#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/10/2012 13:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έκλεισε η συμφωνία-ανοίγει ο δρόμος για τη δόση



Έκλεισε η συμφωνία με την τρόικα και μάλιστα καλύτερη από αυτή που διέρρεαν μέχρι σήμερα τα κόμματα που συγκροτούν την κυβέρνηση. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Γ. Στουρνάρας μετά από σκληρή διαπραγμάτευση με τον Π. Τόμσεν, πέτυχε σημαντικές αλλαγές στο πακέτο των εργασιακών και πλέον το πακέτο περνά στα χέρια της ΔΗΜΑΡ η οποία είχε τις περισσότερες αντιρρήσεις.

Οι πληροφορίες που έχει το antinews αναφέρουν ότι είναι πολύ λιγότερες οι επώδυνες αλλαγές στα εργασιακά και ιδιαίτερα τα καυτά θέματα των αποζημιώσεων και της κατάργησης των επιδομάτων. Φαίνεται να επιλέχθηκε η συμβιβαστική λύση με σημαντικές, ωστόσο, υποχωρήσεις από την πλευρά της τρόικας έτσι ώστε να αποφευχθεί η κυβερνητική κρίση.

Νωρίτερα,  ο Γ. Στουρνάρας έκανε άτυπη ενημέρωση στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες στους οποίους και είπε ότι η τρόικα υποχώρησε σημαντικά και δε θα υπάρξουν περικοπές σε επιδόματα ενώ θα είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα σε ότι αφορά τις αποζημιώσεις. Δεν θα υπάρξουν δηλαδή περικοπές επιδομάτων γάμου ενώ το πλαφόν στις αποζημιώσεις θα φτάσει στο ποσό των 2.000 ευρώ αντί για 1,800 ευρώ που ακούγονταν μέχρι σήμερα.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «το πακέτο έχει κλείσει. Παρασκευή και Δευτέρα ο κ. Πάνος Τσακλόγλου (πρόεδρος του Σώματος Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων) θα ενημερώσει το euro working group ότι το πακέτο έκλεισε. Τα μέτρα θα έρθουν την ερχόμενη εβδομάδα στη Βουλή, με τη μορφή του κατ’ επείγοντος, σε δύο νομοσχέδια. Η συζήτηση και η ψήφισή τους θα πρέπει να έχει γίνει μέχρι και την 12η Νοεμβρίου. Όλο το βράδυ μιλούσα με την τρόικα, η οποία έχει ήδη κάνει σημαντικές υποχωρήσεις στα εργασιακά».

Εκτιμάται ότι έτσι θα καμφθούν οι όποιες αντιρρήσεις του Φ. Κουβέλη ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι πετάχθηκε στο καλάθι των αχρήστων και το non paper του Β. Σόιμπλε για το οποίο είχε βγει στα… κάγκελα ο Β. Βενιζέλος.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αποστόλης avatar
    Αποστόλης 24/10/2012 13:45:05

    Όχι που δε θα έκλεινε. Μιλάμε απίστευτο θέατρο αντε και σε λίγους μήνες τα ίδια πάλι όταν θα χρειαστούμε χρήματα ξανά

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Αποστόλης 24/10/2012 20:17:48

      Το θέατρο έχει καταντήσει φοβερά μονότονο. Διερωτώμαι αν του δίνει πια κανείς σημασία. Από την άλλη φανερώνει την έλλειψη φαντασίας αυτών που το στήνουν. ΑΗΔΙΑ!

      Τελικά τι έγινε με τον ειδικό λογαριασμό, στον οποίο επιμένουν οι Γερμανοί (βάσει ποιας συμφωνίας, άραγε;) να καταθέτουν τις δόσεις;

      Ο Σαμαράς βέβαια αρνείται, αλλά τελικά τίποτε δεν με πείθει ότι δεν θα υποκύψει. Δεν θα είναι και η πρώτη φορά!

  2. Νίκος Δραγασιώτης avatar
    Νίκος Δραγασιώτης 24/10/2012 13:45:10

    Ας ΑΝΑΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Νίκος Δραγασιώτης 24/10/2012 13:57:28

      Αν δεν έκλεινε θα ζούσες τον τσιπραίικο παράδεισο και σε λίγο χρονικό διάστημα τον εθνικοσοσιαλιστικό. Ζήτω που δεν αυτοκτονήσαμε.

      • anti-mnimonium avatar
        anti-mnimonium @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 24/10/2012 14:25:25

        και που ξέρεις οτι ο τσιπρας θα είναι χειρότερα;

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ anti-mnimonium 24/10/2012 15:10:57

          Αυτό θα έπρεπε να το καταλαβαίνεις από την όλη πορεία του μέχρι εκεί που έφτασε . Και από την ψεύτικη και υποκριτική γλώσσα και ύφος του.

          • σταρατα avatar
            σταρατα @ Diamond Angel 24/10/2012 15:23:45

            τώρα πού τό κατάλαβες τό ψευτικό καί υποκριτικό βγάζοντας από τό κάδρο όλο τό πολιτικό σύστημα πού στηρίζεις καί στηρίζω,μάλλον οί υποκριτές είμαστε εμείς πού βλεπουμε τά χάλια τόν αλλον χωρίς να΄κοιτάμε τόν καθρέφτη.τό μόνο μπράβο πού μπορούμε νά πούμε είναι στόν εαυτόμας πού καταφέραμε νά γυρίσουμε τήν ελλάδα στό 60 καί υποθηκεύσαμε τά παιδιά μας

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ σταρατα 24/10/2012 15:57:24

            Αφού τόσα χρόνια το καταφέραμε , κάτι πρέπει να κάνουμε για ν΄αλλάξει . Γκρίνια, φωνές και εύκολες λύσεις , δεν χωράνε . Οπως δεν χωράει και η ισοπέδωση της όποιας προσπάθειας . Εδώ που είμαστε έχουμε να επιλέξουμε μεταξύ κακής και καταστροφικής λύσης . Δυστυχώς.

          • noldor avatar
            noldor @ Diamond Angel 24/10/2012 16:36:25

            ... και επιλέξατε την καταστροφική.

          • σταρατα avatar
            σταρατα @ Diamond Angel 24/10/2012 16:52:18

            ατυχή τό πλαίσιο επιλογής κακής ή καταστροφικς λύσης.δέν νομίζω πλέον οτί αρμόζει μετά από τόσο καιρό νά πιπιλάμε τήν καραμέλα του γαπ βενιζέλου πού μάς έδωσαν τό ζητούμενο είναι λύση ή δεσμά .ή επιλογή είναι δικιά μας .αυτό πού λές είναι καταστροφικά ή άσχημα δεσμά όχι πάντως λύση.ή λύση θά έρθει μέ τήν αυτογνωσία μας καί αυτοκριτική μας καί όχι απότήν κοντόφθαλμή εγωιστική μας συμφέρουσας εντύπωσης τών δεδομένων πού έχουμε

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ σταρατα 24/10/2012 17:38:46

            Ατυχές, αλλά αυτό είναι. Και επειδή αυτό είναι , πιστεύω ότι μέσα από ότι έχουμε , προσπαθούμε . Αυτογνωσία και αυτοκριτική , προϋποθέτουν και την αναγνώριση της ευθύνης μας για το πλαίσιο. Αν αποποιηθούμε αυτών , τότε όντως είναι κοντόφθαλμη και εγωϊστική η εντύπωση των δεδομένων.

        • Dark Blue avatar
          Dark Blue @ anti-mnimonium 24/10/2012 15:37:38

          Δεν χρειάζεται να το ξέρεις, τα καταλαβαίνεις, αρκεί να έχεις έναν "κοινό νου," να δουλεύεις από μικρός, να μην είσαι αιθεροβάμων, να μην έχεις λεφτά στο εξωτερικό, να μην είσαι απατεώνας ("πρώην" ΠΑΣΟΚ), κλασικός αντιρρησίας και ξερόλας Ελληναράς..... απλά πράγματα !

          • σταρατα avatar
            σταρατα @ Dark Blue 24/10/2012 18:02:10

            Diamond Angel μού επιβεβαίωσες όσα ανάφερα πρίν γιά τό 60 καί τά παιδιά μας ευχαριστώ

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 24/10/2012 14:35:30

        Συμφωνω απολυτα !!!

      • avanti avatar
        avanti @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 24/10/2012 15:00:19

        ΄Η μεγάλη καβάντζα (σε ευρώ) έχει φίλε ή δεν έχεις κοιτάξει την ημερομηνία λήξης αυτών που παίρνεις, ήμαρτον πιά. Τώρα έχεις αυτοκτονήσει, σε λίγο χρόνο θα το καταλάβεις, είμαι σίγουρη.

  3. ΜΔ avatar
    ΜΔ 24/10/2012 13:46:12

    Ζήτωωωωωω!!!
    Χίλια μπράβο!!!
    Και χωρίς...πρόβες, εεε??? Να το σημειώσουμε και αυτό!!!
    Τι ερμηνείες... Μπράβο και πάλι μπράβο!!!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΔ 24/10/2012 13:57:51

      Το αυτό και σ' εσένα

      • ΜΔ avatar
        ΜΔ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 24/10/2012 15:27:22

        Το ότι δεν αυτοκτονήσαμε (i.e. Τσίπρας) για να τους δείξουμε πόσο λάθος έχουν σε αυτά που κάνουν, δε σημαίνει ότι δεν παραμένουν λάθος. Σε παραπέμπω στην αρθρογραφία του antinews για το που οδηγούν τα μέτρα αυτά. Δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο!
        Επίσης εγώ σχολίασα, πέρα από την ουσία της συμφωνίας, και το εξοργιστικά αντιαισθητικό "θεατρικό" που παίζεται όλες αυτές τις μέρες!
        Να υποθέσω τέλος ότι αντίστοιχα ειλικρινή "ζήτω" εσύ φώναζες και με τις μεγάλες μνημονιακές επιτυχίες του ΓΑΠ, σωστά?
        Φιλικά!

        • Κώστας avatar
          Κώστας @ ΜΔ 24/10/2012 17:28:10

          Μην ασχολήσαι με τον Μανώλης Μ. κρίνοντας από τα σχόλια του ανά καιρούς ο άνθρωπος είναι μνημονιακός μέχρι το κόκκαλο.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ ΜΔ 24/10/2012 17:26:01

      Παρακαλώ να βγει ξανά όοοολος ο θίασος επί σκηνής, για να ξαναμαναχειροκροτήσουμε !!!! Η αποθέωση μονάχα τους αξίζει !!!!

  4. Tassos avatar
    Tassos 24/10/2012 13:50:25

    Οχι ρε, μην κλείνετε την συμφωνία για να δω τους αφελείς να μαζεύουν 20 χρόνια λεφτά για να αγοράσουν χιλιάρι Lada, να πηγαίνουν Ουγγαρία και να τους βγαίνει 1000 ευρώ το άτομο, να έρχονται τουρίστες και να παζαρεύουμε συνάλλαγμα. Οχι πολύ παλιά, Ελλάδα του 80.

    • Nick avatar
      Nick @ Tassos 24/10/2012 13:58:11

      Ενώ σε λίγο με μισθό 200 Ευρώ (και αν) θα ταξιδεύεις μέχρι την Σαλαμίνα... Αρκεί που είμαστε στο Ευρώ.

      • Tassos avatar
        Tassos @ Nick 24/10/2012 14:00:07

        Πόσο χρονών είσαι ρε μάστορα? Γιατί εγώ θυμάμαι προ ΕΟΚ τα παιδιά στα χωριά της Καρδίτσας να μην έχουν να φάνε. Στην κυριολεξία να κοιμούνται νηστικά. Ετσι είναι η Ελλάδα σήμερα?

