#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/10/2011 07:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Έτσι κι αλλιώς η γη θα γίνει κόκκινη…»



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Το αίτημα του διαχρονικού ελληνικού εθνικού κινήματος είναι η Ελευθερία. Ούτε η αναζήτηση χαμηλότοκων δανεικών, ούτε η πτώση των spreads, ούτε η αποφυγή του «πιστωτικού γεγονότος», που θα ενεργοποιήσει τα στοιχήματα αιφνίδιου οικονομικού θανάτου, που καλούνται ευσχήμως CDS. Τίποτα από όλα αυτά. Το εθνεγερτικό σύνθημα του Λαού μας ήταν «Ελευθερία ή θάνατος» κι όχι «Ό,τι έχετε ευχαρίστηση»…

Ο Λεωνίδας του Αναξανδρίδα στις Θερμοπύλες είπε, «Μολών λαβέ» κι όχι «ελάτε κι άμα μας δώσετε την έκτη δόση, τα δίνουμε».

Οι αγωνιζόμενοι Έλληνες, από την δρομαία έφοδο στο Μαραθώνα ως τις εθνικές εξορμήσεις της δεκαετίας 1912-1922, από την αντίσταση κατά του Άξονα ως τον Ενωτικό Αγώνα της ΕΟΚΑ και την ηρωϊκή αντίσταση στην Κερύνεια, το αεροδρόμιο της Λευκωσίας και τον Άγιο Ιλαρίωνα, έδιναν τη Μάχη για την Ελευθερία. Εθνική ανεξαρτησία, λαϊκή κυριαρχία. Αυτά ήταν, είναι και θα είναι το άλφα και το ωμέγα της ύπαρξης μας, το κίνητρο αλλά και ο σκοπός μας. Όλα τα άλλα έπονται κι όλα τα άλλα πάνω σε αυτά στηρίζονται. Παιδεία, οικονομία, υγεία, έχουν ως προϋπόθεση την Ελευθερία.

Τα ηρωικά λόγια σίγουρα δεν πληρώνουν μισθούς και συντάξεις. Οι ιστορικές αναδρομές σε στιγμές μεγαλείου και αυτοθυσίας είναι βέβαιο πως δεν περιορίζουν το έλλειμμα και το χρέος. Όμως στον αγώνα που πρέπει να δώσουμε, γιατί ακόμη δεν τον δώσαμε, δεν δίνει κανένα αγώνα ο ιδεοληπτικός τουρίστας του Μαξίμου, ούτε ο αντ’ αυτού φαφλατάς προφέσορας, πρέπει να ξέρουμε ποιο είναι το διακύβευμα.

Λοιπόν, αδέρφια, το διακύβευμα δεν είναι απλά η ποιότητα ζωής μας, η τυχόν κατάρρευση τραπεζών κι ασφαλιστικών ταμείων. Δεν κινδυνεύουμε απλά από την φτώχεια και την χρεοκοπία. Κινδυνεύουμε από κάτι χειρότερο: την σκλαβιά.

Στην ουσία σήμερα κινδυνεύουν γι’ άλλη μια φορά τα αποτελέσματα της Ελληνικής Επανάστασης. Πελεκούν το δέντρο της ελληνικής Ελευθερίας, αναστημένο με το αίμα των πατέρων και των παππούδων μας.

Όταν γίνει κατανοητό αυτό, όταν συνειδητοποιήσουμε τον αληθινό κίνδυνο, τότε θα μπορούμε να δώσουμε τον αγώνα για την οικονομία και για όλα αλλά φυσικά με εθνική ηγεσία και όχι με τους οσποδάρους της Τρόικας.

Η παρούσα κυβέρνηση οδηγεί την Πατρίδα σε ένα οικονομικό 1922. Οδηγεί τους Έλληνες σε μια καταστροφή, με βαθιές ρίζες στο 1981, που δεν θα πλήξει πια έναν γεωγραφικό πυλώνα του Ελληνισμού, όπως ήταν η Μικρά Ασία αλλά τα ίδια τα θεμέλια του ελλαδικού κράτους.

Ο προφέσορ Ξερόλας, δεινός στις γλωσσικές περικοκλάδες, μπορεί να μιλάει επτά ώρες για την αξία της σιωπής, πειστικός στους αδαείς και μικρόνοες και μετά να γυρίσει την τραγιάσκα του ανάποδα, να κάτσει από την άλλή μεριά του τραπεζιού και να πει στον εαυτό του τα ακριβώς αντίθετα, εξίσου πειστικά, για όσους έχουν πέσει με το κεφάλι από το μουλάρι ή πίστεψαν ότι «λεφτά υπάρχουν».

Στις απλές ερωτήσεις, «πέστε μας, έναν, μόνον έναν στόχο που εξαγγείλατε και τον πιάσατε» ή «γιατί, παρά τα μέτρα, έχετε υστέρηση εσόδων και ακόμη μεγαλύτερο έλλειμμα;», θ΄ ακούσετε ως απάντηση σχοινοτενείς θεωρίες για την επίδραση της αυξήσεως του πληθυσμού των μελιγκρών επί της κινεζικής οικονομίας και πως το κάνουν οι λιβελούλες αλλά για την ταμπακέρα, μόκο και τουμπεκί ψιλοκομμένο και νεοφιλεύθερο. Κι ύστερα θα μας μοστράρουν πάλι κουμπούρια στο τραπέζι, απειλές και όψιμο πατριωτισμό για να μας «σώσουν», όπως κάνουν κάθε τρεις μήνες.

Λοιπόν, ακούστε, ωμά και για να μην το πηγαίνουμε γύρω – γύρω. Τούτοι δω, εκτός από φαλιρημένοι πολιτικά, είναι και αδίστακτοι. Έχουν βρώμικο μάτι. Τους είδατε πως χειροκροτούσανε τον ΓΑΠ και τον προφέσορα; Την χώρα την έχουν βγάλει στη διατίμηση, είναι πρωταθλητές της αποτυχίας κι έχουν πιάσει αράχνες από την αβελτηρία. Είναι εργώδεις μόνο για το κακό. Τριάντα χρόνια υπονομεύανε και καταστρέφανε την παραγωγική βάση της χώρας, έκαναν κοινωνική πολιτική με δανεικά, προσλαμβάνανε στρατιές, έβαζαν μπουρλότο στους θεσμούς, ξεφτίλιζαν τις έννοιες των ιδεών, αποδομούσαν την εθνική ταυτότητα. Τώρα δε μερικοί στέλνουν κι επιστολές στο Λαό και λένε «δεν είμαστε εμείς, είμαστε άλλοι»! Ποιος θ’ αγοράσει αυτές τις χάντρες κι αυτά τα σπασμένα καθρεφτάκια;

Ομοψυχία; Ναι, αλλά με ποιον. Έχω ομοψυχία με τους απολυμένους και τους άνεργους ιδιώτες αλλά και με τους κατασυκοφαντημένους δημοσίους υπαλλήλους. Μιλούν όλοι οι νεοφιλεύθεροι ψευτογιάπηδες, που δεν έχουν βγάλει ούτε ένα ευρώ στην ελεύθερη αγορά, λες κι η χώρα ήταν στον αυτόματο, λες και δεν υπάρχουν αξιόλογοι, εργατικοί, υπεύθυνοι άνθρωποι στις δημόσιες υπηρεσίες. Η κατασυκοφάντηση ολόκληρων κατηγοριών εργαζομένων από κατά κανόνα ανεπάγγελτα κωλόπαιδα του Κολωνακίου, είναι μια δόλια μέθοδος τεμαχισμού της κοινωνίας, που διευκολύνει, στρέφοντας τον ένα ενάντια στον άλλο, την κοινωνική ανθρωποφαγία της μνημονιακής υποτέλειας.

Είμαι αλληλέγγυος με τους υποψηφίους εφέδρους, που τα «πουλάκια» λένε ότι επιλέγονται με καθαρά κομματικά κριτήρια. Έχω ομοψυχία με τα θύματα της γενοκτονίας της παραγωγικής βάσης της χώρας, με τους βιοτέχνες και τους εμπόρους. Είμαι αλληλέγγυος με τους εργαζόμενους στην ζώνη στο Πέραμα, όπου πια δεν βαράει ούτε σφυρί. Είμαι αλληλέγγυος με τους αγρότες που αν τους γυρίσεις ανάποδα θα πέσουν μόνο απλήρωτοι λογαριασμοί και τα κλειδιά του χρεωμένου τρακτέρ.

Με αυτούς ναι, είμαι αλληλέγγυος, γιατί αυτοί, ως σύνολο, δημόσιοι κι ιδιωτικοί, ελεύθεροι επαγγελματίες, επιστήμονες και χειρώνακτες, είναι ο Λαός. Κι η Κεντροδεξιά είναι λαϊκή κι οφείλει να είναι λαϊκή. Γιατί λαϊκό δεν σημαίνει ευτελές, ούτε χυδαίο. Είναι ό,τι προέρχεται από το Λαό, ό,τι του ανήκει, τον σέβεται και τον υπηρετεί. Κι η δύναμη της Πατρίδας είναι οι Άνθρωποι της. Έχουν όνομα, καταγωγή, τιμή, αξιοπρέπεια. Και θέλουν φρόνημα, κίνητρο. Και το βαθύτερο κίνητρο είναι η Ελευθερία. Δώστο τους ως στόχο, δώσε και το παράδειγμα σου και μετά σου δίνουν και την ψυχή τους. Θα θυσιαστούν αρκεί να πεισθούν ότι υπάρχει όραμα, σκοπός και σχέδιο.

Για τους πολλούς υπάρχουν όλα. Στους πολλούς ανήκω και μ’ αυτούς έχω ομοψυχία. Με ψεύτες, κερδοσκόπους, συκοφάντες κι ανθρωποφάγους δεν έχω τίποτα κοινό.

Αν δεν αντιληφθούμε το διακύβευμα, αν πλησιάσουμε τα ζητήματα μόνο με την υπολογιστική μηχανή, με ελιγμούς, χειρισμούς και την προπαίδεια, όσο εμείς θα λογαριάζουμε, η οργή του Λαού θα προσπεράσει τους πάντες και τα πάντα. Το Έθνος δεν είναι εταιρεία. Θέλει πολιτική κι όχι απλά λογιστική.

Την νομιμοφροσύνη του Λαού την γεννά η παραδειγματική ηγεσία, αυτή που λέει την αλήθεια κι υπερασπίζεται την Ελευθερία και την ευημερία των πολιτών και - εξίσου σημαντικό - αυτή που τιμωρεί. Η ατιμωρησία των υπευθύνων γι’ αυτό που ζούμε και θα ζήσουμε, θα πυροδοτήσει ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Μια συμφορά, κάτι απρόβλεπτο μπορεί να σε κάνει φτωχότερο. Αυτό, με σχέδιο, πίστη, καρτερία και τολμηρή ηγεσία, μπορείς να το αντέξεις. Αν όμως γίνεις φτωχός και ταυτόχρονα νοιώθεις προδομένος και σκλάβος, τότε είσαι ζώσα εκρηκτική ύλη.

Η χώρα χρειάζεται εναλλακτική επιλογή. Άλλο δρόμο, άλλο ήθος, άλλη ηγεσία. Συντεταγμένη διέξοδο προς το μέλλον. Αυτή δεν μπορούν να τη δώσουν αυτοί που δεν το πιστεύουν, οι συκοφάντες κι εκβιαστές του Λαού, ούτε όμως και τα απολιθώματα μιας προκατακλυσμιαίας αριστεράς.

«Έτσι κι αλλιώς η γη θα γίνει κόκκινη», λέει το τραγούδι, «ή κόκκινη από ζωή ή κόκκινη από θάνατο». Η ζωή, λοιπόν, γιατί αυτή θέλουμε, απαιτεί Ελευθερία. Και τώρα που το σκέφτομαι, ο σωστός τρόπος για να τραγουδάς τον Εθνικό Ύμνο, είναι σε στάση προσοχής αλλά με την γροθιά υψωμένη και το κεφάλι σκυμμένο, φόρο τιμής στους ταπεινούς. Αυτοί είναι ο Λαός και ο Στρατός, αυτοί είναι ο κορμός της μεγάλης παράταξης, που έχει το χρέος να αλλάξει στ’ αλήθεια την Πατρίδα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. KillTheKing avatar
    KillTheKing 23/10/2011 08:01:39

    την ελλαδα θελουμε κ ας τρωμε πετρες.
    TheKing

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ KillTheKing 23/10/2011 10:30:00

      +++++++++ 10000000000000000

    • LamprosM avatar
      LamprosM @ KillTheKing 23/10/2011 11:05:20

      +1000000000000000

    • danaos avatar
      danaos @ KillTheKing 23/10/2011 14:46:53

      Ρίξε μια ματιά:www.antinews.gr/2011/10/15/127538/

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ danaos 23/10/2011 15:35:53

        Τα σέβη μου για το άρθρο σου στο οποίο μας παραπέμπεις.

        • danaos avatar
          danaos @ StarPowerNone 23/10/2011 23:32:28

          SPN σ' ευχαριστώ πολύ, εύχομαι οι δυσκολίες να ξεπεράστηκαν, αλλά στεναχωρήθηκα με το σχόλιό σου:www.antinews.gr/2011/10/17/127747/#comment-823635 στην ανάρτηση του Ροδινού γιατί προσπαθούσα να θυμηθώ αν είπα κάτι που σε πείραξε.Πάντως αν έγινε κάτι τέτοιο σου ζητάω συγνώμη.

          • StarPowerNone avatar
            StarPowerNone @ danaos 24/10/2011 00:17:48

            Το άρθρο σου με συγκίνησε ιδιαίτερα, κάθε του λέξη μου μίλησε. Αυτό είναι το σπουδαίο.
            Όσο για το σχόλιο στο άρθρο του Ροδινού… Πρέπει να ξέρεις ότι τον εκτιμώ και τον σέβομαι και αυτό είναι καταγεγραμμένο. Επίσης, έχω διαπιστώσει ότι διαθέτει ιδιαίτερο χιούμορ. Αυτό προσπαθούσα να προκαλέσω με το σχόλιό μου … ‘ΠΑΡΑ πολύ μικρή απογοήτευση’ και το ‘ουδείς αναμάρτητος’ σε εισαγωγικά. Δεν τα κατάφερα… δικό μου το έλλειμμα… Εσύ σίγουρα τον καταφέρεις καλύτερα.
            Εύχομαι η ζωή να τα φέρει να τα πούμε κάποτε κι από κοντά. Πιστεύω πως ταυτιζόμαστε.

          • danaos avatar
            danaos @ StarPowerNone 24/10/2011 00:26:08

            Σ' ευχαριστώ βρε Star.Ειλικρινά είχα στεναχωρηθεί πολύ.Νόμιζα ότι είπα κάτι που σε πείραξε.Και βέβαια θα βρεθούμε.

          • StarPowerNone avatar
            StarPowerNone @ StarPowerNone 24/10/2011 01:08:03

            Ίσως σε μπέρδεψα... Σ' αυτή την ανταλλαγή σχολίων αναφεροόμουν. www.antinews.gr/2011/10/14/127231/

  2. Κώστας Τσίπας avatar
    Κώστας Τσίπας 23/10/2011 08:31:14

    Σήμερα ολοκληρώνεται το σχέδιο της προδοσίας,μέσα σε δύο χρόνια μας οδήγησαν συντεταγμένα,σκαλοπάτι-σκαλοπάτι στην καταστροφή μας.Δεν υπάρχει πιο κάτω,τώρα είναι η ώρα του Εθνικού Ηγέτη και όλοι μας Στρατιώτες στο πλευρό του!!!Η κερκόπορτα άνοιξε,αλλά δεν θα περάσουν!!!

  3. babis avatar
    babis 23/10/2011 08:37:49

    Φαηλο σε βλεπω για τον Πουτιν της ΅Ελλαδος....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ babis 23/10/2011 23:28:18

      Λες; Θα πάρω τον Ροδινό για Μεντβέγιεφ, έχει και το κατάλληλο ύψος!
      Μπα, ταβάριτς,έχω κόμμα κι Αρχηγό...

  4. Tem avatar
    Tem 23/10/2011 08:38:39

    Yπάρχει ελπίδα. Η ελευθερία απαιτεί αγώνα.
    Καλημέρα Φαήλο !

  5. Πέτρος. Μ avatar
    Πέτρος. Μ 23/10/2011 08:42:54

    Εξαιρετικό κείμενο.
    Επαναδιατυπώνει το αυτονόητο , διαχρονικό για τον Ελληνισμό διακύβευμα.
    Ελευθερία.
    Αποκαθιστά την ένότητα του Ελληνικού λαού πέρα από ιδεοληψίες ,τεχνητούς διαχωρισμούς , πλαστές αντιθέσεις.
    Αποσαφηνίζει τους πολιτικούς όρους συγκρότησης της νέας πλειοψηφίας που συντεταγμένα θα οδηγήσει το έθνος στην αυτοδιάθεση, τον ελληνισμό στο μέλλον που του αξίζει .
    Μπράβο Φαήλο.

  6. kostas* avatar
    kostas* 23/10/2011 08:45:47

    τα λεφτα δεν ειναι ευτυχια , ειναι δυστηχως ομως , Ελευθερια !

