#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/06/2011 15:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ή εμείς ή αυτοί



30 χρόνια.

Εσωτερική Γενοκτονία. Όσων διατήρησαν σύμβολο τη γαλανόλευκη.

Στους μεσήλικες κατέστρεψαν τα νιάτα. Και τώρα τα γηρατειά.

Στους νέους καταστρέφουν το παρόν και τούς στερούν το μέλλον.

Τα πράσινα κατακάθια της κοινωνίας.

Ιωαννιδικοί χουντικοί, αριστεριστές, πολιτικοί αρριβίστες και πληβείοι.

Αυτή υπήρξε η μαγιά για το τυχοδιωκτικό συνονθύλευμα που αυτό-αποκλήθηκε «πανελλήνιο σοσιαλιστικό κίνημα».

Στην αρχή υπό την καθοδήγηση του αρχιφαύλου Ανδρέα Παπανδρέου.

Που καταχρέωσε τη χώρα για να σιτίζει τους πραιτωριανούς του.

Τους πραιτωριανούς που εξέλεξαν διάδοχό του έναν αξιοθρήνητο επίγονο για να διασφαλίσουν τη συνέχιση της λεηλασίας.

Ο οποίος ένα βράδυ πήρε εντολή να παραδώσει στον επικίνδυνο απόγονο.

Προτεραιότητα για τους πασόκους, μετά την κλοπή του δημοσίου ταμείου, η καταστολή των πολιτικών αντιδράσεων, από κάθε πλευρά.

Ο συνδικαλισμός γίνεται μια κρατικοδίαιτη μαφία που εκμαυλίζει με παροχές από δανεικά.

Η τοπική αυτοδιοίκηση φυτώριο διαφθοράς και μαθητεία αρπαγής μικροποσών, πριν οι μαθητευόμενοι προβιβαστούν σε υπουργικά κλιμάκια.

Οι διευθυντές των συντηρητικών εφημερίδων έχουν δολοφονηθεί από «ακροαριστερές» οργανώσεις.

Ο Μπάμπαλης, που γνώριζε ποιοι ρουφιάνοι της Ασφάλειας έκαναν μετέπειτα πολιτική καριέρα σαν «αντιστασιακοί», έχει δολοφονηθεί από οργάνωση φάντασμα.

Ο Αλέκος Παναγούλης, που με την ανδρεία του τυραννοκτόνου νόμιζε ότι μπορεί να αποκαλύψει τους συνεργάτες του ΕΑΤ-ΕΣΑ, έχει σκοτωθεί σε αμφιλεγόμενο τροχαίο.

Και χθες χτύπησαν. Σχέδιο, «Κωδικός  Μαρφίν».

ΕΣΑ – ΠΑΣΟΚ είναι ίδιο μαγαζί.

Οι σημερινές προβοκάτσιες, προσχήματα για να διαλυθούν οι διαδηλώσεις των αγανακτισμένων και να εξαφανισθούν οι ελληνικές σημαίες, δεν έρχονται από το «πουθενά».

Είναι η αποκορύφωση της πορείας ενός κοινοβουλευτικού φασισμού, της χειραγώγησης μιας κοινωνίας, του 30χρονου απολυταρχικού κατήφορου που σχεδίαζαν να οδηγήσει στο εγχώριο υποκατάστημα της global financial governance.

Τα διαλείμματα «κυβέρνησης» από τη ΝΔ έξυσαν μόνο τον φλοιό του οικονομικού γίγνεσθαι.

Ουδέποτε ακούμπησαν τον σκληρό πυρήνα του αυταρχικού πράσινου κράτους.

Το αποκαλύπτουν τα ποσοστά στις συνδικαλιστικές εκλογές του Δημοσίου.

30 χρόνια όμως είναι πολλά.

Σπαράζω που το λέω. Αλλά η πατρίδα μου είναι πια δύο κόσμοι.

Ευτυχώς, ο φαύλος είναι μικρότερος.

Δυστυχώς, πρέπει να εξαλειφθεί ολοκληρωτικά.

Όχι, δεν είναι μόνο ταξικοί οι διαχωρισμοί.

Είναι Έλληνες εναντίον μυστήριων διεθνιστών.

Είναι έντιμοι εναντίον φαύλων.

Ναι, Πάγκαλε. Υπάρχουν τίμιοι σ’ αυτήν τη χώρα.

Δεν τους εξανδραποδίσατε όλους.

Είναι αυτοί που σάς ρίχνουν σήμερα.



Απευθύνομαι πιο πολύ στους νεώτερους.

Αυτή η χώρα σας ανήκει. Δεν ανήκει στην RWE και στην Deutsche Telekom.

Είναι το οικόπεδο σας στον κόσμο.

Δεν πρόκειται να βρείτε άλλο. Ούτε θα νοιώσετε πουθενά αλλού «σπίτι».

Οι γεύσεις, οι μυρωδιές και οι εικόνες θα σας στοιχειώνουν.

Κι αν φιλοδοξείτε διεθνείς καριέρες, ρωτήστε γι’ αυτούς που σάπισαν τα κόκκαλά τους στην ξενιτειά και άφησαν τελευταία επιθυμία να ταφούν στην πατρίδα.

Ο λόγος, εδώ και 3000 χρόνια, λέγεται νόστος.

Και δεν μεταφράζεται σε άλλη γλώσσα.

Αλλά το οικόπεδο θέλει προστασία από επίδοξους καταπατητές.

Γι’ αυτό μισήστε τους πράσινους φασίστες με όλη τη δύναμη της ψυχής σας.

Και πάμε να τους σαρώσουμε. Οριστικά.

Είναι ή εμείς ή αυτοί.

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. jkr avatar
    jkr 16/06/2011 15:52:14

    Έτσι!

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ jkr 16/06/2011 20:36:34

      Προφήτη
      Σου σφίγγω το χέρι.

  2. kiki avatar
    kiki 16/06/2011 15:55:30

    Η εμεις η αυτοι.
    Μια και εξω πια,
    η εμεις η αυτοι.
    νασαι καλα Προφητα.

    • kiki avatar
      kiki @ kiki 16/06/2011 16:41:36

      Εμεις ειμαστε το 80% του ελληνικου λαου.
      εχετε οπως εχουν σε ολες τις δημοκρατιες το δικαιωμα να χτισετε οτι θελετε σπιταρωνα με πισινα, βιλλα και για τους δηθεν ταχαμ, δημοκρατικοπρασινους μαιζονετα που αρεσκονται.
      Εμεις ολοι οι αλλοι δεν χτιζουμε παραγκα, κτιζουμε ενωμενοι την δημοκρατια μας. Θυμασαι Ισοτητα ,Αδελφοτητα ,Ελευθερια .
      Την Κυριακη περασαν 27 χρονια απο τον θανατο του μεγαλου ηγετη της αριστερας Μπερλινγκουερ, του οραματιστη, που τον πιστευες και τον πιστευεις, που ενεπνευσε, τοσους λαους της ευρωπης που οραματιστηκε μια ευρωπη των λαων της, μπορεις σιωποντας να τιμησεις τον θανατο του.
      εμεις που μειναμε εδω για 27 χρονια , διαπιστωσαμε οτι ουτε ηγετες υπαρχουν ουτε υπερεθνικα μπορουν να σκεφτονται οι συνευρωπαιοι συνεταιροι μας.
      ρωταω λοιπον γιατι εμεις που αγαπαμε τον τοπο μας πανω απο ολα ειμαστε βαρβαροι και γκρεμιζουμε παραγκες και τις ξαναστηνουμε.
      Ναι μπορει να ειμαστε αριστεροι δεξιοι κεντρωοι, Εμεις αλλα πανω απο ολα Ελληνες, και θα μεινουμε.
      Τα συνορα προς την τοκογλυφικη Εσπερια ειναι ανοιχτα, οι γραικυλοι μπορουν να εξελθουν .
      Μην ζησετε και πτωχοι και χωρις ελευθεριες.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ kiki 16/06/2011 17:03:41

        Ο Ενρίκο... Τι ευγενική φυσιογνωμία.
        Και τι πολιτική οντότητα.
        Η Ευρώπη ίσως εξελισσόταν λίγο διαφορετικά, αν δεν χανόταν τόσο νωρίς.
        Αν και μετά το 1991 ο Θατσερισμός σάρωσε τα πάντα.

        • κριτικος λογος avatar
          κριτικος λογος @ Προφήτης 16/06/2011 18:57:21

          Σπουδαία η ανάρτησή σου Προφήτη, γεμάτη αλήθειες. Θα μπορούσα να το κάνω copy?

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ κριτικος λογος 16/06/2011 19:06:06

            @κριτικος λογος, και βέβαια. Διάδωσε το όπου θέλεις.

          • κριτικος λογος avatar
            κριτικος λογος @ Προφήτης 17/06/2011 07:10:13

            Καλημέρα σε όλους. Ευχαριστώ πολύ Προφήτη για το κείμενό σου και την άδεια σου.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Προφήτης 17/06/2011 09:59:30

          Η απώλεια του Μπερλινγκουερ ήταν δυστυχώς το τέλος της Ευρωπαικής αριστεράς.
          Άν και δεν πρόλαβε να κυβερνήσει, ηταν μια από τις 3 ή 4 ταυτόχρονα μεγαλύτερες και ευγενέστερες πολιτικές φυσιογνωμίες του 20ού αιώνα παγκοσμίως.
          Φραγκλίνος Ρούσβλετ, Σάρλ Ντε Γκώλ, Ενρίκο Μπερλιγκουέρ, Μαχάτμα Γκάντι.
          Αυτή είναι η δική μου "τετράδα".

  3. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 16/06/2011 16:00:26

    Ούτε σεις, ούτε αυτοί.
    Η Μετεμφυλιακή παράγκα κατέρρευσε. Και πλάκωσε τους εγκλείστους, λυπάμαι.
    Υπάρχουμε όμως κι εμείς, οι δραπέτες. Δεν θα βοηθήσουμε να την αναστηλώσετε. Ούτε σάς, ούτε αυτούς. Θα χτίσουμε δίπλα. Όχι παράγκα, αλλά σπίτι για τον 21ο αιώνα.

    • Kennan avatar
      Kennan @ Ο Θείος 16/06/2011 16:03:31

      Ποιους εκπροσωπείς μεγάλε για να ξέρουμε μπας και έρθουμε;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Kennan 16/06/2011 16:05:53

        είναι ο 12ος από τους 11 δηλωσίες καθηγητές του Μεσοπρόθεσμου

        εστέτ ως εκεί που δεν πάει άλλο, αλλά αρέσκεται να αυτοαποκαλείται "πληβείος"

        • Ένας avatar
          Ένας @ αλλενάκι 16/06/2011 17:29:09

          Λες να 'ναι ο Χριστοφοράκος;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ αλλενάκι 17/06/2011 10:12:55

          αλλενάκι,
          Εστέτ σημαίνει "η πολιτική στην υπηρεσία της τέχνης".
          Υπάρχει και η "η τέχνη στην υπηρεσία της πολιτικής": Αυτό είναι των "στρατευμένων", των μετά την Θάτσερ "αγοραίων", των μπολσεβίκων και των εθνικιστών (είπαμε, όλοι αυτοί είναι αδελφάκια).
          Και οι 2 είναι δρόμοι που οδηγούν στο Μηδέν, στο θάνατο.
          "Η Αισθητική δικαιώνεται μόνον εκεί που συμπίπτει το αληθές και το αγαθόν" (Αριστοτέλης - Σίλλερ).
          Και καμμιά σχέση με Πανεπιστήμιο. Άν ζούσε στον 19ο αιώνα, ίσως άξιζε να το υπηρετεί κανείς. Σήμερα είναι "επικίνδυνος χώρος" και οίκος εμπορίου, δεν κάνει.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Kennan 17/06/2011 10:16:22

        Τον εαυτό μου.
        "Οι εκπρόσωποι έρημοι κι απρόσωποι" (Νιόνιος).