        • Λιογκος avatar
          Λιογκος @ Tassos 24/10/2012 14:01:55

          Έχει υψηλή ηλικία Τασσο...σαν τη δική σου!

        • Afroditi P. avatar
          Afroditi P. @ Tassos 24/10/2012 14:08:02

          Καλά, ''πέ μάστορα'', εκεί στην Καρδίτσα φαίνεται , άλλα σας λένε αυτοί που σας πληροφορούν...

          Μόλις την περασμένη εβδομάδα ανακοινώθηκε :

          '' 440.000 παιδιά στη χώρα μας υποσιτίζονται και δεν έχουν πρόσβαση στη θέρμανση.''


          http://www.alfavita.gr/arthra/440000-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CE%B6%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B5-%CE%BA%CE%AC%CF%84%CF%89-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CF%8C%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%86%CF%84%CF%8E%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF

          • cyprusnet avatar
            cyprusnet @ Afroditi P. 24/10/2012 14:58:39

            Καπίρα ή αλλιώς ψωμί ζεστό στο λάδι με ρίγανη τρώγαμε στην Ρούμελη, τελος '70- μεσα 80'.. Εσύ έμαθες τα κορν φλεικς και τις γκουρμε μαγειρικές φυσικά , αλλά στα 440.000 παιδάκια που ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ να μεγαλώσεις, να μάθεις παλι την Καπίρα και θα γελάει η καρδούλα τους... ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!

          • noldor avatar
            noldor @ cyprusnet 24/10/2012 15:49:19

            Τα παιδάκια πεινάνε γιατί δεν έχουν να φάνε τα απλά πράγματα όχι τα κορν φλέικς.

        • cyprusnet avatar
          cyprusnet @ Tassos 24/10/2012 14:12:02

          Tassos, θυμάμαι-το έζησα και συμφωνώ.. Αλλά έχουμε μικρή Μνήμη και λανθασμένη κρίση, εδω και πάρα πολλά χρόνια!!!.. Ολοήμερα Μπινελίκια στην Τρόικα, στους Ευρωπαίους και ρωτάς επίμονα/ ΔΥΝΑΤΑ.... Και τι άλλο έχεις να μου προτίνεις με Σ Τ Ο Ι Χ Ε Ι Α;;;!!!!... Τίποτα!!

        • Σπορέας avatar
          Σπορέας @ Tassos 24/10/2012 14:13:13

          Ε όχι και τέτοια ψέματα ρε φίλε, παιδιά του 74-80 νηστικά!
          Είπαμε νεοφιλελεύθερος και ευρωπαϊστής αλλά όχι και έτσι!

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ Tassos 24/10/2012 14:18:44

          Τασσο μου , αυτα εγραψα χθες και μου επιτεθηκαν. Ο κοσμος ακομα νομιζει οτι οι ξενοι μας χρωστανε . Δεν εχουν καταλαβει πολλοι τι σημαινει σταση πληρωμων. Τι σημαινει 70-100 ευρω συνταξη (Βουλγαρια) . Τι σημαινει να μη παραγεις αλλα να ξοδευεις δανεικα. Θα με ρωτησουν παλι , τωρα δεν υπαρχει φτωχια? Η απαντηση ειναι ναι υπαρχει αλλα καλλιτερα να ξεκινησεις την ανακαμψη απο το+ 20 για να φτασεις στο 100 παρα απο το -1000.

          • avanti avatar
            avanti @ Ρεαλιστης 24/10/2012 16:54:23

            Ελα, σούφεξε, ετοιμάζει και νέο πακέτο ο Σόϊμπλε, τι να λέμε, σας πείραν είδηση ότι την γουστάρετε την τρόικα και τα μνημόνια και είπαν να σας έχουν ευχαριστημένους... άντε καλορίζικα και σε καλή μεριά οι λαμβάνοντες..............

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ Tassos 24/10/2012 14:44:16

          Δεν ήταν "προ ΕΟΚ", ήταν μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '70 αυτά. Ήδη τέλη της δεκαετίας του '70 αυτά δεν υπήρχαν.

          Είναι αναίσχυντο ψέμα να υποστηρίζεις έμμεσα ότι τάχατες "η ΕΟΚ" τους έδωσε να φάνε. Είπαμε, ευρωλιγούρια, αλλά όχι κι έτσι.

        • armageddon avatar
          armageddon @ Tassos 24/10/2012 16:12:49

          Σιγά ρε φίλε ...Προ ΕΟΚ το 1980 η ανεργία ήταν 4 τα εκατό.

        • Διογενης avatar
          Διογενης @ Tassos 24/10/2012 17:15:19

          δωσ' της λιγο χρονο....

        • livas avatar
          livas @ Tassos 24/10/2012 18:59:50

          Καλησπέρα, σας τηλεφωνώ από Καρδίτσα. Επειδή εγώ γεννήθηκα τη δεκαετία του '70 και δε πείνασα, ρώτησα τη μάνα μου που γεννήθηκε τη δεκαετία του '40. Ε, λοιπόν πλούσιοι οι άνθρωποι μπορεί να μην ήταν. Φτωχοί ήταν και σε σε σπίτια χαμηλά ζούσαν και τα σπίτια από πλιθιά ήταν και στα χωράφια δουλεύαν μέχρι το βράδυ, αλλά τα παιδιά νηστικά δεν κοιμούνταν. Έλεος!

          • Tassos avatar
            Tassos @ livas 24/10/2012 20:53:18

            Πούλαγες το βαμβάκι 50 δραχμές και με το που μπήκαμε στην ΕΟΚ πήγε 350. Στα χωριά της λίμνης πάντως πεινάγανε.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Tassos 24/10/2012 13:58:29

      Πέστα ρε Τάσσο γιατί έχουν χάσει το μυαλό τους κάποιοι.

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Tassos 24/10/2012 14:06:41

      Σωστος

    • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ Tassos 24/10/2012 17:06:46

      Προφανώς κάποιοι ζουν σε άλλη χώρα όταν δεν βλέπουν γύρω τους την δυστυχία και την φτώχεια.Μερικοί συγκρίνουν με 1980 κ.λ.π. καμία σχέση.Είναι ξεκάθαρο ότι το 1980 ήταν ασύγκριτα καλύτερα με χαμηλή ανεργία χωρίς φόρους χαράτσια κ.λ.π.Τώρα οι νέοι μεταναστεύουν κατά χιλιάδες επειδή έμαθαν ότι τα μέτρα θα πιάσουν τόπο και η Ελλάδα θα γίνει παράδεισος.Τα μνημόνια διέλυσαν και φτωχοποίησαν την Ελληνική κοινωνία, η τακτικές αυτές οδηγούν σε ολοκληρωτική καταστροφή και σε Κινεζοποίηση του Έλληνα.

  5. Διογένης avatar
    Διογένης 24/10/2012 13:51:02

    Πολύ γέλιο. Είναι όλοι εξαιρετικά ανακουφισμένοι! Και ξεχνάμε έτσι πόσο επώδυνα είναι τα μέτρα των 13,5 δις ευρώ.

    Άντε, πανηγυρίστε τηλεθεατές, πανηγυρίστε υπήκοοι. Μην κάθεστε. Ζήτω η "σκληρή διαπραγματευση" για ένα θέμα εξαρχής ανύπαρκτο.

  6. Storm avatar
    Storm 24/10/2012 13:55:11

    Να την ακούσουμε και να την διαβάσουμε κιόλας, να δούμε επιτέλους τα αποτελέσματα των "διαπραγματεύσεων", γιατί μέχρι τώρα ακούμε και διαβάζουμε, διαρροές υπηρεσιακών παραγόντων και παπαγάλων.
    Για να δούμε τι θα δούμε...

  7. IOANNIS avatar
    IOANNIS 24/10/2012 13:58:59

    ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΜΕ 500 ΕΥΡΩ ΜΙΣΘΟ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ.ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2012

  8. Afroditi P. avatar
    Afroditi P. 24/10/2012 14:00:08

    Εύγε.

    Και είς ανώτερα.

    Αλλά , θα έλεγε κανείς, ότι δεν θα γελούσαν και τόσο πολύ στη φωτογραφία οι ΄' πρωταγωνιστές'', μετά από ένα τέτοιο θρίλερ..

  9. IOANNIS avatar
    IOANNIS 24/10/2012 14:06:39

    ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΥΡΙΕ ΤΑΣΣΟ,ΦΤΩΧΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΚΡΙΒΕΙΑ,ΓΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΣΤΑ ΥΨΗ , ΓΙΑ ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ?

  10. firiki2010 avatar
    firiki2010 24/10/2012 14:09:13

    H δικιά μου συνεισφορά στον σχολιασμό των προσφατων εξελίξεων : " Το "μπαϊράκι Κουβέλη-Βενιζέλου" στο firiki2010

  11. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 24/10/2012 14:09:35

    Επειδή επιτηδείως επικέντρωσαν κάποιοι μόνο στα εργασιακά όλο αυτό το διάστημα, να θυμίσω ότι η "συμφωνία" σημαίνει επίσης, και μάλιστα για όλους:
    -αύξηση της άμεσης φορολογίας, φορολόγηση των ΕΕ με flat tax από το πρώτο ευρώ
    -τεκνοκτόνος κατάργηση των αφορολογήτων για τα παιδιά
    -επέκαταση της "εισφοράς αλληλεγγύης" για 4 χρόνια ( να σε τι αφορούσε η... επιμήκυνση που σας πλάσαραν)
    -φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας, ακόμα και των άγονων/απρόσοδων κληρονομικών μικροχώραφων, από το πρώτο κιόλας τετραγωνικό
    -αύξηση αντικειμενικών αξιών, μολονότι οι εμπορικές έχουν ήδη πέσει κάτω από αυτές
    -διατήρηση των εξωφρενικών τεκμηρίων

    Χαίρετε και αγαλλιάσθε, "Ευρωπαίοι"...

    • Nect avatar
      Nect @ Αυριανιστής 24/10/2012 15:02:15

      Ετσι ειναι, οικονομικη σκλαβιά μεσω της υπερφορολόγησης κι ένα κράτος που σε οδηγεί είτε στη φοροαποφυγή είτε στη μετανάστευση.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Αυριανιστής 24/10/2012 22:16:58

      Πέστα Αὐριανιστή,γιατί κάποιους ἐδῶ μέσα τούς βλέπω πολύ ἀνακουφισμένους!Ξεχνοῦν ὅτι τό καινούργιο μνημόνιο δέν ξεκινᾶ καί δέν τελειώνει μόνο μέ τά ἐργασιακά.Ὑπάρχουν καί κάποιες ἄλλες λεπτομέρειες πού γρήγορα ξεχάστηκαν φαίνεται.Δέν πειράζει,θά ἔλθει ἡ ὥρα πού θά μᾶς τίς θυμίσουν σιγά σιγά...

  12. andreas avatar
    andreas 24/10/2012 14:11:37

    ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ

  13. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 24/10/2012 14:13:04

    Το πρωτο οχι γιατι τοτε υπηρχαν 290 δις ιδιωτικες καταθεσεις
    Το δευτερο οχι γιατι τοτε υπηρχαν 210 δις ιδιωτικες καταθεσεις και 42 δις φοροδιαφυγη. Αγαπητε καθε Ζαππειο αναφεροταν στις τοτε συνθηκες. Σημερα η μονη ελπιδα ειναι η δοση, η αλλαγη νοοτροπιας μας και η ανακαμψη στις επενδυσεις και στην οικονομια με παραλληλη περιθωριοποιηση των ακραιων συνδικαλιστων και πολιτικων παρατασεων. Μονο τοτε θα επιστρεψουν τα λεφτα και θα γινουν επενδυσεις

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Ρεαλιστης 24/10/2012 15:09:49

      '' Αλλαγή νοοτροπίας και περιθωριοποίηση των ακραίων συνδικαλιστών και πολιτικών παρατάξεων.''Το δεύτερο προϋποθέτει το πρώτο , που είναι και το δυσκολότερο αλλά και το ζητούμενο.

