#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/09/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ένα παγερό χαμογελαστό ΟΧΙ…


Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη


Για μένα, αδέρφια, η ιλιγγιώδης στροφή του 2011, κι ας διαφωνούσα, θα κριθεί, όπως όλα, στο τέλος του δρόμου.

Τότε, εκτιμήθηκε ο κίνδυνος χρεοκοπίας ως υπαρκτός, ήμασταν ελλειμματικοί ως τα μπούνια, η πολιτική είναι δυναμικό κι όχι στατικό πράγμα, άρα  προσαρμόζεσαι ελισσόμενος ακόμη και αεροπλανικώς.

Όμως, όπως λέει κι ο φίλος μου ο Παναγιώτης, η πολιτική είναι σαν την μπαλίτσα: ό,τι γράψει το ταμπλώ. Δεν πα να σε βρίζανε 89 λεπτά για κουρέλα κι ότι σέρνεσαι; Άμα στο 90’ την καρφώσεις στο γάμα, πήρες όλο το χαρτί. Δεν πα να τρέχεις πάνω κάτω σαν το Βέγγο επί 89 λεπτά, να παίρνεις σαν το Μεγαλέξαντρο όλες τις διεκδικήσεις και να ‘χεις οργώσει το χορτάρι σαν άλογο της Φλάνδρας; Άμα στο 90΄ το φας το γκολάκι και σφυρίξει λήξη ο τύπος με τα μαύρα, είσαι ρεζίλης και να ζήσουμε να σε θυμόμαστε.

Τουτέστιν, όπως στο ποδόσφαιρο, έτσι και στην πολιτική μετράει μόνο το αποτέλεσμα.

Έχουμε κάνει τα πάντα σ’ αυτά τα χρόνια. Μόνο που δεν βράσαμε τα παπούτσια μας να τα φάμε, σαν τον Τσάπλιν στον «Χρυσοθήρα».

Ή μάλλον είναι σαν το «Γιοτζίμπο» του Κουροσάβα ή αν προτιμάτε την αμερικάνικη έκδοση με τον Μπρους Γουίλις, το «Last man standing». Ποιος θα μείνει όρθιος τελευταίος. Όχι πιστολέρο. Φορολογούμενος.

Ο μέσος πολίτης δεν κάνει διακρίσεις, πρώτο ή δεύτερο Μνημόνιο. Δεν πολυκαταλαβαίνει τι σημαίνει «διαφωνούσαμε με το πρώτο, εντός αγορών γαρ, μας το φόρεσε καπέλο ο ΓΑΠ, έτσι το δεύτερο, αφού πλέον ήμασταν εκτός αγορών, ήταν πλέον αναγκαιότητα».

Ξέρετε τι ξέρει ο απλός άνθρωπος; Πόσο έχει πάει ο μισθός του, το εισόδημα του, αν έχει δουλειά, τι του μένει στην τσέπη στο τέλος του μήνα.

Κι όλα τα επικοινωνιακά εφευρήματα κι επιχειρήματα του κόσμου τα γκρεμίζει σαν πύργο από τραπουλόχαρτα ο ταχυδρόμος. Φέρνει δυο απανωτά ΦΑΠ και κάνει την ψυχή του Έλληνα περιβόλι.

Λοιπόν, το πράγμα, ακόμη κι αν βγαίνει λογιστικά, δεν βγαίνει ηθικά και πολιτικά. Ο Έλληνας είναι στωϊκός αλλά όχι τόσο. Δεν είναι Βούδας. Κι εκτός από την ανεργία, την βαριά φορολογία και την αφραγκία του, τον εξοργίζει και το ζήτημα της σχέσης που έχει διαμορφωθεί με την Τρόϊκα. Αισθάνεται πως μας πήραν τα κλειδιά και όλο τον αέρα.

Πχ βλέπε την αμυντική βιομηχανία.

Όντας συνεπής στην πίστη μου σε αυτό που έγραψα στην αρχή, λέω όμως πως όλες αυτές οι τεράστιες θυσίες, παρά τις μεταστροφές, παρά τα ατσούμπαλα λάθη και συχνά την έλλειψη παραδείγματος από ψηλά, παρά την μη σύγκρουση με την αληθινή διαπλοκή και το εξοργιστικό σέρβις στις τράπεζες, φαίνεται να έχει ένα αποτέλεσμα. Κάτι γράφει στο ταμπλώ του γηπέδου, απλά ο αγώνας ακόμη δεν τέλειωσε.

 

Αν ο Στουρνάρας μας τα λέει καλά, μετά την εγχείρηση με αλυσοπρίονο που έγινε στη κοινωνία, φτάνουμε σε πρωτογενές πλεόνασμα. Εν ολίγοις, τα έσοδα του κράτους καλύπτουν τα έξοδα του, πλην τοκοχρεωλυσίων, για πρώτη φορά.

 

Οφείλουμε όμως να δούμε κατάματα την κατάσταση στην κοινωνία. Δεν αντέχει άλλο. Δεν υπάρχει κανένα άλλο περιθώριο για εισπρακτικά μέτρα, για περικοπές. Ούτε χιλιοστό.

 

Η δε ανεργία αποτελεί πλέον το μεγαλύτερο εθνικό πρόβλημα. Απειλή για την κοινωνική συνοχή και ειρήνη.

 

Έχουμε λοιπόν καταφέρει κάτι σημαντικό, όμως είμαστε σ’ ένα σημείο καμπής. Απαιτείται μια δραστική αλλαγή.

Κι έχουμε πλέον γερά επιχειρήματα, όχι ψευτοτσαμπουκάδες. Μπορούμε να πούμε με σταθερή και πειστική φωνή πως κάναμε τα πάντα, όσα συμφωνήσαμε, ματώσαμε και φτάσαμε ως εδώ και να και το περίφημο πλεόνασμα.

Όμως οι εταίροι και δανειστές μας οφείλουν να καταλάβουν πως δεν πάει άλλο. Πως τώρα πρέπει να παρθούν ουσιαστικά μέτρα, αλλαγές πολιτικής που θα στοχεύουν στην ελάφρυνση, μείωση του χρέους και την ροή κεφαλαίων προς την αληθινή ανάπτυξη, ακόμη κι αν σημαίνει αυτό πως  θα χάσουν κι αυτοί κάτι.

Κι αυτό για να γίνει κατανοητό χρειάζεται ένα πρώτο και σταθερό ΟΧΙ στο ζήτημα της αμυντικής βιομηχανίας, διότι η αποδοχή της θέσης της Τρόϊκας, δεν σημαίνει απλά κι άλλους ανέργους. Σημαίνει ότι θα γινόταν το ακριβώς αντίθετο από αυτό που επιβάλλει η λογική και το εθνικό συμφέρον: αντί για εξυγίανση και ανασυγκρότηση της παραγωγικής βάσης της χώρας, θα την καταστρέφαμε κι άλλο. Όχι λοιπόν.

Η κοινωνία δεν θα περιμένει στωϊκά για πάντα. Ήδη μεγάλο κομμάτι της μας έχει προσπεράσει από θυμό κι αγανάκτηση. Πρέπει να τρέξουμε για να την φτάσουμε.

Ο Έλληνας αναγνωρίζει την προσωπική υπερπροσπάθεια του Πρωθυπουργού. Κάνει συγκρίσεις και βλέπεις τις διαφορές. Ξέρει ποιος χτυπάει εικοσάωρα, επτά μέρες την εβδομάδα.

Πρέπει όμως να δει την νίκη στο ταμπλώ.

Να δει τις θυσίες του να πιάνουν τόπο και ν’ αρχίσει να βελτιώνεται η κατάσταση, να βλέπει ν’ ανοίγουν δουλειές για τα παιδιά τους, να μπαίνει αληθινό χρήμα στην αγορά και κυρίως να μην νοιώθει ότι άλλοι, απέξω, κάνουν κουμάντο.

Δεν ζητάμε να ζούμε όπως πριν, με δανεικά, ξέχειλο και μπαταρισμένο κράτος κι έχουμε ακόμη πολλές μεταρρυθμίσεις να κάνουμε.

Πρέπει όμως, μετά τόσες θυσίες, να διεκδικήσουμε αλλαγές που να οδηγούν σε ανάπτυξη, ελάφρυνση των βαρών μας ως κράτος και να καταλάβουν ότι υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν τους πέφτει λόγος.

Ιστορικά δεν θα υπάρχει άλλη ευκαιρία ή άλλο περιθώριο πολιτικού χρόνου, ώστε να ανακτήσουμε ως παράταξη την πολιτική μας δυναμική, τους απογοητευμένους ή θυμωμένους ψηφοφόρους.

Είναι εθνικό μας χρέος να εμποδίσουμε την χώρα να κατρακυλήσει στην πλέον ακραία πώλωση ανάμεσα σε τυχοδιώκτες και εκφάνσεις του ολοκληρωτισμού. Κι αυτό πρέπει να γίνει με θετικό τρόπο, να τους κερδίσουμε. Δεν γίνεται με κινδυνολογία ή δαιμονοποίηση.

Ο μέσος άνθρωπος είναι συντηρητικός, με την ακριβή έννοια του όρου. Θέλει ασφάλεια για τα παιδιά του, την οικογένεια του, την χώρα του, δουλειά κι αξιοπρέπεια. Δεν θέλει να παίζεται η τύχη της φαμίλιας του κορώνα γράμματα.

Να νοιώσει λοιπόν ότι εμείς είμαστε η σταθερή, θετική, πατριωτική δύναμη, που αξιοποιεί τις θυσίες του προς το εθνικό συμφέρον και λέει ΟΧΙ εκεί που πρέπει. Και τώρα είναι η ώρα για ένα πρώτο όχι με αφορμή την αμυντική βιομηχανία και να απαιτήσουμε διόρθωση της συνταγής.

Κι αν απειλήσουν με μη εκταμίευση της επόμενης δόσης, λένε κάποιοι;

Τότε κι εμείς δεν πληρώνουμε, ώσπου να λογικευτούν.

Τώρα θα μπορούμε να το πούμε. Όσο ήμασταν ζήτουλες ακόμη και για τις στοιχειώδεις ανάγκες του κράτους δεν μπορούσαμε.

