Έχει καταλάβει η ΝΔ γιατί έχασε;
21/03/2015 10:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έχει καταλάβει η ΝΔ γιατί έχασε;

Διαβάζουν τους αριθμούς για να δουν τι έγινε ξαφνικά και ο Τσίπρας είναι καβάλα στ’ άλογο;

Μόλις χθες βγήκε μια έρευνα η οποία έδειχνε τα εξής εντυπωσιακά στοιχεία:

Στα χρόνια της κρίσης, δηλαδή με κυβερνήσεις και του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ τα χαμηλότερα στρώματα αναγκάστηκαν να υποστούν φορολογικές επιβαρύνσεις που αυξήθηκαν έως και 337% σε σχέση με το παρελθόν. Αντίθετα, τα ανώτερα οικονομικά στρώματα υπέστησαν περαιτέρω επιβαρύνσεις της τάξεως μόλις του 9%.

Η έρευνα αναφέρει επίσης ότι το 2012 ένα στα τρία ελληνικά νοικοκυριά έπρεπε να αντεπεξέλθει στις οικονομικές του υποχρεώσεις με ετήσιο εισόδημα περί τα 7.000 ευρώ. Εντύπωση, τέλος, προκαλεί το γεγονός ότι τα μη προνομιούχα νοικοκυριά έχασαν μέσα στην κρίση το 86% του συνολικού τους εισοδήματος, ενώ οι πιο εύπορες οικογένειες μόλις το 16% με 20%.

Τι δείχνουν αυτά τα στοιχεία; Μα φυσικά την αιτία για την οποία το ΠΑΣΟΚ είναι ανύπαρκτο κόμμα και η Νέα Δημοκρατία παρέδωσε την εξουσία στους ερασιτέχνες που την οδηγούν στα βράχια.

Δείχνουν γιατί το 37% του ελληνικού λαού στήριξαν τον ΣΥΡΙΖΑ και ένα άλλο μεγάλο ποσοστό που κατευθύνθηκε στις λεγόμενες αντιμνημονιακές δυνάμεις.

Οι περισσότεροι Έλληνες δεν ήθελαν να ψηφίσουν τον Τσίπρα. Εξαναγκάστηκαν όμως ακριβώς για την εικόνα που δείχνει η παραπάνω έρευνα. Όταν λοιπόν οι φτωχοί αναγκάστηκαν να πληρώσουν 337% περισσότερους φόρους και οι πλούσιοι μόλις 9%, ε, τότε να μας συμπαθάνε στο κόμμα της κεντροδεξιάς αλλά καλά έκαναν και έχασαν.

Όταν τα λαϊκά στρώματα του μεροκάματου και του μόχθου έχασαν στα χρόνια της κρίσης το 86% του συνολικού εισοδήματός τους ενώ οι πλούσιοι μόλις το 16% με 20% τότε καταλαβαίνουμε τη λαϊκή οργή, το μίσος για τη ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ και ταυτόχρονα την ξαφνική στροφή στα αριστερά. Διότι πέρα από την απόγνωση αν η εναλλακτική λύση σου λέει ότι δεν θα πληρώνεις 337%

περισσότερους φόρους αλλά 100% η διαφορά είναι χαώδης.

Κι όταν σου υπόσχεται ότι ο πλούσιος θα πληρώσει όχι 9% αλλά 29% τότε είναι λογικό να σκέφτεσαι ότι πρέπει να στηρίξεις ΣΥΡΙΖΑ, ακόμη κι αν κάνει τα μισά απ’ όσα σου έχει τάξει.

Ο ΣΥΡΙΖΑ καλά έκανε και παραμύθιασε τον κόσμο, το ΠΑΣΟΚ είναι αδιάφορο και ανύπαρκτο, άραγε στη ΝΔ κατάλαβαν τα λάθη τους; Διαβάζουν τους αριθμούς για να δουν τι έγινε ξαφνικά και ο Τσίπρας είναι καβάλα στ’ άλογο; Διότι πάνω απ’ όλα όταν γίνεσαι αντιπολίτευση το πρώτο πράγμα που κάνεις είναι αυτοκριτική ώστε να είσαι έτοιμος αν κληθείς ξανά από τον ελληνικό λαό να μην κάνεις τα λάθη του παρελθόντος.

Η κυβέρνηση της ΝΔ έχει μερίδιο ευθύνης από την υπερφορολόγηση των φτωχών και την ασυλία των εχόντων. Μπορεί να βρεις χίλιες δικαιολογίες. Ότι υπάρχει κρυφό εισόδημα εκεί στα ψηλά. Ότι δεν μπορεί να τους κυνηγήσει. Ότι αν τους κυνηγήσει θα βγάλουν έξω τα λεφτά τους.

Δεν έχει καμιά δικαιολογία όμως να συμπεριφέρεται με τέτοιο τρόπο στους βασικούς ψηφοφόρους της. Τους νοικοκυραίους, τους μικροεμπόρους, τους εισοδηματίες, τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους. Όταν είσαι στην εξουσία ασφαλώς και δεν βλέπεις ούτε στα πέντε μέτρα μακριά. Όμως, τα λάθη πληρώνονται και η ΝΔ το πλήρωσε ακριβά το λάθος της. Άφησε μια απίστευτη φοροεπιδρομή, ένα ανελέητο κυνηγητό εκείνων που είναι τα συνήθη υποζύγια και ταυτόχρονα έκλεισε τα μάτια στον πραγματικό πλούτο. Εκείνον που έχει σπιταρόνες στα Βόρεια και τη Μύκονο, που κυκλοφορεί με πανάκριβα Ι.Χ. και σκάφη το καλοκαίρι, που απολύει χιλιάδες και κλείνει εταιρείες αλλά αυτός είναι μόνιμος θαμώνας Μυκόνου και Αράχοβας κι εκείνου που βγάζει τα λεφτά του στο εξωτερικό χωρίς να ελέγχεται αν είναι μαύρα.

