#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/08/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ένας Σαμαράς δεν φέρνει την Άνοιξη...



Τον Μάιο και τον περασμένο Ιούνιο, βρεθήκαμε ως Κοινωνία (εκλογικό σώμα) με το πιστόλι (της ψήφου) στο χέρι και τη μοναδική ευκαιρία να «καθαρίσουμε» μια για πάντα και να στείλουμε στα «θυμαράκια» το σάπιο πολιτικό σύστημα που μας είχε οδηγήσει στην εξαθλίωση. Αντί να πυροβολήσουμε όμως, το μόνο που καταφέραμε ήταν να δώσουμε στον Σαμαρά μια «κουτσή» πρωθυπουργία. Μια πρωθυπουργία με πήλινα πόδια που στηρίζεται αναγκαστικά σε όλα (σχεδόν) τα πολιτικά απολιθώματα των περασμένων 30 χρόνων.

Κατόπιν, αφού παραδώσαμε το «πιστόλι» τόσο εύκολα, στηθήκαμε μπροστά σε οθόνες, σε πληκτρολόγια, σε εφημερίδες, στα καφενεία, γκρινιάζοντας για τις διαφαινόμενες στραβές πολιτικές και προσπαθώντας να αλλάξουμε τα πολιτικά πράγματα με τελετές «βουντού». Δυστυχώς, το φαύλο πολιτικό σύστημα διασώθηκε σχεδόν ατόφιο από τις δύο συνεχόμενες εκλογικές αναμετρήσεις με δική μας ευθύνη. Το να περιμένουμε αλλαγές, ρήξεις και ανατροπές από αυτό το πολιτικό σύστημα, είναι τόσο μάταιο όσο το να περιμένει κανείς να τραγουδήσει ένα χρυσόψαρο άριες από την «Τόσκα». Δυστυχώς ένα Σαμαράς (και μερικοί ακόμη) δεν μπορούν να φέρουν την Άνοιξη (όχι την Πολιτική, εννοείται).

Το υπάρχον πολιτικό προσωπικό θα κάνει ότι μπορεί για να μην αλλάξει τίποτε. Θα παίξει κατενάτσιο, θα εφαρμόσει σύστημα 9-0-1, θα δώσει τα ρέστα του ώστε ο βάλτος να παραμείνει ανέπαφος, η λάσπη να μην ενοχληθεί, τα βρύα και οι λειχήνες να παραμείνουν ακμαία. Η μόνη προοπτική ενός τέτοιου πολιτικού προσανατολισμού, είναι η στασιμότητα και η αδράνεια για τη χώρα.

Η πορεία  της  χώρας αυτή την στιγμή, μοιάζει προδιαγεγραμμένη και οδηγεί στον «ξαφνικό θάνατο» της  ανεξέλεγκτης χρεοκοπίας και της νέας δραχμής. Το υπάρχον πολιτικό σύστημα, με ελάχιστες εξαιρέσεις (Σαμαράς και κάτι άλλοι ταλιμπάν περί αυτόν) μοιάζει συμφιλιωμένο με αυτήν την προοπτική. Το ίδιο φαίνεται ότι προκρίνει τελικά και μια μεγάλη μερίδα της Κοινωνίας. Τα κίνητρα των παλαιών πολιτικών είναι εμφανή: η μόνη προοπτική διάσωσης ενός τόσο φαύλου και ανίκανου πολιτικού συστήματος και επανόδου του σε εποχές δόξης λαμπρής (έστω όχι και τόσο λαμπρής πια) είναι τα κλειδιά του εθνικού νομισματοκοπείου. Η «μάνικα» των μετρητών (έστω και μειωμένης αξίας) θα τους επιτρέψει να κυριαρχήσουν ξανά σε μια εξαθλιωμένη αλλά έμφοβη Κοινωνία και να αναπαράγουν όλον τον φαύλο κύκλο της Μεταπολίτευσης έστω και με την μορφή επαρχιακού θιάσου, αντί για τα σαλόνια της Λυρικής που ήταν συνηθισμένοι να πρωταγωνιστούν ως σιτεμένες πριμαντόνες. Το θέμα για αυτούς, είναι να μην εγκαταλείψουν την σκηνή, να μην αναγκαστούν σε ατιμωτική αποστρατεία, να μην χάσουν την «πελατεία» τους και το ψευδαισθητικό χειροκρότημα των υποτακτικών τους.

Βεβαίως, σ’ αυτό το σαθρό πολιτικό και κοινωνικό σύστημα η μόνη ελπίδα είναι να προχωρήσει ο Σαμαράς σε όσα υποσχέθηκε και σε όσα θέλει ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας. Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία. Αυτό δε σημαίνει σε καμιά περίπτωση ότι θα χαριστούμε σε κανέναν. Άλλωστε, το είχαμε γράψει και πρόσφατα αλλά κάποιοι δεν το κατάλαβαν: «Στηρίζουμε το Σαμαρά, ελέγχουμε την εξουσία».

Δυστυχώς, αυτό που παρατηρούμε τα τελευταία 24ωρα είναι ότι ο βηματισμός του πρωθυπουργού δεν είναι ο ίδιος με της υπόλοιπης κυβέρνησης η οποία παρ’ ότι έχουν περάσει μόλις 45 ημέρες μοιάζει με κυβέρνηση 4ετίας. Κάτι οι ψευτομαγκιές του Ευ. Βενιζέλου, κάτι οι παλινωδίες και τα αριστερά κολλήματα του Φ. Κουβέλη, κάτι η απροθυμία ΑΡΚΕΤΩΝ υπουργών να πάρουν μέτρα και να προωθήσουν μεταρρυθμίσεις, κάτι ορισμένα κυβερνητικά αυτογκόλ και η εικόνα θόλωσε την πιο κρίσιμη στιγμή.

Η πρώτη σοβαρή κρίση, η οποία λίγο έλειψε να τινάξει στον αέρα τον κυβερνητικό συνασπισμό, έδειξε ότι τίποτε θα είναι εύκολο και ο δρόμος θα είναι στρωμένος με αγκάθια. Επίσης, έδειξε ότι κάποιοι θέλουν να παίξουν πολιτικά παιχνίδια στις πλάτες της Ελλάδας κι ενώ αυτή έχει την τελευταία της ευκαιρία.

Δε μπορούμε λοιπόν παρά να στηλιτεύσουμε τις προσωπικές στρατηγικές που εγκλωβίζουν την κυβέρνηση με απροσδιόριστες συνέπειες για τις τύχες όλων μας:

- Δεν είναι εικόνα κυβέρνησης αυτή με το Βενιζέλο να βάζει τα κομματικά του προβλήματα πάνω από τη χώρα και να ξεκινά αντάρτικο για τα μέτρα που αυτός υπέγραψε.

- Δε μπορεί ο κ. Κουβέλης να θυμήθηκε ξαφνικά ότι πρέπει να αντιδράσει στα μέτρα, όταν γνωρίζει από πρώτο χέρι ότι είναι προαπαιτούμενο για την επαναδιαπραγμάτευση.

- Είναι απαράδεκτο το φαινόμενο ορισμένων πρωτοκλασάτων υπουργών που  κάνουν την… πάπια και προσπαθούν να ξεγελάσουν την τρόικα; Είναι δυνατόν να μη βρίσκουν μέτρα με τα οποία θα περικόπτονται δαπάνες; Το έχουμε ξαναπεί. Αν δε μπορούν να σηκώσουν το βάρος ας πάνε σπίτι τους.

- Αποτελεί πρόκληση το γεγονός ότι κάνουν ακόμα κουμάντο οι πράσινοι γραμματείς ή διοικητές ΔΕΚΟ. Δε μπορεί οι διορισμένοι από τον ΓΑΠ να μένουν γαντζωμένοι στην καρέκλα τους .

- Δεν έπρεπε η κυβέρνηση να εγκλωβιστεί στην υπόσχεση του κ. Μανιτάκη ότι δεν πρόκειται να γίνουν απολύσεις στο δημόσιο σε καμιά περίπτωση παρά μόνο μετατάξεις; Δε θα μπορούσε να αποτελέσει ισοδύναμο μέτρο ώστε να μην περικοπούν οι συντάξεις, η αποχώρηση του πλεονάζοντος προσωπικού από το δημόσιο;

 

Υπάρχουν κι άλλα θέματα  που δείχνουν μια κυβέρνηση να χάνει τον προσανατολισμό της, παρ’ ότι έχει βραχύ βίο. Ας βάλουν λοιπόν όλοι τα κεφάλια μέσα, ας δουλέψουν με εξυπνάδα και τόλμη κι ας βγάλουν τη χώρα από το αδιέξοδο. Και το βασικότερο. Ας μην περιμένουν από τον Σαμαρά πότε θα παρεμβαίνει για να σβήνει τις φωτιές. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του.

Akenaton - Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. GO avatar
    GO 03/08/2012 07:26:42

    "- Δεν έπρεπε η κυβέρνηση να εγκλωβιστεί στην υπόσχεση του κ. Μανιτάκη ότι δεν πρόκειται να γίνουν απολύσεις στο δημόσιο σε καμιά περίπτωση παρά μόνο μετατάξεις;".
    Η υπόσχεση αυτή ήταν προεκλογική αλλά και προγραμματική δέσμευση της Ν.Δ και του ίδιου του Αντώνη Σαμαρά.
    Κατά τα λοιπά, εμφανίζετε τα πράγματα κάπως τραγικά. 'Ηδη χθες, ο Χατζηδάκης και ο Στουρνάρας πήραν τα εύσημα του ξένου παράγοντα.
    Για το τελευταίο, πάντως, το Antinews σε άλλο άρθρο του, αναρωτήθηκε εάν είναι καλό ή κακό.
    Αναρωτιέμαι κι εγώ.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ GO 03/08/2012 08:02:37

      ...Όταν ο εχθρός σου (γιατί ...φίλο δεν τον λές) σε επαινεί, πρέπει ν΄αρχίσεις να ψάχνεσαι τι ακριβώς κάνεις λάθος... Αλλά επειδή οι παινευόμενοι δεν έχουν χρόνο γι αυτοκριτικές, ας προβληματιστούμε εμείς που παρακολουθούμε αυτή τη .....διαδραστική παράσταση.

      • tsapari avatar
        tsapari @ BLACKQUEEN 03/08/2012 11:35:55

        αγαπητέ όταν συναλλάσσεσαι με κάποιον στην προκειμένη περίπτωση με αυτόν που σου δανείζει δεν έχεις μαζί του φιλική ή εχθρική σχέση, η σχέση σου είναι επαγγελματική! Και για αυτό που κρίνεσαι είναι η επαγγελματική σου αξιοπιστία ! όταν σε δανείζουν με 3,5% ενώ η Ιταλία και η Ισπανία δανείζονται με 7%.

        • Γεωργία avatar
          Γεωργία @ tsapari 03/08/2012 11:55:09

          Αυτό σημαίνει ότι το χρηματοπιστωτικό σύστημα του Ευρώ είναι στρεβλό. Και υπεύθυνοι σε αυτό είναι αυτοί που άφησαν ασύδοτους τους banksters.

        • Bulsara avatar
          Bulsara @ tsapari 03/08/2012 17:40:14

          Καλά, σκέψου λιγάκι. Τη μερίδα του λέοντος στα δανεικά την έχει η Γερμανία. Μας δανείζει με +3,5% την ώρα που δανείζεται με μείον (!) ναι με -0,1% !

      • Γεωργία avatar
        Γεωργία @ BLACKQUEEN 03/08/2012 11:57:39

        Συμφωνώ!!!
        Ειδικά ο ΥΠΟΙΚ Στουρνάρας, δεν έχει καμία σχέση με τον καθηγητή, όπου οι μελέτες του στόχευαν στο πραγματικό πρόβλημα του κράτους, και όχι στους πολίτες του όπως κάνει η Τρόικα και οι πριν από αυτόν.

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ GO 03/08/2012 20:25:54

      ΦΙΛΕ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ .ΕΥΦΥΕΣ ΤΟ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΟ .ΕΝΑΣ ΣΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΗ
      ΠΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΥΕΣ ΓΙΑ ΝΕΟΠΟΛΙΤΙΚΟΑΝΟΙΞΙΤΕΣ;
      ΜΠΑ ΣΕ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.

