#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/10/2010 05:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ένας χρόνος κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ: Που μας πάει ο κ. Παπανδρέου;



Εδώ και μέρες είχα στο μυαλό να κάνω έναν …απολογισμό με την συμπλήρωση ενός έτους από την άνοδο του κ. Παπανδρέου στην εξουσία. Στην αρχή σκέφτηκα να καταγράψω τα «ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα» και να τα αντιδιαστείλω με τα έργα. Όμως, η λίστα ήταν τόσο μεγάλη που αμφιβάλλω, αν κάποιος θα είχε  την υπομονή να τη διαβάσει μέχρι το τέλος. Ετσι, περιορίζομαι σε μερικές πολιτικές παρατηρήσεις.

Η απάτη των εκλογών

Όποια και να είναι η  έκβαση της πρωθυπουργικής του θητείας  (μάλλον  θα είναι άδοξη),  ο κ. Παπανδρέου θα μείνει στην ιστορία ως ο πολιτικός που, προκειμένου να κερδίσει την εξουσία,  δεν δίστασε να κοροϊδέψει ξεδιάντροπα τον ελληνικό λαό.

Οι επιταγές που μοίραζε προεκλογικά ήταν ακάλυπτες.

Γνώριζε την κατάσταση της οικονομίας. Ηξερε,  ότι έπρεπε να εφαρμοστεί ένα πρόγραμμα δημοσιονομικής πειθαρχίας (όπως άλλωστε εφαρμόζουν  όλες οι χώρες της Ευρωζώνης, γιατί η Ελλάδα να αποτελούσε  εξαίρεση). Παρ’  όλα αυτά έκανε σημαία του τον λαϊκισμό και τις ανέξοδες υποσχέσεις.

Για τον  κ. Παπανδρέου το μείζον ήταν να γίνει πρωθυπουργός και «γαία πυρί μειχθήτω»!

Αφού, λοιπόν,  υφάρπαξε την ψήφο του ελληνικού λαού και κυβερνάει μ’ ένα πρόγραμμά το οποίο ουδέποτε έτυχε της εγκρίσεώς του, τίθεται εκ των πραγμάτων  ζήτημα ηθικής και πολιτικής νομιμοποίησης της κυβέρνησής του.

Το ΠΑΣΟΚ που ξέραμε τελειώνει

Ο γνωστός μας κ. Αλμούνια, είχε αποκαλύψει σε μια συνέντευξή του στην «Καθημερινή», ότι όταν συνάντησε τον κ. Παπακωνσταντίνου, απεκόμισε την εντύπωση ότι συμπεριφέρονταν λες και « πήγαιναν σε σχολική εκδρομή.» Οι άνθρωποι ήρθαν στην εξουσία ανέμελοι και  απροετοίμαστοι. Για αυτό και χάθηκε τόσος χρόνος μέχρι να αποφασίσουν τι θα κάνουν.  Το χειρότερο, όμως, δεν είναι αυτό.  Το ΠΑΣΟΚ, όσες φορές κατέλαβε  την εξουσία, βρήκε τα πράγματα στρωμένα.  Τώρα, για πρώτη φορά, εκλήθη να διαχειριστεί μια κρίση που το υπερέβαινε κατά πολύ! Και επειδή  ως σύστημα και μηχανισμός εξουσίας, είχε ανατραφεί  και ασκηθεί στο λαϊκισμό, ήθελε καιρό για να καταλάβει που βρίσκεται και τι πολιτική να ακολουθήσει.

Η  κυβέρνηση Παπανδρέου επειδή ούτε πρόγραμμα είχε, ούτε πολιτική, βρήκε διέξοδο στο  Μνημόνιο. Και δυστυχώς ήταν τόσο απελπισμένη που ακόμα δεν ξέρει  τι  συμφώνησε!  Βέβαια, στο Μνημόνιο δεν  οδηγηθήκαμε επειδή δεν υπήρχαν άλλες λύσεις. Οδηγηθήκαμε επειδή το ΠΑΣΟΚ δεν είχε το πολιτικό θάρρος, να εφαρμόσει την πολιτική που οι περιστάσεις απαιτούσαν. Όπως κάνουν οι  άλλες χώρες της Ε.Ε. που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα.

Η επιλογή του Μνημονίου θα είναι μοιραία για το ΠΑΣΟΚ.

Το  ΠΑΣΟΚ που ξέραμε, τελειώνει, όχι μόνο επειδή  καταρρέει ο μύθος που το συντηρούσε (οι έλληνες περνούσαν καλά με το ΠΑΣΟΚ), αλλά και επειδή  διαρρηγνύονται, και μάλιστα με τρόπο επώδυνο, οι δεσμοί του με τις κοινωνικές ομάδες που το έφερναν στην εξουσία.

Melting pot

Η παράδοση της οικονομίας μας  στο ΔΝΤ, η επερχόμενη διάλυση  της μεσαίας τάξης ως αποτέλεσμα της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης, ο Καλλικράτης (που «καντονοποιεί» τη χώρα), η κατάργηση των υπουργείων Μακεδονίας-Θράκης και Αιγαίου, η απάλειψη του «Εθνικής» από τα υπουργεία Παιδείας, Οικονομίας και Αμυνας, ο νόμος για το μεταναστευτικό και η επιμονή του κ. Παπανδρέου, κάθε φορά που βρίσκεται στο εξωτερικό, να αναφέρεται στην ανάγκη «παγκόσμιας διακυβέρνησης», μπορεί, εκ πρώτης όψεως, να μην έχουν σχέση  μεταξύ τους. Όμως,  μια προσεκτική ανάγνωση  δείχνει  ότι αποτελούν   εκφάνσεις της ίδιας πολιτικής.   Σ’ αυτά να  προσθέσουμε  δύο ακόμα στοιχεία.  Την  αφέλεια (επιτηδευμένη;)  με την οποία αντιμετωπίζονται τα εθνικά μας θέματα (αλήθεια ποια είναι η τύχη εκείνων των συμφωνιών που είχαν υπογραφεί με τον κ. Ερντογάν; Τι απέδωσαν  τα photo opportunities με τον κ. Γκρούεφσκι;). Δεύτερον, την κατάργηση συνταγματικώς κατοχυρωμένων δικαιωμάτων.

Ο κ. Παπανδρέου, μεγάλωσε στις ΗΠΑ. Εκεί που το melting pot,  ήταν για δεκαετίες η κυρίαρχη ιδεολογία.

Μήπως επιχειρείται μία βίαιη αλλαγή της κοινωνίας μας με βάση πολύολιτισμικά πρότυπα;

Μήπως η χώρα μετατρέπεται σε δορυφόρο και αποτελεί  case study ευρύτερων εξελίξεων; Μήπως αναλαμβάνονται δεσμεύσεις οι  οποίες προεκτείνονται  και προκαταλαμβάνουν και τις επερχόμενες γενιές; Γιατί τις οικονομικές δυσκολίες μπορεί να τις ξεπεράσει η   χώρα, την αλλαγή της φυσιογνωμίας της όχι.

Το εκδοτικό κατεστημένο

Στην Ελλάδα ο τύπος επηρέαζε τα πολιτικά πράγματα. Συχνά μάλιστα καθόριζε και τις εξελίξεις. Εχω την εντύπωση ότι ο κ. Παπανδρέου θα πρέπει να είναι ο τελευταίος εκλεκτός αυτού του συστήματος εξουσίας.  Είχα γράψει και  παλαιότερα ότι μια από τις πρώτες «φούσκες» που θα σκάσει στην Ελλάδα θα είναι αυτή των κρατικοδίαιτων ΜΜΕ, που με σκανδαλώδη τρόπο γιγαντώθηκαν επί  «εκσυγχρονισμού» και  παρέμειναν ασύδοτα επί Καραμανλή.

Τα ΜΜΕ , όπως τα γνωρίζαμε, οδηγούνται σε κατάρρευση.

Σ’ αυτό συνετέλεσαν πολλοί παράγοντες. Η  αχαλίνωτη  επέκταση, ο αμείλικτος, μέχρι βαθμού εξοντώσεως,  ανταγωνισμός, το  διαρκώς αυξανόμενο έλλειμμα αξιοπιστίας και η  δύσκολη οικονομική συγκυρία (με δραματική συρρίκνωση της διαφημιστικής δαπάνης).  Παράλληλα, το διαδίκτυο αναδεικνύεται ως το μέσο που προτιμούν για την ενημέρωσή τους οι λεγόμενες παραγωγικές ηλικίες. Οι ηλικίες που ενδιαφέρουν τους διαφημιστές! Το διαδίκτυο βάζει  δύσκολα προβλήματα για τα συστήματα εξουσίας γιατί δεν υπόκειται σε έλεγχο μια και οι ορίζοντες είναι ανοιχτοί. Αρκεί βεβαίως, να μην αυτό-ακυρωθεί στην πράξη.