Τι θα κάνουν; Όταν χρωστάμε 240.000.000.000 Ευρώ, είμαστε πλέον συνέταιροι. Θα τα χάσουν;

Χωρίς φωνές και τσαμπουκάδες λοιπόν, με «βρετανικό φλέγμα», αν θέλετε. Ένα χαμογελαστό, παγωμένο ΟΧΙ…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ekxba avatar
    ekxba 07/09/2013 07:36:31

    Σε ένασ ποδοσφαιρικό αγώνα δεν απαιτείται μόνο να τρέχουν 90 λεπά οι παίκτες για να πα΄ρουν την νίκη. Πρέπει να ξέρουν κι από μπάλλα!

  2. socrates avatar
    socrates 07/09/2013 07:58:15

    Ωραία.
    Να συνεχίσουμε λοιπόν να μπαίνουμε μέσα 100-150 εκατομμύρια κάθε χρόνο.!
    Γεράσαμε και μυαλό δεν βάλαμε.
    ΥΓ. Μέσες λύσεις, πχ μείωση του κόστους με απόλυση εκατοντάδων υπεράριθμων διοικητικών υπαλλήλων, ή ακόμη και μερική αποκρατικοποίηση της ΕΑΒ-ΕΑΣ, δεν υπάρχουν;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ socrates 08/09/2013 10:39:31

      Εξυγίανση εν λειτουργία δεν σημαίνει αυτό που λες.
      Υπάρχουν πολλοί εργαζόμενοι που είναι κοντά στην συνταξιοδότηση και μπορούν να φύγουν, ενώ πχ στα ΕΑΣ τα τελευταία 3 χρόνια έχουν μειωθεί στο 1/3. Ήδη δε οι μισθοί των εργαζομένουν έχουν μειωθεί σχεδόν 50%. Υπάρχουν δε ορισμένα ακίνητα που μπορούν να αξιοποιηθούν ή και να πουληθούν χωρίς να επηρεάζεται η παραγωγικ'ή δυνατότητα. Η επιδίωξη συμπράξεων, οι ήδη υφιστάμενες παραγγελίες ύψους 250.000.000 από αμερικανική εταιρεία για πυρομαχικά, μπορούν να ανεβάσουν την αξία της εταιρείας, ώστε να μπορεί το κράτος να πουλήσει ένα ποσοστό, δίνοντας ίσως και το managment με κάποιους περιορισμούς και υψηλή εποπτεία. Μπορούν λοιπόν να γίνουν οικονομίες κλίμακας, αληθινή αναδιάρθρωση και κυρίως όμως να λειτουργήσουν οι εταιρείες χρηματοδοτούμενες με τα ποσά που απαιτούνται για πρώτες ύλες. Δεν γίνεται αναδιάρθρωση/εξυγίανση εν λειτουργία, αν δεν ...λειτουργούν! Έτσι, με σχέδιο κι οργάνωση και με την σύμπραξη των εργαζομένων, που ξέρουν ΠΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ, θα πάψουν να είναι ελλειμματικές οι επιχειρήσεις. Αν τα καταστρέψουμε χάνονται πολλά. Όχι μόνο θέσεις εργασίας αλλά και τεχνογνωσία. Η Τουρκία χτίζει κολοσσιαία αμυντική βιομηχανία κι εμείς αντί να εξυγιάνουμε κι αναπτύξουμε την δικιά μας, θα την σκοτώσουμε; Θα είναι εθνικό έγκλημα...

  3. Στρυμών avatar
    Στρυμών 07/09/2013 08:53:28

    Ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε , όλοι μας...

  4. Ανήσυχο Πνεύμα avatar
    Ανήσυχο Πνεύμα 07/09/2013 09:00:45

    ''Η κοινωνία δεν θα περιμένει στωϊκά για πάντα. Ήδη μεγάλο κομμάτι της μας έχει προσπεράσει από θυμό κι αγανάκτηση. Πρέπει να τρέξουμε για να την φτάσουμε.''
    Τώρα λοιπόν δε μιλάμε πολύ, μόνο τρέχουμε!
    Αλλά έτσι απροπόνητοι, παραιτημένοι, συνηθισμένοι να εκτελούμε συνταγές, δεν ξέρω πόσες πιθανότητες έχουμε και να ...φτάσουμε και να εμπνευστούμε .....
    Πραγματικά, σημασία για μας έχει μονάχα το αποτέλεσμα. Τις καλές προθέσεις τις εκτιμά κανείς, αλλά είναι άχρηστες τη στιγμή που καταστρέφεται.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ανήσυχο Πνεύμα 08/09/2013 10:41:29

      Το να φτάσουμε σε πρωτογενές πλεόνασμα είναι μεγάλο πλεονέκτημα για το όχι. Μπορείς να το κάνεις και να διαπραγματευτείς χωρίς τον κίνδυνο μιας ανθρωπιστικές κρίσης. Έχεις πλάτη ν' ακουμπήσεις κάπου, αν φερθούν παράλογα στις λογικές απαιτήσεις κι αιτιάσεις μας.

  5. Νικόλαος Μπεχράκης avatar
    Νικόλαος Μπεχράκης 07/09/2013 09:01:47

    "Ξέρετε τι ξέρει ο απλός άνθρωπος; Πόσο έχει πάει ο μισθός του, το εισόδημα του, αν έχει δουλειά, τι του μένει στην τσέπη στο τέλος του μήνα."
    Ολόσωστο ....όπως επίσης :
    "Χωρίς φωνές και τσαμπουκάδες λοιπόν, με «βρετανικό φλέγμα», αν θέλετε. Ένα χαμογελαστό, παγωμένο ΟΧΙ…".
    Η συντηρητική παράταξη της πατρίδας μας ήταν η μόνη πού είπε τα μεγάλα ΟΧΙ , πάντα όμως με φλέγμα...............

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Νικόλαος Μπεχράκης 08/09/2013 10:42:14

      Ενίοτε και με τσαμπουκά αλλά κάθε κατάσταση απαιτεί τον τρόπο της...

  6. Kimon avatar
    Kimon 07/09/2013 09:54:41

    Σωτηρία της πατρίδας δεν θα υπάρξει όσο οι πολιτικοί εξακολουθούν να απαξιώνουν την εργασία και τον κοινωνικό ιστό με την εισαγωγή εκατομμυρίων λαθρομεταναστών, η οποία ευνοεί τις φυγόκεντρες κοινωνικές διαδικασίες και προάγει τον κοινωνικό αυτοματισμό. Ο πλούτος παράγεται από έθνη-κράτη και όχι από πολυπολιτισμικούς χυλούς τύπου Λιβάνου η Συρίας, τους οποίους προωθούν τα συμπαγώς εθνικά Ευρωπαϊκά κράτη σήμερα, με σκοπό την οικονομική και πολιτική επικράτησή τους. Ο πλούτος παράγεται μόνο από χώρες που διαθέτουν ισχυρή αστική τάξη με συμπαγή εθνική συνείδηση, ταυτότητα και συνείδηση κοινού πολιτισμού και καταγωγής. Μπορεί η ΝΔ, ή η όποια πολιτική τάση, να απαλλαγεί από τα πολιτικά βαρίδια του τύπου ¨ο καθένας έχει το δικαίωμα να καίει την Ελληνική σημαία", ώστε να χτιστεί ξανά ένα έθνος μέσα από τα ερείπια του σημερινού πολυπολιτισμικού αχταρμά, που ισοπέδωσε το έθνος μας ευνοώντας τον πλουτισμό της διεθνιστικής βλαχομπαρόκ «αριστεράντζας» του τόπου μας;

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Kimon 07/09/2013 13:17:22

      kimon, ακριβής, μεστός, άψογος.

      • Kimon avatar
        Kimon @ Προφήτης 07/09/2013 21:31:29

        Ευχαριστώ Προφήτη.

    • Αρκάς avatar
      Αρκάς @ Kimon 07/09/2013 15:50:16

      Άν ποτέ μας αφήσουνε αγαπητέ, μπορεί και να γίνει αυτό που γράφεις.
      Τί είχε πεί ο γέρος του Μωριά;;; "Δεν ελευθερώθηκε η πατρίδα, χέρια άλλαξε...."
      Το αυτό... ισχύει στο ακέραιο μέχρι σήμερα και θα ισχύει όσο αργεί η θεία παρέμβαση.... για να φέρει τα πάνω-κάτω.....

    • Νταίζη avatar
      Νταίζη @ Kimon 07/09/2013 23:19:06

      "Ο πλούτος παράγεται από έθνη-κράτη και όχι από πολυπολιτισμικούς χυλούς τύπου Λιβάνου η Συρίας..."

      Οι ΗΠΑ και η Μ. Βρετανία ή η Αυστραλία δεν έχουν πολυπολισμικό χυλό; Έχουν όμως και πρώτες ύλες (δικές τους ή κλεμμένες από αποικίες)...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Kimon 08/09/2013 10:47:59

      Μαζί σου. Στο ζήτημα πάντως της λασθρομετανάστευσης γίνεται αποδεδειγμένα δουλειά. Τα σύνορα φυλάσσονται και πάλι αποτελεσματικά, με τις Ένοπλες Δυνάμεις απαλλαγμένες από τις εθνικά εγκληματικές γελοιότητες των "εγγράφων Καμίνη", που είχε καταπιεί αμάσητες ο ΓΑΠ, οι λαθραίες είσοδοι έπεσαν στο ελάχιστο, η "σκούπα" του άξιου Δένδια δουλεύει συνεχώς νυχθημερόν, χιλιάδες οι απελάσεις, οι συλλήψεςις και οι εθελούσιες αναχωρήσεις, διότι ο παρασιτικός βίος είναι πλέον δύσκολος. Σε πληροφορώ δε ότι η εφαρμογή σε λίγες μέρες του νόμου που θα τιμωρεί αυστηρά και με υψηλά πρόστιμα όσους απασχολούν παράνομους κι ανασφάλιστους ήδη κάνει τους εργοδότες να διώχνουν εργοδοτούμενους λαθρομετανάστες. Αυτό, συν η αυστηρή τιμωρία όσων δίνουν κατάλυμα, ενοικιάζουν σπίτια σε λαθραίους, μαζί με την συνεχή σκούπα και τον εγκλεισμό σε στρατόπεδα ως την απέλαση, θα αδειάσει την χώρα από τους μουσαφιραίους.