  2. 1kris avatar
    1kris 03/08/2012 08:21:05

    Το λαθος του προεδρου ειναι ενα και μοναδικο.το οποιο βεβαιως θα πληρωθει και κατα την γνωμη μου ακριβα.οι εκλογες επρεπε να γινουν τον φλεβαρη τελεια και παυλα.να ειχε αυτοδυναμια να εκανε οτι ηθελε να κανει.τωρα θα υποστει τις συνεπειες θα χρεωθει και αυτος και η παραταξι για κατι που δεν εφταιγε.οσο για την γκρινια που αναφαιρεσται καπου εχουν δικιο.δεν εχουμε κανει και τις καλυτερες επιλογες οσο αφορα την στελαχωσι του κρατικου μηχανισμου και ευχωμαι να μην τα βρουμε μπροστα μας

    • jk avatar
      jk @ 1kris 03/08/2012 11:16:48

      Λάθος φίλε μου, η μισή μεταπολίτευση ανήκει στο ΠΑΣΟΚ και η άλλη μισή στη Ν.Δ. Μαζί με Καρατζαφέρη και Κουβέλη -στο βαθμό που τους αναλογεί- θα φάνε τη "λέζα". Αυτό είναι το λογικό.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ jk 03/08/2012 11:39:58

        Μάλλον 3/5 ΠΑΣΟΚ και από ένα σε Αριστερά και ΝΔ είναι η δίκαιη μοιρασιά.

      • tsapari avatar
        tsapari @ jk 03/08/2012 11:47:25

        Εσύ δυστυχώς δεν έχεις καλή πληροφόρηση διότι οι συντεχνίες στο δημόσιο που δημιουργήθηκαν τα τελευταία πολλά χρόνια και έχουν βαρύτατες ευθύνες για την κατάσταση στη χώρα ( φυσικά όχι μόνο αυτές)αντιστοιχούν στο 50% στο παλαιό ΠΑΣΟΚ το 20% στη ΝΔ και το υπόλοιπο 30% στο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ. Η κατάσταση σήμερα αντιστοιχεί στο 60% στο ΣΥΡΙΖΑ το 15% στη ΝΔ το 10% στο ΠΑΣΟΚ και το υπόλοιπο σε όλους τους άλλους.

        • jk avatar
          jk @ tsapari 03/08/2012 15:45:54

          Αν σε βολεύει να το βλέπεις έτσι, οκ. Αλλά δεν έχει καμιά σχέση με την πραγματικότητα αυτό που περιγράφεις, γιατί πολύ απλά η κρίση δεν έχει να κάνει με το δημόσιο τομέα αλλά με πιο βαθειά αίτια.

  3. 1kris avatar
    1kris 03/08/2012 08:32:04

    Και κατι αλλο που ξεχασα απο τις ΑΤΥΧΕΙΣ δηλωσεις του Κ.Χατζηδακη.Εμεις λοιπον υπουργε δεν θελουμε να χαρισουμε σε κανεναν τις αλλες εκλογες.ελπιζω να το καταλαβεται συντομα.γιατι ειστε υπουργος σε μια κυβερνησι που πρωθυπουργος ειναι ο Σαμαρας.αν δεν το εχει καταλαβει ακομα να το καταλαβει συντομως.

    • Γεωργία avatar
      Γεωργία @ 1kris 03/08/2012 11:59:26

      Δεν τις θεωρώ ατυχείς. Ο Χατζηγάκης είναι νεοφιλελεύθερος, φανατικά θα έλεγα και ιδανικός σε αυτήν την θέση.

  4. Ραβινος avatar
    Ραβινος 03/08/2012 08:40:27

    Ειναι αρχη ακομα και προωρα τα οποια συμπερασματα απο την Κυβερνητικη θητεια της ΝΔ και του Σαμαρα προσωπικα.Πιστευω οτι προσωπικα ο Σαμαρας τα παει καλα και ελπιζω τον ρυθμο του και τον προγραμματισμο του να τον ακολουθησουν και ολοι οι αλλοι αν και αμφιβαλλω δεδομενου οτι ειναι ασχετοι με το project management που απαιτειται να αναπτυχθει αμεσα σε ολα τα Υπουργεια.Το μεγα στοιχημα που εχει να αντιμετωπισει ο Σαμαρας και οι Υπουργοι ειναι η μαχη για την βελτιωση της αποδοτικοτητας του Δημοσιου Τομεα οχι κατ αναγκη με απολυσεις αλλα με ραγδαια βελτιωση της εργασιακης αποδοτικοτητας -παραγωγικοτητας των ΔΥ .Να δωσω ενα παραδειγμα που αφορα την ταχυτερη εκδοση των αποφασεων συνταξιοδοτησεων χιλιαδων συμπολιτων μας που ξεπερνουν τα 2 ετη και σε πολλες περιπτωσεις τα 3 ετη ιδιως στην εκδοση των επικουρικων συνταξεων και που μπορει να λυθει με αμεση μεταταξη ΔΥ απο κηφινοκηπους δημοσιων υπηρεσιων στα Ασφαλιστικα Ταμεια που δεινοπαθουν απο την ελλειψη εργατικων χεριων λογω της αθροας συνταξιοδοτησεων χιλιαδων υπαλληλων των Ασφαλίστικων Ταμειων ελεω Κουτρουμανη !Η ταχεια εκδοση των συνεταξιοδοτικων αποφασεων θα εχει ευνοικωτατη απηχηση τοσο στους ιδιους τους χιλιαδες των αναμενοντων αυτες οσο και στην οικονομια δεδομενου οτι οι συναξιουχοι δεν αποτεμειευουν αλλα καταναλωνουν τα οποια εσοδα τους λογω της ανεπαρκειας καλυψης των αναγκων διαβιωσης τους !Απλες λυσεις χρειαζονται και οχι περισπουδαστες θεωριες του καφενειου των πρυτανεων που ειναι για το θεαθειναι και οχι για την επιλυση κοινωνικων και οικονομικων προβληματων της καθημερινοτητας των Ελληνων !

    • αγθ avatar
      αγθ @ Ραβινος 03/08/2012 20:09:26

      Με ποιά λεφτά, αγαπητέ, θα επιταχυνθεί η έκδοση των αποφάσεων για τις συνταξιοδοτήσεις;
      Αυτά των αποθεματικών που κουρεύτηκαν γουλί, ή μήπως τα των πόρων του ...ΕΣΠΑ;
      Εδώ κοιτάνε πώς θα ...μηδενίσουν τις συντάξεις, και πώς θα κάνουν τους δικαιούχους να τις ...ξεχάσουν, και εσύ προβληματίζεσαι με την ...καθυστέρηση στην έκδοση των αποφάσεων;
      Σε λίγο καιρό, θα πρέπει να δίνεις και ...συνέντευξη, για να δικαιολογήσεις το αν θα πρέπει να πάρεις τη σύνταξη...
      Πιθανόν να σε θέτουν και προ του "ανθρωπιστικού" διλήμματος: "σύνταξη ή άτακτη χρεοκοπία";

  5. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 03/08/2012 08:51:28

    Δυστυχώς Αριστερέ Ψάλτη, η διαφορά ποιότητας, ευφυϊας,δυναμικής, αυτοθυσίας, ευσυνειδησίας, υπευθυνότητας και ταλέντου ΔΕΝ κρύβονται, ούτε και είχε αυταπάτες κανείς μας πως ένα μαγικό ραβδί θα μεταμόρφωνε τους μέτριους φθηνούς πολιτευτάδες -τους κατ΄ανάγκην- ...υπουργοποιημένους , σε κάτι άλλο από αυτό που η φύση κι η νοσηρή νοοτροπία τους τους επιτρέπει να είναι... Είμαι σίγουρη πως παρ΄όλη την επικρατούσα φρίκη που επικρατεί τριγύρω, πολλοί απ΄αυτούς, έχουνε ήδη ...φύγει (νοερά) διακοπές. Γκαζώνει μεν η απαστράπτουσα Porche 911 Carrera S, αλλά το έρμο Yugo είναι μάταιο να προσδοκούμε οτι θ΄ακολουθήσει...Το πολύ πολύ μυστικά να προσεύχεται σύντομα να...καεί από τα γκάζια η Porche, έτσι ώστε να πάψει να φωταγωγείται η εγγενής του αδυναμία .... Όσο για τους αστείους αρλεκίνους -συγκυβερνώντες και μη συνυπευθύνους πια (από προχθές), δεν είναι παρά άχρηστα, επιζήμια βαρίδια, στην οποιαδήποτε προσπάθεια του κ. Α.Σαμαρά να συγκρουστεί και ν΄ανατρέψει...... Πόσες φορές θα οδηγηθούμε στην απογοητευτική διαπίστωση πως πρόκειται για έναν εμπνευσμένο, ταλαντούχο βασιλιά που αναγκάζεται να κινηθεί σε φθαρμένη σκακιέρα, περιτριγυρισμένος από κουρασμένους στρατηγούς, νωθρούς στο σώμα και το νου αξιωματικούς, με μισογκρεμισμένους πύργους, άρρωστα άλογα και υπερφίαλα άχρηστα πιόνια;;;; Κι όμως η συγκινητικά επίμονη πεισματική του αφοσίωση, μπορεί τελικά να του δείξει το δρόμο για κάποια νίκη που εκείνος πιστεύει κι εμείς αδυνατούμε ακόμα να διακρίνουμε ως πιθανή..... (Η τελευταία πρότασή μου, είναι κι ευχή).

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ BLACKQUEEN 03/08/2012 14:51:25

      Ο τρόπος σου να περιγράφεις , είναι τόσο εύστοχος , όσο και γλαφυρός...! Τι να πρωτοδιαλέξω.... ; ! Πιστεύω όμως , ότι η συγκινητικά επίμονη και πεισματική του αφοσίωση, θα τον οδηγήσει στη νίκη που ονειρεύεται και παλεύει, γιατί το αξίζει ! Ευχομαι πραγματικά, το τίμημα που θα κληθεί να πληρώσει, να μην είναι δυσανάλογα βαρύ, γιατί δεν θα του αξίζει.

    • nestrom avatar
      nestrom @ BLACKQUEEN 03/08/2012 23:04:35

      Γράφεις:
      "..μπορεί τελικά να του δείξει το δρόμο για κάποια νίκη που εκείνος πιστεύει κι εμείς αδυνατούμε ακόμα να διακρίνουμε ως πιθανή.."

      To σωστό:
      "..μπορεί τελικά να του δείξει το δρόμο για κάποια νίκη που Εκείνος πιστεύει κι εμείς αδυνατούμε ακόμα να διακρίνουμε ως πιθανή.."

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ nestrom 04/08/2012 08:29:29

        xa xa xa...Θα μπορούσα επίσης να κλείσω με ένα : ''Πιστεύω σε έναν Θεό, Αντώνη Παντοκράτορα, ποιητή ουρανού και γής, ορατών τε πάντων και αοράτων''. Μπορούσα σίγουρα, αλλά προτίμησα να κλείσω με μιά ευχή που είναι και πίστη, όχι όμως τυφλή....

  6. rollin avatar
    rollin 03/08/2012 08:52:25

    Απολυσεις Δ.Υ.

    • GO avatar
      GO @ rollin 03/08/2012 09:23:14

      Στο εκτελεστικό απόσπασμα οι φορο- και εισφορο- αποφεύγοντες, φυγάδες και κλέπτες.
      Στον θάλαμο αερίων οι εκμαυλιστές των συνειδήσεων των, παρομοίας ιδιοσυγκρασίας, Δ.Υ.
      Στην ηλεκτρική καρέκλα οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες.
      Στην αγχόνη οι, δια της απατεωνίας, επιδοτούμενοι αγρότες.
      Κ.ά, κ.ά, κά.
      Δηλαδή η συντριπτική πλειοψηφία του Ιδιωτικού Τομέα.
      Τι λές;

      • Α avatar
        Α @ GO 03/08/2012 10:14:13

        Μπράβο. Φοροδιαφεύγοντες είναι και Δ.Υ. Το λάδωμα στις πολεοδομίες φορολογείται; Τα ιδιαίτερα που κάνει ο καθηγητής όταν γυρίζει από το σχολείο φορολογούνται. Το φακελάκι του ιατρού φορολογείται; Οι μίζες των εφοριακών φορολογούνται;

        • GO avatar
          GO @ Α 03/08/2012 10:21:56

          Βλέπε, προηγουμένως, ποιοί πρέπει να πάνε στον θάλαμο αερίων. Θα βρεις την απάντησή σου.

          • nestrom avatar
            nestrom @ GO 03/08/2012 23:06:38

            Δημόσιε, εμείς δεν θα ζούμε τότε αλλά έρχεται και εσένα η σειρά σου.