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ Ρεαλιστης 24/10/2012 15:29:19

      @Ρεαλιστής
      Αφού είσαι ρεαλιστής και τα πάς καλά με τους αριθμούς

      Μήπως σου λέει τίποτα , οτι το 2012 θα έχεις πρωτογενές έλλειμα 1,5 δις ίσως και λιγότερα ???????????????

      Τα ''ρεαλιστικά'' μέτρα είναι μόνον 13,5 δις................

  14. noldor avatar
    noldor 24/10/2012 14:13:13

    Μόλις προχθές ανακοινώθηκαν τα ίδια για την Ευρυτανία και την Ροδόπη μάλλον δεν παρακολουθείς την επικαιρότητα ίσως λόγω της υψηλής ηλικίας σου. Μήπως είσαι και συνταξιούχος το ερώτημα απευθύνεται και στον Μανώλη Μ.

  15. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 24/10/2012 14:15:51

    Έκλεισε η συμφωνία-ανοίγει ο δρόμος για τη δόση.
    Έκλεισε το καπάκι στο φέρετρο - ανοίγει ο δρόμος για τον τάφο.

    Και να θέλει κανείς να είναι αισιόδοξος και να πιστέψει όλο αυτό το κακόγουστο θέτρο που παίχθηκε τις τελευταίες εβδομάδες, δεν μπορεί.

    Εν πάση περιπτώσει, άλλα λένε όσοι κάτι ξέρουν παραπάνω :

    "Λάβρος κατά της Ευρωπαϊκής Ενωσης, ειδικότερα, και της Τρόικας, γενικότερα, για τις ακολουθούμενες πολιτικές στην Ελλάδα είναι ο κορυφαίος αμερικανός διανοητής Νόαμ Τσόμσκι.

    Ο 83χρονος καθηγητής σε ραδιοφωνική του συνέντευξη εξήγησε τι πιστεύει ότι πήγε στραβά στην ελληνική περίπτωση, ποιες είναι οι λάθος πολιτικές, αλλά και τι πρέπει να γίνει κατά τη γνώμη του για να βγει η χώρα μας από την κρίση.

    Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε: «Οι πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης καταστρέφουν την Ελλάδα!». Εξήγησε ωστόσο ότι δεν ενστερνίζεται θεωρίες συνωμοσίας, ούτε πιστεύει ότι η ΕΕ έχει κάποιο σκοτεινό σχέδιο και προσπαθεί επίτηδες να διαλύσει την Ελλάδα και την οικονομία της, αλλά ότι απλώς ακολουθεί λάθος πολιτική με τις χρεωμένες χώρες.

    «Τα μέτρα λιτότητας είναι βέβαιο ότι δεν μπορούν να αναθερμάνουν μία οικονομία, ούτε να αποπληρώσουν ένα χρέος. Αντίθετα το χρέος φουσκώνει. Και δεν είναι πως αυτές οι πολιτικές δεν δουλεύουν επί του παρόντος και θα αποδώσουν αργότερα. Αυτές οι πολιτικές δεν θα αποδώσουν καρπούς ποτέ» δηλώνει κατηγορηματικά.

    Σύμφωνα με τον Νόαμ Τσόμσκι, τα μέτρα που υιοθετήθηκαν στην Ελλάδα, όχι μόνο δεν έχουν βοηθήσει, αλλά αντίθετα έχουν καταστρέψει τον κοινωνικό ιστό στη χώρα, τον κοινωνικό ιστό που μέχρι πρότινος αποτελούσε κάτι «ιερό» για την ευρωπαϊκή ήπειρο.

    Σε μία δραματική αποστροφή του για τη χώρα μας τόνισε ότι «ο ελληνικός λαός έχει πιεστεί περισσότερο από όσο αντέχει και ότι το επίπεδο ζωής του Έλληνα έχει επιστρέψει στη δεκαετία του ‘60».
    Όπως είπε, οι πολιτικές αυτού του είδους ξεκίνησαν από τον πρώην αμερικανό πρόεδρο Ρίγκαν και τη Μάργκαρετ Θάτσερ και έχουν εξελιχθεί σε ένα «νεοφιλελεύθερο χτύπημα προς την κοινωνία».

    Υπογράμμισε δε ότι η ειρωνεία αυτής της κατάστασης είναι ότι σήμερα η ΕΕ πέφτει θύμα της ίδιας της της μεγαλοψυχίας. Ενώ δηλαδή προσπάθησε να ανεβάσει το επίπεδο ζωής φτωχότερων κρατών προκειμένου να δημιουργηθεί αυτή η ένωση, αυτό στη συνέχεια φάνηκε ότι είναι ένα σαθρό οικοδόμημα.

    Ο Νόαμ Τσόμσκι θέλησε να συγκρίνει και τις κεντρικές τράπεζες ΗΠΑ και Ευρώπης, θέλοντας να υπογραμμίσει μία σημαντική κατά τη γνώμη του διαφορά. Όπως είπε η αμερικανική Fed έχει ως βασικό στόχο να κρατάει χαμηλά την ανεργία, ενώ στην ΕΚΤ κάτι τέτοιο δεν αποτελεί προτεραιότητα.

    Προσπαθώντας πάντως να εξηγήσει γιατί επιβάλλονται τόσο σκληροί όροι στην Ελλάδα παρά το γεγονός ότι φαίνεται να μη λειτουργούν λέει: «Μπορεί να κρύβεται και ένας ταξικός πόλεμος από πίσω. Μπορεί να θέλουν να διαλύσουν το κοινωνικό συμβόλαιο, το ευρωπαϊκό κράτος δικαίου».

    Ο Τσόμσκι όμως επιτέθηκε και κατά των προηγούμενων ελληνικών κυβερνήσεων. Όπως είπε «ποτέ δεν βοήθησαν την κατάσταση. Υπάρχουν πολλά εσωτερικά προβλήματα στην Ελλάδα. Δε μπορείς να τα χρεώσεις όλα στην Τρόικα, αν και νομίζω ότι οι πολιτικές της είναι πράγματι κακές.

    Η ελληνική είναι μία δυσλειτουργική κοινωνία, από πολλές απόψεις. Για παράδειγμα οι πλούσιοι δεν πληρώνουν φόρους και, ναι ξέρω ότι αυτό γίνεται παντού, αλλά στην Ελλάδα η κατάσταση παραπάει. Επίσης υπάρχει μία άχρηστη και ζημιογόνα γραφειοκρατία που και αυτή οδήγησε στην κρίση.

    Ωστόσο έσπευσε να υπερασπιστεί ξανά τους Έλληνες λέγοντας ότι δεν πρέπει να τους «κολλάμε» στερεότυπα. «Οι βορειοευρωπαίοι κατηγορούν τους Ελληνες ότι δε δουλεύουν αρκετά. Αυτό δεν είναι αλήθεια. Οι Ελληνες δουλεύουν πολύ περισσότερο από κάθε βορειοευρωπαίο» είπε χαρακτηριστικά.

    Όσο για το τι μέλλει γενέσθαι; Ο Τσόμσκι πιστεύει ότι για να βγει η Ελλάδα από την κρίση πρέπει να δοθούν ευρωπαϊκοί πόροι που θα «πυροδοτήσουν» αναπτυξιακές δομές. Να υπάρξει ανάπτυξη, να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας.

    Στη συνέντευξη του μάλιστα κλείνει: «Είναι πολλοί οι άνθρωποι που απλώς θέλουν να δουλέψουν. Αυτή τη στιγμή χάνονται ανθρώπινες ζωές και χάνονται για πάντα. Οι νέοι άνθρωποι ειδικά, αν οδηγηθούν εκτός εργασίας, δεν μπορούν μετά να ανακάμψουν, δεν μπορούν να συνεχίσουν με τη ζωή τους!».

    • noldor avatar
      noldor @ Γιάννης Καλαματιανός 24/10/2012 14:22:35

      Ποιος είναι αυτός ο βλάκας, εγώ ξέρω μόνο τον Μάκη και τον Άδωνι αφού αυτοί λένε ότι θα σωθούμε έτσι θα είναι. Α, το λέει και ο Βαρβιτσώτης ο υιός. Πώ πω τι ευφυία, τι λόγος, τι επιχειρήματα, πραγματικά χθες βράδυ στην ΝΕΤ ήταν απόλαυση.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Γιάννης Καλαματιανός 24/10/2012 15:31:23

      Ο Τσόμσκι στη συνέντευξη αυτή είναι και ακριβής και ακριβοδίκαιος.
      Πολλές φορές είναι υπερβολικός στις εκτιμήσεις του. Αυτή τη φορά όμως, είπε μονον αλήθειες - αλλά προσοχή, δεν μίλησε για φέρετρα και τάφους, ούτε γαι θέατρα. Αυτά είναι συμπεράσματα bon pour l Orient.
      Η αλήθεια είναι όντως αυτή - η επανάληψις είναι μήτηρ μαθήσεως :
      1. Όχι σε θεωρίες συνωμοσίας ή ότι η ΕΕ έχει σχέδιο να διαλύσει την Ελλάδα και την οικονομία της. Απλώς ακολουθεί λάθος πολιτική.
      2. Οι πολιτικές αυτού του είδους ξεκίνησαν από τον αμερικανό πρόεδρο Ρίγκαν και τη Μάργκαρετ Θάτσερ και έχουν εξελιχθεί σε ένα «νεοφιλελεύθερο χτύπημα προς την κοινωνία».
      3. Η ειρωνεία της κατάστασης είναι ότι σήμερα η ΕΕ πέφτει θύμα της ίδιας της της μεγαλοψυχίας, Η ίδια είναι που προσπάθησε να ανεβάσει το επίπεδο ζωής φτωχότερων κρατών.
      4. Η αμερικανική Fed έχει ως βασικό στόχο να κρατάει χαμηλά την ανεργία, ενώ στην ΕΚΤ κάτι τέτοιο δεν αποτελεί προτεραιότητα.
      5. Οι Ελληνικές κυβερνήσεις ποτέ δεν βοήθησαν την κατάσταση. Υπάρχουν πολλά εσωτερικά προβλήματα στην Ελλάδα. Δε μπορείς να τα χρεώσεις όλα στην Τρόικα, αν και οι πολιτικές της είναι πράγματι κακές.
      6. Η Ελληνική είναι μία δυσλειτουργική κοινωνία, από πολλές απόψεις. Π.χ. οι πλούσιοι δεν πληρώνουν φόρους. Αυτό γίνεται παντού, αλλά στην Ελλάδα η κατάσταση παραπάει. Υπάρχει άχρηστη και ζημιογόνα γραφειοκρατία που και αυτή οδήγησε στην κρίση.
      7. Οι Ελληνες δουλεύουν πολύ περισσότερο (ποσοτικά) από κάθε βορειοευρωπαίο.
      8. Για να βγει η Ελλάδα (και όχι μόνον αυτή) από την κρίση πρέπει να δοθούν ευρωπαϊκοί πόροι που θα «πυροδοτήσουν» αναπτυξιακές δομές.

      Η συνέντευξη αυτή θα έπρεπε να γίνει γνώση όλων των πολιτών, όχι μόνον της Ελλάδας αλλά της Ευρώπης.
      Θα έπρεπε το ίδιο το Υπουργειο Παιδείας να την μοιράσει στα Σχολεία ΜΕ και στα ΑΕΙ.

      • Afroditi P. avatar
        Afroditi P. @ Ο Θείος 24/10/2012 18:53:49

        Πέραν του Τσόμσκυ, το λένε και τα αμείλικτα νούμερα, που έχουν επιτευχθεί με τα ήδη υπάρχοντα μέτρα.

