#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/10/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ήρθε η ώρα για τον Σαμαρά να αποφασίσει, με ποιους θα πάει και ποιους θα αφήσει



Η ζωή έχει καλά και κακά, ανηφόρες και κατηφόρες, δύσκολες περιόδους και καλύτερες περιόδους.

Όταν, μάλιστα, μιλάμε για την οικονομία μιας χώρας, για το μέλλον των επόμενων γενεών Ελλήνων, τότε τα πράγματα είναι ακόμη πιο σοβαρά. Σε κρίσιμες στιγμές, όπως αυτή που περνά η χώρα, είναι εξαιρετικά δύσκολες οι αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν. Και κάτω από το πρίσμα αυτό πρέπει να δούμε από εδώ και στο εξής την υπόθεση των διαπραγματεύσεων με την τρόικα.

Η Ελλάδα έχει περίπου τρεις μήνες μέχρι τις τελικές αποφάσεις για το ελληνικό χρέος, για το πώς θα υπάρξει μια λύση για το τεράστιο αυτό πρόβλημα. Όπως είπαν οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι, οι αποφάσεις θα ληφθούν Δεκέμβριο, το πολύ Ιανουάριο 2014. Επομένως το παζάρι ξεκινά από σήμερα και θα είναι ιδιαίτερα επώδυνο. Η στάση των Ευρωπαίων στο Γιούρογκρουπ έδειξε ότι αποφάσισαν να τηρήσουν σκληρή γραμμή προς την Ελλάδα. Οι Γερμανοί θέλουν μια οικονομική πολιτική…. Ναζιστικής έμπνευσης όπου όλες οι χώρες της ΕΕ θα βρίσκονται στο άρμα του Βερολίνου και θα λένε κι ευχαριστώ.

Επίσης, έδειξαν ότι δεν είναι να τους έχεις ιδιαίτερη εμπιστοσύνη, ακόμη κι αν τους έχεις ανάγκη. Ας μην ξεχνάμε ότι στο τελευταίο μνημόνιο υπάρχουν ρήτρες ανάπτυξης, ρήτρες που λένε ότι αν η Ελλάδα τηρήσει τα συμφωνηθέντα, μπει στο δρόμο της ανάπτυξης, κάνει τις μεταρρυθμίσεις που πρέπει, τότε θα έχει δικαίωμα να διεκδικήσει ελάφρυνση των μέτρων. Αν εξαιρέσει κανείς τις αποκρατικοποιήσεις, όλα τα υπόλοιπα προαπαιτούμενα έχουν υλοποιηθεί, και μάλιστα κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες.

Επίσης, φαίνεται ότι η χώρα μπαίνει στο δρόμο της ανάπτυξης από του χρόνου, θα παρουσιάσει έστω και μικρό πλεόνασμα, βρίσκεται σε καλύτερη μοίρα σε σχέση με πριν από δύο χρόνια.

Παρ’ όλα αυτά οι δανειστές φαίνεται να αλλάζουν στάση και να επιμένουν σε νέες πιέσεις προς την Ελλάδα, χωρίς να τηρούν αυτά που συμφωνήθηκαν. Μάλιστα, επικαλούνται γελοίες περιπτώσεις ή καταπιάνονται με θέματα όπως το πετρέλαιο θέρμανσης που είναι μια καραμπινάτη γκάφα τους. Δείχνουν ότι θέλουν να ανοίξουν πόλεμο με όλη την ελληνική κοινωνία. Μοιάζουν να μην αντιλαμβάνονται ότι η άνοδος της Χρυσής Αυγής είναι απότοκος των δικών τους επιλογών. Θέλουν να γεμίσουν το ευρωκοινοβούλιο με ακροδεξιούς και την ελληνική βουλή με ακραίους.

Από την άλλη, φαίνεται ότι θέλουν να οδηγήσουν την παρούσα κυβέρνηση σε κατάρρευση. Είναι θέμα χρόνου αν συνεχίσουν να πιέζουν με τέτοιο τρόπο. Αν έτσι θέλουν τότε πολύ απλά ο κ. Σαμαράς ας τους δώσει τα κλειδιά της χώρας και αυτοί να τα στείλουν συστημένα στον κ. Τσίπρα. Και τότε θα δουν με ποιους έχουν να κάνουν. Ας διαπραγματευτούν λοιπόν για τα λεφτά που δάνεισαν στην Ελλάδα, με τους χαζοχαρούμενους της Κουμουνδούρου και τους έγκλειστους στον Κορυδαλλό. Αν έβλεπε κανείς τον κ. Τσίπρα στην εκπομπή του ΣΤΑΡ, αν άκουγε τις απαντήσεις του για το τι θα κάνει με το μνημόνιο, που θα βρει τα λεφτά να δώσει αυξήσεις και να επαναπροσλάβει απολυμένους, θα καταλάβαινε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία απλά θα υπογράψει το κηδειόχαρτο της Ελλάδας.

Αυτά έχει μπροστά της η παρούσα κυβέρνηση, μ’ αυτά θα πορευτεί γνωρίζοντας ότι οι δανειστές είναι εκτός τόπου και χρόνου. Η στάση τους στο Γιούρογκρουπ, όπου ουσιαστικά είπαν στον Στουρνάρα να μην περιμένει τίποτε και να τα βρει με την τρόικα δείχνει και το πώς θα μας αντιμετωπίσουν από εδώ και στο εξής.

Πλέον η μπάλα δεν είναι στην εξέδρα, βρίσκεται στο τερέν της κυβέρνησης που πρέπει να αποφασίσει με ποιους θα πάει και ποιους θα αφήσει. Ο κ. Σαμαράς βρίσκεται μπροστά στη μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής του. Από τη μια έχει μια κοινωνία που βρίσκεται στα όρια της διάλυσης κι από την άλλη την τρόικα που δεν ξέρει τι γίνεται, είναι παντελώς αποτυχημένη. Είναι ώρα, λοιπόν, των μεγάλων αποφάσεων για την ελληνική κυβέρνηση. Αποφάσεων που θα έχουν μόνο το συμφέρον του ελληνικού λαού να υπηρετήσουν.

Η κυβέρνηση έχει την τελευταία της ευκαιρία να φέρει τα πάντα τούμπα. Ο Σαμαράς φημίζεται για τις ανατροπές που έχει κάνει. Ας κάνει ακόμη μία κι ας στείλει στον αγύριστο την τρόικα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 15/10/2013 08:31:28

    Ξεμπέρδεψε με τους Μητσοτακαίους και τους Παπανδρέου. Αν διώξει και την τρόικα...

  2. old visitor avatar
    old visitor 15/10/2013 09:00:42

    Επειδή η κοινωνία βράζει δικαιολογημένα και υποφέρει λόγω της σωρευτικής ύφεσης, τίποτα δεν προοιωνίζεται ότι θα φέρει τα πράγματα τούμπα.
    Ο ένας πυλώνας της οικονομικής πολιτικής είναι ανύπαρκτος (βλ. νομισματική πολιτική, το μόνο που απέμεινε είναι το βασικό επιτοκιο, αλλά τι να κάνει η ΕΚΤ, να το κατεβάσει στο ...0,2%;), και γενικά τα πολιτικά πλαίσια είναι σαθρά και περιορισμένα αν δεν απαιτηθεί γενναίο αναπτυξιακό σχέδιο, οπότε η κατάσταση δεν αλλάζει!
    Μονο μια έντιμη και ξεκάθαρα στάση μπορεί να αλλάξει το σκηνικό με διπλή κατεύθυνση.
    Κύριοι...
    Πάμε σε εκλογές!

    1. Προς την κοινωνία που δεν αντέχει, ξεκαθαρίζω ότι αρνούμαι να συνεχίσω κατ' αυτό τον τρόπο

    2. Προς τους εξωτερικούς συνομιλητές, τους παραδίδω στον σύριζα, που είτε θα πέσει σε ένα το πολύ δύο μήνες λόγω ανακολουθίας της πολιτικής του, είτε θα ακολουθήσει τις μαξιμαλιστικές θέσεις που εξέφραζε (το κομματικό κράτος -όχι μόνο ο σύριζα- και τον κακώς εννούμενο συνδικαλισμό, μαζί με άλλες παθογένειες που μας οδήγησαν εδώ, δεν θα τα αγγίξει, ούτε θα αναπτύξει ένα υγιές παραγωγικό μοντέλο, με βάση το πρόγραμμά του (ποιο;) λέμε τώρα)

    Οτιδήποτε άλλο, αυτή τη στγμή απλά συντηρεί μια κατάσταση παθογένειας και αρρώστειας που φθείρει τους πάντες με πρώτη την κοινωνία.

    Το ισχυρότερο χαρτί διαπραγμάτευσης αυτή τη στιγμή αποδεικνύεται -άθελά του βέβαια- ο σύριζα, όχι όμως με τον τρόπο που το εννοούν οι ίδιοι.
    Μας πιέζετε κύριοι;
    Μιλήστε με την εναλλακτική μας, να δούμε και πόσο "αντιμνημονιακή" είναι τελικά.

    Είναι πρακτικά σα να έχει χάσει στην σκακιέρα τα αυγά και τα καλάθια ο ένας παίχτης και αργά ή γρήγορα να οδηγείται σε ήττα σοκ.
    Οπότε τι κάνει;
    Εκβιάζει ισοπαλία και το παιχνίδι στήνεται από την αρχή, με τους ευρωπαίους να έχουν σχεδόν όλα τα πιόνια τους, τα μεγάλα κεφάλια, να εκβιάζουν, να φωνάζουν, να ωρύονται, εμείς να έχουμε μείνει με έναν απροστάτευτο βασιλιά, στριμωγμένο στην γωνία, που όμως έχει μια τρομερή κίνηση να κάνει που φαινομενικά εγκλωβίζει τον ίδιο, αλλά μένουν οι άλλοι τελικά με το ....@@@ στο χέρι!

    Όπως λένε και τα κομάντα, ο τολμών νικά...
    Ειδάλλως ας αναμένουμε το μοιραίον..
    Ήδη οι εκθέσεις ΙΟΒΕ και ΙΝΕ ΓΣΕΕ για την ανεργία το 2014 είναι ζοφερές, μιλάνε για πάνω από 30%.
    Τι περιμένει το κυβερνητικό επιτελείο ότι μέχρι τον Μάιο θα ανακάμψει;
    Με τίποτα...
    Εδώ θέλει αρετή και τόλμη!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ old visitor 15/10/2013 13:02:56

      Mέ ὅλο τό σεβασμό,λέτε γιά ἐκλογές,ἀλλά λύσεις δέν προτείνετε.Γιατί νά πᾶμε σέ ἐκλογές,ἀφοῦ ὅποιο καί νά 'ναι τό ἀποτέλεσμά τους σίγουρα λύση ἐφικτή δέν προβλέπεται. Γιατί ἐγῶ δέν μπορῶ νά δεχτῶ ὡς ἐνδεχόμενη λύση τό ἐπιχείρημα: δοκιμᾶστε μέ τόν ΣΥΡΙΖΑ κι ἐσεῖς γιά νά μάθετε.Πολύ πού τούς ἔνοιαξε...

      • Ταραντούλα avatar
        Ταραντούλα @ Κυθήριος 15/10/2013 17:29:42

        Ακλόνητο επιχείρημα : Αν μας εκβιάσουν αισχρά για να συνάψουμε νέο μνημόνιο-επιμήκυνση (τάχα) του χρέους μας (ήδη ξεκίνησαν), που θα παρατείνει την παραμονή μας στα νύχια τους επί πεντηκονταετία με ότι αυτό συνεπάγεται (απώλεια κρατικής περιουσίας αντί πινακίου φακής, χέρι στο φυσικό αέριο και το πετρέλαιο), αγαπητέ Κυθήριε, πιστεύετε οτι έχει κανείς απ΄τους συγκυβερνώντες το δικαίωμα να μας δεσμεύσει χωρίς εκλογές; Δεν το έχει, γιατί ψηφίστηκε όταν ψηφίστηκε, με εντελώς διαφορετική ατζέντα (Ζάππεια, 18 σημεία, αναδιαπραγμάτευση κ.λ.π.) κι εφόσον άλλαξαν τα δεδομένα, πρέπει να εγκρίνουμε τους νέους χειρισμούς. Απλή λογική. Να αυθαιρετήσει ερήμην μας, δεν έχει κανείς το δικαίωμα.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Ταραντούλα 15/10/2013 18:49:31

          Οἱ ἐκλογές δέν μπορεῖ νά χρησιμοποιηθεῖ κατά τή γνώμη μου ὡς ἰσχυρό διαπραγματευτικό ὄπλο,γιατί δέν εἶναι. Ὡς τελευταία λύση ναί,ἀλλά ὄχι ὡς διαπραγματευτικό χαρτί,διότι ὅπως ἔγραψα καί πιό πάνω,δέν νομίζω νά ἐνδιαφέρονται οἱ Εὐρωπαίοι μέ ποιά κυβέρνηση θά ὑπογράψουν-ἄν ὑπογράψουν-νέο μνημόνιο.
          Συμφωνῶ βέβαια μαζί σου ὅτι δέν μπορεῖ,ὅπως λές,κανεῖς νά αὐθαιρετήσει ἐρήμην μας,ἄν καί ἔγινε αὐτό πολλές φορές.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Ταραντούλα 15/10/2013 19:28:10

          Να το απορρίψει και να φύγουμε από το μνημόνιο αφού θα έχει ισορροπήσει η οικονομία μας όμως όχι μόνο μπορεί, αλλά ίσως-ίσως είναι και υποχρέωση του Σαμαρά πλέον, μιας και οι προθέσεις των "εταίρων" θα είναι απολύτως ξεκάθαρες αλλά θα έχουν φερθεί και ανέντιμα αφού είχαν υποσχθεί βοήθεια αν πιάναμε τους στόχους. Και ειδικά φέτος τους ξεπεράσαμε.

