήρισαν κωλοτούμπα τονίζοντας την αλήθεια: ότι το κράτος έχει συνέχεια , ρόλο και λόγο ύπαρξης και ότι ο ίδιος δεν μπορούσε για το μικροπολιτικό του όφελος να κατέστρεφε ολοκληρωτικά και για δεκαετίες την χώρα μόνο και μόνο για να ικανοποιηθούν οι χρήσιμοι ηλίθιοι που αναμασούν τις φανφάρες περί σωτήριας της χώρας απλώς με την έξοδο από το μνημόνιο. Επίσης, ο πρόεδρος της νέας δημοκρατίας πρέπει να κάνει σαφές πως δεν είναι λαθρεπιβάτης της πολίτικης άλλα ο πρώτος και μόνος άμεσα εκλεγμένος πρόεδρος στην ιστορία της Νέας δημοκρατίας και ότι με την θετική έγκριση του εκλογικού σώματος θα κυβερνήσει και την χώρα. Ακόμα πρέπει να πετάξει το γάντι της επιλογής των επόμενων εθνοπατέρων στον ίδιο το λαό. Είναι αναγκαίο να επικαλεστεί εμμέσως πλην σαφώς την αρχή της ταυτόχρονης τιμωρίας- επιβράβευσης. Σε τελική ανάλυση ο ίδιος ο λαός πρέπει να υποδεικνύει στους μηχανισμους τα λάθη τους αλλά και δίνει το πράσινο φως στις πολιτικές ηγεσίες να απαλλαγούν από τους μπάστακες της πολιτικής.

    Για τον άνθρωπο,το πολιτικό και εν δυνάμει πρωθυπουργό της Ελλάδος η μοίρα του έλαχε να είναι αυτός που πρέπει υπερβεί τον εαυτό του σε αυτές της εκλογές , να δώσει την προεκλογική μάχη σαν να μην υπάρχει αύριο. Να απαλλαγεί από το φορτίο της πολίτικης σκοπιμότητας και να ηλεκτρίσει το πολιτικό λόγο σε βαθμό που δεν έχει η δει η Ελλάδα της μετριότητας και της μιζέριας. Να υποδείξει στον Έλληνα τις ικανότητες και τα ελαττώματα του αλλά κυρίως να του υπενθυμίσει ότι το "δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού".

    Ο Αντώνης Σαμαράς ο προδότης ,ο Κομανέτσι, ο γυαλάκιας, ο Τρελαντώνης ο πολιτικός που το 2009 αναθέρμανε την αγάπη πολλών από εμάς για την πολιτική και την αξία της ,υποχρεούται να κερδίσει για εμάς που τον πιστεύουμε και τον στηρίζουμε ακόμα και σε αυτές τις άσχημες μέρες.

    Γιατί πρέπει να γίνουν τόσα πολλά

    Με πρώτο την επανατοποθέτηση της "Ελλάδος ευγνωμονούσας¨ και την Ελληνικής σημαίας στην θέση τους

    Στο πολιτικό στρατηγείο της Ελλάδος

    Στο πρωθυπουργικό γραφείο του Μαξίμου.

    Στο γραφείο που ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς θα σχεδιάσει το μέλλον της επόμενης πολιτιστικής και ανθρωπιστικής υπερδύναμης: της Ελλάδος

