#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/05/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ήττα για τα συνδικαλιστικά παιχνίδια - Αναστέλλονται οι κινητοποιήσεις των καθηγητών



Τα όσα έγιναν το βράδυ της Τετάρτης στη συνεδρίαση της ΟΛΜΕ είναι ενδεικτικά για το που μπορεί να καταλήξει μια κινητοποίηση όταν είναι τυφλή κι όταν πάει κόντρα στη θέληση της κοινωνίας η οποία πλέον δεν ανέχεται συνδικαλιστικά παιχνίδια.

Η συνεδρίαση ήταν θυελλώδης και σε κάποια στιγμή οι παρατάξεις που πρόσκεινται σε ΝΔ, ΠΑΣΟΚ αλλά και στον ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσαν πρόταση για αναστολή της απεργίας που είχαν προκηρύξει μέσα στις Πανελλαδικές.

Έμειναν μόνο οι εξωκοινοβουλευτικοί που ήθελαν απεργία και αντάρτικο στην επιστράτευση αφού και το ΠΑΜΕ είχε καταλάβει από την αρχή το αδιέξοδο.

Στη συνέχεια η πρόταση για μη απεργία τέθηκε σε ψηφοφορία, επικράτησε πανικός, οι τρεις παρατάξεις την πήραν πίσω και κατέθεσαν τις αρχικές τους θέσεις.

Τελικά ψηφίστηκε απεργία αλλά και –οξύμωρο- συμμόρφωση με την επιστράτευση.

Ήταν, όμως, φανερή η διάσπαση στο συνδικαλιστικό όργανο το οποίο κατάλαβε κατόπιν εορτής το λάθος του αλλά και το γεγονός ότι δεν είδε κανένα σύμμαχο. Άλλωστε, δύο φορές ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ είχαν αδειάσει την ΟΛΜΕ ενώ και το ΣτΕ δεν δέχθηκε τα ασφαλιστικά μέτρα κατά της επιστράτευσης.

Η συνεδρίαση ανέδειξε τα τρομερά αδιέξοδα που υπάρχουν στους κόλπους των εκπαιδευτικών οι οποίοι, ακόμη και δίκαιο να έχουν, το έχασαν μόλις αποφάσισαν να κάνουν μπάχαλο τις Πανελλαδικές.

Υπάρχουν, όμως, και δύο σημαντικά σημεία που πρέπει να σταθούμε αφού τα πάντα δείχνουν ότι δε θα υπάρξει κανένα πρόβλημα με τις εξετάσεις την Παρασκευή.

Το πρώτο είναι η δεινή συνδικαλιστική ήττα που υπέστη ειδικά ο ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος ήταν το μόνο κόμμα που χάιδευε τα αυτιά της ΟΛΜΕ και συμφωνούσε με το μπάχαλο στις Πανελλαδικές. Το γεγονός ότι οι Κινήσεις που πρόσκεινται στην Κουμουνδούρου ήταν κι αυτές που κατέθεσαν πρόταση για αναστολή της απεργίας, δείχνει τα τρομερά αδιέξοδά τους. Διότι είναι εύκολο να χαϊδεύεις αυτιά και να επιλέγεις την τυφλή σύγκρουση. Όμως, όταν έρχεται η ώρα της κρίσης η κωλοτούμπα είναι η εύκολη λύση για τον ΣΥΡΙΖΑ.

Το δεύτερο και σημαντικότερο είναι ότι η κυβέρνηση και ειδικά ο Αν. Σαμαράς και ο Κ. Αρβανιτόπουλος πέτυχαν μια σημαντική νίκη. Και δε λέμε ότι ταπείνωσαν τους εργαζόμενους, αυτό κανείς δεν το θέλει και δεν το εύχεται. Εννοούμε ότι πέτυχαν τον βασικό στόχο που ήταν και απαράβατος κανόνας. Δηλαδή να ξεκινήσουν οι εξετάσεις χωρίς προβλήματα.

Διότι αν γινόταν μπάχαλο οι Πανελλαδικές τότε η κατάσταση για την κυβέρνηση και για την κοινωνία θα ήταν πολύ χειρότερη. Η σταθερή στάση της κυβέρνησης συνέβαλε στο να καταλάβουν οι συνδικαλιστές ότι δεν τους παίρνει. Όλοι οι συνδικαλιστές, ακόμη και οι «γαλάζιοι».

Γράφαμε σε προηγούμενη ανάρτηση ότι αν θέλουν οι καθηγητές να μη φύγουν με σκυμμένο το κεφάλι, ας κάνουν περήφανα τη δουλειά τους κι ας βρουν άλλους τρόπους κι άλλους χρόνους για κινητοποιήσεις.

Τώρα έχουν την ευκαιρία να το σκεφτούν καλύτερα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Φιλιππου Χ avatar
    Φιλιππου Χ 16/05/2013 08:34:32

    Η είστε άκρως παραπληροφορημένοι ή απλά το μόνο που σαν νοιάζει να είναι η ΝΔ κυβέρνηση όπως και αν διαχείρίζεται την εξουσία που όλοι με την ψήφο μας τησ δώσαμε.
    Δηστυχώς στόχος της κυβέρνησης δεν είναι να γίνουν οι εξετάσεις χωρίς προβλήματα αλλά να εξαθλιώσει και να χειραγωγήσει ακόμη παραπέρα τους εκπαιδευτικούς .
    Έπονται και οι υπολοίποι στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Μία στο καρφί μία στο πέταλο .
    Και μην βιάζεστε να ανακυρύξετε νικητή στην αψιμαχία ΟΛΜΕ -υπουργείου.
    ΟΙ καθηγητές ποτέ δεν θέλανε να μην γίνουν οι εξετάσεις στην ώρα τους. Αυτό που θέλανε εν μέρει ΗΔΗ το πετύχανε , να μάθει η κοινωνία τα απαράδεκτα (και ταυτοχρόνως αναποτελεσματικά) σχέδια της κυβέρνησης στο χώρο της παιδείας.
    Έπεται συνέχεια ....

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Φιλιππου Χ 16/05/2013 16:00:47

      Τι σε έτσουξε από όσα έγραψε ο αρθρογράφος; Επιχείρημα δεν έχεις; Και το παίζεις ότι ψήφισες Σαμαρά κιόλας; Ποιος να σε πιστέψει;

      • Φιλιππου Χ avatar
        Φιλιππου Χ @ Γεώργιος Τ. 16/05/2013 22:28:25

        Βασικά δεν μπορώ εγώ να πιστεψω ότι τον ψήφισα ... αλλά δεν πειράζει αυτά έχει η "Δημοκρατία" . Τρείς βδομάδες το θέμα στα κανάλια ένας κυβερνητικός αξιωματούχος που να έχει σχέση με την εκπαίδευση πουθενά μόνο τα γνωστά "σκυλιά" του κόμματος . Να παραπληροφορούν και να συκοφαντούν από κοντά και οι "έγκριτοι" δημοσιογράφοι που άλλες φορές ψάχνουν το κόμμα του κάθε νόμου και τώρα δεν κάθησαν να διαβάσουν το ΠΔ .

  2. ΚΠ avatar
    ΚΠ 16/05/2013 08:56:04

    Ποιά ήττα;
    Του ήδη ηττημένου,φθαρμένου και απαξιωμένου στην κοινωνία των πολιτών,αλλά και στις τάξεις των εργαζομένων, συνδικαλιστικού κινήματος;
    Με τον παρωχημένο λόγο και πρακτική, που όχι καμμία δύναμη πλέον δεν έχει,αλλά προκαλεί απέχθεια;
    Ο συνδικαλισμός με την μορφή που υπήρχε έχει τελειώσει και αν δεν βρει μορφές διεκδίκησης δίχως να καταδυναστεύει τους πολίτες αλλά να τους έχει σύμμαχους του,μέλλον δεν υπάρχει.