Ιδού λοιπόν το λάθος της ΝΔ που το εκμεταλλεύτηκε άμεσα ο ΣΥΡΙΖΑ και ο λαϊκισμός της Αριστεράς. Και τώρα είναι κυρίαρχος του παιχνιδιού ένας παντελώς άσχετος με την πολιτική και την οικονομία και μαζί του κυκλοφορούν διάφορα νούμερα που το παίζουν οικονομολόγοι και υπουργοί.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ρηνα avatar
    Ρηνα 21/03/2015 11:50:17

    Δυστυχώς οι ορθές ομολογίες έρχονται πάντα κατόπιν εορτής... Ορθή η διαπίστωση ότι όταν είσαι στην εξουσία δε βλέπεις ούτε 5 μέτρα μακριά αλλά γι αυτό δεν έρχεσαι στην εξουσια; για να μην γίνεις ξαφνικά μυωψ αλλά να βλέπεις μακρυά για τη χώρα και όχι για κοντόφθαλμα πολιτικά οφέλη γιατί τότε λαός και ιστορία σε στέλνουν στα αζήτητα. Έχει ξανασυμβεί όπως γνωρίζουμε. Κι αν σταθείς τυχερός και σου δοθεί 2η ευκαιρία πρέπει να έχεις διδαχθεί από τα λάθη σου.

  2. Than avatar
    Than 21/03/2015 12:25:22

    Όσοι έχουν πετύχει κάτι στη ζωή τους και έχουν εισόδημα πάνω από το μέσο όρο ενώ πάντα πληρώνουν τις φορολογικές τους υποχρεώσεις καλώς το έχουν κάνει.Γιατί αυτοί δουλεύουν 10-12 ώρες την ημέρα, παίρνουν προσωπικά και οικογενειακά ρίσκα και γενικά ιδρώνουν για να απολαμβάνουν το κάτι παραπάνω.Νομίζω είναι λάθος οπτική να λέμε οτι η ΝΔ έχασε τις εκλογές γιατί δεν τους φορολόγησε αγριότερα.Δεν ξέρω ποσό αξιόπιστη είναι η έρευνα αλλά δεν μπορούμε να βάζουμε στο ίδιο καζάνι κάποιον που εχει πλουτίσει δουλεύοντας με κάποιον που πλούτισε μην πληρώνοντας τους φόρους του.Αν έκανε ένα λάθος η ΝΔ ως κυβέρνηση και το 2004-2009 και τα 2 τελευταία χρόνια είναι οτι ανέχθηκε τους γιατρούς που παίρνουν φακελάκια, τους ελεύθερους επαγγελματίες και "επιχειρηματιες" που δηλώνουν 5000 ευρώ εισόδημα και έχουν σκάφος και βίλα στη Μύκονο, τους εργολάβους που έχουν χτίσει 10 πολυκατοικίες και δεν έχουν πληρώσει ποτέ μια δεκάρα φόρο και ψιχουλα για εργοδοτικές εισφορές, τους συνταξιούχους των 45 ετών, τις συντεχνίες και τα ολιγοπώλια και τους κάθε λογής απατεώνες που εκμεταλλεύονται το γεγονός οτι όλοι μας τους ανεχόμαστε όταν δεν κόβουν απόδειξη η όταν μας χρεώνουν βαπορισια την οποιαδήποτε υπηρεσία χαμηλής ποιότητας που προσφέρουν.Επίσης η ΝΔ έχασε τις εκλογές γιατί ο Τσιπρας είπε ψέμματα. Κι εξακολουθεί να λέει ψέμματα και ο λαός εξακολουθεί να τον πιστεύει γιατί νομίζει οτι υπάρχουν πάντα οι εύκολες λύσεις και οτι πάντα άλλοι θα πληρώνουν για να ζούμε εμείς καλά.Όλοι οι Έλληνες πρέπει να πληρώνουν το φόρο που τους αναλογεί και προφανώς τα χαμηλά εισοδήματα θα πρέπει να έχουν πολύ χαμηλό συντελεστή αλλά όχι μηδενικό. Γιατί οταν κάποιος δηλώνει εισόδημα κατω από το αφορολόγητο όριο ξέρει οτι κατα 99% δε θα τον ψάξουν ιδιαίτερα. Επομένως αυτό αποτελεί κίνητρο για όποιον μπορεί να μην κόβει αποδείξεις και να πληρώνεται μαύρα να δηλώνει φτωχός.Έτσι φτάσαμε μαζί με τους αληθινά φτωχούς να δηλώνουν παρά πολλοί ψεύτικα οτι είναι φτωχοί για να μη φορολογούνται.Αν είναι η ΝΔ να αρχίσει να λαϊκίζει για να ανεβάσει τα ποσοστά της καλύτερα να μην το κάνει.Αν μιλήσει τη γλώσσα της αλήθειας και προτείνει ένα δικαιότερο φορολογικό σύστημα μπορεί να αργήσει να επανέλθει αλλά θα επανέλθει.Η λύση δεν είναι να φορολογούμε περισσότερο αυτούς που δηλώνουν αλλά να βεβαιωθούμε οτι όλοι δηλώνουν και πληρώνουν αυτό που τους αναλογεί.

    • Koινός λογικός avatar
      Koινός λογικός @ Than 21/03/2015 13:59:22

      Έχεις απόλυτο δίκηο όσον αφορά αυτούς που είναι και ήταν τα συνήθη υποζύγια. Η μόνη λύση να διακριθούν από τους άλλους (της Μυκόνου) είναι απλή. Τί είχαν, τί έχουν τώρα, τί δήλωσαν. Η πιο απλή εξίσωση που όμως κολλάει για να εφαρμοσθεί στα ποικίλα συμφέροντα.

    • Νίκος Πετρόπουλος avatar
      Νίκος Πετρόπουλος @ Than 22/03/2015 07:34:47

      Σωστός.

  3. δημης avatar
    δημης 21/03/2015 12:46:54

    Έχει ΚΑΝΕΙΣ καταλάβει ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ;;;;;;;;;;

    • pikeman avatar
      pikeman @ δημης 21/03/2015 19:51:19

      Γιατί ο δήμος δεν τις εγκρίνει. Ενδόμυχα.