          • Ορέστης Α. avatar
            Ορέστης Α. @ Γεώργιος Τ. 15/10/2013 20:31:59

            Θα κάνουν τα πάντα για να εμποδίσουν την οικονομία μας να ισορροπίσει, γιατί τους συμφέρει να είμαστε μόνιμη αποικία χρέους. Έχουμε και ορυκτό πλούτο... Γιατί να μας βοηθήσουν να τον εκμεταλλευτούμε αφού μπορούν να ..... Μην είσαι τόσο απλοϊκός και αφελής πια!

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ old visitor 15/10/2013 22:28:28

      Γράφετε @OldVisitor
      ".. Προς τους εξωτερικούς συνομιλητές, τους παραδίδω στον σύριζα, που είτε θα πέσει σε ένα το πολύ δύο μήνες λόγω ανακολουθίας της πολιτικής του.... "
      Θα ήταν ενδιαφέρον να εξηγήσετε γιατί δεν έπεσε ο ΓΑΠ σε 1-2 μήνες, λόγω ανακολουθίας της πολιτικής του και
      με ποιό τρόπο-μέσο, πιστεύετε ότι θα πέσει ο Σύριζα λόγω της αναμενόμενης ανακολουθίας (αν ποτέ φτάσει σε θέση εξουσίας...);

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ roadrunner 15/10/2013 22:41:19

        Πολύ σωστή ἐρώτηση!

      • old visitor avatar
        old visitor @ roadrunner 16/10/2013 11:35:49

        Αυτό το ερώτημα είναι προσδιορισμένο χρονολογικά.
        Η άποψή μου λοιπόν είναι ότι στο πλαίσιο μιας 4ετούς θητείας ο Παπανδρέου έπεσε στο μισό της θητείας του, ενώ ήδη τα καμπανάκια της πτώσης ηχούσαν πολύ καιρό πριν.
        Ένα το κρατούμενο.
        Δεύτερο...
        Το κυριότερο σημείο, δεν ήταν η πτώση της βραχύβιας κυβέρνησης Παπανδρέου, αλλά η εκκωφαντική της κατάρρευση.
        Μόλις το 2009 είχε ποσοστά της τάξης του 45%!!!
        Και προοδευτικά μέσα στον επόμενο χρόνο, το μόρφωμα αυτό θα αγωνίζεται για την είσοδό του στην Βουλή.
        Αυτό σημαίνει πολύ περισσότερα σε επίπεδο κοσμοθεώρησης για πολύ αγνό και καλοπροαίρετο κόσμο.
        Καήκαμε ως κοινωνία με κυβέρνηση ΓΑΠ, αλλά η τελευταία υπήρξε αποκαλυπτική και αυτός είναι θησαυρός ανεκτίμητος στον χάρτη των εμπειριών της κοινωνίας.

        Για τον Σύριζα κατ' αναλογία:

        1. Δεν θα έχει τη νομιμοποίηση του 45% σε καμιά περίπτωση
        2. Δεν θα έχει το λίπος και την πολυτέλεια χρόνου που είχε ο ΓΑΠ
        3. Οι μαξιμαλιστικές θέσεις και η αποσπασματική παρουσία του σύριζα στην πολιτική σκηνή, θα καταδείξουν μια προκλητική αναντιστοιχία λόγων και έργων, κάτι που θα εξεγείρει τα πλήθη, ίσως πρώτα στο εσωτερικό του περιβάλλον.

        Για να είμαι έντιμος όμως και ειλικρινής, μπορεί -άλλωστε δεν φημίζεται το σύστημα εξουσίας ότι είναι δημοκρατικό και ευέλικτο- να γαντζωθεί σοβιετικώ τω τρόπω στην καρέκλα μαζί με ομάδες πίεσης και δίκτυα συγκατάβασης που επωφελούνται από την διαχείριση της εξουσίας.
        Η μπίζνα άλλωστε της κακώς εννοούμενης εν Ελλάδι "αριστεράς", είναι πολυπλόκαμπη και κραταιή.
        Ούτε φυσικά ισχυρίζομαι ότι σώνει και ντε θα πέσει σε 2 μήνες.
        Να αντιστρέψω όμως το ερώτημα;
        Πιστεύετε ότι ο σύριζα διαθέτει οργανωμένο προγραμματικό πλαίσιο, συνοπτική και συνεκτική δομή διατύπωσης πολιτικών, ότι τέλος πάντων έχει κάνει μια σοβαρή ερμηνεία της ελληνικής κρίσης ώστε να ανταποκριθεί επαρκώς στις απαιτήσεις των καιρών;
        Πιστέψτε με, αν διαβάσετε τα προγράμματα και παρακολουθήσετε τη συνολική τους παρουσία, δεν έχουν τίποτε από όλα αυτά.
        Η λογική λέει ότι θα είναι ακόμη πιο βραχύβια η κυβέρνηση Τσίπρα εκτός αν:

        -Ασκήσουν ριζοσπαστική πολιτική απέναντι σε συνδικάτα και συντεχνίες, απέναντι σε μκο δικτυώσεις και λοιπές αβαρίες που έχουν μέσα στο σώμα τους, δηλαδή αν αυτοαναιρεθούν
        -Όπως είπα γαντζωθούν στην εξουσία μέσω ακριβώς αυτών των δικτυώσεων, κάτι που δεν θα ανεχθεί η κοινωνία όμως...

  3. Ωρίων1 avatar
    Ωρίων1 15/10/2013 09:11:50

    To πιό έγκυρο άρθρο που έχει γραφτεί στο antinews ως σήμερα.
    Τώρα πλέον ο Σαμαράς ή θα στείλει στον αγύριστο την τρόικα ή θα πέσει και στη θέση του θα το κάνει ο Τσίπρας και ό,τι θέλουν ας κάνουν μετά οι Ευρωπαίοι με πρώτους τους Γερμανούς...

  4. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 15/10/2013 09:41:57

    Πάρα πολύ σωστά,
    Τα λέγαμε πριν από πολύ καιρό, τα ίδια έλεγε και ο Σαμαράς στα "Ζάππεια".
    Τι ήταν αυτό που τον έκανε να αλλάξει;
    Η προσμονή ότι κάτι καλό θα γίνει; Μα ήταν μαθηματικά βέβαιο ότι θα οδηγούμασταν σ΄αυτό το αποτέλεσμα!
    Είμαι πολύ περίεργος να ακούσω τώρα, όλες εκείνες τις φωνές που έσκιζαν τα ρούχα τους , υπεραμυνόμενοι της πολιτικής του μνημονίου, των κακών Ελλήνων και των επώδυνων πλην όμως σωστών οδηγιών της Τρόικας !!
    Η παροιμιώδης "Αμπλετική-Σεξπιρική" διστακτική συμπεριφορά, μας οδήγησε στην σημερινή κακοήθη εξέλκωση των άκρων, αλλά και στο παρασιτικό τυχάρπαστο τερατούργημα των ΑΝΕΛ!

  5. tak avatar
    tak 15/10/2013 10:58:48

    Επειδή ο τίτλος έχει δύο αναγνώσεις, παραπλανά κάπως...
    Το με ποιους θα πάει και ποιους θα αφήσει ο πρωθυπουργός, έχει να κάνει μόνο με τους τροϊκανούς και όλη τους την αλυσίδα και όχι με το λαό, ο οποίος και σε ποσοστό μεγαλύτερο από αυτό που δίνουν οι δημοσκοπήσεις, δηλαδή το 68% που δεν θέλει εκλογές, περιμένει από τον πρωθυπουργό του τώρα να πει το "πάτε στα κομμάτια" στους εκπροσώπους της τρόικα...
    Η εκτίμησή μας είναι πως θα το κάνει και θα τους στείλει στον αγύριστο και μάλιστα χωρίς να υποστεί καμιά συνέπεια, δεδομένου πως από τη μια ο λαός θα τον στηρίξει καταλυτικά, ενώ από την άλλη, από την πλευρά των δανειστών δηλαδή, θα επικρατήσουν οι φωνές της σωφροσύνης και της ωριμότητας.
    Στη βάση και στο πλαίσιο αυτό, πραγματικά ο πρωθυπουργός πρέπει να αποφασίσει με ποιους θα πάει και ποιους θα αφήσει, αν και κατά την άποψή μας, την οποία διατυπώσαμε από τη στιγμή που ο κ. Σαμαράς έγινε πρωθυπουργός της χώρας, το συμφέρον του λαού και της χώρας προέχουν γι αυτόν...
    Συνεπώς ο πρωθυπουργός δεν θα αφήσει την τιμή μας, το φιλότιμο μας και τις προσπάθειές μας στη ... διάθεση και τη βούληση των τροϊκανών, αποδεικνύοντας τους πως η χώρα έχει και κυβέρνηση και πρωθυπουργό, που δεν εκβιάζεται...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ tak 15/10/2013 11:38:45

      Ἀγαπητέ tak, τί σέ κάνει νά πιστεύεις ὅτι ἀπό τήν πλευρά τῶν δανειστῶν θά ἐπικρατήσουν οἱ φωνές τῆς σωφροσύνης καί τῆς ὠριμότητας; Ἀφοῦ ἔχει ἀποδειχτεῖ πολλάκις ὅτι,αὐτοί λειτουργοῦν σέ διαφορετικά ἐπίπεδα ὅπου ἔννοιες ὅπως σωφροσύνη καί ὠριμότητα ἔχουν ἀντικατασταθεῖ μέ ἄλλες,οἰκονομικοῦ κυρίως χαρακτήρα...

      • tak avatar
        tak @ Κυθήριος 15/10/2013 17:27:10

        Όταν θέλεις να πεθάνεις, δεν μπορούν να σ' ατιμάσουν! Το είπε ο Έκτωρ Μαλό... Είναι το έσχατο μέσο να αντιδράσουμε. Και εμείς οι Έλληνες δε διστάζουμε μπροστά στην ταπείνωση και τον ατιμωτικό θάνατο να προτιμήσουμε τον ένδοξο... Άλλωστε η χώρα ξέρει τι θα πει "Μεσολόγγι" και τι θα πει ¨Ζάλογγο¨. Αυτό είναι το ηθικό μέρος του θέματος... Μια εικονική πραγματικότητα, από αυτές που δε διστάζει να μετουσιώνει σε πράξεις ο Ελληνικός λαός.
        Επί του πρακτέου, τη στιγμή που θα αποφασίσει να αντιδράσει ο κ. Σαμαράς, η αντίδρασή του θα είναι καταλυτική και προσεγμένη. Δε θα λύσει η τρόικα το πρόβλημα. θα υπάρξει πολιτική λύση... Επ' αυτού δε χρειάζεται να επιχειρηματολογήσω, αντιδράσεις και θεωρίες τύπου "ντόμινο" είναι σίγουρο πως θα υπάρξουν.
        Σε κάθε περίπτωση, δε θα μας πάει στο γκρεμό ο πρωθυπουργός...

    • Σπύρος Μαρκεζίνης avatar
      Σπύρος Μαρκεζίνης @ tak 15/10/2013 17:44:05

      ποιές δημοσκοπήσεις???των 1000 ατόμων?1,5 εκ δεν έχουν τηλέφωνο.Αυτούς τους ρώτησαν?
      Εδώ κάνουν exit polls με κάλπη σε 200 χιλ άτομα και πέφτουν έξω.
      Ε ρε γλέντια που θα γίνουν στις κάλπες !!!!ο Μαιος του 2012 θα είναι θρίαμβος για μερικούς μπροστά στα νέα αποτελέσματα.

  6. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 15/10/2013 11:15:25

    "...ο πρωθυπουργός δεν θα αφήσει την τιμή μας, το φιλότιμο μας..." κλπ.
    Πριν λίγες ημέρες χρειάστηκα ένα ανταλλακτικό του αυτοκινήτου μου. Χρήμα είχα να δώσω. Αλλά αυτό έπρεπε να παραγγελεθί από χώρα της ΕΕ, καθώς η εταιρεία δεν δίνει ανταλλακτικά για στοκάρισμα στην αντιπροσωπεία της στην Αθήνα ανδ εν δει ρευστό...
    Συμπεράσματα:
    1. ακόμη δεν έχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη των πιστωτών μας.
    2. Αντί το ανταλλακτικό του αυτοκινήτου, βάλε στο μυαλό σου ανταλλακτικό για μία αλευροβιομηχανία. Με τί θα ταϊστεί ο κοσμάκης αλευράκι να χορτάσει;;;; Αντί για αλεύρι βάλει στο μυαλό σου το γάλα και τα βοωειδή τα οποία τα εισάγουμε....
    ΜΕ "ΤΙΜΗ" ΚΑΙ "ΦΙΛΟΤΙΜΟ" ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΔΕΝ ΧΟΡΤΑΙΝΕΙ...όπως και με τις φανφάρες του Αλεξάκη...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Τί να λέμε; 15/10/2013 18:18:51

      Τι δουλειά έχει το ότι δεν μπορεί να σανειστεί η εταιρία που εισάγει ανταλλακτικά με το αν έχει αποκατασταθεί η αξιοπιστία της χώρας; Το τελευταίο αποδεικνύεται από το τζίρο της Σοφοκλέους το τελευταίο διάστημα και το ξένο χρήμα που μπαίνει. Το πρώτο έχει σχέση με την απαγόρευση της τρόικας στις τράπεζες να ανοιχτούν με νέα δάνεια. Μη λέμε ότι θέλουμε πια...

      • Omifast avatar
        Omifast @ Γεώργιος Τ. 15/10/2013 20:08:22

        Γεώργιε Τ.,

        οι μεγάλες εταιρείες και οι πολυεθνικές του εξωτερικού, έχουνε ειδικές λίστες όσον αφορά τις αξιόπιστες και τις αναξιόπιστες χώρες ανά την υφήλιο.
        Σε εταιρείες που είναι σε χώρες που θεωρούνται αναξιόπιστες (όπως η Ελλάδα) δεν δίδονται προϊόντα CIF. Στην Ελλάδα ούτε καν FOB (δηλαδή να πληρωθεί όταν φτάσει στο λιμάνι).
        Δίνονται πλέον μόνο "ready to load on truck" που σημαίνει ότι πρέπει να πληρωθεί το προϊόν πριν καν φύγει από την εταιρεία και την χώρα που παράγεται.

