#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/01/2013 14:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ήττα του συνδικαλιστικού "τσαμπουκά" στο ΜΕΤΡΟ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 25/01/2013 15:14:33

    H κατασκευή και οι επεκτάσεις του ΜΕΤΡΟ χρηματοδοτούνται σε ποσοστό που κυμαίνεται από 43 έως και 50% από την Ευρωπαική Ένωση και την Ευρωπαική Τράπεζα Επενδύσεων.
    Η θέση της Ανταρσύα είναι έξοδος από την ΕΕ.
    Και στο ΜΕΤΡΟ-που η ΕΕ χρηματοδοτεί κατά 50%- πρόεδρος εργαζομένων είναι υποψήφιος της Ανταρσύα!
    Αυτή είναι η Αριστερά, το ήθος της και η κίβδηλη αγωνιστικότητά της. Μια ζωή με τα λεφτά των άλλων, μια ζωή βολεμένοι ψευτοεπαναστάτες. Τώρα και βασανιστές. Αλλά η πλάκα τελείωσε.

    • dim avatar
      dim @ Kώστας ΜΠ 25/01/2013 15:24:09

      +10000

      Και μη ξεχνάμε.... Η Ανταρσύα είναι αδελφό κόμμα του Σύριζα... Ο Τσίπρας όταν πήρε τη διερευνητική εντολή έτρεξε πρώτα πρώτα στον Ανταρσύα για να διερευνήσει τρόπους μελλοντικής συνεργασίας μαζί τους, ενώ και ο Λαφαζάνης, Νο 2 του Σύριζα, που ελέγχει πάνω από το 30% του εσωκομματικού τοπίου, έχει ξεκάθαρα δηλώσει πολλές φορές ότι το όραμα του Σύριζα είναι μια κυβερνηση της Αριστεράς με τη συμμετοχή του ΚΚΕ και του ΑΝΤΑΡΣΥΑ....

      • LamprosM avatar
        LamprosM @ dim 25/01/2013 15:58:41

        Θέμα marketing φιλε DIM. H Ανταρσυα ΕΙΝΑΙ το Συριζα, αλλά δεν θελουν να δειξουν το τρομακτικό πρόσωπό τους στον λαό. Αυτοι ειναι κατα (όχι και τόσο) βάθος. Βλέπεις... δεν μπρουν να κρυψουν την αγαπη τους στους κουκουλοφόρους στην αναρχία, και όλα τα συναφη.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ LamprosM 25/01/2013 17:51:44

          Απόλυτα σωστός! Είναι βέβαιο πως Διαμοντόπουλος και άλλοι εκεί στο σύριζα είναι άνθρωποι αντιδημοκράτες και αναρχικοί που απλά με τον Τσίπρα πίστεψαν πως θα γίνουν κυβέρνηση για να εφασμόσουν φασιστικά όπως ο Στάλιν τις τρελές ιδεολογίες τους. Ευτυχώς γλιτώσαμε!

    • LamprosM avatar
      LamprosM @ Kώστας ΜΠ 25/01/2013 15:56:53

      +10000

    • Tsaros avatar
      Tsaros @ Kώστας ΜΠ 27/01/2013 13:31:36

      H κατασκευή και οι επεκτάσεις του ΜΕΤΡΟ χρηματοδοτούνται σε ποσοστό που κυμαίνεται από 43 έως και 50% από την Ευρωπαική Ένωση και την Ευρωπαική Τράπεζα Επενδύσεων.

      Ξέχασες να προσθέσεις μερικά στοιχεία ακόμα:

      ― ότι το έργο είναι υπερτιμολογημένο 2-3 φορές, ώστε το 50% που βάζουμε εμείς είναι το 100% ή το 150% της αξίας του ούτως ή άλλως.

      ― ότι οι νταβατζήδες που το ανέλαβαν, πέραν της υπερτιμολόγησης, θα έχουν την αξιοποιησή του μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία

      ― ότι η Ε.Ε μας τα παίρνει με χίλιους άλλους τρόπους (από το Δουβλίνο ΙΙ που μας έχει προσθέσει 2 εκατομμύρια λαθρομετανάστες με το στανιό, από την επιμονή στη μη υποτίμηση του Ευρώ, μέχρι τα Μνημόνια και την με «αγγλικό δίκαιο» παραχώρηση εθνικής περιουσίας, μέχρι την εισβολή γερμανών νταβατζήδων σε κάθε τομέα της οικονομίας: Ντόιτσε Τέλεκομ, Χοχτίφ, Ζίμενς, HDW, Lidl, Κόκαλλης, κλπ κλπ).

  2. dim avatar
    dim 25/01/2013 15:30:13

    Μπράβο στο Σαμαρά.... Αν δείξει την ίδια αποφασιστικότητα σε όλα τα κρίσιμα ζητήματα που έχει μπροστά του, θα γράψει ιστορία... Η εμπιστοσύνη στο πρόσωπο του καταγράφεται ξεκάθαρα πλέον σε κάθε νέα δημοσκόπηση...

  3. dim avatar
    dim 25/01/2013 15:40:14

    Άντε για εσάς τους Συριζαίους δούλεψε πάλι ο Σαμαράς... Άνοιξε εγκαίρως το ΜΕΤΡΟ για να μπορέσετε να κατέβετε κατά εκατοντάδες χιλιάδες στη πορεία να διαμαρτυρηθείτε υπερ των απεργών... Για να δούμε πόσοι θα μαζευτούν πάλι? Αυτές οι συγκλονιστικές πορείες του Σύριζα έχουν αφήσει ιστορία....

    • mlv avatar
      mlv @ dim 25/01/2013 16:11:47

      βλεπω μεγαλη συχνοτητα σχοολιασμου σου εδω μεσα.εισαι επαγγελματιας σχολιαστης?η χομπυ?
      να μην ξεχασω τα ζαππεια και τις δηλωσεις σαμαρα περι σκληροτητας του πασοκ απεναντι στις κοινωνικες ομαδες
      τις καταδικες για αντιδημοκρατικοτητα και αλλα τετοια .
      οι απεργοι επιταχθηκαν δεν εχασαν.και η επιταξη ειναι ενας χουντικος νομος σιγουρα πολυ γνωστος σε πολλους βουλευτες της νδ που εχουν παρελθον αλλα και οπαδους της νδ με την αναλογη προιστορια

      • ΚΠ avatar
        ΚΠ @ mlv 26/01/2013 18:27:40

        Χούντα αγαπητέ mlv είναι η πρακτική καλοβολεμένων κρατικοδίαιτων να στερούν κοινωνικά αγαθά (βλέπε δικαίωμα απρόσκοπτης μετακίνησης) από εκατομμύρια πολίτες.Αντιλαβού;;;

        • dim avatar
          dim @ ΚΠ 26/01/2013 19:31:26

          +100000

  4. Ίων και Ελευθέριος avatar
    Ίων και Ελευθέριος 25/01/2013 15:58:22

    Μπράβο στην κυβέρνηση (έστω την τρικολόρε) για την αποφασιστική στάση της απέναντι στους βολεμένους του αιώνος τούτου. Κρίμα που όλα αυτά γίνονται υπό την έξωθεν πίεση. Άλλα αν δεν μπορείς να φτιάξεις μόνος σου το σπίτι σου, θα στο φτιάξει άλλος (όπως θέλει αυτός). Έστω κι έτσι, κάτι είναι και αυτό από το απόλυτο τίποτα που ζούμε δεκαετίες τώρα.

  5. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 25/01/2013 16:00:47

    Συγχαρητήρια στην κυβέρνηση και προσωπικά στον Σαμαρά. Το μήνυμα που έστειλε η αποφασιστική από μέρους της και από μέρους του αντιμετώπιση του προβλήματος είναι πραγματικά ζωογόνο μέσα στις καταστάσεις που περνάμε.
    Presidency is a place of moral leadership έλεγε ο Φράνκλιν Ντέλανο Ρούζβελτ και η Ελλάδα χρειάζεται τέτοια μηνύματα.

