#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/05/2010 17:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έθεσε εαυτήν εκτός κόμματος…



Ένα ήταν βέβαιον: ότι η κα. Μπακογιάννη  δεν  θα μπορούσε να συμφιλιωθεί με την ιδέα της ήττας.

Είχε δημιουργήσει στρατούς έμμισθων και επαγγελματιών υποστηρικτών.

Είχε συγκροτήσει μηχανισμούς.

Είχε καλλιεργήσει και αναπτύξει δεσμούς με γνωστά κέντρα επιρροής και ισχύος, εντός και εκτός Ελλάδος.

Με άλλα λόγια, είχε προετοιμαστεί με τόση επιμέλεια και επί τόσο μακρόν, που σχεδόν είχε πείσει τον εαυτό της ότι η νίκη της ήταν δεδομένη …από το θεό. Αναπότρεπτη!

Και ξαφνικά συνέβη το αναπάντεχο!

Χιλιάδες τσατισμένοι  νεοδημοκράτες (και όχι μόνο) μια ώραία Κυριακή του Νοεμβρίου, το πήραν απόφαση. Σηκώθηκαν από τους καναπέδες και  ψήφισαν ελπίδα.

Η κα. Μπακογιάννη βρέθηκε αιφνιδίως, στο απόλυτο πολιτικό αδιέξοδο.

Να μείνει δεν μπορούσε και να φύγει δεν τολμούσε.

Ο …στρατός και οι στρατηγοί της ήττας,  την πίεζαν να πάρει αποφάσεις γιατί και αυτοί ήθελαν ρόλο για τον εαυτό τους. Τόσα χρόνια είχαν μάθει να ζούν   στη σκιά της και να παραγοντίζουν.

Την έτρωγε και  η αδυναμία της να χωνέψει την ήττα.

Έτοιμη από καιρό

Από τον Ιανουάριο και μετά η κα. Μπακογιάννη πρέπει να το είχε αποφασίσει και απλώς αναζητούσε την ευκαιρία για μια ηρωϊκή έξοδο ή ακόμα μια ηρωϊκότερη διαγραφή.

Κατ’ αρχήν να συμφωνήσουμε στα δεδομένα.

Τα αστικά  κόμματα δεν είναι αγέλες ούτε στελεχώνονται από στρατιωτάκια που ακολουθούν εντολές και οδηγίες.

Και ένα κόμμα όπως η Ν.Δ. πρέπει να ανέχεται και τις διαφορετικές απόψεις και τις διαφωνίες.

Να τις επιδιώκει κιόλας.

Ο αντίθετος λόγος είναι οξυγόνο  και  συστατικό της δημοκρατίας.

Όμως, στις δημοκρατίες αποφασίζουν οι πλειοψηφίες! Δεν έχει ακόμα επινοηθεί κάποιος άλλος,  πιο δόκιμος τρόπος.

Για αυτό και τη    στρατηγική  επιλογή  μιας παράταξης, έχουν  υποχρέωση όλα τα μέλη να την αποδεχθούν, να την υιοθετήσουν, να την τηρήσουν και να την υπερασπισθούν.

Γιατί διαφορετικά δεν υπάρχει κόμμα, αλλά σκορποχώρι!  Η χαρά των αντιπάλων!

Είναι επίσης προφανές ότι η κα. Μπακογιάννη αυτοπαγιδεύτηκε σε μια στρατηγική εξόδου από τη  Ν.Δ. που κατέληξε να είναι μονόδρομος.

Για όσους παρακολουθούν, έστω και εκ του μακρόθεν, τα πράγματα  ήταν εύκολο να καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι  η απόφαση ήταν ειλημμένη. Την αφορμή αναζητούσε.

Στήριξη στον κ. Παπανδρέου

Όμως και πάλι διέπραξε το λάθος. Απ’ όλες τις αφορμές που μπορούσε να βρεί, επέλεξε τη χειρότερη δυνατή!

Η κα. Μπακογιάννη επέλεξε να υποστηρίξει την Κυβέρνηση Παπανδρέου (γιατί περί αυτού πρόκειται και ας μη γελιόμαστε)  σε μια στιγμή που σχεδόν το σύνολο του ελληνικού λαού βρίσκεται  απέναντί  της!

Επέλεξε να στηρίξει μια κυβέρνηση, η οποία υφάρπαξε την ψήφο του ελληνικού λαού στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου λέγοντας ψέματα.

Επέλεξε να στηρίξει μια κυβέρνηση, η οποία επί έξη μήνες συνεχίζει να λέει ψέματα και να αυτοσχεδιάζει επικίνδυνα .

Επέλεξε να στηρίξει μια κυβέρνηση, η οποία από ανικανότητα, ανεπάρκεια ή δολιότητα, έκανε την Ελλάδα περίγελο της οικουμένης.

Επέλεξε να στηρίξει μια κυβέρνηση, η οποία ακόμα και εν μέσω οδύνης, μετά τον τραγικό χαμών τεσσάρων αθώων ψυχών,  έχει το θράσος  να θέτει διχαστικά διλήμματα του επιπέδου ή ψηφίζετε τα μέτρα ή πτωχεύουμε.

Επέλεξε κυρίως να στηρίξει μια κυβέρνηση η οποία έχει απαξιωθεί εντελώς στα μάτια της κοινής γνώμης και δεν μπορεί πλέον να δώσει ελπίδα.

Είναι αυτονόητο, ότι όποιος στηρίζει μια τέτοια κυβέρνηση,  δεν μπορεί να έχει θέσει στη Ν.Δ.

Η διαγραφή της ήταν μονόδρομος. Διαφορετικά  ο Αντώνης Σαμαράς, έπρεπε  να παραδώσει τα κλειδιά της Ρηγίλλης και να πάει σπίτι του.

Γιατί η ψήφος εμπιστοσύνης σε μια τέτοια κυβέρνηση είναι αντίθετη με τη θέληση του ελληνικού λαού.

Θα έλεγα μάλιστα ότι είναι  αντίθετη  και με τα συμφέροντα της χώρας.

Η κα. Μπακογιάννη σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή για τη χώρα, αλλά και για την παράταξή που την ανέδειξε και την τίμησε με υψηλά αξιώματα, επέλεξε να στηρίξει τον πολιτικό της αντίπαλο. Αναφαίρετο δικαίωμά της.

Όμως, αφού αποφάσισε  να ακολουθήσει αυτόν τον ολισθηρό δρόμο, πρέπει να παραιτηθεί και από τη βουλευτική της ιδιότητα. Αυτό υπαγορεύει η εντιμότητα.

Ο Αντώνης Σαμαράς, όταν διαφώνησε με μια κεντρική επιλογή του πατέρα της, παραιτήθηκε και από βουλευτής!



Και τώρα τι;

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η κα. Μπακογιάννη παρέχοντας ψήφο εμπιστοσύνης στον κ. Παπανδρέου, επιχειρεί να βλάψει τη Ν.Δ. σε μια φάση που ο Αντώνης Σαμαράς με το «ΟΧΙ» στην υποδούλωση της χώρας στο ΔΝΤ, εξέφρασε το κοινό αίσθημα.

Τα γνωστά διαπλεκόμενα ΜΜΕ θα επιχειρήσουν να μετατοπίσουν τη συζήτηση στα εσωτερικά της Ν.Δ. για να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη.

Θα προσφέρουν στην κυρία άφθονο πολιτικό χρόνο.

Στο παρασκήνιο, αλλά και στο προσκήνιο θα αρχίσουν να οργιάζουν τα σενάρια για τη διάσπαση της Ν.Δ.

Οι πρώτες δημοσκοπήσεις για τις εφημερίδες της Κυριακής και την «Ανατροπή» της Δευτέρας , πρέπει να έχουν ήδη παραγγελθεί.

Η Ν.Δ. θα αρχίσει να …βουλιάζει στις δημοσκοπήσεις.

Το ….κόμμα της Ντόρας, θα συγκεντρώνει υψηλά ποσοστά και θα αποτελέσει …τη θρυαλλίδα πολιτικών εξελίξεων.

Οι εξεταστικές επιτροπές, με τα συνδρομή του ΠΑΣΟΚ, θα  αθωώσουν  τους υποστηρικτές της κας. Μπακογιάννη προκειμένου να αποδοθούν «καθαροί» στην κοινωνία για τους ευνόητους λόγους.

Τα ..ορφανά του Μητσοτάκη και του Σημίτη θα βρούν, επι τέλους, φιλόξενη στέγη!

Οι κυβερνήσεις …συνεργασίας θα επανέλθουν στο προσκήνιο!

Υποτιμούν το λαϊκό αίσθημα

Το σύστημα που έφερε τον κ. Παπανδρέου στην εξουσία, αναζητά …υποστηλώματα γιατί καταρρέει.

Και νομίζουν ότι βρήκαν ένα ..ψηλό δοκάρι!

Όμως, λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο!

Δεν   έχουν καταλάβει το μέγεθος της λαϊκής οργής.

Δεν έχουν εκτιμήσει τις αντιδράσεις του κόσμου.

Δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι ο χείμαρρος που φουσκώνει θα τους παρασύρει.

Το στοίχημα για τον Αντώνη Σαμαρά, είναι να δώσει ρεαλιστική ελπίδα και προοπτική στον κόσμο αυτό και να τραβήξει  μπροστά. Και αυτοί που θα ακολουθήσουν θα είναι πολλοί.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. γιωργος avatar
    γιωργος 06/05/2010 17:50:50

    δεν περιμεναμε κ τιποτε καλυτερο απο την κορη του εφιαλτη.γνωστη οσφυοκαμπτης κ αυτη με την ψηφο της επιβεβαιωσε τη λαικη ρηση.....το μηλο κατω απο τη μηλια θα πεσει.
    ισως τωρα πλεον δουμε κ κυβερνηση δοσιλογων-εφιαλτων(παπανδρεου-μητσοτακη)...ο τσολακογλου μονο λειπει απο την παρεα τους
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ

    • Στέλιος Χ. avatar
      Στέλιος Χ. @ γιωργος 06/05/2010 18:49:31

      Το περιμέναμε χρόνια.
      Να ακολουθήσουν και όσοι έβλαψαν την παράταξη της ΝΔ.

  2. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 06/05/2010 17:50:53

    λοι θα ακολουθήσουμε την ελπίδα! Οι χιλιάδες κόσμου που είναι μαζεμένοι αυτή τη στιγμή έξω από τη βουλή ψάχνουν την ΕΛΠΙΔΑ! Και εύχομαι η μέρα που θα χαμογελάσουμε, θα βγούμε στους δρόμους από χαρά να μην αργήσει! Το σίγουρο είναι ότι η κ. Μπακογιάννη δε θα είναι μαζί μας!

  3. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/05/2010 17:51:48

    ο Σαμαρας εχει μοναδικη ευκαιρια μιας και δεν πηρε κανενα δαχτυλιδι ουτε ειναι απο τζακι. Αν διαγραψει και τους υπολοιπους ντενεκεδες ( μερα κ οχι νυχτα..) θα χαιρει της εκτιμησης του λαου.