        Αν νομίζεις ότι δεν μετράνε αυτά στις διάφορες αξιολογήσεις είσαι γελασμένος.
        Και στην τελική, αυτήν την εμπιστοσύνη θέλουμε να αποκατασταθεί!
        Να ξαναζωντανέψει το εμπόριο και το "αλισβερίσι" όπως το έλεγαν παλιά.
        Δεν θέλουμε την εμπιστοσύνη του ΔΝΤ, να μας δίνει δάνεια για να πληρώνονται οι δημόσιοι υπάλληλοι στην ώρα τους...

  7. Δρυς avatar
    Δρυς 15/10/2013 11:26:34

    Σα να ξεκαθαρίζει το πράγμα τι παίζει με την τρόικα. Δεν ήταν μόνο το "δανειστήκαμε με άσχημους όρους", αλλά και παρουσιάζονται και άλλα τώρα, τα οποία δεν τεκμηριώνονται όπως θα έπρεπε, ιδιαίτερα τα "γιατί" και τα "αφού" που συζητάει όλος ο κόσμος, ανεξαρτήτως πολιτικής τοποθέτησης.

  8. old visitor avatar
    old visitor 15/10/2013 12:45:53

    Αλοίμονο, η αριστερά δεν κυβέρνησε ούτε στα πανεπιστήμια, ούτε στα συνδικάτα, ούτε πουθενά...
    Ήταν η εκτός συστήματος πολιτική ακτιβίστρια...
    Διαβάστε το πρόσφατο άρθρο Γιανναρά στην καθημερινή, που νομίζω τα λέει όλα ξεκάθαρα για το πως λειτουργεί η αριστερά στην Ελλάδα.
    Τις θέσεις του σύριζα τις ξέρετε;
    (Και σας το λέω ως βαθύτατα αρνητικά διακείμενος απέναντι στην πολιτική Σαμαρά-Στουρνάρα ως συνέχεια της πολιτικής ΓΑΠ, Βενιζέλου, Παπαδήμου)

    1. Ο άνθρωπος (Τσίπρας) μη έχοντας την παραμικρή επαφή με την πραγματικότητα προτείνει την μεταφορά της ακαμψίας των εργατικών αρτηριοκληρωτικών συλλογικών συμβάσεων προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δηλαδή να εξοντωθούν και οι εναπομείναντες εργαζόμενοι, ενώ την ίδια στιγμή το περίφημο καθολικό επίδομα ανεργίας το κάνει "γαργάρα"...

    2. Οι μαξιμαλιστικές του θέσεις για το μεταναστευτικό, όχι ότι η ΝΔ αποδείχθηκε ικανότερη, κυριολεκτικά μας οδηγούν σε ταχεία κοινωνική αποσύνθεση και σε αποσχιστικές τάσεις, με άμεση συνέπεια τον ραγδαίο εθνικό μαρασμό.

    Προσωπικά εύχομαι να αναλάβει ο σύριζα σε αυτή την συγκυρία, που οι αποφάσεις μετράνε κάθε μία ξεχωριστά και έχουν όλες ειδικό βάρος, που τέλειωσε η φούσκα της "ανάπτυξης" με δανεισμό και χαζοχαρούμενες γαπίστικες, διεθνιστικές προσεγγίσεις δεν μπορούν να κρυφτούν στο σκοτάδι της υποτιθέμενης ανάπτυξης.
    Είναι μια χρυσή ευκαιρία να μετρηθούν όλοι με τις επιλογές τους και να κριθούν στα ίσια.
    Δεν έχει δικαιολογίες λοιπόν ο σύριζα...
    Αν όντως αισθάνονται ότι θα παραλάβουν χάος ας το ανατρέψουν ριζικά ή ας εγκαταλείψουν την μάχη.
    Τα κομματικά "τσαλιμάκια" μας άφησαν χρόνους πλέον (βλ. σταδιακή απαγκίστρωση από το μνημόνιο του κυρ Φώτη)

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ old visitor 15/10/2013 15:14:23

      Δηλαδη αγαπητε επισκεπτη πανω στην απελπισια μας να κοψουμε το χερι για να μαθουμε πως ποναει. Κλαμα πανω απο τα ερειπια δηλ. Τοτε για να ξαναπαρουμε μπρος και να φτασουμε εδω που ειμαστε ΤΩΡΑ εχει υπολογισει κανεις ποσα χρονια θα χρειαστουν;

  9. Υποψιασμένη avatar
    Υποψιασμένη 15/10/2013 12:49:17

    Πάντως αυτό το ''Γιατί;'', που εκκρεμεί από το 2011, απαιτεί μία ειλικρινή εξήγηση!

    • Υποψιασμένη avatar
      Υποψιασμένη @ Υποψιασμένη 15/10/2013 12:52:25

      Για το Α΄μέρος του άρθρου :
      Θὰ σᾶς περιμένω - Μιχ.Κατσαρός
      Θὰ σᾶς περιμένω μέχρι τὰ φοβερὰ μεσάνυχτα ἀδιάφορος-
      Δὲν ἔχω πιὰ τί ἄλλο νὰ πιστοποιήσω.
      Οἱ φύλακες κακεντρεχεῖς παραμονεύουν τὸ τέλος μου
      ἀνάμεσα σὲ θρυμματισμένα πουκάμισα καὶ λεγεῶνες.
      Θὰ περιμένω τὴ νύχτα σας ἀδιάφορος
      χαμογελώντας μὲ ψυχρότητα γιὰ τὶς ἔνδοξες μέρες.
      Πίσω ἀπὸ τὸ χάρτινο κῆπο σας
      πίσω ἀπὸ τὸ χάρτινο πρόσωπό σας
      ἐγὼ θὰ ξαφνιάζω τὰ πλήθη
      ὁ ἄνεμος δικός μου
      μάταιοι θόρυβοι καὶ τυμπανοκρουσίες ἐπίσημες
      μάταιοι λόγοι.
      Μὴν ἀμελήσετε.
      Πάρτε μαζί σας νερό.
      Τὸ μέλλον μας θὰ ἔχει πολὺ ξηρασία.
      Για τον επίλογο του άρθρου :
      Μία ερώτηση-απορία προς τον συγγραφέα : Από πού και ως πού, κάθε φορά που ψηφίζουμε στις εκλογές και εξουσιοδοτούμε επί προθεσμία τον κ. ‘’Χ’’ να διαχειριστεί τις υποθέσεις της πατρίδας (εφαρμόζοντας πιστά τις προεκλογικές του δεσμεύσεις και μόνον), παραδίδουμε ταυτοχρόνως και τα….’’ κλειδιά της χώρας’’ τα οποία αυτός όταν αποφασίσει, τσαντιστεί, πεισμώσει, μπορεί να τα …παραχωρήσει αποχωρώντας στους ‘’Ψ’’ δανειστές-εταίρους-τοκογλύφους, ώστε να …..χρήσουν εκείνοι κάποιον άλλον της …επιλογής τους στη θέση του; Που ακριβώς αναφέρεται κάτι σχετικό στο Σύνταγμα της Ελλάδος, τον υπέρτατο Νόμο μας; Πουθενά. Τα ‘’κλειδιά’’ ανήκουν στον Ελληνικό λαό, τα πήρε από τους προηγούμενους και τα παραδίδει πάντα και μόνον στους ερχόμενους Έλληνες. Συνεπώς όποιος κουραστεί, θυμώσει, βαρεθεί, προκηρύσσει εκλογές και τότε εμείς, εξουσιοδοτούμε τον επόμενο διαχειριστή. Οι Πρωθυπουργοί, πάντα και όλοι οι Πρωθυπουργοί, είναι υπό προθεσμία διαχειριστές των κοινών μας υποθέσεων και μόνον. Δεν είναι αυτοδύναμοι θεόσταλτοι Ηγεμόνες με δικαιώματα ζωής και θανάτου επί της χώρας και των …υπηκόων τους. Αφήστε που και οι αυτοδυναμίες πια ευτυχώς, μας τελείωσαν!

    • Tasos avatar
      Tasos @ Υποψιασμένη 15/10/2013 17:31:30

      Εννοείς το γιατί άλλαξε ρότα? Αν είναι αυτό, η εξήγηση είναι απλή. Κάποιοι τον έπεισαν ότι πρέπει η Ελλάδα να παραμείνει με κάθε τρόπο στο ευρώ (η γνωστή ρήση "ευρώ πάση θυσία" που έγινε σλόγκαν), δηλαδή να αγοράσει χρόνο ώστε όταν δωθεί πανευρωπαϊκή λύση στο πρόβλημα να την καρπωθούμε κι εμείς. Το κακό είναι ότι οι "σύμβουλοι" νόμιζαν ότι αυτό θα το θελήσει η Γερμανία μετά τις εκλογές της για αυτό και όλα περιστρέφονταν γύρω από τις εκλογές της. Τώρα όμως φαίνεται πως η υπόθεση εργασίας που έκαναν ήταν λανθασμένη και για το καλό μας ελπίζω να έχουν σκεφτεί για το σενάριο να είχαν λάθος εκτίμηση για το τι πρόκειται να κάνουν οι Γερμανοί. Αν δεν έχουν εναλλακτικό σχέδιο απλά τη ... πατήσαμε!

      • Υποψιασμένη avatar
        Υποψιασμένη @ Tasos 15/10/2013 17:54:58

        Οι Σύμβουλοι; Η υπόθεση ...εργασίας; Η λάθος εκτίμηση;
        κι ''άμα δεν έχουν εναλλακτικό σχέδιο απλά την … πατήσαμε!''?? Τι λέτε;
        Αυτά είναι πολύ επιφανειακές και επιπόλαιες εξηγήσεις, ανίκανες να δικαιολογήσουν τόσο δραματικές και ανυπολόγιστες απώλειες...... Εγώ θέλω απάντηση σ΄εκείνο το ακριβό ''Γιατί'', που χωρίζει αγεφύρωτα τον ''τζογαδόρο'' αναποφάσιστο διαχειριστή, από τον τολμηρό και αποφασισμένο Ηγέτη..... Αυτόν που κι όταν δεν υπάρχει για τους άλλους διέξοδος, τη δημιουργεί.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Υποψιασμένη 15/10/2013 18:21:12

      Το ότι εκβίαζε ανοιχτά ο Σόιμπλε με έμμεση έξωση από το ευρώ μέσω του κλείσιμου της κάνουλας ρευστότητας από την ΕΚΤ δε σου λέει τίποτα; Στην Κύπρο δεν άκουσες τι έγινε και πόσο άντεξε το όχι της βουλής τους και τα προϊόντα στα ράφια των ΣΜ; 10 μέρες! Ακόμη στο 2011 έμεινες;

      • Υποψιασμένη avatar
        Υποψιασμένη @ Γεώργιος Τ. 15/10/2013 19:20:38

        Αυτά κ. Γεώργιε, είναι φτηνές δικαιολογίες και άχρηστες ...παρηγοριές, που τις πιστεύουν μόνο όσοι θέλουν πολύ......

  10. Omifast avatar
    Omifast 15/10/2013 12:52:23

    Τί θα πει "μας οδήγησαν μέχρι εδώ";;

    Οι Γερμανοί φταίνε που κάθε εκλεγμένος βουλευτής από το 1974 και μετά, έβαζε και από καμιά 200αριά άτομα στο δημόσιο και τώρα καλείται ο λαός να πληρώνει μισθούς, συντάξεις και εφάπαξ σε κόσμο και κοσμάκη που ούτε είχε αντικείμενο ποτέ ούτε προσέφερε κάτι στα οικονομικά της χώρας;;; Όλες οι ευρωπαϊκές χώρες αναλόγως του πληθυσμού τους, απασχολούν κατά μέσο όρο 3% του πληθυσμού (ή 5,8% του εργατικού δυναμικού) στο δημόσιο και στην Ελλάδα απασχολείται το 10% του πληθυσμού!!!
    Ούτε στις πάλαι ποτέ κομμουνιστικές χώρες που όλα ήταν κρατικά δεν υπήρχαν αυτά τα νούμερα!
    Οι Γερμανοί φταίνε για τις πάσα φύσεως "μαϊμούδες" των ταμείων (δήθεν τυφλοί, δήθεν ανάπηροι, αντιστασιακοί γεννημένοι μετά το '55, πεθαμένοι εδώ και 20 χρόνια);;;
    Οι Γερμανοί φταίνε επειδή εκείνοι δουλεύουν όλοι ανεξαιρέτως μέχρι τα 67/65 για να πάρουν σύνταξη κι εμείς στην Ελλάδα στέλνουμε στη σύνταξη κόσμο 45-50 χρονών;;;
    Οι Γερμανοί φταίνε που η κυβέρνηση γονάτισε το ΕΣΥ επειδή δεν απελαύνει όλους τους τριτοκοσμικούς φοβούμενη μήπως χαρακτηριστεί από το ΣΥΡΙΖΑ ως "φασιστική";;;
    Οι Γερμανοί φταίνε που συνεπής προς την εφορία είναι μόνο αυτοί οι λίγοι μισθωτοί στη χώρα μας (επειδή δεν μπορούνε να κάνουνε και αλλιώς) και όλοι οι έμποροι, βιοτέχνες, ελεύθεροι επαγγελματίες, μαγαζάτορες, μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μεγάλες επιχειρήσεις κ.λ. φοροδιαφεύγουν ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ λόγω νοοτροπίας κι ανεξαρτήτου οικονομικής κατάστασης της όποιας δεδομένης χρονικής στιγμής;;;

    Το εξωφρενικό είναι ότι εμείς πάμε στην Ευρώπη και δεν ζητάμε χρήματα για να αλλάξουμε τις "βαλκανικές συνθήκες" στη χώρα μας αλλά για να συνεχίσουμε να τις συντηρούμε!!!
    Όποιος δεν μας αφήσει να τις συντηρήσουμε είναι "φασίστας" και "κατακτητής" που θέλει να μας βάλει "υπό κατοχή"...

