#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/07/2009 02:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έγινε, επιτέλους, ή δεν έγινε το ... "ναυάγιο" με το κανό;

 

Όταν μεταφέραμε την προηγούμενη Κυριακή απο το ΠΑΡΟΝ (http://www.antinews.gr/?p=8143) την περιπέτεια του Γιώργου Παπανδρέου δεν την πολυπιστέψαμε, για να πούμε την αλήθεια. Το θεωρήσαμε περισσότερο ένα σκαμπρόζικο κείμενο που διεκτραγωδούσε ένα συμβάν στην προσωπική ζωή του αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολιτεύσεως.

Οι αντιδράσεις όμως που ακολούθησαν και κυρίως η επιμονή του ΠΑΣΟΚ να το διαψεύδει ανεπισήμως αλλά όχι επισήμως δημιουργούν άλλες εντυπώσεις.

Στο θέμα επανέρχεται σήμερα το ΠΑΡΟΝ και γράφει με τίτλο: "Όλοι είχαν λόγους να κρύψουν το ναυάγιο με το κανό"



Τέσσερα ερωτήματα  

Δεν περιµέναµε ο κ. Παπανδρέου να επιβεβαιώσει την αποκάλυψή µαs για την περιπέτεια που είχε µε το κανό.

Γιατί αν στην ερώτηση που του έκα­νε ο συνάδελφοs Βασίλης Μούρτηs δήλωνε ότι όντωs το περιστατικό συ­νέβη, τότε θα ήταν εκτεθειµένος ότι το απέκρυψε. Και θα έπρεπε να εξηγήσει το γιατί δεν το είπε. Και ενδεχο­µένως να ακολουθούσε η ερώτηση αν και άλλα πράγµατα έχουν αποκρυβεί.

Ούτε βέβαια µπορούσε το υπουρ­γείο Εµπορικήs Ναυτιλίαs να δηλώσει ότι ναυάγησε ο Γιώργοs µε το κανό, γιατί αυτόματα θα κατηγορείτο ότι κά­λυψε και προστάτευσε τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, αποκρύπτονταs την περι­πέτεια που είχε.

Είχαν λόγους λοιπόν να µην πουν την αλήθεια για το κανό ...

Το «ΠΑΡΟΝ» πάντωs επιµένει ότι αυτά που γράψαµε συνέβησαν. Και δεν επικαλούμαστε αναφορέs που εί­χαν γίνει σε µπλογκ, αλλά και σε άλλη εφηµερίδα που ο κ. Παπανδρέου και ο εκπρόσωπόs του κ. Παπακωνσταντί­νου δεν διέψευσαν.

Και µόνο το γεγονόs ότι αντέδρασε τόσο έντονα είναι σαφέστατη ένδειξη ότι αντιµετώπισε πρόβληµα µε το κα­νό ο Γιώργοs. Έφθασε μάλιστα ο κ. Παπακωνσταντίνου στο σηµείο να παίρνει συντάκτεs που καλύπτουν το ρεπορτάζ του ΠΑΣΟΚ και να τους λέει να χτυπήσουν το «ΠΑΡΟΝ».

Εµείs πάντωs θα θέσουµε κάποια ερωτήµατα κι αν θέλουν µαs απα­ντούν:

1. Πήγε ο Γιώργοs βόλτα µε το κα­νό φεύγονταs από Μαραθώνα; Κι αν ναι, ποια µέρα;

2. Ποιος του «προµηθεύει» το κα­νό; Πρόκειται για φίλο του Βαλλιανάτου. Και εκτόs από το κανό ασχολείται και µε άλλεs δραστηριότητεs στο επι­τελείο του κ. Παπανδρέου;

3. Βούλιαξε ή όχι το κανό και βγήκε κολυµπώνταs;

4. Στον Σχινιά ποιος τον μετέφερε; Και εκεί έψαχνε για το αυτοκίνητό του; Αυτά για σήµερα ...

(σκίτσο του Δ. Χαντζόπουλου απο τα ΝΕΑ)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. aris53m avatar
    aris53m 19/07/2009 04:28:38

    Αθλιότητες! Ο Γιώργος δεν ξέρει κανό, μόνο ποδήλατο.

  2. stamat avatar
    stamat 19/07/2009 06:41:37

    Πάλι καλά που βρέθηκε στον Σχοινιά. Το ¨παιδί¨ με το ακαταλόγιστο που το διακρίνει ήταν εις θέση να βρεθεί στα Τουρκικά παράλια! Εκεί να δείτε γλέντα!!!!

  3. Τ.Βασιλειάδης avatar
    Τ.Βασιλειάδης 19/07/2009 06:53:18

    Γι αυτό είμαστε 50 χρόνια πίσω από την ανεπτυγμένη Δύση.Οι δυτικοί ασχολούνται και σχεδιάζουν για το μέλλον και εμείς ασχολούμαστε με κουτσομπόλες ''κυρα-κατίνες''.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Τ.Βασιλειάδης 19/07/2009 10:00:00

      Να υποθέσουμε ότι στην Ιταλία οι "δημοκράτες" σύντροφοι ασχολούνται πολύ σοβαρά με το μέλλον της χώρας τους και καθόλου με τα μοντέλα του Μπερλουσκόνι. Κατά αναλογία κι εδώ αντί να σχολείται το GAP με τα προβλήματα της χώρας ασχολείται με κανό.