  3. B.Q avatar
    B.Q 16/05/2013 09:15:41

    Όταν είσαι εκτός τόπου και χρόνου, κινείσαι υστερικά σαν άξεστος ελέφαντας και ο εγωϊσμός σου σ' εμποδίζει ν΄αντιληφθείς την πραγματικότητα, την απαραίτητη σφαλιάρα για να συνέλθεις, μπορεί και να τη λένε τελικά κι .... ''επιστράτευση''.
    Όσο κι αν ενοχλεί, είναι η παραφροσύνη των συντεχνιών, η άνευ στρατηγικής και σοβαρότητας έκφρασή τους, που οδηγεί αναπόφευκτα σε μονοδρόμους βίαιης επιβολής-αποκατάστασης του αυτονόητου!
    Σ΄αυτές τις περιπτώσεις, σχεδόν ποτέ δεν ευθύνεται μόνο ο....φονιάς!
    Προσοχή στο...timing σύντροφοι!! Όταν προσφέρεσαι και αυτοπαραδίνεσαι με τόση γενναιοδωρία, κάποιος θα στα περάσει τελικά τα ...βραχιολάκια.
    Με γειά λοιπόν!

  4. Hans avatar
    Hans 16/05/2013 10:20:19

    Μακάρι να δείξουν την ίδια αποφασιστικότητα στους "μεγάλους". Δεν το βλέπω με όσους έχουν διοριστεί γενικοί γραμματείς και υπουργοί. Σε λίγο ο Σαμαράς θα υπουργοποιήσει τον Σπηλιωτόπουλο, έτσι ώστε να συμπληρωθεί το καταστροφικό καρέ της αποτυχημένης κυβέρνησης Καραμανλή.

    • Μακεδόνας avatar
      Μακεδόνας @ Hans 16/05/2013 11:22:51

      "Σε λίγο ο Σαμαράς θα υπουργοποιήσει τον Σπηλιωτόπουλο, έτσι ώστε να συμπληρωθεί το καταστροφικό καρέ της αποτυχημένης κυβέρνησης Καραμανλή." Σε αντίθεση με την "επιτυχημένη" κυβέρνηση Σαμαρά του άλλου μίγματος πολιτικής.

  5. ΚΕΡΒΕΡΟΣ avatar
    ΚΕΡΒΕΡΟΣ 16/05/2013 11:13:26

    Η απεργία στις εξετάσεις ήταν αίτημα των ίδιων των καθηγητών εδώ και πολλά χρόνια. Οι συνδικαλιστές έκαναν τα πάντα, για να την πολεμήσουν. Αυτοί οι συνδικαλιστές εχθές ΠΕΘΑΝΑΝ για τον εκπαιδευτικό κόσμο. Όσο θα εξαθλιωνόμαστε, τόσο πιο αριστερά θα πηγαίνουμε, μέχρι να βρούμε αυτούς που θα υποστηρίξουν τα αιτήματά μας.
    Ο κυβερνητικός αυταρχισμός αργά ή γρήγορα θα σπάσει. Όσοι ονειρεύονται ότι στην Ελλάδα του 2013 ο Θατσερισμός του 80' θα μακροημερεύσει βρίσκονται εκτός τόπου και χρόνου. Ο τρικομματικός κυβερνητικός αυταρχισμός θα αυτοαναιρεθεί πολύ σύντομα από τους σημερινούς του θιασώτες. Μόλις τα 'κετροαριστερά τσιράκια' δούνε ποσοστά κοντά στο 3% θα δαγκώσουν το χεράκι που τους χαϊδεύει! ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ.

    • Ανδρεας45 avatar
      Ανδρεας45 @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 16/05/2013 13:04:52

      Κερβερε η θεση σου ειναι στον αδη.Αμα δεν μπορεις να καταλαβης ποιο ειναι το συμφερον της παιδειας και κανεις απεργια στο κρισιμοτερο σημειο του σχολικου ετους τι να σου πω; (εκπαιδευτικος της κακιας ωρας μου φαινεσαι.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 16/05/2013 15:18:56

      Τώρα εσείς διδάσκετε στα παιδιά μας;

    • ΚΠ avatar
      ΚΠ @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 16/05/2013 15:50:52

      Κέρβερε με τόσο κυνισμό και αναλγησία που βγάζετε γιά τα "κεκτημένα" σας,όχι όλοι σας πάντως υπάρχουν και λογικές φωνές στους εκπαιδευτικούς,πώς να μην είναι η κοινωνία απέναντι σας;
      Εύχομαι αυτά που έγραψες να τα έγραψες εν βρασμώ και να μην τα πρεσβεύεις πραγματικά.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 16/05/2013 16:02:43

      Πιο αριστερά είναι οι μπολσεβίκοι. Και επειδή στον υπόλοιπο πλανήτη εκτός Κίνας πέθαναν, ώρα για αυτοεξορία στην άπω ανατολή. Αυτά που ονειρεύεστε στην Ελλάδα δε θα γίνουν ποτέ!

    • Jiannis avatar
      Jiannis @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 17/05/2013 19:16:23

      ->"Αυτοί οι συνδικαλιστές εχθές ΠΕΘΑΝΑΝ "

      Η τελευταίοι συνδικαλιστές στην Ελλάδα ζούσαν.

      Χαίρεσαι που θα έρθει η λαϊκή αριστερά να μοιράσει λεφτά?
      Βεβαια, θα γίνει αν έρθουν στην εξουσία η αριστερή Φιλάνθρωποι. Όσα λεφτά θέλεις θα τυπώνουν. Πλούτο για όλους. Θα χρειάζεσαι μονο ένα κουβα Λεφτά για να αγοράσεις ένα σουβλάκι
      Kεβερε έχεις ιδέες όχι σκύλου αλλα Δεινόσαυρου

  6. Μακεδόνας avatar
    Μακεδόνας 16/05/2013 11:20:29

    "Το δεύτερο και σημαντικότερο είναι ότι η κυβέρνηση και ειδικά ο Αν. Σαμαράς και ο Κ. Αρβανιτόπουλος πέτυχαν μια σημαντική νίκη" Από πότε ειναι σημαντική νίκη σε μια δημοκρατία η επιστράτευση;;;;

    • o deksios avatar
      o deksios @ Μακεδόνας 16/05/2013 11:59:04

      ε, ναι μωρε, η επιστρατευση ειναι παρανομη.. τι και αν η απεργια ειναι παρανομη και καταλυεται καθε εννοια δημοσιας ταξης?

      αντιθετως, τα κεντρα "επιμορφωσης και κοινωνικου παραδειγματισμου" της Β. κορεας ειναι απολυτως νομιμα και σωστα στην προσπαθεια δια της βιας σοσιαλιστικοποιησης της κοινωνιας...