    Θα πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι η χώρα ΔΕΝ μπορεί να συντηρήσει ένα εκατομμύριο κόσμο στο δημόσιο (που μάλιστα βγαίνει στη σύνταξη από τα 50) ούτε μπορεί να συντηρήσει (βασικές παροχές) τα υπόλοιπα εννέα που φοροδιαφεύγουν ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ.
    Τελεία και παύλα.

    Ή θα πρέπει να αλλάξει άρδην η νοοτροπία 39 ετών σε όλον τον πληθυσμό της χώρας και να ελαφρυνθεί το δημόσιο και να καταπολεμηθεί η φοροδιαφυγή ή θα πρέπει να αναζητήσουμε πόρους εκτός Ε.Ε.

  11. Hawk avatar
    Hawk 15/10/2013 13:00:06

    Δεν ξέρουμε τι θα κάνει ο Σαμαράς, αλλά τα γνωστά υποζύγια βαρέθηκαν να πληρώνουν φόρους για ένα βαρέλι δίχως πάτο, να πληρώσουν αυτοί που έχουν και να στακιστούν να φέρουν όλους τους φόρους που έκλεψαν τόσα χρόνια από το Ελληνικό κράτος (ακόμη και σήμερα βλέπουμε ότι συνεχίζουν αδιαφορώντας γιατί από την μία τους βάζουν μέσα και από την άλλη τους βγάζουν) και να τα επενδύσουν στην χώρα. Οι τσουρουφλισμένοι πλέον μικροί και αδύναμοι πολίτες μία λύση έχουν να προσφύγουν με μηνύσεις κατά του ανάλγητου κράτους που καθημερινά τους καταστρέφει και δεν κάνει σωστά την δουλειά του. Πόσους από τις λίστες έχουν ελέγξει και τι έχει εισπραχθεί? Δεν μπορώ εγώ να είμαι συνεπής και να θέλει το κράτος να πάρει στην ώρα του τις δόσεις του φόρου και άλλοι να " τραγουδάνε " ξέγνοιαστοι. Κάποτε η κοροϊδία πρέπει να λάβει τέλος. Και αν θέλετε να ξέρετε ουδόλως μας ενδιαφέρει αν λέγεται Σαμαράς ο πρωθυπουργός, αν λέγεται Τσίπρας ή αν λέγεται Γκουσγκούνης, τις ζωές μας και τις ζωές των παιδιών μας θέλουμε.

    • Omifast avatar
      Omifast @ Hawk 15/10/2013 13:11:15

      "...για ένα βαρέλι δίχως πάτο..."

      Συμφωνούμε απόλυτα αγαπητέ.

  12. George avatar
    George 15/10/2013 13:15:19

    Το με ποιους θα πάει και ποιους θα αφήσει η ΝΔ το σκέφτηκε όταν έγινε κυβέρνηση. Επέλεξε δημόσιο και συνταξιούχους αν και αυτή η επιλογή ήταν περιορισμένου χρόνου και τελικά αδιέξοδη. Επιλογή από κεκτημένη ταχύτητα και σαφώς μη ορθολογική. Το γνωστό ανέκδοτο με τον τύπο που οδηγεί ανάποδα στην εθνική και μονολογεί, να ήταν μόνο ένας, όταν ακούει σχετικό μήνυμα στο ραδιόφωνο. Από τους Κινέζους μέχρι τους Ευρωπαίους, από τους Αμερικάνους μέχρι τους Άραβες και τους Τούρκους όλοι μας λένε για δομικές αλλαγές…. υπάρχει λοιπόν, όσο απίθανη κι αν φαίνεται η περίπτωση, να κάνουμε εμείς λάθος.

  13. Ρηνα avatar
    Ρηνα 15/10/2013 15:05:31

    Και επι πλεον αγαπητε Κυθηριε, μπορει και να θελουν μερικα κεντρα τον ΣΥΡΙΖΑ γιατι το μπαχαλο ευνοει τα σχεδια τους.

    • old visitor avatar
      old visitor @ Ρηνα 15/10/2013 17:19:32

      Το μπάχαλο ευνοεί τα σχέδιά μου ας πούμε;
      Νομίζω ότι δεν χρειάζεται ενώ γράφουμε ένα σεντόνι ολόκληρο με επεξηγήσεις επί των επεξηγήσεων, για να αναλύσουμε τι είπαμε και τι εννοούσαμε με αυτό που είπαμε.
      Τώρα, επαφίεται στον καθένα το τι καταλαβαίνει, ή τι θέλει να καταλάβει.
      Νομίζω έγραψα με επιχειρήματα την άποψή μου.

      Όσο για την εναλλακτική φίλε Κυθήριε, σε επίπεδο πολιτικής, είναι μια άλλη κουβέντα.
      Αυτό είναι θέμα προγραμματισμού για το πως πρέπει να λειτουργήσει το κράτος, η δημόσια διοίκηση, το παραγωγικό μοντέλο, πως θα εξαλειφθεί ο κομματισμός, ο κρατικοδίαιτος συνδικαλισμός, πως θα υποστηριχθεί η επιχειρηματικότητα, πως θα καταπολεμηθεί η διαφθορά κ.λπ...
      Προσωπικά μόνο λογιστικές επεξεργασίες βλέπω και όχι πολιτική.
      Αν θες να το συζητήσουμε αυτό, πολύ ευχαρίστως, αλλά απαιτείται από την αρχή πραγματική νομιμοποίηση και σοβαρό επεξεργασμένο πλάνο.

      Προς το παρόν γυμνάσια βλέπω να κάνουν οι δανειστές, αδυναμία και ιδιοτέλεια να επιδεικνύουν οι δανειζόμενοι και μέσα στους κόλπους των τελευταίων οι Τσιπρανδρέου πουλάνε τρέλα.
      Αφού δεν αλλάζει τίποτα προς την κατεύθυνση της πολιτικής, απαιτείται restart.
      Μην περιμένει κανείς εμπνευσμένη συνοδοιπορία με Βενιζέλους.

      @Ρήνα

      Για το παρακάτω σχόλιό σου, πίστεψέ με επειδή ακριβώς απεχθάνομα την φαρισαϊκή κουλτούρα του σύριζα, ναι, θέλω να εκτεθεί!
      Γιατί έχω βαρεθεί να παριστάνουν τα θύματα μια ζωή!
      Είναι παντού και πουθενά, πάντα φληναφήματα αραδιάζουν, πάντα παρουσιάζονται ως θιγόμενοι, πάντα λογίζονται ως επαναστάτες στου Κασίδι το κεφάλι.
      Από εσένα -και γι' αυτό σε διαβεβαιώ- πολύ περισσότερο δεν θέλω να κυβερνήσει ο σύριζα.
      Τους θεωρώ επικίνδυνους και σε θέματα οικονομικής πολιτικής και σε θέματα κοινωνικής και εθνικής συνοχής.
      Θέλω όμως να αναλάβουν τώρα, να φάμε την πίκρα για να διαφωτιστεί πολύς κόσμος για το τι συμβαίνει όπως συνέβη με τον Ολλάντ στην Γαλλία.
      Η γαλλική κοινωνία μπορεί να αντιδρά σπασμωδικα (Λεπέν), αλλά κάπου θα ισορροπήσει το πράγμα και οι λεγόμενες μη ακραίες δυνάμεις, θα αντιληφθούν πως πρέπει εφεξής ναπολιτεύονται, να διαχειρίζονται το δημόσιο αγαθό ώστε να επικρατεί κοινωνική ειρήνη και όχι να ασκούν προσωποπαγή πολιτική, αλλά πολιτική δημόσιου σκοπού για κοινωνικό όφελος.
      Να μάθουν να αξιολογούνται και να σέβονται την κοινωνία.
      Η κοινωνία δεν θέλει χαϊδέματα και καλοπιάσματα...
      Θέλει να γνωρίζει ότι αυτοί που διαχειρίζονται τις τύχες της, έχουν σχέδιο, έχουν ευθύνη και γενικά το πολιτικό σύστημα να ξεφύγει από την κλασική δημοσιοϋπαλληλίστικη αντίληψη, ότι δεν αξιολογείται και ότι δεν υπέχει ευθύνη ή ότι μπορεί με λογιστικές αλχημείες να υποτιμά την αντίληψη ενός εκάστου.
      Και όπως είπα τα μεσοβέζικα περί απαγκίστρωσης από το μνημόνιο, το κρυφτούλι με τους τροϊκανούς, δεν είναι πολιτική, ούτε έχει καμιά προοπτική.
      Είναι εμφανέστατο αυτό, όποιος θέλει το βλέπει, όποιος δεν θέλει προσποιείται ότι δεν το βλέπει...

      Ευχαριστώ για την συνομιλία

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ old visitor 15/10/2013 18:52:47

        Ἀγαπητέ oldvisitor,συμφωνῶ ὅτι χρειάζεται restart,ἀλλά στό σωστό χρόνο καί ὄχι ὑπό τό βάρος τῶν ἐξελίξεων,ἐκβιαστικά.
        Ἄν γινόταν...

        • old visitor avatar
          old visitor @ Κυθήριος 15/10/2013 19:55:34

          Μετά θα είναι αργά, μακάρι στην ζωή μας -πολλές φορές την έχω πατήσει έτσι- να κυλούσαν όλα με τους δικούς μας χρόνους.
          Δεν υπάρχει τέτοια πολυτέλεια, ήδη η κοινωνική κατάσταση είναι άγρια επιβαρυμένη, ούτε -κακά τα ψέματα- υπάρχουν τα εργαλεία πολιτικής να αλλάξει άρδην.
          Διότι ακόμα και αν είναι έτσι το να πέσει η ανεργία από το 28% στο ...25%, πάλι καταστροφή θα είναι και το ξέρουμε.
          Θα χαθούν άνθρωποι οι οποίοι πρώτα θα μισήσουν, θα τιμωρήσουν οπως η σφήκα κάνει με το κεντρί, στις κάλπες.
          Τον Μάιο θα είναι ακόμα χειρότερες οι προοπτικές, μη γελιόμαστε
          Εδώ χρειάζεται κάτι ζωηρό, κάτι δυναμικό.
          Όχι ζώνωμαι με φυσεκλίκια και κατεβαίνω να τις φάω (βλ. Κύπρος).
          Απλά αφήνω την επιλογή στους άλλους.
          Ή συνδράμετε αναπτυξιακά ή σύριζα...
          Τόσο απλά!
          Εκβιάζεις ισοπαλία,περνάς το πρόβλημα στον επόμενο "αντιμνημονιακό" πραματευτή.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ρηνα 15/10/2013 18:16:02

      Ακριβώς! Ποιος μου λέει ότι η δουλειά τους δεν είναι απλά να διαλυθεί η χώρα; Τι κάνουν τόσα χρόνια άλλωστε με όσα ενθαρρύνουν και καλύπτουν;

      • Υποψιασμένη avatar
        Υποψιασμένη @ Γεώργιος Τ. 15/10/2013 19:19:48

        Βουλωμένο γράμμα λέμε!!

  14. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 15/10/2013 15:14:06

    ΑΝ ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ- ΛΑΙΚΗ ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ με τους πρωην νυκοκοιραιους που διελυσε το συστημα ΠΑΣΟΚ, τοτε η Ν.Δ. θα γινει κομμα του 5-10%. Μιλαω για μια μεσαια ταξη που πλεον δεν υπαρχει γιατι την......εφαγε το συστημα ωστε να σωσουμε αρχικα το 2010 τα πελατακια του δημοσιου τομεα των ΔΕΚΟ κ.λ.π. για κομματικα συμφεροντα οταν καιγοταν η ΕΛΛΑΔΑ. Τωρα ειναι ΑΡΓΑ για δακρυα και παρα πολλοι εχουν ταυτισει τον Σαμαρα ως συνεχεια του γελειου ΓΑΠ με τη ρηση ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω, αρκει να σωσω τους κομματικους στρατους με την εκαστοτε πελατεια, χωρις το αναλογο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ που θα επρεπε να αναλαβει ενας ΗΓΕΤΗΣ που θα επρεπε να κανει. Το σοβιετικο κρατος δυστυχως εχει μεγαλα καταλλοιπα απο το 81 και μετα και συνεχιζει να υφισταται σε πολλους τομεις. Ο Σαμαρας αν......θελει μπορει να προλαβει το τσακισμα στα βραχια και ειναι στο χερι του, αλλα πρεπει να αναλαβει και το αναλογο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ αν θελει να ανορθωσει τη χωρα και οχι να.....διωχνει το καλλυτερο δυναμικο σε αλλα σημεια του οριζοντα και οτι εχει απομεινει απο τον υγειη ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ που εχει την ημερομηνια ληξης του, λογω της κακης διαχειρησης του ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΥ πολιτικου συστηματος.

    • Omifast avatar
      Omifast @ Σαρακατσανος 15/10/2013 20:15:25

      Μπράβο!

