#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/11/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έρχεται το Ιππικό;



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Αδέρφια, το ‘γραψε εδώ στο Antinews  ο However, πιο κομψά, καθ’ ότι σοβαρός και γραμματιζούμενος στα οικονομικά (Ο τελευταίος χορός του Σαμαρά με την Τρόϊκα), το ‘γραψα κι εγώ πιο λιμανιώτικα, καθ’ ότι ολίγον αλητήριος ("Η ώρα της αλήθειας): Το ΔΝΤ λέει πως δεν είναι βιώσιμο το χρέος και χτυπάει την καμπάνα σε Αλαμανούς και λοιπούς συγγενείς, να κουρέψουν με τ’ αλυσοπρίονο τα ομόλογα της ΕΚΤ και των άλλων κεντρικών τραπεζών και ν’ αλλάξουν η συνταγή, άλλως θ’ αποχωρήσει κι η Τρόϊκα θα μείνει χάσικη, με δυο αλόγατα στην ανηφόρα.

Τώρα βγήκε κι ο Ομπάμα κι έριξε κι αυτός μια κατραπακιά. Δεν το είπε περιφραστικώς, της το κάρφωσε της Αγκέλας ολόϊσα στο κούτελο, όπως οι παλιοί κιμπάρηδες το χιλιάρικο στους κλαριτζήδες και στα γερά μπουζούκια. Παραγγελιά.

Είπε πως άμα τη εκλογή του, θα επιληφθεί και θα στείλει την Frau Kanzler και τα ομόλογα στο μπαρμπέρη, γιατί πολύ τις παίξαμε τις λίλιζες και την μακριά γαϊδούρα, κοτζάμ Γηραιά Ήπειρος.

Λένε μερικοί πως ο μαυρούλης το ‘πε για κατανάλωση. Να μαζέψει ψήφους από τους μπρούκληδες και τ’ άλλα ελληνάκια κι από βδομάδα να σφυρίζει κλέφτικα, αφήνοντας μας στην κακή μας μοίρα.

Λοιπόν, δεν πιστεύω πως είναι έτσι.

Οι Αμερικάνοι, θυμίζω, νιώσανε πρώτοι την πικρή γεύση των χαοτικών εξελίξεων της κρίσης, γιατί από εκεί ξεκίνησε. Μετά την έκρηξη της φούσκας των δανείων των ακινήτων, άρχισε ένα τσουνάμι, που έφερε πρώτα εκεί ύφεση κι άνοδο της ανεργίας, όσο εμείς ψηφίζαμε, λόγω πολιτικής πάρεσης, το ψηλό παιδί από τη Μινεσότα, που το κράζουν σε ταβέρνες, σούσι μπαρ, σουβλατζίδικα κι όπου τον συναπαντήσουν Έλληνες.

Τα αμερικανάκια όμως, που εμείς τα κοροϊδεύουμε αλλά έχουν σοβαρή χώρα κι αληθινή ελίτ, όχι «προοδευτικούς» βλαχογιάπηδες, κόψανε χρήμα, το ρίξανε στην αγορά, πήραν κι άλλα μέτρα, πάντα στην αντίθετη πορεία από την υφεσιακή και στραγγαλιστική συνταγή της χώρας του βουρστ και του ξυνολάχανου. Ρευστότητα κι ανάπτυξη.

Εμείς κάνουμε το σκατό μας παξιμάδι και περιμένουμε την ανάπτυξη να πέσει με την βροχή και σε λίγο, από ρευστό, όλους μαζί να μας γυρίσεις ανάποδα δεν θα μαζεύουμε ψιλά ούτε για χαμομήλι. Θα πέσουν μόνο τα κλειδιά κι από κάποιον μπαγάσα το στικάκι που ‘χασε ο Παπακωνσταντίνου.

Ο Ομπάμα αδέρφια, οι Αμερικάνοι, όλοι, από το Νιου Τζέρσεϊ, που ‘ναι ο μπάρμπας μου ο Αντώνης, ως την Καλιφόρνια με τις ψηλοκάπουλες, έχουν κι αυτοί το δικό τους πρόγραμμα ανάκαμψης της οικονομίας τους και δεν τα πάνε άσχημα.

Δεν θέλουν λοιπόν η πεισματική εμμονή της Γερμανίας στο λάθος, να ανατινάξει εμάς και να την πληρώσουν κι οι Αμερικανοί. Γιατί εσείς, οι αναγνώστες του Antinews, οι πιο ενημερωμένοι σε όλο το ελληνικό διαδίκτυο, ξέρετε πως τυχόν κλατάρισμα του Ρωμέϊκου κι έξοδος μας από το Ευρώ, πέραν της δική μας ελεύθερης πτώσης στην άβυσσο, θα σημαίνει τρισεκατομμύρια ζημιές πρώτα για τους Γάλλους και τους Γερμανούς αλλά και για τους Αμερικανούς και τους Κινέζους.

Οι Γιάνκηδες λοιπόν και το ΔΝΤ δεν είναι πονόψυχοι. Απλά δεν είναι μαλάκες, δεν θέλουν να χάσουν λόγω ηλίθιων αποφάσεων άλλων κι έχουν απασφαλίσει με την εμμονή της Γερμανίας σε μια συνταγή, που απλά ανατροφοδοτεί την ύφεση και κινδυνεύει να βάλει σε περιδίνηση την παγκόσμια οικονομία.

Προ ημερών άλλωστε όταν η Μέρκελ προσπάθησε να ψήσει τους Ασιάτες να επενδύσουν σε ομόλογα της στην ευρωζώνη, αυτοί, της συνέστησαν ευγενικά να ξεμπλέξει πρώτα η Γερμανία τους τροφαντούς μηρούς της, λύνοντας το ελληνικό πρόβλημα. Διότι τι εμπιστοσύνη να εμπνέει το Ευρώ, όταν φαίνεται να υπάρχει συνεχώς κίνδυνος ξεχαρβαλώματος του όλου οικοδομήματος με έξοδο της Ελλάδας;

Αφού λοιπόν ο μαυρούλης με την στεντόρεια φωνή καθαρίσει την παρτίδα της εκλογής του, νομίζω πως ο Πρωθυπουργός θα μπορεί να συνταχθεί ευγενώς αλλά ευθέως με την Υπερδύναμη και το ΔΝΤ και να απαιτήσει τα αυτονόητα, ήτοι άφεση ικανού μέρους του χρέους με την «ψιλή» μηχανή και ένα νέο σχέδιο Μάρσαλ για την έρμη την ανάπτυξη.

Διότι, αδέρφια, θυμηθείτε: στην αληθινή πολιτική πάντοτε προάγαμε τα συμφέροντα μας, μόνον όταν αυτά γεωπολιτικώς συναντήθηκαν με αυτά των δυνάμεων της θάλασσας.

Γιατί, δεν λέω, καλός ο Ούγκο Τσάβες, συνάδελφος αλεξιπτωτιστής, ξέρει και μπέιζμπολ, όπως κι ο Φιντέλ, κι αυτό από μόνο του τον κάνει αξιοθαύμαστο, γιατί ανάθεμα την τύχη μου, ποτέ δεν κατάλαβα πως το παίζουν το κωλοπαιχνίδι. Δεν έχει δίχτυα, ρε αδερφέ. Πλην όμως, παρά το ότι πήγε κι η Ρένα εκεί κι έζησε επικές στιγμές η διεθνής αριστερά, δεν τα κόβω τα συμφέροντα μας να φτάνουν ως το Καράκας.

Με τις ΗΠΑ και το ΔΝΤ, πλάι σου, να έχουν κοινά συμφέροντα μαζί σου, όσο να ’ναι έχεις έναν καλύτερο συσχετισμό απέναντι στην Frau Kanzler, παρά με τους μαριάτσι, τους καμπαλέρος και τον Κιμ Γιονγκ αποτέτοιον.

Αρχίζω δε να ψυλλιάζομαι ότι ο Αντώνης Σαμαράς κάνει κατενάτσιο, για τους παραπάνω λόγους, μέχρι να καθαρίσει η κατάσταση στην Αμερική και να πιάσει ο νέος Πρόεδρος την Μέρκελ ευγενικά από το σβέρκο.

Τέτοιο γύρισμα των συσχετισμών κι αλλαγή συνταγής, συνοδευόμενο με μερικές γενναίες αλλαγές σε πρόσωπα, τιμωρία και διοίκηση διά του παραδείγματος, θα φέρει τα πάνω κάτω, συσπείρωση του λαού γύρω από τον Πρωθυπουργό και συρρίκνωση των τυχοδιωκτών και των γελοίων.

Αν επαληφθούν τα παραπάνω, μιλάμε για μια τεράστια αλλαγή, ήττα της υφεσιακής πολιτικής των περικοπών κι ο Αντώνης θα την πάρει την παρτίδα. Και τότε, όσους βαράμε συναγερμό και του θυμίζουμε ποιος θέλουμε να είναι,  θα μας κοιτάει, φιλικά μεν περιπαικτικά δε, με το γνωστό βλέμμα «εγώ το παιχνίδι το παίζω από το ’77 κλπ»..

Υπόθεση εργασίας, εκτίμηση είναι αλλά άμα γίνει χαλάλι του και δίνω τα πρώτα δυο ευρώ στον πανελλήνιο έρανο για να σκαλίσουν το κεφάλι του Χρύσανθου στον Όλυμπο…

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. NONOS avatar
    NONOS 05/11/2012 07:49:29

    Καλό μακαρι να επαληθευτεί το σεναριο αλλα το χρημα δεν εχει πατρίδα..κοιτα μονο τσεπες....ειναι αφιλο σαν την εξουσία που δεν εχει φίλους αλλα μονον συμφεροντα ,οπότε με δεδομενη την επανεκλογή Ομπάμα και τις επερχόμενες εξελιξεις στο γεωστρατηγικό περιβάλλον (Συρία-Ιράν) απο μερους των ΗΠΑ ..καλα θα κανει ο Αντωνης να στειλλει κανενα τενεκε λάδι..... Κρητικο ομως απο Σούδα μερια στονΜπάρακ ετσι απλά για να διατηρειται η φυσιογνωμία της μάχης..............

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ NONOS 05/11/2012 14:18:05

      Δεν μιλάω πουθενά για φιλίες κι αγάπες.
      Απλά συναντώνται τα συμφέροντα μας.

      • Σταράτα avatar
        Σταράτα @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2012 16:52:20

        Oxfam+Human Rights Watch ,ολό φιλίες καί αγάπες είναι. μέ κοινό δρόμο γιά τήν σωτηρία τού κόσμου .τί νά λέμε τώρα.αμ καί τά συμφέροντα είναι ίδια μέ τά δικά μας.έρε γέλιο πού θά πέσει έτσι καί βγεί ό μορμόνος.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Σταράτα 05/11/2012 20:51:00

          Απέναντι στην Γερμανία τα ΄'ιδια θα κάνει, διότι ούτε οι Ρεπουμπλικάνοι, περισσότερο αυτοί, δεν γουστάρουν να χάνουν φράγκα και μάλιστα από αποφάσεις άλλων.

  2. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 05/11/2012 07:54:21

    "...πάντοτε προάγαμε τα συμφέροντα μας, μόνον όταν αυτά γεωπολιτικώς συναντήθηκαν με αυτά των δυνάμεων της θάλασσας...." (ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ: και όχι με τις Αρκούδες εκ του Βορρά όπως επιθυμεί ο ...Καραμανλής και οι Έλληνες εισαγωγής ενέργειας...)
    Χαίρομαι που βλέπετε τη μεγάλη εικόνα...καθώς τρεις είναι οι πλέον "καυτές" περιοχές του πλανήτη: τα Στενά της Μαλάκα, η Αρκτική, και...η ΝΑ Μεσόγειος. Ποιό το κοινό τους στοιχείο; Ενέργεια (φυσικό αέριο-πετρέλαιο)...Οι Γερμανοί βιομήχανοι διψούν για ενέργεια...ταυτόχρονα, η Κίνα αυξάνει δραματικά τις ανάγκες της σε ενέργεια, η Ανγκέλα προσπαθεί να καθυποτάξει την Ελλάδα για τα πετρέλαια της Κρήτης...ό,τι έψαχνε ο Ρόμμελ στην Αφρική, το ψάχνει η Άγκελα στην Κρήτη...ειρωνία; Τόσοι νεκροί Έλληνες (1.1. εκατ.), τόσο αίμα χυμένο κατά τη Μάχη της Κρήτης...και να πατήσει πόδι η Αγία Ρωμαϊκή Γερμανική Αυτοκρατορία σε τόση ενέργεια χωρίς να ανοίξει ρουθούνι;;;; Οι Αμερικανοί των 400 χιλ. νεκρών και η Ρωσία των 40 εκατ. νεκρών του Β' παγκοσμίου πολέμου δεν θα αντιδράσουν;;;;; Χμμμμ....Εσείς τί λέτε;

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Τί να λέμε; 05/11/2012 08:14:07

      ...Εμείς με τους απογόνους των Χιτλερικών, λόγω ηθικών και συνειδησιακών αντιστάσεων (η Ιστορία γαρ), αλλά και λόγω χαώδους διαφοράς νοοτροπίας (εμείς Διονυσιακοί αυτοί στερημένοι και μίζεροι), πολλά-πολλά δε χρειαζόμαστε .... Δε βρίσκονται σε αρμονία εξ΄άλλου με την ενέργεια της γης μας, αυτά τα ''άψυχα'' όντα....

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Τί να λέμε; 05/11/2012 10:14:42

      Δυνάμεις της θάλασσας !
      Viva Carribean, μαζί και η Σιγκαπούρη !
      Αθάνατοι νεο-Έλληνες "αποταμιευτές"...

  3. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 05/11/2012 08:04:06

    αν εκλεγεί ο Ρόμνει? τι γίνεται αγαπητέ Φαήλο?

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΝΙΚΟΣ 05/11/2012 10:15:50

      Αν εκλεγεί ο Ρόμνεϊ, θα βρει την απωλεσθείσα Χρυσή Βίβλο των Μορμόνων, ο Παπακωνσταντίνου θα βρει το απωλεσθέν στικάκι και ο Τσίπρας την εξαφανισμένη Ηλένια του Πολυτεχνείου, το μόνο απωλεσθέν πρόσωπο της ηρωϊκής εν λόγω γενιάς. Στη συνέχεια, ο Παπακωνσταντίνου, ως αγγλομαθής (ο Τσίπρας δεν τό' χει...), θα αναλάβει εκ μέρους του μελλοντικού πρωθυπουργού Τσίπρα αποστολή στον Ρόμνεϊ για να κλειστεί εμπορική συμφωνία: Ο Ρόμνεϊ θα μας στέλνει νεαρούς μορμόνους ιεραποστόλους και εμείς θα του στείλουμε την Ηλένια, τον Στρατούλη και ελιές θρούμπες παστές (στο ίδιο βαρέλι όλα, για οικονομία). Αυτό θα γίνεται με την ανταλλακτική μέθοδο, καθότι στη νεο-μαοϊστικη Ελλάδα του Σύριζα θα έχει καταργηθεί το νόμισμα, όπως στην Καμπότζη του Πολ Ποτ. Ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, για να δείξει καλή θέληση απέναντι στην αγαπημένη του Αριστερά και για να ενισχύσει τα συσσίτια των λαθρομεταναστών, θα παραχωρήσει τον Άγιο Παντελεήμονα Αχαρνών στους Μορμόνους (του έδωσαν περισσότερα όσπρια στον πλειστηριασμό από ό,τι οι Μουσουλμάνοι, άσε που με τους Μορμόνους δεν θα πολυαντιδράσει και η ΧΑ). Και εμείς θα καθόοοομαστε και θα τρώμε με χρυσά κουτάλια (από κουλουριώτικο μάλαμα).

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΝΙΚΟΣ 05/11/2012 14:20:40

      Ο Ρόμνεϋ, όπως φάνηκε και στην τηλεμαχία τους για τα ζητήματα αυτά, προς το παρόν, έχει αβυσαλλέα άγνοια.
      Αν εκλεγεί, επειδή το σύστημα εκεί έχει σοβαρότητα, αυτοματισμούς, θεσμούς, πιστεύω πως θα κάνει το ίδιο απέναντι στην Γερμανία, γιατί το υπαγορεύουν τα μερικανικά συμφέροντα.
      Απλά θα πρέπει να περιμένουμε λίγο για μάθει το ποίημα...

      • Κλέων avatar
        Κλέων @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2012 15:05:03

        Άρα, μεγαλύτερο ρόλο παίζει το πολιτικό τους σύστημα, (αυτοματισμοί, θεσμοί) και λιγότερο το πρόσωπο που προΐσταται.
        Εν αντιθέσει με τα του οίκου μας, όπου στο πρόσωπο δίνουμε μεγαλύτερη σημασία, αν και τελικά το πολιτικό σύστημα (μηδέν αυτοματισμοί και ανύπαρκτοι θεσμοί) είναι αυτό που καθορίζει τα πράγματα.
        Σαφέστατα, υπάρχει χαώδης διαφορά, ποιοτικά, μεταξύ των δύο πολιτικών συστημάτων, αλλά δεν παύει να τα ενώνει το κοινό σημείο, αυτό της ουσιαστικής πρωτοκαθεδρίας στην χάραξη πολιτικής.
        Και θέτω κάποια ερωτήματα:
        -Ο Σαμαράς, ως πρόσωπο, θα συνδιαλλαγεί με το εκεί απρόσωπο, ουσιαστικά, σύστημα;
        -Το εγχώριο σύστημα θα το ανεχθεί, και αν όχι ποια η δύναμή του και οι αντοχές του;
        -Το εκεί σύστημα με ποιον προτιμά να "συνδιαλέγεται";

  4. Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
    Κ.Σ.Μαυρόπουλος 05/11/2012 08:10:25

    Ορθότατα με ερωτηματικό ο τίτλος.
    -Στις αμερικανικές ταινίες ερχόταν το ιππικό.
    -Στην ελληνική τραγωδία εμφανιζόταν ο από μηχανής θεός.
    Δεν έπαυε όμως να είναι ελληνική τραγωδία.
    Χωρίς νέμεση και κάθαρση, αλίμονο στην Πατρίδα.