    • gio avatar
      gio @ rollin 03/08/2012 11:25:48

      rollin

      Mε ανεργια στο 24% αν απολυθουν και οι δημοσιοι και παμε στο 30% ειμαστε αυτοματα σε κραχ

      • Heaven avatar
        Heaven @ gio 03/08/2012 15:52:49

        καλυτερα να μην απολυθει κανενας να παμε σε ανεργια 100%!!!
        μηπως εχετε ιδεα ποσοι υπαλληλοι του πανεπιστημιου, μελη ΔΕΠ ονομαζονται, θα επρεπε να απολυθουν;
        τα 4/5 δεν πατανε στην εργασια τους και αμοιβωνται με ειδικα μισθολογια τρομαρα τους!
        ...και το υπολοιπο 1/5 να σερνει το κάρο των πανεπιστημιων!
        αν μιλαμε για σπαταλη...

  7. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 03/08/2012 09:00:44

    Το πολιτικό σύστημα στην ελλάδα είναι πρωθυπουργικό.
    βολεύει τους πολιτικούς και τους πολίτες .Δεν μπορούμε να φτιάχνουμε διθυράμβους επειδή ο πρωθυπουργός παρενέβει για να δώσει λύση στο πρόβλημα ενος ανέργου, να ζητάμε απο τον πρωθυπουργό να βοηθήσει τη παπαχρήστου και μετά απλά να επισημάίνουμε την ανικανότητα ενός υπουργού.
    Αν είναι ανίκανος να πάει σπίτι του,απο χθές.
    Δεν είναι ξένοι τουρίστες οι υπουργοί ούτε περίεργοι τύποι που τους βρήκε στα γυμναστήρια.Τους ξέρει χρόνια τώρα και ξέρει τις ικανότητες αλλά και τις απόψεις τους.
    Εχει επομένως πλήρη ευθύνη για την επιλογή και το έργο τους.
    Ας παρέμβει λοιπόν ο πρωθυπουργός και ας κλείσει 5-10 άχρηστους δημόσιους οργανισμούς ,να στείλει στο σπίτι τους τους υπαλλήλους που δεν χρειάζονται, όπως γίνεται με χιλιάδες εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα και ας κλαίγεται όσο θέλει μετά ο κάθε μανιτάκης.
    Το θέλει?
    Μπορεί?
    Μάλλον όχι.Αφού και ο ίδιος μιλούσε προεκλογικά για μη απολύσεις των δημοσίων υπαλλήλων.
    Δηλαδή αν κλείσουν τον οργανισμό διεκδίκισης των αγώνων του 2004 με πρωθυπουργική εντολή ,άμεσα, και πάνε σπίτι τους οι άχρηστοι υπάλληλοι , θα διαμαρτυρηθεί κανείς άλλος πέραν των εργαζόμενων που θα χάσουν την δουλειά τους?
    Και οι οποίοι αμείβονται ,προφανώς , με περισσότερα απο τα 500 ευρώ του απλού εργαζόμενου του οποίου κιόλας παρακρατάμε και φόρους γιατί πρέπει να σώσουμε τον οργανισμό διεκδίκησης των αγώνων 2004.
    Ένας σαμαράς λοιπόν φτάνει για δώσει το σύνθημα ότι έρχεται η άνοιξη.Αρκεί να το θέλει και να στηριχθεί σε αυτές τις προσπάθειες και όχι σε βλακώδεις αγώνες κατά του (βολικού για το σύστημα) κουμουνιστοσυμμοριτισμού με λάβαρο τα τιτιβίσματα της παπαχρήστου.
    Προς την κατεύθυνση αυτή αξίζει και πρέπει να ζητάμε την παρέμβαση του πρωθυπουργού ,γιατί αν γίνει σηματοδοτεί πολλά και κυρίως επαναφέρει κάθε κατεργάρη υπουργό στο ύψος του.
    Περιμένω να ακούσω τον κούκο λοιπόν που θα σηματοδοτήσει την έλευση της άνοιξης.Εδω στα βουνά ,όταν ακούσουμε τον κούκο ,ξέρουμε ότι άλλαξε η εποχή.
    Μέχρι τέλος Ιουλίου ΘΑ έκλειναν 10 άχρηστοι οργανισμοί μας έλεγαν...
    Ηδη διανύουμε το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου.
    Δικαιολογίες δεν υπάρχουν...Πως ήρθε νομος στην βουλή για να τακτοποιήσει ,και να στείλει τα λάθος μυνήματα για πολλούς και τα κατάλληλα στις συντεχνίες, τους κους πρυτάνεις?
    Αμ τα ΚΤΕΛ που ΘΑ ανοίξουν το 2016?
    Πάμε καλά? ΧΘΕΣ έπρεπε να ανοίξουν οι μεταφορές .
    Κατενάτσιο και καθυστέρηση μέχρι να σφυρίξει ο διαιτητής (που είναι γερμανός) λήξη. Αρκεί μέχρι τότε να μην σφυρίξει ο παπάς στο αυτί της χώρας.

    Να διώξει λοιπόν ο Σαμαράς ΧΘΕΣ, τον οποιονδήποτε κηπουρό του παπανδρέου, αν κάνει κόνξες ο υπουργός να πάει να κάνει παρέα τον κηπουρό και θα δείς μετά πως στρώνει το σύστημα.
    Ο γεροεθνάρχης πως κρατούσε νομίζεις σφιχτό το μαγαζί.Ανεξαρτήτως του αν συμφωνεί η διαφωνεί κανείς με την πολιτική και τις επιλογές του, ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ ως πρωθυπουργός και όχι σαν ανεύθυνος άναξ.
    Ας ρωτήσει κάποιον παλιό ο αντώνης και ας το εφαρμόσει ΑΜΕΣΑ.Και να ξεκινήσει απο υπουργό το πείραμα της νέας διακυβέρνησης.
    Διαφορετικά το μέλλον του είναι προδιαγεγραμμένο.αντωνάκης.Αλλος ένας πορφυρογέννητος κατώτερος των περιστάσεων.
    Ο ανδρέας,που και αυτός ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ,τα συνόδευε με παροιμιώδεις εκφράσεις "όποιος διαφωνεί ας κατέβει απο το τρένο".Κανείς δεν κατέβηκε μονος του,γιατί πήραν το μήνυμα απο πρίν.Οπως ο υπουργός που απελύθη εν πτήσει.
    Δεν συζητάει 3-4 μέρες ο πρωθυπουργός με τον ολίγιστο υπουργό νικολόπουλο..Ούτε φεύγει ο νικολόπουλος.Τον ΦΕΥΓΕΙ κλωτσηδόν ο πρωθυπουργός με μια λιτή ανακοίνωση.
    ΥΓ
    Για όσους μπερδεύονται και ψάχνουν αιτίες για παπαγαλίες, η αναφορά στον ανδρέα δεν σημαίνει υποχρεωτικά ότι συμφωνεί κανείς με τις επιλογές της πολιτικής του.

  8. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 03/08/2012 09:16:40

    Να φύγουν οι τεμπέληδες απο το δημόσιο

    • Stefanos avatar
      Stefanos @ Διηνεκης 03/08/2012 12:47:32

      Ας έχουν τα κότσια να τους βρουν τους τεμπέληδες και ας τους απολύσουν. Με τέτοιες βαρύγδουπες και εξυπνακίστικες ατάκες δεν λύνονται προβλήματα. Και αν το θέλεις και αλλιώς ας αυξηθούν οι άνεργοι κατά 200 με 300 χιλ. να πάμε στο 1,5 εκ. και φαντάζεσε ότι σώθηκες. Πλανάσε πλάνην οικτρά.

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 03/08/2012 09:39:05

    Oτι θελει γραφει ο καθενας.Οι Βενιζελος και Κουβελης δεν κανουν κατι διαφορετικο απο αυτο που εκανε ο Σαμαρας στην κυβερνηση Παπαδημου.Προσπαθουν να ειναι μεσα αλλα να φαινονται απεξω.
    Οσο για τις απολυσεις αυτες αποκλεισθηκαν απο το Σαμαρα καμμια εικοσαρια φορες απο εποχης Παπανδρεου.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ ψυχραιμια 03/08/2012 10:41:36

      Από τη μια ο ΜπαρμπαΚουβέλης ο συνταξιούχος μπουρδολόγος, αβάσταχτα αστείος και ανεύθυνος, με θράσος να τολμά σε τόσο κρίσιμες στιγμές να ...προβάρει με τις ισορροπίστικες σαχλαμαρολογίες του το ... κιτς λαμέ κοστουμάκι του ...προσεχώς Προέδρου της Δημοκρατίας που ορέγεται... Από την άλλη ο χρεοκοπημένος Μπένι, να περιφέρει επιζήμια τη ρυπαρή ύπαρξή του στις αίθουσες συσκέψεων, αυτός ένας από τους βασικούς ενόχους της καταστροφής, να νίπτει σήμερα με υποκρισία τα πλαδαρά του χέρια και καλά....μη συνυπεύθυνος πλέον, ο ......υπερασπιστής αυτός ο ακάματος, των λαϊκών συμφερόντων... ''Οι Βενιζελος και Κουβελης δεν κανουν κατι διαφορετικο απο αυτο που εκανε ο Σαμαρας στην κυβερνηση Παπαδημου. Προσπαθουν να ειναι μεσα αλλα να φαινονται απεξω.'' Ναι, αλλά αν ήθελαν να είναι απ΄έξω, μετά από 2 εκλογικές αναμετρήσεις, ας πλήρωναν το τίμημα να μείνουνε και απ΄έξω. Και μέσα και έξω, είναι ανούσιο πια.... Σε τι αποσκοπούν; Σε τρίτη εκλογική αναμέτρηση; Σε αργή φθορά του Α.Σ που προσπαθούν με χίλιους τρόπους να παρεμποδίσουν; Ποιόν θαρρούν πως κοροϊδεύουν; Έμεινε κανείς άλλος πια εκτός από τους σταθερούς ευνοημένους πελάτες, ώστε να τους χειροκροτήσει σ΄αυτή την απαράδεκτη παράσταση ατάλαντων κομπάρσων;;

  10. pissa avatar
    pissa 03/08/2012 10:05:53

    'it was an excellent meeting'

  11. ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ avatar
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ 03/08/2012 10:23:22

    Άν δεν απολυθούν εδώ και τώρα 200.000 κρατικοί υπάλληλοι και δεν γίνουν όλες οι απαραίτητες αποκρατικοποιήσεις ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! Ο ιδιωτικός τομέας και οι άνεργοι του ΤΕΛΟΣ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΛΙΟ!

    • GO avatar
      GO @ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ 03/08/2012 10:33:35

      "Ο ιδιωτικός τομέας και οι άνεργοι του ΤΕΛΟΣ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΛΙΟ!".
      Πίστεψε ότι αν φύγουν, όπως λες, 200.000 κρατικοί υπάλληλοι τότε τα πράγματα στον Ιδιωτικό Τομέα θα γίνουν χειρότερα με πολλαπλασιαστικό τρόπο.
      Αν δεν πιστεύεις εμένα, πίστεψε τους, κατά τεκμήριο, σοφότερους σε θέματα της Αγοράς, Βάρδα, Κορκίδη, Ασημακόπουλο, Δασκαλόπουλο κλπ, που ούτε να ακούσουν θέλουν για τέτοια άκρως υφεσιακά μέτρα (απολύσεις, μειώσεις μισθών και συντάξεων κ.ά).
      Για τις αποκρατικοποιήσεις, καμμία αντίρρηση.

      • nestrom avatar
        nestrom @ GO 03/08/2012 23:11:36

        Δημόσιε, νιώθεις ένα περίεργο ρίγος στο σβέρκο, ε?
        Σου έρχεται και σένα.
        Άρχισε να ετοιμάζεις βιογραφικό.

        • GO avatar
          GO @ nestrom 03/08/2012 23:27:03

          Επιχειρήματα, έχεις;

        • Εύα avatar
          Εύα @ nestrom 03/08/2012 23:38:16

          Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά μου θυμίζεις τον παλιό Φ. Κ...ς..

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ 03/08/2012 10:57:47

      Αντιλαμβάνεστε ότι αυτοί οι 200.000 θα προστεθούν στους ανέργους, σωστά? Δε θα εξαερωθούν, ούτε θα τους στείλουμε εξορία (εκτός αν με τον όρο "απόλυση" εννοείτε κάτι πιο δραστικό).