  6. καπα κλοκ avatar
    καπα κλοκ 25/01/2013 16:07:20

    Θελω να γινω μηχανοδηγος

  7. Δαρείος avatar
    Δαρείος 25/01/2013 16:11:30

    Μένω μόνο στην εξής πληροφορία:

    Υπάρχουν υπάλληλοι στο μετρό, απόφοιτοι δημοτικής εκπαίδευσης, που αμοίβονται περισσότερο από ένα πανεπιστημιακό στη βαθμίδα του επίκουρου καθηγητή, ή ακόμη και του αναπληρωτή καθηγητή. Να μη μιλήσουμε για τους μηχανικούς του μετρό. Πολλαπλάσιες αμοιβές από έναν καθηγητή του πολυτεχνείου.
    ΑΛΛΑ: για να είμαστε δίκαιοι, μία ανάγνωση της έκθεσης Ρακιντζή θα δείξει πόσο βλακωδώς κινήθηκαν κάποιοι υπουργοί την πενταετία 2004-2009 διορίζοντας ανθρώπους με τη μόρφωση που ανέφερα παραπάνω, οι οποίοι άνθρωποι είχαν καταθέσει βιογραφικά με εμπειρία σε "τοποθέτηση τεντών" και άλλα φαιδρά για να γίνουν οδηγοί συρμών και άλλα κουφά. Λάρισα και Κομοτηνή είχαν γίνει μεγάλες μετρομάνες!!!

    Έχει πολύ δύσκολο έργο ο ΠΘ και γίνεται ακόμη δυσκολότερο όταν πρέπει να ξηλώσει (μόνος του από ό,τι φαίνεται τελικά ελλείψει ασυμβίβαστων υπουργών) όλη την πελατειακή νοοτροπία βουλευτών - υπουργών και μέσα στην ίδια του την παράταξη...

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Δαρείος 25/01/2013 16:46:58

      ''...Λάρισα και Κομοτηνή είχαν γίνει μεγάλες μετρομάνες!!!'' Δεν μπορω να μην το πω οτι ενας απο τους νεκροθαφτες των ΤΡΑΜ.ΜΕΤΡΟ,ΗΣΑΠ ηταν ο ανεκδιηγητος Στυλιανιδης !Ντροπη του !

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ Δαρείος 25/01/2013 16:54:46

      Ναι, όντως.
      Ντροπή δεν είναι, να αμείβεται καθηγητής πανεπιστημίου ή γιατρός με 1200€, καθηγητής φιλόλογος μέσης εκπαίδευσης με 700€ ...
      Κατάντια!

  8. aris. aold avatar
    aris. aold 25/01/2013 16:20:31

    Ωριμότητα- συνειδητοποίηση.

    Αυτές είναι οι λέξεις πλέον που χαρακτηρίζουν τον κάθε Ελληνα μετά την σφαλιάρα της πτώχευσης.

    Ο καθένας γνωρίζει πολύ καλά τους λόγους-αιτίες που οδήγησαν την χώρα από πρότυπο οικονομικής και πολιτικής ευημερίας που έπρεπε να είναι σε Ευρωπαικό ζητιάνο.

    Εξαιτίας της συνειδητοποίησης-ωριμότητας της κοινωνίας που πλέον έχει αντιληφθεί πολύ καλά τον ρόλο-παιχνίδι-ήθος- σκοπίμότητα των διάφορων Σωτηρόπουλων τους απομόνωσε με αποτέλεσμα χθες στο βράδυ στο αμαξοστάσιο να είναι τρεις και ο κούκος στην επέμβαση των ΜΑΤ.

    Αυτό όμως που δεν πρέπει να ξεχνάει η κυβέρνηση είναι ότι εκτός από κρατικοδίαιτους-βολεμένους συνδυκαλιστές υπάρχει και ένα κρατικοδίαιτο πολιτικό σύστημα με προκλητικά προνόμια σε βουλευτές και συγγενείς τους που πρέπει να καταργηθούν στο όνομα του ισοκαταμερισμού των θυσιών.

    Αφου δεν μπορεί να δώσει αυξήσεις ας δώσει τουλάχιστον το αίσθημα της δικαιοσύνης στον κόσμο που έχει πάρει την χώρα στις πλάτες του.

  9. ΔΥ του ενιαίου avatar
    ΔΥ του ενιαίου 25/01/2013 16:21:01

    EΥΓΕ στον Σαμαρά που δεν υπέκυψε στον εκβιασμό των Ταλιμπάν συνδικαλιστών της ακροαριστεράς.
    Έπραξε το καθήκον του.
    Αλήθεια ο συνδικαλιστής Σταματόπουλοςπου διορίσθηκε στα 50 θα πάρει σε λίγο σύνταξη πλήρη απο το ΙΚΑ λόγω ηλικίας (αυτό αποτελεί σκάνδαλο).
    Κάθε συνταξιούχος θα πρέπει να παίρνει την σύνταξη που αντιστοιχεί στις κρατήσεις του (ανταποδοτικότητα των συντάξεων)
    Επίσης να επανεξετασθούν ΟΛΕΣ οι συντάξεις εθνικής αντίστασης και να υπάρξουν τεκμήρια αντίστασης διαφορετικά να κοπούν

    • Δαρείος avatar
      Δαρείος @ ΔΥ του ενιαίου 25/01/2013 16:25:55

      Πολύ καλώς που δίνουμε συνεχώς τα "Εύγε" στον Αντώνη Σαμαρά!
      Αλλά ειλικρινά, δε πορώ να καταλάβω: οι Υπουργοί είναι ανίκανοι να πάρουν μία σωστή πρωτοβουλία μόνοι τους; Πρέπει ο Σαμαράς να επεμβαίνει κάθε φορά; Και να απαιτεί καθαρές λύσεις;
      Θα απαντήσω μόνος μου εν τέλει εδώ... Μάλλον πρέπει ο Σαμαράς να παίρνει μόνος του όλες τις πρωτοβουλίες εν τέλει! Για να ξεμπροστιάζονται όλοι αυτοί που μένουν μόνο στις αερολογίες από τη μια μεριά και στις "αριστερές" ευαισθησίες από την άλλη μεριά. Και να βλέπουν οι ψηφοφόροι ποιους θα στείλουν στην επόμενη Βουλή. Για να τους έχουν εκπροσώπους τους και... υπουργούς τους!

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ Δαρείος 25/01/2013 16:49:16

        Ειναι θεμα στρατηγικης ο Πρωθυπουργος να κοβει τις γεφυρες προσφυγης σ'αυτον οταν θα παρθουν τα δυσαρεστα μετρα και ολοι θα πρσβλεπουν και θα ζητουν συναντηση μαζι του !Γνωστο το σεναριο αλλα τωρα κτυπησαν λαθος πορτα !

    • GLAD avatar
      GLAD @ ΔΥ του ενιαίου 25/01/2013 17:28:34

      Έτσι μπράβο.

  10. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 25/01/2013 16:31:28

    ...μέχρι την επόμενη φορά.

    Το θέμα του εκβιασμού του κοινωνικού συνόλου απο οργανωμένες μειοψηφίες πρέπει να αντιμετωπιστεί απαξ και δια παντός.

  11. Χρήστος avatar
    Χρήστος 25/01/2013 16:33:48

    Εύγε Αντώνη. Επιτέλους η Δεξιά που θέλουμε, η φιλελεύθερη, η αντιαριστερή. Δαγκωτό.

  12. ΔΙΜΧ avatar
    ΔΙΜΧ 25/01/2013 16:35:50

    συγχαρητηρια για τη νικη και τωρα φτιαξτε και το ενιαιο κομμα με μπενυ και κουνελη και ποιος σας πιανει.

    • coik avatar
      coik @ ΔΙΜΧ 25/01/2013 16:51:21

      Αγαπητέ φίλε
      δεν υπάρχει καμία νίκη. Πρέπει να καταλάβεις ότι η κατάσταση είναι δύσκολη για όλους. Εντάξει να κάνουν απεργία, αλλά θα μπρούσαν να κάνουν 1 ή 2 ημέρες την εβδομάδα. Εναλλακτικά μερικές ώρες την ημέρα, ώστε να έχουν και την κοινωνία μαζί τους. Έτσι όπως λειτούργησαν δυστυχώς για αυτούς έχασαν το δίκιο τους. Η τιμωρία δεν έχει μεταβατική ιδιότητα, μας τιμωρεί η κυβέρνηση, τιμωρούμε την κοινωνία. Κάποια στιγμή πρέπει να σκεφτούμε και πέρα από τα μικροσμφέροντά μας.

      • Ελελεύ avatar
        Ελελεύ @ coik 26/01/2013 23:55:28

        Εσύ χάρηκες που τελείωσε η ταλαιπωρία του κόσμου, ή που θα κοπεί και αυτών ο μισθός; Απάντησε με το χέρι στην καρδιά!

  13. Ραβινος avatar
    Ραβινος 25/01/2013 16:55:09

    Το θεμα δεν προσφερεται για νικη η ηττα αλλα για case study μελλοντικων ενεργειων ηδη ο Μπουτας ξεσταινει τα τρακτερ στην Θεσσαλια κλπ.Το μηνυμα που εκπεμπεται ειναι σαφες .Δεν υπαρχουν περιθωρια παρεκλισης απο τα συμφωνηθεντα μεχρι η Ελλαδα να βγει απο τον λαβυρινθο της κρισης !Δεν υπαρχει περιπτωση η αριστεροφασιστικη νοοτροπια των ΣΥΡΙΖΑΝΤΑΡΣΥΤΩΝ να επικρατησει της λογικης του μετρου και της αξιοπρεπειας ενος λαου που υπομενει για να δει καλυτερες μερες γι'αυτον και τα παιδια του !Τελεια και παυλα !Γκεγκε που ελεγε και ο παππους μου !