Αυτές οι εξελίξεις είναι πιθανόν να απελευθερώσουν μεγάλα τμήματα της κοινωνίας, που ήταν επιδεικτικά καθοδήγησης με βάση τι έλεγαν οι «κυρίαρχοι των οκτώ» και να συμπεριφερθούν με τρόπο που θα εκπλήξει τους politically correct  του συστήματος! Ο επόμενος πρωθυπουργός θα εκλεγεί χωρίς τιςευλογίες του συστήματος. Ισως δε θα το χρειάζεται κιόλας!

Οι προκλήσεις

Η Ελλάδα είχε την ατυχία να γνωρίσει πολλές κακές κυβερνήσεις και ανίκανους ηγέτες. Μερικοί πέρασαν και  αμέσως ξεχάστηκαν στα χαλάσματα που δημιούργησαν. Κάποιοι προκάλεσαν τόση ζημιά, που χρειάστηκαν δεκαετίες για να επανορθωθεί. Τέλος, σε ορισμένες περιπτώσεις, οι κρίσεις αποτέλεσαν την αφορμή εθνικής αφύπνισης. Αφετηρία για  κάτι καινούργιο.  Αναδείχθηκαν ηγέτες, που συνέλαβαν το νόημα και τις επιταγές των καιρών, ήρθησαν στο ύψος των περιστάσεων και κέρδισαν την εμπιστοσύνη του λαού.

Δεν περίμεναν τις εξελίξεις, τις δημιούργησαν.

Δεν κατεβλήθησαν από την εθνική μελαγχολία, την μετέτρεψαν σε ελπίδα.

Δεν περίμεναν τη σειρά τους, έτρεξαν στην πρώτη γραμμή της μάχης αδιαφορώντας για τα κελεύσματα των σκεπτικιστών.

Στάθηκαν όρθιοι όταν ο κόσμος κατέρρεε γύρω τους και είδαν μπροστά.

Αναμφίβολα, η χώρα βρίσκεται αντιμέτωπη με μια δύσκολη πραγματικότητα. Με τον κ.  Παπανδρέου δεν κλείνει μόνο ο κύκλος της μεταπολίτευσης, τελειώνει και η εποχή των εύκολων λύσεων. Πρέπει  να δούμε την αλήθεια καταπρόσωπο.

Οι καιροί απαιτούν υπέρβαση.

Ο επόμενος πρωθυπουργός θα πρέπει να υπερβεί τα κόμματα, να απελευθερωθεί από τους μηχανισμούς, να αδιαφορήσει για το πολιτικό κόστος και να κτίσει ισχυρούς δεσμούς με την κοινωνία. Δεν είναι εύκολο, αλλά εκεί βρίσκεται η διαφορά του πολιτικού από τον ηγέτη.

Κώστας Ροδινός

Υ.Γ. Παρακολούθησα με σκεπτικισμό  αυτό το δοξαστικό για την επίσκεψη του Κινέζου Πρωθυπουργού. Υποθέτω ότι επιδιώκουμε συνεργασία, όχι μια δεύτερη υποδούλωση.  Και  κάτι ακόμα, εκτός και αν μου διέφυγε. Ο  κ. Παπανδρέου αναφέρθηκε στο άνοιγμα που έκανε ο πατέρας του στην Κίνα, για τον κ. Καραμανλή το ξέχασε;  Πρόκειται για πολιτική μικρότητα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 04/10/2010 05:44:07

    Μπράβο Κώστα! Μα μπράβο βρε Κώστα! Επετειακό κείμενο, αληθινά!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 04/10/2010 06:29:18

      Επώνυμε, ευχαριστώ.
      Πρέπει, όμως, να γίνει και μια ...καταγραφή έτσι για να μην ξεχνιώμαστε.
      Ελπίζω η Ν.Δ. να έχει έτοιμη τη "Βίβλο της διακυβέρνησης του κ. Παπανδρέου" με τα ....επιτεύγματα του.

  2. man8os avatar
    man8os 04/10/2010 05:49:48

    Παμε στον γκρεμο...
    Με τις εξης επιλογες:
    Αποικια της Κινας, αποικια της Γερμανιας.
    Αποτυχημενο κρατος η στην καλυτερη buffer state.
    Ντροπη μας και ντροπη σε οσους ψηφισαν ΠΑΣΟΚ.
    Ελπιζουμε να γινουν εκλογες πριν προλαβει να παγιωθει η ταση μηπως και ο κυριος Σαμαρας καταφερει να την αντιστρεψει...

  3. sauraki avatar
    sauraki 04/10/2010 06:00:49

    Να σας πληροφορησω και για κάτι που αν τελικά ισχύσει θα είναι μακροπρόθεσμα καταστροφικό. Σύμφωνα με το νεο αναλυτικό πρόγραμμα του υπουργείου (μη εθνικής) παιδειας στο λυκειο δε θα διδασκεται το μάθημα ιστορίας νεοτερων χρόνων της Ελλάδας. Τα συμπεράσματα δικά σας.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ sauraki 04/10/2010 06:12:16

      Αφού δεν μπόρεσαν να την αλλοιώσουν, θα καταργήσουν τη διδασκαλία της... Άξιος ο μισθός τους...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ sauraki 04/10/2010 06:12:40

      Αλλά μην τυχόν και δεν ακούσω τη ΝΔ να υψώσει πρώτη τη φωνή της διαμαρτυρίας!

      • denkserotipota avatar
        denkserotipota @ Επώνυμος 04/10/2010 17:27:20

        Κρυφά σχολειά σπίτι σας. Τα χου ξαναπεί αυτά.

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/10/2010 06:23:59

    ο ΓΑΠ ο Ηλιος της πολιτικης... τον τρελλανε και τον Ηλιο..

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/10/2010 06:29:43

      !!!!!!!!

    • oddlabs avatar
      oddlabs @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/10/2010 20:48:52

      http://www.youtube.com/watch?v=HvsTfkzxRwM

  5. Ιωαννης Ένατος avatar
    Ιωαννης Ένατος 04/10/2010 06:34:05

    "Οι άνθρωποι ήρθαν στην εξουσία ανέμελοι και απροετοίμαστοι"
    Γιατί πάλι εγώ πιστεύω πως είχαν σχέδιο και πως ο,τι κάνανε ήταν προγραμματισμένο από την αρχή;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ιωαννης Ένατος 04/10/2010 06:46:05

      Ιωάννη,

      Δεν αποκλείεται να έχεις δίκιο.

      Για παράδειγμα η επιλογή για προσφυγή στο ΔΝΤ, οπως ομολόγησε ο κ. Σαχινίδης, ήταν από την αρχή μες το σχέδιο.

      Η επέκταση του Τ3 σε Τ10, για μένα σκάνδαλο μεγαλύτερο και απ' αυτό του χρηματιστηρίου, δεν μορεί να ήταν έμπνευση της στιγμής.

      Από την άλλη όμως, ο κ.Παπανδρέου και η παρέα του, αρχικά εκτιμούσαν ότι οι ευρωπαίοι για μια ακόμα φορά θα έδειχναν κατανόηση.

      Γιαυτό, αν θυμάσαι στην αρχή ανακοίνωσαν παροχές (που στη συνέχεια πήραν πίσω) και ακύρωσαν μέτρα της Κυβέρνησης Καραμανλή που θα ανέκοπταν την αύξηση του ελλείμματος.

      Εκτιμώ ότι εκείνη η φράση του Γιούνκερ "the game is over" ήταν η απότομη προσγείωση.

      Από εκεί και μετά τα πάντα έγιναν βάση σχεδίου.

      Αυτή είναι η εκτίμησή μου.

  6. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 04/10/2010 06:43:34

    Τρομερή ατάκα σε σημερινή (ή σαββατιανή;) γελοιγραφία του Χαντζόπουλου στα Νέα. Ο Κινέζος πρωθυπουργός μιλάει στη Βουλή και έχει τον εξής διάλογο με τους βουλευτές:

    - Κάποτε ο Λάο Τσε ρώτησε τους υλοτόμους γιατί δεν κόβουν και τα στραβά δέντρα. "Επειδή είναι άχρηστα" του απάντησαν. Και τότε ο σοφός δάσκαλος τους είπε: "Έτσι να είστε κι εσείς... Πάντα άχρηστοι. Για να μη σας πειράζει κανείς"!...
    - Όμορφη ιστορία!...
    - Ήμουν σίγουρος ότι θα σας αρέσει!...