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ kostas* 23/10/2011 09:30:28

      Λάθος! Τα λεφτά είναι ηθελημένη δουλεία! Όποιος λαός ποτίζει με αίμα το δέντρο της Ελευθερίας δεν το θυσιάζει για κανένα ψωροευρώ ή ψευτοδολλάριο! Έτσι μας παγίδευσαν: μας δημιούργησαν μια νόθη και επίπλαστη ευημερία άκρατου καταναλωτισμού, για να ανταλλάξουμε τώρα τα "πρωτοτόκια" της ελευθερίας μας με ένα πιάτο φακής...
      Ε, ΟΧΙ!
      ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΜΠΟΡΟΥΜΕ!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ kostas* 23/10/2011 09:41:35

      Ένας κολλητός μου λέει πως τα λεφτά δεν φέρνουν ευτυχία, τα πολλά λεφτά όμως κάτι κάνουν. Το ζήτημα αγαπητέ δεν είναι ότι τα λεφτά ισοδυναμούν με ελευθερία, αλλά η εξάρτησή σου από αυτά και ο τρόπος με τον οποίον επιδιώκεις την απόκτησή τους, πόσο μάλλον το που και γιατί τα ξοδεύεις, είναι που σηματοδοτούν το βαθμό της Ελευθερίας σου. Εδώ και έξι μήνες είμαι χρεωκοπημένος και παρακαλάω να μη μου ανοίξουν τα παπούτσια γιατί δε θα έχω να αγοράσω καινούρια, αλλά πρώτη φορά στη ζωή μου αισθάνομαι τόσο ελεύθερος, πολύ απλά γιατί δεν έχω πλέον κάτι να χάσω, μόνο να κερδίσω.

      • The Saint avatar
        The Saint @ TopGunZ 23/10/2011 16:49:10

        Aψογος!
        Οταν φτάνεις κοντα στον πάτο, τότε αντιλαμβάνεσαι τις πραγματικές αξίες, και αλήθειες...

  7. Nikolas avatar
    Nikolas 23/10/2011 08:51:11

    Καιρός λοιπόν για δράση κι όχι άλλα λόγια γιατί σύντομα θα είναι αργά για όλα...

  8. eftexnos avatar
    eftexnos 23/10/2011 08:54:49

    Συμφωνώ απόλυτα με όσα γράψατε, έχω όμως μία εύλογη απορία.
    Πως μπορώ να πιστέψω, ότι μία αναμφίβολα πατριωτική πολιτική ηγεσία έχει την στέρεα βούληση να αντιπαρατεθεί και να πολεμήσει αυτούς που μας οδηγούν στην σκλαβιά, όταν ανέχεται να της συμπαρατάσσονται Εφιάλτες, όπως ο “Δήμαρχος” Αλξανδρούπολης, που μίλησε για ανεξάρτητη Θράκη;
    Αυτός δεν σεβάστηκε το αίμα των προγόνων μας που χύθηκε για την Ελευθερία της πατρίδας καί δεν τον αποδοκίμασε επίσημα η παράταξη, γιατί;
    Επειδή λοιπόν πιστεύω όπως και εσείς στην διδαχή της Ιστορίας, σας υπευθυμίζω ότι οι μεγαλύτερες ήττες που υπέστη ο Ελληνισμός, οφείλονταν στους εχθρούς που βρίσκονταν εντός των πυλών, τους ανθέλληνες που παρίσταναν τους Ελληνες.
    Ο Ρωμανός ηττήθηκε στο Μαντζικέρτ επειδή τον πρόδωσε η Βυζαντινή καμαρίλα του παλατιού, η Πόλις ¨εάλω” επειδή μέρος του ‘κλήρου’ προπαγάνδιζε ότι το μαχαίρι του Σουλτάνου ήταν η θεϊκή τιμωρία των πιστών για τις αμαρτίες τους, οι Έλληνες ηττήθηκαν και ο Καραϊσκάκης σκοτώθηκε στο Φάληρο επειδή κάποιοι εκτελούσαν εντολές των Άγγλων πρακτόρων στους οποίους οι εύπιστοι Έλληνες ανέθεσαν την αρχιστρατηγία, η μισή Κύπρος “εάλω” επειδή κάποιοι είχαν συμφωνήσει την άνοδο και παραμονή στην εξουσία με αντάλλαγμα την προδοσία και τόσα άλλα.
    ‘Οπως λοιπόν αντιλαμβάνεστε θα πρέπει πρώτα εσείς οι πατριώτες πολιτικοί να αποδοκιμάσετε άμεσα και στην συνέχεια να εξοστρακίσετε τους θλιβερούς προδότες και τότε να είστε σίγουροι ότι και εμείς οι αξιοπρεπώς πορευόμενοι Έλληνες του μόχθου, θα είμαστε δίπλα σας.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ eftexnos 23/10/2011 23:32:45

      Μην γενικεύεις την εξαίρεση και μην της αποδίδεις δύναμη που δεν έχει.

  9. Μara avatar
    Μara 23/10/2011 09:06:01

    Σήμερα ολοκλήρωσαν την ΠΡΟΔΟΣΙΑ, αλλά υπέγραψαν και την ΚΑΤΑΔΙΚΗ τους.
    Την "άλλη" πλευρά των Ελλήνων, θα την δούνε λίαν συντόμως...
    Μία πλευρά που δεν φαντάζονται... Μία πλευρά που νομίζουν ότι έχουν εξαφανίσει με τις σατανικές μεθόδους τους τόσα χρόνια.
    Λοιπόν, κοπιάστε....

    Είναι και αυτός ο Οκτώβριος... που μόνο το "ΟΧΙ" του ταιριάζει!!!

  10. Orestios avatar
    Orestios 23/10/2011 09:20:36

    Καλημέρα Φαήλε.
    Το "σχοινοτενείς" τσακίζει κόκκαλα.

  11. NEOTERA avatar
    NEOTERA 23/10/2011 09:37:25

    Η "μεγάλη παράταξη" των ελλήνων είναι διαπαραταξιακή. Οπως και το Σύστημα Πλαστόκ. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δαχτυλο μας...

    • Y. avatar
      Y. @ NEOTERA 23/10/2011 15:50:06

      “Δια-παρατaξιακή” ναι, μόνο να μη γίνει “δια-τραπεζική”

  12. Gerakis avatar
    Gerakis 23/10/2011 10:13:46

    Η αναφορά στο άρθρο, σε φράσεις κλειδιά της ιστορίας μας οι οποίες επί αιώνες ήταν η βάση προόδου αυτού του λαού και για τις οποίες το ''σύστημα'' προσπάθησε με μεγάλο αγώνα να τις σβήσει ως μηδέποτε υπάρχουσες, δίνει την ελπίδα ότι εμείς οι Έλληνες θα αναδείξουμε για άλλη μια φορά δεξιότητες και γνήσια χαρακτηρηστικά που οι άλλοι λαοί ποτέ δεν είχαν.
    «Εις οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης»

  13. ΘΑΝΑΣΗΣ avatar
    ΘΑΝΑΣΗΣ 23/10/2011 10:18:46

    τα λεφτά δε φέρνουν την ευτυχία αλλά η έλλειψή τους φέρνει σίγουρα δυστυχία
    Θανάσης

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ ΘΑΝΑΣΗΣ 23/10/2011 13:07:19

      Αφθονία και όχι "χρήμα" μας έδωσε απλόχερα ο Θεός. Η ευτυχία είναι η ελευθερία που βρίσκεις σ αυτό που αγαπάς. Σκέψου μόνο την κυρά της Ρω!

      Υ.Γ.
      Πέστα Φαήλε!!!

  14. Orestios avatar
    Orestios 23/10/2011 10:28:57

    Οι ιδέες της Ελληνικής Επανάστασης είναι για μια ακόμη φορά επίκαιρες.
    Το Έθνος μας αναζητά απελευθέρωση από τον απολυταρχισμό και τον ολοκληρωτισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Δεν είμαστε Τεύτονες ούτε Αλλεμάνοι. Δεν είμαστε βάρβαροι σαν αυτούς

  15. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 23/10/2011 10:40:49

    Φαήλο, η ψυχή μας το λέει δυνατά. Για μια πατρίδα ελεύθερη και περήφανη. Μαζί όλοι στον εθνικό αγώνα.

  16. Δώρα Γκανούλη avatar
    Δώρα Γκανούλη 23/10/2011 10:41:29

    Καλημέρα Φαήλο!!
    Η Ελληνική γη είναι κόκκινη από το αίμα που την έχει υπερασπιστεί μέχρι σήμερα.
    Καί υπάρχουν ακόμη Έλληνες έτοιμοι να αγωνιστούν για την ελευθερία της ενάντια στα ελληνόφωνα ανθρωπάρια, τους εργοδότες και τους κηδεμόνες τους. Υπάρχει ελπίδα για αυτόν τον ευλογημένο τόπο!!!!

  17. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 23/10/2011 10:56:33

    Φαήλε, καλημέρα. Όπως πάντα, αισιόδοξος και δημεγέρτης (με την καλή έννοια φυσικά).

  18. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 23/10/2011 11:08:37

    ό,τι κερδήθηκε με αίμα δεν δίνεται πίσω για λεφτά

    • agitatoras avatar
      agitatoras @ archaeopteryx 23/10/2011 19:44:24

      πάντως είμαστε το μοναδικό έθνος στον κόσμο που ο,τι κέρδισε με αίμα στα πεδία των μαχών το δίνει με χαρτιά ( Β.Ηπειρος , Κύπρος )

      • Y. avatar
        Y. @ agitatoras 23/10/2011 22:01:44

        Το είχε πει κι ο Σαρτζετάκης. Είμαστε Έθνος ανάδελφον, (προσθέτω,..σε όλα)

  19. dracon avatar
    dracon 23/10/2011 11:12:35

    Όι Ελληνες γιορτάζουν τις νίκες και τους θριάμβους τους,σε αντίθεση με άλλους λαούς,που αρέσκονται να γιορτάζουν τα δεινά τους.
    Σε λίγα χρόνια αν συνεχίσουμε να βαδίζουμε στα μονοπάτια της ήττας θα οδηγηθούμε και μεις να γιορταζουμε τα δεινά μας.
    Αντί την 25η Μαρτίου και 28η Οκτωβρίου θα γιορτάζουμε το μαύρο Οκτώβρη ψήφισης του πολυεκτρώματος ή τόν ακόμη πιο μαύρο Νοέμβρη του κουρέματος.

  20. julia avatar
    julia 23/10/2011 11:19:33

    Διαβάζω τα άρθρα σου πάντα, αυτο όμως δεν ήθελα να τελειώσει.
    Ευχαριστώ Γαρύφαλε.

  21. drider avatar
    drider 23/10/2011 11:26:09

    Το έχω ξαναγράψει αλλού αλλά θα πρέπει φαίνεται να το επαναλάβω: Δεν αρκεί από μόνη της μια αλλαγή ηγεσίας από (ας υποθέσουμε χάριν συζήτησης) ηθικούς ανθρώπους και νέους κυβερνήτες. Πρέπει στο σύνολο μας ως λαός να συνειδητοποιήσουμε ποίοι είμαστε και τι θέλουμε στον πλανήτη γη.

    Δεν είναι μόνο το στρεβλό μοντέλο ανάπτυξης που μας οδήγησε σήμερα εδώ αλλά και η νοοτροπία ενός ολόκληρου λαού που το στήριξε πολιτικά αλλά και ουσιαστικά στην καθημερινότητα του και σε αυτό το πεδίο δράσης που λέμε κοινωνικό σύνολο (ακόμα και όταν παρατηρούσαμε σιωπηλά ή ανεχόμασταν όλα τα κακώς κείμενα). Και αυτή η αλλαγή νοοτροπίας θέλει χρόνο (π.χ. φαινόμενα κοινωνικού αυτοματισμού), ακόμα και αν τα σπέρματα της ήδη υπάρχουν λόγω της κρίσης.

    Δυστυχώς είμαι περίεργα αλλεργικός σε όλες τις μεσσιανικού τύπου αντιλήψεις, είτε προσφέρονται απλόχερα από την αριστερά είτε από δεξιά. Η μόνη λύση κατά τη γνώμη μου είναι να συνειδητοποιήσουμε ότι πρέπει να βοηθάμε ο ένας τον άλλο -ο λιγότερο φτωχός τον φτωχό και ο μεσαίος τον εργάτη - ως μοναδική πράξη αλληλεγγύης και πατριωτικής ευθύνης. Επίσης από κοινού το 90% του λαού μας θα πρέπει επιτέλους να ζητήσει επιτακτικά την ικανοποίηση του αιτήματος για κοινωνική δικαιοσύνη, δηλαδή να στραφεί ενεργητικά εναντίον του υπόλοιπου 10% που ενώ ρήμαζε τη χώρα, το μόνο που προσέφερε ήταν βολικές για το λαό εθνικές ή άλλες αφηγήσεις (ξεκινάμε από την "ισχυρή οικονομία" του Σημίτη, περνάμε από το θέμα των "ταυτοτήτων", συνεχίζουμε στους "νταβατζήδες" του Καραμανλή που τελικά δεν έκανε τίποτα για να τους εκθρονίσει και φτάνουμε στο "λεφτά υπάρχουν" του Παπανδρέου που συνοδευόταν από τον αστερίσκο "αλλά θα τα πάρουμε όλα και θα τα μοιράσουμε στις ντόπιες και τις ξένες ελίτ").

  22. manos avatar
    manos 23/10/2011 11:26:42

    Ωραίο το άρθρο σου αγαπητέ Φαήλο.
    Το ερώτημα είναι, τι κάνουμε τώρα?
    Τα δεχόμαστε όλα για να ζήσουμε ήσυχα μ'εσα στην σκλαβιά?
    Ή τα σιχτιρίζουμε και ξεκινάμε αντίσταση με όποιο μέσο διαθέτει ο καθένας?
    Οι ερωτήσεις είναι καθαρά φιλοσοφικές. Φοβάμαι ότι δεν υπάρχει απάντηση.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ manos 23/10/2011 23:35:33

      Υπάρχει απάντηση. Κυβέρνηση Αντώνη σαμαρά και βάζω στοίχψημα πως δεν θα την αποτελούν αυτοί που νομίζουν οι πολλοί, ηθικό κίνητρο στο Λαό, διοίκηση δια του παραδείγματος με τόλμη και σχέδιο και θα νικήσουμε.-

      • Σπύρος Δούκας avatar
        Σπύρος Δούκας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/10/2011 17:45:45

        Καλησπέρα,
        Ο συνεχής και διατυπωμένος πάντα, κατά τρόπον αδήριτο, αυτός ισχυρισμός σας, εμένα με έχει πείσει.
        Εύχομαι να δικαιωθούμε όλοι.
        Θα βοηθήσω από εκεί που μπορώ αυτό το εγχείρημα.
        Θα κερδίσει η Ελλάδα και οι παραγωγικοί και κατασυκοφαντημένοι συμπολίτες μας.
        Ευχαριστώ

  23. Πτερέλαος avatar
    Πτερέλαος 23/10/2011 11:29:42

    Μια και αναφέρθηκες στο '22, οφείλω να προτρέψω την προσοχή στο ακόλουθο σενάριο: Ο ΓΑΠ προκηρύσσει εκλογές. Κερδίζει η ΝΔ. Ο ΓΑΠ και η παρέα του φεύγουν στο εξωτερικό από το φόβο της αντίδρασης αλλά και για να αφήσουν χώρο στο "καλό ΠΑΣΟΚ" (Λούκα, Λιάνη, πράσινους συνδικα-ληστές, Ρομπόπουλο, κλπ). Οι εντολείς του ΓΑΠ αναγκάζουνε την Ελλάδα σε χρεωκοπία. Το "καλό ΠΑΣΟΚ" μαζί με τους "αριστεράρχες" ξαναβγάζουν τον κόσμο στους δρόμους, απέναντι στην Κυβέρνηση της ΝΔ (δύσκολο; δε νομίζω!) Ποιός θα πάει στου Γουδή; Ιδού του ερώτημα!!!!!!!

    • LamprosM avatar
      LamprosM @ Πτερέλαος 23/10/2011 12:42:00

      Πολύ καιριο το ερωτημα, και καθολου δύσκολο να το ζησουμε σαν σεναριο. Για αυτό το λέω, καλα κανει ο Σαμαρας και δεν δεχεται καμια "συναινεση" πρεπει να τελειώνουμε μια και καλή με αυτό το "συστημα ΠΑΣΟΚ" νεο ή παλιό ή όπως θαλουν ας το πουν. Ουτε σπορος να μην μεινει

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Πτερέλαος 23/10/2011 13:40:41

      Πτερέλαε, κάτι αντίστοιχο έχω "προβλέψει" από τον Φεβρουάριο.
      Μακάρι να κάνουμε λάθος!
      ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 6, ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ!
      h**p://gamostavros.blogspot.com/search/label/%CE%9C%CE%B9%CE%BA%CF%81%CE%AC%20%CE%91%CF%83%CE%AF%CE%B1

  24. tzager avatar
    tzager 23/10/2011 11:32:18

    "Τα ηρωικά λόγια σίγουρα δεν πληρώνουν μισθούς και συντάξεις. Οι ιστορικές αναδρομές σε στιγμές μεγαλείου και αυτοθυσίας είναι βέβαιο πως δεν περιορίζουν το έλλειμμα και το χρέος. Όμως στον αγώνα που πρέπει να δώσουμε, γιατί ακόμη δεν τον δώσαμε, δεν δίνει κανένα αγώνα ο ιδεοληπτικός τουρίστας του Μαξίμου, ούτε ο αντ’ αυτού φαφλατάς προφέσορας, πρέπει να ξέρουμε ποιο είναι το διακύβευμα.

    Λοιπόν, αδέρφια, το διακύβευμα δεν είναι απλά η ποιότητα ζωής μας, η τυχόν κατάρρευση τραπεζών κι ασφαλιστικών ταμείων. Δεν κινδυνεύουμε απλά από την φτώχεια και την χρεοκοπία. Κινδυνεύουμε από κάτι χειρότερο: την σκλαβιά."

    Aγαπητέ Φαήλο,

    Η χώρα είναι ήδη σκλαβωμένη εδώ και χρόνια!! Δεν κινδυνεύει τώρα να σκαβωθεί!!! Την υποδούλωσαν όλοι αυτοί που κυβέρνησαν διαχειριστικά, χωρίς έμπνευση και σεβασμό στους πολίτες!!!