  5. salmonellas avatar
    salmonellas 05/11/2012 08:19:10

    Aπολαυστικο το κειμενο, μου θυμισε λιγο τον Νικο Τσιφορο, ενδιαφερουσα και η αναλυση. Υπαρχουν και αλλες διαστασεις βεβαια μια και δεν ειναι δυνατον να υπαρχουν μονο στραβα βελη μεσα σε μια φαρετρα.

  6. Κώστας Κοντοθανάσης avatar
    Κώστας Κοντοθανάσης 05/11/2012 08:24:36

    Frau Kanzlerin, είναι θηλυκό, όσο και αν η Μέρκελ είναι φαινοτυπικά και μόνον γυναίκα, επειδή διαθέτει ωοθήκες. Εξάλλου, το λέει και η Παλαιά Διαθήκη: "διά το μη υπάρχειν άνδρας εν τω Ισραήλ, εβασίλευσε Δεβόρρα"¨. Διαπίστωση κάνω, δεν τη θαυμάζω...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κώστας Κοντοθανάσης 05/11/2012 11:20:43

      Έχεις δίκιο αλλά "έπιασες" και τον λόγο του εσκεμμένου λάθους...

  7. ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΣ avatar
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΣ 05/11/2012 08:28:36

    κλαφτα Χαραλαμπε!

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΣ 05/11/2012 08:42:16

      μα καλά ,αφού είναι μορμόνος!!

  8. GO avatar
    GO 05/11/2012 08:40:03

    Τα άλογα θα παραμείνουν στους στάβλους τους, μέχρι το ντέρμπυ (γερμανικές εκλογές). Μέχρι τότε θα πληρώνουμε τα τροφεία τους κανονικότατα.
    Άμα αντέξουμε, αντέξαμε.

  9. Scarface avatar
    Scarface 05/11/2012 08:41:38

    Απο την αρχη της κρισης η λυση ηταν μια. Κοψιμο χρηματος, εξαγορα χρεους στην κανονικη τιμη, κρατικοποιηση τραπεζων οπου χρειαζεται και , οταν το χρεος θα γινοταν βιωσιμο, αυστηρη-λογικη δημοσιονομικη πειθαρχια. Και οι κοινωνιες δεν θα κινδυνευαν να εκραγουν απο την υφεση και το ευρω θα ισοροπουσε με το δολλαριο.
    Στην Αμερικη, κοιτιδα του καπιταλισμου, καναν ακριβως αυτο. Κοψιμο χρηματος και κρατικοποιησεις. Εμεις παμε να βγαλουμε τα σπασμενα απο το λαο, δικαιους και αδικους. Το πραγμα δε βγαινει. Απο την αρχη δεν εβγαινε. Εκανε μπαμ οτι δεν εβγαινε. Σε σημειο να αναρωτιομαστε γιατι θελουν να εφαρμοσουν ενα τετοιο προγραμμα.
    Η ουσια ειναι οτι πρεπει να βρεθει μια λυση. Και η λυση δεν ειναι να πεθανουν οι αναπηροι και οι χαμηηλοσυνταξιουχοι. Ουτε να δουλευουμε με 300 ευρω για μια ζωη χωρις περιθαλψη.

    • Σκεπτομενος προλεταριος avatar
      Σκεπτομενος προλεταριος @ Scarface 05/11/2012 13:19:14

      "Σε σημειο να αναρωτιομαστε γιατι θελουν να εφαρμοσουν ενα τετοιο προγραμμα"
      Μηπως την απαντηση δειχνει το Δογμα του σοκ?

  10. Φανη avatar
    Φανη 05/11/2012 08:46:38

    Το θεμα ειναι ποιος θα σηκωσει κεφαλι αυτος που εχει τη κυριοτητα;[εμεις].
    Αυτος που εχει την επικαρπια;[σημερα ο ....μαυρουλης].
    Η η χοντροκαπουλη που εχει εγγραψει τοσες προσημειωσεις στο οικοπεδο;

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ @ Φανη 05/11/2012 19:48:12

      Αυτός που έχει την κυριότητα; Το γεγονός είναι ότι ο άμοιρος έχει χάσει και ένα μεγάλο μέρος της κυριότητας αφού το οικόπεδο του μαζί με την ύπαρξη του εκτιμήθηκαν σε ένα μάτσο ομολογιακά κουρελόχαρτα. Απλά τον έχουν αφήσει να κόβει βόλτες μέσα για να τους το οργώνει με τα βήματα της αγωνίας του. Το ιππικό και να έλθει δεν θα κάνει επέλαση κατά των μπαντολέρος Ούννων ούτε και κατά των άρπαγων ραντσέρος τοκογλύφων ή των εγχώριων λήσταρχων. Πάντα αυτοί που πλήρωναν με το αίμα τους ήταν οι αυτόχθονες. Το κέρδος και η προοπτική κέρδους είναι όπως το ποτάμι. Παρ’ όλες τις καμπύλες και τις ελικώδεις διαδρομές πάντα στην θάλασσα καταλήγει. Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας………… Έφεραν το Σοφό, τον Οικιστή, και το Γεωμέτρη, ………… Έστησαν και θεμελίωσαν στις κορφές, στις κοιλάδες, στα πόρτα πύργους κραταιούς και επαύλεις ξύλα και άλλα πλεούμενα, τους νόμους τους θεσπίζοντας τα καλά και συμφέροντα, στο παμπάλαιο μέτρο εφαρμόζοντας.
      Και το μέτρο δεν έδεσε ποτέ με την σκέψη τους. Ούτε καν ένα χνάρι θεού στην ψυχή τους σημάδι δεν άφησε ούτε καν ένα βλέμμα ξωθιάς τη μιλιά τους δεν είπε να πάρει.
      Έφτασαν ντυμένοι «φίλοι» αμέτρητες φορές οι εχθροί μου τα παμπάλαια δώρα προσφέροντας…….
      Λίγοι στοίχοι από το γνωστό ποίημα ύμνο στην πατρίδα, του ΟΔΥΣΣΕΑ που αν και το καπηλεύτηκε τόσο η αριστερά όσο και το ΠΑΣΟΚ δεν χάνει ποτέ την αξεπέραστη αξία του και πάντα βρίσκει ζεστή γωνιά στην καρδιά μας.

  11. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 05/11/2012 08:51:04

    Καλημέρα φαηλο,Ωραία κ´ Καλά όλα αυτα αλλα Κοίτα τι προβλήματα έχει όλος ο πλανήτης απο άκρη σε άκρη πως θα γίνει να πέσει χρήμα στην αγορά κ´ οι λίγοι που τα τρωγαν πάντα μεγαλολαμογια,πολιτικοί συνδικαλιστές κ´ τα λοιπά παράσιτα να μην τα φάνε πάλι,άν δεν καθαρίσουμε μια ή καλη με αυτούς πάλι μια απο τα ίδια θα έχουμε

  12. tnt avatar
    tnt 05/11/2012 09:30:00

    100% σωστος...

  13. Anagnostopoulos avatar
    Anagnostopoulos 05/11/2012 09:33:00

    Η Γερμανία είναι επικίνδυνη για την Ευρώπη (http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2733.aspx). Οι Η.Π.Α. το έχουν ήδη ανακαλύψει, οπότε προβλέπονται μεγάλες αλλαγές. Τα γεωπολιτικά μας πλεονεκτήματα είναι πολύ μεγάλα και πρέπει να τα εκμεταλευτούμε.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Anagnostopoulos 05/11/2012 11:59:48

      Σωστός και να ωραίο θέμα για νέο άρθρο.

    • Τί να λέμε; avatar
      Τί να λέμε; @ Anagnostopoulos 05/11/2012 22:55:54

      Το άρθρο που παραπέμπεις είναι καλό, αλλά ξεκινά από εντελώς λάθος βάση (ίσως επειδή το έγραψε οικονομολόγος). Αναφέρει στην αρχή της ανάλυσής του ο αρθρογράφος: "...Είναι προφανές πως ο γερμανικός κίνδυνος είχε υποτιμηθεί σοβαρά από τις Η.Π.Α..."
      Μέγα λάθος. Οι ΗΠΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ υποβάθμισαν το Γερμανικό κίνδυνο. ΠΟΤΕ. Αλλιώς θα είχαν αποσύρει όλα τα στρατεύματά τους μετά το 1990 (πτώση της ΕΣΣΔ κλπ.) και το τέλος του Ψυχρού Πολέμου από τη Γερμανία...δεν το έκαναν όμως. Ακριβώς γι' αυτό το λόγο: γιατί γνώριζαν πως όταν φύγουν από τη Γερμανία, αυτή η χώρα θα ορμήξει πάνω στα κουφάρια της παλαιάς Ευρώπης...Και όταν μιλάμε για Αμερ. Υπουργείο Άμυνας...τότε καμία Τράπεζα, καμία υπηρεσία δεν κουνιέται. Κιχ δεν βγάζουν οι Τραπεζίτες. Γιατί μπροστά στην Εθν. Ασφάλειά τους τα χαζοαμερικανάκια δεν καταλαβαίνουν Χριστό. Ούτε τη Μέρκελ φυσικά...
      Κατά τα άλλα, συμφωνώ πως τα γεωπολιτικά μας πλεονεκτήματα είναι όντως πολλά, το εξής ένα: είμαστε μια σκατούλα που καθόμαστε πάνω σε έναν θησαυρό. Το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο....Πόσοι έλληνες πολιτικοί γνωρίζουν από γεωπολιτική; Πόσοι έλληνες πολιτικοί σκέφονται με τη λογική του πετρελαιά; Πόσοι από δαύτους είναι ικανοί να δουν 50 χρόνια μπροστά; Αν πριν από 2-3 χρόνια μιλούσε κάποιος για τέτοια οράματα τον αποκαλούσαν τρελό....
      Ωστόσο, το πλεονέκτημα των ορυκτών μας, από Ευχή μπορεί να μετατραπεί σε Κατάρα...(resurce curse...)...τα έλεγα σε κάποιους....

      ΥΓ. Δυστυχώς οι οικονομολόγοι ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ. Φέρνουν κύκλους γύρω από την ουρά τους...

  14. Παντελής avatar
    Παντελής 05/11/2012 09:41:14

    Πολύ αισιόδοξο σενάριο. Αμφιβάλω αν όλα αυτά γίνουν πραγματικότητα βέβαια. Όσο καλή πολιτική και να κάνει ο Σαμαράς και όσο και να του κάτσει το παιχνίδι, δύσκολα μπορεί κανείς να αντιπαρατεθεί με το φανταστικό κόσμο του Τσίπρα-Τόλκιν με δέντρα που έχουν φύλλα από λεφτά και καρπούς από σμαράγδια και ρουμπίνια.

  15. Γιώργος Π. avatar
    Γιώργος Π. 05/11/2012 09:47:01

    Ναι-ναι ας κάτσουμε στον καναπέ (όσο ψηφίζεται 30% φόρος απτο πρώτο ευρώ, μειώσεις στις συντάξεις, οριζόντιες περικοπες κτλ) και να περιμένουμε το ιππικό από την αμερική...

    Άλλωστε 70 χρόνια μας σώζουν και μας συμπαραστέκονται.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιώργος Π. 05/11/2012 11:59:12

      Εντάξει ρε Γιώργο, δίκιο έχεις. Τι καθόμαστε κι ασχολούμαστε; Σάμπως επηρεάζει την ζωή μας η στάση της υπερδύναμης;
      Άμα βγούμε στο Σύνταγμα και φωνάξουμε ρυθμικά, αυτό είναι πολιτική.
      Το ότι οι Αμερικανοί καιρό τώρα διαφωνούν, γιατί φοβούνται πως θα τους κοστίσει σε χρήμα πιθανή πτώση μας, με την γερμανική συνταγή, έχει σήμασία, είναι ένας εν δυνάμει σύμμαχος στο συγκεκριμένο ζήτημα.
      Άφεση ικανού μέρους του χρέους και τόνωση της αγοράς με ρευστό κι επενδύσεις σημαίνουν πολλά, αν γίνουν, για όποιον έχει μυαλό.

      • drider avatar
        drider @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2012 13:37:51

        Ο εχθρός του εχθρού μου δεν είναι απαραίτητα φίλος μου. Ακριβώς τέτοιου είδους συγκυριακές αντιλήψεις μας άφηναν στη συνέχεια "ξεβράκωτους" και χωρίς ουσιαστική εθνική πολιτική...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ drider 05/11/2012 20:53:42

          Οι συμμαχίες πάνω σε κοινά συμφέροντα είναι πολλαπλασιαστής ισχύος από τότε που βγήκαν οι πέτρες και ανέτειλε ο ήλιος πάνω στη γκλάβα μας.

  16. Στέφανος avatar
    Στέφανος 05/11/2012 09:48:25

    Η φωτογραφία είναι από το "Αποκάλυψη Τώρα" και δείχνει στρατιώτες της 1ης αερομεταφερόμενης μεραρχίας ιπιικού(1st cavarly division) εν ώρα δράσης. Έχουν ως έμβλημα τους στο αριστερό μπράτσο το αλογάκι και μια μαύρη(χρώμα των τεθωρακισμένων) γραμμή. Η αγαπημένη μου πολεμική τανία. Φοβερός ο Κόπολα....

  17. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 05/11/2012 09:55:54

    Ακόμα και αν γίνουν όπως τα λέτε κ. Κρανιδιώτη αν :
    1) Δεν αλλάξουν οι Έλληνες τον τρόπο που σκέφτονται πριν πάνε να ψηφίσουν (βλέπε Κ. Καραμανλής που οι γυναίκες τότε τον ψήφισαν για τα μεγάλα φρύδια του, ή Παπανδρέου γιατί ήταν λαοπλάνος και έταζε) ,
    2) Δεν σοβαρευτούμε στο θέμα της εξωτερικής πολιτικής , και της διπλωματίας και πάψουμε να θεωρούμαι ότι οι Άλλοι θα μας βοηθήσουν για να σωθούμε
    3) ‘‘ Καθαρίσουμε’’ τους εντός των πυλών εφιάλτες
    Όχι ο Ομπάμα να βγει ,ο Θεός να κατέβει και όλα τα ελωχίμ νεφελίμ και Ufo να μαζευτούν να την βοηθήσουν πάλι θα βουλιάξει.
    Βλέπετε είναι θέμα νοοτροπίας, αντίληψης και βιωμάτων… Ας μη ξεχνάμε ότι μόλις 100 χρόνια έχουν περάσει που ελευθερώθηκε και η Θεσσαλονίκη και τα βιώματα και οι εικόνες δεν ξεπερνιούνται τόσο εύκολα δυστυχώς....

    • ανεμος avatar
      ανεμος @ Χριστίνα 05/11/2012 10:23:41

      Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου Χριστίνα, αλλά όπως έιπε και ο Μάριο Μόντι, αυτά τα τρία θέματα που θέτεις χρειάζονται τουλάχιστο 20 χρόνια για να γίνουν. Μάλιστα αυτό για τα μεγάλα φρύδια ίσως και περισσότερο...
      Είναι αναγκαία συνθήκη αλλα όχι και ικανή. Διότι ακόμα κι αν τα είχαμε λυμένα αυτά τα προβλήματα απο το 2007, στην καλύτερη περίπτωση θα είμασταν τώρα στη θέση της Ιρλανδίας που τα είχε λύσει αυτά πρίν απο το 2000. Δηλαδή θα είχαμε μεγαλύτερο χρέος και έλλειμα απο την Ελλάδα και ενα χρόνο παραπάνω στην κρίση με το ίδιο μνημόνιο και την εξαθλίωση, ανεργία και αυτοκτονίες...Ενώ η Τουρκία που έχει και τα τρία αυτά προβλήματα σε χειρότρο βαθμό απο εμάς (Δεν έχει καν ταμειακές μηχανές και εκτός από φόρο οι Τούρκοι δεν πκληρώνουν ούτε ΦΠΑ. Δεν κουνιέται φύλλο χωρίς Μπαξις. Οι νταβατζήδες τους είναι λιγώτεροι απ τους δικούς μας σε αριθμό και απομυζούν τόσο περισσότερο πλούτο που ο λαός παραμένει σε επίπεδα πρό του 1970 σε όλους τους τομείς πέρα απο το οικονομικό, κλπ. κλπ. κλπ) δεν αντιμετωπίζει καμμία κρίση (Οπως και εμείς άλλωστε απο το 1975 ως το 2009 παρ΄ολο που είχαμε όλα τα κουσούρια που αναφέρεις). Αυτό δεν σημαίνει βέβαια οτι δεν πρέπει να τα διορθώσουμε ώστε στό εσωτερικό μας να μειωθούν οι κοινωνικές αδικίες, αλλα αυτό ποσώς ενδιαφέρει τους ξένους και τους δανειστές μας και δεν προκαλούν αυτά την κρίση...

