#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/03/2010 15:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άρχισαν τα όργανα στο ΠΑΣΟΚ για την Ιθαγένεια



Το κείμενο που ακολουθεί είναι απόφαση της Ν.Ε. Θεσσαλονίκης του ΠΑΣΟΚ Α΄ Θεσσαλονίκης για τους μετανάστες και την Ιθαγένεια.

 Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες έγιναν οκτώ συνεδριάσεις του οργάνου για να μεταπειστεί η πλειοψηφία η μία μάλιστα με παρουσία και του Γραμματέα κ. Ξυνίδη, με αποτέλεσμα τελικά το κείμενο που ακολουθεί:

 Η Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Α’ Θεσσαλονίκης, συμβάλλει στο διάλογο του κόμματός μας , για το δίκαιο της ιθαγένειας, με τις παρακάτω θέσεις , στις οποίες κατέληξε με απόφασή της:

 1. Άμεση παροχή Ελληνικής ιθαγένειας σε όλους τους ομογενείς, χωρίς άλλες προϋποθέσεις πλην της Ελληνικής καταγωγής και συνείδησης. Διευκόλυνση των ομογενών με μείωση της γραφειοκρατίας. Επιθυμητή η δήλωση του ομογενούς στην χώρα προέλευσης ότι είναι Ελληνικής καταγωγής, εκτός αν κάτι τέτοιο τον θέτει σε κίνδυνο.

 2. Θεμελίωση του δικαιώματος αίτησης για ιθαγένεια σε αλλογενείς αλλοδαπούς, μετά την πάροδο τουλάχιστον 10 ετών μόνιμης, νόμιμης και συνεχούς διαμονής στην χώρα.

 3. Τα κριτήρια απονομής της ιθαγένειας πρέπει να είναι:

            α. Επαρκής γνώση της Ελληνικής γλώσσας, και Ιστορίας.

            β. Πλήρης ενσωμάτωση στην Ελληνική κοινωνία, έμπρακτη απόδειξη ενδιαφέροντος και φιλοπατρίας για την Ελλάδα.

            γ. Στήριξη των θέσεων της Ελλάδος στα εθνικά θέματα.

            δ. Ασφαλισμένη εργασία καθ’ όλο το διάστημα της παραμονής του στην χώρα, μη λήψη οποιασδήποτε κρατικής βοήθειας-επιδομάτων, κατά την διάρκεια της 10ετούς παραμονής, για πάνω από 1,5 χρόνο.

            ε. Μη τελεσίδικη ποινική καταδίκη για πλημμέλημα τα τελευταία 5 χρόνια, ή για κακούργημα οποτεδήποτε. Σε περίπτωση εκκρεμούς ποινικής δίωξης κατά του αιτούντα αλλοδαπού, αναστολή (πάγωμα) , της αιτήσεως απονομής ιθαγένειας, έως την τελεσιδικία.

            στ. Διατήρηση του ισχύοντος «ius sanguinis», ως κανόνα, δηλαδή απονομή της ιθαγένειας, στους απογόνους των Ελλήνων το γένος, με τη γέννηση. Η γέννηση αλλοδαπού στην Ελλάδα και η μόνιμη διαμονή του έως την ενηλικίωσή του να μην οδηγεί στην απονομή ιθαγένειας αυτοδικαίως, αλλά να συνεκτιμάται μαζί με τα άλλα στοιχεία.

            ζ. Παρακολούθηση της 9ετούς υποχρεωτικής εκπαίδευσης σε δημόσιο ελληνικό σχολείο.

 4. Η ιθαγένεια θα πρέπει να απονέμεται  σε αλλογενείς αλλοδαπούς, με φειδώ, και κατ’ εξαίρεση, δεν θα πρέπει να οδηγεί σε αλλοίωση του χαρακτήρα του Έθνους-Κράτους, ούτε να δύναται να δημιουργήσει στο μέλλον έγερση μειονοτικών ζητημάτων, ιδιαίτερα από όμορες, ή ισλαμικές χώρες.

 5. Η απονομή ιθαγένειας αφορά τον σκληρό πυρήνα της κρατικής υπόστασης, και το κράτος πρέπει να διατηρήσει το δικαίωμα και την διακριτική ευχέρεια να την απονέμει κατά την κρίση του.

 6. Η ψήφος των αλλοδαπών στις εκλογές τοπικής αυτοδιοίκησης, εκτός του ότι έρχεται σε ευθεία αντίθεση με το Σύνταγμα, πλήττει την εθνική μας κυριαρχία, διότι παραχωρείται το δικαίωμα ψήφου, σε πολίτες τρίτων χωρών, οι οποίοι οφείλουν πίστη στα Συντάγματα των χωρών προέλευσης, και υπάρχει ο κίνδυνος εξυπηρέτησης ξένων συμφερόντων από ημεδαπές αρχές (lobbying), ειδικά σε παραμεθόριες περιοχές. Η παραχώρηση δικαιώματος ψήφου στους πολίτες της Ε.Ε., είναι περίπτωση μη συγκρίσιμη με την υπό συζήτηση διότι εδώ δεν υπάρχει ο κανόνας της τήρησης της αρχής της αμοιβαιότητας.

 7. Απαιτούμε άμεσο έλεγχο και καταπολέμηση της λαθρομετανάστευσης, διότι διαρρηγνύει τον κοινωνικό ιστό, επιτείνει τα ήδη μεγάλα προβλήματα ανεργίας, και εγκληματικότητας, και αλλοιώνει τον χαρακτήρα της Ελλάδας ως Έθνους-Κράτους, δεδομένου και του δημογραφικού προβλήματος. Στο παραπάνω θα πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της και η Ε.Ε. για την φύλαξη των νοτίων συνόρων της. Τυχόν διευκόλυνση της απονομής της Ιθαγένειας θα οδηγήσει σε μαζικότερη εισροή λαθρομεταναστών, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τα συμφέροντα και τα δίκαια του ελληνικού λαού.

 8. Η Ελληνική ιθαγένεια δεν αποτελεί ανθρώπινο δικαίωμα κανενός πλην των Ελλήνων, και η απονομή της είναι στην διακριτική ευχέρεια του Ελληνικού κράτους, μέσα στα πλαίσια του Συντάγματος και του εθνικού συμφέροντος, και έτσι θα πρέπει  να παραμείνει. Θα πρέπει να διασφαλιστούν τα νόμιμα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα των μεταναστών, όπως και των Ελλήνων, τα οποία καταστρατηγούνται το ίδιο από την αυθαιρεσία του κεφαλαίου. Το Ελλαδικό κράτος θα πρέπει να εξασφαλίσει το σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των μεταναστών.

 9. Η απονομή ιθαγένειας δεν είναι η λύση για την διασφάλιση των δικαιωμάτων των μεταναστών. Σκοπός της ιθαγένειας είναι να ορίσει το Ελληνικό έθνος, και η χρήση της για να καλύψει το έλλειμμα της πολιτείας στην προστασία άλλων δικαιωμάτων, συνιστά κατάχρηση αυτής, που μπορεί να οδηγήσει σε αντίθετα αποτελέσματα, και σε ουσιαστική ακύρωση του αρχικού σκοπού της ιθαγένειας. Καλούμε την κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. να τροποποιήσει άμεσα την σχετική  πρόταση νόμου, να πράξει κάθε τι δυνατόν για την καταπολέμηση της λαθρομετανάστευσης, και να απονείμει άμεσα την ιθαγένεια σε όλους τους Έλληνες ομογενείς.

 ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

 ΠΑ.ΣΟ.Κ. Α’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Eastrader avatar
    Eastrader 05/03/2010 15:38:20

    Με ευχαριστει που βλεπω αντιδρασεις.Εχοντας προσωπικη γνωση της καταστασης στις τοπικες του Πασοκ στην Δυτικη Αθηνα,μπορω να διαβεβαιωσω οτι και αλλου σκεφτονται το ιδιο.Μαλιστα σε συγκεκριμενη τοπικη ορκιζονται οτι δεν υπαρχει περιπτωση να το περασει.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Eastrader 05/03/2010 15:47:51

      το νομοσχέδιο ψηφίστηκε επί της αρχής. είναι το μόνο για το οποίο έδωσε χρήματα. Στύβει τον κόσμο και τα λεφτά τα δίνει στα αιολικά και τους αλλοδαπούς. Ακόμη και το επίδομα αλληλεγγύης το πήραν οι αλλοδαποί και μόνο αυτοί.
      Τι θα κάνουν λοιπόν οι τοπικές; Μηπως την επόμενη φορά δεν ψηφίσουν Πασοκ;

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Eastrader 05/03/2010 17:16:47

      ανώνυμε, ακόμη και το γεγονός ότι υπάρχει συζήτηση, και μάλιστα πεισματική, είναι σε θέση να επηρεάσει την ψήφο των βουλευτών

  2. kostantinos avatar
    kostantinos 05/03/2010 15:47:22

    episis na toys kanoyme gastroskophsh kia kolonoskopisi gia na doyme ean einai ygieeis mhn mas epibarynoyn ta tameia e...hmarton re syntrofoi gia anthrwpoys milame.....

