#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/04/2012 19:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έλεος πια με τις δημοσκοπήσεις



Δεν θα ισχυριστούμε ότι οι δημοσκοπήσεις είναι πειραγμένες γιατί δεν έχουμε απτές αποδείξεις. Σκόπιμες όμως έχουμε σοβαρές ενδείξεις για να τις χαρακτηρίσουμε. Όχι μόνον καθώς τα σκαμπανεβάσματα κομμάτων με τεράστιες αποκλίσεις είναι δύσκολα εξηγήσιμο φαινόμενο, αλλά για έναν πιο σοβαρό λόγο. Παρουσιάζουν τα ποσοστά των κομμάτων και δίπλα μια κάρτα με υψηλό ποσοστό αδιευκρίνιστης ψήφου και αρχίζουν τις αναλύσεις, σημειώνοντας ότι δεν θέλουν να κάνουν αναγωγή! Μα αφού δεν κάνουν το αυτονόητο, για να δώσουν το στίγμα της μέτρησης και να προβλέψουν με όποιο ρίσκο το πιθανό αποτέλεσμα, τότε τι νόημα έχει μια δημοσκόπηση;

Πιστεύει κανείς ότι η ΝΔ θα πάρει 18% και το ΠΑΣΟΚ 14%; Η αναγωγή στα έγκυρα θα έδειχνε διαφορετικά νούμερα, φυσικά πολύ προς τα πάνω. Κατά συνέπεια θα άλλαζαν και οι εντυπώσεις. Δεν το επιχειρούν και κατά τη γνώμη μας ένα από τα δύο συμβαίνει: Είτε φοβούνται ότι θα πέσουν τόσο έξω που θα γίνουν ρεζίλι, είτε παίζουν παιχνίδι προπαγάνδας διοχετεύοντας τη σύγχυση στο εκλογικό σώμα. Μακάρι να μην ισχύει το δεύτερο γιατί τα αποκαλυπτήρια θα γίνουν στη κάλπη...

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η δημοσκόπηση του τμήματος στατιστικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που δημοσιεύτηκε στο enikos.gr στο  site δηλαδή ενός δημοφιλούς και έγκυρου δημοσιογράφου προφανώς για τις προσδώσει κύρος:

Η αξιοπιστία της έρευνας ελέγχεται για πολλούς λόγους μεταξύ άλλων και των εξής:  Πως είναι δυνατόν να έχει υψηλό δείκτη εγκυρότητας από τη στιγμή που το 50% των ερωτήσεων “διαμορφώνει κλίμα” για τους ερωτώμενους, προϊδεάζοντάς τους;  Οι αρχικές ερωτήσεις στην κατηγορία  «γενικό ψυχολογικό κλίμα ψηφοφόρου», όχι μόνο δεν είναι ουδέτερες, αλλά είναι έντονα φορτισμένες, κουβαλώντας ιδεολογικές προκαταλήψεις και θεωρώντας υπεύθυνα από κοινού για την κατάσταση της χώρας τα δύο κόμματα εξουσίας

Οι ιδεολογικές αναφορές του καθηγητή που διεξήγαγε την έρευνα είναι δεδομένες και κινούνται στην άκρα δεξιά, παρά το γεγονός ότι πάντα διακρινόταν για τη «συστημικότητα» του και τις συμπάθειες στους χώρους των Μητσοτακικών. Ο ίδιος πάντως δεν αποκλείει τα κόμματα εξουσίας να πάρουν παραπάνω, αν τεθούν διλήμματα στους ψηφοφόρους...

Ρωτάνε για παράδειγμα: «Στην περίπτωση που κάποιο από τα δύο κόμματα εξουσίας, που μείωσε γενικά την ποιότητα της ζωής μας, υποσχεθεί καλύτερες μέρες, θα το εμπιστευθείτε δίνοντας τη ψήφο σας;»

Ή ακόμη πιο δηκτικά: «Είστε αποφασισμένος να τιμωρήσετε με την  ψήφο σας τα κόμματα εξουσίας που μας έφεραν την κρίση".

Πάλι καλά που δεν ρωτάει: θα θέλατε να κάνετε σεξ κι εσείς, όπως κι  εμείς, με  την Τζένιφερ Λοπέζ; Σας αρέσουν οι εμπειρίες  από τις ξανθές, αλλά δεν θα λέγατε όχι και από μελαχρινές;

Αντιμετωπίζοντας την έρευνα, ως μία άσκηση που διεξήγαγε το ΟΠΑ, σταχυολογούμε:

Στην παράσταση νίκης -αν αύριο είχαμε εκλογές- η ΝΔ παίρνει 47,1% και το ΠΑΣΟΚ 11,2%, ενώ εμφανίζονται περισσότεροι να επιθυμούν τη νίκη της ΝΔ από αυτούς που δηλώνουν ότι θα την ψηφίσουν.

Οι περισσότεροι (45%) δεν θεωρούν ότι υπό την ηγεσία του Ευάγγελου Βενιζέλου θα ξαναζωντανέψει το ΠΑΣΟΚ. Το 25% πιστεύει το αντίθετο . Η πλειοψηφία των αισιόδοξων είναι αγρότες, νοικοκυρές, συνταξιούχοι γεγονός που έχει τη δική του αξία.

Επίσης έχει αξία η κατεύθυνση της ψήφου των ανέργων, αλλά και των φοιτητών. Με όλα της τα δομικά προβλήματα και το ιδεολογικό της πρόσημο, η δημοσκόπηση έχει την αξία της ως προς τη μελέτη ποιοτικών στοιχείων. Από εκεί μπορούν να αντληθούν κάποια συμπεράσματα τουλάχιστον ως προς τις προτιμήσεις των κατηγοριών εργαζομένων.

Μ.Ο. - Παν. Παπ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. thanasos avatar
    thanasos 11/04/2012 19:52:55

    υπάρχει πλεκτάνη για να χτυπήσουν το Σαμαρά. Πολύ υπόπτη και η άνοιχτη αβάντα του μητσοτακικού ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΥ σε Καμμένο και ΛΑΟΣ. Η οποία πιστοποιεί ποιοι έστησαν αυτό το σκηνικό

  2. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 11/04/2012 20:12:40

    !!!Φοβερή ανάλυση!!!!
    ΥΓ: Κανένα διλημματάκι σε μορφή γκάλοπ για το γυναικείο πληθυσμό δεν έχει;

  3. wx avatar
    wx 11/04/2012 20:17:05

    καλή είναι του πανεπιστημίουγια την ΝΔ, που να δεις τι λέει η public issue σε λίγο...!