  4. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 19/07/2009 07:34:21

    Αυτός ο άνθρωπος θα πάει από άθλημα!!!

  5. ΑναΓνώστης avatar
    ΑναΓνώστης 19/07/2009 08:03:06

    Παρόν: Η πιο έγκυρη εφημερίδα. Μάκης Κουρής: ο πιο αξιόπιστος άνδρας των ΜΜΕ

    Βήμα: Η εφημερίδα της κωλοτούμπας και του Λυσσάρη-Πρετεντέρη.

    Δεν ξέρω αν έγινε αυτό με το κανό ή δεν έγινε. Όμως τι να κάνουμε, αν κάποιος αθλείται εντατικά και καθημερινά κάτι θα πάει στραβά. Αν είναι πάνω στον καναπέ, τι μπορεί να συμβεί;

    Σκέψου τον Κωστάρα στο κανό, μολύβι θα πήγαινε κάτω ο σαπιοκοιλίας. Για ποδήλατο μην το κουβεντιάσουμε. Θα χανόταν η σέλα από το βάρος (αν κατάφερνε να ισορροπήσει).

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/07/2009 08:13:29

    ότι και να έγινε ούτε συνελήφθη να κλέβει οπώρας, αλλά ούτε πίσω από τίποτα βάτα σε ανάρμοστη στάση ...

    δηλαδή τίποτα "σκαμπρόζικο" ή "σκανδαλιστικό"

    μια ανθρώπινη στιγμή μπορεί να ήταν, τι ενδιαφέρει ποιος προμηθεύει το κανό και ποιος τον μετέφερε στο Σχοινιά και αν έψαχνε το αυτοκίνητο στο Σχοινιά που η μία παραλία διαδέχεται την άλλη με εκατοντάδες αυτοκίνητα στα πάρκινγκ των παραλιακών μαγαζιών

    μου θυμίζει την ιστορία με το σκύλο του Μπους που χάσαμε

    • Περίεργος avatar
      Περίεργος @ αλλενάκι 20/07/2009 06:17:33

      Όχι βέβαια!
      ..... αν δεν είσαι ο (κατα πάσα πιθανότητα) επόμενος προθυπουργός της Ελλάδας ..... τότε οι ιστορίες με το δάχτυλο στην αλυσίδα και πνυγμένος με κανό (!!) έχουν άλλη βαρύτητα......

  7. osaperas avatar
    osaperas 19/07/2009 08:35:36

    "Γιατί αν στην ερώτηση που του έκα­νε ο συνάδελφοs Βασίλης Μούρτηs δήλωνε ότι όντωs το περιστατικό συ­νέβη, τότε θα ήταν εκτεθειµένος ότι το απέκρυψε. Και θα έπρεπε να εξηγήσει το γιατί δεν το είπε. Και ενδεχο­µένως να ακολουθούσε η ερώτηση αν και άλλα πράγµατα έχουν αποκρυβεί. "

    Τι φασιστική λογική είναι αυτή του συντάκτη του κειμένου. Δεν έχει σημασία σε ποιον απευθύνεται, ποιον προσπαθεί να χτυπήσει.

    Σήμερα ο Γιώργος, αύριο ο Κώστας μεθαύριο ο Αντώνης και πάει λέγοντας.

    Δεν αξίουμε σαν χώρα τέτοιες φιλοσοφίες και τέτοια πιστεύω

  8. Theodorakopoulos avatar
    Theodorakopoulos 19/07/2009 08:39:01

    Μπορεί να μην τον πάω στα πολιτικά, όμως χαίρομαι που κάνει κανό/ξεκανό/ποδήλατο/σκι -δεν με ενδιαφέρει- αντί να παίζει playstation όλη μέρα.

    Τουλάχιστον χορταίνει αθλούμενος και όχι με τη "μάσα".

    • αντί avatar
      αντί @ Theodorakopoulos 20/07/2009 09:41:51

      Συμφωνώ απόλυτα!
      Και τί έγινε αν βούλιαξε με το κανό;

      Απλά όλοι ξέρουμε ότι θα άρχιζαν τα καυστηκά σχόλια κτλ. Οπότε το επιτελείο προφανώς προτίμησε να το κουκουλώσει!

      Δυστυχώς η δημοσιογραφία έχει μπει σε ένα φαύλο κύκλο στον οποίο υποτίθεται ότι ζητάει την αλήθεια, αλλά όταν αυτή αποκαλυφθεί, γίνεται αντικείμενο άθλιας εκμετάλλευσης.