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ kostantinos 10/03/2010 09:48:52

      Το να υπάρχουν προϋποθέσεις που αποσκοπούν στην ομαλή συνύπαρξη των ανθρώπων δεν συνιστά και κατάργηση της ανθρωπιάς.Εσύ στο σπίτι σου δεν ρωτάς ποιός είναι απο το θυροτηλέφωνο,ανοίγεις και βάζεις τον οποιονδήποτε μέσα; Μπορείς να φιλοξενήσεις επ αόριστον πολλαπλάσια άτομα απο αυτά που χωράει το σπίτι;Χαλάρωσε κανείς δε μίλησε για κωλονοσκόπηση εκτός απο εσένα.

  3. thespieys avatar
    thespieys 05/03/2010 15:50:16

    Το αυτονόητο: υπάρχουν πολίτες που βάζουν τη Πατρίδα πάνω από το κόμμα. Ακουνε εκει στο Μαξίμου ή να το μεταφράσουμε στα αγγλικά;

  4. anonymous avatar
    anonymous 05/03/2010 15:51:59

    Το Ολλανδικό ακροδεξιό κόμμα, έφερε πολύ καλά ποσοστά στις δημοτικές. Προς τα εκεί οδεύει όλη η Ευρώπη αν δε μαζευτεί η κατάσταση.
    Μάλιστα σε έρευνα που έγινε στη Γερμανία οι Γερμανοί δε θεωρούν τους υπηκόους των μελών κρατών της ΕΕ ως αλλοδαπούς. Κυρίως αλλοδαποί θεωρούνται οι Μουσουλμάνοι.
    Καταλαβαίνετε λοιπόν τι έχει να γίνει. Πάμε σε πόλωση της κοινωνίας και θα βγουν όπλα.
    Δείτε τα επεισόδια σήμερα. Πιεσμένοι από παντού, οικονομικά, πολιτισμικά, κοινωνικά στα πάντα. Αναμένονται και χειρότερα.

  5. 13 avatar
    13 05/03/2010 16:04:50

    "Καλούμε την κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. να τροποποιήσει άμεσα την σχετική πρόταση νόμου, να πράξει κάθε τι δυνατόν για την καταπολέμηση της λαθρομετανάστευσης, και να απονείμει άμεσα την ιθαγένεια σε όλους τους Έλληνες ομογενείς."
    Ρε σεις καλα τα λετε και ετσι οπως τα λετε πρεπει να ειναι.Αυτος ας πουμε ειναι ο "κορμος".Αλλα μαλλον εχουν κουφαθει και δεν ακουν... κανεναν,ουτε τη βαση.Εγω παντως ετσι οπως το διαβαζω λεω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.Αρχισαν και αυτοι να ξυπνουν.Ισως το προβλημα να μην ειναι οικονομικο τοσο οσο... εδαφικο,πλεον!

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/03/2010 16:09:04

    Μπράβο.
    Στηρίζουμε την κίνηση και τους ενθαρρύνουμε.
    Να μην κάνουν πίσω. Να μην κιοτέψουν.
    Συντονίστηκαν με το 80% του Ελληνικού λαού.

    Προτάσεις για ένα πλαίσιο, το οποίο μπορούν να διακινήσουν μέσω διαδικτύου και με email άμεσα:

    1. Να ζητήσουν αναστολή της όδευσης του νομοσχεδίου προς τελική ψήφιση, αν δεν προηγηθεί ακριβής ΑΠΟΓΡΑΦΗ όλων των ξένων που διαβιούν στη χώρα και συσχέτιση των πληθυσμών τους με την γεωστρατηγική θέση της Ελλάδας, δυτικά, βόρεια και ανατολικά.
    1α. Πληθυσμοί από χώρες που είναι ήδη σε καθεστώς προένταξης στην ΕΕ ΔΕΝ χρειάζονται την Ελληνική ιθαγένεια! Αυτό αμέσως αμέσως είναι ένα πρώτο χονδρικό φιλτράρισμα.

    2. Να ζητήσουν ονομαστική ψηφοφορία για τον τάφο της μονοεθνικής Ελλάδας που σκάβεται αυτή τη στιγμή, ίσως και της ίδιας της Ελλάδας.
    Οι βουλευτές που θα το ψηφίσουν θα καταγραφούν στην συνείδησή μας και στην ιστορία ως οι έλληνες παραγωγοί ΓΕΝΙΤΣΑΡΩΝ του 21ου αιώνα.

    3. Να προωθήσουν στους φίλους του Πασόκ τη νομική θεμελίωση σε λίγα σημεία με ΑΠΛΑ παραδείγματα την αντισυνταγματικότητα και τις ΠΑΓΙΔΕΣ του νομοσχεδίου, διότι είναι πολύ μπερδεμένο και ΣΥΣΚΟΤΙΖΕΙ επίτηδες.
    Αρκετοί φίλοι του Πασόκ δεν έχουν αντιληφθεί τι πρόκειται να συμβεί.

    4. Να εντείνουν τις εκκλήσεις τους στην Ελληνική Ομογένεια σε όλο τον κόσμο να ενώσει τη φωνή της να πιέσει και να διαμαρτυρηθεί έντονα με όλα τα νόμιμα μέσα γιατί δεν της δίδεται ψήφος ενώ αντιθέτως θα δοθεί ψήφος σε "φρέσκους ελληνοποιημένους".

    5. Να προσθέσουν ως απαραίτητη προϋπόθεση την ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ της πρώτης ιθαγένειας του αλλογενούς που θέλει να πολιτογραφηθεί Έλληνας, όταν και όποτε θα εκπληρώνει τις προϋποθέσεις.
    Διαφορετικά να μην επιχειρήσει καθόλου να υποβάλλει την αίτηση.
    Διπλή ιθαγένεια δεν μπορεί να ισχύει.

    6. Να προστεθεί και η προϋπόθεση της βάπτισης στη χριστιανική θρησκεία ανάμεσα στις προϋποθέσεις.
    Η προϋπόθεση αυτή είναι από μόνη της ικανή για να διαχωρίσει τους άκαμπτους αλλογενείς από τους αλλογενείς οι οποίοι διαθέτουν στοιχεία ομαλής ενσωμάτωσης στην Ελληνική και κατ' επέκταση στην ευρωπαϊκή κοινωνία.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ αλλενάκι 05/03/2010 16:48:44

      αλλενάκι, πέραν του ότι συμφωνώ 100% με όλα όσα έγραψες, θέλω να σε ευχαριστήσω για το (6), που πρώτη φορά ακούγεται τόσο έντονα.

      Σε βεβαιώνω ότι, από σχετικές συζητήσεις μου με φίλους μέσα στο ΠΑΣΟΚ, είναι αρκετοί εκεί που βλέπουν τον πραγματικό κίνδυνο, και θα συμφωνούσαν με μια τέτοια πρόταση, άσχετα με το πόσο είναι σήμερα δυνατόν να προωθηθεί κάτι τέτοιο.