    Την υποδούλωσε και αυτή η υποτιθέμενη 'λαική κεντροδεξιά'- που εσχάτως υπηρετείς και υπηρέτησα πιστά για χρόνια- με τις επιλογές της, την ατολμία της και τα φοβικά της σύνδρομα και φυσικά κυρίως οι Σοσια-λήσταρχοι της μούφας, της αρπαχτής και της ρεμούλας!!! Σκλάβωσαν τη χώρα με τον υπερδανεισμό και την απουσία παραγωγής πλεονάσματος. Και αυτό σίγουρα δεν έγινε τώρα μόνο! Το έγκλημα συνεχίζεται εδώ και χρόνια και απλά αποκαλύφθηκε τώρα σε όλο του το 'μεγαλείο'!! Το ξεσκέπασε η διεθνής κρίση και τα δανεικά μας μας εκδικούνται με τον χειρότερο τρόπο σήμερα!

    Και αν για σένα σκλαβιά είναι μόνο ο Ραιχενμπαχ που θα βάλει τοποτηρητές στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά στη λαίλαπα των απολύσεων, της ανέχειας και της εγκληματικότητας που μαστίζει τη χώρα!

    Και αν εμείς ως Έλληνες είμασταν βολεμένοι στην επίπλαστη ευδεμονία μας για χρόνια και δε μπορούσαμε να φτιάξουμε Κράτος σύγχρονο και διαυγές... τότε δε μας φταίει κανένας Ραιχενμπαχ και καμία Μέρκελ! Και μακάρι να μπούν και στα λογιστήρια και στα υπουργεία μπας και σφίξουν οι κ@@οι!!!!

    Εχθρός μας ιστορικά ήταν ο κακός εαυτός μας! Παραδέξου το. Όποτε είμασταν διχασμένοι χάναμε Εθνική κυριαρχία και πλούτο. Δεν περισεύει κανείς αυτές τις κρίσιμες ώρες! Δεν υπάρχουν αυτόκλητοι Σωτήρες για να σώσουν την Πατρίδα! Ποτέ δεν υπήρξαν!!! Δεν έφταιξαν οι λανθασμένες επιλογές και κινήσεις μόνο μίας παράταξης για το χαμό του '22. Ούτε είναι οι μισοί Έλληνες πατριώτες και οι άλλοι μισοί δεν είναι.

    Αυτά τα λίγα από μένα και ελπίζω το 'αιρετικό' σχόλιό μου να μην πάει υπέρ Πίστεος και Πατρίδος....

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ tzager 23/10/2011 13:02:57

      σωστός ρε φίλε, όλα τα άλλα είναι 'άλλα λόγια να αγαπιόμαστε' και ωραίες εκθέσεις ιδεών πανελληνίων εξετάσεων. Εχεις πετύχει 100% διάνα.

    • factorx avatar
      factorx @ tzager 23/10/2011 13:46:28

      Τις βλακείςς στο τέλος τις γράφεις για να απολογηθείς στον εαυτό σου που δεν αντέχεις να μην σχολιάσεις στο antinews, ή αλλού;

      • factorx avatar
        factorx @ factorx 23/10/2011 14:06:38

        Στον tzager απευθύνεται το σχόλιο

      • tzager avatar
        tzager @ factorx 23/10/2011 16:07:47

        Γιατί σε χαλάει Φάκτορα???

        Θα έπρεπε να είναι ιδιαίτερα τιμητικό για σένα πολίτες να επιλέγουν τον ιστότοπό σου για να εκφράζουν τις απόψεις τους!!!

        Και φυσικά δεν εκλαμβάνω το σχόλιό σου σαν ουσιαστική απάντηση στα όσα λέω..
        Ευχομαι να μην παρουσιαστεί πάλι πρόβλημα στο server...

        • factorx avatar
          factorx @ tzager 23/10/2011 16:12:58

          Δεν με χαλάει τίποτα απο όσα γράφεις. Οι βλακείες που γράφεις οτι σε τάχα σου κόβουμε τα σχόλια, ενω απο το πρωϊ ..οργιάζεις με ενοχλούν

  25. LamprosM avatar
    LamprosM 23/10/2011 11:38:10

    Φαηλο σε ευχαριστούμε για μια ακομα Κυριακή.
    Όσο περιμένουμε απο το ξενοφερτο σόι των Παπανδρειδων και του συστήματός μας να λυπηθουν αυτή την καημένη χωρα δεν προκειται να δουμε τιποτε. Τη φτωχεια ο Έλληνας την ξέρει και την αντέχει. Η ευμαρεια με τα δανεικά που ζησαμε ηταν αυτή που μας απορύθμισε τελείως. Θελουμε να γυρισουμε πίσω στις εποχές των ηρωων με τα ηρωικά λογια και πραξεις.
    Ουτως η άλλως και η Παπανδρεοφερμενη κατασταση, δεν το εγγυάται επίσεις.

  26. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 23/10/2011 11:39:13

    Αυτο που ελεγε ο Πατερας του - Η Ελλαδα στους Ελληνες - ειναι πιο επικαιρο απο ποτε....

    Που να ξερε....

  27. JOHN avatar
    JOHN 23/10/2011 12:20:34

    Εξαιρετικο αρθρο,και με πολυ ωραιο και παραστατικο τροπο εξυμνειται το πολυτιμοτερο και μη εξαγορασημο αγαθο,πουδεν ειναι αλλο φυσικα αποτην ελευθερια!

  28. man8os avatar
    man8os 23/10/2011 12:47:30

    Καλημερα,
    ωραιο κειμενο, αναρωτιεμαι η συμμορια του προφεσορα του γκαου και των 153 αδηφαγων θα τημωρηθει?

  29. hunter avatar
    hunter 23/10/2011 12:50:17

    Φαήλο,

    το ερώτημα δεν είναι μόνο πώς, αλλά και ποιος;;;;
    Ποιος θα σηκώσει το λάβαρο;;
    Ποιος θα αφυπνίσει τους Έλληνες;;
    Ποιος θα πει την αλήθεια που πονάει;;;
    Ποιος θα αναλάβει να τα βάλει τόσο με το σύστημα ΠΑΣΟΚ, όσο και με τα κέντρα εκτός Ελλάδος;;

    ΠΟΙΟΣ;;;;;;

    Αν αυτός είναι ο Αντώνης Σαμαράς θα πρέπει σήμερα, όχι αύριο,
    να μιλήσει καθαρά για το ξεπούλημα της χώρας, για τους εντολοδόχους που μας κυβερνούν, για τα εγκλήματα που έχουν κάνει τα τελευταία δύο χρόνια και και..., μόνο τότε θα καταφέρει να κερδίσει την εμπιτοσύνη του λαού,
    μέχρι τότε όμως και για όσο καιρό ακόμη βλέπουμε τον Καμμένο να ρίχνεται μόνος στη φωτιά, λυπάμαι αλλά δε με πείθει.

    Έφτασε η ώρα να σταματήσει το παιχνίδι του ώριμου φρούτου και να αρχίσει ο πόλεμος, διαφορετικά, θα μείνει στην ιστορία ως ο πρωθυπουργός με τη μικρότερη θητεία.


    ΥΓ

    Ένας πρώην ΔΕΑ των ειδικών δυνάμεων και από τους πρώτους που πίστεψαν το Σαμαρά το 1993.

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ hunter 23/10/2011 13:14:21

      Ασε το δούλεμα ρε φίλε με τον Καμένο. Απο τη ΝΔ πήρε τα στοιχεία που βιάστηκε να δημοσιοποιήσει και ως συνήθως αντι να κάνει έρευνα έσπευσε να τα εκμεταλλευθεί για λόγους δημοσιότητας, όπως δεκάδες φορές στο παρελθόν - και μετά έτρεχε να ζητάει στήριξη. Απο που αντλείς την πληροφόρησή σου; Απο τα προσωπικά του μπλογκ - έλεος.

    • diaforos avatar
      diaforos @ hunter 23/10/2011 19:03:08

      Συμφωνώ απόλυτα και θέλω να συμπληρώσω κάτι πολύ σημαντικό.
      Κανείς στη Ν.Δ δε μιλάει για το μόνο πράγμα που είναι η λύση του προβλήματος.
      Αξιοποίηση του ορυκτού πλούτου από εμάς για εμάς.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ hunter 23/10/2011 23:38:16

      Γεια σου κομμάντο! Έχε λίγο παραπάνω εμπιστοσύνη στον Αντώνη...

  30. Lewnidas avatar
    Lewnidas 23/10/2011 12:50:31

    epitelous h de3ia brhke kapoion pou na grafei. mias kai panta 8ymasai ton agio hlariwna na 8ymisw kai egw oti xwris rhga epanastash den 8a eixame.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Lewnidas 23/10/2011 23:39:51

      Εκεί έπεσε ο Γιώργος Κατσάνης πολεμώντας στην πρώτη γραμμή ως Διοικητής της 33 Μ.Κ. Ποτέ δεν το ξεχνώ...

  31. Μηνάς avatar
    Μηνάς 23/10/2011 12:53:44

    αὐτός τε γὰρ Ἕλλην γένος εἰμὶ τὠρχαῖον καὶ ἀντ᾽ ἐλευθέρης δεδουλωμένην οὐκ ἂν ἐθέλοιμι ὁρᾶν τὴν Ἑλλάδα [Ηρόδοτος, βιβλίο 9, 45]

  32. alekos avatar
    alekos 23/10/2011 13:03:52

    Ελεύθεροι είναι όσοι κουβαλάνε το σταυρό , συνάνθρωποι. Όταν κανείς θέλει να ζήσει πάνω από τις δυνάμεις του και επικαλείται την ελευθερία απλά λαϊκίζει.
    PS. εάν θυμάμαι καλά ένας πρόεδρος μεγάλου κόμματος έχει πει: Γιατί μία εταιρεία μπορεί να κάνει εκκαθάριση και το κράτος(έθνος) όχι??? άλλα το πρωί και άλλα το βράδυ!!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ alekos 23/10/2011 23:41:56

      Αν κατάλαβες ότι εγώ λέω πως πρέπει να ζούμε πάνω από τις δυνάμεις μας, τότε σίγουρα έχεις πρόβλημα αντίληψης.

  33. ifer avatar
    ifer 23/10/2011 13:04:34

    Εξαιρετικό, μπράβο.

    Ούτως ή άλλως εισερχόμαστε σε φάση Εθνικής Αντίστασης. Μένει να αναδειχθούν οι ηγέτες της. Στη μάχη.

  34. Απορία avatar
    Απορία 23/10/2011 13:20:22

    Σήμερα όλα τα κείμενα στο antinews είναι εξαιρετικά.
    Το συγκεκριμένο τσανίζει κόκκαλα. Από τα καλύτερα που έχεις γράψει. Εύγε.

    • Απορία avatar
      Απορία @ Απορία 23/10/2011 13:20:44

      τσακίζει

  35. coyote avatar
    coyote 23/10/2011 13:23:24

    ΦΑΗΛΟ ΕΦΑΣ.

  36. pythagoras avatar
    pythagoras 23/10/2011 13:30:14

    http://www.youtube.com/watch?v=cSH410mPoM8.Ο παιάνας πριν από την ναυμαχία της Σαλαμίνας ασ δώσει το έναυσμα για την δική μας μάχη που ξεκινάει σήμερα!Ένας Πέρσης στρατιωτικός είχε πει στον Μαρδόνιο στην μάχη των Πλαταιών,σε ελεύθερη μετάφραση:<>Αυτό το υπέρτατο αγαθό ήταν,είναι και θα είναι η κινητήριος δύναμη των Ελλήνων!Να είσαι καλά Φάηλε!Είμαι σόγουρος ό,τι γνωρίζεις τον Φάηλο της Μεγάλης Ελλάδας που ήρθε μόνος του από τον Κρότωνα να βοηθήσει στους νικητήριους Περσικούς Πολέμους και γι αυτόν ακριβώς τον λόγο έστειλε δώρα ο Μέγας Αλέξανδρος βεβαιώνοντας και με αυτόν τον τρόπο την αναμφισβήτητη ελληνικότητά του.Καλημέρα!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ pythagoras 23/10/2011 15:18:41

      Ευχαριστώ. Εκείνος ήταν Φαΰλλος, αν θυμάμαι καλά. Το δικό μου είναι ολόκληρο Γαρουφαήλ αλλά το υποκοριστικό Φαήλος (ή Φαήλης) το κληρονόμησα από τον συνονόματο αρβανίτη εκ μητυρός παππού μου, αγρότη και μαχητή της Μικρασίας, από το Μαυρομμάτι Θηβών. Στο χωριό αν τον έψαχνες ως Γαρουφαήλ, δεν θα τον έβρισκες.

  37. Fransisco de Toledo avatar
    Fransisco de Toledo 23/10/2011 13:30:25

    Για να ξέρουμε τί μας περιμένει, όχι πως είναι και βασικό κριτήριο επιλογής, πόσα ευρώ έχει βγάλει ο κος Σαμαράς στην ελεύθερη αγορά, περισσότερα ή λιγότερα από του ψευτογιάπηδες του νεοφιλελευθερισμού;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Fransisco de Toledo 23/10/2011 15:29:42

      Αντώνης προέρχεται από μία από τις ελάχιστες αληθινές αστικές οικογένειες. Από την μεριά της μητέρας του ήταν Μπενάκηδες, Ζανναίοι και Δέλτα που έφτιαξαν περιουσία στο ελεύθερο επιχειρείν στην Αίγυπτο και πρόσφεραν αμύθητα ποσά στην Πατρίδα για τις εθνικές εξορμήσεις κι όχι μόνο. Ο δε πατέρας του ήταν από λαϊκή οικογένεια κι ο καλύτερος καρδιολόγος της εποχής του, διευθυντής στον "Ευαγγελισμό". Ο Αντώνης λοιπόν προερχόμενος από μια εύπορη οικογένεια αληθινών εθνικών ευεργετών, μετά από λαμπρές σπουδές στο Άμχερστ, ολοκλήρωσε το 1974 και την διδακτορική διατριβή του και το 1977, σε ηλικία μόλις 26 χρονών εξελέγη βουλευτής. Έμεινε μόνο 2 χρόνια στην "αγορά". Φαντάζομαι δεν θέλεις να σου ζητήσει συγγνώμη γι' αυτό και για το εύπορο της οικογένειας του, χωρίς μίζες, χωρίς δημόσια έργα, χωρίς προμήθειες, κανάλια, μπετά και σίδερα. Κι αν έχεις προσέξει, αυτός, ο αληθινός αστός, δεν λέει τις νεοφιλεύθερες τρίχες που λένε όλοι αυτοί που δεν έχουν δουλέψει αλλά συνήθως ούτε κι ο πατέρας τους δούλεψε και τον πλούτο τους τον έβγαλαν παρασιτικά .

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/10/2011 17:27:50

        "μετά από λαμπρές σπουδές στο Άμχερστ, ολοκλήρωσε το 1974 και την διδακτορική διατριβή του και το 1977, σε ηλικία μόλις 26 χρονών εξελέγη βουλευτής. Έμεινε μόνο 2 χρόνια στην “αγορά”. "

        Αν έχει κάποια σημασία θα ήθελα να σημειώσω τα παρακάτω:
        Για ποιόν ακριβώς λόγο ήταν λαμπρές οι σπουδές στο Άμχερστ όπου πήρε ένα πτυχίο στα οικονομικά; Διδακτορική διατριβή προφανώς δεν ολοκλήρωσε, αυτό που έκανε ήταν να γράψει μια εργασία για να πάρει το μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA από το Χάρβαρντ). Κατόπιν πρέπει να πήγε φαντάρος και από το 1976 ήταν υπεύθυνος σπουδαστικού της ΟΝΝΕΔ. H "αγορά" δεν προκύπτει.

        • Κακαβούλης avatar
          Κακαβούλης @ τηλέμαχος αναγνώστου 23/10/2011 21:35:56

          Τηλέμαχε

          Τον όρο Ευπατρίδης τον έχεις ακούσει?
          Ποιον να εννοεί άραγε?
          Τον εργάτη των ανθρακορυχείων?

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κακαβούλης 23/10/2011 23:43:35

            Με κάλυψες πλήρως, φίλε Κακαβούλη.

          • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
            τηλέμαχος αναγνώστου @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/10/2011 00:26:17

            Δηλαδή αν ο άλλος είναι ευπατρίδης του απονέμουμε και ένα διδακτορικό που δεν έχει, και τον βγάζουμε με το στανιό με λαμπρές σπουδές και τσακάλι της αγοράς; Κάτι σαν μίγμα Γερουλάνου-Δρούτσα μου φέρνει.

          • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
            τηλέμαχος αναγνώστου @ Κακαβούλης 24/10/2011 00:17:51

            Μου εξηγείς τι θέλεις να πεις με αυτό και πως σχετίζεται με το σχόλιό μου;
            Εγώ πάντως ούτε κατάλαβα ούτε βέβαια καλύφθηκα. Ελπίζω πάντως να μη θέλεις να αντιπαραβάλλεις τον "ευπατρίδη" με τον εργάτη του ανθρακωρυχείου γιατί θα βρίσω για πρώτη φορά.

      • Fransisco de Toledo avatar
        Fransisco de Toledo @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/10/2011 18:34:34

        Είτε κάποιος είναι γόνος εύπορης οικογένειας και δεν βλέπει την πολιτική σαν ευκαιρία πλουτισμού, είτε είναι προϊόν πολιτικού θερμοκηπίου που κόλλησε ένσημα αφισοκολλητή και¨σταδιοδρόμησε¨ σε κρατικές θέσεις με παχυλές αργομισθίες, επαφή με την πραγματική οικονομία και την αγορά δεν έχει ούτε ο ένας ούτε ο άλλος. Εκτός κι αν στο διάστημα της πολιτικής του εξορίας από το ναυάγιο της Πολ.Αν. μέχρι την επανάκαμψή του με την πρόσκληση Καραμανλή, δούλεψε κάπου και δεν πέρασε αυτό το διάστημα με διάβασμα, προσευχή και περισυλλογή, τρώγωντας τα έτοιμα που του άφησε η εύπορη αστική οικογένειά του. Αν επομένως το μεγάλο αυτό διάστημα που είναι και το πιο παραγωγικό για έναν άνθρωπο, ο κος Σαμαράς το σπατάλησε περιμένωντας την επιστροφή του, τότε λυπάμαι αλλά δεν θα πάρω...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Fransisco de Toledo 23/10/2011 23:45:19

          Caballero, διάβασε τι λέει παραπάνω ο Κακαβούλης. Ωραίος ο λαϊκισμός σου.

