#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/01/2010 22:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έτσι που πάμε θα γεμίσουν οι φυλακές ... αστυνομικούς



Αυτό που συμβαίνει τις τελευταίες ημέρες με τις συλλήψεις αστυνομικών ή τις εντολές για να τεθούν σε διαθεσιμότητα άλλοι δεν έχει προηγούμενο. Κι ενώ η κυβέρνηση μιλά για αποσυμφόρηση των φυλακών, έτσι όπως πάμε θα γεμίσουν οι φυλακές με αστυνομικούς και θα βγουν έξω οι κακοποιοί.

Το δόγμα Χρυσοχοϊδη περί μηδενικής ανοχής της αστυνομικής αυθαιρεσίας ακούγεται ωραίο. «Πουλάει», στην καθομιλουμένη, στον κόσμο που δεν ανέχεται την εξουσία και της αυθαιρεσία αυτής. Ομως, εδώ τίθενται δύο θέματα:

1. Ξαφνικά, με την επανεμφάνιση Χρυσοχοϊδη στην οδό Κατεχάκη, όλοι οι αστυνομικοί αποφάσισαν να δέρνουν αλλοδαπούς, να τραβούν μαχαίρια και πιστόλια, να κάνουν τους τσαμπουκάδες, να είναι μέλη συμμοριών και γενικά να είναι έκνομοι.

2. Μήπως του Ελληνος ο τράχηλος ζυγόν δεν υπομένει και με την παραμικρή εκτροπή αστυνομικού πάει η καταγγελία σύννεφο επί δικαίων και αδίκων, εκμεταλλευόμενοι προφανώς και τα νέα ήθη της νέας κυβέρνησης;

Οχι ότι όλοι οι αστυνομικοί περιμένουμε να γίνουν ξαφνικά άγγελοι. Και κλέφτες θα υπάρχουν, και βασανιστές και ψευτόμαγκες, όπως υπάρχουν σε όλα τα επαγγέλματα. Και φυσικά κανείς μας δεν μπορεί να ανεχθεί ξυλοδαρμούς και βασανισμούς πολιτών, είτε Ελλήνων είτε αλλοδαπών.

Ομως, ο κ. Χρυσοχοϊδης το έχει παρακάνει. Εκμεταλλευόμενος ακριβώς ότι ειδήσεις όπως αυτές για το Α.Τ. Ακροπόλεως «πουλάνε» στις ειδήσεις των 8 και στις –έτσι κι αλλιώς ελεγχόμενες- εφημερίδες αποφάσισε να το παίξει Ρομπέν των αδυνάτων.

Ο κ. Υπουργός μας θυμίζει τους Αδιάφθορους που κυνηγάνε τους κακούς αστυνομικούς και σώζουν τους αδύναμους πολίτες. Αυτό έκανε και με την υπόθεση του ξυλοδαρμού του Χιλιανού στο Α.Τ. Ακροπόλεως. Επειδή είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι υπάρχει πολύ παρασκήνιο πίσω από το γεγονός αυτό, μπορούμε και να ασκήσουμε ανάλογη κριτική στον κ. Χρυσοχοϊδη.

Εμφορούμενος από έναν περίεργο Ναπολεοντισμό αποφάσισε, λέει, να ξεκαθαρίσει την ΕΛ.ΑΣ. από τους κακούς αστυνομικούς. Βγαίνει στα δελτία, στέλνει ανακοινώσεις και με πομπώδες ύφος δηλώνει ότι δεν θα ανεχθεί τέτοια περιστατικά. Ετσι, κάθε μέρα έχουμε κι από ένα περιστατικό αστυνομικής «αυθαιρεσίας» από αυτά που συγκινούν τον φτωχό και απροστάτευτο πολίτη. Εκεί ποντάρει ο κ. Χρυσοχοϊδης, σ’ αυτό το κοινό απευθύνεται και έτσι χτίζει το πολιτικό του μέλλον.

Αλλά επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, ο κ. Υπουργός πρέπει να απαντήσει στα εξής απλά ερωτήματα:

1. Τι έκανε όταν στις πορείες του Πολυτεχνείου και της επετείου από το θάνατο του Αλέξη καταπατήθηκαν βάναυσα οι ελευθερίες των πολιτών; Γιατί εκεί δεν ήταν τόσο ευαίσθητος για να πάρει κεφάλια; Μήπως επειδή δεν έγιναν επεισόδια, οπότε ισχύει το ρηθέν «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα;»

2. Ο ίδιος δεν ήταν που είπε ότι βρήκε διαλυμένη την Αστυνομία και στη συνέχεια στηρίχθηκε σ’ αυτήν για τις δύσκολες ημέρες; Τι έχει να απαντήσει στις φήμες ότι το σώμα της Αστυνομίας «βράζει» καθώς πολλοί ένστολοι φοβούνται ακόμη και να κρατήσουν το γκλομπ μήπως και κατηγορηθούν για αυθαιρεσία;

3. Είναι αλήθεια ότι ακόμη και ανώτατοι αξιωματικοί, από αυτούς που δεν ελέγχει, πνέουν μένεα εναντίον του με τις δηλώσεις του και την τάση του να εμφανίζεται δημοκρατικότερος των δημοκρατών, που δε σηκώνει μύγα στο σπαθί του;

4. Πότε θα σταματήσει αυτό το επικοινωνιακό παιχνίδι και το «περιτύλιγμα» που μας σερβίρει με σκοπό τη θέση που θέλει στη μετά Παπανδρέου εποχή; Δεν είναι καλύτερα να φτιάξει την Αστυνομία που είναι όντως διαλυμένη, με μισθούς πείνας και με παντελή έλλειψη εξοπλισμού; Πότε θα σταματήσει να κατηγορεί τους προηγούμενους και να αρχίσει να παράγει πολιτική;

Και για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, εννοείται ότι κάθε περιστατικό αστυνομικής αυθαιρεσίας είναι καταδικαστέο. Μπορεί να συμβεί και σε εμάς ή σε κάποιον δικό μας, ό,τι συμβαίνει σε πολλούς που προσάγονται στα αστυνομικά τμήματα. Αλλά μαθήματα δημοκρατίας δεν ανεχόμαστε από κανέναν...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. fantomas avatar
    fantomas 03/01/2010 22:32:07

    ''Επειδή είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι υπάρχει πολύ παρασκήνιο πίσω από το γεγονός αυτό, μπορούμε και να ασκήσουμε ανάλογη κριτική στον κ. Χρυσοχοϊδη.''

    Mην μου στεναχωρείτε τον ΓΛΥΚΟυλη…… απλά δώστε του τον ΠΟΥΛΟ !!

  2. Kurosaki Ichigo avatar
    Kurosaki Ichigo 03/01/2010 22:37:53

    Μια παρατήρηση: «κανείς μας δεν μπορεί να ανεχθεί ξυλοδαρμούς και βασανισμούς πολιτών, είτε Ελλήνων είτε αλλοδαπών».

    Κανείς? Κι όμως, στην προηγούμενη ανάρτηση που αφορούσε το περιστατικό, ήταν κάμποσοι, που όχι απλώς το ανέχονται άνετα αν και όταν συμβεί, αλλά το επικροτούν με ενθουσιασμό. Άλλοι με υπονοούμενα, άλλοι φόρα-παρτίδα.
    Μακάρι αυτό που ξεκίνησε ο Χρυσοχοϊδης, να μη σταματήσει ποτέ. Κι όταν αναλάβει ο Σαμαράς, να συνεχιστεί απαρέγκλιτα. Φυσικά και πρόκειται περί «επικοινωνιακού παιχνιδιού», για πολιτικούς μιλάμε. Αλλά εφ’ όσον έχει ως στόχο κάτι το αντικειμενικά υγιές, προσωπικά δεν ενοχλούμαι. Πρέπει ο κόσμος να σταματήσει να αντιπαθεί τον θεσμό του Έλληνα αστυνομικού, τώρα που οι καιροί θα γίνονται όλο και δυσκολότεροι.

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/01/2010 22:50:49

    Υπάρχουν δυο τρόποι για να διαπρέψει κάποιος ως υπουργός δημόσιας τάξης. Ή να τα βάλει με τους εγκληματίες που μας έχουν καταντήσει Μπογκοτά, ή να χαϊδέψει τα αφτιά των προοδευτικάριων που ελέγχουν και τα ΜΜΕ, βάζοντάς τα με τη κακιά αστυνομία. Το πρώτο είναι δύσκολο. Το δεύτερο είναι πανεύκολο. Αυτό διάλεξε ο υπουργός. Τα επικοινωνιακά τρικ, την ίδια ώρα που οι κακοποιοί αλωνίζουν. Έχει μείνει και αυτός όπως πολλοί συμπατριώτες μας στην εικόνα της αστυνομίας που τα έβαζε με τους πολιτικούς αντιπάλους αντί να τα βάλει με τους εγκληματίες. Τα πράγματα άλλαξαν. Ίσως τότε δεν υπήρχε αυτή η έκταση εγκληματικότητας. Σήμερα δεν νομίζω να ασχολείται σοβαρά η αστυνομία με πολιτικούς διαφωνούντες. Το κακό είναι ότι με τέτοιο υπουργό, δεν θα ασχολείται και με τους κακοποιούς.

  4. Πήλιος Γούσης avatar
    Πήλιος Γούσης 03/01/2010 23:07:18

    Ο Βούγιας ρε παιδιά που χάθηκε; Τι λέει; Αληθεύει ότι ξενυχτάει κλαίγοντας δίπλα στο κρεβάτι του Χιλιανού;

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Πήλιος Γούσης 03/01/2010 23:26:09

      Όχι, δεν αληθεύει. Στον Χιλιανό έστειλε την Αλ Σάλεχ, να τον νεκραναστήσει όπως ξέρει αυτή.
      Κατάντημα: Αξιωματικός της αστυνομίας και στέλεχος του Υπουργείου να πηγαίνουν στο νοσοκομείο να μάθουν για την υγεία ενός μαχαιροβγάλτη!
      Το Αριστεριστάν στις δόξες του...
      Αν την επόμενη φορά οι αναρχοαριστεριστές τα σπάσουν όλα στην Αθήνα, δεν θα λυπηθώ καθόλου. Ειλικρινά.

  5. Rukia Kuchiki avatar
    Rukia Kuchiki 03/01/2010 23:26:22

    Kurosaki mas kaneis rezili ta ipoloipa giapanese cartoon. gia to elliniki police doyleveis bre atimo. anelavew na kaneis to image toy mixhalaki. tha mas paroun me tiw petres 黒崎 一護,

    • Kurosaki Ichigo avatar
      Kurosaki Ichigo @ Rukia Kuchiki 03/01/2010 23:52:22

      Χαχαχα. Κι όμως αγαπητή μου Rukia, είμαι υπερ του να ξεκαθαρίσει ο χώρος της Ελληνικής Αστυνομίας, από όποιο πολιτικό πρόσωπο κι αν προέλθει μια τέτοια απόφαση, κι ας εμπεριέχει το στοιχείο της επικοινωνιακής εμμονής. Ο συνήθης αντίλογος είναι οτι οι καιροί αγρίεψαν, οπότε χρειαζόμαστε άγρια αστυνομία. Ας είναι όσο άγριοι και βαρβάτοι τους επιτρέπει ο νόμος και οι κανονισμοί, κανένα πρόβλημα. Αν ο αστυνομικός πράγματι φοβάται να πιάσει το γκλόμπ του, επειδή ζυγίζοντας την κατάσταση φοβάται οτι υπάρχει ενδεχόμενο να παρεκτραπεί σε επίπεδα ζαρντινιέρας, καλά κάνει και δεν το πιάνει. Ας δηλώσει παραίτηση. Θέλουμε αστυνομικούς που να γνωρίζουν πότε και πόσο επιτρέπεται να χρησιμοποιούν βία, ακόμη και λεκτική, σε επίπεδο τόνου και έντασης φωνής. Οι υπόλοιποι, σπίτια τους. Με την παρουσία τους και μόνο αποτελούν άλλοθι της κακώς εννοούμενης και διαστρεβλωμένης «αριστεράς». Αν ήμουν στην θέση του Χρυσοχοϊδη μάλιστα, θα ξήλωνα και όσους νεαρούς αστυνομικούς κυκλοφορούν με γυαλιά ηλίου τύπου «Oakley» και κομπολόι στο χέρι εν ώρα περιπολίας. Καταλαβαίνω οτι πρόκειται για παιδιά φτωχών οικογενειών που θέλησαν να βολευτούν εκεί που ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία τους, αλλά όσο η χώρα δεν θα πρέπει να είναι Άγιος Παντελεήμονας για τον κάθε λαθρομετανάστη, άλλο τόσο τα αστυνομικά τμήματα δεν πρέπει να προσφέρουν καταφύγιο στον κάθε τσόγλανο που σκέφτηκε πολύ «πονηρά» να εργαστεί εκεί όπου θα του επιτρέπεται να εκφράσει τον κωλοπαιδισμό του με θεσμική μάλιστα κάλυψη.