    Οσον αφορα στον ΚΚ πρεπει ο ιδιος να φυγει απο το κομμα. Εστω τωρα να δειξει χαρακτηρα. Να γινει Δημαρχος ραφηνας οτι ναναι..

    Ο δε επιτιμος Θοδωρο-μπαμπας να παραιτηθει και ν ακολουθηση την πολυτιμη κορη.

    Ελπιζω μονο ΝΑ ξεκινησουν κομμα με τπτ επιχειρηματιες..!!!! χαχαχα να εθει να δεσει το συστημα.

    ΠΠ

    • Chris avatar
      Chris @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/05/2010 08:36:31

      Λυπάμαι που στο λέω, αλλά μάλλον δεν γνωρίζεις την καταγωγή του Σαμαρά...

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/05/2010 11:35:27

      Ο Αντώνης ΜΑΣ πήρε το δαχτυλίδι από 500.000 ΝΔκράτες. Δεν το ξεχνάει,απ ότι φάνηκε

  4. Orestios avatar
    Orestios 06/05/2010 17:54:55

    Ήταν δική της απόφαση και μόνο.
    Μα αυτό το κορίτσι να κάνει μόνο λάθη στη ζωή της?

  5. sawas avatar
    sawas 06/05/2010 17:56:30

    θα προσθετα και το, με το ναι...

    δηλωσε την την υπακοη της στους αφεντες της!!!

  6. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/05/2010 17:59:26

    Επειδή βλέπω ότι όλοι κοντεύετε να πεθάνετε απ' τη στενοχώρια που διαγράφηκε η Ντόρα το' χετε ρίξει στο χορό ...εεε στο κλάμα, να σας ενημερώσω ότι η κοπέλλα έχει γονείς συνταξιούχους του ΤΕΒΕ και ψήφισε ΝΑΙ γιατί αν τους κοβόταν η σύνταξη δεν θα μπορούσαν να ζήσουν

    • Orestios avatar
      Orestios @ Προφήτης 06/05/2010 18:16:34

      Πράγματι. Σκληρά εργαζόμενους

  7. lewnidas avatar
    lewnidas 06/05/2010 18:04:54

    να τους παρει ολους ομως και να φυγει. δεν θελουμε να μας αφησει κανεναν. ουστ απο εδω πουλημενο απολιτικο κοριτσακι!!

  8. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 06/05/2010 18:12:14

    O Kούλης ΤΙ θα κάνει;

  9. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 06/05/2010 18:14:19

    Δεν ειναι μονον στην Αθηνα. Σε ολοκληρη τη χωρα οι πολιτες ειναι οργισμενοι και περιμενουν να υπαρξει η ευκαιρια για να ριξουν στον Καιαδα και να εξαφανισουν οριστικως και αμετακλητως τον παπαντρεισμο και τους γιεσμεν συνεργατες του. Και μαζι με τους πολιτες ειναι και οι στρατιωτικοι και οι αστυνομικοι, εκτος απο ορισμενους δακτυλοδεικτουμενους ηρακληδεις του καθεστωτος και μερικους καννιβαλους απο τα ΜΑΤ, δεδομενου οτι ολοι τους υποφερουν και οι ιδιοι αλλα και οι στενοι και μακρινοι τους συγγενεις (γονεις, αδελφια, θειοι, ανηψια), καθως και οι φιλοι τους που βραζουν ολοι στο ιδιο καζανι.

  10. ΚΤ/ΤΡ avatar
    ΚΤ/ΤΡ 06/05/2010 18:23:18

    ANTE KAI YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ

  11. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 06/05/2010 18:30:32

    Τωρα φαινεται ποσο μικρος ειναι ο Παπουλιας, ο οποιος αντι να συνταχθει με τον λαο και να παραιτηθει προκαλωντας εκλογες, συμπλεει σταθερα με εκενους με τους οποιους συνδεεται παρα πολλα χρονια. Προσωπικα δεν περιμενα διαφορετικη σταση απο τον ανθρωπο που δεχτηκε, μαζι με μερικους αλλους (Γιωργο Κατσιφαρα κλπ.) να καλυψει με δηθεν δανειο τα "μαυρα χρηματα" με τα οποια αγοραστηκε το "κωλοσπιτο της Εκαλης", κατα την Γιαννοπουλειο ρηση.
    Αλλα, βλεπεις, μας τον "φορτωσαν" κι' αυτον στην πλατη και για δευτερη περιοδο μαλιστα...

    • Στέλιος Χ. avatar
      Στέλιος Χ. @ xenitemenos21 06/05/2010 18:50:21

      Το αίμα νερό δεν γίνεται....

      • zonitis avatar
        zonitis @ Στέλιος Χ. 06/05/2010 22:13:22

        Ειδικα αν ειναι αναμεμυγμενο με τσιπουρο γιαννιωτικο...

      • Chris avatar
        Chris @ Στέλιος Χ. 07/05/2010 08:37:17

        Σε μεγάλες δόσεις

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ xenitemenos21 06/05/2010 20:21:46

      Παπούλιας... Παπούλιας... κάτι μου λέει αυτό το όνομα... ποιος είναι ο κύριος;

    • Tassos avatar
      Tassos @ xenitemenos21 06/05/2010 21:37:27

      Δίκιο έχεις για το δάνειο. Πού το θυμήθηκες... Και μας πουλάει τρέλλα ο τύπος.

  12. ΒΑΣΙΛΗΣ avatar
    ΒΑΣΙΛΗΣ 06/05/2010 18:31:00

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ!!!

  13. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 06/05/2010 18:36:07

    Κι ακόμη να φαντασθείτε δεν έχουμε στις συντάξεις και στους μισθούς τις μειώσεις. Από μεθαύριο θα γίνει ...της κατσαρόλας της αργεντίνικης. Να δώ πού θα κρυφτεί η Κόρη και ο Geoffrey.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 06/05/2010 23:01:40

      Δεν έχουμε δεί τίποτα ακόμα.

  14. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 06/05/2010 18:38:23

    ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΟΧΗΣ! Ο ΗΛΙΟΣ ΑΝΑΔΥΕΤΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!

  15. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 06/05/2010 18:39:49

    " Οποιος μου πηρε τα κουπια να τα φερει πισω.
    Αλλιως να τα κανει πατεριτσες.."
    Κραυγη απελπισιας-καταρα σε πινακιδα που ανηρτησε δυστυχης βαρκαρης
    μετα την κλοπη.
    Βλεποντας την κομησα σε φωτογραφιες κατα τη σημερινη ψηφοφορια με πατεριτσες, θυμηθηκα το κανο του Γωγου και μπηκα σε σκεψεις..

  16. Ηλίας avatar
    Ηλίας 06/05/2010 18:40:42

    Κιλτίδης, Παπαδημητρίου, Κεδίκογλου, Γιακουμάτος, Μητσοτάκης οι επόμενοι για να καθαρίσουμε από τη μούργα.

    • Στέλιος Χ. avatar
      Στέλιος Χ. @ Ηλίας 06/05/2010 18:51:36

      Μόνο;

      • laz avatar
        laz @ Στέλιος Χ. 06/05/2010 20:28:10

        κοιτα εγω κρινω βασει αποτελεσματικοτητας...ας πουμε επι κυριου προκοπη παυλοπουλου δεν εγινε το μπαχαλο το δεκεμβρη του 2008?επι υπουργιας του δεν ειχε γινει ξεφραγο αμπελι η ελλαδα και μαλιστα δηλωνε και "ευχαριστουμε που επιλεγουν την πατριδα μας"...συνεπως?
        παμε παρακατω...η ντορα κατ εμε θα επρεπε να διαγραφει ΑΝ εκανε ποτε την δηλωση υπερ της αντιπυραυλικης ασπιδας των ΗΠΑ.απο τοτε
        παρακατω. η κυρια γιαννακου κουτσικου κατηργησε το ασυλο που εχει ρημαξει τα πανεπιστημια?αντιπροσωπευε τον λαο απεναντι στα "συνωστιζονταν" των εθνομηδενιστων του πρωην ΚΚΕ εσωτερικου? ή χλευαζε ?
        παρακατω...? εχει πραγμαααα...
        θεωρειτε πως οι παραπανω κοσμουν το κομμα?

      • Ευθύμης avatar
        Ευθύμης @ Στέλιος Χ. 06/05/2010 21:34:43

        παυλόπουλος μόνο σε κανά αντασύα και κόματα υπέρ των λαθρομεταναστών θα είχε σημαντική προσφορά, αφού αυτά τα... κόμματα δεν ειναι στην βουλή.. μάλλον δεν χωράει και δαύτος.

      • Στέλιος Χ. avatar
        Στέλιος Χ. @ Στέλιος Χ. 06/05/2010 23:44:35

        Φυσικά όχι Aris.
        Δεν είναι μόνο ο Παυλόπουλος. Μειμαράκης; Ελπίζω να φύγει κατά Ντορούλας μεριά μόνος του.
        Κάθε στέλεχος που μας πίκρανε, που μας έκανε να σκύψουμε το κεφάλι. Βαθιά τομή τώρα.

      • laz avatar
        laz @ Στέλιος Χ. 07/05/2010 00:07:56

        φοβαμαι ομως πως σε καποιες περιπτωσεις εχουν υπερισχυσει οι δημοσιες σχεσεις...ελπιζω να μην ειναι ετσι και να διαψευστω..Η ΝΔ για να γινει ξανα κομμα εμπιστοσυνης πρεπει να δεχθει ενα αληθινο "πογκρομ"διαγραφων...και αν θελετε την ταπεινη μου αποψη θα επρεπε ηδη αυτοι που ειναι για σουτ να ειχαν διαγραφει και κατ εμε τελευταια να ειχε διαγραφει η ντορα...για τον εξης λογο..οπως ηδη εξηγησα οντως η ντορα δεν εχει θεση σε ενα νεο κομμα της ΝΔ απαλλαγμενο απο τις αγκυλωσεις του χθες...ωστοσο παιζει ρολο και το timing της διαγραφης...δηλαδη οταν προκυπτει διαγραφη μανι μανι τωρα(με εξαιρεση τον ..παυλιδη)ειναι σαν να μετατρεπει σε προσωπικη υποθεση το ζητημα ο σαμαρας...ενω αν ερχοταν ως φυσικη συνεπεια μια ριζικης ανανεωσης του κομματος με επιχειρηματολογια ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ οχι αερολογιες αυτο θα το δεχοταν ο κοσμος διαφορετικα...η ΝΔ εχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ βαριδια ακομα,ας μην ξεγελιομαστε.Ο Σαμαρας παραμενει η τελευταια μας ελπιδα,αλλα πρεπει να βιαστει στα αυτονοητα.

