#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/12/2010 20:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την κυβέρνηση



Λίγο πριν ανακοινωθούν τα μέτρα – σοκ για τους μισθούς στον ιδιωτικό τομέα να μας το θυμηθείτε: Τα ψωμιά της κυβέρνησης είναι λίγα. Η κοινωνία δεν αντέχει τέτοιον εργασιακό Μεσαίωνα. Δεν αντέχει την εσωτερική υποτίμηση, δηλαδή την απίστευτη μείωση των μισθών των εργαζομένων, την ίδια ώρα που τα προϊόντα και οι υπηρεσίες παραμένουν στα ίδια επίπεδα.

Η τραγική φιγούρα της Λούκας Κατσέλη έξω από τη Βουλή είναι ενδεικτική του τι αποφάσισε η κυβέρνηση. Με δικαιολογίες και νέα ψέμματα δεν μπορεί να σταθεί μια τέτοια ανάλγητη κυβέρνηση.

Όταν θα έρθει η ώρα του λογαριασμού για τον κόσμο, όταν δηλαδή θα καλέσει ο επιχειρηματίας κάθε εργαζόμενο για να του κόψει το μισθό κατά 200-300-400 ευρώ και την ίδια στιγμή ο εργαζόμενος δεν θα έχει να μεγαλώσει τα παιδιά του, να πληρώσει τα σχολεία του, να πληρώσει τα δάνειά του, τότε θα δει ο κ. Παπανδρέου και την άλλη πλευρά της κοινωνίας.

Ας ρίξει μια ματιά τι γίνεται στο Λονδίνο αυτή τη στιγμή όπου τα αγγλάκια τα κάνουν γυαλιά καρφιά μόνο και μόνο για τις αυξήσεις στα δίδακτρα.

Φανταστείτε τι έχει να γίνει στην Ελλάδα όταν θα μετατραπεί σε... Ζιμπάμπουε.

Θυμηθείτε αυτά που σας γράφαμε πριν μερικές εβδομάδες. Θα παίζει ο κόσμος βελάκια με τον Γ. Παπακωνσταντίνου, τον Λοβέρδο, την Κατσέλη, τον Πάγκαλο, Μόνο που δε θα έχει απλά τις φωτογραφίες τους. Θα ζητά και τα κεφάλια τους.

Αλλά το θέμα δεν είναι να πέσει αυτή η άθλια κυβέρνηση. Αλλωστε, μόλις σήμερα έγινε το πρώτο βήμα με την ΠΑΣΚΕ του ΟΣΕ να αποχωρεί από το κόμμα καταγγέλλοντάς το. Το θέμα είναι να διαλυθεί αυτή η απίστευτη νοοτροπία των πολιτικών που κάνουν συμφωνίες με τους επιχειρηματίες για να προσφέρουν έναν εργασιακό Μεσαίωνα.

Έτσι, η πτώση της κυβέρνησης είναι μάλλον το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου. Θα γίνει σύντομα. Το ζήτημα είναι πώς θα γίνει: Με ηρεμία ή με νέα Δεκεμβριανά.

Δείτε κι αυτό:

Μεγάλες ανατροπές στις εργασιακές σχέσεις

ΣΧΟΛΙΑ

  1. The Saint avatar
    The Saint 09/12/2010 20:53:25

    Επιτέλους, η ανέχεια έχει τα οριά της...
    Δεν γίνεται να υφιστάμεθα (και μονομερώς μάλιστα) τις άγριες επιθέσεις των ξεπουλημένων, γιά την ικανοποίηση των εξ εσπερίας φίλων τους...
    Να πέσει, να πάει στα κομμάτια... Και απο εκεί και πέρα θα δούμε τι θα κάνουμε...

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ The Saint 09/12/2010 22:49:34

      Αγαπητέ Saint

      Εσύ δεν εκόπτεσο χθές - προχθές για να περικοπούν οι μισθοί στους Δ.Υ αντιπαρατιθέμενος με τον Επώνυμο και τον Misha ελπίζοντας οτι θα γλιτώσουν το μαχαίρι του δολοφόνου οι του Ιδ Τομέα ?????

      Μήπως σήμερα αναλογιζόμενος το όλο σκηνικό έχεις να προσθέσεις κάτι ?????

      • lena avatar
        lena @ ΕΛΛΗΝ 10/12/2010 00:40:36

        Κάτσε βρέ Ἓλληνα !!
        Κάτσε ... ἂραξε !!
        Ἲδιο ἐργάζονται οἰ τοῦ ἰδιωτικοῦ τομέα καί ἲδιο τοῦ δημοσίου ;;;
        Εἶναι ἲδιο ΝΑ ΠΑΡΑΓΩ καί νά ἀμοίβομαι γιά τήν παραγωγή καί ἲδιο νά κατσικώνομαι ἐπειδή ἀφισσοκολοῦσα ;;;
        Ὁ κάθε ἐργαζόμενος στόν ἰδιωτικό τομέα κουβαλᾶ στήν πλάτη ἀπό 2,5 τοὐλάχιστον τοῦ δημοσίου ! Δέν εἶναι τό ἀντίστροφο .... μήπως τά βλέπεις μόνο ἀπό τήν μία πλευρά ;;;
        Γιά πές μου τί στήν εὐχή παράγει ὁ δημόσιος τομέας ! ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ τό ὁποῖο ἐξάγεται ...
        ΕΛΒΟ ... τήν ρήμαξαν ...
        Ναυπηγεῖα ... σάπισαν ...
        ΔΕΗ... εἲδαμε τά νουμεράκια τῶν "ἀρεστῶν" !!
        ΕΡΤ ... ἂς ἀκούσουμε πόσες παραγωγές της ἔχουν πουληθεῖ σέ ἂλλες χῶρες καί τί λεφτά ἔχουν φέρει στήν χώρα ...
        ΠΥΡΚΑΛ.... πάπαλα ...
        Τό μόνο ποῦ παράγει εἶναι παράβολα, πρόστιμα, περαίωση, συνάφεια ... ταλαιπωρία !
        Πές μου πόσα φράγκα ἂκουμπᾶνε στά δημόσια νοσοκομεῖα μας, ἀυτά ποῦ ἔχουν δημιουργηθεῖ ἀπό τίς δικές μας κρατήσεις.... οἱ ξένοι νοησηλευόμενοι.... Ἒρχονται ἂς ποῦμε ἀπό τήν Γερμανία ... γιατί ἔχουμε τό καλύτερο θωρακοχειρουργικό ! ἢ τούς καλύτερους πλαστικούς χειρουργούς ... καί ἀφήνουν φράγκα !
        Ἢ ὄπως παλιά εἲχαμε τήν ΜΟΜΑ ... καί ἒδωσε ἡ Βουλγαρία τούς δρόμους της σ' αὐτήν ....
        Γιά νά ἀκούσω .... τί ἀκριβῶς παράγει ὁ δημόσιος τομέας ! καί πῶς ἀκριβῶς συνεισφέρει ! καί γιατί οἰ τοῦ ἰδιωτικοῦ τομέα θά πρέπει νά ξεχάσουν ὅτι πληρώνουν τούς παιδικούς σταθμούς τῶν δημοσίων ὑπαλλήλων ἐνῶ αὐτοί θά πρέπει νά κάνουν καί δεύτερη ἢ καί τρίτη δουλειά γιά νά μπορέσουν νά ἀνταπεξέλθουν στά ἒξοδα ! Ἢ γιατί ἕνας δημόσιος ὑπάλληλος ποῦ ἐπαναλαμβάνω ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ πέρα ἀπό γραφειοκρατία ... θά πρέπει νά πάρει χαμηλότοκο ἕως καί ἂτοκο δάνειο ... ἐνῶ ὁ τοῦ ἰδιωτικοῦ θά πρέπει νά ὐποθηκεύσει καί τό μέλλον τῶν παιδιῶν του γιά νά βάλει ἕνα κεραμίδι πάνω ἀπό τό κεφάλι του ;;;;

        Μήπως τά μέτρα καί τά σταθμά σου ... εἶναι ἐτεροβαρῆ ;;;;

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ lena 10/12/2010 01:08:48

          Μη συγχέετε ΔΕΚΟ με δημόσιο.

          • lena avatar
            lena @ Strange Attractor 10/12/2010 01:36:14

            Γιατί ;;;
            Ἐπειδή ἂλλαξε ὁ Μανωλιός καί ἒβαλε τά ροῦχα του ἀλλοιῶς ;;
            η ΔΕΗ δηλαδή πῶς ξεκίνησε ;; ἢ ὁ ΟΤΕ ;;;
            Δημόσια
            Επιχείρηση
            Ηλεκτρισμοῦ !

            Οργανισμός
            Τηλεπικοινωνιῶν
            Ελλάδος !!
            Δέν ἒβγαλε φράγκα κανένας ἐπιχειρηματίας ἀπό τήν τσέπη προκειμένου νά "στηθοῦν". Ἀπό τά χρήματα τοῦ κοσμάκη ... ἂλλαξε ἡ γκαζόλαμπα καί ὁ τελάλης μέ ἠλεκτρικό καί τηλέφωνο ... Μήν τρελλαθοῦμε τελείως ! Ὂχι ἐπειδή τμήματά τους ξεπουλήθηκαν προκειμένου νά πάρουν ζεστό χρῆμα... νά ξεχνοῦμε καί τήν διαδρομή τους !
            Ἐκτός καί ἂν γεννήθηκες μετά τό 1990 καί δέν θυμᾶσαι .... ἢ δέν ξέρεις !! σ'αὐτήν τήν περίπτωσι συγχωρημένος !

          • Orestios avatar
            Orestios @ Strange Attractor 10/12/2010 01:40:04

            Η ΔΕΚΟ "Ολυμπιακό χωριό" τί ακριβώς προσφέρει στους Έλληνες λένα?

          • lena avatar
            lena @ Strange Attractor 10/12/2010 02:06:38

            ποῦ εἶδες νά ἀναφέρομαι στό "Ὀλυμπιακό χωριό" ;;;
            γιά νά εἶμαι είλικρινής οὒτε ποῦ ἢξερα ὅτι συνέστησαν καί ΔΕΚΟ γιά αὐτό τό καραγκιοζιλίκι τῶν Ὀλυμπιακῶν ἀγώνων !!!
            Δέν μένω στήν Ἀθήνα βλέπεις ... ὁπότε περιορίζομαι νά φορτώνομαι στήν πλάτη τόν κάθε ἀλήτη/ἀλήτισσα ποῦ φυτεύθηκαν ἐκεῖ ἀπό τήν "μίς παγιέτα"...

          • Orestios avatar
            Orestios @ Strange Attractor 10/12/2010 02:09:30

            Μα γιατί την κακολογείς?
            Μαζί με το GAP έκαναν χαρούλες.

          • lena avatar
            lena @ Strange Attractor 10/12/2010 02:12:54

            Ἐγώ ὄμως δέν χάρηκα καθόλου ! εἰδικά ὅταν ἂκουσα ὅτι πλήρωνα τήν ἰδιαιτέρα γραμματέα τῆς "μίς παγιέτας" ... κάτι μύρια τόν μῆνα ... γιατί εἶχε λέει πολύ δουλειά !!!

          • Orestios avatar
            Orestios @ Strange Attractor 10/12/2010 02:34:06

            Κουραζόταν.
            Όπως κουράζεται το GAP που τρέχει σε όλον τον πλανήτη και κακολογεί τους Έλληνες.

        • A.M. avatar
          A.M. @ lena 10/12/2010 08:41:23

          Πές τα lena!
          Έτσι ακριβώς έχει το πράγμα.
          Δουλεύουμε οι ιδιωτικοί υπάλληλοι και παράγουμε είτε αγαθά είτε υπηρεσίες για να ταΐζουμε τους πρώην αφισοκολλητές - τώρα βρήκαν πακιστανοαφγανοαφρικανούς γι αυτήν την δουλειά - του πασοκ.
          Θέλω ΈΝΑΝ πρωθυπουργό που θάχει τ'@@ με τον πρώτο νόμο που θα φτιάξει να καταργήσει την μονιμότητα στο δημόσιο και να εξισώσει τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων με του ιδιωτικού.
          ΠΟΤΕ δεν κατάλαβα το ΓΙΑΤΙ πρέπει να αμοίβεται ο δ.υ. το διπλάσιο απ τον ιδιωτικό υπάλληλο.
          Φαντάζομαι πως μάλλον θα το ορίζει κάποια συνταγματική διάταξη ή κάποιος νόμος που μου διαφεύγουν.
          Ή μήπως το ορίζει η ψηφοθηρία του πασοκ κυρίως και της νδ δευτερευόντως;

          Όταν η εργασία στον δημόσιο τομέα θα αποτελέσει μια κατά πολύ χειρότερη επιλογή από πλευράς οικονομικών απολαβών, εργασιακών συνθηκών και εν γένει παροχών απ την εργασία στον ιδιωτικό τομέα τότε και μόνον τότε θα ξαναδούμε έναν δημιουργικό και παραγωγικό Έλληνα εργαζόμενο.
          Μέχρι τότε θάχουν όλοι ως όνειρο το «μια θέση στο Δημόσιο» επειδή βέβαια αυτή η θέση συμφέρει κατά πολύ και εξυπηρετεί και όσους έχουν τον τρόπο να βρούν αυτήν την θέση και την συναλλαγή μεταξύ κομμάτων και ψηφοφόρων.

          • lena avatar
            lena @ A.M. 10/12/2010 12:09:23

            Οὒτε τό ἕνα οὒτε τό ἂλλο ...
            Ἲση ἀμοιβή γιά ἲση ἐργασία! Εἲτε στόν ἰδιωτικό ἢ στό δημόσιο ! ΑΛΛΑ ἂν ἔχεις ἐπιλέξει νά ἐργἀζεσαι στό δημόσιο ... ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ νά ἐργάζεσαι παράλληλα καί στόν ἰδιωτικό τομέα οὒτε βέβαια τό ἀντίστροφο ! Δέν θά ὑπάρχει καμμία ἐπιχείρηση στήν ὁποῖα θά ἐμπλέκεσαι ἂμεσα ἢ ἒμμεσα !
            Δἐν θά εἶσαι ἐφοριακός καί ἡ γυναῖκα σου ἢ ὁ ἂνδρας σου θά ἔχει κατάστημα ποῦ ὑπάγεται στήν ἐφορία στήν ὁποῖα ἐργάζεσαι .... ὥστε νά πηγαίνουν ὅλοι οἱ συνάδελφοι ... στό μαγαζί τοῦ συναδέλφου .... οὒτε θά εἶσαι μηχανικός στήν πολεοδομία καί θά κάνεις καί τίς ἐργολαβίες σου ....Θέλεις αὐξημένα εἰσοδήματα ἢ δεύτερη δουλειά ; Ἒξω ! στήν πιάτσα !!! διαγκωνίσου μέ τούς ὐπόλοιπους ποῦ δέν ἔχουν τήν μονιμότητα ... καί βγάλε τά πουλιά ποῦ ἀξίζεις ! καί ἀπόλαυσέ τα ...

      • anetos avatar
        anetos @ ΕΛΛΗΝ 10/12/2010 09:03:32

        ποιος έχει και ποιος εξακολουθεί να παράγει το χρέος ? για να μην τρελαθούμε

    • man8os avatar
      man8os @ The Saint 10/12/2010 01:35:29

      Δεν υποχωρησε!!
      Πως καταλαβες κατι τετοιο?

    • Orestios avatar
      Orestios @ The Saint 10/12/2010 01:36:39

      άντε βρε αστερίξ! Πώς έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα?

    • lena avatar
      lena @ The Saint 10/12/2010 01:36:59

      παρατηρητής !

  2. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 09/12/2010 20:56:26

    Από το στόμα σου και στου Θεού τ'αυτί.
    Αλλά η πράσινη Μαφία δύσκολα διαλύεται.

  3. man8os avatar
    man8os 09/12/2010 20:57:55

    Εγω το λεω ευθεως. Να πανε φυλακη!