  7. ΦΩΤΕΙΝΟΣ avatar
    ΦΩΤΕΙΝΟΣ 04/10/2010 06:51:30

    Πρέσβεις απ' την Αλεξάνδρεια
    Δεν είδαν, επί αιώνας, τέτοια ωραία δώρα στους Δελφούς
    σαν τούτα που εστάλθησαν από τους δύο τους αδελφούς,
    τους αντιζήλους Πτολεμαίους βασιλείς. Αφού τα πήραν
    όμως, ανησύχησαν οι ιερείς για τον χρησμό. Την πείραν
    όλην των θα χρειασθούν το πώς με οξύνοιαν να συνταχθεί,
    ποιός απ' τους δυο, ποιός από τέτοιους δυο να δυσαρεστηθεί.
    Και συνεδριάζουνε την νύχτα μυστικά
    και συζητούν των Λαγιδών τα οικογενειακά.

    Αλλά ιδού οι πρέσβεις επανήλθαν. Χαιρετούν.
    Στην Αλεξάνδρεια επιστρέφουν, λεν. Και δεν ζητούν
    χρησμό κανένα. Κ' οι ιερείς τ' ακούνε με χαρά
    (εννοείται, που κρατούν τα δώρα τα λαμπρά),
    αλλ' είναι και στο έπακρον απορημένοι,
    μη νοιώθοντας τι η εξαφνική αδιαφορία αυτή σημαίνει.
    Γιατί αγνοούν που χθες στους πρέσβεις ήλθαν νέα βαρυά.
    Στη Ρώμη δόθηκε ο χρησμός· έγειν' εκεί η μοιρασιά.

    Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

  8. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/10/2010 07:03:09

    o ΓΑΠ πληρωνει τις συνταξεις του Μαντελη και του Τσουκρατου και του Ακη...!!

    Μονο για τον Τσουκρατο τον καταλαβαινω.. του γυρναει πισω μηνα μηνα το 1εκ μαρκα γιατι δεν βγαινει να τα γυρισει αμεσα..

    ΠΠ

  9. klausevitz avatar
    klausevitz 04/10/2010 07:18:44

    'Οταν κανείς παραβιάζει,τόσο κατάφωρα,τις αρχές που επικαλείται,
    είναι επόμενο ότι θα τ'ακούσει χοντρά...και όχι μόνο απο τους
    πολιτικούς του αντιπάλους. 'Οταν κάνει χρήση των λύσεων-πακέτο
    σε μιά,αναμφισβήτητα διαλυτική,κατάσταση που παραλαμβάνει αντί
    να επινοεί και να συνθέτει...έ,τότε είναι φυσιολογικό να του
    καταλογίζουν ανεπάρκεια ή δόλο...ή και τα δυό μαζί!
    Αυτά για τους προεξάρχοντες! Καμμιά,όμως, a priori στεφανωμένη
    ηγεσία δεν μπορεί να προεξοφλείται ως επιτυχημένη διάδοχος,
    χωρίς να δώσει απτά δείγματα πολιτικής και ηθικής συγκρότησης.
    Την έχουμε πατήσει όχι λίγες φορές! Και εδώ υπάρχει η ευθύνη
    της κοινωνίας μας,των επι μέρους ελίτ καιτων κοινωνικών ομάδων
    που μάχονται για τη διατήρηση ενός καταστροφικού status quo.
    Ποτέ δεν ήταν τα πράγματα απλά..Τώρα,ακόμη περισσότερο!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ klausevitz 04/10/2010 07:27:57

      Συμφωνώ και με τα δυο μέρη του σχολίου σου.
      Και έχει μεγάλη σημασία που τα γράφεις εσύ επειδή τιμώ τη διαδρομή σου.

      • klausevitz avatar
        klausevitz @ Κώστας Ροδινός 04/10/2010 07:34:16

        Να' σαι καλά. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

  10. metalhead avatar
    metalhead 04/10/2010 08:18:55

    αρκετά καλή έκθεση ιδεών φίλε αρθρογράφε. βέβαια το ότι ανήκεις στο χώρο της ΝΔ και μεχρι πρόσφατα μας είχες κάτσει τους σουφλιά-βουλγαράκη-ρουσόπουλο-αλογοσκούφη-μπακογιάννη-μαγγίνα και Σια το ΄κάνει λίγο κωμικό το αρθρο σου. {χωρίς παρεξήγηση ελπίζω]

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ metalhead 04/10/2010 08:24:57

      Άντε πάλι μας προέκυψαν καινούργιοι εγκάθετοι...

      • Kasut avatar
        Kasut @ Επώνυμος 04/10/2010 08:26:36

        Δεν σου περνάει από το μυαλό ότι μπορεί απλά να διαφωνεί μαζί σου? Πρέπει να είναι κατά ανάγκη εγκάθετος? Μήπως πρέπει να το κοιτάξεις?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 04/10/2010 08:27:24

        Σε είπα εγώ εσένα ποτέ εγκάθετο; Κι ας έχουμε διαφωνήσει τόσο;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ metalhead 04/10/2010 08:52:11

      Σ' αυτή τη δύσκολη περίοδο που ζούμε μας χρειάζεται πολύ το γέλιο!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ metalhead 04/10/2010 09:55:05

      Αγαπητέ μου μπερδέψατε το υλικό εις την κεφαλή σας, δεν πρόκειται για μέταλο, αλλά για οστεικής φύσεως υλικό, κοινώς δεν είστε metalhead αλλά bonehead και για την μετάφραση Γκουγκλάρετέ το.

      • metalhead avatar
        metalhead @ TopGunZ 04/10/2010 10:06:54

        "γκουγκλαρέ το"..χα χα χα εκει εφτασε το πασοκ τη νέα ελληνική γλωσσα

  11. Έρεβος avatar
    Έρεβος 04/10/2010 08:19:45

    Κύριε Ροδινέ πολλά λόγια λες. Η απάντηση στο ερωτημά σου ειναι απλή και συνοψίζεται σε μία λέξη.

    "Που μας πάει ο κ. Παπανδρέου;"
    Στο διάολο.

  12. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 04/10/2010 08:21:00

    Μονεταρισμος, ο νεος παπανδρεισμος;

  13. Kasut avatar
    Kasut 04/10/2010 08:28:37

    Νεοταξίτη με έχεις πει. Αλλα το θέμα είναι ο σχολιαστής του οποιου τον δικηγόρο δεν κάνω, αλλα με παραξενεύει η στάση σου γιατί δείχνεις άνθρωπος με γνώσεις τουλάχιστον.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Kasut 04/10/2010 08:32:22

      Μήπως με μπερδεύεις με άλλον; Δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο να σου είπα. Κι αν το είπα το παίρνω πίσω γιατί δεν το πιστεύω. Το μόνο που σου είπα είναι για αρρωστημένο εγώ που θέλει να 'νικάει' στις λεκτικές διαμάχες. Αυτό όμως πιθανότατα το έχω κι εγώ.

      • Kasut avatar
        Kasut @ Επώνυμος 04/10/2010 08:34:26

        Τελείως φιλικά θα σου συνιστούσα να χαλαρώσεις λίγο. Να μην χάνεις και το δίκιο σου που μπορεί να έχεις.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 04/10/2010 08:36:54

        Καμιά φορά με πιάνει ακατάσχετη σχολιογραφία και είναι κυρίως όταν έχω δουλειά και βαριέμαι να δουλέψω. Σε αυτές τις περιπτώσεις που ο σχολιασμός είναι εκτόνωση, ο άνθρωπος μπορεί να βγάλει το χειρότερό του εαυτό.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 04/10/2010 08:49:22

        Ξαναδιαβάζω τους χθεσινούς διαλόγους και βρίσκω να το είπα για τον fatfat/δαιμονάκι, δεν το βρήκα για σένα. Για τον fatfat φυσικά και το επαναλαμβάνω, ενώ για σένα καμία σχέση, το ξαναλέω. Απλή διαφωνία. Έτσι μου φαίνεται δηλαδή.

  14. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 04/10/2010 08:39:53

    Στον αγύριστο μας πάει...