  17. ilias avatar
    ilias 06/05/2010 18:45:42

    Ποιός θα φανταζόταν ποτέ ότι αυτόν τον τόπο θα τον κυβερνούσε κάποια στιγμή ο ΓΑΠ, ο Καρατζαφέρης και η Ντόρα ; Και καλά από τον ΓΑΠ και την Ντόρα, ίδια μυαλά κουβαλάνε. Την Ελλάδα την έχουν γραμμένη κανονικά. Ο Καρατζαφέρης που κόπτεται ότι είναι πατριωτικό κόμμα γιατί ψήφισε την κηδεμονία της Ελλάδας ;;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ilias 06/05/2010 23:03:34

      Ο Καρατζαφέρης;
      Αν παρακολουθήσεις τη διαδρομή του ζαλίζεσαι..
      Αλλωστε είναι πολιτικό τέκνο του πατρός

      • laz avatar
        laz @ Κώστας Ροδινός 07/05/2010 00:11:35

        κακα τα ψεμματα ο ΛΑΟΣ εχει δυο στελεχη που λενε τα πραγματα με τ ονομα τους...και απορω πως ο βοριδης παλαιοτερα εκανε κουμπαρο τον Λεπεν !!και κατι τετοια περιεργα!?...οσες φορες τον ακουσα εγω παντως ηταν σοβαρος και μιλουσε συγκεκριμενα οχι τις μπουρδες που ακουγαμε απο ΝΔ κ.α τοσα χρονια...ωστοσο ο ΛΑΟΣ εχει προβλημα ηγεσιας...κακα τα ψεμματα...και αυτο σε ενα κομμα εινα κυριαρχο προβλημα...αντιθετα η ΝΔ εχει προεδρο αλλα πασχει απο στελεχη(με εξαιρεση π.χ τον νεο συμβουλο τον χρυσανθο λαζαριδη και μερικους αλλους)

  18. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 06/05/2010 18:46:49

    Δεν θα λείψει σε κανεναν

  19. Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ avatar
    Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 06/05/2010 18:47:28

    ΕΞΩ Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΔ. ΝΤΟΡΑ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ,ΤΡΑΒΑ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΑΙΛ ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΙΔΙΑ Σ...Α ΕΙΣΑΣΤΕ.

  20. ilias avatar
    ilias 06/05/2010 18:50:13

    Σήκω Αντρέα για να δεις το παιδί της Αλλαγής. Που είσαι Κώστα για να δεις την Ντόρα μαζί με το παιδί της Αλλαγής !!!!

  21. Αρράκις الراقص avatar
    Αρράκις الراقص 06/05/2010 18:53:08

    ΔΙαβάσατε η δήλωσή της μετά τη διαγραφή; Μιλάει σαν αρχηγός τρίτου κόμματος (τα ρίχνει και στους πριν και στους τώρα)

    • tzager avatar
      tzager @ Αρράκις الراقص 06/05/2010 18:59:24

      Kαλά κάνει!

      Άντε βρε τώρα που πήρατε το κολάι και στον ΚΚ με το καλό..!

      • ARISTOMENIS VIGILANT avatar
        ARISTOMENIS VIGILANT @ tzager 06/05/2010 19:31:16

        Θα αγόραζες ποτέ μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από την οικογένεια Μητσοτάκη??

  22. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 06/05/2010 18:53:41

    Πώς αλλάζουν τα πράγματα... Εκείνοι που πέταξαν τον Αντώνη με τις κλωτσιές στις 13 Απριλίου 1992, για να ξεπουλήσουν τη Μακεδονία, εκείνοι οι ίδιοι άνθρωποι έρχονται τώρα να πληρωθούν όχι απλά με το ίδιο νόμισμα, αλλά με πολύ χειρότερο από τον ίδιο αυτόν άνθρωπο που τότε νόμιζαν ότι εξόντωσαν. Αν ήταν ταινία του Χόλλυγουντ, θα την παρακολουθούσαμε με τη μανιχαϊστική ευχαρίστηση ότι στο τέλος νικούν οι καλοί. Εδώ έχουμε ακόμη πολύ δρόμο. Αλλά οι καλοί θα νικήσουν, γιατί, σε πείσμα όσων το αρνούνται, στο τέλος θα μας βοηθήσει ο καλός Θεός.

  23. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/05/2010 18:54:42

    H αποφαση Σαμαρα θα κριθει εκ του αποτελεσματος.Η ΝΔ δεν ειναι ΠΑΣΟΚ που περιεχει λαικιστες και κυνικους χειροκροτητες.Εχει ενα κοσμο αστικο και σοβαρο και θα δουμε ποσοι θα την επικροτησουν.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ψυχραιμια 06/05/2010 20:39:15

      Και κάτι ακόμα, ο "αστικός κόσμος", δυστυχώς γι' αυτόν, πιέζεται ασφυκτικά προς τα κάτω.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ψυχραιμια 06/05/2010 20:59:11

      ήδη σήμερα πέντε γνωστοί μου / σοβαροί ηλικιωμένοι (μεγαλο)αστοί που την στήριξαν στις εσωκομματικές εκλογές / σχολίαζαν με πολύ απαξιωτικό τρόπο τη στάση της και επιδοκίμασαν την απόφαση.

  24. Νίκος avatar
    Νίκος 06/05/2010 18:54:46

    Μαλλον "εαυτην" θελετε να πειτε. Εθεσεν εαυτην...

    • zonitis avatar
      zonitis @ Νίκος 06/05/2010 22:20:44

      Εκει θα κολλησουμε τωρα; Το "εκτος" ειναι το βασικο. Εαυτην, εαυτον το ιδιο κανει

  25. zame avatar
    zame 06/05/2010 18:55:16

    Ολοι μα Ολοι κυριολεκτικά ποσώς τους ενδιαφέρουν οι διαγραφές αφού έτσι και αλλιώς ο Λαός όχι μόνον τους έχει Απαξιωμένους, αναξιόπιστους , γραμμένους και διεργαμενους ..αλλά και μεγάλο άχτι.... (εκτος αυτων που ανήκουν στους μηχανισμούς των.)

  26. Κρης avatar
    Κρης 06/05/2010 19:13:12

    ασχετο αλλα ειμαστε live στο BBC τωρα

    http://atdhe.net/watch-bbc-news.php

  27. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/05/2010 19:17:14

    Το αποτέλεσμα θα κριθεί από την οικονομική κατάσταση, όχι από τις κομματικές κινήσεις.
    Αλλά απόψε που αποχωρούσε μόνη είπα "τέλος εποχής".

    Ψυχραιμία, για όλα τα πράγματα φθάνει το τέλος.
    Απλά έτυχε να ζήσει πολύ ο Μητσοτάκης, που ήταν η πηγή εξουσίας για την Οικογένεια. Οι απόγονοι είναι σκύβαλα, όπως συνήθως.

    Αν δεν υπήρχε ο γέρος η Ντόρα θα ήταν κομμώτρια.
    Αυτή είναι η προσωπική της αξία.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Προφήτης 06/05/2010 20:23:09

      Γιατί κομμώτρια;

      Οι κομμώτριες είναι μια χαρά τεχνίτισσες επαγγελματίες που κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους.

      Η Ντόρα δεν ξέρει να κάνει ΤΙΠΟΤΑ.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Στέργιος 06/05/2010 20:37:38

        Μην κολλάς, δεν υποτιμώ τις κομμώτριες

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Προφήτης 06/05/2010 23:07:17

      Προφήτη, ως Γραμματέας του πατέρας της ξεκίνησε στο Υπουργείο Συντονισμού.
      Για να μην ξεχνάμε

  28. Underdog avatar
    Underdog 06/05/2010 19:25:22

    Ο Σαμαράς πρέπει να δυαλύσει τη Νεα Δημοκρατία και να την επανιδρύσει με νέο όνομα αφήνοντας έξω όλους όσους δεν έχουν θέση στο κόμμα.
    Τώρα πρέπι να το κάνει. Ο κόσμος ζητάει κάτι καινούργιο . Τώρα είναι η ευκαιρία.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Underdog 06/05/2010 23:28:17

      Νάσαι σίγουρος ότι θα τη διαλύσει.

  29. Hase avatar
    Hase 06/05/2010 19:29:39

    Ακουσα πως ειπε οτι δεν θα κανει δικο της κομα. Μαλλον θα γραψει ενα βιβλιο μαγειρικης συνεπικουρουμενη και απο της εμπειριες της μαμας της, αλλωστε η μαγειρικη (στα πολιτικα εννοω) ηταν και το αγαπημενο της θεμα. Η ουσια τελικα θα ειναι οτι και εμεις θα γλιτωσουμε απο αυτην, και αυτη θα κονομησει απο το βιβλιο ωστε στο μελλον να μην εξαρταται απο την Ζημενς για να αγοραζει τα μιξερακια που χρειαζονται για να ανακατευει οσα θα ηθελε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Hase 06/05/2010 23:09:33

      Κόμμα θα κάνει. Το πότε δεν έχει αποφαίσε ακόμα και δεν ξέρει αν θα της βγούν τα κουκιά.
      Κόμμα είναι κάνει και ο Μητσοτάκης "Νεοφιλελεύθεροι", αν θυμάμαι καλά 1.8%

  30. KOSTAS S. avatar
    KOSTAS S. 06/05/2010 19:37:57

    Επιτέλους........ξεκαθάρισε το κομμα , αντε καλά μαγειρέματα στην κουζίνα

    • zonitis avatar
      zonitis @ KOSTAS S. 06/05/2010 22:23:24

      Ξεροτηγανα

  31. Ανέστης avatar
    Ανέστης 06/05/2010 19:39:18

    Έθεσε εαυτήν εκτός κόμματος, Factorx, όχι εαυτόν... έχουνε πλάκα τα σαρδαμάκια των φίλων στα σχόλια, αλλά όχι να τα συναντάμε και σε τίτλο! Ρίξε και κα 'να πλονζόν στη γωνία, μην είσαι τροχονόμος!

    • alterego avatar
      alterego @ Ανέστης 06/05/2010 21:25:50

      Έθεσε τον εαυτόν της εκτός κόμματος ή ίδια μπορεί να θέλει να μείνει... :)

      • Ανέστης avatar
        Ανέστης @ alterego 06/05/2010 23:21:26

        Εξετέθη ως "κόμματος" και ετέθη εκτός κόμματος.

  32. http://chomatery.blogspot.com avatar
    http://chomatery.blogspot.com 06/05/2010 19:51:42

    Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ. Η ΝΤΟΡΑ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ!
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ ΥΠΗΡΞΑΝ ΔΙΑΠΡΥΣΙΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥ "ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΝΑΝ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ....