    • Orestios avatar
      Orestios @ man8os 09/12/2010 21:09:35

      Συμφωνώ.

    • lena avatar
      lena @ man8os 10/12/2010 12:21:10

      Σιγά μήν ἐξακολουθήσουμε νά τούς ταΐζουμε !
      Νεκροί ! ΜΟΝΟ ! Τήν τύχη τοῦ Τσαουσέσκου καί πολύ τούς πέφτει ! καί σ'αὐτούς καί στούς σφουγγοκωλάριούς τους ... καί τίς γυναῖκες τους καί τά παιδιά τους ... λίπασμα γιά τά σκουλήκια !! ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ !!!

  4. Μisha avatar
    Μisha 09/12/2010 21:00:13

    Factorx: Τώρα τι θες να κάνω; Σου το κόβω επειδή η είδηση δεν ειναι διασταυρωμένη, τοι ξέρεις και το ξαναβάζεις. Τι προσπαθεις δηλαδή; να κατεβάσουν το site για τον .....

  5. ΚΟΝΔΩΡΑΣ avatar
    ΚΟΝΔΩΡΑΣ 09/12/2010 21:08:31

    ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΣΚΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΔΕΚΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ ΑΜΕΣΑ. ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΟΧΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ Η ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΟΥ ΟΜΦΑΛΙΟΥ ΛΩΡΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.

    • man8os avatar
      man8os @ ΚΟΝΔΩΡΑΣ 09/12/2010 21:18:14

      Να προσχωρησουν στην ΔΑΚΕ, ΣΤΟ ΠΑΜΕ, η σε οποιον αλλο φορεα θελουν. Εαν μεινουν ΠΑΣΚΕ, ειναι ΠΑΣΟΚ. Μονο αν διαγραφουν απο το ΠΑΣΟΚ και πανε αλλου θα αποδειξουν την τιμιοτητα τους. Αλλοιως παιζουν τον καλο μπατσο, καπηλευονται την οργη του λαου.

      • Orestios avatar
        Orestios @ man8os 09/12/2010 21:23:34

        Πολύ σωστά Μάνθε.

      • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
        ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ man8os 09/12/2010 22:40:01

        Οι επαναστάσεις στις δημοκρατίες γίνονται κάθε φορά που καλείται ο πολίτης να ψηφίσει.Τότε πρέπει να δείξει η ΠΑΣΚΕ την αντίθεση της και να μην υποκύπτει σαν πρόβατο στις επιταγές του κόμματος.
        Αλλά πασοκ και αντίληψη είναι έννοιες αντίθετες.

      • lena avatar
        lena @ man8os 10/12/2010 12:24:46

        Γιατί δέν ἔχεις πάρει χαμπάρι ὄτι τόσα χρόνια τά βρίσκουν μεταξύ τους ΟΛΟΙ ;;; φώναξε ἐσύ γιά αὐτό γιά νά ἡρεμήσεις τούς δικούς σου... θά φωνάξω ἐγώ γιά ἐκεῖνο ... καί θά χάφτουν μῦγες τά ζῶα ὅτι καί καλά ὑπερασπιζόμαστε τά δικαιώματά τους ! ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΧΝΑΜΕ ὅτι ὅ,τι εἶναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ δέν χρειάζεται οὒτε μάχη οὒτε τίποτε ! Χάσαμε τά αὐτονόητα μοῦ φαίνεται και προσπαθοῦμε νά χρίσουμε ὡς ἱκανούς αὐτούς ποῦ τόσα χρόνια ἔχουν ἀποδείξει τήν ἀνικανότητά τους καί τόν ἀριβισμό τους ...

    • lena avatar
      lena @ ΚΟΝΔΩΡΑΣ 10/12/2010 00:53:00

      Γιατί ὅταν πήγαιναν καί ἒκαναν διαπραγματεύσεις καί ζητοῦσαν .... ζητοῦσαν ... ζητοῦσαν .... καί ἒπαιρναν .... ἒπαιρναν... ἒπαιρναν ... σκέφθηκαν ποτέ ὅτι τά ἐπαιρναν ἀπό τήν τσέπη μας χωρίς τήν δική μας συναίνεση;;;;
      Τόσα χρόνια νεροκουβαλητές σέ μία καρκινοβατοῦσα κατάσταση δέν ἦταν;
      ὃταν τακτοποιοῦσαν παιδιά, ἀνήψια, γκόμενες, ἦταν καλά ;;;;
      Δέν ἒτρωγαν καί ἒπιναν εἰς ὑγείαν τῶν κορόϊδων ;
      ὃταν ρήμαζαν συναιτερισμούς καί ρήμαζαν τόν πρωτογενῆ τομέα μέ τά συναιτεράκια τους ἦταν καλά ;;;
      Ἁπλᾶ μυρίζονται τό μπαρούτι ... καί ὅπως καί μερικοί ἂλλοι προσπαθοῦν νά ἀποστασιοποιηθοῦν μήπως καί σώσουν τό κεφαλάκι τους !! καί νά ΜΑΣ ξανακατσικωθοῦν στήν συνέχεια παριστάνοντας τούς "ἀντιστασιακούς" ;;;
      Γιά ξανασκεφθεῖτε το λίγο ... τό παιχνίδι ἔχει ξαναπαιχθεῖ !
      You fooled me once .... shame on you !
      you fooled me twice ... shame on ME !
      Αἰσθάνονται πλέον καυτή ἀνάσα στό σβέρκο τους οἱ κάθε λογῆς ἐργατοπατέρες... καί λένε ὅτι δέν γουστάρουν τό ἀντίτιμο τῆς καλοπέρασης ... εἶναι καί μεγάλοι τώρα .... ποῦ νά τρέχουν ;;;;
      θά τό ξαναπαίξουν τό ἒργο : "ἐδῶ πολυτεχνεῖο... ἐδῶ πολυτεχνεῖο " μόνο ποῦ τό ἒκαναν ἐδῶ κ@λοχανεῖο ... ἐδῶ κ@λοχανεῖο !

      • blue nile avatar
        blue nile @ lena 10/12/2010 02:02:58

        lena συμφωνούμε

      • Orestios avatar
        Orestios @ lena 10/12/2010 02:07:28

        Λένα, έκανες επανάσταση τον Δεκέμβρη του 2008?
        χο! χο!

        • lena avatar
          lena @ Orestios 10/12/2010 02:17:24

          Ὂχι .... εἶμαι πολύ μεγάλη γιά νά κάνω ἐπανάστασι τόν Δεκέμβριο !
          Ἀλλά ἦταν χρυσῆ εὐκαιρία νά ῎εχουμε τά παιδιά δίπλα μας .... ἀντί νά τά ἀφήσουμε βορά στόν Κσύριζα ... στίς συνιστῶσες ... στίς συνισταμένες... στίς μεσοκαθέτους καί στίς διαγωνίους !!!! βορά στόν κάθε δημοσιοκάφρο ποῦ μέ ἔνα μαρκούτσι προσπαθοῦσε νά ἐκμαιεύσει μιά λυπημένη δήλωσι ἀπό τά παιδιά γιά νά στήσει κι αὐτός τήν καριέρα του... μπᾶς καί δεῖ αὐτός καμμιά πόρσε... κανένα συμβόλαιο ... φύγει ἀπό τόν δρόμο και μπεῖ ἐπιτέλους σέ στούντιο ! Ἀκόμη κι ἂν κάνει 3 ὀρθογραφικά στήν λέξι .....πατάτα !!!

          • Orestios avatar
            Orestios @ lena 10/12/2010 02:36:11

            Τα αφήσατε όμως

          • lena avatar
            lena @ lena 10/12/2010 12:28:12

            Γιά αὐτό ἔχω καί τήν παρρησία νά λέω ὅτι ἦταν λάθος ! Ἀλλά βλέπεις ἕνας... δέκα ... εἲκοσι ... δέν ἀρκοῦν ! Γιατί τόσοι εἲμαστε! Οἱ ὑπόλοιποι ξέχασαν πῶς λειτουργοῦσαν στά 15 ἢ στά 18 τους καί περιορίσθηκαν νά βαφτίσουν οὐσιαστικά ... ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ παιδιά ... κωλόπαιδα ... ξεχνῶντας ὅτι αὐτό κάνει καί αὐτούς .... ΚΩΛΟΓΟΝΕΙΣ !

  6. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 09/12/2010 21:13:49

    Βασικά, το βαθύτερο ζήτημα είναι να διαλυθεί το ΠΑΣΟΚ. Να φύγει αυτό το καρκίνωμα από το πολιτικό σώμα της Ελλάδας. Το δεύτερο ζητούμενο είναι να απορροφηθούν οι υγιείς δυνάμεις που είναι σήμερα εγκλωβισμένες στο ΠΑΣΟΚ (θα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ να πιστέψουμε ότι δεν υπάρχουν τέτοιες) από έναν υγιή πολιτικό σχηματισμό. Να απορροφηθούν από το Σαμαρά, κατά προτίμηση.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Επώνυμος 09/12/2010 23:00:54

      Φίλε Επώνυμε, μην είσαι υπέρ το δέον αισιόδοξος. Το ΠΑΣΟΚ έχει ακόμα βάση με ισχυρή κομματική συνείδηση. Φυσικά και υπάρχουν υγιείς δυνάμεις, αλλά μην ξεχνάς ότι το ΠΑΣΟΚ με τον αμοραλισμό του έχει διαφθείρει μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας και έχει διαφθείρει και τη ΝΔ ακόμα (άλλωστε, λέγεται ότι ο ΚΚ ο Βραχύς θαύμαζε τον Παπανδρέου).
      Σκέψου μόνο ένα πράγμα: Το ΠΑΣΟΚ ξεκίνησε από ένα κόμμα σοσιαλιστικό-λαϊκίστικο και σχεδόν εθνικιστικό για να γίνει ένα κόμμα της νεοταξικής φιλελεύθερης αριστεράς, που κολακεύει μέχρι και τους λαθρομουσουλμάνους εισβολείς. Και οι οπαδοί του έχουν ανεχθεί όλη αυτή τη ριζική μετάλλαξη και την έχουν ενστερνιστεί μάλιστα. Ποιός αντέδρασε στον λαθρονόμο; Η Νομαρχιακή ΠΑΣΟΚ Θεσσαλονίκης και αυτή τα μάζεψε μετά. Ποιός αντέδρασε στο διορισμό Αλ Σάλεχ; Κανείς.
      Μην ξεγελιέσαι, το ΠΑΣΟΚ είναι ακόμα (δυστυχώς) εδώ. Ενωμένο, δυνατό δεν ξέρω αν είναι, πάντως δεν είναι έτοιμο να αποσυντεθεί.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ΒΙΣ 09/12/2010 23:41:56

        Συμφωνώ, όπως τα λες είναι, απλώς λέω η διάλυση του ΠΑΣΟΚ πρέπει να τεθεί πλέον ως στόχος της ελληνικής κοινωνίας, αν θέλει ποτέ να πάει μπροστά...

        • Orestios avatar
          Orestios @ Επώνυμος 09/12/2010 23:47:40

          Οι Έλληνες θα το καταλάβουν ότι το ΠΑΣΟΚ και το GAP είναι καρκίνος όταν θα ψάχνουν στα σκουπίδια για φαγητό και θα έχουν για σπίτι χάρτινα κουτιά.

        • thanos avatar
          thanos @ Επώνυμος 10/12/2010 00:10:31

          Συμφωνώ ότι το ΠΑΣΟΚ έχει τέτοια κομματική συνείδηση (βαμμένους τους χαρακτηρίζω) που είναι αδύνατο να εκλείψει.

      • lena avatar
        lena @ ΒΙΣ 10/12/2010 02:23:47

        Γιατί εἶδες κανένα πατριωτικό συντρόφι νά βγάζει στήν φόρα τά τοῦ Τσοχατζό ;;;;
        ἒγινε ἕνα μπάμ ... σηκώθηκε λίγος κουρνιαχτός ... ψέλλισε ὁ γερομπισμπίκης γκόμενος ἕνα ἀσθενικό : θέλουν νά καταστρέψουν τήν πολιτική μου καριέρα ... καί στήν συνέχεια τήν σκόνη καί τόν κουρνιαχτό τούς ρούφηξε καλά καλά ἡ σκοῦπα Siemens... ἀθόρυβη καί ... οἰκολογική !!!
        Βλέπεις πόσο καλά στρώνουν ;; ὀργανωμένα καί νοικοκυρεμένα ...

    • lena avatar
      lena @ Επώνυμος 10/12/2010 00:54:28

      ΟΛΟ τό πολιτικό σῶμα τῆς Ἑλλάδας εἶναι ἕνα καρκίνωμα ! ΟΛΟ !!!

      • Orestios avatar
        Orestios @ lena 10/12/2010 02:44:11

        Γενικεύεις, και δεν διαφέρεις από την προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ

    • anetos avatar
      anetos @ Επώνυμος 10/12/2010 09:05:23

      για να φανει η αξια της ΝΔ ....

  7. ΚΟΝΔΩΡΑΣ avatar
    ΚΟΝΔΩΡΑΣ 09/12/2010 21:24:00

    Ο ΓΑΠ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΠΟΡΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ. ΣΥΝΕΝΟΧΟΥΣ ΘΑ ΒΡΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΘΥΜΟΥΣ ΝΤΟΡΑ, ΚΟΥΒΕΛΗΣ. ΤΟ ΕΝΑ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΟ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΥΠΟΚΕΙΨΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ Η ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΗ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΔΑ ΝΤΟΡΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ 1821 ΗΤΑΝ ΕΝΟΠΛΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΗΣ ΓΑΠ.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ ΚΟΝΔΩΡΑΣ 09/12/2010 21:48:24

      Η Ντόρα έχει δίκιο.
      Κανονικά οι Ελληνες το 1821 έπρεπε να κάνουν επερώτηση στην Πύλη σχετικά με το αίτημα αυτοδιάθεσης τους και σε περίπτωση άρνησης να ζητήσουν δημοψήφισμα και να προσφύγουν στα διεθνή νομικά όργανα.
      Απαράδεκτο να παίρνουν τα όπλα και να κατεβαίνουν στους δρόμους απαιτώντας με το έτσι θέλω ανεξαρτησία.
      Με ποιο δικαίωμα οι οπλαρχηγοί παρακώλυαν τις συγκοινωνίες και τα παζάρια με αποτέλεσμα να δυσκολεύονται τρομερά οι κοτζαμπάσηδες και οι προεστοί να πάνε να μαζέψουν φόρους και ο φτωχός λαός να πάει να δουλέψει στα τσιφλίκια και να ψωνίσει από τους πραματευτάδες ;
      Γι'αυτό το κράτος κατέρρευσε και πήραμε τα δάνεια της ανεξαρτησσίας που πληρώναμε επί 100 χρόνια.

  8. η Dimi avatar
    η Dimi 09/12/2010 21:28:19

    It's the Final Countdown
    http://bit.ly/7LKNOL

  9. ΚΟΝΔΩΡΑΣ avatar
    ΚΟΝΔΩΡΑΣ 09/12/2010 21:33:14

    ΠΑΝΤΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΚΑΝΕΛΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΚΚΕ.

    • 4.777.711 avatar
      4.777.711 @ ΚΟΝΔΩΡΑΣ 09/12/2010 23:59:19

      ΣΑΜΑΡΑΣ-ΚΑΝΕΛΗ

      τουλαχιστο.θα.ξεβρομισει.ο.τοπος

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΚΟΝΔΩΡΑΣ 10/12/2010 08:30:34

      Aυτό αποκλείεται εντελώς, απλώς γιατί η γυναίκα αξίζει....Η Παπαρήγα δεν έγινε ΓΓ επειδή αξιζε. Εγινε από τις κολεγιές του υπολοίπου πολιτικού συστήματος και δη του επιτίμου.

