#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/04/2011 00:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άσχετος ή αδίσταχτος;



Υποθέτω ότι θα είπε κάποιος στον κ. Παπανδρέου ότι στη  χθεσινή του εμφάνιση του  είχαν επενδύσει πολλοί, πολλά.

Θετικά και αρνητικά

Οι πρώτοι περίμεναν ότι, επιτέλους, ο κ. Παπανδρέου θα αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος και θα ανακοινώσει κάποιο σχέδιο για την έξοδο της χώρας από την κρίση.

Για να  μας πάρουν στα σοβαρά οι αγορές.

Ακόμα και το Χρηματιστήριο Αθηνών ξεκίνησε με άνοδο προσδοκώντας κάποια καλά νέα.

Αυτοί που  εδώ και 18 μήνες κερδοσκοπούν σε βάρος της Ελλάδος και στοιχηματίζουν στην πτώχευσή της, δεν περίμεναν τίποτα!

Δικαιώθηκαν οι τελευταίοι:

Αποτέλεσμα:

Τα spreads έφτασαν τις 1045 μονάδες βάσης.

Τα ασφάλιστρα κινδύνου (τα CDS) τις 1045 μονάδες

Και το χρηματιστήριο  έκλεισε με μια ακόμα πτωτική συνεδρίαση με οδηγό τις τράπεζες.

Γιατί συνέβησαν όλα αυτά;

Επειδή ο κ. Παπανδρέου περιορίστηκε σε μια γενικόλογη αναφορά  αναμασώντας παλαιότερες  ομιλίες του.

Ουδέν νεώτερον!

Δεν θα έπεισε ούτε τον πιο φανατικό οπαδό του, πόσο μάλλον τις αγορές!

Και το ερώτημα είναι: δεν ήξερε τις συνέπειες των λόγων του ή απλώς δεν τον ενδιαφέρει;

Εκτός και αν ο κ. Παπανδρέου επιδιώκει αυτό ακριβώς: την πλήρη απαξίωση.

Δεν θέλω να είμαι μάντης κακών, αλλά διαισθάνομαι ότι ο κ. Παπανδρέου ακολουθεί την  τακτική που είχε υιοθετήσει μέχρι να μας οδηγήσει στο μνημόνιο.

Το δρόμο αυτό τον επέλεξε ή του τον επέβαλλαν;

Και που οδηγεί αυτός ο δρόμος;  σε μια επώδυνη αναδιάρθρωση ή σε μια ελεγχόμενη χρεοκοπία;

Κ.Ρ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. skeptomenos avatar
    skeptomenos 16/04/2011 00:52:37

    Διπλό κουίζ:
    Ποιος (κουίζ 1ον) και γιατί (κουίζ 2ον) έχει το πιο ακριβό μυαλό του κόσμου?
    Η απάντηση μετά τις εκλογές.

  2. Kostas D avatar
    Kostas D 16/04/2011 00:53:35

    ΕΠΕΙΓΕΙ ο Σαμαρας να ζητησει ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ειναι ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ, ΣΚΟΠΙΜΑ εγιναν ΟΛΑ για να βαλει την Ελλαδα στο ΔΝΤ....την ιστορια την ξερουμε!!!! (Εχουν ΣΤΟΧΟ τον ΕΘΝΙΚΟ μας πλουτο και γεωγραφικη θεση....!!)
    ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΩΡΑ!!!!!!

    ΕΠΕΙΓΕΙ ο Σαμαρας να ζητησει ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • thanasis avatar
      thanasis @ Kostas D 16/04/2011 19:18:27

      αυτο να μηντο ζηταμε για να κατεδειχθη η γυμνια
      του πασοκ και ο τυχοδιωκτισμος του παπανδρεου.
      να ευχομαστε λοιπον να γινουν εκλογες οσο
      το δυνατον αργοτερα οποτε ετσι θα φανη ποσο
      λαοπλανος ηταν ο παπανδρεου οταν στην
      συνεντευξη των αρχηγων προεκλογικα εταζε
      λαγους με πετραχιλια. οταν ανελαβε την εξουσια
      εχει καταδικασει το λαο στην πεινα

    • Sofie avatar
      Sofie @ Kostas D 16/04/2011 20:02:28

      Χαχαχα σιγά μην ζητήσει και εκλογές!
      Είναι τουλάχιστον πιο ευφυείς από τον τωρινό Πρωθυπουργό.

  3. ierofantis avatar
    ierofantis 16/04/2011 00:53:53

    Καλημέρα...

    Μάλλον αδίστακτος, με σκοπό την ελεγχόμενη από τους δανειστές μας, χρεοκοπία και την καταδίκη του ελληνικού λαού σε επώδυνα και διαρκή μέτρα, με τελικό στόχο την καταρράκωση των ηθικών, πνευματικών και εθνικών του αντιστάσεων, ώστε να εξυπηρετήσει καλύτερα τις διευθετήσεις των εθνικών μας θεμάτων.

    Μου φαίνεται πλέον απίθανο το ενδεχόμενο αυτός ο άνθρωπος να προσπαθεί πράγματι για τη σωτηρία "της πατρίδας", όπως λέει, αυτός και ο θίασος των φίλων του, αλλά μη εκλεγμένων εκτελεστών, που έχει στα κρίσιμα υπουργεία του (Οικονομίας - Εσωτερικών κλπ).

    • thanasis avatar
      thanasis @ ierofantis 16/04/2011 19:21:15

      η ελλαδα μετα την εκλογη του παπανδρεου
      κυβερναται απο τον αυτοματο πιλοτο
      και ο αυτοματος πιλοτοςδεν εχει αισθηματα
      οποτε που τα βρηκε ο παπανδρεου

  4. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 16/04/2011 01:02:26

    O Οδικός Χάρτης του ΓΑΠ για έξοδο από την κρίση θα έχει την ίδια τύχη και αξία με τον Οδικό Χάρτη επίλυσης του Παλαιστινιακού. Το μεγάλο δυστύχημα είναι ότι σε περίοδο τέτοιας κρίσης σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, η Ελλάδα έχει τέτοιας ποιότητας πρωθυπουργό. Ούτε στους χειρότερους εφιάλτες μας...

    • gynner avatar
      gynner @ ΒΙΣ 16/04/2011 01:24:23

      ΒΙΣ να μου κάνεις τη χάρη!Εμείς οι Πασόκοι μια ζωή είχαμε να κάνουμε με τραίνα.Οσοι δεν κατεβήκαμε απο το τραίνο του Αντρέα,φτάσαμε Λιανοκλάδι, μετεπιβιβαστήκαμε στο ηλεκτροκίνητο τραίνο του εκσυγχρονισμού του Σημίτη,ψιλοεκτροχιαστήκαμε και είδαμε τα χαμπέρια μας.Κάποιος να πεί του Πρόεδρου οτι εμείς οδικώς δεν πάμε πουθενά!!Αν παρουσιάσει έναν σιδηροδρομικό χάρτη κάτι μπορεί να γίνει.

  5. Θετταλός avatar
    Θετταλός 16/04/2011 01:06:22

    Άσχετος ή αδίσταχτος;

    12Χ
    Χ21
    1
    1
    Χ2
    Χ
    Χ
    1

  6. anonymous avatar
    anonymous 16/04/2011 01:07:04

    Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είναι αδίστακτος και ότι εκτελεί εντολές.

    Κυκλοφορεί η φήμη ότι έχει κλείσει και το θέμα της υφαλοκρηπίδας. Στα πρώτα 5 λεπτά του βίντεο αλλά σας συνιστώ να το δείτε όλο.
    http://www.youtube.com/watch?v=P8rKvREcRis&feature=youtu.be

  7. drider avatar
    drider 16/04/2011 01:13:46

    Επενδυτές σε νευρική κρίση - 60 δις σε ασφάλιστρα - "ξεφόρτωμα" των ομολόγων σε τιμές μικρότερες της ονομαστικής τους.
    Απαξιώνει τη χώρα ή το χρέος μας; Λέτε να πιστεύει πραγματικά το δεύτερο;

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/04/2011 01:21:54

    διαβάζω για τα ενεργειακά της Πορτογαλίας... Να δείτε τι έχουν πάθει εκεί... Ινδικό χοιρίδιο η χώρα (είναι και πιο βολικοί οι Πορτογάλοι). Η επέμβαση πέτυχε, το χοιρίδιο πέθανε. Ίδια επιχειρήματα, ίδια γλώσσα, ίδιοι έπαινοι...

    Νομίζω ότι δεν φταίει ο ΓΑΠ. Τον έπιασαν, τον παραμύθιασαν, τον βόλεψαν, και τώρα βολεύουν εμάς.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ archaeopteryx 16/04/2011 01:26:55

      Από άλλο σχόλιό μου σε άλλη ανάρτηση...

      "Και κάτι για τον αρχαιοπτέρυγα…

      Ψάξε το δυναμικό και ενεργειακό φορτίο που παράγεται εξαιτίας της γεωμορφολογίας της χώρας.

      Οι συνεχείς πτυχώσεις από θάλασσα σε βουνό και πάλι θάλασσα, δημιουργεί τεράστια ενέργεια…

      Πτώση υδάτων, υδατοσυλλεκτήρες, δυναμική καθόδου υδάτων, αέριες μάζες και κίνηση αερίων ρευμάτων…

      Τι χρειαν έχομεν για φωτοβολταϊκά στα … χωράφια; Στα πεδινά…;

    • occultist avatar
      occultist @ archaeopteryx 16/04/2011 19:34:54

      archaeopteryx είπε:
      ""Νομίζω ότι δεν φταίει ο ΓΑΠ. Τον έπιασαν, τον παραμύθιασαν, τον βόλεψαν, και τώρα βολεύουν εμάς""

      Οχι, φίλτατε. Ουτε τον παραμύθιασαν, ουτε τίποτα. Ο ΓΑΠ μισεί την Ελλάδα, τους Ελληνες, και ιδιαίτερα τους Πασόκους. Αυτούς τους Πασόκους, που για χάρι του Ανδρέα, δέχθηκαν την Μιμή παραμερίζοντας την Μάγκυ. Και τώρα η 'μαμμά' παίρνει την εκδίκησή της. Δεν έχουν κανένα καλό συναίσθημα για την Ελλάδα και τους κατοίκους της. Ξένοι είναι όλοι τους, άλλη είναι η πατρίδα τους. Δες και στο ΝΕΜΕΣΙΣ, το περιοδικό της Κανέλλη , στην σχετική αλληλογραφία μεταξύ μαμμάς και υιού πως η μαμμά χαρακτηρίζει τους Πασόκους και πόσο απαξιωτική είναι απέναντί τους.