  4. tt avatar
    tt 21/03/2015 12:50:45

    Δεν υπάρχει η θηριώδης φοροδιαφυγή που νομίζετε. Έκλεισαν 500.000 επιχειρήσεις και έμεινε άνεργος 2 εκατ. κόσμος. ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΤΟ ΑΕΠ 25%, το κατάλαβε κανείς στο ΥΠΟΙΚ αυτό; Μειώνεται το ΑΕΠ, πέφτουν οι φόροι, μειώνεται το δημόσιο. Αν όμως η λογική μας είναι ''δεν απολύω ούτε επίορκο'' τότε μιλάμε για ''υστέρηση εσόδων''. Υστέρηση ΑΕΠ υπάρχει, υπάρχει το ακριβότερο βιομηχανικό ρεύμα στην Ευρώπη, αλλά η ΓΕΝΟΠ παίρνει λεφτά που δεν ονειρεύεται γνωστός μου χειρουργός ουρολόγος.
    Oι ιδιοκτήτες βιλών στη Μύκονο είτε χρεωκόπησαν και τις πούλησαν (Κωστόπουλος, Γαβαλάς) ενώ οι πραγματικοί παραγωγοί εργοστασιάρχες κλέινουν ή μεταφέρουν τα εργοστάσια στην Ευρώπη. Εν τω μεταξύ η κυβερνησάρα μας θα ζητάει προέγκριση συναλλαγών με Κύπρο και Βουλγαρία (βγήκαμε κι όλας από την ΕΕ;). ΚΟΜΕΚΟΝ! Συνεχίστε έτσι, δεν ξέρω τι θα συμβεί πρώτο, Συρία ή Ρουμανία. Ίσως και τα δύο μαζί.

    • Tessa avatar
      Tessa @ tt 21/03/2015 15:11:20

      Η Ρουμανία μπήκε στο ΔΝΤ και ήδη ιδιωτικοποίησε τις Electrica, Romgaz και Nuclearelectrica το 2013 και το 2014, και μια άλλη μεγάλη εταιρεία ενέργειας, η Hidroelectrica, πρόκειται να ιδιωτικοποιηθεί το 2015, όπως και το αεροδρόμιο του Βουκουρεστίου. Στις τελευταίες εκλογές εξέλεξαν τον δεξιό gentleman Claus Johannis, μέλος της μειονότητας των Σαξόνων της Ρουμανίας και τέως δήμαρχο του Sibiu, που σήμερα θεωρείται μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πόλεις της Ευρώπης, ο οποίος τους είπε την αλήθεια, και όχι τον πρώτο τυχόντα παραμυθατζή clown. Ζω και εργάζομαι εκεί και σας διαβεβαιώνω ότι σ' ένα χρόνο we'll be eating their dust...

      • ΣΜ avatar
        ΣΜ @ Tessa 22/03/2015 06:53:30

        Αγαπητέ/ή μου εκεί δεν περνάει το αριστερίστικο παπατζιλίκι... Για ευνόητους λόγους.

      • tt avatar
        tt @ Tessa 22/03/2015 12:53:44

        Εμ, δίκιο έχετε.

    • Eva avatar
      Eva @ tt 22/03/2015 11:30:10

      Ακριβώς για την λογική ΔΕΝ ΑΠΟΛΥΩ ΟΥΤΕ ΕΠΙΟΡΚΟ έχασε η ΝΔ. Ο πραγματικός πλούτος που αναφέρει το άρθρο ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ απο τον συριζα. Αν η ΝΔ είχε τσακίσει την πελατεία (που πάντοτε υπήρχε αλλα επι πασοκ ΓΙΓΑΝΤΩΘΗΚΕ) θα κυβερνούσε 20 χρόνια.

  5. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 21/03/2015 13:17:22

    Για να είμαστε ακριβοδίκαιοι, ο Σαμαράς βρήκε χώρα με το ένα πόδι στην πτώχευση, με 6% ύφεση και 25% ανεργία, με ταμεία άδεια και τεράστιο έλλειμμα και μόνη δυνατότητα χρηματοδότησης από τις δόσεις της δανειακής σύμβασης. Επίσης, με συγκυβέρνηση με τον Βενιζέλο του ΕΤΗΔΕΕ και τον Κουβέλη της ΕΡΤ (να είστε καλά πατριώτες που ψηφίσατε ΧΑ και Ανέλ για να έχει ο Σαμαράς τους λαϊκιστές να μην αφήνουν να περάσει νόμος που να πειράζει την πελατεία τους). Και στα 2,5 χρόνια, δεν έκοψε τίποτα από μισθούς και εισοδήματα, ούτε αύξησε φόρους. Αντίθετα όλοι οι νόμοι Σαμαρά για φόρους ήταν υπέρ μας. Αύξηση αφορολόγητου, μείωση ΦΠΑ εστίασης, αλλαγή ΕΤΗΔΕΕ (απεξάρτηση δηλαδή από το λογαριασμό στη ΔΕΗ που ήταν εκβιαστικό) σε ΕΝΦΙΑ με μείωση 15% κάθε χρόνο στους περισσότερους με 1 σπίτι και με περισσότερες δόσεις. Παροχή επιδόματος τέκνων από το 1ο παιδί για πρώτη φορά σε χαμηλοεισοδηματίες. Μείωση ειδικού φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης και παράλληλη χορήγηση επιδόματος για αυτό στους πιο αδύναμους. Μείωση έκτακτης εισφοράς. Μερική και σταδιακή μισθολογική αποκατάσταση των ενστόλων. Ότι υφεσιακό εφάρμοσε ήταν ήδη ψηφισμένο από το 2011 όταν ανέλαβε και εν μέσω μεγάλης ύφεσης δεν είναι εύκολο να αλλάζεις πηγές φορολόγησης αφού δεν κυκλοφορεί χρήμα γενικά ώστε να το εισπράξεις. Δεδομένης της κατάστασης της οικονομίας μας και της αναγκαστικής συγκυβέρνησης με κρατιστές και λαϊκιστές, προσωπικά εκτιμώ ότι έκανε ότι καλύτερο μπορούσε να γίνει. Και με αυτά που θα ζήσουμε από τους σημερινούς θα το εκτιμήσουμε πολύ σύντομα το δύσκολο έργο του. Μάλλον θα είναι αργά όμως...

    • Tessa avatar
      Tessa @ Γεώργιος Τ. 21/03/2015 15:13:14

      Να τα λέμε αυτά και στον περίγυρό μας, όχι μόνο στο φιλόξενο αυτό χώρο...

    • Βελισάριος avatar
      Βελισάριος @ Γεώργιος Τ. 21/03/2015 15:24:17

      Το ίδιο την παρέλαβε λίγο πολύ και ο Τσίπρας. Από το πόσο θα την παραδώσει θα γίνει και η σύγκριση του ποιός ήταν πραγματικά ηγέτης.