      • Χριστίνα avatar
        Χριστίνα @ ανεμος 05/11/2012 11:03:42

        Άνεμε ιστορικά αποδεδειγμένο είναι και το βλέπουμε εκ του αποτελέσματος ότι σοβαρές αλλαγές σε κράτη και λαούς δεν έγιναν αναίμακτα ούτε με βάση κάποιο τρίτο ‘’χέρι’’ το οποίο και με αλτρουισμό θα βοηθήσει.
        Άρα για να μπορέσουμε κάτι να κάνουμε θα πρέπει να αποφασίσουμε ποιοι και τι θέλουμε να είμαστε. Από την στιγμή που απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα όλα τα άλλα είναι απλά καθότι όπως έλεγε και η συγχωρεμένη η γιαγιά μου αν δεν σπάσουμε αυγά ομελέτα δεν τρώμε ή καλύτερα αν δεν βρέξουμε (_|_) ψάρι δεν πιάνουμε.
        Δεν διαφωνώ ότι μπορεί να πάρει 20 χρόνια ίσως και παραπάνω αλλά επι του παρόντος αυτό που παρατηρούμε είναι :
        1. Έναν λαό αποσβολωμένο , μουδιασμένο να κοιτά την γκιλοτίνα να περνάει όλο και πιο κοντά στο λαιμό και απλά να κάνει ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι σαν την ζουμπουλία στο παραπέντε.
        2. Μια κυβέρνηση ο Θεός να την κάνει λέμε τώρα, να θεωρεί ότι με το να μην αντιστέκεται και αντιδρά στους πλέον αποδεδειγμένα γενοκτόνους θα επιλύσει το πρόβλημα της Ελλάδος , το οποίο παρεμπιπτόντως το έχει αναγάγει σε επίλυση διαβίωσης τους (ας μη ξεχνάμε ότι τα μέτρα με τις μειώσεις δεν αγγίζουν τους υπαλλήλους της Βουλής εκτός αν κάτι άλλαξε και δεν το έχω διαβάσει ακόμα- ακόμα όμως και σε αυτή τη περίπτωση και μόνο που το έθεσαν είναι αρκετό για να έχουμε άποψη για το ποιόν τους ).
        3. Μιλάς για την Τουρκία , μια χώρα για την οποία πολλά μπορούμε να πούμε και να της προσάψουμε ένα όμως είναι το σίγουρο. Όσες κυβερνήσεις και αν άλλαζε το δόγμα της εξωτερικής πολιτικής της δεν το άλλαξε ποτέ , τουλάχιστον σε ότι αφορά την Ελλάδα και γενικότερα τις κωλοτούμπες που κάνει σε ποιους, πότε και γιατί, καθώς επίσης και το πότε ‘’γρυλίζει’’ και σε ποιους …. Αυτό λέει πολλά ….
        4. Σε ότι δε αφορά την Ιρλανδία έχεις απόλυτο δίκιο , όμως μιλάς για έναν λαό που κάποια στιγμή σήκωσε το κεφάλι και αντέδρασε . Εμείς ως Ελληνες κάποτε ούτε για την προσευχή μας δεν σκύβαμε το κεφάλι , εδώ και κάποια χρόνια το έχουμε κάνει ιδίωμα μας τουλάχιστον σε ότι αφορά τους κυβερνήτες μας , και ας μη ξεχνάμε την λογική πως μας κυβερνάνε οι άνθρωποι που μας αξίζουν …..
        5. Τέλος σε ότι αφορά την κρίση σαφώς και τα ως άνω δεν την προκαλούν απλά την επιτείνουν σε εμάς. Δεν δέχομαι σε καμία περίπτωση ότι επειδή είμαστε στην κακή οικονομική θέση πρέπει να απεμπολήσουμε τα εθνικά κυριαρχικά μας δικαιώματα όπως κάποιοι ξένοι λένε …Ούτε πως εμείς είμαστε οι υπαίτιοι για την οικονομική κρίση καθότι είναι τεχνητή και αυτό το γνωρίζουν πλέον όλοι (οι έχοντες νου)
        6. Οι δανειστές μας δεν νοιάζονται να πάρουν τα λεφτά τους πίσω κατά την φτωχή μου άποψη αλλά να μας έχουν μόνιμα σαν ένα πειραματόζωο που θα απομυζούν μέχρι να του αρπάξουν όλα τα ‘’καλούδια από το σερβάν’’ και μετά να μας κάνουνε ένα ωραίο Προτεκτοράτο… (τώρα της Γερμανίας ή της Τουρκίας δεν ξέρουμε ακόμα γιατί δεν θεωρώ ότι η δεύτερη είναι εκτός νυμφώνος )

        Κλείνοντας θα έλεγα πως σε ότι αφορά το ότι δεν αντιμετωπίζαμε καμιά κρίση μέχρι το 2009 θα ήθελα να μου το αναλύσεις σε παρακαλώ γιατί κατά τις δικές μου φτωχές γνώσεις περί των μπακάλικων οικονομικών νομίζω πως η οικονομική κρίση άρχισε από την επιλογή του μεγάλου δανεισμού της Ελλάδος για να μη πω προ Σημίτη και φανώ κακιά άντε να γίνω καλή και να πω επι Σημίτη με το SWAP που το θάψαμε ….
        Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά σε παρακαλώ εξήγησε το μου .

        Ευχαριστώ για την υπομονή σου να διαβάσεις την τόσο μακροσκελή απάντησή μου

  18. Karkampounas avatar
    Karkampounas 05/11/2012 10:00:53

    Δηλαδή κ. Φαήλο εκτός από τα χαριτωμένα τι προτείνετε? Να δώσουμε τις -θαλάσσιες- βάσεις μας και δυνάμεις στον επερχόμενο πόλεμο . Αυτό υπονοεί η bold παράγραφος. Σε ένα πόλεμο εναντιων Σύρων και Κούρδων εσείς λέτε να πάμε με τους Τούρκους και το ΝΑΤΟ και τους καλό των "δυνάμεων της Θάλασσας" . Η ουδετερότητα? Οι Ρώσοι ? Δεν υπάρχουν ως επιλογή? Κρίμα κ. Φαήλο γιατί δεν διαφέρεις και πολύ από τον μπουμπούκο.

    • MCA avatar
      MCA @ Karkampounas 05/11/2012 10:31:42

      Γιατί,θα μας ρωτήσουν;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Karkampounas 05/11/2012 11:07:27

      Παίρνεις ναρκωτικά;

      • Karkampounas avatar
        Karkampounas @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2012 15:04:25

        Έξυπνη απάντηση και ευφυής. Κρίμα να μην είσαι και εσύ στο Κυνοβούλιο. Θα έδενες με τους άλλους τετραπέρατους και εύγλωτους.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Karkampounas 05/11/2012 20:55:07

          Άμα αυτά κατάλαβες από το κείμενο μου τότε έχεις τους εκπροσώπους που σου αξίζουν κι εύλογο το ερώτημα μου.

    • arcane avatar
      arcane @ Karkampounas 05/11/2012 14:48:20

      Ιστορικα από ιδρύσεως του νεώτερου Ελληνικού κράτους η Ελλάδα συμμαχεί με όποια δύναμη ελέγχει ναυτικά τη μεσόγειο θάλασσα. Αυτή η πολιτική καθιερώθηκε από τον Αλέξανδρο Μαυροκορδάτο και όποτε πήγαμε να την αλλάξουμε σπάσαμε τα μούτρα μας.

      Φαήλο έχεις απόλυτα δίκιο. Ελπίζω να το βλέπει έτσι και ο Σαμαράς.

  19. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 05/11/2012 10:18:30

    Ο Μπαρμπαγιώργος δεν ήταν το "πιόνι των Yankees" για να καταστρέψουν - δήθεν - την Ευρώπη;
    Αυτό δεν λέγανε χρόνια οι "σοφοί" της "λαικο"δεξιάς;
    "Ο κόσμος άλλαξε αλλάξαν οι καιροί
    είν’ όλα ψεύτικα κι’ ας φαίνονται αλήθεια"...
    (Γούναρης, Κουρνάζος)

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ο Θείος 05/11/2012 11:54:44

      Άλλους διαβάζεις και μπερδεύεσαι.

      • drider avatar
        drider @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2012 13:44:57

        Όχι αλήθεια λέει... Οι λαϊκοί δεξιοί ήταν πάντα πιο "αντιαμερικάνοι" από τους αριστερούς.

        Βέβαια ο λεγόμενος αντιαμερικανισμός περιοριζόταν πάντοτε στο φαίνεσθαι και σε αυτό που έβλεπε το μάτι:
        "Strong anti-Americanism ebbs and flows, not with the tides but with the national "obsession du jour.""

        h**p://www.cablegatesearch.net/cable.php?id=06ATHENS1805

    • μχ avatar
      μχ @ Ο Θείος 05/11/2012 15:30:08

      ... άμα παίζω και τα άσπρα και τα μαύρα στο σκάκι ποιος θα κερδίσει ?

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ μχ 05/11/2012 19:22:56

        '' … άμα παίζω και τα άσπρα και τα μαύρα στο σκάκι ποιος θα κερδίσει ? ''

        Να σας πω εγώ. Μιλάω εκ πείρας βεβαίως.... :-)
        Κερδίζει ο πιό γρήγορος ΠΑΝΤΟΤΕ !!!!!

  20. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 05/11/2012 10:20:39

    Τι κάθεστε και πιστεύετε τώρα τον Ο' Μπάμια...
    Αυτό το "κουμμούνι", που λένε και οι πρώην φίλοι σας από το Tea Party...

  21. Pikis avatar
    Pikis 05/11/2012 10:35:09

    Πάλι τα ίδια με τις μεγάλες δυνάμεις που θα μας σώσουν... όπως μας έσωσαν μετά το '21, το '45, την χούντα κλπ.

    Ας πιάσουν τη φοροδιαφυγή των πετρελαιάδων και των άλλων μεγαλοκομπιναδόρων και δεν μας χρειάζεται το ιππικό...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Pikis 05/11/2012 11:54:02

      Αυτό κατάλαβες;
      Χρειάζεται η καταστολή της φοροδιαφυγής κλπ, όμως είναι πού σημαντική η ταύτιση συμφερόντων με τις ΗΠΑ στο ζήτημα του "κουρέματος" και της αλλαγής συνταγής.

      • μχ avatar
        μχ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2012 15:31:47

        20%-60%-20%...

  22. Γιάννης Μ. avatar
    Γιάννης Μ. 05/11/2012 11:03:02

    Εάν όλα αυτά συμβούν, αν και κομματάκι δύσκολο, σε περίπτωση που έχουμε υπογράψει το νέο μνημόνιο θα είμαστε αλυσοδεμένοι ήδη οπότε άκυρο όλο το σκεπτικό. Για να διατηρήσουμε τις ελπίδες μας εντός του ανωτέρου σεναρίου θα πρέπει οι όποιες αποφάσεις για το νέο μνημόνιο να παρθούν αφού ξεκαθαρίσει το τοπίο στην Αμερική και δώσουμε και χρόνο να γίνουν οι ανάλογες κινήσεις.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιάννης Μ. 05/11/2012 11:52:23

      Τα Μνημόνια κι οι όποιες συμφωνίες δεν είναι οι 10 εντολές. Όταν οι συνθήκες και το σιδερένιο χέρι των ΗΠΑ το επιβάλλουν, αλλάζουν.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2012 18:37:24

        Παρότι δε θέλω για συμμάχους τις ΗΠΑ των 100 πολέμων εκτός συνόρων τους στα τελευταία 100 χρόνια (έχουν σπάσει ότι ρεκόρ υπήρχε) στο θέμα μνημονίων είναι ακόμη πιο απλά τα πράγματα. Με απλό νομοσχεδιο 150 ψήφων καταργούνται. Τόσο απλά. Και για αυτό ο Σαμαράς δε δέχθηκε να περάσει το μεσοπρόθεσμο με ειδικό κανονισμό απαίτησης 180 ψήφων με συνταγματική ισχύ που θα άλλαζε πολύ δύσκολα. Αυτό ήταν το τελικό όριο παράδωσης της χώρας στους δανειστές και ευτυχώς το έσωσε. Μένει τώρα ο ταχύς απεγκλωβισμός όμως. Δεν έχει πολύ ζωή η ελληνική κοινωνία όπως πάμε. Κλείνουν όλοι τα μαγαζιά τους και μένει άνεργο το 30% και βάλε του ενεργού πληθυσμού. Τεράστια η καταστροφή πλεόν!

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2012 23:04:00

        1.http://www.justice.gov/criminal/fraud/fcpa/
        2.http://www.justice.gov/criminal/fraud/fcpa/cases/s.html
        3.http://www.justice.gov/criminal/fraud/fcpa/cases/siemens-argentina.html

        Προς επίρρωσιν αυτών που γράφει ο κ. Κρανιδιώτης παραθέτω τις παρακάτω ενδεικτικές περιπτώσεις πυγμής τις οποίες τρέμει το ντόπιο σάπιο πολτικό κατεστημένο...και οι ντόπιοι διεφθαρμένοι αριστεροδεξιοί πολιτικάντηδες...καθώς κάπως έτσι ξεκίνησαν ΟΛΑ...από Ελβετία μεριά....λέτε να δούμε σύντομα αντίστοιχες δικαστικές περιπέτειες της Siemens Hellas με την ομοσπονδιακή Αμερικανική κυβέρνηση; ΧΕ!ΧΕ!ΧΕ!

  23. panas avatar
    panas 05/11/2012 11:15:54

    Αστο μπάρμπα... θόλωσαν πολύ τα πράγματα. Ομίχλη. Ούτε με το φως δεν βλέπεις... Καλά κάνεις βέβαια και το "παλεύεις"...

  24. Dimis1 avatar
    Dimis1 05/11/2012 11:30:38

    Αγαπητή Χριστίνα,
    Χαίρομαι που συμφωνούμε στα βασικά, ήτοι:
    1. Oτι η αλλαγή της κοινωνίας μας θέλει τουλάχιστο 20 χρόνια για να γίνει.
    2. Οτι είναι άσχετη με την κρίση του Δολλαρίου και του Ευρώ που συγκλονίζει και τη χώρα μας.
    3.Οτι για την Ιρλανδία έχω δίκιο.
    4. Σε ότι αφορά την κρίση σαφώς και τα ως άνω δεν την προκαλούν απλά την επιτείνουν σε εμάς.
    5. Οι δανειστές μας δεν νοιάζονται (μόνο) να πάρουν τα λεφτά τους πίσω κατά την φτωχή μου άποψη αλλά να μας έχουν μόνιμα σαν ένα πειραματόζωο που θα απομυζούν μέχρι να του αρπάξουν όλα τα ‘’καλούδια από το σερβάν’’ και μετά να μας κάνουνε ένα ωραίο Προτεκτοράτο…
    6. Την Τουρκία την ανέφερα ως παράδειγμα για να δείξω οτι η παρούσα κρίση δεν οφείλεται στην διαφθορά και την υπανάπτυξη (πράγματα σύμφυτα με τον καπιταλισμό που τον θρέφουν και τον γιιγαντώνουν. Ηθικός καπιταλισμός είναι ανέκδοτο). Θα μπορούσα να αναφέρω ΟΛΑ τα κράτη με μεγαλύτερα χρέη, μεγαλύτερη διαφθορά, ανωργανωσιά και αναποτελεσματικότητα του Δημοσίου τους απο το δικό μας που δεν μπήκαν στην παρούσα κρίση και τα μνημόνια ή τις υποβαθμίσεις τύπου Αργεντινής επειδή απλά οι Υπερτραπεζίτες τους την φυλάνε για αργότερα, αφού τώρα βρήκαν χάρη στη συμμαχία των Γερμανών τροφαντό θύμα τα PIIGS και την ευρωζώνη γενικώτερα.
    7. Σε ότι αφορά το ότι δεν αντιμετωπίζαμε καμιά κρίση μέχρι το 2009, εννοώ οτι αν δεν έσκαγε η Leehman brothers και οι υπόλοιοπες Υπετράπεζες (τύπου Dexia πχ.) δεν θα είχαμε μνημόνια και περικοπές, αλλα απλώς αύξηση του χρέους φυσιλιογική και παρόμοια με της Ιταλίας (που ανήκει και στο G8).

  25. Σταύρος Πετρολέκας avatar
    Σταύρος Πετρολέκας 05/11/2012 11:36:44

    Οι 4 τελευταίες παραγράγοι σου είναι η πιο ξεκάθαρή περιγραφή που έχω διαβάσει για την στρατηγική που ακολουθείται. "Λιμανιώτικα" διατυπωμένη γιά να καταλάβει ο καθένας, χωρίς περικοκλάδες, πόσο ψηλό είναι το ρίσκο, αλλά και πόσο ψηλό το όφελος.

    Αν βγεί ο Ομπάμα (εδώ είναι ένα μέρος του ρίσκου.) και δεν λυγίσουν οι καθ'ημάς στην εφαρμογή των "γενναίων" αποφάσεων (τό άλλο - και μέγα - συστατικό του ρίσκου) τότες πράγματι και εσύ ο "εθνολυρικός" και εγώ ο "νεοφίλελευθερος" μαζί θα ατενίσουμε με αγαλλίαση την συρρίκνωση των τυχοδιωκτών και των γελοίων,/i> (το μέγα όφελος).

    Μιά "τεχνικής" φύσεως όμως συμπλήρωση.
    Αν βγεί ο Ομπάμα (άλλά και σε ηπιότερο βαθμό και ο Ρομνει) δεν θα πιάσει την Μέρκελ .....ευγενικά.... από το σβέρκο. Ο συνδυασμός ενός τρομακτικού ελλειματος και ενός εφιαλτικού χρέους που οδηγούν την οικονομία της Αμερικής κατευθίαν στο να πέσει άμεσα απ'τον γκρεμό, επιβάλλουν αστραπιαία αλλαγή ρώτας αμέσως μετά τις εκλογές. Και η αλλαγή αυτή, το στρίψιμο δηλαδή μακριά από το "fiscal cliff" όπως έχει βαπτισθεί αυτή περπατησιά προς το γκρεμό, απαιτεί την λιγότερη δυνατή αναταραχής στα άλλα συνεκτικά μέρη της δυτικής οικονομίας.....ήτοι Ευρώπη/Γερμανία.

    Δεν θα την πιάσουν λοιπόν οι Αμερικανοί ευγενικά απ' το σβέρκο την κυρία. Θα την ξεσκίσουν απ' τα πάνω μεχρις κάτω αν δεν καταλάβει τι πρέπει να κάνει.....και μέσα σε 48 ώρες .

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Σταύρος Πετρολέκας 05/11/2012 11:50:50

      Σωστός.
      Πιστεύω ότι κι ο Ρόμνεϋ να βγει το ίδιο πράγμα θα κάνει. ΑΣπλά τώρα είναι λίγο ψιλοάσχετος με το ζήτημα, αν όμως εκλεγεί αυτός θα πράξει ότι υποδεικνύουν τα αμερικανικά συμφέροντα, που τυγχάνει εδώ να ταυτίζονται με τα δικά μας.

  26. elli avatar
    elli 05/11/2012 12:13:55

    Επειδή έχουμε ζήσει τόσα χρόνια την "αγάπη" και την "υποστήριξη" των ΗΠΑ, ιδιαίτερα σε ότι αφορά εθνικά θέματα τα οποία είναι και τα πιο σημαντικά, και επειδή γνωρίζουμε την απεριόριστη και απροκάλυπτη προτίμησή τους προς την Τουρκία, ευχαριστούμε αλλά καλύτερα να μην πάρουμε!!!
    'Εστω και ένα ψίχουλο βοήθειας να δώσει η ΗΠΑ προς την Ελλάδα, αυτό αυτομάτως θα σημαίνει ότι υπογείως έχουν ξεπουληθεί δεκάδες εθνικά θέματα (ονομασία Σκοπίων , 60% παραχώρηση του ενεργειακού πλούτου στο Αιγαίο στους Τούρκους, κλπ). Να μη σας πω ότι μπορεί να μας υποχρεώσουν για χάρη της γείτονος να απομνημονεύσουμε και το Κοράνι. Φυσικά δεν συζητάμε για τις "βραχονησίδες " στο Αιγαίο και τις Γκρίζες Ζώνες ,τι εξέλιξη θα έχουν αν μας "βοηθήσει " ο μπαρμπα Σαμ! Τις διαθέσεις τους τις ξέρουμε από καιρού (βλέπε Ίμια!)