      • skeptiki avatar
        skeptiki @ Kurosaki Ichigo 04/01/2010 00:08:48

        Ξέρεις, το 90% των περιστατικών "βίας" της αστυνομίας, έχει σαν βάση του το απαράδεκτα χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης των αστυνομικών, την κοινή βλακεία (βλέπε πάλι το παραπάνω) και την αίσθηση ότι σε αυτό το μπάχαλο σιγά μην τηρήσουμε κανόνες....με αποτέλεσμα επαγγελματισμός μηδέν.... Οι ¨Αρχηγοί" μπορούν να μιλάνε μετά που θα το διορθώσουνε αυτό, είναι συνένοχοι σε ότι γίνεται να μην πω ότι είναι οι κύριοι ένοχοι....

        • ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
          ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ @ skeptiki 04/01/2010 07:29:50

          Κάνεις λάθος.Η εκπαίδευση των εδώθε είναι ίδια με την εκπαίδευση π.χ. των Γερμανών,Ιταλών,Γάλλων κλπ. Απλά αυτά που μαθαίνουν στην Ελλάδα "απαγορεύεται να εφαρμοσθούν".Εδώ ακόμα δεν έχουμε καταλάβει ότι όταν ο αστυνομικός σου λέει "καθήστε στο αυτοκίνητο" δεν είναι παρακληση αλλά εντολή.Φτάσαμε στο σημείο όποιος δε γουστάρει τη φάτσα ενός αστυνομικού να του κάνει μήνυση για οιονδήποτε λόγο γιατί γνωρίζει εκ των προτέρων πως ο ΠΡΟ-ΠΟ θα τον καταδικάσει προκαταβολικά και θα τον θέσει σε διαθεσιμότητα και τα ΜΜΕ θα τον διασύρουν.Εγώ για 1000 ευρώ θα καθόμουνα στα αυγά μου.Έχουμε να δούμε πολύ δύσκολες μέρες στο μέτωπο της εγκληματικότητας.

          • skeptiki avatar
            skeptiki @ ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 04/01/2010 19:46:57

            Δεν κάνω λάθος δυστυχώς.... άλλο εκπαίδευση σε ειδικές ομάδες και άλλο στο σύνολο.... Και δεν περιμένει να τον υπακούσει ο άλλος κι αν δεν τον υπακούσει τι θα κάνει.... Η εκπαίδευση φαίνεται σε αυτόν που δεν υπακούει όχι σε αυτόν που υπακούει... Και υπάρχει πρόβλημα οργανωμένης δράσης, ορίων και σχεδίου, μιά έτσι μιά αλλιώς ... και φταίει η εκάστοτε διεύθυνση γι αυτό...

  6. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 03/01/2010 23:45:15

    Θα την πω την αμαρτία μου, πιτσιρικάς είχα κάλο με τα αμάξια και έκανα κόντρες και άλλες συναφείς βλακείες. Ένα βράδυ λοιπόν μας έκαναν ένα ωραίο μπλόκο και μας μπαγλαρώσανε. Το τι μπινελίκι και το τι κάμψεις έφαγα εκείνο το βράδυ δεν λέγεται. Μας ξεφτιλίσανε αλλά δεν μας βάλανε μέσα, μάλλον γιατί κατάλαβαν ότι δεν είμασταν αληταράδες.

    Ποιο είναι το ηθικό συμπέρασμα; Εγώ από εκείνο το βράδυ "συμμαζεύτηκα" και ίσως να γλύτωσα έτσι τον εαυτό μου και τον άλλο κόσμο από πιθανή χοντρή τράκα. Επίσης σημαντικό το ότι με τα μπινελίκια και την "αστυνομική αυθαιρεσία" γλύτωσα τον "φάκελλο" που θα κυνήγαγε μέχρι σήμερα για τις απερισκεψίες που έκανα.

    Εν ολίγοις πολλές φορές το by the book έχει χειρότερα αποτελέσματα από μια μικρή "αστυνομική αυθαιρεσία".

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Αγανάκτηση 03/01/2010 23:50:05

      Αν δεν το "καταλαβαίνανε" όμως?

      • Αγανάκτηση avatar
        Αγανάκτηση @ (Α)θανάσης 04/01/2010 00:23:43

        Κύτταξε να δεις άλλο αυτό που μου έτυχε και άλλο π.χ. το περιστατικό με τους αστυνόμους που βάζαν τους κρατουμένους στην ομόνοια να δερνει ο ένας τον άλλον. Αυθαιρεσίες της αστυνομίας τύπου χούντας είναι καταδικαστέες 100%.

    • kostas1212 avatar
      kostas1212 @ Αγανάκτηση 04/01/2010 03:20:43

      Δασκαλοι του γενους οι αστυνομοι....Αδελφε μου δυστυχως ομως με αυτα τα επιχειρηματα δικαιολογουνται ακραιες συμπεριφορες.

  7. Rukia Kuchiki avatar
    Rukia Kuchiki 04/01/2010 00:01:19

    Kurosaki, στην Εκάλη μένεις; Μήπως μαγειρεύεις Σούσι για κανέναν μεγαλονταβταζή;

    • Kurosaki Ichigo avatar
      Kurosaki Ichigo @ Rukia Kuchiki 04/01/2010 00:08:19

      Κολωνό babe. Κολωνό.

  8. karenin avatar
    karenin 04/01/2010 00:40:57

    Τι έγινε ρε παιδιά, που είναι το λάθος να φεύγουν απο το δημόσιο υπάλληλοι που παρανομούν; Και αυτή η υποψία να δικαιολογηθεί η βια λόγω του ότι ο άνθρωπος είναι Χιλιανός τι σας θυμίζει; Δηλαδή είναι τόσο δύσκολο για τους αστυνομικούς μας να παραπέμπουν τους παραβάτες στα δικαστήρια σώους και αβλαβείς;
    Μου αρέσει να παρακολουθώ τις συζητήσεις σας το επίπεδο ειναι καλό, αλλα αυτή την φορά θεωρώ το κείμενο άτυχο και άστοχο. Εκτός πια αν μετά τον 'εθνικό αγώνα', που δινετε τελευταία ενάντια στο νομοσχέδιο για την ιθαγένεια, επόμενο αναπόφευκτο στάδιο είναι η άκριτη προστασία του αστυνομικού σώματος της χώρας. Αν είναι έτσι λυπάμε, αλλά φοβάμε πως πολλοί απο εσάς θα μείνετε εξω και απο την ιδεολογική πλατφόρμα του Α. Σαμαρά.
    Υ.Γ. Το παρήγορο είναι ότι οι πιο εύστοχοι σχολιαστές σας δεν βλέπω να δείχνουν μεγάλο ενθουσιασμό για σχόλια.

  9. Κώστας avatar
    Κώστας 04/01/2010 00:45:36

    Εσείς που είσαστε σε θέση να γνωρίζετε ότι υπάρχει πολύ παρασκήνιο πίσω από το γεγονός αυτό, μπορείτε και να ασκήσετε ανάλογη κριτική στον κ. Χρυσοχοϊδη.
    Εγω που δεν γνωρίζω το παρασκήνιο μπορώ και να ασκήσω ανάλογη κριτική στο antnews και να πώ οτι μοιάζει σαν να μας δίνει μαθήματα δημοκρατίας.

  10. Orestios avatar
    Orestios 04/01/2010 00:48:45

    Ρομπέν των δασών το παιδί από το Νησί? ΧΑΧΑΧΑ
    Να ήταν κανένας πρίγκιπας του Λόξλευ να το καταλάβω. Έχει και η βρετανία ρουμλούκι? Είναι το ρουμλούκι πριγκιπάτο?
    Ακόμη όμως και να μην είναι γαλαζοαίματος, είναι αδύνατον από την θέση του να το παίζει έκνομος. Ο ρόλος του σερίφη του Νότινχαμ του πάει κοστούμι. Ο Ιωάννης ο Ακτήμων ποιός να είναι άραγε?

  11. PARSIFAL avatar
    PARSIFAL 04/01/2010 01:04:38

    Δεν θα πώ για μαθήματα δημοκρατίας, αλλά για ενδημική εμπάθεια κατά του Χρυσοχοίδη... Τι σας ενοχλεί τόσο πολύ ?

  12. Orestios avatar
    Orestios 04/01/2010 02:03:08

    Τώρα που το ξανασκέφτομαι, ο Υπουργός ΠΡΟΠΟ μπορεί να αποκαλείται πρίγκιπας του βάλτου, δούκας των εξαρχείων, τιτουλάριος των μαυροκόκκινων και κόμης του Γιδά. Στην στέψη να του δώσουμε για σκήπτρο ένα καλάμι (από τον βάλτο), ώστε να μπορεί να το καβαλά που και που. Θα του κάνει καλό να θυμάται πως έπαιζε παιδάκι.

  13. Ένας Τυχαίος avatar
    Ένας Τυχαίος 04/01/2010 02:18:10

    Αν δε καταλαβαίνεις τα προφανή........τότε τα βαφτίζεις εμπάθεια!

  14. μαρικα avatar
    μαρικα 04/01/2010 08:54:47

    CHRISOXOIDES SCHOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. popolaros avatar
    popolaros 04/01/2010 09:03:49

    Απορώ που κάποιοι συνεχίζουν να μην 'βλέπουν' την σκηνοθεσία και ενορχήστρωση, πίσω από γεγονότα και τα θεωρούν 'τυχαίες συμπτώσεις'.

    Απορώ επίσης, που κάποιοι συνεχίζουν να μπερδεύουν την εποχή που "ο πρόεδρος,ο δάσκαλος και ο ενωματάρχης" κάθονταν στο καλύτερο τραπέζι κάτω από τον πλάτανο, με την σημερινή εποχή.

    Το τραπεζάκι εδώ και δεκαετίες, έχει άλλους ενοίκους.