    • greekfournaris avatar
      greekfournaris @ Ραβινος 25/01/2013 17:22:13

      και πότε θα βγούμε από το λαβύρινθο της κρίσης; πότε θα δούμε φως στο τούνελ; ας τον συριζα να σκουζει, αλλά δώσε ομως και ενα συγκεκριμενο χρονοδιάγραμμα ρε φίλε...

      ποτε θα ξαναβαλουμε πετρελαιο, ποτε θα μπορεσουμε να κοιμηθουμε ησυχοι από δανεια και φορους, ποτε θα μπορέσουμε να ξαναζησουμε ως ανθρωποι;

      οχι γενικα και αοριστα στο μέλλον, αλλά συγκεκριμένα...
      γιατι αν προκειται πχ για δεκαετη υπομονή (ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΙΓΟΥΡΟ), μην αξιωνεις να εχουν ολοι τα αποθεματα να την κανουν...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ greekfournaris 25/01/2013 17:54:41

        Για τα δάνεια γίνονται ρυθμίσεις. Για τα υπόλοιπα θα εξαρτηθεί από το πόσα εμπόδια θα μπουν στο έργο του Σαμαρά για προσέλκυση επενδύσεων από τα κόμματα του λαϊκισμού.

      • Χρήστος Χ. avatar
        Χρήστος Χ. @ greekfournaris 25/01/2013 17:58:58

        H Μέρκελ είπε σε 4 χρόνια θα έχουμε τις πρώτες θέσεις εργασίας.

  14. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 25/01/2013 16:57:32

    Κύριε Αντώνη Σαμαρά, δε θα σας πω μπράβο.
    Θα σας ζητήσω μόνο τώρα που αποδείχτηκε στην πράξη, πόσο εύκολα μπορείτε να είστε νικητής απ΄τη στιγμή που αποφασίζετε να υπερασπιστείτε ανυποχώρητα με τόλμη το αυτονόητο και να συγκρουστείτε με φατρίες και συμφέροντα, να προχωρήσετε άμεσα και στα επόμενα βήματα, που είναι η κατά μέτωπο επίθεση στους μεγαλοαπατεώνες-φοροκλέφτες καναλοεφημεριδοεργολάβους, καθώς και σε όλων των ειδών τους συνεταίρους, συνενόχους και λοιπούς θρασύδειλους ληστές.
    Δεν περιμένει κανείς από εσάς, κάτι λιγότερο από αυτό που μπορείτε. Τολμήστε λοιπόν.
    Μόνο με ρήξεις, νικηφόρες μάχες και γενναιότητα, κερδίζονται οι πόλεμοι.

  15. ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ avatar
    ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ 25/01/2013 17:03:08

    Εὖγε στὸν πρωθυπουργὸ καὶ στὸν ὑπουργό. Ἡ καφρίλα τῶν Σταμουλοκολλάδων μιὰ φορὰ πέρασε, καὶ φθάσαμε σήμερα ἐκεῖ ποὺ φθάσαμε. Δὲν θὰ ἐπιτρέψουμε νὰ ζήσουν τὰ ἴδια καὶ τὰ παιδιά μας. Ἐπὶ τέλους τέλος.

    • dim avatar
      dim @ ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ 25/01/2013 17:06:53

      +10000

  16. Antistar avatar
    Antistar 25/01/2013 17:27:24

    Εύχομαι και ελπίζω (δυστυχώς όχι πολύ) ότι ο Πρωθυπουργός μετά τις 5 συντεχνίες θα ξεδοντιάσει και τους 5 νταβατζήδες. Και ότι μετά τη σύνταξη της γριούλας και της άγαμης θυγατέρας, θα ασχοληθεί λιγουλάκι και με τα πραγματικά μεγάλα εισοδήματα.
    Στην θατσερική και εύπορη Μεγάλη Βρετανία ο φόρος για εισοδήματα πάνω από 1 εκ λίρες είναι 50%. Στην Ελλάδα των εκκατομυρίων ανέργων πόσο είναι;
    Κατόπιν αυτών πως μπορώ να γνωρίζω ότι η επίθεση στους εργαζομένους των 3.000 ευρώ δεν είναι μια νεοφιλελεύθερη επέλαση με το άλλοθι της κρίσης;

    Μετά το πέρας της κρίσης οι βαρδινολάτσηδες και οι μπομπολοαλαφούζοι θα έχουν δεχθεί αντίστοιχο πλήγμα με τον καλοπληρωμένο εργαζόμενο του μετρό;
    Αν ναι, πάω πάσο...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Antistar 25/01/2013 17:56:15

      Δηλαδή τόσοι που πήγαν μέσα για χρέη στο δημόσιο και πέρναγαν καλά με τα κλεμμένα από τους υπόλοιπους εμάς που τώρα πληρώνουμε την φοροδιαφυγή 3πλή και βάλε δεν είναι σωστό;

      • Ελελεύ avatar
        Ελελεύ @ Γεώργιος Τ. 26/01/2013 23:57:26

        Πόσα έχει πάρει από αυτούς φίλε μέχρι τώρα; Έχει πάρει έστω και ΕΝΑ ευρώ; Γιατί δε με ενδιαφέρει να τους ταϊζω και στη φυλακή, στην πτέρυγα των ΒΙΠ, με ενδιαφέρει να μπουν χρήματα στο δημόσιο ταμείο;

  17. Λιογκος avatar
    Λιογκος 25/01/2013 17:31:07

    +1000000000000000000000000000000

  18. Λιογκος avatar
    Λιογκος 25/01/2013 17:33:45

    Καλά εντάξει...ο αρχιμέντορας και εκτελεστής ήταν ο Βερελης. Οι μισοί είναι από Αιτωλοακαρνανία μεριά...

  19. Tabula Rasa avatar
    Tabula Rasa 25/01/2013 17:56:11

    Δεν πρόκειται περί ποδοσφαιρικού αγώνα και δεν έβαλε γκολ ο Ολυμπιακός στον Παναθηναϊκό για να πανυγηρίζουν προκλητικά οι οπαδοί.
    Ο Πρωθυπουργός της χώρας, αποφάσισε να αναμετρηθεί με ένα από τα πολλά κεφάλια της κρατικοδίαιτης Λερναίας Ύδρας, που τα δύο μεγάλα κόμματα χρόνια τώρα εκτρέφουν με την ανοχή τους, με στόχο το αμοιβαίο όφελος.
    Η μάχη αυτή κερδήθηκε σχετικά εύκολα, αφού οι προκλητικοί κομματικοί ευνοηθέντες, γνωρίζουνε πολύ καλά πως κάτω απ΄τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά εργασίας, αν επιμείνουν στον παραλογισμό και χάσουν τη δουλειά τους, με τα προσόντα που διαθέτουν, θα πεθάνουν άνεργοι στα σίγουρα. Έρχονται όμως τώρα μάχες πιό δύσκολες και πιό απαιτητικές σε θάρρος και τόλμη. Κι αυτές είναι με τους εκπροσώπους του ντόπιου κεφαλαιοκρατικού κατεστημένου, που αντιμετωπίζουν τις κυβερνήσεις σαν υπηρέτες τους. Αυτές είναι κι εκείνες που θα κρίνουν την έκβαση του πολέμου, καθώς θα στείλουν στην κοινωνία (ή όχι) το μήνυμα, πως επί τέλους κάποιος έχει τη διάθεση να αποδώσει δικαιοσύνη με κάθε κόστος και μην υπολογίζοντας το ρίσκο. Ιδού η πρόκληση λοιπόν, αναζητείται ο ικανός να απαντήσει αποφασιστικά.

  20. ΑΠΟΨΗ avatar
    ΑΠΟΨΗ 25/01/2013 17:58:31

    Τα έχω ξαναπεί εδώ μέσα! Άν ο σαμαράς τα βάλει με τα κρατικά κοπρόσκυλα-βυσματίες-κηφήνες , την κύρια αιτία της χρεοκοπίας της χώρας, όλος ο κόσμος του ιδιωτικού τομέα και το κυριώτερο οι άνεργοι του, ΔΑΓΚΩΤΟ Ν.Δ!

  21. κύριος Χ avatar
    κύριος Χ 25/01/2013 18:02:13

    Ο μέσος μισθός της Σαλαγκούδη και του Κωττάκη στην ΕΡΤ πόσο είναι ξέρει κανείς?