  27. partyman avatar
    partyman 05/11/2012 12:15:25

    Ποιά βοήθεια και κοινά συμφέροντα με ΗΠΑ βρε παιδιά?

    πότε έγινε αυτό (ιστορικά) και δεν το πήραμε είδηση??

    εδώ αυτοί προεκλογικά αλληλοκατηγορούνται λέγοντας "ότι θα μας καταντήσεις όπως την ελλάδα.." κλπ!!!

    • MCA avatar
      MCA @ partyman 05/11/2012 14:19:06

      π.χ. οι ΗΠΑ δεν θέλουν να αποσταθεροποιηθεί η χώρα τόσο ώστε να αναλάβουν την εξουσία ακραία στοιχεία, κατά αυτούς, που θα δημιουργήσουν πρόβλημα με τη βάση στην Σούδα.Ειδικά τώρα μ αυτά που πρόκειται να γίνουν με Συρία και Ιράν.

      • partyman avatar
        partyman @ MCA 05/11/2012 15:33:15

        δεν διαφωνώ.. το μόνο που νοιάζει τις ΗΠΑ είναι να παραμείνει μια εύκολα ελεγχόμενη φιλοαμερικανική κυβέρνηση πάση θυσία, ώστε πολύ εύκολα να χρησιμοποιούν ελληνικά αεροδρόμια και βάσεις εντελώς ανέξοδα.. (όπως πρόσφατα με την Λιβύη)..

        απο εκεί και μετά καθόλου μα καθόλου δεν ενδιαφέρονται για την κατάντια & ξεφτίλα που ζούμε όλοι μας & προφανώς τα ανταλλάγματα που τυχόν παίρνουμε είναι ελάχιστα συγκριτικά με τα ανταλλάγματα που δίνονται στην -απαιτητική- και εξίσου γεωπολιτικά πανίσχυρη Τουρκία..

        οπότε?

        • MCA avatar
          MCA @ partyman 05/11/2012 19:11:16

          Για να παραμείνει όμως πάση θυσία αυτή η εύκολα ελεγχόμενη φιλοαμερικάνικη κυβέρνηση,θα πρέπει να μπει ένα τέλος στην όλο και μεγαλύτερη εξαθλίωση χωρίς καμιά προοπτική βελτίωσης της ζωής των Ελλήνων.Αλλιώς σε λίγο καιρό θα έχουμε αποσταθεροποίηση της χώρας.Δεν ξέρω αν αυτό για μας θα είναι απαραίτητα κακό,όμως για αυτούς θα είναι σίγουρα.Επίσης η χώρα μας αποτελούσε πάντα για αυτούς ένα αντίβαρο στην επεκτατική πολιτική της Τουρκίας.Οι Τούρκοι δεν είναι τα καλά παιδιά που είμαστε εμείς και δεν ελέγχονται τόσο εύκολα.Φαντάσου μια Τουρκία που θα έλεγχε τις θάλλασες μας και πιθανόν μέρος των εδαφών μας.Θα ήταν πανίσχυρη.Ποιός θα ήθελε μια τέτοια Τουρκία οι Αμερικάνοι;οι Ρώσοι;οι Ευρωπαίοι;οι άλλοι γείτονες της;

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ MCA 05/11/2012 23:10:24

        Το Κυπριακό Κομμουνιστικό Κόμμα βρίσκεται στην κυβέρνηση εδώ και πολύ καιρό. Είδες την Αγλλική Βάση του Ακρωτηρίου να...φεύγει;
        Το Γκουαντάναμο δεν βρίσκεται στην...Κούβα;;;; Είδες να το διώχνει ο Κάστρο;;;;;
        Λες ο Mr. Alex Tsipras να μη τα γνωρίζει αυτά;;;;;; Αυτός φορούσε Polo Ralph Lauren πουκαμισάκι την ημέρα ανάληψης της προεδρίας του ΣΥΡΙΖΑ...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ partyman 05/11/2012 20:59:35

      Ιστορικά; Α' ΠΠ, Β' ΠΠ κι άμα δεν είχαμε την αμερικάνικη διοικητική μέριμνα στον Εμφύλιο, θα ήθελες διαβατήριο για τη Λάρισα και ηγέτες όπως ο Ζεύγος κι ο Σιάντος, που 'χαν από 'να δόντι για ν' ανοίγουν τις μπύρες.
      Εν προκειμένω οι Αμερικανοί διαφωνούν με την γερμανική συνταγή γιατί ξέρουν πως δεν "βαγαίνει" και τυχόν κλατάρισμα μας θα τους κοστίσει πολύ χρήμα. Τόσο απλό είναι. Σκέψου ψυχρά.

  28. Mara avatar
    Mara 05/11/2012 13:18:02

    http://rbth.gr/articles/2012/11/05/energeia_ellada_rosia_17951.html

    "...ώχ... θαρρώ πως θα τα μπλέξω...., απ΄την Κική και την Κοκό ποιά να διαλέξω
    την Κική... την αγαπώ μα μ΄αρέσει και η Κοκό...."

    Αγαπητέ Φαήλο, άν ήταν τόσο απλά τα πράγματα όπως τα παρουσιάζεις, καλά θα ήταν.
    Δεν είναι όμως σε καμμία περίπτωση.

  29. Φανη avatar
    Φανη 05/11/2012 13:32:57

    Δυστυχως elli ετσι ειναι , καλη η Ελλαδα για απομυζηση , βασεις και τα λοιπα αλλα καλυτερη η Τουρκια απο γεωστρατηγικης αποψεως και συνορευει και με τη Ρωσια και δεν ειναι και Ορθοδοξη.
    Ισως αυτο που υπονοει ο Φαηλος ειναι οτι ειμαστε τοσο κουνουπια μπροστα στην Αμερικη που ισχυει το "χερι που δε μπορεις να το δαγκωσεις το γλυφεις".
    Οσο για την ουδετεροτητα που εγραψε καποιος παραπανω σε περιπτωση πολεμου απ οτι φαινεται θα ειναι και η μοναδικη μας επιλογη γιατι δεν θα υπαρχει λεπι να κινηθουν πλοια κι αεροπλανα....με ο,τι βεβαια συνεπαγεται αυτο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φανη 05/11/2012 14:24:09

      Δεν είμαστε "κουνούπια", ούτε πρέπει να φιλάμε χέρια.
      Είναι απλό. Συμβαίνει τα συμφέροντα μας στο συγκεκριμένο ζήτημα του χρέους, να ταυτίζονται με τα συμφέροντα και την θέση της Αμερικής για αλλαγή συνταγής. Αυτό πρέπει να εκμεταλλευτούμε.
      Αυτό, όσο το έκανε ο Ελ Βενιζέλος, κερδίζαμε. Μόλις οι άλλοι πήραν το δρόμο τους και τα κάνανε ρόϊδο, καταστραφήκαμε.

      • Colonel Spence Munro avatar
        Colonel Spence Munro @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2012 18:20:58

        Το Ιππικο θα πληρωσει και τα νεα μετρα 28-35 δις που προβλεπεαι απο το νεο μνημονιο να ληφθουν μεχρι το 2016;

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Colonel Spence Munro 05/11/2012 21:01:27

          Αν πέσει γερό κούρεμα κι αν αλλάξει η συνταγή, τότε παίζει να δούμε επιτέλους ανάκαμψη και χαλαρώνει κι η θηλιά των μέτρων. Αν...

  30. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 05/11/2012 13:50:22

    "Διότι, αδέρφια, θυμηθείτε: στην αληθινή πολιτική πάντοτε προάγαμε τα συμφέροντα μας, μόνον όταν αυτά γεωπολιτικώς συναντήθηκαν με αυτά των δυνάμεων της θάλασσας".
    Σ' αυτή τη φράση κλειδί συνοψίζεται στη συγκεκριμένη συγκυρία κι η λύση του ελληνικού αλλά και συνολικά του ευρωπαϊκού δράματος.
    Η διαφορά, νομίζω, που ενισχύει την προτίμηση στον Ομπάμα απ' ότι στο Ρόμνεϊ, εντοπίζεται σε ένα βασικό σημείο. Η εκλογή του δεύτερου θα οδηγούσε τις ΗΠΑ σε έναν ιδιότυπο αναχωρητισμό από τα διεθνή πράγματα. Δεδομένο που δε μας συμφέρει στη δεδομένη συγκυρία. Αντίθετα ο Ομπάμα φαίνεται ότι θα το παλέψει με εξωστρέφεια. Κι εδώ είναι που συναντώνται "οι δυνάμεις της θάλασσας". Αλλά για να βρεθείς στη συνάντηση πρέπει να υπάρχεις. Κι αυτό που διασφαλίζει ο Αντώνης Σαμαράς αυτή τη στιγμή είναι η ύπαρξή μας ως κυρίαρχης κρατικής οντότητας ώστε να μπορούμε να είμαστε στο παιχνίδι και βέβαια στη συνάντηση.
    Η πολιτική σκέψη κι αντίληψη του Αντώνη Σαμαρά συνδυάζει τον ιδεαλισμό του Ίωνα Δραγούμη και τον πραγματισμό του Ελευθέριου Βενιζέλου. Λεπτοί χειρισμοί ώσπου να "κάτσει" το παιχνίδι.

  31. LamprosM avatar
    LamprosM 05/11/2012 13:51:15

    φαηλο, δεν έω να μην έρθει, μακαρι να έρθει το ιππικο, και να μαςς σώσει απο την πορεία μας προς τον γκρεμό, αλλά φοβαμαι μπήπως αυτό γινει μιας μορφής κολυμβήθρα του Σιλωάμ, και εκει ξεχαστουν όλα τα λάθη, και οιπαραλειψεις και τα κακώς κειμενα των τελευταιων 40ετων. Ψάχνουμε δηλαδή την κάθαρση, χωρις να εχει έρθει πρώτα η Νεμεσις (όπως ειδα νωριτερα να γραφουν φιλοι σχολιαστές).
    Αν δεν υπαρξει τιμωρία, αν δεν τιμωρηθει ο παπανδρεισμός και το "συστημα πασοκ" συν όλοι αυτοι που το εξέθρεψαν τόσα χρόνια -ακόμα και έμμεσα απο αυτά που ΔΕΝ εκαναν για να το καταπολεμήσουν- φοβάμαι πως σε λίγα χρόνια πάλι στην ιδια θέση θα ειμαστε και θα περιμένουνε πάλι κάποιο ιππικό να μας ξανασωσει.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ LamprosM 05/11/2012 21:02:48

      Συμφωνώ απόλυτα και τα 'χω γράψει ουκ ολίγες φορές, αγαπητέ Λάμπρο.

  32. Abc1 avatar
    Abc1 05/11/2012 14:00:42

    @αγαπητέ Φαήλο,λές:
    "Δεν θέλουν λοιπόν η πεισματική εμμονή της Γερμανίας στο λάθος, να ανατινάξει εμάς και να την πληρώσουν κι οι Αμερικανοί."
    Oμως αυτή η εμμονή, έχει εξασφαλίσει στη Γερμανία 60 δίς, στους Υπερτραπεζίτες δε, 10 τρις Πραγματικό+Εικνικό χρήμα, μόνο απο την Ελλάδα!!! Πρόσθεσε σε αυτά και τα δίς απο τα υπόλοιπα PIIGS και θα καταλάβεις αγαπητέ Φαήλο οτι αυτή η δήθεν ψυχολογική ανωμαλία των Γερμανών τους έχει βολέψει αφάνταστα και αυτούς και τους 10-12 Υπερτραπεζίτες. Και έχει βολέψει και τον Ομπάμα γιατί αυτά τα λεφτά θα τα έπειρναν απο τις ΗΠΑ αν η Ευρώπη δεν έκανε το σκατό της παξιμάδι, όπως πολύ σωστά ανφέρεις.
    Βεβαίως και δεν θα ήθελε ο Ομπάμα να μας αρμέγουν έτσι μέχρι να φοφήσουμε γιατί ξέρει οτι το γάλα μας είναι πολύτιμο και πρέπει να συνεχίσουμε να τους το δίνουμε .Ηθελε και θέλει, όπως όλοι οι Αμερικάνοι πρόεδροι μια ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΚΑΛΟΣΤΕΚΟΥΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΗ. Γι αυτό οι παρεμβάσεις του είναι πάντα διακριτικές του τύπου " Αρμέγετε ελέυθερα αλλά μην ψοφήσετε την αγελάδα".
    Μια κάτάσταση μόνιμης ηπιας ύφεσης αλλά Ιαπωνία θα ήταν το ιδανικό για τα μεγάλα αφεντικά και μάλλον εκεί πάει το πράγμα. Μην περιμένεις λοιπόν το Ιππικό... Μόνο που και πού κανα κομμάντο για να μήν ξεφεύγουν τα ζώα απ το κοπάδι... Το ΔΝΤ δεν προτείνει καθόλου κούρεμα χρεών προς τους υπερτραπεζίτες (Κατέχουν ακόμα το 40% του ελληνικού χρέους), αλλά κούρεμα χρεών προς την ΕΚΤ. Δηλαδή ΠΑΛΙ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ (μεταξύ αυτών Ισπανοί και Ιταλοί που οσονούπω με ξύλο αναγκάζονται να μπούν σε μνημόνια) να πληρώσουν τους βασικούς υπεύθυνους για
    την δημιουργία του χρέους που είναι οι έχοντες έδρα τις ΗΠΑ Υπερτραπεζίτες. Μην βιάζεσαι λοιπόν αγαπητέ Φαήλο να συνταχθείς με το ΔΝΤ, γιατι πίσω έχει η αχλάδα την ουρά...

  33. Φανη avatar
    Φανη 05/11/2012 14:03:01

    Μαζι σου Ευμηλε, συμφωνω απολυτα αν και μου τα χωνουν στο σοϊ μου, ΑΛΛΑ ΠΟΝΑΕΙ.....

  34. ΝΕΣΤΩΡ avatar
    ΝΕΣΤΩΡ 05/11/2012 14:13:32

    Αγαπητέ κ. Κρανιδιώτη, το Ιππικό που αναφέρεται στο ενδιαφέρον άρθρο σας δεν είναι όρος Οικονομικός, αλλά Στρατιωτικός και αφορά τα Στρατηγικά συμφέροντα των ΗΠΑ σε δύο περιοχές, στην Εγγύς Ανατολή-Ανατ. Μεσόγειο(προστασία του Ισραήλ) και στην Ευρώπη ( αποτροπή για κυριαρχία της Γερμανία στην Ευρώπη). Και στα δύο αυτά μέτωπα η Ελλάδα ήδη παίζει σπουδαίο ρόλο, υπάρχουν ευνοϊκές προϋποθέσεις, κάνει στρατηγική προσέγγιση με το Ισραήλ, είσοδος ΔΝΤ(ΗΠΑ) στην Ευρωπαϊκή Ένωση για έλεγχο του Ευρώ από ΗΠΑ, φρόντισε ο ΓΑΠ γιαυτό, δεν είναι τυχαίο ότι δίνει διαλέξεις στο Χάρβατ , κάνει κρουαζιέρες και δεν τολμάει να τον πειράξει κανένας. Αυτή είναι σταθερή πολιτική των ΗΠΑ και κανείς δεν μπορεί να την αλλάξει, όποιος και να εκλεγεί Πρόεδρος. Το πρόβλημα είναι οι Γερμανοί, για να πληρώσουν θα πρέπει να πάρουν ανταλλάγματα Πολιτικά, αυτός είναι ο Εθνικός τους στόχος, Κυριαρχία στην Ευρώπη και απαλλαγή των δεσμεύσεων από τον Β΄ ΠΠ, που ισχύουν ακόμη και σήμερα. Ίδωμεν. Αλλά εμείς εσωτερικά τι κάνουμε? Μπορούμε να προχωρήσουμε οικονομική ανάπτυξη με νοοτροπία Σοβιετίας, αυτό το ξέρει ο Σαμαράς, τι κάνει ?

  35. Karenin avatar
    Karenin 05/11/2012 14:35:10

    Και εντάξει ρε Φαήλο, εσύ μπορεί για την σωτηρία της ψυχής να ψάχνεις σεναρια και δικαιολογίες για την μνημονιακή πολιτική του αρχηγού, αυτό όμως γίνεται και κατά μόνας , χωρίς να προδίδουμε τέτοια μεγαλοπρεπή σχέδια που μόνο ο μεγάλος Χρύσανθος μπορεί να συλλάβει.
    ΥΓ πες μας για τα μέτρα μεθαύριο χωρίς ταξίδια σε μεγάλες θάλασσες, ναι η όχι σε αυτά;

  36. Kimon avatar
    Kimon 05/11/2012 14:38:26

    H διαρκής πίεση της ΕΕ εμποδίσε πρόσφατα την υλοποίηση του αμυντικού Ελληνοαμερικανικού προγράμματος, με αποτέλεσμα οι Αμερικανοί να αποφασίσουν να παραχωρήσουν στο Ισραήλ 1000 οχήματα HUMMER,τεθωρακισμένα M091 ITU, M113A2 καθώς και άρματα μάχης M1A1 Abrams από αυτά που επρόκειτο να λάβει η Ελλάδα. Η «αδυναμία απορρόφησης» αυτού του εξοπλισμού από τις Ελληνικές ΕΔ προήλθε μετά από πολιτική πίεση της Γερμανικής Κυβέρνησης στην Ελληνική και εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο του λυσσαλέου εμπορικού πολέμου μεταξύ Η.Π.Α και Γερμανίας στην Κίνα.
    Με την πολιτική όμως αυτή η ΕΕ, ουσιαστικά αποδομεί την άμυνα και την ασφάλεια της χώρας, επιταχύνοντας την διάλυση του Ελληνικού κράτους. Η μη αποδοχή της δωρεάν στρατιωτικής βοήθειας από τον Σαμαρά, έχει εξαγριώσει τους Αμερικάνους σε τέτοιο βαθμό, ώστε μετά τις Αμερικανικές εκλογές πιστεύεται ότι θα δοθεί ο κατάλογος της SIEMENS με τα ονόματα των πολιτικών που λαδώθηκαν στην δημοσιότητα, ώστε να προκληθεί πολιτικό χάος στην Ελλάδα με σκοπό την εγκατάσταση μίας φιλοαμερικανικής κυβέρνησης με νέα άφθαρτα πρόσωπα από νέους πολιτικούς σχηματισμούς. Η υιοθέτηση επίσης της νέας κοινοτικής οδηγίας από την κυβέρνηση, περί δυνατότητας εργασίας των παρανόμως εισερχομένων στην χώρα λαθρομεταναστών στις Ειδικές Οικονομικές Ζώνες (ΕΟΖ) και η αναγγελία από τον Soros με την συνδρομή της ΕΕ, ειδικού ταμείου για την στέγαση των λαθρομεταναστών στην Ελλάδα, θα πρέπει να τοποθετείται σε ένα γενικότερο πλαίσιο κοινωνικής και κρατικής αποδόμησης της χώρας, που κατευθύνεται από την Γερμανία και την ΕΕ, ελέω πολιτικού συστήματος. Το εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι αν οι Η.Π.Α θα εξακολουθούν να παραμένουν αμέτοχοι στην απώλεια της οικονομικής και πολιτικής τους επιρροής στην Ελλάδα.