  23. Wolf avatar
    Wolf 07/04/2012 11:16:05

    Οι παλιότεροι θα θυμούνται σιγουρα τον Γκρουεζα, τον κομματάρχη και το Μαυρογιαλούρο τον πολιτικό-υπουργό, απο την ταινία του ελληνικού κινηματογράφου.
    Ο βουλευτής ή ο υπουργός είναι κάποια μυθικά πρόσωπα, που ο κόσμος θεωρούσε οτι ήταν, οι πολιτικοί. Είχαν αίγλη και απολάμβαναν μεγάλης εκτίμησης και αποδοχής απο το λαό. Η ενημέρωση δεν υπήρχε, πόσο μάλλον η επικοινωνία. Δικαιολογημένα λοιπόν, δημιουργόταν μια μυθική εικόνα γυρω απο τους ανθρώπους που ασχολούνταν τοτε με τα κοινά.
    Οι άνθρωποι της ενημερωσης, έγιναν επικοινωνιολόγοι –με λίγο μπερδεμένη την έννοια στο μυαλό τους- και σε συνεργασία με τους απανταχού Γκρουεζες, άρχισαν το μεγάλο γλέντι. Το μπαρ ήταν πλέον ανοιχτό. Έπρεπε να μείνουν μόνο οι δυνατοί παίκτες και έπρεπε να είναι λιγοι, ώστε να είναι ευέλικτοι και να ελέγχουν την εξουσία σε απόλυτο βαθμό.
    Τι έλεγχαν όμως? Ελέγχουν ή εκβιάζουν? ‘Η μήπως και τα δύο? Γκρούεζες απο τη μια, επικοινωνία απο την άλλη! Η διαπλοκή βρίσκεται στα καλύτερά της.
    Οι πολιτικοί για να έχουν την επαφή με τους πολίτες πρέπει ότι κάνουν «καλό» να το επικοινωνούν στους πολίτες. Αρα έχουν ανάγκη απο εκείνους που θα τους «πουλήσουν» το προϊόν, στους εν δυνάμει «πελάτες» τους, δηλαδή εμάς.
    Είναι η εποχή που μπαίνει στη ζωή μας και το τετράγωνο κουτί, με το γυαλί μπροστά, που μιλάει και την ώρα που αυτοί εγκαινιάζουν τη γέφυρα τάδε, στο Κακοσάλεσι, τους βλέπει ο παππούς τους –μαζί με τους φίλους του- στην πλατεία του χωριού, την Ανω Παναγιά! Μπαίνει στα σπίτια μας ενας τύπος και μας λέει, ότι έχουμε ανάγκη να πάρουμε, ενα ψυγείο, για να βάζουμε μέσα, το κρεάς, το γάλα, το τυρί και ενίοτε ο Γκρούεζας, το χαβιάρι.
    Πως ξέρει αυτός τι έχω εγώ αναγκη στο σπίτι μου? Αφού δεν τον ξέρω! Και όμως. Και με ξέρει και τις ανάγκες μου ξέρει ή διαμορφώνει και στο τέλος της ημέρας σκέφτομαι ότι μάλλον δίκιο έχει, γιατί το τυρί, χθές το μεσημέρι, μυριζε λίγο μούχλα και το πέταξα!
    Αποκτήσαμε το απόλυτο «ναρκωτικό» της κοινωνίας μας. Την εξάρτησή μας από την τηλεόραση, τους δημοσιογράφους, τους επικοινωνιολόγους και διαφημιστές –είναι αυτός που μπαίνει στο σπίτι σου κάθε μερα και σου λέει τι χρειάζεσαι και αν μια μερα δε στο πει, αισθάνεσαι ανασφάλεια.
    Και ενω όλα είναι σε μια ρότα, οι ίδιοι αυτοί τύποι δημιουργούν νέα εργαλεία για να σου λένε τι πρέπει να κάνεις. Οι νόμοι της ζωής όμως, είναι σκληροί και δίκαιοι –αγαπάει ο Θεός τον κλέφτη, αγαπάει και το νοικοκύρη-, τα εργαλεία τους μπορεί να γίνουν και ο χειρότερος εφιάλτης τους.
    Γιατί εσυ και εγω θα παρουμε τα εργαλεία τους και θα τα χρησιμοποιήσουμε για να επικοινωνούμε, για να έχουμε τη δική μας φωνή. Να ανταλλάσουμε απόψεις, να κάνουμε κριτική ή να επικροτούμε τις πράξεις των πολιτικών μας, που πια τους ξέρουμε, για να τους εκλέγουμε ή να μην τους εκλέγουμε. Για να τους πούμε τις αναγκες μας, να τους στείλουμε σπίτια τους ή να τους αποθεώσουμε...
    Η αλήθεια ...κορίτσια είναι ότι δεν μας ελέγχεται πλέον, γιατί αυτή τη στιγμή εγω, εγω που δεν ξερετε αν υπάρχω, έχω βήμα και θα δουν αυτά που λέω και γραφω, αυτά που θέλω χρόνια τωρα να φωνάξω, χιλιάδες ζευγάρια μάτια.
    Και όσοι πολιτικοί και διαμορφωτές της ζωής μας το καταλάβουν συντομότερα, τόσο καλύτερα για αυτούς. Δείξαμε στις εκλογές ανάδειξης νέου αρχηγού, στη Νέα Δημοκρατία, ότι δεν μπορούν να μας ελέγξουν. Πήραμε τις τύχες μας στα χέρια μας. Και εκλέξαμε το Σαμαρά.
    Και επειδή οι όροι του παιχνιδιού άλλαξαν και πλέον είμαστε και εμείς στο κάδρο, καλό θα είναι να καταλάβει ακόμα και ο Αντώνης –αν και το ξέρει- ότι με αυτούς που πρέπει να επικοινωνήσει απ ευθείας είμαστε εμείς, οι πολίτες, ο λαός!
    Είμαστε εμείς που πήγαμε με κινηματικές διαδικασίες και τον εκλέξαμε αρχηγό. Πρέπει να καταλάβει ότι δεν έχει ανάγκη από κανέναν πλέον μιντιάρχη, μεγαλο-δημοσιογράφο, μικρο-δημοσιογράφο, επικοινωνιολόγο, ή διαφημιστή για να κάνει τη δουλειά του. Είναι μοναδική ευκαιρία να κόψει αυτόν τον σάπιο ομφάλιο λώρο που υπάρχει στο τριγώνο, πολιτικός – επικοινωνία – κοινωνία.
    Δεν τους έχεις ανάγκη, Πρόεδρε. Η δυναμή σου είναι ο κόσμος σου, το διαδύκτιο και τα άλα εργαλεία, που δίνουν την αμεσότητα και σε εμένα και σε εσένα για να επικοινωνούμε.
    Η δυναμή σου είναι η προσωπική σχέση σου μαζί μας. Γιατί πλεόν ο πολίτης έχει πηγές ενημέρωσης, δεν χρειάζεται κατ αναγκη το «κουτί». Μπορούμε να επικοινωνούμε, να μιλάμε, να ανταλλάσουμε ίδέες και απόψεις. Μπορουμε να μιλάμε και να ακουγόμαστε χωρίς ...ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ.
    Ειναι η μοναδική ευκαιρία για εσένα Πρόεδρε της Νέας Δημοκρατίας, κε Αντώνη Σαμαρά. Χρόνια κάποιοι κερδίζουν χωρίς να νοιάζονται για τίποτα και κανέναν. Μόνο να κερδίζουν, χρήματα και εξουσία.
    Αφησε τους να τρέχουν πίσω σου να βγάλουν το μεροκάματο και να μας φέρνουν μπαγιάτικη την είδηση, γιατί εμείς θα έχουμε ήδη επικοινωνήσει. Και αν δε σε «παίξουν...» δεν πειράζει, θα έχεις ήδη επικοινωνήσει μαζί μας, με το δικό μας τρόπο, τον άμεσο. Ασε που θα έχουμε άποψη και δεν θα μας την σερβίρουν μισή ή διαστρεβλωμένη.
    Σε βλέπουμε, σε παρακολουθούμε, σε ακούμε, και δε δινουμε εναν παρά για το τι λένε αυτοί με τα στημενα παιχνιδακια τους –βλέπε κατευθυνόμενες ειδήσεις ή δημοσκοπήσεις-.
    Κυριές και κύριοι, διαμορφωτές της ζωής μας –μέχρι πρότεινος- καλώς ήρθατε στο χειρότερο εφιάλτη σας, την ...απομυθοποίησή σας.

    Η δύναμή σου Πρόεδρε, είμαστε εμείς και είμαστε εδώ!!!
    Βγες έξω στον κόσμο, εσένα περιμένει, τίποτα και κανέναν άλλον πια, για να πιστέψει, να ελπίσει, ότι μπορούμε να σταθούμε στα πόδια μας.