  10. spiros avatar
    spiros 09/12/2010 21:59:25

    Νομίζω ότι σε λίγο θα παίζεται στο στοίχημα ο χρόνος των εκλογών, ο τρόπος φυγής,και οι συνθήκες υπο τις οποίες θα διενεργηθούν οι εκλογές , αν διενεργηθούν.
    Συμφωνώ ότι έφτασε το τέλος.

  11. fani avatar
    fani 09/12/2010 22:37:21

    η χουντα του πασοκ δεν νικιετε τοσο ευκολα ελπιζουμε ομως

  12. oxi ki etsi avatar
    oxi ki etsi 09/12/2010 22:37:49

    "Το θέμα είναι να διαλυθεί αυτή η απίστευτη νοοτροπία των πολιτικών που κάνουν συμφωνίες με τους επιχειρηματίες για να προσφέρουν έναν εργασιακό Μεσαίωνα"...

    Ευτυχώς που οι πολιτικοί της Ν.Δ ακούνε τη λέξη "Επιχειρηματίας" και βγάζουν σπυράκια:):):)

  13. Aris avatar
    Aris 09/12/2010 23:27:38

    Τι έχουν να πουν τώρα όλοι εκείνοι οι πανέξυπνοι που προτίμησαν την αποχή, το άκυρο ή το λευκό στις εκλογές; Έστειλαν μήνυμα ε; Ας καθίσουν τώρα στα... τέσσερα και ας το απολαύσουν! Δεν κατάλαβαν ότι μόνο με την ΝΔ που είναι απέναντι στο μνημόνιο θα μπορέσουν να διασφαλίσουν τουλάχιστον τα κεκτημένα... Κρίμα, αλλά οι Έλληνες πληρώνουν τις επιλογές τους. Κουτοπόνηροι οι περισσότεροι, υποτελείς ένα μεγάλο κομμάτι, όμως αν δεν ξεσπάσει τώρα κάποια αντίδραση πάμε για μεγάλη... κηδεία!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Aris 09/12/2010 23:32:39

      Είναι απίστευτη η αυτοκαταστροφική μανία του Έλληνα. Είμαι σίγουρος ότι πολύ σύντομα θα χτυπάει το κεφάλι του.

      Όμως πιστεύω ότι μέσα από όλα αυτά θα βγει πολύ καλό για τον Ελληνισμό.

      Το κακό τελειώνει, πεθαίνει. Θα υποφέρουμε κι εμείς λίγο στις ωδίνες του τοκετού, αλλά ΔΕΝ ΧΑΛΑΣΕ κι ο κόσμος.

      Το καλύτερο αύριο που έρχεται με μεγάλη ταχύτητα είναι το ζητούμενο...

      • Aris avatar
        Aris @ Επώνυμος 09/12/2010 23:38:07

        Πως θα έρθει αν δεν φύγει αυτή η κυβέρνηση; Πως θα φύγει αυτή η κυβέρνηση όταν η αξιωματική αντιπολίτευση απευθύνει παρακλήσεις στην κυβέρνηση και δεν της κατεβάζει... καντήλια; Η ΝΔ δεν πρέπει κάποια στιγμή να κάνει μια δημόσια εκδήλωση, μια πορεία κατά του μνημονίου. Μια συγκέντρωση ρε παιδιά μπροστά στη Βουλή κατά του μνημονίου και της κυβέρνησης από τη ΝΔ, δεν πρέπει να γίνει σύντομα, αύριο ίσως, άντε μεθαύριο;

        • Εκηβόλος avatar
          Εκηβόλος @ Aris 10/12/2010 00:11:25

          Πολύ ωραία ερώτηση!!!Μα αν κάνει διαδήλωση θα πέσει πιο γρήγορα το ΠΑΣΟΚ και θα πρέπει να αναλάβει τη διακυβέρνηση η ΝΔ.Ο Σαμαράς όμως επιθυμεί κάτι τέτοιο;

          • Orestios avatar
            Orestios @ Εκηβόλος 10/12/2010 00:18:00

            Όταν όλοι θα γίνουμε μια γροθιά θα πέσει ο σοσιαλισμός. Όχι όταν είμαστε μάζα.
            Γι' αυτό καλούμε όλους να έρθουν μαζί μας και με τον Σαμαρά να μας δένει σε γροθιά.

          • χρυσηίς avatar
            χρυσηίς @ Εκηβόλος 10/12/2010 00:52:05

            Πάρα πολύ ωραία ερώτηση !

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 09/12/2010 23:40:49

        Επειδή Επώνυμε αυτό το παλιό αρνείται να πεθάνει, ο μόνος τρόπος είναι το παράδειγμα Τσαουσέσκου

      • Μisha avatar
        Μisha @ Επώνυμος 10/12/2010 00:06:42

        Επώνυμε , κι όμως από κάτι σαλτιμπάγκους πολιτικάντηδες, από τις εσωτερικές μας έριδες, και από τις εξωτερικές επεμβάσεις (βλ, ΕΟΚ και Μνημόνιο) ΧΑΛΑΣΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ στην προαιώνια ελληνιδα γη της Ιωνίας και του Πόντου,χάλασε και στη μισή Κύπρο, χάλασε και στο Μοναστήρι , και στη Βλαχία, και στη Μεγάλη Ελλάδα και στη Βόρειο Ήπειρο.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Μisha 10/12/2010 00:10:31

          Σε αυτά που λες, ναι, στο οικονομικό το πήγαινα εγώ το "δεν χάλασε". Αρκεί να μην πεθάνει κοσμάκης από την πείνα.

          Ξέρεις, Μίσα, ίσως να μας φαινόταν δεδομένο το "τον άρτον ημών τον επιούσιον, δος ημίν σήμερον" και ξαφνικά βλέπεις πώς δεν είναι;;;

          • Μisha avatar
            Μisha @ Επώνυμος 10/12/2010 00:16:36

            Φίλε μου Επώνυμε, ένας διαδικτυακός φίλος τραβηξε μια ωραία φωτογραφία στο Ζαγόρι.
            Δες την, θα σου αρέσει νομίζω :
            h--p://misha.pblogs.gr/files/f/319655-kolokotronis.JPG

    • Orestios avatar
      Orestios @ Aris 09/12/2010 23:43:56

      Aris, όσοι επέλεξαν να μη μιλήσουν στις εκλογές και να εκφράσουν την γνώμη τους μέσω της ψήφου έχασαν την μοναδική ευκαιρία που είχαν.
      Έδωσαν σιωπηλή ψήφο εμπιστοσύνης.
      Τώρα βλέπουν πως παραπλανήθηκαν.
      Είτε θα έρθουν με τον Σαμαρά είτε θα καταλήξουν έρμαια των σοσιαλιστών.

      • Aris avatar
        Aris @ Orestios 10/12/2010 00:04:46

        Καλός ή κακώς πλέον το ζήτημα δεν είναι αν είναι ΝΔ ή Σαμαράς αυτός που θα ψηφίσεις, αλλά εκείνος που θα σε βγάλει από το αδιέξοδο. Αν τώρα οι Έλληνες θέλουν να το παίζουν ιδεολόγοι που αρνούνται να ψηφίσουν δεξιά, ας καθίσουν να τα φάνε από τον Ρεν και τον Ντομινίκ...

        • Orestios avatar
          Orestios @ Aris 10/12/2010 00:13:14

          Πολύ σωστά το θέτεις Aris

        • Orestios avatar
          Orestios @ Aris 10/12/2010 00:14:12

          Μέχρι τώρα η σοσιαλιστική ιδεολογία έφερε Ρεν, Ντομινικ, GAP.

    • παπατζες avatar
      παπατζες @ Aris 10/12/2010 14:52:46

      το 2004 πιστέψαμε τον καραμανλή!!!Θα τους έβαζε φυλακή έλεγε!!!Τώρα περιμενετε θα τους βάλει ο σαμαράς.

  14. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 09/12/2010 23:36:41

    Δεν το πιστεύω με τίποτε ρε παίδες...

    Μακάρι να ξεσηκωθούμε όπως τότε στη Θεσσαλονίκη για τη Μακεδονία...

    Μακάρι να εξαφανιστεί δια παντός απ΄τα μελανά χρώματα της ιστορίας τ΄όνομα Παπανδρέου.

    Αλλά, λυπάμαι. Είμαι ευνουχισμένος και τρομαγμένος.

  15. παρης avatar
    παρης 09/12/2010 23:39:08

    Καλά τα λέτε κύριοι,αλλα αν είσαστε πιό υπεύθυνοι δεν θα σας τύφλωνε το κομματικο σας πάθος.
    Να πεσει η κυβέρνηση,μαζι είμαστε αλλά ,καθε υπεύθυνος πολίτης θα αναρωτηθεί: και μετά;
    Ποιός θα αναλαβει η διαλυμμένη νεα Δημοκρατία; η μήπως σχήματα του 1989;
    να κανουμε την κριτική μας,να επιτρέψτε μου ,ξεσκισουμε τον παπανδρέου και τον Παπακωνσταντίνου αλλα ας προβληματισθούμε.Μήπως τελικα τοτε θα γίνουμε πραγματικα Ζιμπάμπουε,Μηπως τοτε να τεθούμε υπο την απόλυτη κηδεμονία και τον φυσικό ελεγχο του κ.Στρός Σκαν;
    σας εκτιμω για τη διαφορτικότητα σας αλλα δεν θα καταστρέψω τουτον τον τόπο χαριν του κομματισμου μου.

    • lena avatar
      lena @ παρης 10/12/2010 01:00:37

      ἒτσι λοιπόν αὐτό ποῦ προτείνεις εἶναι νά "σκάσουμε καί νά κολυμπήσουμε"... προφανῶς ξεχνᾶς ὄτι ἡ Ζιμπάμπουε πλέον φαντάζει ὀνειρική ...
      Ἀφοῦ καρκινοβατεῖ ἡ ΝουΔουλάρα... ἂς μᾶς κατσικωθεῖ τό ΠΑ.ΣΟ.Κ. καί ὄταν δοῦμε ὄτι πέφτουμε στόν γκρεμό ... τότε νά σκεφθοῦμε μήπως φταῖμε πάλι ἐμεῖς .... μάάάάάλιστα .... κατάλαβα !!!

  16. Aris avatar
    Aris 09/12/2010 23:39:47

    Φάκτορα, σε παρακαλώ... Μπορείς να τοποθετηθείς στο ερώτημα γιατί ακόμα η ΝΔ δεν έχει κάνει μια συγκέντρωση κατά του μνημονίου στο Σύνταγμα; Πότε περιμένει να την κάνει, όταν θα έχουμε ξανά εκλογές;

    • man8os avatar
      man8os @ Aris 09/12/2010 23:46:28

      ++++
      Ποτε θα κανει συγκεντρωση η ΝΔ?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Aris 09/12/2010 23:46:53

      Να τοποθετηθώ εγώ, αν μου επιτρέπεις; Πιστεύω ότι ο Σαμαράς δεν θέλει να τον κατηγορήσουν για λαϊκιστή και είναι πολύ προσεκτικός με το κατέβασμα του κόσμου στους δρόμους.

      Δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι ο Σαμαράς κάνει πολυμέτωπο αγώνα. Από τη μια ο ΓΑΠ, το σύστημα ΜΜΕ, η δυσπιστία απέναντι στη ΝΔ μετά τον Οκτώβριο του 2009, η πεποίθηση που έσπειρε το σύστημα ΓΑΠ-ΔΝΤ ότι "ο Καραμανλής κατέστρεψε την οικονομία", η κατοχή της χώρας από τους συνδικαλιστές, δημοσιογράφους, καθηγητές Πανεπιστημίου, εκδότες, εργολάβους, κρατικοδίαιτους "επιχειρηματίες" κλπ. του ΠΑΣΟΚ και τόσα άλλα. ΚΑΙ, από την άλλη ένα σύστημα ασφυκτικού ελέγχου του κράτους-προτεκτοράτου, με ερείσματα στον τύπο και την οικονομία και με οργανωμένο στρατό ικανό να κάψει την Ελλάδα με φωτιές και την Αθήνα με επεισόδια.

      Και στη μέση ένας λαός με αρκετή δόση πολιτικής χαζομάρας.

      Σε ποιο μέτωπο να πρωτοαπευθυνθεί ο Σαμαράς;

      Οπότε αυτή τη στιγμή προτεραιότητα είναι να μην κάνει την κρίσιμη λάθος κίνηση.

      Μπορεί μια διαδήλωση να είναι "η λάθος κίνηση"; Μπορεί, αν γίνει με το λάθος τρόπο. Θέλει πολλή προσοχή, πάρα πολλή προσοχή και να θυμόμαστε ότι:

      Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΣΕ ΤΕΝΤΩΜΕΝΟ ΣΚΟΙΝΙ. Το ζήτημα είναι να φτάσει απέναντι, όχι να νιώσουμε εμείς καλύτερα ψυχολογικά κατεβαίνοντας σε μια μεγάλη παλλαϊκή διαδήλωση...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 09/12/2010 23:49:31

        Πολύ σωστά Επώνυμε.

      • man8os avatar
        man8os @ Επώνυμος 09/12/2010 23:55:59

        Εγω θα αισθανομουν καλιτερα, οτι δεν αγωνιζομαι μονο στο πανεπιστημιο μου, ουτε μονο στο φιλοξενο αυτο σαιτ.
        Και αν εχει επιτυχια η συγκεντρωση, δηλαδη συμμετοχη και οχι επεισοδια τοτε μπορει να εχει μεγαλη επικοινωνιακη σημασια, και να δημιουργησει κλιμα.
        Ειναι ρισκο, αλλα νομιζω ειναι υπολογισμενο. Εαν ειναι να φυγει η κατοχη γρηγοροτερα να γινει. Αλλα ακομα και να μην φυγει, ο κοσμος πρεπει να εκδηλωθει αλλοιως με καποιο τυχαιο γεγονος θα εκδηλωθει ανεξελεγκτα.

      • pikras57 avatar
        pikras57 @ Επώνυμος 10/12/2010 00:05:07

        +++++++

      • oxoxo avatar
        oxoxo @ Επώνυμος 10/12/2010 00:09:30

        Επώνυμε,

        όταν μιλάς σοφά δεν μπορώ παρά να βγάλω το καπέλο!

      • Aris avatar
        Aris @ Επώνυμος 10/12/2010 00:15:59

        Συμφωνώ εν μέρει, ωστόσο όταν βρίσκεσαι μπροστά σε ανατροπές εκατονταετίας δεν μπορείς να μένεις απλά σε ανακοινώσεις. Εννοείται ότι μια συγκέντρωση θα πρέπει να γίνει με μεγάλη προσοχή. Θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι θα υπάρξουν και προβοκάτσια, όμως είναι η κατάλληλη στιγμή η ΝΔ να κάνει το άνοιγμα προς το λαό. Αυτή τη στιγμή είναι κλεισμένη σε ένα καβούκι και περιμένει πότε θα πέσει το παραγινωμένο φρούτο για να το φάει... Αν θέλεις πρέπει να κάνει την υπέρβαση. Δεν έχει σημασία αν είναι το κόμμα του συντηρητικού χώρου, ο κόσμος περιμένει να πιστέψει σε κάποιον. Δεν τον ενδιαφέρουν οι πολιτικές θεωρίες. Εδώ πλέον διακυβεύεται το σήμερα (όχι το αύριο) το δικό μας και των παιδιών μας. Μας οδηγούν σε πλήρη εξευτελισμό! Επιτέλους κάποιος ηγέτης πρέπει να κάνει κάτι. Η ιστορία γράφεται όταν τολμάς, όχι όταν τηρείς παθητική στάση και απλά περιμένεις...

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Aris 10/12/2010 00:22:40

          Ναι. Η απάντηση είναι ότι θα κάνει, αν επιβιώσει ο Σαμαράς ως αρχηγός της αντινεοταξικής αντίστασης. Πρόσεξε τι λέω: Όχι ως "αρχηγός της ΝΔ", αλλά ως "αρχηγός της αντινεοταξικής αντίστασης". Δεν είναι ο σκοπός ο Σαμαράς, ο σκοπός είναι η αντινεοταξική αντίσταση.