  38. Πητ avatar
    Πητ 23/10/2011 13:36:07

    Η Δεξιά δεν είναι και ούτε πρέπει αν είναι Λαϊκή. Λαϊκή Δεξιά σημαίνει φασισμός, κρατισμός, λαϊκισμός. Αφορισμοί, συκοφαντίες και συνωμοσιολογία. Δεν αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα μας αλλά κατηγορούμε τους άλλους ως υπεύθυνους.
    Οι Ε.Ε. με τις επιδοτήσεις κατέστρεψε την αγροτιά στην Ελλάδα. Την αγροτιά που δέχτηκε με χαρά τις επιδοτήσεις, την αγροτιά που έχει έναν από τους μεγαλύτερους, αναλογικά, αριθμούς γεωργικών μηχανημάτων προφανώς δυσανάλογο της καλλιεργήσιμης γης. Η αγροτιά που έδωσε ψωμί να φάνε σε χιλιάδες κοπέλες από την Ανατολική Ευρώπη. Είμαστε και φιλόξενος λαός, μην το ξεχνάμε.
    Οι κατασυκοφαντημένοι δημόσιοι υπάλληλοι που απασχολούνται, πάντα υπεράριθμοι και κατά κανόνα καλά αμειβόμενοι σε άχρηστες υπηρεσίες.
    Οι βιοτέχνες και έμποροι που έχουν το θράσος να παραπονιούνται ότι δεν έχουν δουλειά. Οι ίδιοι που πουλάνε τώρα τα προϊόντα τους με εκπτώσεις ακόμη και 80% και παραδέχονται ή μάλλον αναγκάζονται να παραδεχτούν ότι οι εξωφρενικές τιμές στις οποίες πουλούσαν τα εμπορεύματα τους ήταν το χωρίς έλεος άρμεγμα της αγελάδας.
    Η Λαϊκή Δεξιά είναι που θέλει στρατόπεδα και πανεπιστήμια να συντηρούν τις τοπικές κοινωνίες που δεν είναι σε θέση να παράγουν τίποτα εκτός από καφετέριες και ενοικιαζόμενα. Που θέλει Μουσείο Θεάτρου και κρατικά μαγαζιά να πουλάνε χαλιά γιατί λέει βοηθάνε κάποιες κυριούλες να έχουν εισόδημα. Λες κι εμένα μου εξασφαλίζει το κράτος εισόδημα και πρέπει να το κάνει γι αυτές. Η Λαϊκή Δεξιά που λίγες διαφορές έχει με την Ελλάδα του ΠΑΣΟΚ και του ΚΚΕ.
    Με Λαϊκή Δεξιά μπορεί να έρθει, λόγω ΔΝΤ, στην εξουσία η ΝΔ αλλά σίγουρα δεν θα παραμείνει.
    Ελπίζω να μην κοπεί (προφανώς από σφάλμα του server).

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Πητ 23/10/2011 13:45:26

      Μεγάλες αλήθειες από έναν Πήτ-ουρα!
      Μπράβο ρε μάγκα, τα κέρδισες τα 5 δευτερόλεπτα δημοσιότητος.
      Κάνε μία πρόταση τώρα να δούμε το ποιόν σου!
      Το οποίον...

      • manos avatar
        manos @ Σταύρος 23/10/2011 13:57:00

        Δεν υπάρχουν προτάσεις Σταύρο.
        Πρόκειται για τους ίδιους ανθρώπους, για τους οποίους φταίει ο Καραμανλής που κατέρευσε το σύστημα.
        Το ότι τα λαμόγια κυβερνούν τον τόπο 22 χρόνια είναι καθαρή σύμπτωση.
        Το ότι όλος ο πλανήτης έχει πρόβλημα, είναι επίσης σύμπτωση.
        "ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά". :-)

        Δυστυχώς όμως ξεχνά όλα τα υπόλοιπα.

    • parsifal avatar
      parsifal @ Πητ 23/10/2011 13:57:02

      Εβαλες τα πράγματα στην θέση τους ! Αρκετά με την κομπορρημοσύνη και τους υμνους στον "λαό", την "αγροτιά" και τους μαυραγορίτες εμποροβιοτέχνες του 200 % κέρδους !
      Οτι εγινε δεν εγινε μόνο του, ούτε επεβλήθη με το ζόρι η υπερκατανάλωση, ο ξέφρενος δανεισμός, η διάλυση της Ιεραρχίας και των εθνικών αξιών, η αναγωγή της συνευρέσεως με πόρνες του Παραπετάσματος σε εθνικό σπόρ και αλλα πολλά κατορθώματα του "λαού" τα τελευταία τριάντα χρόνια.
      Θα ξαναπώ τοιούτου λαού, τοιούτοι αρχιερείς !

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Πητ 23/10/2011 15:38:47

      Αυτά λέω εγώ ρε Πητ; Ξαναδιάβασε το γραμμή - γραμμή μπας και καταλάβεις. Λέω μέσα και τι είναι λαϊκό.
      Η δεξιά, κεντροδεξιά, πες την όπως θες, ή θα είναι λαϊκή ή τίποτα.
      Είναι αξιολύπητη η ισοπέδωση που κάνεις εσύ και άλλοι. Όλοι οι αγρότες τεμπέληδες τρόφιμοι μπουρδέλων με ανατολικές πουτάνες, όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι άχρηστοι κι όλοι οι έμποροι και βιοτέχνες κλέφτες κερδοσκόποι. Ε, δεν είναι έτσι νεοφιλεύθερε τιμητή.

      • tzager avatar
        tzager @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/10/2011 16:01:24

        Φαήλο τι νομίζεις ότι λες δηλαδή???

        Πατριωτισμός, σκλαβιά που τώρα ανακάλυψες οψίμως και τέτοια πιασάρικα...

        Πρόσεξε (και δεν το λέω απειλητικά σε καμία περίπτωση)... Οι πολίτες είναι αποσβολωμένοι... Ψεύτικες προσδοκίες και 'άλλοι δρόμοι΄ δεν παιρνάνε πια...
        Εσύ θα εκλεγείς στη φτωχομάνα Β' Πειραιά... Εύχομαι σε λίγο καιρό να μπορείς να κυκλοφορήσεις ελεύθερα στο Κερατσίνι και στο Πέραμα!!! Η ΝΔ είναι αστικό κόμμα εξουσίας και θα τηρήσει τους εφαρμοστικούς νόμους του μνημονίου!!! Και το ξέρεις αυτό...

        Επίτρεψέ μου την προειδοποίηση γιατί εκτιμώ την εντιμότητα σου να γράφεις με ονοματεπώνυμο και να εκφράζεις τις ιδέες σου. Αλλά τώρα οι εποχές είναι περίεργες και ο κόσμος έχει χάσει την πίστη του και πάνω απ'όλα την ψυχραιμία του...

        • φωνη avatar
          φωνη @ tzager 23/10/2011 16:45:36

          tzager είπε:
          08/10/2011 στις 4:40 pm

          Κώστα, αν με το ΕΜΕΙΣ νομίζεις ότι εκφράζεις τη ΝΔ στο σύνολό της μάλλον αυταπατάσαι φίλε μου…

          ΕΣΕΙΣ λοιπόν οι Σαμαροφύλακες δε θα βρίσκεται γωνιά να σταθείτε όταν δε θα μπορείτε να πάρετε πίσω την έκτακτη εισφορά και το τέλος ακινήτων, όταν δε θα μπορείτε να κάνετε φοροαπαλλαγές και να αυξήσετε συντάξεις, όταν θα αναγκαστείτε από τα πράγματα να απολύσετε δημόσιους υπάλληλους!!!

          Ακολουθείτε μία παλαιοκομματική, μούφα πατριωτική συνταγή με ακατάσχετη υποσχεσιολογία και περισσό πολιτικαντισμό.

          Όμως ξέρεις πλησιάζει και η μέρα της κρίσης που θα αναγκαστείτε να συγκυβερνήσετε.. και τότε θα σας δω… Θα αποδειχθείτε οι μεγαλύτεροι κωλοτούμπες στη σύγχρονη μεταπολιτευτική ιστορία!!! Μεγαλύτεροι μούφα πατριώτες και από τον Καρατζαφύρερ…

          Έχετε διαλέξει λάθος δρόμο αγαπητέ… και δυστυχώς όπως δείχνουν τα πράγματα θα πάρετε στο λαιμόσας ολόκληρη παράταξη, που ουσιαστικά ποτε δεν ανήκατε σε αυτήν!!!! Ένα απόκομμα μέσα στο κόμμα είστε! Μην παίρνουν τα μυαλά σας αέρα…

        • φωνη avatar
          φωνη @ tzager 23/10/2011 16:49:06

          tzager είπε:
          08/10/2011 στις 3:03 pm

          Αυτό το άκρως Ελληνικό φαινόμενο η Αντιπολίτευση σύσσωμη ή τουλάχιστον η Αξιωματική να ζητούν μονότονα και πεισματικά εκλογές στο μισό περίπου της θητείας κάθε κυβέρνησης έχει καταντήσει πια ενοχλητικό και αποπνέει και μία δοση αντιδημοκρατικότητας.

          Και φυσικά δε γίνεται μόνο τώρα. Γινόταν πάντα!!!! Αυτό δε συμβαίνει πουθενά στον κόσμο!!!

          Οι στιγμές είναι κρίσιμες. Το τελευταίο που θέλουν οι πολίτες είναι προσφυγή στις κάλπες! Και αυτό το εκδηλώνουν με κάθε ευκαιρία στις εκάστοτε δημοσκοπήσεις.

          Δεν γίνεται επιτέλους κατανοητό από τις πολιτικές ηγεσίες της ΝΔ και του ΣυΡιΖΑ που επίμονα ζητούν εκλογές πως το τελευταίο που αυτή τη στιγμή χρειάζεται ο Ελληνας είναι να βλέπει ατέρμονες πολιτικές συζητήσεις στα κανάλια, ορυμαγδό δημοσκοπήσεων και μία άκαιρη και επικίνδυνη όξυνση που σίγουρα βολεύει αποκλειστικά τον άκρατο καιροσκοπισμό της πολιτικής ελίτ????

          Δε γίνεται επιτέλους κατανοητό τουλάχιστον από την ηγετική ομάδα της ΝΔ ότι το τελευταίο που χρειάζεται αυτή τη στιγμή η χώρα είναι μία πλειοδοσία παροχολογίας, ευχολογίων και ακατάσχετου πολιτικαντισμού?????

          Τόσο δύσκολο είναι για τον Αντώνη Σαμαρά να καθήσει στο ίδιο τραπέζι με τον ΓΑΠ και άλλους νυν και πρώην (που ΟΛΟΙ τους στο τέλος τέλος ευθύνονται για τα χάλια της χώρας) και να χαράξουν μία στρατηγική ενότητας και εξόδου από το αδιέξοδο????

          Ή μήπως έχει κανείς την αυταπάτη ότι μία αυτοδύναμη κυβέρνηση της ΝΔ με 152 βουλευτές θα είναι ικανή να πάρει πάνω της το βάρος ριζικών αλλαγών και επώδυνων πολιτικών που σιγουρότατα θα ζητηθούν από τους δανειστέςς μας????

          Ή μήπως φαντασιόνονται κάποιοι στις αυλές του Σαμαρά και του Τσίπρα ότι θα κυβερνήσουν πανίσχυροι, απρόσκοπτα και αδιάλυπτα κάτω από τέτοιες συνθήκες κοινωνικής έκρηξης και οικονομικής κατάρευσης που βιώνει η χώρα και οι πολίτες????

          Μάλλον πολλοί εδώ μέσα που διακατέχονται από ανίατο κομματισμό και πολιτικό αμοραλισμό πρέπει να το ξανασκευτούν. Στο κάτω κάτω ΟΛΟΙ ξέρουμε ότι δε φταίει μόνο ένας για τα σημερινά χάλια μας. Σίγουρα δε φταίνε όλοι το ίδιο αλλά είναι κοινή πεποίθηση όλων ότι το μεταπολιτευτικό πολιτικό σύστημα έχει συλλογικές ευθύνες.

          Είναι λοιπόν επιτακτικό και εκφράζει το κοινό περί δικαίου αίσθημα, αυτοί που μας έφεραν στο σημερινό τέλμα αυτοί και μόνο αυτοί να βρούν την ασφαλή έξοδο διαφυγής. Το κόστος σίγουρα θα είναι μεγάλο για τους πολίτες. Αυτό το έχουμε εμπεδώσει. Αλλά στο τέλος του δρόμου το κόστος θα είναι δυσβάσταχτο και για αυτούς!!!! Είτε ΠαΣοΚ λέγεται, είτε ΝΔ, είτε κυβέρνηση Εθνικής ενότητας αυτοί που διαχειρίζονται και θα διαχειρίζονται τις τύχες του τόπου, ένα είναι σίγουρο, ΘΑ ΜΑΤΩΣΟΥΝ!!!!

        • φωνη avatar
          φωνη @ tzager 23/10/2011 16:55:05

          Καλά καλά… εσύ φίλε υπερπατριώτη να μείνεις κολλημένος με στο ’65…

          Tη Ziemens την υπηρέτησαν ΟΛΕΣ οι πολιτικές δυνάμεις ανεξαιρέτως!!!

          Για το αποτέλεσμα του Βουκουρεστίου δε νομίζω να δούλεψε μόνος του ο Καραμανλής από τη Ραφήνα.. Ηταν στρατηγική επιλογή της κυβέρνησής του και πήρε σάρκα και οστά από τις επίμονες ενέργειες του υπουργείου των εξωτερικών.
          Και μακάρι να είχαν ακούσει το Μητσοτάκη το ’90 για πολλά και δε θα είμασταν στο σημερινό καθολικό τέλμα. Μπορεί τα Σκόπια να τα είχαμε μοιράσει στη μέση με την τότε Σερβία του Μιλοσεβιτς!

          Μάλλον έχεις επιλεκτικό αντι-Αμερικανισμό… Γιατί υποθέτω ότι τώρα που στηριζόμαστε στο Ισραήλ και στις ΗΠΑ για να προασπίσουμε τα συμφέροντά μας στην Ανατολική Μεσόγειο δεν δείχνεις να διαφωνείς καθόλου…

          Όσο για το σχέδιο Ανάν, ακόμα και ο νυν πρόεδρος και το Ακέλ και το αδερφό κόμμα της ΝΔ, ο ΔηΣυ είχαν πει ΝΑΙ- και ο Καραμανλής ΝΑΙ μεν αλλά για να μην ξεχνιόμαστε- αλλά οι Κύπριοι πολίτες είχαν άλλοι γνώμη. Μακάρι να αποδειχθεί ότι έπραξαν σωστά.

          Και κάτι τελευταίο.. Η μισαλλοδοξία βλάπτει σοβαρά τούτες τις ώρες..

          • φωνη avatar
            φωνη @ φωνη 23/10/2011 16:56:22

            tzager είπε:
            08/10/2011 στις 4:25 pm

            Καλά καλά… εσύ φίλε υπερπατριώτη να μείνεις κολλημένος με στο ’65…

            Tη Ziemens την υπηρέτησαν ΟΛΕΣ οι πολιτικές δυνάμεις ανεξαιρέτως!!!

            Για το αποτέλεσμα του Βουκουρεστίου δε νομίζω να δούλεψε μόνος του ο Καραμανλής από τη Ραφήνα.. Ηταν στρατηγική επιλογή της κυβέρνησής του και πήρε σάρκα και οστά από τις επίμονες ενέργειες του υπουργείου των εξωτερικών.......mpla...mpla ....mpla

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ tzager 23/10/2011 23:49:53

          Θα σου απαντούσα αλλά είδα ότι η φωνή παρακάτω σου κάνει κανονικό στριπτιζ. Μήπως είσαι πολύ ψηλή κι έχεις μπαμπά με τικ στον ώμο;

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/10/2011 23:51:42

            Το σχόλιο πάει στον tzager, που ανησυχεί για το πως θα κυκλοφορώ στο Πέραμα και το Κερατσίνι. Με μηχανή, αυτοκίνητο και τα πόδια.

    • Κακαβούλης avatar
      Κακαβούλης @ Πητ 23/10/2011 20:46:04

      Πητ?
      Ο μαύρος?

  39. BOCA avatar
    BOCA 23/10/2011 13:48:02

    Πολύ καλό το κείμενο, γιατί αναδεικνύει την ουσία ότι δηλαδή πατριωτισμός και κοινωνική δικαιοσύνη πάνε μαζί. Μιά κυβέρνηση όμως ΝΔ, θα έθετε τις κόκκινες γραμμές στην Τρόικα, επιτυγχάνοντας ένα μίνιμουμ κοινωνικής συναινέσεως, ή ήδη η κατάσταση είναι τέτοια που απαιτεί όχι απλώς άλλο μίγμα πολιτικής αλλά τελείως άλλη πολιτική;

  40. Παναγης Αθανασιος avatar
    Παναγης Αθανασιος 23/10/2011 13:50:22

    Καλημέρα Φαήλο

    Μακάρι στην επόμενη Βουλή οχι μόνο να μπούν αρκετοί με τα δικά σου μυαλά αλλά να αξιοποιηθούν κιόλας απο τον Σαμαρά!

