#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/01/2011 20:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Άμεση θέσπιση ΑΟΖ

“Με ή χωρίς εσάς, θα πάρουμε ξανά τη Ελλάδα στα χέρια μας!...”



Την άμεση θέσπιση Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ) πρότεινε σήμερα από το Βήμα της Βουλής ο Πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς.

Ο κ. Σαμαράς τάχθηκε επίσης κατηγορηματικά κατά της συνεκμετάλλευσης στο Αιγαίο, απέρριψε την συζήτηση για την υφαλοκρηπίδα από μηδενική βάση, τάχθηκε εναντίον ενός δεύτερου σχεδίου Ανάν, ενώ για το Σκοπιανό υπενθύμισε την απόφαση Βουκουρεστίου που περιλαμβάνει μία ονομασία erga omnes χωρίς εθνολογικό προσδιορισμό.

Είπε μεταξύ άλλων στην ομιλία του ο πρόεδρος της ΝΔ:

«Σήμερα, από το επίσημο αυτό βήμα της Βουλής προτείνω να προχωρήσουμε άμεσα στην θέσπιση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης, της ΑΟΖ. Και στη συνέχεια να την οριοθετήσουμε. Με όσες παράκτιες χώρες της περιοχής έχουν επικάλυψη μαζί μας κι είναι έτοιμες να το κάνουν. Η Κύπρος το έκανε ήδη με το Ισραήλ, την Αίγυπτο και το Λίβανο. Εμείς μπορούμε να το κάνουμε άμεσα με την Κύπρο και να το προωθήσουμε με την Αίγυπτο και την Λιβύη. Η οριοθέτηση ΑΟΖ μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου ξεπερνά και το ανύπαρκτο «ζήτημα που έχει δημιουργηθεί τελευταία με το Καστελόριζο».

Στη συνέχεια απέρριψε τις θεωρίες περί ειδικού καθεστώτος του Αιγαίου και δήλωσε οτι θα ακυρώσει ως κυβέρνηση οποιαδήποτε συμφωνία αυτοπαραίτησης της Ελλάδας απο κυριαρχικά της δικαιώματα: “Κάποιες θεωρίες που ακούγονται παρασκηνιακά ότι το Αιγαίο είναι τάχα ειδικού καθεστώτος θάλασσα - “ημίκλειστη¨, ή όπως άλλως την αποκαλούν - είναι απαράδεκτες. Ισοδυναμούν με παραίτηση της Ελλάδας από τα δικαιώματά της ..αν κάποιοι αυτό σκέπτονται να το ξεχάσουν. Και το εννοώ. Οποιαδήποτε συμφωνία θα στηριζόταν σε αυτοπαραίτηση της Ελλάδας από όσα της αναγνωρίζει το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας για εμας θεωρείται άκυρη από τώρα. Κι αν υπάρξει θα την ακυρώσουμε μόλις αναλάβουμε την διακυβέρνηση της χώρας. Μιλημένα – ξηγημένα”.

Τόνισε επίσης και εξήγησε την κατηγορηματική αντίθεσή του στην “συνεκμετάλλευση”

Στην αρχή της ομιλίας του ο κ. Σαμαράς ανέφερε ότι ζήτησε την προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στην Βουλή για τα Εθνικά Θέματα, “για να υπογραμμίσω ότι δεν δεχόμαστε να χρησιμοποιηθεί η οικονομική κρίση ως μοχλός πιέσεων, ούτε ως πρόσχημα, για υποχωρήσεις στα εθνικά θέματα”, αλλά και “για να προειδοποιήσω ότι τα εκβιαστικά δίλημμα και οι δήθεν μονόδρομοι…οδηγούν σε παράλυση της χώρας και σε διάλυση της κοινωνίας..”

Αναλύοντας την στρατηγική Νταβούτογλου είπε: “Η νέα στρατηγική της Άγκυρας κινδυνεύει να δημιουργήσει περισσότερους αντιπάλους, παρά φίλους για την Τουρκία. Να ανοίξει περισσότερα μέσα από όσα μπορεί να κρατήσει”. Παρόλα αυτά η νέα στρατηγική της Τουρκίας δημιουργεί πλέον και νέες ευκαιρίες για εμάς, για παράδειγμα η στενότερη συνεργασία με το Ισραήλ, χωρίς όμως να αλλάξει η παραδοσιακή πολιτική στήριξης των Παλαιστινίων να αποκτήσουν δικό τους κράτος, όπως τόνισε κατηγορηματικά.

Αναφερόμενος στην επίσκεψη Παπανδρέου στο Ερζερούμ όπου μίλησε σε σύνοδο Τούρκων πρέσβεων εξέφρασε την ελπίδα: «… κάποια στιγμή, να βρείτε κ. Παπανδρέου, καιρό να μιλήσετε και με τους… Έλληνες διπλωματικούς!»

Για την ομιλία του κ. Παπανδρέου στο Ερζερούμε είπε: “…όταν μίλησε δημόσια στο τουρκικό ακροατήριο, είπε τις γνωστές θέσεις της Ελλάδας. Κι αυτό προβλήθηκε, περίπου ως, ως εθνικό κατόρθωμα! Τα αυτονόητα είπε. Αλίμονο κι αν δεν τα έλεγε. Όμως την ώρα που βρισκόταν ο πρωθυπουργός στη Τουρκία, τα μαχητικά αεροσκάφη έκαναν κόσκινο τον εναέριο χώρο μας.Κι αυτό δεν ήταν κατόρθωμα. Ήταν πλήγμα για το κύρος της Ελλάδας.!»