      • Γκοτζιλα avatar
        Γκοτζιλα @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/09/2013 15:06:53

        Ο "αξιος" Δενδιας ειναι καλος σαν παθολογος και χρησιμοποιει κυριως ασπιρινη. Εδω και τωρα χρειαζεται χειρουργος με πολλα, κοφτερα και αποτελεσματικα νυστερια. Αν η ΝΔ "ξεχασει" μεχρι της δημοτικες εκλογες να χειρουργησει το λαθρομεταναστευτiκο με κοφτερα και αποτελεσμτικα νυστερια, θα την "ξεχασουμε" και εμεις μπροστα στην καλπη. Οπως θα την "ξεχασουμε" οριστικα αν η κυβερνηση τολμησει και περασει σχεδιο νομου για την νομιμοποιηση των μεταναστων.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γκοτζιλα 09/09/2013 00:02:36

          Αυτά που περιέγραψα σου μοιάζουν για ασπιρίνη; Δεν νομίζω.
          Δεν υπάρχει περίπτωση νέου νόμου περί νομιμοποίησης.
          Ο νέος νόμος θα είναι πολύ αυστηρότερος. Ξέρω τι σου λέω....

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/09/2013 00:09:49

            Ας μην μπει νυστερι και θα δουμε τa αποτελεσματα...Για την "νομιμοποιηση", ελπιζω και ευχομαι να εχεις δικιο!

      • νοημων avatar
        νοημων @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/09/2013 17:31:40

        Δεν θα κουραστω να σου γραφω, ΒΓΑΛΕ ΤΑ ΜΠΛΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΓΥΑΛΙΑ και μην προσπαθεις επι ματαιω να περασεις την υποψηφιοτητα για το ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝτου οπως ατυχως τον χαρακτηριζεις.ΚΑΙ ΣΕ ΕΡΩΤΩ:
        1.Επι υπουργιας ποιου εγινε επιθεση ,με στρατιωτικο οπλισμο, εξωτερικα στις φυλακες Τρικαλλων με τα γνωστα αποτελεσματα;ευθυνες γιοκ;
        2.η σκουπα πως δουλευει; ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ τους συλληφθεντεςΕΚΔΡΟΜΗ στην ΑΝΑΒΥΣΣΟ;(δεν ειδαμε διαψευση σε οσα αποκαλυψαν οι συνδικαλιστες)
        3.Tο παρεμποριο εξω απο την ΑΣΣΟΕ ποτε θα το κυνηγησει;ΜΗΠΩΣ ως Δημαρχος ,θα παιρνει τηλεφωνο τηνΑστυνομια;
        4.οταν εγκαινιασθηκε η γραμμη ελικοπτερων κορυδαλλος-αποδραση ,τι θεση κατειχε ;θυμασαι μηπως;
        Φιλτατε ακομη και ο ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ξυπνησε και δεν τα περναει αμασητα,και πες και του Παναγιωτη του φιλου σου τετοια μυαλα ειχε και τον πιασανε offside και τον αποβαλλανε απο το γηπεδο.( ο νοων νοειτο)

      • Rossolimo avatar
        Rossolimo @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/09/2013 15:56:15

        Απο τη Λαμια με αγαπη. Για να μην μιλησουμε και για τους ηλικιωμενους που κακοποιουνται καθημερινα απο λαθρομεταναστες και "Ρομα". Εχει γινει δε της μοδας να βιαζουν τις γριες. Και δεν ενοχλειται κανεις...

        lamiareport.gr "Κραυγη αγωνίας από μαθητή της Λαμίας, ο οποίος έστειλε καταγγελία στο LamiaReport...

        Καθημερινό φαινόμενο είναι πλέον τα κρούσματα με ανήλικους ρομά να απειλούν και να κλέβουν ή να ληστεύουν μαθητές στο κέντρο της πόλης και όχι μόνο. Οι γονείς φοβούνται πλέον να στείλουν μόνα τους τα παιδιά τους στο φροντιστήριο.

        Η κατάσταση πάει απ΄το κακό στο χειρότερο και δυστυχώς κανείς δεν κάνει τίποτα. Δείτε τι μας γράφει ένας μαθητής στο email, που έστειλε στο LR.

        <>, αναφέρει στην καταγγελία του ο μαθητής από τη Λαμία.

  7. blue nile avatar
    blue nile 07/09/2013 09:56:30

    Μπράβο Φαήλο.

  8. Greg avatar
    Greg 07/09/2013 10:01:42

    Ένα συμβολικό όχι δεν σώζει τη κατάσταση. Το ΌΧΙ πρέπει να είναι αποφασιστικό και δυναμικό. Πρέπει να αφορά όλα όσα έχουν τεθεί τον τελευταίο καιρό ως αντικείμενο "διαπραγμάτευσης". Πρέπει να είναι ξεκάθαρο για να συσπειρώσει όλους τους Έλληνες κάτω από τη σκέπη της παράταξης.

    Είναι σε όλους γνωστό ότι το πλεόνασμα είναι πλασματικό και αποσκοπεί στον εφησυχασμό των Γερμανών ψηφοφόρων. Δεν υπάρχει πλεόνασμα με ανοιχτά χρέη 6,5 δις προς το εσωτερικό και μάλιστα προς παραγωγικές και εξαγωγικές επιχειρήσεις κατά κύριο λόγο.

    Η κυβέρνηση σήμερα μοιάζει περισσότερο να ψάχνεται για λεκτικά τρυκ για να έχει κάτι να λέει (success story κλπ) από το να εργάζεται για την ανάπτυξη που είναι η μοναδική λύση.

    Το ΌΧΙ πρέπει να συνοδευθείμε ριζική αλλαγή της οικονομικής πολιτικής από στουρνάρειο φοροσυλλεκτική, σε δυναμική αναπτυξιακή. Έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει δυνατότητα συλλογής των ήδη βεβαιωμένων φόρων για εφέτος, παρά τους λεονταρισμούς του στουρναροθεοχάρη. Η προσδοκία συλλογής περί των €10 δις μέχρι το τέλος Ιανουαρίου είναι επιεικώς βλακώδης και βασίζεται στη λογική του Στουρνάρα, ότι τόσα δεν έχουν επιστρέψει ακόμη στις τράπεζες, άρα υπάρχουν!!!!

    Το ΌΧΙ πρέπει να συνδυασθεί με εργώδη προσπάθεια εντοπισμού κεφαλαίων για την ανάπτυξη και την επιβολή ρήτρας ανάπτυξης για την αποπληρωμή των χρεών με παράλληλη δυναμική διεκδίκηση των πολεμικών αποζημιώσεων και του κατοχικού δανείου. Γιατί αποσιωπήθηκαν αυτά αυτή τη περίοδο;; Για χάρη της Μέρκελ και των Γερμανικών εκλογών;; ΚΑΚΏΣ.

    Το ΌΧΙ θα δώσει νέα δυναμική στη παράταξη και θα σταμτήσει τον καλπασμό των ΣΥΡΙΖΑ και Χ.Α., αλλά το κυριότερο θα δείξει την επόμενη μέρα της Ελλάδας.

    Η λογική του άρθρου του economist, περί νίκης ΣΥΡΙΖΑ στις επόμενες εκλογές, αλλά παρουσία της ΝΔ στη κυβέρνηση, δεν είναι λύση. Εάν θέλουμε να υπάρχει η παράταξη στις επόμενες εκλογές, εάν δεν θέλουμε την "αστικοποίηση" της Χ.Α. με τη συμμετοχή αστών στα ψηφοδέλτιά της ( με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη παράταξη, πρέπει το ΌΧΙ να είναι ΆΜΕΣΟ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Greg 08/09/2013 10:49:07

      Από κάποιο όχι πάντως πρέπει ν' αρχίσουμε...

  9. kapar13 avatar
    kapar13 07/09/2013 10:32:39

    Χαίρομαι που διάλεξες αντιπροσωπευτικό nick-name.
    Οι μπανάνες έχουν πέσει καθόλου;

  10. εφήμερος avatar
    εφήμερος 07/09/2013 10:43:38

    Κύριε Κρανιδιώτη,
    Ευρηματική η παρομοίωση με το ποδόσφαιρο.Ξεχνάτε όμως ότι στο ελληνικό ποδόσφαιρο υπάρχουν "παράγκες"και "πιασμένοι" διατητές?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ εφήμερος 08/09/2013 10:50:41

      Ναι. Μόνο που εδώ το γήπεδο είναι γεμάτο 10.000.000 Έλληνες, χώρια τους έξω στην ιστορική Περιφέρεια και την Διασπορά. Δεν είναι τόσο εύκολο το βρώμικο παιχνίδι...

  11. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 07/09/2013 10:53:02

    "...Κι αν απειλήσουν με μη εκταμίευση της επόμενης δόσης, λένε κάποιοι;

    Τότε κι εμείς δεν πληρώνουμε, ώσπου να λογικευτούν..."

    μα όταν τα λέγαμε αυτά απ΄οτην εποχή Παπαδήμου και μετά πέρσι στις εκλογές μας λέγατε δραχμολάγνους και βιαστήκατε να μας βάλατε και το ταμπελάκι "αναρχο άπλυτους" και "γκρουπόυσκουλα" επειδή μετά από 2131121 φορές δεν ψηφίσαμε ΝΔ , μια και ΔΕΝ μπορούσαμε να ταυτιστούμε με την πολιτική της ...

    τέσπα έστω και ΤΩΡΑ μακάρι να γίνει αυτή η μεταστροφή

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ EVANGELOS 08/09/2013 10:56:35

      ΕΓώ δεν τα έλεγα ποτέ αυτά που λες κι η θέση μου και τότε ήταν υπέρ του ΟΧΙ και την προσφυγή στις κάλπες. Υπήρχε όμως ένας κίνδυνος καταστροφής, αν οι δανειστές κι εταίροι μας φέρονταν παράλογα. ΔΕν το πιστεύω ότι θα το έκαναν, θα υποχωρούσαν αλλά υπήρχε ένα μικρό έστω ποσοστό κινδύνου.
      Κατά την γνώμη του, 'ίδια τότε αλλά και τώρα, άξιζε το ρίσκο και ν' απαιτήσουμε ένα ηπιότερο, ανθρώπινο κι αναπτυξιακό πλάνο, με ένα γενναίο εξαρχής κούρεμα του χρέους.
      Παραδέχομαι όμως ότι η επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος μας δίνει πλέον ένα πλεονέκτημα. Μειώνει δραστικά τους κινδύνους. Μπορείς να διαπραγματευτείς από άλλη θέση και θεωρώ πως πλέον, με το ύψος τους χρέους, ο δικός τους κίνδυνος είναι πλέον μεγαλύτερος, οπότε πρέπει ν' ακούσουν...