  9. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 16/04/2011 01:26:37

    Κάποιοι άρχισαν να λένε τα πράγματα με το όνομά τους:
    Από το capital.gr

    "Η αγορά έχει πειστεί πως η Ελλάδα θα υποχρεωθεί σε μια de facto χρεοκοπία, διευρύνοντας την περίοδο αποπληρωμής των χρεών της, σε μια προσπάθεια να βελτιώσει τις ικανότητές της να αποπληρώσει τα δισ. ευρώ που χρωστάει, αναφέρει σε δημοσίευμά του το CNBC.
    «Η Ελλάδα συνεχίζει να αντιστέκεται στις πιέσεις για μια άμεση ανακοίνωση», σχολιάζει ο Simon Derrick, επικεφαλής ανάλυσης της Bank of New York Mellon.
    Προσθέτει ακόμη ότι «εξωθούμενη ουσιαστικά στο να ζητήσει διάσωση πέρυσι, και αφού οδηγήθηκαν στο να δεχτούν παρόμοια πακέτα οι Ιρλανδία και Πορτογαλία προκειμένου να περιοριστεί ο κίνδυνος μετάδοσης στην ευρωζώνη, μπορεί να αισθάνεται ότι θυσιάζεται, μόνο και μόνο για να προστατέψει πολιτικά συμφέροντα στην Ευρώπη, αλλά και για να περιορίσει τα ρίσκα μετάδοσης.

    Τονίζει δε πως δεδομένου ότι μια αναδιάρθρωση θα πλήξει τους κατόχους ομολόγων, κυρίως τις ευρωπαϊκές τράπεζες, αυτή η εξέλιξη θα ήταν πιθανώς πιο εύκολο να «περάσει» στους ψηφοφόρους στη Γερμανία, τη Γαλλία ή ακόμη και στη Φινλανδία, η οποία οδηγείται στις κάλπες αυτό το Σαββατοκύριακο.

    «Είναι δύσκολο για τους επενδυτές να μην αισθάνονται τις τελευταίες εβδομάδες έντονα déjà vu», τόνισε ο Derrick.

    Επισημαίνει ακόμη ότι «έχοντας δει τις πιέσεις στην Ιρλανδία και την Πορτογαλία να δεχθούν πρόωρες διασώσεις για να περιοριστούν οι επιδράσεις από τη μετάδοση, αισθάνεται κανείς ότι παρόμοιες δυνάμεις εμφανίζονται τώρα για την Ελλάδα προκειμένου να προχωρήσει σε μια άμεση ανακοίνωση αναδιάρθρωσης, παρά το γεγονός ότι δεν έχει καμία πρόθεση να βγει στις αγορές για κεφάλαια, μέχρι τον επόμενο χρόνο».

    Και συνεχίζει τονίζοντας ότι «όλα αυτά μας κάνουν να πιστεύουμε ότι οι πιέσεις που δέχεται η Ελλάδα να ανακοινώσει κάτι, θα ενταθούν στις επόμενες ημέρες καθώς οι πολιτικοί και άλλοι αξιωματούχοι προσπαθούν και περιορίζουν τις επιδράσεις από την κατάρρευση των ελληνικών αγορών, σε άλλες αγορές στην ευρωζώνη».

  10. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 16/04/2011 01:26:51

    Στο βασικό σας ερώτημα απαντώ ότι είναι αδίστακτος..
    Δεν μπορεί να είναι τόσο άσχετος και εκτός πραγματικότητας..

    Για να γίνει πρωθυπουργός θα έκανε φαντάζομαι τα πάντα...σίγουρα ήταν το παιδικό του όνειρο..στα γενέθλια πάρτυ οι φίλοι του μπαμπά του θα του έλεγαν: "τι θα γίνεις αγοράκι μου όταν μεγαλώσεις?"..."Πωθυπουγός" θα έλεγε αυτός με αφέλεια...

    Μόνο που η ιστορία του επιφυλάσσει ίσως και έναν άλλο, όχι και τόσο κολακευτικό, τίτλο....

    Αυτόν τον τίτλο που ο προκάτοχός του αρνήθηκε (και καλώς έκανε για την υστεροφημία του) όταν πιέστηκε απο διεθνή οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα..

  11. O Άνθρωπος της μιας Γης avatar
    O Άνθρωπος της μιας Γης 16/04/2011 01:44:08

    Aφήνονται,μας αφήνουν, στο έλεος του Θεού,λες και αύριο θα γίνει η συντέλεια του κόσμου.Μέρες που είναι,ετοιμαζόμαστε να γιορτάσουμε το Πάσχα,και η τηλεόραση προβάλλει τις μαύρες τρύπες και μιλά για σωληνάρια και οδοντόκρεμες,έτσι είμαστε λέει,έτοιμοι να ρευστοποιηθούμε.Το ΕΛ ΕΣ ΝΤΙ και δε γνωρίζω ποιές άλλες ουσίες είναι αυτές που κάνουν κάποιον να νομίζει πως βλέπει παράξενες εικόνες στον περιβάλλοντα χώρο.

  12. Y. avatar
    Y. 16/04/2011 01:54:14

    Ο άνθρωπος είναι τόσο , που όταν του είπε ο αρκούδος “..σήμερα πρόεδρε θα αναπτύξεις τον νέο οδικό χάρτη ”, έψαχνε στο γραφείο του να βρει το χάρτη με τους δρόμους, της ΕΛΠΑ

    • Y. avatar
      Y. @ Y. 16/04/2011 02:12:45

      ...κι όταν του ξαναείπε ο αρκούδος “..πρόεδρε δεν ενοούσα αυτόν”, πήγε στον υπολογιστή και κατέβαζε χάρτες από το γκουγκλ

  13. EtsiMareSei avatar
    EtsiMareSei 16/04/2011 02:11:35

    Όχι δεν τον λες άσχετο, μετά απο τόσες προειδοποιήσεις, έπρεπε να είχε καταλάβει πως βουλιάζουμε.
    Είναι καθαρά αδίσταχτος.
    Την διάβασα δύο φορές την ομιλία του..όχι απο μαζόχισμό,
    αλλά γιατί πίσω απ'τις αοριστολογίες προσπαθείς να καταλάβεις ποιό είναι το ακροατήριο στο οποίο απευθύνεται και τι μηνύματα στέλνει.
    1)Είναι επιλογή του λοιπόν ν'αφήσει τις αγορές ανενόχλητες και τους κερδοσκόπους να δράσουν ακόμα πιο έντονα..
    2)Συνειδητά προσπαθεί να εξιτάρει μερίδα του κόσμου να αντιπαλέψουν ένα κατεστημένο κάπως "ομιχλώδες" και δυσνόητο πάντα.
    Επιχαίρει σχεδόν που έχουν χάσει την πίστη τους οι πολίτες στο κράτος ,λες και δεν είναι ο ίδιος κυβέρνηση!
    Επιζητά συναίνεση όχι σε επίπεδο βουλής(που θα πάει και εκεί,είναι σίγουρο) αλλά σε επίπεδο κοινωνίας,αυτό θυμίζει κάτι απο το περίφημο οι αντιεξουσιαστές στην εξουσία που είχε ξεστωμίσει πέρυσι!
    3)άσχετα με τους εκβιασμούς του,δεν είναι διατεθειμένος να πάει σε εκλογές .
    Θα εξαντλήσει κάθε μέσο που έχει στην διάθεση του και βέβαια η συναίνεση με τα εξαπτέρυγα είναι απ'τις πρώτες λύσεις που έχει στην ατζέντα του..

  14. Orestios avatar
    Orestios 16/04/2011 02:17:17

    Είτε το ένα είτε το άλλο είναι αδιάφορο.
    Η προσωπική μου γνώμη είναι πως είναι και τα δύο.
    Δεν σας έχει τύχει προϊστάμενος και κακός και χαζός ταυτόχρονο, που είναι και ότι χειρότερο?
    Το θέμα είναι πως μετά τις εκλογές θα υπάρξει προβληματισμός αν είναι too big to jail???????????

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Orestios 17/04/2011 10:03:26

      Ναι. Και κατά σύμπτωση είναι πάντα κομματικά όργανα του Πασόκ!

    • extra muros avatar
      extra muros @ Orestios 17/04/2011 17:38:09

      Ναι, κακώς νομίζω τίθεται δίλημα...
      Δεν καταλαβαίνω γιατί το ένα θα πρέπει να αποκλείει το άλλο...

  15. JOHN avatar
    JOHN 16/04/2011 02:25:08

    Πανω απ ολα ειναι αδισταχτος οπως ολοι οι εντολοδοχοι.Τωρα το ασχετος βολευει μαλλον τ αφεντικα του.

  16. Ήφαιστος avatar
    Ήφαιστος 16/04/2011 02:31:45

    Ουδέν σχόλιον...

    Real Time Spread 10ετούς ομολόγου
    1011.1 μ.β. 15/4 22:55

    h**p://www.naftemporiki.gr/markets/spread.asp?mins=720

    • Orestios avatar
      Orestios @ Ήφαιστος 16/04/2011 02:55:03

      1101 θέλεις να πείς
      wheeeeeeeeeeee!!!!!