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ wx 11/04/2012 20:47:39

      το έχουμε δει και ξαναδεί το έργο από την public issue... -5.5% για τη ΝΔ μέσα σε ένα μήνα; τι έκανε ή τι δεν έκανε και έχασε 5.5%; Αυτά είναι για τυπάκια που αναλαμβάνουν εργολαβικά, αφού κυκλοφορήσουν τέτοιες "επιστημονικές έρευνες", να τρέχουν στα sites και με ύφος ανάλογο μπόμπιρα νηπιαγωγείου "εμένα ο μπαμπάς μου είναι αστυνομικός και να δεις τι θα σου κάνει", ν’ αμολάνε τις μπούρδες τους νομίζοντας ότι οι άλλοι τις χάφτουν. Σου θυμίζει κάποιον;

  4. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 11/04/2012 20:19:21

    Ο λόγος που καμμία "επαγγελματική" δημοσκόπηση δεν διακινδυνεύει να κάνει "αναγωγή" σε τελικό αποτέλεσμα είναι απλός.
    Κανένας δεν είναι σίγουρος ότι το "μοντέλο" που θα χρησιμοποιήσει (για την αναγωγή) έχει οποιαδήποτε σχέση με την πραγματικότητα !!!
    Οσο για την "δημοσκόπηση" του Οικονομικού Πανεπιστημίου, εάν έχει "ερωτήσεις της μορφής που αναφέρονται στο άρθρο" είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.
    Πάντως για όποιον ενδιαφέρεται, σε περίπτωση που το μοντέλο συμπεριφοράς είναι παρόμοιο με τις άλλες πρόσφατες εκλογικές αναμετρήσεις και παίρνοντας υπ'όψη την "συγγένεια των ψηφοφόρων" , τα αποτελέσματα είναι ώς εξής:

    ΝΔ 30%
    ΠΑΣΟΚ 25%
    ---------------------
    +-4% Σφάλμα και στα 2 κόμματα
    Αυτό για παράδειγμα καλύπτει και το σενάριο ΝΔ 34% με ΠΑΣΟΚ 25%


    ΚΚΕ 8%
    ΣΥΡΙΖΑ 8%
    ΑΕ 7%
    ΔΑ 6%
    ΛΑΟΣ 4%
    -------------------------------------------
    +-4% Σφάλμα σε όλα τα παραπάνω κόμματα

    ΟΛΑ τα υπόλοιπα κόμματα 12 %

    Κρατήστε τα νούμερα για το βράδυ των εκλογών ....

    • Δραγουμης avatar
      Δραγουμης @ np_complete_problems 11/04/2012 21:08:21

      ΔΕΝ εχουμε 2009

      • np_complete_problems avatar
        np_complete_problems @ Δραγουμης 11/04/2012 21:34:18

        Το μοντέλο ΔΕΝ αφορά μόνο το 2009 αλλά και όλες τις εκλογές μετά το 2000.
        Σε μερικές ημέρες θα ξέρουμε ...

        • Δραγουμης avatar
          Δραγουμης @ np_complete_problems 11/04/2012 22:16:19

          ναι αυτο εννοω , τελειωσαν εκεινες οι εποχες του 60 και 70 %

          • np_complete_problems avatar
            np_complete_problems @ Δραγουμης 12/04/2012 11:22:55

            το μοντέλο προβλέπει maximum και για τα 2 κόμματα 55%. Νομίζω ότι είναι ένα "ρεαλιστικό ποσοστό" ...

          • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
            ΓΙΑΝΝΗΣ @ np_complete_problems 13/04/2012 05:19:54

            "Ρεαλιστικό" για τις επιθυμίες και μόνο των "δύο μεγάλων"...
            Μάλλον δεν ζεις μέσα στην κοινωνία...

    • ioannisk avatar
      ioannisk @ np_complete_problems 12/04/2012 11:43:24

      Τα νούμερα που δίνεις np_complete_problems αν δεν το ξέρεις είναι νούμερα άνετης αυτοδυναμίας για την νέα δημοκρατίας.
      Ο νέος νόμος δίνει στο πρώτο κόμμα πριμ 50 εδρών.
      Και αν το 12 % των υπολοίπων κομμάτων είναι εκτός βουλής τότε η η νδ με ένα ποσοστό 35% επί των εγκύρων βγαίνει με 155 έως 160 έδρες.
      κρατήστε το και αυτό που σας γράφω για τις εκλογές.

    • ykar avatar
      ykar @ np_complete_problems 12/04/2012 15:25:33

      Κανενας δεν μπορει να στερηθει το δικαιωμα του ονειρου, κανεις δε γνωριζει αν το ονειρο καταληγει σε εφιαλτη.

  5. GO avatar
    GO 11/04/2012 20:20:33

    Πράγματι, τα ερωτήματα της έρευνας Πανά είναι κατευθυνόμενα. Κατά συνέπεια, η όλη υπόθεση ελέγχεται για την αξιοπιστία της.
    Δυστυχώς όμως τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων των επαγγελματιών του χώρου, δείχνουν ότι την συγκεκριμένη χρονική στιγμή η Ν.Δ χτυπάει ταβάνι στο 25%.
    Μακάρι με κάποιο τρόπο να αναστραφεί η πτωτική της τάση.
    Αυτός ο τρόπος, κατά τη γνώμη μου, δεν μπορεί να είναι άλλος από την καλλίτερη αξιοποίηση του Αντώνη Σαμαρά από τον ίδιο τον εαυτό του!!!

  6. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 11/04/2012 20:23:20

    ΜΕΓΑΛΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ GLOBAL- INTERNATIONAL- X U D Q- SCHOOL OF SOCIALISM- BENNY HILL

    Ερώτηση 1η: Το ΠΑΣΟΚ, που σίγουρα είναι το αγαπημένο σας κόμμα, θα πάρει πάνω από 40% ή πάνω από 50% ;

    Ερώτηση 2η: Παίρνοντας ως δεδομένο ότι δεν θα ψηφίσετε κόμμα που έχει αρχηγό που φοράει γυαλιά, αλλά και ότι σίγουρα θα ψηφίσετε κόμμα που ο αρχηγός του είναι χοντρός, ποιό κόμμα είστε πιο κοντά να ψηφίσετε ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ ;

    Ερώτηση 3η: Η ΝΔ, πιστεύετε ότι θα πάρει κάτω από 20% ή κάτω από 18% ;

    Ερώτηση 4η: Ο Ευάγγελος Βενιζέλος, με το πολιτικό εκτόπισμα που διαθέτει, πόσα debate πιστεύετε ότι χρειάζεται, για να συνθλίψει τον Αντωνάκη τον Σαμαρά ;

    Ερώτηση 5η: Εάν βάλουμε απέναντί μας τις κωλοτούμπες του Αντωνάκη, και την υπευθυνότητα του Ευαγγέλου Βενιζέλου, θα πάρει την αυτοδυναμία ΑΝΕΤΑ το ΠΑΣΟΚ;

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ dikefalosaitos 11/04/2012 21:47:30

      Μία ἐρώτηση ἀκόμη στή δημοσκόπηση αὐτή πιστεύω ὃτι θά ἦταν χρήσιμη,ἡ ἐξής: Ἑάν στίς ἐκλογές κατέβαινε ὡς ὑποψήφιο μόνο του τό ΠΑΣΟΚ,ποιό πιστεύετε θά ἐρχόπταν πρῶτο κόμμα;

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/04/2012 21:57:01

        Ή, πιστεύετε ότι στις εθνικές εκλογές, το παιδί λάστιχο ο Ευάγγελος Βενιζέλος, μπορεί να διαλύσει τον Αντώνη, όπως τον αντίπαλό του στις εσωκομματικές εκλογές και να ξεπεράσει το 97,33% ;

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ dikefalosaitos 11/04/2012 22:14:09

          Ἢ,πιστεύετε ὃτι ὁ Ἀντώνης ὃτι θά συγκεντρώσει τίς ὑπογραφές πού ἀπαιτοῦνται γιά νά μπορέσει νά σταθεῖ ὣς ἀξιόμαχος ἀντίπαλος τοῦ γίγαντα ,μέγα ὑπερπατριώτη καί ἀρχιαντιμνημονιακοῦ Εὐάγγελου τοῦ Τρομεροῦ;

      • juliet avatar
        juliet @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/04/2012 22:03:26

        χαχαχαχα,ο Βαγγέλης!!κόμματος!