      • foros1 avatar
        foros1 @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/09/2013 13:56:19

        "αν φερονταν παραλογα..."
        και αν η παραλογη δικη μας αντιδραση ηταν η παραβιαση της ποσοτητας εκτυπωσης ευρω που ανατεθηκε σε εμας, ποσο κοντα θα ηταν η διαλυση της ευρωζωνης;

  12. Επιφανιος avatar
    Επιφανιος 07/09/2013 10:56:32

    μετρα τις δεξαμενες ψηφων της δεξιας που ονειρευεσαι και εαν βγουν πανω απο 5% τρυπα μου τη μυτη

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Επιφανιος 08/09/2013 10:58:49

      Δεν είναι μόνο από τη Δεξιά, είναι πολύ παραπάνω από 5% και πες μου τι θέλεις για τη μύτη. Ένα μικρό σφυροδρέπανο ή μια ροζ χάντρα;

      • στεντωρ avatar
        στεντωρ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/09/2013 14:30:06

        Ευστοχοτατο!!!!!

  13. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 07/09/2013 11:02:19

    Ωραίο άρθρο ....το 2011 λοιπόν έγινε λάθος αλλά τι να κάνουμε;
    & οι σκλάβοι στη γαλέρα την ίδια μοίρα είχαν λάθος καράβι λάθος προορισμός αλλά τράβα κουπί να δούμε το αποτέλεσμα και βλέπουμε στο τέλος μπορούμε να καθαρίσουμε με ένα απλό συγνώμη λάθος.


    ΥΓ

    και τι με ενδιαφέρει πόσο δουλεύει ο ιατρός και αν σχίζεται και ιδρώνει πάνω από την λάθος συνταγή; δεν είναι συνένοχος όποιος συνεχίζει εν γνώσει την λάθος θεραπεία σε λάθος διάγνωση; ....και να προσέχουν με την μπάλα μερικοί γιατί αλλάζουν και οι προπονητές και καταλήγουν αλέφαντοι και άφαντοι ...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ο Ιθαγενής 08/09/2013 10:59:35

      Το πρωτογενές πλεόνασμα είναι μεγάλο όπλο και τίποτα δεν τέλειωσε.

  14. Θόδωρος 17.06.2013? avatar
    Θόδωρος 17.06.2013? 07/09/2013 11:03:58

    Όπως και κάποιοι από μας, κε Κρανιδιώτη, που πιστεύαμε (και πιστεύουμε για λίγο ακόμα) στον Πρωθυπουργό μας, μπορούμε να λέμε ΟΧΙ στην πορεία μιας κυβέρνησης που συνεχίζει να είναι αναποτελεσματική και άχρηστη (ως επί το πλείστον για να 'μαστε δίκαιοι), με το να συμμετέχουμε στις απεργίες της ΓΣΕΕ και να καλούμε κι άλλους μαζί μας να συμμετέχουν.
    Λες και δεν έχουν καταλάβει τι έγινε, λες και όλα συνεχίζουν το ίδιο. "Μακριά απ' τον κ@#$λο μου κι όπου θέλει ας μπει!"
    Και η ΔΗΜΑΡ έφυγε πια, δεν υπάρχει δικαιολογία τώρα.

    Υ.Γ. Με το πετρέλαιο θέρμανσης, τι θα γίνει? Όποιοι στρέφονται σε άλλες πηγές θέρμανσης, δεν θα ξαναεπιστρέψουν στο πετρέλαιο ακόμα κι αν κατέβει στα 0,7 €/lt, αφού θα 'χουν καταργήσει τον λέβητα πετρελαίου δια παντός. Καταστρέφεις την υποδομή σου, την βάση των πελατών σου έτσι. Αυτό το σκέφτηκαν εκεί στο ΥΠΟΙΚ? Μην λέμε μόνο για την Αμυντική Βιομ. που δεν πρέπει να καταστραφεί. Όχι μόνο ότι νιώθουμε πιο κοντά μας. Όλα είναι η Ελλάδα μας.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Θόδωρος 17.06.2013? 08/09/2013 11:03:12

      Φυσικά και όλα είναι Ελλάδα μας.
      Απλά δεν μπορώ σε κάθε κείμενο να μιλάω για όλα. Αν έχω αφιερώσει τόσα κείμενα κι ενέργεια για την αμυντική βιομηχανία, είναι γιατί υπήρξε ένας άμεσος κίνδυνος κι ιεραρχώ την διάσωση κι εξυγίανση των ΕΑΣ, ΕΛΒΟ, ΕΑΒ, ως πολύ σημαντική για την βιομηχανική και τεχνολολογικά προηγμένη Ελλάδα, που πρέπει να χτίσουμε.

  15. στεντωρ avatar
    στεντωρ 07/09/2013 11:12:49

    Φαηλο ναι σε ολα αλλα αν θελουμε να σωθουν οι αμυντικες βιομηχανιες να βαλουν πρωτα πλατη οι εργαζομενοι τους να δεχτουν κατ' αρχην ελεγχο προσοντων και προσαρμογη ητοι εξισωση των αμοιβων τους και των ωραριων τους με τα του ιδιωτικου τομεα. Θα σου θυμισω οτι οι αμυντικες βιομηχανιες και μαλιστα τα ΕΑΣ ειναι τα κατ' εξοχην παραμαγαζα του βαθεος ΠΑΣΟΚ οπου εχει διοριστει πληθος πρασινοφρουρων με μονο προσον την τυφλη κομματικη αφοσιωση ασχετα αν τωρα πολλοι χαμαιλεοντες συριζοκοιτανε. Τοσα χρονια με τους μισθους τους και τα δανεια με την εγγυηση του Ελληνικου Δημοσιου ολοι αυτοι που φωναζουν τωρα που ητανε. Και το παραμυθι εμεις δεν κυβερνουσαμε αλλοι φταινε να σταματησει. Υπ'αυτη την εννοια οποιον και να ρωτησεις στην Ελλαδα δεν φταιει. Οποτε μαλλον φταινε οι ξενοι που μας δινουν τα λεφτα οι ξενοι που μας ανεχονται και οι ξενοι που δεν μας δινουν και περισσοτερα για να λεει ο καθενας την λαλαρια του. Η Γερμανια η Αγγλια οι ΗΠΑ εχουν κρατικη αμυντικη βιομηχανια? Ξεχασα αυτες ειναι φτωχες χωρες και δεν μπορουν να συντηρουν ζημιογονες δυσκινητες εσωστρεφεις επιχειρησεις. Ενω στην Κουβα της μεσογειου οπου εκτος της φαιδρας πορτοκαλεας ανθει και η φαιδροτητα γενικως αυτα τα εχουμε λυμενα. Τα παντα κρατικα γιατι την δογματικη αληθεια την υπηρετουμε και ηλιθιοι ξενοι πληρωστε γιατι ειμαστε ο εξυπνοτερος ομορφοτερος και καλυτερος λαος του κοσμου.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ στεντωρ 08/09/2013 11:26:08

      Οι εργαζόμενοι έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια σχεδόν στο 1/3 κι οι αποδοχές τους κοπήκαν με το τσεκούρι. Μιλάμε πλέον για μισθούς των 900 Ευρώ.
      Δεν με ενδιαφέρει ποιος διόριζε. Μ' ενδιαφέρει ότι έχω ένα βιομηχανικό πυρήνα που δεν θέλω να χαθεί. Αυτοί κι όχι άλλοι ξέρουν να φτιάξουν πολυβόλα,. πυρομαχικά, οχήματα, θωρακισμένα, αεροπλάνα. Παρά τους μύθους έχουν καλή τεχνογνωσία και άριστης ποιότητας προϊόντα.
      Και στις ΗΠΑ και την Βρετανία και τη Γαλλία, μπορεί οι αμυντικές βιομηχανίες να είναι ιδιωτικές, όμως είναι στενότατα συνδεδεμένες με το κράτος. Πχ στις ΗΠΑ, όταν δεν τους δίνει η κυβέρνηση παραγγελίες, τους δίνει χρήματα για Έρευνα και Ανάπτυξη.
      Αντί να σκοτώσουμε λοιπόν την αμυντική βιομηχανία οφείλουμε να την ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ξανά, γιατί τώρα δεν λειτουργεί, να κυνηγήσουμε διαγωνισμούς και παραγγελίες, και παράλληλα με την περιστολή του κόστους, ν' ανεβάσουμε έτσι την αξία τους. Μπορούμε μετά να πωλήσουμε ένα ποσοστό τους και να δώσουμε ακόμη και την διαχείριση στον ιδιώτη που θα βάλει χρήμα, πάντοτε με συνεργασία κι εποπτεία του κράτους.
      Η Τουρκία αγαπητέ χτίζει κραταιά αμυντική βιομηχανία κι εμείς θα την γκρεμίσουμε; Να λύσουμε τα προβλήματα της και να την αναπτύξουμε σε σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα και ξένες εταιρείες, όπως κάνουν οι σοβαρές χώρες.