  9. Οτι avatar
    Οτι 19/07/2009 09:12:48

    Και τι μας νοιάζει δηλαδή;

  10. Tsertos avatar
    Tsertos 19/07/2009 09:29:20

    Στην προηγουμενη σχετικη με το κανο του GAP αναρτηση σας, εγραψα 3 σχολια
    προσπαθωντας και εγω να υποθεσω, τι ειχε συμβει με το ναυαγιο και την
    ερευνα και διασωση που ακολουθησε, για τον ναυαγο GAP.
    Απο την σημερινη αναρτηση σας, μου λυθηκε η απορια μου πληρως.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    • mesaios daktylos avatar
      mesaios daktylos @ Tsertos 19/07/2009 10:33:59

      Tsertos says:

      ΤΑ ΚΑΝΟ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΟΠΗ ΑΝΕΥ ΤΑΠΑΣ

      Μεγάλε έγραψες!!!! Πολύ εύστοχο. Χα,χα,χα.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Tsertos 19/07/2009 11:24:23

      παρακαλώ οχι τέτοια σχόλια

  11. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 19/07/2009 09:38:13

    Δεν είναι κακό να αναποδογυρίσει κάποιος που κάνει κανώ, ούτε αυτό είναι ενδεικτικό κάποιας ανεπάρκειας.
    Καλά θα κάνουν οι διάφοροι ρεπόρτερ να εστιάζουν σε πιο σημαντικά, πολιτικά θέματα που αφορούν στον ΓΑΠ και όχι στην προσωπική του ζωή.

  12. Tsertos avatar
    Tsertos 19/07/2009 09:49:11

    O ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ,Ο GAP ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥΣ.
    http://www.youtube.com/watch?v=jNTgytpTJVE

  13. poios avatar
    poios 19/07/2009 09:54:18

    Βουλιάζει μόνος του ο γιωργάκης...

  14. Orestios avatar
    Orestios 19/07/2009 09:57:17

    Θα μπορούσαμε να πιστέψουμε ότι πρόκειται περί ενός απλοϊκού ανθρώπου που είχε ένα ατύχημα αν ακολουθούσαμε την λογική των σχολιαστών που θεωρούν ότι έτσι είναι. Αλλά είναι έτσι?
    Το GAP δεν λανσάρεται ως απλοϊκός άνθρωπος αλλά ως wannabe πρωθυπουργός.
    Η σημειολογία των πράξεων του είναι χαρακτηριστική. Ο διαφημιζόμενος ως μελλοντικός ηγέτης βουλιάζει το σκάφος που οδηγεί.
    Ακόμα και αν γνώριζε άριστα κανό, δεν θα έπρεπε να ελέγξει πριν μπει στο νερό το σκάφος για τυχόν ατέλειες? Έτσι κάνουν όλοι οι απλοϊκοί άνθρωποι. Άκριτα και χωρίς επίγνωση της κατάστασης ξαμολήθηκε στα ανοικτά με συνέπεια την ανησυχητική για έναν απλοϊκό άνθρωπο κατάληξη. Επειδή όμως όσοι ασχολούνται με την πολιτική και φιλοδοξούν να βρεθούν στα ανώτερα κλιμάκια αυτής, θεωρώντας πως το αξίζουν δικαιωματικά, ίσως θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικοί γιατί φαίνεται το ποιόν τους ακόμα και στα απλοϊκά πράγματα.

  15. Orestios avatar
    Orestios 19/07/2009 10:28:00

    To GAP θα πρέπει να αποφασίσει τι θέλει να είναι. Ένας απλοϊκός άνθρωπος που του συμβαίνουν ατυχείς στιγμές ή ένας ειλικρινής και σοβαρός πολιτικός? Αν επιλέξει το πρώτο έχει καλώς και δικαίωμά του. Αν επιλέξει το δεύτερο πάλι έχει καλώς και είναι υπέρ ημών. Όμως η πραγματικότητα είναι αδυσώπητη. Το GAP ενώ προσπαθεί να είναι σοβαρός πολιτικός χάνει στην ειλικρίνια στην προσπάθειά του να κάνει απλοϊκά πράγματα. Ασφαλώς η επιλογή του να κάνει κανό είναι προσωπική. Μπορεί να ήθελε να ξεσκάσει. Να χαλαρώσει από το εξαντλητικό πρόγραμμα του. Ίσως και απολαύσει λίγες στιγμές δραστηριότητας μακρυά από τη βαρετή πολιτική. Αλλά εκεί ήταν μόνος του. Όπως πολ΄΄ες φορές θα βρεθεί μόνος του στον πολιτικό στοίβο και δεν θα είναι κανείς κοντά του, σε αντίθεση με το σήμερα. Τότε τι θα κάνει σε περιπτώσεις που μπάζει νερά το σκάφος της χώρας? Καταλαβαίνετε, φαντάζομαι, ότι η αδυναμία του να αντιμετωπίσει δύσκολες καταστάσεις είναι εμφανής ακόμα και στα πιο απλά πράγματα.
    Θα μπορούσα να περιγελώ ώρες το GAP ,και το έχω κάνει πολλάκις, μιας και τα κατορθώματά του είναι εξαιρετικά στο να προκαλούν γέλωτα. Όμως και με αφορμή παρελθούσες συμπεριφορές τα πράγματα δεν είναι αστεία. Εξέθεσε εαυτόν σε κίνδυνο και δεν θέλω να σκέφτομαι τι μπορεί να συμβεί στην χώρα αν βρεθεί στην θέση του οδηγού.