    • Λάκωνας avatar
      Λάκωνας @ αλλενάκι 05/03/2010 16:59:26

      εντυπωσιάστηκα θετικότατα απο την αντίδραση της τοπικής (έστω κ αν είναι απλά μια σταγόνα που εύχομαι όμως να συμπαρασύρει κ άλλες τοπικές αλλά κυρίως δημοτικά συμβούλια ΄δημων κ κοινοτήτων)
      κ επίσης είμαι απόλυτα σύμφωνος με τον/την αλλενάκι κ θα ήθελα να προσθέσω μια ακόμα παράμετρο που περιέργως δεν έχει τύχει αναφοράς απο κανέναν
      ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ(;) ΣΤΡΑΤΟΣ
      αν δεν θέλουν να μπεί ως παράμετρος των κριτηρίων τότε ας θεσπιστεί ως μοναδικό κριτήριο η 2ετής θητεία όσων θέλουν να γίνουν ¨Ελληνες (κ τριετής τώρα που τα ξανασκέφτομαι καλά είναι...άντρες-γυναίκες)

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 05/03/2010 16:59:42

      Αγαπητέ Δρόμε εσύ το πρωτοδιατύπωσες εδώ και το ενέταξα στις προτάσεις και λάθος μου που δεν το ανέφερα καθώς το πρόσθετα, έχω συμπεριλάβει και την πρόταση του Ψυχραιμία φυσικά, χωρίς να τον αναφέρω, τον είχα αναφέρει την άλλη φορά.
      Ήθελα όμως να παρουσιάσω το σκελετό που έχουμε καταλήξει.

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 05/03/2010 22:49:32

      αλλενάκι καλά τα λες, αλλά είναι πολλά τα λεφτά από τους δουλέμπορους.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ αλλενάκι 06/03/2010 13:59:55

      Ορέστιε, νομίζω τα λεφτά από τους δουλέμπορες είναι το λιγότερο...

    • oxoxo avatar
      oxoxo @ αλλενάκι 08/03/2010 00:28:00

      Να γίνει "ακριβής ΑΠΟΓΡΑΦΗ όλων των ξένων που διαβιούν στη χώρα".
      Αυτό είναι κάτι αυτονόητο σε κάθε δυτικοευρωπαϊκή χώρα. Ο κάθε κάτοικος ημεδαπός και αλλοδαπός δηλώνεται επίσημα, τώρα στη δημοτική παλαιότερα στην αστυνομική αρχή, του διαμερίσματος κατοικίας του. Χωρίς αυτό το έγγραφο δεν μπορείς να έχεις τραπεζικό λογαριασμό, ασφάλιση υγείας, σύνδεση τηλεφώνου και μια σειρά άλλων κρατικών και μή παροχών. Στο σχετικό έντυπο πέραν των όσων αναφέρονται στο διαβατήριο ζητούν και τη δήλωση του θρησκεύματος.
      Όλα αυτά μηχανογραφούνται. Εάν παραδείγματος χάρη σε ελέχξουν στο δρόμο η ταυτοποίηση γίνεται διαδικτυακά.
      Αυτός είναι ένας τρόπος να γνωρίζει η δημοτική αρχή, το κράτος, ποιοί και πόσοι κατοικούν στη χώρα. Δίχως αυτό το έγγαρφο δεν μπορείς να ενοικιάσεις σπίτι.
      Επίσης το υπογράφει, όταν ενοικιάζεις, κι ο ιδιοκτήτης. Έτσι δε μπορεί να φοροδιαφύγει.
      Βέβαια αν εισηγηθεί κανείς κάτι τέτοιο στην Ελλάδα θα ξεσηκωθεί όλο το θολοκουλτουριάρικο κολωνάκι και η λαϊφσταϊλάδικη, βλαχομπαρόκ καμαρίλα του.
      Αυτό δεν είναι μόνο ένα στοιχείο ενδεικτικό της αταξίας και του μπάτε σκύλοι αλέστε, αλλά και του γενικότερης ανοργανωσιάς που διακρίνει το ελλαδικόν.
      ΥΓ:όσο για το 6ο (βάπτιση) που προτείνει το "αλλενάκι" (ως μέλος της ορθόδοξης εκκλησίας) δεν το θεωρώ προαπαιτούμενο. Η δημοκρατική πολιτεία διασφαλίζει σε κάθε πίστη τον ελεύθερο χώρο της. Για να κερδίσουμε στην πίστη μας αλλόπιστους ή κι άπιστους θα πρέπει να τους κεντρίσουμε τοο ενδιαφέρον. Κι αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο αν βιώνουμε και πράττουμε ορθόδοξα κι όχι ορθοδοξοκάπηλα!
      Ο όρος ότι θα πρέπει να ισχύουν οι ίδιες στρατολογικές διατάξεις για όσους αποκτούν την ελληνική ιθαγένεια, όπως και για τους λοιπού πολίτες, θα πρέπει να θεωρείται εκ των των ων ουκ άνευ.

  7. DrNo avatar
    DrNo 05/03/2010 16:10:43

    Μπράβο πρόοδος. Κι εγώ τους ήξερα για πειθαρχημένο στρατό πίσω από τον αρχηγό. Κάποιο λάκο έχει η φάβα

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ DrNo 05/03/2010 17:45:09

      όπως απέδειξαν οι εκλογές για αρχηγό στη ΝΔ, η βάση δεν σκέπτεται αναγκαστικά όπως η ηγεσία - την απασχολεί η ζωή, όχι η εξουσία

  8. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 05/03/2010 16:15:22

    Ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ Β΄ Πειραιά Γιάννης Διαμαντιδης ήταν ο εισηγητής του λαθρονομοσχεδίου. Επειδή η Β΄ Πειραιά είναι περιοχή με υψηλό ποσοστό λαθρομεταναστών (Πακιστανοί και Ρομά από Αλβανία κυρίως), να το λάβουν αυτό υπ' όψη οι πατριώτες ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εκλογές. Να τον ψηφίσουν τον κ. Διαμαντίδη οι Πακιστανοέλληνες της περιφέρειάς του. Μόνο!

  9. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 05/03/2010 16:37:22

    Υπάρχουν και σκεπτόμενοι εκεί μέσα πάλι καλά, αν ήταν ο Μπένυ τα πράγματα θα ήταν τελείως διαφορετικά, θα είχαμε γλιτώσει από την παιδική χαρά του Γιωργάκη

    • Orestios avatar
      Orestios @ «Κασσάνδρα» 05/03/2010 16:50:04

      Φαίνεται πόσο επαναστάτης είναι και ο χοντρός. Πήδα του λέει το GAP και κάνει την μπαλαρίνα.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ «Κασσάνδρα» 05/03/2010 16:55:05

      o Bενιζέλος μαζί με τον Κακλαμάνη συμφωνήσαν για το τζαμί στο Βοτανικό, στην καρδιά της αρχαίας Αθήνας

    • Orestios avatar
      Orestios @ «Κασσάνδρα» 05/03/2010 17:22:44

      Έτσι είναι ΒΚΣ. Ο Χοντρο Βενιζέλος είναι υπέρ των μεταναστών με τα χίλια.

  10. ΙΔ avatar
    ΙΔ 05/03/2010 16:37:42

    Αλλενάκι. Να αυτά για το πασόκ τώρα. Γιά ποιά βάπτιση των αλοδαπών μιλάs όταν ο αρχηγόs τουs είναι αβάπτιστοs.Αρχησαν οι αποδομητέs τηs παιδείαs τα κόλπα.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΙΔ 05/03/2010 16:55:51

      Τίποτα δεν έχει χαθεί ακόμα, πρέπει να υποστηρίξουμε αυτή την προσπάθεια γιατί μην ξεχνάμε τι εκφοβισμός πέφτει στο σχετικό θέμα.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΙΔ 05/03/2010 17:47:34

      χαχα.. μοναδική ευκαιρία γιαυτόν να βαπτισθεί και να μας πείσει για την ελληνική του ιθαγένεια

  11. Orestios avatar
    Orestios 05/03/2010 16:38:49

    Πω πω αντίδραση! Τρέμει η κυβέρνηση. χαχαχαχαχαχα

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ Orestios 05/03/2010 16:44:36

      Δεν είναι και λιγο μπορεί να μην αρκεί ας μην απαξιώνουμε όμως

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 05/03/2010 16:48:57

      Σε παρακαλώ Κασσάνδρα. Φτάνει ο εμπαιγμός.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Orestios 05/03/2010 16:54:28

      λυπάμαι που είσαι τόσο απορριπτικός Ορέστιε, αντιθέτως βρίσκω το κείμενο πολύ αξιόλογο, και, αν συνυπολογίσεις τον αγώνα που προηγήθηκε για να κατοχυρωθεί, εξαιρετικά ενδιαφέρον.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ Orestios 05/03/2010 17:11:29

      Συμφωνώ και επαυξάνω

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 05/03/2010 17:34:08

      Αν όμως τους είχε επισκεπτεί το GAP θα έβγαζαν ανακοίνωση υποστήριξης.