Για την πρόταση Δρούτσα να πραγματοποιηθεί Σύνοδος- Κορυφής Τουρκίας-ΕΕ παρατήρησε: « Το θεωρώ μεγάλη «εκδούλευση» στην Τουρκία! Διότι Σύνοδοι Κορυφής δεν γίνονται με χώρες που θέλουν να ενταχθούν στην Ένωση. Γίνονται μόνο με μεγάλες χώρες που η Ευρωπαϊκή Ένωση τις αναγνωρίζει ως «στρατηγικούς εταίρους» όπως η Ρωσία και η Κίνα. Ουσιαστικά ,ο κ. Δρούτσας πρότεινε την αναβάθμιση της Τουρκίας σε «στρατηγικό εταίρο» της Ευρώπης!». Και αναφερόμενος στη μυστική διπλωματία ανέφερε χαρακτηριστικά: « Εγώ αποδοκιμάζω τη μυστική διπλωματία . Σας επισημαίνω, ότι δημιουργεί περισσότερη καχυποψία μέσα στη χώρα, παρά καλό κλίμα με τους απέναντι”.

Για το σχέδιο Ανάν είπε:

«Το σχέδιο Ανάν δημιούργησε ένα νομικό τερατούργημα, που δεν επέτρεπε να λειτουργήσει δημοκρατικό πολίτευμα. Εσείς ο ίδιος, κ. Παπανδρέου, μας παρουσιάζατε το σχέδιο Ανάν ως «μονόδρομο», ως μόνη «εφικτή λύση»… η νέα δημοκρατία.. αρνήθηκε τον εκβιασμό. Και στήριξε την απόφαση του Τάσου Παπαδόπουλου, να απορρίψει το σχέδιο Ανάν. Ο κυπριακός Ελληνισμός καταψήφισε τότε, πανηγυρική, το σχέδιο εκείνο απορρίπτοντας τους εκβιασμούς.

Και, «ω του θαύματος»! Η Κύπρος δεν «καταστράφηκε»! Δεν έμεινε έξω από την Ευρώπη. Σε λίγες εβδομάδες μετά το βροντερό ΟΧΙ των Ελληνοκυπρίων, έγινε πλήρες μέλος της Ευρώπης!»

Μιλώντας επίσης για την περίοδο 2004-2009 ο κ. Σαμαράς αναφέρθηκε και στη Σύνοδο του Βουκουρεστίου:

«Στο Βουκουρέστι, έθεσαν (οι κυβερνήσεις της ΝΔ) τις «κόκκινες γραμμές» για το Μακεδονικό. Και τότε υπήρξαν πολλοί που κραύγαζαν ότι η υπόθεση ήταν πια «χαμένη» κι ότι αν επέμενε η Ελλάδα , θα υφίστατο τάχα, «διεθνή απομόνωση»!

Κι όμως! Η Ελλάδα ξεκαθάρισε την θέση της , διευκρίνισε ότι θα δεχθεί ένα όνομα για κάθε χρήση-erga omnes- απέκλεισε τον εθνολογικό προσδιορισμό του γειτονικού κράτους με όνομα που παραπέμπει σε αλυτρωτικές αξιώσεις σε βάρος της , παραμέρισε όλες τις προτάσεις για «διπλές» και «τριπλές ονομασίες» κι έβαλε βέτο για την ένταξη της FYROM και στο NATO και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αντί να «απομονωθεί» από τους εταίρους και συμμάχους της η Ελλάδα πέτυχε στο Βουκουρέστι να υποστηριχθεί από τους περισσότερους.

Για μίαν ακόμα φορά οι «Κασσάνδρες» διαψεύστηκαν”

“Με ή χωρίς εσάς, θα πάρουμε ξανά τη Ελλάδα στα χέρια μας!...”

Στη συνέχεια αναφέρθηκε διεξοδικά και στη διεθνή διακυβέρνηση:

«Το ιδεολόγημα της «διεθνούς διακυβέρνησης»  απονομιμοποιεί το πολίτευμα. Αποδυναμώνει τη δημοκρατία.  Διαλύει την κοινωνική συνοχή και απονευρώνει τη διακυβέρνηση…Το μεγάλο ζητούμενο σήμερα είναι να ξαναπάρουμε τη Ελλάδα στα χέρια μας !»

Και ολοκλήρωσε λέγοντας τα εξής:

--Σας καλώ να απορρίψετε όλες τις «φαεινές ιδέες» ορισμένων που θα ήθελαν να διαπραγματευτούμε την υφαλοκρηπίδα «από μηδενική βάση».  Τι θα πει «μηδενική βάση»; Ότι θα κάνουμε πίσω από τη νομική βάση που υπήρχε ως τώρα; Δηλαδή θα παραιτηθούμε από το Διεθνές Δίκαιο της θάλασσας που μας ευνοεί;»….

-  Σας καλώ «…Να δείξετε υπερβάλλοντα ζήλο για το θέμα των λαθρομεταναστών!...

--Σας καλώ να ζητήσουμε όλοι μαζί την επαναπροώθηση των λαθρομεταναστών. Που την υπέγραψε η Τουρκία, αλλά δεν την τήρησε ποτέ…

--Σας καλώ να θεσπίσουμε και να διακηρύξουμε αμέσως Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη. Και να προχωρήσουμε αμέσως μετά στη οριοθέτηση της με την Κύπρο και με όποια άλλα κράτη προσέλθουν να το λύσουμε διμερώς.

--Σας καλώ να παραμείνουμε αμετακίνητοι στις «κόκκινες γραμμές» της εξωτερικής μας πολιτικής: Στο Αιγαίο, στην Κύπρο, στο Σκοπιανό και σε ότι αφορά την ασφάλεια, την ευημερία και τα δικαιώματα του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού.

Σας καλώ να τα κάνουμε όλα αυτά μαζί.

Πρέπει να ξαναπάρουμε τη χώρα στα χέρια μας.

Αλλά αν δεν το δεχθείτε, αν επιμείνετε στα αδιέξοδά σας, με ή χωρίς εσάς, θα πάρουμε ξανά τη χώρα στα χέρια μας…

“Με ή χωρίς εσάς, θα πάρουμε ξανά τη Ελλάδα στα χέρια μας!...”