      • στεντωρ avatar
        στεντωρ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/09/2013 14:13:59

        Αγαπητε Φαηλο δεν λεω οτι λες εσκεμμενα την μιση αληθεια αλλα πιθανον εχεις πεσει θυμα παραπληροφορησης. Κατ' αρχην για να συντηρηθει μια αμυντικη βιομηχανια θα πρεπει να εχει πελατη τη χωρα της. Ατυχως ειμαστε χωρα πολυ μικρη ωστε το μεγεθος της πρωτης παραγγελιας να ειναι επαρκες για την λειτουργεια της. Επι παραδειγματι όταν οι ΗΠΑ τοποθετουν παραγγελια στην για αεροσκαφη η ελαχιστη ποσοτητα ειναι 600. Εχοντας λοιπον αυτο τον ογκο μπορει να επιτυχει ανταγωνιστικες τιμες και για τα υπολοιπα κομματια που θα πουλησει στη διεθνη αγορα.
        Εμεις εδω τι να παραγγειλουμε? Ετσι λοιπον καταληγουμε στο τελος να δανειζει το κρατος την επιχειρηση για να ζησει. Μολις γινει αυτο αυτοματως παυει η δυνατοτητα εξαγωγης προιοντων γιατι κατηγορουμεθα για παρανομες ενισχυσεις. Η κραταια Τουρκια ειναι ατυχες παραδειγμα γιατι πρωτον ειναι εκτος Ε.Ε οποτε κανει οτι της γουσταρει απο πλευρας χρηματοδοτησεων κατα δευτερον κανει πολυ διαφημιση αδελφε μου και τριτον να μιλησουμε όταν πουλησει το πρωτο προιον. Αντιθετως εδω στην Ελλαδα υπαρχουν ιδιωτικες εταιριες δεν αναφερω τα ονοματα τους γιατι δεν θελω να κατηγορηθω για διαφημιση οι οποιες και ειναι υγιεις και εξαγουν και αντιμετωπιζουν διωγμο απο ανεγκεφαλους και πληρωνουν βαρυτατη φορολογια. Ειναι εταιριες όμως που κανουν niche marketing και δεν πανε να τα βαλουν με τα θηρια του χωρου συμπληρωματικα λειτουργουν και οχι ανταγωνιστικα. Εδω στην Ελλαδα επειδη αντιμετωπιζουμε της ιδιας ποιοτητος απειλη όπως και το Ισραηλ, επειδη ειμαστε αρχαιος λαος με την ιδια περιπου ψυχοσυνθεση με αυτους ας μελετησουμε την αμυντικη τους βιομηχανια και θα βγαλουμε χρησιμα συμπερασματα. Τον ποναω το χωρο τον υπηρετησα ευορκως πιστευω επι τριακονταπενταετια και θα ηθελα να προοδευσει συνολικα. Ετσι ομως οπως ειναι τωρα ταιριαζει μια παροιμια. Το βοδι όσο και να αδυνατισει παλι μοσχαρι θα ειναι. Αυτα τα λιγα για να μην κουραζω τα υπολοιπα αν θελεις απο κοντα.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ στεντωρ 08/09/2013 14:42:19

          Μα δεν προτείνω ούτε εγώ, ούτε η κυβέρνηση επιθυμεί τη συνέχιση ενός μοντέλου επιχορηγούμενης κρατικής αμυντικής βιομηχανίας. Έχω γράψει σχετικά. Θα κάνεις συνέργειες με ιδιώτες, συμπράξεις με ξένες εταιρείες. Περίπου το ίδιο πράγμα λέμε.
          Απλά δεν το σκοτών αφού το απαξιώσεις. Επαναλειτουργείς, εξυγιαίνεις, ανεβάζεις την αξία του και μετά προχωράς σε πώληση μεριδίων, συνεργασίες. Σωστά θέτεις το πρότυπο του Ισραήλ.

          • στεντωρ avatar
            στεντωρ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/09/2013 16:58:58

            Αν περιμενεις με ολη την αριστεραντζα να επαναλειτουργησεις να εξυγιανεις και να συνεργαστεις με ιδιωτες φεξε μου και γλυστρησα. Αυτοι ακουνε ιδιωτικη πρωτοβουλια και βγαζουν φλυκταινες. Τα λιγα ή πολλα αξιολογα στελεχη θα τα πνιξει η μποχα της επικρατουσας αριστερης ιδεολογιας ενω αν κλεισουν θα βρουν αυτα το δρομο τους και θα μεινουν τα σαπακια να απορουν τι εγινε. Για κοιτα λιγο κατα ΕΡΤ μερια οπου υποχωρησαμε 2000 στελεχη εχει το καινουργιο σχημα δεν ξερουμε μεχρι ποτε αντι αρχικου σχεδιασμου 600 και ο ΤσεΤσιπρας δινει συνεντευξεις στην παρανομη ΕΤ3.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ στεντωρ 09/09/2013 00:00:34

            Δεν είναι ΕΡΤ.
            Εννοείται πως θα ξεσκαρτάρεις και πρόσωπα.
            Υπάρχουν πολλοί εργαζόμενοι που και ξέρουν την δουλειά τους και θέλουν να την κάνουν και με θυσίες.
            Ό,τι έχει παραχθεί είναι άριστης ποιότητας και δεν το έφτιαξαν εξωγήινοι.
            Απλά θέλει restart, με δυναμική διοίκηση και στόχο τις αγορές.

          • στεντωρ avatar
            στεντωρ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/09/2013 01:45:32

            Τελευταιο και θα τα ξαναπουμε. Οταν εχεις απεναντι κροκοδειλους δεν βουτας στη λιμνη απλα την αποξηραινεις.

  16. ΚΩΣΤΑΣ Σ. avatar
    ΚΩΣΤΑΣ Σ. 07/09/2013 11:18:21

    ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ αγαπητέ Φαήλο!!!.
    Ηρθε επι τέλους η ώρα του ΟΧΙ. Αν δεν το πεί ούτε τώρα ο Σαμαράς, θα το πει ο Τσίπρας και θα πάρει αυτός το μάτς...

  17. roadrunner avatar
    roadrunner 07/09/2013 11:19:09

    Αρκεί το πρώτο παγερό χαμογελαστό ΟΧΙ, στο κλείσιμο ΕΑΣ-ΛΑΡΚΟ-ΕΑΒ
    να παραμείνει ΟΧΙ ως το τέλος, όταν θα ζητηθούν από την τρόικα,
    περικοπές-απολύσεις σε άλλους εργασιακούς -παραγωγικούς τομείς ,
    ως αντιστάθμισμα για το πρώτο ΟΧΙ.
    Δηλαδή, εάν για να γλιτώσουν οι αμυντικές βιομηχανίες,
    θα πρέπει ο Σαμαράς να πει ΝΑΙ στο να απολυθούν πολλές ακόμη,
    χιλιάδες εργαζομένων,
    και να επιβληθούν νέοι φόροι, τότε, καλύτερα, να μας λείπε το ΟΧΙ.
    Ένα τέτοιο ΟΧΙ, που ακολούθως θα μετατραπεί πάλι σε ΝΑΙ,
    μόνο κινδύνο κρύβει , και το ρίσκο να πάνε χαμένες οι μέχρι τώρα θυσίες όλου του λαού.

  18. Επιφανιος avatar
    Επιφανιος 07/09/2013 11:19:16

    Οι μονοι που εχουν παραμεινει αφορολογητοι στην Ελλαδα ειναι οι αγροτες, οι εφοπλιστες και οι νταβατζηδες/ιεροδουλες
    Οι αλλοι στεγνωσαμε

    • BlackSilk avatar
      BlackSilk @ Επιφανιος 08/09/2013 00:39:03

      Και όλοι οι μεγαλοκαρχαρίες μεγαλομικροκλέφτες φοροφυγάδες που μένουν άπιαστοι καθώς και οι λήσταρχοι από τις λίστες που ξεχάσαμε. Καιρός να πληρώσουνε όλοι αυτό που το εισόδημά τους δικαιολογεί. Να γίνουμε κράτος κάποια στιγμή και να μη μείνουμε ...στάνη.

    • MavroMetaxi avatar
      MavroMetaxi @ Επιφανιος 08/09/2013 00:41:43

      Και όλοι οι μεγαλοκαρχαρίες μεγαλομικροκλέφτες φοροφυγάδες που μένουν άπιαστοι καθώς και οι λήσταρχοι από τις λίστες που ξεχάσαμε. Καιρός να πληρώσουνε όλοι αυτό που το εισόδημά τους δικαιολογεί. Να γίνουμε κράτος κάποια στιγμή και να μη μείνουμε ...στάνη. Για να δούμε, θα τα καταφέρουμε;

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ Επιφανιος 08/09/2013 09:21:39

      Kάνεις τεράστιο λάθος για τους αγρότες..τεράστιο..

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ περήφανος δεξιός 09/09/2013 04:10:37

        Έτσι τους λένε. Δεν βγαίνουν κι αυτοί όμως παραέξω από τις πόλεις τους, να μιλήσουν με καναν άνθρωπο ή να δούνε οι ίδιοι πώς έχουν τα πράγματα.

  19. δημης avatar
    δημης 07/09/2013 11:55:19

    Αλλά ,για να το ποδοσφαιροποιήσουμε, ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ΜΑΣ, προκειμένου κα κλωτσάμε όλοι το τόπι στην ίδια κατεύθυνση.. κσι οι "μεταγραφές" ΔΕΝ ΦΟΡΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΦΑΝΕΛΛΑ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ....
    νομίζω;;;;;;

  20. Μαρινιεβες avatar
    Μαρινιεβες 07/09/2013 12:37:23

    Ο Πολιτισμός ενός έθνους κρίνεται από τον τρόπο συμπεριφοράς προς τα παιδιά, τους απόμαχους τής ζωής και τα ζώα.

  21. ΓΙΩΡΓΙΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΙΟΣ 07/09/2013 13:38:48

    Υπάρχουν και δυσσύλαβοι Φαήλο.

  22. karasumi avatar
    karasumi 07/09/2013 13:56:24

    Κάτι μας είπατε κύριε. Εδώ το ελληνικό διεφθαρμένο κομματικό σύστημα ακόμα και τώρα σώζει τα παιδιά του σε βάρος των υπολοίπων. Αν θυμάμαι καλά και είστε εκπαιδευτικος, δείτε τι γίνεται αυτές τις μέρες στον κλάδο σας με τις μετατάξεις, αποσπάσεις, τοποθετήσεις κλπ. Ένας χαμός...