  12. F avatar
    F 05/03/2010 16:40:09

    Καὶ ἐπιπλέον ἄν περάσει ὁ νόμος, νὰ μὴν ἐφαρμοστεῖ στὴν πράξη καὶ νὰ πέσει σὲ ἀχρησ(τ)ία. Οὔτε ὁ πρῶτος θὰ εἶναι, οὔτε ὁ τελευταῖος.

  13. Στέργιος avatar
    Στέργιος 05/03/2010 16:50:29

    "3. Τα κριτήρια απονομής της ιθαγένειας πρέπει να είναι:

    α. Επαρκής γνώση της Ελληνικής γλώσσας, και Ιστορίας".


    Δύσκολα τα πράγματα για ανθρώπους σαν τον ΓΑΠ, τη Ρεπούση, τη Δραγώνα...

  14. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 05/03/2010 16:51:21

    Αλλενάκι,
    πολύ σωστά τό τοποθετείς τό θέμα,ιδιαιτέρως τά σημεία 1α,5 καί 6. Μετά από αυτό νά δής πώς θά αδειάση ή χώρα από αυτούς πού ήρθαν μέ πονηρό σκοπό.Θά φύγη ή σκαρταδούρα καί θά μείνη ό,τι καλό.
    Φοβάμαι όμως ότι ή αποστολή τού ΓΑΠ,είναι ΚΥΡΙΩΣ,ό αφανισμός τού Ελληνισμού,καί δέν θά ακούση τούς ψηφοφόρους του.Τώρα τί ανάγκη τούς έχει;τού έδωσαν 160 έδρες.Παρ'όλα αυτά,είναι καί οί μόνοι πού μπορούν νά κάνουν κάτι,κατά τό :ό τρώσας εαυτόν καί ιάσεται,οί υπόλοιποι θά τούς βοηθήσουμε.

    Υ.Γ
    Εχω πολλούς γνωστούς(καί στό σόι μου)Πασόκους,πού έχουν πάθει στήν κυριολεξία σόκ καί είναι υπέρμετρα εξαγριωμένοι.

  15. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 05/03/2010 16:54:18

    Καταπληκτικό κείμενο. Ορέστιε, ας μην τα απαξιώνουμε όλα. Μόνον οι Πασόκοι μπορούν αυτή την κρίσιμη στιγμή να βοηθήσουν την κατάσταση με το μεταναστευτικό (που είναι απείρως σοβαρότερο από την οικονομική κρίση).

    Πολύ σημαντικό αυτό που είπαν ότι "Η απονομή ιθαγένειας δεν είναι η λύση για την διασφάλιση των δικαιωμάτων των μεταναστών. Σκοπός της ιθαγένειας είναι να ορίσει το Ελληνικό έθνος". Μπράβο. Πραγματικά μπράβο. Δεν το έχω διαβάσει πουθενά αλλού, αλλά αποτελεί την πεμπτουσία όλης αυτής εδώ της ιστορίας.

    Φυσικά, η προϋπόθεση για τη βάπτιση πρέπει να τεθεί και δεν υπάρχει κανένας λόγος να φοβόμαστε να το πούμε. Άλλωστε, εδώ στα αντινέα διαβάσαμε ότι μέχρι σήμερα η επιτροπή πολιτογράφησης την χρησιμοποιεί ως άτυπο κριτήριο ελληνικής συνείδησης. Πρέπει να συνεχιστεί οπωσδήποτε να αποτελεί κριτήριο.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Επώνυμος 05/03/2010 17:03:22

      χαίρομαι πολύ που, την ίδια στιγμή, είπαμε τα ίδια στον Ο. Πραγματικά, οι δύο τελευταίες παράγραφοι του κειμένου τους είναι πρωτότυπες και ουσιαστικές.
      Και φυσικά, βάπτιση ? ΝΑΙ! (το είχαμε ξανασυζητήσει: αντί για επιλεκτική απόρριψη, που οδηγεί σε κατηγορίες ισλαμοφοβίας, επιβολή της προϋπόθεσης ένταξης στην πλειοψηφούσα θρησκεία).

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 06/03/2010 12:33:40

      Λυπάμαι που θα το επαναλάβω αλλά φαίνεται πως δεν έχουν καταλάβει οι κύριοι της Θεσσαλονίκης ότι είναι οι ίδιοι που έτρεχαν σαν παλαβοί για να εκλέξουν τον μοναδικό υποψήφιο GAP για αρχηγό τους.
      Είναι οι ίδιοι που με χαιρέκακο τρόπο κατέκριναν όσους τολμούσαν να αντιδράσουν στο παρελθόν σε τέτοιες αντεθνικές πράξεις.
      Είναι οι ίδιοι που έφεραν τα πράγματα εδώ που είναι σήμερα.
      Ήξεραν ποιό είναι το GAP, αλλά τους τύφλωσε ο πόθος για εξουσία.
      Είναι όμως και αμετανόητοι, γιατί αντί να πούν ένα ωραιότατο και ξεκάθαρο ΟΧΙ, διαπραγματεύονται την υποτέλεια.
      Γι' αυτό δεν μου κάνει εντύπωση η παραχωρητικότητα του GAP, σχετικά με τα νησιά μας. Θα ακολουθήσουν κι άλλες παραχωρήσεις χειρότερες για τους Θεσσαλονικείς.
      Και τότε θα τους δούμε να διαπραγματεύονται ξανά και ξανά, με το ίδιο σκεπτικό της υποτέλειας.
      Αν δεν ξεφύγουν από το λούκι αυτό, αν φοβούνται να εκφραστούν, αν δεν θέλουν να έχουν ταυτότητα, τότε θα παράγουν κείμενα ωραιοποιημένα πάνω στο ίδιο σκεπτικό. Αυτό της υποτέλειας.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Επώνυμος 06/03/2010 20:33:21

      Ορέστιε, μιλάς για μια οργάνωση βάσης - ο μαξιμαλισμός ποιόν ωφελεί αυτή τη στιγμή ? Και σίγουρα μιλάς για κάποιους που ζουν στο πετσί τους, πολύ περισσότερο από τους υπόλοιπους, τους άμεσους εθνικούς κινδύνους, γιαυτό και είναι πιο συνειδητοποιημένοι από το λοιπό ΠΑΣΟΚ, και από κάτι άλλους που ξέρουμε,σίγουρα. Γιατί απαξιώνεις τη φωνή τους ? Μονόλογο θα κάνουμε ?

  16. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 05/03/2010 16:56:21

    Αρχισαν τα όργανα στο Πασόκ γιά την ιθαγένεια....Μόλις όμως εξηγήσουν στους παρασινοχαχόλους την 'χρησιμότητα' του νομοσχεδίου,θα ηρεμήσουν τα πράγματα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 05/03/2010 21:07:40

      Νομίζω ότι την υποψιάζονται, δεν είναι χαζοί. Κι εδώ ακριβώς είναι που έχει σημασία η απόρριψη του λαθρονομοσχεδίου. Αποδεικνύονται πραγματικοί πατριώτες και είναι πάρα πολύ σημαντικό αυτό. Το χρειαζόμασταν να το αποδείξουν γιατί πολλές φορές με τη στάση τους μας έκαναν να αμφιβάλλουμε.

  17. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 05/03/2010 16:58:36

    ἀλλενάκι, εὖγε. Κυρίως τὸ (1). Εἶναι ἀδιανόητο νὰ προχωρεῖ τέτοιος νόμος πρὸς ψήφιση χωρὶς νὰ ξέρομε ποιοὺς, πόσους καὶ τί εἴδους ἀνθρώπους ἀφορᾶ.

  18. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 05/03/2010 17:01:18

    Ορέστιε,
    έχεις δή τήν ταινία "Φαντασία" τού Disney;Εκεί υπήρχε ένα χορευτικό,μέ ελέφαντες πού σάν μπαλλαρίνες χόρευαν τόν "χορό τών Ωρών" τού Πονκιέλλι.Ε!έτσι φαντάσου τόν Μπένυ αλλά μαζί μέ τόν Πάγκαλο!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Kὀριννα 05/03/2010 17:26:50

      Το θυμάμαι. Έτσι ακριβώς συμπεριφέρονται τα κήτη του κομματοκινήματος, ενάντια στην βούληση των ελλήνων. Όσο υπάρχουν άνθρωποι-θύματα, όπως αυτοί στη Θεσσαλονίκη, πάντα θα λειαίνουν τα κείμενά τους μιας και τους πούλησε ο χοντρός για μια υπουργική θέση.