    • Storm avatar
      Storm @ Kimon 05/11/2012 15:17:30

      Σωστό το ερώτημα.
      "Δεθήκαμε" στο άρμα της Αλαμανίας, προαιώνιου "φίλου" της Ελλάδας και νομίζουμε ότι αν υπάρξει σύγκρουση συμφερόντων μεταξύ ΗΠΑ-Αλαμανίας, η Αλαμανία με την γεωπολιτική ισχύ που διαθέτει[μέσω ΕΕ, Φαν Ρομπούϊ(χα,χα,χα,χα) και λαίδης Άστον(χα,χα,χα,χα,χα)], θα μπορέσει να μας "καλύψει" ή ακόμα καλύτερα να μας "σώσει"...
      Αυτό δεν το΄παιζα στο Στοίχημα ούτε με αρνητική επίδοση...
      Εκκλησία δεν κλέβω.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Kimon 05/11/2012 15:27:12

      Απο που προκύπτει ύπαρξη "λυσσαλέου εμπορικού πολέμου μεταξύ Η.Π.Α και Γερμανίας στην Κίνα";
      Και από πότε ο Soros, ο πιό ακραίος επικριτής της οικονομικής πολιτικής των σημερινών Γερμανών κυβερνώντων, συνδράμει την (υποτιθέμενη) πολιτική των τελευταίων - και της ΕΕ;
      Ζούμε μιαν ωραία τρελή κατάσταση, αλλά μην τρελλαθούμε και οι ίδιοι κι όλας...

      • Kimon avatar
        Kimon @ Ο Θείος 05/11/2012 17:26:16

        Προκύπτει από την ροπή στην άγνοια του προφανούς, τον αυτισμό και την ερμηνεία των γεγονότων μέσα από τους κομματικούς αριστερούς φακούς.

      • Sotiris avatar
        Sotiris @ Ο Θείος 05/11/2012 17:44:04

        Τους καταλόγους των λαδομάτων της Ζήμενς στα διάφορα κράτη ανά την υφήλιο τους έδωσε στην δημοσιότητα η CIA μέσω συνεργαζομένων εταιριών. Η Siemens και και οι αντίστοιχες αμερικανικές εταιρίες κονταροχτυπιούνται στην Κίνα για την τεράστια αγορά των αξονικών τομογράφων. Η φωτοβολταική βιομηχανία στην Αμερική κατέρευσε, αφήνοντας χιλιάδες άνεργους, μετά τις φθηνές εισαγωγές από την Κίνα, ενώ ταυτόχρονα εκτοπίζει σε παγκόσμιο κλίμακα τις Αμερικανικές πολυεθνικές από την πρόσβαση σε πρώτες ύλες. Ελέγχει κατά 90% την παγκόσμιο στρατηγική αγορά των σπανίων γαιών απαραιτήτων στην μικροηλεκτρονική και αμυντική βιομηχανία. Αναφέρω παραδειγματικά ότι το 99% των ισχυρών μαγνητών που βασίζονται σε κράματα νεοδημίου- σιδήρου κατασκευάζονται στην Κίνα.

  37. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2012 14:45:30

    Μέτρα χρειάζονται γιατί δεν υπάρχει σάλιο, δεν υπάρχουν πουθενά κρυμμένα χρυσά τάλαρα, όμως πρώτα:
    1. Τιμωρία νταβαντζήδων και πολιτικών υπαλλήλων τους.
    2. Εθνικοποίηση των τραπεζών. Όχι δικά τους τα κέρδη και δικές μας οι ζημίες.
    3. Μείωση των υπαλλήλων της Βουλής στο 1/5 και απόλυση όλων των μετακλητών βουλευτών, υπουργών, υφυπουργών, γεν. γραμματέων κλπ. Ο καθένας μόνο ενα γραμματέα κι ένα επιστημονικό συνεργάτη. Ούτε αποσπασμένους, ούτε τίποτα.
    5. Πετσόκομμα των μισθών των τραπεζιτών. Παίρνουν 3 και 4 φορές περισσότερα από τον Πρωθυπουργό.
    6. Ένα γραφείο, μια αρμοδιότητα για τις επενδύσεις, ΤΩΡΑ!
    Και άλλα πολλά....
    Αν εξαγγείλει αυτά, ας πάρει και τα μέτρα.

    Δεν είναι "ταξίδια σε μεγάλες θάλασσες". Είναι η ωμή διεθνής πραγματικότητα που μπορούμε να εκμεταλλευτούμε.

    • Abc1 avatar
      Abc1 @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2012 14:54:54

      EΔΩ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΑΗΛΟ!!!
      Aν γίνουν αυτά (όχι απλώς να εξαγγελθούν) τότε ας πάρουν ό,ποια μέτρα κριθούν αναγκαία. Ομως αυτό έπρεπε να είχε γίνει πριν ψηφιστούν τα μέτρα όπως εννοείς και εσύ φαντάζομαι.
      Οταν ψηφιστούν τα μέτρα χωρίς να έχουν γίνει αυτά που λές, είναι προφανές οτι εμείς δεν θα ψηφίσουμε πλέον Σαμαρά...

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2012 15:02:21

      Το (3) είναι ένα θέμα που κανείς δεν αγγίζει πλέον. Κάποια στιγμή πήγε να το πάρει ξώφαλτσα η μπάλα αλλά τους τελευταίους μήνες δεν γίνεται ΚΟΥΒΕΝΤΑ και μιλάμε για τρικούβερτο γλέντι.

      Πρόσφατα είχα διαβάσει σε άλλη ανάρτηση πως η γερμανική βουλή λειτουργεί με καμιά 500αριά υπαλλήλους και εδώ γίνεται η μάχη του δράμαλη (πρέπει να "δουλεύουν" φραπεδόνι πάνω από 1.500), δεν χωράνε πλέον, αν μπορούσαν θα έκτιζαν και νέα πτέρυγα.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Βούρδουλας 05/11/2012 21:06:05

        Η αφεντιά μου το 'γραψε. Η Γερμανική Βουλή έχει 400 υπαλλήλους κι εμείς 1850! Κι ο γερμανός ομοσπονδιακ΄'ος βουλευτής δικαιούται 1 γραμματέα κι έναν επιστημονικό συνεργάτη. Εμάς, μαζί με τους αποσπασμένους, αν θυμάμαι καλά, δικαιούνται 6!

    • Karenin avatar
      Karenin @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2012 15:33:16

      Προσυπογράφω Φαήλο, αλλά βλέπεις βραχυκυκλώσαμε και άσχημα, γιατί φτάσαμε στο σημείο η σωτηρία της χώρας να περνάει μέσα απο την διάσωση του Πασοκ. Ειναι τραγελαφικό, καλείται η ΝΔ να διατηρήσει εν ζωή αυτό που θεωρούμε υπευθυνο για την διάλυση της χώρας.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Karenin 05/11/2012 21:07:20

        Αγαπητέ, δεν το αγγίζουν γιατί όλοι αυτοί είναι σόηγια, κολλητοί, βαφτιστήρια, πολιτικοί "πελάτες", γκόμενες κλπ. Άσε βραδιάτικα...

    • regeneration avatar
      regeneration @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2012 16:28:28

      Όλα καλά. Συμφωνώ σε πολλά. Αλλά με 700 ευρώ ο ένστολος τι θα κάνει αυτό το διάστημα;;; Φαήλο καιγόμαστε........ δείτε το

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ regeneration 05/11/2012 21:08:56

        Τα βλέπω, τα γράφω, τα φωνάζω. Ιδίως για σας, όχι απλά λόγω αγάπης για τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα ΣΑ αλλά γιατί είναι ο σκληρός πυρήνας του κράτους...

    • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
      τηλέμαχος αναγνώστου @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2012 16:51:27

      Άρα λες όχι στην ψήφιση των μέτρων μεθαύριο, γιατί δεν βλέπω να τα εξαγγέλλει μέχρι την Τετάρτη .... Εκτός αν με το που λήξει η απεργία των δημοσιογράφων δούμε τον Στουρνάρα να βγαίνει να αναγγέλλει εθνικοποίηση των τραπεζών (!) (νούμερο 2). To νούμερο 1 δεν το περιγράφω γιατί θέλω να κρατηθεί η κουβέντα σε ένα σοβαρό επίπεδο.

  38. αριστερός avatar
    αριστερός 05/11/2012 15:12:30

    Καλό το άρθρο, επιτέλους κάποιος θέτει υπό εξέταση την πολύ σημαντική παράμετρο της γεωπολιτικής γιατί οι περισσότεροι ασχολούνται με την οικονομική διάσταση της κρίσης και μόνο, αλλά έχω κάποιες σοβαρές ενστάσεις.

    Η αμερικάνικη αναπτυξιακή πολιτική βασίστηκε στο πληθωριστικό δολάριο, το οποίο όμως λόγω της θέσης του ως παγκόσμιο αποθεματικό συνδεδεμένο με το πετρέλαιο (δηλαδή το γεγονός ότι κάθε χώρα που θέλει να αγοράσει πετρέλαιο πρέπει πρώτα να μετατρέψει το νόμισμά σε δολάριο), διαχέει το αμερικάνικο έλλειμμα και χρέος στις 4 γωνιές του πλανήτη. Και αυτή είναι μια παγιωμένη κατάσταση που ισχύει χάρη στην οπλική ισχύ των ΗΠΑ. Ο Σαντάμ προσπάθησε να πουλήσει πετρέλαιο απευθείας σε ευρώ και οι ΗΠΑ τον ανέτρεψαν σε χρόνο dt. Η Ευρώπη, απ' την άλλη, αν εκδώσει πληθωριστικό ευρώ, το μόνο που θα καταφέρει είναι να υποτιμηθεί η αξία του νομίσματός της και, ευνόητα, να μην μπορέσει ποτέ να ανταγωνιστεί το δολάριο ως εναλλακτικό αποθεματικό. Δεν συζητώ το τι θα πάθαινε η Ελλάδα αν ακολουθούσε τέτοια υπερπληθωριστική πολιτική όταν με το καλό επιστρέψει στη δραχμή. Άρα η αναπτυξιακή διέξοδος των ΗΠΑ από την κρίση δεν είναι κάτι που μπορεί να ακολουθήσει ο οποιοδήποτε έτσι αβίαστα.

    Για τον ίδιο λόγο, ωστόσο, η υπερπληθωριστική πολιτική Ομπάμα οδηγεί σε επιδείνωση της διεθνούς θέσης του δολαρίου. Όσο το δολάριο υποτιμάται μέσω της συνεχούς έκδοσης χρήματος, πετρελαιοπαραγωγές χώρες όπως η Σαουδική Αραβία, όλο και θα καλοβλέπουν το ευρώ (ή κάποιο άλλο ισχυρό νόμισμα) ως εναλλακτικό αποθεματικό. Ο Ομπάμα το γνωρίζει πολύ καλά αυτό, όμως εφαρμόζει την εν λόγω πολιτική επειδή αυτή εξυπηρετεί τις τράπεζες και εμμέσως τη μεσαία τάξη των ΗΠΑ, καθώς οι τράπεζες δανείζουν τη μεσαία τάξη για να καταναλώσει αλλά και να παράγει μια σειρά από προϊόντα, κρατώντας έτσι ζωντανό τον κύκλο παραγωγής και κατανάλωσης της αμερικάνικης οικονομίας. Για τον ίδιο λόγο, φοβούμενος ο Ομπάμα μήπως μια κατάρρευση του τραπεζικού συστήματος της ευρωζώνης συμπαρασύρει και τις αμερικάνικες τράπεζες στην κατάρρευση, συμμετέχει μέσω ΔΝΤ στα ευρωπαϊκά "προγράμματα διάσωσης", είναι όμως εξίσου εμφανές ότι προσπαθεί να απαγκιστρωθεί σταδιακά και να αφήσει τη Γερμανία να βγάλει μόνη της το φίδι από την τρύπα, τουτέστιν είτε να δει την αυτοκρατορία της να καταρρέει με διαδοχικές αποχωρήσεις χωρών-μελών από την ευρωζώνη, είτε να αναγκαστεί να εκδώσει πληθωριστικό ευρώ για να τροφοδοτήσει ενός είδους ανάπτυξη, πράγμα που θα δώσει τη χαριστική βολή στα ηγεμονικά της σχέδια για μελλοντική αντικατάσταση του δολαρίου από το ευρώ ως παγκόσμιο αποθεματικό. Με άλλα λόγια, διαδραματίζεται ένας αγώνας δρόμου μεταξύ δολαρίου και ευρώ, με καθένα από τα δύο νομίσματα να προσπαθεί να αντέξει περισσότερο από το άλλο, με το δολάριο όμως να διατηρεί σαφέστατο προβάδισμα.

    Ο Ρόμνεϊ τώρα και Ρεπουμπλικανικό Κόμμα, που εκφράζουν κατά κύριο λόγο τα συμφέροντα των πετρελαιάδων, δεν καλοβλέπουν, για ευνόητους λόγους, την διαρκή υποτίμηση της αξίας του δολαρίου από τον Ομπάμα, και προτιμούν να αφήσουν μερικές ακόμα τράπεζές τους να καταρρεύσουν παρά να δουν τη διεθνή θέση του δολαρίου και μαζί τα κέρδη των πετρελαϊκών εταιριών να απειλούνται. Σε περίπτωση λοιπόν που εκλεγεί ο Ρόμνεϊ, το σχέδιο του Ομπάμα για απαγκίστρωση του ΔΝΤ από την ΕΕ θα τεθεί μάλλον άμεσα σε εφαρμογή.

    Σαν Ελλάδα, σαφώς και μας συμφέρει περισσότερο να βγει ο Ρόμνεϊ, γιατί θα τελειώσουμε μια και καλή με την ΕΕ. Επιπλέον, λόγω των πετρελαίων σε Ιόνιο, Αιγαίο και νοτίως της Κρήτης, οι πετρελαιάδες θα έρθουν μια ώρα αρχύτερα να βάλουν πόδι, σβήνοντας μέσω εξαγοράς το χρέος μας (όπως κάνανε σε μια σειρά από χώρες που θέλανε να τις εντάξουν στο άρμα τους: μεταπολεμική Δυτική Γερμανία, μετακομμουνιστική Πολωνία, μετασανταμικό Ιράκ), βοηθώντας μας με κάποιο υποτυπώδες σχέδιο Μάρσαλ να επιστρέψουμε στη δραχμή με αντάλλαγμα να στήσουν τις πλατφόρμες τους στις θάλασσές μας και να κρατήσουν ένα γενναίο ποσοστό επί των κερδών για πάρτη τους. Παράλληλα και από κοινού με τον κοινό μας σύμμαχο, το Ισραήλ, θα θωρακίσουν τα σύνοράς μας απέναντι στην Τουρκία. Η προ 2010 αμερικάνικη εξωτερική πολιτική στην Ανατολική Μεσόγειο, η οποία επεδίωκε την διχοτόμηση του Αιγαίου στα πρότυπα της Κύπρου με σκοπό και τότε την εκμετάλλευση των πετρελαίων, δεν έχει καμία απολύτως απήχηση πια, καθώς η Τουρκία, με τη φιλοϊσλαμική πολιτική της έχει απομακρυνθεί από τις ΗΠΑ, σε σημείο πια που οι ΗΠΑ να καλοβλέπουν τη διάλυση αυτής και όχι της Ελλάδας, και την οποία Ελλάδα αντιθέτως προτίθενται να στηρίξουν ως αντίβαρο. Η μόνη επιφύλαξη που έχω σε σχέση με μια ενδεχόμενη επικράτηση του Ρόμνεϊ έναντι του Ομπάμα, είναι ότι ο πρώτος, όπως και το κόμμα του, φημίζονται για την... αγαρμποσύνη τους που θα μπορούσε να οδηγήσει σε μη ομαλή εφαρμογή της παραπάνω πολιτικής, ενώ ο δεύτερος, είναι ομολογουμένως πολύ πιο συγκρατημένος και προσεκτικός στις κινήσεις του.