    • drider avatar
      drider @ Ο Θείος 16/06/2011 17:38:30

      Προφανώς το σπίτι του 21ου αιώνα θα είναι θεμελιωμένο σε ατελείωτο χρέος. Και οι τοίχοι, του χάρτινα ομόλογα.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ο Θείος 16/06/2011 20:17:03

      Ας κάνουμε και το χατήρι του Θείου να μιλήσουμε για την «μετεμφυλιακή παράγκα».
      Που επέτυχε τα υψηλότερα ποσοστά ανάπτυξης παγκοσμίως, το «ελληνικό θαύμα», με δολλάριο 20 χρόνια σταθερό, 30 δρχ. Μεγάλος είναι, τα θυμάται.

      Όταν το «δημοκρατικό» Κέντρο, οι πολιτικοί πρόγονοι του ΠΑΣΟΚ, εκτελούσε αβέρτα αριστερούς (1948-1952).
      Αλλά η ρετσινιά έμεινε στον Καραμανλή που σταμάτησε τις εκτελέσεις!
      Με την διακοπή των οποίων σώθηκαν ουκ ολίγοι.

      Να μιλήσουμε και για το 1958 κι εντεύθεν.
      Την αφετηρία της κακοδαιμονίας.

      Όταν το 24% της ΕΔΑ έκανε Αμερικανούς και Παλάτι να αποφασίσουν να στήσουν ανάχωμα μεταξύ ΕΡΕ και ΕΔΑ το άλλο συνονθύλευμα : την ΕΚ.
      Να φέρουν από την Αμερική έναν εκλεκτό τους.
      Και να φυτέψουν πατερναλιστικά στο πολιτικό σύστημα έναν ρουφιάνο (Καστοριάδης) και ρίψασπι (Λ. Κύρκος : «όλοι συμφωνούσαμε ότι στην Κατοχή ο Ανδρέας «έλαμψε» δια της απουσίας).

      Η αμερικάνα, εξουσιομανής σύζυγος του εισοδιστή θα επιβάλει τον «Ανένδοτο» (για κάτι εκατοντάδες λαθεμένα ψηφοδέλτια) βυθίζοντας τη χώρα στο χάος – μαρτυρία Γιαν. Χαραλαμπόπουλου.

      Η συνωμοσία για έλεγχο του στρατού από τον Ανδρέα (ΑΣΠΙΔΑ) και η προσωπική κόντρα των δύο αρχιφαύλων, υιού και Μητσοτάκη, το 65, θα παραλύσει τη χώρα και θα οδηγήσει στη χούντα.

      Η οποία, μόλις τον συλλαμβάνει δέχεται ασφυκτικές πιέσεις από τις ΗΠΑ να τον ελευθερώσει.
      Ελευθερώνεται. Και γυρνάει τον κόσμο σπέρνοντας παιδιά στα οποία πληρώνουμε συντάξεις.
      «Κάνοντας αντίσταση».
      Με λεφτά που ποτέ δεν μάθαμε από πού και ανθρώπους που ποτέ δεν έγιναν γνωστοί.

      ‘Ως πού να συνεχίσω; Πρέπει να γράψω την Πολιτική Ιστορία της νεώτερης Ελλάδας.

      Η υπόθεση «Κοινωνική Δικαιοσύνη» όντας πάντα ζητούμενο έχει μέλλον.
      Η υπόθεση «Ελληνική ΚεντροΑριστερά» έχει παρελθόν. Αισχρότερο της Δεξιάς.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Προφήτης 16/06/2011 22:45:54

        Προφήτη σχετική ανάρτηση

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Προφήτης 17/06/2011 09:54:08

        Παλύ αγαπητέ μου Προφήτα
        1. Ειλικρινά, η συζήτηση μαζί σου μου δίνει πολύτιμα ερεθίσματα.
        2. Τα "υψηλότερα ποσοστά ανάπτυξης παγκοσμίως" είχαν όντως αρχικά και ορισμένα ελπιδοφόρα χαρακτηριστικά. Δυστυχώς κορυφώθηκαν μετά το 1965 (και κυρίως στην τελική νεοφιλελεύθερη φάση) σε διπλή (τριτογενή και κρατικοδίαιτη) καταναλωτική φούσκα. Και όσο πιό απότομα ανέβαινε το ΑΕΠ, τόσο άνοιγε η ψαλίδα πατρίκιων και πληβείων.
        2. Η ΕΔΑ ήταν μια τραγική ιστορία. Ο Ηλίας Ηλιού ήταν πραγματικός "φίλος του λαού" και πατριώτης, αλλά υπήρχαν οι τηλεκατευθυνόμενοι "Παπάγοι της Σοβιετίας" που έκαναν το δικό τους παιχνίδι.
        3. ¨Οτι ισχύει για το Μεσοπολεμικό Φιλελεύθερο χώρο, ισχύει και για το Κέντρο και την ΕΚ (1955 - 1967). Προπάντων ως προς το διπολικό σχήμα με την ΕΡΕ.
        4. Ακόμα ζούμε (σε μεταλλαγμένη και παρακμιακή μορφή) την αντιπαλότητα Βενιζελικών - Λαικών. Όλη η Μεταπολίτευση, είναι κυρίως αυτό το πράγμα, φορτωμένο με αιθεροβάμονα ιδεολογήματα. Κάθε ρετρό έχει αναγκαστικά παρακμιακό χαρακτήρα.
        5. Ο Κ. Καραμανλής ο Α' ήταν ο μακράν μεγαλύτερος πολιτικός που ανέδειξε το δεξιό μέρος του πολιτικού φάσματος στην Ελλάδα στον 20ό αιώνα. Ιδίως στη δεύτερη περίοδο, 1974 - 1981, απέδειξε ότι είχε τεράστια ικανότητα "διά βίου μάθησης", σθένος και διορατικότητα.
        Οι επίγονοί του επέστρεψαν δυστυχώς στον πολιτικαντισμό ("φτωχοί στις πράξεις, γεμάτοι λόγια").
        6. Η σημερινή αριστερά - όλων των αποχρώσεων - έχει πολύ κατώτερο βαθμό συνειδητότητας, ρεαλισμού και ριζοσπαστισμού από την αριστερά που χαρακτηρίζόταν από φυσιογνωμίες όπως ο Ηλίας - ή και άλλοι λίγοι μεταγενέστερα, π.χ. ο Μιχάλης Παπαγιαννάκης. Ζεί την απόλυτη αποτυχία της.
        7. Πρέπει επί τέλους να γλυτώσουμε από τα φαντάσματα του Μεσοπολέμου. Για να γίνει αυτό υπάρχει ένας τρόπος: Οι σημερινοί κατα φαντασίαν "Λαικοί" και οι σημερινοί κατά φαντασίαν "Φιλελεύθεροι" ν' αποκτήσουν αυτογνωσία. Και να φέρονται μεταξύ τους ως εναλλακτικοί παίκτες και πολιτικοί αντίπαλοι, όχι ως εναλλάξιμοι εχθροί, "φώς" και "σκότος", "πατριώτες" και "ξενοκίνητοι", "ΝΑΤΟ" και "Ταλιμπάν".
        8. Όσοι λίγοι, όπως η αφεντιά μου, δεν χωράμε στο διπολικό σχήμα, ούτε στη φονταμενταλιστική αριστερά, μπορούμε να έχουμε μόνον ρόλο καταλύτη. Δυστυχώς, αυτός έιναι ο συσχετισμός δυνάμεων. Αλλά έξω από τα μαντριά και τις παράγκες, υπάρχει το ζωογόνο δάσος. Αυτό εξασφαλίζει τη ζωή, όχι αντίστροφα.

    • ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
      ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ @ Ο Θείος 16/06/2011 21:25:33

      Εσείς το πολύ-πολύ να χτίσετε άλλο ένα "κωλόσπιτο"...

      • ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
        ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ @ ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 16/06/2011 21:26:52

        απευθύνεται στον "Θείο" (Σαμ;)

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 17/06/2011 10:25:30

        Το “κωλόσπιτο" ήταν άλλων εργολαβία. Αλλό οι άσπονδοι εχθροί τους, μαζί με το μίσος, θαυμάζουν ακόμα και τώρα, ανομολόγητα, τον μεταστάντα "εργολάβο" και τη "μαγκιά" του.
        Έτσι θαυμάζουν όμως και το θείο Σάμ, σχέση αγάπης και μίσους. Άλυτο οιδιπόδειο από τον Εμφύλιο.

  4. Αστος avatar
    Αστος 16/06/2011 16:01:29

    Κανεις δεν θα την βγαλει καθαρη τελικα

    h**p://www.youtube.com/watch?v=mXdqlqkN9yg&feature=player_embedded

  5. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 16/06/2011 16:05:03

    ¨Προφήτη¨ , πέρα την διαφωνία μου σε επιμέρους επισημάνσεις σου , πέρα από την διαφορετική ιδεολογική μας αφετηρία , θέλω να σου πω ότι ΣΥΜΦΩΝΩ με τον πυρήνα της σκέψης και της αγανάκτησης σου. Ιδιαίτερα με τον επίλογο σου , τον οποίο επαναλαμβάνω προσυπογράφοντας :

    ¨...Απευθύνομαι πιο πολύ στους νεώτερους.

    Αυτή η χώρα σας ανήκει. Δεν ανήκει στην RWE και στην Deutsche Telekom.

    Είναι το οικόπεδο σας στον κόσμο.

    Δεν πρόκειται να βρείτε άλλο. Ούτε θα νοιώσετε πουθενά αλλού «σπίτι».

    Οι γεύσεις, οι μυρωδιές και οι εικόνες θα σας στοιχειώνουν.

    Κι αν φιλοδοξείτε διεθνείς καριέρες, ρωτήστε γι’ αυτούς που σάπισαν τα κόκκαλά τους στην ξενιτειά και άφησαν τελευταία επιθυμία να ταφούν στην πατρίδα.

    Ο λόγος, εδώ και 3000 χρόνια, λέγεται νόστος.

    Και δεν μεταφράζεται σε άλλη γλώσσα.

    Αλλά το οικόπεδο θέλει προστασία από επίδοξους καταπατητές.

    Γι’ αυτό μισήστε τους πράσινους φασίστες με όλη τη δύναμη της ψυχής σας.

    Και πάμε να τους σαρώσουμε. Οριστικά.

    Είναι ή εμείς ή αυτοί...¨

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΝΤΑΝΤΟΝ 16/06/2011 17:48:18

      ΝΤΑΝΤΟΝ, δεν θεωρώ ότι ξεκινάμε από διαφορετικές αφετηρίες αλλά όπως νομίζεις.
      Επειδή αποθηκεύω τα κείμενα σου (πιστεύω έχω την άδειά σου) σε παρακαλώ για τα εισαγωγικά να χρησιμοποιείς τα εισαγωγικά («) και όχι τα διαλυτικά (¨).
      Το αμέσως δεξιά πλήκτρο από αυτό που χρησιμοποιείς.

      Μπερδεύουν στο να γίνει κατανοητό τι θέλεις να εκφράσεις, ποια χωρία θέτεις εντός εισαγωγικών.
      Ευχαριστώ προκαταβολικά.
      Και για τα καλά σου λόγια.

  6. Tem avatar
    Tem 16/06/2011 16:13:43

    τα σέβη μου Προφήτη. Μπράβο.