          Αν λοιπόν επιβιώσει ως τέτοιος, τότε θα νικήσουμε. Δίνουμε πόλεμο και ο πόλεμος θέλει τακτική για να τον κερδίσεις. Ίσως οι διαδηλώσεις να είναι ένα καλό στοιχείο τακτικής, οπως λες, ίσως και όχι. Κι εγώ κλίνω προς το "ναι", όμως δεν καταδικάζω και το "όχι", διότι γίνεται ένας χαμός γενικώς στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή και δεν υπάρχει καμία σταθερά.

          • Aris avatar
            Aris @ Επώνυμος 10/12/2010 00:44:27

            Τελικά συμφωνούμε. Μόνο που για να αναδειχθεί σε αρχηγό της αντινεοταξικής αντίστασης, πρέπει να γίνει περισσότερο εξωστρεφής. Καλά το πήγε μέχρι τώρα, όμως τα δεδομένα αλλάζουν με δραματικούς ρυθμούς...

          • Orestios avatar
            Orestios @ Επώνυμος 10/12/2010 00:53:57

            Άρη κι εμείς πρέπει να γίνουμε εξωστρεφείς και όχι κλειμένοι στο καβούκι μας.
            Να επικοινωνούμε και να μιλάμε για αυτά που μας συμβαίνουν.

        • Orestios avatar
          Orestios @ Aris 10/12/2010 00:25:07

          Οι Έλληνες έχουν την ευκαιρία να κάνουν την υπέρβαση για να διώξουν τον σοσιαλισμό και την οικογενειοκρατεία που συντηρεί.
          Εμείς στην ΝΔ διώξαμε δύο εκπροσώπους της οικογενειοκρατίας μέσα σε έναν μήνα και αναδείξαμε τον Σαμαρά επικεφαλή του αγώνα μας.
          Δεν θέλουμε μια μάζα απλά απογοητευμένων.
          Θέλουμε ανθρώπους που ελπίζουν.
          Γιατί μόνο έτσι γινόμαστε γροθιά.
          Μας δένουν πολλά και μας χωρίζουν λίγα.
          Οι σοσιαλιστές και τα εξαπτέρυγά τους επιχειρούν να διαλύσουν την ένωσή μας.
          Μόνο με ισχυροποίηση του Σαμαρά και με υπάρβαση όλων αυτών με τα οποία μας φοβίζουν οι σοσιαλιστές μπορούμε να γίνουμε η γροθιά που φοβούνται.
          Ελάτε όλοι μαζί μας.

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ Επώνυμος 10/12/2010 00:16:24

        @ Επώνυμος

        Φίλε Επώνυμε συμφωνώ απόλυτα για ακόμη μία φορά (νομίζω οτι έχουμε τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ πιστεύω και ιδέες - σκέψεις......)

        Αλλά νομίζω οτι θα έπρεπε ο Σαμαράς να το κάνει ποιό ξεκάθαρο το πράμα (οχι κατά του Μνημονίου )

        Σήμερα για π.χ βγήκε ο Χατζηδάκης στον χ΄΄λαλάκη και είπε για τον ιδ. Τομέα οτι θα μπορούσε σε κάποιες επιχειρήσεις να γίνουν επιχειρησιακές συμβάσεις (μειώσεις μισθών ) .

        Το υπο προυποθέσεις που είπε δεν σώζει τα προσχήματα.

        Καταλαβαίνεις τί εννοώ

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ ΕΛΛΗΝ 10/12/2010 00:20:14

          ΕΙΠΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ Ο ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ;;;

          Δηλαδή ακριβώς τα ίδια που λέει το ΠΑΣΟΚ!

          Καλά, δεν ντρέπεται λίγο! Όπως τότε με τον Κυριάκο που βγήκε δύο μέρες πριν τις εκλογές, το δεύτερο γύρο, να μιλήσει για απολύσεις Δημοσίων Υπαλλήλων.

          Παρά το συμπαθητικό του πρόσωπο, ο Χατζηδάκης είναι Δούρειος Ίππος των Μητσοτάκηδων. Το επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά. Για μια ακόμη φορά.

          Ως πότε θα ανέχεται η ΝΔ τον "ευπρεπέστερο" των Δούρειων Ίππων του Μητσοτακισμού;

          • ΕΛΛΗΝ avatar
            ΕΛΛΗΝ @ Επώνυμος 10/12/2010 00:26:07

            Συγγνώμη στο Μούγκα ήτανε όχι στον λαλάκη

            Οσο για τον Δράκουλα με το σοι του και τις παραφυάδες του ΟΝΤΩΣ είναι η καταστροφή της ΕΛΛΑΔΑΣ

          • Orestios avatar
            Orestios @ Επώνυμος 10/12/2010 00:26:41

            Μήπως ήρθε η ώρα να στείλουμε κι άλλα απόβλητα στο ΠΑΣΟΚ?

          • man8os avatar
            man8os @ Επώνυμος 10/12/2010 00:27:17

            Δεν γινετε να φυγει.
            Αλλα μπορει να υποβαθμιστει σε απλο βουλευτη.
            Ειναι μεγαλο το κοστος των διαγραφων τωρα. Πρεπει να προχωρησουμε μπροστα. Αλλα σιγουρα εχει σημειωματαριο ο Σαμαρας, και ξερει ποιος παλευει να χτισει και ποιος παλευει να γκρεμισει περισσοτερο την χωρα.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Επώνυμος 10/12/2010 00:32:28

            Όλοι καταγράφονται Μάνθο.
            Όλοι.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Επώνυμος 10/12/2010 00:34:15

            Μάνθο, τα κάστρα πέφτουν ΑΠΟ ΜΕΣΑ.

            Και στο κάστρο της ΝΔ γίνεται αυτή τη στιγμή (και συνεχώς μετά το όχι στο Μνημόνιο) ΣΦΟΔΡΟΤΑΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ.

            Πόση πολυτέλεια έχεις να κρατήσεις το Δούρειο Ίππο μέσα στο κάστρο;

          • man8os avatar
            man8os @ Επώνυμος 10/12/2010 00:40:09

            Φοβαμαι το επικοινωνιακο κοστος. Οταν εφυγε το πακετο, και εγινε κοινοβουλευτικη ομαδα τοτε ειπα ,ουφ τελειωσαμε. Πλεον οσους εμειναν ας τους ποβαθμισουμε, και ας μεινουν απλοι βολυευτες. Αν θελουν κατι περισσοτερο ας φυγουν ια την Ντορα. Αυτη θα τους δωσει ποστα μεγαλα και τρανα.
            Αλλα προς Θεου, οχι αλλη εσωστρεφεια. Πρεπει να θεσουμε ατζεντα.
            Πρεπει να παρουμε την πρωτοβουλια των κινησεων (την οποια αναλαβαμε στις εκλογες και χασαμε προσκαιρα λογω Ντοροαποκομματος)

          • Orestios avatar
            Orestios @ Επώνυμος 10/12/2010 00:46:14

            Καμία εσωστρέφεια δεν υπάρχει.
            Ο κόσμος κοιτά στην ΝΔ, βλέπει τον Σαμαρά και ελπίζει. Όλα τα αποβράσματα απλά δρούν απωθητικά παρεμποδίζοντας τους Έλληνες να ενωθούν στον κοινό μας αγώνα.
            Παίζουν το παιχνίδι της προπαγάνδας του ΠΑΣΟΚ πως όλοι είναι ίδιοι. Μόνοι τους απαξιώνονται στα μάτια των Ελλήνων.
            Τί να τους κάνουμε?

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Επώνυμος 10/12/2010 00:59:31

            Μάνθο, ο Χατζηδάκης είναι ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΑΡΤΙ του Μητσοτακέικου για να κάνει αποτελεσματική υπονομευση στο Σαμαρά. Ξέρουν ότι ο Κυριάκος και πολύ λίγος είναι, και πολύ υποψιασμένο το κοινό απέναντί του είναι. Όμως ο Χατζηδάκης... το πουλαίν τους δεν είναι το ίδιο! Και κύκλο συμπαθούντων έχει και ωραία φάτσα για αυτό που κάνει, και σεμνότητα και μεστό λόγο έχει, μια χαρούλα. Ποιος θα υπονομεύσει αποτελεσματικά το Σαμαρά αν όχι αυτός;

            Λόγω του ότι α) είναι πράγματι (δυστυχώς) συμπαθής και β) είναι η τελευταία ελπίδα του Μητσοτακείκου για αποτελεσματική υπονόμευση, θα γίνει ΧΑΜΟΣ αν τον διαγράψει, όμως δεν πρέπει να φοβηθεί ο Σαμαράς, πρέπει να προετοιμάσει σωστά το έδαφος και στο επόμενο "χτύπημα" να τον τελειώσει, στέλνοντάς τον να βρει την υπόλοιπη μειοψηφία Χανίων-Ευρυτανίας.

            Πολύ τους ανέχθηκαν αυτούς τους Δούρειους Ίππους εκεί στη ΝΔ και εμποδίζουν την Ελλάδα να προ(σ)χωρήσει...

        • Μisha avatar
          Μisha @ ΕΛΛΗΝ 10/12/2010 09:40:54

          Επώνυμε

          Καταλαβαίνεις τι μήνυμα δινεται στον λαό όταν ο Σαμαράς λέει «όχι» και κάμποσοι από παραδίπλα του ή από κάτω του σιγοψιθυρίζουν «ναι, ναι, ναι»;

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Επώνυμος 10/12/2010 01:48:05

        Eίχα προτείνει μη κομματικές συγκεντρώσεις πολιτικών κατά του μνημονίου, οργανωμένες από ιστολόγια , μόνο με ελληνικές σημαίες και πλακάτ μη κομματικά. Μία ελληνική εκδοχή των "πάρτυ τσαγιού", χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα κάνουμε αντιγραφή. Πάντως, πρέπει κάτι να γίνει.
        Θα πρέπει να μας προβληματίσει το γεγονός ότι ακόμα είναι πολύ περισσότεροι αυτοί που θεωρούν τον ΓΑΠ κατάλληλο για πρωθυπουργία (έλεος με την ευήθεια του κόσμου, είχαν δίκιο τελικά Αριστοτέλης και Πλάτωνας...) σε σχέση με τον Σαμαρά. Χρειάζεται σε αυτή την αντίδραση να δοθεί ένας κινηματικός χαρακτήρας, πατριωτικός όμως και όχι αριστερίστικος.

        • Μisha avatar
          Μisha @ ΒΙΣ 10/12/2010 10:09:22

          ΒΙΣ την Κυριακή στις 11πμ στο Σύνταγμα θα γινει συγκέντρωση οργανωμένη μέσω διαδικτύου ενάντια στη ρουφιανοκάρτα του Πολιτη

      • blue nile avatar
        blue nile @ Επώνυμος 10/12/2010 02:35:41

        πες τα χρυσόστομ εεε Επώνυμε

  17. Monocultural avatar
    Monocultural 09/12/2010 23:55:33

    Κάτω η χούντα του Πασοκ!

  18. pikras57 avatar
    pikras57 10/12/2010 00:20:48

    Η ΤΡΟΙΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ.
    (Από την περίληψη της σχετικής έκθεσης)


    "Η εφαρμογή της πολιτικής έχει καταστεί δυσχερέστερη.

    Μετά από μια ισχυρή εκκίνηση με σημαντικά επιτεύγματα όσον αφορά τη δημοσιονομική εξυγίανση και τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, συμπεριλαμβανομένων των εκτεταμένων μεταρρυθμίσεων στις συντάξεις και την αγορά εργασίας, η εφαρμογή του προγράμματος έχει γίνει δυσκολότερη.

    Ο στόχος για το 2010 όσον αφορά το δημοσιονομικό έλλειμμα βάσει του ΕΣΛ δεν θα επιτευχθεί, παρά τις πολύ σημαντικές προσπάθειες δημοσιονομικής εξυγίανσης, και έχουν υπάρξει καθυστερήσεις στην προετοιμασία σημαντικών διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων.

    Η πιο αργή πρόοδος αντικατοπτρίζει έναν συνδυασμό παραγόντων, όπου περιλαμβάνονται ο εκλογικός κύκλος, η αντίσταση εκ μέρους κατεστημένων συμφερόντων, και – σε λίγες περιπτώσεις – οι δυσκολίες όσον αφορά τον σχεδιασμό και την ενεργοποίηση ορισμένων πολύπλοκων μεταρρυθμίσεων σε πολύ σύντομη περίοδο.

    Δεδομένου ότι η μεταρρυθμιστική εντολή της κυβέρνησης είναι ενισχυμένη μετά τις εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση, το κλιμάκιο υποστήριξε ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να ενταθούν οι προσπάθειες για δημοσιονομική εξυγίανση και μεταρρυθμίσεις, και να επιδειχθεί ενισχυμένη αποφασιστικότητα για την εφαρμογή των πολιτικών του προγράμματος."


    Κοιτάξτε τι γράφουν οι αστείοι!

    Μας τα χώνουν κανονικά ότι δεν πετύχαμε τίποτε παρόλα τα μέτρα
    και παρεμβαίνουν απροκάλυπτα με πολιτικές εκτιμήσεις που προκαλούν !!!!!!

    Βρε πως μας κατάντησαν και τους αφήνουμε να οργιάζουν σε βάρος της χώρας!

  19. man8os avatar
    man8os 10/12/2010 00:28:57

    Τελικα Επωνυμε, που ειναι η διαφωνια σου με την ιδεα να οργανωθει ενα συλλαλητηριο κατα της εφαρμοζομενης πολιτικης?
    Απο οτι καταλαβαινω ουτε εσενα σε βρισκει αντιθετο η ιδεα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ man8os 10/12/2010 00:54:55

      Δεν είναι ότι διαφωνώ, είναι ότι καταλαβαίνω το Σαμαρά που δεν πηγαίνει προς τα εκεί. Θέλει προσοχή, αυτό είναι όλο, σίγουρα δεν θέλει περισσότερη προσοχή από όσο πρέπει, αλλά επειδή τελικά ένα, δύο ή και πολλά συλλαλητήρια δεν πρόκειται να ρίξουν καμία κυβέρνηση (την άλλη μέρα θα έχει πάλι 157 βουλευτές συν ΛΑΟΣ και λοιπούς πρόθυμους), σε τελική ανάλυση δεν με χαλάει και να μην γίναι και ας είναι ρίσκο να εμπιστευτώ την ωριμότητα (!) των συμπολίτων μας να ψηφίσουν Σαμαρά και χωρίς συλλαλητήρια. Επειδή για το τελευταίο δεν έχω πολύ εμπιστοσύνη για το αν ισχύει (η ωριμότητα των συμπολιτών μας να δουν με τη λογική τους ορισμένα πράγματα) γι' αυτό κατά βάθος κλίνω υπέρ κι εγώ. Αν και πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να χρειάζεται συλαλλητήριο, διότι το πράγμα είναι ήδη πολύ προφανές.

      • man8os avatar
        man8os @ Επώνυμος 10/12/2010 01:05:55

        Ακριβως αυτο υποστηριζω. Μια δυναμικη μειοψηφια ειναι αρκετη να κλεψει τις εντυπωσεις, και να αλλαξει αρδην το κλιμα υπερ της ΝΔ. Βεβαια με πολυ καλη οργανωση, χωρις παρακινδυνευμενα πραγματα, μην εκτεθουμε σε προβοκατσιες.

  20. η Dimi avatar
    η Dimi 10/12/2010 00:31:16

    Γιάννη, με τα ειρωνικά σας σχόλια τελικά, αποδεικνύετε ότι είναι βαρετό μέχρι δακρύων, να ζει ο άνθρωπος ΧΩΡΙΣ να υπάρχει.