      • Tessa avatar
        Tessa @ Βελισάριος 22/03/2015 09:09:56

        Όχι δα. Η χώρα είχε πλεόνασμα, η ανεργία είχε αρχίσει να μειώνεται, ξεκινούσε πρόγραμμα ελαφρύνσεων. Ηρθαμε στην ίδια κατάσταση με το '12 ένα μήνα αφού παρέλαβε ο Τσίπρας.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Βελισάριος 22/03/2015 18:40:24

        Ο Τσίπρας ότι αρνητικό βρίσκει μπροστά του το προκάλεσε ο ίδιος και οι Ανέλ που ήθελαν πρόωρες εκλογές εν πλήρη γνώση του τι σήμαινε η αστάθεια που προκάλεσαν. Επομένως η ζημιά που έγινε είναι όλη από τη μανία του να ρίξει την κυβέρνηση. Και πληρώνουμε εμείς τώρα...

  6. blackunder avatar
    blackunder 21/03/2015 13:23:50

    Φαντάζεστε μια ΝΔ που θα προάσπιζε τα δικαιώματα του Ιδιωτικού Τομέα? Δεν είναι σίγουρα πελατάκια σαν τους ΔΥ, αλλά είναι πολύ περισσότεροι. Επιπλέον δεν τους πληρώνει το κράτος. Αυτή είναι η αιτία της ηττας. Η φοροδοτική ικανότητα πέθανε, όποιος δεν το βλέπει ας ασχολείται με το ψευδοδίλλημα ευρώ η δραχμή. Η ΝΔ να ακολουθήσει την ιδεολογία που θεωρητικά υποστηρίζει. Βασει ποιας λογικής δεν απολύθηκε κανείς δημόσιος υπάλληλος? Εφόσον οι απαιτήσεις για εισαγωγή στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ είναι πλέον τεράστιες, γιατί διατηρούν θέσεις οι παλιοι μη προσοντούχοι? Να απολυθούν όλοι και να προσληφθούν εξ αρχής όσοι πληρούν τα όποια κριτήρια. Γιατί καταληστεύτηκαν οι ομολογιούχοι του δημοσίου? Πολλά ερωτήματα τα οποία δεν απαντώνται. Η ΝΔ έχει πλέον τροχιά ΠΑΣΟΚ.

    • George N avatar
      George N @ blackunder 21/03/2015 16:09:20

      Τα ίδια αίτια δίνουν τα ίδια αποτελέσματα.

    • kosvag avatar
      kosvag @ blackunder 22/03/2015 22:25:47

      +1000

  7. Koινός λογικός avatar
    Koινός λογικός 21/03/2015 14:11:10

    Και θα σας πω και ένα άλλο λόγο για τον οποίο έχασε. Τουλάχιστον γιατί δεν την ψήφισα εγώ για πρώτη φορά στη ζωή μου. Γιατί ευνόησε δια του κ. Χατζηδάκη τα μεγάλα συμφέροντα. Γιατί ποιόν ευνόησαν τα μέτρα της ενιαίας τιμής βιβλίου, του ανοίγματος τις Κυριακές αν όχι τις μεγάλες αλυσίδες? Είναι αυτός ελεύθερος ανταγωνισμός? Ελεύθερος ανταγωνισμός νοείται αυτός μεταξύ ίσων και όχι αυτός μεταξύ Δαβίδ και Γολιάθ. Ναι στην ελεύθερη αγορά αλλά με διορθώσεις εκεί που χρειάζονται και εκεί που δημιουργούνται ανισορροπίες.

    • George N avatar
      George N @ Koινός λογικός 21/03/2015 16:02:29

      Ελάχιστο Κοινό Παρανομαστή το λένε αυτό, όχι Ελεύθερη Αγορά. Η επέκταση αυτής της λογικής θα ήταν να διαιρέσουμε τον τζίρο με τον αριθμό των καταστημάτων και το πηλίκο να μπει ως μέγιστο όριο πωλήσεων. Βάζουμε και μια άδεια για το κατάστημα από το κράτος, απαγορεύουμε νέες και έχουμε όλους τους λόγους χρεοκοπίας μιας κοινωνίας. Της δικιάς μας. Πόσες φορές άραγε πρέπει να το δούμε το έργο?

      • ΚΟΙΝΌς ΛΟΓΙΚΟΣ avatar
        ΚΟΙΝΌς ΛΟΓΙΚΟΣ @ George N 21/03/2015 19:20:34

        Δεν λέγεται Ε.Κ.Π, λέγεται κοινωνικός φιλελευθερισμός. Κάτι ήξερε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής

        • George N avatar
          George N @ ΚΟΙΝΌς ΛΟΓΙΚΟΣ 21/03/2015 23:17:48

          Αν είχε στο μυαλό του κάτι τέτοιο είναι παράδοξο που έβαλε την χώρα στην ΕΟΚ. Θα έπρεπε να την αφήσει εκεί που την βρήκε δλδ στα Βαλκάνια. Εξ ορισμού σε μια ενιαία ευρωπαϊκή αγορά μιλάμε για μεγάλες επιχειρήσεις, οικονομίες κλίμακας κτλ όπου οι μικροί χρησιμοποιούν άλλα όπλα όπως εξειδίκευση, διαφοροποίηση, ταχύτητα προσαρμογής, συμπληρωματικό ωράριο κτλ Δύσκολο να μην καταλάβαινε ότι μικρές τοπικές βιομηχανίες προστατευμένες από δασμούς, καταστήματα από ωράρια κτλ θα επιβίωναν χωρίς να χρειασθεί να αλλάξουν. Ακόμα και τοπικοί γίγαντες όπως ο ΟΤΕ και η ΔΕΗ δεν έχουν μέλλον σε μια τέτοια αγορά αν δεν αποτελέσουν μέρος πανευρωπαϊκών επιχειρηματικών ομίλων που δίνουν πανευρωπαϊκές υπηρεσίες. Πέραν αυτού πόσο φιλελεύθερο (έστω και κοινωνικά φιλελεύθερο) είναι να "απαγορεύεις" στον πελάτη να πάει εκεί που εξυπηρετείτε γιατί κάποιος άλλος επιχειρηματίας δεν μπορεί να του προσφέρει αυτό που θέλει?