  7. lichnee avatar
    lichnee 16/06/2011 16:15:47

    Να αγιασει το πληκτρολόγιο σου Προφήτη.Όλα όσα λέγονται κατ'ιδία από πολύ κόσμο σε ένα κείμενο...

  8. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 16/06/2011 16:15:54

    "Ο Μπάμπαλης, που γνώριζε ποιοι ρουφιάνοι της Ασφάλειας έκαναν μετέπειτα πολιτική καριέρα σαν «αντιστασιακοί», έχει δολοφονηθεί από οργάνωση φάντασμα.
    Ο Αλέκος Παναγούλης, που με την ανδρεία του τυραννοκτόνου νόμιζε ότι μπορεί να αποκαλύψει τους συνεργάτες του ΕΑΤ-ΕΣΑ, έχει σκοτωθεί σε αμφιλεγόμενο τροχαίο."

    Συμπληρώνω "Προφήτη": το πόρισμα του εισαγγελέως Τσεβά για τα αρχεία του ΕΑΤ/ΕΣΑ "εξαφανίστηκε" σε κείνο το περίεργο "τροχαίο" έξω από την Κόρινθο.Θάρθει η στιγμή που θα μάθουμε όλοι ποιοί "αγωνιστές" ρουφιάνευαν σε Θεοφιλογιαννάκο & ΣΙΑ. Και μετά εμφανίστηκαν "σοσιαλ-η-σταράδες" και μας ρούφηξαν την ψυχή.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 16/06/2011 18:09:14

      +++

    • kiki avatar
      kiki @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 16/06/2011 19:00:57

      Τεως προεδρος της βουλης , μεγας μαχητης και ταγος της δημοκρατιας μας που μας εγκαλει, δεν ειχε τσακωθει με τον Παναγουλη γιατι ο τελευταιος ειχε στοιχεια για συνομιλιες και επαφες με την κυβερνηση Μαρκεζινη?
      Ξερετε ποσοι και ποιοι ηταν συνεργατες της χουντας, δεν ειναι καιρος να τους βγαπουμε εμεις , ο καθενας οτι ξερει.

  9. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 16/06/2011 16:17:45

    Προφήτη, δεν έχω διαβάσει καλύτερη συνόψιση της μεταπολιτευτικής τραγωδίας μας . Εκπλητικό, και το λέω δίχως πρόθεση κολακείας.
    Μπορώ να το δανειστώ; (με το ψευδώνυμό σου οσυ φυσικά)

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Νίκος Αργεάδης 16/06/2011 17:49:34

      Βέβαια

  10. Ρηγας Φερραιος avatar
    Ρηγας Φερραιος 16/06/2011 16:23:09

    Ακουω τον ΓΑΠ...μα τι λεει;;; σε ποιους απευθυνεται;;;
    Και οι αλλοι τον χειροκροτουν!!!
    Στημενο το εχουν;;;
    Τι να πω.....

  11. spiros avatar
    spiros 16/06/2011 16:27:04

    Προφήτη τα όσα γράφεις μάλλον είναι απόστααγμα κρίσης παρά προφητεία όπως και το όνομά σου. Σήμερα είναι δύσκολο να παραδεχθεί κάποιος την εξελεκτική πορεία . Συμφωνώ ότι τα γεγονότα αυτό δείχνουν.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ spiros 16/06/2011 18:08:00

      spiros
      Η μεγάλη τραγωδία της Ελλάδας είναι ότι δεν γίνεται συσχέτιση ιστορικοπολιτικού αιτίου-αιτιατού.
      Έτσι π.χ. ο Τσοχατζόπουλος κυκλοφορεί με τουπέ και θράσος και από πάνω εγκαλεί τους πάντες.

      • sceptical avatar
        sceptical @ Προφήτης 16/06/2011 18:53:58

        Και προσθέτω, ότι βρίσκει βήμα, ακόμη και τώρα, γιά να μιλήσει!.. Αναφέρομαι βέβαια στην εκπομπή του κ. Παπαχελά, που φιλοξένησε, τέτοιες μέρες, Τσοχατζόπουλο και Μητσοτάκη!! Ενδιάμεσα δε, χτυπιέται ο κ. Παπαχελάς και οι όμοιοί του, ότι το μνημόνιο και το μεσοπρόθεσμο δεν είναι επαναδιαπραγματευσιμα!

  12. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 16/06/2011 16:29:28

    ο γαπ και η κυβερνηση του πρεπει να φυγουν σημερα.
    αν δεν γινουν αμεσα εκλογες , θα οδηγησουν την χωρα σε εμφυλιο.
    αυτοι μπορει να το θελουν , αλλα εμεις που ειχαμε θυματα , αδερφος εναντια στον αδερφο και δεν το σκασαμε στο εξωτερικο , δεν το θελουμε και δεν πρεπει να το αφησουμε.
    ο γαπ και η κυβερνηση του πρεπει να φυγουν σημερα.
    εκλογες τωρα για αποφυγουμε τον εμφυλιο , καμια συναινεση , την αποφαση και την εντολη να την δωσει η κοινωνια και ο κοσμος.

  13. Arca Don avatar
    Arca Don 16/06/2011 16:32:51

    L.O.L.

  14. megalospodilatis avatar
    megalospodilatis 16/06/2011 16:42:22

    ΕΤΣΙ ΠΡΟΦΗΤΗ ΟΤΑΝ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΠΕΤΑΞΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ Ν.Δ. ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΕΠΕΝ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΥΤΟΙ ΜΕΤΑ ΔΙΑΛΥΘΗΚΑΝ ΑΛΛΑ ΠΗΓΑΝ ΣΟΥΜΠΙΤΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΜΟΡΑ

  15. armagedon avatar
    armagedon 16/06/2011 16:46:59

    ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΤΟ 81 ΓΥΝΑΙΚΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
      ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ @ armagedon 16/06/2011 18:20:46

      Εχεις χάσει πολλά τεύχη.Ο αρχιρουφιάνος του "Φοιτητικού" της Ασφάλειας έγινε...υπουργός.Τότε στη "Μπουμπουλίνας" τον είχαν τάχα στην "απομόνωση" και από τότε τούμεινε το χούϊ με τα πουράκια και τον nescafe...Πόσοι και πόσοι δεν "προσκύνησαν" ασμένως...

    • anonymous avatar
      anonymous @ armagedon 16/06/2011 21:29:40

      Οι χουντικοί πήγαν οι περισσότεροι στο ΠΑΣΟΚ διότι ο ΓεροΚαραμανλής τους έβαλε στον πάγο.

  16. blue nile avatar
    blue nile 16/06/2011 16:49:40

    Eύγε προφήτη ... τα παιδιά στην πλατεία είναι η μόνη ελπίδα... όταν συναντηθούν με αυτόν που πρέπει...

  17. nostos avatar
    nostos 16/06/2011 16:49:53

    Kairos itan epitelous kapoios na pei ta pragmata me to onoma tous (an kai oloi ta kserame ) s ayti ti xwra.
    Ki ekeino pou einai isws to pio simantiko apo ti xthesini imera konteuei na perasei sto ntoukou. Xthes itan ta kadronia pou kapoia paidia... taktopoiousane .. gia epithewrisi arage?
    Proxthes ta anwnyma kai dyseureta sarantapentaria...(pragmatika poios thelise na xrisimopoiei ena toso dysxrhsto ergaleio).
    Dystyxws edw kai 30 xronia exw edraiwmeni tin pepoithisi oti den yparxei swtiria apo tin arrwstia kai ti diafthora kai to asfalitiki autis tis xwras.
    Kapote i aristeri..? pleura tou ethnous eblepe kryfa to''Z'' gia na diapistwsei tin arrwstimeni dioikisi . Tha itan poly fronimo kai i deksia pleura twra na to ksanadei san antistrofo eidwlo se kathrefti gia na katalabei ti egine ta teleutaia 30 xronia.

  18. kiki avatar
    kiki 16/06/2011 16:52:10

    Παπανδρεου " εμεις οι Παπανδρεου δεν φυγομαχουμε ποτε "
    Να αρχισουμε να τα κατεβαζουμε πραγμα, ποτε , ποιος εκ των τριων, εκανε τι
    ποτε φυγομαχησε απειρα τα παραδειγματα φυγομαχιας της Ενδοξου Οικογενειας.

  19. Deponaki avatar
    Deponaki 16/06/2011 16:55:19

    Τί καπνίζεις μεγάλε;

    • lichnee avatar
      lichnee @ Deponaki 16/06/2011 17:07:39

      Τιποτα αγαπητο τρολακι,απλα λεει τα πραγματα με το ονομα τους.Σας αρεσει δε σας αρεσει.
      Εκτος και αν κρινεις εξ'ιδιων τα αλλοτρια και απο το πολυ μπαφο βλεπεις τον πρασινο καρκινο για θεραπεια...

  20. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/06/2011 17:06:20

    Μπράβο Προφήτη!
    Αυτή η χώρα μας ανήκει. Δεν ανήκει ούτε στα Πράσινα Τρωκτικά ούτε στους Πράσινους Σκουπιδιάρηδες

    (Και μην ξεχνάς, οι Πρασινοφρουροί ξεκίνησαν την καριέρα τους μπουκάροντας στα γραφεία του ιδιωτικού τομέα ψάχνοντας για το ταμείο -- αυτά που "ιδιωτικοποιούνται τώρα και από το 96, ήταν κάποτε ιδιωτικά)

  21. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 16/06/2011 17:07:09

    1981, πλατεία Συντάγματος :
    η λαοθάλασσα κουνούσε τις σημαίες και από πάνω στην εξέδρα ο Μπιρσίμ είχε ετοιμάσει το σκηνικό για να φανεί στη τηλεόραση ο Αντρέας να συνεπαίρνει τα πλήθη φωνάζοντας " η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες " και " ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο ".
    2011, πλατεία Συντάγματος :
    οι πολίτες εξεγερμένοι παρ'όλη τη συστηματική πλύση εγκεφάλου από τα διαπλεκόμενα μμε ζητούν από τον γυιο του Αντρέα να πάρει τη μάνα του και να γυρίσει στα πάτρια εδάφη του.
    Δεν μπορεί να στεριώσει ο άνθρωπος σε μία χώρα. Από μικρός στο πήγαινε - έλα , Ελλάδα - ΗΠΑ - Σουηδία ,κ.α. Έτσι του δημιουργήθηκε η έντονη αίσθηση ότι δεν έχει μία πατρίδα όπως οι φυσιολογικοί άνθρωποι, αλλά ότι είναι ένας μόνιμος μετανάστης. Γιαυτό και το νομοσχέδιό του για τους λάθρο είναι από τις πρώτες του προτεραιότητες και ο Αντώνης τον κτύπησε στο ευαίσθητο σημείο του. Γιαυτό και όλοι σχεδόν οι άθεοι, απάτριδες, αντιεξουσιαστές τον συμπαθούν και τον βοηθούν όσο μπορούν. Φυσικά οι τραπεζίτες , κερδοσκόποι, οι μαφιόζοι της παράνομης μετανάστευσης, τα γεράκια της Τουρκίας τον λατρεύουν και στη πατρίδα του ετοιμάζονται να τον αγιοποιήσουν ως ...
    Saint Memorandum ...

    • kiki avatar
      kiki @ Παρατηρητής 16/06/2011 17:16:06

      Προφητη,
      μολις ειπαν οτι θα κανουν ενα Υπουργειο Αμυνας -Εξωτερικων.
      δεν μπορει θελουν να μας ξεκανουν, δηλαδη στοχος δεν ειναι μονο η εξαθλιωση, η οικονομικη ειμαι σιγουρη πια οτι επιμενουν και για την φυσικη μας εξοντωση.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ kiki 16/06/2011 18:44:34

        Κική, και θα βάλει τον Παπακωνσταντίνου !!!!