Διαβάστε εδώ ολόκληρη την ομιλία

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/01/2011 20:08:41

    Σωστος!!! αλλα αυτο το "προτεινω" ειναι ελαφρυ !! οι ΑΟΖ ειναι ζωτικης και Εθνικης σημασιας και δεν χωρανε "προτεινω".
    "Θετω Θεμα ΑΟΖ και σας φερνω μποστα στις ευθυνες σας... θα σας ελεγξω μεχρι τελους.." Να δωθει και εντολη στους τομεαρχες να το απαιτουν καθε μερα σε ολα τα ΜΜΕ.

    ΠΠ

    • factorx avatar
      factorx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/01/2011 20:14:55

      ΠΠ συνελθε και μην το παιζεις Κατακαημένος. αντιπολιτευση ειναι

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ factorx 24/01/2011 20:24:03

        χαχα ρε συ αν ηταν οι ΠΑΣΟΚΟΙ αντιπολιτευση θα ειχαν καταλαβει την Κων/λη τωρα... πλακα μου κανεις?? αν δεν νοιωθουν την ανασα του Αντωνη καθε μερα σε οποια μακακια πετανε για σταχτη... τα ΜΜΕ θα το παρουν δεμενο και θα το πουλησουν στην Αμβερσα διαμαντι-ΓΑΠ.

        πχ οταν ζητησε ελεγχο του ποθεν εσχες απο 74 μεχρι σημερα!!! εκανε το σωστο !!! και με τροπο........ εκει στα πρακτικα!
        Το ΓΑΠ απαντησε για ανυπαρκτα φαντασματα !!! το πιανεις?...

        ΠΠ

    • tiramola avatar
      tiramola @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/01/2011 20:39:24

      Περίμενε ΠΠ, αφού συνεχίζεται...
      Χειροκροτάς μιά και καλή

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ tiramola 24/01/2011 20:48:11

        ψαξε βρες... εσυ π εχεις τις ακρες με το ΠΑΣΟΚ.. ποσα $$ εχασε το Ελληνικο Δημοσιο απο τις υπερτιμολογησεις των επιμαχων για να βγουν τα μαυρα της Μιζενς.. και θα σε κανω Θεο !! θα γινω τραγουδιαρης..
        βρες μου την ταμπακιερα ρε τιραμολα...
        "Χασαμε τοσα", "τοσα ζητουμε ως αποζημιωση" . απλα πραγματα.

        ΠΠ

        • neotera avatar
          neotera @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/01/2011 21:04:49

          Απλώς έδωσαν πράσινο φως οι αμερικάνοι για την οριοθέτηση στο Αιγαίο μετά την απόφαση να προχωρήσουν στην εκμετάλευση των ενεργειακών του κοιτασμάτων, τα οποία είναι γνωστά απο τα 50'ς όπως είπε και ο Καρατζαφύρερ. Η τακτική που ακολουθήθηκε είναι η πιό μπανάλ ορθόδοξη. Το θέμα της ΑΟΖ έφερε η αξ/κή αντιπολίτευση, συμφώνησαν όλες οι πτέρυγες ότι ώρα είναι, βεβαίως με τον τρόπο τους. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η τοποθέτηση του ΚΚΕ και της Παπαρήγας στο θέμα αυτό... Τρέχω να τα γράψω !

        • tiramola avatar
          tiramola @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/01/2011 21:28:11

          Για περίμενε να δούμε τι θα απαντήσει η εταιρεία στον Παμπούκη και βλέπουμε.
          Θέλω να πιστεύω ότι έχει ψωμί ακόμη.

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ tiramola 24/01/2011 21:50:29

            περιμενεις ν απαντησουν??? καμια τυχη !... ειναι οργανωμενο το εγκλημα τιραμολα...

            ΠΠ

    • Περδικιδης Βασιλειος avatar
      Περδικιδης Βασιλειος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/01/2011 22:32:34

      Π.Π ΨΗΦΙΖΩ!!!ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ;;;ΔΕΝ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΖΑΒΑΡΑ;;;<>!!!Ο ΚΟΜΠΟΣ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΧΤΕΝΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.ΤΙΘΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΟ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥ..............ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ!!!!!!!!!!!!

  2. Δόκ avatar
    Δόκ 24/01/2011 20:22:09

    Μπράβο !

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 24/01/2011 20:39:09

    άντε μπράβο

  4. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 24/01/2011 20:39:17

    Ως εδώ πολύ καλά!

  5. Aris. A avatar
    Aris. A 24/01/2011 20:40:15

    Ο Σαμαράς ήταν πολύ καλός πολύ ήρεμος και σαφής.

  6. Aris. A avatar
    Aris. A 24/01/2011 20:49:07

    Καλά ο Παπανδρέου δεν δευτερολόγησε ;;;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Aris. A 24/01/2011 20:50:18

      αργουν οι σημειωσεις.. ειναι και λαιβ.. χαχαχααα

      ΠΠ

      • effie B. avatar
        effie B. @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/01/2011 08:24:55

        Ο ΓΑΠ κατα τη διαρκεια της δευτερολογιας ειπε το εξης αμιμητο: "...οπως θυμαται ο κ. Παγκαλος και ο ...αειμνηστος κ. Κρανιδιωτης...."
        Ουδεν σχολιον!!!!

  7. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/01/2011 20:49:40

    Οτι σηματικοτερο εχει πει ο Αντωνης..... αποψη μου..!

    ΠΠ

  8. ΝΙΚ ΚΑΡΑΣ avatar
    ΝΙΚ ΚΑΡΑΣ 24/01/2011 20:50:27

    kalos!

  9. kastroHEL avatar
    kastroHEL 24/01/2011 20:56:29

    ετσι προεδρε ευγε!!!!

  10. ΠαναγιώτηςΖ avatar
    ΠαναγιώτηςΖ 24/01/2011 20:59:33

    Πολύ καλές και σωστές οι προτάσεις και θέσεις του Προέδρου. Ελπίζω να υποστηριχθούν και να στηριχθούν, καταρχάς , και από τα υπόλοιπα στελέχη (τομεάρχες - βουλευτές και όχι μόνο).