  15. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 15/10/2013 16:57:49

    Αγαπητοί George και Omifast,
    Από ότι καταλαβαίνω είστε και σεις οπαδοί του συνθήματος, " Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας" και συνεχίζετε,
    " Γιατί σας φταίνε οι Γερμανοί;"
    Ακούστε κύριοι, φταίνε και οι Γερμανοί και μάλιστα φταίνε πολύ περισσότερο από ότι φανταζόμαστε.
    Ο ασύδοτος δανεισμός έγινε με την ανοχή και την παρότρυνση τους και μη μου πείτε ότι δεν γνώριζαν τα ελληνικά οικονομικά μεγέθη και τις προοπτικές της Ελληνικής Οικονομίας , αλλά τους συνέφερε η εφαρμοζόμενη οικονομική πολιτική, ώστε να υπάρχει πλασματική οικονομική ευωχία, να καταναλώνονται Γερμανικά προιόντα, να πραγματοποιούνται μεγάλες προμήθειες και μεγάλα έργα τα οποία έπαιρναν με υψηλά τιμήματα, δωροδοκώντας υψηλότατους κρατικούς παράγοντες αλλά και να περιπαίσουμε σε κατάσταση οικονομικής ομηρίας
    Όλα αυτά συνήθως με λεόντειες συμφωνίες, πανάκριβες και αρκετές φορές ασύμφορες για την Ελλάδα, αλλά και αθετώντας όρους των συμβάσεων.
    Πετυχαίνοντας όλα αυτά "εν πολλοίς" νομιμοφανώς, εξαργυρώνοντας κρατική κάλυψη με δωροδοκείες κρατικών στελεχών!!
    Επίσης, φταίνε κύριοι οι Γερμανοί, γιατί ενώ απαιτούν με σαδιστική επιμονή τα εξωπραγματικά συμφωνηθέντα, μας φτύνουν απροκάλυπτα όταν και εμείς απαιτούμε από αυτούς να τηρήσουν με τη σειρά τους ,τις δεσμεύσεις τους!
    Τι έγιναν τα υποβρύχια που γέρνουν; Ποια η στάση τους για το κατοχικό δάνειο και τις πολεμικές αποζημιώσεις;
    Και το πλέον πρόσφατο, ποια η στάση τους πάνω στις δεσμεύσεις τους για "μαλάκωμα" του χρέους εφόσον καταφέρουμε να έχουμε πρωτογενές πλεόνασμα;

    • Omifast avatar
      Omifast @ ΝΤΙΝΟΣ 15/10/2013 20:19:55

      "...με λεόντειες συμφωνίες, πανάκριβες και αρκετές φορές ασύμφορες..."
      "...εξαργυρώνοντας κρατική κάλυψη με δωροδοκείες κρατικών στελεχών..."

      Αυτές τις ασύμφορες συμφωνίες κι αυτές τις μίζες τις υπέγραφαν/έπαιρναν οι εκλεγμένοι Έλληνες πολιτικοί και μάλιστα εκλεγμένοι με ποσοστά άνω του 40%-45%...

      Υ.Γ.:
      Για τη φοροδιαφυγή που είναι σε επίπεδα Σιέρρας Λεόνε δεν αναφερθήκατε κύριε Ντίνο. Ούτε στο ότι βρισκόμαστε με ένα εκατομμύριο στο Δημόσιο ενώ θα έπρεπε να είναι 250.οοο το πολύ...

      • nice avatar
        nice @ Omifast 15/10/2013 22:16:04

        "βρισκόμαστε με ένα εκατομμύριο στο Δημόσιο ενώ θα έπρεπε να είναι 250.οοο το πολύ…"

        μέσα σε αυτό το 1000000 δ.υ. είναι και αστυνομικοί πυροσβέστες παπάδες στρατιωτικοί κτλ κτλ....????
        σωστά? σας παρακαλώ λύστε μου την απορία.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ nice 16/10/2013 08:21:53

          Στις 650 χιλ είναι και αυτοί. Το 1 εκατ. είναι φαντασία.

      • Νικόλαος Μαυρίδης avatar
        Νικόλαος Μαυρίδης @ Omifast 16/10/2013 09:30:02

        τις offshore, τα derivatives, τα cds οι απατεώνες Ρωμιοί τις εφήυραν ή οι νοικοκυραίοι της Δύσης; αυτά για τα περί φοροδιαφυγής Σιέρρα Λεόνε. Οι Γερμανοί τιμούν τις υπογραφές του για τα "συμβατικά" δάνειά τους; Η δυτικοφιλία είναι ο σαδομαζοχισμός του χειρότερου Ρωμιού.

    • George avatar
      George @ ΝΤΙΝΟΣ 17/10/2013 08:37:41

      Ντίνο η οικογένεια μου πολέμησε σε δύο πολέμους τους Γερμανούς. Εχω το βόλι που πέτυχε τον παππού μου στο Βέλγιο, στον Α πόλεμο. Μοναδική του κληρονομιά. Η μητέρα μου-βρέφος-αναγκάστηκε να αφήσει την οικογένεια της και να μεγαλώσει σε ορφανοτροφείο- για να γλυτώσει τους βομβαρδισμούς στο Λονδίνο. Αν και καταλαβαίνω ότι σε ένα πόλεμο η βλακεία είναι κοινή , φίλους τους Γερμανούς για προφανείς δικούς μου λόγους δεν μπορώ να τους πω. Εχω μάθει-με κόπο-να μην τους μισώ. Εχω μάθει να δουλεύω μαζί τους έντιμα. Μέχρι εκεί! Στα δικά μας. Δεν θεωρώ ότι έχουμε τίποτα κοινό μαζί τους. Πρέπει να φύγουμε από το ΔυτικοΕυρωπαικό Ευρώ. Αλλά πρέπει πάνω από όλα να σταθούμε στα πόδια μας. Να κατηγορούμε τους άλλους ότι μας δωροδόκησαν είναι υπεκφυγή. Υποβρύχια που γέρνανε, Leo-2 που είχαν ρωγμές, Apache που τα είχαν φάει τα ποντίκια ήταν δικές μας δικαιολογίες για να μην πληρώσουμε μια και είχαν αρχίσει να μην μας δανείζουν άλλα. Ετσι θα συνεχίσουμε? Με το κεφάλι στην άμμο? Λύση στο χρέος οι Ευρωπαίοι θα έδιναν και αύριο αν είχαν πειστεί ότι αλλάξαμε. Ξέρουν ότι δεν θα τα πάρουν πίσω. Το θέμα είναι ότι δεν έχουμε αλλάξει. Γι' αυτό και ο μοχλός πίεσης παραμένει.

  16. Φασολαδα avatar
    Φασολαδα 15/10/2013 17:02:16

    Σχεδόν τριάμισι χρόνια πέρασαν για να μάθουμε, πέραν πάσης αμφιβολίας, όσα πολλοί υποψιαζόμασταν. Ότι η ελληνική οικονομία, αλλά και η κοινωνία θυσιάστηκαν το 2010 για να σωθούν οι ευρωπαϊκές τράπεζες και το ευρώ.

    Ότι το πρόγραμμα διάσωσης που υπογράφηκε τον Μάιο του ίδιου έτους δεν είχε ως αφετηρία την αλληλεγγύη των εταίρων μας, αλλά την προστασία των τραπεζών τους. Ότι εσκεμμένα απέφυγαν να επιβαρύνουν τους ιδιώτες κατόχους ελληνικού χρέους, καταρτίζοντας ένα πρόγραμμα που ήξεραν εκ των προτέρων ότι δεν πρόκειται να φέρει αποτελέσματα.

    Τώρα όμως όλα ήρθαν στο φως, χάρη σε δημοσίευμα της Wall Street Journal στηριγμένο σε «διαβαθμισμένα» εσωτερικά έγγραφα και πρακτικά συνεδριάσεων του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

    Από τα έγγραφα αυτά προκύπτουν οι ζωηρές αντιδράσεις -και ο θυμός- πληθώρας χωρών μελών του ΔΝΤ που διατύπωναν σε όλους τους τόνους την άποψη ότι το πρόγραμμα διάσωσης είναι ανεφάρμοστο, ότι θα συντρίψει την ελληνική οικονομία, ενώ ρωτούσαν επιτακτικά γιατί δεν υπήρχε καμία πρόταση για κούρεμα του χρέους της χώρας.

    Από τα ίδια έγγραφα προκύπτει ότι με «μοχλό» τον Ντομινίκ Στρος-Καν οι Ευρωπαίοι εταίροι μας ήταν εκείνοι που επέμειναν να μην θιγούν οι ιδιώτες πιστωτές της Ελλάδας, για να προστατευθεί ο ευρωπαϊκός τραπεζικός τομέας. Άποψη με την οποία συντάχθηκαν τελικώς και οι Αμερικανοί, ώστε να προστατευτούν τα ανοίγματα των τραπεζών τους στον χρηματοπιστωτικό κλάδο της γηραιάς ηπείρου.

    Τη συνέχεια τη γνωρίζουμε όλοι. Το πρόγραμμα απέτυχε παταγωδώς, ενώ το μετέπειτα κούρεμα του χρέους το πλήρωσαν κατά κύριο λόγο οι ελληνικές τράπεζες και τα ελληνικά ταμεία.

    Η ελληνική οικονομία γονάτισε με τρόπο πρωτοφανή εν καιρώ ειρήνης και η κοινωνία υπέστη συντριπτικά πλήγματα, που αποτυπώνονται όχι μόνο στην εκτόξευση της ανεργίας και στη μείωση του βιοτικού επιπέδου, αλλά και στην ανάπτυξη ακραίων μορφωμάτων όπως η Χρυσή Αυγή.

    Όλα αυτά βεβαίως συνέβησαν και δεν αλλάζουν. Θεωρώ όμως ιδιαίτερα ατυχές -και ανησυχητικό- το γεγονός ότι η κυβέρνηση αφήνει αυτά τα ντοκουμέντα να περάσουν απαρατήρητα.

    Τώρα, δεν είναι επιτέλους η ώρα για την ελληνική κυβέρνηση να ζητήσει ένα ελάχιστο αντίτιμο γι' αυτήν τη θυσία, έστω κι αν έγινε «με το ζόρι»;

    Δεν είναι ώρα να ζητήσει πραγματική στήριξη της Ελλάδας και μείωση των υπέρογκων υποχρεώσεών της;

    Ακόμη και μέσω των «διαρροών», όπως αυτή που έγινε προς τη WSJ, είναι πια προφανές ότι το ΔΝΤ θέλει αυτήν τη φορά να γίνει «παστρικά» η δουλειά, να φέρει αποτέλεσμα.

    Ωστόσο, η ελληνική κυβέρνηση δεν φαίνεται να δραστηριοποιείται προς την ίδια κατεύθυνση. Γι' αυτό κι έκανε πως… δεν κατάλαβε όσα έγραψε η Wall Street Journal.

    Είναι όμως αυτή η τακτική, της πλήρους υποταγής στα κελεύσματα της Γερμανίας και των άλλων σκληροπυρηνικών της ευρωζώνης, η καλύτερη για τα συμφέροντα της χώρας;

    Κρίνοντας από όσα έχουν συμβεί ως σήμερα, έχω πολύ μεγάλες αμφιβολίες.

    • Omifast avatar
      Omifast @ Φασολαδα 15/10/2013 20:27:24

      Τα προγράμματα του ΔΝΤ βγαίνουνε πάντα. Τα προγράμματα είναι μελετημένα να βγαίνουν και κομμένα και ραμμένα στα μέτρα της κάθε χώρας. Όχι φυσικά από "αγάπη" του ΔΝΤ προς την εκάστοτε χώρα αλλά επειδή θέλουνε να εξασφαλίσουν ότι θα πάρουνε τα χρήματά τους πίσω (συν το όποιο κέρδος).

      Στις χώρες που εφαρμόστηκαν τα μέτρα του ΔΝΤ (Τουρκία, Ουγγαρία κ.α.) απέφεραν αποτελέσματα.
      Στις τριτοκοσμικές χώρες (Αϊτή, Γουινέα Μπισάου κ.α.) καθώς και στις ευρωπαϊκές χώρες με τριτοκοσμικές δομές-υποδομές-κόμπλεξ (Ελλάδα) που δεν εφαρμόστηκαν τα μέτρα δεν απέφεραν και αποτελέσματα...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Φασολαδα 17/10/2013 11:26:37

      @Φασολαδα
      Εδω αγαπητε-η δωσαμε αιμα ποταμι στον Β΄ΠΠ και μας φτυσανε μετα κανονικα και τωρα θα σκεφτοντουσαν την οικονομια μας η αν θυσιαστηκαν μερικες Τραπεζες και Ασφαλιστικα Ταμεια; Μας ξεπεταξαν με μια ρηση του Τσωρτσιλ και μας εβαλαν και να σκοτωθουμε εντος....
      Σημερα ας το χωνεψουμε, αλληλεγγυη μεταξυ κρατων δεν υπαρχει, μονο συμφερον και ποιος εχει το μαχαιρι για να πιεσει. Εμεις που μειναμε σαν ενα εκφυλισμενο εθνος πια, που υποχρεωνεται σε αναμιξεις με μεταναστες που Ελληνοποιουνται σωρηδον με συνοπτικες διαδικασιες, που υποβαθμισαμε την Παιδεια μας οσο δεν παιρνει και δεν βγαζουμε Ελληνοπουλα αλλα παραφουσκωμενα, αλαφροϊσκιωτα, καταναλωτικα, εγωϊστικα θρεφταρια, που δεν εχουμε την ικανοτητα ουτε σωστα να κρινουμε προκειμενου να καθορισουμε τις τυχες του Εθνους, εμεις πιστευουμε οτι μπορει ξαφνικα να γυρισει ενας διακοπτης και να σωθουμε; Οχι , ποτε δεν γινεται ετσι. Ερχεται ο λογαριασμος και θα ειναι πικρος, πολυ πικρος και συλλογικα και ατομικα. Γιατι τελικα κανενας δεν αλλαξε οσα κι αν περναμε σαν λαος. Η νοοτροπια μας παραμενει δυστυχως ιδια και το εγω μας δεσποτικο και αξεπεραστο. Σε καιρους ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ μην περιμενουμε ανακαμψη. Καταστροφη να περιμενουμε και "αλωση". Μπορει και αυτο να ειναι το φαρμακο για να συνελθουμε τελικα. Καθε γενια περναει και μια μεγαλη δυσκολια οπως περασαν οι παππουδες μας και οι περισσοτεροι απο τους γονεις μας. Απο το 50 και μετα οι γενιες εζησαν με ασφαλεια, ευημερια και προοδο και συνηθισαν. Ηρθε ομως μαλλον η σειρα τους να ξεχρεωσουν κι αυτοι....Να παρακαλαμε ΟΛΟΙ να ειναι μονο οικονομικο το ξεχρεωμα γιατι αν ειναι και με αιμα εκει δεν υπαρχει ανακαμψη και γυρισμος.....