    Αλλά αν δεν σταματήσει την πολιτική του Ωριμου φρούτου και να αναλάβει Εθνική πρωτοβουλία μιλώντας καθαρά στους πολίτες δεν βλέπω να αγγίζει την καρδιά του σοκαρισμένου ΝεοΈλληνα

    Αν δεν εξηγήσει στα παιδιά που ετοιμάζουν τα διαβατήρια τους για μετανάστευση, πως μπορεί να τους δώσει ελπίδα και προοπτική στη χώρα τους δεν θα μπορέσει να στηριχθεί για να κυβερνήσει

    Αν δεν σταθεί καθαρά απέναντι στα μεγάλα και ουσιαστικά προβλήματα όπως είναι το Δημογραφικό και αν δεν πείσει τους διωκόμενους αισχρά πολίτες που έκαναν οικογένεια με 3 η 4 παιδιά πως θα δώσει τέλος στην εξαθλίωση τους δεν ελπίζω να καταφέρει να αλλάξει την πορεία πρός την Εθνική καταστροφή

    Έτσι τουλάχοτον φοβάμαι και μακάρι να κάνω λάθος εγω...

  41. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ avatar
    ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 23/10/2011 14:00:58

    tzager βρωμοκοπάει έντονα "Ντορίλα" και ολίγον "Καρανζίλα" ο λόγος σου !
    Θα μπορούσα να σου πω πολύ περισσότερα, αλλά πιστεύω ότι σου φτάνει μόνο αυτό:
    άνθρωπος που ομολογεί ότι μέχρι προ ολίγου ήταν ...."πιστός βλάξ" και ξαφνικά πιστεύει ότι μεταμορφώθηκε σε σαϊνι που βάζει τους πάντες στον ίδιο παρονομαστή, μάλλον είναι μέγας υποκριτής !!!!

    • tzager avatar
      tzager @ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 23/10/2011 14:41:19

      Σκεπτόμενε μακάρι να μπορούσες να αντικρούσεις τις αλήθειες που έτσι κι αλλιώς πιστεύουν οι περισσότεροι Έλληνες!

      Διάβασε καλύτερα και θα δεις ότι δεν τους βάζω όλους στον ίδιο παρανομαστή. Εσένε βολεύει να υποθέτεις ότι τους βάζω για να αισθάνεσαι καλύτερα που ακόμα υποστιρήζεις τη σαπίλα και το σαθρό του πολιτικού συστήματος που μας έφερε ως εδώ!!

      Και ξέρεις αγαπητέ η Ελλάδα δεν υπάρχει μόνο από τον Οκτώβριο του '09.. Όσο για τις ταμπέλες που επιλέγεις να βάζεις σε αυτούς που αρθρώνουν μία άλλη άποψη.. Δικαιωμά σου!!! Μήπως είσαι της σχολής της μονοφωνίας, της ομοφωνίας και της καταστολής του αντίλογου???

      Υποκρισία είναι η ισοπέδωση, η γενικολογία και ο τσάμπα πατριωτισμός!!! Και αυτά δεν ταιριάζουν σε 'σκεπτόμενους' ανθρώπους σαν κι εσένα...

      • φωνη avatar
        φωνη @ tzager 23/10/2011 17:10:43

        Κώστας είπε:
        08/10/2011 στις 4:43 pm

        Τάδε έφη tzagger στις 15/5/2010:
        “Όχι, όχι Βράχε μη το κάνεις αυτό…
        Η ωμότητα δείχνει πανικό και έλλειψη επιχειρημάτων…
        Ρε άντε να κάνετε κανένα προσυνέδριο για group therapy!
        Στο Ηράκλειο πάντως το ακυρώσατε. Γιατί; Έλειπε ο ψυχολόγος σας..;”……..

        -tzagger στις 20/8/2010:
        “Είμαστε υπέρ του μνημονίου επί της αρχής, υπέρ πτυχών του ασφαλιστικού και του εργασιακού, υπέρ του Καλλικράτη, υπέρ του γερμανικού μοντέλου σαν βάση εκλογικού συστήματος, υπέρ της΄άμεσης και λειτουργικής λύσης του Κυπριακού, υπέρ της λύσης του Σκοπιανού με γεωγραφικό προσδιορισμό, υπέρ της προσέγγισης με το Ισραήλ.
        Πιο καθαρά δε γίνεται.
        Ποιά είναι η ξεκάθαρη θέση της νέας ΝΔ για τα περισσότερα απ’αυτά τα ζητήματα; ΑΡΝΗΣΗ και έλλειψη εναλλακτικής πρότ”………

        Είμαστε υπέρ του Μνημονίου, έλεγε. Το 2010. Μάλιστα. Και τώρα που όλοι συνομολγούν την αποτυχία του Μνημονίου. Τώρα που οι μνημονιακοί έγραψαν ιστορία αυξάνοντας τους φόρους και πέτυχαίνοντας μείωση των εσόδων και ατλέμονη ύφεση το κάνουν; Μήπως θα παραδεχθούν το λάθος τους; Μήπως θα βρουν τη γενναιότητα να αναγνωρίσουν στον Σαμαρά την ορθή πρόβλεψη. Όχι! Απτόητοι τον ζητούν στο κάδρο των συνενόχων. Και αν δεν μπει μαζί με τους αποτυχημένους θα είναι λέει …λαικιστής.
        Τελικά οι μητσοτακάνθρωποι έχουν καταντήσει τελείως γραφικοί…

  42. φωνη avatar
    φωνη 23/10/2011 14:01:22

    Πολύ καλό κείμενο και πολύ ουσιαστικό.

    "Λοιπόν, αδέρφια, το διακύβευμα δεν είναι απλά η ποιότητα ζωής μας, η τυχόν κατάρρευση τραπεζών κι ασφαλιστικών ταμείων. Δεν κινδυνεύουμε απλά από την φτώχεια και την χρεοκοπία. Κινδυνεύουμε από κάτι χειρότερο: την σκλαβιά.
    Στην ουσία σήμερα κινδυνεύουν γι’ άλλη μια φορά τα αποτελέσματα της Ελληνικής Επανάστασης. Πελεκούν το δέντρο της ελληνικής Ελευθερίας, αναστημένο με το αίμα των πατέρων και των παππούδων μας."
    +1000000........

    Είναι πολύ σημαντικό να ξέρουμε γιατί δίνουμε τη "μάχη". Οι Έλληνες γίνονται ήρωες όταν αποφασίσουν να δώσουν τη μάχη για την ελευθερία.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ φωνη 23/10/2011 14:16:16

      Γειά σου Φαήλε, Εθνεγέρτη!

  43. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ avatar
    ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 23/10/2011 14:07:17

    tzager βρωμοκοπάει έντονα Ντορίλα και ολίγον Καρανζίλα
    ο λόγος σου !
    Θα μπορούσα να σου πω πολύ περισσότερα, αλλά πιστεύω ότι σου φτάνει μόνο αυτό:
    άνθρωπος που ομολογεί ότι μέχρι προ ολίγου ήταν ....πιστός βλάξ και ξαφνικά πιστεύει ότι μεταμορφώθηκε σε σαϊνι που βάζει τους πάντες στον ίδιο παρονομαστή, μάλλον είναι μέγας υποκριτής !!!!

  44. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 23/10/2011 14:14:36

    Δυστυχώς η Ελευθερία σήμερα είναι μία κενή λέξη, ένα τσόφλι χωρίς περιεχόμενo και μια ανάμνηση από τον παρελθόν. Ηχεί ωραία στα αυτιά αυτών που ξυπνούν με hangover από τα μεταμεσονύκτια ξίδια στα σκυλάδικα και στα μπαράκια (γεμάτη η Ελλάς με τέτοια “μνημεία”), αλλά αυτοί οι ίδιοι από Δευτέρα θα κάνουν πάλι την επιλογή των μίζερων μικροϋπολογισμών και του μικροσυμφέροντος. Θα γκαζώσουν το αμάξι να χωθούν σφήνα μπροστά από τον συμπατριώτη τους, θα βάλουν μέσον να φάνε αυτοί την θέση του άλλου που την δικαιούται αξιοκρατικά, και πάει λέγοντας. Μοιάζει λίγο με την υποκρισία αυτών που ακούν όλο προσποιητή κατάνυξη την ευαγγελική περικοπή στην εκκλησία και μετά έξω πράττουν ακριβώς τα αντίθετα.

    Πώς να εννοήσουν την σημασία της ελευθερίας αυτοί που γαλουχήθηκαν από οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον και από το σχολείο με την υποκρισία, την ελάχιστη έως μηδενική προσπάθεια, την ευνοιοκρατία (υπό τον ένδυμα της δήθεν “αξιοκρατία), τον κοτζαμπασισμό, και την αφομοίωση αισθητικών προτύπων αχημίας και ευτέλειας. Όλοι αυτοί θα προτιμούσαν μία BMW από την “ελευθερία”, την οποία ευχαρίστως θα απεμπολούσαν για τον ίδιο λόγο. Πόσοι είναι αυτοί που διαλέγουν να ανέβουν τρέχοντας την ανηφόρα στο βουνό, και όχι ξαπλωμένοι στο 4Χ4; Η φτιασιδωμένη γκόμενα θα διαλέξει τον σαπιοκοιλιά με το SUV και θα λοξοκοιτάει με λαγνεία τον αθλητή, αλλά η επιλογή της την έχει προσδιορίσει μια για πάντα. Ακόμη και τα παραδοσιακά γονίδια του Έλληνα φαίνεται να έχουν αλλοιωθεί. Δέστε μια παλιά ελληνική ταινία και προσέξτε τις φυσιογνωμίες, και μετά βγείτε στον δρόμο, ή ανοίξτε την TV, και δείτε τι φάτσες κυκλοφορούν (πέραν των διαφόρων αλλοφύλων).

    Αν δεν βγούμε από την αυταπάτη ότι αυτός ο λαός είναι ώριμος να κάνει το άλμα αύριο κιόλας, μας περιμένουν οδυνηρές εκπλήξεις. Ο πατριωτισμός δεν είναι κυριακάτικο ένδυμα, αλλά αποτέλεσμα και συνισταμένη πολλών επί μέρους ατομικών και συλλογικών επιλογών. Ο πατριωτισμός δεν είναι σωστό να αποτελεί πολιτικό πρόταγμα, αλλά να προκύπτει σαν αβίαστη επιλογή της κοινωνίας. Αυτό όμως προϋποθέτει συστηματική δουλειά σε όλα τα πεδία: από την παιδεία μέχρι την πολεοδομικό σχεδιασμό και τον τρόπο ζωής και διασκέδασης. Και τα μπααθικά κόμματα κυβέρνησαν με πατριωτικά και εθνικιστικά προτάγματα, αλλά κατέληξαν σε αλληλοσπαραγμό άνοιξαν διάπλατα την πόρτα σε ξένες επεμβάσεις.

    Νομίζω ότι χρειάζονται πλέον καθαρά λόγια για τις επιλογές που έχουμε στην κρίσιμη αυτή κατάσταση. Μία νέα πολιτική ηγεσία μπορεί να εξηγήσει ότι η απώλεια της αυτοκυβέρνησής μας συνεπάγεται μακροπρόθεσμα τεράστια ζημιά σε σχέση με τα βραχυπρόθεσμα, ή μεσοπρόθεσμα, δήθεν οφέλη. Η δουλειά όμως αυτή και οι χειρισμοί, δεν μπορούν να γίνουν από την μια μέρα στην άλλη. Θέλουν επαρκή χρονικό ορίζοντα. (Μιλάω για μερικά χρόνια, και όχι για αιώνες, φυσικά).

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ Professor Moriarty 23/10/2011 15:29:53

      Τα είπατε όλα...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Professor Moriarty 24/10/2011 00:05:23

      "Μία νέα πολιτική ηγεσία μπορεί να εξηγήσει ότι η απώλεια της αυτοκυβέρνησής μας συνεπάγεται μακροπρόθεσμα τεράστια ζημιά σε σχέση με τα βραχυπρόθεσμα, ή μεσοπρόθεσμα, δήθεν οφέλη".
      Αυτό ακριβώς εννοώ στην ανάρτηση μου.
      Κατ΄΄α τα λοιπά η Ελευθερία δεν ήταν, δεν είναι και δεν θα γίνει ποτέ "τσόφλι χωρίς περιεχόμενο και μια ανάμνηση από το παρελθόν". Η άποψη σου δεν είναι απλά βέβηλη, είναι ανιστόρητη και απέχει μακράν από αυτό που ακόμη αποτελεί τον πυρήνα της ψυχής του Λαού.
      Πάντα θα υπάρχουν, πάντα υπήρχαν τρυφηλοί φυγάδες των κόπων, πάντα οι γκόμενβες πήγαιναν στα φράγκα. Τί σόϊ επιχείρημα είναι αυτό;
      Οι θρασείς οδηγοί που περιγράφεις, αυτοί με τα αγορασμένα διπλώματα, οι πιο απείθαρχοι κι επικίνδυνοι της Ευρώπης, το 2004 τηρούσαν ευλαβικά την Ολυμπιακή Λωρίδα στην Εθνική κι έκραζαν όποιον την παραβίαζε. Γιατί; Γιατί φοβόντουσαν τον χωροφύλακα; Όχι. Γιατί είχαν πειστεί ότι υπήρχε Σκοπός, ότι άξιζε τον κόπο, για το ονόρε της Πατρίδας, για να μην ρεζιλευτούμε. Εγώ που ήμουν κατά της ανάληψης, εντυπωσιάστηκα! Απόδειξη ότι ο Λαός αυτός μέσα στην παρακμή του πάντα έχει αποθέματα. Το ηθικό κίνητρο πάντα είναι ισχυρότερο από το υλικό για τους λαούς.
      Κι άκου, ο πατριωτισμός δεν είναι απλά πολιτικό πρόταγμα, είναι η βάση των πάντων.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/10/2011 01:23:08

        Η άποψη μου για το κέλυφος χωρίς περιεχόμενο είναι απολύτως ιστορική διότι εκφράζει την κατάντια της έννοιας της ελευθερίας στην σημερινή Ελλάδα. Το ότι μπορούμε να γράφουμε ωραίες εκθέσεις ιδεών για την ελευθερία, δεν σημαίνει ότι αυτές εκφράζουν αυθεντικά και τα υπόλοιπα πλήθη που μας περιβάλλουν.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/10/2011 14:56:18

        Professor Moriarty

        Διάβασε Β.Μαρκεζίνη, έναν άνθρωπο που έζησε σχεδόν όλη του τη ζωή στο εξωτερικό.
        Η κύρια διαπίστωσή του για το σημερινό χάλι της Ελλάδας είναι η δαιμονοποίηση του Πατριωτισμού.

        • Professor Moriarty avatar
          Professor Moriarty @ ΣΟΝ ΠΕΝ 24/10/2011 15:17:53

          Σε λάθος αποδέκτη απευθύνεις το σχόλιό σου. Δεν προκύπτει από πουθενά μέσα από αυτά που έγραψα ότι "δαιμονοποιώ" τον πατριωτισμό, ή ακόμη και τέτοια υπόνοια. Ούτε και "δαιμονίζομαι" με την λέξη "πατριωτισμός". Το αντίθετο, μάλιστα! Απλώς προσπαθώ να θέσω τον πατριωτισμό σε ορθή βάση. Και δεν διαφωνώ, αν το θέλεις έτσι, με το συμπέρασμα του Μαρκεζίνη.

    • Απορία avatar
      Απορία @ Professor Moriarty 24/10/2011 02:21:30

      h--p://www.youtube.com/watch?v=ICnbevTw4WQ&feature=related

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Απορία 24/10/2011 02:41:27

        h*tp://www.youtube.com/watch?v=Sxcei2eOCMo

  45. hunter avatar
    hunter 23/10/2011 14:15:48

    Αυτόνομε,

    αν όπως λες πήρε τα στοιχεία από τη ΝΔ, γιατί οι φωστήρες της Συγγρού δεν προχώρησαν στη δημοσιοποίηση;;;;;
    Όσο για τον Καμμένο, παρακολουθώ τα όσα λέει, το αν χτίζει προφίλ θα αποδειχθεί, το σίγουρο είναι πως οι υπόλοιποι είναι κότες εκεί στη Συγγρού.

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ hunter 23/10/2011 14:37:23

      Σιγά ρε μεγάλε που είναι κότες και μόνο ο Καμένος είναι μάγκας. Και δεν λεω, πολλοί φτιάχνονται όταν ακούνε τα διάφορα πατριωτικά του Καμένου, αλλά με την υπερποβολή που επιδιώκει δεν κρύβεται η αγωνία του για την Β' Αθηνών. Και στην Συγγρού δεν προχω΄ρησαν σχτην δημοσιοποίηση γιατί δεν υπάρχουν αδιαμφισβήτητα στοιχεία. Μόνον υπόνοιες και "εκτιμήσεις". Αλλά έτσι δεν γίνεται δουλειά, μόνον show

      • Πάνος Καμμένος avatar
        Πάνος Καμμένος @ Αυτόνομος 23/10/2011 20:38:33

        Αυτόνομε, θά σέ απογοητεύσω η δικαιοσύνη ,εισαγγελέας Κορέας ,ήδη έχει διασταυρώσει ΟΛΑ τά στοιχεία πού είναι εξάλλου αυταπόδειχτα καί δημοσιοποιημένα στό διαδύκτιο.
        Υπάρχει ,αργοπορημένη αλλά απόλυτα σαφής, δήλωση Μιχελάκη μέ εντολή Σαμαρά.
        Οσο γιά τήν καραμέλα τής προσωπικής προβολής σέ ενημερώνω ότι πλέον τό τελευταίο πού μέ απασχολεί είναι νά ξαναπολιτευτώ τήν ώρα πού η Πατρίδα μου ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ.-

        • juliet avatar
          juliet @ Πάνος Καμμένος 23/10/2011 21:52:32

          Πάνο Καμμένο
          χαιρετώ ,έχεις απόλυτο δίκιο όταν λες ...το τελευταίο που με απασχολεί.............
          Το θέμα είναι ο αγώνας να ΜΗ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ.Μπροστά εσείς και εμείς ακολουθούμε ,για να εμποδιστεί το ξεπούλημα.Τα λόγια πρέπει να γίνουν έργα,η πείρα απέδειξε ότι όσο η τιμωρία έμενε στα λόγια ,η ρεμούλα και η ασυδοσία ήτανε σπορ επαναλαμβανόμενο.
          Είσαι αγωνιστής και πιστεύω ότι η Ελλάδα είναι πρώτη και μετά το βουλευτιλίκι,τώρα χρειαζόμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ για να μπορέσουμε όλοι μαζί να κτίσουμε την ΑΛΛΗ ΕΛΛΑΔΑ,ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Πάνος Καμμένος 24/10/2011 00:07:17

          Χαίρε Πάνο. Στη Βουλή "έγραψες".