  15. Βολιώτης avatar
    Βολιώτης 04/10/2010 08:43:27

    Αγαπητέ κύριε Ροδινέ,

    αφού σας συγχαρώ και γω, με την ευκαιρία του σημερινού σας άρθρου, για το σύνολο των αναρτήσεών σας,
    επιτρέψτε μου να σας προβληματίσω (Δευτεριάτικα; τι να κάνω και γώ; όποτε μπορώ, ο ταλαίπωρος Έλληνας...), με μια μικρή είδηση που, ίσως, να μην είναι και τόσο λεπτομέρεια.
    Στις 28 Σεπτεμβρίου, δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 170 το Π.Δ.96 ("Σύσταση Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων ... και ανακατανομή αρμοδιοτήτων των Υπουργείων"), στο άρθρο 2, παρ. γ1, εδαφ. αα, αναφέρεται ότι:
    "Η Γενική Γραμματεία Μεταναστευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης μετονομάζεται σε Γενική Γραμματεία Πληθυσμού και Κοινωνικής Συνοχής" !!!...
    Θα μου πείτε, γιατί όχι;
    Λαθρομετανάστες, προφανώς, δεν υφίστανται πλέον...
    Όλοι Έλληνες πολίτες θα γίνουμε σε λίγο καιρό, με το νόμο Ραγκούση.
    Άρα, μεταναστευτική πολιτική δεν χρειάζεται...
    Το μόνο που χρειάζεται είναι η συνοχή και η ενσωμάτωση του ΑφροΣομαλοΠακιστανοΜπαγκλαντεσιανοΙνδοΣυριοΑλβανοΓεωργιανοΑιγυπτιακού πληθυσμού μας!
    Τρομάρα μας!!!
    Και ένα κουίζ για το τέλος:
    Σε ποια χώρα, του όχι και πολύ μακρινού παρελθόντος, υπήρχε Υπουργείο Πληθυσμού και ποιους σκοπούς εξυπηρετούσε;;;...

    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Βολιώτης 04/10/2010 08:59:32

      Αγαπητέ Βολιώτη,

      Εχουμε Γενική Γραμματεία "Πληθυσμού και Κοινωνικής Συνοχής";

      Πρώτη φορά το ακούω και ευχαριστώ για την ενημέρωση!

      Πολύ θα ήθελα να μάθω πόσο μας κοστίζουν αυτές οι φλύαρες μεταμορφώσεις!

  16. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 04/10/2010 08:57:07

    Το έχει φαίνεται η μοίρα αυτού του λαού να επαναλαμβάνει τα ίδια λάθη.
    Στο άρθρο 2 της προκαταρκτική συνθήκη ειρήνης για την καταβολή της πολεμικής αποζημίωσης μετά τον πόλεμο του 1897 συμφωνίας προβλέπονταν τα εξής:

    "Ο σχετικός δια την διευκόλυνσιν της ταχείας πληρωμής της αποζημιώσεως διακανονισμός θέλει γίνει τη συναινέσει των Δυνάμεων κατά τρόπον μη θίγοντα κεκτημένα δικαιώματα των παλαιών δανειστών της Ελλάδος, κατόχων ομολογιών του ελληνικού δημοσίου χρέους. Προς τόν σκοπόν τούτον θέλει ιδρυθεί εν Άθήναις Διεθνής Επιτροπή εξ αντιπροσώπων των μεσολαβησασών Δυνάμεων. Η ελληνική κυβέρνησης θέλει επιτύχει την ψήφισιν νόμου, εγκριθέντος προηγουμένως υπό των Δυνάμεων κανoνίζoντoς την λειτουργίαν της Επιτροπής και δυνάμει του οποίου η είσπραξις και διάθεσις προσόδων επαρκών διά την υπηρεσίαν του Δανείου της πολεμικής αποζημιώσεως και τωv άλλων εθνικών χρεών θα τεθεί υπό τόν απόλυτον ελέγχον της Επιτροπής"

    Το παρήγορο είναι ότι δέκα χρόνια μετά την επιβολή του Διεθνούς Οικονομικού Ελέγχου ξεκίνησε η εξόρμηση για το διπλασιασμό της Ελλάδος.
    Βέβαια τότε υπήρχε ζωντανό το όραμα (κατ΄άλλους η χίμαιρα) της Μεγάλης Ιδέας. Σήμερα δεν υπάρχει κανένα ζωντανό όραμα στους Έλληνες. Κυριαρχεί μόνο η απάθεια και το όζον πτώμα του μεταπολιτευτικού ατομιστικού "ιδεώδους".

    Χωρίς όραμα και ηγεσία δεν υπάρχει μέλλον.


    ΥΓ.Κώστα, που θα γίνει το πάρτυ? Κεράκια θα σβήσουμε? Επειδή εγώ και ο Μικρός Οδυσσέας θα αργήσουμε λίγο, κρατήστε μας κανένα κομματάκι από την τούρτα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 04/10/2010 09:01:54

      Γιάννη,

      Οπως ξέρεις αυτή τη δουλειά την έχει αναλάβει ο Μικρός Οδυσσέας.
      Ομως με τον οίστρο που τον έχει καταλάβει τώρα τελευταία, ο πολυγραφότατος, αρχίζει να ξεχνάει τις ανειλημμένες υποχρεώσεις του.

      Τι να κάνουμε,όμως, "παιδί" όπως θα έλεγε και ο Κωνσταντάρας!

  17. rigakisalex avatar
    rigakisalex 04/10/2010 10:14:59

    Οι κινέζοι, για κάθε ένα δολάριο που επενδύουν, θέλουν να βγάζουν 10. Το άρθρο είναι αρκετά αναλυτικό, ενώ ο Σαμαράς είναι σήμερα η μοναδική μας ελπίδα. Ρίξτε μία ματιά στο http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2199.aspx για να δείτε που ακριβώς οδηγείται ο κόσμος. Η Ελλάδα είναι η πρώτη με κυβέρνηση μνημονίου, αλλά θα ακολουθήσουν πολλές άλλες. Καλημέρα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ rigakisalex 04/10/2010 11:03:45

      rigakisalex

      Μνημόνιο με τους όρους που υπέγραψε η Κυβέρνηση Παπανδρέου,αμφιβάλλω πολύ, αν θα δεχθεί να υπογράψει άλλη ευρωπαϊκή χώρα, μέλος της Ε.Ε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ rigakisalex 04/10/2010 11:28:17

      rigakisalex

      Αμφιβάλλω πολύ, αν άλλη χώρα,μέλος της Ε.Ε. θα δεχθεί να υπογράψει μνημόνιο με τους όρους που υπέγραψε ο κ. Παπανδρέου.

      Δε θα μπορέσει να σταθεί στην εξουσία ούτε ένα μήνα.

      Θα το ακυρώσουν τα δικαστήρια.

      • Kasut avatar
        Kasut @ Κώστας Ροδινός 04/10/2010 15:52:31

        Πάντως αμφιβάλλω να υπάρχει μια ευρωπαϊκή χωρα με περιορισμένη ικανότητα φορολόγησης (στοιχειο εθνικής κυριαρχίας), αστυνόμευσης και γνώσης των δαπανών της.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 04/10/2010 17:02:27

        Kasut,
        Στα δικά μας τα επίπεδα προφανώς και δεν υπάρχει.

  18. Βολιώτης avatar
    Βολιώτης 04/10/2010 10:43:19

    Κύριε Ροδινέ,

    έχουμε, έχουμε!
    ΓΓΠΛΗΚΟΙΣΥ, στο ΥΠΕΣΑΗΔ, για τους παλαιότερους από μας, που το αρχέγονο ΠΑΣΟΚ μας είχε φλομώσει στα αρτικόλεξα...
    Επισήμως, από την περασμένη Τρίτη.
    Το κακό του κόστους είναι, πάντως, το μικρότερο, σε τέτοιες περιπτώσεις.
    Σίγουρα κοστίζουν το κατιτίς τους, σε ό,τι αφορά σφραγίδες, επιστολόχαρτα, κάρτες, όμως δεν πρέπει και το σοσιαλιστικό μας (καλά, πλάκα κάνω...) γκουβέρνο να φροντίσει λιγουλάκι για τους ψηφοφόρους του, που ασχολούνται με γραφικές ύλες κλπ.;...
    Ο φόβος μου, όμως, είναι στο τι σχεδιάζουν μ'όλα αυτά (νόμος απόδοσης ελληνικής Ιθαγένειας, συσσώρευση λαθρομεταναστών, κυρίως μουσουλμάνων, στην Αθήνα, Γενική Γραμματεία Πληθυσμού, κατά το πρότυπο της πάλαι ποτέ ΕΣΣΔ...) και δεν το ξέρω, γι'αυτό και τον μοιράζομαι μαζί σας.

  19. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 04/10/2010 10:55:46

    Σωστά το επισημαίνεις, αλλά να μη παραβλέπουμε και την παράλυση της λειτουργίας του κράτους μ' αυτές τις συχνές αλλαγές.

