#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/11/2012 15:51
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ή θα αποστρατεύσει ο Σαμαράς το παλιό πολιτικό προσωπικό, ή θα αποτύχει!

Ποιος θα ψήφιζε ένα κόμμα - μουσείο συστημικών δυνάμεων;



 

Ακούμε διάφορα τον τελευταίο καιρό για το περίφημο «νέο κόμμα». Ο ενημερωμένος «Μάρκος Αυρήλιος» μας μετέφερε τα περί ενός κόμματος με «κεντροδεξιούς, φιλελεύθερους, σοσιαλδημοκράτες, εκσυγχρονιστές», όπου «άλλοι από το χώρο του ΠΑΣΟΚ ετοιμάζονται να δώσουν τα διαπιστευτήριά τους στον Σαμαρά και να τον βοηθήσουν στη δημιουργία του ευρωπαϊκού μετώπου» για «να αξιοποιηθούν στο κυβερνητικό σχήμα». Αλλού μαθαίνουμε για «κορυφαία» στελέχη του ΠΑΣΟΚ που θα μπορούσαν να συμμετέχουν και λοιπά.

Πέρα από τα αξιακά και ιδεολογικά ερωτήματα, υπάρχει κι ένα ακόμα, καθαρά πρακτικό: ποιος θα ψήφιζε ένα κόμμα που θα συγκέντρωνε κατάλοιπα του κάποτε κραταιού αντιπάλου της ΝΔ; Ποιός θα ψήφιζε ένα κόμμα που θα έδινε βάση σε όλη την επιχειρηματολογία της συριζαϊκής αντιπολίτευσης περί “συσπείρωσης των συστημικών και διαπλεκόμενων δυνάμενων”; Και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν;

Αντιπροσωπεύουν τα συζητούμενα στελέχη «κοινωνικές δυνάμεις», οποιεσδήποτε; Ποιό ακριβώς είναι το «λαϊκό έρμα» μορφών όπως ο Χρυσοχοΐδης, ο Λοβέρδος ή η Άννα Διαμαντοπούλου, ή κάποιοι γαλάζιοι δεινόσαυροι; Αντιπροσωπεύουν κανέναν στην κοινωνία πέρα από κάποιους παλαιοπασοκικούς πληθυσμούς που δεν υφίστανται πλέον, αφού έχουν μεταναστεύσει προ καιρού και έχουν ποντάρει όλες τις μάρκες στο… ροζ, ή μήπως όχι; Το γεγονός ότι αυτά τα στελέχη έχουν επιτύχει μιας μορφής επιβίωση στην μεταβατική αυτή κατάσταση συνεπάγεται ότι υπάρχει οποιοδήποτε έδαφος για να υφίστανται και αύριο; Όχι φυσικά. Μάλλον προκαλούν αηδία στους πολίτες. Είναι φύλακες μουσείου, το οποίο μάλιστα θα κλείσει λόγω εκλογικών περικοπών.

Μην ξεχνάμε την αλήθεια του ρητού του Antinews: «δωράκια αυτοϋπονόμευσης στους πολιτικούς μας αντιπάλους δεν κάνουμε ποτέ».

Αν κάποιοι υποθέτουν ότι ο λαός θα αναγκαστεί να υπερψηφίσει ένα πολιτικό σωματείο αναπαλαιωτών επειδή μόνο αυτό, νομίζουν, θα μπορεί να προσφέρει ευρωπαϊκή λύση και διακυβέρνηση, πλανώνται πλάνην οικτράν- υποτιμούν και τους Έλληνες, σαν «υπηκόους», αλλά και την δυναμική των φυσικών ανακατατάξεων του πολιτικού σκηνικού, που έχουν ήδη αρχίσει.

Σημειώνουμε ότι αυτά δεν λέγονται επειδή έχουμε εμπάθεια έναντι των πρασίνων και κυανών ιερών λειψάνων της ύστερης μεταπολιτεύσεως – που όντως έχουμε.

Λέγονται επειδή (α) όπως αναλύθηκε αλλού, τα στελέχη αυτά μπορούν να υπάρξουν μόνο με τον τρόπο που λειτουργούσαν μέχρι τώρα και όχι με άλλον, καί (β) επειδή βασικό στοιχείο της ούτως ή άλλως επερχόμενης νέας μεταπολίτευσης είναι το αίτημα της Δικαιοσύνης και της άρσης της ατιμωρησίας, κάτι που εκ των πραγμάτων αδυνατούν να το υπηρετήσουν όσοι έχουν δώσει ιερούς όρκους στα ποικίλα πρόσωπα της διαπλοκής, η οποία έχει εισέλθει και στις τελευταίες ίνες της υποστάσεώς τους.

Άν δώσουμε βάση στα δημοσιεύματα, μοιάζουν να ξεχνάνε και κάτι άλλο εκεί στα υψίπεδα του Μαξίμου, κάτι που έχει λεχθεί πάμπολλες φορές τα τελευταία τρία χρόνια: δεν μπορείς να κρατάς όλα τα… καρπούζια στην ίδια μασχάλη. Δέκα μεταρρυθμιστικές επαναστάσεις και βαθιές τομές να κάνει το επερχόμενο κόμμα, αν η ενδεκάτη είναι η υπουργοποίηση κάποιου ιερού λειψάνου του προσεχώς σχωρεμένου γαλαζοπράσινου κράτους, χάνεται όλη η δυναμική – και χάνεις όλην την κοινωνία. Ή θα επιφέρει ο Σαμαράς την αποστράτευση του παλιού πολιτικού προσωπικού και την αντικατάστασή του με ένα καινούργιο, άλλης νοοτροπίας, ικανώτερο και πολύ λιγώτερο ιδιοτελές, ή θα αποτύχει. Αυτήν την απλούστατη πραγματικότητα πρέπει να την κατανοήσουν, εν ανάγκη δια της επαναλήψεως.

Σ. Μ.