          • Aegean Light avatar
            Aegean Light @ George N 22/03/2015 08:29:31

            «... συμπληρωματικό ωράριο κλπ» Παρέλειψες ... μισθούς Bangladesh , εργασιακές σχέσεις μεσαίωνα, εργασιακές συνθήκες γαλέρας και εν γένει όλα αυτά που οι θιασώτες του M.Friedman περιγράφουν χαριτωμένα με τον όρο εργασιακή ευελιξία (sic)

          • George N avatar
            George N @ Aegean Light 22/03/2015 10:27:14

            Μισθοί Bangladesh δεν υπάρχουν στις φιλελεύθερες χώρες αλλά σε κρατικίστικες οικονομίες. Σε τέτοιες οικονομίες που το μόνο που παράγουν είναι ανεργία και εξαθλίωση η συζήτηση για συνθήκες εργασίας έχουν καφενειακό χαρακτήρα.

          • Aegean Light avatar
            Aegean Light @ George N 22/03/2015 11:31:22

            «η συζήτηση για συνθήκες εργασίας έχουν καφενειακό χαρακτήρα.» Συμφωνώ αρκεί να είσαι εργοδότης στην Ελλάδα.

          • Aegean Light avatar
            Aegean Light @ Aegean Light 22/03/2015 11:33:55

            Άκυρο !! ("στον καιρό" που λέγαμε στο Π.Ν.) Δεν κατάλαβα καλά την απάντησή σου.

          • George N avatar
            George N @ Aegean Light 22/03/2015 12:14:14

            Μα Aegean Light δεν υπάρχουν δουλειές στην Ελλάδα. Δεν βλέπεις τα παιδιά που φεύγουν? Καμία αντίρρηση να συζητήσουμε για τις συνθήκες και με πιο σύστημα ο εργαζόμενος πετυχαίνει τις καλύτερες αλλά το μείζων είναι ότι δεν υπάρχουν δουλειές. Και ακόμα πιο σημαντικό ότι δεν υπάρχουν επενδύσεις. Ούτε διάθεση για επενδύσεις. Ακόμα και με μηδενικά ημερομίσθια.....και για να το πω πιο χοντρά το ζήτημα είναι ότι κανείς δεν θέλει να μας "εκμεταλλευτεί" !! Σκοτώσαμε και τον φιλελευθερισμό και τον μαρξισμό και γινόμαστε άδειο χωριό :-(

          • GO avatar
            GO @ George N 22/03/2015 08:54:11

            Άλλο ήταν το όραμα των μεγάλων Ευρωπαίων πολιτικών ανδρών των '50, '60, '70 και '80 και αλλιώς εξελίχθηκαν τα πράγματα μετέπειτα, μετά την κατάρρευση του "υπαρκτού". Αλλά έχουν οι καιροί γυρίσματα, θα υπάρξει κάποιο άλλο αντίπαλον δέος και ο κοινωνισμός θα συνδυαστεί και πάλι με τον φιλελευθερισμό.

          • George N avatar
            George N @ GO 22/03/2015 12:22:52

            Γιατί να πιστέψουμε ότι άλλο ήταν το όραμά τους και όχι αυτό που υλοποίησαν? Κοινή αγορά επομένως με ενιαίους κανόνες, χωρίς δασμούς και ελευθερία κίνησης ανθρώπων και κεφαλαίων. Το θέμα είναι αν εμείς το θέλαμε. Μάλλον όχι. Ήταν απόφαση του KK A' που κατά τα θρυλούμενα είπε ότι είτε θα μάθουμε κολύμπι στην Ευρωπαϊκή θάλασσα ή θα κάνουμε αυτό που κάνουμε τώρα....ίσως και να μας είχε υπερτιμήσει.

          • GO avatar
            GO @ George N 22/03/2015 12:30:40

            Γιατί το διακήρυτταν.

          • airman avatar
            airman @ George N 22/03/2015 12:44:55

            Μάλλον είχε κρίνει με τα δικά του μέτρα και σταθμά, τα οποία σαφώς και ήταν αυστηρά και υψηλών προσδοκιών. Αυτό ίσως αξιοποίησε ο Αντρέας και ο λαός επέλεξε το 1981 την "αλλαγή" του, ο οποίος απλούστευσε τα πράγματα και χαμήλωσε τον πύχη, όπου δεν τον κατήργησε εντελώς! Σήμερα διαπιστώνουμε πλέον ότι η "αλλαγή" του Αντρέα αφορούσε, αποσκοπούσε και πέτυχε την αλλαγή του λαού, πράγμα διόλου δύσκολο όπως αποδείχθηκε!

  8. aris. aold avatar
    aris. aold 21/03/2015 15:52:25

    Στραβός γάιδαρος ίσια περπατησιά δεν μαθαίνει έλεγε ο παππούς μου. Η ΝΔ συνέχισε να πολιτεύεται όπως προ κρίσης. Η θέση μας είναι εξασφαλισμένη αν είναι ικανοποιημένες η πέντε έξι οικογένειες που νέμονται την παράταξη και να είναι καλοταισμένες οι είκοσι οικογένειες που λυμαίνονται την χώρα. Αποτέλεσμα να ξεκοπεί από τις μεγάλες μάζες. Οποιος έχει κάνει την διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη με τα άπειρα διόδια αποκλείεται να μην αγανάκτησε. Από την μια περικοπές παντού και από την άλλη συνεχής αποζημιώσεις στους εργολάβους που θα κάνουν τα έργα. Προς το παρόν μετά από οκτώ χρόνια δεν έχει παραδοθεί ένα χιλιόμετρο. Παράλληλα ούτε μια σοβαρή υπόθεση διαφθοράς δεν προχώρησε και δεν ολοκληρώθηκε το ξεκαθάρισμα της. Ο κόσμος μπορεί να δεχθεί τα πάντα αρκεί να υπάρχει η αίσθηση δικαιοσύνης. Πέρα από τα οικονομικά η ΝΔ ως κυβέρνηση δεν έδωσε έντονα αυτήν την αίσθηση δικαιοσύνης που είχε ανάγκη η χώρα. Σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού η κατάσταση τραγική. Ποιος να δώσει τον τόνο της ανανέωσης.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ aris. aold 21/03/2015 23:55:29

      Μια απλή εξήγηση για κάποια από όσα είπες: αναγκαστική συγκυβένηση με ΠΑΣΟΚ. Ξεκολλήστε πια...

      • Fotini avatar
        Fotini @ Γεώργιος Τ. 22/03/2015 01:53:20

        Γεώργιε, τό ἔγραψε καί ὁ Διογένης γιά τόν aris. . .εἶναι κρυφοσυριζαῖος. Δέν χρειάζοντε ἐξηγήσεις οἱ λογικοί ἄνθρωποι.