  17. SteliosK avatar
    SteliosK 16/04/2011 02:40:54

    Το θεμα ειναι οτι θα τον δουμε σε χρονο ανυποψιαστο σε ζωντανη συνδεση απο την Αμερικη να μας λεει οτι διστυχως πτωχευσαμε και εγω θα ειμαι μαζι σας σε αυτην τη δυσκολη ωρα που περναει η πατριδα μας.Και οταν κλεισουν οι καμερες θα του σφιξουν τοχεριοι Αμερικανοι και οι Εβραιοι και θα του προσφερουν ασυλο, γιατι εαν τον πετυχουν τιποτε Ελληνες, την γ@#$σε.

  18. ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ 16/04/2011 02:44:57

    Το θέμα πλέον είναι το τι μπορεί να κάνει ο Α.Σ. Εδώ που φτάσαμε δεν έχουν σημασία οι χαρακτηρισμοί. Ακόμη και οι ορκισμένοι εχθροί της δεξιάς (ΣΥΝ κ.τ.λ) οι πιο ψύχραιμοι και όχι τόσο δογματικοί, απ' αυτόν περιμένουν. Πρέπει να τον στηρίξουν όσο γίνεται περισσότεροι για να βρει τη δύναμη να πάει κόντρα στα οργανωμένα συμφέροντα Δ.Ν.Τ κ.ά.

  19. andronikos avatar
    andronikos 16/04/2011 03:07:30

    ...H ελλαδα συμμετεχει σε ασκηση αμερικαμων-ισραηλ κοντα στο καστελοριζο..
    ....ΤΟ ισραηλ ζητησε απο την Ελλαδα να ανακυριξει ΑΟΖ....και μαλιστα ειπαν οτι αν προκυψει θεμα με τουρκια θα υποστηριξουν τα συμφεροντα τουσ με οπιονδηποτε τροπο
    Η Τουρκια κατεγραψε στην κοκκινη βιβλο των εχθρων της το ισραηλ...
    ΧΟΝΤΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ....
    Ο ΓΑΠ ειναι παλιος μας γνωριμος....τον θυμαστε τοτε με το ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΝΑΝ που ετρεχε μαζι με ΤΗΝ ΝΤΟΡΟΥΛΑ...ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ να πεισουν την κυπρο να ψηφισει υπερ?
    ΣΗΜΕΡΑ Η ΚΥΠΡΟΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΝ ΟΡΥΚΤΟ ΠΛΟΥΤΟ Κ ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ
    ....ΕΔΩ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΛΗΝ ΣΥΡΙΖΑ (ΕΧΟΥΝ τον κουβελη στην παρεα...)παιζουν τον ιδιο προδοτικο ρολο
    Η ΠΑΡΕΑ
    δεν μας παει σε αναδιαρθρωση
    ΑΦΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ(ΔΕΗ/ΟΤΕ/ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ/ΛΙΜΑΝΙΑ/ΟΣΕ/........
    ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ
    με πολλαπλους στοχους...ΕΥΡΩΠΗ-ΕΥΡΩ-ΑΙΓΑΙΟ-ΑΟΖ-ΘΡΑΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
    Ηδη ειναι αργα...ας ξυπνησουμε ...αυτος ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΚΤΟΣ Κ ΑΝ ΤΟΝ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΜΕ!!!

  20. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 16/04/2011 04:32:06

    Αδίστακτα ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ !!!!!!!!

  21. Νικος avatar
    Νικος 16/04/2011 07:16:59

    Επικίνδυνα άσχετος

  22. skymate avatar
    skymate 16/04/2011 07:52:59

    Άσχετος ή αδίσταχτος;
    ==
    Ουτε το ενα ουτε το αλλο. Δεν ειναι σε θεση να αντιληφθει το τι γινεται λογω του τεραστιου IQ που διαθετει.
    Δεν εχει επαφη με το περιβαλλον..

    Ειναι .... το ξερετε τι ειναι, αλλα δεν το λεω να μην το κοψει ο αφεντικος του σαιτ,προφανως γιατι φοβαται καμμια αγωγη..

  23. ΙΩΑΝΝΗΣ .Γ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ .Γ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 16/04/2011 07:55:03

    ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗ ΜΑΣ ΕΙΠΕ

  24. Φυγόκεντρος avatar
    Φυγόκεντρος 16/04/2011 07:55:33

    Είναι, απλά, άλλος ένας εξιουσιοφρενής που συμμάχησε με οποιονδήποτε μπορούσε να τον βοηθήσει, με οποιονδήποτε τρόπο, να αναρριχηθεί και να εκλεγεί.

    Στο βασικό ερώτημα η απάντηση είναι: άσχετος έτσι κι αλλιώς και στη συνέχεια αδίστακτος. Και πάνω απ' όλα, τραγικά φιλόδοξος.

  25. Καππαδόκης avatar
    Καππαδόκης 16/04/2011 08:17:24

    Αδίστακτος επειδή ακολουθεί αβουλα εντολές άλλων που του τις επιβάλλουν επειδή είναι άσχετος...

  26. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 16/04/2011 08:21:55

    O Παπανδρέου άνοιξε το δρόμο προς το ΔΝΤ.Έκανε αυτό που δεν μπορούσε να κάνει ο Καραμανλής λόγω μειωμένης πλειοψηφίας.Γι'αυτό και φρόντισαν όλοι να πάρει το 10,5%.Ώστε με άνεση να κάνει αυτό που ήθελε.
    Τώρα εμφανίζεται να μην μπορεί πλέον να συνεχίσει αυτό που άρχισε.Άρα θα κάνει ότι μπορεί για να παραδώσει την εξουσία στον επόμενο (βλέπε Σαμαρά) με αυξημένη πλειοψηφία ώστε κι αυτός να μπορεί να συνεχίσει αυτό που έχει ξεκινήσει.Μέσα σ'αυτό το πλαίσιο θα συνεχίσει να λέει τα δικά του για πράσινη ανάπτυξη και πάταξει της διαφθοράς φθείροντας την κυβέρνηση και το κόμμα του ώστε το Φθινόπωρο στις πρόωρες να παραδώσει όπως πρέπει.

  27. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 16/04/2011 08:28:39

    Δεν είναι μόνος του. Ο άγνωστος Ραγκούσης από που ήρθε?
    Ανασχηματισμός γιατί δε γίνεται? Είναι όλοι στο κόλπο!

  28. koinos_nous avatar
    koinos_nous 16/04/2011 08:32:06

    Το ειδα στο capital , απαιχτο.
    "Συνελήφθη σήμερα νεαρός που στην κατοχή του βρέθηκε μικροποσότητα μισθού!!!
    Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι προοριζόταν για προσωπική του χρήση...."

  29. thalassodarmenaypsi avatar
    thalassodarmenaypsi 16/04/2011 08:33:45

    Αυτός δεν είναι τίποτα....
    αυτοί που τον ψηφίσανε και αυτοί που τον στηρίζουν, τι είναι; προδότες; οικονομισάριοι; ανθέλληνες ή μήπως είναι σκέτο.....ηλίθιοι; ή όλα αυτά μαζί;

    • Sofie avatar
      Sofie @ thalassodarmenaypsi 16/04/2011 20:00:45

      Όλα μαζί και να δεις γέλεια που θα κάνουμε όταν θα τον ξαναψηφίσουν!

  30. Παναγος avatar
    Παναγος 16/04/2011 08:34:49

    Πολυ φοβαμαι ,εχω βασιμες υποψιες, οτι ολος αυτος ο οικτρος θιασος πασοκ συμμετεχει σε ενα ανευ προηγουμενου σκυλευμα ,παιζοντας /αγοραζοντας CDSs (credit default swaps) Σιντιεσσες στα ..Ελληνικα .
    Πονταρουν στην χρεωκοπια της Ελλαδος για να τα κονομησουν χοντρα και την οδηγουν με μαθηματικη ακριβεια προς τα εκει ...

    Αυτο το "γαπ" απλα εκτελει τις εντολες του μαεστρου αυτουνου του θιασου.
    Η κατασταση ειναι εξαιρετικα επικινδυνη.

  31. neotera avatar
    neotera 16/04/2011 08:36:49

    Mας σπρώχνουν με συνοπτικές διαδικασίες ή σε αναδιάρθωση ή εκτός ευρώ. H EKT πρώτη φορά χτες δεν βγηκε να αγοράσει τα ελληνκά ομόλογα.

  32. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 16/04/2011 08:43:38

    Για τα οικονομικά είναι άσχετος. Αυτό είναι προφανές. Αδίστακτος δεν νομίζω. Αδίστακτοι είναι οι "σύμβουλοί του". Δούρειος Ίππος ίσως είναι ακριβέστερος χαρακτηρισμός.

  33. anonymous avatar
    anonymous 16/04/2011 08:47:40

    εχουν παραγγειλει 9 εκατομμυρια τσιπακια για την καρτα του πολιτη που εισηχθησαν στην Ελλαδα με πληρη μυστικοτητα - χωρα παραγωγης ιαπωνια η ινδια- και τα φυλανε στην Καισαριανη σε αγνωστο χωρο, οπως κατηγγειλε ο μητροπολιτης πειραιως

  34. Xartografos avatar
    Xartografos 16/04/2011 09:07:40

    Μια χαρά καταλαβαίνει, αφήστε τώρα τις επιείκειες. Έτσι τον υποτίμησε κι ο ΚΚ και να τα αποκρέματα. Αλίμονο, μετά από τέτοια εγκλήματα στο τέλος να τον απαλλάξουμε λόγω βλακείας. Μέχρι και πράσινο βαρκάκι είχε στο φόντο, η σκηνή του Καστελόριζου. "Το ΔΝΤ είναι κακό, το ΔΝΤ είναι καταστροφή", τσουπ την έκανε τη δουλειά του το γκαρσόν ότανβάρεσαν παλαμάκια τα αφεντικά. Σχετικότατος 100%, και ούτε να περνάει απ' το νου του ότι θα τη σκαπουλάρει

  35. anonymous avatar
    anonymous 16/04/2011 09:07:50

    "Λεφτά υπάρχουν!"
    Έδωσαν 8 εκ. στο CERN.