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Παρατηρητής 16/06/2011 23:12:52

      ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟ 1983
      ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ
      ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΙΧΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΕ ΑΕΡΟΠΑΝΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ
      ΕΓΡΑΦΑΝ "ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ ".

  22. kiki avatar
    kiki 16/06/2011 17:16:47

    Ξεχασα με τον Παπακωνσταντινου υπουργο, ωχ Παναγια μας.

  23. ierofantis avatar
    ierofantis 16/06/2011 17:24:08

    Γειά σου ρε Προφήτη.

    Έθεσες τον δάκτυλον επί τον τύπον των ήλων.

    Πολλές αλήθειες είπες μαζεμένες αδερφέ μου.

    Εύγε ξανά.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ierofantis 16/06/2011 18:46:40

      Ιεεροφάντη, μένουν πάααααρα πολλές αλήθειες κρυμμένες.
      Στην Χώρα των (πράσινων) θαυμάτων ζούμε 30 χρόνια

  24. Άργος avatar
    Άργος 16/06/2011 17:26:01

    Xa, xa, xa!

    • Άργος avatar
      Άργος @ Άργος 16/06/2011 17:28:03

      Αμάν! Πού μπήκε αυτό, ρε;

  25. ΕΛΛΑΣ avatar
    ΕΛΛΑΣ 16/06/2011 17:31:57

    Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ

  26. dacord avatar
    dacord 16/06/2011 17:48:11

    Η εμεις η αυτοι.
    Το θεμα ειναι οτι εχουν μια τεραστια πολεμικη μηχανη που τους υπηρετει και τους προστατευει ΜΑΤ ,και τι διαολο αυτοι δεν βλεπουν? Δεν ακουνε??

    Δεν τους ερχεται εμετος που προστατευουν ενα αθλιο θιασο??
    Ετσι και κανουν για λιγο τα "στραβα ματια" η καταληξη ξερουμε ποια θα ειναι .. Νεμεσις οχι .."θεια", ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ.

  27. ΛΑΜΒΔΑΣ avatar
    ΛΑΜΒΔΑΣ 16/06/2011 17:52:04

    Μπράβο Προφήτη. Σωστή δουλειά. Ταξινόμησες αυτά που λένε κάθε μέρα σκόρπια οι Έλληνες, στα ελάχιστα καφέ που δεν έχουν στο απόλυτο max την ένταση της ηλεκτρονικής μουσικής, για να μη συζητάμε.
    Συμπληρώνω:Άν είχαν δημοσιευθεί (α) Ο Φάκελος της Κύπρου και (β) Ο φάκελος του ΕΑΤ-ΕΣΑ, τα πράγματα θα είχαν αυτομάτως ξεκαθαρίσει και οι κυβερνήτες μας των τελευταίων 40 παρά κάτι χρόνων θα ήταν εντελώς διαφορετικοί, ως άτομα, ήθος και ύφος. Λ.ΛΑΜΒΔΑΣ

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΛΑΜΒΔΑΣ 16/06/2011 18:47:11

      Ορθότατη επισήμανση φίλε ΛΑΜΒΔΑ.
      Όπως έλεγε ο Τσιφόρος :
      Τα ρεμάλια (έγιναν) ήρωες

  28. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 16/06/2011 17:53:34

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

  29. nestor avatar
    nestor 16/06/2011 18:18:08

    ΦΟΒΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
    ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!
    ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ.

  30. Tem avatar
    Tem 16/06/2011 18:26:18

    Ανατροπή όσο το δυνατόν συντομότερα με εισβολή στο ΚΥΝΟβούλιο. Ετσι κι αλλιώς χούντα είναι. Πρέπει να φύγει άμεσα η χούντα του ΓΑΠ

  31. η Dimi avatar
    η Dimi 16/06/2011 18:34:05

    «ΠΡΟΣ ΤΑ «ΟΡΓΙΣΜΕΝΑ ΝΙΑΤΑ»

    Ημερομηνία: 10/06/2011
    Ἔγραφα – πᾶνε 40 χρόνια τώρα – στά διδακτικά μου βιβλία ὅτι νέος πού ζῆ χωρίς ἰδανικά εἶναι κέλυφος χωρίς οὐσία. Κι ἀκόμη ὅτι: νέος θά πεῖ νά εἶσαι αὐθόρμητος, νά στέκεσαι κοντά στίς πηγές τῆς ζωῆς, νά τολμᾶς νά κάνεις αὐτό πού δέν τολμοῦν νά κάνουν οἱ ἄλλοι.

    Οἱ μεγάλοι σᾶς ἔκαναν ἱκανούς νά μήν μπορεῖτε νά κάνετε τίποτε· οὔτε καί νά ἐπαναστατήσετε. Οἱ ἐτήσιες ἐξεγέρσεις σας μέ τή μορφή «καταλήψεων» εἶχαν χαρακτῆρα ἐθιμικοῦ φαινομένου. Κάτι σάν φολκλορική «ἀτραξιόν». Δίνατε τή μάχη γιά νά γίνετε χειρότεροι. Γιά νά ἀποκτήσετε δικαιώματα πού τελικά ἀποδείχθηκαν συναλλαγματικές χωρίς ἀντίκρυσμα.

    Ἡ τωρινή ἐξέγερση εἶναι ἕνα μήνυμα ὑγείας καί ἐλπίδας. Ὅτι δέν εἶναι «σβησμένες ὅλες οἱ φωτιές οἱ πλάστρες μές στή χώρα», ὅπως λέει ὁ Παλαμᾶς. Ἀλλά χρειάζεται μεγάλη προσοχή, γιά νά μήν πέσετε, νέοι μου, θύματα αὐταπάτης, ὅπως ἔπεσε ἡ δική μου γενιά. Φυλαχτεῖτε ἀπό τούς ψευδαποστόλους πού σᾶς πλησιάζουν καί σᾶς θωπεύουν στ’ αὐτιά. Φυλαχτεῖτε ἀπό αὐτούς πού κάποτε ἔφαγαν καλά, ἔκαναν μέσα σέ ἀνώμαλες καταστάσεις ραγδαῖες καριέρες καί τώρα ἐμφανίζονται ξανά σάν σταυροφόροι κάποιου ἰδανικοῦ πού σᾶς τό προσφέρουν δωρεάν, ὥσπου νά κάνουν κι ἐσᾶς θύματα ἀπάτης. Καί νά κλειστεῖτε, ὅσοι δέν θελήσετε νά βολευτεῖτε, μέσα στό κέλυφος μιᾶς βαθειᾶς σιωπῆς.

    Νέοι, μή στρέφετε πρός τό στῆθος σας τό ξίφος τῆς ὀργῆς σας. Θωρακίστε τήν καρδιά σας, ἐλέγξατε τά συναισθήματά σας. Ἡ ὀργή δέν βλάπτει κανέναν περισσότερο ἀπό αὐτόν πού τήν ἔχει. Ἡ ἀγανάκτησή σας εἶναι δικαιολογημένη, διότι εἴσαστε δεινά προδομένοι ἀπό ἐκείνους πού σᾶς ἔμαθαν νά μισεῖτε τήν πατρίδα σας, νά μισεῖτε τήν ἱστορία σας, νά περιφρονεῖτε τή γλῶσσα σας.
    Νά ποδοπατᾶτε τά σύμβολα γιά τά ὁποῖα οἱ πρόγονοί σας ἔχυσαν τό αἷμα τους.

    Νέοι, συνεχίστε ἀλλά στοχαστεῖτε. Διαβάστε πολύ προτοῦ προχωρῆστε. Ἀφῆστε τά συνθήματα. Εἶναι σάν τά βεγκαλικά. Μέ αὐτά γαλουχήθηκαν πολιτικά οἱ πατέρες σας. Δεῖτε πῶς κατάντησαν τή χώρα μας. Νά δέχεται σάν παράσημο τή βρισιά τοῦ ἀνεκδιήγητου Στρώς Κάν.

    Νέοι, μή βεβηλώνετε μνημεῖα, ὅπως κάποιοι βεβήλωσαν τή ζωή σας. Βγάλτε τή λέξη μέ τά τρία ἄλφα ἀπό τό λεξιλόγιό σας. Χωρίς νά τό συνειδητοποιεῖτε, τό κάνατε ἔθνική ταυτότητα.

    Νέοι, μήν ἀποδεχθεῖτε τή βαναυσότητα μέ τήν ὀποία κυβερνιέται ὁ κόσμος. Μή γίνετε χυδαῖοι σάν ἐκείνους πού σᾶς γαλούχησαν ἠθικά καί πνευματικά. Μήν εἴσαστε ἀφελεῖς, ὅπως ἐμεῖς. Δέν μπορεῖτε νά διδάξετε μεταμέλεια στούς πολιτικούς. Μή ζητᾶτε τή λύση ἀπό αὐτούς. Οὔτε ἀπό τά «κανάλια» πού σᾶς κάνουν θέαμα. Τά «κανάλια» ἔχουν περισσότερο βοῦρκο κι ἀπό τήν πολιτική.

    Ἡ Λύση εἴσαστε Σεῖς. Ἡ Λύση βρίσκεται μέσα σας. Πρέπει ὅμως νά ψάξετε βαθειά. Τό «ἔνδον σκάπτειν» εἶναι μιά διαιώνια ἀρχή. Το σκαπτικό ἐργαλεῖο τῆς Ψυχῆς εἶναι τό καλό Βιβλίο μέ τή βαθειά σκέψη καί βαρύ προβληματισμό. Αὐτά πρέπει νά εἶναι γιά σᾶς τό βαρύ πυροβολικό. Καλό εἶναι τό διαδίκτυο, ἀλλά ἡ μεγάλη ἐπανάσταση - ὅπως καί στό παρελθόν- θά ξεπηδήσει ἀπό τό Βιβλίο. Κι ἐννοῶ τό καλό καί ὄχι τό σαχλό βιβλίο. Τό Βιβλίο μέ τά γερά ἑλληνικά, κι ὄχι μέ τά «γκρίκλιζ» πού πορνεύουν τή σκέψη σας.

    «Νulla dies sine linea» (Kαμμία ημέρα χωρίς γραμμή)
    ~Καθ. Σαράντος Ι. Καργάκος: Φιλόλογος – Συγγραφέας – Ιστορικός

  32. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 16/06/2011 18:34:17

    Το πιο περιεκτικό,προσεγμένο και συγκεκριμένο άρθρο που έχω διαβάσει
    στο antinews. Αν κάτι παρόμοιο υποστήριζαν και οι 2-3 εφημερίδες της κεντροδεξιάς,θα μπορούσε ο γεροντάκος στο κεφενείο να έχει επιχειρήματα.
    Αυτός θα ξανασηκώσει την Ελλάδα από τα κάτεργα. Εμάς τους νεότερους μας θεωρούν φασίστες. Μέχρι να γίνουμε ένα.
    Μπράβο Προφήτη, λείπει μόνο το αεροπλάνο από τον Καναδά που έφερε τον Αντρέα Παπανδρέου. Υπήρχαν και κάποια άλλα άτομα μέσα λένε μερικοί.