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ aris. aold 22/03/2015 10:18:06

      Μπράβο Άρη. Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο σου. Τα είχα επισημάνει και εγώ σε σχόλιο μου την προηγούμενη εβδομάδα σε ανάρτηση του προφήτη: "..., η δεξιά παράταξη στη χώρα μας και οι ηγεσίες της, συνέχεια των κοτζαμπάσηδων εγκατέστησαν στη χώρα μια κληρονομική ολιγαρχία για να μπορούν να διαιωνίζονται στην εξουσία χωρίς να έχουν καμιά σχέση, συνάφεια αλλά και συμπάθεια με τα πραγματικά «προοδευτικά» δυτικά ρεύματα του φιλελευθερισμού, της βασικής δεξιάς ιδεολογίας που μπόρεσε να αυξήσει τα εισοδήματα των πολιτών του δυτικού κόσμου, να αυξήσει το προσδόκιμο χρόνο ζωής, να προσφέρει θέσεις εργασίας με σεβασμό στην άνθρωπο και στο περιβάλλον"

      • Ο Λούμπεν avatar
        Ο Λούμπεν @ Κώστας Σταματάκης 22/03/2015 11:10:28

        βασική "δεξιά" ιδεολογία ο φιλελευθερισμός; Πλήρης σύγχιση!

  9. airman avatar
    airman 21/03/2015 18:29:19

    Το λάθος ότι δεν τσάκισε τα λαμόγια είναι δεδομένο. Όπως είναι δεδομένο ότι ουκ ολίγα από αυτά τα λαμόγια θα εκμεταλλευτούν τις διατάξεις που ψηφίσθηκαν σχετικά με τις ευνοϊκές ρυθμίσεις περί μείωσης ή διαγραφής οφειλών που ψηφίστηκε μαζί με τη αυτή των 100 δόσεων και θα σπεύσουν μέχρι 27/3 να τη βγάλουν λάδι. Μόνο έπαινο δε θα τους δώσει η για "πρώτη φορά αριστερά" Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ! Υ.Γ. Άμα στερεύει ο παράς, θα σου χωρεύω όπως βαράς! Ακόμα περιμένουμε εκείνο το πεντοζάλη στις αγορές! Μήπως θα το παίξουν μετά την παρέλαση της 25ης Μαρτίου;

  10. Naruto avatar
    Naruto 21/03/2015 18:55:08

    Πόσο αξιόπιστη μπορεί να είναι τέτοιου είδους έρευνα δεν γνωρίζω . Ο επι τοις % υπολογισμός μπορεί κάλλιστα να παραπλανήσει τον αναγνώστη . Δηλαδή ενας πλούσιος που πλήρωνε εκατό χιλιάδες φόρο με 9% καλείται να καταβάλει 9000 euro επιπλέον , ενώ ενας φτωχός που πλήρωνε 100 euro θα πληρώσει 337 euro επι πλέον . Η φοροδιαφυγή δεν έχει μεγάλη σχέση με το εισόδημα αλλά με το είδος της δραστηριότητας και εντοπίζεται κυρίως στα επαγγέλματα παροχής υπηρεσιών . Φτωχοί υδραυλικοί , ηλεκτρολόγοι κλπ που καλούμε για μια βλάβη ζητούν 20 η 30 euro για δουλειά μισής ώρας και οχι μονο δεν κόβουν απόδειξη αλλά πολλοί δεν έχουν ούτε έναρξη στην εφορία . Τα αίτια για την ήττα της Ν.Δ είναι τα ίδια με τα αίτια της χρεοκοπίας της Ελλάδας και δεν μπορούν να αναλυθούν σε ενα άρθρο .

  11. Αφροδιτη avatar
    Αφροδιτη 21/03/2015 21:40:56

    Αγαπητο antinews οταν τα παιδια μας τελειωνοντας το πανεπιστημιο και προσπαθωντας να βρουν δουλεια και εαν την βρουν παιρνουν 410 ευρω για δωδεκαωρη εργασια σε ποιον να πιστεψουν οτι θα τους καλυτερευση την ζωη. Παντως το αρθρο αυτο αναφερεται στα πραγματικα αιτια της ηττας οσο και αν δεν θελουμε να πιστεψουμε τους αριθμους.

    • Tom Papadopoulos, NODE (ND) Canada avatar
      Tom Papadopoulos, NODE (ND) Canada @ Αφροδιτη 21/03/2015 23:55:06

      Το μεγα λαθος εγκειται στο οτι ο μεσος Ελληνας περιμενει απο τον "μεσια" πολιτικο "να του καλιτερευση την ζωη".

      • Ο Λούμπεν avatar
        Ο Λούμπεν @ Tom Papadopoulos, NODE (ND) Canada 22/03/2015 11:03:47

        Αν είναι έτσι, τότε με ποιά προοπτική πιστεύεις ότι η ΝΔ οφείλει και μπορεί να διεκδικήσει την νίκη στις επόμενες εκλογές; Να αλλάξει η ίδια ή να αλλάξει τον κόσμο ο οποίος (δεν) θα την ψηφίσει;

        • Tom Papadopoulos avatar
          Tom Papadopoulos @ Ο Λούμπεν 26/03/2015 01:52:52

          Κατ'αρχην να ξεκαθαρησουμε οτι το να κερδισει η ΝΔ τις εκλογες δεν ειναι αυτοσκοπος. Θελουμε να κερδισει η ΝΔ τις εκλογες για να κυβερνηθει η Ελλαδα καλλιτερα. Αν προκειται να κερδισει η ΝΔ τις εκλογες με σημαια τον φανατισμο την μισαλοδοξια και τις προσωπολατριες να μας λειπει. Δεν υποστηριζω οτι αυτες ηταν και ειναι διαχρονικα οι πολιτκες της ΝΔ, αλλα καυτηριαζω τετοιες τασεις που παρατηρουντε σε ορισμενους συχνους σχολιαστες σε αυτο το χωρο.

  12. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/03/2015 22:23:21

    H NΔ έχασε επειδή ο λαός ακόμη πιστεύει σε αριστερές μπούρδες.Σύντομα θα καταλάβει ότι είναι μπούρδες.Δεν σημαίνει βέβαια ότι θα γυρίσε στη ΝΔ γιατί υπάρχει και ο εγωισμός του ψηφοφόρου.Δεν έχει σημασία. Ο ελληνικός λαός κετέστρεψε τη χώρα του με την ψήφο του από το 1981 και μετά,πρώτα με Πασόκ και μετά με σύριζα.Τα αξίζει τα 410 ευρώ γιατί λεφτά από τον ουρανό δεν πέφτουν.