 Υ.Γ.( Αντί για Νέα Μεταπολίτευση... το «σχέδιο ΔΙΑ.ΜΕ.ΤΡΩ.Σ.»;)

Ο μεγάλος μας φόβος, τον οποίον δεν θα κουραστούμε να επαναλαμβάνουμε, είναι μην βιώσουμε αντί για «Νέα Μεταπολίτευση» την ενεργοποίηση του... «σχεδίου ΔΙΑ.ΜΕ.ΤΡΩ.Σ.», κατά το προστακτικό ακρωνύμιο: «ΔΙΑσώσατε ΜΕταπολίτευσιν, ΤΡΩθέντα Στελέχη». Το ακρωνύμιο λειτουργεί και ως κάλεσμα σε παλαιούς μεγάλους «πολιτικούς παράγοντες» της πολιτικής τάξης-λείψανο, αφού το «Δια.με.τρω.ς» θα μπορούσε να κατανοηθεί και ως παραφθορά του «Δι' εμού, τρώς!», ήτοι επαγγελία ότι με την «Κιβωτό» θα μπορούσαν να συνεχίσουν την εθνοσωτήριο δράση τους...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. blue nile avatar
    blue nile 20/11/2012 15:55:21

    Aκόμα αναρωτιέστε αν θα αποτύχει ή όχι;.
    Δεν το πήρατε χαμπάρι....κανείς δεν μπορεί να πετύχει με το μνημόνιο επ'ώμου...

    • factorx avatar
      factorx @ blue nile 20/11/2012 18:16:15

      Μάλλον εσύ δεν έχεις πάρει χαμπαρι ότι με το Μνημονιο, καλώς ή κακώς, θέλουμε δεν θέλουμε, ή Ελλάδα βρίσκεται ήδη στην επόμενη ημέρα.
      Ολα μετράνε αλλιώς πλέον.
      Αν υπάρξει ανάπτυξη θα υπάρξει και ανακουφιση των λαικών στρωμάτων. Αυτό είναι το ένα σημειο. Το άλλο και κατα την γνώμη μου το κυριότερο είναι αν ο Σαμαράς καταφερει με το Μνημόνιο να αλλάξει το κράτος - να κάνει την νέα μεταπολίτευση. Εκεί θα παιχθεί το παιχνίδι κι στο πλαίσιο αυτό να βλέπουμε την συνεχή κόντρα με την διαπλοκή

      • U LIONE INCAZZATU avatar
        U LIONE INCAZZATU @ factorx 20/11/2012 18:53:44

        Πολύ καλά τα λές.
        Τα πιστευεις κιολας;

        • factorx avatar
          factorx @ U LIONE INCAZZATU 20/11/2012 19:31:14

          Φυσικά και το πιστευω. Αν μιλας με τον κόσμο, πόσες φορές έχεις ακούσει οτι χρειαζόμαστε ένα Μνημόνιο αλλά χωρις να μας το επιβάλλουν με το ζόρι οι ξένοι;

      • αιας1 avatar
        αιας1 @ factorx 20/11/2012 19:46:52

        Εννοείς υποθέτω να μην εφαρμόσει τα οριζόντια μέτρα του Μνημονίου που εκτός του ότι μας οδηγούν σε μεγαλύτερη ύφεση είναι απολύτως άδικα, και να εφαρμόσει μόνο τα διαρθρωτικά μέτρα να αλλάξει το κράτος, αφού προηγηθεί αντικειμενική αξιολόγηση όλων των Δημ. υπαλλήλων. Θα το δεχτεί αυτό η Τρόικα?

        • Φελίζα avatar
          Φελίζα @ αιας1 20/11/2012 20:12:36

          Για αυτό το "κομμάτι" του μνημονίου μιλά ο κόσμος , το "συμμάζεμα" του κράτους μέσω του μνημονίου επικροτεί και ουχί την ακρίτως και αδιακρίτως εφαρμογή - άδικων - μέτρων.

          • makis Stefanatos avatar
            makis Stefanatos @ Φελίζα 20/11/2012 21:34:38

            factorx πολλά "αν" βάζεις.. Για ρίξε μιά ματιά εδώ... http://www.capital.gr/News.asp?id=1671249

          • αιας1 avatar
            αιας1 @ Φελίζα 20/11/2012 22:47:07

            Ελα όμως, αγαπητή Φελίζα, που η Τρόικα επιβάλει δυστυχώς αυτό, την ακρίτως και αδιακρίτως εφαρμογή – άδικων – μέτρων,
            χωρίς να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για το “συμμάζεμα” του κράτους...

  2. firiki2010 avatar
    firiki2010 20/11/2012 16:35:15

    Η κοινή πίστη στην αναγκαιότητα της Ευρωπαϊκής πορείας της χώρας και ότι ένας κυβερνών ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να την εκτροχιάσει είναι επαρκής για μια κυβερνητική συνεργασία σε δύσκολες για τον τόπο ώρες αλλά δεν είναι καθόλου επαρκής για κοινή πολιτική στέγη. Το θέμα δεν είναι αν ο Λοβέρδος ή η Διαμαντοπούλου ή ο ... Μπίστης είναι φθαρμένα υλικά (υθπάρχουν πολλοί πολύ λιγότερο χρήσιμοι) αλλά το αν αυτοί μπορούν να έχουν την ίδια κλιματα αξιών και προτεραιοτήτων με τον Χατζηδάκη ή τον Βορίδη. Νομίζω πως όχι!
    Κι επειδή η συζήτηση γίνεται συνήθως με την μη ομολογούμενη σκέψη ότι ένας ευρύτερος φιλοευρωπαϊκός συνασπισμός θα φράξει τον δρόμο του ΣΥΡΙΖΑ

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ firiki2010 20/11/2012 16:50:33

      ΣΥΝΈΧΕΙΑ ... που κάποιοι νομίζουν ότι βαδίζει προς την εξουσία, πιστεύω ότι ο "ευρύτερος φιλοευρωπαϊκός συνασπισμός" δεν έχει να προσφέρει κάτι. Οι φιλελεύθεροι/ζυντηρητικοί/ κεντροδεξιοί ας φροντίσουν τα του οίκου τους πείθοντας ανθρώπους που σήμερα σκορπίζονται σε αστείους σχηματισμούς για την κοινότητα των ιδεών τους και το ίδιο κι ας κάνουν σοσιαλδημοκράτες, εκσυγχρονιστές ΠΑΣΟΚοι και δημοκράτες κεντροαριστεροί, ώστε να σχηματισθούν δυο ισχυροί, σοβαροί ,υπεύθυνοι πολιτικοί πόλοι όπως συμβαίνει σε Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία κλπ. Το ότι αυτοί δεν θα έχουν λόγω ιδεολογίας τις ίδιες προτεραιότητες δεν θα σημαίνει ούτε απουσία διαλόγου ούτε αδυναμία συνεννόησης ή και συνεργασίας σε κρίσιμες στιγμές. Λόγος όμως για ταύτιση και ομογενοποίηση δεν υπάρχει. Εξ άλλου είναι αδύνατη και σε τελευταία ανάλυση απολιτική.