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ TopGunZ 03/08/2012 11:48:32

        TopGunZ διαφωνώ.
        Τους 200.000 απολυμένους κρατικούς υπαλλήλους, νέους άνεργους,
        και εξορία θα τους στείλουμε. ως μετανάστες (όσους αντέχουν βιολογικά και ηλικιακά)
        και θα εξαερωθούν πεθαίνοντας, όσοι δεν αντέχουν . Μόνο που στην επόμενη απογραφή, θα μετράμε εκατομμύρια κάτω τον πληθυσμό της χώρας, όχι εκατονάδες χιλιάδες !
        Αυτό θέλουμε ; να σταθεί η Ελλάδα όρθια, αλλά χωρίς Έλληνες ; Αφρικανοποίηση, Ασιατοποίηση και κινεζοποίηση της σύστασης του εν Ελλάδι πληθυσμού ;

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ roadrunner 03/08/2012 11:57:43

          Να συμπληρώσω, 200.000 απολυμένοι κρατικοί υπάλληλοι, που συντηρούν (τετραμελή τουλάχιστον, δηλ. x 4 ) οικογένεια, δίνει σύνολικά πάνω από 1.000.000 κατοίκους της χώρας που θα εξοριστούν και εξαερωθούν !
          Ως έθνος ορίζεται ένα σύνολο ανθρώπων με δύο κοινές παραμέτρους, ταυτόχρονα. Τη φυλετική καταγωγή(ή DNA ή ομόαιμον) και την εθνική συνείδηση(που περιλαμβάνει τη γλώσσα, τη θρησκεία, τον τρόπο ζωής, της αξίες και γενικά όλα τα στοιχεία του πολιτισμού).
          Όταν οι λύσεις/προτάσεις για να δημοσιονομική εξυγίανση, οδηγούν σε ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, είναι απλά αντιεθνικές λύσεις/προτάσεις.

  12. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 03/08/2012 10:34:02

    Εφόσον η κυβέρνηση της χώρας είναι συνασπισμός δυνάμεων και θα πρέπει να αποφασίζεται μια κοινή γραμμή ,δεν μπορεί ο Βενιζέλος και ο Κουβέλης να μην τηρούν αυτή την κοινή γραμμή. Πόσο μάλλον να γίνονται επαφές και δηλώσεις πριν καν οριστεί μια συγκεκριμένη στρατηγική απο τον Πρωθυπουργό.

    Για να μπορέσει η Ελλάδα να πετύχει, θα πρέπει όλοι να σκέφτονται πρώτα ποιο είναι το Εθνικό συμφέρον και να μην διακινδυνεύουν την συνοχή της κυβέρνησης αυτής για να ικανοποιήσουν τις μικροκομματικές τους επιδιώξεις.

    Ο Πρωθυπουργός της χώρας θα πρέπει να μπορέσει να κάνει αυτά που είπε και αυτά που θέλει να κάνει . Όσοι θα βάλουν εμπόδια σε αυτό θα είναι ασυγχώρητοι. Κανένας Έλληνας δεν θα συγχωρήσει μια αποτυχία της Ελλάδας ,εξαιτίας της μικροπολιτικής του Βενιζέλου και του Κουβέλη καθώς και όσων έχουν τέτοια νοοτροπία.

    Η Ελλάδα πρέπει να πετύχει και καλά θα κάνουν όλοι, να ακολουθούν την γραμμή Σαμαρά και να δείχνουν υπευθυνότητα.

    • Ανδρομέδα avatar
      Ανδρομέδα @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 03/08/2012 11:18:43

      Ας βάζουμε πρώτα εμείς (οι ψηφοφόροι) τους ανεύθυνους στην κυβέρνηση και μετά να τους παρακαλάμε να φερθούν υπεύθυνα.

  13. gio avatar
    gio 03/08/2012 10:36:49

    Η δραχμη θα συντηρησει τα σαπιο πολιτικο συστημα απο που προκυπτει αυτο? 10 χρονια με ευρω τι αλλαξε δηλαδη? Αντιθετα η εισοδος του ευρω εφερε στο προσκηνιο κατι χαρτογιακαδες γραφειοκρατες που επιασαν ποστα σε ολα τα κομματα, τα παλαια εκσυγχρονηστηρια γνωστα και ως ορφανα του Σημιτη, τις επιλογες τους πληρωνει τωρα η Ελλαδα

  14. avanti avatar
    avanti 03/08/2012 10:45:59

    Ας βάλουν λοιπόν όλοι τα κεφάλια μέσα, ας δουλέψουν με εξυπνάδα και τόλμη ( και τιμιότητα θα ήθελα να προσθέσω) κι ας βγάλουν τη χώρα από το αδιέξοδο. Και το βασικότερο. Ας μην περιμένουν από τον Σαμαρά πότε θα παρεμβαίνει για να σβήνει τις φωτιές. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του.: Αυτές οι γραμμές να πηγαίνουν στο e-mail όλων των υπουργών, υφυπουργών, γραμματέων, προέδρων, κλπ. κλπ., τρεις φορές την ημέρα, ε, που ξέρεις μπορεί να το εμπεδώσουν και κάτι να γίνει.

    • avanti avatar
      avanti @ avanti 03/08/2012 10:54:16

      Και επειδή ο Αντώνης Σαμαράς διακρίνεται για μία έμφυτη ευγένεια, ας κάνει την καρδιά του κόμπο και ας ρίχνει και τίποτα " σφαλιάρες ", " μπουνιές", " κλωτσιές " και ότι άλλο μπορεί, διότι οι παροιμίες μας είναι αλάνθαστες, όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος.

  15. ΚΟΤΡΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ avatar
    ΚΟΤΡΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 03/08/2012 10:59:40

    Διαβαστε τηην ομιλια Σαμαρα στη ΔΕΘ περυσι και δειτε τι επραξε απο εκει και μετα. Ολα αντιθετα. Κριμα ΠΡΟΕΔΡΕ

  16. TopGunZ avatar
    TopGunZ 03/08/2012 11:09:16

    Δυστυχώς θα πρέπει να συνηθίσουμε στο γεγονός πως ο Σαμαράς θα τρέχει πάντα δυο φάσεις μπροστά από την συντριπτική πλειοψηφία του υπάρχοντος πολιτικού προσωπικού. Θα συμφωνήσω με την υπενθύμισή σας προς το... ανήσυχο εκλογικό κοινό πως σε αυτό οφείλεται η ελαφρώς παρωδία εικόνα της σημερινής κυβέρνησης, αφού οι πολιτικές αγκυλώσεις και η παιδιάστικη προσέγγιση του εκλέγειν πολλών συμπολιτών μας, φόρτωσε στο Σαμαρά το... ντάντεμα των εναπομεινάντων νόθων της μεταπολίτευσης. Εγώ, βέβαια, φύσειν αισιόδοξος χαρακτήρας και ολίγον τι ρομαντικός, δεν ανησυχώ (στον αναλογούντα βαθμό φυσικά), όσο βλέπω τον Αντώνη να "κρατάει". Γιατί, ακόμα και να μη δύναται μόνος του να μας φέρει την άνοιξη, δεν υπάρχει καταλληλότερος αυτή τη στιγμή για να βγάλουμε τον χειμώνα...

  17. jk avatar
    jk 03/08/2012 11:22:13

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι προσπαθούν να φτιάξουν την αγιογραφία του Σαμαρά. Όλες οι υποτιθέμενες κόκκινες γραμμές που έθετε προεκλογικά έχουν σπάσει και η έφοδος των τροϊκανών δε σταματιέται από τίποτα. Αν νομίζει ο Σαμαράς και οι συν αυτώ ότι με μέτρα που θα φτάσουν την ύφεση στο 10% (δηλαδή στην οικονομική παρακμή, ούτε σε πόλεμο δε φτάνεις σε τέτοια ποσοστά) η Ελλάδα θα παραμείνει στο Ευρώ, μάλλον είναι γελασμένοι. Είμαστε ήδη έξω από το ευρώ και -φαντάζομαι- το ξέρουν. Η δραχμή -ή όπως αλλιώς θα ονομαστεί το νέο νόμισμα- προσεχώς στα πορτοφόλια μας!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ jk 03/08/2012 11:41:57

      Το ότι κάποιοι προσπαθείτε να δαιμονοποιήσετε το Σαμαρά, δε σημαίνει πως όποιος μιλάει ρεαλιστικά πάει να κάνει "αγιογραφίες".

      • jk avatar
        jk @ TopGunZ 03/08/2012 15:48:16

        Δεν τον δαιμονοποιώ. Όμως ας δούμε τα πράγματα όπως είναι. Επαναδιαπραγμάτευση και όχι άλλα βάρη στα συνήθη υποζύγια υποσχέθηκε. Τελικά, βλέπουμε πάλι το έργο που είδαμε και επί ΓΑΠ: "Δεν θέλω να το κάνω, αλλά αναγκάζομαι". Ε, τότε τον ΓΑΠ τον ξεσκίζαμε εδώ μέσα, τώρα με το Σαμαρά πρέπει να δείξουμε επιείκεια;

  18. unfair avatar
    unfair 03/08/2012 11:30:36

    το ότι είναι "χχχ" [βάλτε ότι χαρακτηρισμό θέλετε, γιατί αν βάλω αυτά που σκέφτομαι, θα κοπώ] ο Βενιζέλος κ ο Κουβέλης, όπως κ αρκετοί υπουργοί, ας μην μιλήσω κ την αντιπολίτευση που μάλλον ζει σ' άλλον κόσμο, είναι μια πραγματικότητα! Όμως το να βγαίνει αθώα περιστερά ο Σαμαράς [από τα 26 του βουλευτής] δεν το δέχομαι. Το ότι μπορεί να έχει καλές προθέσεις κ ίσως να είναι ο μοναδικός πολιτικός που θα μπορούσε να κάνει κάτι, πάλι το δέχομαι' κ αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να δείξει πολλά περισσότερα!! δεν μπορεί σε μια βδομάδα ή σε 5 να στήσει μια νέα μεταπολίτευση κ να εξαρθώσει το "σύστημα ΠΑΣΟΚ", όμως υπάρχουν κάποια σημαντικά θέματα που θα έπρεπε να δείξει δείγματα προς αυτή την κατεύθυνση! ...κ ένα από αυτά είναι η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, είναι η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ κ βέβαια ΤΗΡΗΣΗ προεκλογικών δεσμεύσεων!!! [μην πείτε πως είναι τριμερής η κυβέρνηση, γιατί έτσι κατ' εμέ μειώνεται την νοημοσύνη μου].
    Η αδιαφανής μεταφορά της Αγροτικής τράπεζας [που έχει μέσα Δωδώνη, ΣΕΚΑΠ, ΕΒΖ...] στην τράπεζα Πειραιώς δεν είναι καλό δείγμα!
    Τα μέτρα που όλο μιλάμε γι' αυτά, θα φέρουν ΥΦΕΣΗ!!! αντέχουμε κ άλλο ύφεση?
    Απόδοση δικαιοσύνης? [στο άρθρο που έλεγε για απόδοση δικαιοσύνης μετά από 10 κ πλέον χρόνια για το χρηματιστήριο, έμεινα άφωνος] ...τα πρόσφατα του Παπανδρέου, πότε θα εξεταστούν?
    Όσο για τους Δημόσιους Υπαλλήλους, το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν το πόσοι είναι, αλλά το τι κάνουν! ...αλλά όταν τα οργανογράμματα αλλάζουν κάθε τόσο, όταν οι νόμοι αλλάζουν επίσης κάθε τόσο, τα υπουργεία, κ που να σταματήσω.
    Είναι πάρα πολλά αυτά που πρέπει να γίνουν!! κ είναι αλήθεια πως μπαίνουν τρικλοποδιές στο έργο που θα 'θελε να κάνει ο πρωθυπουργός, δεν μπορεί ο Σαμαράς μόνος του να τα κάνει όλα! Όμως το να λέτε πως φταίει ο λαός που δεν του έδωσε αυτοδυναμία, να ξέρετε πως δεν είναι στραβός ο γυαλός!

  19. blue nile avatar
    blue nile 03/08/2012 11:36:34

    Έχω βαρεθεί να ακούω για απολύσεις στο δημόσιο...
    Όποιος δεν μπορεί να καταλάβει ότι το δημόσιο μπορεί να μειώσει τα έξοδα του αλλά αυτό θα σημαίνει ότι δεν θα κρατήσει τα έσοδα του στα ίδια επίπεδα. Αυτά νομοτελειακά θα πέσουν
    Έλλειμα= έσοδα - έξοδα...δηλαδή μια εσωτερική μεταβλητή.
    Απολύεις και μειώνεις τα έξοδα με την επερχόμενη πτώση της ενεργού ζήτησης πέφτουν και τα έσοδα και έκανες μια τρύπα στο νερό.
    Σε περιόδους Κρίσης αν πας να παλαίψεις τα αίτια της Κρίσης γίνονται όλα χειρότερα...
    Μία είναι η λύση και ποιος έχει τα κότσια να την εφαρμόσει.