  24. roadrunner avatar
    roadrunner 07/04/2012 11:25:27

    Η πιο επιτακτική ανάγκη σε όσα γράψατε : «Το έθνος απαιτεί πλέον πράξεις.»
    Οι Έλληνες θέλουν να δουν πράξεις, συγκεκριμένες ενέργειες, κινήσεις αποφασιστικότητας.
    Τις περιμένουν από το Σαμαρά. Για να τον ψηφίσουν.
    Όταν συζητώ και εξηγώ σε τι διαφέρει ο Σαμαράς από τα στελέχη του αποτυχημένου ΠΑΣΟΚ και τους τυχάρπαστους άλλων κομμάτων, οι περισσότεροι συμφωνούν αλλά στη συνέχεια απαντάνε με τον ίδιο τρόπο:
    «Έχεις δίκαιο, ο Σαμαράς διαφέρει, ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ; ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ; »
    Οι έλληνες δεν μασάνε πια. Έχουν καταλάβει. Ότι ο Σαμαράς ΈΧΕΙ την πολιτική βούληση, έχει και το σχέδιο. Πρέπει όμως να δείξει ΕΜΠΡΑΚΤΑ ότι έχει και το ΣΘΕΝΟΣ να σπάσει τις αλυσίδες από όσα τον συγκρατούν, όσα γράφετε στο άρθρο σας.

  25. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 07/04/2012 11:44:12

    Για την ρήξη , μια καλή αρχή είναι να "ρίξει" επιτέλους ο Σαμαράς τον αποκρουστικό Παπαδήμο. Δηλαδή θα περιμένουμε πότε θα δεήσει ο σημιτάνθρωπος να ενημερώσει τους Έλληνες πότε θα έχουμε εκλογές; Καμία Μεγάλη Τετάρτη να μην περιμένει ο Σαμαράς. Να ανακοινώσει ο ίδιος πότε αποχωρεί η ΝΔ από την κυβέρνηση έκτρωμα και κατά συνέπεια η ημερομηνία των εκλογών προκύπτει αυτομάτως. Του αξίζει πτώση και απώλεια στήριξης του δόλιου μπομπολάνθρωπου Παπαδήμου και όχι λευκά γάντια. Και επιτέλους να αντιπολιτευθεί τον Παπαδήμο. Τί διάολο ιερή αγελάδα είναι ο ένοχος του swap του 2001; Με ποιό δικαίωμα κάνει εξωτερική πολιτική στην Κύπρο ο δοτός "περιορισμένου σκοπού"; Δεν το καταλαβαίνει ο Αντώνης πως το πρόσωπο Παπαδήμος η στήριξη και η πρωτοφανής ανοχή που δείχνει απέναντί του ο Αντώνης μας έχουν εξαγριώσει;

  26. tak avatar
    tak 07/04/2012 12:16:14

    Το έστειλα πάντως...

  27. factorx avatar
    factorx 07/04/2012 12:37:06

    Πρέπει να είσαι πολύ στερημένο άτομο Ηλία. Ούτε από χιούμορ καταλαβαίνεις.

  28. Ηλίας avatar
    Ηλίας 07/04/2012 12:49:13

    Μόνο από εθνική αξιοπρέπεια φακτορα..

    • factorx avatar
      factorx @ Ηλίας 07/04/2012 13:03:49

      θα σου πω κάτι και να το θυμάσαι: Οι δήθεν "σκληροί" είναι αυτοί που ξεπουλάνε πρώτοι. Παλιά επι χούντας υπήρχαν διάφοροι σαν τους τωρινούς φίλους σου ποτ έλεγαν θα βάλουμε μπόμπες, θα πάρουμε τα όπλα κλπ. και με το πρώτο χαστουκάκι στην Ασφάλεια μας έδωσαν όλους

      • Joao avatar
        Joao @ factorx 07/04/2012 13:26:50

        ωραιος..

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ factorx 07/04/2012 16:48:37

        !!!!!!!

  29. franc avatar
    franc 07/04/2012 12:55:54

    Σ' αυτές τις εκλογές οι Μερκοζί θα δοκιμάσουν την αντοχή του Ελληνικού λαού στην αφαίμαξη στην οποία τον έχουν υποβάλλει με τα μνημόνια. Μέχρι τώρα τα πράγματα γι' αυτούς πάνε καλά . Εχουν ήδη "αντλήσει" 50 δις Ευρώ ζεστό χρήμα απο τους μισθούς, συντάξεις, φόρους των Ελλήνων και υπολογίζουν να αντλήσουν αλλα 12 μέχρι τέλους του έτους . Στη συνέχεια άλλα τόσα το 2013 ,14,15, έως το 2020 οπότε τό χρέος θα φτάσει ςτο 120% του ΑΕΠ και θα χρειαστεί νέο κούρεμα για να πέσει στο προβλεπόμενο απο το νέο σύμφωνο σταθερότητας 60% περί το 2030. Τότε θα σταματήσουν, ισως, να "αντλούν" χρήμα απο τους Ελληνες.
    Ομως αυτό το πείραμα ενέχει και το ρίσκο να μην αντέξει ο Ελληνικός λαός. Ο μόνος τρόπος για να το γνωρίζουν είναι να τον ρωτήσουν απ' ευθείας. Καί αυτό κάνουν με τις εκλογές. Αν ο λαός πεί ΝΑΙ στο μνημόνιο, αυτό σημαίνει οτι αντέχει ακόμα και θα του πάρουν κι άλλα μέτρα . Αν πεί ΟΧΙ σημαίνει οτι δεν αντέχει άλλο και τότε θα πρέπει αυτοί να λάβουν μέτρα για να μην γίνει η Ελλάδα Αργεντινή και η Ευρώπη Ισλανδία. Προσωπικά πιστεύω οτι είναι έτοιμοι. Ο Ρομάνο Πρόντι το είπε ξεκάθαρα: To πρόβλημα της Ελλάδος λύνεται σε πέντε λεπτά . Με τύπωμα χρήματος, με Ευροομόλογα, με απ' ευθείας δανεισμό απο την ΕΚΤ ή με περαιτέρω επιμήκυνση, περίοδο χάριτος , κούρεμα ΕΚΤ και πολλούς άλλους τρόπους και συνδυασμούς τους. Γι αυτό έχω καταλήξει στο συμπέρασμα οτι στις εκλογές πρέπει πρώτα ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να ψηφίσουμε ΟΧΙ στο μνημόνιο και μετά να δούμε τι θα κάνει ο Σαμαράς . Ούτως ή άλλως η Επανίδρυση του κράτους θα αρχίσει μετά τις εκλογές, ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Αυτά που λένε οτι αν ψηφίσουμε ΟΧΙ θα έρθει η καταστροφή, είναι φυσικό να το λένε και να το προπαγανδίζουν όσοι είναι υπέρ του ΝΑΙ γιατί το ναι τους συμφέρει. Τα ίδια έλεγαν και στη Κύπρο με το σχέδιο Ανάν (Συμτωματικά και τότε οι ίδιοι ελληνες πολιτικοί όπως και τώρα ήταν υπέρ του ΝΑΙ. Τυχαίο?). Τα ίδια έλεγαν και στην Ισλανδία . Κι αυτά τα περί δυστυχίας
    μας για τις ουρές στα βενζινάδικα και τις τράπεζες ακόμα κι αν συμβούν και διαρκέσουν πάνω απο μια βδομάδα, δεν θα μας οδηγήσουν στην αυτοκτονία στο Σύνταγμα όπως τον κύριο Δημήτρη και τους άλλους 1999 πρός το παρόν...