  11. φωτεινη avatar
    φωτεινη 24/01/2011 21:01:42

    καλα δεν αφησε και τιποτα.μεχρι και τα ξεπερασμενα ιδεολογηματα για παγκοσμια διακυβερνηση.συγγνωμη για την εκφραση,αλλα τον εκανε «ρομπα».

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ φωτεινη 25/01/2011 00:36:32

      Αυτο ηταν το καλυτερο σημειο.Προτεινω στη ΝΔ να καθιερωσει για σλογκαν "οχι στη παγκοσμια κυβερνηση¨.Ο καθενας θα νομιζει διαφορα και οταν οι δηθεν σοβαροι θα μιλουν για συνωμοσιολογια και λαικισμο και ρωτουν τι εννοει η απαντηση θα ειναι ρωτηστε τον Παπανδρεου τι ειναι.Εμεις παντως ειμαστε κατα.

  12. Zio avatar
    Zio 24/01/2011 21:04:04

    το βροντερό ΟΧΙ στο Ανάν να μην έλεγε, δίνοντας θάρρος στον δρούτσα να το παίζει κοκοράκι.

    • yossarian avatar
      yossarian @ Zio 24/01/2011 21:39:54

      ΠΟΙΟ ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΟΧΙ!
      Ο ΠΡΕΣΒΗΣ ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΝΔ,
      ΣΤΗΡΙΖΕ ΣΤΟ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ!!!!

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ yossarian 24/01/2011 23:13:11

        Εισαι καλά χριστιανέ μου.

        Ο πρέσβης Ζαχαράκις είναι από τους πλέον πολέμιους της ενδοτικής γραμμής στα εθνικά θέματα.

        Θεωρείται ιδιαίτερα σκληρός για αυτό αποκλείστηκε και από ευρωβουλευτής και από ΓΓ του υπουργείου εξωτερικών επί Καραμανλή.

        • yossarian avatar
          yossarian @ Aris. A 25/01/2011 13:28:16

          ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΣ.
          ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΘΥΜΑΤΑΙ Ο ΡΕΤΖΙΝΑΛΤ ΜΠΑΡΤΟΛΟΜΙΟΥ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ.
          ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ
          ΜΕΝΟΥ Ν ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ...

  13. ΚΜ avatar
    ΚΜ 24/01/2011 21:04:20

    Καλή κίνηση που εξυπηρετεί τα εθνικά μας συμφέροντα, στο βαθμό που δυσχεραίνει την εκχώρηση της κατά θάλασσα εθνικής μας κυριαρχίας επί ΓΑΠ.

    Αύριο κιόλας, πάω στοίχημα ότι θα ακουστούνε επικρίσεις κατά της προτάσεως αυτής, από τα ίδια παπαγαλάκια που φοβέριζαν τους Κυπρίους ότι θα πάθουν διάφορα άν απορρίψουν το Σχέδιο Αννάν.

  14. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 24/01/2011 21:05:31

    Mίλησε ως Εθνικός Ηγέτης.
    Που δεν προσπαθεί απλά να καταγράψει τις ΑΡΙΣΤΕΣ απόψεις του αλλά τον ενδιαφέρει και να μη τορπιλίσει την Εθνική συνενόηση, απαραίτητη προϋπόθεση για χάραξη Εθνικής στρατηγικής.
    Βέβαια ο Δρούτσας μίλησε από προκατασκευασμένο κείμενο που είχε προεξοφλήσει ότι η ομιλία Σαμαρά θα ήταν πολεμική.
    Δεν είχε την ικανότητα να αλλάξει τη δομή του κειμένου που απευθύνετο στο Σαμαρά και μας είπε περίπου τα εξής: "βεβαίως ο Κος Σαμαράς δεν είναι αυτή τη στιγμή στην αίθουσα, αλλά αν ήτανε θα του έλεγα , κύριε Σαμαρά κ.λ.π
    Κωμωδία!!!

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 24/01/2011 21:06:51

      Υ.Γ
      Γειά σου Χρύσανθε.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΣΟΝ ΠΕΝ 24/01/2011 22:09:23

      Είπε τέτοιο πράγμα?
      Τί είναι τούτοι ρεεεεεεεεεεεεεεεεεε
      Αυτούς έχουμε για να υπερασπίζονται το Ελληνικό Έθνος?

  15. φωτεινη avatar
    φωτεινη 24/01/2011 21:12:45

    τον αναν ο παπανδρεου τον εκανε γαργαρα?

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ φωτεινη 24/01/2011 21:32:43

      Εδώ ξέχασε και που υπάρχουν τα λεφτά... :lol:

  16. Petros avatar
    Petros 24/01/2011 21:16:41

    Εκπληκτικός Σαμαράς στην πρωτομιλία.
    Η απόλυτη Εθνική Στρατηγική για τον 21ο αιώνα.

  17. Orestios avatar
    Orestios 24/01/2011 21:25:50

    Κάτι προσπαθούσε να ψελίσει το GAP αποδυναμωμένο πια έχοντας απομείνει απομεινάρι μιας άλλης εποχής.
    Ανίκανο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των καιρών, κρύβεται πίσω από επικοινωνιακά κόλπα που τον ππαρουσιάζουν σαν ατρόμητο και θαραλλέο.
    Όλοι όμως ξέρουμε πόσο δυσανεκτικός είναι σε ότι Εθνικό αφορά την Ελλάδα.

  18. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 24/01/2011 21:25:57

    Τι έγινε και δεν ακουγόταν όταν άρχισε τη δευτερολογία του ο κ. Παπανδρέου;
    Αληθεύει οτι η μικροφωνική εγκατάσταση της Βουλής είναι SIEMENS;

    • Wolf avatar
      Wolf @ Κώστας Ροδινός 24/01/2011 22:37:50

      Όλα Siemens, είναι εκεί μέσα Κώστα!!! Όλα όμως.