  16. Χι avatar
    Χι 19/07/2009 10:52:14

    Αυτό ήταν το μεγάλο πολιτικό πρόβλημα της Ελλάδας; Αν βούλιαξε ένα κανώ ή αν έχουμε "λίγα τετραγωνικά λιγότερα, ώστε να κοιμόμαστε ήσυχοι";

    • occultist avatar
      occultist @ Χι 19/07/2009 22:27:35

      Χι says:
      ""Αυτό ήταν το μεγάλο πολιτικό πρόβλημα της Ελλάδας; Αν βούλιαξε ένα κανώ ή αν έχουμε “λίγα τετραγωνικά λιγότερα, ώστε να κοιμόμαστε ήσυχοι”;"""

      Εχεις απόλυτο δίκαιο!!! Εγώ νομίζω οτι το μεγάλο πολιτικό πρόβλημα της Ελλάδος, που πρέπει να λύσουμε, είναι πως θα γίνει ο GAP πρωθυπουργός και πως θα ξαναπέσουν οι πρασινοκόρακες στις μάσες. Εσύ τι γνώμη έχεις?????

  17. sinn avatar
    sinn 19/07/2009 10:55:12

    Τίποτα λιγότερο από έναν πονηρό πολιτικό που το παίζει απλοϊκός, ακόμη και αφελής, για τους ιθαγενείς. Δηλ. lifestyle λαϊκισμός τύπου Μπόμπολα, οχι τύπου Κουρή που καλλιέργησε στην Ελλάδα με λαμπρή επιτυχία ο τσαραλατάνος πατήρ - ο τελευταίος άλλωστε μετα τον εκσυγχρονισμό εξάντλησε τη δυναμική του.

  18. sinn avatar
    sinn 19/07/2009 11:33:59

    To gap polu ths thlipsews... Μα, η γελοία αυτή ιστορία λειτουργει ευεργετικα (συσπειρωτικα) για τον ΓΑΠ: o καλός άνθρωπος και αθληταράς που είχε ένα συνηθισμένο ατύχημα με το κανό και που πολεμά το Σύστημα (οπου Σύστημα βάζουμε ... Κουρής). Εννοείται πως οι πράσινοι Μπόμπολας, ΔΟΛ, Τεγόπουλος, Αλαφούζος είναι η παρωνυχίδα του Συστήματος. Ετσι μαθαίνουμε όχι για τον Παπαγγελοπουλο και τα κοκκαλάκια αλλα για τον "απελευθερωτή του Βλαστου" -αντίστοιχα ο Τρομπούκης ήταν ενας ακόμη γαλάζιος πολιτευτής και όχι η μαριονέτα του Μπόμπολα...

  19. Μερόπη avatar
    Μερόπη 19/07/2009 11:36:54

    Ας πούμε ότι έγινε αυτό το περιστατικό με το κανό. Έχει αυτό κάποια επίδραση στην πολιτική ζωή της χώρας????????? Ή μήπως δείχνει αυτό ότι ο ΓΑΠ δεν είναι ικανός να ανταποκριθεί στα καθήκοντα του ως Πρωθυπουργός?????
    Ας σοβαρευτούμε.

  20. stamat avatar
    stamat 19/07/2009 11:43:43

    ΑΜΕΑ για πρωθυπουργός; ....έλεος!!!

  21. palios psifoforos avatar
    palios psifoforos 19/07/2009 11:48:55

    Αν δεν δημιουργεί πρόβλημα στον ΓΑΠ η ιστορία γιατί δεν απάντησε στο προηγούμενο δημοσίευμα που απο ότι βλέπω έχει γίνει το πιο δημοφιλές εδώ και αλλού; Αυτό είναι για μένα το θέμα. Έπρεπε να βγει και να τους κάνει πλάκα, είτε έγινε, είδε δεν έγινε. Στην Ελλάδα όμως, όπως ξέρει πολύ κα΄λά το ΠΑΣΟΚ απο αυτα που προκαλεί το ίδιο για τον Καραμανλή, τέτοια περιστατικά μπορούν να γελοιοποιήσουν - δυστυχώς - έναν ηγέτη.

    Και το σημαντικότερο: δεν μπορεί να θες να γίνεις πρωθυπουργός και να πηγαίνεις μόνος σου να κάνεις κανώ και να χάνεσαι. Για μας το περιστατικό μπορεί να είναι μόνο χαβαλές. Αλλά για σκεφτείτε πως θα τον αντιμετωπίζουν οι άλλοι ηγέτες

  22. Δωδωναίος avatar
    Δωδωναίος 19/07/2009 12:39:26

    To πήρανε «σχοινί κορδόνι» οι «δεξιάντζες».
    Δεν ήθελε δα και πολύ!!!
    Πέταξε μια μπαρούφα ο «αυριανιστής της συμφοράς» και αυτοί με αξιοπερίεργη ευκολία την υιοθετήσανε την κάνανε "σημαία" τους.
    Με αφορμή την ανοχή στην διακυβέρνηση από την Ν.Δ και τα όσα διαδραματίστηκαν τα τελευταία 5 1/2 χρόνια, αλλά και τα όσα γράφονται για αυτό εδώ το διαψευσμένο γεγονός, μου δίνεται η ευκαιρία για να διαπιστώσω ότι για να είναι κανείς δεξιός, δύο "τινά" συμβαίνουν:
    α) ή εξυπηρετήθηκαν, εξυπηρετούνται και θα εξακολουθήσουν να εξυπηρετούνται τα συμφέροντα του και
    β) ή είσαι αφελής, μικρόνους και παρασύρεσαι εύκολα..
    Άλλη έλλογη εξήγηση δεν υπάρχει....