  30. ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ avatar
    ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ 07/04/2012 13:00:05

    Οι εθνικοί ηγέτες αποφασίζουν ελεύθερα και πράττουν υπέρ του εθνικού συμφέροντος και όχι του κομματικού. Αγνοούν συμβούλους δυσδιάκριτων προθέσεων, κομματικούς μηχανισμούς συνασπισμού βλακών κατά Λεμπέση. Τολμούν να συναντηθούν με την ιστορία και να υπηρετήσουν αληθώς την Πατρίδα. Ο Αντώνης Σαμαράς στην ρήξη του με το κατεστημένο Μητσοτάκη είχε δώσει ελπιδοφόρες υποσχέσεις για την συνέχεια... Η επιβεβαίωση της ελπίδας αντάμα με την διάψευση είναι παρούσες. Και η κομματική ιδιοτέλεια παρούσα επίσης. Ο ίδιος μόνον γνωρίζει, εάν δύναται της ελευθερίας ήχο να σημάνει. Τότε , ας είναι σίγουρος ότι θα τον διακρίνουν οι έλληνες. Η γνώση χρήσιμη, αλλά όχι αρκετή, ούτε και η εξυπνάδα. Η εμπειρία βοηθά, αλλά μόνον η ελευθερία πράττει. Διαχειριστές συνωστίζονται πολλοί, της παρακμής τα ηνία θέλουν. Και οι νταβατζήδες από κοντά σύνεση διακηρύττουν. Αριστεροί και δεξιοί ψάλτες φωνασκούν, "πατριώτες" ραδιουργούν και η οργή φουντώνει. Αντώνη, αν είσαι έτοιμος, εμπιστεύσουν την καρδιά σου. Μόνον εκείνη νοιώθει. Και αν σου λέν' οι αδαείς νουθεσίες "λογικές" όπως, συναίσθημα δεν χωρεί στον "λογικό" ηγέτη, μην τους ακούς.... Η καρδιά πάνω απο το συναίσθημα καλά κρατεί, δεν διαχωρίζει, αδιάκριτα με το αίμα της ζωής τα πάντα θρέφει. Αντώνη, αν σκεφθείς και πεις "έξω από τον χορό, πολλά τραγούδια λές", ανταπαντώ: Ναι, μπορεί να λογαριάζομαι θεατής, αλλά δεν είν' αυτός της λεφτεριάς χορός που ξέρω να χορεύω, γι' αυτό και αναμένω. Της εσπερίας τους χορούς δεν θέλω να χορεύω, μήτε τα ζεϊμπέκικα της ντροπής, μασκαρεμένα τσιφτετέλια. Πυρρίχιο ναι, ακολουθώ, και τσάμικο και κλέφτες, και πεντοζάλη, κι απτάλικο χορό. Τι λές, χορεύουμε; Να μπούνε κι άλλοι στο χορό, οι πολλοί, που καρτερούν το νεύμα της Ψυχής να νοιώσουν. Αντώνη, σήκω, χόρεψε, πιές, τραγούδα, γιατί σε λίγο θάν' αργά, η ιστορία σελίδα θάχει γυρίσει. Με αγάπη σου τα λέγω.

    • ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ avatar
      ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ @ ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ 07/04/2012 15:02:45

      Έγραψες και ταυτόχρονα πολλούς διέγραψες!!!

  31. stefalosL avatar
    stefalosL 07/04/2012 13:53:58

    Δυστυχώς το τραίνο σφύριξε πρίν λίγους μήνες μόνο που ο Α.Σ δεν το άκουσε. Δέν ήμουν υπέρ ούτε τώρα , του ΟΧι δυστυχώς όμως η συμμετοχή μας στην δοτή κυβέρνηση παπα-δήμιου μας έκανε το μεγαλύτερο κακό. Ολόκληρες οικογένειες από την Β Αθήνας που ψήφιζαν παραδοσιακά ΝΔ , τώρα δεν πάνε με τίποτα και δεν μιλάω για 5-10 σταυρούς , μιλάω για πολύ περισσότερους + αυτούς που επηρεάζουν. Όταν σε μία οικογένεια 50 σταυρών που πήγαιναν στο κόμμα , τώρα 1 ή 2 θα ψηφίσουν ΝΔ και οι υπόλοιποι θα ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ , ΛΑΟΣ , ΚΑΜΜΕΝΟ ή ΧΑ τότε όχι αυτοδυναμία αλλά δεν θα δούμε αλλά θα ψαχνόμαστε. Πολύ φοβάμαι ότι στα κεντρικά δεν έχουν πάρει πρέφα τι παίζεται στην βάση και θα βρεθούν προ εκπλήξεως. Χθές από την ΝΟΔΕ έγιναν τηλέφωνα για την σημερινή Ομιλία, το τι καντήλια άκουσαν δεν μπορώ να τα πώ. Πάντως όλοι βρίζουν για την συμμετοχή στην κυβέρνηση παπαδήμιου. ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΓΓΡΟΥ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΡΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕΝΟΥΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΖΕΎΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Και μην ποντάρουν ότι πάνω από την κάλπη θα το μετανιώσουν όπως γίνεται πάντα. Γιατί το πάντα ήταν σε μία άλλη εποχή με διαφορετικές συνθήκες. Σήμερα η παλαιότερη νοοτροπία ψηφοφόρου έχει αλλάξει.