        Οπως αναφέρει η τελευταία έκθεση της Standard and Poors για την ''πρόοδο'' της ελληνικής οικονομίας:

        ''Με βαθμολογία «10», δηλαδή με το χειρότερο δυνατό βαθμό στην κλίμακα κινδύνου, αξιολογεί η Standard & Poor's την ελληνική οικονομία, ενώ εκτιμά στο 10-11% τη συρρίκνωση του ΑΕΠ σωρρευτικά για το 2012 - 2013, επισημαίνοντας τις δυσοίωνες προοπτικές. Αυτά αναφέρονται στην έκθεση της S&P που εξετάζει τον τραπεζικό κλάδο με βάση τη στάθμιση κινδύνου της ελληνικής οικονομίας.''

        Γιατί λοιπόν , με τέτοια αποτελέσματα και με το χρέος να ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ, μας ''σώζουν'' με μιά ακόμα τεράστια δόση τέτοιων μέτρων, ενώ παράλληλα ελάχιστα γίνονται για να διορθωθεί η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ-- Ναι , η γραφειοκρατία είναι η μεγαλύτερη κακοδαιμονία του ελληνικού κράτους - στο Δημόσιο ?

        Και καλά οι ντόπιοι γραφειοκράτες, που επιβίωσαν τόσα χρόνια με το να αναγκάζουν τον ψηφοφόρο να απευθύνεται σε αυτούς, οχι για να τον διορίσουν, όχι για να κάνει κάτι παράνομο, αλλά για να πάρει σε εύλογο χρόνο ένα απλό ''χαρτί'', μιά απόλυτα νόμιμη έγκριση που έχει χαθεί σε κάποιο συρτάρι του δημοσίου, και πρέπει να τηλεφωνήσει βουλευτής για να ''βρεθεί'' ?

        Οι Γερμανοί ΔΕΝ έμαθαν από την εμπειρία της χώρας τους μετά τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο, με τις υπέρογκες αποζημιώσεις που έπρεπε να πληρώσουν, και την επακόλουθη άνοδο του Χίτλερ?

        Λόγω λοιπόν, της εμφανούς έλλειψης κάθε οικονομικής , και πολιτικής λογικής πίσω από όλα αυτά, καταλήγουμε τελικα στη ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΑ - την μόνη λογική εξήγηση.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Γιάννης Καλαματιανός 24/10/2012 15:34:57

      Γιάννη, τα είπε αυτά ο Τσόμσκυ;;; Τι λες; Μήπως σου είναι εύκολο μια και επικαλείσαι τα λεγόμενα του να μας θυμίσεις μερικές άλλες απόψεις του για να μάθουμε κι εμείς που "δεν ξέρουμε" τι εστί Τσόμσκυ;;;;

  16. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 24/10/2012 14:19:00

    Σ΄ευχαριστώ Θεέ μου. Τώρα ησύχασα ... Δε θα ζητήσω τίποτε άλλο για το 2012. Πραγματοποιήθηκαν όλες οι ευχές μου !!!! Ευχαριστώ Αντώνη...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ BLACKQUEEN 24/10/2012 22:19:31

      Κάτι καί γιά τό 2013 πού ὁσονούπω θά ἐνσκήψει;

  17. N.N. avatar
    N.N. 24/10/2012 14:26:41

    πω-πω!!
    τι Θρίαμβος για τον ... Κουβέλη!!
    Μιλάμε για ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ τραγωδία!!
    ΚΑΛΗΝΥΚΤΑ & ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ !!!

  18. Θόδωρος avatar
    Θόδωρος 24/10/2012 14:34:19

    Γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια,.......................

    Σα μωρά σας κατάντησε ο 30χρονος Ελληνικός Σοσια-ληστρισμός!

    Έχετε γίνει βαρετοί πια όσοι γκρινιάζετε! Εκτός κι αν είστε απ' αυτούς που τους "ακουμπάει" το ΣΔΟΕ.. Εκεί, δεν σηκώνω κουβέντα, έχετε δίκιο!

    • noldor avatar
      noldor @ Θόδωρος 24/10/2012 14:55:28

      Μήπως όσοι πανηγυρίζετε είστε τα μέλη του ΣΕΒ;

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Θόδωρος 24/10/2012 17:22:20

      xa xa xa. Να είστε καλά, γελάσαμε πάλι σήμερα.

  19. Tasos avatar
    Tasos 24/10/2012 14:37:21

    Το να θριαμβολογούν κάποιοι για κάτι που ακόμα και ο αγαπημένος τους ΑΣ έχει χαρακτηρίσει πικρό ποτήρι, είναι τουλάχιστον προκλητικό. Είναι βέβαιο δε πως ακόμα κι αν τους πείς ότι με αυτά τα μέτρα γυρνάς στο 1950 θα σου πουν μα με τους άλλους θα πάς στο 1940. Κι αν τους πείς ότι πάς στο 1820 θα σου πουν μα με τους άλλους θα πάς στο 1810. Δεν τους πιάνεις πουθενά δηλαδή και μάλλον πρέπει να έρχονται σε οργασμό ψάλοντας "ευρώ πάση θυσία" για όσο η θυσία δεν τους έχει χτυπήσει το κουδούνι.

    • Tassos avatar
      Tassos @ Tasos 24/10/2012 15:38:22

      Στο 2004 γυρνάμε σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ. Αν έχεις αντίθετη άποψη πήγαινε να τους πεις ότι κάνουνε λάθος.

      • Μαρκ avatar
        Μαρκ @ Tassos 24/10/2012 17:31:15

        στο 2004 χαχαχαχα εχεις τρελαθει τελειως ετσι?το 2004 ηταν μια απο τις πιο παραγωγικες χρονιες οσων αφορα το τζιρο....εχεις δουλεψει ποτε σου?

      • Λιογκος avatar
        Λιογκος @ Tassos 25/10/2012 00:14:53

        Σιγά ρε Τασσο...η ΕΛΣΤΑΤ το είπε... αυτοί δεν ήταν που μαγείρεψαν το έλλειμμα... τελικά είσαι πολύ χαμηλός σε ολα! Για κανένα ΠΡΟ-ΠΟ είσαι μονάχα...

    • dim avatar
      dim @ Tasos 24/10/2012 18:00:17

      Με τα μέτρα αυτά γυρνάμε στο 2004, ή για άλλους στο 2002, μέχρι εκεί. Από το 2002 στο 1950 θα γυρνάγαμε αν ο λαός επέλεγε στις 17 Ιούνη τις προτάσεις του Σύριζα, του Καμμένου, της ΧΑ και του ΚΚΕ. Αν δεν κάνω λάθος όμως, ακόμα και αθροιστικά, όλοι αυτοί οι ετερόκλητοι σχηματισμού της άκρας αριστεράς και της άκρας δεξιάς πήραν 45,8%, ενώ ο συνασπισμός των δημοκρατικών δυνάμεων της κεντροδεξιάς και της κεντροαριστεράς πήρε 48,3%...

      Ο λαός αποφάσισε και επέλεξε να ψηφίσει τα κόμματα που του υποσχέθηκαν παραμονή στο Ευρώ με θυσίες και επαναδιαπραγμάτευση... καταλαβαίνοντας ότι οι θυσίες και η επιστροφή στο 2002 είναι απαραίτητη προκειμένου να μην τα τινάξουμε όλα στο αέρα και γυρίσουμε 60 χρόνια πίσω..., πράγμα πολύ πιθανό αν ο λαός επέλεγε με τη ψήφο του το δρόμο της μπλόφας, των πυρηνικών, των τσαμπουκάδων και των μονομερών ενεργειών...

      Πάντως προς το παρόν, ό,τι υποσχέθηκε η τρικομματική το κάνει. Και στο ευρώ μας κράτησε, και επαναδιαπραγμάτευση έγινε, και επιμήκυνση και νέο κουρεμα θα πάρουμε και μένει το εξης: Αν η στρατηγική Σαμαρά αποδειχθεί σωστή και αυτά είναι τα τελευταία μέτρα, και από εδώ και πέρα παρθούν σοβαρά μέτρα για ανάπτυξη, η επιβράβευση θα έρθει με μια νέα τετραετια. Αν όμως χρειαστούν και νέα μέτρα, και η ανάκαμψη δεν φανεί ούτε καν από το β' εξάμηνο του 2012, τότε η μακροημέρευση αυτού του συνασπισμού θα έχει πρόβλημα...

      • dim avatar
        dim @ dim 24/10/2012 20:30:55

        * Το β΄εξάμηνο του 2013 πρέπει να έχει αρχίσει η ανάκαμψη, δηλαδή ναι μεν να κλείσει το 2013 συνολικά με ύφεση, αλλά συγκρίνοντας β' εξάμηνο 2013 με β' εξάμηνο 2012 να έχουμε σταθεροποίηση, ώστε στο 2014 να μπούμε σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης...

  20. Στουρναρικός avatar
    Στουρναρικός 24/10/2012 14:38:36

    Νομίζω ότι πολλοί από τους φίλους παραγνωρίζετε κάτι: δεν πρέπει να συγκρίνετε τη σημερινή κατάσταση (με δόση και μνημόνια) με την ιδεατή που έχετε στο μυαλό σας, αλλά με την σημερινή, αν δεν είχαμε δόση και μνημόνια.
    Τα 600 ευρώ του δασκάλου (που είναι λίγα, δεν το συζητώ, μην κοροιδευόμαστε) δεν θα τα συγκρίνουμε με τα 1500 ή τα 2000 που λέμε ότι πρέπει να παίρνει, αλλά με όσα θα του έδινε ένα κράτος που έχει κηρύξει παύση πληρωμών, δεν μπορεί να κάνει εισαγωγές ελλείψει συναλλάγματος, δεν έχει τράπεζες να λειτουργούν διότι δεν θα έπαιρναν χρήματα από τον ELA της ΕΚΤ.
    Εκεί βασίζεται και η ανοησία των Καμμένων (όνομα και πράμα) που μας λένε "τα χρήματα φτάνουν για μισθούς και συντάξεις, μπορούμε να διώξουμε την τρόικα". Αυτό βασίζεται στην υπόθεση ότι αν το κράτος κηρύξει παύση πληρωμών, θα τρέχουμε τότε όπως τρέχουμε τώρα να πληρώσουμε χαράτσι, έκτακτη εισφορά, φόρο εισοδήματος κλπ κλπ. Αν κανείς δεν πληρώνει τίποτε, θα σου πω εγώ τότε ποια θα είναι τα κρατικά έσοδα...
    Αυτό εννοεί ο Στουρνάρας όταν λέει: "θα πεινάσει κόσμος" και του απαντάει ο έξυπνος ο Σκουρλέτης "και τώρα πεινάει". Δυστυχώς, το δίλημμα είναι αν θα πεινάσει 1 εκατομμύριο ή 5-6 εκατομμύρια.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Στουρναρικός 24/10/2012 16:15:18

      Εξαιρετικός φίλε! Η σύγκριση διαρκώς γίνεται με αυτά που είχαμε ή (κατα τη γνώμη του καθενός) θα έπρεπε να έχουμε. Πολλοί διακινούν το παραμυθάκι "δεν έχουμε τίποτα πια να χάσουμε" Αμ δε! Το πρόβλημα είναι ότι δεν γίνεται να αναθέσουμε το κουμάντο για 6 μήνες στον Τσίπρα , κι αν δεν μας αρεσει να πουμε "ευχάριστώ πολύ, δεν θα πάρω" και να επιστρέψουμε στο ...σήμερα.