  33. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 06/05/2010 19:55:36

    Μερικές επισημάνσεις.
    Αρχίζοντας από εμένα πρώτα. Σχολιάζοντας μερικά από όσα συζητούνται εδώ, έκανα πολλά λάθη και τα παραδέχομαι. Τα λάθη μου τα παραδέχομαι. Μερικά ήταν στην ένταση της στιγμής, μερικά ήταν λάθος εκτίμησης και μερικά απλώς ευσεβείς πόθοι. Λοιπόν για να προλάβω μερικά σχόλια- reset. Τέλος.
    Το παιχνίδι άνοιξε και άλλαξε.
    Έχουμε πια δεδομένες καταστάσεις. Τα μέτρα πέρασαν από το Πασόκ και το ΛΑΟΣ, η Μπακογιάννη πήγε με το μέρος του ΓΑΠ, προφασιζόμενη "ευθύνη" , 3 βουλευτές του Πασόκ προσπάθησαν να διαφοροποιηθούν , μάλλον για την τιμή των όπλων και ο Σαμαράς έμεινε αταλάντευτος σε αυτά που υποστήριζε.
    Ο Σαμαράς ΔΕΝ έχασε την ευκαιρία. Τώρα πρέπει να την εκμεταλευτεί.
    Καλό είναι να γνωρίζει ότι η ελπίδα είναι πολύ μεγάλο πράγμα. Ξέρει ότι η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Αλλά , τελικά, αν μείνει μόνη της πεθαίνει...Στο χέρι του είναι να την μεγαλώσει και να την κάνει ρεύμα, χείμαρο, ποτάμι και να σαρώσει την μιζέρια που μας περιμένει όλους. Το παιχνίδι άνοιξε και πλέον είναι μάχη και πόλεμος. The lines are drawn...
    Χάραξε την γραμμή και τώρα πρέπει να δώσει την μάχη. Οι καιροί είναι δύσκολοι και ο δρόμος ανηφορικός. Τίποτα δεν θα του χαριστεί και τίποτα δεν πρέπει να τον κάνει να δειλιάσει. Μαζί του βρίσκονται όλοι όσοι μπορούμε να καταλάβουμε μερικά πράγματα και όλοι εκείνοι που πιστεύουν ότι οι επικύψεις δεν ταιριάζουν σε Έλληνες πολίτες, πολίτες της Ελληνικής Δημοκρατίας. Η Δημοκρατία δεν κινδυνεύει όσο υπάρχουν άνθρωποι που αρνούνται να αποδεχθούν τετελεσμένα και όσο υπάρχουν πολίτες που σέβονται τον ιδρώτα και τον μόχθο των συμπολιτών τους. Η Ελληνική Δημοκρατία κινδυνεύει από εκείνους που προσκυνούν και προστατεύεται μόνο από εκείνους που είναι διατεθειμένοι να συγκρουστούν με συμφέροντα, να διεκδικήσουν , ειρηνικά και δημοκρατικά, τα δικαιώματά τους και να μοχθήσουν, έχοντας και προσωπικό κόστος, για την ευημερία όλης της κοινωνίας. Θα επαναλάβω, ο δρόμος είναι ανηφορικός και , ενίοτε, μοναχικός. Καλή του και δική μας, δύναμη και καλά μυαλά.
    Το παιχνίδι, κύριοι και κυρίες, άνοιξε.
    Η θυγατέρα του ακατανόμαστου, δεν τα υπολόγισε καλά. Κάνει παρέα με λάθος ανθρώπους. Πίστεψε ότι ο Σαμαράς είναι σαν τα μούτρα τους. Νόμισε η αφελής ότι πραγματικά όλοι ίδιοι είναι. Ε, λοιπόν ΟΧΙ.
    Τώρα θα πληρώσει το τίμημα. Όσοι ακόμα νομίζουν, ότι το φαύλο σύστημα διαπλοκής που την ανέθρεψε και την έκανε "πολιτικό παράγοντα", από άεργη νοικοκυρά- καμμία μομφή για τις πραγματικές νοικοκυρές που "κρατάνε" σπίτια με θυσίες, ιδρώτα και αίμα- έχει πραγματική πολιτική παρέμβαση, έχουν απολύτως χάσει επαφή με την πραγματικότητα. Και η πραγματικότητα , για όσους είμαστε ακόμα πολίτες αυτού του ευλογημένου τόπου και όχι "ιδιώτες" , είναι αμείλικτη και θα φανεί στην πορεία. Καμμία πραγματική δύναμη δεν έχει στην κοινωνία των πολιτών. Των πολιτών που και γνωρίζουν και καταλαβαίνουν. Γιατί οι πολίτες είναι ενεργά μέλη της κοινωνίας και όχι άβουλα όντα που άγονται και φέρονται απο τα, εκτρωματικού σχεδιασμού, όργανα της πιο στυγνής παραπληροφόρησης που προσπαθεί να μας επιβληθεί, με τόση ένταση, όση σε καμμία άλλη περίοδο της ιστορικής διαδρομής της χώρας. ΚΑΙ αυτό θα φανεί στην πορεία.
    Μπορεί να αργήσει, αλλά πλέον - και να το καταλάβουν αυτό όλοι - είναι θέμα χρόνου. Ο ιστορικός χρόνος, δεν έχει απολύτως καμμία σχέση με τον πραγματικό χρόνο. Στον ιστορικό χρόνο, να γνωρίζει εκείνη και τα μίσθαρνα όργανά της , θα καταχωρηθούν ως υποσημείωση. Υποσημείωση της Ιστορίας. Γιατί την Ιστορία την γράφουν εκείνοι που στέκονται και αντιμετωπίζουν τις θύελλες. Εκείνοι που στέκονται και θυσιάζονται, όχι για το προσωπικό τους συμφέρον, παρά για τα παιδιά τους και για εκείνους που δεν μπορούν να σταθούν...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΒΡΑΧΟΣ 06/05/2010 22:48:45

      Βράχε,
      συμμερίζομαι τις επισημάνσεις σου

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Κώστας Ροδινός 07/05/2010 05:55:14

        Να είστε καλά.
        Έχω μερικές ακόμα...

  34. GreenHorses avatar
    GreenHorses 06/05/2010 19:59:41

    Ζωή σε λόγου μας.

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ GreenHorses 06/05/2010 20:02:14

      Γιατί μας άφησες τους κολλητούς σου πίσω γιατί;

  35. ευτυχια avatar
    ευτυχια 06/05/2010 20:01:47

    Aris Lalidis@

    Νάσαι καλά! Χρόνια είχα να γελάσω έτσι!!!!

  36. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 06/05/2010 20:02:59

    - πότε πρόλαβε και συνήλθε το πειθαρχικό συμβούλιο της ΝΔ και αποφάσισε την διαγραφή της Μπακογιάννη?
    Όλο το σκηνικό δεν παραπέμπει σε δημοκρατικό κόμμα, σε κόμμα με αρχές και καταστατικό.
    Όλα αυτά παραπέμπουν σε σταλινικές μεθόδους.

    - οι εκάστοτε ηγεσίες της ΝΔ δείχνουν ότι δεν έχουν βάλει μυαλό.....δεν είναι ούτε σωστό, ούτε ηθικό να διαγράφεις ως πρόεδρος της ΝΔ τον έτερο βασικό διεκδικητή του προεδρικού θώκου....στο ίδιο ολίσθημα είχε υποπέσει το 1998 - αν δεν κάνω λάθος - και ο Καραμανλής όταν διέγραψε τον Σουφλιά.

    - Ξέρω ότι πολλοί θα διαφωνήσετε μαζί μου, θα με διαβάλετε ή ακόμα και θα με χλευάζετε.....δεν έχετε καταλάβει ότι αυτή η διαγραφή αποδεικνύει ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει στην ΝΔ, ότι ακόμα είναι βαθιά ριζωμένες αντιδημοκρατικές, αλαζονικές και απαράδεκτες νοοτροπίες, που στην πραγματικότητα έκαναν και συνεχίζουν να κάνουν πολύ μεγάλο κακό στην κοινωνία και το κόμμα.

    - Για ένα τόσο σοβαρό και πρωτόγνωρο ζήτημα, γιατί δεν αποφάσισαν ή έστω δεν συζήτησαν το θέμα τα συλλογικά όργανα του κόμματος, που ορίζει το καταστατικό?

    - Γιατί δεν κλήθηκε σε απολογία η Μπακογιάννη πριν την διαγραφή της από το κόμμα? (το ίδιο έγραψα και για τον Παυλίδη - είχε δικαίωμα να απολογηθεί και να υπερασπίσει τον εαυτό του).

    - Γιατί συνεχίζουν ακόμα τα κόμματα να καταπατούν και να παραβιάζουν το Σύνταγμα που σαφώς ορίζει "οι βουλευτές έχουν απεριόριστο το δικαίωμα της γνώμης και ψήφου κατά συνείδηση"(άρθρο 60)?
    Γιατί κακώς επιμένουμε να βάζουμε την κομματική πειθαρχία πιο πάνω από την συνείδηση και την γνώμη του κάθε βουλευτή?

    - Δεν έχει ορκιστεί ο κάθε βουλευτής "...να υπακούω το Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνω ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου?" (άρθρο 59)
    Έχουν μήπως ορκιστεί οι βουλευτές να υπακούουν άβουλα και άκριτα στην οποιαδήποτε απόφαση οποιοδήποτε αρχηγού πολιτικού κόμματος?
    Ορίζει πουθενά το Σύνταγμα ότι οι βουλευτές δεν ψηφίζουν κατά συνείδηση, αλλά ως πρόβατα?

    • Striftompolas avatar
      Striftompolas @ μια αλεπού στο παζάρι 06/05/2010 21:03:18

      Υπάρχει και χειρότερο από το να διαφωνούν και να σε βρίζουν : να σε αγνοούν.

      Εν τούτοις, αυτοί οι λαστιχωτοί κανόνες, η κατ' επιλογήν τήρηση των αρχών και ο επιλεκτικός σεβασμός στις αξίες είναι μέρος του προβλήματος που αντιμετωπίζουμε και όχι μέρος της λύσης του.

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ μια αλεπού στο παζάρι 06/05/2010 21:44:25

      Πόσο σωστό, ηθικό και ευσυνείδητο είναι το να είσαι Υπεξ., να διορίζεις και τα δύο σου παιδιά στο Υπεξ, να είστε δηλαδή οικογενειακώς κρατικοδίαιτοι σε ένα κατεξοχήν Υπουργείο που προωθεί το συλλογικό συμφέρον και να πουλάς και φιλελευθερισμό;Ποιός θεωρει ποιου για πρόβατα;

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ μια αλεπού στο παζάρι 06/05/2010 21:52:01

      πότε πρόλαβε και συνήλθε το πειθαρχικό συμβούλιο της ΝΔ και αποφάσισε την διαγραφή της Μπακογιάννη?

      Από τότε που σύνταξε την επιστολή που μοιράστηκε σήμερα. Εκτός τόπου και χρόνου είσαι γενικώς. Αν δεν σε αρέσει ο Κούλης που έμεινε πίσω τραβα να ψηφίσεις Γιωργάκη ή περίμενε το νέο κόμμα της ντόρας.

      Και μέντα...