  46. Tem avatar
    Tem 23/10/2011 14:24:07

    Θα το πώ για μια φορά ακόμα. Η ΝΔ χρειάζεται ανθρώπους σαν τον Φαήλο. Οχι ντιντήδες.

  47. akrovolistis avatar
    akrovolistis 23/10/2011 14:36:26

    Mπράβο ρε Φαήλο! Ελπίζω να σε διαβάζουν, εκτός από εμάς και αυτοί που πρέπει...

  48. thanos avatar
    thanos 23/10/2011 14:50:07

    Κρασί δεν είν' αδέλφια η Λευτεριά, μήτε γλυκιά γυναίκα, μήτε και βιός μεσ' στο κελάρι σας, μήτε και γυιός στην κούνια. Τραγούδι είν΄ακατάδεχτο και σβήνει στον αγέρα.

    ΟΔΥΣΣΕΙΑ

    εξαιρετικό άρθρο κύριε Κρανιδιώτη και να θυμίσω σε όλους ότι πρώτα απ' όλα είμεθα Έλληνες... ως την συντέλεια του κόσμου...

  49. peter k avatar
    peter k 23/10/2011 15:18:00

    Ευγε Φαηλο.

  50. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 23/10/2011 15:31:40

    Φαήλο respect!!!!!! Ξυπνάς άλλα συναισθήματα....

  51. Κακαβούλης avatar
    Κακαβούλης 23/10/2011 15:33:30

    Φαήλο
    Αυτό και μόνο είναι το πλαίσιο στο οποίο πρέπει να κινηθεί η Ελλάδα.
    Όμως δε γνωρίζω αν υπάρχει στον ορίζοντα τέτοια πρόταση πλην της δικής σου.
    Αν λοιπόν κάνεις κόμμα θα έρθω να σφουγγαρίζω τα πατώματα και ότι άλλο διαταχθώ.
    Μέχρι τότε είμαι καχύποπτος.
    Και εξηγούμε.
    Ο Μίχας πρώην Νομάρχης Πειραιά, υποψήφιος Δήμαρχος και νυν Πρόεδρος του ΕΦΕΤ, παραμένει στη θέση του παρότι έχει κατηγορηθεί για κακούργημα(σκάνδαλο Υποβρυχίων).
    Ο Σπινέλης Γ.Γ Πληροφοριακών συστημάτων παραιτήθηκε γιατί ο Γ.Γ Οικονομικών Καπελέρης, πρώην ΣΔΟΕ, έβγαλε εγκύκλιο που χάριζε πρόστιμα στους λαθρέμπορους πετρελαιοειδών.
    Κανένας κοινοβουλευτικός δεν αντέδρασε επί της ουσίας ούτε κανένας εισαγγελέας παρότι το έγραψαν οι εφημερίδες όπως το "Παρον" της Κυριακής.
    Δηλαδή το φαγοπότι συνεχίζεται και η διαπλοκή θριαμβεύει.
    Ο ΔΟΛ, ο Πήγασος και το ΑΛΤΕΡ χρωστούν δάνεια 1 δις Ευρώ.
    Κάποιοι έχουν εκατοντάδες εκατ. Ευρώ την Ελβετία με δηλωμένο εισόδημα 10-20000 ευρώ το χρόνο και όχι μόνο δεν τους χώνουν στη φυλακή αλλά περιφρουρούν και την ανωνυμία τους.
    Δεν είναι αυτά ύλη για Εξεταστική επιτροπή?
    Πιστεύεις ότι ο Σαμαράς δεν πρέπει να πάρει καθαρή θέση από σήμερα?
    Ο Πολίτης που πληρώνει το πάπλωμα δεν χρειάζεται δείγμα γραφής από σήμερα για να του δώσει την αυτοδυναμία και να μη μετανοιώσει για την επιλογή του ή να διαφύγει σε ψήφο εκδίκησης ή διαμαρτυρίας?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κακαβούλης 23/10/2011 18:07:47

      Έχω κόμμα κι Αρχηγό.-

      • Κακαβούλης avatar
        Κακαβούλης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/10/2011 20:43:24

        Φαήλο Το ίδιο κόμμα θα ψηφίσω κι εγώ αλλά με μεγάλη δυσπιστία. Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Όμως δε μου απαντάς επί της ουσίας. Δεν πιστεύεις ότι χρειάζεται πιθο καθαρός λόγος και πρακτική? Τ'ι φοβαται η Ν.Δ να απαιτήσει τη δίωξη όσων έχουν εκατομμύρια στην Ελβετία και εδώ δηλώνουν εισόδημα μερικών χιλιάδων?

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κακαβούλης 24/10/2011 00:09:46

          Φίλε Κακαβούλη,
          Όταν έρθει η ώρα θα δεις τις πράξεις του Αρχηγού μας και θα τις κρίνεις. πού ξέρεις, μπορεί να εκπλαγείς...

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/10/2011 15:00:03

            Φαήλο

            Τί τον εμποδίζει να αρχίσει πιο δυναμικά από τώρα, ώστε να αναιρέσει κάθε δυσπιστία?
            Μήπως δε θέλει να δεσμευτεί?
            Φοβάμαι ότι θα είναι δύσκολο να πάρει λευκή επιταγή.

    • Απορία avatar
      Απορία @ Κακαβούλης 23/10/2011 20:49:11

      Κακαβούλη δεν έχεις άδικο.
      Το ζήτημα είναι αφού σκέφτηκες όλα αυτά που λες, θα γνωρίζεις ότι μετά την αποδόμηση του ΠΑΣΟΚ και της ευρείας αριστράς είναι νομοτελειακό να αποδομηθεί στη συνέχεια το έτερο μεγάλο κόμμα, η ΝΔ, εάν αποδειχθεί ότι και αυτό υπό την ηγεσία Σαμαρά είναι φαύλο και άχρηστο. Επαναλαμβάνω, προς αποφυγήν παραξεγήσεων, εαν αποδειχθεί και αυτό φαύλο και άχρηστο.

      Επομένως επί του παρόντος και κάτω από την πραγματικότητα της μη υπάρξεως άλλης σοβαρής εναλλακτικής η ΝΔ είναι μονόδρομος, εκτός εαν κάποιος επιθυμεί το μπάχαλο.

      Εαν η ΝΔ αποδειχθεί ανίκανη τότε σίγουρα θα υπάρξουν νέες υγιείς πολιτικές που θα διαδεχθούν το μεταπολιτευτικό κενό. Εαν όχι ο Σαμαράς θα αποτελέσει μια ευχάριστη έκπληξη για πολλούς που δεν τους αρέσει π.χ. το ...βιογραφικό του. Δες το και έτσι.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Απορία 24/10/2011 15:08:17

        @Απορία

        Δεν θέλω άλλον.
        Το Σαμαρά θέλω γιατί με έχει πείσει ότι έχει την Παιδεία που απαιτεί η ανάγκη επανελλήνισης της χώρας.
        Δε θέλω να χαθεί άλλος χρόνος.
        Απλά δεν έχω πεισθεί ότι θα τολμήσει να φέρει εις πέρας ένα τόσο δύσκολο εγχείρημα.
        Οι ενάντιοι είναι πολλοί και ισχυροί.
        Θεωρώ ότι αν ξεκαθαρίσει τώρα τις απόψεις του θα εξασφαλίσει τη θερμή υποστήριξη του Λαού και θα κερδίσει όχι μόνο αυτοδυναμία αλλά και τη δυναμική ενός σφριγηλού τμήματος της κοινωνίας που διψά για την πλήρη αντροπή της μεταπολιτευτικής περιόδου και των εκφραστών της.

  52. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ avatar
    ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 23/10/2011 15:41:50

    tzager, αν έχεις την καλωσύνη, πες μας τί ακριβώς πρεσβεύεις και τότε ευχαρίστως να σου απαντήσω. Διότι στην αρχική , αλλά και την δεύτερη "παρουσία" σου, εκφράζεσαι με αντι-θέσεις (τουλάχιστον ως προς τα κόμματα) και όχι θέσεις. Δείξε μας σε παρακαλώ ότι αυτό δεν είναι ίδιον των δειλών, ή αυτών που ντρέπονται να πουν τί ψηφίζουν.
    Γιατί από την δική μου τοποθέτηση είναι φανερό, νομίζω, ότι συντάσομαι με τίς θέσεις της ΝΔ. Κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι η μόνη διέξοδος, έστω και ως ...."μή χείρον" ! Εσύ ποιά διέξοδο υποδεικνείεις;;;

    • tzager avatar
      tzager @ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 23/10/2011 16:30:15

      Σκεπτόμενε,
      το να επιμένεις να ρωτάς τι ψηφίζει και τι πρεσβεύει ο καθένας καλυπτόμενος πίσω από το μανδύα του πιστού νεοδημοκράτη δε είναι καθόλου τιμητικό για σένα! Δεν είναι υποχρεωτικό να σου πω που ανήκω τώρα πολιτικά. Θέσεις εκφράζω και να σχολιάζεις τον πυρήνα των θέσεών μου.

      Και γιατί δηλαδή εξανίστασαι με την αντίθεσή μου στο υπάρχων πολιτικό σύστημα??? Τόσο περίεργο σου φαίνεται??? Δεν κουβεντιάζεις με κόσμο έξω??? Δεν αισθάνεσαι την απαξία του κόσμου στο πολιτικό σύστημα??? Ζεις εγκλωβισμένος μέσα σε μία Τ.Ο. της ΝΔ και απαξιείς να κατανοήσεις τις ευθύνες και του δικού σου πολιτικού φορέα διαχρονικά???

      Όσο για τις ιδέες μου... είμαι καθαρόαιμος φιλελεύθερος!! Αν θες ψάξε στο λεξικό για να καταλάβεις την ακριβή έννοια του όρου. Και σε αυτές τις κρίσιμες ώρες για τη χώρα θέλω ενότητα, μετριοπάθεια, συνενόηση!!! Και όχι ακραίες φωνές λαικισμού, ισοπέδωσης, υπερ-εθνικισμού και ενέξοδης γενικολογίας.

      Θεωρώ ότι αυτό που τώρα πρεσβεύει η Λαική Δεξιά πτέρυγα μέσα στη ΝΔ δεν είναι τίποτα άλλο από τα 'ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα' του Ανδρέα το '81.
      Με τη μόνη και ουσιαστική διαφορά όμως ότι η απήχηση της ΝΔ τώρα στον κόσμο απέχει έτη φωτός από αυτή του παλιού ΠαΣοΚ το '80. Ο κόσμος δε μασάει πια.. Και καλά κάνει!!!

      • radiomedic avatar
        radiomedic @ tzager 23/10/2011 17:29:00

        @ tzager
        Από το ύφος και τα γραπτά σου είναι φανερό σε ποιόν κομματικό σχηματισμό ανήκεις.
        Η αναμάσηση τσιτάτων της αρχηγού σου μόνο εμετό μπορεί να μου προκαλέσει. Πολλώ δε μάλλον από τη στιγμή που ο χώρος που πρεσβεύεις, ο νεοφιλελευθερισμός με ατελείωτο θαυμασμό για τη Γερμανία, είναι αυτός που κυριάρχησε και διαμόρφωσε το πολιτικό σκηνικό από το 1996 και μετά και καθόρισε και την πολιτική της ΝΔ από το 2007 ως το 2009.
        Η αρχηγός σου ήταν η "ιερή αγελάδα" των δυνάμεων υποταγής στο γερμανικό παράγοντα και του ελέγχου της πολιτικής ζωής της χώρας παρέα με τον ολέθριο πρωθυπουργό Σημίτη. Δεν γεννηθήκαμε χτες, όλοι ξέρουμε τι συνέβη στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.
        Ο κόσμος που εξανίσταται με το πολιτικό σύστημα εκφράζεται εδώ μέσα και εξανίσταται με όλα τα "σκυλακάκια" της γερμανολαγνείας.
        Τα ψέμματα για "συνεννόηση" και "εθνική σωτηρία" χρησιμεύουν μόνο για να μπορέσει η αρχηγός σου ως λαθρεπιβάτης να συμμετάσχει σε μια κυβέρνηση προθύμων που θα εξασφαλίσει τα εν Ελλάδι γερμανικά συμφέροντα και να πραγματώσει αυτό που ο Μητσοτάκης είπε στη συνέντευξη του στον Παπαχελά, πως θα αναμέτρηθούν οι "δυνάμεις της ευθύνης" με τις "δυνάμεις του λαϊκισμού". Οι "δυνάμεις της εθνικής οικονομικής αυτάρκειας" με τις "δυνάμεις της οικειοθελούς μετατροπής της χώρας σε χαρούμενο προτεκτοράτο" λέω εγώ.
        Και μην έχεις καμία αμφιβολία πως αν τα πράγματα για τη χώρα στραβώσουν, όπως ο ιδεοληπτικός στοχαστής μεθοδεύει, η σύγκρουση αυτή θα είναι ολοκληρωτική και σφοδρή.
        Εύχομαι να μην είναι τόσο αρνητικές οι εξελίξεις, αλλά η αρχηγός σου αυτό επιθυμεί, μόνο και μόνο για να ξαναμπεί στο παιχνίδι της εξουσίας.
        Δεν γνωρίζω αν είσαι οργανικά μαζί της ή αν απλά τρως το παραμύθι για τους "εθνικούς της αγώνες".

  53. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ avatar
    ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 23/10/2011 16:07:33

    υποδεικνύεις

  54. Ε.Ε avatar
    Ε.Ε 23/10/2011 16:15:35

    Φαηλε ...Επιτελους! καποιος μιλησε με ορους εθνικους..και οχι προδοτο-οικονομικους...ο ελληνικος λαος διψα για αληθεια, αξιοπρεπιεα...και περηφανια εσωτερικη. Φτανει με αυτο το βρωμερο παιχνιδι της ενοχης και της υποτελειας.

  55. A.M. avatar
    A.M. 23/10/2011 16:31:18

    @tzager >>> 23/10/2011 στις 11:32 am
    @parsifal >>> 23/10/2011 στις 1:57 pm
    @Professor Moriarty >>> 23/10/2011 στις 2:14 pm

    Οι παραπάνω με κάλυψαν πλήρως.
    Δυστυχώς.
    Πολύ δυστυχώς αλλά με κάλυψαν.

    Ωραία τα λόγια ΑΛΛΆ αυτά τα λέμε απ την ώρα που το ΠΑΣΟΚ έγινε κυβέρνηση και ο ΓΑΠ πρωθυπουργός.
    Δεν είμαστε στο παραπέντε, ούτε κάν στο ακριβώς.
    Είμαστε στο και τέταρτο.
    Αποτέλεσμα; Μηδέν!
    Η χώρα ξεπουλήθηκε ήδη.

    Το τι μέλλει γενέσθαι δεν χρειάζεται να το μαντέψουμε.
    Θα το ζήσουμε έτσι κι αλλοιώς.

  56. Απηυδισμένος avatar
    Απηυδισμένος 23/10/2011 16:46:50

    Φαήλο, εσύ πολύ ωραία τα λες. Όμως το ΠΑΡΟΝ γράφει σήμερα (σε ένα δημοσιεύμα διοχετευμένο πεντακάθαρα από την Συγγρού) οτι ο γιος του Ψυχάρη Ανδρεάς ανέλαβε διπλωματικός σύμβουλος του Σαμαρά.

    Είναι ποτέ δυνατόν ο Σαμαράς να δίνει ένσημα στην διαπλοκή;

    Να θεωρήσω κι εγώ ότι μετά και την απαράδεκτη εμφάνιση του Λαζαρίδη στον Παπαχελά, ο Σαμαράς αντί να προσφύγει στον λαό προσφεύγει στο σύστημα;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Απηυδισμένος 23/10/2011 18:05:39

      Αγαπητέ,
      Δεν είμαι προσωπάρχης της ΝΔ, δεν κάνω ούτε προ0σλήψεις, ούτε απολύσεις. Αν είναι αλήθεια η είδηση, απευθυνθείτε στη λεωφόρο Συγγρού να ρωτήσετε.
      Αυτό που σίγουρα ξέρω είναι ο Αντώνης δεν κάνει πολιτική καθ' υπαγόρευσιν από κανένα. Κανείς διπλωματικός ή άλλος σύμβουλος δεν μπορεί να του επιβάλλει θέσεις. Ακούει, σκέφτεται, κρτίνει κι αποφασίζει αυτό που θέλει. Και όχι δεν πιστεύω ότι προσφεύγει σε κανένα σύστημα. Γενικά θα έλεγα ότι μάλλον το σύστημα θα προστρέξει στον Αντώνη...

  57. kostas avatar
    kostas 23/10/2011 16:52:28

    Αγαπητε Φαηλο !!
    Σε γνωρισα μεσα απο τα γραπτα σου.
    Σεβομαι και επικροτω τις αποψεις σου .
    Υπαρχει κατι που θα ηθελα να επισημανω .
    Το να γραφεις τις σκεψεις σου και να κεντριζεις το αναγνωστικο κοινο ειναι ενα θαυμα και το εξηγω,με κανεις να παρομοιασω το μυαλο μου με αλεξιπτωτο !!!! το ανοιγεις για να σκεπτεται .