      • Simon Bolivar . avatar
        Simon Bolivar . @ o deksios 16/05/2013 21:11:49

        Έγινε απεργία για να κηρυχθεί παράνομη? Περάσαμε και στα λογικά άλματα

    • Τάσος avatar
      Τάσος @ Μακεδόνας 16/05/2013 12:03:47

      Ποια χούντα; παιδική χαρά ήταν μπροστά στην κατάντια στην Γερμανόδουλη κατοχική κυβέρνηση!
      Το μόνο που κατάφεραν είναι να γεμίσουν την Ελλάδα κρυφά σχολειά και να κάνουν παντού Σκουριές.
      Ή νομίζει κανείς ότι απο τον Σεπτέμβριο θα διδάσκετε γνωστικό αντικείμενο στα σχολεία αν είναι ακόμη στην εξουσία. Επαναστατικές επιδείξεις θα αρχίσουν κ να δω πως θα επιστρατεύσουν τα παιδιά!
      Όποιος απαξιώνει την Δημοκρατία με προληπτικές επιτάξεις και είναι κοντόφθαλμος είναι απλά Τραγικός!
      Η μεγάλη δύναμη του Δάσκαλου είναι η μεταδοτικότητα. Αντί να αρχίσουν οι επιμορφώσεις και οι πιστοποιήσεις των εκπαιδευτικών μέσα σε ανθρώπινα σχολειά με την στοιχειώδη θέρμανση αυτοί έδωσαν το κίνητρο να γίνουν τα σχολεία κέντρα εξεγέρσεων.
      Αλλά θα μου πεις της ίδιες συνθήκες δεν είχαμε και στην κατοχή και στην Τουρκοκρατία;
      Αυτοί εξάλλου απαξίωσαν το δημόσιο Ελληνικό σχολείο και τα παιδιά τους τα έχουν σε ιδιωτικά κολέγια.
      υ.γ.
      Χαρά στο κουράγιο σου Φάκτορα που στηρίζεις ακόμη την κυβέρνηση με τα φρούτα της.
      Σου θυμίζω δε ότι έλεγες ότι θα είσαι ο πρώτος που θα κάνεις κριτική στον Σαμαρά όταν δεις ότι αρμενίζει στραβά

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Τάσος 16/05/2013 15:51:47

        Χούντα... κατοχή.... Τουρκοκρατία....
        Απορώ πως είστε ακόμα ελεύθερος ! Εκτός αν έχετε ήδη βγεί στην παρανομία και μπλογκάρετε κρυμμένος σε κάποια σπηλιά.

        • Τάσος avatar
          Τάσος @ firiki2010 18/05/2013 07:40:56

          Φιρίκι όταν έκανες κριτική στον γαπ και καλός την έκανες την έκανες απο σπηλιά;

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Τάσος 16/05/2013 16:03:37

        Άλλαξε χώρα. Μισείς πολύ την Ελλάδα για να βοηθήσεις να ξανασηκωθεί στα πόδια της.

        • Τάσος avatar
          Τάσος @ Γεώργιος Τ. 18/05/2013 07:42:42

          Περισσότερα από εσάς με την μη κριτική σας στα λάθη δε νομίζω! Και εξηγώ παρακάτω το γιατί.

      • tasos1 avatar
        tasos1 @ Τάσος 16/05/2013 17:19:18

        "... θα διδάσκετε... ";
        Ελπίζω να μην είστε καθηγητής...

        • Τάσος avatar
          Τάσος @ tasos1 18/05/2013 07:38:20

          Αν δεν διάβαζες διαγώνια θα έβλεπες ότι απαντώ σε σχόλιο του Μακεδόνα!!!
          Τσομπάνος είμαι κύριε! Έχετε κανένα πρόβλημα;;

      • B.Q avatar
        B.Q @ Τάσος 16/05/2013 18:25:02

        Μονάχα τότε υπάρχει ελπίδα. Τι ωφελεί να κριτικάρουμε σκληρά, επιλογές, κινήσεις, πρακτικές, όταν δε λειτουργεί το αντίπαλο δέος που θα υποχρέωνε τους πρωταγωνιστές να ξεπεράσουν τον εαυτό τους; Αν είναι να υποστούμε ως θεατές το ίδιο απαράδεκτο έργο από έναν ημιατάλαντο κι από έναν ταλαντούχο μεν, πλην βαρετά συμβατικό στην ερμηνεία, απουσιάζει παντελώς το κίνητρο για την ανατροπή.....Καμία πρόκληση!

      • B.Q avatar
        B.Q @ Τάσος 16/05/2013 18:25:29

        @ Τάσος : ”Σου θυμίζω δε ότι έλεγες ότι θα είσαι ο πρώτος που θα κάνεις κριτική στον Σαμαρά όταν δεις ότι αρμενίζει στραβά..”
        Η αλήθεια είναι οτι μ΄αυτή την προβλέψιμη και καταδικασμένη ρότα, ….Ιθάκη ΔΕΝ βλέπουμε !! Το ερώτημα όμως τίθεται ως εξής : Αλλάζεις τον μη τολμηρό – επαναστατικό κυβερνήτη του σκάφους με κάποιον που δεν ξέρει να διαβάσει ούτε το …χάρτη;

        • Τάσος avatar
          Τάσος @ B.Q 17/05/2013 09:35:36

          Με αυτούς όχι μόνο Ιθάκη δεν βλέπουμε αλλά οδηγούν το κράτος-Ελλάδα στην παρακμή και τον αφανισμό.
          Και εξηγούμε, όταν μια κυβέρνηση επιστρατεύει προληπτικά μια τους καθηγητές μια τους φορτηγατζήδες μια τους εργαζόμενους στα μμμ. μια τους αγρότες με ανεργία πάνω απο 35% και οι παπαγάλοι τους στα μμε και τα site αφιονίζονται και αναπαράγουν τον κοινωνικό αυτοματισμό δεν μπορούμε να μιλάμε για σταθερότητα, κοινωνική γαλήνη και δημοκρατική χώρα.
          Τι να τα κάνω τα πλαστά νούμερα της οικονομίας αν πάνε καλά και ο λαός υποφέρει. Τρέχει ο Σαμαράς στην Κίνα για επενδύσεις και οι Έλληνες εφοπλιστές ναυπηγούν πλοία στην Κίνα και όχι στα νεώρια του Σκαραμαγκά που βουλιάζουν και δεν γνωρίζει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας που κυβερνά. Όλη η Ελλάδα είναι ένας απέραντος κήπος απο την Ιεράπετρα μέχρι τις Πρέσπες και τον Έβρο και μπορεί να ταΐσει την Ευρώπη και την Ρωσία. Οι παραγωγοί-αγρότες θέλουν μιά βοήθεια τεχνικής φύσης όμως. Δεν γίνετε να πουλάει ο ένας στον άλλον τα ίδια τα προϊόντα . Φτάσαμε να τρώμε ντομάτες Βρυξελλών και σκόρδα Τουρκίας. Συνεχίζει τα καταστροφικά λάθη των κυβερνήσεων πασοκ. Και όπως λες ας είμαστε σοβαροί με τον Άδωνη ,που βρίζει στις εκπομπές του τον Ελληνικό λαό (τους καθηγητές τώρα ποιο παλιά τους ταξιτζήδες ),Βορίδη και τα άλλα φρούτα που περιμάζεψε προκειμένου να φτάσει ταβάνι για να βγει πρώτος και να κυβερνήσει χαΐρι δεν έχει.
          Πόσο χειρότερος ήταν ο φεντεραλιστής Πάγκαλος και ο κοσμοταξιδιώτης Γιωργάκης.
          Εδώ δεν μπορεί να κατεβάσει το φπα της εστίασης και έχουμε 17/5 και χτυπά ουσιαστικά την τελευταία βιομηχανία της χώρας, τον τουρισμό.
          Προσωπικά δεν περιμένω κάτι καλύτερο να κυβερνήσει την χώρα γιατί το μεγαλύτερο στήριγμα της κυβέρνησης Σαμαρά αυτή την στιγμή είναι ο Τσίπρας με τις αλλοπρόσαλλες τοποθετήσεις των στελεχών του που νομίζουν ότι είναι ακόμα το κόμμα του 3,5%.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Μακεδόνας 16/05/2013 16:06:01

      Η επιστράτευση όταν θίγονται από 100000 τα δικαιώματα και το μέλλον μισού εκαττομυρίου πολιτών είναι αναγκαία. Και αφού το ΣΤΕ απέρριψε τα ασφαλιστικά μέτρα εναντίον της, μάλλον δεν έχει ιδέα πως λειτουργεί η νομμότητα στη δημοκρατία και τους θεσμούς της.

      • Τάσος avatar
        Τάσος @ Γεώργιος Τ. 18/05/2013 07:33:40

        Η προληπτική επιστράτευση λέγετε και αντισύλληψη της δημοκρατίας κύριε! Ξεκόλλα απο τον μονόδρομο των δικαιωμάτων σου βάλε το νου σου να βαδίσει επιτέλους στην λεωφόρο των υποχρεώσεών σου!