    Παρ' όλα αυτά, οι προσπάθειες των Αμερικανών, είτε με Ομπάμα είτε με Ρόμνεϊ, να φέρουν σε πέρας το σχέδιο τους, σκοντάφτουν στην ελληνική πολιτική και οικονομική πραγματικότητα. Σύμπασα η αστική τάξη της χώρας και το πολιτικό της κατεστημένο έχουν διαβρωθεί από την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση και κάθε 6 μήνες εκλιπαρούν σαν πρεζάκια για τη δόση τους εγκαταλείποντας κάθε ίχνος εθνικής αξιοπρέπειας. Είναι ίσως η μεγαλύτερη ουτοπία να πιστεύει κάποιος ότι το σχέδιο αυτό θα διευκολυνθεί από κόμματα όπως η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ, κόμματα που οι διαπλεκόμενοι με αυτά επιχειρηματίες και καναλάρχες ζουν αποκλειστικά από τα ευρωπαϊκά δάνεια, που χωρίς την κρατική επιχορήγηση -που λόγω πρωτογενών ελλειμμάτων του κράτους, το τελευταίο τούς την παρέχει μέσω των δανείων από την Τρόικα- δεν αντέχουν ούτε μία μέρα και που χωρίς τα ΕΣΠΑ δεν μπορούν να εξασφαλίζουν τη συναίνεση της κομματικής τους βάσης. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για το ΣΥΡΙΖΑ και τη ΔΗΜΑΡ, που οι καθηγητές πανεπιστημίου, οι μηχανικοί και μια σειρά ακόμα από προνομιούχα στρώματα που τους στηρίζουν δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, για να μη μιλήσουμε για τις διάφορες "περίεργες" ΜΚΟ τους που είναι μπουκωμένες από ευρωπαϊκά κονδύλια. Δυστυχώς τον ίδιο βαθμό εξάρτησης από την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση έχει -κυρίως μέσω κρατικής επιχορήγησης- και το ΚΚΕ, γι' αυτό κάνει τουμπεκί το φλέγον για το λαό ζήτημα της αναγκαιότητας εξόδου της χώρας από το ευρώ.

    Ο μόνος αστός πολιτικός που του πέρασε δειλά-δειλά και για μια φευγαλέα στιγμή μόνο από το μυαλό να εγκαταλείψει την Ευρώπη και να στραφεί στις ΗΠΑ, ήταν ο Γιώργος Παπανδρέου, αλλά από τότε που πρότεινε το περίφημο δημοψήφισμα το Νοέμβριο το 2011, δέχτηκε τέτοιο πόλεμο από το κατεστημένο -το οποίο μέχρι τότε τον στήριζε με νύχια και με δόντια- που αναγκάστηκε μέσα σε 2 μόλις μέρες να παραιτηθεί.

    Όσο κι αν φαίνεται παράξενο λοιπόν, αν οι Αμερικάνοι θέλουν να παρέμβουν ενεργά στα ελληνικά δρώμενα, μόνο μέσω ενός γνήσιου λαϊκού κομμουνιστικού κινήματος μπορούν να το πετύχουν. Το 'χουν ξανακάνει εξάλλου, στηρίζοντας το ΕΑΜ επί κατοχής, τον κομμουνιστή Μπεν Γκουριόν στο Ισραήλ -εν μέσω μάλιστα μακαρθισμού και ψυχρού πολέμου- αλλά και τον Δημήτρη Χριστόφια στην Κύπρο. Δεν νομίζω πως ειδικά σήμερα θα είχαν κάποιο πρόβλημα να το πράξουν εκ νέου στην Ελλάδα.

  39. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 05/11/2012 15:14:45

    Μπορούν οι κυβερνώντες μας να έχουν την (πολιτική) διαβεβαίωση από την ΕΚΤ ότι οι "Ελληνικές" εμπορικές τράπεζες θα συνεχίσουν επ' αόριστον να λαμβάνουν ρευστότητα μέσω του ELA;
    Τότε τα 25 από τα 31 δις της δόσης είναι αχρείαστα, και η τελική διαπραγμάτευση αυτής της εβδομάδας παίρνει εντελώς άλλες διαστάσεις, η ψηφοφορια στην βουλή δεν θα έχει ιδιαίτερη σημασία άν αποβεί θετική η αρνητική.
    Όσο για το ιππικό, μάλλον όλα "παίζονται" πιά στο Οχάιο - την Τετάρτη το ξανασυζητάμε.

  40. panos avatar
    panos 05/11/2012 15:22:00

    Ρε Φαηλο(το ρε φιλικα μιας και πριν καποια χρονια τα ειχαμε πει στη Φουρκα Χαλκιδικης) τα θες και τα πιστευεις ολα αυτα για να γινουν? Στην εποχη της παγκοσμιοποιησης, οπου πιστευω σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει ευρω και δολλαριο, αλλα ενα ενιαιο νομισμα στη δυση(δεν ειμαι συνομωσιολογος) μπορει καποια Ελλ.κυβερνηση να κανει ολα αυτα? Πιστευω οτι ο Χρυσανθος τα ξερει ολα αυτα, βεβαια καποια βουλευτακια δεν εχουν ιδεα για το τι ερχεται. Ολα πιστευω βαινουν βασει σχεδιου ωστε καποια στιγμη ο νοτος θα γινει ο χαμαλης εργατακος των βορειων.Μισθοι εξαθλιωσης καταργηση της μεσαιας ταξης,και το παλαιο 80 πλουσιοι και 20 φτωχοι θα γινει αντιστροφο. Εγω προσωπικα που κραταω μια επιχ/ση με νυχια και με δοντια απο το 1985 ξερω οτι εχω ημερομηνια ληξης γιατι Φαηλο μου στο ειδος μου θα μεινουν μονο οι πολυεθνικες (εμποριο ρουχων) και μαλλον μπορει να με προσλαβουν εκει καποια στιγμη με κανα 300αρι.Δεν σου κανει εντυπωση το νεο φορολ.νομοσχεδιο(λιγοτερος φορος στα μεγαλα κερδη). Οσο για τους τραπεζιτες ολο το παιχνιδι γινεται για αυτους και ολα τα λεφτα των φορο/μενων σε αυτα τα....ιδρυματα. Φαηλο καλο το σεναριο που γραφεις, αλλα το παγκοσμιο κεφαλαιο ειναι ΕΝΑ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ panos 05/11/2012 21:31:06

      Είναι πολλά τα κεφάλαια και παίζουν μπουνιές.
      Τα υπεραπλουστεύεις τα πράγματα. Δεν είναι έτσι.
      Έχουμε περιθώρια ελιγμών κι εξόδου.
      Φιλικά.

  41. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 05/11/2012 15:27:31

    Φαήλο,
    Θα ηθελα να δω να γινονται αυτά που λές, αλλά δεν...
    Οχι γιατί δεν θα βγει ο Ομπάμα, αλλά γιατί οι ηγετες με @χιδια μας τελειωσαν...

  42. Μηχανικός avatar
    Μηχανικός 05/11/2012 15:27:48

    Και τι θα κάνει ο Ομπάμα δηλαδή, θα υποχρεώσει τη Μέρκελ να μας ξεπληρώσει το χρέος; Γιατί μόνον αυτό μας σώζει μακροπρόθεσμα.

    Και ας υποθέσουμε ότι την "υποχρεώνει" τελικά ο Ομπάμα (θεωρητικά μιλάμε γιατί δεν γίνεται), μέχρι τις γερμανικές εκλογές η Μέρκελ δεν πρόκειται να κάνει τίποτα για καθαρά ψηφοθηρικούς λόγους.

    Το ζήτημα είναι όμως ότι μέχρι του χρόνου τον Οκτώβριο, που μπορεί να είναι οι γερμανικές εκλογές, η οικονομία μας θα έχει καταρρεύσει. Καπούτ.
    Οπότε το πιθανότερο θα είναι αντί να μας "αναπτύξουν" να μας αποβάλλουν.

    Μέρα με τη μέρα που περνάει η διαπραγματευτική ικανότητα της χώρας μειώνεται δραματικά.

    Εαν μάλιστα του χρόνου, γύρω στο καλοκαίρι, έχει λυθεί το συριακό και το ιρανικό πρόβλημα τότε οι πιθανότητες αποβολής μας από το ευρώ -με κάποια σικ δικαιολογία μετά τις γερμανικές εκλογές-θα είναι 99%.

  43. new age avatar
    new age 05/11/2012 15:30:53

    Οπως και να το δει κανεις, θα ειναι τρελλα οι ΗΠΑ να αφησουν ενα απο τα καλύτερα ¨οικοπεδα" αυτου του πλανητη, εναν διαχρονικό σύμμαχο σε μια τετοια συγκυρία, να "χαθεί" για 100δισ $, δηλαδή για λιγες υπερωρίες στο τυπωμα της FED!
    Δεν ειναι τρελλοι εκει στα think tank της υπερδύναμης, γιαυτό συμφωνώ με τον Φ.Κ.
    Οι γερμανοι το εχουν παρακάνει με την εμονή τους να μην δινουν ρευστότητα με τυπωμα ευρώ. Αν αυριο εριχναν 1 τρις ρευστότητα στην ευρωζώνη, πολύ αμφιβάλω αν το ευρώ θα επεφτε κατω απο 1,1$ και αν θα τσιμπουσε λιγα δεκατα της μοναδας ο πληθωρισμός.
    Θα μπορούσε ομως να σταματήσει ο κατήφορος όλου του νότου της ΕΕ και ξεκινώντας η αναπτυξη και η πτωση της ανεργίας, τοτε με παράλληλο λογικό δημοσιονομικό συμμαζεμα θα εβγαιναν σχεδον ολοι οι λαοί της κερδισμένοι.

  44. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 05/11/2012 15:34:01

    Γιατί έχω την επίμονη εντύπωση, ότι τα τελευταία χρόνια, πάμπολλοι νεοδημοκράτες ενδιατρίβουν επισταμένως στο πόνημα του B. I. Λένιν, "Ο Ιμπεριαλισμός, ανώτατο στάδιο του καπιταλισμού" (1916) ;

    • Karenin avatar
      Karenin @ Ο Θείος 05/11/2012 15:39:51

      Μπα, δεν φθάσαν ακόμη ως εκει. Στον της ρόλο προσωπικότητας στην ιστορία έχουν μπερδευθεί....

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 05/11/2012 16:12:59

      Φαήλο πολύ σωστά τι θέτεις. Χωρίς συμμάχους μια μικρή χώρα είναικ σαν έρημο πουλί στην καταιγίδα. Και η εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ δε διαγράφεται από τον πρόεδρο αλλά από τη γραφειοκρατεία του Στέητ Ντηπάρτμεντ και από τα πάγια συμφέροντα της χώρας (η οποία είναι από τις λίγες χώρες οι οποίες που μπορούν να αυτοαποκαλούνται εθνικά ανεξάρτητες, για να μη μπερδεύονται εδώ μερικοί με τους όρους ). Εκείνο που δεν γνωρίζουμε ακόμα είναι το κατά πόσο είναι απέναντι η Γερμανία με τις ΗΠΑ. Υπάρχει ένα πλέγμα εύθραυστης ισορροπίας ανάμεσα σε ΗΠΑ, Γερμανία και Ρωσία με τη Γερμανία να βρίσκεται στο μέσο. Από την άλλη, κομβικό ρόλο στην περιοχή παίζει η επιβίωση του Ισραήλ. Δεν είναι καθόλου τυχαία η ανατροπή όλων σχεδόν των καθεστώτων στην αφρικανική πλευρά της Μεσογείου. Μόνο το καθεστώς Άσαντ δείχνει να έχει πιο γερές αντιστάσεις.
      Συνεπώς, πέρα από τα τεχνικά ζητήματα του οικονομικού μας προβλήματος, πρέπει να δούμε ποιο είναι το διεθνές παίγνιο αυτή τη στιγμή και να επιλέξουμε τη σωστή πλευρά. Υπάρχει, μόνο ένα θέμα. Παρόλο που το τι μπορεί να ζητήσει κανείς σε ένα τέτοιο παίγνιο εξαρτάται από την πραγματική του ισχύ, δεν πρέπει να πράξουμε τα ίδια σφάλματα του παρελθόντος. Ισότιμοι δεν μπορούμε να είμαστε, ούτε με τις ΗΠΑ, ούτε με το Ισραήλ. Αλλά όχι και να κάνουμε συνέχεια το Τζαννετάκο της περιοχής. Και σε τελική ανάλυση πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι επιτέλους θέλουμε. Να φτιάξουμε ένα νέο Σχέδιο Μάρσαλ ή ένα νέο Πακέτο Ντελόρ για να τρώνε οι μονοπύθμενοι εργολάβοι,τα συνδιακλιστρόμουτρα και οι αφισσοκολητές; Ή να πάμε, επιτέλους, παραπέρα;
      (Ωχ! Έχασα το στικάκι μου... Μα που είναι; Βαγγέελη; Γιώωωργο; Μήπως είδατε πουθενά το στικάκι μου;)

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/11/2012 20:18:54

        Αγαπητέ Γιάννη, τα συμφέροντα των ηπειρωτικών δυνάμεων (Γερμανία κ.α.) είναι αντίθετα αυτών των θαλασσίων (ΗΠΑ, Βρετανία κ.α.). Ουσιαστικά δεν έχουν αλλάξει εδώ και δεκαετίες. Αυτό που άλλαξε έιναι η ένταση των συγκρούσεων. Από τις ακραίες (Α'και Β' ΠΠ) μέχρι τις πιο ήπιες (διαφωνίες για τη σχἐση ευρὠ/δολλαρἰου). Η ανάδειξη νέψν πόλων (Κίνα, Ρωσσία) πιθανὀν να μεταβἀλει λίγο τις συσχετίσεις και να συνασπίσει τους Γερμανογάλλους με τις ΗΠΑ, Βρετανία αλλά μάλλον στο πιό απώτερο μέλλον, 10-20 χρόνια.
        Μία παράμετρος που δεν πρέπει να λησμονούμε είναι η εξής:
        Η περεταἰρω ανάπτυξη της Κίνας θα σημάνει αύξηση της ζήτησης των πρώτων υλών και επομένως την αύξηση των τιμών παγκοσμίως. Αυτή μἀλλον θα είναι και η κύρια αιτία συγκρούσεων της Κίνας με την Αμερική. Η δική μας θέση θα είναι δινή τότε αν δεν εκπονηθουν σχέδια για το πως θα είμαστε 10-20 χρόνια από τώρα. Δεδομένης όμως της ποιότητας της ελίτ μας δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος για το μέλλον μας...

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ Νίκος Αργεάδης 05/11/2012 20:20:41

          Δεινή και όχι δινή. Γονατοπληκτρολόγηση, ας όψεσαι...

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ Νίκος Αργεάδης 05/11/2012 20:27:02

          Φίλε Νίκο, συμμερίζομαι πλήρως το καταληκτικό σου συμπέρασμα. Αυτό δείχνουν τα γεγονότα.
          Είναι τραγικό να έχεις να διαλέξεις ανάμεσα στην παράδοση και στη συντριβή. Τα υπόλοιπα είναι λόγια παρηγοριάς...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Ο Θείος 05/11/2012 18:58:33

      oσο και να τον θαυμαζω...ελεγε και απο καμμια μ@λ@κια που και που..

    • Abc1 avatar
      Abc1 @ Ο Θείος 05/11/2012 19:18:05

      Οταν ο νεοφιλελευθερισμός τρώει τα μούτρα του και ο πολύς κ.Paulson εκπρόσωπος του ενός απο τους τρείς πυλώνες του παγκόσμιου καπιταλισμού (οι άλλοι δύο Rotchild και Rocfeller) παρακαλάει γονατιστός, μέσα στο κοινοβούλιο, τον νέγρο που τα βράδυα κυνήγαγε στα χωράφια με την κουκούλα της κουκ κλουξ κλάν κάνοντας σκοποβολή πάνω του, να κρατικοποιήσει τη Lehman bros και την AIG, είναι απόλυτα φυσιολογικό αγαπητέ θείο, πάμπολλοι νεοδημοκράτες να ενδιατρίβουν επισταμένως στο πόνημα του B. I. Λένιν, “Ο Ιμπεριαλισμός, ανώτατο στάδιο του καπιταλισμού” (1916)...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ο Θείος 05/11/2012 21:42:08

      Εισοδισμό κάνω. Με φώναξε ένα βράδυ η Αλέκα στον Περισσό, πήγαμε σκυφτοί πίσω από την κεφάλα του Λένιν και μου είπε να καταπνίξω τα λυσσαλέα κόκινα φρονήματα μου και να την "πέσω" από δίπλα στον Σαμαρά. Τα άλλα είναι πλέον ιστορία.

  45. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 05/11/2012 16:03:44

    Το κυρίαρχο ζήτημα δεν είναι αν θα έρθει το ιππικό .
    Η σημαντίκό για μας είναι αν θα μας προλάβει.
    Γιατί φτάνει μεν το ιππικό με τους καλούς ,αλλά μερικές φορές απλά μαζεύει τα πτωματα της σφαγής...
    Και σε μας παραμονεύουν κάτι ερυθροδραχμόδερμοι και δραχματσέρος που αν αργήσει λίγο το ιππικό μετά θα έρθει για να μετρά σκάλπ πεταμένα στους δρόμους.

    Στο Αλαμο ακομη περιμένουν το ιππικό Φαήλο.

  46. V4Volos avatar
    V4Volos 05/11/2012 16:08:27

    "Ακόμα τούτ' η άνοιξη, ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, ώσπου να 'ρθεί ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι"...
    Βέβαια, εδώ δεν πρόκειται για τον Μόσκοβο, αλλά για τον -πάλαι ποτε- υπερατλαντικό αντίπαλό του. Αν μάλιστα, είναι και "μαυρούλης", ακόμη καλύτερα...
    Αγαπητέ κύριε Κρανιδιώτη, μόλις διάβασα ακόμη ένα εξαιρετικά καλογραμμένο κείμενό σας.
    Μου μένει η απορία: Εν Ελλάδι, ουδείς "κιμπάρης" παρεπιδημεί; Να καρφώσει της (κλαριτζούς) Αγκέλας (ίσως και άλλων μελών της... αγκελικής ορχήστρας των εταίρων μας), ολόϊσα στο κούτελο, το "χιλιάρικο" (κι επειδή σώθηκαν τα χιλιάρικα, έστω μια χιλιάδα ...κιμπάρικα σιχτίρια και μπινελίκια), όπως "στους κλαριτζήδες και στα γερά μπουζούκια";
    Μόνο "κατενάτσιο" μπορεί να παίζει το πολιτικό προσωπικό αυτής χώρας; Κανένας Χαριστέας (έστω Καραγκούνης, Τσιάρτας, Βρύζας, Νικολαΐδης) δεν υπάρχει, μπας και το σηκώσουμε (λίγο) το... τιμημένο (γόητρό μας);
    Συγχωρείστε μου την απορία. Βλέπετε, η αρθρογραφία σας τη διετία 2010 - 2011, ήταν ιδιαιτέρως εμπεριστατωμένη και πειστική (και μάλλον έχω παραμείνει εκεί)...
    Τέλος, τους θερμούς χαιρετισμούς μου στον παλιόφιλο Χρύσανθο. Από έναν θαμώνα του 5ου ορόφου, κάπου στην πλατεία Κάνιγγος, πείτε του. Προ τριακονταετίας (και κάτι ψιλά). Προτού, δηλαδή ...ανακαλύψει την Αμερική...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ V4Volos 05/11/2012 21:29:15

      Αγαπητέ, η στο συγκεκριμένο ζήτημα, που μας καίει, σύγκρουση συμφερόντων ΗΠΑ - Γερμανίας είναι επιχείρημα από μόνη της.
      Έχω κουραστεί να λέω αυτό που αποδεικνύει η Ιστορία, πως οι συμμαχίες είναι πολλαπλασιαστής ισχύος.
      Για το τι άλλο πρέπει να κάνουμε κάνε μια απλή αναδρομή σε όλα τα πρόσφατα άρθρα μου και θα δεις, γιατί πιστεύω πως με αδικείς.