  16. ΜΑΚΕΔΝΟΣ avatar
    ΜΑΚΕΔΝΟΣ 04/01/2010 10:48:55

    Να δεχτω οτι εχει δικιο ο michael αλλα ρε παιδακι μου καλο περιμενε να βγει καποιο σχετικο πορισμα και μετα κανε δηλωσεις γιατι μπορει να μην ειναι ετσι τα πραγματα και να εκτεθεις οπως ο giorgo οταν στην βουλη μεσα εβγαλε αποφαση καταδικαστικη για τον θανατο καποιου πακιστανου ντε και καλα απο αστυνομικους και τα αναρχοκομμμουνια καψαν την αθηνα και τελικα αποδειχτηκε οτι οι αστυνομιοι δεν ειχαν καμμια σχεση,ακομη περιμενουν οι αστυνομικοι την συγνωμη του giorgos μεσα στην βουλη που βιαστικα τους καταδικασε..εγω michael ια το καλο σου το λεω μην βιαζεσαι θα εκτεθεις στο ξαναλεω

  17. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 04/01/2010 10:57:23

    Ευχαριστούμε τον ...monsieur PROPO,που έπαψε η Αθήνα να θυμίζει Καμπούλ.Μην είμαστε αχάριστοι και βιαστικοί.Βήμα-βήμα γίνονται οι σωστές δουλειές.Γιά την ώρα,καταφέραμε και αναβαθμιστήκαμε σε Σικάγο,με απλούς και άδολους φόνους προποτζήδων και καφετεριάδων,μικροληστείες σε σπίτια και τράπεζες,κλοπές αυτοκινήτων κλπ.Thank you mister PROPO.Γιά να σοβαρευτούμε λιγάκι:Ο άνθρωπος,καλός και σοβαρός δείχνει.Μήπως όμως είναι λιγουλάκι ...υπερεκτιμημένος από τους γυμνοσάλιαγκες των ΜΜΕ;Α!Ναι!Με την ευκαιρία των γυμνοσάλιαγκων,θυμήθηκα τα εκτενέστατα τηλεοπτικά ρεπορτάζ,πρό δύο-τριών ετών,τότε που έρριξε το πολύ χιόνι.Θυμήθηκα τα γιουσουφάκια να στέκονται στη γέφυρα στα Τέμπη και να μας παραμυθιάζουν πως κόπηκε η Ελλάδα στα δύο και πως τ'αυτοκίνητα σχηματίζουν ουρές 30 χιλιομέτρων(όπως ακριβώς το γράφω:30 χιλιομέτρων!!!),την ίδια στιγμή,που οι κάμερες των δικών τους συνεργείων,δείχναν οι αθεόφοβες,οι μαρτυριάρες, τις νταλίκες να κινούνται(και πολύ σωστά)με αργούς ρυθμούς.Μήπως μου ξέφυγε και δεν άκουσα τίποτα γιά το προσωρινό (γιά 4 μήνες)κλείσιμο των Τεμπών;Απεναντίας,κάποιο ευλογημένο καναλάκι,μας πληροφόρησε γιά το πόσο ωραία είναι η παραθαλάσσια διαδρομή και πως οι μαγαζάτορες της περιοχής,είδαν τους μπεζαχτάδες τους να γεμίζουν.Ναι,το ξέρω.Δεν κομίζω γλαύκαν.Γνωστός ο ρόλος και η αντικειμενικότητά τους.Καλή, καλή χρονιά σε όλους.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 04/01/2010 11:36:26

      Δεν είμαστε πια Καμπούλ. Γίναμε Ισλαμαμπάντ. Άντε και άμα γίνουμε Ντάκκα, θα το γιορτάσουμε με σφαγές αρνιών μέσα στην Πανεπιστημίου.

  18. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/01/2010 11:02:16

    Με την κοπέλα που βρέθηκε στο πάρκο υπάρχει καμία πρόοδος στις έρευνες?

  19. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 04/01/2010 11:33:43

    Στην πραγματικότητα, το πρόβλημα με την Αστυνομία είναι ότι η πλειοψηφία ΔΕΝ κάνει απολύτως ΤΙΠΟΤΑ.
    Οι περιπολίες για παράδειγμα είναι μόνο για "ξεκάρφωμα".

    Σκηνικό σήμερα στην οδό Παπαναστασίου στο Αιγάλεω, κεντρικός δρόμος, κοντά στο Μετρό:
    Τρεις αστυνομικοί, δύο άντρες, μία γυναίκα, περιπολούν (υποτίθεται). Προσπερνούν αδιάφορα αυτοκίνητα που είναι παρκαρισμένα ΠΑΝΩ στις γωνίες των δρόμων (όχι δίπλα, ΕΠΑΝΩ), εμποδίζοντας και πεζούς και αυτοκίνητα να στρίψουν. Αν τους ζητήσουν τον λόγο, θα σου πουν ότι δεν είναι αρμόδιοι και να ειδοποιήσεις (εσύ, ο πολίτης, όχι αυτοί!) την τροχαία. Ο ένας από τους τρεις, με εμφάνιση μπούλη, μασουλάει τσίχλα (σύνηθες και αυτό στις "πεζές περιπολίες", κοινώς βόλτες). Στη συνέχεια, εξαφανίζονται. Λέω, να δεις θα μπήκαν να ελέγξουν κανένα μαγαζί. Ολως τυχαία, ήταν "εξαφανισμένοι" μέσα σε τυροπιτάδικο. Φαντάζομαι θα συνέχισαν μετά την ωραία βόλτα τους.

    Και μετά σου λένε κάποιοι για "αστυνομική βία". Αυτό που βλέπω είναι αστυνομική ανυπαρξία και τεμπελιά και ανευθυνότητα.

    Προχτές στον Σταθμό του ΗΣΑΠ της Καλλιθέας έλεγξαν παιδί συντοπίτη μου, Έλληνα, συντηρητικά ντυμένο, έτσι για πλάκα. Την ίδια στιγμή, γύρω τους πουλούσαν λαθραία πραμάτεια, πήγαιναν και έρχονταν οι διάφοροι Αφροασιάτες, αυτοκίνητα και μηχανάκια ήταν παρκαρισμένα στον πεζόδρομο και αυτοί δεν έβλεπαν τίποτα. Και όταν τους είπε "εμένα βρήκατε να ελέγξετε;" του πούλησαν τσαμπουκά, "να τον πάμε στο Τμήμα" και τέτοια.
    Προφανώς, για να δικαιολογήσουν καποιους ελέγχους, ελέγχουν Έλληνες και έχουν την ησυχία τους.
    Ο Χρυσοχοϊδης είναι μία μεγάλη απάτη, αυτό φαίνεται πια ξεκάθαρα.

    • Beyond The Stars avatar
      Beyond The Stars @ Μάρκο Τ 04/01/2010 18:37:31

      @ Μάρκο Τ

      Και γιατί θέλεις [και όλοι μας] να ελέγξουν
      οι κύριοι αυτοί τους Αφροασιάτες?
      Πιστεύεις ότι έχει χώρο στα κρατητήρια
      για άλλους?
      Νομίζεις οτι ο ΑΞ.ΥΠ. [του τμήματος] τους είπε
      "βγήτε έξω και φέρτε μου καμμιά τριανταριά"?
      Έτσι κι αλλιώς, τα παιδιά αυτά θα "ελληνοποιηθούν".
      [Κατα το πολυπολιτισμικό πρότυπο πάντα]

      Που να δείς μετά απο μερικά χρόνια σοσιαλιστικής διακυβέρνησης
      τι Αστυνομία θα καταφέρουμε να φτιάξουμε με ελληνοποιημένους
      Γεωργιανούς, Τσετσένους Αλβανούς και Πακιστανούς...

      Αυτοί, δεν θα φοβούνται τις μηνύσεις, θάναι πάντα τυπικότατοι,
      ξεκούραστοι,
      δεν θα τους ενοχλεί καθόλου η καταστρατήγηση τών κανονισμών,
      ούτε η κατ΄επάγγελμα καταπάτηση των κανόνων ασφαλείας,
      αλλά και των εργασιακών δικαιωμάτων από τους ανωτέρους τους,
      και θα αφιερώνονται ολόψυχα στην εκτέλεση των καθηκόντων τους
      και στην πάταξη του εγκλήματος οιασδήποτε μορφής.

      Με τους γεωργιανούς και τους αλβανούς αστυνομικούς
      που θα αποκτήσουμε,
      Δεν θα κυκλοφορούν ούτε ναρκωτικά στη πιάτσα
      [χωρίς τη δική τους άδεια]
      ούτε όπλα και [είμαι σίγουρος]
      θα σταματήσει άμεσα το εμπόριο λευκής σαρκός
      απο τις αντίπαλες [σε αυτούς] συμμορίες!
      Μιλάμε για την απόλυτη πάταξη του εγκλήματος!
      Τύφλα νάχει η Αστυνομία του Ναγκόρνο Καραμπάχ
      και του Τουρκμενιστάν δηλαδή!

      __________________________________________________


      Οι Έλληνες Αστυνομικοί, και καλά εκπαιδευμένοι είναι,
      και μορφωμένοι είναι, και έξυπνοι είναι.
      [Εξαιρούνται περιπτώσεις όπου μπήκαν κάποιοι με μέσον
      -ναί γίνεται!]
      Ένα είναι σίγουρο.
      Μαλάκες δεν είναι!
      Αφου ώς γνωστόν, όσο περισσότερο έργο παράγεις,
      τόσο περισσότερο κινδυνεύεις
      [τόσο απο τους κακοποιούς-όσο και απο τους κακοπροαίρετους...]
      Άσε που άν πετύχεις κάτι στούς ελέγχους σου [πχ.Ναρκωτικά],
      στα επίσημα έγγραφα για το ποιοί συμμετείχαν [στην επιχείρηση],
      θα γραφτούν ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ οι ρουφιάνοι του διοικητή,
      οι γραμματείς και οι φαρισαίοι του τμήματος,
      και όλοι όσοι έχουν να πιάσουν όπλο από την ορκομωσία τους!

      Γιατί λοιπόν να εκτίθεσαι?
      Για ένα μισθό Δ.Υ.?
      Άραξε λοιπόν στα κυβικά σου, κάνε τα τυπικά μόνο
      κτλ κτλ...

      Αυτά που λές φίλε Μάρκο...

  20. Green St avatar
    Green St 04/01/2010 11:50:41

    Antinews συμφωνώ μαζί σου. Ναι στην καταστολή των φαινομένων αστυνομικής βίας αλλά αυτό που κάνει ο υπουργός ΠΡΟΠΟ δεν έχει προηγούμενο. Βλέποντας τα όλα αυτά αναρωτιέμαι όμως. Μόνο στην αστυνομία υπάρχουν κακοί δημόσιοι υπάλληλοι. Γιατί δεν ακούμε τίποτα για κάτι καλόπαιδα σε εφορίες, πολεοδομίες κοκ. Στοχοποιούν την αστυνομία γιατί είναι ο εύκολος στόχος και πουλάει σαν θέμα.
    Και κάτι άλλο. Τι είδους αστυνομία θέλει ο Χρυσοχοίδης;; Γιατί κάθε μέρα γίνονται από δέκα ληστείες τραπεζών, σούπερ μάρκετ κοκ, οι τρομοκράτες την μια πυροβολούν έξω από αστυνομικά τμήματα αστυνόμους και την άλλη βάζουν βόμβες σε κεντρικά σημεία της αθήνας.Εγώ βλέπω χειρότερη την αστυνομία σήμερα από ότι ήταν πρίν τις εκλογές.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Green St 06/01/2010 00:05:34

      Την αναβολή της απέλασης του Χιλιανού, Navardo Pedro, ο οποίος έπεσε θύμα βασανισμού από αστυνομικούς στο Αστυνομικό Τμήμα Ακροπόλεως ανακοίνωσε το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, ώστε να βοηθήσει τη Δικαιοσύνη σε όλες τις φάσεις της ποινικής διερεύνησης της υπόθεσής του.
      Ο Χιλιανός έχει ήδη καταθέσει αίτηση για χορήγηση πολιτικού ασύλου.Ο υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ζήτησε να εξεταστεί η χορήγηση επικουρικής προστασίας !!!!! για ανθρωπιστικούς λόγους.

  21. tiramola avatar
    tiramola 04/01/2010 12:19:45

    Διαβάστε και εδώ για πλήρη ενημέρωση και με χαρτί απο το νοσοκομείο και μετά μιλήστε για show προ-πο....

    http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=117516

    • loretta avatar
      loretta @ tiramola 04/01/2010 12:32:30

      ας μας απαντησει και ζητησει συγγνωμη πρωτα το ΓΙΩΡΓΟ για την προεκλογικη του γκαφαρα με τον αλλοδαπο που υπερασπιζοταν Τιραμολα και ασε τι λεει το ΜΠΟΜΠΟΛΑ!!

      Πολυ υποκρισια βρε ανθρωπε ελεος.

      • tiramola avatar
        tiramola @ loretta 04/01/2010 13:13:49

        Φαίνεται Λορέτα ότι για πεισθείς πρέπει να δεις το βίντεο στο youtube...
        Δεν αποκλείεται...
        Άπιστος Θωμάς είσαι , ούτε η γνωμάτευση του νοσοκομείου δεν σε πείθει.
        Υπάλληλος του Μπόμπολα και ο γιατρός...