  36. armagedon avatar
    armagedon 16/04/2011 09:47:44

    Η απαντηση στο ερωτημα ειναι μια.Ο ανθρωπος αυτος ειναι αδιστακτος ,ελεγχομενος απο ξενα κεντρα και αποφασισμενος να μας οδηγησει στην κολαση.

  37. Enzo avatar
    Enzo 16/04/2011 09:52:58

    ολα σκοπιμα τα εκαναν και τα κανουν για να μας διαλυσουν!
    ειναι φως φαναρι πλεον και οποιος δεν το βλεπει ή δεν το παραδεχεται ειναι ή τυφλος ή ανηκει στην παρεα του γαπ.
    Αντωνη Σαμαρα καιρος να ζητησεις εκλογες και να τους καταγγειλεις ανοιχτα για εθνικη προδοσια.
    Κοσμε ξεσηκωθειτε! μονο ετσι θα σωσετε τις οικογενειες σας και το μελλον σας.

  38. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 16/04/2011 10:16:11

    Επί των ημερών του αειμνήστου σκανδάλου Κοσκωτά, η Ελευθεροτυπία είχε κάθε μέρα, στο δισέλιδο με τα πολιτικά και παραπολιτικά σχόλια, εντός πλαισίου, φωτογραφία του Ανδρέα με τον υπότιτλο "Απατεώνας ή βλάξ ; " και τα αρχικά Χ.Τ. (Χρήστος Τεγόπουλος).
    Αυτά βέβαια ξεχάστηκαν στη συνέχεια και ο μακαρίτης ξανάγινε μεγάλος ηγέτης ενώ κάποιοι άλλοι έγιναν μεγάλοι καταθέτες.
    Η Ιστορία επαναλαμβάνεται στις μέρες μας ως φάρσα.

    • Eva avatar
      Eva @ Γιάννης Καλαματιανός 16/04/2011 12:04:17

      + 100000000000000 !!!!!!!!

  39. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 16/04/2011 10:17:39

    Φίλε του Λαού,
    Μακρυά από εμένα τέτοιες απόψεις.
    Απλώς θέτω το δίλημμα με το οποίο βρίσκεται αντιμέτωπος ο Πρωθυπουργός.
    Κάλλιον εμού γνωριζετε οτι όταν θέτεις ένα δίλημμα δε σημαίνει οτι το υιοθετείς κιόλας!

  40. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 16/04/2011 10:21:43

    Ο Παπανδρέου ΕΠΡΕΠΕ να έρθει στην εξουσία, επειδή είχε να εκτελέσει έργο ή την Ελλάδα, ότι προτιμάτε. Τώρα αυτό που υποπτεύομαι ότι θα κάνει σύντομα θα είναι να την "κάνει" με ελαφρά πηδηματάκια γιατί ξέρει τι έχει μπροστά του. Το πρόβλημα είναι οτι όλο αυτό το διάστημα καθόμαστε ΟΛΟΙ και κοιτάμε τους άσχετους και επικίνδυνους, (γιατί είναι πολλοί), που κάνουν ασκήσεις επί χάρτου στην πλάτη μας. Και πιστεύω οτι έχουμε ζαλιστεί από τα απανωτά χτυπήματα και χάσαμε το "μπούσουλα". Μη μου πείτε λοιπόν, ο άνθρωπος ένα σχέδιο το είχε, δεν έλεγε ψέματα. Απλώς ξέχασε να πεί ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΕΔΙΟ.

  41. Παναγος avatar
    Παναγος 16/04/2011 10:38:01

    Η Ελλαδα βρισκεται σε κινδυνο εχω να πω εγω. Και το ερωτημα ειναι,
    Τι κανουμε.. Τι κανουμε? ΤΙΠΟΤΑ.

    Τιποτα δεν κανουμε . "Βολευομαστε" με τα στημενα γιαουρτωματα/αυγα σε καποια .."στελεχη" της αλητοσυμμοριας πασοκ ,απο .."καποιους γνωστους/αγνωστους" δηλαδη πληρωμενα πρεζονια που πετανε γιαουρτια/αυγα και μετα βγαινουν τα .."στελεχη" στην ΤιΒι και πες πες ..γινονται και συμπαθεστατα.
    Α! τα κακα "αναρχο-συριζα" που χρησιμοποιουν βια.

    Η "βια" πρεπει να καταδικαζεται !! Ετσι με ενα απλο γιαουρτωμα/αυγα δηλαδη στη ουσια ΤΙΠΟΤΑ!!! μας βγαινουν και .."λαικοι ηρωες" οι αλητες...
    Σιχτιρ....

    Κατι "κρεμαλες "οπως ακουστηκε στο πρωτο συλλαλητηριο ..Α πα πα!
    Δεν χρησιμοποιουμε βια εμεις. .."αλλοι" χρησιμοποιουν βια..
    Εμεις διαδηλωνουμε ..ειρηνικα.
    Σιχτιρ (δις)

  42. ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ avatar
    ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 16/04/2011 10:46:23

    Κύριε Παπανδρεου τα πράγματα είβαι απλά για εσάς!!έαν θέλετε να υπηρετησεται την πατρίδα όπως αναφερεται απλά παραιτηθειται!είναι Σωτηρία για τη χώρα!αν πάλι νομίζεται ότι έτσι υπηρετειται τη χώρα τότε τι να πω η ιστορία θα είναι αμείλικτη μαζί σας!απλά παραιτηθειται εθελοντικά!αλλιώς υπάρχει και άλλη οδός...η ώρα του λαού που δεν θα αργήσει να έρθει!

  43. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 16/04/2011 10:57:26

    Κώστα θα καταθέσω κάποιες πρόσφατες εμπειρίες που είχα -σε συντομία για την οικονομία του χώρου-χρόνου-.
    Το χρόνο που μας πέρασε -το μνημονιακό- ο επιχειρηματικός κόσμος είδε με κάποια σχετική συμπάθεια το υποτιθέμενο συμμάζεμα που επιχειρούσε η κυβέρνηση και αρκετοί απ αυτούς έβλεπαν ότι είναι σε σωστό δρόμο αυτό που πάει να γίνει. Στον αντίποδα βρέθηκαν να κατηγορούν το Σαμαρά που πήρε θέση απέναντι στο μνημόνιο, λέγοντας ότι είναι καταστροφικό.
    Τις τελευταίες ημέρες σε συζητήσεις με διάφορους επιχειρηματίες μου που έχω βρεθεί -σημειωτέον πολλοί απ αυτούς προέρχονται από το χώρο της κεντροαριστεράς-, όλοι μα όλοι, έλεγαν ότι αυτό που συμβαίνει στη χώρα πρέπει να σταματήσει τώρα. Ότι η κυβέρνηση αυτή είναι άκρως επικίνδυνη και ότι είναι αποφασισμένοι -ο καθένας ξεχωριστά- να στηρίξουν Σαμαρά με όλη τους τη δύναμη για να απαλλαγούμε από αυτή την -επί λέξη- καταστροφική κυβέρνηση του Παπανδρέου και του ΠΑΣΟΚ.
    Αντιλαμβάνεσαι ότι τους άκουγα και έλεγα μέσα μου δε μπορεί μάλλον είναι όνειρο!
    Ήταν δε τόσο απόλυτοι σε αυτή τους την άποψη που δεν άφηναν καμιά αμφισβήτηση για τις προθέσεις τους.
    Αυτή είναι η πραγματικότητα όμως και όσο πιο γρήγορα το αντιλαμβάνονται περισσότεροι Έλληνες, ίσως μπορέσουμε πιο σύντομα να απαλλαγούμε από τα πράσινα μεταλλαγμένα ανθρωπάκια.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Igor Rasputin 16/04/2011 11:22:41

      Είχαν στρώσει πρώτα το χαλί οι μητσοδράκουλες,αδριανόπουλοι, μάνοι και είχε ανοίξει ήδη η όρεξη σε πολλούς.
      Ήρθε ο ΓΑΠ στην συνέχεια και έκανε το δεξιό νεοφιλελεύθερο όραμα πράξη.
      Δυστυχώς όμως για τους εραστές του ψαλιδίσματος των μισθών και του κοινωνικού κράτους, των ιδιωτικοποιήσεων και του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας, τις αποφάσεις τις παίρνουν το ΔΝΤ και η ΕΚΤ που εκπροσωπούν τα συμφέροντα των ισχυρών της ΕΕ και των ΗΠΑ και όχι το "σοσιαλιστικό" ανδρείκελο και η συμμορία του.
      Όταν προσκαλείς τον δι@ολο για να σου κάνει χάρες και μετά αυτός σε καβαλάει δεν τον διώχνεις εύκολα.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Igor Rasputin 16/04/2011 12:15:21

      ΤΟΝ ΑΛΑΦΟΥΖΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑΝΕ ?

  44. Παναγος avatar
    Παναγος 16/04/2011 11:22:57

    Τα πραγματα μοιαζουν να ειναι πιο εφιαλτικα απ οτι ισως φανταζομαστε..
    Ριξτε μια ματια εδω:

    Ερωτηματικά προκαλεί η αποκάλυψη του ανταποκριτή του Μega Μ. Ιγνατίου ότι τον τελευταίο καιρό κάποιες “οντότητες” από την Ελλάδα (γνωστό ως entities) αγοράζουν μανιωδώς ελληνικό χρέος το τελευταίο χρονικό διάστημα.

    Συγκεκριμένα είπε πως από ανθρώπους του ΔΝΤ πληροφορήθηκε ότι ξαφνικά τον τελευταίο καιρό διάφορες οντότητες (έτσι το είπε) από την Ελλάδα αγοράζουν συνεχώς ελληνικό χρέος, δηλαδή αγοράζουν παλιά ομόλογα. Διευκρίνισε δε ότι....... αυτές οι οντότητες δεν είναι τράπεζες. Από όσα μπόρεσε να πληροφορηθεί αυτές οι οντότητες είναι ασφαλιστικά ταμεία και ιδιώτες.