  7. GSV avatar
    GSV 11/04/2012 20:43:22

    Μαγειρευοντας συνεχως τα αποτελεσματα, σε πανελλαδικο επιπεδο κοντευουν να φερουν το ΠΑΣΟΚ στη πρωτη θεση οι δημοσκοποι. Ενα ΠΑΣΟΚ που δεν μπορει να βρει υποψηφιους.

    Σε επιπεδο νομων, καθως και στις 3 εκλογικες περιφερειες της Αττικης, η διαφορα της ΝΔ απο το ΠΑΣΟΚ ειναι τεραστια συμφωνα παντα με τις δημοσκοπησεις.

    Επομενως η απορια μου ειναι η εξης: Οι πανελλαδικες δημοσκοπησεις διεξάγονται σε αλλη χωρα απο οτι αυτες που διεξαγονται σε επιπεδο νομων και περιφερειων?

    Με απλα λογια καποιος μας δουλευει χοντρα.

  8. airman avatar
    airman 11/04/2012 20:45:20

    ''.... εμφανίζονται περισσότεροι να επιθυμούν τη νίκη της ΝΔ από αυτούς που δηλώνουν ότι θα την ψηφίσουν''.
    Αυτό ως γεγονός δεν είναι και εντελώς παράδοξο. Αν λάβουμε υπόψη ότι υπάρχουν ψηφοφόροι που θέλουν να ''τιμωρηθεί'' το ΠΑΣΟΚ αλλά για τους όποιους δικούς τους λόγους δεν θα ψηφίσουν (έστω και αυτή τη φορά) τη ΝΔ, θεωρούν τη νίκη της ως ''τιμωρία'' του ΠΑΣΟΚ.
    Ο εντοπισμός τους όμως σε μια δημοσκόπηση είναι πολύ δύσκολος και ως εκ τούτου η καταγραφή τους στη συγκεκριμένη γεννά ερωτηματικά τόσο ως προς τη μεθοδολογία αλλά και ως προς τη στόχευση. Ήτοι το ΠΑΣΟΚ θα ''τιμωρηθεί'' αφού θα βγει πρώτο κόμμα η ΝΔ με τις ψήφους των άλλων, άρα μην ψηφίζεται ΠΑΣΟΚ αλλά όποιο άλλο μικρό κόμμα θέλετε.

  9. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 11/04/2012 20:59:56

    Η Δημοσκόπηση Οικονομικού Τμήματος Παν. Αθηνών έχει εξαιρετικά παράδοξη κατανομή ηλικιών στο δείγμα.
    h**p://www.antinews.gr/2012/04/11/155707/#comment-952512

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Ο Θείος 11/04/2012 21:04:19

      Με ηλικιακό δείγμα 40,3 % 45 – 59 ετών 27,3 % 30 -34 ετών, 23,1 % άνω των 60 ετών και 8,8 % 21 – 29 ετών !!!!
      Πρωτότυπη στατιστική αντίληψη ηλικιακής κατανομής.
      ‘Αν το συγκρίνει κανείς που έχει στοιχειώδεις γνώσεις στατιστικής με την πραγματική πυραμίδα ηλικιών του Ελληνικού πληθυσμού….

      Θειούλη μου, σε πιάνω αδιάβαστο. Αυτή είναι η πραγματική πυραμίδα ηλικιών του πληθυσμού στην ... Ιπποκράτους.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ dikefalosaitos 11/04/2012 21:07:23

        Χα χα, δεν το σκέφτηκα! Τόσο "έξω στ' ανοιχτά" βγήκαν λοιπόν, για ν' αλιεύσουν μαργαριτάρια!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ dikefalosaitos 11/04/2012 21:13:32

        Εκείνο το ...ψηφολόγιο της ΧΑ βγάζει μάτι:
        Οι δηλώνοντες "κεντρώοι" και ψηφίζοντες ΧΑ είναι 4,5 %.
        Οι δηλώνοντες "κεντροδεξιοί" και ψηφίζοντες ΧΑ είναι 3 %.
        h**p://www.enikos.gr/data/photos/3daa2d6cccc0e8140bd005823b750a57.jpg

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 11/04/2012 21:04:34

      Ιδού:
      h**p://www.enikos.gr/data/photos/1c9c0cbb9fbcd207ee3ed917937ba362.jpg
      Ιδού και η πραγματική πυραμίδα ηλικιών 2005:
      h**p://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF:Pyramide_Grece.PNG
      Οι σχετικώς σχετικοί με στατιστική παρακαλούνται για τα συμπεράσματα.

  10. tasos1 avatar
    tasos1 11/04/2012 21:01:58

    Σε άλλο θέμα γράφαμε πως η ΝΔ μαζί με το ΠΑΣΟΚ ξεπερνούν το 60%, αν γίνονταν εκλογές σήμερα. Η τάση είναι ανοδική και η διαφορά μεταξύ των δύο κομμάτων είναι περίπου στις δέκα μονάδες με τάση διεύρυνσης υπέρ της Νέας Δημοκρατίας...
    Θυμηθείτε για μετά τις εκλογές...

  11. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 11/04/2012 21:11:01

    Ναι μωρέ, που να τρέχεις τώρα στους δρόμους, με τους Πακιστανούς (Μιχάλη sorry), τα αυτοκίνητα, τα καυσαέρια. Εδώ εντός, και στον 4ο δεν προλάβαμε να πάρουμε δείγμα.
    ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΑΚΗ.

  12. η Dimi avatar
    η Dimi 11/04/2012 21:11:45

    Χαράς Ευαγγέλια για την Αχαϊα! Υποψήφιος εκεί, ο Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου. Ο οποίος, ως πρώην πρωθυπουργός, εκλέγεται απευθείας χωρίς σταυρό http://www.capital.gr/News.asp?id=1466515

    • airman avatar
      airman @ η Dimi 11/04/2012 22:50:00

      Θα τον ''σταυρώσουν'' οι ανθυποψήφιοί του για να πλασαριστούν σε εκλόγιμη θέση! Έχει ενδιαφέρον ποιος θα βάλει τα μεγαλύτερα ''καρφιά''!

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ airman 12/04/2012 01:18:03

        Oντως, έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Το άτομο πασχίζει για ασυλίες με κάθε τρόπο!

    • Παστός Αστός avatar
      Παστός Αστός @ η Dimi 12/04/2012 05:01:39

      Κοίτα κάτι συμπτώσεις...
      Μαζική επίθεση από ακρίδες δέχθηκαν περιοχές στην Αχαΐα!
      Η κοινότητα Καλεντζίου κηρύχθηκε ακριδόπληκτη.
      www.zougla.gr/greece/article/prospa8ies-gia-tin-katapolemisi-akridas-stin-axaia

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Παστός Αστός 12/04/2012 12:08:18

        Aκρίδες! Οργή Θεού και μία από τις πληγές του σύγχρονου Φαραώ που επί των Εθνοκτόνων ημερών του, υποθηκεύονται και χρωστάνε ακόμα και οι νεκροί και οι αγέννητοι ακόμα Ελληνες ($34,103.09 έκαστος, σύμφωνα με το παγκόσμιο ρολόϊ χρέους).