  23. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/07/2009 12:50:04

    εγώ επιμένω σε άλλο μοτίβο. Το ροζ ντιβιντί, τι είχε? Αφού αυτό είναι πολιτική, ας εστιαστούμε οι μεν στα αθλητικά οι δε στα ...ξινά. Με αναδημοσίευση στον ξένο Τύπο, να δούμε ποιός είναι πιό ξεφτιλισμένος.

  24. Χι avatar
    Χι 19/07/2009 13:18:04

    Πάντως, θα περίμενα από το antinews να αφήσει το κανώ και να ασχοληθεί με το μεγαλύτερο ζήτημα των ημερών μας.

    Κύριοι, ο πατέρας του γύρου στην Αμερική, ήταν ο Εβραίος John Garlic (σε μετάφραση, Γιάννης Σκορδάς).

    Δεν κάνω πλάκα.

    www.nytimes.com/2009/07/15/dining/15gyro.html?_r=2&pagewanted=all

    • Factorx avatar
      Factorx @ Χι 19/07/2009 20:41:39

      Δεν το μεταφράζεις να το βάλουμε, επειδή οι μεταφραστες την έκαναν για τόπους δροσερούς;

  25. Tsertos avatar
    Tsertos 19/07/2009 13:36:39

    ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΕΔΩ.

    Φταίει η mammy του που αφήνει το …παιντί ανεπιτήρητο. Για σκεφτείτε τι έκανε το Τσιπράκι τον περασμένο Δεκέμβρη με το κουτί τα σπίρτα που σούφρωσε από την τσέπη του Θείου Αλέκου!…

    erinya

  26. prota-i-ellada avatar
    prota-i-ellada 19/07/2009 20:06:58

    Και δεν είναι μόνο οι περιπέτειες στο Σχοινιά, που πήγε να κάνει τον Ιντιάνα Τζόουνς και τον ψάχνανε οι ψαράδες. Κοψοχόλιασε ο Καραμανλής για κανα δίωρο, από ότι έμαθα αλλά τέλος καλό όλα καλά.
    Εγώ πάντως όταν θυμάμαι τις τούμπες με το ποδήλατο φτιάχνω συκώτι!
    Άσε που αξέχαστο επίσης θα μου μείνει το βίντεο από το Πάσχα στην Πάρο, που έβαλε το κεράκι στο μανουάλι ΜΑΖΙ με το πλαστικό ποτηράκι.
    Η αλήθεια είναι ότι δεύτερος Γιωργάκης δεν υπάρχει.
    ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ Ο ΜΠΑΓΑΣΑΣ.
    Είμαστε πολύ τυχεροί που έχουμε τέτοιο πολιτικό στην Ελλάδα.

  27. fit avatar
    fit 19/07/2009 21:50:23

    Μπράβο! Γελάστε κι άλλο μ' έναν πολιτικό που αθλείται... Και μετά φάτε την πίτσα σας και δείτε τηλεόραση ν' αποβλακωθείτε κι άλλο!

    • Δωδωναίος avatar
      Δωδωναίος @ fit 20/07/2009 06:14:59

      Να είχανε όλοι να φάνε πίτσα, κάτι είναι και αυτό Fit !!!
      Είναι πολλοί louben που κάθε φορά στις κομματικές συγκεντρώσεις στις πλατείες κραυγάζουν:
      Είσαι και θα είσαι ο Πρωθυπουργός και Κα-ρα-μα-νλής , Κα-ρα-μα-νλής.
      Ναι αυτοί που σε κοιτάνε και "και το μάτι τους άγριο για τσιγάρο" που λέει και ο στίχος του μεγάλου Ελύτη.
      Εγώ εκεί και με αυτούς βουρλίζομαι και γίνομαι Τούρκος!!
      Τι να σου δώσει εσένα βρε αχαΐρευτε ο Καραμανλής και η δεξιά?????
      Και το λίγο ψωμάκι που μπορείς και αγοράζεις (και αυτό βερεσέ πολλές φορές),
      σε έκανε η ανεξέλεγκτη κερδοσκοπία «επί ημερών Καραμανλή», να το πληρώνεις……παντεσπάνι..

  28. occultist avatar
    occultist 19/07/2009 22:36:15

    Ρίξε και μιά ανάλυση για την ψυχοπαθολογία των πασόκων και άλλων δημοκρατικών δυνάμεων.