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ κύριος Χ 25/01/2013 18:08:29

      Mάλλον όσο θα είναι και του Αρβανίτη και της Κατσίμη που διορίστηκε ελέω μπαμπά( δερβέναγας της ΕΡΤ επί Μαρούδα τότε που και το δελτίο καιρού ξεκινούσε με τη φράση "ο πρωθυπουργός Ανδρέας Παπανδρέου")

  22. WY avatar
    WY 25/01/2013 18:07:01

    Δέν γνωρίζω εάν αληθεύει αλλά άκουσα από δημοσιογράφο τής τηλεοπτικής εκπομπής sbc/SUNNY,ότι ό έν λόγω τσαμπουκάς συνδικαΛΗστής Σταματόπουλος,πρίν προσληφθή στό metro,ήταν.............μαρμαράς!!!!!

    Kύριε Ελέησον Ημάς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ WY 25/01/2013 18:10:23

      Οι ...εργοδότες φταίνε που αποφάσιζαν αξιοκρατικά.
      Ο μαρμαράς γιατί να μην αναζητά μια καλύτερη τύχη;

  23. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 25/01/2013 18:17:49

    O Αντώνης Σαμαράς πρέπει να επιβάλλει αξιοκρατία στην ΕΡΤ αλλά και σε όποιον άλλο οργανισμό βρίσκουνε θέσεις οι γλύφτες των κομμάτων για να καλοπερνούν εις βάρος μας. Μισθό 800 Ευρώ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ και αν δεν τους αρέσει, σπίτι τους. Με 30% ανεργία, ουρά θα κάνουνε οι επίδοξοι αντικαταστάτες των αργόμισθων.

  24. submarine avatar
    submarine 25/01/2013 18:19:02

    Μπραβο στον πρωθυπουργο σωστα επραξε και τους επιστρατεψε να μαθουν να δουλευουν ολες οι συντεχνιες να μπουν στην θεση τους .Πρωθυπουργε σπασε και τις συντεχνιες που λιμαινονται το υπουργειο ναυτιλιας

  25. Dimitris avatar
    Dimitris 25/01/2013 18:20:55

    Eυγε στον Σαμαρά. Επιτέλους κάποιος θα πρέπει να τα βάλει με βολεμένα ρουσφέτια και εκβιαστικές συμπεριφορές. Το 90% των εργαζομένων προέρχεται απο Λάρισα, Κομοτηνή και Αγρίνιο. Μπράβο στους πρώην υποργούς για τον τρόπο που άσκησαν δημόσια εξουσία για το καλό όλης της χώρας....

  26. rolling stone avatar
    rolling stone 25/01/2013 18:40:31

    Μεγαλη η αποσταση του ευγε που αναφωνουν καποιοι, απο το αισχος που φωναζει η συντριπτικη πλειοψηφια της κοινωνιας.
    Καποια σχολια (ως συνηθως) λενε για καλοβολεμενους δημοσιους υπαλληλους, αλλα για μεγαλες αμοιβες σε σχεση με ιδιωτικες εταιριες , αλλα για ρουσφετια κ.ο.κ...
    Ενταξει λοιπον, ας μη το παιζουν ομως αντι-κομμουνιστες, φιλολαικοι δεξιοι, ή οτι αλλο τους επιτρεπει η αναιδης φαντασια τους.
    Εκτος και αν εδω πλεον γραφει σχολια μια ''ελιτ'' που συμφωνει συνεχως με την σταδιακη απομονωση ολων των αντιθετων φωνων και εν κατακλειδι στην απομονωση καθε κοινωνικης-επαγγελματικης ομαδας και (μη φανει παραξενο) στην απομονωση αναμεσα σε ατομα του ιδιου κοινωνικου εργασιακου χωραου.
    Να πω για να μην υπαρχει παρεξηγηση, οτι ουτε εμενα μου αρεσει η σταση των Ελληνων συνδικαλιστων, ουτε τωρα και κυριως ουτε στο παρελθον.
    Κακως ή καλως, το τιμημα θα το πληρωσουμε ολοι μας γιατι η ενοτητα της κοινωνιας εχει χαθει προ καιρου. Και με συν-ευθυνη των συνδικαλιστων.

    • factorx avatar
      factorx @ rolling stone 25/01/2013 18:42:56

      Πρώτη φοιρά βλέπω να σχολιάζει η "συντριπτικη πλειοψηφια της κοινωνιας". Εχεις διοριστεί εκπρόσωπός της να το ξέρουμε;

      • rolling stone avatar
        rolling stone @ factorx 25/01/2013 18:55:59

        εσυ λες να ειμαι η συντριπτικη πλειοψηφια?
        προς τι το ειρωνικο υφος?
        Αυτα ακουω εδω και καιρο, αυτα ακουσα και σημερα στη λαικη αγορα στα Ανω Πετραλωνα, αυτο κατεθεσα σαν αποψη.
        Αν δεν επρεπε, ας εκοβες το σχολιο, που παντως η ουσια του δεν ηταν ''το μεγεθος'' του πληθυσμου που ''χαιρεται'' για τη τεραστια ηττα, που οντως ηταν, αλλα η τρομερη διασπαση (εδω και χρονια βεβαια) της εννοιας Ενοτητα μιας κοινωνιας.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ rolling stone 25/01/2013 18:54:58

      Ποιός απομονώνει ποιόν; Αυτοί απομονώνονται από το σύνολο της κοινωνίας, βγαίνοντας στο κλαρί του εκβιασμού, μη διεκδικώντας τίποτε άλλο, παρά μονάχα την εξαίρεσή τους απ΄τη λαίλαπα των μνημονίων, εκμεταλλευόμενοι αισχρά τη σχέση εξάρτησης που είχαν με το κράτος, μέχρι χθες. Τώρα όμως δυστυχώς, αλλάξανε για όλους τα πράγματα. Κατάλαβαν λάθος λοιπόν και μόνοι τους απομονώθηκαν.
      Ο εγωϊσμός, είναι απελπιστικά μοναχικός δρόμος.....
      Ιδίως εν μέσω κοινωνικής καταπίεσης.

    • ΚΠ avatar
      ΚΠ @ rolling stone 27/01/2013 10:58:00

      Αγαπητέ rolling stone παραδέξου το,η έκφραση σου γιά το "αίσχος που φωνάζει η συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας",ήταν τουλάχιστον ατυχής.
      Σχεδόν σίγουρα η πλειοψηφία της κοινωνίας των πολιτών συμφώνησε.

  27. rolling stone avatar
    rolling stone 25/01/2013 18:45:40

    τραγικο το σχολιο ...
    ισως δειχνει καλυτερα τη φυση της κρισης...που σιγουρα δεν ειναι κυριως οικονομικη.

  28. Ερμής avatar
    Ερμής 25/01/2013 18:56:34

    Το κράτος ζει ,κινείται, αποφασίζει,συγκρούεται ,επιβάλλει. Ο επικεφαλής του Αντώνης πιστώνεται το μεγαλύτερο μέρος των θετικών σχολίων. Εγώ συμπληρώνω ότι ένα μεγάλο μπράβο αξίζει και σε όσους ανώνυμους με τα γραπτά τους βοηθούν να πετάξουμε από πάνω μας τις κρατικοδίαιτες βδέλες!

  29. Tassos avatar
    Tassos 25/01/2013 19:05:12

    Τα είπες όλα φίλε! :-)

  30. diman avatar
    diman 25/01/2013 19:06:23

    Να παει στο μεγκα και στο δολ δημοσιογράφος να παίρνει 700.000 το χρονο

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ diman 26/01/2013 16:45:11

      Όχι κύριε.
      Δεν σπούδασε η αδερφή μου για να πάει στο μέγκα.
      Σπούδασε για να μαθαίνει γράμματα το παιδί σου.

      Και θα το κάνει ευσυνείδητα, ακόμα και με 700€

      Εξίσου ευσυνείδητα,
      και επειδή μαζί δεν τα 'φαγε με κανένα,
      δεν πρόκειται να ξαναψηφίσει αυτούς που τρώγοντας δεκαετίες κατάντησαν την Ελλάδα κουρέλι

  31. Γιώργος Π. avatar
    Γιώργος Π. 25/01/2013 19:12:32

    Θα αναφέρεσαι ασφαλώς στην μιντιακή επιχειρηματική ελίτ, και τους διαπλεκόμενους με αυτήν πολιτικούς ε; Αυτούς που είναι σε λίστες καταθέσεων που ποτέ δεν ερευνούνται από ΚΑΜΙΑ κυβέρνηση.