  13. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 11/04/2012 21:19:45

    Φαντάζομαι ότι έχουν "σταθμίσει" το δείγμα πριν βγάλουν τα τελικά συμπεράσματα.

  14. Tassos avatar
    Tassos 11/04/2012 22:04:19

    Μέχρι πότε επιτρέπονται οι δημοσκοπήσεις? Εχω την εντύπωση μέχρι 15 μέρες πριν τις εκλογές.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Tassos 11/04/2012 22:44:03

      Καί πῶς θά περάσουμε τίς τελευταίες 15 μέρες χωρίς τίς δημοσκοπήσεις μας...,περνᾶ τό πρωϊνό χωρίς τίς τζούρες μας;

  15. axis avatar
    axis 11/04/2012 22:35:27

    Μην μασάτε με τις δημοσκοπήσεις. Τα ΜΜΕ και οι δημοσκόποι από το φθινόπωρο του 2008 με οργανωμένες κινήσεις έπεισαν τους δεξιούς ψηφοφόρους να μην πάνε στην κάλπη τον Οκτώβριο του 2009 με τα γνωστά αποτελέσματα. Αν οι δεξιοί δεν είχαν μασήσει, σήμερα η ΝΔ θα ήταν ακόμα κυβέρνηση, οι μισθοί και οι συντάξεις μπορεί να μην είχαν αυξηθεί αλλά δεν θα είχαν μειωθεί και η χώρα δεν θα είχε εξευτελιστεί παγκοσμίως. Πάτε και ψηφίστε ΝΔ. Η Νέα Δημοκρατία, με όλα της τα ελαττώματα, είναι η μόνη ασφαλής διέξοδος για τη χώρα. Αγνοήστε τις τάχα "ανεξάρτητες" πασοκικές σειρήνες. Όσοι ψήφισαν Καρατζαφέρη δεν άργησαν να καταλάβουν ότι ουσιαστικά ψήφισαν ΠΑΣΟΚ. Αγνοήστε τις τάχα ακροδεξιές κορώνες κάποιων δεκανικιών του ΠΑΣΟΚ. Όλοι αυτοί δουλεύουν για τον Βενιζέλο. Να μην περιμένουν οι δεξιοί νεοδημοκράτες οποιαδήποτε βοήθεια από τους πράσινους γλάρους. Οι γλάροι, σαν τον Καρατζαφέρη, μετά τις εκλογές θα στηρίξουν το ΠΑΣΟΚ και τον Βενιζέλο. Ο δρόμος είναι ένας: Αυτοδύναμη Νέα Δημοκρατία και Πρωθυπουργός ο Πρόεδρός μας Αντώνης Σαμαράς. Όλη η Δεξιά πρέπει να στηρίξει ΝΔ και Αντώνη Σαμαρά!!!

  16. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 11/04/2012 23:11:09

    Δεν είναι και τόσο ¨αναξιόπιστη¨ η δημοσκόπηση αυτή του καθηγητή του Ο.Π.Α.
    Μεγάλο μέρος του εκλογικού σώματος κατανοεί, άλλος συνειδητά-άλλος από ένστικτο, πως εάν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ λάβουν αθροιστικά 50% + 1 των εγκύρων, το ¨φόρτωμα του γαϊδάρου¨ μετά τις εκλογές θα είναι ασήκωτο, με βάση τα όσα προβλέπει η νέα δανειακή (είναι και το αγγλικό δίκαιο και η παραίτηση από την εθνική-κρατική ασυλία...).
    Ουδείς, με βασικές γνώσεις και εμπειρία, μπορεί να ισχυρισθεί βάσιμα πως το ΠΑΣΟΚ θα είναι ισοδύναμο ή πολύ κοντά στη ΝΔ, αλλά ούτε η διαφορά θα είναι χαώδης. Μπορεί και να βγεί τρίτο (οι ελπίδες τους ότι κάποιοι που πήγαιναν για ΔΗΜΑΡ θα επέστρεφαν, ενδεχομένως να μην τους βγουν, γιατί μπορεί να πάνε αριστερότερα, βλέποντας ότι ο Κουβέλης αποτελεί ¨πασοκικό συγκοινωνούν δοχείο¨).
    Η ψήφος θα είναι σε μεγάλο βαθμό ¨τιμωρητική¨, αλλά και ¨αμυντική¨, υπό την έννοια της διαφύλαξης (αν όχι της ανάκτησης) των όσων γλύτωσαν ως τώρα οι πολίτες από τη μνημονιακή λαίλαπα.
    Διότι, έτσι και εφαρμοσθούν τα όσα υπερψηφίσθηκαν προ 2μήνου και στη συνέχεια, πολλοί θα είναι εκείνοι που θα επιθυμούν να κόψουν και τα δυό τους χέρια μετά τις εκλογές.
    Αποτελεί πλέον πεποίθηση σε πολύ μεγάλο μέρος της κοινωνίας (και ανεξάρτητα με τις μέχρι τώρα πολιτικές επιλογές τους) ότι η μνημονιακή πολιτική, αλλά και η υπερτριαντακονταετής που οδήγησε σ΄αυτή, είναι η αιτία για την εξαθλίωση των Ελλήνων και για όσα χειρότερα φοβούνται ότι θα προκύψουν εάν συνεχισθεί αυτή η πορεία.
    Οσοι δεν το καταλαβαίνουν πολύ σύντομα θα το αισθανθούν με τα πιο άγρια ακόμη μέτρα που θα έλθουν, στην περίπτωση που αθροιστικά ΝΔ και ΠΑΣΟΚ συγκεντρώσουν πάνω από 50%, πράγμα μη πιθανό σήμερα.
    Το 40% μοιάζει πολύ πιο πιθανό.
    Αλλο πράγμα, όμως, οι επιθυμίες και άλλο η εκτίμηση μιάς κατάστασης.
    Αλλά, ¨κοντός ψαλμός αλληλούϊα¨, ¨Κυριακή κοντή γιορτή¨. Σε 25 ημέρες θα ξέρουμε.

    • Tassos avatar
      Tassos @ Γιαγκούλας 12/04/2012 08:44:25

      Ναι ενώ θα σωθούν αν ψηφίσουν "παλαβή Αριστερά" και "παλαβή Δεξιά". Μήπως να ψηφίσουν ΚΚΕ για κολχοζοποίηση ή ΧΑ για Δ'Ράϊχ ή κουκουλοφόρους για να τα κάψουμε τα ρημάδια τα μαγαζιά να ησυχάσουμε?