    • Tom Papadopoulos, Ph.D., NODE(ND) Canada avatar
      Tom Papadopoulos, Ph.D., NODE(ND) Canada @ ψυχραιμια 21/03/2015 23:50:02

      Συνφωνὠ απὀλυτα. Οταν εχουμε το θεριο μπροστα μας δεν ψαχνουμε για τα αχναρια του. Η ΝΔ εχασε τις εκλογες διοτι κυβερνησε οταν η Ελλαδα εκληθει να πληρωσει τα δανεικα που εσπαταλησε ο Αντρεας και οι συν αυτον Πασοκοι. Ο Κωστας Καραμανλης πολυ ορθα εφαρμοσε την εθνικα υπευθυνη πολιτικη της ηπιας προσαρμογης και ο Αντωνης Σαμαρας διαχιρισθηκε ενα οικονομικο αδιεξοδο χωρις να χρεοκοπισει την χωρα. Αν εχει κανεις αμφιβολια για την ορθοτητα της πολιτικης της ΝΔ ας κοιταξει το παρελθον (1980-2004) και ας κανει το σταυρο του ο Θεος να βαλει το χερι του για το αυριο. Μονο ενα θαυμα θα σωσει την Ελλαδα απο κοινωνικη και εθνικη βυθιση. Και μην βιαστει κανεις να πει οτι αυτο το ευχομαι. Μακαρι να γινει το θαυμα.

      • airman avatar
        airman @ Tom Papadopoulos, Ph.D., NODE(ND) Canada 22/03/2015 11:52:30

        Το 2009, με μεγάλη καθυστέρηση, ο Κώστας Καραμανλής είπε στο λαό την αλήθεια για τα μέτρα που έπρεπε να ληφθούν, μήπως και το κακό μετριαζόταν (αυτό επιδίωκε επί της ουσίας). Κι αυτό όταν ο ΓΑΠ ξέκοψε ότι θα έριχνε την Κυβέρνηση με αφορμή την εκλογή ΠτΔ. Η επιλογή του "λεφτά υπάρχουν" θριάμβευσε και ο ΓΑΠ έκανε τη "δουλειά" του, για την οποία κάποια στιγμή θα πρέπει να λογοδοτήσει και στο λαό. Με την αυγή του 2015 κάπου φαίνεται ότι θα φτάναμε. Ο ΣΥΡΙΖΑ αξιοποίησε και πάλι την εκλογή ΠτΔ προκάλεσε εκλογές, η "ελπίδα" θριάμβευσε και φτάσαμε στο σημείο πριν δύο ημέρες ο Πρωθυπουργός, μετά από σύσκεψη υψηλών παραγόντων της Ευρωζώνης στην οποία παρακάθησε, να ανακοινώνει περιχαρής ότι ουσιαστικά γυρίζουμε το χρόνο ένα μήνα πίσω και πως το τραίνο ξαναμπήκε στις ράγες. Τα λάθη της ΝΔ ως Κυβέρνηση το 2004-2009 οφείλονται στη χαλαρότητα, μέχρι που έφτασε ο κόμπος στο χτένι όπου προέκυψε ΓΑΠ. Τα λάθη της ΝΔ στην Κυβέρνηση συνεργασίας του 2012-2015 οφείλονται σε μαγάλο βαθμό στην υποχρεωτική "ανεκτικότητα" όπως επίσης και σε λάθος εκτιμήσεις/επιλογές των εχόντων την ευθύνη. Σαφώς και τα περιθώρια (χρονικά και όχι μόνο) ήταν ελάχιστα ως ανελαστικά, αλλά είναι άλλο πράγμα η αναγνώριση των λαθών και άλλο η αιτιολόγησή τους.

        • Tom Papadopoulos avatar
          Tom Papadopoulos @ airman 22/03/2015 19:37:40

          Η βαση του δικου μου συλογισμου ηταν (και ειναι ) στο οτι "Ο Ελληνικος λαος πιστεψε (και πιστευει) σε αριστερες μπουρδες". Ως εκ τουτου, οι κυβερνησεις Κωστα Καραμανλη και Αντωνη Σαμαρα δεν ειχαν περιθωρια για "τολμηρες" πολιτικες. (θυμαστε, πυρκαγιες, καθημερινες απεργιες, τα Κρητικα τρακτερια στην Ομονοια, οριακες πλειοψηφιες, μειοψηφικες κυβερνησεις συνεργασιας, εκβιαστικες εκλογες με το προσχημα της εκλογης προεδρου δημοκρατιας).

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ψυχραιμια 21/03/2015 23:56:35

      Απολύτως σωστός σε όλα εκτός του μισθού.

    • ΓΒΚ avatar
      ΓΒΚ @ ψυχραιμια 22/03/2015 10:55:32

      Η καταστροφή της Ελλάδας έχει όνομα (Ανδρέας Παπανδρέου) και ημερομηνία (18 Οκτωβρίου 1981). Συνυπεύθυνοι ο πατέρας του με τον "ανένδοτο" και ο γιος του με το "λεφτά υπάρχουν". Μ΄αυτό τον "ηγέτη" και απ΄αυτή την ημερομηνία άλλαξε η νοοτροπία μας. Ο σκληρά εργαζόμενος μέχρι τότε ελληνικός λαός πίστεψε στις εύκολες λύσεις. Η οικονομία "παίρνει μπροστά" με σωστές αποφάσεις σε 3-5 χρόνια. Τα παραδείγματα: Σιγκαπούρη, Ν. Κορέα, Χονγκ Κονγκ. Η νοοτροπία για ν΄αλλάξει θα πρέπει να περάσει μία ολόκληρη γενιά ή αυτό να γίνει απότομα. Δυστυχώς εκεί οδηγούμαστε. Ίσως για να γίνουμε ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος θα πρέπει πρώτα να βιώσουμε την απόλυτη καταστροφή. Τότε όμως και πριν από το χτίσιμο της νέας Ελλάδας απαραίτητη προϋπόθεση θα είναι τιμωρία όλων αυτών των πολιτικών απατεωνίσκων.