  7. Hans avatar
    Hans 16/05/2013 11:42:14

    Όταν γράφω "ώστε να συμπληρωθεί", εννοώ ότι έχει ήδη αρχίσει να συμπληρώνεται, άρα δεν υφίσταται θέμα επιτυχημένης κυβέρνησης. Τρέμω στη σκέψη ότι μας κυβερνούν υπουργοί που μεσουρανούσαν στην εποχή Καραμανλή.

  8. Στέργιος avatar
    Στέργιος 16/05/2013 13:03:43

    Η ήττα ήταν για τη δημοκρατία.
    Επιστράτευση πριν αποφασιστεί η απεργία;

    Δεν έχουμε πια δημοκρατία στην Ελλάδα.
    Η τρόικα επιβάλλει νόμους που περνούν σαν ένα άρθρο εν μία νυκτί.
    Ό,τι χρειαστεί σε εφαρμοστικό νόμο το πλασάρει απευθείας η κυβέρνηση στον Παπούλια σαν προεδρικό διάταγμα.
    Το κοινοβούλιο απαξιώνεται.
    Ο πρωθυπουργός δρα ως απολυταρχικός άρχοντας ελέω τρόικας.

  9. πολίτης avatar
    πολίτης 16/05/2013 13:10:23

    Είναι αλήθεια ότι η απεργία στη συγκεκριμένη στιγμή δε θα είχε τη στήριξη που χρειάζεται. Οι συνδικαλιστικές ηγεσίες πολλές φορές έχουν πουλήσει τους εργαζόμενους. Πιστεύω ότι υπήρξαν και ασφυκτικές πιέσεις από τα κόμματα.
    Αυτό αφορά τη συγκεκριμένη απεργία. Απέχει όμως πολύ από τη συστηματική αποδόμηση της δημόσιας εκπαίδευσης που επιχειρείται και τον τρόπο που η κυβέρνηση έχει αποφασίσει να αντιμετωπίζει γενικά τις απεργίες. Αν χρειαστεί θα επιστρατεύσει τους πάντες.
    Δεν κυβερνιώνται έτσι οι χώρες. Με απομόνωση και αυταρχισμό.
    Ένας ακόμα μεγάλος κλάδος έχει χαθεί για την κυβέρνηση. Εκτός αν έχει σκοπό να επιστρατεύσει και την κάλπη.
    Θα πει κάποιος κερδίσαμε τους υπόλοιπους. Έχουν μείνει πολλοί ακόμα;
    Γιατί έναν έναν τους ξεπαστρεύει.

    • αιρετικός avatar
      αιρετικός @ πολίτης 16/05/2013 14:36:13

      +1.000! Και επιπρόσθετα διαβάστε την έκκληση του -δεξιού- Προέδρου του ΔΣΑθηνών http://www.dsa.gr/%CE%B4%CE%B5%CE%BB%CF%84%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CF%8D%CF%80%CE%BF%CF%85/%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%AD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%85/%CE%AD%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%AD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CF%83%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82

  10. cp avatar
    cp 16/05/2013 14:29:36

    Ο τρόπος που λαμβάνονται οι αποφάσεις αλλά και επιβάλλονται δημιουργεί έλλειμμα δημοκρατίας. Απορώ για ποιόν λόγο ψηφίζουμε ακόμη και συντηρούμε τόσους βουλευτές .Περιττό έξοδο !

  11. Sceptic avatar
    Sceptic 16/05/2013 14:47:15

    Αμεση κύρηξη Γενικής Επιστρατεύσεως. Η νίκη έτσι θα είναι ολοκληρωτική! Μην είστε κορόιδα, αυτό θέλουν και οι "νοικοκυραίοι"... ησυχία, τάξης , ασφάλεια...

  12. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 16/05/2013 15:06:06

    Κατά ασφαλείς πληροφορίες προστίθεται διάταξη στο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο όπου διώκεται η εξύβριση δια της κριτικής του επιτυχημένου θεσμού των Πανελλαδικών.

  13. Διογένης avatar
    Διογένης 16/05/2013 15:23:33

    Αυτό που ήθελαν οι συνδικαλιστές δεν ήταν απεργία, αλλά να εκβιάσουν την κοινωνία.

    Μπορεί το αίτημά τους να το έβλεπε η κοινωνία με συμπάθεια στην αρχή, όμως στην πορεία η συμπάθεια έγινε οργή, από τη στιγμή που ξεκίνησε ο εκβιασμός.

    Η κυβέρνηση πέτυχε μια τεράστια νίκη, που εδραιώνει την πεποίθηση του κόσμου ότι κυβερνά και δεν αστειεύεται.

    Δεν τίθεται ζήτημα "τρόικας" εδώ, δεν τίθεται ζήτημα εξουσιαστικότητας των ξένων. Η νίκη που πέτυχε η ελληνική κοινωνία επί των εκβιαστών της είναι όλη δική της. Είναι νίκη που την φέρνει πολλά βήματα μπροστά. Η μεγαλύτερη νίκη από όλες είναι η στάση του ΣΥΡΙΖΑ, που αντιλήφθηκε την κατρακύλα και φώναξε "πίσω ολοταχώς".

    Πιστεύω ότι μετά από αυτά θα τσιμπήσει μερικές μονάδες πιο πάνω η ΝΔ.

  14. δημης avatar
    δημης 16/05/2013 15:28:55

    -Ζήτω η ...νίκη της Πολιτείας!!!!
    -Ζήτω η νίκη της ...ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΚΕΨΗΣ ...(πρίν απεργήστε σας επιστρατεύω)(Σήκω Όργουελ να δείς το πώς θα επαληθευθείς)...
    -Ζήτω η νίκη ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΕ ΤΗΣ ...Επιστράτευσης !!!!
    -Ζήτω η Δημοκρατία μας...
    Θερμά συγχαρητήρια :
    -Στίς δημοσιογραφικές γραφίδες για τον ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ (σχετικά με τα αιτήματα ) ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΛΕΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΥΨΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΚΑΙ ΜΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ...
    (πρόταση : Ακόμα περισσότεροι στις μισθολογικές καταστάσεις υπουργείων στο Παιδείας, ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ δημοσιογράφων σε ίσο αριθμό με τους απολυόμενους Αναπληρωτές , ΚΑΝΕΝΑΣ δημοσιογράφος γραμμένος σε λιγώτερες από 5 λίστες Υπουργείων)...
    -Στους Αγανακτισμένους πολίτες που πλήρωναν ένα σκασμό λεφτά για τη μόρφωση των Παιδιών και...έκαναν σκαμό αμοιβόμενοι για να κάνουν "γαργάρα" για τις συνθήκες στα Σχολεία (επί τέλους ΚΑΙ Η ΣΙΩΠΗ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ).
    -Σε αυτούς παίζοντας στα δάχτυλα το Φιλανδικό Σύστημα "πρόσφεραν κάκιστη υπηρεσία " (κατά Κύριο Φαήλο)...
    -Στούς κρυμένους στο Υπουργείο... καλές προαγωγές .
    -Στους "πονεμένους " ΔΥ γιά τον Ιδιωτκό τομέα ....
    -Στην Κυβέρνηση για : την Νίκη της απομάκρυνσης των Αναπληρωτών, τις μετακινήσεις των Μονίμων , της υποχώρησης στους Υπαλλήλους της Βουλής , της ειδικής μεταχείρησης στους Δικαστικούς -Εφοριακούς κλπ, στον κοινωνικό αυτοματισμό, της επισήμανσης για τους "τεμπέληδες Καθηγητές "(αυτό κι άν θυμίζει απόψεις ΠΡΩΗΝ για τους Έλληνες),για το ότι ορισμένοι φοβήθηκαν ότι θα τους ...φάνε το φαγητό "γαϊδούρια "...κλπ
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ..
    Συγχαρητήρια και στην Ιστοσελίδα άν δημοσιευθεί...