    Την πληροφορία ήρθε να επιβεβαιώσει και ο Carlo Cotarelli διευθυντής των Διεθνὠν φορολογικών υποθέσεων και συνεργάτης του ΔΝΤ ο οποίος δήλωσε σήμερα μεταξύ άλλων:
    ''παρά την αγορά ενός σημαντικού μέρους του ελληνικού χρέους από τη Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, οι αριθμοί έδειξαν ότι οι αλλοδαποί έχουν πωλήσει το ελληνικό χρέος, μέρος του οποίου έχει αγοραστεί από τις μη οικονομικές ελληνικές οντότητες.''
    Ti σημαίνει αυτό και τι κρύβεται πίσω από αυτή την πληροφορία;

    Κατ’ αρχάς αν δεν είναι τράπεζες, τι μένει;

    Ποιές είναι οι “ελληνικές οντότητες”;

    Τα υπερχρεωμένα ασφαλιστικά ταμεία και ιδιωτικά κεφάλαια, εφοπλιστές, επιχειρηματικά funds και Έλληνες κροίσοι που δεν τους άγγιξε η κρίση και έχουν λεφτά για σκόρπισμα;

    Για τα ασφαλιστικά ταμεία δεν το συζητάμε, άρα ελληνικό χρέος (εφόσον ισχύει η πληροφορία) αγοράζουν ιδιώτες, παντός είδους.

    Το δεύτερο ερώτημα είναι γιατί να το κάνουν την ώρα που έχει φουντώσει η συζήτηση για αναδιάρθρωση χρέους και «κούρεμα» ομολόγων. Αγοράζουν για να αναγκαστούν στη συνέχεια να τα δώσουν με 30% και πάνω χαμηλότερα; Σίγουρα δεν είναι τρελοί, άρα κάτι άλλο τρέχει.

    Οι πληροφορίες που έχουμε είναι δύο:

    1. Η πρώτη ότι αγοράζουν, όχι στο 100% της τιμής, αλλά αρκετά χαμηλότερα, προβλέποντας το κούρεμα. Άρα δεν θα βγουν ζημιωμένοι ακόμη κι αν αποφασιστεί αναδιάρθρωση.

    2. Η δεύτερη σχετίζεται με την πρώτη. Αγοράζουν όχι γιατί έχουν τρελαθεί ή γιατί θέλουν να γίνουν σωτήρες της Ελλάδας, αλλά διότι υπάρχουν deals που τρέχουν σε συνδυασμό με το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων και αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας. Αν για παράδειγμα, ένας εφοπλιστής έχει βάλει στο μάτι ένα ακίνητο – φιλέτο, γιατί να μη διαπραγματευτεί από καλύτερη βάση έχοντας στο χαρτοφυλάκιό του και ελληνικά ομόλογα; Ή ακόμη αν ένας επιχειρηματίας ενδιαφέρεται για τον τζόγο, για τον ΟΠΑΠ ας πούμε, μήπως έχει κάνει συμφωνία με την κυβέρνηση για… εκατέρωθεν συμβιβασμούς;

    Στην πιάτσα αυτό το λέμε «αλλαξο…λιές», αλλά αυτό είναι πολύ σοβαρό για να γίνει τόσο αστείο. Αν η κυβέρνηση έχει συμφωνήσει με μεγαλονταβατζήδες και καρχαρίες του ελληνικού επιχειρείν κάτι τόσο σοβαρό, είναι πράγματι… ασόβαρο να το μαθαίνουμε από έναν ανταποκριτή στις ΗΠΑ.

    Yπόγειες συμφωνίες

    Πολύ μεγάλο παιχνίδι παίζεται τις τελευταίες ημέρες, σύμφωνα με πληροφορίες, γύρω από την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους και το «κούρεμα» των ομολόγων. Από τη μια οι φήμες αλλά και οι βεβαιότητες ξένων οίκων και αναλυτών για ελεγχόμενη χρεοκοπία κι από την άλλη οι διαψεύσεις της κυβέρνησης. Μέσα από αυτό το παιχνίδι όμως, φαίνεται ότι ήδη κάποιοι κερδίζουν πολλά εκατομμύρια ευρώ ενώ κάποιοι άλλοι θα βρεθούν προ εκπλήξεων όταν η κυβέρνηση αποφασίσει να ανακοινώσει το μοιραίο.

    Πληροφορίες μας κάνουν λόγο για συμφωνία κάτω από το τραπέζι της ελληνικής κυβέρνησης με τη γερμανική κυβέρνηση (πιθανότατα και με τους Γάλλους) για αγορά ελληνικών ομολόγων που κατέχουν γερμανικές τράπεζες και οίκοι, στην ονομαστική τους τιμή, ήτοι στο 100% της αξίας τους.

    Η Ελλάδα δανείζεται από την ΕΚΤ «μαζεύει» χρέος κι από την άλλη οι Γερμανοί δεν χάνουν τα χρήματα που θα έχαναν αν γινόταν αύριο το πρωί συμφωνημένη ή υποχρεωτική αναδιάρθρωση με κούρεμα 20%-30%.

    «Ξεφορτώνονται» με λίγα λόγια οι ευρωπαίοι δανειστές μας, ομόλογα που σε δύο – τρεις μήνες θα έχουν αξία πολύ χαμηλότερη απ’ ότι σήμερα.

    http://kafeneio-gr.blogspot.com/2011/04/blog-post_7009.html

  45. Παναγος avatar
    Παναγος 16/04/2011 11:31:54

    Τα πραγματα μοιαζουν να ειναι πιο εφιαλτικα απ οτι ισως φανταζομαστε..
    Ριξτε μια ματια εδω:

    Ερωτηματικά προκαλεί η αποκάλυψη του ανταποκριτή του Μega Μ. Ιγνατίου ότι τον τελευταίο καιρό κάποιες “οντότητες” από την Ελλάδα (γνωστό ως entities) αγοράζουν μανιωδώς ελληνικό χρέος το τελευταίο χρονικό διάστημα.

    Συγκεκριμένα είπε πως από ανθρώπους του ΔΝΤ πληροφορήθηκε ότι ξαφνικά τον τελευταίο καιρό διάφορες οντότητες (έτσι το είπε) από την Ελλάδα αγοράζουν συνεχώς ελληνικό χρέος, δηλαδή αγοράζουν παλιά ομόλογα. Διευκρίνισε δε ότι……. αυτές οι οντότητες δεν είναι τράπεζες. Από όσα μπόρεσε να πληροφορηθεί αυτές οι οντότητες είναι ασφαλιστικά ταμεία και ιδιώτες.

    Την πληροφορία ήρθε να επιβεβαιώσει και ο Carlo Cotarelli διευθυντής των Διεθνὠν φορολογικών υποθέσεων και συνεργάτης του ΔΝΤ ο οποίος δήλωσε σήμερα μεταξύ άλλων:
    ”παρά την αγορά ενός σημαντικού μέρους του ελληνικού χρέους από τη Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, οι αριθμοί έδειξαν ότι οι αλλοδαποί έχουν πωλήσει το ελληνικό χρέος, μέρος του οποίου έχει αγοραστεί από τις μη οικονομικές ελληνικές οντότητες.”
    Ti σημαίνει αυτό και τι κρύβεται πίσω από αυτή την πληροφορία;

    Κατ’ αρχάς αν δεν είναι τράπεζες, τι μένει;

    Ποιές είναι οι “ελληνικές οντότητες”;

    Τα υπερχρεωμένα ασφαλιστικά ταμεία και ιδιωτικά κεφάλαια, εφοπλιστές, επιχειρηματικά funds και Έλληνες κροίσοι που δεν τους άγγιξε η κρίση και έχουν λεφτά για σκόρπισμα;

    Για τα ασφαλιστικά ταμεία δεν το συζητάμε, άρα ελληνικό χρέος (εφόσον ισχύει η πληροφορία) αγοράζουν ιδιώτες, παντός είδους.

    Το δεύτερο ερώτημα είναι γιατί να το κάνουν την ώρα που έχει φουντώσει η συζήτηση για αναδιάρθρωση χρέους και «κούρεμα» ομολόγων. Αγοράζουν για να αναγκαστούν στη συνέχεια να τα δώσουν με 30% και πάνω χαμηλότερα; Σίγουρα δεν είναι τρελοί, άρα κάτι άλλο τρέχει.

    Οι πληροφορίες που έχουμε είναι δύο:

    1. Η πρώτη ότι αγοράζουν, όχι στο 100% της τιμής, αλλά αρκετά χαμηλότερα, προβλέποντας το κούρεμα. Άρα δεν θα βγουν ζημιωμένοι ακόμη κι αν αποφασιστεί αναδιάρθρωση.

    2. Η δεύτερη σχετίζεται με την πρώτη. Αγοράζουν όχι γιατί έχουν τρελαθεί ή γιατί θέλουν να γίνουν σωτήρες της Ελλάδας, αλλά διότι υπάρχουν deals που τρέχουν σε συνδυασμό με το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων και αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας. Αν για παράδειγμα, ένας εφοπλιστής έχει βάλει στο μάτι ένα ακίνητο – φιλέτο, γιατί να μη διαπραγματευτεί από καλύτερη βάση έχοντας στο χαρτοφυλάκιό του και ελληνικά ομόλογα; Ή ακόμη αν ένας επιχειρηματίας ενδιαφέρεται για τον τζόγο, για τον ΟΠΑΠ ας πούμε, μήπως έχει κάνει συμφωνία με την κυβέρνηση για… εκατέρωθεν συμβιβασμούς;

    Στην πιάτσα αυτό το λέμε «αλλαξο…λιές», αλλά αυτό είναι πολύ σοβαρό για να γίνει τόσο αστείο. Αν η κυβέρνηση έχει συμφωνήσει με μεγαλονταβατζήδες και καρχαρίες του ελληνικού επιχειρείν κάτι τόσο σοβαρό, είναι πράγματι… ασόβαρο να το μαθαίνουμε από έναν ανταποκριτή στις ΗΠΑ.