      • Μάνια avatar
        Μάνια @ ΓΒΚ 22/03/2015 17:50:07

        +++++++++++

  13. panas avatar
    panas 22/03/2015 15:18:21

    Μακάρι να μείνει ένα ικανοποιητικό διάστημα στην εξουσίαο Συριζα, για να μπορέσει η ΝΔ να δει τι τελικά θέλει να είναι στο μέλλον. Αν συνεχίσει να στηρίζει βουλευτές "βολευτές", ανθρώπους του κομματικού σωλήνα και θέλει να συμπεριφέρεται ανάλγητα σε στρώματα της κοινωνίας που δυσκολεύονται, κατ' επιταγή φανατικών νεοφιλελεύθερων ας μείνει για καιρό στην αντιπολίτευση. Αν θελήσει να κάνει επίθεση προς τον εκσυγχρονισμό πρώτα στα εσωτερικά το κόμματος, γρήγορα θα ξαναέρθει στην εξουσία για να προσφέρει στη χώρα και όχι στους ημέτερους...

  14. drider avatar
    drider 22/03/2015 16:26:11

    Να βοηθήσω σαν εξωτερικός παρατηρητής; Η ακροδεξιά ρητορική, ο κουτσαβακισμός, το κούνημα του δακτύλου, οι Αδώνηδες-Τσεκουράτοι-Βούλτεψη-Μισέλ αυτού του κόσμου, η αηδία με τα μέσα και όποιους εκπροσωπούν, ο ΕΝΦΙΑ, οι απολύσεις, το χαλκευμένο πρωτογενές πλεόνασμα, οι τεμαχικές συμφωνίες, η ασφάλεια και τάξη, οι μονόδρομοι που δεν αποδείκτηκαν τέτοιοι, και η καταστροφή που δεν ήρθε. Ίσως να ξεχνάω κάτι αλλά την γενική εικόνα την έχετε...

    • ΓΒΚ avatar
      ΓΒΚ @ drider 22/03/2015 20:14:44

      Αγαπητέ, Για την εκτόνοσή σου υπάρχει και το Left.gr

      • Fotini avatar
        Fotini @ ΓΒΚ 23/03/2015 00:31:40

        Μά πῶς θά γίνη ἡ ἀριστερή ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ; Μπορεῖ νά τήν κάνη στό left.gr;;

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ drider 23/03/2015 02:31:19

      Eνω τα 500 ακινητα που εχουν καποιοι λιγοι Συριζαιοι, τα εφαπαξ καποιων συνδικαλιστων του 1 εκ, η χλιδη καποιων Βαρουφακηδων, η υποθεση Κατρουγκαλου, οι καταθεσεις στο εξωτερικο των Συριζαιων, το οτι δεν δουλεψαν ποτε πολλοι απο αυτους , οι Διαμαντοπουλοι, η Ζωη στα καγκελα, πο υποσχεσεις κλπ. σας φαινονται φυσιολογικα? Και κατι ακομα μεταξυ μας. Πληρωνει καλα ο ΣΥΡΙΖΑ τα τρολ?

    • Eva avatar
      Eva @ drider 24/03/2015 14:18:46

      Δεν γνωρίζω αν τα εννοείτε αυτά, αλλα συμφωνω οτι ο κ. Γεωργιάδης στεναχωρεί πολλούς γενικώς....

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ drider 24/03/2015 15:25:44

      Αγαπητέ .. εξωτερικέ παρατηρητά! Δηλώσατε την παρουσία σας Τώρα γραμμή στο ταμείο...

    • Gandalf avatar
      Gandalf @ drider 25/03/2015 17:55:48

      Φίλτατε δεν έχεις κατανοήσει τι σημαίνει αυτοκριτική στην πολιτική. .. Οι πραγματικές αιτίες δεν έχουν κανένα βάρος. Η ουσία βρίσκεται στο τι έκαναν οι άλλοι για να σε οδηγήσουν σε λάθος. Άμοιροι υπευθύνων είναι διαχρονικά η Ελληνική πολιτική σκηνή

  15. retino avatar
    retino 23/03/2015 01:10:34

    Είναι αλήθεια ότι διαχρονικά η ΝΔ ερχόταν να συμμαζέψει την ασυδοσία του ΠΑΣΟΚ. Αλλά η τελευταία κυβέρνηση εκτός από την κρίση και χοντρά λάθη τύπου ΕΝΦΙΑ έπεσε και για άλλους λόγους. Πιο συγκεκριμένα αναφέρω τις πράξεις νομοθετικού περιεχομένου αντί για ψηφοφορίες στη Βουλή (ο νόμος για τις πράξεις αυτές είναι σαφέστατος και απαγορεύει ρητά τέτοια χρήση τους όπως έλεγε και ο πρόεδρος του ΔΣΑ που δε νομίζω να αμφιβάλει κανείς για το αν είναι νεοδημοκράτης). Αυτό ξένισε πάρα πολύ κόσμο. Το δεύτερο είναι τα τεράστια άρθρα που φέρναν προς ψήφιση χωρίς κάνενας βουλευτής να είναι σε θέση να διαβάσει. Ναι υπήρχαν δυσκολίες. Ναι, πολλά από αυτά γίναν για να ελαφρύνει ο Σαμαράς τους βουλευτές από τις ευθύνες τους (πχ όταν έβαλε την επαναφορά των μισθών των ενστόλων μαζί με τα μνημονιακά μέτρα σε ένα άρθρο). Αλλά από δεξιά κυβέρνηση ΔΕΝ περιμένεις ποτέ να "λυγίζει" τους νόμους και το σύνταγμα όπως οι φίλοι μας του ΠΑΣΟΚ. Και κάτι τελευταίο. Σαφώς η συγκυβέρνηση ήταν τροχοπέδη για την καταπολέμηση της διαφθοράς. Όταν όμως ο μέσος Έλληνας ακούει ότι μετά από τόσα χρόνια έχουν ελεγθεί 25 ονόματα από τη λίστα Langard πως θελετε να αντιδράσει? Τέτοια γεγονότα σε συνδυασμό με την πραγματικά απαράδεκτη (αν υπήρχε) επικοινωνιακή πολιτική γίναν σλόγκαν και πήγαν τον κόσμό σε ΧΑ, ψεκασμένους και Τσίπρα.

  16. това́рищ Θόδωρος avatar
    това́рищ Θόδωρος 23/03/2015 20:18:08

    Η ΝΔ ολοένα και απομακρύνεται από τον κόσμο (και τον κόσμο της).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.