    • zonitis avatar
      zonitis @ μια αλεπού στο παζάρι 06/05/2010 22:32:42

      Τι να απολογηθει στα οργανα της Ν.Δ.; Γιατι ψηφισε ναι;
      Υστερα με την διαγραφη απο το κομμα δεν την διαγραφει και απο βουλευτη. Αν αυτη νομιζει οτι ετσι επρεπε να πραξει στο ονομα του κοσμου που την εξελεξε στο κοινοβουλιο, με γεια της με χαρα της. Να ξαναβαλει υποψηφιοτητα μονη της, ανεξαρτητη και θα εκλεγει ξανα. Ο κοσμος δεν ειναι χαζος. Γνωριζει πολυ καλα ποιος ψηφιζει στη βουλη για το συμφερον του λαου και ποιος για προσωπικο του συμφερον.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ μια αλεπού στο παζάρι 06/05/2010 23:12:05

      Αλεπού,
      Ο Σαμαράς το είχε ξεκαθαρίσει, τόσο δημοσίως, όσο και στην κατ΄ιδίαν συνάντηση ότι το κόμμα έπρεπε να πάει συντεταγμένα.

  37. ευτυχια avatar
    ευτυχια 06/05/2010 20:07:14

    http://chomatery.blogspot.com says:

    Πράγματι, όλη αυτή η ενδοτικότητα και η άκριτη βλαχοαποδοχή του οτιδήποτε έρχεται απο την Δύση, είναι τρομακτική ή ύποπτη.Μα δεν κατάλαβαν τίποτα απ τη στάση του Τασσου και των Κυπρίων.

    • tzager avatar
      tzager @ ευτυχια 06/05/2010 20:16:52

      Ωραία Ευτυχία εσύ ψώνιζε από τη Κίνα.

      Οι Κύπριοι αν δε έχουν άμεσο οικονομικό ώφελος από την επανένωση δε πρόκειται να συνθηκολογήσουν σε λύση.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ tzager 06/05/2010 20:27:04

        Α ωραία... οι ΝΑΙναίκοι μας έλειπαν.

        Ένα έχω να σου πω... Να σέβεσαι τους Κύπριους, που ξυπνούν κάθε μέρα και βλέπουν τις κωλοσημαίες πάνω στον Πενταδάκτυλο.

        Ο τουρκικός επεκτατισμός δεν είναι αφηρημένη έννοια για τους Κύπριους, τον ζουν στο πετσί τους τόσα χρόνια τώρα.

        Το ελάχιστο που οφείλουμε ως Ελλαδίτες στους Κύπριους είναι σεβασμός, κι ένα πελώριο ευχαριστώ που μας βοηθούν αγόγγυστα στο μέτρο που τους αναλογεί τώρα με την κρίση μας.

      • Αρράκις الراقص avatar
        Αρράκις الراقص @ tzager 06/05/2010 20:44:24

        Δηλαδή κατά την άποψή σου το 76% των συνελλήνων Κυπρίων που ψήφισαν ΟΧΙ το έπραξαν γιά οικονομικούς λόγους; Εξ ιδίων κρίνετε τα αλλότρια εσείς οι Ντορικοί;

  38. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 06/05/2010 20:11:21

    Η Ντόρα το κόμμα το έχει έτοιμο. Και τους μελλοντικούς συμπράττοντες ελέω Μπίλντερμπεργκ στην τσάντα. Δεν ήθελε να χρεωθεί η ίδια το κόστος της απόσχισης. Τώρα ανοίγει ο δρόμος της με βάση πρόγραμμα που υπάρχει από καιρό.
    Τόσα φερέφωνα και υποστηρικτές διαθέτει. Ακούσατε κάποιον να διαμαρτύρεται; Έπεσε δουλειά και τα παιδιά δεν έχουν χρόνο για συζητήσεις.
    Που μείνανε αυτήν την φορά τα μακροσκελή σχόλια κάποιων φιλόπονων;

  39. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 06/05/2010 20:13:07

    Προσωπικά, αδυνατώ να δεχτώ ότι το ΝΑΙ της Ντόρας είχε ιδεολογικά ή υψηλά,γενικότερα, κίνητρα.
    Ίσως είναι η ιδέα μου, αλλά είναι βλέπεις, ολόκληρη η οικογένεια που έχει παρελθόν.
    Πάντως ας μην παραξενευτούμε αν μετά από λίγο καιρό, έρθουν τα πάνω κάτω και δούμε την Ντορούλα "lady protectress" της Ελλάδας.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ εναςάσχετος 06/05/2010 20:36:10

      Μπορεις να διαβασεις τη δηλωση της για να δεις τα κινητρα.Αν δεν πιστευεις βεβαια οσα λεει δεν εχει νοημα.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ εναςάσχετος 07/05/2010 08:25:53

      Πάει μ΄αυτούς που θα την προστατέψουν ενδεχόμενα όταν (!) ζητηθούν ευθύνες για το σκάνδαλο Ζήμενς. Εγώ νομίζω ότι δίπλα στον Σαμαρά ο οποίος μέχρι σήμερα δεν έχει εξαρτήσεις ούτε αναμίχθηκε το όνομά του σε σκάνδαλα, μόνο κακό μπορούσε να πάθει. Σε μια κάθαρση του κόμματος της ΝΔ από τα βαρίδια του παρελθόντος η κα Μπακογιάννη θα είχε πρόβλημα, λόγω των σχέσεων της με τον Χριστοφοράκο και το σκάνδαλο Ζήμενς. Και ποιός ξέρει τί άλλο θα μπορούσε να βγεί σχετικά....
      Επίσης, ο Καραμανλής ο νεότερος δεν μπορεί να κατηγορηθεί ο ίδιος για ενθυλάκωση , αφού είναι γνωστό ότι και τη βουλευτική του αποζημίωση τη δίνει για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Οπότε μένουν οι λαδωμένοι.
      Να μου το θυμηθείτε . Αν θα πάνε μαζί της ορισμένοι βουλευτές θα είναι αυτοί που βαρύνονται με κατηγορίες για σκάνδαλα. Υπαρκτά και μη -για να είμαστε δίκαιοι.

  40. Hot dog avatar
    Hot dog 06/05/2010 20:14:35

    Ηλία ξέχασες κι άλλη μούργα: Τσιτουρίδη, Βουλγαράκη, ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ και πολλούς άλλους! Ο σεμνός & ταπεινός τι κάνει άραγε;

    • zonitis avatar
      zonitis @ Hot dog 06/05/2010 22:35:07

      Τρωει hot dogs

  41. δεξιός avatar
    δεξιός 06/05/2010 20:23:22

    Επιτέλους, δεν θα υποστηρίζει πιά, αλλά θα μπορεί και να συμμετάσχει στο φυσικό της χώρο, το Πασοκ, αυτό είναι "το όλον Πασοκ" πού έλεγε ο <ευαγγ.Βενιζέλος και πού 'έυχονται οι διαπλεκόμενοι. Το όλον ΠΑΣΟκ περιλαμβάνει, περιλαμβάνει ένα τεράστιο κομμάτι της ΝΔ, και η Ντόρα είναι από τους επιφανέστερους "ουσιαστικούς" Πασόκους στην πολιτική μας ζωή.
    Στο καλό και καλή επιτυχία στο φυσικό σου χώρο!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ δεξιός 06/05/2010 20:37:55

      Απο που το ειδες αυτο;Ακουσες ποτε τη Ντορα να τασσεται υπερ της 3ης Σεπτεμβρη ή του σοσιαλισμου ή αλλων τρελλων που ελεγε το ΠΑΣΟΚ;

      • Αρράκις الراقص avatar
        Αρράκις الراقص @ ψυχραιμια 06/05/2010 20:46:07

        Γιατί το σημερινό ΠΑΣΟΚ τάσσεται υπέρ της 3ης του Σεπτέμβρη; Μάλλον υπέρ της 6ης του Μάη το βλέπω

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ψυχραιμια 07/05/2010 08:16:57

        Ο αείμνηστος Καραμανλής έλεγε ότι υπάρχουν πράγματα που λέγονται και δεν γίνονται και πράγματα που δεν λέγονται και γίνονται.

  42. GreenHorses avatar
    GreenHorses 06/05/2010 20:23:37

    Καλού κακού πάρτε και ένα σταυρό δίπλα και σκόρδα γιατί θα βγει παγανιά ο δράκουλας....

    http://www.youtube.com/watch?v=4MCxIJuI0t8
    ΡΑΟΥΣ

  43. ευτυχια avatar
    ευτυχια 06/05/2010 20:28:43

    tzager@
    Εχασα κάτι? Ανάλυσέ το λίγο γιατί δεν καταλαβαίνω τι λές?

    • tzager avatar
      tzager @ ευτυχια 06/05/2010 20:43:35

      Τι πάει να πει βλαχοδυτικό και ύποπτη συμπεριφορά; Μας δουλεύεις; Είναι το δόγμα 'ανήκουμε δτη Δύση'. Θα προτιμούσες να είμαστε εκτός ΕΕ και ΝΑΤΟ; Nα'μαστε με τους Ρώσους, τους Κινέζους ή στους αδέσμευτους..;

      Όσο για τη Κύπρο σου μετέφερα την αποψή μου.

      Καλό βράδυ!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ tzager 06/05/2010 21:08:27

        Για να τελειωνουμε το κομμα αυτο εχει προς το παρον τις αρχες τοπυ ιδρυτου του Κ.Καραμανλη που μια απο αυτες ειναι οτι η Ελλας ανηκει εις την Δυσιν.
        Συνεδριο εχει σε ενα μηνα.Αν θελουν ας την αλλαξουν-μεχρι τοτε ομως ισχυει.

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ tzager 06/05/2010 23:35:26

        Μερικές φορές σκέφτομαι, αν κάποιος είχε κοιμηθεί το 1985 και ξυπνούσε σήμερα, θα πάθαινε την πλάκα του. Θα νόμιζε ότι ΝΔ και Πασοκ αντάλλαξαν ονόματα. Τελικά η ιστορία έχει χιούμορ...

  44. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 06/05/2010 20:32:54

    Η Ελλάδα εισέρχεται στην κόλαση κι όλοι ασχολούνται με
    την ΜΑΡΦΙΝ (τυχαίο ήταν),
    την Ντόρα (του εξαποδώ) και
    τον Δημαρά (του Κουρή και σία)

    ..τυχαίο είναι που δεν ασχολούνται με την Σακοράφα;;;;

  45. ευτυχια avatar
    ευτυχια 06/05/2010 20:37:38

    tzager@
    Διαφωνείς οτι ο Τάσσος, παρόλες τις πιέσεις που δέχτηκε, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων?Θαυμάζω το σθένος του και τον τρόπο που χειρίστηκε το εθνικό ζήτημα.Ολοι τότε προσπαθούσαν να μας πείσουν οτι αν δεν δεχόμασταν το σχέδιο Ανάν μέχρι την Κυριακή, υπογράφαμε την θανατική μας καταδίκη. Κι απο τότε έχουν περάσει πολλές Κυριακές.Κι εγω απεχθάνομαι την συμφεροντολογία των Κυπρίων καθώς και το ότι πνίξαν την χώρα τους στο μαύρο χρήμα όντας το χρηματοκιβώτιο της Ρώσικης Μαφίας χωρίς κανένα ηθικό περιορισμό.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ευτυχια 06/05/2010 20:40:11

      Eξαρταται πως το βλεπεις.Σχεδιο λυσης του κυπριακου καλυτερο απο το σχεδιο Αναν δεν θα υπαρξει.Εαν θεωρησουμε οτι ηταν και αυτο κακο τοτε απλουστατα στο τελος θα διχοτομηθει το νησι στην υπαρχουσα γραμμη χωρις επιστροφη εδαφων που προβλεπε το σχεδιο Αναν.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ψυχραιμια 06/05/2010 21:36:58

        Μάλλον δεν διάβασες το σχέδιο.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 06/05/2010 21:43:50

        Το διαβασα και ειδα και το χαρτη.Προβλεπε επιστροφη του 9-10% των εδαφων.ΔΕν μου αρεσε γενικα αλλα δεν πιστευω οτι θα υπαρξει καλυτερο.Η αναλογια των πληθυσμων ανατρεπεται με συνεχη ροη Τουρκων απο τα ηπειρωτικα.