    Ή μήπως εννοείς τους μηχανοδηγούς των 1000-1200 ευρώ που βουλιάξαν την οικονομία;

  32. Mind the GAP avatar
    Mind the GAP 25/01/2013 19:29:33

    Ε, όχι και τα ορφανά του Στάλιν δημοκρατικές ευαισθησίες. Πάει πολύ.

  33. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 25/01/2013 19:38:59

    Για να μη τα ισοπεδώνουμε όλα πάντως, προκλητικός ήταν ο Σταματόπουλος που έλεγε για νεκρούς. Και είδαμε πόσοι τον στήριξαν όταν μπήκαν τα ΕΚΑΜ...

  34. αντωνης avatar
    αντωνης 25/01/2013 19:47:28

    ρε παιδια δεν χρειαζονται πανηγυρισμοι τυπου οπαδικου χαρακτηρα,το θεμα ειναι οτι επιτελους εφαρμοστηκε ο νομος.Μπραβο στο πρωθυπουργο,αμα φτιαξει και λιγο την πολιτικη της οσο αφορα το οικονομικο η Ν.Δ θα βγαινει ευκολα πρωτη στις εκλογες

  35. αναγνωστης avatar
    αναγνωστης 25/01/2013 20:06:49

    Δε λυπάμαι τα γηρατειά που φεύγουν - τα μωράκια που έρχονται άθελά τους να ζήσουν σκλάβοι, να πεθάνουν σκλάβοι, σ' έναν κόσμο ελεύθερων αφεντάδων. Θα τους μαθαίνουν: η σκλαβιά τους χρέος εθνικόν

  36. OXI avatar
    OXI 25/01/2013 20:10:21

    που την ειδες την ηττα? με τους νομους της χουντας καταργουν τον αγωνα για μια αξιοπρεπη ζωη. ζηστε πειναλες με 450 ευρω μισθο!!!!!!!!!!!!!

    • freggata avatar
      freggata @ OXI 25/01/2013 23:27:26

      +100000

    • dim avatar
      dim @ OXI 26/01/2013 03:29:20

      Χούντα είναι αυτοί, μια μικρή μερίδα βολεμένων που κλείνει τα ΜΜΕ για να εξυπηρετήσει τα δικά της συμφέροντα εις βάρος της συντριπτικής πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού, μόνο και μόνο επειδή έχει τη τύχη να βρίσκεται σε μια θέση που ακριβώς επειδή είναι μαζικού κοινωνικού ενδιαφέροντος νόμιζε ότι μπορεί να εκβιάσει έτσι αποκομίζοντας ίδιον όφελος...

  37. ΛΜ avatar
    ΛΜ 25/01/2013 20:20:30

    Mind the GAP, εσύ αφού ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ, πώς γράφεις; Θαύμα! :-)

  38. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 25/01/2013 20:23:04

    Γιατί δεν ρωτάς κατευθείαν τα συντρόφια σου, Αρβανίτη και Κατσίμη?

  39. ΛΜ avatar
    ΛΜ 25/01/2013 20:24:55

    Δηλαδή τι ακριβώς προτείνεις; να μείνουν όλα όπως είναι και να συνεχίσουν οι βολεμένοι τους εκβιασμούς; Ας ξεκινήσει από κάπου το ξήλωμα. Πρώτα οι αναιδείς Μετροπόντικες, μετά οι Ψυχάρηδες κι ακολουθούν ΒαρδινοΛάτσηδες και Μπόμπολες.
    Αυτό είναι ευχή!

    • dim avatar
      dim @ ΛΜ 26/01/2013 02:47:53

      Είναι κορυφαίοι αυτοί οι αριστεροί σε αυτά... Κατά βάθος καταδικάζουν το καπιταλισμό, μετά όμως απαιτούν υψηλότατες αμοιβές, και το δικαίωμα να ταλαιπωρούν εκατομμύρια συνανθρώπους τους με εκ' περιτροπής απεργίες, ώστε να αμείβονται εναλλάξ… Χούντα κανονικότατη… Η επιβολή μιας μικρής μερίδας που κάποιοι τους δώσανε μια θέση ευθύνης και εξυπηρέτησης εκατομμυρίων συνανθρώπων τους, και αυτοί με το έτσι θέλω επιχειρούν να εκμεταλλευτούν τη θέση τους προς ίδιον όφελος… Η συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας (άνω του 70% σύμφωνα με έρευνες κοινής γνώμης) είναι εναντίον τους… Μπράβο στο Σαμαρά… Καμία ανοχή σε φαινόμενα ανομίας και σε πράξεις βολεμένων που δημιουργούν με τη στάση τους πρόβλημα στο κοινωνικό σύνολο….

  40. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 25/01/2013 20:25:39

    Σιγά μην η συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας, υποστηρίζει τεμπελχανάδες. Ευτυχώς για μας τους υπόλοιπους, ζείτε μόνιμα σε μια κατάσταση νιρβάνας οι αριστερούληδες.

  41. ΕΥΗ ΣΙΟΥΤΗ avatar
    ΕΥΗ ΣΙΟΥΤΗ 25/01/2013 20:40:43

    Επι τελους πρωθυπουργος με πυγμη που δεν κολλαει σε politically correct κινησεις. Δυο κινησεις περιμενω ακομη για να προσκυνησω Σαμαρα:
    1) Να ενταξει στο ενιαιο μισθολογιο ΚΑΙ τους βουλευτες
    2) Να φυγουν (απολυθουν) απο το δημοσιο οσοι μπηκαν εκτος επισημων διαγωνισμων μετα τη συσταση του ΑΣΕΠ
    ΑΝΤΩΝΗ ΓΕΡΑ

  42. MCA avatar
    MCA 25/01/2013 20:50:09

    Είστε ρομαντική........

  43. απατσι avatar
    απατσι 25/01/2013 20:52:17

    Καιρός ήταν για μιά καθαρή νίκη στην ""μετωπική"" οργάνωση του συνδικαλισμού

  44. Ρηνα avatar
    Ρηνα 25/01/2013 21:04:22

    Γλυτωσαμε;;

  45. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 25/01/2013 21:06:42

    Κανένα μπράβο,οὔτε στόν Σαμαρᾶ οὔτε στήν κυβέρνηση!
    Ἀπλά,ἐφαρμόστηκαν ἐπιτέλους οἱ νόμοι.
    Τί θλιβερή διαπίστωση...

  46. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 25/01/2013 21:14:03

    Έτσι φαίνεται. Θα δείξει...

  47. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 25/01/2013 21:18:21

    Βιάζεσαι να δεις το μαύρο (κατ' εσέ) μέλλον. Γιατί δεν αφήνεις το μυαλό ελεύθερο να ζήσει το σήμερα με λιγότερο βάρος και του ρίχνεις και το ιδεατό βάρος της απαισιοδοξίας; Ξέρουμε το χάλι που ζούμε. Δεν ξέρουμε τίποτα για αύριο όμως.

  48. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 25/01/2013 21:27:56

    Η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών του μετρό, όπως εγώ, επειδή έχουμε πληρώσει τα κέρατά μας όλες αυτές τις ημέρες (παρακαλώ τον διαχειριστή να αφήσει τη φράση ως έχει), ήμασταν φανατικά υπέρ της επίταξης, ενώ πολλοί, όπως εγώ, ακόμα και υπέρ της απόλυσης.
    Σύμφωνα με την έκθεση Ρακιντζή, μεγάλο μέρος των εργαζομένων έχουν προσληφθεί με εικονική συνέντευξη, με μπιλιετάκια.
    Ανθρωποι με πανεπιστημιακή μόρφωση και με μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών λαμβάνουν λιγότερα από αυτόν που κόβει τα εισιτήρια στο μετρό....
    Η ανοχή μας απέναντι στις διάφορες συντεχνίες του δημοσίου έχει εξαντληθεί, η κοινωνία έχει ωριμάσει.
    Σήμερα πήγα στο ταχυδρομείο και μου είπαν "δεν προλαβαίνετε, έχουμε στάση στις 12". Ο συγκεκριμένος φάκελλος θα έπρεπε σήμερα να ταχυδρομηθεί, τον άφησα για τη Δευτέρα, τελευταία προθεσμία, διότι μετά θα πρέπει να πληρώνω κούριερ.
    Επειδή με το συγκεκριμένο ταχυδρομικό γραφείο έχω προηγούμενα, λόγω της αφόρητης αγένειας προϊσταμένου (ένα πασοκικό ρεμάλι) και υπαλλήλων (συν τοις άλλοις, είχαν βρίσει ηλικιωμένη γυναίκα επειδή δεν έβλεπε να συντάξει την επιταγή, διότι η υπάλληλος " δεν ήταν υποχρεωμένη να συντάσσει τις επιταγές, αυτό το κάνουν οι πελάτες"...), είπα στον "προϊστάμενο" ότι μακάρι να τους απολύσουν και να βρουν δουλειά στα χωράφια, όπου πράγματι έχουν ανάγκη από εργατικά χέρια.
    Φίλες και φίλοι, που θα έλεγε ο ΓΑΠ, δουλειές (για τους κηφήνες του δημοσίου) υπάρχουν....