  19. φωτεινη avatar
    φωτεινη 24/01/2011 21:31:51

    χα χα.το κανανε επιτηδες μεχρι να βρουνε τι θα επρεπε να απαντησει...ξαναγραφουνε το λογο του.

    • Orestios avatar
      Orestios @ φωτεινη 24/01/2011 21:39:02

      lol
      Άλλων σκέψεις λαλεί.

  20. pikras57 avatar
    pikras57 24/01/2011 21:37:51

    ΓΑΠ:
    ...θυμάται ο κ. Πάγκαλος, ο αείμνηστος κ.Κρανιδιώτης...

    τέλεια σύγχυση!

  21. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 24/01/2011 21:44:47

    Ο Παπαχελάς στο Σκαϊ πριν από λίγο σχολίασε τη συζήτηση στη Βουλή:

    - Και οι δύο (Σαμαράς - Παπανδρέου) έπαιξαν το ρόλο τους
    - Λίγο πολύ ακούσαμε το "βυθίσατε το χόρα", ώστε να διαπραγματεύεται ο ΓΑΠ.
    - Η Ελλάδα δε μπορεί να προχωρήσει στην ΑΟΖ χωρίς την Τουρκία

    Συνεχίζοντας στο δελτίο ειδήσεων, η παρουσιάστρια του ζήτησε να σχολιάσει τη σχέση ΑΟΖ - Καστελόριζου. Αυτός απάντησε τα εξής:

    "Υπάρχουν δυο σχολές. Η μια λέει ότι το Καστελόριζο έχει υφαλοκρηπίδα (για ΑΟΖ σε ρώτησε Αλέξη!).
    Η άλλη σχολή λέει ότι δίπλα στο Καστελόριζο υπάρχουν τα Τουρκικά παράλια (!), με μεγάλο πληθυσμό (!) και εμπορική δραστηριότητα (!)."
    Και συνέχισε λέγοντας ότι αν το θέμα πάει στη Χάγη, δεν είναι σίγουρη η απόφασή του.

    Γιατί αυτά τα σχόλια του Παπαχελά μου θυμίζουν Νταβούτογλου και State Department;

  22. Ηλίας avatar
    Ηλίας 24/01/2011 21:46:07

    Μπράβο στον Σαμαρά για την ΑΟΖ και γοα το οτι ανεφερε την Κυπρο ως γειτονικη ΑΟΖ. Έχει σημασία.

  23. ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ avatar
    ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ 24/01/2011 21:51:33

    Είναι χωρίς αμφιβολία η καλύτερη μέχρι σήμερα παρουσία Σαμαρά στη Βουλή. Αυτά πρέπει να λένε και οι τομεάρχες κάθε μέρα. Να χτυπάνε την πασοκολαγνεία των Μ.Μ.Ε. σα χταπόδι ..... Ώστε στις επόμενες εκλογές να πιούμε και τα ουζάκια (μαζί με το χταπόδι) !!!

  24. Νίκος avatar
    Νίκος 24/01/2011 22:02:07

    Η άρνηση ΑΟΖ για το Καστελλόριζο απο την Τουρκία έχει σκοπό την οριστική στρατηγική περικύκλωση της Ελλάδας και αποκοπ'η της απο την ανατολική μεσόγειο.
    (Παρακιννυνευμένη) πρόβλεψη: Εφ' όσον η Ελλαδική κυβερνώσα κλεπτοκρατία δεν θα συμφωνήσει και υποταχθεί (δεν τόχουν και σε τίποτα, θυμάστε τα Ύμια) συμφωνώντας με αποκλεισμό του, θα πολεμήσουμε γι' αυτό το θέμα, να με θυμάστε.

  25. yossarian avatar
    yossarian 24/01/2011 22:05:11

    ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΡΙΕΣ;
    ΟΤΑΝ Ο ΜΗΤΣΟΤΟΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΝ ΓΡΥΛΑΚΗ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΔΙΣ
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ..ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΗΤΑΝ;
    Ή ΤΟΤΕ ΗΣΟΥΝΑ ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΑΙ.
    'Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΗΤΣΟΤΟΣ ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΝΔ;

  26. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 24/01/2011 22:06:49

    Ναι! Αυτά τα στεντόρεια μηνύματα προσδοκά να ακούει ο Ελληνικός Λαός από τον Σαμαρά.

  27. leste avatar
    leste 24/01/2011 22:14:34

    Σαμαράς πολύ καλός και σαφής. Επικροτώ την υπεράσπιση της εξωτερικής πολιτικής Καραμανλή .

    Τι είπε πάλι αυτό το Δρούτσα;
    Ο μεγαλοκαθηγητής εξ Αυστρίας έδωσε ρεσιτάλ και ανάμεσα στα άλλα δήλωσε ότι τι βέτο στο Βουκουρέστι έκανε περισσότερο κακό παρά καλό.

    • Orestios avatar
      Orestios @ leste 24/01/2011 23:03:08

      Ο Δρούτσας έχει πτυχίο?

      • loretta avatar
        loretta @ Orestios 25/01/2011 00:29:11

        ....ναι πτυχιο BUTLER απο την σχολη international butler academy...our goal is to serve you !!

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ loretta 25/01/2011 01:13:26

          Πολυ καλό!!!

          • loretta avatar
            loretta @ ΒΙΣ 25/01/2011 01:20:05

            ...αγαπητε ΒΙΣ...η συκγεκριμενη σχολη οι προυποθεσεις για να την παρακολουθησεις ειναι οι παρακατω...και στις παραθετω..What is required to join The International Butler Academy?
            Except for a working knowledge of English, no previous training or experience is required. Gender and age are not important either. What is very important however, is having a service oriented attitude and the right personality. !!!

            Ε δεν ειναι οτι πρεπει ???