  33. ΑΠΕΝΑΝΤΙ avatar
    ΑΠΕΝΑΝΤΙ 16/06/2011 18:35:07

    Σιγα ρε Προφήτη, μη τρελλαθούμε κιόλας. Η ΝΔ δεν κατάκλεψε τον κοσμάκη; Και πριν απ' αυτήν όποια δεξιά κυβέρνηση διοικούσε; Ξεχνάς τις απατεωνιές και τις λοβιτούρες του γέρου Καραμανλή; Τις απάτες της κυβέρνησης του νεώτερου; Φτάνει πια η ποδοσφαιρική νοοτροπία στα πολιτικά. Όσο το μυαλουδάκι είναι κολλημένο σε 'πράσινα' κατακάθια, τόσο το βηματάκι προς την αλλαγή θάνε ΑΔΥΝΑΤΟ. Ξυνπήστε, ίδιοι κι απαράλλαχτοι είναι (ήταν; Θέλω να πιστέψω, μα δύσκολο μου φαίνεται. Θα δούμε.)

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΑΠΕΝΑΝΤΙ 16/06/2011 18:56:06

      Δεν διέφθειρε όμως τον κόσμο. Παντού λίγο-πολύ κλέβουν οι κυβερνώντες με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο. Αυτά που περιγράφει ο Προφήτης, η "εσωτερική γενοκτονία", όπως πολύ σωστά λέει, ΜΟΝΟ το ΠΑΣΟΚ τα έκανε και κανένας άλλος.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΑΠΕΝΑΝΤΙ 16/06/2011 19:00:22

      Φίλε ΑΠΕΝΑΝΤΙ, το 1981 υπήρχε κράτος. Ξεχρέωτο. Με δημόσια περιουσία.
      Όχι τέλειο, ήθελε πολλές βελτιώσεις, γι' αυτό έπιασε το σύνθημα "Αλλαγή".
      Αλλά στεκόταν.

      Σε 30 χρόνια διαλύθηκε το σύμπαν και είμαστε να μάς πουλήσουν σκλάβους στην Μπαρμπαριά.

      Αυτή είναι αδήριτη ιστορική αλήθεια. Αρέσει δεν αρέσει.

      Τώρα, το 2004, η ΝΔ παρέλαβε 195 δις χρέος. Παρέδωσε 270, δηλαδή 75 παραπάνω, από τα οποία 65 ήταν τόκοι!
      Χρέωσε 10 δις τη χώρα. Συμφωνώ.
      Το ΠΑΣΟΚ τη χρέωσε 20 δις ΜΟΝΟ για την Ολυμπιάδα, για να φάνε οι φίλοι του Σημίτη.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΑΠΕΝΑΝΤΙ 16/06/2011 21:33:54

      Ξεχνάς τις απατεωνιές και τις λοβιτούρες του γέρου Καραμανλή; Τις απάτες της κυβέρνησης του νεώτερου;
      Για ποιες λοβιτούρες μιλάς; Εγώ δε θυμάμαι καμιά και βασικά στελέχη της Κυβέρνησης Καραμανλή του Γέρου πέθαναν στην ψάθα.
      Δεν πάτε να κρυφτείτε ρε συκοφάντες λέω εγώ;

      • ΑΠΕΝΑΝΤΙ avatar
        ΑΠΕΝΑΝΤΙ @ anonymous 16/06/2011 23:42:07

        Η μνήμη σου αδύνατη, ή οι γνώσεις σου λιγοστές. Θυμάσαι τις εκλογές 'βίας και νοθείας' το '61; Το 'τριφασικό' εκλογικό σύστημα το '56; Κι η εθνική μας οδός; Γιατί δε χαράχτηκε ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ: ίσια; Μήπως διότι κάποιοι 'φάγανε' και τότε, όπως ακριβώς έγινε (γίνεται) και τώρα;

        • anonymous avatar
          anonymous @ ΑΠΕΝΑΝΤΙ 17/06/2011 07:21:06

          Η μνήμη σου αδύνατη, ή οι γνώσεις σου λιγοστές. Θυμάσαι τις εκλογές ‘βίας και νοθείας’ το ’61;

          Αυτά τα ισχυρίζεστε εσείς και είναι ψεύδη. Τα άλλα που λες είναι απλά αστειότητες.

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
      ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ @ ΑΠΕΝΑΝΤΙ 17/06/2011 06:36:52

      Οπως εύστοχα κάποια στιγμή είπε ο Τράγκας, τότε το πάρτυ ήταν "πριβέ".Με το ΠΑ.ΣΟ.Κ. ήταν "μπουφές" έμπαινες κι έπαιρνες το "μεζεδάκι" σου. Με το ΠΑ.ΣΟ.Κ. η λοβιτούρα και η ήσσων προσπάθεια έγιναν "λαϊκές κατακτήσεις".Και αυτή η νοοτροπία δύσκολα ξεριζώνεται,δυστυχώς.

  34. Greco avatar
    Greco 16/06/2011 18:35:28

    κειμενο ψυχης, επομενως αληθινο

    Πλεον ολοι συνειδητοποιουν οτι επρεπε να πολεμησουν με λυσσα απτην αρχη και να μην ενδωσουν ουτε στιγμη σε αυτο το πρασινο δηθεν αντιδεξιο συνονθυλευμα που ισοπεδωσε οσες προοδους με δυσκολια ειχε κανει η ελληνικη οικονομια ως τοτε και εξανδραποδησε την ελληνικη κοινωνια. Και δυστυχως τα αποτελεσματα δεν τα εχουμε δει ακομα ολα

    Η νεα δημοκρατια και γενικοτερα η Δεξια μπορει ανεξαρτητως των διαφορετικων οικονομικων ιδεολογιων, να βρει ενα κοινο σημειο ταυτισης με την Αριστερα στο πεδιο του ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, και νομιζω αυτο το εχει καταλαβει ο Σαμαρας

    ναι...στον πολιτισμο... αυτον που παρηγαγε με υπερηφανεια καποτε μεχρι και μερικες δεκαετιες πριν η φτωχη Ελλαδα και την καμαρωνε η οικουμενη

    αυτον που ισοπεδωσε χωρις αιδω το πρασινο συνονθυλευμα και τον αντικατεστησε με ξεδιαντροπο ατομισμο και βλαχοεπαρχιωτικο αμερικανομιμητισμο (το δηθεν αντιαμερικανικο κομμα!)

  35. Greco avatar
    Greco 16/06/2011 18:37:57

    κειμενο ψυχης, επομενως αληθινο

    Πλεον ολοι συνειδητοποιουν οτι επρεπε να πολεμησουν με λυσσα απτην αρχη και να μην ενδωσουν ουτε στιγμη σε αυτο το πρασινο δηθεν αντιδεξιο συνονθυλευμα που ισοπεδωσε οσες προοδους με δυσκολια ειχε κανει η ελληνικη οικονομια ως τοτε και εξανδραποδησε την ελληνικη κοινωνια. Και δυστυχως τα αποτελεσματα δεν τα εχουμε δει ακομα ολα

    Η νεα δημοκρατια και γενικοτερα η Δεξια μπορει ανεξαρτητως των διαφορετικων οικονομικων ιδεολογιων, να βρει ενα κοινο σημειο ταυτισης με την Αριστερα στο πεδιο του ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, και νομιζω αυτο το εχει καταλαβει ο Σαμαρας

    ναι…στον πολιτισμο… αυτον που παρηγαγε με υπερηφανεια καποτε μεχρι και μερικες δεκαετιες πριν η φτωχη Ελλαδα και την καμαρωνε η οικουμενη

    αυτον που ισοπεδωσε χωρις αιδω το πρασινο συνονθυλευμα και τον αντικατεστησε με ξεδιαντροπο ατομισμο και βλαχοεπαρχιωτικο αμερικανομιμητισμο (το δηθεν αντιαμερικανικο κομμα!)

    • Posidonas avatar
      Posidonas @ Greco 16/06/2011 19:02:44

      Αν αυτο γινει πραγματικοτητα, τοτε αλλαζουν πολλα μονα τους.

  36. Posidonas avatar
    Posidonas 16/06/2011 18:38:07

    Να αφησουν τις εξυππναδες εκει στην "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ". Ναι, ηταν παρακρατικοι αυτοι που εκαναν την αρχη. Οι αγωνια τους ειναι σωσουν τις τραπεζες κι οχι το λαο.

  37. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 16/06/2011 18:56:46

    Προφήτη, πρόκειται για πραγματικό μανιφέστο. Απλώς, εύγε!

  38. Posidonas avatar
    Posidonas 16/06/2011 18:59:47

    Να υποθηκευσω τον εαυτο μου ειμαι εγω υπευθυνος που δεν προσεξα. Να με υποθηκευσει ι γειτονας μου εν αγνοια μου και κλεβοντας την υπογραφη μου, παλι εγω υπευθυνος ειμαι; Ετσι απλα ρε απατεωνες και τον παιζεται σωτηρες.

  39. apis22 avatar
    apis22 16/06/2011 19:05:05

    ΕΥΓΕ Προφήτη.

  40. Γιωργος Γ avatar
    Γιωργος Γ 16/06/2011 19:22:05

    Εξαιρετικό κείμενο. Ίσως θα ήταν σκόπιμο να συμπληρωθεί με μια μικρή αναφορά στην ιστορική καταγωγή του με εξασθενημένα αντισώματα κοινωνικού σώματος μέσα στο οποίο παρασίτησαν τα πράσινα καρκινώματα στην πρόσφατη ιστορία.

    Ένα υπερτροφικό μικροαστικό κράτος με ρίζες, πρώτον, στην εθελόδουλη ντόπια αλητο-ελιτοκρατία που καταδίκασε την Ελλάδα στην ευκαιριακή παραγωγική δραστηριότητα και στην έλλειψη εκβιομηχάνισης και, δεύτερον, στον εθνικό διχασμό που καλλιεργήθηκε από το άλλο καρκίνωμα, το παλάτι, που χώρισε τους Έλληνες σε Χούτου και Τούτσι.

    Οι πρασινοφρουροί ήταν οι Έλληνες Χούτου που κάποια στιγμή ήρθαν στα πράγματα.

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
      ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ @ Γιωργος Γ 17/06/2011 06:53:39

      Για να είμαστε ιστορικά ακριβείς και δίκαιοι: η επικράτηση στις εκλογές του ΄81 ήταν ιστορική και κοινωνική αναγκαιότητα.Λήξις.Η μέχρι τότε τάξη πραγμάτων αδυνατούσε να αντιληφθεί την δυναμική που δημιουργούνταν "ένδον".Μεγάλη μερίδα του λαού, κυρίως των λεγομένων "χαμηλών" στρωμάτων επί σειρά δεκαετιών ήταν στην "απ΄έξω".Ας μην το λησμονούμε αυτό.Απλά η λεγόμενη "Δεξιά" επαναπαύθηκε, δεν μπόρεσε ποτέ να παράξει ιντελιγκέντσια και σκέψη δημιουργική, άφησε τεράστια κενά τα οποία συμπλήρωσε πολύ πονηρά ο Α.Παπανδρέου.Σας θυμίζω ότι η ιστορία και η φύση σιχαίνονται τα κενά...Και έτσι το "Ανδρεϊκό" ΠΑ.ΣΟ.Κ. κυβέρνησε με αριστερή παραφιλολογία και δεξιότατη (έως φασίζουσα) πρακτική.Τι έκανε;Εδωσε λόγο και "δικαίωμα" στον κάθε αγράμματο και ακαμάτη ο οποίος μπήκε στο δημόσιο ως απλός "φαντάρος" και σήμερα είναι πιά "ταγματάρχης" τον οποίον δεν μπορείς να διώξεις.Διαστρωμάτωσε δηλαδή την πυραμίδα εξουσίας-στη βάση της-με κομματικό στρατό έτοιμο για "δράση" ανά πάσα στιγμή.Και στοχευμένα στις θέσεις "κλειδιά" (βλ.Δ.Ε.Η.-Ο.Τ.Ε κλπ).Βλέπετε λοιπόν γιατί η κυβέρνηση Κ.Κ. jr δεν μπόρεσε (πέραν της ατολμίας της) να εφαρμόσει πολιτική.Και φυσικά η ψήφος είναι δεδομένη ανά πάσα στιγμή από τον εξωνημένο κομματικό στρατιώτη.Πλέον τούτου, άνοιξε την "βεντάλια" του κρατικού κορβανά μοιράζοντας επιδοτήσεις, συντάξεις και άλλες παροχές μετατρέποντας τον παραγωγικό ιστό σε οιονεί δημόσιο υπάλληλο (βλ.αγροτικές επιδοτήσεις, συντάξεις αντιστασιακών, χιλιάδες "μαϊμού" αναπηρικές κ.ο.κ.).Σήμερα ο καταγγελτικός λόγος, απλά,δεν αρκεί.Τι θα τον κάνεις όλον αυτόν τον κόσμο που κακώς έμαθε έτσι, αλλά έμαθε;Αυτό είναι το πολύλημμα που καλούμαστε σήμερα να επιλύσουμε.