    • Karenin avatar
      Karenin @ ΒΙΣ 25/01/2013 22:30:08

      Δέστε το θέμα πιο αισιοδοξα, σαν μια μικρή οικονομική ανάσα στην συμπαθητική συντεχνία των ταξιτζιδων...ότι έχει και όπως μπορεί ο καθένας συμπάσχει και βοηθάει...

  49. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 25/01/2013 21:33:38

    Φίλος μου μου είπε ότι φίλος του οδηγός μετρό παίρνει, ή έπαιρνε μέχρι πρόσφτατα, άνω των 4000 ευρώ μικτά, λόγω επιδομάτων...
    Οσο για τον Στυλιανίδη, το επίπεδό του ως υπουργού είναι γνωστό. Θα μου πεις, φίλος του Καραμανλή....
    Αντί να κοιτάει να δημιουργήσει θέσεις εργασίας στην ιδιαίτερη πατρίδα του, διευκόλυνε τη μετακίνηση χριστιανών νέων της Κομοτηνής στην υδροκέφαλη πρωτεύουσα.
    Να τους χαιρόμαστε τέτοιους "δεξιούς". Μετά λέμε γιατί διογκώθηκε η ΧΑ, λες και οι παραδοσιακοί νοικοκυραίοι δεξιοί της χώρας μας έπαθαν ένα ξαφνικό έρωτα για τον φασισμό, τους μαιάνδρους, τα δήθεν αρχαιοελληνικά γράμματα και τα λοιπά κουραφέξαλα...

  50. Serial_Sinner avatar
    Serial_Sinner 25/01/2013 21:39:32

    Σημαντική νίκη θα ήταν αν είχε γίνει και καμιά απόλυση, 1500000 άνεργοι στον ιδιωτικό τομέα και στο δημόσιο κάνουν απεργία για να μην μειωθεί ο μισθός των 4000 ευρώ...

  51. παπαδοπουλος ηλίας avatar
    παπαδοπουλος ηλίας 25/01/2013 22:17:27

    Συνεχώς διαβάζω στα σχόλιά σας για...... τεμπέλιδες δημ. υπαλ,κοπρόσκυλα δεητζήδες, οτετζίδες κλπ ,σαπιοκοιλιάδες στρατιωτικούς,ταβλαδόρους πυροσβέστες,κλέφτες βενζινάδες-εμπόρους,απατεώνες υδραυλικους-σιδεράδες- ηλεκτρολόγους,"φακελωμένους" γιατρούς-εφοριακούς,ρεμάλια ταξιτζίδες,τεμπέλιδες αγρότες..............πήτε μου παρακαλώ ποιό ειναι το ευγενες επάγγελμα όλων εσας που χαρακτηρίζεται όλους τους άλλους με τα παραπάνω

  52. midas avatar
    midas 25/01/2013 22:19:34

    Μετά την ήττα του ήττα του συνδικαλιστικού “τσαμπουκά” ,ώρα να ηττηθεί και ο κυβερνητικός “τσαμπουκάς”.Από την μεταπολίτευση(από το 81 περισσότερο) και μετά κυβερνώντες και συνδικαλιστές δημιούργησαν το "μείγμα" πολιτικής (που έλεγε και ο Αντώνης) που μας οδήγησε στην χρεωκοπία .....

  53. Σπύρος avatar
    Σπύρος 25/01/2013 22:32:03

    Η κυβέρνηση πρέπει να πατήσει στο λαιμό όλους αυτούς τους βολεμένους του δημόσιου τομέα που χωρίς να παράγουν πλούτο στη χώρα έχουν τους πιο παχυλούς μισθούς και κάθε τρεις και λίγο κάνουν απεργία εκμεταλλευόμενοι τη θέση τους. Να μη τους λυπηθεί καθόλου η κυβέρνηση και να ξέρει ότι το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας θα συμπαραταχθεί μαζί της.

  54. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 25/01/2013 22:32:23

    Βεβαίως. Συνειδητά και αμετακίνητα :-) !!

  55. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 25/01/2013 22:43:00

    ''πείτε μου παρακαλώ ποιό ειναι το ευγενες επάγγελμα όλων εσας''

    Δεν είναι θέμα επαγγέλματος η νοσηρή νοοτροπία, η αλαζονεία, η κουτοπονηριά, η ασυνειδησία, η γαϊδουριά, η παραδοπιστία, η αισχροκερδής χυδαιότητα, κ.λ.π.,κ.λ.π., κ.λ.π. Η έλλειψη βαθιάς παιδείας (όχι επιστημονικής εξειδίκευσης), καλλιέργειας, σεβασμού και αυτοσεβασμού, κάνει τον άνθρωπο κτηνώδη, άξεστο, αηδιαστικό, όποιο επάγγελμα κι αν εξασκεί και όποια ''κοινωνική καταξίωση'' κι αν απολαμβάνει. Τώρα συνεννοηθήκαμε;

    • παπαδοπουλος ηλίας avatar
      παπαδοπουλος ηλίας @ BLACKQUEEN 25/01/2013 23:16:19

      τους παραπάνω χαρακτηρισμούς τους απευθήνεται προς το σύνολο κάθε επαγγελματικής τάξης κάθε φορά που αυτή βρήσκετε στην επικαιρότητα .Κάθε φορά που κάποιος κλάδος θα τολμήσει να διαμαρτηριθεί ενάντια στην διατεταγμένη εξαθλίωσή του εμφανίζονται όλα τα¨"κουσούρια" του.Ποιοί είστε λοιπόν εσείς οι "αναμάρτητοι"?

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ παπαδοπουλος ηλίας 26/01/2013 08:03:24

        ''τους παραπάνω χαρακτηρισμούς τους απευθύνετε προς το σύνολο κάθε επαγγελματικής τάξης κάθε φορά που αυτή βρήσκετε στην επικαιρότητα ''.
        Eγώ κύριε, δεν ανήκω σε κανένα σύνολο και σε καμιά ομάδα που ...στοχοποιεί κατά βούληση και κατά περίσταση ''επαγγελματικές ομάδες''. Εκπροσωπώ τον εαυτό μου και σας εξηγώ οτι το ήθος, η συμπεριφορά και η συνείδηση των ατόμων τα χαρακτηρίζουν και όχι η επαγγελματική τους ιδιότητα. Αναμάρτητοι δεν ξέρω αν υπάρχουν σ΄αυτή την απελπιστικά διαβρωμένη, ωφελιμιστική και εντελώς ανήθικη κοινωνία, αλλά ο κάθε ένας μας είναι απόλυτα υπεύθυνος για τον εαυτό του και τις επιλογές του. Προσωπικά, καθημερινά φροντίζω να μην ποδοπατώ τις ιδέες, τις αρχές και τις αξίες μου. Αυτονόητα λοιπόν, δεν εκτιμώ κανέναν που δεν συμμερίζεται αυτή τη στάση ζωής. Τα υπόλοιπα είναι αναζήτηση ελαφρυντικών και δικαιολογιών για να ....αμαρτάνουμε.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ BLACKQUEEN 25/01/2013 23:24:19

      Πολύ σωστά!

  56. Tabula Rasa avatar
    Tabula Rasa 25/01/2013 22:56:13

    Αγαπητό εξαπτέρυγο, δε μιλάω για τον Σταματόπουλο που δεν με ενδιαφέρει, αλλά για τον κ. Α.Σαμαρά που με αφορά.
    Και πάψε επί τέλους να πετάγεσαι σε κάθε σχόλιο άσχετα. Όταν δεν έχεις κάτι να πεις, μάθε να σιωπάς. Είναι κι αυτό μιά τέχνη.
    Ευχαριστώ

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Tabula Rasa 25/01/2013 23:36:57

      Ενοχλεί η κριτική σε όσα γράφεις; Γράψε βιβλίο και μοίρασέ το σε φίλους σου τότε. Όταν γράφεις δημοσίως απόψεις σου θα κρίνονται. Και απάντησα στην πρώτη σου φραση. Και δεν πανηγύρισα για όσα έγιναν ούτε θα δεις σχόλιό μου για συγχαρητήρια στο Σαμαρά στο συγκεκριμένο θέμα.