      • yossarian avatar
        yossarian @ Orestios 25/01/2011 08:38:26

        Ο ΔΡΟΥΤΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΤΗΣ ΒΙΕΝΗΣ.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ leste 25/01/2011 01:13:00

      Αφού δεν είναι καν διδάκτωρ, τι μεγαλοκαθηγητής; Τώρα εκπονεί τη διατριβή του.

      • leste avatar
        leste @ ΒΙΣ 25/01/2011 17:48:53

        Το σχόλιο ήταν ειρωνικό (όποτε έχω επιχειρήσει να βάλω εισαγωγικά η λέξη εξαφανίζεται) για έναν άνθρωπο που προσπάθησε να αυτοπαρουσιαστεί σπουδαιότερος από ότι είναι. Πάντως τα πτυχία είναι το λιγότερο,πολύ περισσότερο με νοιάζει ο τρόπος που σκέφτεται και που ασκεί την εξωτερική πολιτική της χώρας. Και προκαλεί ερωτήματα το γεγονός ότι βρίσκεται σε μια τόσο σημαντική θέση.

  28. ierofantis avatar
    ierofantis 24/01/2011 22:23:13

    Αν εξαιρέσει κανείς τις κορώνες και την απαραίτητη παρανθοντολογία, ενθεν κακειθεν, που είναι φυσιολογικές κατ' εμέ, εγώ διαπίστωσα

    α) Σταθερό και ήρεμο λόγο, εθνικά υπεύθυνο, από Σαμαρά, για την εξωτερική πολιτική, με συγκεκριμένους στόχους και μεθόδους επίτευξής τους, ιδιαίτερα ως προς την ΑΟΖ.
    β) Διακομματική συναίνεση για την ΑΟΖ έστω και συγκεκαλυμμένη, ως προς τις τοποθετήσεις της Αριστεράς.
    γ) Εγκλωβισμό του ΓΑΠ σε μια συζήτηση (εννοώ περί ΑΟΖ) δεδομένου ότι δύο τινά συμβαίνουν. Ή ο ΓΑΠ δεν ήθελε η συζήτηση να στραφεί κυρίως περί ΑΟΖ και τώρα θα πρέπει να ακολουθήσει μια πολιτική άμεσου καθορισμού της, αλλιώς κινδυνεύει να χαραμίσει την διακομματική συνεννόηση και να κατηγορηθεί για μειοδοσία ή ήθελε την συζήτηση περί ΑΟΖ, προκειμένου στην ουσία να σφυρηλατήσει δήθεν εθνικό μέτωπο και για άλλα θέματα όπως αυτά περί οικονομίας (δεν θεωρώ τυχαίες τις αναφορές του στα οικονομικά) και τον συσχετισμό της επιδιωκόμενης συναίνεσης στα εθνικά ως πρώτο βήμα για την επίτευξη συναίνεσης και στην οικονομία, παγιδεύοντας τον Σαμαρά, ώστε να μην δικαιολογείται στο μέλλον και να απόσχει από την αντιμνημονιακή του τοποθέτηση. Ευτυχώς ο Σαμαράς δεν έπεσε στην παγίδα και τόσο η πρωτολογία του όσο και η δευτερολογία του, περιστράφηκαν αποκλειστικά στα εθνικά, χωρίς να αφήνει χαραμάδα παρερμηνειών από τους πολιτικούς του αντιπάλους.

  29. φωτεινη avatar
    φωτεινη 24/01/2011 22:47:03

    μπλοφα ητανε.

  30. Wolf avatar
    Wolf 24/01/2011 22:47:38

    Δεύτερη φορά σήμερα, που ο ΓΑΠ συμφωνεί με τον Καρατζαφέρη και Καρατζαφέρης κάνει passing game με το Βενιζέλο.
    Ωραία το έχουν στήσει το παιχνιδάκι!!! Μια χαρά.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Wolf 24/01/2011 23:02:36

      Καράστημένο όμως. Έκανε μπάμ

  31. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 24/01/2011 23:27:01

    Μπράβο του, τα είπε όλα, μέσα από τα δύσκολα αναδεικνύονται ηγέτες που δίνουν λύσεις και οράματα στους λαούς τους. Ο Σαμαράς φαίνεται να είναι ένας από αυτούς.

  32. Aggelos avatar
    Aggelos 25/01/2011 00:08:35

    απο αυτα που λετε παραπανω..ελαχιστα ειπαν τα καναλια...

    ο σαμαρας δεν ακουγεται καθολου..

  33. Αλλος Γιάννης avatar
    Αλλος Γιάννης 25/01/2011 00:12:33

    Δεν με ενθουσιάζουν οι κορώνες. "Κάποιος" άλλος πριν λίγα χρόνια φώναζε:
    ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο.
    Βυθίσατε το ΧΟΡΑ.
    Η ΕΛΛΑΔΑ ανήκει στους Ελληνες.
    Και τι έκανε; Μας αναστάτωσε,κόντεψε να μας αιματοκυλίσει και στο τέλος μας πούλησε διά του υιού του.

  34. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 25/01/2011 00:21:19

    Προσωπικά θα ήθελα τον Σαμαρα σήμερα πιο αποφασιστικό και σε υψηλότερους τόνους. O σταθερός και ηρεμος λογος οσο καλός, τεκμηριωμένος και ξακάθαρος να ειναι δεν ειναι αρκετός για να αναπτερώσει το ηθικό των ίδιων των βουλευτών του ωστε να σηκώσουν ανάστημα και τόνους ουτε να περάσει το μηνυμα στον κόσμο.
    Αν και δεν ειδα όλη την ομιλία, παρατηρησα οτι τα συγκρατημένα χειροκροτήματα των βουλευτών της Ν.Δ. και οτι ελάχιστοι απο αυτούς σηκώθηκαν απο τα εδρανα για να χειροκροτήσουν.
    Επιμένω οτι αν ο κόσμος δεν διαισθανθεί αντιπολιτευτική στιβαρότητα και τσαγανό θα παρακολουθεί μουδιασμένος και δεν θα πρεπει να μας εκπλήσει η διαφορά του 2% που εγινε 3,6%.