  3. kimon avatar
    kimon 20/11/2012 16:35:57

    Διερωτώμαι πως είναι δυνατόν η χώρα να εξασκεί στο μέλλον Εθνική πολιτική, όταν τα ονόματα των πολιτικών της λίστας Χριστόφορ;akoy δεν είναι ακόμη γνωστά. Λογικό είναι να ασκούνται εκβιασμοί στο πολιτικό προσωπικό της λίστας από τις ξένες κυβερνήσεις, αδιακρίτως αν συμμετέχουν στην Κυβέρνηση η όχι. Η κατάσταση είναι παρόμοια με το να ήταν ο Τζοχατζόπυλος μέλος του υπουργικού συμβουλίου σήμερα.

  4. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 20/11/2012 17:01:59

    Απλό και σωστό.
    Χωρίς διακριτές κεντροδεξιά και κεντροαριστερά, δεν υπάρχει βιώσιμο πολιτικό σύστημα σε καμμιά Ευρωπαική χώρα, του Βορρά ή του Νότου.
    Οι σχέσεις των 2 μπορεί να είναι - ανάλογα με την περίσταση - από αντιπαλότητα έως "ανταγωνιστική συνεργασία", αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση...

    • DebbyTant avatar
      DebbyTant @ Ο Θείος 20/11/2012 22:21:46

      Θειο θελω να μορφωθω

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ DebbyTant 21/11/2012 11:12:15

        Credidit et non inquiram, dear !

  5. Kanaris avatar
    Kanaris 20/11/2012 17:05:27

    Επιτέλους ο (πνευματικός) Κόμοδος του Μάρκου Αυρήλιου ανταμώνει τον Μάξιμο του στο φιλόξενο κολοσσαίο του antinews, ενσαρκωμένο στην θανατηφόρα πένα του κ.Μητραλέξη.

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ Kanaris 20/11/2012 18:36:47

      Μὰ ἐμεῖς δὲν σφάζουμε τὸν ἐξάγγελο, ἀλλὰ τὸ μήνυμα ποὺ μεταφέρει!

  6. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 20/11/2012 17:36:01

    Ο εκβιασμός των "γνωστών αγνώστων" είναι πασιφανής. Ή θα κάνετε αναπαλαίωση ή θα σας φέρουμε τον Αλέξη.
    Οπότε πριν γίνει οποιαδήποτε απόπειρα για τη νέα μεταπολίτευση πρέπει πρώτα να πάψουν να υφίστανται οι "γνωστοί άγνωστοι"
    Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα.

  7. factorx avatar
    factorx 20/11/2012 18:10:37

    Ποια είναι η λίστα Χριστοφοράκου; Την ξέρεις; Εχεις δει τίποτα; Η γράφουν κάποιοι άσχετοι κάτι και τα αναπαράγουν κάποιοι εμβόλιμοι; Περιμένω έστω και ένα υπαρκτό στοιχείο

    • ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
      ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ @ factorx 20/11/2012 19:13:51

      Αν οι 3 της συγκυβέρνησης είναι καθαροί, γιατί αφήνουν τους αντιμνημονιακούς να μιλούν για χρηματισμό τους από τη Ζήμενς; γιατί δε ζητούν από τη Μέρκελ να εκδώσει το Χριστοφοράκο στην Ελλάδα και να αποδειχθεί η αθωότητα τους; Τόσο πολύ απαξιούν πια να ασχοληθούν με τις λασπολογίες των πολιτικών τους αντιπάλων; Ο λαός που έχει δει τόσα σκάνδαλα, που ακούει για μίζες και χορούς εκατομμυρίων, θα κάνει εξαίρεση στο ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ, το Σαμαρά και το Βενιζέλο λέγοντας " έλα, μωρέ γι΄αυτούς δεν το πιστεύω, για τους ... άλλους εντάξει"; δεν ξέρουν ότι όλη αυτή η φημολογία τους βλάπτει ανεπανόρθωτα; Αυτό, δεν είναι τούτη τη στιγμή, το ηθικό πλεονέκτημα που έχουν οι αντιμνημονιακοί, όπως ο Καραμανλής το 2004 με τα σκάνδαλα του ΠΑΣΟΚ ; γιατί το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ να το προσφέρουν τόσο απλόχερα στον Τσίπρα και τον Καμμένο;

      • factorx avatar
        factorx @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 20/11/2012 19:30:02

        Με συγχωρεις, αλλά σε αμφιθέατρο νομίζεις οτι βρίσκεσαι;Τι είναι αυτα;Επειδή βγαίνει ο κάθε ανόητος και γραφει κατι πρέπει ο εγκαλούμενος να απαντά;

        • ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
          ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ @ factorx 20/11/2012 19:55:48

          Και εσύ να με συγχωρείς φάκτορα, αλλά επειδή μιλάμε για πολιτική, όλα μετρώνται με ψήφους. Και με όλη αυτή τη φημολογία που έχει αναπτυχθεί, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ χάνουν μαζί με το ηθικό πλεονέκτημα που έγραφα παραπάνω και πολλούς ψήφους, που ειδικά στην περίπτωση του ΠΑΣΟΚ οδηγεί μαθηματικά στην εξαφάνιση του. Λογικά, θα έπρεπε να λειτουργεί το ένστικτο πολιτικής επιβίωσης, που για ένα πολύ περίεργο τρόπο δε λειτουργεί. Αυτό επισημαίνω

          • factorx avatar
            factorx @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 20/11/2012 19:57:33

            Εγιναν εκλογές και δεν το ξέρω;

    • kimon avatar
      kimon @ factorx 21/11/2012 01:54:35

      Μαλλον έχεις δίκιο. Κανένας πολιτικός δεν λαδώθηκε στην Ελλάδα.Όλα είναι συκοφαντίες.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ factorx 21/11/2012 13:35:03

      Μήπως η "λίστα Χριστοφοράκου" είναι το εικονικό "αντίδοτο" για να ξεχάσουμε τις πραγματικές λίστες (π.χ. Λαγκάρντ, UBS, τους "25.000 της Τράπεζας της Ελλάδος");

  8. theo1611 avatar
    theo1611 20/11/2012 18:18:14

    Έχω και στο παρελθόν διαφωνήσει με το να φορτώνουμε στον ΑΣ όλες τις έστω καλοπροαίρετες επιθυμίες μας, ιδιαίτερα με τη συνοδεία της επισήμανσης ότι αν δεν τις εκπληρώσει θα αποτύχει.