    Ανώτερος μισθός στο δημόσιο τρία χιλιάρικα μικτά .
    Και όποιος δεν θέλει σπίτι του.
    Τρία χιλιάρικα το πολύ όλοι , πρόεδροι πρωθυπουργοί μεγαλοδικαστές , σύμβουλοι... οι πάντες ...
    Και όποιος παίρνει από τώρα από δύο μέχρι τρία να πάει στις δυο χιλιάδες...
    Κάτω από 1500 δεν πειράζεται μισθός

    Για να δείτε μετά μειώνονται τα κρατικά έξοδα χωρίς αξιοσημείωτη πτώση στα έσοδα ή όχι;
    Περισεύουν και κάποια να δωθούν έστω και εποτυπώδεις αυξήσεις σε αυτούς που οριζόντια πετσοκόπηκαν;
    Έστω τριάντα ευρώ παραπάνω..έτσι για το πικρό το χαμόγελο...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ blue nile 03/08/2012 11:44:42

      Τώρα κι εσύ, αυτά τα τόσο απλά και αυτονόητα που λες, για κάποιους ταλιμπάν ακούγονται σαν κβαντική μηχανική. Αίμα ΔΥ δώστους και θάψιμο του Σαμαρά και έχει κορεστεί το διψήφιο IQ τους...

      • blue nile avatar
        blue nile @ TopGunZ 03/08/2012 14:52:39

        ...δεν έχεις άδικο...

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ blue nile 03/08/2012 15:07:33

      Αν ρίξει κανείς μια ματιά στις δαπάνες του προϋπολογισμού του 2012, το κόστος προσωπικού ανέρχεται στα 20,5δις περίπου, οι τόκοι σε 13δις και οι λοιπές δαπάνες σε 33δις! Το αίμα των ΔΥ δεν οδηγεί πουθενά. Στα 33δις λοιπές δαπάνες κρύβεται το μυστικό και στη μειώση των τόκων. Αν βγάλεις π.χ 200000 μισθούς εκτός αγοράς τι πετυχαίνεις; Αύξηση της ανεργίας στον ιδιωτικό τομέα.

      h--p://www.bankofgreece.gr/BogEkdoseis/sdos201205-06.pdf (σελ. 165)

      • Δήλιος avatar
        Δήλιος @ Γιάννης Φαίλτωρ 03/08/2012 15:21:21

        20.5 δις δια 702.000 υπαλλήλους σύμφωνα με την απογραφή ΡΑ.ΡΕ. 2.920 ΕΥΡΩ μικτα ανα εργαζόμενο....όταν είπε ο πρόεδρος της Bundesbank οτι οι υπάλληλοι στη Ελλάδα κοστίζουν 3.000 ευρώ πέσαμε να τον φάμε....όσον αφορά τις απολύσεις....έξοδος 350.000 υπαλλήλων απο το δημόσιο και αντικατάσταση τους άμεσα με 350.000 νέους με μισθό 1000 ευρω καθαρά....αστειεύομαι...στην Ελλάδα δεν γίνονται τέτοια...

        • jk avatar
          jk @ Δήλιος 03/08/2012 15:52:54

          Μέσα σε αυτά είναι και μισθοί βουλευτών, μετακλητών υπαλλήλων, συμβούλων, δημάρχων κτλ; Ρωτάω γιατί έχει μεγάλη αξία αυτό το στοιχείο. Είναι άκρως περίεργο αυτό το μεικτό ποσό, ειδικά αν υπολογίσεις ότι το νέο μισθολόγιο τσεκούρωσε άσχημα κλάδους με μεγάλο όγκο προσωπικού, π.χ. εκπαιδευτικούς (μιλάμε γαι 150.000 ανθρώπους που η συντριπτική τους πλειοψηφία αμείβεται με 1090-1700 ευρώ ΜΕΙΚΤΑ).

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 03/08/2012 16:09:16

        Γι' αυτό μιλάμε για στοχευμένες δράσεις που θίγουν συμφέροντα. Πλασματικές υπερωρίες, κρυφά, αφορολόγητα και παράξενα επιδόματα, κουφά οδοιπορικά, ειδικοί σύμβουλοι, εξωτερικοί επιστημονικοί συνεργάτες (στα ΑΕΙ ανθούσε αυτό το φρούτο κάποτε), διπλοθεσίτες, αργόμισθοι εκπρόσωποι τύπου, κλπ.
        Το παρουσιολόγιο υπάρχει απλούστατος τεχνικό τρόπος να λυθεί χωρίς να υπάρχει δυνατότητα παράκαμψης.
        Δεν έχει νόημα να απολυθεί κάποιος φουκαράς με 1200 μικτά ούτε να πάει ο μισθός του πρωτοδιόριστου εκπαιδευτικού στο 600 ευρώ και να συνεχίσουν να λυμαίνονται το σύστημα και τους φόρους τα ίδια κομματικά και βολεμένα λαμόγια.
        Ας κλείσουν, όμως, ορισμένοι οργανισμοί φατάσματα που δεν παρέχουν τίποτα και ας απολυθούν οι παχυλά αμοιβόμενοι διευθυντάδες και επιστημονικοί συνεργάτες τους.
        Κανείς όμως δε φαίνεται να έχει τα κότσια και τη θέληση να τους πειράξει.
        Γι' αυτό και πολλοί πήραμε των ομματιών μας.

    • Δήλιος avatar
      Δήλιος @ blue nile 03/08/2012 15:13:16

      Ανώτερος μισθός στο δημόσιο τρία χιλιάρικα μικτά .
      Και όποιος δεν θέλει σπίτι του.
      Τρία χιλιάρικα το πολύ όλοι , πρόεδροι πρωθυπουργοί μεγαλοδικαστές , σύμβουλοι… οι πάντες …
      συμπληρώνω....
      αντίστοιχα και στις συντάξεις
      και να δημοσιευθεί η λίστα με όλους τους αμοιβομένους(με τα αρχικά του κάθε απασχολούμενου) απο το δημόσιο(στενό και ΔΕΚΟ) με τις συνολικές ετήσιες αποδοχές το 2011....τα 60άρια και 70άρια θα πέφτουν σύνεφο....ας τολμήσουν

  20. dimx avatar
    dimx 03/08/2012 11:49:18

    Ωραιος ο τιτλος « Ένας Σαμαράς δεν φέρνει την Άνοιξη…» αλλα θελω να συμπληρωσω και «η Ανοιξη δεν θα περιμενει για πολυ ακομα τον Σαμαρά...»

  21. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 03/08/2012 11:58:29

    Όποιος δεν θέλει να δει ότι η υπόθεση ευρώ δεν περπατάει και δεν προετοιμάζεται σοβαρά για την μετά ευρώ εποχή εθελοτυφλεί και στρώνει τον δρόμο της εξουσιας στους ακροαριστερούς του Τσίπρα σε πρώτη φάση και στους ακροδεξιούς του Μιχαλολιάκου σε δεύτερη.

    • Γεωργία avatar
      Γεωργία @ Παρατηρητής 03/08/2012 12:03:08

      Είναι σίγουρο ότι αυτοί οι δύο θα πιάσουν πάνω από 50% εάν εφαρμοστούν στην κοινωνία τα νέα απεχθή και άκρως νεοφιλελεύθερα μέτρα.

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ Γεωργία 03/08/2012 12:17:03

        Όπως πάνε τα πράγματα, και δεδομένης της μέχρι σήμερα απόδοσης της κυβέρνησης, μέσα στο 2013 θα είναι πρωθυπουργός ο Τσίπρας και γύρω στο 2015 ο Μιχαλολιάκος.

        Εν ολίγοις ο Θεός να μας φυλάει.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Παρατηρητής 03/08/2012 16:29:48

          Ξυπνήστε με όταν αναλάβει ο Τσακ Νόρρις...

  22. Γεωργία avatar
    Γεωργία 03/08/2012 12:01:02

    Το σημερινό ευρώ δεν περπατάει. Καιρός είναι να κοιτάμε και άλλα σχέδια ξεκινώντας από την μη πληρωμή του ομολόγου της ΕΚΤ.

  23. LYKOYRGOS avatar
    LYKOYRGOS 03/08/2012 12:01:25

    ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ=ΠΙΕΖΟΥΝ... ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΛΙΤ, ΠΟΥ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ=ΤΣΙΡΑΚΙΑ, ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΕΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ...ΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ, Κ.Λ. ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ 2/3 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ...
    ΕΤΣΙ ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ 40 ΔΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ( ΛΕΚΚΑΣ, ΣΔΟΕ )... ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΛΕΙΑ ΤΣΑΚΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΟΝΤΩΝΟΥΝ, ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ, ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ, ΑΝΕΡΓΟΥΣ, ΚΟΜΠΟΔΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ...
    ΡΙΧΝΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΜΙΑ ΠΕΡΑΙΩΣΗ... ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΒΕΒΑΡΥΜΜΕΝΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΛΘΟΝ... ΣΤΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ... ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ!
    ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ; ΑΧΝΑ... ΜΟΥΓΚΑ, ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΕΚΕΙ, ΠΕΡΙΠΟΥ 20.000 ΕΥΡΩ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΝΟΜΙΜΑ ΓΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ, Τ΄ ΑΛΛΑ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑΑΑΑ... ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΕΛΛΑΔΙΤΩΝ...ΚΑΙ ΓΙΑ, ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ... ΜΟΥΓΚΑ
    ΑΝ ΒΑΛΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΥΣΤΟ, ΠOY EXOYN ΣΤΑΣ ΕΥΡΩΠΑΣ, Η ΣΕ….
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ ( ΥΠΟΚΡΙΝΟΜΕΝΟΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ), ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΠΡΩΤΑ ΕΞΟΥΣΙΑ, ( ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΛΟΓΩ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ ), ΑΛΛΑ ΝΑ ΧΡΕΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ ΑΛΛΑ ΚΟΡΟΙΔΑ …. Ο ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ... ΑΝ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΚΟΡΜΙΑ...

  24. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 03/08/2012 12:04:35

    Καλημέρα σε όλους!

    "- Δεν έπρεπε η κυβέρνηση να εγκλωβιστεί στην υπόσχεση του κ. Μανιτάκη ότι δεν πρόκειται να γίνουν απολύσεις στο δημόσιο σε καμιά περίπτωση παρά μόνο μετατάξεις; Δε θα μπορούσε να αποτελέσει ισοδύναμο μέτρο ώστε να μην περικοπούν οι συντάξεις, η αποχώρηση του πλεονάζοντος προσωπικού από το δημόσιο;"

    Ε, αυτό λοιπόν ποτέ δεν το κατάλαβα, και ούτε θα το καταλάβω.
    Και από την άλλη δεν θεωρώ τον εαυτό μου νεο-φιλελεύθερο...
    Αλλά πως είναι δυνατόν, σε μια ευνομούμενη κοινωνία, να επικρατεί η λογική του "τρούπωσα" ενώ ο κόσμος χάνεται...

    Και τέλος πάντων, είναι τόσο "φασιστικό", να απολύονται από το δημόσιο όσοι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους;;;
    Δεν θα πω για τον ιδωτικό τομέα κάνοντας συγκρίσεις, ακόμη και "τέλειος" να ήταν ο τελευταίος, χωρίς απάνθρωπες συνθήκες εκμετάλλευσης και διαρκούς αγωνίας, και πάλι, θα είχε ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!

    Αν είναι δυνατόν εν έτει 2012 οι δ.υ να μην αξιολογούνται και να μην κρίνονται ούτε καν στοιχειωδώς και μαζί με αυτούς η παραμονή τους στην εργασία.

    Εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις κρίνονται, αγρότες από την παραγωγή τους κρίνονται, πολιτικοί κρίνονται, σπουδαστές κρίνονται, σχεδόν όλοι αξιολογούνται με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο, εκτός από τους δημοσίους υπαλλήλους και ορισμένους συντεχνιάρχες!
    Ε, που θα πάει αυτό το πράγμα;;;

    Από την άλλη, πέραν της αυστηροποίησης του πειθαρχικού κώδικα, η εφαρμογή λογικών αποδοτικότητας στην εργασία, θα πλήξουν ένα διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό εργαζομένων στο στενό και ευρύτερο δημόσιο, μιας και η πλειονότητα αυτών μπήκαν από τα παράθυρα κα χωρίς περγαμηνές στην "τρούπα", θα μπορούσε να τους αποκαλεί κανείς "τρουπάκηδες".