      • zonitis avatar
        zonitis @ ψυχραιμια 06/05/2010 22:41:17

        Φασκεις και αντιφασκεις. Δεν σου αρεσε μεν, αλλα καλλιτερο δεν θα υπαρξει δε. Το υπαρκτο μεχρι στιγμης ηταν το οτι δεν σου αρεσε. Το αν θα υπαρξει η οχι ειναι στο χερι του κυπριακου λαου και του Θεου, δεν ειναι ακομη υπαρκτο. Αρα λοιπον δεν πρεπει να προτρεχεις και να προφητευεις. Θα κονομησει ο Θεος

  46. ευτυχια avatar
    ευτυχια 06/05/2010 20:39:39

    laz@
    εχεις καμμία σχέση με κανέναν Lazar? - με την καλή έννοια, βέβαια!

    • tzager avatar
      tzager @ ευτυχια 06/05/2010 20:57:03

      Καλά άντε γειά!

    • laz avatar
      laz @ ευτυχια 07/05/2010 00:02:15

      Ποιος ειναι ο lazar αδερφε? δεν σε πιανω

  47. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/05/2010 20:57:52

    Πασόκος ντενεκές - Πρόεδρος Βουλής.
    Βοά ο τόπος και η διεθνής ειδησεογραφία ότι η ελληνική κυβέρνηση προσέλαβε τον πιο γνωστό στην αναδιάρθρωση χρεών συμβουλευτικό οίκο κι αυτός είπε "ο Λαζάρου είναι".
    Γυφτοπασόκοι αγράμματοι και άπλυτοι, που "γίνατε άνθρωποι" λεηλατώντας μια ολόκληρη χώρα.

  48. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 06/05/2010 21:15:51

    http://www.youtube.com/watch?v=mQro1Wk0HSg&feature=player_embedded

  49. Ν.Μ avatar
    Ν.Μ 06/05/2010 21:45:33

    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=25384&catid=9

    Σας παρακαλώ πείτε μου ότι είναι αλήθεια, ότι συνέβη!

    Εάν ναι...

    ΖΗΤΩ!ΖΗΤΩ! Είμαι πραγματικά πάρα πολύ χαρούμενος!

  50. George avatar
    George 06/05/2010 21:47:57

    ΑΚΟΥΣΤΕ/ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ...

    ΣΑΜΑΡΑΣ: ...ακούστε κύριες και κύριοι συνάδελφοι...το νομοσχέδιο από την πρώτη του σελίδα αναφέρει, αν είναι δυνατόν, ότι ‘ το δημόσιο χρέος 2008/2009 ήταν σημαντικά χειρότερο από αυτό που είχε ανακοινώσει η προηγούμενη κυβέρνηση που οδήγησε σε απώλεια εμπιστοσύνης, σε αύξηση του κόστους χρηματοδότησης...κλπ,κλπ ’ ...είναι πρώτη φορά που βλέπω σε νομοσχέδιο, ατόφια κομματική προπαγάνδα, είναι απαράδεκτο...!

    (και εγώ ομολογώ ότι πρώτη φορά το ακούω...για πρώτη φορά στην Ελλάδα και ποτέ δεν το έχω ακούσει για νομοσχέδιο στο εξωτερικό, εκτός όταν η γερμανική ομοσπονδιακή κυβέρνηση διαδέχτηκε το τρίτο Ράιχ του Χίτλερ)

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ (αργότερα): ...αυτό το έγραψε η Κομισιόν (!!!)

    Οπότε βγάζω τα εξής συμπεράσματα...αυτοί (Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου) δεν κατορθώσανε να ‘περάσουν’ ούτε το παραμικρό στην Κομισιόν/ΔΝΤ;;;

    Επτά μήνες ταξίδια, συναντήσεις, Μέρκελ, Βρυξέλλες, Ουάσιγκτον, Ομπάμα, Σαρκοζί, Μπαρόζο...για το τίποτα;;;

    Καλύτερα να μένανε εδώ!!!

    Μόνο κακό κάνανε οι χειρισμοί τους, τίποτε προς το καλύτερο. Επιδείνωσαν την κατάσταση (από τότε που την πήρανε στα χέρια τους) και φέρανε τα πράγματα ως εδώ, στο πιο χειρότερο σημείο!

    Στο τέλος..., αποτροπιασμένη από τους εκβιασμούς και τις μπλόφες, λίγο πριν την καταστροφή και αποκλειστικά προς συμφέρον του κοινού νομίσματος, οι εταίροι τους επέβαλαν ότι ήθελαν ώστε να εγκρίνουν τα χρήματα στήριξης.

    Αυτή είναι η αλήθεια! Δεν δέχτηκαν ούτε την παραμικρή 'κόκκινη γραμμή' από τους κυρίους που ανέφερα πιο πάνω!

  51. alfa2012 avatar
    alfa2012 06/05/2010 22:00:31

    το εγραψα και το μεσημερι, τα λουλουδια στην κυρια απο μενα
    καλο ταξιδι κυρια Μητσοτακη

  52. Factorx avatar
    Factorx 06/05/2010 22:07:29

    Μόλις με πήρε ο Φαήλος τηλέφωνο να τον ξυπνήσω το πρωί να του πω οτι δεν ειναι ...όνειρο

  53. nick avatar
    nick 06/05/2010 22:11:07

    Αρχίζει και γυρίζει το παιχνίδι. Τρέμουν ήδη... Ο GAP σήμερα στη Βουλή τα είχε χαμένα. Το ΟΧΙ του Σαμαρά στο ΔΝΤ άλλαξε τη ροή των πραγμάτων. Αυτά που χρειάζεται να κάνει ο Σαμαράς πλέον είναι:
    1. Να επιμείνει σε κάποια σοβαρά θέματα όπως αυτά που ανέφερε σήμερα (μείωση βουλευτών στους 200, αναθεώρηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών)
    2. Να συνεχίσει με διαγραφές ανθρώπων ξένων προς το χαρακτήρα της παράταξης, προσκυνημένων, διαπλεκόμενων (σήμερα έγινε μια εξαιρετική αρχή)
    3. Να αντισταθεί σε αυτά που ετοιμάζουν για τα εθνικά μας θέματα.
    Αν τα κάνει αυτά, όσο και να τον πολεμήσει το διεφθαρμένο σύστημα της διαπλοκής, δε θα καταφέρει τίποτα. Πλησιάζει η στιγμή που όλοι περιμέναμε, που ένας πραγματικός Έλληνας θα αναλάβει τις τύχες της χώρας...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ nick 06/05/2010 22:54:36

      Η σημερινή εμφάνιση του πρωθυπουργού ήταν θλιβερή.
      Ελπίζω ότι ο Σαμαράς θα συνεχίσει με ρεαλιστικές και ρηξικέλευθες προτάσεις.
      Αρχισε σήμερα και είδες ανταπόκριση από τους υφισταμένους του ΔΝΤ;
      Υβρεις!

  54. MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    MΑΝΩΛΗΣ Μ 06/05/2010 22:35:50

    Αντιδράσεις για τη διαγραφή θα υπάρξουν στην Κρήτη αλλά θα είναι διαχειρίσιμες. Στην υπόλοιπη Ελλάδα θα είναι εμφανώς μικρότερες και θα σβήσουν γρήγορα. Μόνη της επέλεξε αυτό το δρόμο, ας αναλάβει την ευθύνη της επιλογής της. Η ΝΔ θα δημιουργήσει πλειοψηφικό ρεύμα χωρίς αυτήν αρκεί να κάνει τις σωστές κινήσεις. Ο Αντώνης Σαμαράς μπορεί να εμπνεύσει ελπίδα αρκεί να προτείνει λύσεις και να περάσει στην κοινωνία ότι έχει σχέδιο εξόδου από την κρίση. Και να καταθέτει με κάθε ευκαιρία εφικτές προτάσεις για την ανάπτυξη της Χώρας.

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ MΑΝΩΛΗΣ Μ 07/05/2010 06:59:44

      αντιδρασεις? μονο θετικες. εδω σηκωθηκαν ανθρωποι που εχουν να ψηφισουν νεα δημοκρατια απο τον ραλλη για να μην γινει η κοπελα αρχηγος. τωρα 5 δικας της παιδια και τα ΜΜΕ των φιλων της λιγο μας νοιαζουν.

      Η ελιτς της χωρας ειναι εκτος τοπου και χρονου

  55. Λεονταρίτης Γεώργιος avatar
    Λεονταρίτης Γεώργιος 06/05/2010 22:40:38

    αντε στο καλό και να μας κλεισει την πόρτα!.