    • bird avatar
      bird @ stefalosL 07/04/2012 14:21:04

      Καλά και γω στην περιοχή μου βλέπω κάτι πρώην ΠΑΣΟΚους που παραμένουν ΠΑΣΟΚοι, αλλά κρυφοπασόκοι πλέον γιατί είναι ντροπή να είσαι ΠΑΣΟΚ, να λένε σε δεξιούς να ψηφίσουν μικρά κόμματα (κυρίως Καμμένο και Χρυσή αυγή).
      Βλέπω και άλλους δήθεν αριστερούς που στήριζαν το ΠΑΣΟΚ μια χαρά, ακόμα και στις δημοτικές (παρότι τότε είχαμε μπει στο μνημόνιο) τώρα να μας πουλάνε θεωρία ότι θα ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ, γιατί τα λέει καλά ο Τσίπρας.
      Οι πιο βολεμένοι θα ψηφίσουν μικρά κόμματα και θα το δείτε. Όσοι ζορίζονται πραγματικά και καίγονται να βρεθεί μια λύση στη ζωή τους θα το σκεφτούν πολλές φορές. Οι άλλοι με ευκολία λένε θα ψηφίσω ένα μικρό κόμμα, γιατί δεν έχουν καταλάβει ακόμα πόσο μπορεί να επηρεάσει τη δικιά τους ζωή η ψήφος.

  32. ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
    ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 07/04/2012 14:13:58

    Δηλαδή αν κατάλαβα καλά προτείνεις συμπυκνωμένα τα εξής;
    1) Κομματική- Ιδεολογική καθαρότητα.
    2)One man show στις εκλογές.
    Εάν όντως είναι αυτά έχω να πω ότι:
    1) Η ιδεολογική καθαρότητα θα έπρεπε ήδη να έχει διακηρυχθεί και όχι να υπονοείται. Αφήνω την υπόθεση της εθνικοφροσύνης, γιατί θέλω να πιστεύω ότι Έλληνες που αγαπάνε άδολα τη χώρα υπάρχουν σε όλο το πολιτικό φάσμα, προσθέτοντας ότι τα συνέδρια είναι αυτά που ορίζουν την ιδεολογική ταυτότητα ενός κομματικού φορέα. Μέχρι στιγμής 2 συνέδρια της ΝΔ έχουν κάνει σοβαρή δουλεία πάνω σε αυτό. Το πρώτο είναι της Χαλκιδικής (του 77 αν δεν κάνω λάθος) όπου ως βασικό στίγμα της ΝΔ ορίστηκε ο Ριζοσπαστικός Φιλελευθερισμός .Το δεύτερο ήταν του Έβερτ (το 95 ή το 94) όπου (με ατυχή είναι αλήθεια έκφραση γιατί δεν είναι σωστό να ετεροπροσδιορίζεσαι ) ορίστηκε ότι η ΝΔ ΔΕΝ είναι νεοφιλελεύθερο κόμμα. Ο μεσαίος χώρος του Καραμανλή (νεώτερου) ήταν απλώς προσχηματική διακήρυξη για ευήκοα ώτα. Ο Σαμαράς έπρεπε λοιπόν 1,5 χρόνο (πριν την 11-11-2011) να κάνει συνέδριο και να πει τι ακριβώς θέλει. Τότε θα είχε ή δεν θα είχε την άδεια από τα μέλη να κάνει αυτό που προτείνει.
    Αν την είχε (την άδεια) καλώς , αν όχι έπρεπε να επιλέξει την ρήξη ή τη συναίνεση.Τώρα είναι πολύ αργά και αναγκαστικά πάει με όλους. Πάει με ανθρώπους σαν και μένα ,που παραμένω ένας κεντροδεξιός οπαδός του ριζοσπαστικού φιλελευθερισμού, πάει με παραδοσιακούς οπαδούς της Λαϊκής Δεξιάς (η οποία έχει θολά όρια με την προηγούμενη κατηγορία), πάει με νεοφιλελεύθερους, πάει με προσωπικούς οπαδούς που ανήκουν σε όλο το πολιτικό φάσμα (από την αριστερά έως τα όρια της ακροδεξιάς), πάει με τα κρυφοντοράκια (κατά βάση νεοφιλελεύθερα άτομα , αλλά κυρίως προσωπικοί οπαδοί της Αγίας Οικογένειας).
    2) Το One man show το ζήσαμε το 2009 όπου ο Καραμανλής χτυπιόταν από παντού και τα ποντίκια ήταν κρυμμένα. Συμφωνώ ότι πρέπει να βγει μπροστά και δυναμικά, αν όμως δεν στηριχτεί από όλα τα κορυφαία στελέχη (γιατί ενδεχομένως φυλάνε δυνάμεις για την επόμενη μέρα) και την πλειοψηφία των μεσαίων , τότε θα ψάχνουμε δικαιολογίες την επομένη των εκλογών. Ναι ο Σαμαράς μπροστάρης , στο κάδρο όμως όλοι και κυρίως η κυβέρνηση της επόμενης μέρας,. Να καταλάβει ο λαός με ποιους θα έχει να κάνει. Φυσικά και στις εκλογές πρέπει να μπει και η μεγάλη εφεδρεία της παράταξης ο Καραμανλής. Ο λαός μπορεί να γελάστηκε για ένα διάστημα αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνεται για πάντα. Τώρα ξέρει αρκετά και σε 1-2 χρόνια θα μάθει πολύ περισσότερα για την τελευταία διετία Καραμανλή και κυρίως το τελευταίο δεκάμηνο (από το κάψιμο της Αθήνας και μετά).
    3)Τέλος ότι από τα παραπάνω και να γίνει αυτό που θα μετρήσει εξίσου πολύ είναι και αυτά που ειπώθηκαν και στο χθεσινό άρθρο (και στα σχόλια φυσικά) του κ. Ροδινού και αυτά είναι το ξεκαθάρισμα των προγραμματικών - κυβερνητικών θέσεων και οι δεσμεύσεις του αρχηγού.

  33. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 07/04/2012 15:47:11

    Μέχρι πρότινος ἐλπίζαμε στὴν στρατηγική. Τώρα ἐλπίζουμε μόνον στὴν ἐπιφοίτηση.

  34. theo1611 avatar
    theo1611 07/04/2012 15:56:58

    Σε μία οποιαδήποτε ιδιωτική επιχείρηση, οι managers που τη ρίξανε στα βράχια δεν πρόκειται να ξανααπολαύσουν την εμπιστοσύνη των ιδιοκτητών και των μετόχων για να τη βγάλουνε από αυτά.

    Καμμία άλλη ιδιωτική επιχείρηση δεν πρόκειται να τους προσλάβει για να τη βγάλουνε από τα βράχια που την έστειλαν οι δικοί της managers.

    Τα λάθη πληρώνονται.