    • ΚΠ avatar
      ΚΠ @ δημης 16/05/2013 16:05:46

      - Ζήτω ο ξύλινος συνδικαλιστικός-συντεχνιακός λόγος.
      - Ζήτω τα προνόμια και τα 'κεκτημένα".
      - Ζήτω οι εκδρομές,τα συνέδρια,τα συμβούλια,οι συνελεύσεις,οι σχολικοί αγώνες,οι εκλογές,(που γίνονται σε ώρες μαθημάτων βεβαίως-βεβαίως).
      - Ζήτω η εβδομάδα εργασίας δέκα ωρών.
      - Ζήτω η λούφα,η κοπάνα,η "αναρρωτική".
      - Ζήτω η μονιμότητα.
      - Ζήτω η αναξιοκρατία (μέσω της μη αξιολόγησης).
      - Ζήτω,ζήτω,ζήτω,θα μπορούσα να γράφω μέρες...........

      Δεν πείθετε ούτε τους εαυτούς σας........

      • δημης avatar
        δημης @ ΚΠ 16/05/2013 17:55:10

        -Ζήτω η ..ευφυϊα τοιχοποιοίας...
        -Ζήτω το δικαίωμα -προνόμιο να γράφω (με πόσα;;;;) χωρίς να ξέρω...
        -Ζήτω στις ονειρικές φαντασιώσεις των "παιδικών -χαρών"...
        -Ζήτω η εβδομάς της εγκεφαλικής απραξίας...
        -Ζητω η ...μπαρούφα και η κοτσάνα που σίγουρα πρεπει να πάνε με αναρρωτική...
        -Ζήτω η μονιμότηα στην νοητική ακινησία...
        -Ζήτω η αναξιοκρατία των εργοδοτών για τους παπαγάλους
        Ζήτω ζήτω θα μπορουσα ναγράφω ....
        Μιάς κι εσείς ως παπαγάλος σίγουρα για το πρότζεκτ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΝΑ ΠΕΙΣΕΤΕ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ...
        ΥΓ. Αν σας "ξύσαμε" βαθειά συγνώμη....

        • ΚΠ avatar
          ΚΠ @ δημης 16/05/2013 18:27:50

          Οι ειρωνίτσες,οι εξυπναδικισμοί και οι προσωπικές προσβολές (το κάνεις συστηματικά προς όποιον τολμήσει να εκφράσει -τι μου θυμίζει άραγε αυτό;-άποψη διαφορετική απ' την δική σου),έχεις την εντύπωση ότι εξυπηρετούν σε κάτι;
          Μάλλον τον εαυτό σου μειώνεις.
          Τώρα αν εσύ έχεις επιλέξει να ζεις σε άλλον πλανήτη,δικαίωμα και πρόβλημα σου.
          Όλοι μας κρινόμαστε.......

          • δημης avatar
            δημης @ ΚΠ 16/05/2013 23:24:11

            από τα...ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ εκεί Βουβαθήκατε...
            ΥΓ :
            με το που σας "ξύσαμε " ματώσατε...

          • ΚΠ avatar
            ΚΠ @ δημης 17/05/2013 08:45:32

            Μα γιά τα επιχειρήματα των επικριτών σας δεν παίζετε το έργο :
            "Μούγκα στην στρούγκα;".
            "Ξυσμένοι";
            Μας διαβάζει κόσμος,μην το προσπερνάτε αγαπητέ.

        • ΚΠ avatar
          ΚΠ @ δημης 16/05/2013 18:32:58

          Υ.Γ. Μιλάνε γιά ξύσιμο οι ....πρυτάνεις του ξυσίματος;;;;;;;;

          • δημης avatar
            δημης @ ΚΠ 17/05/2013 15:13:21

            Τον..καθρέφτη βγάλτε από μπροστά...
            γιά συμπλήρωμα "ξυσίματος " γράφείτε στη σειρά...
            Μάλλον εσείς με διαβάσατε πρώτος...
            ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΩ ...
            Καλή νύχτα ...

          • ΚΠ avatar
            ΚΠ @ δημης 17/05/2013 22:01:45

            Παρατηρήσεις :
            1.Όταν γράφεις και κρίνεις,θα αναγνωστείς και θα κριθείς.
            2.Αν δεν αντέχεις τον αντίλογο,μην γράφεις.
            3.Αντιλαμβάνεσαι ότι οξύνεις τον διάλογο με προσωπικούς προσβλητικούς χαρακτηρισμούς προς κάποιον που έχει διαφορετική άποψη απ' την δική σου;
            Τι διαμαρτύρεσαι μετά;

  15. Ραβινος avatar
    Ραβινος 16/05/2013 15:31:21

    Καιριο αρθρο του antinews!Γεμισε σχολια απο καθε ειδος προοδευτικων αριστεραντζων,επαναστατων ,απειλητικων προειδοποιησεων κλπ.Η ηττα δημιουργει πικρια και τασεις εκδικησης .Το προβλημα ειναι οτι ο στοχος που επελεγει να εκδικηθουν οι συγχρονοι λενινιστες - τροκστιστες δεν ειναι η κυβερνηση αλλα η κοινωνια που τους πεταξε στ'αχρηστα .Την κοινωνια δεν μπορειτε να την εκδικηθειτε ''συντροφοι '' γιατι θα παθετε χειροτερα .Λιγωτερες κουβεντες λοιπον και πιο πολυ δουλεια !

  16. KOSTAS70 avatar
    KOSTAS70 16/05/2013 16:40:05

    "Μούφα" η πρόθεση για απεργία, όπως ξαναέγραψα, και όχι μόνο εγώ. Στόχος: να "αναδειχθεί" η .... αποφασιστικότητα και ο δυναμισμός της κυβέρνησης (;). Μέσα πάμε καλά, έξω η καρπαζιά πέφτει σύννεφο.

  17. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 16/05/2013 16:51:50

    Και κυρίως ποιά τάξη του Γυμνασίου (και πολύ λέω) τελείωσε ....

  18. tasos1 avatar
    tasos1 16/05/2013 17:20:36

    Δώστε μια απάντηση για τα ιδιαίτερα... Για να δούμε το κόστος σε όλη την Ελλάδα.

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ tasos1 16/05/2013 20:00:32

      Ποια ιδιαίτερα; Δωρεάν παιδεία προσφέρεται στα Ελληνόπουλα...
      Απορώ τι κάνουν κάποιοι που ως καθηγητές, ζητούν και παίρνουν 15 με 20 ευρώ την ώρα στο χωριό και 50 με 70 στις πόλεις....

      • Αλέξανδρος avatar
        Αλέξανδρος @ ΑΓΡΟΤΗΣ 16/05/2013 23:51:33

        Τα ιδιαίτερα απαγορεύονται ρητά και κατηγορηματικά από την εκπαιδευτική νομοθεσία.
        Γιατί ένα ποσοστό καθηγητών παραβαίνει το νόμο;; Πρέπει να ερωτηθούν οι ίδιοι που κάνουν ιδιαίτερα και η πολιτεία που το επιτρέπει.
        Έχω προς όλους σας όμως μια καλή ερώτηση και περιμένω μια τίμια απάντηση. Γιατί οι γονείς προσφεύγουν στους διορισμένους καθηγητές για ιδιαίτερα μαθήματα, αφού είναι τεμπέληδες και αγράμματοι;;; Τι προσδοκούν από τέτοιου είδους εκπαιδευτικούς και δεν απευθύνονται σε αδιόριστους αφού όλοι τα ίδια πανεπιστήμια έχουν τελειώσει και επί πλέον είναι άνεργοι;; Τι έχουν στο μπροστινό μέρος του μυαλού τους οι γονείς ,όχι στο πίσω, ώστε να ενεργούν έτσι;;
        Καλοί οι αφορισμοί και οι κατάρες αλλά καλύτερη όλων η ειλικρίνεια!!!!