  21. petros avatar
    petros 10/12/2010 00:50:53

    Επιτέλους, ας βγουν οι Τριτεκνοι και οι Πολύτεκνοι στους δρόμους... Τι περιμένουν ; Να τους ξεκάνουν ολοκληρωτικά ;
    http://www.aspe.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1368&Itemid=2

  22. λαλακης avatar
    λαλακης 10/12/2010 02:00:27

    Oι τεραστιοι μισθοι των κομματικων ορδων των ΔΥ εφεραν την καταστροφη.

    Το δημοσιο καταντησε ο καιαδας της Ελληνικης κοινωνιας.

    Μειωσεις μισθων ΔΥ και απολυσεις στο δημοσιο τωρα
    για να σωθει η πατριδα μας.

    Ας μπουν στο ταμειο ανεργιας, θα μας κοστιζουν λιγοτερο

    • Orestios avatar
      Orestios @ λαλακης 10/12/2010 02:03:55

      Βλέπετε τί παθαίνει όποιος βλέπει mega?

  23. Μάκης avatar
    Μάκης 10/12/2010 03:04:48

    Αν και ξέρω οτι δεν έχει ιδιαίτερο νόημα...
    Προφανώς, είναι αυτονόητο, οτι όποιος δουλεύει στο δημόσιο, έχει κάνει άπειρα χρόνια αφισσοκολητής.
    Είναι επίσης δεδομένο, οτι πήρε τη θέση του με ρουσφέτι, και δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να έδωσε εξετάσεις μέσω ΑΣΕΠ και να πέρασε, και να μην έχει καμία υποχρέωση πουθενά.
    Είναι επίσης ευρέως γνωστό οτι όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι παντελώς ανίκανοι, άχρηστοι, δίχως ίχνος αξιοπρέπειας, που το μόνο που κάνουν νυχθημερόν είναι να ταλαίπωρουν τους καημένους τους υπόλοιπους Έλληνες πολίτες, γεγονός που τους προκαλεί τεράστια ηδονή.
    Είναι λοιπόν κηφήνες, σε αντίθεση με σένα (και κατ'επέκταση όλους τους ιδιωτικούς υπαλλήλους) που είστε ικανοί, και οι μόνοι που παράγετε σε αυτή τη χώρα.
    Είμαι επίσης βέβαιος οτι το γεγονός πως δεν είσαι δημόσια υπάλληλος οφείλεται αποκλειστικά στο οτι επέλεξες να είσαι δημιουργική (έστω και με μικρότερη αμοιβή), και δε προσπάθησες ποτέ να καταλάβεις κάποια σχετική θέση.
    Προσωπικά πάντως, υπόσχομαι ότι θα κάνω όσο αυστηρή δίαιτα, για να βοηθήσω όσο μπορώ.
    Αν κάνει το ίδιο και ο άλλος 1,5 πιστεύω οτι θα ελαφρύνουμε την πλάτη σου σημαντικά...

    Απο την πρώτη στιγμή που που ξεκίνησαν να ανακοινωνονται πασης φύσεως μέτρα, βγαίνουν οι διάφοροι ιδιωτικοί υπάλληλοι, ελεύθεροι επαγγελματίες, κλπ, να υπερθεματίσουν υπερ της ουσιαστικής εξόντωσης των δημοσίων υπαλλήλων (όλοι στην πυρρά, και άμεσα παρακαλώ - να μάθουν αυτοί...).
    Δε νομίζω οτι μ'ενδιαφέρει ιδιαίτερα να έρθω σε αντιπαράθεση με κανένα, μιας και - όπως ξεκίνησα το σχόλιο μου - δε νομίζω οτι έχει κανένα απολύτως νόημα.
    Έχει τύχει να βρεθώ σε παρέα με φίλους και ιδιωτικοί υπάλληλοι και ελεύθεροι επαγγελματίες, και να με κατηγορούν οτι δεν είμαι παραγωγικός και πάνω - κάτω οτι εγώ, με τα 1200 ευρώ που παίρνω πλέον το μήνα ευθύνομαι για τα χάλια του Ελληνικού κράτους, την ώρα που άλλα θέματα της συζήτησης ήταν το πως γίνεται κάνουν εταιρία στην Κύπρο που έχει 10% φορολογία, για να κόβουν αποδείξεις απο κει και να μη πληρώνουν τους φόρους εδώ, και ο μεγαλύτερος "κατήγορος" μου δούλευε σε μια εταιρία στο Ντουμπάι, με 9500 δολλάρια το μήνα, για τα οποία δε πλήρωνε φόρο εκεί, και φυσικά δε δήλωνε ούτε εδώ.
    (Και πριν απο αυτό είχε αποτύχει σε κανένα- δυο διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ για θέσεις στο δημόσιο, αλλά έτερον εκάτερον...)
    Έβλεπα και βλέπω λοιπόν διάφορους, να θεωρούν τους εαυτούς τους αδικημένους, και οτι οι απολαβές τους είναι πολύ μικρές σε σχέση με τις δικές μου.
    Δεν είδα έστω και έναν που να λέει οτι θα έπρεπε να αυξηθούν και οι δικές του.
    Είδα μόνο να ζητούν να μειωθούν οι δικές μου.
    (Αυτό με την κατσίκα του γείτονα...)
    Μια χαρά παίζεται το παιχνιδάκι των πάσης φύσεως εξουσιαστών.
    Τη μια βδομάδα κηνυγάμε τους δημοσίους υπαλλήλους, την άλλη τους φορτηγατζήδες, την άλλη τους ταξιτζίδες, και πάει λέγοντας.
    Προφανώς και υπάρχουν καταστάσεις που θα έπρεπε να αλλάξουν, αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται να γίνει κάτι ποιό ορθολογικό.
    Κανείς δεν αναζητά αυτούς που φοροδιαφεύγουν, κανείς το γιατί φεύγουν τόσα λεφτά σε προμήθειες, γιατί υπάρχουν καρτέλ στη αγορά, γιατί υπάρχουν τόσα πολλά ΜΜΕ με μηδαμηνά έσοδα και πως αυτά συντηρούνται, και πολλά άλλα.
    Μόνο πως θα γίνει να σφαγιαστούν όσοι περισσότεροι από τους υπόλοιπους (οι πιο εύκολο να στοχοποιηθούν ανάλογα με την εκάστοτε προπαγάνδα), μπας και τη γλυτώσουμε εμείς....
    Και αυτοί που είναι πράγματι υπεύθυνοι για τα χάλια μας (αν και σε μεγάλο βαθμό είμαστε και οι ίδιοι γιατί ανεχόμαστε καταστάσεις) απλά βλέπουν απο μια γωνιά και γελάνε...
    Τώρα λοιπόν, φτάσανε και σε σας, στους ιδιωτικούς υπαλλήλους.
    Παίρνατε λίγα, θα παίρνετε ακόμα πιο λίγα.
    Θα σας απολύουν πιο εύκολα.
    Δε θα παίρνετε ουσιαστικά αποζημιώσεις.
    Κλπ.
    Δε βρίσκω σε τι ακριβώς βηθά αυτό να μειωθεί το έλλειμα, μιας και ίσα-ίσα το κράτος θα εισπράξει λιγότερους φόρους από μικρότερα εισοδήματα, όπως και τι πρόβλημα δημιουργουν οι τωρινοί μισθοί στην ανταγωνιστικότητα, μιας και είναι από τους μικρότερους σε όλη την Ευρώπη, αλλά τέλος πάντων...
    Πίστεψε με, στεναχωριέμαι απίστευτα με αυτό, και ας μη με αφορά προσωπικά φαινομενικά.
    Περισσότερο βέβαια, στεναχωριέμαι με τη νοοτροπία των Ελλήνων, που αντί να βγούνε στους δρόμους και να γίνει χαμός με όλα αυτά που συμβαίνουν, κάθονται και σαν τα πρόβατα υπακούουν τυφλά σε ότι τους λένε, και αντί να είναι ενωμένοι και βάλουν ένα τέλος σε όλα αυτά που γίνονται, αντί να ζητήσουνε να σταματήσουν να μειώνουνε τους μισθούς των εργαζομένων για να αυξάνουνε τα κέρδη οι τράπεζες, ο αριθμός των of-shore, και οι καταθέσεις στην Ελβετία, απλά διαγωνίζονται για το πώς ο άλλος θα βρεθεί σε χειρότερη θέση, και επομένως αυτοί σε σχετικά καλύτερη από το διπλανό τους.
    Εγώ προσωπικά, σε κανένα χρόνο θα έχω τελειώσει ένα διδακτορικό που κάνω (είμαι μηχανικός) και την ίδια στιγμή θα σηκωθώ να φύγω στο εξωτερικό, όπου δε θα μου είναι ιδιαίτερα δύσκολο να βρω δουλειά με αποδοχές πολλαπλάσιες των τωρινών, και σαφώς καλύτερες συνθήκες εργασίας και ποιότητα ζωής γενικότερα.
    Λυπάμαι πάρα πολύ πάντως, γι'αυτό που θα αφήσω πίσω μου.
    Συγγνώμη για το μακροσκελές του σχολίου μου, ή αν δε βγαίνει και πολύ νόημα, απλά βαρέθηκα να διαβάζω συνεχώς τα ίδια πράγματα, και να βλέπω παντού αυτή την τάση να φάμε τον δίπλα μας, και είπα να παραθέσω έτσι πρόχειρα 2-3 σκέψεις που μου έρχονται στο μυαλό.