    • dim avatar
      dim @ Στουρναρικός 24/10/2012 18:21:06

      Ακριβώς, αυτή είναι όλη η ουσία, αλλά ο λαΙκιστής και ο ακραίος, δεν χαμπαριάζει από λογική. Τα άκρα και οι λαϊκιστές έχουν πάρει διαζύγιο με τη λογική εξ' ορισμού...

      Αυτό που κρίνεται τώρα πια δεν είναι αν θα συνεχίσουνε πχ οι γονείς μας να παίρνουνε σύνταξη 1500 ευρώ, ή αν θα πέσουν τώρα στα 1000 ευρώ. Τώρα κρίνεται αν θα πάρουν σύνταξη 1000 ευρώ ή αν δεν θα πάρουν καθόλου (ή για να μην είμαστε και απόλυτα μηδενιστές, αν θα πάρουν 1000 ευρώ ή αν θα πάρουν 400)....

      Επίσης η λογική του "θα πεινάσει κόσμος" δεν απευθύνεται σε αυτούς που ήδη πεινάνε. Αυτοί το ακούν αυτό και σου λένε "μα τι μας λέει τώρα αυτός, δε πάει στο δ....". Η διαπίστωση αυτή έχει να κάνει όχι με το 1 εκατ. που ήδη δεν τα βγάζει πέρα, αλλά με ένα επιπλέον κόσμο περίπου 4 - 5 εκατ. που με την επιστοφή στη δραχμή θα πέσει και αυτός απότομα και με διάρκεια δεκαετιών κάτω από το όριο της φτώχιας.... Αυτό προσπαθούν οι υπεύθυνοι πολιτικοί της χώρα να αποτρέψουν, και δυστυχώς οι υπόλοιπο ακραίοι σχηματισμοι δεν είναι ότι δε τα γνωρίζουν αυτά, αλλά τα αποκρύβουν και λένε τα αντίθετα, ποντάροντας στο θυμό και την απόγνωση του κόσμου, γιατί εύχονται μέσα τους να επιστρέψουμε στη δραχμή γιατί μόνο έτσι θα πραγματοποιήσουν αυτα τα οποία πραγματικά επιδιώκουν:

      Ενδεικτικά: Σύριζα: εγκαθίδρυση μιας δικτατορίας του προλεταριάτου, και εδραίωση της πρωτοκαθεδρίας τους μέσα από τη νομιμοποίηση χιλιάδων λαθρομεταναστών, ΚΚΕ: έξοδο από την Ε.Ε και εθνικοποίηση όλων της παραγωγής, ΑΝΕΛ: μπίζνες και χρυσές δουλειές επί της πτωχευμένης χώρας, ΧΑ: εκμετάλλευση της εξαθλίωσης και της ανόδου των εθνομηδενιστών στην εξουσία, ώστε μέσα από την "επανάσταση" και το νέο εμφύλιο, με σύμμαχο τα σώματα ασφαλείας και το στρατό να διώξουν τους καταστροφείς ακροαριστερούς από την εξουσία και να εγκαθιδρύσουν ένα φασιστικό ολοκληρωτικό καθεστώς που ονειρεύονται.

      Αυτές είναι σε γενικές γραμμές οι πραγματικές επιδιώξεις των άκρων. Αμφιβάλλει κανείς ότι αυτά είναι αδύνατο να τα πετύχουν όσο είμαστε μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης? Ενώ μόλις βγούμε και απομονωθούμε διεθνώς, τα πράγματα για αυτούς θα πάρουν το δρόμο τους… Και δυστυχώς όλα τα άκρα σιγοντάρουν, γιατί ο καθένας περιμένει να ολοκληρωθεί το προηγούμενο στάδιο. Πχ η ΧΑ παρακαλάει μέσα της να αναλάβει ο Σύριζα την εξουσία, γιατί έτσι μόνο θα βρεθεί ένα βήμα πιο κοντά στην επίτευξη των δικών της στόχων…

  21. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 24/10/2012 14:38:49

    ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ έκλεισε και η τιμή της ντομάτας στο δημοπρατήριο στα 1.90 ευρώ .
    Η επερχόμενη αύξηση στη ΔΕΗ , θα σταθεροποιηθεί στο 20% .
    Κ αλα νέα ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ , αφου η τρόικα πήρε πίσω το 30% και δέχτηκε το 25% .
    Αλλη μια κολοτουμπα έκανε η τρόικα , στα εργασιακά δέχτηκε το 2000 ευρώ από το 1800 αποζημίωση σε αντιστάθμισμα ..να απολύεσαι ΠΑΝΕ- εύκολα .
    ΣΧΟΛΙΟ -ΕΡΩΤΗΜΑ
    πως σε μια ελεύθερη αγορά δεσμεύεις τον μισθό και επιβάλεις φόρους , ενώ διαπραγματεύονται ελεύθερα το κόστος ζωής ?
    Γιατί να μην μπει πλαφόν στο γάλα παράδειγμα 0,40 ?- στην ντομάτα 0 ,30 ?και στα εισαγόμενα να επιβληθεί επιδότηση στον επιχειρηματία από το κράτος μέλος του , που πούλα στο " υπό ομηρία μνημονιακο κράτος ¨" , ώστε να διευκολυνθεί και το ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών , αλλά θα βοηθήσει στην ανάπτυξη ?

    • Ηθικά Επτωχεύσαμεν avatar
      Ηθικά Επτωχεύσαμεν @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 24/10/2012 15:38:07

      Δεν βλέπω να σου απαντά κάποιος εχθρός της πάλαι ποτέ Κόκκινης Σοβιετίας τωρινός οπαδός της σημερινής γαλαζοπρασινοροζ Σοβιετίας .

    • cyprusnet avatar
      cyprusnet @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 24/10/2012 15:55:14

      Στην κόκκινη Κύπρο(5 χρόνια ΑΚΕΛ), που τα εργασιακά είναι απο Δεκαετίες αυτα που ζητούν οι Ούννοι απο την Τέλεια Δημοκρατία της Ελλάδας, ισχύουν αυτά τα τρία ερωτήματα σου ΑΠΟΛΥΤΑ.. Εχουν Ελεύθερη Αγορά με ΚΑΝΟΝΕΣ και ΦΟΡΟΥΣ, διαπραγματεύονται ΟΛΟΙ μαζί σαν Σκυλιά και έχουν ΜΟΝΟ ενα στόχο, την ευημερία της ΚΥΠΡΟΥ.. Τα άλλα άκαιρα που λες , περι ντομάτας, γάλακτος και πορτοκαλιού- Φτιάξε τα ΤΡΕΝΑ σου εντός του Ελλαδικού Χώρου, ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΕ την προσφορά και ζήτηση, ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΕ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΚΑΛΟΥ και μετά τα λέμε

      • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
        ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ cyprusnet 24/10/2012 19:02:16

        Ατύχησες
        Έφερες σαν παράδειγμα ένα μικρό off shore κράτος , το οποίο ξεπλένει , αποκρύπτει , εισοδήματα αλλοδαπών κατοίκων παρακρατώντας ένα 10% ως ¨βιδάνιο ¨ και εκτρέφει απατεώνες (καταπίστευμα – limited και άλλα καλούδια )
        Ένα κράτος δομημένο στο ότι παράνομο είναι έξω (μαύρο χρήμα) , γίνεται νόμιμο μέσα !!
        Ένα κράτος που δεν παράγει τίποτα , μόνο πατάτες στα κοκκινοχώρια .
        ΕΝΑ κράτος καταναλωτών και μονο , που ο πολίτης έμαθε στο big car -big house
        Ένα κράτος που ο δημόσιος τομεας είναι δέκα φορές χειρότερος από τον ελληνικό ( για ένα γνήσιο υπογραφής άλλαξα 8 γραφεία )
        ΤΟ ΑΚΕΛ δεν είναι κουμμουνιστικό κόμμα , ένα ΠΑΣΟΚ στην χειρότερη του μορφή
        Περίμενε και σε λίγο θα δεις ……

  22. Κώστας avatar
    Κώστας 24/10/2012 14:56:03

    Έτσι κι αλλιώς την δόση θα μας την έδιναν διότι η Γερμανία δεν θέλει να καταρέυσουν οι τραπεζές μας, αλλά από τα λεφτά της ανακεφαλαίωσης τους δεν θα δούμε δεκάρα τσακιστή, όπως ακριβώς έγινε και με τις προηγούμενες ανακεφαλαιώσεις! Μας έχουν φλομώσει στα ψέματα και μας περνάνε για ηλίθιους, αλλά η υπομονή έχει τα όρια της....

  23. avanti avatar
    avanti 24/10/2012 15:15:12

    Μπράβο, να βγούμε όλοι στους δρόμους να πανηγυρίσουμε, τι καθόμαστε ωρέ παιδιά, τέτοιος θρίαμβος, η ανόρθωση τη πατρίδας προ των πυλών.... και καθόμαστε.
    Αλλά ο καιρός γαρ εγγύς, μόλις εφαρμοστούν λοιπόν τα μετράκια να σας δώ παληκάρια μου, μόλις θα κάνουν φτερά τα πρώτα 9 δις από την Ελληνική οικονομία.......

    Τέλος αισθάνομαι μιά γαλήνη τώρα πιά που και ο Πάγκαλος αναγνωρίζει και στηρίζει τις προσπάθειες του Σαμαρά, θα ηρεμήσω, δεν θα ανησυχήσω ξανά για τίποτα, ξέρω ότι η τύχη της χώρας που ζω είναι σε καλά χέρια.....
    Τι κρίμα, τι κρίμα.

  24. Alex avatar
    Alex 24/10/2012 15:31:55

    Δεν φτωχύνατε αρκετά... θέλατε και Αντώνη Σαμαρά!
    ΜΟΚΟ ΤΩΡΑ.

    Ραντεβού τον Φεβρουάριο με το ΝΕΟ πακέτο μέτρων ή μήπως πιστέψατε Σαμαρά και Βενιζέλο οτι ήταν το τελευταίο;;;

    Απορία: Ποιός είναι πιο επικίνδυνος και πιο προδότης σε αυτή την χώρα;

    Αυτός που με καταστροφικά λάθη και ενέργειες μας έφερε εδώ που είμαστε, ή αυτός που αν και ΕΧΕΙ ΓΝΩΣΗ των συνεπειών αυτών των καταστροφικών λαθών ΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ και μάλιστα με περίσσιο πάθος;;;

  25. Karenin avatar
    Karenin 24/10/2012 15:34:58

    Βρε Μανώλη Μ, και Tasos, οταν τα μέτρα τα έπαιρνε το Πασοκ και ο Σαμαράς τα χαρακτήριζε, τέλος πάντων όπως τα χαρακτήριζε, θυμάστε πως σχολιάζατε;
    Δίκιο και τότε δίκιο και τώρα;