      • Tabula Rasa avatar
        Tabula Rasa @ Γεώργιος Τ. 26/01/2013 07:46:24

        Να σε βοηθήσω Τροπαιοφόρε, αφού δεν το έχεις καταλάβει μόνος σου. Αυτό που κάνεις δεν είναι κριτική, είναι μια βαρετή παρεμβολή εκτός θέματος, ένα ''ας πούμε κάτι κι ας μην έχουμε να πούμε τίποτε''. Κατάλαβες τώρα πως βλέπουν οι άλλοι τις σοφές σου παρατηρήσεις, ή θα χάσουμε κι άλλο πολύτιμο χρόνο;

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Tabula Rasa 26/01/2013 16:40:17

          Να υποθέσω ότι είσαι ένα ακόμα νικνέημ της γνωστής ξιπασμένης;

          • Tabula Rasa avatar
            Tabula Rasa @ ΚΜ 26/01/2013 17:47:05

            Εγώ πάλι, δεν έχω διλήμματα και υποθέσεις δεν κάνω.
            Είσαι στα σίγουρα ντίρλα, κι αν δεν είναι από αεροψεκασμό, τότε οπωσδήποτε θα είναι από γενόσημα.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Tabula Rasa 26/01/2013 17:53:52

            Μόλις με επιβεβαίωσες.

          • Tabula Rasa avatar
            Tabula Rasa @ Tabula Rasa 26/01/2013 18:40:30

            @ KM : Κόψε τα σκληρά και σε 6 μήνες, μπορεί και να συνέλθεις. Σα γιατρός σου μιλάω.

  57. DebbyTant avatar
    DebbyTant 25/01/2013 23:00:22

    Συνομιλητες
    προνομιακοι

  58. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 25/01/2013 23:14:32

    Αντιθέτως θα έλεγα ότι τα μικρά παιδιά και τα μωράκια που έρχονται θα μάθουν να αγωνίζονται για να τα καταφέρουν. Κι ο αγώνας αυτός
    θα είναι σαν τον δρόμο της αρετής του Ηρακλή.
    Ατσαλώνει χαρακτήρες και συνειδήσεις.
    Τη σκλαβιά τη βιώνει μόνον όποιος την κουβαλά μέσα του.

  59. freggata avatar
    freggata 25/01/2013 23:17:59

    E KAΛΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ Κ ΤΙΣ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΣ ΜΗΝ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΑΙΚΙΣΤΕΣ ΑΝ ΘΕΣ Κ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΑ Η ΑΛΛΙΩΣ ΣΕ ΤΡΩΝΕ.

  60. freggata avatar
    freggata 25/01/2013 23:24:20

    ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΑΡΑ Ο κος σαμαρας ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΟΥΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ. ΑΡΑΓΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ?

  61. Elena avatar
    Elena 25/01/2013 23:53:38

    +1000 .... Τι κακό είναι αυτό με την αγένεια που ζει και βασιλεύει στις δημόσιες υπηρεσίες βρε παιδιά? Ειδικά στο ΙΚΑ (σε όλες τις υπηρεσίες γιατροί και διοικητικό) λες και τους έχουν κάνει ειδικά σεμινάρια του τύπου"πως θα φέρεστε όσο πιο άξεστα και αγενέστατα μπορείτε στους ασφαλισμένους που εξυπηρετείτε"

  62. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 25/01/2013 23:54:20

    [”το μεγεθος” του πληθυσμου που ”χαιρεται” για τη τεραστια ηττα, που οντως ηταν... )
    Η ήττα, δεν ήταν ήττα του εργατικού κινήματος. Ήταν ήττα της παλαιοκομματικής λογικής των εκβιασμών και της αλληλοεξάρτησης εξουσιαστών-βολεμένων κολίγων υπηρετών και ως τέτοια, καλώς ηττήθηκε. Καιρός οι άρρωστες νοοτροπίες και οι δουλοπρεπείς μέθοδοι να ηττηθούν. Όποιος αναφέρεται σε κοινωνικούς αγώνες, δε δικαιούται πλέον να παρουσιάζεται ως φτηνός σφετεριστής και κακομοίρης συμφεροντολόγος. Θα πρέπει να είναι συνεπής και διατεθειμένος για προσωπικές θυσίες, έτοιμος να υπερασπιστεί το ΣΥΝΟΛΙΚΟ δίκαιο και συμφέρον. Τα παραμύθια δυστυχώς τέλειωσαν και δεν έχουν και καλό τέλος....

    • rolling stone avatar
      rolling stone @ BLACKQUEEN 26/01/2013 10:20:09

      σαφως και τελειωσαν τα παραμυθια, οπως διαβασες (αν διαβασες) τον κρατικοδιαιτο συνδικαλισμο εννοω σαν ενα σοβαρο μερος της κρισης, ομως αυτο δε με κανει να γινομαι τυφλος σε αυτο που συμβαινει και οπως συμβαινει, σε ολες τις κοινωνικες ομαδες, δε πανηγυριζω για καμια ηττα εδω και 3 χρονια.
      Τωρα, αν θες να το βλεπουμε ας πουμε ''πνευματικα'' σαφως και θεριζουμε αυτα που σπειραμε σαν ατομα και σα κοινωνια.
      Δεν εχω ομως ακομα φτασει στο σημειο να επιλεγω δολοφονο και δε θελω να μου συμβει.

    • rolling stone avatar
      rolling stone @ BLACKQUEEN 26/01/2013 10:54:32

      δε διαφωνω στα οσα περιγραφεις, διαφωνω ομως στο οτι δεν ηταν ηττα του συνδικαλιστικου κινηματος.
      Διαφωνω, γιατι εδω και 30 χρονια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ τετοιο κινημα, εχουν φροντισει η εξουσια και παραεξουσια να το κανουν συνωνυμο της δικιας τους παρακμιακης πορειας. Οποτε ΣΥΝΟΛΙΚΟ δικαιο κλπ, εχουν παει περιπατο, αλλα δε θα χαρω και γι'αυτο.

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ rolling stone 26/01/2013 14:01:31

        Καθόλου δε νοιάζομαι για το αισχρό.....συνδικαλιστικό κίνημα. Παρανοήσατε. Εγώ αναφέρθηκα στο ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ, που θα υφίσταται όσο υπάρχουν εργαζόμενοι, κι ακόμα κι αν για χρόνια αλλά και ως σήμερα βρίσκεται εν υπνώσει, έστω κι αν μοιάζει να΄χει καταθέσει τα όπλα, κανείς ποτέ δεν ξέρει πια στιγμή οι άπραγοι δεσμώτες στο κελί της παγκοσμιοποίησης, θα επαναστατήσουν και θ΄ανατρέψουν το παρόν σκηνικό, στο όνομα ενός νέου ΚΟΙΝΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, που θα γυρίσει από τον ....περίπατο που το έχουνε στείλει. Τα πάντα ρει. Χαρείτε τουλάχιστον γι αυτό :-) !! Η εικόνα δε θα μείνει παγωμένη διά παντός. Μαριονέτες ''της εξουσίας και της παραεξουσίας'' γινόμαστε, τότε μονάχα όταν συμβιβαστούμε με το ρόλο. Εγώ αρνούμαι. Εσάς, χλωμό σας βλέπω.... και ηττοπαθή :-) !!!!

        • rolling stone avatar
          rolling stone @ BLACKQUEEN 26/01/2013 15:31:14

          ναι αγαπητε blackqueen...προς το παρων χλωμος...ηττοπαθης ομως? δε νομιζω να βγαινει απο καποιο σχολιο μου.
          Και φυσικα δε θα μεινει παγωμενη η εικονα. Για τη συγκεκριμενη χρονικη στιγμη ηταν η κριτικη μου.
          Εξ'αλλου τα δεσμα της ''παγκοσμιοποιησης'' ειναι προορισμενα για να σπασουν μιας και ''οριον εθου''. Κατα μια εννοια συμφωνουμε, ας μεινουμε αισιοδοξοι περα απο τα τρεχοντα προβληματα ειτε μας χτυπησαν τη πορτα ειτε οχι.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ rolling stone 26/01/2013 17:29:15

            :-) + 1000000000000000

  63. rally monkey avatar
    rally monkey 26/01/2013 00:18:22

    .. σιγα ρε μαν, ας κανουν αλλης μορφης κινητοποιησεις - με το να κλεινουν τα μμ μεταφορας, πρωτος την πληρωνει αυτος που βγαζει τα 350 δηλ. λιγοτερα απο αυτους.. ετσι ειναι ..και ελα μετα πες μου ο'τι ειναι δικαιος 'ο αγωνας'...

  64. Chris avatar
    Chris 26/01/2013 00:38:57

    Μπράβο σε Αντώνη Σαμαρά, Κωστή Χατζηδάκη και Νίκο Δένδια. Η όλη αντιμετώπιση του ζητήματος έγινε (προς το παρόν) χωρίς παρατράγουδα.