    Αποτελεσμα των σκεψεων μου ειναι η πρωινη ζωνη του Real fm. Και εξηγω !!
    Γεματη απο μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα !!!!!!!!!! Στο τελος επαψα να ακουω τον συμπαθεστατο κατα τα αλλα Τραγγα γιατι εκνευριζομαι !!!! ολο τα ιδια και τα ιδια τα ιδια σε σημειο να μην τα δινεις σημασια !! κατι σαν τον Λαζοπουλο Αμορτισερ της εξουσιας !!!
    Δεν λεω οτι εχω το αλαθητο... αλλα τα εργα κρινουν του ηγετες και οχι τα λογια . Τελειωστε με τα λογια και παρτε πρωτοβουλιες ,,, δεν με ξερει ουτε γατα της γειτονισας ........ διαφορετικα θα εκανα κατι περισσοτερο απο την ΜΑΥΡΗ σημαια στο μπαλκονι μου !! Εχετε αναγνωρισιμοτητα ,παρτε επιτελους πρωτοβουλιες !!!!!!!
    Χορτασα λογια απο ολους !! Ελεος !!

    ΥΓ. Σε σεβομαι απολυτα !! Αλλα εσκασα πια ,,,, αλονιζει το καthηκι και εμεις αναπτυσουμε θεωριες .

  58. doc1968 avatar
    doc1968 23/10/2011 16:56:26

    Στηριζω τη Λαικη Δεξια,σχεδον απο παντα.Γυρισα τη πλατη στον Κωστακη την τελευταια φορα-- και κερδισα στοιχηματα για το μεγεθος της συντριβης,αρα κατι καταλαβαινω και γω ο δολιος πολιτης--γιατι του πεσαν βαρεις οι γυροι και αφησε τους αρουραιους να αλωνιζουν.Και μην ακουσω ,περι αγωγων και μυστικης διπλωματιας γιατι ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΧΕ ΚΑΝΕΙ ΦΑΝΕΡΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ για να μην κουνιεται κανενας πρεσβης ,καμια Χιλαρυ ποτε.Με τις αστοχιες και την ανεπαρκεια του μας εριξε στα δοντια του Προδοτη Γιωργου.Και ειμαι απ αυτους που καταλαβαμε οτι το Καστελλοριζο ηταν η αρχη των νεων αιωνιων ''Ιμιων'' και φωναζαμε δυνατα απ την αρχη.Ειμαι απ αυτους που απεχθανομαστε την υπουλη Θυγατερα και την δουλοπρεπη,μεταμφιεσμενη Αμερικανικη της Προθυμια.
    Ειμαι απ αυτους που στηριξα και στηριζω,και περιμενα πολλα απ τον Αντωνη.Αλλα...
    Αλλα και ο Αντωνης εκανε την παπια,οταν πηγε στη Βουλη ,η Προταση για την εθνικη επιτροπη λογιστικου ελεγχου του χρεους.
    Τοσους μηνες,που εξαθλιωνομαστε περιμενει να πεσει ''το φρουτο'' ,ενω θα πρεπε να χει λιωσει τα πεζοδρομια.Ειμαι απ αυτους που προσπαθουσα
    να δωσω στους εκβιαζομενους συμπολιτες μου ,να καταλαβουν οτι δεν αποτιμαται η Πατριδα σε οποιοδηποτε νομισμα και οτι ειναι ανυποστατα τα προδοτικα επιχειρηματα ορισμενων, παρομοιωσης και εξισωσης της χωρας με μια πτωχευμενη επιχειρηση και του Εθνικου χρεους με ενα οποιοδηποτε στεγαστικο.
    Δεν χρειαζομαι μαθηματα επομενως, γιατι το κανω και εκτιθεμαι και αγωνιω πανω απο 2 χρονια ,γιατι πλεον οσο δεν απαλλασσεται ο Αντωνης απ τη σκαρταδουρα ,οσο ο Κωστακης αποτελει βαριδι--ενω θα μπορουσε να προσφερει υπηρεσια στη χωρα,εστω και τωρα,μιλωντας και αποκαλυπτοντας,οσο ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ,οσο ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ,ΟΣΟ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΘΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΣΙΚΟ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ--που κι αυτα δεν εχουν βγαλει ποτε ενα μεροκαματο-ολα αυτα με κανουν να χω δευτερες σκεψεις.Μου ξεκαθαρισε ο Αντωνης Πριν παει εξω ,τι ακριβως θα διαπραγματευτει;Με ενημερωσε κανεις υπευθυνα;
    Εχει χαθει η Αξιοπιστια και η Τιμη του πολιτικου κοσμου πλεον.
    Και αν καποιος ενδιαφερεται σοβαρα γι αυτη τη χωρα,ας αρχισει να μας το δειχνει.Αργησατε κυριε ,εχουμε αρχισει την Αντισταση χωρις εσας.
    Ψαχνομασταν νομικα για το επαισχυντο Μνημονιο απ την πρωτη στιγμη και το καλοκαιρι κοντεψαμε να σκοτωθουμε στο Συνταγμα,ενω ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΤΣΙΠΑ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΟΥΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ--αφου εξω γινοταν κανονικος ΠΟΛΕΜΟΣ.
    Μη μας το παιζετε αφεντικο κι ινστρουχτορας λοιπον.Πειστε μας και μην στοχευετε μονο στο θυμικο μας γιατι κατι τετοια κολπακια τα παιζουμε στα δακτυλα.Μαθαμε πολλα απο τον παπατζη ΓΑΠ.
    θελουμε Καθαρες και Σοβαρες Κουβεντες.Δεν ψαχνουμε τον Αδωνη.Αυτος μενει αλλου.

    • A.M. avatar
      A.M. @ doc1968 23/10/2011 17:13:03

      @doc1968 έγραψε:
      «ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΤΣΙΠΑ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΟΥΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ»

      Δυστυχώς.
      Αυτό το είδος ΔΕΝ υπάρχει πλέον, εξαφανίστηκε.

      Και αυτή - το να μην υπάρχει τσίπα και λεβεντιά μέσα στην Βουλή - είναι η ΚΑΛΎΤΕΡΗ περίπτωση φίλε doc1968.

      Η χειρότερη είναι το να είναι ΌΛΑ συμφωνημένα με όλα τα κόμματα και "ΤΟ Σχέδιο" - ξεπούλημα της χώρας, αυτονομία της Θράκης, μοίρασμα Αιγαίου κλπ κλπ - που έχει εκπονηθεί εδώ και τουλάχιστον τριάντα χρόνια, να προχωρά κανονικά χωρίς ΚΑΜΜΊΑ ΑΠΟΛΎΤΩΣ αντίδραση!

      Ας ελπίσουμε λοιπόν πως είναι μόνο έλλειψη τσίπας και λεβεντιάς εκ μέρους των πολιτικών για να παρηγορηθούμε και να ελπίσουμε πως θα έρθουν μέν χειρότερα όχι όμως και το να περιορίσουμε και τα σύνορα της χώρας.

      • Απορία avatar
        Απορία @ A.M. 23/10/2011 22:54:36

        Αγαπητέ doc1968 δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε άλλο από το να δούμε το πράγμα καθαρά πρακτικά.

        Ουδείς πνευματικός άνθρωπος, ουδείς επιτυχημένος επιχειρηματίας δεν ενδιαφέρθηκε μέχρι στιγμής να κάνει μια σοβαρή πολιτική κίνηση και να τη στελεχώσει με άλλα επίσης σοβαρά άτομα που θέλουν να βοηθήσουν την πατρίδα.

        Είτε το θέλουμε, είτε όχι, η μόνη λύση σήμερα είναι ο Σαμαράς, ναι που δεν έχει δουλέψει, που είναι γόνος, που είναι, είναι, είναι. Μπορεί να είναι ό,τι είναι, αλλά φαντάσου στη θέση του να ήταν η "θυγατέρα" που θα ήμασταν τώρα.

        Και μη φοβάσαι, εαν αποδειχθεί και ο Σαμαράς μια από τα ίδια με το ΠΑΣΟΚ, αυτό που θα πάθουν οι πασόκοι θα ωχριά μπροστά σε αυτά που θα πάθουν σε 1-2 χρόνια οι νεοδημοκράτες αν αποτύχουν.

        • doc1968 avatar
          doc1968 @ Απορία 24/10/2011 00:34:53

          Aγαπητη Απορια,
          συμφωνω ,αλλα βλεπω τα ιδια λιγδερα προσωπα---βλεπε διπλωματης--δημαρχος [γνωστος και για τα καγκελα],κατι αντρακια που το μονο που εκαναν ειναι να αλλαξουν κουρτινες στο υπουργειοκαι πολλοι πολλοι αλλοι και κυριως --ΤΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ.
          Πρεπει να ΦΥΓΟΥΝ .Να ξαναβαλουμε μπρος--ακομα και τρωγοντας η μουρη μας χωμα-- και μετα ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ.
          Οσο δεν αποσαφηνιζει ορια --μεσα στο ευρω,αλλα κανοντας τη ζωη δυσκολη στους ''μεγαλους'',αρα διαπραγματευομενος,ενω παραλληλα συμμαχει με αλλα ''προβληματικα παιδια''-εταιρους υπο πτωχευση,χανεται χρονος.
          Και το φωναζουμε απο το Μνημονιο ---κινηθειτε οσο ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ.
          Αποτελεσμα-θολες διφορουμενες θεσεις,μισολογα και συνεχιζει την καλοπληρωμενη αποστολη του,αποδυναμωνεται και εξευτελιζεται η χωρα και οι Δανειστες προασπιζουν τα συμφεροντα τους.
          Ψιθυριζονται ανοιξιατικες εξελιξεις!
          Αν ειναι δυνατον,δεν θα μαζευεται τιποτα μετα.
          Ο Αντωνης πρεπει να παψει να υπολογιζει το δηθεν κοστος μιας σοβαρης ρηξης σε ολα τα μετωπα--εσωτερικα και εξωτερικα και να τραβηξει μπροστα.Χανεται η Ελλαδα και πινουν καφεδες στου Προεδρου.

  59. dosilhthos avatar
    dosilhthos 23/10/2011 17:27:37

    για την Ελλαδα βρε Φαήλο...για την Ελευθερια και την αξιοπρέπεια. με ποιον μπροστάρη? Βλεπεις εσυ καποιον με τετοιο φρονημα? εγω δυστυχώς δεν βλέπω.... ολοι ειναι κατωτεροι των περιστασεων....φωτεινες εξαιρεσεις ο Καμενος,Μιχαλολιακος,Νικολοπουλος...μετα απο δω σιωπη θανατου. εκτος απο
    καποιον που καθεται με εξυπναδουλες και απαντα στον Μοσιαλο... ..Ουσία δεν βλεπω... ηγεσια ανταξια των περιστασεων...οχι μια απο τα ιδια... (γραφει καποιος πριν απομενα...εισαι ο πουτιν της ελλαδος...φιλε...ποιος θα σ αφησει ν ανθισεις... ο παυλοπουλος? ο αβραμοπουλος? λαχανο θα σε φανε...γιατι χαλας την πιατσα.....Αν ομως ξεκινησεις....και γω μαζι σου.

  60. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 23/10/2011 17:27:42

    Φαήλο, πρέπει να σου πω ότι ακόμα η ΝΔ δεν έχει πείσει τον κόσμο ότι μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά να βγει η χώρα από την κρίση. Άκουγα σήμερα από φίλο μου ότι μπορεί και να ψηφίσει Χρυσή Αυγή, και, πίστεψέ με, δεν είναι το παιδί καθόλου ακροδεξιός στη νοοτροπία, ένας κλασικός δεξιός είναι και μάλιστα που είχε περάσει σε κάποια φάση, πιτσιρικάς όντας, από τον αναρχικό χώρο. Προσπάθησα να τον μεταπείσω με το επιχείρημα ότι αν τώρα δεν πάρει καλό ποσοστό η ΝΔ, όχι μόνο η χώρα θα πάει εντελώς φούντο, αλλά και μέσα στη ΝΔ θα πάρουν το πάνω κεφάλι οι νεοφιλελεύθεροι.
    Πρέπει να πω ότι, όσο και να υπάρχει μία διάσταση μεταξύ παραδοσιακής Δεξιάς και πατριωτικής Αριστεράς ως προς τον ρόλο του κράτους, το γεγονός ότι εξαίρετοι αντιπρόσωποι της δεύτερης, όπως ο Σταύρος Λυγερός, έχουν κατανοήσει πλέον τον καταστροφικό ρόλο της κομματικής διόγκωσης του κράτους από τον πασοκισμό. Αυτό είναι ένα κρίσιμο σημείο και ελπίζω όλο και μεγαλύτερο μέρος της πατριωτικής Αριστεράς να το συνειδητοποιήσει.
    Αναρωτιέμαι όμως: Πού κρύβεται αυτή η πατριωτική Αριστερά. Για εμένα, ο λαθρονόμος Ραγκούση ήταν η λυδία λίθος. Δεν είδαμε όμως καμία διαφοροποίηση μέσα στο ΠΑΣΟΚ, τον ψήφισαν όλοι και δίχως γκρίνια. Κάτι πήγε να κάνει η νομαρχιακή επιτροπή ΠΑΣΟΚ Θεσσαλονίκης, εξυβρίσθηκαν από τον άεργο κρατικοδίαιτο Αντιπρόεδρο Άνευ Αντικειμένου (τα τρία Α) Πάγκαλο και το βούλωσαν. Κανείς βουλευτής του ΠΑΣΟΚ δεν φάνηκε να έχει συνειδησιακό πρόβλημα με το ότι ένας Πακιστανός λαθρομετανάστης λαμβάνει άδεια παραμονής με 10ετή παράμονη παραμονή στην Ελλάδα, ψηφίζει στις δημοτικές (αυτοί έβγαλαν τον υπό παραίτηση Καμίνη!) και στη συνέχεια ανοίγει ο δρόμος για την ιθαγένεια.

    Άρα, έχουμε δύο σημεία που θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε :
    1. Θέλουμε ένα κράτος σχετικά μικρό (όχι ανύπαρκτο!) και καλά διοικούμενο, με κανόνες που να τηρούνται από όλους, προς ώφελος του συνόλου, ακόμα και εις βάρος συντεχνιών;
    2. Θέλουμε μία Ελλάδα εθνικό κράτος, μέσα στην Ευρώπη φυσικά, ή ένα patchwork πολυπολιτισμού, όπου ο καθένας που περνά όπως-όπως τα σύνορα "σε εύλογο χρονικό διάστημα" (κατά τον Δημήτρη Τάκη, πνευματικό παιδί του Αλιβιζάτου) θα γίνεται "έλληνας" υπήκοος, ακόμα και αν οι πολιτισμικές του αξίες είναι ριζικά διάφορες από αυτές του Ελληνισμού;
    Αυτά τα δύο ζητήματα είναι η λυδία λίθος που θα κρίνει αν οι "απέναντι" (ενίοτε και οι "από εδώ") μπορούν να συνεργαστούν με μία πατριωτική δεξιά κυβέρνηση.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΒΙΣ 23/10/2011 17:29:43

      Διόρθωση: 10ετή παράνομη παραμονή.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΒΙΣ 23/10/2011 18:04:19

      Ολοκληρη η αριστερα - και η λεγομενη πατριωτικη - ειναι υπερ του πολυπολιτισμου.Μην ψαχνεις συμμαχους στο ζητημα αυτο.
      Οσο για το μικρο κρατος ουτε εκει θα βρεις.Σοσιαλισμος θα πει εκτεταμενο κρατος.

    • Y. avatar
      Y. @ ΒΙΣ 23/10/2011 18:55:12

      Έχει δηλωθεί από το Σαμαρά, από τα πρώτα νομοσχέδια που θα αλλάξουν, το περι ιθαγένειας του Ραγκούση

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Y. 24/10/2011 00:14:22

        Έχει καθαρά δεσμευθεί από το βήμα της Βουλής ότι θα καταργήσει τον νόμο Ραγκούση και θα φέρει άλλον πάνω στη σωστή κατεύθυνση για το εθνικό συμφέρον.

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ @ ΒΙΣ 24/10/2011 00:16:57

      Ο πόλεμος κατά της πολιτικής ορθότητας και της πολυπολιτισμικότητας, η ανάδειξη των πολιτισμικών πολέμων (cultural wars), όπως κάνουν οι Ρεπουμπλικάνοι στις ΗΠΑ θα προσδώσει μεγάλο πλεονέκτημα στη ΝΔ, διότι η συντριπτική πλειοψηφία του πολιτικού σώματος συμφωνεί με τις θέσεις του Σαμαρά στο μεταναστευτικό, την εξωτερική πολιτική, τη συλλογική πολιτισμική ταυτότητα και διότι πλέον τα κόμματα εξουσίας θα πρέπει να προβάλουν ιδέες, αφού εκλείπει η πρόσβαση στο Δημόσιο, άρα οι ψηφοφόροι θα επιλέγουν ένα κόμμα βάσει των ιδεών του.

  61. SXOLIASTHS avatar
    SXOLIASTHS 23/10/2011 17:30:34

    ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΠΑΛΑΣΕΙ ΑΠΟ ΚΟΠΟ ΜΑΣ ΣΤΕΡΕΙ ΑΠΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ...

  62. Aggelos avatar
    Aggelos 23/10/2011 17:39:28

    "Το Έθνος δεν είναι εταιρεία. Θέλει πολιτική κι όχι απλά λογιστική."

    αυτη ειναι ολη η Ουσια..

    ενα εθνος κρατος δεν ειναι εταιρια,,δεν βαζει λουκετο,,ουτε μπαινει φυλακη..

  63. TAKHS avatar
    TAKHS 23/10/2011 18:00:23

    Το εθνος δεν σβηνει.
    Το κρατος ομως καταλαμβανεται ενιοτε ιδιως αν κυβερναται απο πολιτικους νανους και ηλιθιους΄
    Τωρα εκεινο που προεχει ειναι ενωμενοι με τον αξιο ηγετη που ερχεται να
    παλεψουμε για την πατριδα μας και το λαο μας παραμεριζοντας τους ανικανους τους ηλιθιους τους μηδαμινους και τους εφιαλτες΄.
    Και τελος να πανε καποιοι φυλακη επιτελους.