  29. Vachus avatar
    Vachus 20/07/2009 06:29:29

    Οι ΠΑΣΟΚΟΙ ειστε τρομεροι παντως! Υγιεινιστές, αθληταράδες και απίστευτης πολιτικής κουλτούρας.!!
    Ρε παιδια βγαλτε το καρφί από το μάτι! Το παιδί δεν το έχει και καταλάβετε το! Πάντως καταλαβαίνω που τα παίρνουν οι ΠΑσοκοι που ασχολούνται με τις μπουμπουκιές που κάνει το παιντί-πρόεδρος, όσο χοντρές και ανόητες κα αν είναι από τη στιγμή που ο άνθρωπος δεν μπορεί ούτε να μιλήσει απλά Ελληνικά και περιβάλλεται από επικύνδυνους ανθρώπους (Βλ.Βαλλιανατο)

    • ΑναΓνώστης avatar
      ΑναΓνώστης @ Vachus 20/07/2009 07:29:23

      Κοίταξε να δεις εγώ προτιμώ έναν άνθρωπο που δεν μιλάει καλά ελληνικά λόγω παραμονής και εκπαίδευσης στο εξωτερικό από έναν 'Εθνάρχη' (Κ. Καραμανλης ο πρεσβύτερος) που ήθελε υπότιτλους για να καταλάβεις τι ακριβώς λέει.
      Προτιμώ εκείνον που πέφτει από το ποδήλατο, γιατί ξέρει και μπορεί να κάνει ποδήλατο. Επίσης η αρχαίοι πρόγονοι είχαν και σχετικό ρητό που συσχέτιζε την σωματική κατάσταση με την διανοητική.
      Τέλος προτιμώ αυτόν που έχει συμβούλους τύπου Βαλιανάτου από εκείνο που είχε Ρουσσόπουλους, Βουλγαράκιδες, Ζαχόπουλους...να συνεχίσω;;

    • Δωδωναίος avatar
      Δωδωναίος @ Vachus 20/07/2009 08:21:05

      "Οι ΠΑΣΟΚΟΙ ειστε τρομεροι παντως! Υγιεινιστές, αθληταράδες και απίστευτης πολιτικής κουλτούρας.!!"
      Τάδε έφη Vachus
      Μα φίλε μου, γιαυτό οι Ελληνες πολίτες θα εμπιστευτούν το νέο ΠΑΣΟΚ να κυβερνήσει και να ανασυγκροτήσει τη Χώρα..
      Ανασυγκρότηση καταλάβατε?
      Εκεί έχετε φθάσει την Ελλάδα!!!!

      • sinn avatar
        sinn @ Δωδωναίος 20/07/2009 08:37:33

        Το γενικό συμπέρασμα: η νεά γενιά της Ιπποκράτους (κατα το πλείστον λιμασμένα μπομπολάκια) ειναι πιο τσαμπουκαλεμένη - τσιτάρει μάλιστα και Ελύτη. Pas mal!

  30. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/07/2009 09:41:51

    Αν κανείς από εσάς εχει την περιέργεια να χαζέψει ξένες ιστοσελίδες, πολιτικού, πολιτικάντικου, αναλυτικού ή ο,τιδήποτε σχετικού περιεχόμενου, δεν θα βρει τέτοια ανούσια αντιπαράθεση, 1-2 χρόνια μετά, ή πριν από εκλογές. Υποθέτω ότι όλη η βαβούρα γίνεται για να επηρεάσετε εμένα ή τη θεία μου στο χωριό. Η θεία μου δεν μπαίνει στο διαδίκτυο. Εγώ βλέπω περισσότερο το εκκαθαριστικό της εφορίας ή τα επιτόκια ή την ανεργεα, ή τις προσλήψεις στο δημόσιο, για την όποια άποψή μου.

    Τι σκίζεστε; Είστε μέρος του φανατικού δικομματισμού ή των φαιδρών υπαρκτών εναλλακτικών λύσεων. Το κλίμα ότι «όλοι είναι τα ίδια σ§ατά» δεν ευνοεί όυτε το κόμμα σας, ουτε την Δημοκρατία, και αν διαβάζατε λίγη ιστορία, θα βλέπατε ότι είμαστε περίπου σαν πριν το 1897 σε μερικά θέματα και πρίν το 1967 σε άλλα. Αν βαριέστε να διαβάσετε ιστορία, και στο διαδίκτυο να ρίξετε μια ματιά θα δείτε τι εννοώ.

    Πολιτικός διάλογος που συνίσταται στο να λέτε «οι άλλοι είναι πιο κλέφτες» είναι φαιδρός. Ο δε φανατισμός είναι άπόδειξη του χαμηλού επιπέδου. Βεδουϊνοι με παντελόνια.

    Άσε που δεν έιναι πια διάλογος. Οι περισσότεορι «παλιοί», σιωπούν. Τι έγινε; Γιατί δεν ψάχνετε κάποιον «αντίπαλο» να τα λέτε. Μεταξύ σας πλειοδοτείτε πόσο απατέώνες είναι σε αυτό το άλλο κόμμα; Ψυχαγωγικό μεν, αλλά σε μικρές δόσεις...