  17. aggelosview avatar
    aggelosview 11/04/2012 23:15:26

    H Public Issue σήμερα έβγαλε την επόμενη κυβέρνηση:
    Πρωθυπουργός: Αλέξης Τσίπρας - Πολυαγαπημένος όλων των Ελλήνων. Η δήλωση περί χάους τον Ιούνιο συσπείρωσε τους ψηφοφόρους.
    Οικονομικών: Στρατούλης- Συνδικαλιστής, για τις πρώτες 100.000 προσλήψεις. Έχει τεχνογνωσία.
    Μεταφορών-Υποδομών: Καμμένος Παν. - Έχει εμπειρία από εναέριες και θαλάσσιες μεταφορές. Επίσης θα στοχεύσει στην ανάπτυξη των υποδομών μέσω Χρηματιστηρίου, αφού διαθέτει ανάλογη εμπειρία.
    Εργασίας: Πάλι ο Καμμένος- Δε θα χρειάζεται να δουλεύουμε, αρκεί να βρούμε τη σωστή νύφη.
    Ανάπτυξης: Μεντρέκας- κοινωνικοποίηση μονοπωλίων. Θα πάρει τη θέση του Λάτση στα πετρέλαια και θα φέρει από τη Β. Κορέα τη συνταγή πώς από 1,45 ύψος μπορείς να φτάσεις το 1,42 χωρίς προσπάθεια.
    Προστασίας του Πολίτη- Σκουρλέτης -Κατάργηση των ΜΑΤ, ΥΜΕΤ, ΕΚΑΜ, κτλ. Απλοί αγωνιστές κουκουλοφόροι θα περιφρουρούν πλέον το ναό της Λαϊκής Ελληνικής Δημοκρατίας. Όσοι μπάτσοι θα μαζεύονται στο κάτω μέρος της πλατείας ή στην Αμαλίας θα διώκονται παραδειγματικά. Οι τσολιάδες θα φύγουν από το Σύνταγμα και στη θέση του μνημείου θα μπει ο άγνωστος γκαζάκιας-μολοτοφάκιας. Νεαροί θα φυλούν το μνημείο με αναμένες μολότοφ, προς τιμήν των αγωνιστών που έδιωξαν την τρόικα. Οι τσολιάδες καταργούνται γιατί θυμίζουν την κατοχική κυβέρνηση Παπαδήμου.
    Παιδείας: Ρεπούση- Τα βιβλία στην ώρα τους. Η ελληνική ιστορία θα ξαναγραφεί χωρίς εθνικιστικές παρωπίδες. Από τον Όμηρο και την Ιλιάδα.
    Επικρατείας: Τερέντιος Γρήγορος - θα κλείσει την ΕΡΤ, γιατί τον είχαν διώξει και θα μετονομαστεί σε indymedia newswire.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ aggelosview 12/04/2012 00:03:31

      Είχες έμπνευση πάντως!

    • Σικελιανος avatar
      Σικελιανος @ aggelosview 12/04/2012 12:09:24

      και γκεστ σταρ ο ΓΑΠ ως υπουργος Εξωτερικων... με την πρωτοποριακη διπλωματια του ζειμπεκικου, με καθαρες λυσεις (συνιδιοκτησια στο Αιγαιο), και με επιχειρηματα του τυπου "καλυτερα λιγοτερη γεωγραφικα εθνικη γη για να κοιμομαστε ησυχοι και εν ειρηνη"...

  18. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 12/04/2012 08:37:55

    Φίλε μου το ξέρω και δεν έχω απαίτηση να γίνεις δεξιός, όπως φαντάζομαι ούτε εσύ έχεις απαίτηση να στρίψω αριστερά, όμως είμαστε αναγκασμένοι να ζήσουμε μαζί γιατί είμαστε αδέρφια. Στη φάση που βρισκόμαστε το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να αποτινάξουμε από πάνω μας το σύστημα ΠΑΣΟΚ. Ένα ΠΑΣΟΚ το οποίο ξεγέλασε, είπε ψέματα τάζοντας έναν καλύτερο κόσμο και τελικά ήρθε και έκατσε στο σβέρκο μας και ταλαιπωρεί τις ζωές μας. Χρησιμοποιεί αγύρτες λαοπλάνους, κλέφτες πολιτικούς. Δημοσιογράφους, έντυπα, ηλεκτρονικά μέσα, δημοσκόπους και ένα σύνολο άλλων μυημένων απατεώνων για να μας εξουσιάζει. Ας δώσουμε τα χέρια και ας συμφωνήσουμε να διώξουμε το σύστημα ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ αδερφέ θα φύγει εάν δώσεις τη δύναμη στον εχθρό του. Εσύ τον ξέρεις καλά. Δεν σε άφησε σε ξερό κλαρί. Πρασινοφρουρό σε ανέβαζε σοσιαΛΗΣΤΗ σε κατέβαζε. Ναί εγώ ο κακός δεξιός. Με ξέρεις χρόνια ως πολιτικό αντίπαλο. Μας ενώνουν όμως τόσα πολλά. Τα παιδιά μας παίζουν μαζί και αύριο θα ζήσουν μαζί. Δώσε λοιπόν στον πραγματικό εχθρό αυτού του σάπιου πολιτικού μορφώματος τη δύναμη να διώξει το ΠΑΣΟΚ. Το ξέρεις ότι εγώ δεν θα δείξω έλεος σε αυτό που πολεμούσα χρόνια.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Dexi Extrem 12/04/2012 16:01:00

      D E .,
      Σ' ευχαριστώ από καρδιάς, που εκοπίασες να γράψεις μέρος από τις σκέψεις μου !

  19. JKAL avatar
    JKAL 12/04/2012 10:33:44

    Καπετάνιο μου,
    ούτε ο γιαλός ήταν στραβός ούτε εσύ στραβά αρμένιζες, ολόισιος ήταν και σε οδηγούσε ομαλά και άνετα στο λιμάνι της σίγουρης εκλογικής επιτυχίας και πρωτοστατούσες εσύ σ' αυτό. Αρμένιζες σωστά.
    Ώσπου αποφάσισες ν' αλλάξεις ρότα, αρμένισες στραβά και τώρα μας ρίχνεις πλησίστιους πάνω στη ξέρα του 20-25%.

    Γιατί ρε Καπετάνιο;

    Γιατί ρε Καπετάνιο μου δεν έχεις στρατηγική με έρμα;
    Γιατί πότε αντιμνημόνιο και πότε μνημόνιο, έχουν πειστεί πολλοί νομίζεις; Προς τι η αντιαριστερή και αντικαμμενική ρητορεία; Τι προσφέρουν; Έφτανε μόνο το διαρκές και ανελέητο κτύπημα στο ΠΑ.ΣΟ.Κ για την πολιτική που επέφερε την βίαιη φτωχοποίησή μας, Καπετάνιε μου.

    Γιατί ρε Καπετάνιο μου δεν έχεις οργανωτικούς ανθρώπους δίπλα σου;
    Επιτρέπεται, ρε Καπετάνιο μου, να μην δει κανείς (ο κατά τ' άλλα συμπαθέστατος ανεκδοτολόγος) τα 22 “όχι” που ερχόντουσαν, ώστε να προλάβεις να θεραπεύσεις την κατάσταση και να μην αναγκαστείς να υποστείς ανταρσία και να πετάξεις στη θάλασσα μεγάλο μέρος από το πλήρωμά σου ή να εξαναγκάσεις σε δημόσιο αυτοεξευτελισμό κάποιους από τους ναύτες, ώστε να επανεπιβιβαστούν;
    Επιτρέπεται, ρε Καπετάνιο μου, να σε στήσουν στη πατρίδα σου τη Μεσσηνία, με φόντο τους ρασοφόρους και μπροστά σε μηδαμινό ακροατήριο;
    Επιτρέπεται, ρε Καπετάνιο μου, 25 ημέρες πριν από τις εκλογές να μην συζητιέται τίποτα για το πρόγραμμά σου (αν υπάρχει);
    Επιτρέπεται, ρε Καπετάνιο μου, η μόστρα μας να είναι ο συχνά αμήχανος “...έτσι;”; Για θυμήσου τα επικοινωνιακά ρεσιτάλ του Τ. Λαμπρία και του αρχισολίστα Θ. Ρουσσόπουλου.