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ karasumi 07/09/2013 15:58:16

      Σωστά θυμάσαι παιδί μου... είμαι πράγματι και μάλλον θα συνεχίσω να είμαι, όσο έχω το χρόνο σύμμαχο,
      μέχρι τη συνταξιοδότηση (sic όραμα)...
      Τι τα θέλεις όμως karasumi μου ; οι καθηγητές υπήρξαν τα πρώτα (και μόνα, ως τώρα, στο στενό δημόσιο) θύματα (απολυμένα) του κοινωνικού αυτοματισμού, της διαπάλης μεταξύ ιδιωτικού-δημόσιου τομέα..
      Κανένας όμως, από τους αυτοματιστές, δεν μπήκε στον κόπο να συγκρίνει την ανεργία στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα, ως προς την ηθική διάσταση τους.

      Γιατί υπάρχει ένα θέμα εντιμότητας και ηθικής (από την πλευρά του εργοδότη=δημόσιο), όταν αιφνιδιαστικά μετατρέπεις σε άνεργο, έναν καθηγητή που μπήκε στην υπηρεσία του δημοσίου, γνωρίζοντας πως φυσικά και δεν θα πλουτίσει. Αλλά, αντί των πλουσιοπάροχων μπόνους του ιδιωτικού τομέα, θα μπορεί απερίσπαστα να ασκεί το λειτούργημά του, με εξασφαλισμένη τη μη-απόλυση, που ήταν κάτα κάποιον τρόπο, όρος πρόσληψης, από τη μεριά του εργοδότη (Δημόσιο).
      Θέμα ηθικής μπαίνει επίσης, γιατί η δημόσια παιδεία, δεν είναι μια παραγωγική επιχείρηση, όπου μπορείς να ψέξεις τους εκπαιδευτικούς για ανικανότητα και αντιπαραγωγικότητα, που δεν έφεραν τα αναμενόμενα έσοδα σε ευρώ και γι' αυτό φαλίρισε το δημόσιο ταμείο.
      Κάτι που μπορεί να ισχύει σε εταιρείες ιδιωτικές ή ακόμη και παραγωγικές επιχειρήσεις του Δημοσίου, δηλαδή, η ποιόητα της παρεχόμενης εργασίας ή της κακοδιοίκησης μιας επιχείρησης, να οδήγησε σε υπερδανεισμό και άρα ευθύνες θα μπορούσαν να καταλογιστούν σε μέρος των εργαζομένων (ανώτερα στελέχη σίγουρα). Προσθέτουμε, ότι ο ιδιωτικός τομέας, ενέχει εκ των προτέρων την έννοια του ρίσκου. Το ρίσκο είναι γνωστό στους εμπλεκόμενους και προβλέψεις αρνητικές συνυπολογίζονται. Δεν υπάρχει δηλαδή, το στοιχείο του απόλυτου αιφνιδιασμού, της μαζικής, μη-τήρησης όρων, από την πλευρά του εργοδότη (όπως στο Δημόσιο).

      Το κερασάκι δε, στην τούρτα, είναι ότι τα γνωστά "βύσματα", παραμένουν στις θέσεις τους: υπάλληλοι βουλής, μετακλητοί, και πλείστοι όσοι, εισερχόμενοι από του παραθύρου, και καλοταϊζόμενοι τωόντι από το "αίμα" πια, του λαού...
      αυτή η αδικία, δεν μας επιτρέπει καν, να δικαιολογήσουμε τα συντελεσμένα, λόγω κατεπείγουσας εθνικής ανάγκης...

  23. Ρηνα avatar
    Ρηνα 07/09/2013 14:00:28

    Νεστο αν ισχυουν οσα λες ειναι πολυ σοβαρα.

  24. alexsun avatar
    alexsun 07/09/2013 14:01:05

    Να βλέπουν και την μπάλα όχι να παίζουν στα τυφλά....

  25. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 07/09/2013 14:42:47

    Το πιό απλό είναι να βγάλουν τις λίστες "Λαγκάρντ" κτλ και τα τεφτέρια, και να φορολογήσουν κανονικά τους ασυνεπείς και αδικαιολόγητους λιπαρους.
    Έτσι δεν θα υπάρξει χρηματοδοτικό κένο, δεν θα χρειαστεί κανένα καινούριο μέτρο και θα γλυτώσουν χρήμα, χρόνο και πολιτικό κεφάλαιο.
    Τα λοιπα για όχι κτλ, καθρεφτάκια για ιθαγενείς.
    Η ώρα είναι για το μεγάλο ΝΑΙ: Να πληρώσουν οι οφείλοντες, ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα.

  26. Στέργιος avatar
    Στέργιος 07/09/2013 15:28:23

    Φαήλο, πιστεύεις ότι η ελληνική πολιτική ελίτ έχει τα κότσια να πει "όχι" στους διεθνείς πάτρωνές της; Κάποιοι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να πουν "όχι" και κάποιοι θέλουν, αλλά δεν τολμούν. Πάντως, "όχι" δεν λένε.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Στέργιος 08/09/2013 11:29:16

      Δεν πιστεύω στην συνωμοσιολογία και την "τηλεκατευθυνόμενη" πολιτική.
      Και δεν μ' ενδιαφέρει τι κάνει η γαμημένη αλήτ μας, που υποδύεται την "ελίτ". Μ' ενδιαφέρει τι θα κάνει οι Αρχηγός που ελεύθερα διάλεξα και ηγείται της Πατρίδας μας. Αυτός, ναι μπορεί να πει όχι. Το 'χει ξανακάνει.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/09/2013 17:52:25

        Ούτε εγώ πιστεύω στη συνομωσιολογία. Πιστεύω, όμως, ότι υπάρχει πολλή εθελοδουλία.

  27. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 07/09/2013 16:49:47

    Τότε ΔΕΝ είχες χρήμα ούτε για τις εσωτερικές ανάγκες. Το πλεόνασμα του 1,1 δις ευρώ που υπάρχει σήμερα (αφαιρώντας τοκοχρεωλύσια) σε κρατάει για μήνες αν σταματήσεις να τους πληρώνεις. Και επειδή τα χρωστάς στα κράτη της ΕΕ πλέον τα πολλά, οι λαοί τους δεν μπορεί να αφήσουν τους πολιτικούς να χάσουν τόσα χρήματα και να χρεοκοπήσουμε. Η μπάλα έχει αλλάξει κατοχή. Απλά πρέπει να την κρατήσουμε εδώ μέχρι να φτάσουμε στο τετ-α-τετ. Μετά το αποτέλεσμα είναι σχεδόν σίγουρη επιτυχία και άρα απεγκλωβισμός από μνημόνια.

  28. και Κλεφτης και Απελατης avatar
    και Κλεφτης και Απελατης 07/09/2013 16:52:05

    Φαήλο, ο φίλος σου ο Παναγιώτης νομίζω ότι τα ‘χει μπερδέψει τα πράγματα. Γιατί με αυτούς τους όρους που γίνεται ο παραλληλισμός με το ποδόσφαιρο θα σήμαινε ότι: δεν πα να ισοπεδωθεί η κοινωνία ολάκερη, δεν πα να χάσει δικαιώματα και κατακτήσεις δεκαετιών εν μια νυκτί, δεν πα να χάσει ελευθερίες, περιουσία, αξιοπρέπεια, ελπίδα έως και… πατρίδα (θα σου πουν κάποιοι); Αν το αποτέλσμα ειναι να βγεις από τα μνημόνια αφού όμως έχεις διαβεί απαρέγκλιτα τη διαδρομή που σου χάραξαν οι δανειστές σου αφήνοντας πίσω ένα ρημάδι για Ελλάδα, για ποιο ακριβώς αποτέλεσμα μιλάμε;
    -Τον απλό άνθρωπο που το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι πόσο έχει πάει ο μισθός του και εν γένει προσεγγίζει το κακό που τον βρήκε με καθαρά οικονομικά κριτήρια (ανθρώπινο δε), καλά θα κάνει να… το πάρει αλλιώς μπας και δει τις πραγματικές αιτίες της σήψης του. Ας δει πέρα από το δέντρο το δάσος (και άλλα τέτοια κλισέ…) που τεχνηέντως του κρύβουν. Αυτό, όποιος το νοιώθει καταλαβαίνει και τι εννοώ.
    -Αν ο Στουρνάρας μας τα λέει καλά; Ο Στουρνάρας μας τα λέει, καλά δεν ξέρω για ποιον;! Άλλωστε έχω μία βασική αρχή και νομίζω δικαίως τη διατηρώ. Δεν πιστεύω ΛΕΞΗ απ’ ό,τι λένε οι πολιτικοί. Ποιός μπορεί να με κακίσει για αυτό;
    -Όμως οι εταίροι και δανειστές μας οφείλουν να καταλάβουν πως δεν πάει άλλο. Για όποιον γνωρίζει την ιστορία από την σύσταση του νεοελληνικού κράτους, αυτή η πρόταση δεν βγάζει νόημα. Κάτι σαν το… «τράβα να δεις αν έρχομαι». Υπήρξε πότε στιγμή στην πορεία των 185 χρόνων ανεξαρτησίας (;) αυτού του τόπου που οι πρώην προστάτες-νυν εταίροι, μα πάντα δανειστές έδειξαν να καταλαβαίνουν ότι δεν πάει άλλο; Γιατί λοιπόν να περιμένει κανείς να συμβεί τώρα. Με συγχωρείς αλλά μόνο δόλο έχω να προσάψω σ’ αυτόν που θα καταβάλει προσπάθειες να με πείσει ότι τώρα οι «εταίροι» κατάλαβαν ότι δεν πάει άλλο.
    -Τότε κι εμείς δεν πληρώνουμε, ώσπου να λογικευτούν!!! Τώρα το ανακαλύψαμε αυτό το διαπραγματευτικό όπλο, ή εκβιασμό αν θες;!! Ότι όλα όσα τους έχουν υποχρεώσει (τους πολιτικούς, έτσι;) να μας κάνουν όλα αυτά τα χρόνια έχουν γίνει μέσα σε πλαίσια λογικής, να υποθέσω.
    Και για να σε προβοκάρω και λίγο. Και ποιος μας λέει ότι όλη αυτή η ιστορία με την αμυντική βιομηχανία της χώρας δεν είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να επιστρέψουν στον ελληνικό λαό μερικά δράμια από τους τόνους αξιοπρέπειας που του πήραν; Να τονώσουν λίγο το καταρρακωμένο ηθικό του γιατί έχει ανηφοριά ακόμα ο δρόμος. Που κατά πως δείχνουν τα πράγματα στο τέλος του δρόμου μας περιμένει… έρημος.