    Εδώ η κα. Κατσέλη φεύγοντας από το Υπουργείο που είχε και πηγαίνοντας στο Εργασίας (δε θυμάμαι πως έχει μετοναμαστεί) πήρε μαζί της και την ...Γενική Γραμματεία Καταναλωτή,λές και ήταν προίκα της!

  20. Νίκος avatar
    Νίκος 04/10/2010 11:02:55

    Εμπεριστατωμένο κείμενο κ. Ροδινέ, εύγε!
    Οτι οι εκφάνσεις της "πολιτικής" Παπανδρέου ειναι επιφαινόμενα μιας και μόνο μιας ουσίας, είναι προφανες σε πολλούς απο εμάς εδώ και πολύ καιρό. Μόνο που ο μέσος έΛΛηνας, αυτός που ψήφισε τον ΓΚΑΠ και την παρέα του πέρυσι τέτοιο καιρο, ειναι πλέον διαμορφωμένο αταξικό προϊόν της παγκόσμιας κυβέρνησης, επι κεφαλής γκαουλάϊτερ της οποίας είναι ο ΓΚΑΠ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος 04/10/2010 11:33:33

      Νίκο,

      Το μεγαλύτερο πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ είναι η ρήξη με την κοινωνική του βάση. Και εκεί τα πράγματα είναι μάλλον εκτός ελέγχου.

      Οπως έχουμε πεί και άλλες φορές, η μεταστροφή του εκλογιγού σώματος δεν γίνεται αυτομάτως,απαιτεί κάποιο χρόνο.

      Ηδη, όμως, σχεδόν όλες οι δημοσκοπήσεις δείχνουν μια προϊούσα φθορά του ΠΑΣΟΚ και μεγάλη απογήτευση λόγω της διαψεύσης των ελπίδων.

  21. Jack avatar
    Jack 04/10/2010 11:20:41

    Δυστυχως απο το 2004 ο κ. Παπανδρεου καταφερε να ελεγξει και το διαδικτυο και να αποτελει πλεον μια σημαντικη πλειοψηφια απο μεταμοντερνους αφισοκολλητες με blogs και δημοφιλη κοινωνικα δικτυα.(θυμαμαι οταν πρωτομπηκα στο twitter με το "γεια σας" αρχισαν να με ακολουθουν καμια 15αρια ατομα-παρεακι τοπικων οργανωσεων οπως αποδειχτηκε).

  22. Jimmy l avatar
    Jimmy l 04/10/2010 11:31:13

    Πριν απαντηθει το που μας παει ο Παπανδρεου ,θα πρεπει να γινει απολυτα γνωστον τι παρελαβε ο Παπανδρεου.Παρελαβε χαος, αυτο δεν αμφισβητειται.Η διαχειριση του χαους δεν ειναι μια ευκολη υποθεση και δεν χρειαζεται να ειναι κανεις ειδικος για να το καταλαβει.Δεν μπορει να γνωριζει κανεις το που το παει ο Παπανδρεου...Αυτος τουλαχιστον προσπαθει και απο οτι φαινεται δεν ειναι .. κουρασμενος!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Jimmy l 04/10/2010 11:44:55

      Jimmy,

      Ο κ. Παπανδρέου παρέλαβε:
      Spreads στις 140 μονάδες και τα οδήγησε στις 1000.
      Πληθωρισμό στο 0,5% και τον οδήγησε στο 5.8%
      Ελλειμα κάτω από 10% και το οδήγησε στο 13.6%
      Ανεργία κάτω από 10% και την οδήγησε στο 13.5% (επισήμως,γιατί ανεπισήμως είναι στο 20%)
      Ανάπτυξη του ΑΕΠ κοντά στο 0 και μας έφερε ύφεση στο -4%
      Δημόσιο χρέος στο 110% του ΑΕΠ και με το μνημόνιο θα μας οδηγήσει στο 145%
      Παρέλαβε μια χώρα εκτός επιτήρησης και μας οδήγησε σε περιορισμένη κυριαρχία.

      Ο Καραμανλής προεκλογικά παρουσίασε την πραγματική κατάσταση. Πρότεινε και κάποια μέτρα.

      Αλλος έλεγε ότι "λεφτά υπάρχουν"
      Αλλος υποσχόταν αυξήσεις πάνω απο τον πληθωρισμό.
      Αλλος δεσμευίοταν για μη αύξηση των φόρων.

      Ελεος πια, μ'αυτή την ιστορία ο,τι παρέλαβε χάος.
      Ο κ.Παπανδρέου δημιούργησε το σημερινό χάος.

      Αν έχετε κάποια στοιχεία που τεκμηριώνουν την άποψη σας, τα αναμένω με ενδιαφέρον.

      • man8os avatar
        man8os @ Κώστας Ροδινός 04/10/2010 14:14:41

        Συμφωνω απολυτα μαζι σας, κυριε Ροδινε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Jimmy l 04/10/2010 14:23:22

      Jimmy,

      Να και ένα απόσπασμα σπό τη σημερινή ανακοίνωση της ΤτΕ:

      "Σύμφωνα με τα τριμηνιαία στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος κατά 21,3 δισ. ευρώ αυξήθηκε το ακαθάριστο εξωτερικό χρέος της χώρας στο δεύτερο τρίμηνο του 2010, σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του έτους."

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Jimmy l 04/10/2010 15:41:45

      Μου αρέσει η ...συλλογική λήθη και ενοχοποίηση: από το όλοι μαζί τα φάγαμε του ΠΑΓΚΑΛΟΥ στην άθελη αθώωση της χειρότερης κυβέρνησης…επειδή μιλάμε για τα λεφτά υπάρχουν.
      Προσωπικά συμφωνώ με ορισμένους: ήταν μια από τις χειρότερες κυβερνήσεις η προηγούμενη όχι για ότι έκανε όμως αλλά κυρίως για ότι δεν έκανε. Δεν τήρησε καμία προεκλογική της δέσμευση του 2004 και προσπάθησε να γίνει ένα άλλο ΠΑΣΟΚ του 1985-1989 και 2000 - 2004 ...της καλής όρεξης.
      Για αυτό την στείλαμε στο -10.Προσωπικά δεν ψήφισα ΝΔ τον Οκτώβριο, πήγα για μπύρες. Έρχεται ο επόμενος και δεν τηρεί καμία προεκλογική δέσμευση και όχι μόνο αυτό,( να κάνω τον ηλίθιο και να δεχτώ ότι δεν ήξερε τίποτα) και κόβει πχ μισθούς και συντάξεις για να εξοικονομήσει 1,2 δις και παίρνει τα υποβρύχια των μιζών (83.000.000) 1,5 δις;
      Για να εξασφαλίσει δανεικά μας λένε. Εφαρμόζει τον Νόμο Σουφλιά για τα τέλη, βλέπουμε την γελοιότητα των αρεστών, καταργήσεις και επανιδρύσεις Υπουργείων, 48 άτομα να ψάχνουν αρμοδιότητες, τα έσοδα να βαράνε κανόνι, να κάνουν περαίωση, ημιυπαίθριους να υποδέχεται Κινέζους που διαδήλωνε το 2008 για να φύγουν να περνά ένα ασφαλιστικό που τα 3 ΔΕΝ (για τα οποία διαδήλωνε) έγιναν ΔΕΝ θα πάρεις σύνταξη ποτέ, να καταργεί συλλογικές συμβάσεις και να μειώνει μισθούς και συντάξεις κλπ κλπ.
      Και για όλα αυτά; Φταίει ο προηγούμενος, ότι έλεγε και ο ...προηγούμενος δηλαδή.
      Ναι κάνω κριτική στην κυβέρνηση γιατί εγώ βγάζω κυβέρνηση ο μετακινούμενος ψηφοφόρος και όχι ο κομματικός ψηφοφόρος.
      Δεν είμαι ...Λαζόπουλος να μιλώ για κουρασμένους, ένα χρόνο. 12 μήνες κυβέρνηση και έχει ως επιτυχίες τον περιορισμό του ΠΔΕ, την μείωση των μισθών και συντάξεων και το ΦΠΑ στο 23%.Χωρίς τη μείωση ΠΔΕ, μισθών και συντάξεων θα είμαστε σε χειρότερους δείκτες. Απότυχε παντού.
      Και τις μας λέει; ότι επειδή είμαστε καλά παιδιά, δεν θα πάει όλα στο 23 αλλά μερικά στο 13% ΦΠΑ αγαθά και θα εξομοιώσει το φόρο στο πετρέλαιο το 2011 και θα ξαναρίξει έκτακτη εισφορά στις επιχειρήσεις και θα ξανά μειώσει μισθούς.
      Ετσι μάτια μου με τα νούμερα κάνω και εγώ πολιτική αλλά γίνομαι ….νούμερο.
      Μαύρο λοιπόν όπως μαύρισα και τον προηγούμενο με την αποχή μου και το μόνο άσπρο που μπορεί να δει από εμένα θα είναι το ιπτάμενο γιαουρτάκι...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Ο Ιθαγενής 04/10/2010 16:44:10