    • Μαρκ avatar
      Μαρκ @ Karenin 24/10/2012 17:33:58

      φυσικα...αν εισαι κομματοσκυλο το δικιο ειναι αυτο που λεει το κομμα

  26. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 24/10/2012 15:42:06

    Ενα άγχος μου έφυγε τώρα μπορώ να πάω στην παρέλαση και να σηκώσω το χέρι που σηκώνει και ο Μιχαλολιάκος έχοντας το προτεταμένο να μπορέσω να χαιρετήσω με ανοιχτή τη παλάμη όμως όλους τους δημοκράτες βολευτες
    Τελικά Στουρνάρα τα κατάφερες νιώθω εθνικά υπερήφανη που για μια φορά ακόμα έβαλες 10.000.000 Ελληνες σε σχήμα Π .
    Επιτέλους θα πάρουμε τη δόση που δεν θα δώσει τίποτα στον λαό αλλά θα τα πάρουν όλα οι Τράπεζες και θα σωθούν αυξάνοντας για μια φορά ακόμα το χρέος .
    Διότι: η λογική του εθνικοποιούμε το χρέος και ιδιωτικοποιούμε τα κέρδη καλά κρατεί.
    Επιτέλους οι 3 καμπαλέρος ετρέξαν εγκαίρως ετρέξαν να βάλουν στο μέρος.
    Ακόμα και ο θυμός είναι πάρα πολύ για να το νιώσει κάποιος για κάτι ανθρωπάρια σαν εσάς .
    Ευχαριστώ Θεέ μου που με αξίωσες να ζήσω αυτή τη στιγμή .
    Ευχαριστώ διότι μου άνοιξαν οι ορίζοντες και ενώ μέχρι σήμερα έλεγα ότι ακόμα και ο προδότης έχει όρια μόλις σήμερα έμαθα ότι τα μόνα όρια που υπάρχουν είναι αυτά που έχουν οι πινακίδες στις λεωφόρους , δρόμους , εθνικές οδούς και υφίστανται για να τα υπερβαίνουμε.
    Σ ευχαριστώ διότι έλεγα μέχρι χτες ότι ας χαραμίσει κάποιος μια σφαίρα για όλους τους προδότες τώρα λέω ούτε σφαίρα γιατί αυτές τις έχουμε για τους εχθρούς και όχι τους προδότες.
    Σ ευχαριστώ τώρα μπορώ να ζητήσω να επιτρέψεις στον έξω απο δω να τους πάρει όλους τους και σ' εμάς δώσε και μία ευκαιρία μη κοιτάς χαζά παιδιά χαρά γεμάτα είναι ακόμα όσα πιστεύουν στα κόμματα .
    Θα τους περάσει τώρα που ούτε βαζελίνη δεν θα υπάρχει στα φαρμακεία θα κατανοήσουν τι σημαίνει το ΟΧΙ, και πια η διαφορά με το ΝΑΙ, καθότι άλλο το ναι ,άλλο το όχι ,αλλό το ναι μεν αλλά , άλλο το ναι σε μερικά όχι σε άλλα...
    άλλο μια ολίγη από γιουβέτσι και άλλο το βάλε μπάρμπα ένα πιτόγυρο με απ όλα .

  27. Tινα avatar
    Tινα 24/10/2012 15:46:32

    Είτε έγιναν όλα όπως τα λέτε είτε όλο αυτό ήταν μια παράσταση για εσωτερική κατανάλωση,το γεγονός παραμένει.Δικαιώνονται αυτοί που υποστηρίζουν ότι χρειάζεται να χτυπήσουμε και το χέρι στο τραπέζι.Και το ρόλο αυτό τον έπαιξε ο Κουβέλης χθες.Η δήλωση Σαμαρά δυστυχώς δεν διόρθωσε το επικοινωνιακό βατερλώ που υπέστη χθες η παράταξη.Έχει εγκλωβιστεί,προκειμένου να κλείσει αυτό το κεφάλαιο,σ'ένα ρόλο που τον αδικεί κατάφωρα.Το "προχωράμε με κάθε κόστος" δεν έχει αντίκρυσμα αν στο τέλος της διαδρομής μείνεις μόνος.

    • avax avatar
      avax @ Tινα 24/10/2012 18:21:05

      Αγαπητή Τίνα, έχει όμως αντίκρυσμα αν, οταν μείνεις μόνος, προλάβεις και παραδώσεις την σκυτάλη στον επόμενο, που είναι ο Αλέξης...

      • Αποδημος Εθνικιστης avatar
        Αποδημος Εθνικιστης @ avax 24/10/2012 20:17:46

        Καποτε θα καταλαβουμε ολοι ποσο λαθος κανουμε να μπαινουμε στο παιχνιδι ενος σαπιου, και ανυπαρκτου,πολιτικου συστηματος,που νιοθωντας οτι καταρρεει,θελει να παρει οσους περισσοτερους γινεται μαζι του.
        Πολιτικα Ζομπυ,ανθρωποι μαριονετες,οι ιδιοι που μας εφεραν εδω,οι ιδιοι που γαλουχησαν με ανθελληνικο και εγωκεντρικο δηλητηριο εναν ολοκληρο λαο,καλουνται τωρα,αλλα και υπερηφανευονται γ αυτο,να μας σωσουν.
        Αυτο ομμως αφορα και εμας,αφορα την κοινωνικη μας σταση και οντοτητα,βρισκουμε τον ευκολο στοχο στον διπλανο μας,στο συνομιλητη στο φορουμ,στον περιγυρο μας,και δεν βλεπουμε τα ανθρωπομορφα ζομπυ ,που εχουν ζωσει το Μαξιμου και τη Βουλη.Η λυση ειναι μεσα μας,ειναι διπλα μας,και θα ερθει μονο αν δουμε ολοι τον ιδιο εχθρο.

  28. andreas avatar
    andreas 24/10/2012 15:52:03

    1900 ΕΥΡΩ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ?

    • Μαρκ avatar
      Μαρκ @ andreas 24/10/2012 17:34:39

      10.000 αφορολογητα

  29. θησεας avatar
    θησεας 24/10/2012 16:04:23

    τασσος@
    1ον. λεφτα δεν εχουμε ετσι κι αλλιως να αγορασουμε,εγω εχω ενα καινουριο 1989 μοντελο οποτε μου μενουν μονο 6 χρονια για να παρω λαντα!
    2ον.δεν εχουμε λεφτα να παμε ουτε μεχρι την κινετα,οποτε εσυ εισαι πλουσιος!
    3ον.για να ανταλαξεις συναλαγμα πρεπει να εχεις λεφτα(δραχμη ,ευρω ,φιορινι)
    κατι τελως παντων που δεν εχουμε οποτε ?

  30. θησεας avatar
    θησεας 24/10/2012 16:07:27

    το ονειρο σου ηταν να αλλαζεις καθε λιγο αυτοκινητο,να πηγαινεις στην Ουγγαρια ,για να βλεπεις τι καλα περναμε στο Ελλαντα, κ να αγραζεις εισαφωμενα ? ευγε νεοελληνα μου!

  31. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 24/10/2012 16:10:42

    Μέσα σε δώδεκα ώρες ο φοβερός Στουρνάρας με σκληρή διαπραγμάτευση ικανοποίησε και τις τελευταίες απαιτήσεις της ΔΗΜΑΡ.Τώρα ο Έλληνας μπορεί να κοιμάται ήσυχος και στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου να γιορτάσει και αυτή την μεγάλη επιτυχία του τεράστιου Στουρνάρα.Επειδή όμως το έργο είναι χιλιοπαιγμένο, στην επόμενη δόση σκηνοθετείστε κάτι άλλο, να αλλάξουμε λίγο, στέρεψε η τρικομματική από φαντασία;Και μνήμη χρυσόψαρου να είχαμε γίνονται όλα τόσο γρήγορα που δεν έχουμε προλάβει να ξεχάσουμε.Πάντως ο γαϊδαράκος έχει αρχίσει και μουλαρώνει και μετά θα προσπαθούν ορισμένοι να εξηγήσουν φαινόμενα και καταστάσεις.

  32. Κβάντα avatar
    Κβάντα 24/10/2012 16:13:26

    Έκλεισε η συμφωνία-ανοίγει ο δρόμος για τη δόση-και όποιος αντέξει!
    Αυτός έπρεπε να είναι ο τίτλος του κειμένου.

  33. Δεσποτης avatar
    Δεσποτης 24/10/2012 16:21:02

    Τι να μας πει κ ο Τσομσκι, εδω εχουμε Στουρναρα...

    @Τασσος
    Μεχρι το 2016 τουλαχιστον, καθε χρονο, μια με δυο φορες αναλογως θα ερχεται η τροικα και θα μας επιβαλει μετρα, αφου θα χρειαζομαστε περαιτερω χρηματοδοτηση. Ας υποθεσουμε οτι μεχρι τοτε υπαρχει ΕΛΛΑΔΑ ποσοι θα ζουν και ποσοι θα εχουν να φανε?

  34. Βασίλης avatar
    Βασίλης 24/10/2012 16:54:28

    Η "συμφωνία" είναι μόνο μέσα στο μυαλό του Στουρνάρα. Από την αγωνία του βιάζεται και κάνει συνεχώς λάθη, Η ΔΗΜΑΡ δεν έχει συμφωνήσει και θα το δείτε λίαν συντόμως.

  35. firiki2010 avatar
    firiki2010 24/10/2012 16:56:20

    Eντάξει αγαπητοί συμπολίτες και συνσχολιαστές. Ειρωνευθείτε και κάντε πλακίτσα. Την διάθεση σας την εξασφάλισαν κάποιοι που ανέλαβαν να κάνουν την "βρώμικη δουλειά" υπό τα γιουχαίσματα Τσιπραυγουλοκαμμένων και την δυσπιστία όλων μας. Γιατί αν δεν την κάνουν αυτοί την "βρώμικη δουλειά" θα έχετε άλλες εννοιες και καμμία διάθεση για πλάκα. (Και θα έχετε αλλάξει και τα ψεδώνυμα σας)

    • noldor avatar
      noldor @ firiki2010 24/10/2012 17:14:44

      Εννοείς τον ΓΑΠ και τον Παπακωνσταντίνου;

    • Μαρκ avatar
      Μαρκ @ firiki2010 24/10/2012 17:36:38

      οχι μονο την εκαναν αλλοι τη βρωμικη δουλεια αλλα την εκαναν και τσαμπα για να τρωμε εμεις με χρυσα κουταλια...αχαριστια φιλε μου

      • Α avatar
        Α @ Μαρκ 24/10/2012 18:37:37

        Σιγά ρε μεγάλε που θες και χρυσά κουτάλια;
        Έχεις επίγνωση ποιος είσαι;
        Έχεις επίγνωση πως ζούσες κι΄έτρωγες 30 χρόνια τώρα;
        Όταν ψήφιζες πασόκους στην εξουσία, να κατασπαταλούν τα κοινοτικά κονδύλια, να κάνουν ανεξέλεγκτο δανεισμό που πήγε στα ..... μην το πω, όταν σου ρίχνανε και σένα καμμιά θεσούλα στο δημόσιο για να μην γκρινιάζεις και να τους αφήνεις να κλέβουν ανενόχλητοι, αυτοί και όλη η περέα ΤΩΝ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΈΝΩΝ, τότε γιατί δεν αντιδρούσες; Σού φαινόντουσαν καλά και σωστά όλα όσα γινόντουσαν;
        Έ αυτά πληρώνουμε τώρα, και μη μιλάς καθ'ολου. Όσα γινόντουσαν και περνούσαν ανέμελα από μπροστά σου δεν σου έκαναν εντύπωση και σου κάνουν τώρα.
        Ε θα κάνεις πολλά χρόνια να φας με χρυσά κουτάλια, γιατί έφταιξες, που ανέχτηκες, που βολεύτηκες, που δεν προέβλεψες, που ψήφιζες αυτούς που ψήφιζες.
        Έτσι πληρώνονται τα λάθη 30 χρόνων.

        • Μαρκ avatar
          Μαρκ @ Α 24/10/2012 19:44:20

          Δεν εχω ψηφισει ποτε τιποτα και δεν προκειται ποτε να κανω τετοιο λαθος απλα γελαω με την γελοιοτητα του ολου πραγματος επισης δεν εχω δουλεψει ποτε στο δημοσιο...ειμαι 30 και αν ψηφισω στις επομενες εκλογες αυτο θα ειναι η πασοκ η νδ ωστε η καταστροφη να ειναι σιγουρη οι μονοι κερδισμενοι θα ειναι αυτοι που δεν εχουν ΤΙΠΟΤΑ να χασουν οπως εγω,,

          • Α avatar
            Α @ Μαρκ 24/10/2012 19:48:54

            εισαι δηλ. οπαδός του χάους, για να γελάς; Αμ θα κλάψεις πικρά.... δεν έχεις υπόψιν τι σημαίνει χάος.