        • loretta avatar
          loretta @ tiramola 04/01/2010 17:12:26

          Αγαπητε Τιραμολα καταρχας καλη χρονια....και απιστος θωμας εχω καταντησει με ολα οσα εχουν δει τα ματια μου και εχουν ακουσει τα αυτια μου...δυστηχως..!!

          δεν αναφερομαι σε αυτο το περιστατικο απαραιτητα...και ειπα οτι καταδικαζω την βια στο παρακατω ποστ...παρα ταυτα δεν μου απαντησες για το θεμα του αλλοδαπου που υπερασπιζοταν με παθος ο ΓΑΠ...τελικα...μια συγγνωμη την οφειλε ναι η οχι?

          τωρα οσο για τα τωρινα....ε με ολους αυτους που μαζεψαμε...πολλα τετοια θα εχουμε ..δεν διαφωνω στο να καθαρισει η αστυνομια απο Κακους αστυνομικους απλα δυσπιστω ως προς το τροπο τον χρονο και την μεθοδο..!!

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ tiramola 04/01/2010 13:10:19

      Η φυλλάδα του Τεγόπουλου τον λαθρομετανάστη πωλητή λαθραίων αποκαλεί "μικροπωλητή". Βρέθηκε λαθραία στη χώρα μας, ασχολείται με παράνομη δραστηριότητα, καταλαμβάνει παράνομα κοινόχρηστους χώρους και του δίνουν και βήμα να μας το παίζει αδικημένος...Ενώ στη Γαλλία, την πρώην μητρόπολη της Σενεγάλης, θα του έδιναν και πάγκο στο Saint-Germain ε; Χωρίς χαρτιά...
      Δεν είμαι υπέρ των ξυλοδαρμών και δεν οδηγούν πουθενά. Το θέμα είναι ότι ούτε οι αστυνομικοί έχουν ένα μπούσουλα, γιατί δεν τους δίνει το κράτος. Η σωστή πολιτική για τους λαθραίους αυτούς είναι ΑΠΕΛΑΣΗ. Αλλά πάει πολύ να διαμαρτύρονται κιόλας, τη στιγμή που δεν έχουν κανένα απολύτως δικαίωμα να βρίσκονται εδώ και να το παίζουν "μικροπωλητές" (=τσιράκια λαθρεμπόρων).
      Βρήκαν τη χώρα του μπάχαλου και τους "χρήσιμους ηλίθιους" του Αριστεριστάν να το παίζουν νταβατζήδες τους.

      Πασοκολαστιχάνθρωπε, να ψωνίζεις από αυτούς να τους ενισχύεις και να τους πεις να έρθουν να στρώσουν το ρετάλι τους στην πόρτα του σπιτιού σου να πουλούν τα διάφορα, οι "μικροπωλητές".

      • tiramola avatar
        tiramola @ Μάρκο Τ 04/01/2010 13:16:34

        Να πας να εξομολογηθείς και να φας και αντίδωρο στην εκκλησία της περιοχής σου χριστιανέ ορθόδοξε...

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ tiramola 04/01/2010 13:41:30

          Να μην σου πω τι θα τού έκαναν στο Βυζάντιο, πιστέ και αφοσιωμένε λαστιχάνθρωπε του Πασοκιστάν.

          Πλάκα στην πλάκα, σε πολλούς από αυτούς τους λαθρομετανάστες η Εκκλησία τους δίνει ένα πιάτο φαϊ, είτε το έχουν ανάγκη, είτε όχι, είτε είναι μουσουλμάνοι, είτε όχι. Και πολύ καλά κάνει. Δεν είδα όμως κανέναν από αυτούς να πουλάει την πραμάτειά του στους πτωχούς Πασόκους και άστεγους Συριζαίους που πίνουν τον καφέ τους στο Ντα Κάπο και το Φίλιον. Επειδή περνάω από εκεί, ξέρω τι λέω.
          Ξέρεις γιατί;
          1. Δεν τους αφήνουν.
          2. Δεν θα πουλούσαν και τίποτα. Οι χοντρές τσέπες τους έχουν καβούρια.

    • Orestios avatar
      Orestios @ tiramola 04/01/2010 15:04:22

      Τιραμόλα αναφερόμενς γράφει το χαρτί των επειγόντων, που είναι ενημερωτικό σημείωμα και όχι πόρισμα.
      Ουσιαστικό πόρισμα δίνει ο ιατροδικαστής. Μην λές ότι θέλεις.

  22. loretta avatar
    loretta 04/01/2010 12:30:44

    και μεσα σε ολα αυτα και αφου συμφωνω οτι καταδικαζω και εγω την βια αυτου του ειδους ..θα συμπληρωσω το εξης...μηπως ειναι και ενας τροπος ο ΠΡΟΠΟ να διωξει απο το σωμα και αυτους που πολιτικα δεν προσκυντε στο ΠΑΣΟΚ? και ολα αυτα πισω απο την μασκα της υποτιθεμενης βιας???γιατι αρκετα περιστατικα δεν ειναι οπως εμφανιζονται απο τα μεσα η απο το ΠΑΣΟΚ που ξαφνικα το επιασε η κοινωνικη και ανθρωπιστικη του ευαισθησια...ειδικα τωρα σε δυσκολους καιρους?

    με την λογικη αυτη θα μπορουσε να παει ο καθενας να τραβηξει μια καταγγελια στημενη και να τραβιεται καποιος για χρονια χανοντας την δουλεια του ..τοτε τι μετρα λαμβανονται για αυτους που ψευδως καταταγγελουν και διασυρουν καποιον??? θα ειναι το ιδιο αυστηρα με αυτα που εφαρμοζονται στους καταγγελομενους??? και θα ειναι σε κοινη θεα και γνωση ολων??? γιατι συνηθως οταν τα αποτελεσματα δεν ειναι τα επιθυμητα χανονται στην διαδρομη και εμεις δεν μαθαινουμε ποτε την αληθεια...!!

    εκει η διαφανεια παει περιπατο...!@!!!!!

    ελλαδαρα αθανατη!!

  23. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 04/01/2010 12:35:42

    Σε όλες τις χώρες της ΕΕ εξαιτίας των νέων ασύμετρων απειλών προσπαθούν να δημιουργουν δομες στην αστυνομία τους που προσεγγίζουν τις στρατιωτικές(πειθαρχία,εξοπλισμό,εκπαίδευση,τρόποι αντιμετώπισης απειλών).
    Στην Ελλάδα,αντίθετα υπάρχει μια συνεχής προσπάθεια πλήρους αποστρατικοποίησης της ΕΛΑΣ σε νοοτροπία και μεθόδους.
    Αυτό όμως που δεν μπορολυν να καταλάβουν είναι ότι με αυτή τη μεθόδευση δημιουργούν συνθήκες δημοσιουπαλληλοποίησης της αστυνομίας με τα γνωστά χαρακτηριστικά.
    Άλλωστε εδώ και καιρό έχουμε την εμφάνιση τέτοιων συμπεριφορών από αδιάφορους αστυνομικούς που παλέβουν να μπουν στην υπηρεσία κάποιου επώνυμου και να κάνουν τον σωφερ της κάθε μανταμ παρά να βγουν στο πεζοδρόμιο και να τους πετροβολούν 15χρονα.

    Περαστικά μας λοιπόν,για ακόμη μια φορά!!!

  24. Nazgul avatar
    Nazgul 04/01/2010 12:36:08

    Μην το παιδεύετε δεν υπάρχει ελπίδα.

    Να για παράδειγμα, ξέρετε πως μας παρουσίασε το καινιούργιο (VW scirocco) αυτοκίνητο του η μαμά του κατα τα άλλα συμπαθέστατου αστυνομικού συγκατοικού μας ?

    - Έχει πεθάνει στη δουλειά το παιδί, ειδικά τα Σαββατοκύριακα που φοράει πολιτικά και δουλεύει σαν ΜΥΣΤΙΚΟΣ.

    Α και παρεπιπτόντως έχει και ένα Seat και μια Virago ΧΩΡΙΣ ΝΟΥΜΕΡΑ.

  25. NICK avatar
    NICK 04/01/2010 13:05:52

    Από την έρευνα προέκυψε ότι την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, ένας 30χρονος αλλοδαπός, υπήκοος Χιλής, που εκρατείτο, διαμαρτυρήθηκε έντονα στο σκοπό του κρατητηρίου για να τον διευκολύνει να τηλεφωνήσει.

    Ο σκοπός φέρεται να αντέδρασε βίαια και όταν ο αλλοδαπός απώθησε και ακινητοποίησε τον σκοπό, για να τον ρωτήσει για ποιον λόγο τον χτυπά, ένας ακόμη ειδικός φρουρός έσπευσε, χτυπώντας εκ νέου τον άτυχο Χιλιανό, προκαλώντας του σοβαρά τραύματα. Οι άλλοι συλληφθέντες ήταν παρόντες, αλλά δεν αντέδρασαν, ούτε κατήγγειλαν τα γεγονότα.

    Ο δε υπαστυνόμος β', που ήταν αξιωματικός υπηρεσίας, σχημάτισε μεν δικογραφία σε βάρος του αλλοδαπού για απόπειρα απόδρασης, εξύβριση και σωματική βλάβη, παρέλειψε όμως να διερευνήσει την υπόθεση σε όλο το βάθος της, με αποτέλεσμα να μην κατηγορηθούν αρχικά οι αστυνομικοί για τον τραυματισμό του κρατουμένου.

    Οι ειδικοί φρουροί που κατηγορούνται ότι ξυλοκόπησαν τον άτυχο αλλοδαπό επιμένουν ότι ο κρατούμενος πήγε να αποδράσει, τους επιτέθηκε και εκείνοι αντέδρασαν.

    Ο αλλοδαπός είχε συλληφθεί στις 23 Δεκεμβρίου για παράβαση του νόμου περί όπλων, καθώς φέρεται να επιτέθηκε σε πολίτη με σιδερένια λάμα. Την επομένη είχε οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών, ο οποίος του όρισε ρητή δικάσιμο για τις 8 Ιανουαρίου 2010 και στη συνέχεια εκρατείτο προκειμένου να εφαρμοστεί σε βάρος του το μέτρο της διοικητικής απέλασης, λόγω στέρησης άδειας παραμονής στη χώρα μας.