        • Αλέξανδρος avatar
          Αλέξανδρος @ Αλέξανδρος 17/05/2013 13:25:44

          Περιμένω απαντήσεις στην ερώτηση!!! Δεν είναι για καλά διαβασμένους, απλή είναι!!! Μήπως φοβάστε να απαντήσετε;;;;

        • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
          ΑΓΡΟΤΗΣ @ Αλέξανδρος 17/05/2013 14:11:23

          Αλέξανδρε, δυστυχώς δεν μπορώ να απαντήσω στα "γιατί" σου ,γιατί ποτέ δεν πλήρωσα διορισμένο καθηγητή για να κάνει ιδιαίτερα μαθήματα στο παιδί μου.
          Αντίθετα, για όλες τις ώρες μαθημάτων εκτός δημόσιου σχολείου,-πολλές ομολογουμένως- πλήρωνα και ακόμα πληρώνω καθηγητές που κάνουν ΜΟΝΟ ιδιαίτερα, στις τιμές που αναφέρω.
          Και το αποτέλεσμα είναι απείρως ικανοποιητικό ως προς την.....μάθηση.
          Και ποσώς νοιάζομαι για τον σχολικό βαθμό.....
          Αυτά όσον με αφορά , με κάθε ειλικρίνεια.

  19. B.Q avatar
    B.Q 16/05/2013 18:23:17

    Τι δουλειά κάνει ο κ. Ραβίνος; Μα σχολιάζει αρνητικά τα σχόλια της κάθε ...''αριστεράντζας'', όλων όσων θεωρεί ως αποκρουστικούς ''μαρξιστές'', ''λενινιστές'', τροτσκιστές κλ.π, κλ.π. Γενικά, ότι δε χωρά ο νους του, το επικρίνει και το ερμηνεύει κατά τη ...βόλεψή του, που θα πρέπει σίγουρα να είναι πολύυυυ μεγάααααληηηηη!!

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ B.Q 16/05/2013 19:48:31

      Λιγη σοβαροττηα και προσοχη στο τι γραφουμε δεν βλαπτει αυτα για τα''...πολύυυυ μεγάααααληηηηη!!'' παρεξηγιουνται ευκολα !Ειδικα εσενα οπου σε βρισκω θα σε παω σουρνωντας!

      • Οίστρος avatar
        Οίστρος @ Ραβινος 16/05/2013 22:33:35

        Διαφωνώ, αγαπητέ Ραβίνε!

        Νομίζω ότι αδικείς κατάφορα μια συγκροτημένη προσωπικότητα, μια σεμνή σχολιάστρια, το καύχημα της ευπρεπούς παρουσίας, το ...σέμνημα της μετριοπάθειας, ένα υπόδειγμα συγκατάβασης, μια σταθερά ευπρεπή παρουσία στο Site του Antinews. Μια ακομπλεξάριστη, τέλος πάντων, σχολιάστρια!
        Είδες ποτέ, έστω και ένα σχόλιό της να εμπεριέχει χλευασμό προς άλλον σχολιαστή, ύβρη, περιφρονητική έκφραση, εγωπάθεια, οίηση ;;;;;;
        Απορώ, πώς τολμάς, να γράφεις αντίθετα από όσα γράφει η Αυτής Μεγαλειότης !
        Δεν ήξερες, δεν ρώταγες ;;;;

      • B.Q avatar
        B.Q @ Ραβινος 18/05/2013 09:36:28

        @ Ραβίνος : Πολύυυυυυ μαγάαααληηηηη ιδέα τρέφετε για τον (σίγουρα) πολύυυυυ μικρόοοοοο.....εαυτό σας !! :-)
        Σούρετε τώρα τα έρμα πόδια σας μέχρι το μπαλκόνι (αν διαθέτετε δυνάμεις) και απειλείστε τον καθρέφτη σας. Μονάχα αυτό μπορείτε. :-)

        • Φαύλος Ενάρετος avatar
          Φαύλος Ενάρετος @ B.Q 18/05/2013 09:58:32

          Β.Q, τώρα γίνανε ήδη...ντουέτο οι εμμονικοί! Όταν θα γίνουνε ...γκρουπάκι (υπάρχουν διαθέσιμες συμμετοχές), θα είναι έτοιμοι για το ανάκλιντρο της ομαδικής ψυχοθεραπείας.
          Να και ο ...Οίστρος που θεώρησε σκόπιμο να αδικήσει κατάφορα τη νοημοσύνη των δύστυχων αναγνωστών διά του ανόητου σχολίου του όπου προσπαθεί με αστείους, εμπαθείς, προσωπικούς χαρακτηρισμούς να επιτεθεί σε όποιον εκφράζει μη αρεστές σ΄αυτόν (και στους ομοϊδεάτες του) απόψεις. Το κόλλημα ορισμένων εδώ μέσα εκτός από την βαθιά προβληματική ψυχοσύνθεση, δεν παίζεται. Πάντως πρέπει να παραδεχτούμε οτι είναι διασκεδαστικοί. Συνεχίστε το νούμερό σας παιδιά, μην ενοχλείστε. Χωρίς τους κλόουν του διαδικτύου, δεν έχει χάρη η ζωή.

  20. B.Q avatar
    B.Q 16/05/2013 18:41:52

    Με κάποιον που μιλάει συνεπαρμένος για τη μαγεία του ταξιδιού, μα δε μπορεί να εμπνεύσει και να ενώσει, ορίζοντας με απόλυτη σαφήνεια το σταθερό προορισμό του; Χρειάζεται άμεσα επί τέλους, κάποιος να υπερβεί τη μετριότητα και να οδηγήσει.

  21. ΚΕΡΒΕΡΟΣ avatar
    ΚΕΡΒΕΡΟΣ 16/05/2013 21:26:35

    Α και κάτι που θυμήθηκα, οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί του Βερολίνου απεργούν τις ημέρες των εξετάσεων. Λέτε να 'ναι κι αυτοί λενινιστές;
    Μην κοροϊδεύετε, λοιπόν, τους αδαείς!

  22. απατσι avatar
    απατσι 16/05/2013 22:44:52

    Πρέπει να ξαναπάω σχολείο, μήπως και αρχίσω να καταλαβαίνω φράσεις ασύντακτες, ακαταλαβίστικες, αριστερίστικες, γεμάτες μίσος για όλους και όλα όσα δεν συμφωνούν μαζί τους, όσα τους πάνε κόντρα στη δική τους οπτική, όσα θυμίζουν με τον ένα ή αλλο τρόπο τις ανακοινώσεις 17Νοε, Σέχτας, πυρήνων και άλλων λουλουδιών . Τελικά, η ζημιά στα τσιπάκια του μυαλού είναι μεγάλη.
    Απάτσι

  23. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 16/05/2013 23:05:52

    αν δεν κανω λαθος η βαση των καθηγητων σε ποσοστο 92% ηθελε την απεργια.αρα η ακυρωση της απο τους μεγαλοσυνδικαλιστες πραγματι αποτελει ηττα του κομματικου συνδικαλισμου.