    Εγώ, πάντα στην διάθεσή σας, και πάντα μαθαίνω από το υψηλό πνεύμα....

  31. afelis avatar
    afelis 20/07/2009 10:46:05

    Επανειλλημένα η τηλεόραση είχε δείξει τον Κωστάκη να προσπαθεί να κλωτσήσει μια μπάλα και να σκάει κάτω με τον κόλο. Αυτό όμως, δεν θυμάμαι να αποτελούσε τροχοπέδη για την πρωθυπουργία.
    Κι όσοι απ τους σχολιαστές του μπλόγκ κατακεραυνώνουν τον ΓΑΠ, αμφιβάλω αν θα δέχονταν αρνητικά σχόλια του τύπου αφού δεν ξέρει μπάλα ο χοντρός, τι την θέλει την πρωθυπουργία και άλλα πολλά...
    Εξυπνάκηδες...

  32. Δωδωναίος avatar
    Δωδωναίος 20/07/2009 11:01:59

    Μέγα λάθος archaeopteryx, δεν είμαστε "όλοι ίδιοι".
    Τι σχέση έχει η "νεοδεξιά παρέα Καραμανλή" με το «μπλοκ των μη προνομιούχων Ελλήνων πολιτών» στο οποίο εγώ ανήκω?
    Αν ψηφίζω ΠΑΣΟΚ, είναι γιατί δεν υπάρχει άλλος πολιτικός φορέας που να αρθρώσει έστω και κατ ελάχιστο, πρακτικό πολιτικό λόγο, που να πιάνει τον σφυγμό μου και να υπάρχει προοπτική να διαχειριστεί τις τύχες αυτού του Τόπου.
    Αν υπήρχε, μπορεί να σκεφτόμουνα και διαφορετικά…
    Τι σημασία έχει αν τα καταφέρει ή όχι?
    Σημασία έχει φίλε μου, ότι με σκέφτεται. Μου μιλάει.
    Έρχεται κοντά μου. Αφουγκράζεται τις αγωνίες μου.
    Ας πάψει επιτέλους αυτό το ισοπεδωτικό άθλιο σύνθημα:
    «Όλοι τους είναι ίδιοι»

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Δωδωναίος 20/07/2009 11:35:30

      Φυσικά και δεν είμαστε όλοι ίδιοι... μην το παίρνεις προσωπικά, οι περι ων ο λόγος ξέρουν.

  33. sinn avatar
    sinn 20/07/2009 11:22:22

    Μιλάει και σε σας;

  34. Plati avatar
    Plati 20/07/2009 12:22:41

    Ως Έλληνες είμαστε τρομεροί. Αντί ν' αντιστεκόμαστε και να είμαστε στους δρόμους για όλα αυτά που γίνονται και υφιστάμεθα ως λαός, εξακολουθούμε να σχολιάζουμε και να αναλισκόμεθα εάν ο Γιώργος κάνει κανό, άν χάθηκε άν έπεσε από το ποδήλατο και άλλα παιδαριώδη. Ψάχνω σ' αυτή τη ρημάδα χώρα να βρώ μια στάλα πολιτισμό, λίγη αισθητική. Πότε επιτέλους θα πάψουμε να είμαστε οι μεγαλύτεροι "μαλάκες" της υφηλίου;

    • Miaxara avatar
      Miaxara @ Plati 20/07/2009 13:30:48

      Σε πληροφορώ φίλτατε Plati ότι δεν είναι καθόλου παιδαριώδη. Αν ο άνθρωπος με ότι καταπιάνεται είναι επικίνδυνος και γι αυτό θέλω να ξέρω αν έχει δίπλωμα αυτοκινήτου. Γιατί αν θέλει βοηθητικές για να κάνει ποδήλατο στα 60 του και όλο το BAYWATCH να τον παρακολουθεί κάθε φορά που πάει Μαραθώνα, βάλε εσύ με το μυαλό σου πόσο επικίνδυνος θα'ναι άμα πιάσει τιμόνι στα χέρια του!

  35. Miaxara avatar
    Miaxara 20/07/2009 13:37:59

    Για τον φίλτατο Afelis. Τα ονόματα τελικά δεν βγαίνουν τυχαία. Αν η τούμπα που έφαγε ο χοντρός αποτελούσε τροχοπέδη για την πρωθυπουργία, δεν θα τραβάγαμε αυτά που τραβάμε τώρα. Καταλαβαίνεις τώρα τι κακό πάμε να αποφύγουμε?

  36. Slade avatar
    Slade 20/07/2009 13:42:29

    Δεν είμαι της παράταξής του, αλλά θα έπρεπε να χαιρόμαστε που σε αυτή τη χώρα που όλοι είμαστε ζώα του καναπέ μπροστά από μια τηλεόραση και η κουλτούρα μας περιορίζεται στις σπαλομπριζόλες, υπάρχει ένας πολιτικός που προοθεί την ποδηλασία και τον αθλητισμό γενικώς.
    Αναρωτιέμαι πόσοι από τους κουτοπόνηρους ελληνάρες που ειρωνεύονται εδώ μέσα έχουν "πιάσει τιμόνι" τώρα τελευταια, να δούμε πως θα τα πήγαιναν....