  35. nick avatar
    nick 25/01/2011 00:35:08

    Άψογη η ομιλία του Σαμαρά απόψε. Λογικά επιχειρήματα, σωστή ροή σκέψεων, πατριωτικός λόγος, ξεκάθαρες θέσεις για το πως θα προωθηθεί το εθνικό συμφέρον.
    Όσο και αν αυτά είναι σημαντικά όμως, χρειάζεται και κάτι ακόμα που είναι εξίσου σημαντικό. Ο Αντώνης πρέπει σε όλα αυτά να προσθέσει μια δυναμική στον τρόπο που τα λέει, να έχει μια ένταση, να βγάζει αυτό το δίκιο που πνίγει όλους μας όταν αναφερόμαστε στα πεπραγμένα της κυβέρνησης. Να εκφράσει με πιο δυναμικό ύφος την αγανάκτησή μας γι' αυτά που γίνονται. Η σωστή αντιπολίτευση εκτός από σωστά επιχειρήματα θέλει αποφασιστικότητα και τσαμπουκά. Μόνο έτσι πετυχαίνει μια ομιλία το στόχο της. Μόνο έτσι θα κάνεις να σε προσέξουν κι αυτοί που δεν μπαίνουν και πολύ στην ουσία των επιχειρημάτων σου.

  36. Κωστής Π. avatar
    Κωστής Π. 25/01/2011 00:59:11

    Επιτέλους μία σωστή και υπεύθυνη πρόταση με στρατηγικό χαρακτήρα.

  37. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 25/01/2011 01:06:20

    Ακουσα ένα μέρος της ομιλίας του, ήταν πάρα πολύ καλή και τεκμηριωμένη. Μετά από πολλά χρόνια βρήκα πραγματικά αξιόλογη μία ομιλία αρχηγού κόμματος.
    Διαφωνώ μόνο στο ότι μίλησε για "προώθηση μεταναστών στην Τουρκία". Δεν είναι μετανάστες, είναι λαθρομετανάστες. Προσβάλλουμε με τον τρόπο αυτό και μετανάστες νόμιμα εγκατεστημένους εδώ και ενταγμένους στην κοινωνία μας.
    Και καλό είναι επιτέλους να τολμήσει η ΝΔ να μιλήσει επίσημα για ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ως προς την επιλογή των μεταναστών που θέλουμε και χρειαζόμαστε.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΒΙΣ 25/01/2011 01:09:44

      Εκνευρίστηκα ιδιαίτερα με το σχόλιο του Παπαχελά στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ. Ο οποίος, ούτε λίγο ούτε πολύ, ειπε ότι "κάποιοι δημοσιογράφοι λένε ότι το Καστελλόριζο έχει υφαλοκρηπίδα", ενώ "κάποιοι πανεπιστημιακοί λένε ότι δεν είναι έτσι"!
      Αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι "επαϊοντες" λένε ότι το Καστελλόριζο δεν έχει υφαλοκρηπίδα.
      Συνέκρινε επίσης τη στάση του Σαμαρά με το "Βυθίσατε το Χώρα".
      Τελικά, φτάνω στο σημείο να πιστεύω ότι έχουν δίκιο όσοι λένε ότι ο συγκεκριμένος εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία άλλων .

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 25/01/2011 01:11:33

        Διόρθωση: Χόρα και όχι Χώρα, αλλά το έγραψα σκεπτόμενος το "βυθίσατε τη χώρα"που έκανε πράξη ο μακαρίτης μπαμπάς του σημερινού φωστήρα.

  38. Τζώννη Μπη Γκουντ avatar
    Τζώννη Μπη Γκουντ 25/01/2011 01:22:54

    Πολύ καλός ο Σαμαράς. Αλλά διάλεξε κακή μέρα. Πολύ Ζημενσίλα έπεσε σήμερα. Αλλά στην ομιλία του άψογος.

  39. φωτεινη avatar
    φωτεινη 25/01/2011 01:29:49

    εκεινο το «οτι μπορει»τι ητανε?

  40. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ avatar
    ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ 25/01/2011 04:19:40

    Παίκτης ο Σαμαράς....Κι επειδή καποιοι φίλοι έσπευσαν να πουν "μα δεν του κοστίζει να μιλάει έτσι", δεν πειράζει, ας ακούγονται έστω και "χωρίς κόστος" οι αλήθειες αρκεί να ακούγονται στο ελληνικό κοινοβούλιο. Όντως, ήταν πολύ καλός, δεν παρέλειψε την παραμικρή πτυχή . Ακόμα και η αναφορά του στην Αλβανία και στις απαιτήσεις μας από κείνη επιβεβλημένη και στο σωστό τάϊμινγκ . (Ηταν ο αντιπολιτευόμενος τον Μπερίσα Εντι Ράμα που κατέφυγε στο συνταγματικό δικαστηριο της χωρας του πέρυσι για την ακύρωσης της ελληνοαλβανικής συμφωνίας σχετικά με την οριοθέτηση υφαλοκρηπίδας και τότε ο κύριος Δρούτσας είχε πει -το αυτονόητο- πως ήταν αρνητικές εξελίξεις αυτές δεδομένου μάλιστα ότι ο Ραμα δεν είχε μείνει ήσυχος που πήρε αυτό που ήθελε από το δικαστηριο , αλλά κατηγορούσε συνεχώς τον Μπερίσα για ξεπούλημα της Αλβανίας στην Ελλάδα, ο σοσιαλιστής αυτός και όχι εθνικιστής...)
    Για τα "συγκρατημένα χειροκροτήματα" από τα εδρανα των βουλευτών της ΝΔ προσυπογράφουμε αλλά ουδεμία απορία ή εντύπωση μας προξενεί το φαινόμενο..