    Καπετάνιε μου, θα μπορούσα να σου αναφέρω αλλεπάλληλα και χοντροκομμένα στρατηγικά, οργανωτικά και επικοινωνιακά λάθη. Λάθη που μας έφεραν σ' αυτή την τραγική κατάσταση, να βρισκόμαστε μπροστά σε εκλογική πανωλεθρία.

    Καπετάνιο μου, παρ' όλο που ναυαγο-σώζεις για τρίτη φορά, στη πολιτική σου ιστορία, το ΠΑ.ΣΟ.Κ, θα σε ψηφίσω με βαριά καρδιά, μόνο και μόνο επειδή φέρεις τη ΣΦΡΑΓΙΔΑ και εύχομαι στη Βουλή που θα προκύψει να ενωθεί και πάλι η μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη.

    Υ.Γ: Η πολιτική ορθότητα θα επέβαλε όλα αυτά να στα πω μετά τις εκλογές. Όμως, τότε, θα με έλεγες μ.Χ προφήτη. Εξάλλου, αν με λάβεις υπόψη σου, υπάρχει λίγος χρόνος να αφοσιωθείς στο, μέχρι τελικής πτώσης, κτύπημα του ΠΑ.ΣΟ.Κ, να παρουσιάσεις ένα κάποιο πρόγραμμα ελπίδας για τον ελληνικό λαό και να καταρτίσεις ένα ψηφοδέλτιο επικρατείας που θα κερδίσει ουσία και εντυπώσεις. Ίσως έτσι κάτι να περισώσεις.

    • bird avatar
      bird @ JKAL 12/04/2012 16:46:02

      Ο Σαμαράς έσωσε 3 φορές το ΠΑΣΟΚ; Πότε;

  20. franc avatar
    franc 12/04/2012 11:08:29

    Aγαπητέ JKAL πως γίνεται να λέμε τα ίδια τόσοι πολλοί και να μην μας ακούει κανένας και ιδιαίτερα ο Kαπετάνος? Μήπως τελικά έδωσε και τη σφραγίδα?

    • JKAL avatar
      JKAL @ franc 12/04/2012 11:17:46

      Η σφραγίδα ανήκει σε όλους μας. Ο Πρόεδρος την φέρει.

      • juliet avatar
        juliet @ JKAL 12/04/2012 11:19:53

        Σωστός!!!!

        • tak avatar
          tak @ juliet 12/04/2012 11:24:37

          Καλημέρα juliet! Εδώ άρχισε να "γελάει" ο καιρός. Και η άνοιξη!

          • juliet avatar
            juliet @ tak 12/04/2012 12:16:39

            Την καλημέρα μου και την αγάπη μου!Ολα ''γελάνε'' ή κάνω λάθος,tak;

          • tak avatar
            tak @ juliet 12/04/2012 12:39:20

            Όλα καλή μου, όλα!

      • GO avatar
        GO @ JKAL 12/04/2012 12:32:09

        JKAL, τα συγχαρητήριά μου.
        Ευθύς και δίκαιος.

        • Franklin S. avatar
          Franklin S. @ GO 13/04/2012 05:33:11

          JKAL,
          πιστεύεις αλήθεια ότι ακόμη σώζεται η παρτίδα;

  21. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/04/2012 11:16:56

    Οι δημοσκοπήσεις της ημέρας δείχνουν Βενιζέλο καταλληλότερο για πρωθυπουργό !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Στην Μπανανία μπορεί. Φανταστείτε το επίπεδο των δημοσκοπήσεων. Είναι μουσαντένιες. Ξεκάθαρα. Όταν το στατιστικό λάθος είναι συν-πλην 3-4% μπορεί να μας πει κανείς με ποιό κριτήριο ότι αφορά το ΠΑΣΟΚ παρουσιάζεται συν το στατιστικό λάθος ενώ τη ΝΔ πλην;

    Μια ωραία εξαγγελία χρειάζεται από τη ΝΔ ότι θα επανεξεταστεί το καθεστώς λειτουργίας των δημοσκοπικών εταιρειών και ότι θα απαγορευτεί η δημοσιοποίηση αποτελεσμάτων τους 2 μήνες πριν τις εκλογές. Δεν είμαστε αμερικανάκια. Δεν τις χρειαζόμαστε μέχρι τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Τι'να τις κάνει ο λαός; Πρέπει να βρούμε το θάρρος να πούμε ότι οι δημοσκοπήσεις είναι ελεγχόμενες και μέσω των κόλπων της στατιστικής μπορούν να βγάλουν ό,τι αποτέλεσμα επιθυμεί αυτός που την παραγγέλνει. Αν η αδιευκρίνιστη ψήφος είναι της τάξης του 20% τότε για τί συζητάμε; Σε αυτό βάλε το μεγάλο περιθώριο στατιστικού λάθους και έχεις την απόδειξη γιατί οι δημοσκοπήσεις πρέπει να απαξιωθούν σε επίπεδο αρχηγού κράτους ώστε να μην λαμβάνονται τόσο πολύ υπόψη. Δεν μπορεί να δίδεται τόσο μεγάλη δύναμη - να διαμορφώνουν πολιτικό κλίμα - σε μερικούς δημοσκόπους/υπαλλήλους διαπλεκομένων ως επί το πλείστον.

  22. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 12/04/2012 11:27:00

    Μας φτύνουν από παντού και νομίζουμε ότι βρέχει.

    Δημοσκόπηση της Pulse RC, που σήμερα δημοσιεύεται στην εφημερίδα "Το Ποντίκι".

    -Από όσους ψήφισαν ΝΔ το 2009, το 42%!!! σήμερα δηλώνει ότι είναι λίγο έως καθόλου πιθανό να ψηφίσει ΝΔ, με μόλις το 35%!!! να απαντά ότι είναι πολύ πιθανό έως σίγουρο να ξαναψηφίσει ΝΔ.

    -Ακόμη χειρότερα , από όσους ψήφισαν ΠΑΣΟΚ το 2009, το 57% σήμερα δηλώνει ότι είναι λίγο έως καθόλου πιθανό να ψηφίσει ΠΑΣΟΚ, ενώ μόνο το 25% των ψηφοφόρων του απαντά ότι είναι πολύ πιθανό έως σίγουρο να ξαναψηφίσει ΠΑΣΟΚ.

  23. GO avatar
    GO 12/04/2012 13:00:59

    Έλεος πια με την έκδηλη πολιτική ανασφάλεια του ηγετικού κύκλου που μας έφερε στο σημείο αυτό.