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Γιώργος msn 03/08/2012 12:16:51

      Καλημέρα Γιώργο msn, δεν μπορώ να διαφωνήσω μαζί σου.
      Χρειάζεται αντικειμενική και δίκαιση αξιολόγηση που να ξεκινάει από πάνω προς τα κάτω.
      Με μια διαφορά, επειδή κανείς ΔΥ όσο τεμπέλης και να είναι,
      δεν επιθυμεί να μείνει άνεργος, με την αξιολόγηση θα αναγκάσεις και τον τεμπέλη, να γίνει παραγωγικός, τον διεφθαρμένο ΚΥΡΙΩΣ να φοβάται να καταχραστεί δημόσιο χρήμα κτλ.
      Η αξιολόγηση φαίνεται για μένα, σαν ο μηχανισμός που θα δώσει υψηλότερης ποιότητας και 'καθαρότητας' εξυπηρέτηση προς τους πολίτες, κοινωνικές υπηρεσίες, υπηρεσίας υγείας, κτλ. και θα βάλει την κρατική μηχανή σε μεγιστα αποδοτική λειτουργία. Όχι σαν μέθοδος, να "αδειάσεις" το Δημόσιο Τομέα και να κερδίσεις τους μισθούς των απολυμένων, κέρδος δηλ. πρόσκαιρο και επιφανειακό.

      • Γιώργος msn avatar
        Γιώργος msn @ roadrunner 03/08/2012 13:07:07

        Τουλάχιστον και αυτό είναι ένα σημαντικό όφελος στην πτωχευμένη -πλέον- χώρα μας.
        Για τις απολύσεις, όντως δεν έχω πρόταση, καθώς η μόνη λογική πρόταση θα ήταν να απολυθούν όσοι μπήκαν εκτός διαγωνιστικών διαδικασιών στο κράτος, δηλαδή 7-8 στους 10!

  25. Βασίλης avatar
    Βασίλης 03/08/2012 12:33:15

    Θέλω να κάνω μια παρατήρηση γιατί ο τίτλος του άρθρου μου φαίνεται ό,τι πιο εύστοχο έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό. Διαβάζω και ακούω τους πάντες να λένε, ο Σαμαράς είπε έτσι, έκανε αλλιώς, ο Σαμαράς θα τα βάλει με την τρόικα, Ο Σαμαράς θα βάλει σε τάξη τη χώρα, ο Σαμαράς κλπκ κλπ κλπ. Ίσως πρέπει να καταλάβουμε οτι το παιχνίδι είναι ομαδικό και όχι ατομικό. Ο Σαμαράς και δεν είναι τίποτε άλλο από έναν μαέστρο μιας ορχήστρας. Εδώ λοιπόν τι έχουμε; Εχουμε μια ορχήστρα την οποία αποτελούν άνθρωποι που ουδεμία σχέση έχουν με τη μουσική. Απλά βρέθηκαν εκεί γιατί ο μπαμπάς τους ήταν εκεί παλιότερα, γιατί διέθεταν το χρήμα και το απαραίτητο γλύψημο, γιατι, γιατι γιατί. Υπάρχει λοιπόν περίπτωση ο μαέστρος, όσο καλός και να είναι, να τους κάνει να παίξουν, όχι κλασσική μουσική, ούτε μια οκτάβα. Και εμείς από κάτω σαν θεατές τι λέμε.... πριν αρχίσει η παράσταση περιμένουμε απο τον μαέστρο να βάλει την ορχήστρα να δουλεύει σαν ρολοί, μόλις αρχίσει η παράσταση και τα φάλτσα πάνε σύννεφο, κατηγορούμε τον μαέστρο οτι δεν διευθύνει σωστά, και μετά το τέλος της παράστασης και αφού έχουν πονέσει τα αυτιά μας, τον απολύουμε και φέρνουμε άλλον να παίξει με την ιδια ορχήστρα ελπίζοντας σε κάτι καλύτερο. Τι θέλω να πω με όλα αυτά... Ο Σαμαράς μπορεί να είναι καλός χρυσός.... όταν οι υπόλοιποι είναι για τα μπάζα, μόνος του δεν μπορεί. Δεν μπορεί να είναι υπουργός σε όλα τα υπουργεία.... Εδώ τις προάλες παρενέβει για να γίνει το αυτονόητο σε κάποιο περιστατικό... δεν μπορεί να παρεμβαίνει παντού και πάντα... δεν είναι ο Superman.... ο πρωθυπουργός είναι. Η ρίζα του προβλήματος είναι οι κομματικοί στρατοί και πως αυτοί βαλτώνουν με την ανεπάρκεια τους κάθε προσπάθεια να πάει αυτή η χώρα μπροστά. Αυτοί δεν θέλουν να χάσουν τη θεσούλα τους και τους παχυλούς μισθούς τους και πετάνε ιδέες για οριζόντιες περικοπές μισθών, απολύσεις ΔΥ και λοιπές μπούρδες. Αν θέλουμε να δούμε προκοπή, κατα την άποψη μου, η λύση είναι μία. Αλλαγή πολιτεύματος. Προεδρική δημοκρατία, ο πρόεδρος εκλέγεται από τον λαό κατευθείαν και είναι υπέυθυνος για τον σχηματισμό κυβέρνησης. Τα κόμματα πάνε στη βουλή και ψηφίζουν νόμους. Πλήρης διαχωρισμός εκτελεστικής και νομοθετικής εξουσίας. Εκεί πλέον και με τον πρόεδρο να έχει την ευθύνη για τον σχηματισμό μη κομματικής κυβέρνησης, θα έχει νόημα να θεωρούμε τον "μαεστρο" υπέυθυνο για τα φάλτσα της κυβέρνησης του. Όσο όμως ο Σαμαράς είναι δέσμιος ενός συστήματος κομματικού βολέματος ανεπαρκών ανθρώπων σε θέσεις κλειδιά, μην περιμένουμε να δούμε προκοπή. Γι'αυτό και ένας Σαμαράς δεν φέρνει την άνοιξη...... όσο και να θέλει....

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Βασίλης 03/08/2012 12:43:55

      Εξαιρετική προσέγγιση αυτή με την ορχήστρα. Κι εμείς συνεχίζουμε να στέλνουμε στη βουλή φαλτσαδόρους με ξεκούρδιστα μπουζούκια.

      • Νικήτας avatar
        Νικήτας @ TopGunZ 03/08/2012 20:28:09

        Ε ξ α ι ρ ε τ ι κ ά σχόλια παιδιά. Καλή αντίληψη των πραγμάτων.

        Η μουσική είναι πραγματική συν-εργασία από δημιουργικούς ανθρώπους. 'Οσο πιο δημιουργικοί στους ρόλους τους τόσο πιο δυνατό το ηχητικό αποτέλεσμα.

        Που να πάς ...πόσο μακριά να φτάσεις.... όταν έχεις δίπλα σου κυριολεκτικά.... εγωτικά κουφά ανθρωπάρια, κοινώς ξεκούρδιστους μπαγλαμάδες.

        Το μπουζούκι την κατέστρεψε αυτή την χώρα. :-)

  26. Flat avatar
    Flat 03/08/2012 12:46:29

    προεδρική δημοκρατία ΤΩΡΑ

  27. Stefanos avatar
    Stefanos 03/08/2012 12:49:51

    Βρε βρε πως επήλθε τόσο σύντομα η απογοήτευση!!! Πριν από 2 - 3 μήνες οι περισσότεροι εδώ περίμεναν τη σωτηρία της κατακαημένης Ελλάδας.

  28. Ενοχλητικός avatar
    Ενοχλητικός 03/08/2012 13:46:15

    Απλά είναι τα πράγματα .Πρώτο και βασικότερο αν θέλουν - η λεγόμενη πολιτική βούληση - , δεύτερον να θέλουν να πειράξουν το μεγάλο καρκινωματικό Δημόσιο . Κατάργηση όλων των επιδομάτων και μισθοί στα 700-800 ευρώ . Απολύσεις ναι μεν αλλά δεν υπάρχει χρήμα ούτε για εφάπαξ ,ούτε για άμεση καταβολή σύνταξης (μετρητών).Συν που σε κάθε συριζαίο απολυμένο που θα βγαίνει να κλαίει θα χουμε τέτοιο σούσουρο σε πορείες και δρόμους που στη δέκατη απόλυση θα τα πάρουν πίσω όλα. Άρα τους κρατάς όπως όπως κλέινεις την κάνουλα των πράσινων διορισμών και κάτι λίγους αν προκύψει ,τους κάνεις με τα δικά σου παιδιά ,που τριάντα χρόνια τώρα παλεύουν με το παραμύθι της 'αξιοκρατίας ' κάπου να πετύχουν.Από κει και μετά βρίσκεις τρεις τέσσερις καθαρούς δεξιούς επιχειρηματίες χωρίς γκρίνιες κια μονοφαγίες και τους βοηθάς με κίνητρα για επενδύση και κίνητρα τύπου 'πόθεν έσχες΄ - αναστολή για δέκα χρόνια -για να φέρουν το μετρητό τους πίσω στην Έλλάδα , όμορφα καθαρά και ωραία , όπως έκανε το πασόκ τόσα χρόνια πριν .Αυτά για τα πρώτα τρία τέσσερα χρόνια και βλέπουμε .

  29. λαλακης avatar
    λαλακης 03/08/2012 13:55:22

    Ενδιαφερον αρθρο που λεει πολλες αληθειες.
    Ο Σαμαρας προσπαθει να κανει καποιες αλλαγες -εστω δειλες πχ πωληση
    ΑΤΕ , ομως στηριζεται στο πολιτικο ναυαγιο του Πασοκ και το περιεργο
    βγαλμενο απο αλλο κοσμο γεροντικο κομμα του μπαρμπα Κουβελη.
    Μια λυση ειναι ο Σαμαρας να καταγγειλει τους αλλους δυο και να παει
    η χωρα σε εκλογες που μαλλον θα προκαλεσουν χαος και εκ νεου ελειψη
    αυτοδυναμιας σε ενα σκηνικο πολιτικης παρακμης.
    Ετσι που παμε προβλεπω πασχα δραχμη και Συριζα.
    Ολη η ιστορια γινεται για να μην απολυθουν ΔΥ και πειραχθουν ειδικα μισθολογια.
    Μια χωρα κινδυνευει με απολυτη καταρρευση για να μην πειραχθουν αυτες
    οι κοινωνικες ομαδες λες και ειναι η Ιερα Σινδονη, ελεος!!!

  30. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 03/08/2012 16:15:35

    Δεν χρειαζονται παρα ελαχιστες απολυσεις Δ.Υ, κατι που ουσιαστικα καλυπτεται απ τις μη ανανεωσεις συμβασιουχων που ΔΕΝ καλυπτουν παγιες κ διαρκεις αναγκες του Κρατους. Χρειαζονται ομως ΔΡΑΣΤΙΚΕΣ , ΑΜΕΣΕΣ, και ΡΙΖΙΚΕΣ μεταταξεις Δημοσιων Υπαλ.

    Δηλαδη δεν μπορει ενας/μια αποφοιτος λυκειου, επειδη εχει βολευτει σε γραφειο, (αν κριθει πλεοναζουσα η θεση του/της) να ΜΗΝ θελει να μεταταγει σε ενα ποστο (παλι σε δημοσιο φορεα) το οποιο θα περιλαμβανει και καποια χειρονακτικη εργασια, ή καποια καθηκοντα πιο επιπονα. Ας ειναι με ομοιες περιπου αποδοχες, δλδ πολυ πανω απ τα 600 που παιρνουμε εμεις οι δυστυχεις του Ιδιωτικου Τομεα...!

    Δηλαδη εμεις του ιδιωτικου τομεα, που εχουμε πανεπιστημιακα πτυχια, ειμαστε κοροιδα που κανουμε καθε χαμαλικι για να βγαλουμε ενα κομματι ψωμι?? Επειδη δεν ειχαμε μεσο να διοριστουμε στο Δημοσιο, ειμαστε παιδια ενος κατωτερου Θεου και κανουμε ενα σωρο ζορικες δουλειες για 600 ευρω και χωρις τη σιγουρια του Δημοσιου??

    Για ξεκαβαλατε μερικοι το καλαμι, γιατι...

    • antikatathlipsi avatar
      antikatathlipsi @ Μικρασιάτης 03/08/2012 17:17:46

      Δηλαδή τι ακριβώς εννοείς; Ο Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης να μαζευει σκουπίδια ή πχ ο μηχανοδηγός του ΟΣΕ να ασκεί καθήκοντα νοσοκόμου.
      Θα σοβαρευτείτε ρε ενεργούμενα των κομματικών παρατρεχάμενων και της κοινωνικής δυκτίωσης των κομμάτων και των τροϊκανών φίλων τους, που βαλθήκατε να απαξιώσετε γενικά τη δημόσια διοίκηση, όχι οτι αυτή δεν φέρει ευθύνη, αλλά για να εξασφαλήσετε την κοινωνική "καταγραυγή" στα άνομα σχέδιά σας. Καθίκια.