  19. ΙΔ avatar
    ΙΔ 05/03/2010 17:18:40

    Ακούω αν ήταν ο Βενιζέλοs θα ήταν καλύτερα τα πράγματα και άλλα τέτοια ωραία.Πρώτον αυτόν μία μερίδα των χαχόλων τον γύρναγε απο χωρίον ειs χωρίον σαν γύφτικη αρκούδα και πότε ανακάλυπταν ότιέχει και άναν παπα ανύπαρκτο για να αποδείξουν την Ελληνικοτητά του.Το ίδιο με το Σημίτη.Ξεχάσατε τιs δηλώσειs του για τουs μαραθωνομάχουs. Ξεχάσατε τιs δηλώσειs του για την Εβραική Θεσσαλονίκη; ίδιοι είναι όλοι δεν έχουν καμία διαφορά.Και το λαθρονομοσχέδιο μονοκούκι θα το ψηφίσουν.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΙΔ 05/03/2010 17:53:41

      @ ΙΔ: ε λοιπόν, ακόμη κι αν το ψηφίσουν, εμείς θα συζητάμε και θα οργανώνουμε τη σκέψη μας γύρω από το σωστό, και σ΄αυτή την κατεύθυνση τόσο το κείμενό τους όσο και το σχόλιο από ΑΛΛΕΝΑΚΙ αποτελούν απαύγασμα επεξεργασμένης σκέψης και σχετικών συζητήσεων

  20. νικ καρας avatar
    νικ καρας 05/03/2010 17:38:37

    υγιεις αντιδραση μπραβο! το θεμα δεν εχει χρωματα οσο πιο γρηγορα το καταλαβουμε τοσο το καλυτερο!

  21. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/03/2010 18:06:22

    Μετά απο την ουσιαστικά απαγόρευση του εορτασμού της 25ης στο εξωτερικό και οι φαντάροι μας φέτος δεν δικαιούνται να γιορτάσουν το Ελληνικό Πάσχα με αρνιά κλπ. στις μονάδες λόγω λιτοτητας.
    Για λόγους μείωσης δαπανών.

    Αντ αυτού όμως το κονδύλι για τις επιτροπές πολιτογράφησης ΨΕΥΔΟελλήνων εγκρίθηκε και είναι 300.000 ευρώ ανά επιτροπή!

    ΝΤΡΟΠΉ!

  22. πολίτης avatar
    πολίτης 05/03/2010 18:07:42

    ΕΥΓΕ στην ΝΕ του ΠΑΣΟΚ Θεσσαλονίκης. Ευχαριστούμε που βάζετε τον ελληνικό λαό πάνω από το κόμμα. Αν ήταν έτσι όλο το ΠΑΣΟΚ θα το ψήφιζα κι εγώ.
    Ήταν το μόνο καλό νέο που άκουσα εδώ και μέρες.

  23. πολίτης avatar
    πολίτης 05/03/2010 18:09:12

    Συνεχίστε όμως, πείστε και άλλους, μην αφήσετε να περάσει. Έχει και ο λαός "κόκκινες γραμμές". Μόνο εσείς, οι στενοί κομματικοί του ΠΑΣΟΚ μπορείτε.

  24. man8os avatar
    man8os 05/03/2010 18:45:44

    Καιρος ηταν και το ΠΑΣΟΚ να ξυπνισει...

  25. zame avatar
    zame 05/03/2010 19:59:45

    Mπερδεψανε την Δημοκρατία με την Αυθάδεια....με αποτελεσμα τα ευνόητα , σθεναρά πρεπει να ξανα-διεκδικούνται .

  26. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/03/2010 20:11:19

    Ζωντανή απόδειξη ότι το διακομματικό "Πατριωτικό Κόμμα" του 80% υπάρχει, απλά πρέπει ΟΛΟΙ να χτυπήσουν το χέρι στο τραπέζι

  27. PANOS LAGOPOULOS avatar
    PANOS LAGOPOULOS 05/03/2010 20:31:08

    "ΒΕΝΙΖΕΛΟΜΥΡΙΖΕΙ ΜΕΤΑΞΩΤΑ" ,ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ....
    ΑΡΙΣΤΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΈΝΟ ΔΙΧΩΣ ΨΕΓΑΔΙ , ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΓΩΝΙΟΥΜΕ,
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΈΡΩ ΕΞΈΛΙΞΉ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ...

  28. Σεμελη avatar
    Σεμελη 05/03/2010 21:42:10

    EΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΩΝ ΕΧΟΥΝ ΕΣΤΩ ΛΙΓΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ!
    ΠΟΤΕ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΔΑΠΟ!!ΕΞΩ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΡΑ!!!!!

  29. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 05/03/2010 22:32:45

    Το κείμενο είναι σπουδαίο. Και οι προσθήκες από το Αλλενάκι εξαιρετικές.
    Με απασχολεί όμως ότι, αντίστοιχο κείμενο δεν είδα από την ΟΝΝΕΔ, αν και πιστεύω ότι δεν θα διέφερε πολύ.
    Επίσης δεν έχω καταλάβει γιατί δεν συναινεί στην συγκέντρωση υπογραφών για δημοψήφισμα η ΝΔ, κάτι που θα χαντάκωνε τελικά το Νομοσχέδιο. Σε τι αρκούν οι λεκτικές αντιρρήσεις;

  30. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 05/03/2010 23:36:47

    σχετικά με την &5 (για τον σκληρό πυρήνα της κρατικής υπόστασης) δείτε μια συζήτηση από νομικούς που μου δώσανε και αφορά τις Επιτροπές που θα λειτουργήσουν και ιδιαιτέρως για το "ανέλεγκτο" και τον ασκό του αιόλου που θα ανοίξει με δικαστήρια και προσφυγές (κοντολογίς και όσους θα κόβουν θα μπορούν στο τέλος και να την κερδίζουν την ιθαγένεια :!)
    http://xasodikis.blogspot.com/2010/01/blog-post_21.html

  31. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/03/2010 00:53:03

    Και που συγχαίρουμε την απόφαση της τοπικής του ΠΑΣΟΚ, τι αλλάζει; Μήπως πρόκειται αυτό να τους οδηγήσει στην απόσυρση του νομοσχεδίου; Δεν βλέπετε ότι δεν υπολογίζουν ΚΑΝΕΝΑΝ πια;

    Όταν ακόμα κι αυτός ο (θαμών του Jackson's) Παπουτσής φτάνει στο σημείο να παραλληλίσει τις ομιλίες του νεοφιλελεύθερου Σαχινίδη με τις "παραινέσεις" των Financial Times, δεν είναι προφανέστερον του προφανούς ότι οι προσωπικοί "μουτζαχεντίν" του Γιωργάκη μέσα στην κυβέρνηση θα προχωρούν σε όλα χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανέναν, και ότι δεν θα παραιτηθούν παρά μόνο όταν ολοκληρώσουν τη διάλυση της Ελλάδας;

  32. Έλλην του εξωτερικού avatar
    Έλλην του εξωτερικού 06/03/2010 01:25:09

    Ό,τι να είναι...

    Η διάλυση της Ελλάδος συντελείται από τους ίδιους τους Ελλαδίτες και όχι από τους μετανάστες.

    Φυσικά και έχουν δικαιώματα οι μετανάστες και πρέπει να τους αναγνωριστούν. Διαφορετικά θα συνεχίσουν να είναι 'ξένο σώμα'.

    Φυσικά και ευτυχώς δεν είναι όλοι οι Έλληνες χριστιανοί και δη ορθόδοξοι. Ούτε φυσικά είναι όλοι οι Έλληνες εθνικιστές και ρατσιστές. Ο σωστός άνθρωπος σέβεται και αγαπά όλους τους άλλους χωρίς διακρίσεις.

    Όπως έχουν επιτραπεί ελληνορθόδοξες εκκλησίες σε άλλες χώρες, έτσι πρέπει να επιτραπεί και σε εν Ελλάδι αλλόθρησκους να έχουν τους δικούς τους καθώς πρέπει χώρους λατρείας.