  64. kakofonix avatar
    kakofonix 23/10/2011 18:09:30

    Από το στόμα σου και στου Σαμαρά τ' αυτί!

  65. mike avatar
    mike 23/10/2011 18:09:53

    Το κερατο μου ολα στραβα πανε σ'αυτη την χωρα...Κουκουεδες περιφρουρουν το κοινοβουλιο και νεοδημοκρατες απαιτουν ''η γη να γινει κοκκινη''

    • factorx avatar
      factorx @ mike 23/10/2011 18:16:26

      !!!!!

    • diaforos avatar
      diaforos @ mike 23/10/2011 19:07:27

      Οι Κουκουεδες περιφρουρούν τη διαδήλωση και όχι το Κοινοβούλιο.
      Οι δημοσιογράφοι αυτοαναιρούνται (και όχι μόνο αυτός που κατέγραψα, όλοι τους) http://www.youtube.com/user/diaforosblog?feature=mhee#p/a/u/0/96IqBIYyUx4

    • xzetta avatar
      xzetta @ mike 23/10/2011 20:11:55

      twilight zone!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ mike 24/10/2011 00:16:35

      Άμα το πάρεις όλο δεξιά βγαίνεις αριστερά κι άμα το πάρεις όλο αριστερά βγαίνεις δεξιά.

  66. Ραβινος avatar
    Ραβινος 23/10/2011 19:06:54

    Φαηλε γεια σου και χαρα σου !Καθε φορα που σε διαβαζω ανατρεχω στις ριζες και μουρχονται στο νου τοσοι και τοσοι που συστρατευονται με τα γραφομενα σου οπως αυτη η μικρη δασκαλα απο το Μεγαλο Δερειο Χαρα Νικοπουλου που βραβευτηκε απο την Ακαδημια Αθηνων και ειπε''« Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε της Ακαδημίας Αθηνών,

    Εν έτει 2010, η Ελληνική Κυβέρνηση αφαιρεί τον όρο Εθνικής από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και περιθωριοποιεί ως ακραίους εθνικιστές τους απλούς Έλληνες που αγαπούν το Έθνος και την Πατρίδα τους,

    Ευχαριστώ θερμά την Ακαδημία Αθηνών,

    που στο πρόσωπό μου παρασημοφορεί τη Φιλοπατρία και τη διαμόρφωση Θρησκευτικής, αλλά κυρίως Εθνικής συνείδησης στους μαθητές μου, η οποία για όλους τους Έλληνες περιλαμβάνει τη σκλαβωμένη Βόρειο Ήπειρο από την οποία κατάγομαι, τη Μακεδονία μας στην οποία γεννήθηκα και η ελευθερία της οποίας τελεί υπό διαπραγμάτευση, τη Θράκη και την Κύπρο που καταδυναστεύονται από τους Τούρκους και τους Ελεύθερους πολιορκημένους Έλληνες που ζουν στον Άγιο Παντελεήμονα.

    Αυτό το Μετάλλιο Ανδρείας αποτελεί για μένα ηθική δέσμευση να συνεχίσω με μεγαλύτερη Πίστη τον αγώνα μου, μέχρι την τελική δικαίωση του Έθνους μας.

    Το αφιερώνω στα δικά μου Πομακόπουλα της Θράκης.»

    Χαρά Νικοπούλου.

    • A.M. avatar
      A.M. @ Ραβινος 23/10/2011 19:40:04

      Χαρά Νικοπούλου.

      Αυτά βλέπει, ακούει, διαβάζει κάποιος και αναθαρρεί..
      ..και λογίζεται:

      «Δεν μπορεί! υπάρχουμε ακόμα!
      Δεν τελειώσαμε ως έθνος, ως κράτος, ως άνθρωποι!
      Υπάρχουμε ακόμη εμείς οιΈλληνες!
      Σε πείσμα όλων είμαστε εδώ και θα είμαστε πάντα εδώ!
      Για πολλές χιλιετίες ακόμα, μέχρι το τέλος αυτού του κόσμου!»

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Ραβινος 23/10/2011 20:17:16

      +1000 που μας το ξαναθύμισες!

  67. sam530 avatar
    sam530 23/10/2011 20:10:38

    κ. Κρανιδιώτη τα λέτε ωραία.
    Πράξεις δεν βλέπω.
    Απλώς περιμένουμε, κανείς όμως δεν μας λέει τι...
    περιμένουμε να πέσει ο ΓΑΠ; περιμένουμε να πουλήσουν την Ελλάδα; τι
    περιμένουμε επιτέλους.
    Όταν ψηφίζαμε Σαμαρά του δίναμε την δύναμη, με τον τρόπο που τον εκλέξαμε,
    να μην χρειάζεται τίποτα άλλο για να τραβήξει μπροστά, να μην χρειάζεται κανενός τη σύμφωνη γνώμη.
    Η γνώμη μου είναι ότι ο χρόνος για όλους και ιδικά για την Πατρίδα τελειώνει.
    Η ΝΔ πρέπει να απαιτήσει εκλογές τώρα και να βρεί συνταγματικό τρόπο να τις επιβάλλει.
    Πρώτα όμως θα πρέπει να προϊδεάσει τους πολίτες πως θα κυβερνήσει,και μάλλον να αλλάξει μοτο, γιατί το '' ίδιος σκοπός με άλλα μέσα'' δεν μου κάνει τη
    διαφορά.
    Θέλω να πιστεύω ότι για όλους τους Νεοδημοκράτες ισχύει το .... Φίλη η ΝΔ
    φιλτάτη δε η Πατρίς.

  68. xzetta avatar
    xzetta 23/10/2011 20:31:51

    με χαλάνε τα πολλά χάδια στο λαό. ο λαός είναι ένοχος στο σύνολό του.
    είναι απλά τα πράγματα - η ελευθερία προυποθέτει οικονομική ισχύ ή/και στρατιωτική ισχύ.
    η νεότερη ελλάδα μετά απο 190 χρόνια κατάφερε να μην διαθέτει τίποτα από τα δύο.
    ο λαός δεν μπορεί να είναι ανεύθυνος για αυτή την αποτυχία.

  69. SISSY avatar
    SISSY 23/10/2011 20:57:37

    Συγχαρητήρια για όλα σου τα άρθρα. Τα διαβάζω ανελλιπώς.
    Όταν τις αξίες πατρίς, θρησκεία, οικογένεια τις αναγάγουμε πάλι, εκεί που εμάς μας έμαθαν, τότε θα βρούμε άκρη με το τέλμα που έχουμε βρεθεί εμείς και τα παιδιά μας. Πάλι συγχαρητήρια. Κάθε φορά που διαβάζει όλη η οικογένειά μας ένα άρθρο σου αισθανόμαστε Έλληνες όπως παλιά. Γράφε όμως πιό συχνά αν μπορείς και εδώ και στην εφημερίδα.

  70. totti 10 avatar
    totti 10 23/10/2011 21:38:30

    Η χούντα ειναι εδω και πρεπει να αντιληφθούμε , μιλάμε για ενα σκληρό και αδυσώπητο καθεστώς που δολοφονεί , βιάζει και τρομοκρατεί κάθε μέρα τον Ελληνικό Λάο ...
    Ξεπουλάει την πατρίδα , διαλύει το κοινωνικό κράτος , φέρνει εργασιακό μεσαίωνα , καταλύει το σύνταγμα και καταργεί την δημοκρατία ...
    Έχουμε χρέος να αντιδράσουμε .

    ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ

  71. juliet avatar
    juliet 23/10/2011 21:41:28

    Eδώ στο ελληνικό το χώμα
    το στοιχειωμένο κι ιερό,
    που το ίδιο χώμα μένει ακόμα
    κι απ΄τον αρχαίο τον καιρό

    στο χώμα τούτο πάντα ανθούνε
    κι 'εχουν αθάνατη ζωή
    και μας θαμπώνουν ,μας μεθούνε
    νεράΐδες,ήρωες,Θεοί!
    ................................
    Παλαμάς

  72. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ avatar
    ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 23/10/2011 21:53:54

    Ε λοιπόν, επίτρεψέ μου να θαυμάζω δύο πράγματα σε σένα tzager :
    Πρώτον ότι κατάφερες να αναγάγεις το 1,5% στον ........."κόσμο εκεί έξω" !! Και
    Δεύτερον να πείσεις τον εαυτό σου να κατατάξει μια πρώην ...." εγώ είμαι απλός φαντάρος" έξω από το πολιτικό σύστημα!! Αυτήν που αν τη στύψεις , θα βγάλεις ..τόνους "σύστημα"
    Αλήθεια, τώρα τη θυμήθηκε την σύμπνοια , την ενότητα , την μετριοπάθεια και την συνεννόηση, μόνο και μόνο από τη ΛΎΣΣΑ της να αποτρέψει αυτό που βλέπει να έρχεται (βγες και' σύ εκεί έξω και θα το δεις) και που δεν θα το αντέξει ;;;;; Μπράβο σου, με κατατρόπωσες !!!!!!! Υπάρχουν πάντως και όρια στην υποκρισία και στην να εθελοτυφλία !!!!!! Αυτή είναι η κριτική μου στον ...πυρήνα των θέσεων σου !

  73. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 24/10/2011 00:11:59

    Προδόθηκε η ψηλή Κόρη!

  74. Μαρια avatar
    Μαρια 24/10/2011 00:18:07

    Φαήλο αν και ανήκω στον χώρο της δεξιάς, βλέπω ότι η Ν.Δ. σε τόσο κρισιμες στιγμές κάνει τουμπεκί ψιλοκομμένο. Δεν κάνει καθόλου αντιπολίτευση. Επίσης και για τα άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης, τα ιδια χάλια είναι. Αν είναι πατριώτες, πρέπει 30 βουλευτές να στείλουν τον πρωθυπουργό για εσχάτη προδοσία. Θεωρώ ότι οσα κόμματα ειναι στην Βουλη ελεγχονται απο συγκεκριμενες τραπεζες και ολα ειναι προδοτικα απο το 1974 εως σημερα. Ολοι πουλημενοι και ανηκουν στις σκοτεινες λεσχες. Κανενας απο αυτους δεν αισθανεται Ελληνας και φυλετικα πολλοι απο αυτους δεν ειναι Ελληνες. Ολα τα αλλα ειναι για να κοροιδευουν τον κοσμο. Μακαρι ο Αντωνης Σαμαρας να κανει την διαφορα.

  75. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 24/10/2011 01:20:33

    "Υπάρχει μια αστική Ευρώπη, που σκέπτεται μόνο το άτομό της, τα ψυγεία της, τα γαστρονομικά της εστατόρια, την καλοπέρασή της. Κι αρνείται το ρομαντισμό που σε οδηγεί στην πρώτη γραμμή, εκεί που γνωρίζεις οδυνηρές εμπειρίες. Αυτή η αστική τάξη τοποθέτησε τόσο χαμηλά τα ιδανικά της, που δεν έχει καμία ελπίδα για επιβίωση. Φυτοζωεί. Και καμιά κοινωνία δεν μπορεί να φυτοζωεί για πολύ!" Albert Camus, Γαλλικό Ινστιτούτο της Αθήνας, 28/04/1955

  76. ΙΩΝΑΣ2 avatar
    ΙΩΝΑΣ2 24/10/2011 01:25:46

    Φαηλο Οι θεσεις σου-ομολογουμενως παντα πατριωτικες και ριζοσπαστικες- μου θυμιζουν λιγο την ιδρυτικη διακηρυξη του ΕΑΜ το 1941. Και για να προλαβω καποιους οψιμους Εθνικοφρονες το ΕΑΜ αρχικα ειχε στελεχωθει απο Ελληνες πατριωτες ολων των παραταξεων(ακομα και βασιλοφρονες ηταν μελη του ΕΑΜ...) και κοινωνικων ταξεων με σκοπο την απαλευθερωση της πατριδας και την κοινωνικη δικαιοσυνη. Πιστευω οτι στην παρουσα φαση που κινδυνευει παλι η εθνικη μας ανεξαρτησια η αυτοδιαθεση μας σαν χωρα και η κυριαρχια μας ισως πρεπει να συσταθει ενα νεο κινημα οπως εκεινο του ΕΑΜ. Πατριωτες βρισκονται και σημερα σ'ολα τα κομματα και τις παραταξεις. Ας τους εντοπισουμε να τους αναδειξουμε και να τους ζητησουμε να αναλαβουν την συσταση ενος Μετωπου αντιστοιχου του ΕΑΜ. Και για να μην παρασυρθουμε σε συνειρμους εμφυλοπολεμικου περιεχομενου ας το ονομασουμε ΕΠΑΜ : ΕΘΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ Επειδη δε το φρονημα του Λαου μας εχει πλεον σφυρηλατηθει λογω της προδοτικης συμπεριφορας των κυβερνωντων και της αποικιοκρατικης αντιληψης της ΤΡΟΙΚΑ πιστευω οτι ηγγικεν η ωρα. Λαος και Στρατος οπως λες και συ πρεπει να σηκωσουν παλι τον Ηλιο πανω απ' τη χωρα με μια εμπνευσμενη ηγεσια. Εμπρος και ακολουθουμε

  77. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 24/10/2011 01:57:58

    Το ότι υπάρχουν "αποθέματα" και εξάρσεις όπου αποφασίζουν κάποτε οι πολίτες να τηρούν τον νόμο, είναι παρήγορο, αλλά εγώ δεν θα το θεωρούσα αντικείμενο θριαμβολογίας. Το ότι 15 μέρες αποφάσισαν να τηρούν οι πολίτες της Αθήνας τον νόμο για να κάνουν καλή εντύπωση στα μάτια των ξένων, επίσης δεν με ενθουσιάζει. Διότι σκέφτομαι ότι τις υπόλοιπες ημέρες θεωρούν αυτονόητο και δεδομένο να τον παραβιάζουν. Ασφαλώς όμως σε αυτά τα αποθέματα πρέπει να πατήσουμε για να φτιάξουμε κάτι καινούργιο. Τι θα πει "βέβηλες" απόψεις; Ούτε ιεροεξεταστής δεν θα τις χαρακτήριζε έτσι γιατί στο κάτω-κάτω δεν θίγουν κανένα ιερό και όσιο. Εκτός κι αν η έννοια Λαός είναι καθαγιασμένη, ό,τι και να κάνει αυτός ο λαός. Τότε θα φτάσεις σε περίεργες αντιφάσεις. Και αυτή η σύλληψη και ερμηνεία της έννοιας Λαός, είναι κατά την γνώμη μου κομμουνιστικής και σταλινικής κοπής. Και τέλος πάντων, αν "οι γκόμενες πάντα πήγαιναν στα λεφτά", γιατί να συζητάμε για Ελευθερία και άλλα παρόμοια ηχηρά. Ας κάτσουμε να πούμε πόσα βγάζουμε και τι αμάξια έχουμε, να τελειώνει η ιστορία. Τι να λέμε για Σπαρτιάτες, Μανιάτες, Κλέφτες κι αρματωλούς. Καλύτερα να τραγουδήσουμε το εθνικοαπελευθερωτικό εμβατήριο "για τα λεφτά τα κάνεις όλα". Ειλικρινά δυσκολεύομαι να καταλάβω τα επιχειρήματά σου απόψε...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Professor Moriarty 24/10/2011 08:59:52

      Προσπάθησε λίγο ακόμη.

  78. Αννίτα avatar
    Αννίτα 24/10/2011 09:33:05

    Θα επαναλάβω τα λόγια του Φαήλου.: Τα ηρωϊκά λόγια δεν πληρώνουν μισθούς και συντάξεις.
    Μάχη για την Ελευθερία και την Εθνική ανεξαρτησία.
    Αυτό ήταν και αυτό θα ε'ίναι το Α και το Ω της ύπαρξής μας.!
    Πελεκούν το δένδρο της Ελληνικής Επανάστασης.
    Λαός και στρατός έχουν χρέος να αλλάξουν στ αλήθεια την Πατρίδα.!!
    Οποιος; καταλάβει-κατάλαβε.!
    Οσοι θέλουν να κοιμηθούν ας κοιμηθούν.!
    Η γερμανική κατοχή υπάρχει, είναι πάνω απ τα κεφάλια μας.!
    Η μπότα της κατοχής του Γαπ μας πατάει στο σβέρκο.!

  79. ευτυχια avatar
    ευτυχια 24/10/2011 10:47:12

    Ετσι είναι, Φαήλο μας!Πατρίδα μας δεν είναι οι μισθοί και οι συντάξεις. Ειναι οι Ηρωες πρόγονοι του 21 και του 40, είναι η Ιστορία μας είναι η Ελευθερία μας.Πράγμα που αγνοεί το κατοχικό Καθεστώς του Αμερικάνου Παπανδρέου. Γι αυτό και θά έχει την τύχη που του αξίζει...
    χαιρετίσματα από την ελεύθερη Θεσσαλονίκη, Φάκτορα.

  80. φυλεας avatar
    φυλεας 24/10/2011 22:21:40

    Σύμφωνοι,Φαήλε Κρανιδιώτη,πάνω απ'όλα η αξιοπρέπεια και η ελευθερία της χώρας μας.Αρκεί να μη αποτινάξομε τη ξένη σκλαβιά για να περιπέσομε στην εσωτερική σκλαβιά της διαπλοκής, της κρατικοδίαιτης διεφθαρμένης ολιγαρχίας,της αλητείας όλων εκείνων των συντεχνιακών συμφερόντων που θα έρθουν με τα λεφτά της Ελβετίας σαν σωτήρες να πιουν ξανά από το αίμα, που θα ρέει άφθονο στους δρόμους της πατρίδας.Η εσωτερική σκλαβιά ,Φαήλε,είναι πιο μισητή από τη ξένη ,γιατί η πρώτη έφερε τη δεύτερη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.