    • lena avatar
      lena @ Μάκης 10/12/2010 11:56:21

      Μάκη καλή σου μέρα ...
      Σαφῶς καί ἔχει τήν σημασία του ... καί νόημα ... καί πολλά ἂλλα.
      Μᾶλλον πάνω στόν θυμό σου δέν διάβασες τί γράφω ... ἢ δέν πρόλαβες νά καταλάβεις ποῦ ἀναφέρομαι.
      Παίρνω λοιπόν τό σχόλιό σου μέ τήν σειρά ποῦ παραθέτεις...
      -Είναι δεδομένο ὅτι αὐτός ποῦ πέρασε χωρίς ρουσφέτι .... δέν εἶναι καί στήν καλύτερη θέσι ! Δέν κατάλαβα ὅμως ... ΟΛΟΙ αὐτοί ποῦ «πέρασαν» μέ τό ΑΣΕΠ ὑποτίθεται ὅτι δέν εἶχαν βῦσμα;;
      -Ὅλοι οἱ δημόσιοι ὑπάλληλοι εἶναι παντελῶς ἀνίκανοι; Ποῦ εἶδες νά τό λέω αὐτό ;; Φαντάζομαι ὅμως πῶς οὒτε ἐσύ ἔχεις δεῖ καθαρίστριες μέ μισθό 5.500 € ἢ ἐφοριακούς νά καθαρίζουν φασολάκια... ἢ νά τά παίρνουν κάτω άπό τό τραπέζι .... ἢ ὑπαλλήλους (συναδέλφους σου τοῦ δημοσίου ἐννοῶ) ποῦ κωλυσιεργοῦν ἢ φωτογραφικούς διαγωνισμούς ποῦ τούς κανόνες τους τούς συντάσσουν ἒτσι ὣστε νά πάρει «ὁ δικός τους»! Αὐτά πρώτη φορά θά τά ἀκοῦς ... οὒτε ποῦ ἒχεις ἀκούσει γιά ἕνα ὑπάλληλο νά χτυπᾶ τίς κάρτες ἂλλων 7 !!!
      -Δέν ξέρω ἂν εἶμαι δημιουργική ... γεγονός εἶναι ὅτι ἢμουν 2 φορές στίς ἐπιτυχοῦσες τῆς Ἐθνικῆς τράπεζας τῆς Ἑλλάδος, 3 φορές στῆς Μακεδονίας Θράκης καί μία στήν Πίστεως. Ἀλλά παρά τό γεγονός ὅτι ἢμουν μέσα στίς ἐπιτυχοῦσες ... κύττα νά δεῖς κάτι πράγματα ... δέν μέ πῆραν...προφανῶς δέν ἢμουν τόόόόόσο ἐπιτυχοῦσα ...
      -Νά κάνεις δίαιτα ... γιατί νά μήν κάνεις ;;; τόσα χρόνια κάνουμε ὅλοι ἐμεῖς!! Τόσα χρόνια παρακολουθοῦμε νά παίρνουν δημόσιοι ὑπάλληλοι τά λαδώματά τους κάτω ἀπό τό τραπέζι, νά εἶναι σίγουροι γιά τήν δουλειά τους ὅτι δέν θά τούς κουνήσει κανείς ἐνῶ ὅλοι ἐμεῖς θά πρέπει καθημερινά νά ἀποδεικνύουμε τά αὐτονόητα, νά παίρνουν τό ἐφ’ ἅπαξ τους, νά μποροῦν οἱ γυναῖκες δημόσιοι ὑπάλληλοι νά βγαίνουν ΜΕ ΠΛΗΡΗ σύνταξι γιά τά ἀνήλικα τέκνα τους (ἐνῶ τά δικά μας εἶναι κωλόπαιδα) μέ 15 καί 20 χρόνια προϋπηρεσίας (ὅσο ἒχουν ἐργασθεῖ βέβαια γιατί τό κωλοβάρεμα πηγαίνει σύννεφο) , νά ἔχουν ἂλλου τύπου καί ἂλλης ποιότητας ἰατροφαρμακευτική περίθαλψη, ἐνῶ ἐγώ ἂν άρρωστήσω θά πρέπει νά ξεροσταλιάσω στό Ι.Κ.Α. καί νά χάσω μία ἡμέρα γιά νά μέ γιατροπορέψουν (ὅσο γίνεται ... καί νά μοῦ λέει ὁ γιατρός ... περᾶστε ἀπό τό ἰατρεῖο μου...νά σᾶς δῶ καλύτερα). Τούς ἔχω δεῖ λοιπόν τούς συναδέλφους σου νά παίρνουν ἀνεκδιήγητα ἐπιδόματα .... ποῦ διπλασιάζουν ἢ τριπλασιάζουν τόν ἀρχικό τους μισθό ! ἀλλά ὅταν κάνουν στόν ἰδιωτικό τομέα ὑπερωρίες... οἱ κρατήσεις νά κοντεύουν νά φθάνουν στίς μισές ἀποδοχές (γιατί ἆρα γε;;;) ἀπό τήν στιγμή ποῦ δέν συμβάλλουν σέ καλύτερη ἰατροφαρμακευτική περίθαλψη ἢ σύνταξι ;;;ἀλλά μᾶλλον οὒτε αὐτά τά ἔχεις ἀκούσει ! Ὃπως μᾶλλον δέν ἔχεις ἀκούσει γιά πλασματικές ὑπερωρίες στόν δημόσιο τομέα ! ἢ γιά ἒξοδα μετακίνησης ! Ἒχω δεῖ ὃμως γιά δημοσίους ὑπαλλήλους ποῦ μέ κάθε δυνατό τρόπο προσπαθοῦν νά κάνουν τήν δουλειά τους, ... καί οἱ συνάδελφοί τους νά τούς δυναμιτίζουν ! Ἒχω δεῖ δημοσίους ποῦ παίρνουν δουλειά στό σπίτι ... ἀλλά ὃσο καί ἂν παράξουν... οἱ διπλανοί τους δέν κάνουν τό ἲδιο !! Ἀλλά δέν εἶδα σέ κάποια διαδήλωσί τους νά ζητοῦν νά ἀπομακρυνθοῦν αὐτά τά «σαπρόφυτα». Τούς εἶδα νά τούς ἀνέχονται ... καί νά τούς καρφώνουν μέ τήν μουγκαμάρα τους ἀκόμη περισσότερο στήν πλάτη μου ! Εἶδες ἐσύ μήπως κάτι διαφορετικό μιιᾶς καί εἶσαι μέσα στά πράγματα καί τά βλέπεις καλύτερα ;;;
      -ἂντε λοιπόν σηκωθεῖτε νά φύγετε ὅσοι πιστεύετε ὅτι ἀξίζετε καί ἀφῆστε τούς ὑπόλοιπους νά κάνουν τό παιχνίδι τους ! Ἀφῆστε τους τόν τόπο ἐλεύθερο ... γιά νά γίνει περισσότερο μπουρδέλλο τό κράτος !
      -Ἐσύ λοιπόν ἀπό ὅσα ἒχεις ἀκούσει καί ἔχεις δεῖ ἲσαμε τώρα ... πιστεύεις ὅτι δέν ὑπάρχουν λόγοι γιά ὅλη αὐτή τήν κατάστασι ;; εἶναι ΟΛΟΙ σου οἰ συνάδελφοι τό ἲδιο παραγωγικοί μέ σένα ;; τό ἲδιο συνεπεῖς ;; Ἐρώτησι κάνω ... προφανῶς δἐν ἔχεις δεῖ ὅλους τούς μισθούς ὅλων τῶν συναδέλφων σου ... οὒτε μπορεῖς νά μετρήσεις τήν παραγωγικότητά τους !
      -Γιατί νά ἒλθεις σέ ἀντιπαράθεσι;; καταθέτουμε τήν πλευρά μας ὄπως τήν εἰσπράττουμε τόσα χρόνια ... καταθέτεις τήν πλευρά σου μέσα ἀπό τήν δική σου ἐμπειρία ! Τήν ἀντιπαράθεσι ποῦ στήν εὐχή τήν βλέπεις ;;;
      -Βρέθηκαν λοιπόν μερικοί –θές χάριν συζητήσεως νά πῶ ὅλοι ;;;- ποῦ ἔχουν ἐταιρία στήν Κύπρο καί κάποιος ἐργαζόταν στό Ντουμπάϊ ... Μάλλιστα ! Εἶναι αὐτά ἀντιπροσωπευτικά δείγματα τοῦ ἰδιωτικοῦ τομέα;;;μπορεῖ ὁ μικρομαγαζάτορας νά κάνει ἐταιρία στήν Κύπρο ;; ἢ νά πάει ὀ κάθε ἕνας νά ἐργασθεῖ στό Ντουμπάϊ ;;; καί μιά καί εἶπες ὅτι γιά τά 9500$ ἐκεῖ δέν πλήρωνε φόρο .... γιά ἐξήγησέ μου ἐσύ ποῦ ξέρεις τά πολλά πῶς γίνεται μέ μηδενικούς φόρους νά προοδεύει τό συγκεκριμένο κράτος ;;;
      - Ἂ μάλλιστα !!! ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟΣ γιά τό ἑλληνικό δημόσιο ... ἀλλά ἦταν καλός νά πάει σέ ἕνα ἂσχετο κράτος καί νά ἀμοίβεται μέ 9500 $ !!! καί αὐτό ἐσένα δέν σοῦ λέει τίποτε ...
      -Ναί γιατί μᾶλλον ποτέ δέν μπῆκες στήν διαδικασία νά δεῖς ὅλη τήν εἰκόνα .... οὒτε ποῦ θά πάει ἡ γυναίκα τοῦ ἑνός νά γεννήσει καί ποῦ ἡ δική σου (ἀναφέρομαι πάντα σέ ἀπολαβές σέ ἲσους μισθούς) οὒτε ὅτι ὀ δικός του ἐργοδότης «τσιμπάει» καί ἀπό μερικές ἒξτρα ὧρες δουλειᾶς χωρίς νά τίς πληρώσει ποτέ , οὒτε ὅτι αὐτός δέν ἔχει δικαίωμα νά πάρει τήν ἂδειά του ὄποτε θέλει ἀλλά ὅποτε βολεύει τήν ἐπιχείρηση ἐνῶ ἐσύ χτυπᾶς κάτι ἀναρρωτικές ὅποτε θέλεις (ἂν ὄχι ἐσύ οἰ συνάδελφοί σου) ... οὒτε ὅτι τά παιδιά του δέν θά πᾶνε στόν ἲδιο παιδικό σταθμό ποῦ θά πᾶνε τά δικά σου, ἀλλά αὐτός θά σβαρνιέται στόν κάθε δημοτικό παιδικό σταθμό... ἂν προλάβει νά βρεῖ θέσι .... οὒτε ὅτι ἐσένα δέν σέ ξεκουνάει κανείς .... ἂν δέν τό θέλεις ... ἀλλά ὁ δικός του ἐργοδότης μπορεῖ κάλλιστα νά ρίξει μία τόνγκα ... καί νά τόν ἀφήσει ἀπλήρωτο γιά τό τελευταῖο ἐξάμηνο ... χρόνο ... γιατί ἡ ἐπιχείρηση «τά ἒφερνε δύσκολα βόλτα .... καί νά βάλουμε πλάτη ὄλοι».... Προφανῶς δέν ἔχεις ἀκούσει ποτέ ὄτι στόν ἰδιωτικό τομέα προσλαμβάνεσαι γιά μία δουλειά καί καταλήγεις νά κάνεις 4-5 !!! Προσλαμβάνεσαι ὡς βοηθός ... καταλήγεις νά εἶσαι τηλεφωνήτρια, λίγο νά βοηθήσεις καί τόν λογιστή ... πετάξου καί ἲσαμε ἐκεῖ γιά ἐξωτερικές δουλειές .... κάνε καί ἕνα καφεδάκι , πετάξου νά πάρεις καί τό παιδί ἀπό τόν παιδικό ... γιατί ἡ σύζυγος εἶναι στό κομμωτήριο .... καί προτοῦ φύγεις ρίξε καί ἕνα σφουγγάρισμα (μά πῶς κάνεις ἒτσι ;;; δέν εἶσαι ἱκανή νά σφουγγαρίσεις;;;τό σπίτι σου ποιός στό καθαρίζει;;; δέν φθάνει ἡ ἐπιχείρηση νά πάρει συνεργεῖο καθαρισμοῦ ! τί θά πεῖ εἶναι 11 τό βράδυ ;;; σιγά μωρέ!!! Νά τί εἶναι ;; ἕνα 10λεπτο!!! Τί θά πεῖ ὅτι μένεις μακριά ἀπό τήν ἐπιχείρηση καί δέν βολεύει ἡ συγκοινωνία ;;; ἂς ἔμενες ἐσύ πιό κοντά !!!) ἀλλά μᾶλλον ΟΥΤΕ αὐτά τά ἔχεις ἀκούσει !!!!
      -Νά μειωθοῦν ἢ νά αὐξηθοῦν οἱ δικές σου ..... ἀλλά δέν μᾶς εἶπες τόση ὧρα τί ἀκριβῶς παράγεις !!! ΠΑΡΑΓΕΙΣ !! βγαίνει ἒξω τό προϊόν σου στήν ἀγορά ... καί ἔχει τιμή πώλησης ! καί κάνει ΤΟΣΟ !! καί τμῆμα αὐτοῦ τοῦ τόσου πηγαίνει στό κράτος ... καί τό κομμάτι ποῦ σοῦ ἀναλογεῖ εἶναι τόσο !! Γιατί ἐγώ κοστίζω στόν ἐκάστοτε ἐργοδότη.... ἒτσι λοιπόν γιά νά πάρω ΕΝΑ πρέπει νά «τοῦ φέρνω».... ΤΕΣΣΕΡΑ ! ἕνα τό κόστος τῆς δουλειάς μου .... ἕνα γιά τούς φόρους .... ἕνα γιά τήν ἐπιχείρηση γιά νά ἐξακολουθήσει νά ὑφίσταται ἡ θέσι μου ... ἕνα γιατί πρέπει καί αὐτός νά κερδίσει !!
      -Καλά αὐτά τά ἀριστερουλίστικα περί ἐξουσιαστῶν ..... ἂφησέ τα καλύτερα γιά κανέναν ἂλλον ... ἐγώ σοῦ πέφτω μᾶλλον πολύ μεγάλη καί πολύ πιό ἒμπειρη !!
      -Τόση ὧρα δέν εἶδα νά προτείνεις κάτι «πιό ὀρθολογικό» !!! Τείνω λοιπόν εὐήκοον οὖς στίς προτάσεις σου. ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ;;;;
      -Μᾶλλον τίς τελευταῖες μέρες πρέπει νά ἂρχισες νά διαβάζεις blogs γιατί τά ἔχουν γράψει καί τά ἔχουν στηλιτεύσει ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ !!! ὄχι μία καί δύο !!! Γιά ξαναρίξε μία βόλτα στήν μπλογκόσφαιρα ....
      -Τί θά πεῖ νά σφαγιασθοῦν ;;; οἱ ἂλλοι ὅταν σφαγιάζονταν ἢσουν κοντά τους ;;; δέν εἶδα τίποτε δημοσίους ὑπαλλήλους νά στέκονται δίπλα στίς ἀπολυμένες τῆς Schiesser... ἢ τοῦ Λαναρᾶ ...ποῦ στά 48 τους εἶναι πολύ μικρές γιά σύνταξη (ἂσχετα ἂν ἡ συνάδελφός σου παίρνει σύνταξι στά 20 ἢ καί 15 χρόνια καί αὐτές ἐργάζονται 22 ἢ 28 !!!) ἀλλά εἶναι καί πολύ μεγάλες γιά νά τίς προσλάβουν !!!
      -τούς ὁποίους ὑπεύθυνους ὄμως τούς βγάζει τό κράτος τοῦ «δημοσίου» συνεπικουρούμενο ἀπό τό βαθύ κράτος τῶν κρατικοδίαιτων διότι οἱ δημόσιοι ... βγάζουν κυβέρνηση !!
      -Σαφῶς καί παίρναμε λίγα καί θά παίρνουμε πιό λίγα ... ἀλλά τό δικό μας στομάχι ἦταν «μπασμένο» ἒτσι κι ἀλλιῶς .... καί μᾶς καμτσικώνουν τόσα χρόνια ... ποῦ ἔχει συνηθίσει ἡ πλάτη μας ! Ἀλλά τότε ἐσεῖς θά παίρνετε ἀκόμη λιγότερα ....
      -Θά μᾶς ἀπολύουν πιό εὒκολα ;;;γιατί τόσα χρόνια τί κάνουν ;; προφανῶς δέν ἔχεις δεῖ μετά ἀπό 7 ὧρες ὑπερωρίας παρασκευιάτικα νά ἀπολύεται γαζώτρια .... καί νά λιποθυμᾶ ἀπό τήν ψυχολογική πίεσι γιατί ἒρχονται Χριστούγεννα.... ἢ γιατί τήν Δευτέρα ἔχει νά πληρώσει τό φροντιστήριο τοῦ παιδιοῦ γιά νά μήν καταντήσει γαζώτρια ...καί νά φεύγει μέ τά μάτια πρησμένα ἀπό τό κλᾶμα ...
      -Οὒτε ἐμεῖς βλέπουμε πῶς θά μειωθεῖ τό ἒλλειμα γιατί ὅταν τά φωνάζαμε ἀπό τό ’90 ἢ τό 95 σέ φορεῖς .... σέ ἐπιμελητήρια ... οἱ συνάδελφοί σου μᾶς ἀποκαλούσαν ὀπισθοδρομικούς !!!
      -Καί ἐμᾶς μᾶς στενοχωρεῖ ἀλλά ἒτσι κι ἀλλιῶς καί τό δικό σας καί τό δικό μας μάρμαρο ... ἐμεῖς θά κληθοῦμε νά τό πληρώσουμε !
      -Τό ποιοί θά βγοῦνε στούς δρόμους καί πότε .... ἂστο καλύτερα ! Ἐσεῖς, ἂν δέν σᾶς βγάλει ὁ καλοπληρωμένος ἐργατοπατέρας τῆς ΑΔΕΔΥ ... μέ τόν ἂλλον τόν τζουτζέ παραδίπλα τῆς ΓΣΕΕ .... δέν θά βγεῖτε ! Ἐξ ἂλλου οἱ πολιτικοί καί τά δικά μας ἀφεντικά θά παραβρεθοῦν κάποια στιγμή σέ κάποιο event … ἔχοντας παρκάρει τίς μερσεντές τους δίπλα δίπλα καί νά συγκρίνουν τίνος εἶναι καλύτερη .... κι ἂς κάνει ἡ κάθε ζάντα ὅσο ὁ δικός μου μισθός !!! Ἒτσι κι ἀλλοιῶς ὅταν θά βγοῦμε ἐμεῖς ἒξω ... ἐσύ καί οἱ συνάδελφοί σου δέν θά εἶσθε ἐκεῖ ... βλέπεις ἐμεῖς δέν θά κατέβουμε γιά νά βουλώσουμε τό στόμα μας μέ κάποιο " ἐπίδομα" ἢ αὐξησοῦλα ... ἀλλά γιά νά πιάσουμε τόν ταῦρο ἀπό τά κέρατα... ἒχει μιά διαφορά ξέρεις !
      -Διδακτορικό ;;;; μπράβο σου! ἀλλά θυμήσου ὅτι στόν ἰδιωτικό ... δέν προλαβαίνεις νά πάρεις διδακτορικό -ὃσο καί ἂν τό θέλεις - πολλῶ δέ μᾶλλον νά πάρεις θέμα... γιατί ... κάτσε ἐδῶ τώρα ποῦ ἔχουμε δουλειά νά τρέχει .... ποῦ θά τρέχεις γιά «κωλόχαρτα»..... (τά ὁποῖα βέβαια τά ζητά στήν ἀγγελία του ... ἀλλά ὦ τοῦ θαύματος δέν μπορεῖς καί νά τά πληρωθεῖς ....λές καί δέν γνωρίζει πόσο κοστίζει ἕνα μάστερ ἢ ἕνα διδακτορικό !)
      -Καλά ἔκανες καί παρέθεσες τίς σκέψεις καί τά σχόλιά σου... μόνο ποῦ ξέχασες νά δεῖς καί τήν ἂλλη πλευρά ! Ἒτσι λοιπόν ἡ τάσι νά φᾶμε τόν δίπλα μας (ποῦ ὂντως εἶναι ἡ κατάρα τῆς φυλῆς μας) ... θά σταματήσει ὅταν ὁ κάθε «δίπλα» θά κοιτάζει καί τόν .... διπλανό του ! Θεώρησες ὅτι δέν ξέρουμε ὄτι ὐπάρχουν δημόσιοι ὑπἀλληλοι ποῦ πραγματικά παράγουν ἒργο, γιατί εἶδες μόνο μία ἀπάντησι σέ ΕΝΑ σχόλιο καί ὄχι τό γενικότερο κλῖμα ποῦ ἐπικρατεῖ ... Ἀλλά δέν πρόκειται νά λυπηθῶ περισσότερο γιά τόν «τακτοποιημένο» ἀπό ὅτι γιά αὐτόν ποῦ δέν ἔχει στόν ἥλιο μοῖρα ! οὒτε γιά αὐτόν ποῦ μαθαίνει γιά μία θέσι καί «φυτεύει» τό παιδί του ...γιατί ἡ θέσι κατά τήν ἂποψί του «φτιάχθηκε»γιά τό δικό του παιδί ποῦ εἶναι ἱκανό ἐνῶ τοῦ διπλανοῦ εἶναι ἀνίκανο !!! Ἀλλά τί λέω;;;; μᾶλλον οὒτε αὐτό θά τό ἔχεις συναντήσει ... Θά λυπηθῶ ποῦ θά φύγεις ... ἀλλά μέσα ἀπό 7.000.000 ἕλληνες ποῦ δέν ἔχουν τήν δυνατότητα νά φύγουν .... ὅλο καί κάποιος σάν καί σένα θά βγεῖ .... Μόνο μήν μπεῖς στόν κόπο νά ξανάρθεις ὅταν θά ἔχουμε τραβήξει ὅλο τό κανάλι καί νά μοῦ τό παίξεις «ἀντιστασιακός»... θά θυμηθῶ ὅτι στήν «δύσκολη» ἐσύ κατέθεσες τά ὄπλα ... Γιατί ἐμεῖς θά ξανασηκωθοῦμε ... τὄχουμε κάνει στά 14 στά 18 στά 25 στά 30 στά 35 στά 40 στά 45 ... τά γόνατά μας εἶναι γεμᾶτα σημάδια ..... ὁπότε πλέον ἀναγνωρίζουμε τούς ριψάσπιδες καί κυρίως.... ΤΟΥΣ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ !

  24. blue nile avatar
    blue nile 10/12/2010 03:09:22

    Να μου το θυμηθείτε και μένα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να φύγει το ΠΑΣΟΚ από την εξουσία με ομαλό τρόπο. Εδώ δεν δίστασαν να στείλουν τέσσερις ψυχές στον Άδη για να καταστείλουν μια διαδήλωση θα κάτσουν στα αυγά τους τώρα που χάνουν την εξουσία που είναι η μέγιστη τους προτεραιότητα ο απόλυτος σκοπός τους που αγιάζει κάθε μέσο?
    Και το σύστημα που τους στηρίζει? Τι νομίζετε θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια να βλέπει να του παίρνουν τη μπουκιά από το στόμα?
    Δε νομίζω.
    Η χώρα θα καεί από άκρη σε άκρη, αυτό που θα γίνει μέσα στις πόλεις θα κάνει τα Δεκεμβριανά να μοιάζουν με καρτούν, θα χρησιμοποιήσουν από μετανάστες μέχρι νέες τρομοκρατικές οργανώσεις αλλά το χειρότερο που με πιάνει τρέμουλο όταν το σκέφτομαι και διστακτικά το γράφω: Να περιμένετε παραλλαγή των Ιμίων που αποτέλεσμα θα έχει εθνικές απώλειες.
    Οι μόνοι που μπορούν να προστατέψουν τη δημοκρατία και τα σύνορα είμαστε εμείς. Μη φοβηθείτε να κατεβείτε σε πορείες και να τις περιφρουρήσετε , αυτές αλλά και τις περιουσίες των πολιτών ενώ σε περίπτωση κλιμάκωσης στα Ελληνοτουρκικά ξεσηκωθείτε ξανακατεβείτε στο δρόμο και δώστε τους να καταλάβουν ότι δεν μπορούν να σας ξεγελούν με τις ανίερες μεθοδεύσεις τους.
    Εύχομαι να είναι λανθασμένες οι προβλέψεις μου....

    • blue nile avatar
      blue nile @ blue nile 10/12/2010 11:59:02

      Να εξηγηθώ περισσότερο.
      Γιατά τώρα όλα αυτά που δεν τα είδαμε τη τελευταία φορά που
      εχανε το ΠΑΣΟΚ την εξουσία μπορεί να αναρωτηθεί κάποιος.
      Εντάξει ότι κακό μορούσαν να κάνουν το κάνανε αλλά μικρής κλίμακας.
      Θυμάμαι φίλος καθηγητής στα ΤΕΙΘ μου εξιστορούσε ότι το 2004 με το που κατάλαβαν οι πασόκοι ότι έχουν καμία ελπίδα στις εκλογές κάναν το ταμείο του ιδρύματος γιάμπαλο είτε αγοράζοντας άχρηστο υλικό είτε ξεπληρώνοντας παλιότερες προμήθειες που κανονικά έπρεπε να διευθετηθούν αργότερα. Ο σκοπός τους ήταν να μη μπορεί το ΤΕΙ να λειτουργήσει σωστά να δυσκολεύεται να πληρώσει τον κόσμο του. Διάφοροι προιστάμενοι σε Δήμους Περιφέρειες και αλλού προσπαθούσαν να κάνουν τη ζωή των πολιτών δύσκολη και να τους αγανακτούν σε κάθε ευκαιρία. Οι ίδιοι που σε καιρούς της δικής τους κυβέρνησης ήταν όλο γλύκες με τον κόσμο.
      Τώρα όμως πολλά έχουν αλλάξει. Γιαπρώτη φορά βρέθηκε κυβέρνηση που εγκαθιστά τον εργασιακό μεσαίωνα που πολλοί ισχυροί ονειρεύονταν. Για πρώτη φορά βρέθηκε κυβέρνηση που τόσο πρόθυμα και μεθοδικά προσπαθεί να τελειώσει χρονίζοντα εθνικά θέματα με τρόπο που να ικανοποιεί πλήρως Αμερικανούς Άγγλους Γερμανούς και Τούρκους.
      Γι'αυτό και δεν θα την αφήσουν να πέσει εύκολα.

      • lena avatar
        lena @ blue nile 10/12/2010 12:46:37

        Γιατί σέ παραξενεύει ;; στό στρατό τί μαθαίνουν ;;;
        Αὐτό δέν κάνεις ὅταν ὑποχωρεῖς ἀτάκτως ;;; δέν καῖς καί τίς ἀποθῆκες καί τά σπαρτά καί τά σημεῖα ἀνεφοδιασμοῦ ;; δέν ἀνατινάζεις τίς γέφυρες ;;; τό ἲδιο ἒκαναν καί αὐτοί !
        Τό σκεπτικό διαχρονικό καί πάντα ἲδιο ! Ἀφοῦ ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΜΕ ΕΜΕΙΣ .... δέν θά φᾶτε οὒτε ἐσεῖς ... καί θά φαίνεσθε ἀπό πάνω ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ...

  25. trans avatar
    trans 10/12/2010 04:14:40

    Συμφωνώ απόλυτα

  26. soulis avatar
    soulis 10/12/2010 06:57:12

    Λενα , μια πικρη αληθεια ειναι οτι δεν παιρνουν ολοι οι εργαζομενοι του δημοσιου 2 και 3 χιλιαδες ευρο το μηνα. Εκτος και αν εσυ μπορεις να αποδειξεις το αντιθετο. Μεχρι στιγμης μονο τα παπαγαλακια το φωναζουν αυτο και η κυβερβηση. Οσες φορες ζητηθικαν να δοθουν λιστες με ονοματα σε δημοσιους διαλογους, ολοι καναν μουγκα στρουγκα. Ξερεις στο δημοσιο η πληρωμη γινεται κατευθειαν μεσο τραπεζης απο καταστασεις ονοματων. Μια εκτυπωση στο word στη τραπεζα ειναι με ονοματεπωνυμα και μισθοδοσιες και τελιωσε.

    Δυστηχος εσυ φανατιζεσαι χωρις να εχεις το παραμικρο στοιχειο , της παραμικρης αληθειας - γνωσης πανω στο θεμα, λες οτι λες για τους δημοσιους επειδη ετσι ακουσες σε ενα καναλι και ισοπεδωνεις τα παντα. Αναρωτιεμε τη σε κανει αυτο .... πχ εχουμε στην Ελλαδα 2500 χιλιαδες μηχανοδηγους. Για δεκο που δημιουργησαν στα χαρτια για συγγενεις τους οι πολιτικοι, κατηγωρησαν οτι το χρεος του δημοσιου και μαζι του ΟΣΕ το εκαναν οι 2500 χιλιαδες μηχανοδηγοι.

    Αλλα θα σου πω κατι να θυμασαι, με τα 1500 που περνουν αυτοι, συντηρουν εσενα στον ιδιοτικο. Μαγαζι εχω και το ξερω. Οταν αυτοι χασουν τα 1500 επηδη εσυ ειχες μαυρα μεσανυχτα και ζηταγες το κεφαλι τους στο πιατο, τοτε θα ψαχνεις και εσυ δουλεια. Και ασε της π........ς του στυλ "αν εχεις προσοντα, αν εχεις πτυχεια , εχεις και προοπτικες" πανε αυτα. Μιας και πχ ο ΟΣΕ πλεον παει σε Γαλλικα χερια ,τα 1500 θα τα παρει ο μαγκας ο ιδιοτης ο Γαλλος και θα τα στειλει σε τραπεζα εξω. Δημοτικο να τελιωσει καπιος , μετροντας στα δαχτυλα καταλαβαινει οτι με μειον ρευστο η αγορα, οταν θα παει κιαλο μειον ρευστο, τοτε τα λουκετα και οι απολυσεις θα πανε στο τετραγωνο....

    Δυστηχος , δεν εχουμε σωτηρια γιατι ειμαστε τετοιοι, και σιγουρα μας αξιζει οχι μονο αυτο που ερχετε μπροστα, αλλα το πολιτικο συστημα που μας κυβερναει.

    • lena avatar
      lena @ soulis 10/12/2010 12:53:01

      Δέν χρειάζεται νά ἐργάζομαι μέσα στό Δημόσιο ! Τούς βλέπω ἐπί 30 συναπτᾶ ἒτη...
      Πές μου λοιπόν γιατί οἱ "καλοί" τοῦ δημοσίου ... δέν καθάρισαν ὁ καθένας τά δικά του ; γιατί δέν βγῆκαν ΠΟΤΕ στούς δρόμους καί νά ζητοῦν νά ἀποπεμφθοῦν ὅλοι αὐτοί ποῦ δέν "ἐργάζονται" ;;;
      Ὅλοι αὐτοί ποῦ ἢξεραν γιά ΔΕΚΟ στά χαρτιά ... γιά Μ.Κ.Ο. γιά ... γιά ... δέν τά ἒβγαλαν τόσα χρόνια στήν φόρα ;;
      Βλέπεις ὃποιος παίρνει μόνος τήν τιμή του ... ποτέ δέν ἀτιμάζεται ! ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ !!! δέν θά ἀπολογηθῶ ἐγώ λοιπόν γιά τήν δική τους ἀνεπάρκεια ... ὀλιγωρία ... εὐθυνοφοβία ... ἢ ἐπειδή φοβήθηκαν μή τυχόν καί δέν τά ἔχουν καλά μέ τόν "συνάδελφο"...
      Ἀφοῦ τούς ἔκαιγε περισσότερο ἡ γνώμη τοῦ συναδέλφου ... ἂς πληρώσουν λοιπόν καί τά δικά του σπασμένα ... ΕΓΩ ΑΡΝΟΥΜΑΙ !!!

    • AUD avatar
      AUD @ soulis 10/12/2010 12:58:59

      @Soilis

      Αδερφέ, παρεμβαίνω στην συζήτηση που έχεις με την Λένα.

      Στοιχεία να σου φέρω δεκάδες για υπαρκτές θέσεις του δημοσίου που κάποιοι έσχατοι προδότες, κακοήθεις πολιτικοί μας, η και προ-αφισοκολλητές, έχουν μοιράσει θέσεις σε ψηφοφόρους όλων των χρωμάτων που δεν έχουν εμφανιστεί ούτε μια μέρα στην υπηρεσία τους...

      ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΚΑΝΤΟΝΤΆΔΕΣ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ...

      επίσης, δεν βάζω όλους τους δημοσίους στο ίδιο καζάνι, αλλά να με συγχωρείς, εσύ που μπορεί να είσαι εξαίρεση και πολύ άλλοι... έχεις και εσύ βάλει το χεράκι σου με την "απομακρυσμένοι στάση σου" να βλέπεις αυτά να συμβαίνουν και να αγνοείς... Ντροπή και στα καθίκια "συνδικαλισταράδες" που όλα αυτά τα χρόνια έχουν συμβάλει στην απαξιωτική αυτή εικόνα και δομή του δημοσίου!!!

    • AUD avatar
      AUD @ soulis 10/12/2010 13:16:33

      Επίσης, για να σε βάλω στο πνεύμα..

      Ιδιαιτέρα γενικού γραμματέα ΥΠΕΧΩΔΕ πριν λίγα χρόνια..

      30αρα κοπέλα δίχως ιδιαίτερες γνώσεις ΗΥ, χωρίς δεύτερη γλώσσα, ούτε χαρτί τριτοβάθμιας εκπαίδευσης...

      Είχε θέσει ιδιαιτέρας μαζί με άλλες δύο κοπέλες... Εφόσον ήταν "Βύσμα¨, της ανέθεσαν να γράφει τρεις λέξεις, ένα νούμερο και μία ημερομηνία σε μία φόρμα και να αρχειοθετείτε η καταγραφή σε ενα ντοσιέ.

      Σας πληροφορώ δεν έκανε ούτε αυτό....

      • lena avatar
        lena @ AUD 10/12/2010 13:59:03

        προφανῶς ἀνῆκε στήν ἕτερη κατηγορία λαμογιῶν ! στούς "ἀποσπασμένους" ... creme de la creme !! στήν ὁποῖα κάστα βέβαια ... δέν μπορεῖς νά μπεῖς ἂν ΔΕΝ εἶσαι δημόσιος ὑπάλληλος !
        Συμπέρασμα : προκειμένου νά ἔχεις δικαίωμα νά προσφέρεις στήν χῶρα σου ἢ νά ἀναμειχθεῖς μέ τήν πολιτική πρέπει πρῶτα νά εἶσαι δημόσιος ὑπάλληλος ... γιατί ;;; ἐπειδή οἱ δημόσιοι ἢ οἱ τέως δημόσιοι ὑπάλληλοι νομοθετοῦν ... καί νομοθετοῦν γιά τήν πάρτη τους καί τήν κάστα τους ...
        ἢ χρίζεσαι ... ἐπιστημονικός συνεργάτης καί στήν συνέχεια μέ κάποιο νόμο ποῦ περνοῦν νύχτα ... ἔχεις τό δικαίωμα νά διορισθεῖς ...
        Αὐτό ποῦ δέν ἐννοοῦν νά καταλάβουν εἶναι ὄτι ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ μποροῦμε νά ζήσουμε στραβά κουτσά ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ! Ἀλλά αὐτοί δέν μποροῦν νά ζήσουν χωρίς ὅλους ἐμᾶς ...

      • soulis avatar
        soulis @ AUD 10/12/2010 15:08:00

        Aud δεν διαφωνω οτι εχεις στοιχεια , ο καθενας μπορει να τα βρει. Αλλα μιλας για μερικες χιλιαδες που ειναι στα χαλια του δημοσιου με μισθους απιαστους. Ποσους λες εσυ, 10 χιλιαδες ? 50 χιλιαδες ειναι αυτοι που θα περνουν τετιου ειδους μισθους ? εξισωνουν τα διευθυντικα στελεχη με τους υπερογκους μισθους και βγαζουν οικονικους μεσους ορους ωστε να επαναστατητε εσεις..

        Μιλαμε θα απωλησουν πανω απο 500 χιλιαδες μεσα στο 11 που ειναι απλοι μεροκαματαριδες με ενα βασικο μιθο το 1000 και 1500 ευρο , στο ονομα των υπολοιπων, αυτο θα γινει με ολονων σας την υποστηριξη, και το τελευταιο ρευστο που μπαινει στην αγορα , θα εξαφανιστει. Ειδη το πειρατε χαμπαρι το γινετε εκει εξω.

        Γιατι πιστευετε κλινουν τα μαγαζια ? γιατι πιστευετε επισημα οι ανεργοι φτασοαν το 1.400.00 (και σε αυτο το νουμερο ειναι μονο οι δηλωμενοι). Πιστεθετε την αγορα την συντηρουσαν οι ιδιωτικοι με τους βασικους των 500 και τον 600 ευρο ? (και αυτο αμα ηταν σε φουλ απασχοληση, σκεψου ποσοι ειναι σε ημιαπασχοληση που θεωρουντε εργαζομενοι τον 300 ευρο)

        Αδερφε ουτε δημοσιος ειμαι , ουτε υπαλληλος ειμαι. Εγω στην τελικη 10 υπαλληλους συντηρω. Αθτοι θα χασουν , στο τελος οσο παει θα κωβω απο αυτους και θα δουλευο το μαγαζι μονος μου. Αν χρειαζετε θα λειτουργει και τις μισες ωρες.