  41. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 16/06/2011 19:23:17

    Προφήτη, θέλω να σε συγχαρώ...
    Επιτέλους κάποιος τολμά να πει ότι το σύστημα ΠΑΣΟΚ δεν είναι μόνο οι πολιτευτές του που έτσι και αλλιώς ζούν από το ΠΑΣΟΚ για το ΠΑΣΟΚ (και για τη πάρτη τους βέβαια)..
    Είναι όλο το σύνολο των διαπλεκομένων απο το ψηλότερο στο χαμηλότερο επίπεδο...υπάρχουν πολλοί υπεύθυνοι της σημερινής κατάστασης στον περίγυρό μας, που τόσα χρόνια τους βλέπαμε αλλά δεν τους διώκαμε...οι φαύλοι είναι πάρα πολλοί και δεν πρόκειται να παραδώσουν την κουτάλα έτσι απλά..
    Δεν ξέρω αν πρόκειται για "ταξικό" πόλεμο (αν θεωρήσει κανείς ότι οι φαύλοι αποτελούν κοινωνική ομάδα με κοινά συμφέροντα)...αλλά σίγουρα προκειται για ΠΟΛΕΜΟ...
    Σωστά το θέτεις: Ή αυτοί ή εμείς..

  42. Λίζα Αλεξίου avatar
    Λίζα Αλεξίου 16/06/2011 20:30:57

    Όταν διαβάζω τα άρθρα σου Προφήτη, νοιώθω να με δροσίζει η αύρα του Αιγαίου, και να με τυλίγει η γαλανόλευκη. Γλυκιά τυρανισμένη πατρίδα μου Ελλάδα, σαν εσένα δεν υπάρχει άλλη καμμιά.

  43. l
    l' ami du peuple 16/06/2011 20:48:32

    αν ηταν και ακριβες τι καλα που θατανε!!!!

    προσωπικα, ουτε οι πρασινοι ουτε οι βενετοι μου κανετε, και σιγα μην αρχισω να πιστευω οτι μονον οι απο κει ειχαν λερωμενη τη φωλια τους, ενω οι απο δω ησαν αθωες περιστερες!!!

    σωστα ομως εστιαζει ο προφητης τις ηθικες ριζες του προβληματος, και την αντιστροφη της πραγματικοτητας απο οπου ξεκινανε "ολα τα κακα".
    δυστυχως περιοριζεται στη δικτατορια και το πασιγνωστο γεγονος, οτι εκει που 10.000 κομμουνιστες κι ελαχιστοι ακομα σαπιζανε στις φυλακες και τα ξερονησια, αιφνης μια νυκτα του ιουλιου, προεκυψαν 10.000.000 αντιστασιακοι που ειχαν περασει απο εξω απο ενα γειτονα που ακουγε ντωϋτσε βελλε...

    "περιοριζεται" γιατι πολυ χειροτερα ειχαν συμβει άλλα 30 χρονια πισω, οταν οι μισθαρνοι του χιτλερ , ξεπλυθηκαν στη κολυμβηθρα του σιλωαμ του παπατζη του α' και του παλατιου, ως "πολεμησαντες τον κομμουνισμον"....

    αλλα απο τετοια "ξεπλυματα" στη χωρα της φαιδρας πορτοκαλεας ουκ ολιγα... απο τα 1823 αρχισαν τα οργανα κι ακομα να φτιαξουμε κρατος!!!

  44. ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
    ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 16/06/2011 21:00:39

    Προφητα,υποκλινομαι.
    Με συγκινησες.
    Ευχαριστουμε !

  45. anonymous avatar
    anonymous 16/06/2011 21:25:35

    εξαιρετικός χειρισμός του λόγου που μας λέει ότι το πρόβλημα είναι το βαθύ ΠΑΣΟΚ. Αυτό πρέπει να εξαρθρωθεί και να μη μπορέσει να σηκώσει κεφάλι αλλά να συμπεριφέρεται νομοταγώς.

  46. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2011 21:27:32

    σε εχω χρεωμενο τωρα.... ! με εχεις φτιαξει.

    ΠΠ

  47. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/06/2011 21:41:23

    Φίλε Προφήτη,

    Δυνατό το κείμενο σου και συμφωνώ στα περισσότερα απ’ όσα λες. Όμως μην ταυτίζεις το 17% έως 40% και πλέον του Λαού μας που έχει ψηφίσει ΠΑΣΟΚ κατά καιρούς με το συνοθύλευμα που λες, ως μηχανισμό και νοοτροπία (και τον ποιον εννοείς ως ιωαννιδικό χουντικό ξέρω, ήθελε να γίνει υπουργός και του πρότειναν υφυπουργείο ή Γεν. Γραμματεία, αλλιώς θα ήταν στην κυβέρνηση Ανδρουτσόπουλου!).
    Ένα μεγάλο κομμάτι ήταν – και κάποιοι ακόμη είναι – πατριώτες με κοινωνική συνείδηση, στους οποίους δεν ήταν ελκυστική για πολλούς λόγους η τότε “καθώς πρέπει” ατλαντική Δεξιά. Αυτοί είναι στη βάση που ΠΡΩΤΟΙ τώρα εγκαταλείπουν το ΠΑΣΟΚ. Από τους κόλπους του προέρχονται δυνατά μυαλά κι ακέραιοι ηθικοί Έλληνες, όπως ο Μιχ. Χαραλαμπίδης, που τους μούτζωσε το 1999, ο σπουδαίος Σάκης Πεπονής, συμμαχητής του Κίτσου Μαλτέζου στην αληθινή πατριωτική Αντίσταση και συνεργάτης του Μαύρου Καβαλάρη, ο φίλος μου ο Παναγιώτης Κρητικός, κεντρογενής τίμιος λαϊκός πατριώτης.
    Η βάση αυτών των ανθρώπων ανήκει στον Αντώνη Σαμαρά, ανήκουν στην μεγάλη Λαϊκή Πατριωτική Κεντροδεξιά. Τίμοι απλοί άνθρωποι ή και κάποιοι λίγοι αληθινοί διανβοούμενοι που θα βρεθούν φύσει κάτω από τις Σημαίες μας.
    Με βαθιά εκτίμηση
    Φαήλος

    • blue nile avatar
      blue nile @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/06/2011 23:54:01

      Σωστός ο Φαήλος.

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
      ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/06/2011 06:58:39

      Και άλλοι πολλοί.Ο κοινός μας φίλος Δημ.Βουνάτσος, ο αείμνηστος Σάκης Καράγιωργας, ο Ασημάκης Φωτήλας, ο Μανόλης Δρεττάκης, ο Χονδροκούκης, ο Μπότσαρης, ο Λάζαρης κλπ,κλπ.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 17/06/2011 11:31:52

        Κ ΣΑΓΝΟΣ, ο Μανώλης Δρεττάκης, εξέχουσα φυσιογνωμία, αποχώρησε νωρίς. Δεν νομίζω σήμερα να έχει ή να θέλει να έχει καμμία σχέση με το ΠΑΣΟΚ. Ή να αναφέρεται στον κύκλο επιρροής του ΠΑΣΟΚ.
        Πήγε , είδε και απήλθε.

        Σύμφωνοι γι' αυτούς που γράφεις, αλλά δεν μπορούν να ασκήσουν διακριτή επιρροή στις πολιτικές εξελίξεις.

  48. rally monkey avatar
    rally monkey 16/06/2011 22:16:04

    @ΝΤΑΝΤΟΝ Οσο και να συμφωνει κανεις με το επιλογο -
    η τακτικη ειναι στανταρντ '3 αληθειες + 2 ψεμματα'

    το κυριως δηλητηριο φυλαγμενο για τον Ανδρεα (ελεος..16 χρονια..και τρεις φορες εκλεγμενος με πανω απο 40%) και το συμπερασμα αν τον ψηφισες και δεν ησουν βασανιστης της χουντας μαλλον λωποδυτης...
    3 πουλακια
    Κατι φερνει απο τακτικη Καρατζαφερη,
    Βαζουμε τα Συμβολα στο πλανο (Σημαια, Εικονες) αλλα με τα λογια (και κυριως με τις πραξεις) τα ευτελιζουμε υπογειως και διχάζουμε (μην σου πω συσπειρωνουμε και εναπομειναντες 'ΠΑΣΟΚους' on the side)

  49. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 16/06/2011 22:24:32

    " Ιωαννιδικοί χουντικοί"
    Από αυτούς εδώ ξεπήδησαν οι διεθνιστές. Πολιτικοί, δημοσιογράφοι,αριστεροί
    ινδοευρωπαίοι, κοσμοπολίτες.Οι περισσότεροι άπλωσαν σε όλα τα κόμματα και
    τώρα σμίγουν πάλι τις ιδέες τους.

    Συμφωνώ Προφήτη, αυτά που γράφεις είναι τεκμηριωμένα

  50. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 16/06/2011 22:47:16

    Αγαπητέ Προφήτη, από το απόγευμα που διάβασα το σχόλιό σου στο άρθρο του Φαήλου, δεν είχα καμιά αμφιβολία πως σε αυτό το υπέροχο κείμενο άξιζε ξεχωριστή ανάρτηση! Για άλλη μια φορά σ' ευχαριστώ, για την ένεση ανάτασης! Η εθνική αφύπνιση συνεχίζεται με ρυθμούς που δεν μπορεί να ελέγξει πλέον το σύστημα και αυτό θα είναι το Βατερλώ τους.

  51. blue nile avatar
    blue nile 16/06/2011 23:58:08

    Να μην ξεχάσουμε και τους δολοφονημένους δικαστές παραμονές των ειδικών δικαστηρίων του 1989. Μου είχε προκαλέσει τρομερή εντύπωση το ότι είχα μάθει γι'αυτούς ότι ανήκαν στους τίμιους δικαστικούς που δεν χρηματίζονταν...

  52. Προφήτης avatar
    Προφήτης 17/06/2011 00:07:24

    Θυμάμαι την ΝΟΘΕΙΑ του Σημίτη το 2000, μόλις πριν 11 χρόνια.
    Θυμάμαι τη ΒΙΑ από τις στρατιές αλλοδαπών κακοποιών που βαφτίστηκαν "ιθαγενείς" για να ψηφίσουν, τους ρωσσοπόντιους κακούργους που στάλθηκαν να υπηρετήσουν 3μηνα και σχεδόν διέλυσαν το στράτευμα.