  41. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 25/01/2011 08:26:51

    Εθνική ανάσα με οικονομική αναπνοή ταυτόχρονα. Οι κόκκινες γραμμές και η ανάγκη δημιουργίας ΑΟΖ, προσδιορίζουν σαφέστατα το αυριο για την Ελλάδα. Οποιος έχει διαφορετική άποψη ας την καταθέσει στον Ελληνικό λαό. Τώρα.

  42. Μ avatar
    Μ 25/01/2011 10:48:35

    --
    Θα συμφωνήσω με τον Λεωνίδα και τον ΒΙΣ για τον εξώφθαλμα αντιδραστικό ρόλο του Παπαχελά.
    Η (τραβηγμένη απο τα μαλλιά) παρουσίαση της ομιλίας του Σαμαρά σαν απλή εκδοχή του "καλός μπάτσος-κακός μπάτσος" για να αβαντάρει τον ΓΑΠ στα Ελληνοτουρκικά, την ευτελίζει σαν πολιτική θέση και την μειώνει σαν απλό ελιγμό και όχι σαν ριζικά αντίθετη με την ακολουθούμενη εξωτερική πολιτική!
    Η δε αυθαίρετη και δουλοπρεπής άποψη οτι υπάρχουν δύο "σχολές" για το στάτους του Καστελόριζου είναι καθαρή υπονόμευση οποιασδήποτε απόπειρας να υποστηριχθεί το αυτονόητο: οτι το Καστελόριζο σαν μέρος της Ελληνικής επικράτειας δεν μπορεί να εξαιρεθεί απο τον υπολογισμό της υφαλοκρηπίδας ή της ΑΟΖ. Αυτό που συμβαίνει βέβαια, είναι οτι τις θέσεις οτι μπορεί και να μήν είναι έτσι, τις προωθεί το ευαγές ΕΛΙΑΜΕΠ στο οποίο ο Π.έχει περίοπτη θέση.
    Και τα παραπειστικά και εκφοβιστικά περι Χάγης είναι κατάπτυστα, γιατί η Ελλάδα δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ να καταφύγει στην Χάγη.
    Αυτό μπορεί να το κάνει η Τουρκία, εάν δεν της αρέσει η ρύθμιση που θα κάνει η Ελλάδα σχετικά με την ΑΟΖ, ο προσδιορισμός της οποίας είναι υπόθεση της Ελλάδας και μόνον.
    Το να εκφράζονται τέτοιου είδους διαστρεβλώσεις είναι άκρως ύποπτο.
    Αλλά θα μου πείτε, γνωστός ο κύριος και οι διασυνδέσεις του!

    Μήπως είδε κανείς τους "νέους Φακέλους" εχτές;

  43. Armageddon avatar
    Armageddon 25/01/2011 12:06:45

    ΤΟ ΑΟΖ ΛΟΓΩ ΖΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ , ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ
    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΛΛΑ ΑΠΑΙΤΩ.....

  44. Rote Fahne avatar
    Rote Fahne 25/01/2011 14:12:25

    ■Η ΝΔ ασκεί χλιαρή αντιπολίτευση γιατί δεν μπορεί να εναντιωθεί στα συμφέροντα που και η ίδια ως κόμμα εκπροσωπεί και τα οποία αυτή τη στιγμή εξυπηρετεί καλύτερα το ΠαΣοΚ
    Η ηγεσία του ΠαΣοΚ αυτή τη στιγμή εξυπηρετεί ΚΑΛΥΤΕΡΑ τα συμφέροντα της ίδιας ολιγαρχικής οικονομικής ομάδας που η ηγεσία της ΝΔ εξυπηρέτησε στο πρόσφατο και μακρινό παρελθόν και προφανώς θα εξυπηρετήσει στο μέλλον όταν θα γίνει κυβέρνηση.

    Δεν μπορεί η ηγεσία της ΝΔ να πάει τώρα κόντρα, κάνοντας δυναμική αντιπολίτευση στην κυβέρνηση, στα συμφέροντα εκείνα που θα κληθεί να εξυπηρετήσει λίγο μετά ως κυβέρνηση η ίδια.
    Διότι αν ήθελε η ηγεσία της ΝΔ να υπερασπιστεί και να συμπαρασταθεί στον λαό και πορείες και συγκεντρώσεις θα έκαμνε, και τους δημόσιους υπαλλήλους (δεν είμαι) θα υπερασπιζόταν, και τους φορτηγατζήδες, και τους φαρμακοποιούς και τους ιδιωτικούς υπαλλήλους με τις ατομικές συμβάσεις, και τους όποιους ξεχνάω.

    Και δεν θα λεγε μόνο για “την κυβέρνηση του Μνημονίου” αλλά θα έλεγε και εναντίον του ΔΝΤ και της ΕκΤ κλπ κλπ. Οχι το σαμάρι (κυβέρνηση), τον γάϊδαρο θα έπρεπε να χτυπήσει… Χτυπάει όμως μόνο το σαμάρι δυστυχώς.

    Αρα η ηγεσία της ΝΔ δεν θα καλέσει τους έλληνες σε πανελλήνιο συλλαλητήριο που θα διώξει αυτή την καταστροφική κυβέρνηση, γιατί μια τέτοια κίνηση δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα που αντιπροσωπεύει.

    Οσο κι αν αυτό έχει επίπτωση στα δικά της εκλογικά ποσοστά ως κόμμα.

    Θραξ ο Αναρμόδιος

  45. Κατερίνα Κ. avatar
    Κατερίνα Κ. 25/01/2011 20:38:38

    Ο Πρόεδρος της Ν.Δ ήταν καταπέλτης στην ομιλία του για τα Εθνικά θέματα, αναλύοντας τις θέσεις της παράταξεις . Στο θέμα Α.Ο.Ζ ήταν ξεκάθαρος. Να δούμε αν θα προβεί στη θεσμοθέτηση των ζωνών το ΠΑΣΟΚ, όπως του υπέδειξε σύσσωμη η αντιπολίτευση, ή θα ζητήσει περαιτέρω οδηγίες από τα εντός και εκτός αφεντικά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.