    • Miaxara avatar
      Miaxara @ Slade 20/07/2009 14:24:26

      Κάνεις λάθος φίλε Slade αν νομίζεις ότι με αυτόν τον τρόπο προωθεί τον αθλητισμό το παιδί. Με αυτά που βλέπει η μέση Ελληνίδα νοικοκυρά, σκιάχτηκε. Ποια μάνα θα αφήσει το παιδί της να πάει να σακατευτεί? Μετά την πρώτη του τούμπα, 70% κάτω είναι οι πωλήσεις των ποδηλάτων. Και μετά από αυτό, πολύ φοβάμαι ότι τα Ελληνόπουλα θα ξαναδούνε μαγιό μετά από 20 χρόνια!!!
      Υ.Γ. Το συγκρότημα Slade τι τους έχεις? Τους είχα κάνει συμβόλαια με την δισκογραφική το 88! Με δάνειο από την ΕΘΝΙΚΗ φυσικά!

      • Slade avatar
        Slade @ Miaxara 23/07/2009 13:15:52

        Αν σκεφτείς ότι το τελευταίο studio album το έβγαλαν το 87, μάλλον είσαι υπεύθυνος για κάτι singles τύπου 'Merry Christmas Everybody" που κυκλοφόρησαν από το 88 και μετά. Και απορούσα ποιός έφταιγε.......

      • Miaxara avatar
        Miaxara @ Miaxara 23/07/2009 19:37:45

        Βρε μπαγάσα Slade, 3 μέρες σκεφτόσουνα να δώσεις αυτήν την απάντηση? Έτσι εξηγείτε η αδυναμία σου στο παιδί.

  37. Plati avatar
    Plati 21/07/2009 12:07:52

    Αγαπητέ/ή Miaxara (Μια χαρά και δυό τρομάρες;) κουβαλάτε το χιούμορ του ατόμου που έχει να φάει, να κοιμηθεί και να ξοδέψει και κάνει και τον τιμητή εκ του ασφαλούς. Ο Γιώργος δηλ. σας μάρανε ; To γεγονός ότι όλοι παρακολουθούμε τα γεγονότα στο ίδιο έργο θεατές, άβουλοι και ανίκανοι ν' αντισταθούμε δεν σας απασχολεί; T' αφήνουμε για τους κοινωνιολόγους; Υπάρχει κάτι σ' αυτή τη χώρα που να μην το σχολιάζουμε αρνητικά; Αφήνουμε κάτι΄- όπως λέει και η γιαγιά μου - να πέσει κάτω; Αδιόρθωτοι.

  38. Miaxara avatar
    Miaxara 21/07/2009 14:39:38

    Φίλτατε/η Plati, το έπιασα το υπονοούμενο: "Αφήνουμε κάτι- όπως λέει και η γιαγιά μου – να πέσει κάτω;". Μην ανησυχείς φίλε/η μου. Στην επόμενη τούμπα του και δίπλα να'μαι, χάμω θα τον αφήσω.

  39. Miaxara avatar
    Miaxara 21/07/2009 14:46:36

    Α! Και ξέχασα. Εγώ είμαι η Μία χαρά. Οι δύο τρομάρες ήταν μία που γκρεμοτσακίστηκε και μία που κόντευε να πάει άπατος στο παρθενικό του ταξίδι. Με κοψοχολιάζει συνέχεια αυτό το παιδι

  40. Plati avatar
    Plati 22/07/2009 07:14:29

    Miaxara ( μια χαρά και δυό τρομάρες), αυτό λέγεται εμμονή. Εάν κάνετε τον Γιώργο τόσο κέφι πείτε το καθαρά. Δεν χρειάζεται να πηγαίνετε από την ανάποδη. Σ' αυτό τον έρμο τον τόπο πάμε κατά διαόλου γιατί μας τρώει ο φανατισμός και οι εμμονές. Προσωπικά θέλω να συνομιλώ με όλους αδιάφορο ο καθένας που ανήκει. Όλοι οι άνθρωποι έχουμε δυνατότητες. Το κακό μπορεί να προέλθει από παντού. Αδιαφόρως χρώματος. Και για να κλείσουμε το όλο θέμα εμένα με κοψοχολιάζει το γεγονός ότι το παιδί μου, όλα τα παιδιά θα ζήσουν σκατά γιατί εμείς υποθηκεύουμε το μέλλον τους βοηθώντας όλους τους άχρηστους που μας κυβερνάνε κατά καιρούς ροκανίζοντας συστηματικά το μέλλον "της αύριον". Καλό καλοκαίρι.

  41. Miaxara avatar
    Miaxara 22/07/2009 11:31:02

    Αγαπητέ/η Plati. 'Οταν λες:" Όλοι οι άνθρωποι έχουμε δυνατότητες" ξεχνάς το αντικείμενο της συζήτησης. Το παιδί με τις ειδικές ανάγκες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.