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ antikatathlipsi 03/08/2012 17:43:04

        Ποια σχεδια μου ρε ν.....ο ?? Κρατικοδιαιτε. Ξερεις σε ποιον μιλας, και μιλας για ''ενεργουμενα''?? Ειπα εγω ποτε, ο Π.Ε να κανει αποκομιδη σκουπιδιων??
        Αλλα ο Δ.Ε που ειναι σε ενα γραφειο που τον εβαλε κατα πασα πιθανοτητα το ΠΑΣΟΚ, μια χαρα μπορει να το κανει. Κι αυτο κι αλλα πολλα για να ειναι χρησιμος στο κοινωνικο συνολο. Το ιδιο και πολλοι Τ.Ε.

        Ουστ ρε βολεμενοι του Αντρεα Π, του Δρακουμελ, του Κινεζου και του ΓΑΠ, που εχετε πιει το αιμα εμας των υπολοιπων...

        • Μικρασιάτης avatar
          Μικρασιάτης @ Μικρασιάτης 03/08/2012 17:56:48

          Συγνωμη , ξεχασα και τους βολεμενους του πρωην ''ΣΥΝ'' της Αριστερας, οι οποιοι μπορει να μην ασκησαν φανερα εξουσια, αλλα μεσω του ΠΑΣΟΚ καταφερανε και καβατζωσανε μπολικους διορισμους στο Ελληνικο δημοσιο και φαγανε με χρυσα κουταλια.

          Πως και τα ξεχασα αυτα τα ...λουλουδια ??

          • antikatathlipsi avatar
            antikatathlipsi @ Μικρασιάτης 19/08/2012 16:29:53

            Δεν θα ασχολούμουν μαζί σου, για δευτερη φορά, αν δημοσίευε ο ιδιοκτήτης του blog ,που φιλοξενεί τις απόψεις μας, τις απαντήσεις, που ενοχλούν το κατεστημένο και τη ΝΤΠ.
            Θα προσπαθήσω ,όμως, για άλλη μία φορά να καταχεριάσω τα ΜΜΠΠ (Μέσα Μαζικής Παρα- Πληροφόρησς) και τα ενεργούμενά τους, όπως τα παραπάνω σχόλια, σαν τα δικά σου.
            Τώρα , αν και καθυστερημένα λόγω διακοπών στα νησιά "fitzi," θα σου πω "ρε ν.....ο" ότι ισχύει εν μέρει η μ@λ@κ.α του Πάγκαλου ότι όλοι μαζί τα φάγανε, και κυρίως οι κρατικοδίαιτοι Μισθωτοί, και δεν εννοώ τους ΔΥ, οι Ελευθεροι Επαγγελματίες με τις παχυλές αμοιβές και "συμβάσεις" με το δημόσιο. Αναφέρουμε σε όλα αυτά τα καθίκια, που ΄ηπιαν με το μπουρί, το αίμα των μισθωτών και συνταξιούχων και έχουν την άποψη ότι την ανικανότητα και διαφορά τους (των ακρονεοφιλελευθερων, πασόκων και γιαλαντζί αριστερούληδων) μπορούν να τη φορτώσουν σε κάποια κατηγορία εργαζομένων , όπως πχ των Δημόσιων Υπαλλήλων.
            Λοιπόν κoίτα παρακάτω στο blog , και ίσως καταλάβεις σε ποιόν απευθύνεις το "ρε ν.....ο" , αν πάλι όχι, δεν βαριέσε, νούμερο είσε και νούμερο θα παραμήνεις.

            ΥΓ. Τώρα που τα βρήκαν ακροονεοφιλελευθεροι της μινεζότα , πασόκοι του βραδεμβούργου και αριστερούληδες της Λειψίας , καλό θα ήταν, η Ελληνική Ψυχή να τους βουλώσει το στόμα. Αλλά ρε "μετανάστη " δε βλέπω τέτοια ψυχική ορμή στο σχόλιό σου.

  31. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 03/08/2012 16:18:27

    «Η πορεία της χώρας αυτή την στιγμή, μοιάζει προδιαγεγραμμένη και οδηγεί στον «ξαφνικό θάνατο» της ανεξέλεγκτης χρεοκοπίας και της νέας δραχμής. Το υπάρχον πολιτικό σύστημα, με ελάχιστες εξαιρέσεις (Σαμαράς και κάτι άλλοι ταλιμπάν περί αυτόν) μοιάζει συμφιλιωμένο με αυτήν την προοπτική. Το ίδιο φαίνεται ότι προκρίνει τελικά και μια μεγάλη μερίδα της Κοινωνίας. Τα κίνητρα των παλαιών πολιτικών είναι εμφανή: η μόνη προοπτική διάσωσης ενός τόσο φαύλου και ανίκανου πολιτικού συστήματος και επανόδου του σε εποχές δόξης λαμπρής (έστω όχι και τόσο λαμπρής πια) είναι τα κλειδιά του εθνικού νομισματοκοπείου. Η «μάνικα» των μετρητών (έστω και μειωμένης αξίας) θα τους επιτρέψει να κυριαρχήσουν ξανά σε μια εξαθλιωμένη αλλά έμφοβη Κοινωνία και να αναπαράγουν όλον τον φαύλο κύκλο της Μεταπολίτευσης...»

    Καίριες διαπιστώσεις πού μέ βρίσκουν σύμφωνο. Αυτό τό υπέρμετρα φαύλο πολιτικό σύστημα τής διαπλοκής κυριάρχησε από ιδρύσεως τού ελλαδικού κράτους. Στηρίχθηκε στήν ξένη προστασία, λειτούργησε μεταπρατικά, εξόντωσε όλες τίς προσπάθειες αξιοπρεπούς εθνικής διαχείρισης, εθνικής οικονομικοπολιτικής ανάπτυξης καί εθνικής πολιτιστικής αξιοπρέπειας. Είναι τό ίδιο δουλοπρεπές (έναντι τών ξένων προστατών) πολιτικό σύστημα πού «πιέστηκε» γιά λόγους διεθνούς πολιτικής νά επιλέξει τό ευρώ, διαχειρίσθηκε δουλοπρεπέστατα τό νέο οικονομικό σκηνικό, κατάκλεψε χωρίς τό παραμικρό ίχνος αιδούς τόν μελλοντικό πλούτο υπερχρεώνοντας τήν χώρα, βυθίζοντάς την συγχρόνως μέ τήν πλήρη οικονομική αποσάρθρωση κάθε παραγωγικής δραστηριότητας σέ μιά καταίσχυντη δουλεία έναντι τών ξένων επικυριάρχων.

    Είναι τό ίδιο τό πολιτικό σύστημα διαχείρισης δούλων πού θά προτιμήσει τό πυκνό σκότος τής δουλικής εκπόρνευσης αλλοτριωμένων συνειδήσεων τών πολιτών του. Δική του θά είναι η απόφαση νά ξαναγυρίσει στά πιό γνωστά μονοπάτια «εθνικού» νομίσματος καί «εθνικής» οικονομικής πολιτικής. Οι λευκοί μέ τούς λευκούς καί οι μαύροι μέ τούς μαύρους. Όταν οι βόρειοι στήν Αμερική επέβαλαν μέ τήν βία τών όπλων στούς νότιους τήν κατάργηση τής «παραδοσιακής» δουλοκτησίας, η πλειοψηφία τών μαύρων σκλάβων αναπολούσε τήν «θαλπωρή» τής άθλιας υποταγής στό αφεντικό, τήν σιγουριά τού δούλου καί τήν αθλιότητα τής καλύβας του από τήν μελλοντική διαχείριση τής απόλυτα άπορης μέν ελευθερίας, αλλά παρ' όλα αυτά περιορισμένης ελευθερίας. Άν οι βόρειοι επέλεξαν τό μοντέλλο οικονομικής ανάπτυξης μέ μισθωτή δουλεία γιατί τούς απάλασσε από τήν πάμφθηνη εργασία τών σκλάβων τού νότου δέν σημαίνει ότι οι σκλάβοι έπρεπε νά συνεχίσουν νά θέλουν νά είναι σκλάβοι. Καί όμως. Οι απόγονοι τών ελεύθερων νομάδων τής Αφρικής είχαν σέ μιά γενιά συνηθίσει τήν σκλαβιά.

    Θά τό επιτύχει καί πάλι τό σύστημα τό θαύμα τής επιβίωσής του μέ τόν εκμαυλιστικό λόγο τής «προοδευτικής» αριστεράς. Μέ τόν γλυκερό πολιτικό λόγο τής άκοπης προσπάθειας καί τής συλλογιστικής τής τσατσάς πού προσπαθεί νά πείσει τίς μελλοντικές ιερόδουλες, κάτω από τήν επήρεια τής «δωρεάν» δόσης κοκαΐνης, πόσο «άκοπα» καί «ωραία» θά περάσουν στήν νέα φυλακή τού οίκου ανοχής τής νέας δραχμής μέ τήν προστασία τών «οικονταβατζήδων».

    Τό λοβοτομημένο κοινωνικό συνειδητό καί ασυνείδητο επικροτεί αυτή τήν εκμαυλιστική λογική. Έχει αποχαυνωθεί από τίς πολλές δόσεις τού εύκολου καταναλωτισμού, τού πολύχρωμου διάκοσμου τού δωματίου αδιάφορης συνεύρεσης καί αδιαφορεί πλήρως νά ανοίξει τήν πόρτα -έστω τό παράθυρο- καί νά αντικρύσει τήν αποκρουστική πραγματικότητα καί δυσωδία τού μπορδέλου πού ζεί καί «δουλεύει». Νά επαναστατήσει, νά ζητήσει βίαια νά γίνει σεβαστή η απόφασή του από τό μπουρδελοκύκλωμα ότι αρνείται τήν τωρινή καί μελλοντική του εκπόρνευση, νά βγεί στό φώς τής μέρας, νά επαναορίσει τήν ύπαρξή του καί καί νά επανακαθορίσει σέ μιά τελείως διαφορετική βάση τόν τρόπο επιβίωσής του.

    Η κατάσταση δουλείας πού ζεί ο μέσος άνθρωπος τού πλανήτη καί ο έλληνας δέν τόν επιτρέπει νά ξεχωρίσει πότε κάποιοι αντιπρόσωποι τού συστήματος θέλουν καί πιστεύουν πραγματικά ότι αξίζει κάτι καλλίτερο. Έστω καί από ιδιοτελή συμφέροντα. Η ισοπέδωση όλων τών αξιών καί η απόλυτη κυριαρχία τού ατομικού ωφελιμισμού είναι τό σκοτεινό δωμάτιο τού πορνείου πού μάς εμποδίζει νά ξεχωρίσουμε πέντε πράγματα.
    Η ψυχή λαχταρά νά αισθανθεί τήν χαρά τής ύπαρξης. Τού έρωτα. Μάς εμποδίζουν τά παρηγορητικά ψιθυρίσματα τής τσατσάς, η συμπόνια καί οι φοβικές μισοαπειλές τών λοιπών ιερόδουλων, καθώς καί ο φόβος από τό χάραγμα ή τό βιτριόλι τού τοπικού νταβατζή.

    Αυτού τού ίδιου νταβατζή πού προσπαθεί νά μάς πείσει ότι τό καινούργιο μπουρδέλο στά χαλάσματα τής Φυλής θά είναι καλλίτερο από τό παλιό μπουρδέλο τού Κολωνακίου.

    Καί καμιά πουτάνα δέν σκέφτεται νά αρνηθεί τόν ρόλο της, παρά μόνο πιό μπουρδέλο θά επιλέξει.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Ιαπετός 03/08/2012 18:30:36

      Μια λέξη μονάχα αγαπητέ Ιαπετέ (κι ας είναι και τούρκικη!) : Αφερίμ!

    • Εύα avatar
      Εύα @ Ιαπετός 03/08/2012 19:45:49

      ''Τό λοβοτομημένο κοινωνικό συνειδητό καί ασυνείδητο επικροτεί αυτή τήν εκμαυλιστική λογική'' Είναι, νομίζω, ο γενικός κανόνας όλων των ειδών της ''λογικής'' που επικρατεί σε όλους τους τομείς...