  17. elli avatar
    elli 15/10/2013 17:28:12

    Τώρα που αρχίσαμε τα πάρε-δώσε με τους Αμερικανο-Εβραίους, άρχισαν να μας "βρωμούν " οι ευρωπαίοι?
    Αν δεν κάνω λάθος, εντός Τροικας βρίσκεται το ΔΝΤ το οποίο είναι Αμερικανοτραφές. Οι "οίκοι αξιολόγησης" οι οποίοι ρήμαξαν την Ελλάδα με τις αξιολογήσεις τους στις πιο κρίσιμες στιγμές, και κάθε φορά που η Ε.Ε έπαιρνε μια απόφαση για το χρέος, έπεφταν σαν τα "κοράκια" να τις υποβαθμίσουν, είναι εγκαταστημένοι και ελέγχονται από την Αμερική.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ (άσχετα που το παίζει αριστερά) είναι πολύ πιθανόν το "άλλο χέρι", η "εναλλακτική " των Αμερικανών, για να "σπείρουν ζιζάνια" στην Ευρώπη (αν κρίνουμε από τις επισκέψεις του Αλέξη στην Ουάσιγκτον σε άσχετο χρόνο), ο συνεχιστής του ΓΑΠ στο καταστροφικό του έργο.
    Εμείς λοιπόν τώρα που η Ε.Ε τραβάει μπροστά και στην ουσία είναι το "σπίτι μας", θα πάμε με το θείο Σαμ που πάει για "φούντο", για να ξαναρχίσουμε να ακούμε ,πόσο "φίλοι μας" είναι οι Τούρκοι και ότι πρέπει να μοιραστούμε και τους υδρογονάνθρακές μας , γιατί έτσι το θέλουν οι "φίλοι μας".

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ elli 15/10/2013 18:02:23

      Δεν νομίζω αγαπητή elli,ότι ο Αλέξης βρίσκεται πίσω από τις λέξεις.
      Κατά το τελευταίο του ταξίδι στην Αμερική δεν είδε ούτε τον τελευταίο δημ.υπάλληλο της αμερικανικής διοίκησης ,πράγμα που φανερώνει ότι δεν είναι "ανταγωνιστικός" στο πολιτικό γίγνεσθαι , για την πέραν του Ατλαντικού υπερδύναμη (;). Το ίδιο και στις Βρυξέλλες.
      Η γνωστή δημοσκοπική εταιρεία του καθηγητού εκ Σαλονίκης που παρουσιάζει τον κ. Τσίπρα ως εξουσιαστή του πολιτικού παιχνιδιού,μάλλον ευσεβείς πόθους διερμηνεύει ή παραγγελιές της πλατείας κάτωθεν της Ομονοίας.
      Πάντως, όπως και να έχει, πράγματι ο Σαμαράς θα πρέπει να επιλέξει αν θα δεχτεί τις επιταγές της Εσπερίας ,χωρίς κουβέντα, ή αν θα βγεί προς τον λαό να εξηγήσει ,να ζητήσει υποστήριξη, να στηριχθει επάνω του για έναν ουσιαστικό ανένδοτο. Οι καιροί ου μενετοί.
      Εμείς -από την τομή που έκανε στο συνέδριο της ΝΔ και εξελέγη πρόεδρος από τη βάση και όχι από τις κομματικές ίντριγκες- του έχουμε εμπιστοσύνη και του ζητάμε να την εκμεταλλευτεί προς το κοινό συμφέρον.

      • Omifast avatar
        Omifast @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 15/10/2013 20:29:19

        Μα βγαίνει ο έρμος ο Σαμαράς και ζητάει στήριξη από το λαό.
        Και το αποτέλεσμα είναι να φοροδιαφεύγει το 80%!!!

        • Ορέστης Α. avatar
          Ορέστης Α. @ Omifast 15/10/2013 20:35:19

          Ας τσακίσει τους Λαγκαρντιανούς και τους λοιπούς μεγαλοαρπάχτρες τότε.

          • Omifast avatar
            Omifast @ Ορέστης Α. 15/10/2013 20:54:56

            Και οι καθηγητές με τα "ιδιαίτερα" 40€ την ώρα;
            Οι υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι με τα "50άρικα";
            Τα περίπτερα που δηλώνουν 8.000 € τζίρο ετησίως;
            Οι καφετέριες που πας στις 15;00 η ώρα να πιεις καφέ κι έρχεται η απόδειξη που είναι χτυπημένη στις 10:32 το πρωί;

            Τι θα γίνει με όλους αυτούς;;;
            Θα συνεχιστεί αυτή η κατάσταση;;;
            Αυτοί δεν είναι στη λίστα Λαγκαρντ.

          • Ορέστης Α. avatar
            Ορέστης Α. @ Omifast 15/10/2013 22:07:38

            Συμφωνώ απόλυτα. Όλοι αυτοί, είναι τεράστια πληγή και θράσος και χυδαιότητα. Πως τους πιάνεις όμως; Έτσι που βουλιάζουμε στην κατάντια, προφασίζονται οτι αν δεν κλέψουν θα κλείσουν. Λες και δεν έκλεβαν από πάντα.

    • Hawk avatar
      Hawk @ elli 17/10/2013 10:14:22

      Το αν σπέρνουν " ζιζάνια" οι φίλοι μας αμερικανοί είναι ένα μεγάλο ζήτημα, να θυμίσω όμως το πολύ πρόσφατο γεγονός ότι ο Ολάντ πρώτος από όλους έσπευσε να υποστηρίξει τις αμερικανικές θέσεις για εισβολή στην Συρία ..... και ήταν πανέτοιμος να εξορμήσει , ενώ καλά καλά δεν είχαν πάρει απόφαση στις ΗΠΑ. Και δε μιλάμε για την Αγγλία γιατί είναι μιά άλλη κατάσταση - σχέση με τις ΗΠΑ, άρα τι λέμε λοιπόν ο θείος σαμ φταίει ή η ευρώπη που του κάνει τα χατίρια και δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να έχει κοινή πολιτική?

  18. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 15/10/2013 18:23:25

    Το ότι ο Σαμαράς δεν είναι φίλος με τη Γερμανία ή την Αμερική και νοιάζεται ΜΟΝΟ πως η χώρα του θα ξεφύγει από το χάος που ήθελαν κάποιοι να τη ρίξουν το έχει καταλάβει κανείς ή ακόμη ακούει Τσίπρα και Καμένο;

    • old visitor avatar
      old visitor @ Γεώργιος Τ. 15/10/2013 19:10:28

      Ο κόσμος δεν σκέφτεται κομματικά, αλλά με όρους πραγματικής βίωσης συνθηκών ζωής.
      Αυτός ο κόσμος εξέλεξε Σαμαρά στο τιμόνι της ΝΔ.
      Οι τσιπροκαμμένοι κοιτάνε να εξυπηρετήσουν κομματικά συμφέροντα, μην ταυτίζουμε την κοινωνία με αυτούς, επειδή εκφέρει αντίθετη άποψη από την δική μας....
      Γενικά η κομματική σκέψη, έχει περιοριστεί σε έναν πολύ περίκλσειστο πυρήνα ψηφοφόρων και δεν αφορά την κοινωνική πραγματικότητα, την οποία μάλλον αγνοείτε.

    • Ωρίων avatar
      Ωρίων @ Γεώργιος Τ. 15/10/2013 19:12:19

      Φίλε Γεώργιε Τ. αν αφήσει απ' έξω τους οπαδούς του Τσίπρα του Καμμένου και των λοιπών αντιμνημονιακών κομμάτων, θα νοιάζεται ΜΟΝΟ για το 30% το πολύ της χώρας και όχι για ολόκληρη την Ελλάδα...

    • Δημητρης avatar
      Δημητρης @ Γεώργιος Τ. 15/10/2013 19:15:29

      Αυτο το χαος δεν το ηξερε πριν τις εκλογες του 12 ενω συγκυβερνουσε ηδη 6 μηνες ? γιατι τοσες προεκλογικες υποσχεσεις γιατι τα 18 σημεια γιατι η προγραμματικη συμφωνια ? ασε τα ζαππεια δεν τα βαζω.....

  19. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 15/10/2013 19:33:19

    Για Κύπρο ουδέν σχόλιο βλέπω. Δε συμφέρει μάλλον μιας και αποδείχθηκε περίτρανα και σε κλίμακα 1/1000 τι πανηγύρι θα είχαμε αν γινόταν το ίδιο εδώ...

    • Ορέστης Α. avatar
      Ορέστης Α. @ Γεώργιος Τ. 15/10/2013 20:33:52

      Το καρπούζι και το μανταρίνι είναι και τα δύο φρούτα εξυπνοπούλι μου, αλλά με πόσες ουσιαστικές διαφορές!!! Ε;

    • Υποψιασμένη avatar
      Υποψιασμένη @ Γεώργιος Τ. 15/10/2013 22:04:08

      Συγκρίνετε σκοπίμως, τα ασύγκριτα. Τι Κύπρος τι Ελλάδα; Δε νομίζω! Διαφορετικά τα μεγέθη, άλλος ο χρόνος, και υψηλότερο έως ανυπολόγιστο το ρίσκο για τους τοκογλύφους. Ξέρετε, καθώς το ποτάμι κυλά, ποτέ δε μπαίνουμε στο ίδιο νερό. Αλλά τι σας τα λέω και σας ...κουράζω; Εσείς μονίμως διαστρέφετε την πραγματικότητα, κατά το ευκταίον σας.

  20. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 15/10/2013 19:38:46

    Αυτό ακριβώς που λες κάνει ακόμη πιο μεγάλο το τόλμημα να αναλάβει κόντρα στις προβλέψεις και τη δημαγωγία όλων των άλλων και την κακή ψυχολογία της κοινωνίας. Και ήδη αλλάζει το κλίμα για όποιον ξέρει να ερμηνεύει τα σημάδια από όλα τα στατιστικά που δείχνουν το τέλος της ύφεσης.

    • Ανάπτυξη avatar
      Ανάπτυξη @ Γεώργιος Τ. 15/10/2013 20:50:29

      Δεν έχουν σημασία τα κατασκευασμένα ....στατιστικά σου. Κοίταξε γύρω σου τους ανθρώπους. Τη ζωή και τ΄αδιέξοδά τους. Έτσι να ερμηνεύεις την πραγματικότητα. ΄Όχι όπως σε εξυπηρετεί. Εσύ περνάς καλά. Οι άλλοι όμως;

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Ανάπτυξη 16/10/2013 08:25:33

        Τα στατιστικά στα οποία αναφέρομαι είναι η ένδειξη ότι τελείωσε η ύφεση. Η ανεργία ξεκινάει να μειώνεται αφού αρχίσει η ανάπτυξη. Όχι αμέσως. Πρώτα παύει να αυξάνεται. Αλλά εσύ θες μάγο, όχι άνθρωπο.

  21. elli avatar
    elli 15/10/2013 20:16:02

    Και τέλος πάντων, όλα αυτά που πληρώνουμε τόσα χρόνια, άδικα τα πληρώνουμε? Τ ι μας λένε τώρα? Ότι όλα πήγαν στο "βρόντο"?
    Αυτοί δε μας έλεγαν ότι ο δρόμος των μνημονίων είναι ο μόνος δρόμος και δεν υπάρχει άλλη διέξοδος, όταν όλος ο κόσμος ήταν αντίθετος?
    Μόνοι τους τώρα αυτοαναιρούνται και "στρώνουν" το δρόμο για τον Τσίπρα?
    Γιατί ένας αφελής μπορεί κάλλιστα να σκεφτεί ότι ο Τσίπρας τα έλεγε από την αρχή ότι τα μνημόνια δεν "έβγαιναν" και δεν έπρεπε να ακολουθήσουμε αυτές τις επιταγές της Ε.Ε. Αυτοί χρειάστηκαν 4 χρόνια για να το καταλάβουν και τώρα μας τα "γυρνάνε"?

  22. elli avatar
    elli 15/10/2013 20:45:24

    Επιπλέον είναι φυσικό να μην "βγαίνει" το πρόγραμμα και να συνεχίζουν να ζητούν νέα μέτρα, αφού ούτε ιδιωτικοποιήσεις έχουμε κάνει, αλλά και για 2000 άτομα που ήταν να ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ από το δημόσιο "κλωθογυρνάμε" 4 χρόνια.
    Προσωπικά, τις απολύσεις στο δημόσιο για να μειωθούν τα έξοδα, τις ακούω 4 χρόνια! Και μιλάμε για απειροελάχιστο ποσοστό σε σχέση με τη "σφαγή" του ιδιωτικού τομέα.
    Κατά τα άλλα ένα μικρό παράδειγμα για το "γλέντι" που γίνεται ακόμη στο δημόσιο, είναι οι υπερωρίες που δηλώνουν και πληρώνονται ανελλιπώς οι διοικητικοί υπάλληλοι στα υποκαταστήματα του ΙΚΑ (αν μπείτε στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ του ΙΚΑ , θα δείτε πόσες υπερωρίες πληρώνονται κάθε μήνα), αλλά αν πάτε σε υποκατάστημα ΙΚΑ της περιοχής σας, θα παρατηρήσετε ότι οι διοικητικοί υπάλληλοι δεν τηρούν καν το κανονικό ωράριο, πόσο μάλλον δε τις υπερωρίες τις οποίες όλοι πληρώνουμε!

  23. Omifast avatar
    Omifast 15/10/2013 20:57:16

    Γεώργιε Τ.,
    καλά σου λέει ο/η "ανάπτυξη".
    Κοίτα γύρω σου τα μπουζούκια, δουλεύουν πλέον μόνο διήμερο...
    Ντροπή και αίσχος!