    Yπόγειες συμφωνίες

    Πολύ μεγάλο παιχνίδι παίζεται τις τελευταίες ημέρες, σύμφωνα με πληροφορίες, γύρω από την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους και το «κούρεμα» των ομολόγων. Από τη μια οι φήμες αλλά και οι βεβαιότητες ξένων οίκων και αναλυτών για ελεγχόμενη χρεοκοπία κι από την άλλη οι διαψεύσεις της κυβέρνησης. Μέσα από αυτό το παιχνίδι όμως, φαίνεται ότι ήδη κάποιοι κερδίζουν πολλά εκατομμύρια ευρώ ενώ κάποιοι άλλοι θα βρεθούν προ εκπλήξεων όταν η κυβέρνηση αποφασίσει να ανακοινώσει το μοιραίο.

    Πληροφορίες μας κάνουν λόγο για συμφωνία κάτω από το τραπέζι της ελληνικής κυβέρνησης με τη γερμανική κυβέρνηση (πιθανότατα και με τους Γάλλους) για αγορά ελληνικών ομολόγων που κατέχουν γερμανικές τράπεζες και οίκοι, στην ονομαστική τους τιμή, ήτοι στο 100% της αξίας τους.

    Η Ελλάδα δανείζεται από την ΕΚΤ «μαζεύει» χρέος κι από την άλλη οι Γερμανοί δεν χάνουν τα χρήματα που θα έχαναν αν γινόταν αύριο το πρωί συμφωνημένη ή υποχρεωτική αναδιάρθρωση με κούρεμα 20%-30%.

    «Ξεφορτώνονται» με λίγα λόγια οι ευρωπαίοι δανειστές μας, ομόλογα που σε δύο – τρεις μήνες θα έχουν αξία πολύ χαμηλότερη απ’ ότι σήμερα.

    h--p://kafeneio-gr.blogspot.com/2011/04/blog-post_7009.html

    • drider avatar
      drider @ Παναγος 16/04/2011 12:44:42

      Οι Έλληνες επιχειρηματίες ακούνε για επένδυση και βγάζουν σπυράκια - ειδικά σε συνθήκες ανύπαρκτης ρευστότητας όπως σήμερα. Αν βέβαια πρόκειται για κάποια προμήθεια του Δημοσίου ίσως να αλλάζει το πράγμα...

      Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν πράγματι αγοράζεται χρέος από κάποιους ντόπιους, είναι κατά πάσα πιθανότητα έναντι ξένων επενδυτών. Οι ξένοι συνήθως προτιμάνε να έχουν εταίρους και εδώ, για να κάνουν τις δουλειές τους. Οι Έλληνες σε αυτή την περίπτωση είναι το όχημα (κάτι σαν ενδιάμεσοι). Π.χ. αδυνατώ να πιστέψω ότι ο Σόρος είδε μόνο τον πρωθυπουργό, όταν ήρθε στη χώρα μας.

      • Παναγος avatar
        Παναγος @ drider 16/04/2011 13:57:27

        Το "ντοπιους" ειναι πολυ σχετικο. Κατα την αποψη μου, συμβαινει το εξης:
        Το Ελληνικο δημοσιο αγοραζει κανονικα τα ομολογα που εχουν στα χερια τους Γαλλικες και Γερμανικες τραπεζες στο ακεραιο ,στην κανονικη τιμη .(με ντοπιους η οχι μεσαζοντες).
        Οποτε οταν ερθει το "κουρεμα" τη ζημια θα την επωμισθει το Ελληνικο δημοσιο και οι ξενες τραπεζες δεν θα χασουν τιποτα.
        Δηλαδη φουλ χρεωκοπια .

  46. anonymous avatar
    anonymous 16/04/2011 11:36:36

    Επικίνδυνος

  47. Ιεροκλής Παπαδιαμάντης ierokliss.pblogs.gr avatar
    Ιεροκλής Παπαδιαμάντης ierokliss.pblogs.gr 16/04/2011 11:52:14

    Σκληρή διαπίστωση αλλά ο ΓΑΠ είναι με τους ... άλλους. Τα χειρότερα έρχονται...
    Η Ελλάδα έχει πιαστεί στα χέρια του βιαστή της και οι νεοέλληνες εκλιπαρούν να μην τους πειράξουν άλλο την ήδη θιγμένη τους καταναλωση. Για το βιασμό πήραν την απόφαση να κάτσουν να τον απολαύσουν, την "ευημερία" τους δεν διαπραγματεύονται...

  48. tsiokas avatar
    tsiokas 16/04/2011 11:56:45

    Να ειστε σε εκγρηγορση για φωτογραφιες απο
    τις φτωχικες.. πασχαλινες διακοπες που θα κανει
    παλι ο ΓΑΠ...

    Ασε που μπορει να κρατησουν και κανα μηνα..,
    οπως το καλοκαιρι που εκανε 2 μηνες χλιδατες διακοπες


    κι ακομα τα ζωα του τον ψηφιζουν

  49. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 16/04/2011 12:13:11

    ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕ ΓΑΝΤΙ. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ.

  50. Misha avatar
    Misha 16/04/2011 12:15:26

    Το σχέδιο πάει "by the book"...
    Ό,τι έκανε το ΔΝΤ σε άλλες χώρες το κάνει και σ΄εμάς με την αρωγή του ευρωφασιστικού διευθυντηρίου.
    Γιατί μάς παραξενεύει; Aυτό δεν συνέβη όπου δόθηκαν τα κλειδιά της χώρας στους τοκογλύφους;
    Τι περιμέναμε; Να βγάλει ο λύκος τα αρνιά εκπαιδευτική εκδρομή;

    Αδέρφια, αν δε βγούμε στους δρόμους θα πουλάνε ακόμα και τα όργανα από τα παιδιά μας στα μακελάρικα τους , με την «εικαζόμενη συναίνεση». Θα κάνουν τα κορίτσια μας πουτάνες για ένα κομμάτι ψωμί, όπως έκαναν σε όλη την Ανατολική Ευρώπη οι πορτοκαλί επαναστάτες "made by US'...

    Δε θα μάς σώσει κανείς Σαμαράς , καμμιά Παπαρρήγα, κανείς πολιτικάντης , αν εμείς δεν ζητήσουμε την πατρίδα μας πίσω...

  51. Aris. A avatar
    Aris. A 16/04/2011 12:29:11

    Πιστεύουν ότι με τις παραδοσιακές Πασοκιές μπορούν να διαχειρισθούν μια τόσο σύνθετη και δύσκολη κατάσταση.

    Μια ζωή είχαν μάθει να κοροιδεύουν τον πολίτη.

    Με αυτό το μοναδικό σύμπλεγμα φιλοπασοκικών μέσων ενημέρωσης που είχαν στήσει πάντα έκαναν το μαύρο άσπρο.

    Ομως σήμερα τις αποφάσεις τους τις παρακολουθούν σε όλο τον κόσμο και εκεί δεν υπάρχει ο Πρετεντέρης η Στάη να τους αβαντάρουν.


    Πίστεψαν ότι με εξελιγμένους θεατρινισμούς τύπου Λοβέρδου που αντικατέστησαν τους παραδοσιακούς τύπου Κουλούρη θα μπορούσαν να παρακάμψουν τα δεδομένα.

    Είναι τέτοια η επαρσή τους που δεν έχουν αντιληφθεί τις αλλαγές των καιρών και συνεχίζουν να προκαλούν.

    Η κρίση παιδί τους είναι και θα τους διαλύσει.

    Η απομυθοποιησή τους έχει ξεκινήσει και προχωράει ταχύτατα.

    Το μόνο που με στεναχωρεί είναι ότι οι πολίτες δεν έχουν ακόμα αντιληφθεί το μέγεθος της ανεπάρκειας αυτής της παρέας που μας κυβερνά.

    • Ιεροκλής Παπαδιαμάντης ierokliss.pblogs.gr avatar
      Ιεροκλής Παπαδιαμάντης ierokliss.pblogs.gr @ Aris. A 16/04/2011 12:39:13

      Το ότι η κρίση θα διαλύσει τους πασόκους είναι το λιγότερο. Η Ελλάδα βρίσκεται σε κίνδυνο. Τί δουλειά έχει ο Σόρος στην Ελλάδα; Και δίπλα του ο Έλληνας πρωθυπουργός (έστω κι αν είναι ο ΓΑΠ) να του κάνει κωλοτούμπες; Χειρότερη σημειολογία θα μπορούσες να σκεφτείς;

  52. Ιεροκλής Παπαδιαμάντης ierokliss.pblogs.gr avatar
    Ιεροκλής Παπαδιαμάντης ierokliss.pblogs.gr 16/04/2011 12:42:50

    Ο Ελληνικός λαός είναι που τον έκανε πρωθυπουργό και αρκετά με την ασυλία του, του Ελληνικού λαού, του τραγικού νεοέλληνα, που αδυνατεί πλέον ν' αντικαταστήσει το Ι.Χ. του...

  53. η Dimi avatar
    η Dimi 16/04/2011 12:54:00

    Aσχετοσύνη και Aδιστακτικότητα = Διπολική Διαταραχή

  54. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 16/04/2011 12:58:41

    ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ . ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΥΠΗΡΧΕ ΓΙΑ ΚΕΙΝΟΝ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΝΕΡΓΩΝΤΑΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΗ ΜΑΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΗ ΟΜΑΔΑ ΕΧΟΥΝ ΚΕΡΔΗ , ΟΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΧΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ. ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ , ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΩΣ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

  55. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 16/04/2011 13:07:14

    Άσχετος και αδιάφορος με την Ελλάδα και τους 'Ελληνες.
    Αδίστακτος στην καταπίεση των αδυνάμων.

  56. giorgos avatar
    giorgos 16/04/2011 13:08:41

    γιατί όταν ανεβάζω το άρθρο στο facebook στη σελίδα μου μετά από λίγο διαγράφετε?