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ και Κλεφτης και Απελατης 07/09/2013 20:15:17

      Να βρουμε αξιοπρεπεια απο αυτο το οχι στις αμυντικες βιομ/νιες????Αξιοπρεπεια ειναι να εξαφανισουμε ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΜΜΕΣΑ το κομματικο -πελατειακο συστημα με ολα τα παρελκομενα του...και τους νταβαντζηδες που δανειζονται ακομη και τωρα απο τα λεφτα μας στις ΤΡΑΠΕΖΕΣ(ανακεφαλαιοποιηση γαρ) και τα δικα τους ειναι σε OFFSHORE και σε ΛΙΣΤΕΣ που ακομη ψαχνονται........απο τη δικαιοσυνη.

  29. PhilippouApogonos avatar
    PhilippouApogonos 07/09/2013 16:55:18

    Failo. I am a Greek of the Diaspora. I do not belong to or support any political party in Greece or Cyprus. I lived through most of the events in post war Greek history in some cases with those, on left and right, in leading positions in Greece and Cyprus currently.
    I have been arguing for many years , and before the the recent collapse, that Greece and Cyprus must systematically , deliberately and obsessively move to high technology research and development and new manufacturing and agricultural practices. This for strategic , technological , defence and political reasons.
    Defence industries are a critical component of this transition to a frontier science and technology industrial base. The convergence of physical and life sciences around nanoscience and nanotechnology necessitate that Hellenism in its historical roots moves very fast in this direction otherwise we will be a 5th tier poor economy serving coffee and sunbeds to our neo-Ottoman occupiers who ARE building a strong science base and defence industries....
    Tell Mr Samaras to urgently invite the brightest Greek brains of the diaspora , and there are thousands , and charge them with transforming Greek R&D and industry, send thousands of Greek students to the best universities abroad and build powerful research institutes in Greece. If not Hellenism is doomed , for many reasons.
    If the barbarians of the troika , Germany, the EU and USA block these essential developments then clearly they are dangerous enemies of Hellenism and should be put in bus and driven to Berlin.

    • sos avatar
      sos @ PhilippouApogonos 07/09/2013 18:56:49

      +++

    • ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
      ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ @ PhilippouApogonos 07/09/2013 19:47:32

      You are right!

    • ΚΩΣΤΑΣ Σ. avatar
      ΚΩΣΤΑΣ Σ. @ PhilippouApogonos 07/09/2013 21:18:38

      Mr. Samaras prefers giving the good salaries to Mr. Papoutsis or Miss Birbili my friend. It 's not enough to invite the brightest Greek brains of the diaspora. All Greek politicians do it (It does not cost anything to invite them)

    • Kimon avatar
      Kimon @ PhilippouApogonos 07/09/2013 21:42:56

      "Defence industries are a critical component of this transition to a frontier science and technology industrial base".
      In one sentence you are pointing out the road map for redesigning the economy of the country to the brainless politicians. Turkey and Israel are two good examples, as the driving force of their economy is the defence industry.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ PhilippouApogonos 08/09/2013 11:30:13

      You are absoletuly right!

  30. Dimitris avatar
    Dimitris 07/09/2013 17:22:21

    Σοβαρή αμυντική βιομηχανία στην Ελλάδα δεν υπάρχει. Το ΠΑΣΟΚ κατάφερε να τις μετατρέψει σε ΔΕΚΟ που απλά φυτοζωούν χρεώνοντας το έλληνα φορολογούμενο με πολλά εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο όντας ελλειμματικές ως το λαιμό. Υπεράριθμοι υπάλληλοι (οι διοικητικών είναι παραπάνω απο των τεχνικών), ρουσφέτια, μίζες, κομπινούλες. Τεχνογνωσία ελάχιστη αφού οι ξένες εταιρείες τις είχαν απλά ως "όχημα" για να παίρνουν τα συμβόλαια και μετά τους έβαζαν να κάνουν απλά την λαμαρινοδουλειά. Που είτε αυτή έκαναν καλά. Με καθυστερήσεις, υπερτιμολογήσεις κλπ. Τέτοια αμυντική βιομηχανία θέλουμε?

  31. Σ/ς avatar
    Σ/ς 07/09/2013 17:25:12

    Όλοι φίλε τότε διαφονούσαμε,για την ομολογουμένη ιλιγγιώδη στροφή του Σαμαρά.Αλλά σήμερα αυτός βάζει την χώρα στο σωστό δρόμο και δίνει ελπίδα στα παιδιά μας και οραματίζεται μια διαφορετική Ελλάδα.Πρέπει να βοηθηθεί,διότι λαμόγια και λοποδήτες είναι και σήμερα αρκετοί.Ειδικά άνθρωποι σαν εσένα,μπορούν και πρέπει να προταγωνιστήσουν στηνπροσπάθεια που κάνει για μια νέα Ελλάδα.

  32. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 07/09/2013 17:35:38

    Δεν ηξερα φαηλο Κρανιδιωτη να πληρωνω εγω και ο Ελληνικος Λαος τα πελατακεια της κομματικης νομενκλατουρας στη ΛΑΡΚΟ-ΣΤΙΣ ΑΜΥΝΤΙΚΕΣ ΒΙΟΜ/ΝΙΕΣ-ΣΤΟΝ ΟΣΕ με εκκατομυρια -δισεκατομμυρια ευρω για να απολαμβανουν αποδοχες στο 5χιλιαρο και χωρις κανενα ελεγχο. Η εποχη του ΤΣΑΜΠΑ περασε και δεν γουσταρω να μου το λεει η ΤΡΟΙΚΑ, αλλα οι κυβερνωντες μας..........Σε αυτα τα κομματικα στεκια.....που λεγονται βιομηχανιες(αν ειναι δυνατον) πρεπει να πεσει μια γερη....μπομπα και να αναγεννηθουν απο τις σταχτες τους με αλλα κριτηρια.......ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ γενικοτερα και στο κρατος μας.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Σαρακατσανος 08/09/2013 11:35:56

      Για την ΛΑΡΚΟ δεν έχω στοιχεία άρα ούτε και άποψη.
      Για τις αμυντικές βιομηχανίες όμως δεν έχει δίκιο στην οργισμένη θέση σου.
      Ναι, ήταν κομματικά μαγαζιά, με εξοργιστική κακοδιαχείριση. Μα, αδερφέ, γι' αυτό φτάσαμε εδώ!
      Η λύση δεν είναι ο θάνατος κι η καταστροφή.
      Επαναλειτουργία, εξυγίανση, αναδιάρθρωση και έξοδος προς το μέλλον και την διεθνή ελεύθερη αγορά, με συμπράξεις με τον ιδιωτικό τομέα και ξένους οίκους, πώληση ίσως μεριδίου κι εκχώρηση της διαχείρισης στον ιδιώτη επενδυτή, πάντα με εποπτεία και συνεργασία τους κράτους.
      Ξαναλέω, η Τουρκία χτίζει κραταιά αμυντική βιομηχανία. Θα είμαστε ηλίθιοι και προδότες αν καταστρέψουμε την δική μας, αντί να την εξυγιάνουμε κι αναπτύξουμε.

  33. Υ. Παραπλανημένος avatar
    Υ. Παραπλανημένος 07/09/2013 18:02:25

    1ον. Δεν ήξερα ότι είναι τόσο πεπεισμένοι, ότι θα τα πάρουν πίσω οι ξένοι τα 240 δις.
    2ον. Ανεξαρτήτως λήξεως, μήπως το 4-0 δε γυρνάει μετά το 75ο λεπτό;
    3ον. Το αγγλοσαξωνικό δίκαιο των μνημονίων, επιτρέπει να κάνουμε την κορόιδα;;;;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Υ. Παραπλανημένος 08/09/2013 11:38:31

      Ξεκινώ απ' το τέλος. Το δίκαιο της εκτέλεσης είναι πάντα του τόπου της εκτέλεσης, οπότε μπούρδα η κινδυνολογία για το "αγγλικό δίκαιο".
      Δεν είναι 4-0. Το ύψος του χρέους είναι από μόνο του όπλο.
      Και δεν μιλάω για διελκυστίνδα αμοιβαίων εκβιασμών αλλά για ρεαλιστική προσαρμογή των δανειστών. Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι.

  34. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 07/09/2013 18:38:05

    Ούτε ένα ευρώ βοήθεια στα χρεωκοπημένα μαγαζάκια που βόλευαν επί δεκαετίες τα πελατάκια τους ΠΑΣΟΚ και εσχάτως και ΝΔ. Αν αποτελεί εθνική ανάγκη η ύπαρξη εγχώριας βιομηχανίας να δοθούν επιδοτήσεις, φοροαπαλλαγές και έργα σε ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ αμυντικές βιομηχανίες. Το κράτος δεν είναι σε θέση να παράξει αποδοτικά και ανταγωνιστικά ούτε πατάτες. Καιρός να εγκαταλειφθούν οι ονειρώξεις του '70 και του '80 περί κρατικών βιομηχανιών, και δη σε τομείς έντασης γνώσης και υψηλής τεχνολογίας. Τον λογαριασμό τον πληρώσαμε και θα τον πληρώνουμε για δεκαετίες ακόμα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μανώλης Πετράκης 08/09/2013 11:39:27

      Μανώλη, ισχύει και για σένα ότι απάντησα παραπάνω στον Σαρακατσάνο.

  35. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 07/09/2013 19:46:02

    Απο τα οικονομικά στοιχεία φαίνεται ότι η μόνη βιώσιμη και διατηρητέα αμυντική βιομηχανία κρατικών συμφερόντων είναι η ΕΑΒ.
    Και αυτό επειδή δεν έμεινε στην πελατοφόρα λογική της έντασης εργασίας 1970, αλλά ανοίχτηκε σε τεχνολογίες αιχμής (π.χ. ανθρακονήματα, σύγχρονες εξελίξεις σε κινητήρες jet, software αεροδιαστημικής), χάρις σε συνέργειες με τους πρωτοπόρους του κλάδου Lockheed και Dassault-Mirage.
    Αυτός είναι ο δρόμος: Συνέργειες με τον ιδιωτικό τομέα σε διεθνές επίπεδο, τεχνολογικη υπεροχή, μακριά απο την λογική των "πελατών" (είτε άχρηστων διορισμών είτε εξυπηρετώντας βαβατζήδες).
    Τα λοιπά, άς τα αφήσουν πίσω, δεν χάνεται και τίποτα...