          • Simon Bolivar avatar
            Simon Bolivar @ Α 24/10/2012 21:11:51

            και έτσι και γιουβέτσι . Εδώ θα δώσει ψήφο στην ΝΔ και πάλι τον εγκαλείς ?

          • Α avatar
            Α @ Μαρκ 24/10/2012 19:57:32

            Το σχόλιό μου δεν αναφέρεται σε σένα προσωπικά, αλλά στον νεο Έλληνα γενικά, που όλα τα αντιμετώπιζε ελαφρά κι΄ας γινόντουσαν δίπλα του ... πανηγύρια.
            Πάντως για νέο παιδί 30 ετών, που θα έπρεπε να σκέφτεται τη ζωή του στα σοβαρά, τέτοιου τύπου πλάκα για να γελάει δεν ξέρω που βγάζει. Μάλλον σε κλάμμα ...

          • Γιώργης Α. avatar
            Γιώργης Α. @ Α 24/10/2012 20:48:06

            Αυτή η μαλ### " δεν εχω τίποτα να χάσω" αποδυκνύει πόσο ασκεφτα μοσχάρια είμαστε.

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Γιώργης Α. 24/10/2012 21:34:21

            +1

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ Μαρκ 24/10/2012 21:13:50

            Αγαπητέ, αν έλθει η καταστροφή έχεις να χάσεις την επόμενη δεκαετία της ζωής σου τουλάχιστον.
            Κι επειδή ως τριαντάρης έζησες κάποια καλά χρόνια θα τα νοσταλγείς και θα τα διηγείσαι στα εγγόνια σου σαν παραμύθι.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ firiki2010 24/10/2012 19:48:58

      '' firiki'' , λίγες και σωστές κουβέντες .'' Α'', τις συμπλήρωσες.

      • Μαρκ avatar
        Μαρκ @ Diamond Angel 24/10/2012 20:32:56

        Για αυτο που χαιρομαι πιο πολυ απο ολα ειναι οτι ολα αυτα τα αριστεροδεξια κεντροωα δηθεν πολικα ακτρωματα τα οποια δεν παραγουν απολυτως κανενα κερδος για το κρατος θα παψουν να υπαρχουν εστω και μεσα απο δυσκολες καταστασεις...επιτελους πρεπει ο λαος αυτος να ξεφυγει απο αυτες τις μπαρουφες και να παει μπροστα!!!και σιγουρα δεν θα παει με το νεο κομμα του Σαμαραβενιζελου....αλλα εγω θα τους ψηφισω ω ναι!!ετσι θα εκτεθουν οσο δεν παει...ετσι θα ανοιξουν τα ματια τους και αυτοι που τα εχουν κλειστα...θυμησου ποια ηταν η σταση του παροντος site πριν τις εκλογες..αυτα

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ Μαρκ 24/10/2012 21:25:32

          Εύχομαι να έχουμε όλοι τη δυνατότητα , να δούμε ποιός λέει μπαρούφες και ποιός βλέπει .... Και προς το παρόν , κάποιοι φροντίζουν γι' αυτό .

    • Αποδημος Εθνικιστης avatar
      Αποδημος Εθνικιστης @ firiki2010 24/10/2012 20:52:27

      Εχεις απολυτο δικιο σε αυτο.....Αυτη ακριβως την αποψη εχουν και οσοι βαζουν τελος στη ζωη τους γιατι αυτοι ακριβως οι "αλλοι" το φροντισαν,οπως επισης οι "αλλοι" φροντισαν τον απολυτο εξευτελισμο Γεροντων 85 και 90 χρονων που στη δυση της ζωης τους,κοιταζουν απο μακρια ενα πιατο φαγητο.Και φυσικα αυτοι οι "αλλοι" εναναν ολη τη βρωμοδουλεια.δεν.......φαινετε?

      • Αποδημος Εθνικιστης avatar
        Αποδημος Εθνικιστης @ Αποδημος Εθνικιστης 24/10/2012 20:54:05

        η απαντηση ειναι για το "firiki"

      • noldor avatar
        noldor @ Αποδημος Εθνικιστης 25/10/2012 00:18:27

        Σόρρυ, αλλά οι παππούδες ψήφισαν ΝΔ.

  36. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 24/10/2012 17:09:36

    Μήνυμα ελήφθη,απο όλους
    Ο οργανισμός διεκδίκησης ολυμπιακών αγώνων 2004 , θα κλείσει μετά απο πολύχρονο αγώνα της κακιάς τρόικας, το έτος 2012, οκτώ χρόνια μετά την ολοκλήρωση των αγώνων.
    Η άνάθεση των αγώνων ,και η παύση λειτουργίας του θεάρεστου αυτού οργανισμού έγινε πολλά χρόνια πριν το 2004, αλλά λόγω γαλαντομίας τον διατηρήσαμε ,με δανεικά και φορολογία των φτωχών, μέχρι σήμερα.

  37. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 24/10/2012 17:25:33

    Υπόψη ότι η ΔΗΜΑΡ διαφωνεί και δεν αποδέχεται την version Στουρνάρα ως αποδεκτή βάση για συμφωνία.

  38. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 24/10/2012 18:45:51

    Εὖγε! Θερμά Συλλαλητήρια!

    • J. Van Helsing avatar
      J. Van Helsing @ Ἀντρέας 24/10/2012 18:59:01

      Kaλοoo...

  39. J. Van Helsing avatar
    J. Van Helsing 24/10/2012 18:55:19

    Οταν θα δουμε τα ανοργανωτα πληθη των (νεο)πεινασμενων να ξεχυνονται στους δρομους και να μην μπορουν να τα διαλυσουν ουτε τα ΜΑΤ ουτε οι "μπαχαλακηδες" τοτε θα καταλαβουμε τι ειναι τα νεα "μετρα"...

  40. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 24/10/2012 19:13:53

    Τώρα θα τρώμε όλοι με χρυσά κουτάλια! Περιμένουμε να μας ρίξουν και λίρες, όπως οι Εγγλέζοι στο ΕΑΜ στην Κατοχή...

  41. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 24/10/2012 19:34:22

    Ένας υπερυπουργός ονόματι… Στουρνάρας, ο σκληρός Τόμσεν, ο συνειρμικός Τσακλόγλου (που ευφυώς παραπέμπει στον Τσολάκογλου), ο πάντα καλόβολος Κουβέλης, ο Σκρουτζ Σόιμπλε: όταν η ζωή ξεπερνά και το τελευταίο τουρκοβραζιλιάνικο σίριαλ. Με τη διαφορά ότι εδώ οι ενέργειες των πλήρως αποκομμένων από το κοινό πρωταγωνιστών έχουν άμεσο και δραματικό αντίκτυπο στη ζωή της φιλοθεάμων πλέμπας (η οποία πάντως συνεχίζει να "βλέπει το θάνατό της" σχετικά ατάραχη). Η αμφίδρομη σχέση πάντως, αν και όποτε ερχόταν, εικάζεται ότι θα έδινε άγρια ομορφιά στην πλοκή…

  42. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 24/10/2012 19:40:28

    Aν δεν έκλεινε η συμφωνία τι θα γινόταν;
    Απλούστατα οι Τροικανοι δεν θα τσεπώνανε το ισόποσο σχεδόν , έναντι του χρέους και εμείς θα γλιτώναμε τους τόκους!
    Αυτά θα ήταν τα καλά νέα.
    Τα κακά νέα θα ήταν ότι, θα κηρύτταμε στάση πληρωμών με όλες τις πιθανές άσχημες επιπτώσεις.
    Συμπέρασμα, συμφέρει σε κανέναν αυτό το σενάριο; ΟΧΙ!
    Τα συμπεράσματα δικά σας.

  43. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 24/10/2012 20:04:36

    Ο Τσόμσκι το 2010 είχε πει, "Η Ελλάδα έχασε την οικονομική ευκαιρία της ζωής της! Θα έπρεπε να απειλήσει με στάση πληρωμών χωρίς καμιά πρόθεση μπλόφας και τότε οι ΕΕ θα έτρεχε πίσω της εκλιπαρώντας να αλλάξει γνώμη"!!
    Ας όψεται ο ΓΑΠ και ο αξιοθρήνητος Παπακωνσταντίνου , που απορώ ακόμα πως κυκλοφορούν ελεύθεροι!!

  44. ΒLACKQUEEN avatar
    ΒLACKQUEEN 24/10/2012 20:21:11

    Κύριε Κουβέλη μου, εσείς δεν είστε αριστερός, δεν είστε απλά αντιστασιακός, δεν είσαστε μονάχα επαναστάτης!!!!! Είσαστε πλέον ένας ΜΥΘΟΣ της σύγχρονης Ελληνικής Ιστορίας!! Ένας Τιτάνας είσαστε. Υποκλινόμαστε μπροστά στη γενναιότητα, τη ντομπροσύνη και την αγωνιστικότητά σας. Σας ευχαριστούμε που υπάρχετε κι υπερασπίζεστε τα ....εργασιακά δικαιώματα του λοβοτομημένου και ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΣΤΩΪΚΑ ΣΑΣ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ...

  45. nimou avatar
    nimou 24/10/2012 20:49:06

    Δεν καταλαβαίνω γιατί ανησυχείτε. Το πακέτο διαπραγματεύτηκε ο λέκτορας Σταϊκούρας…. Να είστε ήσυχοι…

  46. Tasos avatar
    Tasos 24/10/2012 20:54:16

    Ας μαζέψουν λίγο εκεί τον Στουρνάρα γιατί από την πολλή αγωνία να κλείσει το πακέτο, βγαίνει και λέει πράγματα που όχι μόνο δεν τα πιστεύει κανείς αλλά εκτίθεται και έξω και οι διαψεύσεις πέφτουν βροχή από έξω. Μια το θέμα με τον λογαριασμό που δεν υπήρχε, σήμερα με τη συμφωνημένη επιμήκυνση (!!! το άκουσαν στη Γερμανία και χάζεψαν) και τώρα ότι τάχα τα βρήκαν για τα εργασιακά (και παλι διάψευση ήρθε απ' έξω). Δηλαδή και να θέλει κανείς να κάνει αντιπολίτευση δε χρειάζεται αφού τα αυτογκόλ πάνε σύννεφο.

  47. tiramola avatar
    tiramola 24/10/2012 20:55:52

    Είναι και δυό θεματάκια που δεν έχουν διευκρινισθεί.
    Θα δίνουμε το ΦΠΑ σε έναν κλειστό λογαριασμό και θα μας δίνουν με το σταγονόμετρο και όπου εκείνοι κρίνουν ότι χρειάζεται?
    "Επιμήκυσνη" πήραμε τελικά?

    Οφείλω πάντως να συγχαρώ τον Στουρνάρα που πέτυχε εκτός των άλλων, προειδοποίηση απόλυσης στους 4 μήνες αντί για 3 που επέμενε η ανάλγητη τροικα.

  48. panos avatar
    panos 24/10/2012 21:19:02

    Καλα τα σχολια του καθενος μας καλη και η κριτικη,αλλα θα ηθελα να κανουμε και αντιπροτασεις για ολα αυτα, και τις εναλλακτικες σε πολιτικα προσωπα που θα εχουν αλλη προοπτικη για τη χωρα και θα μας εβγαζαν απο τη κριση. Ειναι δυσκολο σε 3 η 5 μηνες να φτιαξεις ενα κρατος που ηταν απο δεκαετιες μπ@@@@@@ο, και ενας λαος στη πλειοψηφια του βολεμενος με δανεικα. Βεβαια υπαρχει και η λυση των ΑΚΡΩΝ,αλλα ας διαβασουν μερικοι την ιστορια μας με κατι εμφυλιους κατι χουντες, Κυπριακο κ.λ.π. οταν ο Ελληνας πηγαιναν στα ακρα και στο ΧΑΟΣ.