  32. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 03/08/2012 16:19:54

    Οχι μόνο αυτό.
    Αν είσαι εργαζόμενος του ιδιωτικού τομέα,δηλαδη παρίας, πλήρωνε και φόρους για να μπορεί η ευγενής κάστα των υπαλλήλων του οργανισμού Αθήνα 2004 να ταίζουν την οικογένεια τους με κόστος 3000 ευρώ το μήνα.
    Διότι εγενήθησαν με σημάδι εξ ουρανού να πληρώνονται και να κάθονται χωρίς να μπορεί κανεις να πειράξει το ιερόν δικαίωμα τους.
    Και όποιος τολμήσει να ψελίσει τι χρειάζονται ,η απάντηση έρχεται απο όλες τις υπόλοιπες κάστες...
    Μα για να σωθεί το Εθνος...Θα καταστραφεί η χώρα αν καταστραφούν οι ευγενείς κάστες.
    Οι παρίες είναι παρίες ,όπως και οι οικογένειες που συντηρούν...είναι ποτέ δυνατόν δημόσιος υπάλληλος να πάρει αποζημίωση απο τον ΟΑΕΔ ,η να μεταναστεύσει?
    Θα κατααστραφεί η πατρίς.
    Ο παρίας μπορεί να κόψει και τον λαιμό του αν θέλει, να μεταναστεύσει όπου θέλει, η πατρίς και η χώρα ανήκει στις ευγενείς τάξεις και δεν θα την πειράξει κανείς γερμαναράς.
    Θα χυθεί το αίμα και του τελευταίου παρία, θα δώσουμε μάχη να κρατηθεί ο μισθός του στα 480 ευρώ και ο μισθός των ευγενών στα 3000.
    Νυν υπερ δημοσίων υπαλλήλων ο αγών. Και η ελλάδα ,πυρί μοιχθήτω.

    Καλά κρασιά.

  33. η Dimi avatar
    η Dimi 03/08/2012 16:27:09

    Ο πρωθυπουργός δέχτηκε Έλληνες μαθητές που αρίστευσαν

    «Για μένα τα μαθηματικά είναι ακρίβεια, είναι πληρότητα, είναι και αρμονία. Και πιστεύω πραγματικά ότι αυτά συνδέονται και με το απαύγασμα της Ελληνικής σκέψης. Γιατί θα πρέπει να ξέρετε ότι το δεύτερο πιο διαβασμένο βιβλίο στην Ιστορία, μετά βέβαια τη Βίβλο, είναι τα Στοιχεία του Ευκλείδη», είπε ο πρωθυπουργός και τόνισε στους μαθητές ότι το μήνυμα που έστειλαν και στην Ελλάδα αλλά κυρίως στους έξω είναι ότι οι Έλληνες πάντοτε μπορούν να διαπρέπουν.

    Ο πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς δέχτηκε, στο Μέγαρο Μαξίμου, τους Έλληνες μαθητές που αρίστευσαν στην 53η Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα για να τους εκφράσει τα συγχαρητήρια του.

    Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας, Γρηγόρης Καλογερόπουλος ευχαρίστησε τον πρωθυπουργό για το χρόνο που διέθεσε για τη συνάντηση αυτή. «Στέλνετε το μήνυμα ότι η Πολιτεία στο ανώτατο επίπεδο αναγνωρίζει το μέγεθος της διάκρισης και επιτυχίας των μαθητών μας στον κορυφαίο αυτό διεθνή διαγωνισμό μαθηματικών και επιβραβεύει την αριστεία στο στίβο της γνώσης και της επιστήμης», τόνισε ο ίδιος.

    Ο κ. Σαμαράς με τη σειρά του ευχαρίστησε τη Μαθηματική Εταιρία, «που κάθε χρόνο γονιμοποιεί με μεγάλη διάθεση και προσφορά ανιδιοτελή αυτούς τους διαγωνισμούς, που μας επιτρέπουν στην Ελλάδα να χειροκροτούμε Ολυμπιονίκες νέους των Μαθηματικών». (~news.gr.msn.com/political 3/8/12)

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 03/08/2012 16:45:21

      «Μπορείς να κόψεις όλα τα λουλούδια, αλλά δεν μπορείς να σταματήσεις τον ερχομό της Ανοιξης.»

      «You can cut all the flowers, but you cannot keep Spring from coming.»
      ~Pablo Neruda

      • Εύα avatar
        Εύα @ η Dimi 03/08/2012 18:02:54

        !!!

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ η Dimi 03/08/2012 18:11:46

        Dimi,εἶσαι ὅ,τι ἡ λιακάδα στό σπίτι μέσα στό καταχείμωνο!

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ η Dimi 04/08/2012 00:01:47

        Αγαπητοι Φίλοι Εύα, Κύθήριε, σας ευχαριστώ θερμά!!

        "Δώστε μου τη Δύναμη ενός Εθνους γιά να σώσουμε τη πατρίδα", ο Πρόεδρός μας, ζήτησε. Αντ' αυτού, το 39% του εκλογικού σώματος (η αποχή το πρώτο κόμμα!), προτίμησε τις παραλίες αντί τις κάλπες. Λες, και δεν μπορούσε πρώτα να ψηφίσει και μετά να μουλιάζει με τις ώρες στις θάλασσες. Και τώρα, αυτοί που Δεν τον ψήφισαν, αβασάνιστα τον επικρίνουν και του ζητούν να γίνει θαυματοποιός. Μία προσεκτική ματιά στο πρόσωπό του, είναι αρκετή για να διαβάσουμε (όσοι μπορούμε), τις αγωνίες ενός ηγέτη με δεμένα τα χέρια.

        Στις 4 Νοεμβρίου 2012, οι Αμερικανοί ψηφίζουν. O Lee Iacocca, από τα πλέον γνωστά Ηγετικά Στελέχη παγκοσμίως και "πατέρας της Ford Mustang" και δημιουργός πλούτου για τη Ford όσο κανείς άλλος στην Αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία μέχρι σήμερα δεν κατάφερε και μετέπειτα ως Ανώτατο Διοικητικό Στέλεχος, τον γίγαντα Chrysler από τη διάλυση διέσωσε, προσφάτως, απευθύνθηκε στο Αμερικανικό Εκλογικό Σώμα:

        "Σημειώστε στο ημερολόγιό σας, την 4η Νοεμβρίου. Η Ασκηση του Εκλογικού σας Δικαιώματος, είναι Πράξη Ηγετική! Προχωρήστε αποφασιστικά στο εκλογικό παραβάν. Ανταποκριθείτε στη πρόκληση! Οιοσδήποτε μπορεί να γίνει Ηγέτης, συμπεριλαμβανομένου του εαυτού σας.” ~Lee Iacocca

        “Μark your calendar for November 4. Casting your vote is an Act of Leadership! Step-up to the booth. Take on the challenge! Anyone can be a Leader, including you.”

        Lee Iacocca: ένας παγκόσμια αναγνωρισμένος Ηγέτης, παρακινεί τους συμπατριώτες του, ν’ ασκήσουν ως Αμερικανοί Πολίτες το υπέρτατο Δικαίωμά τους το οποίο είναι, “Πράξη Ηγετική!” Μάλιστα.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ η Dimi 04/08/2012 07:27:40

          !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ η Dimi 03/08/2012 22:38:52

      Συγχαρητήρια, βρήκατε τον πιο ευφάνταστο και σουρεάλ τρόπο για να λοιδορήσετε τον κο Σαμαρά? Κάτι για το φεγγάρι έχετε να πείτε, ή σας έχει συνεπάρει το δάκτυλο?

  34. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 03/08/2012 17:04:11

    Τήν όποια άνοιξη ίσως όχι, τήν αραβική όμως σίγουρα ναί.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ειδωλοκλάστης 03/08/2012 22:39:55

      Τον ερχομό της αραβικής άνοιξης κατά εδώ τον έχει πάρει εργολαβία ο ΣΥΡΙΖΑ, με όλα τα στοιχεία (ενεργούμενο των ΗΠΑ, μουσουλμανολαγνεία και τα σχετικά...).

      • ειδωλοκλάστης avatar
        ειδωλοκλάστης @ TopGunZ 04/08/2012 07:16:51

        Απλά, άλλαξε ο Μανωλιός (κική-κοκό) κιέβαλε τή βράκα αλλοιώς......

        (στή δική μου Ιστορία ΔΕΝ υπήρξαν ποτέ μή υποκινούμενες, γνήσιες, λαϊκές ή εθνικές επαναστάσεις, ΠΟΥΘΕΝΑ. )

  35. anonymous avatar
    anonymous 03/08/2012 17:23:16

    {...Δε θα μπορούσε να αποτελέσει ισοδύναμο μέτρο ώστε να μην περικοπούν οι συντάξεις, η αποχώρηση του πλεονάζοντος προσωπικού από το δημόσιο;..}

    Στο δημόσιο δεν υπάρχει πλεονάζον προσωπικό... λάθος κατανομή αυτού του προσωπικού υπάρχει!!! Ναι υπάρχουν υπηρεσίες στις οποίες οι υπάλληλοι "το ξύνουν" αλλά υπάρχουν κ υπηρεσίες που πραγματικά δεν προλαβαίνουν ούτε για "κατούρημα" να πάνε...
    Αυτο που χρειάζεται το δημόσιο εφόσον πλεον υπαρχει κ το ενιαιο μισθολογιο παντου ειναι να ανοίξει τις μεταταξεις.... Κακως θεωρειται η μεταταξη νεος διορισμος,, ιδιως μετα το ενιαιο μισθολογιο..
    Να καλεσουν τους δημοσιους υπαλληλους να δηλωσουν τον τοπο συμφεροντων τους κ οσοι θελουν να μετακινηθουν να τους τοποθετησουν κοντα στα σπιτια τους σε υπηρεσιες που υπαρχει αναγκη.. χωρις πολλες διαδικασιες και γραφειοκρατια και υπηρεσιακα των υπηρεσιακων κλπ κλπ.
    Αμεσως θα ξεδιαλυνει η κατασταση στο δημοσιο με αυτον τον τροπο..

  36. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 03/08/2012 18:25:55

    Mολις ανακοινωθουν τα νεα επαχθη μετρα κι φυσικα θα ερθουν και αλλα θα καταλαβετε οτι η Ε.Ε δεν ειναι "οικογενεια" ουτε μονοδρομος αλλα ο ταφος σου Ελληνα.

  37. ΑΝΑΓΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΑΝΑΓΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 04/08/2012 00:10:31

    ειναι δυνατον να μην εχουν εκδιωξει τον επικεφαλη της ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ? ΕΛΕΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

  38. DNA avatar
    DNA 04/08/2012 00:12:57

    ειναι δυνατον να μην εχουν αντικαταστησει ακομη τον επικεφαλη της ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ? ΕΛΕΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

  39. rally monkey avatar
    rally monkey 04/08/2012 00:35:21

    ..το μόνο που καταφέραμε ήταν να δώσουμε στον Σαμαρά μια «κουτσή» πρωθυπουργία.
    Διαφωνω -
    την πραγματικη εξουσια δεν σου την δινει κανεις την παιρνεις μονος σου
    αν εισαι ικανος φυσικα ...(δεν θυμαμαι ποιος εχει πει ..αλλα ισχυει)
    και ειλικρινα χρειαζεται μεγαλο 'αλμα πιστης' για να περασει κανεις απο τον Σαμαρα που βλεπει στην πραγματικοτητα, στο ιδεατο προφιλ του ηγετη με το οποιο παρουσιαζεται πολλες φορες στο αντινιουζ.

  40. Orfeas avatar
    Orfeas 04/08/2012 02:10:17

    Συγχαρητήρια στον Ιαπετό!Σπουδαίες διαπιστώσεις!
    Και φυσικά άκρως ενδιαφέρουσες οι ανταλλαγές απόψεων όλων των σχολιαστών.Εύχομαι να κάνουν τον κόπο οι πολιτικοί ταγοί της χώρας μας να αφιερώνουν χρόνο διαβάζοντας τα παραπάνω,καθώς θα αποτελέσουν χρησιμότατο εφόδιο στη πραγμάτωση του χρέους που έχουν αναλάβει εκ της θεσμικής τους ιδιότητας...
    Πέρα από φορτίσεις και κεραυνούς οφείλουμε να δείξουμε ένα μίνιμουμ τουλάχιστο επίπεδο ανοχής σε μια κυβέρνηση πρωτόγνωρης δομής και πρωτοφανούς σκοπού.Αν και θεωρώ πως η περίπτωση της ΑΤΕ φαντάζει ως ασχήμια ανακόλουθη με το προφίλ του Αντώνη Σαμαρά,ας περιμένουμε λίγο ακόμη και κατόπιν να κρίνουμε τα πεπραγμένα.Ούτε σαράντισε ακόμη η κυβέρνηση...

    Υ.Γ. Αν και ο Πρόεδρος φέρει ο ίδιος την ευθύνη για κάθε επιλογή συνεργάτη του!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.