        Iθαγενή,

        Η αποχή δεν λύνει προβλήματα.
        Ισα-ισα απέχοντας εκχωρείς σε άλλους την δυνατότητα να αποφασίζουν για σένα.
        Κατά τα άλλα συμφωνούμε.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 04/10/2010 17:32:17

        Φίλε μου συμφωνούμε, αλλά δεν μπορούσα να ψηφίσω για τρίτη φορά Καραμανλή και ούτε θα ψήφιζα ποτέ τον Γ.Α.Π.
        Ο μεν πρώτος για δύο φορές ...φτάνει, ο άλλος όσο και να θέλει να ξεχνά 30 χρόνια γύρναγε στα Υπουργεία ας αποτιμήσει την πορεία του ας αξιολογήσει το έργο του και μετά ας το παίζει ...Μαγδαληνή.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Ο Ιθαγενής 04/10/2010 17:39:24

        Ιθαγενή,

        Το σχόλιο δεν αφορούσε εσένα προσωπικά.
        Απλώς ήθελα να σημειώσω οτι η αποχή έφτασε τη διαφορά στις 11 μονάδες.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Jimmy l 04/10/2010 19:17:20

      Οι γνωστές κλισεδιές από τις πατσαβούρες της προπαγάνδας, που πλέον δεν μπορούν να σταθούν πουθενά.

  23. Stalinikos Raveniotis avatar
    Stalinikos Raveniotis 04/10/2010 11:35:19

    Ένα παξιμάδι βουτηγμένο στο ελαιόλαδο ήταν αυτό που προξένησε τον έπαινο του Κινέζου πρωθυπουργού. Δε θα μπορούσε να ήταν περισσότερο λακωνικός. Και χίλια βιβλία να γράφαμε, καλύτερη περιγραφή της διαχρονικής προσφοράς της εγχώριας αστικής τάξης δε θα κάναμε.

    Η δήλωση αυτή έκανε τον Έλληνα πρωθυπουργό να λάμψει από χαρά, και από εθνική υπερηφάνεια σίγουρα, καθώς ένα χαμόγελο έκδηλης ικανοποίησης ζωγραφίστηκε στο πρόσωπό του. Επιτέλους οι εργώδεις προσπάθειες ενός ολόκληρου πολιτικού και οικονομοτεχνικού επιτελείου να θαμπώσουν τον εκλεκτό επισκέπτη με τις επιδόσεις του ντόπιου «επιχειρείν», μόλις είχαν στεφθεί από επιτυχία. Πόσες λέξεις άραγε θα μπορούσαν να αποτυπώσουν καλύτερα από αυτή τη φωτογραφία, τις λαμπρές ικανότητες των πολιτικών εκπροσώπων του αστικού μας συστήματος. Των ανθρώπων που με το όραμά τους συνετέλεσαν τα μάλα για να καταφέρει η αστική μας τάξη να εισάγει τη χώρα στον 21ο αιώνα με πρωτόφαντη επιτυχία. Ακόμα και χίλιες λέξεις, δε θα ‘ταν αρκετές.

    Θα ήτο βεβαίως αδύνατο να αναμένομεν κάτι το διαφορετικό όταν η πρωτοπορία της αστικής μας τάξης, εκφραζομένης δια του ΣΕΒ, διατηρεί ως επικεφαλή της, ένεκα του αθελήτως αναβλύζοντος αυτοσαρκασμού της, έναν ... εισοδηματία.

    Και μια περι δημοσιογραφίας παρέκβαση

    Τη περασμένη Δευτέρα, 27 Σεπτέμβρη, στα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου του υποψηφίου Περιφερειάρχη Ηπείρου με το ΠΑΣΟΚ, κ. Αργύρη, ο γνωστός δημοσιογράφος των ΝΕΩΝ, κ. Παπαχρήστος, παρουσίασε στο συγκεντρωμένο πλήθος τον συμπατριώτη του υποψήφιο Περιφερειάρχη. Ανάμεσα στο πλήθος των επαίνων που εκστόμισε για τον κ. Αργύρη (ικανών να πείσουν και τον πλέον δύσπιστο ότι η γραμμή του αίματος του υποψηφίου ανάγεται κατ ευθείαν στην Ολυμπιάδα, τη μητέρα του Μέγα Αλέξανδρου) ήταν και το γεγονός ότι «αγωνίστηκε στα μπλόκα». Την Τρίτη στην εκπομπή του κ. Λαζόπουλου μίλησαν για 2-3 λεπτά οι φορτηγατζήδες. Την Τετάρτη ο καλός δημοσιογράφος προειδοποιούσε από τη στήλη του τον κ. Λαζόπουλο να μη παίζει πολιτικά παιχνίδια…

    Το περασμένο Σάββατο, 2 Οκτώβρη, στη πρωινή εκπομπή του Mega, ο κ. Γιάννος Παπαντωνίου ανέφερε ότι η Ελληνική Κυβέρνηση έκανε λάθος εκτίμηση και ότι με κατάλληλο χειρισμό από μέρους της δε θα μας χτύπαγε την πόρτα η κρίση δανεισμού. Το συγκεκριμένο απόσπασμα δηλώσεων δε βρήκε χρόνο για να παιχτεί στο δελτίο ειδήσεων της ίδιας ημέρας. Ούτε ο εκ των παρουσιαστών της εκπομπής και γνωστός δημοσιογράφος κ. Χασαπόπουλος, που ήταν στο παράθυρο του δελτίου ειδήσεων ως σχολιαστής, έτυχε να το θυμηθεί.

    Κάτι τέτοιες στιγμές είναι που αποδεικνύεται ότι η δημοσιογραφία είναι όντως λειτούργημα.

    • καινός avatar
      καινός @ Stalinikos Raveniotis 04/10/2010 17:40:16

      Ο ΓΚΑΠ χαμογέλασε, γιατί όπως το πάει, θα τρώμε μόνο παξιμάδι στο εξής... Σκέφτηκε λοιπόν, αφού αρέσει του κινεζο-πρωθυπουργού, γιατί να μην αρέσει στους "υπηκόους" μου?

  24. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/10/2010 12:09:12

    Προκειται απλως για μια ιδεοληπτικη κυβερνηση.Πολλες χωρες κατα καιρους εχουν ζησει τετοιες κυβερνησεις και εχουν προκαλεσει καταστροφες.
    Η κυβερνηση Παπανδρεου ειναι το αθροισμα ολων των ιδεοληψιων της μοντερνας -και στη πραγματικοτητα ανερματιστης - αριστερας.
    Πολυπολιτισμος,οικολογια και παρομοιες μπαρουφες ειναι στην ημερησια διαταξη.
    Στα οικονομικα ξεκινησε με μια αφελη ή ισως μιλημενη αοψη οτι δηθεν ο κοσμος κατι χρωσταει και πρεπει να μας δωσει.Για μηνες οι ξενοι αναλυτες προσπαθουσαν να καταλαβουν αν ο Παπανδρεου ηταν βλακας ή ειχε καποιο περιεργο σχεδιο οταν ζητουσε επιτοκια δανεισμου τα ιδια με αλλων χωρων λες και υπαρχει ηδη η παγκοσμια κυβερνηση και δανειζει τις επι μερους χωρες και οχι κεφαλαιουχοι που χρεωνουν αναλογα με το ρισκο.
    Για εκκεντρικους ιδεολογους ειναι πολυ μπροστα απο την εποχη του : ζει σε ενα ειρηνικο κοσμο χωρις εθνικους ανταγωνισμους υπο τη σκεψη μιας παγκοσμιας πολυπολιτισμικης κυβερνησης.Να μη ξεχναμε οτι ο ιδιος ανθρωπος το 2003 δεχθηκε τη συμφωνια Δουβλινο ΙΙ που μετετρεψε την Ελλαδα σε αποθηκη μεταναστων της Ευρωπης ενω προσφατα δηλωσε προθυμος να δεχθει τους τσιγγανους που διωχνει ο Σαρκοζυ.Θα προκαλεσει τις καταστροφες που προβλεπεται αλλα ο "προοδευτικος" ελληνικος λαος θα τις αξιζει και με το παραπανω οπως του αξιζε και η υπερχρεωση απο τον πατερα του.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ψυχραιμια 04/10/2010 12:16:59