    Προσωπικά, με μεγάλη χαρά θα αποδεχόμουν δικαίωμα ψήφου (ως μόνιμος κάτοικος εξωτερικού και πλέον με ιθαγένεια της νέας μου πατρίδος) ώστε να μειωθεί ο αριθμός των ανθρώπων με παρωπίδες στο εκλογικό σώμα.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Έλλην του εξωτερικού 06/03/2010 17:38:49

      Ζωντανη ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ για την χωρα αποτελουν δυστυχως πολλοι μεταναστες (εκτος Ελλαδος) που εφυγαν απο τη χωρα κανοντας χρηση του Ελληνικου τους διαβατηριου και πολλες φορες αυτοαποκαλουνται Ελληνες. Ο κομπλεξισμος τους ειναι ΠΛΗΓΜΑ στο ιματζ της χωρας. For starters ..Πρεπει να σταματησουμε να αποκαλουμε/(αυτοαποκαλουμαστε) Ελληνες οσους απλα κατεχουν Ελληνικο διαβατηριο. Κατοπιν να ασχοληθουμε με τα κριτηρια χορηγησης ιθαγενειας και πολιτικων δικαιωματων στους εν Ελλαδι μεταναστες.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Έλλην του εξωτερικού 07/03/2010 14:50:43

      "Ούτε φυσικά είναι όλοι οι Έλληνες εθνικιστές και ρατσιστές".

      Να περάσω να πάρω κι ένα πιστοποιητικό φρονημάτων. Έτσι για σιγουριά...

  33. hnioxos avatar
    hnioxos 06/03/2010 02:35:28

    Με όλα αυτά τα παλαβά και φασιστικά που γράφονται δεν είμαι καθόλου περήφανος που είμαι Έλληνας γιατί με αυτό τον τρόπο μπαίνω στο ίδιο καζάνι με τους φασίστες και του Ελληναράδες. ΚΑλύτερη πατρίδα είναι η καρδιά...

  34. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 06/03/2010 03:20:24

    Εκπλήσσομαι ευχάριστα με τις τις θαρραλέες απόψεις που εκφράζονται από την Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Α’ Θεσσαλονίκης σε μια εποχή που η 'μόδα' είναι η ισοπέδωση του Ελληνισμού και η δημιουργία πολυπολιτισμικών μαζών. Ο κύριος Ραγκούσης μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσει και να δυσαρεστήσει τα αφεντικά του.

  35. zame avatar
    zame 06/03/2010 12:37:55

    αυτές ήταν & είναι οι ανεπαρκείς πολιτικές που δημιουργήσανε εθνικές επιθυμίες..καταφέρανε να μας την πούνε κιόλας δηλαδή...το να αγαπάς την πατρίδα σου είναι ένοχο ?.το να ζητάς το ευνόητο-(δημόσια ασφάλεια)κλπ...? η είσαι ακροδ...φασιστας..η ρατσιστης..και δεν ξέρω ποιον άλλο όρο θα επικαλεστούν...ε ναι ρε σεις είμαι όλα τα παραπάνω αν το θέλετε έτσι προκειμένου να βρω την ισορροπία μου .

  36. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 06/03/2010 15:33:09

    Μου φαίνεται τόσο ωραίο -και μάλιστα προερχόμενο από οργανωμένους ΠΑΣΟΚους- ώστε σκέφτομαι μήπως δεν είναι αληθινό. Μπράβο τους πάντως!

  37. extra muros avatar
    extra muros 06/03/2010 17:13:09

    Από τη στιγμή που είναι δεδομένο οτι ως χώρα δεν έχουμε την άνεση να φιλοξενήσουμε της γης τον κάθε πικραμένο, ας προσπαθήσει ο καθένας μας να φανταστεί λίγο το θέμα της μετανάστευσης-ιθαγένειας όπως θα σκεφτόταν ένας επιχειρηματίας για την επιχείρησή του. Οι παρομοιώσεις προφανείς νομίζω.

    Ο σωστός επιχειρηματίας πιστεύω θα διάλεγε προσωπικό το οποίο θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις υπάρχουσες και μελλοντικές ανάγκες, με λογικό κόστος. Δεν θα έπαιρνε κανέναν που θα υπήρχε πιθανότητα να βλάψει την επιχείρηση. Ο εργαζόμενος θα έπρεπε να μπορεί να συνεργαστεί άψογα με την ομάδα. Δεν θα έπαιρνε υπεράριθμο προσωπικό. Ο εργαζόμενος δεν θα έπαιρνε το μισθό του προκαταβολικά αλλά στο τέλος του μήνα. Και θα δικαιούνταν "bonus" μόνο αν το άξιζε.

    Είναι τουλάχιστον ευχάριστο και ελπιδοφόρο να διαβάζει κανείς την παραπάνω απόφαση της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Α' Θεσσαλονίκης.
    Το ερώτημα που τίθεται βέβαια είναι τί ακριβώς βάζει στη θέση της επιχείρησης ο επιχειρηματίας μας, η κυβέρνησή μας… την Ελλάδα ή το ΠΑΣΟΚ;

  38. fitsulas avatar
    fitsulas 06/03/2010 21:16:36

    Από το 2009 έχουν σταλεί επιστολές από όλες τις τοπικές της Κρήτης. Τα όργανα έχουν αρχίσει εδώ και καιρό.

  39. Mαρινα avatar
    Mαρινα 07/03/2010 12:45:02

    Ελλην του εξωτερικου,

    Ως ελληνιδα του εξωτερικου και ως φοιτητρια θεολογιας και θρησκειολογιας
    ειδικοτερα,θα ηθελα να σου πω οτι αποψεις σαν την δικη σου εχουν μονον οσοι δεν εχουν ιδεα για το περιεχομενο των διαφορων θρησκειων -ουτε καν της δικης τους,αν οι ιδιοι θρησκευονται- κι ετσι πιστευουν οτι ολες οι θρησκειες ειναι ισαξιες και πρεπει να τους παραχωρειται το ιδιο δικαιωμα εξασκησης παντου.

    Επι πλεον βγαζω το συμπερασμα οτι θα πρεπει ο ιδιος η να εχεις τα ματια σου ερμητικα κλειστα για τα σοβαρα προβληματα ενσωματωσης της συντριπτικης πλειοψηφιας των μουσουλμανων στην ευρωπη αλλα και αλλου, η ο ιδιος να εισαι μουσουλμανος η συνδεδεμενος με ατομο αυτης της θρησκειας, πραγμα που -στην τελευταια περιπτωση-δεν σου επιτρεπει να κρινεις με αντικειμενικοτητα τα πραγματα.

    Γιατι φιλε μου,πως να το κανουμε,ουτε οι χριστιανοι διαφορετικων δογματων,ουτε οι βουδιστες,ουτε οι ινδουιστες απασχολουν και προβληματιζουν σημερα εντονα τις δυτικες κοινωνιες,οπως τις απασχολει και τις προβληματιζει η ραγδαια αυξηση του ισλαμ και οι συνεπειες της σε ολα τα επιπεδα.

    Η θρησκεια του ισλαμ ειναι απο την φυση της αγρια και επιθετικη εναντια σε οτιδηποτε το διαφορετικο και δεν του παραχωρει κανενα ελεος.
    Εξ αλλου,προκειται για ενα καθαρα πολιτικοθρησκευτικο ολοκληρωτισμο- και οχι απλα για μια ακομα μια θρησκευτικη εκφραση.

    Δειξε μου λοιπον σε ποια χωρα υπαρχει μουσουλμανικη πλειοψηφια, ειρηνικη συνυπαρξη με τους αλλοθρησκους,προοδος και δημοκρατια!!!!

    • Έλλην του εξωτερικού avatar
      Έλλην του εξωτερικού @ Mαρινα 07/03/2010 17:00:34

      Αγαπητή Ελληνίδα του εξωτερικού,

      Ως φοιτήτρια θεολογίας και θρησκειολογίας έχεις σίγουρα μια συγκεκριμένη άποψη, καθ΄ όλα σεβαστή.

      Όμως η θρησκεία δεν είναι επιστήμη, δεν είναι κάτι το χειροπιαστό. Δεν είναι αλήθεια, αλλά δεν είναι και ψέμα. Είναι απλά μια κατάσταση ψυχική (φυσικά και δεν εννοώ ασθένεια) και προσωπική. Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να πιστεύει σε ό,τι θέλει αρκεί να σέβεται τους άλλους.