    Θυμάμαι τον εκτρωματικό εκλογικό Νόμο Σκανδαλίδη όταν έχαναν, με μοναδικό σκοπό την ΜΗ επίτευξη αυτοδυναμίας άλλου κόμματος, ανεξαρτήτως του αν αυτό ήταν επικίνδυνο για το έθνος.
    Θυμάμαι όλα όσα έκαναν τα πράσινα σκύβαλα για να παραμένουν γατζωμένοι στην εξουσία.

    Οι χαράξεις της εθνικής οδού (προφανώς εννοείς την καραμανλική Αθήνα-Θεσσαλονίκη, ή όποια κι αν εννοείς) δεν με κρέμασαν σφαχτό στο τσιγκέλι της τοκογλυφίας όπως η 30χρονη ασύλληπτη ρεμούλα των πράσινων ερπετών.

  53. ΑΠΕΝΑΝΤΙ avatar
    ΑΠΕΝΑΝΤΙ 17/06/2011 00:11:48

    ΠΡΟΦΗΤΗ,
    Δεν διαφωνώ στην ουσία (όντως οι 'πράσινοι' κατόρθωσαν να μεταδώσουν την νοοτροπία της αρπαχτής σε ΟΛΟΥΣ, πασόκους ΚΑΙ δεξιούς). Διαφωνώ μέ την 'νοοτροπία του γηπέδου' κατά στιγμές στους σχολιασμούς και την απλούστευση στην κατανομή ευθυνών ως προς τα γεγονότα.

  54. Προφήτης avatar
    Προφήτης 17/06/2011 00:45:03

    λαμι, 37 χρόνια αυτά "θάβονται", ενίοτε κυριολεκτικά.
    Γι' αυτό καλά θα κάνεις να πιστέψεις, ψάχνοντας και ο ίδιος, ότι, ναι, φταίνε, σε συντριπτικό ποσοστό (εκτιμώ 80%-20%) οι πράσινοι.
    Δες και απάντηση σε Θείο πιο πάνω h**p://www.antinews.gr/2011/06/16/106978/#comment-739843

    Θα έχεις δίκιο να μην σού κάνουν βένετοι και πράσινοι όταν καταθέσεις μια ΒΙΩΣΙΜΗ πρόταση διακυβέρνησης, όχι βέβαια τίποτα παραμυθένια σενάρια τύπου Βαρουφάκη.
    Οι κοινωνίες δεν διοικούνται π.χ. από τύπους που πίνουν μπάφο στο Σύνταγμα, "εξεγειρόμενοι".

    Οι πάνω από 25 αποδέχονται το γεγονός ότι οι άνθρωποι είναι ατελή και όχι ίσα όντα, ότι η ζωή είναι άδικη (αλλά δεν πρέπει να είναι ακραία άδικη), και προσπαθούν να βελτιώσουν εαυτόν και κοινωνία μέσα από δημιουργικές και ρεαλιστικές στάσεις.
    Γι' αυτό η μόνιμη διαμαρτυρία της επιδοτούμενης (7,5 εκ € το ΚΚΕ - 5 εκ € ο ΣΥΡΙΖΑ) "αριστεράς" μένει και θα μένει στα γνωστά ποσοστά.

    • l
      l' ami du peuple @ Προφήτης 17/06/2011 05:47:02

      βιωσιμη προταση προφητη μου κατεθεσε το ΕΑΜ, σωζοντας σοδειες, ματαιωνοντας την επιστρατευση που σχεδιαζαν οι γερμανοραλληδες, φτιαχνοντας σχολεια και νοσοκομεια, συσσιτια και θεσμους, και παγωνοντας το αιμα των αστων, που ειδαν οτι "οι αλλοι, οι φτωχοι και παρακατιανοι", μπορουσαν να τα βαλουν ακομη και με το χιτλερ μονοι τους, και χωρις να τους εχουν αναγκη.

      ηταν η πρωτη φορα μετα το 1821 που οι απο κατω μπηκαν ορμητικα στο προσκηνιο, παραμεριζοντας "λαϊκους" και "φιλελευθερους" με τα διαφορα ψευδωνυμα που οδηγουσαν σε μια χρεωκοπια καθε 20 χρονια τη ψωροκωσταινα, κι απλως μοιραζαν στους δικους τους ενα κλασμα των δανειων που εξασφαλιζαν απο τις εσπεριες. " πελατειακο κρατος, κλαυθμωνος, να μη τα ξαναλεμε...."
      ουτε στο παλατι, ουτε στους λυσσαλεους μετριοπαθεις αρεσε να χασουν το ρολο του υπατου αρμοστη των ρωσοαγγλογαλλων, που με το αζημιωτο επαιζαν στο προτεκτορατο που προεκυψε απο το ναυαρινο, και που εφτασε οχι μονον αγγλικο, γαλλικο και ρωσικο κομμα να εχει αλλα και ανταντικη και γερμανικη αντιστοιχα πρωτευουσες στα 1916!!

      η τελικη λυση χαρη στα ολεθρια σφαλματα της αριστερας γραφτηκε στα βουνα της μακεδονιας, κι επειτα χτιστηκε μια παραγκα και μια γιγαντιαια βιομηχανια μετατροπης και εξαγορας...φυσικα και ειχε μεγαλους ρυθμους αναπτυξης εκεινο το κρατος... μεροκαματα πεινας , συμβασεις εργασιας θεσμοποιημενου τρομου (κοινωνικα φρονηματα, θυμασαι;), οι ανθρωποι σε ευρωπαϊκες φαβελλες "συνοικια το ονειρο", χωρις ρευμα και νερο, εξανδραποδισμενοι, ακομη και για να πανε μεταναστες στην αυστραλια ή στις στοες του σαρλερουα, επρεπε να "αποκηρυξουν τον κομμουνισμο και τις παραφυαδες του"..και φυσικα για να αποδιδει το μαστιγιο, υπηρχε και καροτο: αντιπαροχες, δανεια, "τακτοποιηση" στα δημοσια εργα... τα αποτελεσματα γνωστα και παλι - τα εκτρωματα που πλασσαρουμε για πολεις, οι καρμανιολες που παριστανουν τους δρομους, τα ανυπαρκτα τραινα με τα ξηλωμενα τραμ που αρον-αρον ξαναχτισαμε στα 2004...κι ακομα κινητρα, κινητρα, κινητρα για να αγορασει καθε ελληνας μεχρι τρια αυτοκινητα, να οδηγει οποιος γουσταρει, οπου γουσταρει, οπως γουσταρει... ειναι ακριβη βλεπεις η ενσωματωση και η φενακη...αλλα διαφθειρει, και διαφθειρει πολυ.

      το προβλημα αυτης της κοινωνιας προφητη μου, ειναι οτι δεν παραγει πια πετρους, (ναι εννοω τον πατερα του "γυιου του πετρου", τοχω ξαναγραψει εδω πριν δυο χρονια...ανθρωπους δηλαδη που ανιδιοτελως, και μαλιστα εναντιον των συμφεροντων τους "θα βγουν στο βουνο", εν ονοματι της αξιοπρεπειας τους, "απο (αυτο που εν παση περιπτωσει θεωρουν) το χρεος μη κινουντες..."

      η αριστερα της γραικολανδης, ειναι πια μετα απο ολα αυτα καθ'ομοιωση της γραικολανδης και κατ' αντιστροφην της "ουτως ειπειν συντηρησης" που εχει απεναντι (θρησκευτικους ταγους με μπιζνες και real estate αλλα και ΜΚΟ, και συλλογες μανικετοκουμπων- "αστους" των βπ και της παραλιακης, επιχειρηματιες της αρπαχτης και του θαλασσοδανειου, μανατζαραιους του κολλητηληκιου με τη πολιτικη, (κομψα το ειπε ο βρυκολακας διαπλοκη και "επλασε γλωσσα" για τη χωρα) ), επιδοτουμενη σε τελικη αναλυση, οσο και οι απεναντι της, (γιατι οχι-αφου οι αλλοι εισπραττουν ας εισπραξουν κι εκεινοι)...

      οτι δεν (πρεπει να) ειναι ετσι οι αριστερες ξαναπεστο, ομως αυτο δεν νομιμοποιει τιποτε και κανεναν...

      μη μου λες σε παρακαλω για προτασεις και μαλιστα βιωσιμες, να χαρεις...μιλας για μια χωρα κι ενα λαο που χρεωκοπουν ή καταστρεφονται καθε 20 χρονια τα τελευταια 200, δεν ηρθαμε χθες εδω κατω...καθε καταστροφη ειχε πισω της μια βιωσιμη προταση ή μια μεγαλη ιδεα, μην το ξεχνας αυτο!!! ποιοι ανθρωποι θα στρατευτουν σε μια ιδεα δειξε μου, αλλα να αποφυγεις να μου δειξεις σουφλιαδες και λαλιωτηδες, βουλγαρακηδες και τσοχατζοπουλους, γιαννους και αλογοσκουφηδες, κι ας μη συνεχισω τα ζευγαρια.. (αν και ειναι ωραια ασκηση για το αλτζχαιμερ)

  55. torn avatar
    torn 17/06/2011 00:48:51

    Εξαιρετική η παρουσίαση του συστήματος ΠΑΣΟΚ. Πέραν πάσης αμφιβολίας αυτό αλλοτρίωσε, μετάλλαξε, διάβρωσε και τελικά διέλυσε την Ελλάδα. Και όταν λέμε την Ελλάδα δυστυχώς εννοούμε, όχι μόνο τον κρατικό μηχανισμό και τη μορφή "λειτουργίας" του αλλά σε σημαντικό βαθμό τον Ελληνικό λαό. Ο Έλληνας μπολιάστηκε στη λογική της ήσσονος προσπάθειας, της μίζας, των κονέ. Το δε πολιτικό σύστημα λειτουργεί οριζόντια με λογικές ΠΑΣΟΚ. Δυστυχώς και η ΝΔ, όταν ανέβηκε στην εξουσία, φάνηκε να λειτουργεί ως αγέλη πεινασμένων θηρίων που μόλις είδαν εξουσία, όρμησαν με βουλιμία στο φαϊ. Ποιό είναι σημερα το στελεχιακό δυναμικό της ΝΔ; Πέρα από το Σαμαρά, ο οποίος αναδείχθηκε από την υγιή αντίδραση της μη διαβρωμένης και αντιμητσοτακικής βάσης, ποίοι υπάρχουν; Ο Χρύσανθος, ο Φαήλος και μετά τί; Ο Αρούλης και ο κύριος Αντιπρόεδρος; Το ελεεινό και επαίσχυντο σύστημα ΠΑΣΟΚ έχει εμποτίσει με τα "ιδεώδη" του, τη νοοτροπία του συνόλου σχεδόν του πολιτικού συστήματος και σε μεγάλο βαθμό της κοινωνίας.

    • ΑΠΕΝΑΝΤΙ avatar
      ΑΠΕΝΑΝΤΙ @ torn 17/06/2011 23:15:26

      100000000+

  56. Προφήτης avatar
    Προφήτης 17/06/2011 01:30:25

    Φαήλο, για τον πράσινο μηχανισμό είμαι απόλυτος.
    Ή σώζεται η Ελλάδα ή σώζεται ο μηχανισμός.
    Τα νούμερα δεν βγαίνουν για να συνεχίζουν να σιτίζονται στο πρυτανείο.
    Απομακρύνονται, με 400 € σύνταξη. Έπειτα, μάλλον τόσο θα παίρνουν όλοι.