      Να πω οτι τα ιδεολογικα παραμυθια του ΓΑΠ δεν τα προωθει μονος του.
      Εδω και 15 χρονια εχει ανεβει απο δημοσιογραφους και καθηγητες πανεπιστημιου και αλλους μαιντανους το εργο "πολυπολιτισμος,αντιεθνικισμος,αντιρατσισμος,παγκοσμια συνεννοηση" σε αντικατασταση των παλιων αριστερων ονειρωξεων "κρατικοποιηση,εκτελεση των αντιπαλων και σοσιαλιστικη δικτατορια".
      Το εδαφος λοιπον ηταν στρωμενο.Ο πραγματικος λογος της καταστασης αυτης ηταν ενας : πως θα μεινουν οι "προοδευτικες" δυναμεις στην εξουσια και δεν θα ενισχυθει η δεξια σε παγκοσμιο περιβαλλον οπου ολες οι χωρες ειναι καπιταλιστικες και κοιταζουν τη παρτη τους.
      Το πασοκοαριστερο κατεστημενο αλλαξε τα ρουχα του απο φιλοσοβιετικα σε πολυπολιτισμικα αντιρατσιστικα για να διατηρησει τις θεσεις του.Το τι συνεπειες θα εχουν αυτα δεν τους ενδιαφερει γιατι ετσι κι αλλιως η τυχη της Ελλαδος ποτε δεν τους ενδιεφερε.
      Ο ελληνικος λαος που ειναι ο μονος που επιμενει σε ολες τις αριστερες ιδεοληψιες στην Ευρωπη θα πληρωσει το μαρμαρο με την εισβολη των αλλοδαπων και θα το αξιζει.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ψυχραιμια 04/10/2010 13:58:01

        Ψυχραιμία,

        Νομίζω ξεκίνησε από τον καιρό που είχε αναλάβει τη ...Λαϊκή Επιμόρφωση!

      • Orestios avatar
        Orestios @ ψυχραιμια 04/10/2010 19:24:48

        Βλέπω ψυχραιμία, αρχίζεις να μπαίνεις στο νόημα.

  25. antiochos avatar
    antiochos 04/10/2010 14:10:09

    Κώστας Ροδινός

    " Μήπως επιχειρείται μία βίαιη αλλαγή της κοινωνίας μας με βάση πολύ-πολιτισμικά πρότυπα; "
    Το σκοταδι που μας απειλει,κλεισμενο σε μια προταση.
    Τη λεξη ΥΠΕΡΒΑΣΗ ας την κανουμε συνθημα.
    Συγχαρητηρια !

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ antiochos 04/10/2010 17:45:23

      Αντίοχε,

      Ο Σαμαράς μίλησε για υπέρβαση το 1993.

  26. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 04/10/2010 16:42:30

    Αφιερωμένο Εξαιρετικά:

    Ο Θεός καλεί τρεις εμβληματικές προσωπικότητας της παγκόσμιας πολιτικής, τον Μπαράκ Ομπάμα, ως πρόεδρο της μοναδικής (όχι για πολύ...) υπερδύναμης, τον Φιντέλ Κάστρο ως τον τελευταίο κομμουνιστή ηγέτη και τον Γιώργο Παπανδρέου με την ιδιότητά του ως προέδρου της Σοσιαλιστικής Διεθνούς. «Τα έχετε κάνει θάλασσα» τους λέει, «και γι΄ αυτό θα καταστρέψω τον κόσμο σε έναν μήνα».
    Οι τρεις ηγέτες επιστρέφουν στις χώρες τους για να μεταφέρουν τα νέα
    στους λαούς τους. Ο Ομπάμα εμφανίζεται σε εθνικό δίκτυο και
    ανακοινώνει: «Εχω ένα καλό νέο και ένα κακό νέο. Το καλό νέο είναι
    ότι υπάρχει Θεός,τον είδα με τα μάτια μου,συνομίλησα μαζί του.
    Το κακό νέο είναι ότι θα καταστρέψει τον κόσμο σε έναν μήνα».
    Την ίδια ώρα ο λαός της Κούβας βλέπει στους τηλεοπτικούς δέκτες τον
    Φιντέλ.
    «Σύντροφοι,κάναμε ένα μεγάλο λάθος, τελικά υπάρχει Θεός, αλλά
    δεν θα προλάβετε να μας τιμωρήσετε για το λάθος μας γιατί ο Θεός
    θα καταστρέψει τον κόσμο σε έναν μήνα».
    Στην Ελλάδα ο Γιώργος συγκαλεί άτυπο Υπουργικό Συμβούλιο που
    μεταδίδεται σε ζωντανή σύνδεση από την ιστοσελίδα της κυβέρνησης.
    «Εχω δύο καλά νέα» λέει ενθουσιασμένος στους υπουργούς. «Το πρώτο
    είναι ότι υπάρχει Θεός, τον συνάντησα και συνομίλησα μαζί του. Το δεύτερο είναι ότι από εδώ και πέρα τα αναλαμβάνει όλα αυτός, εμείς δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτε».

  27. kiki avatar
    kiki 04/10/2010 17:56:07

    Φετος παιδια οι ελιες γινανε πιο γρηγορα,και ηδη μαζευουμε τις καλαμων.Λοιπον αν ο συντροφος Τζιανμπαο,θελει λαδακι,βιολογικο,να του δωκουμε οσο θελει μεχρι και μπανιο να στρωνει δερμα,με μια υποχρεωση,να παρει μαζι και τον ΓΑΠ για θεραπαινιδα.

  28. Jimmy L avatar
    Jimmy L 04/10/2010 20:20:05

    Ο φανατισμος ποτε δεν ωφελησε .Το λεω αυτο γιατι βλεπω να υπαρχουν πολλοι μα παρα πολλοι που και δικαιο να εχουν το χανουν με τον τυφλο φανατισμο.Για αυτους που παρακολουθουν ας διαβασουν την σημερινη ανακοινωση της Eurostat που οριστικοποιησε το ελλειμα για το ετος 2009 στο εξωφρενικο 15%.Τa sprent τον περασμενο Οκτωβρη ηταν στις 140-150 μοναδες βασης διοτι με τα ΨΕΥΤΙΚΑ στοιχεια που εδιναν στους ...κουτοφραγκους ευρωπαιους παρουσιαζαν το ελλειμα στο 3%.Οσον αφορα την ανεργεια ξεξασαμε τους προσληφθεντεs με τα stage και αυτους που εργαζονταν 1 η 3 ωρες την ημερα και καταγραφονταν σαν πληρως εργαζομενοι.Για να μη συνεχισω για τα υπολοιπα....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Jimmy L 04/10/2010 20:44:02

      Jimmy

      Θα συμφωνήσω μαζί σας οτι ο φανατισμός δεν ωφελεί, όπως και οι μισές αλήθειες.
      1. Η Eurostat υπολογίζει το έλλειμμα με βάση τα στοιχεία που στέλνουν οι κυβερνήσεις. Η κυβέρνηση Παπανδρέου (για λόγους που έχουν επανειλημμένως και επαρκώς εξηγηθεί) επέλεξε να ¨φουσκωσει το έλλειμμα του 2009.

      2. Νομίζω οτι είναι καιρός να πάψουμε να θεωρούμε τους εαυτούς έξυπνους και τους ευρωπαίους κουτόφραγκους που δήθεν τους κοροϊδεύουμε με ψεύτικα στοιχεία. Ολοι ήξεραν για την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας. Την είχε δημοσιοποιήσει ο κ. Προβόπουλος τον Αύγουστο του 2009. Η έκθεση έλεγε ότι το έλλειμμα, αν δεν ληφθούν έκτακτα μέτρα, θα φτάσει σε διψήφιο νούμερο.

      3. Τα spreads παρέμειναν χαμηλά μέχρι και τον Ιανουάριο του 2010 αφού ήδη η Κυβέρνηση Παπανδρέου είχε αναθεωρήσει το έλλεμμα προς τα επάνω.