    Τον τραυματία επισκέφθηκαν στο νοσοκομείο ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, Γρηγόρης Τασούλας, και ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ., προκειμένου να ενημερωθούν για την κατάσταση της υγείας του.
    ===============================
    ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ COPY/PASTE ΣΑΝ ΕΙΔΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ BLOGS,ΟΠΟΥ
    ΧΩΡΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ.
    ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΑΤΑΤΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΛΟΓΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΟΦΑΛΜΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΤΟΥ.
    1.ΧΙΛΙΑΝΟΣ,,,,ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ??
    2.ΧΙΛΙΑΝΟΣ ΜΕ ΛΑΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΠΟΛΙΤΗ.ΠΟΙΟΝ ΠΟΛΙΤΗ? ΧΙΛΙΑΝΟ?ΚΟΛΟΜΒΙΑΝΟ?
    ΑΛΒΑΝΟ Η ΕΛΛΗΝΑ??ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...
    3.ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕ ΤΗ ΛΑΜΑ.ΖΕΙ?ΠΕΘΑΝΕ Η ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΗΣΕ.
    4.Ο ΧΙΛΙΑΝΟΣ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΗΓΕ ΜΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ Η ΧΩΡΙΣ??(ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ,ΓΙΑΤΙ
    ΑΝ ΠΕΙΓΕ ΜΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΜΕΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΝΟΥΣ ΠΟΡΤΟΦΟΛΑΔΕΣ
    ΠΟΥ ΟΠΟΤΕ ΕΠΙΕΝΕ (ΤΥΧΑΙΑ) Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ,ΜΕΧΡΙ ΝΟ ΤΟΥΣ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΓΑΔΑ,ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΑΠ'ΕΞΩ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΚΑΤΕΒΑΤΟΣ???ΧΑ..ΧΑ..
    5.Ο σκοπός φέρεται να αντέδρασε βίαια και όταν ο αλλοδαπός απώθησε και ακινητοποίησε τον σκοπό, για να τον ρωτήσει για ποιον λόγο τον χτυπά, ένας ακόμη ειδικός φρουρός έσπευσε, χτυπώντας εκ νέου τον άτυχο Χιλιανό,
    ΤΙ ΝΑ ΠΩ,ΛΙΓΟ,ΜΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΚΟΙΝΟ ΝΟΥ....
    6.Ο ΧΙΛΙΑΝΟΣ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ.???ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ....ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ...ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ???ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ??ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΙΛΗ...
    7.ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΑΣΚΟΥΝ ΣΤΟ ΚΡΑΤΗΤΗΡΙΟ.ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΜΑΓΚΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ,ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΒΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΧΑΙΒΑΝΙΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΤΗ ΣΤΗΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ
    ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΑΡΓΑΡΑ.
    7.ΚΑΛΑ ΠΕΣ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΡΩΓΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΤΙ ΕΙΧΑΝΕ ΠΑΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΕΙΡΑΝΕ ΤΟΣΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.ΑΥΤΟΙ ΦΑΓΑΝΕ ΚΑΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΙΛΙΑΝΟ??ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΤΙ ΠΡΗΣΜΕΝΟ,ΚΑΤΙ ΝΑ ΦΧΑΡΗΣΤΙΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ ΑΔΟΞΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ.ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΦΑΤΣΕΣ ΤΟΥΣ (ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΙΛΙΑΝΟΥ??ΧΑ..ΧΑ..)ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΕ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ,ΠΑΙΔΙΑ ΚΛΠ.ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΜΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΜΠΑΤΣΟΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΕ ΟΤΑΝ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ.
    ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΙΒΑΝΙΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ.Ο ΚΑΘΕ ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.ΘΛΙΒΕΡΗ,ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΙΔΟΤΗΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΨΗΦΟΥ ΜΟΥ ΣΤΙΣ 4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ.


    Ο ΑΤΥΧΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΛΥΠΑΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΑΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ NICK 04/01/2010 13:17:40

      Ο αρχηγός της ΕΛΑΣ στο νοσοκομείο να δει τί κάνει ο μαχαιροβγάλτης Χιλιανός, μήπως και πονάει πουθενά να του κάνει εντριβούλα η dominatrix Venus Αλ Σάλεχ. Ή μήπως να τον μαστιγώσει η κυρία;
      Η απόλυτη ξεφτίλα της "πολιτικής ορθότητας".
      Κύριε Ελευθέριε Οικονόμου, είστε και για γέλια και για κλάματα. Ελπίζω τουλάχιστον το μισθουλάκι σας να έγινε καλύτερο τώρα που γίνατε αρχηγός.
      Δεν δίνετε και καμία εντολή στις πεζές δήθεν "περιπόλους" να μαζεύουν τους λαθραίους και τις πραμάτειές τους και να γράφουν και κανένα αυτοκίνητο που είναι πάνω στη ράμπα και δεν μπορούν οι μαμάδες να βγάλουν βόλτα τα μωρά τους;
      Ντρέπομαι ειλικρινά που έχουμε πρωθυπουργό τον κολλητό και μαθητή του Βαλλιανάτου...

  26. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 04/01/2010 13:06:33

    αλλενάκι,μέ τήν κοπέλα πού βρέθηκε στό παρκο(παιδική χαρά νομίζω ήταν)θά σημειωθή πρόοδος,εάν οί δράστες είναι Ελληνες,αλλοιώς ξέχνα το.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Kὀριννα 04/01/2010 14:58:25

      Πράγματι. Μόνο έτσι θα σημειωθεί πρόοδος. Κατά τα άλλα μπορεί να χαριστεί κάποιο διαμέρισμα στον Χιλιανό? Τόση ταλαιπωρία έχει φάει από το κράτος.

  27. stelios avatar
    stelios 04/01/2010 13:31:13

    Mαρκο Τ
    κολλητος του Βαλιανατου ειναι,αλλα μαθητης ειναι του Β. Δολμα,πρωην προεδρου της ΔΕΘ,ο οποιος τον φιλοξενουσε ανελλιπως στο σπιτι του στην Λ.Νικης στην Θεσσαλονικη στα μεσα του '80.Οι περιοικοι ειχαν βρει την αγια τους χαρα διοτι παρκαραν οπου ηθελαν παρανομα τα αυτοκινητα τους,δεδομενου οτι υπηρχε γενικευμενη ασυλια για τα πιθανα μελη της τρελοπαρεας.
    Ο κος Δολμας συνεληφθη το 2004,φυλακιστηκε και ειναι ακομη πιθανον εγκλειστος στις φυλακες επειδη καλυπτε σε καλιεργειες και εμπορια ναρκωτικων τον βαρυποινιτη εραστη του.

  28. Jasmin avatar
    Jasmin 04/01/2010 13:37:03

    Μπορείτε να μου λύσετε μια χαζή απορία;
    Ας υποθέσουμε ότι κάποιος είναι Έλληνας έχει τελέσει αξιόποινες πράξεις (χωρίς να υπάρχουν πουθενά ούτε αποτυπώματά του, ούτε DNA).
    Αρκεί να πάει μέχρι την Τουρκία, και να μπει ως "ταλαίπωρος" μετανάστης από εκεί χωρίς χαρτιά; Και να αποκτήσει έτσι εύκολα νέα ταυτότητα; Ότι είναι πχ ο τάδε από την τάδε χώρα; και με το νέο νομοσχέδιο θα ελληνοποιηθεί κιόλας με το νέο όνομα;

    • kostas1212 avatar
      kostas1212 @ Jasmin 04/01/2010 14:55:36

      οχι, δεν ειναι ετσι.Προυποθετει νομιμη παραμονη στην χωρα.Μην πιστευεις ο,τι λεγεται κ γραφεται απο ασχετους.Διαβασε το νομοσχεδιο.

      • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
        ΓΙΩΡΓΟΣ @ kostas1212 09/01/2010 23:19:01

        ΚΏΣΤΑ εσύ το διάβασες;και αν ναί κατάλαβες τι λέει;

  29. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 04/01/2010 13:55:55

    Παρολα αυτα η κυβερνηση δεν κανει βημα πισω για την ελληνοποιηση των αλλοδαπων.Δεν μπορει αλλωστε να κανει πισω γιατι η εντολη απο τους αμερικανους ειναι ρητη.

    Η αλλοιωνετε τον πληθυσμο η φευγετε απο την εξουσια!!

    Μας το επιβεβαιωνει και το σημερινο δημοσιευμα των νεων!

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4553697

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Επαγρυπνών 04/01/2010 15:03:47

      Το δημοσίευμα των "Νέων" λέει ότι η ηγεσία της ΝΔ και μεγάλο μέρος του κόμματος είναι υπέρ. Φίλοι μου που ψήφισαν Ντόρα είναι φανατικά αντίθετοι. Κανείς στη ΝΔ δεν είναι υπέρ, το αντίθετο. Ακόμα και ο μετριοπαθέστατος Πάκης είναι κατά.

      Αυτό για το ότι είναι υπέρ του μεταναστευτικού ο Σαμαράς ισχύει; Ή τα "Νέα" μπλοφάρουν, για να καθησυχάσουν τους πατριώτες Πασόκους, ή ο Σαμαράς μπλοφάρει και το παίζει αντίθετος, ενώ μέσα του παρακαλάει να περάσει το νομοσχέδιο.
      Ζητούμε δέσμευση ότι, ακόμα και αν ψηφιστεί το Νομοσχέδιο, η επόμενη κυβέρνηση της ΝΔ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ.

  30. stelios avatar
    stelios 04/01/2010 14:07:19

    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=92244&cid=4
    Απελαση,ουτε κακομεταχειρηση,ουτε ανοχη.

  31. Αρτεμης avatar
    Αρτεμης 04/01/2010 14:48:30

    Την παραμονη της πρωτοχρονιας το μεσημερι, εκανα την διαδρομη ,Γαλατσι-Δραπετσωνα-Κερατσινι-Γαλατσι (μεσω Κηφισσου). Δηλωνω υπευθυνα οτι κατα την διαρκεια της διαδρομης (περιπου 30 Χτρα) δεν συναντησα ουτε ενα περιπολικο , ουτε εναν πεζο ή εποχουμενο αστυνομικο!
    Και εσας σας μαρανε ειτε γιατι εδειραν τον οποιο Χιλιανο, ειτε γιατι προσβαλαν την ΕΛΑΣ και τα παλληκαρακια??
    Οταν θα βγει η νεα εγκυκλιος για συλλογη προστιμων, τοτε θα τους ξαναδουμε στον δρομο να γραφουν τους μηχανοβιους με παπακι και χωρις κρανος!

  32. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 04/01/2010 14:58:06

    Δεν τους είδες γιατί ήταν μεταμφιεσμένοι σε δέντρα. Και οι υπόλοιποι ήταν μαζεμένοι στο ΑΤ Ακροπόλεως και έδερναν τον Χιλιανό. Και κάτι άλλους τους είχε περάσει χειροπέδες και τους μαστίγωνε η dominatrix Venus Αλ Σάλεχ.

  33. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 04/01/2010 15:20:57

    Ο Χρυσοχοιδης παιζει επικοινωνιακο παιχνιδι εις ΒΑΡΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.Οι μαχιμοι αστυνομικοι τραβαν τα ελεη για ενα ξεροκοματο και διωκονται και απο επανω.Οι επιτελικοι και ολο το συναφι των αργοσχολων της Βουλης και των επι της προστασιας δημοσιων προσωπων,ειναι το ΑΓΚΑΘΙ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ.
    Αληθεια ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ εχει ακομη δημοσια προστασια κυριε υπουργε με τα λεφτα τα δικα μου και των συμπολιτων μου,οντας εκατομμυριουχος.
    Καλη η σταχτη στα ματια με τους δηθεν ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ των τμηματων ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ τι θα γινει κυριε υπουργε,αλλα ξεχασα ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΑΣ.

  34. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 04/01/2010 15:23:52

    "Το δόγμα Χρυσοχοϊδη περί μηδενικής ανοχής της αστυνομικής αυθαιρεσίας ακούγεται ωραίο. «Πουλάει», στην καθομιλουμένη, στον κόσμο που δεν ανέχεται την εξουσία και της αυθαιρεσία αυτής."

    Σας πληροφορώ δεν πουλάει καθόλου στον κόσμο. Ο κόσμος έχει σιχαθεί την αναρχία που επικρατεί και για τους περισσότερους οι αστυνομικοί τους γίνονται όλο και πιο συμπαθείς κάθε μέρα που ο Υπ. ΠΡΟΠΟ τους καταδιώκει, τους αποπέμπει και ό,τι άλλο του καπνίσει.

    Αυτό που συμβαίνει είναι ότι πλέον οι κυβερνήσεις θεωρούν τον ελληνικό λαό πολύ μακάκα (αφού τους ψηφίζει κατά 80% ότι και να του κάνουν) και δεν ασχολούνται καν μαζί του.

    Τώρα πια προτιμούν το καλόπιασμα άλλων target groups όπως π.χ τους αλλοδαπούς. Αμφιβάλλει κανείς ότι όλο αυτό το θέατρο με τους αστυνομικούς του Χρυσοχοϊδη δεν έχει για αποδέκτες τα αυτιά των επόμενων σίγουρων ψηφοφόρων που είναι οι μετανάστες;

    Φυσικά βέβαια πετυχαίνει με ένα σμπάρο δυο τριγώνια γιατί με αυτόν τον τρόπο χαϊδεύει και τα αυτιά των εκτός συνόρων φορέων της παγκοσμιοποίησης και "πολυπολιτισμικότητας" στους οποίους άλλωστε στηρίζει και το πολιτικό του μέλλον (αυτός και άλλοι πολιτικοί βέβαια στην Ελλάδα).