    Ο ΑΣ έχει αναλάβει αυτή τη στιγμή το κύριο έργο να βγάλει τη χώρα από τις συμπληγάδες.

    Αν το καταφέρει, υποθέτω ότι και ο ίδιος δεν θα έχει κανένα πρόβλημα την επόμενη μέρα να την αναλάβουν νέοι κοινωνικοί σχηματισμοί, οι ηγέτες και το νέο πολιτικό προσωπικό που αναπόφευκτα θα αναπηδήσει και θα ξεχωρίσει.

    Ας τον αφήσουμε λοιπόν να το κάνει και ας φροντίσουμε εμείς οι ίδιοι να δούμε τι θα κάνουμε ώστε να αποστρατεύσουμε το παλαιό πολιτικό προσωπικό και να αναδείξουμε το νέο. Συν Αθηνά και χείρα κίνει δηλαδή.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ theo1611 20/11/2012 18:51:33

      Ὁ κίνδυνος εἶναι νὰ καταστεῖ ὁ ΑΣ ἡ σαφὴς ἐνσάρκωση τοῦ παλιοῦ, καὶ μάλιστα ἑκουσίως καὶ κατὰ προγραμματισμό. Μοιάζει νὰ προτείνεις κάτι τελείως ἀλλόκοτο, ὅτι «ἂν τυχὸν ὁ ΑΣ ἐπιλέξει νὰ ἀποτελεῖ τὴν ἐνσάρκωση τοῦ παλιοῦ... ἐλλείψει χρόνου, λόγῳ διεθνῶν ὑποχρεώσεων μὲ τὶς 'συμπληγάδες', στηρίχτε τον μέχρι νὰ μᾶς βγάλει ἀπὸ τὶς 'συμπληγάδες' καὶ μετὰ... ρίχ'τε τον, γεννῶντας τὸ καινούργιο». (Καὶ ἂν ἐννοεῖς κάτι ἄλλο, τότε δὲν εἶσαι σαφής). Τί'ν' αὐτά;

      • theo1611 avatar
        theo1611 @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 20/11/2012 19:11:49

        Εξαιρετικά σαφής αγαπητέ Ασυάνακτα Καυσοκαλυβίτη:

        Ο καθείς αναλαμβάνει την ευθύνη να διεκπεραιώσει μία αποστολή. Το κύριο είναι να τη διεκπεραιώσει.

        Το αν και πως τη διεκπεραίωσε, αποτελεί αντικείμενο κρίσης και κριτικής.

        Παρότι είναι γνωστό τοις πάσι ότι "ουδείς πλέον αχάριστος του ευεργετηθέντος" εν τούτοις για τους λαμβάνοντες τις αποφάσεις αυτό αποτελεί γνωστή παράμετρο κατά τη λήψη αποφάσεων για την επίτευξη ενός σκοπού.

        Μακάρι τα πράγματα να εξελιχθούν στη συνέχεια κατά τις επιθυμίες σου. Αλλά ο κύριος σκοπός του ΑΣ δεν είναι αυτός, τώρα, και δεν μπορεί να είναι αυτός, κατά τη γνώμη που εξέφρασα πάντοτε!!!

        ΥΓ: Θα μου επιτρέψεις να σχολιάσω ότι μάλλον εσύ δεν είσαι σαφής ως προς το τι εννοείς.

  9. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 20/11/2012 18:45:15

    Νομίζω ὅτι δὲν εἶναι ἐκεῖ τὸ πρόβλημα, δεδομένου τοῦ ὅτι ἂν προέκυπτε ἕνα σχῆμα ἀπορρόφησης τοῦ ΠΑΣΟΚ ἀπὸ τὴν ΝΔ, πάλι κεντρο-δεξιὸ θὰ ἦταν, χωρὶς ἀλλότριες πινελιές. Τὸ ζήτημα δὲν εἶναι ὁ θεωρητικός του προσανατολισμὸς στὴν «παραδοσιακὴ» πολιτικὴ γεωγραφία, ἀλλὰ ὅτι κάτι τέτοιο θὰ ἦταν ἡ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ τῆς προσπάθειας διάσωσης τοῦ παλιοῦ καὶ τῆς μεταπολίτευσης. Ἡ «Νέα Μεταπολίτευση» θὰ ἦταν ἐξ ἴσου πραγματικότητα σὲ ἕνα τέτοιο κόμμα, ὅσο τὸ «κόμμα τῶν ἀξίων»... Ἀλλὰ καὶ πέρα ἀπ' αὐτά, ὑπάρχει κάτι τὸ καθαρὰ πρακτικό: ὅτι ἕνα τέτοιο κόμμα θὰ ἦταν καταδικασμένο νὰ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ αὔτανδρο, ἂν ὄχι στὴν πρώτη, τότε στὴν δεύτερη προσπάθεια. Ἀπέναντι στὸν Σαμαρᾶ δὲν θὰ εἶναι μιὰ ζωὴ ὁ Τσίπρας - κάποια στιγμὴ θὰ ἐπέλθει ὁ τοκετὸς στὸ... ἔγκυο πολιτικὸ σκηνικό, καὶ ὡς γνωστὸν ἡ φύση ἀπεχθάνεται τὸ κενό...

  10. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 20/11/2012 18:53:50

    Όπως θα έλεγαν και στην γείτονα χώρα, χρειαζόμαστε ένα κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης... Ένα κόμμα της Νέας Μεταπολίτευσης. Ένα κόμμα όπου θα πληρούνται οι αναγκαίες και ικανές προύποθέσεις, ώστε η φράση «κόμμα των αξίων και των αξιών» να μην είναι συνεδριακό σύνθημα αλλά απτή, ψηλαφητή πραγματικότητα. Αλλιώς δεν έχει νόημα! Και κανείς δεν μπορεί να κρύβεται άλλο πίσω από το δάκτυλό του, διότι πλέον τον βλέπουν όλοι...