    • Αντώνης avatar
      Αντώνης @ Omifast 15/10/2013 21:06:27

      Πως φαίνεται ο νιρβάνας μπουζουκόβιος τελικά! Και κάλιστα πληροφορημένος και στην καρακοσμάρα του. Άψογος.

  24. Ανάπτυξη avatar
    Ανάπτυξη 15/10/2013 21:01:31

    Στα μπουζούκια πας εσύ. Τράβα και λίγο σε κανέναν ΟΑΕΔ και θα καταλάβεις. Αλλά προτιμάς να λές ανοησίες. Λέγε λοιπόν.

  25. Διογένης avatar
    Διογένης 15/10/2013 21:03:40

    Ο Σαμαράς πηγαίνει με αυτόν που εξυπηρετεί κάθε φορά το σχέδιό του. Το σχέδιο του για την χώρα, αλλά και για την διατήρηση της εξουσίας από τον ίδιο. Και ας μην παρεξηγηθεί το τελευταίο, είναι προσόν, όταν κάποιοι άλλοι παραιτούνταν κατ' απαίτηση αυτών που ήθελαν τον ΓΑΠ για να προκαλέσουν την κρίση της Ελλάδας και του ευρώ. Αλλά και όταν π.χ. ο ίδιος ο ΓΑΠ "θυσιαζόταν" εκουσίως για να συνεχιστεί εις το διηνεκές η άθλια πολιτική του Μνημονίου.

    Άρα, ο Σαμαράς έχει ήδη διαλέξει: Είναι με την Ελλάδα. Έχει αίσθηση του ιστορικού χρέους του ως Έλληνας ηγέτης. Και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Τα υπόλοιπα κινούνται λίγο έως πολύ στον χώρο της λεπτομέρειας, χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι και αυτά σημαντικά.

    Μια σημαντική "λεπτομέρεια", λοιπόν, είναι ότι ο Σαμαράς αρνήθηκε να πάει κόντρα στις βουλές της ελλαδικής ολιγαρχίας. Ο Σαμαράς αντιλήφθηκε νωρίς ότι θα χρειαζόταν είτε να ηγηθεί μιας συνολικής επανάστασης - για την οποία ο ίδιος προφανώς και δεν ήταν προετοιμασμένος να ηγηθεί ή να την οργανώσει - είτε να "πάει με τα νερά" της ελλαδικής ολιγαρχίας και να επιχειρήσει την επίλυση της κρίσης μέσα από συνεννόηση με τους δανειστές της Ελλάδας. Το τελευταίο αποδείχθηκε αδύνατον, οπότε έπρεπε να υποταχθεί πλήρως στις προβλέψεις του Μνημονίου και να κοιτάξει να βγει από την κρίση με τις αλυσίδες του Μνημονίου στα χέρια. Φαίνεται ότι τα καταφερνει, παρά τις αντίξοες συνθήκες στο εσωτερικό και το εξωτερικό της χώρας.

    Εάν η Ελλάδα βγει από το Μνημόνιο - με άλλα λόγια: εάν η Ελλάδα καταφέρει να δανειστεί χρήματα από τις αγορές - τότε ο Σαμαράς θα περάσει σε επόμενη φάση. Αυτή τη στιγμή η υποστήριξη της ελλαδικής ολιγαρχίας μάλλον του είναι ακόμη αναγκαία. Θα του είναι πιθανότατα και αύριο. Αν όμως μεθαύριο έχει μπορέσει να πάρει με το μέρος του το 60% π.χ. του λαού, τότε θα υπαγορεύσει το παιχνίδι με άλλους όρους.

    Αν σε κάτι μας έχει συνηθίσει ο Σαμαράς, είναι οι μεθοδευμένες και οργανωμένες κινήσεις του. Εκεί είναι που έχει πιάσει "κορόιδα" όλους τους αντιπάλους του και εκεί είναι που έχει διαψεύσει όλες τις ζοφερές εκτιμήσεις για το μέλλον της κυβέρνησής του. Όλο και περισσότεροι βλέπουν σταδιακά, μέρα με τη μέρα, ότι η Ελλάδα μπορεί να βγει από το Μνημόνιο και όλο και περισσότεροι στρέφονται, έτσι, στην υποστήριξη Σαμαρά.

    Πόσο μάλλον όταν βγει κιόλας από το Μνημόνιο.

    Χθες έγινε μια κίνηση που δεν είχε ξαναγίνει τα τελευταία χρόνια. Η Ελλάδα πηρε κάποιο μέτρο με οικονομικές επιπτώσεις χωρίς να περιμένει την απάντηση της τρόικα (επίδομα πετρελαίου θέρμανσης). Δεν έχει σημασία αν ο τρόπος ήταν σωστός ή λάθος, αν το μέτρο γίνεται με καλό ή κακό τρόπο. Η Ελλάδα προχωράει, ο Σαμαράς προχωράει στην επόμενη μέρα, στην μεταμνημονιακή Ελλάδα. Τίποτε δεν θα είναι όπως πριν, ακόμη και ο ΣΥΡΙΖΑ διστάζει να λέει και τόσο ανοικτά το επόμενο "λεφτά υπάρχουν".

    Το spread πέφτει, και όσο πέφτει, η τρόικα αποδυναμώνεται. Κτίζονται σταδιακά ισχυρές διεθνείς τραπεζικές συμμαχίες, που θα φέρουν τη χώρα στις αγορές χωρίς καλά-καλά η τρόικα να το καταλάβει. Τοτε θα σταματήσει κάθε συζήτηση για "χρηματοδοτικά" και λοιπά "κενά" και η επάνοδος της εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία θα είναι αλματώδης. Θα μπορεί τότε η τρόικα να εξαναγκάσει επιτέλους και τις τράπεζες να χρηματοδοτήσουν την οικονομία, που σήμερα η τρόικα de facto το απαγορεύει, (έως το 2017, λέει, και βλέπουμε...). Και τότε θα είναι που θα έλθει οριστικά το "σημείο καμπής" στην ελληνική οικονομία.

    Είναι εκπληκτικό αν σκεφτεί κανείς ότι η ύφεση τελειώνει με τις τράπεζες να μην χρηματοδοτούν, ακόμη, την οικονομία! Αυτό θα τείνει να δημιουργήσει, σταδιακά, μια μη τραπεζική συσσώρευση κεφαλαίου, που θα επεκτείνεται όσο θα εξορθολογίζεται η φορολογία. Και όταν επέλθει και η τραπεζική χρηματοδότηση, θα έχουμε απότομη ανάκαμψη, όσο απότομη ήταν και η ύφεση όταν έκλεισαν οριστικά οι κάνουλες της τραπεζικής χρηματοδότησης κάπου στο πρώτο μισό του 2011.

    Οι άπιστοι Θωμάδες που λοιδορούν σήμερα το πρωτογενές πλεόνασμα θα γίνουν οι φανατικότεροι υποστηρικτές του Σαμαρά.

    Πρέπει λοιπόν να βγει στις αγορές. Κατά τη γνώμη μου, πρέπει να κάνει μια κίνηση "δοκιμαστικής" εξόδου πριν το τέλος του 2013, ώστε να βουλώσει στόματα και κερδίσει σε επίπεδο διαπραγμάτευσης και πίεσης. Πρόθυμα funds να ρισκάρουν, υπάρχουν. Και μάλιστα ισχυρά.

    Δεν ειναι ανάγκη να "ποντάρει" ούτε σε νέο κούρεμα του χρέους ούτε σε νέα ελάφρυνση. Δεν θα του την δώσουν ή αν του την δώσουν, θα είναι πανάκριβη, θα θέλει ένα σωρό νέα μέτρα, επιτάχυνση των λεγόμενων "αποκρατικοποιήσεων" και ένα σωρό άλλα μέτρα που θα γέμουν είτε δολιότητας, είτε των τευτονικών συμπλεγμάτων ανωτερότητας. Η απότομη αύξηση του ΑΕΠ που σχεδόν αναγκαστικά (μετά από τόση ύφεση) θα έλθει τα επόμενα χρόνια, θα βελτιώσει τα νούμερα χωρίς καλά καλά να το καταλάβει κανείς.

    Συμφωνώ λοιπόν με το άρθρο, κάπου εδώ πρέπει να γίνει η ανατροπή, με σχέδιο, μέθοδο, πρόγραμμα, κτίσιμο των σωστών συμμαχιών. Και μια δοκιμαστική έξοδος περί τα 500 εκ. ευρώ π.χ., θα είναι μια θεαματική κίνηση που θα αποδώσει πάρα μα πάρα πολλούς καρπούς. Και ας πληρώσουμε μερικούς τόκους για αυτά 500 εκ. ευρώ, δεν χάλασε ο κόσμος. Θα μας αποφέρουν πολλά περισσότερα αυτοί οι τόκοι: Την ελευθερία της πατρίδας μας!

    • Δημητρης avatar
      Δημητρης @ Διογένης 15/10/2013 22:00:37

      Να το κρατησεις αυτο το σχολιο μεχρι τον οκτωβριο του 14.....να δουμε που θα επαληθευτεις.

    • Απόστολος avatar
      Απόστολος @ Διογένης 15/10/2013 22:55:31

      ... όλα αυτά τα σκέφτηκες μόνος; (ή έριχνες και καμιά κλεφτή ματιά στο λυσάρι;)
      Παναγίτσα μου!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Διογένης 16/10/2013 08:28:53

      Συμφωνώ και μακάρι να το κάνει. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος με τέτοιους "εταίρους"...

  26. old visitor avatar
    old visitor 15/10/2013 21:10:24

    Η έννοια "κοινωνικές ανισότητες", "χάσμα της φτώχειας", "κοινωνικός αποκλεισμός" σου λένε κάτι;
    Έτσι για να ξέρουμε ποιοι συντηρούν τα μπουζούκια και να μην λειτουργούμε με τη λογική της συλλογικής ευθύνης...
    ;)

    • Αντώνης avatar
      Αντώνης @ old visitor 15/10/2013 21:38:29

      Άσε τη μπουρδολογία. Μαζί με το λούμπεν φοροκλεφτουριάρικο προλεταριάτο, κι εσύ ο βολεμένος νεόπλουτος, Πρώτος στο πανερο γαρύφαλλοπόλεμο. Δεν μπορείς να κρυφτείς! Μπαμ κάνεις. Η ελπίδα του τόπου.

      • old visitor avatar
        old visitor @ Αντώνης 15/10/2013 22:05:56

        πες μου ότι κάνεις πλάκα!
        Το διάβασες το σχόλιο ή απλά πέταξες μια απάντηση και όπου "κάτσει";

    • old visitor avatar
      old visitor @ old visitor 15/10/2013 22:08:54

      @Αντουάν

      Κοινωνικός αποκλεισμός;;;;;

      Υου know????

      Δηλαδή υπάρχει μια ελίτ που καλοπερνάει στα μπουζούκια και δεν μπορεί δια της συλλογικής ευθύνης να κατατάσονται όλοι στο ίδιο τσουβάλι...

      Ρε παιδιά διαβάζετε τα σχόλια, μην απαντάτε ταχύτερα από τη σκέψη σας!

      • Αντώνης avatar
        Αντώνης @ old visitor 17/10/2013 07:12:50

        Συγνώμη, παρεξήγηση. Δεν αναφερόμουν σ΄εσένα. Ό,τι γράφω πήγαινε για τον Οmifast που νόμισα οτι συνέχιζε ειρωνευόμενος αναφέροντας τις “κοινωνικές ανισότητες”, το “χάσμα της φτώχειας” και τον “κοινωνικό αποκλεισμό” . Δεν είχα προσέξει το όνομά σου :-).

  27. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 15/10/2013 21:49:24

    Μήπως, τελικά έπρεπε ή πρέπει να πάει με "τους" των λιστών και τους πέρα (...) απ'αυτούς , και τους υποστηρικτές και προστάτες τους από διορισμένους με ημερομηνία λήξης και μη, ανώτατους υπαλλήλους του ΥΠΟΙΚ βλ. κ.κ. υπουργούς ; Μήπως, τελικά έπρεπε ή πρέπει να πάει με τους μεγαλο-φοροφυγάδες -μικρούς και μεγάλους- ανεξαρτήτως επαγγέλματος & επαγγελματικής δράσης και μορφωτικού επιπέδου (...) και να καταδικάσει σε απονενοημένα διαβήματα όλους αυτούς τους (όχι πονηρούς) , νοικοκυραίους που απέμειναν, που πλήρωναν και εξακολουθούν, εξαθλιωμένοι, να πληρώνουν για να έχουν κάποιοι άνετη και πολυτελή διαβίωση εντός και χωρίς συνωστισμό αλλά και εκτός, σφυρίζοντας αδιάφορα και περιγελώντας τον ανθρώπινο πόνο που έχουν προκαλέσει αλλά και τις επόμενες γενιές σε σκλαβιά ;
    Εξ 'αιτίας των παραπάνω, και του σάπιου συστήματος που ανδρώθηκε και μεγαλούργησε και υποστηρίζεται ακόμα και σήμερα από κάποιους αμετανόητους.....και πολλούς υποτελείς τους..... Όχι άλλα μέτρα στην πλάτη των εξαθλιωμένων της αστικής τάξης. Καταβολή λοιπόν, (από όλους αυτούς πέρα και εκ των λιστών και των ανέγγιχτων γενικότερα), των αναλογούντων φόρων στα νομίμα εισ/τα -κερδη τους με αναδρομική ισχύ και κατάσχεση των μη δικαιολογημένων, όπως ακριβώς έπραξαν και ισοπέδωσαν τους Νοικοκυραίους μισθωτούς και συνταξιούχους (όχι τους "πονηρους") και τα νόμιμα εισ/τά τους και καταδίκασαν σε σκλαβιά την επόμενη γενιά και όχι μόνο. Οι "αχόρταγοι" χρωστούν και πρέπει να πληρώσουν ΑΜΕΣΑ και με συνοπτικές διαδικασίες και θα καλυφθούν αρκετές μαύρες τρύπες, άλλωστε είναι οι κύριοι υπαίτιοι γι'αυτές .....Οι ακριβοπληρωμένοι υπάλληλοι το γνωρίζουν και ας τους προστατευουν κι ας νομοθετούν υπέρ αυτών .....
    Πόσα χρόνια μιλάμε για λίστες και πόσοι ακριβοπληρωμένοι (......και από το υστέρημα του Ελληνκού Λαού) υποτελείς-διαπραγματευτές έχουν διαδεχθεί ο ένας τον άλλο νομοθετώντας και διαλύοντας τον υγιή ιστό της κοινωνίας μας .... ;
    Γνωρίζει τί πρέπει να πράξει ..... κι αυτό δεν είναι οι εκλογές, όπως αρκετοί προσπαθούν να μας πείσουν....
    Εθνική Ενότητα- Ομοψυχία και Σύνεση απαιτείται με γνώμονα το Δημόσιο,το ΕΘΝΙΚΟ συμφέρον και όχι το προσωπικό χαρτοφυλάκιο του καθενός ....
    Απέδειξε ότι είναι και Άξιος Πολεμιστής στις κρίσιμες και πολυεπίπεδες μάχες που έδωσε και δίνει..... εντός και εκτός .....
    Πιστεύουμε ότι είναι και δυνατός και βούληση διαθέτει αλλά και "τόσο προσεκτικός ώστε δεν θα του ...παρα - πέσουν τα κλειδιά στο πεζοδρόμιο" .....