  35. Kurosaki Ichigo avatar
    Kurosaki Ichigo 04/01/2010 15:36:28

    Ο εγκληματίας συλλαμβάνεται και φυλακίζεται γιατί κακομεταχειρίστηκε είτε συνανθρώπους του, είτε θεσμούς. Η πολιτεία οφείλει να απομονώνει τον εγκληματία προκειμένου να συνεχίσει η υπόλοιπη νομοταγής κοινωνία να λειτουργεί εύρυθμα.
    Αναμόρφωση δεν μπορεί να υπάρξει γιατί ακόμη δεν έχει βρεθεί η κατάλληλη φόρμουλα, ειδικά στην Ελλάδα.
    Όταν απέναντι στον εγκληματία η κοινωνία μέσω των θεσμικών τις οργάνων φέρεται με βαρβαρότητα και τον κακομεταχειρίζεται, ή απλώς επιτρέπει την κακομεταχείριση του κάνοντας τα στραβά μάτια, δεν πρεσβεύει το σωστό. Απλώς επιβάλλει το δικό της συμφέρον με ωμό τρόπο ως σύνολο, με τον ίδιο τρόπο που επιχείρησε να το κάνει και ο συλληφθείσας εγκληματίας ατομικά. Ουσιαστικά δηλαδή πρόκειται περί διαγωνισμού απανθρωπιάς. Βγάζουν και οι δυο έξω τις βαρβαρότητές τους και τις μετράνε ποιος την έχει μεγαλύτερη. Όταν άνθρωποι από μέσο μορφωτικό επίπεδο και άνω είναι υπερ τέτοιων κοινωνικών αντανακλαστικών, η κοινωνία αυτή οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια σε περαιτέρω ζουγκλοποίηση και αποσύνθεση.
    Η δημόσια τάξη πρέπει να εφαρμόζεται με σκακιστικές μεθόδους. Ψυχρές, υπολογιστικές αλλά κόσμιες και μετρημένες. Αλλιώς αυτοακυρώνεται.

    • Tasos avatar
      Tasos @ Kurosaki Ichigo 04/01/2010 16:21:55

      Εύγε!

  36. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 04/01/2010 15:43:56

    -ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΒΙΑΣ , ΑΠ΄ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΙ΄ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ , ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΙ.
    -ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΣΤΗΡΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΟΣΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΠΑΡΕΚΤΡΕΠΟΝΤΑΙ, ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ.
    -ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ Ο Κ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΚΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
    -ΘΑ ΧΑΡΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ,ΕΞ΄ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ.
    -ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ , ΑΝ ΤΟΥ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΡΟΝΟΣ , ΑΣ ΣΚΕΦΘΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΝΤΑΗΔΕΣ Η ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ ΚΙ΄ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

  37. Tasos avatar
    Tasos 04/01/2010 16:21:24

    Τα πράγματα πρέπει να είναι ξεκάθαρα. Οποιος αστυνομικός παρανομεί τον μπούλο. Δυστυχώς η αστυνομία έχει καταντήσει άντρο νταβατζήδων και προστατών μαγαζιών. Υπάρχει αντίρρηση? Πειράζει που δεν γουστάρω να με δέρνουν κιόλας επειδή θεωρούν τον εαυτό τους υπεράνω του νόμου?

    • krasnajia zvezda avatar
      krasnajia zvezda @ Tasos 04/01/2010 16:27:58

      Tasos, ευρωπαίε μου εσύ διάλεξε ποιο μοντέλο θέλεις: Το αμερικάνικο (πρώτα πυροβολούμε και μετά ρωτάμε), το γερμανικό (ρωτάμε και πυροβολούμε ταυτόχρονα) ή την ελληνικούρα (ε, θα φάει 2-3 μπουνιές ο μπάτσος, θα ρίξει άλλες δέκα, και εκεί λήγει το πράμα);

      • Tasos avatar
        Tasos @ krasnajia zvezda 04/01/2010 16:43:49

        Δεν καταλαβαίνεις ότι ο ίδιος αστυνομικός που ρίχνει τις μπουνιές στον Χ κρατούμενο, είναι ο ίδιος που τα ξύνει όταν οι αναρχικοί καταστρέφουν περιουσίες,ο ίδιος που έρχεται μία ώρα μετά την ληστεία μη τυχόν και πέσει απάνω τους, ο ίδιος που έχει κι άλλες δουλειές να κάνει (πχ νταβατζιλίκι και προστασία)και σιγά μην ασχοληθεί με την προστασία του πολίτη?

      • Jasmin avatar
        Jasmin @ krasnajia zvezda 04/01/2010 16:44:54

        Μπορώ να προτιμήσω τοο ρωσικό;
        που από το 1992 έχουν δολοφονηθεί εν ψυχρώ -πόσοι; περίπου 300;- δημοσιογράφοι
        και έχουν εξιχνιάσει μόλις το 2% των υποθέσεων;

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ Jasmin 04/01/2010 22:57:57

          Προτίμα άφοβα το Ισραηλινό...
          Είναι αποτελεσματικότερο.

    • Kurosaki Ichigo avatar
      Kurosaki Ichigo @ Tasos 04/01/2010 16:35:28

      Δυστυχώς η αντίληψη που επικρατεί στον χώρο, είναι οτι για να φτάσει ο αστυνομικός να σου φερθεί άσχημα, μάλλον το αξίζεις οπότε ίσως δεν δικαιούσαι να μιλάς. Παράλληλα, καταγράφεται ένα –καθαρά προσχηματικής φύσης κατά τη γνώμη μου- αίτημα για ιεράρχηση προτεραιοτήτων. Ζητείται δηλαδή πρώτα να ξεκαθαρίσει το τοπίο της εγκληματικότητας και ύστερα να ασχοληθούμε με την ποιότητα της Ελληνικής Αστυνομίας. Διαδοχική αντιμετώπιση των προβλημάτων, δήθεν σαν να μην μπορούν να αντιμετωπιστούν παράλληλα και ταυτόχρονα. Ή το ακόμη χειρότερο, όταν κατά τη γνώμη αρκετών ο ΠαΣόΚος υπουργός δεν κάνει αυτά που απαιτούνται για την εγκληματικότητα, ζητείται για λόγους ισοσθένειας (?!?) να μη γίνεται τόσο ασύμμετρος ντόρος γύρω από τις όποιες αστυνομικές αυθαιρεσίες . Κάπου εκεί δυστυχώς ενυπάρχει και η ενδόμυχη πεποίθηση πως δεδομένης της κατάστασης, η σποραδική αστυνομική αυθαιρεσία μπορεί να δράσει ευεργετικά για τον τόπο. Μια άκρως επικίνδυνη και κοντόφθαλμη αντίληψη που αρκετοί θεωρούν καλό να τροφοδοτούν και να σιγοντάρουν.
      Πάντως, προσωπικά ζω στο κέντρο της Αθήνας και σχετικά με την εγκληματικότητα και τους λαθρομετανάστες έχω δει μια μικρή –έστω και ελάχιστη- βελτίωση. Επίσης η αστυνομία είναι σχεδόν πανταχού παρούσα. Σε μια διαδρομή από Λένορμαν μέχρι κέντρο συναντάς τουλάχιστον 3-4 περιπολίες. Δεν ήταν έτσι πριν. Γι αυτό και δεν καταλαβαίνω την ένταση και το δηλητήριο όλης αυτής της γκρίνιας για την εμμονή του Χρυσοχοϊδη σχετικά με τη μη-προβλεπόμενη (τουλάχιστον) συμπεριφορά αστυνομικών οργάνων.

  38. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 04/01/2010 17:14:05

    Αγανάκτηση,

    πολύ σωστή παρατήρησι.Συμφωνώ απόλυτα.

  39. antifon avatar
    antifon 04/01/2010 17:20:41

    Έχει προσέξει κανείς ποιός υπογράφει την περιβόητη ιατρική γνωμάτευση για τον υποτιθέμενο βασανισμό του λαθρομετανάστη;
    Πρόκειται για τον αντιπρόεδρο της Ο.Ε.Ν.Γ.Ε Βασ. Λαοπόδη, υποψήφιο με τη Π.Α.Σ.Κ Ιατρών (ΠΑΣΟΚ).
    Γνωρίζετε πολλούς μεγαλοσυνδικαλιστές και δη διευθυντές, που να εφημερεύουν στα εξωτερικά ιατρεία των τμημάτων τους;
    Χοντροκομμένη προπαγάνδα κατάλληλη μόνο για σταλινικά απολιθώματα και ορφανά του Μαρξ.

  40. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/01/2010 18:27:54

    "Ο 23χρονος φοιτητής από τη Θεσσαλονίκη κατέβηκε στο δρόμο με τις πιτζάμες για να πετάξει τα σκουπίδια του σπιτιού του. Μόλις βγήκε από την είσοδο της πολυκατοικίας βρέθηκε στη μέση ενός ανθρωποκυνηγητού. Συνελήφθη λίγο αργότερα -ύστερα από καταδίωξη- κατηγορούμενος για κατοχή εκρηκτικών υλών.

    Ισχυρίστηκε από την πρώτη στιγμή ότι οι αστυνομικοί που τον συνέλλαβαν του φόρτωσαν το σακίδιο, που φαίνεται αριστερά στην φωτογραφία και το οποίο περιείχε βόμβες μολότοφ, για να τον ενοχοποιήσουν. Κάποιοι γέλασαν, πολλοί τον ειρωνεύτηκαν, οι περισσότεροι δεν πίστεψαν ότι μπορεί να δικαιωθεί.

    Οι εφημερίδες, οι αναλυτές και τα δελτία ειδήσεων δεν ανέδειξαν το γεγονός - θεωρώντας ψεύτικα τα επιχειρήματα του φοιτητή. Εν τέλει φαίνεται ότι δικαιώθηκε -αφέθηκε ελεύθερος- αφού προσκομίστηκε ερασιτεχνικό βίντεο που αποδείκνυε τα όσα ισχυρίστηκε εξ' αρχής."

    Αν θυμηθούμε το πρόσφατο παρελθόν δεν καταλαβαίνω την επιλεκτική ευαισθησία των πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου ΠΡΟ.ΠΟ ή την αδέσμευτη και ανεξάρτητη δημοσιογραφία της χώρας...

    • Kurosaki Ichigo avatar
      Kurosaki Ichigo @ Ο Ιθαγενής 04/01/2010 19:22:26

      Αν και δεν καταλαβαίνω καλά την πρόταση κατακλείδα του σχολίου σε συνάρτηση μάλιστα με το κείμενο που παρέθεσες, θα ήθελα να προσθέσω οτι αυτά τα περιστατικά με βάζουν σε σκέψεις σχετικά με το τι γινόταν όσο καιρό δεν υπήρχαν κινητά με κάμερα και δεν μαθεύτηκε ποτέ τίποτα.
      Όχι οτι δεν έχω και ιδέα. Προσωπικά έχω φάει ανάποδες για μισοσβησμένο τσιγάρο χασίς. Ήμουν στον βράχο απέναντι από την Ακρόπολη, μεσάνυχτα, και απολάμβανα τη θέα του Παρθενώνα μετά από κρασοκατάνυξη. Δείξαμε στρατιωτικές ταυτότητες, οπότε τα παλικάρια αποφάσισαν να δώσουν ένα «εξωθεσμικό» μάθημα στον φίλο μου που αντιμίλησε κόσμια («με συγχωρείτε, κανονικά για σωματικό έλεγχο δεν θα έπρεπε να φωνάξετε τη Στρατονομία?»). Με πήρε η μπάλα κι εμένα μαζί, που ήξερα οτι σε αυτές τις περιπτώσεις απέναντι σε νεο-Έλληνα αστυνομικό, βγάζεις το σκασμό. Πόσο μάλλον δε όταν η παραμονή σου στο περίφημο Α.Τ Ακροπόλεως, κρέμεται πάνω από κεφάλι σου σαν Δαμόκλειος σπάθη.
      Το πιο ωραίο όμως ήταν όταν ο ένας από τους τρεις, πιάνοντας τον φίλο μου από τον σβέρκο κι ενώ τον κούναγε πέρα-δώθε, φώναξε γρυλίζοντας μέσα από τα δόντια την εξής ατάκα νουθεσίας, με γνώμονα το καλό του πολίτη: «σε αυτά τα χώματα βρε μ4λ4κισμ3νο?». Οπότε μετά καταλαβαίνεις ποιοι και ποιες καταστάσεις ενισχύουν όπως η φουφού το τζάκι, τους περισσότερους εξωκοινοβουλευτικούς και τους μπαχαλάκηδες με τις μολότοφ όταν καταλήγουν να μισούν Κράτος, Αστυνομία μέχρι και την Ελληνική Ιστορία. Ειδικά όταν είσαι είκοσι χρονών είναι εύκολο να τσουβαλιάσεις άδικα τα πάντα προκειμένου να βγάλεις τον θυμό σου υπό τη μορφή τυφλού μίσους επί βιτρινών και σταθμευμένων αυτοκινήτων σε μια αναμπουμπούλα. Και ύστερα να ακούς τους πάντες να κατηγορούν τον Σόρος, την Παγκόσμια Νέα Τάξη, τους Αμερικάνους, τους πάντες εκτός από τον κακό τους το φλάρο.