    Δεν χαρίζω κανέναν άξιο και πατριώτη στο ΠΑΣΟΚ. Γι’ αυτό λέω «ευτυχώς, (το φαύλο τμήμα) είναι το μικρότερο (της κοινωνίας)»
    Αλλά δεν ...χαρίζονται οι ίδιοι.
    Και βέβαια θα γίνει η στόχευση ποσοστού από το εκλογικό ποσοστό του ΠΑΣΟΚ, αλλά το περισσότερο που μάλλον θα έρθει θα είναι το μετακινούμενο ποσοστό που διαχρονικά δίνει την εξουσία.
    Όχι το ιστορικά, εξ ου και ψυχικά δεσμευμένο, αντιδεξιό ΠΑΣΟΚ.
    Δύσκολα όσοι συνδέθηκαν με το "κίνημα" το αποχωρίζονται.

    Για το λεγόμενο "πατριωτικό ΠΑΣΟΚ" λέω ό,τι λέει ο Σαρρής για την ελληνοτουρκική φιλία :
    είναι σαν το Θεό, πιστεύω ότι υπάρχει, αλλά δεν θα το δω ποτέ.
    Μεμονωμένες περιπτώσεις, π.χ. σαν τον Παν Κρητικό, που τον διάβαζα από παλιά στο ΠΑΡΟΝ, δεν συνιστούν γενικευμένες πολιτικές συνιστώσες.

    Ο ευρύτατος συνασπισμός κοινωνικών δυνάμεων που θα επιδιώξει ο Α.Σ. πρέπει να συσπειρώνεται με βάση
    - κάθαρση
    - αξιοκρατία
    - οικονομική προοπτική
    - εθνικές και πολιτισμικές αναφορές.
    Χωράει το 70+% του ελληνικού λαού.

    Πάντα φιλικά
    Προφήτης

    • anonymous avatar
      anonymous @ Προφήτης 17/06/2011 07:18:21

      Δύο πράγματα πρέπει να περάσει ο Σαμαράς στο σύνταγμα:
      1) Να περάσει διάταξη όπου όλοι οι διορισμένοι στο Δημόσιο και οι συμβασιούχοι, αναπληρωτές θα επιλέγονται μέσω ΑΣΕΠ
      2) Να περάσει διάταξη ότι ο δανεισμός κατ αρχάς απαγορεύεται, επιτρέπεται μόνο με απόφαση 180 βουλευτών υπό τον όρο ότι δε θα πρόκειται για καταναλωτικές δαπάνες και ότι θα υπάρχει πλάνο για τον τρόπο εξόφλησης τους δανείου.

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ Προφήτης 17/06/2011 21:08:04

      Φαήλο , πολύ χαίρομαι που χωρίς γενικεύσεις μιλάς και παραδέχεσαι την αρετή Ελλήνων πέραν της ΝΔ .
      Προφήτη , μακάρι να είχαν όλα τα στελέχη της ΝΔ συμμετέχοντες στην επόμενη κυβέρνηση αυτά τα προσόντα που αναφέρεις που αναφέρεις στο τέλος και αντιπροσοπεύουν το 70% + των απλών Ελλήνων πολιτών

  57. βαγόνι avatar
    βαγόνι 17/06/2011 01:37:13

    Λοιπόν, Προφήτη
    παρά το αίσθημα που αναδύεις στο κείμενο σου, λείπει δραματικά η αποτίμηση!
    Η οικογένεια Παπανδρέου είναι κατα πολύ σημαντικότερη απο τίς περιγραφές σου,στην ιστορία του τόπου!....ακόμη και με τίς μετριότερες εκδοχές της: παπούς
    και ΓΑΠ...γιά τον Ανδρέα δε συζητώ, ήταν ότι καλύτερο μπορούσε να μας συμβεί!
    Το "ή εμείς ή αυτοί",πέτα το στη θάλασσα, καθαρή μισαλλοδοξία, εκτός τόπου και χρόνου,καθαρή ντόπα.
    Αναθεώρησε τις ιστορικές σου καταβολές: πιθανόν ένα αριστεροδέξιο μείγμα
    αποστροφής της αναγκαίας λύσης.....κατα τα άλλα, όχι λίγες φορές, συμφωνώ
    μαζί σου. Η πεζολογική αγκιτάτσια,όμως, είναι πιά για αναδυόμενους
    Προφήτες, όχι για δοκιμασμένους!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ βαγόνι 17/06/2011 12:22:30

      βαγόνι, ευχαριστώ για την έμμεση φιλοφρόνηση.
      Θα πρότεινα όμως να συμφωνήσουμε σε αυτό που λέει ο Μακιαβέλλι :
      οι ένοπλοι προφήτες πέτυχαν (εννοούσε τον Μωάμεθ), οι άοπλοι (προφήτες) λίγα πράγματα.

      Αν πιστεύεις ότι το κρέας Παπανδρέου αξίζει ακόμα και με κατιμά και κόκκαλα 67%, διαφωνούμε.
      Διαφωνούμε και στο ποιο 33% είναι το "φιλέτο", δηλαδή ο λιγότερο καταστροφικός : ο γέρος.
      Το 44 ήταν δοτός πρωθυπουργός των Άγγλων, για να εφαρμόσει εντολές που προέκυπταν από τον διαμοιρασμό της Ευρώπης κατά τις επιταγές των νικητών. Αν δεν ήταν αυτός θα ήταν κάποιος άλλος

      Ο Ανδρέας όμως ήταν εκλεγμένος με υψηλό ποσοστό και εντολή την αλλαγή που ήταν κοινωνικό αίτημα, οι συντηρητικοί είχαν κορεσθεί.
      Αλλά, όπως είπε ο Πέτρος Κωστόπουλος :
      "όταν οι ξυπόλητοι παίρνουν την εξουσία δεν κάνουν σοσιαλισμό - κάνουν πλιάτσικο".

      Το να συμφωνούν όλοι και παντού είναι θανάσιμα πληκτικό.
      Περιμένω τις απόψεις σου για την "αναγκαία λύση" και τη σύγκλιση όποιων κοινωνικών δυνάμεων έχουν διατηρήσει δυναμισμό και προοπτική.

  58. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 17/06/2011 06:19:10

    Προφήτη:
    Τα πιό θερμά μου συγχαρητήρια.

  59. extra muros avatar
    extra muros 17/06/2011 08:37:40

    Ξανά σ' ευχαριστώ Προφήτη!

  60. πορτοκάλι avatar
    πορτοκάλι 17/06/2011 14:58:04

    "Γι’ αυτό μισήστε τους πράσινους φασίστες με όλη τη δύναμη της ψυχής σας.
    Και πάμε να τους σαρώσουμε. Οριστικά.
    Είναι ή εμείς ή αυτοί."

    Εκπληκτικό κείμενο! Δίνει σε όλη του την έκταση το γιατί φτάσαμε ως εδώ και γιατί χάθηκε άλλη μια ιστορική ευκαιρία να ομονοήσουμε οι Έλληνες μπορστά στον ορατό κίνδυνο, ανεξαρτήτως του πόσο σωστά ή λανθασμένα ενεργούσαμε τόσα χρόνια. ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
    Είμαστε "εμείς" και "οι άλλοι" ακόμα και τώρα. Δεν υπάρχει Ελλάδα.
    Είμαστε "εμείς"! Τους άλλους πρέπει να τους μισήσουμε για να κυριαρχήσουμε.
    Τελικά, δεν έχει σημασία αν αύριο θα υπάρχει "βασίλειο" να εξουσιάζουμε, αρκεί οι νικητές να είμαστε "εμείς".
    Συγχαρητήρια λοιπόν!

    Θλίψη και ντροπή μόνο αισθάνομαι...

  61. ANERGOS avatar
    ANERGOS 17/06/2011 15:07:14

    300 πετυχημενοι κλεφτες,30 χρονια κλεπτοκρατιας,θεσμοθετιμενης διαπλοκης, η πετυχημενη συνταγη συνεχειζετε

  62. βαγόνι avatar
    βαγόνι 17/06/2011 17:10:45

    Προφανώς διαφωνούμε επ'αυτού...κανένα πρόβλημα...αρκεί να
    αποφεύγονται οι... άσκοπες ακρότητες.
    Για την μαρτυρία του κ. Π.Κ θα πρόσθετα,πως είναι μια πολύ
    πετυχημένη περιγραφή του ατομικού του πορτραίτου...άλλωστε,
    οι "ξυπόλητοι" δεν είναι μόνο οι παλιοί sans culotte!..o όρος
    περιλαμβάνει και την μεταμφίεση της πνευματικής ένδειας σε
    κακόγουστο θέαμα!
    Χωρίς να θέλω να κουράσω κανένα,σε μέρος της ανάρτησης σου
    απαντώ σε παρέμβαση του Φαίλτωρα,στίς 22-ο1-11, για το
    μνημόνιο..άν έχεις χρόνο.
    ' Εχουν ήδη συσσωρευτεί πολλές "υπερενοχικές δυσχέρειες", όπως
    θά'λεγαν οι παραδοσιακοί Γερμανοί Αστικολόγοι....uberobligationen
    schwierigkeiten!

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ βαγόνι 17/06/2011 17:12:08

      αναφέρομαι στην απάντηση του Προφήτη!

  63. Προφήτης avatar
    Προφήτης 18/06/2011 00:03:46

    Να διαβάσεις περί πολιτικού "φίλου και εχθρού".

    Αν είσαι τόσο εκφυλισμένος ψυχικά που δεν μπορείς να μισήσεις αυτόν που καταστρέφει την πατρίδα σου και τη ζωή σου δεν σού αξίζει τίποτα.

    Μόνο μια θέση στο ληγμένο αμερικανικό όνειρο της "ανεκτικότητας" και της πολιτικής "ορθότητας" των ευνουχισμένων.
    Και (μια θέση) στις ουάου διαδηλώσει των εύπορων ποδηλατιστών, των παιδιών που ο μπαμπάς έχει την SL AMG στο γκαράζ της μαιζονέτας και αυτά κάνουν δίκυκλα event "διαμαρτυρίας".

  64. blue nile avatar
    blue nile 18/06/2011 01:16:28

    Τώρα κάτι σα να θυμάμαι αλλά δεν είμαι σίγουρος... Υπήρχε και ένα άρθρο σε ένα από τα τελευταία Αντί... Ο Νάντης Χατζηγιάννης είχε πει ότι δολοφόνος του Γιάννη Χαλκίδη ήταν ο Αντώνης Λεπενιώτης Νομίζω κάποια σχέση με το ΠΑΣΟΚ είχε ο Λεπενιώτης αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς ποια... Είχε κατέβει υποψήφιος ή ήταν μέλος...διορθώστε με παρακαλώ αν κάνω λάθος...

    • blue nile avatar
      blue nile @ blue nile 18/06/2011 01:17:22

      Ο Αντώνης Λεπενιώτης ήταν από τους πρωτοβασανιστές της χούντας στη Θεσσαλονίκη...

  65. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 26/06/2011 13:11:25

    Αυτοί γιατί απέναντί τους ε3ίμαστε όλοι εμείς που δεν είμαστε τίποτα άλλο από τους πολίτες της χώρας και πάνω από την χώρα μας πάνω από το σπίτι μας τις ζωές τις δικές μας και των παιδιών δεν μπορεί να είναι κανείς.

    ΥΓ

    Με την αλαζονεία του θριάμβου της καταγωγής και της πορείας 30 χρόνων νόμισαν ότι θα μπορούσαν να εξαφανίσουν το αμελητέο όλους εμάς, μόνο που ξέχασαν ότι μέσα στα κύτταρά μας,συμπορεύεται μια πορεία 5,000 χρόνων στο θυμικό μας που γίνεται θυμός και αλί όλων αυτών γιατί απέναντί τους πλέον είμαστε όλοι εμείς και σε κάθε δρόμο σε κάθε γραφείο σε κάθε πλατεία δεν θα τους αφήσουμε να υλοποιήσουν τα σχέδια αφανισμού της χώρας και των πολιτών της.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.