  24. δημης avatar
    δημης 17/05/2013 00:05:31

    Ωραία....
    Γιά να δούμε λοιπόν...
    -Είνα ίδιον των ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ή των Δεξιών οι στρατοπεδικές κοινωνίες ;;;;;
    -Είναι ίδιον της προληπτικής επιστράτευσης και των στρατολογιών των Αστικών Καθεστώτων ή των Ολοκληρωτικών;;;;
    -Μήπως ο..Χίτλερ εφάρμοσε τους προληπτικους διωγμούς σε επιλεγμένους Στόχους;;;
    -Μήπως ο Στάλιν ,μεταρυθμιστής και αυτός , δεν "εξαφάνισε 50 εκατ Ρώσων Κουλάκων στην Αγροτική ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΗ;;;;
    -ο Ίδιος ΔΕΝ "έστησε" τισ Δίκες της Μόσχας εξολοθρεύοντας τους κοματικούς του αντιπάλους ;;;;;
    Άρα μακρυά μας τέτοιες νοοτροπίες -λογικές...
    Ας κοιτάξουμε από την άλλη πλευρά του λόφου ;;;;;;
    -Υπήρξε ή όχι κατασυκοφάντηση των Εκπ/κών ;;;;;(σε σημείο να θυμίζει GAP-GAP)
    -Υπήρξε ή όχι αιφνιδιασμός (χωρίς ούτε ημερολογιακά περιθώρια) για Προεδρικά
    Διατάγματα (που βγήκαν σήμερα );;;;
    -Υπήρξε καταιγισμός επικοινωνιακός με ..παπαγάλους -Δημοσιογράφους Τηλεαστέρες(του γνωστού ΙΕΚ_ΤΕΕ) χωρίς να ΔΕΙΞΟΥΝ (οι σύγχρονοι Χουντίνι) ΔΕΙΓΜΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ή ΥΠΟΧΡΩΤΙΚΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥ;;;;;
    Κάποτε όταν η ΝΔ ήταν στην Εξουσία κάποιος υπαινίχθηκε για .."τα δικάμας παιδιά "
    η απάντηση :"να μη φοβάστε τα ΔΙΚΑ ΜΑΣ παιδιά αλλά τα ΦΡΕΣΚΟΒΑΜΕΝΑ"
    Γιά αυτό δεν θα ξεχάσουμε :
    -σε Πανσπουδαστικό Συνέδριο ..."θα υπάρξει και τρίτος γύρος και μή σας νοιάζει που θα βρούμε τα όπλα (από τους οπαδούς της ΟΠΛΑ) "
    -ούτε το "ζήτω η Χώρα των Σοββιέτ" σε αγώνα μπάσκετ με την Εθνική Ελλάδος .
    Τώρα διάφοροι παραταξιακοι Γενίτσαροι γίνονται Υπουργοί -Βουλευτές -Στελέχη -Σύμβουλοι κλπ....εκδικητές ...
    Να μας φυλάει επομένως από τους ΦΡΕΣΚΟΒΑΜΕΝΟΥΣ....

    • ΚΠ avatar
      ΚΠ @ δημης 17/05/2013 08:52:28

      Εδώ θα συμφωνήσω με τα περισσότερα γραφόμενα σου.

      • δημης avatar
        δημης @ ΚΠ 17/05/2013 15:14:18

        για σάς ΕΙΜΑΙ ΤΟΞΙΚΟΣ ...ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΚΑΚΟ...

        • ΚΠ avatar
          ΚΠ @ δημης 17/05/2013 21:57:06

          Όταν έχεις δίκιο,έχεις δίκιο,όταν έχεις άδικο,έχεις άδικο,υποκειμενικά πάντα και από την γωνία που βλέπει ο καθένας.
          Τόσο απλά.....

  25. ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 17/05/2013 00:42:54

    Να αρχίζετε να ανησυχείτε όταν η βάση ξεπερνά τα κόμματα.
    Και αυτό έδειξε η στάση των καθηγητών.
    Ψήφισαν απεργία και βγήκε...αναστολή με πρόταση ΣΥΡΙΖΑ , ΚΚΕ,ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και την ευγενική συμπαράσταση της ΑΔΕΔΥ και ΓΣΕΕ(τα κομματόσκυλα του ΠΑΣΟΚ) που τήρησαν... υπεύθυνη στάση.
    Ας γελάσω με τους κομματικούς εγκάθετους πουλημένους εργατοπατέρες.
    Πλήρης λοιπόν κομματική και συνδικαλιστική σύμπνοια απέναντι στην καταστολή της απεργίας.
    Γιατί τώρα άντε να μαζέψεις τους απεργούς που απ' ότι φαίνεται δεν πτοήθηκαν απ΄την επιστράτευση.
    Άσε που μπορεί να μεγάλωνε το κοπάδι και το ΠΑΜΕ δεν θα μπορούσε να το
    φυλάξει...
    Και δεν μιλάμε για μια μικρή ομάδα που βγαίνει η μαγειρεμένη στατιστική.
    Μιλάμε για περίπου 90000 στελέχη της Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης -αρκετοί συντηρητικών πεποιθήσεων που επέλεξαν την απεργία ακόμα και επιστρατευμένοι!!!-ανάμεσα τους και πολλοί Νεοδημοκράτες που η επίσημη Ν.Δ. με την στάση της τους χάρισε πλέον στους ακτιβιστές και στους ΑΝΕΛ.(Ο ΣΥΡΙΖΑ να μην κάνει χαρές με την στάση του έπαθε νίλα).
    Φαίνεται ότι έχει πολλούς οπαδούς πλέον η ΝΔ(τους αντλεί από την δεξαμενή του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ!!!) και δεν ενδιαφέρεται για τον χώρο των εκπαιδευτικών.
    Κύριοι το παιχνίδι τώρα αρχίζει.
    Η νίκη της Κυβέρνησης απέναντι στους καθηγητές μεταφράζεται σε ΗΤΤΑ των κομμάτων και του κατευθυνόμενου και κηδεμονευόμενου συνδικαλισμού.

  26. Τεμπέλης καθηγητής avatar
    Τεμπέλης καθηγητής 17/05/2013 00:45:21

    Αποστολή εξετελέσθη. Την ίδια ώρα που αλληλοτρωγώμαστε για τις πανελλαδικές και τους τεμπέληδες καθηγητές στα χακί, μούγκα για το προοδευτικό αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, το οποίο σημειωτέον θα ψηφιστεί κυρίως από τους βουλευτές της ΝΔ. Το κράτος εντόπισε 90000 καθηγητές σε 1 ημέρα και τους παρέδωσε τα φύλλα επιστράτευσης. Τους λαθρομετανάστες και τους φοροκλέφτες τους ψάχνει χρόνια και δεν τους βρίσκει. Εν πάσει περιπτώσει, εγώ νιώθω ολίγον υπερήφανος που η πατρίδα με κάλεσε μετά από 15 χρόνια ξανά στο στράτευμα, κι ας μην είχα την πρόθεση να απεργήσω. Από χτες γυαλίζω όλη μέρα τα άρβυλά μου (εξάλλου ως τεμπέλης δεν έχω και άλλη δουλειά να κάνω).

  27. Τεμπέλης καθηγητής avatar
    Τεμπέλης καθηγητής 17/05/2013 00:48:40

    Επίσης η μαγεία της θέας του αστυνομικού που παραδίδει το φύλλο επιστράτευσης με τη γειτονιά να αναρωτιέται αν ψάχνει κάποιον καθηγητή φυγόδικο, οικονομικό εγκληματία ή παιδεραστή θα μου μείνει αλησμόνητη.

  28. panas avatar
    panas 17/05/2013 00:59:28

    Η όλη κινητοποίηση τις τελευταίες ημέρες με όλους όσους κατ’ εντολή ή από διάφορα συμπλέγματα και κατάλοιπα του παρελθόντος λοιδόρησαν τους εκπαιδευτικούς συλλήβδην, έδωσε τη δυνατότητα να αφυπνιστούν ανήσυχα πνεύματα που γνωρίζουν καλά την κατάσταση στη δημόσια παιδεία εκ’ των έσω και να δουν πιο καθαρά τις βασικές αιτίες των δεινών στην εκπαίδευση.