    Ο λόγος που δεν ασχολούμαστε με το ενδεχόμενο να πετύχουν δυνάμεις μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ αυτήν την μετεξέλιξη είναι ότι δεν νομίζουμε ότι έχουν αντιληφθεί αυτήν την διάταξη και αυτό το διακύβευμα, ώστε να είναι εφικτό να το επιδιώξουν (δεν έχουν την ικανότητα να το αντιληφθούν σε όλες του τις συνεπαγωγές). Ο λόγος που ασχολούμαστε με το ενδεχόμενο να προκύψει αυτή η πρωτοβουλία από τον πρωθυπουργό είναι η εδραία πεποίθηση ότι τουλάχιστον κάποιοι συνεργάτες του δεν μπορεί παρά να έχουν αντιληφθεί αυτήν την αναγκαιότητα και αυτό το διακύβευμα, καθώς και από την υπόθεση ότι ο πρωθυπουργός πρέπει να μην είναι δεσμευμένος σε ένα πλέγμα διαπλοκής και διαφθοράς σε σχέση με άλλους πολιτικούς με συνεχή παρουσία χωρίς μακροχρόνια διαλείμματα-αγραναπαύσεις στην κεντρική εγχώρια πολιτική σκηνή, οι οποίοι θα ήταν δομικά αδύνατον να επιφέρουν ουσιαστική αλλαγή.

  11. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 20/11/2012 18:54:14

    Παρ’ όλα ταύτα, κάποιοι μοιάζει να αντιλαμβάνονται το «νέο κόμμα» που χρειαζόμαστε ως απλή ομαλή μετεξέλιξη υπαρχόντων κομματικών σχηματισμών, ή ως «κομματικοποίηση» της λογικής αλλά και των στελεχών του παρόντος τρικομματικού κυβερνητικού σχήματος. Με ταυτόχρονη «αποκατάσταση» διαφόρων αγάμων θυγατέρων της μεταπολίτευσης, τάχα μου σημαινόντων στελεχών και πρώην υπουργών. Φαντάζονται ότι η επερχόμενη κομματογονία δύναται να αποτελείται απλώς από «μερεμέτια», με ολίγη από ανανέωση...

    Κάτι τέτοιο όμως θα πρόδιδε αφέλεια αν μη τι άλλο δυσεξήγητη. Ήδη σήμερα επιβιώνουν στο ευρύτερο κυβερνητικό σχήμα φυντάνια της εγχωρίου φεουδαρχίας και χομπίστες της πολιτικής· η διεύρυνση αυτών των τάσεων θα ήταν ό,τι χειρότερο μπορεί να διανοηθεί κανείς.

  12. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 20/11/2012 18:55:49

    Θεοῦ θέλοντος καὶ Φάκτωρος ἐπιτρέποντος, θὰ ἐπιστρέψουμε κάποια στιγμὴ μὲ τὸ ποιό θὰ ἦταν τὸ ζητούμενο ἀπὸ ἕνα νέο κόμμα, καὶ πιὸ ΔΕΝ θὰ ἦταν τὸ ζητούμενο...

  13. Χατζηπαναγής avatar
    Χατζηπαναγής 20/11/2012 19:09:43

    Η Νέα Μεταπολίτευση είναι εδώ, βοηθούντων των εκτός συνόρων, (...και για να επαναλάβω ένα σύνθημα γνωστό στους παλιότερους......ε-ε-έρχεται). Οι εξελίξεις βέβαια εκτός τρέχουν πολύ πιό γρήγορα, ενώ οι εντός πολύ πιό αργά. Θα μπορούσε άραγε αυτές οι εντός εξελίξεις να τρέξουν πιό γρήγορα?

    Δεδομένου ωτν παραμέτρων που αίχαν εισαχθεί στους επι μέρους παράγοντες στη συνάρτηση που αποτελούσε την Παλιά Μεταπολίτευση, ο μόνος τρόπος ώστε η Νέα να επιβάλει τους δικούς της νέους παράγοντες, να τρέξει πιό γρήγορα και να επιβληθεί, χρειάζεται να γίνουν ΑΜΕΣΑ ριζοσπαστικές και δραστικές τομές. Και επί του πρακτέου, ενέργειες που θα πιάσουν όλους τους παράγοντες της Παλιάς “εξ απήνης” και που θα τους βγάλουν από το παιχνίδι. Η επί 35+ χρόνια πολιτικοκοινωνική κατάσταση (..κατάντια) που διαμορφώθηκε, δεν μπορεί να αλλάξει σε άμεσο χρόνο, παρά μόνον αν γίνουν αυτές οι τομές και ενέργειες.

    Μέσα σε 150 μέρες μέχρι τώρα, ο Σαμαράς έτρεξε τα πρακτικά θέματα με ταχύτητα και θετικά. Μένει από δω και πέρα, να τρέξει τα θεσμικά θέματα με την ίδια ταχύτητα και ριζοσπαστικά. Μόνο μ’ αυτόν τον τρόπο η Νέα Μεταπολίτευση θα μπορέσει να γίνει πραγματικότητα, ώστε η Παλιά να είναι ένα ιστορικό γεγονός προς αποφυγή

  14. Κ. Γαλλής avatar
    Κ. Γαλλής 20/11/2012 19:12:06

    Με φθαρμένα υλικά σπίτι δεν γίνεται και αν γίνει δεν θα είναι θεμελιωμένο σε στέρεες βάσεις, το πρώτο κούνημα θα το γκρεμίσει.
    Με τις σκέψεις αυτές κρίνω ότι οι επισημάνσεις του αρθρογράφου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη από το επιτελείο του κ. Σαμαρά.