    Αυτή τη στιγμή οι managers που θα μας βγάλουνε από τα βράχια δεν είναι ορατοί, δεν έχουν ξεχωρίσει.

    Άρα είναι λογικό να ζητήσουμε συλλογική ηγεσία (βρέστε τα δηλαδή), που θα αναδείξει μέσα από τελείως διαφορετικές διαδρομές αυτά που μας ενώνουν για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε και αυτούς που μπορούν να υλοποιήσουν μία τέτοια προοπτική.

  35. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 07/04/2012 16:12:43

    Όπως έγραψες, «όλοι τα ίδια λέμε». Ίσως με άλλα λόγια, αλλά τα ίδια…

    Και επειδή λέμε τα ίδια, ρωτάω:

    α) Γιατί έχουν αναβληθεί αλλεπάλληλες επισκέψεις και ομιλίες του Σαμαρά στην επαρχία; Ειδικά σε αυτές τις εκλογές, περιοχές – οχυρά του ΠΑΣΟΚ, όπως η Κρήτη και η Αχαΐα, είναι έτοιμες να καταρρεύσουν και ο Σαμαράς θα δώσει τον προεκλογικό αγώνα από τα γραφεία, τα τηλεοπτικά στούντιο, άντε και δύο – τρία κλειστά γήπεδα; Τι φοβάται; Ποιοι τον έπεισαν να παραμείνει στην ασφάλεια των περιχαρακωμένων συγκεντρώσεων αντί να ξαμοληθεί σε δρόμους και πλατείες; Ο φόβος των γραφικών ή κάποιας προβοκάτσιας δεν πείθει. Αν πάρει τον λαό μαζί του, καμία προβοκάτσια δεν αντέχει…

    β) Πόσο καιρό θα του πάρει ακόμα να καταλάβει ότι οι περισσότεροι από αυτούς που έχει τριγύρω του, ως μεγαλοστελέχη της ΝΔ, είναι «άδεια κοστούμια»; Δεν βλέπει ότι δεν υπάρχει καμία οργανωτική κινητοποίηση, ότι δεν υπάρχει σοβαρός λόγος και δημόσια παρέμβαση στην κοινωνία και τα μέσα ενημέρωσης, ότι ο συντονισμός μεταξύ των κεντρικών και περιφερειακών οργανώσεων είναι ανύπαρκτος; Δεν γνωρίζει ότι οι περισσότεροι από τους Τομείς Πολιτικής Ευθύνης είναι απλές «ταμπέλες», χωρίς έργο και ουσία; Δεν μπορεί να μην τα βλέπει, να μην τα ξέρει όλα αυτά…

    γ) Ποια, ακριβώς είναι η επικοινωνιακή στρατηγική του κόμματος; Δεν έχω καταλάβει… Αρκούν μόνον οι δηλώσεις του κ. Μιχελάκη και οι, ξύλινες και αδιάφορες, ανακοινώσεις των Τομέων; Στην εποχή της νανοτεχνολογίας, η ΝΔ μοιάζει να έχει παραμείνει στο μονόξυλο…

    Υ.Γ.1 Ως εδώ προς το παρόν… Διευκρινίζω πως έγραψα τα παραπάνω με την αφέλεια που διακρίνει έναν απλό πολίτη. Δεν ανήκω σε κανενός είδους «επιτελείο», άρα δεν μπορώ να ξέρω αν σχεδιάζουν κάτι που μπορεί να μας εκπλήξει θετικά. Μακάρι. Μέχρι τώρα όμως, όλα μοιάζουν άχρωμα, άοσμα και άγευστα.

    Υ.Γ.2 Δεν ασχολούμαι με τα άλλα «διαμερίσματα της κεντροδεξιάς πολυκατοικίας», όχι γιατί υποτιμώ τον κόσμο που πιστεύει πως μπορεί να βρει στέγη εκεί, έστω και προσωρινά, αλλά γιατί πιστεύω ακράδαντα πως τα άλλα «διαμερίσματα» θα γεμίσουν μόνο αν το «κεντρικό διαμέρισμα» δεν ανοίξει τις πόρτες του.

  36. Δρομολογητής avatar
    Δρομολογητής 07/04/2012 16:29:21

    Δείτε για να καταλάβετε πως παίζεται το παιχνίδι:

    "Β. Μιχαλολιάκος: Από δήμαρχος... Πρωθυπουργός"
    γράφει το http://www.newsbomb.gr/ του Χαρδαβέλλα

    Και απο κοντά το Olympia που στηρίζει τον Καμμένο: "Δήμαρχος των δημάρχων ο Β. Μιχαλολιάκος, ικανότερος για πρωθυπουργός! Δημοκόπηση – δικαίωση (και) για το Ολυμπία!"

    Ερώτημα: Το olympia τι σχέση έχει με τον Μιχαλολιάκο και το Ράδιο Πειραιά;

  37. theo1611 avatar
    theo1611 07/04/2012 17:07:28

    Προς ΑΣ και λοιπούς πρώτους μεταξύ ίσων:
    Με ποιούς θα πάτε και ποιούς θα αφήσετε και γιατί!!!!


    Αφιερωμένο εξαιρετικά.
    Μουσική: Μάνος Χατζηδάκης
    Στίχοι: Λεωνίδας Στρογγυλός

    Σε κάθε δρόμο πάντα υπάρχει ένας γκρεμός
    αρκεί στην ώρα να τον δεις και να ξεφύγεις
    έτσι σε κάθε αγάπη είν' ο χωρισμός
    που μοναχά με τις θυσίες θ' αποφύγεις...

    Για να 'χεις κάποια σε τούτη τη ζωή χαρά
    τον άνθρωπό σου πάντα βάσταξε κοντά σου
    και θα 'ναι στήριγμα σαν θα 'ρθει η συμφορά
    και σαν θα δεις ν' ανοίγεται ο γκρεμός μπροστά σου...

    Ένας γκρεμός μες στη ζωή μας είν' ο χωρισμός
    της ευτυχίας κόβει απότομα τη στράτα
    βρες άλλο δρόμο όσο ακόμα είν' ο καιρός
    και με τον άνθρωπο που πόνεσες περπάτα...

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ theo1611 07/04/2012 18:33:54

      Είναι καταπληκτικό αυτό το τραγούδι...