  56. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 06/05/2010 22:51:09

    Ο αποχαιρετισμός μου
    Εκπλήσσομαι με πολλούς φίλους εδώ, στον φιλόξενο χώρο του Φάκτορα, αλλά πιο πολύ με τον εαυτό μου! Είναι μια ώρα δύσκολη του χωρισμού η ώρα και έχω τη διάθεση να εξωτερικεύσω τα όποια αισθήματά μου! Και εξηγούμαι:
    Γιατί να έχουμε την απαίτηση να παραμείνει το κορίτσι, σε έναν πολιτικό χώρο που της δίνει τόση θλίψη; Δεν μας λείπει εκείνο το καρφιτσωμένο πλατύ χαμόγελό της;
    Γιατί θα πρέπει να υποχρεώνεται να αποκαλεί «Πρόεδρο» τον Αντώνη, όταν χρόνια ολόκληρα δούλευε μεθοδικά για την εξόντωσή του;
    Γιατί θα πρέπει να εκτίθεται στα φιλαράκια της, Μπους και Κοντολίζα, όταν τους προσέφερε λιγότερες υπηρεσίες από όσες εκείνοι ανέμεναν, από την πολυδιαφημισμένη «εξυπνάδα» της! Τέτοια «επένδυση» να πάει στράφικαι να την αναγκάζουμε να παραμείνει κάτω από τον Αντώνη;
    Γιατί θα πρέπει να την υποχρεώσουμε, να απολέσει την εκτίμηση που τρέφουν προς το πρόσωπό της οι γείτονές μας Τούρκοι και Σκοπιανοί, μένοντας κάτω από τον μη «ρεαλιστή» αρχηγό;
    Γιατί θα πρέπει να εκτίθεται σε όλους εκείνους, που την προετοίμαζαν για την επόμενη μέρα; Τόσα ΜΜΕ την πήραν στην πλάτη τους και εκτέθηκαν για πάρτη της, τώρα με ποιόν τρόπο θα βγάλει τόσες υποχρεώσεις με Αντώνη κουμανταδόρο στη Ρηγίλλης;
    Γιατί να την υποχρεώσουμε να απολογηθεί, έστω και πολύ αργά, σε όλους εκείνους τους ψηφοφόρους της που πήραν κρυφές εντολές στις εκλογές του 2000, να μην ψηφίσουν τότε το κόμμα υπό τον Καραμανλή; Θα μπορούσε αυτό να το κάνει τώρα με τον τσαμπουκά Αντώνη; Και σε μια τέτοια δύσκολη εποχή περισσεύουν στον κόσμο της ΝΔ ντομάτες και γιαούρτια για «πέταμα»;
    Έπρεπε λοιπόν να είμαστε πιο μαλακοί μαζί της, να την συμμεριζόμαστε και να τη διευκολύνουμε στην αποχώρησή της! Για λόγους ευγενείας και μόνο επιβάλλεται, να της κουνήσουμε το μαντήλι και να τη γεμίσουμε με ειλικρινείς ευχές!
    Στο καλό Ντόρα καλά ταξίδια να έχεις και να ξέρεις πως δεν έχουμε καμιά απολύτως απαίτηση να μας γράψεις! Πορεύσου εν ειρήνη και μακριά από δολοπλοκίες, γιατί καμιά φορά μπορεί να ξαναπέσεις στο λάκκο που από συνήθεια έχεις μάθει να ανοίγεις στους άλλους!
    Να μην ξεχνάς ποτέ, πως Ο Μεγαλοδύναμος μπορεί να Αργεί αλλά δεν Λησμονεί!

  57. πολίτης avatar
    πολίτης 06/05/2010 23:00:45

    Ξημερώνει μία μέρα χωρίς δημοκρατία.
    Μπήκα στην ιστοσελίδα και βλέπω να είστε όλοι πολύ χαρούμενοι με τις εξελίξεις.
    Συμφωνώ στο ότι η Ντόρα δεν έπρεπε να παραμείνει στο κόμμα, αν και θα ήταν πιο αξιοπρεπές για την ίδια να είχε ήδη παραιτηθεί και αποσυρθεί από την πολιτική σκηνή.
    Αλλά νομίζω ότι αυτή η υπερβολική χαρά δεν ταιριάζει στην κατάσταση.
    Ο Σαμαράς είχε πολύ καλό λόγο (εκτός από τη μομφή στο ΚΚΕ, που δεν ήταν απαραίτητη). Είναι ένας δυνατός αρχηγός.
    Η Παπαρήγα τα είπε όπως έπρεπε να τα πει, νομίζω ότι εξέφρασε περισσότερο κόσμο από τους ψηφοφόρους της σήμερα.
    Για τον Καρατζαφέρη, τί να πω; Καραγκιόζης! Αλλά και όλο το κόμμα του!
    Το χειρότερο από όλα ήταν η αξιοθρήνητη στάση του Παπανδρέου. Χωρίς σχόλια, μιλούσε μόνη της η εικόνα.
    Κάποια σχόλια εδώ μέσα για περαιτέρω διαγραφές δεν τα καταλαβαίνω. Πραγματικά πρόκειται να διαγραφεί η μισή ΝΔ; Αλλά γι’αυτό έχουμε μέρες να μιλάμε.
    Σήμερα ήταν μία τραγική ημέρα για την Ελλάδα. Δεν ξέρουμε τί μας έρχεται πια...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ πολίτης 07/05/2010 03:37:37

      Πολίτη,

      Συμφωνῶ μαζί σου. Δέν μπορεῖ νά διαγραφῆ ἡ μισή ΝΔ. Ἡ Ντόρα ἔπρεπε νά εἶχε διαγραφεῖ πρό πολλοῦ. Ἀλλά ὅταν μερικοί ζητοῦν νά διαγραφῆ ὁ ΚΚ τότε πρέπει νά διαγράψουν καί τόν κόσμο πού τόν ψήφισε. Μπορεῖ νά ἔπρεπε νά εἶχε κόψει πράσινα κεφάλια τό 2004, δέν τό ἔκανε, ἀλλά αὐτός δέν εἶναι λόγος διαγραφῆς του. Μήν τρελλαθοῦμε!

  58. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 06/05/2010 23:02:44

    Η διαγραφή της Ντόρας Μητσοτάκη-Μπακογιάννη-Κούβελου, σηματοδοτεί μια νέα αρχή στη ΝΔ και στην πολιτική σκηνή γενικότερα.
    Περιττό να αναφερθούμε στον δόλιο τρόπο ανόδου στη πολιτική της θυγατέρας Μητσοτάκη....μη χαμογελάτε...ξέρω , ότι ξέρετε!
    Τόσα χρόνια, η δράση της οικογένειας Μητσοτάκη κατά των πολιτών γενικότερα ,(δεν περιορίζομαι σε εκείνους της ΝΔ), υπονόμευε την δημοκρατία μας, προς όφελος της στενής οικογένειας τούτης και σε βάρος όποιου μη προσκυνημενου στα συμφέροντά τους. Οι υποτακτικοί τους απολαμβάναναν δημόσιες θέσεις, που τους προσφερόντουσαν, σαν εργασία μόνιμη ή συμπληρωματική αργομισθία, εδώ και δεκαετίες ...χωρίς κανείς να τολμά ,να κρίνει ή να καθαιρέσει τούτους προνομιούχους!
    Οσοι δεν προσχωρούσαν όμως, προκύπταν σε άλλες λίστες, ώστε ποτέ και πουθενα να μην μπορέσουνε, να βρουνε δουλειά!!!
    Κάπως έτσι στήθηκε κι ο φαύλος μηχανισμός τους... Οπως και στον υπόκοσμο!

    Σήμερα φαίνεται, ότι η καλοστημένη δολοπλοκία αυτοπαγιδεύτηκε!
    Βρέθηκε επιτέλους ο δρόμος να απεμπλακεί η ελληνική πολιτική ζώη από ότι πιό φαύλο έθρεψε εδώ και πενήντα χρόνια.

    Αντώνη σε ευγνωμονούμε.Καλή συνέχεια!

  59. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 06/05/2010 23:46:45

    εκλογες 1996 Πολιτικη ανοιξη 2,94 % για κει παει η νεα δημοκρατια, ασε που μας φορτωσε με ψεματα τοτε η μηπως τα ξεχασατε

    • σερτης avatar
      σερτης @ Παρατηρητής 07/05/2010 01:10:07

      ΕΚΛΟΓΈς 1977....ΚΟΜΜΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΩΝ 1%.......ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ....ΠΡΟΣΕΧΕ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΨΗΦΙΣΕΙ ΔΝΤ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Παρατηρητής 07/05/2010 08:03:44

      Θα πρόκειται όμως για μια Νεα ΝΔ. Χωρίς τους λαδωμένους της Ζήμενς όπως το Μητσοτακέϊκο, χωρίς εξαρτήσεις από υπερατλαντικούς προστάτες .Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη Ζωή παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και ΔΝΤ.

  60. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 06/05/2010 23:52:22

    http://1.bp.blogspot.com/_RRN9WL0hlao/SjYQUKaIrLI/AAAAAAAAG3Q/FHzhRFhXFcQ/s400/%CE%95%CE%A0%CE%99%CE%9A%CE%91%CE%99%CE%A1%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%91+-+%CE%CE%9C%CE%91%CE%A1%CE%91%CE%A3+-+%CE%A0%CE%%9F%CE%A3%CE%9B%CE%97%CE%A8%CE%95%CE%99%CE%A3.jpg

  61. Μούσα avatar
    Μούσα 07/05/2010 01:10:39

    Συνσχολιαστές του Antinews,
    πραγματικά χαίρομαι με την χαρά σας,οπως και με πολλων άλλων Eλληνων εκτος antinews, γιατι απο οτι καταλαβα βγήκε ενας όγκος απο αυτο το κόμμα,το οποιο διαφέρει και αξίζει απο το Πασοκ πανω απ΄ολα για το ποιόν των ψηφοφόρων του.
    (Ως νεο ατομο που ενδιαφέρεται για το πολιτικό γιγνεσθαι της χώρας τα τελευταια χρόνια, δεν ήξερα τι εστι οικ.Μητσοτάκη,περα απο τις προδοσίες της ως υπουργού εξωτερικών και ιδιαιτερα την αντιρωσικη της σταση την στιγμη που αυτο ηταν συμφέρον για την χωρα.)
    Θεωρώ επισης 'ήρωα' τον Καραμανλή που αντεξε να εχει αυτό το καρκίνωμα δίπλα του- που για καποιους λόγους δεν μπορουσε ν΄αφαιρέσει- οπως επισης και τον 'ανθέλληνα της διασποράς' απεναντι του ως αντιπολίτευση ,
    τον Λαος να τον χτυπάει διαγωνίως, τον Συριζα υπογείως και τα ΜΜΕ απ΄ ολες τις μεριές και παρ΄ολα αυτα εκανε τοσα καλά.(μετα απ΄αυτά θεωρω χωρις πλάκα φυσική την αναγκη του για πρόωρα μπάνια και ξεκούραση.)

    Και μόνο για το Οχι στο σχέδιο Αναν,
    την προσεγγιση με τους Ρώσους και Κινέζους,
    την βαση που εδωσε στον πολιτισμό οπως με την δημιουργία ενος Φεστιβαλ Αθηνων ανταξιο ευρωπαικών πόλεων, και πολλά αλλά
    τον ψηφισα και θα τον ψηφιζα οσα σκάνδαλα και να έκαναν κάποιοι υπουργοί του ή λάθη αυτός.Γιατι πολλές φορές εχθρός του καλου έιναι το καλύτερο.
    Κάποιος πάντως πρεπει να υπερασπιστεί το έργο του και της ΝΔ αυτά τα χρονια, μιας και ο ιδιος απ΄οτι φαίνεται αδυνατεί προς το παρον, και να σταματήσει η συνεχής (αυτο)κριτική του κόμματος οταν εχει απέναντι ψυχρούς εκτελεστές συμβολαίων.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Μούσα 07/05/2010 04:03:17

      I couldn't agree more!!!!

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ Μούσα 07/05/2010 06:42:03

      Συμφωνώ και εγώ. Ο ΚΚ ίσως δεν είχε τα ηγετικά και διοικητικά προσόντα που απαιτούσαν οι περιστάσεις αλλά είχε ήθος και έκανε ειλικρινείς προσπάθειες. Και μην ξεχνούμε τα εχθρικά ΜΜΕ, ότι κυβερνούσε με 151, με ένα πανίσχυρο Ντορικό μπλοκ και πολλά λαμόγια που είχαν εισχωρήσει στον κομματικό και κρατικό μηχανισμό.