  47. Μιχάλης Ι Παπαδόπουλος avatar
    Μιχάλης Ι Παπαδόπουλος 05/11/2012 16:12:27

    Συμφωνώ σχεδόν στο σύνολο των απόψεων αλλά και των επισημάνσεων κύριε συνάδελφε ( βλέπεται κι εγώ των Ειδικών Δυνάμεων αλλά και της μάχιμης πένας, συμβατικής και ηλεκτρονικής ). Αλλά μήπως να σκεφτόμασταν λιγάκι περισσότερο και ιδιαίτερα οι παροικούντες στην κορυφή του Ολύμπου, λίγο πριν την ώρα την κρίσιμη που πολλά για πολλούς θα κριθούν αναπόφευκτα, τα λόγια μιας από τις τελευταίες δηλώσεις του προέδρου Ομπάμα πριν από την επανεκλογή του: Αλλαγή ( θα τολμούσα επεκτείνοντας να πω και ανατροπή ) δεν μπορεί να είναι η παροχή ακόμα μεγαλύτερης εξουσίας και πλούτου στους τραπεζίτες, ούτε ως ηγέτες να αποκρύπτουμε από τους πολίτες τις πραγματικές μας προθέσεις για την πολιτική που σκοπεύουμε να εφαρμόσουμε ...
    Αλήθεια σε ποιά χώρα είπαμε ότι αναφέρεται ο Ομπάμα;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μιχάλης Ι Παπαδόπουλος 06/11/2012 10:13:51

      Γεια σου κομμάντο!

  48. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/11/2012 16:18:10

    ο Ομπάμα έχει πρέσες και τυπώνει Φαήλο

    ωκεανούς δολαρίων να ντύσεις το γκλόμπο 100 φορές

    εμείς κρεμόμαστε από το ...ώ του εβρώ...

    μικρή, πλην σημαντική λεπτομέρεια!

  49. αρέλεγος avatar
    αρέλεγος 05/11/2012 16:28:56

    Καμμία ικανή άφεση χρέους που εξασφαλίζει σταθεροπόιηση - ανάκαψη - ανάπτυξη δεν πρόκειται να σου παραχωρήσουν εάν περιμένεις απλώς να συμπλεύσουν τα συμφέροντά σου σ΄αυτό γιατί αυτό ποτέ δεν ΄θα είναι κοινό ζητούμενο. Ικανή άφεση χρέους ώστε να είσαι σε μόνιμο καθεστώς σωτηρίας , να μήν απειλείς τη παγκόσμια οικονομική σταθερότητα, να σε έχουν αδύναμο γεωπολιτικό και οικονομικό υποχείριο το έχουν κάνει ιστορικά πολλές φορέw , θα τα βρούν στις λεπτομέρειες (βαθμός ανάληψης κινδύνου και timing -εκλογές) και τη μοιρασιά (πλούτος της χώρας) ΔΝΤ (Αμερικανοί) και Γερμανοί
    για να το ξανακάνουν

  50. ippiko avatar
    ippiko 05/11/2012 16:48:10

    παραγωγη και εξαγωγες ποτε ..Θα.."κοψουμε"..φαηλο?
    να ριξουμε στην παγκοσμια αγορα?
    γιατι εαν η λυση σου ειναι να κοψουμε κωλοχαρτα.. καλα κρασια..
    να ριξουμε χαρτια στην αγορα, για να αγοραζουμε την ξενη παραγωγη.
    Δηλαδη μια απο τα ιδια...το πασοκ ειναι εδω στα μυαλα μας δυνατο..

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ippiko 05/11/2012 23:33:26

      Δεν λέω αυτό. Που το βρήκες;
      Στα περισσότερα άρθρα μου έχω βαρεθεί να γράφω για ανασύσταση της παραγωγικής βάσης της χώρας, ν' αποκτήσουμε πάλι βιομηχανία, βιοτεχνία, γεωργία και κτηνοτροφία, για πλάνο "Επιστροφή στη γη".
      Κάνε προς τα πίσω στο Αntinews κι έχεις υλικό να διαβάζεις μέρες.

  51. ΠΡΩΤΕΣΙΛΑΟΣ avatar
    ΠΡΩΤΕΣΙΛΑΟΣ 05/11/2012 16:56:37

    ΝΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΙΩΤΟ......ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΣΑΛ......

    ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΕΙΣ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΟΡΥΚΤΟ ΠΛΟΥΤΟ.....ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΑΠΟΙΚΙΑ ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙΣ......ΘΑ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΝΕΙΣ .......

    ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΓΑ .....ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ?.......ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ......Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΜΑΖΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΥΛΗ ΤΟΥ.....

    ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΟΥΛΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΙΑ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ...... ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΣΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΔΕΙΛΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΙΑΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΤΑΙΟ ΤΟΥΤΟ ΚΟΣΜΟ............

    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΛΙΤ.....ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ,ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ.......

    ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΦΙΑΛΤΙΚΟ (ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ) ΣΕΝΑΡΙΟ , ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ....ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ-ΛΑΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ,ΤΡΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΙΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΧΡΥΣΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ......

  52. Vangelis Gakis avatar
    Vangelis Gakis 05/11/2012 17:20:13

    Το πτώμα θα παραμείνει άταφο μέχρι τον Σεπτέμβριο ελέω γερμανικών εκλογών .

  53. Σταράτα avatar
    Σταράτα 05/11/2012 17:49:10

    οχαιο η αιόβα?

  54. Geros avatar
    Geros 05/11/2012 17:52:10

    Αγαπητέ , η πολιτική που ακολουθείται τώρα είναι το καλύτερο δυνατό για τον τόπο βγει δεν βγει η μαντεψιά του Χρύσανθου.
    Η εναλλακτική του να αυτοκτονήσουμε τώρα γιατί δεν πιστεύουμε ότι θα έρθει το ιππικό είναι λογική?
    Η αποχώρηση μας από το ευρώ τώρα με αυτόματη χρεοκοπία και αθέτηση χρέους θα φέρει ένα μνημόνιο (θα το λέμε αλλιώς αλλά διαχείριση φτωχοποίησης θα είναι και αυτό, απλά όχι ελεγχόμενης) που οικονομολόγοι πολύ καλύτεροι από εμένα το υπολογίζουν ότι θα είναι γύρω στις τρεις φορές πιο επώδυνο για τα λαϊκά στρώματα από το σημερινό. Σε αντίθεση δε με το σημερινό μνημόνιο , το μνημόνιο της χρεοκοπίας δεν θα δίνει κανέναν ορίζοντα ανάκαμψης στο κοντινό μέλλον αλλά μια μακροχρόνια καθήλωση στα επίπεδα των άλλων Βαλκανικών χωρών.

    Οι υποστηρικτές της τακτικής "γροθιά στο μαχαίρι" έχουν δυο πράγματα στα οποία ελπίζουν .
    1. Οι εταίροι μας τρομοκρατημένοι από της συνέπειες της εξόδου μας συνεχίζουν να μας χρηματοδοτούν ελλείμματα της τάξης του 10% και μας δίνουν και καμιά 15 δις τον χρόνο επιπλέον για ανάπτυξη.
    2. Οι εταίροι μας δεν μασάνε αλλά εμείς βρίσκουμε εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης ύψους πολλών δεκάδων δισεκατομμυρίων που αποτρέπουν την εξαθλίωση σε πρώτη φάση και μετά χρηματοδοτούν την ανάπτυξη.
    Και τα δυο αυτά είναι εντελώς παράλογα , οι εταίροι μας αν χρηματοδοτήσουν τα δικά μας ελλείμματα θα πρέπει να κάνουν το ίδιο και για τα ελλείμματα της Πορτογαλίας , της Ιρλανδίας , της Ιταλίας , της Ισπανίας , της Κύπρου .... και πάει λέγοντας. Επειδή δωρεάν χρήμα δεν υπάρχει θα εκτοξευόταν το κόστος δανεισμού των οικονομικά υγιών κρατών και αυτό με την σειρά του θα οδηγούσε την ευρωζώνη σε διάλυση εντός μερικών μηνών.
    Αν εμείς δεν θέλουμε να ακολουθήσουμε το πρόγραμμα και φύγουμε η μόνη λογική λύση για αυτούς θα είναι να μας πουν "στο καλό και με την νίκη", θα είναι οδυνηρό αλλά όχι τόσο καταστροφικό όσο θα είναι το να μας κρατήσουν.
    Όσο αφορά τις λύσεις εναλλακτικής χρηματοδότησης έχω να πω πως υπάρχουν αλλά δεν μπορούν να διασφαλίσουν επίπεδα διαβίωσης του σήμερα , μιλάμε για μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια από την Ρωσία (στην Σερβία ο Μεντβέντεφ υποσχέθηκε 800 εκατομμύρια δάνειο με αντάλλαγμα τους σιδηροδρόμους και την αγορά ενέργειας , όχι για χαρισμένα λεφτά , για ΔΑΝΕΙΟ), ένα - δυο δισεκατομμύρια από την Κίνα για την παραχώρηση όλων των λιμανιών για εκατό χρόνια και κάτι ψίχουλα από τρίτους που θα δοθούν με αντάλλαγμα γη και ύδωρ , και τότε θα καταλάβουν μερικοί που κόπτονται για την εθνική μας υπερηφάνεια και ανεξαρτησία σε τι εξευτελισμό και εξάρτηση οδηγεί η πολιτική του τσαμπουκά χωρίς αντίκρισμα.
    Για αυτό η συγκεκριμένη πολιτική που ακολουθεί ο Σαμαράς δεν είναι ζαριά που μπορεί και να βγει , μπορεί και να μην βγει, είναι μονόδρομος.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Geros 05/11/2012 19:28:51

      Ότι και να λες Γέρο μου, χαμένο πάει. Ο ..Βαρουφάκης λέει άλλα, άρα όποιος διαφωνεί, θα πρέπει να στέλνει με φαξ το πτυχίο του στους συμφορουμίτες για να πειστούν ότι είναι σοβαρός !!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Geros 05/11/2012 23:35:44

      Δεν λέω πως είναι μαντεψιά του Χρύσανθου. Το υποδεικνύουν τα δεδομένα.
      Συμφωνώ με τις διαπιστώσεις σου. Ο ΣΥΡΙΖΑ κι ο Πάνος λένε φούμαρα για άλλες πηγές χρηματοδότησης.

  55. Soprakomitos avatar
    Soprakomitos 05/11/2012 18:15:18

    Ο εμπορικός πόλεμος Η.Π.Α-ΕΕ (Γερμανίας) έχει αρχίσει από παλιά.
    Έντονη κριτική είχε ασκήση η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις προσπάθειες που καταβάλλουν οι ΗΠΑ να επηρεάσουν την ευρωπαϊκή νομοθεσία στα χημικά προϊόντα, μετά από έγγραφο του Κογκρέσου που υπογράμμιζε τη στενή συνεργασία της κυβέρνησης Μπους με την αμερικανική χημική βιομηχανία.
    Ο Henry Waxman, μέλος του Κογκρέσου με τους Δημοκρατικούς, έδωσε στη δημοσιότητα έκθεση που κατηγορούσε την κυβέρνηση για στενή συνεργασία με την αμερικανική χημική βιομηχανία στην διαμόρφωση της στάσης που θα τηρήσει έναντι της νέας νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία επιβάλλει αυστηρές διαδικασίες δοκιμής των χημικών προϊόντων.

    ”Αυτή η έκθεση έχει όλα τα συστατικά ενός σεναρίου τύπου Έριν Μπρόκοβιτς”, δήλωσε ο Anthony Gooch, εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ουάσιγκτον, αναφερόμενος στην ιστορία της μάχης με τις επιχειρήσεις που μολύνουν το περιβάλλον.
    Όπως φαίνεται, προκύπτουν πολύ σημαντικά ζητήματα αναφορικά με το επίπεδο ισορροπίας που διέπει την αμερικανική στάση έναντι της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

  56. Nik avatar
    Nik 05/11/2012 18:17:35

    Συμπαράταξη με την θαλάσσια υπερδύναμη, σε αντιδιαστολή με την χερσαία, θα ήταν ολοκληρωμένη αν είχαμε προσανατολίσει και τις εξαγωγές μας προς τα εκεί. Αν το είχαμε κάνει θα ήταν αλλιώτικη η στάση μας έναντι των "εταίρων" μας που μας κάνουν την ζωή ποδήλατο.

  57. rally monkey avatar
    rally monkey 05/11/2012 18:50:38

    Δεν υπαρχει μεγαλυτερη πλανη απο το να βλεπεις τη Γερμανια σαν 'κεντρικη αυτοκρατορια' ανταγωνιστικη προς τις ΗΠΑ.
    Υποκαταστημα ειναι και η Γερμανια με ειδικο καθεστώς πλην ομως υποκαταστημα (εκει που μετραει - εξωτερικες σχεσεις, αμυνα).
    Αρα αυτο το περι 'θαλασσίων' και χερσαιων δυναμεων δεν λεω..καλο ακουγεται αλλα δεν εχει βαση στο σημερινο κοσμο.
    Οπως το βλεπω υπαρχουν δυο αντιπαλα στρατοπεδα στις ΗΠΑ με διαφορετικες γεωπολιτικες οπτικες (τουλαχιστον σε ο'τι μας αφορα).
    Οσον αφορα τι Γερμανια αυτο που συμβαινει ειναι οτι η παρουσα κυβερνηση βρεθηκε σε δυσαρμονια με την ταση που επικρατησε στις ΗΠΑ επι Ομπαμα
    Οσο τους επαιρνε φυσικα..και παιζοντας το χαρτι της πιθανης αλλαγης ηγεσιας αυριο.. σε καποιες φασεις υπερέβησαν εσκαμμενα ωσπου καποιος τους συμμαζεψε (βλ επισκεψη απο θείο Τιμοθυ)..
    Αυτα θα τελειωσουν ..και οσον αφορα τα συμφεροντα μας ..εδω κανουμε την αναγκη φιλοτιμία ..
    κανενα κούρεμα (PSI / OSI κλπ) δεν εξυπηρετει τα εθνικά συμφεροντα γιατι ντε φακτο βαζει την Ελλάδα σε ειδικό καθεστώς με συνεπειες που δεν ειναι αμεσα ορατες.

  58. Abc1 avatar
    Abc1 05/11/2012 19:04:17

    @ αγαπητέ αριστερέ λες:
    1. "Η Ευρώπη, απ’ την άλλη, αν εκδώσει πληθωριστικό ευρώ, το μόνο που θα καταφέρει είναι να υποτιμηθεί η αξία του νομίσματός της και, ευνόητα, να μην μπορέσει ποτέ να ανταγωνιστεί το δολάριο ως εναλλακτικό αποθεματικό."

    Oλοι οι νομπελίστες οικονομολόγοι που προτείνουν στην Ευρώπη την Κευνσιανή συνταγή του τυπώματος χρήματος, δεν το λένε έτσι γενικά και στον αέρα. Εχουν κάνει υπολογισμούς που πάρα πολύ δύσκολα μπορεί κανείς να αμφισβητήσει (μόνο θεωρητικά βέβαια). Το τύπωμα 1 τρίς Ευρώ που θα χαριστεί στα PIIGS αναλογικά με τα χρέη τους, θα προκαλέσει στη χειρότερη περίπτωση έναν πληθωρισμό 3-4% στην ΕΕ και μία πτώση του Ευρώ στο 1,15 δολ. που θα είναι δώρο εξ ουρανού για τις ευρωπαικές εξαγωγές, την ανάπτυξη και τη μείωση της ανεργίας. Θα ξαναβάλει δηλαδή το όχημα της ΕΕ στην τροχιά του. Παράλληλα με το βάθεμα της ομοσπονδιοποίησης που έχει ήδη αποφαστεί, η πρωσωρινή πτώση του Ευρώ θα αναστραφεί και σε λιγώτερο απο 1 χρόνο θα εκμηδενιστεί .
    Με το 1 τρις δώρο απο την ΕΚΤ τα PIIGS θα έχουν αυτόματη μείωση του χρέους τους κάτω απο το 100% του ΑΕΠ και θα επιστρέψουν άμμεσα στις αγορές...Η κρίση στην ΕΕ θα είναι πλέον παρελθόν...

    2. "πράγμα που θα δώσει τη χαριστική βολή στα ηγεμονικά της σχέδια για μελλοντική αντικατάσταση του δολαρίου από το ευρώ ως παγκόσμιο αποθεματικό."

    Αυτά τα ηγεμονικά σχέδια της Γερμανίας αν υπάρχουν, είναι βόμβα στα θεμέλια της ΕΕ. Απ' ότι γνωρίζω κανείς απο τους 17 δεν τα έχει εγκρίνει και αν αποκαλυφτούν και ομολογηθούν, η ΕΕ θα διαλυθεί αυτομάτως, η η Γερμανία θα αποβληθεί απ' αυτήν. Μην ξεχνάμε οτι η ΕΕ είναι ιδέα και έργο βασικά της Γαλλίας και στηρίζεται στα δικά της πρότυπα:
    "Ελευθερία,Iσότητα,Αδελφότητα" .
    Αν η ηττημένη του πολέμου αφοπλισμένη Γερμανία που την επανένωσή της πληρώσαμε όλοι, υπο τον όρο οτι θα συγχωνευτεί-εξαφανιστεί μαζί μας στο ομόσπονδο κράτος των Ηνωμένων Πολιτειών της Ευρώπης, έχει τέτοια γελοία φασιστικά ηγεμονικά σχέδια εν αγνοία μας, δεν έχουμε κανένα λόγο παραμονής μας στο Ευρώ μαζί της, διότι η καταστροφή μας σε μια σύγκρουση με το δολλάριο είναι βέβαιη και αναπότρεπτη. Το ευρώ μέχρι να αποκτήσει ο πλανήτης μία ενιαία κυβέρνηση και Εθνικότητα οφείλει να παραμείνει στην δεύτερη θέση ως παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα (που είναι και η καλύτερη).
    Οι Αμερικάνικες βάσεις στη Γερμανία θα την ελέγχουν για πάντα. Δεν το σκέφτηκε?