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ ΕΥΑ 07/04/2012 18:37:17

        Κι επειδή μιλάμε για Χατζιδάκη...
        http://www.youtube.com/watch?v=Q5BsBJFpzpo

  38. dani avatar
    dani 07/04/2012 17:09:39

    Ο Σαμαράς διέγραψε την Ντόρα επειδή ψήφισε ΝΑΙ στο Μνημόνιο, ενώ η...
    γραμμή του κόμματος ήταν ΟΧΙ.
    Μετά διέγραψε 21 βουλευτές του επειδή ψήφισαν ΟΧΙ, ενώ η γραμμή της ΝΔ ήταν ΝΑΙ.
    Στη συνέχεια κάποιοι απ' τους διαγραφέντες είχαν επαφές με την Ντόρα για να ενταχθούν στην Δημοκρατικη Συμμαχια, που έλεγε ΝΑΙ στο μνημόνιο, ενώ αυτοί είχαν διαγραφεί επειδή είπαν ΟΧΙ.
    Η Ντόρα που συζητούσε το ενδεχόμενο ένταξης στο κόμμα της αυτών που ψήφισαν ΟΧΙ, ενώ η ίδια έλεγε ΝΑΙ, κατηγόρησε τον Σαμαρά για πολιτική σχιζοφρένεια.
    Ο Σαμαράς τώρα μαζεύει πίσω αυτούς που ψήφισαν ΟΧΙ, ενώ έπρεπε να ψηφίσουν ΝΑΙ.

  39. dani avatar
    dani 07/04/2012 17:10:03

    Γιατι λετε μπορει να συγκυβερνησουν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ? Τοσο καιρο δεν συγκυβερνανε?? Μαζι χρεωσανε την Ελλαδα 400 δις ευρω, μαζι πηρανε μιζες, μαζι συνεργαζονται με τον Γερμανο κατακτητη Μερκελ-Τρόικα, μαζι ψηφισαν μνημονια και δανειακη συμβαση, μαζι ξεπουλανε τον ορυκτο, φυσικο και παραγωγικο πλουτο της χωρας στους ξενους, μαζι στιριζουν τον αντισυνταγματικο-παρανομο-διορισμενο Λ.Παπαδημο της goldman sachs, μαζι παιρνουν παρανομα δανεια με υψηλα επιτοκια και μαζι βοηθανε τις τραπεζες...

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ dani 07/04/2012 20:53:12

      Ρωτάς και ξαναρωτάς γιατί έχεις πάρει απάντηση και δεν σου αρέσει.
      Ό-ΧΙ σε συγκυβέρνηση με ΠΑΣΟΚ.
      Και ο Παπαδήμος ήταν και θα μείνει προσωρινός, εκτός αν κάποιοι, με τη δική σου επιχειρηματολογία, δεν ανοίξουν το δρόμο για να μείνει!

      Και ναι, αγαπητέ/ή, δεν τρελάθηκε κανείς με τον Παπαδήμο, αλλά ήταν ένα μικρό τίμημα για να μην έχουμε ακόμα ΓΑΠ πρωθυπουργό και για να πηγαίνουμε τώρα για εκλογές αντί να τον τρώμε στη μάπα ως το τέλος της τετραετίας. Έχουμε εκλογές γιατί υπάρχει ο Σαμαράς, το έχεις καταλάβει ή δεν σου αρέσει ούτε αυτό;

  40. Bob Velis avatar
    Bob Velis 07/04/2012 19:20:16

    Πολύ σωστά γράφεται ότι τα δύο μεγάλα κόμματα (ΠΑΣΟΚ και ΝΔ) τελείωσαν.
    Το ιδανικό θα ήταν να διαλυθούν τα δύο αυτά κόμματα, όπως και κάθε αναφορά σε αυτά ...

  41. Tasos avatar
    Tasos 07/04/2012 20:08:10

    Εγω και οι οικογενεια μου ακομα δεν ξερουμε τι θα ψηφισουμε....Περιμενουμε να ακουσουμε....Θα ψηφισουμε Σαμαρα πολυ ευκολα ανα ακουσουμε το εξης

    1)Η χωρα θα αποκτησει την εθνικη ανεξαρτησια της(Στο μνημονιο 1 παραχωρησαμε ανευ ορων και αμετακλητα την εθνικη μας κυριαρχια)

    2)θα δικαστουνε οσοι καταστρεψανε την χωρα

    2 απλα πραγματα να μας πει θα τον ψηφισουμε με 2 χερια,οχι με ενα....απλα και ξεκαθαρα...ολες οι αλλες οι αναλυσεις που κανετε εδω μεσα πουστεψτε με δεν αφορα πανω απο 150 ατομα παννελαδικα ισως....

  42. kimon avatar
    kimon 07/04/2012 20:10:36

    "αλλά εθνικά ωφέλιμο όπως απαιτεί το έθνος, θα διαλύσει ότι ετοιμόρροπο και θα θεμελιώσει σε ότι υγιές ,γκρεμίζοντας πρώτα απ όλα το κόμμα στο οποίο προεδρεύει.
    Το έθνος απαιτεί πλέον πράξεις."
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΥΣΙΑ.... ΧΤΥΠΑΣ ΚΑΡΦΙ ΚΑΙ ΖΗΤΑΣ ΝΑ ΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΕΠΙ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ ΤΩΝ ΥΛΩΝ ....ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΑΣ ΜΠΡΑΒΟ ΌΜΩΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΗΣΙΑ ΣΟΥ.

  43. victoria (true) avatar
    victoria (true) 07/04/2012 20:57:37

    Factor δεν έχεις παράπονο, η ομιλία στο Αιγάλεω ήταν φωτιά.
    Σαμαράς με λυμένα χέρια, αλλιώς δεν βλέπω φως στη χώρα μας, μα τω Θεώ...

  44. N. KOFAS avatar
    N. KOFAS 07/04/2012 21:36:47

    Γιατί ρε παιδιά να μην διαλυθεί η Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ και να αναδειχθούν νέα κόμματα, σύγχρονα με νεες δημοκρατικες δομες με νεους και ικανους ανθρώπους, άφθαρτους με όραμα για τη χώρα?
    Βαρέθηκα να βλέπω απο το 1975 μέχρι σήμερα στο επίκεντρο τις πολιτικής ζωής, τα ίδια φθαρμένα, ανίκανα πολιτικά πρόσωπα. Να φύγουν και οι 300. Αυτό πρέπει να είναι το μήνυμα των επερχόμενων εκλογών. Ο Ελληνικός λαός είναι ικανός να λύσει τα προβληματά του γρήγορα. Δεν χρειάζεται επιτηρητές και συμβούλους.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ N. KOFAS 07/04/2012 22:35:14

      Μέσα στους 300 είναι και οι Ανέλληνες, Άρματα, Συμφωνίες και Συμμαχίες, σωστά?