  15. Νατάλης avatar
    Νατάλης 20/11/2012 19:17:16

    Αν κοιτάξουμε τα αποτελέσματα της σταυροδοσίας των τελευταίων εκλογών, θα επιβεβαιώσουμε απλά πως ο ψηφοφόρος δύσκολα αλλάζει συνήθειες. Πρώτοι κατά κύριο λόγο ήταν οι "επώνυμοι" βουλευτές. Ο τρόπος σταυροδοσίας στη Β' Αθηνών, δεν είχε να ζηλέψει σε τίποτα από τον αντίστοιχο του ΚΚΕ. Το φαινόμενο βέβαια δεν είναι μονοκομματικό, αλλά εκτείνεται σε όλο το φάσμα των "παλαιών" κομμάτων.
    Δυστυχώς ο ψηφοφόρος επέλεξε πρόσωπα με πολύ συντηρητικά κριτήρια. Το συνολικό αποτέλεσμα στη Βουλή ήταν η ανανέωση κατά 50% των βουλευτών, κύρια όμως λόγω της ανόδου του ΣΥΡΙΖΑ και της εισόδου της Χ.Α. και των Αν.Ελλ.
    Η ζητούμενη αποστρατεία των παλιών βουλευτών πρέπει να γίνει με τρόπο τέτοιο ώστε να πεισθούν οι ίδιοι/ίδιες πως αυτή τους η επιλογή θα είναι η πρέπουσα για το καλό του τόπου. Έτσι αφ' ενός δε θα υπάρξουν φαινόμενα "σαμποτάζ" λόγω υποχρεωτικής αποχώρησης, φαινόμενα που τα ζούμε σε κάθε εκλογική αναμέτρηση, και αφ'ετέρου ο αρχηγός κάθε κόμματος θα καταρτίσει τις λίστες του με πιο ελεύθερο τρόπο. Οι επιλογές των προσώπων που θα στελεχώσουν τις λίστες καθώς και η θέση σε αυτές θα σηματοδοτεί την πολιτική που θα ακολουθηθεί.
    Άν ο Σαμαράς επιλέξει αυτή την οδό, τουλάχιστον ας δώσει τη δυνατότητα σε πρόσωπα που αποδεδειγμένα έχουν δουλέψει, έχουν πετύχει κάτι στη ζωή τους και θέλουν να προσφέρουν.

  16. Aris. A avatar
    Aris. A 20/11/2012 19:23:28

    Ας έχει κατά νου ο Σαμαράς την αστείρευτη λαική σοφία......στραβός γάιδαρος ίσια περπατησιά δεν μαθαίνει........................

  17. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 20/11/2012 19:28:24

    Ἐπιτρέψτε μου νὰ διαφωνήσω ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ (ἀλλὰ καὶ φιλικὰ) μὲ τὶς διαπιστώσεις σας.

    Δὲν εἶναι «τὸ ἐκλογικὸ σῶμα» ποὺ σταυροδότησε στὶς ἐκλογὲς τοῦ Μαΐου. (Διότι ὅπως ξέρετε, τὸν Ἰούνιο δὲν ὑπῆρξε σταυροδοσία, καὶ διατηρήθηκε ἡ σταυροδοσία τοῦ Μαΐου). Ἡ ΝΔ πῆρε 18%, δηλαδὴ σταυροδότησε κυρίως ὁ πλέον σκληρός, παλιός, φεουδαρχικῆς/πελατειακῆς καθοδήγησης καὶ συντηρητικὸς πυρήνας αὐτοῦ τοῦ κόμματος τοῦ μεταπολιτευτικοῦ δικομματισμοῦ. Ἤδη ἂν σταυροδοτοῦσε τὸ 30% ποὺ ψήφισε ΝΔ τὸν Ἰούνιο, τὰ πράγματα νὰ ἦταν -κάπως- διαφορετικά. Ἡ σταυροδοσία ποὺ δημιούργησε τὴν παρούσα Βουλὴ ΔΕΝ εἶναι ἀντιπροσωπευτική.

    • Νατάλης avatar
      Νατάλης @ Σωτ Μητραλ 20/11/2012 21:41:09

      Στην ουσία συμφωνούμε. Θεωρώ πως δεν ήταν δυνατόν στις εκλογές του Ιουνίου με τη λίστα να αναδιαμορφωθεί η σειρά των υποψηφίων διότι η ενέργεια αυτή, το λιγότερο, θα εκνεύριζε τους "μαθουσάλες" της πολιτικής.
      Τώρα υπάρχει πεδίο δόξης λαμπρό, αρκεί ο Σαμαράς να κάνει την υπέρβαση, σηματοδοτώντας νέα πολιτικά ήθη.
      Όσον αφορά στο ποσοστό του Ιουνίου δεν είμαι καθόλου σίγουρος πως αν ίσχυε ο σταυρός, η κατάταξη των υποψηφίων θα ήταν διαφορετική.

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Νατάλης 20/11/2012 21:45:24

        «πεδίο δόξης λαμπρό, αρκεί ο Σαμαράς να κάνει την υπέρβαση»

        Σὲ πόση ἀπεριόριστη ποικιλία παραλλαγῶν ἔχει εἰπωθεῖ καὶ ἔχει ἀκουστεῖ αὐτὴ ἡ φράση τὰ τελευταῖα χρόνια... Κι ὅμως, αὐτὸ δὲν καθιστᾶ τὸ ἐνδεχόμενο ριζικῆς ὑπέρβασης λιγώτερο ρεαλιστικό- ἢ λιγώτερο ἀναγκαῖο. Κάθε ἄλλο.

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 20/11/2012 22:34:22

          Αγαπητέ Αστυάνακτα, ο Σαμαράς πάντα πρέσβευε την υπέρβαση και έχει πράγματι κάνει και τώρα αρκετές, που όμως έχουμε νομίζω πολλοί την αίσθηση πως πνίγονται ανάμεσα σε ορισμένους αναγκαίους (ή και μη;) συμβιβασμούς.

          Ιδεολογικά η κεντροδεξιά με μια μετριοπαθή σοβαρή αριστερά (πατριωτική) δεν έχει τόσα πολλά να χωρίσει, όμως τα πρόσωπα και η ακεραιότητά τους είναι διαφορετικό θέμα και αυτό θα κρίνει το αποτέλεσμα, όχι τόσο η ιδεολογία. Δηλαδή άλλο να λέμε κεντροαριστερά όπως λέει ο Θείος πχ, και άλλο πχ Λοβέρδος ή Διαμαντοπούλου που εκπροσωπούν το τελειωμένο που δεν αντέχουμε να βλέπουμε άλλο.
          Κατά τα λοιπά πολύ καλός ο κ.Μητραλέξης και τα σχόλια.

  18. Lakis avatar
    Lakis 20/11/2012 19:33:50

    Ή θα αποστρατεύσει ο Σαμαράς το παλιό πολιτικό προσωπικό, ή θα αποτύχει!

    Ναι, ο Σαμαράς είναι ο άξιος, που τον τραβάει η σαβούρα...

    Αντιγραφή πλήρης των τίτλων της Αυριανής πάλαι ποτέ «Αντρέα, διώξε τους άχρηστους» κλπ.