  36. ΚΩΣΤΑΣ Σ. avatar
    ΚΩΣΤΑΣ Σ. 07/09/2013 21:14:44

    Για να δούμε θείε αν αυτή τη στροφή των 180 μοιρών που προτείνεις θα προκάνει να την κάνει ο Σαμαράς ή θα την αφήσει για τον Τσίπρα...

  37. makis Stefanatos avatar
    makis Stefanatos 07/09/2013 21:26:37

    Το κουράζουμε το πράγμα κ. Κρανιδιώτη...Αν θέλει ο Πρωθυπουργός να το παίξει "ζόρικος" στους δανειστές, θα μπορούσε να το κάνει αν είχε ήδη εξασφαλίσει εκτός από την αξιοπιστία της χώρας προς τα έξω (λέμε τώρα...) και την αξιοπιστία και εντός της χώρας..Για φανταστείτε να είχε επιστρέψει ένα μεγάλο μέρος των κεφαλαίων στις ελληνικές τράπεζες...Ακόμη και εσωτερικός δανεισμός θα ήταν ένα μέτρο για την αύξηση της ρευστότητας και την επανεκκίνηση της οικονομίας..Πως να συμβεί όμως κάτι τέτοιο όταν όχι μόνο μας κάνει φορολογική αφαίμαξη, αλλά δημεύει κει τις περιουσίες των πολιτών (βλέπε μικροομολογιούχους)...

  38. Δέκα Καρό avatar
    Δέκα Καρό 07/09/2013 21:41:11

    Εμένα πάντως, θα με ικανοποιούσαν πολλά σταθερά και αποφασισμένα ΟΧΙ, χωρίς καν χαμόγελο. Οι αντοχές και οι ανοχές όλων μας έχουν εξαντληθεί.
    Δεν υπάρχει περιθώριο πια.

  39. Ήμερος Αγριόλυκος avatar
    Ήμερος Αγριόλυκος 08/09/2013 10:45:41

    κ. Φαήλο είστε ον λάϊν; Θέλω κάτι να σας πω

    • Ήμερος Αγριόλυκος avatar
      Ήμερος Αγριόλυκος @ Ήμερος Αγριόλυκος 08/09/2013 10:46:08

      Εγώ τσαλίμια και στροφές φίλε μου επί τόπου, ποτέ μου δεν τα συγχωρώ, ούτε του …Επισκόπου.
      Δεν είμαι λαρτζ, δεν είμαι φλού, και τις στρεψοδικίες, τις θεωρώ υποτίμηση, κουτές δικαιολογίες.
      Το 2011 έγινε μέγα λάθος, κι αν μας χρυσώνεις τη ζημιά, το ξέρεις κατά βάθος.
      Μετά απ’ αυτό βρεθήκαμε δεμένοι και στον τοίχο, μας εκτελούν καθημερνά κι ας μην ακούς τον ήχο.
      Κι αλήθεια η πολλή δουλειά, το πείσμα του, το πάθος, ποιόν ωφελεί πραγματικά και τι καλό μας κάνει; Αν είναι η ρότα μας στραβή, δε βρίσκουμε λιμάνι.
      Κι αν για να φτάσει κάποτε σε ήρεμα νερά, πρέπει να θυσιάσουμε ζωές κι ιδανικά;
      Ποιούς θ΄αφορά η …ανάπτυξη; Με τόση ανεργία, ούτε σε χρόνια είκοσι δε βλέπω σωτηρία.
      Ας είμαστε ρεαλιστές κι ας μην κοροϊδευόμαστε, χάνουμε 20-0 και όμως το… χαιρόμαστε!!
      Δεν ξέρω αν ανατρέπεται έστω στο παρά ένα, είναι πολύ βαρύ το σκορ, τα ηθικά πεσμένα…. Δε λέω για τους ήσυχους και για τους βολεμένους, μιλάω γι αυτούς που τράβηξαν και που τραβούν το ζόρι, χωρίς να βλέπουν το σαξές μα ούτε και το στόρυ.
      Με νουμεράκια ψεύτικα, με λόγια κι εντυπώσεις, δε σώζεται η κατάσταση, δε σταματούν οι πτώσεις. Ας μην κοροϊδευόμαστε, ας πούμε την αλήθεια, τελειώσανε τα ψέματα μα και τα παραμύθια.
      Εδώ χρειάζεται πυγμή, τόλμη και γενναιότητα κι όχι ‘’ελπίδα’’ φούμαρο, για να περνάνε οι μέρες. Αν έχεις κότσια και ‘’μαγκιά’’ κέρδισε την παρτίδα, μ’ αν δε σωθούν οι Έλληνες, δε ‘’σώζεται η πατρίδα’’.
      Υ.Γ : Και προ παντός, μη ροκανίζει κανείς σας, τον πολύτιμο χρόνο μας!

      • Νικόλαος Μπεχράκης avatar
        Νικόλαος Μπεχράκης @ Ήμερος Αγριόλυκος 08/09/2013 11:03:43

        Σε μια συζήτηση θέλεις και μετέχεις οπότε εσύ αποφασίζεις πού θα "ροκανίσεις" τον χρόνο σου.

        • Ήμερος Αγριόλυκος avatar
          Ήμερος Αγριόλυκος @ Νικόλαος Μπεχράκης 08/09/2013 11:08:54

          Στη συγκεκριμένη ''συζήτηση'', μου επέβαλλε η σχετκή πλειοψηφία να μετέχω κύριε.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ήμερος Αγριόλυκος 08/09/2013 11:16:55

        Δεν καταλαβαίνω που θέλεις να καταλήξεις με την πεισιθανάτια θέση σου, την οποία δεν συμμερίζομαι κι είναι ξένη και στον χαρακτήρα μου.
        Τεράστιο το πρόβλημα, πρωτοφανής η κρίσηυ, γι' αυτό φτάσαμε εδώ, μετά από στρεβλώσεις και λεηλασία δεκαετιών. Μην θες να ισιώσουν όλα σε μια μέρα ή ένα χρόνο. Λάθη γίνονται. Όμως ο ΑΣ προσπαθεί και να το περίφημο πρωτογενές πλεόνασμα.
        Είναι πολύ σημαντικό, γιατί πλέον μπορείς να καλύπτεις χωρίς δανεικά την λειτουργία του κράτους σου και δεν μπορούν να σε εκβιάσουν με την ίδια την επιβίωση σου.
        Δεν σου χρυσώνω κανένα χάπι. Αν με διαβάζεις τουλάχιστον από το 2009 - 2010, δεν θα 'πρεπε να το πεις αυτό.
        Ήμουν σταθερά υπέρ της άποψης να πάμε το Δεκέμβρη του 2011 σε σύγκρουση κι εκλογές. Το έλεγα, το έγραφα. και πιστεύω πως θα είχαν υποχωρήσει.
        Αναγνωρίζω πως υπήρχε ένμα ποσοστό κινδύνου, να μην υποχωρούσαν και να μας έκλειναν την στρόφιγγα. Λ¨ογω ελλείμματος, τότε θα είχαμε κατάρρευση κι ανθρωπιστική κρίση. Το θεωρώ μικρή πιθανότητα, επαναλαμβάνω πως πιστεύω ότι οι ξένοι θα υποχωρούσαν, δεχόμενοι ηπιότερο σχέδιο και κούρεμα του χρέους, όμως υπήρχε ένα ποσοστό κινδύνου.
        Ο Αντώνης Σαμαράς, έχοντας και την πολιτική ευθύνη, εκτίμησε τον κίνδυνο ως υπαρκτό και δεν θέλησε να πάρει το ρίσκο για 10.000.000 Έλληνες. Προτίμησε τον δύσκολο δρόμο.
        Η επίτευξη όμως σήμερα του πρωτογενούς πλεονάσματος, μέσα από αδικίες, αστοχίες, αίμα και θυσίες, παραδέχομαι πως είναι πολύ σημαντική.
        Μας δίνει τώρα την δυνατότητα της διαπραγμάτευσης, χωρίς τον τότε κίνδυνο να μας προκαλέσουν "ασφυξία" κι ασιτία...
        Εί8πα, χρωστάμε 240 δις, άρα είμαστε "συνέταιροι" και τώρα ΔΕΝ μπορούν να μας απειλήσουν πως δεν θα χρηματοδοτήσουν την κάλυψη των λειτουργικών μας εξόδων ως κράτος για τους επόμενους μήνες, γιατί σε αυτό δεν τους έχουμε πλέον ανάγκη.
        Μην τα βλέπεις μαύρα. Ναι, έχουμε πολύ δρόμο, όμως και το πιο μεγάλο ταξίδι ξεκινάει μ' ένα βήμα. Κι εμείς έχουμε κάνει πολύ περισσότερα...

        • Ήμερος Αγριόλυκος avatar
          Ήμερος Αγριόλυκος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/09/2013 11:26:10

          ''Ήμουν σταθερά υπέρ της άποψης να πάμε το Δεκέμβρη του 2011 σε σύγκρουση κι εκλογές. Το έλεγα, το έγραφα. και πιστεύω πως θα είχαν υποχωρήσει..''
          Εδώ είναι ο κοινός μας τόπος. Τα μετά, είναι άλλος σκοπός, άλλος χορός. Το πού μας οδηγεί..... Ποιός το ξέρει; Ο χρόνος θα δείξει. Όλα παίζονται. Μακάρι εσύ κι εκείνος να έχετε δίκιο κι εγώ απλά να μην το βλέπω......Καλημέρα

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ήμερος Αγριόλυκος 08/09/2013 11:03:49

      Πες το.

      • Ήμερος Αγριόλυκος avatar
        Ήμερος Αγριόλυκος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/09/2013 11:07:38

        Το είπα παραπάνω, ως μαντινάδα. Αφιερωμένη.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ήμερος Αγριόλυκος 08/09/2013 11:17:47

          Δεν είδα καμμία μαντινάδα, πάντως κι εγώ απάντησα παραπάνω στο σχόλιο σου. Καλημέρα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.