      Λογικά έχεις υπόψιν σου ότι ο Ισλαμισμός είναι σχετικά νέα θρησκεία. Ως τέτοια επιδιώκει (όχι φυσικά από μόνος του, αλλά κυρίως για λόγους κοινωνικο-οικονομικόύ ελέγχου) την εξάπλωσή του. Τα μέσα της εξάπλωσης πολλές φορές ξεπερνούν τα όρια του θεμιτού. Όμως αντίστοιχα, δεν πρέπει να λησμονούμε ότι και άλλες θρησκείες (και ο Χριστιανισμός φυσικά) κατά περιόδους υπήρξαν βίαιες τόσο στην εξάπλωσή τους (πχ. Σταυροφορίες) όσο και στην περαιτέρω επιβολή τους (πχ. Ιερά Εξέταση).

      Προσωπικά, θεωρώ χρέος μου να αντιμετωπίζω με σεβασμό αλλά και με κριτική όλες τις θρησκείες. Όλες έχουν θετικά και αρνητικά, αλλά οι πλειονότητα των αρνητικών δεν οφείλονται στην ίδια τη θρησκεία αλλά στην αντίληψή της από τον άνθρωπο, ένα ον μη τέλειο.

      Τελειώνοντας, να πω ότι είμαι Χριστιανός στην πίστη αλλά όχι με 'φανατισμό' και χωρίς παρωπίδες. Η πίστη μου είναι αληθινή αλλά δεν ακολουθεί κανόνες και υποδείξεις τρίτων. Κατ΄ εμέ, η θρησκεία δεν πρέπει να 'μπαίνει σε καλούπια'. Δεν υπάρχει σωστός και λανθασμένος τρόπος πίστης/θρησκείας, εφόσον δεν επηρεάζεις άλλους ανθρώπους.

      Στο τελευταίο σου ερώτημα αντιτάσσω: Στην Ελλάδα ή στη Ρωσία, με πλειοψηφία Χριστιανών Ορθόδοξων νομίζεις ότι υπάρχει δημοκρατία και πρόοδος;
      Στο Μεξικό, με πλειοψηφία καθολικών υπάρχει δημοκρατία και πρόοδος;
      Άρα το πρόβλημα δεν είναι η θρησκεία από μόνη της, αλλά ένα σύνολο παραγόντων και κυρίως οικονομικών συμφερόντων. Σχεδόν πάντα θα 'υπάρχει' (μέσω εφεύρεσης) τρόπος να διαιρείται ο κόσμος και η θρησκεία είναι ένα βολικό μέσον.

  40. Mαρινα avatar
    Mαρινα 08/03/2010 00:43:42

    Καλοπροαιρετα ολ' αυτα που λες,αλλα ο ρελατιβισμος στην περιπτωση του ισλαμ

    ειναι δυστυχως τεραστιο λαθος!!!!

    Μονο αν διαβασεις το κορανι και το χαντιθ θα καταλαβεις τι θελω να πω.

    Η βια του χριστιανισμου δεν βασιστηκε ουτε στο Ευαγγελιο ουτε στον Ιησου και την διδαχη Του.Η βια ομως του ισλαμ στηριζεται δυστυχως τοσο στο κορανι οσο και στο παραδειγμα του Μωαμεθ για του οποιου την ζωη μπορεις να ερευνησεις στο χαντιθ.

    Ο δε συγκριτισμος της ρωσικης και της ελληνικης δημοκρατιας με τα καθεστωτα του ισλαμοφασισμου παλι ατυχος,πολυ ατυχος,φοβαμαι.
    168.000 χριστιανοι εχουν κυνηγηθει,κακοποιηθει και σφαγιασθει απο το 2008 μεχρι το 2009 σε ολο τον μουσουλμανικο κοσμο και στην Κινα -αλλη ιστορια εκει- μονο και μονο γιατι ηταν χριστιανοι.

    Αλλα επιμενω,διαβασε τα ιερα βιβλια του ισλαμ για να καταταβεις τι θελω να πω.Αλλιως θα κανουμε απλως ατερμονες υποθετικες συζητησεις....

  41. Mαρινα avatar
    Mαρινα 08/03/2010 00:50:27

    Και κατι αλλο, λες -και πολυ σωστα- οτι ο καθε ανθρωπος μπορει να πιστευει οτι θελει αρκει να σεβεται τους αλλους....ΕΛΑ ΝΤΕ,ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΙΣΛΑΜ!!!!!
    Το ισλαμ αγαπητε δεν ανεχεται κανεναν γυρω του η στον χωρο του που να πιστευει κατι αλλο. Οσο μεγαλωνει ο αριθμος μουσουλμανων σε μια κοινωνια τοσο πιο αισθητο γινεται αυτο,ολη η ευρωπη αρχιζει και το αισθανεται πια.

  42. Mαρινα avatar
    Mαρινα 08/03/2010 01:14:48

    Επισης το γεγονος οτι καποτε οι αυτονομαζομενοι χριστιανοι-για μενα χριστιανος ειναι μονο αυτος που ακολουθει το παραδειγμα του Χριστου-εκαναν πολεμους και εγκληματα,δεν με κανει διολου να νιωθω υποχρεωμενη ν'αφησω το ισλαμ χωρις αντισταση να καταλαβει την χωρα μου και να υποδουλωσει ΞΑΝΑ τον ελληνικο λαο και κατα συνεπεια να δω τα παιδια των γνωστων και φιλων μου να κατασφαγιαζονται η να εξευτελιζονται απ τον καθε Αμπντουλ η Μουχαμετη,κατανοεις?
    Θα ηταν καθαρη παρανοια κατι τετοιο.

  43. άσχετη avatar
    άσχετη 08/03/2010 22:25:42

    καλησπέρα από βρυξέλλες όπου με τις εδώ στατιστικές μελέτες, το 17 τοις εκατό του πληθυσμού -μιλάω για την πρωτεύουσα- είναι μουσουλμάνοι....
    και όντως το διαπιστώνω κάθε μέρα στο δρόμο, στα καταστήματα, στο μετρό, με τις μαντήλες που φοράνε πάρα πάρα πολλές γυναίκες, κάθε ηλικίας, μέχρι και παιδιά 10 χρονών έχω δει προσωπικά. λίγο ακόμη και θα μπορώ να διακρίνω αν η άλλη είναι μαροκινή, τουρκάλα ή περσίδα από το είδος της μαντίλας και τον τρόπο που το δένει στο κεφάλι της

    εντωμεταξύ όλες αυτές οι μουσουλμάνες τριγυρίζουν στους δρόμους με τρία παιδιά και άνω, δύο να περπατάνε, ένα στο καρότσι, κι ένα στα προσεχώς -εντός 9μήνου!!

    πάντως να ξέρετε! το ισλάμ δεν βλέπει φίλους και εχθρούς, ούτε αντιπάλους και συμμάχους, ΒΛΕΠΕΙ ΜΟΝΟ πιστούς και καφίρ, με το δεύτερο όρο να είναι ό,τι πιο προσβλητικό και υποτιμητικό μπορείτε να φανταστείτε -εξ ου και το δικό μας ΄΄κάφρος΄΄...

    και όσο αυξάνουν ως ποσοστό του πληθυσμού, τόσο αυξάνονται οι απαιτήσεις τους, η επιθετικότητά τους, λεκτική και φυσική, η έλλειψη διαλλακτικότητάς τους...

    εδώ στις βρυξέλλες όλοι ζούμε σε γειτονικά ''γκέτο'' τρόπω τινά, οι βέλγοι στις γειτονιές τους, ή εκτός πόλης, οι νατοικοί και κοινοτικοί υπάλληλοι στις δικές τους, οι μουσουλμάνοι στις δικές τους και ούτω κάθ΄εξής. στις μουσουλμανικές γειτονιές δεν πατάς, κι αν βρεθείς κατά λάθος σε κοιτάνε με μισό μάτι, πώς είσαι ντυμένη, πώς κοιτάς, πώς περπατάς...

    αν δεν έκανε τόσο κρύο θα νόμιζα ότι είμαι στο κάιρο!!!

    επίσης, είναι πολύ δραστήριοι σε θέματα προσυλητισμού και είναι έτοιμοι να κόψουν και να ράψουν την αλήθεια κατά πώς τους βολεύει, ποντάροντας πάντα στην άγνοια του -αλλόθρησκου- συνομιλητή τους.