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ Lakis 20/11/2012 20:30:02

      Καὶ ἐκεῖ ποὺ λὲς «τώρα θὰ γράψει τὴν ἀντιπρόταση», ἁπλῶς τελειώνει τὸ σχόλιο.

  19. ΛΥΚΟΡΝΙΟ avatar
    ΛΥΚΟΡΝΙΟ 20/11/2012 19:37:36

    To παιχνίδι θα παιχτεί στο αν ο Σαμαράς καταφέρει να κάνει τη νέα μεταπολίτευση ή στο πόσο δύσκολη θα γίνει η ήδη επιβαρυμένη καθημερινότητα που ζούμε σε αυτή τη χώρα ; Όσο για την "ανάπτυξη" μου θυμίζει την "ισχυρή Ελλάδα" του Σημίτη. Για να υπάρξει ανάπτυξη δεν αρκεί να έρθουν οι ξένες επενδύσεις (που και αυτό μόνο υπό προϋποθέσεις μπορεί να γίνει). Είναι επιτακτική η ανάγκη άμεσης απο-πασοκο-ποίησης της ελληνικής κοινωνίας, πρέπει να καταλάβουν και οι πρώην οπαδοί του ΠΑΣΟΚ που τώρα στηρίζουν το ΣΥΡΙΖΑ ότι το κρατικοδίαιτο μοντελάκι έχει πάει περίπατο και όσο πιο γρήγορα προσαρμοστούμε στις απαιτήσεις των καιρών τόσο περισσότερες πιθανότητες έχουμε να ανακάμψουμε. Τώρα αν αυτό μπορεί να γίνει με παλαιά πρόσωπα του πολιτικού συστήματος που εδώ και 40 χρόνια διακήρυσσαν τη δεξιοφροσύνη τους εφαρμόζοντας όμως αριστερές (κρατικιστικες) πολιτικές και αφήνοντας την αριστερά ανενόχλητη να αναπτύσσει χωρίς αντίλογο την ρητορική της και να κάνει πάρτυ σε όλους τους τομείς της κρατικής μηχανής αυτό είναι σφόδρα αμφσβητήσιμο.

  20. factorx avatar
    factorx 20/11/2012 19:58:24

    ;;;;;

  21. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 20/11/2012 20:05:33

    Σωστά τα επισήμανε ο κ. Μητραλέξης και στην ανάρτηση και στα έως τώρα σχόλιά του.

  22. ρωμανος αργυρος avatar
    ρωμανος αργυρος 20/11/2012 20:16:36

    Συμφωνώ κ.Μητραλέξη και θα έβλεπα με καλό μάτι την συναπαστρατεία και κάποιων ΄΄κουραστικών ΄΄πλέον παλληκαριών..(με μια ματιά στην τηλεόραση σε οποιοδήποτε κανάλι θα εντοπίσετε κάποια απο αυτά),όλα τα άλλα που λέτε είναι πολύ σωστά.

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ ρωμανος αργυρος 20/11/2012 20:31:39

      Μα είπαμε, έχουμε εμπάθεια έναντι ΚΑΙ των πρασίνων ΚΑΙ των κυανών ιερών λειψάνων της ύστερης μεταπολιτεύσεως...

  23. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 20/11/2012 20:27:06

    Με τα σωστα του και τα λαθη του, ο Προεδρος της Ν.Δ ειναι η τελευταια ελπιδα της κεντρο-δεξιας στην Ελλαδα. Ελπιζω να βρει τη καταλληλη φορμουλα απο σχελεχιακο δυναμικο και οχι μονο και να τα καταφερει. Γιατι μετα, παμε σε ντερμπυ βιας μεταξυ Χ.Α vs Ψυριζα, το οποιο θα εχει νικητη μονο την ιδια τη βια, κι οχι την Ελλαδα, οποιος κι αν υπερισχυσει τελικα...

    • panos avatar
      panos @ Μικρασιάτης 20/11/2012 21:00:40

      Οχι μονο της κεντροδεξιας, αλλα του Εθνους. Αν αποτυχει και αυτος τοτε το χαος ειναι μπροστα μας. Αν και θιγομενος λογω επαγγελματος πιστευω οτι καθε νοημων ανθρωπος αυτο βλεπει. Δυστυχως η φουσκα των δανεικων και της εικονικης πραγματικοτητας ασπασε με ολα τα επακολουθα,αλλα ο δρομος ειναι μακρυς και χρειαζεται μεγαλη υπομονη και επιμονη. Θα χυθει πολυ αιμα ιδιως στον ιδιωτικο τομεα γιατι ειναι ο τελευταιος και μεγαλος αποδεκτης της κρισης, αλλα δυστυχως η τελευταια μας ελπιδα ειναι ο Α.Σ.και ας διαφωνουν καποιοι γιατι μαλλον ειχαν μαθει να πληρωνονται και να καθονται. Υ.Γ.καλο θα ηταν ο καθενας που λεει τις αποψεις του να μας γραφει και το επαγγελμα του..........

  24. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 20/11/2012 20:47:21

    «Γιατι μετα, παμε σε ντερμπυ βιας μεταξυ Χ.Α vs Ψυριζα, το οποιο θα εχει νικητη μονο την ιδια τη βια, κι οχι την Ελλαδα, οποιος κι αν υπερισχυσει τελικα…»

    (Μᾶλλον συμφωνώντας μαζί σου,) σημειώνω ὅτι τὸ παραπάνω εἶναι ἕνας πολὺ καλὸς λόγος γιὰ νὰ φωνάζουμε νὰ «τὸ πάρει ἀλλιῶς», καὶ οὐδόλως ἕνας λόγος γιὰ νὰ μὴν φωνάζουμε τίποτα...

  25. eurotalliban avatar
    eurotalliban 20/11/2012 21:24:36

    η αμετροέπεια σε όλο της το μεγαλείο.

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ eurotalliban 20/11/2012 21:43:48

      ;;;

  26. ΛΥΚΟΡΝΙΟ avatar
    ΛΥΚΟΡΝΙΟ 20/11/2012 21:43:02

    Επάγγελμα θέλεις ; Γιατί δε φαίνεται από τις τοποθετήσεις ποιος είναι κρατικοδίαιτος και ποιος όχι ; (άσε που το θέμα μας δεν είναι να κανιβαλίσουμε τώρα).