  65. Κώστας Δήμου avatar
    Κώστας Δήμου 26/01/2013 00:56:11

    Το σημερινό ήταν ακόμη ένα βήμα προς το δρόμο που οδηγεί στο να γίνει η Ελλάδα, μία κανονική, ευρωπαϊκή δημοκρατία, όπου ο νόμος θα ισχύει για όλους. Μπράβο στον Κωστή Χατζηδάκη και σε όλους όσοι έβαλαν πλάτη.

  66. deldio avatar
    deldio 26/01/2013 01:04:37

    Ρε μεγάλε κόψε τα "κέρατα" καίνε τον εγκέφαλο. Ο Σταματόπουλος διορίστηκε πράγματι στο ΜΕΤΡΟ στα 50, αυτό δεν σημαίνει ότι για πρώτη φορά εργάστηκε στα 50 του και ότι θα πάρει σύνταξη στα 65 με 15 χρόνια εργασίας! Ήμαρτον!

  67. factorx avatar
    factorx 26/01/2013 11:25:07

    Στο σημείο αυτό έχεις απόλυτο δίκαιο

  68. cool avatar
    cool 26/01/2013 12:09:35

    αφου πατησε στο λαιμο τους βολεμενους συνδικαλησταραδες καιρως να πατησει κ μεγαλοεργολαβους κ μεγαλοκλεφτες πολιτικους...

  69. nikolaoy avatar
    nikolaoy 26/01/2013 15:15:36

    Mετα την σκληρη ηττα των εργαζομενων με στρατιωτικα μετρα,που ολοι εδω οι δημοκρατες επικροτουν και χαιρονται,ερχεται και η νεα σκληρη ηττα στην τσεπη μας με το νεο φορολογικο,τι να πεις,ορισμενοι εδω μεσα βρισκονται σε αλλη χωρα,μια βολτα σε μια λαικη θα τους πεισει σε ποσο υποληψη εχει ο κοσμος την τρικολορ.

    • dim avatar
      dim @ nikolaoy 26/01/2013 15:50:25

      Μα η ήττα στη τσέπη μας είναι αποτέλεσμα σε ένα τεράστιο βαθμό αυτών των πρακτικών (τεράστιες αμοιβές σε πολλούς υπεράριθμους) στο δημόσιο τα τελευταία 20 χρόνια... Βέβαια δε φταίνει μόνο όσοι ζήταγαν το ρουσφέτι αλλά φταίνε οι πολιτικοί κυρίως που τους το έκαναν με αντάλλαγμα τη ψήφο τους... πάντως και οι εργαζόμενοι αυτοί δεν είναι άμοιροι ευθυνών για τη σκληρή ήττα στη τσέπη μας όπως λές... Όσο χρυσοπληρώθηκαν, χρυσοπληρώθηκαν, τώρα άλλα λεφτά δεν υπάρχουν, και πρέπει όλοι να υποστούμε μειώσεις, και κυρίως κάτι συντεχνίες σα κι αυτούς που έπαιρναν 3.083 ευρώ μηνιαίως...

  70. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ avatar
    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ 26/01/2013 15:53:41

    Η ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΕΝΕ ΠΟΛΛΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ...ΕΓΩ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΜΙΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ. ΑΠ' ΟΣΑ ΕΙΧΕ ΠΕΙ (ΤΑΞΕΙ) ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ? Η ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ? ΠΑΛΙ ΕΚΟΨΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ...ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΝ 360 ΕΥΡΩ...ΚΑΙ ΜΗ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ...ΕΚΑΝΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ? Η ΣΑΛΑΓΚΟΥΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΙΛΗΣΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΗ ΝΕΤ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ ΜΕ 3500 ΤΟ ΜΗΝΑ, Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΕΝΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΕ 2,5 ΜΗΝΕΣ...ΕΛΕΟΣ ΔΕΙΤΕ ΚΑΘΑΡΑ

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ 26/01/2013 18:24:32

      Αγαπητέ-ή ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕ :
      1) ''Η ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΕΝΕ ΠΟΛΛΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ…''
      Δηλαδή πόσες εκατοντάδες ημέρες θα έπρεπε να εκβιάζουν το σύνολο οι Μετρατζήδες για να δικαιολογείται κάποιου είδους αντίδραση; Οι ...Δικηγόροι, πόσες ημέρες θα δέχονταν στωϊκά να απεργεί η Γραμματέας τους χωρίς να της επισημάνουν οτι αν συνεχίσει, θα απολυθεί και θα προσληφθεί στη θέση της μιά άλλη; Ο Δημόσιος τομέας μήπως έφτασε επί τέλους η ώρα να προσαρμοστεί στη λογική και να λειτουργήσει με τους νόμους του Ιδ.Τομέα, ώστε να καταφέρουμε να συνεννοηθούμε;
      2) ''ΑΠ’ ΟΣΑ ΕΙΧΕ ΠΕΙ (ΤΑΞΕΙ) ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ? Η ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ? '' Είστε ανήλικος-η; Ποιός από όσους ψηφίσατε ποτέ σας είπε την αλήθεια, πριν αναλάβει την εξουσία; Υποκριτικό το σκεπτικό σας, μιας κι όλοι θυμόμαστε όσα αναφέρετε, αλλά προεξοφλεί ένας άνθρωπος διαθέτων το μέσο νου πριν ψηφίσει, πως άλλο το ...μπαλκόνι κι άλλο η Πρωθυπουργία. Το προεξοφλεί, σταθμίζει και πράττει. Ως απολύτως υπεύθυνος πολίτης και όχι υποκρινόμενος την ....παραπλανημένη μωρά παρθένο.
      3) '' ΠΑΛΙ ΕΚΟΨΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ…ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΝ 360 ΕΥΡΩ… '' Τι περιμένετε; Να δώσει αυξήσεις; Όσο η φοροδιαφυγή ΔΕΝ συλλαμβάνεται (πολύπλοκο εγχείρημα), τόσο θα πετσοκόβονται οι μισθοί-συντάξεις (ο εύκολος δρόμος). ΜΝΗΜΟΝΙΑ !!!!!
      4) ''Η ΣΑΛΑΓΚΟΥΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΙΛΗΣΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΗ ΝΕΤ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ ΜΕ 3500 ΤΟ ΜΗΝΑ''. Δυστυχώς, δεν είναι μόνο η Σαλαγκούδη. Είναι ολόκληρα τάγματα οι κομματοσκώληκες, που πάντα καταφέρνουν έρποντας να αναρριχηθούν και να καταλάβουν τις ακριβοπληρωμένες θέσεις. Αυτοί δε χάνονται ποτέ. Ούτε και τώρα.
      Για πόσο;;;;;
      5) Την πρότασή σας δεν μας καταθέσατε, πέρα απ΄την προτροπή να χρησιμοποιήσουμε την ...όρασή μας!!!!
      Και βλέπουμε ΚΑΙ αντιλαμβανόμαστε. Λοιπόν; Πως ακριβώς οραματίζεστε την ανατροπή των καταγγελλομένων; Μου λείπει το βασικό τεμάχιο του παζλ..... Έτσι είναι μισό.
      Που το πάτε καλέ-ή μου Εκπαιδευτικέ;;;
      Έχει η φαρέτρα σας θαυματουργά μαντζούνια και φίλτρα παντοδύναμα και ταλαντούχους θαυματοποιούς, κατόχους μαγικών δυνάμεων και αξεπέραστων ικανοτήτων; Γιατί μας τα κρύψατε άραγε όλα ετούτα εάν υπάρχουν; :-) Μήπως λυώνουν όταν βγούν απ΄την ...κατάψυξη της φαντασίας ;;; Αυτή η υποψία, με στοιχειώνει !!!! :-)

  71. Ελλην-1821 avatar
    Ελλην-1821 26/01/2013 19:49:19

    οι ταξιτζηδες πολυ ευλογουν τον Σαμαρα. Οχι δεν μου αρεσει αυτο. Απελευθερώθηκε το επαγγελμα η οχι;
    Ελπιζω ολοι οι ΜΕΤΡΟποντικες να μπηκαν για τα καλα στα λαγουμια τους. Μην εμφανιστουν τον αλλο μηνα τα ιδια γιατι τοτε ......

  72. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 27/01/2013 10:43:31

    Η πραγματική αλλά και η συμβολική σημασία της αποφασιστικότητας της κυβέρνησης στην προκείμενη περίπτωση είναι υψίστης σημασίας για το σπάσιμο των στρεβλών νοοτροπιών που κρατούν αιχμάλωτη την κοινωνία μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.