      • Πήλιος Γούσης avatar
        Πήλιος Γούσης @ Kurosaki Ichigo 04/01/2010 19:44:01

        Δηλαδή αν δεν επιτρέπει η αστυνομία στους χασικλήδες να μαστουρώνουν στον ιερό βράχο της ακρόπολης, αυτοί θα τα κάψουν όλα διότι τους πνίγει το δίκιο; Τόσο καλά.

        • Kurosaki Ichigo avatar
          Kurosaki Ichigo @ Πήλιος Γούσης 04/01/2010 20:14:59

          Δηλαδή ο αποδεκτός τρόπος για τους πρεσβευτές του Νόμου και της Τάξης να αποτρέψουν τους πιτσιρικάδες «χασικλήδες» που παρανομούν, είναι να τους σβερκώνουν στις ανάποδες? Τόσο κάλα.
          Στο σχόλιο συγκεκριμένα, είπα «ποιοι και ποιες καταστάσεις» γενικώς. Δεν ισχυρίστηκα οτι ένα περιστατικό από μόνο του αρκεί για να αιτιολογήσει αναρχο-συμπεριφορές.

          Υ.Γ) Η υγεία δεν μεταδίδεται. Η αρρώστια από την άλλη, ανετότατα, ανάλογα βέβαια τον αποδέκτη.

          • Takis avatar
            Takis @ Kurosaki Ichigo 05/01/2010 04:00:00

            Δηλαδή ο αποδεκτός τρόπος για τους πρεσβευτές του Νόμου και της Τάξης να αποτρέψουν τους πιτσιρικάδες «χασικλήδες» που παρανομούν, είναι να τους σβερκώνουν στις ανάποδες? Τόσο

            --

            Ναι ―μερικές σφαλιάρες παραπάνω λείπουν σε αυτή τη χώρα...

            Γι' αυτό και η γαϊδουριά έχει παραγίνει...

          • Kurosaki Ichigo avatar
            Kurosaki Ichigo @ Takis 05/01/2010 14:54:01

            Αν θέλεις να επιβάλλεις το δίκαιο και το νόμιμο με μάπες είναι κάτι ανθρώπινο, αλλά να το κάνεις αναλαμβάνοντας και την ευθύνη της πράξης σου. Δηλαδή χωρίς να φοράς στολή. Ως πολίτης, όχι ως όργανο. Αλλιώς είσαι ένας απλός ευνούχος.

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ Kurosaki Ichigo 04/01/2010 21:07:15

        Μην ανησυχείς, οι περισσότεροι μπαχαλάκηδες είναι παιδιά μεγαλογιατρών, μεγαλοδικαστών, μεγαλοδικηγόρων, μεγαλοδιαφόρων. Αν είχαν ποτέ την ατυχία να τους πλακώσει μπάτσος στις σφαλιάρες γιατί καθάριζε ο μπαμπάς και ο μπάτσος θα βρισκόταν να φυλάει σκοπιά στο Α.Τ. του γραφικού και ιστορικού Σουφλίου.
        Έγραψα και σχετικό περιστατικό στο ιστολόγιό μου, με τον μπαχαλάκη γιο του μεγαλογιατρού, που μου το αφηγήθηκε φίλος γιατρός παρών.
        Το ότι τα σπάνε από αντίδραση στον κακό εθνικιστή μπάτσο, μου φαίνεται τουλάχιστον αστείο, τουλάχιστον αν μιλάμε για σήμερα.

        Μου φαίνεται ότι στη χώρα αυτή μόνο οι αριστεροί κουβαλάνε του κόσμου τα τραύματα από την κρατική...καταστολή...

        • Kurosaki Ichigo avatar
          Kurosaki Ichigo @ Μάρκο Τ 04/01/2010 21:23:55

          Η παραληρηματική συμπεριφορά ορισμένων αστυνομικών φυσικά δεν αρκεί για να δημιουργήσει τέτοια κατάσταση, είναι όμως σοβαρή παράμετρος διόγκωσης του προβλήματος και κατασκευής ενός ιδιότυπου «άλλοθι» για την διαιώνιση τους.
          Άλλα πράγματα την δημιουργούν και δεν θα διαφωνήσω στο ότι πάρα πολλοί από τους μπάχαλους είναι παιδιά βορείων προαστίων που προσπαθούν ασχημονώντας να απεμπλακούν από ορισμένα ενοχικά τους σύνδρομα.
          Από εκεί και πέρα, θεωρώ ακόμη χειρότερη την δικαιολόγηση τέτοιων συμπεριφορών από την κοινωνία ως αντιμέτρο. Η αστυνομία πρέπει να έχει ως γνώμονα δράσης τον Νόμο, τον Κανονισμό, και τον Πολιτισμό. Οι μόνοι κρατικοί φορείς που de facto δικαιούνται υπό συγκεκριμένες συνθήκες και πλαίσιο δράσης να παρακάμπτουν αποσπασματικά αυτό το τρίπτυχο, είναι τα ΜΑΤ, οι στρατιωτικοί ανακριτές και οι μυστικές υπηρεσίες.

          • Μάρκο Τ avatar
            Μάρκο Τ @ Kurosaki Ichigo 04/01/2010 21:29:06

            Για να είμαι ειλικρινής, ποτέ δεν ενέκρινα την ηλίθια χρήση βίας εκ μέρους του αστυνομικού, άνευ λόγου και αιτίας ή καθ' υπερβολή. Αλλά τώρα να πηγαίνει ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. στο νοσοκομείο να δει τί κάνει ο χιλιανός μαχαιροβγάλτης που έφαγε μερικές ψιλές παραπάνω και ο οποίος ήταν επιπλέον λαθραίος εδώ, ε δεν είναι εικόνα κράτους που σέβεται τον εαυτό του. Εικόνα μπανανίας είναι. Σκέψου αντίστοιχη εικόνα στη Γαλλία ή την Αγγλία μόνο. Για λαθρομετανάστη.

          • Kurosaki Ichigo avatar
            Kurosaki Ichigo @ Μάρκο Τ 04/01/2010 22:02:35

            Η επίσκεψη αυτή ήταν κάτι που κι εμένα με ενόχλησε. Είπαμε, πολιτική ορθότητα και επικοινωνιακές ισορροπίες αλλά ως κίνηση τη βρίσκω ελαφρώς για τα πανηγύρια. Οι άμεσες πειθαρχικές και ποινικές κυρώσεις απέναντι σε εκείνους που παρεκτράπηκαν ή ανέχθηκαν την παρεκτροπή –αν και εφ’ όσον ισχύει το κατηγορητήριο- είναι αρκετά ως κινήσεις.

  41. ΙΑΒΕΡΗΣ 84 avatar
    ΙΑΒΕΡΗΣ 84 04/01/2010 19:38:31

    Επέστρεψαν στην Ελλάδα τα φαινόμενα της κατάδοσης,της ρουφιανιάς και της σταλινικού τύπου διαπόμπευσης αστυνομικών και πολιτών.Προ ολίγων ημερών η υπουργός παιδείας κυρία Διαμαντοπούλου προέτρεψε τους μαθητές να ρουφιανεύουν τους καθηγητές που επιβάλλουν στα παιδιά την προσευχή!Μέγα έγκλημα κυρία Διαμαντοπούλου.Σήμερα ο υπουργός της αστυνομίας ντύνεται δικαστής και διώχνει απο το σώμα αστυνομικούς με μόνο κριτήριο την καταγγελία του οποιοδήποτε τρίχα!Αφού είναι τόσο δημοκράτης ας μας πει για τον γιό του εισαγγελέα κολλητού του που τον προσέλαβε χωρίς να έχει πτυχίο,για τον κουνιάδο του που τον πήρε απο την αγροφυλακή στο προσωπικό του επιτελείο στο υπουργείο καθώς και για το κλίμα τρομοκρατίας που προσπαθεί να επιβάλλει στους αστυνομικούς,καθιστώντας το σώμα φέουδο του πασοκ.Όσοι κοιμάστε τον ύπνο του δικαίου βρίζοντας την αστυνομία απο κόμπλεξ,ρίχνετε νερό στον μύλο της ακροδεξιάς.Ο κόσμος έχει αγανακτήσει με την αυξανόμενη εγκληματικότητα και τα φαινόμενα ανυπαρξίας του κράτους,με αποτέλεσμα να παίρνει τον νόμο στα χέρια του.Δεν θα αργήσουν να εμφανιστούν ομάδες πολιτοφυλακής με όπλα και τότε εσείς που σήμερα βρίζετε την αστυνομία,θα την ζητάτε αλλά θα είναι αργά για δάκρυα

  42. 中国镇 avatar
    中国镇 04/01/2010 20:00:55

    Ο Χρυσοχοίδης διέταξε ΕΔΕ για την παράνομη πρόσληψη 28χρονου στο υπουργείο προστασίας, ώς σύμβουλό ο οποίος στερείτω παντελώς πτυχίου πανεπιστημίου; Δέν θα έπρεπε να μάθουμε ποιοί έβαλαν την υπογραφή τους στην σχετική πράξη διορισμού του;
    Έθεσε κάποιον σε διαθεσιμότητα γι' αυτό το "νταηλίκι" στο υπουργείο του; Διότι όλοι είμαστε μαζί του στο να βάλει τάξη στο υπουργείο του, αλλά να μήν παραλείπει βήματα.

    Αν θυμάμαι καλά πριν λίγο καιρό όταν ένας αστυνομικός προσήγαγε κάποιον πολίτη - αντιστασιακό του '74- εξανάγκασε τον αρχηγό της ΕΛΑΣ σε παραίτηση, την παραίτηση του τωρινού αρχηγού ακόμα την περιμένω...

    Kurosaki Ichigo πόσο χρονών είσαι; Έψαξα στο ίντερνετ το όνομα που χρησιμοποιείς και είδα έναν τύπο καρτούν με μια μαχαίρα στα χέρια!!! Αυτός είναι το είδωλο σου;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ 中国镇 04/01/2010 21:04:30

      Είναι ο Che Guevara της χαμένης γενιάς.