      4. Ειλικρινα πιστεύετε ότι εκείνες οι δηλώσεις περί Τιτανικού και εντατικής, δεν επηρέασαν αρνητικά τις αγορές; Οπως επίσης και η ανακοίνωση παροχών με τον προϋπολογισμό του 2010 (που τελικά ακυρώθηκαν),καθώς επίσης και η αναστολή των εισπρακτικών μέτρων της κυβέρνησης Καραμανλή, (υπαιθριοι) που τις επανέφερε η κα. Μπιρμπιλη;

      5. Δηλαδή, κατά τη γνώμη σας, η αύξηση της ανεργίας οφείλεται στην κατάργηση των Stage από την Κυβέρνηση Παπανδρέου. Ενδιαφέρουσα άποψη!
      Μάλλον αγνοείται τα λουκέτα που είχαμε.

      Αναμένω με ενδιαφέρον και τα σχόλια σας για το ΦΠΑ, τον πληθωρισμό, την ύφεση κα τα "λεφτά υπάρχουν"

  29. Jimmy L avatar
    Jimmy L 04/10/2010 20:54:12

    Κυριε Ροδινε
    Δεν πιστευω να πιστευετε οτι η προηγουμενη κυβερνηση δεν ευθυνεται για το σημερινο μας χαλι..Οταν παρελαβε ελλειμα το 2004 160.οοοεκ ευρω και παρεδωσε μετα απο 5.5 χρονια σχεδον το διπλασιο δεν υπαρχει καμμια ευθυνη???Ελεος!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Jimmy L 04/10/2010 20:56:31

      Άστο, σε τάπωσε κανωνικά ο Ροδινός και παραπαίεις από την χαστούκα.
      Αβαβα τα "λεφτά υπάρχουν"

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Jimmy L 04/10/2010 21:10:50

      Jimmy,

      Προφανώς και η κυβέρνηση Καραμανλή έχει μερίδιο ευθύνης.
      Δεν είναι αμέτοχη.
      Οταν, ομως, μιλάμε με αριθμούς πρέπει να είμαστε ακριβείς.

      Οσον αφορά στο χρέος:

      Κατηγορείται ο Καραμανλής ότι πρόσθεσε χρέος 100.000.000.000 ευρώ, την περίοδο 2004 – 2009.

      Οταν συζητούσαν, για τον Προϋπολογισμό τους 2010, στη Βουλή ο Μανώλης Κεφαλογιάννης κατέθεσε έναν πίνακα όπου φαίνεται πως το ΠΑΣΟΚ ευθύνεται για τα 278 δισεκατομμύρια ευρώ του χρέους και η Ν.Δ. και όλες οι Κυβερνήσεις μετά την κατοχή στα 13,7 δις. ευρώ!
      Προκάλεσε μάλιστα τον κ. Παπακωνσταντίνου, αν τον διαψεύσει ό,τι θα παραιτηθεί!
      Και ο κ. Παπακωνσταντίνου ουδέποτε τον διεύψευσε. Οι σχετικοί διάλογοι και οι πίνακες είναι στα πρακτικά της Βουλής.

      Να ποια είναι η αλήθεια:

      Από τα 100 δις του χρέους, που καταλογίζει η σημερινή Κυβέρνηση στη Νέα Δημοκρατία:

      -τα 62 δισεκατομμύρια είναι τόκοι. Από το 2004 έως το 2009 πληρώσαμε 62 δισ ευρώ για τόκους.

      - πληρώσαμε 10 δισεκατομμύρια ευρώ, τα οποία σύμφωνα με την Ε. Έ. δεν είχαν εγγραφεί στους Προϋπολογισμούς των Κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ από το 1996 έως το 2004!

      -15 δις σε προμήθειες των ενόπλων δυνάμεων που είχαν παραγγελθεί απο τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ.

      -6 δισ ευρώ για τα νοσοκομεία. Η Ε.Ε., μάλιστα, απαίτησε νομοθετική ρύθμιση το 2004 για να νομιμοποιηθούν οι ισολογισμοί των νοσοκομείων και να πληρωθούν αυτά τα 6 δισεκατομμύρια

      Σύνολον 93 δις.

      Για να είμαστε δίκαιοι πρέπει να αναφερθούμε και σε μια άλλη πρακτική των κυβερνήσεων Σημίτη,

      Η κυβέρνηση Σημίτη προεισέπραξε μελλοντικά έσοδα του δημοσίου.
      Να μερικά παραδείγματα.

      -Με το άρθρο 14 του νόμου 2801 του 2000, η κυβέρνηση προεισέπραξε έσοδα του ελληνικού δημοσίου 4.000.000.000 ευρώ.

      -Στις 13 Δεκεμβρίου 2001 εκχώρησε στην εταιρεία «ΑΙΟΛΟΣ» , 355.000.000 ευρώ και τα εισέπραξε τότε για το 2004 έως 2019!

      -Το 2000 προεισέπραξε έσοδα των κρατικών λαχείων, 650.000.000 ευρώ

      -Προεισέπραξε επίσης μελλοντικά έσοδα του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης, 2.000.000.000 ευρώ.

      Αυτά τα στοιχεία ουδέποτε διεψεύσθησαν.
      Και σταματάω εδώ για να μην σας κουράσω ΄και άλλο,

  30. Jimmy L avatar
    Jimmy L 04/10/2010 21:02:19

    Orestie
    Χαιρομαι που σε ξαναβλεπω αλλα βρε παιδι μου εισαι αδιορθωτος!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Jimmy L 04/10/2010 21:05:53

      Το ίδιο διαπιστώνω και δια εσάς.
      Αβαβα για τα έκτροπα ενός χρόνου σοσιαλισμού από το GAP.
      Φροντίζουμε να ξεσκεπάζουμε τα μασκαριλίκια του.
      Εσείς έχετε να πείτε κάτι για αυτά τα άισχη?

  31. Jimmy L avatar
    Jimmy L 04/10/2010 21:12:12

    Orestie
    Πιστεψε με με τις θεσεις σου και τα σχολια σου βλαπτεις την παραταξη..
    Μπορει να συσπειρωνεις τους φανατικους, διωχνεις ομως αυτους που ανεξαρτητα που ανηκουν θελουν να ακουσουν επιχειρηματα και αληθειες και ειναι οι περισσοτεροι!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Jimmy L 04/10/2010 22:27:06

      Βρε Jimmy L, σε θυμάμαι από τότε που σήκωνες το λάβαρο του GAP.
      Πόσο προσπαθούσες να αναδείξεις τη σοφία του.
      Ήρθες να κάνεις μαθήματα σε όσους μπαίνουν εδώ?
      Για το ίνδαλμά σου το GAP τί έχεις να μας πείς?
      Πόσο θα χάσει στις εκλογές?

      • Factorx avatar
        Factorx @ Orestios 04/10/2010 22:36:31

        Ορεστιε θα σε κοψω, δεν θα καθομαι να διορθωνω. Αμαν πια

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 04/10/2010 22:50:18

        Κόψε με Φακτορα.
        Άσε τον Jimmy L να σου πουλάει πνεύμα.

        • Factorx avatar
          Factorx @ Orestios 05/10/2010 02:50:58

          Το τι κάνει ο smash dierect ειναι άσχετο με σχόλια που αναπαραγάγουν ακριβως την λογική του smash και των δικών του

  32. Jimmy L avatar
    Jimmy L 05/10/2010 06:57:50

    Δεν θα σχολιαζω τον Orestio, ας γραφει οτι θελει..να εχει μονο υπ οψη του οτι και οι κρινοντες κρινοντε. Τα σχολια του καθενος μας πρεπει να ειναι ουσιαστικα και να συμβαλουν σε ενα πολιτισμενο διαλογο..

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Jimmy L 05/10/2010 08:59:29

      ακριβώς. Σου απάντησε ο Κ.Ροδινός, και η απάντησή του με καλύπτει πλήρως. Και οι κρίνοντες κρίνονται.

  33. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 05/10/2010 08:36:22

    Διαβάστε εδώ το έντυπο της ΝΔ για τον ένα χρόνο Παπανδρέου: http://www.nd.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=66084

  34. Απλός Πολίτης avatar
    Απλός Πολίτης 30/05/2011 20:37:40

    Λαέ το Σύστημα τόσα χρόνια σε εκπαίδευε γιά να σε κάνει όπως ακριβώς σε ήθελε. Σε έμαθε να ξεπουλάς εσύ ο ίδιος την Ελληνική Γλώσσα σου γράφωντας Γκρικλις, σε έμαθε να ασχολείσαι με ποδόσφαιρο-μπάσκετ, σε έμαθενα τρώς τις σκουπιδο-εκπομπές τών Πανελλαδικών Ιδιοτικών καναλιών του καθημερινά από τις 10:00 μέχρι αργά το απόγευμα γιά να αποβλακώνεται ο εγκέφαλός σου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.