  57. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 16/04/2011 13:43:31

    εγω δεν ξερω αν ειναι αδιστακτος... το οτι ειναι ασχετος και βαθεια νυχτωμένος ειναι βεβαιο... ενας ανεπαγγελτος και διερχόμενος απο διάφορα πανεπιστημια του εξωτερικού τύπου Παντείου, κοινωνιολόγος ειναι, που για να δωσει κυρος στα "πτυχία" του, πέρασε και ενα φεγγαρι και απο το Χαρβαρντ και συνεπεσε να συγκατοικησει με τον Σαμαρά σε μία απο τις εστίες του πανεπιστημίου. Ομως μόνο οικονομικά δεν έκανε εκει στο Χαρβαρντ!
    Και ειναι παγκόσμιο παράδοξο, πως ενας ανεπαγγελτος κοινωνιολόγος με πλήρη άγνοια περι τα οικονομικά ή νομικά, να γίνεται επαγγελματίας πολιτικός και πρωθυπουργός μιας χώρας ελέω ονόματος και μακακίασης των Ελλήνων. Ακόμα κι αν έμαθε κάποια βασικά οικονομικά στου κασίδι το κεφαλι, ειναι δυνατόν ο ανθρωπος αυτός να κατανοεί τα σύνθετα χρηματοοικονομικά προιόντα και εργαλεία ή τους όρους των διεθνών αγορών ωστε να μπορεί να διαπραγματευεται με τα παγκόσμια γεράκια και κερδοσκόπους τυπου Goldman Sachs, Morgan Stanley, J.P. Morgan, Deutsche Bank, Soros, Paulson και δεν συμμαζευεται? Γι' αυτο μαζευτηκαν ολοι αυτοί και μας ρουφουν το αιμα με το καλαμακι... γιατί βρήκαν άσχετους και τους δουλεύουν κάνοντας προπόνηση... οταν ο ΓΑΠ (συνεπικουρούμενος απο τον άλλο άσχετο Παπακωνσταντινου) καταλαβαίνουν μετά απο μήνες τίς επιπτώσεις απο τίς συμφωνίες που κάνει με δαύτους και τα αργυρώνητα φερέφωνα και συμβούλους του, ειναι πολύ αργά για να συμμαζεψει τα ασυμάζευτα... γι' αυτό δεν μπορεί να πάρει αποφάσεις. γιατί δεν μπορεί να κρίνει τις οφέλειες (αν υπάρχουν) και επιπτωσεις της μιάς ή της άλλης επιλογής. Γι΄αυτό και αναζητά μονιμα ολο και περισσότερους συμβούλους για να του πουν τι θα πρέπει να κάνει κάθε φορά, αγόμενος και φερόμενος... Ξαναλέω οτι ο ανθρωπος αυτός δεν μου φαίνεται οτι ειναι αδιστακτος. Παντελώς ασχετος και βαθεια νυχτωμένος ειναι... Και εμείς ηλίθιοι που ακόμα και σήμερα καθόμαστε και τον ακούμε, θεωρώντας οτι έχουμε να κάνουμε με την μοναδική πολιτική ιδιοφυία που διαθέτει ο τόπος!

  58. Κεφαλλονίτης avatar
    Κεφαλλονίτης 16/04/2011 13:47:55

    Θα ήθελα να κάνω μια προχωρημένη θα έλεγα προσέγγιση. Πότε είναι καλύτερα να αντιδράς οπότε είναι και πιο εύκολο το έργο σου, δηλαδή είτε για την κυβέρνηση του ΓΑΠ, είτε του Αντώνη; Όταν έχουν ανοιχτεί περισσότερα, ή λιγότερα χαρτιά όσον αφορά τα διεθνή γεωπολιτικοοικονομικά συμφέροντα; Μην ξεχνάτε ότι πριν ένα χρόνο εμείς ήμασταν το μόνο μαύρο πρόβατο και σε ένα χρόνο έχει αλλάξει άρδην όλη η κατάσταση γύρω μας. Μέχρι επαναστάσεις έχουμε! Έπειτα κάτι που συμφέρει εμάς και δεν συμφέρει τουλάχιστον οικονομικά άλλους, δεν το προδιαλαλείς γιατί σε περιμένουν στη γωνία. Μιλάω βεβαίως όταν υπάρχει καλοπροαίρετη πάντα και ταυτόχρονα έξυπνη διοίκηση γιατί διαφορετικά όλα τα αναφερθέντα είναι για τον κουβά. Τώρα τι ακριβώς γίνεται για να μας πείσει ότι υπάρχει καλή πρόθεση και όχι μακακία δεν γνωρίζω πραγματικά!

  59. Παναγος avatar
    Παναγος 16/04/2011 13:52:09

    Παντελώς ασχετος και βαθεια νυχτωμένος ειναι… Και εμείς ηλίθιοι ..
    ==
    Αν κοψεις το πληθυντικο στο "ηλιθιοι" και το βαλεις .."λιγο πιο μπροστα" το νυχτωμενος και τετοια θα ειναι .."ευφημισμος" για αυτο το γνωστο "γαπ"..

    Σε παγκοσμια αποκλειστικοτητα ειμαστε οι μονοι που εχουμε .."πρωθυπουργο" που δεν μπορει να πει ΟΥΤΕ καλημερα χωρις χειρογραφο...
    Να μην συνεχισω τα .."κοπλιμεντα" για το γνωστο "γαπ" γιατι θα το κοψει ο διαχειριστης....

  60. pikras57 avatar
    pikras57 16/04/2011 14:22:28

    Μπράβο Ροδινέ για το κυρίως κείμενο!
    Με το δίλλημα όμως του υπέρτιτλου δεν συμφωνώ.
    Ας μην αυταπατώμεθα : είναι αδίστακτος!

  61. Μιχαηλ Στρογκωφ avatar
    Μιχαηλ Στρογκωφ 16/04/2011 14:48:24

    Ο ΓΑΠ ειναι και ασχετος και αδιστακτος, αλλα παραμενει ενας απλος διορισμενος αχυρανθρωπος, πισω απο τον οποιο οχυρωνονται οι υπολοιποι αδιστακτοι και ασχετοι "υπουργοι" του, καθως και ολες οι κοττες που παριστανουν τους βουλευτες του ΠΑΣΟΚ και τον κρατανε στη θεση του. Μην το ξεχνατε αυτο. Φταινε ολοι τους εξ' ισου.

  62. tiramola avatar
    tiramola 16/04/2011 15:11:09

    Ωστε εκεί κατέληξες Κώστα?
    Άσχετος ή αδίστακτος?
    χαχαχα

    • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
      Δημήτριος Κοκκαλάκης @ tiramola 16/04/2011 19:36:16

      Αδίστακτος.

    • juliet avatar
      juliet @ tiramola 16/04/2011 21:10:46

      @Τιραμόλα
      Καλήσπερα,ο κ.Ροδινός ρωτά -Τιραμόλα απαντά,ή ακόμη το παιδεύει;ή θα απαντήσει μετά το ψήσιμο; χαχαχα

  63. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 16/04/2011 15:32:43

    Φυσικά και είναι αδίσταχτος.
    Μάλλιστα οι ΠΑΣΟΚοι επαίρονται γι αυτό.
    Αν θυμάστε, κάποιος πρασσινοφρουρός παλιότερα, σ αυτό το μπλόγκ, γεμάτος καμάρι, τον χαρακτήριζε "killer"!!

  64. ares avatar
    ares 16/04/2011 15:36:13

    Και που οδηγεί αυτός ο δρόμος; επεκτείνει φέουδα πανω στην παρακμή!

  65. Misha avatar
    Misha 16/04/2011 16:00:11

    θυμασαι την διαφήμιση από την Ολμπράιτ;

  66. nickvel avatar
    nickvel 16/04/2011 16:12:02

    ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ ΣΑΣ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ , ΘΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΗ ΝΥΚΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ ΜΑΜΑ - ΓΥΝΑΙΚΑ - ΠΑΙΔΙΑ- ΑΔΕΛΦΙΑ ΚΤΛ , ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙ, ΑΦΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΣΤ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΕΙΡΗΝΗΣ , ΕΠΕΙΓΩΝΤΟΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ , ΝΑ ΚΟΥΝΗΣΩ ΓΗ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΗ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ , ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ - ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ

  67. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 16/04/2011 17:03:15

    Ο τίτλος της ανάρτησης είναι λάθος. Είναι καί άσχετος και αδίσταχτος. Αυτός ο συνδυασμός τον καθιστά άκρως επικίνδυνο.

  68. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 16/04/2011 17:44:32

    ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΕΝΟΣ ΚΑΡΑΒΙΟΥ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΠΡΟΣ
    ΤΑ ΒΡΑΧΙΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΟΙΤΑΖΕΙ "ΟΔΙΚΟ ΧΑΡΤΗ" !!!!!!!!!!

  69. SOTHROPOULOS avatar
    SOTHROPOULOS 16/04/2011 18:48:15

    Εχω αρκετές αμφιβολίες για το πώς θα μπορέσει να τα καταφέρει να βγάλει τη χώρα απο το αδιέξοδο και τα τα προβλήματα που της δημιούργησε το GAP όταν έρθει στα πράγματα ο Αντώνιος. Τα προβλήματα του τόπου ειναι συγκεκριμμένα και χρειάζονται γενναίες πολιτικές αποφάσεις και λύσεις. Ο λαός θέλει να ακούσει συγκεκριμμένα πράγματα, θέλει να ακούσει τον πολιτικό λόγο, ανθρώπινο (αν υπάρχει βέβαια)......Το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότεροι ψηφοφόροι της παράταξης (αρκετοί γνωστοί μου) δυσαρεστημένοι απο τις θέσεις της παράταξης ειδικά στο μεταναστευτικό και την έλλειψη προβολής θέσεων και αντιπολιτευτικού λόγου, μεταναστεύουν όχι προς Καρατζαφέρη, αλλά ακόμη πιο πέρα και μάλιστα χωρίς ενδιασμούς. Οι δημοσκοπήσεις και οι εκλογομάγειρες για προφανείς λόγους δεν δείχνουν να κινείται κάτι προς αυτή την κατεύθυνση και το αν θα γίνει του Λεπέν ίσως μας κάνει να τρίβουμε τα μάτια μας.