  28. FRESH (again) avatar
    FRESH (again) 15/10/2013 22:41:48

    ίσως η δεύτερη επίσκεψη στις ΗΠΑ να ήταν τόσο προσοδοφόρα όσο δεν φανταζόμαστε...

  29. foros1 avatar
    foros1 16/10/2013 00:15:32

    αν μας κανουν τον εκβιασμο της Κύπρου, ας δουμε και εμεις τι μπορουμε να κανουμε ωστε να "ψαχνουν" και αυτοι το ευρω τους, γιατι και εμας τοτε θα μας συμφερει ενα νομισματικο reset.

  30. Αββαδών avatar
    Αββαδών 16/10/2013 01:50:17

    The game is over δυστυχώς. Εκτός και αν ο Σαμαράς προχωρήσει σε μερικές κινήσεις ουσίας οι οποίες θα καλύπτονται από κάποιες κινήσεις εντυπωσιασμού.

    Ενδεικτικά αναφέρω (ο καθένας μας μπορεί να σκεφτεί άλλα τόσα):
    1) πλήρης κατάργηση βουλευτικής σύνταξης που θα ισχύει αναδρομικά (δηλ και για όσους ήδη την λαμβάνουν).
    2) κατάργηση όλων των βουλευτικών επιδομάτων (κινητά, αυτοκίνητα, επιδότηση γραφείων κλπ)
    3) μείωση της βουλευτικής αποζημίωσης στα 6000 ευρώ
    4) άμεση μείωση των υπαλλήλων της βουλής σε 300 (ένας για κάθε βουλευτή) και μισθό 12000 το χρόνο
    5) επιτόπιο πρόστιμο 70 ευρώ βεβαιωμένο στην εφορία σε όποιον ρυπαίνει (πετάει τσιγάρα, σκουπίδια κλπ)
    6) όλες οι εκδιδόμενες οικοδομικές άδειες από εδώ και πέρα θα επιβάλλουν συγκεκριμένη αρχιτεκτονική ανά περιοχή (κυκλαδίτικη, γιαννιώτικη, νεοκλασσική κλπ)
    7) Ωράριο στις δημόσιες υπηρεσίες 8.00-16.00. Όποιος δεν το τηρεί θα απολύεται αυτόματα και μετά θα έχει δικαίωμα προσφυγής στο δικαστήριο. Αν δικαιωθεί οι μισθοί που έχουν χαθεί δεν καταβάλλονται.
    8) αύξηση ωρών διδασκαλίας για τους δασκάλους/καθηγητές κατά 10 ώρες/εβδομάδα. Οι πλεονάζοντες μετατίθενται σε νησιά και γενικά όπου έχει έλλειψη
    9) πλήρης κατάργηση των αποσπάσεων. δεν σου αρέσει? παραιτήσου
    10) πρόστιμο 1000 ευρώ σε καφετέριες, ελεύθερους επαγγελματίες κλπ εάν δεν κόβουν αποδείξεις. Σφράγισμα/Αφαίρεση της άδειας λειτουργίας/άσκησης επαγγέλματος μέχρι να πληρωθεί το πρόστιμο.
    11) εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου για να αποδείξει ότι το κράτος λειτουργεί. Οι παραβάτες τιμωρούνται ως άνω. (είμαι καπνιστής).
    12) Κατάργηση όλων μα όλων των επιδομάτων στο δημόσιο
    13) Όριο ηλικίας για συνταξιοδότηση τα 67 έτη για όλους μα όλους. Χωρίς μεταβατικές περιόδους και περιόδους χάριτος. Άμεσα. Τώρα! Ακόμα και για όσους είναι 66 χρονών.
    14) Οι ποδοσφαιρικές ομάδες θα καλύπτουν τα έξοδα της αστυνομίας. Αν όχι δεν θα υπάρχει αστυνομική παρουσία. Αν γίνουν επεισόδια 500000 πρόστιμο. Κεκλεισμένων των θυρών μέχρι να πληρωθεί. 10 αγωνιστικές? 10 αγωνιστικές
    15) Καταγραφή όλων όσοι βρίσκονται στην Ελληνική επικράτεια. Κάρτα μετανάστη. Όποιος δεν τη διαθέτει απελαύνεται άμεσα. Απαραίτητη για πρόσβαση στις υπηρεσίες αίτησης ασύλου και τη νοσοκομειακή περίθαλψη. Δεν έχεις? Μετά τη νοσηλεία (δεν θα τους αφήσουμε και να πεθάνουν στα σκαλιά του νοσοκομείου) άμεση απέλαση
    16) Ελάχιστο φορολογητέο εισόδημα αλλοδαπού (εκτός ΕΕ) ελεύθερου επαγγελματία 10000 ευρώ.

    Και άλλα τόσα μικρά και μεγάλα που μας ενοχλούν. Πόσα έχει να γράψει ο καθένας σας.

    Ψηφίδα ψηφίδα χτίζεται η ανάκαμψη.

  31. dim avatar
    dim 16/10/2013 02:09:15

    Ο Σαμαράς ξέρει πολύ καλά τι κάνει. Κάλεσε τον Στουρνάρα στο γραφείο του πριν το eurogroup και ο Στουρνάρας βγήκε και είπε: "εμεις τηρούμε τις δεσμεύσεις μας, και η εταίροι μας θα κάνουν κι αυτοί το ίδιο". Αυτό σημαίνει: "κύριοι εμείς πετύχαμε πρωτογενές πλεόνασμα, τώρα κάντε βιώσιμο το χρέος μας όπως δεσμευτήκατε ότι θα το κάνετε, γιατί αλλιώς τώρα πια (και όχι πριν 1 ή 2 χρόνια που απειλούσε οι άσχετοι Τσιπροκαμμένοι), δεν έχουμε ανάγκη από το δανεισμό σας, αφού τώρα πια από εδώ και πέρα τα χρήματα που θα μας δανείζετε δε πηγαίνουν σε μισθούς και συντάξεις, αλλά θα πηγαίνουν για πληρωμή τόκων, και όπως κάθε λογικός νοικοκύρης, έτσι κι εμείς, δεν έχουμε διάθεση να πληρώνουμε κανένα τόκο για ένα χρέος που δεν είναι βιώσιμο, οπότε καλύτερα να μη πληρώσουμε τίποτα, παρά να ρίχνουμε τα πλεονάσματα μας σε ένα βαρέλι δίχως πάτο κατά τη προσφιλή έκφραση του δικού σας αρχιτέκτονα Σόιμπλε"

    Αυτή τη στιγμή περίμενε ο Σαμαράς όταν έλεγε «δεν έγινα ξαφνικά μνημονιακός, χρόνο κερδίζω για να μη πέσει η χώρα στο γκρεμό, ώστε να είμαστε ζωντανοί όταν οι συνθήκες θα είναι πιο ευνοϊκές για να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό για τη πατρίδα μας». Και ως γνήσιος πατριώτης, και όχι ανεύθυνος μαξιμαλιστής ή λαϊκιστής, κάνει πάντα αυτό που είναι πραγματικά προς το συμφέρον της πατρίδας μας. Υπομένει όταν πρέπει, διεκδικεί όταν πρέπει, απαιτεί όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν, έχοντας διαλέξει το σωστό χρόνο και τόπο για να δώσει τη μάχη με τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις.

    Και μη μου πει κανένας, ότι τι να το κάνω εγώ το «βιώσιμο χρέος» κλπ κλπ κλπ, εγώ δεν έχω να φάω κλπ κλπ κλπ. Το βιώσιμο χρέος, σε συνδυασμό με τα μηδενικά δίδυμα ελλείμματα (ή και ακόμα καλύτερα τα πλεονάσματα) και τις διαρθωτικές αλλαγές, είναι η βάση για να αλλάξει το κλίμα, να μπούμε σε ανάπτυξη, και άρα να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας και να αρχίσει να κινείται η αγορά. Ναι, να μην έχει ένα μεγάλο μέρος του λαού να φάει, και η κυβέρνηση να στέλνει τα πλεονάσματα για πληρωμή τόκων ενός χρέους που δεν είναι βιώσιμο, ναι, να πέσει άμεσα άμα το κάνει μια τέτοια κυβέρνηση. Αλλά όσο δεν είχαμε πλεονάσματα αυτό ήταν λαϊκισμός γιατί είχαμε ανάγκη το δανεισμό, και δεν πληρώναμε με τα δανεικά τόκους αλλά μισθούς και συντάξεις και το ήξεραν πολύ καλά οι Τσιπροκαμμένοι αυτό, απλά εκμεταλλεύονταν λαϊκίζοντας τον πόνο του λαού. Ήρθε λοιπόν η ώρα του Σαμαρά. Έχει τα πλεονάσματα, έχει την θωράκιση του τραπεζικού συστήματος, έχει και τη διαβεβαίωση από το Νοέμβριου του 2012 για οριστική λύση στο θέμα της βιωσιμότητας του χρέους και μπορεί πλέον να επιβάλλει τη δική του πολιτική. Το μνημόνιο σύντομα τελειώνει... Ήρθε η ώρα για το Εθνικό Σχέδιο για την Ελλάδα του 2021...

    • Aspetos avatar
      Aspetos @ dim 16/10/2013 08:40:36

      Εύγε Dim!
      Σκόπευσες την καρδιά του θέματος και ανέδειξες τις σκέψεις του κ. Σαμαρά...
      Έτσι ακριβώς είναι!

  32. Ωρίωνας avatar
    Ωρίωνας 16/10/2013 22:20:19

    H μόνη λύση που απέμεινε στον Σαμαρά είναι να πεί την αλήθεια στους εταίρους.
    Οτι ανέχτηκε προσωρινά τα μνημόνια που δολοφονούν την Ελλάδα και τις βαρειές και ασυγχώρητες προσβολες των "εταίρων" μας σε βάρος της Εθνικής μας Αξιοπρέπειας, μέχρι να διασφαλίσει το πρωτογενές πλεόνασμα, με στόχο να τους πεί το μεγάλο ΟΧΙ.
    Αυτό το χρέος είναι στο μεγαλύτερο μέρος του ΠΑΡΑΝΟΜΟ, όπως απέδειξε η δίκη Τσοχατζόπουλου, και δεν θα σας το αποπληρώσουμε ΠΟΤΕ.
    Αλλωστε εσείς με τις λίστες που μας δώσατε ξέρετε ποιοί το έφαγαν. Πιάστε τους και πάρτε αυτά που σας χρωστάνε, διότι ο Ελληνικός λαός στην συντριπτική του πλειοψηφία δεν πήρε δεκάρα απο εσάς.
    Αυτά μάλιστα μπορεί να τους τα πεί μαζί με τον Τσίπρα και να σχηματίσουν Εθνικό μέτωπο που θα δημιουργήσει νέο Ελληνικό κράτος με ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ απ' το λαό όπως η Ισλανδία. Και μην ανησυχείτε που θα βρούμε δανεικά . Εκεί που βρήκαν και οι άλλοι που είπαν τελικά το ΟΧΙ.

  33. ΘΑΝΟΣ avatar
    ΘΑΝΟΣ 17/10/2013 13:09:56

    Ολες οι παρασκηνιακές και μή διαβουλεύσεις τής κυβέρνησης διεθνώς δειχνούν πως ο Σαμαράς μάλλον το πήρε απόφαση πως ΔΕΝ πάει άλλο,εύχομαι και ελπίζω οι κινήσεις πλέον να είναι αυτές που πρέπει ώστε να τούς διώξει (βλ. τρόικα) εώς το τέλος του έτους αφού πρώτα εχει βάσιμες ενδείξεις πως θα δανειστεί η χώρα με αξιοπρεπές επιτόκιο,ΜΑΚΑΡΙ να κρατήσει τις ιδιαίτερα λεπτές ισορροπίες διεθνώς με funds που διαχρονικά ποντάρουν όπου μύριζει πραγματικά ευκαιρία μέσο-μακροπρόθεσμα
    Υ/Γ Δέν τον ψήφησα αλλα νομίζω πως εχει μοναδική ευκαιρία να αλλάξει θεαματικά την κατάσταση

  34. Ωρίωνας1 avatar
    Ωρίωνας1 17/10/2013 22:12:06

    Οχι μοναδική ευκαιρία φίλε Θάνο. Η τελευταία του ελπίδα να διασωθεί είναι και πάλι με δυσκολία. Θα πρέπει να είναι πολύ θεαματική και πολύ πραγματική αλλαγή και όχι σαν τα προηγούμενα success stories ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.