  49. Α avatar
    Α 24/10/2012 22:08:07

    δεν νομίζω να ψηφίζει ΝΔ.
    Δεν γνωρίζω πολλούς τύπου χαβαλέ να ψηφίζουν ΝΔ.

  50. dm avatar
    dm 24/10/2012 22:19:45

    @panos
    Μπορει να μην αποφυγουμε την πτωχευση με κεφαλαια ετσι και αλλιως.
    Προτιμω ομως να εχω ηγετη εναν πολιτικο με αρ@@ που θα τους τριξει τα δοντια και ας πτωχευσω παρα να σερνομαι καθε 3 μηνες για την δοση...
    Αυτοι εχουν προσκυνησει τους γερμαναραδες,εσενα σε πειραξε αν ο ελληνας θα κινηθει προς τα ακρα?

    • Α avatar
      Α @ dm 24/10/2012 22:41:47

      Τον πολιτικό ηγέτη ,είσαι πολύ τυχερός, γιατί τον έχεις μπροστά σου.
      Βγάλτε τα μυωπικά γυαλιά και δείτε επιτέλους ποιος νοιάζεται γι΄αυτή τη χώρα και ποιος την γράφει στ΄αρ@@@@ του που λες και συ.
      Είναι ο Α.Σαμαράς, ο πιο σοβαρός άνθρωπος που διαθέτει το Ελληνικό πολιτικό σύστημα, οι άλλοι όλοι είναι για τα μπάζα ...
      Να παρακαλάς να μας κυβερνήσει ο Σαμαράς για μεγάλο χρονικό διάστημα, μπας και φέρει την Ελλάδα στα ίσα της, διορθώνοντας όχι απλά τα λάθη, αλλά τα εγκλήματα, της προηγούμενης 30ετίας.

      • Α avatar
        Α @ Α 24/10/2012 22:53:38

        Σχέδιο Β και τρίχες δεν υπάρχει αγαπητέ.
        Στο σχέδιο Α θα μείνουμε με νύχια και με δόντια κι΄αυτό θα το κάνει ο Σαμαράς, γιατί είναι ο μόνος που μπορεί.

        • dm avatar
          dm @ Α 24/10/2012 23:04:16

          Σχεδιο Β δεν εχουμε εμεις που εχουμε το προβλημα.Χωρις σχεδιο Β δεν εχεις κανενα ελιγμο,οποτε η διαπραγματευση μετατρεπεται σε "ναι σε ολα"
          Οι "εταιροι¨ ομως εχουν και αν χρειαστει θα το εφαρμοσουν.
          Για μενα καλυτερα ενα τελος με πονο παρα ενας πονος χωρις τελος.

      • Μark avatar
        Μark @ Α 24/10/2012 23:03:45

        Ναι ετσι ειναι το ειπε και ο Παγκαλος

    • dm avatar
      dm @ dm 24/10/2012 23:06:38

      Προσεχε μονο μηπως ο ηγετης σου νομιζεις οτι εχει αρ@@ αλλα ειναι μονο τριχες... οπως το σχεδιο Β στο σχολιο σου

  51. τάσος avatar
    τάσος 24/10/2012 22:20:37

    http://www.youtube.com/watch?v=fdwC4vhc594

  52. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 24/10/2012 23:59:01

    ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΗΓΕΤΕΣ


    Ακούω καθημερινά τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα να λέει ότι η χώρα χρειάζεται κάποιο σπουδαίο ηγέτη και πως ακόμη θα ψάξει, θα βρει και θα δημοσιεύσει τους χρηματοδότες της Χρυσής Αυγής.


    Ας θυμηθούμε λίγο τι έλεγαν κατά καιρούς οι μεγάλοι ηγέτες .


    1) Θυμάστε τις απειλές του ΓΑΠ πρόεδρο του παλιού ΠΑΣΟΚ για το πιστόλι που έχει πάνω στο τραπέζι και πως θα πίεζε τους Ευρωπαίους ηγέτες .

    Τελικά το πιστόλι σκότωσε την χώρα του και τον Ελληνικό λαό.


    2)Θυμάστε τον ΝΕΟ μεγάλο ηγέτη του νέου ΠΑΣΟΚ ( ΣΥΡΙΖΑ ) να απειλεί τους ηγέτες της Ευρώπης να κατεβάσουν κάτω τα μολύβια όταν βρεθεί αυτός στο συμβούλιο κορυφής της Ευρώπης .

    Μεγάλη απειλή για τους Ευρωπαίους ο Τσίπρας .Εδώ γελάμε !!! Πριν μας απαντήσει για τους χρηματοδότες της Χρυσής Αυγής μήπως μπορεί να μας απαντήσει γιατί καλλιεργεί συστηματικά κλίμα ΑΝΤΙΓΕΡΜΑΝΙΣΜΟΥ ( σημειώστε ότι η Γερμανία είναι χώρα της Ευρωζώνης ) και ποιόν εξυπηρετεί αυτή η πολιτική ;


    Ο πρώτος μεγάλος ηγέτης ΓΑΠ ήδη βρίσκεται στην Αμερική και ‘περιθάλπτεται ‘ εκεί . Ο δεύτερος μεγάλος ηγέτης ( Τσίπρας ) βρίσκεται ακόμη εδώ για να συνεχίσει το έργο του πρώτου. Για αυτό μετά μανίας υποστηρίζει ότι οι Έλληνες βουλευτές δεν πρέπει να στηρίξουν την πολιτική Σαμαρά για να κλειδώσει η παραμονή της χώρας στην Ευρωζώνη .


    Και κάτι ακόμη . Μιας και ο λόγος για χρηματοδότες και ηγέτες . Αυτό το διάστημα με τις λίγες γνώσεις που έχω ξεχώρισα δύο ‘ ανθρώπους ‘ να κάνουν ΑΝΕΝΔΟΤΟ ΑΓΩΝΑ για να μην περάσει η πολιτική Σαμαρά .


    Αυτοί είναι ο Τόμσεν του ΔΝΤ και ο Τσίπρας του ΣΥΡΙΖΑ . Τα συμπεράσματα δικά σας για τους μεγάλους ηγέτες και τις χρηματοδοτήσεις κομμάτων .

    • panos avatar
      panos @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 25/10/2012 00:08:34

      Ο Τσιπρας φιλε μου καποτε θα παει και αυτος στα φιλαρακια του.........στο ΑΜΕΡΙΚΑ(στη πιο σαθρη οικονομια του πλανητη), αλλα αυτος θα παει στο ΜΙΤ οχι στο χαρβαρντ.

  53. noldor avatar
    noldor 25/10/2012 00:37:50

    Ένα μεγάλο κομμάτι των σχολιαστών εδώ είναι απογοητευμένοι Νεοδημοκράτες που εξαιτίας της πολιτικής κυβίστησης (έτσι λέγεται επιστημονικά;) του Σαμαρά μετακινήθηκαν σε πλείστους άλλους πολιτικούς χώρους. Οι αμετακίνητοι Νεοδημοκράτες εγκαλούν τον Τσίπρα και τον θεωρούν υπεύθυνο για όλα τα κακά της χώρας και με αυτό τον τρόπο νομίζουν ότι έχουν επιχειρήματα για να πείσουν τους πρώτους. Με το να λέτε ο Τσίπρας αυτό, ο Τσίπρας εκείνο νομίζετε ότι πείθετε αυτούς που απομακρύνθηκαν εξαιτίας των πολιτικών επιλογών της ΝΔ;
    Ως προς το τελευταίο που αναφέρετε, μας λέτε τι ότι υπάρχει ένας οικονομικός πόλεμος μεταξύ Γερμανίας και Αμερικής και ο Τσίπρας είναι με την Αμερική; Για νέο μας το λέτε; Αυτό σημαίνει ότι σύσσωμη η κυβερνητική συμμαχία (νυν και πρώην) έχει επιλέξει το άλλο στρατόπεδο; Και αυτό έγινε με την θέλησή της ή μήπως είναι αποτέλεσμα εκβιασμών (βλέπε λίστες κ.λ.π.); Σε αυτή την περίπτωση πιστεύετε ότι εξυπηρετούνται τα συμφέροντα της χώρας ή των δανειστών;

  54. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 25/10/2012 00:43:34

    Δεν δοκιμάζουμε μια φορά από τις πολλές τι θα γίνει εάν δεν μας δώσουν την δόση μας.Εσείς που πιστεύετε ότι η λύση είναι τα μνημόνια μήπως γνωρίζετε πότε αυτή η έρμη χώρα θα στραφεί στην παραγωγή;Μήπως αυτό γίνει όταν οι μισθοί θα φτάσουν στα 200,ο;Γιατί εσείς που υποστηρίζετε το μνημόνιο δεν μας λέτε για ποιον λόγο η ανεργία πάει βεντούζα πάνω από 25% και η μετανάστες είναι χιλιάδες.Η χώρα διαλύεται κάθε μέρα, το βιοτικό επίπεδο του Έλληνα υποβαθμίζεται, ολόκληρες οικογένειες δεν μπορούν να εξασφαλίσουν το φαγητό της ημέρας, το σύστημα υγείας πάει περίπατο, φόροι και χαράτσια κάνουν τον Έλληνα από νοικοκύρη φτωχό και επαίτη.Μήπως αυτοί που υποστηρίζουν ότι τα μνημόνια είναι λύση ζουν σε άλλη χώρα;μήπως είναι βολεμένοι και οι άλλοι να πάνε να γ.........;

    • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 25/10/2012 00:44:23

      οι μετανάστες

    • dm avatar
      dm @ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 25/10/2012 01:38:16

      μην ξυνεις πληγες !!!!
      μας ειπαν οτι αν πτωχευσουμε δεν θα εχουμε φαρμακα, πετρελαιο, τροφιμα.
      ενω τωρα εχουμε.....
      μας ειπαν οτι αν δεν παουμε την δοση θα βουλιαξουμε.
      ενω τωρα που θα παρουμε το νοεμβριο την οδση του καλοκαιριου θα σωθουμε....
      μας ζητησε ο Σαμαρας σημερα μεγιστη ενοτητα οταν φτανουν το γραφειο του σχεδια για ειδικους λογαριασμους....

      μεχρι το τελος του ετους θα τελειωσουν ολα κατα την γνωμη μου.
      Εινια καλυτερα να πολεμας ορθιος παρα να ζεις γονατισμενος και δεν μιλαει για το οικονομικο σκελος μονο αλλα και το ηθικο-ψυχικο.
      Χωρις λεφτα πολλα γινονται χωρις ψυχη τιποτα.

      • dm avatar
        dm @ dm 25/10/2012 01:40:56

        παουμε= παρουμε
        οδση=δοση
        μιλαει=μιλαω

  55. Θόδωρος avatar
    Θόδωρος 25/10/2012 08:02:17

    Εάν γελάτε με αυτά που καταλαβαίνετε ότι εννοώ, τότε τι άλλο να πω? Δεν θέλω να πιστέψω ότι αντιμετωπίζετε τα πράγματα κάπως.... ελαφριά!..

    Ακόμη παρατηρώ και στα δικά σας γραφόμενα, καθώς και άλλων συνσχολιαστών, θυμό? οργή? Ένα μπέρδεμα, σύγχυση?
    ΟΛΑ ΚΑΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ!

    Λέτε κάτι και μετά το αναιρείτε, δεν μπορώ να καταλάβω τι πιστεύετε, τι πρέπει να γίνει, ξέρετε τι θέλετε?!

    Διατηρήστε την ψυχραιμία σας, δεν είναι καιρός για υστερίες!..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.