      • Kurosaki Ichigo avatar
        Kurosaki Ichigo @ Strange Attractor 04/01/2010 21:38:21

        Κάργα «υγιώς πατριωτική» η ατάκα και τα υπόλοιπα σχόλιά σου στο θέμα, δε λέω. Σε διαγωνισμό sms «υγιούς πατριωτισμού», θα κέρδιζαν επάξια μια πετσέτα θαλάσσης με ολοκέντητη Τριήρη. Ίσως και μαγιό-σλιπάκι με βλοσυρή έγχρωμη στάμπα του Νικηταρά ανάμεσα στους γλουτούς. Κατά πόσο σωστή και ισορροπημένη είναι όμως ως γενικότερη στάση σύγχρονου Έλληνα πολίτη απέναντι στο θέμα της ανάρτησης, που θέλει να έχει αξιοπρεπή συνείδηση και να συνεισφέρει ποιοτικά στην προσπάθεια αναστύλωσης του Ελληνισμού?
        Δεν είναι τυχαίο οτι η λεγόμενη «ψευτοπροοδευτική» αριστερά έχει βουτήξει τον νεο-Ελληνικό πατριωτικό χώρο από τα αυτιά γουρλίζοντάς τον σαν χταπόδι εδώ και δεκαετίες. Με όλες τις έντονες παρενέργειες που παρατηρείται οτι συνεπάγεται κάτι τέτοιο για τη χώρα όλο αυτό το διάστημα.
        Τείνω να καταλήξω πως αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι ο τελευταίος, είναι ζήτημα αν έχει στις τάξεις του παραπάνω από ένα 2-3% ατόμων που μπορούν να τον υπερασπιστούν σωστά και τίμια, αρθρώνοντας πέντε κόσμιες κι ανθρώπινες κουβέντες. Τι να σου κάνει και ο Σαμαράς, όταν δεν έχει σοβαρή δεξαμενή υποστηρικτών να μεταλαμπαδεύσουν το μήνυμα που εκπέμπει χωρίς να το μολύνουν με ότι πιο σάπιο φέρουν μέσα τους? Μόνος του, με σκόρπιες αξιόλογες μονάδες από κάτω μετρημένες στα δάκτυλα, δεν μπορεί να γίνει δουλειά. Οι λιγοστοί σοβαροί, πνίγονται μέσα σε έναν χείμαρρο στείρων κλόουν.

  43. Kurosaki Ichigo avatar
    Kurosaki Ichigo 04/01/2010 20:42:09

    Θα είχε σίγουρα πλάκα αν άνοιγα διάλογο μαζί σου, αλλά είμαι σταθερά σε moderation που συνήθως κρατάει αρκετή ώρα. Δε βολεύει. Άλλη φορά.

  44. γεωργιος avatar
    γεωργιος 04/01/2010 21:17:06

    Εξω οι χασικλήδες απο τις φύλακες. Μέσα ο διαπλεκομενος ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ, οι δημοσιοκάφροι και οι βρώμικοι μπάτσοι. Ευγε ύπουργε. Εχεις κανει σε τρεις μηνες οσα δεν εκαναν οι προηγούμενοι σε 6 χρονια.

    • 中国镇 avatar
      中国镇 @ γεωργιος 04/01/2010 22:37:52

      ..και είναι ακόμα στις αρχές... πού να πάρει και φόρα...

  45. ΙΑΒΕΡΗΣ 84 avatar
    ΙΑΒΕΡΗΣ 84 04/01/2010 21:49:16

    Κύριε υπουργέ έχω μια σοβαρή καταγγελία να κάνω.Μόλις άκουσα έναν αστυνομικό να κλάνει που μπορώ να τον καταγγείλω;Στο ρουφιάνος.opengov,gr;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΙΑΒΕΡΗΣ 84 04/01/2010 22:45:11

      όχι όχι μην το κάνεις. Το υπουργείο περιβάλλοντος χαρακτήρισε τις πορδές βιοαέριο και θα επιδοτεί την συλλογή τους, με κλανιόλες, για τον νέο σταθμό ηλεκτροπαραγωγής στο Λαύριο

  46. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 05/01/2010 00:09:15

    Ο Υπ. Προ.Πο λέει ότι θα επανασυστήσει τον αστυνόμο της γειτονιάς. Με τι αστυνομικούς θα το κάνει όμως αφου θα τους έχει βάλει όλους φυλακή, εκτός από την προσωπική του φρουρά βέβαια:

    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1761685

    Προλαβαίνει δεν προλαβαίνει βέβαια γιατί όπως παει η εγκληματικότητα σε λίγο θα χρειάζεται όχι ο αστυνομικός αλλά η αύρα της γειτονιάς...

  47. thespieys avatar
    thespieys 05/01/2010 07:24:13

    Για να αναλάβετε την ευθύνη για την βομβιστική σας επίθεση πληκτρολογείστε το 1.

    Για να αναλάβετε την ευθύνη για την πιο πρόσφατη καταστροφή τράπεζας/δημόσιας υπηρεσίας/ιδιωτικής επειχήρησης πληκτρολογείστε το 2.

    Για να αναλάβετε την ευθύνη για την πιο πρόσφατη δολοφονία αστυνομικού/ών πληκτρολογείστε το 3.

    Για να ακούσετε αυτό το μηνυμα στα Urdu/Arabic/Turkce/Yamani/Somali/Suahili πληκτρολογείστε το 4.

    Εάν είστε ντόπιος ιθαγενής και θέλετε βοήθεια, σας πληροφορούμε ότι η μισή Αστυνομική δύναμη είναι μέσα στον Κορυδαλλό επειδή ακούμπησε το αρκουδάκι ενός λαθρομετανάστη σε λάθος σημείο, και η υπόλοιπη προστατεύει τους Υπουργούς, Υφυπουργούς, Ανθυπουφυπουργούς και λοιπούς Βουλευτές. Ο αριθμός αναμονής σας είναι 323517.

    Επειδή η χρήση της Ελληνικής Γλώσσας στην Ελλάδα είναι φασιστική, από εδώ και πέρα το παρών μήνυμα θα μεταδίδεται στα Αγγλικά για να το καταλαβαίνουν όλοι οι πελάτες μας.

    Thank you for calling the Ministry of Citizen Protection. We work 24/7 to protect all kinds of thieves, murderers, rapists, arsonists, terrorists and Mafiozi Internationale from the talons of the evil Police. You may rest assured that nobody will harm you and your Criminal Enterprise irrespective of your criminal history if you simply state that you are an illegal immigrant.

    This message has been brought to you and paid by the average hard-working Greek taxpayer for whom we do not give a damn.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ thespieys 05/01/2010 13:31:54

      Αγαπητέ Θεσπιεύ,
      δες σημειολογικά τη μετονομασία του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης σε Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη:
      Προστατεύει τον Πολίτη (ωραίο αυτό, ως άκουσμα).
      Πολίτης όμως είναι και αυτός που παρανομεί και αυτός που υφίσταται την παρανομία. Δεν χάνει ο παρανομών τα πολιτικά του δικαιώματα, εκτός και αν αποφασίσει κάτι τέτοιο το δικαστήριο. Αυτό όμως δεν είναι δουλειά της αστυνομίας.

      Το "Δημόσιας Τάξης" περιγράφει αυτό ακριβώς που οφείλει να κάνει το Υπουργείο. Γιατί άραγε μας ενοχλεί; Επειδή από το '80 και μετά μάθαμε να σιχαινόμαστε τη λέξη "τάξη". Τη θεωρήσαμε φασισμό, καταπίεση, ηλιθιότητα, χούντα και γω δεν ξέρω τι άλλο. Το αποτέλεσμα είναι αυτή η απέραντη ανομία και περιφρόνηση προς ο,τιδήποτε θυμίζει "τάξη" γύρω μας. Γι'αυτό βλέπεις μέχρι 15χρονα να κοιτάνε πως θα παρακάμψουν την ουρά στα Village. Η απέχθεια προς ο,τιδήποτε έχει σχέση με κανόνα και τάξη έχει γίνει ατταβιστική.
      Συμπέρασμα: Μία απόλυτα ηλίθια και ασυνάρτητη μετονομασία, πιστή στο πνεύμα της πασοκικής εφευρετικότητας. Με μπόλικη σως μεταμοντερνισμού και πολιτικής ορθότητας (αγαπημένο σπορ του GAP).

      Και επικεφαλής ο Υπουργός Μουτ με Κεπ (αν είσαι Θεσπιεύς, κατάλαβες φαντάζομαι).

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Μάρκο Τ 05/01/2010 13:38:44

        Ειναι και λιγο Οργουελ.Θυμασαι στο 1984 οτι το Υπουργειο Αμυνης λεγοταν Υπουργειο Ειρηνης.Το ΠΡΟΠΟ νομιζω το ελεγαν Υπουργειο Αγαπης.Οπωσδηποτε το ΠΑΣΟΚ εχει ακομη αποσταση απο το INGSOC.

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ ψυχραιμια 05/01/2010 14:24:35

          Πώς λέγονταν οι κρατικοποιήσεις επί ανδρεοπαπανδρεϊκής Αλλαγής;
          "Κοινωνικοποιήσεις".
          Δηλαδή, τα φαληρισμένα εργοστάσια γίνονταν κτήμα όλης της κοινωνίας (και τα χρέη τους, φυσικά...).
          Ενώ το "κράτος" ακόυγεται κακόηχο στα αυτιά του μπάχαλου Νεοέλληνα.
          Αυτή η οικογένεια έχει τελικά μανία με την καινοτομία. Που καταλήγει σε μπαρούφα, πάντα.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Μάρκο Τ 05/01/2010 14:43:51

            Και ο ανασχηματισμος της κυβερνησης αναδομηση.

  48. 中国镇 avatar
    中国镇 05/01/2010 14:38:13

    Είμαι ΠΑΣΟΚος. Εμείς περνάμε παντού.

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ 中国镇 05/01/2010 14:44:43

      Εμένα πάντως η μετάφραση του google για το ΠΑΣΟΚ μου βγάζει:
      泛希社运

      αυτό που έχεις για όνομα σημαίνει china town. Άλλαξε πάραυτα το όνομα σου...

      • 中国镇 avatar
        中国镇 @ Αγανάκτηση 05/01/2010 19:04:14

        Δέν κατάλαβα... τον "καταλληλότερο" δεν θυμάσαι πώς τον λέγανε;
        Αποτίω φόρο τιμής στον ΜΕΓΑ αναμορφωτή!!!

        • Αγανάκτηση avatar
          Αγανάκτηση @ 中国镇 05/01/2010 19:06:23

          Σωστά, που να πάει το μυαλό μου εκεί το'χασα όταν έχασα και τα λεφτά μου στο ΧΑΑ...

  49. Anonymouse avatar
    Anonymouse 07/01/2010 21:46:13

    Τον ένα από τους πέντε αστυνομικούς που έδειρε το χιλιανό τον προφυλάκισαν.

  50. thespieys avatar
    thespieys 08/01/2010 13:27:50

    Συνεχίζει τον εξευτελισμό των Αστυνομικών ο ..."προοδευτικός" υπουργός ΠΡΟ. του ΠΟ.
    Με διακριτικά στα κράνη και στις επωμίδες τους θα εκτελούν τα καθήκοντά τους οι ένστολοι αστυνομικοί και οι δυνάμεις των ΜΑΤ, με απόφαση του Αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ. Αντιστράτηγου Ελευθέριου Οικονόμου.
    Σαφώς και δεν πρόκειται περί απόφασης του Αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ. - λέμε εμείς - αφού το εν λόγω μέτρο είχε εξαγγείλει ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοϊδής, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου που παραχώρησε πριν περίπου ένα μήνα, με θέμα τον απολογισμό της δράσης της αστυνομίας στις εκδηλώσεις μνήμης για το θάνατο του Αλέξη Γρηγορόπουλου.
    Η σχετική απόφαση υποχρεώνει κάθε μέλος του ένστολου προσωπικού να φέρει τον αριθμό μητρώου του στις επωμίδες.
    Σε ό, τι αφορά στους αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Αποκατάστασης Τάξης (ΥΑΤ), στο προστατευτικό τους κράνος - στο κούτελο δηλαδή - θα αναγράφονται πλέον ο αριθμός της διμοιρίας και ο αύξων αριθμός που αντιστοιχεί στον καθένα, βάσει ...ιεραρχικής τάξης.
    Το εν λόγω μέτρο υλοποιείται κυρίως για ...λειτουργικούς και πρακτικούς λόγους, κατά τον κ. ..."προοδευτικό" υπουργό, - εδώ γελάμε - αλλά και προκειμένου να είναι ευδιάκριτα τα στοιχεία κάθε αστυνομικού στους πολίτες.
    Η εφαρμογή της απόφασης θα δρομολογηθεί, μετά τη δημοσίευσή της στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.