    ΘΑ ΣΑς ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ του Ισλάμ, για την αίσθηση δικαιοσύνης, για την καθαρότητα των ιδεών, για το υψηλό ήθος, αλλά δεν θα σας πουν τίποτε για την απίστευτη καταπίεση των γυναικών, για ξυλοδαρμούς, κλπ.

    ήδη στο ελληνικό διαδίκτυο υπάρχει η ιστοσελίδα greeksrethink.com όπου δίνουν δωρεάν το ηλεκτρονικό βιβλίο Top 7 Things Every Greek Muslim Must Know και το οποίο μας λέει τα εξής στις σελίδες 8 και 9 υπό το τίτλο: ΄΄οθωμανοί; δεν είναι αυτό που νομίζετε΄΄ : ΄΄κακώς σας είπαν ότι οι έλληνες έζησαν 400 χρόνια δουλείας, η αλήθεια είναι ακριβώς αντίθετη, οι οθωμανοί προστάτευαν τους έλληνες΄΄

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΣΠΑΣΤΕΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ....

    έχουμε να δούμε πολλά ακόμη, από τα καμώματα του αφελούς(;;;;) πρωθυπουργού ημών που θέλει να κάνει έλληνες συλλήβδην όλους τους μετανάστες για να ζήσουν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα....

  44. mirela avatar
    mirela 09/03/2010 19:39:42

    Na po stous filous pou syngrinoun tin Ollandia me tin Ellada pos oi Marokinoi pou zoune edo exoune ola ta anthropina dikaiomata isa me tous Ollandous kai pos oi Marokinoi pernoune epidomata ateliota aftoi kai i gynaikes tous pou fernoune apo to Marok pernoune epidomata kai ta paidia pou kanoun pernoun epidomata kai ta paidia pou exoun i "dylonoun" pos exoun sto Marok pernoun epidoma. Stin agora ergasias blepeis tous pantes pantou aneksartitos xromatos. kai aftoi oi anthropoi den ektimoun tin filoksenia ton Ollandon. theloun na epibaloun ton mouslimanismo,i gynekes kykloforoun me feretze sto Amsterdam kai prokaloun ton elefthero tropo zois ton Olandon... g'ayto oi Olandoi lene (mono stous marokinous) ftanei pia.
    I ellada einai poly thrasis na syngrinei tin symperifora tis me tous ollandous se ayto to thema
    Etsi k'allios.. eseeis kserete kalytera :)
    Kallo kouragio Ellines!!!!!!!!!!!!!!!!

  45. anonymous avatar
    anonymous 06/04/2010 15:00:47

    ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ
    Διδάσκω σε ΕΠΑΛ του Πειραιά στο οποίο φοιτούν πολλά Πακιστανάκια, Αλβανάκια και από λοιπές χώρες.
    Στα ΕΠΑΛ υπάρχουν πολλοί αλλογενείς μαθητές των οποίων οι γονείς μπήκαν παράνομα στο έδαφός μας και αυτό συμβαίνει γιατί δεν τα καταφέρνουν στο Γενικό Λύκειο και αναγκαστικά έρχονται σε εμάς.
    Όχι επειδή θέλουν να ειδικευθούν κάπου για να μπουν στην αγορά εργασίας, αλλά επειδή είναι δύσκολα (ακόμα τουλάχιστον) στο γενικό Λύκειο.
    Έτσι έχουμε αναγκαστεί να ρίξουμε τον πήχυ πολύ χαμηλά και να σβήνουμε και απουσίες πολλές φορές.
    Υπάρχει μεγάλη παραβατικότητα μέσα κι έξω από το σχολείο. Όσο και να προσπαθούν να μας πείσουν κάποιοι, ότι οι αλλοδαποί μαθητές είναι οι καλύτεροι, σας λέω υπεύθυνα ότι αυτό οφείλεται , κατά κύριο λόγο, στο ζήλο των Συριζαίων συναδέλφων να πριμοδοτούν με βαθμούς τα παιδιά αυτά, αδικώντας παράλληλα κάποια Ελληνόπουλα τα οποία βαθμολογούν αυστηρά ή κανονικά.
    Κατά καιρούς ρωτάω τους μαθητές μου, τι θα κάνουν σε περίπτωση πολέμου με την Τουρκία. Η απάντηση που παίρνω από τους Αλβανούς, Πακιστανούς και λοιπούς μαθητές είναι ίδια για όλους:
    - Εγώ, κυρία, είμαι μουσουλμάνος και η θρησκεία μου με υποχρεώνει να πολεμήσω στο πλευρό της Τουρκίας!
    Ισχύει και για κάποια Αλβανάκια που είναι βαπτισμένοι χριστιανοί. Κι αυτοί το ίδιο λένε, ΕΙΜΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΩ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ!
    Για να είμαι ειλικρινής τα ρώτησα κάποια φορά γιατί βαπτίστηκαν αφού δεν το πιστεύουν και μου απάντησαν:
    - Για να έχουμε επιπλέον βοήθεια από τη εκκλησία και για να κυκλοφορώ πιο άνετα στη χώρα σας. Προσέξετε τα λόγια παιδιού που είναι γεννημένο στην Ελλάδα: στη χώρα σας. Δεν την αισθάνεται δική του χώρα, αλλά ξένη!. Μου είπε ακόμα ότι όταν κυκλοφορούν στην Αλβανία, κρύβουν αυτά τα χαρτιά και παρουσιάζουν τα αληθινά!!!!! Μου είπε ότι έτσι κάνουν όλοι οι Αλβανοί!
    Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν αρπαχτεί Αλβανοί μαθητές με Ελληνόπουλα. Το θράσος των Αλβανών δεν περιγράφεται. Πολλά περιστατικά φθάνουν μέχρι το γραφείο όπου οι Αλβανοί μαθητές ξεσαλώνουν. Μια μέρα μπροστά μας, κάποιος Αλβανός μαθητής είπε ότι η μισή Ελλάδα είναι αλβανική και θα επιστρέψει στην Αλβανία! Αν τα λέει αυτά παιδί που γεννήθηκε εδώ, φανταστείτε τι θα λένε οι γονείς τους που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στην Αλβανία. Ο διευθυντής μας τους ρώτησε από πού το ξέρουν αυτό κι αυτοί απάντησαν με άνεση ότι το ότι η Αλβανία θα αποκτήσει και την υπόλοιπη Ήπειρο αλλά όχι αμέσως, τους το έχουν εγγυηθεί Αλβανοί που ζούνε στην Ελλάδα και «έχουνε πιάσει θέσεις» χωρίς να κατονομάσουν κανένα, βέβαια, αλλά είπαν ότι αυτό θα γίνει, γι αυτό τα άτομα αυτά πασχίζουν χρόνια τώρα να δοθεί ελληνική ιθαγένεια σε Αλβανούς!!!!
    Το ότι η Βόρειος Ήπειρος ήταν 4000 χρόνια ελληνική, ούτε που τους ενδιαφέρει καθόλου.
    Αυτούς τους ανθρώπους θα κάνουμε Έλληνες πολίτες; Για να μας δημιουργήσουν πρόβλημα - δήθεν μειονοτήτων - μέσα στην ίδια μας τη χώρα;
    Επίσης, τσακώνονται με Βορειοηπειρώτες μαθητές στους οποίους κάνουν φραστικές επιθέσεις με τα λόγια:
    - Ποιο πολύ μετράει ο δικός μου λόγος που είμαι ξένος από το δικό σου που είσαι Έλληνας! Με τα αυτιά μου το άκουσα.
    Το λειτούργημα που εξασκώ με υποχρεώνει να αντιμετωπίζω τα παιδιά όλα με τον ίδιο τρόπο, αλλά σκέφτομαι ότι αν οι Αλβανοί μας κοροϊδεύουν μέσα στα μάτια μας, τότε αυτά τα παιδιά που δεν αισθάνονται Έλληνες, μεθαύριο αν μπει η χώρα σε κίνδυνο, τι θα γίνει;
    ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΘΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ. ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ.
    Ιθαγένεια μόνο σε ομογενείς, σε κανέναν άλλο.
    Μ. Ι. Κ.
    Καθηγήτρια σε ΕΠΑΛ στον Πειραιά.

    http://deltio11.blogspot.com/2010/04/blog-post_4418.html

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.