  24. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 12/04/2012 16:11:07

    Τις καλύτερες δημοσκοπήσεις τις έχουν τα στοιχηματζίδικα του Λονδίνου.
    Προσέξτε τα στοιχήματα που θα παίξουν για τις εκλογές.
    Οι εδώ υποτιθέμενοι δημοσκόποι είναι ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΙ και αποτυχημένοι. Νομίζουν ακόμη ότι μπορούν να υποτιμούν την νοημοσύνη των πολιτών.ΟΥΣΤ

  25. Ιανος avatar
    Ιανος 12/04/2012 22:12:04

    Στο γραφειο εχω δυο τηλεφωνα σταθερα. Πριν απο δεκα μερες περιπου (αφου με περνουν οι περισσοτερoι δημοσκοποι ισως τους ειμαι βοληκος) μου τηλεφωνη μια κυρια με μια προφορα σαν ξενη, στο ενα απο τα δυο τηλεφωνα, για δημοσκοπηση απο την GPO. Αφου τελειωσαμε με καλη στο αλλο τηλεφωνο η ιδια κυρια για τον ιδιο λογο,και αποφασιζω να κανω ζανα την συνεντευξη με αλλο ονομα και με διαφορετικη προφορα. Θελω λοιπον να πω οτι, αν το δειγμα ηταν 1601 ατομα εγω αντιπροσωπευω το 0,125% του δειγματος(με τις δυο συνεντευξεις) και με την αναγωγη πανελλαδικα και με το μπονους υπερ του πρωτου κοματος ειναι πανω απο 3% ετσι λοιπον κανουν τις δημοσκοπησεις. Αν αλλαξουν τα στοιχεια απο πεντε εξη ατομα να πως μειωνεται το ποσοστο της Ν.Δ.

  26. ΤΟΤΙ avatar
    ΤΟΤΙ 13/04/2012 04:05:24

    ΡΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ,ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΛΩΝΟΥΝ,ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΩΣΤΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ..ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΓΩ ΟΤΙ ΑΝ Η ΝΔ ΘΕΣΕΙ ΟΡΘΑ ΤΟ ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ..ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ,ΠΡΟ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΕΞΗΣ...ΝΔ 23-27% ΠΑΣΟΚ 18-22%ΚΚΕ,ΣΥΡΙΖΑ,ΔΗΜΑΡ 7-11%,ΑΝΕΛ 6-10%,ΧΑ,ΛΑΟΣ 3-4% ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΑΔΙΑΘΕΤΟ..ΜΙΚΡΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ(Π.Χ. Η ΔΡΑΣΗ-ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ PUBLIC ISSUE)ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΗ..ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΟΙ ΟΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΔΙΝΟΥΝ ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ POT RESPONSE EINAI 30%-40%(AYTOI ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ)..ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ(1000-1200 ΑΤΟΜΑ)ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΣΦΑΛΕΣ ΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5%..ΜΗ ΧΑΝΟΥΜΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

  27. Geros avatar
    Geros 13/04/2012 08:16:14

    Είναι εμφανές ότι δεν φταίνε οι δημοσκοπήσεις , το βλέπουμε όλοι κάθε μέρα γύρω μας ότι τα πράγματα δεν βαίνουν καλώς. Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε και την εμπειρία να κρίνουμε με την περιρρέουσα ατμόσφαιρα άλλων εκλογικών αναμετρήσεων , η σύγκριση δείχνει ότι το μήνυμα δεν περνάει στους ψηφοφόρους.
    Οι λόγοι είναι πολλοί και φυσικά δεν συμφωνούμε όλοι σε αυτούς , κατά την γνώμη μου είναι οι ακόλουθοι.

    1. Δεν καταφέραμε να αποτινάξουμε από πάνω μας τα λάθη της διακυβέρνησης Καραμανλή .Πολλοί ψηφοφόροι μας βλέπουν σαν κάποιον που οδήγησε το αμάξι τους , τους το τράκαρε και τώρα έρχεται να τους κάνει μαθήματα οδήγησης. Φυσικά και θα ήταν αδύνατον να μην πληρώσουμε ένα τίμημα για τα λάθη της περιόδου εκείνης , από τη άλλη όμως οι ενέργειες την ηγεσίας προς αυτή την κατεύθυνση είναι ελάχιστες. Οι ίδιοι ανθρώπου , τα ίδια λόγια και κυρίως η εξοργιστική προσπάθεια των διαφόρων να αποδείξουν με το κολοσσιαίο επιχείρημα "τότε μπορούσαμε να δανειστούμε" ότι δεν φταίνε , ναι μεγάλε και ο μακαρίτης πριν πεθάνει ανέπνεε ....
    2. Αδυναμία στρατηγικού σχεδιασμού . Δεν κατάλαβα τι κάνουν όλοι αυτοί οι φωστήρες στον πρωινό καφέ , αναλύουν την κατάσταση υποθέτω , αλλά εγώ βλέπω να εγκλωβιζόμαστε από τις εξελίξεις ανά τρίμηνο . Όταν έπρεπε να δείξουμε μεταμέλεια και να στηρίξουμε το πρώτο μνημόνιο (απείρως ελαφρύτερο από το δεύτερο) εμείς εξοργίσαμε τον κόσμο με ένα ξερό όχι , όταν έπρεπε να πατήσουμε πόδι και να πούμε δεν πάει άλλο είπαμε ναι και κάναμε συγκυβέρνηση ! Το όχι στο πρώτο μνημόνιο ήταν τεράστιο λάθος στρατηγικής , πριν έξι μήνες κυβερνούσες , το καράβι έπεσε στα βράχια , είναι αυτονόητο να βάλεις πλάτη. Έφερε απέναντι μας την κοινωνία που περίμενε έμπρακτη μεταμέλεια , έδωσε όπλα στο ΠΑΣΟΚ να μας αποκαλεί λαϊκιστές , μας έβαλε σε κόντρα με όλη την Ευρώπη και όσο και να μην το καταλαβαίνουν πολλοί μας οδήγησε στο ναι στο δεύτερο μνημόνιο . Αυτό είναι ένα παράδειγμα έλλειψης στρατηγικής σκέψης , υπάρχουν πολλά αλλα ακόμα , πυροβολούμε στα πόδια μας σε τακτά χρονικά διαστήματα. Δεν βρήκαμε τον ρόλο μας , βολοδέρνουμε μεταξύ αντιμνημονιακής ρητορείας και του προφίλ του κόμματος ευθύνης χάνοντας και στα δυο μέτωπα.
    3. Εντελώς λανθασμένη επικοινωνιακή διαχείριση του όπλου που λέγεται Σαμαράς.
    Έχεις αρχηγό έμπειρο αλλα ατσαλάκωτο , μέσα στο σύστημα αλλά ασυμβίβαστο , πατριώτη δεξιό αλλά με διεισδυτικότητα στην αριστερά , ούτε παραγγελια να τον είχες! Επίσης είναι ο μονος πολιτικός αρχηγός οικονομολόγος τώρα που το παιχνίδι παίζεται στην οικονομία και ακόμα και εμφανισιακά είναι εκατό φορές καλύτερος από τον Βενιζέλο που είναι σαν φάλαινα. Όλα αυτά τα έχεις και τι κάνεις? Ο μέσος πολίτης αν τον ρωτήσεις για τον Σαμαρά θα σου πει ότι θέλει να γίνει πρωθυπουργός ! Αυτό ! Τίποτα άλλο!
    Δεν πείθει η εικόνα που βγάζει ο Σαμαράς και αυτό για εμενα είναι θέμα επικοινωνιακού επιτελείου . Χρειαζόμαστε επαγγελματίες να πούνε στον Σαμαρά πέντε πράγματα , μην κουνιέσαι όταν μιλάς , όρθιος ο κορμός η κλίση του σώματος δείχνει ότι θες να αποφύγεις κάτι , όχι γκριμάτσες , όχι αυξομειώσεις στον τόνο της φωνής στις συνεντεύξεις (αυτά είναι για τα μπαλκόνια) δίνεις την εντύπωση ηθοποιού που απαγγέλλει χωρίς ειλικρίνεια , δεν φοράμε μπουφάν πάνω από κουστούμι , το επιτελείο σου όταν περπατάτε στον δρόμο πίσω σου όχι δίπλα σου . Ακόμα για εκπρόσωπο τύπου (τον άνθρωπο δηλαδή που θα μιλάει στα ΜΜΕ τον δεκαπλάσιο χρόνο από εσένα) βάζουμε κάποιον που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗΘΩΡΟΣ , δεν ξέρω αν είναι όντως αλλήθωρος ή το πρόβλημα είναι στα βλέφαρα , τον βλέπεις και ζαλίζεσαι όμως. Αυτά διαμορφώνουν εικόνα , δεν είναι λεπτομέρειες.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Geros 13/04/2012 14:04:58