    3."Όσο κι αν φαίνεται παράξενο λοιπόν, αν οι Αμερικάνοι θέλουν να παρέμβουν ενεργά στα ελληνικά δρώμενα, μόνο μέσω ενός γνήσιου λαϊκού κομμουνιστικού κινήματος μπορούν να το πετύχουν."

    Επειδή για τους Αμερικάνους αλλά και τους περισσότερους Ελληνες Δεξιούς ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ενα γνήσιο λαϊκο κομμουνιστικο κινημα, αυτό που λές δίνει βάση στα σενάρια που κυκλοφορούν ευρέως για υποστήριξη του Τσίπρα απο τον εκλογικό μηχανισμό του Κλίντον μέσω και της Γιάννας Αγγελοπούλου και του Πατριάρχη Βαρθολομαίου. Δεν αποκλείεται λοιπόν να έχει βάση η θεωρία σου.

    Το ΚΚΕ ακόμα και οι Αμερικάνοι γνωρίζουν οτι πρόκειται για μουσείο του Σταλινικού κομμουνισμού της ΕΣΣΔ . (Τό μόνο κόμμα στον κόσμο με έμβλημα το σφυροδρέπανο) που με όσες ενέσεις κι αν του κάνει, ακόμα και η επιστήμη, αποκλείται να ξεπεράσει το μονοψήφιο ποσοστό του...

    • αριστερός avatar
      αριστερός @ Abc1 18/11/2012 02:04:51

      1: Η εκτύπωση ενός τρις εκ μέρους της ΕΚΤ από το πουθενά, αν γίνει, να 'σαι σίγουρος ότι δεν θα πάει στα PIIGS για να σβήσουν τα χρέη τους. Θα πάει στις ίδιες της γερμανικές (και δευτερευόντως γαλλικές, ολλανδικές κλπ) τράπεζες των οποίων οι ζημιές λόγω κρίσης, μόχλευσης των κεφαλαίων τους και έκθεσής τους σε τοξικά προϊόντα ξεπερνάνε κάθε φαντασία. Για να μη μιλήσουμε για τα κρατικά χρέη των βορειοευρωπαϊκών χωρών που είναι ακόμα μεγαλύτερα. Για να σβηστούν όλα τα χρέη κρατών και τραπεζών στην ΕΕ θα πρέπει η Γερμανία να προκαλέσει πληθωρισμό ανάλογο με αυτόν που υπέστη μετά τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο με τη συνθήκη των Βερσαλλιών, δηλαδή να τινάξει στην κυριολεξία την ΕΕ στον αέρα.

      Έπειτα, αν θεωρήσουμε δίκην υποθέσεως ότι η Γερμανία χαρίζει τα χρέη στα PIIGS, είναι τέτοια η φύση της ΕΕ που αντί να μεταβιβάζει πόρους από το βορρά στο νότο προκειμένου να πετύχει ισόρροπη ανάπτυξη, εμποδίζει την ανάπτυξη επιχειρήσεων στο νότο ανταγωνιστικών προς το βορρά και ως επακόλουθο, προκαλεί μαζική φυγή κεφαλαίων από το νότο στο βορρά, οπότε λοιπόν πάλι μετά από μερικά χρόνια τα PIIGS θα μαστίζονται από ελλείμματα και θα συσσωρεύουν χρέη. Η όλη αρχιτεκτονική της ΕΕ είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της γερμανικής οικονομίας και για να αλλάξει κάτι τέτοιο και να υπάρξει οικονομική σύγκλιση και πολιτική ενοποίηση -πράγμα που για ευνόητους λόγους η Γερμανία δεν θα επιθυμούσε ποτέ- θα χρειάζονταν ακόμα περισσότερα τυπωμένα λεφτά. Πράγμα που καθιστά τη δυνατότητα εκτύπωσης χρήματος ακόμα πιο έωλη.

      Τρίτο και σημαντικότερο, η ΕΕ δεν είναι μόνη της στον κόσμο. Έχει συναλλαγές με δεκάδες χώρες στον κόσμο πουλώντας και αγοράζοντας προϊόντα ενώ σε πολλές από αυτές έχει εγκαταστήσει τις βιομηχανίες της χρησιμοποιώντας τους ντόπιους ως φτηνό εργατικό δυναμικό. Μία από αυτές είναι και η Κίνα. Απώτερος σκοπός της ΕΕ είναι να ανταγωνιστεί την Κίνα και τις λοιπές αναπτυσσόμενες χώρες στην παραγωγή βιομηχανικών προϊόντων, τώρα που οι τελευταίες έπαψαν να είναι μεταπράτες και άρχισαν να παράγουν δικά τους προϊόντα αλλά και τεχνογνωσία. Για να το πετύχουν αυτό δεν έχουν άλλο τρόπο από το να φτωχύνουν σε πρώτη φάση οι Ευρωπαίοι εργάτες μαζικά, ώστε να μπορούν να ανταγωνιστούν τους Κινέζους. Το πείραμα ξεκινάει από την Ελλάδα, σύντομα όμως θα επεκταθεί και στις ευρωπαϊκές μητροπόλεις. Η άλλη λύση θα ήταν να επιτεθούν στην Κίνα στρατιωτικά όπως κάνανε στη Γιουγκοσλαβία προ δεκαετίας, αλλά δεν έχουν τα φόντα για να εξαπολύσουν τέτοιας κλίμακας επίθεση (αν και πολλοί ισχυρίζονται ότι ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος είναι προ των πυλών και δεν θα μπορέσει τελικά να αποφευχθεί).

      Εν ολίγοις, η Ευρώπη είναι σε πολύ δεινή θέση, μη έχοντας κιόλας το όπλο της σύνδεσης του νομίσματός της με το πετρέλαιο που έχουν οι ΗΠΑ, που θα της έδινε τη δυνατότητα να σκορπίσει τα χρέη της στους ώμους των χωρών με τις οποίες συναλλάσσεται.

      2. Το αν το ευρώ θα αποτελέσει δυνητικά το νέο παγκόσμιο αποθεματικό δεν είναι ανάγκη να ομολογηθεί δημόσια ως ένας από τους σκοπούς της ΕΕ. Όταν ο Σαντάμ Χουσεΐν ανακοίνωσε το 2003 ότι θα πουλούσε πετρέλαιο σε ευρώ, δέχτηκε την άμεση αμερικανοβρετανική επίθεση, ενώ οι Γαλλογερμανοί είχαν αντιταχθεί ηχηρά (όμως για να μην ξεχνιόμαστε, όλοι αυτοί παρέα είχαν πριν μερικά χρόνια συμμετάσχει στο πλιάτσικο κατά της Γιουγκοσλαβίας). Ένα τέτοιο οικονομικό υπερόπλο καμία χώρα-μέλος της ΕΕ δεν θα τη χαλούσε. Εξάλλου, όταν οι μνηστήρες (Σαντάμ, Αχμαντινετζάν, Σαουδάραβες) καλοβλέπουν το νόμισμά σου ως εναλλακτικό αποθεματικό, εσύ σαν ΕΕ τι θα πεις, "Ευχαριστώ παιδιά, δεν θα πάρω"; Θα κάνεις ό,τι περνάει από το χέρι σου για τους δελεάσεις. Βέβαια, επειδή δεν σε παίρνει να αντιπαρατεθείς με τις ΗΠΑ, περιμένεις οι ΗΠΑ να καταπονηθούν από τους συνεχείς πολέμους και να αποσυρθούν οικειοθελώς από το ρόλο τους ως πλανητάρχη, και να έρθεις μετά εσύ ως φυσικός διάδοχος να αναλάβεις τα ηνία.

      Φυσικά, το ίδιο σχέδιο έχει κατά νου και η Κίνα - αρκετά πιο μακροπρόθεσμα βέβαια αυτή - που προωθεί μέσω του ΟΗΕ τα SDR ως το μεταβατικό παγκόσμιο νόμισμα που θα αντικαταστήσει το δολλάριο ως αποθεματικό, και η οποία τόσο καιρό που οι ΗΠΑ πολεμούσαν για τα πετρέλαια έκανε τα στραβά μάτια, προκειμένου να αφήσει τις τελευταίες να εξαντληθούν ώστε να έρθει μετά η ίδια να καλύψει το κενό. Βέβαια, στην παρούσα φάση την Κίνα τη συμφέρει να είναι το νόμισμά της, το γουάν, φτηνό, για να είναι τα κινέζικα προϊόντα ανταγωνιστικά στη διεθνή αγορά, όμως η τεράστια ανάπτυξη που έχει οδηγεί αναπόφευκτα στην ραγδαία ανατίμηση του νομίσματός της.

      Όσο για τις αμερικάνικες στρατιωτικές βάσεις στη Γερμανία, αυτές δεν αποτελούν παρά ψυχροπολεμικά κατάλοιπα -ειδικά στην εποχή που το ΝΑΤΟ έχει διευρυνθεί προς ανατολάς- και που οι ΗΠΑ δεν θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν έτσι στα καλά καθούμενα εναντίον της χώρας που τις φιλοξενεί, πόσο μάλιστα όταν πρόκειται για τη Γερμανία, ηγεμονούσα χώρα της ΕΕ.

      3. Όταν έγραψα "γνήσιο λαϊκό κομμουνιστικό κίνημα", δεν αναφερόμουν προφανώς στο παλαιοσταλινικό απολίθωμα του Περισσού, που εξάλλου, όπως είχα επίσης σημειώσει, συντηρείται κι αυτό μέσω κρατικής επιχορήγησης από τα δάνεια εξ Ευρώπης (γι' αυτό και οδήγησε τη σημερινή πορεία του Πολυτεχνείου μπροστά από όλες τις πρεσβείες πλην αυτής που έπρεπε: της Γερμανικής). Αυτό που ήθελα να πω εν ολίγοις είναι ότι δεν αποτελεί λύση ο μικροαστικός ΣΥΡΙΖΑ μιας και είναι βαθιά διαβρωμένος όσο και τα αστικά κόμματα από τα ευρωπαϊκά λεφτά και γι' αυτό το λόγο αδυνατεί να εκφράσει τα πραγματικά συμφέροντα του λαού. Οι Αμερικανοί στήριξαν εμμέσως πλην σαφώς ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές του Ιούνη ως αντίπαλο δέος στη φιλοευρωπαϊκή ΝΔ αλλά δεν είναι χαζοί να μην γνωρίζουν τα όρια και τις δυνατότητές του και να επιθυμούν κάτι πιο αξιόπιστο για να πετύχουν το στόχο τους που είναι η έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ. Τι θα μπορούσε να είναι αυτό το αξιόπιστο; Ένα κίνημα με βαθιές ρίζες στην εργατική τάξη και το φτωχό λαό, αυτόν δηλαδή που έχει πραγματικό συμφέρον να επιστρέψουμε σε εθνικό νόμισμα. Όχι ο ΣΥΡΙΖΑ που είναι ένα συνονθύλευμα μικροαστών αριστεριτζήδων με μια ΜΚΟ ο καθένας, καθηγητών πανεπιστημίου και μηχανικών του ΤΕΕ που ζουν με ευρωπαϊκές επιχορηγήσεις, και οι οποίοι αν πάρουν την εξουσία στις επόμενες εκλογές θα γίνουν μνημονιακότεροι των μνημονιακών για να περισώσουν τα ελέω ΕΕ προνόμιά τους.

      Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν, μην εκπλαγούμε αν π.χ. δούμε τον αγγλοσαξονικό τύπο να επευφημεί με ρεπορτάζ του τον... Λαφαζάνη, σε περίπτωση που ο τελευταίος σχηματίσει δικό του ριζοσπαστικό αριστερό κόμμα που θα έχει ρίζες σε εργατικά συνδικάτα και θα υποστηρίζει την έξοδο της χώρας από το ευρώ.

      Πάλι η αριστερά δηλαδή, και μάλιστα η πιο ριζοσπαστική της τάση, οι κομμουνιστές (επαναλαμβάνω: όχι οι πουλημένοι εργατοπατέρες του ΚΚΕ), θα πρέπει να βγάλει το φίδι από την τρύπα...

  59. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2012 21:18:34

    Χαχαχαχαχαχα! Το τέλος του σχολίου είναι για ελληνική εκδοχή των Μόντυ Πάϋθονς.
    Γιάννη, η "αραβική Άνοιξη" (μαύρος Χειμώνας) δεν έχει να κάνει με το Ισραήλ. Απόδειξη ότι το Ισραήλ δεν θέςλει ανατροπή του Άσσαντ κι αντικατάσταση του από φανατικούς ισλαμιστές. Προτιμνούν τον διάβολο που ξέρουν από αυτόν που δεν ξέρουν. Δυστυχώς την αραβική Άνοιξη την χρηματοδοτούν οι Σαουδάραβες, τσατσιλίκι οι Τούρκοι κι η Δύση, όπως και στη Βοσνία, είναι ο χρήσιμος ηλίθιος. Υπάρχουν οι μηχανισμοί Κλίντον στο Στέϊτ Ντιπάρτμεντ, που έχουν από παλιά γερά νταραβέρια με τους Σαουδάραβες, διόλου ανιδιοτελή.
    Κατά τα λοιπά συμφωνούμε. Οι συμμαχίες είναι πολλαπλασιαστής ισχύος.

  60. ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 06/11/2012 00:57:58

    Φαήλο, μου θύμησες την παροιμία "δυό γαϊδάροι μάλωναν σε ξένο αχυρώνα".
    Και μεις, στις κερκίδες του αχυρώνα, με την πουράκλα μας σε στυλ Μάκαρου, παρακολουθούμε με αγωνία. Αν νικήσει ο δικός μας γάϊδαρος, σωθήκαμε. Και σώσαμε και τον αχυρώνα, χωρίς να "ανοίξει" μύτη. Ετσί απλά, γιατί νίκησε το άλογο που ποντάραμε, χωρίς να κάνουμε τίποτα.
    Η αλήθεια είναι ότι οι λαοί, και πολύ περισσότερο εμείς οι Έλληνες, για να αποκτήσουν ή για να διατηρήσουν την ανεξαρτησία τους, έχουν χύσει πολύ αίμα. Δυστυχώς η γενιά μας, αυτή του Πολυτεχνείου και της μεταπολίτευσης, έχει χύσει πολύ σαμπάνια ...

    • Abc1 avatar
      Abc1 @ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 06/11/2012 09:54:41

      Σιγά τη σαμπάνια...Ζίτσα ήτανε...

  61. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 06/11/2012 07:00:39

    Δεν είναι κακό το 20%...και σίγουρα είναι πιο καλό από το 0% (από το τίποτε)...και σίγουρα καλύτερο από το -150%....

  62. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/11/2012 10:36:32

    Άς θυμίσω την ίδια περίπου συζήτηση (έμμεσα και με τον Χ.Λ.), 2 χρόνια και κάτι, πρίν.
    Η Αμερικανοφιλία και ο μονόπλευρος έρωτας προς τους "θαλασσοκράτορες" ως κρυφός πυρήνας "εθνοκεντρικής" πολιτικής και ο "Αντιγερμανισμός" ως εύπεπτος ευρωσκεπτικισμός.
    "Σας τα είπαμε, μας τα είπατε, τα ξαναλέμε", στην ουσία τίποτε δεν άλλαξε.
    h**p://www.antinews.gr/2010/06/16/50087/#comment-470511

  63. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/11/2012 10:44:41

    Για όσους τυχόν ψάχνουν την ιδιόχειρη θεωρητική σφραγίδα του Χρύσανθου Λαζαρίδη στο θέμα αυτό, ιδού:
    h**p://neakentrodexia.blogspot.com/2010/02/blog-post_08.html

  64. kastis avatar
    kastis 06/11/2012 12:11:22

    Αχ βρε Φαήλο... Θυμάμαι, όταν έφυγε ο Μπάγιεβιτς από την ΑΕΚ για τον Ολυμπιακό, τον Αρδίζογλου να δηλώνει ότι ο Ντούσαν πήγε στον Κόκκαλη για να αγοράσει στην συνέχεια με τα χρήματα τής αμοιβής του την ΑΕΚ! Εκείνο το ιππικό δεν ήρθε ποτέ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ kastis 06/11/2012 12:44:39

      Εκτίμηση με βάση κάποια δεδομένα κάνω. Κοντός ψαλμός...
      Άλλωστε ποτέ δεν ξεχνώ την π[αλιά μαφιόζικη παροιμία: "στηνέύφορη κοιλάδα των υποσχέσεων πολλοί πέθαναν από πείνα".

  65. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/11/2012 14:08:13

    Και πάλι νούμερα, διαφορετικά:
    Με ποιούς Ευρωπαίους "μιλούν" οι Αμερικανοί για οικονομικά θέματα της Ευρωζώνης;
    Σύμφωνα με τον Jean Pisany-Ferry του Ινστιτούτου Bruegel (Βρυξέλλες), ο Αμερικανός υπουργός Οικονομικών Timothy Geithner, μεταξύ Ιανουαρίου 2010 και Ιουνίου 2012, μίλησε 168 φορές με Ευρωπαίους αξιωματούχους, σε συναντήσεις ή τηλεφωνικά.
    Τις -με απόσταση- πιό πολλές επαφές (58), τις έκανε με τον Πρόεδρο της ΕΚΤ (Ζαν-Κλώντ Τρισέ και στη συνέχεια Μάριο Ντράγκι). Ακολουθεί σε απόσταση ο ομόλογός του από την Γερμανία Σόιμπλε (36) και από την Γαλλία - Λαγκάρντ + Μπαρουάν + Μοσκοβισί (32 φορές).
    Οι υπόλοιποι - ο Βρετανός υπουργός, ο Jean-Claude Juncker, ο Herman van Rompuy κτλ - μίλησαν πολύ λιγότερες φορές με τον Αμερικανό...
    Εξαιρετικά εύγλωττο...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.