        Ξυπνηστε, ειναι οπως τις εκλογες, σας υπνωτισαν , σας τυλιξαν , σαν προβατα σας εβαλαν να απεχετε, ωστε να μεινει το πασοκ ανετα στην κυβερνηση ενω ειχατε δυνατοτητα να του ριξετε την κυβερνηση. Τωρα για αλλη μια φορα σας χρισημοποιουν για να ισοπεδοωσουν την οικονομια. Στο τελος χαμενος θα βγει ο ιδιωτης υπαλληλος που θα χασει εστω και αυτο το μικρο ισοδημα που εχει να την βγαζει.

        • AUD avatar
          AUD @ soulis 10/12/2010 15:42:14

          Αδερφέ, αντιλαμβάνομαι ότι δεν το πείρες προσωπικά και εύγε σου..

          Ελπίζω να καταφέρεις έξυπνα και με συγκρατημένες κινήσεις να επιζήσει η επιχείριση σου και να διασφαλίσεις τους εργαζόμενους που έχεις.

          Οχι, δεν θα λυπηθώ τους δημόσιους υπαλλήλους τούτης της χώρας, ούτε και το πάρεργο ότι στηρίζουν τα μαγαζιά, την αγορά κλπ... Για δες τι δάνεια πήραν όλοι τους από την ΑΤΕ και ΕΤΕ.... και τώρα ζητούν ρύθμιση... Τι έκαναν τα δάνεια?? πήραν σπίτι και εξοχικό και αμάξι.. πόσο παραγωγικό ήταν αυτό??? ΜΗΔΕΝ!!

          Λυπάμαι, αλλά ανάπτυξη με το να διατηρήσω το δημόσιο όπως είναι σήμερα δεν το θέλω.....

  27. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 10/12/2010 07:17:48

    Υπάρχει τρόπος να το κάνει και μια κυβέρνηση ΝΔ. Πρώτον, ο Γιωργάκης με την πολιτική του έχει πλέον ΠΛΗΡΩΣ απονομιμοποιήσει τις παλαιού τύπου διεκδικήσεις. Αν έρθει τώρα ένας Σαμαράς να τους αντιμετωπίσει ανθρώπινα, κρατώντας τις αλλαγές που χρειάζονται για να αλλάξει αυτή η νοοτροπία και μη δεχόμενος τη μείωση μισθών και την πώληση λιγνιτικων μονάδων, θα τον εκλάβουν ως σωτήρα. Δεύτερον, για να στρώσουν χαρακτήρα οι συνδικαλιστές, αρκεί μία κίνηση: να γυρίσουν στη ΔΟΥΛΕΙΑ! ΟΛΟΙ! Και τότε δεν θα έχουν ούτε χρόνο ούτε όρεξη για μαγκιες, θα μας τελειώσουν οι επαγγελματίες συνδικαλιστές και θα μπουν στα συνδικάτα άνθρωποι που δεν θα είναι ο προορισμός τους να γίνουν επαγγελματίες πολιτικοί. Θα αλλάξουν πολλά έτσι.

  28. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 10/12/2010 09:27:03

    Για να δούμε πόσοι χωράνε στα ελικόπτερα

    • Maximilien avatar
      Maximilien @ Ανώνυμος 10/12/2010 10:48:22

      τα ελικόπτερα πέφτουνε καμια φορά.

  29. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 10/12/2010 09:35:33

    Οσο πιο γρήγορα τόσο καλύτερα

  30. Rotarmist avatar
    Rotarmist 10/12/2010 10:24:31

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ ΕΔΩ ΠΛΑΚΩΣΑΝ. :ΚΥΡΙΕΣ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΕΣ, ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΙΔΙΩΤΕΣ, ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΑΝ ΠΩΣ ΜΠΗΚΑΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑΝ, ΧΑΜΕΝΕΣ ΜΑΣΕΣ, ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ, ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΙΩΤΟ, ΙΔΙΩΤΕΣ ΚΟΜΠΙΝΑΔΩΡΟΙ ΚΑΙ ΜΙΖΑΔΟΡΟΙ, ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ.
    ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ.
    ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΑΛΑΙΟΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ.
    ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΑΛΕΚΑ!!!
    ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ ΒΕΒΑΙΩΣ, ΒΕΒΑΙΩΣ!!!

    • AUD avatar
      AUD @ Rotarmist 10/12/2010 13:59:13

      αααα.. και εσείς οι εξαίρετοι δημόσιοι υπάλληλοι γιατί δεν τους πιάσατε????... σαφώς θα 'κομπινοδράσω' όταν εσείς τα θέλατε κάτω από το τραπέζι...

      αλλά, δουλεύατε και δεν είχατε το χρόνο να μας πιάσετε εεε?... συγνώμη, που σας ενόχλησα κύριε δημόσιε υπάλληλε.....

  31. Enzo avatar
    Enzo 10/12/2010 10:38:34

    ερχονται εκλογες.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Enzo 10/12/2010 10:53:16

      αν έρχονται εκλογές, αυτή την φορά πρέπει τα θέματα προς επιλογή να τεθούν ωμά. Όχι επιλογή χρώματος και χτενίσματος. Και το ρημάδι το Σύνταγμα... Συμφωνώ με τον "Πέτρο Χασάπη". Προεδρική Δημοκρατία. Όχι η π@π@ριά που έχουμε τώρα.

      • Μisha avatar
        Μisha @ archaeopteryx 10/12/2010 14:02:10

        Aρχαίε,
        Ελληνική Δημοκρατία χωρίς ευρωσυνθηκες χρειαζόμαστε.
        Αυτές μάς έφεραν εδώ.

  32. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/12/2010 10:51:05

    Η Κυβέρνηση, αυτή η προηγούμενη, η επόμενη, είναι δέσμια 2-3 "επιχειρηματιών". Όπως το "κεφάλαιο" είχε φύγει όταν έπεσε η Πόλη, έτσι θα πάει και τώρα, αν φτάσει σε άκρα.

    Η Κυβέρνηση κρατιέται (μην πω κρατιέται μια χαρά) για δύο λόγους:

    1) είναι ευκολότερο να περάσεις αντιλαϊκά ή πτωχευτικά ή εξαθλιωτικά μέτρα από σκορποχέρηδες, φιλολαϊκούς, "Τσοβόλα δώστα όλα", σοσιαλιστές (άσχετα αν ήταν σοσιαληστές), από το να έχεις κάτι ταυτισμένο με "εργοδοσίες". Κοινώς, οι εργοδοσίες διαλέγουν τον σοσιαλιστικό μανδύα, και τον στηρίζουν.

    2) Έχει πολύ καλά καλλιεργηθεί και τονιστεί ότι "μαζί τα φάγαμε". Εάν εγώ δεν έκοβα αποδείξεις, ή έκανα παρεμπόριο, ή αν πουλούσα ή αγόραζα πολεοδομικές άδειες, ή κάρτες καυσαερίων, φυσικά και εγώ τα έφαγα. Άρα βάζω κάτι και ελπίζω ότι ο Πατερούλης Παπανδρέου θα μέ προστατεύσει περισσότερο από τον αφελή αρχαιοπτέρυγα που πιστεύει σε μπούρδες.

    Η Ιστορία δείχνει ότι σε τέτοιες αδιέξοδες και δυσάρεστες καταστάσεις κάτι γίνεται κάπου, και φέρνει την "κάθαρση" που συχνά είναι δυσάρεστη. Και πανάκριβη. Αυτό που λέμε "Νέα Τάξη" είναι η προσπάθεια η "κάθαρση" να μην τους στοιχίσει πολλά.

  33. O Foggybottom avatar
    O Foggybottom 10/12/2010 13:11:17

    Στο Μάκη και στα λοιπά παιδιά του Δημοσίου -- στενού και ευρύτερου τομέα (αλλή μια πρωτοτυπια της Πασοκικής λαμογιάς για να λέει το ίδιο πράγμα με άλλες λέξεις):

    Ειλικρινά, αν εξαιρέσετε το γεγονός ότι εργάζεσται σε ένα οργανισμό που λέγεται δημόσιο και επειδή φαίνεται ότι έχετε δυο δράμια μυαλό, τι δεν μπορείτε να καταλάβετε? Ας υποθέσουμε ότι όλος ο δημόσιος τομέας λειτουργεί ως ελβετικό ρολόι και είμαστε παράδειγμα προς μίμηση. Ερχονται οι Ολλανδοί, Αυστριακοί και τους δίνουμε σεμινάρια διοίκησης από τα οποία εισπράτουμε και έσοδα. Δεν υπάρχουν υπεράριθμοι ΔΥ, δεν υπάρχει σπατάλη, κλοπές, λαμογιές, λαδώματα και ο πολίτης εξυπηρετείται από τις υπηρεσίες του Δημοσίου ακόμα και Σάββατο απόγευμα. Ωστόσο, το Ελληνικό κράτος μπαίνει μέσα χοντρά. Δυστυχώς δεν τον δανείζουν οι ξένοι και αυτος ο τέλειος δημόσιος τομέας δεν μπορεί να πιάσει την φοροδιαφυγή. Η εκάστοτε κυβέρνηση αυξάνει συνεχώς τους φόρους αλλά πάλι μπαινει μέσα.

    Δηλαδή από πού θέλετε να πληρωθείτε?. Πόσο δύσκολο είναι να καταλάβεται ότι δεν υπάρχουν πια δανεικά (γιατί λεφτά ποτέ δεν υπήρχαν). Τι δεν καταλαβαίνετε όταν το μαγαζί δεν βγαίνει? και ας είστε παραγωγικοί και ας έχετε εισαχθεί με αδιαβλητες διαδικασίες και ας δουλευετε όσο οι κανονικοί άνθρωποι. Τι δεν καταλαβαίνετε όταν το ταμείο δεν έχει πια (δανεικά) χρήματα?

    Εσείς στην ατομική σας οικονομική διαχειρηση θα δανειζόσασταν κάθε χρόνο για να πληρώνετε την καθαρίστρια, τον συντηρητή του σπιτιού σας, τον μηχανικό του αυτοκινητού σας και τον καθηγητή (μαύρη φοροδιαφυγή γαρ) για τα ιδιαίτερα μαθήματα του τέκνου σας? Και όταν έρθει η στιγμή και σας πεί η τράπεζα ότι δεν σας δανείζω άλλο, μειώστε τα έξοδα σας, δεν θα ΑΠΟΛΥΑΤΕ την καθαρίστρια?

    O Foggybottom

  34. soulis avatar
    soulis 10/12/2010 15:18:14

    Τα περι ελικοπτερου και νυχτα θα φυγουν και θα τους δειξετε και θα τους ρανετε , αφιστε τα, τα περι ερχονται εκλογες, επισης αφιστε τα.
    Θελετε να πονταρω το μισθο μου οτι θα απεχετε καμια 80% αυτη τη φορα και οτι ο γιωργακης θα βγαλει κυβερνηση με τους υπολοιπους 15 % ????(θα ειναι και ενα 5 που θα παει να καταψηφησει την χουντα) . Αν πεφτω καπου εξω, ειναι στο οτι μπορει να μην ειναι ο γιωργακης, να ειναι ο σαμαρας (δεν κολαμε στη βραση).

    Δεν σας εχω για παραπανω. Αυτος ο τοπος δεν εχει σωτηρια. Θυμιθικατε ολοι τον πατριωτισμο, τον Μικη, τον Υμνο τα βλογ, τα περι ελικοπτερων μονο οταν ηρθε εσφυξε το ζωναρι του ΔΝΤ. Που εισασταν ολοι εσεις οι επαναστατες , οι πατριωτες περσυ και προπερσυ, πριν 5 και πριν 10 χρονια ????

    Βαζω ενα 20 με τονο στον Rotarmist. Ξερετε μια καλη ελληνικη παροιμια λεει "ουδεν αναγνωριση με την απομακρυνση του ταμειου"
    Οχι μονο απομακρυνθικαμε απο το ταμειο, φτασαμε και σε αλλο πλανητη, και τωρα θυμηθικαμε να ιδρωσουμε ...

  35. ΔΩΡΙΟΣ avatar
    ΔΩΡΙΟΣ 10/12/2010 16:02:53

    φωτιά και τσεκούρι στους προσκηνυμένους!!!!
    Ό,τι είναι να γίνει, άς γίνει άμεσα. Αύριο το πρωί αν είναι δυνατόν παιδιά..

  36. ΜΑΡ. ΝΙΚΟΛ. avatar
    ΜΑΡ. ΝΙΚΟΛ. 10/12/2010 18:43:59

    H ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΒΑΡΤΖΕΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ!!!!

    ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥ ΑΛΑΖΟΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ DEAL ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΔΕΧΘΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΘΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ

    ΓΕΛΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΤΥΠΟ

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΡΤΖΕΛΗ; ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΕ ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ, ΜΗΧΑΝΟΡΡΑΦΟΕΣ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΕΣ

  37. giannis avatar
    giannis 10/12/2010 20:20:09

    Σιγά τα μέτρα, θα χάσουν οι βολεμένοι των δεκο μέρος των τεράστιων μισθάρων τους και κάνουν σαν τη χήρα στο κρεββάτι.
    Αλλά τι να περιμένεις από το ΓΑΠ να πάρει σωστά μέτρα; Φοβάται η κότα το πολιτικό κόστος, μη χάσει κανένα ψηφαλάκι.
    Η χώρα χρειάζεται στιβαρό ηγέτη που να μην υπολογίζει τίποτα.Και βρε αδερφέ ας φτιαχτεί και καμμιά φυλακή να μπει και κανένας φοροφυγάς, κανένας αλήτης ελεύθερος επαγγελματίας που δηλώνει 1000 ευρώ το μήνα και γκρινιάζει και από πάνω.

    • lena avatar
      lena @ giannis 10/12/2010 21:11:35

      μᾶλλον δέν πρόσεξες ὅτι οἱ μισθοί τῶν προέδρων καί τῶν Δ.Σ. δέν ἀλλάζουν ! παραμένουν ὡς ἔχουν (ὅσον ἀφορᾶ τίς Δ.Ε.Κ.Ο).
      Πραγματικά πιστεύεις ὅτι τό πρόβλημα τῆς χώρας ὀφείλεται στήν φοροδιαφυγή ;;;
      Οὒτε ἡ παρωνυχίδα τοῦ προβλήματος δέν εἶναι !!! ΟΥΤΕ ΑΥΤΗ !

      • giannis avatar
        giannis @ lena 11/12/2010 01:15:42

        Φυσικά και έπρεπε να μειωθούν και αυτών αλλά προφανώς επειδή έχουν υπογράψει προσωπικές συμβάσεις ίσως δεν είναι νομικά εφικτό να κατέβουν στις 4.000.Ειδες τι αποζημίωση ήθελε να πάρει ο παναγόπουλος της ΕΡΤ.
        Οσο για τους φοροκλέφτες τους φτύνω και τους πατάω σαν τα σκουλήκια.Τους θεωρώ μιάσματα της κοινωνίας.Επιχειρηματίες έμποροι ελεύθεροι επαγγελματίες με εισόδημα 10 χιλ το χρόνο , καθάρματα όλοι τους τιποτένιοι.Ακόμη πιο τιποτένοι είναι αυτοί που αντί να δηλώσουν 100 χιλ΄που βγάζουν πχ δηλώνουν 90 χιλ.Κλέφτες όλοι τους,ζώα.

  38. GeNino avatar
    GeNino 28/12/2010 02:26:21

    Δυστυχώς υπάρχει τρόπος να παραμείνει στη κυβέρνηση.
    Δημιουργεί μια "κρίση" με του γείτονες.

    Όσο για τα σχόλια που κάνετε για όσους φοροδιαφεύγουν εγώ έχω 2-3 απορίες.
    1.γιατί το κράτος ξοδεύει υπολογίζοντας και έσοδα που δεν εισπράττει
    2.γιατί πρέπει να πληρώσουν τη "λυπητερή" και αυτοί που δε φταίνε
    3.όσοι κατηγορούν τους ιδιώτες, μικρούς ή μεγάλους. είχαν ποτέ επιχείρηση;
    4.είναι λογικό να πληρώνεις φόρο εισοδήματος;

    μην απαντήσετε. απλά σκεφτείτε τα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.