  45. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 07/04/2012 22:18:27

    Δεν είναι λίγοι αυτοί που στρατεύθηκαν στο όραμα της Νέας Μεταπολίτευσης, έτσι όπως εκφράστηκε από τον Αντώνη Σαμαρά. Παρ΄ όλα αυτά φτάσαμε στο παρά πέντε και ακόμα… το συζητάμε:


    -Μα επί τέλους που είναι αυτή η Νέα Μεταπολίτευση;
    -Από πού να πάμε, μήπως βολεύει από εδώ;
    -Όχι καλύτερα από εδώ για να αποφύγουμε τις ανηφόρες και τις κακοτοπιές.
    -Να περάσουμε και από την πόλη μου να πάρουμε τον αδερφό της μάνας μου που έκανε πριν 17 χρόνια Πρόεδρος των Απατημένων Συζύγων.
    -Να κάνουμε και καμιά στάση για τσιγάρο!
    -Και ποιοι θα πάμε εκεί;
    -Τι, θα έρθει κι αυτός;
    -Καλό παιδί είναι μωρέ έχει και… έρεισμα, άκου με που σου λέω.
    -Μα αυτός δεν ήταν που…
    -Δεν έχει μα και ξεμά, κράτα τον εχθρό σου κοντά.
    -Κοντά είπαμε, όχι όμως να κάτσουμε και να μας…
    -Άμα δεν σ΄ αρέσει μην τον ψηφίζεις όταν φτάσουμε.
    -Βρε άσε με εμένα, αυτό που με προβληματίζει είναι ότι αρέσει στον οδηγό.
    -Καλά βρε γκρίνια, άσε να φτάσουμε και τα λύνουμε αυτά.
    -Μα γιατί να χρειαστεί να τα λύσουμε αφού μπορούμε να τ΄ αφήσουμε πίσω μας;
    -Δεν καταλαβαίνεις εσύ, ξέρει ο οδηγός.
    -Ε τότε να έρθει να μου το εξηγήσει ο ίδιος.
    -Καλά πάμε τώρα γιατί έρχονται εκλογές και μιλάμε στην πορεία.
    -Όπα μάγκες, μήπως να πάμε από εδώ;


    ΥΓ.
    Είναι άλλο πράγμα να συνταξιδεύεις με κάποιον επειδή γουστάρεις την παρέα του, τις ιδέες του, μοιράζεσαι τα ίδια όνειρα για τον τελικό προορισμό, και άλλο επειδή δεν έχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις. Καμιά φορά η ποιοτική διαβάθμιση της στήριξης είναι πιο σημαντική και από την ίδια τη στήριξη.

  46. Pluto avatar
    Pluto 07/04/2012 22:44:31

    Tελικά ,σ` αυτό στο ιστολόγιο αλλά καί στους δρόμους πολλοί δίνουν εδώ καί καιρό την μάχη του Τρελαντώνη.Μακάρι να σταθεί δίπλα τους στο τέλος καί ο Αντώνης Σαμαράς.....

  47. factorx avatar
    factorx 07/04/2012 22:55:25

    Την επόμενη φορά να αφήσεις τον καναπέ και να έρθεις μαζί μου σε μια συγκέντρωση

  48. Pluto avatar
    Pluto 08/04/2012 00:02:07

    Φάκτορα ευχαρίστως αλλά είμαι στην άλλη άκρη του πλανήτη!

  49. Ρωμανός Πορφυρογέννητος avatar
    Ρωμανός Πορφυρογέννητος 09/04/2012 01:27:17

    Φάκτορα, το άρθρο είναι παραπάνω από εξαιρετικό!
    Άπειρα συγχαρητήρια!
    Συμπυκνώνει ό,τι πιστεύουμε όλοι όσοι κάναμε με την ψήφο μας, το λόγο μας στο επίπεδο των κοινωνικών μας επαφών και με την όποια πειθώ είχαμε προς αυτές το θαύμα της 29/11/2009.
    Ελπίζουμε ακόμη ο Αντώνης να βγει στον κόσμο και να έρθει το θαύμα της αυτοδυναμίας. Είναι βέβαιο πως το μπορεί. Αρκεί να λειτουργήσει κινηματικά όπως το 2009.

    • franc avatar
      franc @ Ρωμανός Πορφυρογέννητος 09/04/2012 14:10:47

      Aγαπητέ Ρωμανός Πορφυρογέννητος θαύματα δεν γίνονται πια . Κι αν γίνουν δεν κρατάνε πάνω απο 3 μέρες. Σ' αυτές τις εκλογές δεν ψηφίζουμε αυτοδυναμίες Ψηφίζουμε ΝΑΙ ή ΟΧΙ στο μνημόνιο. Και ο Σαμαράς το έχει ξεκάθαρα δηλώσει οτι το μνημόνιο σκοτώνει την Ελλάδα. Το NAI του ήταν προσωρινό και αποτελούσε πολιτικό ελιγμό για να κερδηθεί χρόνος. Συγκυβέρνηση με μνημονιακούς απέκλεισε κατηγορηματικά οπότε καταλαβαίνεις τι πρέπει να ψηφίσεις...

  50. ALA_ITALIKA_EL avatar
    ALA_ITALIKA_EL 10/04/2012 21:20:40

    Αλα ΙΤΑΛΙΚΑ και βαλε εμενα να βγαλω το φιδι απο την ΤΡΥΠΑ. Ξερω και το προγραμμα να σας φτιαξω και να μιλαω και με την ΜΕΡΚΕΛ και με το ΔΝΤ μην αγχωνεστε. ΜΟΥΡΜΟΥΡΑΣ και ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣ δεν ειμαι να λεω ναι σε ολα στον ΣΑΧΙΝΙΔΗ. Ο ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ακολουθησε προγραμμα ΠΑΣΟΚΙΚΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ δεν εκανε καμια απολυση οπως και δεν εκανε αποκρατικοποιησεις για να μην τα βαλει με τον φωτοπουλο. Εγω τον ΦΩΤΟΠΟΥΛΟ θα τον ΛΙΩΣΩ σαν μυγα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.