  62. ευτυχια avatar
    ευτυχια 07/05/2010 05:25:49

    laz@
    Αστειευόμουνα με το σημερινό Lazar- Λαζάρου του χωριάτη Πετσάλνικου της Βουλής.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ευτυχια 07/05/2010 08:46:00

      Πρωτευουσιάνα Ευτυχία!

  63. ευτυχια avatar
    ευτυχια 07/05/2010 06:56:31

    Κώστας Θ.@
    Η σημερινή στάση του Καραμανλή δείχνει ήθος? Ποιό είναι το ήθος που δείχνεις όταν έχεις "αντ αυτού" τον Ρουσόπουλο και καλύπτεις τον Βουλγαράκη?Καταλαβαίνω οτι δεν θέλεις να αποχωριστείς τα τοτέμ σου, αλλά είναι σαν να μου λέει Πασόκος οτι ο Ανδρέας Παπανδρέου έφερε την ευημερία στην Ελλάδα.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ευτυχια 07/05/2010 08:32:57

      Το να κρύβεσαι στα δύσκολα, φυσικά δεν δείχνει ήθος πολιτικού ανδρός ή γυναικός.
      Ανεξάρτητα από απόψεις του καθενός, ήθος δείχνει η στάση της Ντόρας. Μετα τον Στεφανόπουλο και Σουφλιά, είναι η τρίτη αντίπαλος που διαγράφεται υπό ίδιες περίπου συνθήκες, και ήξερε πολύ καλά που πάει ψηφίζοντας ναί. Όταν τα μαντριά έχουν γίνει ερείπια, ήθος και γενναιότητα είναι να κυκλοφορείς άφοβα έξω και να μη φοβάσαι τους λύκους. Το μαντρί δεν το γκρέμισαν απ' έξω οι λύκοι, κάθε φορά από μέσα γκρεμίζεται.

  64. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 07/05/2010 07:59:07

    Η κυρία Μητσοτάκη-Κούβελου είχε έτοιμη πολύ καιρό την τυπική προσχώρησή της στην ρεαλ πολιτικ Παπανδρέου-Καρατζαφέρη-γεροΜητσοτάκη.
    Σήμερα στο μπλογκ της να φανταστείτε και σε δημοσκόπηση για το αν συμφωνεί ο κόσμος ή όχι με τον Καλλικράτη, έχει προσημειώσει το ΝΑΙ. Επίσης στα σχόλια και αυτά που είναι αρνητικά (μιλάμε δύο με το δικό μου μαζί)τα χαρακτηρίζει από κάτω "υπερ".
    Η Κόρη ΠΟΤΕ δεν έκαμε οποιαδήποτε ενέργεια προς όφελος του κόμματος.Πάντοτε στοχευε το ίδιον .
    Πηγαινει εκεί που ξέρει ότι ΘΑ ΤΗΣ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΖΗΜΕΝΣ και εκτασεις Πηλίου. Πηγαίνει εκεί που ανήκει. Σε ένα διεφθαρμένο και σκοτεινό πολιτικό συνασπισμό. Εκεί που θα γίνει και ο τάφος της. Ο πολιτικός, βεβαίως.

  65. Misha avatar
    Misha 07/05/2010 08:00:23

    Η συμμορία των ΔΝΤούδων, GAP-Kαρατζαφύρερ-Μητσοτακέικο, σιγοπίνουν το αίμα των Ελλήνων.
    Έξω από την Ελλάδα οι βρυκόλακες!

  66. GUS P avatar
    GUS P 07/05/2010 08:03:26

    Κύριοισυμφωνώ σε πολλά από τα παραπάνω αλλά έχω μια ενσταση. Αυτή αφορά τον Κ.Κ. Σίγουρα έκανε μεγάλα λάθη με πρώτο το ότι δεν ξεδόντιασε τους νταβατζήδες και άκουσε τους προσκυνημένους Σιούφα, Παυλόπουλο και Σουφλιά κατά κύριο λόγο.Αλλά μην τα ισοπεδώνουμε και όλα ρε παιδιά. Και μόνο το γεγονός ότι οδήγησε τη χώρα ομαλά σε εκλογές ενά κάποιοι άλλοι είχαν σκοπό να καταλάβουν την εξουσία με αίμα (Δεκέμβριος 2008) κάτι λέει. Εσείς τι πιστεύετε ότι θα γινόταν αν ήταν το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία;;; Θα ήταν ομακλές οι εξελίξεις;; Εδώ οι άνθρωποι κατόρθωσαν να οδηγήσουν τη Χώρα στην παράλυση σχεδόν 1.5 χρόνο πριν ανακοινώνοντας στη ουσία εκλογές τον Μαρτη του 2010.

  67. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 07/05/2010 08:13:36

    Χθές το Μέγκα είχε ταινία - αφιέρωμα στην Τρανσυλβανία και τα Καρπάθια. Ολίγον κίτς. Έβαλε το χεράκι του ο Πρετεντέρης;

  68. μας δουλεύουν avatar
    μας δουλεύουν 07/05/2010 08:34:17

    Αλήθεια, ποιός χρέωσε την Ελλάδα κύριε Παπανδρέου και κυρία Θεοδώρα;
    Ποιός;
    Ποιός εξέδωσε το περιβόητο ομόλογο που πρέπει να πληρωθεί στις 19/5/2010 και που μας έστειλε επειγόντως στο Δ.Ν.Τ.;
    Αλήθεια, ποιός;
    ....
    ΗΜΕΡΟΜ. ΕΚΔΟΣΗΣ 19/5/2000
    GR0124011454
    ΗΜΕΡ. ΛΗΞΗΣ 19/5/2010
    ΤΟΚΟΜΕΡΙΔΙΟ 6,00%
    ΑΞΙΑ (ΔΙΣΕΚ. ¤) 8,466
    ....
    Καλά, ο Γ.Παπανδρέου και ο Γ. Παπακωνσταντίνου έχουν βάλει σαν deadline για την επιβίωση ή την πτώχευση της χώρας την αποπληρωμή του ομολόγου λήξης 19/5.
    Μόνο που δεν τους ρωτάει κανείς, ποιός και πότε πήρε αυτά τα λεφτά, όπως αποκάλυψε χθές η olympia.
    Να η αλήθεια λοιπόν, την αντέχετε;
    Στίς 19/5/2000 εκδόθηκε 10ετές ομόλογο ύψους 8,466 δισεκ. ευρω.
    Ποιός κόμμα "πήρε τα λεφτά" τότε κύριε Παπανδρέου;
    "Πού πήγαν τα λεφτά"; - όπως έλεγες προεκλογικά, κύριε Παπαδρέου;
    Πότε θα σταματήσετε να λέτε ψέμματα κύριε Παπανδρέου;
    Ως πότε θα διαβάλλετε τον Κ.Κ. ότι αυτός χρέωσε την Ελλάδα, κύριε Παπανδρέου;
    Ως πότε θα κρύβουν την αλήθεια οι επιχειρηματίες που έχουν το Mega, τoν Αντένα, τον Σκάϊ και το Alter;
    Ντροπή.
    Θα γίνει, όπως ακριβώς τόλεγες την περασμένη εβδομάδα, κύριε Παπανδρέου.
    Ο λαός θα σας πάρει με τις πέτρες (και τα γιαούρτια και τα αυγά, προσθέτω εγώ.)

  69. Aggelos avatar
    Aggelos 07/05/2010 08:52:05

    δινει ο Καραμανλης τη βουλευτικη αποζημιωση σε φιλανθρωπιες?
    ισχυει αυτο?πρωτη φορα το ακουω..

  70. Believer avatar
    Believer 07/05/2010 10:16:28

    Εχω γράψει κι έγώ γιά άνεπάρκεια τού ΚΚ καί πολλές φορές τό σκέφτομαι μήπως κάνω λάθος, ό ΚΚ είναι πανέξυπνος άνθρωπος καί έντιμος πέραν πάσης άμφιβολίας, γιατί λοιπόν ένας τέτοιος άνθρωπος δέν μιλάει; Εγώ πιστεύω γιά καλό σκοπό. Επίσης πιστεύω ότι έχει συμφωνήσει κάτι με τόν Σαμαρά...κάτι πολύ σοβαρό γιά τό κόμμα γιά τή χώρα. Προσέξτε φίλοι μου ό ΚΚ είναι στό κόμμα άκόμα...Στό συνέδριο θα λυθούν πολλές άπορίες, είμαι σίγουρος γιά τήν ποιότητα τού άνθρώπου, καί μπορεί να μείνουμε ξεροί...Φαντασθείτε μόνο τήν πιθανότητα έπανόδου του, καί τόν σεισμό πού θα έπιφέρει!!!! Δέν ύποτιμώ καθόλου τόν Σαμαρά άλλά σάς είπα ότι κάτι έχει συμφωνηθεί για το ξεκαθάρισμα τού πολιτικού τοπίου.

  71. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 07/05/2010 12:15:08

    Συγχαρητήρια στο Σαμαρά για το σθένος που επιδεικνύει.
    Το γεγονός ότι τα μίντια όχι μόνο προσπαθούν να τον κρατούν στην αφάνεια αλλά και να τον κριτικάρουν σφόδρα υποδεικνύει ότι πάει κόντρα στο ρεύμα.
    Απλως φοβάμαι ότι οι γνωστοί μηχανισμοί θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να μην του επιτρέψουν να κυβερνήσει.

  72. Neoptochos avatar
    Neoptochos 07/05/2010 19:24:50

    Λυπάμαι που αυτό το θέμα της αποχώρησης της Ντόρας Μπακογιάννη, επισκίασε την πολύ καλή παρουσία του Αντώνη Σαμαρά, στην βουλή. Βέβαια υπήρξε η αστοχία των βουλευτών της ΝΔ που έδωσε στον ΓΑΠ την ευκαιρία να το παίξει αδικημένος έλληνας της διασποράς και φυσικά τα κανάλια να το αναπαράγουν. Παρ΄όλα αυτά ο Σαμαράς κινήθηκε εντός των ορίων, παρά τις κορόνες του ΓΑΠ, με συγκροτημένο λόγο και οξύτητα όπου έπρεπε. Συμφωνώ με τον πολίτη για το ΚΚΕ. Εκείνο όμως που με προβληματίζει είναι ο φανατισμός εναντίον του Καραμανλή και των εκάστοτε υπουργών του. Η ΝΔ δεν είναι 500.000 αλλά 3.500.000, που μπορεί να μην μιλάνε, έχουν όμως καταλάβει το λάθος της αποχής. Πολλοί από αυτούς δεν πρόκειται να πουλήσουν τον Καραμανλή. Χρειάζονται όλοι στο κόμμα, εκτός από τις πολιτικές του ΠΑΣΟΚ που υιοθετείτε. Δεν υπάρχει λόγος σύμπλευσης με τον ΓΑΠ. Αφήστε τον Σαμαρά να συνεχίσει, γιατί προχωράει σωστά και κερδίζει έδαφος. Κάνετε κακό στον Σαμαρά και την παράταξη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.