  27. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 20/11/2012 21:47:29

    Ο εκβιαστικά (εκ του συστήματος της διαπλοκής) απαιτούμενος εναγκαλισμός με τo Πασόκ των χρεοκοπημένων, των .....αδιάβαστων,(των αλητών, των κλεπτών, των φυσικών και ηθικών αυτουργών της κατάντιας που βιώνουμε καθώς και της αναξιοπρεπούς μας περιφοράς στα διεθνή παζάρια προς ελεημοσύνη και διασυρμό, είναι πασειφανές οτι δεν πρόκειται κανέναν να εμπνεύσει, κανέναν να ενώσει και κανέναν να πείσει για απολύτως τίποτε θετικό και εθνικά ωφέλιμο. Απλούστατα θα απομακρύνει συναισθηματικά και φυσικά διά παντός οποιονδήποτε σοβαρό, σκεπτόμενο και συνειδητοποιημένο πολίτη αυτής της έρμης χώρας. Ένα τέτοιο αηδιαστικό ''κατασκεύασμα'', θα αποτελέσει απλά τη ''στέγη'' των αποτυχημένων, των λαμογιών, των πελατών και των ανίκανων σαλτιμπάγκων της ...''κεντροδεξιάς'' χωματερής. Θα είναι χρήσιμο ως όχημα των αισχρών εφημεριδοκαναλοεργολάβων και των συνεργών τους, πολύτιμο για τους....νέους αγώνες των κοινών οραμάτων τους. Για τη συνέχεια του φαγοποτιού τους εις βάρος της πατρίδας, που όμως περιλαμβάνει πια αποκλειστικά τις αιμάσουσες σάρκες του ελληνικού λαού ως κύριο γεύμα τους. Ποιός αχρείος, φαιδρός και ανόητος τάχα, πλανάται τόσο οικτράν πλάνην, ώστε να θεωρεί οτι το εφιαλτικό αυτό σενάριο που ''βολεύει'' μεν, έχει και...μέλλον;;;; Στις τελευταίες 2 εκλογικές αναμετρήσεις, οι αυτουργοί της μίζερης πραγματικότητας, έλαβαν αυτό ακριβώς που τους άξιζε. Την απαξίωση, την περιφρόνηση, την καταδίκη. Κάνουν όμως πως δεν κατάλαβαν το μήνυμα και επιμένουν αλαζονικά να περιφέρονται ...κομπάζοντας και δυστυχώς, συγκυβερνώντας (ας όψεται η ανάγκη). Κανείς δεν έχει το δικαίωμα από εδώ και πέρα όμως να επαναφέρει και να μας επιβάλλει ...εμμέσως, το καταδικασμένο στη συνείδηση των πολιτών Πασοκικό, σε πλήρη αποσύνθεση πτώμα. Δε θα το αποδεχτούμε, δε θα το επιτρέψουμε και ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΙΜΗΜΑ, θα το πολεμήσουμε. Ελπίζω ο κ. Αντώνης Σαμαράς ν΄αντισταθεί, να διαφυλάξει τον εαυτό του και να μην ταυτιστεί με αχρείους. Θα είναι άδικο για όλους μας, αν τελικά παρασυρθεί και επιτρέψει τόσο άδοξα στις συμμορίες των φαύλων, να τον αναλώσουν..... Γιατί θα τον αναλώσουν. Αυτό είναι σίγουρο.

  28. DebbyTant avatar
    DebbyTant 20/11/2012 22:19:25

    Αν κ αμορφωτη σημερα διαβασα κατι βιβλία κ θυμηθηκα τον θειο κ τα οσα κατα καιρους γραφει. Κανοντας τα ενα αχταρμα θα προσπαθησω να τον εντυπωσιασω.
    'Να μπω στο υπερωκεανιο του εμπειρικου για να ζησω σε Υψηλους βαθμους ακολασιας του ελυτη' η να μπω στη μπανιερα για να αποφυγω την μανιερα της ασυμμετρης παραπληρωματικοτητας? Α θειο τι σημαινει ρομανιστης μανιεριστης? Απο μας τους ρομα ειναι?

  29. N.K avatar
    N.K 20/11/2012 23:31:21

    Τα στελέχη που θα αναλάβουν μάχιμους ρόλους, στη δύσκολη αυτή συγκυρία, πρέπει να το ‘λέει’ η φυσική κατάσταση, ο νους και η καρδιά τους. Οι μετριότητες, και τα ’’λαμόγια’’ πρέπει να τεθούν άμεσα στο περιθώριο…

  30. sotos avatar
    sotos 20/11/2012 23:34:48

    "πολιτικό"

  31. Factorx avatar
    Factorx 21/11/2012 13:58:48

    λες;

  32. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 21/11/2012 19:44:09

    "....Αν κάποιοι υποθέτουν ότι ο λαός θα αναγκαστεί να υπερψηφίσει ένα πολιτικό σωματείο αναπαλαιωτών επειδή μόνο αυτό, νομίζουν, θα μπορεί να προσφέρει ευρωπαϊκή λύση και διακυβέρνηση, πλανώνται πλάνην οικτράν- υποτιμούν και τους Έλληνες, σαν «υπηκόους», αλλά και την δυναμική των φυσικών ανακατατάξεων του πολιτικού σκηνικού, που έχουν ήδη αρχίσει..."

    Δηλαδή σε τί διαφέρει αυτό, από αυτό που είχα γράψει και έφαγα ειρωνία:
    Δηλαδή πως "δεξιοί κάποτε είμαστε, μ@@@@@ς όμως σήμερα δεν είμαστε"...απλώς γίναμε αντισυστημικοί...και κάπως έτσι προβλέπω να ψηφίζουμε αν δεν υπάρξει φως στον ορίζοντα...αντισυστημικά...και ό,τι θέλει ας γίνει...δεν πάνε να γ@@@@@@ν όλα....
    Τέλος πάντων, για να ξεφορτωθεί ο Σαμαράς το παλιό πολιτικό προσωπικό, πρέπει να συγκρουσθεί τους Βαρδινογιάννηδες (αχ βρε Ολγίτσα αφού ΔΕΝ το έχεις, τί το ήθελες το Λονδίνο;), Λάτσηδες, τον Κόκκαλη κλπ. οι οποίοι φυσικά και θα θέλουν να βάλουν νέους μεν, αλλά δικούς τους πολιτικούς στο παιγνίδι...δεξιούς και αριστερούς (το χρήμα ΔΕΝ έχει ιδεολογία)...
    Σε αυτό θα τον στήριζα...110%
    Τολμά;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.