    1. Τον εργατοπατερικό συνδικαλισμό.
    2. Τις πανελλαδικές εξετάσεις και εν’ γένει τις όποιες εξετάσεις για την πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο που πρέπει να αποδεσμευτούν από το Λύκειο.
    3. Τους αυτοσχεδιασμούς της όποιας ηγεσίας του υποργείου, μετά από εισηγήσεις αδιάφορων κομματικών σχετικών -άσχετων σε διάφορες επιτροπές.

    Ένα πιο ισχυρό απολυτήριο Λυείου πρέπει να είναι το ζητούμενο, με μια αυστηρή Α’Λυκείου αρχικά, το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα στους απόφοιτους να γράφονται στο 80% των σχολών και να παίρνουν πτυχίο όσοι απλά μπορούν.
    Οι σχολές μεγάλης ζήτησης μπορούν να διεξάγουν επιπλέον εξετάσεις σε 2 το πολύ μαθήματα και να επιλέγουν τους φοιτητές που θέλουν με τα κριτήρια που αυτές καθορίζουν. Οι εξετάσεις αυτές ας γίνονται ένα εξάμηνο μετά την αποφοίτηση από το Λύκειο και θα μπορούν να λαμβάνουν μέρος όσοι έχουν βαθμό παραπάνω από πχ., 16…
    Έτσι, οι ανάγκες σε παραπαιδεία θα μειωθούν πολύ –δεν θα εξαλειφθούν- και θα μπορέσει να αναβαθμιστεί το Λύκειο και οι εκπαιδευτικοί του.
    Οι εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης να πάρουν την κατάσταση και κυρίως την ΕΥΘΥΝΗ επιτέλους στα χέρια τους.
    Μια τέτοια πρόταση θα συναντήσει την λυσσαλέα αντίδραση εκτός δημόσιας εκπαίδευσης (φροντιστήρια ΜΕ) και εντός δημόσιας εκπαίδευσης (ιδιατεράκηδες), γιατί τα λίγα φροντιστήρια που θα προκύψουν για τις σχολές υψηλής ζήτησης θα είναι από τους χώρους των Πανεπιστημίων. Δυστυχώς, όμως, διαφορετικά το Λύκειο δεν πρόκειται να ανασάνει ποτέ...

  29. δημης avatar
    δημης 17/05/2013 23:24:05

    Γράφω ...ΔΕΝ γραφω στα παλιά μου τα παπούτσια τη Λογική απέναντι στη διατεταγμένη υπηρεσία ...
    -Έχω μάθει ... να διαλέγω τους συνομιλητές μου όχι τους κόλακες ή αυτούς που κολακεύουν άλλους.....
    -Φαίνεται ότι αντίλογος γιά κάποιους είναι οι κραυγές ..είναι το να δηλώνουν φίλαθλοι και να φέρονται ζηλωτές και οπαδοί...
    ειλικρινά δεν μπορω να κάνω τίποτα...
    -Αλλοι διαμαρτύροναι όταν πηγαίνω να συντονιστώ στις συχνότητές τους
    Άλλα μιάς ακι σείς με κρίνατε "απλά" ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΤΕ ΜΕ απλά...

  30. KOSTAS70 avatar
    KOSTAS70 17/05/2013 23:44:54

    Κατά τ' άλλα, το κράτος δεν ξέρει πόσους υπαλλήλους, πόσους πληρώνει, που βρίσκονται κτλ. Τι παραμύθι μας έχουν ταΐσει...

  31. roadrunner avatar
    roadrunner 18/05/2013 00:07:14

    Εφόσον, οι απεργία ανεστάλη, το ίδιο προσδοκούν όλοι και για την επίταξη.
    Είναι πολύ αρνητική η άποψη των ανθρώπων για την επίταξη των καθηγητών. Σε σημείο, που κάποιοι, που καταδίκαζαν τις απεργιακές απειλές προ επιστράτευσης, να αλλάξουν και ταχθούν υπέρ, μετά την επίταξη.. (Πρόκειται βέβαια, για κρίσεις, εκ του ασφαλούς, δηλαδή, με δεδομένη, την ομαλή διεξαγωγή των εξετάσεων.)
    Οι μόνοι ικανοποιημένοι με την επίταξη είναι γονείς υποψηφίων.

    • Τάσος avatar
      Τάσος @ roadrunner 18/05/2013 07:22:31

      Και ο Στουρνάρας είναι ικανοποιημένος γιατί το επόμενο μέτρο χωρίς Π.Δ. είναι η επίταξη όλου ή μέρους του μισθού!
      Τι δεν κατάλαβες;

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Τάσος 18/05/2013 09:11:47

        Δηλαδή τι μας λέτε κύριε Τάσο ; έπρεπε ο Σαμαράς να μιμηθεί τον Ανδρέα του 1988;
        να αφήσει να γίνει μπάχαλο για κανένα μήνα με τις εξετάσεις ; να καταστρέψει μερικές εκατοντάδες υποψηφίους (τους πιο αγχώδεις); και μετά από όλα αυτά να στείλει τα φύλλα πορείας τον Ιούλιο , όπως έκανε η σοσιαλιστική κυβέρνηση του Αντρέα πριν από 25 χρόνια;
        Έτσι, θα ήσασταν ευχαριστημένος κύριε Τάσο ;

        • Τάσος avatar
          Τάσος @ roadrunner 18/05/2013 09:26:02

          Αυτό καταλάβατε; ή ότι τα νέα μέτρα των 4 δις θα τα πληρώσουμε εγώ και εσείς! για το καλό μας βεβαίως βεβαίως!!

  32. ΚΠ avatar
    ΚΠ 18/05/2013 07:22:38

    Δεν αντέχεις στην έκφραση της άλλης άποψης και δεν μπορείς να ξεπεράσεις το σύνδρομο του παπικού "αλάθητου".
    Μόνον ύβρεις ξέρεις να ξεστομίζεις,έτσι αντιλαμβάνεσαι τον διάλογο.
    Δεν υπάρχει νόημα....
    Game over.
    Καληνύχτα.

  33. B.Q avatar
    B.Q 18/05/2013 08:03:46

    Καλημέρα. Λέτε : ''Προσωπικά δεν περιμένω κάτι καλύτερο να κυβερνήσει την χώρα γιατί το μεγαλύτερο στήριγμα της κυβέρνησης Σαμαρά αυτή την στιγμή είναι ο Τσίπρας..''
    Και είναι ταυτόχρονα ο μεγαλύτερος εχθρός μας-του, που με την ανυπαρξία έκφρασης πειστικής και σοβαρής αντιπρότασης, καταδικάζει αφενός μεν την κοινωνία στην παθητική περιθωριοποίηση και την αδράνεια, αφετέρου δε τον πολιτικό αντίπαλο στη στείρα αναπαραγωγή συντηρητικών-αδιέξοδων πολιτικών, χωρίς έμπνευση, χωρίς κίνητρο εξέλιξης, στερημένον παντελώς από τη δημιουργική κινητήρια δύναμη, του αντίπαλου δέους!
    Ένας ικανός αντίπαλος, είναι πάντα πολύτιμος. Ένας αλλοπρόσαλλος μαθητευόμενος μάγος που παριστάνει την εναλλακτική λύση, είναι επιζήμιος για όλους.

    • Τάσος avatar
      Τάσος @ B.Q 18/05/2013 08:16:07

      Καλημέρα.
      Συμφωνώ απόλυτα με την σκέψη σας. Θα πρόσθετα δε ότι το πολιτικό σύστημα με τις πράξεις και τις μη πράξεις του κατάφερε να οδηγήσει ένα διψήφιο ποσοστό ψηφοφόρων στον πόλο απορρόφησης κραδασμών της χ.α. Και σε μια χώρα που υπάρχουν στα άκρα ξύλινοι λόγοι, απούσας μιας σοβαρής πρότασης της αντιπολίτευσης κυριαρχεί όπως αναφέρατε ο απολυταρχισμός.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.