      Συμφωνώ στις επισημάνσεις σας και προσθέτω:
      Διαβάζω εδώ και καιρό και δυστυχώς ακούω από τα πιο επίσημα χείλη (αυτά του Προέδρου) ότι στόχος της ΝΔ είναι η αυτοδυναμία και μόνο και αγανακτώ! Ακόμη και αν έχεις αυτόν τον στόχο στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου, δεν το διακηρύσσεις με αυτόν τον απόλυτο τρόπο σε μια κοινωνία που έχει σχεδόν καταστραφεί οικονομικά (και όχι μόνο) ακριβώς από αυτοδύναμες κυβερνήσεις και μάλιστα συνήθως (ελέω εκλογικού νόμου) κυβερνήσεις άνετες, σχεδόν στα όρια της απολυταρχίας! Αν μη τι άλλο, θα έπρεπε να λάβει κανείς υπόψη τις δημοσκοπήσεις, που όλες μα όλες, δείχνουν ένα εκλογικό σώμα που με πολύ μεγάλο ποσοστό (σχεδόν 70%) προκρίνει κυβερνήσεις συνεργασίας. Αν πιστεύουν οι επιτελείς του Σαμαρά στη Συγγρού πως οι εποχές είναι κατάλληλες για να πηγαίνει κανείς αδόκιμα και πρωτοφανώς κόντρα στη θέληση της πλειοψηφίας του κόσμου, τότε τι να πω, σημειώνω τη διαφωνία μου μπας και την ακούσει κανείς και εύχομαι να τους βγει η απόπειρα.
      Ακόμη κι αν κλείσει κανείς τα μάτια και τα αφτιά του και πείσει τον εαυτό του πως ΟΛΕΣ οι δημοσκοπήσεις είναι «φτιαχτές» και «μαγειρεμένες», μια απλή βόλτα στα καφενεία και στην αγορά εύκολα θα τον πείσει ότι σε αυτό τουλάχιστον το σημείο πρέπει να είναι σωστές. Γιατί απλούστατα, η επίκληση της αυτοδυναμίας ως απόλυτου στόχου στις επερχόμενες εκλογές ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ.
      Πιστεύω πως αυτή η προεκλογική τακτική (ή μήπως στρατηγική;) είναι λάθος και πρέπει να αλλάξει αύριο. Το τελευταίο που θα ήθελε να ακούσει ο απλός πολίτης αυτή την στιγμή είναι αδιάλλακτες και απόλυτες κουβέντες του στυλ : «ή αυτοδυναμία ή ακυβερνησία». Νομίζω πως η προεκλογική τακτική της ΝΔ τις επόμενες μέρες θα πρέπει να έχει ως άξονα την πρωτιά του κόμματος με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διαφορά από το δεύτερο κόμμα (ΠΑΣΟΚ;). Η αυτοδυναμία αν είναι να έρθει θα έρθει αλλά είναι λάθος να την εκβιάζει κανείς από ένα εκλογικό σώμα στα όρα της ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗΣ. Όσοι δεν το βλέπουν αυτό, κάνουν μεγάλη ζημιά στο κόμμα και υπονομεύουν τον ίδιο τον Πρόεδρο και την μετεκλογική του στρατηγική.

      • Geros avatar
        Geros @ akenaton 13/04/2012 18:25:44

        Έχεις δίκιο , η ιστορία με την αυτοδυναμία είναι ένας ακόμα αυτοεγκλωβισμός , από αυτούς που κάνουμε δυο χρόνια τώρα.
        Εμενα αντί για αυτό που ανέφερες που είναι σοβαρό με εκνευρίζουν περισσότερο οι λεπτομέρειες , που μόνο λεπτομέρειες δεν είναι γιατί δείχνουν πως δίπλα στον πρόεδρο υπάρχει γύμνια.
        Στην συνέντευξη στον Πρετεντέρη πίσω από τον ώμο του Σαμαρά υπήρχε μια φωτογραφία του Bill Clinton ! Ήταν στην πλάτη ενός βιβλίου πίσω από τον Σαμαρά , έβλεπα την συνέντευξη και άφριζα ! Ρε γαμώτο ΕΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ? Ένας να δει το κάδρο της κάμερας πριν βγει ο αρχηγός στον αέρα δεν υπάρχει? Εκτος αν νομίζουμε πως ο Clinton είναι τόσο δημοφιλής στην Ελλάδα που κάθε φορα που δείχνουμε την φωτογραφία του μαζί με του Σαμαρά κερδίζουμε ένα τις εκατό .
        Βάλε την μάνα σου ! Βάλε την γιαγιά μου την Βασίλο , όχι τον Clinton ! Τόση αδιαφορία για την εικόνα ?

        • akenaton avatar
          akenaton @ Geros 13/04/2012 20:04:33

          Πρέπει επειγόντως να προσλάβει έναν επαγγελματία για συμβουλές. Ολόκληρη η συνέντευξη για μένα ήταν ένα άθροισμα από "not to do's" σε βαθμό που να τραβάω τα μαλλιά μου. Τα περισσότερα τα επισημαίνεις, εκείνο που έβγαζε μάτι ήταν το διαρκές σκύψιμο και κούνημα του σώματος του Προέδρου. Αυτά είναι παιδαριώδη λάθη που θα πρέπει να μην επαναληφθούν. Στην τηλεόραση, πολλές φορές η εικόνα επισκιάζει τα λόγια (μην πω τις περισσότερες!).
          Καλή Ανάσταση εύχομαι!

  28. Θύμιος avatar
    Θύμιος 13/04/2012 17:34:38

    Ο Σαμαράς, σαμποτάρετε, από Καραμανλικούς & Dωράκιδες, στοιχειώδης αστική ευγένεια & κοινή λογική επιβάλει να υποστηριχτεί για να σωθεί η χώρα. Η εθνική αστική τάξη & το υγιώς σκεπτόμενο & δρών μέρος του ΠαΣοΚ, οφείλουν να τον υποστηρίξουν, ακλουθώντας το παράδειγμα της Άριας Αγάτσα.

  29. Factorx avatar
    Factorx 13/04/2012 21:07:19

    Όλοι οι επικοινωνιολόγοι τα ίδια λένε - ΟΛΟΙ. Και τα ίδια έλεγαν και στον Καραμανλή. Άστον να μιλάει όπως είναι, αυθεντικός.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.