  70. tsar avatar
    tsar 16/04/2011 19:30:24

    Ούτε άσχετος ούτε αδίστακτος.

    Ανώτερης πνευματικά (!) τάξης άνθρωπος.

    Από μικρό παιδί τον προόριζαν για να παίξει τον κατάλληλο ρόλο την κατάλληλη στιγμή.
    Όπως ακριβώς και τον συμφοιτητή του.

    Μιά εικόνα χίλιες (και βάλε) λέξεις...

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c2/Amherst_College_Seal.png

  71. tsar avatar
    tsar 16/04/2011 19:43:49

    Δεν το ονόμασαν "τυχαία" το παιδί Jeffery...

    http://en.wikipedia.org/wiki/Amherst_College

  72. μαιρη avatar
    μαιρη 16/04/2011 19:46:08

    Αυτός κατά την γνώμη μου δεν είναι άσχετος είναι αδίσταχτος γιατί έχει αναλάβει εργολαβικά μια δουλειά και πασχίζει να την φέρει σε πέρας.
    Οι άσχετοι είναι οι έλληνες που περνιούνται και ως έξυπνοι που τον ψήφισαν..

  73. georgiosa avatar
    georgiosa 16/04/2011 19:52:17

    Πριν απο εναν περιπου χρονο σε σχολιο μου ειχα πει για τον ΓΑΠ ο,τι καποια στιγμη στο διηνεκες του χρονου,ο ιστορικος του μελλοντος,θα γραψει,με τα πιο μελανα γραμματα, το ονομα του διπλα σ'αυτο του κατοχικου πρωθυπουργου Τσολακογλου και διπλα σ'αυτο του προδοτη των Θερμοπυλων Εφιαλτη. Ασφαλως και ειναι αδιστακτος και καθε μερα που περναει γινεται ολο και πιο επικινδυνος για τα συμφεροντα του Ελληνικου λαου.Αφου πρωτα παραπλανησε και ξεγελασε τους πολιτες με το λεφτα υπαρχουν,κατοπιν με δολια και υποχθονια μεσα εφερε τους τροικανους του ΔΝΤ προ των τοιχων μας ,και στην συνεχεια αφου τους ανοιξε την κερκοπορτα της πατριδας μας, τους υπεγραψε ως κατοχικος πρωθυπουργος την παραδωση της δημοσιας περιουσιας(ακινητης και κινητης) και ολων των πλουτοπαραγωγικων πηγων της χωρας(ΔΕΗ,ΔΕΥΑΒ,ΟΤΕπετρελαια κλπ).Το τελευταιο μερος ομως του σχεδιου που εχει αναλαβει να εκτελεσει θα ειναι ανατριχιαστικο και εφιαλτικο διοτι αποσκοπει στο να απολεσουμε μερος της Εθνικης μας κυριαρχιας.Γι'αυτους λοιπον τους λογους πρεπει επειγοντως να σταθουμε ολοι μας διπλα στον Αντωνη, και να τον βοηθησουμε με ολες μας τις δυναμεις να ανελθει στην εξουσια για να τερματισει τον εφιαλτη που βλεπουμε καθημερινα,και να ξανακανει την Ελλαδα υπερηφανη,ανεξαρτητη ξαναδινωντας στον Ελληνικο λαο οραμα,ελπιδακαι αξιοπρεπεια.

  74. SAS avatar
    SAS 16/04/2011 19:52:59

    Είναι αδίστακτος ... η Ελλάδα έχει μπει σε κατάσταση αντίστροφης μέτρησης . Εάν ο Σαμαράς δεν το καταλάβει δεν υπάρχει καμία ελπίδα . Ο Παπανδρέου αγαπητοί μου δεν είναι άσχετος είναι ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ .

  75. Sofie avatar
    Sofie 16/04/2011 19:56:54

    Να ψηφίσω και γω?
    "ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΣΧΕΤΟΣ"

    Ενας αδίστακτος θα είχε τουλάχιστον το προσόν του Δημαγωγού.

    • juliet avatar
      juliet @ Sofie 16/04/2011 21:35:03

      τι να είσαι δημαγωγός είναι χάρισμα,πιστεύει οτι είναι χαρισματικός;

  76. Αρράκις الراقص avatar
    Αρράκις الراقص 16/04/2011 20:02:47

    Άσχετος ή αδίσταχτος;
    Both (το γράφω στη μητρική του γλώσσα, μήπως και δεν το πιάσει)

  77. juliet avatar
    juliet 16/04/2011 20:47:07

    @Κ.Ροδινό,καλησπέρα,πάντα εύστοχος ,μέχρι και τον Τιραμολα βγάζεις απο το τούνελ!!!
    Αδίσταχτος!!!
    Σου δίνει την εντύπωση οτι τον κοντρολάρεις ,η πραγματικότητα είναι διαφορετική, προσπαθεί να σε παρασύρει με χαλαρότητα εκεί που θέλει αυτός,όταν έχεις καταλάβει τι γίνεται είσαι μέσα στη λάσπη.Οταν του ζητήσει βοήθεια θα σου πει είσαι υπεύθυνος, ήξερες και τότε μεταμορφώνεται.Αν καταποντιστείς του είσαι αδιάφορος ,αν επιβιώσεις θα είσαι μέσα στις λάσπες και ένοχος που τον εμπιστεύτηκες.
    Κ.Ροδινέ, θυμήθηκα ένα τετράστιχο του Παλαμά απο τα ''Σατιρικά γυμνάσματα''
    ''Σκύλος κοκκαλογλύφτης φέρνει γύρα
    κροκτόκ,κροκτόκ στης γειτονιάς τους τενεκέδες,
    ο Ποσαπαίρνεις με το Θεσηθύρα
    και φόρτσα ο ναργιλές στους καφενέδες...''
    Οποιος πιστεύει στην αφελεία του και στην ασχετοσύνη του είναι ποιο επικίνδυνος απο το ΓΑΠ,είναι κομματόσκυλο που θέλει να πιστεύει οτι ψήφισε σωστά,είναι αμετανόητος Πασόκος!!!

  78. O Saligaras avatar
    O Saligaras 16/04/2011 20:48:17

    Άσχετος ή αδίσταχτος;

    In my view
    He's lost and thirty miles further . .
    (το έγραψα στη μητρική του γλώσσα για να το πιάσει)

  79. ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
    ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 16/04/2011 21:01:38

    ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ....
    ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ.....

  80. katalytikos avatar
    katalytikos 16/04/2011 22:15:09

    αδίσταχτΟΙ

  81. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 17/04/2011 10:02:48

    αδιστακτος ειναι. το ασχετος ειναι περριτο. το θεμα ειναι τι γινεται με τους νεοδημοκρατες,που μου το παιζουν παρεξηγημενοι ακομα. πρεπει ολοι να συσπειρωθουμε γυρω απο τον σαμαρα. ειναι η τελευταια ελπιδα για τον τοπο. πρεπει και ο σαμαρας να γινει πιο επιθετικος και πιο ουσιαστικος σε αυτα που λεει. ο κοσμος δε καταλαβαινει απο τεχνικες λεπτομερειες πανω στα οικονομικα. εφοσον το μνημομιο απετυχε πρεπει ο σαμαρας να κανει διαγκελμα στον ελληνικο λαο, να ζητησει εκλογες και να υποσχεθει πως οτα ερθει στην εξουσια. θα φυγουμε αμεσως απο το μνημονιο,και οχι οτι θ επαναδιαπραγματευτουμε τους ορους του μνημονιου. πιους ορους? του αποτυχημενου μνημονιου?. μονο ετσι θα κερδισει την αυτοδυναμια,σε διαφορετικη περιπτωση χαιρεταμα μας τον πλατανο.

  82. αεροπόρος avatar
    αεροπόρος 17/04/2011 11:53:02

    Ο άνθρωπος είναι αδίσταχτος αυτός και Παπακωνσταντίνου είναι σε διατεταγμένη αποστολή !!!!!! Ο Παπακωνσταντίνου κατά το Θέμα (Κυριακή 17/4) αφού ανακοίνωσε τις νέες θυσίες πήρε το Prive προεδρικό αεροπλάνο μαζί με την οικογένεια του για την Ουάσινγτον και μάλιστα κοστολογεί το ταξίδι στις 150.000 Ευ ( μάλλον πολύ ακριβότερο για όσους ξέρουν) . Αυτά γίνονται μόνο στην Ελλάδα πουθενά αλλού !!!!! κάποιος τέλος πάντων μέσα από το ΠΑΣΟΚ δεν έχει τα αρ.......δια να τους πεί μέχρι εδώ και μη παρέκει......

    • juliet avatar
      juliet @ αεροπόρος 17/04/2011 12:00:01

      Αεροβάμων μου φαίνεσαι.Ξέρεις τι ακριβώς σημαίνει σοσιαλιστική φάμπρικα;
      Καλό Πάσχα.

  83. Rrankaleon avatar
    Rrankaleon 17/04/2011 12:47:41

    Αγαπητοί ότι κι' αν είναι, ...
    Ότι ως κι' αν εκληφθεί, ...
    Είτε εκλαμβανόμενος ως Ραν Ταν Πλαν, είτε ως Gauleiter, η "προίκα", είναι μία και ο μπακλαβάς γωνία.
    Το όνομα.
    Με το όνομα, ΟΛΑ ΤΑ ΣΦΑΖΕΙ, ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΝΕΙ.
    Το pidi.

  84. Λασκ avatar
    Λασκ 22/04/2011 06:37:31

    Αν είναι άσχετος, είναι επικίνδυνος και πρέπει να πάει σπίτι του. Κατά τη γνώμη μου, είναι αδίστακτος και γνωρίζει καλά τις ΑΓΟΡΕΣ και τις πρακτικές τους. Δεν είναι τυχαία πρόεδρος της ¨Αγίας" Σοσιαλιστικής Διεθνούς. Τι διεθνή ρόλο παίζει αλήθεια αυτή; Ποιους εξυπηρετεί; Γιατί, δεν νομίζω να εξυπηρετεί τους λαούς.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.